Reč i slika

Circle of Life

angie01 RSS / 06.01.2022. u 00:04

 
 B70F52l.jpeg
 
 
 From the day we arrive on the planet
And, blinking, step into the sun
There's more to see than can ever be seen
More to do than can ever be done
There's far too much to take in here
More to find than can ever be found
But the sun rolling high
Through the sapphire sky
Keeps great and small on the endless round
It's the circle of life
And it moves us all
Through despair and hope
Through faith and love
'Til we find our place
On the path unwinding
In the circle
The circle of life
...........

Od prvog dana na ovoj planeti
zaslijepio sunčev te sjaj
Probudi se, čitav čeka te svijet
Pogled tvoj mu ne nazire kraj
Sve tajne otkriti moraš
Skočit' hrabro u vis i u dalj
Sunce jedri k'o brod
Kroz svoj modri svod
Za njim ćeš poć' bio prosjak il' kralj
Život teče u krug
Vir nas nosi sve
I kroz bol i strast,
kroz plač i smijeh
Dok ne nađes put,
stazu bez svršetka
Znaj da život se vrti u krug.



Komentari (606)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_onaj vrabac_onaj 08:46 10.01.2022

Re: nadam se...

predatortz
...da su stvari sada mnogo jasnije i da je ovo divljaštvo nad Novakom završeno.


Ja se dodatno nadam da će Novak igrati i razbiti Nadala pa ću onda da zamolim nekog sa autorskom opcijom da budem gost autor sa temom "Prvi put sa Maksom na jutrenju"
predatortz predatortz 08:53 10.01.2022

Re: nadam se...

vrabac_onaj
predatortz
...da su stvari sada mnogo jasnije i da je ovo divljaštvo nad Novakom završeno.


Ja se dodatno nadam da će Novak igrati i razbiti Nadala pa ću onda da zamolim nekog sa autorskom opcijom da budem gost autor sa temom "Prvi put sa Maksom na jutrenju"


Rano smo se ponadali. Pokušavaju ponovo da ga uhapse. Ozbiljno bolesni ljudi vode Australiju!
Ovo zahteva oštru reakciju našeg ministarstva!
gvozden1 gvozden1 09:02 10.01.2022

Re: nadam se...


Ja se dodatno nadam da će Novak igrati i razbiti Nadala pa ću onda da zamolim nekog sa autorskom opcijom da budem gost autor sa temom "Prvi put sa Maksom na jutrenju"

Bolje ti je, sad dok je vruć, vodi ti njega na jutrenje, mani blogove.
Možda je to i nekršteno, navataj nekog popa da napravi pravog Srbina od njega :)
predatortz predatortz 09:09 10.01.2022

Re: nadam se...

gvozden1

Ja se dodatno nadam da će Novak igrati i razbiti Nadala pa ću onda da zamolim nekog sa autorskom opcijom da budem gost autor sa temom "Prvi put sa Maksom na jutrenju"

Bolje ti je, sad dok je vruć, vodi ti njega na jutrenje, mani blogove.
Možda je to i nekršteno, navataj nekog popa da napravi pravog Srbina od njega :)


Polako...

Srđan se oglasio da su Novaka opet priveli.
Mislim da Nole plaća cenu što se indirektno oglasio protiv Rio Tinto.
Otud i ovako mlaka reakcija našeg pizduna.
maksa83 maksa83 10:44 10.01.2022

Re: nadam se...

"Prvi put sa Maksom na jutrenju"

Ja ću onda preemptivno da napišem kontrablog "prvi put s vrapcem na vutrenje", zapravo će to biti serija blogova a završićemo je gostovanjem alselone sa blogom pod naslovom "Ta Tvoja Barka Mala". Huči će posle toga Jarilove blogove od blata da pravi.

Prićao si da me voliš meni maloj plavoj
prićao si o svom brodu ko o laži pravoj

angie01 angie01 12:30 10.01.2022

Re: nadam se...

lepo rekoh- pismena protestna nota sa svom dokumentacijom i cinjenicama,

profi PR- sa isto takvim obracanjem javnost, kako ne bi bilo nikakvih spekulacija i svet bio adekvatno informisan.


gvozden1 gvozden1 13:06 10.01.2022

Re: nadam se...

pismena protestna nota

Nisi lepo rekla nego lupila budalaština.

Možeš li da shvatiš, pismena i usmena je ISTO!

Bog te jebo, shvati!
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:06 10.01.2022

Re: nadam se...

maksa83




Nemoj sad da se vadiš, vidiš da su sinočnje molitve uradile plodom, mada moraće to jače, očigledno je da Đavo ne spava. U svakom slučaju, ako naše molitve urode plodom i Novak dobije onog seronju, vidimo se ovde:

Црква Светог Великомученика Кнеза Лазара, храм Српске Православне Цркве на Звездари

To ti je odmah u komšiliku, ovde kod mene, doduše moraćeš da pređeš Dimitrijalu ali ne brini ja ću garantovati za tebe kod ovih mojih na granici. Dobri su momci, razumeće će da ti trebaju reči nade i utehe koje nisi mogao tamo preko kod tvojih da dobiješ. Takođe, biće ti garantovana bezbednost tokom celokupnog boravka na Bulbulderu, sve će biti sređeno.

A što se tiče ovoga:

na vutrenje


Razumem problem ali ni zbog toga ne treba da brineš. Imamo sjajnog duhovnika koji će ti pomoći da se rešiš tog strašnog poroka (doduše držimo ga u podrumu iz razloga u koje sada ne želim da ulazim).
Videćeš, mnogo jak duhovnik, nema koga do sada nije iscelio svojim...khm...rečima.
Nemoj da se plašiš kada budeš video da u ruci drži lopatu, to on više onako, u stvari mu služi umesto brojanice. Kažem ti, sjajan tip, nema kome nije uspeo da pomogne.
Samo ti nama dođi.
angie01 angie01 13:11 10.01.2022

Re: nadam se...

Možeš li da shvatiš, pismena i usmena je ISTO!


istu tezinu imaju, al se koriste za razlicite situacije- vrlo je jasno, da ako predstoji neki sudski proces, sta predstavlja pisani dokument, a sta usmeni iskaz-o kome, btw niko nista ne zna, sta je receno i kako, samo je naznaceno da je ambasador bio pozvan na razgovor.


freehand freehand 13:16 10.01.2022

Re: nadam se...

gvozden1
pismena protestna nota

Nisi lepo rekla nego lupila budalaština.

Možeš li da shvatiš, pismena i usmena je ISTO!

Bog te jebo, shvati!

Ok, ajd ne laprdaj više.

Taj oblik diplomatske komunikacije [1] je zasnovan na principima i pravilima međunarodnog javnog prava. Uvek kada je potrebno izneti politički stav svoje vlade redovno se poziva u Ministarstvo spoljnih poslova ambasador ili najviši po rangu diplomata u diplomatskom predstavništvu i uručuje mu se odgovarajući usmeni ili pismeni demarš, a ovakav u pismenom vidu se naziva diplomatska nota.
gvozden1 gvozden1 13:26 10.01.2022

Re: nadam se...

predstoji neki sudski proces

Kakve veze sa sudskim procesom u Australiji ima bilo šta što Srbija uradi?
Sudi se po tamošnjim zakonima, po činjenicama, dokazima, a ne po stavovima Srbije.

Ne misliš valjda, naopako, da je sudiji u predmet stavljeno mišljenje Srbije?

o kome, btw niko nista ne zna, sta je receno i kako, samo je naznaceno da je ambasador bio pozvan na razgovor.

Zna se, objavljeno je.
Zna se da je stav Srbije negativan, da se ne slaže sa postupanje australijskih vlasti, to joj je saopšteno zvaničnim putem, i to je dovoljno.
Isto to, i samo to, bi bilo postignuto i da je u drugoj formi saopšteno.

Mogla je Srbija i da proteran ambasadora, da prekine diplomatske odnose, mogla je i da objavi rat Australiji, sve joj je to bilo na raspolaganju, a da li je to bilo svrsishodno?

Urađeno je najblaze što je moglo, odnosi najmanje narušeni, a ipak stavljeno do znanja da se ne slaže.

Ispostavilo se da je to dovoljno.

Što bi Srbija trebala da zateže odnose sa drugom državom preko neophodne mere, ako ni tim zatezanje ne može da utiče na ishod spora?
gvozden1 gvozden1 13:30 10.01.2022

Re: nadam se...

freehand
gvozden1
pismena protestna nota

Nisi lepo rekla nego lupila budalaština.

Možeš li da shvatiš, pismena i usmena je ISTO!

Bog te jebo, shvati!

Ok, ajd ne laprdaj više.

Taj oblik diplomatske komunikacije [1] je zasnovan na principima i pravilima međunarodnog javnog prava. Uvek kada je potrebno izneti politički stav svoje vlade redovno se poziva u Ministarstvo spoljnih poslova ambasador ili najviši po rangu diplomata u diplomatskom predstavništvu i uručuje mu se odgovarajući usmeni ili pismeni demarš, a ovakav u pismenom vidu se naziva diplomatska nota.


A sledeća rečenica je :

Prema međunarodnom pravu usmene izjave Ministra spoljnih poslova, Predsednika i Premijera obavezuju državu, isto kao i pismeni akti odnosno imaju isto pravno dejstvo.


Ne odgovara ti pa samo ignorišeš, i rešio si problem :)

U kućicu!
freehand freehand 13:40 10.01.2022

Re: nadam se...

Ne odgovara ti pa samo ignorišeš, i rešio si problem :)

U kućicu!

Đampir, ne seri.
Ni u onome što sam citirao ne pravi se razlika u kvalitetu, jačini ili važnosti upućene poruke već se samo pojašnjava termin.
Dakle, protestni demarš u pismenom obliku zove se diplomatska nota.
Čak ni ti nisi toliko glup da to ne razumeš.

O (tome da si lagao) kuririma i bombašima možeš guštere da lažeš.
angie01 angie01 13:50 10.01.2022

Re: nadam se...

huci, ja ti sve objasnila, ne mogu bolje, a ne bi ni vredelo.
gvozden1 gvozden1 14:21 10.01.2022

Re: nadam se...


Dakle, protestni demarš u pismenom obliku zove se diplomatska nota.

E to je suština :)

Jbt uvek se vadite na identičan, glup, način, zove se diplomatska nota.
A da se zove diplomatski violinski ključ to bi menjalo stvar :)

A i ti misliš, kao i drugarica ti, da je trebalo pismeno jer pismeno obraćanje ima baš lepo ime.
gvozden1 gvozden1 14:22 10.01.2022

Re: nadam se...

angie01
huci, ja ti sve objasnila, ne mogu bolje, a ne bi ni vredelo.

Ajd još jednom, majke ti :)
freehand freehand 14:37 10.01.2022

Re: nadam se...

E to je suština :)

Jok, to je razlika.

Jbt uvek se vadite na identičan, glup, način, zove se diplomatska nota.
A da se zove diplomatski violinski ključ to bi menjalo stvar :)

A i ti misliš, kao i drugarica ti, da je trebalo pismeno jer pismeno obraćanje ima baš lepo ime.

Đampir, rekoh ti da ne sereš. Nisam se mešao u tu ispraznu priču sem što sam ti sa istog izvora dao definiciju da ne bi više izigravao budalu. Mada, vidim da te to nije sprečilo ni da sereš ni da izigravaš budalu.


A i ti misliš, kao i drugarica ti, da je trebalo pismeno jer pismeno obraćanje ima baš lepo ime.

Ne mislim ništa, baš kao ni ti. Ali ti, kad si baš smorio sa tim sranjem i palamuđenjem pokazujem da nema usmene diplomatske note.
Daj nekom, ako pored imaš nekom pismenom da ti to objasni lepo i polako, ja više nemam strpljenja.
ne mogu da počinjem od Sirogojna da ga jebeš.
gvozden1 gvozden1 14:42 10.01.2022

Re: nadam se...

dao definiciju

A to utiče na ishod kako?
Nikako.
Što je važno kako se šta zove?
Nije važno.
Što si pomislio da nisam taj deo pročitao?
Nadao si se.
Što si izostavio deo koji obesmišljava to što si napisao?
E to bi ti trebalo da kažeš.

Što si uopšte bilo šta pisao?
Da pomogneš drugarici, da joj vratiš dug.

da nema usmene diplomatske note.

A gde stoji da ima?
freehand freehand 14:46 10.01.2022

Re: nadam se...

gvozden1
dao definiciju

A to utiče na ishod kako?
Nikako.
Što je važno kako se šta zove?
Nije važno.
Što si pomislio da nisam taj deo pročitao?
Nadao si se.
Što si izostavio deo koji obesmišljava to što si napisao?
E to bi ti trebalo da kažeš.

Što si uopšte bilo šta pisao?
Da pomogneš drugarici, da joj vratiš dug.

da nema usmene diplomatske note.

A gde stoji da ima?

Kakva si ti udavčina...
Ajd paljba, idi muštraj fazane da ti nije dosadno.
maksa83 maksa83 14:46 10.01.2022

Re: nadam se...

Nemoj sad da se vadiš, vidiš da su sinočnje molitve uradile plodom, mada moraće to jače, očigledno je da Đavo ne spava.

Asuagresivni ovi Hrišćani, mi Mongoli budisti realno nismo imali nikakve šanse na srednje i duge staze.

Nego jeblomajku ovaj će da igra. Još da pobedi Nadala i onda moram da izdam veru predaka i pređem u Cult of Zombie Jew, kukumenekukavca ili što bismo rekli mi Mongoli om mani padme hum.

gvozden1 gvozden1 14:49 10.01.2022

Re: nadam se...


Kakva si ti udavčina...
Ajd paljba, idi muštraj fazane da ti nije dosadno.

Probao si, videla je, nije se moglo više, al dobru volju si pokazao.
freehand freehand 14:50 10.01.2022

Re: nadam se...

Nego jeblomajku ovaj će da igra.


Da crknu dušmani i jebo veru predaka.
freehand freehand 14:52 10.01.2022

Re: nadam se...

gvozden1

Kakva si ti udavčina...
Ajd paljba, idi muštraj fazane da ti nije dosadno.

Probao si, videla je, nije se moglo više, al dobru volju si pokazao.

Đampir, voljno si. Šta ti nije jasno? Nije ti ovo Titova kasarna daizigravaš budalu sa čvarcima.
Aj paljba, idi vidi u kantini dal sam tamo pa dođi da mi kažeš.
gvozden1 gvozden1 14:56 10.01.2022

Re: nadam se...

freehand
gvozden1

Kakva si ti udavčina...
Ajd paljba, idi muštraj fazane da ti nije dosadno.

Probao si, videla je, nije se moglo više, al dobru volju si pokazao.

Đampir, voljno si. Šta ti nije jasno? Nije ti ovo Titova kasarna daizigravaš budalu sa čvarcima.
Aj paljba, idi vidi u kantini dal sam tamo pa dođi da mi kažeš.

A najviše volim kad odustane i od Karađorđa i od, a ovo se zove ovako, i kreneš o Bileći, možeš i kazan da pomeneš.

Samo nemoj o nečemu gde treba nešto o znati, i sve bude na svome.
freehand freehand 14:57 10.01.2022

Re: nadam se...

Samo nemoj o nečemu gde treba nešto o znati, i sve bude na svome.

Opet ti?!
Aloe, idi bre maltretiraj požarne koji si se andrak meni nakačio?
gvozden1 gvozden1 15:00 10.01.2022

Re: nadam se...

freehand
Samo nemoj o nečemu gde treba nešto o znati, i sve bude na svome.

Opet ti?!
Aloe, idi bre maltretiraj požarne koji si se andrak meni nakačio?

Vratiš se malo nazad, i vidiš ko se kome nakačio.

Sad bi da se tako izvučeš?
E nema sad brajko moj, nisi se trebao kačiti.
freehand freehand 15:03 10.01.2022

Re: nadam se...

Vratiš se malo nazad, i vidiš ko se kome nakačio.

Sad bi da se tako izvučeš?
E nema sad brajko moj, nisi se trebao kačiti.

Dbro bre brko što si takav smor? Eno zove te vodnik da mu skuvaš kafu i daće ti da mu pevaš Bilećanku dok mu glancaš čizme. Aj poitaj.
angie01 angie01 15:19 10.01.2022

Re: nadam se...

Nego jeblomajku ovaj će da igra.


kakav je ovo neplanirani marketig ispao- sad ce da najvijaju za njega i ovi sto nisu:)



Još da pobedi Nadala


to bi bila nevidjena fora- narocito sto je ono srao, a mogao je da saceka, kad vec nije bio solidaran.
gvozden1 gvozden1 15:27 10.01.2022

Re: nadam se...

freehand
Vratiš se malo nazad, i vidiš ko se kome nakačio.

Sad bi da se tako izvučeš?
E nema sad brajko moj, nisi se trebao kačiti.

Dbro bre brko što si takav smor? Eno zove te vodnik da mu skuvaš kafu i daće ti da mu pevaš Bilećanku dok mu glancaš čizme. Aj poitaj.


Kad smotaš te kablove što su ti zapovedili, dođi da ti objasnim da nije lepo ispravljati nekoga ako taj nije ni rekao ono što bi ti da ispraviš.

Kad ćutiš, niko ne vidi da si glup.
angie01 angie01 15:50 10.01.2022

Re: nadam se...

Kad smotaš te kablove što su ti zapovedili,


kako nisko umes da padnes.
gvozden1 gvozden1 16:01 10.01.2022

Re: nadam se...

angie01
Kad smotaš te kablove što su ti zapovedili,


kako nisko umes da padnes.

A, evo uzvraćanja usluge :)

Lepo, pošteno.
angie01 angie01 16:32 10.01.2022

Re: nadam se...

A, evo uzvraćanja usluge :)


kakve usluga,sto ti je rekao da prestanes da smaras sa necim gde nisi upravu, je l to,...ek kako si osetljiv kada ti se ucini da nije samo jedan bloger ispred tebe, a sam volis da budes u gomili- reagujem na nedolicno ponasanje,...je si li ti ikada pokusao pristojno dakomuniciras, ili ti je to bas tesko.


omega68 omega68 16:32 10.01.2022

Re: nadam se...

kako nisko umes da padnes.

Стварно?
А шта ви том хучију све кажете, тај исти што се курчи да зна лети а криланца слабашна?
На његовом месту ја бих вас већ одробијао, појединачно
angie01 angie01 16:36 10.01.2022

Re: nadam se...

А шта ви том хучију све кажете,


pa je l si uporedio ono sto on kaze recimo meni, a sta ja njemu?
angie01 angie01 16:42 10.01.2022

Re: nadam se...

На његовом месту ја бих вас већ одробијао, појединачно

koliko vidim, uredno si pristao da ti se postuje sramotni komentar umisljenog znojavog dekice-copyrigt by Pajke-to ti nije zasmetalo, jos kazes, tu smo, nema problema...zaniljivi dupli arsini.


freehand freehand 16:42 10.01.2022

Re: nadam se...

omega68
kako nisko umes da padnes.

Стварно?
А шта ви том хучију све кажете, тај исти што се курчи да зна лети а криланца слабашна?
На његовом месту ја бих вас већ одробијао, појединачно

A možda sam i Čivutin, ko zna?
I još se pelcovao onom američkom najgorom!

Gde si bre ljotićevac, majka mu stara?
omega68 omega68 16:58 10.01.2022

Re: nadam se...

I još se pelcovao onom američkom najgorom!

Чега се паметан стиди...
ljotićevac


Мислим да бих био Пећанчев Мисирац.
uredno si pristao da ti se postuje sramotni komentar

Не знам на који мислиш, овлаЖ сам пратио ваше згубиданисање, само знам да се увек ви први позивате на његово тобожње необразовање, мада по изражавању мени одаје утисак образованог човека.
А и да није, није лепо тако ратговарати.
Онда се такав човек узбуди, некад нешто каже што ви, као да сте то учили у тавистоку, израбљујете и кукате да је тај непристојан...
То радите и мени.
Само ја сам научио да се склоним да се не бих нервирао.
Хучи има други доживљај
freehand freehand 17:01 10.01.2022

Re: nadam se...

Мислим да бих био Пећанчев Мисирац.

I ja mislim. Al te likvidiraše ovi Dražini pa si morao u ljotićevce, jebiga. Ne može baš uvek da se bira što ti je scu milo.

Чега се паметан стиди...

... time se književnici ponose. Kaži slobodno, šta si se usro?

vcucko vcucko 17:04 10.01.2022

Re: nadam se...

maksa83


Nego jeblomajku ovaj će da igra. Još da pobedi Nadala i onda moram da izdam veru predaka i pređem u Cult of Zombie Jew, kukumenekukavca ili što bismo rekli mi Mongoli om mani padme hum.


Ne brini, ništa od toga.

Ipak je on samo milenijalac. Oće da igra i baca srca.
A Oziji su uradili sve što su hteli, baš onako kako su trebali da urade za svoju stvar.

- Zategli su situaciju do maksimuma
- Izbacili ga iz trenažnog procesa, računajući put, već šesti-sedmi dan
- Pokazali i njemu i svima da imaju nezavisno sudstvo
- Na kraju ga pustili na teren i time unapred izbegli kapitalnu tužbu
- Ostaje im samo da opušteno čekaju ko će, tako nespremnog i van fokusa, da ga
omlati u prvoj nedelji turnira.

A Nadal, nije on više taj. Nema ništa od toga, ni dr Frankenstein tu ne pomaže.
Uzima neko od: ruski Rus, nemački Rus, Grk, Talijan i to je to.
angie01 angie01 17:06 10.01.2022

Re: nadam se...

Хучи има други доживљај


ne pricam o huciju-on je slucaj za sebe:))

nego o komentaru znojavog dekice-copyright by Pajke-kod tebe,..ako kazes da bi odrobijao za ono sto se upucuje huciju- a cinjenica je da je obratno mnogo gore- sta bi onda trebalo da se radi za onaj komentar kod tebe, koji je ocigledno napisan u nervnom rastrojstvu...ili je naprosto covek toliko iskompleksirani bednik.
omega68 omega68 17:08 10.01.2022

Re: nadam se...

pa si morao u ljotićevce, jebiga

Шта је твој јебени проблем, идиоте?
Марисав Петровић је имао срамну улогу у стрељању у граду где живим и где сам рођен.И ти мени без икакве потребе или аргумента то подмећеш.
Ти си стварно луд, ја ти не бих ни каблове поверио да чуваш
freehand freehand 18:25 10.01.2022

Re: nadam se...

Шта је твој јебени проблем, идиоте?
Марисав Петровић је имао срамну улогу у стрељању у граду где живим и где сам рођен.И ти мени без икакве потребе или аргумента то подмећеш.

Pa i on je mrzeo čivute a delio i većinu drugih tvojih stavova i uverenja, šta se uzbuđuješ?
.
Ти си стварно луд, ја ти не бих ни каблове поверио да чуваш

E jebi ga. Propade mi karijera. Možda ću morati i ja u književnike sad...
Nego, kad smo kod toga, kad ćeš pšodeliti sa publikom neki doživljaj iz ugla nekog trandže? Onaj iz ženskog ugla bio je spektakl, ovaj bi ga, verujem, nadmašio!
omega68 omega68 19:06 10.01.2022

Re: nadam se...

mrzeo

Ја никог не мрзим, само волим да користим старинске изразе. То су твоје болесне пројекције кад не знаш шта ћеш у својој злоби
freehand freehand 19:16 10.01.2022

Re: nadam se...

Ја никог не мрзим, само волим да користим старинске изразе.

Dabre, Čivut je baš lepa stara reč, čudi me da je niko više ne koristi. Nego, ne znam da li si znao .- za vreme Ustavobranitelja, na primer, Jevrejima je bilo zabranjeno da imaju radnje u Srbiji pa su radili u Beogradu. Kod Turaka.

То су твоје болесне пројекције кад не знаш шта ћеш у својој злоби

Vidim ja nešto mi nije dobro, žuljaju me očnjaci, noću škripim zubima a ono - boles, zloba?

gvozden1 gvozden1 20:09 10.01.2022

Re: nadam se...

Стварно?
А шта ви том хучију све кажете

Ma to se ne računa :)

Mislim, Endži, dovoljno je.

Nego, sad smo ekipica :)
gvozden1 gvozden1 20:12 10.01.2022

Re: nadam se...

angie01
А шта ви том хучију све кажете,


pa je l si uporedio ono sto on kaze recimo meni, a sta ja njemu?

Šta te to toliko pogodilo, lepotice?

Ajd da raščivijamo.

Jesi li spremna?
angie01 angie01 20:28 10.01.2022

Re: nadam se...

Nego, sad smo ekipica :)


ja nisam i nikada bila ekipica.


Šta te to toliko pogodilo,


nista...samo kazem da je ono sto ti meni upucujes, mnogo gore od onoga sto ja kazem tebi,...tako da nema potrebe za rascivijavanjem-svako ce i dalje po svojoj savesti i onako kakav je.
gvozden1 gvozden1 20:40 10.01.2022

Re: nadam se...


ja nisam i nikada bila ekipica.

Hajmo malo ozbiljno, ja ću zaista biti ozbiljan.

Kako definišeš ekipicu?

samo kazem da je ono sto ti meni upucujes, mnogo gore od onoga sto ja kazem tebi,


Po tuđem du..tu ni sto batina nije mnogo, po svom i jedna boli.
Stara srpska mudrost.

Šta je problem, stvarno?

To što tvrdim da često ne razumeš stvari, što često upotrebljavaš neadekvatne termine, da im ne znaš značenje?

Ali to je tako, zaista.


I još jedno pitanje, koliko je preporuka imao komentar Nsarskog?
Znam da si osetljiva na to.
angie01 angie01 21:25 10.01.2022

Re: nadam se...

Kako definišeš ekipicu?

ah,ti ko malo dete-pa zna se sta i kako ovde ko nastupa,..ti kada se sjuris sa kamaradima je jasnsna stvar, koju bi sada da poistovetis sa slucajem kada neko kaze isto kao i tvoj oponent,..al nema veze.


Šta je problem, stvarno?


ja ti rekoh da nije nista-ako sam mislis da je sve ok- tako radi i dalje.


To što tvrdim da često ne razumeš stvari, što često upotrebljavaš neadekvatne termine, da im ne znaš značenje?




sta, sad ja treba dakazem da je ustvari obratno, i da ti posle ovako izokrenes situcaiju,...pa budi barem toliko frajer, kao sto nisi, pa ne podmeci,..al ni to nema veze,...svako onako kako moze.


I još jedno pitanje, koliko je preporuka imao komentar Nsarskog?
Znam da si osetljiva na to.


vidis kako ne kapiras nista-mene zabole za svakog ko se ponasa kao carli- niti mu se obracam, niti idem na njegove blogove-al brate, nisam bas Filip da mu dopustim da mi bulinguje blog i jos ga upozorim,..pa sad reci, kolikI to poremecaj treba da bude, da insistiras na opstruiranju sa nekom debilnom pricom iz cistog zadovoljstva,...a preporuke vec davno nisu mera ni za sta-mi smo napravili ambijent, da je dovoljno da neko prostacki izvredja nekog sa kim se ne slazemo, pa da se tome radujemo,...plus duplikati- najgora palanka.
gvozden1 gvozden1 22:21 10.01.2022

Re: nadam se...

Kako definišeš ekipicu?


ah,ti ko malo dete-pa zna se........ jasnsna stvar


:)
Eto.

Hajmo dalje

pa ne

Ne podmećem, evo par primera, sa ovog bloga.

Kad si upotrebila termin obrazovanje očigledno nisi mislila na formalno školovanje, mada se taj termin najčešće koristi baš u tom značenju.

Drugi primer, usmeno ili pismeno.
Nisi sposobna da razumeš da nikakve veze nema kako se zove jedan ili drugi način, pa insistiraš na pismenom jer "to se zove nota"
Čista glupost i nerazumevanje stvari.


poremecaj treba da bude, da insistiras na opstruiranju


Opstruiranje, opstrukcija je skretanje sa teme, sprečavanje razgovora o temi. (još jedan primer da ne znaš značenje reči koje koristiš)

Ako ti to smeta, treba skoro ceo blog da izbrišeš i banuješ većinu komentatora, jer je tema koju si postavila na blogu skoro apsolutno ignorisana.
Priča se o nečem sasvim drugom, i o Đokoviću, i Karađorđu, Marisavu..
bog te pita šta sve, a o tvojoj temi skoro ništa.
Dakle debela opstrukcija je u pitanju, a ti samo njegov komentar brišeš.

Eto, ja sam vrlo korektno izneo svoje mišljenje, imaš li ti snage (i sposobnosti) za to?
angie01 angie01 23:26 10.01.2022

Re: nadam se...

Kad si upotrebila termin obrazovanje očigledno nisi mislila na formalno školovanje, mada se taj termin najčešće koristi baš u tom značenju.


ti onda ne znas kako se upotrebljava taj termin- ljudi mogu da budu ekstremno obrazovani, a da od formalnog obrazovanja nemaju nista,..to stositiu zabludi,nisam jakriva...jos sam ti ljubazno objasnila.

to za notu me mrzi da ponavljam-ti si kopirao neku vest , gde stoji, parafraziram-upucena je usmena protestna nota,...na sta ti onda objasnjavas da komunikacija moze da bude i usmena i da sejednako vaze,a ono kako jeste je

[i]Diplomatska nota je redovan oblik diplomatske komunikacije i korespondencije pisanim demaršom između između diplomatskih predstavništava u državi prijema i Ministarstva spoljnih poslova države domaćina.
[/i

Ako ti to smeta, treba skoro ceo blog da izbrišeš i banuješ većinu komentatora, jer je tema koju si postavila na blogu skoro apsolutno ignorisana.


komentar koji sam obrisala se tice oopstrukcije intimne teme bloga,(koju sam prilicno neutralno postavila), ocigledno nisi otpratio,...ja nikada ne reagujem na trolovanje-narocito ako kazem da je slobodna tema, ostavila sam i par podmetnutih komentara.

ne znam-meni nije bas normalno da insitiras da na tudjem blogu podmeces svoje ruzne zamisli-koje su btw potpuno iskonstruisane i besmislene-, ikao nemas nikakve veze ni sa cim i ne treba da te se tice, narocito ako ti se bas ne svidja,( sto ne radi samo meni,nego i drugima, klasicni buli),...i da posle, kada ti ne uspe diverzija, histericno napises onu ruznu, ulicarsku paskvilu o nekome ko isto tako nema veze sa tobom, kako bi se osvetio,...tako nesto je van granica normalnog ponasanja...narocito ako nisi iskompleksirani tinejdzer.
gvozden1 gvozden1 00:15 11.01.2022

Re: nadam se...

ljudi mogu da budu ekstremno obrazovani, a da od formalnog obrazovanja nemaju nista,


Aha, ono, životna škola, znam :)

Mogu da budu informisani, upućeni, obavešteni, poznavaoci, stručnjaci, eksperti, genijalci, sve mogu, mogu i da se obrazuju nekim alternativnim načinima, ali kad se upotrebi termin obrazovanje, uglavnom se misli na školovanje.

Kad se kaže obrazovni sistem, proces obrazovanja, na šta se misli?

Slaba si ti sa rečnikom.
-ti si kopirao neku vest , gde stoji, parafraziram-upucena je usmena protestna nota


I u tom citatu je ta nijansa baš bitna pa si se za nju uhvatila?

Ili si se toga dohvatila da pokriješ ono što si prethodno govorila da je usmeno obraćanje bez ikakve težine?
Da ne kopiram sad taj tvoj komrntar.
Ili da ga tražim?
komentar koji sam obrisala se tice oopstrukcije intimne teme bloga

Promeni izraz, ovaj, opstrukcija teme, nije dobar.
Sve što skreće temu sa te je opstrukcija.

( sto ne radi samo meni,nego i drugima,


To mu ne opraštaš? :)
Te druge mislim.
Tu skoro se dešavalo, ne grešim?

Vidi, kako hoćeš, (znam kako ćeš ali ću ti ipak reći) savet ti je, kad Nsarskog dovedeš u situaciju, tj ispravnije, kad ti dospeš u situaciju, da ti Nsarski, odmeren, pristojan, fin, (i obrazovan?) čovek, kaže (iskreno, uveren sam) to što ti je rekao, najbolje je da se resetuješ, da vidiš gde grešiš, jer nesumnjivo grešiš.

Ako to ne možeš onda je tvoj problem ogroman.
angie01 angie01 00:50 11.01.2022

Re: nadam se...

Aha, ono, životna škola, znam :)


rekoh ti, obrazovanje moze da bude formalno, neformalno i informalno.

to kako ti smatras da se uvek misli samo na formalno-je tvoja zabluda.


I u tom citatu je ta nijansa baš bitna pa si se za nju uhvatila?


pa naravno daje bitna- o tome se radi, o protestnoj noti.


Ili si se toga dohvatila da pokriješ ono što si prethodno govorila da je usmeno obraćanje bez ikakve težine?


jasam reklada je razlicito i da se upotrebljava u razlicitim situacijama, da je razlika, kada se kaze nesto telefonom-neki predlog,recimo, ili se zvanicno sa potpisom i pecatom preda neki zahtev, protest...ono na cemu ti insistiras, znaci da oba imaju istu vaznost.


Tu skoro se dešavalo, ne grešim?


ne znam na sta ciljas-ja sam mislila upravo to sto sam napisala- da bulinguje i druge blogere...ni na koga nisam mislila specificno.




kaže (iskreno, uveren sam) to što ti je rekao


ovo je dovoljno, da se shvati u kom si fazonu,...iskreno mi je prostacki rekao gomilu neistina, je l to kazes, nafilovanih ulicarskim uvredama, jer mu nisam dala da se uobicajeno izivljava-pa zanimljivo,...a to kako ga ti percipiras, je tvoja stvar-ja ga vidim sasvim drugacije, jer odmeren, pristojan i fin covek ne radi to sto on radi, pazi-stalno- a koliko sam shvatila, nisam jedina, koja tako misli,...ako mi je nesto bedno, to je spletkarenje i kleveta.

i sad veliki problem imam ja, koja mu se ni ne obracam, a ne on, koji obilazi blogove i bulinguje-zanimljiv koncept.

gdeneralno me zabole uvo za njega, a i za ovo tvoje neposteno lozenje.
gvozden1 gvozden1 01:06 11.01.2022

Re: nadam se...


rekoh ti, obrazovanje moze da bude formalno, neformalno i informalno

I, ja sam, znači, neformalno najneobrazovaniji ovde?

pa naravno daje bitna- o tome se radi, o protestnoj noti

Aha, demarš nije dovoljan, mora nota.
Mislim, jbg, sad si se baš ulepila.
ada se kaze nesto telefonom-ne


Ko je s kim pričao telefonom?
iskreno mi je prostacki rekao gomilu neistina,


Neistine?
Ne znam, ti kažeš da jesu, neko ti možda veruje, neko ne.
Piverenje se zaslužuje.
Prosrački?
Ne vidim u tome prostakluk, vidim direktniji, manje obazriv način komunikacije nego što je uglavnom njegov manir.
Ali o tome ti i pričam, kad sebe dovede u tu situaciju da ti se on tako obraća, razmisli.

Ili nemoj.
angie01 angie01 01:29 11.01.2022

Re: nadam se...

Aha, demarš nije dovoljan, mora nota.
Mislim, jbg, sad si se baš ulepila.


Diplomatska nota
je redovan oblik diplomatske komunikacije i korespondencije pisanim demaršom između između diplomatskih predstavništava u državi prijema i Ministarstva spoljnih poslova države domaćina.

znaci-neobrazovan u svakom smislu.

onaj nastavak bezobrazluka, zadrzi za sebe...ne znam zasto se svaki put iznenadim tvojom pokvarenstinom.

nikvet pn nikvet pn 12:11 11.01.2022

Re: nadam se...

vcucko

maksa83
Nego jeblomajku ovaj će da igra.


Ipak je on samo milenijalac. Oće da igra i baca srca.
A Oziji su uradili sve što su hteli, baš onako kako su trebali da urade za svoju stvar.

- Zategli su situaciju do maksimuma
- Izbacili ga iz trenažnog procesa, računajući put, već šesti-sedmi dan
- Pokazali i njemu i svima da imaju nezavisno sudstvo
- Na kraju ga pustili na teren i time unapred izbegli kapitalnu tužbu
- Ostaje im samo da opušteno čekaju ko će, tako nespremnog i van fokusa, da ga
omlati u prvoj nedelji turnira
.


Ово је приземљена реална прогноза; браво Фијуман, није ти прва. После разбијених припрема нема силе да се издржи претња државе, напаљена противна публика, организаторске смицалице и набријана конкуренција. Сам против свих, главом кроз зид. Уместо епске победе над здруженим силама зла и таме добићемо пиљарско циганчење да се намакне који бод за одржање првог места.

Можда је било мудрије жртвовати фигуру за топа: господски се захвалити на гостопримству (нећу више ићи на ту страну) и огољено обрукане препустити их адвокатима.
freehand freehand 12:31 11.01.2022

Re: nadam se...

добићемо пиљарско циганчење да се намакне који бод за одржање првог места.

Piljarsko cigančenje za održanje prvog mesta na ATP listi. Pa bravo.
Inače, ne bih da zalazim u diskusiju i prognoze o nečemu što znam čak i manje od vas, al eno na YT bar 50 klipova koji za temu imaju zašto nije dobro ljutiti Đokovića.
Mislim, svakako su tu negde sa nivoom argumentacije kao i vaši komentari.
nikvet pn nikvet pn 14:28 11.01.2022

Re: nadam se...

freehand
zašto nije dobro ljutiti Đokovića.


Их Фри, драго би ми било ако сам омашио а ти будеш у праву.
freehand freehand 14:31 11.01.2022

Re: nadam se...

nikvet pn
freehand
zašto nije dobro ljutiti Đokovića.


Их Фри, драго би ми било ако сам омашио а ти будеш у праву.
Ne mogu ja da budem u pravu jer ništa nisam tvrdio, al vas dvojica ste baš ko žalosne sove, majku mu staru. Daj malo optimizma.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:07 10.01.2022

Igra asocijacije

freehand freehand 12:51 10.01.2022

A sade

... da pojedu sve što su izasebe izasrali!
I smežurano kengurovo mudo Srđan Pajić.

angie01 angie01 13:06 10.01.2022

Re: A sade

..opet se neko zahebava, ili sta...
freehand freehand 13:17 10.01.2022

Re: A sade

angie01
..opet se neko zahebava, ili sta...



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 10.01.2022

Re: A sade

freehand
... da pojedu sve što su izasebe izasrali!
I smežurano kengurovo mudo Srđan Pajić.



Jel prošao Boj u Melburnu, da se ljudi malo odmore, smire, unormale, vrate običnim, manje bitnim, temama?

Ali da sam ja taj neki ministar za vize, sad bih iz inata izbacio Đokovića, i još petnaest do dvadeset tenisera iz zemlje, baš da vidim šta će biti!


freehand freehand 18:30 10.01.2022

Re: A sade

srdjan.pajic
freehand
... da pojedu sve što su izasebe izasrali!
I smežurano kengurovo mudo Srđan Pajić.



Jel prošao Boj u Melburnu, da se ljudi malo odmore, smire, unormale, vrate običnim, manje bitnim, temama?

Ali da sam ja taj neki ministar sa vize, sad bih iz inata izbacio Đokovića, i još petnaest do dvadeset tenisera iz zemlje, baš da vidim šta će biti!


Pokidaćemo na terenu kao što smo pokidali u sudnici!
Nego, noćas smo - bar je ovde bila noć, igrali protiv Oklahome, pobedismo na mišiće, jedva.
Jokarina najgora utakmica u sezoni a opet napravio čovek dabl-dabl. I sad je u trci za MVP, sa Karijem i Durentom u vrhu, a statistike su mu nestvarne.
I zato - ko ne voli Jokaru nek sam sebi smisli rimu.
gedza.73 gedza.73 18:39 10.01.2022

Re: A sade

Ali da sam ja taj neki ministar sa vize

Pravi si Srbin sa dna kace.
'Jel znate vi ko sam ja, sve će ve poapsim'

Nego pravo je čudo da je australijski sudija presudio protiv australijskih političara. I to u zemlji kriminalaca i robijaša. Ne-ve-ro-vatno.
Kod nas to diskreciono pravo obično važi u drugom smeru pa u zemlji patriJota se decenijama obično presuđuje u korist političara.



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:08 10.01.2022

Re: A sade

Pravi si Srbin sa dna kace.
'Jel znate vi ko sam ja, sve će ve poapsim'


Sreća vaša da sam otišao u električare, a ne u političare i ministre.

omega68 omega68 19:12 10.01.2022

Re: A sade

Jel prošao Boj u Melburnu,

И? Је л победи држава "реда и закона" оличена у ненадјебивој граничној контроли која може да поништи визу, зна ли се шта?
Или се умешао неки мало већи Баја који рече будалама :
-Но, но...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:14 10.01.2022

Re: A sade

omega68
Jel prošao Boj u Melburnu,

И? Је л победи држава "реда и закона" оличена у ненадјебивој граничној контроли која може да поништи визу, зна ли се шта?
Или се умешао неки мало већи Баја који рече будалама :
-Но, но...


Jedi, bre, ivermektin!

Ne razgovaram sa maloumnicima koji banuju ljude, pa ih onda drkaju jer znaju da ovi ne mogu da im primereno odgovore.

freehand freehand 19:18 10.01.2022

Re: A sade

Ne razgovaram sa malouminicima koji banuju ljude pa ih onda drkaju jer znaju do ovi ne mogu da im primereno odgovore.

Poješće te ta zloba, Šabane!
Zar sad dok ga nagovaram da piše nešto tipa "Ja trandža u vreme korone"?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:22 10.01.2022

Re: A sade

Poješće te ta zloba, Šabane!


Otrovaće se.
omega68 omega68 19:23 10.01.2022

Re: A sade

Ne razgovaram sa malouminicima koji banuju ljude pa ih onda drkaju jer znaju do ovi ne mogu da im primereno odgovore.

Видиш да можеш

Prema horoskopu, Novak je taj. Nije sto samo svetski prvak u tenisu, postoji i duhovnost. Njemu je sport samo ulaz u drugi deo života gde će on biti jedan od duhovnih vođa sa čovečanstvo. Deluje preterenao, ali evo, videćemo za 10 godina, pa ćemo da pričamo - rekao je Abramović


Ајде сад слободно напиши десет пута:
Ја сам Пајић и много сам глуп
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:25 10.01.2022

Re: A sade

Jesi li ti fotošopao ovo na slici, ili si našao negde? Ja podelio, ljudi se valjaju od smeha, baš je dobro.
gedza.73 gedza.73 19:27 10.01.2022

Re: A sade

omega68
Је л победи држава "реда и закона" оличена у ненадјебивој граничној контроли која може да поништи визу, зна ли се шта?

Izgleda da pobedi. Ja b' voleo da kod nas sudije po zakonu mogu da obore odluku političara kojom ti na primer oduzimaju neko pravo jer im takav ćef a ne da sudije sude kako se kom političaru digne.

Tamo u nekoj Australiji neki astralijski sudija glasao u korist sportiste iz Srbije a protiv australijskih političara. Zamisli nemoguću situaciju da je suprotno. U stvari zamisli da srpski sudija glasa protiv srpskih poltičara u korist srpskog seljaka na primer. Al' ko što reče Drug Ustrojitelj 'što bi se mi držali zakona kao pijan plota' kad sudije sude kako im MI kažemo.
gedza.73 gedza.73 19:28 10.01.2022

Re: A sade

srdjan.pajic
Jesi li ti fotošopao ovo na slici, ili si našao negde? Ja podelio, ljudi se valjaju od smeha, baš je dobro.

Neko je mrtav ozbiljan povodom ovog slučaja napisao kako su svi veliki Srbi od devedesete na ovamo bili u zatvoru.


gedza.73 gedza.73 19:32 10.01.2022

Re: A sade

Prema horoskopu, Novak je taj. Nije sto samo svetski prvak u tenisu, postoji i duhovnost. Njemu je sport samo ulaz u drugi deo života gde će on biti jedan od duhovnih vođa sa čovečanstvo. Deluje preterenao, ali evo, videćemo za 10 godina, pa ćemo da pričamo - rekao je Abramović

bem mu miša Omega ovaj izgleda neki novi Milić od Mačve ukršten sa Kleopatrom.
To je čovek sa misijom, ako pogledate njegov horoskop, a horoskop je empirijska nauka sa najvećim brojem podataka od uvek, jer se 6.000 godina beleže horoskopi vladara i njihov život koji možete da proveravata kroz istorijske činjenice.

Milion puta sam nešto odvalio (al' mi nije u 'opisu posla' pa nije ni važno) al+ sam jednom naleteo na poznatog voditelja koji je rekao (sad po sećanju)
'Pa astrologija se izučava na fakultetu'
na šta je gost zabezeknuto pitao
'Mislite na astronomiju?'


omega68 omega68 20:06 10.01.2022

Re: A sade

mogu da obore odluku političara kojom ti na primer oduzimaju neko pravo jer im takav ćef a ne da sudije sude kako se kom političaru digne.

Гледај, ако прође на референдуму, цело правосуђе ће да се измести од контроле наших политичара под контролу ко зна коних центара моћи из иностранства. Да ли ће ти они више желети добро од ових наших ништака?
Ја мислим да неће али ћеш бар у почетку да мислиш како си ето победио онај политикантски олош. Као 05.10 кад смо мислили да ће бити добро јер смо победили Слобу. Па ти такво судство по закону доведе 3 Рио Тинта, па се са сетом сетиш,, ех како смо некад могли политичарима да се мало више супротставимо."
Дакле, следи нам лекарски тоталитаризам, правосудни, технолошки... па ћеш призивати стара добра времена и дивно доба кад су владали Милошевић, Тадић, Вучић.
gedza.73 gedza.73 20:23 10.01.2022

Re: A sade

omega68
Гледај, ако прође на референдуму, цело правосуђе ће да се измести од контроле наших политичара под контролу ко зна коних центара моћи из иностранства

Do skoro sam mislio kako je SDK bila dobra stvar. A onda mi je neko ispričao da su službenici iz SDK ili po nalogu 'viših instanci' ili za pare davali informacije kriminalcima koga da reketiraju.
Дакле, следи нам лекарски тоталитаризам, правосудни, технолошки... па ћеш призивати стара добра времена и дивно доба

Svaki korak, pa i onaj unazad, je u stvari korak napred. A ako ne znamo da se sačuvamo onda za bolje od propasti i nismo.

Sigurno je i tebi odnekud iskočio Baja Mali Nindža sa pesmom o Novaku Đokoviću.
To ne bi bio problem da Baja recituje u ove praznične dane obučen u vuneni džemper.
Al' liku ne valja truli Zapad iako nosi 'markiranu' duksericu upravo sa tog Zapada.

Da se razumemo o tom Zapadu i ja mislim svašta ali u nedostatku apsolutne pravde i apsolutne bezgrešnosti postoje stvari koje malo bolje rade ono za šta su napravljene i one koje uopšte ne rade ali nam se sviđa njihova boja. Mislim da takvi emotivni izbori škode našoj deci i našim potomcima.


Sad krećem naširoko ali koliko se dece (prva, druga, treća, četvrta generacija) vratila u Srbiju da živi iz tih loših zemalja u kojima postoji loše pravosuđe, loše obrazovanje, loše zdravstvo i u čijim sistemima samo crnče?

Čak i ona deca koja naglo (ponekad uprkos svetonazorima svojih roditelja) oktiju pravoslavlje i ćirilicu nikada se ne vrate u Srbiju.

Seti se samo afere oko teniskih terena u malom parku i Đokovića u vreme Verka.

omega68 omega68 20:34 10.01.2022

Re: A sade

koliko se dece (prva, druga, treća, četvrta generacija) vratila u Srbiju da živi iz tih loših zemalja u kojima postoji loše pravosuđe, loše obrazovanje, loše zdravstvo i u čijim sistemima samo crnče?

Враћају се и тек ће да се враћају. Гледао сам неку учитељицу која се са мужем и троје деце враћа из Аустралије јер не може више да трпи ковид фашизам, како сама каже.
Друго, у тим земљама није толико лоше правосуђе какво ће нама да уведу.Само и код њих ће то да се погорша после ове манипулације зване корона у коју верују бравови ситног зуба.
Образовање и здравство су одавно лошији него код нас који их у томе пратимо
bene_geserit bene_geserit 20:49 10.01.2022

Re: A sade

"Even if they served him deportation papers Đoković still manages to return them."
bene_geserit bene_geserit 20:56 10.01.2022

Re: A sade

Образовање и здравство су одавно лошији него код нас који их у томе пратимо

Ovo je zapravo potpuna katastrofa ovde koju vi iz Srbije ne vidite.
Npr. zdravstvo. Ako se razbolite od korone ovde vas bukvalno ne prime nego kažu da ostanete kući i ne daju ništa od lekova. Ako si belac.
Ako si crnac ili latino onda je to "risk factor" i daju ti Monoclonal antibodies i sl.
omega68 omega68 21:00 10.01.2022

Re: A sade

Da se razumemo o tom Zapadu i ja mislim svašta ali u nedostatku apsolutne pravde i apsolutne bezgrešnosti postoje stvari koje malo bolje rade ono za šta su napravljene

Мада је ово питање за кенгуројеба (пошто не зна да га скува) и за свезнајућег познаваоца граничних полиција да питам и тебе - како је ово могуће и да ли је тамо политика и политичар, кад му се дигне, изнад правосуђа

Одлука суда је значила да је Новак Ђоковић слободан човек.


Али, министар за имиграцију Алекс Хок и даље има дискреционо право да депортује Ђоковића.
omega68 omega68 21:24 10.01.2022

Re: A sade

bene_geserit
Образовање и здравство су одавно лошији него код нас који их у томе пратимо

Ovo je zapravo potpuna katastrofa ovde koju vi iz Srbije ne vidite.
Npr. zdravstvo. Ako se razbolite od korone ovde vas bukvalno ne prime nego kažu da ostanete kući i ne daju ništa od lekova. Ako si belac.
Ako si crnac ili latino onda je to "risk factor" i daju ti Monoclonal antibodies i sl.

Била је вест из Италије да су тек у априлу '21. успели да у Парламенту усвоје да ПОСЛЕ ГОДИНУ ДАНА КОРОНЕ почну људе да лече и антибиотицима због упала плућа поред парацетамола који се само давао дотле. Па наравно да су људи умирали али не због короне него због неадекватног лечења. Геџо, провери
maksa83 maksa83 21:24 10.01.2022

Re: A sade

"Even if they served him deportation papers Đoković still manages to return them."

vcucko vcucko 21:41 10.01.2022

Re: A sade

omega68
Da se razumemo o tom Zapadu i ja mislim svašta ali u nedostatku apsolutne pravde i apsolutne bezgrešnosti postoje stvari koje malo bolje rade ono za šta su napravljene

Мада је ово питање за кенгуројеба (пошто не зна да га скува) и за свезнајућег познаваоца граничних полиција да питам и тебе - како је ово могуће и да ли је тамо политика и политичар, кад му се дигне, изнад правосуђа

Одлука суда је значила да је Новак Ђоковић слободан човек.


Али, министар за имиграцију Алекс Хок и даље има дискреционо право да депортује Ђоковића.

Već sam napisao šta mislim o najnovijem razvoju situacije, samo da podvučem. Oni su uradili šta su hteli. Da se okrenuo i otišao (što bi svak normalan uradio) to bi bilo to. Ovako će da ispadne u drugom-trećem kolu (jer je totalno nespreman u svakom pogledu). Ajde što će da ispadne, nego on, ruku na srce, ne zna da gubi. Oće da zakoluta očima i da odreaguje u pm. Samo da ne zafrljači reket u publiku nekome u glavu, ne gine mu robija (mada je i to u skladu sa istorijom, u Australiju na robiju).

Evo ne mogu ni da zamislim kako će to da izgleda, kad publika krene da ga mrzi i proganja od prvog poena, jedno deset puta strašnije nego do sad.
A tek ovi naši mega giga Srbende iz tamošnje dijaspore, ovi što su skakali na Audija pa par stotina (ili hiljada) njih krene da reaguje. Hejsel '85. u najavi.
Zovi me žalosnom sovom, ali imam baš loš predosećaj s tim u vezi.
bene_geserit bene_geserit 21:47 10.01.2022

Re: A sade

Zovi me žalosnom sovom

Vcucko kenjaš ko kamila, Pajić ti nije ravan.
Onaj tip što je skakao po kolima, kako znaš da je Srbin?
Skup je bio kombo većinom Srba ali i nešto avaxxa i poneki ludak koje uvek privuku bilo kakve prilike da se prave sranja.
maksa83 maksa83 21:51 10.01.2022

Re: A sade

Skup je bio kombo većinom Srba ali i nešto avaxxa i poneki ludak koje uvek privuku bilo kakve prilike da se prave sranja.

To tako kad napišeš zvuči kao da su to neki disjunktni skupovi, a ono brt. unija...
angie01 angie01 21:53 10.01.2022

Re: A sade

Evo ne mogu ni da zamislim


ja tenis ne pratim,..znam ko su ovi najboljii naravno Djokovica,..al meni deluje da ce sada da ga bodre i ovi koji nisu do sada.

stres i okolnosti bez treniga su protiv njega, al ponekad u takvim situacijama izbije iz tebe nesto sto nisi ni znao da imas,...al da se ne pretvori sve u novu rundu mantranja- videcemo,..meni bi sada bio bas fazon da ih sve pocisti- narocito Nadala.
angie01 angie01 21:56 10.01.2022

Re: A sade

Onaj tip što je skakao po kolima,


ne znam o kom skupu pricate, al onj tvoj klip sa Bozicem i pucanjem iz pusaka-je bas ono,...pravoslavan u bozijumater.
freehand freehand 22:02 10.01.2022

Re: A sade

Мада је ово питање за кенгуројеба (пошто не зна да га скува) и за свезнајућег познаваоца граничних полиција да питам и тебе - како је ово могуће и да ли је тамо политика и политичар, кад му се дигне, изнад правосуђа

Pitanje je da li tamo sudije glasaju za političare ili za narod?
vcucko vcucko 22:06 10.01.2022

Re: A sade

bene_geserit
Zovi me žalosnom sovom

Vcucko kenjaš ko kamila, Pajić ti nije ravan.
Onaj tip što je skakao po kolima, kako znaš da je Srbin?
Skup je bio kombo većinom Srba ali i nešto avaxxa i poneki ludak koje uvek privuku bilo kakve prilike da se prave sranja.

U principu obično ne očekujem ništa, tako mogu samo ugodno da se iznenadim
I ne mešaj me sa Pajićem, on bi to pisao seireći, ja strepeći.

Ama znaš mislim bolje od mene prosečan mentalni sklop naših u takvim prilikama (i ne samo naših, sve low cost dijaspore iz malih zemalja su takve). Kad stave obeležja i malo popiju, a ovi krenu da bljuju vatru na njega, e toga se bojim.

A baš ovde su mi neki priznali, kad su bila neka prvenstva, da imam pojma o čemu pričam, kad iznosim neka predviđanja vezana uz sportske događaje.
Daj bože da grešim...

vcucko vcucko 22:12 10.01.2022

Re: A sade

angie01
Onaj tip što je skakao po kolima,


ne znam o kom skupu pricate, al onj tvoj klip sa Bozicem i pucanjem iz pusaka-je bas ono,...pravoslavan u bozijumater.

O ovom.
gedza.73 gedza.73 22:27 10.01.2022

Re: A sade

bene_geserit
Ovo je zapravo potpuna katastrofa ovde koju vi iz Srbije ne vidite.

Kod nas je kombinacija megadens i političkih (što ima dugu tradiciju) diploma, naslednih (uz partijska) radnih mesta i 'ne mogu oni toliko malo mene da plate koliko ja malo mogu da radim'. Ne postoji trijaža stručnosti i sposobnosti nego mutirana uranilovka.
Jedan naš iz kraljeva imao srčku u Švajcarskoj. niti ga ko šta pitao niti mu šta tražio. Prebace ga u bolnicu i kad se oporavio odluči da se na dalje lečenje prebaci u Italiju.
- Zajebao sam se. Bolje da sam ostao u Ch do kraja.
Naravno da postoje nivoi. Ne znam da li se sećaš Krugolininog bloga da su je na sastanku načelnici i doktori porodilišta bukvalno vređali jer je tražila da nose pločice sa imenima i da se porodiljama obraćaju sa 'Dobar dan'.
Moja žena je nagrabusila zbog nestručnosti neke doktorove švalerke. Posle tek ispao haos jer smo ušli (odnosno moja žena) u neku sobu koju je drugi doktor čuvao za pacijente koji mu plaćaju (u pitanju državna bolnica).
Naš ministar zdravlja otišao u Nemačku da se operiše.
Odeš kod doktora, on kao neka mućurla kuca po kompjuteru i izađeš od njega a da pojma nemaš šta ti je. Onda naiđeš na tog istog doktora kod privatnika koji veze istoriju tvoje bolesti i objašnjava ti kao šestogodišnjem detetu kako bi što bolje razumeo.

Relativno skoro su objavili da u EPS-u postoji 7 000 ljudi koji ne dolaze na posao a primaju platu. Ako je nama tako nešto prihvatljivo onda je nekom strancu samo lakše da nas takve kakvi smo još više naguzi.

verujem da je tako kao što kažeš za američko zdravstvo i državne škole samo ovde bi generalno za društvo i budućnost i tako nešto bilo bolje od ovog što smo imali i što imamo. Samo nabacujemo nove slojeve šminke na nešto što je ružno, propalo, staro a uz to i ne vredi skoro ništa. Naravno da ima izuzetaka samo to je do tih pojedinaca ne do sistema
gedza.73 gedza.73 22:52 10.01.2022

Re: A sade

omega68
Па наравно да су људи умирали али не због короне него због неадекватног лечења. Геџо, провери

italijan koji radi u mantovanskoj bolnici mi pričao kako su prvo svi bili opušteni. A onda je odjednom buknulo i bilo je prepuno pacijenata. Ovo oko paracetamola stvarno ne znam, moguće je.
да питам и тебе - како је ово могуће и да ли је тамо политика и политичар, кад му се дигне, изнад правосуђа

Moguće je da iako imaš sve papire (razlog posete, gde ćeš da budeš smešten, novac...) i vizu da carinik na licu mesta odluči i da te ne pusti u zemlju.

Ovo sa Đokovićem (koji nije bilo ko) je bila čista politika. Ne znam kakva je imigraciona politika u Australiji ali moguće je u teroji (nagađam) da sudija odluči kako je Đoković potpuno regularan a da ministarstvo ipak zabrani ulaz (što je nemoguće i ona njihova objava kako ipak mogu da odluče pa mu zabrane ali neće jer su dobri je u rangu policajca koji ti kaže 'mogu da te kaznim ali sam dobar pa ću ovaj put da ti progledam kroz prste) jer smatra da je đoković pretnja po njihovu nacionalnu sigurnost.

троје деце враћа из Аустралије јер не може више да трпи ковид фашизам, како сама каже

Pare bi' mogao da stavim kako sutra, kad deca porastu ima da osuđuju roditelje što nisu oastali u zemlji kenguroVa i dingoVa. Imaš kragujevčanina koji je imao jedan od vrhunskih poslova slagažu te dal bi u Švedskoj u vreme Miloševića. Radio u nekoj firmi na presnimavanju pornića. Počne da se zabavlja sa Šveđankom, nešto se posvađaju i on se vrati u kg. svi mu rekli da je lud i da je propustio najbolju šansu u životu. epilog priče da danas živi u Australiji, oženjen italijankom (druga generacija veleposednika koji imaju plantaže voća) i njegova deca putuju svetom. Istovremeno iz iste zgrade deca njegovih prijatelja nemaju te mogućnosti relativno rasterećenog života u tom nekom sistemskom smislu.

Što se tiče kovida.

Gledaj sad ovu teoriju (sklapam iz nekih kockica popunjavajući prazne delove). Bil Gejtsa su napadali zbog onih kokoški što je delio po Africi i zbog priče kako će virusi da nam dođu glave (od kojih je prvi kovid). Sve ove anglosaksonske i germanske bogatunske zemlje sa pridruženim siromašnijim geostrateškim rođacima su uzeli te MMR vakcine dok se sirotinja po Južnoj Americi, Africi i Aziji pati zbog nedostatka tih vakcina.
Ako smo prenaseljeni možda je nekom zlom čiki palo na pamet da izmisli vakcinu koja ne štiti toliko od kovida koliko od tog nekog sledećeg čuda koje će da pokosi sve nevakcinisane i onih dvaes, tries posto po svojim zemljama koji neće da se vakcinišu. Par procenata koji nagrabuse u ovom turnusu su statistički prihvatljiva šteta al' si zato obrisao ogroman broj ljudi (višak) kao u Avendžersima.


Potpuno legitimna teorija (mada meni sve ovo ima više veze sa ekonomijom) kao i ona po kojoj se želi genocid nad svojim stanovništvom samo što po ovoj štitiš sebe a biološki skembaš neprijatelja. Jevreji u Izraelu posle svega preživljenog bi prvi odbili vakcinaciju da im nanosi štetu.

freehand freehand 23:02 10.01.2022

Re: A sade

omega68
bene_geserit
Образовање и здравство су одавно лошији него код нас који их у томе пратимо

Ovo je zapravo potpuna katastrofa ovde koju vi iz Srbije ne vidite.
Npr. zdravstvo. Ako se razbolite od korone ovde vas bukvalno ne prime nego kažu da ostanete kući i ne daju ništa od lekova. Ako si belac.
Ako si crnac ili latino onda je to "risk factor" i daju ti Monoclonal antibodies i sl.

Била је вест из Италије да су тек у априлу '21. успели да у Парламенту усвоје да ПОСЛЕ ГОДИНУ ДАНА КОРОНЕ почну људе да лече и антибиотицима због упала плућа поред парацетамола који се само давао дотле. Па наравно да су људи умирали али не због короне него због неадекватног лечења. Геџо, провери

Iz Italije decenijama stižu razne vesti. Evo, na primer, ova:
Up to 15,000 unqualified doctors, while shonky dentists who get caught 'pay the fine, change premises and start again'

KLIK


omega68 omega68 00:35 11.01.2022

Re: A sade

gedza.73
omega68
Па наравно да су људи умирали али не због короне него због неадекватног лечења. Геџо, провери

italijan koji radi u mantovanskoj bolnici mi pričao kako su prvo svi bili opušteni. A onda je odjednom buknulo i bilo je prepuno pacijenata. Ovo oko paracetamola stvarno ne znam, moguće je.
да питам и тебе - како је ово могуће и да ли је тамо политика и политичар, кад му се дигне, изнад правосуђа

Moguće je da iako imaš sve papire (razlog posete, gde ćeš da budeš smešten, novac...) i vizu da carinik na licu mesta odluči i da te ne pusti u zemlju.

Ovo sa Đokovićem (koji nije bilo ko) je bila čista politika. Ne znam kakva je imigraciona politika u Australiji ali moguće je u teroji (nagađam) da sudija odluči kako je Đoković potpuno regularan a da ministarstvo ipak zabrani ulaz (što je nemoguće i ona njihova objava kako ipak mogu da odluče pa mu zabrane ali neće jer su dobri je u rangu policajca koji ti kaže 'mogu da te kaznim ali sam dobar pa ću ovaj put da ti progledam kroz prste) jer smatra da je đoković pretnja po njihovu nacionalnu sigurnost.

троје деце враћа из Аустралије јер не може више да трпи ковид фашизам, како сама каже

Pare bi' mogao da stavim kako sutra, kad deca porastu ima da osuđuju roditelje što nisu oastali u zemlji kenguroVa i dingoVa. Imaš kragujevčanina koji je imao jedan od vrhunskih poslova slagažu te dal bi u Švedskoj u vreme Miloševića. Radio u nekoj firmi na presnimavanju pornića. Počne da se zabavlja sa Šveđankom, nešto se posvađaju i on se vrati u kg. svi mu rekli da je lud i da je propustio najbolju šansu u životu. epilog priče da danas živi u Australiji, oženjen italijankom (druga generacija veleposednika koji imaju plantaže voća) i njegova deca putuju svetom. Istovremeno iz iste zgrade deca njegovih prijatelja nemaju te mogućnosti relativno rasterećenog života u tom nekom sistemskom smislu.

Što se tiče kovida.

Gledaj sad ovu teoriju (sklapam iz nekih kockica popunjavajući prazne delove). Bil Gejtsa su napadali zbog onih kokoški što je delio po Africi i zbog priče kako će virusi da nam dođu glave (od kojih je prvi kovid). Sve ove anglosaksonske i germanske bogatunske zemlje sa pridruženim siromašnijim geostrateškim rođacima su uzeli te MMR vakcine dok se sirotinja po Južnoj Americi, Africi i Aziji pati zbog nedostatka tih vakcina.
Ako smo prenaseljeni možda je nekom zlom čiki palo na pamet da izmisli vakcinu koja ne štiti toliko od kovida koliko od tog nekog sledećeg čuda koje će da pokosi sve nevakcinisane i onih dvaes, tries posto po svojim zemljama koji neće da se vakcinišu. Par procenata koji nagrabuse u ovom turnusu su statistički prihvatljiva šteta al' si zato obrisao ogroman broj ljudi (višak) kao u Avendžersima.


Potpuno legitimna teorija (mada meni ovo sve ovo ima više veze sa ekonomijom) kao i ona po kojoj se želi genocid nad svojim stanovništvom samo što po ovoj štitiš sebe a biološki skembaš neprijatelja. Jevreji u Izraelu posle svega preživljenog da bi prvi odbili vakcinaciju da im nanosi štetu.


Тешите се ваксери
Сложићемо се да се не слажемо ни о чему у целом посту
gedza.73 gedza.73 12:29 11.01.2022

Re: A sade


omega68
Тешите се ваксери


Ne bi' baš za sebe rek'o da sam vakser. Više neka vrsta šizofrene, podeljene ličnosti
Kad čujem Šeklera ili nekog od ovih vakser ekstremista odma' mi dođe da pustim bradu, stavim kokardu, odem u šumu i gađam ih strelama namazanim kovidom. Naravno da sam sumnjičav, naravno da ima bušnih rupa od pojave kovide preko donetih mera do vakcinacije. Više nešto i ne pratim, samo je nemoguće krajičkom oka ne videti da žena koja je otkrila ovog poslednjeg Omikron transformersa kaže da nije opasan dok Britanija zatvori celu Afriku jer će crnci da ih sve zaraze i taj novi soj sa običnim gripom dovedu na nivo Z-virusa.

S druge strane kad pogledaš argumente antivaksera i tu ima svačega. Јer ako zapadne farmaceutske kompanije oće nas izedu i ubace nam virus zašto onda nemamo poverenja u rusku medicinu koja, štobreko Baтa Stojković u Ko to tamo peva, je очен хорошоюа на цели свет ili u bratsku kinesku koja je stara milionima godina. I kako se u celu tu svetsku ujdurmu ubrajaju braća pravoslavci ili drugovi Kinezi koji onda sarađuju sa tom nekom tajnom sektom koja radi za vanzemaljce.Tako da verujem kako ipak postoji izbor oko različitih vakcina, verujem da vakcina pomaže, ne dopada mi se ceo sistem oko kovid pasoša, verujem (kao laik) da oni koji su preležali kovid imaju isto dobru zaštitu kao što znam i ljude koji su doktori, nisu bili za vakcinaciju ali da nakon preležane bolesti imaju različite posledice i da su sad za vakcine.

Сложићемо се да се не слажемо ни о чему у целом посту

Nikakav problem. često se ni ja sam sa sobom ne slažem




omega68 omega68 14:07 11.01.2022

Re: A sade

Јer ako zapadne farmaceutske kompanije oće nas izedu i ubace nam virus zašto onda nemamo poverenja u rusku medicinu

Imam, čekam ovu

KoviVak

Ovo cepivo je razvio Centar „Čumakov“, ogranak ruske Akademije nauka. Vakcina se ne pominje kod SZO, ni na clinicaltrials.gov, američkom zvaničnom portalu koji prati sva klinička ispitivanja u svetu.

Zabunu može da unese i što američki stručnjaci iz Kodegeniksa rade na vakcini praktično istog naziva Kovi-Vak (mada se naziv ruske vakcine uglavnom piše bez crtice).
Prema onome što se zna, ruski KoviVak koristi standardnu tehnologiju – neaktivni virus koji ne može da zarazi pacijenta, ali može da izazove stvaranje antitela. Ruski naučnici se nadaju da će se ta tehnika pokazati efikasnom protiv svih mutacija .
Ruska agencija Tass prenosi da KoviVak može biti pogodan posebno za starije i hronično bolesne jer su navodno nuspojave blaže nego kod drugih vakcina.
U Centru „Čumakov“ navode da se cepivo skladišti na temperaturama od dva do osam stepeni, dakle u običnom frižideru.

freehand freehand 14:10 11.01.2022

Re: A sade

Imam, čekam ovu

Ček sad . ovo je vakcina protiv farmaceutske prevare i nepostojećeg virusa ili šta?

gedza.73 gedza.73 15:30 11.01.2022

Re: A sade

Imam, čekam ovu

S obzirom da si preležao i s obzirom na operaciju verujem da sa ovim neće biti nikakvih problema. Bolje i to nego ništa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana