Društvo

Dan

natasa_tasic_10 RSS / 14.10.2021. u 22:40

Danas sam zanemela kada sam cula da je preminuo Marko Zivić.

Sve sam se nadala izguraće, mlad je, ali me je ta vest potpuno zaledila. Prošle nedelje Neša, danas Marko.

Ja se, evo,  javno priznajem plašim da uđem u autobus, samoposlugu, da odem na posao zato što ima ljudi koji negiraju kovid.

Ti isti idu po raznim vračarama, energetskim tarapeutima i traže način da ih on zaobiđe, dok gledaju YouTube klipove i obrazuju se učenjem medicine kroz teorije zavere.

Volim i ja SF, ali ne u realnom životu gde postoji ova bolest.

Ako pogledamo unazad i pre su postojale razne zarazne bolesti kroz vekove i bilo je onih koji su se trudili da ih izleče, a bilo je i šarlatana koji su prodavali na trgovima šećernu vodicu kao magični lek za sve.

Danas sam zanemela i sutra kada budem trebala da pevam, evo javno priznajem plašim se, jer ne postoji način da se potpuno zaštitiš, a život treba i mora da ide dalje.

Danas sam zanemela jer ova bolest ne bira, a odlučila je da povede najbolje sa sobom.

Šećerna vodica na internet trgovinama postala je unosan biznis.

Marko počivaj u miru.

 



Komentari (1173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 16:20 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...



Neću ja više raspetljavati to vaše, niti ću da branim Maksu, radi on to sam ubitačno, ali da stojim iza ovoga što sam napisao, stojim, iz sve snage.

A ti vidi, ako ćeš i dalje sa njim tako, jasno je šta te čeka.

Vidite to između sebe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:21 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

dobrosavljevic_m
Пајићу, остављам ти шајкачу, кад улазиш овде, да је накривиш са поносом и пркосом!


A bilo je ovde bar nekoliko ljudi koji su stvarno znali nešto o ovoj tematici, ali su odustali. Od ovih ivermektin budala koji po ceo dan jure po internetu i jutjubu neke opskurne nobelovce i agregatore lažnih vesti, teorija zavere i "naučnih" "radova" koji nikako nijedan da bude objavljen, više nije moglo da se živi, i ljudi, ovi što nešto znaju, su ispravno videli sa kim imaju posla, pa se pokupili i otišli.

Eno, mene je onaj zamalo doktor medicine, Ancient Poslednji Srbin, trajno banovao na svom blogu jer sam kritikovao njegove stavove a koji su bili na nivou sluđenog ispijača piva ispred dragstora. Sam je rekao da on sebe smatra ekspertom za ovu oblast zato što se pre mnogo godina spremao za medicinski fakultet, i vikao je na mene kad se jednom baš silno nalupetao - ko sam ja da mu protivurečim i ozbiljno se naljutio, pretio da će da me bije. Ne znam samo što lepo ne doda dr. sci. ko Scila Mila, ne znam što je toliko skroman, a doktor, skoro.

No, nema veze, tako nam je kako nam je, bolje verovatno nismo zaslužili, a i ja odavno ovo mesto gledam skoro isključivo kao zajebanciju.

Mada me je dosta zaintrigirala ova tvoja serengeti metoda opšte vakcinacije, i već razmišljam kako bi to moglo stvarno da se obavi a da razni hučiji ne krenu da kmeče da su im ugrožena nekakve slobode, dok bi sva prava, pa i ono da drugima zbog svoje gluposti zakrče bolnice i lekarske ordinacije pa ljudi moraju da se leče sami, preko jutjuba, rado zadržali.


solo solo 16:27 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Mada me je dosta zaintrigirala ova tvoja serengeti metoda opšte vakcinacije,


Zašto to nije čudno,zašto nije čudno?

Kad uvezeni novokomponovani redneck počne da prodaje muda za bubrege.
Probaj serengeti metodu u novoj domovini.
Amerikanac 'eboteeeeee!



Kako kaže onaj vaš blogo guru.

Nabijem vas sve snajperiste na čelu sa vrhovnim blogo klenom .
gvozden1 gvozden1 16:27 16.10.2021

Re: Re:gedza.73


Nemci traže bez crva, cepaj ti prskanje do samog branja, šta te zabole šta će Nemci da jedu kad ionako to traže.

Uh, baš tu su rigorozni, i možda je najveća frka baš tu, višnja i crv.
Tačno je, ne sme ni jedan crv, a zaraza, dakle prskanje je na ivici karence za efikasne preparate.
Često je nemoguće zadovoljiti oba uslova, da bude i bez crva i bez ostataka pesticida.
Imam i ja višnju i tu muku mučim.

E sad, ko kome prodaje, da li svaki kupac preko proverava, da li i tu može da prođe nešto, to ne znam, ali izgleda da prolazi.
Malina uglavnom ide preko, a tu provere, ili nema uopšte ili je vrlo retka.
omega68 omega68 16:28 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

trajno banovao na svom blogu

A kako ti znaš da li je trajno ili na sedam ili na jedan dan, osim ako nemaš info direkto gde treba?
Auuu...
omega68 omega68 16:30 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

jasno je šta te čeka.

Šta me to čeka huči?
Streljanje, nasilno vakcinisanje šestom dozom, šta?
Ne plašite se ljudi svega i svačega
crossover crossover 16:31 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Drugo, virus prenose i vakcinisani.

Tako da je "jedino" preostalo zauzetost bolnica.


Nije samo to "preostalo", vakcinisanih daleko manje bude hospitalizovano, klinička slika bolesti je mnogo lakša kod vakcinisanih, smrtnih ishoda je značajno manje kod njih. To je sve lako merljivo i pokazano u praksi. Kad se gleda sa kliničkog aspekta to nije baš malo i pokazuje da vakcinacija itekako ima smisla.
milisav68 milisav68 16:31 16.10.2021

Re: milisav68

solo

Nekad bilo obrnuto.

Misliš kad se znao red, pa malograđani pomislili da će selidbom da postanu gospoda :)

Neće, nego nije o tome reč, već o stipsi.

Jel znaš šta je stipsa?
gvozden1 gvozden1 16:33 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

omega68
jasno je šta te čeka.

Šta me to čeka huči?
Streljanje, nasilno vakcinisanje šestom dozom, šta?
Ne plašite se ljudi svega i svačega

Pa čeka te napušavanje, očigledno.

Ako ti ne smeta ti piči.
milisav68 milisav68 16:39 16.10.2021

Re: Re:gedza.73

solo

Iskreno od tebe, zahvaljujem.
I mislio sam na domaće tržište i pijace.
Stranci su ozbiljni i zajebani sa kontrolnim mehanizmima.

Cela priča je u suštini da se sve svodi na ljudski faktor ako nemaš posla sa ozbiljnim sistemima koji imaju mehanizme.

Ne brate, postoji fitosanitarna inspekcija, samo je bole kurci da se mlati po pijaci, jer plata ne zavisi od toga, a ionako su zaposleni preko veze :)
solo solo 16:53 16.10.2021

Re: milisav68

Jel znaš šta je stipsa?


Verovatno znam pošto primećujem po tvojim pošalicama da si je pogrešno stavio.
Sebi naravno.
gvozden1 gvozden1 16:56 16.10.2021

Re: Re:gedza.73


Ne brate, postoji fitosanitarna inspekcija, samo je bole kurci da se mlati po pijaci, jer plata ne zavisi od toga, a ionako su zaposleni preko veze :)

A ni blage veze nemaju.
Ali stvarno.
Imam iskustva sa njima, da se ne radi o poslu i o mom džepu, pa stvarno da ih samo zajebavaš i smeješ se budalama.

A nude članstvo u SNS, najdirektnije, posle bi sve moglo.
omega68 omega68 17:10 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pa čeka te napušavanje, očigledno.

Ako je to interesantno i poželjno na ovom mestu to nije moj problem.
Meni je važno da budem korektan, da ne napušavam kao da sam nadrasa, da što više koristim argumente...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:24 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Očigledno će tako da se vrti nekoliko godina, dok preživeli ne steknu jak imuntet.



Pa ne mogu da steknu jak imunitet ako virus stalno mutira, srećom ne tako brzo kao recimo grip. Neće moći ni ove postojeće vakcine posle nekog vremena da te zaštite, moraju da se prave nove. Problem je što je izgleda svaka sledeća varijanta virusa opasnija, u smislu da se brže prenosi i zaražava više ljudi u jedinici vremena i ostavlja gore posledice po one koji prežive. I to je sve posledica ovog oće kaki neće kaki pristupa, i podilaženja glasačkom telu i borcima za slobodu koju istu ne bi prepoznali ni da ih udari posred čela.

Zbog antiveksera, koji, realno, blage veze nemaju o čemu pričaju, je, čini mi se, propuštena prilika da se zaraza saseče u korenu. I sad, sem represije, ja ne vidim drugo rešenje. Ne mislim na to se ide po kućama i vakciniše pod oružanom pratnjom, nego ovo šta sad pokušavaju da rade - ok, ne moraš da se vakcinišeš, to je tvoje pravo, ali ne možeš nigde da uđeš ako nemaš dokaz da si vakcinisan, ili da si nedavno preležao kovid, ili test stariji od dva dana, testove plaćaš sam, naravno. I ja mislim da je to korektno i fer, i vremenom će ljudi da shvate da im se ne isplati da žive tako nevakcinisani.

I to da, kad se kapaciteti bolnica popune do neke mere, da se vrši trijaža bolesnih po tome da li su se vakcinisali ili ne. Pa oni koji nisu, njima lepo daš šaku lekova, i kanticu ivermektina i vitamia D i pokažeš kako se stavlja maska sa kiseonikom i šalješ kući da se tamo sami leče, uz pomoć stručnjaka na blogu i jutjubu. Naravno izuzetak su oni koji ne mogu da se vakcinišu iz bilo kog zdravstvenog razloga, njih primaš u bolnice kao i ove vakcinisane.

Eto, to bih ja sad ponudio, ako nije već i za to kasno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:26 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

omega68
trajno banovao na svom blogu

A kako ti znaš da li je trajno ili na sedam ili na jedan dan, osim ako nemaš info direkto gde treba?
Auuu...



Pa sam si to napisao kad si me banovao na prethodnom blogu, magarčino.
maksa83 maksa83 17:30 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ali je mesecima, na svim mojim blogovima o koroni jebao svima majku, lagano.

Ovo nije istina, zašto izmišljaš?

Jebem mater antivakserima ne lagano, nego baš onako, svojski jako.
mariopan mariopan 17:30 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

apacherosepeacock
alselone
Pa, i za to postoji rešenje.. (ko se nije vakcinisao iz obesti - nema krevet, aj ćao..)

A hipokratova zakletva? Pomaže se ranjenom neprijatelju na frontu na ne svom sugrađaninu koji se nije vakcinisao.

Olabavite malo ljudi, ovo ne ide nigde ovako.



Pa gde je Hipokratova zakletva kad odbijaju ljude kao Mariopan zato što su nevakcinisani zakrčili bolnice?

Znači već biraju, a kad moraju da biraju treba da dobije mesto u bolnici prvo Mariopan jer nije iz obesti završila u bolnici. A onaj koji je izigravao pametnjakovića neka čeka na red..

Ja mislim da su odbijali sve koji mogu da samo malo sačekaju a razlog je verovatno što nemaju anesteziologe koje su povukli u kovid bolnice da održavaju u životu one najteže bolesnike od kovida, što su na respiratorima.

I svaka im čast što se tako bore za svaki život. To je užasno teško i njima.

Samo je poprazno što je brojka preminulih od svih drugih bolesti tako visoka, meri se desetinama hiljada ljudi, što je nevidljivo javnosti jer se o njima do sada nije ni govorilo, ti ljudi su samo broj negde u statistici koja se zove "višak smrti".
Edit
Mene su pozvali posle samo dva meseca čekanja i jako sam se iznenadila jer sam pretpostavila da je lista čekanja mnogo dugačka... a zvali su verovatno po hitnosti. To nagađam.
mariopan mariopan 17:36 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

milisav68
mariopan

Kada već nije kažnjavano ni sprečavano, onda propagiram obaveznu vakcinaciju jer država ima pravo da to donese kao zakon

A nisi se zapitala zašto nijedna država nije donela takav zakon?

Jesam se zapitala, stvarno. I nemam pojma zašto nije? Da ne ugrozi slobodu jedne grupe ljudi gazi tu istu slobodu drugih ljudi. Slobodu da se leče i žive. Meni nije jasno zašto.
maksa83 maksa83 17:40 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ja mislim da su odbijali sve koji mogu da samo malo sačekaju a razlog je verovatno što nemaju anesteziologe koje su povukli u kovid bolnice da održavaju u životu one najteže bolesnike od kovida, što su na respiratorima.

Anesteziologa je falilo i pre svega ovoga, oni su otišli u buljucima. Npr. tamo gde ih je ranije za dežuranje bilo određeno 4 ostao je samo jedan, ili nijedan, nego se snalaze i mole boga da ne zatreba. Operacije su se bukvalno zakazivale prema tome kada je dostupan anesteziolog, pomerale nedleljama i mesecima dok se ne nađe neki slobodan u nekom terminu. Sve to bez kovida. Sada ne mogu da zamislim kako to izgleda, zapravo mogu - operacije se prosto ne dešavaju.
gedza.73 gedza.73 17:41 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

apacherosepeacock
Na stranu srpski bolnički kapaciteti i redovni problemi u zdravstvu ali niko nije poslao kući pušača zato što je pušač itd..

Prvo da kažem kako ne podržavam one ekstremiste antivaksere (niti čitam što pišu) ali smatram kako je poptuno legitimno postavljati pitanja. Slažem se sa Alsom u vezi Benea. Često ga ovde ekstremisti napadaju jer im se uklapa u njihovu viziju arhineprijatelja. I jebem ti svet u kome je sumnja 'retrogradna'.

Ispraviće me neko ali se prvo tvrdilo kako virus nije veštački a onda se ispostavilo da je virus opstao tokom leta što je valjda nemoguće i ne postoji primer do sada (ograđujem se da nemam pojma šta sam napisao)


Nismo se razumeli. Za neku veličinu manje od korone i pušači zagušuju zdravstveni sistem. Verujem da ih je procentualno više izginulo nego nevakcinisanih od kovida. Ako se uvede u praksu kao presedan (sad zvučim kao oni američki advokati u serijama kad se pozivaju na slučaj Onaj protiv Onog iz šeset šeste) neka vrsta Patriotskog zakona šta sprečava antipušače da uvedu pušačima propusnice u bolnice pa da pušači kao rizična, neodgovorna, retrogradna kategorija moraju više da uplaćuju u zdravsteni fond (pa onda može da se ide dalje sa zdravstvenom dokumentacijom koja bi bila javno dostupna ili bi mogla da se očitava da vidimo s kim idemo u bioskop, gradski prevoz, avion...) ili da traže povećanje cena ko što su cene u Norveškoj, Nemačkoj pa da deo novca ide NVO organizacijima 'Zaštitimo naše šume'. Mogućnosti su bezbrojne.

Tupavo se zajebavam ali kad se krene tim putem nije se baš lako zaustaviti (tako su naprednjaci mlatili demokrate njihovim medijskim zakonom po glavi da mi u neku ruku drago jer su doneli zakon njima u korist pa su onda drugi preuzeli batinu ali u svoje ruke)



Milisav je dobro pomenuo edukaciju i represiju. Represijom se ništa neće postići osim kontra efekta. Takođe jedan deo ljudi se ni po koju cenu neće vakcinisati šta god radili (moj brat je zabranio svojoj majci da prima u kuću vakcinisane i podržava štrajkove kao onaj u luci Trst). Dakle edukacija i prave informacije.

Đoković neće da se vakciniše. Da vidim majčinog sina koji će da ga stigne i upuca Kovaks vakcinom kad Nole Nacionale skakuće tri sata bez da se oznoji.

Slažem se sa tobom da treba problem rešiti sada i nadam se kako to rešenje neće stvoriti nove probleme. Ja sam posle nekog vremena u onom prvom talasu bio za otvaranje pa kom opanci kom obojci. Sad se ima vakcina a opet se svodi na podelu opanaka i obojaka. Kao i uvek do sada u istoriji civilizacije.






maksa83 maksa83 17:44 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ispraviće me neko ali se prvo tvrdilo kako virus nije veštački a onda se ispostavilo da je virus opstao tokom leta što je valjda nemoguće i ne postoji primer do sada (ograđujem se da nemam pojma šta sam napisao)

Ograda ti stoji, ne postoji dobar razlog da neki virus nestane leti. Npr. virus encefalitisa je baš letnji virus.
Onaj protiv Onog iz šeset šeste) neka vrsta Patriotskog zakona šta sprečava antipušače da uvedu pušačima propusnice u bolnice pa da pušači kao rizična, neodgovorna, retrogradna kategorija moraju više da uplaćuju u zdravsteni fond (pa onda može da se ide dalje sa zdravstvenom dokumentacijom koja bi bila javno dostupna ili bi mogla da se očitava da vidimo s kim idemo u bioskop, gradski prevoz, avion...) ili da traže povećanje cena ko što su cene u Norveškoj, Nemačkoj pa da deo novca ide NVO organizacijima 'Zaštitimo naše šume'. Mogućnosti su bezbrojne.

Nisam baš razumeo šta ovde tačno hoćeš da kažeš ali postoje propusnice tj. kontrapropusnice za pušače u obliku zabrane pušenja. Pušač može da uđe bilo gde ali ne može svuda da bude pušač. Dodatno, njihova navika je oglobljena akcizama. Kod nas doduše najmanje pošto je ovu državu u dobroj meri izrodila duvanska mafija u saradnji sa međunarodnim duvanžijama (koji su svi, ubr, registrovani u Švajcarskoj pošto je Švajcarska napravila zakone baš za njih koji kaže da ako te kao firmu uhvate v sodelovanjo s švercerima duvana nećeš odgovarati, toa ne im e interesno).

omega68 omega68 17:49 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pa sam si to napisao kad si me banovao na prethodnom blogu, magarčino

To je bilo na dan, a i sad je možda na dan ili sedam dana, glupane.

Mada...
mariopan mariopan 17:51 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Ja mislim da su odbijali sve koji mogu da samo malo sačekaju a razlog je verovatno što nemaju anesteziologe koje su povukli u kovid bolnice da održavaju u životu one najteže bolesnike od kovida, što su na respiratorima.

Anesteziologa je falilo i pre svega ovoga, oni su otišli u buljucima. Npr. tamo gde ih je ranije za dežuranje bilo određeno 4 ostao je samo jedan, ili nijedan, nego se snalaze i mole boga da ne zatreba. Operacije su se bukvalno zakazivale prema tome kada je dostupan anesteziolog, pomerale nedleljama i mesecima dok se ne nađe neki slobodan u nekom terminu. Sve to bez kovida. Sada ne mogu da zamislim kako to izgleda, zapravo mogu - operacije se prosto ne dešavaju.


Sve ovo niko od nas ne zna dok mu ne zatreba. Tako sam i ja saznala.

Moram da kažem da su u Novom Sadu u Kliničkom centru Vojvodine vrhunski profesionalci, svi, od lekara do sestara. Razlika u odnosu na Zrenjanin je kao nebo i zemlja.
omega68 omega68 17:52 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Jebem mater antivakserima ne lagano, nego baš onako, svojski jako.

haha
Nadam se da ćeš malo više i da jebeš mater onim tvojim nevakcinisanim a ne da istresaš svoje frustracije po blogu
Milan Novković Milan Novković 17:53 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Ivermectin ima generic forme, pa je tako jeftin, bez veze sa Mercom - tj odavno je.

Dobro, zašto bi iko napadao Ivermectin - efikasan lek koji je u širokoj upotrebi (ali za parazite), ljudi koji gaje stoku ga bukvalno kupuju i drže u kantama, i kupovaće ga dok god ima stoke, budućnost mu je svetla i apsolutno osigurana.

Zapravo najveću opasnost za Ivermectin predstavljaju vegani.

Napadaju ga zato što je jako jeftin pa u njemu nema profita za farmako-mafiju.
(dobro, znam da te ne interesuje preterano, al evo baš sam se uozbiljio
(a i možda nekom zatreba)

Ivermektin je wonder drug, u nivou penicilina i aspirina. Japanac i irac su dobili Nobelovu nagradu za njegovo otkriće i koristile su ga milijarde ljudi. Detalje imaš na vikipediji.

Kovanica "animal dewormer" je deo prljave igre da ga diskredituju u očima površnih.
Danas je izašla vest da se izgleda režiraju trials na loš načon da bi ga diskreditovali.
Ne zaboravi da je Gates and Melinda fondacija dala novac i WHO, ako te zbunjuje njihova proklamacija, i da ih Indijska država sudi zbog te proklamacije.

A Indija sa Covidom i Ivermicinom je čudesan case study.

Ako te interesuje dalje Ivermectin je odavno poznat i kao potentan anti-inflamatorni pa anti-viral agent - ume bitno da smanji viral load kod obolelih ako se uzima pri prvoj pojavi simptoma.

Evo ti nekoliko radova na tu temu:

1. Godina 2012: Ivermectin is a specific inhibitor of importin α/β-mediated nuclear import able to inhibit replication of HIV-1 and dengue virus

2. Jun 2020: The FDA-approved drug ivermectin inhibits the replication of SARS-CoV-2 in vitro

3. Jan 2021: Review of the Emerging Evidence Demonstrating the Efficacy of Ivermectin in the Prophylaxis and Treatment of COVID-19

4. 2008 - na anti-upalnu temu: Inhibitory effects of ivermectin on nitric oxide and prostaglandin E2 production in LPS-stimulated RAW 264.7 macrophages

5. Nov 2020: Ivermectin reduces coronavirus infection in vivo: a mouse experimental model

6. Role of ivermectin in the prevention of SARS-CoV-2 infection among healthcare workers in India: A matched case-control study

Itd, imam još ovoliko i više, ali ti ovo, kao uber-geek, umeš da nađeš i sam ako te interesuje, with your eyes closed - mnogi, nažalost, više ne mogu sa Google derankinzima, osim ako neće da prelistavaju i po stotine stranica (nagađam pošto ovo nije sa Googla).

Ovo su gore sve naučni radovi, tu i tamo dublji ili plići u fokusu, evo ti na kraju abstract drugog rada, Jun 2020, kad su, otprilike, i uključeni korisni idioti tipa raznih Reutersa, Bloomberga, MSM novinara, .... i krenule da im trzaju bale svaki put kad kažu "pet dewormer"

"... Although several clinical trials are now underway to test possible therapies, the worldwide response to the COVID-19 outbreak has been largely limited to monitoring/containment. We report here that Ivermectin, an FDA-approved anti-parasitic previously shown to have broad-spectrum anti-viral activity in vitro, is an inhibitor of the causative virus (SARS-CoV-2), with a single addition to Vero-hSLAM cells 2 h post infection with SARS-CoV-2 able to effect ~5000-fold reduction in viral RNA at 48 h. Ivermectin therefore warrants further investigation for possible benefits in humans....."

Tako, pri prim simptomima, .... ko zna, u US su korisni iditi od junior famrkologa po apotekama dobili naređenja da ignorišu Ivermectin recepte ako su za Covid čak i ako su ih napisali doktori sa 40 godina iskustva.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

mlatisa
Dobro, nemam više šta da dodam, odo da testiram neke tranzistore


A što testirati, zar be može da se veruje nekom na reč?


Ne razumem pitanje. Naravno da se sve mora testirati, kao što se i testira.


edit: iako mislim da znam zašto si me ovo pitao, da ispričam ovu pričicu, dakle trol.

Neću da pominjem firme poimence, recimo samo da se radi o verovatno najvećim proizvođačima mašina za poluprovodničku industriju, bene će verovatno znati o kome se radi, sem ako se nije pretvorio u paper pushera i nekod sitnog menadžera koji ceo dan u džakuziju ne radi ništa. Elem, tu kad nešto crkne, onda je to, brate, crklo, to su redovno neki milioni dolara štete, jer se sjabavaju kompletni waferi, ako ne uvate na vreme, baška što zastoji u proizvodnji čipova koštaju kao svetog petra kajgana, evo sad je ceo svet zbog toga stao, malte ne.

I dobro, sad, te mašine imaju plazma generator, što je u suštini prilično utegnuti RF pojačavač velike snage. I to koristi tranzistore koje pravi jedna isto prilično poznata firma, pa ih prodaje drugoj koja pravi te generatore, pa oni prodaju generatore trećoj koja pravi mašine za plasma etching i CVD, dakle za pravljenje čipova, pa ih onda prodaje jednoj velikoj i svima poznatoj firmi koja ima fabrike čipova, u kojima se isti prave uz pomoć tih mašina.

I onda ovi prvi u lancu reše da nešto malčice promene u receptu, i ne kažu nikome. Mislim, tranzistori rade, imaju gejn i snagu, šta ima veze što tu neki sitan parametar nije više baš u spec-u. Dok to ovima na kraju pomenutog lanca, usred procesa proizvodnje najvažnijeg čipa svih vremena za najbolji laptop svih vremena, ili za ono od čega se prave farme servera, ne krene da crkava. I da spaljuje wafere i da im sobaljuje proizvodnu liniju, pravi milione dolara štete u minuti.

Dobro, sad malo namerno dramim da bih mojoj firmi digao cenu, ali ovo se zaista desilo.

I onda su došli kod nas, ovi drugi u nizu, pošto su oni baš najebali, bili žrtveni jarac, da im pomognemo, jer smo za to bili specijalci. Uglavnom, mi smo im razvili test za tranzistore koji pronalazi i eliminiše problem koji su imali. Zašto mi a ne ovi koji tranzistore prave, jasno je, njihov QA kurcu nije valjao, ovi što su kupovali tranazistore im više na reč nisu verovali, a i ta firma je ubrzo kupljena od strane druge, a ova od strane treće i nije im se verovalo da oni to mogu da isprave. Trebalo je neovisno testiranje.

I onda je ova firma na kraju lanca, koja je svima dobro poznata, u kamenu uklesala da se svaki tranzistor koji dolazi od ovih proizvođača tranzistora na početku lanca ima testirati po našoj metodi, pa tek ako prođe test, sme da uđe u generator u firmi dva, pa u mašinu za čipove u firmi tri, i tek onda u njihovu halu gde se prave njihovi dragoceni čipovi. I ko to pravilo prekrši, keva mu kurva. Tako, eto, i mali Paja daje važan doprinos svetskoj poluprovodničkoj industriji, čudnim spletom okolnosti, i uz nešto malo zanatskog činodejstvovanja.





angie01 angie01 17:58 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...


Jebem mater antivakserima ne lagano, nego baš onako, svojski jako.


pa i burn a bitch isto tako kaze-imate vakcinu, hebite se,...a nista nije uradila po zakonu koji poastoji, da se spreci ovakva tragedije, dapace, njena ekipa je zamajavla razlicitim neistinama i jos stvorila sveopsti haos, a sada ispada da su krivci oni koji nemaju poverenje,...a fakat, jos uvek su stvari nejasne, strucna javnost u celom svetu daje oprecne podatke, istrazivanje vakcine jos uvek traje- ono sto sepouzdano znajeste- da mere daju rezultate.

isto mi nije jasno-kako bilo ko ocekuje, narocito sa ovakvim okolnostima, da svi jednako razmisljaju i sastavljaju sliku, to bi pre svega podrazumevalo da svi imaju isti stepen obrazovanja, razumevanja, informisanosti, svesti,...zato se ovakve situacije i resavaju sistematcki, a ne pojedinacno, kao i bilo koja nepogoda.
mariopan mariopan 18:00 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

magnus
Ali jeste način da se zaustavi najteži oblik bolesti i to se do sada pokazalo kao tačno. Kad već nismo mogli da sprečimo, na šta se taj zakon, zapravo odnosi, onda bar da lakše lečimo, da bude lakši oblik pa da stignu na red da se leče i bolesnici od karcinoma, dijabetisa, respiratornih bolesti, bubrežnih, koronarnih, vaskularnih...itd.

Dobro, ali tako čovjek štiti samog sebe , ne može baš tu puno država da se meše. Mislim ako doneseš takav presedan sutra neće biti problem samo nevakcinisani, nego i oni koji sedaju na ladan beton, izlaze mokre glave u grad , stoje na propuhu, piju kavu natašte , puše , piju pelinkovac "protiv svega " . odaju goli bubrega , voze motor... dodaj šta sve nije zdravo. a bolesnici od dijabetesa i kardiovaskularnih bolesti da su pazili na prehranu, redovno trenirali , manje se sekirali i vodili miran život imali bi puno veće statističke šanse da izbjegnu bolnicu. po tebi netko treba da se cjepi i misli na druge zato što su oni pili ,pušili ,najslašđe im bilo presoljeno pečenje, jurili kurve i radili privatni poso od jutra do mraka pa sjebali srce , žile i metabolizam


Da ovo pročitaju moje drugarice iz firme popadale bi od smeha...kakav ti život zamišljaš da smo mi imali ovde u poslednjih 30 godina? Jako bih volela da je bio takav pa bih onda stvarno znala od čega mi je, bre, sve ovo. I lečila bih se kamilicom i bajanjem ko sav normalan svet.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:01 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

omega68
Pa sam si to napisao kad si me banovao na prethodnom blogu, magarčino

To je bilo na dan, a i sad je možda na dan ili sedam dana, glupane.

Mada...



Jok, rekao si trajno banovan. Jebote, ti lečiš ljude po selu a ne sećaš se šta si sam napisao pre nedelju ili dve dana. Nije čudo što nisi mogao da upišeš medicinski fakultet, koji je izrazito bubački.

Nema veze, milosti ne tražim niti bih vam je dao, tako da možeš da uživaš u svojim blogovima bez mene. I da maksi popušiš đoku.
maksa83 maksa83 18:07 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Napadaju ga zato što je jako jeftin pa u njemu nema profita za farmako-mafiju.

Farmakomafija NIKAD nije imala problem da nasvira cene leka ako se ispostavi da je baš tražen. Da zanemarimo onog Šipca Škreljija kog su uhapsili na kraju (nadam se da je sad nečija devojka u zatvoru i da mu se dečko zove Tyron i visok je 205 i težak 140kg), poslednji slučaj koji mi pada na pamet je lek za nešto sedmo za koji se ispostavilo da je neočekivan nusefekat da ublažuje simptome Alchajmera. Koštao je nešto tipa $25 kutija, a kada se ispostavilo ovo za Alchamera povučen je i vraćen pod novim imenom ali za $500.

Uostalom vidi šta rade sirotim dijabetičarima u Americi, kako diabetes postaje skoro pa (dizviniš na izrazu) pandemjska pojava tamo im jebu majku, ljudi umiru od ketoacidoze pošto se stiskaju za insulin jer nemaju više te pare. I to nema veze sa ponudom i potražnjom, prave ga sve lakše i sve jeftinije, ali ko vas jebe, crknite.

gedza.73 gedza.73 18:12 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ograda ti stoji, ne postoji dobar razlog da neki virus nestane leti.

Negde sam krajičkom zakačio kako Sunce leti uništi virus gripa (opet kažem stvarno nemam pojma)

Nisam baš razumeo šta ovde tačno hoćeš da kažeš ali postoje propusnice

Pušače pominjem usputno jer su među prvima bili za odstrel i njih su prvo ogradili (što je meni stvarno glupo i baš mi žao kad ih vidim da cvokoću napolju dok na brzinu ispijaju kafu... bez imalo ironije)
Ja stvarno nemam ništa protiv točka jer da nije točka sad bi sedeli u pećini dok bi apgrejdovani sabljozubi tiranosaurusi leteli oko nas. Ne mislim kako će od lične sa čipom da mi otpadne đoka, kako ti kažeš, ne mislim da je vakcina đavoljeva rabota (tu me malo buni jer nisam najbolje shvatio da li samo zapadne famraceutske kompanije zarađuju na vakcinama a Rusi i Kinezi ih poklanjaju ili svi naplaćuju) ali mislim kako će 'ponašanje mase tokom kovida' da bude zanimljivo štivo za budućnost kao i osnova za poneki restriktivni zakončić sa ponekom represivnom odredbom. Sve u opštem interesu.

maksa83 maksa83 18:17 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Negde sam krajičkom zakačio kako Sunce leti uništi virus gripa (opet kažem stvarno nemam pojma)

Grip je uglavnom zimski virus, tada se razmaše mada preživi i leto bez problema (ja sam onaj H1N1 fasovao 2 godine posle tadašnje pandemije). Covid je sličniji tzv. nazabu alias kijavici, a njih ima dve vrste - "zimski" rhynovirusi (najčešći virus u opticaju, oko 200 varijanti u svakom trenutku) i letnji enterovirusi koji su drugi najčešći virus posle ovog. Imaju slične simptome ali su zapravo različiti.
gedza.73 gedza.73 18:25 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

letnji enterovirusi koji su drugi najčešći virus posle ovog.


Eto to nisam znao. Jeste da leti obično nagrabusim jer mi opadne imunitet pošto plivam kao blesav pa mi pored gripa (žena me stalno ispravlja kako je to obična mala prehladica) koji zakuje grlo poizleću herpesi (valjda riš ventil).

Da ne ostane ono gore što sam napisao u vezi kovida i leta dobro je što si ispravio. A el možemo sad o komunistima?


maksa83 maksa83 18:31 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Jeste da leti obično nagrabusim j

Ja znam da sam preko nekoliko puta išao vrlo slinav na more i to posle dvadesete kada već kao uveliko imaš izgrađen imunitet. Od ovoga što deca donose iz vrtića/škole pokupim otpr. svaki peti.

Što me podseti, upravo sam shvatio da lumeni na vlasti svesno koriste decu i škole kao vektor zaraze.

Ti imaš beše neke one više kategorije, valjda neće biti problem da ih vežemo po deset za kamion pa od Horgoša do Grdelice i nazad.

A el možemo sad o komunistima?

Evo priznajem da sam se više razboljevao od tih sranja dok je Tito bio živ, čak su mi i one psorijaze po prstima i dlanovima (vrlo nezogodno, ispucala koža, rovovi, krvarenje) nestale nekoliko meseci pošto je on umro.
nikvet pn nikvet pn 18:31 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

srdjan.pajic

Mada me je dosta zaintrigirala ova tvoja serengeti metoda opšte vakcinacije, i već razmišljam kako bi to moglo stvarno da se obavi



Доста ла(х)ко. И јефтино.

(Само за Пајића и Добросављевићку)


UPUTSTVO ZA LEK

LASOVAK®

Proizvođač: VETERINARSKI ZAVOD “SUBOTICA” A.D.
Adresa: Beogradski put 123, Subotica, Srbija

6. NEŽELJENA DEJSTVA
Ponekad se prilikom primene vakcine raspršivanjem (aerosol aparatom) mogu javiti blage i prolazne
disajne smetnje, naročito kod mladih pilića.


И ето, у кинеском Кризном штабу досете се тога, туре ринфуз Синовак у атомизер па у вентилациони систем небодера, аеродрома, тржног центра, подземне, надземне... само пичи. И сваког јутра извештај на астал колико смо милиона јуче шприцали. Незамисливо?

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:32 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Negde sam krajičkom zakačio kako Sunce leti uništi virus gripa (opet kažem stvarno nemam pojma)

Grip je uglavnom zimski virus, tada se razmaše mada preživi i leto bez problema (ja sam onaj H1N1 fasovao 2 godine posle tadašnje pandemije). Covid je sličniji tzv. nazabu alias kijavici, a njih ima dve vrste - "zimski" rhynovirusi (najčešći virus u opticaju, oko 200 varijanti u svakom trenutku) i letnji enterovirusi koji su drugi najčešći virus posle ovog. Imaju slične simptome ali su zapravo različiti.



A i ne uništava sunce virus, nego se ljudi leti manje guraju u zatvorenim i slabo ventiliranim prostorijama, zato nema gripa leti (ima, ali mnogo manje).

maksa83 maksa83 18:36 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Eto to nisam znao. Jeste da leti obično nagrabusim jer mi opadne imunitet pošto plivam kao blesav pa mi pored gripa (žena me stalno ispravlja kako je to obična mala prehladica) koji zakuje grlo poizleću herpesi (valjda riš ventil).

Ako plivaš po bazenima to je ništa čudno. Prvo ne mora biti virus, može biti i alergija na njihovu hemiju, imam drugara koji puno pliva i trebalo mu je neko vreme da ukapira od kojih bazena zabalavi od kojih ne. Dodatno, bazeni su rasadnici virusa i bakterija. Pre neku godinu je neko dete iz razreda ovog starijeg organizovalo rođendan na nekom bazenu u Pančevu, sutradan su sva deca koja su bila na rođendanu desetkovana nekim stomačnim virusom koji je harao u to vreme. Što kažu - neko prdne u bazenu i eto tebi stafilokoke. Bazeni su z-l-o.
nikvet pn nikvet pn 18:38 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

srdjan.pajic

A i ne uništava sunce virus


Уништава још како, УВ спектар поготову али још боље их туче сувоћа. Поготову аеротрансмисивну екипу.
Ribozom Ribozom 18:42 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
To je manji problem kad su u pitanju vakcine protiv bolesti sa visokom stopm smrtnosti koje su ispitivane desetine godina, a mnogo veći problem kad je u pitanju kovid, gde svi koji smo se vakcinisali predstavljamo zamorce što se tiče dugoročnih posledica (a ni kratkoročne nisu zanemarive).


Да ли у пракси вакцинације постоје дугогочне последице које се не показују као краткорочне? Стварно не знам па питам. Да ли постоје проблеми приликом вакцинације који се могу показати после 5 или 10 година и да заиста буду нетривијални а да их данас нисмо свесни?


Vec drugi put postavljas ovo pitanje. Ajmo malo logike; usled bilo koje kontaminacije tela otrovima, posledice budu u kratkom roku. Najcesce odmah, ako izazovu neki sok u organizmu, eventualno u kracem periodu kao posledica pokrenute neke duze reakcije. Posle 2 ili 5 godina nema nikakve logike, osim ako taj otrov redovno unosis. Nije ti vakcina gorenje ves masina da radi koliko i garancija +1 dan.

To je svesno umetnuta prica antivaksera. Bila je i u vreme vakcine protiv svinjskog gripa, i evo ima prezivelih posle 10 godina. Zasto su pikovali dugorocne posledice? Pa ne mogu da kazu da ce gomila naroda poumreti odmah, jer dosta vakcinisanih znamo, a nesto nema grupnog sahranjivanja. Naravno da ima i onih, nazalost, koji ce umreti od nus pojava, ali to nije zastrasujuca brojka (ah da, reci ce:kriju). Drugo posle 5 godina cemo biti isto toliko stariji i malo bolesniji, pa cemo za isijas verovati da je posledica vakcinacije.


gedza.73 gedza.73 18:42 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ti imaš beše neke one više kategorije

Samo za prevoz putnika nemam. Tako da su deca bar od mene sigurna.


dok je Tito bio živ, čak su mi i one psorijaze po prstima i dlanovima (vrlo nezogodno, ispucala koža, rovovi, krvarenje) nestale nekoliko meseci pošto je on umro.

Ako si išao u ili blizu Kuće cveća možda je zbog toga. Tito Čumak na daljinu.


alselone alselone 18:44 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Vec drugi put postavljas ovo pitanje.


Postoji potpuno logično objašnjenje zašto dva puta pitam. A to je - ne znam odgovor.

Ako je tako kao što kažeš, odlično, probem dugoročnih posledica je rešen. Vakcinacija može da se nastavi nesmetano.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:46 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

nikvet pn
srdjan.pajic

A i ne uništava sunce virus


Уништава још како, УВ спектар поготову али још боље их туче сувоћа. Поготову аеротрансмисивну екипу.



To možda ako negde na otvorenom zalepiš šlajmaricu, ili istreseš nos na nešto, pa to sunce obasjava satima dok ne osuši i ubije virus. Za to bre mora ovaj moj krematorijum da se koristi, sa dva puta po metar specijalnih neonki sa živom koje zrače u određenom delu spektra, bar deset minuta. A za zaražavanje ti ne treba više od sekund samo ako se onom do tebe lepo uneseš u lice a nemate maske hirurške.
alselone alselone 18:46 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pa, nema rešenja.Prvo, bolest može da se vrati iako si preležao ili vakcinisao.Drugo, čak iako se izoluješ i zatvoriš, posle nekog vremena, moraš da otvoriš granice, i eto nove zaraze, sa novim sojem.


Ako je tako onda je strategija sa zatvaranjem potpuno pogrešna. Imala je smisla na početku dok nismo znali šta nas čeka i dok se morao smanjiti udar na bolnice, a koliko ima smisla danas, pitanje je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Bazeni su z-l-o.


Jeste, ja sam kao klinac dobio neku virusnu infekciju oka na bazenu (u Bečeju, još pamtim, ne pitaj šta smo mi iz Krnjače tražili čak tamo, umesto da se lepo kupamo u svojim govnima i kaloviti ili tašmajdanu). Jedva sam se spasao, kažu da je pretilo da oslepim.
omega68 omega68 18:49 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Milan Novković

Kome ti pričaš?
Gluvom šapućeš, ćoravom namiguješ i moralnim gnjidama prilaziš ljudskošću.
Evo vidi, jedan je čak pre srbin info znao za zaveru protiv ljudi
Према подацима Завода за статистику за раздобље мај-септембар 2021. у поређењу с 2020. годином код дјечака између 15 и 19 година забиљежен је пораст броја смртних случајева од 63 посто

LINK

Samo me interesuje kako će da izgleda posipanjem pepela kad se bude dokazalo da si ti i još po neko bili u pravu - vakcine samo stariji i bolesni ako su mlađi, ostali kolektivni imunitet preležavanjem
Институт Браунстон је непрофитна организација покренута маја 2021. усљед разорних посљедица реаговања власти на пандемију ковида од 2020. године и спремности дијела јавности и званичника да људима ускрате слободу и основна права у име управљања здравственом кризом. Мисија Института – у духу Декларације из Барингтона – је да се конструктивно ухвати у коштац с оним што се десило, разумије разлоге, открије и објасни алтернативе и спријечи да се слично понови. Оснивач и предсједник Института је Џефри Такер, а сарадници Џајанта Батачарја (Универзитет Станфорд), Доналд Будро (Универзитет Џорџ Мејсон), Ђиђи Фостер (Универзитет Нови Јужни Велс), Џорџ Гилдер, Мартин Калдорф (Универзитет Харвард), Џон Темни.
alselone alselone 18:49 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Nije samo to "preostalo", vakcinisanih daleko manje bude hospitalizovano, klinička slika bolesti je mnogo lakša kod vakcinisanih, smrtnih ishoda je značajno manje kod njih. To je sve lako merljivo i pokazano u praksi. Kad se gleda sa kliničkog aspekta to nije baš malo i pokazuje da vakcinacija itekako ima smisla.


Pa znam brate, i sam sam to rekao najmanje dva puta. Mislim, ako mi odgovoriš ovako, za šta me smatraš onda, za antivaksera?

Ubijem se da objasnim nešto od kompleksnijih pitanja vakcinacije i socijalnih posledica i neko mi odgovori sa "vakcine rade, šta se buniš". Smor.
alselone alselone 18:52 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Dobro, zašto bi iko napadao Ivermectin - efikasan lek koji je u širokoj upotrebi (ali za parazite), ljudi koji gaje stoku ga bukvalno kupuju i drže u kantama, i kupovaće ga dok god ima stoke, budućnost mu je svetla i apsolutno osigurana.

Da li je dosadašnja primena ivermektina bila samo u veterini?
maksa83 maksa83 18:54 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

, a koliko ima smisla danas, pitanje je.

Pa i danas imaš udar na bolnice. Dok se ne pojave neke od one dve magije sa redovnim bodenjem ili virus ne zatuče globalno dovoljno da ne mutira (nemam pojma da li je ovo moguće) mira biti neće. Svakako je neophodno da mu se minimizuje opticaj. Sad sam se setio (moguće da sam ti pominjao to nekad) mog prvog iskustva sa genetskim algoritmima - pročitao ja članak u Računarima, primio se ko majmun, sve napravio ko što piše i - ništa. Tačke veselo skakuću na bezbednoj udaljenosti od optimuma. Tvikuj ovo, tvikuj ono - ništa. (To je vreme pre Interneta, ne znaš ništa, nemaš koga da pitaš o tome, knjiga nema kod nas, u svetu postoji samo jedna, svar je potpuni novelty). I tako ja gledam ono i reko' "a da povećam drastično populaciju?". Povećam je sa recimo 20 jedinki na 300 i - BUM, sve magično krene da se dešava, mutacije, krosoveri, i to krene da konvergira.
maksa83 maksa83 18:56 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Da li je dosadašnja primena ivermektina bila samo u veterini?

Nije, davalo se i ljudima ali nikad za viruse. Ivermectin bi teorijski mogao da pomogne na tom najnižem nivou ali u koncentraciji 100x većoj od one koja se dozira ljudima, a to baš nije preporučljivo jer se creva ljušte i otpada sluzokoža, što su na teži način saznali oni koji su se samomedikovali.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:57 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

To je svesno umetnuta prica antivaksera. Bila je i u vreme vakcine protiv svinjskog gripa, i evo ima prezivelih posle 10 godina. Zasto su pikovali dugorocne posledice?



Tačno, ljude je najlakše uplašiti nečim strašnim što će se navodno desiti nekad u budućnosti, a možda i neće. Ne može da se proveri u tom trenutku kad to tvrdiš, i onda, ako si ubedjiv, usput si pročitao par sumnjivih radova i odgleda dekicu na jutjub klipu pa barataš terminima, iako ne razumeš to što pričaš, ljudi će da kažu pušti đaola, bolje da se ja ne vakcinišem, ko zna šta može da me strefi. Zato ja mislim da su ti tumači i agregatori "znanja" veliko zlo koje nas je snašlo.



milisav68 milisav68 18:59 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

mariopan

Jesam se zapitala, stvarno. I nemam pojma zašto nije? Da ne ugrozi slobodu jedne grupe ljudi gazi tu istu slobodu drugih ljudi. Slobodu da se leče i žive. Meni nije jasno zašto.

Zbog garancije da nema nuspojava, a za to je potrebno vreme, a pošto nema vremena, onda je sistem - daj šta daš, i zato niko neće da preuzme odgovornost i naredi obaveznu vakcinaciju, pogotovo zato što smrtnost nije velika kao kod nekih zaraznih bolesti.
alselone alselone 19:00 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pa i danas imaš udar na bolnice. Dok se ne pojave neke od one dve magije sa redovnim bodenjem ili virus ne zatuče globalno dovoljno da ne mutira (nemam pojma da li je ovo moguće) mira biti neće. Svakako je neophodno da mu se minimizuje opticaj.


E, odlično da si ovako postavio pitanje, a i nastavio komentar optimizacijom, pošto ako je ovako, a ne znam, zato sam i pitao koliki je udar na bolnice, stvar je onda u jednoj kompleksnoj multivarijabilnoj optimizaciji. Sa jedne strane imamo udar na bolnice i trebali bismo da smanjimo interakcije dok se ne desi nešto od one dve stvari, ali te interakcije imaju udar na školstvo i na privredu. Onda je potrebno uraditi jednu pareto optimizaciju i naći optimum po tih više faktora. Ali to nije ni malo jednostavno, pošto ako otvorimo škole, a ja sam za to, onda nam bilo koje drugo zatvaranje nema smisla pošto taj broj interakcija na nivou dana je sasvim dovoljan da napravi putanju od bilo koga do bilo koga drugog u par dana.

Priča sa genetskim je super, mogao bi napraviti drugi genetski kojim optimizuješ veličinu populacije prvog genetskog.

omega68 omega68 19:02 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

srdjan.pajic

A i ne uništava sunce virus


Уништава још како, УВ спектар поготову али још боље их туче сувоћа. Поготову аеротрансмисивну екипу.

Имај милости, он је ишао у школу за шлосере а сад се лечи на интернету
maksa83 maksa83 19:03 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Zbog garancije da nema nuspojava, a za to je potrebno vreme, a pošto nema vremena, onda je sistem - daj šta daš, i zato niko neće da preuzme odgovornost i naredi obaveznu vakcinaciju,

Eeeee, a smeo je onomad Knjaz.

Ovaj Knjaz v2.0 ne sme da se zameri debilima koje je sam filovao budalaštinama, trebaju mu kad dođe glasovanje. Ili mu bar treba da ne zaokruže onog tamo (Radule koji nipošto nije lud nego je proračunata pizda računa baš na taj pool idiota).
alselone alselone 19:03 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Nije, davalo se i ljudima ali nikad za viruse. Ivermectin bi teorijski mogao da pomogne na tom najnižem nivou ali u koncentraciji 100x većoj od one koja se dozira ljudima, a to baš nije preporučljivo jer se creva ljušte i otpada sluzokoža, što su na teži način saznali oni koji su se samomedikovali.


Kapiram. Znači, onda to nije samo lek za konje, kako se ciljano danas predstavlja kako bi se napravili potpunim budalama oni koji su ga koristili, nego generički lek koji se koristio i za ljude ali za neke druge slučajeve.
omega68 omega68 19:09 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Kapiram. Znači, onda to nije samo lek za konje, kako se ciljano danas predstavlja kako bi se napravili potpunim budalama oni koji su ga koristili, nego generički lek koji se koristio i za ljude ali za neke druge slučajeve.

Ма само за коње, мада је и мало за људе али не тај..., то..., него само тетки да донесем лек
Добар си алсе, добар
maksa83 maksa83 19:11 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

pošto ako otvorimo škole, a ja sam za to, onda nam bilo koje drugo zatvaranje nema smisla pošto taj broj interakcija na nivou dana

Tačno, ako su otvorene škole, a sada sam tek (kreten) shvatio da su svesno otvorili škole da bi deca bila vektor zaraze (ko ima decu zna kakve su vrtići i škole zapravo Petrijeve šolje, ali je fora što smo vremenom i mi na to imunizovani, a i jebeš nazeb, od toga retko ko najebe), dakle oni SVESNO korsite decu kao vektor zaraze, što je po meni popriličan zločin. SVI ljudi koje znam da su se zarazili u poslednjih nekoliko nedelja su pokupili to od dece koja su to donela iz škole.

Gedžo proveri osovine na kamionu, je l branik čitav, nije korodiralo hoće da izdrži jedno des' kanapa sa 100kg tereta svaki + 380kg za Čanka i Šešelja.
maksa83 maksa83 19:12 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Kapiram. Znači, onda to nije samo lek za konje, kako se ciljano danas predstavlja kako bi se napravili potpunim budalama oni koji su ga koristili, nego generički lek koji se koristio i za ljude ali za neke druge slučajeve.

Pa, ako tako hoćeš, da, ali to smo znali.

Drugi način da se to kaže je da su ovi koji su ga gutali gađali avione torpedima.
alselone alselone 19:13 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ма само за коње, мада је и мало за људе али не тај

Ja sam majkemi mislio da je to lek samo za konje. Tako je bilo agresivno nametano uverenje. I baš sam mislo - šta je sa tim ljudima da uzimaju lek za konje, jesu li normalni.

I onda danas bočno preletim preko nekog tvita u kom se Džo Rogan buni što su rekli da je lek za konje iako ga je on koristio, ali odlučim da istražim kasnije. Verovatno bih i zaboravio da niste ovde spomenuli, nije da su mi konjski lekovi u vrhu prioriteta.
omega68 omega68 19:17 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ja sam majkemi mislio da je to lek samo za konje. Tako je bilo agresivno nametano uverenje. I baš sam mislo - šta je sa tim ljudima da uzimaju lek za konje, jesu li normalni.

I onda danas bočno preletim preko nekog tvita u kom se Džo Rogan buni što su rekli da je lek za konje iako ga je on koristio, ali odlučim da istražim kasnije. Verovatno bih i zaboravio da niste ovde spomenuli, nije da su mi konjski lekovi u vrhu prioriteta.

Је л си озбиљан?
СТВАРНО ниси то знао, после свих Миланових, бенеових, мојих и осталих упињања да се води расправа ако ништа друго јер је нигде није било??
maksa83 maksa83 19:20 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ja sam majkemi mislio da je to lek samo za konje. Tako je bilo agresivno nametano uverenje. I baš sam mislo - šta je sa tim ljudima da uzimaju lek za konje, jesu li normalni.

Ne znam kako ti je promaklo, pričali smo o tome pre nekoliko nedelja. On jeste nastao kao stočni lek i prevashodno je stočni lek, i neko će ga prepisati ljudima ali ako imaš parazite tipa gliste, pantljičara, itd.

Neko je pustio buvu o Ivermectinu koji su prihvatile i amplifikovale frindž budale (npr. Nestorović je direktno kriv za navalu na ovdašnje veterinare, rek'o nikvet da ih je odjebavao svakodnevno, kao i Mirelina ćerka), srbin.info i sl. naučne institucije koje pričaju o magnetima u krvi i sl. budalaštinama.

Je l' bi se ti time samomedicirao?

Tako sam i mislo.
alselone alselone 19:20 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Tačno, ako su otvorene škole, a sada sam tek (kreten) shvatio da su svesno otvorili škole da bi deca bila vektor zaraze (ko ima decu zna kakve su vrtići i škole zapravo Petrijeve šolje, ali je fora što smo vremenom i mi na to imunizovani, a i jebeš nazeb, od toga retko ko najebe), dakle oni SVESNO korsite decu kao vektor zaraze, što je po meni popriličan zločin. SVI ljudi koje znam da su se zarazili u poslednjih nekoliko nedelja su pokupila to od dece koja su to donela iz škole.


Iz kog kog razloga da su ih otvorili, otvorili su ih i ja mislim da je to dobra odluka. Nije da sam je potpuno lako izgovorio, nisam, svestan sam da je to balans izmedju mnogo jako loših stvari, ali sam mišljenja da tako mora. Ako to već uradimo, sve ostalo je onda nebitno. Ostaje samo vakcinacija. Tu sam takođe mišljenja da za srpski narod trenutni procenat vakcinacije predstavlja uspeh. Dalje od toga veoma teško. Pritiskom, takođe veoma teško, a i koji pritisak to može da bude. Kovid propusnice? Nemaju smisla pošto i vakcinisani prenose a i jako mi se ne svidja ideja sa stanovišta ljudskih prava. Tako da je pravo pitanje šta u realnoj politici danas u Srbiji može da se uradi? Realno? Jedino mi pada na pamet neki šargarepa-pristup, da se ponovo daju pare ko se vakciniše.
alselone alselone 19:21 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

СТВАРНО ниси то знао, после свих Миланових, бенеових, мојих и осталих упињања да се води расправа ако ништа друго јер је нигде није било??

Iskreno se izvinjavam ali nisam tako detaljno čitao komentare, pogotovo kada se spominju neki lekovi koji nisu priznati ali eto rade.
milisav68 milisav68 19:22 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

srdjan.pajic
A za zaražavanje ti ne treba više od sekund samo ako se onom do tebe lepo uneseš u lice a nemate maske hirurške.

Ma možeš da ga pljuneš, ako je pre toga stuko pet-šest rakija, neće ništa da se desi :)

Ima tu više faktora, prvo ishrana, proleće, kreće svež vitamin C kroz voće i povrće (plus razni minerali), zatim, više sunca (jače UV zračenje), više vitamina D, više se otvaraju prozori, i više se boravi napolju, samim tim raste lepo raspoloženje - manje depresije i stresa, onda kreće školski raspust i godišnji odmori, i virus je blokiran na više nivoa.

Onda nastupa ladan beton i promaja :)
maksa83 maksa83 19:22 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

СТВАРНО ниси то знао, после свих Миланових, бенеових, мојих и осталих упињања да се води расправа ако ништа друго јер је нигде није било??

Omega tvoje budalaštine niko ne shvata ozbiljno od kad si upao u svoje o indijo zemljo faraona faze, Milan se samo napaja na malo upeglanijim frindž sajtovima od tih tvojih debilana.

Morao je neko to da ti kaže.
omega68 omega68 19:22 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pa, ako tako hoćeš, da, ali to smo znali.

Опет лажеш, мене си исмевао за ивермектин и србин инфо кад сам линковао.
Сутра ћеш за фијаско са вакцинама ладно да кажеш ,,али то смо знали''
Ако ниси, учлани се у неку странку, такви имају шансу за успех
angie01 angie01 19:23 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Bazeni su z-l-o.

Jeste


samo ako se ne odrzavaju dobro.
alselone alselone 19:23 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Je l' bi se ti time samomedicirao?

Tako sam i mislo.

Sigurno ne bih. Ali nije u tome stvar, stvar je u teškom medijskom spinu. Sada sam pogledao, CNN javlja kako je Džo Rogan, jedan običan komedijaš i voditelj radio emisije, uzeo lek za izbacivanje crva kod konja. Je l to vest?
maksa83 maksa83 19:25 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

angie01
samo ako se ne odrzavaju dobro.

Pa možeš ti da plivaš u 70%tnom rastvoru hlora ako voliš, samo nije ni to baš blagorodno.
maksa83 maksa83 19:25 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Sigurno ne bih. Ali nije u tome stvar, stvar je u teškom medijskom spinu. Sada sam pogledao, CNN javlja kako je Džo Rogan, jedan običan komedijaš i voditelj radio emisije, uzeo lek za izbacivanje crva kod konja. Je l to vest?

Ali to prevashodno JESTE lek za izbacivanje crva kod konja. Rekoh već, stočari ih imaju na kante.
omega68 omega68 19:26 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Omega tvoje budalaštine niko ne shvata ozbiljno, Milan se samo napaja na malo upeglanijim frindž sajtovima od tih tvojih debilana.


пропада ти ,,агенда'' и ,,наратив'', људи ти све мање верују, то видиш и сам и твоје фрустрације су све веће и веће.
Морао је неко то да ти каже
maksa83 maksa83 19:27 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Опет лажеш, мене си исмевао за ивермектин и србин инфо кад сам линковао.

Naravno da sam te ismevao, i ismevaću te dok god se budeš ispoljavao kao štetna toksična budala i prepisivao ljudima lekove.
angie01 angie01 19:28 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Neko je pustio buvu o Ivermectinu koji su prihvatile i amplifikovale frindž budale

eto, ja sam cula od dva lekara...jednog, odlicno poznajem...niti je budala, niti je ravnozemljas ni antivaxer.
alselone alselone 19:29 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ali to prevashodno JESTE lek za izbacivanje crva kod konja. Rekoh već, stočari ih imaju na kante.

Rogan kaže da mu je taj lep prepisao doktor.
angie01 angie01 19:30 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pa možeš ti da plivaš u 70%tnom rastvoru hlora ako voliš, samo nije ni to baš blagorodno.


pa toliko postotni rastvor hlora i rokaju u bazene tamo gde ne menjaju redovno vodu i ne vode racuna o higijeni.
maksa83 maksa83 19:32 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Rogan kaže da mu je taj lep prepisao doktor.

RIP Roganova pantljičara.

Inače ja sam njega voleo, sviđalo mi se to što radi, intervjui su mu bili sjajni kao i gosti, ali je poprilično prs'o.
nsarski nsarski 19:41 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

I baš sam mislo - šta je sa tim ljudima da uzimaju lek za konje, jesu li normalni.


Ima primera.

milisav68 milisav68 19:41 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83

Eeeee, a smeo je onomad Knjaz.

Ovaj Knjaz v2.0 ne sme da se zameri debilima koje je sam filovao budalaštinama, trebaju mu kad dođe glasovanje.

Onomad su drugi kraljevi i carevi naređivali, pa je Knjaz uradio isto što i oni.

Ovom v2.0 sa te strane (obavezne vakcinacije) nemam šta da zamerim.

Mislim, spisak zamerki je ogroman, a ovo nije za zamerku.
alselone alselone 19:43 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Razlog zašto nisam pratio priču oko ivermektina, čak i kada ste je vi ovde pričali, je taj da verujem da protivu virusa nema maginčnih lekova. Isto tako sam se smejao kada je farmakomafija pokušavala da progura Tamiflu za vreme svinjskog gripa.

Nema tu ništa, nema magičnih lekova, može samo priprema organizma i eventualno ako krenu veliki sekreti i sranja u plućima da se leči to.
alselone alselone 19:44 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ima primera.

Moja pokojna keva je stalno to imala u kući i nikad mi nije jasno da li se tako zove zato što se dobija od konja ili se koristi za konje.
maksa83 maksa83 19:48 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Moja pokojna keva je stalno to imala u kući i nikad mi nije jasno da li se tako zove zato što se dobija od konja ili se koristi za konje.

nsarski nsarski 19:54 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Ima primera.

Moja pokojna keva je stalno to imala u kući i nikad mi nije jasno da li se tako zove zato što se dobija od konja ili se koristi za konje.


Neki likovi koji imaju centar za rehabilitaciju od sportskih pvreda su mi ispričali. Ta "mast" (gel u stvari) se koristi i danas kod povrede konja. Pošto je koža konja deblja od ljudske, mast je napravljena da efikasnije prodire kroz kožu. E pa onda su je probali na ljudima i dobili odlične rezultate.
Ti u centru za rehabilitaciju ništa drugo ne koriste niti preporučuju (a ima tih preparata za povrede koliko hoćeš). Tako su mi oni rekli, i ja nemam razloga da sumnjam.

P.S. Veterinar in residence će bolje znati.
magnus magnus 19:54 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Anesteziologa je falilo i pre svega ovoga, oni su otišli u buljucima. Npr. tamo gde ih je ranije za dežuranje bilo određeno 4 ostao je samo jedan, ili nijedan, nego se snalaze i mole boga da ne zatreba.
zato što svi daju pare hirurgu/internisti/kardiologu a niko anesteziolugu i patologu , onda oni mučenici prvi begaju van , jer vani svi imaju samo plate , dok u ex ju uvjek postoje plate , nemonetarni prihodi, neoficijelni monetarni prihodi i trgovina utjecajem za lekare , tu najbolje prolaze oni u "komisijama " zatim hirurzi, kardiolozi ,internisti , ovi što krpaju šupak, pa što krpaju glave .. a anesteziologa i patologa ( koji radi na obradi uzoraka tkiva ) malo ko i da se seti ---
magnus magnus 19:59 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Да ли у пракси вакцинације постоје дугогочне последице које се не показују као краткорочне? Стварно не знам па питам.
izraelci više ne vakcinišu protiv TBC jer smatraju da povečava rizik od dijabetesa u sterijim godinama . Pitala prijateljica koja živi u Izraelu kad je dovodila djecu ovdje , rekli joj ako u kući nema bolesnih od tbc , NE .
angie01 angie01 20:09 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

zato što svi daju pare hirurgu/internisti/kardiologu a niko anesteziolugu i patologu , onda oni mučenici prvi begaju van , jer vani svi imaju samo plate , dok u ex ju uvjek postoje plate , nemonetarni prihodi, neoficijelni monetarni prihodi i trgovina utjecajem za lekare , tu najbolje prolaze oni u "komisijama " zatim hirurzi, kardiolozi ,internisti , ovi što krpaju šupak, pa što krpaju glave .. a anesteziologa i patologa ( koji radi na obradi uzoraka tkiva ) malo ko i da se seti ---



bene_geserit bene_geserit 20:14 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Ali to prevashodno JESTE lek za izbacivanje crva kod konja. Rekoh već, stočari ih imaju na kante.

Rogan kaže da mu je taj lep prepisao doktor.

I 90% antibiotika se potroši na stoku a ne na ljude. Tvojom logikom antibiotici prevashodno JESU lekovi za lečenje bakterija kod krava i pilića.
Ivermectin se masovno koristi u Africi kao anti-parazitik (kod ljudi, ne kod konja).

Ribozom Ribozom 20:15 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

angie01
... patologa ( koji radi na obradi uzoraka tkiva ) malo ko i da se seti ---





O-dli-can
alselone alselone 20:23 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

bene_geserit
alselone
Ali to prevashodno JESTE lek za izbacivanje crva kod konja. Rekoh već, stočari ih imaju na kante.

Rogan kaže da mu je taj lep prepisao doktor.

I 90% antibiotika se potroši na stoku a ne na ljude. Tvojom logikom antibiotici prevashodno JESU lekovi za lečenje bakterija kod krava i pilića.
Ivermectin se masovno koristi u Africi kao anti-parazitik (kod ljudi, ne kod konja).




Skoro sam video mapu prilično sličnu koja je glasila nešto kao "non-black majority in africa.
omega68 omega68 20:48 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Naravno da sam te ismevao, i ismevaću te dok god se budeš ispoljavao kao štetna toksična budala i prepisivao ljudima lekove

Остао је само тужни пајац што био нам је драг
( никад ником нисам преписивао лекове)
bene_geserit bene_geserit 21:04 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ivermectin je neverovatan lek. Idealan je za siromašne zemlje iz tropskih predela. Godišnje ga uzima 200-300 miliona ljudi.

Ivermectin, ‘Wonder drug’ from Japan: the human use perspective
alselone alselone 21:07 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

bene_geserit
Ivermectin je neverovatan lek. Idealan je za siromašne zemlje iz tropskih predela. Godišnje ga uzima 200-300 miliona ljudi.

Ivermectin, ‘Wonder drug’ from Japan: the human use perspective

Ovo je skroz naskroz druga perspektiva.
bene_geserit bene_geserit 21:09 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Je l' bi se ti time samomedicirao?
Tako sam i mislo.

Jel bi se ti samomedicirao bilo kojim lekom ? Ja ne bi ni jednim.
Koja je razlika između samomediciranja ivermictinom ili antibioticima ?
maksa83 maksa83 21:14 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Jel bi se ti samomedicirao bilo kojim lekom ? Ja ne bi ni jednim.
Koja je razlika između samomediciranja ivermictinom ili antibioticima ?


Ne bih se samomedicirao antibioticima.

Razlika je u tome što su antibiotici dokumentovan lek za bakterijske infekcije, a Ivermectin je dokumentovan lek za parazite. Ako bih nekako došao u suludu situaciju da sam primoran da se samomediciram antibioticima (otišao na pusto ostrvo na 6 meseci) svakako ne bih uzimao antibiotike kao lek za sunčanicu ili morsku bolest.
nikvet pn nikvet pn 21:31 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Хух...

Да, професоре, вет.масти су направљене да пенетрирају мноого дебљу кожу од људске па зато смрде, пеку, прљају али раде посо.

Ивермектин. Одличан антипаразитик широког спектра али неомиљен међу ветеринарима јер има нека лоша нусдејства. Одеш да решиш шугу стада оваца и резултат је ок, буквално сутра то је прошлост. Квака је у строго супкутаној апликацији. Ако звекнеш венозно шок је моменталан, често фаталан. Чобанин неће да каже да је лабаво држао, да је пијан-глув-глуп него - доктор је убио. Исто и код свиња против шуге али ређе, отпорнија је. Али зато код коза ни помислити. Код коња иде само перорално па је безбедно и популарно. Код паса то је лек избора против демодекса али уз озбиљан ризик од фаталног шока. Ако придодамо врло дугу каренцу на месо и млеко као и озбиљну сумњу на карциногене и тератогене ефекте јасно је да ће га сваки разуман ветеринар употребити као ultima ratio, никако полевати га наоколо.

И све то није сметња мом колеги Сави кад је поклеко. Самом себи одредио дозу као за великог овна али орално, први-трећи-пети дан. Каже горко у пм, просро се ко ласица али шестог дана рипио ко срндаћ.

И ајд сад буди паметан.
magnus magnus 21:36 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Više su mi na umu slobode o kojima su drugosrbijanci na svetskom nivou pričali sve ove godine i sad odjednom se pretvaraju u narodne falange.
a ne to je bila samo sloboda za pedere ili one koji su bar jebali pedera , nemoj generalizirat, nema slobode za konzervativne libertarijance oni su što bi komesari rekli , sitniburžoaska reakcija
maksa83 maksa83 21:37 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Каже горко у пм, просро се ко ласица али шестог дана рипио ко срндаћ.

Nije Sava blesav, sačekao da prođe lovna sezona, treba samo da se pazi da se vrati u prvobitni oblik pre aprila.
gedza.73 gedza.73 21:48 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa
a sada sam tek (kreten) shvatio da su svesno otvorili škole da bi deca bila vektor zaraze (ko ima decu zna kakve su vrtići i škole zapravo Petrijeve šolje, ali je fora što smo vremenom i mi na to imunizovani, a i jebeš nazeb, od toga retko ko najebe), dakle oni SVESNO korsite decu kao vektor zaraze,

Iskreno ne mogu da poverujem u ovo. Ima milion stvari da im se zameri a oko ove mislim da grešiš.

Leto je imalo dosta dobre rezultate, vakcinacija išla solidno, vrlo malo obolelih, ljudi se opustili, krenule su priče među roditeljima kako bi deca trebalo da se vrate u klupe, u Tutinu gde beše malo vakcinisanih su organizovali kombinovanu nastavu kao neku vrstu pritiska na druge oko vakcinacije...

Stvarno ne verujem. Ne bi dobili ništa a anulirali bi relativno solidno ponašanje tokom kovid krize.

Gedžo proveri osovine na kamionu, je l branik čitav, nije korodiralo hoće da izdrži jedno des' kanapa sa 100kg tereta svaki + 380kg za Čanka i Šešelja.

Aaaa taj kamion u kome se oni voze nema da vidiš. Oni su vozači a mi smo putnici u tzv. stočarima kojima se prevozi stoka. Mi sedimo pozadi






maksa83 maksa83 22:05 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Iskreno ne mogu da poverujem u ovo. Ima milion stvari da im se zameri a oko ove mislim da grešiš.

Što ne možeš da poveruješ? Srpski radikali skloni nečem monstruoznom? Pa to bi baš bilo prvi put. Mislim, tvoj predsednik trenutno abolira uzgajivača 6 hektara gandže, a policajca koji im je razbio operaciju su premestili iz odeljenja za drogu u odeljenje za ratne zločine pošto su ga treći put (bolesnog) cimali na poligraf, jer prva dva puta nisu bili zadovoljni razultatima.

Ne verujem da grešim, postoji tačka u kojoj su odlučili da neće ništa da zatvaraju i da je strategija da se svi zaraze. Do tada je bilo škole će vako, škole će nako, pola ovo pola ono parni dani neparni dani vakoćemonakoćemoneznamočekaj a onda odjednom - paf, otvaramo sve škole, svi idu u školu. Od dodatnih mera uvodimo tačno ništa, a Darija Kisić izlazi sa onom već čuvenom (ali slabo primećenom) izjavom koju ponavljam već peti put da bi "bilo kakvo zatvaranje bilo pasivno povlačenje pred virusom i usporilo zaražavanje". Ti mi sad ponudi neki alternativni način da to tumačim.

Dodatno, svakih nekoliko godina se početak škole posle zimskog raspusta pomeri za nedelju dana ako je u toku epidemija gripa (npr. baš je to bilo i 2020., znam tačno gde sam bio u tom trenutku, sedeo u kafitj u tržnom centru blizu italijansko slovenačke granice, žena i deca zuje po njemu i kupuju nešto, stiže poruka od drugara o produženju raspusta, reko' sad kad im saopštim), dakle zatvaranje škola je dokumentovana i primenjivana mera za kočenje i usporavanje virusne epidemije.

A o tome da su vrtići i škole rasadnici virusa ne moramo valjda da pričamo, to će ti reći svako ko ima decu a nije ih čuvala baba.

Ne bi dobili ništa a anulirali bi relativno solidno ponašanje tokom kovid krize.

Od solidnih ponašanja tokom krize oni imaju samo vrlo efikasnu i ekspresnu nabavku vakcine i organizaciju vakcinacije koja je npr. spram one u Americi (bar u početku je ova u Americi bila potpuni raspad kao u zemlji trećeg sveta) bila izvedena stelarno.

Ako zanemarimo glupiranja sa Nestorovićem (a ne treba, on je bio član KŠ do juna) ponašanje tokom prošlog leta tj. pred izbore je bilo sramotno, od onog masnog 0-1-2-0-1-0-1-1-1-1-2 laganja o mrtvima (nemoguće kada uporediš sa zemljama koje nisu mazale oko toga), preko onih NEMA NIKO NIGDE DIDE lokdauna za sirote penzionere koji imaju između 4 i 6 ujutru da obave ša treba, a sve zato što treba da se dese izbori - jedina stvar oko koje se SNS svaki put baš potrudi, bukvalno se samo time bave cele godine.

Tako da, ja ti (što kažu, i sopoštenjem) tvrd stojim da je to bila namerna i svesna odluka - da se deca isporazboljevaju, rašire to među sobom i odnesnu kući.

Ne znam da li je bilo jasno ali sa teškim govnima imamo posla.
milisav68 milisav68 22:44 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83

Tako da, ja ti (što kažu, i sopoštenjem) tvrd stojim da je to bila namerna i svesna odluka - da se deca isporazboljevaju, rašire to među sobom i odnesnu kući.

Ne znam da li je bilo jasno ali sa teškim govnima imamo posla.

Da su teška govna - jesu, ali ja to vidim ovako.

Oni:
- jel smo nabavili vakcine - jesmo, nećete da se vakcinišete - ne morate, zabole nas, mi imamo čime i kako nas da lečimo, a privreda ne sme da trpi, odnosno prikupljane poreza.
maksa83 maksa83 23:03 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

- jel smo nabavili vakcine - jesmo, nećete da se vakcinišete - ne morate, zabole nas, mi imamo čime i kako nas da lečimo, a privreda ne sme da trpi, odnosno prikupljane poreza.

To nije ono što je rekla Darija Kisić.

Da ponovim:

"Svako zatvaranje bi bilo pasivno povlačenje pred virusom i usporilo bi zaražavanje."

Ako se neko čudi kako joj je to izletelo nek ima na umu da je ceo Vučićev anturaž sastavljen od prilično glupih, bahatih, ali poslušnih ljudi. Za celu operaciju ti ne treba armija genija, treba ti par pametnih iza zavese za koje niko ne zna i armija budala koja ne postavlja pitanja nego bespogovorno izvršava. To ti je esencijalno SNS.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana