Budućnost| Planeta| Životinjski svet

smešna dupeta

maksa83 RSS / 27.02.2022. u 17:22

Naron of the long-lived Rigellian race was the fourth of his line to keep the galactic records.

He had a large book which contained the list of the numerous races throughout the galaxies that had developed intelligence, and the much smaller book that listed those races that had reached maturity and had qualified for the Galactic Federation. In the first book, a number of those listed were crossed out; those that, for one reason or another, had failed. Misfortune, biochemical or biophysical shortcomings, social maladjustment took their toll. In the smaller book, however, no member listed had yet blanked out.

And now Naron, large and incredibly ancient, looked up as a messenger approached.

“Naron,” said the messenger. “Great One!”

“Well, well, what is it? Less ceremony.”

“Another group of organisms has attained maturity.”

“Excellent. Excellent. They are coming up quickly now. Scarcely a year passes without a new one. And who are these?”

The messenger gave the code number of the galaxy and the coordinates of the world within it.

“Ah, yes,” said Naron. “I know the world.” And in flowing script he noted it in the first book and transferred its name into the second, using, as was customary, the name by which the planet was known to the largest fraction of its populace. He wrote: Earth.

He said, “These new creatures have set a record. No other group has passed from intelligence to maturity so quickly. No mistake, I hope.”

“None, sir,” said the messenger.

“They have attained to thermonuclear power, have they?”

“Yes, sir.”

“Well, thats the criterion.” Naron chuckled. “And soon their ships will probe out and contact the Federation.”

“Actually, Great One,” said the messenger, reluctantly, “the Observers tell us they have not yet penetrated space.”

Naron was astonished. “Not at all? Not even a space station?”

“Not yet, sir.”

“But if they have thermonuclear power, where do they conduct the tests and detonations?”

“On their own planet, sir.”

Naron rose to his full twenty feet of height and thundered, “On their own planet?”

“Yes, sir.”

Slowly Naron drew out his stylus and passed a line through the latest addition in the small book. It was an unprecedented act, but, then, Naron was very wise and could see the inevitable as well as anyone in the galaxy.

 

“Silly asses,” he muttered.


Isaac Asimov, 1958.

 



Komentari (504)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 11:14 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Ti nećeš da vidiš suštinu problema - komunisti (sovjetski, srpski, jugoslovenski) su naš narod isključili iz prirodnog okruženja

Vidi Pred, zapitaj se što ti je neophodno da izgovore, razloge, opravdanja, objašnjenja, šta god da je, tražiš u stvarima od pre skoro sto godina.

Mnogo ovo liči na, zaslužili smo, bilo smo sa komunistima.

A imamo sasvim drugačiju svetsku scenu sad u kojoj se stvari dešavaju.

Nema opravdanja za zapad sad, pa hajmo u čertespetu.

vcucko vcucko 11:16 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gvozden1
srdjan.pajic
gvozden1
da je Putin stvarno poslao vojsku da ratuje sa nekakvim nacistima, narkomanimna, čobanima i budalama, ili sa NATOm

Nego što ju je poslao?
Onako, bilo mu dosadno, bio nešto neraspoložen, došlo mu?

Šta je ako nisu ni nacisti ni narkomani ni NATO?


Plen.


Eto.
Rusija udarila na NATO zbog plena.
A plen mogu da budu sirovine i pšenica.
Nema ona toga pa mora da rizikuje sopstveni opstanak da do njih dođe.

Ali ovo lepo pokazuje ispran mozak i gutanje ama baš svake gluposti koja vam se poturi.
Ti si Srki idealan primer žrtve propagande.

Vidim da strašno zameraš Rusiji što je pogasila opozicione medije, što je Rusima uskratila mogućnost da čuju drugu stranu, a istovremeno je tabi ta ista mogućnost uskraćena, ali ti to ne zameraš.
Ti to gutaš kao guska.

Nemoguće je tebi išta dokazati, gotov si.

Da, zbog plena je.


Ratna tehnika (ista ona koju im je upravo on dao, do je bio refrent u Dresdenu, znači od malo posle Hrista)?
Pšenica i kuruza? RF prvi izvoznik pšenice na svetu.
Nafta i gas?
Stari Zaporošci ZAZ? Ne verujem da ima toliko kolekcionara istih, ako ih ima uopšte.
Jedino mi na pamet pada jedno milion Ukrajinki za rad u noćnim klubovima po Sibirskom Okrugu i Daljnjem Vostoku. Mada imaju to kod kuće, a tek iz -stanova što dolaze.

Zaista ne vidim šta bi moglo da se podvede pod odrednicu "plen".
Čak ni da se Pajic-Pejdžik zajebo, da je umesto "plen" hteo da kaže "plenjik", tek to. Koji će im qrac, da moraju da ih 'rane a da negde sede, ništa ne rade i viču "iki-iki".

Misterija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:18 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

A šta je to ovo sa Ruske strane?
To je, nemoj da nam, dakle nama, meni, uvodiš sankcije ako hoćeš da smo partneri.

To je samo normalna stvar, jer bi drugačije, ti meni uvodi sankcije, a ja ću tebi biti partner, ludost.

A ovo drugi ne kažu to, nego ima mi da ti diktiramo sve, i što se tiče nas i svakog drugog na ovome svetu.

I nema EU i taj jebeni put više veze sa tim.


Ovo je vec pristrasno tumacenje u korist jedne strane. Mi ovde ne znamo sta su ruski ljudi poput Vulina, Bajatovica, Dacica ili onog inventivnog ministra dogovorili sa Rusima pa mozemo samo da nagadjamo sta sve diktira ruska strana.
gvozden1 gvozden1 11:21 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Zaista ne vidim šta bi moglo da se podvede pod odrednicu "plen".

Eto dokle su ljudi spali, šta gutaju.
predatortz predatortz 11:22 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Mnogo ovo liči na, zaslužili smo, bilo smo sa komunistima.


Ti to tako čitaš. Ja tvrdim da smo bili žrtve Druge Jugoslavije, da politika te zemlje nije bila srpska politika, a da su interesi te zemlje potirali srpski nacionalni, državotvorni, politički, kulturni, verski i svaki drugi interes. Mi smo, što se mene tiče, bili okupirani.

A srpski narod od tog zla, kao ni ruski od istog, još nisu oslobođeni.

Nikada ne dovodi u sumnju moju privrženost Rusiji i pravoslavlju. Samo, mi i Rusi nismo slobodni i ovo nije ni Srbija, ni Rusija po meri Srba i Rusa. Ona je po meri onih interesnih krugova koji su formirani, kako ti reče, pre sto godina.

Ti krugovi su spremni da žrtvuju mene, tebe, tvoju i moju decu, jednako onako kako su neku omladinu svesno žrtvovali po sremskim i drugim frontovima.


Nema opravdanja za zapad sad, pa hajmo u čertespetu.


Nema! To je ono licemerje na koje se pozivam. Nisam ni glup, ni ćorav. Ništa Rusi nisu (još) uradili što zapad nije bar puta 3.
Samo, čoveče, ovo je za njih partija šaha, a za nas pitanje opstanka.
gvozden1 gvozden1 11:27 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

agadjamo sta sve diktira ruska strana.

Ne nagađamo uopšte, to je jasno ko dan.
Pa i mi polemiše o ovde o jednostavnoj stvari, da li treba ili ne treba Rusiji uvoditi sankcije.

Dakle sankcije, i dakle Rusiji.

Kad bi iz Moskve stigao zahtev da se uvedu sankcije bilo kome, nikakve rasprave ne bi bilo, niko ne bi to podržao.

E sad kad bi nam Rusija zavrtala ruku da ih uvedemo Americi, ko zna možda bismo i morali.

Ali ne traži (i neće tražiti) zato što je ona Rusija a Amerika je Amerika.
gvozden1 gvozden1 11:29 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


A srpski narod od tog zla, kao ni ruski od istog, još nisu oslobođeni

Ajd ubeđuj me da je komunizam loša stvar.

I hajd da lomljenje kičme Srbiji opravdavamo komunizmom.

gvozden1 gvozden1 11:30 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Samo, čoveče, ovo je za njih partija šaha, a za nas pitanje opstanka.

A opstanak nam ugrožava ko, komunistička Rusija i diktator Putin, ili demokratski i slobodni zapad?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:33 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gvozden1
agadjamo sta sve diktira ruska strana.

Ne nagađamo uopšte, to je jasno ko dan.
Pa i mi polemiše o ovde o jednostavnoj stvari, da li treba ili ne treba Rusiji uvoditi sankcije.

Dakle sankcije, i dakle Rusiji.

Kad bi iz Moskve stigao zahtev da se uvedu sankcije bilo kome, nikakve rasprave ne bi bilo, niko ne bi to podržao.

E sad kad bi nam Rusija zavrtala ruku da ih uvedemo Americi, ko zna možda bismo i morali.

Ali ne traži (i neće tražiti) zato što je ona Rusija a Amerika je Amerika.


OK.
gvozden1 gvozden1 11:39 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Sreća da smo, kad su Vučićeve odluke u pitanju, banana republika

Ma ja se bojim i da je ovo ipak blaže ucenjivanje od mogućeg, zbog pomaganja njemu da pregura izbore.

Jer ako bi ga stisli da pleni Gasprom po Srbiji, pitanje je šta bi mu se desilo na izborima, a sigurno ne bi jačale "proevropske snage"

Patriotske bi, do koje mere ne zna se, ali Vučiću sigurno ne bi rastao rejting.

A kad prođu izbori, i on imao još nekoliko godina fore, uopšte nije nemoguće da ga stisnu a on odigra "kako treba"

Zato, ja dilemu više nemam nikakvu, Jovanović je dobio moj glas.
predatortz predatortz 11:45 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gvozden1

A srpski narod od tog zla, kao ni ruski od istog, još nisu oslobođeni

Ajd ubeđuj me da je komunizam loša stvar.

I hajd da lomljenje kičme Srbiji opravdavamo komunizmom.




Trenutno nam niko ne lomi kičmu, na nama je da se dovijamo da tako i ostane. A neće, ako se budemo tvrdo svrstavali na rusku stranu.

A međunarodni odnosi, što se tvoje druge opaske tiče, su uzročno-posledični. Svrstani smo, opet kažem protiv volje većine Srba, naterani, kako hoćeš, u krug "komunističkih zemalja", stavljeni u tu fioku, ništa nismo činili da se iz te fioke premestimo. Sve ostalo je inercija.


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:58 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

predatortz
apacherosepeacock
predatortz
Sledeci potez je, verovatno, prikljucivanje vec postojecim sankcijama I no fly preko Srbije. E, nesto pametno i Vucic da uradi, makar i na silu..


Da li ovo znači da Srbija treba da zabrani prelet njenog vazdušnog prostora svim državama koje su vršile agresiju na suverene zemlje i ako ne, onda zašto samo za Ruse?


Znaci, kako vidimo u svetlu razvoja situacije, da je Srbija spala sa sedenja na 2 stolice (otisao u proslost taj metod) na ono - ili si sa nama ili si protiv nas - pa biraj.

I izabrao je ono sto je jedino realno mogao (I trebao) da izabere. Da smo s njima.

Protiv njih bi znacilo da se pridruzis Belorusiji sa sankcijama.


Hocete li sankcije? (ne moras/nemorate da odgovoris/odgovorite, necete, sigurna sam.)


Da, to je otprilike ono što i ja mislim. Nemoguće je da mala država u Evropi ima nezavisan stav o bilo čemu, naročito ako je kao naša u potpunosti zavisna, da ne kažem da živi od milostinje i kredita.

A, kada se čovek okrene oko sebe, pogleda kartu, razmisli o tome gde nam odlaze mladi, gde svako od nas ima bar jednog člana porodice, potom gde su (svojevoljno ili ne) Srbi iz okruženja, onda nije teško doneti zaključak gde je naše mesto.

Da li je to okruženje časno, pošteno, principijelno, ovakvo ili onakvo, tu se da polemisati danima. Često i sam imam šizofrena cepanja po tom pitanju.
No, to je okruženje kojem pripadamo i u koje smo prvi, na prvi nagoveštaj slabljenja komunizma u SFRJ, trebali pohrliti.

Da jesmo, druge bi nam ptice pevale.




Da.

Samo da se osvrnem jos na ovaj (bold) pasus..


Da je srece za ruski narod da im novac od enormnih resursa koje poseduju ide u drzavnu kasu - njima a ne u dzepove Vodje (a nagledali su se jada onoliko i jos ga gledaju) i njegovih satrapa oligarha - bagre i olosa najvecim delom, imali bi odavno standard kakav zasluzuju.

Ekonomski, Rusi bi trebali da budu u svetskom vrhu po standardu jer imaju svega za eksploataciju, izvoz.. umesto toga, sa svojim diktatorima su 100 godina, a sada se cementira, sinonim za - bezi od njih sto te noge nose.. (bivsi Varsavski pakt).


Nema tu morala, casno/posteno/principijelno, ta stavka ne postoji u reali na koju god stranu gledao i svecom to trazio (kome je do morala nek ide u ____ zezam se, hehe), kod koga je bolje tamo se ide.
milisav68 milisav68 11:58 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

srdjan.pajic

A tek šta radimo Crncima i Indijancima...,

...i Arapima.

E, pa nije ovo bilo pre 200 godina pa da kažeš da je relativizacija.Ne, ovo se dešava sad u realnom vremenu, vaši avioni aktivno učestvuju u bombardovanju jedne nezavisne i priznate zemlje.

I sad ti tvrdiš da su vaše bombe humane i ne ruše ništa, niti da ima žrtava, a ima ih 500.000.

Ok.

I da znaš, boli me tuki i za Putina i Rusiju, samo te hvatam u nedoslednostima, još od bajke o čišćenju svog dvorišta.

Srbi i Rusi su divljaci, a ostali eto malo pružaju podršku ili se brane.

Ok.

I šta ti znači to da vam je prvi put da niste direktno učestvovali?

Dok ste orgijali po celom svetu je bilo ok?

A to što niste direktno, ne zmači da niste indirektno.Organizovali ste puč, i smenili legalno izabranu vlast.

I to je ok?
gvozden1 gvozden1 12:04 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Trenutno nam niko ne lomi kičmu, na nama je da se dovijamo da tako i ostane. A neće, ako se budemo tvrdo svrstavali na rusku stranu.

A ko će naam je slomiti ako ne odigramo kako nam se kaže?
Rusija neće.

Svrstani smo, opet kažem protiv volje većine Srba, naterani, kako hoćeš, u krug "komunističkih zemalja"

I to je objašnjenje za ultimatume onih koji upravo tim, komunističkim metodama, cenzurama, silom, ucenama, primoravaju neposlušne, ili indoktriniraju lakoverne da staju na njihovu stranu i kad je protiv njihovog interesa.
Dobro.
Mada sam ja pre za princip antikomunizma a ne antirusizma, pa i kad je komunizam na američkoj strani.
milisav68 milisav68 12:06 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

apacherosepeacock

Turska je zatvorila Bosfor za ruske brodove.

Za sve ratne brodove.

I nije uvela sankcije Rusiji.
gvozden1 gvozden1 12:08 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Da je srece za ruski narod da im novac od enormnih resursa koje poseduju ide u drzavnu kasu

Što ste slatki tako zabrinuti za ruski narod, i tako puni žalosti što je taj narod zaveden i glup.

Plemeniti kakvi jeste, sigurno bi ste vi umesto njega odlučili bolje šta je njemu dobro.

E da vam je da vam neko da priliku da Rusijom upravljate.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:08 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

tess1
Ono što si napisala nije zajebancija. Ružno je. Nisam ni ja cvećka ali što je mnogo mnogo je.

Ej, bre, orači i jeba*i Ukrajine, nečija djeca sada ginu, vama je komentar extreman?

Nemam stvarno šta više reći na ovu temu. Ne ostavljam prostora da ne znate šta vam mislim. Samo to.

Нечија деца нажалост гину, али нисам приметила да се жали за децом која у Украјини гину већ осам година, или да се жали за пола милиона ирачке деце.

Питање је у каквом свету желимо да живимо и да ли се принципијелно слажемо са овим:

Ал' тирјанству стати ногом за врат,
Довести га к познанију права,
То је људска дужност најсветија!

Ако да, шта мислиш, ко то треба да уради?
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:12 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

bene_geserit
I izabrao je ono sto je jedino realno mogao (I trebao) da izabere. Da smo s njima.

Da.
Sreća da smo, kad su Vučićeve odluke u pitanju, banana republika tj. Vučić radi šta mu se kaže. U ovom trenutku najbolje za Srbiju.
A bez obzira na "izdaju Rusije", nisu mu ugroženi sledeći izbori.
Ponašanje Srbije mora da bude čist pragmatizam, mali si i slab, u okruženju NATOa, radi šta moraš.

Što se tiče Ukrajine, da iole mozga imaju i da se sami Ukrajinci pitaju, oni bi se isto ponašali. Ali ginu za tuđe interese ...


Da. (za ovo prvo)

Da se I ovde osvrnem na bold pasus..

Mislim da ne ginu za tudje interese, evo primice ih preko reda u EU a to oni i hoce. (vecina)


Sa Putinom nece sigurno, mislim da je to svima jasno.







gedza.73 gedza.73 12:13 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gvozden1
zato je 70 posto njih na strani Putina

Tebi ovih 70 posto podrške liku koji je 20 godina na vlasti ne pali lampicu? Ruski Boža Spasić. Uporedi život tih 70 posto običnih Rusa sa životom par običnih Rusa na Zapadu. Vratio dostojanstvo Rusiji? Tako što vraćaju Staljina u život? Njihova roba, njihov dućan, moš rade ta oće al' otkud mi da podržavamo jednog komunističkog udbaša?

Što se tiče diktiranja i savijanja kičme. Da li je neko ruskim otkupljivačima vođa odredio cenu ili prihvatio njihovu koju diktiraju na otkupu?

Predator ti lepo kaže. Niko ne kaže da je politika Zapada prema srpskom narodu pravedna, niko ne kaže da Kapetan Amerika ima nepogrešiv moralni kompas (osim mister Pajik-a), niko ne relativizuje švapske zločine al' je imao ovde neki blog, ne sećam se ko je pisao dal beše Nikolo, o Rimljanima i varvarima. Odnosno o pogrešnom trenutku u kome su neki uleteli da ruše Rimsko carstvo pa najebali.

Evo da kažem da si ti u pravu. nečemo da savijemo kičmu. Nećemo da glasamo protiv Rusije (ni da je agresija ni da im uvedemo sankcije). Šta misliš koliko nam vremena treba ne samo da savijemo kičmu nego i da skinemo pantalone?

Jesi u pravu da je Rusija glasala protiv rezolucije kojom bi nas proglasili za genocidne kao prvi narod nakon nacističke nemačke. Jeste ulagala veta oko Kosova.
To je činjenica.

Hipotetički (da ne razlažem zašto nas svi ostali vide kao male Ruse i zaštitnike nove Ruske imperije) da li bi neko insistirao na toj rezoluciji o genocidu da smo na primer pokazali više antiruskog raspoloženja ili bar neutralno (opet podsećam na Viskovića koji kaže kako smo više podržavali ruske inicijative od zapadnih a to neko tamo u zapadnom Komiteju broji pa na kraju pijanke kaže 'da vidimo šta smo imali').

I kako možeš da znaš da li je Rusija preko svojih ljudi (a ima jako uporište u psoleratnoj tradiciji jer zbog nedostatka pluralizma si imao na vlasti samo jednu, jasno ideološki i strateški opredeljenu grupu ljudi) gurala neke naše odluke u pravcu koji njima odgovara, Zapada ne a ipak na našu štetu?

Šesto čulo mi kaže kako je tako bilo (ne tvrdim da sam u pravu). Pošto se tako često deavalo u istoriji naših odnosa (Srbija-Rusija što isto navodi Visković).

ovo je sve više moje nagađanje ali me baš zanima šta misliš da bi nam se desilo kad ne bi savili kičmu? Događaji u narednih dve, tri godine?

Tvrdim da ovo što je sad opustelo po Srbiji nije ništa u odnosu na ono što bi bilo.


apacherosepeacock apacherosepeacock 12:15 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

milisav68
apacherosepeacock

Turska je zatvorila Bosfor za ruske brodove.

Za sve ratne brodove.

I nije uvela sankcije Rusiji.


Vest glasi za ruske..

Uvesce ih, ne brini.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:17 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Što ste slatki





PS Roman Abramovic, jedan od Putinovih ovih dana stisnutih oligarha prodaje FC vredan par milijardi i sve ide kao donacija zrtvama rata u Ukrajini.
predatortz predatortz 12:18 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

apacherosepeacock
milisav68
apacherosepeacock

Turska je zatvorila Bosfor za ruske brodove.

Za sve ratne brodove.

I nije uvela sankcije Rusiji.


Vest glasi za ruske..

Uvesce ih, ne brini.



Neće. Sami su rekli da treba zemlja koja će da posreduje. U potaj se nadam da će i Srbija biti u toj poziciji, odnosno da će neke sitne usluge i prelamanja ići preko nas, pa da ćemo na taj način trebati i jednim i drugim a da nas previše ne čačkaju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:23 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

predatortz
apacherosepeacock
milisav68
apacherosepeacock

Turska je zatvorila Bosfor za ruske brodove.

Za sve ratne brodove.

I nije uvela sankcije Rusiji.


Vest glasi za ruske..

Uvesce ih, ne brini.



Neće. Sami su rekli da treba zemlja koja će da posreduje. U potaj se nadam da će i Srbija biti u toj poziciji, odnosno da će neke sitne usluge i prelamanja ići preko nas, pa da ćemo na taj način trebati i jednim i drugim a da nas previše ne čačkaju.


Ja sam misljenja da ce to Kina biti.. njihovo ubedjivanje ima tezinu.

Inace se slazem da treba ostaviti otvorena vrata za pregovore da se ne luduje preko crte koja se nikome nece isplati..
gvozden1 gvozden1 12:26 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Tebi ovih 70 posto podrške liku koji je 20 godina na vlasti ne pali lampicu

Ne, zato što je normalno da podrška rukovodstvu zemlje u ratu raste.

I Pašiću je rasla, čak i Slobi, ili je makar opozicija prikočila.
To je normalno.
Da li je neko ruskim otkupljivačima vođa odredio cenu ili prihvatio njihovu koju diktiraju na otkupu?

Jesi li ti normalan?
Dođe Rus i kaže, plaćam jabuku jedan dinar, ako hoćeš da mi je prodaš, prodaj je, ako nećeš prodaj je onom ko ti plaća sto dinara.

Kakve li to ima veze sa bilo čim?

Evo da kažem da si ti u pravu. nečemo da savijemo kičmu. Nećemo da glasamo protiv Rusije (ni da je agresija ni da im uvedemo sankcije). Šta misliš koliko nam vremena treba ne samo da savijemo kičmu nego i da skinemo pantalone?


Ne vredi.

Svo vreme pričam da nismo u poziciji da se odupiremo mnogo, da sila boga ne moli, da ćemo možda sve morati da ispunimo iako od toga Srbija ima ogromnu štetu, jer bi korbač američki napravio još veću, i sad "nećemo da savijamo"

Moramo da savijamo pred siledžijom, ali ne moramo da ikog drugog osim njega okrivljujemo za silovanje.

Makar razum da sačuvamo, i bar zrno dostojanstva.

predatortz predatortz 12:29 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

apacherosepeacock
predatortz
apacherosepeacock
milisav68
apacherosepeacock

Turska je zatvorila Bosfor za ruske brodove.

Za sve ratne brodove.

I nije uvela sankcije Rusiji.


Vest glasi za ruske..

Uvesce ih, ne brini.



Neće. Sami su rekli da treba zemlja koja će da posreduje. U potaj se nadam da će i Srbija biti u toj poziciji, odnosno da će neke sitne usluge i prelamanja ići preko nas, pa da ćemo na taj način trebati i jednim i drugim a da nas previše ne čačkaju.


Ja sam misljenja da ce to Kina biti.. njihovo ubedjivanje ima tezinu.

Inace se slazem da treba ostaviti otvorena vrata za pregovore da se ne luduje preko crte koja se nikome nece isplati..


Zato i rekoh sitne usluge.


Ono kao kad imaš ozbiljnu firmu, koja sarađuje sa isto tako ozbiljnim firmama, ali neke poslove poveriš maloj i beznačajnoj firmici, jer ove velike se tim tričarijama ne bave.

E, ta mala firmica smo mi u odnosu na Tursku i Kinu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:44 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

predatortz

Samo, čoveče, ovo je za njih partija šaha, a za nas pitanje opstanka.


Tako je ali mi smo ovde marginalci koji diskutuju na nekom zabačenom ćošku interneta. Ne vodimo državu. Valjda možemo da kažemo šta mislimo.

A država za sada sasvim dobro odrađuje posao pitanju ove krize bez obzira što su ovi na vlasti teška stoka.

A kada se bude glasalo o ulasku u EU ili NATO glasaću protiv. Onako iz principa. Pa šta god da bude. Rekoh već, u jednom momentu sam se ponadao malo mirnijem životu, ali ko ga jebe. Preživeće se nekako. I ranije se preživljavalo. A i da se ne preživi, od nećega se na kraju mreti mora.

Ko im bre jebe mater.
gedza.73 gedza.73 12:46 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Dođe Rus i kaže, plaćam jabuku jedan dinar, ako hoćeš da mi je prodaš, prodaj je, ako nećeš prodaj je onom ko ti plaća sto dinara.

Pa to isto ti kaže Zapad. Ako nećeš sa nama ti idi Rusiji. nema EU, nema prometa, nema izvoza, nema doznaka... Stavi sam na vagu pa odluči.
A jednom se moj Čale u prolazu našao na otkupnom mestu pa razgovarao sa nekim komšijama koji su čekali u redu. Ide Rus, ide Moldavac sa zlatan zub i naš kolaborator. Rus gura ruku u gajbice i prevrće ljudima voće bacajući preko glave ono što zahvati. Tu uleti ovaj moj, počne da galami, pičkara, pita što varaju narod i što im ne isplaćuju preko banke a ne da im šoferi nose pare u kamionima...

Ispadne opšti haos.

Znaš šta su rekli Srbi? 'Ćuti molim te'
Moramo da savijamo pred siledžijom, ali ne moramo da ikog drugog osim njega okrivljujemo za silovanje.

To ti je u osnovi svaki vid 'uspešne' trgovine. Pokušavaš da izvučeš najbolju cenu za sebe u datim okolnostima sa onim što imaš. Na kraju onaj što je prodao misli kako je bolje prošao a to misli i onaj koji je kupio. Winwin situacija.
Makar razum da sačuvamo, i bar zrno dostojanstva.

Meni razum ne dozvoljava da relativizujem rusku agresiju samo zato što to isto mislim i o američkim. Mi smo 'dostojanstveno' izgurali svaku moguću gužvu u građanskom ratu devedesetih pa smo na kraju uradili i ono sa savijanjem kičme i sa skidanjem pantalona. A baš mi nešto stalo da najebemo zbog Rusije i njenih interesa nemaš pojma koliko.
Što se tiče Putina (američkog čoveka) koji nije mogao da pomogne Srbiji na Kosovu iz objektivnih okolnosti iako nas je prisilio na potpisivanje sporazuma zajedno sa partijskim guruom
Био је шеф руске обавештајне службе ФСБ (једне од наследница КГБ) од јула 1998. до августа 1999. године, а такође је радио као секретар у служби безбедности од марта до августа 1999. године.

pa smo izgleda ipak savili kičmu pred njim i prošetali mu opanke



pogledaj podršku u vremenima 'ima rata-nema rata' mada mi nedostaje još jedna tabela sa bogatstvom ruskih tajkuna (koji ne spadaju u onaj mali broj američkih milijardera koji tlače svetsku sirotinju pošto su ti naši tajkuni filantropi... zajedno sa kineskim državnim milijarderima čiji radnici uživaju najviša radnička prava istoriji feudalizma)

predatortz predatortz 12:50 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment



Tako je ali mi smo ovde marginalci koji diskutuju na nekom zabačenom ćošku interneta. Ne vodimo državu. Valjda možemo da kažemo šta mislimo.


Naravno.


A država za sada sasvim dobro odrađuje posao pitanju ove krize bez obzira što su ovi na vlasti teška stoka.


realno, u pravu si.


Ko im bre jebe mater.




Citiraš mene, kad popizdim!
milisav68 milisav68 13:09 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gvozden1

Dakle sankcije, i dakle Rusiji.

E, a i te sankcije, Nemci uveli sankcije, a ruski gas i dalje stiže u Nemačku.

Možemo i mi da uvedemo sankcije Rusiji na uvoz južnog voća :)
milisav68 milisav68 13:18 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gedza.73

Pa to isto ti kaže Zapad. Ako nećeš sa nama ti idi Rusiji. nema EU, nema prometa, nema izvoza, nema doznaka.

Ne, zapad kaže ako nećeš sa nama, onda ne možeš ni sa kim, jer će da ti uvedemo sankcije.
gvozden1 gvozden1 13:20 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Pa to isto ti kaže Zapad. Ako nećeš sa nama ti idi Rusiji

Isto?
Dobro.
Dalje nisam ni čitao.

Ako je isto cena jabuka na tržištu i ucena države da se odrekne saveznika po vitalnim pitanjima, onda dobro.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:31 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Tako je ali mi smo ovde marginalci koji diskutuju na nekom zabačenom ćošku interneta. Ne vodimo državu. Valjda možemo da kažemo šta mislimo.


Leptir mahne krilom na ovom blogu i ko zna kakve to posledice ima.
gvozden1 gvozden1 13:50 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Tako je ali mi smo ovde marginalci koji diskutuju na nekom zabačenom ćošku interneta.

Ne, mi smo srećni ljudi dok zapad ovde ne stigne u svom svom sjaju.

Hapšenje zbog podrške Rusiji
Češka policija privela je muškarca koji je na društvenim mrežama odobravao rusku akciju u Ukrajini. Terete ga za "opravdanje genocida", preti mu tri godine

Pred, priča ti nešto o ruskosrpskom komunizmu naspram zapadne slobode?
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:07 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gvozden1
Hapšenje zbog podrške Rusiji
Češka policija privela je muškarca koji je na društvenim mrežama odobravao rusku akciju u Ukrajini. Terete ga za "opravdanje genocida", preti mu tri godine

Pred, priča ti nešto o ruskosrpskom komunizmu naspram zapadne slobode?


Cesku je Putin proglasio arhineprijateljem Rusije broj 2. kao i najpozeljnijom destinacijom za gadjanje, eto zato.


Zasto siroma' Cesku (ej Cesku sa kolko - 10M stanovnika?) njega pitaj.


Ti bi se valjda veselio na tu retoriku (uz trenutno razvaljivanje Ukrajine) da si na njihovom mestu.

U Rusiji je 15 godina apsa za pominjanje ili postavljenje pitanja o ovom ratu..


I ne privodjenje I zapreceno nego te mrak proguta.


Btw. Niko te nigde ne apsi na zapadu za trtljanje o ratu. Ne tupi kad pojma nemas sta je 'na zapadu' osim sto verujes trtljanju tabloida.
gedza.73 gedza.73 14:38 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

milisav68
Ne, zapad kaže ako nećeš sa nama, onda ne možeš ni sa kim, jer će da ti uvedemo sankcije.

gvozden1
Ako je isto cena jabuka na tržištu i ucena države da se odrekne saveznika po vitalnim pitanjima, onda dobro.

Sve to stoji što kažete.

Fora je samo što su NATO i Zapad (Amerika bez opaljenog metka) pobedili u ovom ratu. Stvarno van ovog mesta retko pratim informacije (osim kad mi zatreba za svađu :))), vesti čitam na preskok a komentari me obično iznerviraju u prvoj četvrtini. Eto sad sam čuo da je sa Olimpijade u Kini MOK proterao ruske sportiste. Čeka se reakcije Kine. Verujem kako će oni zbog ruskog gasa da se usprotive odluci.


Ponavljam se da su NATO i Zapad uradili Ukrajini upravo ono što je nama Rusija uradila devedesetih. Dali podršku, gurkali i huškali krajine na granici između velikih sila pa smo i mi i oni nagrabusili.

Amerika se oprala u ovome i Rusija je ponovo zlikovac br. 1. NATO je nikad jači. Sve baltičke države, bivše SSSR kolonije će samo čvršće da se vežu uz NATO, Finska i Norveška vrlo lako mogu da postanu članice (turska priča sa Kosovom je više pritisak na nas). Ove druge što su uz granicu sa Rusijom a u NATO paktu ima same da traže raketne štitove i naoružanje.

Ako Rusija osvoji Ukrajinu ne ginu joj sukobi i nestabilno područje u narednoh ko zna koliko godina dok se ne bude sama povukla. Ukoliko podele Ukrajinu onda će nuklearne rakete umesto četiri da putuju pet minuta tako da, po mom skromnom sudu, otpada ona teorija (prvo je otpala kako oće da zaštite svoje stanovništvo jer teraju dalje, pa je otpala denacifikacija pošto i u Rusiji imaju nacističke pokrete koje niko ne dira) o minut do 12 nuklearni udar.

ostaje pitanje energenata mada koliko je Rusija postala izolovana država imam osećaj kako će i oni da saviju kičmu i bez dostojanstva prodaju gas Zapadu.


Jedino što ostaje smo mi. I opet se vraćamo na početak sa biranjem strane. Ove što je izgubila ili one koja je pobedila.


A izbor je vrlo, vrlo sužen. Neće baš svima da se dopadne poređenje ali imaš dva braka. U jednom žena ima tiranina neradnika koga baš briga za porodicu, dal su mu deca gladna, bosa i iscepana. Druga je žena bezobzirnog tajkuna koji juri klinke i troši lako zarađene novce na svoja putovanja sa sponzorušama ali i deci plaća skupa šklovanja, skupa putovanja, ženi botokse, haljine, provode sa drugaricama....

Prva je u fazonu 'ja njega volEm, pa nek crknemo i deca i ja' druga 'šta me briga šta on radi dok je meni lepo i deci dobro'.

Treći izbor ne postoji. Bilo bi lepo da ima pa da svi radosno odjašemo u suton kroz cvetna polja i livade ali nema. To nam je što nam je. Pa kako nam bude.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:42 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Btw. Niko te nigde ne apsi na zapadu za trtljanje o ratu. Ne tupi kad pojma nemas sta je 'na zapadu' osim sto verujes trtljanju tabloida.


Da sam ja netko, zabranio bi koriscenje dva izraza: Zapad i Balkan. Pa nek se snalazi ko kako moze.
gedza.73 gedza.73 14:49 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Cesku je Putin proglasio arhineprijateljem Rusije broj 2. kao i najpozeljnijom destinacijom za gadjanje, eto zato.

Što bi rek'o Šešelj 'ima da gađamo Teslinim frekventnim modulatorom Rim, Pariz i Berlin. Sve o jednom trošku'.
Već smo se saglasili kako Putin nije lud. U takvom scenariju bi ga prvo ubili njegovu tajkuni. U drugom bi rakete poletele ka Rusiji iz svih bivših SSSR republika. Plus Turksa. Oni sivi tići u sredini smo mi. A možemo da se pretvaramo da smo neutralna Švajcarska ili centralna Austrija k'o što nismo.

gvozden1 gvozden1 14:49 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

eto zato

Niko te nigde ne apsi na zapadu za trtljanje o ratu.

Ajd saberi se, ne apsi ili apsi "eto zato"

A da zapad ne cenzuriše, pa da, ne cenzuriše.

Evo vidimo to ovih dana.
gvozden1 gvozden1 14:53 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Fora je samo što je NATO i Zapad pobedio u ovom ratu.

Videćemo.
Ja navijam da izgubi.
Zbog Srbije.
Njoj bi bilo mnogo bolje ako zapad izgubi.

A ti?

A da, pitao sam te već to, nisi siguran da li bi voleo da Srbiji bude bolje ili još gore.

Veliku dilemu imaš da li da bude bolje Srbiji ili gore Rusiji.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:54 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft
Btw. Niko te nigde ne apsi na zapadu za trtljanje o ratu. Ne tupi kad pojma nemas sta je 'na zapadu' osim sto verujes trtljanju tabloida.


Da sam ja netko, zabranio bi koriscenje dva izraza: Zapad i Balkan. Pa nek se snalazi ko kako moze.


Jeste al da se primeti da sam stavila pod navodvodnike.
Ajde prvo svi vi preskocite termin pa cu I ja za vama..ok? Ok
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:57 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Već smo se saglasili kako Putin nije lud. U takvom scenariju bi ga prvo ubili njegovu tajkuni. U drugom bi rakete poletele ka Rusiji iz svih bivših SSSR republika. Plus Turksa. Oni sivi tići u sredini smo mi. A možemo da se pretvaramo da smo neutralna Švajcarska ili centralna Autrija.


Valjda nije lud..

30 NATO drzava sa jednom metom. Bolje mu je da se ne igra zmurke.


I bolje nam je svima da se ne igramo tog rizika, jel tako - tako je.

gedza.73 gedza.73 15:01 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gvozden1
A da, pitao sam te već to, nisi siguran da li bi voleo da Srbiji bude bolje ili još gore.

Veliku dilemu imaš da li da bude bolje Srbiji ili gore Rusiji.

Ja nemam dilemu. Rusija mi apsolutno nije na listi prioriteta. Kosovo nemaš šanse da vratiš u onim granicama koje su bile. Možemo da se vućamo, pozivamo na međunarodno pravo, kukamo na nepravdu ono se ne vraća. Jedino šta može da se uradi to je sever i Republika Srpska. Čak je izglednije Kosovo jer kako je sad ispao krucšlus po Ukrajini prekrajanja granica neće skoro da bude tako da će Srbi iz RS verovatno da trpe još mnogo dugo (Predator verovatno je bolje upućen kako stoji situacija tamo).

S obzirom da su dosta ujedinjeni, da su za razliku od svih ostalih pokazali kako se bori bez obzira na sve i uprkos svemu mislim da će pritisci na njih da ostanu ali kako će uvek da postoji neka granica preko koje neće da idu.

Nemoj da zaboraviš da smo mi Srbima u Bosni uveli sankcije. Pa sad volimo više Ruse od njih a interes srpskog naroda nam je preči. Gde nam je tad bilo dostojanstvo i što tad nismo pokazali kičmu?


gedza.73 gedza.73 15:03 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Valjda nije lud..

Ma 'de. Ubili bi ga njegovi pravoslavni ruski bogataši prvi. Ne bi mu trebali ni Aerikanci ni Švabe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:04 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gvozden1
eto zato

Niko te nigde ne apsi na zapadu za trtljanje o ratu.

Ajd saberi se, ne apsi ili apsi "eto zato"

A da zapad ne cenzuriše, pa da, ne cenzuriše.

Evo vidimo to ovih dana.


Ajd saberi se I ne objasnjavaj mi gde zivim, drs se ti srpskih zakona i bezakonja.. a ceskom cici nista nece da bude, ne brini. Za ruske cice nisam sigurna.


Sad odoh poslom, ukoliko ostanes za dalje bez odgovora, jbg. procitacu kad stignem al ne obecavam.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:05 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
Btw. Niko te nigde ne apsi na zapadu za trtljanje o ratu. Ne tupi kad pojma nemas sta je 'na zapadu' osim sto verujes trtljanju tabloida.


Da sam ja netko, zabranio bi koriscenje dva izraza: Zapad i Balkan. Pa nek se snalazi ko kako moze.


Jeste al da se primeti da sam stavila pod navodvodnike.
Ajde prvo svi vi preskocite termin pa cu I ja za vama..ok? Ok


Zato sam i reagovao zato sto si ti stavila pod navodnike - ja to procitao kao distanciranje od termina. :)
gvozden1 gvozden1 15:08 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Ja nemam dilemu. Rusija mi apsolutno nije na listi prioriteta

Imaš imaš.
Možda izbegavaš i samom sebi da priznaš.

Nije Rusija važna, ali namestilo se da: Rusija gubi = Srbiji teže, Rusija dobija = Srbiji lakše.

Zajebano.
Ali tačno.

Ja nemam dilemu.
gedza.73 gedza.73 15:13 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Nije Rusija važna, ali namestilo se da: Rusija gubi = Srbiji teže, Rusija dobija = Srbiji lakše.

Da bre. Evo dok je Rusija pobeđivala nama je bilo lakše. Kad? Kad su snabdevali oružjem Hrvate i Slovence? Kad su nas prisilili na sporazum? NIS za male novce kako bi podržavali Kosovo?

Ti smatraš da je nama sa Rusijom bolje, ja da nije. To je izbor strategije i saveznika kako bi Srbiji bilo bolje. Pošto sam ja u pravu, znači da ti grešiš sa izborom. mada jeste malo indikativno zašto su Srbi u građanskom ratu devedesetih kao podršku izabrali Rusiju i najebali. Većina odabrala.
Možda izbegavaš i samom sebi da priznaš.

pa i ti si izbeg'o da kažeš kako nam je to preči srpski narod i srpski interesi pa smo ipak uveli sankcije Srbima a sad treba da pokažemo kičmu kako bi podržali Ruse.

Ako smo dotle došli da ja mrzim Srbiju e onda u pićku ljepu materinu

vcucko vcucko 15:29 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gedza.73


A izbor je vrlo, vrlo sužen. Neće baš svima da se dopadne poređenje ali imaš dva braka. U jednom žena ima tiranina koga baš briga za porodicu, dal su mu deca gladna, bosa i iscepana, neradnika. Druga je žena bezobzirnog tajkuna koji juri klinke i troši lako zarađene novce na svoja putovanja sa sponzorušama ali i deci plaća skupa šklovanja, skupa putovanja, ženi botokse, haljine, provode sa drugaricama....

Prva je u fazonu 'ja njega volEm, pa nek crknemo i deca i ja' druga 'šta me briga šta on radi dok je meni lepo i deci dobro'.

Treći izbor ne postoji. Bilo bi lepo da ima pa da svi radosno odjašemo u suton kroz cvetno polje ali nema. To nam je što nam je. Pa kako nam bude.


Tvoja stvar, ali zaista ne mogu da verujem da 2022. godine. pišeš ovako nešto i očigledno veruješ u to.

Da je 1972. ajde. Pa kao klinac u pocepanoj odeći, dok ti se otac guši od alkoholnog isparenja u bifeu zadruge, jer su ga u fabrici nešto zajebali. A majku juri onaj debeli iz komiteta da je kresne pa je došla kući sa razmrljanom maskarom i uplakana. Pa ti nisu dali da jedeš, jer nemaju šta, a i u suštini ih boli uvo. A ti negde nađeš bačen-sakriven-štagod neki fensi zapadni magazin, ono 1001 boja, sve cveta i napucano, svi se keze.

U tom slučaju da i razumem.

Ali da A.D.2022. zaista misliš da bi venčan sa NATO-m cit.

skupa šklovanja, skupa putovanja, ženi botokse, haljine, provode sa drugaricama

e to je već žešći bedak.


gedza.73 gedza.73 15:35 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

vcucko
Tvoja stvar, ali zaista ne mogu da verujem da 2022. godine. pišeš ovako nešto i očigledno veruješ u to.

Uporedi najsiromašnije selo na Zapadu i najsiromašnije selo u Rusiji. Тehniku na Zapadu, tehniku u Rusiji. Pa oni šume seku sa zapadnim mašinama. Nije da se ne divim Rusima kako ni iz čega izvuku maksimum samo je žalosno da ih u stanju stalne pokornosti više drže njihovi nego neprijatelji
Da je 1972. ajde. Pa kao klinac u pocepanoj odeći, dok ti se otac guši od alkoholnog isparenja u bifeu zadruge, jer su ga u fabrici nešto zajebali. A majku juri onaj debeli iz komiteta da je kresne pa je došla kući sa razmrljanom maskarom i uplakana. Pa ti nisu dali da jedeš, jer nemaju šta, a i u suštini ih boli uvo

Vcucko, druže moj, pa ja ti to i pričam a ti navalio Staljin pa Staljin sam odhranio celu Rusiju. Rusi su živeli taj život koji opisuješ. Ko ih je onda uništio? Njihova volja za boljim životom od goreg u kome su živeli decenijama i u kome su ih pokornim držali Rusi ili Amerikanci i Zapad?
Ali da A.D.2022. zaista misliš da bi venčan sa NATO-m cit.
skupa šklovanja, skupa putovanja, ženi botokse, haljine, provode sa drugaricama
e to je već žešći bedak.

Dobro bre nisam mislio baš bukvalno. Ali ne sumnjam kako si shvatio šta sam hteo da kažem.



p.s.
Inače upravo zbog
a kao klinac u pocepanoj odeći, dok ti se otac guši od alkoholnog isparenja u bifeu zadruge, jer su ga u fabrici nešto zajebali. A majku juri onaj debeli iz komiteta da je kresne pa je došla kući sa razmrljanom maskarom i uplakana. Pa ti nisu dali da jedeš, jer nemaju šta, a i u suštini ih boli uvo

niko od bivših naroda i narodnosti Sovjetskog sajuza neće sa Rusijom. Pitanje zašto? Ako je bolje u Rusiji zašto neće? Nemoguće da samo zapadna propagnada utiče na njihove izbore, ima tu nešto sigurno što ti i ja ne znamo.
gvozden1 gvozden1 15:50 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Kad?

Sad, Gedžo, sad.
Imamo rat koji imamo, hajde da vidimo koji ishod ovog rata je povoljniji po Srbiju, da pobedi ili da izgubi Rusija.

A možemo i o devedesetij, i o osamnaestoj, i o četresprvoj, o svemu samo da ne pričamo o sadašnjem.
Možemo ali mi to mnogo glupo pa neću.

pa i ti si izbeg'o da kažeš kako nam je to preči srpski narod i srpski interesi pa smo ipak uveli sankcije Srbima a sad treba da pokažemo kičmu kako bi podržali Ruse.

Jel treba sto puta da ponavljam kako je dobro što su sankcije Rusima ipak uvedene?
Zbog Srbije, zbog ucena, zbog skupe cene da se samo na ponosu i pravdi insistira.



Ako smo dotle došli da ja mrzim Srbiju e onda u pićku ljepu materinu



Pa opredeli se onda šta bi više voleo da se desi u OVOM SAD ratu.
softelectronics_e softelectronics_e 16:31 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Gedžo, možda bolje pratiš od mene, pa da priupitam ... da li je istina da Rusi neće da nose britanske (ili već čije) satelite u svemir svojim raketama.
Valjda su im rekli, ko vas jebe, nosite ih na svojim zastarelim raketama, a možete i na metlama.
Nije mi, u principu, jasno kako je 'normalni svet' toliko zaostao u raketnoj tehnici u odnosu na Ruse?
O čemu se tu radi?
gedza.73 gedza.73 17:33 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

gvozden1
Pa opredeli se onda šta bi više voleo da se desi u OVOM SAD ratu.

odgovorio si sam
Jel treba sto puta da ponavljam kako je dobro što su sankcije Rusima ipak uvedene?

Ne mogu da budem na strani vojske koja je napala drugu zemlju. Tu se za mene ta priča završava.
gedza.73 gedza.73 17:43 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Gedžo, možda bolje pratiš od mene, pa da priupitam ... da li je istina da Rusi neće da nose britanske (ili već čije) satelite u svemir svojim raketama.

ne pratim ali svako ko keca britansku imperiju (nemoguće da i u ovoj gunguli i opštoj tarapani nisu umešali prste) od mene ima pozitivno daštanje.
Nije mi, u principu, jasno kako je 'normalni svet' toliko zaostao u raketnoj tehnici u odnosu na Ruse?

Možda neće da arče pare, ko to zna. Mene oduševili roveri što su ih poslali na Mars čak mislim da je među tom masom različitih nacija u NASA programu koje su učestvovale i neki naš Srbin (sve mi nešto u glavi da je rešio problem kad se jedan od rovera zaglavio ali može biti da grešim, nisam siguran).


Imaš doduše i ovaj lika što se zajebava sa kraćim putovanjima po obodu svemira. Sa svojim parama ušao u trku osvajanja svemira.

a i Ilona Maska. Njegovi su valjda rešili problem (posle nekih neuspešnih pokušaja) vraćanja praznih rezervoara na Zemlju (što je bio problem). Čak su krenuli da zagađuju svemir tako što su čak na Mars poslali

mada ja ovako sitan koji stvarno ništa ne zna o tim tehnologijama mislim kako su mogli da isti efekat postignu znatno elegentnije.

p.s. I poštujem kako si postavio pitanje. poštujem i razumem poruku. Daleko si ti od onoga u šta te svrstavaju neki blogeri.
gvozden1 gvozden1 17:47 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Ne mogu da budem na strani vojske koja je napala drugu zemlju. Tu se za mene ta priča završava.

Idi ti na izbor za mis.
A politika je ozbiljnija stvar.
I surovija.
gedza.73 gedza.73 17:53 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Idi ti na izbor za mis.

Misica bi rekla mir u svetu. Valjda si shvatio da navijam da ruska vojska izgubi. Osim toga ako nam pomoć zavisi od toga da ta ruska vojska razjebe i razruši Ukrajinu a ja da se nadam toj pobedi kako bi mi nešto ućarili i bili ruska banana republika neka fala lepo. Nit nam treba takav marketing niti takva pomoć.

Kad je otišlo june nek ide i uže.

p.s.
Ako s ene varam pričalo se ovde kako se gađaju samo vojni ciljevi a da se civilni izbegavaju i da se baš vodi računa




gvozden1 gvozden1 18:12 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Valjda si shvatio da navijam da ruska vojska izgubi.

Što?
Šta Srbija time dobija?

Hajd da razradimo tu opciju, i to ne obavezno iz srpskog ugla.

Rusija gubi, a to znači, povlači vojsku, Ukrajina ulazi u NATO, Zelenski ostaje na vlasti.
Reklo bi se, pa šta.

Ali
Postoji li iko ko bilo šta o tome zna, na najosnovnijem nivou, da može da poveruje u takav kraj?

To nije moguće, to Rusija NEĆE dozvoliti jer ne može, ne sme.
Posle toga bi usledio kraj Rusije.

Ona to mora da spreči na svaki mogući način, atomskom bombom ako mora.

Ona rokne jednu, ovi će deset, i posle toga samo bog zna šta bi bilo.
Mi na blogu pisali ne bi.

I šta je onda dobro u njenom porazu?

I šta Srbija dobija ako se ispuni to za šta ti navijaš?

Hajd daj tvoju verziju mogućeg poraza Rusije, te situacije za koju navijaš.
gedza.73 gedza.73 18:36 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

To nije moguće, to Rusija NEĆE dozvoliti jer ne može, ne sme.

Ne znam kako bi' ti reko al stvarno me briga šta Rusija mora, sme ili ne sme.
Čak sam napisao da je ona rat već izgubila. pa i ako vojno pobedi.

Dodala je pored svih evropskih naroda koji se graniče sa njom ili su bili u njenoj interesnoj zoni još jednog neprijatelja još jednom u samo sto godina (prvi put kad su ih pobili glađu a sad vojno). Čak i ako osvoji celu Ukrajinu i postavi svoju marionetsku vladu, odnosno pretvori Ukrajinu u svoju koloniju zarad svojih imperijalističkih ciljeva tu mira nema. Ako je podeli isto je izgubila pošto će onda u ukrajinski deo da se nacrtaju svi sa oružjem samo što nije kao pre agresije nego par stotina kilometara dalje (onaj crveni minut za koji tvrdite da je bitan za Moskvu). Još je zacementirala sve narode Itočnog bloka kao tvrdo NATO jezgro. Tamo da se vrati ne može uopšte bilo sa tenkovima, bilo sa cvećem.
I šta Srbija dobija ako se ispuni to za šta ti navijaš?

Hajd daj tvoju verziju mogućeg poraza Rusije, te situacije za koju navijaš.

Više volim da mislim kako sam pragmatičan nego navijač. Ti navijači previše emotivno prilaze problemu.
Eto pobedi Rusija u ovom ratu. I za Srbiju, ondonso srpske interese glasa Rusija, Severna Koreja, Belorusija, Sirija i Eritreja. Jel ti treba tako nešto ako na suprotnoj strani imaš 141 zemlju? Pa bolje da se vućamo sami i uvlačimo Španiju i ostale zemlje koje imaju ili bi mogle da imaju slične probleme na svojim teritorijama nego Rusiju protiv koje je trenutno mnogo država. Evo ja ti garantujem da će Albanci sa Kosova, ako pobedi Rusija (onako kako ti vidiš), da pobede definitivno na Kosovu.

Ona to mora da spreči na svaki mogući način, atomskom bombom ako mora.

Super. Onda si sigurno u pravu da je Rusija pobedila i da će svi da uvide kako su se u slučaju srpskog naroda prevarili pa će da glasaju za nas.
gvozden1 gvozden1 18:48 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Ne znam kako bi' ti reko al stvarno me briga šta RUSIJA mora, sme ili ne sme.

Da, razumem.
Šta te briga što će tvoja tvoja Srbija stradati, ti bi da navijaš.
Eto pobedi Rusija u ovom ratu. I za Srbiju, ondonso srpske interese glasa Rusija, Severna Koreja, Belorusija, Sirija i Eritreja


I još polovina čovečanstva.
To je jedna opcija, druga, ona za koju ti navijaš, da Rusija pukne, je da za Srbiju ne glasa niko, i da Švabe i Arnauti likuju.
Srbine.
Evo ja ti garantujem da će Albanci sa Kosova, ako pobedi Rusija (onako kako ti vidiš), da pobede definitivno na Kosovu.


A ako izgubi neće jer će ih sprečiti ko?
. Onda si sigurno u pravu da je Rusija pobedila i da će svi da uvide kako su se u slučaju srpskog naroda prevarili pa će da glasaju za nas.

Neće, ali će glasati Rusija.
Ako izgubi neće niko.
Neće imati ko.

To je bolje za Srbiju, naravno.
Denacifikovaće nas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:56 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

milisav68
srdjan.pajic

A tek šta radimo Crncima i Indijancima...,

...i Arapima.

E, pa nije ovo bilo pre 200 godina pa da kažeš da je relativizacija.Ne, ovo se dešava sad u realnom vremenu, vaši avioni aktivno učestvuju u bombardovanju jedne nezavisne i priznate zemlje.

I sad ti tvrdiš da su vaše bombe humane i ne ruše ništa, niti da ima žrtava, a ima ih 500.000.

Ok.

I da znaš, boli me tuki i za Putina i Rusiju, samo te hvatam u nedoslednostima, još od bajke o čišćenju svog dvorišta.

Srbi i Rusi su divljaci, a ostali eto malo pružaju podršku ili se brane.

Ok.

I šta ti znači to da vam je prvi put da niste direktno učestvovali?

Dok ste orgijali po celom svetu je bilo ok?

A to što niste direktno, ne zmači da niste indirektno.Organizovali ste puč, i smenili legalno izabranu vlast.

I to je ok?


Milisawe, samo da te ispoštujem jer si pisao ovoliki komentar, ali džabe, jer i dalje relativiziješ, dakle pravdaš trenutno krvničko razaranje zemlje od strane siledžije koji se sastoji od nekoliko oligarha i jednog samoproglašenog Cara koji je zaljubljen u gimnastičarke, lavove i dugačke stolove, a koji su se na vrlo sumnjiv način domogli poveće vojne sile, i sad misle da može da rade šta hoće. I uzeli da razvaljuju zemlju koja niti ju je napala, niti je imala nekog tiranina na vlasti koji joj je time pretio, niti nekog diktatora koji je po svojim nahođenjima i razumevanju istorije uzeo da pravi Veliku Ukrajinu, niti je gajila neke svetske teroriste, pa je zato možda trebalo intervenisati. Znači, skoncentriši se na zadatak pred tobom, nemoj braniti Putina i njegovu kliku, koja radi ovo što radi.

Samo da dodam, jebeš zemlju i navodnu u narodu podršku Caru koja se ovde citira na osnovu podataka iz ruskog RTS-a, kad je ovaj prinuđen da posle jedva pet dana silovanja Ukrajine ugasi u Rusiji dva i po nezavisna medija i uhapsi hiljadu do dve nekih bednih protestanata koji su se pobunili protiv toga šta ovaj radi.
gedza.73 gedza.73 19:01 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

To je jedna opcija, druga, ona za koju ti navijaš, da Rusija pukne, je da za Srbiju ne glasa niko, i da Švabe i Arnauti likuju.

Onda je naša greška što nemamo saveznike na više strana, odnosno što zavisimo od jedne koja nas koristi. To što se čvrsto držimo Rusije (koja ponavaljm da te izneverila tokom ratova a i tokom potpisivanja sporazume upravo oko Kosova) mislim da nije dobro po naše interese.
Ako izgubi neće niko.
Neće imati ko.

E vidiš ovo je važnije od toga dal će Rusija da pobedi ili neće. Zašto nema ko da glasa za nas?

To što smo pravoslavci pa nas mrze je glupost. Jer eto tu su Bugari, Grci, Rumuni, Ukrajinci... To što neki pišu ćirilicom? Bugari? Ne vole Srbe? Otkud onda toliko Srba po Zapadu? Naši su neprijatelji? Koliko se meni čini mnogu našu decu su upravo spasili AMerikanci i I svetskom ratu. Naznačajniji biblioteku u Srbiji su ti oni finansirali. Na tvojoj strani bili Francuzi, Irci, Francuzi, Italijani...

Kad je tvoja Srbija više napredovala? Kad su nas podržavali oni ili kad su došli Sovjeti Rusi? Ovi danas nisu oni? A-ha. Pa predsednik Putin baš jeste. Hardkor NKVD škola.

Ne sumnjam ja da nam idu teška vremena ali mislim da grešiš. Zato što te volim zato ti i ukazujem na greške.




gvozden1 gvozden1 19:14 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Onda je naša greška što nemamo saveznike na više strana

Pa zato ajd da navijamo za one pod kojima ćemo najebati.

Što, pa da budemo moderni, da udarimo za Turcima ko svaki mali Mujo, Srbiju ko jebe, što nije na vreme mislila.

Nećemo mi sa NKVD školom, mi ćemo sa CIA školom, Top gan, Malboro, rokenrol, Rej ban, i to onaj sa kružićem, poza je važna, Srbija neka se malo jebe.

milisav68 milisav68 19:37 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

srdjan.pajic

Milisawe, samo da te ispoštujem jer si pisao ovoliki komentar, ali džabe, jer i dalje relativiziješ, dakle pravdaš trenutno krvničko razaranje zemlje

Ne pravdam ja ništa, nego ti ukazujem na licemerno ponašanje.

Jednu (da je samo jednu, al ajd trenutno) zemlju možeš krvnički da razaraš, a drugu ne možeš.

A ta divna Ukrajina je pobila 14.000 svojih građana ruske nacionalnosti, ukinula ruski jezik iako više od 50% stanovništva ga govori, izbacivali ih sa posla...itd.

Jel ti stvarno misliš da je Putinu i oligarsima jedno jutro palo na pamet iz čista mira, da uđe u rat sa Ukrajinom?

I ovo za medije ti je smešno, jebeš demokratiju kad ti smeta jedan ruski kanal.

Usput, gledam po mrežama snimke kako se razbijaju ili prosipaju farbu na ruske radnje po Evropi.

Nećeš ni da primetiš kad će te da osvanete u fašizmu.

Dopuna

Evo ovde možeš da vidiš kako nemačka policija na poljskoj granici razdvaja izbeglice iz Ukrajine po boji kože.

link
mirelarado mirelarado 19:47 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Nećemo mi sa NKVD školom, mi ćemo sa CIA školom, Top gan, Malboro, rokenrol, Rej ban, i to onaj sa kružićem, poza je važna, Srbija neka se malo jebe.


Meni se čini da ti na ovu tragediju gledaš kao na kaubojski film, pa navijaš za "dobre momke".
Meni se, naprotiv, čini, da tu nema "dobrih momaka", da su sve strane doprinele tragediji, a i dalje doprinose.
Mislim da u takvoj konstelaciji zaista možemo samo da se trudimo da što manje štrčimo i da se nadamo što bržem oončanju sukoba.
gvozden1 gvozden1 20:01 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment


Meni se čini da ti na ovu tragediju gledaš kao na kaubojski film, pa navijaš za "dobre momke".

Pa dobri momci su valjda Zelenski i Ameri, loši Rusi?
Ne znam koga ubrajaš u dobre momke, ali moje opredeljenje je pre svega vođeno interesima Srbije.

Još niko nije obrazložio kako bi za Srbiju ruski poraz bio dobar ishod.

Ili ga ja nisam pročitao, a voleo bih, zaista.

Moralisanja tipa, jadni ovi, jadni oni, slike mrtvih, izbeglice, deca, o tome ne pričam, kome je do morala neka ide u crkvu

A ko je do ovoga doveo, to može da bude tema razgovora, a ja sam uveren NATO.

Šta je bolje za Srbiju, kako da se završi, tu, čini mi se, dileme nema.
mirelarado mirelarado 20:08 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Pa dobri momci su valjda Zelenski i Ameri, loši Rusi?
Ne znam koga ubrajaš u dobre momke, ali moje opredeljenje je pre svega vođeno interesima Srbije.


Nikoga, kao što rekoh.

Meni se, naprotiv, čini, da tu nema "dobrih momaka", da su sve strane doprinele tagediji, a i dalje doprinose.

I za mene je vrhunski interes Srbije, kao male zemlje i nikakvog faktora u svemu ovome, da se sukob što pre okonča, da snosimo što manje, pre svega ekonomske posledice.

I da putem izbora skinemo naprdnjački jaram s grbače.
gvozden1 gvozden1 20:12 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

da se sukob što pre okonča,

Naravno, ali nije nebitno ni kako.


I da putem izbora skinemo naprdnjački jaram s grbače

Nego, a da razmisliš malo o onom Milošu, nije loš dečko :)
gedza.73 gedza.73 20:22 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Pa zato ajd da navijamo za one pod kojima ćemo najebati.

Voleo bih da si ti u pravu a ja da grešim. Odnosno da nama bude bolje na način koji ti misliš.
pa da budemo moderni, da udarimo za Turcima ko svaki mali Mujo, Srbiju ko jebe, što nije na vreme mislila.

Ne moramo. Najbolje da idemo sami protiv svih. Šteta samo što nemamo atomsku bombu, drugu bi oni pesmu pevali.
Smatram da pristup koji se pokazuje kao loš treba menjati. Pa il' će da nam bude bolje il će se obesimo što kaže Petar Božović
Nećemo mi sa NKVD školom, mi ćemo sa CIA školom, Top gan, Malboro, rokenrol, Rej ban, i to onaj sa kružićem, poza je važna, Srbija neka se malo jebe.

Ne mora što si na kraj srca. Eto mi se čvrsto držimo jedne strategije i jednog zaštitnika decenijama (ili mu se uvek vraćamo) sa istim uspehom.

To je kao oni što stalno igraju bingo sa istim brojevima nadajući se kako jednog dana mora da ubodu. U principu jedva da jedan (eventualno još jednog strefi ta nenadana sreća u koji ni on sam iskreno neveruje ili je počeo da gubi nadu ali tera tvrdoglavo po inerciji) pogodi nakon dvae, tries godina. Kad se sabere i oduzme on u minusu.



mirelarado mirelarado 20:42 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Nego, a da razmisliš malo o onom Milošu, nije loš dečko :)


To može. Da se razmotri, mislim. :)
gvozden1 gvozden1 21:07 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

mirelarado
Nego, a da razmisliš malo o onom Milošu, nije loš dečko :)


To može. Da se razmotri, mislim. :)

Odmerenost, patriotizam, gospodstvo, nekako mi sve to ide uz tebe.
Još samo ta autorska, al daće bog :)
predatortz predatortz 21:09 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Meni se čini da ti na ovu tragediju gledaš kao na kaubojski film, pa navijaš za "dobre momke".
Meni se, naprotiv, čini, da tu nema "dobrih momaka", da su sve strane doprinele tragediji, a i dalje doprinose.
Mislim da u takvoj konstelaciji zaista možemo samo da se trudimo da što manje štrčimo i da se nadamo što bržem oončanju sukoba


Ovo je razuman stav!

I, dodao bih, Ukrajinci su ispali glupi na način na koji mi ispadamo. Zbog geografije!
Ne možeš igrati NATO igru uz rusku tarabu, kao što mi ne možemo igrati rusku i kinesku uz NATO tarabu.

Kako se to plaća, videli smo i mi i Ukrajinci.

Još nešto... Neko je dobro primetio, mislim da je Orhan Dragaš - Rusi treba da se zapitaju zbog čega je Zapad privlačniji slovenskim, pa i slovenskim pravoslavnim narodima, od Rusije
Treba da preispitaju gde greše.

Neće biti da su baš svi ti narodi i te države prodane duše. Biće da ih nešto drugo tera.

A za ovaj nesrećni rat... Želim da se što pre završi. Ukrajinci moraju da skapiraju da ne mogu tamo gde ih establišment gura.
Rusi to prosto moraju zaustaviti, ako treba i po cenu potpune okupacije Ukrajine.

I neće se libiti da to učine.
softelectronics_e softelectronics_e 21:15 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

predatortz
Meni se čini da ti na ovu tragediju gledaš kao na kaubojski film, pa navijaš za "dobre momke".
Meni se, naprotiv, čini, da tu nema "dobrih momaka", da su sve strane doprinele tragediji, a i dalje doprinose.
Mislim da u takvoj konstelaciji zaista možemo samo da se trudimo da što manje štrčimo i da se nadamo što bržem oončanju sukoba


Ovo je razuman stav!

I, dodao bih, Ukrajinci su ispali glupi na način na koji mi ispadamo. Zbog geografije!
Ne možeš igrati NATO igru uz rusku tarabu, kao što mi ne možemo igrati rusku i kinesku uz NATO tarabu.

Kako se to plaća, videli smo i mi i Ukrajinci.

Još nešto... Neko je dobro primetio, mislim da je Orhan Dragaš - Rusi treba da se zapitaju zbog čega je Zapad privlačniji slovenskim, pa i slovenskim pravoslavnim narodima, od Rusije
Treba da preispitaju gde greše.


Neće biti da su baš svi ti narodi i te države prodane duše. Biće da ih nešto drugo tera.

A za ovaj nesrećni rat... Želim da se što pre završi. Ukrajinci moraju da skapiraju da ne mogu tamo gde ih establišment gura.
Rusi to prosto moraju zaustaviti, ako treba i po cenu potpune okupacije Ukrajine.

I neće se libiti da to učine.

Šta ima da se Rusi zapituju.
Odgovor je trivijalan - bolji život.
predatortz predatortz 21:25 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Šta ima da se Rusi zapituju.
Odgovor je trivijalan - bolji život.


Ne bih ja to tako pojednostavljivao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:33 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Ne pravdam ja ništa, nego ti ukazujem na licemerno ponašanje.


Pravdaš, samo kvarno, jer ne bi baš direktno da staneš na oligarhsku stranu, pa mi pominješ indijance i crnce i arape, i izmišljaš nekakva razvaljivanja zemalja koja se nisu desila dok Ukrajina gori a ja pravedno kritikujem i zgražavam se nad počiniocima.
Jel ti stvarno misliš da je Putinu i oligarsima jedno jutro palo na pamet iz čista mira, da uđe u rat sa Ukrajinom?


Ne mislim, spremali su se oni na to još od 2014, kad je onom njihovom lopovu koga su oligarsi držali na vlasti pokazano u kom pravcu je Rusija, pa su još tada upali sa čarapama na glavama i odcepili Krim (a ja to od tada ovde konzistentno kritikujem, jer je bilo jasno i očigledno da će doći do ovog pokolja, samo nisam moga da kažem tačno kad), plus naložili ove nesrećnike u Dombasu da se pobune, pa ih pujdali protiv svoje drževe i održavali tako sledećih 8 godina.


Usput, gledam po mrežama snimke kako se razbijaju ili prosipaju farbu na ruske radnje po Evropi.


To je svinjarija za koju nema nikakvog opravdanja, i samo koristi ovim oligarsima i Caru sa šipkom za gimnastičarke.
gvozden1 gvozden1 22:48 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

a ja pravedno kritikujem i zgražavam se nad počiniocima.

:))))
Pa ko da te ne voli takvog :))

Stvarno sam se slatko nasmejao sad.
milisav68 milisav68 23:03 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

srdjan.pajic

Ne mislim, spremali su se oni na to još od 2014, kad je onom njihovom lopovu koga su oligarsi držali na vlasti pokazano u kom pravcu je Rusija, pa su još tada upali sa čarapama na glavama i odcepili Krim (a ja to od tada ovde konzistentno kritikujem, jer je bilo jasno i očigledno da će doći do ovog pokolja, samo nisam moga da kažem tačno kad), plus naložili ove nesrećnike u Dombasu da se pobune, pa ih pujdali protiv svoje drževe i održavali tako sledećih 8 godina.

To ti reko CNN.

Evo ponovo kačim link na 50 tvitova o Ukrajini, sve lepo sažvakano.

link
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:16 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

milisav68
srdjan.pajic

Ne mislim, spremali su se oni na to još od 2014, kad je onom njihovom lopovu koga su oligarsi držali na vlasti pokazano u kom pravcu je Rusija, pa su još tada upali sa čarapama na glavama i odcepili Krim (a ja to od tada ovde konzistentno kritikujem, jer je bilo jasno i očigledno da će doći do ovog pokolja, samo nisam moga da kažem tačno kad), plus naložili ove nesrećnike u Dombasu da se pobune, pa ih pujdali protiv svoje drževe i održavali tako sledećih 8 godina.

To ti reko CNN.

Evo ponovo kačim link na 50 tvitova o Ukrajini, sve lepo sažvakano.

link


Pročitao još kad si prvi put kačio, i ne vidim da tu bilo šta opravdava ono prethodno otimanje ukrajinske teritorije, kad je onaj ruski pion oteran sa vlasti nazad u Rusiju, sa svim milijardama koje je pokrao u međuvremenu, kao i ovo sad što rade oligarsi i Car im, dakle na pravdi boga razvaljuju zemlju, temeljno.


kamilo_emericki kamilo_emericki 23:26 03.03.2022

Re: misaoni eksperiment

srdjan.pajic


To je svinjarija za koju nema nikakvog opravdanja, i samo koristi ovim oligarsima i Caru sa šipkom za gimnastičarke.

Za tu svinjariju artiljerijsku pripremu vrše slobodni i naročito demokratski mediji.
Hoćeš li mi prevesti onaj video koji sam postavio? Ljubazno molim.
Evo ja tebe častim izjavom jednog Hrvata sa advance.hr
dapi19:05 | 3.03.2022.

Sinko, o čemu ti?
Ja ti govorim o današnjim ukrajinskim neonacistima (koji slave Stepana Banderu i ukrajinske nacističke kolaboracioniste iz WW2) i današnjim hrvatskim neoustašama (koji slaveAntu Pavelića i hrvatske nacističke kolaboracioniste iz WW2)
Znaš li tko su Marko Skejo i Dražen Keleminec? Sad zamisli da su oni službeni savjetnici Hrvatske vojske, a da službeni pozdrav HV-a glasi "Za dom spremni".
Jesi zamislio?
Ako jesi, onda si upravo dobio sliku upliva neonacizma u današnje ukrajinske vojne strukture.
Dakle, osnivač i prvi vođa Desnog sektora, neonacist po imenu Dmitri Jaroš, još od 2015. je savjetnik ukrajinske vojske, a službeni pozdrav te vojske od 2018. glasi "Slava Ukrajini! Slava herojima", što su u WW2 koristili Bandera i njegovi kolaboracionisti.
Ima toga još ohoho, ali ovo ti je samo da stekneš početnu predodžbu zbog čega Rusi govore o denacifikaciji Ukrajine.
I nemoj mi sad reći da je Zelenski Židov, jer je i Tuđman bio partizan, pa je svejedno dozvolio - a nekim svojim izjavama bogami i direktno potaknuo - bujanje neoustaštva u Hrvatskoj, čega se do danas nismo oslobodili.
Znam da liberalima to ne smeta, ali ima nas ovdje kojima smeta.


milisav68 milisav68 00:14 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

srdjan.pajic

Pročitao još kad si prvi put kačio, i ne vidim da tu bilo šta opravdava ono prethodno otimanje ukrajinske teritorije, kad je onaj ruski pion oteran sa vlasti nazad u Rusiju, sa svim milijardama koje je pokrao u međuvremenu, kao i ovo sad što rade oligarsi i Car im, dakle na pravdi boga razvaljuju zemlju, temeljno.

A otimanje Kosova je opravdano.

Znači ti bolje znaš gde ljudi sa Krima i uopšte istoka Ukrajine žele da žive od njih samih?

Piše lepo u nizu, neće da žive u nacističkoj Ukrajini.

Kao što je NATO pomogao Albancima, tako Rusija pomaže svojim sunarodnicima.

Tu ima pet puta veće logike nego NATO intervencije na Kosovu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:54 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Evo ponovo kačim link na 50 tvitova o Ukrajini, sve lepo sažvakano.

link



Ako ti je ovo alternativa CNNu onda o COVIDu mozes da se informises kod Omege. Istorija Ukrajine iz instant kesice. Mislim stvarno.
milisav68 milisav68 10:57 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft

Ako ti je ovo alternativa CNNu onda o COVIDu mozes da se informises kod Omege. Istorija Ukrajine iz instant kesice. Mislim stvarno.

Šta nije tačno u tom nizu?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:52 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Šta nije tačno u tom nizu?


Cuj, mozes da imas i tacna informacije (a nisu sve) ali kada se nesto vise od 1000 godina istorije svede na par stotina karaktera ta pojednostavljena slika bude pogresna. Evo ti jedan primer: to sto se nesto u istoriografiji zove Kijevska Rusija ne znaci da je to bilo rusko u danasnjem smislu ove reci. I Ukrajinci i Belorusi i Rusi racunaju da su potomci Rjurika.
milisav68 milisav68 13:27 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft

Cuj, mozes da imas i tacna informacije (a nisu sve) ali kada se nesto vise od 1000 godina istorije svede na par stotina karaktera ta pojednostavljena slika bude pogresna. Evo ti jedan primer: to sto se nesto u istoriografiji zove Kijevska Rusija ne znaci da je to bilo rusko u danasnjem smislu ove reci. I Ukrajinci i Belorusi i Rusi racunaju da su potomci Rjurika.

Znam to, a verujem da zna i Pajić, i to se ovde ne tvrdi.

Ovde je više akcenat bio na statistici i dešavanjima u zadnjih 20-30 godina.

Šta nije u redu sa tim?

Nađeš lepo članak, linkuješ i kažeš - evo ti tačniji podaci.

Usput, evo kako poljska policija dočekuje ukrajinske izbeglice.

link
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:44 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Ovde je više akcenat bio na statistici i dešavanjima u zadnjih 20-30 godina.

Šta nije u redu sa tim?



Pa sta bi ta statistika trebala u ovom konkretnom slucaju da pokaze? Kakve ima veze koji procenat prica ruski/ukrajinski, ko je koje vere i sl. sa Putinovom okupacijom? Pa nisu se oni unutar Ukrajine poklali zbog toga sto je neko grkokatolik a neko pravoslavac. Jos jednom: ko uci istoriju sa twittera nek proba da ga Omega leci od korone.

Usput, evo kako poljska policija dočekuje ukrajinske izbeglice.


Usput, jos jedan od maliciozan trikic kao ono sa onim silnim ukrajinskim nacistima (kakvih nema u Rusiji): nista ja ne kazem, samo pokazujem fakte. A dva policajca su naravno representativna za to kako poljska policija docekuje sve ukrajinske izbeglice. Bollocks!!!

Poljaci su primili preko 500k (!) izbeglica iz Ukrajine za nedelju dana. Jos pre nego je EU donela tu odluku cak i ona njihova nesposobna i nesimpaticna vlada je svima dala status izbeglih lica. Deca mogu odmah da se upisu u skolu. Odmah! Gradovi obezbedjuju smestaj. Gradjani nude svoj smestaj i dobrovoljci organizuju prevoz Nadam se da ce se i Srbija i srpski gradjani na slican nacin angazovati.
milisav68 milisav68 15:05 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft

Pa sta bi ta statistika trebala u ovom konkretnom slucaju da pokaze? Kakve ima veze koji procenat prica ruski/ukrajinski, ko je koje vere i sl. sa Putinovom okupacijom?

Za stručnjake tvog kalibra - nema nikakve.
vcucko vcucko 15:13 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft

Usput, jos jedan od maliciozan trikic kao ono sa onim silnim ukrajinskim nacistima (kakvih nema u Rusiji)

Niko i ne tvrdi da u Rusiji nema nacista.

Problem je što su za zapad ukrajinski nacisti prihvatljivi, jer su za NATO. A ruski su neprihvatljivi jer nisu.
Mada ima verovatno i ruskih koji su za NATO. Ali zabole me da istražujem rusku naci-skinhed scenu, samo mi još to treba
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:36 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Za stručnjake tvog kalibra - nema nikakve.


Sta se vredjas ko da si sam pravio onaj istorijski tvit-kolaz za dummies.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:46 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Problem je što su za zapad ukrajinski nacisti prihvatljivi, jer su za NATO. A ruski su neprihvatljivi jer nisu.


Pa cekaj, ti stvarno mislis da bi neka evropska drzava podrzala naciste u nekoj zemlji danas? Mislim, sta znaci nacizam u Ukrajini? Ko je Hitler, Himmler...? Gde su konclogori?

Neonacisti postoje. Ali ne vladaju ni u Rusiji ni u Ukrajini.

Nego je tu nesto drugo. Nadju se slike nekih ukrajinskih nacista pa se to smucka sa Putinovim obrazlozenjem 'vojne akcije' i onda se neodredjeno tvrdi da Ukrajinom vladaju nacisti. Na celu sa Jesom. To je dosadasnji doseg objektivno-principijelnog patriotskog bloka.
softelectronics_e softelectronics_e 15:46 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft
Za stručnjake tvog kalibra - nema nikakve.


Sta se vredjas ko da si sam pravio onaj istorijski tvit-kolaz za dummies.

Eeee, sada!
Za dumije je kada ne ide tebi pod kapu.
Inače, da nije metodologije pojednostavljivanja, gotovo niti jedna pojava ne bi mogla da bude objašnjena.
Pa čitava istorija se zasniva na istraživanju uzroka nekih događanja, ratova posebno, samo se o ovom ne sme diskutovati.
Ujedinjene nacije donele rezoluciju.
I šta sada ima dalje da se priča.
Reko CNN.
Do jaja.
Eee, da - samo da se ovaj rat završi što pre.

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:28 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft


Neonacisti postoje. Ali ne vladaju ni u Rusiji ni u Ukrajini.


Sećaš se ovog simpatičnog momka?



Prošle godine je postavljen za nekakvog savetnika u ukrajinskom generalštabu.

LINK
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:30 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Prošle godine je postavljen za nekakvog savetnika u ukrajinskom generalštabu.


Taj jeste osvedoceni antisemita i fasista. Opet nije cela vlada nacisticka kao sto Putin tvrdi. Doduse, mozda je on samo mislio da ocisti tih par fasista savetnika i onda se povuce.
milisav68 milisav68 20:12 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft

Sta se vredjas ko da si sam pravio onaj istorijski tvit-kolaz za dummies.

Ma kakvo vređanje, smešan si sa imitiranjem Pajića.
bene_geserit bene_geserit 20:20 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Poljaci su primili preko 500k (!) izbeglica iz Ukrajine za nedelju dana.

To je lepo od njih. Ali
Poljaci su na ukrajinskoj teritoriji bili nešto kao Turci u Srbiji, držali su to pod okupacijom tipa 400-500 godina. I pokušavali da ih pokrste sve vreme. Zaporožanski Kozaci ne znaš dal su više mrzeli Tatare zbog upada i odvođenja robova ili Poljake.
A Galiciju smatraju svojom teritorijom, što verovatno i jeste.
Poslednji put je Poljska držala pola Ukrajine ne tako davno do pred WW2.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:36 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft
Prošle godine je postavljen za nekakvog savetnika u ukrajinskom generalštabu.


Taj jeste osvedoceni antisemita i fasista. Opet nije cela vlada nacisticka kao sto Putin tvrdi. Doduse, mozda je on samo mislio da ocisti tih par fasista savetnika i onda se povuce.

Nije, sigurno, većinska Ukrajina nacistička ali se nacizam baš i ne suzbija kao u drugim državama. Ekstremisti svoju malobrojnost nadoknađuju agresivnošću koja kod običnih ljudi izaziva strah i zbog tog straha prepuštaju teren tim ekstremistima.
Evo jednog primjera nacističke propagande a o njoj ne piše ruski izvor. Izraelski je i star je više od 2 godine.
Link
milisav68 milisav68 22:07 04.03.2022

Re: misaoni eksperiment

kamilo_emericki

Nije, sigurno, većinska Ukrajina nacistička ali se nacizam baš i ne suzbija kao u drugim državama. Ekstremisti svoju malobrojnost nadoknađuju agresivnošću koja kod običnih ljudi izaziva strah i zbog tog straha prepuštaju teren tim ekstremistima.
Evo jednog primjera nacističke propagande a o njoj ne piše ruski izvor. Izraelski je i star je više od 2 godine.
Link

Ma spalili su više od 40 ljudi, i niko nije odgovarao.

Tada je sve počelo, to je bila kap koja je prelila čašu.

Sukob u Odesi 2014.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:44 05.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neonacisti postoje. Ali ne vladaju ni u Rusiji ni u Ukrajini.

У Украјини имаш тзв. Десни сектор, који није само политичка странк, већ има и своју (пара)војску. Делови регуларне војске (Азов), позивају се на нацистичке традиције, односно отворено су нацистички. Енормно богати Коломојски финансира екстремну десницу. Улице се именују по Степану Бандери (пандан Павелићу). Држава се обрушила на своје грађане у Донбасу, гранатира их и убија 8 година. Злочинци спаљују живе људе и не одговарају за то. Руски језик забрањен. Влада кокетује са злочиначким НАТО-м, који је током постојања убио десетине милиона људи. Шта још треба да се деси у Украјини да би се рекло да у њој владају нацисти?
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:53 05.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Poljaci su primili preko 500k (!) izbeglica iz Ukrajine za nedelju dana. Jos pre nego je EU donela tu odluku cak i ona njihova nesposobna i nesimpaticna vlada je svima dala status izbeglih lica. Deca mogu odmah da se upisu u skolu. Odmah! Gradovi obezbedjuju smestaj. Gradjani nude svoj smestaj i dobrovoljci organizuju prevoz Nadam se da ce se i Srbija i srpski gradjani na slican nacin angazovati.

Win-win.
Пољаци ће добити новац из заједничких фондова, а примање Украјинаца (плаве очи, плава коса), аболира их од оптужби за неприхватање афричких и азијских миграната.
Са друге стране, Украјинци су се екстремно брзо евакуисали, сви уредно спаковани у кофере на точкићима. Плаћен стан и европска социјална помоћ су много више од просечне зараде у Украјини.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:39 05.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Win-win.
Пољаци ће добити новац из заједничких фондова, а примање Украјинаца (плаве очи, плава коса), аболира их од оптужби за неприхватање афричких и азијских миграната.
Са друге стране, Украјинци су се екстремно брзо евакуисали, сви уредно спаковани у кофере на точкићима. Плаћен стан и европска социјална помоћ су много више од просечне зараде у Украјини


Prosto covek pozeli da mu Rusi napadnu komsijsku zemlju posto deluje vitaminski na ekonomiju i demografiju sopstvene nacije. Totalno prolupavanje u toku!
softelectronics_e softelectronics_e 08:21 06.03.2022

Re: misaoni eksperiment

Neues aus der Nachbarschaft
Win-win.
Пољаци ће добити новац из заједничких фондова, а примање Украјинаца (плаве очи, плава коса), аболира их од оптужби за неприхватање афричких и азијских миграната.
Са друге стране, Украјинци су се екстремно брзо евакуисали, сви уредно спаковани у кофере на точкићима. Плаћен стан и европска социјална помоћ су много више од просечне зараде у Украјини


Prosto covek pozeli da mu Rusi napadnu komsijsku zemlju posto deluje vitaminski na ekonomiju i demografiju sopstvene nacije. Totalno prolupavanje u toku!

Što da nalupjau samo Rusi, mogu i AMeri.
Nisi valjda gadljiv.
Eeee, ali ima jedna caka.
Kada lupaju Rusi, onda je poželjno biti human, a kada lupaju Ameri, onda i ne mora.
Ni humenost nije bezuslovna.
Jebote!
Njaoooo!

maksa83 maksa83 17:18 02.03.2022

market

Ko bi da kupi nekog ruskog behemota za dvadesetinu ili desetinu cene sad je trenutak. Gazprom market cap - 300 miliona.

Ludnica.

softelectronics_e softelectronics_e 17:23 02.03.2022

Re: market

maksa83
Ko bi da kupi nekog ruskog behemota za dvadesetinu ili desetinu cene sad je trenutak. Gazprom market cap - 300 miliona.

Ludnica.


Eeee, ali oni sada neće da prodaju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana