Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Kultura| Tehnologija

Блокирани

Jaril RSS / 05.12.2021. u 03:49

Најјачи бунт против било које власти јесте прочитати једну књигу недељно. 

Кад схватимо да свака власт било где у свету игра онако како гласачко тело свира, тад нам постаје јасно где лежи корен промена.

 

Бунт против културе која је формирала власт јесте продуктиван бунт.

Бунт против власти је јалов. Бунили смо се против Милошевића, скинули га и опет смо на истом месту. 

И тако ћемо тапкати у месту док год је култура која генерише власт иста.

Тек кад се буде развијала и унапређивала медијска култура, тек када сви гласачи буду умели да препознају реторичке и дебатне форе и финте, тек кад будемо умели да прозремо емотивну манипулацију и њене ефекте,

тек када се буде развијала и унапређивала политичка култура, тек кад будемо разумели разлику између племенског и системског друштва, 

тек тада ће игра бити разбијена и промењена. 

До тад, играмо исту игру, само мењамо стране.

 

 



Komentari (784)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:41 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

solo




p.s.

Cane sine, uvek imaš gde da se vratiš na slatko i vodu.
Kavi god da smo tvoji smo.
Kakav god da si naš si.

Čuvamo mi ovo ognjište za sve vas tamo. Dont vori!



Nemoj ti mnogo da seresh, znash!
solo solo 09:49 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

cane.srbljanovic
solo




p.s.

Cane sine, uvek imaš gde da se vratiš na slatko i vodu.
Kavi god da smo tvoji smo.
Kakav god da si naš si.

Čuvamo mi ovo ognjište za sve vas tamo. Dont vori!



Nemoj ti mnogo da seresh, znash!


Znam Cane, znam, a znam da i ti znaš

Sunce tuđeg neba,
Neće vas grijat kô što ovo grije;
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije.

Od svoje majke ko će naći bolju?!
A majka vaša zemlja vam je ova;
Bacite pogled po kršu i polju,
Svuda su groblja vaših pradjedova.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:59 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

solo
cane.srbljanovic
solo




p.s.

Cane sine, uvek imaš gde da se vratiš na slatko i vodu.
Kavi god da smo tvoji smo.
Kakav god da si naš si.

Čuvamo mi ovo ognjište za sve vas tamo. Dont vori!



Nemoj ti mnogo da seresh, znash!


Znam Cane, znam, a znam da i ti znaš

Sunce tuđeg neba,
Neće vas grijat kô što ovo grije;
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije.

Od svoje majke ko će naći bolju?!
A majka vaša zemlja vam je ova;
Bacite pogled po kršu i polju,
Svuda su groblja vaših pradjedova.



E kako mi idete na qrac, pa to nije normalno.
solo solo 10:36 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

E kako mi idete na qrac, pa to nije normalno.


Možda pomogne ono ko prva pomoć.



A kad stigneš vodiš je na ručak u Čekrčiće. Ima jaka kafana.
Za detaljnija uputstva kad se uljudiš i budeš dobar. Ako mi kurcu bude ćeif.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:42 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

solo
E kako mi idete na qrac, pa to nije normalno.


Možda pomogne ono ko prva pomoć.



Nije losh izbor. Bash imam ozbiljan razgovor sa njegovim dobrim drugom.

E...
solo


A kad stigneš vodiš je na ručak u Čekrčiće. Ima jaka kafana.
Za detaljnija uputstva kad se uljudiš i budeš dobar. Ako mi kurcu bude ćeif.


Koga? Tess? Bih ja ali iz toga se ziv ne izlazi, shanse su.
Moze neki Beograd, Veliki Rzav, Nis... tako negde... Na koliko-toliko sigurnoj teritoriji. Ili ovde... da se sazali kad vidi rachun.
solo solo 10:50 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

Nije losh izbor. Bash imam ozbiljan razgovor sa njegovim dobrim drugom.


Znam batice,znam



Bolje ide uz muzičku podlogu



Inače harmonikaš Čučuković tezgari u Čekrčićima.
tess1 tess1 10:59 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

A kad stigneš vodiš je na ručak u Čekrčiće.

:)

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 11:02 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

tess1
A kad stigneš vodiš je na ručak u Čekrčiće.

:)



A milo ti, a? Eh kakve ste vi shmizle.
tess1 tess1 11:12 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

A milo ti, a? Eh kakve ste vi shmizle.

A vidiš da je kao u igrici, napiše Čekrčići i dobije 1000 poena i dopunu energije. Šta drugo, kako se reaguje na ovakav blef? :)
solo solo 11:31 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

Šta drugo, kako se reaguje na ovakav blef? :)






shmoo shmoo 12:07 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

solo




p.s.

Cane sine, uvek imaš gde da se vratiš na slatko i vodu.
Kavi god da smo tvoji smo.
Kakav god da si naš si.

Čuvamo mi ovo ognjište za sve vas tamo. Dont vori!




Кафа, ракијица и вода су ти ОК, што би рекао Новак Ђоковић.

Али мени ово твоје слатко овако из даљине због кинеских наочара купљених на пијаци некако више изгледа к'о пребранац.

Али и то је ОК. Шта фали пребранцу? Једино што ћемо морати онда да пазимо да се не отуђимо једни од других још више када тај пасуљ тропрдац почне да дејствује по непријатељским положајима.

А јавно мњење (res publica) нам је ионако отишло у курац због ових друштвених мрежа.

Не смемо онда дозволити да нас још и пребранац раздваја.

Пребранац треба да нам послужи у тој мисији спајања људи различитих боја коже, вера, нација, полова и родова, политичких уверења и ставова, клубова за које се навија, ваксеризма и антиваксеризма, ђокизма и микизма итд.






solo solo 12:14 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

Али мени ово твоје слатко овако из даљине због кинеских наочара купљених на пијаци некако више изгледа к'о пребранац.


Cepane šljive.Bolje je samo kad u šljive stave orahe.

Šta znaju kineske đozluke o šljivama.

shmoo shmoo 12:18 05.12.2021

Re: Đe si ba Jaško

solo
Али мени ово твоје слатко овако из даљине због кинеских наочара купљених на пијаци некако више изгледа к'о пребранац.


Cepane šljive.Bolje je samo kad u šljive stave orahe.

Šta znaju kineske đozluke o šljivama.




То ти кажем за те Кинезе.

А 'оће и ораси да 'ватају... Онако мало... К'о лимунада... Од лимунтуса...

Похваљујем.

shmoo shmoo 10:32 11.12.2021

А у метроу све сами метросексуалци

cane.srbljanovic
solo
cane.srbljanovic
solo




p.s.

Cane sine, uvek imaš gde da se vratiš na slatko i vodu.
Kavi god da smo tvoji smo.
Kakav god da si naš si.

Čuvamo mi ovo ognjište za sve vas tamo. Dont vori!



Nemoj ti mnogo da seresh, znash!


Znam Cane, znam, a znam da i ti znaš

Sunce tuđeg neba,
Neće vas grijat kô što ovo grije;
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije.

Od svoje majke ko će naći bolju?!
A majka vaša zemlja vam je ova;
Bacite pogled po kršu i polju,
Svuda su groblja vaših pradjedova.



E kako mi idete na qrac, pa to nije normalno.








А тек када их упознаш уживо!!!

Братеееее!!!

Мораш бит' Бодисатва не би ли све то издржао!






solo solo 09:23 05.12.2021

translate

Блокирани


BANOVANI!
shmoo shmoo 11:43 05.12.2021

Светиславе, црни сине!

Jaril

Бунт против културе која је формирала власт јесте продуктиван бунт.

Бунт против власти је јалов.



То исто сам и ја причао још пре 20 година, одмах после 5. октобра.

Али џабе. Пусти снови.

Не волЕм баш нешто Басару нити ценим његове списатељске напоре, досадни су ми. Код њега поштујем само његове капацитете и физичке потенцијале гледе алкохола.

Ипак за ово што је изнедрио у снатрицама сопствених алкохолних испарења не могу му ставити никакву примедбу:


To vam je pa – što reko „naš narod“ – smočite. I tako će vam biti dok vam iz dupeta ne dođe u glavu da će tako biti sve dok se radikalno – ako treba i primenom sile – ne demontira već dibidus istruleli sistem. U suprotnom – i posle Vesića biće Vesić.



ЛИНК


И то је то. Иначе нам другачије ни 1000, ни 10 000, ни 100 000 ни милион бубњара неће помоћи.





freehand freehand 11:50 05.12.2021

Re: Светиславе, црни сине!

И то је то. Иначе нам другачије ни 1000, ни 10 000, ни 100 000 ни милион бубњара неће помоћи.

Što bi značilo da ste ti i Basara revolucionari u duši, spremni na primenu sile?
Jel problem samo da se definiše koji je to "sistem" koji biste da rušite silom?
Parlamentarna demokratija? Kapitalizam?
I šta biste uveli kad ovaj srušite?
shmoo shmoo 12:55 05.12.2021

Re: Светиславе, црни сине!

freehand
И то је то. Иначе нам другачије ни 1000, ни 10 000, ни 100 000 ни милион бубњара неће помоћи.

Što bi značilo da ste ti i Basara revolucionari u druši, spremni na primenu sile?
Jel problem samo da se definiše koji je to "sistem" koji biste da rušite silom?
Parlamentarna demokratija? Kapitalizam?
I šta biste uveli kad ovaj srušite?



Са Басаром се не дружим, чак ни у кафани, па ћеш за његову револуцију и шта после ње морати и њега да питаш.

Зашто онда то "ви"? Персираш ми?

Или си се опет зајеб'о па мислиш да ја делујем у склопу неке организације, групе, екипе, како то већ волите ви неки овде по Блогу Б92 да лепите етикете?

Ма јок, јебе ми се за све организације. Поготово за ове данас.

Ја спадам у оне неорганизоване.

Што ће рећи да сам само усамљени појединац и до сада у мом животу члан једино одавно покојног Социјалистичког савеза (што омладине, што радног народа) и само онако тек забаве ради и да ми брже прође време дрндам вуну и за ванпартијце и за организоване.






freehand freehand 13:00 05.12.2021

Re: Светиславе, црни сине!

Који то "ви"? Персираш ми?

Или си се опет зајеб'о па мислиш да ја делујем у склопу неке организације, групе, екипе, како то већ волите ви неки овде по Блогу Б92 да лепите етикете?

Ма јок, јебе ми се за организације. Поготово за ове данас.

Ti i Basara, pobogu. Njega si citirao, na njega se pozvao.
shmoo shmoo 13:04 05.12.2021

Re: Светиславе, црни сине!

freehand
Који то "ви"? Персираш ми?

Или си се опет зајеб'о па мислиш да ја делујем у склопу неке организације, групе, екипе, како то већ волите ви неки овде по Блогу Б92 да лепите етикете?

Ма јок, јебе ми се за организације. Поготово за ове данас.

Ti Basara, pobogu. Njega si citirao, na njega se pozvao.



Па ено рекох ти. Питај Басару за његову револуцију и за то шта после његове револуције.

Цитирао сам га само због трулог система са свим весићима у томе уназад дуги низ, барем 7-8, а можда и више, деценија.

(Он је беше био члан Демократске странке као и ти, је л' да? Па питај га, брате, ви сте бивши партијски другови. Ти си му сигурно блискији и дражи срцу него ја...)

А ако питаш само мене за моју револуцију и шта после ње?

Па како да ти кажем, а да не будем груб? Мораћу ипак...

Шта те боли курац шта ја мислим о револуцији уз примену силе чиме би се збрисао један систем иструлио до саме своје сржи, као и шта после те револуције и какав систем мислим да треба увести.

Знам поуздано да ти се сигурно не би свидело то што ја мислим па боље онда да ти и не кажем.

freehand freehand 13:09 05.12.2021

Re: Светиславе, црни сине!

Па како да ти кажем, а да не будем груб? Мораћу ипак... Шта те боли курац шта ја мислим о револуцији уз примену силе, шта после ње и какав систем увести.

Realno - nemam baš nikakve bolove kad si ti u pitanju. Ali pošto ovde iznosiš razne svoje stavove i snoviđenja, doduše jezgrovito, kratko i koncizno, nekad ne uhvatim baš nit i smisao pa rekoh hajd da pitam, čovek je inteligentan i duševan, neće mu biti teško da objasni.
solo solo 13:10 05.12.2021

Re: Светиславе, црни сине!

Па како да ти кажем, а да не будем груб? Мораћу ипак... Шта те боли курац шта ја мислим о револуцији уз примену силе, шта после ње и какав систем увести.


Dobro bre debeli što si tako grub.

Znaš da se ja ne petljam u akademska prepucavanja ali jesi probo sa toplim kupkama Umereno toplim zbog hemoroida.



I pazi na parket zbog prelivanja.

p.s.

A nemoj i mene da napušiš ali stvarno šta misliš o revoluciji bez primene sile se razme?
freehand freehand 13:12 05.12.2021

Re: Светиславе, црни сине!

.
shmoo shmoo 13:13 05.12.2021

Re: Светиславе, црни сине!

freehand
Па како да ти кажем, а да не будем груб? Мораћу ипак... Шта те боли курац шта ја мислим о револуцији уз примену силе, шта после ње и какав систем увести.

Realno - nemam baš nikakve bolove kad si ti u pitanju. Ali pošto ovde iznosiš razne svoje stavove i snoviđenja, doduše jezgrovito, kratko i koncizno, nekad ne uhvatimbaš nit i smisao pa rekoh hajd da pitam, čovek je inteligentan i duševan, neće mu biti teško da objasni.



Драго ми је за болове.

А ставоове и сновиђења овде износим као и било ко други, па ето и ти.

Не знам зашто би то мени онда било спочитавано?

Да нису овде неки ставови можда забрањени, а други дозвољени? Је ли' осведочени демократо?


freehand freehand 13:18 05.12.2021

Re: Светиславе, црни сине!

А ставоове и сновиђења овде износим као и било ко други, па ето и ти.

Не знам зашто би то мени онда било спочитавано?

Ko je tebi šta spočitavao?
Pitao sam za malo precizniju definiciju onoga što vidiš kao rešenje.
Nikakvog spočitavanja nije bilo. Nema razloga za to preventivno skvičanje, jer ćemo uz boljenje tvog kurca u dva komentara stići do zazivanja moderacije i zahteva za banovanje.
Nisi (i) ti valjda ta drukara koju traže po blogu?

shmoo shmoo 13:22 05.12.2021

Примена силе у ненасилној комуникацији

solo
Па како да ти кажем, а да не будем груб? Мораћу ипак... Шта те боли курац шта ја мислим о револуцији уз примену силе, шта после ње и какав систем увести.


Dobro bre debeli što si tako grub.

Znaš da se ja ne petljam u akademska prepucavanja ali jesi probo sa toplim kupkama Umereno toplim zbog hemoroida.



I pazi na parket zbog prelivanja.

p.s.

A nemoj i mene da napušiš ali stvarno šta misliš o revoluciji bez primene sile se razme?



Нисам ја никога напушио, само сам хтео Фрихенду да покажем да је у праву што за мене мисли да сам душеван човек па сам се заиста потрудио да будем нежан.

Ишао сам и ја на неке курсеве, није само Фрихенд.

Become More Assertive in Just Two Days!

А није мени лако, боли ме то, брате, боли... Када морам тиме да се бавим.

Но, шта да се ради (од Чернишевског)...

Неко ту мора и да копа док други само гледа и пљуцка у даљ када већ имамо само једну лопату, јбг. Па онда увек најебе онај млађи и по дефиницији морон.








П.С. - Шта ти мислиш, матори, када ће да се појави Ђиласово обезбеђење и да опет преузме контролу и над овим протестима као што су то урадили са оним "1 од 5 милиона" чиме ће се спровести лагано анестезирање накупљеног потенцијала за промене?

Типујем на највише још недељу-две до тог момента.

А ко зна, можда су већ и преузели, али све по 'ладу да их не познаду. И да се Власи не досете.

Јбг, иза сваког угла вреба Драган Којић Кеба.

Односно неки весићи, што рече Басара.

milisav68 milisav68 11:47 05.12.2021

3N

Zbog čega primatima ne isključuju elektriku oni u principu ionako retko čitaju a i to što čitaju krive stvari čitaju pa zašto im onda ne isključuju elektriku :)
solo solo 12:05 05.12.2021

Re: 3N

Zbog čega primatima ne isključuju elektriku oni u principu ionako retko čitaju a i to što čitaju krive stvari čitaju pa zašto im onda ne isključuju elektriku :)


Da se deda mraz ne naljuti Može da bude neeeeeeeprijatno.



A pošto si ljubitelj Milisave muzičke podloge i Božić Bate ....

milisav68 milisav68 12:32 05.12.2021

Re: 3N

solo

A pošto si ljubitelj Milisave muzičke podloge i Božić Bate ....

E, ne bilo ti zapoveđeno, okači ono - Za astalom, sitnu knjigu pišem - odnosno - Ne udaj se Rado, pošto numem sa telefona da postavim klip.
solo solo 12:36 05.12.2021

Re: 3N

E, ne bilo ti zapoveđeno




Sve za mog druga Milisava, vith great pležr što bi reko brat Cane.
shmoo shmoo 12:43 05.12.2021

Re: 3N

milisav68
Zbog čega primatima ne isključuju elektriku oni u principu ionako retko čitaju a i to što čitaju krive stvari čitaju pa zašto im onda ne isključuju elektriku :)



Да не би ишли у библиотеку. Овако имају интернет, сокоћала итд, па их књиге и не занимају.

Јбг, и гибони и бабуни и чимпанзе и орангутани итд. мајмуни су такође примати... Чак и ове гориле што пендрекају мирне демостранте по улицама.






milisav68 milisav68 13:21 05.12.2021

Re: 3N

solo
E, ne bilo ti zapoveđeno




Sve za mog druga Milisava, vith great pležr što bi reko brat Cane.

TOoooooooo!



ps.
Si vido,nema ništa dok se ne namigne :)
solo solo 13:25 05.12.2021

Re: 3N

ps.
Si vido,nema ništa dok se ne namigne :)


docsumann docsumann 13:39 05.12.2021

Re: 3N

giboni su carevi.

spajderman je trebao da se zove Džiboni



freehand freehand 12:40 05.12.2021

Jarile

... ti ovo nemoj da gledaš. Mnogo je strašno.

SRAMOTA - BLOKIRAN AUTOBUS SA SVIM ZALIHAMA KRVI U PANČEVU! Doktorka zabrinuta - "Situacija je jako nezgodna" (VIDEO)

KLIK
mariopan mariopan 13:03 05.12.2021

Re: Jarile

freehand
... ti ovo nemoj da gledaš. Mnogo je strašno.

SRAMOTA - BLOKIRAN AUTOBUS SA SVIM ZALIHAMA KRVI U PANČEVU! Doktorka zabrinuta - "Situacija je jako nezgodna" (VIDEO)

KLIK

njaooooo, pa zar oni nemaju fružidere?

Gde drže tu krv ceo dan dok stoje negde parkirani i prikupljaju je od donora?

Koji providan fazon, nema čega se nisu setili. Čitam takve providne nebuloze da ne znam kako se već sami sebi nisu smučili?
freehand freehand 13:07 05.12.2021

Re: Jarile

Gde drže tu krv ceo dan dok stoje negde parkirani i prikupljaju je od donora?

Misliš - gde drže SVE ZALIHE KRVI U PANČEVU?
Pa u autobusu, pobogu. Pitaj Jarila i Lupinga, i oni će ti reći da je to normalna stvar.
mariopan mariopan 13:12 05.12.2021

Re: Jarile

Pa u autobusu, pobogu.

looping looping 07:00 07.12.2021

Re: Jarile

freehand
Gde drže tu krv ceo dan dok stoje negde parkirani i prikupljaju je od donora?

Misliš - gde drže SVE ZALIHE KRVI U PANČEVU?
Pa u autobusu, pobogu. Pitaj Jarila i Lupinga, i oni će ti reći da je to normalna stvar.

Znači, blokada je uspela. Svaka čast.

Gde je nacionalni heroj crni da izudara lažljivu doktorku?
freehand freehand 09:14 07.12.2021

Re: Jarile

looping
freehand
Gde drže tu krv ceo dan dok stoje negde parkirani i prikupljaju je od donora?

Misliš - gde drže SVE ZALIHE KRVI U PANČEVU?
Pa u autobusu, pobogu. Pitaj Jarila i Lupinga, i oni će ti reći da je to normalna stvar.

Znači, blokada je uspela. Svaka čast.

Gde je nacionalni heroj crni da izudara lažljivu doktorku?

Ako pogledaš taj video moždaprimetiš da je doktorku sramota da odgovara na idiotskoa pitanja lokalnog SNS funkcionera koji se predstavlja kao "novinar". Nju je sramota, za tebe, botino, baš i ne verujem.
Pretpostavljam da iksreno veruješ da se sve gradke zalihe krvi šetaju autobusom za terensko uzimanje krvi od dobrovoljnih davalaca. Mislim, to je taj nivo inteligencije.
looping looping 09:33 07.12.2021

Re: Jarile

freehand
looping
freehand
Gde drže tu krv ceo dan dok stoje negde parkirani i prikupljaju je od donora?

Misliš - gde drže SVE ZALIHE KRVI U PANČEVU?
Pa u autobusu, pobogu. Pitaj Jarila i Lupinga, i oni će ti reći da je to normalna stvar.

Znači, blokada je uspela. Svaka čast.

Gde je nacionalni heroj crni da izudara lažljivu doktorku?

Ako pogledaš taj video moždaprimetiš da je doktorku sramota da odgovara na idiotskoa pitanja lokalnog SNS funkcionera koji se predstavlja kao "novinar". Nju je sramota, za tebe, botino, baš i ne verujem.
Pretpostavljam da iksreno veruješ da se sve gradke zalihe krvi šetaju autobusom za terensko uzimanje krvi od dobrovoljnih davalaca. Mislim, to je taj nivo inteligencije.

Evo, naterao si me da opet pogledam snimak i ne vidim da je ženu sramota da odgovara na pitanja.
Ali to je kod tebe karakteristično, da uvek tumačiš kako tebi odgovara i onda to proglašavaš za evidentnu istinu. Tako i proglašavaš ljude botovima i čime još ne. Najvažnije je da je tebi lepo jer si nahranio svoj ego.

PS.
Ti bi da nađeš grešku a greška je u tome da to verovatno nije čitava zaliha krvi.
Ali to ne menja suštinu snimka.

freehand freehand 09:38 07.12.2021

Re: Jarile

Evo, naterao si me da opet pogledam snimak i ne vidim da je ženu sramota da odgovara na pitanja.
Ali to je kod tebe karakteristično, da uvek tumačiš kako tebi odgovara i onda to proglašavaš za evidentnu istinu. Tako i proglašavaš ljude botovima i čime još ne. Najvažnije je da je tebi lepo jer si nahranio svoj ego.

Mislim da treba da pogledaš još jednom šta je pitana i šta i kako ona odgovara.
Što se "ljudi" koje proglašavam botovima tiče - to su samo oni koji su zaluđeni sopstvenim političkim izborima spremni da žmure na najluđe i najbesramnije poteze svojih političkih idola i kao papagaji ponavljaju naučene floskule.
Sa tobom je problem što si pristojan čovek i u stvarima koje se ne tiču ovdašnje političke scene imaš sasvim razumne stavove. Utoliko mi je teže da te razumem.
Misliš li zaista da se "sve zalihe krvi" vozaju tako kroz najavljene blokade? Kao ona baba ane brnabić što nije stigla na ručak?
mariopan mariopan 09:39 07.12.2021

Re: Jarile

looping
freehand
Gde drže tu krv ceo dan dok stoje negde parkirani i prikupljaju je od donora?

Misliš - gde drže SVE ZALIHE KRVI U PANČEVU?
Pa u autobusu, pobogu. Pitaj Jarila i Lupinga, i oni će ti reći da je to normalna stvar.

Znači, blokada je uspela. Svaka čast.

Gde je nacionalni heroj crni da izudara lažljivu doktorku?

A gde si ti bio da tamo biješ narod, na licu mesta, zajedno sa onim batinašima koje sada ovde braniš, iza bagera, u službenim kolima, naoružan palicama i čekićima, pa da ih odbraniš od "nasilnika" Crnog?

Što ih braniš ovde, trebalo je da budeš tamo, junački da vitlaš čekićem i da razbijaš glave da ta doktorka ima posao?

Ovako je ispalo baš bezveze, došli su da biju pa dobili batine....i ti sad kukaš ovde? I podmećeš "jadnu doktorku"? Nemate neku majku sa bebom, babu koja ne stiže na ručak...?

Krivo ti je što su protesti, kada nije bilo provokatora i batinaša prošli mirno, bez razbijenih glava?

Ili šta? Čemu ovakav komentar o "Crnom" i "prebijanju"?

Siledžija je dobio batine, šta tu nije jasno?

freehand freehand 09:45 07.12.2021

Re: Jarile

A gde si ti bio da se tamo, da biješ narod, na licu mesta, zajedno sa onim batinašima koje sada ovde braniš, iza bagera, u službenim kolima, naoružan palicama i čekićima, pa da ih odbraniš od "nasilnika" Crnog?

U subotu u podne je ispred JKP Higijena u Pančevu bilo parkirano dvadeset automobila. Pola dva, pred protest, u svaki je ušao vozač sa dve žene - svi zaposleni u panečvačkim komunalnim preduzećima. Zadatak im je bio da se "zaglave" u blokadi i da ond abesomučno trube, pšrotestuju i glume žrtve, nadajući se da će neko na bilo koji način fizički reagovati da bi se od toga napravila drama sa naglaskom "napada na žene".
Pa ti vidi šta je ta vaša naprednjačka kreativnost i dokle to ide.
looping looping 09:48 07.12.2021

Re: Jarile

A gde si ti bio da se tamo, da biješ narod, na licu mesta, zajedno sa onim batinašima koje sada ovde braniš, iza bagera, u službenim kolima, naoružan palicama i čekićima, pa da ih odbraniš od "nasilnika" Crnog?

Verovatno zato što smatram da rešenje nije u nasilju.

Siledžija je dobio batine, šta tu nije jasno?

A ti i tvoja banda ste tu da odredite ko je siledžija i ko treba da dobije batine?
A sprovešćete to u delo kad smenite vlast?

Lepi planovi.

Crnog stavi na predizborne plakate i onda reci narodu da je glup što glasa za ove koji trenutno vladaju.

Očigledno je da vi ovde ne razumete ni najosnovnije stvari. Lakše je malom detetu objasniti neke stvari nego vama.

looping looping 09:51 07.12.2021

Re: Jarile

Mislim da treba da pogledaš još jednom šta je pitana i šta i kako ona odgovara.
Što se "ljudi" koje proglašavam botovima tiče - to su samo oni koji su zaluđeni sopstvenim političkim izborima spremni da žmure na najluđe i najbesramnije poteze svojih političkih idola i kao papagaji ponavljaju naučene floskule.
Sa tobom je problem što si pristojan čovek i u stvarima koje se ne tiču ovdašnje političke scene imaš sasvim razumne stavove. Utoliko mi je teže da te razumem.
Misliš li zaista da se "sve zalihe krvi" vozaju tako kroz najavljene blokade? Kao ona baba ane brnabić što nije stigla na ručak?

Vlast se služi svim mogućim dozvoljenim i nedozvoljenim sredstvima.
Opozija (ako mogu tako da je nazovem) se služi svim mogućim dozvoljenim i nedozvoljenim sredstvima.

U čemu je tvoj problem. Hoćeš ferplej?
Da me ubediš da je jedna strana poštenija?
mariopan mariopan 09:54 07.12.2021

Re: Jarile

freehand
A gde si ti bio da se tamo, da biješ narod, na licu mesta, zajedno sa onim batinašima koje sada ovde braniš, iza bagera, u službenim kolima, naoružan palicama i čekićima, pa da ih odbraniš od "nasilnika" Crnog?

U subotu u podne je ispred JKP Higijena u Pančevu bilo parkirano dvadeset automobila. Pola dva, pred protest, u svaki je ušao vozač sa dve žene - svi zaposleni u panečvačkim komunalnim preduzećima. Zadatak im je bio da se "zaglave" u blokadi i da ond abesomučno trube, pšrotestuju i glume žrtve, nadajući se da će neko na bilo koji način fizički reagovati da bi se od toga napravila drama sa naglaskom "napada na žene".
Pa ti vidi šta je ta vaša naprednjačka kreativnost i dokle to ide.

A nema ih nigde da slikaju mene, takođe babu, jadnu i smrznutu na protestu i sa transparentom?

PRAVDA ZA BABE

freehand freehand 09:58 07.12.2021

Re: Jarile

A ti i tvoja banda ste tu da odredite ko je siledžija i ko treba da dobije batine?

Mogu ja da ti kažem ko je siledžija?
Znaš da je vučić još 2013. zavapio svojim lokalnim odborima da pita kakve mu to kadrovske predloge šalju kad nijedan ne može da prođe osnovnu bezbednosnu proveru?
Evo u Pančevu je zamenik direktora pijace ouđeni ubica. Pucao je čoveku u potiljak dok je klečao.
A čitava stranka sastoji se od osuđivanih kriminalaca, siledžija i silovatelja.
Evo još jednog primera: U pančevačkoj skupštini postoji dobornička grupa nastala tako što su se Belivukovi puleni otcepili od matične stranke. I TO sad odlučluje u gradu.
Gde živiš ti?
mariopan mariopan 10:05 07.12.2021

Re: Jarile

A ti i tvoja banda ste tu da odredite ko je siledžija i ko treba da dobije batine?

Nemam ja bandu ni siledžije, samo imam oči i vidim ko je tu batinaš, vidim ko je koga prvi napao i ko se tu branio, što ti očigledno nemaš, ali braniš bitange sa bagerom, štanglama i čekićima, u službenim kolima i na zadatku, verovatno plaćeni našim parama, iz opštinskog budžeta?

Nisio video da je taj što je dobio batine prvo DVA PUTA šutnuo u glavu crnog?
Mogao je vrat da mu polomi da momak nije bio snažan pa izdržao taj udarac, da je to bio neko stariji loše bi prošao. Samo srećom niko nije poginuo niti pao pod točkove bagera....a onda mu je momak uzvratio.

Došli su sa zadatkom, naoružani, i ti ih ovde braniš pa je jasno da su tvoji.
Ne možeš da sakriješ činjenice jer postoje snimci, da spinuješ i podmećeš, pa tako ta "moja banda" ne postoji, postoji narod koji su hteli da mlate i neko uzvratio.

To ti je krivo?

mariopan mariopan 10:21 07.12.2021

Re: Jarile

Verovatno zato što smatram da rešenje nije u nasilju.


To je za svaku pohvalu.

Pa zašto onda braniš ovde siledžiju koji je dobio batine a napadaš čoveka koji se branio? ? Budibogsnama.

Trebalo ga je naučiti da ne sme nikoga da bije a to je jedini jezik koji on razume.

Valjda je taj siledžija sad primio poruku i biće miran?

Eto, tako se brže i bolje uteruje mir nego da ga lepo zamolimo da ne bije narod.
freehand freehand 10:44 07.12.2021

Re: Jarile

Nemam ja bandu ni siledžije

Ti nemaš, ali zato dobri Looping ima najbolje moguće društvo:

Dejan Simeunović (40) zvani Simke, funkcioner Srpske napredne stranke u Pančevu, osuđen je odlukom Apelacionog suda na godinu dana zatvora jer je 15. novembra 2008. oko 4 časa ujutru ispred kafića „Šestica” na raskrsnici ulica Žarka Zrenjanina i Kraljevića Marka u Pančevu ubio Igora Birtaša.[/q

LINK

Obradović: Novi predsednik SNS u Čačku je Dejan Simeunović zvani Simke, direktor Zelene pijace u Pančevu


LINK

mariopan mariopan 11:05 07.12.2021

Re: Jarile

freehand
Nemam ja bandu ni siledžije

Ti nemaš, ali zato dobri Looping ima najbolje moguće društvo:

Dejan Simeunović (40) zvani Simke, funkcioner Srpske napredne stranke u Pančevu, osuđen je odlukom Apelacionog suda na godinu dana zatvora jer je 15. novembra 2008. oko 4 časa ujutru ispred kafića „Šestica” na raskrsnici ulica Žarka Zrenjanina i Kraljevića Marka u Pančevu ubio Igora Birtaša.[/q

LINK

Obradović: Novi predsednik SNS u Čačku je Dejan Simeunović zvani Simke, direktor Zelene pijace u Pančevu


LINK


Samo godinu dana za ubistvo?

A onaj glupi Velja Nevolja mleo ljude zabadava, mučio se, a mogao je 6 meseci da dobije ladno na finjaka? I posle da padne i neka funkcija, možda pravo u Skupštinu?

Što je jeftin život u Srbiji

freehand freehand 11:13 07.12.2021

Re: Jarile

A onaj glupi Velja Nevolja mleo ljude zabadava, mučio se, a mogao je 6 meseci da dobije ladno na finjaka? I posle da padne i neka funkcija, možda pravo u Skupštinu?

Belivuk je deo SNS, al su se malo posvađali oko plena i tala. Pa se otcepio.
mariopan mariopan 11:16 07.12.2021

Re: Jarile

freehand
A onaj glupi Velja Nevolja mleo ljude zabadava, mučio se, a mogao je 6 meseci da dobije ladno na finjaka? I posle da padne i neka funkcija, možda pravo u Skupštinu?

Belivuk je deo SNS, al su se malo posvađali oko plena i tala. Pa se otcepio.

Jasno, samo mi je čudo što se trudio da zatre tragove nečoveštva, a mogao je lepo na sud pa da ga "kazne" a onda da avanzuje u hijerajhiji?
gvozden1 gvozden1 11:55 07.12.2021

Re: Jarile


A ti i tvoja banda ste tu da odredite ko je siledžija i ko treba da dobije batine?

Što si se bre toliko primio na Vučićevu propagandu?

Crni pa Crni.

To je dobro za Vučića, njemu je Crni došao ko kec na desetku da telali, a šta je s tobom?

Taj bagerista je svesno išao u konflikt, kad ideš da rasturaš demonstracije, to je konflikt.
On odlučio, otišao, i u konfliktu koji je sam izazvao i na koji je bio spreman, dobio po pi**i.

I sad ga ti nešto žališ?

Pravno nije u redu udariti bilo koga, politički takođe, ali ljudski, pa baš me zaboli što je neki majmun dobio po labrnji.

A priznaj, jeste ga Crni dobro voštio.

Dal bi opet smeo u bager pa na Crnog? :)
looping looping 12:13 07.12.2021

Re: Jarile

mariopan
Verovatno zato što smatram da rešenje nije u nasilju.


To je za svaku pohvalu.

Pa zašto onda braniš ovde siledžiju koji je dobio batine a napadaš čoveka koji se branio? ? Budibogsnama.

Trebalo ga je naučiti da ne sme nikoga da bije a to je jedini jezik koji on razume.

Valjda je taj siledžija sad primio poruku i biće miran?

Eto, tako se brže i bolje uteruje mir nego da ga lepo zamolimo da ne bije narod.

Važi.
Od sada ti određuješ ko je siledžija, šta je nasilje, kad je dozvoljeno nasilje, šta treba, šta se ne sme...
looping looping 12:19 07.12.2021

Re: Jarile

Nisi shvatio a izgleda ne vredi objašnjavati.

Sutra

gvozden1

A ti i tvoja banda ste tu da odredite ko je siledžija i ko treba da dobije batine?

Što si se bre toliko primio na Vučićevu propagandu?

Crni pa Crni.

To je dobro za Vučića, njemu je Crni došao ko kec na desetku da telali, a šta je s tobom?

Taj bagerista je svesno išao u konflikt, kad ideš da rasturaš demonstracije, to je konflikt.
On odlučio, otišao, i u konfliktu koji je sam izazvao i na koji je bio spreman, dobio po pi**i.

I sad ga ti nešto žališ?

Pravno nije u redu udariti bilo koga, politički takođe, ali ljudski, pa baš me zaboli što je neki majmun dobio po labrnji.

A priznaj, jeste ga Crni dobro voštio.

Dal bi opet smeo u bager pa na Crnog? :)

Meni se čini da ova ekipa protivu Vučića svakim danom postaje sve primitivnija i primitivnija.

predatortz predatortz 12:32 07.12.2021

Re: Jarile

Meni se čini da ova ekipa protivu Vučića svakim danom postaje sve primitivnija i primitivnija.



Sad te stvarno ne razumem!
Od dolaska SNS na vlast, naša realnost su likovi sa kapuljačama, koji pored nezainteresovane policije, "obezbeđuju" inauguraciju predsednika (zašto, kad imamo jedinice civilne i vojne policije, kome to predsednik ne veruje?), tuku ljude koji koriste svoje ustavom garantovano pravo da izraze nezadovoljstvo, imamo psihopate sa fantomkama i bakljama koji zagađuju svaki javni događaj u ovoj zemlji, koji odašilju sliku o Srbiji kao nekoj kartel državi, a tebi su primitivni oni koji na to nasilje odgovore?!

Imamo grupu opasnih psihopata, koji su na mirne demonstrante krenuli bagerima, motkama, čekićima. Predsednik ove države je huliganom nazvao čoveka koji im je stao na put. Niko od huligana i ubica (jer svako ko je spreman da bagerom gazi nekoga ko ima suprotan stav od njegovog je ubica u najavi) nije priveden i tebi je to ok?

Pa, onda da ti kažem nešto prijatelju.
Ja sam postao priličan nihilista, matori cinik koji malo kome veruje i koga je teško pomeriti.
Ali, da mi neko krene bagerom na decu, na moje sinove, taman da se ni jedan promil ne slažem sa onim zbog čega su izašli da protestuju, kunem ti se u sve što mi je sveto da bi sva stečena znanja u vojsci, ratovima i drugim kriznim situacijama kojim sam bivao izložen, upotrebio da tu mraku sastavim sa crnom zemljom.

O tome treba da razmišljaju oni koji šalju majmune na našu decu, jer nas sa ratnim iskustvima, a koji nismo njihovi, ima mnogo više nego što bi njihova klošarska ekipica mogla da primi na svoja pleća.




looping looping 12:55 07.12.2021

Re: Jarile

Ja sam postao priličan nihilista, matori cinik koji malo kome veruje i koga je teško pomeriti.


A jel veruješ sebi kada kažeš:
ljude koji koriste svoje ustavom garantovano pravo da izraze nezadovoljstvo


Jel imaš ustavom zagarantovano pravo da izađeš na autoput?
Ali, da mi neko krene bagerom na decu, na moje sinove,

I još da povedeš decu sa sobom?

A onda da braniš decu od bagera?

Nešto ne štima u tvojoj priči.

Od dolaska SNS na vlast, naša realnost su likovi sa kapuljačama, koji pored nezainteresovane policije, "obezbeđuju" inauguraciju predsednika

Sa tim likovima poslovala je svaka vlast.
Od Miloševića preko Đinđića do današnjeg dana. Šta tu nije jasno. Ti si iznenađen? Ti likovi su oborili Slobodana Miloševića, praktično završili sa Đinđićem, žuti su morali da ih slušaju...
Sad znaš kome da se obratiš ako hoćeš da oboriš vlast, ali trebao si da znaš i ranije.

PS.
Ono što mene nervira u celoj priči je ogromna količina licemerja: "oni su lopovi, oni su siledžije, oni pribegavaju nasilju, oni zagađuju životnu sredinu, oni daju Kosovo... i na kraju: oni su ti koje treba srušiti sa vlasti".

PPS.
Sad svi lepo odskrolujte gore i ovoga puta sa razumevanjem pročitajte Jarilov blog.
Onaj ko je i dalje besan i hteo bi da bije nekoga posle čitanja - nije čitao sa razumevanjem.


PPPS.
Jarila za predsednika.
predatortz predatortz 13:05 07.12.2021

Re: Jarile


Jel imaš ustavom zagarantovano pravo da izađeš na autoput?


Čemu služi policija, ako će huligani da me sklanjaju sa puta?
Maskirane psihopate sa letvama i čekićima?
Po kom zakonu su oni dužni da obezbeđuju javni red i mir?



I još da povedeš decu sa sobom?

A onda da braniš decu od bagera?

Nešto ne štima u tvojoj priči.


Moji sinovi su već momčići. Nisu još išli, ali će brzo doći vreme da sami odu na neke proteste.

E, za tu situaciju rekoh:

Ko na njih pošalje majmune sa fantomkama, narko dilere, navijače, moraće da bude spreman na ono što napisah.

Jer, crvene linije moraju da postoje!

A ako moja deca budu narušavala javni red i mir, lomila, lupala tuđe, kršila grad, a ja i majka im ih tome nismo učili, pa se sretnu sa policijom i dobiju batine - na to reč neću reći.
gvozden1 gvozden1 13:07 07.12.2021

Re: Jarile


Jel imaš ustavom zagarantovano pravo da izađeš na autoput?

I ako nemaš, kako država rešava taj problem?
Tako što pošalje nekog majmuna sa bagerom da provocira, ili policiju?

Ko održava red u ovoj državi, majmuni sa bagerima?

Ne kapiraš koliko si sam sa sobom u raskoraku, jednom si sve nešto na note, svileno, pravna država, klinac palac, to kad treba osuditi opoziciju, a kad tvoji divljaju, onda ništa.

Pošao baja da provocira, naišao na većeg baju, sad plače.

Sisa.
looping looping 13:41 07.12.2021

Re: Jarile

A ako moja deca budu narušavala javni red i mir, lomila, lupala tuđe, kršila grad, a ja i majka im ih tome nismo učili, pa se sretnu sa policijom i dobiju batine - na to reč neću reći.

Onda ćeš se žaliti na državnu represiju.
E zato šalju huligane. I onda imamo huligane protiv huligana. A ovi prvi koji blokiraju saobraćaj tvrde da nisu huligani nego junaci. A ja na snimku video kako udaraju po autobusima i vozilima koja pokušavaju da prođu.
Čemu služi policija, ako će huligani da me sklanjaju sa puta?
Maskirane psihopate sa letvama i čekićima?
Po kom zakonu su oni dužni da obezbeđuju javni red i mir?

Ti narušavaš javni red i mir, i huligani narušavaju javni red i mir.

Cilj demonstranata je da naruše javni red i mir a pritužba protiv policije je zbog toga što nisu sprečili demonstrante i huligane da narušavaju javni red i mir.

looping looping 13:42 07.12.2021

Re: Jarile

Pošso baja da provocira, naišao na većeg baji, sad plače.


milisav68 milisav68 14:10 07.12.2021

Re: Jarile

looping

Jel imaš ustavom zagarantovano pravo da izađeš na autoput?

Nema ni bager, odnosno tačnije utovarivač.

Takva vozila ne smeju da se kreću u saobraćaju, već na posebnim vučnim vozilima.
gvozden1 gvozden1 14:13 07.12.2021

Re: Jarile

E zato šalju huligane

Država šalje huligane, i ti tu ne vidiš problem, nego ti je problem neki tamo Crni od koga ti ama baš ništa ne zavisi?

Čemu služi policija, crni lupinže?

Ako država ispravno koristi silu, nek se žali ko god hoće i kome hoće, država ne sme time da se vodi.

Stvarno gutaš te njihove spinove prilično naivno

Jel ti žao onog bizgova što ga Crni naduvao?

Ozbiljno te pitam?

Mislim, fin dečko, pošao u Platičevo da nekoj babi doveze drva, a ovi mu nisu dali da prođe, još ga i izudarali :)
predatortz predatortz 14:18 07.12.2021

Re: Jarile

looping
A ako moja deca budu narušavala javni red i mir, lomila, lupala tuđe, kršila grad, a ja i majka im ih tome nismo učili, pa se sretnu sa policijom i dobiju batine - na to reč neću reći.

Onda ćeš se žaliti na državnu represiju.
E zato šalju huligane. I onda imamo huligane protiv huligana. A ovi prvi koji blokiraju saobraćaj tvrde da nisu huligani nego junaci. A ja na snimku video kako udaraju po autobusima i vozilima koja pokušavaju da prođu.
Čemu služi policija, ako će huligani da me sklanjaju sa puta?
Maskirane psihopate sa letvama i čekićima?
Po kom zakonu su oni dužni da obezbeđuju javni red i mir?

Ti narušavaš javni red i mir, i huligani narušavaju javni red i mir.

Cilj demonstranata je da naruše javni red i mir a pritužba protiv policije je zbog toga što nisu sprečili demonstrante i huligane da narušavaju javni red i mir.



Možemo ovako izvrtati do sutra.
Činjenica je prosta - vlast šalje huligane na narod, Velje Nevole su poluge vlasti. To se mora menjati.
Onaj ko hoće da vlada strahom mora da okusi strah, onaj ko hoće da vlada palicom, mora da okusi palicu.

Sve između je, manje ili više, prihvatljivo za mene.
mariopan mariopan 14:27 07.12.2021

Re: Jarile

looping
mariopan
Verovatno zato što smatram da rešenje nije u nasilju.


To je za svaku pohvalu.

Pa zašto onda braniš ovde siledžiju koji je dobio batine a napadaš čoveka koji se branio? ? Budibogsnama.

Trebalo ga je naučiti da ne sme nikoga da bije a to je jedini jezik koji on razume.

Valjda je taj siledžija sad primio poruku i biće miran?

Eto, tako se brže i bolje uteruje mir nego da ga lepo zamolimo da ne bije narod.

Važi.
Od sada ti određuješ ko je siledžija, šta je nasilje, kad je dozvoljeno nasilje, šta treba, šta se ne sme...

Njaoooo pa nemoj da se ljutiš, ti si prvi počeo. Odredio si da je crni batinaš. Znači tebe treba da pitamo, da ne verujemo svojim očima?

Da je moj Žmu živ objasnio bi ti i malo više, o tom bageru, naprimer, i zašto se taj bager prevozi na kamionu sa pratnjom, od gradilišta do gradilišta i NE IDE PUTEM, sam, i ne sme da ga vozi osoba koja nema za to dozvolu niti sme da se kreće van gradilišta, pogotovo na njemu ne smeju da vise ljudi ili sede u kabini, kabina je samo za vozača....itd...itd... Zato što je ta mašina OPASNA u rukama neobučenog a narajcanog manijaka......vidiš koliko je zakona prekršio samo bagerista, ali mu ni dlaka ne fali jer je policija, sinhronizovano sa batinašima (jer su na istom poslu), nestala da ne mora da hapsi svoga, onog što je mnogo jednakiji od nas "jednakih" pred zakonom.

Bagerista nije dobio batine, jesi li to primetio? Niko ga nije ni pipnuo.

ON nikoga nije tukao pa niko nije tukao njega. A mogli su, kad već kažeš da su to bili "naši" batinaši, to ne vidiš?

Nema ništa primitivnije nego braniti one koji su se osili pa gaze i tuku druge ljude.

A ti misliš da je primitivno braniti se?

Pa nije, to je osnovno ljudsko pravo, uneto u sve zakone sveta.
mariopan mariopan 14:35 07.12.2021

Re: Jarile

A priznaj, jeste ga Crni dobro voštio.

Da se kladimo da im je ovo najteže palo?

gvozden1 gvozden1 14:46 07.12.2021

Re: Jarile

mariopan
A priznaj, jeste ga Crni dobro voštio.

Da se kladimo da im je ovo najteže palo?



Nema više 'imal ko jači' ima, Crni :)

Nego čitam upravo, kaže onaj Vučić, neću da šaljem policiju, jer je blokiranje puteva protivzakonito.

Pa gde ćeš da je šalješ, jadaniče, ako nećeš tamo gde se događaju protivzakonite stvari?

Pogubili se, i on i naš luping :)
mariopan mariopan 14:53 07.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
mariopan
A priznaj, jeste ga Crni dobro voštio.

Da se kladimo da im je ovo najteže palo?



Nema više 'imal ko jači' ima, Crni :)

Nego čitam upravo, kaže onaj Vučić, neću da šaljem policiju, jer je blokiranje puteva protivzakonito.

Pa gde ćeš da je šalješ, jadaniče, ako nećeš tamo gde se događaju protivzakonite stvari?

Pogubili se, i on i naš luping :)



edit

Lako ćemo mi sa lupingom, on je samo naivan i zaveden, vratiće se on u normalu čim se isključi pink, hepi, informer, alo i slični trovači uma. Nije on kriv, dušica jedna, samo je dobar pa im sve veruje.
mirelarado mirelarado 15:12 07.12.2021

Re: Jarile

Pogubili se, i on i naš luping :)


A kako i da se ne pogube? Pa to je taj siledžijski milje iz kojeg je glavni Vođa navijača i potekao. Kako onaj ko svaki bogovetni dan krši ustav i obezvređuje predsedničku instituciju prekoračujući ono što su mu ovlašćenja, može da se na taj ustav poziva? Dok smo potpisivali peticije po istim ovim pitanjima, on i njegova klika nisu se obazirali. Sad kad se problem izlio na ulice, ne znaju gde i kako da udaraju...
gvozden1 gvozden1 15:42 07.12.2021

Re: Jarile

Pa to je taj siledžijski milje iz kojeg je glavni Vođa navijača i potekao.

I još je tu.

Gledam neki snimak, ne znam da li ga ima na jutjubu, Vučić i neki navijači, u nekim restoranu nešto slave.

Ali ona tipična navijačka, huluganska atmosfera, sa onim specifičnim urlanjem, skakanjem, a tu je, naravno, i prestolonaslednik.

Na kraju se sve začini pucanjem iz pištolja.

Izgleda da je pištolj neki gasni, vazdušni, ali tu je pištolj i pucanje.

Predsednik Srbije!
petargli petargli 15:46 07.12.2021

Re: Jarile

Ako niste znali, Looping je u stvari Vladanka.
freehand freehand 15:46 07.12.2021

Re: Jarile

Bagerista nije dobio batine, jesi li to primetio? Niko ga nije ni pipnuo.

Pri tome ni vozač tog buldožera nije vozač, u stvari, nego je zamenik direktora komunalnog preduzeća.
Kao što novinar koji pokušava da natera doktorku u onom autobusu za transfuziju nije novinar, nego je službenik komubnalnog preduzeća.
Zajedničko im je da su govna, tu bar nema dileme.
petargli petargli 15:48 07.12.2021

Re: Jarile

Predsednik Srbije!

Aca Srbin! Srbenda, bre! A zamisli da je Rumun ili Rumunka daleko bilo?!
freehand freehand 15:49 07.12.2021

Re: Jarile

Gledam neki snimak, ne znam da li ga ima na jutjubu, Vučić i neki navijači, u nekim restoranu nešto slave.

Ali ona tipična navijačka, huluganska atmosfera, sa onim specifičnim urlanjem, skakanjem, a tu je, naravno, i prestolonaslednik.

Na kraju se sve začini pucanjem iz pištolja.

Izgleda da je pištolj neki gasni, vazdušni, ali tu je pištolj i pucanje.

Proslava rođendana Danila Vučića.
Lupinže, nisi prisustvovao?
mariopan mariopan 15:51 07.12.2021

Re: Jarile

petargli
Predsednik Srbije!

Aca Srbin! Srbenda, bre! A zamisli da je Rumun ili Rumunka daleko bilo?!

freehand freehand 15:52 07.12.2021

Re: Jarile

mirelarado
Pogubili se, i on i naš luping :)


A kako i da se ne pogube? Pa to je taj siledžijski milje iz kojeg je glavni Vođa navijača i potekao. Kako onaj ko svaki bogovetni dan krši ustav i obezvređuje predsedničku instituciju prekoračujući ono što su mu ovlašćenja, može da se na taj ustav poziva? Dok smo potpisivali peticije po istim ovim pitanjima, on i njegova klika nisu se obazirali. Sad kad se problem izlio na ulice, ne znaju gde i kako da udaraju...

Ovo sam ja pisao pre desetak godina na blogu. Nije bilo naročito popularno ovde, dapače.
Nikolići, Jorgovanke, Vučići i radulovići bili su skroz prihvatljive opcije, za razliku od svakog ko je išao uz nos većinskom hajpu.
mariopan mariopan 16:00 07.12.2021

Re: Jarile

freehand
Bagerista nije dobio batine, jesi li to primetio? Niko ga nije ni pipnuo.

Pri tome ni vozač tog buldožera nije vozač, u stvari, nego je zamenik direktora komunalnog preduzeća.
Kao što novinar koji pokušava da natera doktorku u onom autobusu za transfuziju nije novinar, nego je službenik komubnalnog preduzeća.
Zajedničko im je da su govna, tu bar nema dileme.

Za bageristu su odmah znali ko je on, ti ljudi se poznaju, iz istog su grada....ali ga ipak niko nije tukao, iako je bilo jasno da je to SNS kadar na zadatku i da je došao da gazi svoje sugrađane.

Ni tada ga niko nije napao.

Bravo za te ljude na protestu što su se uzdržali od nasilja.

Zato je jasno ko je ko, uzalud im botovi na zadatku.
mirelarado mirelarado 16:03 07.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
Pa to je taj siledžijski milje iz kojeg je glavni Vođa navijača i potekao.

I još je tu.

Gledam neki snimak, ne znam da li ga ima na jutjubu, Vučić i neki navijači, u nekim restoranu nešto slave.

Ali ona tipična navijačka, huluganska atmosfera, sa onim specifičnim urlanjem, skakanjem, a tu je, naravno, i prestolonaslednik.

Na kraju se sve začini pucanjem iz pištolja.

Izgleda da je pištolj neki gasni, vazdušni, ali tu je pištolj i pucanje.

Predsednik Srbije!


I taj siledžijski modus operandi primenjuje i prema svom narodu. A, s druge strane, koji ga god belosvetski moćnik, makar i kurtoazno, reda radi, primi, tronut je do suza, tipičan uvlakački, podanički mentalitet. Bez imalo državničkog dostojanstva. Blamira nas i ponižava na svakom koraku.
freehand freehand 16:04 07.12.2021

Re: Jarile

Za bageristu su odmah znali ko je on, ti ljudi se poznaju, iz istog su grada....ali ga ipak niko nije tukao, iako je bilo jasno da je to SNS kadar na zadatku i da je došao da gazi svoje sugrađane.

Ni tada ga niko nije napao.

Pa znali su i pre nekoliko meseci kad su menjali vlast u šapcu, kao što su u celoj Srbiji znali i ko je Nikolić, ko je Vučić, ko je Jorgovanka i kakvi će im prići ako osvoje vlast. Al to je ispričana priča, mada je ova količina razaranja u svakoj mogućoj sferi gotovo nezamisliva. Ono što su uradili u bezbednosnom i medijskom sektoru mala je maca u odnosu na ono što su uradilidruštvenom moralu i koliko su generacija trajno osaktili upravo u toj sferi.
gvozden1 gvozden1 16:04 07.12.2021

Re: Jarile

petargli
Predsednik Srbije!

Aca Srbin! Srbenda, bre! A zamisli da je Rumun ili Rumunka daleko bilo?!

Tu nacija ne igra ama baš nikakvu ulogu, predsednik Srbije je huligan.

gvozden1 gvozden1 16:09 07.12.2021

Re: Jarile

A, s druge strane, koji ga god belosvetski moćnik, makar i kurtoazno, reda radi, primi, tronut je do suza, tipičan uvlakački, podanički mentalitet. Bez imalo državničkog dostojanstva. Blamira nas i ponižava na svakom koraku.

Ovo najviše smeta.
Ne zna čovek dal da gasi televizor, da da pljuje na kretena, dal iz kože da iskoči.

Tu je da čuva nacionalno dostojanstvo, a on ga valja po blatu.

adviser adviser 16:13 07.12.2021

Re: Jarile

looping
A ako moja deca budu narušavala javni red i mir, lomila, lupala tuđe, kršila grad, a ja i majka im ih tome nismo učili, pa se sretnu sa policijom i dobiju batine - na to reč neću reći.

Onda ćeš se žaliti na državnu represiju.
E zato šalju huligane. I onda imamo huligane protiv huligana. A ovi prvi koji blokiraju saobraćaj tvrde da nisu huligani nego junaci. A ja na snimku video kako udaraju po autobusima i vozilima koja pokušavaju da prođu.
Čemu služi policija, ako će huligani da me sklanjaju sa puta?
Maskirane psihopate sa letvama i čekićima?
Po kom zakonu su oni dužni da obezbeđuju javni red i mir?

Ti narušavaš javni red i mir, i huligani narušavaju javni red i mir.

Cilj demonstranata je da naruše javni red i mir a pritužba protiv policije je zbog toga što nisu sprečili demonstrante i huligane da narušavaju javni red i mir.


Izvini, nemoj da se ljutiš!
Ja mislim da se ti zezaš, štaviše, zajebavaš.
Jer - ovo tvoje pisanije samo tako može da se shvati.
Nema druge!
docsumann docsumann 16:13 07.12.2021

Re: Jarile

Nisu još išli, ali će brzo doći vreme da sami odu na neke proteste.


jedan savjet, nek protestvuju za ono za šta vjeruju da vrijedi protestovati (ako i treba) samo nek budu oprezni prema ljudima koji vode proteste.



petargli petargli 16:15 07.12.2021

Re: Jarile


Predsednik Srbije!
Tu nacija ne igra ama baš nikakvu ulogu

Da se podvuče!

P.S. Mada bi umesto nacija trebalo da stoji eticka pripadnost ...
gvozden1 gvozden1 16:22 07.12.2021

Re: Jarile

petargli

Predsednik Srbije!
Tu nacija ne igra ama baš nikakvu ulogu

Da se podvuče!

Dobro si ovo iskombinovao pa podvukao :)

Mada, ova kombinacija bi bila ispravnija:

predsednik Srbije je huligan, tu nacija ne igra ama baš nikakvu ulogu.

Da podvučemo ipak ovu drugu, moju, kombinaciju?
:)
petargli petargli 16:23 07.12.2021

Re: Jarile

jedan savjet, nek protestvuju za ono za šta vjeruju da vrijedi protestovati, ako i treba, samo nek budu oprezni prema ljudima koji vode proteste.

Meni ova ograda od ljudi koje vode proteste nije bas logična. Valjda, neko treba da stane ispred protesta tj. vodi ih?! Ta zadrška tj. opreznost je ono što jebe naše koke a nije petao već nekoliko decenija.
petargli petargli 16:24 07.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
petargli

Predsednik Srbije!
Tu nacija ne igra ama baš nikakvu ulogu

Da se podvuče!

Dobro si ovo iskombinovao pa podvukao :)

Mada, ova kombinacija bi bila ispravnija:

predsednik Srbije je huligan, tu nacija ne igra ama baš nikakvu ulogu.

Da podvučemo ipak ovu drugu, moju, kombinaciju?
:)


petargli petargli 16:36 07.12.2021

Re: Jarile

Zašto Đilas ne stane na čelo ovih protesta i kaže vreme je Aco Srbine da odeš na deponiju istorije zajedno sa pratećom bandom kriminalaca? Evo, moja stranka izlazi samostalno na izbore i ja sam predsednički kandidat. Ako to uradi, evo ja javno obećavam da ću sve petom u dupe da glasam za njega.
docsumann docsumann 16:42 07.12.2021

Re: Jarile

petargli
jedan savjet, nek protestvuju za ono za šta vjeruju da vrijedi protestovati, ako i treba, samo nek budu oprezni prema ljudima koji vode proteste.

Meni ova ograda od ljudi koje vode proteste nije bas logična. Valjda, neko treba da stane ispred protesta tj. vodi ih?! Ta zadrška tj. opreznost je ono što jebe naše koke a nije petao već nekoliko decenija.


na suvuiše sam demonstracija učestvovao da ne bih znao o čemu pričam.

dakle, učestvujuj, protestuj, zahtjevaj, red je kad si mlad i prav, samo se ne oslanjaj mnogo na one koji se isture na čelo tih protesta.

treba li što više da napišem sem 5.oktobar.

a može i studentske demonstracije 9?. kad je Čeda bio na čelu organizacionag odbora, ili već kako...pa Lečić sa Terazija na barikadana plišane revolucuije, Vuk koji komanduje juriš s na balkona Narodnog ozorišta ...
mariopan mariopan 16:43 07.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
petargli
Predsednik Srbije!

Aca Srbin! Srbenda, bre! A zamisli da je Rumun ili Rumunka daleko bilo?!

Tu nacija ne igra ama baš nikakvu ulogu, predsednik Srbije je huligan.


Meni nije bitna nacija, samo neka je dostojan (dostojna) poverenja naroda i funkcije koju obnaša. Da nas ne bruka ovako, nepodnošljivo.

Nasmejala sam se na ono "Rumune i Rumunke" jer sam pomislila na Mariniku, koja će izgleda baš da mu sedne kao kost u grlo posle izbora, a on je još napujdao svoje kerove na nju da je rastrgnu. Pa je dobio kontra efekat. Zakon akcije i reakcije.
mariopan mariopan 16:48 07.12.2021

Re: Jarile

na suvuiše sam demonstracija učestvovao da ne bih znao o čemu pričam.

I ja znam o čemu pričaš i u pravu si. Nadam se najboljem ali se plašim onoga što može da bude.

Ali...(uvek to ali)...krajnje je vreme došlo i sada nam trebaju svi, ne možemo da biramo niti bi trebalo da tražimo dlaku u jajetu, da vse ustinjavamo na parove razbrojs, dok se ne sobali sa vlasti ova mafija.

Svi koji mogu da hodaju moraju da izađu i kažu da je dosta jer jeste dosta, ne može se više trpeti.

A onda neka izađu na izbore i neka nam Bog pomogne tada da ne bude to što misliš da može, i što znam da može da bude. Puj, puj, puj.
petargli petargli 16:51 07.12.2021

Re: Jarile

docsumann

Te demonstracije/revoluciju je morao neko da vodi inače ništa od toga se ne bi desilo! Da su ljudi čekali i insistirali na nekom Mesiji bezgrešnom niti jedan narodni protest se ne bi desio. Šta fali što je pokojni mitropolit Amfilohije bio na čelu narodnog protesta u Crnoj Gori? Da nije bio još bi vas Milo jahao.
petargli petargli 16:54 07.12.2021

Re: Jarile

I ja znam o čemu pričaš i u pravu si. Nadam se najboljem ali se plašim onoga što može da bude.

Šta može da bude - gore od ovoga? Pa ovo što je SNS je nešto najbliže Naci partiji. Sreća te mi nemamo potencijal ko Nemačka inače bi bilo isto.
docsumann docsumann 16:55 07.12.2021

Re: Jarile

petargli
docsumann

Te demonstracije/revoluciju je morao neko da vodi inače ništa od toga se ne bi desilo! Da su ljudi čekali i insistirali na nekom Mesiji bezgrešnom niti jedan narodni protest se ne bi desio. Šta fali što je pokojni mitropolit Amfilohije bio na čelu narodnog protesta u Crnoj Gori? Da nije bio još bi vas Milo jahao.


pročitaj još jednom šta sam napisao, ne vidim da je to u koliziji s ovim tvojim komentarom.

dakle, osnovno je - protestvuj!
petargli petargli 17:13 07.12.2021

Re: Jarile

docsumann

oprezni prema ljudima koji vode proteste

Ti si pozvao na opreznost prema ljudima koje vode proteste, a ja sam reagovao zasto je to bitno kada je protestu potreban vodja da bi protest imao nadu da bude uspesan.
zilikaka zilikaka 17:22 07.12.2021

Re: Jarile

Te demonstracije/revoluciju je morao neko da vodi inače ništa od toga se ne bi desilo! Da su ljudi čekali i insistirali na nekom Mesiji bezgrešnom niti jedan narodni protest se ne bi desio. Šta fali što je pokojni mitropolit Amfilohije bio na čelu narodnog protesta u Crnoj Gori? Da nije bio još bi vas Milo jahao.

Da, ali i u Crnoj Gori je povod za protest bio onaj zakon o verskim zajednicama.
Naravno da je svemu prethodilo opšte nezadovoljstvo vlašću koja je decenijama ustoličena radila šta je htela, al to je bila tačka preloma.
Slično i ovde drugim povodom. Ne znam na šta će ovo izaći ali ono što je meni dobro je što su protesti artikulisani, sa potpuno jasnim ciljem.

Izaći i generalno biti protiv vlasti, protiv Vučića, je pucanj sebi u nogu jer si osuđen na propast kad ne znaš šta tačno hoćeš.
A to šta tačno hoćemo mora da se razlikuje od onog koga tačno hoćemo. Ako jednom počnemo da raznišljamo da postoje neki okviri oko kojih se svi slažemo i koju svakaka vlast mora da poštuje, onda se seku krila svakom ko zajaši pa ga krene karta.

I da, trebalo bi održati i ovaj nepolitični deo ekipe koja je povela proteste i podsticati još drugih da se pojave, jer je jedino to poluga kojom se svaka vlast obuzdava.

Ovih dana gledam recimo Savu manojlovića i mislim se, da nam je jedan takav umesto Zagorke Dolovac...

E, dok ne bude došao takav il sličan na to mesto, neka nas povremeno i na ulicama
mariopan mariopan 17:45 07.12.2021

Re: Jarile

petargli
docsumann

Te demonstracije/revoluciju je morao neko da vodi inače ništa od toga se ne bi desilo! Da su ljudi čekali i insistirali na nekom Mesiji bezgrešnom niti jedan narodni protest se ne bi desio. Šta fali što je pokojni mitropolit Amfilohije bio na čelu narodnog protesta u Crnoj Gori? Da nije bio još bi vas Milo jahao.

Đilasu fali što ga je ovaj zaista ogadio narodu, govorim o ljudima koji se kolebaju. SNS glasači će glasati za poglavicu ali mnogo ljudi ne zna za koga da glasa.

Glasali bi za Mariniku ali kada vide iza nje Đilasa odustaju i krenu da tragaju za drugim kandidatom. To je šteta jer mislim da je Marinika vrsna političarka, hrabra i kulturna, neko ko bi trebalo da bude na značajnom mestu u našoj politici, ne negde u zapećku gde ne može ništa da uradi.

A desiće se da te glasove, upravo zato, dobije neko iz druge opozicione stranke, manje vredan, manje sposoban ili manje hrabar od nje, samo zato što nju vide kao njegovu produženu ruku i plaše se onih reči "tajkun, lopov, pokrao 619 miliona" što im je već u mozak zakucano. I tu se sada ništa ne može promeniti.

Zato bi oni morali da menjaju taktiku ako ne misle da im ova prilika propadne.

Recimo da se Đilas povuče sa čela stranke i prepusti Mariniki mesto?

Ako ne mogu lične sujete da ostave po strani onda ni oni nisu političari kakvi nam trebaju. To važi za sve opozicione stranke i njihove "lidere".

Ako neće da povuku korisne poteze radi dobrobiti same stranke i ciljeva koje zastupaju, naroda kome nešto obećavaju, onda je jasno da neće da puste kormilo jer stranku doživljavaju kao svoje lično "preduzeće" koje treba da im donese profit ako dođu na vlast?

I tu vlast po cenu svega ne ispuštaju iz ruku.

Dok sve sujete ne budu zadovoljene i dok se ne dogovre koliki je čiji deo? Zato još uvek nemamo ujedinjenu opoziciju, oni nisu u stanju da se dogovore jer jedni drugima ne veruju.

Kako onda da im ja verujem?

Oni nisu u stanju ni sebe da promene, razmišljaju na onaj isti način koji nas je upropastio, a nama obećavaju promene, samo da im damo glas?

Glasaću za nekoga iz opozicionog bloka ali još ne znam za koga. Videćemo.

edit

Ovoliko pisanije a ne napisah najvažnije

Glasam za Mariniku ako Đilas odstupi sa čela stranke.
freehand freehand 17:46 07.12.2021

Re: Jarile

treba li što više da napišem sem 5.oktobar.

Šta je sa petim oktobrom?
Demonstracije za očćuvanje narodne volje i uspostavljanje demokratije. Uspelo i jedno i drugo.
Oni sa mrvom razuma znali su da će i posle slobe vlast imati ljudi a ne anđeli. I sve što je došlo bilo je neuporedivo bolje od onoga što je bilo pre. A demorkatija je proces, nikakvo jednokratno dešavanje. Proces u kome je većina, eto, sebi dozvolila da opet na vlast dovede iste te uništitelje društva, al i - Bože moj. Ljudsko društvo do sada nije uspelo da smisli i primeni bolji način izbora i uspostavljanja vlasti.
U ovom slučaju sopstvene negacije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana