Društvo

Dan

natasa_tasic_10 RSS / 14.10.2021. u 22:40

Danas sam zanemela kada sam cula da je preminuo Marko Zivić.

Sve sam se nadala izguraće, mlad je, ali me je ta vest potpuno zaledila. Prošle nedelje Neša, danas Marko.

Ja se, evo,  javno priznajem plašim da uđem u autobus, samoposlugu, da odem na posao zato što ima ljudi koji negiraju kovid.

Ti isti idu po raznim vračarama, energetskim tarapeutima i traže način da ih on zaobiđe, dok gledaju YouTube klipove i obrazuju se učenjem medicine kroz teorije zavere.

Volim i ja SF, ali ne u realnom životu gde postoji ova bolest.

Ako pogledamo unazad i pre su postojale razne zarazne bolesti kroz vekove i bilo je onih koji su se trudili da ih izleče, a bilo je i šarlatana koji su prodavali na trgovima šećernu vodicu kao magični lek za sve.

Danas sam zanemela i sutra kada budem trebala da pevam, evo javno priznajem plašim se, jer ne postoji način da se potpuno zaštitiš, a život treba i mora da ide dalje.

Danas sam zanemela jer ova bolest ne bira, a odlučila je da povede najbolje sa sobom.

Šećerna vodica na internet trgovinama postala je unosan biznis.

Marko počivaj u miru.

 



Komentari (1173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 19:00 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

I tebi cvetić umesto pileće supe, da ozdraviš što pre


svima zelim sve najbolje-jer nije bas za zezanje sve ovo o cemu pricamo-ja nazalost poznajem i preminule posle uredna 2 Fajzera, kao i zaglavljivanje u bolnici 30% zaposlenih u nekoj firmi, odmah posle vakcinacije-preporuka lekara je svakako odmaranje, nikakvo fizicko zamaranje, pored prepisane terapije piti vitamine-C, D (uljani), Cink, inhalacija, topli cajevi, andol 100, kako bi se sprecila koagulacija, ispiranje grla nekih dezinfekcionim rastvorom, provetravanje,...neki preporucuju i probiotik,...dobila sam ionfo o navodno najnovijem soju, koji navodno ne reaguje na imuno sistem, sto bi znacilo, da ne prepoznaje vakcinisane,...sad da l je to tako, ili se radi o pokricu,..nemam pojma, vec neko vreme preskacem sve o Kovidu, previse je haosa i kontradiktornosti.
mirelarado mirelarado 19:04 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

dobrosavljevic_m
Dršte se i ozdravite što pre.

Hvala, Crosse, dršćemo se, nikome ovo ne gine


Oporavite se što pre!

Nadam se i da su Maksini momci bolje, kao i da je njegov Sputnjik V prošao test.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:37 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Hvala, drugari
angie01 angie01 19:38 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

e,da,...juce sam , valjda pod uticajem bloga, pricala sa jedno desetak prodavacica ovde kod mene u kraju, sto ispred pijace, sto na pijaci, sto u prodavnicama, ni jedna ne nosi masku nikada i ne sklanja se od ljudi i pazi sada- ni jedna ne veruje da Kovid postoji, nego da je to sve propaganda,..sa prvom sam probala da se objasnim, sa ovim ostalima nisam imala volje, ali jesam bila u zabezeku od objasnjenja,..sve kazu, evo one dve godine tako i - nista...eto ti, u sred Beograda.
freehand freehand 20:20 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Kod vas tamo ozbiljno rešeta, ide redom od vrata do vrata.

Da, bukvalno.
freehand freehand 20:24 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

crossover
freehand

Kod mene 7-8 dana malaksalost i glavobolja. Niks temperatura, niks kostobolja, niks kašalj. Dva Fajzera. treći za jedno dve-tri nedelje dok ovo prože.


I tebi cvetić umesto pileće supe, da ozdraviš što pre.

OPpustošili smo Maxi i one Podravkine supe na sniženju
Alja sam ok, sem što sam evo deset dana u stanju blagog mamurluka. Glavobolja i malaksalost.
Jedini pravi problem je što dišem sa 80%, otprilike, prvi put - pošto sam već imao sranje u januaru - sam disao ko deda-pušač od 80.
No da crknu dušmani - tu sam. Na broju, skoro ko nov.
omega68 omega68 20:26 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Његова породица објавила је саопштење на Фејсбуку у којем се каже:

“Генерал Колин Пауел, бивши државни секретар САД-а и председавајући заједничког начелника штаба, преминуо је јутрос због компликација изазваних Ковидом 19.”
Био је потпуно вакцинисан. Желимо да се захвалимо медицинском особљу у Националном медицинском центру Валтер Рид на њиховом брижном лечењу. ”
“Изгубили смо дивног мужа, оца, деду и сјајног Американца.”

maksa83 maksa83 20:46 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

“Био је потпуно вакцинисан.

... i prethodno uveliko oboleo od multiplog mijeloma, jednog od nekoliko varijanti "raka krvi".

Tupane.

maksa83 maksa83 20:46 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

.
omega68 omega68 20:49 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Tupane.

Glupane,
danas je važno da se umre od korone, porodica nije pominjala to što ti bolje znaš od njih.
Stvarno si faca
omega68 omega68 21:04 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

https://nova.rs/svet/preminuo-kolin-pauel-od-koronavirusa/?fbclid=IwAR3je6b7UXvW2agU4h1WU43K2JrLiGV18MlG-jjNSNU_1vNL8ZchnnjXw5U
maksa83 maksa83 21:42 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

danas je važno da se umre od korone, porodica nije pominjala to što ti bolje znaš od njih.

Ti bi kao malo-je-falilo lekar morao da znaš da je rak krvi jedno od fatalnijih stanja za bilo kakve infekcije. Takođe bi kao malo-je-falilo lekar morao da znaš da baš zbog tih ljudi drugi treba da se vakcinišu pošto širenjem virusa njih dodatno ugrožavaju jer ovi spadaju u kategoriju koju vakcina vrlo slabo štiti.

No pošto si ipak malo-je-falilo lekar a ne lekar ti ćeš da kopipejstuješ sranja sa MAGA sajtova.
Hansel Hansel 22:20 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
Jedini pravi problem je što dišem sa 80%, otprilike, prvi put - pošto sam već imao sranje u januaru - sam disao ko deda-pušač od 80.

Извини, имао си ковид већ једном, у јануару?

Ја сам имао почетком августа прошле године и вероватно сада поново, урадићу тест на антитела радозналости ради, али судећи по симптомима који имају неку варијацију у односу на прошлу годину, рекао бих да је то то, само делта.

Рекао бих и да, поредећи све то, да сам у децембру 2019. имао исто, само најгоре, тотално ме то било разбило а није био грип (пошто готово никаквих респираторних тегоба нисам имао, а имао сам и неуролошке и кардиолошке симптоме - једног дана пулс око 120 у мировању). Могу да трипујем да је то била нека нулта верзија, ал' ко ће знати. Ако то није био ковид, а оно што сам имао пре годину дана, па и сада - јесте, у мом случају је ковид мала маца за тај dec19.
maksa83 maksa83 22:41 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

а није био грип (пошто готово никаквих респираторних тегоба нисам имао,

Nijedan grip koji pamtim (a pamtim dva) nije bio praćen respiratornim tegobama, samo temperatura koja ne silazi i prateći delirijum.
Hansel Hansel 22:46 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Код мене је сваки (претходни) грип у животу био са респираторним тегобама (нос-грло, кашаљ обавезно), а и лекари кажу да тако бива, да је то кључно уз температуру преко 38 или 38,5, заборавио сам; можда има људи који су изузеци, а можда је и то био мој лични изузетак.
freehand freehand 22:52 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Извини, имао си ковид већ једном, у јануару?

Da, i da ne ponavljam sada al kod mene su u oba navrata simptomi prilično blagi. Sem glavobolje slične oonoj kod srednje jakog mamurluka i stalne malaksalosti i brzog zamaranja ništa spektakularno. Ni jedan dan temperature, ni jedan dan bez gubljenja čula.
Sad, konkretno, od nas četvoridce trojica vakcinisana jedan ne. Težak antivakser.
Pogodi ko je imao najteže simptome?
al bez zezanja, on je jedini proveo pet dana pod baš visokom temperaturom i bio na ivici da ga spakuju u bolnicu. Ova druga dvojica vrlo blage temperature po dan-dva, malo slinavljenja i to je to.
predatortz predatortz 23:05 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nadam se i da su Maksini momci bolje, kao i da je njegov Sputnjik V prošao test.


Jeste! Prostači k'o pijan Rus!
Znači, ništa mu ne fali...
Hansel Hansel 23:05 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Чуј, ту стварно као да има и нешто психолОшки. Оне Енџине продавачице не верују у вирус и не добију га (знам много таквих, бар до сада се нису разболели). Али, ти су можда они који су иначе ретко или никад болесни. Једна моја комшиница тако није веровала да грип постоји, мислила је да људи уображавају, да су хипохондри итд. Тек ју је дохватио онај тежак, сезона 1999/2000, и само он, а има сада око 70.

Тако да смо можда дошли до једног од могућих узрока неверице...
freehand freehand 23:07 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Чуј, ту стварно као да има и нешто психолОшки. Оне Енџине продавачице не верују у вирус и не добију га (знам много таквих, бар до сада се нису разболели).

Da, kažu da ih ima kolko hoćeš da su pomrli od nečeg u šta ne veruju.
Hansel Hansel 23:25 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Добро, има и таквих, али више је оних који имају проблем с вакцинама а не сумњају у постојање вируса.
mirelarado mirelarado 23:32 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Hansel
Добро, има и таквих, али више је оних који имају проблем с вакцинама а не сумњају у постојање вируса.


Све у свему, код нас већина неће да се вакцинише. Тако је како је.
maksa83 maksa83 23:50 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Jeste! Prostači k'o pijan Rus!
Znači, ništa mu ne fali...

Pupupu da ne ureknem, za sad bi se reklo da radi. Možda ima veze i sa tim što sam prethodnih godinu i po proveo na suncu kada god ga je bilo, mislim da samo u periodu novembar-april nisam bio crn, naravno ona poljoprivredna šara s beli kratki rukavi koji ostanu i kad skineš majicu. Deca još kašlju ali bi se reklo da ozdravljaju, nema temperatura.
milisav68 milisav68 23:51 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Hansel
Једна моја комшиница тако није веровала да грип постоји, мислила је да људи уображавају, да су хипохондри итд. Тек ју је дохватио онај тежак, сезона 1999/2000, и само он,

E taj je i mene pokido, nisam mogao da odem do prodavnice jedno dve nedelje, a posle još dve nisam mogao da hodam a da se ne zadišem.

Kad je počeo C19, pa kad sam čuo kako su prolazili ovi sa težim simptomima, odmah mi je to palo na pamet, da to onda možda nije bio C19 :)

A generalno lako preteram grip, često i na nogama.
Hansel Hansel 23:58 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Кажу да се у Београду тада сахрањивало и увече. Ја сам те зиме био у војсци у ЦГ, скоро цела спаваоница била болесна а мени, чудновато, ништа. Али, имао сам грип годину дана раније. Лепо Несторовић каже да грип не може да се има сваке године!
Kad je počeo C19, pa kad sam čuo kako su prolazili ovi sa težim simptomima, odmah mi je to palo na pamet, da to onda možda nije bio C19 :)

Ти га баш претера! 'Ај' што ја трипујем за децембар 2019, али ти за децембар 1999?!
angie01 angie01 00:12 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Deca još kašlju ali bi se reklo da ozdravljaju, nema temperatura.


to je najvaznije, kada im bude bolje i ozdrave, neka utvrde to ozdravljenje jos neko vreme-kazu da moze da se povrati stanje u gorem obliku....
zilikaka zilikaka 01:03 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Spram temperature...krajem osamdesetih sam imala grip, 5 dana preko 39. Bunilo. Cimerka ništa, sve vreme sa mnom. Tad kao da mi pregoreo grejač, slabo kad više imala temperaturu. Pislednjih 20 godina ni jednom. Budem mrtva da ne mogu oči da otvorim, slomi me, al ništa temperatura.
Nezgodno kad se javljaš lekaru jer im je to osnovni kriterijum hitnosti, pa sam polumrtva ne jednom satima čekala da me primi.
omega68 omega68 07:55 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

MAGA sajtova

/nova.rs/

freehand freehand 07:57 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Budem mrtva da ne mogu oči da otvorim, slomi me, al ništa temperatura.

Mene u kući žena i ćerka još zajebavaju kad se pomene temperatura zbog epizode u kojoj samse tresao i mislio da ću da umrem,osećaj da ću da izgorim. Izmerim temperatura - 36,8... Sad ne smem ni da pomenem kad mi je loše, to odmah kreće da se kikoće.
omega68 omega68 08:01 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

@Hansel

Ja sam znao da je bolje prirodno steći imunitet , preležavanjem.
Kad je sin doneo rekao sam da neću da se izolujem po vikendicama nego šta mi Bog od mog deteta da.
Lekar mi je rekao da nisam rizična grupa, pojačavao sam imunitet tokom godine svim i svačim - prirodnim i neprskanim mojim proizvodima- i suplementima.
Jedan dan 37.3, gubitak mirisa i ukusa, dva dana kašalj i to je to
freehand freehand 08:09 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

nego šta mi Bog od mog deteta da.

Onaj đampir priča kako je Đura Jakšić iz devetnaestog veka, a ovde imamo blogere koji nisu iz trinaestog veka izašli...
alselone alselone 08:14 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ja sam znao da je bolje prirodno steći imunitet , preležavanjem.


To je verovatno tačno ali postoji jedan detalj - šta ako se ispostavi da imunitet nećeš steći preležavanjem nego da će te sahraniti u dnu dvorišta kao kanarinca?
omega68 omega68 09:58 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ništa, Sunce bi opet izašlo sledećeg jutra
Jedan dan 37.3, gubitak mirisa i ukusa, dva dana kašalj i to je to

Ah da, Favipiravir - nešto čudno pišu vijagra
Milan Novković Milan Novković 10:01 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

alselone
Ja sam znao da je bolje prirodno steći imunitet , preležavanjem.


To je verovatno tačno ali postoji jedan detalj - šta ako se ispostavi da imunitet nećeš steći preležavanjem nego da će te sahraniti u dnu dvorišta kao kanarinca?

Mi, kada ulazimo u avion, ne potežemo svaki put činjenicu da ćemo poginuti ako on padne sa neke visine, ne moram da objašnjavam zašto.

Psyop pod Covidom nam je vešto proprao te modalne komponente što nam prožimaju modalnu logiku.

Prosečni zdravi ljudi (i oni bez kompromitovanog imunog - ovo se često razdvaja ovde pošto imuni problem može i često jeste tranzijentan) ispod 70 godina su druga priča.

A kad iz proseka izvučeš naglašeno razborite ljude koji dodaju malo i na preventivi - manje su ti šanse da ćeš da rikneš od Covida nego od saobraćajnog udesa.

Pa, iako u kola nikad ne ulazimo sa nekom težinom u duši zbog opasnosti da poginemo dobra su paralela za ilustrovanje mnogo suptilnije prirode psyop rabote nego što nam se čini na prvi pogled.

A oni najrazboritiji urade nešto i u ime protokola, pri prvim simptomima - mislim da oni frontline doktors ovoono iz US, zaboravio sam im ime ali sam priložio jedan njihov rad koji verovatno niko nije pročitao, imaju između sebe istoriju od 7,000 Covid pacijenata.

Samo 1% im je umro (NE pozitivno testiranih, nego sa simptomima), uključujući sve uzraste i zdravstvena stanja.

U UK je prosečna starost umrlog od kovida 82.5 godine, prosečno zdravstveno stanje 2.5 teške bolesti.

Ovim Amerima bi u UK (ovo nagađam) manje umrlo od Covida nego od prehlade u normalna vremena.

Sada se polako pojavljuju i obrisi priče kako se Covid desio i zašto je odrađen kako je odrađen - ali za mesec dva će biti manje nagađanja na tu temu pa možemo onda.

A Japan, Tajvan itd su i pre vakcinisanja bili 10x bolji od UK. Pošto Japan često spominjem evo Tajvana. Zaključno sa danas su imali:

21 milion stanovnika (ovo nagađam), 3x više od Srbije

Ovo ne nagađam:

7,053,068 tests had been conducted in Taiwan,
of which 16,343 are confirmed cases,
including 846 deaths

Bizarno malo, a mislim da im je 7 osmina umrlih posle vakcinisanja, koje su kasno počeli, pogledajte onu krivu koja ode ko metak uvis od Maja ove godine, mrzi me da je pnovo prilažem.

Imali su mere i disciplinu, ali i letove iz Kine, samo što su proveravali sve putnike, npr.

Pored ostalih mera koje već znamo bitan im je i normalan radni život, odsustvo nacionalnih lockdown, iz sledećeg razloga, koji je volutivni - negde sad, ovih nedelja, vam je Nikvet pojasnio a ja širim:

- Kada se uz razborite mere krećeš kroz društo pozitivno ti je dolaženje u kotakt sa virusom pošto, dok ne pređeš kritičnu granicu (1-100 milijardi virusnih čestica) ti se nećeš razboleti, imuni će ti brzo pobiti đubre, ali polako sticati imunitet.
Milan Novković Milan Novković 10:04 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Milan Novković
... dupliran komentar

maksa83 maksa83 10:10 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

A kad iz proseka izvučeš naglašeno razborite ljude koji dodaju malo i na preventivi - manje su ti šanse da ćeš da rikneš od Covida nego od saobraćajnog udesa.

Ne znam baš kako ovo stoji u realnom svetu, teško da je u Srbiji ikad ginulo 50+ ljudi dnevno u saobraćaju, a ne verujem baš ni da ih je u Brazilu kamion pokosio 600000 za godinu dana.

Edit - osim ako ne pričaš o sebi (kome su oduzeli vozačku) i živiš jedan život u kome si potpuno slobodan da ne vidiš živu dušu sem najbližih.
milisav68 milisav68 10:11 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Hansel

Ти га баш претера! 'Ај' што ја трипујем за децембар 2019, али ти за децембар 1999?!

Pa pazi kad ga pamtim, i nije decembar, nego mart 2000.

Znači, tri-četri dana bunila, nemam pojma koliku sam imao temperaturu, znam samo da nisam imao snage da odem do wc-a, niti da nešto pojedem, a kad je prošao taj prvi talas, onda još nedelju dana otežanog kretanja po stanu, pa još jedno dve nedelje do prodavnice.Ukupno, mesac dana "van stroja", jedino što nisam obratio pažnju na miris i ukus, ostalo je sve isto kao što sam čitao iskustva ovih sa težom kliničkom slikom sada.

Pre i posle toga, kao nešto me lomi, ušuškam se, preznojim, limunade, čajevi, supa iz kesice, i već ako ne sutra, onda sledeći dan ko da ništa nije bilo.

I tako skoro 50 godina :)
Milan Novković Milan Novković 10:19 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
A kad iz proseka izvučeš naglašeno razborite ljude koji dodaju malo i na preventivi - manje su ti šanse da ćeš da rikneš od Covida nego od saobraćajnog udesa.

Ne znam baš kako ovo stoji u realnom svetu, teško da je u Srbiji ikad ginulo 50+ ljudi dnevno u saobraćaju, a ne verujem baš ni da ih je u Brazilu kamion pokosio 600000 za godinu dana.

Edit - osim ako ne pričaš o sebi (kome su oduzeli vozačku) i živiš jedan život u kome si potpuno slobodan da ne vidiš živu dušu sem najbližih.

Pa nisu bili vakcinisani, istovremeno nisu bili disciplinovai.

Tj vakcina se preporučuje za starije od 70 godina i one mlađe koji nisu potpuno zdravi (dijabete, srce, bubrezi, pluća ...) ili imaju kompromitovan imuni, wildly obese etc.
maksa83 maksa83 10:25 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Pa nisu bili vakcinisani, istovremeno nisu bili disciplinovai.

E pa dobro da smo došli do ovoga.

Inače ovde uveliko ginu i mlađi od 70, i 60, i 50 a nijedan od 80 izginulih lekara onomad nije bio u penziji.

Danas je troje dece na raspiratorima, beba, 15 godina i 17 godina.
Milan Novković Milan Novković 10:28 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


Milan Novković
maksa83
A kad iz proseka izvučeš naglašeno razborite ljude koji dodaju malo i na preventivi - manje su ti šanse da ćeš da rikneš od Covida nego od saobraćajnog udesa.

Ne znam baš kako ovo stoji u realnom svetu, teško da je u Srbiji ikad ginulo 50+ ljudi dnevno u saobraćaju, a ne verujem baš ni da ih je u Brazilu kamion pokosio 600000 za godinu dana.

Edit - osim ako ne pričaš o sebi (kome su oduzeli vozačku) i živiš jedan život u kome si potpuno slobodan da ne vidiš živu dušu sem najbližih.

Pa nisu bili vakcinisani, istovremeno nisu bili disciplinovai.

Tj vakcina se preporučuje za starije od 70 godina i one mlađe koji nisu potpuno zdravi (dijabete, srce, bubrezi, pluća ...) ili imaju kompromitovan imuni, wildly obese etc.

Pojašnjenje i interesantna vest:

- Ovo što ja "savetujem" su više considerations, crtice za kolektivno razmišljanje.

- I više nama bitnicima u UK i US, o čemu najviše čitam

- A Srbima ... errrm, o njima se sad skoro isključivo informišem ovde na blogu, ne baš primer hladnokrvne, racionalne diskusije, pa im ne savetujem, u stvari, ništa više od "informiši se i promisli"

Vest - sve je veća verovatnoća da testiranje mRNA vakcina nije od juče, čak i ako ne računamo Kineske zatvorenike. Tj uopšte se ne radi o obrascu jao-vidi-novi-vurus,-daj-da-izmislim-vakcinu

I to sad treba vagati protiv (probabilističke) činjenice da su skokovi u zarazama posle vakcinisanja po raznim mestima najverovatije forma ADEa.

Relativno blaga za sada.
omega68 omega68 10:29 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

A oni najrazboritiji urade nešto i u ime protokola, pri prvim simptomima - mislim da oni frontline doktors ovoono iz US, zaboravio sam im ime ali sam priložio jedan njihov rad koji verovatno niko nije pročitao, imaju između sebe istoriju od 7,000 Covid pacijenata.

Др Зеленко је осмислио познати „Зеленков протокол“ за амбулантно рано лечење KОВИД-а, помоћу којег је успешно излечено 6000 пацијената, који укључује хидроксиклорокин, цинк и Сумамед. Без длаке на језику, објашњава зашто је вакцинација против KОВИД-а, можда и надмоћна научна хереза ​​у људској подсвести и упозорава на потенцијални планетарни геноцид. Закључује да је све ово што нам се догађа већ виђено и да је, у основи, масло поремећене групе људи која циклички, кроз историју, даје себи право да се игра Бога.

STUDIJA

Сведочење др. Владимира Зеленка пред израелским Рабинским судом (Ma’aleh Adumim Bet Din) о вакцинама против KОВИД-а.
cmix909 cmix909 10:31 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
crossover

... Jedini pravi problem je što dišem sa 80% ...

respiratorna rehabilitacija


maksa83 maksa83 10:35 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

- Ovo što ja "savetujem" su više considerations, crtice za kolektivno razmišljanje.

- I više nama bitnicima u UK i US, o čemu najviše čitam

Ovde je danas troje dece na raspiratorima - beba, 15 godina i 17 godina.
Milan Novković Milan Novković 10:36 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
Pa nisu bili vakcinisani, istovremeno nisu bili disciplinovai.

E pa dobro da smo došli do ovoga.

Inače ovde uveliko ginu i mlađi od 70, i 60, i 50 a nijedan od 80 izginulih lekara onomad nije bio u penziji.


Ja sam do ovoga na blogu došao odavno, ovo je bar 7. put da ponavljam - seti se kako je naš pokojni računovođa govorio za nas geeks (ostale profesije su pametnije i normalnije): "Pametnom čoveku (geeku) jednu te istu stvar ne moraš ponoviti više od 7 puta"

Ovo drugo, ok, jurimo tajnu Tajvana onda - njima je izgleda od umrlih od Covida 7 osmina otišlo posle vakcinisanja, a ukupna cifra, i ovako, je ispod 900 ukupno, od kad se Covid pojavio.

Ako treba da ponovim i deo ove tajne: mnogi umrli od Covida (sad o UK i US pričam) nisu umrli od Covida.


maksa83 maksa83 10:37 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Закључује да је све ово што нам се догађа већ виђено и да је, у основи, масло поремећене групе људи која циклички, кроз историју, даје себи право да се игра Бога.

Omega pronađen još uvek glup ko kurac.
maksa83 maksa83 10:39 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ovo drugo, ok, jurimo tajnu Tajvana onda - njima je izgleda od umrlih od Covida 7 osmina otišlo posle vakcinisanja, a ukupna cifra, i ovako, je ispod 900 ukupno, od kad se Covid pojavio.

Tajna Tajvana su maske svuda i sredstva za dezinfekciju svuda i strict border controls. Moj drugar se zatekao tamo kada se zalaufavalo, kaže da je neverovatno kako su organizovani i disciplinovani.

62% vakcinisani.

omega68 omega68 10:39 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Kako će urnebesno da izgleda kad se budeš posipao pepelom, idiote
Milan Novković Milan Novković 10:40 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
- Ovo što ja "savetujem" su više considerations, crtice za kolektivno razmišljanje.

- I više nama bitnicima u UK i US, o čemu najviše čitam

Ovde je danas troje dece na raspiratorima - beba, 15 godina i 17 godina.

Tajvan je, izgleda, od početka Covida (sad preko 18 meseci) od Covida izgubio, među nevakcinisanima 1.5 dana Srpske smrtnosti.

A od vakcina 7x toliko - izgeda (ne mora da bude tačno - bili su vakcinisani, ali zasigurno nisu sve smrti posledica vakcinisanja - a i cifre su malecke.

U UK su imali i 1,500 dnevno, ako me sad sećanje ne vara, ali preko 1,000 sigurno.
maksa83 maksa83 10:42 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Kako će urnebesno da izgleda kad se budeš posipao pepelom, idiote

Dobro, do tada ću tebe veselo da zalivam govnima, pošto si moron.
Sad nije da se oko ovog poslednjeg neko šokirao.
omega68 omega68 10:43 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

kurac

Dokaz da ne može da se kalemi ruska vakcina na američko govno
maksa83 maksa83 10:46 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

omega68
kurac

Dokaz da ne može da se kalemi ruska vakcina na američko govno

Ruska vakcina za sada radi super, kuc-kuc.

A ti si i dalje osvedočeni moron.
Milan Novković Milan Novković 10:47 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
Ovo drugo, ok, jurimo tajnu Tajvana onda - njima je izgleda od umrlih od Covida 7 osmina otišlo posle vakcinisanja, a ukupna cifra, i ovako, je ispod 900 ukupno, od kad se Covid pojavio.

Tajna Tajvana su maske svuda i sredstva za dezinfekciju svuda i strict border controls. Moj drugar se zatekao tamo kada se zalaufavalo, kaže da je neverovatno kako su organizovani i disciplinovani.

62% vakcinisani.


Okej, ali od tih 62% je 87% umrlih od Covida - educated guesses je da ih je ubila vakcinacija preko ADE pojave (više indirektno, naravno, preko urušavanja imunog, kao HIV)

Što bi nas dovelo do, po meni bolje teme - osim, što kažeš Brazila, UK uzima medalju u lošem Covid odgovoru.

Kako neutralizovati lupetanje bizarne vlade i savetnika sa netrivijalnim budalama u njoj (o UK priačam) hladnokrvnijm i fokusiranijom javnom raspravom s ciljem da se uvedu bolje mere.

Kako to da tabloidni novinari koji ponavljaju državnu priču lakše dolaze do BBC glasa nego top stručnjaci koji ne dele neke vladine "ideje"?
mirelarado mirelarado 10:53 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Milan Novković

omega68


Имам једно питање за вас двојицу. Обојица сте, наиме, још поодавно, као неку врсту дисклејмера, нагласили да нисте антиваксери, али да сте одлучили да се лично не вакцинишете. У реду, то је ваше право, нико вас не може и неће натерати. Шта вас онда нагони да трагате за свим могућим и немогућим потврдама те своје одлуке и да их здушно овде преносите? Шта вас тера да минимизујете и болест, и епидемију, да нештедимице "преписујете" осталима витаминске суплементе или беле лукове? Има људи којима и они могу да нашкоде. Ако бих сумирала шта сте све овде преносили о штетности вакцина, ми "шприцани" смо ионако, по вама, већ отписани, снаћи ће нас најгоре болештине и поумираћемо, заједно са још око четири милијарде досад вакцинисаних становника Планете. Шта је, дакле, ваш мотив да се о томе толико обавештавате и то преносите?
Milan Novković Milan Novković 10:55 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
omega68
kurac

Dokaz da ne može da se kalemi ruska vakcina na američko govno

Ruska vakcina za sada radi super, kuc-kuc.

A ti si i dalje osvedočeni moron.

Vama je opet krenulo, a moj šut neće sam da se iznene

Za kraj - ako moje jednačine (mentalne) pokažu da treba da se zaštitim zbog realne zaštite, a ne slobode kretanja (tj izdržaću ovako još godinu dana, ali ukupno 5 testova ako putujem u inostranstvo će me pobediti) ...

... ja ću najverovatnije uzeti Sputnika V.

Ima lepih priča o jagmi zapadnjaka da kupuju ex-sovjetsko ovoono pošto su se Sovjeti raspali.

Pričao sam o high-oxigen space motorima koje im Ameri još koriste, iako evo i SpaceX i naš pobratim Elon samo što nije izdebagirao do kraja svoj dizajn pa da prestanu da im se samozapaljuju.

Jedno drugo ostvce jagme je bilo u vaccine-delivery systems.
maksa83 maksa83 10:56 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Okej, ali od tih 62% je 87% umrlih od Covida

Ovo ne razumem.
maksa83 maksa83 10:58 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ima lepih priča o jagmi zapadnjaka da kupuju ex-sovjetsko ovoono pošto su se Sovjeti raspali.

Naravno, softver pogotovo. Malo kompjutera, slabi kompjuteri + pametni ljudi = mnogo domišljatosti. Ja se još uvek sećam Volcov Commandera koji je stao u 64Kb (pisan ceo asembleru) a radio je sve što i Norton Commander od 4.5 Mb, čak i brže i bolje. Pa RAR koji je nastao u onom Čelabinsku što ga je zveknula kometa pre neku godinu...
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:03 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nema, ubedi me Milanče, idem danas da zahtevam da izvade ovo englesko govno (Astra Zeneku) iz mene.
Milan Novković Milan Novković 11:18 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

mirelarado
Milan Novković

...
Имам једно питање за вас двојицу. Обојица сте, наиме, још поодавно, као неку врсту дисклејмера, нагласили да нисте антиваксери, али да сте одлучили да се лично не вакцинишете. У реду, то је ваше право, нико вас не може и неће натерати. Шта вас онда нагони да трагате за свим могућим и немогућим потврдама те своје одлуке и да их здушно овде преносите? Шта вас тера да минимизјете и болест, и епидемију, да нештедимице "преписујете" осталима витаминске суплементе или беле лукове? Има људи којима и они могу да нашкоде. Ако бих сумирала шта сте све овде преносили о штетности вакцина, ми "шприцани" смо ионако, по вама, већ отписани, снаћи ће нас најгоре болештине и поумираћемо, заједно са још око четири милијарде досад вакцинисаних становника Планете. Шта је, дакле, ваш мотив да се о томе толико обавештавате и то преносите?

Ako imaš neke konkretne nemoguće potrebe na umu kaži pa ću ja pojasniti kako se ne radi o tome

Tj ako se ne radi o tvojoj "nemogućoj potrebi" da mi pokažeš da grešim na opasan način (iskren smajli, izraz je poštovanja ne popuštati olako pametnim ljudima ako ih cenimo i mislimo da greše, ili ne razumeju potpuno).

Ja se nisam vakcinisao, kao ni žena ni sin (ćerke otišle od kuće, da njih ne spominjem) zato što sam sve pročitao o Covidu što se da pročitati i zaključio da su mi veći rizici od vakcinisanja nego nevakcinisanja.

Ne radi se o šačici nekoliko kvalitativnih crtica koje sam brzopleto upetljao u vazdušastu logiku nego hiljadama stranica i stotinama sati odslušanih stručnjaka, podacima isto - naime, ni u najluđem snu mi ne pada na pamet da familiju izložim većem od dva moguća, isključiva rizika.

Ako i kada nova znanja pokažu da ovo moje nije tačno, istog sekunda ćemo bukirati vakcinisanje.

A ponavljam se zato što mislim da je bitno, tj iz istog razloga iz kog se i ostali ponvljaju.

Vi koje ja iritiram ste dramatično nerazumniji i close-minded, povrh mnogo manje znanja, i pored sve pismenosti vam je neverovatno teško da kontrolišete potrebu da zloupotrebljavate jezik i upotrebljavate fallacies:

- Ja nisam spominjao beli luk, nego crni luk sa crvenom korom, pošto je u njemu supstanca koja radi isto što i slična u forthcomming Fajzer leku - SARS-CoV-2 proteaza inhibitor (sprečava fuziju virusne i ćelijske membrane pa tako ulaz virusnog genetskog materijala u ćeliju)

- Ja ne pričam o štetnostima, otpisanim, boleštinama i zasigurno umrlim. Razumem i potrebu upotrebe stilskih figura u jeziku dok su simoličke, ali ovo kažem zato što su opasne na 100 načina kad su auto-hipnotičke i alat u igri sa sumnjivim i nedogovorenim pravilima ...

... ja pričam o rizicima i vaganju rizika, opasnostima da budućom generacijama načinimo štetu zbog mešavine svog neznanja o podleganja psyops što nekompetentnih, što baš mračnih likova out there.

Dakle, ja se obaveštavam uglavnom zbog svoje familije, a društvena dužnost mi je, onda, da to podelim sa drugima.
mirelarado mirelarado 11:22 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

ОК, Миланче, хвала ти на одговору.
Milan Novković Milan Novković 11:37 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
Okej, ali od tih 62% je 87% umrlih od Covida

Ovo ne razumem.

U Tajvanu, od početka pandemije, recimo 1 Jan 2020-te ukupno umrlo neverovanto malo ljudi, recimo 850.

Oko 790 od toga je (700 i nešto, već mi odlaze sećanja u prošlost) je vakcinisanih.

Vakcina je krenula u Martu 2021, relativno kasno.

I od Maja 2021 su naglo krenule krive na gore.

I educated guess je da je nagli skok svega od vakcinisanja, ADE@work.
Milan Novković Milan Novković 11:46 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

I od Maja 2021 su naglo krenule krive na gore.

Već je teško naći krive, evo sveže generisane:


omega68 omega68 12:02 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

ОК, Миланче, хвала ти на одговору.

Potpuno se slažem sa Milanom, sve je rekao
Dakle, ja se obaveštavam uglavnom zbog svoje familije, a društvena dužnost mi je, onda, da to podelim sa drugima.

+ malo ponekad preteram sa provokacijama jer sam preterano isprovociran i što postoje dupli standardi odnosa prema meni i prema Milanu ili nekom drugom ,,obrazovanijem'' blogeru iako govorimo istu stvar.Ono, ja sam džak za udaranje jer iskreno
društvena dužnost mi je, onda, da to podelim sa drugima.

a ne potuljeno toplo-hladno i ovo i ono, hehe sve ok, ma super si i to...nisam licemer, hoću iskreno da kažem makar me mrzeli.
+ Cela ta moja ,,borba'' je što ni danas ne mogu da shvatim da toliko pametni ljudi mogu da upadnu u paranoju zvanu svi će da pomremo. Još ne shvatam, kao da sam u zoni sumraka.Znači kombinacija potrebe da ukažem nekom ko ne zna neke stvari i neverice što se to ne prima kod obrazovanih i pametnih ljudi.
E sad, kapiram da je teško priznati zajeb pa opraštam
mirelarado mirelarado 12:13 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Kod mene nema duplih standarda, Omega, hvala i tebi na iskrenom odgovoru.
Milan Novković Milan Novković 12:16 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

omega68
... postoje dupli standardi odnosa prema meni i prema Milanu ili nekom drugom ,,obrazovanijem'' blogeru iako govorimo istu stvar. Ono, ja sam džak za udaranje ...

Drugi su razlozi, i vrlo prosti - ja sam većinu starih blogera sa kojima ovde razmenjujem prouke upoznao uživo, skoro isključivo u kafani - komada 50, od prilike, relativno vas je malo koje nisam upoznao.

Pa, iz dve pespektive:

- Iz moje perspektive svi su uživo normalni i super-cool. Jbg

- Iz njihove perspektive - jednom kad su me videli uživo malo je stvari s kojima mogu na blogu da ih iznenadim, nije bitan moj "kreativni kvalitet"
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:40 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Milan Novković

Drugi su razlozi, i vrlo prosti - ja sam većinu starih blogera sa kojima ovde razmenjujem prouke upoznao uživo, skoro isključivo u kafani - komada 50, od prilike, relativno vas je malo koje nisam upoznao.

Pa, iz dve pespektive:

- Iz moje perspektive svi su uživo normalni i super-cool. Jbg

- Iz njihove perspektive - jednom kad su me videli uživo malo je stvari s kojima mogu na blogu da ih iznenadim, nije bitan moj "kreativni kvalitet"


Ne znam za druge, ali ja samo nemam nit vremena nit živaca da ti objašnjavam da lupetaš gluposti i pri tome se nadam da te niko razuman ne uzima za ozbiljno kad kreneš o vakcinama.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:08 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ne znam za druge, ali ja samo nemam nit vremena nit živaca da ti objašnjavam da lupetaš gluposti i pri tome se nadam da te niko razuman ne uzima za ozbiljno kad kreneš o vakcinama.


(ja se stvarno izvinjavam na reakciji)

ako ništa drugo malo ko ima vremena (khm) da čita 5 miliona karaktera po komentaru, pa eto neke vajdice..
macak_tosa macak_tosa 13:24 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Milan Novković
maksa83
omega68
kurac

Dokaz da ne može da se kalemi ruska vakcina na američko govno

Ruska vakcina za sada radi super, kuc-kuc.

A ti si i dalje osvedočeni moron.

Vama je opet krenulo, a moj šut neće sam da se iznene

Za kraj - ako moje jednačine (mentalne) pokažu da treba da se zaštitim zbog realne zaštite, a ne slobode kretanja (tj izdržaću ovako još godinu dana, ali ukupno 5 testova ako putujem u inostranstvo će me pobediti) ...

... ja ću najverovatnije uzeti Sputnika V.

Ima lepih priča o jagmi zapadnjaka da kupuju ex-sovjetsko ovoono pošto su se Sovjeti raspali.

Pričao sam o high-oxigen space motorima koje im Ameri još koriste, iako evo i SpaceX i naš pobratim Elon samo što nije izdebagirao do kraja svoj dizajn pa da prestanu da im se samozapaljuju.

Jedno drugo ostvce jagme je bilo u vaccine-delivery systems.

Ja sam se vakcinisao Sputnjikom!
Bez obzira što sam znao da će se pitanje izbora vakcine politizovati.
I sada, recimo, da bih ja doputovao u Englesku, smatram se nevakcinisanim.
Jer - se priznaje vakcinacija samo 4 zapadne vakcine.
Stoga sam rešio da preverim - da treću dozu uzmem Fajzer.
Onda će, ukoliko se ne promeni situacija, gledati da što pre uzmem i četvrtu dozu Fajzer.
Jer - putovati se mora!
U ostalo se razumem veoma malo.
Jer - da čitam milion studija ... čemu.
Pa čovečanstvo, skoro od kada je sveta i veka, ima lekare - čija je dužnost da popravljaju i održavaju ljude.
Elementarno, ono što mogu da učinim, i trudim se da činim, bez obzira na koronu je - da se hranim zdravo, dakle, puno supa, čorbi, povrća i salata, naravno, može i slaninice povremeno.
I - da se trudim da živim što sabranije mogu ... delujući tako i na svoju okolinu, kako bi mi se to vratilo istom merom.
I da se vakcinišem verujući da time činim dobro sebi i svima oko sebe.
Milan Novković Milan Novković 13:26 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

vrabac_onaj
Nema, ubedi me Milanče, idem danas da zahtevam da izvade ovo englesko govno (Astra Zeneku) iz mene.



Ovo je dobro podsećanje na sledeće. Iako ja uglavnom imam te ogromne komentare oni su malecki, čak i a za moje ništa više od radoznalo-amatersko znanje, u prostoru ovog o čemu pričamo - toliko ima faktora i pogleda na posao. O profesionalcima da ne pričamo.

Pošto su moji prvi poslovi u Londonu, pa tako, otprilike, 12-13 godina u većini vremena, bili u Fintech tradingu pa pogotovo risk managementu za top-tier banke, obeleo sam od gledanje u risk-factor podatke, uglavnom skalare, 2D krive i 3D surfaces.

Pogledaj sad ovu Tajvansku krivu. Priča može da ide i ovako, u malim komentarima:

I pored ozbiljnog profila i procenata, na prvi pogled, 790 umrlih od vakcina je jako malo na 21 milion stanovnika. Pa, iako se najverovatnje radi i o ADE, ja sam napravio nenamernu grešku sugerišući da su umrli samo od ADE, a on je, možda, u mnajini gde:

- Jeste jedan broj umro od vakcina, ali u prve dve nedelje kad su pokupili nešto drugo dok im je imuni bio suppressed

- A jedan deo se vakcinisao, a bio pozitivan, ali bi ti jadi ljudi ionako umrli tih dana zbog drugih razloga, srčani udari, moždani udari itd u 85. godini života.

- Dok je i ADE komponenta manje dramatična u svetlu UK tvrdnje da nema "variant of concern" više na horizontu i oni nam polako popuštaju mere - tačnije, pošto se zna da je virus iz laboratorije on je najverovatnije jednosezonski, samo što sezona može da bude 2,3 ili 4 godine. Jednosezonski u smislu da će doćti, biti sa nama, pa otići.

Kao takav, pošto nije wild, manje su šanse da će naleteti neki drugi wild variant pa se ADE ozbiljnije rasplamsati.

Osim ako, naravno, nešto slično, a stvarno wild, ne preskoči na humans (malo verovatno za naših života, i naše dece) ili nešto slično ponovo "pobegne" iz laboratorije.

Pa ja u svojim osvrtima na kvalitet UK stručnaka umem da oscilujem - ostavimo njihove rezidentne budale po strani ovom prilikok, ja sam ovde upoznao armiju vanredno inteligentnih ljudi. Mogući razlogi britanskog silovanja raje da se vakciniše mogu da budu smisleni:

- Znaju da je vakcina pouzdanija na ADE temu nego što se nagađa među stručnjacima koji nisu insajderi - a upravo se Astra Zeneca prva pojavila kao kandidat pravniku iz US onomad u samom početku pandemije, Feb ili Jan 2020, koji im je onomad menadžvao gain-of-function legislaturu.

- Znaju da je virus iz laboratorije (tj to znaju svi insajderi i mnogi izvan) pa tako "jedno-sezonsk" - ok, treba sezonu preživeti, kad gledamo iz naših pojedinačnih očiju.

- A konspiracione teorije vezane za eugenistiku - K Švab i Billi d Gejts se stvarno dotiču ideja o population contol vakcinama u čak javnim nastupima. Ali, ja mislim (ponekad to poneko kaže) da oni misle na vakcinaciju u krajevima gde i "nesrećni" roditelji posle 2-3 dece ne žele više.

Dok je ideja da će se Britanci igrati eugenistike nad svojim narodom bizarna i besmislena poprilično, čak i pored činjenice da je eugenistička sila dosta jaka među njima (btw, slučajnost, Astra Zeneca ima i sitne veze sa eugenistima)

Sva ova sitna scenarija, gde ista osoba jednog trenutka može da vuče na antivaksea (pogotovo ako joj ne čitamo pažljivo komentare), drugog dana na vaksera, ukazuj na sledeći problem.

U probemskom prostoru sa mnogo risk faktora (popularan naziv, imam dve strane medalje često, nešto ume da bude i risk i opportunity faktor) multivariate analysis je pravilo igre.

Da bi analiza bila jako korisna, ako će rezultati da se šire naokolo masivno, potreban je bar neki minimalan broj dinamičkih faktora u raznim what-if scenarijima, pa onda više do jako mnogo akvih scenarija.

Ako se to svestno ne radi, onda oni najbolji ne samo da umeju da vozaju i vuku za nos sve nas amatere, koriste nas kao korisne idiote, nego i većinu profesionalaca - znanje-je-moć je prosta kovanica - i sve to prostim biranjem parametara koje ćemo fiksirati, pa onih koje ćemo menjat u analizi.

Jedan veliki inflextion point na ovu temu se desio i najvećima, kada su u Maju počeli da potežu US Faučija - keen posmatrač će primetiti da je Bajenova politika sve sličnija Trampovoj, i u to ime su Bajdenovi Killary inc - jedna trećina, otprilikem US demokrata pod Davos Crowd pa tako Evropsko Aristokratskim palcem u nizbrdnom haosu u ovom trenutku. Tj za sada gube rat i to ubrzano, pa se Amerima trgnuo instikt o održanju - zašto da ih Evropa, koja se raspada, koristi kao topovsko meso protiv Kine da bi sebi, th Evropi, podigla relativni uticaj u multi-polarnom svetu.

U to ime je sada interesantno posmatrati US Fed chairman-a Jerome Powell, koji sada ima istu neprijateljsku garnituru kao Tramp onomad, i borbu za njegovog zamenika, a sve s ciljem da se US istrgnu iz ruku konci dela posla oko štampanja novca i raznih kamatnih stopa, kojima ume da drži Evropu na uzici zbog bitnosti Dolara - sada su im javne i izreke na temu evrope posle puštanja Francuske i NATO-a niz vodu nedavno, kao nebitne igrače.

I izgleda da je V Nuland išla u Moskvu ovih dana - na prvi pogled čudan izbor pošto je Rusi mrze ko Nemca, zbog razbucavanja Ukrajine - da bi podrškom Misk Accordu dali do znjanja da su ozbiljni (Rusi za amere imaju neki svoj izraz već neko vreme "non-agreement capable" koji znači da potpisi i Rukovanja sa Amerima ne znač ništa, toliko su prevrtljivi)
Milan Novković Milan Novković 13:28 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

vrabac_onaj
Milan Novković

Drugi su razlozi, i vrlo prosti - ja sam većinu starih blogera sa kojima ovde razmenjujem prouke upoznao uživo, skoro isključivo u kafani - komada 50, od prilike, relativno vas je malo koje nisam upoznao.

Pa, iz dve pespektive:

- Iz moje perspektive svi su uživo normalni i super-cool. Jbg

- Iz njihove perspektive - jednom kad su me videli uživo malo je stvari s kojima mogu na blogu da ih iznenadim, nije bitan moj "kreativni kvalitet"


Ne znam za druge, ali ja samo nemam nit vremena nit živaca da ti objašnjavam da lupetaš gluposti i pri tome se nadam da te niko razuman ne uzima za ozbiljno kad kreneš o vakcinama.

Sorry, to je bila šala.
macak_tosa macak_tosa 13:31 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

apacherosepeacock
Ne znam za druge, ali ja samo nemam nit vremena nit živaca da ti objašnjavam da lupetaš gluposti i pri tome se nadam da te niko razuman ne uzima za ozbiljno kad kreneš o vakcinama.


(ja se stvarno izvinjavam na reakciji)

ako ništa drugo malo ko ima vremena (khm) da čita 5 miliona karaktera po komentaru, pa eto neke vajdice..

Milanu svaka čast kada može da napiše tolike komentare.
Njemu prsti nikada neće nadrljati od reume.
Meni, načelno, nevezano za Milana, sve više teško pada da čitam preduge stvari.
No, znam, da je mnogim ljudima, veoma teško, gotovo nemoguće, da koriste, tzv. sveden izraz, odnosno, da pokušaju da svoja viđenja kažu sa manje od 5 miliona karaktera, a kamoli, npr. od 100 (ne miliona).
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:41 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Milan Novković

Pogledaj sad ovu Tajvansku krivu. Priča može da ide i ovako, u malim komentarima:

I pored ozbiljnog profila i procenata, na prvi pogled, 790 umrlih od vakcina je jako malo na 21 milion stanovnika. Pa, iako se najverovatnje radi i o ADE, ja sam napravio nenamernu grešku sugerišući da su umrli samo od ADE, a on je, možda, u mnajini gde:

- Jeste jedan broj umro od vakcina, ali u prve dve nedelje kad su pokupili nešto drugo dok im je imuni bio suppressed

- A jedan deo se vakcinisao, a bio pozitivan, ali bi ti jadi ljudi ionako umrli tih dana zbog drugih razloga, srčani udari, moždani udari itd u 85. godini života.

- Dok je i ADE komponenta manje dramatična u svetlu UK tvrdnje da nema "variant of concern" više na horizontu i oni nam polako popuštaju mere - tačnije, pošto se zna da je virus iz laboratorije on je najverovatnije jednosezonski, samo što sezona može da bude 2,3 ili 4 godine. Jednosezonski u smislu da će doćti, biti sa nama, pa otići.



Ovo je već ozbiljnije. Naime vrlo budno sam pratio dešavanja na Tajvanu tokom maja i juna, pošto sam i sam vakcinisan zenekom (revakcinisan početkom maja).
Hoću da kažem, nonšalantno izbaciti one brojke kao iz rukava kao što si prvobitno uradio je prilično neozbiljno.
alselone alselone 16:30 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Moram da se oglasim i ovde, Milan mi je više puta odgovorio a ja nikako da se uključim dalje u razgovor. U principu ti argumenti, ovako čitani, deluju valjano, i ja sam siguran da u nekom procentu ovde ima loših radnji, pisao sam o tome i ranije i siguran sam u to, ali ne mogu da verujem da su dimenzije problema tolike. Analitički gledam i ja, upoređujem svoj mikrokosmos sa dešavanjima koja su se ispostavila od početka pandemije pa do danas, i mogu da kažem da su mnogi stavovi, veoma uslovno kažem, antivakserskog lobija, potrti u medjuvremenu. Očekujem da će tako biti i nadalje. Takodje, veoma očekujem da će za 5 ili 10 godina isplivati koliko je manipulacija vakserskog lobija bilo u svemu ovome. Ali generalno, Pareto optimziacija kaže - idemo vakcine, ne za sve, ali za skoro sve, idemo otvaranje škola, i ne idemo kovid propusnice. Shodno svojim moralnim i etičkim načelima, ja sam tu negde povukao crtu.
angie01 angie01 17:44 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


Tajna Tajvana su maske svuda i sredstva za dezinfekciju svuda i strict border controls


ovo govorim jos od prvog vagona-mere,mere,mere,...ono sto kod nas ne postoji ni u tragovima, pa je zato i rezultat-najgori.


62% vakcinisani.
ok, da preskocim recikliranje vakcine- al u kontekstu vaznosti mera, ako i vakcinisani jesu prenosioci, ako i vakcinisani mogu da se razbole i to vise puta, a neki i da umru, ako i vakcinisani moraju i dalje da se pridrzavaju mera i nista se utomsmislu ne menja-onda su mere br jedan u zaustavljanju ovog sranja,...sto pokazuju vrlo jasno i rezultati zemalja sa najboljim skorom u ovoj zahebanoj borbi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:24 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

mirelarado
Milan Novković

omega68


Имам једно питање за вас двојицу. Обојица сте, наиме, још поодавно, као неку врсту дисклејмера, нагласили да нисте антиваксери, али да сте одлучили да се лично не вакцинишете. У реду, то је ваше право, нико вас не може и неће натерати. Шта вас онда нагони да трагате за свим могућим и немогућим потврдама те своје одлуке и да их здушно овде преносите? Шта вас тера да минимизујете и болест, и епидемију, да нештедимице "преписујете" осталима витаминске суплементе или беле лукове? Има људи којима и они могу да нашкоде. Ако бих сумирала шта сте све овде преносили о штетности вакцина, ми "шприцани" смо ионако, по вама, већ отписани, снаћи ће нас најгоре болештине и поумираћемо, заједно са још око четири милијарде досад вакцинисаних становника Планете. Шта је, дакле, ваш мотив да се о томе толико обавештавате и то преносите?


Pa da budeš glavni u selu/kafani/blogu. Šta drugo?


maksa83 maksa83 18:30 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

ok, da preskocim recikliranje vakcine- al u kontekstu vaznosti mera, ako i vakcinisani jesu prenosioci, ako i vakcinisani mogu da se razbole i to vise puta, a neki i da umru, ako i vakcinisani moraju i dalje da se pridrzavaju mera i nista se utomsmislu ne menja-onda su mere br jedan u zaustavljanju ovog sranja

Ne, mere su samo pomoć da se virus prikoči dok vakcinacija ne uradi svoje.
alselone alselone 18:35 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


Ne, mere su samo pomoć da se virus prikoči dok vakcinacija ne uradi svoje.


Koja vakcinacija?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:36 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ovo je već ozbiljnije. Naime vrlo budno sam pratio dešavanja na Tajvanu tokom maja i juna, pošto sam i sam vakcinisan zenekom (revakcinisan početkom maja).
Hoću da kažem, nonšalantno izbaciti one brojke kao iz rukava kao što si prvobitno uradio je prilično neozbiljno.



A jel ti nisi do sada primetio da on to radi sve vreme, od početka? I to što je nešto luđe i nerazumnije to se vatrenije iznosi, brani, ponavlja u nedogled, i ljuti se kad mu neko ko se stvarno razume kaže da su to budalaštine.

Ja sam, dosta davno, pošto se ne razumem, a mislio sam da on nešto zna, išao da proverim kod žene, koja zaista zna (oni prave mašine za brojanje virusa koje se koriste u razvoju vakcina), a ono što ne zna, ona ode pa pita kolege koje su ozbiljni naučnici u toj oblasti, pa mi prenese. I to su uvek i po pravilu bile totalne nebuloze, ja do sada još ni za jednu antivekskersku stvar koju je ovde iznosio nisam čuo da je neko rekao, da, ima tu nešto.

Tako da sad mislim da pametan čovek sebi čini uslugu preskačući te komentare, jedino siroma omega tu nalazi nekakvu potvrdu sebe i svog "saznanja", ali njemu je teško pomoći.
angie01 angie01 18:36 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ne, mere su samo pomoć da se virus prikoči dok vakcinacija ne uradi svoje.


korliko sam razumela objasnjenje za primenu mera-one sluze za zaustavljanje sirenja zaraze.
maksa83 maksa83 19:04 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

alselone

Ne, mere su samo pomoć da se virus prikoči dok vakcinacija ne uradi svoje.


Koja vakcinacija?


Pa andža kaže da je Rešenje u Merama a vakcinacija nešto onako kao može i ne mora pošto neštonešto, a ja kažem da Rešenje nije u Merama pošto je ideja da se oslobodiš Mera, pa su Mere samo način da se zaražavanje prikoči dok se ljudi ne vakcinišu kao npr. Portugalci.

Mislim, sve vreme i onako pričamo u ŠBB fiktivnim kategorijama pošto je ovako kako je i biće ovako kako je.
maksa83 maksa83 19:06 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

korliko sam razumela objasnjenje za primenu mera-one sluze za zaustavljanje sirenja zaraze.

Da, ali ne mogu da budu permanentno rešenje. Cela ideja je da se sve vrati u normalu a to može samo ako je većina imunizovana, a većina može da se imunizuje ili brazilsko srpskom Squid Game metodom, ili da se vakcinišu.
alselone alselone 19:07 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

sve vreme i onako pričamo u ŠBB fiktivnim kategorijama

Pa to ti kažem sve vreme. Sve je to lepo kako zamišljamo borbu protivu virusa, ali realno je situacija skroz drugačija.
angie01 angie01 19:16 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Pa andža kaže da je Rešenje u Merama a vakcinacija nešto onako kao može i ne mora pošto neštonešto,


nisam tako rekla-jasno pise sta jesam u komentaru gore.
angie01 angie01 19:21 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Da, ali ne mogu da budu permanentno rešenje. Cela ideja je da se sve vrati u normalu a to može samo ako je većina imunizovana,


ako moze jos samo da mi objasnis, sta radimo sa cinjenicom da i vakcinisani prenose virus, a i nisu imuni da se razboljevaju i to vise puta i da i za njih vaze iste mere kao i za nevakcinisane, upravo zbog toga?
maksa83 maksa83 19:33 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

ako moze jos samo da mi objasnis, sta radimo sa cinjenicom da i vakcinisani prenose virus, a i nisu imuni da se razboljevaju i to vise puta i da i za njih vaze iste mere kao i za nevakcinisane, upravo zbog toga?

Mogu jasno da ti objasnim.

1) Vakcinisani su manje virulentni od nevakcinisanih zato što su ako uopšte budu virulentni:
a) kraće virulentni
b) virulentni sa manjom koncentracijom.

Zbog toga imaju manje šanse da nekome prenesu virus od nekog bolesnog i nevakcinisanog.

2) Neće se SVAKO vakcinisan razboleti, naprotiv, većina vakcinisanih se neće razboleti.

3) Ako si vakcinisan šanse da budeš hospitalizovan ili umreš su ti manje za red veličine.

Dosta ti je samo i 3) da se jebeno vakcinišeš i ne fantaziraš.

Milan Novković Milan Novković 20:15 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
ako moze jos samo da mi objasnis, sta radimo sa cinjenicom da i vakcinisani prenose virus, a i nisu imuni da se razboljevaju i to vise puta i da i za njih vaze iste mere kao i za nevakcinisane, upravo zbog toga?

Mogu jasno da ti objasnim.

1) Vakcinisani su manje virulentni od nevakcinisanih zato štu - ako uopšte budu virulentni:
a) kraće virulentni
b) virulentni sa manjom koncentracijom.

Zbog toga imaju manje šanse da nekome prenesu virus od nekog bolesnog i nevakcinisanog.

2) Neće se SVAKO vakcinisan razboleti, naprotiv, većina vakcinisanih se neće razboleti.

3) Ako si vakcinisan šanse da budeš hospitalizovan ili umreš su ti manje za red veličine.

Dosta ti je samo i 3) da se jebeno vakcinišeš i ne fantaziraš.


Hajdemo još jedan krug, izvinjavam se na ponavljanju.

Kako obajšnjavaš Tajvan?

Evo dodatne dekoracije ovom pitanju: imali su malo čudo od dobrog menadžmenta, i tu smo se složili.

Ništa drugo nisu promenili u trenutku kad su počeli da se vakcinišu i odjednom imamo višestruki skok u smrtnosti.

Zašto?

Naravno, možda ih je neki talas tad pogodio i nema veze sa vakcinisanjem, ali većina imaju periodične taslase, gde je perioda oko 4 meseca, plus lokalne varijacije.

Kako to da oni imaju samo taj jedan talas i da je u relativnom smislu buran?

Naravno, razuumem zašto im je apsolutna šteta mala, u relativnom smislu prema veličini države, ali otkud im taj vrh?

Ako si radio nekad sensitivity analizu portfolija u Fintechu, wrt neki kompleksan risk factor, recimo krivu ili površinu, pa imao nemoguće instrumente za analitičko vađenje prvih izvora možda si radio curve(surface) bumping:

1. Imaš ok pricing modele

2. Izračunaš vrednost portfolija

3. Zamrzneš sve risk parametre i samo jedan malo promeniš za jediničnu vrednost (krivu na koji istražuješ način - paralelno, sttrmije, manje strmo, invertuješ je itd - možeš i njima da definišeš jedinične vrednosti. Isto i sa volatility surface ili slično, to je isto "kriva" samo u 3D)

4. Izračunaš ponovo vrednost portfolija

5. Oduzmeš od druge vrednosti portfolija prvu i imaš sensitivity. Ako je pozitivan na dobitku si ako bi se vrednost krive stvarno promenila na način koji si imao u scenariju, ako je negativan na gubitku.

Eto, neanalitički, baš, kompleksan sistem.

Ako Tajvanci nisu ništa drugo menjali osim vakcinisanja oni su, bukvalno, dobili prvi izvod smrtnosti po vakcinaciji, i on im je 700% pozitivan.

U stvari je gori pošto su u početku svi bili nevakcinisani, npr, al se nisu onda svi vakcinisali.

Naravno, moguće je da su popustili neke mere, promenili nešto od pravila, ali vi za mene i dalje previše olako prelazite preko njihovog vakcinskog primera.

Ako je Mirela u pravu i tu kod vas većina nije vakcinisana vi i dalje imate dal oko duplo manje umrlih po milionu stanovnika od UK, gde je veći procenat stanovnika vakcinisan.

Kako to objasniti?
angie01 angie01 20:19 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Mogu jasno da ti objasnim.


nisam te to pitala...a koliko sam razumela, ne zna se bas najjasnije sve to sto si objasnio, jer su primeri prilicno razliciti, kao i klinicke slike, uostalom. ( kako kaze lekar iz kovid bolnice).


Dosta ti je samo i 3) da se jebeno vakcinišeš i ne fantaziraš.


na losem si tragu.
maksa83 maksa83 20:22 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

na losem si tragu.

"Dobro." ©
maksa83 maksa83 20:34 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Kako obajšnjavaš Tajvan?

Otvorili su se, opustili i razlabavili mere.

U tom trenutku su imali, pazi sad - 1% (jedan posto) populacije vakcinisane.

Onda su vratili mere, pridavili ga i u međuvremenu se vakcinisali do 60%.

Šta nam to sve govori?

bene_geserit bene_geserit 20:43 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
Ako si vakcinisan šanse da budeš hospitalizovan ili umreš su ti manje za red veličine.

Ne može to tako Makso da se generalizuje, zavisi od godišta, zavisi pre koliko si vakcinisan, zavisi kojom vakcinom, zavisi koja varijanta virusa.
Virus možda zakačiš a možda i ne.
Takođe virus mutira, zavisi koju varijantu virusa zakačiš. Možda za par godina kad ti dobiješ virus on bude izmutirao u neku benignu varijantu.
Za zdravu decu i mlađi svet ću da poverujem da su ti šanse da budeš hospitalizovan ili umreš su ti manje za red veličine kad mi neko stvarno pokaže statistiku za to, trenutno ne verujem.
alselone alselone 20:53 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Virus možda zakačiš a možda i ne.

Ovo nije dilema.
maksa83 maksa83 20:56 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Za zdravu decu i mlađi svet ću da poverujem da su ti šanse da budeš hospitalizovan ili umreš su ti manje za red veličine kad mi neko stvarno pokaže statistiku za to, trenutno ne verujem.

Ne verujem da možeš trenutno da vidiš statistike pošto nisam siguran da je dovoljno dece vakcinisano. Ono što mogu da kažem je da je od prvobitnog prošlogodišnjeg "deca ne mogu da se zaraze a i ako se zaraze to bude kijavičica" došlo dotle da kada se deca stvarno zaraze dospeju i na respirator.

Odakle kreće mlađi svet? Ovde sad umiru i ljudi od 40 i 30 godina. Nevakcinisani, naravno.

zilikaka zilikaka 21:14 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ako je Mirela u pravu i tu kod vas većina nije vakcinisana vi i dalje imate dal oko duplo manje umrlih po milionu stanovnika od UK, gde je veći procenat stanovnika vakcinisan.

Kako to objasniti?

Možda i vakcinisanjem protiv tuberkuloze? Tu su se vukle neke veze al nedokazane
P.S.
Mada, ako je onako kako od vas čujemo, a nema razloga da sumnjamo, ipak je i ovaj ovde ovakav raspali zdravstvani sistem omogućio da se skoro svi koji hoće (malo su uporni) dočepaju nekog pregleda, lekara, lekova, snimanja.
Ti reče da kod vas to baš i ne ide tako.
Milan Novković Milan Novković 21:53 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
Kako obajšnjavaš Tajvan?

Otvorili su se, opustili i razlabavili mere.

U tom trenutku su imali, pazi sad - 1% (jedan posto) populacije vakcinisane.

Onda su vratili mere, pridavili ga i u međuvremenu se vakcinisali do 60%.

Šta nam to sve govori?


Ok, i ja mislim da to objašnjava deo one velike cifre, ali ne svu

60% je vakcinisano jednom dozom, duplom dozom ih je vakcinisano 23% - ne znam age group rapodelu, ali je skoro sigurno mnogo gušćća kod starih ljudi

I kod njih i kod Japanaca je bitna jedna karakteristika, poprilično suprotna Britancima - odlično zdravstveno, velika pažnja na stare i ugrožene u svakom smislu, od izolacije, preko preventive, pa do terapija. Pa community support (tu su cool i Britanci, ali nemaju previše "alata" na raspolaganju)

Odsustvo lockdowna na državnom nivou, a rigorozni contact trace inficiranih, pa lockdown klastera je deo tajne.

A, interesantno, sve su to i mere ovih sa vrha što savetuju da ne treba raditi masovno vakcinisanje mlađih od 70 godina i zdravih, pa sa zdravim i operativnim imunim sistemom - oni od početka spominju i sve ove druge japanske mere, kao i posebnu bitnost kretanja, da se izloži neopasnim količinama virusa zbog laganog sticanja parcijalnog po parcijalnog imuniteta, dok ne postaneš imun i na većinu mutacija.

Uz onu Japansku CCC preporuku - izbegavaš zatvorene prostore (ogromna većina se u njima zarazi, blizak contact sa sagovornikom, pogotovo bez maske, i izbegavanje nepotrebnog formiranja u velike guste grupe bez maski i distance - kafane, bioskopi su ok.

Pa kažu da u velikim gradovima tipa London, Tokijo 20(30) do 40(50)% ljudi ima značajan imunitet od pre, od drugih patogena.

Ono što je posebno opako kod nedisciplinovanih je netestiranje pa neizolacija simptomatičnih (asimptomatične zaraze su, ako se ne varam, jako mali procenat zaraza, recimo ispod 5% iako tu iam svakakvih mišljenja.

Tajvanci novčano pomažu izolovane, ako im je pomoć potrebna

Tako ...
Šta nam to sve govori?

Govori nam svašta

Milan Novković Milan Novković 22:02 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

zilikaka
Ako je Mirela u pravu i tu kod vas većina nije vakcinisana vi i dalje imate dal oko duplo manje umrlih po milionu stanovnika od UK, gde je veći procenat stanovnika vakcinisan.

Kako to objasniti?

Možda i vakcinisanjem protiv tuberkuloze? Tu su se vukle neke veze al nedokazane
P.S.
Mada, ako je onako kako od vas čujemo, a nema razloga da sumnjamo, ipak je i ovaj ovde ovakav raspali zdravstvani sistem omogućio da se skoro svi koji hoće (malo su uporni) dočepaju nekog pregleda, lekara, lekova, snimanja.
Ti reče da kod vas to baš i ne ide tako.

Srbiju često hvale, i po vašoj priči i ovoj duplo manjoj smrtnosti na milion stanovnika, od Britanaca, pa po pričanju kuma tamo i druga ovde (odležali boljku) - Srbija je Rols Rojs za UK. Da ima više resursa, i da je narod disciplinovaniji, razlika bi bila još mnogo veća.

Ovde je na sceni biznis, pokretna traka, dupe uz zid kako odskočiš od obične raje, koja je super cool na svetskom nivou.

Ne samo tuberkuloza, nego razne druge vakcine i zaraze, malecke ili veće, simptomatične ili ne.

U jako velikim gradovima je 20-50% ušlo u Covid (delimično)imuno.
Milan Novković Milan Novković 22:18 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

zilikaka
Ako je Mirela u pravu i tu kod vas većina nije vakcinisana vi i dalje imate dal oko duplo manje umrlih po milionu stanovnika od UK, gde je veći procenat stanovnika vakcinisan.

Kako to objasniti?

Možda i vakcinisanjem protiv tuberkuloze? Tu su se vukle neke veze al nedokazane
P.S.
Mada, ako je onako kako od vas čujemo, a nema razloga da sumnjamo, ipak je i ovaj ovde ovakav raspali zdravstvani sistem omogućio da se skoro svi koji hoće (malo su uporni) dočepaju nekog pregleda, lekara, lekova, snimanja.
Ti reče da kod vas to baš i ne ide tako.

Taj sistem iz priče mog kuma: već sa simptomima su mu negde radili analize krvi pre bolnice (poprilično mislena imenica ovde) i posebno pratili micro ugruške (d-dimmer test) i kiseonik u krvi.

I kako se to polako pogoršavalo, pre nego što mu je bilo jako loše, pozvali su ga u bolnicu, sam smireno otišao tamo i već posle prve noći i svega što su mu dali mu je naglo bilo mnogo bolje. On je bio nevakcinisan, iako je u gimnaziji imao još ozbiljnijih problema sa plućima i trebao je da se vakciniše.

Drug ovde, duplo vakcinisan, se razbolio - nikakve analize, saveti preko telefona. Prvo što ti kažu da ne dolaziš u ambulantu (jes logično, naravno
I onda mu je postalo dosta loše, on je malo ignorantan, pa mu se žena uspaničila, otišla do apoteke, i dal zbog toga ili slučajno pregurao najgore i lepo se oporavio odmah posle toga. Kad sam mu ja rekao da ode u Covid kliniku na analizu krvi nasmejao mi se rečima "Koju Covid kliniku"

A ovde su, to sam zaboravio, u početku prošle godine bukvalno pobili ogroman broj starih iz staračkih domova, zaraćene iz bolnice vratili u staračke domove.

Pričam sa rođakom ou Sijetla onomad - kaže tamo isto.
maksa83 maksa83 22:34 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

U jako velikim gradovima je 20-50% ušlo u Covid (delimično)imuno.

Ono što mene zanima je incidencija tzv. long covida kod nevakcinisanih vs vakcinisanih.

O tome long covidu se ne priča puno, Englezi su izbacili svoje brojeve ovde:

Prevalence of ongoing symptoms following coronavirus (COVID-19) infection

Neki nemali broj ljudi tog sranja ne može da se otrese mesecima, prežive al' budu obogaljeni fizički i mentalno, i onda se to odjednom sredi, ili se ne sredi i traje i dan danas. Pakao. Smrt jeste strašna ali ovo gde te to svede na 30% funkcionalnog bića koje si bio mi deluje jezivije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:17 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
U jako velikim gradovima je 20-50% ušlo u Covid (delimično)imuno.

Ono što mene zanima je incidencija tzv. long covida kod nevakcinisanih vs vakcinisanih.

O tome long covidu se ne priča puno, Englezi su izbacili svoje brojeve ovde:

Prevalence of ongoing symptoms following coronavirus (COVID-19) infection

Neki nemali broj ljudi tog sranja ne može da se otrese mesecima, prežive al' budu obogaljeni fizički i mentalno, i onda se to odjednom sredi, ili se ne sredi i traje i dan danas. Pakao. Smrt jeste strašna ali ovo gde to to svede na 30% funkcionalnog bića koje si bio mi deluje jezivije.



Mogu da doprinesem sa samo jednim data pointom (kao bene što gura onog svog prijatelja koga je strefio miokarditis, navodno posle vakcinacije, a zapravo ko zna od čega da bi sve omege sveta dodatno ubedio da ne treba da se vakcinišu), sem što povremeno čujem na radiju o tome gde kažu oko trećina onih sa težim simptomima kovida završi manje ili više obogaljeno sa tim long haul covidom.

Elem, sestra od moje kume (zna je Vrabac) je bolesna od marta ili aprila 2020. I to se ne popravlja kod nje. Inače je mlađa žena, u odnosu na nas dede, tu oko 40. Ima sve simptome kovida, ukus, miris ništa, opšta slabost, uz stepenište teško, izmaglica, depresija, i tu neku nisku temperaturu. I to sve traje već godinu i po dana, neprekidno.

Bila je neka nada kad se pročulo da fajzerka ima neka kao magična svojstva ("resetuje" imuni sistem, kako sam razumeo, šta god to da znači). Pa se naravno odma vakcinisala, ali joj nije pomoglo. Ona živi u Londonu sa mužem i dvoje male dece, ne radi više, i muči se sa tim baš mnogo. Ide u neku bolnicu tamo, gde uglavnom prate i posmatraju te ljude, ne mogu da im pomognu jer ne znaju kako. Inače, na svim PCR testovima je uvek negativna.

Ne znam kako to stoji u poređenju sa vakcinisanima, verujem da i njih isto može da strefi kao i kovid, a da li onda to što su bili vakcinisani pomaže ili ne, ne znam. Ali ako bih morao da ovako laički (iako se nikad nisam spremao za medicinu kao neki stručnjaci ovde) da nagađam, pošto vakcina definitivno pomaže da do tog težeg oblika kovida ne dođe, to znamo, onda tako ni do tih long haul efekata ne dolazi, jer su oni karakteristični za one koje kovid teže potkače. Ergo, vakcinisati se treba, i to pogotovu ako si mlad, da taj long haul covid izbegneš, jer je blagi užas, zamisli da moraš to mučenje od života da živiš, pogotovu u situaciji u kojoj i izdržavaš nekog kmečavca, ili staramajku i oca.
bene_geserit bene_geserit 23:30 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Omega misli da niko ne treba da se vakciniše.
Milanče misli da ne trebaju mlađi od 70 ako su zdravi ("zdravoća" je relativna kad si blizu 70-te al ajde).
Ja mislim da ne trebaju mlađi od 40 ako su zdravi.
Alse misli da ne treba da se vakcinišu tinejdžeri i deca.
Pajić bi vakcinisao svakog za koga je vakcina odobrena, al obavezno mRNA vakcinom.
Maksa bi vakcinisao i nerođene bebe da može. OK, osim njegove dece al dobro.

Nego kako da objasnimo ovo. Hrvati su vakcinisani nešto manje od Srba, a Rumuni puno manje. Pa opet imaju mnogo manje excess deaths.
mlatisa mlatisa 23:40 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


1) Vakcinisani su manje virulentni od nevakcinisanih zato što su ako uopšte budu virulentni:
a) kraće virulentni
b) virulentni sa manjom koncentracijom.


Ко то каже?

Ја сам запатио у јануару корону. Изоловао се и нико се други није заразио.
Након тога вакцинисани жена и ја (синофарм). На јесен смо се сви раѕболели (ја поново, жена и клинци), донела жена са посла, да поновим обоје вакцинисани два пута. Изоловали је али џабе. Пар дана је било до шест месеци од друге ревакцинације што је препорука за трећу дозу.

Закључак: не треба срати неумерено него тражити од одговорних
1. Више средства у истраживање (развој тестова, развој вакцина, тестирање вакцина ...)
2. Унапредити статистичко извештавање (како би се могле доносити квалитетне одлуке и како би се убедили скептци)
3. Да се не доносе мере које се не спроводе и да се спроводе мере које се доносе
4. Да не уваљују коску да се ми глођемо док они "мераче на месецу плац"


Да је било ставке под 2. ми би били и трећи пут ревакцинисани и можда боље прошли него што јесмо. Жалосно је да дневни број вакцинисаних мора да се тражи по страњским сајтовима. Препорука бар за Синофарм би требала да буде трећа доза после пет месеци (моје мишљење и искуство).

А што се нуспојава вакцина тиче, оне ми делују као итекако могуће. Ово сада проговара лаик. Ако вакцина изазива блаже симптоме Ковида, а неки од симптома ковида су (микро) тромбозе онда се то може очекивати и од вакцина.

И да напоменем на крају примићу и трећу вакцину када дође време.



Milan Novković Milan Novković 23:42 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
U jako velikim gradovima je 20-50% ušlo u Covid (delimično)imuno.

Ono što mene zanima je incidencija tzv. long covida kod nevakcinisanih vs vakcinisanih.

O tome long covidu se ne priča puno, Englezi su izbacili svoje brojeve ovde:

Prevalence of ongoing symptoms following coronavirus (COVID-19) infection

Neki nemali broj ljudi tog sranja ne može da se otrese mesecima, prežive al' budu obogaljeni fizički i mentalno, i onda se to odjednom sredi, ili se ne sredi i traje i dan danas. Pakao. Smrt jeste strašna ali ovo gde to to svede na 30% funkcionalnog bića koje si bio mi deluje jezivije.

Koliko sam ja čuo long covid je rezultat tih micro-ugrušaka, i ako te vakcina nije previše dotakla sa ovim potencijalnim rizicima onda posle duple vakcinacije imaš oko duplo manje šanse da imaš long covid ako se inficiraš do simptomatičnog covida.

I to je good news

Ali priča je jako komplikovana oko tih potencijalnih rizika zbog cross-reaktivnosti antitela - antigenic cross-reactivity. Ja to ovde spominjem kroz primere o 3D sličnostima delova na ne samo spike proteinu, nego celom capsidu virusa pa na delovima raznih tkiva.

E sad, dobre su šanse da je ogromna većina onih groznih problema oko covida zbog te cross-reaktivnosti.

Evo šta ti sve imuni može napadati kako dobiješ covid. Kopiram, neću, nije na jednom mestu, daću ti dole link na rad, ali radi se o 55 tissue kandidata.

U tim kandidatima su i dal svi bitni barrier proteini - blood-brain, creva-blood ... odužio mi se dole pokušaj objašnjavanja pa sam obrisao, evo rada koji skreće pažnju na bitnost testiranja novih vakcina na ove cross-reaktivnosti antitela ... a nekom drugom prilikom ću objasniti zašto sam ja hladnokrvno rešio da se ne vakcinišem (... vezano oko ovih tema, videćeš koliko zezalica ima, samo ti još jedno kross reaktivno antitelo treba ako si već jako zdrav ...

Ovde će i autori biti po tvojoj meri i da, savetuju bolje ispitivanje vakcina

Reaction of Human Monoclonal Antibodies to SARS-CoV-2 Proteins With Tissue Antigens: Implications for Autoimmune Diseases - Frontiers in Immunology, Autoimmune and Autoiflammatory Disorders
angie01 angie01 23:45 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nego kako da objasnimo ovo. Hrvati su vakcinisani nešto manje od Srba, a Rumuni puno manje. Pa opet imaju mnogo manje excess deaths.


a vidi OVO

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana