Društvo| Politika| Život

Plast sena i dva magarca

loader RSS / 26.02.2022. u 17:05

Magarac i dva plasta sena. 

Plast sena i dva magarca. 

Varijante.  

Kako se odlučiti? Kojom motkom meriti? 

Jedno je sigurno. Tu seno, tu magarci, tu daleko a blizu Ukrajina. 

Koju braću podržati?  

images?q=tbn:ANd9GcQ8IuB-qNFP8g36y1h_NJ3VmxgakCGZhCC83A&usqp=CAU 

 


  Koju braću podržati?  

 

 images?q=tbn:ANd9GcSD03tDjE5sYx1ThsvFAfpTo6uf4yy5qHxhug&usqp=CAU

 

  Koju braću podržati?  

 



Komentari (1027)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 19:48 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

maksa83
Jebote, pa oni su začepili usta jednom predsedniku Amerike, a da nebi tamo nekim Estonijama i sličnima.

Začepili mu usta i to baš u vreme kubanske krize.

Mislio sam na poslednje čepljenje Trumponjinih usta.
maksa83 maksa83 19:57 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Mislio sam na poslednje čepljenje Trumponjinih usta.

A jes greota, taj je umeo da bude zabavan.

Nego Rusi sami sebi juče ugasili Fejsbuk i Tviter.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:12 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

maksa83
Mislio sam na poslednje čepljenje Trumponjinih usta.

A jes greota, taj je umeo da bude zabavan.

Nego Rusi sami sebi juče ugasili Fejsbuk i Tviter.


U EU od sutra zabranjeni svi ruski mediji.
mlatisa mlatisa 20:17 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

kao što su na zapadu svi znali da će Rusi napasti ovog puta, isto tako bito Rusi znali za fejk NATO vježbe u Ukrajini.


Чему онда Кубанска криза?
docsumann docsumann 20:17 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

vrabac_onaj
ja i ne kažem ni više ni manje od toga da je Rusija nastupila kao NATO/USA (u Jugoslaviui, Iraku, Libiji...)


ne nije.
i to je očigledno.


pogazila je međunarodno pravo u najelemetarnijem obliku. baš kao i NATO.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:20 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

docsumann


pogazila je međunarodno pravo u najelemetarnijem obliku. baš kao i NATO.


to je tačno.
razlog iz kojeg ga je pogazila nije isti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:31 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

U EU od sutra zabranjeni svi ruski mediji.


Ma jok! Samo Putinovu propagandu RT i Sputnjik.
softelectronics_e softelectronics_e 20:48 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Neues aus der Nachbarschaft
U EU od sutra zabranjeni svi ruski mediji.


Ma jok! Samo Putinovu propagandu RT i Sputnjik.

Pa to je normalno u ratu da informativna sredstva postanu propaganda.
Uostalom, tako se svi američki MSM mediji ponašaju odavno.
Odnosno, svrha im je propaganda, a ne informisanje.
Colin_bgd Colin_bgd 20:51 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Putin je je paranoidni ludak i psihopata i zato je poslao vojsku u Ukrajinu!
Svi moramo stati na stranu Ukrajine i osuditi varvarsku rusku invaziju!

Nije uopste vazno da li je Putin paranoidni ludak i psihopata ili nije. Ono sto je vazno, i sto je tacno, je da Putin nije naucio niti jednu jedinu lekciju iz istorije. Stavise, on upravo, napadom na Ukrajinu, ponavlja za sebe onu najgoru, a to je da svaki diktator pada sa vlasti kada u trenutku kad uziva najvecu vojnu, finansijsku, ekonomsku, pa i medijsku prodrsku u svojoj prciji (ma koliko velika ili mala ona bila), jedan jedini iracionalan potez stavlja u pokret lanac dogadjaja koji uvek, nepogresivo i bez ikakve mogucnosti za ispravku, dovodi do njegovog strmoglavog pada.

Sad, to nekad bude uz manje, nekad uz mnogo, mnogo vece ljudske zrtve, ali Putin je svoju "drzavnicku" karijeru zapecatio pre 3.5 dana kada je komandovao vojsci da predje Ukrajinsku granicu. Sad je sve samo pitanje vremena i krvi...

docsumann docsumann 20:51 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

vrabac_onaj
docsumann


pogazila je međunarodno pravo u najelemetarnijem obliku. baš kao i NATO.


to je tačno.
razlog iz kojeg ga je pogazila nije isti.


stvar uvjerenja. neki će reć vako, neki nako, a ja se mogu složit s tobom, no, to je sve stvar saznanja, percepcije i emocije. dakle - iluzija
docsumann docsumann 20:53 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Sad je sve samo pitanje vremena i krvi...


bači neki dejt, da se kladimo
gvozden1 gvozden1 20:57 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Putin nije naucio niti jednu jedinu lekciju iz istorije.

Ti si, vidim, to apsolvirao :)

Colin_bgd Colin_bgd 21:03 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gedza.73
softelectronics_e
Pa Srbiji bi svakako bilo bolje - da je iko stao na njenu stranu.

Što bi iko stao na našu sttranu kad smo mi svoju stranu devedesetih odabrali?
Ah, da, na blogu kažu kako ona u tom trenutku nije bila jaka.
Šta nekoga iz Srbije treba da zanima kako bi živeli (ili kako žive) u Sloveniji ili Hrvatskoj?

Da učimo na tuđim greškama a ne kao budale uvek na svojima. Odabir saveznika i kibicera ključan. Oni su odabrali na vreme pravog, mi standardno pogrešnog i evo većina se upiški od sreće što Putin ima nuklearke koje može da baci na Engleze.

Ja stvarno više ne znam koji je nama qrac. Izginuli smo, izgubili teritorije, proterani, bombardovani, razrušeni, podeljeni, bez privrede, bez para, goli kao pištolj i radujemo se što mafijaš bije piljara jer mu je tezga previše blizu mesta gde ćelavac diluje drogu? obožavamo autokratu, bivšeg komunističkog pandura? Pa ne čudi puno jer komentarisanje ovih dana pokazuje zašto je Slobodan Milošević na izborima devedesete imao 3 300 000 glasova.

Pola bre ljudi na blogu radi direktno ili posredno za zapadnjake a ovde su najveći Rusi, da ostanu bez tih zapadanjačkih para cmizdrili bi ko će da im vraća kredite i školuje decu. Jebem ti ja takav karakter. Koliko je njih u znak protesta što je Rusija ugrožena dala otkaz? Nula. Nijedan. A ovde sve velike ruske patriote i zaštitnici ruskih interesa.



Rusija je ušla tenkovima u susednu, suverenu državu. Ako je to dobro onda je i svaka američka agresija na druge države ispravna i pravedna.

Onda Kosovo ima potpuno i svako pravo da bude samostalna država u sklopu Albanije i da jezero Gazivode bude njihovo.

Zamalo da napišem kako bi se mi osećali da upadne ruska vojska, Putin postavi neke svoje marionete na valst i da za tri godine budemo kao Belorusija pa shvatih da to ogroman broj Srba priželjkuje i tome se nada. Zato nam sva deca i pobegoše.


Čak i ovi najglasniji i njih će ista sudbina da zadesi. pedeset godina su nas tucali u mozak kako Zapad propada a kako će Rusija da pobedi da bi svi bogatiji o samoupravnom državnom trošku školovali decu po Ženevama i da bi sva deca ONO i DSZ profesora živela po Skandinavijama i Britanijama.



Ja, jedan niko i nista koji ovde retko gleda blog osim kad je oveca svetska kriza u pitanju narocito nuklearna, samo mogu da pohvalim Gedzu, ne sto se ja sa njim nesto vecinski slazem, vec sto je jedan od retkih koji putem logickog uma spaja uzrocno-posledicne veze i izvlaci validne zakljucke... Dok ovi rusofili samo levom rukom kucaju, desnom se maze dok gledaju Putinovu sliku, i generisu infantilizme na kvadrat, sve dok im zene (osim u slucaju nsarskog koja se spasla na vreme) ne podviknu da je dosta bilo onanisanja na suvo...
Colin_bgd Colin_bgd 21:06 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gvozden1
Putin nije naucio niti jednu jedinu lekciju iz istorije.

Ti si, vidim, to apsolvirao :)


Ja licno nemam nikakvu odgovornost prema istoriji, niti sam u stanju da je pravim, prema tome poredjenje ti je, sustinski, glupavo...
gvozden1 gvozden1 21:10 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


Ja licno nemam nikakvu odgovornost prema istoriji, niti sam u stanju da je pravim, prema tome poredjenje ti je, sustinski, glupavo...

Ali imaš znanje, malo li je?
Samo onaj ko je naučio istorijske lekcije, može tvrditi da ih neko drugi nije savladao.

Ja ti čestitam na tome.
Colin_bgd Colin_bgd 21:25 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Samo onaj ko je naučio istorijske lekcije, može tvrditi da ih neko drugi nije savladao.

Samo neko ko ne zna sta je, u stvari, istorija, moze da izvali ovakav imbecilizam...
softelectronics_e softelectronics_e 21:27 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Colin_bgd
gedza.73
softelectronics_e
Pa Srbiji bi svakako bilo bolje - da je iko stao na njenu stranu.

Što bi iko stao na našu sttranu kad smo mi svoju stranu devedesetih odabrali?
Ah, da, na blogu kažu kako ona u tom trenutku nije bila jaka.
Šta nekoga iz Srbije treba da zanima kako bi živeli (ili kako žive) u Sloveniji ili Hrvatskoj?

Da učimo na tuđim greškama a ne kao budale uvek na svojima. Odabir saveznika i kibicera ključan. Oni su odabrali na vreme pravog, mi standardno pogrešnog i evo većina se upiški od sreće što Putin ima nuklearke koje može da baci na Engleze.

Ja stvarno više ne znam koji je nama qrac. Izginuli smo, izgubili teritorije, proterani, bombardovani, razrušeni, podeljeni, bez privrede, bez para, goli kao pištolj i radujemo se što mafijaš bije piljara jer mu je tezga previše blizu mesta gde ćelavac diluje drogu? obožavamo autokratu, bivšeg komunističkog pandura? Pa ne čudi puno jer komentarisanje ovih dana pokazuje zašto je Slobodan Milošević na izborima devedesete imao 3 300 000 glasova.

Pola bre ljudi na blogu radi direktno ili posredno za zapadnjake a ovde su najveći Rusi, da ostanu bez tih zapadanjačkih para cmizdrili bi ko će da im vraća kredite i školuje decu. Jebem ti ja takav karakter. Koliko je njih u znak protesta što je Rusija ugrožena dala otkaz? Nula. Nijedan. A ovde sve velike ruske patriote i zaštitnici ruskih interesa.



Rusija je ušla tenkovima u susednu, suverenu državu. Ako je to dobro onda je i svaka američka agresija na druge države ispravna i pravedna.

Onda Kosovo ima potpuno i svako pravo da bude samostalna država u sklopu Albanije i da jezero Gazivode bude njihovo.

Zamalo da napišem kako bi se mi osećali da upadne ruska vojska, Putin postavi neke svoje marionete na valst i da za tri godine budemo kao Belorusija pa shvatih da to ogroman broj Srba priželjkuje i tome se nada. Zato nam sva deca i pobegoše.


Čak i ovi najglasniji i njih će ista sudbina da zadesi. pedeset godina su nas tucali u mozak kako Zapad propada a kako će Rusija da pobedi da bi svi bogatiji o samoupravnom državnom trošku školovali decu po Ženevama i da bi sva deca ONO i DSZ profesora živela po Skandinavijama i Britanijama.



Ja, jedan niko i nista koji ovde retko gleda blog osim kad je oveca svetska kriza u pitanju narocito nuklearna, samo mogu da pohvalim Gedzu, ne sto se ja sa njim nesto vecinski slazem, vec sto je jedan od retkih koji putem logickog uma spaja uzrocno-posledicne veze i izvlaci validne zakljucke... Dok ovi rusofili samo levom rukom kucaju, desnom se maze dok gledaju Putinovu sliku, i generisu infantilizme na kvadrat, sve dok im zene (osim u slucaju nsarskog koja se spasla na vreme) ne podviknu da je dosta bilo onanisanja na suvo...

Eeee, čemu ta nadmenost.

Colin_bgd Colin_bgd 21:28 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

docsumann
Sad je sve samo pitanje vremena i krvi...


bači neki dejt, da se kladimo

Ili do svetskog prvenstva u fudbalu, ili do olimpijade...
bene_geserit bene_geserit 21:31 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ukrajina kao država nikad nije postojala do 1989. godine.
Rusija je za tu teritoriju vodila bezbrojne ratove sa Poljacima i Turcima-Tatarima.
Ako ti je država poklonjena tako što je teritorija oteta moćnom susedu koji je za nju kroz istoriju krvario, pogađaj šta je glupo da radiš.

Ako je nešto bilo karakteristika Zaporožanskih Kozaka je da su bili anti-poljski i anti-katolički orijentisani dok su Poljaci vekovima pokušavali da ih pokatoliče a Tatari ih lovili u robove sa juga.
I sad unijati iz Ljvova hoće da baštine istoriju Zaporožanskih Kozaka, neće da može što bi se reklo.

Nego nek mi neko objasni, kako je ovo što Zelenski radi u Ukrajinskom interesu ?
Valjda bi cilj bio da što manje ginu a on deli oružje populaciji i zove ih na gerilski rat protiv Rusa.
tess1 tess1 21:39 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ono sto je vazno, i sto je tacno, je da Putin nije naucio niti jednu jedinu lekciju iz istorije. Stavise, on upravo, napadom na Ukrajinu, ponavlja za sebe onu najgoru, a to je da svaki diktator pada sa vlasti kada u trenutku kad uziva najvecu vojnu, finansijsku, ekonomsku, pa i medijsku prodrsku u svojoj prciji (ma koliko velika ili mala ona bila), jedan jedini iracionalan potez stavlja u pokret lanac dogadjaja koji uvek, nepogresivo i bez ikakve mogucnosti za ispravku, dovodi do njegovog strmoglavog pada.

Sad, to nekad bude uz manje, nekad uz mnogo, mnogo vece ljudske zrtve, ali Putin je svoju "drzavnicku" karijeru zapecatio pre 3.5 dana kada je komandovao vojsci da predje Ukrajinsku granicu. Sad je sve samo pitanje vremena i krvi...

Ni dodati ni oduzeti. I ja cijeli dan razmišljam baš ovako šta se desilo.
tess1 tess1 21:40 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Nije uopste vazno da li je Putin paranoidni ludak i psihopata ili nije.

Jeste, sve je važno. Posebno korekcija lica.
gvozden1 gvozden1 22:19 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Samo neko ko ne zna sta je, u stvari, istorija,

A šta je, i stvari, istorija?
Ja mislio ono što se dešavalo u prošlosti.
Al to je samo istorija.

A kakva je to, u stvari, istorija?

Opasno te nervira Putin, pa ti se iz nemoći da išta učiniš pričinjava da će ti pomoći u stvari istorija.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:20 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ukrajina kao država nikad nije postojala do 1989. godine.
Rusija je za tu teritoriju vodila bezbrojne ratove sa Poljacima i Turcima-Tatarima.
Ako ti je država poklonjena tako što je teritorija oteta moćnom susedu koji je za nju kroz istoriju krvario, pogađaj šta je glupo da radiš.

Ako je nešto bilo karakteristika Zaporožanskih Kozaka je da su bili anti-poljski i anti-katolički orijentisani dok su Poljaci vekovima pokušavali da ih pokatoliče a Tatari ih lovili u robove sa juga.
I sad unijati iz Ljvova hoće da baštine istoriju Zaporožanskih Kozaka, neće da može što bi se reklo.


Da citiram Charliea: kako ti ovo sve znas?

Na stranu ovo tvoje znanje nego argumentacija ti je kao o Slovencima kojima su Srbi poklonili drzavu i sad oni tu nesto hoce da se cepaju. Srbi i Rusi ispadose imaju vece nasledje nego Persijanci, Grci i Rimljani zajedno.

alselone alselone 22:21 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

adujemo se što mafijaš bije piljara jer mu je tezga previše blizu mesta gde ćelavac diluje drogu

Samo kratko da se javim da je Gedža pobedio.

Kupite kablove pa polako, imamo pobednika.
Colin_bgd Colin_bgd 22:29 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ukrajina kao država nikad nije postojala do 1989. godine.

Datum je samo broj, i nista vise...

Kenyas ko foka, jebote. Mislis da si pametan, a ni Dune nisi razumeo iako bastinis sestrinstvo onako, bas mocno... jebote...

Ako ti je država poklonjena tako što je teritorija oteta moćnom susedu koji je za nju kroz istoriju krvario, pogađaj šta je glupo da radiš.

Znaci, ako neka kurvica hoce da otkaci svog pimpadziju, ima da nema. Dva samara u najboljem slucaju, a ako se buni, mozda i neki rez britvom po obrascicu, pa da vidi ko ce je onda hteti... Jel tako? Tako je. Rekao bloger bene_geserit...

Nego nek mi neko objasni, kako je ovo što Zelenski radi u Ukrajinskom interesu ?
Valjda bi cilj bio da što manje ginu a on deli oružje populaciji i zove ih na gerilski rat protiv Rusa.

Sta, predlazes Ukrajincima da im je cilj carstvo zemaljsko, a ne nebesko kao sto propovedas na domacem, srpskom, terenu, sklonivsi svoju guzicu u neprijateljsku, ali nicim izazvanu Uniju Americkih Drzava, sad ti znas sta je za Ukrajince bolje...

Do pre tri dana ukrajinci su bili narod. Od kad je prvi ruski vojnik presao granicu, postali su nacija. I to ce biti tako, sta god ti ovde baljezgao, momcino moja principijelna, pa makar na kraju cele ove balade ne ostane ukrajinaca ni za pod jednu postenu sljivu...
Colin_bgd Colin_bgd 22:35 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gvozden1
Samo neko ko ne zna sta je, u stvari, istorija,

A šta je, i stvari, istorija?
Ja mislio ono što se dešavalo u prošlosti.
Al to je samo istorija.

A kakva je to, u stvari, istorija?

Opasno te nervira Putin, pa ti se iz nemoći da išta učiniš pričinjava da će ti pomoći u stvari istorija.


Ja mogu sa tobom po plicaku da plivam neko vreme, da se ugrejemo, aklimatizujemo na vodu, itd... Ali ako ti nisi spreman ili sposoban da se otisnes u malo ozbiljnije, a to su po definiciji dublje, vode, onda ti ja tu prijatelju ne mogu pomoci. To moras sam da sredis. Moras sam da se odlucis da iskoracis vec jednom ispod majcinske suknje...
bene_geserit bene_geserit 22:35 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Pa kakvo Rusi imaju nasleđe pogledaš lepo granice Ruskog carstva pre nego su komunjare zajašile.
A Ukrajinci upravo uče da kad ti državu poklone a ne izboriš je sam mogu isto tako i da ti je uzmu.
bene_geserit bene_geserit 22:46 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

a ne nebesko kao sto propovedas na domacem, srpskom, terenu, sklonivsi svoju guzicu u neprijateljsku, ali nicim izazvanu Uniju Americkih Drzava, sad ti znas sta je za Ukrajince bolje

Sklonivši guzicu od čega ? U vreme kad sam ja emigrirao mi smo bili pod Đinđićem.
Za Srbiju sam odmah rekao da je najbolje da uvedemo i mi sankcije Rusiji da ne izazivamo neželjenu pažnju. Tako da ne znam o kakvom to "carstvu nebeskom" kenjaš i šta bi to trebalo da znači.

A za Ukrajince je bolje da što manje ginu. A sad ti i ostali što bi voleli da krvi bude što više, to je do vas. Da će da to ostane ruska interesna zona to je jasno. Da li će da im ostane država u sadašnjem obliku (bez Krima naravno), sa svakim danom kojim se rat produžuje sve su manje šanse.
Colin_bgd Colin_bgd 22:51 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

A za Ukrajince je bolje da što manje ginu.

Za Ukrajince je najbolje ono sto sami odluce za sebe.
Sklonivši guzicu od čega ?

Ocigledno je da si hteo da sklonis guzicu od samog sebe, ali isto tako ocigledno ne ide to bas tako lako...
gvozden1 gvozden1 22:52 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

otisnes u malo ozbiljnije, a to su po definiciji dublje, vode,

Ono, ne mogu mu ništa, al će mu doakati, u stvari, istorija?
Baš na to liči.

Ili, hajd, daj te dublje vode, daj tu, u stvari, istoriju, možda si i u pravu.

Vidim pokušao si nešto sa narod/nacija, to ti baš i ne ide, njihov predsednik, ne ovaj, neki iz prave ne te tvoje, u stvari, istorije, piše suprotno od toga.
A ni oni što su ih Ukrajinci godinama bombradovali i mučili, ne verujem da će sad postati Ukrajinci.
Ne verujem ni oni što su im ratnici za carstvo nebesko vodu zavrnuli.


Al hajd da vidim.
bene_geserit bene_geserit 22:57 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ocigledno je da si hteo da sklonis guzicu od samog sebe

Zar ti nisu glupi ovi ad hominem napadi ?
Tako diskutuju samo majmuni.

Ako ti se ne sviđa moj stav o ratu u Ukrajini izvoli izloži svoj.
milisav68 milisav68 22:59 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gedza.73

Onda Kosovo ima potpuno i svako pravo da bude samostalna država u sklopu Albanije i da jezero Gazivode bude njihovo.

Pa Gazivode i jesu njihove :)

nsarski nsarski 23:00 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

osim u slucaju nsarskog koja se spasla na vreme


Suck on this, lover boy.


vrabac_onaj vrabac_onaj 23:03 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

bene_geserit

Za Srbiju sam odmah rekao da je najbolje da uvedemo i mi sankcije Rusiji da ne izazivamo neželjenu pažnju.


Za sada je dobro i ovako ali je jasno da je sada prošlo vreme sedenja na dve stolice.

Rusi će u ovom konfliktu morati da "skraćuju linije fronta" ili kako neki ovde kažu, "pustiće nas niz vodu", nismo im baš previše bitni a i položaj nam je previše isturen. Imaće mnogo bitnije probleme.

Toga svi treba da budu svesni, a to na čijoj je strani tzv. "istorijska pravda" je nebitno.
gvozden1 gvozden1 23:12 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


Rusi će u ovom konfliktu morati da "skraćuju linije fronta" ili kako neki ovde kažu, "pustiće nas niz vodu", nismo im baš previše bitni a i položaj nam je previše isturen. Imaće mnogo bitnije probleme.

Rano je još za to.
Naravno, to je jedna od mogućih opcija.

Jedna od opcija je i svet bez ujedinjenih nacija, u toj varijanti bi nam ruska naklonost stvarno bila beskorisna, sve i da je imamo, ali mali su izgledi da baš do toga dođe.

Ako bi neko bio vidovit pa znao da sledi neki takav lom, onda bi imali smisla gurnuti savest u stranu, i priključiti se horu.

Ali zamisli sve ovo prođe bez tih velikih lomova, a ispostavi se da nam je bilo dovoljno nekoliko dana krize da promenimo stranu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:17 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ali zamisli sve ovo prođe bez tih velikih lomova, a ispostavi se da nam je bilo dovoljno nekoliko dana krize da promenimo stranu.


Pa nisam ni mislio sutra :)

Naravno da treba malo saćekati da se vidi razvoj situacije.

Ovo je nešto što meni izgleda kao najizglednije, mislim da idu baš zajebana vremena.
Daleko od toga da sam apsolutno uveren da će biti baš tako.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:21 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Pa kakvo Rusi imaju nasleđe pogledaš lepo granice Ruskog carstva pre nego su komunjare zajašile.
A Ukrajinci upravo uče da kad ti državu poklone a ne izboriš je sam mogu isto tako i da ti je uzmu


Ma ja ba, Primitivni kozojebacki i smezurani isprdak Kozak Ukrajinski. Opasne mudrolije i vispreni istorijski uvidi.
gvozden1 gvozden1 23:22 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

mislim da idu baš zajebana vremena.

A i ovo na terenu tamo, i tu se nešto čudno dešava.
Stoje Rusi, nema napredovanja, došli do ispred gradova i ne napreduje se baš.

Da li je odbrana stvarno jaka, nije mi logično, da li nešto kalkulišu, frka im da uđu u ulične borbe, ili im frka da rokaju baš gradove artiljerijom?

Ja sam mislio da će to brže ići.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:28 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

frka im da uđu u ulične borbe, ili im frka da rokaju baš gradove artiljerijom?


Mislim da je ovo u pitanju, klopka Vukovara ili Sarajeva, znaš koliko je nas to koštalo.

Pri tome, nije čak ni bitan toliko međunarodni imidž, oni se trude koliko god mogu da ne pokidaju baš sve mostove sa tim narodom tamo.
Zamisli srpsku vojsku u opsadi npr. Mojkovca i sve će ti biti jasno.
maksa83 maksa83 23:32 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Da li je odbrana stvarno jaka, nije mi logično, da li nešto kalkulišu, frka im da uđu u ulične borbe, ili im frka da rokaju baš gradove artiljerijom?

Ukrajina ima 250K vojnika, što nije baš sića + su obe vojske sastavljene od regruta i to je onda prilično kilav pos'o.
maksa83 maksa83 23:33 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Mislim da je ovo u pitanju, klopka Vukovara ili Sarajeva, znaš koliko je nas to koštalo.

Znaju i oni koliko ih je koštao Grozni + ne mogu tek tako da ispečatiraju to mesto, onda nisi osvojio grad nego stovarište građevinskog materijala + stanovništvo koje će STVARNO da te kolje na straži svakom prilikom.
gvozden1 gvozden1 23:34 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


Pri tome, nije čak ni bitan toliko međunarodni imidž, oni se trude koliko god mogu da ne pokidaju baš sve mostove sa tim narodom tamo.
Zamisli srpsku vojsku u opsadi npr. Mojkovca i sve će ti biti jasno.

Navijam da je to.
A ako jeste to bi potvrdilo utisak da je, kako god to zvučalo, više ljudskosti na ruskoj nego na ukrajinskoj strani.

(sad će drvlje i kamenje :)

Naravno ljudskosti u meri koliko je u ratu moguće.
gvozden1 gvozden1 23:39 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ukrajina ima 250K vojnika, što nije baš sića

Ma... sića.

Okrene Putin Razmana da povede dvesta iljada svojih, rešena stvar :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:41 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

maksa83
Mislim da je ovo u pitanju, klopka Vukovara ili Sarajeva, znaš koliko je nas to koštalo.

Znaju i oni koliko ih je koštao Grozni + ne mogu tek tako da ispečatiraju to mesto, onda nisi osvojio grad nego stovarište građevinskog materijala + stanovništvo koje će STVARNO da te kolje na straži svakom prilikom.


Pa da, lako je to u Faludži ili Groznom, ovde treba svoje da rokaš
maksa83 maksa83 23:43 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Okrene Putin Razmana da povede dvesta iljada svojih, rešena stvar :)

Ne prizivaj, pošto ćeš onda morati ovde da objašnjavaš i kako su Čečeni fini civilizovani humani koljači a ne k'o ovi zli Ukrajinci koji su ih namerno izazvali pošto jedu leba i svinjsku mas' da ih nerviraju.
gvozden1 gvozden1 23:48 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ne prizivaj

Izgleda da ga ne vredi ni prizivati, utiš'o se mali kad se uozbiljilo:)

Ma zezam se, samo ne sad ova tvoja cifra, koja zaista nije sića, poseti kako se on razbacivao stotinama hiljada spremnih da krenu, evo sad.

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:49 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

docsumann


ne tražim ja ništa.
a i ne bih rekao da je problrm u ruskom narodu, već u vladavini jednog semidiktatora.

Vidiš, ja ne mislim tako.
Nije problem ni u ruskom narodu ni u vladavini jednog semidiktatora već u pohlepi krupnog kapitala i u potrebi jedinog pravog svjetskog siledžije da nstavi teror i pljačku širom svijeta. Ruski narod i semidiktator su stali na biljeg tom siledžiji a to je neoprostivo. I u očima siledžije kao i u očima njegovih vazala i podguznih muva. Kako će se završiti? Ne znam.
Ali znam da papagaji ponavljaju istu priču. Nismo protiv naroda kojeg volimo i kojem želimo donijeti slobodu, pravdu, demokrtaiju. Mi samo hoćemo da oslobodimo narod od ludaka, tiranina, diktatora. Narodi Iraka, Sirije, Libije svjedoče o svemu tome.

drugo, meni je krivo što Rusija svojim činjenjima na međunarodnom planu sve više sliči USA.
što je direktan odgovor na prvu rečenicu iz tvog komentara.

Ja, ti ili neko drugi, možemo drhtati pred siledžijom, predati mu u strahu ono što traži od nas, okrenuti mu drugi obraz kad ošamari jedan. I male države pred velikim i silnim, ali država veličine, istorije, mogućnosti kao što je Rusija ne može okrenuti drugi obraz. Ako to uradi više je neće biti. Da su Sovjeti, čiji je Rusija bila osnovni dio, a danas naslednica, postupila tako pred Hitlerom oni koji bi danas bili živi pričali bi Njemački. Tražiš od Rusije, kad već pokazuje noge ispod mini suknje, da ih i raširi.
grancice Rusije su već načičkane oružjem (s kontrastrane), ne vidim šta bi se suštinski promjenilo sa skraćenjem doleta raketa do Moskve na 4 minuta.

Vidim da su ti Als i Vrabac pokušali objasniti ovo sa minutama. Ako oni nisu uspjeli neću ni ja.
Mene zanima da li ti zaista misliš, što izgleda iz tvojih tvrdnji, da se Putinu onako ćefnulo da malo žandara po komšiluku a danas mu palo na pamet da ima neku nuklearku koju bi mogao iskoristiti za vatromet. Da li zaista misliš da neki ljudi od struke nisu došli i rekli: "Šefe, čuli smo i vidjeli to i to, ovi rade ovo a oni ono. Sigurni smo da će oni uraditi ovo i ovo, a mi predlažemo da uradimo ovako, ovako ili ovako.
Putin, to mu u opisu radnog mjesta, odabrao jedno od predloženih riješenja i dao znak za početak izvođenja radova.
zbog pišljivih 10-tak minuta bonus naslađivanja nad Moskvom u plamenu, zgaziše Ukrajinu

Ti misliš da su tih desetak minuta pišljivi ali neki misle da nisu i dali su mnogo para da se primaknu na tih 10-ak minuta a drugi su spremni proliti dosta krvi da te minute razvuku.
Potraži govore Putina u Minhenu 2007. i UN 2015. pa reci šta nije taj semidiktator, kako ti reče, rekao kako treba. Kako su hijene reagovale na njegova upozorenja, dobru volju i molbe, moglo bi se reći? Ne znam kakve su geste imali ali znam da su nastavili svoj plan bez obzira na upozorenja i moguće posledice.
Danas živimo te posledice, još ne znamo kakve će biti do kraja ali su nam puna usta pljuvačke za onog ko je uradio sve što je mogao da do ovog ne dođe.


maksa83 maksa83 23:55 27.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Izgleda da ga ne vredi ni prizivati, utiš'o se mali kad se uozbiljilo:)

Kadirov je pišijada.

Postrojio trupe obučen u uniformu i Prada "cokule" od 2 soma dolara i viče alahuakbar a oni odgovaraju alahuakbar!

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:00 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gvozden1

Izgleda da ga ne vredi ni prizivati, utiš'o se mali kad se uozbiljilo:)


Bogami javljaju da mu je odobreno 10 000 sa opcijom još 5 000. ako bude trebalo. Tih 10 000 su već na putu. I traže da idu na Azovce.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:05 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

samo ne sad ova tvoja cifra, koja zaista nije sića,


ma ta cifra je na papiru, niti Rusi šalju regrute u bilo koje ozbiljne operacije.
gvozden1 gvozden1 00:05 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

kamilo_emericki
gvozden1

Izgleda da ga ne vredi ni prizivati, utiš'o se mali kad se uozbiljilo:)


Bogami javljaju da mu je odobreno 10 000 sa opcijom još 5 000. ako bude trebalo. Tih 10 000 su već na putu. I traže da idu na Azovce.

Videćemo, psihološki efekti su bitan faktor u ratu.
bene_geserit bene_geserit 00:08 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

nije čak ni bitan toliko međunarodni imidž, oni se trude koliko god mogu da ne pokidaju baš sve mostove sa tim narodom tamo

Videće se dal će da budu tako obzirni i po Galiciji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:09 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gvozden1
kamilo_emericki
gvozden1

Izgleda da ga ne vredi ni prizivati, utiš'o se mali kad se uozbiljilo:)


Bogami javljaju da mu je odobreno 10 000 sa opcijom još 5 000. ako bude trebalo. Tih 10 000 su već na putu. I traže da idu na Azovce.

Videćemo, psihološki efekti su bitan faktor u ratu.


Ja da se pitam, odvezao bih Čečene i pustio na Azovce. Sa velikim guštom.
Samo je problem kad ih odvežeš da ih ponovo navataš dok ne naprave neko sranje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:11 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

bene_geserit

Videće se dal će da budu tako obzirni i po Galiciji.


Mislim da tamo neće ni da idu, koj će kurac tamo?

Bilo bi najbolje da puste Poljake na njih, da se malo "objasne" oko nekih stvari.
niccolo niccolo 00:12 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

maksa83
Izgleda da ga ne vredi ni prizivati, utiš'o se mali kad se uozbiljilo:)

Kadirov je pišijada.

Postrojio trupe obučen u uniformu i Prada "cokule" od 2 soma dolara i viče alahuakbar a oni odgovaraju alahuakbar!


Eto vidiš…a neki kritikuju Italiju što je tražila da se luksuzna roba izuzme iz paketa sankcija, kao bitnija prodaja Gučija nego poruka Putinu - a u stvari ljudi dobro poznaju tržište.
maksa83 maksa83 00:13 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

ma ta cifra je na papiru, niti Rusi šalju regrute u bilo koje ozbiljne operacije.

Odnos je otpr. 1:5 u svemu (ljudi, tehnika) osim u budžetima koji je 1:10. Svakako najblaže rečeno neizbalansiran odnos snaga ali neće biti baš ni одной левой što bi rekao agresor.

Neprijatno je biti okupator, ali Rusi su bar tu stvar vežbali pedes godina u 5-6 zemalja.


vrabac_onaj vrabac_onaj 00:16 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

ali Rusi su bar tu stvar vežbali pedes godina u 5-6 zemalja.


naravno, zato su i imperija
gvozden1 gvozden1 00:17 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Sa velikim guštom.
Samo je problem kad ih odvežeš da ih ponovo navataš dok ne naprave neko sranje.

Slušaju oni ovoga sa prada cokulama, njega samo drži uza se, i pusta slobodno :)

Nego, kad pomenuste,
Ovo sad pročitah i nekako mi zvuči uverljivo

Prema tvrdnjama ruskog Ministarstva odbrane, ukrajinska vojska primenjuje torturu nad njima, navodi RIA.

"Znamo kako se ukrajinski nacisti odnose prema malobrojnim zarobljenim ruskim vojnicima. I vidimo da ih muče kao nemački nacisti i njihovi poslušnici-policajci u Velikom otadžbinskom ratu. Sva lica, glasovi, brojevi telefona i koordinate, IP adrese, kao i prepiska svih ukrajinskih nacista umešanih u ismevanje naših drugova su snimljeni i identifikovani. To važi i za lidere kijevskog režima i njihove izvršioce, koji direktno pozivaju na uznemiravanje ruskih vojnika kršeći konvenciju o postupanju sa ratnim zarobljenicima. Svi ćete biti pronađeni i neminovno ćete snositi tešku odgovornost
maksa83 maksa83 00:24 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ovo sad pročitah i nekako mi zvuči uverljivo

Ako je saopštenje izdalo neko Ministarstvo odbrane u sred rata (*) onda je 1000% tačno, pogotovo rusko, jer zašto bi oni lagali.

(*) Večeras bio Utisak nedelje i u njemu gostovala urednica ovdašnjeg Sputnjika koja nije ni u jednom trenutku htela da prihvati da je to "rat" nego je zvala to "uvođenje mira". Takođe kaže da ona ne veruje u EU i da je tamo dobro na šta je Milan St. Protić prekinuo sa "ali vaša ćerka živi u Parizu" na šta se ova malo zbunila i kaže "da, živi, ali NE NAMERNO". Valjda je drže tamo kao taoca, bi mi žao žene u trenutku, kakva je to muka...
mirelarado mirelarado 00:28 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

maksa83
Ovo sad pročitah i nekako mi zvuči uverljivo

Ako je saopštenje izdalo neko Ministarstvo odbrane u sred rata (*) onda je 1000% tačno, pogotovo rusko, jer zašto bi oni lagali.

(*) Večeras bio Utisak nedelje i u njemu gostovala urednica ovdašnjeg Sputnjika koja nije ni u jednom trenutku htela da prihvati da je to "rat" nego je zvala to "uvođenje mira". Takođe kaže da ona ne veruje u EU i da je tamo dobro na šta je Milan St. Protić prekinuo sa "ali vaša ćerka živi u Parizu" na šta se ova malo zbunila i kaže "da, živi, ali NE NAMERNO". Valjda je drže tamo kao taoca, bi mi žao žene u trenutku, kakva je to muka...


A ja sam došla do zaključka da je naš Gedža u stvari St. Protić.
gvozden1 gvozden1 00:32 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


Ako je saopštenje izdalo neko Ministarstvo odbrane u sred rata (*) onda je 1000% tačno, pogotovo rusko, jer zašto bi oni lagali.

A znači li da je sigurno laž?
Pokušavam ja da budem oprezan, ne tvrdim ništa, ali pošto se pomenuše azovci, a pročitah vest....

Jesi li siguran u ukrajinsku plemenitost toliko da ovo možeš mirne savesti da ignorišeš?

jednom trenutku htela da prihvati da je to "rat" nego je zvala to "uvođenje mira"

Pa dobro, Rusija to zvanično ne zove rat nego intervencija, kako li.
Logično je da Sputnjik to poštuje.


gvozden1 gvozden1 00:35 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


A ja sam došla do zaključka da je naš Gedža u stvari St. Protić.

Meni je to, a gde ti deca žive, uvek ružno.

Kakav je to argument, šta dokazuje?
maksa83 maksa83 00:37 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Pokušavam ja da budem oprezan, ne tvrdim ništa, ali pošto se pomenuše azovci, a pročitah vest....

Pokušavaš da budeš oprezan tako što kopipejstuješ saopštenje ruskog ministarstva odbrane i kažeš da tebi to zvuči uverljivo.

Dobro. (c)

Pa dobro, Rusija to zvanično ne zove rat nego intervencija, kako li.
Logično je da Sputnjik to poštuje.

Ja sam mislio da oni na čijoj je strani Pravda (ne časopis nego koncept) ne moraju da izmišljaju takve eufemizme, ali mi je drago kad vidim uredincu Sputnjika da je zbog toga zajebavaju na televizor.
maksa83 maksa83 00:40 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Kakav je to argument, šta dokazuje?

Dokazuje u najmanju ruku da nesretna žena nije uspela da izbavi dete iz EU ropstva zlopatna.

Ona ZNA da je u EU bezveze i mora da živi sa tim da joj je dete tamo.

Tra-ge-di-ja.
mirelarado mirelarado 00:42 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gvozden1

A ja sam došla do zaključka da je naš Gedža u stvari St. Protić.

Meni je to, a gde ti deca žive, uvek ružno.

Kakav je to argument, šta dokazuje?


Ne, naravno, zbog toga o deci, nego im je opšta antiruska = antikomunjarska argumentacija identična.
gvozden1 gvozden1 00:50 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


Pokušavaš da budeš oprezan tako što kopipejstuješ saopštenje ruskog ministarstva odbrane i kažeš da tebi to zvuči uverljivo.

Pa da.
Zato sam i rekao da mi zvuči uverljivo, a ne da jeste tako.
Ti ne reče jesi li siguran da nije.

Ja sam mislio da oni na čijoj je strani Pravda (ne časopis nego koncept) ne moraju da izmišljaju takve eufemizme


To se uvek radi, svi ratovi sveta su i ratovi propagandom.
E ako je Rusija dovoljno dobra samo u slučaju da nije kao svi ostali, onda nije dovoljno dobra.
gvozden1 gvozden1 00:55 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


Ona ZNA da je u EU bezveze i mora da živi sa tim da joj je dete tamo.

Ajd kad smo već tako blizu prišli.
Moje dete je u Americi, oduzima li mi ta činjenica pravo da o američkoj politici imam negativno mišljenje?

Ne, činjenica da je ona tamo, ama baš ništa ne govori o američkoj politici.
milisav68 milisav68 01:46 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gvozden1

Ona ZNA da je u EU bezveze i mora da živi sa tim da joj je dete tamo.

Ajd kad smo već tako blizu prišli.
Moje dete je u Americi, oduzima li mi ta činjenica pravo da o američkoj politici imam negativno mišljenje?

Ne, činjenica da je ona tamo, ama baš ništa ne govori o američkoj politici.

Naravno, valjda deca mogu samostalno da odluče gde će da žive.

Nego, sad sam video na reditu, neki lik kaže da je posle rekla da je ćerka živela u Rusiji, i da sada predstavlja neku rusku firmu u Parizu.
bene_geserit bene_geserit 02:29 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Rusija to zvanično ne zove rat nego intervencija

Milosrdni anđeo ?
docsumann docsumann 06:32 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

kamilo_emericki


ne bih ulazio u analize geopoltičkog momenta Rusije danas, šta je tu prst sudbine a šta ruskih ruku dijelo. nemam inspiraciju, nit volje, a nit nekog specijalnog znanja.
ono na što se jedino osvrćem to je da nema opravdanja za napad na zemlju koja ti nije neprijateljska.
to s minutim pride leta rakete, da l je Rusija time praktično pobjeđena, smrtno ranjena, sve su to vojna teoretisanja, hipoteze nas laika. tog rata nije bilo na vidiku i ko zna da li bi ga ikad bilo. a kad bi ga bilo tek tad šta bi bilo, kad bi bilo...
o tome može da se načuka još jedan blog sa 1500 komentara.
al, ovo što je Rusija uradila je stvarno i sada. napali su suverenu zemlju mimo svih međunarodnih normi i konvencija.
pretjerana primjena preventivne sile...
bene_geserit bene_geserit 06:36 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

ovo što je Rusija uradila je stvarno i sada. napali su suverenu zemlju mimo svih međunarodnih normi i konvencija.

Jesu, definitivno.
Nego koliko je suverenih zemalja napao NATO ?
Te "međunarodne norme i konvencije" slabo utiču na velike sile da ne ostvaruju svoje geostrateške i druge interese okolo.
alselone alselone 06:59 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Nego koliko je suverenih zemalja napao NATO ?

Mnogo.

Ja razumem - neko je ćutao 20 godina i sada mora da progovori sve protiv rata, toliko mu se sakupilo na duši.
docsumann docsumann 07:01 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Nego koliko je suverenih zemalja napao NATO ?


napisao sam u nekom od komentara da mi je Rusija ovom reakcijom potpuno zaličila na NATO. to mi je ponajviše zasmetalo.
i tu je sažet moj stav i prema jednim i prema drugima.
alselone alselone 07:03 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

. to mi je ponajviše zasmetalo.

Da, i meni, a nemaju toliko propagandnu mašineriju tako da praktično gube kulturološki rat.

I treba ih kritikovati.

Ovde postoje dve paralelene priče:

- Da li Rusija pravi sranje? Da. I treba ih kritikovati.
- Da li antiratno liberalno licemerje preljeva iz septičke jame kao kod Save iz Kikinde? Da. I treba ga kritikovati.
docsumann docsumann 07:14 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

- Da li Rusija pravi sranje? Da. I treba ih kritikovati.
- Da li antiratno liberalno licemerje preljeva iz septičke jame kao kod Save iz Kikinde? Da. I treba ga kritikovati.


šteta što ne otvaraš YT-ubove pa da baciš pogled na video koji sam kačio.

možda pješke da ga potražiš

Russel Brand - This Changes Everything

alselone alselone 07:27 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

šteta što ne otvaraš YT-ubove pa da baciš pogled na video koji sam kačio.

Zato što tebi sve verujem. Ti si toliko iskreno antiratnih stavova da imaš pravo da komentarišeš i kada se posvađam sa ženom.

A generalno bih uveo cancel culture - pošto je to sada moderno - ćutao si dvajes godina, ćuti i sada, jer se prosrah od tolike brige za Ukrajince koji su do juče bili slovenski cigani relativno civilizovani (oh, to su i danas).
docsumann docsumann 08:07 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


Zato što tebi sve verujem


mislim da bi ti se lik dopao. skroz je bez dlake na jeziku i na mozgu. to što kažeš - iskren.
imao on i odličnih par diskusija sa J.Pitersonom. Rasel je malo više lijevo, al su obojica borci za slobodu javne riječi.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:20 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

docsumann
kamilo_emericki


ne bih ulazio u analize geopoltičkog momenta Rusije danas, šta je tu prst sudbine a šta ruskih ruku dijelo. nemam inspiraciju, nit volje, a nit nekog specijalnog znanja.
ono na što se jedino osvrćem to je da nema opravdanja za napad na zemlju koja ti nije neprijateljska.

Oh! Čovjek koji je na blogu ispisao stranice rasprava o piti i nepiti, o raznim temama nema inspiracije, volje pa ni znanja da analizira, makar površno uzroke nekog događaja.
Zato ima dovoljno inspiracije, volje, znanja, da osudi jednu stranu i to sasvim slučajno stranu koja je stala na biljeg NATO-u.
ono na što se jedino osvrćem to je da nema opravdanja za napad na zemlju koja ti nije neprijateljska.

Zemlja koja ustupa svoj prostor drugima za pripremu i napad na drugu zemlju je saradnik neprijatelja, njegov pomagač i nikako neutralna ili prijateljska zemlja kao što neki hoće da predstave.
to s minutim pride leta rakete, da l je Rusija time praktično pobjeđena, smrtno ranjena, sve su to vojna teoretisanja, hipoteze nas laika. tog rata nije bilo na vidiku i ko zna da li bi ga ikad bilo. a kad bi ga bilo tek tad šta bi bilo, kad bi bilo...

Ti i dalje tvrdiš da stručnjaci za raketno ratovanje sa obe strane nisu ništa analizirali a jedni političari donijeli odluku da slupaju milijarde u priliku da se primaknu što bliže određenom mjestu dok su drugi donijeli odluku da proliju krv da seovi prvi ne primaknu.
Imaš pravo, tvrdi, ali ja ne mislim da si u pravu.
Što se mene tiče, neće biti puno komentara ja nemam potrebu da se raspravljam do besvjesti. Iznesem moje stavove i razloge za iste, čujem tvoje stavove i razloge, probam razjasniti neke nejasnoće i dopuniti objašnjenja. Ako ide ide, ako ne ide šta se može. Ja jedino ne volim kad mi se prodaju jaja pod bubrege i mi objašnjavaju da treba slušati šta pop priča a ne gledati šta pop radi.
ovo što je Rusija uradila je stvarno i sada. napali su suverenu zemlju mimo svih međunarodnih normi i konvencija.
pretjerana primjena preventivne sile...

Nudelnd nezavisna zemlja!
Isukrste. Ti izgleda vjeruješ u Deda Mraza jer odbijam da vjerujem da me smatraš imbecilom.
Tebi ne znači ništa činjenica da je u toku majdanskih mitingovanja, da sad ne ulazimo u raspravu ko i kako mitingovao, MVP Francuske, NJemačke dogovore sa predstavnicima protestanata i vlade Ukrajine jednu stvar i da sa tim dogovorom i papirom na kojem je to napisano i potpisano Viktorija Jebeš Evropu Nuland, funkcionerka vlade nobelovca za mir Obame obriše guzicu uz povik: Jebeš evropu! (Evropa namjerno malim slovom) Gospođa Jebeš Evropu izdiktira ko će i kako činiti Vladu Ukrajine a evropa onda vrišti na Ruse što su objavili taj "presretnuti" snimak razgovora. I danas ta ista evropa pokorno sebi puca u trbuh, ne u nogu, i podbacuje svoj novčanik pod američke interese.
Vidi Dokse, nisi se ni osvrnuo na moj predlog da poslušaš ruske molbe i predloge a meni se čini da je njima više preko glave zamajavanja s beskorisnim i beskonačnim razgovorima dok im se sagovornici smiju i plaze iza leđa.
Treba li ti bolji primjer od odnosa Amerike i vazala joj prema pregovorima Srbije i Kosova. Srbija mora ispuniti svoje obaveze a Kosovo ne. Repobliku Srpsku optužuju za kršenje Ustava ali ne mogu reći ni jedan član Ustava koji je prekršen. Oni ga krše ali krive Dodika za to. To mogu raditi sa Srbijom i Republikom Srpskom a da li će moći nastaviti to raditi sa Rusijom. Pred nama je da vidimo.


maksa83 maksa83 08:33 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

bene_geserit
Rusija to zvanično ne zove rat nego intervencija

Milosrdni anđeo ?

Zanimljivo što si potegao baš to pošto je i Milosrdni Anđeo produkt propagande, ali naše, naime nikad taj codename nije postojao za ovo ovde.

docsumann docsumann 08:34 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Oh! Čovjek koji je na blogu ispisao stranice rasprava o piti i nepiti, o raznim temama nema inspiracije, volje pa ni znanja da analizira, makar površno uzroke nekog događaja.
Zato ima dovoljno inspiracije, volje, znanja, da osudi jednu stranu i to sasvim slučajno stranu koja je stala na biljeg NATO-u.


naravno da sam biram koje su mi teme interesantne za učestvovati a koje preskačem.
nisam mirodžija u svakoj blogovskoj čorbi.

Ti izgleda vjeruješ u Deda Mraza jer odbijam da vjerujem da me smatraš imbecilom.


ja mislim da ti nepotrebno emotivno ulaziš u ovu polemiku.
ništa ti novo meni nisi rekao o NATO igrama s Rusijom, što već nisam znao. il misliš da sam toliko neznaven došao na blogu da vršin neku propagandu.
iste informacije koji si procesuirao ti, procesuirao sam i ja.
ti vidiš stvari tako kako ih vidiš, ja vidim ovako. nije rrvi put da se ne slažemo, te ne vidim čemu drama.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:44 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

naravno da sam biram koje su mi teme interesantne za učestvovati a koje preskačem.
nisam mirodžija u svakoj blogovskoj čorbi.


Ovaj princip je pojedinim blogokolegama iz nekog razloga tesko shvatljiv.
gvozden1 gvozden1 08:48 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


napisao sam u nekom od komentara da mi je Rusija ovom reakcijom potpuno zaličila na NATO. to mi je ponajviše zasmetalo.

Uh, da bi ovo pilo vodu, moralo bi da postoji mnogo komentara o kojima se Amerika osuđuje.
Tek to bi dalo pravo da se kaže, e dođavola, evo i ovi, koji su do sad bili dobri, počeše da liče na njih.

Ali nema tih komentara, nema osuda Amerike, niti pohvala Rusije što ne liči na njih.

Ali ima toga u komentarima "rusofila" na blogu koji su prvog dana baš to rekli, da nisu srećni što je i Rusija to uradila.
docsumann docsumann 08:51 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

čini mi se da su ljudi koji vide Putina kao branu američkoj dominaciji svjetom spremni da mu progledaju kroz prste, i kroz noge, i ispod pazuha, za mnoga sagrešenija na unutrašnoj političkoj sceni. i manjak demokratije, i proganjanje političkih protivnika, uzurpaciju vlasti i političke moći, korupciju, oligarhiju.
to me prilično podsjeća na odnos drugosrbijanskih političara, aktivista i intelektualaca prema Milu Đukanoviću.
i njemu se sve gledalo kroz prste, i korupcija, nepotizan, zlouptrebe države po svim nivoima, šverc, kriminal, ma sve, dok god je on protiv srpskih nacionalista, crkve, makar to prelazilo i u otvoreni šovinizam.

docsumann docsumann 08:52 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ali nema tih komentara, nema osuda Amerike, niti pohvala Rusije što ne liči na njih.


mogu samo da ponovim...

Colin_bgd Colin_bgd 08:55 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Zar ti nisu glupi ovi ad hominem napadi ?

Jesu.

Tako diskutuju samo majmuni.

Tako se diskutuje samo sa... ali dobro...


Ako ti se ne sviđa moj stav o ratu u Ukrajini izvoli izloži svoj.

Ti nisi izlozio nikakav stav o ratu u Ukrajini, osim sto si ambiciozno nabacao par kvazi istorijskih tvrdnji u ubedjenju da ce to nekoga da impresionira, i onda rekao da je najbolje da ukrajinci cute i trpe da ih ruska cizma gazi, verovatno kao sto bi i George Floydu bilo bolje da je samo cutao, a ne tako preglasno pokusavao da dodje do vazduha...

Otisao si u drzavu koja nije postojala do 1776. godine, i doprinosis, kroz obavezne poreske naknade, direktnom naoruzavanju "lazne drzave Kosovo", a evo sada i "ukrajinske gerile". Posto novac govori vise od reci, mozda bi prvo sebi samom trebao da objasnis sopstveno misljenje o "ratu" u Ukrajini, pa onda da se javis ovde da kazes nesto makar polu-smisleno... Ili da se preselis u Moskvu da usaglasis money and mouth situation, evo od jutros bi dobio solidno vise rubalja za svoje tesko stecene dolarcice...
docsumann docsumann 08:57 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ali ima toga u komentarima "rusofila" na blogu koji su prvog dana baš to rekli, da nisu srećni što je i Rusija to uradila.


najpošptenije bi bilo postaviti se prema situaciji onako kako to , većinski, uradi narod Ukrajine.
il su možda oni zavedeni i instrumentalizovani od strane stranih slubi i domaćih nacista, pa ne vide stvari jasno, kao mi, ovako iz daljine, prelomljeno kroz medijska sočiva?


gvozden1 gvozden1 08:58 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

pazuha, za mnoga sagrešenija na unutrašnoj političkoj sceni

Ne ide ovo Doks sa ekstremnim zalaganjem za "druga država, prava, suverenitet" i svemu na čemu baš insistiraš.

Njihova unutrašnja scena je njihova stvar, ako im ne valja neka menjaju.

Odnos prema drugima, Ukrajine prema Rusiji npr, treba da bude tema.
gvozden1 gvozden1 09:00 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


najpošptenije bi bilo postaviti se prema situaciji onako kako to , većinski, uradi narod Ukrajine

A što ne onako kako uradi većinski narod Rusije?

Ne, treba svojom glavom misliti.
I srpskim interesima.
maksa83 maksa83 09:01 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ali ima toga u komentarima "rusofila" na blogu koji su prvog dana baš to rekli, da nisu srećni što je i Rusija to uradila.

A onda iza ono čuveno ALI.

Nisam srećan što su to uradili ALI morali su, a i trebalo je to da urade ranije.

Plus su mnogo humaniji u tom ratu od Ukrajinaca, a vidi im predsednika na šta liči.

Plus njihova zvanična propaganda nije propaganda nego "zvuči uverljivo".

I sve tako izbalansirano i objektivno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:02 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Ali ima toga u komentarima "rusofila" na blogu koji su prvog dana baš to rekli, da nisu srećni što je i Rusija to uradila.


Uz dotatak: ali je morala (zbog pa idu Putinovi razlozi), dok Amerikanci nikad ne moraju nego su siledzije onako. Pri cemu se ono prvo - nisam srecan - usput pomene a drvi se na pet blogova o onom drugom - zasto je morala.

Ali nije ni u tome stvar nego u tome da oni drugi nisu principijelni jer eto nista ne rekose protiv Amerike dok smo mi principijelni i objektivni jer... jer... pa eto zato.

Naravno da je jasno da tu nikakvih principa nema nego se govori iz situacije porazenog. Da je Milosevic bio spretniji od Tudjmana u trazenju saveznika '91e onda bi srpski patriota pisao slavopeve istorijskom americkom savezniku dok bi trenutno ovde prosuti jed objektivnih i principijelnih stavova o Rusiji, Americi i ostalim univerzalnim principima svoje mesto nasao na nekom .hr domenu.
gedza.73 gedza.73 09:03 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gvozden1
Moje dete je u Americi, oduzima li mi ta činjenica pravo da o američkoj politici imam negativno mišljenje?

Naravno da ne. Niko ne bi trebao da ti zabrani pravo mišljenje. Ni Amerikanci ni Rusi. Valjda smo se oko toga saglasili kad su izbacili Đokovića.

Ali ako neko priča o skoro pa divnom životu u oporavljenoj pod Putinom Rusiji (a već smo imali takvu propagandu kod nas pa smo videli šta nam je donela) i teškom životu radnika na Zapadu koga muči i tlači zla kapitalistička imperija a živi upravo na zapadu, ućiva sve povlastice kapitalističkih ratova (od plata preko supermolova, zdravstva do penzije) bar deceniju onda nešto gadno čkripi.

To je meni kao kad Šešelj priča kako svi treba da obučemo uniforme, uzmemo puške i pravo na front a on dupe u beogradsku pečenjaru.

Jel si kad slušao Božu Spasića debeovca kad priča o Brozu i sistemu u SFRJ? Jel stvarno misliš da je kgb Putin drugačiji? Zamisli Srbiju da joj je predsednik Spasić koji je kriminalcima davao pasoše da kradu po inostranstvu kao da su njihove tajne službe blesave pa ih on preveslao.


Gledam malo na pragmatičan način (naravno iz moje vizure). Sve države i narodi koji su 'uživali' povlastice da budu pod ruskim tutorstvom su osudile napad Rusije na Ukrajinu (što jeste jer su ušli u susednu državu tenkovima i vojskom a opravdanja uvek mogu da se pronađu).


A nisam dobro shvatio ko su ovih deset pentaest hiljada koji treba da se priključe ruskoj vojsci? Jel to neki džihadisti koji bi trebali da napadnu pravoslavce dok pravoslavce brane katolici? Koga u stvari treba da podržimo?

Opet kažem SAD je siledžijska država koja je što izazivala što učestvovala u mnogim ratovima širom sveta. To što se meni ne dopada ta kaubojska politika razbijanja tuđih vrata čizmom sa mamuzama i takav unipolaran svet ne znači da mi je alternativa diktator koji to isto radi samo trenutno na manjem području jer za sada nije u mogućnosti za više.
Colin_bgd Colin_bgd 09:05 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

nsarski
osim u slucaju nsarskog koja se spasla na vreme


Suck on this, lover boy.



Za 5-6 nedelja nova utakmica... Tako ide sport... Mozda tada izgubimo sa 5:0, mozda sa 25:0, ali si ti svoje odigrao za vjek vjekova...
gvozden1 gvozden1 09:07 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

onda iza ono čuveno ALI

Normalno.
Bez toga ali bi se ličilo na misice koji osuđuju nasilje i žele mir u svetu.

To ali daje mogućnost da se razmišlja o ukupnosti, uzrocima, celom procesu.
Colin_bgd Colin_bgd 09:09 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gvozden1


Moje dete je u Americi, oduzima li mi ta činjenica pravo da o američkoj politici imam negativno mišljenje?


Ne, ali ta cinjenica devalvira tvoje misljenje toliko da mu je vrednost ekvivalentna onim silnim nulama na novcanicama iz '93 godine...
gedza.73 gedza.73 09:11 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

mirelarado
A ja sam došla do zaključka da je naš Gedža u stvari St. Protić

kao Protić sa kaubojskim šeširom


maksa83 maksa83 09:13 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

Normalno.
Bez toga ali bi se ličilo na misice koji osuđuju nasilje i žele mir u svetu.

To ali daje mogućnost da se razmišlja o ukupnosti, uzrocima, celom procesu.

U ovo veruješ samo ti i eventualno alselone.
docsumann docsumann 09:14 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gvozden1
pazuha, za mnoga sagrešenija na unutrašnoj političkoj sceni

Ne ide ovo Doks sa ekstremnim zalaganjem za "druga država, prava, suverenitet" i svemu na čemu baš insistiraš.

Njihova unutrašnja scena je njihova stvar, ako im ne valja neka menjaju.

Odnos prema drugima, Ukrajine prema Rusiji npr, treba da bude tema.


meni to ipak mnogo govori i o načinu na koji je taj čovjek spreman da vodi i spoljnu politiku.
ne vjerujem u prosvećeni apsolutizam prosječnog oficira KGB.

kao što su nas u vrijeme Slobodana Miloševića sistematski lagali o unutrašnjim stvarima, tako su nas lagali i o ratovima u okruženju.
sve je to dio iste mantre, istog mentalnog sklop(ocijuma), istih pogleda na svijet i politiku.


gvozden1 gvozden1 09:15 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42


Ne, ali ta cinjenica devalvira tvoje misljenje toliko da mu je vrednost ekvivalentna onim silnim nulama na novcanicama iz '93 godine...

Pa nije baš da nisam i pretpostavljao, ali odlično je što si ovo i napisao jer te to definitivno i potvrđeno svrstava u idiote.

Ne zbog toga što sam ja nešto uređen lično ili takva neka priča, nego što je stvarno takav stav idiotski.

Jbt, ljudi koji tamo žive često imaju negativan stav, ali ako ti je dete tamo, e ti ne smeš da ga imaš, ili ti se mišljenje zbog toga ne računa.

Stvarno idiotski.
gedza.73 gedza.73 09:17 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

milisav68
gedza.73

Onda Kosovo ima potpuno i svako pravo da bude samostalna država u sklopu Albanije i da jezero Gazivode bude njihovo.

Pa Gazivode i jesu njihove :)


Zavisi. Sad čak i oni koji su tvrdili da je Kosovo srce Srbije su opredeljenjem za rusku agresiju i ruske interese u Ukrajini i Donbasu rekli da su Gazivode albanske.

Na stranu što su time predali sever Kosova na tacni koji je bio deo centralne Srbije sve dok partijski apartčik Stambolić nije prebacio drugovima Albancima pola Kopaonika kako bi imali za ogrev.

Šiz kao što albanski političar sa Kosova poziva države EU koje nisu priznale Kosovo da ga priznaju u svetlu dešavanja u Ukrajini iako se faktički zalaže za rusko priznanje otcepljenih ukrajinskih pokrajina.
mirelarado mirelarado 09:19 28.02.2022

Re: Коначан одговор на сва питања је 42

gedza.73
mirelarado
A ja sam došla do zaključka da je naš Gedža u stvari St. Protić

kao Protić sa kaubojskim šeširom




Ali, stvarno, sinoć kao da je prepisivao od tebe, od reči do reči. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana