Društvo| Na današnji dan| Obrazovanje| Religija

Mitropolija

natasa_tasic_10 RSS / 05.09.2021. u 08:07

Rekoh sebi nemoj Nataša danas da bloguješ.

Lepo se spremi za crkvu, da stigneš na molitvu za školarce, al eto uključih FB i iskoči mi twiter i šta ćeš reči mi same došle.

Zašto i zašto se ne pomeri ustoličenje i zašto mora na Cetinju, zar ne može negde drugde...i milion pitanja koja se postavljaju a odgovor je jedan.

Mitropolit se ustoličava tamo gde je Mitropolija,a to je na Cetinju  i nema šta tu da se bilo ko buni.

 

Nema pomeranja, jer za razliku od ovih huškača pravi Crnogorci nikada veru za večeru prodati neće već će braniti i čast i poštenje.

Što se tiče barikada mogli su ih staviti milion, sleteli su na Cetinje helikopterom i hvala Bogu što je Njegova svetost Patrijarh Srpski gospodin Porfirije zabranio medije, jer bi uneli samo jos veći razdor no što jeste trenutno napravljen.

Poenta je da Mitropolit Joanikije, čovek koji je verom dokazao da se država moje odbraniti i to mnogima smeta.

 

Sve što mogu reći je da od povlačenja nema ništa, a stati i učiniti i svedočiti pravdu u ova teška vremena je breme koje mu neće biti lako za nošenje.

Neka je sretno i blagosloveno ustoličenje,a usijane glave i ovde i tamo neka idu pod tuš, nama je svima dosta podela. 

Pravi razlog za sve ove nerede je samo sakriven i dobro upakovan,a to verujem da nema veze sa ustoličenjem,već sa nečim drugim. 

Ovaj trenutak ne bismo trebali ispustiti jer je prvi posle dugo godina, trenutak pruzene ruke ka pomirenju i smirivanju strasti.

 



Komentari (906)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 06:43 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG

bene_geserit
Zbog čega stalno gomila nevernika želi da uređuje crkvene stvari okolo ?


zbog čega tebi neke stvari treba objašnjavati po dva i više puta?

napomenuh da na ovo gledam više kao političko nego religijsko pitanje.
docsumann docsumann 06:44 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG

Ne samo da ti tvrdiš da tvoja bivša (koja je mnogo dobra riba) za Šon Konerija misli da je šonja (makar otkad je tebe upoznala), nego uz to i da imaš gomile dobre ribe.


čime se ti dečko baviš...
bene_geserit bene_geserit 07:01 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG

čime se ti dečko baviš.

Pa ovo prepucavanje o SPC u Crnoj Gori nije previše zabavno.

Nego svojevremeno kad sam radio u Pupinu (na Zvezdari) radio u drugoj grupi neki Crnogorac Draško. Kad sam ga prvi put sreo on prosrao neku priču kako je magistrirao na dva fakulteta, ekspertski sistemi ovo ono, pokazivao neki lepo ukoričen magistarski. Ja reko ajd dobro, "malo" se hvali, al opet, različiti smo.
Posle ukapiram završio neko govno od fakulteta, prao diplomu kroz magistarski na ETFu, izabrao neku tako egzotičnu oblast da se bavi istraživanjem ruda i gubljenjem vremena.
Onda Draško krenuo da nosi neku usku mrežastu majicu da pokaže mišićnu masu okolnom ženskom populusu. Nije izlazio iz te majice mesecima. Uz majice su uvek išle neke švalerske priče, kad nađe žrtvu.
Onda krenulo bombardovanje. Tu je već Draško imao sledeću priču: "Odem ja u Generalštab i tražim da mi daju ... (neki protivavionski top jbmlga, ne sećam se šta je tačno kao tražio, al nešto ogromno) da pucam na NATO avione. Al oni kažu ne može."
docsumann docsumann 07:07 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:40 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG

istoriska , kao teritorija mađarske , ali to je kanonski sporno i prijepor je srpske i rumunjske crkve, čeka se sabor da se to riješi


Iz onoga sto si gore rekao proizilazi da je ta eparhija u sastavu RPC ali nije. I sta mu sad ovo 'istoriska' znaci - koja nije istorijska?

Ne razumem o kakvom je sporu rec. Vaseljenski sabor se ceka? Ta eparhija je u sastavu srpske crkve od 16og veka i imala je vaznu ulogu za razvoj kulture Srba u Banatu pa bi me cudilo da bi je se SPC tako lako odrekla.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:46 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG

banalno zato što nema minimum 12 eparhija, to je apostolski broj ( vidi porotu u anglosaksonskom pravu) na sanoru koji može da sudi episkopu, banalno da im episkop upadne u otvorenu apostaziju ne bi mogli da ga razvrgnu. čak i za hirotomiju trebaju trojica , dakle bar 4 eparhije ( to bi nategli al da se nedesi da dvojica umru odjednom) , postoji još kanonskih razloga .


Ne videh sinoc ovaj komentar. Ovo nisam znao. To su ipak razlozi za 'zasto ne bi mogla/uspela' a ne za 'zasto ne bi trebala'. Hvala, u svakom slucaju.


vrabac_onaj vrabac_onaj 13:49 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG

docsumann

bogami i Joanakije je jedva prošao, koliko sam upućen.
sad kad se osvrnen unazad, ona Krivokapićeva intervencija na sinodu SPC, a u tom smislu, uopšte nije bila neumjesna koliko su ga napadali.

što će biti ubuduće tek je pitanje.



Nisam siguran na šta misliš, il te uhvatila neka paranoja il si podlegao Bebinim abrovima i smicalicama.
freehand freehand 13:51 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG

Ne videh sinoc ovaj komentar. Ovo nisam znao. To su ipak razlozi za 'zasto ne bi mogla/uspela' a ne za 'zasto ne bi trebala'. Hvala, u svakom slucaju.

Ma nema veze što ne može, bitno je da ti misliš da treba.
docsumann docsumann 16:45 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG

vrabac_onaj
docsumann

bogami i Joanakije je jedva prošao, koliko sam upućen.
sad kad se osvrnen unazad, ona Krivokapićeva intervencija na sinodu SPC, a u tom smislu, uopšte nije bila neumjesna koliko su ga napadali.

što će biti ubuduće tek je pitanje.



Nisam siguran na šta misliš, il te uhvatila neka paranoja il si podlegao Bebinim abrovima i smicalicama.


jeba te Beba
macak_tosa macak_tosa 19:21 08.09.2021

Re: Atmosfera u CG

bene_geserit
i ima dobre ribe

Vau, toliko te napadaju da si morao da nam se požališ ?
Ne samo da ti tvrdiš da tvoja bivša (koja je mnogo dobra riba) za Šon Konerija misli da je šonja (makar otkad je tebe upoznala), nego uz to i da imaš gomile dobre ribe.
Pa i to što kažeš, ko će da te hvali ako nećeš sam. Ti si definitivno prvi Crnogorac tako hvalisav koga sam "video".

Ajd što sam ja ljubomoran, nego Čarli će da svisne.
Čarli nema više poplašivanja slaninicom i "nije lako Srbin biti", nego zečja hrana, budizam, halucogene droge i tegovi, može i satanizam po malo čisto da se pomene, ali to samo u retkim slučajevima. Check, check, check, check i check (sve potrebne bullshit opcije checkirane, maksimum švalerskih poena).
Vidiš koje talking points prolaze kod ovih dobrih riba.


Ne razumem ovo tvoje buncanje!
Enivej, u subotu ujutro sam išao u Čačak i okolinu.
I pre polaska me je žena počastila, zna se čime - kačamakom poplašenim slaninicom, naravno - i još koječime.
Pre povratka, skoknulo se, po obavljenom poslu, do Mrčajevaca na svadbarski kupus.
A kao predjelo se skoknulo u drugi restoran (ogromni hrast u dvorištu) na praseće pečenje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:36 09.09.2021

Re: Atmosfera u CG

Ma nema veze što ne može, bitno je da ti misliš da treba


Ma yok be. Meni svejedno. Nek rade sta hoce samo da si ne lupaju glave. Prakticno gledano CPC se ne isplati da postoji. Ionako ce im vernici ici par puta godisnje u crkvu kao sto je slucaj i kod drugih. A ako prave nek se dogovore da im SPC ili neka druga verska zajednica po potrebi iznajmi svoje crkve posto su i one vecinu vremena prazne. Mislim znam da je ovo nemoguce ali bilo bi svrsishodnije od ovoga sto se sad desava. Zbog par vernika koji ce kad tad ici na bogosluzenje.
magnus magnus 19:43 10.09.2021

Re: Atmosfera u CG

Ustava Crne Gore iz 1905. u kojem je članom 40. definisana:
Ustav i državna vlast ne mogu definirati ekleziološke teme , ovdje se radilo o samovolji vladara i ničem drugom. Sa stanovišta katoličkog crkve ,ovo je bezvrjedno ( ne nisam se zajebo , pravoslavna crkva je katolička /saborna / univerzalna ) jer crkva ili ima punoću euhariistiskog jedinstva ili nije crkva
ovo je više političko nego vjersko pitanje, pošto je i samo pripajanje SPC izvršeno političkim dekretom, Kralj Alksandra 1920.
ovo je poluistina , crkva je izvršila ujedinjenje na crkvenom saboru, a vaseljenska patrijaršija joj je priznala status patrijaršije ( što su potpisali i još 3 patriarha starih patrijaršija ) dok vaseljenski sabor to ne potvrdi ..
Ona ne zavisi ni od koje strane Crkve
koliko je to promašeno ,jasno je da nije mogao bit rukopoložen ni jedan vladika ( trebaju 3 za hirotomiju četvrtog) niti sazvan sabor .
Mitropolija Crnogorsko Primorska trebalo da povrati autokefalnost.

svaki episkop je apsolutni svedržitelj u svojoj eparhiji , jel znaš bilo koju varijantu u kojoj bi patriajarh imao bilo kakvu vlast nad MPC , bilo kakvu , sabor ima samo vlast nad raščinjenjem ako dođe do kršenja dogme i kanona , mitropolit je apsolutist u mitropoliji , nema vlasti nad njim. to je glavno i pogrešno tuljenje , jer kod rimokatolaka papa ima vlast nad pomjesnim biskupom , u pravoslavnoj crkvi nad biskupom/episkopom nema vlasti osim Hrista pantokratora. ZATO U POMJESNOJ CRKVI I TREBA VEĆINA OD BAR 7 EPISKOPA DA BI SE UOPĆE SUDILO EPISKOPU. Što se Gojka tiče , smjenjen je na zahtjev upravitelja mitropolije ,,,, Joanikije može sa njim šta oće . UkRATKO . Koju slobodu Mitropolit Crnogorsko primorski i Skadarski treba dobit a da je sad nema
magnus magnus 06:07 07.09.2021

uputbeni naputak

Definitivno postoji uputbeni naputak za hrvatska priopčila jer svi koriste iste floskule. iste špranca, unisono, bez ijednog odstupanaj
maksa83 maksa83 06:45 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Definitivno postoji uputbeni naputak za hrvatska priopčila jer svi koriste iste floskule. iste špranca, unisono, bez ijednog odstupanaj

Pa naravno, nekim pomračenim umovima tamo je ovo "opravdanje za Oluju". "Da nismo Oluju sad bi i nas ovako".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:17 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Pa naravno, nekim pomračenim umovima tamo je ovo "opravdanje za Oluju". "Da nismo Oluju sad bi i nas ovako".


Ovo nije sporno. Ali je porazno kada slicnu pricu pricaju i tamosnji nedesnicari.

Recimo Vesna Pusic

Vesna Pusić
@vpusic
·
Sep 5
What is happening in Montenegro is not a religious issue, it’s not even a political or ideological issue; it is a conflict over the right of Montenegro to exist as an independent state. Everything else is secondary and would be resolvable.

U pravu je. Ali delimicno. Prvo, jeste u pitanju i religija ili tacnije receno crkvena administracija. Ima pravo da je ovo i politicko ili ideolosko pitanje i da sigurno ima onih i u CG i u Srbiji koji su protiv postojanja CG kao drzave. Ali to ne znaci da je cela SPC protiv CG kao drzave. Cak ne verujem ni da su svi ubedjeni srpski nacionalisti protiv CG kao drzave. Osim toga nije u pravu da je sekundarno to sto je drzava CG pokusala da oduzme odredjena prava SPC.
predatortz predatortz 07:26 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Everything else is secondary and would be resolvable.


Greška!

Jedina činjenica je da je monaštvo SPC, registrovane i najveće verske zajednicie u Crnoj Gori, u svom objektu, želelo da izvrši versku službu, a de je grupa idiota to pokušala da spreči i protera ih sa Cetinja.

Pored ovih činjenica, imamo i sledeće. Sveštenstvo i monaštvo SPC nije dalo ni jednu zapaljivu izjavu, Crkva je odustala od narodnog zbora, odustala od zvanica.

Crkva je samo htela da u svom objektu obavi verski, ne politički, ne bilo kakav drugi, nego verski čin u skladu sa kanonima crkve.

Crkvi je, na najgrublji način, narušeno elementarno ustavno pravo da slobodno deluje u skladu sa svojim kanonima i zakonima države Crne Gore. Vernicima je uskraćeno elementarno ljudsko pravo da prisustvuju bogosluženju.
Grupa duboko kriminalizovanih likova, štiteći svoj interes i imovinu stečenu višedecenijskim kriminalom, želela je da izazove šire sukobe, služeći se klasičnim fašističkim metodama.

Činjenica je, gospođo Pusić, da Crna Gora ima predsednika ogrezlog u kriminal, koji se ne bi libio pokretanja građanskog rata zarad očuvanja svoje nelegalne imovine i svog uticaja, a vi ga u tome podržavate.

Besplatno?
Ne verujem!
freehand freehand 07:47 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

U pravu je. Ali delimicno. Prvo, jeste u pitanju i religija ili tacnije receno crkvena administracija. Ima pravo da je ovo i politicko ili ideolosko pitanje i da sigurno ima onih i u CG i u Srbiji koji su protiv postojanja CG kao drzave. Ali to ne znaci da je cela SPC protiv CG kao drzave. Cak ne verujem ni da su svi ubedjeni srpski nacionalisti protiv CG kao drzave. Osim toga nije u pravu da je sekundarno to sto je drzava CG pokusala da oduzme odredjena prava SPC.

Smisao komentara Vesne Pusić isti je kao smisao talasa u dlaku istih komentara mnoštva tamošnjih političara i mudraca iz vlasti i opozicije. A to je cepanje i razdvajanje srpstva, Srbije i Crne Gore. Kroz potpirivanje crnogorštine u njenom najgorem obliku, kao antisrpstva,
I to je očekivano. Ono što je ludo jeste da ovdašnji domaćini odgovaraju vrišteći da se oteraju crnogorski studenti i njihova lisnica ostavi na miru.
A ne bi bilo prvi put - mislim da je tako nešto i počelo - da se sad i Crnogorci takvim idiotskom ponašanjem oteraju na sturiranje u Zagreb, pa za dvadeset godina da se čudimo kroatizaciji crnogorskog prostora i da se pitamo šta se desilo.
Ok, ovima što razmišljaju do svoje tarabe to će biti u redu, al valjalo bi da i normalni malo porazmisle o tome što vreče ne razmišljajući glavom.

Jer Crna Gora je nesporno suverena država, a crnogorska nacija postoji dok se jedan čovek izjašnjava kao Crnogorac. Ali ono što i Srbiji i Crnoj Gori treba su najbliži mogućiodnosi, bez obzira zvali ih bratskim ili drugačije.
predatortz predatortz 07:51 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

A ne bi bilo prvi put - mislim da je tako nešto i počelo - da se sad i Crnogorci takvim idiotskom ponašanjem oteraju na sturiranje u Zagreb, pa za dvadeset godina da se čudimo kroatizaciji crnogorskog prostora i da se pitamo šta se desilo.


Ih, pa taj proces, bez ikakvog uticaja Srbije, krenuo je odmah nakon osamostaljenja u Crnoj Gori. Pričao mi je čovek, tada major, da je teza o Crnogorcima kao "Crvenim Hrvatima" brutalno nametana u vojsci i da bez ponavljanja te mantre napredovanje nije bilo moguće.

I još mi je rekao:

Jebaćemo im majku zbog toga! Kad-tad!


I jebaše im, u nedelju, piloti.
Pandurska govna nisu htela da polete.
freehand freehand 07:54 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Ih, pa taj proces, bez ikakvog uticaja Srbije, krenuo je odmah nakon osamostaljenja u Crnoj Gori. Pričao mi je čovek, tada major, da je teza o Crnogorcima kao "Crvenim Hrvatima" brutalno nametana u vojsci i da bez ponavljanja te mantre napredovanje nije bilo moguće.

Taj proces traje od Sekule Drljevića, a verovatno i ranije. Ali samo moroni, i to ovi tvoji što te zovu K und K Srbinom mogu da ga pojačavaju i pospešuju i da mu duvaju u krila. Mislim, ista je priča i sa Banja Lukom, samo se ova sad mnogo bolje vidi.
predatortz predatortz 08:05 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

. Ali samo moroni, i to ovi tvoji što te zovu K und K Srbinom mogu da ga pojačavaju i pospešuju i da mu duvaju u krila. Mislim, ista je priča i sa Banja Lukom, samo se ova sad mnogo bolje vidi.


Ma, tih priča, u svim smerovima, sam se naslušao u životu.
Od toga da sam upoznao nepismenjakoviće koji su otvoreno priznavali da su se devedesetih iznenadili spoznajom da u Bosni i Hrvatskoj ima Srba, preko priča tipa "sve su nam uzeli ovi što su došli", ali i priča o "glupim i nesposobnim Srbijancima", "metiljavim Beograđanima", "genetskoj superiornosti nas Prečana i Dinaraca"...

Budala nam ne manjka i rekao bih da su ravnomerno raspoređene.

Ja se nadam da smo mi ovde, bar većina, makar toliko ozbiljni ljudi da smo svesni činjenice da je Srbin Srbin i da mu geografska odrednica ne daje, ali i ne umanjuje, primat na to ime.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:06 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Taj proces traje od Sekule Drljevića, a verovatno i ranije. Ali samo moroni, i to ovi tvoji što te zovu K und K Srbinom mogu da ga pojačavaju i pospešuju i da mu duvaju u krila.



To je to. Ako ovako nastave pojacace jaz ne samo izmedju Srba i Crnogoraca u CG nego i izmedju Srba u CG i u Srbiji. Mislim, niko nije lud da mu recimo u Herceg Novom neki sledeci apdejt Vulina svojim srbomerom odredjuje da li je dovoljan Srbin ili ne. A i SPC ako malo ne stavi pod kontrolu svoj entofiletizam nije iskljuceno da ce se Mitropolija u CG samoizopstiti iz SPC.
gvozden1 gvozden1 08:12 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

A i SPC ako malo ne stavi pod kontrolu svoj entofiletizam nije iskljuceno da ce se Mitropolija u CG samoizopstiti iz SPC.

Uh uh uh!

Smanji malo rođače!

Ako je išta jasno, jasno je da procesi u crkvi teku ekstremno sporo, pa je za izdvajanje mitropolije potrebno otprilike 200 godina, i da se to nikad ne dešava iz afekta.
Mada, možda je Vulin dovoljno z ačajna istorijska ličnost da se zbog njega crkva pocepa.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:22 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Ako je išta jasno, jasno je da procesi u crkvi teku ekstremno sporo, pa je za izdvajanje mitropolije potrebno otprilike 200 godina, i da se to nikad ne dešava iz afekta.
Mada, možda je Vulin dovoljno z ačajna istorijska ličnost da se zbog njega crkva pocepa.


Ono za sta je pre 2000 godina trebalo 2000 godina pre 200 godina je trebalo 200 godina a za 20 ce mozda trebati samo 20 godina. Sledeci problem je 200 godina od kada. Taj proces je moze biti vec u toku.
predatortz predatortz 08:25 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Neues aus der Nachbarschaft
Ako je išta jasno, jasno je da procesi u crkvi teku ekstremno sporo, pa je za izdvajanje mitropolije potrebno otprilike 200 godina, i da se to nikad ne dešava iz afekta.
Mada, možda je Vulin dovoljno z ačajna istorijska ličnost da se zbog njega crkva pocepa.


Ono za sta je pre 2000 godina trebalo 2000 godina pre 200 godina je trebalo 200 godina a za 20 ce mozda trebati samo 20 godina. Sledeci problem je 200 godina od kada. Taj proces je moze biti vec u toku.



Ne čini li ti se bar malo sumnjivim što su glavni zagovornici CPC deklarisani ateisti?

Da, nasrtaji na SPC su odavno u toku. SPC je veliki trn u oku našim neprijateljima, jer je stožer srpskom narodu. Otuda i kere Jakobfsilda, Čanci, Kandićke i ostala ino i domaća govna u priči oko ustoličenja.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:38 07.09.2021

Re: uputbeni naputak


Ne čini li ti se bar malo sumnjivim što su glavni zagovornici CPC deklarisani ateisti?


Nisam u toku ali mislis na Djukanovica? Ako da onda on to sigurno hoce da instrumentalizuju u svoju korist. Kao i Vulin, Vucic ili nekad Kostunica. SPC treba da gleda da zastiti sebe u CG i da se ogradi od ovih 'zabrinutih za srpske interese'. Ono Vulinovo divljanje o srpskom svetu je sada evo stavljeno u kontekst ovoga sto se desavalo na Cetinju pa SPC mora da se pravda. Tako bi i neka CPC morala da gleda da se ogradi od Djukanovica i crnogorskih sovinista.
gvozden1 gvozden1 08:49 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

mozda

moze biti

Može da bidne, može.
Ali ne mora da znači.

Ako uporedimo litije, i ovo sa Cetinja, šta ti deluje osnovanije, fundametntalnije, dublje, jače?

Koji proces je verovatniji?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:59 07.09.2021

Re: uputbeni naputak


Ako uporedimo litije, i ovo sa Cetinja, šta ti deluje osnovanije, fundametntalnije, dublje, jače?

Koji proces je verovatnije?



Pa ako se nastavi sa zatezanjem i ponavljanjem ovakvih situacija - svako malo ovo divljanje pa onda litije, svako malo srpski svet pa onda radikalno crnogorstvo - onda ce do podele doci i ranije. Valjda ce se naci neko sa dovoljno autoriteta da uspe da pomiri ove dve sada sukoboljene strane. Za sada se cini da ima mnogo onih (i van CG) kojima ovakvo stanje odgovara.
gvozden1 gvozden1 09:08 07.09.2021

Re: uputbeni naputak


Pa ako se nastavi sa zatezanjem i ponavljanjem ovakvih situacija

A šta je trebalo, da se popusti pa da se mitropolit inauguriše negde drugde, a ne tamo gde treba, kako se ne bi zatezale stvari?

Ne, stvari zatežu Milovi i Miraševi, sve koriste da bi zategli stvar, pa i ovaj benigni, ni po čemu značajan događaj, postavljanje službenika na funkciju.

Nijma se može odupreti ili popustiti, a popuštanje njima je rad na svoju štetu.
To niko neće da prihvati.

Crkva neka radi šta hoće, samo joj treba omogućiti slobodu i prava, to joj je ovog puta Crna Gora, država, i omogućila.
A ako oni, crkva, reše da daju autokefalnost CPC, uopšte se neću nasekirati.

Samo procenjujem da je to malo verovatno.
maksa83 maksa83 09:19 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Jer Crna Gora je nesporno suverena država, a crnogorska nacija postoji dok se jedan čovek izjašnjava kao Crnogorac.

Ili barem dok tu jedan dan od nedelje dođe globalna kataklizma i 3. svetski rat kada će Srbi očas posla dok su svi drugi u haosu rešiti sve svoje teritorijalne probleme. Postoje ljudi koji se na to lože bez zezanja.
milisav68 milisav68 09:51 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Neues aus der Nachbarschaft
Kao i Vulin, Vucic ili nekad Kostunica. SPC treba da gleda da zastiti sebe u CG i da se ogradi od ovih 'zabrinutih za srpske interese'. Ono Vulinovo divljanje o srpskom svetu je sada evo stavljeno u kontekst ovoga sto se desavalo na Cetinju pa SPC mora da se pravda. Tako bi i neka CPC morala da gleda da se ogradi od Djukanovica i crnogorskih sovinista.

Heh, pa ne może crkva da zabrani politićarima šta će da pričaju.

I nije na njoj da tumači šta političari smatraju pod srpski svet.

Oni gledaju da se što manje zameraju vlasti, naročito posle lošeg iskustva od '45.

Neslavno učešće u devedesetim je upravo posledica tih dešavanja, gde si imao (ima ih danas) tzv crvene popove.

Milo je pokušao da otme nešto što ovi iz '45. nisu dirali, i polomio zube, a koliko vidim, na zapadu ga gledaju kao bivšeg, ali to je već problem svakog apsolutiste - kakav će kraj da izabere.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:12 07.09.2021

Re: uputbeni naputak


Heh, pa ne może crkva da zabrani politićarima šta će da pričaju.


Ne moze. Ali joj prave stetu.
vcucko vcucko 10:20 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

predatortz

Ne čini li ti se bar malo sumnjivim što su glavni zagovornici CPC deklarisani ateisti?

Samo da dodam - i ponosni vlasnici članskih knjižica SKJ/SKCG, iz vremena kad je to bilo probitačno.

Znači, kad bi čitavu priču gurali ljudi neiskompromitovani u tom smislu (komunisti sa crvenim pečatom rešavaju crkvena pitanja, alo) to bi bilo nešto sasvim drugo. Razlog za argumentovanu diskusiju i dobro promišljeno postupanje svih strana. Ovako, uključiv ulične barabe i lajanje kera svih okolnih Jakobsfeldova, samo čvrsta reakcija nadležnih službi i ništa drugo. Moram da priznam, Krivi i Dritan me uporno i pozitivno iznenađuju. Što naravno ne znači da će tako uvek i biti, ali o budućnosti ćemo suditi kad se desi.

Još nešto, Free, slažem se da je histerija najgori saveznik i mnogo nas je koštala od '91. na dalje. Ali mora se (dosledno) reagovati, inače ispadaš neozbiljan i nesposoban. U tom pravcu, pozdravljam ove spiskove persona non grata u RS. A u pm više, neka je u pitanju neka qraba pevaljka, ali ne može da kriči na sceni protiv Srbije i srpskog naroda, a onda da dođe ovde i ima nastup. Lepo da poljubi rampu na granici, a budale koje bi ih slušale ovde neka idu u Budvu, gde god i neka je slušaju do mile volje.
magnus magnus 21:18 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

i mora se (dosledno) reagovati, inače ispadaš neozbiljan i nesposoban. U tom pravcu, pozdravljam ove spiskove persona non grata u RS. A u pm više, neka je u pitanju neka qraba pevaljka, ali ne može da kriči na sceni protiv Srbije i srpskog naroda, a onda da dođe ovde i ima nastup. Lepo da poljubi rampu na granici, a budale koje bi ih slušale ovde neka idu u Budvu, gde god i neka je slušaju do mile volje.
da imaš i foru da su i crnogorsko i hrvatsko državljanstvo ekskluzivni , srpsko nije. E sad ti recimo provjeriš jel ona rugoba u crnom (STRAŠA ili tako nekako) ima Cg ( a mora , tamo je rođena ) vidiš ima li sr , kako ga je dobila ( a vjerovatno čak i nema , mrzilo ju vadit) nego samo boravište , pa joj ljepo zahvališ na boravku i daš rok da napusti zemlju. da jednostavno ukineš boravak pedesetak crnogoraca .. ( ima li Vesna Mališić državljanstvo i njen četvrt vijeka stariji kopulativno bračni partner , pri tome on radi u cg, plača li porez u srbiji). pedeset njih da dobije iseljenje ( europska praksa slovenije i hr) .. puno toga bi omekšalo a ne ko rambo u jednu tikvu piša kad je na Atv u cg a u bg ,,, priče o plaćama i sranja
freehand freehand 22:11 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

magnus
i mora se (dosledno) reagovati, inače ispadaš neozbiljan i nesposoban. U tom pravcu, pozdravljam ove spiskove persona non grata u RS. A u pm više, neka je u pitanju neka qraba pevaljka, ali ne može da kriči na sceni protiv Srbije i srpskog naroda, a onda da dođe ovde i ima nastup. Lepo da poljubi rampu na granici, a budale koje bi ih slušale ovde neka idu u Budvu, gde god i neka je slušaju do mile volje.
da imaš i foru da su i crnogorsko i hrvatsko državljanstvo ekskluzivni , srpsko nije. E sad ti recimo provjeriš jel ona rugoba u crnom (STRAŠA ili tako nekako) ima Cg ( a mora , tamo je rođena ) vidiš ima li sr , kako ga je dobila ( a vjerovatno čak i nema , mrzilo ju vadit) nego samo boravište , pa joj ljepo zahvališ na boravku i daš rok da napusti zemlju. da jednostavno ukineš boravak pedesetak crnogoraca .. ( ima li Vesna Mališić državljanstvo i njen četvrt vijeka stariji kopulativno bračni partner , pri tome on radi u cg, plača li porez u srbiji). pedeset njih da dobije iseljenje ( europska praksa slovenije i hr) .. puno toga bi omekšalo a ne ko rambo u jednu tikvu piša kad je na Atv u cg a u bg ,,, priče o plaćama i sranja

Pa to je sve ok ako hoićeš da budeš isti ili gori od tih "Slovenaca" i "Hrvata" koje koristiš kao merilo, ili kako biste vi izvoleli priopćiti ustaša i onih drugih.
Mislim, biti veći ustaša od ustaša i nije neka fora. Valjda bi poštovaoci i pripadnici religije ljubavi i politički sledbenici ideologije slobode morali da domašuju više od jeftinog šovinizma i verske mržnje kao nauka.

freehand freehand 22:14 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

Još nešto, Free, slažem se da je histerija najgori saveznik i mnogo nas je koštala od '91. na dalje. Ali mora se (dosledno) reagovati, inače ispadaš neozbiljan i nesposoban. U tom pravcu, pozdravljam ove spiskove persona non grata u RS. A u pm više, neka je u pitanju neka qraba pevaljka, ali ne može da kriči na sceni protiv Srbije i srpskog naroda, a onda da dođe ovde i ima nastup. Lepo da poljubi rampu na granici, a budale koje bi ih slušale ovde neka idu u Budvu, gde god i neka je slušaju do mile volje.

Pa to, brt. Supertompsonom na Tompsona. Na zabranu duplom zabranom, na Dva oka za oko i vilica za zub.
Ne mogu oni da budu tolika govna kolika bi ti voleo da smo mi, samo 10x veća.Ako ne možemo i veća, na tvoju sliku i priliku.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:11 07.09.2021

Re: uputbeni naputak

freehand
Još nešto, Free, slažem se da je histerija najgori saveznik i mnogo nas je koštala od '91. na dalje. Ali mora se (dosledno) reagovati, inače ispadaš neozbiljan i nesposoban. U tom pravcu, pozdravljam ove spiskove persona non grata u RS. A u pm više, neka je u pitanju neka qraba pevaljka, ali ne može da kriči na sceni protiv Srbije i srpskog naroda, a onda da dođe ovde i ima nastup. Lepo da poljubi rampu na granici, a budale koje bi ih slušale ovde neka idu u Budvu, gde god i neka je slušaju do mile volje.

Pa to, brt. Supertompsonom na Tompsona. Na zabranu duplom zabranom, na Dva oka za oko i vilica za zub.
Ne mogu oni da budu tolika govna kolika bi ti voleo da smo mi, samo 10x veća.Ako ne možemo i veća, na tvoju sliku i priliku.


Usput da se o istom trošku otarasimo i Talibana (nuklearnom kauterizacijom) i drugosrbijanaca, za njih je dovoljna kama u šljiviku, i da nas Bog vidi.


Vcucko, ne znam koji je tebi kurac, što si postao toliko ozlojeđen, izgleda da si zašao u te neke zajebane godine, kad čovek postane vrlo nezadovoljan, zlovoljan i krvoločan (kažu da su stari grizliji najopasniji po kampere jer se svega boje i u svemu vide konkurenciju). Daj, oladi malo, čoveče, uzmi sadi nešto, ili nabavi kućnog ljubimca da ga maziš i paziš.




magnus magnus 06:13 08.09.2021

Re: uputbeni naputak

Pa to je sve ok ako hoićeš da budeš isti ili gori od tih "Slovenaca" i "Hrvata" koje koristiš kao merilo, ili kako biste vi izvoleli priopćiti ustaša i onih drugih.
ne nego sve zemlje ( uključujući i US ) mogu otkazati boravište strancima koje rade protiv njihovih interesa. nema tu ništa sporni.Ustaški bi bilo ubijanje , otimanje imovine i slično.
Usput da se o istom trošku otarasimo i Talibana (nuklearnom kauterizacijom) i drugosrbijanaca, za njih je dovoljna kama u šljiviku, i da nas Bog vidi.

učitavaš .
ali bi naplačivao porez profi drugosrbijancima koji žive od ngo dotacija
vcucko vcucko 07:19 08.09.2021

Re: uputbeni naputak

srdjan.pajic


Usput da se o istom trošku otarasimo i Talibana (nuklearnom kauterizacijom) i drugosrbijanaca, za njih je dovoljna kama u šljiviku, i da nas Bog vidi.


Daj, oladi malo, čoveče, uzmi sadi nešto, ili nabavi kućnog ljubimca da ga maziš i paziš.


Talibane ima ko da dezintegriše, to nije naš posao. A za ove druge ne učitavaj, takvo šta je u tradiciji srpskih bogougodnih domaćina, ne mojoj i moje porodice. Da ne nabrajam sve, recimo moje dve baba tetke su prošle i Neretvu i Sutjesku, ostale žive i čitave, a ni maresciallo ih nije privodio u svoj šator i posle svega su se mirno vratile na svoju Baniju (i jedno i drugo i treće je bilo priličan uspeh). U krajnjem, moji su teže probleme rešavali šmajserom, ne sečivom drugosrbijanci nisu teži problem.

Ako mene pitaš, samo bih im uveo obavezu da oko vrata nose mini plejer sa zvučnikom. I snimljen onaj pozadinski saundtrak iz engleskih sitkoma, znaš onaj smeh. Drugosrbijanac progovori, krene smeh. Na drugu rečenicu gromoglasan smeh. Na treću svi ze zacenjuju od smeha. Pa neka hode po svetu, nemam problem s tim.

A propos ljubimca, komentare uglavnom kucam tako što mi morsko prase Džigi 3 sedi na ramenu i učestvuje. Ako se Džigi uzvrpolji, znači da mu se piški ili da sam napisao nešto nevaljato, često i jedno i drugo.
freehand freehand 08:44 08.09.2021

Re: uputbeni naputak

ne nego sve zemlje ( uključujući i US ) mogu otkazati boravište strancima koje rade protiv njihovih interesa. nema tu ništa sporni.Ustaški bi bilo ubijanje , otimanje imovine i slično.

Pa to može i Srbija. Al samo budale (i totalitarci) za takvim stvarima potežu rado i često. Ali glavni problem ovde je utvrđivanje šta je to "rad protiv države". Razni ljudi pod timepodrazumevaju razne stvari, a svaka dvosmislenost vodi u nezgodne situacije.

ali bi naplačivao porez profi drugosrbijancima koji žive od ngo dotacija

Ovoj državi najmanji su problem drugosrbijanci koji sad već, jadni i pogubljeni sede u Vučićevom krilu i služe kao strašilo. Problem su Levijatani, Vacići, raznorazni kvazičetnici i pravi ljotićevci kao profesionalna paravojska što se malo-malo pa otme i pobije nekoliko desetina suparnika pa ih malo samelje i počasti prijatelje na roštilj pikniku.
I niko od njih ne nosi majice sa simbolima mira i petokrakama. Sve orao da orla i krs do krsa, i svi u redu stoje da im se usadi i treća ruka da i njome mogu sa tri prsta da se krste.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:55 08.09.2021

Re: uputbeni naputak

vcucko
srdjan.pajic


Usput da se o istom trošku otarasimo i Talibana (nuklearnom kauterizacijom) i drugosrbijanaca, za njih je dovoljna kama u šljiviku, i da nas Bog vidi.


Daj, oladi malo, čoveče, uzmi sadi nešto, ili nabavi kućnog ljubimca da ga maziš i paziš.


Talibane ima ko da dezintegriše, to nije naš posao. A za ove druge ne učitavaj, takvo šta je u tradiciji srpskih bogougodnih domaćina, ne mojoj i moje porodice. Da ne nabrajam sve, recimo moje dve baba tetke su prošle i Neretvu i Sutjesku, ostale žive i čitave, a ni maresciallo ih nije privodio u svoj šator i posle svega su se mirno vratile na svoju Baniju (i jedno i drugo i treće je bilo priličan uspeh). U krajnjem, moji su teže probleme rešavali šmajserom, ne sečivom drugosrbijanci nisu teži problem.

Ako mene pitaš, samo bih im uveo obavezu da oko vrata nose mini plejer sa zvučnikom. I snimljen onaj pozadinski saundtrak iz engleskih sitkoma, znaš onaj smeh. Drugosrbijanac progovori, krene smeh. Na drugu rečenicu gromoglasan smeh. Na treću svi ze zacenjuju od smeha. Pa neka hode po svetu, nemam problem s tim.

A propos ljubimca, komentare uglavnom kucam tako što mi morsko prase Džigi 3 sedi na ramenu i učestvuje. Ako se Džigi uzvrpolji, znači da mu se piški ili da sam napisao nešto nevaljato, često i jedno i drugo.


Pa ti se onda od gospode Levijatana razlikuješ samo po izboru kućnog ljubimca. A možda da probate, i jedni i drugi, sa zamorcem, kao drug Gir Ričard, kažu znalci da može da se istrenira da pruža razna zadovoljstva.

freehand freehand 22:58 07.09.2021

Štaeovo ljudi moji?

Posvađali se domaćini srbomeri oko prava na srbometriju i prava na karibraciju srbometra?!
Ili je samo došlo do izvesnih nesuglasica koje će brzo i saborno biti izglađene, bez obzira što smo jedni za leve a drugi za desne, jedni mašemo stanim a drugi samo domaćim putovnicama, što jedni Srbe delimopo ideološkim a drugi samo po geografskim odrednicama, što smo jedni ateisti-tradicionalisti a drugi praznoverci oipšteg smera?


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:35 07.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Posvađali se domaćini srbomeri oko prava na srbometriju i prava na karibraciju srbometra?!


Pa, dobro, ne može se reći da je srbometrologija baš egzaktna nauka, to je više kao neka vrsta alhemije. Zato se i mogu očekivati sukobi različitih škola mišljenja oko toga.






gedza.73 gedza.73 06:56 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

freehand
prava na karibraciju srbometra?

Uopšte nisam gramanaci poput tebe ali me zanima šta je to 'karibracija'? Mnogo puta si pokazivao svoju 'stručnost' a pošto vidim da nije tipfeler jer 'r' na tastaturi nije ni blizu 'l' dok 'karibraciju' ne izbacuje ni gogole...
Čudilo bi me stvarno da ti lumen bloga u vezi ovih stvari pokažeš takvo nepoznavanje i glupost korišćenjem reči čije značenje ne znaš al' bi da se praviš pametan.

Mada možda stvarno 'karibracija' postoji u nekom žargonu... ne bi se ti valjda obrukao takvom omaškom i zapečatio sebi usta za buduća pametovanja u vezi ove teme.
vcucko vcucko 07:32 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gedza.73


Mada možda stvarno 'karibracija' postoji u nekom žargonu... ne bi se ti valjda obrukao takvom omaškom i zapečatio sebi usta za buduća pametovanja u vezi ove teme.

Jedino mi se javlja da je "karibracija" nekakav stari pomorski obred, toliko star da ga ne znam ni ja, iz čestite marinajske kuće.

Ono, ukrcaš srbomer na brod, provozaš ga preko Karipskog mora i usput osveštaš belim Bakardijem. Da bolje radi.

milisav68 milisav68 07:50 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

srdjan.pajic
Posvađali se domaćini srbomeri oko prava na srbometriju i prava na karibraciju srbometra?!


Pa, dobro, ne može se reći da je srbometrologija baš egzaktna nauka, to je više kao neka vrsta alhemije. Zato se i mogu očekivati sukobi različitih škola mišljenja oko toga.

Dabre, sve to treba po kratkom postupku, šta ima tu neko da razmišlja, zalepiš etiketu i rešena stvar.

Drugovi su zastranili i nisu na liniji partije, zovi Đuru da blokira aerodrom :)
gedza.73 gedza.73 07:50 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

ukrcaš srbomer na brod

Ma meni su tako daleko ta merenja i apsolutno ne delim ljude po tome.
Na primer u vezi ove teme. Nekako sam ubeđen da određen broj Crnogoraca (koji nisu umešani ni u kakav kriminal poput vrhuške) koji se protivio ustoličenju iskreno voli svoju zemlju. Strašna je ta podela zbog njih samih a ta podela ima neku predistoriju i koja nije od juče. Ako sam dobro shvatio došlo je do podela unutar porodica. Umesto da se te podele prevaziđu one se produbljuju.

Gde to može da bude dobro.


freehand freehand 08:33 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Jedino mi se javlja da je "karibracija" nekakav stari pomorski obred, toliko star da ga ne znam ni ja, iz čestite marinajske kuće.

Ma jok. Čista brzopletost u kucanju. I lenjost da se pročita i prekontroliše pre objavljivanja.
Ali to nekako ispade važnijim od prilike da se utvrdi čiji je srbometar najveći i najtačnniji i samim tim se po njemu imaju štelovati svi ostali. Da li su najveći Srbi iz Kragujevca, topole ili Valjeva a najmanji (i najgori) oni iz Vojvodine, Hrvatske ili Crne Gore.
I šta je od stranih pasoša danas na ceni a kojima se ima smejati.
Usput ćemo da vidimo i ko danas preteže - amerikanofili, rusofili, ili Talijanci.
A ti da ćutiš. Em si K und K Srbin em si se ofirao sa tim babama izdajnicama koje su upropastile Srbiju komunizmom.
Kao i svaki drugi antisrbin ili slučajni Srbin koji je u familiji do petog kolena imao nekog komunistu.
freehand freehand 08:36 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

milisav68
srdjan.pajic
Posvađali se domaćini srbomeri oko prava na srbometriju i prava na karibraciju srbometra?!


Pa, dobro, ne može se reći da je srbometrologija baš egzaktna nauka, to je više kao neka vrsta alhemije. Zato se i mogu očekivati sukobi različitih škola mišljenja oko toga.

Dabre, sve to treba po kratkom postupku, šta ima tu neko da razmišlja, zalepiš etiketu i rešena stvar.

Drugovi su zastranili i nisu na liniji partije, zovi Đuru da blokira aerodrom :)

Pa da, izgleda da je nekako prsla sabornost u tom bloku pa je malo počelo da varniči. Jes da se odmah pet puta izvinjava, grli i ljubi al to nekako ne sluti na dobro.
A svi znamo da treba održati jedinstvo, jer kako krenuti u nsledeću hajku ako moraš sad da imaš oči na lešđima?
gvozden1 gvozden1 08:38 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?


Ma meni su tako daleko ta merenja i apsolutno ne delim ljude po tome.

A što?
Ta zamka koju su još komunisti postavili, a sad je forsiraju kojekakve borkinje je zamka na koju ne treba nasedati.

Stepen patriotizma je različito izražen kod različitih ljudi, to je neporeciva stvar, i zašto bi to bilo tabu?

To služi samo ideji da se patriotizam kao takav dezavuiše, da se pruguši.
Kao, svi su podjednako patriote, nepristojno je porediti, nepristojno čak i pričati o tome, i tako patriotizam prestaje da bude vrlina.

Naravno da treba pričati, jer ako se ne meri srpstvo srbometrom onda se u istu ravan stavljaju Rada Pašić, koji je na prvi pucanj pobegao u Pariz, i Milunka Savić, Stojan Komita, svi oni dobrovoljci iz Amerike, Bosne, Banata, koji su došli i ginuli ta srpstvo.

Zar je u redu prema njima odustati od poređenja i merenja srpstva?

Ili danas, na blogu, da li je isti stepen patriotizma, srpskog, kod recimo Predatora koji je zbog njega ratovao i opet bi, i kod npr Srkija?

Svako bira kako će da se postavi, niko nikoga ni na šta ne tera niti kažnjava zbog izbora, ali da se izbor ne sme ni primetiti ili konstatovati, to je previše.
freehand freehand 08:46 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Ili danas, na blogu, da li je isti stepen patriotizma, srpskog, kod recimo Predatora koji je zbog njega ratovao i opet bi, i kod npr Srkija?

A što baš Srkija? Što ne neko od domaćina što su begali od pozivara i podrumarili kad je bilo gusto?
Da nije loša porodičnost?

P.S. Imali smo jednog vodnika, tamo negde, koji je petnaest dana srbovao, spremao se da satire i zamalo jedno veče družeći se sa rakijom samog Tuđmana nije priklao kad mu je upao u Banske dvore. Normalno da je isticao kako je jedva dočekao da komunizam počne da se ruši i da on može, bez obzira što je aktivni podoficir, da iskaže svoja jaka nacionalna osećanja. I onda padne komanda da se kreće preko. Školski drug koji je radi na vezi u štapskim kolima kune se da je tog div-junaka slušao kako plačući moli strica u generalštabu da ga spase od pogibije koja mu je neminovna bude li morao na prvu liniju.
Što će reći - šta? Da je strah razumljiva i potpuno normalna ljudska reakcija. Ali da se samo pičke služe izgovorima poput obeležja na kapi kad dođe momenat da ostvare sve ono o čemu zapenušani godinama pričaju po slvama i svadbama, a u novije vreme internet im je veliko dvorište.
gedza.73 gedza.73 09:08 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

A što?

Mislio sam na drugo. Šturm ili Krcun? Srpski književnik Marko Ristić ili hrvatski književnik... Tasa pisao o njemu, ne mogu da se setim imena... ubili ga partizani nakon rata.
gvozden1 gvozden1 09:16 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Šturm ili Krcun

Šturm.
Srbometar tu jasno pokazuje ko je veći srpski patriota.
Baš zato što geografija rođenja ili etničko poreklo nije dovoljno da se izmeri, i vrlo često greši, zato je srbometar neophodan.
gedza.73 gedza.73 09:18 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

A svi znamo da treba održati jedinstvo, jer kako krenuti u nsledeću hajku ako moraš sad da imaš oči na lešđima?

Opušteno. Nismo mi komunisti pa da ljude streljamo zbog lijevih skretanja ili da se cinkarimo komitetu u Moskvi koji posle tamani nepodobne.

Inače ona slika iz Beograda... ogroman poraz levičarske ideje na ovim prostorima je bila pobeda revolucionarne umesto reformističke stranke u okviru radničke opcije pa je ovaj revolucionarni (KPJ) bezrezrevno prihvatao direktive iz Moskve sa sve revolucijom dok je reformistički, socijaldemokratski blok bio za delovanje kroz institucije kao i za nezavisno delovanje od ruske centrale i van ruskih interesa.

Taj blok bi danas bio poput evropskih radničkih stranaka (tako su se reformisale radničke partije po Evropi) a ovako si dobio Miloševića.


freehand freehand 09:22 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Baš zato što geografija rođenja ili etničko poreklo nije dovoljno da se izmeri, i vrlo često greši, zato je srbometar neophodan.




Šturm.

Ček sad, nije moja tarabica moja slobodica, a ova budala se suprotstavljala sili umesto da lizne dupe i sačeka da dođu saveznici?
gvozden1 gvozden1 09:25 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Što se bre trpaš, čoveče?

Nije ti jasno da neću da ti odgovaram, da me ne zanima šta pišeš?
gedza.73 gedza.73 09:26 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gvozden1
Šturm ili Krcun

Šturm.
Srbometar tu jasno pokazuje ko je veći srpski patriota.
Baš zato što geografija rođenja ili etničko poreklo nije dovoljno da se izmeri, i vrlo često greši, zato je srbometar neophodan.

To može da odbije. Da je neko Šturmu nametao srpstvo (kao što je nametan komunizam) možda bi on bio u Poćorekovoj vojsci.

Evo još jedan primer. Srbin iz Hrvatske.
Svetozar Borojević posebno se istakao prilikom zauzimanja Bosne i Hercegovine 1878. godine, posebno Sarajeva, gde je odlukom Berlinskog kongresa, uvedena austrijska uprava, koja je trajala do 1918. godine.


p.s.
To i jeste bila sudbina Srba da su ih sve imperije naseljavale u pograničnim zonama pa su sami Srbi bagatelizovali svoje živote. kad pogledaš i SFRJ je bila krajina dok je odgovarala Rusiji odnosno Zapadu.

p.s.s
Srbija je možda jedina imala 100 za jednog da bi komunisti nakon rata isto nastavili sa ubijanjem po toj Srbiji kao da su maltene oni lično izmislili Hitlera. Umesto da se što više sačuvaju životi ubijaju te i tvoji i tuđi.
freehand freehand 09:31 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gvozden1
Što se bre trpaš, čoveče?

Nije ti jasno da neću da ti odgovaram, da me ne zanima šta pišeš?

Ma dobro bre, đampir, sve je ok, nego daj sad ovo: Ljotić ili Pećanac?
Ovaj drugi za neupućene - to je onaj što nije bio četnik, a nije ni čuvao leđa.
gvozden1 gvozden1 09:37 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?


To može da odbije. Da je neko Šturmu nametao srpstvo (kao što je nametan komunizam) možda bi on bio u Poćorekovoj vojsci.

Šta bi bilo da je bilo.
Nije mu niko ništa nametao, stvari su tekle kako su tekle i imamo Šturma kao velikog srpskog patriotu.
Samo konstatacija.

Naravno da niko nema prava da nemeće drugome svoje stavove.
Neko bira anacionalne, neutralne, neko nacionalne, neko treći antinacionalne.
I sve je dozvoljeno dok je u okviru zakona.

Kao što je dozvoljeno komentarisati i procenjivati svačiji izbor.

Borojević, i Srbin i antisrbin, više ovo drugo.
Pripisuje mu se i izjava "moja oficirska dužnost je da ratujem do poslednjeg Srbina, a onda da ubijem i sebe kako na svetu ne bi ostao ni jedan Rac"

Nadmeni švapski Srbin koji je posle molio da pristupi vojsci SHS.
gedza.73 gedza.73 09:49 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Kao što je dozvoljeno komentarisati i procenjivati svačiji izbor.

Saglasan
vcucko vcucko 10:33 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gvozden1

Borojević, i Srbin i antisrbin, više ovo drugo.
Pripisuje mu se i izjava "moja oficirska dužnost je da ratujem do poslednjeg Srbina, a onda da ubijem i sebe kako na svetu ne bi ostao ni jedan Rac"

Nadmeni švapski Srbin koji je posle molio da pristupi vojsci SHS.

Naravno. Ono što bi bilo zanimljivije protresti, jeste ko bi (koja društvena grupa, prvo-ili drugosrbijanci, Šumadinci ili Krajišnici, intelektualci ili manualci, partizansko/četničko poreklo itd), ko bi dakle danas postupio kao Šturm, a ko kao Borojević.
Evo stavljam na neviđeno, da bi mnogi Šumadinac (ponavljam da ne bi bilo nesporazuma i skakanja: mnogi, nisam rekao većina ili nedobog svi) danas ponovio tu njegovu izjavu (nebitno da li je istinita). Kao i da bi čitava stvar dala iznenađujuće rezultate. Dovoljne da se o njima razglaba na blogu ceo jedan olimpijski ciklus.
gvozden1 gvozden1 10:51 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?


Evo stavljam na neviđeno, da bi mnogi Šumadinac (ponavljam da ne bi bilo nesporazuma i skakanja: mnogi, nisam rekao većina ili nedobog svi) danas ponovio tu njegovu izjavu

Pa....
S obzirom na to da su Nataša Kandić i Sonja Biserko šumadinke... ko zna

Krnjača nije u Šumadiji :)
freehand freehand 13:22 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Krnjača nije u Šumadiji :)

Akoga i zašto, u stvari, boli pa dupe za Šumadiju, ako bi se čovek spuištao na taj primitivni nivo seoskih dobošara?
Kruševljane?
Šapčane?
Nišlije?
One iz Peći i Prizrena?
One iz Smiljana, ili one iz Idvora? One iz Tršića?
Pa jes, kad bi baš hteli sa budalašima vreme da gube mereći sopstvenu srpskost i porodičnost.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:43 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gvozden1

Borojević, i Srbin i antisrbin, više ovo drugo.
Pripisuje mu se i izjava "moja oficirska dužnost je da ratujem do poslednjeg Srbina, a onda da ubijem i sebe kako na svetu ne bi ostao ni jedan Rac"

Nadmeni švapski Srbin koji je posle molio da pristupi vojsci SHS.


Ta izjava dolazi o jednog mađarona a ne nemačkara:

Jovan Damjanić

Borojević je ipak bio gospodin čovek, ne bi baš takve izjave davao čak i da tako misli. Takođe, ako se ne varam, Borojević nikada nije ratovao direktno protiv Srbije već se tukao sa Rusima i kasnije Italijanima.
gedza.73 gedza.73 14:04 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

vcucko
Evo stavljam na neviđeno, da bi mnogi Šumadinac (ponavljam da ne bi bilo nesporazuma i skakanja: mnogi, nisam rekao većina ili nedobog svi) danas ponovio tu njegovu izjavu (nebitno da li je istinita). Kao i da bi čitava stvar dala iznenađujuće rezultate.

Sigurno.
Kad se pogleda Srpska revolucija Karađorđe je bio za ponovni oružani ustanak a Miloš ga isporučio Turcima kao zalog mira a onda, između ostalog, na finte dobijao ustupke od Turaka čuvajući Srbe i Srbiju od novih gubitaka. Naravno kako priča može da se širi da bez I srpskog ustanka... kad su nas neke sile na kraju malkice pomagale ali malkice i izneverile... ne bi bilo moguće ostvariti ono što se dešavalo nakon toga.

Miloš Obrenović je prototip lika koga bi nakon rata streljali kao saradnika okupatora. Ako se ne varam pred srpsko-turski rat vojni vrh nije bio za sukobe (nedostatak novca, nedostatak oružja) i bili su u pravu jer je bilo mnogo izginulih i mnogo dezertiranja.

I svetski rat jeste bio svršen čin gde se više nije imalo nazad a tada su ustali svi i stradali mnogi (što je Srbiju uvelo u sve one događaje nakon toga).

II svetski rat, zločini Švaba i švapski logori (za koje, kako je krenulo ima da optuže same Srbe) onda rat devedesetih. Vek ratova, stagnacije i nazadovanja.


gvozden1 gvozden1 15:07 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?


Ta izjava dolazi o jednog mađarona a ne nemačkara:

Ja negde naleteo na njega, i to davno, nije internet u pitanju, knjiga neka, pojma nemam koja.

Al ok, verujem da nije, nisu mi nešto bitne biografije i karakteri švapskih oficira.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:10 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Ili danas, na blogu, da li je isti stepen patriotizma, srpskog, kod recimo Predatora koji je zbog njega ratovao i opet bi, i kod npr Srkija?



Ne znam samo zašto bih ja, a i drug predator, imao nekakav manje ili više izražen i demonstriran srpski patriotizam, po tim tvojim srbometarskim pravilima, kad se ni on ni ja nismo rodili u Srbiji kao patriji, niti je ista postojala kad su se ti ratovi vodili, iako smo u njima učestvovali svako na svoj način. Ta zemlja više ne postoji, predator je možda uspeo da se prešaltuje u srbopatriotu, ja nisam, prosto mi je to sve oko raspada Jugoslavije i nacionalističkog divljanja bilo od prvog dana odvratno, i mene za taj isprdak od zemlje koji je na tome nastao uglavnom zabole ćoše. Možda kad se ponovo napravi neka Jugoslavija (ok, mož i neko drugo ime ako se tako dogovorimo), na potezu od Triglava do Vardara, osetim neke patriotske zanose i sokove, ovako ništa. Tako da, da, medalju svakako nosi drug predator.
freehand freehand 15:11 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Ja negde naleteo na njega, i to davno, nije internet u pitanju, knjiga neka, pojma nemam koja.

A jesi naleteo negde na to kako je Miloš Turcima isporučio Karađorđa?
gvozden1 gvozden1 15:16 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

freehand
Ja negde naleteo na njega, i to davno, nije internet u pitanju, knjiga neka, pojma nemam koja.

A jesi naleteo negde na to kako je Miloš Turcima isporučio Karađorđa?

Nisam jbt.
Stvarno ga isporučio?
Ne zezam se, ozbiljno pitam.
gvozden1 gvozden1 15:19 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Srbiji kao patriji

Jao Srki
Šta sad, da cinculiramo oko patriotizam/nacionalizam?

To je za decu Srki, ne bih se ja oko toga petljao.
Da si shvatio šta sam hteo da kažem, vidi se.

Možemo o tome, a da se preganjamo na tom infantilnom nivou, ipak ne bih.
freehand freehand 15:19 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gvozden1
freehand
Ja negde naleteo na njega, i to davno, nije internet u pitanju, knjiga neka, pojma nemam koja.

A jesi naleteo negde na to kako je Miloš Turcima isporučio Karađorđa?

Nisam jbt.
Stvarno ga isporučio?
Ne zezam se, ozbiljno pitam.

Pa tako kažu upućeni istoričari, to i ne zna svako. Mislio sam da si član iste biblioteke, zato pitam.
gvozden1 gvozden1 15:22 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

freehand
gvozden1
freehand
Ja negde naleteo na njega, i to davno, nije internet u pitanju, knjiga neka, pojma nemam koja.

A jesi naleteo negde na to kako je Miloš Turcima isporučio Karađorđa?

Nisam jbt.
Stvarno ga isporučio?
Ne zezam se, ozbiljno pitam.

Pa tako kažu upućeni istoričari, to i ne zna svako. Mislio sam da si član iste biblioteke, zato pitam.

Pa hajd objasni mi, što si stipsa.
freehand freehand 15:26 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gvozden1
freehand
gvozden1
freehand
Ja negde naleteo na njega, i to davno, nije internet u pitanju, knjiga neka, pojma nemam koja.

A jesi naleteo negde na to kako je Miloš Turcima isporučio Karađorđa?

Nisam jbt.
Stvarno ga isporučio?
Ne zezam se, ozbiljno pitam.

Pa tako kažu upućeni istoričari, to i ne zna svako. Mislio sam da si član iste biblioteke, zato pitam.

Pa hajd objasni mi, što si stipsa.

Numem, zato i pitam. Izgleda da su neka najnovija naučna saznanja u pitanju.

P. S. Šta kaže tvoj srbometar, kako bi, na primer, Šaban Pajić prošao sa tom tezom na merenju?
gvozden1 gvozden1 15:28 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Numem, zato i pitam

Ne pitaš, tvrdiš.

Pitaš da li ja znam za to.

I, jel sad dosta?

Hteo si da ti odgovaram, obletao si oko nogavica, odgovorio sam ti, i jel dosta?
freehand freehand 15:37 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Ne pitaš, tvrdiš.

Pročitaj ponovo, pa da vidimo da li si samo glupili i glup i nepismen.

Hteo si da ti odgovaram, obletao si oko nogavica, odgovorio sam ti, i jel dosta?

Eto sad, goveda imaju nogavice?!
gedza.73 gedza.73 16:02 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Pa hajd objasni mi, što si stipsa.

KaRibratoru ne odgovara kako sam napisao nego traži precizniju kaLibraciju u vezi onoga što se događalo u odnosima Karađorđa i Miloša
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:05 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Jao Srki
Šta sad, da cinculiramo oko patriotizam/nacionalizam?



Huči, ne moramo niokočega da se cinculiramo, a infantilno je (zapravo debilno) ovo tvoje srbomerenje po blogu koje praktikuješ poslednjih meseci, baš intenzivno.

A po pitanju ispaznog budalesanja oko patriotizma iz mog ugla gledano nema velike razlike između tebe i recimo Vulina. Ali priznajem da me donekle umiruje i to što ću, kad ti i Vulin krenete da oslobađata Kosovio i prekrajate Bosnu, ja to da gledam na CNN-u, sa pristojne (bezbedne) razdaljine. Znam, znam, loš Srbin, još gori patriota, šta ću.



gedza.73 gedza.73 16:17 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Možda kad se ponovo napravi neka Jugoslavija

da, bre, divna država. Pošto ležim nešto ovih dana zakačim deo filma u kome se preko veze i partije zapošljava (šefovi su postajali polupismeni radnici nakon završenih političkih škola ili večernjih škola gde su diplome kupovali novcem od prodate krave) i ide replika
- Ona je istaknuti društveni radnik, da samo znate kako je sredila zemljoradničku zadrugu a sad je na čelu Radničkog univerziteta.

gvozden1 gvozden1 17:04 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

iz mog ugla gledano nema velike razlike između tebe i recimo Vulina.

E onda odustajem i od Srbije i od nacionalizma, i od patriotizma, od svega, postajem ti.
Logično, Vulin je mera svega, prema njemu se sve određuje, kad on kaže da, obavezno je reći ne, bilo o čemu da se radi, jer je Vulin u pitanju jbt, ne bilo ko, Vulin.

I ovo ti je dečiji nivo, ovo pozivanje na Vulina, na Vučića, na Mišu Vacića.

To što je tebi važna slika o samom sebi, što ti je važno da te slučajno neko ne svrsta uz Vulina, što si spreman da zbog te slike o sebi pljuješ na sve, na svoju naciju, svoju državu, samo da bi ti ispao onakav kakvu si sliku o sebi isprojektovao, to opet ide u prilog onoga kako sam te procenio.

Nije to svima bitno Srki, meni recimo ne.
Važnija su mi načela nego slika o meni.
I dok se držim načela samo o njima razmišljam, Vulin mi na pamet ne pada, baš me briga poklapa li se to sa njim ili ne.

Tebi je, vidim, bitan.
Znam, znam, loš Srbin, još gori patriota, šta ću.

To ti pričam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:07 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gedza.73
Možda kad se ponovo napravi neka Jugoslavija

da, bre, divna država. Pošto ležim nešto ovih dana zakačim deo filma u kome se preko veze i partije zapošljava (šefovi su postajali polupismeni radnici nakon završenih političkih škola ili večernjih škola gde su diplome kupovali novcem od prodate krave) i ide replika
- Ona je istaknuti društveni radnik, da samo znate kako je sredila zemljoradničku zadrugu a sad je na čelu Radničkog univerziteta.



U odnosu na ovo sadašnje preduzeće je bila keva od države.

Nego, što ležiš, jel te nešto strefilo, ili samo lenčariš?


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:08 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

E onda odustajem i od Srbije i od nacionalizma, i od patriotizma, od svega, postajem ti.
Logično, Vulin je mera svega, prema njemu se sve određuje, kad on kaže da, obavezno je reći ne, bilo o čemu da se radi, jer je Vulin u pitanju jbt, ne bilo ko, Vulin.



Vulin, ili huči, svejedno, to ti kažem. Ne, bez zezanja, razmisli malo o tome ponekad.
gvozden1 gvozden1 17:11 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?


Vulin, ili huči, svejedno, to ti kažem. Ne, bez zezanja, razmisli malo o tome ponekad.

Čuj po nekad, ja samo o Vulinu i razmišljam :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:13 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gvozden1

Vulin, ili huči, svejedno, to ti kažem. Ne, bez zezanja, razmisli malo o tome ponekad.

Čuj po nekad, ja samo o Vulinu i razmišljam :)


Ma ne o Vulinu nego o sebi i svojim nakaradnim nacionalističkim stavovima i vrednostima koji te čine istim kao Vulin što je.
gvozden1 gvozden1 17:22 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

o sebi i svojim nakaradnim nacionalističkim stavovima

Nakaradni nacionalustički?

A kako se zove taj kantar na kome se mere stavovi?

Ovo na čemu ja merim nazvaste srbometrom (to je valjda trebalo da posluži istom onom čemu i pominjanje Vulina, da se odustane od stavova zbog svog imidža)
A taj tvoj kantar, briselometar, nvometar, kako?
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:24 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gvozden1
o sebi i svojim nakaradnim nacionalističkim stavovima

Nakaradni nacionalustički?

A kako se zove taj kantar na kome se mere stavovi?

Ovo na čemu ja merim nazvaste srbometrom (to je valjda trebalo da posluži istom onom čemu i pominjanje Vulina, da se odustane od stavova zbog svog imidža)
A taj tvoj kantar, briselometar, nvometar, kako?


sušimetar
gvozden1 gvozden1 17:28 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

sušimetar

Dobar!
gedza.73 gedza.73 17:31 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Nego, što ležiš, jel te nešto strefilo, ili samo lenčariš?

Pa reko' i ja da overim. Al' iskreno nije strašno, čak mi je lakše nego kad imam one klasične sezonske gripove. Sutra već odoh napolje, dosadno mi više
bene_geserit bene_geserit 17:33 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

predator je možda uspeo da se prešaltuje u srbopatriotu, ja nisam, prosto mi je to sve oko raspada Jugoslavije i nacionalističkog divljanja bilo od prvog dana odvratno, i mene za taj isprdak od zemlje koji je na tome nastao uglavnom zabole ćoše. Možda kad se ponovo napravi neka Jugoslavija (ok, mož i neko drugo ime ako se tako dogovorimo), na potezu od Triglava do Vardara, osetim neke patriotske zanose i sokove, ovako ništa.

Ma ti si prizetko, patriotske zanose osetiš kad ova naša američka vojna mašinerija ode da naguzi negde neke kozojebe.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:38 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

bene_geserit
predator je možda uspeo da se prešaltuje u srbopatriotu, ja nisam, prosto mi je to sve oko raspada Jugoslavije i nacionalističkog divljanja bilo od prvog dana odvratno, i mene za taj isprdak od zemlje koji je na tome nastao uglavnom zabole ćoše. Možda kad se ponovo napravi neka Jugoslavija (ok, mož i neko drugo ime ako se tako dogovorimo), na potezu od Triglava do Vardara, osetim neke patriotske zanose i sokove, ovako ništa.

Ma ti si prizetko, patriotske zanose osetiš kad ova naša američka vojna mašinerija ode da naguzi negde neke kozojebe.


Ovo ko ono o dedi i repi.

Koza na kupus, taliban na kozu, Amer na talibana...
gvozden1 gvozden1 17:40 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?


Ovo ko ono o dedi i repi.

Koza na kupus, taliban na kozu, Amer na talibana...

A onda dođe još jedan taliban
magnus magnus 19:09 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Pripisuje mu se i izjava "moja oficirska dužnost je da ratujem do poslednjeg Srbina, a onda da ubijem i sebe kako na svetu ne bi ostao ni jedan Rac"
nije njegova , nego neko govno iz 848 kad su srbi tražii autonomiju .... krakr ga je jednom falio ... Borojvić je mali iskomleksirani tragičar . nije ratovao na srpskom frontu,malo u Galiciji uglavnom na soči sa talijanima , tu je imao sreće jer je nasuprot njega bio [url=http://it.wikipedia.org/wiki/Luigi_Cadorna]valjda najveći idiot u povjesti ratovanja Kardona
[/url]. njemu su zagrebačka srpska gospoda gurali sinove da ne idu na istog. on se jadan valjda iskatoličio , ne bi li dobio plemenitašku titulu veću od baruna ( a to i nije neki kurac nema grunta a mislim da i uglavnom nije bila nasljedna ) no rikno je u bjedi ko baron ... da je ušao u vojsku KSHS , bio bi jebiga Vojvoda , jel je to ekvivalnet feldmaršalu / generalu armija/ generalu zbora ( formalno bi recimo general zbora Janko Bobetko u srpskim medijima trebao biti imenovan kao Vojvoda Janko Bobetko, mislim da bi i mrtav još jednom crko)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:28 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Ma ti si prizetko, patriotske zanose osetiš kad ova naša američka vojna mašinerija ode da naguzi negde neke kozojebe.


Ma, kakvi, patrioCki osećaji i zanosi me ne hvataju ni kad je ova nova domovina u pitanju, a i to više odgovara ovim hučijevim maštanjima, jebote, šta bi dao da i on može tako - da pošalje Vulina i Vacića na ove njihove kozojebe, Fadilje i Muje, da očiste zemlju od njih i obnove Dušanovo carstvo, dok on komanduje pored televizora, baš kao onomad devedesetih.





macak_tosa macak_tosa 19:29 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gvozden1
sušimetar

Dobar!

Da dobar - vrhunski!
docsumann docsumann 19:32 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

macak_tosa
gvozden1
sušimetar

Dobar!

Da dobar - vrhunski!


do-bar

sušimjer bi bio još slučajnije srpski
macak_tosa macak_tosa 19:32 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

srdjan.pajic
Ma ti si prizetko, patriotske zanose osetiš kad ova naša američka vojna mašinerija ode da naguzi negde neke kozojebe.


Ma, kakvi, patrioCki osećaji i zanosi me ne hvataju ni kad je ova nova domovina u pitanju, a i to više odgovara ovim hučijevim maštanjima, jebote, šta bi dao da i on može tako - da pošalje Vulina i Vacića na ove njihove kozojebe, Fadilje i Muje, da očiste zemlju od njih i obnove Dušanovo carstvo, dok on komanduje pored televizora, baš kao onomad devedesetih.



Šteta za tebe što nemaš razvijen patriotski osećaj.
Nije to za hvalu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

gedza.73
Nego, što ležiš, jel te nešto strefilo, ili samo lenčariš?

Pa reko' i ja da overim. Al' iskreno nije strašno, čak mi je lakše nego kad imam one klasične sezonske gripove. Sutra već odoh napolje, dosadno mi više


E, dokurca, pa što se nisi vakcinisao (ili jesi?)?

Evo moja najmanja klinka šmrknula dva puta i odma su joj iz obdaništa tražili da joj se radi PCR testiranje. Sad se čeka 72 sata za to, tako da iako je šmrktane prošlo ne može još u obdanište dok ne stignu ti rezultati.

Uh, kako im zavidim, toj maloj deci, kako brzo preguraju sve te prehlade i sranja, mislim da do sada nijednom nisu bile bolesne duže od dva dana (dobro, ova mala je završila na intenzivnoj nezi kad je imala 6 dana pa je spopao neki virus, ali to je drugo). Dok kad mene to od njih odvati, mučim se kao pas nedelju dana, a onda kašljem ko nenormalan još dve nedelje minumum.

Ajde, drš se gedžoslave, slanininicu i beli lukac, i fajzerku i da nam to preboliš. I nemoj odma napolje, odmori malo jebote, odgledaj ponovo Sutjesku i Neretvu, biće ti odma bolje, veruj mi!







srdjan.pajic srdjan.pajic 19:35 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Šteta za tebe što nemaš razvijen patriotski osećaj.
Nije to za hvalu.



Ali imam za suši, i vala ću da ga angažujem danas za ručak.

macak_tosa macak_tosa 19:36 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

docsumann
macak_tosa
gvozden1
sušimetar

Dobar!

Da dobar - vrhunski!


do-bar

sušimjer bi bio još slučajnije srpski

Može i to!
Samo u svim opcijama treba biti oprezan da slovo i ne skizne u slovo o pa da ne ispadne sušomer.
Jer - bi tada neko mogao da pomisli da se meri suša (pojava sa deficitom vlage, odnosno komplement vlage).
A ne da se meri procenat praziluka u guzici pokondirenih self-srbo-mrzaca.
docsumann docsumann 19:36 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

inače, meni ovo uopšte ne miriše na dobro



nisam siguran koliko je Milo spreman daleko da ide sa destabilizacijom države.

macak_tosa macak_tosa 19:37 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

srdjan.pajic
Šteta za tebe što nemaš razvijen patriotski osećaj.
Nije to za hvalu.



Ali imam sa suši, i vala ću da ga angažujem danas za ručak.


Jeo sam taj suši - i mogu da kažem da mi to nije bog zna šta.
Od sve ribe, meni je najvrhunskija tunjevina.
I nije ni čudo što je kila tunjevine ovde kod nas kao 5 do 6 kg svinjetine.
I ne žalim da platim.
docsumann docsumann 19:38 08.09.2021

Re: Štaeovo ljudi moji?

Samo u svim opcijama treba biti oprezan da slovo i ne skizne u slovo o pa da ne ispadne sušomer.


pa ne moj da ti sklizne. mislim i u o

i nije sušimer nego sušimjer.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana