Društvo| Politika| Život

Plast sena i dva magarca

loader RSS / 26.02.2022. u 17:05

Magarac i dva plasta sena. 

Plast sena i dva magarca. 

Varijante.  

Kako se odlučiti? Kojom motkom meriti? 

Jedno je sigurno. Tu seno, tu magarci, tu daleko a blizu Ukrajina. 

Koju braću podržati?  

images?q=tbn:ANd9GcQ8IuB-qNFP8g36y1h_NJ3VmxgakCGZhCC83A&usqp=CAU 

 


  Koju braću podržati?  

 

 images?q=tbn:ANd9GcSD03tDjE5sYx1ThsvFAfpTo6uf4yy5qHxhug&usqp=CAU

 

  Koju braću podržati?  

 



Komentari (1027)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 22:13 28.02.2022

Re: slavno

gvozden1


Sad kad je Ub dobio oznaku,


Ne znam samo, kako su uspeli da osmisle reg. oznaku za Ub.
Mora da su se otelili od posla. Neko uz'o duplu dnevnicu.
benedykt benedykt 22:14 28.02.2022

Re: slavno

gvozden1
Aleksa je trebao da bude na čelu ustanka

Ovo se, naravno, ne može znati sa sigurnošću, ali svi koji su ozbiljno izučavali to vreme se slažu da bi to tako bilo, i to bez glasanja, dogovaranja, to bi bilo logično rešenje.

On se jedini, od svih srpskih ustanika i vođa, sa carom sastajao za vreme Kočine krajine.

Posle ga je, cara i sve Nemce, opasno kritikovao, razočaran, ali da je bio najuglednija ličnost među Srbima, nema sumnje.

Pazi sve drugo osim Alekse bi u tom trenutku bilo skoro pa nezamislivo. On je prvi međ’ valjevskim knezovima a do njega Birčanin, oni se svi sastali početkom 1803. i rešili da se buna na dahije digne do kraja godine. On šalje u Zemlin pismo da se preda na ruke Mitezeru, pa to Turci presretnu i shvate da im se loše piše…
gvozden1 gvozden1 22:22 28.02.2022

Re: slavno

On šalje u Zemlin pismo da se preda na ruke Mitezeru, pa to Turci presretnu i shvate da im se loše piše…

Da, to je pokrenulo sve.
Ovi, hajd da ih posečemo, to će zaustaviti stvar, al desi se tačno suprotno, to ubrza i omasovi stvar.

Loša procena, užasno loša.

Neće valjda tako biti i sa ruskom procenom da akcijom reši svoj problem :)
maksa83 maksa83 22:28 28.02.2022

Re: slavno

Neće valjda tako biti i sa ruskom procenom da akcijom reši svoj problem :)


Sutra ovde dolaze 4 momka iz Moskve - Rusi, da prave IT firmu. Utekli od sankcija.

Kupovni 86 rublji za dolar, prodajni 120.
gvozden1 gvozden1 22:34 28.02.2022

Re: slavno


Sutra ovde dolaze 4 momka iz Moskve - Rusi, da prave IT firmu. Utekli od sankcija

Pa znaju gde da dođu, među braću svoju, naravno :)

E, recide im, nek šalju neku kintu Putinu, nemoj da budu sise izdajničke :)
maksa83 maksa83 22:35 28.02.2022

Re: slavno

Pa znaju gde da dođu, među braću svoju, naravno :)

E, recide im, nek šalju neku kintu Putinu, nemoj da budu sise izdajničke :)

Mislim da će biti neprijatno iznenađeni poludelim IT platama ovde kada krenu da pokušavaju da sastave firmu.

Jeftiniji su im bili Ukrajinci, ali jebiga sad je kasno...
benedykt benedykt 22:43 28.02.2022

Re: slavno

gvozden1
On šalje u Zemlin pismo da se preda na ruke Mitezeru, pa to Turci presretnu i shvate da im se loše piše…

Da, to je pokrenulo sve.
Ovi, hajd da ih posečemo, to će zaustaviti stvar, al desi se tačno suprotno, to ubrza i omasovi stvar.

Loša procena, užasno loša.

Neće valjda tako biti i sa ruskom procenom da akcijom reši svoj problem :)

Ako mene pitaš užasno loša procena. Ono što ja lično ne mogu da dokonam je, ok provalili te Amerikanci i to rastrubili okolo da čim otvoriš frižider a ti čuješ Rusija napada Ukrajinu. Zašto ne staviš prst na čelo i ne kažeš sebi, ok provalili nas ne idemo tj bolje da ih napravimo lažovima, srušimo im ugled po sistemu dečak koji je vikao evo vuka evo vuka, pa pokušaš nešto drugo ili neki drugi put. Ne, glavom pravac u zid pa nek košta koliko da košta. Čitam nekog ruskog ekonomistu malopre i čovek lepo i razumno kaže. Ljudi, trebaće nam godine da se oporavimo od ovakvih drakonskih sankcija. Evo ti jedan totalno prizeman primer tj ova slika iz jednog moskovskog supermarketa…

Cena konzerve piva od pre neki dan i ova nova od danas…
gvozden1 gvozden1 22:43 28.02.2022

Re: slavno

Jeftiniji su im bili Ukrajinci, ali jebiga sad je kasno...

Ima li kakav Čečen, da ga zaposle?

Znam to za plate, ova prva ćera mi radi u nekoj takvoj firmi, stranci, IT, ali ovde, plate podivljale, kaže.

A sad se setih, znaš gde mi je druga išla da lovi programere dok je u Nordeusu bila?
U Minsk :)

Mogli su i ti momci navatati nekog uzgred.
Milan Novković Milan Novković 22:44 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
Pa znaju gde da dođu, među braću svoju, naravno :)

E, recide im, nek šalju neku kintu Putinu, nemoj da budu sise izdajničke :)

Mislim da će biti neprijatno iznenađeni poludelim IT platama ovde kada krenu da pokušavaju da sastave firmu.

Jeftiniji su im bili Ukrajinci, ali jebiga sad je kasno...

Ma gde kasno, pa neće ovo predugo trajati. Nacisti uglavnom opkoljeni, ako prepevaju ukrajinsku vojsku na svoju stranu i oko toga zapate novu vladu kaže jedan kako bi to bio obrazac Aleksandra Makedonskog.

Pa i Ukrajincima će na kraju laknuti kad mi skinu naciste s vrata.
maksa83 maksa83 22:46 28.02.2022

Re: slavno

Ima li kakav Čečen, da ga zaposle?

Poturićemo im Čačane. Čečen, Čačan, baćuška sve ti je to isto, neće ni da primete. :)))
maksa83 maksa83 22:48 28.02.2022

Re: slavno

Pa i Ukrajincima će na kraju laknuti kad mi skinu naciste s vrata.

Ijao molim te, pa to je najstarija varka telom u knjizi. Ne idemo da ratujemo za naše interese nego da skinemo lošu vlast da narod prodiše, dočekaće nas kao OSLOBODIOCE Pa Ameri verglaju tu budalaštinu već 100 godina, nećemo valjda na te izanđale fore da se primamo...

gvozden1 gvozden1 22:50 28.02.2022

Re: slavno

ok provalili te Amerikanci i to rastrubili okolo da čim otvoriš frižider a ti čuješ Rusija napada Ukrajinu.

E žao mi što ovo nisam ja napisao (da istaknem svoju objektivnost :)
Ali stvarno ih jesu provalili, ne u dan, ali nameru da, bez greške.

E sad, ako nagađamo što nisu odustali, moguće je da je predviđeno stvarno veliko tunbanje, da ih je više briga i za Evropu, i za UN, da će ceo dosadašnji svetski poredak, u kome dominira zapad, da napuste, i onda im i nije bitno.

To je za nas katastrofalan scenario, ali možda i nije isključen.
Milan Novković Milan Novković 22:51 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
Ima li kakav Čečen, da ga zaposle?

Poturićemo im Čačane. Čečen, Čačan, baćuška sve ti je to isto, neće ni da primete. :)))

Imam ja jednu Čačanku u kući, 60+ al ko nova, cijena prava sitnica
benedykt benedykt 22:51 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
Neće valjda tako biti i sa ruskom procenom da akcijom reši svoj problem :)


Sutra ovde dolaze 4 momka iz Moskve - Rusi, da prave IT firmu. Utekli od sankcija.

Kupovni 86 rublji za dolar, prodajni 120.

Alfa banka danas prodavala u jednom momentu i za 155 rubalja jedan dolar. Najnovije vesti, Wladimir P. (© Tess) ukazom zabranio da građani prebacuju stranu valutu iz Rusije na račune u inostranstvu. Pazi a tek je krenulo, tj nije još uhvatilo zalet nizbrdo. Guvernerka centralne banke Rusije danas izjavljuje da imaju ograničena sredstva u zlatu i deviznim rezervama, kojim bi mogli da peglaju potrese na tržištu…
Milan Novković Milan Novković 22:54 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
Pa i Ukrajincima će na kraju laknuti kad mi skinu naciste s vrata.

Ijao molim te, pa to je najstarija varka telom u knjizi. Ne idemo da ratujemo za naše interese nego da skinemo lošu vlast da narod prodiše, dočekaće nas kao OSLOBODIOCE Pa Ameri verglaju tu budalaštinu već 100 godina, nećemo valjda na te izanđale fore da se primamo...


Nisam ja to uopšte ni pomislio ni rekao, samo kažem da je to added bonus.

A rekao sam više puta, osnovni interes je poslati NATO u istoriju, odvajanjem ga od Evrope prvo.
maksa83 maksa83 22:54 28.02.2022

Re: slavno

Imam ja jednu Čačanku u kući, 60+ al ko nova, cijena prava sitnica

Nemoj da prodaješ tu jednu od 60, zameni je za 3 od 20. :))
maksa83 maksa83 22:57 28.02.2022

Re: slavno

A rekao sam više puta, osnovni interes je poslati NATO u istoriju, odvajanjem ga od Evrope prvo.

Osnovni interes Rusa je da spreče Ukrajinu da se ostvari kao 14. proizvođač gasa na svetu i u 2. u Evropi posle njih. E sad te naciste ako nađu, nađu, ako ne nađu nikom ništa...

crossover crossover 22:57 28.02.2022

Re: slavno

gvozden1
crossover
Nego, znaš sigurno, Karađorđe je imao dva ožiljaka, na ruci i na obrazu, a znaš ko mu ih napravio, Valjevci:)


Не знам, није ваљда неко од Ненадовића? :)

Jesu :)


Сад си ми дао материјал да зајебавам кума, какав си ти то 24-каратни Србин кад сте хтели Вожда да нам убијете двапут. Ми Обреновићи смо га убили само једном. :)
gvozden1 gvozden1 23:03 28.02.2022

Re: slavno

Ми Обреновићи смо га убили само једном. :)

Vidi se da ste duševni ljudi, odmah :)
benedykt benedykt 23:04 28.02.2022

Re: slavno

gvozden1
ok provalili te Amerikanci i to rastrubili okolo da čim otvoriš frižider a ti čuješ Rusija napada Ukrajinu.

E žao mi što ovo nisam ja napisao (da istaknem svoju objektivnost :)
Ali stvarno ih jesu provalili, ne u dan, ali nameru da, bez greške.

E sad, ako nagađamo što nisu odustali, moguće je da je predviđeno stvarno veliko tunbanje, da ih je više briga i za Evropu, i za UN, da će ceo dosadašnji svetski poredak, u kome dominira zapad, da napuste, i onda im i nije bitno.

To je za nas katastrofalan scenario, ali možda i nije isključen.

Ma u dan ih bre provalili. Znaš da je Pušilin valjda 20 februara naredio evakuaciju iz DNR-a i to objavio kao video na njihovom zvaničnom Telegram kanalu. Kada skineš video i proveriš mu datum pravljenja a ti vidiš da je napravljen 16. februara tj palo odlaganje priče u poslednjem trenutku. Sve original provaljeno ali od A do Š pa čak i ona čuvena mapa napada koju je Ministarstvo odbrane Velike Britanije objavilo. Plus oni ne umeju da ćute ili da budu neodređeni nego se i u oca i u majku kunu da je sve to kao laž, ma gde mi da napadamo Ukrajinu, Bože šta vama ali zaista na pamet uopšte pada…!?! Ne mogu da verujem kako su se zaleteli, jer ceo svet gleda tu Robinja Isaura seriju 24/7 tri meseca pošto Amerikanci samo šaltaju prva druga i kao papagaji ponavljaju… Es wird bekannt gegeben, Rusija uskoro napada Ukrajinu, es wird bekannt gegeben…!?!
Ne kapiram ga, zaista ga ne kapiram, i da se uopšte ne spreme na ovo što im se dešava već давай давай pa šta bude biće…
maksa83 maksa83 23:13 28.02.2022

Re: slavno

Ma u dan ih bre provalili. Znaš da je Pušilin valjda 20 februara naredio evakuaciju iz DNR-a

A Putin je jahtu evakuisao iz Hamburga još 9. februara. Kome tada nije bilo jasno šta će da se desi nek proveri obe moždane ćelije zašto su se posvađale i ne razgovaraju...
gvozden1 gvozden1 23:15 28.02.2022

Re: slavno


Ma u dan ih bre provalili

Objavljivanja su neka dva tri datuma.
Da li su ovi pomerali, ili je bila neka druga špijunske igra nije ni važno.

Rupa im je bila velika, tako značajnu tajnu ne uspeš da sačuvaš.

E koliko će im to pomeriti planove, da li će, ko će ga znati.

A pribojavam se da su isplanieali i nešto još osim napada na Ukrajinu, nešto u smislu onoga što sam pisao, okretanje novog lista, da su to već krenuli da realizuju i da nisu mogli da odlože.

A stvarno im bi bilo lako i efektno da Amere naprave smešnim povlačenjem.

Iz nekog razloga nisu.
maksa83 maksa83 23:24 28.02.2022

Re: slavno

Rupa im je bila velika, tako značajnu tajnu ne uspeš da sačuvaš.

Kako bre da sačuvaš, kad na granicu doguraš kojih 100K vojske i čuda i podigneš poljske bolnice to može čovek da vidi na Waze aplikaciji bez da ima neke satelite.

Dodatno, sve ovo je bukvalno duplikat gruzijskog scenarija, sa sve "otkinemo dva komada teritorije pa ih priznamo i onda idemo da ih branimo invazijom na celu zemlju". Ne znam doduše da li je u Gruziji bilo tih ... nacista.
nsarski nsarski 23:29 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
A rekao sam više puta, osnovni interes je poslati NATO u istoriju, odvajanjem ga od Evrope prvo.

Osnovni interes Rusa je da spreče Ukrajinu da se ostvari kao 14. proizvođač gasa na svetu i u 2. u Evropi posle njih. E sad te naciste ako nađu, nađu, ako ne nađu nikom ništa...



benedykt benedykt 23:30 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
Ma u dan ih bre provalili. Znaš da je Pušilin valjda 20 februara naredio evakuaciju iz DNR-a

A Putin je jahtu evakuisao iz Hamburga još 9. februara. Kome tada nije bilo jasno šta će da se desi nek proveri obe moždane ćelije zašto su se posvađale i ne razgovaraju...

Upravo tako, a plus i ludi Žirik tj Žirinovski najavljuje još tamo 27. decembra u Dumi da će 22. februara u 4 ujutru biti to nešto, tj da on ne može da laže kako će 2022. biti godina mira, nego će Rusija opet postati velika država…
maksa83 maksa83 23:35 28.02.2022

Re: slavno

nsarski
maksa83
A rekao sam više puta, osnovni interes je poslati NATO u istoriju, odvajanjem ga od Evrope prvo.

Osnovni interes Rusa je da spreče Ukrajinu da se ostvari kao 14. proizvođač gasa na svetu i u 2. u Evropi posle njih. E sad te naciste ako nađu, nađu, ako ne nađu nikom ništa...




I'll see your beba and raise you a čale.

crossover crossover 23:36 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
sa sve "otkinemo dva komada teritorije pa ih priznamo i onda idemo da ih branimo invazijom na celu zemlju".


Јел ово причаш о Бадентеровој комисији или о нечем другом?
maksa83 maksa83 23:39 28.02.2022

Re: slavno

Јел ово причаш о Бадентеровој комисији или о нечем другом?

Pričam o invaziji na Gruziju koja je izgledala isto ovako.
benedykt benedykt 23:40 28.02.2022

Re: slavno

gvozden1

Ma u dan ih bre provalili

Objavljivanja su neka dva tri datuma.
Da li su ovi pomerali, ili je bila neka druga špijunske igra nije ni važno.

Rupa im je bila velika, tako značajnu tajnu ne uspeš da sačuvaš.

E koliko će im to pomeriti planove, da li će, ko će ga znati.

A pribojavam se da su isplanieali i nešto još osim napada na Ukrajinu, nešto u smislu onoga što sam pisao, okretanje novog lista, da su to već krenuli da realizuju i da nisu mogli da odlože.

A stvarno im bi bilo lako i efektno da Amere naprave smešnim povlačenjem.

Iz nekog razloga nisu.

Izgleda da je plan od prvog dana bio da se ne uvrede Kinezi i Olimpijada da se pusti da prođe do kraja, jer su Gruziju napali baš kada su u Pekingu počele letnje olimpijske igre pa kao da se drug Xi Jinping ne istripuje kako im oni to namerno rade. Samo je trebalo iskulirati i reći posle.. Eto, pa zar bilo ko više može bilo kada da veruje nešto Americi. Ne, izgleda da je to bio prekomplikovan koncept i da se ta opcija posmatrala kao priznavanje slabosti tj da će posle Amerikanci da pričaju svima okolo eto Rusi se uplašili pa zato nisu ni napali…
crossover crossover 23:47 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
Јел ово причаш о Бадентеровој комисији или о нечем другом?

Pričam o invaziji na Gruziju koja je izgledala isto ovako.


Па Бадентерова комисија каже да ту не види никакав проблем, барем је тако било у случају покојне сфрј. Не верујем да у овим другим случајевима важи неко друго међународно право.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:50 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
[ Ne znam doduše da li je u Gruziji bilo tih ... nacista.


Ovakvih, koliko se sjećam, nije bilo.
Baš imaju lijepo povezane zastave.
Ovo su im pomoćnici.

bene_geserit bene_geserit 23:50 28.02.2022

Re: slavno

izgleda da je to bio prekomplikovan koncept

Svaki novi blog nas obogati saznanjima kakvog stručnjaka opšte prakse ovde imamo.
Evo samo na ovom blogu se dokazao kao stručnjak za:
- geopolitiku
- ratnu strategiju
- raketnu tehnologiju
- kvalitet rakije po raznim srpskim krajevima
- kulinarske recepte
Malo li je ...
benedykt benedykt 23:50 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
Rupa im je bila velika, tako značajnu tajnu ne uspeš da sačuvaš.

Kako bre da sačuvaš, kad na granicu doguraš kojih 100K vojske i čuda i podigneš poljske bolnice to može čovek da vidi na Waze aplikaciji bez da ima neke satelite.

Dodatno, sve ovo je bukvalno duplikat gruzijskog scenarija, sa sve "otkinemo dva komada teritorije pa ih priznamo i onda idemo da ih branimo invazijom na celu zemlju". Ne znam doduše da li je u Gruziji bilo tih ... nacista.

Original Gruzija iskopirana ali od A do Š, prvo neki kao automobili dizani u vazduh na praznim parkinzima, njihov Pušilin isto tako naredio evakuaciju par dana pre napada, onda krenula artiljerija da ore odatle po gruzijskim selima a istovremeno se talambasa da to Gruzija prva tuče tj oni kao fol samo odgovaraju. E, ali se tada Gruzija upeca kao som na bućku i saopšti da kreće na Južnu Osetiju i tada Rusi ulete jer su slučajno baš tada isto imali neke vojne vežbe u okolini…
maksa83 maksa83 23:52 28.02.2022

Re: slavno

Па Бадентерова комисија каже да ту не види никакав проблем, барем је тако било у случају покојне сфрј. Не верујем да у овим другим случајевима важи неко друго међународно право.

Dogovorili smo se još pre otpr. 300 Kb da međunarodno pravo služi tome da neki ljudi negde dobiju neke velike dnevnice, kad zafali papira za potpalu ili ono treće.
maksa83 maksa83 23:53 28.02.2022

Re: slavno

Ovakvih, koliko se sjećam, nije bilo.
Baš imaju lijepo povezane zastave.
Ovo su im pomoćnici.

Eto vidiš, znači oće Rus da izvrši invaziju i kad nema nacista.
crossover crossover 23:59 28.02.2022

Re: slavno

maksa83
Па Бадентерова комисија каже да ту не види никакав проблем, барем је тако било у случају покојне сфрј. Не верујем да у овим другим случајевима важи неко друго међународно право.

Dogovorili smo se još pre otpr. 300 Kb da međunarodno pravo služi tome da neki ljudi negde dobiju neke velike dnevnice, kad zafali papira za potpalu ili ono treće.


Ма није никакав проблем што се мене тиче, само сам хтео да те питам да ли си проверио колико је чврста та шамлица на коју си се попео.
benedykt benedykt 00:01 01.03.2022

Re: slavno

bene_geserit
izgleda da je to bio prekomplikovan koncept

Svaki novi blog nas obogati saznanjima kakvog stručnjaka opšte prakse ovde imamo.
Evo samo na ovom blogu se dokazao kao stručnjak za:
- geopolitiku
- ratnu strategiju
- raketnu tehnologiju
- kvalitet rakije po raznim srpskim krajevima
- kulinarske recepte
Malo li je ...

Tja, oduvek sam bio ljubitelj pravih vrednosti tj valjevska rakija, kraljevački kajmak, užička jaga da ne kažem sad jaguar a čačanska prasetina. Ako trebaju odgovarajući recepisi za bilo šta od kulinarskih specijaliteta i prateća pojašnjenja, naši smo, pa ću rado da izađem u susret. Mislim, barem tebi u Kaliforniji nije problem da kupiš sve te neke egzotične začine tipa baharata za siniyah ili gochujanga tj gochugarua za onaj jjigae ( izgovara se dzigae). Ruku na srce Bane i onako baš među nama, uvek sebi kažem kako na blogu slabo ka nikako ima tema koje mi zaista leže…
maksa83 maksa83 00:04 01.03.2022

Re: slavno

Ма није никакав проблем што се мене тиче, само сам хтео да те питам да ли си проверио колико је чврста та шамлица на коју си се попео.

Vidi, možemo da se igramo ovde pasivno agresivnog izdrkavanja, i ja tu svakako mogu da budem poganiji od tebe, ali to baš nisam moj omiljeni ja, pa da se držimo onoga što se tamo dešava i već se dešavalo.

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:04 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Ovakvih, koliko se sjećam, nije bilo.
Baš imaju lijepo povezane zastave.
Ovo su im pomoćnici.

Eto vidiš, znači oće Rus da izvrši invaziju i kad nema nacista.

Kako bi se raširili po tolikom prostoru bez invazije?
benedykt benedykt 00:16 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Ovakvih, koliko se sjećam, nije bilo.
Baš imaju lijepo povezane zastave.
Ovo su im pomoćnici.

Eto vidiš, znači oće Rus da izvrši invaziju i kad nema nacista.

Polako bre Makso ne trči pred rudu što-no-se kaže. Dakle tadašnje parole su bile Sakašviliijev režim = Fašizam u 21. veku tj Sakašizam (vrcava igra s’ reči) je stvorila Amerika ili samo Ne fašizmu….!?! Doduše tada se više poturao onaj neformalni podmladak ЕдРа (Jedinstvena Rusija) tj “Наши” da se kao fol spontano okupljaju po Moskvi i protestvuju a da baš nekako slučajno tu budu i kamere, pa da to posle ide u medijsku eksploataciju kao jedna izuzetno bitna vest kojoj treba posvetiti svaku moguću pažnju tj dati što više medijskog prostora…
crossover crossover 01:28 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Ма није никакав проблем што се мене тиче, само сам хтео да те питам да ли си проверио колико је чврста та шамлица на коју си се попео.

Vidi, možemo da se igramo ovde pasivno agresivnog izdrkavanja, i ja tu svakako mogu da budem poganiji od tebe, ali to baš nisam moj omiljeni ja, pa da se držimo onoga što se tamo dešava i već se dešavalo.


Не, уопште нисам имао намеру да се "пасивно агресивно издркавам", нисам ни претпоставио да ће да те увреди то што сам рекао, а рекао сам да су ти аргументи климави и недоследни. Ок, сила бога не моли, али чему онда моралисање око отимања делова територије, по чему се то разликује од оног што се дешавало при распаду сфрј. Ово што се сад дешава у Украјини мени јако личи на то, па ми је мало невероватно да је Украјини откинут Донбас, а Србији није откинуто Косово. Јбг, Бадентерова комисија каже да није и да је у Украјини све легитимно.
maksa83 maksa83 01:41 01.03.2022

Re: slavno

Ок, сила бога не моли, али чему онда моралисање око отимања делова територије

Gde si video moralisanje? Bukvalno si ga izmislio pošto ja izbegavam te vrednosne sudove i mislim da je bilo kakvo moralisanje u ovoj situaciji sviranje kurcu, a što sam i već rekao.

Dakle uopšte nije reč o moralisanju, nadam se da si površno čitao blogove prethodnih dana a ne da se praviš blesav, svako je na temu morala ( "a što se tiče morala - morala sam" ) rekao šta je imao.

Ovde je reč bukvalno o tome koliko je ovaj rat, pardon, uvođenje mira bilo moguće sakriti u najavi. Nije bilo moguće (osim ako se ne primaš na ovo-su-samo-vojne-vežbe Sputnik budalaštine) jer su pripreme bile očigledne i nemoguće za sakriti + se već jednom desio sa identičnim scenariom.
alselone alselone 06:22 01.03.2022

Re: slavno

Jeftiniji su im bili Ukrajinci, ali jebiga sad je kasno...

Rekoh prvog dana - gledajmo sve ovo pozitivno.
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:45 01.03.2022

Re: slavno

alselone
Jeftiniji su im bili Ukrajinci, ali jebiga sad je kasno...

Rekoh prvog dana - gledajmo sve ovo pozitivno.

I neke evropske države gledaju tako.
Evo, juče u Francuskoj, i protivnici imigracije su za otvaranje granice ukrajinskim nesretnicima. Neki se ne ustručavaju reći otvoreno da je to prihvatljiva emigracija jer je obrazovana, bijela i hrišćanska.
bene_geserit bene_geserit 08:06 01.03.2022

Re: slavno

Evo, juče u Francuskoj, i protivnici imigracije su za otvaranje granice ukrajinskim nesretnicima. Neki se ne ustručavaju reći otvoreno da je to prihvatljiva emigracija jer je obrazovana, bijela i hrišćanska.

Pa to je valjda normalno.
bene_geserit bene_geserit 08:08 01.03.2022

Re: slavno

gledajmo sve ovo pozitivno

Kako možeš ovo sve da gledaš pozitivno ?

America Defeats Germany for the Third Time in a Century (Michael Hudson)
benedykt benedykt 08:11 01.03.2022

Re: slavno

kamilo_emericki
alselone
Jeftiniji su im bili Ukrajinci, ali jebiga sad je kasno...

Rekoh prvog dana - gledajmo sve ovo pozitivno.

I neke evropske države gledaju tako.
Evo, juče u Francuskoj, i protivnici imigracije su za otvaranje granice ukrajinskim nesretnicima. Neki se ne ustručavaju reći otvoreno da je to prihvatljiva emigracija jer je obrazovana, bijela i hrišćanska.

Eto je l’ vidite kuda ovaj svet ide. Ne vredi, morate da reagujete nekako. Pretpostavljam, da kao ondašnji starosedelac možete da sačekate prvog Ukrajinca koji promoli nos tu kod vas, pa da mu prepuni pravedničkog besa kažete… Ko te bre zvao da dođeš ovde…!?! Aj’ beži kući tamo odakle si doš’o…!?! A onda da onako baš najeđeni kažete sebi samom nešto kao… Idi bre begaj, otkako su u ovu Francusku počeli da primaju svakoga, propala država ali totalno…
solo solo 08:29 01.03.2022

расслабленный и легкий

Eto je l’ vidite kuda ovaj svet ide.




gedza.73 gedza.73 08:36 01.03.2022

Re: slavno

bene_geserit
Kako možeš ovo sve da gledaš pozitivno ?

Čini mi se kako Alselone gleda iz naših cipela.
benedykt benedykt 09:09 01.03.2022

Re: slavno

bene_geserit
gledajmo sve ovo pozitivno

Kako možeš ovo sve da gledaš pozitivno ?

America Defeats Germany for the Third Time in a Century (Michael Hudson)

Bogo moj, koji je to samo mambo-džambo, koje su to fantazmagorične konstrukcije zasnovane na nekim ludorijama koje ruska propaganda voli da prodaje okolo. Dakle gosn Bane, najprijateljskiji mogući savet, proveravajte uvek ono što vam se negde napiše a posebno kada krenu ovakve geostraktičke analize (pojam straktika tj strategija & taktika šaljiva igra s’reči). Aman zaman ljudi, Nemačka, kao i zapadna Evropa u celini, ne zavise samo od Rusa i njihovog gasa. Eksperti Evropske komisije su pre nekoliko godina sproveli STRESS TEST kako bi otkrili koja bi članica EU mogla najviše da strada ako Kremlj ponovo odluči da obustavi isporuku gasa usred srede grejne sezone po jovanjskom mrazu što-no-se kaže, kao što se uostalom već i desilo 2006. i 2009. godine. Dakle, čak i da bude ledena tundra u Evropi, efekat će biti relativno mali. Mađarska i Poljska će npr biti u najvećem problemu bez Rusa, ali Nemačka, Francuska ili Italija skoro da neće ni osetiti celu priču. Imate dva scenarija tzv kooperativni i nekooperativni tj pomažemo se ili svako za sebe, pa Nemačka oseća manjak od oko 10% u sistemu ako nije cicija nego se EU solidariše. Takođe i što je užasno bitno, i bez Severnog toka 2 u Nemačku iz Rusije dolaze gasovodi takvog kapaciteta da u principu nisu potrebni nikakvi „severni” kao ni „turski” tokovi. Zadatak tih novih gasovoda nije da povećaju obim zaliha jer postojeća infrastruktura sve to pokriva, već da ih prebace sa ukrajinske teritorije zato što je politika umešala prste tj diktira Gazpromu šta da radi i da tako baca pare.
Dakle, pošto je Severni tok 2 čist višak kao gasovod, bez koga bi Evropa mogla da živi bez problema, odakle je dakle nekom palo na pamet taj projekat koji u principu nije uopšte neophodan…?!? Elem, ceo taj dil o izgradnji Severnog toka 1 & 2 kroz Baltik ukupnog kapaciteta 110 milijardi kubnih metara godišnje su Rusija i Nemačka dogovorili kada je funkciju saveznog kancelara obavljao Gerhard Šreder, koji je očigledno već bio u nekoj šemi ja tebi a ti meni sa Gazpromom. Inače isti taj Šreder je pre par nedelja predložen u bord direktora Gazproma, pošto je po kratkom postupku izleteo zet onog istog Nazarbajeva, koga su kao fol (rekao tako vama dragi šarlatan Pepe Escobar) CiA i Mi6 hteli da skinu sa vlasti u Kazahstanu.
Nemcima je dakle objašnjeno da će Nemačka bez ikakvih troškova sa njihove strane moći da dobija ruski gas direktno, zaobilazeći tranzitne zemlje, i da će u budućnosti ojačati svoju ekonomsku i političku poziciju u Evropi kao glavni centar distribucije tog Severni tok gasa. Angela Merkel je prvobitno bila protiv projekta, ali su predstavnici nemačkog biznisa ubedili u profitabilnost svega za Nemce.
Tako da nemojte da vas lažu o Americi i njenom LNG, jer ista ta Amerika već mesecima kumi i preklinje Katar da malo uskoči ako bude problema, tj da usklađeno sa onim stress testom Evropske komisije obezbedi da niko u Evropi nema nikakvih manjkova kada je gas u pitanju…
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:10 01.03.2022

Re: slavno

benedykt

Eto je l’ vidite kuda ovaj svet ide. Ne vredi, morate da reagujete nekako. Pretpostavljam, da kao ondašnji starosedelac možete da sačekate prvog Ukrajinca koji promoli nos tu kod vas, pa da mu prepuni pravedničkog besa kažete… Ko te bre zvao da dođeš ovde…!?! Aj’ beži kući tamo odakle si doš’o…!?! A onda da onako baš najeđeni kažete sebi samom nešto kao… Idi bre begaj, otkako su u ovu Francusku počeli da primaju svakoga, propala država ali totalno…

Da ne bude nesporazuma.
Ja nemam ništa proti imigracije, plus toga i sam sam pripadnik iste.
Ja samo ukazujem, a pokušao sam to isto uraditi i juče ili prekjuče, na dvostruke aršine elita. Puna su im usta ljudskih prava, imaju hiljade antirasističkih pokreta ali u praksi stvari nisu baš tako kako oni pričaju. Treba uporediti odnos prema onima nesretnicima iz Jemena i ostalih Haitija, koje su razorili zapadni humanisti a ne semidiktator Putinm i ovih nesretnika iz Ukrajine. Plus toga, ukrajinske nesretnike koji su se sklonili u Rusiju niko i ne pominje. Ma šta ima da se pominju, što su bježali ispred finih momaka i cura iz "Azov" bataljona. Ti Azovci su tako živopisni i nisu kao onaj fašista Orban koji ne dozvoljava da se djeci u osnovnoj školi drže časovi o ljepoti promjene pola.

alselone alselone 09:22 01.03.2022

Re: slavno

gedza.73
bene_geserit
Kako možeš ovo sve da gledaš pozitivno ?

Čini mi se kako Alselone gleda iz naših cipela.


Ovo moje je bila šala, kao gledam iz cipela vlasnika softverske kompanije pošto je ukrajina bila veliki izvonik softverskih usluga, kao i belorusija, kao i rusija (manje ali ipak) i sada pošto je tamo sranje, svi će da se preliju kod nas pa će da skoči cena pomenutih uluga.

Iz naših cipela vidim da smo najebali i to pošteno i ne vidim mnogo scenarija u kojima smo čak ostali na istom. Ne mislim da će biti nešto dramatično u smislu rata pošto je sva ekonomija kod nas zapadna, pa naravno da neće rušiti ili otežati život svojim kompanijama, ali mislim da smo politički ugasili i da će sada pustiti do kraja svoje minione na nas. Znači karaće nas ko u Pulp Fiction bring out the gimp, samo što smo mi gimp, Hrvati, Albanci, Milogorci, Bošnjaci. Od Kosova definitivno nema ništa pa ni one jadne ZSO, od RS verovatno takođe, osta pusta ledina i fabrike u zemlji trećeg sveta sa nadnicom od bednih 300ak evra mesečno. Jebte se.
softelectronics_e softelectronics_e 09:36 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Neće valjda tako biti i sa ruskom procenom da akcijom reši svoj problem :)


Sutra ovde dolaze 4 momka iz Moskve - Rusi, da prave IT firmu. Utekli od sankcija.

Kupovni 86 rublji za dolar, prodajni 120.

Kako dolaze?
Automobilom?
gedza.73 gedza.73 09:40 01.03.2022

Re: slavno

Zanimljivo da smo kol'ko juče pričali o Mađarima koji ne govore srpski po mestima u Vojvodini pa u svetlu Dinbasa zar ne bi trebalo da se krajevi sa mađarskim življem priključe Mađarskoj (pošto su uvek u istoriji bili deo Mađarske) ili ćemo da ih 'denacifikujemo'?

A sreća da mi nismo kao Ukrajinci pošto su nas već denacifikovale Sonja Biserko, Nataša Kandić, Borka Dekontaminator Pavićević... Doduše imamo Francuza Vardona, saradnika Marin le Pen koji se solidariše sa našim pogledima na Kosovo a koji je nacista pa bi mogli kolateralno da se izudaramo sami kako nas nato opet ne bi bombardovao. Razlog i opravdanje se lako nađu.

Interesantno je da postoji ceo jedna krug gde se više ne zna ko koga. Ovaj Vardon

koji je nacista i između ostalih finansijer stripa Nikole Mirkovića o Kosovu koji je opet bio član delegacije desnih ekstremista Le Pen (njena saradnica) koji su išli u Donbas da podrže separatiste.

U tom društvu se pojavljuje još jedno ime sve deluje da je neki nacista pa meni više ništa nije jasno ko tu koga denacifikuje

The Kremlin has steadily bolstered Europe’s fringe nationalist parties in the last couple years, developing key relationships with various party leaders and officials. One Russian name that consistently emerges in connection with Europe’s far-right and far-left nationalist movements is Konstantin Malofeev — a wealthy Orthodox businessman and Russian ultra-nationalist sometimes called “Putin’s Soros”.


A svi su tu negde
Malofeev attended a Vienna-based conference for Europe’s far-right parties. Also in attendance were Marine Le Pen, leader of France’s National Front, who openly supports Putin and accepted at least 9 million euros in Russia-backed loans in 2014; and Austria’s Heinz-Christian Strache, leader of the Freedom Party, which was recently defeated in national elections.

Malofeev’s ties to the American religious right extend beyond just Brown. He also hired former Fox News employee and devoted Catholic Jack Hannick to help launch Tsargrad TV.

Ukrainian security services consider Malofeev to be a key financier of the Ukrainian separatist movement that began in early 2014,


Indijsko-špansko-turska sapunica. Više ne znam ko je agresor a čije je vekovno pravo, ko šta podržava a ko je nacista pa se predajem.

softelectronics_e softelectronics_e 09:42 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Pa i Ukrajincima će na kraju laknuti kad mi skinu naciste s vrata.

Ijao molim te, pa to je najstarija varka telom u knjizi. Ne idemo da ratujemo za naše interese nego da skinemo lošu vlast da narod prodiše, dočekaće nas kao OSLOBODIOCE Pa Ameri verglaju tu budalaštinu već 100 godina, nećemo valjda na te izanđale fore da se primamo...


Čekaj!
Ako mogu Ameri 100 godina, što ne bi i Rusi manje godina?
Zašto ignorisati stvar koja radi toliko dugo?
I to pouzdano.
gedza.73 gedza.73 09:43 01.03.2022

Re: slavno

alselone

Tako nekako kao što si napisao mislim i ja. Sa sve zaključkom. Svaki put narednih godina kad neko pomene srpske interese ima da se drekne 'a gde ste bili kad je Ukrajina gorela?' tako da nam tradicionalno najebavanje ne gine.
softelectronics_e softelectronics_e 09:44 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
A rekao sam više puta, osnovni interes je poslati NATO u istoriju, odvajanjem ga od Evrope prvo.

Osnovni interes Rusa je da spreče Ukrajinu da se ostvari kao 14. proizvođač gasa na svetu i u 2. u Evropi posle njih. E sad te naciste ako nađu, nađu, ako ne nađu nikom ništa...


Oooo, jebote!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:47 01.03.2022

Re: slavno



America Defeats Germany for the Third Time in a Century (Michael Hudson)


Kako citas nesto sto se samozove:
The Unz Review • An Alternative Media Selection
A Collection of Interesting, Important, and Controversial Perspectives Largely Excluded from the American Mainstream Media



Ima ova zanimljiva fraza u clanku Ukrainian anti-Russian ethnic violence by Ukraine’s neo-Nazi post-2014 Maiden regime. Neonaci rezim sa Jesom na celu?

Juces bas uzeo da pogledam rezultate poslednjih parlamentarnih izbora i Ukrajini i vidim da imaju manje desnicarskih stranaka u parlamentu nego Nemacka ili Francuska. I ni jednu neonacisticku*. Moguce da gresim i da neko ima tacnije informacije?

Ne znam odakle se vi informisete o stanju ljudskih prava u Ukrajini ali osim slicica niko do sada nije nista konkretno naveo nego se bullshituje o nacistickoj Ukrajini.

Koliko sam ja razumeo iz izvestaja mrske AI, Azov i Aidar su nesto kao sto je HOS bio - paramilitarne grupa sa neonacistickom ideologijom = neonacisti. AI ih optuzuju da su izvrsili ratne zlocine nad ruskim stanovnistvom i da sire strah medju ruskim stanovnistvom u oblastima koje je ukrajinska vojska preuzela.

Osim toga ovi su i beli suprematisti, desnicari i homofobi pa je AI dokumentovao i slucajeva masakriranja Roma, provaljivanja u stanove pripadnika LGBTI zajednice i proganjanje clanova komunisticke partije.

Ukrajinska drzava je slabo sta uradila da ovima stane na put i procesuira ih. Ali to kako failed state (ne)funkcionise znamo i iz domaceg iskustva.

Incidentally, AI je dokumentovao i zlocine ruske paramilicije u proruskim oblastima. I poneki zlocincic i logorcic u Rusiji. Ali o tome drugom prilikom - to je ionako samo da bi ispalo da naci-Ukrajina nije toliko zlo. A i sta se zajebavamo, to ce Putin da denacifikuje i deratizira cim zavrsi posao u Ukrajini.


*Opusti se Nsarski ne moras da kacis slike Azov Nacionalne Druzhine.



softelectronics_e softelectronics_e 09:48 01.03.2022

Re: slavno

___vo

Hahahahaha!
Ovaj mali je super.
Ali, još mi je bolji onaj mališa koji umire od smeha, sedeći, pa se pri tome izvrne u stranu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:50 01.03.2022

Re: slavno

Čekaj!
Ako mogu Ameri 100 godina, što ne bi i Rusi manje godina?
Zašto ignorisati stvar koja radi toliko dugo?
I to pouzdano.


Mogu. Ali ako nisi podrzao Amere sto bi podrzao Ruse? Bratstva i cekitstva radi?
softelectronics_e softelectronics_e 09:51 01.03.2022

Re: slavno

bene_geserit
izgleda da je to bio prekomplikovan koncept

Svaki novi blog nas obogati saznanjima kakvog stručnjaka opšte prakse ovde imamo.
Evo samo na ovom blogu se dokazao kao stručnjak za:
- geopolitiku
- ratnu strategiju
- raketnu tehnologiju
- kvalitet rakije po raznim srpskim krajevima
- kulinarske recepte
Malo li je ...

Ko Mikelanđelo.
benedykt benedykt 09:53 01.03.2022

Re: slavno

kamilo_emericki
benedykt

Eto je l’ vidite kuda ovaj svet ide. Ne vredi, morate da reagujete nekako. Pretpostavljam, da kao ondašnji starosedelac možete da sačekate prvog Ukrajinca koji promoli nos tu kod vas, pa da mu prepuni pravedničkog besa kažete… Ko te bre zvao da dođeš ovde…!?! Aj’ beži kući tamo odakle si doš’o…!?! A onda da onako baš najeđeni kažete sebi samom nešto kao… Idi bre begaj, otkako su u ovu Francusku počeli da primaju svakoga, propala država ali totalno…

Da ne bude nesporazuma.
Ja nemam ništa proti imigracije, plus toga i sam sam pripadnik iste.
Ja samo ukazujem, a pokušao sam to isto uraditi i juče ili prekjuče, na dvostruke aršine elita. Puna su im usta ljudskih prava, imaju hiljade antirasističkih pokreta ali u praksi stvari nisu baš tako kako oni pričaju. Treba uporediti odnos prema onima nesretnicima iz Jemena i ostalih Haitija, koje su razorili zapadni humanisti a ne semidiktator Putinm i ovih nesretnika iz Ukrajine. Plus toga, ukrajinske nesretnike koji su se sklonili u Rusiju niko i ne pominje. Ma šta ima da se pominju, što su bježali ispred finih momaka i cura iz "Azov" bataljona. Ti Azovci su tako živopisni i nisu kao onaj fašista Orban koji ne dozvoljava da se djeci u osnovnoj školi drže časovi o ljepoti promjene pola.


Vi kao da ste pali s’mars gosn Kamilo, jer je to stara priča koji pričaju svi iz te ekipe, od one tamo vaše Marin LePen, preko nemačke AfD ili austrijskog FPÖ tj Arijel beli hrišćani napred a ostali m’rš odakle ste i došli. Takođe ako vas neko pita najviše nesretnika koji su emigrirali od 2014. pa do sada u Rusiju iz Ukrajine je došlo iz DNR & LNR a i to pretežno jer je tamo sve upropašteno, plus lokalne vlasti rade kojekakve gluposti, da sad ne zalazimo i u tu priču. Opet vam kažem, sa jedne strane fronta je bio Azov a sa druge Utkin i ostatak ВЧК Вагнер ekipe, tj oni što su posle po Libiji crtali svastike i SS po zidovima sa sve onim neonacističkim 14/88 (14=14 reči=tj tra-la-la samo bela rasa a 88=HH=Heil Hitler), a sam komandant istih je onaj simpatični ćelke koji ima na vratu istetovirane oznake kao na SS oficirskoj uniformi. Nisu stvari tako crno-bele pobogu…
softelectronics_e softelectronics_e 09:54 01.03.2022

Re: slavno

crossover
maksa83
Па Бадентерова комисија каже да ту не види никакав проблем, барем је тако било у случају покојне сфрј. Не верујем да у овим другим случајевима важи неко друго међународно право.

Dogovorili smo se još pre otpr. 300 Kb da međunarodno pravo služi tome da neki ljudi negde dobiju neke velike dnevnice, kad zafali papira za potpalu ili ono treće.


Ма није никакав проблем што се мене тиче, само сам хтео да те питам да ли си проверио колико је чврста та шамлица на коју си се попео.

Ma!
Šta te briga, neka padne.
Ako počneš da se brineš za njega, reći će ti da nisi ti Rus, a on Ukrajinac.
Sam pao, sam se ubio.
softelectronics_e softelectronics_e 09:55 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Ма није никакав проблем што се мене тиче, само сам хтео да те питам да ли си проверио колико је чврста та шамлица на коју си се попео.

Vidi, možemo da se igramo ovde pasivno agresivnog izdrkavanja, i ja tu svakako mogu da budem poganiji od tebe, ali to baš nisam moj omiljeni ja, pa da se držimo onoga što se tamo dešava i već se dešavalo.


Dokaži!
nask nask 10:02 01.03.2022

Re: slavno

koji je to samo mambo-džambo,

Koji?

Btw
jer ista ta Amerika već mesecima kumi i preklinje Katar

Misliš kume Vudsa, Groblera, Virta i društvo da malo odvrnu slavinu?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:03 01.03.2022

Re: slavno

Tako nekako kao što si napisao mislim i ja. Sa sve zaključkom. Svaki put narednih godina kad neko pomene srpske interese ima da se drekne 'a gde ste bili kad je Ukrajina gorela?' tako da nam tradicionalno najebavanje ne gine.



A moze i ono: kriza je nasa sansa.

Od Kosova svakako nema nista. Amerikanci ce verovatno sada zuriti da ga uclane u Nato. Kinezi nisu stali na stranu Rusa a za Kosovo ce izraziti usmeni protest. Rusi... Dobro, oni ce sledecih decenija imati malo drugacije probleme.

Od toliko najavljivane ekonomske saradnje sa Rusijom ni do sada nije bilo neke vajde.

Moguce resenje: elegantno odgurivanje one jedne stolice na koju nas je Triglav Kostunica-Tadic-Jeremic nasadio i ulazak u saveznistvo u kome u Evropi nismo samo jos Belorusija i mi.

Ili cemo prespavati i pad ovog Berlinskog zida.
gvozden1 gvozden1 10:04 01.03.2022

Re: slavno


Mogu. Ali ako nisi podrzao Amere sto bi podrzao Ruse? Bratstva i cekitstva radi?

Nije ti problem da ignorišeš razliku između američkog napada na neki Irak, koji je u tri izde materine od Amerike, i koji sa američkom istorijom, tradicijom, kulturom, blage veze nema, i ruskog napada na Ukrajinu gde je sve sasvim suprotno?

softelectronics_e softelectronics_e 10:08 01.03.2022

Re: slavno

Neues aus der Nachbarschaft
Čekaj!
Ako mogu Ameri 100 godina, što ne bi i Rusi manje godina?
Zašto ignorisati stvar koja radi toliko dugo?
I to pouzdano.


Mogu. Ali ako nisi podrzao Amere sto bi podrzao Ruse? Bratstva i cekitstva radi?

Ma!
Za mene nezavisnost, ljudska prava, granice, međunarodno pravo vrede manje od dva zalogaja slanine.
To je za boraniju.
Ozbiljni ljudi se gnušaju tih termina.
Zašto bi, na primer, pravo i pravda bili ograničeni državnim granicama.
Pa proponenti 'ljudskih prava' odavno govore da granice država nisu bitne.
I sada se ljute.
Zašto?!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:11 01.03.2022

Re: slavno

Nije ti problem da ignorišeš razliku između američkog napada na neki Irak, koji je u tri izde materine od Amerike, i koji sa američkom istorijom, tradicijom, kulturom, blage veze nema, i ruskog napada na Ukrajinu gde je sve sasvim suprotno?


Pa sto mene pitas? Charlie ti je to uporedio pa vidi sa njim. A nije ni on uveo tek sada to poredjenje - pojedoste se zivi ovih dana zbog dvolicnosti nekih nas posto osudjujemo Ruse a ne osudismo Amere.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:12 01.03.2022

Re: slavno

Neues aus der Nachbarschaft
Čekaj!
Ako mogu Ameri 100 godina, što ne bi i Rusi manje godina?
Zašto ignorisati stvar koja radi toliko dugo?
I to pouzdano.


Mogu. Ali ako nisi podrzao Amere sto bi podrzao Ruse? Bratstva i cekitstva radi?

Nisam podržavao US u bilo kojoj invaziji a ne podržavan ni Ruse i njihove invazije.
To što prilikom razmišljanja o uzrocima tih invazija "bistrim" činjenice i što se sve te činjenice nekoma ne sviđaju nije moj problem. Izgleda da je to problem za one koji su svirali tišinu ili navijali za "rušenje" diktatora kad su bili koncerti u Iraku, Siriji, Libiji.
Sinoć se na jednom državnom kanalu desila pokazna vježba pravljenja javnog mišljenja.
Novinari su objašnjavali generalu šta je NATO. Čovjek ih iznenadio. Vidjećemo kad i koliko će se pojavljivati na medijima ubuduće.
Pogledajte komentare ispod videa.
benedykt benedykt 10:13 01.03.2022

Re: slavno

Neues aus der Nachbarschaft


America Defeats Germany for the Third Time in a Century (Michael Hudson)


Kako citas nesto sto se samozove:
The Unz Review • An Alternative Media Selection
A Collection of Interesting, Important, and Controversial Perspectives Largely Excluded from the American Mainstream Media



Ima ova zanimljiva fraza u clanku Ukrainian anti-Russian ethnic violence by Ukraine’s neo-Nazi post-2014 Maiden regime. Neonaci rezim sa Jesom na celu?

Juces bas uzeo da pogledam rezultate poslednjih parlamentarnih izbora i Ukrajini i vidim da imaju manje desnicarskih stranaka u parlamentu nego Nemacka ili Francuska. I ni jednu neonacisticku*. . Moguce da gresim i da neko ima tacnije informacije?



Ne, ne grešiš. Dakle to sa nacistima je samo recidiv ruske propagande iz 2014, pa tako čitam juče nekadašnju čuvenu novinarku i voditeljku na jednom ruskom državnom kanalu koja jasno kaže da joj je njen tadašnji šef naredio u januaru 2014. da od sada pa na dalje zaboravi na pojam demonstranti i da mora da govori nacistički sledbenici Bandere itd. Takođe kaže kako su posle toga manje više sve vesti o Ukrajini dobijali već napisane odozgo. Elem desničari su upravo sa dolaskom nove vlasti u Ukrajini izgubili bukvalno svaku podršku, pa trenutno imaju jednog jedinog poslanika tj poslanicu iz Svobode a i ona namaknuta na neku regionalnu kvotu, jer je koalicija Desnog sektora, Svobode, Jaroša i Nacionalnog korpusa pukla kao zvečka na izborima tj 300.000 glasova ili 2.5 % biračkog tela izašlog na izbore. Pa u Srbiji oni neo-nacoš Levijatani i ostali iz te neke slične, samo bez naci dela, hard-core desničarske priče imaju toliko, pa nikom ništa…
maksa83 maksa83 10:13 01.03.2022

Re: slavno

Ako mogu Ameri 100 godina, što ne bi i Rusi manje godina?

Pa evo 60 su već potrošili. Ne reci da je Crvena Armija držala pod okupacijom manje više sve zemlje oko nas za dobrobit radničke klase.
maksa83 maksa83 10:15 01.03.2022

Re: slavno

softelectronics_e
maksa83
Ма није никакав проблем што се мене тиче, само сам хтео да те питам да ли си проверио колико је чврста та шамлица на коју си се попео.

Vidi, možemo da se igramo ovde pasivno agresivnog izdrkavanja, i ja tu svakako mogu da budem poganiji od tebe, ali to baš nisam moj omiljeni ja, pa da se držimo onoga što se tamo dešava i već se dešavalo.


Dokaži!


Kako ono reče mudra Mirela onomad:

mirelarado
Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.

gedza.73 gedza.73 10:19 01.03.2022

Re: slavno

Neues aus der Nachbarschaft
Ili cemo prespavati i pad ovog Berlinskog zida.

Baš mi pad Berlinskog zida pao na pamet na nekom od ovih blogova pa mi a brzinu u moru komentara pobeg'o. A siguran sam kako ćemo da ga prespavamo, kasno donesemo odluku koja je sigurno pogrešana onda za jedno deset godina da kukamo kako je nepravda na ovom svetu.

Nego sad sam naišao na neke silne nacističke grupe u Rusiji, nisam mogao da verujem da ih ima onoliko. Neki ruski marševi, valjda umesto na Rim marširaju na Moskvu.


Marš za Rusku imperiju sa sve svojetskom petokrakom






Движение «Наши» превращается в «новый комсомол»

"Новое название явно рассчитано на ассоциацию с ВЛКСМ. Предположу, что теперь они займутся досуговыми проектами, патриотическим воспитанием",

Всесоюзный Ленинский Коммунисти́ческий сою́з молодёжи (ВЛКСМ), познатији по скраћеници Комсомол (рус. Комсомо́л, а што долази од речи Ком(унистически) Со(јуз) Мол(одјожи), представљао је подмладак Комунистичке партије Совјетског Савеза



nask nask 10:19 01.03.2022

Re: slavno

Pogledajte komentare ispod videa.

Ako ti nije teško samo sažetak generalove pozicije. Jbg kad mi je taj francuski ko svahili. Na svahiliju barem znam par (horskih) pesama.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:32 01.03.2022

Re: slavno

benedykt
Neues aus der Nachbarschaft


America Defeats Germany for the Third Time in a Century (Michael Hudson)


Kako citas nesto sto se samozove:
The Unz Review • An Alternative Media Selection
A Collection of Interesting, Important, and Controversial Perspectives Largely Excluded from the American Mainstream Media



Ima ova zanimljiva fraza u clanku Ukrainian anti-Russian ethnic violence by Ukraine’s neo-Nazi post-2014 Maiden regime. Neonaci rezim sa Jesom na celu?

Juces bas uzeo da pogledam rezultate poslednjih parlamentarnih izbora i Ukrajini i vidim da imaju manje desnicarskih stranaka u parlamentu nego Nemacka ili Francuska. I ni jednu neonacisticku*. . Moguce da gresim i da neko ima tacnije informacije?



Ne, ne grešiš. Dakle to sa nacistima je samo recidiv ruske propagande iz 2014, pa tako čitam juče nekadašnju čuvenu novinarku i voditeljku na jednom ruskom državnom kanalu koja jasno kaže da joj je njen tadašnji šef naredio u januaru 2014. da od sada pa na dalje zaboravi na pojam demonstranti i da mora da govori nacistički sledbenici Bandere itd. Takođe kaže kako su posle toga manje više sve vesti o Ukrajini dobijali već napisane odozgo. Elem desničari su upravo sa dolaskom nove vlasti u Ukrajini izgubili bukvalno svaku podršku, pa trenutno imaju jednog jedinog poslanika tj poslanicu iz Svobode a i ona namaknuta na neku regionalnu kvotu, jer je koalicija Desnog sektora, Svobode, Jaroša i Nacionalnog korpusa pukla kao zvečka na izborima tj 300.000 glasova ili 2.5 % biračkog tela izašlog na izbore. Pa u Srbiji oni neo-nacoš Levijatani i ostali iz te neke slične, samo bez naci dela, hard-core desničarske priče imaju toliko, pa nikom ništa…


U secanju mi je ostala vest o debaklu desnicara na poslednjim izborima ali reko' potaknut blogojavnoscu da proverim. Hvala lepo na objasnjenu.

Na stranu sto putinovske organizacije finansijski pomazu evropske desnicare i neonacisticke grupe ali koji je to kiks da celu drzavu nazoves nacistickom i insistiras na tome kao politickom a sada i vojnom uslovu. I sto cesce ga koristis to brze taj pojam prazni svoje originalno znacenje.
maksa83 maksa83 10:38 01.03.2022

Re: slavno

Na stranu sto putinovske organizacije finansijski pomazu evropske desnicare i neonacisticke grupe ali koji je to kiks da celu drzavu nazoves nacistickom i insistiras na tome kao politickom a sada i vojnom uslovu. I sto cesce ga koristis to brze taj pojam prazni svoje originalno znacenje.




(Rusko Nacionalno Ujedinjenje)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:40 01.03.2022

Re: slavno

Baš mi pad Berlinskog zida pao na pamet na nekom od ovih blogova pa mi a brzinu u moru komentara pobeg'o. A siguran sam kako ćemo da ga prespavamo, kasno donesemo odluku koja je sigurno pogrešana onda za jedno deset godina da kukamo kako je nepravda na ovom svetu.


Meni je najzalije mladjih generacija. Da bi ziveli kao svoji vrsnjaci u Evropi moraju da pobegnu iz svoje zemlje. Zato sto su im zadrti ocevi zagledani u sveto Kosovo + Principe. Pa jebotebog!


Nego sad sam naišao na neke silne nacističke grupe u Rusiji, nisam mogao da verujem da ih ima onoliko. Neki ruski marševi, valjda umesto na Rim marširaju na Moskvu.


Pa znas i sam kako je kod nas. I onda se mi kao zgrazavamo nad neonacistima u Ukrajini. Jedina razlika je da im Putin nije gay ikona.

Zadesio se jednom prilikom u Lodzu kad je tamosnji tim igrao sa nekim Rusima. Svaka druga grupa i medju Poljacima i medju Rusima sa nacistickim znamenjem.
softelectronics_e softelectronics_e 10:45 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Ako mogu Ameri 100 godina, što ne bi i Rusi manje godina?

Pa evo 60 su već potrošili. Ne reci da je Crvena Armija držala pod okupacijom manje više sve zemlje oko nas za dobrobit radničke klase.

Bolela ih kita za dobrobit radničke klase.
Kao što, još poprilično manje, braću Amere boli kita za našu demokratiju i naš ljudska prava.
Još mnog, mnogo, manje.
Ako sme da se poredi?
gvozden1 gvozden1 10:46 01.03.2022

Re: slavno

pojedoste se zivi ovih dana zbog dvolicnosti nekih nas posto osudjujemo Ruse a ne osudismo Amere.

Pa ne baš da se nešto jedem, ali dvolicnosti ne da ima, nego je dvoličnost sve što je ostalo kod vas koji plačete nad jadnim ali hrabrim Ukrajincima, i intenzivno mrzite zlu Rusiju koja krši međunarodno pravo.

Gledam tamo kod Blagojevića patetiku sa sve knjigama, dečijim krevecima i kućnim ljubimcima, pa mi muka od tolike dvoličnosti.

Ima li takvih scena iz krajeva u kojima Ukrajina rešeta Ruse već godinama, i gde je i OEBS potvrdio masovna ubistva civila?
Ne, tamo nema knjiga i krevetaca, tamo su samo zli Rusi i treba ih tamaniti, a Rusija to ima da gleda i da ćuti.


Hajd da odbacimo međunarodno pravo, hajd jer ga više nema, Ameri su ga srušili a Rusija to prihvatila.

Kad u tim okolnostima posmatramo sasvim drugi zaključci se nameću.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:47 01.03.2022

Re: slavno

(Rusko Nacionalno Ujedinjenje)



Eno Putin odmah telefonira Makronu i trazi novi zahtev: denacifikacija Rusije.

Ovo sa postalo kao ono sa Omeginim antivakserskim istinama.
milisav68 milisav68 10:49 01.03.2022

Re: slavno

alselone
Od Kosova definitivno nema ništa pa ni one jadne ZSO,

To je odličan primer kako nešto potpisano ne važi isto za sve.

Briselski sporazum je bio 2013. i od tad je prošlo osam godina, i svi se prave blesavi.

Ne vidim ja tu neku situaciju - da smo uradili to i to, onda bi bilo drugačije.

Zemlja nam je rasprodata, i biće sve više, čitam kako je osnovana neka firma koja će da kupi Srbija vodu, pa onda nećemo moći da priđemo nekoj reci ili jezeru, jer će obala da postane privatno vlasništvo (kao plaže na Jadranu).

Ne znam da li si video tvit nekog lika što se bavi kartama, pa prati pošumljenost Srbije, i kaže da se seče sve u 16.

Kod nas je lokalna šuma/park Mikulja posečena žestoko.To je počelo tamo neke 2007/8.Narod prijavljivao, svi se pravili blesavi.To traje i danas, iako se promenila vlast, i iako se žalili raznim ministarstvima.

Svi se prave blesavi.
softelectronics_e softelectronics_e 10:51 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
softelectronics_e
maksa83
Ма није никакав проблем што се мене тиче, само сам хтео да те питам да ли си проверио колико је чврста та шамлица на коју си се попео.

Vidi, možemo da se igramo ovde pasivno agresivnog izdrkavanja, i ja tu svakako mogu da budem poganiji od tebe, ali to baš nisam moj omiljeni ja, pa da se držimo onoga što se tamo dešava i već se dešavalo.


Dokaži!


Kako ono reče mudra Mirela onomad:

mirelarado
Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.


Da, da!
Mirela je zakon.
Valjda će i to sa njenim VIP statusom da bude razrešeno nakon ove ruske intervencije.
A što se toga što je tada, u trenucima rastrojstva napisala, nije bila u pravu.
Naravno, nisam hteo da joj oponiram.
Jer bi isplao da joj dokazujem tezu.
softelectronics_e softelectronics_e 10:55 01.03.2022

Re: slavno

nask
Pogledajte komentare ispod videa.

Ako ti nije teško samo sažetak generalove pozicije. Jbg kad mi je taj francuski ko svahili. Na svahiliju barem znam par (horskih) pesama.

Ako neće Kamilo da prevede, mogao bi, očas, Benedikt.
softelectronics_e softelectronics_e 10:56 01.03.2022

Re: slavno

Neues aus der Nachbarschaft

...

U secanju mi je ostala vest o debaklu desnicara na poslednjim izborima ali reko' potaknut blogojavnoscu da proverim. Hvala lepo na objasnjenu.

Na stranu sto putinovske organizacije finansijski pomazu evropske desnicare i neonacisticke grupe ali koji je to kiks da celu drzavu nazoves nacistickom i insistiras na tome kao politickom a sada i vojnom uslovu. I sto cesce ga koristis to brze taj pojam prazni svoje originalno znacenje.

Ko je celu državu nazvao nacističkom?
softelectronics_e softelectronics_e 11:06 01.03.2022

Re: slavno

gvozden1

...
Gledam tamo kod Blagojevića patetiku sa sve knjigama, dečijim krevecima i kućnim ljubimcima, pa mi muka od tolike dvoličnosti.

Ima li takvih scena iz krajeva u kojima Ukrajina rešeta Ruse već godinama, i gde je i OEBS potvrdio masovna ubistva civila?
Ne, tamo nema knjiga i krevetaca, tamo su samo zli Rusi i treba ih tamaniti, a Rusija to ima da gleda i da ćuti.


Hajd da odbacimo međunarodno pravo, hajd jer ga više nema, Ameri su ga srušili a Rusija to prihvatila.

Kad u tim okolnostima posmatramo sasvim drugi zaključci se nameću.

Ima!
Evo upravo bila na Raša Tudej pre 5 minuta reportaža o tom području sa porušenim kućama i slično.
Ali, jebiga, to je Raša Tudej.
Što znači da mora da je laž!
A, zamisli šta još prikazuje taj grozni Raša Tudej - ukrajinske izbeglice na poljskoj granici.
Ali, jebiga, u Evropi ne može da se gleda (i) Raša Tudej.
Pajić i Maksa, ili tako neki, ionako kažu da je to sve ruska propaganda.
Za razliku od CNN-a!
Pa, jbote, ko još (osim mene) gleda tu budalaštinu od CNN-a.
Ja mislim da takve medije vode visoko školovani vojnici, dodatno usavršavani u CIJI i vojnoj bezbednosnoj službi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:06 01.03.2022

Re: slavno

Pa ne baš da se nešto jedem, ali dvolicnosti ne da ima, nego je dvoličnost sve što je ostalo kod vas koji plačete nad jadnim ali hrabrim Ukrajincima, i intenzivno mrzite zlu Rusiju koja krši međunarodno pravo.


Ima neko da ovde vise insistira na medjunarodnom pravu od objektivnih i principijelnih patriota? Ne pitam tebe nego onako da si cujem glas.


Gledam tamo kod Blagojevića patetiku sa sve knjigama, dečijim krevecima i kućnim ljubimcima, pa mi muka od tolike dvoličnosti.

Ima li takvih scena iz krajeva u kojima Ukrajina rešeta Ruse već godinama, i gde je i OEBS potvrdio masovna ubistva civila?
Ne, tamo nema knjiga i krevetaca, tamo su samo zli Rusi i treba ih tamaniti, a Rusija to ima da gleda i da ćuti.


Prvo intezivno mrzimo rusiju (evo vidi ovde, pise i malo r) pa onda trazimo da se Rusi tamane - opet se trenira metoda citanja neiskazanog. Ako, ako.

Ja znam da je sa tog tvog Srbolimpa na koji si se natakario 500k izbeglih ljudi pickin dim ali sta tebe boli tuki sto ja pisem o tome kako se u ratu snalaze moji poznanici? Ako ti je dosadno radi nesto ozbiljnije - dizi bune sa Hajduk Stankom, Zikom Dronjom i ostalom pasteta-hajducijom.
nsarski nsarski 11:08 01.03.2022

Re: slavno

Opusti se Nsarski ne moras da kacis slike Azov Nacionalne Druzhine.





Nikakve slike - evo samo dva linka a vezana za Atlantic council.

Atlantic Council Praised Ukraine’s Nazi Azov Battalion

i onda

Ukraine’s Got a Real Problem with Far-Right Violence (And No, RT Didn’t Write This Headline)

Ah, evo još jednog korisnog izveštaja

Ukraine President Poroshenko promoted a photo of himself posing next to a soldier wearing a Nazi SS Totenkopf patch.

Zavali se i uživaj ;-)
Take it easy, man.

P.S. Možda će i OY! da poviri da odagna sumaglicu iz očiju. (BTW, moj OY! nije isti kao onaj OY! što je opisao Tasa).

gvozden1 gvozden1 11:11 01.03.2022

Re: slavno

opet se trenira metoda citanja neiskazanog

Bila je neki dan rasprava Als/Maksa o tome.

Iskazano je, ali na bezmud način.
Pičkast, pa je time još odvatnije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:16 01.03.2022

Re: slavno

Bila je neki dan rasprava Als/Maksa o tome.

Iskazano je, ali na bezmud način.
Pičkast, pa je time još odvatnije.


Yok. Nego je pripisano. Na bezmud i pickast nacin. Pa je time jos odvratnije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:18 01.03.2022

Re: slavno

nsarski
Opusti se Nsarski ne moras da kacis slike Azov Nacionalne Druzhine.





Nikakve slike - evo samo dva linka a vezana za Atlantic council.

Atlantic Council Praised Ukraine’s Nazi Azov Battalion

i onda

Ukraine’s Got a Real Problem with Far-Right Violence (And No, RT Didn’t Write This Headline)

Ah, evo još jednog korisnog izveštaja

Ukraine President Poroshenko promoted a photo of himself posing next to a soldier wearing a Nazi SS Totenkopf patch.

Zavali se i uživaj ;-)
Take it easy, man.

P.S. Možda će i OY! da poviri da odagna sumaglicu iz očiju. (BTW, moj OY! nije isti kao onaj OY! što je opisao Tasa).


Live long and prosper.
gvozden1 gvozden1 11:21 01.03.2022

Re: slavno

Neues aus der Nachbarschaft
Bila je neki dan rasprava Als/Maksa o tome.

Iskazano je, ali na bezmud način.
Pičkast, pa je time još odvatnije.


Yok. Nego je pripisano. Na bezmud i pickast nacin. Pa je time jos odvratnije.

Nije pripisano, materijalno je tačno.
Ne postoji tvoj komentar koji osuđuje ubijanje i izbeglištvo ruskih civila od strane Ukrajinaca, a postoje mnogi koji osuđuju Ruse za progon ukrajinskih, i to patetični.

softelectronics_e softelectronics_e 11:27 01.03.2022

Re: slavno

gvozden1
Neues aus der Nachbarschaft
Bila je neki dan rasprava Als/Maksa o tome.

Iskazano je, ali na bezmud način.
Pičkast, pa je time još odvatnije.


Yok. Nego je pripisano. Na bezmud i pickast nacin. Pa je time jos odvratnije.

Nije pripisano, materijalno je tačno.
Ne postoji tvoj komentar koji osuđuje ubijanje i izbeglištvo ruskih civila od strane Ukrajinaca, a postoje mnogi koji osuđuju Ruse za progon ukrajinskih, i to patetični.


Ma dobro!
To ne bi trebalo da bude ograničenje za pisanje - ikome.
Imaš skoro pola blogera kojima jer patnja ruskih civila u Ukrajini samo ruska propaganda.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:29 01.03.2022

Re: slavno

Nije pripisano, materijalno je tačno.
Ne postoji tvoj komentar koji osuđuje ubijanje i izbeglištvo ruskih civila od strane Ukrajinaca, a postoje mnogi koji osuđuju Ruse za progon ukrajinskih, i to patetični.



Ne postoji moj komentar koji osudjuje Ruse za progon ukrajinskih civila. Ne postoji moj komentar koji osudjuje Ukrajince za progon ruskih civila. I tako u nedogled sa nizom neiskazanih iskaza.

Nego, ne postoje ni tvoji.

gvozden1 gvozden1 11:35 01.03.2022

Re: slavno

Nego, ne postoje ni tvoji

Oni za progona Ukrajinaca, postoje, na ovom ili prethodnom blogu, mogu i da ih nađem i citiram, za progon Rusa, koliko se sećam, ne.

A opet se, ispravno, čita nenapisano da imam razumevanja i za žrtve ukrajinskog terora.

Mislim, pa nismo budale kojima treba da se crta, nemoj se na to oslanjati, sav si providan bre.
gvozden1 gvozden1 11:37 01.03.2022

Re: slavno

atnja ruskih civila u Ukrajini samo ruska propaganda.

I to nelegalna jer su RT i Sputnjik zabranjeni :)
maksa83 maksa83 11:40 01.03.2022

Re: slavno

A što se toga što je tada, u trenucima rastrojstva napisala, nije bila u pravu.

Jeste, jeste.
mirelarado mirelarado 11:51 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
A što se toga što je tada, u trenucima rastrojstva napisala, nije bila u pravu.

Jeste, jeste.


Naravno da jesam, ali mi je ovaj pokušaj da izazove svađu između tebe i Krosa malo i smešan u svojoj uzaludnosti. :)
Milan Novković Milan Novković 11:52 01.03.2022

Re: slavno

Neues aus der Nachbarschaft


America Defeats Germany for the Third Time in a Century (Michael Hudson)


Kako citas nesto sto se samozove:
The Unz Review • An Alternative Media Selection
A Collection of Interesting, Important, and Controversial Perspectives Largely Excluded from the American Mainstream Media



Ima ova zanimljiva fraza u clanku Ukrainian anti-Russian ethnic violence by Ukraine’s neo-Nazi post-2014 Maiden regime. Neonaci rezim sa Jesom na celu?

Juces bas uzeo da pogledam rezultate poslednjih parlamentarnih izbora i Ukrajini i vidim da imaju manje desnicarskih stranaka u parlamentu nego Nemacka ili Francuska. I ni jednu neonacisticku*. Moguce da gresim i da neko ima tacnije informacije?

Ne znam odakle se vi informisete o stanju ljudskih prava u Ukrajini ali osim slicica niko do sada nije nista konkretno naveo nego se bullshituje o nacistickoj Ukrajini.

Koliko sam ja razumeo iz izvestaja mrske AI, Azov i Aidar su nesto kao sto je HOS bio - paramilitarne grupa sa neonacistickom ideologijom = neonacisti. AI ih optuzuju da su izvrsili ratne zlocine nad ruskim stanovnistvom i da sire strah medju ruskim stanovnistvom u oblastima koje je ukrajinska vojska preuzela.

Osim toga ovi su i beli suprematisti, desnicari i homofobi pa je AI dokumentovao i slucajeva masakriranja Roma, provaljivanja u stanove pripadnika LGBTI zajednice i proganjanje clanova komunisticke partije.

Ukrajinska drzava je slabo sta uradila da ovima stane na put i procesuira ih. Ali to kako failed state (ne)funkcionise znamo i iz domaceg iskustva.

Incidentally, AI je dokumentovao i zlocine ruske paramilicije u proruskim oblastima. I poneki zlocincic i logorcic u Rusiji. Ali o tome drugom prilikom - to je ionako samo da bi ispalo da naci-Ukrajina nije toliko zlo. A i sta se zajebavamo, to ce Putin da denacifikuje i deratizira cim zavrsi posao u Ukrajini.


*Opusti se Nsarski ne moras da kacis slike Azov Nacionalne Druzhine.

Ovo boldovano ti je baš samopouzdano, ali ajd što je Unz uglavnom korektan (ume da falšira, kao svi) nego je logičnije skoncentrisati se na autora, i odvojiti od usta sasmopouzdanja malo vremena pa se informisati, bar te bukvar-stvari.

Autor je big, trully big, i ovo mu je uglavnom iz knjige, plus fillers:

Super Imperialism. The Economic Strategy of American Empire. Third Edition Hardcover – September 30, 2021

Aj dobro, znam da nećeš mnogo pročitati, a i sad si u poslu vežbanja verbalnih doskočica i munjevitih obrazaca, al možda kasnije ... a i ne košta mnogo pisanje komentara, plus nije samo za tebe


softelectronics_e softelectronics_e 11:53 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
A što se toga što je tada, u trenucima rastrojstva napisala, nije bila u pravu.

Jeste, jeste.

Pitaj mirelu!
Ti si pristrasan, pa se tvoj sud ne računa.

No, sada je najvažnije da se sukob između bratskog ruskog i ukrajinskog naroda što pre završi.
Nas, Ukrajinaca i Rusa 700 miliona.
Krenuli su pregovori, tako da se nadam da sukob što pre prestane.
Makar se i Rusi predali.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana