Društvo

Dan

natasa_tasic_10 RSS / 14.10.2021. u 22:40

Danas sam zanemela kada sam cula da je preminuo Marko Zivić.

Sve sam se nadala izguraće, mlad je, ali me je ta vest potpuno zaledila. Prošle nedelje Neša, danas Marko.

Ja se, evo,  javno priznajem plašim da uđem u autobus, samoposlugu, da odem na posao zato što ima ljudi koji negiraju kovid.

Ti isti idu po raznim vračarama, energetskim tarapeutima i traže način da ih on zaobiđe, dok gledaju YouTube klipove i obrazuju se učenjem medicine kroz teorije zavere.

Volim i ja SF, ali ne u realnom životu gde postoji ova bolest.

Ako pogledamo unazad i pre su postojale razne zarazne bolesti kroz vekove i bilo je onih koji su se trudili da ih izleče, a bilo je i šarlatana koji su prodavali na trgovima šećernu vodicu kao magični lek za sve.

Danas sam zanemela i sutra kada budem trebala da pevam, evo javno priznajem plašim se, jer ne postoji način da se potpuno zaštitiš, a život treba i mora da ide dalje.

Danas sam zanemela jer ova bolest ne bira, a odlučila je da povede najbolje sa sobom.

Šećerna vodica na internet trgovinama postala je unosan biznis.

Marko počivaj u miru.

 



Komentari (1173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 23:59 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

kao bene što gura onog svog prijatelja koga je strefio miokarditis, navodno posle vakcinacije

Pa imao sam i drugara koji je sa mnom išao u odelenje a pandrknuo od kovida, Bog da mu dušu prosti, bio dobar dečko.
Statistika na individualnom nivou slabo ima smisla naravno, ali ovi naši tutulebi ne daju nikakvu smislenu statistiku (osim što ponavljau do beskonačnosti kako je to troje dece zaglavilo u bolnici).

Nego pošto se ovde vazda pojave tutulebi da objasne kako su vakcine sigurne i bezbedne i da nema nikakvih side efekata (i Tačka), ja moram da pomenem tog drugara, da su ti teški side efekti stvarno 1 u 100,000 nema šansi da bi ja dobro znao nekoga kome se to desilo.
Mada ne verujem Milanu da ima (n)ADE kad je kovid u pitanju, ne vidim da je to potkrepljeno bilo kakvim podacima.
A za long covid, daj neku statistku umesto sestre od kume. Ne članke tipa 1-10% od pacijenata (gde ne kažu ni dal se radi o hospitalizovanim ili ne) već ozbiljnu statistiku, po godištima ako može (opet ne moronske članke gde trtljaju nešto tipa mlađi su podjednako u opasnosti ili tipično žene u proseku 44 godine stare).
Milan Novković Milan Novković 23:59 19.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Milan Novković
..., samo ti još jedno kross reaktivno antitelo treba ako si već jako zdrav ...

Dobro, nema šanse da ukapiraš šta sam ovde hteo da kažem osim ako nisi čitao sve moje komentare do propitivanja, ili pojasnim malo

SARS-CoV-2 na svojoj površini nema samo jedinstvene motive (3D za simplicity), naprotiv, većinu deli sa drugim virusima, bakterijama, peptidima koji umeju da kolaju po krvi.

Neke čak deli sa skoro svim bitnim virusima sa kojima smo se već sreli.

U tom sretanju - npr imao si jaku prehladu 2007. - je tebi imuni, npr, naučio da markira jedan deo virusa prehlade i tako signalizira tu virusnu česticu za odstrel.

Ali, ako je taj motiv i na Covid virusu, onda će te immuni delimično štititi i od Covida.

Možda nedovoljno, ali onda imaš razna antitela na raznu drugu đubrad sa kojom si se sretao u životu, i možda na SARS-CoV-2 virusu ima dovoljno motifa koje ti imuni već prepoznaje i daje ti pun ili dovoljan imunitet.

Ako si već u toj prilici, onda upadaš u dont-fix-if-it-is-not-broken obrazac, čemu nova antitela na novel-novel motive, ili njih plus prepoznatljivu okolinu, ako ta nova antitela mogu odjednom da budu i kross reaktivna sa gomilom raznih tkiva po organizum - barrier proteins, gastrointestinal, thyroid and neural tissues, ...

"... Lyons-Wieler recently mapped out the immunogenic epitopes of SARS-CoV-2 proteins and compared them to human proteins in search of patterns of significant homologous matching in order to establish the possibility of viral-induced autoimmunity. He identified substantial cross-reactive mapping with many SARS-CoV-2 spike and nuclear proteins to human tissue protein sequences ..."
maksa83 maksa83 00:02 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

ali onda imaš razna antitela na raznu drugu đubrad sa kojom si se sretao u životu

Ja poznajem par Bugara, možda me to čuva.
Hansel Hansel 00:15 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nego kako da objasnimo ovo. Hrvati su vakcinisani nešto manje od Srba, a Rumuni puno manje.

Било је и питање како објаснити да ми имамо мање од неких других. Ја бих рекао да ми ипак (гле чуда) немамо праву статистику. Знам за два града од по четрдесетак хиљада становника у чијим се медијима помиње по око 4-5 умрлих дневно и око 70 новооболелих. Већ наоко се види да нешто с пропорцијом у односу на званичне податке за целу и земљу није у реду. 70:7000=5:х, х=? Званично "х" је око 50.

Узмите ово, наравно, с резервом јер не пратим сваки дан, нису фазе епидемије свуда исте итд. итд., али и да је други део пропорције само 1:х, опет имамо диспропорцију у односу на званичне податке.

Дакле, има (чини ми се) основа за приличну сумњу у нашу статистику (да ли да додам да неке инфорамције из тих градова говоре и о већим бројевима од званичних?), а има, чини ми се, и за Хрватску, мада сматрам да су они много дисциплинованији.

Да се овде врло лоше управља кризом, говоре и разне полуинформације у медијима, типа који су градови "троцифени", који "двоцифрени"... па и рангирање земаља у региону по апсолутним бројевима у "Дневнику". Шта ти бројеви значе? Ништа.

Осим свега тога, мислим да је, бар код нас, јако чудан феномен "заравњења" криве оволико дуго. Ако мере нису пооштрене, тј. њихово поштовање (напротив), ако обухват вакцинације није драстично повећан (а и да јесте, требало би чекати неколико недеља да то покаже неке ефекте), а с обзиром на то да се не може очекивати ништа друго до геометријска прогресија броја заражених у таквим околностима... тај "феномен" захтева објашњење. ОК, болесни кад се разболе, мање се крећу, а када људи чују да зараза узима маха мало се и сами повлаче... али, опет...

Иначе је моје виђење ситуације у Србији што се ове теме тиче, јако слично, ако не и скоро истоветно Енџином, да кажем – не због ласкања или чега већ него да додам само свој глас.
Milan Novković Milan Novković 00:19 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

bene_geserit
kao bene što gura onog svog prijatelja koga je strefio miokarditis, navodno posle vakcinacije

Pa imao sam i drugara koji je sa mnom išao u odelenje a pandrknuo od kovida, Bog da mu dušu prosti, bio dobar dečko.
Statistika na individualnom nivou slabo ima smisla naravno, ali ovi naši tutulebi ne daju nikakvu smislenu statistiku (osim što ponavljau do beskonačnosti kako je to troje dece zaglavilo u bolnici).

Nego pošto se ovde vazda pojave tutulebi da objasne kako su vakcine sigurne i bezbedne i da nema nikakvih side efekata (i Tačka), ja moram da pomenem tog drugara, da su ti teški side efekti stvarno 1 u 100,000 nema šansi da bi ja dobro znao nekoga kome se to desilo.
Mada ne verujem Milanu da ima (n)ADE kad je kovid u pitanju, ne vidim da je to potkrepljeno bilo kakvim podacima.
A za long covid, daj neku statistku umesto sestre od kume. Ne članke tipa 1-10% od pacijenata (gde ne kažu ni dal se radi o hospitalizovanim ili ne) već ozbiljnu statistiku, po godištima ako može (opet ne moronske članke gde trtljaju nešto tipa mlađi su podjednako u opasnosti ili tipično žene u proseku 44 godine stare).

To, naravno, nije moje nagađanje. Niti nagađanje novinara. Postoje već korelacije vakcinisanja sa breakout infikcijama posle 2 nedelje od vakcinacije - prvo sam video Francuza Nobelovca koji kaže da su, sećam se reči, to sve manifestacije ADEa, da je lako dokazati kome je do dokazivanja.

On jeste mator, ali ne zvuči zakrečeno, ti neki ljudi pokušavaju neuspešno da naprave vakcine i ne uspevaju zbog ADE-a. Bem li ga, valjda znaju šta pričaju, imaju saradnike ... to im je lebac, kad se samo setim šta sam ja sve radio od diplomiranja u svojoj industriji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:32 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Pajić bi vakcinisao svakog za koga je vakcina odobrena, al obavezno mRNA vakcinom.


Ne bih, stvarno nemam nikakve preference u pogledu vakcine (a i na osnovu čega bih imao, pa ja sam glupi banderaš, osim statistika koje objave na zvaničnim websajtovima, ja ništa drugo i ne znam da gledam). Ja mislim da treba svako da se vakciniše onim što hoće i misli da ima najmanje rizika, a vidim i to da svaka od tih vakcina ima svoje prednosti i mane. Takođe, ja ne znam da li bi trebalo da se vakcinišu deca mlađa od 12 godina, bar dok ne vidim rezultate testiranja, kad ih objave. Ali verujem u to da će rezultati biti ok, da nekih značajnih problema ni tu neće biti, inače ne bi to ni slali na testiranje. I shodno tome ja ću svoje klinke da vakcinišem ili ne. Mislim, ako mene pitaš za mišljanje.




srdjan.pajic srdjan.pajic 00:38 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nego pošto se ovde vazda pojave tutulebi da objasne kako su vakcine sigurne i bezbedne i da nema nikakvih side efekata (i Tačka), ja moram da pomenem tog drugara, da su ti teški side efekti stvarno 1 u 100,000 nema šansi da bi ja dobro znao nekoga kome se to desilo.


Ja stvarno nisam video da je to neko ovde tvrdio. Uglavnom kad neko kaže da je vakcina bezbedna, ja to čitam da je rekao da je "bezbedna" znači u okviru tih nekih poznatih statistika u vezi sa efikasnošću i rizicima vezanim za sporedne efekte, koji su prihvatljivi da bi se ljudi masovno vakcinisali. I meni, kao i tebi ti brojevi izgledaju ok, pa smo se vakcinisali još odavno, ti i decu svoju što je svakako hrabro i za pohvalu pred kolektivom ovde, a ja sam siguran da si dobro promislio, i odlučio da je ok.


Hansel Hansel 00:49 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

mlatisa
Препорука бар за Синофарм би требала да буде трећа доза после пет месеци (моје мишљење и искуство).

Није само за Синофарм, по искуствима које чујем око себе (значило или не, најновије, колегинице и целе њене породице, по Фријевом "шаблону", надам се да ће и симптоми бити такви, мада ми је рекла да јој два дана "баш није било добро" ). Ако има икаквог смисла вакцинација, ревакцинација и бустеровање вакцинама за вухански сој?!

Ако нисам питао, питам сада ако неко зна, колико је на пример производном ланцу иРНК вакцине, с обзиром на технологију, потребно да се прешалтује на производњу вакцине с другом иРНК (конкретно, делта соја)? Рекао бих, много мање него код векторске или традиционалне вакцине (јер они морају да "узгајају" вирусе на ћелијским културама; ОК, ови морају да реплицирају иРНК, али то се ваљда ради умножавањем у лабораторији?).
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:53 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Pa imao sam i drugara koji je sa mnom išao u odelenje a pandrknuo od kovida, Bog da mu dušu prosti, bio dobar dečko.


Sućut za drugara. Ja evo nemam nikog ko je, daleko bilo, pandrknuo od kovida, ni među drugarima ni u familiji, ni kolegama, ni u Srbiji, ni ovde. Imam samo nekoliko komada koji su bili baš ugroženi kovidom, ali se nekako provukoše. Ali znam baš mnoge koji imaju nekog ko im je otišao na onaj svet.

Pa pričao sam ovde, kad sam išao da se vakcinišem, pelcovala me neka bakuta od 85 godina, koja je volontirala u bolnici na vakcinaciji. I tako se mi rastrtljali, i ona mi na kraju kaže da joj je eto umro muž, sam u bolnici, nije čak ni imao kovid, ali zbog kovid režima nikom nije bilo dozvoljeno da prisrmdi u bolnici, pa ni njoj. Tu je baba i suzu pustila, došlo mi da je zagrlim ko da mi je majka.


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:59 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ако нисам питао, питам сада ако неко зна, колико је на пример производном ланцу иРНК вакцине, с обзиром на технологију, потребно да се прешалтује на производњу вакцине с другом иРНК (конкретно, делта соја)? Рекао бих, много мање него код векторске или традиционалне вакцине (јер они морају да "узгајају" вирусе на ћелијским културама; ОК, ови морају да реплицирају иРНК, али то се ваљда ради умножавањем у лабораторији?).



Ovo sam ja ranije pitao moju ženu i rekla mi je da je za šaltovanje potrebno vrlo malo vremena, dani su u pitanju, ali da takva vakcina mora da prođe ponovo kompletno testiranje kao i ova što je prošla. Takva su pravila.
bene_geserit bene_geserit 01:48 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

takva vakcina mora da prođe ponovo kompletno testiranje kao i ova što je prošla. Takva su pravila.

Meni nešto deluje da big farma uopšte ne žuri sa updejtima vakcine za deltu, a i što bi kad to testiranje košta a treba prodati ovo što su do sad naštancovali.
Verovatno će vakcina za deltu da bude hot topic 2022.
bene_geserit bene_geserit 01:51 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

ti i decu svoju što je svakako hrabro i za pohvalu pred kolektivom ovde, a ja sam siguran da si dobro promislio, i odlučio da je ok.

Pa nisam, već sam ostavio deci da izaberu.
A živimo u zip kodu gde je preko 90% vakcinisanih, pa je bilo malo peer pressure (90% srednjoškolaca je takođe vakcinisano), malo što ti naprave život neprijatnim ako nisi vakcinisan, a tinejdžeri vole da idu na koncerte.
bene_geserit bene_geserit 01:57 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Postoje već korelacije vakcinisanja sa breakout infikcijama posle 2 nedelje od vakcinacije - prvo sam video Francuza Nobelovca koji kaže da su, sećam se reči, to sve manifestacije ADEa

Čekaj, kako su to (breakout infekcije posle 2 nedelje od vakcinacije) manifestacije ADE ?
Ja sam ADE malo drugačije ukapirao. Zaraziš se prvi put ili se vakcinišeš. Posle nekog vremena dođeš u kontakt sa mutiranom varijantom virusa, i onaj prvi kontakt ili vakcina umesto da te štiti posluži kao backdoor i onda kreće ekstremno visok viral load, cytokine storm ili šta već. Nekako mi ne ide taj opis uz breakout infekcije posle 2 nedelje od vakcinacije. Zbog čega baš 2 nedelje, i kakve to veze ima sa ADE ?
bene_geserit bene_geserit 02:03 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Било је и питање како објаснити да ми имамо мање од неких других. Ја бих рекао да ми ипак (гле чуда) немамо праву статистику. Знам за два града од по четрдесетак хиљада становника у чијим се медијима помиње по око 4-5 умрлих дневно и око 70 новооболелих. Већ наоко се види да нешто с пропорцијом у односу на званичне податке за целу и земљу није у реду. 70:7000=5:х, х=? Званично "х" је око 50.

Pa ako pogledaš šta sam zapravo linkovao, ne zvanične podatke koliko je umrlo od kovida, već excess deaths (broj mrtvih u odnosu na prethodne godine), koji je oko 4 puta veći od onoga što zvanično tvrdimo (zvanično 9214 mrtvih od kovida, excess deaths je bilo 30,000 do kraja avgusta, danas je oko 38,000 verovatno).
Ne znam da li muvaju sa brojem mrtvih generalno, ali iz nekog razloga mi deluje da ne.

To da nemamo pravu statistiku jeste najveći problem.
Ljudi su generalno nepoverljivi prema vlasti, pogotovu posle socijalizma. Statistika naša dika, što poželiš to naslika i sl. Ne da je statistika mnogo bolja u nesocijalizmu.
јако чудан феномен "заравњења" криве оволико дуго ...
Ако мере нису пооштрене, ... ако обухват вакцинације није драстично повећан ...
не може очекивати ништа друго до геометријска прогресија броја заражених у таквим околностима

Taj deo nije mnogo čudan, mada jeste da pik stoji malo duže nego recimo u decembru prošle godine. Trebao bi već da krene na dole.
Mere, vakcinacija na stranu, pandemija ima svoje pikove, uvek bilo u istoriji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:15 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

bene_geserit
takva vakcina mora da prođe ponovo kompletno testiranje kao i ova što je prošla. Takva su pravila.

Meni nešto deluje da big farma uopšte ne žuri sa updejtima vakcine za deltu, a i što bi kad to testiranje košta a treba prodati ovo što su do sad naštancovali.
Verovatno će vakcina za deltu da bude hot topic 2022.


Pa što da žure kad vakcine relativno dobro rade, pogotovu kad dodaš buster od iste vakcine (a i onako ne možeš da nateraš polovinu stanovništva ni sa postojećom vakcinom da se vakcinišu, nego svi veruju Baba Vangama, Nestorovićima i dr sci Milama Sorbonama i omegama wannabe lekarima). Dobro, ne znam zašto se ne lome oko toga, ali ja, ovako banderaški, cenim da to testiranje košta puno para pa neće niko to da radi ako nema potrebe, jer postojeće vakcine ok rade (bar većina od njih) za taj soj.


Inače, za ovo što se lupeta ovde za taj ADE, evo pitao sam ženu (neću da opisujem pogled koji mi je uputila, uz pitanje jesi li ti to opet blogovao?!), kaže ona da je strah od toga postojao pre nešto više od godinu dana, uputila me i na neke ozbiljne radove, objavljene u normalnim novinama a ne u Bangalor Scientificu i ne od strane ovih znojavih dekica i poludelih nobelovaca, dok su vakcine bile u fazi testiranja, a za Covid virus se nije još znalo na koju će stranu, jer postoje korona virusi koji imaju tu karakteristku. I to nije nikakva konspiracija, pričalo se o tome uveliko u tim nekim naučnim krugovima, pisali i objavili radovi, kako da se vakcine obrade da tog efekta nema. Ali, eto, prosto, nije se desilo, virus na našu sreću nije od te vrste, kao denge, i taj ADE prosto ne postoji. Baška što sa ovoliko slučajeva kovida oko nas i milijardu vakcinisanih već bi i moja pokojna baba znala da se to dešava i da vakcina ubija.

Zato sam i pitao da neko ozbiljan iznese neki mogući dugoročni sajd efekat od koga se kolege konspiratori pribojavaju, i neodgovorno plaše ljude da se ne vakcinišu, jer ja evo ne mogu da nađem ništa realno zabrinjavajuće, a vidim sad i da niko i nema šta da ponudi.


bene_geserit bene_geserit 02:22 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Deca su mi bolesna od ovog sranja već deseti dan, jebem ti mater raspalu retardiranu.

Dobro bre masko šta se ljutiš, ako si ranije pomenuo da su ti deca bolesna nisam primetio, čitao sam ukoso. Čini mi se da si pomenuo negde da ti deca nisu vakcinisana.
Nadam se da će što pre da se oporave.
bene_geserit bene_geserit 02:32 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

evo pitao sam ženu ...
uputila me i na neke ozbiljne radove

Daj i nama linkove na te radove, nemoj da si sisa.
pisali i objavili radovi, kako da se vakcine obrade da tog efekta nema ...

Opet radovi i opet nema linka.
eto, prosto, nije se desilo, virus na našu sreću nije od te vrste, kao denge, i taj ADE prosto ne postoji ...

ne postoji sad, a kako znamo da neće da postoji i u budućnosti, kad virus nastavi da mutira ?
istorijski bilo je par slučajeva kad su vakcine povučene pošto su već bile u masovnoj upotrebi jer je ADE otkriven ne u fazi testiranja, već posle odobrenja
takođe tokom (kasnije napuštenog) razvoja SARS i MERS vakcina je uočen ADE na testovima sa životinjama (a oni su isto iz familije korona virusa).
već bi i moja pokojna baba znala da se to dešava i da vakcina ubija

ovo se slažem
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:04 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Daj i nama linkove na te radove, nemoj da si sisa.


Evo počni ovde. link.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:13 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

ne postoji sad, a kako znamo da neće da postoji i u budućnosti, kad virus nastavi da mutira ?


Ne znam. Nije se ni za ovaj virus znalo dok se nije pokazalo da nema taj problem, i tu su mnogi odahnuli. Ovo da je nešto prošlo fazu testiranja pa su tek onda otkrili taj problem ću da proverim. Ja sam razumeo da je to nešto što se tad i otkrije u fazi masovnog testiranja i ta vakcina onda ne dobije odobrenje. E, sad, ove vakcine su puštene u promet po skraćenom postupku, što znači da su verovatno ustanovili da to može tako, ili su vakcinu sredili tako da ne izaziva to čudo (ovo moja žena spekuliše, ne zna ni ona, to je mimo njene oblasti stručnosti).
bene_geserit bene_geserit 03:29 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ovo da je nešto prošlo fazu testiranja pa su tek onda otkrili taj problem ću da proverim

Pa pomenuli su to i u ovom radu "RSV and measles", jedna od te dve vakcine je povučena kad su otrili ADE tokom testiranja, a druga kad je već bila odobrena i masovno korišćena, nju su onda zabranili i zamenili drugim tipom vakcine.
Imalo je izgleda i veze koji su adjuvant koristili.
Ali to je manje više davna istorija (1960-te).
ove vakcine su puštene u promet po skraćenom postupku, što znači da su verovatno ustanovili da to može tako, ili su vakcinu sredili tako da ne izaziva to čudo

Ma ADE je pre svega karakteristika same bolesti a ne vakcine. Denga virus, primaš vakcinu tek kad prvi put preležiš, jer ponovna zaraza sa nekim drugom mutacijom virusa, ume da bude fatalna. Ne primaš vakcinu (koja pokriva 4 straina, najzastuplejnija, mada ima u divljini i drugih strejnova) dok se ne zaraziš prvi put, pošto je opasno jer onda zaraza nekim od tih divljih strejnova (manje verovatna) ume da bude fatalna. Ali kad preležiš prvi put jedan od ta 4 strejna, ako zakačiš neki od preostala 3 (za šta je verovatnoća mnogo veća od tih divljih strejnova) onda je kuku pomagaj, pa se zato prima vakcina. Jel onda vakcina ne može da bude štetna i da igra ulogu prve zaraze jel si se već jednom zarazio.

Na sreću ne deluje da toga ima kod kovida inače bi bio krah civilizacije, obzirom koliko se lako prenosi i koliko brzo mutira.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:40 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ma ADE je pre svega karakteristika same bolesti a ne vakcine. Denga virus, primaš vakcinu tek kad prvi put preležiš, jer ponovna zaraza sa nekim drugom mutacijom virusa, ume da bude fatalna.


Tako je, to je karakteristika virusa, i to piše u prvom delu tog rada koji sam linkovao, ako sam ja to dobro razumeo. Ono čega su se plašili, to jest spekulisali, je da virus bude upravo takav (primeti da je rad iz septembra prošle godine, kad se o virusu dosta manje znalo), kao što je denge, pa da kad vakcinišeš ljude vakcinom protiv njega, ili ne, nego ga prebole prirodno, ima da najebu kad naiđe neki sledeći strain. Ali eto, sad znamo da se to ne dešava, inače bi sa ovoliko vakcinisanih i sa ovoliko novih varijanti već imao pomor.

E, sad, ako naiđe neka nova mutacija, da li će onda ona da izazove isti efekat kao denge što izaziva, to ne znam, kao što rekoh. Ali žena pomenu da ima i neki štos sa vakcinom kojim se to izbegava, objasnila mi je i to ali sad se ne mogu da se setim. To isto piše i u ovom radu, kako da se izbegne taj problem sa vakcinom ako se ispostavi da covid ima to svojstvo.

Ok, ja ovde već izlazim puno iz zone komfora po pitanju znanja, pa ne bih smeo dalje da disktujem i glumim stručnjaka. Ali ja ne vidim zašto se, kao i sa dengeom, to čudo, ADE, ne bi desilo i ako nisi vakcinisan, nego ovako kao naivni omega preboleo kovid na nogama, serući ljudima na glave po blogu što su se vakcinisali.



mlatisa mlatisa 05:48 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Zato sam i pitao da neko ozbiljan iznese neki mogući dugoročni sajd efekat od koga se kolege konspiratori pribojavaju,


Sporedni efekti bi bili povećana verovatnoća da dolazi do mikrotromboza bilo gde u organizmu.

Tipično tamo gde ima mnogo sitnih krvnih sudova (pluća, mozak, srce, bubrezi). Što će reći dominantno srčani i moždani udari. Može i time da se upravlja antikoagulantima od strane lekara. Ali se to ne radi.

Razumem da se mnogo toga ne zna, ali čovečanstvo može relativno lako da odgovori ovim izazovima. Mi sami teško. I problem je što se to ne radi ili čak sprečava. Primer su i nezapadne vakcine i njihov status na zapadu.
maksa83 maksa83 07:23 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

bene_geserit
Deca su mi bolesna od ovog sranja već deseti dan, jebem ti mater raspalu retardiranu.

Dobro bre masko šta se ljutiš, ako si ranije pomenuo da su ti deca bolesna nisam primetio, čitao sam ukoso. Čini mi se da si pomenuo negde da ti deca nisu vakcinisana.
Nadam se da će što pre da se oporave.

Prvo, meni su deca - zdrava ili bolesna - off limits kada je zajebancija i u pitanju - tuđa pogotovo, tu sam ti kao čarlivoje, meni je to neki holy ground, sve ostalo je fair game. Zadržavam doduše pravo da se ja zajebavam na račun moje. Ali to su moji aršini pa jes' glupo da se ljutim što nisu i tuđi, svakak'og sveta ima pa mora čovek da se navikne.

Drugo:

Maksa bi vakcinisao i nerođene bebe da može. OK, osim njegove dece al dobro.

Možeš da guglaš ovaj internet veb sajt uzduž i popreko (to se radi tako što posle search terma na guglu staviš "site:blog.b92.net" ) nedelju dana i nećeš naći mesto na kome kažem da mislim da decu treba vakcinsati, a kamoli bebe, rođene i nerođene.

freehand freehand 08:37 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Prvo, meni su deca - zdrava ili bolesna - off limits kada je zajebancija i u pitanju - tuđa pogotovo, tu sam ti kao čarlivoje, meni je to neki holy ground, sve ostalo je fair game. Zadržavam doduše pravo da se ja zajebavam na račun moje. Ali to su moji aršini pa jes' glupo da se ljutim što nisu i tuđi, svakak'og sveta ima pa mora čovek da se navikne.

Krenuo sam sa pisanjem komentara, pa odustao. Al ipak - proći će kovid al ta neverovatna potreba i nagon za mešanje tuđeg privatnog života i u ove razgovore - nikad.
Prokletinja.
zilikaka zilikaka 09:17 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Na sreću ne deluje da toga ima kod kovida inače bi bio krah civilizacije, obzirom koliko se lako prenosi i koliko brzo mutira.

Ne pravim modele od statistisčkih podataka a još manje čitam radove.
Beš nauku koja se oslanja na statistiku pa nekom trefi nekom maši, al tako je s medecinom, kad nije tehnika.
Ono što sam pokupila od informacija je na osnovačkom nivou i baš za korona viruse, celu grupu, su govorili kako nisu ni blizu mutageni kao recimo grip. Oni zadržavaju ogromnu većinu svojih osobina i tu i tamo nešto promene.
Meni laiku to liči kao poređenje transformersa (grip) i kad na autu promeniš branike (korona).
Baš zato su vakcine smisleno dugoročno rešenje, dočim za gripu gataju 3,4,5 kombinacija HN, koje nam je onaj gore spremio za narednu godinu, pa ako trefe, trefili su.
omega68 omega68 09:27 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Omega misli da niko ne treba da se vakciniše

Хајде не сери као оне две будале
Ja mislim da ne trebaju mlađi od 40 ako su zdravi.

Ја мислим да ту границу треба свако сам да постави а да се ОБАВЕЗНО вакцинишу 60+ година
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:32 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

zilikaka

Ne pravim modele od statistisčkih podataka a još manje čitam radove.
Beš nauku koja se oslanja na statistiku pa nekom trefi nekom maši, al tako je s medecinom, kad nije tehnika.


Samo da ti kažem da si upravo sa'ranila poveliko parče fizike.
macak_tosa macak_tosa 09:43 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
Prvo, meni su deca - zdrava ili bolesna - off limits kada je zajebancija i u pitanju - tuđa pogotovo, tu sam ti kao čarlivoje, meni je to neki holy ground, sve ostalo je fair game. Zadržavam doduše pravo da se ja zajebavam na račun moje. Ali to su moji aršini pa jes' glupo da se ljutim što nisu i tuđi, svakak'og sveta ima pa mora čovek da se navikne.

Krenuo sam sa pisanjem komentara, pa odustao. Al ipak - proći će kovid al ta neverovatna potreba i nagon za mešanje tuđeg privatnog života i u ove razgovore - nikad.
Prokletinja.


U pravu si!
Ljudi su, u načelu, dobra bića.
Ali - ima i poprlično gamadi koji rade upravo ovo što si napomenuo, a ja boldovao!
Šta ćeš, oni, jadni, ne shvataju da su đubrad - i da na blogu mogu da pišu ono što se na blogu objavi.
Strogo isključujuću bilo čiju decu.
Tuđa deca mogu da se pominju, jedino i samo jedino, ako im se odaje priznanje za dostignuće - i isključivo u pozitivnom kontekstu za bilo šta drugo.
Jer - deca su budućnost!
I naše najvažnije blago!
Naravno, to da su deca naše najvažnije blago, važi i za ljude koji nemaju vlastite dece.
U familiji imam tetku koja nema svoje dece.
Ali - koja sve nas voli 'do neba'.
I mi nju.
macak_tosa macak_tosa 09:44 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

vrabac_onaj
zilikaka

Ne pravim modele od statistisčkih podataka a još manje čitam radove.
Beš nauku koja se oslanja na statistiku pa nekom trefi nekom maši, al tako je s medecinom, kad nije tehnika.


Samo da ti kažem da si upravo sa'ranila poveliko parče fizike.

I ne samo fizike!
freehand freehand 09:55 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ali - ima i poprlično gamadi koji rade upravo ovo što si napomenuo, a ja boldovao!
Šta ćeš, oni, jadni, ne shvataju da su đubrad - i da na blogu mogu da pišu ono što se na blogu objavi.
Strogo isključujuću bilo čiju decu.
Dobro, ne samo decu - bilo šta iz privatnog života što bloger sam ne iznese kao podatak, pa čak i onda samo u kontekstu u kome je izneto. Mada je interesantno da to selektivno primećuješ kad se pojavi. Ali tvoja stvar, da ti se ne mešam u kalibrisanje opažanja i reakcije.
angie01 angie01 10:06 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Иначе је моје виђење ситуације у Србији што се ове теме тиче, јако слично, ако не и скоро истоветно Енџином, да кажем – не због ласкања или чега већ него да додам само свој глас.




osnovna premisa je, da ako je i ranije bilo pandemija i vec je empirijski ustanovljen princip kako se ona zaustavlja i sta treba ciniti u kojoj fazi i na osnovu toga je napisan i usvojen zakon, onda je suludo ne postovati ga u takvoj situaciji i improvizovati niz raznih drugih ponasanja, koji daju katastrofalne rezultate,...i onda jos optuzujes gradjane-iako je odgovornost tvoja i oni te za to placaju- da su oni krivci zbog svoje neodgovornosti,...pri tome, u zemljama u kojima su sprovedene vec utvrdjene procedure- situacija je sasvim (ocekivano) drugacija.


ono sto mi je jednako suludo- je potpuna relaksacija preko leta, ljudi putuju, okupljaju se, organizuju se razne masovke, a u isto vreme se preti septembrom i tragedijom koja nas ceka- pa stani, ako znas da ce takvo ponasanje dovesti do velikog sranja, zasto ga dopustas i postices, umesto da adekvatnim merama zaustavis buru, kada si je vec predvideo.


nikvet pn nikvet pn 10:14 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Јутрошњи извештај од продавачице ('74):

Моа свекрва од синоћ има 37, де-димер ју мали, позитивна а трипут шприцана с Кинеза; сад ју развози син по лекари. А у друго село њојна сестра рођена запала и она ал нема куј да ју развози. Снајка штукла за другог човека па њојни син ишо да ју врне ал претио ће ги побије; ете га сад у затвор на месец дана. И остала сама, нешприцана ће заковрне свакако. И моа свекрва сад оће дије код њо да болују заједно. Лудило бре! У пола године сам саранила мајку и бабу од короне, сад и свекрва тражи вепра крај Мораве; па млого то трошкови у кратко време.
gvozden1 gvozden1 10:26 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
Ali - ima i poprlično gamadi koji rade upravo ovo što si napomenuo, a ja boldovao!
Šta ćeš, oni, jadni, ne shvataju da su đubrad - i da na blogu mogu da pišu ono što se na blogu objavi.
Strogo isključujuću bilo čiju decu.
Dobro, ne samo decu - bilo šta iz privatnog života što bloger sam ne iznese kao podatak, pa čak i onda samo u kontekstu u kome je izneto. Mada je interesantno da to selektivno primećuješ kad se pojavi. Ali tvoja stvar, da ti se ne mešam u kalibrisanje opažanja i reakcije.

Auh!

:)
omega68 omega68 10:28 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Znate na sta je mene ovo pocelo da podseca.

Kao kada ti se pojavi ne cudan kvar na kolima. Odes kod majstora, objasnis sta je, on kaze sigurno je taj deo otisao, treba da se zameni. Ti kazes zameni, platis, posle par dana isti problem. Ti se vratis kazes majstore isti problem, on kaze uh majku mu ako nije to sto smo zamenili onda je ovo drugo 100% nema sta drugo da bude. Ti kazes dobro zameni i to. On zameni, ti platis, za par dana opet isti problem.

Opet se vratis, kazes majstore pa sta je sada, kaze on ne znam, nikada nisam imao slucaj da problem ostane kada zamenim te delove. Ostaje jos da promenis to i to i onda stvarno vise nema sta da bude. Ti kazes ok, zameni i to samo da resimo. On zameni, ti platis, posle par dana opet isti problem.....i tako u nedogled dok ne nabasa sta je.

I kada resis problem i pitas sta sada sa svim onim delovima koje si bez potrebe menjao i placao a nisu bili problem, on kaze a pa to je svakako trebalo da se menja ko zna sta bi bilo da i to nismo promenili.

Tako i ova medicina, vakcinisi se da ne obolis, obolis, doktore pa sta je sada, a pa niko nije rekao da ne mozes da obolis ali simptomi ce biti blazi sigurno neces zavrsiti u bolnici, zavrsis u bolnici, doktore sta bi sada, a pa moze da se desi da zavrsis u bolnici ali sigurno neces umreti. Umres, doktore sta sad bi, a pa niko nije rekao da su vakcine 100% efikasne samo su sanse manje. Ko zna sta bi bilo da se nisi vakcinisao.
(Bane, 20. oktobar 2021 10:17) # Link komentara
Preporučujem (+65)Ne preporučujem (-14)
freehand freehand 10:30 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

gvozden1
freehand
Ali - ima i poprlično gamadi koji rade upravo ovo što si napomenuo, a ja boldovao!
Šta ćeš, oni, jadni, ne shvataju da su đubrad - i da na blogu mogu da pišu ono što se na blogu objavi.
Strogo isključujuću bilo čiju decu.
Dobro, ne samo decu - bilo šta iz privatnog života što bloger sam ne iznese kao podatak, pa čak i onda samo u kontekstu u kome je izneto. Mada je interesantno da to selektivno primećuješ kad se pojavi. Ali tvoja stvar, da ti se ne mešam u kalibrisanje opažanja i reakcije.

Auh!

:)

Izvolte druže mlađi vodniče?
Ili šta ste već sad, pretpostavljam da antikomunisti u komunističkoj jenea i onoj posle nije mogao dalje da dogura.
Mada, kažu da ko je baš dobro lagao mladu vojsku mogao je ozbiljno da avanzuje.
omega68 omega68 10:31 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Auh!

:)

Si video kako dobrih ljudi ima ovde?
gvozden1 gvozden1 10:35 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
gvozden1
freehand
Ali - ima i poprlično gamadi koji rade upravo ovo što si napomenuo, a ja boldovao!
Šta ćeš, oni, jadni, ne shvataju da su đubrad - i da na blogu mogu da pišu ono što se na blogu objavi.
Strogo isključujuću bilo čiju decu.
Dobro, ne samo decu - bilo šta iz privatnog života što bloger sam ne iznese kao podatak, pa čak i onda samo u kontekstu u kome je izneto. Mada je interesantno da to selektivno primećuješ kad se pojavi. Ali tvoja stvar, da ti se ne mešam u kalibrisanje opažanja i reakcije.

Auh!

:)

Izvolte druže mlađi vodniče?
Ili šta ste već sad, pretpostavljam da antikomunisti u komunističkoj jenea i onoj posle nije mogao dalje da dogura.
Mada, kažu da ko je baš dobro lagao mladu vojsku mogao je ozbiljno da avanzuje.

Ma nema veze, samo primećujem da su kod tebe metamorfoze učestale.
Sad si, vidim, opet u modu, ajd da budemo korektni.
To od juče, verujem do sutra.

Može to da bude i opasno, neki zovu i šizofrenijom.

A teško se leči jebiga.
gvozden1 gvozden1 10:35 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

omega68
Auh!

:)

Si video kako dobrih ljudi ima ovde?

Ma kreten.
zilikaka zilikaka 10:36 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Samo da ti kažem da si upravo sa'ranila poveliko parče fizike.

I ne samo fizike!

Mošbiti, ja sam prosta žena, nije mi suđeno da znam svašta osim po nešto.
Jedino što u fiziki ipak ide malo drukčije.
Dovoljno mi što mi kuma, vrlo ozbiljan internista, a bila pametna i za matematiku i fiziku, rekla da nema gorih pacijenata od mašinaca.
Traže da im se jednoznačno kaže i objasni kako šta ide, a kad dobiju odgovor da nema jednoznačnosti jer ne postoje dva ista slučaja, onda oni posegnu da sami prave modele i objašnjavaju doktorima.

I vratismo se na ono da ja kad umrem, meni je to smrtnost 100% , dočim za fiziku me se manje smatra.
angie01 angie01 10:41 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

e,da,...to sto bilo ko pojedinacno misli, da l veruje u Vangu, ubrizgavanje cipova, nepostojanje virusa, zaveru, sta god-nije relevantno za drzavu, ( iako su njeni zvanicnici i sami najvise doprineli opstem haosu i nepoverenju), koja je duzna da odredi mere po zakonu i obezbedi njihovo sprovodjenje i tako zastiti stanovnistvo, umesto sto odigrava razne skeceve briznosti i zastrasivanja, nanizanih u toplo hladno kombinaciji(od najsmesnijeg virusa, sopinga uMilanu, do prelivanja groblja, zeksa koji ponizava lekare donacijama vizira, pa posle prvorodjenog, koji licno prevozi respiratore i daje objasnjenja sta i kako, pa suludo ztvaranje penzionera, ali naglog prestanka opasnosti pred izbore,...nastavi niza),...i sada na kraju, baca kosku vec razradjene seme prebacivanja krivice na nevakcinisane-da ne ponavjam recikliranje oko vakcinacije- pa se lepo grdjani, opet podeljeni na dva tabora, glozu izmedju sebe, umesto da traze odgovornost od stvarno odgovornih...evi i ovde, onoliko sexa za par dana,...valjda se nadoknadilo sve propusteno.
angie01 angie01 10:43 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

a kad dobiju odgovor da nema jednoznačnosti jer ne postoje dva ista slučaja,


ja ovo ponovila bar 10 puta,...a nije nevazno.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:45 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

nikvet pn
Јутрошњи извештај од продавачице ('74):

Моа свекрва од синоћ има 37, де-димер ју мали, позитивна а трипут шприцана с Кинеза; сад ју развози син по лекари. А у друго село њојна сестра рођена запала и она ал нема куј да ју развози. Снајка штукла за другог човека па њојни син ишо да ју врне ал претио ће ги побије; ете га сад у затвор на месец дана. И остала сама, нешприцана ће заковрне свакако. И моа свекрва сад оће дије код њо да болују заједно. Лудило бре! У пола године сам саранила мајку и бабу од короне, сад и свекрва тражи вепра крај Мораве; па млого то трошкови у кратко време.

angie01 angie01 10:49 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Može to da bude i opasno, neki zovu i šizofrenijom.

Ma kreten.


hm, zanimljivo, je l to zato sto i ti imas obicaj da dokacis tudju decu u zanosu svog angazovanog blogovanja.
zilikaka zilikaka 10:49 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Tako i ova medicina, vakcinisi se da ne obolis, obolis, doktore pa sta je sada, a pa niko nije rekao da ne mozes da obolis ali simptomi ce biti blazi sigurno neces zavrsiti u bolnici, zavrsis u bolnici, doktore sta bi sada, a pa moze da se desi da zavrsis u bolnici ali sigurno neces umreti. Umres, doktore sta sad bi, a pa niko nije rekao da su vakcine 100% efikasne samo su sanse manje. Ko zna sta bi bilo da se nisi vakcinisao.

Evo i ovaj isti. Ti Omega isto beše mašinac?
Vidi se.

Mada, jeste to sve al mene naučilo da svašta na znam pa i kad malo lajem okolo, a umem, ipak moram na kraju da slušam one što znaju nešto, što je mnogo više od mojeg ništa.

Tako mi još onomad gore pomenuta kuma rekla da ovo nije zajebancija, da je za njih sve novo i tek uče i da se treba vakcinisati. Svi redom.
Ja lično nemam lekara kojeg više poštujem i verujem mu, pa poslušala. I svi moji.
omega68 omega68 11:05 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

nema gorih pacijenata od mašinaca.
Traže da im se jednoznačno kaže i objasni kako šta ide, a kad dobiju odgovor da nema jednoznačnosti jer ne postoje dva ista slučaja, onda oni posegnu da sami prave modele i objašnjavaju doktorima.

Eto
Ti Omega isto beše mašinac?


A lepo sam trebao da budem lekar,90 % mog odeljenja su lekari
angie01 angie01 11:30 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

A lepo sam trebao da budem lekar,90 % mog odeljenja su lekari


omega, lepo bih te zamolila-prestani.
maksa83 maksa83 11:39 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Krenuo sam sa pisanjem komentara, pa odustao. Al ipak - proći će kovid al ta neverovatna potreba i nagon za mešanje tuđeg privatnog života i u ove razgovore - nikad.

Ma ovde se dešava sporedna igra, glupo govedo je napisalo to sa decom bar 3x, a da objašnjavaš džukeli koja laže non stop da opet laže i šta se radi i šta se ne radi je bespredmetno, on će samo da istovari novu kofu budalaština da ne trepne, pa se ti zamajavaj sa tim. Ko to sam ne kapira i nije vaspitan na taj način neće to shvatiti nikad. Onda bene poveruje MAGA bratu (jer MAGA braCvo je jače od mozga i skrupula i principa) i krene to da amplifikuje. Očekivao bi čovek bolje od njega, ali ima drugovi uspelih pokušaja procene, a ima i popušaja procene.
gvozden1 gvozden1 11:41 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

angie01
Može to da bude i opasno, neki zovu i šizofrenijom.

Ma kreten.


hm, zanimljivo, je l to zato sto i ti imas obicaj da dokacis tudju decu u zanosu svog angazovanog blogovanja.

Evo je braniteljica :)

Ja sigurno tuđu decu ne vređam, ali sigurno.

A to na šta ti misliš je nešto sasvim drugo, i opet bih ponovio, jer tako mislim.

Znaš, ja nemam metamorfoze, a baš oko tog slučaja, jel se sećaš ko je kačio skrinšotove sa tvojim uvredama, a ti se ljutila?

Da nije baš ovaj koga sad braniš?
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:01 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
Očekivao bi čovek bolje od njega, ali ima drugovi uspelih pokušaja procene, a ima i popušaja procene.


Evo mog pokušaja procene pa makra se ispostavilo da je popušaj.

Ja mislim da Bene ne bi to napisao da je primetio da si rekao da su ti klinci zaraženi kovidom.

Dakle, ako mu verujemo (a ja mu verujem) da mu je to promaklo, onda je ovo:

Maksa bi vakcinisao i nerođene bebe da može. OK, osim njegove dece al dobro.


samo svesno parodiranje nečijeg stava ojačano hiperbolom, bez namere da ozbiljno ujede.

Mnogi ovde posežemo za takvom tehnikom povremeno, uključujuči i tebe.

Dakle, moje mišljenje je da Bene nije imao nameru da te na bilo koji način povredi nego mu je jednostavno promaklo da si trenutno u situaciji koja te čini malo senzibilnijim.

Eto, pa sad možeš i mene da proglasiš delom MAGA braCva ako ti je volja.
freehand freehand 12:01 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ma nema veze, samo primećujem da su kod tebe metamorfoze učestale.
Sad si, vidim, opet u modu, ajd da budemo korektni.
To od juče, verujem do sutra.

Može to da bude i opasno, neki zovu i šizofrenijom.

A teško se leči jebiga.

Kakve metamorfoze?
Nikad ne mešam privatni život u blogovanje sem ako to sam bloger sakojim razgovaram nije direktno i namerno učinio a ima veze sa onim o čemu se priča; i apsolutno nikad tuđe porodice ne pominjem sem i jedino u pozitivnom kontekstu.
A to što komunistički rezervni oficir i privredni rukovodilac i antikomunista - ovo već nekako vuče na neku udbu pupupu - voli da na internetu uz rakijski kazan postavlja dijagnoze - i to je šablon.
maksa83 maksa83 12:02 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

(neću da opisujem pogled koji mi je uputila, uz pitanje jesi li ti to opet blogovao?!)

Prestani to da radiš zarad mira u kući tj. nemoj da spavaš u garaži i da ti gase Internet i bleklistuju sajtove na ruteru.

Ili joj makar isklikći Bicaster Barebow Finger Tab kao naknadu za pretrpljen maltretman.
Hansel Hansel 12:16 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

srdjan.pajic
Ако нисам питао, питам сада ако неко зна, колико је на пример производном ланцу иРНК вакцине, с обзиром на технологију, потребно да се прешалтује на производњу вакцине с другом иРНК (конкретно, делта соја)? Рекао бих, много мање него код векторске или традиционалне вакцине (јер они морају да "узгајају" вирусе на ћелијским културама; ОК, ови морају да реплицирају иРНК, али то се ваљда ради умножавањем у лабораторији?).

Ovo sam ja ranije pitao moju ženu i rekla mi je da je za šaltovanje potrebno vrlo malo vremena, dani su u pitanju, ali da takva vakcina mora da prođe ponovo kompletno testiranje kao i ova što je prošla. Takva su pravila.

Па, невероватно, чак сулудо, рекао бих. Ако је платформа иста, адјуванси исти... само се мења иРНК (ОК, треба доказати да је то баш та иРНК а не нека друга)... Како онда праве сезонске вакцине против грипа (оне, знам, нису иРНК, али начело је ваљда исто?

А, шта кажу, да ли се уопште тестира вакцина за делта сој или мисле да људе бесомучно шприцају старом вакцином на свака три месеца?
alselone alselone 12:18 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Dakle, moje mišljenje je da Bene nije imao nameru da te na bilo koji način povredi nego mu je jednostavno promaklo da si trenutno u situaciji koja te čini malo senzibilnijim.


Ja se slažem. Bene nema "istoriju provokacija", i time se nikad nije bavio, šta više, obično je veoma smireno odgovarao na provokacije.

Obojica su mi jako dragi pa reko da ti ja vrabac onako zajedno reagujemo da se situvacija smiri.
angie01 angie01 12:58 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Evo je braniteljica :)

nisam braniteljica- nego nisam licemerna kao ti, jer ti jesi uvredio moje dete i posle se jos pravio lud i podhebavao.


jel se sećaš ko je kačio skrinšotove sa tvojim uvredama, a ti se ljutila?



secam se skrisotova, al nisam sigurna da su bili moji-ja se jesam macevala sa freejem, al to nema nikakve veze sa ovim sada i sto ga zbog ispravnog stava nazivas sizofrenicarem i kretenom.
gvozden1 gvozden1 13:03 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Kakve metamorfoze?

Pa eno napisao sam gore, od odbrane mojih stavova u frci sa Endži, do odbrane njenih stavova, čak dotle da ona skače za tebe.

A ona i ja smo odavno ušančeni u svojim pozicijama.
A sad slučajno baš po pitanju pominjanja porodice.

Ti iz ekstrema u ekstrem.
Od "komunjare" do Žikice Španca.

A ti ne primećuješ te svoje metamorfoze?

Onda jeste šizofrenija, teži oblik.
angie01 angie01 13:03 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Dakle, ako mu verujemo (a ja mu verujem) da mu je to promaklo, onda je ovo:

Maksa bi vakcinisao i nerođene bebe da može. OK, osim njegove dece al dobro.


samo svesno parodiranje nečijeg stava ojačano hiperbolom, bez namere da ozbiljno ujede.


'vako-slazem se u potpunosti, ne mislim da je bene nesto ruzno hteo, u krajnjoj linije je ucinio nesto nespretno, bez zlih namera,

no, zasto je to isto bilo tesko priznati i prepoznati u jos jednostavnijem slucaju sa tadejus- jer je svoju spornu rec stavila pod navodnike, nego se insistiralo na tome da je zelela da uvredi neciju cerku i prozivana drocom, zbog cega je otisla sa bloga.

gospodo, dobrodomacinski ste opasno licemerni.
gvozden1 gvozden1 13:07 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

jer ti jesi uvredio moje dete i posle se jos pravio lud i podhebavao.

Nisam, al nema veze.
l nisam sigurna da su bili moji

Jao :)

Jesu, baš iz te frke.
Pitaj ga.

A sećaš se, znam, samo ti drugarska komunistička solidarnost nalaže da "zaboraviš"
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:09 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

gospodo, dobrodomacinski ste opasno licemerni.


šta ćeš, takva nam prioroda, licemerna.
Hansel Hansel 13:11 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

angie01
ono sto mi je jednako suludo- je potpuna relaksacija preko leta, ljudi putuju, okupljaju se, organizuju se razne masovke, a u isto vreme se preti septembrom i tragedijom koja nas ceka- pa stani, ako znas da ce takvo ponasanje dovesti do velikog sranja, zasto ga dopustas i postices, umesto da adekvatnim merama zaustavis buru, kada si je vec predvideo.

Апсолутно! Немогуће да је незнање и несналажење у питању.
Цветак и од мене!
bene_geserit
јако чудан феномен "заравњења" криве оволико дуго ...
Ако мере нису пооштрене, ... ако обухват вакцинације није драстично повећан ...
не може очекивати ништа друго до геометријска прогресија броја заражених у таквим околностима

Taj deo nije mnogo čudan, mada jeste da pik stoji malo duže nego recimo u decembru prošle godine. Trebao bi već da krene na dole.
Mere, vakcinacija na stranu, pandemija ima svoje pikove, uvek bilo u istoriji.

Она два града које помињем имају по око 40 хиљада становника. Проценат новооболелих дневно у односу на број становника је 0,00175% , што је 75% више од око 0,001% на територији Србије, ако се посматрају званични подаци. Ваљда нисам нешто погрешио у рачуници.
Hansel Hansel 13:13 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

nikvet pn
Јутрошњи извештај од продавачице ('74):

И ја да додам и да питам зар се око Параћина тако прича (још један сличан цитат си имао недавно), много личи на јужњачки говор.
omega68 omega68 13:15 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

dobrodomacinski

šta ovo znači, ne sme se biti dobar domaćin?
Bolesno
freehand freehand 13:19 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Pa eno napisao sam gore, od odbrane mojih stavova u frci sa Endži, do odbrane njenih stavova, čak dotle da ona skače za tebe.

Ajd što si glup ko som, to nije problem. Al što si pokvaren ko mućak - e to je problem. Dakle, čak i da je tako bilo - branio sam stavove, i opet bih tamo gde si u pravu. I ne samo tvoje, svačije.
A to koliko si glup - a glup si ko tri kurca, što bi Maksa reko - ja ovde nigde nisam pominjao Angie-ine stavove, niti "njeno skakanje" može imati veze sa mojom eventualnom šizpfrenijom.
Teško ti prolazi ta tehnika za laganje mladih vojnika ovde, đampir.
A inače, i to sa ŠRO i tim basnama o pričama o partizanima - i to ti je laž, standardna. Nikad nisam čuo da je iko sem na časovima one moralno-političke obuke, ili kako se to već zvalo - ikad pominjao bilo kakve partizane, bombaše, NOB. To možda vama udbašima iz civilstva prekomandovanim u vb.
angie01 angie01 13:21 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nisam,


jesi,ja sam bila opisala neku zahebanu situaciju, gde malo dete tek doslo u novu sredinu, ne moze bas da se snadje u suludosti koja vlada ovde i onda moze i da prihvati neke od tih suludosti, jer zeli da bude prihvaceno- na sta si ti rekao, parafraziram, a mozda mu se to nesto lose i svidja,..znaci, odvratno si reagovao.


A sećaš se, znam, samo ti drugarska komunistička solidarnost nalaže da "zaboraviš"


ovo je tek budalastina- ja se secam da je kacio skrinsotove i da su ga oko te reakcije napali, al najiskrenije se ne secam mojih, ne mogu to da potpisem, jer stvarno ne znam,...ai bloger koji ga je navise kritikovao zbog toga, sigurno ne bi mene brenio,... znaci, eventulano da si ti upravu, ja sam bila samo jedan od primera, ali izgeda toliko neubedljiv, da sam zaboravila,...

kako god, kakve to sad vezeima sa ovim sto je rekao, a ti ga nazvao sizofrenicarem,...koliko se secam, dao je objasnjenje za promenu svog kursa- da to tako nazovem,...i svako dalje pominjanje toga- nije ok.
gvozden1 gvozden1 13:24 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nikad nisam čuo da je iko sem na časovima one moralno-političke obuke, ili kako se to već zvalo - ikad pominjao bilo kakve partizane, bombaše, NOB.

Verujem, vama što ste ranili svinje možda nisu pominjali.
Vama to i nije trebalo, samo rani svinje i ništa ne diraj.

Dakle, čak i da je tako bilo

A jel bilo? :)
Imaš li još taj skrinšot?

Ili si i ti, kao i drugarica ti, naprasno zaboravio?
:)
freehand freehand 13:28 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

ovo je tek budalastina- ja se secam da je kacio skrinsotove i da su ga oko te reakcije napali, al najiskrenije se ne secam mojih, ne mogu to da potpisem, jer stvarno ne znam,...ai bloger koji ga je navise kritikovao zbog toga, sigurno ne bi mene brenio,... znaci, eventulano da si ti upravu, ja sam bila samo jedan od primera, ali izgeda toliko neubedljiv, da sam zaboravila,...

Sve zajedno je budalaština, a to sa skrinšotovima je... Da ne kvalifikujem. Ti skrinšotovi i citati su bili uobičajena stvar kad sam došao na blog, i to je većina koristila kao nekakav dokaz u diskusiji.
Taj skrinšot o kome kobajagi govore da bi nečim potkrepili ličnu netrpeljivost jeste bio tvoj, i odnosi se na pominjanje reči "bolest" u pežorativnom smislu, i prideva bolesno kao načina da se neko ili nešto negativno karakteriše. Onda je to iskorišćeno da bi semeni pripisalo blablabla, i to su često radili blogeri koji sem što preskaču tuđe skrinšotove i vađenje komentara starih 4,6 ili 10 gdoina, nego preskaču i sopstvene slične poteze. No sve je to nebitno.
Bude svakakvih stvari, sukoba, nerazumevanja, svađe ali onih koji svesno i namerno lažu da bi nekoga nabedili ili pojačali svoje stavove, i to redovno nema mnogo. Dvojica, trojica. I to iz iste ekipe.
A drug Gvozden, oronuli udbaš prvi je među njima.
freehand freehand 13:30 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Verujem, vama što ste ranili svinje možda nisu pominjali.
Vama to i nije trebalo, samo rani svinje i ništa ne diraj.

Svinju su ranili oni što su tebi hranu servirali. Ja sam bio obična vojska ona što je nosila pušku.


A jel bilo? :)

Nebitno. Bitno je ono što rekoh: i danas bih branio i tvoje stavove. Stavove, kad bi ti imao tako nešto.

P.S. Naravno, branio bih i ljude, kad navale džukele i đampiri da lično napadaju i vređaju. kao što ste ovdeimali običaj baš Angie da napadate sa onim podmuklim odvratnim pominjanjem etničkog porekla i loših gena.
gvozden1 gvozden1 13:31 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


jesi,ja sam bilaopisala neku zahebanu situaciju,gde malo dete tek doslo u novu sredinu ne moze bas da se snadje u suludosti koja vladaovdei onda moze i da prihvati neke od njih,jer zeli da bude prihvaceno- na sta si ti rekao,,parafraziram,amozda mu se to nesto lose i svidja

Tako nekako.
Tvoja deca fina i vaspitana, tuđa nevaspitana i prosta, a tvoje se baš sa takvima druži, pa ga kvare.

I ja napisao da mu možda takvi odgovaraju kad njih bira za društvo.

I posle toga je usledila uvreda koju je ovaj tvoj (tad je bio moj) skrinšotovao, pa je nekad kasnije objavio kao primer tvog nedoličnog ponašanja.

Ma, dušo moja, sećaš se ti toga dobro, jasno je.

angie01 angie01 13:32 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

šta ćeš, takva nam prioroda, licemerna.


jeste!


Bolesno


omega- prvo, ja tebe nisam vredjala, a drugo, kome je bilo upuceno- razumeo je.
gvozden1 gvozden1 13:34 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


A jel bilo? :)


Nebitno.


:)

Eto, razjasnimo.
freehand freehand 13:36 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

gvozden1

A jel bilo? :)


Nebitno.


:)

Eto, razjasnimo.

Džukela pokvarena...
Pa čitav događaj sam podrobno opisao u prethodnom komentaru.
kako te bre nije sramota? Ako znaš za sramotu?
gvozden1 gvozden1 13:36 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
Ma, dušo moja,

Cura, duša... Džukela seljoberska.

Jesi li to ljubomoran?
Oš da i za tebe smislim neki takav izraz?
Nije problem, može štene, štenence?

Umiljata životinjica, slatka.
Može?
freehand freehand 13:38 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Oš da i za tebe smislim neki takav izraz?


angie01 angie01 13:41 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Tvoja deca fina i vaspitana, tuđa nevaspitana i prosta, a tvoje se baš sa takvima druži, pa ga kvare.


ovo je opet tvoje podmetnuto objasnjenje, koje ne odgovara istini- jer ja nikada tako nesto nisam rekla, nego sam predstavila realno stanje, pojavu,...moglo je bilo koje drugo dete da bude u istoj toj situaciji, kao sto se i svakodnevno desava- tu nisu deca kriva,...tvoja kretenska reakcija nema veze sa tvojim vec uobicajenim nerazumevanjem, nego sa zlobom.
I ja napisao da mu možda takvi odgovaraju kad njih bira za društvo.


uopste se nije radilo o drustvu, nego o prihvatanju losih parametara, na sta si ti rekao, da mu se oni verovatno svidjaju.


Ma, dušo moja, sećaš se ti toga dobro, jasno je.


oko ovoga sam vec sve rekla-kako ja nisam folirant, nema razloga da nastavljas sa ubdedjivanjem na razne nacine,...a svakako nema nikakve veze sa tvojim neprimerenim postavljanjem dijagnoze.
gvozden1 gvozden1 13:41 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


Bolesno



omega- prvo, ja tebe nisam vredjala, a drugo, kome je bilo upuceno- razumeo je.

pežorativnom smislu, i prideva bolesno kao načina da se neko ili nešto negativno karakteriše



Zanimnjiva igra :)
gvozden1 gvozden1 13:46 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

ovo je opet tvoje podmetnuto

Aha, sad ću da se pravdam.

Odgovarati tuđu decu je loše, ali hvaliti svoju tako što omalovažavaš tuđu, ili tuđu okrivljuješ za propuste svoje, je gore, najgore.
maksa83 maksa83 13:49 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ovo se mora nekako zaustaviti pa šta košta da košta.

Srećan svima dan Oslobođenja Beograda.



Na slici vidimo dva oslobodioca gde je desni vizionarski zagledan dirktno u mesto na kome će se sledećih 50 godina prodavati najbolje piroške sa sirom.
gvozden1 gvozden1 13:51 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
Oš da i za tebe smislim neki takav izraz?



Šta sa ovim kazanom?

Ako ti je stalo, daj poslaću ti svoju sliku pored kazana.
Slična je situacija, sličan kazan.
Mada moj ima neka bolja tehnička rešenja.

On sad ima svemirsku tehnologija, ovo je foliranje, ja zaista pečen rakiju jer mi je to posao.

gvozden1 gvozden1 13:58 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
Ovo se mora nekako zaustaviti pa šta košta da košta.

Srećan svima dan Oslobođenja Beograda.



Na slici vidimo dva oslobodioca gde je desni vizionarski zagledan dirktno u mesto na kome će se sledećih 50 godina prodavati najbolje piroške sa sirom.

A samo koji dan pre


Poznaješ nekog?
:)
maksa83 maksa83 14:09 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Poznaješ nekog?

Onaj skroz desni mi liči na Vuka Draškovića iz hippy faze, pre ove yuppy faze.

Onaj levi plju-nu-ti Karl Marx.

Maskenbal neki bio, šta?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:13 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Onaj skroz desni mi liči na Vuka Draškovića iz hippy faze, pre ove yuppy faze.

Onaj levi plju-nu-ti Karl Marx.

Maskenbal neki bio, šta?


Cenim sa nekog snimanja Bulajicevog filma. Vidis kako su cetnici stereotipno predstavljeni.
angie01 angie01 14:15 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Cura, duša..

Jesi li to ljubomoran?


sa sve maxinim reakcijama,

evo da objasnim, kada te vec niko nije naucio, a ti sebi pustas na volju nevaspitanu, iako sam te vise puta zamolila da prestanes,

ja se ni sa kim tako ne unterhaltujem, a ovde sam od pocetka, takodje ni sa kim od blogera koje sam upoznala uzivo-a vecinu jesam-nisam u komunikaciji imala slucaj da je predjena linija korektnosti i dobrog ukusa-dapace, a ti susreti svakako nisu bili konvencionalni,... ni u RL sa ljudima sa kojima nisam odgovarujuce bliska, a gde bi takva konotacija imala smisla, ...znaci, bilo kakav vid spustanja na ovaj nacin, na kome ti vidim insistiras i pored mojih molbi- nije ok,..stavise, bas je dziberski.


angie01 angie01 14:19 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Odgovarati tuđu decu je loše, ali hvaliti svoju tako što omalovažavaš tuđu, ili tuđu okrivljuješ za propuste svoje, je gore, najgore.

ma ti mozes do prekosutra da vrtis svoje uobicajene krugove-bas me briga-oboje znamo sta je i kako bilo i da si zlonamerno spustio govance gde ne treba.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:34 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим



разиграла се србадија
Milan Novković Milan Novković 14:37 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Hansel
srdjan.pajic
Ако нисам питао, питам сада ако неко зна, колико је на пример производном ланцу иРНК вакцине, с обзиром на технологију, потребно да се прешалтује на производњу вакцине с другом иРНК (конкретно, делта соја)? Рекао бих, много мање него код векторске или традиционалне вакцине (јер они морају да "узгајају" вирусе на ћелијским културама; ОК, ови морају да реплицирају иРНК, али то се ваљда ради умножавањем у лабораторији?).

Ovo sam ja ranije pitao moju ženu i rekla mi je da je za šaltovanje potrebno vrlo malo vremena, dani su u pitanju, ali da takva vakcina mora da prođe ponovo kompletno testiranje kao i ova što je prošla. Takva su pravila.

Па, невероватно, чак сулудо, рекао бих. Ако је платформа иста, адјуванси исти... само се мења иРНК (ОК, треба доказати да је то баш та иРНК а не нека друга)... Како онда праве сезонске вакцине против грипа (оне, знам, нису иРНК, али начело је ваљда исто?

А, шта кажу, да ли се уопште тестира вакцина за делта сој или мисле да људе бесомучно шприцају старом вакцином на свака три месеца?

Nije suludo, naprotiv, sve se češće ne radi to dovoljno u manipulaciji odobravanja lekova.

Naime, možeš u mnogo slučajeva da promeniš samo jednu amino kiselinu u lancu od nekoliko stotina ili hiljada i protein ili peptid će se uviti na različit način, pa neće obavezno biti ni efikasan ni bezbedan kao njegova početna baza.

Tj nova "geometrija" može da donese neke nove 3D sličnosti sa tkivima u nas, pa tako i auto-imune opasnosti:

A critical analysis of codon optimization in human therapeutics

Možda si čuo za mutaciju na β-caseinu u kravljem mleku pre nekoliko hiljada godina pa sad imamo A1 i A2 kravlja mleka (tačnije, β-casein polimorfizam je širi, nego su A1 i A2 u zbiru u većini

A mutacija, u dugačkom lancu je "... a mutation at position 67 of the β-casein gene (CSN2), which causes an amino acid to change from histidine ... to proline ..."

Prosto, još su neki ljudi alergični donekle, od nekog doba, na A1 i ima dosta njegovih patologija - sitnih uglavnom, ok - od sluđenog imunog povišen broj nekih kardiovaskularnih boljki, type-1 dijabetesa, upala zglobova, etc - imuni napada neka svoja tkiva.


gvozden1 gvozden1 14:38 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
Poznaješ nekog?

Onaj skroz desni mi liči na Vuka Draškovića iz hippy faze, pre ove yuppy faze.

Onaj levi plju-nu-ti Karl Marx.

Maskenbal neki bio, šta?

Oslobodio Keser (Dragutin Keserović, komandant korpusa) Kruševac, Rusi se zaebali pa se slikali, a onda im dođe naredba da se slikaju samo sa partizanima, bez obzira na to što oni nikad ništa nisu oslobodi.
omega68 omega68 14:59 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

omega- prvo, ja tebe nisam vredjala,

Бога ми ја то схватам као вређање. И види да се не спрдаш са темељом мог васпитања и моје деце.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:07 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Па, невероватно, чак сулудо, рекао бих. Ако је платформа иста, адјуванси исти... само се мења иРНК (ОК, треба доказати да је то баш та иРНК а не нека друга)... Како онда праве сезонске вакцине против грипа (оне, знам, нису иРНК, али начело је ваљда исто?

А, шта кажу, да ли се уопште тестира вакцина за делта сој или мисле да људе бесомучно шприцају старом вакцином на свака три месеца?


Jebi ga, hansele, ljutimo se kad ne testiraju nego odma rokaju, ljutimo se kad trestiraju, ko će bre nama da udovolji?

Ne pitaj mene, ja ne znam (ženu opet da pitam ne smem, mnogo je stroga ), mogu samo da pretpostavim da to da se "samo menja iRNK" nije baš samo. Zezam se, pitaću je, evo je sastanči od jutros u cik zore a ja razvozim decu po obdaništima.
angie01 angie01 15:30 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Бога ми ја то схватам као вређање. И види да се не спрдаш са темељом мог васпитања и моје деце.


znas sta-ako i pored objasnjenja nastavljas da pricas gluposti- samo to nastavi sa nekim drugim, ja nemam toleranciju na insistiranje na glupostima bez granica.

niti sam se tebi obratila, niti to sto sam rekla ima bilo kakve veze sa tvojom decom i njihovim vaspitanjem- a ima sa konkretnom situacijom i konkretnim likovima u njoj, pise lepo kojom i nakoga se odnosi - a tebi ako to nije jasno, treba neko strucnije objasnjenje od onoga koje ja mogu da dam.
angie01 angie01 15:54 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Cenim sa nekog snimanja Bulajicevog filma. Vidis kako su cetnici stereotipno predstavljeni.



predatortz predatortz 17:45 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

šta iz privatnog života što bloger sam ne iznese kao podatak, pa čak i onda samo u kontekstu u kome je izneto


Na primer, kad ja ispričam kako sam bio u pratnji jedinice HVO, koja je po sporazumu prokazila teritorijom pod našom kontrolom, pa pomenem kako su oni mene učili ustaške pesme, a ja njih četničke.

Dakle, mladić od dvadeset i neku godinu, koliko sam tad imao, u vozilu punom naoružanih neprijateljskih vojnika, kojem nije ni malo prijatno zbog uloge koja mu je zapala, a ni njima jer se voze neprijateljskom teritorijom gde na njih može zapucati svaka pijana budala koja ima oružje. Otud i mi u pratnji sa našim vozilima i našim oznakama, da predupredimo i naše i njihove ludake
I u takvoj situaciji se probija led kako ko zna i ume. Logučno da je krenulo zapitkivanje "kako ide ona vaša..."

E, od toga si ti napravio sve suprotno od onoga što ovde javno zagovaraš i siluješ me godinama, nazivaš me pevačem ustaškuh pesama, ustaškim saveznikom...

A kada sam rekao da smo na terenu pevali svi sve, četničke, ustaške, partizanske, narodne, starogradske, i sve koje smo znali, nikad me za neku drugu nisi prozvao. Još si me pravio lažovom kada sam tvrdio da su se iz lokala Legendinih momaka čule i Stublićeve, i Tompsonove i da smo se zajebavali i pevali to.
omega68 omega68 18:00 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

pise lepo kojom i nakoga se odnosi

To sigurno može drugačije a ne da se stalno izvrgava ruglu domaćin, domaćinsko, sve staro i konzervativno... Zašto?
Uvek ću da reagujem kad vidim.
gedza.73 gedza.73 18:03 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Još si me pravio lažovom

Mene isto. Postavim njegov komentar on kaže kako sam ga skratio, postavim ceo, on tvrdi da je izvađeno iz konteksta i da ne znači to što je on napisao nego nešto drugo. Počelo to da mu se dešava čak na istom blogu. 'gde sam reko' - 'evo ovde' - 'ti si lažov'.

A tek dijagnoza se ovde nadavao. Jedan od retkih blogera koji ne zna pristojno da razgovara sa neistomišljenicima. Ili da bar ima neku meru. U prethodnoj metamorfozi je koristio isti 'stil', sad se samo prešaltao na drugog neprijatelja.

I non stop brani neke tarabe al' iz Pančeva. Bio sam ubeđen da je otišao prošle nedelje na Kosovo naoružan i preobučen u gerilca-antifašistu kad on socijalistički proračunava kapitalistički euro šta mu radi dinaru u zaradi.


gedza.73 gedza.73 18:05 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

omega68
To sigurno može drugačije a ne da se stalno izvrgava ruglu domaćin, domaćinsko, sve staro i konzervativno... Zašto?
Uvek ću da reagujem kad vidim.

Ostalo to komunističko da im neprijatelj bude domaćin.

freehand freehand 18:13 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

predatortz
šta iz privatnog života što bloger sam ne iznese kao podatak, pa čak i onda samo u kontekstu u kome je izneto


Na primer, kad ja ispričam kako sam bio u pratnji jedinice HVO, koja je po sporazumu prokazila teritorijom pod našom kontrolom, pa pomenem kako su oni mene učili ustaške pesme, a ja njih četničke.

Dakle, mladić od dvadeset i neku godinu, koliko sam tad imao, u vozilu punom naoružanih neprijateljskih vojnika, kojem nije ni malo prijatno zbog uloge koja mu je zapala, a ni njima jer se voze neprijateljskom teritorijom gde na njih može zapucati svaka pijana budala koja ima oružje. Otud i mi u pratnji sa našim vozilima i našim oznakama, da predupredimo i naše i njihove ludake
I u takvoj situaciji se probija led kako ko zna i ume. Logučno da je krenulo zapitkivanje "kako ide ona vaša..."

E, od toga si ti napravio sve suprotno od onoga što ovde javno zagovaraš i siluješ me godinama, nazivaš me pevačem ustaškuh pesama, ustaškim saveznikom...

A kada sam rekao da smo na terenu pevali svi sve, četničke, ustaške, partizanske, narodne, starogradske, i sve koje smo znali, nikad me za neku drugu nisi prozvao. Još si me pravio lažovom kada sam tvrdio da su se iz lokala Legendinih momaka čule i Stublićeve, i Tompsonove i da smo se zajebavali i pevali to.

Ček ssad... Ljuta Srbenda koga otac pukne preko usta za "babo" ustaške pesme peva jer ima samo "dvadeset i neku" i ustaše koji su za ovu priliku preimenovani u "naoružane neprijateljske vojnike" a koje sprovodi kroz teritoriju RS prima u hor?3
Jel ti mene zajebavaš?
Al ne bih ja to ni pominjao da se malo-malo ne zaletiš na nekog ko se pajta sa "ustašama". Pakoji kurac ti imaš nekom d apominješ Dinu Merlina ili Terezu Kesoviju?
A i to, svezajedno, nema veze sa onim o čemu je ovde reč: nikad nisam, niti ću, pomenuti tvoje klince koje ti ovde pominješ. Niti bilo šta iz tvog privatnog života što ovde sam pomeneš ako nije u funkciji dokazivanja nekogpolitičkog stava.
To, valjda, i Bosancu treba da bude jasno.
predatortz predatortz 18:15 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

To, valjda, i Bosancu treba da bude jasno


Eto...
Dalje ne treba!
Hansel Hansel 18:16 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Milan Novković

srdjan.pajic

Хвала обојици, и Пајићевој жени ако јој попусти строгоћа , унапред, пошто блог можда већ буде закључан када будем у могућности да прочитам одговор. Свеједно, читамо се на неком другом блогу.
gvozden1 gvozden1 18:18 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

A kada sam rekao da smo na terenu pevali svi sve, četničke, ustaške, partizanske,

Što bre i partizanske jbt!?


:)
freehand freehand 18:19 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

To sigurno može drugačije a ne da se stalno izvrgava ruglu domaćin, domaćinsko, sve staro i konzervativno... Zašto?
Uvek ću da reagujem kad vidim.

To "domaćin" je moj izraz. I sluiži tome da ruglu izvrngne neznalice, fuklaru i folirante koji najviše vole da pametuju i naprđuju jer su na srbometru prošli preko veze. neki sakrili talijanske pasoše, neki partijske knjižice sa
Titovim likom, neki diplome za prvo mesto na takmičenju "Tito-revolucija-mir", a ne ki, bogami, i čitave dijagnoze. Bitno je da se ko snop pruća ujedine kad procene da imaju zajedničkog neprijatelja.
Domaćini - al u kurcu.
freehand freehand 18:20 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

predatortz
To, valjda, i Bosancu treba da bude jasno


Eto...
Dalje ne treba!


Tome je i služilo. Jesam li ti ja kriv što si Bosanac?
predatortz predatortz 18:24 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
predatortz
To, valjda, i Bosancu treba da bude jasno


Eto...
Dalje ne treba!


Tome je i služilo. Jesam li ti ja kriv što si Bosanac?


Nisi. Samo si šupak što se gađaš stereotipima.

Naročito posle pene koju si ovde prosuo kada sam jednom u zajebanciji pomenuo Pančevce kao loše vozače.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana