In memoriam

Slučaj ASANŽ - moralni krah kapitalizma!

Filip Mladenović RSS / 11.12.2021. u 23:15

 

U pravu je profesorica Katarina Peović, zastupnica u hrvatskom Saboru:

"Julian Assange izručen je SAD-u zato što je Wikileaks objavio tisuće klasificiranih dokumenata, koji upućuju na upletenost američke vlade u ratne zločine u Iraku i Afganistanu. U kapitalizmu se progone oni koji razotkrivaju zločine, a na slobodi su oni koji ih naređuju i provode."

Međunarodnu dan ljudskih prava, 10. decembar, ove 2021. godine popljuvan je i ponižen odlukom britanskog Visokog suda u Londonu da novinar i uzbunjivač Džulijan Asanž može biti izručen Sjedinjenim američkim državama.

Ovakva sramna odluka usledila je nakon žalbe, koju su SAD uložile protiv januarske odluke Nižeg suda u Londonu da osnivač Vikiliksa NE MOŽE biti izručen.

Inače, Džulijanu Asanžu juče nije bilo dozvoljeno da prisustvuje ovom skandaloznom ročištu!

Skoro deceniju dug progon Džulijana Asanža najveća je pretnja slobodi medija na početku XXI veka. Vodeće organizacije za zaštitu ljudskih prava i sloboda, kao što su Amnesti, Reporteri bez granica, Hjuman rajts voč... nazvale su optužbe protiv Asanža „pretnjama slobodi medija širom planete". Udruženja novinara, uključujući i Nacionalno udruženje novinara i Međunarodnu federaciju novinara, naveli su da „sloboda medija stalno trpi štetu od kontinuiranog gonjenja Džulijana Asanža".

Očigledno je da ovo mrcvarenje Asanža služi  zastrašivanju i odvraćanju nekih novih, još hrabrijih i upornijih novinara da javnosti otkriju mračne strane kapitalizma i beskrupuloznost krupnog kapitala.

Ovakva presuda je ujedno i veliki poraz Velike Britanije i SAD, čiji zvaničnici u budućnosti gube svaki kredibilitet kada su u pitanju temeljna ljudska prava, demokratski standardi i principi pravne države.

NEKA JE VEČNA SLAVA I HVALA SVIM UZBUNJIVAČIMA NA NAŠOJ PLANETI!



Komentari (451)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 02:05 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

nije mi namera da te etiketiram, al je cinjenica, da pises cesto kojesta

Nije ti namera da me etiketiraš, ali evo može još jednom, šta fali ?
Ti često ne razumeš napisano (npr. upravo na ovom blogu), ponekad čisto ne veruješ u napisano zbog nekih tvojih fobija (npr. pre neki dan si rekla da misliš da nije istina da je bilo jako puno kučećih govana po ulicama Nice pre 20 godina, koji bi tačno razlog bio da ja izmišljam tako nešto ?), gotovo uvek sve propuštaš kroz ideološku prizmu (pa čak i kučeća govna u Nici). Vidiš etiketiranje sa primerima je mnogo verodostojnije nego etiketiranje bez primera. Ali najbolje bi bilo da i ne gledaš ko je šta napisao i da samo diskutuješ o napisanom umesto ad hominem napada.
freehand freehand 02:16 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Izgubljen si ti slučaj, skuvali su te, gotovo je

Ćuti, pusti...
zamisli da je još u vojsku išla, a tamo staža mlađi vodnik, laže guštere po zadatku sav zapenjen i sve veruje šta im priča...
A taj je sad najmanje kapetan u rezervi, zamisli tek sad kakav jve?!
alselone alselone 06:33 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Jugosloveni
Ko to voli da popije
ko ne moze bez rakije
Jugosloveni, Jugosloveni

Ko ne moze bez kafane
ko je u njoj cim osvane
Jugosloveni

Ko u krvi puno psuje
svalera se i lumpuje
ko je zivac kad se dira
ko se brzo iznervira

Jugosloveni, Jugosloveni
(2x)

Ko ne moze bez pasulja
i bez ljute sljivovice
bez kupusa kiseloga
belog luka, slaninice

Jugosloveni, Jugosloveni
(2x)

Ko to zenu svoju neda
a tudje bi sve od reda
ko u radno vreme stane
skoci malo do kafane

Jugosloveni, Jugosloveni
(2x)

Ko je krvlju steko sve
cetere's osme reko ne
politiku svoju tera
bez Rusa i Amera

Jugosloveni, Jugosloveni
(4x)
alselone alselone 06:44 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

2022. godina

- Amerikanci prave autonomno vozilo, samostalne robote-kerove, jedinstven sistem distribucije robe, prelazak na struju kako osnovni energent, izmišljaju nove zamenice za marginalne grupe, uvode nove marginalne grupe (dok nisi žut)...
- Kina preuzima socijalne mreže, prave sistem socijalnih bodova, ekonomski osvajaju i Južnu Ameriku, Afrikom uveliko dominiraju, izvoze prljave tehnologije iz svoje do juče zemlje-kolonije...
- Evropa vija tehnički dug preko finansiranja projekata, traži svoju energetsku održivost na tri strane, pokušava da formira jedinstveno upravljanje tržištima, ne samo robe nego i tehnologije i energije, uvodi univerzalni dohodak...

Čime se ti baviš Pero iz Srbije?
Ja sam Jugosloven. To je moja ideologija danas. To branim postojano kano klisurina.

benedykt benedykt 08:15 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

freehand

To se ti sad opako trudiš da me uvrediš a da istovremeno budeš duhovit?
Ne ide, brt. Vrhunac si dostigao onim marksizmomu petom razredu kao uvodom i političkom rasrpavom sa nastavnikom. Jače od toga se ne može, čak su ti i oni Pržogrnci (postoje samo Vržogrnci, al da se ne smaraš sad i geografijom kad si tek Nikaragvu nabo na globusu) bili čist treš posle toga.
A priča o ocu zamalo direktoru... Mnogi je domaćin ovde suzu pustio...

Pa sad, teško je zaista uvrediti lokalnog đilkoša kome se svi komentari manje više svode ili na kulovsko dobacivanje metodom baba iza kace, ili priča neke svoje čobanske i po njemu jako duhovite dogodovštine, kao ona čuvena o onoj mladi iz Dolova i pevanju pesme na svadbi… Ko od noža nije bolov’o nek’ dođe u Dolovo, (ili tako već nešto, mrzi me sad da tražim taj biser primitivizma), odnosno frlja se okolo sa tim svojim nepismeno-prostačkim izrazima tipa tog ”nabo” ili onog ” zapenjen”, pošto je on u svojoj glavi uvek tamo gde se najbolje oseća tj na nekom lokalnom vašaru ili u nekoj kafančini, pa onda govori tako da ga ceo svet razume.
Ukoliko se đilkoš i udostoji da nešto kao jednom u sto komentara smisleno i napiše, onda je to prepuno debilnih frazetina o nekakvim slobodoljubivim ljudima koji se kao otimaju iz kandži kolonijalnih sila ili o tome koliko je velika i humana bila ideja nesvrstanosti… Ahahahahaha, pa kao da čovek sluša nekog iz plejade titoističkih komitetlija kako mucavo sriče svoj napisani govor na nekoj ”istorijskoj” sednici.
Inače samo da pomognem neukima iz internet kluba Čoban United… Dakle Pržogrnci se pojavljuju kao izmišljeno mesto u seriji Pozorište u kući, jer je Rođa iz te neke Južna pruga selendre prihajao u Bgd, odnosno iz iste mu u posete voli dolaziti majka Vuka. Od tada su Pržogrnci sinonim za ultimativnu vukojebinu odakle se pojavljuju takvi šabani, koji onda po naredbi iz komiteta dolaze do na primer Pančeva na opštu sreću i radost lokalnog stanovništva.
Sve u svemu da zaključimo kako je isti taj đilkoš još znani i kao drug Freehand nesposoban da odgovori na prosto pitanje i pojasni svoja mucava sricanja i tragikomične ispade tipa smatrati o socijalizmu u SFRJ…
freehand freehand 09:08 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Sve u svemu da zaključimo kako je isti taj đilkoš još znani i kao drug Freehand nesposoban da odgovori na prosto pitanje i pojasni svoja mucava sricanja i tragikomične ispade tipa smatrati o socijalizmu u SFRJ…

Baš si se uzbudio.
benedykt benedykt 09:14 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

freehand
Sve u svemu da zaključimo kako je isti taj đilkoš još znani i kao drug Freehand nesposoban da odgovori na prosto pitanje i pojasni svoja mucava sricanja i tragikomične ispade tipa smatrati o socijalizmu u SFRJ…

Baš si se uzbudio.

Misliš da se sve na svetu može objasniti sa tim lose pošalicama i dobacivanjima, ili si se šabanesku istripovao kako si opako duhovit?! Šta kaže nepismena kulovčina, ne postoje znaš Pržogrnci već samo Vržogrnci…!???! Ahahahaha pa znači nema dalje od ovoga. Nego, jesi to može biti guglovao čobanine neuki sve očajnički pokušavajući da shvatiš gde mu zaista dođu ti Pržogrnci, pa nabo samo Vržogrnce…?! Ajd’ stisni bele bubrege pa priznaj ako smeš… Ahahahaha koji neobrazovani glupan majčice rođena…
angie01 angie01 09:26 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Vidiš etiketiranje sa primerima je mnogo verodostojnije nego etiketiranje bez primera.


evo, uzmimo na primer ovaj tvoj komentar- on je pun predrasuda i glupoasti,(mada si imao i gomile mnogo gorih),...elem, kakva molim te ideologija vezana za pseca govanca? Azurnu obalu sam prosla i uzduz i popreko i nisam videla ta govanca-videla sam recimo kucicice sa tijarama-ono, ozbiljan komad nakita- u kasinu u Monte Karlu, koje u rukama drze neke bogate bakute, sa istim takvim tijarama na glavi, koje su dosle da se kockaju,..ako te bas zanima, mene Azurna obala uopste nije fascinirala, videla sam mnogo i lepse i autenticnije i zanimljivije,...poslednja nada mi je bio Sen Trope, ali avaj i on je bio razocaranje-pa samo na Jadranu ima mnogo lepsih i zanimljivijih malih mesta, sa lepsom plazom,...od svega, jedino bih izdvojila Ez Vilaz i bastu /park sa kaktusima na brdu, sa svim vrstama na svetu,...i naravno hranu-sireve posebno i vino,...kakve sad to sve veze ima sa ideologijom-lebati...i kojom tacno?



..ja nisam videla ta govanca, kao sto u mojim skolama nije postojala slika Marksa i Lenjina na zidu,...sto bi po tebi bilo sta- fobija:)

i kakve tacno veze imaju pseca govanca u Nici, sa kojima si pritrcao, kada sam napisala kako je Beograd pun djubreta i govana po ulici? Je l je to bila uobicajena akcija amortizovanja lososti sadasnje vlasti i opravdavanja necega sto je skandalozno, uobicajenim-pa evo i ovde je tako,...ili sta?!

najsmesnije je sto vi koji agresivno namecete svoju ideologiju, zamerate drugima da je imaju.

a sto se tice nerazumevanja- nesrecno si srocio i u odnosu na stavove koje ovde iskazujes- lako mi je bilo da poverujem u pogresno tumacenje,...uostalom, nije cudno da se nekada u ovakvoj komunikaciji ljudi promase u izrecenom-drugacije je kada se razgovara uzivo, verujem da bi i neslaganja bila manje kontaminirana i neprijateljska.
freehand freehand 09:28 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

benedykt
freehand
Sve u svemu da zaključimo kako je isti taj đilkoš još znani i kao drug Freehand nesposoban da odgovori na prosto pitanje i pojasni svoja mucava sricanja i tragikomične ispade tipa smatrati o socijalizmu u SFRJ…

Baš si se uzbudio.

Misliš da se sve na svetu može objasniti sa tim lose pošalicama i dobacivanjima, ili si se šabanesku istripovao kako si opako duhovit?! Šta kaže nepismena kulovčina, ne postoje znaš Pržogrnci već samo Vržogrnci…!???! Ahahahaha pa znači nema dalje od ovoga. Nego, jesi to može biti guglovao čobanine neuki sve očajnički pokušavajući da shvatiš gde mu zaista dođu ti Pržogrnci, pa našao samo Vržogrnce…?! Ajd’ stisni bele bubrege pa priznaj ako smeš… Ahahahaha koji neobrazovani glupan majčice rođena…

Ako ništa - dvojka za trud. Reči se nađu u rečniku, konstrukcija rečenice se može naučiti ali oko duha i talenta... Jebiga. Ali i trud je nešto.
freehand freehand 10:05 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

benedykt
freehand

Ako ništa - dvojka za trud. Reči se nađu u rečniku, konstrukcija rečenice se može naučiti ali oko duha i talenta... Jebiga. Ali i trud je nešto.

Šta je mukice šabanska, ne smeš da priznaš kako si potrošio pola sata na Google maps pokušavajući da shvatiš gde mu sad pa dođu Pržogrnci, pošto bi i dalje da ostaneš u tom đilkoško-mangupskom tripu…!? Može biti kako eventualno misliš da za ono (sramota me tvoje sramote)… Oj Dolovo, Dolovo - ko od noža nije bolov’o, treba tog nekog kao duha i talenta, ili će ipak biti da jedino treba biti glupa seljačina koja misli da su te njegove đilkoške dogodovštine o svadbarskim napijanjima kao fol duhovite bilo kome sem istim takvim prostacima?! Otišao si ti mukice (ili bolje reći poslali ti tatka po partijskoj liniji) iz onih tvojih župskih Pržogrnaca, ali ne vredi kulov jer neće Pržogrnci nikako iz tebe. Da pretpostavim kako se upravo iz tog razloga silno čudiš tome što neko može zaista i kao zna poneki strani jezik, jer si ti sam ostao zauvek da ispijaš pivkana na lokalnom vašaru i onda uz to nabo & zapenjen se šaljikaš sa nekom sličnom ti ekipom, pa se cerekate debilnim Oj Dolovo - Ko od noža nije bolov’o pošalicama i dogodovštinama…

Baš si se uzrujao i ne bih da ti utičem na zdravstveno stanje, sem primedbom da se uglavnom cerekamo irtinoljubivim eruditama što su Marksizam učili u eptom osnovne i sa nastavnicima raspravljali o prednostima višepartijskog nad jednopartijskim sistemom. I paćenicima što vuku komplekse koje leče izmišljanjem priča o sopstvenim roditeljima.
Inače, nije da je bitno ali - moj otac nikad nije bio član partije. Ni majka.
Mislim, razumem ja da kompleksi i malograđanština teraju na takve postupke, da se sagovornik diskvalifikuje tako što mu se pominje i porodica, nije to ovde retka stvar.
Inače, ja sam tvog oca pomenuo samo i jedino i striktno u kontekstu tvojih reči o njemu, a ivzinjavam mu se svakako pošto sam siguran da je u pitanju bila ako ne čista laž kao obnaj Marksizam a ono nacifrana i izuvrtana priča bez smisla i osnova za potrebe retuširanja sopstvene biografije ne bi li se dopao ovdašnjem preovlađujućem miljeu.
I nije da nisi na dobrom putu. .
angie01 angie01 10:13 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

(ili bolje reći poslali ti tatka po partijskoj liniji)


je l moze bednije od ovog?!
milisav68 milisav68 10:26 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

shmoo

Не знам шта га је то толико наљутило... Ваљда зато што су Слоба и Мира већ били у свом налету на институције у лето те 1986, увелико се припремала Осма седница итд.

E, ma nije tu bilo nikakvog plana.Možda je Mira maštala da njen Ćubica bude kalif umesto kalifa (predsednik Jugoslavije), ali je kao i obično ljudska bahatost, odnosno bol u qrzu "doveo" Miloševića na vlast.

Taj bol je opisao Balašević kada je pričao kako je nastala pesma "Ne lomite mi bagrenje".

Stambolić ga je poslao na Kosovo u stilu - Idi vidi šta seru, a on reagovo sa - Niko ne sme da vas bije!

Osma sednica se sama pisala.

Elem, tzv Uža Srbija (bez Beograda) je bila pod posebnim tretmanom, kako sa slikama, tako i sa predmetima koji su se učili.

Osnovi Marksizma su bili svuda u prvoj i drugoj srednje šuvarice.
predatortz predatortz 11:16 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Шта год, не брини, Додик зна са Енглезима, високим представницима и свима осталима.


Dodika su Englezi ustoličili na vlast kada je imao samo dva poslanika u Skupštini Republike Srpske.
Bojim se da ovih dana samo dovršava poslove zbog kojih je doveden, jer je upravo njegova vlast neprikosnoveni šampion u prenosu nadležnosti koje bi on sad, pucajući iz prazne puške, da vrati.

Nemam nikakva pouzdana saznanja, samo iznosim svoje strahove i pišem na šta ovo meni liči.

Ja Dodiku ne verujem ni da sad kaže da je danas utorak!
benedykt benedykt 12:47 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

angie01
(ili bolje reći poslali ti tatka po partijskoj liniji)


je l moze bednije od ovog?!

Idi vidi gde ti je ogledalce u kući Anđelija pa se dobro pogledaj…!?! Čisto da te podsetim kako si se ovde i to koliko juče, iz čistog mira i potpuno nepozvana, dripački podsmevala onome što je Bene sasvim korektno napisao, pa je onda trebalo jedno deset mojih komentara i slamka spasa u vidu Doksa da ti nekako konačno priznaš da nisi ni pročitala njegov komentar kako treba. E onda, pošto sujetica radi umesto kao čovek da kažeš… E sorry Bene kriva sam, odmah si počela da kopaš neku prašnjavu priču o Nici i nekim kao psećim govancima, uz prateće ja u kazinu Monte Karlo, tijare na kučićima i bakute sa istim takvim tijarama, kao da je to za nešto kao važno sem da se ti pohvališ. Sačekaj, čemu te glupe baronije pa kao znaš nespretno si to sročio…?! Inače, nije uopšte nespretno sročio, savršeno je jasno sve napisao ali si ti džukački našla da se smeješ kao tome, a da se nisi ni udostojila da to pročitaš. Mislim, kada smo već kod toga a je l’ može bednije od ovoga i nepozvanog trpanja u tuđe rasprave…
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:13 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

predatortz
Шта год, не брини, Додик зна са Енглезима, високим представницима и свима осталима.


Dodika su Englezi ustoličili na vlast kada je imao samo dva poslanika u Skupštini Republike Srpske.
Bojim se da ovih dana samo dovršava poslove zbog kojih je doveden, jer je upravo njegova vlast neprikosnoveni šampion u prenosu nadležnosti koje bi on sad, pucajući iz prazne puške, da vrati.

Nemam nikakva pouzdana saznanja, samo iznosim svoje strahove i pišem na šta ovo meni liči.

Ja Dodiku ne verujem ni da sad kaže da je danas utorak!

Који год страни фактор да је довео Додика, могуће баш Енглези, он је изневерио њихова очекивања.

Иначе, не сумњам да је корумпиран, али истовремено он јесте фаца. Балкански политичари листом пузе и шене пред странцима, Додик је изузетак који се никоме не улизује и мислим да је доста учинио за српско самопоуздање у БиХ.
gvozden1 gvozden1 13:20 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

angie01
(ili bolje reći poslali ti tatka po partijskoj liniji)


je l moze bednije od ovog?!

Šta se bre ti sad tu nešto prenemažeš kad radiš isto to?

Evo i na ovom blogu si to radila, a sad kao juju, nije lepo.

Ili to o poslu koji neko radi, o mom si knjige ispisala pokušavajući tako da me uvrediš.

Sad kao strašno što neko napiše ono što odavno svi znaju, kako se Frihend zove i da radi neki pomoćni posao na lokalnom radiju.

Šta je tu uvredljivo i strašno?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:27 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Иначе, не сумњам да је корумпиран, али истовремено он јесте фаца. Балкански политичари листом пузе и шене пред странцима, Додик је изузетак који се никоме не улизује и мислим да је доста учинио за српско самопоуздање у БиХ.


Osim Putinu. Doduse i Erdoganu. A i Orbanu. Moze i Jansi. Kad zatreba i Milanovicu. Velika korist od tog srpskog samopouzdanja kad ono obicnom coveku proizvodi samo bedu. Kao i ovo lidersko samopouzdanje u Srbiji koje lozi blato u termoelektrane.
predatortz predatortz 13:35 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


Који год страни фактор да је довео Додика, могуће баш Енглези, он је изневерио њихова очекивања.



Kako? Dugogodišnjim prenosom nadležnosti na BiH?


gvozden1 gvozden1 13:35 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Osim Putinu. Doduse i Erdoganu. A i Orbanu.

Ne, nego će da se svađa sa njima da bi dokazao, šta?

Najnormalnije ponašanje je da sa svojim saveznicima, posebno onim izuzetno važnim, održavaju što bolji odnosi.
Dok su ti saveznici.

Da ne analiziramo sad kvalitet Dodikovog kursa u politici, on ga je odabrao, i na tom kursu ima saveznike, jedan od njih je i možda najvažniji političar na svetu, i što Dodik sa njim ne bi održavao prijateljski odnos?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:36 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Sad kao strašno što neko napiše ono što odavno svi znaju, kako se Frihend zove i da radi neki pomoćni posao na lokalnom radiju.

Šta je tu uvredljivo i strašno?


Cini mi se da se gornji komentar ne odnosi na ovo sto ti kazes.

A ono dole je uvredljivo. Zbog namere zbog koje je izreceno. I nacina. Uostalom, da nije uvredljivo ne bi to ni bilo izneto. Pretpostavljam da bi drugacije reagovao da je o nekom drugom blogeru rec.

Nebitno je ko se kako zove i sta radi - ja ne znam sta je i ko je Freehand i bas mi je nebitno za ovo ovdasnje druzenje. Ako ne znas da izadjes na kraj sa necijim stavovima pa onda imas potrebu da cackas po necijem privatnom zivotu to je najbolji znak da zakocis. Sebe radi.
gvozden1 gvozden1 13:41 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


A ono dole je uvredljivo. Zbog namere zbog koje je izreceno. I nacina. Uostalom, da nije uvredljivo ne bi to ni bilo izneto

Naravno, ali to je već uobičajena praksa ovde, i to rade upravo oni koji sad kmeče.
Endži prva, Frihend drugi.

A sad kukaju.

Tebi to ne smeta?

A čim si se javio da ih braniš izgleda da ne.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:44 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Da ne analiziramo sad kvalitet Dodikovog kursa u politici, on ga je odabrao, i na tom kursu ima saveznike, jedan od njih je i možda najvažniji političar na svetu, i što Dodik sa njim ne bi održavao prijateljski odnos?



Razumem. Kada su ti odnosi sa EU ili US onda je to vazalski a kada je sa Putinom, Si Djin Pingom i Erdoganom onda je prijateljsko-bratski. Tako je recimo Hrvatska vazalna zemlja dok je Srbija slobodna i nezavisna. Pa u tako slobodnoj drzavi imas neki borski rudnicic koji kao da je suverena teritorija NRK. Pominjem Srbiju posto izmedju Dodika i Vucica u ovom smislu nema razlike.
milisav68 milisav68 13:45 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Neues aus der Nachbarschaft
Kao i ovo lidersko samopouzdanje u Srbiji koje lozi blato u termoelektrane.

Heh, žmurelo se na to i ranije, Palma je navatan 2010. i nikom ništa.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:46 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

gvozden1

A ono dole je uvredljivo. Zbog namere zbog koje je izreceno. I nacina. Uostalom, da nije uvredljivo ne bi to ni bilo izneto

Naravno, ali to je već uobičajena praksa ovde, i to rade upravo oni koji sad kmeče.
Endži prva, Frihend drugi.

A sad kukaju.

Tebi to ne smeta?

A čim si se javio da ih braniš izgleda da ne.


Meni smeta. Ti gore velis kako uvreda nije uvreda. Sad opet ipak jeste.
predatortz predatortz 13:47 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Da ne analiziramo sad kvalitet Dodikovog kursa u politici, on ga je odabrao, i na tom kursu ima saveznike, jedan od njih je i možda najvažniji političar na svetu, i što Dodik sa njim ne bi održavao prijateljski odnos?


Ama, to je glumatanje.
Mesecima traju pripreme i lobiranja da bi Putin na petnaestak minuta primio Dodika i da bi ovaj te snimke mesecima prodavao kao veliko i lično prijateljstvo.

A nije ni blizu tome, veruj mi.

Ovo su mi rekli mnogo upućeniji od nas, pa plus iz njegovog tabora. I oni se ljudi lagano počinju da plaše ovakvog avanturizma.

Jedno je imati saveznike, drugo je glumiti da ih imaš.

Bojim se da Dodik radi ovo drugo. Njemu i Bakiru, osobama do guše u kriminalu i nepotizmu, svaka opcija koja bi zaturila tragove odgovara više nego red.

Plašim se da je Milorad Dodik teg o vratu Republici Srpskoj.

Najsrećniji čovek bih bio da grešim i da me za neko vreme svi ovde zajebavate zbog ovih reči.

gvozden1 gvozden1 13:51 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


Razumem. Kada su ti odnosi sa EU ili US onda je to vazalski a kada je sa Putinom, Si Djin Pingom i Erdoganom onda je prijateljsko-bratski

Tačno tako.
Zašto?
Zato što ti EU i US određuju šta moraš da radiš, šta moraš da misliš o crncima, o pederima, o kompletnom životu, kakve tačno zakone moraš da donosi, sve.
To ti onda nije saveznik nego nadređeni.

Kad ti sam odlučiš šta ti je interes, a on kaže, dobro, podržaću te u tome, to ti je saveznik.
gvozden1 gvozden1 13:54 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


Jedno je imati saveznike, drugo je glumiti da ih imaš.

E to ja ne znam.
Gledam dosta načelno, ako imaš cilj i Rusiju za saveznika to nije loše.

Da li je stvarno ima, to ne bih da procenjujem.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:57 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Kao i ovo lidersko samopouzdanje u Srbiji koje lozi blato u termoelektrane.

Heh, žmurelo se na to i ranije, Palma je navatan 2010. i nikom ništa.


Dobro, onda da ostane nikom nista i dalje.
tess1 tess1 13:59 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Dodika su Englezi ustoličili na vlast kada je imao samo dva poslanika u Skupštini Republike Srpske.

Uvijek bih rekla da je on američki miljenik, ali i Englezi uvijek imaju neki interes u BiH da talasaju Evropu, daleko im od kuće tj tradicionalno su izverzirani za praviti bedu na tuđem pragu.
predatortz predatortz 13:59 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

gvozden1

Jedno je imati saveznike, drugo je glumiti da ih imaš.

E to ja ne znam.
Gledam dosta načelno, ako imaš cilj i Rusiju za saveznika to nije loše.

Da li je stvarno ima, to ne bih da procenjujem.


Kažem ti, želja mi je da mi zbog ove moje procene, za godinu dana, dupe pomerate od zajebancije.
No, bojim se da do toga neće doći.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:12 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Tačno tako.
Zašto?
Zato što ti EU i US određuju šta moraš da radiš, šta moraš da misliš o crncima, o pederima, o kompletnom životu, kakve tačno zakone moraš da donosi, sve.
To ti onda nije saveznik nego nadređeni.



Vazi. Zato jedna mala balticka zemlja moze kao EU kolonija da kaze Kini sta hoce a velika slobodna balkanska zemlja mora da dozvoli ropski rad na svojoj teritoriji.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:12 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

tess1
Dodika su Englezi ustoličili na vlast kada je imao samo dva poslanika u Skupštini Republike Srpske.

Uvijek bih rekla da je on američki miljenik, ali i Englezi uvijek imaju neki interes u BiH da talasaju Evropu, daleko im od kuće tj tradicionalno su izverzirani za praviti bedu na tuđem pragu.

Толико је амерички миљеник, да су му увели личне санкције!
Иначе, што се Енглеза тиче, сада је јасно да они играју како Стејт Департмент свира. Видећемо да ли ће се УК одржати, а и шта ће бити са Комонвелтом. (Не знам колико је у српским медијима пропраћена вест да се Барбадос одвојио од енглеске круне, постао република и да тамо улазе кинеске инвестиције на велика врата.)
predatortz predatortz 14:13 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Толико је амерички миљеник, да су му увели личне санкције!


Na imovinu koju nema u USA.

To je jednako tome kao da ih uvedu meni.
tess1 tess1 14:16 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Толико је амерички миљеник, да су му увели личне санкције!

Ih, jaka stvar, uveli mu Ameri sankcije, a on se sve udarao nogom u guzicu da ostavi begovinu za vikend i obiđe muzeje po Njujorku?

Principessa, ti si idealista, i romantik. :)
angie01 angie01 14:44 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Idi vidi gde ti je ogledalce u kući Anđelija


sto da se gledam,jer mi logoreicni "sveznajuci" smarac nakon zavrsenog slucaja ucitava neke gluposti-lepo sam objasnilai izvinila se, ujedno, za Azurnu obalu me prozvao bene-to je bila neka ranija prica- pa sam mu rekla ono sto mu nije bilo jasno, a i kakvo je to tacno hvalisanje, leba ti...i kakve ti veze imas sa tim,...al imas sa mufljuskim prozivanjem zakoje sam te opomenula- jer je bas nedopustivo nisko.


Šta se bre ti sad tu nešto prenemažeš kad radiš isto to?


gde sam radila isto to?


Ili to o poslu koji neko radi, o mom si knjige ispisala pokušavajući tako da me uvrediš.


gde sam ja o tvom poslu knjige pisala-ja ni ne znam sta radis-niti me je briga, znam da imas sljivik u nekom selu pored Valjeva-sto si sam rekao,...a ne secam se da je Free pricao sta radi, niti je rekao kako se zove na ovom mestu,..sve sto je neko o nekome saznao privatno- nije dozvoljeno iznositi bez dozvole onoga o kome se radi- sta tu nije jasno posle toliko vremena provedenog ovde.
angie01 angie01 14:48 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Naravno, ali to je već uobičajena praksa ovde, i to rade upravo oni koji sad kmeče.
Endži prva,


izvini-a kada i gde sam ja iznela neke privatne podatke o nekome-pri cemu vecinu blogera poznajem?...ne secam se ni da je free-tako da ne lazi.
gvozden1 gvozden1 14:49 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


Vazi. Zato jedna mala balticka zemlja moze kao EU kolonija da kaze Kini sta hoce

I to jedina na svetu!
Herc, bato, i integritet pride.
To je država.

Ali, šta je tačno time dobila?

I da možda nije baš njoj gazda naredio da lane malo, da iskuša puls Kini?

gvozden1 gvozden1 14:53 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


Kažem ti, želja mi je da mi zbog ove moje procene, za godinu dana, dupe pomerate od zajebancije.

I moja :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:28 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

I to jedina na svetu!
Herc, bato, i integritet pride.
To je država.

Ali, šta je tačno time dobila?


Pa zar nije to ono za sta ti navijas za Srbiju: da bude svoja na svome? Sad odjednom nije to bitno.

I da možda nije baš njoj gazda naredio da lane malo, da iskuša puls Kini?


Makar joj nije naredio da ima radne logore na svojoj teritoriji.

Obrni okreni nikako ne valja. A ovo nase je jedino ispravno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:32 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

gde sam ja o tvom poslu knjige pisala-ja ni ne znam sta radis-niti me je briga, znam da imas sljivik u nekom selu pored Valjeva-sto si sam rekao,...a ne secam se da je Free pricao sta radi, niti je rekao kako se zove na ovom mestu,..sve sto je neko o nekome saznao privatno- nije dozvoljeno iznositi bez dozvole onoga o kome se radi- sta tu nije jasno posle toliko vremena provedenog ovde.



I mene je ovaj komentar zacudio. Za mene je ovo nova informacija.
angie01 angie01 15:51 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi




Za mene je ovo nova informacija.


na sta mislis?
gvozden1 gvozden1 15:54 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


Pa zar nije to ono za sta ti navijas za Srbiju: da bude svoja na svome? Sad odjednom nije to bitno.

Vrlo je bitno da može to da radi.
Ali bitno je i da to radi da bi imala neku korist, a ne samo da pokazuje svetu kako joj se i to može.


Makar joj nije naredio da ima radne logore na svojoj teritoriji


A ako ih ne napravi slede sankcije?
Koje?
Za EU i US to sledi, ako ih ne posluša kažnjavaju, ko prave gazde, a Kina, šta bi nam ona uvela da joj nismo prodali Bor?
gvozden1 gvozden1 15:59 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

gde sam ja o tvom poslu knjige pisal



I mene je ovaj komentar zacudio. Za mene je ovo nova informacija

Jao vidi golupčića kako se brane. :)
Slatki ste.

Endži lutko, koliko si puta pokušala da me isprovociraš upotrebom izraza seljoberski, seljački i sličnih?

Nisi znala da sam seljak?

Lutko, čak ni ti nisi toliko glupa da si zaboravila.
nsarski nsarski 16:30 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Zato jedna mala balticka zemlja moze kao EU kolonija da kaze Kini sta hoce a velika slobodna balkanska zemlja mora da dozvoli ropski rad na svojoj teritoriji.


Evo, na primer, mala Balkanska zemlja, Makedonija, je otoič uspostavila diplomatske odnose sa Tajvanom (bio Tupurkovski u Kanadi, javio), pa su im time sunuli u lice.
Danas su stvari radikalno drugačije. Kinezi ih ne jebu, a "Europa šuti!".
Free North Macedonia!
nsarski nsarski 17:03 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Plašim se da je Milorad Dodik teg o vratu Republici Srpskoj.

Najsrećniji čovek bih bio da grešim i da me za neko vreme svi ovde zajebavate zbog ovih reči.


@predatortz

E, pa to sam hteo da te pitam.
Sećam se, pre mnooogo godina (al' sam mator, jbt!), u izdajničkom časopisu "Vreme" pisali hvalospeve Miletu, te talentovan, te razuman, ma superlativi. Posle ućutali. Pa ga sad pljuju, svi ti gledatelji u budućnost.
Sada je Mile glavni "fašista" drugosrbijancima i ostalim ljigavcima bez mozga.
Verujem da je Mile korumpiran. I to ihahaj korumpiran! Ali se plašim da, ako on ode, onda će neki gmazovi iz RS da se pomole iz blata i da sjebu sve što je vredno tamo. Da se poturče, i ode RS u qratz. Njegova opozicija je višestruko gora od ovdašnje opozicije.
Hoću da kažem, možda je Mile ona žaba koju sada treba progutati, bez obzira koliko je gadno. A gadno je.
gvozden1 gvozden1 17:04 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


Evo, na primer, mala Balkanska zemlja, Makedonija, je otoič uspostavila diplomatske odnose sa Tajvanom (bio Tupurkovski u Kanadi, javio), pa su im time sunuli u lice.
Danas su stvari radikalno drugačije. Kinezi ih ne jebu, a "Europa šuti!".
Free North Macedonia!

Mislim da je Litvanija jedina koja je otvorila ambasadu pod imenom ambasada Tajvana, ostali cinculiraju sa imenom Tajpej (nešto kao, nisu razgovori između Srbije i Kosova, nego Beograda i Prištine) i Kina to malo lakše podnosi, ovo u Litvaniji ih je baš štrecnulo.
Prete opasno.

A šta Litvanija time dobija, tim bespotrebnim gura nem prsta u oko Kini, to će sad Neues da objasni.
nsarski nsarski 17:18 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

A šta Litvanija time dobija, tim bespotrebnim gura nem prsta u oko Kini, to će sad Neues da objasni.


Ma ništa. Navukli je ovi šibicari sa Zapada da za njih gura prst u oko Kini. Stara fora: priđe ti neki žgoljavi klinac, počne da te zajebava, ti mu kažeš "Iš!", a onda njegov zaštitnik, neki buzdovan dođe i kaže "Kome ti bre iš!".

Svetska politika je na nivou školskog dvorišta škole za retarde.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:26 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


Za mene je ovo nova informacija.



na sta mislis?



Da si se slicno ponasala kao Schmoo sto Gvozden the Pravedni tvrdi.
cmix909 cmix909 17:46 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

freehand
... postoje samo Vržogrnci...

Tacno ime tog sela je Vražogrnci. Cuo sam za njega, ali nisam znao gde je -- kod Aleksandrovca. Postoji i Vražogrnac, selo kod Zajecara. U njemu je kuća pokojne Branislave Božinović. (Kacio sam emisiju o njoj pre 2-3 meseca nekim nebitnim povodom.) Viki kaze da Vražogrnac ima triput vise ljudskih dusa od Vražogrnaca, pa bi bilo fer da ta dva sela razmene imena.
milisav68 milisav68 18:05 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

cmix909
Postoji i Vražogrnac, selo kod Zajecara. U njemu je kuća pokojne Branislave Božinović.

Odatle je i duet Pešić - Krančić.

link
vcucko vcucko 18:21 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

gvozden1

Razumem. Kada su ti odnosi sa EU ili US onda je to vazalski a kada je sa Putinom, Si Djin Pingom i Erdoganom onda je prijateljsko-bratski

Tačno tako.
Zašto?
Zato što ti EU i US određuju šta moraš da radiš, šta moraš da misliš o crncima, o pederima, o kompletnom životu, kakve tačno zakone moraš da donosi, sve.
To ti onda nije saveznik nego nadređeni.

Kad ti sam odlučiš šta ti je interes, a on kaže, dobro, podržaću te u tome, to ti je saveznik.

Čak je i to u suštini nebitno.

Nego idealan ishod za EU (čitaj D) i USA - a oni se i ne trude da to sakriju - bio bi da Republike Srpske nema. A idealan ishod za RF (verovatno i za i PRC) bio bi samostalna RS.

I to je tako već 20 godina, a ako ćemo pravo (u raznim inkarnacijama ovim ili onim) i vekovima.

I u čemu je onda problem?
freehand freehand 18:36 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Šta je tu uvredljivo i strašno?

Ništa pobogu, ako si rezervni kapetan Dražine JNA. Mislim, kojeg je palanačkog kulova bruiga što je to nepristojno i protiv pravila ovog mesta. A tebe pogotovo što je netačno.
freehand freehand 18:38 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Osma sednica se sama pisala.

Osma sednica pripremana je ozbiljno i temeljno, po horizontali i vertikali.
I na sve moguće4 načine.
freehand freehand 18:41 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Sačekaj, je l’ (tako se inače pravilno to piše a ne jel nepismeni) to može biti iz neke knjige Mire Marković ili se to meni samo čini…?!

Ne znam, nisam čitao nijednu. Pa sam sklon da verujem vama poznavaocima i ljubiteljima.
Nego, da sam znao da je u pitanju oboljenje svakako ne bih čačkao. Ovako - jebiga, izvini što sam te uznemirio.
Nevezano, ta opsednutost čobanima... Malo je čudna, ne?
freehand freehand 18:46 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Nebitno je ko se kako zove i sta radi - ja ne znam sta je i ko je Freehand i bas mi je nebitno za ovo ovdasnje druzenje. Ako ne znas da izadjes na kraj sa necijim stavovima pa onda imas potrebu da cackas po necijem privatnom zivotu to je najbolji znak da zakocis. Sebe radi.
+Ne bih imao šta da dodam.
Problem je što ovde, mahom, poslednjih godina obitavaju moroni koji ne raspravljaju o stavovima nego bi da se bave ljudima, koji se bave tuđim prorodicama, decom, koji bi ti došli u kuću da sa tobom rasprave nesporazume.
A ovaj, konkretni rob taštine što ne može da podnese ni obično neslaganje a kamoli šalu... Eto, bori se za poziciju alfa-blogera pa misli da je time što je pokupio najgore i najprljavije sebi perspektivno obezbedio to mesto.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:51 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

nsarski
Zato jedna mala balticka zemlja moze kao EU kolonija da kaze Kini sta hoce a velika slobodna balkanska zemlja mora da dozvoli ropski rad na svojoj teritoriji.


Evo, na primer, mala Balkanska zemlja, Makedonija, je otoič uspostavila diplomatske odnose sa Tajvanom (bio Tupurkovski u Kanadi, javio), pa su im time sunuli u lice.
Danas su stvari radikalno drugačije. Kinezi ih ne jebu, a "Europa šuti!".
Free North Macedonia!


Sto samo naglasava da su ovi gore dobro igrali. Docim sa Vucicem i Dodikom ostaje da se peva 'neki mogu gore a ja i Zuga ni na more'. Ako je za utehu - Makedoncima - makar im nece graditi fabriku guma u Strumici i ogradjivati teritoriju.
freehand freehand 18:53 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

gvozden1

A ono dole je uvredljivo. Zbog namere zbog koje je izreceno. I nacina. Uostalom, da nije uvredljivo ne bi to ni bilo izneto

Naravno, ali to je već uobičajena praksa ovde, i to rade upravo oni koji sad kmeče.
Endži prva, Frihend drugi.

A sad kukaju.

Tebi to ne smeta?

A čim si se javio da ih braniš izgleda da ne.

Opet lažeš, đampir. Kad je to Freehand iskoristio bilo koji i bilo čiji lični podatak - koji pre toga nije od strane blogera javno iznet i upotrebljen kao argument za nešto - u bilo kom kontekstu?
Recimo, ne samo da ne znam ko si i šta si u realnom životu, nego me baš zavbole i ko si i šta si, i to baš nikakve veze ni težine nema u ovim "diskusijama" koje su, realno, sve veća intelektualna baruština.
I ovo nije rečeno kao uvreda, jer bi se moglodesiti da kako to Novković često potencira u RL opušteno sedimo i zezamo se uz smeh.
Ali ovde je svako ono kako senaslika.
Dakle, da se vratim na početak: ti si lažovčina prpodobna. Jer Freehand nikad nikog ovde nije ni autovao niti se bavio njegovim ličnim stvarima. Niti će.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:54 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

A šta Litvanija time dobija, tim bespotrebnim gura nem prsta u oko Kini, to će sad Neues da objasni.



Cuj, meni ne moras da dokazujes da si poza-patriot kao i onaj Jovanovic za kojim uzdises. Uvek jak na recima a ovamo 'cuti i pokloni se despotu silnom'. Vidi se to i ovako.
freehand freehand 18:57 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

gvozden1

Razumem. Kada su ti odnosi sa EU ili US onda je to vazalski a kada je sa Putinom, Si Djin Pingom i Erdoganom onda je prijateljsko-bratski

Tačno tako.
Zašto?
Zato što ti EU i US određuju šta moraš da radiš, šta moraš da misliš o crncima, o pederima, o kompletnom životu, kakve tačno zakone moraš da donosi, sve.
To ti onda nije saveznik nego nadređeni.

Kad ti sam odlučiš šta ti je interes, a on kaže, dobro, podržaću te u tome, to ti je saveznik.

Nemam primedbi, dapače. Potpuno se slažem.

Ali šta ćemo sad sa NATO?
freehand freehand 19:01 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Neues aus der Nachbarschaft
Tačno tako.
Zašto?
Zato što ti EU i US određuju šta moraš da radiš, šta moraš da misliš o crncima, o pederima, o kompletnom životu, kakve tačno zakone moraš da donosi, sve.
To ti onda nije saveznik nego nadređeni.



Vazi. Zato jedna mala balticka zemlja moze kao EU kolonija da kaze Kini sta hoce a velika slobodna balkanska zemlja mora da dozvoli ropski rad na svojoj teritoriji.

Ćuti, pusti to-... neke velike evropskezemlje moraju da na svojim teritorijama trpe neprijavljene letove neprijavljenih aviona, što je joši zezanje, nego i da imaju nevidljive robijašnice u kojima neprijavljeni zatvorenici mimo svih zakona i protivno njihovim ustavima bivaju zatvarani i mučeni. što je još i zezanje, u odnosu na to što im najviši zvaničnici bivaju prisluškivani od saveznika a ne smeju da pisnu dok im se svet smeje...
freehand freehand 19:10 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

nsarski
A šta Litvanija time dobija, tim bespotrebnim gura nem prsta u oko Kini, to će sad Neues da objasni.


Ma ništa. Navukli je ovi šibicari sa Zapada da za njih gura prst u oko Kini. Stara fora: priđe ti neki žgoljavi klinac, počne da te zajebava, ti mu kažeš "Iš!", a onda njegov zaštitnik, neki buzdovan dođe i kaže "Kome ti bre iš!".

Svetska politika je na nivou školskog dvorišta škole za retarde.

Kao ono kad naš Državnik ode u Vašington, stave ga na hoklicu i onda on prihvati da gurne prst u oko svim Arapima i EU time što obeća da će preseliti ambasadu u Jerusalim a Izrael njemu obeća da će da prizna Kosovo.
Ja za bolji primer morona u međšunarodnoj politici ne znam.
freehand freehand 19:14 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

cmix909
freehand
... postoje samo Vržogrnci...

Tacno ime tog sela je Vražogrnci. Cuo sam za njega, ali nisam znao gde je -- kod Aleksandrovca. Postoji i Vražogrnac, selo kod Zajecara. U njemu je kuća pokojne Branislave Božinović. (Kacio sam emisiju o njoj pre 2-3 meseca nekim nebitnim povodom.) Viki kaze da Vražogrnac ima triput vise ljudskih dusa od Vražogrnaca, pa bi bilo fer da ta dva sela razmene imena.


Eto ti ga sad... Priznaj da si i ti gledao Google maps a ne "Pozorište u kući" i da si čoban!


predatortz predatortz 19:33 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Sada je Mile glavni "fašista" drugosrbijancima i ostalim ljigavcima bez mozga.


Sve što u poslednjh nekoliko godina izjavljuje Milorad Dodik, a tiče se statusa Republike Srpske, komotno bih mogao da potpišem.

Samo, uvek imam bojazan sa kojim Dodikom imam posla.
Onim koji je u ratu dezertirao, švercovao "Ronhil" a Alija ga stavljao na listu podobnih Srba, onim koga su na vlast doveli stranci a Medlin Olbrajt ga zvala "daškom svežeg vetra", onim koji je izjavio da bi pre živeo u funkcionalnoj BiH nego u "nekakvoj Republici Šumskoj", onim koji je izjavljivao da je u Srebrenici bio genocid, onim koji je prenosio nadležnosti sa RS na BiH i likovao kada je OHR smenio Poplašena, ili ovim danas koji govori ono što sam ja oduvek mislio?
angie01 angie01 19:54 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Endži lutko, koliko si puta pokušala da me isprovociraš upotrebom izraza seljoberski, seljački i sličnih?



Nisi znala da sam seljak?


ajao,kako si kao naivan- pa seljoberski se ponasas,kao i u ovom komentaru-to je karakterna osobina,...da li si stvarno seljak- nisam otrpatila i ne tice me se,...to sto imas nekada komentare kao i maxa o nekim radovima, kacis slike seoske idile i slicno, nisam bas skoncentrisano citala-znaci, da li tu zivisi radis, ili ti je to ladanjska kuca ili sta god, nemam pojma, niti me zanima, pa se i ne upustam da uklavirim,..al da si seljobercina- jesi...uostalm, zar mi nisi rekao da si doktor


..i molim te mi razjasni, kakve veze ima ovo sto si mi ucitao sa komentarima na koje sam reagovala da su neprihvatljivi?
angie01 angie01 19:56 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Da si se slicno ponasala kao Schmoo sto Gvozden the Pravedni tvrdi.



fora je sto ga nije blam da laze- ladno sroci sta god mu padne na pamet,...mislim, tamo gde bi pamet trebalo da bude,...tako to rade "pravi Srbi", dobrodomacinske provinijencije.
gvozden1 gvozden1 21:18 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

fora je sto ga nije blam da laze

Evo pitah ti taze ortaka, taze jer te opasno gazio dok je bio na mojoj strani, kad je to Čarli ovde pisao o slađanim pičićima, a ti ga često tako oslovljavaš?

A ovo
da li si stvarno seljak- nisam otrpatila i ne tice me se

A znaš da se bavim šljivom.
To se uglavnom radi na gradskim trgovima i time se bave astronauti.

Pucaj bre ženo bez ustezanja, ja se svog posla i statusa ne stidim, i to sigurno ne može da me uvredi, koliko god pokušavala.

gvozden1 gvozden1 21:27 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


Nego idealan ishod za EU (čitaj D) i USA - a oni se i ne trude da to sakriju - bio bi da Republike Srpske nema. A idealan ishod za RF (verovatno i za i PRC) bio bi samostalna RS.

Verovatno, ali Rusija ni na šta ne primorava Srpsku, da bi se ostvario po nju idealan scenario.
Za razliku od US i D.

Samo podržava Srpsku jer su im interesi poklopljeni.

Ništa logičnije i ništa poštenije od toga.
angie01 angie01 23:02 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

, kad je to Čarli ovde pisao o slađanim pičićima, a ti ga često tako oslovljavaš?

to za carlija je ovde nakacio als- tako smo saznali- a to nije nikakva privatna stvar,nego sajber manijacenje, koje je i ovde ispoljavao, prelazeci granicu upravo u tom smilu u obracanju-ako ti ne pravis razliku i ok ti je, jer vas podrzava-onda si i nevidjeno ljigav,...zanima me da l bi ti bilo svejedno da se neko tako obraca tvojoj deci,...to sto je blentav,ne znaci da su takve stvari bezazlene, stavise, on je klasicni predator iza ekrana, a tvoj ga kamarad jos branio jer vam se slihta i podrzava, rekavsi jos da je on jadan maltretiran- ma hajde molim te, mozda je takvo ponasanje u vasem miljeu ok, ali u javnom diskursu nije-privatno bi se to brzo zavrsilo, a ovde koristi mogucnosti skrivenosti, koja nekom prijavom isto ne bi bila problem,...ja sam njemu rekla da mi se ne obraca, ali je on siledzija, koji uziva u svojim primitivnim nastupima, pa si onda svasta dozvoljava, izvini, onda cu se braniti-sramota je uopste sto je od bilo koga podrzavan i tolerisan sa time sto radi, u RL, ne verujem da bi neko voleo takvo drustvo, nego vam ovde odgovaraju njegove akcije korisnog idijota.

isto tako, da li ti je jasno, da to sto je neko privatno saznao neke podatkeo nekom blogeru-ime, sta radi, dopisi- nije dozvoljeno da otkriva ovde,bez saglasnosti tog nekog,...za svoje sljivike si ti sam ovde pisao-nisam ja saznala van bloga, pa onda ovde otkrila drugima-je l mozes da uklaviris tako jednostavnu stvar, ili ipak ne...pri cemu, ja nisam znala da su te sljive tvoje zanimanje-ako jesu-vec ti rekoh gore, mozda ti je hobi i sve mi je jedno.
Pucaj bre ženo bez ustezanja, ja se svog posla i statusa ne stidim, i to sigurno ne može da me uvredi, koliko god pokušavala.


ovo je bas smesno i iskompleksirano- ja postujem svaki posao, ne vidim sta je problem- rekoh vec, seljacina si karakterno i to nema veze sa geografijom i tvojim zanimanjem.
gvozden1 gvozden1 23:23 14.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

za carlija je ovde nakacio als- tako smo saznali



Za ovog tvog neko drugi nakačio i tako smo saznali.

A saznali šta, kako se zove i šta radi.

Posle više od decenije ovde skoro o svakom se zna šta radi.

Ali ovde problem.
Što?
Stidi se čovek samog sebe, pravi drugi, uspešniji, život na internetu.
I to ne sme da se primeti?

seljacina si karakterno

Ok.

A što tom rečju opisuješ samo moj karakter kad ti mnogi ovde govore da si glupa, ismevaju te, sprdaju se s tobom, i svašta im reče osim da su seljaci i seljačine.

Samo meni, a ja stvarno seljak.
Slučajno :)

Endžika srce, naivno ti ovo vađenje (kao i svako vađenje) zato ti kažem, samo pali i uživaj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:57 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Kao i ovo lidersko samopouzdanje u Srbiji koje lozi blato u termoelektrane.

Heh, žmurelo se na to i ranije, Palma je navatan 2010. i nikom ništa.


E, jel to stvarno rade, mislim to da pošto je ugalj sranje, onda ga zalivaju mazutom? Ili to kenja onaj neki lik što je gostovao na n1?

I na koju foru su uspeli da sobale malte ne kompletnu najveću termelektranu kod vas, kad je palo malo mokrog snega i sad ne mogu par dana da je vrete u normalu? Jel moguće da tu vlada baš tolika nekompetencija, ili je nešto drugo u pitanju?

Jebote, sad kad se setim koliko su stručnjaci ovde skakali na nekakave imaginarne solarne panele koji su navodno prouzrokovali pad sistema u Teksasu prošle godine, a to nije imalo veze sa time, nego isto ovako kao kod vas, bahaćenje i neodržavanje sistema (plus izolacija od ostatka sveta, u fazonu koji ćete nam?). Srećom da nema solarnih elektrana u Srbiji, sad bi najebale ko žute.
angie01 angie01 01:00 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Za ovog tvog neko drugi nakačio i tako smo saznali.

A saznali šta, kako se zove i šta radi.


pai deteu vrticu bi razumelo daovonije isto-i jos sam ti nacrtala,..i posleseljutis kada ti se kaze da,khm,nisi ba pametan.


Stidi se čovek samog sebe, pravi drugi, uspešniji, život na internetu.
I to ne sme da se primeti?


ti ni jedan komentar nemozes da napise postenoi bez ucitavanja- agde je on iskazao stid,...jednostavno nije dozvoljeno da neko drugi otkriva stvari iz tudje privatnosti.


A što tom rečju opisuješ samo moj karakter kad ti mnogi ovde govore da si glupa, ismevaju te, sprdaju se s tobom, i svašta im reče osim da su seljaci i seljačine.


to sto neka prostacina krene da me vredja,jer ne moze drugacije da "argumentuje" ne govori nista o meni, nego o njemu-to je pravilo broj jedan,..kao i ovo sve sto ti radis, lazes, izvrces, ucitavas,..to ne rade pristojni ljudi sa integritetom,...pa sad, ako mislis da glupe fore, kada ti skrenem pazanju da o necemu nemas pojma, krenes da mi govoris kako u stvari ja ne znam, a jasno je ko dan iz komentara ko je tu ko-znace si ono bas odigr'o-varas se, samo si pokazao svoje realno mesto, koje nije bas respektabilno pozicionirano,...ili sto smatras da je nedolicno ponasanje nekolicine prostaka pokazatelj da nekog zahebavaju i da se s njim sprdaju-takodje pokazuje samo kakvocu tvog profila.

to sto neko napuni svoj komentar uvredama, klevetama i lazima-govori samo o njemu,...isto kao sto o vucicevicu govori njegov informer i ona baljezganja po pinku,..to je ista stvar.

a to za vadjenjeje postalo dosadno-od cega se vadim,...i kako sad seljak, kada rece doktor:)...inace,nemam nikakvu zelju da palim,...
freehand freehand 01:42 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


A slađan?

A slađan je nadimak koji mu je drugi ovdašnji bloger dao, ili odnekle preneo. Nikad nisam pomenuo ništa od njegovih ponašanja van ovog bloga sem onoga što je sam pominjao. Kao ni tvoje, popšut tvog četnikovanja u ŠRO u Bileći.
Što naravno, mislim na ŠRO ne bi bio nikakav problem da nisi lagao o onim pričama o bombašiima, i da nisi pričao o tadašnjem mraku dok su te spremali da budeš ništa manje nego oficir u toj ideološkoj vojsci u ratu.

I još dosta primera, jedan tu skoro, kad si zamoljen od strane pristojnog čoveka da mu se, baš zbog toga, privatnih porodičnih stvari koje si konstruisao pa komentarisao, da mu se nikad i ni po kojoj temi ne obraćaš, što, vidim, tebi ništa ne znači.

Ne znam o čemu pričaš. Ko me je zamolio da mu se nikad i ni po kojoj temi ne obraćam?
A to da li meni nešto znači ili ne znači moja je stvar, dok god sam u granicama onoga što 1. smatram korektnim ponašanjem premakorektnim ljudima i 2. dok se ponašam u skladu sa disklejmerom ovog mesta, koje je, bajdvej, privatna svojina što bi dobrom domaćinu moralo biti svetinja. Pa je valjda normalno što ga, kao i za druge tuđe svetinje, zabole guzica.


A što tebi smeta, kako god da se saznalo, da se zoveš tako kako se zoveš, i što radiš posao koji radiš?

A šta tebe zabole tuki zašto meni smeta ono što je pravilima ovog mesta zabranjeno?


Običan pomoćni posao, rade ljudi i lošije poslove, ništa strašno.

E sad, pravljenje virtuelnog života da bi se nezadoboljstvo realnim ublažilo, jeste česta pojava, ali je glupa.

Bolje je prihvatiti realni, kakav je takav je, tvoj je, nego ovako strepeti kad će se otkriti.

Kablovi kablovi, bože moj, ako je pošteno sve je u redu.


Ovo ću ti šapnuti tako da svi čuju: Glup si ko kurac i pokvaren ko mućak. Ali pajz sad: nikad u životu nisam bio tonac, bez obzira što je fuksa to onomad, u nemoćnom besu natuknula a nekolicina somova progutala. Opet, ponosan sam na to da sam u nekom momentu i o tome dosta naučio. To znanje sad u ovoj digitalnoj, kompjuterskoj eri više ništa ne znači ali je nekad muljanje sa po nekoliko gramofona, magnetofona i mikrofona u isto vreme umelo da bude baš kreativna i zanimljiva stvar.

Ali, da se vratim suštini: samo plitkoumni mamlazi ne umeju da u razgovoru pobede povređenu sujetu učeći nešto i služeći se argumentima već prelaze na ličnost sagovornika, pominjući mu porodicu, ulazeći mu u privatnost čak do nivoa direktnih fizičkih pretnji.
A ovde su to postale uobičajene stvari.
Jebiga, to što seneki poput tebe u tom senkrupu osećaju kao u đakuziju njima svakako olakšava stvar i čini plezir. Al je prilično odvratno za gledati dok se u tome banjaju.

P.S. Još ovo: tvoje ime ne znam, niti me zanima. Ne znam čime se baviš, niti me zanima. Čak nikad ne koristim ni tvoj stari pseudonim sa ovog mesta.
Mnogim blogerima ovde znam imena u RL, mnogima znam zanimanja. Ni jedno ni drugo nikad nisam pomenuo sem tamo gde to sami učine.

I To su činjenice.

bene_geserit bene_geserit 02:43 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

sad kad se setim koliko su stručnjaci ovde skakali na nekakave imaginarne solarne panele koji su navodno prouzrokovali pad sistema u Teksasu prošle godine, a to nije imalo veze sa time, nego isto ovako kao kod vas, bahaćenje i neodržavanje sistema (plus izolacija od ostatka sveta, u fazonu koji ćete nam?)

Sistem je pao u Teksasu zbog wind turbina koje su stale jer nije bilo vetra danima a potrošnja porasla. Solar je zanemarljiv u Teksasu (1%) i ne može da bude razlog ni za šta (šta li si to sanjao Pajiću), ali wind nije (17%). OK, naravno i izolacija od ostatka SAD.
bene_geserit bene_geserit 02:45 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

o za carlija je ovde nakacio als- tako smo saznali- a to nije nikakva privatna stvar,nego sajber manijacenje, koje je i ovde ispoljavao, prelazeci granicu upravo u tom smilu u obracanju

Jeste, ali zapravo nije fer da se zajebavamo sa time jer ne znamo jel stvarno Čarli u pitanju ili nije. Evo ja obećavam da ću da prestanem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:06 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

bene_geserit
sad kad se setim koliko su stručnjaci ovde skakali na nekakave imaginarne solarne panele koji su navodno prouzrokovali pad sistema u Teksasu prošle godine, a to nije imalo veze sa time, nego isto ovako kao kod vas, bahaćenje i neodržavanje sistema (plus izolacija od ostatka sveta, u fazonu koji ćete nam?)

Sistem je pao u Teksasu zbog wind turbina koje su stale jer nije bilo vetra danima a potrošnja porasla. Solar je zanemarljiv u Teksasu (1%) i ne može da bude razlog ni za šta (šta li si to sanjao Pajiću), ali wind nije (17%). OK, naravno i izolacija od ostatka SAD.


Nije, nego zato što majstori nisu spremili (vinterizovali) dovode za gas do centrala i drugu opremu na termoelektranama, pa su ostale bez goriva kad se to sve zaledilo. Plus tamo nijedna kuća nije pravljena za bilo kakvu zimu, a ni za leto, nego arče energiju na erkondišne, pa kad je udarilo blizu one temperature na kojoj moje klinke i dalje napolje idu bose i u kratkim rukavima i ne slušaju šta im se govori da obuku, bahati a svileni teksašani su odvrnuli svi erkondišne na maximum i ode im sistem u kurac. Dobro, i to malo vetranjača nije radilo, ali bi sistem pao svejedno i da jesu. Na solarne i renewables izvore se dreka uglavnom diže samo po tim vašim kukuljičarski u se na se i poda se medijima, a evo, zatajile termoelektrane, baš kao i u Srbiji. A da su bili manje bahati i više kompetentni i da su obavili ono što se zahteva, svega toga ne bi bilo.

I mi smo ovde proše godine imali vrlo gadnu zimu, i nezapamćeni cold snap ali nije bilo nikakvih padova sistema ni restrikcija. A kod nas se 30% energije dobija iz solarnih panela i vetrenjača. Dobro, mi smo i mnogo manja država od Teksasa, ali definitivno bolji ljudi.


bene_geserit bene_geserit 06:52 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Nije, nego zato što majstori nisu spremili (vinterizovali) dovode za gas do centrala i drugu opremu na termoelektranama, pa su ostale bez goriva kad se to sve zaledilo.

Da ako slušaš libtardske misinterpretacije. Kao na wikipediji, ali opet kad daju grafik, vidiš da je wind pao sa 17-20% na nulu praktično, više nego što je pala proizvodnja svih ostalih izvora zajedno.


alselone alselone 07:00 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Da ako slušaš libtardske misinterpretacije. Kao na wikipediji, ali opet kad daju grafik, vidiš da je wind pao sa 17-20% na nulu praktično, više nego što je pala proizvodnja svih ostalih izvora zajedno.


Svašta je tu bilo, bukvalno ružna simfonija uzroka ili što biste vi rekli perfekt storm. ali ono što je gore u teksasu nego kod nas je baš ta izolovanost i oni zapravo u 21 veku danima nisu imali struju, mi imamo samo je veoma skupo plaćamo pošto amerika ratuje sa rusijom preko evropske cene struje, pa je zbog te nestašice struje kao u srednjem veku izmedju 200 i 700 ljudi umrlo. da, da, umrlo, ne samo da im je malo bilo hladno i nisu mogli da gledaju tv dok jedu nezdravi obrok sa onog stolića za jedenje ispred televizora nego ćao zdravo.
tess1 tess1 08:59 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Jeste, ali zapravo nije fer da se zajebavamo sa time jer ne znamo jel stvarno Čarli u pitanju ili nije. Evo ja obećavam da ću da prestanem.


S mukom kad dočekamo dan, što bi rekla Gabi Novak.

Istina, sve je istina, i uprkos istini ja sam tih dana bila na njegovoj strani: ima čovjek pravo na svom Twitter nalogu pisati mlađim i manje obrazovanim ženama od njegove najbolje žene da bi ih lizao i da su slađani pičići, zar ne?, pa tek onda, a ko sam ja da mu sudim?, u stvari sve negdje na kraj srca još uvijek mislim, ali, zakuca njegova zabava i na moja vrata..

I ovo što on odgovara ljudima koji ga nazivaju Slađane, naučio od mene da se brani, prošao kroz moju školu, ozbiljno, postoje i svjedoci tad na Twitteru, al vidiš da na meni ne primjenjuje psovke jer osjeti da ću ga ja pitati jesu li mu ćerke bile u teranju sa Šiptarima po Cirihu?, ili, da li one plaćaju sex muškarcu da ih smiri nervoze? i itd.. Mislim, odrasla su deca a tata ih koristi da ovde u pauzama decenijskog provciranja ljudi gradi sliku očinske i domaćinske figure. I za poganog Bucka sam pitala Moderatora da mu vrati autorsku dva puta, kad, on, mučen, Bucko, spišao se od zavisti vidjevši onaj moj kineski blog (Kinezi nikada u milosti svijeta nisu bili kao kad ih ja svojatam, u krilo ih metnem milijardu i nešto kao piliće:), i sad, šta me interesuje, ko mi je dao onolike preporuke?, mislila sam biće u vr' glave tri-4, npr Solo (sviđam mu se), Aureus (zemljaci smo, navodno), Zili (jer joj Kinezi pojeli mačku) i Milan (bio je tu noć bez sladoleda:). Ljudi, lijepo od vas, hvala, i ako se neko predomislio može da je uzme, preporuku, nazad. :)

Već nekoliko dana ne mogu se sjetiti kao se zove onaj nježni dečko što je hodao bos po travi i imao lješnjake, i puštao kul muziku, sjetim se jutros, sinu mi, Stef..
benedykt benedykt 10:16 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

angie01
lepo sam objasnilai izvinila se, ujedno, za Azurnu obalu me prozvao bene-to je bila neka ranija prica- pa sam mu rekla ono sto mu nije bilo jasno, a i kakvo je to tacno hvalisanje, leba ti...

Aha, da pretpostavimo kako to lepo sam objasnila i izvinila se uključuje i ovo…
angie01
što je nonsens
zato sam se i smejala-jer to lici na benea.

Odnosno ovo…
angie01
To samo liči na to da ti ne umeš da razumeš napisano, i onda se smeješ samoj sebi.

izvini, al u odnosu na ono sto pises ovde- vise lici da si rekao to sto sam razumela, nego kako je posle prevedeno.

Imam neki utisak kako je i ovo nastavak toga lepo sam ja sve objasnila i rekla izvini Bene kriva sam…
angie01
Umesto paušalnih etiketiranja, slobodna si da kad nešto napišem to osporiš argumentima.

nije mi namera da te etiketiram, al je cinjenica, da pises cesto kojesta, ne mogu sada da idem po blogovima i trazim tvoje komentare.

Da bi onda na kraju the balade, a sve po sistemu vidi ovamo-vidi onamo, krenulo brže bolje skretanje teme uz naravno prigodnu falite me usta moja skasku o bakutama, tijarama i kockarnici u Monte Karlu, koja da pogađam ima savršene veze sa onim psećim govancima i Nicom, pošto gde je Nica tu je i Monte Karlo a gde su govanca tu su i tijare. Mislim što da ne. Objasnila si sve maco moja, ali pretežno oko same sebe…
Tako da bolje ćuti, jer će se tako možda neko kao istripovati da to što sad pričaš ima neke veze sa mozgom…
adviser adviser 10:24 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

tess1
Jeste, ali zapravo nije fer da se zajebavamo sa time jer ne znamo jel stvarno Čarli u pitanju ili nije. Evo ja obećavam da ću da prestanem.


S mukom kad dočekamo dan, što bi rekla Gabi Novak.

Istina, sve je istina, i uprkos istini ja sam tih dana bila na njegovoj strani: ima čovjek pravo na svom Twitter nalogu pisati mlađim i manje obrazovanim ženama od njegove najbolje žene da bi ih lizao i da su slađani pičići, zar ne?, pa tek onda, a ko sam ja da mu sudim?, u stvari sve negdje na kraj srca još uvijek mislim, ali, zakuca njegova zabava i na moja vrata..

I ovo što on odgovara ljudima koji ga nazivaju Slađane, naučio od mene da se brani, prošao kroz moju školu, ozbiljno, postoje i svjedoci tad na Twitteru, al vidiš da na meni ne primjenjuje psovke jer osjeti da ću ga ja pitati jesu li mu ćerke bile u teranju sa Šiptarima po Cirihu?, ili, da li one plaćaju sex muškarcu da ih smiri nervoze? i itd.. Mislim, odrasla su deca a tata ih koristi da ovde u pauzama decenijskog provciranja ljudi gradi sliku očinske i domaćinske figure. I za poganog Bucka sam pitala Moderatora da mu vrati autorsku dva puta, kad, on, mučen, Bucko, spišao se od zavisti vidjevši onaj moj kineski blog (Kinezi nikada u milosti svijeta nisu bili kao kad ih ja svojatam, u krilo ih metnem milijardu i nešto kao piliće:), i sad, šta me interesuje, ko mi je dao onolike preporuke?, mislila sam biće u vr' glave tri-4, npr Solo (sviđam mu se), Aureus (zemljaci smo, navodno), Zili (jer joj Kinezi pojeli mačku) i Milan (bio je tu noć bez sladoleda:). Ljudi, lijepo od vas, hvala, i ako se neko predomislio može da je uzme, preporuku, nazad. :)

Već nekoliko dana ne mogu se sjetiti kao se zove onaj nježni dečko što je hodao bos po travi i imao lješnjake, i puštao kul muziku, sjetim se jutros, sinu mi, Stef..

Mislim da ne bi trebalo da radiš to što radiš!
Nije lepo da pominješ članove moje porodice.
Jer - ja ne pominjem članove tvoje familije, niti bilo čije druge.
Mora da se zna red!
A kada ću ja, i šta, da pišem o članovima svoje familije, to je, ipak, samo moja stvar.
Dodatno, ne bi bilo loše da proveriš kod informatora neke stvari!
A da li ću na ovo, ili nešto drugo, da ti odgovorim kako dolikuje, to je, ipak, samo moja odluka.
Znam da je malo zbunjujuće, no šta da se radi.
A sada bi mogla da se izviniš!
benedykt benedykt 10:33 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

freehand

Problem je što ovde, mahom, poslednjih godina obitavaju moroni koji ne raspravljaju o stavovima nego bi da se bave ljudima, koji se bave tuđim prorodicama, decom, koji bi ti došli u kuću da sa tobom rasprave nesporazume.
A ovaj, konkretni rob taštine što ne može da podnese ni obično neslaganje a kamoli šalu... Eto, bori se za poziciju alfa-blogera pa misli da je time što je pokupio najgore i najprljavije sebi perspektivno obezbedio to mesto.

Reče i ostade živ neko ko bukvalno sedi i smrdi svaki bogovetni dan ovde na blogu i ko svake prestupne godine napiše bilo kakav smislen komentar potkrepljen nekakvim bilo kakvim argumentima. Ne, sve se uvek svodi na ta tipična dobacivanja vašarskog đilkoša, neka zlobna spuštanja koja ali bukvalno nikad nemaju veze sa temom, gde jedan drugog ad hominemi samo stižu, a da se pri tome nikada ne bira šta će se u tim ad hominemima reći sve dok je izrečeno u funkciji da se nekako bilo kako unizi sagovornik.
Naravno, kada se sad malčice dobilo po tamburi odmah kao i svako takav ide okolo, priča svoju tužnu priču, glumata finoću i ćopavo kuče, i jada se kako takvo ponašanje zaista nije u redu.
Ovo je verovatno koliko juče pisao neki drugi nevaspitani prostak a ne ti…
freehand
Ti si, na primer, zaostala morončina.

A ovo je verovatno takođe juče neko hakovao tvoj nalog pa piše ove dripačke splačine, da je mene sad ali ozbiljno sramota što će se ovo dno svakog mogućeg primitivizma naći u mom komentaru…
freehand
Jedi govna, morončino

freehand
Jedi bre govna, morončino.

Da bi sve to koliko danas otišlo i na ovu stranu
freehand
Ovo ću ti šapnuti tako da svi čuju: Glup si ko kurac i pokvaren ko mućak

Ne znam, koliko kapiram iz priloženog nakotilo se tih robova taštine što ne znaju za šalu, odnosno valjda je to takmičenje za alfa-blogera uzelo maha, pa si ti onda morao silom prilika da preuzmeš na sebe plemeniti zadatak da održiš na odgovarajućem nivou (ne)kulturu dijaloga na blogu. Ili će ipak biti da nije problem u tim nekim inima već u tebi, odnosno tvom nevaspitanju, kao i očigledno urođenom prostakluku, te nepodnošljivoj lakoći da se nikada ne propusti prilika za đilkošku zlobu i prateće uvrede najgore moguće vrste.
Tako da seljoberu nevaspitani pokrije se ušesima i ćuti, odnosno idi malo traži Pržogrnce pa se javi da li si našao bilo šta drugo sem Vržogrnaca…
docsumann docsumann 10:51 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Već nekoliko dana ne mogu se sjetiti kao se zove onaj nježni dečko što je hodao bos po travi i imao lješnjake, i puštao kul muziku, sjetim se jutros, sinu mi, Stef..


nježni dječko koji obožava NFL krljanje

a bez zez, stef je odličan lik & bloger štogod, i baš nedostaje, mJuzički, a i Špiritualno.

ja ću svakako praviti jedan NFL blog pred kraj regularne sezone (ima o tolikom tome da se piše...), pa možda ga dovabim
tess1 tess1 10:54 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Mislim da ne bi trebalo da radiš to što radiš!
Nije lepo da pominješ članove moje porodice.
Jer - ja ne pominjem članove tvoje familije, niti bilo čije druge.
Mora da se zna red!
A kada ću ja, i šta, da pišem o članovima svoje familije, to je, ipak, samo moja stvar.
Dodatno, ne bi bilo loše da proveriš kod informatora neke stvari!
A da li ću na ovo, ili nešto drugo, da ti odgovorim kako dolikuje, to je, ipak, samo moja odluka.
Znam da je malo zbunjujuće, no šta da se radi.
A sada bi mogla da se izviniš!

Emsi, ko se javio jutros, ti il tvoj komšija? Ima li komšija ćerke +40, neke pičiće i liziće? Pa kako ti to razdvojiš realnost vs virtuelnost, sa njima si u rl na ljubim ruke gospodična?

Hajde ispočetka, provocirati nekoga pa napisati "ko najutijo?" nije lepo. Zamisli ponoviti to nekoliko puta, uuu nije lepo. Hajde prvo riješimo "ko najutijo?", do već odrasle dece koju ti forsiraš po blogu da bi kako rekoh gradio bolju verziju sebe stižemo onog trenutka kad neku drugu ženu pitaš da li je u teranju a prije toga praviš aluzije na nacionalnost tj drugu nacionalnost muškarca kraj nje, za to bi te neko u rl izudarao, no dobro, na blogu smo i ovde čak i sad sve ima vezu i smisao, i ja sam nečije dijete, Cirih je pun Šiptara, razumiješ, moraš stvoriti širu sliku i svoju ulogu u njoj i kad i kako isprovociraš kolaps i krvoproliće.

p.s. o tvojoj milion puta spomenutoj ženi sam stvorila sliku nadnaravnog bića jer mi gadno pomisliti nešto prizemnije da postoji u fizičkom odnosu sa tobom, ne brini, ona je u mojim očima bestjelesna i anđeo.

tess1 tess1 10:55 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

nježni dječko koji obožava NFL krljanje

a bez zez, stef je odličan lik & bloger štogod, i baš nedostaje, mJuzički, a i Špiritualno.

ja ću svakako praviti jedan NFL blog pred kraj regularne sezone (ima o tolikom tome da se piše...), pa možda ga dovabim

:)*
milisav68 milisav68 11:18 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

srdjan.pajic
Jel moguće da tu vlada baš tolika nekompetencija, ili je nešto drugo u pitanju?

Ima svega, i nekompetencije i krađe.I to traje, najmlađa elektrana ima skoro pola veka.EPS je ostao jedna od retkih krava muzara, i to je došlo na naplatu.

Takođe, uveliko traje svetski rat za energente, pa mi kao mali trpimo posledice.

Ovde možeš da pratiš trenutno stanje.

link
adviser adviser 11:26 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

tess1
Mislim da ne bi trebalo da radiš to što radiš!
Nije lepo da pominješ članove moje porodice.
Jer - ja ne pominjem članove tvoje familije, niti bilo čije druge.
Mora da se zna red!
A kada ću ja, i šta, da pišem o članovima svoje familije, to je, ipak, samo moja stvar.
Dodatno, ne bi bilo loše da proveriš kod informatora neke stvari!
A da li ću na ovo, ili nešto drugo, da ti odgovorim kako dolikuje, to je, ipak, samo moja odluka.
Znam da je malo zbunjujuće, no šta da se radi.
A sada bi mogla da se izviniš!

Emsi, ko se javio jutros, ti il tvoj komšija? Ima li komšija ćerke +40, neke pičiće i liziće? Pa kako ti to razdvojiš realnost vs virtuelnost, sa njima si u rl na ljubim ruke gospodična?

Hajde ispočetka, provocirati nekoga pa napisati "ko najutijo?" nije lepo. Zamisli ponoviti to nekoliko puta, uuu nije lepo. Hajde prvo riješimo "ko najutijo?", do već odrasle dece koju ti forsiraš po blogu da bi kako rekoh gradio bolju verziju sebe stižemo onog trenutka kad neku drugu ženu pitaš da li je u teranju a prije toga praviš aluzije na nacionalnost tj drugu nacionalnost muškarca kraj nje, za to bi te neko u rl izudarao, no dobro, na blogu smo i ovde čak i sad sve ima vezu i smisao, i ja sam nečije dijete, Cirih je pun Šiptara, razumiješ, moraš stvoriti širu sliku i svoju ulogu u njoj i kad i kako isprovociraš kolaps i krvoproliće.

p.s. o tvojoj milion puta spomenutoj ženi sam stvorila sliku nadnaravnog bića jer mi gadno pomisliti nešto prizemnije da postoji u fizičkom odnosu sa tobom, ne brini, ona je u mojim očima bestjelesna i anđeo.


Ja bih ti ponovio, samo, sledeće - nemoj da pominješ članove moje familije!
Jer - to nije lepo!
Jer - ja ne pominjem tvoje.
Ni bilo čije!
tess1 tess1 11:40 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Ja bih ti ponovio, samo, sledeće - nemoj da pominješ članove moje familije!
Jer - to nije lepo!
Jer - ja ne pominjem tvoje.
Ni bilo čije!

Ali pazi da se ni za crtu ne pomjera, čovjek je van sebe. Ovo je kao kad ti debil iskoči pod točkove i imaš samo dva izbora: 1) pregaziti ga, 2) izbjeći i da tad nastradaju nevini ljudi..

Emsi, imaš dvije opcije da vidiš šta ćeš sa "ko najutijo?" il da ti ja do kraja dana jebem obe ćerke?

Mislim, meni je svejedno i da me banuju, nisam osuđena ovde da te trpim, nikad neću imati trpeljiv prag za "ko najutijo?", ma ne, samo mi nešto kvrcne, zaiskri pred očima. Moderacijo, obratite pažnju na nas. I obavezno vratite Bucku autorsku.
adviser adviser 11:45 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

tess1
Ja bih ti ponovio, samo, sledeće - nemoj da pominješ članove moje familije!
Jer - to nije lepo!
Jer - ja ne pominjem tvoje.
Ni bilo čije!

Ali pazi da se ni za crtu ne pomjera, čovjek je van sebe. Ovo je kao kad ti debil iskoči pod točkove i imaš samo dva izbora: 1) pregaziti ga, 2) izbjeći i da tad nastradaju nevini ljudi..

Emsi, imaš dvije opcije da vidiš šta ćeš sa "ko najutijo?" il da ti ja do kraja dana jebem obe ćerke?

Mislim, meni je svejedno i da me banuju, nisam osuđena ovde da te trpim, nikad neću imati trpeljiv prag za "ko najutijo?", ma ne, samo mi nešto kvrcne, zaiskri pred očima. Moderacijo, obratite pažnju na nas. I obavezno vratite Bucku autorsku.

Nije lepo da pominješ članove moje porodice!
Bez obzira o kome da se radi!
Bez obzira da li sam ja pomenuo na blogu pol svoje dece!
Ne bi bilo loše da se izviniš!
Red bi bio!
tess1 tess1 12:14 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Nije lepo da pominješ članove moje porodice!
Bez obzira o kome da se radi!
Bez obzira da li sam ja pomenuo na blogu pol svoje dece!
Ne bi bilo loše da se izviniš!
Red bi bio!

Hehe, šta je bilo? Strah te, banovaće te? I ćerke bi poturio da se održiš ovde? Pičkice raspala. Stoji s druge strane kaveza i provocira. Otvore se rešetke a on viče "nije lepo", "nije lepo"..
benedykt benedykt 12:22 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

docsumann


ja ću svakako praviti jedan NFL blog pred kraj regularne sezone (ima o tolikom tome da se piše...), pa možda ga dovabim

Držim te za reč Doks, jer je the situation ove godine poprilično zapetljana na tom planu…
adviser adviser 12:23 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

tess1
Nije lepo da pominješ članove moje porodice!
Bez obzira o kome da se radi!
Bez obzira da li sam ja pomenuo na blogu pol svoje dece!
Ne bi bilo loše da se izviniš!
Red bi bio!

Hehe, šta je bilo? Strah te, banovaće te? I ćerke bi poturio da se održiš ovde? Pičkice raspala. Stoji s druge strane kaveza i provocira. Otvore se rešetke a on viče "nije lepo", "nije lepo"..

Ko najutijo?
Može li da se, ikako, pomogne?!
Nije u redu da pominješ članove moje familije!
To se ne sme!
docsumann docsumann 12:57 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

benedykt
docsumann


ja ću svakako praviti jedan NFL blog pred kraj regularne sezone (ima o tolikom tome da se piše...), pa možda ga dovabim

Držim te za reč Doks, jer je the situation ove godine poprilično zapetljana na tom planu…


o da, nema izrazitog favorita, al po običaju nekoliko sjajnih ekipa s pravom pretenduje na Lombardi trofej, a još isto toliko ozbiljnih ekipa čeka iz prikrajka.

al to je standard s kvalitetom takmičenja u NFL-u.
ove godine samo su Lajonsi bili baš truba, još možda par neubjedljivih, a svi ostali mogu da dobiju sve ostale.
no, ono što je vidno u usponu je kvalitet same igre. ovo je mnogima, i to onima mnogo stručnijim i isklusnijim poznavaocima NFL-a od mene, najbolja sezona u istoriji.
toliko dobrim mečeva, individulanh izdanja, drame u finišu utakmice...

ok, ok, ovdje se zaustavljam.


biće blog...


PS ove godine navijam za Iglse. a ako ne uđu u PO, možda za Kaubojse, koji mi nikad nisu bili simpatični. al jedan igrač mjenja sve...
tess1 tess1 13:17 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Ko najutijo?
Može li da se, ikako, pomogne?!
Nije u redu da pominješ članove moje familije!
To se ne sme!

Nešto gledam, ako me banuju radi ovog miša, ništa od bloga Kinezi 2 na kojem bi pričali o Rusima. :)

adviser adviser 13:31 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

docsumann
benedykt
docsumann


ja ću svakako praviti jedan NFL blog pred kraj regularne sezone (ima o tolikom tome da se piše...), pa možda ga dovabim

Držim te za reč Doks, jer je the situation ove godine poprilično zapetljana na tom planu…


o da, nema izrazitog favorita, al po običaju nekoliko sjajnih ekipa s pravom pretenduje na Lombardi trofej, a još isto toliko ozbiljnih ekipa čeka iz prikrajka.

al to je standard s kvalitetom takmičenja u NFL-u.
ove godine samo su Lajonsi bili baš truba, još možda par neubjedljivih, a svi ostali mogu da dobiju sve ostale.
no, ono što je vidno u usponu je kvalitet same igre. ovo je mnogima, i to onima mnogo stručnijim i isklusnijim poznavaocima NFL-a od mene, najbolja sezona u istoriji.
toliko dobrim mečeva, individulanh izdanja, drame u finišu utakmice...

ok, ok, ovdje se zaustavljam.


biće blog...


PS ove godine navijam za Iglse. a ako ne uđu u PO, možda za Kaubojse, koji mi nikad nisu bili simpatični. al jedan igrač mjenja sve...

Ove godine nema prenosa fudbala iz španske lige na kanalima Sport kluba.
Pa je sve to vreme popunilo neko američko krljanje, koga nazivaju fudbal, sve bacajući neku elipsodinu glupost koju nazivaju lopta.
A 3 do 4 puta šutnu i nogom.
Valjda je naziv toga krljanja fudbal zbog tih nekoliko udaraca nogom, šta znam.
docsumann docsumann 13:42 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

Čarli, ponavljaš se kao Tasa
adviser adviser 13:58 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

docsumann
Čarli, ponavljaš se kao Tasa

Šta!?
Odblokirali Tasu!?
Ma znam da se ponavljam.
No, zaista bih voleo da saznam genezu naziva 'fudbal' za tu američku igru krljanja?
Zašto je, na primer, nisu nazvali hendbol - kako je mnogo logičnije.
Ili, na primer 'keč-end-ran'!
docsumann docsumann 14:01 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi


sve ti je bilo predočeno, no ti ne čitaš, il ne primjećuješ, već verglaš po svome...
adviser adviser 14:03 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

docsumann

sve ti je bilo predočeno, no ti ne čitaš, il ne primjećuješ, već verglaš po svome...

Nije tačno da ne čitam!
Neke blogere čitam!
Čitam i tebe.
docsumann docsumann 14:09 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

adviser
docsumann

sve ti je bilo predočeno, no ti ne čitaš, il ne primjećuješ, već verglaš po svome...

Nije tačno da ne čitam!
Neke blogere čitam!
Čitam i tebe.


pa zašto nisi ukačio i taj odgovor koji ti je bio direktno adresiran?
adviser adviser 14:13 15.12.2021

Re: Nego Filipe reci mi

docsumann
adviser
docsumann

sve ti je bilo predočeno, no ti ne čitaš, il ne primjećuješ, već verglaš po svome...

Nije tačno da ne čitam!
Neke blogere čitam!
Čitam i tebe.


pa zašto nisi ukačio i taj odgovor koji ti je bio direktno adresiran?

Daj ga ponovno!
Ne moram ja sve da shvatim od prve!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana