Filozofija| Život

Крај КОВИД19, како је престала куга 1530. године

omega68 RSS / 14.12.2021. u 17:33

Кажу да се историја понавља, али само зато што из ње не учимо. Па хајде да прочитамо ову кратку историјску скицу. Свака сличност са стварним догађајима је случајна:
Када је куга погодила Женеву 1530. године, све је било спремно. Чак су отворили читаву болницу за жртве куге. Са лекарима, медицинским сестрама и медицинским сестрама. Трговци су давали новац, а градска власт је давала дотације сваког месеца. Пацијенти су давали и новац, а ако је неко од њих умро сам, сва имовина је одлазила у болницу.  Али онда се болници догодила катастрофа: куга је почела да јењава, а субвенције су зависиле од броја пацијената За особље болнице у Женеви 1530. није било говора о томе шта је исправно или морално. Ако куга доноси новац, онда је куга добра. 

 

А онда су се лекари организовали. У почетку су тровали пацијенте само да би подигли статистику морталитета, али су брзо схватили да статистика не мора да се односи само на смртност, већ на смрт од куге. Тако су почели да секу чиреве са тела мртвих, суше их, мељу у прах и дају другим болесницима као лек. Затим су почели да бришу прашину са одеће, марамица и подвезица. Али куга је некако наставила да јењава. Очигледно, осушени мехурићи нису добро радили.

Лекари су одлазили у град и ноћу су ширили бубонски прах на кваке на вратима, бирајући оне домове у којима би онда могли да профитирају. Како је о овим догађајима писао један очевидац, „ово је неко време остало скривено, али ђаво се више бави повећањем броја грехова него њиховим скривањем".Укратко, један од лекара је постао толико дрзак, немаран и лењ да је одлучио да не лута градом ноћу, већ је дању једноставно бацио сноп прашине у гомилу. Смрад се дигао у ваздух и једна од девојака, која је срећом недавно напустила болницу, знала је какав је мирис.

Доктор је везан и дат у добре руке компетентних „занатлија". Трудили су се да од њега добију што више информација.

Међутим, егзекуција је трајала неколико дана. Генијални Хипократи су били везани за мотке на вагонима и носили их по граду. На свакој раскрсници џелати су усијаним клештима откидали комаде меса. Затим су одведени на јавни трг, одсечени и посечени, а делови су однети у све округе Женеве. Једини изузетак био је син директора болнице, који није учествовао у суђењу, али је промрмљао да је знао да прави пиће и спрема прах без страха од контаминације. Једноставно му је одсечена глава „да спречи ширење зла".

- Франсоа Бонивар, Женевске хронике, други том, стране 395 - 402

 



Komentari (183)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 10:41 16.12.2021

Re: Здравље

Заправо, нема потребе да објашњаваш

Da, tebi je sve jasno.
Uspeo si da izbegneš vakcinu i 5G pa ti je DNK ostao nepromenjen a samim tim i zdrava logika.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:21 17.12.2021

Re: Здравље

looping
Заправо, нема потребе да објашњаваш

Da, tebi je sve jasno.
Uspeo si da izbegneš vakcinu i 5G pa ti je DNK ostao nepromenjen a samim tim i zdrava logika.


Ти си један обичан магарац.
looping looping 09:13 18.12.2021

Re: Здравље

vlad_aleksh
looping
Заправо, нема потребе да објашњаваш

Da, tebi je sve jasno.
Uspeo si da izbegneš vakcinu i 5G pa ti je DNK ostao nepromenjen a samim tim i zdrava logika.


Ти си један обичан магарац.

Da, reče veliki teoretičar zavere.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:41 15.12.2021

Одличан!

Одличан текст - 4+, 5-, као и увек.
Колико видим по коментарима, и након безмало 2 године од почетка "пандемије" постоји доста коментатора који су ковидиоти.
omega68 omega68 11:48 15.12.2021

Re: Одличан!

доста коментатора који су ковидиоти.

Није ми чудно кад је неко ковид профитер као један мој друг кога ми је зили помињала.
Он човек види прилику да се лактањем и увлачењем избори за још боље место, пошто је увек био ограниченог интелектуалног потенцијала али је његова сексуална оријентација идеална за данашњи болесни свет...
Чудно ми је да су ковидиоти они који имају мало мозга и немају никакав интерес.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:54 15.12.2021

Re: Одличан!

Да ли знаш која фирма снабдева болнице медицинским кисеоником?
adviser adviser 12:20 15.12.2021

Re: Одличан!

vlad_aleksh
Да ли знаш која фирма снабдева болнице медицинским кисеоником?

Koja?
vcucko vcucko 23:46 15.12.2021

Re: Одличан!

vlad_aleksh
Да ли знаш која фирма снабдева болнице медицинским кисеоником?

Tehnogas. Bar ovu najveću u Batajnici.
Svako jutro dolazi cisterna, priključi se na spremište i onda nastane lepi beli oblak.

A u kom pravcu vode pitanje i odgovor, ako se sme znati?
nsarski nsarski 00:21 16.12.2021

Re: Одличан!

vcucko
vlad_aleksh
Да ли знаш која фирма снабдева болнице медицинским кисеоником?

Tehnogas. Bar ovu najveću u Batajnici.
Svako jutro dolazi cisterna, priključi se na spremište i onda nastane lepi beli oblak.

A u kom pravcu vode pitanje i odgovor, ako se sme znati?


Ja znam za Messer. Imaju neko skladište na Miljakovcu (Banjički put, preciznije). Tamo sam više puta naručivao kiseonik za kliniku mog brata.

Sada sam video da se oni zovu Messer Tehnogas.
Na njihovom SAJTU piše da je
"Kompanija Messer Tehnogas AD je najveći proizvodač industrijskih, medicinskih i specijalnih gasova u Srbiji i na Balkanu. ".
vcucko vcucko 00:25 16.12.2021

Re: Одличан!

nsarski
vcucko
vlad_aleksh
Да ли знаш која фирма снабдева болнице медицинским кисеоником?

Tehnogas. Bar ovu najveću u Batajnici.
Svako jutro dolazi cisterna, priključi se na spremište i onda nastane lepi beli oblak.

A u kom pravcu vode pitanje i odgovor, ako se sme znati?


Ja znam za Messer. Imaju neko skladište na Miljakovcu (Banjički put, preciznije). Tamo sam više puta naručivao kiseonik za kliniku mog brata.

Sada sam video da se oni zovu Messer Tehnogas.
Na njihovom SAJTU piše da je
"Kompanija Messer Tehnogas AD je najveći proizvodač industrijskih, medicinskih i specijalnih gasova u Srbiji i na Balkanu. ".

Da, Messer i to već 20+ godina, ali pošto sam živeo na Banjici, a oni su u rupi ispod Banjice, i dalje mi je u podsvesti ostalo to "Tehnogas". Mea culpa.
alselone alselone 00:26 16.12.2021

Re: Одличан!

Moj sin maltretira dedu da svaki put kada dodje u Novi Sada idu u Meser da kupe suvi led i onda nešto da eksperimentišu po dvorištu.
nsarski nsarski 00:29 16.12.2021

Re: Одличан!

Mea culpa.


I mea
Ja sam slučajno imao veze sa Messer firmom, i tek sam danas (evo sada) otkrio da su oni, valjda, preuzeli Tehnogas. Dobro, sada znamo obojica.
vcucko vcucko 00:38 16.12.2021

Re: Одличан!

nsarski
Mea culpa.


I mea
Ja sam slučajno imao veze sa Messer firmom, i tek sam danas (evo sada) otkrio da su oni, valjda, preuzeli Tehnogas. Dobro, sada znamo obojica.

Ma to je još Sloba sproveo privatizaciju, znači preko 20 godina je Messer. Nego meni bilo bukvalno tu ispod, pa mi ostao taj uslovni refleks "Tehnogas".

A nisam znao, da se i službeno zovu "Messer - Tehnogas". To mi je recimo zanimljiv podatak
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:34 16.12.2021

Re: Одличан!

Da, Messer i to već 20+ godina, ali pošto sam živeo na Banjici, a oni su u rupi ispod Banjice, i dalje mi je u podsvesti ostalo to "Tehnogas". Mea culpa.


Od njih smo decenijama za klub dobijali džabe karbid za karbidne lampe ("karabituše". I posle kad ih je kupio Messer to je nastavljeno. Imali smo uvek burence od jedno 200 kila karbida na zadnjem spratu zgrade u Zmaja od Noćaja gde nam je pola veka bio klub, čuvane verovatno ne baš po svim pravilima protivpožarne i antidiverzione zaštite. I onda kad je neko provalio i opljačkao nam magacin sa opremom (karbid nisu dirali jer nisu mogli da ga iznesu, a i koji će im), zvali ovi naši pećinari miliciju na uviđaj. I kad su panduri došli pa u magacinu zatekli taj karbid, pljačka koja se desila ih ič nije zanimala, nego su u panici zvali odma antitrorističku protivdiverzionu jedinicu MUPa, da dođe, hapsi sve prisutne i pleni karbid. Jedva su se ovo moji izvukli da ne najebu.

Naravno, provalnici koji su odneli dobar deo zajedničke klupske opreme nisu nikad nađeni, šta je bilo sa karbidom ne znam, a i kub je posle kratkog vremena isteran na ulicu iz tih prostorija koje je drpio neki lokalni kriminalac kontroverzni bisnismen.

vlad_aleksh vlad_aleksh 08:29 16.12.2021

Re: Одличан!

vcucko
vlad_aleksh
Да ли знаш која фирма снабдева болнице медицинским кисеоником?

Tehnogas. Bar ovu najveću u Batajnici.
Svako jutro dolazi cisterna, priključi se na spremište i onda nastane lepi beli oblak.

A u kom pravcu vode pitanje i odgovor, ako se sme znati?


Још ономад је Маршал Маклуан рекао оном неком власнику кабловске телевизије да је због њега свет постао глобално село.
Никад се не зна, у глобалном селу, у ком правцу воде питања и одговори. Можда стигнемо до дома културе, а можда попијемо пиво испред задруге.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:25 15.12.2021

Омикрон!

"Omikron ima 5 simptoma koji se razlikuju od delte - jedan se ispoljava samo noću"

https://www.b92.net/zdravlje/bolesti.php?yyyy=2021&mm=12&dd=14&nav_id=2073509

"Simptomi omikron varijante koronavirusa se izgleda da razlikuju od prethodnih sojeva, smatraju lekari i epidemiolozi."

Прочитајте ову вест, па да прокоментаришемо.
alselone alselone 12:32 15.12.2021

Re: Омикрон!

Прочитајте ову вест, па да прокоментаришемо.

Pročitao, udri po komentarima.
looping looping 12:42 15.12.2021

Re: Омикрон!

alselone
Прочитајте ову вест, па да прокоментаришемо.

Pročitao, udri po komentarima.

Opleti!
alselone alselone 12:45 15.12.2021

Re: Омикрон!

Ali na vlaškom da pišeš Mitre.
looping looping 13:22 15.12.2021

Re: Омикрон!

alselone
Ali na vlaškom da pišeš Mitre.



vlad_aleksh vlad_aleksh 13:51 15.12.2021

Re: Омикрон!

alselone
Ali na vlaškom da pišeš Mitre.


Порука за све мале ковид гебелсе: Мнка какат, футуц мума!
adviser adviser 14:01 15.12.2021

Re: Омикрон!

vlad_aleksh
alselone
Ali na vlaškom da pišeš Mitre.


Порука за све мале ковид гебелсе: Мнка какат, футуц мума!

Prestrogo ti je ovo 'kovid gebelsi'.
Mislim da nema na blogu ni jedne takve osobe.
shmoo shmoo 22:43 15.12.2021

Дукат за лађара и страх од смрти на Западу

vlad_aleksh
alselone
Ali na vlaškom da pišeš Mitre.


Порука за све мале ковид гебелсе: Мнка какат, футуц мума!










Па добро бре, комшија, што овако зајебаваш ове добре људе који те туку?


Треба, брате, некако једног дана и да се плати том чамџији за прелазак на другу страну.

А од чега ћемо кад смо и богу тешки јербо је само смрт одувек била сигуран посао, што се нарочито ево види у данашње време слободног тржишта и отворених граница.

Него, да се вратимо на академски ниво расправе.

"Simptomi omikron varijante koronavirusa se izgleda da razlikuju od prethodnih sojeva, smatraju lekari i epidemiolozi."



Ако за неки следећи сој овог вируса медицинска струка буде објавила да су кључни симптоми прдење и подригивање, ја сам најеб'о.

И овако ме сви људи избегавају, ни мајка ме није волела, али тек онда неће ама баш нико хтети да се дружи са мном никада више.









Место за рекламу (неплаћену! )







vlad_aleksh vlad_aleksh 08:33 16.12.2021

Re: Омикрон!

adviser
vlad_aleksh
alselone
Ali na vlaškom da pišeš Mitre.


Порука за све мале ковид гебелсе: Мнка какат, футуц мума!

Prestrogo ti je ovo 'kovid gebelsi'.
Mislim da nema na blogu ni jedne takve osobe.


А ко је споменуо особе на блогу?!
Подтема је пренета вест са интернет сајта - 5 симптома омикрон соја.
Дакле, овде на блогу нема малих ковид гебелса. То је резервисано за медије. Овде постоје само ситне националсоцијалистичке душе. Преплашене и приглупе.
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:46 16.12.2021

Re: Дукат за лађара и страх од смрти на Западу

shmoo
vlad_aleksh
alselone
Ali na vlaškom da pišeš Mitre.


Порука за све мале ковид гебелсе: Мнка какат, футуц мума!










Па добро бре, комшија, што овако зајебаваш ове добре људе који те туку?


Треба, брате, некако једног дана и да се плати том чамџији за прелазак на другу страну.

А од чега ћемо кад смо и богу тешки јербо је само смрт одувек била сигуран посао, што се нарочито ево види у данашње време слободног тржишта и отворених граница.

Него, да се вратимо на академски ниво расправе.

"Simptomi omikron varijante koronavirusa se izgleda da razlikuju od prethodnih sojeva, smatraju lekari i epidemiolozi."



Ако за неки следећи сој овог вируса медицинска струка буде објавила да су кључни симптоми прдење и подригивање, ја сам најеб'о.

И овако ме сви људи избегавају, ни мајка ме није волела, али тек онда неће ама баш нико хтети да се дружи са мном никада више.









Место за рекламу (неплаћену! )









Менаџер Дрнде за маркетинг је највећи чаробњак свих времена.
Давно сам наишао на податак - Дрнда је платио 10.000 евра да својим колима превезе покојног Милошевића из Хага у Пожаревац. Цео свет је тада сазнао за Дрнду. Треба ово проверити.
vcucko vcucko 10:12 16.12.2021

Re: Омикрон!

vlad_aleksh
alselone
Ali na vlaškom da pišeš Mitre.


Порука за све мале ковид гебелсе: Мнка какат, футуц мума!

E jbg sad, prevedi za nas sa galerije.

Ovako na prvu, po opštoj romanskoj osnovi, trebalo bi da ima veze sa hebanjem, govnetom i nekom vrstom opštenja sa mamom?
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:32 16.12.2021

Re: Омикрон!

vcucko
vlad_aleksh
alselone
Ali na vlaškom da pišeš Mitre.


Порука за све мале ковид гебелсе: Мнка какат, футуц мума!

E jbg sad, prevedi za nas sa galerije.

Ovako na prvu, po opštoj romanskoj osnovi, trebalo bi da ima veze sa hebanjem, govnetom i nekom vrstom opštenja sa mamom?


Поезија је оно што се изгуби у преводу.
Како би ти, на пример, превео следећу реченицу: "Џон Вејн стнђе лампа, авењит Индијанци."
Него, реци ми ко ти је овај човек на аватару? Да ли је то онај бандит, можда?
vcucko vcucko 10:50 16.12.2021

Re: Омикрон!

vlad_aleksh

Поезија је оно што се изгуби у преводу.
Како би ти, на пример, превео следећу реченицу: "Џон Вејн стнђе лампа, авењит Индијанци."
Него, реци ми ко ти је овај човек на аватару? Да ли је то онај бандит, можда?

Džon Vejn nešto steže (bemliga šta je lampa), stižu Indijanci?

Gospodin Jovo Stanisavljević, alias trgovac Drezgić, minut-dva pre nego je obešen na gradskom trgu u Osijeku.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:38 16.12.2021

Re: Омикрон!

vcucko
vlad_aleksh

Поезија је оно што се изгуби у преводу.
Како би ти, на пример, превео следећу реченицу: "Џон Вејн стнђе лампа, авењит Индијанци."
Него, реци ми ко ти је овај човек на аватару? Да ли је то онај бандит, можда?

Džon Vejn nešto steže (bemliga šta je lampa), stižu Indijanci?

Gospodin Jovo Stanisavljević, alias trgovac Drezgić, minut-dva pre nego je obešen na gradskom trgu u Osijeku.


Џон Вејн гаси лампу, стижу Индијанци.

Славонски Робин Худ.
Па што баш он? Тако се осећаш?
vcucko vcucko 12:19 16.12.2021

Re: Омикрон!

vlad_aleksh
vcucko
vlad_aleksh

Поезија је оно што се изгуби у преводу.
Како би ти, на пример, превео следећу реченицу: "Џон Вејн стнђе лампа, авењит Индијанци."
Него, реци ми ко ти је овај човек на аватару? Да ли је то онај бандит, можда?

Džon Vejn nešto steže (bemliga šta je lampa), stižu Indijanci?

Gospodin Jovo Stanisavljević, alias trgovac Drezgić, minut-dva pre nego je obešen na gradskom trgu u Osijeku.


Џон Вејн гаси лампу, стижу Индијанци.

Славонски Робин Худ.
Па што баш он? Тако се осећаш?

Eto, onako.
Pre nego se odmetnuo u ajduke, služio u selu kod Broda odakle mi je majka podrijetlom. Kako je (ako je verovati bapskim pričama) u tom periodu prevrn'o po sela, ko zna...
shmoo shmoo 16:42 16.12.2021

Re: Дукат за лађара и страх од смрти на Западу

vlad_aleksh

Менаџер Дрнде за маркетинг је највећи чаробњак свих времена.
Давно сам наишао на податак - Дрнда је платио 10.000 евра да својим колима превезе покојног Милошевића из Хага у Пожаревац. Цео свет је тада сазнао за Дрнду. Треба ово проверити.



Да, и ја сам то чуо за тај глобални маркетиншки потез предузећа Дрнда.

А у ствари само ми у Србији капирамо да је Милошевић само као и сваки други Милошевић у Србији када се партија заврши и када се рачуна колико је ко отишао испод шешира, односно ко колико има була.






alselone alselone 20:24 15.12.2021

In the end

omega68 omega68 20:26 15.12.2021

Уосталом

Сматрам да Таси треба да се врати ауторска.
Тасо, погледај да ти није враћена, ја дуго нисам примећивао а ко зна од кад сам је поново имао.
alselone alselone 07:53 16.12.2021

Bešte noge usraću vas

Moderna’s Chief Medical Officer issues stark warning that a new “super-mutant” variant could be created if Omicron and Delta infect someone at the same time.

Xmen uskoro - braćo mutanti, juriiiiiiiiš!
alselone alselone 07:58 16.12.2021

Re: Bešte noge usraću vas

Kako CNN javlja, na Kornel univerzitetu pored 100% vakcinisanih (deo i faking busterovan, jebala ih reč, koriste je kao da je medicinski temin), virus se rapidno proširio i sada zatvaraju univerzitet.

https://edition.cnn.com/2021/12/14/us/cornell-university-covid-cases/index.html?utm_term=link&utm_source=twcnnbrk&utm_medium=social&utm_content=2021-12-14T19%3A42%3A47

U isto vreme na socijalnim mrežama raste pritisak da se banuju svi oni koji kažu kako potpuno vakcinisani mogu da prenesu virus.

You cannot make this shit up.
nikvet pn nikvet pn 11:31 16.12.2021

Re: Bešte noge usraću vas

alselone
na Kornel univerzitetu pored 100% vakcinisanih (deo i faking busterovan, jebala ih reč, koriste je kao da je medicinski temin), virus se rapidno proširio i sada zatvaraju univerzitet.


Ово је занимљиво. То је безмало лабораторијски доказ о неприродној природи вируса.

Природно је да вирусу током чинодејствовања мутацијама опадају вируленција, морбидитет и морталитет. Ако је тај запат још и вакцинисан утолико горе по вирус. Може доћи до понеког инцидентног случаја обољења, није да не може, али генерални повратак вируса на велика врата ни природно акамоли поствакцинално једноставно није могућ.
omega68 omega68 13:42 16.12.2021

Re: Bešte noge usraću vas

Као што је од почетка било извесно, постоје две верзије:
1. Или је вирус вештачки и неко га навија да повремено полуди и понаша се неприродно или
2. Да је ослабио али да неко намерно спинује да је у изгледу катастрофа па морају закључавања, ресети, пасоши, пропуснице...до коначног финансијског и људског краха.

Моје мишљење је да је у питању ово друго
omega68 omega68 14:31 16.12.2021

Re: Bešte noge usraću vas

“Генерално су ти први случајеви у релативно младим, релативно здравим и у контексту Европе, у релативно високо вакцинисаним групама”, рекла је за Тхе Телеграпх др. Цатхерине Smallwood, виши службеник за хитне случајеве СЗО за Европу.

Подаци из Данске, светског лидера у генетском секвенцирању, показују да је, од 3.437 откривених случајева Омикрона, нешто више од 70 посто међу онима млађим од 40 година, према прегледу Statens Serum Института објављеном у понедељак.

Око 75 посто ових случајева било је код потпуно вакцинисаних особа, додаје институт, потврђујући да чак и двоструко вакцинисани преносе вирус.

Дневни случајеви у Данској порасли су за трећину од почетка децембра, упркос томе што је готово 80 посто становништва двоструко вакцинисано.

Земља је пооштрила ограничења крајем прошле недеље, уводећи поноћни полицијски час у баровима и ресторанима и рано затварајући школе за Божићне празнике, али стручњаци процењују да би Омикрон могао постати доминантна варијанта већ у среду.

Суседна Норвешка, која је до сада пријавила 958 случајева, такође је увела у понедељак нове мере контроле ковида, а премијер је упозорио да је ситуација “озбиљна”.
maliperica maliperica 04:07 17.12.2021

Re: Bešte noge usraću vas

omega68
Као што је од почетка било извесно, постоје две верзије:
1. Или је вирус вештачки и неко га навија да повремено полуди и понаша се неприродно или
2. Да је ослабио али да неко намерно спинује да је у изгледу катастрофа па морају закључавања, ресети, пасоши, пропуснице...до коначног финансијског и људског краха.

Моје мишљење је да је у питању ово друго

Е,Сад СИ Ме рАЗОЧАРАО ДРУже ОМЕГА и Као чОвек и као комУНИСТА.









omega68 omega68 13:56 16.12.2021

ČASTIM

Primaknite se slobodno, danas častim što dočekah pedesetčetvrtu!

alselone alselone 14:06 16.12.2021

Re: ČASTIM

Živ bio Omegito!
omega68 omega68 14:08 16.12.2021

Re: ČASTIM

Ribozom Ribozom 21:00 16.12.2021

Re: ČASTIM

Srecan rodjendan.

Nego, kad pricamoo teorijama zavere. meni na telefonu izlazi kad udjem u blog:
Nema nikakav certifikat. bla, bla. server koji pita je prepoznat kao srbin.info: 443
gvozden1 gvozden1 21:02 16.12.2021

Re: ČASTIM

Post, božićni, a na stolu....:)

Srećno brate Omega
omega68 omega68 21:30 16.12.2021

Re: ČASTIM

Ribozom
Srecan rodjendan.

Nego, kad pricamoo teorijama zavere. meni na telefonu izlazi kad udjem u blog:
Nema nikakav certifikat. bla, bla. server koji pita je prepoznat kao srbin.info: 443

Хвала!
omega68 omega68 21:33 16.12.2021

Re: ČASTIM

gvozden1
Post, božićni, a na stolu....:)

Srećno brate Omega

Хвала брате хучи Гвоздене!
А ово за мрсну трпезу... па где да додатно иритирам незнабожачку већину?
shmoo shmoo 23:20 16.12.2021

Re: ČASTIM

omega68
gvozden1
Post, božićni, a na stolu....:)

Srećno brate Omega

Хвала брате хучи Гвоздене!
А ово за мрсну трпезу... па где да додатно иритирам незнабожачку већину?




Нека ти је срећно на многаја љета, Омега!

А трпеза?

Разумем те ја... Није лако...






Пост мање-више... Него, јбг, сети се датума на својој крштеници као што то и мени често падне на памет. Па онда патим...




omega68 omega68 23:52 16.12.2021

Re: ČASTIM

Хвала и теби пријатељу!
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:24 17.12.2021

Re: ČASTIM

Да нам живиш још толико. Али, у слободи.
Смрт ковидизму, слобода народу!
omega68 omega68 09:45 18.12.2021

Re: ČASTIM

vlad_aleksh
Да нам живиш још толико. Али, у слободи.
Смрт ковидизму, слобода народу!

Хвала
Мораћемо да проливамо крв за слободу.
Него, реци ми да ли je истина да на гробу Влада Цепеша пише на србици:
,, Овде лежи Влад Цепеш раб Божји"?
mariopan mariopan 13:56 19.12.2021

Re: ČASTIM

Čestitam
omega68 omega68 14:59 19.12.2021

Re: ČASTIM


хвала !
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:35 17.12.2021

Орвел VS Хаксли (Кореја VS Аустралија)

Прва непроверена информација.
Ко у Аустралији кине на јавном месту, а притом није вакцинисан, плаћа казну од 13.000 долара или иде у затвор на 6 месеци.

Друга непроверена информација.
Због годишњице смрти великог вође, у току неколико дана званичне државне жалости, забрањен је смех. Не знам које су казне ако дође до кршења наредбе. Не знам ни да ли имају корону.

Информације су непоуздане јер их нису проверили фектчекери.

Орвел је у својим делима описао један облик дистопије. Хаксли други. Бољи познаваоци тврде како је први описао комунистички тоталитаризам, а други антикомунистички. На крају се све сведе на исто.
Ко није задовољан, има од извора два путића - или Северна Кореја или Аустралија. У једном смеру.
Добро запамтите овај мој текст. То је будућност која нас очекује. Да не буде после да вас нисам упозорио.

Влад Алекш,
херезијарх москопољски, ромејски и целе васељене
omega68 omega68 11:44 17.12.2021

Re: Орвел VS Хаксли (Кореја VS Аустралија)

Добро запамтите овај мој текст. То је будућност која нас очекује. Да не буде после да вас нисам упозорио.

За многе не вреди.
Као што нема пољупца без бркова, као што женама нема секса без официра и барабе, као што нема Пајића без Максе...тако нема другосветскијанског мозга без тоталитаризма.
Да човек не поверује колико је глобална троцкијевштина жива и здрава.И дебела.Скоро к'о Таса :)
omega68 omega68 11:58 17.12.2021

Re: Орвел VS Хаксли (Кореја VS Аустралија)

Него кад га већ поменух, Тасо, први пут сам себи дозволио да неком од деце помажем око писменог из матерњег.
Нек иде у материцу.
Да ли је нормално да немаштовитој, да - зато што не читају него пиче игрице и вибер и ко зна шта све још, деци даш тему ,,припитомити значи стварати везе'', или ,,мораш истрпети две - три гусенице ако желиш упознати лептира?''
Капирам да је то у смеру анализе Малог принца али тај проф. тражи нешто што ни сам не може баш да објасни.Знам шта је то, ја сам то ,,нешто'' имао али није нормално да остали, већина која то нема не може да добије петицу.
Моје је мишљење да деци у том узрасту треба исправљати правопис и дати неку љубљв према читању.Они талентовани нека наставе да пишу, скрибоманишу и онаншу у слободно време, слободном руком, на свеопшту радост.
Пустио сам инспирацији на вољу, клинка се усрала од страха јер не зна ни шта све значи, плаши се реакције професора кад схвати да није она писала, али сам решио да видим шта ће да се деси.Он има трип да су то студенти књижевности, у најмању руку, па да видимо како се котирам код озбиљних играча.
Ако будем морао да попричам са њим насамо...пробаћу да му утрапим књигу
vcucko vcucko 14:40 17.12.2021

Re: Орвел VS Хаксли (Кореја VS Аустралија)

omega68

Ако будем морао да попричам са њим насамо...пробаћу да му утрапим књигу

Čuj jednu. Treba 10% tiraža da ti raskrčmi, on sam.
Je li filolog ili koji qrac? To njemu da se piše u radni staž, praktičan rad po pitanju domaćeg stvaralaštva i izdavaštva.
rodni rodni 15:06 17.12.2021

Re: Орвел VS Хаксли (Кореја VS Аустралија)

vlad_aleksh

...
Друга непроверена информација.
Због годишњице смрти великог вође, у току неколико дана званичне државне жалости, забрањен је смех. Не знам које су казне ако дође до кршења наредбе. Не знам ни да ли имају корону.

Информације су непоуздане јер их нису проверили фектчекери.
...

Ovu drugu informaciju sam i ja pročitao negde - navodno je sadašnji vladar Severne Koreje izdao naredbu da nema smeha, veselja i ostalih neozbiljnosti u trajanju 11 dana.
Naime, toliko traje obeležavanje godišnjice smrti prethodnog vladara, njegovog oca.

shmoo shmoo 15:44 17.12.2021

Re: Орвел VS Хаксли (Кореја VS Аустралија)

omega68
Него кад га већ поменух, Тасо, први пут сам себи дозволио да неком од деце помажем око писменог из матерњег.
Нек иде у материцу.
Да ли је нормално да немаштовитој, да - зато што не читају него пиче игрице и вибер и ко зна шта све још, деци даш тему ,,припитомити значи стварати везе'', или ,,мораш истрпети две - три гусенице ако желиш упознати лептира?''
Капирам да је то у смеру анализе Малог принца али тај проф. тражи нешто што ни сам не може баш да објасни.Знам шта је то, ја сам то ,,нешто'' имао али није нормално да остали, већина која то нема не може да добије петицу.
Моје је мишљење да деци у том узрасту треба исправљати правопис и дати неку љубљв према читању.Они талентовани нека наставе да пишу, скрибоманишу и онаншу у слободно време, слободном руком, на свеопшту радост.
Пустио сам инспирацији на вољу, клинка се усрала од страха јер не зна ни шта све значи, плаши се реакције професора кад схвати да није она писала, али сам решио да видим шта ће да се деси.Он има трип да су то студенти књижевности, у најмању руку, па да видимо како се котирам код озбиљних играча.
Ако будем морао да попричам са њим насамо...пробаћу да му утрапим књигу



А па немој тако да јој помажеш. Мислим, ти да јој пишеш.

Боље разговарај са њом, набацај јој пар идеја кроз разговор и пошаљи је онда да сама то напише, то о чему сте разговарали, па да ти донесе то што је написала. И онда све што видиш да не ваља, опет разговарај о томе са њом па је пошаљи да опет напише...

Тако ће она да учи да пише, а неће изгледати као да јој је други писао.

Знам, знам, то је дуготрајнији процес, тражи стрпљење и труд, и твој и њен, али има ефекат на дуже стазе.

И зато ја тако радим и са децом у мојој фамилији.

А и профа неће приметити да јој је други писао ако тако радиш са њом.


Мали Принц, 7. разред, 13 година.






П.С. - Је л' можда тема:

Путовао сам од планете до планете са Малим Принцем

?


П.П.С. - Да, обавезно профи утрапи књигу!!!

Ако није до сада ништа сам објављивао, гледаће твоју ћеркицу сасвим другачијим очима, кроз призму поштовања за тебе.




Веруј ми, од свих људи на овом свету најбоље познајем професоре српског, неостварене књижевнике са шеширом и шалом а ла Тин Ујевић који ти у неком бирцузу на железничкој станици уз вОњак и пивчугу кроз дим цигарете дискретно кажу:

Испричаћу вам своје романе.

С таквима сам се највише дружио током студирања у Коларцу, Сложној браћи, Доброј капљици, Боки, Гргечу, Грмечу, код ФК Хајдук са Лиона и ФК Пролетер код некадашњег ФМП, у Ђурђевку и осталим културним институцијама и споменицима културе наше престонице Београда.






shmoo shmoo 16:03 17.12.2021

Re: Орвел VS Хаксли (Кореја VS Аустралија)

omega68

Да човек не поверује колико је глобална троцкијевштина жива и здрава.И дебела.Скоро к'о Таса :)







omega68 omega68 19:36 17.12.2021

Re: Орвел VS Хаксли (Кореја VS Аустралија)

А па немој тако да јој помажеш.

Брате рођени све сам радио што причаш па и сад није носила пушкицу него је требало да то моје обради својим речима. Него не вреди.Нема талента.Само кажем да сам намерно овог пута искорачио из њеног вокабулара и користио оно што она сигурно не би могла. На могућу тему,,Човек је сам међу људима" рекао сам:
Човек је друштвено биће, рекао би филозоф, али песник би поручио
,, Сам сам на овој обали коју сте напустили и предали безвољно"
Није написала.
Ни још неке друге ствари
shmoo shmoo 19:39 17.12.2021

Re: Орвел VS Хаксли (Кореја VS Аустралија)

omega68
А па немој тако да јој помажеш.

Брате рођени све сам радио што причаш па и сад није носила пушкицу него је требало да то моје обради својим речима. Него не вреди.Нема талента.Само кажем да сам намерно овог пута искорачио из њеног вокабулара и користио оно што она сигурно не би могла. На могућу тему,,Човек је сам међу људима" рекао сам:
Човек је друштвено биће, рекао би филозоф, али песник би поручио
,, Сам сам на овој обали коју сте напустили и предали безвољно"
Није написала.
Ни још неке друге ствари






Разумем те.

А разумем и њу.


omega68 omega68 23:38 17.12.2021

Завера је

https://twitter.com/i/status/1471887925596110861

Вакцина није суштина, већ средство помоћу којег дубока држава долази до онога што јој је заправо и циљ - потпуна контрола људи. Оно што је пре само годину дана била теорија завере, сада постаје реалност: у Шведској је почела уградња чиша у руку, који садржи и са којег се очитава вакцинални статус појединца!
Како истичу, „инсталација“ није болна и „одлично је решење за компаније са пуно запослених“.

Још није почела званична продаја чипова, али фирма која их производи очекује да се са применом крене ускоро.

Дакле, није битно ко је здрав, а ко болестан, да ли су вакцине безбедне или нису. Њима је једино важан ковид сертификат и потпуна контрола.
Да ли је такође теорија завере ако сада претпоставимо да ће за годину или две тражити да сви поседују овај чип у руци како би се очитавао здравствени статус појединца у саобраћају, ресторану, хали, на граници… Претерујемо, јел да?
rodni rodni 06:22 18.12.2021

Re: Завера је

omega68
https://twitter.com/i/status/1471887925596110861

Вакцина није суштина, већ средство помоћу којег дубока држава долази до онога што јој је заправо и циљ - потпуна контрола људи. Оно што је пре само годину дана била теорија завере, сада постаје реалност: у Шведској је почела уградња чиша у руку, који садржи и са којег се очитава вакцинални статус појединца!
Како истичу, „инсталација“ није болна и „одлично је решење за компаније са пуно запослених“.

Још није почела званична продаја чипова, али фирма која их производи очекује да се са применом крене ускоро.

Дакле, није битно ко је здрав, а ко болестан, да ли су вакцине безбедне или нису. Њима је једино важан ковид сертификат и потпуна контрола.
Да ли је такође теорија завере ако сада претпоставимо да ће за годину или две тражити да сви поседују овај чип у руци како би се очитавао здравствени статус појединца у саобраћају, ресторану, хали, на граници… Претерујемо, јел да?

To sa čipom ne bi bilo loše iz prostog razloga da ne mora da se nosi pun ranac papirčina u svakoj mogućoj situaciji.
Juče sam sređivao neku administraciju, nakopirao sam se kojekakvih papirčina, da sam gotovo potrošio toner u štamppaču.
Za ta kopiranja je moralo da strada makar pola drveta u Amazoniji.
looping looping 09:23 18.12.2021

Re: Завера је

Вакцина није суштина, већ средство помоћу којег дубока држава долази до онога што јој је заправо и циљ - потпуна контрола људи. Оно што је пре само годину дана била теорија завере, сада постаје реалност: у Шведској је почела уградња чиша у руку, који садржи и са којег се очитава вакцинални статус појединца!

U jbt!
Uskoro će moći da nas prate, kuda se krećemo, šta radimo (neki tvrde da to sad već mogu da rade preko mobilnih telefona).
Šta kupujemo, šta jedemo, šta gledamo, koje novine čitamo...
Užas!

Čak štaviše, ako vlast poželi može i da nas se otarasi kad god hoće, jer kontrolišu i vodu, i hranu, i energiju...
Katastrofa.
Uskoro ćemo živeti u matriksu, ne znam da li ima šanse da se toga oslobodimo.

Ovaj čip mu dođe kao šlag na tortu.


omega68 omega68 09:49 18.12.2021

Re: Завера је

To sa čipom ne bi bilo loše

Чудо једно шта све пичка може да изнедри
rodni rodni 10:15 18.12.2021

Re: Завера је

omega68
To sa čipom ne bi bilo loše

Чудо једно шта све пичка може да изнедри

Saglasan!
omega68 omega68 15:53 18.12.2021

Re: Завера је

Pandemija kovida 19 neće biti iza nas sve do 2024. godine, predviđa kompanija Fajzer.

Kovid bi, tada, mogao da postane endemska bolest, što znači da će umesto globalne vanredne situacije postati konstantno prisustvo koje izaziva regionalna izbijanja zaraze širom sveta, nalik na grip, saopštili su predstavnici Fajzera.
Kompanija je, takođe, navela da očekuje da će iduće godine imati profit od 31 milijarde dolara zbog proizvodnje vakcina.

Vakcine prilagođene posebnim varijantama, ukoliko budu potrebne, mogle bi da još povećaju prodaju u 2022.
omega68 omega68 16:21 18.12.2021

Nije moguce

Istraživači se boje objaviti studiju koja je otkrila upale srca nakon primanja cjepiva, jer time riskiraju gubitak financijskih sredstava od velikih, farmaceutskih kompanija

Dana 08. studenog 2021. u časopisu ”Journal Circulationof the American Heart Association”
(AMA) pojavio se sažetak koji pokazuje da cjepiva protiv COVID-a “dramatično” povećavaju upalu srca. Osim toga, cjepivo je dovelo do značajnog povećanja rizika od srčanih komplikacija, poput miokarditisa i srčanih udara.
Twitter je stavio bilješku na objavu AMA-e, navodeći da bi to moglo biti varljivo i da bi studija mogla sadržavati pogreške.

Kardiolog i konzultant NHS-a dr. Aseem Malhotra pojavio se na GBN-u objašnjavajući nalaze, a dok je to činio spomenuo je još jednu studiju koju je proveo poznati kardiolog, koji je želio ostati anoniman, a koja je pokazala istu stvar.

Izjavio je sljedeće:

“Prije nekoliko dana nakon što je ovo objavljeno, netko iz vrlo prestižne britanske institucije, kardiološki odjel, istraživač. Zviždač, ako želite, kontaktirao me i rekao da su istraživači u ovom odjelu pronašli nešto slično unutar koronarnih arterija povezano s cjepivom, upalu iz slikovnih studija oko koronarnih arterija.
Održali su sastanak i ovi istraživači su u ovom trenutku odlučili da neće objaviti svoje nalaze. Zato što su zabrinuti zbog gubitka novca za istraživanje od industrije lijekova.

Sada je ova osoba bila jako uznemirena zbog toga, i ovaj očito sam to želio danas podijeliti na vijestima iz GB.“

Dr. AseemMalhotra

Što ovo govori o saašnjem trenutku u kojem naš svijet živi? Važne informacije se prikrivaju, jer mogu ugroziti nečiju radnu sposobnost, ostavljajući javnost neinformiranom. Farmaceutske tvrtke ne samo da prijete da će zaustaviti svoje financiranje, ako se otkriće protive njihovim poslovnim interesima, nego također odbijaju priznati znanost, koja njihove proizvode dovodi u pitanje.

Mnoge od tih tvrtki dugo su zanemarivale etiku i moral. Čak su otišli toliko daleko da su lagali o učinkovitosti i sigurnosti svojih proizvoda. Robert G. Evans, dr. sc., profesor emeritus, Vancouver School of Economics, UBC napisao je 2010. godine rad pod naslovom “Tvrdo prema kriminalu? Pfizer i CIHR”, dostupan je putem Nacionalne medicinske knjižnice (PubMed). U njemu opisuje kako je Pfizer bio “uobičajeni prijestupnik”, neprestano sudjelujući u nezakonitim i kriminalnim aktivnostima. Ovaj konkretni dokument ističe da je od 2002. do 2010. Pfizer “procijenjen na 3 milijarde dolara u kaznenim presudama, građanskim kaznama i nagradama porote” te je postavio rekorde i za kaznene i ukupne kazne. Imajte na umu da smo sada u 2021. i te su brojke vjerojatno porasle.

To je zabrinjavajuće, posebno s obzirom na činjenicu da ove tvrtke imaju veliku kontrolu nad akademskim i medicinskim ustanovama, kao i medicinskom edukacijom.

“Liječničku struku kupuje farmaceutska industrija, ne samo u smislu liječničke prakse, već i u smislu nastave i istraživanja. Akademske institucije ove zemlje dopuštaju sebi da budu plaćeni agenti farmaceutske industrije. Mislim da je to sramotno.” – Arnold Seymour Relman (1923-2014), profesor medicine na Harvardu i bivši glavni urednik New England Medical Journala

Autor: Arjun Walia
looping looping 16:43 18.12.2021

Re: Nije moguce



Evo čime se ljudi bave dok kuju zaveru protiv čovečanstva.
looping looping 17:36 18.12.2021

Re: Nije moguce

looping


Evo čime se ljudi bave dok kuju zaveru protiv čovečanstva.

Lepo objašnjavaju, tako da čak i glupaci mogu da shvate samo ako hoće da slušaju.
omega68 omega68 23:46 19.12.2021

132

DOBRE VESTI!!!
Naravno, postoje i veoma dobre vesti za nas neubrizgane, jer ako još uvek niste dobili injekciju do ove tačke, onda ste preživeli najveću PSI-OPERACIJU u ljudskoj istoriji.
Neki su pokušali da vas demorališu pokušavajući da unište naše društvo sa svih mogućih tačaka gledišta. Neki su pokušali da vas zbune tako da počnete da sumnjate u stvarnost. Neki su pokušali da vas podignu iznad vaših sopstvenih principa i vrednosti i doveli su do toga da se ponekad vaša okolina okrene protiv vas.
Skoro svi su pali na to...

Ali ne ti.
Shvatio si kakve su gluposti pokušavali da ti prodaju i držao si leđa uspravno.
Nisi pao na njihove porive i fensi razgovor.
Nisi se predao i još nisi dobio injekciju.
Još uvek imaš svoj imuni sistem i DNK.
Ti si još uvek originalno ljudsko biće.
Zato budi ponosan na sebe i ostani na svome!
I dalje poštuj one koji misle drugačije.
Stojiš na svom terenu i postaješ sve moćniji kroz sve što ti se nađe na putu.
Zalažeš se za istinu i svoje principe i to dok većinu zanosi strah.
Stoga možeš potapšati sebe i jedni druge po leđima! Budite ponosni na to i samo tako nastavite... Još uvek ponosno stojite u ovom iščašenom svetu!
looping looping 06:56 20.12.2021

Re: 132

Još uvek imaš svoj imuni sistem i DNK.

Ako mi se promenio DNK da li sam ja još uvek srbin? Ili neki kovidanac (slično kao danac), neko biće sa planete Kovid?
Možda će moja rasa uskoro da zavlada planetom zemljom.
Gotovi ste zemljani.
rodni rodni 09:21 20.12.2021

Re: 132

looping
Još uvek imaš svoj imuni sistem i DNK.

Ako mi se promenio DNK da li sam ja još uvek srbin? Ili neki kovidanac (slično kao danac), neko biće sa planete Kovid?
Možda će moja rasa uskoro da zavlada planetom zemljom.
Gotovi ste zemljani.

Mislim da ti, ipak, nisi SNSovac.
No, ko zna?!
looping looping 09:26 20.12.2021

Re: 132

rodni
looping
Još uvek imaš svoj imuni sistem i DNK.

Ako mi se promenio DNK da li sam ja još uvek srbin? Ili neki kovidanac (slično kao danac), neko biće sa planete Kovid?
Možda će moja rasa uskoro da zavlada planetom zemljom.
Gotovi ste zemljani.

Mislim da ti, ipak, nisi SNSovac.
No, ko zna?!

Lako je biti SNS-ovac, samo napraviš kratku pauzu pljuvanja po vlasti i po automatizmu si SNS-ovac.
rodni rodni 10:44 20.12.2021

Re: 132

looping
rodni
looping
Još uvek imaš svoj imuni sistem i DNK.

Ako mi se promenio DNK da li sam ja još uvek srbin? Ili neki kovidanac (slično kao danac), neko biće sa planete Kovid?
Možda će moja rasa uskoro da zavlada planetom zemljom.
Gotovi ste zemljani.

Mislim da ti, ipak, nisi SNSovac.
No, ko zna?!

Lako je biti SNS-ovac, samo napraviš kratku pauzu pljuvanja po vlasti i po automatizmu si SNS-ovac.

A može i na drugi način, pozitivistički - da posvuda hvališ genijalne poteze vlasti ili, pak, nalaziš razumevanje za briljantne poteze.
Pitanje je stilsko.
looping looping 12:55 20.12.2021

Re: 132

A može i na drugi način, pozitivistički - da posvuda hvališ genijalne poteze vlasti ili, pak, nalaziš razumevanje za briljantne poteze.
Pitanje je stilsko.

Da, na primer pohvališ otvaranje poglavlja ili još gore - kažeš da je lepa Kula Beograd. Užas.
rodni rodni 13:32 20.12.2021

Re: 132

looping
A može i na drugi način, pozitivistički - da posvuda hvališ genijalne poteze vlasti ili, pak, nalaziš razumevanje za briljantne poteze.
Pitanje je stilsko.

Da, na primer pohvališ otvaranje poglavlja ili još gore - kažeš da je lepa Kula Beograd. Užas.

Ma!
Nemam pojma o poglavljima, a kod kula me više zanima čije je to i ko će to da plati.
Ja sam više za kanalizaciju, vodovod, puteve, pruge, struju, čist vazduh, škole, fakultete ... i tako te efemerne stvari.
Ali, kako to lepo kažu naši stari - bez gradnje nema ugradnje!
omega68 omega68 14:29 20.12.2021

Re: 132

Još uvek imaš svoj imuni sistem i DNK.

Pulmolog Nestorović objasnio je u svom autorskom radu objavljenom na portalu blogspot.com zašto žene postaju sve više muškarci tokom života.

Majka stalno govore kako je dete čitav život deo nje. Nova saznanja iz genetike pokazuju da je ovo istina. Tokom trudnoće, ćelije fetusa prelaze kroz placentu u telo majke, postajući deo njenog tkiva. Fetus manipuliše fiziologijom majke, kontrolišuću količinu hranljivih sastojaka koje dobija. Ovo danas može da objasni kako se fetus normalno razvija i kada majka gladuje.

Majčino telo je razvilo mehanizme kojima ograničava uticaj fetusa na njen metabolizam.

Obzirom da su fetalne ćelije u stvari matične ćelije, one po dolasku u tkiva majke počinju da se ponašaju kao ćelije majke. Posle porođaja, imuni sistem majke uklanja fetalne ćelije, ali one koje su već u tkivima su identične ćelijama majke, pa ostaju nedirnute. Tako nastaje pojava koju zovemo mikrohimerizam, majka nosi u svom organizmu odredjeni broj ćelija sa drugačijom genetskom strukturom (himera je grčko mitološko biće koje se sastoji od lava, koze i zmaja).

Mikrohimerizam je posebno kompleksna pojava u žena sa brojnim trudnoćama. Tada se u telu žene nagomilavaju ćelije sve njene dece, ali je najzanimljivije da se DNK prethodne dece takođe u izvesnoj meri prenosi na njenu sledeću decu. Postojanje fetalnih ćelija u majke reguliše čak i kada će ona ponovo moći da ostane trudna. Izgleda kao da ćelije prethodnog deteta ometaju začeće, smanjući mogućnost nove trudnoće. David Haig, evolucioni biolog sa Harvarda u članku u časopisu BioEssays opisuje kako je u krvi majke pronadjena muška DNK.

Interakcija fetalnih ćelija i ćelija majke još nije sasvim objašnjena, ali u miševa fetalne ćelije stimulišu stvaranje mleka (laktaciju), koja je neophodna za razvoj fetusa. Takođe, infuzija fetalnih ćelija ima pozitivne efekte na majku. Naime, fetalne ćelije se ponašaju kao matične ćelije, popravljajući oštećenja tkiva u majke (pokazano je da popravljaju funkciju oštećenog srčanog mišića u majke). Postoji i negativna strana, iz fetalnih ćelija deteta se mogu razviti embrionalni tumori kod majke.

U studiji koja je učinjena pre nekoliko godina, 63% žena je imalo mušku DNK u mozgu. Muška DNK je bila rasprostranjena u čitavog mozgu, a izgleda da je prisutna tokom čitavog života (najstarija žena koja je imala mušku DNK je imala 94 godine). Muška DNK ima u ovih žena pozitivne efekte, npr. pokazano je da ih štiti od Alchajmerove bolesti, kao i od autoimunih bolesti. Majka nosi DNK čak i pobačene dece u svojim ćelijama.

Problemi su nastali kasnije, kada je jedna studija iz 2012 je utvrdila da se muška DNK nalazi i u mozgu žena koje nisu bile trudne, pa nisu imale infuziju fetalnih ćelija. Jedina mogućnost je bila da su one dobile DNK muškaraca preko seksualnog odnosa. Žena nosi u svom organizmu ćelije sa genetskom strukturom svih svojih seksualnih partnera.

Zanimljivo je da je ovu pojavu opisao Aristotel i nazvao telegonijom (pojava da deca mogu da naslede genetske osobine ranijih seksualnih partnera žene).
Naučnici sa Univerziteta u New South Wales su otkrili da je veličina potomaka u muva bila u korelaciji sa prvim mužjakom sa kojim se majka parila (a ne biološkog oca). Dr Stuart Wigby iz Oksofrda kaže da je ideja telegonije potpuno naučno utemeljena. Izgleda da jajna ćelija apsorbuje DNK iz spermatozoida i ako nije oplodjena. Na nastajanje ovog procesa utiču molekuli iz tečnosti sperme.

Ova studija ima dve veoma eksplozivne implikacije. Jedna je da žena apsorbuje DNK svih svojih seksualnih partnera, što menja funkcionisanje njenog organizma. Ovo bi moglo biti objašnjenje za kolokvijalni izraz da neka žena “ima lice prostitutke” (ponekad vrlo promiskuitetne žene imaju poseban fenotip lica).

Druga implikacija je još ekspozivnija. Ona podrazumeva da će svako novorođeno dete imati u sebi DNK svih prethodnih seksualnih partnera majke.

Mikrohimerizam je jasno dokazan u pasa, gde prvi potomci prenose svoj DNK narednima (čime se smanjuje ćistoća rase). Štaviše, kučka inkorporira materijal sa Y hromozoma svojih potomaka sinova.

Istraživanja su pokazala da kučke imaju u svom telu ćelije sa Y hromozomom (dakle muške ćelije). Ove ćelije se kasnije mou naći u ženskim potomcima (dakle prenose se sa majke na ćerke). Ako žene apsorbuju gene sa Y hromozoma tokom seksualnog odnosa, one bi trebalo da postaju sve muškobanjastije. Ovo jeste primetna pojava kod veoma promiskuitetnih žena.

Stolećima je seksualna čistota žene bila najvažnija osobina potrebna za brak. Sada izgleda kao da nauka potvrdjuje ispravnost ovog stanovišta.
omega68 omega68 15:30 20.12.2021

Re: 132

Због неразумевања шта треба да коментарише, једном коментатору је обрисан коментар
rodni rodni 15:45 20.12.2021

Re: 132

omega68
Због неразумевања шта треба да коментарише, једном коментатору је обрисан коментар

Kojem?
Aaaaa, sada sam video kojem.
bene_geserit bene_geserit 20:53 20.12.2021

Re: 132

alselone alselone 08:20 21.12.2021

Brod ludaka

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana