Gost autor| Literatura

Jadi Mladoga Werthera

Colin_bgd RSS / 03.03.2022. u 12:24

Šešelj u koži, dolazi mi Šešelj,
Šešelj u krznu, dolazi mi Šešelj,
Mislim na mladost, i mislim na trud,
Mislim na Zemun, na metak, i sud.

Vidi da nije možda stig'o Šešelj,
Traži i naći ćeš u meni trulu vlast,
Gore u meni je bujica reči,
Dole u meni je Ukrajina...

 



Komentari (658)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 10:24 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

maksa83

Ja bih se nesložio, naprotiv - nema skoro nikakve razlike. Njihovi komunisti su postali Rusi koji i dalje sanjaju o Velikoj Rusiji (Sovjetskom Savezu) a ovdašnji komunisti su postali Srbi koji i dalje sanjaju o Velikojj Srbiji (SFRJ).

Pa ne baš.Njihovi ne sanjaju o Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj...Litvaniji, Letoniji...

Barem to nisu do sada pokazali, a reagovali su samo na obode svojih granica, jer im se NATO primakao.

Tako je i sa Ukrajinom, od nje su tražili samo vojnu neutralnost, a dobili su puč i maltretiranje svojih sunarodnika.

Ta neitralnost nije bila džabe, jer su dobijali energente po povlašćenoj ceni.

Naše komuniste boli uvo za svoje sunarodnike, dok mogu da letuju u Hrvatskoj.
gvozden1 gvozden1 10:28 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ako Vcucko jeste u pravu da smo mi ratovali na strani Rusije, kao ruski saveznik u ratovima devedesetih umesto na našoj onda to znači da smo mi bili neprijatelj Zapadu.

Auh, al ga nakalemi :)

Sve i da jeste taj naš rat išao Rusima na ruku, to nipošto ne znači da smo mi ratovali za ruske interese.
Ratovali smo za svoje, a stvari se namestile tako da oni ušićare.

Isto kao i sad, Rusi ne ratuju za nas nego za sebe, a ako pobede mi ćemo bolje proći.

Za Rusiju je Srbija ratovala u drugom srpsko turskom ratu pod Milanom.

Rusija kaže Srbiji ajd udarite na Turke da nama bude lakše, i Milan digne vojsku i udari.

Ovo nije ni slično tome.
gedza.73 gedza.73 10:29 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

milisav68
Devedesetih, Rusija je bila u raspadu, i nije mogla da pomogne sebi, a kamoli nama.

Al te zato gurnula da ratuješ za njih kako bi ona dobila na vremenu i ojačala.

Da nismo bili za njih, istorija devedesetih bi bila drugačija. Oni imaju dug prema nama, ne mi prema njima.
Njihovi su shvatili da moraju da budu Rusi, a naši su ostali Jugosloveni.




Lenjin je napravio Čeku. Feliks Dzeržinski je bio glavni sadista na čelu te organizacij. Pa je čeku postala NKVD. Pa KGB koji je regrutovao Putina. A onda je Putin potpisao stvaranje policijske jedinice koja nosi ime poljskog komuniste Dzeržinskog.
23 октября в Отдельной дивизии оперативного назначения (ОДОН) прошла церемония присвоения этому элитному подразделению внутренних войск МВД имени Феликса Дзержинского.

gvozden1 gvozden1 10:32 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Al te zato gurnula da ratuješ za njih kako bi ona dobila na vremenu i ojačala.

Kako te bre gurnula Rusija?

Tako što ti uvela sankcije?
Ajde malo razmišljaj jbg.
gedza.73 gedza.73 10:38 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gvozden1
Sve i da jeste taj naš rat išao Rusima na ruku, to nipošto ne znači da smo mi ratovali za ruske interese

Jesmo. Diskutabilan samo može da bude ishod. Kako bi prošli da nismo trčkali u moskvu po savete nego na Zapad.
Rusija kaže Srbiji ajd udarite na Turke da nama bude lakše, i Milan digne vojsku i udari.
Ovo nije ni slično tome.

Jeste. ne možeš da ponoviš do detalja prošlost ali u globalu jeste. neko kaže Kadijević, Milošević i kamarila su neporpavljivi komunisti i rusofili, gađaj preko njihovog naroda da smanjimo što više uticaj Rusije na Balkanu, sabijemo ih u što manji obor i držimo pod stalnim pritiskom. Ukoliko se podignu ili nam prave smetnju u pozadini (vidi pod nukelarka i kako kažeš odlični vojnički potezi) samo im digni dževu u BiH, Kosovu, Raškoj, Vojvodini a oni neka se i dalje nadaju u rusku pomoć.

moje skromno alternativno mišljenje, odnosno da smo se drugačije opredelili i na vreme, pošto je SFRJ istekao rok trajanja kako nismo mogli da imamo Srbiju do Triglava ni do Soluna ali da bi imali određene delove bez ratova (bar ne ovako razornih i destruktivnih) kao i da bi srpska manjina u okolnim državama imala veća prava pa čak možda živela i bolje nego mi. Sa više prava bi već bili u EU.


Kao što je Zapad naredio Hrvatima, muslimanima i Albancima da napadnu Srbe tako je i Rusija naredila nama da Rusiji kupujemo vreme.

Zapadni saveznici su se pokazali kao dosledni i sačuvali svim narodima ono što su u ratu dobili, i danas čvrsto stoje iza njih a Rusija kad je ojačala otišla da brani svoje interese u Siriji.

gedza.73 gedza.73 10:47 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ajde malo razmišljaj jbg.

Oću. Pokušavam.
Javnosti je malo poznato da je Veljko Kadijević posle završetka prvog dana rada trodnevne sednice otputovao u Moskvu radi konsultacije sa ministrom odbrane SSSR-a, maršalom Dmitrijem Jazovim nedavno preminulim (25. februara 2020. u Moskvi), poslednjim sovjetskim maršalom. Još manje je bio poznat sadržaj razgovora koji je vodio sa svojim domaćinom zbog čega su među starešinama u SSNO kružile razne pretpostavke – od podrške Sovjetskog Saveza da JNA izvrši državni udar, do obećanja da će Sovjeti, zatreba li, pružiti vojnu pomoć u cilju očuvanja teritorijalnog integriteta Jugoslavije.Odlazak Kadijevića u Moskvu čuvan je u najvećoj tajnosti, čak i od mnogih generala pa i od nekih ljudi iz vojnog vrha.


e:V. Kadijević: Američko je polazište da je bolje da se Jugoslavija razbije, nego da ponovo bude socijalistička. To smatraju i neke druge zemlje – pre svega Nemačka, pa čak i Mađarska. Situacija u zemlji je krajnje teška. U Sloveniji i Hrvatskoj na delu je direktni separatizam. Nacionalizam buja i u Bosni i Hercegovini i Makedoniji. Vlada se ponaša proamerički, a Predsedništvo SFRJ je podeljeno – pola članova je za Jugoslaviju, a polovina protiv nje. U takvom odnosu snaga osnovni cilj je da se razbije Armija i preotme vlast u Srbiji.


kadijević prvo, da li bi i šta bi rukovodstvo SSSR-a već sada moglo učiniti da se Americi skrene ozbiljna pažnja na mešanje u naše unutrašnje stvari? Znam da to nije lako, mešaju se i u vaše, ali ako se ne zaustave biće loše i vama i nama. Smatram da je vreme da se to učini. Ako donesete tu odluku, nećemo se ni mi obazirati na njih.
D. Jazov: Možda je trebalo uraditi kao Den Sjaoping. To je bolje nego građanski rat ili da nam narode tuče Amerika. I kod nas se stvari kreću u sličnom smeru. Šest republika ne priznaje centralnu vladu: tri baltičke republike, Moldavija, Gruzija i Jermenija. Sada čekamo referendum, ali jednom ćemo morati da zavedemo red. Tamo su došli fašisti: u Letoniji, Litvaniji, Estoniji i Moldaviji separatisti, a u Gruziji robijaši. Šta da se radi?V. Kadijević: Ja sam za odlučno delovanje, jer pitanje je: ili ćete vi nastupiti za socijalizam, ili će zavladati oni, pa će vas onda vešati! Drugo, nama prete upotrebom vojnih snaga Zapada. Kažu: nećemo dozvoliti libanizaciju Evrope

D. Jazov:
Zapad neće da ratuje, ali će ekonomskim putem ići na Sovjetski Savez i druge socijalističke države. Zbog svega toga delujte hrabro i nikoga se ne bojte… Zapad za sada nema snage za brze intervencije. Tek žele da ih stvore u Istočnoj Nemačkoj. Jugoslovenskoj narodnoj armiji i Jugoslaviji nikakve zapadne snage ne prete. Oni nemaju ni pravo da JNA proglašavaju intervencionističkom.


gvozden1 gvozden1 10:47 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Diskutabilan samo može da bude ishod. Kako bi prošli da nismo trčkali u moskvu po savete nego na Zapad.

Gedžo, to može da se nategne maksimalno dotle da se kaže da smo ratovali po njihovom savetima, a i to da bude baš nategnuta tvrdnja, dalje od toga je besmislica.

Srbija staje na stranu pučista u Rusiji, Rusija uvodi sankcije Srbiji, to iz toga mudro zaključuješ da su bile saveznice.

Bude smešno, bude tužno, jebiga.
gedza.73 gedza.73 10:53 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Netšto je blog zbrzovao pa nije postavio slike jedinice koja nosi ime jednog od najvećih zlikovaca nad ruskim narodom

Za vraćanje nekog divovskog spomenika tom Poljaku se izjasnilo 50 posto moskovskih ispitanika. Rusa.
19 июня 2017 года памятник Феликсу Дзержинскому сняли с постамента и увезли на реставрацию 1 августа 2017 года памятник вернули на своё место в обновлённом состоянии

Istovremeno je postojala peticija o zabrani podizanja spomenika princu Vladimiru pa je bilo ubeđivanja

milisav68 milisav68 10:57 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gedza.73

Al te zato gurnula da ratuješ za njih kako bi ona dobila na vremenu i ojačala.

Ma kakvi, oni nisu znali gde biju, kao i ovi naši koji su zaspali, pa onako sanjivi trčali u Rusiju po pomoć.

Jugoslavija se raspala 1974. - zakonski, kao kad se dvoje razvedu, al žive u istoj kući, i jedan drugog potkradaju.S tim, što jedan pravi plan kako da se toga reši, a drugi se vajka kako taj nema gde.

Mi smo Rusima bili samo primer, šta će sa njima da se desi, ako se ponašaju kao mi.Zato su se sabrali, i taktizirali (i jačali) dok nije dogorelo do nokata.

Oni su bez Ukrajine (i Belorusije) ništa, sa njima - velesila.

Za zapad i NATO, Ukrajina je samo pijun.
gedza.73 gedza.73 10:57 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Srbija staje na stranu pučista u Rusiji, Rusija uvodi sankcije Srbiji, to iz toga mudro zaključuješ da su bile saveznice.

Opet u krug. Černomirdin je bio jedan od glavnih u to vreme. Putin sredinom devedesetih je njegov partijski saborac. Pa nije Putin pao sa neba u Rusiju iznenada
место градоначелника Санкт Петербурга 12. јуна 1991.... Путин постаје Председник Одбора за спољне послове града Санкт Петербурга чији је задатак био да као шеф комисије буде укључен за сва питања привлачење инвестиција у Санкт Петербургу, сарадње са страним компанијама и заједничка улагања. Путин је био домаћин у организацији прве берзе у Санкт Петербургу и помогао улазак неколико великих немачких компанија, међу којима је једна од првих банака са страним капиталом у Русији — БНП-Дрезднен банка. Такође је био један од организатора руско-америчких „Игара Добре Воље”, када се састао са великим америчким медијским бизнисменом Тедом Тарнером.

У августу 1996. године се сели у Москву где постаје члан администрације председника Бориса Јељцина. Био је шеф руске обавештајне службе ФСБ (једне од наследница КГБ) од јула 1998. до августа 1999. године, а такође је радио као секретар у служби безбедности од марта до августа 1999. године





gedza.73 gedza.73 10:59 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

ugoslavija se raspala 1974. - zakonski, kao kad se dvoje razvedu,

Krenuli su da rasturaju Jugolsaviju još pre. Samo su neki radili za sebe na vreme a neki se čvrsto držali Rusije.
Za zapad i NATO, Ukrajina je samo pijun.

Kao i Srbija za Rusiju.
milisav68 milisav68 11:13 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gedza.73

Krenuli su da rasturaju Jugolsaviju još pre. Samo su neki radili za sebe a neki se čvrsto držali Rusije.

Ako ćeš tako, onda je neki nikad nisu ni želeli, i uvek su radili protiv nje, tražeći pomoć od te iste Rusije.

Znaš, ne možeš da sečeš istoriju od tačke koja tebi odgovara.

tess1 tess1 11:19 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Nabavila sam vode.

Razmišljam juče da moram napraviti spisak šta sve ne znam da bih preživjela.

I kuruzi kako se siju, beru, suše, kod kojeg čovjeka nose mljeti i koji mlin radi na vodu, radi li još onaj dole na rječici ako nestane struje? Imaju li rječice vode, pritoke, utoke, podzemni izvori..

Pfiju. :)


I da rezimiram, pod pretpostavkom (pretpostavka je postala izraelski raketni štiti:) da materijal od kojeg je građena nuklearka nije kriptonyt i da pojedinac nije Supermen, ne postoji ništa što jedan čovjek napravi a da drugi ne može srušiti (evo i ovde niz misli grupe ljudi oruni se), razoriti s namjerom, slučajem, pehom, okolnostima, silom, inteligencijom, ljudskim nesavršenostima, il samo zemljotres... I tvrdim da tenk može urnisati (srušiti) nukelarku od samo malo do smaka svijeta (i samo ovo da pucaju oko nje je nagovještaj smaka svijeta, ali kako do apokalipse ne iskoristiti koji minut i pokazati koliko znamo od čega je i koliko čvrsto građena)..

Npr kratko: Krenuo inžinjer na posao, jutro navike kao i svako iza njega, naiđe na kolonu od 5 tenkova na cesti van naselja, stoje, i on iza zamišljen zaustavi se koji minut, krene da ih pretiče, naiđe drugo auto i da bi ga zbjegao sklizne s ceste na travu, odvuče ga dole niže mokra trava, sa sica do njega spadne jelo, reaguje refleksno da spasi jelo, cimne malo volan, jelo se prospe, auto zaustavi, on izađe, prođe s druge strane, otvori druga vrata, ispadnu naočale, stani na njih i slomi ih..

Vrati se polako nazad do ceste, tenkovi još stoje, nigdje nikoga, onaj radi kojeg je sletio nastavio svojim putem, gleda malo tenkove, čudno, mirno sve, ima li nekoga uopšte u njima, i nakon 14 minuta (tačno u 7.45) naiđe kamion, ustopa ga i odveze do skretanja ka nuklearki na 8 kilometru od nje.. u 11.00 će on uveliko biti na poslu i vidjeti da je zaboravio "nešto bitno" iz auta (da bih tačno napisala šta se desilo u nuklearki moram saznati njene slabe tačke, ne mislim da je u autu zaboravio ključ za aktivaciju koji Wladimirowič drži u džepiću sakoa ovih dana, npr zaboravio je papire, ne može raditi ono što je planirao), dalje, u 12.00 tenkovi su prošli kraj skretanja na 8 kilometru, u 12.30 je ručao, u 13.30 popio kafu (nikad mi nisu bili jasni ljudi koji poslije jela piju kafu) i itd.... u 21.45 je već gorilo pola objekta, u 23.00 prvi blogeri pročitali na Twitteru nešto se dešava i nemaju pojma da je onaj jutros tenkista na čelu kolone od pet tenkova rođak po ocu Mile Jovović..
vcucko vcucko 11:21 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gedza.73

Ono to me buni. Ako Vcucko jeste u pravu da smo mi ratovali na strani Rusije, kao ruski saveznik u ratovima devedesetih umesto na našoj onda to znači da smo mi bili neprijatelj Zapadu. I dok ratuješ za tu Rusiju (da ne skrećem sad kako sipada da su ratovali za američku Rusiju koja nije tada bila Rusija što me tek posebno buni) ona snabdeva hrvatsku vojsku oružjem i pridružuje se sankcijama Srbiji gledajući samo sebe.

Zaboravljaš da je u Rusiji je tada na vlasti bila drugorusijanska opcija, nazovimo je tako, još uvek u povojima ali jasno određena. I očem divlja privatizacija ikad, u prevodu rasulo kome ovo naše nije bilo ni prići.
Što se tiče oružja, da je Sloba imao pare i da u osnovi nije bio čka u duši, zavaljao bi mu neko tamo i par atomki, za poneti. Isto i krivoustom. Druga stvar je da li bi mi znali šta s tim.
Naš problem nje bilo naoružanje nego cilj, elementarno saznanje šta hoćemo. Sve opcije su bile prisutne. Od Srbija do Tokija do neka Rvati otuku to tamo, šanas briga. Znali smo da moramo nekako da se suprotstavimo, ali nismo (i nismo još uvek!?) usvojili nekakav iole jasan, elementarni nacionalni program.
I oni što su onda na Debelom brdu okrenuli komuniste na ražnju su verovatno mislili da brane ameri-kuiengle-esku od komunizma

A za sve što pišeš i mudruješ okasnio si bar 200 godina. Znači jedina opcija, nađi nekog ludog profu, opremite DeLorean i u akciju u rani 19. vek. Sve ostalo, džaba ti. Nejma, što bi rekli nadrealisti.
gedza.73 gedza.73 11:29 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


milisav68
Ako ćeš tako, onda je neki nikad nisu ni želeli, i uvek su radili protiv nje, tražeći pomoć od te iste Rusije.

Znaš, ne možeš da sečeš istoriju od tačke koja tebi odgovara.

Ne sečem. Rusija i jeste radila na cepanju kraljevine i prava naroda na samoopredeljenje pod uslovom da budu balkanske sovjetske kolonije. Uvek je kao i Zapad gledala na ovaj prostor kao na svoju prćiju i isključivo preko svojih interesa. Zato su meni isti i ne volim jedne više od drugih
gedza.73 gedza.73 11:32 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

vcucko
Zaboravljaš da je u Rusiji je tada na vlasti bila drugorusijanska opcija

Evo sad, danas, je prvorusijanska sa bivšim drugosvojetijanskim komunistom na vlasti i to već dvaes godina. Šta se promenilo po pitanju Srbije? Osim što i dalje šenimo i ližemo noge jednom autokrati.
vcucko vcucko 11:33 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

vcucko


A za sve što pišeš i mudruješ okasnio si bar 200 godina. Znači jedina opcija, nađi nekog ludog profu, opremite DeLorean i u akciju u rani 19. vek. Sve ostalo, džaba ti. Nejma, što bi rekli nadrealisti.

Da ne editujem. Kako znam da voliš da se kačiš za datume i sitnice, evo da skinem. Pos-poslednji voz bi ti bio: da se teleportuješ u vidivdansku noć devetstotreće, da otmeš od Pere Kapije ključ i isti progutaš. Pa da skačeš na jednoj nozi i vičeš "apsi narodna milicijo!". Tako nekako.
gvozden1 gvozden1 11:34 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Zato su meni isti

Ako je nekome isti onaj što ga tukao kad god je stigao, i onaj ko ga nikad nije tukao, taj je ili mazohista, ili poseduje neku nadpamet.
Shvata nešto što nije dato običnom smrtniku da razume.
milisav68 milisav68 11:54 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gedza.73

Ne sečem. Rusija i jeste radila na cepanju kraljevine i prava naroda na samoopredeljenje pod uslovom da budu balkanske sovjetske kolonije.

Ma sečeš, zato što nisu isti uslovi.

Sovjetski Savez je radio na cepanju, a kada je došao na granicu sa Srbijom, onda je hteo celu Jugoslaviju.Tada su se naši komunisti okrenuli zapadu....i zaspali.

Kada su se probudili, nema SSSR-a, a ostale republike se iselile iz kuće (Jugoslavije).

Zašto sam pomenuo Ustav 1974. pa zato što je namerno nejasno napisan ko može da se otcepi narod ili republika.

I tu su pravljeni presedani, koje je narušilo međanorodno pravo, i dovelo da haotičnog sveta u kome živimo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:59 05.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

benedykt

Izvini ali zaista, pod jedan priložio si kao jedini dokaz nekakav tekst sa prvi put čuo opskurnog MarketWatch websajta


:)

Gde ću tačno naći, evo pomozi mi...


Naravno, ja sam uvek spreman da pomognem.
Na primer, ubaciš u pretraživač "backbone internet russia cut off" i pogledaš rezultate. Ali pošto sam ja dobroćudan čovek široke ruke, neću baš da te pustim da sam tumaraš po bespućima interneta pa ću da ti dam bar par linkova (oba si mogao još sinoć sam da pronađeš).

Evo šta kaže opskurni Rojters:
https://www.reuters.com/technology/us-firm-cogent-cutting-internet-service-russia-2022-03-04/

A evo šta kaže opskurni Vašington post:
https://www.washingtonpost.com/technology/2022/03/04/russia-ukraine-internet-cogent-cutoff/

Dakle, kao što rekoh počelo je. Da li će se ići do kraja ne znam (niti sam tvrdio). Postoje nagoveštaji da će još neki pratiti Cogent.

Ako nisi upoznat sa tim šta je backbone internet, pa ti nije jasno šta ovo znači, vrlo lako možeš saznati na mreži. Nisi glup čovek, za 5 minuta će ti sve biti jasno.

benedykt benedykt 12:07 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

vrabac_onaj
benedykt

Bez ljutnje ali prvi put čujem da je bilo ko iz Kremlja pominjao nešto takvo, odnosno svi do jednog su govorili kako nikakvog napada na Ukrajinu nema i da su to sve izmišljotine Amerikanaca tj trebalo bi da ih bude sramota što opanjkavaju nevinu Rusiju. Jedan jedini koji je u nekom polu-uvijenom obliku rekao nešto je bio ludi Žirik u Dumi 27. decembra, tako da ako ti nije problem da okačiš taj link opet ili makar da napišeš ko je to rekao a ja ću sam naći sve ostalo...


Ma kakva ljutnja.

https://www.rt.com/russia/543739-prospect-military-conflict-nato/

Po meni je ovo vrlo jasno rečeno za onog ko hoće da sluša. Datum je 20. decembar.

Pa sad, nisam baš siguran da se ovo može odnositi na Ukrajinu, jer dati gospodin priča da će ako ne bude dogovora sa NATO paktom u slučaju dalje ekspanzije istog, Rusija onda vojno reagovati jer je za nju to crvena linija. Mislim, ne znam koliko si upoznat sa pričom oko Ukrajine i NATO pakta ali njih drže na ledu već skoro pa petnaest godina, tj kuliraju ih i nikakva ozbiljnija priča nikada nije ni potegnuta i to upravo Rusije radi...
softelectronics_e softelectronics_e 12:09 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Nabavila sam vode.

Razmišljam juče da moram napraviti spisak šta sve ne znam da bih preživjela.

I kuruzi kako se siju, beru, suše, kod kojeg čovjeka nose mljeti i koji mlin radi na vodu, radi li još onaj dole na rječici ako nestane struje? Imaju li rječice vode, pritoke, utoke, podzemni izvori..

Pfiju. :)


I da rezimiram, pod pretpostavkom (pretpostavka je postala izraelski raketni štiti:) da materijal od kojeg je građena nuklearka nije kriptonyt i da pojedinac nije Supermen, ne postoji ništa što jedan čovjek napravi a da drugi ne može srušiti (evo i ovde niz misli grupe ljudi oruni se), razoriti s namjerom, slučajem, pehom, okolnostima, silom, inteligencijom, ljudskim nesavršenostima, il samo zemljotres... I tvrdim da tenk može urnisati (srušiti) nukelarku od samo malo do smaka svijeta (i samo ovo da pucaju oko nje je nagovještaj smaka svijeta, ali kako do apokalipse ne iskoristiti koji minut i pokazati koliko znamo od čega je i koliko čvrsto građena)..

Npr kratko: Krenuo inžinjer na posao, jutro navike kao i svako iza njega, naiđe na kolonu od 5 tenkova na cesti van naselja, stoje, i on iza zamišljen zaustavi se koji minut, krene da ih pretiče, naiđe drugo auto i da bi ga zbjegao sklizne s ceste na travu, odvuče ga dole niže mokra trava, sa sica do njega spadne jelo, reaguje refleksno da spasi jelo, cimne malo volan, jelo se prospe, auto zaustavi, on izađe, prođe s druge strane, otvori druga vrata, ispadnu naočale, stani na njih i slomi ih..

Vrati se polako nazad do ceste, tenkovi još stoje, nigdje nikoga, onaj radi kojeg je sletio nastavio svojim putem, gleda malo tenkove, čudno, mirno sve, ima li nekoga uopšte u njima, i nakon 14 minuta (tačno u 7.45) naiđe kamion, ustopa ga i odveze do skretanja ka nuklearki na 8 kilometru od nje.. u 11.00 će on uveliko biti na poslu i vidjeti da je zaboravio "nešto bitno" iz auta (da bih tačno napisala šta se desilo u nuklearki moram saznati njene slabe tačke, ne mislim da je u autu zaboravio ključ za aktivaciju koji Wladimirowič drži u džepiću sakoa ovih dana, npr zaboravio je papire, ne može raditi ono što je planirao), dalje, u 12.00 tenkovi su prošli kraj skretanja na 8 kilometru, u 12.30 je ručao, u 13.30 popio kafu (nikad mi nisu bili jasni ljudi koji poslije jela piju kafu) i itd.... u 21.45 je već gorilo pola objekta, u 23.00 prvi blogeri pročitali na Twitteru nešto se dešava i nemaju pojma da je onaj jutros tenkista na čelu kolone od pet tenkova rođak po ocu Mile Jovović..

Samo da se nakratko nadovežem na ovaj tvoj uradak, malo te relaksirajući.
Kod sofisticiranih sistema ovakve složenosti postoji nešto što se zove redudansa.
Npr. postoji paralelni kompjuterski sistem koji je u stend-abj onlajn modu koji, ne samo da emulira, nego je identičan osnovnom sistemu.
Takođe, postoji i ljudska redudansa kroz princip 'glavni inženjer / zamenik glavnog inženjera' (ispropagiraj naniže dokle je god, sistemski, potrebno), tako da, na primer, ukoliko glavbni inženjer mora da se vrati do svog prevrnutog automobila po čantricu u koju mu je žena stavila ručak da ne bude gladan (meni je moja žena, dok sam bio glavni inženjer, spremalu ručak da ponesem, sa sve salatom - jer sam odbijao da jedem išta bez salate, naravno, ukoliko je salata uz to jelo bila potrebna), zamenik glavng inženjera preuzima poslove.
Tako to nekako ide.
tess1 tess1 12:18 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Takođe, postoji i ljudska redudansa kroz princip 'glavni inženjer / zamenik glavnog inženjera' (ispropagiraj naniže dokle je god, sistemski, potrebno), tako da, na primer, ukoliko glavbni inženjer mora da se vrati do svog prevrnutog automobila po čantricu u koju mu je žena stavila ručak da ne bude gladan (meni je moja žena, dok sam bio glavni inženjer, spremalu ručak da ponesem, sa sve salatom - jer sam odbijao da jedem išta bez salate, naravno, ukoliko je salata uz to jelo bila potrebna), zamenik glavng inženjera preuzima poslove.

Neće se on vratiti do auta, gradila bih taj lik po sebi, već je pozvao brata koji ima kuma automehaničara (nekad tenkistu u JNA) da pokupe auto, naveče će se vratiti kući sa jednom programerkom i u slobodno vrijeme režiserkom kratkih dokumentaraca, tako je isplanirao i prije nego otvorio druga vrata, stao na naočale i slomio ih..

Ali šta me interesuje, jesi ti ovu hijerarhiju preživljavanja "jedan drugom čuva leđa da ne umru od gladi bez ručka" naučio u Titovim nuklearnim Institutima? Je li?

Emsi, cijenim što si pročitao i dao svoj doprinos. :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:19 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

benedykt


Pa sad, nisam baš siguran da se ovo može odnositi na Ukrajinu


Ukrajina se ne spominje tačno, ali je bila glavna tema svih onih pregovora i razmenjenih ljubavnih pisama od kako je Nulandova posetila Moskvu u oktobru pa nadalje. Ja msilim da je svima bilo sve jasno. Odnosno, onima koijima je trebalo da bude jasno
Sirotinja raja (uključujući i mene) je nešto kao slušala vesti i gledala da glavinja svoje živote.

Kao što rekoh, sada je jasno da je ono oću napadnem, neću napadnem, bila igra mačke i miša oko pitanja kada, gde a ne da li.
I ovi su znali da će Rusija napasti i Rusija je je bila svesna da oni znaju (sama im rekla).
milisav68 milisav68 12:20 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

vcucko
Kako znam da voliš da se kačiš za datume i sitnice, evo da skinem. Pos-poslednji voz bi ti bio: da se teleportuješ u vidivdansku noć devetstotreće,

E, a i tada je već krenulo nizbrdo sa zapadom (Austrijom), jer su počele ucene oko izvoza stoke.

Ali da, Obrenovići su bili veštije diplomate.
benedykt benedykt 12:39 05.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

vrabac_onaj
benedykt

Izvini ali zaista, pod jedan priložio si kao jedini dokaz nekakav tekst sa prvi put čuo opskurnog MarketWatch websajta


:)

Gde ću tačno naći, evo pomozi mi...


Naravno, ja sam uvek spreman da pomognem.
Na primer, ubaciš u pretraživač "backbone internet russia cut off" i pogledaš rezultate. Ali pošto sam ja dobroćudan čovek široke ruke, neću baš da te pustim da sam tumaraš po bespućima interneta pa ću da ti dam bar par linkova (oba si mogao još sinoć sam da pronađeš).

Evo šta kaže opskurni Rojters:
https://www.reuters.com/technology/us-firm-cogent-cutting-internet-service-russia-2022-03-04/

A evo šta kaže opskurni Vašington post:
https://www.washingtonpost.com/technology/2022/03/04/russia-ukraine-internet-cogent-cutoff/

Dakle, kao što rekoh počelo je. Da li će se ići do kraja ne znam (niti sam tvrdio). Postoje nagoveštaji da će još neki pratiti Cogent.

Ako nisi upoznat sa tim šta je backbone internet, pa ti nije jasno šta ovo znači, vrlo lako možeš saznati na mreži. Nisi glup čovek, za 5 minuta će ti sve biti jasno.


Pazi, sada smo već došli nekim čudnim putevima od toga da Bele kuća tj Kongres nešto razmatraju pa do toga šta je privatna kompanija kakva je Cogent uradila iz nekog samo njima znanog razloga. Dakle, čisto da ne bude nesporazuma ne pada mi na pamet da opravdavam takav potez bilo koga i iz bilo kakvih pobuda, odnosno da se ja pitam RT & Sputnjik bi bili dostupni svima, pa ko hoće da im veruje široko mu polje tj samo njegov lični problem. Inače, ja bih zaista voleo da nađem originalni izvor za ono što je Bil Foster (navodno) izjavio, kao što bih voleo ako možeš da mi pomogneš koja je medijska budala na Zapadu objavila da su Rusi srušili nuklearku...?! Mislim, ne pratim trenutno apsolutno ništa sa engleskog govornog područja oko Ukrajine, pa me čisto interesuje...
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:49 05.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

benedykt

Pazi, sada smo već došli nekim čudnim putevima od toga da Bele kuća tj Kongres nešto razmatraju pa do toga šta je privatna kompanija kakva je Cogent uradila iz nekog samo njima znanog razloga. Dakle, čisto da ne bude nesporazuma ne pada mi na pamet da opravdavam takav potez bilo koga i iz bilo kakvih pobuda, odnosno da se ja pitam RT & Sputnjik bi bili dostupni svima, pa ko hoće da im veruje široko mu polje tj samo njegov lični problem. Inače, ja bih zaista voleo da nađem originalni izvor za ono što je Bil Foster (navodno) izjavio, kao što bih voleo ako možeš da mi pomogneš koja je medijska budala na Zapadu objavila da su Rusi srušili nuklearku...?! Mislim, ne pratim trenutno apsolutno ništa sa engleskog govornog područja oko Ukrajine, pa me čisto interesuje...


Slušaj.
Ja ti nisam mušterija za ovakve igrice. To bi do sada trebalo da ti bude jasno.
gedza.73 gedza.73 12:51 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

vcucko
Pos-poslednji voz bi ti bio: da se teleportuješ u vidivdansku noć devetstotreće

Može i to. A može i da ponavljamo stalno iste greške iz slepe, neuzvraćene ljubavi. Deluje mi kao da pričam curici koja se zaljubila u robijaša, stavila njegovu sliku na zid i zamišlja kakav bi on mogao da bude a ne vidi kakav je on stvarno. Al' džabe.
gvozden1 gvozden1 12:56 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

iste greške iz slepe, neuzvraćene ljubavi.

Kakva ljubav jebote.

U jednom slučaju ti odoše i Dejton i 1244, u drugom ostaju.
A ti razmišljaš šta je bolje, šta je bilo pre sto godina, i o ljubavi.
gedza.73 gedza.73 12:58 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gvozden1
Ako je nekome isti onaj što ga tukao kad god je stigao, i onaj ko ga nikad nije tukao, taj je ili mazohista, ili poseduje neku nadpamet.
Shvata nešto što nije dato običnom smrtniku da razume.

Jel ti nekad palo, kad pominješ več. na pamet kako to da se mi uvek nađemo između čekića i nakovnja? Kako to da mi uvek najebemo ni krivi ni dužni?

Ne može da ti ne bude kriv nakovanj jer te čekić udara. Da li ti misliš kako je 27. mart samonikli srpski ustanak ili da su Britanci učestvovali u njemu? Eto Britanci ne snose nikakvu krivicu, oni su nas uvek pomagali i uvek do tada bili na našoj strani baš kao i Rusi.

Jel si zbog njih nagrabusio u prvim danima kad nas nemci obrisali a onda smo zbog ruskih interesa (kad je prestao da važi sporazum nemačka - Rusija) nagrabusili još više. Ti kažeš kako si iz četničkog kraja. Pa jel taj tvoj kraj ratovao za Ruse po cenu civilnih žrtava ili su se jurili sa ruskim komunistima?

misliš da su posle rata nas drugačije gledali ili su na osnovu našeg dotadašnjeg ponašanja predviđali kakve će da nam budu reakcije pa se tako ponašali i devedesetih.

Sad se ponovo vraćamo u prošlost i idemo potpuno istim putem. Samo što ti ovaj put smatraš kako će Rusi da ti pomognu a ja smatram da opet neće.


gvozden1 gvozden1 13:07 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Jel ti nekad palo, kad pominješ več. na pamet kako to da se mi uvek nađemo između čekića i nakovnja? Kako to da mi uvek najebemo ni krivi ni dužni?

Gedžo, volim ja da pričam o istoriji, volim da proveravam koliko su mi aduti jaki u klinču sa suprotnim, ali sad gori, sad imamo konkretnu situaciju, i malo mi je bez veze sa tražim šta je ko kome uradio nekad, radije bih da vidim šta moju kožu, moju Srbiju, spasava.

A spasava je pobeda Rusije.
Kakva god da je Rusija, kakvi god da su komunisti, ako ona pobedi Srbiji će biti bolje.
gedza.73 gedza.73 13:14 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

U jednom slučaju ti odoše i Dejton i 1244, u drugom ostaju.

Jel ti stvarno misliš kako srpsku politiku jedino i isključivo treba vezati za Rusiju odnosno rusku pobedu u ratu u Ukrajini? U ovom trenutku? Stvarno se nadaš kako će samo Rusija da ti pomogne oko rezolucije 1244 bez da tražiš drugog saveznnika? Rusija ponovo postaje izopštena, van svih privrednih i tokova novca a ti sve nade polažeš u nju.

Pa čak i države članice EU koje nisu priznale Kosovo ima da ga priznaju na neku fintu uplašene od ponovnog stvaranja SSSR-a i ako im NATO to naredi.

Ne znam za Dejton ali stvarno nisam čuoda je nešto epohalno Rusija zabranila kod promena ustavnih ovlašćenja. Sve kao nešto osuđuju ali kao da u Siriji intervenišu i daju Srbima nuklearke što kaže Vcucko pa da se milosne svima do Tokija slaba vajda. Eto men' se čini kako je Rusima bilo draže da je ispala gužva između nas i Crne Gore onomad kako bi Ukrjaina prošla ispod radara. Sad bi se nama zamajavao svet, Balkan bure baruta, po Srbiji nestašice, Rusija po običaju ne bi mogla da ti pomogne iako te usmeravala u tom pravcu, ti računao na nju al ne da NATO na Jadran.


Gde su ti Rusi da na Kosovu brane srpske pravoslavne manastire? Nisu meni nešto bliski ni Kinezi ali ako već oćeš da biraš neku velesilu da štiti tvoje interese (a ne može EU i SAD zbog sukoba interesa) onda bi bolje prošli sa njima kao pouzdanijim saveznikom


maksa83 maksa83 13:18 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

A spasava je pobeda Rusije.

Mislim da ne treba da brineš, pobeda Rusije je izvesna u ovom slučaju, samo je pitanje koliko će da košta Rusiju i Ukrajinu i svet. Rusija može iz svega da izađe ekonomski osakaćena i politički izolovana tako da će joj "pomaganje Srbiji" biti otpr. tu odmah iza Japana.

Nego ja (pošto mi je mašta slaba) moram da pitam - Rusija izgubi (nemoguće, ali da zamislimo). Šta se onda tako fatalno dešava sa Srbijom što se već nije desilo? Oduzeće joj Kosovo?
milisav68 milisav68 13:27 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gedza.73
Deluje mi kao da pričam curici koja se zaljubila u robijaša, stavila njegovu sliku na zid i zamišlja kakav bi on mogoa da bude a ne vidi kakav je on stvarno. Al' džabe.

A ne vidiš (i ne sećaš se) da onaj drugi voli da lupa šamare.
gedza.73 gedza.73 13:42 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

A ne vidiš (i ne sećaš se) da onaj drugi voli da lupa šamare.

'de se bre ne sećam pa vidiš da i Colin kaže da se ne slažemo. Ne sumnjaj kako ću da se rapsravljam i sa njim o prevelikoj 'ljubavi' koju Zapad ima prema nama. Nama su uveli sankcije, nas su bombardovali... I to ne samo '99 nego i pre toga.

Ne dopada mi se samo ova erupcija oduševljenja što je konačno RUsija nekoj maloj državici jebla nanu naninu. Dal zbog ruske manjine, dal zbog nuklearki, zbog strategije ili zbog ponovne pljačke ne znam ali oduševljenje pa čak i mali žal što nije grunula atomsku da pokaže kako je najveća je malo skeri. Psoebno kad dolazi od naroda koji je prošao kroz agresiju i bombardovanje.

A poenta je cele priča kako treba da naučimo da izbegnemo situacije u kojima možemo da budemo šamarani ili da šamaranje bude što bezbolnije. Zato što Srbija nije Rusija, nije Amerika, nije Kina, nije EU, nije Turska, nije Grčka nije.... pa ko zna koliko, nego je Srbija sa malo stanovnika, malim prostorom, malim kapitalom i nikakvom snagom.


softelectronics_e softelectronics_e 13:44 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Takođe, postoji i ljudska redudansa kroz princip 'glavni inženjer / zamenik glavnog inženjera' (ispropagiraj naniže dokle je god, sistemski, potrebno), tako da, na primer, ukoliko glavbni inženjer mora da se vrati do svog prevrnutog automobila po čantricu u koju mu je žena stavila ručak da ne bude gladan (meni je moja žena, dok sam bio glavni inženjer, spremalu ručak da ponesem, sa sve salatom - jer sam odbijao da jedem išta bez salate, naravno, ukoliko je salata uz to jelo bila potrebna), zamenik glavng inženjera preuzima poslove.

Neće se on vratiti do auta, gradila bih taj lik po sebi, već je pozvao brata koji ima kuma automehaničara (nekad tenkistu u JNA) da pokupe auto, naveče će se vratiti kući sa jednom programerkom i u slobodno vrijeme režiserkom kratkih dokumentaraca, tako je isplanirao i prije nego otvorio druga vrata, stao na naočale i slomio ih..

Ali šta me interesuje, jesi ti ovu hijerarhiju preživljavanja "jedan drugom čuva leđa da ne umru od gladi bez ručka" naučio u Titovim nuklearnim Institutima? Je li?

Emsi, cijenim što si pročitao i dao svoj doprinos. :)

Da, jebote!
Dobro da si se setila druga Tite, kojeg sam, skoro, počeo da zaboravljam.
Da nije bilo njega ne bih ni osnovnu školu završio, a kamoli šta više.
Ali, u principu, nebitno je gde se nešto uči, jer, na sreću, imaš tih naših nauka koje na sreću, ni, Tito nije mogao da ideologizuje.
Šta da ti kažem, učio sam posvuda, u zemlji i na zapadnom inostranstvu - i gde god da sam bio.
Jedino što mi je malo žao što nisam koristio rusku dokumentaciju, izuzev nekoliko referentnih zbirki zadataka iz matematika.
No, da ti dovršim za moga inženjera, te njegovog (redudansnog) zamenika.
Osnovna problematika kompleksnih sistema upravljanja većim delom, po meni, leži u sferi ljudskih resursa. Sve ostalo je nižeg ranga kompleksnosti.
Glavni inženjer se neće vraćati ni po čantru sa ručkom niti po auto, ukoliko nije siguran u zamenika glavnog inženjera da drži situaciju pod kontrolom.
Kada sam bio još samo inženjer, izabrao sam za svoju ženu takođe inženjera.
Tako da su u našoj kući uloge invertovane, ona je glavni inženjer, a ja sam zamenik.
Tako da sam, upravo, sada morao da odem u suteren po 10 krompir(ov)a, kako bi ona napravila pire krompir (njen pire je zakon, kakvi ovi praškasti kupovni), dok se paralelno sa njim prže pileće džigerice koje će biti malo poplašene sitno iseckanim belim lukom.
Naravno, paradajz čorba je spremljena još juče, u velikim količinama, u kojoj je skuvano, pored širokih rezanaca i dosta povrća ... luka, šargarepe, peršuna, celera, karfiola, prokelja ... ma, svega.
Na žalost, šteta što na blogu ne možemo da pričamo samo o hrani.
Na žalost, nekom je i rat.
Daj Bože da prestane već danas.
vcucko vcucko 13:47 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

maksa83
A spasava je pobeda Rusije.

Mislim da ne treba da brineš, pobeda Rusije je izvesna u ovom slučaju, samo je pitanje koliko će da košta Rusiju i Ukrajinu i svet. Rusija može iz svega da izađe ekonomski osakaćena i politički izolovana tako da će joj "pomaganje Srbiji" biti otpr. tu odmah iza Japana.

Nego ja (pošto mi je mašta slaba) moram da pitam - Rusija izgubi (nemoguće, ali da zamislimo). Šta se onda tako fatalno dešava sa Srbijom što se već nije desilo? Oduzeće joj Kosovo?

U dogledno istorijsko vreme je neće biti.

Kako se istorija ciklično ponavlja, prvo mi na pamet pada da će u nekom momentu Tajo Redžep (ili njegov prvorođeni sin) dobiti carte blanche da uđe sa trupama i izvrši denacifikaciju i pacifikaciju. Zapadu ne trebaš, a Osmanlije dokazanp znaju kako se to radi. Dokazivali vekovima.

A ti se smej dok možeš. Živ bio pa video.
benedykt benedykt 14:02 05.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

vrabac_onaj
benedykt

Pazi, sada smo već došli nekim čudnim putevima od toga da Bele kuća tj Kongres nešto razmatraju pa do toga šta je privatna kompanija kakva je Cogent uradila iz nekog samo njima znanog razloga. Dakle, čisto da ne bude nesporazuma ne pada mi na pamet da opravdavam takav potez bilo koga i iz bilo kakvih pobuda, odnosno da se ja pitam RT & Sputnjik bi bili dostupni svima, pa ko hoće da im veruje široko mu polje tj samo njegov lični problem. Inače, ja bih zaista voleo da nađem originalni izvor za ono što je Bil Foster (navodno) izjavio, kao što bih voleo ako možeš da mi pomogneš koja je medijska budala na Zapadu objavila da su Rusi srušili nuklearku...?! Mislim, ne pratim trenutno apsolutno ništa sa engleskog govornog područja oko Ukrajine, pa me čisto interesuje...


Slušaj.
Ja ti nisam mušterija za ovakve igrice. To bi do sada trebalo da ti bude jasno.

Koje izvini igrice ali zaista, pokušavam samo da uhvatim početak i kraj u onome na šta se tačno pozivaš, pa je počelo sa Biden administration hoće nešto, pa kada se samo malo zagrebe nema nigde ni B od bilo kakvog Bidena a takođe ni slovo A od administration a da pri tome niko živi ne zna kome je to i kada kongresmen Foster izjavio to što je navodno izjavio. Onda smo odjednom sve to zaboravili a po sistemu, ma pusti to sad nije bitno, pa smo se prebacili na jednu privatnu kompaniju tj na Cogent i neku njihovu odluku. Tako da, pre će biti da ja nisam mušterija za kupovanje mačke u džaku koju je izgleda tebi neko prodao bez problema. Dakle, ukoliko pričaš o nečemu tako grandioznih razmera kao što je isključivanje interneta celoj Rusiji, očekujem da prvo sam proveriš a ne da letiš tj trčiš pred rudu. Sorry, ali meni sentence tipa postoje nagoveštaji da će još neki pratiti Cogent, ne znače apsolutno ništa sem da tebi izgleda mi neko puni glavu sa takvim bombastičnim vestima...
tess1 tess1 14:04 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Da, jebote!
Dobro da si se setila druga Tite, kojeg sam, skoro, počeo da zaboravljam.
Da nije bilo njega ne bih ni osnovnu školu završio, a kamoli šta više.
Ali, u principu, nebitno je gde se nešto uči, jer, na sreću, imaš tih naših nauka koje na sreću, ni, Tito nije mogao da ideologizuje.
Šta da ti kažem, učio sam posvuda, u zemlji i na zapadnom inostranstvu - i gde god da sam bio.
Jedino što mi je malo žao što nisam koristio rusku dokumentaciju, izuzev nekoliko referentnih zbirki zadataka iz matematika.

Emsi, na nekom drugom blogu podsjeti me da me živo interesuje tvoj jugoslovenski i naučnički period, rad i život u Institutima. Ozbiljno.

Postoji uvijek nekoliko načina razviti priču, i ovaj tvoj je fulanje, nije fokus na uhodanosti sistema, zaboli jednog glava, drugi sebi napravi kafu :), ne, nego dešavanja sa autom kupuju uzročno-posledično vrijeme koje on ima taj dan da bi napravio nešto gore, nešto van norme što bi rekao Zappa.. par pitanja i odgovora osmisli građu kratkog romana ove teme, nisam sigurna kojeg žanra. :)

Od ljudi za koje znam šta mi misle, milion puta su gori ovi ispodtiha gutači krepale mačadi tj oni što ne znam šta mi misle..
benedykt benedykt 14:18 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

maksa83
A spasava je pobeda Rusije.

Mislim da ne treba da brineš, pobeda Rusije je izvesna u ovom slučaju, samo je pitanje koliko će da košta Rusiju i Ukrajinu i svet. Rusija može iz svega da izađe ekonomski osakaćena i politički izolovana tako da će joj "pomaganje Srbiji" biti otpr. tu odmah iza Japana.

Ne znam, ja upravo gledam skoro pa fantazmagoričnu scenu gde Wladimir P. (© Tess) drži svoje deda popio na slavi vakele o istoriji, nacistima, fašistima, banderovcima i uopšte o političkoj situaciji u Ukrajini i sve to, pazi sad, stjuardesama iz Aeroflota, koje se okupile oko njega i posedale za neki beli ogromni slavski astal (primećujem određenu fascinaciju istima). Nešto tu ne ide debelo kako treba ako je spalo da su njih sve pokupili sa posla i doveli kod njega da im on drži takva predavanja i pri tome im priča priču, ma kao ne brinite ništa sve će da bude u redu oko vašeg posla...
milisav68 milisav68 14:20 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gedza.73

Ne dopada mi se samo ova erupcija oduševljenja što je konačno RUsija nekoj maloj državici jebla nanu naninu.

Uh, erupcija oduševljenja, mala državica, nana nanina.

Fali samo slika neke dece u podrumu.

Nit je mala državica, nit im jebu nanu naninu, niti je erupcija oduševljenja.

Sve je to politika, i rat je politika samo drugim sredstvima, u kojem uvek najebe sirotinja.

A ti (ja, bilo ko od nas ovde), možeš da plačeš, a možeš i da se smeješ, ništa nećeš da promeniš.

Možemo samo da raspravljamo kakve će posledice po nas da budu, a i to, sa vrlo malo dostupnih informacija koje kolaju na najvišim nivoima.

Sa druge strane, možemo da vidimo i dvolično ponašanje tih velikih sila.

Pa onda vidiš/čuješ, da iako se Rusija osuđuje (uvode sankcije), sa njom se i dalje trguje, odnosno i dalje se kupuje gas i nafta.

Zašto ne onda i mi da napravimo fintu, i da kažemo da smo uzdržani, i da vidimo šta će da bude?

Nisam video neke oštre reakcije na takvo ponašanje.

Dakle, malo se kockamo, gde možemo malo da izgubimo, a više da dobijemo.

Tako barem sada sve izgleda, za dalje će da vidimo.
gvozden1 gvozden1 14:24 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Mislim da ne treba da brineš, pobeda Rusije je izvesna u ovom slučaju, samo je pitanje koliko će da košta Rusiju i Ukrajinu i svet. Rusija može iz svega da izađe ekonomski osakaćena i politički izolovana tako da će joj "pomaganje Srbiji" biti otpr. tu odmah iza Japana.

Odlično.
Pomagaće joj ko i do sad, levom rukom, na leru, ne priznaje Kosovo, tu i tamo po neki veto, dosta.
Više ne treba ni očekivati.
A niko drugi neće ni toliko.

A dok se ona oporavlja mi možemo vrebati priliku da se prestrojavamo.




Nego ja (pošto mi je mašta slaba) moram da pitam - Rusija izgubi (nemoguće, ali da zamislimo). Šta se onda tako fatalno dešava sa Srbijom što se već nije desilo? Oduzeće joj Kosovo?


To i srpska.
Znači najvažnije srpsko nacionalno pitanje, razbijenost nacije na nekoliko velikih delova, jedinstven slučaj ovde, ostaje zacementirano.
maksa83 maksa83 14:32 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Pomagaće joj ko i do sad, levom rukom, na leru, ne priznaje Kosovo, tu i tamo po neki veto, dosta.

Šta je sprečava da nam tako pomaže i ako izgubi?
Pogotovo ako izgubi i bude izolovana, tada joj još više treba "prijatelj tamo negde".

Iz UN ne mogu da je izbace (šta god pričao naš Predsednik mentol).
Znači najvažnije srpsko nacionalno pitanje, razbijenost nacije na nekoliko velikih delova, jedinstven slučaj ovde, ostaje zacementirano.

To loženje da će Rusija ikada da ti napravi veliku Srbiju zaboravi, neće se desiti. Rat u kome bi to pokušao da izvedeš bi za nas tek tad bio fatalan.

Jedini način da svi Srbi budu u jednoj uniji je da svi budu u Evropskoj Uniji.

(Otpr. jedna od 2 pametne stvari koje kaže Filip, samo ne mogu da se setim koja je druga)
softelectronics_e softelectronics_e 14:43 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Da, jebote!
Dobro da si se setila druga Tite, kojeg sam, skoro, počeo da zaboravljam.
Da nije bilo njega ne bih ni osnovnu školu završio, a kamoli šta više.
Ali, u principu, nebitno je gde se nešto uči, jer, na sreću, imaš tih naših nauka koje na sreću, ni, Tito nije mogao da ideologizuje.
Šta da ti kažem, učio sam posvuda, u zemlji i na zapadnom inostranstvu - i gde god da sam bio.
Jedino što mi je malo žao što nisam koristio rusku dokumentaciju, izuzev nekoliko referentnih zbirki zadataka iz matematika.

Emsi, na nekom drugom blogu podsjeti me da me živo interesuje tvoj jugoslovenski i naučnički period, rad i život u Institutima. Ozbiljno.

Postoji uvijek nekoliko načina razviti priču, i ovaj tvoj je fulanje, nije fokus na uhodanosti sistema, zaboli jednog glava, drugi sebi napravi kafu :), ne, nego dešavanja sa autom kupuju uzročno-posledično vrijeme koje on ima taj dan da bi napravio nešto gore, nešto van norme što bi rekao Zappa.. par pitanja i odgovora osmisli građu kratkog romana ove teme, nisam sigurna kojeg žanra. :)

Od ljudi za koje znam šta mi misle, milion puta su gori ovi ispodtiha gutači krepale mačadi tj oni što ne znam šta mi misle..

Šta znam!
Možeš da smatraš šta god hoćeš.
Osim da postoji recept koji neko mora da sledi kako bi bio taj neko.
Život je jedinstven, ako je jedinstven.
vcucko vcucko 14:43 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

maksa83

To loženje da će Rusija ikada da ti napravi veliku Srbiju zaboravi, neće se desiti. Rat u kome bi to pokušao da izvedeš bi za nas tek tad bio fatalan.

Jedini način da svi Srbi budu u jednoj uniji je da svi budu u Evropskoj Uniji.


1. Ne veliku. Nikome iz Ex-Yu ne treba velika nacionalna država, jer nemaju da popune ni ovo šta imaju. Bilo kakvu Srbiju, a da nije u Turskom svetu.
Pri čemu ne plašim nikoga, nije ni to katastrofa. Bolje Tajo Redžep nego Jozo iz Ljubuškog ili Rahman iz Drenice.

2. Ti još veruješ u Deda Mraza?
softelectronics_e softelectronics_e 14:44 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

maksa83
Pomagaće joj ko i do sad, levom rukom, na leru, ne priznaje Kosovo, tu i tamo po neki veto, dosta.

Šta je sprečava da nam tako pomaže i ako izgubi?
Pogotovo ako izgubi i bude izolovana, tada joj još više treba "prijatelj tamo negde".

Iz UN ne mogu da je izbace (šta god pričao naš Predsednik mentol).
Znači najvažnije srpsko nacionalno pitanje, razbijenost nacije na nekoliko velikih delova, jedinstven slučaj ovde, ostaje zacementirano.

To loženje da će Rusija ikada da ti napravi veliku Srbiju zaboravi, neće se desiti. Rat u kome bi to pokušao da izvedeš bi za nas tek tad bio fatalan.

Jedini način da svi Srbi budu u jednoj uniji je da svi budu u Evropskoj Uniji.

(Otpr. jedna od 2 pametne stvari koje kaže Filip, samo ne mogu da se setim koja je druga)

Šta li je sa Filipom?
Popravlja li krov ili šta?
gvozden1 gvozden1 14:45 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Šta je sprečava da nam tako pomaže i ako izgubi?

Ako izgubi svet će postati drugačiji sigurno.
Rusija će biti marginalizovana kao politički faktor, pravo veta imati neće.
Svet će postati unipolaran i njime će vladati arnaurskomuslimanskohravatski zaštitnici.
To je sasvim izvesno.
Kako bi u takvom svetu prošla Srbija ni to nije teško zaključiti.

To loženje da će Rusija ikada da ti napravi veliku Srbiju zaboravi


To može da zaboravi neko ko je ikad u to verovao, ozbiljni, i kojima je Srbija na prvom mestu nema šta da zaboravljaju, oni na to nikad nisu ni mislili.

Jedini način da svi Srbi budu u jednoj uniji je da svi budu u Evropskoj Uniji.


Ajd da i ja stavim smajli :)
maksa83 maksa83 14:59 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

1. Ne veliku. Nikome iz Ex-Yu ne treba velika nacionalna država, jer nemaju da popune ni ovo šta imaju. Bilo kakvu Srbiju, a da nije u Turskom svetu.

Šta je turski svet? Bosna?

Ako pričamo o Bosni (a sad ćemo zaći duboko u zonu moje nekompetencije) ja bih rekao da tamo Saudi prinčevi prave od nje džamahiriju bar koliko i Tajo Erdogan.

I ja bih da izađem opet iz domena špekulacije pa pitam o konkretnoj implementaciji - kojim mehanizmom ćeš izvaditi RS iz Bosne i pripojiti je Srbiji? Kako ti u tome pomaže Rusija? Ne paj in d skaj što bi rekao agresor, nego konkretan splet okolnosti i niz događaja koji iz njega sledi.
maksa83 maksa83 15:04 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ako izgubi svet će postati drugačiji sigurno.

Ja mislim da neće.

Rusija će biti marginalizovana kao politički faktor, pravo veta imati neće.

Kako trenutno stoje papiri, da je izbace i oduzmu joj pravo glasa (veta) ne mogu.

Ako dotle dođe to je kraj Ujedinjenih Nacija (mada ja mislim da je ta stvar globalni ekvivalent EU birokratije - gomila uhlebljenih kurcosvirača), dodatno, mislim da su joj mnogo veće šanse da je odande izopšte ako pobedi (jer pobeda će na puno načina da je košta kako god okreneš) nego ako izgubi ili odustane. (Ni jedno od navedena dva se po svoj prilici neće desiti.)
vcucko vcucko 15:19 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

maksa83

I ja bih da izađem opet iz domena špekulacije pa pitam o konkretnoj implementaciji - kojim mehanizmom ćeš izvaditi RS iz Bosne i pripojiti je Srbiji? Kako ti u tome pomaže Rusija? Ne paj in d skaj što bi rekao agresor, nego konkretan splet okolnosti i niz događaja koji iz njega sledi.

Niz događaja koji zahteva novu i funkcionalnu prekompoziciju snaga. U kojoj više nisu ni važne nikakve fakin granice. Koje mogu i ne moraju da postoje.

Kakve granice kad imaš i službeno jednu svetsku vlast. Kad ta vlast više ne zna šta će sa neželjenim detetom (Balkan) pa kaže: ajde ti brate Turčine, znaš ih eto ti ih. Preko Kosmeta i Sandžaka do Bosne, Srbija/CG đuture pa ih drži nekako da budu mirni.

Od Bosne do Arabije je ista sunitska linija, naravno da je Iran nešto drugo.
gvozden1 gvozden1 15:42 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Ako dotle dođe to je kraj Ujedinjenih Nacija (mada ja mislim da je ta stvar globalni ekvivalent EU birokratije - gomila uhlebljenih kurcosvirača

Ostaje da čekamo.

Rusija kao zemlja laka meta (Ukrajina u NATO) bi sigurno morala i politički da popusta kako je ne bi dokrajčili.

A treba se ozbiljno potruditi da se nađu razlozi zašto je ne bi dokrajčili ako bi im se ukazala prilika, kao što bi im se ukazala u slučaju poraza u Ukrajini.

Ja bih je, da sam na njihovom mestu, dokrajčio.

Nemogućnost oduzimanja prava veta u SB, je tek puka forma, ako se tako odluči, naravno da mogu da joj oduzmu.
tess1 tess1 15:49 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Osim da postoji recept koji neko mora da sledi kako bi bio taj neko.
Život je jedinstven, ako je jedinstven.

Da li je moguće da ovaj tvoj recept slijedimo da bi došli do trenutka u prošlosti kad si ti nekom bio nadređen? Držao sve konce u rukama?


Emsi, zamisli jednu prostoriju u njoj kadu punu vode, ženu u badem mantilu, stočić i na njemu radio ne baš tik do kade ali fizički tj dužinom kabla moguć u kadi. I zamisli mačku.

Pokazuješ djeci (8 god) naučničke ex yu experimente: ovde se ne može ništa desiti, odrasla osoba zna paziti na sebe, ona će se okupati, mačka lješkariti u badem mantilu kraj kade, na radiju Petar Iljič Čajkovski.

Vratite se nakon pola sata, tijelo pod vodom u kadi, mačke nema. Tišina.

Šta se desilo? Žena je ušla u kadu, otvorila prozor radi pare, mačka osjetila proljetni dan, skočila prvo na stočić pa na prozor, žena ishitreno uzima radio pred mačkom u letu, saplete se i pada u kadu..

----------------------------------------------------

Djeca ne razumiju šta se dešava, primjetiš da je vrijeme ručku "meni je moja žena spremila super ručkić, a vama vaša?",

jedan dječak - ja nemam ženu
drugi - ja ću imati dvije
treći - meni je mama dala para da sebi kupim nešto

djevojčica vas gleda i misli "ali nemam riječi"..

mlatisa mlatisa 15:51 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


moje skromno alternativno mišljenje, odnosno da smo se drugačije opredelili i na vreme, pošto je SFRJ istekao rok trajanja kako nismo mogli da imamo Srbiju do Triglava ni do Soluna ali da bi imali određene delove bez ratova (bar ne ovako razornih i destruktivnih) kao i da bi srpska manjina u okolnim državama imala veća prava pa čak možda živela i bolje nego mi. Sa više prava bi već bili u EU.


Мислим да за ово није било шансе. Погледати сведочења из Дејтона. САД је почела да се бави Косовом већ у току Дејтона (то беше 1995). Што ће рећи да су они давно имали баш овај план. Да Бог да им било оно што су нама радили.
tess1 tess1 15:52 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

I stvarno nema Filipa od Nove godine?
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:01 05.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

benedykt

Koje izvini igrice ali zaista, pokušavam samo da uhvatim početak i kraj u onome na šta se tačno pozivaš, pa je počelo sa Biden administration hoće nešto, pa kada se samo malo zagrebe nema nigde ni B od bilo kakvog Bidena a takođe ni slovo A od administration a da pri tome niko živi ne zna kome je to i kada kongresmen Foster izjavio to što je navodno izjavio. Onda smo odjednom sve to zaboravili a po sistemu, ma pusti to sad nije bitno, pa smo se prebacili na jednu privatnu kompaniju tj na Cogent i neku njihovu odluku. Tako da, pre će biti da ja nisam mušterija za kupovanje mačke u džaku koju je izgleda tebi neko prodao bez problema. Dakle, ukoliko pričaš o nečemu tako grandioznih razmera kao što je isključivanje interneta celoj Rusiji, očekujem da prvo sam proveriš a ne da letiš tj trčiš pred rudu. Sorry, ali meni sentence tipa postoje nagoveštaji da će još neki pratiti Cogent, ne znače apsolutno ništa sem da tebi izgleda mi neko puni glavu sa takvim bombastičnim vestima...


Rekoh da ti nisam mušterija. Aj sad zaobiđi me.
softelectronics_e softelectronics_e 17:00 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Osim da postoji recept koji neko mora da sledi kako bi bio taj neko.
Život je jedinstven, ako je jedinstven.

Da li je moguće da ovaj tvoj recept slijedimo da bi došli do trenutka u prošlosti kad si ti nekom bio nadređen? Držao sve konce u rukama?


Emsi, zamisli jednu prostoriju u njoj kadu punu vode, ženu u badem mantilu, stočić i na njemu radio ne baš tik do kade ali fizički tj dužinom kabla moguć u kadi. I zamisli mačku.

Pokazuješ djeci (8 god) naučničke ex yu experimente: ovde se ne može ništa desiti, odrasla osoba zna paziti na sebe, ona će se okupati, mačka lješkariti u badem mantilu kraj kade, na radiju Petar Iljič Čajkovski.

Vratite se nakon pola sata, tijelo pod vodom u kadi, mačke nema. Tišina.

Šta se desilo? Žena je ušla u kadu, otvorila prozor radi pare, mačka osjetila proljetni dan, skočila prvo na stočić pa na prozor, žena ishitreno uzima radio pred mačkom u letu, saplete se i pada u kadu..

----------------------------------------------------

Djeca ne razumiju šta se dešava, primjetiš da je vrijeme ručku "meni je moja žena spremila super ručkić, a vama vaša?",

jedan dječak - ja nemam ženu
drugi - ja ću imati dvije
treći - meni je mama dala para da sebi kupim nešto

djevojčica vas gleda i misli "ali nemam riječi"..


A, zamisli da tebe zamislimo da si glavna u nekom procesu i držiš sve konce u rukama.
Pa i tvoj zamenik glavnog inženjera bi imao velikih problema sa razumevanjem tebe.
A bez razumevanja od posla nema leba.
Razumevanje je ključ.
benedykt benedykt 17:01 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gedza.73
milisav68
Devedesetih, Rusija je bila u raspadu, i nije mogla da pomogne sebi, a kamoli nama.

Al te zato gurnula da ratuješ za njih kako bi ona dobila na vremenu i ojačala.

Da nismo bili za njih, istorija devedesetih bi bila drugačija. Oni imaju dug prema nama, ne mi prema njima.
Njihovi su shvatili da moraju da budu Rusi, a naši su ostali Jugosloveni.




Lenjin je napravio Čeku. Feliks Dzeržinski je bio glavni sadista na čelu te organizacij. Pa je čeku postala NKVD. Pa KGB koji je regrutovao Putina. A onda je Putin potpisao stvaranje policijske jedinice koja nosi ime poljskog komuniste Dzeržinskog.
23 октября в Отдельной дивизии оперативного назначения (ОДОН) прошла церемония присвоения этому элитному подразделению внутренних войск МВД имени Феликса Дзержинского.


Ako smem samo da dodam da je datoj jedinici vraćeno ime koje je ona nosila u vreme najgoreg staljinističkog terora kao i posle toga u SSSR. Nažalost ovdašnji kremljoljuBci ne znaju mnogo oko eto upravo takvih stvari o kojima vi pišete, tipa vraćanja spomenika Feliksu Dzeržinskom spred Lubjanke, odnosno vraćanja imena koje je ta jedinica imala za vreme SSSR. Pri tome se maksimalno propagandom glorifikuje Staljin, spomenici mu se opet podižu, dok se SSSR simbolika vraća gde god da je to moguće...
benedykt benedykt 17:28 05.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

vrabac_onaj
benedykt

Koje izvini igrice ali zaista, pokušavam samo da uhvatim početak i kraj u onome na šta se tačno pozivaš, pa je počelo sa Biden administration hoće nešto, pa kada se samo malo zagrebe nema nigde ni B od bilo kakvog Bidena a takođe ni slovo A od administration a da pri tome niko živi ne zna kome je to i kada kongresmen Foster izjavio to što je navodno izjavio. Onda smo odjednom sve to zaboravili a po sistemu, ma pusti to sad nije bitno, pa smo se prebacili na jednu privatnu kompaniju tj na Cogent i neku njihovu odluku. Tako da, pre će biti da ja nisam mušterija za kupovanje mačke u džaku koju je izgleda tebi neko prodao bez problema. Dakle, ukoliko pričaš o nečemu tako grandioznih razmera kao što je isključivanje interneta celoj Rusiji, očekujem da prvo sam proveriš a ne da letiš tj trčiš pred rudu. Sorry, ali meni sentence tipa postoje nagoveštaji da će još neki pratiti Cogent, ne znače apsolutno ništa sem da tebi izgleda mi neko puni glavu sa takvim bombastičnim vestima...


Rekoh da ti nisam mušterija. Aj sad zaobiđi me.

Za šta mušterija izvini, jer pričaš stvari bez ikakvog realnog pokrića, čega nema sam dodaš tj naslutiš ili bolje reći copy-paste prenosiš nečije naslućivanje, i onda se sad ljutiš jer ti ja lepo i smireno pokušavam da objasnim da je to na šta se pozivaš jako problematično.
Prema tome, u ovom trenutku jedino Rusija i to zvaničnim državnim odlukama blokira pristup određenim segmentima na internetu tipa Facebook koji je potpuno blokiran, odnosno Roskomnadzor je objavio da citiram ograničava pristup Twitteru, sa time da se već pominje i YouTube koji izgleda ne radi trenutno u Rusiji kako bi trebalo. Sorry, ali ja za razliku od tebe pretežno verujem u realne i proverene vesti, a ne vidi Biden Administration tamo, vidi Cogent a nagoveštavaju se i drugi onamo, dok u realnosti Rusija kao država ima sasvim normalan pristup internetu u ovom trenutku, tj posle toga ga ograničava jedino i samo ona svojom voljom tj odlukama.
Mislim, kapiram ja jako dobro da ništa od toga što pričaš nisi sam našao, nego ti je sve to neko negde upravo tako rekao tj predstavio. Imaš samo jedan problem a to je da ja slabo umem da zaboravim, tj evo tebe a evo i mene, pa da vidimo šta će da se desi sa internetom u Rusiji, a ja ću te veruj mi podsećati...
tess1 tess1 17:37 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

A, zamisli da tebe zamislimo da si glavna u nekom procesu i držiš sve konce u rukama.
Pa i tvoj zamenik glavnog inženjera bi imao velikih problema sa razumevanjem tebe.
A bez razumevanja od posla nema leba.
Razumevanje je ključ.

Jasnoća usred zbrke. :)

Ne znam Emsi ni ja kako od tvoje ovde neodgovornosti tj nepouzdanosti, infantilnosti, kukavičluka kad bi neko drugi "presjekao", nerazumjevanja napisanog i prostih međuljudskih odnosa, provociranja, dupli nalozi, poltronski spiskovi i itd stvoriti čovjeka od integriteta u rl ili čovjeka koji povlači poteze unaprijed i ima poštovanje radnika?

Postoje dvije priče, jedna ovde bez norme, druga tamo utegnuta i po peesu.. koje, vidimo, odlično razumjevam i jednostavno prenosim dalje..

Pretpostavljam da obe priče imaju tačku ukrštanja: hraniš ptičice pred kućom zimi i ljeti im naspeš vode?
gedza.73 gedza.73 17:39 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

milisav68
Nit je mala državica, nit im jebu nanu naninu, niti je erupcija oduševljenja.
Mala u smislu velesile ili bogatstva građana.
Jesu ih razrušili.

Erupcija jeste. pogledaj po komentarima ne na blogu nego po tabloidima. Skoro pa opšta saglasnost. Zakačio sam sinoć malo Tadića, Obradovića i Škora. Nisam nešto pratio Škora ali mi se sviđa ono sinoć što je pričao na kraju emisije.

Nema štofa za predsednika ali ima nešto u onome što govori. Ona devojka što je Doks postavio emisiju na blog i on bi trebali da budu češći gosti na tv-u. Ovi iz tabloida naravno, ima publike i za njih ko voli da kupuje jeftine đinđuve i da trpa pare prodavcima zmijske vode u džepove.
gvozden1 gvozden1 17:49 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Jesu ih razrušili

Izgleda ipak samo dovoljno razrušili, ne koliko su mogli, nego koliko su morali.

Za to bih ipak pre okrivio onoga ko ih je doveo u situaciju da moraju, nego onoga ko je uradio ono što je morao.
gedza.73 gedza.73 18:01 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


benedykt
tipa vraćanja spomenika Feliksu Dzeržinskom spred Lubjanke, odnosno vraćanja imena koje je ta jedinica imala za vreme SSSR. Pri tome se maksimalno propagandom glorifikuje Staljin, spomenici mu se opet podižu, dok se SSSR simbolika vraća gde god da je to moguće...

Pravili se mrtvi, što kaže Milisav, kad sam ga spominjao. Poljak, masovni ubica Rusa, Lenjinov saradnik koga rehabilituje Putin. A onda se Srbi zalepe i viču u glas
'kak je to krasnoooo! Oćemo i mi da nam Putin pošalje jednog takvog'

Blic
Ministar unutrašnjih poslova Srbije Nebojša Stefanović stigao je u dvodnevnu posetu Moskvi, tokom koje će se sastati sa ruskim kolegom Vladimirom Kolokoljcevom i zamenikom direktora Nacionalne garde Rusije Olegom Borukajevom, prenosi Sputnjik.

Stefanović će sa Kolokolcevom razgovarati o saradnji dvaju ministarstava, a takođe obići će i Posebnu diviziju za operativne namene „Feliks Dzeržinski“ (ODON) iz sastava Nacionalne garde Rusije.

Skoro su podigli spomenik tom sadističkom ubici koji je sprovodio boljševički teror ispred vojne akademija.

В 2014 году «За массовый героизм и отвагу, стойкость и мужество, проявленные личным составом в боевых действиях по защите Отечества и государственных интересов в условиях вооружённых конфликтов, учитывая заслуги в укреплении обороноспособности государства» президент России Владимир Путин подписал Указ о присвоении Отдельной дивизии оперативного назначения внутренних войск МВД России (ныне — соединение Войск национальной гвардии России) почётного наименования «имени Ф. Э. Дзержинского», которое она ранее носила до переформирования в 1994 году.


Mene su blogeri ubeđivali kako su Rusi mrzeli Poljake jer su ih ubijali a sad me ubeđuju da je današnja Rusija drugačija jer je rehabilitovala Poljaka koji je ubijao Ruse. Šizofrenija. samo čekam da Kim Džong napadne Južnu Koreju pa da krene podrška bratskom korejskom narodu koji se bori protiv američke imperije.
gvozden1 gvozden1 18:07 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Skoro su podigli spomenik tom sadističkom ubici koji je sprovodio boljševički teror ispred vojne akademija.

Ništa dok Srbi ne počnu određivati Rusiji kome će ona podizati spomenike.
milisav68 milisav68 18:11 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gedza.73
Mala u smislu velesile ili bogatstva građana.

Pazi, po površini - najveća u Evropi, 44 miliona stanovnika.Za bogatsvo im niko nije kriv, samostalni su već 30 godina.

I nisu ni 30% razrušeni kako je recimo prošla Libija ili Sirija.Ili neka mesta bivše nam zemlje.

Da jesu, CNN i BBC bi već šenlučili.

A evo danas je ugovorena evakuacija civila iz Marijopulja, i ovi Azovci nisu pustili civile, već su iskoristili prekid vatre da se bolje utbrde.

A tabloidi, evo link, gde možeš da vidiš naslovne strane zadnjih nedelju dana, pa baci pogled, i kaži mi da li si u pravu.

Opozicija se pravi mrtva :)
gedza.73 gedza.73 18:14 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

zgleda ipak samo dovoljno razrušili, ne koliko su mogli, nego koliko su morali.

E super onda. Biće im bratski ukrajinski narod zahvalan na tome.
gvozden1
Za to bih ipak pre okrivio onoga ko ih je doveo u situaciju da moraju, nego onoga ko je uradio ono što je morao.


“A ko je nas bombardovao, NATO ili Slobodan Milošević?”, upitao je Marić.
“Slobodan Milošević”, odgovorio je Čanak

Niko se nije usudio da otvori pitanje zašto nas je NATO bombardovao i ko je odgovoran za što je Srbija bombardovana?
Nataša Kandić

softelectronics_e softelectronics_e 18:14 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
A, zamisli da tebe zamislimo da si glavna u nekom procesu i držiš sve konce u rukama.
Pa i tvoj zamenik glavnog inženjera bi imao velikih problema sa razumevanjem tebe.
A bez razumevanja od posla nema leba.
Razumevanje je ključ.

Jasnoća usred zbrke. :)

Ne znam Emsi ni ja kako od tvoje ovde neodgovornosti tj nepouzdanosti, infantilnosti, kukavičluka kad bi neko drugi "presjekao", nerazumjevanja napisanog i prostih međuljudskih odnosa, provociranja, dupli nalozi, poltronski spiskovi i itd stvoriti čovjeka od integriteta u rl ili čovjeka koji povlači poteze unaprijed i ima poštovanje radnika?

Postoje dvije priče, jedna ovde bez norme, druga tamo utegnuta i po peesu.. koje, vidimo, odlično razumjevam i jednostavno prenosim dalje..

Pretpostavljam da obe priče imaju tačku ukrštanja: hraniš ptičice pred kućom zimi i ljeti im naspeš vode?

Ali?
U čemu je problem sa spiskom meni dragih blogera?!
Što ti ne okačiš svoj?
Što se tiče ptičica, posebno mi je zadovoljstvo da im stavim proso ne nekoliko mesta na terasama.
Voda u leto se podrazumeva.
Zadovoljstvo kada vidim dvadesetak vrabaca kako se kupaju je nemerljivo.
O kakvom kukavičluku ti pričaš?
Ne bilo ti teško, složi malo svoje sinapse i izloži svoje smatranje artikulisano.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:17 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Kolega, govorimo o ruskoj armiji, ne o Blekvoteru.

Pa zato se i digla cela ova frka, mislim, jesi li ti video na šta im liči ta vojska? Oko toga čak ni vi sa te "morala je" strane ne možete između sebe da se dogovorite je li ovo neki krem de la krem ruske armije, ili pak neki nesrećni mobilisani klinci i rezervisti, plus plaćenici, koji ne znaju ni gde im je dupe ni gde im je glava. I onda ih idiot pošalje da osvajaju i zazimaju ni manje ni više nego nuklearku.

Ja ne znam kako ti zamišljaš te elektrane, i ljude koji rade tamo, ovi pijani rezervisti sasvim sigurno ne znaju ništa o tome. Tom elektranom upravljaju ljudi koji to znaju da rade, i takvih nemaš puno, i da vide ovu hordu kako nadire i pri tome ruši sve pred sobom, a gledaju i oni tv, i videli su šta ovi rade, bi vrlo verovatno pobegli kući. I na to je moralo da se računa. Jedini razlog što nisu je što nisu mogli jer su bili zarobljeni tamo, ili što imaju muda do kolena i što znaju šta bi se desilo da to urade. I da pod tim okolnistima među njima niko nije flipnuo i povadio kontrolne šipke iz reaktora, je čista sreća.

Baška što je ovo prvi put u istoriji da je pokrenut osvajački rat protiv zemlje koja ima nuklearne reaktore i da niko živ ne može da predvidi šta može da se desi sa njima i kako treba da se postupa.

Ovo da kao elekrana ne može da se sruši je, naravno, glupost. Sve može da se sruši, ne trebaju ti ni tenkovi za to, valjda ti to znaš (znam da huči ne zna, on je čovek bio pešadinac, dakle nije regrutovan zbog inteligencije i tehničke pismenosti, nego je služio da izvuče bestrzajni top na neku čuku ako crkne boš-pumpa na tamiću). Da na pominjem i to da je ta elektrana skoro 50 godina stara, podigli je sovjeti, posle je ovi nešto kao malo krpili da potraje još par godina, i sigurno je niko nije projektovao da izdrži udare aviona, satelita, svemirskih brodova, i pijanih Rusa u tenkovima.

Mislim, ovo se sve zna, i zato kad su stigle one slike gde se roka oko elektrane, pa posle i taj neki požar, normalno je da se ceo svet isprepadao.
gvozden1 gvozden1 18:18 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Biće im bratski ukrajinski narod zahvalan na tome

A najpreči posao Rusije je da im ukrajinski narod bude zahvalan.
I po cenu svoje propasti taj posao mora da uradi.
gedza.73 gedza.73 18:20 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

A tabloidi, evo link, gde možeš da vidiš naslovne strane zadnjih nedelju dana, pa baci pogled, i kaži mi da li si u pravu.

Šta kažu u komentarima?
I nisu ni 30% razrušeni kako je recimo prošla Libija ili Sirija.Ili neka mesta bivše nam zemlje.
Da jesu, CNN i BBC bi već šenlučili.

Ne sumnjam da bi.
ovi Azovci nisu pustili civile

Nisam naišao na tu informaciju. Mada je moguće.
Puno ima informacija i svako okreće u svoju korist. Na primer onaj snimak koji si okačio sa poljskom policijom koja stoji a tebi se učinilo da vređa Ukrajince (mada ćuti i ne sprečava što takođe može da se tumači kao znak podrške) iako to viče neko ko stoji iza njih i snima.

Može da bude da je neki Poljak koji mrzi Ukrajince kao i neki Poljak koji ih naziva kukavicama i izdajnicima jer su svoju zemlju prepustili Rusima. U zavisnosti čiju stranu držimo takvu sliku u glavi stvaramo.

gedza.73 gedza.73 18:22 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gvozden1
A najpreči posao Rusije je da im ukrajinski narod bude zahvalan.
I po cenu svoje propasti taj posao mora da uradi.

Odličan način su izabrali. Tako im je ukrajinski narod bio zahvalan za onu glad, nasilna preseljenja i kolonizaciju pa naciste dočekali kao oslobodioce od Rusa.

Tom logikom je nas Nato oslobodio Miloševića a mi mu nismo zahvalni zbog toga
gvozden1 gvozden1 18:24 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

esi li ti video na šta im liči ta vojska

Na onu vojsku na koju NATO ne sme da udari.
Eno i onaj Ukrajinac se žali što se NATO uplašio, kaže, nije NATO što smo mi mislili da jeste.

tess1 tess1 18:26 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ali?
U čemu je problem sa spiskom meni dragih blogera?!
Što ti ne okačiš svoj?
Što se tiče ptičica, posebno mi je zadovoljstvo da im stavim proso ne nekoliko mesta na terasama.
Voda u leto se podrazumeva.
Zadovoljstvo kada vidim dvadesetak vrabaca kako se kupaju je nemerljivo.
O kakvom kukavičluku ti pričaš?
Ne bilo ti teško, složi malo svoje sinapse i izloži svoje smatranje artikulisano.

Ma nisu problem poltronski spiskovi, da je samo to, ali nije:

Odaberem A, odbacim B, provociram B da bi se A uvukao u guzicu.

Kukavičluk je kad se ljudi sukobe radi tebe a ti se primiriš, tako u rl zvižde meci oko glave radi nekoga ko se krije iza kamena..

I itd..

Sve te negativne osobine bi mogle biti liderske, nisu lideri sveci kao npr fizičari, ali moraš imati barem jednu crtu: genijalnost koja će izazivati strahopoštovanje..

Emsi, tvoja ljubav prema ptičicama i macama me stvarno ne kupuje.
gedza.73 gedza.73 18:27 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Na onu vojsku na koju NATO ne sme da udari.

evo sad javili da ruska vojska čim oslobodi Ukrajinu od nacista kreće na Tursku da ubije sultana Murata i oslobodi prolaz za svoje brodove kroz moreuz kako bi nam vratila Kosovo.

izvini morao sam (pisano polušapatom)
gvozden1 gvozden1 18:28 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Odličan način su izabrali. Tako im je ukrajinski narod bio zahvalan za onu glad, nasilna preseljenja i kolonizaciju pa naciste dočekali kao oslobodioce od Rusa.

Tom logikom je nas Nato oslobodio Miloševića a mi mu nismo zahvalni zbog toga

Gedžo, oni štite svoje, ruske interese, a ne vode se time ko će im biti zahvalan.

Ta gubitnička logika, neka ih neka, nećemo ih voleti više (a do sad jesu, jelte) ozbiljne sile poput Rusije ne zanima.

Ne ratuju za ukrajinsku ljubav nego za rusku stvar.

Način koji su odabrali je, ako bog da sa pobede, efikasan - znači dobar.
gvozden1 gvozden1 18:30 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

izvini morao sam

Razumem, i ti si čovek, i tebi treba neka uteha u porazu.
gedza.73 gedza.73 18:31 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

ozbiljne sile poput Rusije ne zanima.
Ne ratuju za ukrajinsku ljubav nego za rusku stvar.

A nas ako se sete, sete.


gedza.73 gedza.73 18:32 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Razumem, i ti si čovek, i tebi treba neka uteha u porazu.

vala baš.

Drugovi su nam pružili priliku da shvatimo koliko smo pogrešili

softelectronics_e softelectronics_e 18:33 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Ali?
U čemu je problem sa spiskom meni dragih blogera?!
Što ti ne okačiš svoj?
Što se tiče ptičica, posebno mi je zadovoljstvo da im stavim proso ne nekoliko mesta na terasama.
Voda u leto se podrazumeva.
Zadovoljstvo kada vidim dvadesetak vrabaca kako se kupaju je nemerljivo.
O kakvom kukavičluku ti pričaš?
Ne bilo ti teško, složi malo svoje sinapse i izloži svoje smatranje artikulisano.

Ma nisu problem poltronski spiskovi, da je samo to, ali nije:

Odaberem A, odbacim B, provociram B da bi se A uvukao u guzicu.

Kukavičluk je kad se ljudi sukobe radi tebe a ti se primiriš, tako u rl zvižde meci oko glave radi nekoga ko se krije iza kamena..

I itd..

Sve te negativne osobine bi mogle biti liderske, nisu lideri sveci kao npr fizičari, ali moraš imati barem jednu crtu: genijalnost koja će izazivati strahopoštovanje..

Emsi, tvoja ljubav prema ptičicama i macama me stvarno ne kupuje.

Ne moraš da budeš genijalac da bi bio lider!
Lidera ljudi prepoznaju.
Što se tiče skrivanja, dok oko njega pršti, to si pogodila kao prstom u ...
Ali?
Zašto ti ne sastaviš svoj spisak omiljenih blogera?
Uvlačila im se ili ne.
Ja se ne bojim da ga sastavim.
Ne bojim se ni u stvarnom životu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:33 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gvozden1
esi li ti video na šta im liči ta vojska

Na onu vojsku na koju NATO ne sme da udari.
Eno i onaj Ukrajinac se žali što se NATO uplašio, kaže, nije NATO što smo mi mislili da jeste.



Ne sme NATO da udari zbog atomskih bombi, i zbog ludaka koji, okružen oligarsima, očerupanim od jahti i para u bankama, drži dugme za lansiranje, a ne zbog ovih divljaka koji idu i ruše sve ispred sebe. Mislim, dobro je da je bar neko ostao priseban.
tess1 tess1 18:35 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ne moraš da budeš genijalac da bi bio lider!

Pa u Jagodina ne moraš, u nuklearnom Institutu ne bi bilo na odmet.

Zašto ti ne sastaviš svoj spisak omiljenih blogera?

Eh, mislim ja na njih i njihovu sigurnost. :)
softelectronics_e softelectronics_e 18:36 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Ne moraš da budeš genijalac da bi bio lider!

Pa u Jagodina ne moraš, u nuklearnom Institutu ne bi bilo na odmet.

Eeee!
Eto!
zilikaka zilikaka 18:36 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Mislim, ovo se sve zna, i zato kad su stigle one slike gde se roka oko elektrane, pa posle i taj neki požar, normalno je da se ceo svet isprepadao.

Pajke, ovo što si napisao, ispada da su Rusi juče s grane sišli a danas krenuli na zemlju koja ima nuklearku.

I što se tiče dimenzionisanja, verujem da su svuda bile neke slične norme na snazi, bez obzira na konkretan standard po kojemje rađeno, jer i fizika i mehanika i otpornost materijala su takvi pa takvi. Ja ću ti reći kako ide za recimo posude pod pritiskom.
Rusi imaju svoje grupe standarda, svoje oznake materijala, Evropa druge, Ameri svoje, Kinezi...al kad pogledaš suštinu to je sve na kraju isto. Za iste uslove ide jako sličan materijal skoro iste debljine, ako me razumeš.
softelectronics_e softelectronics_e 18:37 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

srdjan.pajic
gvozden1
esi li ti video na šta im liči ta vojska

Na onu vojsku na koju NATO ne sme da udari.
Eno i onaj Ukrajinac se žali što se NATO uplašio, kaže, nije NATO što smo mi mislili da jeste.



Ne sme NATO da udari zbog atomskih bombi, i zbog ludaka koji, okružen oligarsima, očerupanim od jahti i para u bankama, drži dugme za lansiranje, a ne zbog ovih divljaka koji idu i ruše sve ispred sebe. Mislim, dobro je da je bar neko ostao priseban.

Idioti!
Kada nisu čuli za kolateralnu štetu.
Strašno!
gvozden1 gvozden1 18:42 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

A nas ako se sete, sete

Tačno.
A veće su šanse da se sete nego sa smo poslušali Natašu Kandić i uveli im sankcije.
gvozden1 gvozden1 18:43 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Ne sme NATO da udari zbog atomskih bombi

To ti pričam.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:44 05.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије


benedykt
pa da vidimo šta će da se desi sa internetom u Rusiji, a ja ću te veruj mi podsećati...


Na šta ćeš me podsećati? Da sam ja tvrdio da će Rusiji sigurno biti odsečen internet?

:)

Nemoj me terati da povlačim ono što napisah par komentara iznad "Nisi glup čovek".
gedza.73 gedza.73 18:48 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Tačno.
A veće su šanse da se sete nego sa smo poslušali Natašu Kandić i uveli im sankcije.

Mi imamo ekstreme. Natašu Kandić i ovu kakofoniju. Pogledaj onaj YT klip što je postavi Doks. Pametnija devojka od svih nas zajedno. Ili Škoro.

Retko kad ja računam na tako 'nesigurne' šanse. Više volim da ih nemam uopšte pa da guram sam nego da se oslanjam na nešto što može da bude al' ne mora da znači

Nego jesi li provalio koliko se retorika Ilije Čvorovića, odnosno ono što je parodija u drami pretvorila u stvarnost koju živimo?


gvozden1 gvozden1 18:53 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Mi imamo ekstreme

Jedan je Nataša Kandić i ti, drugi, verujem, onaj koji kaže, razumem da Rusija ima svoje interese koji su suprotni interesima zapada, i razumem što ih štiti, i Srbiji će biti bolje ako ona izađe kao pobednik iz toga.

To je valjda ekstremno.
gedza.73 gedza.73 19:00 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

i, drugi, verujem, onaj koji kaže, razumem da Rusija ima svoje interese koji su suprotni interesima zapada, i razumem što ih štiti, i Srbiji će biti bolje ako ona izađe kao pobednik iz toga.

Pa onda si i ti ekstrem a još uvek ne znamo ko je u pravu od nas dvojice. Niti ćemo znati jer je prekratko vreme koje imamo a u kome bi se donela odluka. Ja ne vidim ni jednu jedniu stvarnost u kome bi Kosovo vratila Rusija. Čak ne vidim ni kako može da nam pomogne oko severa.

Veću verovatnoću imaš sam sa sobom. Sasvim dovoljno zemalja nije priznalo nezavisnost tako da preko njih ne mogu. Jedino kako mogu da to promene je preko Srbije. Znači Srbija može sama da insistira u pregovorima bez da joj Rusija bilo kako pomogne a sa ovim imidžom koji ima, i koji će da joj ostane u naredne bar dve decenije, čak i one države koje su nama naklonjene po tom pitanju mogu da kažu 'ovi se oslanjaju na Rusiju, ko ih šiša neka im Rusi pomognu'. I ti si tek onda ostao golog guza na vetromašini.

Tako da, iu moje perspektive, deluje da si ti ekstrem koji bi glavom kroz zid pa puklo-crklo bez obzira na posledice. Smatram kako je to ekstremno loš pristup. Ali naravno nisam ja Zapad da ti zabranim šta i kako da misliš. Samo mi iz iskustva deluje da silno grešiš.
gvozden1 gvozden1 19:30 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ja ne vidim ni jednu jedniu stvarnost u kome bi Kosovo vratila Rusija. Čak ne vidim ni kako može da nam pomogne oko severa.


Da Rusija naredi da se to učini, niti hoće niti može.
Ako smatraš da tvoje probleme neko drugi treba da reši, grešiš, to moraš sam.

Moraš da imaš cilj, koji sam definišeš, i da, ako ne možeš odmah da ga ostvariš, držiš otvorenom tu mogućnost, boriš se da ne bude definitivno onemogućeno.

Ono što su radili Obrenovići, ali nećemo ići u istoriju.

Ako bi Rusija izgubila, rešavanje srpskog pitanja bi bilo zakucano za duuugo vremena.

Ne mora to da bude vraćanje Kosova, ima i drugih, boljih, rešenja, tu nam Rusija treba da sve to bude u igri.
Znači Srbija može sama da insistira u pregovorima


:)

I da zapreti čime, ako neće da je poslušaju?

Mi nemamo ništa što bi mogli da iskoristimo kao adut u pregovorima, ni silu, ni ekonomiju, neki proizvod, sirovinu, ništa kao adut.
A pregovarač bez aduta je smešan.

Adut, u pravu sam majke mi, pravda je na mojoj strani, evo sad ću da vam objasnim, to piši propalo.

Često se čulo iz Evrope kako je važno da se spreči upliv ruskog uticaja na Balkan preko Srbije, time što će se Srbiji učiniti neki ustupci i ona definitivno prevela pod sferi zapada.

Ako tog njihovog razloga da nam popustaju nestane, šta bi ih sprečilo da svoje ciljeve postižu ucenama?

Kažu, Kosovo je u UN, ko da ih spreči?
Kažu, uvedi sankcije Dodiku, kako da se odupreš?

Itd, komplikovanije od "jao što mi žao Ukrajinaca" ali te stvari i jesu komplikovane.
.

Da dodam

Rusija bilo kako pomogne a sa ovim imidžom koji ima, i koji će da joj ostane u naredne bar dve decenije


Imidž je površna, retorička, manje važna stvar.
Ako Rusija pobedi, biće joj taj imidž loš, ali stvarni uticaj veći.
maksa83 maksa83 19:36 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Itd, komplikovanije od "jao što mi žao Ukrajinaca" ali te stvari i jesu komplikovane.

Bogami se koNplikuju.



Đihad Đihad Ćetri Noge...

Ovi Čečeni, to neki Cvijet Ruskog Naroda...
gvozden1 gvozden1 19:41 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...



Đihad Đihad Ćetri Noge...

Ovi Čečeni, to neki Cvijet Ruskog Naroda...


Ma jbg, ne znam mnogo o njima, ali malo mi liče na karikature.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:45 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gvozden1

Ma jbg, ne znam mnogo o njima, ali malo mi liče na karikature.


Nemoj vcucko da te čuje :)
gvozden1 gvozden1 19:49 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

vrabac_onaj
gvozden1

Ma jbg, ne znam mnogo o njima, ali malo mi liče na karikature.


Nemoj vcucko da te čuje :)

Ali stvarno, kao, opasni neki, oni uvek reše stvar, samo ako ih Putin pusti, gotovo je.

Ne radi to tako jbg.

Dobri su možda za psihološki efekat, ali realno sitna je to snaga.
maksa83 maksa83 19:56 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Dobri su možda za psihološki efekat, ali realno sitna je to snaga.

Oni su ti više Dobermani koje pustiš s lanca, ali meni je malo smešno što Rusi šalju Ćećene u Đihad na prevashodno pravoslavnu braću.

I onda te vcucko plaši Osmanlijama ako Rusi pupupudalekobilo izgube...
benedykt benedykt 19:59 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gedza.73


Mene su blogeri ubeđivali kako su Rusi mrzeli Poljake jer su ih ubijali a sad me ubeđuju da je današnja Rusija drugačija jer je rehabilitovala Poljaka koji je ubijao Ruse. Šizofrenija. samo čekam da Kim Džong napadne Južnu Koreju pa da krene podrška bratskom korejskom narodu koji se bori protiv američke imperije.

Da tragikomedija bude zaista potpuna, sam taj pokušaj vraćanja spomenika Dzeržinskom ima daleko dublji smisao. Dakle, spomenik je stajao tu ispred Lubjanke sve do onog čuvenog puča u avgustu 1991...

U prevodu, taj trenutak kada spomenik Dzeržinskom leži dole u prašini pamte bukvalno svi Rusi, jer je tada za njih na nekom simboličnom planu srušen taj monstruozni boljševički sistem. Sama ideja da se spomenik vrati je u suštini poruka onih na vlasti da se džaba krečilo pre trideset godina...
benedykt benedykt 20:21 05.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

vrabac_onaj

benedykt
pa da vidimo šta će da se desi sa internetom u Rusiji, a ja ću te veruj mi podsećati...


Na šta ćeš me podsećati? Da sam ja tvrdio da će Rusiji sigurno biti odsečen internet?

Pazi, da nisi mislio da u toj priči ima neke istine, verovatno da se nas dvojica ne bi veselo dopisivali ovoliko. Ne znam, ja na primer ono što mi se čini malo verovatno skoro pa nikada i ne pominjem, ili kada to uradim jasno kažem da je u pitanju pošto kupio - poto i prodao trač priča i ogradim se dodatno rečima da ja lično ne verujem previše u sve to. Mislim, od Biden Administration smo došli do priče koja je bukvalni ekvivalent tome što su npr Apple ili Ford Motor Co rešili da napuste rusko tržište. U prevodu to sa Cogent Communications je isto kao da je neko npr rekao nešto kao... Amerika zabranjuje da se u Rusiji uvoze strani automobili i mobilni telefoni...

milisav68 milisav68 20:22 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

srdjan.pajic

Ne sme NATO da udari zbog atomskih bombi,

I bez atomskih bombi imaju neke Suhoje, i neke S-300/400 i još mnogo toga što nismo imali mi, Irak, Libija, Sirija....gde su sa bezbedne visine mogli da se iživljavaju.

Jbga, nije ovo Holivud, gde Šerbedžija glumi zle Ruse :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:30 05.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

benedykt
vrabac_onaj

benedykt
pa da vidimo šta će da se desi sa internetom u Rusiji, a ja ću te veruj mi podsećati...


Na šta ćeš me podsećati? Da sam ja tvrdio da će Rusiji sigurno biti odsečen internet?

Pazi, da nisi mislio da u toj priči ima neke istine


Naravno da sam mislio da ima neke istine. I sada mislim da ima neke istine.
Ne da mislim nego sam siguran.
Dakle pitanje je, da li sam ja rekao da će Rusiji sigurno biti isključen internet?

Hajde čekam te.
Pa ćemo onda o svemu šta je ovde izrečeno i sa tvoje i sa moje strane od sinoć.
Ajmo delijo.
gedza.73 gedza.73 20:47 05.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gvozden1
Često se čulo iz Evrope kako je važno da se spreči upliv ruskog uticaja na Balkan preko Srbije, time što će se Srbiji učiniti neki ustupci i ona definitivno prevela pod sferi zapada.

Ako tog njihovog razloga da nam popustaju nestane, šta bi ih sprečilo da svoje ciljeve postižu ucenama?

Ima malo logike u tvom komentaru.
A obzirom da smo posle višekomentatorskih pregovora usaglasili stavove da Rusija gleda svoj interes u nekoj tamo budućnosti nameste Amerikanci da baš kad se glasa o otcepljenju oblasti Donjeck i Lugansk se glasa i o Kosovu i Rusi po tebi kako glasaju? Ulože veto zbog nas a zbog njih im svi priznaju ili se dogovore kao što su već radili. Šta po tebi deluje kao realnija varijanta?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana