Kućni ljubimci| Nostalgija| Putovanja| Reč i slika| Život

Tri kratke nostalgicne price - Glumac. Pas. Kofer

jednarecfonmoi RSS / 01.10.2021. u 11:39
glumac
 
moj tata je kao dete cekao satima ispred pozorista da dobije autogram zerar filipa. kako se gluac nikako nije pojavljivao,on je otisao onda iza u park manjez iza jugoslovenskog dramskog na ekonomski ulaz, velika, gvozdena kapija je bila, preskocio je preko.jer je video da se previse ljudi skuplja sa istom zeljom da dobije autogram, na drugom ulazu.zatim se zaista iznenada pojavio zerar filip.on je ocigledno shvatio sav taj trud mog tada desetogodisnjeg tate, ali je ipak samo odmahnuo rukom i autogram jje ostao neispisan preteci svojim nepostojanjem u prostoru izmedju umetnika i decaka.
 
pas
 
davno je to bilo, crni skotski terijer i ja bili smo kao jedna dusa.postojali su i drugi psi pre njega ali ovde je  od pocetka bilo jasno da je to moj pas. bila je nekolicina dvoipomesecnih stenaca tog januara u jednom novobeogradskom soliteru. sestra i ja smo otisle po njega. ona je mazila sve te stence, spustila se  na pod medju njih.ja sam sedela u fotelji. nikad necu zaboraviti, taj trenutak koji niko nije mogao da ocekuje. svi stenci sem njega, zalecu se, grickaju se izmedju sebe, a on je sam dosao do mojih nogu i stavio sapice da ga podignem. to malo stvorenje,  crne dlake, sa tuznim okicama, je znao ono sto sam istog trenutka znala i ja. on ide sa nama. sagla sam glavu i pomirisala dlaku psa, sve je delovalo tako poznato i blisko. 
 
kofer
 
te godine pao je sneg u londonu. bio je sveti nikola. slavilo se, koliko ko ume i moze, daleko od svoje zemlje. jer gde god bili, ziveli, ipak bi trebalo da znamo gde je tlo sa kog smo se otisnuli u nepoznato. daleko je to bilo od snegova mog detinjstva koje smo cekali i docekivali spustanjem sankama niz brdasce, klizanjem po zaledjenim barama i beskrajnim bezanjem od zalutalih grudvi.ipak, ta silna belina iznenada, lepa je, obraduje. prosli smo kroz “mjuz”, nekadasnje konjusnice iza bogataskih kuca a sada mesta za luksuzne stanove. neko je u prolazu rekao da je stala “distrikt lajn”, nadzemna ( ne celim putem), linija metroa.dolazimo do kuce, slavice se sveti nikola. ispred vidim crn veliki kofer. ostavljen je tu da ga neko nadje. tad jos nije postojala svima usadjena panika od bombi. otvarano kofer a unutra je brdo stvari, sve moj broj.nove su. nije zaboravljeno, neko krenuo na put recimo, jer su samo suknje, majice, trenerka, dzemper, uredno slozeni. ne secam se vise sta jos od garderobe.godinama kasnije moja, ne rodjena sestra nosi majice iz tog cuvenog kofera, jedna je bila omiljena, rolka svetlo plave boje je jos u zivotu, drugarica je dala sestricini koja je dan danas rado obuce.sve smo slicne visine.  suknja iz kofera je godinama stajala iako je kvalitetna, divnih boja, narandzasta, tamno roze, crna. odnela sam je snajderki pre neki dan da malo preuredi kroj. zazivece.


Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:06 01.10.2021

klizanje

ta silna belina iznenada, lepa je, obraduje.


Moj tata pamti kao dete (pre 2.sv.rata) toliko zaleđeni Dunav kod Beograda da su mogla kola sa konjskom zapregom da pređu preko.
predatortz predatortz 12:42 01.10.2021

Re: klizanje

apacherosepeacock
ta silna belina iznenada, lepa je, obraduje.


Moj tata pamti kao dete (pre 2.sv.rata) toliko zaleđeni Dunav kod Beograda da su mogla kola sa konjskom zapregom da pređu preko.


Isto mi je pričao poznanik, koji je '49. godište.
shmoo shmoo 18:57 03.10.2021

Re: klizanje

apacherosepeacock
ta silna belina iznenada, lepa je, obraduje.


Moj tata pamti kao dete (pre 2.sv.rata) toliko zaleđeni Dunav kod Beograda da su mogla kola sa konjskom zapregom da pređu preko.



Да, да, то је и мени причала моја кева за Саву... Између два светска рата.

Каже, прелазили вукови залеђену Саву из Срема и луњарали улицама далеке београдске периферије, старе Чукарице, у потрази за храном... Данашњом Радничком, Високом (излази од цркве на оног вулканизера данас и бензинску пумпу... Гушти мора данас, некада кафана Стара Чукарица), Карпошевом, Лазара Кујунџића,... Зато нису током зимских месеци ни пуштали децу без пратње одраслих напоље када падне мрак.

А је л' сећа неко како се и Савско језеро седамдесетих и осамдесетих такође ледило па смо се по њему клизали, прелазили да скратимо пут до веслачких хангара код ресторана Језеро...?

Па кад бациш каменчугу на тај лед испод себе, а одоздоле онако потмуло одзвања... Непоновљив звук.

(А у време оних вукова на Чукарици то је био зимовник за бродове и шлепове (и бродоградилиште... Тек после је оно пребачено на другу страну Саве), Ада је стварно била ада, није ни било ових насипа којима је данас спојена са обалом Саве... Насипи су направљени тек ваљда шездесетих година прошлог века...)







macak_tosa macak_tosa 12:13 01.10.2021

Da.

Ne mogu da čitam ove blogove.
Nervira me ova foliračina sa pisanjem svih malih slova!
Čemu to foliranje?!
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:20 01.10.2021

Re: Da.

macak_tosa
Ne mogu da čitam ove blogove.
Nervira me ova foliračina sa pisanjem svih malih slova!
Čemu to foliranje?!


Čarli pusti ženu na miru, šta si navalio?
macak_tosa macak_tosa 12:21 01.10.2021

Re: Da.

apacherosepeacock
macak_tosa
Ne mogu da čitam ove blogove.
Nervira me ova foliračina sa pisanjem svih malih slova!
Čemu to foliranje?!


Čarli pusti ženu na miru, šta si navalio?

U pravu si!
Nemam ništa protiv žene, ovo naglašavam principijelno.

Eee, da - kada se već javljam, video sam da se priča i o psu.
Moj prvi pas se zvao Boris.
Bio je crni dodž, od onih najčistijih dodžova.
Bio je stariji od mene dva meseca.
Umro je sa 15 godina.
Svi smo bili jako tužni.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:23 01.10.2021

Re: Da.

da, znam i ja price draga apache o tom ledu.

ma nema veze za carlija, kad se jednom pretvori u macka, pocupacu mu brkove nor.

pozdravcic za oboje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:26 01.10.2021

Re: Da.

macak_tosa
apacherosepeacock
macak_tosa
Ne mogu da čitam ove blogove.
Nervira me ova foliračina sa pisanjem svih malih slova!
Čemu to foliranje?!


Čarli pusti ženu na miru, šta si navalio?

U pravu si!
Nemam ništa protiv žene, ovo naglašavam principijelno.



Izi (sa principima) što bi rekao mrski Englez..
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:53 01.10.2021

Re: Da.

jednarecfonmoi
da, znam i ja price draga apache o tom ledu.

ma nema veze za carlija, kad se jednom pretvori u macka, pocupacu mu brkove nor.

pozdravcic za oboje.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:41 01.10.2021

Re: Da.

macak_tosa
apacherosepeacock
macak_tosa
Ne mogu da čitam ove blogove.


Eee, da - kada se već javljam, video sam da se priča i o psu.
Moj prvi pas se zvao Boris.
Bio je crni dodž, od onih najčistijih dodžova.
Bio je stariji od mene dva meseca.
Umro je sa 15 godina.
Svi smo bili jako tužni.



secam se da si jednom spominjao kucu borisa:( , zapamtila sam. kao i lovnu terijerku od zlikake i (cimi mi se) zlatnog retrivera ili labradora alseovog…tasa je isto pominjao nekog psa(.?)
sve je to bilo drugacije nekad.. sada imanje psa vise nije garancija gotivne osobe nazalost.kavezi za pse, najezda “udomljivaca” sto je za pohvalu, ali ne i dicenje sa tim i trazenje aplauza( ne svi, naravno) ljudi koji redom imaju male pse, naravno najcesce bele, i svaki taj pas urla i histerise na druge jer mu je i gazda takav. neka bude da sam ja nervozna isto mozda recimo nekad ali ne kad setam kuche..moj pas je bio manjeg rasta ali dostojanstvenog ponasanja. on nije napadao a njega retko ko. ovaj sad ogromni kane korso koji mi dodje u goste pa smo tad presrecni isto je smiren. potrebno je vreme, strpljenje, ponavljanje, sigurnost u sebe, unutrasnji mir, i beskrajna ljubav da bi neki pas bio poslusan. da..ima onih koji su rodjeni takvi da teze uce, takva priroda.
Черевићан Черевићан 12:44 01.10.2021

i dan danas

sve deluje poznato i blisko

кад навале....... године позније
присети су .............лек за душу,
динамична данашњица смара
док сећањa релакс нас одмара
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:20 01.10.2021

Re: i dan danas

tacni tako gospodine dragi cer,

a vi ste mi dali inspiraciu sa pricom o autogramu hesea!

omda sam se setila ove tatine price i jos mnogo toga drugog.

sad mi to prija sbe da mislima upravljam kao kocijas i putujem u drugo, udaljeno vreme

macak_tosa macak_tosa 07:32 02.10.2021

Da!

Danas na red dolaze kiseli krastavčići i paprika somborka.
Pri ovim operacijama ženi nije potrebna moja pomoć, pa ću malo da blejim u dvorištu, slušam cvrkut vrabaca i posmatram vrapce i grlice na pojilištu.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:32 02.10.2021

Re: Da!

macak, lepo …

vrabaca ima sve manje ali juce ih videh na jednom niskom drvetu, njih desetak
macak_tosa macak_tosa 12:07 02.10.2021

Re: Da!

jednarecfonmoi
macak, lepo …

vrabaca ima sve manje ali juce ih videh na jednom niskom drvetu, njih desetak

Ja imam u dvorištu dosta drveća pa imam svoje vrapce.
I gotovo pola godine imaju u dvorištu pojilište, pa ih ima stalno.
shmoo shmoo 19:10 03.10.2021

Човек, пас и кутија са гитаром

Слушао сам његов концерт уживо у Сали хероја на Филолошком факултету половином осамдесетих.

Пристао човек да свира за студенте... Бесплатно... И Љуба Тадић нам играо Одбрану Сократову на факсу... Такође бесплатно, за студентарију...

И док је Ибрица седео с нама и ћакулао у студентском клубу у подруму после концерта, његов пас (шкотски овчар ако се добро сећам) скочио од силне радости на моју лепшу половину и оборио је на под... Њих двоје, Леси и моја драга, били су исте висине када се он уздигне на задње шапе и стави јој предње шапе на рамена...

Носталгија...








EDIT: Мислим, ако ме сећање добро служи, да је својевремено Игор Кордеј нацртао и стрип на основу овог текста Ибрице Јусића.



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:39 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

imala sam sad da se nadovezujem na tvoje jako zanimljive komentare, ali nek ostane ovako bas a mozda jos neko napise nesto u tom stilu, rado cu procitati
shmoo shmoo 19:41 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

jednarecfonmoi
imala sam sad da se nadovezujem na tvoje jako zanimljive komentare, ali nek ostane ovako bas a mozda jos neko napise nesto u tom stilu, rado cu procitati



Носталгија боли.

Али је лепа.

Као и љубав.

Зато ми се и не да да је се одрекнем.




jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:43 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

taso, nevezano, ako si tu sad, javi se, moze i javno, hocu da dam podrsku za nesto tebi iako nisam citala uopste detaljno, moram da budem iskrena!

ali podrska za shmoo ~ oui
shmoo shmoo 19:44 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

jednarecfonmoi
taso, nevezano, ako si tu sad, javi se, moze i javno, hocu da dam podrsku za nesto tebi iako nisam citala uopste detaljno, moram da budem iskrena!

ali podrska za shmoo ~ oui



Ту сам... О чему се ради, Једна реч?


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:45 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

shmoo
jednarecfonmoi
imala sam sad da se nadovezujem na tvoje jako zanimljive komentare, ali nek ostane ovako bas a mozda jos neko napise nesto u tom stilu, rado cu procitati



Носталгија боли.

Али је лепа.

Као и љубав.

Зато ми се и не да да је се одрекнем.






ljudi mesaju patetiku i nostalgiju a ne shvataju koliko gube u zivotu bas zbog tog neznanja
shmoo shmoo 19:45 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

jednarecfonmoi
shmoo
jednarecfonmoi
imala sam sad da se nadovezujem na tvoje jako zanimljive komentare, ali nek ostane ovako bas a mozda jos neko napise nesto u tom stilu, rado cu procitati



Носталгија боли.

Али је лепа.

Као и љубав.

Зато ми се и не да да је се одрекнем.






ljudi mesaju patetiku i nostalgiju a ne shvataju koliko gube u zivotu bas zbog tog neznanja




jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:50 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

shmoo
jednarecfonmoi
taso, nevezano, ako si tu sad, javi se, moze i javno, hocu da dam podrsku za nesto tebi iako nisam citala uopste detaljno, moram da budem iskrena!

ali podrska za shmoo ~ oui



Ту сам... О чему се ради, Једна реч?




zivota mi, u prolazu vidim pise neki lik o penzijama nesto i smorim se posle dva reda, posle vidim da si ga nesto zalepio, nesto valjda on ban tebi, nisam, kazem ti, ispratila pricu ali…ma to na osecaj neki, cini mi se neka seljacina koja se istripovala da je japanski car i zaboravila da je isao u osnovnu u kaljacama tri km peske.tako mi se cini. mislim da sam jednom nesto komunicirala sa istim, tri i po sek. . a ovo, profil lica, ne gresim 99%
shmoo shmoo 19:52 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

jednarecfonmoi
shmoo
jednarecfonmoi
taso, nevezano, ako si tu sad, javi se, moze i javno, hocu da dam podrsku za nesto tebi iako nisam citala uopste detaljno, moram da budem iskrena!

ali podrska za shmoo ~ oui



Ту сам... О чему се ради, Једна реч?




zivota mi, u prolazu vidim pise neki lik o penzijama nesto i smorim se posle dva reda, posle vidim da si ga nesto zalepio, nesto valjda on ban tebi, nisam, kazem ti, ispratila pricu ali…ma to na osecaj neki, cini mi se neka seljacina koja se istripovala da je japanski car i zaboravila da je isao u osnovnu u kaljacama tri km peske.tako mi se cini. mislim da sam jednom nesto komunicirala sa istim, tri i po sek. . a ovo, profil lica, ne gresim 99%



Ех... Кажем ти да споро палим... (Због оне ПП.)

Ма нека, немој да квариш свој блог тиме. Није вредно ни пажње ни времена.

А хвала ти свакако!




jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:02 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

oui, bre!

inace danas bas, otkrih u kraju iznad bb, parce raja u precniku od pedeset m najvise. mala zgrada sa pet stanova. ispred zasadjene i divmo odrzavane biljke, vidi se, birane za hlad i da prezive zimu. sedam na klupicu vedre boje. tisina, milina. ispod i ok9lo klupe NIJEDAN pikavac, bacena ambalaza! poezija! sedim sa psinom od 50 kg koji mi lezi pored nogu a bar troje dece naidje putem i javi mi se iako me ne znaju i nikad me ne videse pre. malo popricamo kako idu na rodjendan. u nastavku dana, malo dalje, covek sa oldtajmerom. rstaurirao bolje nego ovi na histori chenel-u. isprcali smo se sa nj8m kao da se znamo sto god. bilo mi zamereno od mojih da sam gusila o 9ldtajmerima koje vidjah u familiji. ma vrv jesam, ali sta cu, zanela me lepotatog auta i trud vlasnika
predatortz predatortz 20:26 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

cini mi se neka seljacina koja se istripovala da je japanski car i zaboravila da je isao u osnovnu u kaljacama tri km peske.


Nemam pojma gde je čovek išao u školu i u kojoj je obući išao, ali je naučio da piše jasno, poštujući pravopis, gramatiku i sintaksu srpskog jezika.

Za tebe se to ne može reći. Džaba salonke, džaba krug dvojke... Pismenost se za tebe zalepila nije!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:50 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

oui, bre!

kako ne, kako da!

la la la
predatortz predatortz 20:52 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

jednarecfonmoi
oui, bre!

kako ne, kako da!

la la la


Imao sam drugaricu sklonu ovakvim odgovorima. Doduše, tad smo imali dvanaest godina. No, većini je to već tad bilo detinjasto.
shmoo shmoo 20:53 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

jednarecfonmoi
oui, bre!

inace danas bas, otkrih u kraju iznad bb, parce raja u precniku od pedeset m najvise. mala zgrada sa pet stanova. ispred zasadjene i divmo odrzavane biljke, vidi se, birane za hlad i da prezive zimu. sedam na klupicu vedre boje. tisina, milina. ispod i ok9lo klupe NIJEDAN pikavac, bacena ambalaza! poezija! sedim sa psinom od 50 kg koji mi lezi pored nogu a bar troje dece naidje putem i javi mi se iako me ne znaju i nikad me ne videse pre. malo popricamo kako idu na rodjendan. u nastavku dana, malo dalje, covek sa oldtajmerom. rstaurirao bolje nego ovi na histori chenel-u. isprcali smo se sa nj8m kao da se znamo sto god. bilo mi zamereno od mojih da sam gusila o 9ldtajmerima koje vidjah u familiji. ma vrv jesam, ali sta cu, zanela me lepotatog auta i trud vlasnika






А да видиш тек у овом бусу 57 што вози у круг по Бановом брду...

Сваки пут се сит испричам с људима које и не познајем за ту једну станицу колико се возим да се попнем до Немачког гробља у Кошутњаку... Општи жамор у бусу к'о да си на екскурзији...

И ја сам приметио ту причљивост људи по том крају о којем причаш.


То што си описала, то ваљда и јесу те предности живљења у овом крају Бгд... Кошутњак, Ада, Топчидер... Све на дохват руке, може се и пешке...

П.С. - Реклама:

У ресторану Рубин, када се спушташ од Филмског града према Скојевском насељу па са леве стране мало низбрдо, са фантастичним погледом на Раковицу са висине, сваког петка имају џез вече.








jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:37 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

znam da ljudi sa bb obozavaju taj kraj.

znam i za ovo kad naidjes na starosedeoce sa bb da voleda se raspricaju onako toplo, ljudski o njihovoj ulici ili ko skoli, ili cak sam jednom slusala o potomcima baba jule( nema veze sa “jul je kul”)

ali ja nekako ne znam te ulice, nisu mi bliske,…zato jos dodatno volim tvoje price o banovom brdu. ovo sto sam spomenula danas je bio deo zarkova. u srednjoj skoli smo jednom djuture isli tamo na neki rodjendan i to je delovalo kao da idemo maltene u drugi grad. sad sve to deluje drugacije. sve je blize mnogo. danas je najveci horor put nbg~centar i obratno.stici i uteci.
gedza.73 gedza.73 21:54 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

cini mi se neka seljacina koja se istripovala da je japanski car i zaboravila da je isao u osnovnu u kaljacama tri km peske

Ja sam seljačina koja je išla u osnovnu u kaljačama par kilometara peške. Pa?
predatortz predatortz 21:58 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

gedza.73
cini mi se neka seljacina koja se istripovala da je japanski car i zaboravila da je isao u osnovnu u kaljacama tri km peske

Ja sam seljačina koja je išla u osnovnu u kaljačama par kilometara peške. Pa?


Dobićeš odgovor tipa:

Oui!
Uta ta, enci menci

Ali, ti to ne razumeš. Ti si seljačina.
shmoo shmoo 22:16 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

jednarecfonmoi

ovo sto sam spomenula danas je bio deo zarkova. u srednjoj skoli smo jednom djuture isli tamo na neki rodjendan i to je delovalo kao da idemo maltene u drugi grad. sad sve to deluje drugacije.



То исто каже и моја жена која је седамдесетих са своје Чубуре ишла у посету тетки на Бановом брду, преко пута некадашњег драгстора у Пожешкој: "К'о да идем на крај света!"



Много се то променило... Изградило. Нарочито осамдесетих.

Рецимо, на оној великој раскрсници Трговачке и Водоводске улице када улазиш у Жарково на месту где је она банка сва у металу, мермеру и стаклу, почетком седамдесетих је био амбар са кукурузом. Моју сестру, старија од мене, наш деда слао пешке у Жарково да му купи вино у балону...



А тих година на ББ су ишле само две линије, 33 (отприлике до данашње трамвајске окретнице која је направљена осамдесетих) и 33а која је ишла уз Благоја Паровића па поред базена и окретала код Филмског града.

Свега овога што данас имаш после Филмског града, ова насеља попут Скојевског насеља, Церака, Видиковца,... није ни било. Биле њиве... Ледине и ливаде...

Чак сам чуо причу од ових који се баве реституцијом имовине да је целокупно земљиште на којем је изграђено Скојевско насеље припадало једно једином човеку, сељаку из Жаркова, па да му је та земља одузета одмах после Другог светског рата (вероватно су га прогласили кулаком), али да сада његови потомци траже повраћај, односно исплату за ту имовину.

А знаш ли колико је станова ту изграђено осамдесетих...

Нема шансе да им буде исплаћено.

gedza.73 gedza.73 22:24 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

Ali, ti to ne razumeš. Ti si seljačina.

Ako treba da budem 'urban' poput nekih onda biram da budem seljačina.
Inače Beograd je pre sto godina imao jedva 100 000 stanovnika.
Tako da su ovi 'gradski likovi' uglavnom potomci 'seljačina u kaljačama' koje su u Beograd došle sa sela u narednim godinama. Tri, četiri generacije maksimalno.

shmoo shmoo 22:25 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

jednarecfonmoi
oui, bre!

kako ne, kako da!

la la la



Кад нам је већ тема носталгија...

Има она фора коју сам ја гледао по београдским бусевима још као клинац.

Уђу риџовани и траже карту од девојке која седи мирно и само каже:"Са'ће дође Тарзан."

Риџовани се узмувају:"Какав Тарзан, шта булазниш? Дај карту!"

А она само понавља: "Са'ће дође Тарзан."

После дуготрајног таквог завлачења, таман да сви они који се шверцују побегну из буса, са друге платформе долази до девојке лик к'о трокрилни орман, кожна јакна, наруквица са шиљцима и те муње и каже њој:

"Ђејн, сто пута сам ти рекао да не прићаш са мајмунима."

Наравоученије ове моје приче:

Једна реч, не причај са мајмунима. Не исплати се, беспотребно губљење времена.


П.С. - Са овим Београђанином сам се ја играо као клинац док су ме чували баба и деда на Дорћолу... Иста смо генерација... Од таквих сам учио шта је то Београд.

"Ето та формула... Монца... "





predatortz predatortz 22:47 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

Tako da su ovi 'gradski likovi' uglavnom potomci 'seljačina u kaljačama' koje su u Beograd došle sa sela u narednim godinama. Tri, četiri generacije maksimalno.


Meni uvek nekako tužno bude kada neko pokušava da potencira superiornost po osnovu mesta rođenja.
Naročito ako je taj stariji od petnaest godina.
Dočim, kad neko vređa druge, misleći da mu mesto rođenja daje za pravo da to čini, e takve zajebavam.
I treba ih zajebavati.
Za drugo i nisu...
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:02 03.10.2021

pa nista

gedza.73
cini mi se neka seljacina koja se istripovala da je japanski car i zaboravila da je isao u osnovnu u kaljacama tri km peske

Ja sam seljačina koja je išla u osnovnu u kaljačama par kilometara peške. Pa?



ooooooo, ne.

znala sam da moram da se ogradjujem da ne bi bilo ovakvog komentara ali me m r z e l o,

ne poznajemo se. da me poznajes, onda bi video da nemam ama bas nikakvu nadmenost apriori prema
judima sa sela i da ako sam ja na selu, postujem tamosnji nacin ponasanja i prilagodjavam se. i nista od toga mi ne smeta. mrzi me da pisem sta su razlike selo-grad u obicajima ili cemu vec. m r z i me…nema tu bolji ili losiji, samo nije isto u svemu.

ali

ako neko sa sela dodje u grad u kome sam se rodila, odrasla, koga obozavam, gde ga poznajem kako dise, gde se secam detinjstva (koje nije milionima vekova unazad) kad nije bilo ovoliko guzve i prljavstine i kad onda mi se obrati drsko, nevaspitano, odvratno, i opet me mrzi da dodam detalje, nadrljace. mada, ako ce da ti bude lakse, ako bi se isto poneo neko ko je made in belgrade 100% a tako se ponese, vrv ce isto dobiti. ako mi tako dodje. ako ne, bice ignorisanje i cao…

cenim ljude koji ne pokusavaju da budu nesto sto nisu.

a ti, ako zelis, napisi nesto o tom putu do skole, nesto lepo sto te asocira na taj period. stvarno bih volela da procitam. ako mislis da nesto zezam, ne, iskreno kazem, a ti kako hoces.eto:)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:06 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

shmoo
jednarecfonmoi
oui, bre!

kako ne, kako da!

la la la



Кад нам је већ тема носталгија...

Има она фора коју сам ја гледао по београдским бусевима још као клинац.

Уђу риџовани и траже карту од девојке која седи мирно и само каже:"Са'ће дође Тарзан."

Риџовани се узмувају:"Какав Тарзан, шта булазниш? Дај карту!"

А она само понавља: "Са'ће дође Тарзан."

После дуготрајног таквог завлачења, таман да сви они који се шверцују побегну из буса, са друге платформе долази до девојке лик к'о трокрилни орман, кожна јакна, наруквица са шиљцима и те муње и каже њој:

"Ђејн, сто пута сам ти рекао да не прићаш са мајмунима."

Наравоученије ове моје приче:

Једна реч, не причај са мајмунима. Не исплати се, беспотребно губљење времена.


П.С. - Са овим Београђанином сам се ја играо као клинац док су ме чували баба и деда на Дорћолу... Иста смо генерација... Од таквих сам учио шта је то Београд.

"Ето та формула... Монца... "








sjajno!!!!!!
pa taso, u z i v a m zaista da procitam ovakve tvoje kratke price.

tarzan, lol.

kapiram za dzeja…
zilikaka zilikaka 23:22 03.10.2021

Re: pa nista

da me poznajes, onda bi video da nemam ama bas nikakvu nadmenost apriori prema
judima sa sela

Možda jeste tako ali se iz tvog pisanja ne može to zaključiti.
Ima nas koji smatramo da tekst o pezijama nije glup, a svakako je najmanje bitno šta je autor obuvao i koliko pešačio do škole.
Ne vidim ni da je rečju prokomentarisao tvoj tekst o nostalgičnim pričama.
A inače, onaj ko je rođenjem stekao izvesnu prednost po pitanju uslova života i školovanja ne zaslužuje za to poštovanje. Tu njegove zasluge nema.
Naprotiv, onaj ko je uprkos lošije podeljenim kartama uspeo svojim trudom i sposobnostima, svakako jeste vredan poštovanja.
To se pravim gospodskim kućama učilo od rođenja.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:32 03.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

ja mislim da sam ti jednom pricala to taso.

neke fore iz kraja. totalne budalastine ali meni je to i dan danas simpa ( blamcuga,ali eto). valjda me podseca na neko bezbrizno doba.

“ ej, lepa, lepa, leeeepa…” ona se okrece sa samozadovoljnim osmehom. “lepa brena”

“raco, sta da ti kupim za osmi mart?”

ma ima toga jos..,,,


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:03 04.10.2021

Re: pa nista

zilikaka
da me poznajes, onda bi video da nemam ama bas nikakvu nadmenost apriori prema
judima sa sela

Možda jeste tako ali se iz tvog pisanja ne može to zaključiti.
Ima nas koji smatramo da tekst o pezijama nije glup, a svakako je najmanje bitno šta je autor obuvao i koliko pešačio do škole.
Ne vidim ni da je rečju prokomentarisao tvoj tekst o nostalgičnim pričama.
A inače, onaj ko je rođenjem stekao izvesnu prednost po pitanju uslova života i školovanja ne zaslužuje za to poštovanje. Tu njegove zasluge nema.
Naprotiv, onaj ko je uprkos lošije podeljenim kartama uspeo svojim trudom i sposobnostima, svakako jeste vredan poštovanja.
To se pravim gospodskim kućama učilo od rođenja.

pa sta sd ja da radim sta ko zakljuci, rekoh vec sve….
a gospodske kuce su po tebi koje? sta se ucilo?

ovo poslednje se slazem,

a za onog lika…ma isto rekoh sve. nebitno.

blog je o nekim drugim temama, pa ako hoces, radovace me tvoj doprinos u tom smeru.
predatortz predatortz 08:31 04.10.2021

Re: pa nista

blog je o nekim drugim temama, pa ako hoces, radovace me tvoj doprinos u tom smeru.


Kao i obično, tema tvog bloga je maglovita. Gubi se u lošoj kompoziciji i lošem pravopisu.

No, ako je i bilo neke teme, blog je prestao da bude (samo) o njoj onog momenta kada si počela da olajavaš čoveka koji tebe uopšte spomenuo nije, te kada si (po n-ti put) počela da ističeš svoju superiornost nad nekakvim "seljačinama".

Da skratim, "moja ulica", "moj grad", "moje uspomene", sve su to lepe teme za skribomane i nikoga ne bi trebalo da iritiraju.
No, kad autor/ka, u svojim wannabe uradcima počne da vređa druge stanovnike "svog" grada i vrednuje ih po poreklu, onda to postane takvo palanačko proseravanje da reakcija ne treba da bude ni malo blaga.

A sada malo o svojini. Već sam to nekome ovde rekao, ali ponoviću - tvoje je samo ono što je u Katastru nepokretnosti upisano kao tvoje. Naravno, tvoje uspomene su takođe tvoje. Tu se tvoje vlasništvo završava.
Stotine hiljada onih koji su došli u ovaj grad dali su mu veći doprinos od većine slučajno rođenih u njemu. I ekonomski, i politički, i kulturni, i u sportu, i u nauci...

Pupin i Tesla su hodali do škole u opancima.
Ja nisam nikad, rođen sam u gradu. No, kada bih ismejavao opanak, ismejao bih babe i dede, i po očevoj i po majčinoj liniji, prababe i pradede, pa sve unazad. Dakle, sve ono što čini mene kao biće, svoje poreklo.

E, takve ljude ne treba poštovati! Svejedno da li im je ta tvoja "seljačina u opancima" udaljena jedno ili pet kolena.


apacherosepeacock apacherosepeacock 09:05 04.10.2021

Re: pa nista

Meni se čini da je 'ogovaranje' drugog bloga bilo zbog banovanja.

Nemam ništa protiv čoveka, retko se pojavljuje, ali je brz na okidaču (banovanju).

Ako me pamćenje ne vara prošli put je banovao nekog blogera koji se prepirao sa njegovim 'ljubimcima' što je i otvoreno rekao - ove blogere volim i cenim i oni mogu da pričaju šta hoće - ove u raspravi sa njima ne volim i ne cenim i zato dobijaju ban.


Meni je to bezveze, ne znam kako vama ostalima..

A možemo i da spinujemo (skrećemo temu) malo o seljačinama, zašto da ne.


A kad sam se već javila, blogova raznih ovakvih i onakvih ali se već standardno nekoliko ljudi javi svaki put baš na jednarecfonmoi blogove da pljune.

Jednom, dvaput ok ne sviđa vam se šta piše i kako piše kažete joj - vrlo je važno valjda, ali svaki put - to je već neka patologija.


Da li na blogu kao i u rl ima seljačina? Ima, ima..
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:15 04.10.2021

Suncan dan u Beogradu

Zaista cu se ponovo nasmejati na sve uvrede i neopisiva lupetanja ovog uzasno iskompleksiranog coveka i zavrsiti pricu na tu temu.

Pre toga cu ponoviti ponesto ~ cenim ljude koji ne pokusavaju da budu nesto sto nisu.
Postujem ljude koji su uz tezak rad i napor ili beskrajnu volju te ljubav postigli nesto, nezavisno odakle bili.Ima ljudi sa sela koji se otisnu daleko i prihvate ono sto donosi novo okruzenje.Postuju to i ne pokondire se kao u “ Gospodja ministarka”

Za svako postovanje su i ljudi koji dolaze iz teskih materijalnih uslova a rodjeni su u gradu, zive tu generacijama i uspeju. Upoznah pre neki dan gospodina romske nacionalnosti rodjenog u Beogradu kao i ja. Dakle, zemljak, tako se kaze, jel? Sada u poznim godinama je vrlo uspesan poslovni covek. Pokazuje mi na skupljace sekundarnih osobina koji su prosli pored nas dok pricamo i bez stida i srama, a i zasto bi se stideo, izjavi da je on tuda isto vozio i nosio kojekuda materijal u detinjstvu.

Dalje me mrzi da ponavljam da ce svaka pokondirena budaletina ako mi tako dodje dobiti epitete koji mu {joj} sleduju. To nek bude jasno od sad pa za vjek i vjekova.

E a sad otvaram svoj ( hohohohoho) beogradski prozor ( mozes misliti) da vidim da li i ovog jutra ptice nadglasavaju saobracaj u daljini. Ako je tako, moj dan pocece lepo i dobicu snagu za sve poslovne susrete koje imam danas.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:16 04.10.2021

Re: pa nista

Apache,
macak_tosa macak_tosa 09:31 04.10.2021

Re: pa nista

apacherosepeacock
Meni se čini da je 'ogovaranje' drugog bloga bilo zbog banovanja.

Nemam ništa protiv čoveka, retko se pojavljuje, ali je brz na okidaču (banovanju).

Ako me pamćenje ne vara prošli put je banovao nekog blogera koji se prepirao sa njegovim 'ljubimcima' što je i otvoreno rekao - ove blogere volim i cenim i oni mogu da pričaju šta hoće - ove u raspravi sa njima ne volim i ne cenim i zato dobijaju ban.


Meni je to bezveze, ne znam kako vama ostalima..

A možemo i da spinujemo (skrećemo temu) malo o seljačinama, zašto da ne.


A kad sam se već javila, blogova raznih ovakvih i onakvih ali se već standardno nekoliko ljudi javi svaki put baš na jednarecfonmoi blogove da pljune.

Jednom, dvaput ok ne sviđa vam se šta piše i kako piše kažete joj - vrlo je važno valjda, ali svaki put - to je već neka patologija.


Da li na blogu kao i u rl ima seljačina? Ima, ima..

Nikove na sunce!
Dosta je bilo anonimnosti!

Usput - idu mi na onu stvar svi banovatelji, bez izuzetka!
Jer - da ponovimo, banovanje je izraz nemoći banovatelja!
predatortz predatortz 09:39 04.10.2021

Re: pa nista

Da li na blogu kao i u rl ima seljačina? Ima, ima..


Definiši "seljačina", pa da ti odgovorim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:51 04.10.2021

Re: pa nista

predatortz
Da li na blogu kao i u rl ima seljačina? Ima, ima..


Definiši "seljačina", pa da ti odgovorim.


Stanje svesti, jasno ko dan..
predatortz predatortz 09:56 04.10.2021

Re: pa nista

apacherosepeacock
predatortz
Da li na blogu kao i u rl ima seljačina? Ima, ima..


Definiši "seljačina", pa da ti odgovorim.


Stanje svesti, jasno ko dan..


Ne znam da postoji neko gradsko i seosko stanje svesti. Znam za dosta slučajeva po kojim stanovnici gradova, ali i stanovnici sela, misle da su superiorniji od drugih.

I mislim da lupetaju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:57 04.10.2021

Re: pa nista

Usput - idu mi na onu stvar svi banovatelji, bez izuzetka!
Jer - da ponovimo, banovanje je izraz nemoći banovatelja!


Ne znam dal ste (pl.) primetili da jednarecfonmoi nikad ne briše niti banuje šta god da joj se kaže.. neki drugi to rade kao dobar dan. Toliko o toleranciji i karakterima.
zilikaka zilikaka 10:02 04.10.2021

Re: pa nista

a gospodske kuce su po tebi koje? sta se ucilo?

Pa evo recimo, imamo mi na blogu i kolege o čijim precima pišu enciklopedije, neke ulice su nazvane po njima, imaju akademike u užoj porodici ili porodične kuće prepune predmeta koje bi mnogi muzeji poželeli. I u Srbiji i izvan nje.
I da vidiš, od takvih nikad nismo čuli trunku nipodaštavanja bilo koga jer im poreklo nije ni približno. Naprotiv.
To takvo ponašanje je deo vaspitanja koje se dobilo i koje je u skladu sa poreklom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:04 04.10.2021

Re: pa nista

predatortz



I? I dalje ništa o onom banovanju kao inicijalnoj kapisli za ceo ovaj niz?


gedza.73 gedza.73 10:27 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

predatortz
Meni uvek nekako tužno bude kada neko pokušava da potencira superiornost po osnovu mesta rođenja.


Grešna mi duša ali mi se sve čini da je Sonja Savić izjavila kako eto ona ne može u njenom gradu koji ne prepoznaje, ovi što su sad došli oni mogu, za nju nema mesta (nešto u tom fazonu)... A njen otac iz sela pored Čačka.

Razumem ja ponos (to ti je na nekom nivou kad ja krenem 'Šumadinac') sa neke strane ali ume to da pređe u 'bljak'. Niti su svi koji su došli loši, niti su svi koji su par generacija ranije došli dobri.
gedza.73 gedza.73 10:28 04.10.2021

Re: pa nista

apacherosepeacock
Da li na blogu kao i u rl ima seljačina? Ima, ima..

Ma naravno. Al' nema veze ko je gde i u čime išao u školu.
gedza.73 gedza.73 10:43 04.10.2021

Re: pa nista

jednarecfonmoi
ti, ako zelis, napisi nesto o tom putu do skole, nesto lepo sto te asocira na taj period. stvarno bih volela da procitam.

Hvala lepo na ponudi. Pokušavao sam ja to negde da udenem al' se retko primalo pošto se ljudima ne dopada da čuju kako se živelo van par, uslovno rečeno, gradova.

Mi smo bili uskraćeni za manje, više sve što je tim gradovima dato. A nismo imali mogućnost da to na bilo koji način promenimo.

Idila kad se u školu ide po dubokom snegu ili mećavi, kad u školi se greješ na bubnjaru, kad nemaš nikakvu mogućnost da se baviš bilo kojim sportom, kad nemaš struje deluje lepo u pričama 'bili smo na selu jedan dan, bilo nam je baš lepo'.
U stvarnosti je to popriličan jad od života i samo sreća da čovek briše loše uspomene koje bi ga u suprotnom uništile pretvara takvo detinjstvo u nešto što je ostalo u dalekoj prošlosti. To što neki misle da se kvalitet života na selu podizao Domovima kulture samo pokazuje koliko oni zapravo ne znaju ništa.
Ne kažem da je moje detinjstvo loše, da se razumemo, ja sam zahvaljujući srećnim okolnostima provodio letnje i zimske raspuste (a često i između) po svetu sa roditeljima... što je opet u malenoj dečijoj dušici (da parafraziram Đuru Jakšića) stvaralo sukob između dve stvarnosti.

A kad se uporede iskustva tek se vidi koliko je nekima oduzeto a koliko je nekima dato, koliko to stvara nerazumevanje i zašto ponekad reagujem na 'seljačina'.
Zašto se ne koristi izraz 'malograđanin', 'džiber' nego baš 'seljačina'?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:53 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

gedza.73
predatortz
Meni uvek nekako tužno bude kada neko pokušava da potencira superiornost po osnovu mesta rođenja.


Grešna mi duša ali mi se sve čini da je Sonja Savić izjavila kako eto ona ne može u njenom gradu koji ne prepoznaje, ovi što su sad došli oni mogu, za nju nema mesta (nešto u tom fazonu)... A njen otac iz sela pored Čačka.

Razumem ja ponos (to ti je na nekom nivou kad ja krenem 'Šumadinac') sa neke strane ali ume to da pređe u 'bljak'. Niti su svi koji su došli loši, niti su svi koji su par generacija ranije došli dobri.


Ni ti ništa o banovanju? cc

Kako je krenuo ovaj niz, jednarecfonmoi izrazila žalost Tasi zato što je odstranjen sa bloga Radojice i kako se potonji pogordio i iz gumenih opanaka se ponaša kao japanski car (čitaj banuje - moš' misliti može mu se da demonstrira to malo moći na nekom blogu), i ajmo sada svi o opancima.. (apalauz)

Ponavljam, koliko na ovom Tasu tako i na prethodnom javljanju i blogu, čovek ladno odstrani blogere koji su se raspravljali sa freehandom i Pajićem sa obrazloženjem, parafraziram - može mi se ko vas jebe, Pajića i freehanda mnogo volim a njihovim oponentima - sikter sa mog bloga. A razmena pljuvačke je bila ravnopravna sa obe strane, Radojici pri tom niko ništa nije rekao od sukobljenih strana.

I šta sad, nije se poneo kao seljačina? Jok uopšte..

Muk. (niko ništa da bekne, čak ni tamo tada banovani, Radojici nesimpatični)

Ali ajmo sad još malo principijelno o opancima, spin, spin.

A možemo malo i o Sonji Savić, što da ne.

More..

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:59 04.10.2021

Re: pa nista

No, kad autor/ka, u svojim wannabe uradcima počne da vređa druge stanovnike "svog" grada i vrednuje ih po poreklu, onda to postane takvo palanačko proseravanje da reakcija ne treba da bude ni malo blaga.


Kako se ko gde ponasa i ko je okle - zanimljiva tema. Ali samo dok ne preraste u mi, vi, oni i nipodastavanje - bilo direktno, bilo indirektno.

Beograd inace jeste prljav, kaljav i neuredan. Ali takav je zadnjih 100 godina. Jednom sam ovde pitao i niko to nije znao da objasni: zasto Beogradjani ne skupe lovu da okrece fasade svojih zgrada? Gresim, bio je jedan odgovor: zato sto im do toga nije stalo.

Beograd inace jeste i pun ljudi sa strane. Ali to je oduvek tako bilo. Jedino u Beogradu u Srbiji mozes cuti sve dijalekte srpskog (i crnogorskog).

Znaci, to je sve poznato. Sta je onda tema?

U iscekivanju odgovara evo jedne: zasto Beogradjani (novi, stari, stariji, noviji, novostariji, staronoviji...) dozvoljavaju da im u centru grada neonacisti + optuzeni ratni zlocinac skupljaju potpise (sic.) za pustanje na slobodu coveka koji im je ubio premijera? Ta neurednost duha trebala bi da brine jednako kao i prljave ulice. Koliko shvatih iz vesti jedino je neki Obrencovanin (ako se tako kaze) u kaljacama potegao iz trece smene i stao pred te pavijane.
macak_tosa macak_tosa 11:07 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

apacherosepeacock
gedza.73
predatortz
Meni uvek nekako tužno bude kada neko pokušava da potencira superiornost po osnovu mesta rođenja.


Grešna mi duša ali mi se sve čini da je Sonja Savić izjavila kako eto ona ne može u njenom gradu koji ne prepoznaje, ovi što su sad došli oni mogu, za nju nema mesta (nešto u tom fazonu)... A njen otac iz sela pored Čačka.

Razumem ja ponos (to ti je na nekom nivou kad ja krenem 'Šumadinac') sa neke strane ali ume to da pređe u 'bljak'. Niti su svi koji su došli loši, niti su svi koji su par generacija ranije došli dobri.


Ni ti ništa o banovanju? cc

Kako je krenuo ovaj niz, jednarecfonmoi izrazila žalost Tasi zato što je odstranjen sa bloga Radojice i kako se potonji pogordio i iz gumenih opanaka se ponaša kao japanski car (čitaj banuje - moš' misliti može mu se da demonstrira to malo moći na nekom blogu), i ajmo sada svi o opancima.. (apalauz)

Ponavljam, koliko na prethodnom javljanju i blogu, čovek ladno odstrani blogere koji su se raspravljali sa freehandom i Pajićem sa obrazloženjem, parafraziram - može mi se ko vas jebe, Pajića i freehanda mnogo volim a njihovim oponentima - sikter sa mog bloga. A razmena pljuvačke je bila ravnopravna sa obe strane, Radojici pri tom niko ništa nije rekao od sukobljenih strana.

I šta sad, nije se poneo kao seljačina? Jok uopšte..

Muk. (niko ništa da bekne, čak ni tamo tada banovani, Radojici nesimpatični)

Ali ajmo sad još malo principijelno o opancima, spin, spin.

A možemo malo i o Sonji Savić, što da ne.

More..


Ja sam beknuo, nisam mučao!
Dakle, da beknem još jednom - svi banovatelji mi idu na kitonijus!
I da - na blogu mi banovanje predstavlja izraz nemoći iskazan od strane onoga koji banuje.
gedza.73 gedza.73 11:13 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

apacherosepeacock
Ni ti ništa o banovanju? cc


Već nekoliko puta sam napisao da protiv banovanja. Čak skoro na blogu sam zamerio Omegi koji je moj što je banovao Pajića koji jeste preterao sa kvalifikacijama Omege u komentarima.
A možemo malo i o Sonji Savić, što da ne.

Dodao sam Sonju Savić jer mi je ostala u sećanju kao ne ni cela nego pola generacije u Beogradu a došla sa sela. Ima toga svuda 'ja sam došao par nedelja pre tebe' i naravno da ti koji kasnije dođu nisu baš i uvek prilagođeni i da se ponašaju ponekad vrlo neprihvatljivo i divlje, kao što ima istih takvih koji su kaldrmaši a tek tad bi se svi na krv i na nož posvađali da se potegne ta tema.
Tu bi mogli da se cepkamo do najsitnijih bozona a svi bi bili i u pravu i u krivu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:13 04.10.2021

Re: pa nista

za pustanje na slobodu coveka koji im je ubio premijera


Skandalozno, šta drugo.

Ostalo, tako je svuda, razni ljudi razni (ne)karakteri. Neko čisti i sređuje, neko prlja i ne mari. Problem je što je tamo žalosno stanje sa finansijama (i zbog obilnog drpanja para iz budžeta) pa gradska čistoća ne postiže kao u nekim bolje organizovanim i platežno sposobnijim državama (opštinama, gradovima).

A ljudi ko ljudi, ne možeš računati na svest svakoga od njih. Mora to da bude rešeno na gradskom nivou, ali i novca za to takođe mora biti.
predatortz predatortz 11:17 04.10.2021

Re: pa nista

apacherosepeacock
predatortz



I? I dalje ništa o onom banovanju kao inicijalnoj kapisli za ceo ovaj niz?




Izvini, ne izbegavam, nešto sam radio.

Banovanje je bezveze. Najčešće, odraz infantilnosti ili nespremnosti na kritiku. Ne cenim to, uopšte.

Zašto sam reagovao?

Pa, bezveznije od banovanja je ovo palanačko prenemaganje, a autorka je kraljica te discipline.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:26 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

Dodao sam Sonju Savić jer mi je ostala u sećanju kao ne ni cela nego pola generacije u Beogradu a došla sa sela. I


Ja mislim da smo apsolvirali već na tu temu i složili se svi da je seljačina stanje nesvesti a ne geografije.. I to ne samo po pitanju bacanja đubreta kroz prozor nego onako generalno rečeno.

Pusti ilustracije tipa Sonja Savić, žena je odavno pokojna..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:27 04.10.2021

Re: pa nista

Ostalo, tako je svuda, razni ljudi razni (ne)karakteri. Neko čisti i sređuje, neko prlja i ne mari. Problem je što je tamo žalosno stanje sa finansijama pa gradska čistoća ne postiže kao u nekim bolje organizovanim i platežno sposobnijim državama (opštinama, gradovima).

A ljudi ko ljudi, ne možeš računati na svest svakoga od njih. Mora to da bude rešeno na gradskom nivou, ali i novca za to takođe mora biti.


Slazem se. Grad ne uspeva godinama da napravi neku smislenu strategiju za reciklazu pa da svako moze da razume sta da radi sa smecem. To nije do novca. U stvari jeste bas do novca koji verovatno podele medju sobom.

Ono da se ljudi ne mogu dogovoriti da okrece fasade/unutrasnjost zgrade (znam dosadan sam sa tim) mi je i dalje neshvatljivo - to vise nije toliko skupo. Ima fasada koje verovatno 60 godina nisu okrecene. Koliko sam iz price sa ljudima shvatio grad BG ima (ili je imao) cak i neki fond pa je podnosio recimo 20% (lupam) troskova.

A za one neonaciste, kada se prica o duhu grada nece taj duh ostati ako mu se ne odrzava higijena.


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:36 04.10.2021

Re: pa nista

Pa, bezveznije od banovanja je ovo palanačko prenemaganje, a autorka je kraljica te discipline.


Ma da, najgora je od sve dece.. nego ona tebe ne dira nikad a ti nju redovno nešto provaljuješ - te ovakva je te onakva je. Deplasirano je već ovako često navaljivanje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:39 04.10.2021

Re: pa nista

Neues aus der Nachbarschaft
Ostalo, tako je svuda, razni ljudi razni (ne)karakteri. Neko čisti i sređuje, neko prlja i ne mari. Problem je što je tamo žalosno stanje sa finansijama pa gradska čistoća ne postiže kao u nekim bolje organizovanim i platežno sposobnijim državama (opštinama, gradovima).

A ljudi ko ljudi, ne možeš računati na svest svakoga od njih. Mora to da bude rešeno na gradskom nivou, ali i novca za to takođe mora biti.


Slazem se. Grad ne uspeva godinama da napravi neku smislenu strategiju za reciklazu pa da svako moze da razume sta da radi sa smecem. To nije do novca. U stvari jeste bas do novca koji verovatno podele medju sobom.

Ono da se ljudi ne mogu dogovoriti da okrece fasade/unutrasnjost zgrade (znam dosadan sam sa tim) mi je i dalje neshvatljivo - to vise nije toliko skupo. Ima fasada koje verovatno 60 godina nisu okrecene. Koliko sam iz price sa ljudima shvatio grad BG ima (ili je imao) cak i neki fond pa je podnosio recimo 20% (lupam) troskova.

A za one neonaciste, kada se prica o duhu grada nece taj duh ostati ako mu se ne odrzava higijena.


Nisi dosadan, u pravu si.
predatortz predatortz 11:47 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

Ja mislim da smo apsolvirali već na tu temu i složili se svi da je seljačina stanje nesvesti a ne geografije..


Pa, nismo...
Dosta ljudi iz gradova na taj način gleda sve ljude sa sela. A pogrešno gledaju.
Bio sam jedan od tih sa predrasudama, a onda sam dosta leba pojeo sa ljudima sa sela.

Mesto rođenja je podatak u matičnim knjigama. Ništa preko toga. Sve drugo je osoba. A osoba, bilo da je rođena ovde ili onde, može biti i ovakva, i onakva.
Moja žena je rođena na selu, ali od oca domaćina čija se kuća i okućnica ne razlikuju od kuće i okućnice Nemca ili Švajcarca.
Moja žena sigurno ovaj grad neće isprljati, a često je nervira koliko je prljav.
Zato što je dete domaćina, nered je nervira.

Zgrada nam ima 11 stanova. Najneprilagođenija osoba u zgradi, koja izbegava sva moguća plaćanja, ne učestvuje ni u jednoj aktivnosti koju organizujemo, vreće sa đubretom drži na balkonu a često ga i baci na mali travnjak iza zgrade, mrve prosipa kroz prozor, je prodala stan na Vračaru i kupila u Zemunu.
Tvrdi da je Vračarka i po ocu i po majci, ja istragu vršio nisam.
E, iza te i takve, čistimo svi. I izbegavamo ono što je njena Fifi ostavila iza sebe.
Od nje ćeš čuti, za komšinicu koja ju je na to upozorila:

Neće meni seljančura određivati...

Kao i domaćica, ratuje sa nekim imaginarnim seljačinama, a u praksi svetom daleko pristojnijim od nje.

Treba li da generalizujem i da kažem da su Vračarci takvi?

Nisu, jer sam na Vračaru upoznao izuzetnu gospodu.

Edit:

E, da...
Sve bih joj oprostio, ali ubi nas Cecom! To mi mnogo smeta!
Jesam tuzlanska seljačina, odrastao u smogu, hloru i smradu uglja, ali Cecu ne varim!




apacherosepeacock apacherosepeacock 11:57 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

predatortz


Sve to što si po ko zna koji put napisao dogodilo se svima nama, stojim ti dobra za ovo, rođeni u Beogradu sa sve precima ili došli u Beograd kad god.

I meni se desilo, evo tvrdim ti bukvalno tim rečima - neće meni seljančura određivati… ko zna odakle je (ja) došla.


Pa ne prepričavam to u nedogled, a tek što me tangira.. ne mogu da ti opišem.
predatortz predatortz 11:58 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

apacherosepeacock
predatortz


Sve to što si po ko zna koji put napisao dogodilo se svima nama, stojim ti dobra za ovo, rođeni u Beogradu sa sve precima ili došli u Beograd kad god.

I meni se desilo, evo tvrdim ti bukvalno tim rečima - neće meni seljančura određivati… ko zna odakle je (ja) došla.


Pa ne prepričavam to u nedogled, a tek što me tangira.. ne mogu da ti opišem.


Drugačiji smo. Ja neću tek tako dopustiti da neka iskompleksirana persona vređa majku moje dece.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:17 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром


Drugačiji smo. Ja neću tek tako dopustiti da neka iskompleksirana persona vređa majku moje dece.


E ajde sad, šta treba da se svađam, bijem, sa svakim ispadom?! Pa toga se svi nagledamo an gro tokom života.


Naravno da smo različiti, ok. ali ako ne želiš da primetiš da ti napadaš ovu našu blogodomaćicu redovno i da si ti prema njoj agresivan jer ti se ne dopada i bez povoda, jer ponoviću - ona tebe ne dira/ne komentariše šta god ona mislila o tebi.

Ti nju redovno prozivaš jer imaš takvo mišljenje o njoj kakvo imaš i reflektuješ na nju ono čime si nezadovoljan u rl.


Primeti malo ko koga u ovom slučaju (i na svakom njenom blogu) napada i omalovažava. Bez povoda. To ti pričam od prve lopte. Radiš istu stvar kao i ti što te prozivaju po poreklu, samo sebi nalaziš izgovor.
milisav68 milisav68 12:21 04.10.2021

Re: pa nista

Neues aus der Nachbarschaft

Ono da se ljudi ne mogu dogovoriti da okrece fasade/unutrasnjost zgrade (znam dosadan sam sa tim) mi je i dalje neshvatljivo - to vise nije toliko skupo. Ima fasada koje verovatno 60 godina nisu okrecene. Koliko sam iz price sa ljudima shvatio grad BG ima (ili je imao) cak i neki fond pa je podnosio recimo 20% (lupam) troskova.

I eto povoda za Č/P priču.

Problem je vlasništvo, odnosno zakoni o održavanju, i zakon o zgradama pod zaštitom države.

Moj drug ima staru, predratnu kuću (pod zaštitom države) koja gleda na glavnu ulicu, i on ne može da je renovira/okreči kako on hoće, nego mora da podnese zahtev da bi dobio dozvolu, pa kad dobije dozvoli, onda neka komisija određuje ko će kako i po kojoj ceni to da uradi.

Takođe, velike su muke da nateraš stanare u zgradi sa više stanova da izdvajaju novac za održavanje.Zakon postoji, ali je pravosuđe sporo i selektivno.

Tako da nije stvar samo u dobroj volji, već u zamršenosti situacije, koja je posledica aligatora.
maksa83 maksa83 12:55 04.10.2021

Re: pa nista

Moj drug ima staru, predratnu kuću (pod zaštitom države) koja gleda na glavnu ulicu, i on ne može da je renovira/okreči kako on hoće, nego mora da podnese zahtev da bi dobio dozvolu, pa kad dobije dozvoli, onda neka komisija određuje ko će kako i po kojoj ceni to da uradi.

Nemoj da misliš da je to neka aligatorska tekovina. Ne možeš po metropolama da farbaš stvari kako ti se ćefne, a ako imaš zgradu u npr. Beču ti si u OBAVEZI da ona bude održavana spolja, i to je tvoj i samo tvoj trošak, će platiš (ako imaš za zgradu onda imaš i za malanje zgrade, inače prodaj zgradu). Dodatno u Americi npr. tamo gde su jaki sindikati ne da ne možeš tek tako da uzmeš đoku koji je najpovoljnij da ti farba zgradu, nego npr. (tru stori) u Čikagu ne možeš sam da preseliš servere iz jedne u drugu sobu i razvučeš nove kablove, odma' će da ti skoče za vrat aligatori ... kojih u Americi ima ali verovatno samo na Floridi, Teksasu i Luizijani. Edit: evo sad vidim da moram da dopišem i Severnu Karolajnu, Tenesi i Džordžiju.

A mogu iz prve i po ruke da ti kažem kako je izgledalo sređivanje fasade ovde zgrade u kojoj je moja majka (ona što gleda na Pionirski park) - tamo su fasadu sređivali tri meseca, od toga su 2 nedelje radili fasadu a ostalo vreme su skele stajale tamo čisto eto nako zato što neki SNS baćko iz Infostana ima privatnu firmu koja gradu izdaje skele za 2.5EUR po kvadratu skele dnevno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:20 04.10.2021

Re: pa nista

Nemoj da misliš da je to neka aligatorska tekovina. Ne možeš po metropolama da farbaš stvari kako ti se ćefne, a ako imaš zgradu u npr. Beču ti si u OBAVEZI da ona bude održavana spolja, i to je tvoj i samo tvoj trošak, će platiš (ako imaš za zgradu onda imaš i za malanje zgrade, inače prodaj zgradu). Dodatno u Americi npr. tamo gde su jaki sindikati ne da ne možeš tek tako da uzmeš đoku koji je najpovoljnij da ti farba zgradu, nego npr. (tru stori) u Čikagu ne možeš sam da preseliš servere iz jedne u drugu sobu i razvučeš nove kablove, odma' će da ti skoče za vrat aligatori ... kojih u Americi ima ali verovatno samo na Floridi, Teksasu i Luizijani. Edit: evo sad vidim da moram da dopišem i Severnu Karolajnu, Tenesi i Džordžiju.



Ma da, to postoji u svakoj uredjenijoj zemlji kao pravilo. Inace bi farbali kao Ramalama Tiranu. U stvari, to je jos dobro u odnosu na ono kada se okreci samo oko ulaza lokala sa nekim psihodelicnim bojama.

zgrade u kojoj je moja majka (ona što gleda na Pionirski park)


Sta radi mozak! Na prvu loptu mi posalje sliku osobe koja gleda na Pionirski park. I jos kaze 'Ima i druga majka koja gleda negde drugo'.


maksa83 maksa83 13:27 04.10.2021

Re: pa nista

o je jos dobro u odnosu na ono kada se okreci samo oko ulaza lokala sa nekim psihodelicnim bojama.

Ima i to u Beču al samo na jednom mestu - Hundertwasser Haus - gde smeš da farbaš kojom god hoćeš bojom oko tvog prozora dokle možeš da dohvatiš rukom pošto je Hundertwasser verovato da je to tvoje osnovno pravo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:35 04.10.2021

Re: pa nista

Ima i to u Beču al samo na jednom mestu - Hundertwasser Haus - gde smeš da farbaš kojom god hoćeš bojom oko tvog prozora dokle možeš da dohvatiš rukom pošto je Hundertwasser verovato da je to tvoje osnovno pravo.


Setih se jednog poklonika ove ideje koji je ofarbao celu ambasadu Srbije u Moskvi u boje omiljenog kluba.
gedza.73 gedza.73 14:55 04.10.2021

Re: Човек, пас и кутија са гитаром

predatortz
Sve bih joj oprostio, ali ubi nas Cecom! To mi mnogo smeta!

Možda zbog Beograda
A pazi uvodnu rečenicu

vidi molim te neće.


Nešto se mislim dok gledam mama Cekiline slikice kako je 'uznapredovala'. Vidi se da je dosta uložila u fejslifting i redizajn haube, farova, branika, rešetke... Uzmeš nešto nadograđeno, ispolirano plastično sa veštačkim dudama, obrvama, nosem, očima, kosom bradom nadajući se kako će deca da budu lepa na majku kad ono moša.



I svaka čast za tvog tasta i njegovu porodicu.


gedza.73 gedza.73 15:02 04.10.2021

Re: pa nista


maksa83
Nemoj da misliš da je to neka aligatorska tekovina. Ne možeš po metropolama da farbaš stvari kako ti se ćefne, a ako imaš zgradu u npr. Beču ti si u OBAVEZI da ona bude održavana spolja, i to je tvoj i samo tvoj trošak, će platiš (ako imaš za zgradu onda imaš i za malanje zgrade, inače prodaj zgradu).

Nije tekovina. Tekovina je ovo za Beč što pišeš. Nešto mi se sve čini da pojedini ovde nisu baš oduševljeni tom tekovinom održavanja sopstvenih zgrada u dogovoru sa 'samosvesnim pojedincima državno stalno zaposlenim' u Javnim preduzećima

A kod nas su Badža Bidže uzimale zgrade, kuće, lokale koje restitucijom nisu vraćene pa su onda otvarale kladionice, kazina ili klubove pa na kraju preprodavale tajkunima koji su prvo milionče zaradili devedesetih pod okriljem Znasekoga u Znasekojojpartiji. Prvo se utale sa administracijom (zna se gde, kad i koliko) koja je bila DOS-ova pa onda porasturaju sve što oće dok samo ne ostane fasada na 'prednjini' al' i na nju uvale aluminijumsku stolariju.




milisav68 milisav68 18:16 04.10.2021

Re: pa nista

maksa83
Ne možeš po metropolama da farbaš stvari kako ti se ćefne,

Nemoj da pričaš, pa u čemu je onda problem ako je sve isto :)

Naravno da ne možeš da farbaš kako ti se ćefne, ali ne moraš da tražiš silne dozvole da bi okrečio i okrpio, niti ti država određuje kojeg ćeš izvođača radova da izabereš, između onih koji imaju licencu za to - jer si vlasnik zgrade.

I teško da bi neko mogo da drži skelu oko zgrade na prazno, i da to posle naplati.Zna se kako se to radi, postoje ugovori, ugovorne obaveze i penali.

To suštinska razlika - vlasništvo i odgovornost.

Madona nije mogla da kupi stan pored Central parka, jer nije dobila saglasnost ostalih stanara.

Privatna svojina je svetinja, a svi mi u ovoj zemlji smo samo "držaoci prava" nad nekom nekretninom - vlasnik je država.
zilikaka zilikaka 20:40 04.10.2021

Re: pa nista

Privatna svojina je svetinja, a svi mi u ovoj zemlji smo samo "držaoci prava" nad nekom nekretninom - vlasnik je država.

Otkud ti ovo? To više ne važi ni za građevinsko zemljište.
A inače to sa zavodima za zaštitu ima i drugu stranu. Evo, kod nas nije postojao takav zavod, o svemu je vodio računa pokrajinski, u Novom Sadu.
Onda je i ovde osnovan zavod, ima ih oko 20 zaposlenih, što će reći da svaki "duži" desetak nekretnina od kojih je dobar deo bukvalno u ruševnom stanju ali njih to ne ometa da čvrsto drže stavove kao da je sve u redu. Mora se zbog nečeg primiti plata.
Evo, tik do mene jedna takva, skoro srušena, i niko ne može da mrdne. Zavod zahteva da se ponovo sve sazida tehnikom iz onog vremena, što će reći krajem 18. veka, Naravno, ne tangira ih što bi to jezivo koštalo a dobila bi se kuća od naboja prekrivena trskom. Još jednom naravno, od vlasnika se očekuje da to finansira.

...i tako decenijama pat pozicija čeka se da kuća skroz padne pa da se vidi šta dalje.



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:52 04.10.2021

Re: pa nista

mnogo komentara je bilo zanimljivo dok ne krenete sa politikom i tehnikalijama.

apache me razume i hvala joj zaista.

za banovanje. ok je da postoji kao opcija, tako funkcionisu pravila ovog imaginarnog sveta ali ja nisam taj lik, suprotno je mojoj licnosti. ne znam sta bi neko trebalo da uradi da mu skratim glavu ( banujem) i tako ucutkam. ako vidim budalstinu, mozda cu kao i milion puta do sad ucutkati sebe, zavrsim diskusiju.

videla sam gore neka nezamisliva baljezganja gde mi se navodi ko je ko a ko nije ko a sve me to zabole bas. ja znam ko sam, odakle dolazim a da se gubim i otkrivam o sebi vise od onog sto smatram potrebnim ili normalnim za net, takodje me bas briga,

oni koji se pronalaze i nerviraju zbog mojih izjava koje im se ne svide i misle da ce me dresirati i ugurati u kalup, tesko. radicu uvek kako mi se svidja ali i tesko da cu ja nekom pametovati kako da se ponasa. zasto bih? pa nisam ja kontrolor letenja.

tako nekako….
milisav68 milisav68 20:54 04.10.2021

Re: pa nista

zilikaka

Otkud ti ovo? To više ne važi ni za građevinsko zemljište.

Piše mi u rešenju iz katastra, pisano 2009.
zilikaka zilikaka 21:20 04.10.2021

Re: pa nista

milisav68
zilikaka

Otkud ti ovo? To više ne važi ni za građevinsko zemljište.

Piše mi u rešenju iz katastra, pisano 2009.

A, pa to si trebao da rešiš, kako nisi?
Ako je u pitanju kuća podneseš zahtev da se uknjižiš kao vlasnik placa.
Ako je stan u zgradi, stvar je komplikovanija i gotovo sigurno nemaš prava na deo zemljišta jer ga objektivno nikad nisi ni imao u vlasništvu.
Jedino ne znam kako ide sa ovim novim zgradama gde neko kupi plac izida zgradu proda stanove a zemljište ne. Sasvim je moguće da taj ostaje vlasnik a kupci stanova su "držaoci prava"
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:27 04.10.2021

Re: pa nista

zlikaka i milisave,ovo je ipak za privatnu prepisku, slozicete se.

ili da neko otvori blog o pravima, aktima, uredbama. ne kazem nista posebno ironicno ovo.

ali blog je ipak mesto za iznosenje onog sto nam je na dusi a ne suvoparno tumacenje zakona

cak i kada smo pricali o ves masinama to je imalo neke emocije, sta volimo, sta ne.
zilikaka zilikaka 21:32 04.10.2021

Re: pa nista

videla sam gore neka nezamisliva baljezganja

Ovaj rečnik izlazi iz svakog okvira pristojnog ophođenja.
Pošto se očigledno odnosi na moj komentar, samo bih te podsetila da ja tebe, ma koliko se ne slagale, ni jednog momenta nisam vređala.
No, i to opet govori o onom gore pomenutom kućnom vaspitanju.
milisav68 milisav68 21:47 04.10.2021

Re: pa nista

zilikaka

Ako je u pitanju kuća podneseš zahtev da se uknjižiš kao vlasnik placa.

Ma 2009. su knjižili celu opštinu, poziv stigao za preminulu majku, odem tamo, ponesem umrlicu i rešenje o nasleđivanju, oni naprave zapisnik i upišu mene.

I piše na rešenju vlasnički list, ali u tekstu rešenja piše da sam držaoc prava nad zemljištem (i objektima) države Srbije.

Mislim, sve je čisto, u katastru se plac vodi na mene, ali je zadržana ta formulacija.
predatortz predatortz 21:57 04.10.2021

Re: pa nista

zilikaka
videla sam gore neka nezamisliva baljezganja

Ovaj rečnik izlazi iz svakog okvira pristojnog ophođenja.
Pošto se očigledno odnosi na moj komentar, samo bih te podsetila da ja tebe, ma koliko se ne slagale, ni jednog momenta nisam vređala.
No, i to opet govori o onom gore pomenutom kućnom vaspitanju.


Verujem da se komentar odnosi na moj nastup. No, pošto ni ja nisam bio nežan, sve je to r'n'r.

I da, malo sam i preterao. No, neke stvari me baš iznerviraju.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:22 04.10.2021

Re: pa nista

zilikaka
videla sam gore neka nezamisliva baljezganja

Ovaj rečnik izlazi iz svakog okvira pristojnog ophođenja.
Pošto se očigledno odnosi na moj komentar, samo bih te podsetila da ja tebe, ma koliko se ne slagale, ni jednog momenta nisam vređala.
No, i to opet govori o onom gore pomenutom kućnom vaspitanju.



to je tvoja procena da me nisi vredjala, zar ne?

procitaj ponovo svoj komentar koji sam nazvala baljezganjem.

nazovimo stvari pravim imenom. pises mi o tome “ ko je ko” bla bla a ti se jednarecfonmoi ponasas drugacije sto implicira da si ti….sta? ko?

draga zlikako, ne znas o meni nista sem onog sto hocu ovde da pokazem o sebi. ako zelis da me vidis samo iz odredjenog ugla, pa gledaj tako, tvoje su oci, tvoj pogled…

a istina je mozda na sasvim drugom delu price. mozda :)
zilikaka zilikaka 22:25 04.10.2021

Re: pa nista

Verujem da se komentar odnosi na moj nastup.

U sto banke da grešiš?
predatortz predatortz 22:45 04.10.2021

Re: pa nista

zilikaka
Verujem da se komentar odnosi na moj nastup.

U sto banke da grešiš?


Grešim.
zilikaka zilikaka 22:51 04.10.2021

Re: pa nista

procitaj ponovo svoj komentar koji sam nazvala baljezganjem.

Devojko, kako god ti šta želela da shvatiš, vređanja nije bilo. Ja umem da pazim šta govorim i pišem i nikom ne dozvoljavam da mi kaže da baljezgam.
Ovde ću stati.
Da te doživljavam drugačije, možda bih se slatko posvađala, nego greota...
zilikaka zilikaka 22:52 04.10.2021

Re: pa nista

predatortz
zilikaka
Verujem da se komentar odnosi na moj nastup.

U sto banke da grešiš?


Grešim.

Dođeš mi sto banke.
I još imaš da učiš.
predatortz predatortz 22:55 04.10.2021

Re: pa nista

I još imaš da učiš.


Imam!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 02:14 05.10.2021

Re: pa nista

zaista ne znam kako ti mene dozivljavas…

svakako hvala za ovo devojko, kakav god podton da je imalo.
zena sam,iako nije ova slika pre 1000 godina. bez sminke je i fotoshopa. to mu je sto mu je. ali i ja cu propasti, ostariti jednom, to je neminovno od toga bega nema. botoksi i ostalo su za mene tezak horor, kojim smo okruzeni ali svako bira sta ce sa svojim licem.nije tema, ali sto da se ne nadovezem, dobih priliku. verujem da ti je tek ovo nesto sto ti dize pritisak sad sto pisem i nadovezujem se na tvoje reci u potpuno drugom smeru, ali sta ces, doslo mi.

ja tebe vidim kao osobu sa kojom ponekad mogu potpuno normalno da komuniciram ali isto tako mi nekad ide na zivce nesto sto mi kazes jer se ne poznajemo van ovog mesta a doneses zakljucke na osnovu neceg sto ja izjavim ko zna kome i zbog cega sto cu i dalje da radim povremeno.

nista ti lose ne zelim, cak suprotno, uzivaj u sutrasnjem danu.





macak_tosa macak_tosa 06:11 05.10.2021

Re: pa nista

jednarecfonmoi
mnogo komentara je bilo zanimljivo dok ne krenete sa politikom i tehnikalijama.

apache me razume i hvala joj zaista.

za banovanje. ok je da postoji kao opcija, tako funkcionisu pravila ovog imaginarnog sveta ali ja nisam taj lik, suprotno je mojoj licnosti. ne znam sta bi neko trebalo da uradi da mu skratim glavu ( banujem) i tako ucutkam. ako vidim budalstinu, mozda cu kao i milion puta do sad ucutkati sebe, zavrsim diskusiju.

videla sam gore neka nezamisliva baljezganja gde mi se navodi ko je ko a ko nije ko a sve me to zabole bas. ja znam ko sam, odakle dolazim a da se gubim i otkrivam o sebi vise od onog sto smatram potrebnim ili normalnim za net, takodje me bas briga,

oni koji se pronalaze i nerviraju zbog mojih izjava koje im se ne svide i misle da ce me dresirati i ugurati u kalup, tesko. radicu uvek kako mi se svidja ali i tesko da cu ja nekom pametovati kako da se ponasa. zasto bih? pa nisam ja kontrolor letenja.

tako nekako….

Njaooooooo!
Ko najutijo?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 07:45 05.10.2021

Re: pa nista

macak_tosa,

ma ja to ‘nako, usput malo mora se




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:06 05.10.2021

Re: pa nista

mora se


Ma ne mora. Nego odluci se ili se hoce ili nece. Posebno ne mora kada ti neko napise ovo:

"Možda jeste tako ali se iz tvog pisanja ne može to zaključiti.
Ima nas koji smatramo da tekst o pezijama nije glup, a svakako je najmanje bitno šta je autor obuvao i koliko pešačio do škole.
Ne vidim ni da je rečju prokomentarisao tvoj tekst o nostalgičnim pričama.
A inače, onaj ko je rođenjem stekao izvesnu prednost po pitanju uslova života i školovanja ne zaslužuje za to poštovanje. Tu njegove zasluge nema.
Naprotiv, onaj ko je uprkos lošije podeljenim kartama uspeo svojim trudom i sposobnostima, svakako jeste vredan poštovanja.
To se pravim gospodskim kućama učilo od rođenja."

A ti kazes da je to baljezganje. Sta je uvredljivo u ovom komentaru?

Vecina ljudi ovde - ako sam dobro shvatio - se ne poznaje. Pa smo neki dan opet ponovili da je u takvoj situaciji jedino smisleno sta pise a ne ko pise ili sta je neko mislio.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:26 05.10.2021

Re: pa nista

ne lozi se monsieur neuses,

nisam rekla za to da je baljezganje nego za drugi komentar citirane madame.

sad mozes odstupiti, slobodan si.



sifra: “e neka si mi rekao”

sifra dva: “ u kanalu sam, upomoch” …. ( ukanalio me lik, sta chu sad )

za kraj, umesto sto trosite vreme da pisete ko je sta kome rekao mogli bi da nesto doprinesete temi bloga. da li ste ga uopste procitali?
hvala na paznjU
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:31 05.10.2021

Re: pa nista

Neues aus der Nachbarschaft


O, i ti si još jednom svratio da zapljuneš? Da ne ostaneš (slučajno) neprimećen..
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:32 05.10.2021

Re: pa nista

hahaha apache, dakle gospodin pljuje po sluzbenoj duznosti ili?

jer da budem iskrena, ja sam do sad primetila samo taj neobican nik ali komentare nesto i ne znam mu….
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:42 05.10.2021

Re: pa nista

jednarecfonmoi


Meni se čini da bi ti devojko na kraju balade ipak mogla da razmotriš opciju banovanja .

Zašto, kako, otkud.. paa zato što neki ljudi datu im slobodu zloupotrebljavaju.

Pustiš ih a oni sve navalentniji i bezobrazniji prema onima koji ih puštaju. Prema onima koji ih zalepe preko usta odmah - manji od makovog zrna, poštuju.

Komedija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:44 05.10.2021

Re: pa nista

ne lozi se monsieur neuses,

nisam rekla za to da je baljezganje nego za drugi komentar citirane madame.



Ok, posto si se neodredjeno izrazila nisam bio siguran na koji komentar mislis. Pa sam isao na sigurno - jedan pa drugi. Evo sad drugi i pitanje sta je u ovom komentaru baljezganje?

"Pa evo recimo, imamo mi na blogu i kolege o čijim precima pišu enciklopedije, neke ulice su nazvane po njima, imaju akademike u užoj porodici ili porodične kuće prepune predmeta koje bi mnogi muzeji poželeli. I u Srbiji i izvan nje.
I da vidiš, od takvih nikad nismo čuli trunku nipodaštavanja bilo koga jer im poreklo nije ni približno. Naprotiv.
To takvo ponašanje je deo vaspitanja koje se dobilo i koje je u skladu sa poreklom."


sad mozes odstupiti, slobodan si.


Ovde do sada nikada nije bio obicaj da se pita za dozvolu da bi se pristupilo komentarisanju odnosno od istog odstupilo. To se verujem nece menjati skoro. I sama terminologija grebe usi zapravo. A jebiga tvoji maniri su tvoji pa sta sad - ja se time ne bavim.

za kraj, umesto sto trosite vreme da pisete ko je sta kome rekao mogli bi da nesto doprinesete temi bloga. da li ste ga uopste procitali?
hvala na paznjU


Jesam. Da sam imao nesto da kazem kao reakciju na tekst napisao bih. Ocito je da mi je tvoj komentar o baljezganju bio zanimljiviji od originalne teme. Nista sporno cini i se. Primeti da se ja i dalje bavim tekstom a ne tobom.


hvala na paznjU

MolEm.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana