Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Kultura| Tehnologija

Блокирани

Jaril RSS / 05.12.2021. u 03:49

Најјачи бунт против било које власти јесте прочитати једну књигу недељно. 

Кад схватимо да свака власт било где у свету игра онако како гласачко тело свира, тад нам постаје јасно где лежи корен промена.

 

Бунт против културе која је формирала власт јесте продуктиван бунт.

Бунт против власти је јалов. Бунили смо се против Милошевића, скинули га и опет смо на истом месту. 

И тако ћемо тапкати у месту док год је култура која генерише власт иста.

Тек кад се буде развијала и унапређивала медијска култура, тек када сви гласачи буду умели да препознају реторичке и дебатне форе и финте, тек кад будемо умели да прозремо емотивну манипулацију и њене ефекте,

тек када се буде развијала и унапређивала политичка култура, тек кад будемо разумели разлику између племенског и системског друштва, 

тек тада ће игра бити разбијена и промењена. 

До тад, играмо исту игру, само мењамо стране.

 

 



Komentari (784)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

petargli petargli 17:47 07.12.2021

Re: Jarile

Ne znam na šta će ovo izaći ali ono što je meni dobro je što su protesti artikulisani, sa potpuno jasnim ciljem.


Koji je to jasan cilj? Pretpostavljam povlačenje zakona o eksproprijaciji i/ili zabrana Rio Tintu da se izgradi rudnik litijuma u dolini Jadra?

I hajde da uzmemo hipotetičku situaciju da Vučić pristane na sve jasno definisane zahteve. Pretpostavljam, da protesti će da prestanu svi će da odu kući zadovoljni, i Vučić normalno ostaje na vlasti do prve sledeće prilike.

Po meni to je idealan scenario za njega da jaše u galopu na grbači srpskog naroda još podosta godina.

Izaći i generalno biti protiv vlasti, protiv Vučića, je pucanj sebi u nogu jer si osuđen na propast kad ne znaš šta tačno hoćeš.

Pa kako ne znaš tačno šta hoćeš, valjda hoćeš da kriminalna i korumpirana vlast ode prvo sa vlasti a onda i da bude procesuirana.

Zašto protest ne može ili ne sme da bude politički? To je tako no-no među srpskim narodom




petargli petargli 17:57 07.12.2021

Re: Jarile

Šta je sa petim oktobrom?
Demonstracije za očćuvanje narodne volje i uspostavljanje demokratije. Uspelo i jedno i drugo.
Oni sa mrvom razuma znali su da će i posle slobe vlast imati ljudi a ne anđeli. I sve što je došlo bilo je neuporedivo bolje od onoga što je bilo pre. A demorkatija je proces, nikakvo jednokratno dešavanje. Proces u kome je većina, eto, sebi dozvolila da opet na vlast dovede iste te uništitelje društva, al i - Bože moj. Ljudsko društvo do sada nije uspelo da smisli i primeni bolji način izbora i uspostavljanja vlasti.
U ovom slučaju sopstvene negacije.

A ne! Mi zamišljamo demokratiju kao proces u kome ti ODMAH tj. iz prvog puta izabereš nešto NAJ i onda više ne moraš da se mučiš izlaziš na izbore svake četiri godine ili ne daj Bože ako su prevremeni. Ako je neko od njih loš i pravi sranja onda, e jebiga, pa šta da radimo sad, svi su oni isti, eh, ako bi mogli da izaberemo političare koji nisu političari i slično ...
docsumann docsumann 18:04 07.12.2021

Re: Jarile


Šta je sa petim oktobrom?


šta je s vođama Otpora, šta je s DOS-om?
zilikaka zilikaka 18:06 07.12.2021

Re: Jarile

Pretpostavljam, da protesti će da prestanu svi će da odu kući zadovoljni, i Vučić normalno ostaje na vlasti do prve sledeće prilike.

Ključna reč!
Mislim da ne moram da objašnjavam koliko ga se gadim ali mislim da sam u životu naučila da završim započeto, al pre toga dobro procenim šta tačno i koliko započinjem.
Pa kako ne znaš tačno šta hoćeš, valjda hoćeš da kriminalna i korumpirana vlast ode prvo sa vlasti a onda i da bude procesuirana.

Potpuno je nerealno očekivati da ove demonstracije donesu neki čudovišni preokret, da im epilog bude odlazak sa vlasti Vučića i kompletnog njegovog sistema. Nema ni načina, ni pravnog osnova...a i svako ko bi se putem ulice ustoličio bi bio nelegalan i nelegitiman.

NE, nisam Koštunica ali ni mi ne živimo u Diznilendu.

Demontiranje ovog sistema je proces koji mora da se odvija postepeno, tako što će im se polako sužavati manevarski prostor.
On ako pristane da ispuni zahteve protesta, navukao je sebi više nevolja na vrat. Zameriće se onima koji spolja od njega očekuju da omogući eksploataciju i mnogo toga još, a i svojima jer ustupcima protivniku pokazuje slabost i ugrožava opstanak celog kartela. To i nije recept za dug opstanak u sedlu.

A baška što ga mi, protivnička strana, čekamo na svakom sledećem potezu da reagujemo na novu svinjariju. Svaki sledeći put će biti lakše i efikasnije, ako povod bude dovoljno značajan. (to je ona ključna reč )

Jebeš takav ostanak na vlasti...

A šta i koga posle, ne znam. Ni ponuda nije artikulisana, mnogo toga se još ne zna.

P.S. Upravo sam saslušala novi nastup Prvorođenog.
Skroz druga retorika. Priznaje da je bilo ukupno preko 30 hiljada ljudi, najviše u Beogradu i da to nisu sve partijski fukcioneri nego ima puno nezadovoljnih građana, i da sa njima treba da se razgovara, il tako nešto.
Baš se ubibio.
docsumann docsumann 18:06 07.12.2021

Re: Jarile

ljudi, zašto učitavate?
pozvah na oprez, a ne na bojkot.
petargli petargli 18:13 07.12.2021

Re: Jarile

ljudi, zašto učitavate?
pozvah na oprez, a ne na bojkot.

Ja ti ništa nisam učitao.
petargli petargli 18:28 07.12.2021

Re: Jarile

zilikaka

Vučić je poprilično vešto ukanalisao sve dosadašnje proteste. Zašto?

Vlast se jedino plaši onih koji zaista žele vlast. Ti koji žele vlast u Srbiji se očigledno plaše svoje senke, ovi ostali mogu da čekaju na spasioca, protestiju i nadaju se da će učestali nepolitički protesti da ogade vlastima vlast
mariopan mariopan 18:37 07.12.2021

Re: Jarile

A ne! Mi zamišljamo demokratiju kao proces u kome ti ODMAH tj. iz prvog puta izabereš nešto NAJ i onda više ne moraš da se mučiš izlaziš na izbore svake četiri godine ili ne daj Bože ako su prevremeni. Ako je neko od njih loš i pravi sranja onda, e jebiga, pa šta da radimo sad, svi su oni isti, eh, ako bi mogli da izaberemo političare koji nisu političari i slično ...


A, ne!

Demokratiju sam zamišljala da demokrate deinstaliraju mafijaški sistem koji je gradio Sloba, da lustriraju ljude koji su taj režim podržavali i imali koristi od njega, zbog čega smo okapavali po protestima, kao što su nam obećavali, da bar počnu da grade prve temelje pravne države pa da ima od čega da se nastavi.....a ne da se ugrade u taj mafijaški sistem i razrade ga do savršenstva, da se neki od njih preko noći eniormno obogate.

Da zbog toga izgube izbore, i onda nam dođu radikali da nam pokažu da oni mogu čak i bolje od svih to isto, samo malo grublje, prostačkije, bez svilenih rukavica, škole, diploma i lepih odela, jer za taj posao, zaista, sve to im ne treba.

Da su "demokrate" uradile ono što su i obećavali i da su se i sami ponašali tako, mogli su doveka da vladaju, ali nisu. Nisu bili od te sorte, od kvalitetnog materijala..uvek je to do ljudi.

Zato ovo sada nema veze sa tim kako narod zamišlja demokratiju, ne zamišlja, imao je loše "predstavnike" demokratije koji su nam pokazali kako ona ne treba da izgleda, pa sad i na ladno duva.
Zato DS danas ima dva tri posto glasaća.

Nije narod baš toliko glup.
mariopan mariopan 18:39 07.12.2021

Re: Jarile

Baš se ubibio.

petargli petargli 18:48 07.12.2021

Re: Jarile

mariopan

Pa upravo sam to i rekao, ti si očekivala rešenje iz prve!

Nakako se olako zaboravlja i ne računa, da je relativno ubrzo posle 5. oktobra došlo do ubistva premijera Đinđića ...
mariopan mariopan 18:48 07.12.2021

Re: Jarile

Slažem se sa Zili.

Niko ne očekuje od ovih protesta spektakularne rezultate sad i odmah.

Cilj je da se sada traži ovo što je bitno i hitno, zahtevi su jasni, a da se sve vreme drma kavez i ne popušta. Da se polako kruni moć, svuda gde se pokaze da može i da treba tu udariti....pa polako.
Ovo je maraton, trka na duže staze ali da se ne odustaje i ne popušta. I biće rezulata. Ne treba da dobijemo jednu bitku, treba da dobijemo rat.
petargli petargli 18:51 07.12.2021

Re: Jarile

Ovo je maraton, trka na duže staze ali da se ne odustaje i ne popušta. I biće rezulata. Ne treba da dobijemo jednu bitku, treba da dobijemo rat.

Znači Aca Srbin i bulumenta još minimum 4-5 god. na vlasti! Pa oni će za to vreme da izgrade ne 1 rudnik litijuma nego 10!
zilikaka zilikaka 19:05 07.12.2021

Re: Jarile

Vlast se jedino plaši onih koji zaista žele vlast. Ti koji žele vlast u Srbiji se očigledno plaše svoje senke, ovi ostali mogu da čekaju na spasioca, protestiju i nadaju se da će učestali nepolitički protesti da ogade vlastima vlast

MA boli mene čega se oni plaše. Ja hoću da se i ovom i svakom sledećem suzi manevarsko polje, da se primenjuju postojeći zakoni i koriguju ako je to potrebno. Savršeno me boli uvo ko će da sedi na kojoj stolici.
I da, ozbiljno mislim da bih izašla i borila se jedino za ustoličenje Državnog tužioca, predsednika Ustavnog suda i još za par funkcija. Da na ta mesta dospeju odgovarajući ljudi i da formiraju svoje timove. Onda je mnogo manje važno i opasno ko će zauzeti ostala.

Ako ćemo po zakonu, mesto Predsednika Srbije je više titularno pa i nije previše važno ko će to biti.
milisav68 milisav68 19:19 07.12.2021

Re: Jarile

petargli

Nakako se olako zaboravlja i ne računa, da je relativno ubrzo posle 5. oktobra došlo do ubistva premijera Đinđića ...

Pre svega se zaboravlja da su spaljeni glasački listići.
zilikaka zilikaka 19:27 07.12.2021

Re: Jarile

Pa oni će za to vreme da izgrade ne 1 rudnik litijuma nego 10!

Teško. Ni oni što treba da ulože baš neće biti oduševljeni da pošalju pare negde gde nema stabilnosti. (opet ključna reč!) A sami će proceniti da je baš i nema.
A bulumenta će gledati da se utiša, pa povuče, pa presvuče. Treba samo prattiti šta rade Mali i Zorana.
adviser adviser 19:28 07.12.2021

Re: Jarile

zilikaka
Vlast se jedino plaši onih koji zaista žele vlast. Ti koji žele vlast u Srbiji se očigledno plaše svoje senke, ovi ostali mogu da čekaju na spasioca, protestiju i nadaju se da će učestali nepolitički protesti da ogade vlastima vlast

MA boli mene čega se oni plaše. Ja hoću da se i ovom i svakom sledećem suzi manevarsko polje, da se primenjuju postojeći zakoni i koriguju ako je to potrebno. Savršeno me boli uvo ko će da sedi na kojoj stolici.
I da, ozbiljno mislim da bih izašla i borila se jedino za ustoličenje Državnog tužioca, predsednika Ustavnog suda i još za par funkcija. Da na ta mesta dospeju odgovarajući ljudi i da formiraju svoje timove. Onda je mnogo manje važno i opasno ko će zauzeti ostala.

Ako ćemo po zakonu, mesto Predsednika Srbije je više titularno pa i nije previše važno ko će to biti.

Sve ovo što pričaš je luk i voda!
Te samo ova funkcija, te samo ona funkcija, te ova je samo protokolarna i slično.
Kao da se ne vidi da je apsolutisti na vlasti (apsolutno) nebitna formalna pozicija na kojoj se nalazi da preuzme kompletnu vlast, bilo da je na poziciji ppv, bilo pv, bilo predsednik ... hu kerz?
Uostalom, slično je u bilo kojoj državi na svetu - sva vlast se generiiše u političkoj partiji koja je na vlasti.
I tako i treba da bude.
One budalaštine o nestranačkim ličnostima su idiotarije par ekselans.
Jebeš političku partiju koja nema dovoljno stručnih ljudi da operativno provodi vlast.
I da joj 'nestranačke ličnosti' ne budu mera demokratičnosti i alibi za promašaje. Nego da sami odgovaraju u potpunosti za uspehe i neuspehe.
Ono što nama, suštinski, nedostaje, je - građanski nivo (iako nas je većina Srba), odnosno, sposobnost da se sa sprdnjom odnosimo prema ovim i sličnim budaletinama na vlasti.
A to ćemo teško da dostignemo bez podizanja kvaliteta života i ekonomske snage društva.
Pa prema tome - nalazimo se u začaranom krugu u kom će se smenjivati 'od zla oca i gore matere'.
Mada se pitam - da li je od ovoga moguće nešto gore.
Mada sam se već to isto nekoliko puta pitao.

mariopan mariopan 19:30 07.12.2021

Re: Jarile

petargli
I ja znam o čemu pričaš i u pravu si. Nadam se najboljem ali se plašim onoga što može da bude.

Šta može da bude - gore od ovoga? Pa ovo što je SNS je nešto najbliže Naci partiji. Sreća te mi nemamo potencijal ko Nemačka inače bi bilo isto.

Nema gore od ovoga, zato i kažem da nam trebaju svi i da ne tražimo dlaku u jajetu.


Slažem se i sa ocenom da je ovo kao u Nemačkoj 1939. Ima sve znake ludila samo je sreća što samo mali i jadni pa svet ne mora da brine.
gvozden1 gvozden1 19:31 07.12.2021

Re: Jarile

borila se jedino za ustoličenje Državnog tužioca, predsednika Ustavnog suda i još za par funkcija.

I kralja valjda?
Nemoj njega među ostale.
gvozden1 gvozden1 19:34 07.12.2021

Re: Jarile

samo je sreća što samo mali i jadni

Što reče Baja, možda smo mali, ali od Beča do Stambola većeg nema.
mariopan mariopan 19:38 07.12.2021

Re: Jarile

petargli
Ovo je maraton, trka na duže staze ali da se ne odustaje i ne popušta. I biće rezulata. Ne treba da dobijemo jednu bitku, treba da dobijemo rat.

Znači Aca Srbin i bulumenta još minimum 4-5 god. na vlasti! Pa oni će za to vreme da izgrade ne 1 rudnik litijuma nego 10!

Ja ne vidim da će on sada pasti. Trebalo bi da debelo ukaki nešto a on sada vidi da je tvrdo pa će da popušta. Ima ozbiljan tim savetnika i tim za propagandu i sluša ih, za sada, mada je preplašen.

Drugo, gebels propaganda radi i prekovremeno, vidiš i našeg blogera kako je ubeđen da je video cica macu koje nema? Alisa u zemlji čuda. Tako je i dobar deo naroda hipnotisan i glasaće za njega. Mi tu ne možemo ništa bez slobodnih medija pa na to treba računati kao realno da će se desiti.

Od rudnika će morati da odstupi ali to nije jedini problem koji imamo, jedan po jedan, svi će doći na red.
zilikaka zilikaka 19:42 07.12.2021

Re: Jarile

Uostalom, slično je u bilo kojoj državi na svetu - sva vlast se generiiše u političkoj partiji koja je na vlasti.
I tako i treba da bude.

DA, ali u zadatim okvirima. (I opet ključna reč)
Zamisli samo u bilo kojoj državi koju smatraš stabilnom demokratijom da se dolaskom druge partije na vlast napravi značajan zaokret bilo u spoljnoj bilo u unutrašnjoj politici, a to bi trebalo da jeste stvar koju definišu političari.

A sad zamisli da isti ti svakom smenom nove partije na vlasti menjaju i kompletna postavljenja, od direktora biblioteka u varošicama do sudija Ustavnog suda.
Ne čini ti se da ima razlike u našem poimanju vlasti?

zilikaka zilikaka 19:44 07.12.2021

Re: Jarile

I kralja valjda?
Nemoj njega među ostale.

Možda, ako mi napravite listu kandidata pa da vidim šta se nudi.
adviser adviser 19:45 07.12.2021

Re: Jarile

zilikaka
Uostalom, slično je u bilo kojoj državi na svetu - sva vlast se generiiše u političkoj partiji koja je na vlasti.
I tako i treba da bude.

DA, ali u zadatim okvirima. (I opet ključna reč)
Zamisli samo u bilo kojoj državi koju smatraš stabilnom demokratijom da se dolaskom druge partije na vlast napravi značajan zaokret bilo u spoljnoj bilo u unutrašnjoj politici, a to bi trebalo da jeste stvar koju definišu političari.

A sad zamisli da isti ti svakom smenom nove partije na vlasti menjaju i kompletna postavljenja, od direktora biblioteka u varošicama do sudija Ustavnog suda.
Ne čini ti se da ima razlike u našem poimanju vlasti?


Vrati se na moj prethodni komentar!
gvozden1 gvozden1 20:41 07.12.2021

Re: Jarile

zilikaka
I kralja valjda?
Nemoj njega među ostale.

Možda, ako mi napravite listu kandidata pa da vidim šta se nudi.

E moja Srbijo.
Dođe onaj nesoj, otera tvog kralja, i vidi sad šta pitaju.

"Ja sam bio u Srbiji
Srbija je na robiji"
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:06 07.12.2021

Re: Jarile

Demokratiju sam zamišljala da demokrate deinstaliraju mafijaški sistem koji je gradio Sloba, da lustriraju ljude koji su taj režim podržavali i imali koristi od njega, zbog čega smo okapavali po protestima, kao što su nam obećavali, da bar počnu da grade prve temelje pravne države pa da ima od čega da se nastavi.....a ne da se ugrade u taj mafijaški sistem i razrade ga do savršenstva, da se neki od njih preko noći eniormno obogate.


Ja sam isto bio ljut na Demokrate zbog onoga sto se pod Tadicem radilo i sigurno nije moralo sve bas tako - bahati Djulic, Ikebana Cvetkovic i sl.

Ali mislim da je politicki gledano za birace ta neka vecita ljutnja na DS kontraproduktivna. Ok, clanovi DSa su odgovorni da se stranka odrzi i razvija ali tesko je bilo sta raditi kad imas vecito uvredjene birace. Rezultat toga je da su svi pobegli od te stranke da bi napravili nove pa umesto da se DS dalje menjala imamo nove stranke sa starim likovima. I to u vreme kada je jako tesko graditi stranacku infrastrukturu i komunicirati sa biracima.

Znaci, napravili smo krug da bi zavrsili na poziciji koja je najnepovoljnija od 2000. Kod nas jedini kontinuitet u stranackom zivotu ima SPS. Sve ostalo su stranke koje funkcionisu kao srpski bizMis: kad mi firma rikne ja je preimenujem i otvorim novu.

Slazem se za Mariniku. Uprkos tome sto je u stranci koja se zove ko da je Erdogan pravio.

predatortz predatortz 21:35 07.12.2021

Re: Jarile

Slazem se za Mariniku. Uprkos tome sto je u stranci koja se zove ko da je Erdogan pravio.


Ne brini, nije joj prva!
freehand freehand 21:40 07.12.2021

Re: Jarile

Nije narod baš toliko glup.

Dapače. Taj narod je toliko glup da misli da mu vlast može biti (mnogo) bolja no sam što je. Pa onda za vlast dovodi dokazane kriminalce i ludake, Nikoliće i Vučiće, a luduje i sa Radulovićem i sa Belim.
freehand freehand 21:46 07.12.2021

Re: Jarile

docsumann

Šta je sa petim oktobrom?


šta je s vođama Otpora, šta je s DOS-om?
Otpor je bio ad hoc organizovana gerila, od raznorodnih tipova sklonih anarhizmu vođenih od strane kreativnih CIA afilijata.
Neki od njih su sad zmijin zub, poput onih u CANVAS, neki su sitni preduzetnici, neki su u strankama.
Potpuno nebitno.
DOS je bio ad hoc koalicija za obaranje Miloševića i uspostavljanje demokratske vlasti. U suštini vreća orogova. Odradila posao iznenađujuće dobro i raspala se.
I?
freehand freehand 21:51 07.12.2021

Re: Jarile

Slažem se i sa ocenom da je ovo kao u Nemačkoj 1939. Ima sve znake ludila samo je sreća što samo mali i jadni pa svet ne mora da brine.

Pa logično je da ako 2012. napraviš izbor kao Nemci 1933. nekoliko gdoina kasnije dođep u situaciju kao Nemci 1939. Samo, Srbija je 2012. bila u nemerljivo i neuporedivo boljem stanju nego Nemačka 1933. u svakom mogućem smislu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:55 07.12.2021

Re: Jarile

predatortz
Slazem se za Mariniku. Uprkos tome sto je u stranci koja se zove ko da je Erdogan pravio.


Ne brini, nije joj prva!



Gde je ranije bila? U LSV? Da su stranke ozbiljnije institucije onda bi stranka menjala rukovodstvo a ne rukovodioci stranke. Kod nas ili neko zasedne pa ne pusta - ja verujem da je Vuk jos predsednik SPO - ili se stranka raspadne ili kao u DSu promene predsednistvo sest puta, izdele se kao amebe pa cak ni onda ne znas ko je pravi a ko lazni.

Pogledao malo ovih dana onog tvog kandidata sto vodi DSS. Da izvines bleda kopija Kostunice (a on je vec bio dovoljno bled) - ko onomade topalovici kad su klicali i posle Tita Tito.
predatortz predatortz 22:03 07.12.2021

Re: Jarile

Pogledao malo ovih dana onog tvog kandidata sto vodi DSS. Da izvines bleda kopija Kostunice (


Pa, dobro, ja sam pristalica toga da se politikom bave kompetentni i obrazovani ljudi. Zapravo, da predvode.
Narod voli bučne, voli one koji prosipaju vašarske fore, ili one koji prodaju evropsku maglu.
Nisam ja kriv što su im ozbiljni ljudi bledunjavi.
Valjda Srbija još nije spremna za ozbiljne ljude.
petargli petargli 22:07 07.12.2021

Re: Jarile

milisav68
petargli

Nakako se olako zaboravlja i ne računa, da je relativno ubrzo posle 5. oktobra došlo do ubistva premijera Đinđića ...

Pre svega se zaboravlja da su spaljeni glasački listići.

Који гласачки листићи и кад?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:15 07.12.2021

Re: Jarile

freehand
Ja sam isto bio ljut na Demokrate zbog onoga sto se pod Tadicem radilo i sigurno nije moralo sve bas tako - bahati Djulic, Ikebana Cvetkovic i sl.

Vidiš, interesantno je da javnost koja stalno priča o štetnosti "jakih ličnosti" i "barona" istovremeno Cvetkovića zove "ikebanom".
A po svoj prilici Dulića je na nišan stavila upravo građevinska mafija u nastajanju kojoj je stao u tanjir.



O bahatosti Djulica sam slusao iz vrlo prve ruke. Moze biti da si i u pravu. Ali nebitno je sve to sada. Kako god da je bilo DS tada nije uverio birace da im ponovo daju mandat. Sto je isto OK. Ali nije OK stalno se vracati na tu jednu te istu pricu - bilo iz pro, bilo iz contra pozicije - i kao glasac potpuno ostaviti stranku. Tako se ne dozvoljava stranci da se razvija posto ne moze da zivi normalan parlamentarni zivot. A van parlamenta vise godina stranka je nista. I tako sveteci se DSu napravljen je slobodan prostor za SNS. Vucicevi glasaci - kao nekada glasaci SRS - i glasaci SPS glasaju disciplinovano a glasaci DSa idu na pecanje. I Nemci kazne Zelene ili CDU, i Britanci kazne Laburiste i Torijevce. Jednom ili dva puta u redu ali ovo kod nas...
freehand freehand 22:25 07.12.2021

Re: Jarile


O bahatosti Djulica sam slusao iz vrlo prve ruke. Moze biti da si i u pravu.

Znam brt. Svi su iz prve ruke slušali da Tadić muči ženu, da mu i žena i sestra imaju građevinske firme, da Đinđić ima vasionski brod, da je Đilas ukrao 10x po 679 milijardi evra.
Ja sam iz druge i treće ruke slušao da je Dulić vrlo korektan čovek al je džarnuo u osinjak, kao i Čeda Čupić onomad kad je džarnuo Željka Mitrovića.

Ali nebitno je sve to sada. Kako god da je bilo DS tada nije uverio birace da im ponovo daju mandat. Sto je isto OK.

Jeste, to je demokratija. Problem je što je svako sa minimumom inteligencije i iole informisan morao da zna šta je kontra strana, i da su u pitanju fašisti. I da njihovim izborom ne dobijamo samo novu stranku na vlasti, već sve ono što sa fašistima sledi i što evo gledamo već devet godina. E taj je izbor malo zajebaniji.
Stoti put - od zlatne ribice bih kao jednu od dve želje svakako tražio paralelni univerzum u kome bismo živeli u paralelnim Srbijama. Ja u onoj koju sam smatrao normalnom a svi koji su na bilo koji način doprineli da pobede Nikolić i naprednjaci - u ovom što nam je sad ovde usud. Odmah da kažem - ne bi bilo vize za prelazak.

a glasaci DSa idu na pecanje

Pa to su oni što su verovali tabloidima i buci koju su pravili Pink i ostali, a pojačavali politički ludisti iz ekipe belih listića, i naravno oni što su hteli da budu kalifi umesto kalifa.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:25 07.12.2021

Re: Jarile

predatortz
Pogledao malo ovih dana onog tvog kandidata sto vodi DSS. Da izvines bleda kopija Kostunice (


Pa, dobro, ja sam pristalica toga da se politikom bave kompetentni i obrazovani ljudi. Zapravo, da predvode.
Narod voli bučne, voli one koji prosipaju vašarske fore, ili one koji prodaju evropsku maglu.
Nisam ja kriv što su im ozbiljni ljudi bledunjavi.
Valjda Srbija još nije spremna za ozbiljne ljude.


Ma nije to u pitanju. Nego onaj tipican 'zabrinuti i smrknuti politicar'. Kao onaj Samardzic sto je bio. Mislis ma daj da se jednom nasmesi, da pokaze neku emociju osim te smrtne ozbiljnosti i 'patriotskih osecanja'. A onda vidis ako bi se nasmejao tacno bi ga nesto zabolelo pa zakljucis da je bolje (i za njega i za nas) da se ne smeje.

Hteo sam da kazem: nije to ozbiljnost nego poza (+ beli bubrezi). I u tom smislu je to isto kao i kod ovih politicara-galamdzija - covek kad danas pogleda neki stariji snimak sa onim epskim Vukovim govorima pomisli da je na predstavi amaterskog pozorista iz Medje. A ne na mitingu protiv Milosevica.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:35 07.12.2021

Re: Jarile


Znam brt. Svi su iz prve ruke slušali da Tadić muči ženu, da mu i žena i sestra imaju građevinske firme, da Đinđić ima vasionski brod, da je Đilas ukrao 10x po 679 milijardi evra.
Ja sam iz druge i treće ruke slušao da je Dulić vrlo korektan čovek al je džarnuo u osinjak, kao i Čeda Čupić onomad kad je džarnuo Željka Mitrovića.


Nije ovaj mucio zenu, imao vasionski brod ili skupljao milijarde. Nije imao visinu za to. Ali rekoh nebitno posle svih ovih godina.

DS je imao ljude koji su nastetili stranci ili donosili pogresne odluke. Biraci nisu odustajali od kaznjavanja i napravili su losu procenu. Bilo bi dobro i za DS i za birace ako bi se to promenilo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:36 07.12.2021

Re: Jarile

Duplo.
freehand freehand 22:43 07.12.2021

Re: Jarile

Bilo bi dobro i za DS i za birace ako bi se to promenilo.

Bilo bi najbolje i za birače i za Srbiju ako bi se oni, birači, amlo uljudili, upristojili i obrazovali, i prestali da misle da je svako pojedinačno centar vasione. Al to je previše, uvek je logičnije i normalnije tražiti nešto od drugih nego od sebe.

BTW - hiljadu puta su rekli i ponavljali i Đinđić i Tadić i mnogi drugi pametni ljudi da je Srbija većinski naprednjačka, da su joj oni, naprednjaci slika, ali da bi valjalo da se to umeije i promeni, za njihovo dobro.
Uostalom, i mi smo ovde nekakav presek koji valja uzeti u obzir.

gvozden1 gvozden1 22:44 07.12.2021

Re: Jarile

Ja sam skoro ozbiljno pitala.
Ako stvarno misliš da bi trenutni kandidat za to mesto nešto mogao da učini, onda mislim da je problem kod tebe.

Monarhija nije ličnost nego sistem.

O ličnostima razmišljaju oni koji traže mesiju da ih izbavi.
Pa onda kažu, a ko ako ne Vučić, jel Đilas, jel Marinika, jel ovaj, jel onaj.
I svakom nađu ozbiljne mane, baš kao što ti nalaziš "kandidatu", mnogo ozbiljnije.

Da te pitam po toj logici, stvarno, ko?
Ko umesto Vučića, ko ti je kandidat?
gvozden1 gvozden1 23:00 07.12.2021

Re: Jarile

.
Narod voli bučne, voli one koji prosipaju vašarske fore, ili one koji prodaju evropsku maglu.

To ovaj postkomunistički narod što mu trebaju vašarske vođe, a ne sistem.
Naučilo to na Titu pa traži zamenu.

A baš bih voleo da ovi kojima je Jovanović bledunjav navedu koji su to političari u Srbiji imali tu "harizmu" (tačnije, opsenari) osim, eventualno, Pašića.

Ko je to vođa u Francuskoj, Italiji, Belgiji, Engleskoj?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:27 07.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
petargli

Predsednik Srbije!
Tu nacija ne igra ama baš nikakvu ulogu

Da se podvuče!

Dobro si ovo iskombinovao pa podvukao :)

Mada, ova kombinacija bi bila ispravnija:

predsednik Srbije je huligan, tu nacija ne igra ama baš nikakvu ulogu.

Da podvučemo ipak
ovu drugu, moju, kombinaciju?
:)


Predsednik je pre svega srpski nacionalista, u najužem i najgorem smislu te reči, a to da je i huligan je samo podvarijanta.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:36 07.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
.
Narod voli bučne, voli one koji prosipaju vašarske fore, ili one koji prodaju evropsku maglu.

To ovaj postkomunistički narod što mu trebaju vašarske vođe, a ne sistem.
Naučilo to na Titu pa traži zamenu.

A baš bih voleo da ovi kojima je Jovanović bledunjav navedu koji su to političari u Srbiji imali tu "harizmu" (tačnije, opsenari) osim, eventualno, Pašića.

Ko je to vođa u Francuskoj, Italiji, Belgiji, Engleskoj?


Ma kakva harizma i cuda. Pricamo o potpuno drugoj kategoriji. Ovaj ti je pravi vasarski vodja - samo onaj koji voli da ode na vasar pa smara.

Politicki jurodiv kao sto je i Kostunica bio. I ovaj pominje opsta mesta a zna da ne moze nista da ostvari. Integritet, suverenitet, juzna srpska pokrajina... Po retorici pravi bre polaznik Kumrovacke skole. Jalovo zamajavanje. Za takve su teme kako obican covek da prezivi previse zemaljske. Oni su ti vazda u oblacima. Zato su valjda onako i namrgodjeni - trude se da ostave utisak dok se tamo gore savetuju sa Nemanjom, Dusanom i Lazarom.

gvozden1 gvozden1 23:52 07.12.2021

Re: Jarile

Po retorici pravi bre polaznik Kumrovacke skole

Ma garant :)
pominje opsta mesta a zna da ne moze nista da ostvari

A ko može, Marinika?

Ljudi, pa pogledajte joj biografiju, praznjikavo jbg, plitko.
Šta od nje ozbiljnije od svađanja sa Martinovićem može da se očekuje?
Najveći domet joj je da nadgovori nekoga od njih.
Jel to rešenje za Srbiju?

Ličnu hrabrost ima, svaka čast, ali za hrabrost se daju medalje, a ne vlast.
Ako ćemo hrabre na vlast, ajd da postavimo Crnog, hrabriji je i od Marinike.

A na drugoj strani, klikni na Jovanovićevu biografiju, pa vidi da li to ili Marinika treba da vodi Srbiju.


Mada, on spada u "parizlije" a to od 45 nikako nije popularno u Srbiji :)
gvozden1 gvozden1 23:56 07.12.2021

Re: Jarile


Predsednik je pre svega srpski nacionalista, u najužem i najgorem smislu te reči,

To po tvojoj definiciji nacionalizma.
Čim ne priča sve najgore o Srbima on je nacionalista.

Nije Srki, čak unižava srpsku i naciju i državu, pričasmo na prvoj strani o tome. Mirela to dobro primetila.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:13 08.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
Po retorici pravi bre polaznik Kumrovacke skole

Ma garant :)
pominje opsta mesta a zna da ne moze nista da ostvari

A ko može, Marinika?

Ljudi, pa pogledajte joj biografiju, praznjikavo jbg, plitko.
Šta od nje ozbiljnije od svađanja sa Martinovićem može da se očekuje?
Najveći domet joj je da nagovori nekoga od njih.
Jel to rešenje za Srbiju?

Ličnu hrabrost ima, svaka čast, ali za hrabrost se daju medalje, a ne vlast.
Ako ćemo hrabre na vlast, ajd da postavimo Crnog, hrabriji je i od Marinike.

A na drugoj strani, klikni na Jovanovićevu biografiju, pa vidi da li to ili Marinika treba da vodi Srbiju.


Mada, on spada u "parizlije" a to od 45 nikako nije popularno u Srbiji :)


Ima biografiju. Ali akademsku. Za to se dobija posao na fakultetu ili institutu a ne vlast. Ako prodje fer nadmetanje.

Taj ti je neki armchair expert. Marinika ide na teren, zanima se za zivot obicnog coveka, podrzava one na koje se srucio SNS aparat a za koje drugi ne mare, rizikuje zivot... Ovaj izdaje saopstenja. To sto ona radi politicar u Vucicevoj treba da radi a ne da sedi na Studentskome Trgu i masta koliko treba vremena (od momenta dolaska na vlast) da mu brada poraste da bude kao Pasic. Ili makar Predrag Markovic (ne onaj kvisko-debil). A ti neces valjda odlucivati kome ces glas dati u odnosu na to kol'ka mu je brada i da li je parizlija ili parajlija.
gvozden1 gvozden1 00:41 08.12.2021

Re: Jarile

. A ti neces valjda odlucivati kome ces glas dati u odnosu na to kol'ka mu je brada i da li je parizlija ili parajlija.

Ne sigurno.

Razmišlja ću o tome, šta neko priča i ima li kapaciteta, intelektualnih i moralnih pre svega, da to ostvari.

Marinika priča ono što bi trebalo da pali, malo žuto, malo trač, a da li i to može da iznese, šta je dokaz?

Čime to Marinika uliva poverenje?
Političkom biogrfijom, nečim drugim?

Ženi koja je tražila da Srbija sama sebe opteretiti deklaracijom o Srebrenici, verovati da će hteti ili moći da vodi računa o fundamentalnim interesima Srbije.
Ženi koja je političko iskustvo sticala u stranci koja ima vrlo upitan stav i prema srpskoj državi i prema naciji poveriti tu državu i naciju, samo zato što se svađa sa Vučićevima.

To nije politika, to je senzacija, žutilo, trač, bombaste konferencije ta novinare su njen krajnji domet.

A na drugoj strani stoji neko sa poznavanjem same suštine i prava i istorije i politike, neko sa željom i sposobnošću da prilike menja na fundametntalnom nivou, usput je i nekomprimitovano ime u politici, al jbg, nije dovoljno farmičan, nema onoga što tabloidnom ukusu treba, nema senzacije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:10 08.12.2021

Re: Jarile

A na drugoj strani stoji neko sa poznavanjem same suštine i prava i istorije i politike, neko sa željom i sposobnošću da prilike menja na fundametntalnom nivou, usput je i nekomprimitovano ime u politici, al jbg, nije dovoljno farmičan, nema onoga što tabloidnom ukusu treba, nema senzacije.


Ma nema nikakvo resenje. Nema tu niceg sto vec nismo culi. I sto recimo AV ne prica: Kosovo je Srbija, specijalne veze sa RS, bratska Rusija, prijateljska Kina, moze u EU ali pod nasim uslovima, itd. Demagogija.

Neobjektivan si. Taman da imas uvid u to kako rade njegove sive celije ne mozes tvrditi da poznaje sustinu prava, istorije i politike. Ta sustina ne postoji.

Nije Marinika savrsena. Zato je i prihvatljiva - za savrsene kandidate se uvek ispostavi da im je savrsenstvo mega-nesavrseno. Kao operativac mogla bi ovog Jovanovica da uzme u vladu da vodi recimo sekretarijat bez fotelje za veronauku u vojsci.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:42 08.12.2021

Re: Jarile

To po tvojoj definiciji nacionalizma.


Ne, to je po tekućoj i jedinoj mogućoj definiciji nacionalizma. On je na vlast i dušao uz upotrebu nacionalizma i na njoj se zadržava, i podesiće retoriku kako mu odgovara. Može lepo da se vidi kad iz njega sevne četnički vojvoda (u pokušaju, jer njegov otac i majka Šešelj je ipak samo jedan), a budala kojima će to da godi uvek ima, bilo ih je i biće ih.

Prosto, koncept nacionalizma je šupalj i pogrešan, i što ga se pre otarasimo, bolje ćemo proći. Meni je skroz ok i normalno da ljudi idu da se bune za zdrav vazduh, vodu, da ih ne pljačkaju narkodileri, umesto da to rade za nekakvu imaginarnu naciju, zastavu, ordenje, što uvek podrazumeva i otimanje teritorija, i sva ta druga sviranja kurcu koja tebe pale.

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:45 08.12.2021

Re: Jarile

Ženi koja je tražila da Srbija sama sebe opteretiti deklaracijom o Srebrenici, verovati da će hteti ili moći da vodi računa o fundamentalnim interesima Srbije.
Ženi koja je političko iskustvo sticala u stranci koja ima vrlo upitan stav i prema srpskoj državi i prema naciji poveriti tu državu i naciju, samo zato što se svađa sa Vučićevima.


Za mene je to sve pozitivno, i razlog da glasam baš za nju, a ne za nekog salonskog fašistu iz otpadaka DSS-a ili Dveri.

Ali ne boj se, ja neću da glasam, čak i kad bi mi ti dozvolio, pošto ne živim u Srbiji i nedajbože da bude nešto onako kako ja zamišljam da bi trebalo da bude.
looping looping 06:26 08.12.2021

Re: Jarile

Možemo ovako izvrtati do sutra.
Činjenica je prosta - vlast šalje huligane na narod, Velje Nevole su poluge vlasti. To se mora menjati.
Onaj ko hoće da vlada strahom mora da okusi strah, onaj ko hoće da vlada palicom, mora da okusi palicu.

Sve između je, manje ili više, prihvatljivo za mene.

Jedino je problem što to nije nikakva činjenica, osim ako ne misliš da su Zelenović i ekipa bili "narod" kada su blokirali put. Oni su huligani isto koliko i ovi što su ih napali. Izgleda da nisi gledao ceo snimak sa protesta gde protestanti (i Zelenović lično - vidi se na snimku) lupaju po autobusima i drugim vozilima.
Ali ta činjenica te ne zanima.

Nije prvi put da policija ne reaguje kada jedni huligani napadnu druge huligane.

Na taj način možeš da se buniš u korist bilo kog huligana.




Onaj ko hoće da vlada strahom mora da okusi strah, onaj ko hoće da vlada palicom, mora da okusi palicu.

Tu si potpuno u pravu.
looping looping 06:32 08.12.2021

Re: Jarile

Nema više 'imal ko jači' ima, Crni :)

Batali čoveka više.
Šta će on imati od toga u životu, da ga ti i takvi kao ti hvale?
Sutra da ga neko sačeka tebe bi bolelo dupe, samo piskaraš po blogu. A neko bi mu verovatno digao spomenik. Crni onako sa pesnicom, kao Roki.
Tako prolaze junaci u Srbiji.
Ali se obilato koriste za medije i dizanje morala takvih kao ti.

PS.
Inače, koristi od crnog imaće: Marinika, Đilas, Zelenović... svi osim crnog.
looping looping 06:56 08.12.2021

Re: Jarile

Nije Marinika savrsena. Zato je i prihvatljiva


bene_geserit bene_geserit 07:50 08.12.2021

Re: Jarile

a mene je to sve pozitivno, i razlog da glasam baš za nju, a ne za nekog salonskog fašistu

Samo slušajte Pajića za koga treba glasati, on uvek nepogrešivo izabere ... srpske neprijatelje. Na poslednjim USA izborima koji je bio predlagač bombardovanja Srbije u američkom kongresu, na pretposlednjim izborima (na stranu ona zelena ludača) ženu čoveka koji je pokrenuo tu intervenciju.

Evo čitam o toj Marinici, potekla iz Čankove stranke, onda bila kod Živkovića, pa sad kod Đilasa. Potpisnik rezolucije o Srebrnici 2016. (za koji qrac se bavi Srbernicom posle tolikih godina ? zbog čega se na bavi proterivanjem srpskog stanovništva iz Hrvatske na primer ?). Uvodila seksualno obrazovanje u škole u Vojvodini gde je bilo pro-gej materijala. Glasna "antifašistkinja" (šta god to bilo), ko Filip jbte.
Sve u svemu deluje kao klasična woke libtardka. Na sreću takva ne može nikad da dobije izbore u Srbiji. Ne da ste se usrećili sa Vučićem, daleko od toga. Ali valjala bi neka smislena alternativa a ne libtardi.
predatortz predatortz 08:48 08.12.2021

Re: Jarile

Evo čitam o toj Marinici, potekla iz Čankove stranke, onda bila kod Živkovića, pa sad kod Đilasa. Potpisnik rezolucije o Srebrnici 2016. (za koji qrac se bavi Srbernicom posle tolikih godina ? zbog čega se na bavi proterivanjem srpskog stanovništva iz Hrvatske na primer ?). Uvodila seksualno obrazovanje u škole u Vojvodini gde je bilo pro-gej materijala. Glasna "antifašistkinja" (šta god to bilo), ko Filip jbte.


Ja sam Đilasa video kao mnogo ozbiljnijeg čoveka, neki njegovi raniji stavovi su mi se čak i jako dopadali, sve do uvođenja Marinike u priču.
Bratac, ako nemaš koga kompetentnijeg da isturiš, onda izvini...
predatortz predatortz 08:59 08.12.2021

Re: Jarile


Taj ti je neki armchair expert. Marinika ide na teren, zanima se za zivot obicnog coveka, podrzava one na koje se srucio SNS aparat a za koje drugi ne mare, rizikuje zivot...


Ovde grešiš, i to ne malo!
Miloš Jovanović je češće u narodu nego što je u medijima, samo ga mediji zaobilaze. I pozicioni, i "nezavisni".
Tako da u nekim "nezavisnim" medijima imamo svakodnevne izveštaje o Mariniki i njenim aktivnostima, a o aktivnostima Miloša Jovanovića ne možemo pročitati ni reč. Odnosno, jako malo možemo da znamo o njegovim stavovima.

Znaš zašto?

Zato što gađaju u centar, ali bez floskula i bez toga da se može kompromitovati Čankom, Srebrenicom, afericama.

Npr, šta zameraš ovim stavovima:


- Kada bih bio predsednik ne bih delio narod kao što to radi današnji predsednik Srbije. Ne bih se obraćao novinarima sa „ej, stručnjak", jer to ne priliči predsedniku Republike -


On je dodao i da ne bi moglo da se dogodi, da je on predsednik, da postoji afera poput Savamale.

- A da neko to ipak uradi, dao bih sve od sebe u skladu sa svojim nadležnostima, ali i sa svojim demokratskim legitimitetom i političkom težinom da se to procesuira - istakao je Miloš Jovanović.



Kandidat za predsednika Srbije je ocenio da je Srbiji potrebna „pravna, a ne partijska država“.

- Ne može više najvažniji dokument u državi da bude partijska knjižica. Ne može se preko reda u životu zato što imate knjižicu vladajuće stranke - zaključio je Jovanović.

gvozden1 gvozden1 08:59 08.12.2021

Re: Jarile

Prosto, koncept nacionalizma je šupalj i pogrešan

Volim kad ovako studiozno obrazloži stav, da to ne bude šuplje i pogrešno :)

Od ovog tvog objašnjenja šuplje ne može.

Za mene je to sve pozitivno

E sad si me baš iznenadio :)

Ma jasno je da je ta politika za tebe pozitivna, dilema bi bila kome bi se privoleo ako bi izbor bio između nje i Sulje Ugljanina, (ajd kaži koga bi birao) a sad, Marinika ili srpski patriota, nisi morao bi da pišeš.
freehand freehand 09:11 08.12.2021

Re: Jarile

looping
Nije Marinika savrsena. Zato je i prihvatljiva



Mogu li ja da te pitam par stvari?
- Na primer, šta se desilo sa atentatom u Jajincima? I zašto je Belivuk tvrdio da je on poslat da tamo ostavi onaj otpad od oružja i municije?
- zašto nije otkriven nijedan atentator u svim tim atacima na život Vučićev?
- ko je prisluškivao Vučića i zašto su svi odbori SNS tražili da Nebojša STefanović bude smenjen sa svih funkcija, partijskih i državnih?
- čiji je Veljko Belivuk sa ekipom i zašto niko ne dira čuvenog Vučka a i ne pominje Novaka Nedića u celoj toj priči?
- pa dok budeš smišljao odgovor na to smisli i ko je, čija je i odakle na svim funkcijama Dijana Hrkalović, koja je predsetavljena kao državni neprijatelj broj 1?
- Onako po tvom sudu - da li je tona marihuane zanemarljiva, čak i kad predsednik slaže da nije bilo četiri ili pet tona kako su utvrdili istražni organi, nego eto ta jedna?
I kakava je to država u kojoj predsednik brani narko kartel?
- Ko je, kako i zašto Al Dahri prodao PKB tako što je prodao i zemljište već predviđeno za otkup da bi se pravio autoput, pa će ga sad od Arapa otkupljivati po višestruko većoj ceni?
I ko je rušio u Savamali, Lupinže? Ko je vezivao građane, oduzimao im imovinu i zašto je policiji bilo zabranjeno da interveniše?

P.S. Zaboravih najsvežije - pobogu, zašto i kako sad Vučić menja zakon za koji tvrdi da je dobar a koji još nije na snazi? Nije valjda da se on koji se ničeg ne plaši usrao od šačice nasilnika?!
freehand freehand 09:22 08.12.2021

Re: Jarile

A na drugoj strani, klikni na Jovanovićevu biografiju, pa vidi da li to ili Marinika treba da vodi Srbiju.

U njegovoj političkoj biografiji piše da je iz stranke odstranio i Samardžića, i Sandu Rašković Ivić, a bogami i Vladetu Jankovića, čoveka koga lično najviše cenim u celoj postavci DSS još od njenog nastanka.
No bez obzira, i ja ću glasati za Jovanovića. Pod uslovom da prođe u drugi krug. U prvom neka kandiduju stranke i građani koga god hoće, ništa nije sporno. Bitno je da u drugom svi budu za tog jednog.
milisav68 milisav68 09:39 08.12.2021

Re: Jarile

petargli

Који гласачки листи4ћи и кад?

05.10.2000. kad je gorela skupština, tada su zapaljene kutije sa glasačkim listićima, i više ne znamo da li je Milošević izgubio u prvon krugu.

Izvršen je meki puč.

To je ta čuvena demokrarija za kojom se plače.
nikvet pn nikvet pn 10:06 08.12.2021

Re: Jarile

Коштуница легалиста је сачувао удбаше и мафијаше. За ту екипу нек заигра Меси лично не, хвала.

За Мариником иде необична прича о њеној сестри, колико је истинита?

maksa83 maksa83 10:46 08.12.2021

Re: Jarile

No bez obzira, i ja ću glasati za Jovanovića.

Ako pričamo o onom Milošu kome je prošli put SNS pravio flajere, on nije projektovan da pobedi nego da bude konstruktivna patriotska opozicija. Neki kao Čedomir 3K. (Druga vremena zahtevaju drugog Čedu). Od ono malo što sam ga video slušao bukv. nijednom nije pomenuo fundamentalan problem - rastakanje i kriminalizaciju države, sve je samo patriotsko goredoliranje Boško O. tipa.

Nećeš čuti Miloša Jovanovića da kaže nešto loše na račun aktuelnog režima, samo golo srbovanje, ali kako to već biva sa onim što ispadne iz DSS dupeta - fino graCki u lakirane cipEle. On bukv. nema drugu temu osim Kosova.

milisav68 milisav68 10:50 08.12.2021

Re: Jarile

nikvet pn
Коштуница легалиста је сачувао удбаше и мафијаше.

Jeste, kao što je zažmureo na sporne privatizacije.

Međutim, ima tu ona kvaka 22.

Oćemo da se poštuje zakon, ali ne baš uvek i svuda, nego kako nama odgovara.

Šta je u startu bio problem?

To su bili savezni (i lokalni) izbori, birao se predsednik Jugoslavije, a ne Srbije.

Milošević, da nije bio glup i zadrt, mogao je da prizna da je Koštunica pobedio, i ništa se ne bi desilo, jer DOS nije imao većinu u saveznom parlamentu, i mogao je samo da zviždi u prste.

Ovako, svi su oprali papire u farmericama, što bi reko čika Velja :)
gvozden1 gvozden1 11:01 08.12.2021

Re: Jarile


Nećeš čuti Miloša Jovanovića da kaže nešto loše na račun aktuelnog režima,

Sinoć onaj njegov utiša i Vesića i spsovca.
I to na temi Jadra, ne Kosova.

looping looping 11:49 08.12.2021

Re: Jarile

Izvini, nemoj da se ljutiš!
Ja mislim da se ti zezaš, štaviše, zajebavaš.
Jer - ovo tvoje pisanije samo tako može da se shvati.
Nema druge!

Za tebe definitivno nema druge.
mariopan mariopan 12:12 08.12.2021

Re: Jarile

Ali mislim da je politicki gledano za birace ta neka vecita ljutnja na DS kontraproduktivna. Ok, clanovi DSa su odgovorni da se stranka odrzi i razvija ali tesko je bilo sta raditi kad imas vecito uvredjene birace. Rezultat toga je da su svi pobegli od te stranke da bi napravili nove pa umesto da se DS dalje menjala imamo nove stranke sa starim likovima. I to u vreme kada je jako tesko graditi stranacku infrastrukturu i komunicirati sa biracima.

Da, iz DSa su uglavnom pobegli oni koji su je upropasttili, njima je na pameti i bilo samo lično dobro. Vreme je za pomilovanje jer to nije ista stranka koja je bila, sada su to neukaljani ljudi verni svojoj ideji demokratije, bar se nadam.

Volela bih da se DS oporavi, da vrati ugled, i pratim šta rade. Čekam da vidim šta će od njih biti, jer su dosta sporo rešavali svoje unutarstranačke probleme i malo ih je bilo na političkoj sceni.
Veliku štetu im je nanelo ono cepanje na frakcije ali sad su valjda u redu?

Procenjujem da sada nisu dovoljno jaki i da ne treba sada da im dam glas.

Da se glasovi ne rasipaju glasala bih za Mariniku jer ima najbolje šanse (moja procena) i zato sada mislim ovako, a članstvo i impatizeri DSa neka glasaju za svoju stranku i neka se trudi da vrati ugled pa za kasnije ćemo da vidimo. Kako budu radili tako će im biti.

looping looping 12:15 08.12.2021

Re: Jarile

freehand
looping
Nije Marinika savrsena. Zato je i prihvatljiva



Mogu li ja da te pitam par stvari?
- Na primer, šta se desilo sa atentatom u Jajincima? I zašto je Belivuk tvrdio da je on poslat da tamo ostavi onaj otpad od oružja i municije?
- zašto nije otkriven nijedan atentator u svim tim atacima na život Vučićev?
- ko je prisluškivao Vučića i zašto su svi odbori SNS tražili da Nebojša STefanović bude smenjen sa svih funkcija, partijskih i državnih?
- čiji je Veljko Belivuk sa ekipom i zašto niko ne dira čuvenog Vučka a i ne pominje Novaka Nedića u celoj toj priči?
- pa dok budeš smišljao odgovor na to smisli i ko je, čija je i odakle na svim funkcijama Dijana Hrkalović, koja je predsetavljena kao državni neprijatelj broj 1?
- Onako po tvom sudu - da li je tona marihuane zanemarljiva, čak i kad predsednik slaže da nije bilo četiri ili pet tona kako su utvrdili istražni organi, nego eto ta jedna?
I kakava je to država u kojoj predsednik brani narko kartel?
- Ko je, kako i zašto Al Dahri prodao PKB tako što je prodao i zemljište već predviđeno za otkup da bi se pravio autoput, pa će ga sad od Arapa otkupljivati po višestruko većoj ceni?
I ko je rušio u Savamali, Lupinže? Ko je vezivao građane, oduzimao im imovinu i zašto je policiji bilo zabranjeno da interveniše?

P.S. Zaboravih najsvežije - pobogu, zašto i kako sad Vučić menja zakon za koji tvrdi da je dobar a koji još nije na snazi? Nije valjda da se on koji se ničeg ne plaši usrao od šačice nasilnika?!

Šta će ti odgovori na ta pitanja kad ti sve odgovore već znaš?

Mogao bih da ti odgovorim na sva pitanja ali se ti sigurno ne bi složio sa većinom odgovora.


P.S. Zaboravih najsvežije - pobogu, zašto i kako sad Vučić menja zakon za koji tvrdi da je dobar a koji još nije na snazi? Nije valjda da se on koji se ničeg ne plaši usrao od šačice nasilnika?!

Verujem da te ovo najviše sekira od svega.
Kako će sad da se ruši Vučić???

A zamisli koja bi noćna mora bila da država odluči da potpuno zaustavi Rio Tinto u istraživačkim radovima i donese zakon o zabrani rudarenja kada je u pitanju litijum?
Kukuuuu, ala bi bilo plakanja od strane opozicije.

PS.
U prevodu, zabole opoziciju i za životnu sredinu i za ljudska prava i za crnog i za narod. Samo je biznis bitan u celoj priči.
I zato ćete na narednim izborima da puknete ko lajsne a posle izbora da krivite neslobodne medije i "glup narod" koji glasa za sadašnju vlast.(Mogao bih da se zakunem da sam istu ovu rečenicu napisao negde pre 4 godine)

Kada bi AV živeo 300 godina isto toliko godina bi bio na vlasti pored ovakve lopovske opozicije i naivnih protestanata.

PPS.

Strani faktor ne želim ni da spominjem da ne komplikujem situaciju.

milisav68 milisav68 12:45 08.12.2021

Re: Jarile

freehand
looping
Nije Marinika savrsena. Zato je i prihvatljiva



Mogu li ja da te pitam par stvari?
- Na primer, šta se desilo sa atentatom u Jajincima? I zašto je Belivuk tvrdio da je on poslat da tamo ostavi onaj otpad od oružja i municije?
- zašto nije otkriven nijedan atentator u svim tim atacima na život Vučićev?
- ko je prisluškivao Vučića i zašto su svi odbori SNS tražili da Nebojša STefanović bude smenjen sa svih funkcija, partijskih i državnih?
- čiji je Veljko Belivuk sa ekipom i zašto niko ne dira čuvenog Vučka a i ne pominje Novaka Nedića u celoj toj priči?
- pa dok budeš smišljao odgovor na to smisli i ko je, čija je i odakle na svim funkcijama Dijana Hrkalović, koja je predsetavljena kao državni neprijatelj broj 1?
- Onako po tvom sudu - da li je tona marihuane zanemarljiva, čak i kad predsednik slaže da nije bilo četiri ili pet tona kako su utvrdili istražni organi, nego eto ta jedna?
I kakava je to država u kojoj predsednik brani narko kartel?
- Ko je, kako i zašto Al Dahri prodao PKB tako što je prodao i zemljište već predviđeno za otkup da bi se pravio autoput, pa će ga sad od Arapa otkupljivati po višestruko većoj ceni?
I ko je rušio u Savamali, Lupinže? Ko je vezivao građane, oduzimao im imovinu i zašto je policiji bilo zabranjeno da interveniše?

P.S. Zaboravih najsvežije - pobogu, zašto i kako sad Vučić menja zakon za koji tvrdi da je dobar a koji još nije na snazi? Nije valjda da se on koji se ničeg ne plaši usrao od šačice nasilnika?!

Jel imaš ti dokaze sve navedeno ili ti je izvor rekla-kazala?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:13 08.12.2021

Re: Jarile

Samo slušajte Pajića za koga treba glasati, on uvek nepogrešivo izabere ... srpske neprijatelje. Na poslednjim USA izborima koji je bio predlagač bombardovanja Srbije u američkom kongresu, na pretposlednjim izborima (na stranu ona zelena ludača) ženu čoveka koji je pokrenuo tu intervenciju.



Ne treba mene niko da sluša, ja pišem ono što mislim, i tako bih i glasao.
Marinika se do sada odlično pokazala u svim situacijama, bar koliko sam ja pratio, Vrlo pametna, sposobna i prilično hrabra. To što je prošla kroz par stranaka ne govori apsolutno ništa negativno o njoj, naprotiv, znači da nije bila partijski vojnik kao većina tih magaraca po strankama.

A ono bedno potezanje njene nacionalnosti samo ide u prilog mojoj tvrdnji koliko je taj srpski nacionalizam zapravo teško zlo, protiv koga se treba svim snagama boriti. To što je onaj vaš dmaćin/bilmez Bokan rekao, pa ponovio, pali neverovano mnogo priprostih ljudi (a i hučija). Ali, ok, to su Srbi u većini, i zato verovatno ona nema šanse da uspe na izborima. No, svejedno ja bih opet za nju glasao.







srdjan.pajic srdjan.pajic 18:21 08.12.2021

Re: Jarile

maksa83
No bez obzira, i ja ću glasati za Jovanovića.

Ako pričamo o onom Milošu kome je prošli put SNS pravio flajere, on nije projektovan da pobedi nego da bude konstruktivna patriotska opozicija. Neki kao Čedomir 3K. (Druga vremena zahtevaju drugog Čedu). Od ono malo što sam ga video slušao bukv. nijednom nije pomenuo fundamentalan problem - rastakanje i kriminalizaciju države, sve je samo patriotsko goredoliranje Boško O. tipa.

Nećeš čuti Miloša Jovanovića da kaže nešto loše na račun aktuelnog režima, samo golo srbovanje, ali kako to već biva sa onim što ispadne iz DSS dupeta - fino graCki u lakirane cipEle. On bukv. nema drugu temu osim Kosova.




Da, bre, uglancani salonski nacoš, kao i svako ko je došao iz te rupe od DSS-a. A i ne vidim da ima nekakve kvalifikacije za bilo šta osim da ko Koštunica drži predavanje o Milanu Grolu, na kome svi spavaju od teške dosade, niti da je naročito sposoban za bilo šta, osim da bude upotrebljen kao kondom za ove narkodilere na vlasti. Ne bi sa njim trebalo gubiti vreme.

A posebno mi je upalo u oko kod njega ono kompleksaško isticanje podatka da je služio vojsku u 63. padobranskoj brigadi. To je toliko bitno, da mora da se svuda istakne. Mislim, koga zabole kurac za to, a i nema valjda on više 18 godina. Možda stvarno i nema u glavi.


predatortz predatortz 18:34 08.12.2021

Re: Jarile

A posebno mi je upalo u oko kod njega ono kompleksaško isticanje podatka da je služio vojsku u 63. padobranskoj brigadi. To je toliko bitno, da mora da se svuda istakne. Mislim, koga zabole kurac za to, a i nema valjda on više 18 godina. Možda stvarno i nema u glavi.


Da bre, k'o tvoje pećinarenje. Popeo se na qratz sa tim.
bene_geserit bene_geserit 18:40 08.12.2021

Re: Jarile

A ono bedno potezanje njene nacionalnosti samo ide u prilog mojoj tvrdnji koliko je taj srpski nacionalizam zapravo teško zlo, protiv koga se treba svim snagama boriti.

I posle zbog čega Vučić neće da padne.
Nas 5 ovde na blogu ne možemo da se nagodimo oko protivkandidata.
Libtardi žele svoje libtarde, patrioti hoće patriote.
A drugog kruga neće ni da bude na žalost. Pajiću jel bi ti glasao da si u Srbiji za ovog DSS-ovca u drugom krugu protiv Vučića ? (ja za Mariniku bi)
alselone alselone 18:45 08.12.2021

Re: Jarile

Nas 5 ovde na blogu ne možemo da se nagodimo oko protivkandidata.


Savo Manojlović.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:56 08.12.2021

Re: Jarile

predatortz
A posebno mi je upalo u oko kod njega ono kompleksaško isticanje podatka da je služio vojsku u 63. padobranskoj brigadi. To je toliko bitno, da mora da se svuda istakne. Mislim, koga zabole kurac za to, a i nema valjda on više 18 godina. Možda stvarno i nema u glavi.


Da bre, k'o tvoje pećinarenje. Popeo se na qratz sa tim.


Jeste, ali ja se ne kandidujem nizašta, niti bih stavljao slepog onog našeg očerupanog slepog miša u svaki kadar intervjua i sopstvenu biografiju i isticao to da sam x godina bio načelnik SOBa (koji je doduše verovatno delom i zbog mog činodejstvovanja u međuvremenu propao).


Ali, dobro, razumem tvoju podršku kolegi padobrancu, i ne zameram ti ništa, uostalom ni ti se ne kandiduješ za predsednika, kao ni ja, bogu hvala na tome.
gvozden1 gvozden1 18:57 08.12.2021

Re: Jarile

isticanje podatka da je služio vojsku u 63. padobranskoj brigadi. To je toliko bitno, da mora da se svuda istakne

Ma to da pokaže da može da istrči uz stepenice a da ne pada ko onaj tvoj :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:59 08.12.2021

Re: Jarile

Pajiću jel bi ti glasao da si u Srbiji za ovog DSS-ovca u drugom krugu protiv Vučića ? (ja za Mariniku bi)



Bih, naravno, ma koliko mi se ne sviđa. Tako sam i za Bajdena glasao, jer od onog tvog Crvenog Dabra više nije moglo da se živi.

Ali to je samo teorijski stav, jer ovaj ulašteni Miša Sorbona ne može da prismrdi vlasti ni pod razno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:01 08.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
isticanje podatka da je služio vojsku u 63. padobranskoj brigadi. To je toliko bitno, da mora da se svuda istakne

Ma to da pokaže da može da istrči uz stepenice a da ne pada ko onaj tvoj :)


Nije, ima iza toga dublja psihopatologija, ne zaboravi da sam ja silom prilka poznavao i družio se sa dosta tih padobranaca kuraca palaca specijalaca. To je bre dijagnoza, u većini slučajeva.

edit: a naš dekica je poživeo na funkciji duže nego što sam i ja čak mislio da će, pretpostavljam da je Kamila popizdela do sada. Ali, dobro, da ne skrećem sad temu na naše muke i probleme ovde, imate vi put tanjir svojih sranja ispred sebe.

alselone alselone 19:01 08.12.2021

Re: Jarile

da može da istrči uz stepenice a da ne pada


Ono je zaista tužno gledati dalje. Čovek je za 24/7 negu. Da je normalne, savetovali bi mu da se prebaci u neki dom na Floridi.
gvozden1 gvozden1 19:02 08.12.2021

Re: Jarile

jer ovaj ulašteni Miša Sorbona ne može da prismrdi vlasti ni pod razno

A Marinika može? :)
gvozden1 gvozden1 19:09 08.12.2021

Re: Jarile

Nije, ima iza toga dublja psihopatologija, ne zaboravi da sam ja silom prilka poznavao i družio se sa dosta tih padobranaca kuraca palaca specijalaca. To je bre dijagnoza, u većini slučajeva.

Kakva bre dijagnoza, ti si samo ostrašćen protiv svega što je srpsko.

Podatak da je neko služio u elitnoj jedinici bi svaki političar pomenuo, jer je naprosto neki plusić, i treba da bude.

Ništa on od toga ne očekuje, niti to naglašava, njega nisam ni čuo da o tome priča, ljudi jednosta3to zapazili i katkad pomenu.

Tebi smeta i Sorbona i elitna jedinica, sve što bi normalan makar ignorisao, ti naglašava da je nebitno.

A da je Marinika sorbinski doktor, ne bi se od tebe moglo živeti.

Al nije jbg :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:10 08.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
jer ovaj ulašteni Miša Sorbona ne može da prismrdi vlasti ni pod razno

A Marinika može? :)


Ne znam da li može, ali ne vidim zašto bi Miša Sorbona mogao to više od nje. Što reče maksa, on za to i nije dizajniran, nego da, najverovatnije, odvuče glasove od Marinika i djilasovaca, ako za tim bude bilo potrebe. Uostalom kao i Boško Obradović.

Izvni, ali ja nacionalistima stvarno ništa ne verujem, niti za to ima ikakvog osnova. Ali, eto, rekoh, ako ispadne da sam ja u krivu i da on uđe u 2. krug, glasao bih za njega (pa se posle verovatno kajao, ali dobro), jer od ovih sad gore teško da može da bude.


alselone alselone 19:11 08.12.2021

Re: Jarile

Podatak da je neko služio u elitnoj jedinici bi svaki političar pomenuo


John McCain je na primer redovno smarao njegovim iskustom iz Vijetnama.
predatortz predatortz 19:12 08.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
jer ovaj ulašteni Miša Sorbona ne može da prismrdi vlasti ni pod razno

A Marinika može? :)


Čitajući koje je stranke promenila, programski ne baš bliske, ona može i da im se priključi.
Ne bi me iznenadilo.

Inače, neki dan dobih klip sa podsećanjem kako je Čanak srbovao devedesete. Picousti je patetičar-amater u odnosu na ono Čankovo.

A onda su bucka prebacili na referat vojvođanski autonomaš širokijeh građanskijeh shvatanja.
gvozden1 gvozden1 19:13 08.12.2021

Re: Jarile

tužno gledati dalje

Imaju Ameri taj kompleks mladosti, zdravlja, i to nije od juče.

Ruzvelt je bio invalid, koristio kolica, ali ne pred kamerama.
Sramota biti bolestan.
Sad naterali dedu da trči uz stepenice, da pokaže da je mlad.

A onaj češki Zeman, eno ga u kolicima i bože moj.

alselone alselone 19:13 08.12.2021

Re: Jarile

Sad naterali dedu da trči uz stepenice, da pokaže da je mlad.


Zlotvori!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 08.12.2021

Re: Jarile

Podatak da je neko služio u elitnoj jedinici bi svaki političar pomenuo, jer je naprosto neki plusić, i treba da bude.


Apsolutno ne treba. Ok je da se pohvališ kad te neko pita, uz vinjačćć, ali da to guraš u sve svoje nastupe, biografiju, wikipediju, tu nešto nije u redu.

Sorbona nema veze, i to je ok, nego ne vidim kako ga to kvalifikuje za posao koji bi da obavlja? Doduše, posao predsednika Srbije, kad se radi kako je zakon predvideo, i ne traži neke kvalifikacije. Ja jedino dobro što mogu da kažem za Mišu Sorbonu je da, ovako u javnim nastupima, deluje pristojno.







srdjan.pajic srdjan.pajic 19:20 08.12.2021

Re: Jarile

A onaj češki Zeman, eno ga u kolicima i bože moj.


Jel to beše onaj što je non stop bio pijan, na javnim nastupima?


gvozden1 gvozden1 19:20 08.12.2021

Re: Jarile

alselone
Sad naterali dedu da trči uz stepenice, da pokaže da je mlad.


Zlotvori!
Jesu jbg.
Meni iskreno bilo žao dede, nije prijatan prizor videti starca kako pada, a jasno ti da su mu rekli da mora da trčkara.

Ma koliko i taj deda bio debil pa ih sluša, ipak je mučno videti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:24 08.12.2021

Re: Jarile

Evo, huči, jel i ti kad ideš da tražiš novu mušteriju da mu pečeš rakiju ili kalemiš šljivu, u svoj CV staviš na početku da si bio Titov staža, školovan u ŠRO u Bileći? Ili i ti misliš da to nije toliko bitno?
gvozden1 gvozden1 19:24 08.12.2021

Re: Jarile

ali da to guraš u sve svoje nastupe,

Srki, koliko si njegovih nastupa gledao?

Ajd da pogađa, ni jedan.

Glupo ti je ovo što gaziš po ustaljenom šemama, vučićev čovek, gura u nastupe ovo ono.

Veze sa životom nema.

Ako već hoćeš da ga osporava, pa prati ga malo, majka mu stara, nemoj napamet, glupo zvuči.
gvozden1 gvozden1 19:26 08.12.2021

Re: Jarile

srdjan.pajic
Evo, huči, jel i ti kad ideš da tražiš novu mušteriju da mu pečeš rakiju ili kalemiš šljovu, u svoj CV staviš na početku da si bio Titov staža, školovan u ŠRO u Bileći? Ili i ti misliš da to nije toliko bitno?

Treći komentar po redu, a već stigosmo do seljaka i ŠRO :)

Šta je Srki, fitilj sve kraći, brzo si popustio porivu?
predatortz predatortz 19:29 08.12.2021

Re: Jarile

Apsolutno ne treba. Ok je da se pohvališ kad te neko pita, uz vinjačćć, ali da to guraš u sve svoje nastupe, biografiju, wikipediju, tu nešto nije u redu.


Jeste, bre!
Video od američkih senatora, koji se ponose svojom ulogom zasipanja ljudi napalmom, od Koreje do današnjih dana.
Svako govno u američkoj politici će istaći da je "služilo", taman da je dan bilo u vojsci.
Ali, kad Srbin kaže da je bio u 63., e to je drugovi i drugar'ce prostakluk!

Idi, begaj...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:33 08.12.2021

Re: Jarile

Srki, koliko si njegovih nastupa gledao?

Ajd da pogađa, ni jedan.


Gledao sam nekoliko, i to mi je baš zapalo za oko, onako obavezno u kadru iza njega stoji neka memorabilija iz 63. To je nekakav kompleks koji on definitivno ima. Usput, jel se sećaš možda šta je bio predsednik Venecuele, pokojni drug Čavez Hugo u vojsci?

A da li je vučićev ili nije, ne znam pouzdano, izneo sam samo procenu, zapravo složio se sa maksinom. Moguće je i da nisam u pravu, ali svakko bih radije gledao Mariniku na tom položaju nego nekog novog DSS nacionalistu.

gvozden1 gvozden1 19:37 08.12.2021

Re: Jarile

Ali, kad Srbin kaže da je bio u 63., e to je drugovi i drugar'ce prostakluk!

Prostakluk je njima prednost, Sorbona im je nedostatak.

Kačih neki dan citat koji kaže da su do komunista srpski ministri i diplomate bili parizlije, a posle kamenoresci i abadžije.

Okačio bih ga i sad, ali neće to Srki da prihvati kao bitnu stvar jer je rekao em Srbin, em i on doktor sa Sorbone.

Al zato Marinika....


Nikako ljudi da kažu te njene super kvalitete.
Ja, iskreno, ni jedan ne vidim.
Samo prazno, samo ništa....
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:39 08.12.2021

Re: Jarile

Jeste, bre!
Video od američkih senatora, koji se ponose svojom ulogom zasipanja ljudi napalmom, od Koreje do današnjih dana.
Svako govno u američkoj politici će istaći da je "služilo", taman da je dan bilo u vojsci.
Ali, kad Srbin kaže da je bio u 63., e to je drugovi i drugar'ce prostakluk!



Ne kažem ja da su i oni skroz normalni kad to rade, ali ne sećam se baš da su to radili Bajden ili Obama, oni valjda nisu ni služili vojsku, dobro nije ni Tramp, on se hvalio samo sa time koliko je žena vatao za mindžu, za sve pare, nego samo onaj naš glupander Buš mlađi, a i on je nešto isfolirao oko toga.

Nego sad pričamo o ovom vašem kandidatu.
predatortz predatortz 19:42 08.12.2021

Re: Jarile

Nikako ljudi da kažu te njene super kvalitete.
Ja, iskreno, ni jedan ne vidim.
Samo prazno, samo ništa....


Ma, bre...
Žena skapirala da je bolje baviti se politikom nego nositi dnevnik za 60 iljadarki.
Legitimno, ali nije moja šolja čaja.

gvozden1 gvozden1 19:43 08.12.2021

Re: Jarile


Gledao sam nekoliko, i to mi je baš zapalo za oko, onako obavezno u kadru iza njega stoji neka memorabilija iz 63.

Izmaštao Srki za potrebe trenutka.

Ajd praviću se da ti verujem :)

Pazi kad ne možeš ni da mu nađeš manu, nego nešto nevešto gradiš na, suštinski, pozitivnoj stvari, tako što izmisliš da na tome insistira.

Dobro, ne možeš da ga ozbiljno osporiš, ajd onda navedi šta to Mariniku izdvaja, koja politika.

Stvarno, šta je njena politika?

Šta sa Kosovom, šta sa RS, sa Rusijom, Srebrenicom?

Znaš li ti njene stavove?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:43 08.12.2021

Re: Jarile

Kačih neki dan citat koji kaže da su do komunista srpski ministri i diplomate bili parizlije, a posle kamenoresci i abadžije.


Ne kažem ja da je to prostakluk, nego nekakav kompleks, mentalni problem koji on ima.

A, vidim ja na koju stranu ovo ide, partizani i kolaboracionisti, pa pošto me malo mrzi da se natežem oko toga, odo ja.

U svakom sličaju ako Miša Sorbona uđe u drugi krug protiv Vučića, ja ću da mu dam moralnu podršku, pošto ne mogu da glasam, objasnio sam i zašto.
predatortz predatortz 19:45 08.12.2021

Re: Jarile

ali ne sećam se baš da su to radili Bajden ili Obama


Ja se sećam da je Klintonu veliki minus bio što je utekao na postdiplomske studije u Britaniju i nije išao u Vijetnam.

Služiti je plus u svakoj kulturi, jedino za vas odnarodovane (© by Cane) je to minus.
gvozden1 gvozden1 19:46 08.12.2021

Re: Jarile


Legitimno, ali nije moja šolja čaja.

Ma legitimno jeste, nema spora, ali čude ovi njeni što pričaju o nekim sistemskim, fundamentalnim promena u Srbiji, i za to predlažu, nikog drugog nego Mariniku jbt!

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:47 08.12.2021

Re: Jarile

Pazi kad ne možeš ni da mu nađeš manu, nego nešto nevešto gradiš na, suštinski, pozitivnoj stvari, tako što izmisliš da na tome insistira.



Kako ne mogu, pa čovek je salonski nacionalista, sklon srbovanju kao i svaki DSS-ovac ili Dverjanin, a realno nema nikakave sposobnosti za bila šta konkretno, niti iznosi neke ideje šta da se radi koje imaju veze sa životom, osim da posluži vučiću kao alatka. Gde ćeš gore od toga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana