Film

Flojd

Spiridon RSS / 13.01.2022. u 23:03

Nacionalna%20klasa.jpg

Gde da pocnem?

Kao okoreli filmofil (Bergman; Kurosava, Hercog, Woody Allen, Skorseze, Ziika Pavlovic, Zilnik, Goran Markovic, Mihalkov, Bunjuel, Makavejev ...)  ipak niko nije uspeo ono sto zivot ume da izrežira.

Jel kapirate vi da turnir jos uvek nije ni poceo, a sta se sve izdesavalo? Moj prethodni blog je pregazen dogadjajima kao da sam ga pisao pre mesec dana, a imamo jos 2 nedelje ispred nas. Jel neko od vas razmisljao o scenariju (filmskom) u kome Nadal ide na Novaka u polufinalu? Svi znamo da je jedina razlika u prvih 50 na ATP listi jedino GLAVA. I sad zamisli Nadala koji ide na coveka koji je svojom upornoscu sjebao (po trenutnom scenariju) ceo jedan sistem (vladu, politicare, policajce, bio u zatvoru, mutio sa testovima, razapinjali ga svi svetski mediji, spira pisao blog na b92 =)!? Pa sta da mu radis? Da mu igras vise u bekend!?  

Nemam pojma ali nekako mi je stalno Nacionalna Klasa u glavi. Iskreno se nadam da ce Nole imati vise srece nego Brana koji je na kraju sedeci u blatu, šljapkao rukavicom po bari.

Kaze mi zena da imam bipolarni poremecaj ali ja napisah lepo na prethodnom blogu da zadrzavam pravo na promenu misljenja.

Flojdu sada treba sva moguca podrska. Ko kaze da su heroji bezgresni? Ni jedan nije bio. Svi su bili zajebani tipovi koji su terali mak na konac. Sam protiv svih. Flojd je u filmu imao protiv sebe, pored trudne ribe, matoraca, vojske cak i tipa kome je ogrebao auto na parkingu ali smo ga svi voleli. Jedino je Mile Renta Bubreg bio uz njega. I to ne sme da se zaboravi.

Nole je vec dosta najebao (zasluzeno) ali kad neko pokaze ovoliku mentalnu snagu to mora da se poštuje.

Ono sto njega ceka niko ne moze da predvidi. Njega npr. publika moze da izviždi na prvom mecu (sa Kecmanovicem ni krivim ni duznim =) i da sudija ne moze da ih ucutka. On jos uvek moze da bude deportovan, uhapsen ... Kaze Ozmo da mora da pojaca obezbedjenje da ne najebe kao Monika (sto je Omega vec napisao). I to ne samo na mecevima vec i na treninzima, hotelu ...

Generalno sve ono sto sledi nece biti preporucljivo za one sa slabijim zivcima bez obzira kako se zavrsi.

Nekako pocinjem da verujem da Novak ispred sebe ima misiju. Ovo je vise od igre. On je sada u bozijim rukama. Jbg po mom misljenju stvari su eskalirale do tog nivoa da mozemo svi da kenjamo i da verujemo u sta god zelimo. I zato nikada necu biti covek koji bi mogao pozeleti da ga posle svega ovoga sjebu. Napravio je sranje ali pokazao je snagu i nije poklekao. Bori se. Ja pocinjem da strepim.

Da ne pricam o simbolici i prelomnom trenutku sa omikronom jer se bukvalno vise ne zna ko pije, a ko placa. Nekako (strah me je to da napisem) njegova pobeda na AO bi mogla i simbolicno da bude pocetak kraja cele price sa ovom pandemijom. Znam da idem predaleko ali rekoh da volim filmove.

A onda? A onda dragi moji, Muhamed Ali ide na drugo mesto. Ali daleko drugo mesto.

Nabacao sam ali ko ga yebe. Bolje ne umem.

 



Komentari (345)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 13:48 14.01.2022

Re: ..

Nemam pojma što verujem struci?

Verujem i ja struci.

Da li želiš da uđemo u razgovor kako izgleda struka danas? Kako izgleda finansiranje projekata, objavljivanje radova, analiza, koliko je para uloženo u "nezavisne" institute koji verifikuju rezultate. I pri tome ne mislim samo na medicinu ili na farmaciju, mislim bukvalno na sve. Eno info koliko je Rio Tinto platio Rudarsko geološkom faksu "istraživanj". To je lepa reč sa mito jer treba rezultati da budu u skladu sa željama.

Isto je i u drugim granama a farmacija i medicina kao veoma lukrativne, još su slađi zalogaj. Znaš i sam kako se bira direktor FDA u Americi. Malo bude direktor Monsanta pa malo "ministar" i tako u krug se menjaju 20 godina.

Postoji struka i struka i ako postavljam ovakva pitanja, ja nisam protiv struke nego protiv kriminala i korupcije. Molim te da ne razmišljaš na način da je svako postavljanje pitanja zapravo "protiv", jer taj se narativ upravo formira.

Dan kada prestanemo da postavljamo pitanja, to je dan kraja.
alselone alselone 13:52 14.01.2022

Re: ..

Možda je rešenje i da se priviknemo na koncept "prihvatljiv broj mrtvih", i to ne trenutno sada nego da se sa njiim "venčamo". Ja priznajem da to još uvek ne umem.


Ni ja ne umem. Ali počinjem da razmišljam na tu temu, na temu Pareto optimizacije, ne samo kao do sada "minimizacija broja umrlih" nego uz druge promenjive tipa "manje upropašćavanje ekonomije", "manje psihičko osakaćivanje dece i tinejdžera" itd.

Dve godine osakaćenog školstva i dve godine osakaćene ekonomije nije uopšte naivno. Eno inflacije ante portas, šta ante portas, otvorila kitom vrata i maše nam u facu, na celoj planeti, samo što se niko ne uzbuđuje previše jer je medijska scena toliko zagašena da ta vest nikog ne tangira.
Spiridon Spiridon 13:54 14.01.2022

Re: ..

Dan kada prestanemo da postavljamo pitanja, to je dan kraja.

Pa onda upises medicinu pa na predavanja i tamo pitaš profesora. Nije vakcina od prekjuče a boga mi ni ova rna. Ta rna tehnologija se razvija već 10 i vise godina ali za Omegu je to novo i neispitano jer se ukljucio u pricu prekjuče.


Sam sam sebi dokurčio .... predajem se
Milan Novković Milan Novković 14:02 14.01.2022

Re: ..

nikvet pn
Поводом евентуалног поствакциналног миокардитиса опет да подсетим на мученог Сергиа Кум Агуера. Аргентинац, фудбалер, врхунски спортиста у топ-форми, годину млађи од Нолета.

освојио је пету титулу првака Енглеске са Ситијем и 15 трофеј, чиме је постао најтрофејнији странац у историји Премијер лиге
На дан 31. маја 2021, потписао је двогодишњи уговор са Барселоном, уз откупну клаузулу од 100 милиона евра.


Плус недељна шестоцифрена плата, плус бонуси.

Нигде нема је ли вакцинисан и којом вакцином. Подразумева се да јесте, за те новце купац може да захтева и вакцину против антракса.


prebačen je u bolnicu 30. oktobra pošto je osetio „bol u grudima" tokom meča španske lige sa Alavesom
16 decembar 2021 Barselona: kraj sjajne karijere - Serhio Aguero prestaje da igra zbog srčanih smetnji


Ноле ово да не зна? За њега и још сијасет спортиста изнешених са терена прошле године?


A ja da ti opet dam preporuku i dodam

Naravno da zna, ovo ne znaju samo oni koji ne žele da znaju.

Slučajeva ima ne mnogo više nego što se provlači po statistikama, nego dramatično više.

Kod sportista se prvo primeti zato što im je top-forma posao, pa primete i sitna obaranja - a tih koji primete razliku, čak veliku, ali ne padaju na terenima ima jako, JAKO mnogo - moja poslednja dva kafanjeringa ovde sa dva ortaka - oba imaju problem, ovaj drugi bio top forma, sad kilav kaže, prvi je druga priča, ima autoimunu bolest gde mu imuni podriva hrskavicu iznmeđu gornje grupe pršljenova u kičmi pa mu davaju nedeljnu inekciju da mu imuni ne može sintetizovati jednu određenu, usku grupu antitela. I iako je to relativno spor proces (imao i pre 20 godina dok je radio za mene, počeo da se grbi i tad nije znao šta je) kasno se setio da izbaci te inekcije dok ne prozuju Covidm pa su mu one sa sad vakcinama napravile svašta.

Fora sada je što mi ne-baš-fit, tačnije geeks razni, couch potatoes, binge-watching, 1000 koraka dnevno bratija ne pravimo veliku razliku između "blagog" miocarditisa i ogromne porcije pasulja.

Pošto loših info ima svuda kažu iskusni kardiolozi: nema naivnog miocarditisa. Tj blag, prođe, ali ostavi ubijene ćelije srca iza sebe koje se neće regenerisati.

A i kad imuni počne da roka male su šanse da se to dešava samo u srcu, dešava se i u kapilrima pluća - tu sad ide bizarna sinergija, ni u plućima uništene ćelije, zapušeni kapilari - ne završe sa regeneracijom ćelija, oxigenacija opada, desna komora srca više radi, ...

A postoje preventive, rane terapije (eno sad se neki "čude" u US - tebi bliska tema - "a zuašto ne koristimo mono-clonal antibodies) i skrivanje ovih info od javnosti je, po meni, iako tako en zvuči na prvi pogled, jedan od kriminalnijih delova konspiracije.

Ovlaš dobre vesti iz US - Veritas su isčeprkali neke DARPA/Pentagon documente i svašta ima, od odbijanja da finansiraju Wuhan onomad zbog opasnosti (što je Fauči kasnije kriminalno zaobišao i izgleda da će mu se laganje pdo zakletvom vratiti - iako ga jako čuvaju) plus indikacija da i Ivermectin i Hydroxychloroquine rade dobar posao.

Interesantno je da su top ljudi čija su mišljenja/zaklučci otišli u ove docs i sad otvoreni u diskusiji, iako ih MSM ne pozivaju baš pred kamere, ali je neko, ne zna se ko, stavio te docs po vel tajni - ne zna se ko iako se ja sećam nagađanja da ako je virus namerno pušten (bitno preko 50% verovatnoće), pa ako su ga US pustili (isto preko 50%, iako su mogli i drugi da ga puste) onda su ogromne šanse da su pri vrhu piramide odlučivanja (u stvari rogue delovi US vrhuški, sa relativno malo inforcmisanih) Pompeo i "još-onaj-jedan", mrzi me da guglujem, uvek mu zaboravim ime pošto je uvek i bio u medijskoj senci - tj pre jedne analize nisam ni čuo za njega)
maksa83 maksa83 14:09 14.01.2022

Re: ..

Ni ja ne umem. Ali počinjem da razmišljam na tu temu, na temu Pareto optimizacije, ne samo kao do sada "minimizacija broja umrlih" nego uz druge promenjive tipa "manje upropašćavanje ekonomije", "manje psihičko osakaćivanje dece i tinejdžera" itd.

Problem je što se boriš sa nečim što stalno menja oblik, tako da sve i da prigrliš koncept "prihvatljiv broj umrlih" i kažeš recimo "pa dobro, 50 mrtvih dnevno od ovoga, jebiga, šta da se radi, živeti se mora, a i od nečeg se mora umreti" i kao miran si sa tim, međutim sranje ima tih spajkova koliko voliš i može da izmutira u nešto što odjednom postane "500 mrtvih dnevno". I onda - šta, slegneš ramenima (u boljem slučaju) a u gorem ostaneš imbecil koji ljude sa maskom zove "brnjičari" a vakcine proglašava za "rotšildov/gejtsov otrov za depopulzaciju"?

Ovo nema jednostavno rešenje ni nepogrešivu winning strategiju, planeta je prevelika, sistem je prekompleksan, sa mutacijama koje ne možeš da predvidiš. Može da nam se posreći a i ne mora.

A ono što je svakako poznato je da količina virusa u opticaju odgovara virusu (jer to je njegova jedina "ideja" - da se širi i mutira), to je bar jednostavna stvar.

Da ne bude čist rant, evo i malo nauke, o maskama: How well masks protect, Max Planck Institut.
docsumann docsumann 14:24 14.01.2022

Re: ..

Sta je u zivotu sigurno osim smrti?


rođenje
alselone alselone 14:31 14.01.2022

Re: ..

planeta je prevelika, sistem je prekompleksan, sa mutacijama koje ne možeš da predvidiš

Upravo sam ovo govorio kada smo poslednji put pričali na ovu temu. Broj socijalnih interakcija danas je jako jako velik i uz geometrijsku progresiju tih interakcija mislim da se mora tražiti drugo rešenje. Kada pogledaš graf kroz koji može da se kreće virus, on lagano u 48 sati ima putanju od, šta znam, Los Anđelesa do Prigrevice i de ga zadrži onda majčin sine. Možeš ako si ostrvo uvedeš strogi karantin godinu dana, ali koja je cena toga?

Što kažu u Lajadnjju na zvezde - on je samo na kratko spustio gard i onda dobiješ ono što imaš danas u Australiji.
Spiridon Spiridon 14:32 14.01.2022

Re: ..

softelectronics_e
Spiridon
zato što će u budućnosti štititi, on treba danas da primi ovu koja ne štiti?

Aha znači ti si jedan od onih čija su očekivanja 100 % ali bez da saradjuješ.
Sta je u zivotu sigurno osim smrti?
Tvojom logikom apsolutno sve moze da se dovede u sumnju i gde to vodi? Da nikome ne veruješ, da ti je sve sumnjivo ...
Brate ako ne verujes u medicinu onda zaboravi lekare, lekove, intervencije ... Ja jedino mogu da opravdam kada zatražiš razlicita mišljenja ali od stručnjaka.

Normalno!
U principu, blizu si da dotakneš suštinu.
Jer - društva se, te njihova uspešnost i stabilnost, zasnivaju na poverenju.
Na žalost, poverenje je toliko devalvirano da i sama medicinska struka izaziva, kod mnogih ljudi, podozrenje.
Da li se zbog toga podozrenja treba 'kurtalisati' tih ljudi.
Moj odgovor je ne.
Današnja informaciona hiperinflacija uzima svoj danak - jer je velika većina javno dostupnih sadržaja sa ogromnim informacionim deficitom - ili, što bi se narodski reklo, mnogo laži.
Naravno, dobar deo toga je posledica neznanja, a neki deo su i maliciozne informacije, odnosno, dezinformacije.
U prirodi ćoveka je da ima stav o bilo kojoj temi koja je u društvenom fokusu.
To ne treba, takođe, osuđivati.
Meni iskustvo (moje, i nekih ljudi u mojoj okolini koje znam dugi niz godina), kaže - da ja, lično ja, ne mogu da pričam o virusologiji, pandemijama, vakcinologiji, te medicini u opštem smislu, jer me to (na žalost, ne ponosim se time) nikada nije zanimalo. O neimanju referenci za tu priču, da ne govorim.
Stoga sam sebi aktuelnu poziciju racionalizovao i sveo na pitanje Vere.
Dakle, ja verujem da je bolje da se vakcinišem - i tako sam i uradio.
No, time što sam se vakcinisao onima koji nisu, nisam 'oduzeo' ljudski lik.
Sa druge strane, mnoge koji o medicini nemaju nikakvog pojma, a smatraju o svemu ovome onoliko (i nekritički šeruju koješta što i sami nedovoljno razumeju, ali im 'se čini'), posamtram sa popriličnim podozrenjem.


Amin
tess1 tess1 14:33 14.01.2022

Re: ..

docsumann
Sta je u zivotu sigurno osim smrti?


rođenje

"U sreskom mestu N. bilo je toliko berberskih radnji i pogrebnih zavoda da je izgledalo kao da se stanovnici grada rađaju samo da bi se obrijali, potšišali, osvežili glavu losionom i smesta umrli. A u stvari, u sreskom mestu N. lјudi su se rađali, brijali i umirali prilično retko."

12 stolica, Iljf i Petrov :)

omega68 omega68 14:36 14.01.2022

Re: ..

A, lepi moj Alse, i ako me zajebu!, bolje da to bude Nobelovac imunolog nego neko ko Omega.

Видиш идиоте, ја сам слушао имунологе НОБЕЛОВЦЕ за које ти ниси ни чуо, јер си идиот, како рекосмо, док си ти слушао ковид старлете и упијао шта ти каже телевизија баш као ономад пензионери слобовизију.






ГЛЕДАЈ ОВЕ ЉУДЕ КОЈЕ САМ ЈА ГЛЕДАО ДЕБИЛУ И ИДИОТЕ
docsumann docsumann 14:40 14.01.2022

Re: ..

tess1


Rodio sam se od jutros uprkos svim podacima o meni a
ipak sam stariji od jutra i od sutra i nisam zaboravio
ništa što je bilo pre moga rođenja i sećam se svega što
je bilo posle moje smrti i nisam kriv nizašta što se
desilo juče


B.Miljković
Spiridon Spiridon 14:49 14.01.2022

Re: ..

Ajde kad si zapenio. Pogledao sam prvi klip.

Didie Raul je rekao da je prerano da se donose bilo kakvi zaključci. Iz cega si ti skapirao da on iznosi dokaze o štetnosti RNA vakcina?

Pogledaću i drugi.

Usput, ja nemam prevod (nisam ga video na ekranu) ali francuski 90 % razumem. Kako si ti skapirao o čemu priča?
tess1 tess1 14:54 14.01.2022

Re: ..

B.Miljković

Touché. :)
softelectronics_e softelectronics_e 15:17 14.01.2022

Re: ..

docsumann
tess1


Rodio sam se od jutros uprkos svim podacima o meni a
ipak sam stariji od jutra i od sutra i nisam zaboravio
ništa što je bilo pre moga rođenja i sećam se svega što
je bilo posle moje smrti i nisam kriv nizašta što se
desilo juče


B.Miljković

Moram da priznam da ovo nisam razumeo!
Šta je Branko ovde, u stvari, rekao?
tess1 tess1 15:26 14.01.2022

Re: ..

"- Namestili su mu bombu, pa ga još stave i u azilantski hotel - to je sramotno. Nije prvi put da ga tretiraju drugačije od Federa i Nadala. Ako ne igra Australijan open, igraće druge turnire, nije kraj sveta. Politička situacija u Australiji je sramotna i to je sve što mogu da kažem, rekao je nekadašnji Novakov trener."

Stvarno nisam razmišljala do sada da li bi sa narečenim F i N postupali isto u sličnoj situaciji. Ne mogu zamisliti da iz loše tačke A oni prelaze u goru tačku B tj azilantski hotel.

Spiridone, Novakova slika hipnotiše.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 14.01.2022

Re: ..

Problem je što se boriš sa nečim što stalno menja oblik, tako da sve i da prigrliš koncept "prihvatljiv broj umrlih" i kažeš recimo "pa dobro, 50 mrtvih dnevno od ovoga, jebiga, šta da se radi, živeti se mora, a i od nečeg se mora umreti" i kao miran si sa tim, međutim sranje ima tih spajkova koliko voliš i može da izmutira u nešto što odjednom postane "500 mrtvih dnevno". I



Juče sam baš slušao neku doktorku virusološkinju (pravu, ne ove omegine palamudere i milančetove znojave deke), pričala je o tome što se zapatilo kao nekakava "naučna istina" da virus prirodno slabi, ne ubija domaćina da bi se lakše širio, te da to što omikron nema toliko teških slučajeva (procentualno, iako su bolnice, bar ovde kod nas, zapravo danas punije teških slučajeva nego u najgore vreme korone pre vakcine, iako se manje umire jer su se lekari izveštili u tom održavanju života, vrlo mizernog za one koji prežive) pokazuje da se približavamo kraju pandemije, i da bi zato mogli malo da olabavimo sa merema i sa vakcinacijom.

Dakle, ona kaže da to apsolutno ninačemu nije zasnovano, navela je i primere virusa koji su izrazito ubitačni a za milion godina nisu praktično ič mutirali. I da taj mehanizam da virus slabi da bi lakše propagirao, ne postoji, to je samo naš wishful thinking. Sledeća mutacija kovida može da bude još lakša, a može i da napravi kompletan pomor. Da vakcine onda neće uopšte da rade je takođe moguće, ali je malo verovatno, nego će pomoći donekle, bar dok ljudi ne naprave novu. Što je i ovo što se dešava sad sa omikron sojem.

Po meni, zatvaranje, teranje ljudi da se vakcinišu nema nikakve veze nisakakvim navodnim fašizmom, nego je pokušaj da se pre svega spase zdravstveni sistem, a onda i sve ostalo. Ja drugi način ne vidim, a izgleda da ni oni koji su odgovorni za to ne vide. Nisam ni ovde među antivekserima, pravim i latentnim, video neki bolji predlog, sem ovog koji si i ti pomenuo, da se prosto dogovorimo koliko mrtvih dnevno je ok, koliko invalida rada je ok, što je zapravo mnogo veći problem, i da onda odlučimo da li ćemo da se zatvaramo i vakcinišemo ili ćemo da uživamo u životu, pa koliko traje.

Ja lično ne bih u tome da učestvujem, zato podržavam i vakcinaciju i sve moguće i nemoguće mere koje se sprovode.



mlatisa mlatisa 16:56 14.01.2022

Re: ..

čojstvo (kada vidiš da i tako nesavršena ipak štiti tebe, ali i druge od tebe


Ту чојства нема пошто је већ за Делта сој била неефикасна (за чојство) а за Омикрон видимо, и тек ћемо да видимо. А видимо и у Аустралији где има већ данима 100k+ заражених, а 92.4% вакцинисаних ЛИНКЛИНК.
solo solo 17:27 14.01.2022

Drugovi aj se dogovorimo....

....nije ok da neki puše treći put za redom. Ako se prepoznaju slobodno neka se jave.

Vakcinacija je civilizaciska tekovina.


Jeste!

Koja vakcina i koje civilizacije?

Ima gi raznih i jednih i drugih.
cmix909 cmix909 18:00 14.01.2022

Re: ..

maksa83
... dva su moguća dalja toka ove stvari - da se bodeš non stop (ok, svakih par meseci, gde je par neki broj između 3 i 6) ili da se pojavi masovno dostupan lek...

V. Cmiljanović je bio optimista u pogledu Trećeg toka, 'raketne' vakcine koja stiti dve ili vise godina, a daje se bez bodenja. Govorio je da bi proizvodnja mogla da krene pre sredine og.
omega68 omega68 18:14 14.01.2022

Re: ..

Dakle, ona kaže da to apsolutno ninačemu nije zasnovano, navela je i primere virusa koji su izrazito ubitačni a za milion godina nisu praktično ič mutirali. I da taj mehanizam da virus slabi da bi lakše propagirao, ne postoji, to je samo naš wishful thinking. Sledeća mutacija kovida može da bude još lakša, a može i da napravi kompletan pomor. Da vakcine onda neće uopšte da rade je takođe moguće, ali je malo verovatno, nego će pomoći donekle, bar dok ljudi ne naprave novu. Što je i ovo što se dešava sad sa omikron sojem.

Та је глупља и од тебе
docsumann docsumann 18:16 14.01.2022

Re: ..

softelectronics_e
docsumann
tess1


Rodio sam se od jutros uprkos svim podacima o meni a
ipak sam stariji od jutra i od sutra i nisam zaboravio
ništa što je bilo pre moga rođenja i sećam se svega što
je bilo posle moje smrti i nisam kriv nizašta što se
desilo juče


B.Miljković

Moram da priznam da ovo nisam razumeo!
Šta je Branko ovde, u stvari, rekao?


ma neke ludosti. čuš, da se rodio jutros, a već zna da piše.
benedykt benedykt 18:48 14.01.2022

Re: ..

Milan Novković


Slučajeva ima ne mnogo više nego što se provlači po statistikama, nego dramatično više.

Fora sada je što mi ne-baš-fit, tačnije geeks razni, couch potatoes, binge-watching, 1000 koraka dnevno bratija ne pravimo veliku razliku između "blagog" miocarditisa i ogromne porcije pasulja.

Pošto loših info ima svuda kažu iskusni kardiolozi: nema naivnog miocarditisa. Tj blag, prođe, ali ostavi ubijene ćelije srca iza sebe koje se neće regenerisati.

A i kad imuni počne da roka male su šanse da se to dešava samo u srcu, dešava se i u kapilrima pluća - tu sad ide bizarna sinergija, ni u plućima uništene ćelije, zapušeni kapilari - ne završe sa regeneracijom ćelija, oxigenacija opada, desna komora srca više radi, ...

Jeste, prvo se slavodobitno pozivamo na nekakvu statistiku i naučne radove a onda kada se ispostavi da stvari kako već stoje, onda ide ono čuveno… Ma toga ima mnogo-mnogo više ali se ne priča…!?! Mislim, WTF ali zaista…!?! Inače, najčešći oblik na koji se popije miokarditis su upravo virusne infekcije tipa najobičnijeg gripa ali je to koliko shvatam sve ove godine bilo užasno nezanimljivo, sve dok se nije pojavio onaj 1 na svakih 100.000 vakcinisanih. Koliko je to zabrinjavajuće se da videti na primeru zemlje Srbije gde je Pfizer primilo ne više od 200.000 osoba ako je i toliko sa obzirom da su svi uzimali ili Kineze ili Sputnjik, odnosno sveukupno su njih dvojica imali eventualno datih problema i to na par dana…
Aman zaman, ako je i od zemlje internet šarlatanije i obožavaoca Ilije Ništa nije slučajno niti onako kako na prvi pogled izgleda Čvorovića, pa mnogo je ali zaista…!?
tess1 tess1 18:53 14.01.2022

Re: ..

pa mnogo je ali zaista…!?

:))
benedykt benedykt 18:53 14.01.2022

Re: ..

alselone
Napisao sam 3 puta do sada o iskustvu Španske groznice.

Sve mere koje su označene kao "preterivanje" na pocetku pandemije su se na kraju pokazale kao nedovoljnje.

Vakcinacija, karantin, maske, distanca.

Tačka


Čim je neko toliko odsečan to obično znači da dalje od tih par rečenica ni ne zna da priča. Šta tačka? Bre čoveče posle 80% vakcinisanih, uz karantih i sve drkave mere koje su se mogle dobiti i uvesti, dobiju spajk od 100k zaraženih u toku dana i milione zaraženih i ti na sve to imaš reći "tačka"? Samo tako da se nastavi? Pa ti brate nemaš pojma.

Jeste, ali to je zato što je virus (sa lako prenosivim & mutiranim Omikronom) predvidljivo oslabio tj nema više istu virulentnost kao na početku, jer tako je isto bilo i sa Španskim gripom. Inače, čisto bih podsetio još jednom da su pre stotinu godina takođe imali demonstracije protiv nošenja maski, odnosno somnambulne teorije zavere tipa one da se virus Španskog gripa prenosi preko tableta Aspirina a njih tajno dovoze Nemci sa podmornicama. Kako li će se samo naši praunuci smejati kada budu čitali naše rasprave i ingeniozne teorije da nije problem Covid, već mere protiv njega i ”smrtonosne” vakcine…
Spiridon Spiridon 19:01 14.01.2022

Re: ..

alselone
Aha znači ti si jedan od onih čija su očekivanja 100 % ali bez da saradjuješ.

Nisam. Ja sam vakcinisan dva puta Fajzerom.


Znam. To je na prvom mesto ogovornost prema tvojim klincima.
milisav68 milisav68 19:25 14.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic
zato podržavam i vakcinaciju i sve moguće i nemoguće mere koje se sprovode.

Dok god se ne vakciniše svako selo po Africi i Aziji, biće ringišpil sa novim sojevima.

A sve mere možeš da okačiš mački o rep.
Milan Novković Milan Novković 19:31 14.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic
Problem je što se boriš sa nečim što stalno menja oblik, tako da sve i da prigrliš koncept "prihvatljiv broj umrlih" i kažeš recimo "pa dobro, 50 mrtvih dnevno od ovoga, jebiga, šta da se radi, živeti se mora, a i od nečeg se mora umreti" i kao miran si sa tim, međutim sranje ima tih spajkova koliko voliš i može da izmutira u nešto što odjednom postane "500 mrtvih dnevno". I



Juče sam baš slušao neku doktorku virusološkinju (pravu, ne ove omegine palamudere i milančetove znojave deke), pričala je o tome što se zapatilo kao nekakava "naučna istina" da virus prirodno slabi, ne ubija domaćina da bi se lakše širio, te da to što omikron nema toliko teških slučajeva (procentualno, iako su bolnice, bar ovde kod nas, zapravo danas punije teških slučajeva nego u najgore vreme korone pre vakcine, iako se manje umire jer su se lekari izveštili u tom održavanju života, vrlo mizernog za one koji prežive) pokazuje da se približavamo kraju pandemije, i da bi zato mogli malo da olabavimo sa merema i sa vakcinacijom.

Dakle, ona kaže da to apsolutno ninačemu nije zasnovano, navela je i primere virusa koji su izrazito ubitačni a za milion godina nisu praktično ič mutirali. I da taj mehanizam da virus slabi da bi lakše propagirao, ne postoji, to je samo naš wishful thinking. Sledeća mutacija kovida može da bude još lakša, a može i da napravi kompletan pomor. Da vakcine onda neće uopšte da rade je takođe moguće, ali je malo verovatno, nego će pomoći donekle, bar dok ljudi ne naprave novu. Što je i ovo što se dešava sad sa omikron sojem.

Po meni, zatvaranje, teranje ljudi da se vakcinišu nema nikakve veze nisakakvim navodnim fašizmom, nego je pokušaj da se pre svega spase zdravstveni sistem, a onda i sve ostalo. Ja drugi način ne vidim, a izgleda da ni oni koji su odgovorni za to ne vide. Nisam ni ovde među antivekserima, pravim i latentnim, video neki bolji predlog, sem ovog koji si i ti pomenuo, da se prosto dogovorimo koliko mrtvih dnevno je ok, koliko invalida rada je ok, što je zapravo mnogo veći problem, i da onda odlučimo da li ćemo da se zatvaramo i vakcinišemo ili ćemo da uživamo u životu, pa koliko traje.

Ja lično ne bih u tome da učestvujem, zato podržavam i vakcinaciju i sve moguće i nemoguće mere koje se sprovode.


I ja sam danas, juče, preključe, naključe i u mnogo navrata poslednje skoro dve godine baš slušao neke doktorke i doktore virusologe (prave, ne "neke" tvoje žene, njihove drugarice, doktore iz lokalne ambulante, regionalne stručnjakinje za holesterol (btw, kasno sam došao na taj blog pa sam samo prelistao, vidi dole trol-primedbu), pa još "neke" stručnjake, mnoga svetska imena sam, u stvari slušao, neka, i kažu otprilike ono što je i jedan od ovih tebi popularnih znojavih dekica rekao još oko prve polovine 2020, bivši Fajzerov glavni na R&D respiratornih virusa

Kataklizmične greške napravljene, mimo sve teorije, top-brass u industriji se uglavnom slaže, iako većina ne sme da priča. Greške se dele na urušavanja ekonomija i podrivanja zdravlja ljudi - već sad je jako loša slika, a dugoročno je teško prognozirati, iako su prognoze, po posmatranju trendiva, sumorne.

Kažu za vakcinisane: efikasnost prolazi posle nekoliko meseci, postaje negativna, posle još N meseci, 9+ u totalo, počinju i teške forme, hospitalizacije, i povećana smrtnost kod vakcinisanih.

Bude se uspavani patogeni, canceri, nove boljke, ... zbog podrivenog imunog sistema vakcinisanih, all-cause mortality raste, vaša osiguravajuća društva kažu da su među radno sposobnim porasla 40%.

Onda sam slušao još neke stručnjake, prave naravno, koji kažu da uopšte u teoriji i praksi nema više, kad se sve do sada sabere, ni ideja zašto je ovako rađeno. P ostaju samo sumorna nagađanja:

- Stara garda kaže "depopulacija" - u to je većini teško poverovati, iako je WHO još oko prve polovine 90tih otvoreno pričao o tome (ne depopulacija ubijanjem, nego sterilisanjem žena), Billi d Gejts u više navrata ovog veka. I meni je u ovo teže poverovati - jes Billi to radio u Keniji, i kad su ga provalili WHO pokušao da mu pomogne (svašta su infiltrirali), ali ...

- Ova teorija je meni verovatnija, i iako sam je znao i pre uvek me iznenadi da je baš toliko bitna - digital identity kao osnova na putu ka digital currency. Ima smisa zato što sad već na zapadu ima oko 20% viška ljudi (šardon my French) radno sposobnih, i šta raditi sa njima?! AI, Robotika, Brutalna Azija, istok u širem smislu, ... situaciju čine smrtno ozbiljnom, pa bi pod kontrolom ove dve "cake" lakše bilo relativno efikasno davati višku minimalnu platu radili nešto ili ne.

Ova teorija ima podteoriju: vlastodršci do sada, nači ne zapadne države, milijarderi iznad ala Gejts, Soroš ... i oni su borani-jica, nego oni iznad, gube bankarstvo kao osnovnu podlogu za vladanje - komenrcijalne banke, centrlane, ... pošto sa digital identity pa currency to može da radi vlada direktno uz siću od tehnologije i modeliranja, pa se ovi naj pomeraju isto u tu stranu, preko malog broja ogromnih tehno-bankarsko-.... entiteta, tehno feudalizma.

Itd, al ono što je bitno sledeće - ono što bij ja sad davno napisao poneki sitan komentar, ili blog, ne tako često, sadas imaš u medijima svakodnevno u velikom broju, ...

... samo ne u tvojim medijima

U UK se bude polako, jedan od većih je relativno razuman, Daily Telegraph.

Ps: Nevezano, sad sam se, zanesen u humoru, setio te tvoje holesterol-doktorke. Ono gore je fazon, moguće je da je najbolji stručnak na svetu ali se ne sećam da si spomenuo veličinu LDL holesterol paketića/loptica - oni su skoro pa bitniji pa imaš jako mnogo slučajeva gde je povišen holesterol sa manjim vbrojem većih loptica sasvim normalan i bezopasan, dok je normalan rezultat potencijalno opasan ako je rezultat većeg broja manjih loptica.

A one po zapremini mogu da se razlikuju i duplo - seljački rečeno - što su manje to se "bolje" lepe za unutrašnjost krvnih sudova - logično.

Postoje bio-hemijski mehanizmi koji to moderiraju. Cenimm da ti je to sve doktorka rekla, ali bilo bi nedrugarski da ne spomenem, za svaki slušaj.

Vesela trivija, dalje gugluj i pitaj doktorku ako niste to do sad uradili. Ako nisi to merio do sada, broj loptica, onda menjaj doktorku, ovo je jako bitno i morala bi da zna (nisam verbalno agresivan i bezobrazan, u UK to dosta doktora ne zna) - u kafi arabici imaš 2 compounds koji ti povećavaju small size LDL horesterol, u robusti samo jedan (jel bejaše robusta, gde je Predrag, tj u onoj što nije Arabica

Ako si sve znao sorry, jbg, pročitamo mi ovde i trivijanijoh linija, na tone
gedza.73 gedza.73 19:32 14.01.2022

Re: ..

milisav68
srdjan.pajic
zato podržavam i vakcinaciju i sve moguće i nemoguće mere koje se sprovode.

Dok god se ne vakciniše svako selo po Africi i Aziji, biće ringišpil sa novim sojevima.
A sve mere možeš da okačiš mački o rep.

Već vidim Pajketa kao Velikog Zmaja Kolorada obučenog u beo čaršaf kako noću prepada prestrašene crnce koji se kriju i silom ih vakciniše po kućama


As of January 10, 2022, CDC reported that race/ethnicity was known for 74% of people who had received at least one dose of the vaccine. Among this group, 56% were White, 10% were Black, 20% were Hispanic, 7% were Asian, 1


Zamisli stvarno karikaturu u onom francuskom časopisu koji bi potkačio crnce po pitanju vakcinacije. Kad već smeju po Đokoviću.
Kako bi zvučalo da kažu kako su po podacima crnci antivakseri i da prenose zaraznu bolest.







omega68 omega68 19:41 14.01.2022

Re: ..

veličinu LDL holesterol paketića/loptica - oni su skoro pa bitniji pa imaš jako mnogo slučajeva gde je povišen holesterol sa manjim vbrojem većih loptica sasvim normalan i bezopasan, dok je normalan rezultat potencijalno opasan ako je rezultat većeg broja manjih loptica.

A one po zapremini mogu da se razlikuju i duplo - seljački rečeno - što su manje to se "bolje" lepe za unutrašnjost krvnih sudova - logično.

Nemoj, nemoj, komplikovano je to za banderaša.
Reći će njemu vlažna bakica šta je najbolje
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 14.01.2022

Re: ..

milisav68
srdjan.pajic
zato podržavam i vakcinaciju i sve moguće i nemoguće mere koje se sprovode.

Dok god se ne vakciniše svako selo po Africi i Aziji, biće ringišpil sa novim sojevima.

A sve mere možeš da okačiš mački o rep.


Ok, možda si u pravu. Jel imaš ti neku bolju ideju, onda?


niccolo niccolo 21:04 14.01.2022

Re: ..

Jel imaš ti neku bolju ideju, onda?

Zar nije predložio da se vakciniše svako selo u Aziji i Africi?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:05 14.01.2022

Re: ..

gedza.73
milisav68
srdjan.pajic
zato podržavam i vakcinaciju i sve moguće i nemoguće mere koje se sprovode.

Dok god se ne vakciniše svako selo po Africi i Aziji, biće ringišpil sa novim sojevima.
A sve mere možeš da okačiš mački o rep.

Već vidim Pajketa kao Velikog Zmaja Kolorada obučenog u beo čaršaf kako noću prepada prestrašene crnce koji se kriju i silom ih vakciniše po kućama


As of January 10, 2022, CDC reported that race/ethnicity was known for 74% of people who had received at least one dose of the vaccine. Among this group, 56% were White, 10% were Black, 20% were Hispanic, 7% were Asian, 1


Zamisli stvarno karikaturu u onom francuskom časopisu koji bi potkačio crnce po pitanju vakcinacije. Kad već smeju po Đokoviću.
Kako bi zvučalo da kažu kako su po podacima crnci antivakseri i da prenose zaraznu bolest.









A meni se i dalje u snu javlja Dobrosavljevićka, obučena kao žena mačka, dok sa krova sprovodi imunizaciju, Serengeti stajl. I to mi uvek izazove osmeh na licu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:08 14.01.2022

Re: ..

niccolo
Jel imaš ti neku bolju ideju, onda?

Zar nije predložio da se vakciniše svako selo u Aziji i Africi?


Bolju od te ideje.
gedza.73 gedza.73 21:13 14.01.2022

Re: ..

A meni se i dalje u snu javlja Dobrosavljevićka, obučena kao žena mačka, dok sa krova sprovodi imunuzaciju, Serengeti stajl.

Al da prvo krene od crnaca. Ogroman broj nevakcinisanih zbog kojih može bolest da mutira. Samo da ne bude neki nov BLM zbog toga.
Ako jedan nevakcinisani Đoković može da zarazi ceo stadion vakcinisanih a da se ta zaraza za par dana raširi celom Australijom zamisli kolika su tek potencijalna opasnost nevakcinisani crnci. Ili da ih silom vakcinišete ili da ih nabijete u neki geto. Jer ako to ne uradite onda bi trebalo vakcinisanim belim Amerkiancima zabraniti izlazak iz zemlje pošto mogu taj novi Delta Misisipi soj da rašire celim svetom a onda ode mas u propas

Jedino je glupo, a malkice i vuče na rasizam (za mnogo manje su palili žito) tvrditi da su crnci idioti jer mnogo njih neće da se vakciniše




gvozden1 gvozden1 21:22 14.01.2022

Re: ..

A meni se i dalje u snu javlja Dobrosavljevićka, obučena kao žena mačka, dok sa krova sprovodi imunuzaciju, Serengeti stajl.

A što bismo izmišljali kad postoji već izmišljen i proveren metod.

Jedan od načina vakcinacije stoke, živine najčešće, je iz vazduha, aerosol.

Razmuti se vakcina, prskalica, i poprskaš.

U ovom slučaju avioni rešavaju stvar.
Stoka se onako ne pita za pristanak, a Fajzer i druge gazde sigurno to rade za dobro stoke iako stoka toga nije svesna.

Ovako ne ide, očigledno.
Đoković će da premišlja hoće li neće li, šta on ima da se pita.
Avioni, i stvar rešena.

Košta verovatno, al zdravlje nema cenu.
Milan Novković Milan Novković 21:33 14.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic
gedza.73
milisav68
srdjan.pajic
zato podržavam i vakcinaciju i sve moguće i nemoguće mere koje se sprovode.

Dok god se ne vakciniše svako selo po Africi i Aziji, biće ringišpil sa novim sojevima.
A sve mere možeš da okačiš mački o rep.

Već vidim Pajketa kao Velikog Zmaja Kolorada obučenog u beo čaršaf kako noću prepada prestrašene crnce koji se kriju i silom ih vakciniše po kućama


As of January 10, 2022, CDC reported that race/ethnicity was known for 74% of people who had received at least one dose of the vaccine. Among this group, 56% were White, 10% were Black, 20% were Hispanic, 7% were Asian, 1


Zamisli stvarno karikaturu u onom francuskom časopisu koji bi potkačio crnce po pitanju vakcinacije. Kad već smeju po Đokoviću.
Kako bi zvučalo da kažu kako su po podacima crnci antivakseri i da prenose zaraznu bolest.









A meni se i dalje u snu javlja Dobrosavljevićka, obučena kao žena mačka, dok sa krova sprovodi imunuzaciju, Serengeti stajl. I to mi uvek izazove osmeh na licu.

Omikron priča je, potencijalno, interesantna do fascinacije.

Naime, evolutivno on ima jako pravu liniju jako mnogo meseci. Razne su teorije:

- Tinjao sve te silne mesece u užoj grupi u Južnoj Africi - verovatno najverovatnije objašnjenje po većini. Tj mutirao je, razbarušeno, ali to niko nije skenirao

- Namerno pušten iz laboratorije. E sad, ovo je manje mračno, potencijalno, nego što izgleda, moguće je da je namerno pušten kao jako slab, i deo je nove forme imunizacije.

... u poslednjem blogu sam ja spomenuo lika pod pseudonimom - videlo se da je iz industrije, znalo se da je Nemac iz Bavarske, ali neverovatno, ne samo tečno, nego i obrazovano koristi Engleski.

Ispostavilo se da je bio senior scientist u US. Njega, izgleda dobro, poznaje i onaj iz Fajzera, čak, po mom mišljenju, relativno pokorno komentariše ponekad na blogu ovog Nemca (Fajzerovac). Ajd, kad su jako visoko oni se svi poznaju dobro, bez obzira gde rade).

E sad, ovaj Nemac smtra da je, u polju verovatnoća, Omicron isto iz laboratorije, dizajniran da bude skoro bezopasan.

E, kad je jedan drugi autor napisao da je Omicron infektivnost vakcinisanih skoro sigurno rezultat OASa (Original Antigenic Sin, i to je bila tema i mog bloga) ovaj lik ga je ispravio ovde svojom pričom (ko voli da sledi i linkove u linkovanom ... u ovom dole linku Ja sam to nekad radio na svemu linkovanom od interesa, sam sam postao "lukav" i svašta preskačem).

Ok, nije novo, lab work bi mogao da bude na temu imunizacije trećeg sveta, kaže Nemac.

A taj lik, koga interesuje ( misim, znam da nikoga ne interesuje, bar ne preterano)

eugyppius: Omicron is Not Normal

alselone alselone 21:49 14.01.2022

Re: ..

Jeste, ali to je zato što je virus (sa lako prenosivim & mutiranim Omikronom) predvidljivo oslabio tj nema više istu virulentnost kao na početku, jer tako je isto bilo i sa Španskim gripom. Inače, čisto bih podsetio još jednom da su pre stotinu godina takođe imali demonstracije protiv nošenja maski, odnosno somnambulne teorije zavere tipa one da se virus Španskog gripa prenosi preko tableta Aspirina a njih tajno dovoze Nemci sa podmornicama. Kako li će se samo naši praunuci smejati kada budu čitali naše rasprave i ingeniozne teorije da nije problem Covid, već mere protiv njega i ”smrtonosne” vakcine…


Šta misliš, da li se treba vakcinisati novom vakcinom protiv omikrona koja se sprema za mart-april, uzevši u obzir ovo što si napisao?

u principu nisi rekao ništa novo, niti dalje od onoga što sam ja rekao, i metoda graničnih primera se za mene ne lepi. To da ja kažem nešto a da mi se odgovara kao da sam onaj lik iz Simpsona što ima travku u ustima, ne prolazi.
bene_geserit bene_geserit 22:04 14.01.2022

Re: ..

docsumann
Sta je u zivotu sigurno osim smrti?

rođenje

takse
predatortz predatortz 22:16 14.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic
milisav68
srdjan.pajic
zato podržavam i vakcinaciju i sve moguće i nemoguće mere koje se sprovode.

Dok god se ne vakciniše svako selo po Africi i Aziji, biće ringišpil sa novim sojevima.

A sve mere možeš da okačiš mački o rep.


Ok, možda si u pravu. Jel imaš ti neku bolju ideju, onda?




Burn 'Em All!
maliperica maliperica 23:26 14.01.2022

Re: ..

maksa83
Ne sme da im padne na pamet da traže neki drugi put u borbi sa virusom, kao na primer zdrav život, vežbanje, preventiva, ishrana i slično (kao Novak recimo), nego sedi kući, jedi burger i bodi se vakcinom.

Ovo je razdešeno od realnosti, Novak živi jedan specijalan život u kome može da se izoluje i obavlja svoje poslove mimo drugih ljudi. Voleo bih da vidim kako bi Novaka štitila fizička forma i bezglutenska hipervitaminska ili kakva već nju ejdž ishrana u situaciji da mora da se gužva po prevozu ili dreždi u redu u banci sa još 50 drugih ljudi. Ja ZNAM ljude koje njihova vrhunska fizička spremnost (kickbox zlato, gde ćeš spremnije od toga) nije sačuvala od kovida.

Jedina efektivna preventiva je izbegavanje drugih ljudi (nema ruku nema džema), a to ogroman deo populacije to prosto ne može da si priušti.

Jebote, sad je još kriv što se izdigao iz mase.
On - a ne oni drugi beslovesni koji životinjare i bave se tuđim životima , jer su u svome - u govnima.
milisav68 milisav68 23:26 14.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic

Ok, možda si u pravu. Jel imaš ti neku bolju ideju, onda?

Da streljamo Novaka, pošto neće da se vakciniše :)

Ne, bez zezanja, da bi se insistiralo na vakcini, ona bi trebala pruža zaštitu barem godinu dana, i da ih siromašne zemlje dobiju za džabe, a da kampanja vakcinacije krene odjednom svuda u svetu.

Ovo sad je sviranje onoj stvari dok vlasnici Fajzera i ostalih trpaju lovu u džepove.
nsarski nsarski 23:37 14.01.2022

Re: ..

alselone
ali i čojstvo (kada vidiš da i tako nesavršena ipak štiti tebe, ali i druge od tebe).

Je l?

Je l im Novak kriv za ovo?



Jbg, prosečan kengur pre rezonuje ovako:

srdjan.pajic srdjan.pajic 05:42 15.01.2022

Re: ..

Da streljamo Novaka, pošto neće da se vakciniše :)

Ne, bez zezanja, da bi se insistiralo na vakcini, ona bi trebala pruža zaštitu barem godinu dana, i da ih siromašne zemlje dobiju za džabe, a da kampanja vakcinacije krene odjednom svuda u svetu.

Ovo sad je sviranje onoj stvari dok vlasnici Fajzera i ostalih trpaju lovu u džepove.


Ok, ali šta je alternativa? Mislim, jasno je da ovo tvoje vakcinisanje celog sveta odjednom ne može, kao ni to da jako poželiš vakcinu koja deluje godinu dana a ne šest meseci i da se ona odjednom stvori. Šta da radimo sad, ovaj mesec, sledeći, na proleće, itd? Da batalimo vakcinaciju, da pustimo ljude da se masovno zaražavaju i mahom umiru po kućama umesto u bolnicama jer u njima nema mesta, a nema ni lekara? I da gledamo teniske turnire, posle kojih nije izvesno koji će igrač kao i član publike preteći.





milisav68 milisav68 09:57 15.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic

Ok, ali šta je alternativa? Mislim, jasno je da ovo tvoje vakcinisanje celog sveta

Pa jasno je i da totalna represija sa 80% vakcinisanog stanovništva (u Australiji) ne daje rezultate, jer ima valjda preko 100.000 zaraženih.

Jasno je i da testovi nisu visokoprocentualno sigurni.

Jasno je i da ima mnogo politike, jer se ne priznaju ruske i kineske vakcine (kako gde).

Sa druge strane, umrlo je ili moralo da prekinu karijeru nekih dvadesetak profesionalnig sportista koji su bili vakcinisani (jer su morali da prime).

Hoću da kažem, ajmo malo da stanemo na loptu što se tiče pritiska za vakcinaciju, jer ovi smrtni slučajevi sportista nisu mogli da prođu ispod radara kao neki anonimni.

Naročito pritisak da se vakcinišemo svaka tri meseca, što je evo sad slušam na vestima kod nas "odobreno".
omega68 omega68 10:26 15.01.2022

Re: ..

Pa jasno je i da totalna represija sa 80% vakcinisanog stanovništva (u Australiji) ne daje rezultate, jer ima valjda preko 100.000 zaraženih.

Сад је нека наша из АУС на првој причала да је АУС друга на свету са 95% вакцинисаних изнад 16 год.
Sa druge strane, umrlo je ili moralo da prekinu karijeru nekih dvadesetak profesionalnig sportista koji su bili vakcinisani (jer su morali da prime).


Ни ово није тачно

даћу у линку списак УМРЛИХ и инвалида од вакцине, превелико је је за да копирам цео списак


OVO SVI MORAJU DA VIDE! 305 NUSPOJAVA 176 MRTVIH! DONOSIMO VAM LISTU SVIH SPORTISTA NA SVETU KOJI SU UMRLI ILI SU PRETRPELI NUSPOJAVE NAKON VAKCINACIJE! LISTA SVAKODNEVNO SVE DUŽA!
milisav68 milisav68 13:50 15.01.2022

Re: ..

omega68

Ни ово није тачно

E, pa nisam rekao samo 20, verovatno ima više, ali ovih 20 je bilo na svim većim medijima, ne kao ukupan spisak, već se to javljalo sukcesivno u zadnjih godinu dana.
nikvet pn nikvet pn 19:24 15.01.2022

Re: ..

Milan Novković
- Namerno pušten iz laboratorije. E sad, ovo je manje mračno, potencijalno, nego što izgleda, moguće je da je namerno pušten kao jako slab, i deo je nove forme imunizacije.




Да госн-Миланче, замисли филмски сценарио: производња вакцина ради у три смене; младог орног научника у лабу шефови затрпавају новим сојевима вируса да их гаји, сортира и класификује. Резултате бум на астал па кажу: ово баци, и ово, и ово; е ово чувај. Па тако две године фрка. Вакцине само пиче, шефови и газде деле бонусе, убише се од кинте а њима у лабу ништа. Доообро, каже он себи, саћувамбемматер. Па сортира најбенигнији имуносупер сој, размножи га и потајно пусти у народ. Прц ваше вакцине!

Ш'а ка'еш?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:29 15.01.2022

Re: ..

milisav68
srdjan.pajic

Ok, ali šta je alternativa? Mislim, jasno je da ovo tvoje vakcinisanje celog sveta

Pa jasno je i da totalna represija sa 80% vakcinisanog stanovništva (u Australiji) ne daje rezultate, jer ima valjda preko 100.000 zaraženih.

Jasno je i da testovi nisu visokoprocentualno sigurni.

Jasno je i da ima mnogo politike, jer se ne priznaju ruske i kineske vakcine (kako gde).

Sa druge strane, umrlo je ili moralo da prekinu karijeru nekih dvadesetak profesionalnig sportista koji su bili vakcinisani (jer su morali da prime).

Hoću da kažem, ajmo malo da stanemo na loptu što se tiče pritiska za vakcinaciju, jer ovi smrtni slučajevi sportista nisu mogli da prođu ispod radara kao neki anonimni.

Naročito pritisak da se vakcinišemo svaka tri meseca, što je evo sad slušam na vestima kod nas "odobreno".


Ne razumem. Tvoj predlog je da prestanemo sa onim za šta jedino pouzdano znamo da radi protiv kovida, dakle, vakcinacija, dakle mere, i to će nekako da nam pomogne da se od istog otarasimo?


milisav68 milisav68 21:23 15.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic

Ne razumem. Tvoj predlog je da prestanemo sa onim za šta jedino pouzdano znamo da radi protiv kovida, dakle, vakcinacija, dakle mere, i to će nekako da nam pomogne da se od istog otarasimo?

Da, samo zažmurimo i nema kovida :)

Mnogo je više politike i biznisa nego brige za zdravlje.

I zato ne možemo lako da je se otarasimo, i zato se vrtimo u krug, jer ovo ovako očigledno ne radi.
omega68 omega68 21:30 15.01.2022

Re: ..

ГЛЕДАЈ ПАЈИЋУ!!!!!

Долази до тектонског померања у медицинско-научном естаблишменту: почињу да мењају мишљење о појачавачима.
Прва назнака ове драматичне промене у ставу стигла је из Велике Британије прошле недеље.

Ројтерс је 7. јануара објавио телеграм под насловом „УК Саис 4тх ЦОВИД ЈабсНот Неедед фор Нов Ас БоостерЕффецт“ („УК тврди да 4. дозе Цовид вакцине као појачивачи тренутно нису потребне“). Чланак је садржао следећу реченицу у свом уводном пасусу: „За сада нема потребе да људи добију четврту ињекцију, рекли су британски здравствени званичници у петак.

Три дана касније, УК Миррор је објавио чланак под насловом „Шта је„ живети са Цовидом “? Борис Џонсон прави планове "који ће бити представљен у марту". У чланку се цитира др КлајвДикс, бивши шеф Британске радне групе за вакцине, који је рекао:

„Бесмислено је давати све више вакцина људима који неће много оболети. Требало би да их пустимо да се разболе и да их се отарасе.”
Само дан касније, Блумберг је објавио чланак под насловом Понављање појачаних ињекција покреће европско упозорење о ризицима имуног система. Комад се отворио на следећи начин:

Регулатори Европске уније упозорили су да честе додатне ињекције Цовид-19 могу негативно утицати на имуни систем и можда неће бити изводљиве. Понављање доза свака четири месеца могло би на крају да ослаби имуни систем и умори људе, према Европској агенцији за лекове.

У чланку се цитира Марко Кавалери, шеф одељења за биолошке здравствене претње и стратегију вакцинације у Европској агенцији за лекове (ЕМА), који је рекао да се појачивачи „могу направити једном, или можда двапут, али то није нешто што можемо да мислимо да треба да се ради све време. понављање. "

Кавалери је тада рекао нешто што још нисмо чули од високог званичника јавног здравља:

„Морамо да размислимо о томе како да пређемо из тренутне пандемијске ситуације у ендемичнију средину.

Отприлике у исто време, Светска здравствена организација (СЗО) издала је саопштење које је укључивало ову запањујућу реченицу:

„Стратегија вакцинације [А] заснована на поновљеним дозама оригиналног састава вакцине вероватно неће бити одговарајућа или одржива.

Ово је био заиста запањујући развој догађаја, јер су недељу дана пре него што су медицинске власти широм света говориле о потреби за четвртом (па чак и наредним) ињекцијама. У ствари, неке земље, попут Британије и Израела, већ су почеле своју администрацију.

Ова изненадна промена курса, наравно, указује на то да у подацима постоји нешто што може озбиљно да забрињава. Када је реч о вакцинама против Цовида, медицинске власти су показале запањујући ниво толеранције на нежељене ефекте и колатералну штету. Толико да су чак били вољни да допусте да нека деца умру без потребе због њихове агенде вакцинације.

Њихов изненадни преокрет сугерише да су морали да схвате да постоји нешто веома опасно у дељењу узастопних доза вакцине. Јавно признање да „чести суплементи Цовид-19 могу негативно утицати на имуни систем“ највероватније значи да су ињекције већ наштетиле здрављу многих људи.

Повећање Омикрона јасно указује на чињеницу да вакцине против Цовид-19 могу да поткопају имуни систем. Примећено је да вакцине имају „негативну ефикасност“ против овог соја, што значи да су вакцинисане и стимулисане инфекције у већој стопи од невакцинисаних. У Онтарију, на пример, вакцинисани људи добијају Омицрон три пута више од невакцинисаних грађана.

Зашто је то тако? Очигледно објашњење је да вакцине слабе имунолошку одбрану својих прималаца и стога су склоније инфекцији вирусом САРС-ЦоВ-2.

Заговорници вакцинације бранили су овај дебакл, тврдећи да иако су вакцинисани подложни инфекцији, они не умиру великом брзином. Али то није због вакцине, већ због чињенице да је Омицрон мање вирулентан од својих претходника јер је и стопа смртности међу невакцинисаним ниска. Омикрон је био толико благ да је у Јужној Африци, где изгледа да је ова варијанта настала и где је брзо заразила велики део популације, од којих је већина била невакцинисана, смртност од Цовида опала.

Али није само САРС-ЦоВ-2 оно на шта су вакцине рањиве. Чини се да су склони свим врстама вируса и инфекција. Било је много извештаја да вакцинисани људи не могу да се отарасе прехладе и грипа.

Прошле недеље је објављено да је председник Европског парламента Давид Сасоли преминуо од озбиљног поремећаја имуног система. Сасоли је био ватрени заговорник пасоша Цовид-а, и готово је сигурно био вакцинисан и храњен. Не може се а да се не помисли да би то могло да има везе са његовом смрћу, иако, ако и јесте, власти то никада неће признати.

Међутим, ослабљен имуни систем није једина штетна нуспојава ових неадекватно тестираних експерименталних ињекција. Крвни угрушци, срчани застој, неуролошки проблеми су међу неким од других озбиљних пријављених нежељених ефеката који су се јавили након вакцинације против Цовида.
Hansel Hansel 22:12 15.01.2022

Re: ..

milisav68
Dok god se ne vakciniše svako selo po Africi i Aziji, biće ringišpil sa novim sojevima.

А шта ако су та села вакцинисала цео свет?

И, зар нас искуство не учи да вакцинација у овом случају ако није брза, готово истовремена, и свеобухватна, не вреди много у затирању пандемије, а још ако није адекватно прилагођена макар неком скоријем соју...




milisav68 milisav68 00:44 16.01.2022

Re: ..

Hansel

А шта ако су та села вакцинисала цео свет?

Ona služe kao inkubator za nove sojeve.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:26 16.01.2022

Re: ..

Da, samo zažmurimo i nema kovida :)


Pa stvarno je tako izgledalo kako si krenuo sa obrazlaganjem. I na kraju smo se vratili na početak, da je ovo što imamo trenutno najbolje što možemo, a zamenu još nismo smislili. Dakle, milisave, da te pitam, jesi li se ti vakcinisao?

Inače, i nama je kovid pre nedelju dana došao u kuću, komšijska klinka sa kojom se u našoj kući igralo naše manje dete je frasovalo kovid. I to je to, tamo osim te male niko nije bio bolestan, ovde isto niko nije bio bolestan, ne znam da li to možda ima neke veze sa time što smo svi i tamo i ovde vakcinisani, sem te klinke i ove naše male jer obe imaju <5 godina.
milisav68 milisav68 09:52 16.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic
Dakle, milisave, da te pitam, jesi li se ti vakcinisao?

Jesam, kinezom, zato što nisam mogao da biram, ali neću da se bodem svaka tri meseca.

Druga stvar, zbog cele situacije imam smanjene prihode, i nisam jedini.
Hansel Hansel 12:19 16.01.2022

Re: ..

milisav68
Hansel
А шта ако су та села вакцинисала цео свет?

Ona služe kao inkubator za nove sojeve.

А вакцинисани који могу да се заразе (и буду болесни) нису инкубатори?

Свеједно, "та села" су "произвела" сој који је изгледа прилично безопасан а фантастично брзо се шири. Бенефит овога могао би да буде, по мом малоперичанском схватању, веома велики број људи (да ли и довољан?) са ефективним имунитетом, мада краткотрајним као што знамо, али који би довољно дуго потрајао да може да сузбије нове сродне мутације. И то би можда био сценарио за крај овог вируса, ако не са омикроном, онда с неким другим сојем, пошто је немогуће у садашњим условима вакцинисати цео свет за довољно кратко време, као што га није могуће ни затворити.
Hansel Hansel 12:25 16.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic
Inače, i nama je kovid pre nedelju dana došao u kuću, komšijska klinka sa kojom se u našoj kući igralo naše manje dete je frasovalo kovid. I to je to, tamo osim te male niko nije bio bolestan, ovde isto niko nije bio bolestan, ne znam da li to možda ima neke veze sa time što smo svi i tamo i ovde vakcinisani, sem te klinke i ove naše male jer obe imaju <5 godina.

"Можда има везе"

А у канцу мог кума јесенас сви добили ковид, па и троструко вакцинисани (било и компликованијих случајева), а он и жена му (која није у истој канцеларији али је била у контакту с колегама који су оболели) нису, а нису ни вакцинисани. "Не знам да ли то има везе" што су прележали ковид претходне зиме.

П.С. А тамо где ја радим... цела породица колегинице била ревакцинисана, укључујући и њену сестру и мајку које живе у својим домаћинствима и сви сем супруга добију јесенас ковид – од њеног сина. Она, притом, и имала ковид прошле зиме, пре вакцинације...

Примера тако "скупљених" има много, а баш би било интересантно видети званичну статистику, кад би се водила како ваља. Баш као и за нежељене ефекте вакцина. Питао сам школског друга који је др у Норвешкој и који ми је признао да је имао много проблема после (своје) вакцинације, да ли је то пријавио. Није.

Некадашња комшиница, има око 75 година, после вакцине имала валунге и крварења из носа (што, каже, у животу није имала). Сада има и ендометриозу (жена од 75 година, дакле, која не користи никакве хормонске препарате) и иде ускоро на киретажу. Питала др гинеколога да ли то може да буде у вези с вакцином, ова јој одговорила да јој вакцинисане пацијенткиње масовно говоре да имају обилнија и болнија месечна крварења. Да ли неко нпр. то пријављује (чисто као појаву, можда нема никакве опасности, бар за већину)?

Ако неког интересује, ево два чланка на које сам налетео:

први

други
angie01 angie01 13:24 16.01.2022

Re: ..

"Можда има везе"


opet se slazem sa tvojim komentarom:),

rekoh vec,licno poznajem mnogo vise vakcinisanih koji su se ipak zarazli, u odnosu na nevakcinisane-koji su se striktnopridrzavali mera,..pa i na blogu se ispostavilo da su vakcinisani uredno dobili kovid-svi skupa u razlicitim oblicima, sto stavlja pod sumnju, da si vakcinom zasticen od najtezih oblika,( jer znam i preminule, gde porodica sumnja da je zaraza izazvana vakcinom)...i kako je moguce da nemas ni taj malo trudan imunitet u roku koji je predstavljen da ga vakcina, revakcina i buster daju.
Hansel Hansel 20:47 16.01.2022

Re: ..

Хехе, па и ја се слажем с твојим запажањима и коментарима. :) Пошто сам написао први свој коментар на овом посту, читао сам и све друге, даље, и видео да и други имају сличне опаске, укључујући и тебе – ето, да се зна да вас нисам плагирао!



Milan Novković Milan Novković 21:19 16.01.2022

Re: ..

nikvet pn
Поводом евентуалног поствакциналног миокардитиса опет да подсетим на мученог Сергиа Кум Агуера. Аргентинац, фудбалер, врхунски спортиста у топ-форми, годину млађи од Нолета.
...

Ja ponekad kažem kako ovih slučajeva sad ima jako mnogo. I ima, iako se ne zaustavljam na njima. Tj svakodnevno iskaču na medijima koje sam ja izabrao da pratim.

Al kad si sompenuo, i kad sam se uklučio na ovaj blog (primer dajem, neću preterivati, pošto sumnjam da ovo iskace CNNovcima i sličnima):

Fully Vaccinated Canadian Soccer Star Alphonso Davies Sidelined With Myocarditis

"...Another day, another story about a soccer player being sidelined due to sudden-onset heart-related illness.

Continuing a disturbing trend of professional soccer players being pulled from games, Canadian star Alphonso Davies, who plays for Bayern Munich, is showing signs of an "inflammation of the heart muscle," according to CP24.

He is only 21 years old.

Davies has been ruled out of Canada's three World Cup qualifiers set to take place in Janaury and February.

His club manager, Julian Nagelsmann, has said that the problem was caught during a follow up COVID examination.

“He'll sit out training until further notice. He won't be available, also in the coming weeks. The ultrasound shows this myocarditis isn't so dramatic but it's a sign of myocarditis. Still, it has to heal and that will definitely take some time,” the skipper commented.



He didn't attribute the inflammation to Covid right away, stating: “There are different reasons, especially viral load or the flu, for instance, that can cause cardiac problems."

"That occurred pre-corona to other players. Now the probability is higher if you combine corona and top athleticism, that might cause other problems. But that's not relevant for us right now. It's not relevant to the treatment. It doesn't matter if Alphonso Davies had this from the flu or Omicron-Delta or whatever. That's not really the decisive factor," he continued.

“The situation is that it's absolutely awful, terrible. What can I say? A bad situation for us.”

Davies has stopped training and is widely considered one of the best left backs in the world.

He is fully vaccinated and got his booster in December, reports says....
"
angie01 angie01 23:15 16.01.2022

Re: ..

Пошто сам написао први свој коментар на овом посту, читао сам и све друге, даље, и видео да и други имају сличне опаске, укључујући и тебе – ето, да се зна да вас нисам плагирао!


tvoj prvi komentar na prvoj strani sam videla kasno sinoc, a vec sam bila napisala nesto tako mnogo pre-ne mislim da si bilo sta plagirao, zasto bi, lepo si obrazlozio,jasno je da tako mislis-ako gledas po vremenu koje stoji na okviru svakog komentara koje pokazuje kada je objavljen-moje napisano kasni od realnog jedno 6 sati, jer se izgleda racina po kanadskom vremenu, gde sam zivela kada sam se registrovala na blog,...to sam uocila tek nedavno, kada sam postavljala poslednji blog, gde pouzdano znam da sam ga zakacila u pola jedan 6. a prikazuje se da je bilo jedno 6 sati ranije 5. januara:))


srdjan.pajic srdjan.pajic 03:27 18.01.2022

Re: ..

milisav68
srdjan.pajic
Dakle, milisave, da te pitam, jesi li se ti vakcinisao?

Jesam, kinezom, zato što nisam mogao da biram, ali neću da se bodem svaka tri meseca.




Eh, pa to ti je isto kao da se i nisi vakcinisao.

Zezam se, i moji matorici su se vakcinisali kinez x 3, jer nije bilo ništa drugo i nisu do sada bili bolesni, mada se oni ekstremno dobro čuvaju, ali recimo sestra, jeste bila bolesna, sestričina (3xsputnik) takođe, sad već drugi put bolesna, ali laganica, sestrić 3 fajzerke, bio je isto bolestan ali pre prve vakcine, no se zbog posla (plus je šećeraš) vakcinisao i nije bio bolestan do sada iako mu je sestra u kući bila, kao i keva.

Smanjene prihode imamo svi, evo ja sam jedva skupio pare da kupim ženi Teslu za rođendan, i to samo ovaj drndavi Model 3. Ali s druge strane i troškovi su nam manji, jer ne idemo u Srbiju svake godine, zbog kovida.

Svejedno, ja sam te malo propitao jer zapravo ni ja ne znam šta bismo drugo mogli da radimo do ovog što radimo i do sad, sem da malo opalimo po znojavim dekama zakonski, i da manje budemo sisice, da kukamo kao da nas je ne znam šta snašlo, a pri tome niko ovde na blogu od nas ne radi u kovid bolnici.


softelectronics_e softelectronics_e 09:53 18.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic
milisav68
srdjan.pajic
Dakle, milisave, da te pitam, jesi li se ti vakcinisao?

Jesam, kinezom, zato što nisam mogao da biram, ali neću da se bodem svaka tri meseca.




Eh, pa to ti je isto kao da se i nisi vakcinisao.

Zezam se, i moji matorici su se vakcinisali kinez x 3, jer nije bilo ništa drugo i nisu do sada bili bolesni, mada se oni ekstremno dobro čuvaju, ali recimo sestra, jeste bila bolesna, sestričina (3xsputnik) takođe, sad već drugi put bolesna, ali laganica, sestrić 3 fajzerke, bio je isto bolestan ali pre prve vakcine, no se zbog posla (plus je šećeraš) vakcinisao i nije bio bolestan do sada iako mu je sestra u kući bila, kao i keva.

Smanjene prihode imamo svi, evo ja sam jedva skupio pare da kupim ženi Teslu za rođendan, i to samo ovaj drndavi Model 3. Ali s druge strane i troškovi su nam manji, jer ne idemo u Srbiju svake godine, zbog kovida.

Svejedno, ja sam te malo propitao jer zapravo ni ja ne znam šta bismo drugo mogli da radimo do ovog što radimo i do sad, sem da malo opalimo po znojavim dekama zakonski, i da manje budemo sisice, da kukamo kao da nas je ne znam šta snašlo, a pri tome niko ovde na blogu od nas ne radi u kovid bolnici.



Da.
Ja takođe, znam, u svome okruženju, razne slučajeve.
Naravno, moje okruženje nije referentno, jer, pošto svako bira svoje okruženje prema sebi, tako je i moje okruženje, u većini slučajeva vakcinisano.
Ali da, vrlo je delikatno, ako se nemaju ozbiljni masovni podaci, izvući neko pravilo.
milisav68 milisav68 13:07 18.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic

Svejedno, ja sam te malo propitao jer zapravo ni ja ne znam šta bismo drugo mogli da radimo do ovog što radimo i do sad, sem da malo opalimo po znojavim dekama zakonski, i da manje budemo sisice, da kukamo kao da nas je ne znam šta snašlo, a pri tome niko ovde na blogu od nas ne radi u kovid bolnici.

Ma sve ok, nisam ja protiv vakcine, možeš da proveriš šta sam pričao od početka.

Međutim, ovo je sad malo otišlo u efe.Mislim, ako smo za vakcinu, zašto se ne priznaju ruske i kineske, a dokazano rade posao.

Druga stvar, ako je neko preležao, on šest meseci ne sme da se vakciniše, a testovi nisu 100% pouzdani da bi to mogao da dokaže.I sad on treba da bude kažnjen jer nije vakcinisan.

Takođe, neko ko je pio antibiotike (što se meni desilo), mora da sačeka 15 dana da bi bezbedno primio vakcinu.

Hoću da kažem da ima tu mnogo situacija, da bi se ljudi kažnjavali tek tako, pogotovu što je kratak rok dejstva vakcine, kako nam sugerišu.

Hipotetički, pri kraju trajanja dejstva vakcine ili preležavanja (6 meseci), razbolim se i moram da pijem antibiotike, pa ne smem da se vakcinišem, morao bih sa sobom da nosim kompletnu medicinsku dokumentaciju koju bi gledao neki komunalac, da mi ne bi pisao kaznu.

Priznaćeš da je malo bez veze.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:31 18.01.2022

Re: ..

Priznaćeš da je malo bez veze.



Priznajem, i verujem da bi tu, kod tih graničnih slučajeva kakav je i tvoj, trebalo popraviti nešto u sistemu. Samo ne znam tačno šta. A da nema mnogo više onih koji su skloni da muvaju i izvrdavaju a da za to nemaju praktično nikakve razloge, dakle postupaju pod uticajem svih omega i znojavih dekica sveta koje seru i truju, verovatno te ni ta komunalna policija ne bi trkeljisala i tražila razlog samo da ti piše kaznu. Ako bi nešto zakonski trebalo tretirati, to su onda ti seratori koji idu okolo po internetu, napajaju se teorijama zavere i onda ladno idu i savetuju podjednako neuke ljude okolo zašto se ne treba vakcinisati.




Spiridon Spiridon 19:46 18.01.2022

Re: ..

idu okolo po internetu, napajaju se teorijama zavere i onda ladno idu i savetuju podjednako neuke ljude okolo zašto se ne treba vakcinisati.


Razmišljam nešto, dosta antivaksera koje poznajem generalno ne putuje nigde. Sumnjam da Omega ima konferenciju u Kjotu pa da ga pogadja to sto nece da se vakciniše. On fundamentalno ne kapira kako svet funkcioniše.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:10 18.01.2022

Re: ..

Spiridon
idu okolo po internetu, napajaju se teorijama zavere i onda ladno idu i savetuju podjednako neuke ljude okolo zašto se ne treba vakcinisati.


Razmišljam nešto, dosta antivaksera koje poznajem generalno ne putuje nigde. Sumnjam da Omega ima konferenciju u Kjotu pa da ga pogadja to sto nece da se vakciniše. On fundamentalno ne kapira kako svet funkcioniše.


A verovatno nikad nije video, niti poznaje nekog ko radi u kovid bolnici. I nije mu neko od njegovih, ili on sam, završio potrbuške sa crevom u ustima i bulji, u medicinski indukovanoj komi. Možda bi se onda šokirao, i bio pažljiviji kad ovde piše (zapravo kopipejstuje) gluposti u dokolici skupljene po sumnjivim i kužnim internet krčmama. I možda ne bi, kao zadnja sisica, banovao kolege, da mu ne kvare ugođaj i remete stečeno uverenje da je veliki autoritet i u pravu, i da se većina slaže sa tim lupetanjima koje prenosi ovde.



milisav68 milisav68 21:31 18.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic

Priznajem, i verujem da bi tu, kod tih graničnih slučajeva kakav je i tvoj, trebalo popraviti nešto u sistemu. Samo ne znam tačno šta. A da nema mnogo više onih koji su skloni da muvaju i izvrdavaju a da za to nemaju praktično nikakve razloge, dakle postupaju pod uticajem svih omega i znojavih dekica sveta koje seru i truju, verovatno te ni ta komunalna policija ne bi trkeljisala i tražila razlog samo da ti piše kaznu. Ako bi nešto zakonski trebalo tretirati, to su onda ti seratori koji idu okolo po internetu, napajaju se teorijama zavere i onda ladno idu i savetuju podjednako neuke ljude okolo zašto se ne treba vakcinisati.

U principu se slažem, ali to treba da se dogovore na svetskom nivou, a ne da se odbija ruska teniserka, pa kad je počeo turnir, oni priznaju rusku vakcinu.

Ovako, silna konfuzija daje vetar u leđa teoretičarima zavere.

Svako normalan će da se zapita, jel oni brinu o zdravlju ili zaradi.

Dopuna

Evo, o ovome ti pričam, sada ćemo svi morati da nosimo maske N95.

link
softelectronics_e softelectronics_e 16:05 19.01.2022

Re: ..

milisav68
srdjan.pajic

Priznajem, i verujem da bi tu, kod tih graničnih slučajeva kakav je i tvoj, trebalo popraviti nešto u sistemu. Samo ne znam tačno šta. A da nema mnogo više onih koji su skloni da muvaju i izvrdavaju a da za to nemaju praktično nikakve razloge, dakle postupaju pod uticajem svih omega i znojavih dekica sveta koje seru i truju, verovatno te ni ta komunalna policija ne bi trkeljisala i tražila razlog samo da ti piše kaznu. Ako bi nešto zakonski trebalo tretirati, to su onda ti seratori koji idu okolo po internetu, napajaju se teorijama zavere i onda ladno idu i savetuju podjednako neuke ljude okolo zašto se ne treba vakcinisati.

U principu se slažem, ali to treba da se dogovore na svetskom nivou, a ne da se odbija ruska teniserka, pa kad je počeo turnir, oni priznaju rusku vakcinu.

Ovako, silna konfuzija daje vetar u leđa teoretičarima zavere.

Svako normalan će da se zapita, jel oni brinu o zdravlju ili zaradi.

Dopuna

Evo, o ovome ti pričam, sada ćemo svi morati da nosimo maske N95.

link

Oni brinu o zaradi.
Eee, da, brinu i o zdravlju, indirektno, jer zarađuju na očuvanju zdravlja.
Tu je pozicija prilično delikatna.
Nedavno sam imao raspravu sa nekim ljudima koji su 'pljuvali' farmaceutske kompanije koje zarađuju i bla, bla, bla, ...
Na moje pitanje ... da li bi trebalo da rade besplatno, nisam dobio odgovor.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 19.01.2022

Re: ..

milisav68
srdjan.pajic

Priznajem, i verujem da bi tu, kod tih graničnih slučajeva kakav je i tvoj, trebalo popraviti nešto u sistemu. Samo ne znam tačno šta. A da nema mnogo više onih koji su skloni da muvaju i izvrdavaju a da za to nemaju praktično nikakve razloge, dakle postupaju pod uticajem svih omega i znojavih dekica sveta koje seru i truju, verovatno te ni ta komunalna policija ne bi trkeljisala i tražila razlog samo da ti piše kaznu. Ako bi nešto zakonski trebalo tretirati, to su onda ti seratori koji idu okolo po internetu, napajaju se teorijama zavere i onda ladno idu i savetuju podjednako neuke ljude okolo zašto se ne treba vakcinisati.

U principu se slažem, ali to treba da se dogovore na svetskom nivou, a ne da se odbija ruska teniserka, pa kad je počeo turnir, oni priznaju rusku vakcinu.

Ovako, silna konfuzija daje vetar u leđa teoretičarima zavere.

Svako normalan će da se zapita, jel oni brinu o zdravlju ili zaradi.

Dopuna

Evo, o ovome ti pričam, sada ćemo svi morati da nosimo maske N95.

link


To sa nepriznavanjem ruske vacine je sviraža, i oko toga si u pravu, mada ne vidim da se teoritičari zavere time toliko zanimaju (bar Milanče nije raportirao ovde šta se priča o tome po tim sumnjivim internet rupama koje obilazi, baška što se i u Rusiji vrlo slabo vakcinišu i sa tom njihovom vakcinom, a potvrde da si se vakcinisao ili preležao kovid dobijaju lako kao i kod nas, to jest vas).

Ovo za N95, ne znam šta je tu problem. Te maske rade mnogo bolje od ovih koje smo do sad koristili, ali ih nije bilo u prodaji jer je sve otišlo lekarima. Sad su uspeli da stignu da postignu da naprave, ovde kod nas ih sad dobijaš džabe u svakoj radnji, a evo i na kućne adrese ti ih šalju (hvala ti bajdene, što ne moram više sam da šijem jebene maske).

A ne vidim i u čemu je problem da se neko brine i o zaradi, mislim, od toga žive, zato i postoje, i ne može svako da napravi tu masku, ili vakcinu. Na kraju krajeva, ni ti ni ja nismo platili ništa iz džepa do sada (jesmo preko poreza, ali to je ok) vezano za kovid.



milisav68 milisav68 20:13 19.01.2022

Re: ..

srdjan.pajic

A ne vidim i u čemu je problem da se neko brine i o zaradi, mislim, od toga žive, zato i postoje, i ne može svako da napravi tu masku, ili vakcinu. Na kraju krajeva, ni ti ni ja nismo platili ništa iz džepa do sada (jesmo preko poreza, ali to je ok) vezano za kovid.

Pa biće problem ako bude bila obavezna, i ako cena bude nabudžena, kao što smo one hiruške maske plaćali u početku po 100 i više dinara.

Ovi naši lopovi ne propuštaju priliku da se ogrebu, a sve pod izgovorom tako kaže EU :)

A ta priča da samo Rusi muvaju, a ostali su pošteni je baš navijačka.

Gori si od Bate Stojkovića u Ko to tamo peva :)

Dopuna

Engleska prelomila: Ukidaju kovid propusnice, rad od kuće i obavezu nošenja maski
maksa83 maksa83 12:15 14.01.2022

zastanimo za trenutak

Da se poklonimo STVARNIM žrtvama svega ovoga.

softelectronics_e softelectronics_e 13:15 14.01.2022

Re: zastanimo za trenutak


Lepa žena.
solo solo 17:33 14.01.2022

Re: zastanimo za trenutak

Lepa žena.


Stvar ukusa.

I nije čemu.

Izvini!
bene_geserit bene_geserit 22:02 14.01.2022

Re: zastanimo za trenutak

Lepa žena.

Čarli, hitno kod očnog.
alselone alselone 13:42 14.01.2022

Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić izjavio je u Novom danu, komentarišući drugo poništavanje vize Novaku Đokoviću, da je on "žrtva sticaja okolnosti". "Ovo je jedna potpuno politička stvar. Ne radite dobro svoj posao i pravite buku, onda je Novak odlično poslužio da se napravi buka", kaže.




Alojzije Stepinac da se povampiri imao bi pozitivnije mišljenje o Novaku nego pola bloga i tvitera.
niccolo niccolo 15:18 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Alojzije Stepinac da se povampiri imao bi pozitivnije mišljenje o Novaku nego pola bloga i tvitera.

Ja verujem da je to zbog te čudne potrebe da čuješ da je stav poznatih o nečemu isti kao tvoj o toj temi. Naročito kada su povišene emocije zbog zdravlja i slično i kad ljudi nisu sigurni šta je tačno i šta je najpametnije. Što je naravno glupo, poznati su isti kao i mi svi ostali, samo što možda imaju dobar glas ili znaju da šutiraju na koš ili imaju dobre sise, šta god. Pa samim tim ni oni ne znaju šta je ispravno i najpametnije. Pa se onda ljudi besmisleno ljute ako ta poznata ličnost ima suprotno mišljenje. Plus, to što neko ko je poznat ima isti stav o nekom pitanju kao i ti, to ne znači da si u pravu, taj osećaj sigurnosti i potvrde koji ti to daje je lažan…
softelectronics_e softelectronics_e 15:22 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

niccolo
Alojzije Stepinac da se povampiri imao bi pozitivnije mišljenje o Novaku nego pola bloga i tvitera.

Ja verujem da je to zbog te čudne potrebe da čuješ da je stav poznatih o nečemu isti kao tvoj o toj temi. Naročito kada su povišene emocije zbog zdravlja i slično i kad ljudi nisu sigurni šta je tačno i šta je najpametnije. Što je naravno glupo, poznati su isti kao i mi svi ostali, samo što možda imaju dobar glas ili znaju da šutiraju na koš ili imaju dobre sise, šta god. Pa samim tim ni oni ne znaju šta je ispravno i najpametnije. Pa se onda ljudi besmisleno ljute ako ta poznata ličnost ima suprotno mišljenje. Plus, to što neko ko je poznat ima isti stav o nekom pitanju kao i ti, to ne znači da si u pravu, taj osećaj sigurnosti i potvrde koji ti to daje je lažan…

Pa sad!
Mislim da tu ima puno stokholskog sindroma (ili kako se to već zove) i stalnog osećanja inferiornosti našega naroda prema tzv. svetu.
Čudo je kako od toga sveta slabo učimo (neki).
A to je - da se svoje štiti koliko god je to moguće.
A Nolo je naš!
niccolo niccolo 15:51 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Ima i toga verovatno. Meni recimo nije jasno zašto su i neki od nas preuzeli britanski narativ kako je Novak antivakser
docsumann docsumann 15:58 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

niccolo
Ima i toga verovatno. Meni recimo nije jasno zašto su i neki od nas preuzeli britanski narativ kako je Novak antivakser


koliko god je besmisleno ostavljati komentare na YT klipovima (kao da dosipaš vodu u more), upravo sam ostavio par u tom smislu da Novak ne govori ništa protiv vakcinacije, niti zastupa antivax teorije, nit učestvuje u antivax propagandi.
niccolo niccolo 16:04 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

da Novak ne govori ništa protiv vakcinacije, niti zastupa antivax teorije, nit učestvuje u antivax propagandi

Upravo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:53 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

niccolo
da Novak ne govori ništa protiv vakcinacije, niti zastupa antivax teorije, nit učestvuje u antivax propagandi

Upravo.


link
mlatisa mlatisa 17:17 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić



srdjan.pajić

niccolo

da Novak ne govori ništa protiv vakcinacije, niti zastupa antivax teorije, nit učestvuje u antivax propagandi

link


Где ти је ту:
- govori protiv vakcinacije
- zastupa antivax teorije
- učestvuje u antivax propagandi

Човек само не жели да се вакцинише. И да ради свој посао. А свој посао ради добро.



niccolo niccolo 17:25 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Где ти је ту:

Upravo.
gvozden1 gvozden1 17:28 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić


Човек само не жели да се вакцинише. И да ради свој посао. А свој посао ради добро



Nezainteresovanost za marksizam je i Milankoviću došlo glave, što ne bi i nezainteresovanost za drugu ideologiju glave došlo Đokoviću?

To je taj mentalni sklop, nisi sa nama - e sad ćeš sa vidiš.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:31 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

mlatisa
link


Где ти је ту:
- govori protiv vakcinacije




Pa, koliko ja vidim, rekao je da je protiv vakcinacije, jasno i otvoreno, piše ti u zaglavlju teksta. I prošao je kroz svo to muvanje i moguće lažiranje rezultata testiranja da bi izbegao vakcinaciju. Mislim, možda ne zastupa javno antivaks teorije, kao Nestorović ili doktor Omega, ali je svakako konzument istih, a i hteo ne hteo sad učestvuje i u antivaks propagandi.









niccolo niccolo 17:37 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

jasno i otvoreno, piše ti u zaglavlju teksta

Istini za volju, rekao je sledeće:

“Personally, I am opposed to vaccination, and I wouldn’t want to be forced by someone to take a vaccine in order to be able to travel,” he said. “But if it becomes compulsory, what will happen? I will have to make a decision. I have my own thoughts about the matter, and whether those thoughts will change at some point, I don’t know.”

Pri čemu je ta izjava iz aprila 2020., dakle 8 meseci pre nego što je vakcina uopšte postala dostupna. Imaš li nešto novije da priložiš?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:49 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Pri čemu je ta izjava iz aprila 2020., dakle 8 meseci pre nego što je vakcina uopšte postala dostupna. Imaš li nešto novije da priložiš?


Nemam, ali on ovde jasno kaže da se lično protivi vakcinaciji, a antiveksersko delovanje je takođe starije od samih konkretnih vakcina, ako se prisetiš. Vakcine su napravljene mnogo pre aprila 2020, samo su za upotrebu odobrene kasnije. Ja mislim da je to u vezi sa tim "britanskim" narativom koji pominješ.

A ako se ne protivi vakcinaciji, zašto se onda nije vakcinisao, nego je rizikovao da ga "uhapse i oteraju na robiju"?
docsumann docsumann 18:12 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

A ako se ne protivi vakcinaciji, zašto se onda nije vakcinisao, nego je rizikovao da ga "uhapse i oteraju na robiju"?


meni je posve razumljivo da neko ko tako posvećeno vodi računa o svom tijelu (koje mu je, btw, glavno oruđe u poslu kojim se više nego uspješno bavi) ne želi da ubacuje u svoje tijelo materije za koje se ni ne zna kakve efekte ispoljavaju na duži rok.
čak i da je to samo njegova fiks ideja, ima pravo na nju, upravo na osnovu kredita kojeg je stekao uspješnom primjenom sopstvene filozofije brige o svom tijelu i zdravlju.
alselone alselone 18:14 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

tako je
alselone alselone 18:24 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Vozim se sa sinom malopre kolima i pričamo tako. Došao je juče sa skijanja na kom je bio sa klubom i priča mi kako mu je bilo i u jednom momentu kaže kako su vezovi na prvim skijama bili loši i popuštali su i jednom su mu se otvorili sami u sred vožnje dok je išao jako brzo. I kaže:

- Znaš koliko SI imao sreće pošto sam pao u mekan sneg a mogao sam glavu da rabijem.

:)

Koliko sam JA imao sreće, pošto je on važniji MENI nego samom sebi.

Srce mi je bilo puno pošto on eto u srcu oseća da ga ja volim više nego on sam sebe i da sam najveći srećković pošto se nije povredio upravo ja. I to verovatno i jeste tako.

Nego, zašto sam to rekao. Današnji političari i "sve ih zatvorite i nabodite" libtardija upravo grade taj odnos. Bezgranična ljubav političara i Bila Gejtsa i todleraj od 50 godina koji želi da mu neko sve objasni kako treba sa prehladom pošto ga voli više nego što ovaj voli sebe.
gvozden1 gvozden1 18:33 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

A ako se ne protivi vakcinaciji

Pa protivi se jbt. pa šta?
Neće da se vakciniše, a debilno bi zvučalo da kaže, ja neću, ali preporučujem drugima.
Ne govori nikome ništa, a što se njega te, protivi se.
Zabranjeno je protiviti se?

Evo Srki ozbiljno, ti, siguran sam, nisi svestan koliko si neotporan na totaliraruzam, ne možeš da pojmiš šta je to sloboda pojedinca.

Ako se neko ne slaže sa tobom onda je taj opasan, štetan.

Smatraš da je vakcina super?
Pa o tome pričaj, ubeđuj ljude da se vakcinišu, pusti Đokovića nek priča šta hoće, i neka radi šta hoće.

Odlično bi bilo i kad bi se ti sa takvim stavovima zalagao za njegovu slobodu da iznosi suprotne, ono, Volter, ta priča, ali previše bi bilo očekivati to od tebe.
Daleko si ti od toga, predaleko.

Samo zagovaraju svoje stavove, i ne osvrći se na druge.

Ne umeš ni to?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:39 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

docsumann
A ako se ne protivi vakcinaciji, zašto se onda nije vakcinisao, nego je rizikovao da ga "uhapse i oteraju na robiju"?


meni je posve razumljivo da neko ko tako posvećeno vodi računa ocsvom tijelu (koje mu je, btw, glavno oruđe u poslu kojim se više nego uspješno bavi) ne želi da ubacuje u svoje tijelo materije za koje se ni ne zna kakve efekte ispoljavaju na duži rok.
čak i da je to samo njegova fiks ideja, ima pravo na nju, upravo na osnovu kredita kojeg je stekao uspješnom primjenom sopstvene filozofije brige o svom tijelu i zdravlju.


Sve je to ok, docs, i razumljivo, ali to onda znači da je taj neko protiv vakcinacije (anti = protiv, vaxxing = vakcinacija), a što je on direktno i rekao u tom nekom intervjuu. To je isto u redu, mislim, ako ujedno prihvati posledice tog stava i odluke dok vlada pandemija, a ne pokušava da to nekako izvrda, a kad ga uhvate u istom onda da se ljuti. Ja samo ne vidim potrebu da se to negira i pripisuje nekim narativima na koje su mnogi, navodno pristali.

Bez namere da širim priču na tu stranu, ali kad si već pomenuo: meni je nelogična ta odluka da nećeš da se vakcinišeš jer navodno brineš o svom telu (brinemo svi, bar teorijski, i svima nam je telo važno kao sredstvo za rad, ne?) a spreman si da prihvatiš vrlo veliki i izvestan rizik da to isto telo teško i dugoročno sjebeš, ako oboliš od kovida. Ali, ok, i na nelogičnosti svako ima pravo, samo treba biti spreman i za posledice. Po meni, taj stav pokazuje da si i sam pao kao žrtva antivekserske kampanje (ne ti, lično).







omega68 omega68 18:40 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Šokantna studija podataka iz 145 zemalja – cjepiva povećavaju broj oboljelih i umrlih
Umjesto da prekine ovu pandemiju kao što je obećano, široko rasprostranjeno uvođenje eksperimentalnih cjepiva zapravo je izazvalo nagli porast slučajeva Covida-19 i smrtnih slučajeva diljem svijeta, prema nedavno objavljenoj studiji koja je proučavala podatke iz 145. najviše cijepljenih zemalja na svijetu.
Studija na 99 stranica pod naslovom “Svjetska Bayesova analiza uzročnog utjecaja primjene cjepiva na smrti i slučajeve povezane s COVIDOM-19: Analiza velikih podataka u 145 zemalja” pokazala je da je u SAD-u cjepivo prouzročilo nevjerojatnih 38 % više slučajeva Covida na milijun– i još nevjerojatnije povećanje broja umrlih na milijun od 31 %.


omega68 omega68 18:42 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Bob Saget je umro manje od mjesec dana nakon booster doze
omega68 omega68 18:44 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Američki Vrhovni sud srušio Bidenovu obavezu cijepljenja za poslodavce!
Obaveza cjepiva ili testiranja predstavlja “značajno zadiranje” u živote i zdravlje zaposlenika, presudio je sud, a dopuštanje saveznoj vladi da “regulira opasnosti svakodnevnog života” značajno bi proširilo njezine ovlasti.
omega68 omega68 18:47 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Ontario razmatra prisiljavanje bolnica i drugih u javnom sektoru da ponovno zaposle necijepljene
Bolnice i drugi poslodavci u javnom sektoru mogli bi biti prisiljeni ponovno zaposliti necijepljene radnike u skladu s politikom koju je razmotrila pokrajinska vlada jer se suočava s očajničkim nedostatkom osoblja u cijelom zdravstvenom sustavu.
Bolnice diljem zemlje suočavaju se s intenzivnim nedostatkom osoblja, zahvaljujući kombinaciji velikog broja pacijenata i radnika koji su zaraženi Omicronom. Na nekim mjestima zdravstveni administratori potiču osoblje da dođe na posao iako su nedavno bili pozitivni na Covidu, izvijestio je Politico u ponedjeljak.
“Miješanje vlade u odluke bolnica u vezi s cijepljenjem zdravstvenih radnika stvorilo bi značajan poremećaj kada bolnice poduzimaju izvanredne mjere kako bi odgovorile na četvrti val”, rekao je čelnik OHA Anthony Dale u priopćenju.
cmix909 cmix909 18:49 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

alselone
... "sve ih zatvorite i nabodite"

I izbodujte. Sve to drugovi pongovci vec praktikuju, eno imaju i karantinske logore.
omega68 omega68 18:49 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

“Necijepljeni su krivi za naše probleme”, tvrdi Mario Draghi, talijanski premijer, bivši direktor Goldman Sachsa i učenik isusovačke škole

Ova vijest nam je izuzetno interesantna jer je potpuno identična načinu na koji je Hitler krivio Židove za sve probleme Njemačke 1930-ih godina. Od financijskih i ekonomskih, do zdravstvenih i genetskih. Kao što su onda bili krivi Židovi, danas su necijepljeni krivi za sve. A čak su i mjere iste, jer Židovima je bilo zabranjeno kretanje, putovanje, i ulazak na većinu mjesta.
RIM, (Reuters) – Mali broj Talijana koji odbijaju cijepljenje protiv Covida-19 uvelike je odgovoran za nastavak zdravstvene krize, izjavio je u ponedjeljak premijer Mario Draghi.
alselone alselone 18:53 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Ontario razmatra

Ženina sestra u Kenjadi, pričale su malopre telefonom, smorila se ko rezervni točak. Ponovo faking lok daun. Znači toliko joj je dopizdilo, a kaže da ni mentalno nije baš najzdravija od toliko zatvaranja, da ozbiljno razmatra da se vrati u Srbiju.

Sa druge strane kaže da je dobro, bar ne tuku kao u Australiji.

Sva ta britanska nedonoščad od država su katastrofa čim se neka kriza pojavi. Sve ono najgore proradi u njima.
Spiridon Spiridon 18:55 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

omega68
Bob Saget je umro manje od mjesec dana nakon booster doze



Da, ali njega je udarila hladnjača.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana