Film| Kultura| Reč i slika| Umetnost| Život

Lakše je sa kulturom

Spiridon RSS / 13.03.2022. u 16:35

Ako želite da razbistrite mozak i lakse svarite sadasnjicu i ovaj emotivni crossover izmedju korone i rata u Ukraini, pogledajte ponovo film "Ko to tamo peva?"

U njemu je sve sazeto, sazvakano i ispljunuto i to na "jednostavan" nacin. Namerno stavih navodnike jer svi znaju da iza naizgled jednostavnih dela stoje po pravilu jako ozbiljne face.

U filmu su simbolicno predstavljena vekovna podeljenost istoka i zapada, crkva, bolest, glupost, bahatost, korupcija, izdaja, smrt, prevara, ljubav, osveta i na kraju rat (pu...pu...pu...).

Nekako ti veliki umetnici umeju da sažmu (snime, nacrtaju, komponuju, napisu) zivot u njegovom punom smislu, a da to prepoznaju sve drustvene strukture. 

Naravno, znam da vam je ovo vec poznato ali gledanje ovog Sijanovog remekdela u ovom trenutku ima neku sasvim novu dimenziju i zato vas podsecam da su nam i najtezi odgovori jos uvek tu, takoreci ispred nosa.

Dialozi iz ovog filma ce se jos dugo koristiti u nasem svakodnevnom govoru isto kao u onoj brojalici za koju se i ne zna ko je napisao (verovatno potice iz rimskog doba), vec se prenosi iskljucivo medju decom sa kolena na koleno.

En den dini, sava raka tini,
Sava raka tika taka;
Elem belem buf.
En den dini, sava raka tini,
Sava raka tika taka truf. 

Kako lepo i nezno zvuci, a jos i krije tajnu.

 

 



Komentari (546)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kick68 kick68 19:21 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

nsarski
Ni za šljivovicom ne ludi cela planeta, da budemo iskreni, mada za neke Srbe bez šljivovice nema života. A ni posle nje:). Eto to je srpski originalni nacionalni proizvod. I ja kad je dobijem na poklon gledam da je se ratosiljam i prosledim drugima. Uopšte ne ne zanima.


Ovo se zove: to chew metaphor to the bitter end.

Uopšte nisam nameravao da nipodštavam maple sirup, ili bilo šta od tih fenomenalnih, fantastičnih stvari koje se proizvode u Kanadi. Svaka čast, poklon do zemlje, poniznost neviđena, maple sirup lulez. Ili ovih u Srbiji. Šljivovica - da, nema bolje, izvanredno, kobog, u istoriji kosmosa ništa bolje. Ja je baš ne ljubim, osim ako me neki srpski domaćin ne natera, pa da iskažem - ko grom! Zakojikuratz.

Ali, jebote, poenta je da se niko nije preselio u Kanadu zbog maple sirupa, kao što niko nije došao da živi u Srbiji zbog šljivovice, naravno. Imate li vi ljudi minimum zdravog razuma, ili vam je ideologija spržila mozak?
Jebo vas Justin, da li Džiber ili Trudeao, ne mogu da razlučim. Take a look around you - life is more complex than CBC. Live life. [/quote



Ma poenta shvaćena, mir, mir, niko nije kriv:) Naravno, ni u Koreju se niko ne bi preselio, naročito ne u Severnu, da bi jeo kim či svaki dan.

Shvaćeno na prvu. Ovo je, bar za mene, diskusija o ukusima i nacionalnim proizvodima. I o svetskoj zaluđenosti njima, zapravo.
Svet istina, nije lud za tim sirupom, ali Severna Amerika jeste. Jede se za doručak uz one debele palačinke ili wafles.
softelectronics_e softelectronics_e 19:33 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

mlatisa
Finska je slobodna zemlja i može da se učlani gde god hoće.
Ili možda i nije.


Дуга је историја америчнског подизања тензије у Европи. Довољно је присетити се операције Гладио, а и Улоф Палме беше убијен од стране америчана. Што се тич Шведске недавно је процурела прича како су пумпане тензије лажним вестима како су наводно виђане совјетске подморнице током осамдесетих.

Ma!
Luk i voda!
To se sada ne računa.
Bilo, pa prošlo!
Uaaa Rusija!
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:40 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

shmoo


наше благостање тог доба заснивало искључиво на америчким кредитима.

Jebemu miša kreditnog, valjda smo i mi nešto pravili pa naplaćivali taj rad.
Vidim da se mnogi, koji koriste svaku priliku da zapišaju bivši režim, fale kako su radili ili hranjeni od rada po Iracima, Alžirima, Libijama dok ja, koji kažem da taj režim nije bio loš koliko sad za njega paričaju, nisam mogao otići tamo.
Inače bilo bi lijepo znati koliki su to bili krediti i zbog čega su uzimani.
gedza.73 gedza.73 19:55 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Inače bilo bi lijepo znati koliki su to bili krediti i zbog čega su uzimani.

Između ostalog

Četrdesetak objekata strateške namene gradjenih sve do ’90. godina, koštali su tadašnju državu oko 90 milijardi US dolara. Procena kaže da bi, bez takvih vojnih ulaganja, Jugoslavija već oko 1970. godine mogla imati standard susedne, visoko razvijene, Austrije.

Čik da je neko smeo da pita što tolike pare i da li je potrebno.
nask nask 20:14 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Putin je prinuđen da hapsi po svojim gradovima i ono malo hrabrih koji su izašli da kažu alo, šta što radiš, budalo?! Ako napišeš reč rat umesto "specijalna operacija" preti ti 15 godina zatvora ("Rusija nije u ratu", zvuči poznato?), to pod uslovom da imaš gde da napišeš,


angie01 angie01 20:35 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Što je to splačinarenje,


je si li probao?...splacina,samo takva-potpuno suluda izmisljotina.

to sto Belgijanci sluze pomfri uz gulas-sto je isto suludo- ne znaci da je to isto jelo,jer kod Kanadjana je baza pomfri sa sirom, praliven tim sosom od govedine-bljak.
milisav68 milisav68 20:42 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

kamilo_emericki

Jebemu miša kreditnog, valjda smo i mi nešto pravili pa naplaćivali taj rad.

Jesmo, ali to nije bilo dovoljno da bude za sve, pa se zato posezalo za kreditima, koji su išli u potrošnju, i tako je rastao standard (to je ono što kažeš da se nije živelo loše), ali je rastao i dug koji nismo mogli da vraćamo.

link

Zamisli da imaš stolarsku radnju, i da podigneš kredit za novu halu/mašine/alat, da bi proširio proizvodnju, a ti pare ne potrošiš na to, nego na deo toga, a ostalo na nova kola, letovanje, izlaske....i pričaš drugima kako ti super ide posao.
angie01 angie01 21:06 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

I Angie, da li je moguće da su sve one duge po nekoliko dana prepiske na blogu koje sam preskakala bile sa ovako kao tocilo glupim Gvozdenom? I kako ja nisam primjetila da je čovjek ovoliko glup? I zašto si to trpila?


daj bre tess, imas zakasnele reakcije:)),...ja se sa hucijem nisam unterhaltovala u prepisci, nego sam odgovarala na njegova lazna ucitavanja i napade-pazi sad, obicno grupne, u kojima si i ti nekada ucestvovala, kada su teme bile vezane za "one vase", gde sam ja proglasavana za neprijatelja, izdajnika i slicno,...ili sam mu skretala paznju na rupe i nenzanje, kada bi krenuo da "kreira" neke istine,citaj, lupeta kojesta...to kakav je on lik, je bilo ocigledno od kada se opustio, kada su njegovi dosli na vlast-ranije je komentarisao sve na note, pa izvini, izvolite i bio doktor huci:).

...pri cemu je jedno bezumnost primitivizma i retrogradnosti, a drugo, pokvarenost bez zadrske i srama-sto je presudilo da vise ne ucestvujem.

cudno je to, sto si se ti trgla, tek kada si sama osetila tretman pojedinih gmazova koji ovde ordiniraju, a pre toga si likovala i davala podrsku, kada su targeti bili oni koji su ti nesimpaticni.

kao sto vidis-decki se prave da ne vide nasilnike, preskoce, pa posle na miru uz pivo divane na neke vedre teme, klopa, izleti, baste, bla, bla,...ili ih jos brane, kao nisu oni losi,...a zene su manje vise proterali, pa se one ne petljaju, naucene su da je tako je "pametnije" u ovoj nasoj palanci.




shmoo shmoo 21:27 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

kamilo_emericki
shmoo


наше благостање тог доба заснивало искључиво на америчким кредитима.

Jebemu miša kreditnog, valjda smo i mi nešto pravili pa naplaćivali taj rad.

Inače bilo bi lijepo znati koliki su to bili krediti i zbog čega su uzimani.


Па јесмо нешто... Али џабе, багра све похапала што је и било добро направљено.

Колики год да су били ти кредити, поента је у томе да их ми и данас још увек отплаћујемо.
shmoo shmoo 21:36 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

gedza.73

И ниједна друга земља. Само Португал.

Znaš Taske da nas je i Portugal bombardovao '99?
Portugal tri F-16 i jednu fregatu



Јебига...

Сећам се једног Фрихендовог блога на којем је он писао како га ни то што су нас бомбардовали неће убедити да треба да мрзи америчке филмове и музику.

Слажем се са тим потпуно. Исто тако ме неће ова руска војна интервенција у Украјини убедити да треба да мрзим Чехова или Тарковског...

И онда то исто важи и за Португал.


gedza.73 gedza.73 22:06 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)


shmoo
Слажем се са тим потпуно. Исто тако ме неће ова руска војна интервенција у Украјини убедити да треба да мрзим Чехова или Тарковског...
И онда то исто важи и за Португал.

Kad je krenulo bombardovanje kafiće u koje su zalazili Srbi počeli da dolaze karabinjeri. Ispred, pa unutra, pa sede u kolima. Mestašce od dvadesetak i nešto hiljada ljudi manje više se una sve ko šta radi. Posebno što tu srpska zajednica nikad nije pravila probleme, čak su poštovani i cenjeni kao radnici.
Ima dosta Kraljevčana pa ponesu kafe da posluže karabinjere. Raspreičaju se i pitaju što ih toliko obilaze.
Jedan se otvori i kaže kako su dobili nezvaničnu naredbu da obilaze mesta gde su Srbi kako ne bi došlo do neke gužve, ne daj bože bombaškog napada.
Bilo je u fazonu
- Bre ljudi znate nas (Italijanka se zabavljala sa Čačaninom a kod nje svraćali lokalni policajci) jel' stvarno verujete u tako nešto da će Srbi da naprave? Najmanje brige treba da imate oko nas.

Zahvalili se na kafi i od sutradan bilo sve po starom

(u blizini aerodrom sa koga su poletali avioni na Srbiju)
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:42 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

nask
Putin je prinuđen da hapsi po svojim gradovima i ono malo hrabrih koji su izašli da kažu alo, šta što radiš, budalo?! Ako napišeš reč rat umesto "specijalna operacija" preti ti 15 godina zatvora ("Rusija nije u ratu", zvuči poznato?), to pod uslovom da imaš gde da napišeš,




Ne znam da li je ovo za plakanje ili za smejanje.
tess1 tess1 07:09 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Kakav je to način?
Zašto zloupotreblljavaš pozicju time što si žensko?

Meni se čini Emsi da ti ne ideš u kafanu jer bi tamo dobijao batine svaku veče. Mislim, iz te muške pozicije.
tess1 tess1 07:18 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

daj bre tess, imas zakasnele reakcije:)),...ja se sa hucijem nisam unterhaltovala u prepisci, nego sam odgovarala na njegova lazna ucitavanja i napade

Angie, pored tvojih rahitičnih kerova, nasilnika i orača, imam neprijatelja i sa tvoje strane, fino kućno vaspitane (zato sam vjerovatno i prenaglila sa Colinom, prije neki dan, malo vjere u mene). Angie, još uvijek sam Srpkinja iz RS. I jutros.

Nisam obratila pažnju koliko je čovjek glup, izgleda da mu se ta glupost manifestuje iz dana u dan sve više kroz sadizam, batrga se u njemu kad osjeti ženski kompleksniji mozak, podmazanijih vijugica.. "trpi", "izdrži" baju, rokača.. Moje pitanje je zašto ga nisi poslala u pičku materinu?

kao sto vidis-decki se prave da ne vide nasilnike, preskoce, pa posle na miru uz pivo divane na neke vedre teme, klopa, izleti, baste, bla, bla,...ili ih jos brane, kao nisu oni losi,...a zene su manje vise proterali, pa se one ne petljaju, naucene su da je tako je "pametnije" u ovoj nasoj palanci.


Nema problema koji par sanduka dinamita ne može riješiti.
tess1 tess1 07:22 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Iz Kanade:

Alice Munro, Margaret Atwood, M. Ondaatjee
Emily St. John Mandel, spomenuh peti put Station Eleven (knjigu, ne seriju)
Michael Cera (ko nije gledao preporučujem komediju Year One)

I Lagertha Lothbrok



softelectronics_e softelectronics_e 07:55 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
Kakav je to način?
Zašto zloupotreblljavaš pozicju time što si žensko?

Meni se čini Emsi da ti ne ideš u kafanu jer bi tamo dobijao batine svaku veče. Mislim, iz te muške pozicije.

Samo ti se čini?
Nisi mi odgovorila.
tess1 tess1 08:19 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Samo ti se čini?

Pervetitu, ti bi samo radi mene prelazio na drugu stranu ulice kad me ugledaš.
softelectronics_e softelectronics_e 08:21 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
Samo ti se čini?

Pervetitu, ti bi samo radi mene prelazio na drugu stranu ulice kad me ugledaš.

Ajde, ajde, popij nešto!
tess1 tess1 09:30 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

...


bene_geserit bene_geserit 09:50 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Pervetitu, ti bi samo radi mene prelazio na drugu stranu ulice kad me ugledaš.

Nisi definisala dal bi Čarli prelazio na suprotnu stranu ulice od one gde si ti, il na tvoju stranu ?

Nego si me potsetila, mom bratu se baš negde u vreme pre bombardovanja i za vreme sankcija desilo da ga neka nepoznata Bosanka pratila, od Kinoteke pa do kuće (živeli smo ispod Bajlonijeve pijace, u Gundulićevom vencu). Usput moj brat je popriličan grmalj od čoveka, krupniji od mene, a ni ja nisam mali (može Alse da posvedoči, on me jedini od blogera zna uživo). Videla ga na predstavi i nešto joj se svideo i eto. Posle se obrela i za trenutak kod nas na gajbi, ne sećam se sad tačno kako i zašto, jedino se sećam da je trenirala neki martial arts pa je pokazivala kako može da uvrne ruku drugima vrlo zajebano.
E posle toga je moj bata prelazio na drugu stranu ulice kad je sretne, samo radi nje, tj. na suprotnu stranu od njene.
zaharaga zaharaga 10:07 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Neues aus der Nachbarschaft
Siroma Putin, ni ne zna sta mu je cilj, nego mora neki Nojes Beobahter da mu objasni.


Vidi tocilo, zna Putin ali vi njegovi schupcoljupci ne znate. Alles klar?


Ali ti znas! Valjda mu ti dajes klistir kad dodje na dijalizu,pa ti se on usput izjada.
zaharaga zaharaga 10:14 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

softelectronics_e
Pazi, ovo je najnovije istraživanje javnog mnjenja u Finskoj kada je NATO u pitanju.Dakle 62% za opciju: Hoćemo odmah u NATO ne pitamo pošto košta. …

Finska je slobodna zemlja i može da se učlani gde god hoće.
Ili možda i nije.


Ali pazi: Finska nije postala FSSR u sastavu SSSR 1945. ,jer su nekako ubedili cika Brku da ce za vjekivjekov biti neutralni. Tako da, pravno gledano...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:14 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Ali ti znas! Valjda mu ti dajes klistir kad dodje na dijalizu,pa ti se on usput izjada.


Daleko jednostavnije - preziveli smo sve to vec jednom. Ko tada nije razumeo ne razume ni sad.
tess1 tess1 10:16 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Nisi definisala dal bi Čarli prelazio na suprotnu stranu ulice od one gde si ti, il na tvoju stranu ?

Ma ne što sam ja snažna nego je on 100% jadnik. Ne kao tvoja žena, ona bi ga pod noge smotala dok si okom trepnuo, na istoj strani oboje, među njenim nogama, Srbijanka, jel?

i,

Bane, odjebi sa tim američkim fašizmom, ti bi radi toga dobio prije nogom u glavu nego ovaj mučeni pervetiti..

tess1 tess1 10:21 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

na ovo se i Nsarski, američki državljanin, garant loži, kao Bane.








vcucko vcucko 10:42 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

gedza.73

Plate da se smanje kao u Kini.


Aman oni doteruju šrafciger industriju ovde jer smo im jeftiniji nego njihovi.

U kojim oblacima ti živiš...
angie01 angie01 11:11 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Angie, pored tvojih rahitičnih kerova, nasilnika i orača, imam neprijatelja i sa tvoje strane, fino kućno vaspitane (zato sam vjerovatno i prenaglila sa Colinom, prije neki dan, malo vjere u mene). Angie, još uvijek sam Srpkinja iz RS. I jutros.


ne znam koji su to moji kerovi,...upravo te podsetih, da si ti vrlo slicno reagovala, dok nisu tebe dokacili.

koliko razumes napisano, nisam bas sigurna-nisam se neprijateljski prema tebi postavila ni kada si bljuvala najgore prostakluke na mene ( nicim izazvana)- jos sam ti nudila da napises blog i kazes sta te muci, ako se secas,...ja sam jedina reagovala na kucka
,...je su izgleda takve bedastoce jedino meni problem-objasnila sam vec i kako i zasto.

to da l si Srpkinja iz RS-meni nista ne znaci-al mi znaci namjera-moje ime nije vazno, jer je namjera, to sto cini razliku od covjeka do covjeka.

huciju pridajes previse paznje-samo preskoci.

tess1 tess1 11:15 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

huciju pridajes previse paznje-samo preskoci.

Hvala na savjetu, Angie.
tess1 tess1 11:17 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Mislila sam da je Bane odgovorio, sad me živo interesuje jel ta Bosanka što zavrće prst jača od njegove žene Srbijanke sa crnim pojasom u nekoj borilačkoj vještini (obara muškarce nogama za vrat na dole) i kolekcijom noževa?.. ne znam za koga bih navijala?
tess1 tess1 11:22 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Samo zavrće prst? ccc .. stvarno je izazov kladiti se na nju. :))
gedza.73 gedza.73 11:46 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
Aman oni doteruju šrafciger industriju ovde jer smo im jeftiniji nego njihovi.

U kojim oblacima ti živiš...

Pričam o počecima. Nije Kina sa ovom i ovakvom industrijom bupnula sa tvojih oblaka odjednom nego su nekoliko generacija upropaštene eksperimetnima pa su tek sedamdesetih krenuli da se razvijaju jeftinom radnom snagom koja je nastala kao rezultat prethodnih rešenja koja su stvorila siromašne ljude. Od partijskog feudalizma sa sirotinjom iz zabačenih sela koji su izigravali robove neko vreme, pa žrtvovanje cele nacije za napredak države, stezanje kaiša i skoro slepa poslušnost...

Nisam antiprotivan ako to oćete samo znajući najglasnije Vučele koji pričaju o poštenju i lelemude o sveCkoj pravdi obično se kod kad nas završi tako što na kraju oni budu svinje koje su jednakije od drugih pa nas iz medija bombarduju kako samo što nam nije svanulo ali da moramo da se žrtvujemo još malkice jer su i oni dali sve od sebe da partijskoj državi i rukovodstvu bude što bolje. I njihovoj deci koja se 'pate' na Divljem Zapadu.

Znači prvo su Kinezi bili jedni od najeftinijih radnika na svetu, ujedno najposlušniji jer ih tako drilovala partija, pa sad imaju milijardera skoro kao SAD.

Dakle braćo Srbi prihvatite plate od sto erua (meni odgovara, čak bi velikodušno podigao za celih 10 eura) narednih petnaest, tries godina kako bi za jedno pet decenija stali na noge. Da vidim ko čvrsto stoji iza svojih stavova a ko lelemudi i prodaje maglu.

In 1958 the Second Five-Year Plan (1958–62), which was intended to continue the policies of the first plan, was abandoned. In its place the leadership adopted an approach that relied on spontaneous heroic efforts by the entire population to produce a dramatic "great leap" in production for all sectors of the economy at once.

Pa su onda došli do velike gladi i promenili pristup
To revive efficiency in industry, Communist Party of China committees were returned to positions of leadership over the revolutionary committees

difficulty was a wave of crime, corruption, and—in the minds of many older people—moral deterioration caused by the looser economic and political climate. The most fundamental tensions were those created by the widening income disparities between the people who were "getting rich" and those who were not and by the pervasive threat of inflation.




Svi bi kao da bude bolje al' da umesto njih neko drugi trpi i da neko drugi vraća njihove kredite i da neko drugi finansira njihova letovanja. A oni da budu rukovodioci i menađeri.

Žao mi je što ne padam na tu piramidalnu priču Mire Marković.
gvozden1 gvozden1 12:10 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
huciju pridajes previse paznje-samo preskoci.

Hvala na savjetu, Angie.

Ajd pomozi bože već jednom
shmoo shmoo 12:58 15.03.2022

teže je sa sepulturom и уринонекултуром

gvozden1
tess1
huciju pridajes previse paznje-samo preskoci.

Hvala na savjetu, Angie.

Ajd pomozi bože već jednom



Е, Хучи!

Ево мене обе прескачу, једна већ дуже време, а друга нешто краће.

Знаш како ми је добро, брате!

Уживам!

Кад би само то укапирали и још неки запишавачи на овом Блогу Б92, осећао бих се овде заиста као да сам амерички пензионер на некој плажи у Грчкој.





vcucko vcucko 12:59 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

gedza.73


Svi bi kao da bude bolje al' da umesto njih neko drugi trpi i da neko drugi vraća njihove kredite i da neko drugi finansira njihova letovanja. A oni da budu rukovodioci i menađeri.


Pa upravo o tome i pričam sve ovo vreme. Baš o tome što si ovde napisao.
Ne verujem koliko isto mislimo i o istom profilu ljudi, ali izvlačimo 180 stepeni suprotne zaključke.

U percepciji mnogih sve napisano bi bilo, samo ako se uđe u fakin NATO.
Bi, al u qrcu. Mooda labudova.
softelectronics_e softelectronics_e 14:27 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
Mislila sam da je Bane odgovorio, sad me živo interesuje jel ta Bosanka što zavrće prst jača od njegove žene Srbijanke sa crnim pojasom u nekoj borilačkoj vještini (obara muškarce nogama za vrat na dole) i kolekcijom noževa?.. ne znam za koga bih navijala?

Uvek navijaj za naše!
Tako ne možeš da pogrešiš.
softelectronics_e softelectronics_e 14:30 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom и уринонекултуром

shmoo
gvozden1
tess1
huciju pridajes previse paznje-samo preskoci.

Hvala na savjetu, Angie.

Ajd pomozi bože već jednom



Е, Хучи!

Ево мене обе прескачу, једна већ дуже време, а друга нешто краће.

Знаш како ми је добро, брате!

Уживам!
...

Shmoo!
To nije fer!
gedza.73 gedza.73 14:49 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)



vcucko
U percepciji mnogih sve napisano bi bilo, samo ako se uđe u fakin NATO.
Bi, al u qrcu. Mooda labudova.

Ne znam šta na ovo kažu Rumuni, Bugari, Mađari, Česi, Slovaci, Poljaci, baltički narodi.
Pošaljemo im predstavnika Srba sa bloga koji će da im kaže
- Vi nemate pojma koliko i kako loše živite. Odma' diziđete iz EU i da se priključite Ruskoj federaciji ima da vam krene istog dana na bolje.

Šta ti misliš kako bi reagovao prosečan građanin tih država koje imaju 100 000 000 stanonvika kad bi mu tako nešto rekao Srbin iz Srbije sa 7 000 000?

Pa upravo o tome i pričam sve ovo vreme. Baš o tome što si ovde napisao.
Ne verujem koliko isto mislimo i o istom profilu ljudi, ali izvlačimo 180 stepeni suprotne zaključke.

A u stvari je vrlo prosto. Ti smatraš kako mi po mentalitetu pripadamo Rusiji i Aziji a ja da smo, takvi kakvi smo neželjeni, ipak deo Evrope.
Polazimo sa istog starta a idemo različitim ciljevima. Ti bi da budeš ruski Kinez a ja baš i ne bi'.

U stvari shvatam da se i tebi ne dopada da u takvom okruženju radiš i živiš ali voliš da sanjariš kako su tamo kuće od čokolade i da tajkuni i kriminalci rade u interesu države jer slušaju vrhovnog vođu

vcucko vcucko 14:55 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

gedza.73


vcucko
U percepciji mnogih sve napisano bi bilo, samo ako se uđe u fakin NATO.
Bi, al u qrcu. Mooda labudova.

Ne znam šta na ovo kažu Rumuni, Bugari, Mađari, Česi, Slovaci, Poljaci, baltički narodi.
Pošaljemo im predstavnika Srba sa bloga koji će da im kažu
- Vi nemate pojma koliko i kako loše živite. Odma' diziđete iz EU i da se priključite Ruskoj federaciji ima da vam krene istog dana na bolje.

Šta ti misliš kako bi reagovao prosečan građanin tih država koje imaju 90 000 000 stanonvika (ne računajući Baltik) kad bi mu tako nešto rekao Srbin iz Srbije sa 7 000 000?

Pa upravo o tome i pričam sve ovo vreme. Baš o tome što si ovde napisao.
Ne verujem koliko isto mislimo i o istom profilu ljudi, ali izvlačimo 180 stepeni suprotne zaključke.

A u stvari je vrlo prosto. Ti smatraš kako mi po mentalitetu i po savezništvu pripadamo Rusiji i Aziji a ja da smo, takvi kakvi smo neželjeni, ipak deo Evrope.
Polazimo sa iste tačke a idemo različitim ciljevima. Ti bi da budeš ruski Kinez a ja baš i ne bi.

U stvari shvatam da se i tebi ne dopada da u takvom okruženju radiš i živiš ali voliš da sanjariš kako su tamo kuće od čokolade i da tajkuni i kriminalci slušaju vrhovnog vođu


Beograd je mnogo duže bio u zajedničkoj državi sa Bagdadom, Damaskom i Kairom, nego sa Bečom i Peštom. Čisto da uđe u zapisnik.

A u kuće od čokolade veruju samo EU/NATOfili. Odnosno vernici Holivuda.
gedza.73 gedza.73 15:08 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Beograd je mnogo duže bio u zajedničkoj državi sa Bagdadom, Damaskom i Kairom, nego sa Bečom i Peštom. Čisto da uđe u zapisnik.

ovaj prostor je bio i deo Rimske imperije takođe.
A u kuće od čokolade veruju samo EU/NATOfili. Odnosno vernici Holivuda.

Ajde ovako. Šta ti misliš koju bi kompaniju bilo ko od rusofila na dve istovetne ponude za zaposlenje odabrao? rusku ili kompaniju sa Zapada? Znači ista plata, isti uslovi, isto sve i čovek (pa da mu stoji Putinova slika umesto postera sa venčanja u spavaćoj sobi) odabere koju?

Nisu to kuće od čokolade. Ljudi su bežali kopajući kanale, preskali žice, pod puščanom vatrom. Tvrdim ti da kad bi (ovo nema veze ko je u pravu i ko je veći zlikovac pošto se skoro nije izjasnio kako bi voleo da živi u nekom novosibirsku ili kineskom kantonu nego upravo po državama koje su nas bombardovale) uradili ono za šta se većina zalaže po pitanju navodnog bratstva i još navodnijeg pravoslavlja kako bi u narednoj deceniji deca ne odlazila iz Srbije nego bežala.
Što bi vremenom dovelo da vecina deca njihove dece priča protiv Rusije daleko gore nego bilo koji rusofob. Pri tome mislim na potomke današnjih rusofila.

Dovoljno je da pogledaš ljude koji su devedesetih ili početkom dvehiljaditih otišli po Amerikama, Kanadama ili Nemačkama a njihovi preci su robijali na Golom otoku jer se nisu odrekli Staljina ili su bili istaknuti sovjetofili tokom postojanja SFRJ.

Može prsti u uši i 'lalalal' što glasnije ali je tako. Garantujem ti.
softelectronics_e softelectronics_e 15:16 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

gedza.73
Beograd je mnogo duže bio u zajedničkoj državi sa Bagdadom, Damaskom i Kairom, nego sa Bečom i Peštom. Čisto da uđe u zapisnik.

ovaj prostor je bio i deo Rimske imperije takođe.
A u kuće od čokolade veruju samo EU/NATOfili. Odnosno vernici Holivuda.

Ajde ovako. Da li ti misliš da bi bilo ko od rusofila na dve istovetne ponude za zaposlenje odabrao rusku ili kompaniju sa Zapada? Znači ista plata, isti uslovi, isto sve i čovek (pa da mu stoji Putinova slika umesto postera sa venčanja u spavaćoj sobi) odabere koju kompaniju?

Nisu to kuće od čokolade. Ljudi su bežali kopajući kanale, preskačići žicu, pod puščanom vatrom. Garantujem ti da kad bi (ovo nema veze ko je u pravu i ko je veći zlikovac pošto se skoro nije izjasnio kako bi voleo da živi u nekom novosibirsku ili kineskom kantonu nego upravo po državama koje su nas bombardovale) uradili ono za šta se većina zalaže po pitanju navodnog bratstva i još navodnijeg pravoslavlja kako bi u narednoj deceniji deca ne odlazila iz Srbije nego bežala.
Što bi vremenom dovelo da decina deca njihove dece pričaju protiv Rusije daleko gore nego bilo koji rusofob. Pri tome mislim na potomke sadašnjih rusofila.

Dovoljno je da pogledaš ljude koji su devedesetih ili početkom dvehiljaditih otišli po Amerikama, Kanadama ili Nemačkama a njihovi preci su robijali na Golom otoku jer se nisu odrekli Staljina ili su bili istaknuti sovjetofili tokom postojanja SFRJ.

Može prsti u uši i 'lalalal' što glasnije ali je tako. Garantujem ti.

Ali?
Kakve veze ima ovo što ti pričaš sa činjenicom da je najzapadniji Zapad posle drugog svetskog rata pobio na desetine miliona ljudi, najviše od svih ubica?
Da li ti smatraš da ljudi na Zapadu nisu svesni te činjenice?
Mislim, misleći ljudi.
kick68 kick68 16:20 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
Iz Kanade:

Alice Munro, Margaret Atwood, M. Ondaatjee
Emily St. John Mandel, spomenuh peti put Station Eleven (knjigu, ne seriju)
Michael Cera (ko nije gledao preporučujem komediju Year One)

I Lagertha Lothbrok


Ne zaboravi sneeeeg:( Ovo belo govno ovde opet pada i hladno je. Juče je bilo prijatnih pet stepeni, ali dva prethodna dana -15. Kažu biće bolje. U junu možda.
Stvarno mi treba Island in the Sun, ne mogu više:))).
Spiridon Spiridon 16:31 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Re: teže je sa sepulturom
Knjiga Station Eleven je tema za ovaj blog kad bi Spiridon bez Novakovih problema znao šta su problemi trenutno, mislim, tema je manijačenje par likova između sebe, neki četnički pederluk?


sta se dogadja sa tobom Tess?

Nemas potrebe da budes neprijatna da bih privukla paznju.







tess1 tess1 18:11 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Uvek navijaj za naše!
Tako ne možeš da pogrešiš.

Emsi, za koga bih navijala kad bi se tvoja i Banetova žena 'rvale gologuze u blatu? Prvo sam pomislila napisati 'rvu se u čokoladi al reko navalićeš Banetu lizati ženu pa će te ugaziti ko zeca, ko crnju u lancima jbt..
tess1 tess1 18:14 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Ne zaboravi sneeeeg:( Ovo belo govno ovde opet pada i hladno je. Juče je bilo prijatnih pet stepeni, ali dva prethodna dana -15. Kažu biće bolje. U junu možda.
Stvarno mi treba Island in the Sun, ne mogu više:))).

Znaš šta, snijeg zaboraviti je stvarno neoprostivo. :)



tess1 tess1 18:18 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Nemas potrebe da budes neprijatna da bih privukla paznju.


Zvali su je neprijatnost. :)

Spiridone, nisam ti odgovorila na prvi komentar da ne insinuiram dalje o spornoj i obrisanoj slici.

Maratonci i Ko to tamo peva, hm, ne znam kako mi srpska filmska umjetnost, il i iskazana umjetnost dehumanizacije žene u srpskom filmu, pomaže ovih dana među dezorjentisanim te tako i nepouzdanim Srbima, nasmije, ražalosti, mene ostavlja ravnodušnom, (ovde na blogu mnogi su pali na prvom ispitu pred problemom a on je "ne predati se najnižim porivima", sa oba filma leti se visoko cijenim?), i nisam razumjela šta ti misliš o problemu između Ukrajine i Rusije, da artikulišem: Doživotni predsednik Rusije je napao susjednu državu Ukrajinu i prijeti atomskom bombom ako ga Ukrajinci (muški, ženski i sitna djeca) ne budu slušali?
softelectronics_e softelectronics_e 18:23 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
Uvek navijaj za naše!
Tako ne možeš da pogrešiš.

Emsi, za koga bih navijala kad bi se tvoja i Banetova žena 'rvale gologuze u blatu? Prvo sam pomislila napisati 'rvu se u čokoladi al reko navalićeš Banetu lizati ženu pa će te ugaziti ko zeca, ko crnju u lancima jbt..

Drži se!
Proći će!
tess1 tess1 18:30 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Od ovog trenutka na svaki tvoj komentar koji mi napišeš, odgovoriću sa:



softelectronics_e softelectronics_e 18:35 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
Od ovog trenutka na svaki tvoj komentar koji mi napišeš, odgovoriću sa:




Pojasni!
Ne znam što ovo simbolizuje, ali je, svakako, bolje od ovoga prostačenja koje forsiraš na silu.
Svejedno, biće bolje!
Don't giv ap!
gedza.73 gedza.73 18:39 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

softelectronics_e
Kakve veze ima ovo što ti pričaš sa činjenicom da je najzapadniji Zapad posle drugog svetskog rata pobio na desetine miliona ljudi, najviše od svih ubica?
Da li ti smatraš da ljudi na Zapadu nisu svesni te činjenice?
Mislim, misleći ljudi.

Naravno kako su svesni.
Britanija desetkovala Indiju i Afriku ostavljajući u amanet generacijama na tim rpstorima da se kolju i ubijaju. Možda najsurovijom kompanijom u istoriji opljčakala dobar deo sveta. Ubijala tuđe ali i svoje građane morila glađu.
Belgija barabar sa nacistima u Kongu (tek su skoro promenili postavku u muzeju koja je ekstremno rasistička bila... a i njihove organizacije subnorovaca kažu kako su oni Kongu doneli civilizaciju). Zološki vrtovi sa afričkom decom. Holandija možda glavni robovlasnik u istoriji. NOrveška uništila kitove. Inkvizicija ubijala na najstrašnije načine koga je stigla. Italija fašizam. KuK uništila Srbiju i Belgiju. Španci Ameriku. Kalvinisti se ubijali među sobom. Protestanti, katolici, muslimani i krstaški ratovi. Indijance Evropljani. Japanci Kineze. Kinezi intelektualce. Rusi Ruse. Crveni Kmeri koga dohvate. Maori stignu najsporije, zakolju i pojedu. Oni na Uskršnjim ostrvima sami sebe. Kamenom, praćkom, strelom, kopljem, gvozdenom devicom, vinčesterkom, topom, tenkom, avionom...

Šta ćemo mi sad? Nećemo da koristimo veštačka đubriva jer su nastala kao rezultat bojnih otrova u I svetskom ratu? Nećemo lekove koji su nastali tokom istraživanja nacista nad živim Jevrejima? Nećemo gorivo koje je bilo jeftino jer je razrušena Libija?
Što bi reko


Ko je u bilo kom ratu bio sto posto u pravu? Za koga ratuju Marko Kraljević i VUk Isaković? Za koga Mičel Pejdž odnosno Mihailo Pejić? Tom Kruz, vijetnamski vojnik i antiratni aktivista u filmu Četvrti jul stvarno postoji. Ron Kovic kome je otac Hrvat. A on ratovao za USA u VIjetnamu. O tome pričam.
Oćemo čist vazduh a niko neće da se odrekne automobila i centralnog grejanja. Oćemo zdravu hranu ali niko neće na njivu. Oćemo kinesku industriju ali nećemo da radimo kao Kinezi. Oćemo Ruse ali da živimo na Zapadu.

Igraš sa podeljenim kartama ne sa onima koje bi voleo nego sa onima koje si dobio. Na žalost nemamo (ovoliko koliko nas ima sa kapitalom koji nemamo i na raskršću svetova) puno izbora između odabira sistema. Azijatsko svojetski ili evropski. Zbog nas a ne da li su Evropa ili Rusija ili Amerika u pravu odnosno nisu.

Mi smo prodavali oružje Bliskom istoku. Šta misliš koliko je tamo ljudi pobijeno a koliko je tog novca posredno ušlo u Bitef ili novoizgrađene stanove? Koliko novca od prodaje oružja vojnoj hunti je otišlo radnicima koji će na leto na more?
„Ponašaju se kao da su u ratnoj zoni boreeći se protiv nenaoružanih ljudi“, ocenio je jedan od aktivvista Miat Tu, agovoreći o intervenciji bezbednosnih snaga Mjanmara


Voleo bi ja da je drugačaije ali nije. Što kažu čovek ima dobru osobinu da zaboravlja loše stvari.
Spiridon Spiridon 18:46 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Maratonci i Ko to tamo peva, hm, ne znam kako mi srpska filmska umjetnost, il i iskazana umjetnost dehumanizacije žene u srpskom filmu, pomaže ovih dana među dezorjentisanim te tako i nepouzdanim Srbima, nasmije, ražalosti, mene ostavlja ravnodušnom


Pa moj tekst nije bas ukazivao da je komična komponenta ovog filma potrebana da bi nas udaljila od stvarnosti. Naprotiv. Cilj je bio da se jedno umetnicko delo moze koristiti da bi se neke jako zajebane situacije sagledale sa distance na jedan sveobuhvatan način.

Sto se mog misljenja tiče ono se uglavnom poklapa sa onima koje čitam, pratim i druzim se sa njima. Jedan od takvih je i Noam Čomski sa kojim se baš i ne družim ovih dana ali ga pažljivo pratim već duže vreme.
Zašto bi se ja pravio pametan kada postoje face koje mnogo bolje razumeju materiju? I ako bi me neko pitao na čijoj sam strani uvek bih odgovorio isto.
Na strani svoje porodice. Ja odatle krećem.


tess1 tess1 19:39 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Jedan od takvih je i Noam Čomski sa kojim se baš i ne družim ovih dana ali ga pažljivo pratim već duže vreme.

Nisam dugo čitala ništa od njega, imaš neki tekst novijeg datuma?
Na strani svoje porodice.

Upravo.
gedza.73 gedza.73 19:41 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
Odnosno vernici Holivuda.

Holivud o ono vreme hladnog rata u odnosu na Ruse ima vrhunske filmove. Takođe Rusi u istom perodu imaju vrhunske crtane filmove u odnosu na Dizni (o ostalima i da n epričam).

Ali volim da gledam i ruske filmove kao i američke crtaće.
Ruske bajke su neprevaziđene.

angie01 angie01 20:38 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Na strani svoje porodice.


izvini- zar nije ovaj detalj podrazumevajuci, svako je na strani svoje porodice,...i cini mi se da ta cinjenica nikog-sa i malo empatije i ljudskosti- ne sprecava da kaze da je napad na bilo koju zemlju i ubijanje civila nedopustiv cin bez opravdanja...sta tu ima da se "razume materija" ili biraju strane...koje tacno, kada imas napadaca i napadnute.


bene_geserit bene_geserit 20:51 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
Emsi, za koga bih navijala kad bi se tvoja i Banetova žena 'rvale gologuze u blatu? Prvo sam pomislila napisati 'rvu se u čokoladi al reko navalićeš Banetu lizati ženu pa će te ugaziti ko zeca, ko crnju u lancima jbt..


Šta tebe loži. Evo poslaće ti Čarli link na neki site za odrasle, a ja ću da pitam ženu da ti pošalje svoju sliku, možda se malo smiriš.

Nego jel si sigurna da nisi ti ta Bosanka što zavrće zglob a ne prst ?
1. Bosanka 2. opterećena stalkerisanjem 3. mentalno onako malo zbunjena
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:54 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Nisam dugo čitala ništa od njega, imaš neki tekst novijeg datuma?


Nisi me pitala ali da se ubacim (umalo ne rekoh nesto drugo, sto bi opet rekao Svetislav). Imas intervju objavljen nekoliko dana posto je krenula invazija, pa jedan od prosle nedelje i jedan jucerasnji. Kao sto se da naslutiti, ne stedi nikoga. Evo par odlomaka:

Before turning to the question, we should settle a few facts that are uncontestable. The most crucial one is that the Russian invasion of Ukraine is a major war crime, ranking alongside the U.S. invasion of Iraq and the Hitler-Stalin invasion of Poland in September 1939, to take only two salient examples. It always makes sense to seek explanations, but there is no justification, no extenuation.

...

In these remarks, Zelensky recognized that joining NATO is not an option for Ukraine. He also insisted, rightly, that the opinions of people in the Donbas region, now occupied by Russia, should be a critical factor in determining some form of settlement. He is, in short, reiterating what would very likely have been a path for preventing this tragedy — though we cannot know, because the U.S. refused to try.

...

We can only speculate about the reasons for U.S.-U.K. total concentration on warlike and punitive measures, and refusal to join in the one sensible approach to ending the tragedy. Perhaps it is based on hope for regime change. If so, it is both criminal and foolish. Criminal because it perpetuates the vicious war and cuts off hope for ending the horrors, foolish because it is quite likely that if Putin is overthrown someone even worse will take over. That has been a consistent pattern in elimination of leadership in criminal organizations for many years, matters discussed very convincingly by Andrew Cockburn.

...
There is nothing to say about Putin’s attempt to offer legal justification for his aggression. Its merit is zero.

Of course, it is true that the U.S. and its allies violate international law without a blink of an eye, but that provides no extenuation for Putin’s crimes. Kosovo, Iraq and Libya did, however, have direct implications for the conflict over Ukraine.

The Iraq invasion was a textbook example of the crimes for which Nazis were hanged at Nuremberg, pure unprovoked aggression. And a punch in Russia’s face.

...
Instead of pursuing diplomatic options, Putin reached for the revolver, an all-too-common reflex of power. The result is devastating for Ukraine, with the worst probably still to come. The outcome is also a very welcome gift to Washington, as Putin has succeeded in establishing the Atlanticist system even more solidly than before. The gift is so welcome that some sober and well-informed analysts have speculated that it was Washington’s goal all along.

...
The status of international law did not change in the post-Cold War period, even in words, let alone actions. President Clinton made it clear that the U.S. had no intention of abiding by it. The Clinton Doctrine declared that the U.S. reserves the right to act “unilaterally when necessary,” including “unilateral use of military power” to defend such vital interests as “ensuring uninhibited access to key markets, energy supplies and strategic resources.” His successors as well, and anyone else who can violate the law with impunity.
...
If Russia does occupy Ukraine, its miserable experience in Afghanistan will resemble a picnic in the park.



Evo sva tri linka:

https://truthout.org/articles/noam-chomsky-us-military-escalation-against-russia-would-have-no-victors/

http://truthout.org/articles/noam-chomsky-a-no-fly-zone-over-ukraine-could-unleash-untold-violence/

http://truthout.org/articles/chomsky-peace-talks-in-ukraine-will-get-nowhere-if-us-keeps-refusing-to-join/
magnus magnus 20:56 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Četrdesetak objekata strateške namene gradjenih sve do ’90. godina, koštali su tadašnju državu oko 90 milijardi US dolara. Procena kaže da bi, bez takvih vojnih ulaganja, Jugoslavija već oko 1970. godine mogla imati standard susedne, visoko razvijene, Austrije.
i ko slučajno ,nijedan značajan u srbiji. Vis i Lora su valjda koštali koliko sva vojna infrastruktura u Srbiji,
vcucko vcucko 21:08 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

gedza.73


Ponavljam pitanje: kako ti ne dosadi da danima, mesecima, godinama vrtiš iste tri rečenice u krug?

Kažeš nisam ti jasan. Ama ti meni nisi jasan. Čoveku koji bez prestanka piše, misli, sanja (kenja, piša...) iste tri teze sa zaključkom da su mu Rusi i Rusija krivi za sve unazad 200 godina i za sledećih 200 godina mesto je trenutno u Mariupolju. U uniformi Nacgvardiji Ukrajiini.

Što reče pukovnik (Branko Pleša) u "Maršu na Drinu": Ako ne stigeš noćas, nećeš stići nikada
Spiridon Spiridon 21:09 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Nisam dugo čitala ništa od njega, imaš neki tekst novijeg datuma?


ovo je isto kao da me pitas za neku Jungovu analizu novijeg datuma. Pa valjda je snaga intelekta upravo u tome da ne cekas da problem dodje do tebe, vec ga na vreme resavas. Hocu da kazem da je za pametnog i komarac muzika, a za budalu ni ceo orkestar.


vcucko vcucko 21:17 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

gedza.73
vcucko
Odnosno vernici Holivuda.

Holivud o ono vreme hladnog rata u odnosu na Ruse ima vrhunske filmove. Takođe Rusi u istom perodu imaju vrhunske crtane filmove u odnosu na Dizni (o ostalima i da n epričam).

Ali volim da gledam i ruske filmove kao i američke crtaće.
Ruske bajke su neprevaziđene.


Kameni cvet Bažova je prva prava knjiga (znači ne slikovnica) koju mi je otac kupio sa bemli ga nepunih pet. Majstor Danila, Prokopič, Gospodarica gore sa gardom od gušterica...

Spiridon Spiridon 21:18 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

izvini- zar nije ovaj detalj podrazumevajuci, svako je na strani svoje porodice,


evo pogledaj sta znaci kada se nesto "podrazumeva", i kada se na to ukazuje na vreme.
A sada kada je vec izbilo sranje, za Srbiju bi najbolje bilo da uradi ono sto Evropa od nje ocekuje. I to bi trebala da bude pragmaticna odluka koja nema nikakve veze sa pravdom ili solidarnoscu. Ovo na sta Noam ovde upozorava je proizvod zdrave pameti.







gvozden1 gvozden1 21:33 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

za Srbiju bi najbolje bilo da uradi ono sto Evropa od nje ocekuje

Može makar malo obražloženja, šta dobija time, a šta gubi ako to ne uradi?

Bez imalo ironije, bilo čega takvog, najiskrenije pitanje.

Zagovornici toga uglavnom pričaju o putu u EU, okretanju ka zapadu, i te opšte stvari, ali to ne drži vodu.

Oni baš naivni, pa jbg, i glupi, tupe fraze o suverenoj državi koju je napala druga, ali takvi su nebitni.

A zaista bi vredelo pročitati racionalnu razradu ovog stava.
tess1 tess1 21:35 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Šta tebe loži. Evo poslaće ti Čarli link na neki site za odrasle, a ja ću da pitam ženu da ti pošalje svoju sliku, možda se malo smiriš.

Nego jel si sigurna da nisi ti ta Bosanka što zavrće zglob a ne prst ?
1. Bosanka 2. opterećena stalkerisanjem 3. mentalno onako malo zbunjena

tess1 tess1 21:36 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Nisi me pitala ali da se ubacim (umalo ne rekoh nesto drugo, sto bi opet rekao Svetislav).

:))

Ne znam šta, ne govori ništa.. :)


I Spiridone, zahvaljujem. :)
angie01 angie01 21:40 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

. Ovo na sta Noam ovde upozorava je proizvod zdrave pameti.


to nije nepoznato,...to su price politickih mocnika i analiticara u stalnoj igri odmeravanja snaga,...al moj komentar nije bio o tome, vec o imanju ili nemanju stava da je rat losa stvar, dapace, samoproklamovana dozvola za ubijanje,...i u konkretnoj situaciji,...i da se satv o tome ne pokriva neutralnim odgovorom...narocito jer u Srbiji-BGDu, svako malo neki cudni likovi organizuju proteste podrske tom ubijanju, sa sve zatavama ratkamladica.
gedza.73 gedza.73 22:15 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

i ko slučajno ,nijedan značajan u srbiji. Vis i Lora su valjda koštali koliko sva vojna infrastruktura u Srbiji,

A posle su se bunili kad su JNA oficirima pravili prugu iza Beograda ka zavičajnim selima umesto autoputa ako se ne varam prema Splitu.
gedza.73 gedza.73 22:30 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
Čoveku koji bez prestanka piše, misli, sanja (kenja, piša...) iste tri teze sa zaključkom da su mu Rusi i Rusija krivi za sve unazad 200 godina i za sledećih 200 godina mesto je trenutno u Mariupolju.

A-ha. Našao si kojoj ćeš crkvi da se moliš (u vezi gde je meni mesto).

Protiv Rusa nemam aposlutno ništa. Ako oni smatraju da im je dobro ja im se mešati neću. Ako smatraju kako je najbolje rešenje za njih u ovom trenutku da napadnu Ukrajinu opet njihova stvar. Putin predsednik? Njihov izbor.

Jedino me malkice nerviraju ljudi, Srbi pravoslavci kojima su dede u amanet ostavili ljubav prema Staljinu pa oni od Rusije ne vide gde žive i kom svetu bi trebali da pripadaju. Dakle nisu u pitanju Rusi nego Srbi kojima čim se pomene neki autokrata ili diktator odmah počnu veselo da mašu repićima i bale od sreće.

Koliko me sećanje služi nikada nigde nisam napisao 'bravo Ameriko, samo udri, sa'rani, sapali'. Bilo koju zemlju, bilo gde. Čovek stvarno treba da bude debil kako bi tako nešto rekao. To što ima toliko ljudi koji sad to pišu samo za Rusiju je mene malo začudilo. Al' dobro. Svet je šarena bašta puna svakojakog cveća i korova.

Nego Vcucko jesi li ti primetio kako tebi ne valjaju ni Zapadnjaci ni istočnoevropska gologuzija ni razni -stanci. Samo ruska super rasa na čelu sa Putinom koja je rođena da vodi ovaj svet u svetlu budućnost. Imalo je takvih pokreta u prošlosti a imali su i svoje poklonike.



gedza.73 gedza.73 22:55 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Može makar malo obražloženja, šta dobija time, a šta gubi ako to ne uradi?

Bez imalo ironije, bilo čega takvog, najiskrenije pitanje.

Možeš da izgubiš (nećeš pošto je izgleda Srbija prećutno ostavljena kao neka vrsta koridora koliko mi se čini ali može da bude vrsta pritiska) ekonomske i privredne povlastice.
Onda se na primer vrate carine pa nema EUR 1 pa ti svaka stvar bude u proseku skuplja za trideset i nešto posto. Ne vrate ti vize ali te uslove nekom potvrdom koja se dobija u ambasadama (može za mesec dana a i ne mora). Nemaš više pravo boravka tri meseca u zemljama EU. Nema finansiranja istraživanja i zajedničkih projekata. Nema ipard fondova.

Ljudi imaju porodice, radnike koji takođe imaju porodice, lizinge, dugove, kredite i sad im neko kaže u vašem je interesu ovo što radimo i što kidamo veze sa državama Evrope od kojih su neke naši susedi a neke poslovni partneri.




vcucko vcucko 23:40 15.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

gedza.73
Čoveku koji bez prestanka piše, misli, sanja (kenja, piša...) iste tri teze sa zaključkom da su mu Rusi i Rusija krivi za sve unazad 200 godina i za sledećih 200 godina mesto je trenutno u Mariupolju

A posle su se bunili kad su JNA oficirima pravili prugu iza Beograda ka zavičajnim selima umesto autoputa ako se ne varam prema Splitu.

Objasni mi, makar pokušaj, bilo kakvu vezu između citiranog i ove rečenice ispod

Kojim tokom misli, kakvom prečicom (ne)svesti...

Čuj autoput Beograd - Split. Ljudi ratovali između ostalog (visoko na listi razloga) da im odmarališta firmi iz Srbije ne bi zauzimala obalu, a on kuka za autoput BG-ST A u to vreme do pola sela u Srbiji kad padne kiša moglo je samo helikopterom.

Tugo moja...
gedza.73 gedza.73 00:01 16.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Objasni mi, makar pokušaj, bilo kakvu vezu između citiranog i ove rečenice ispod

U stvari u brzini sam se nadovezao na Magnusov komentar citirajući tebe. Izvini što sam te uznemirio
Пруга Београд–Бар је била највећи и најскупљи инфраструктурни пројекат у социјалистичкој Југославији. Изградња пруге је трајала 25 година

Крајем шездесетих година двадесетог века питање финансирања изградње пруге Београд–Бар доспеће и у јавно мнење, и постати предмет дискусија и свађа између југословенских република. Представа о томе да су грађани СР Хрватске и СР Словеније против своје воље морали да финансирају даљу изградњу пруге Београд–Бар и да је, нпр. аутопут Сплит–Загреб био жртва једне овакве политике, и дан-данас је жива у хрватском и словеначком јавном мнењ



Ispravljena greška.



softelectronics_e softelectronics_e 07:12 16.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

bene_geserit
tess1
Emsi, za koga bih navijala kad bi se tvoja i Banetova žena 'rvale gologuze u blatu? Prvo sam pomislila napisati 'rvu se u čokoladi al reko navalićeš Banetu lizati ženu pa će te ugaziti ko zeca, ko crnju u lancima jbt..


Šta tebe loži. Evo poslaće ti Čarli link na neki site za odrasle, a ja ću da pitam ženu da ti pošalje svoju sliku, možda se malo smiriš.

Nego jel si sigurna da nisi ti ta Bosanka što zavrće zglob a ne prst ?
1. Bosanka 2. opterećena stalkerisanjem 3. mentalno onako malo zbunjena

Pošalji joj ti link i na taj sajt!
softelectronics_e softelectronics_e 07:15 16.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

magnus
Četrdesetak objekata strateške namene gradjenih sve do ’90. godina, koštali su tadašnju državu oko 90 milijardi US dolara. Procena kaže da bi, bez takvih vojnih ulaganja, Jugoslavija već oko 1970. godine mogla imati standard susedne, visoko razvijene, Austrije.
i ko slučajno ,nijedan značajan u srbiji. Vis i Lora su valjda koštali koliko sva vojna infrastruktura u Srbiji,

Da, da!
Slučajno, al u kurcu!
Kao što sui slučajno preselili i industriju iz Srbije u ostale delove države.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:29 14.03.2022

Potpuno mi je budalasto

i nekorisno da tražim i video sinoćnjeg gostovanja De Vilpana (Dominique de Villepin), bivšeg francuskog ministra vanjskih poslova u centralnom dnevniku france 2. Poslije njega je nastupila novinarka, ratna reporterka kojoj su oči sijale od zlobne sreće dok je pričala kako ruske bombe padaju po Ukrajini.
Vilpanovo zabrinuto lice i njene oči koje sijaju sa zluradim osmjehom na usnama govore sve o tom ratu, o razumnim ljudima i o propagandistima. U jednom trenutku sam se prepao za televizor nam, jer je gospođa mi dobila poizditis zbog nastupa novinarke koji je tako neodoljivo podsjećao na balkanske novinare 90-ih.
gedza.73 gedza.73 10:36 14.03.2022

Kako

su samo ovi Albanci jadan narod sa svojom podrškom Bil Klintonu i Medlin Olbrajt


a koliko su Srbi ponosni i dostojanstveni u podršci Drugu Putinu




apacherosepeacock apacherosepeacock 10:53 14.03.2022

Re: Kako

Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:02 14.03.2022

Re: Kako

apacherosepeacock
Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)




Jel to ono kad su ovi naši pampuri pomerili Dan oslobođenja Beograda jer Putin nije planirao baš tad da navrati, jer je imao pune ruke posla i gimnastičarki?
gedza.73 gedza.73 18:47 14.03.2022

Re: Kako

apacherosepeacock
Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)

Moguće mada nisam pratio. Nešto malo sam zakačio i ostao mi u sećanju neki kiseo izraz lica Putina.

Meni ubedljivo najbolji događaj u ovom regionu ikada je poseta Đorđa Buša Albaniji kad su mu u Tirani ukrali sat.


vcucko vcucko 18:55 14.03.2022

Re: Kako

gedza.73
apacherosepeacock
Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)

Moguće mada nisam pratio. Nešto malo sam zakačio i ostao mi u sećanju neki kiseo izraz lica Putina.

Meni ubedljivo najbolji događaj u ovom regionu ikada je poseta Đorđa Buša Albaniji kad su mu u Tirani ukrali sat.



Je li, a šta je ovo ako nije čist boljševizam i banditizam?

Ma šta ko mislio o ruskim oligasima.

apacherosepeacock apacherosepeacock 19:03 14.03.2022

Re: Kako

srdjan.pajic
apacherosepeacock
Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)




Jel to ono kad su ovi naši pampuri pomerili Dan oslobođenja Beograda jer Putin nije planirao baš tad da navrati, jer je imao pune ruke posla i gimnastičarki?


E to I ja pitam, ubacila u pretrazivac plus samo ilustracije dogadjaja da vidim rukova li se on tada sa nekim iz razdragane gomile, jok, samo sa precednikom, Dacicem I Seseljom..


Vidim ni gedza ceo dan ne moze da nadje sliku pozdrava s narodom (gedzo, salim se:)
gedza.73 gedza.73 19:06 14.03.2022

Re: Kako

vcucko
Je li, a šta je ovo ako nije čist boljševizam i banditizam?

jel Vcucko što ti podržavaš talibane koji su se zakucali u Bliznakinje i pobili onaj silni narod?
vcucko vcucko 19:17 14.03.2022

Re: Kako

gedza.73
vcucko
Je li, a šta je ovo ako nije čist boljševizam i banditizam?

jel Vcucko što ti podržavaš talibane koji su se zakucali u Bliznakinje i pobili onaj silni narod?

Na kraj pameti mi nisu bili, ali kad već insistitaš. Molodci
gedza.73 gedza.73 19:24 14.03.2022

Re: Kako

vcucko
Na kraj pameti mi nisu bili, ali kad već insistitaš

Ne insistiram pošto mi je drugo bilo na umu a iskren da budem nisam se nadao ovakvom tvom odgovoru.Jel stvarno misliš da ako neko ne podržava Putina mora da podržava kršenje sloboda od strane Zapada? Naravno kako je nenormalno što izbacuju rusku kulturu, naravno kako bi trebala privatna svojina da bude zagarantrovana (jer u suprtonom može da klizne ko zna gde... a tako smo i mi ostali bez zlata nakon II svetskog rata... doduše jenkiji su zadržali zlato kraljevine Jugoslavije kao odštetu za nacilnalizovanu imovinu američkih građana u FNRJ)
Molodci

Nisu. Zamisli ako je u tim zgradama bilo Srba.

A isto kao ti misle i Azovci. Samo što su njima na nišanu Rusi jer od ruskih agresora brane svoju zemlju.

benedykt benedykt 19:26 14.03.2022

Re: Kako

vcucko
gedza.73
apacherosepeacock
Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)

Moguće mada nisam pratio. Nešto malo sam zakačio i ostao mi u sećanju neki kiseo izraz lica Putina.

Meni ubedljivo najbolji događaj u ovom regionu ikada je poseta Đorđa Buša Albaniji kad su mu u Tirani ukrali sat.



Je li, a šta je ovo ako nije čist boljševizam i banditizam?

Ma šta ko mislio o ruskim oligasima.


Naravno da je čist banditizam i boljševizam…

Pa je zato i policija odmah reagovala…
Za to isto vreme šefica RT Margo Simonjan prvo predloži javno na televiziji nacionalizaciju svega što ima Ikea, koji dan posle se već javi i ЕдРа (Jedinstvena Rusija) i traži da se nacionalizuje sva imovina kompanija koje su rešile da zatvore svoj biznis tamo, a pre par dana već čitamo i sledeće…
Ruski predsednik Vladimir Putin je tokom sastanka o ekonomiji sa članovima vlade podržao predlog da se uvede eksterno upravljanje stranim preduzećima koja su najavila povlačenje iz Rusije.
Putin je pozvao Kabinet ministara da deluje odlučno.
„Potrebno je uvesti eksterno upravljanje, a zatim preneti vlasništvo ovih preduzeća na one koji žele da rade“, rekao je predsednik.

vcucko vcucko 19:30 14.03.2022

Re: Kako

gedza.73



Edit

Nego ova slika oličava sve ono, čega se groziš i gnušaš. O čemu palamudiš dan i noć, sve vreme otkako se motam po ovom blogu. Ni o čemu drugom nisi pisao, ama ni pomislio da pišeš. Ni o čemu drugom ni razmislio. Nego kako su (tvom, nečijem, nevažno čijem) dedi-stricu-ujaku-kumu-dodajpovolji boljševici uzeli kuću-njivu-šljivik-šumu-parcelunagroblju-placnaMesecu. Jedno te isto od početka do kraja pa opet.
A sad, kad po Londri (ne po Pešti ili Pragu ili I.G. Farben GmbH krakau nego po Londri) ordiniraju ogoljeni boljševici, Bela Kun i fukar s puška, sad ćutiš.
Kako?!
vcucko vcucko 19:32 14.03.2022

Re: Kako

benedykt
vcucko
gedza.73
apacherosepeacock
Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)

Moguće mada nisam pratio. Nešto malo sam zakačio i ostao mi u sećanju neki kiseo izraz lica Putina.

Meni ubedljivo najbolji događaj u ovom regionu ikada je poseta Đorđa Buša Albaniji kad su mu u Tirani ukrali sat.



Je li, a šta je ovo ako nije čist boljševizam i banditizam?

Ma šta ko mislio o ruskim oligasima.


Naravno da je čist banditizam i boljševizam…

Pa je zato i policija odmah reagovala…
Za to isto vreme šefica RT Margo Simonjan prvo predloži javno na televiziji nacionalizaciju svega što ima Ikea, koji dan posle se već javi i ЕдРа (Jedinstvena Rusija) i traži da se nacionalizuje sva imovina kompanija koje su rešile da zatvore svoj biznis tamo, a pre par dana već čitamo i sledeće…
Ruski predsednik Vladimir Putin je tokom sastanka o ekonomiji sa članovima vlade podržao predlog da se uvede eksterno upravljanje stranim preduzećima koja su najavila povlačenje iz Rusije.
Putin je pozvao Kabinet ministara da deluje odlučno.
„Potrebno je uvesti eksterno upravljanje, a zatim preneti vlasništvo ovih preduzeća na one koji žele da rade“, rekao je predsednik.


Ko je rekao whataboutism?
softelectronics_e softelectronics_e 19:35 14.03.2022

Re: Kako

gedza.73
apacherosepeacock
Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)

Moguće mada nisam pratio. Nešto malo sam zakačio i ostao mi u sećanju neki kiseo izraz lica Putina.

Meni ubedljivo najbolji događaj u ovom regionu ikada je poseta Đorđa Buša Albaniji kad su mu u Tirani ukrali sat.



Majstori!
softelectronics_e softelectronics_e 19:37 14.03.2022

Re: Kako

apacherosepeacock
srdjan.pajic
apacherosepeacock
Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)




Jel to ono kad su ovi naši pampuri pomerili Dan oslobođenja Beograda jer Putin nije planirao baš tad da navrati, jer je imao pune ruke posla i gimnastičarki?


E to I ja pitam, ubacila u pretrazivac plus samo ilustracije dogadjaja da vidim rukova li se on tada sa nekim iz razdragane gomile, jok, samo sa precednikom, Dacicem I Seseljom..


Vidim ni gedza ceo dan ne moze da nadje sliku pozdrava s narodom (gedzo, salim se:)

A šta to znači ako se nije rukovao sa narodom?
Da ne voli narod kao američki predsednik ili šta?
gedza.73 gedza.73 19:41 14.03.2022

Re: Kako

vcucko
Nego ova slika oličava sve ono, čega se groziš i gnušaš. O čemu palamudiš dan i noć, sve vreme otkako se motam po ovom blogu.

Nisam sad siguran kojoj slici da verujem. Ovoj krnjoj koju si ti postavio li ovoj Benediktovoj sa policajcima.
The squatters appear to be linked with Resist London, a protest group whose members describe themselves as "anarchists".
Speaking to GB News, one of the activists said: "We are doing what Boris can't.

A statement confirming they are behind the break-in reads: "We are anarchists. We occupy this property in protest against Putin and his world.

Police were called shortly after 01:00hrs on Monday March 14 to a residential property in Belgrave Square, SW1.
"Officers attended and found that a number of people had gained entry and hung banners from upstairs windows. Officers remain at the location."

Inače verujem kako su mnogi proputinovci saglasni sa njihovom izjavom pošto tvrdite kako ruski oligarsi rade protiv ruskog naroda i da su britanski plaćenici
Finally, we want to say a word about the elites here in the UK who have been Putin's minions for years.

"You received bribes, you managed oligarchs' assets, you even adopted Putin's authoritarian attitude to protest and dissent. F*** you too.



vcucko vcucko 19:47 14.03.2022

Re: Kako

gedza.73
vcucko
Na kraj pameti mi nisu bili, ali kad već insistitaš

Ne insistiram pošto mi je drugo bilo na umu a iskren da budem nisam se nadao ovakvom tvom odgovoru.Jel stvarno misliš da ako neko ne podržava Putina mora da podržava kršenje sloboda od strane Zapada? Naravno kako je nenormalno što izbacuju rusku kulturu, naravno kako bi trebala privatna svojina da bude zagarantrovana (jer u suprtonom može da klizne ko zna gde... a tako smo i mi ostali bez zlata nakon II svetskog rata... doduše jenkiji su zadržali zlato kraljevine Jugoslavije kao odštetu za nacilnalizovanu imovinu američkih građana u FNRJ)
Molodci

Nisu. Zamisli ako je u tim zgradama bilo Srba.

A isto kao ti misle i Azovci. Samo što su njima na nišanu Rusi jer od ruskih agresora brane svoju zemlju.


Naravno da ne podržavam terorizam. Niko pri zdravoj pameti ne podržava terorizam, ubijanje nedužnih.
Znači naravno da nisu nikakvi junaci. Nego oko ovog boldovanog, nikako na zelenu granu.

Vidi, meni je poslednja rupa na svirali, da li je u kulama bilo Srba. Možda je i bilo. Možda je među tim Srbima bilo i valjanih ljudi, a možda i nekakvih protuva. Meni je to najmanje bitno.

Meni je bitno da je bilo nekoliko hiljada ljudi i da su ti ljudi pobijeni. A Srba, manje-više. Znaš li kad postajem srbski militant? Kad se susretnem sa beslovesnom mržnjom iz pravca naroda i nacionalnih grupa, čiji je osnov postojanja upravo mržnja prema Srbima i ništa drugo pod nebom. Treba li da ti navodim iste? E sad umesto Srbi stavi Rusi i dobićeš potpuno istu metu i odstojanje, sve isto. Boli koliko isto.

A ti, da li ćeš da me se setiš 13. maja ili ćeš da me otkucaš Reichskommandanturi, to je već tvoje.


gedza.73 gedza.73 19:47 14.03.2022

Re: Kako

Majstori!

A pogledaj ovo (kad se već pominu krompiri)
... ne mogu da pronađem taj dokumetarac pa je ovaj kao zamena. 50 posto bidipija Albanije. Selo koje je bilo zaboravljeno a upalo u oči jer imalo više Ferarija nego u Milanu.
prolazi reporter sa specijalcem pored jedne kuće i pita dve žene od čega su rupe u dvorištu.
- Patato, patato
pa dodaje drugoj polugalsno
- jel misliš da su videli?
Džambo vreće trave. Celo selo. Nekoliko dana bukvalno trajao rat kako bi specijalci ušli u mesto.
gedza.73 gedza.73 19:49 14.03.2022

Re: Kako

vcucko
A ti, da li ćeš da me se setiš 13. maja ili ćeš da me otkucaš Reichskommandanturi, to je već tvoje.

E bre Vcucko ako do sad nisi ukapirao kako ti od mene ne preti opasnost onda slaba vajda od mojih čaršava.
vcucko vcucko 19:51 14.03.2022

Re: Kako

gedza.73

Nisam sad siguran kojoj slici da verujem. Ovoj krnjoj koju si ti postavio li ovoj Benediktovoj sa policajcima.

Inače verujem kako su mnogi proputinovci saglasni sa njihovom izjavom pošto tvrdite kako ruski oligarsi rade protiv ruskog naroda i da su britanski plaćenici

1. Naravno da je došla policija, to niko ne spori. Pričam o stanju svesti ovih koji su upali. Neki treći-četvrti put verovatno više neće doći policija.

2. To je na ruskom narodu i sudu da prosudi i presudi, ne na nekakvim bitangama iz Londona u inkvizitorskim odorama.
benedykt benedykt 20:45 14.03.2022

Re: Kako

vcucko
benedykt
vcucko
gedza.73
apacherosepeacock
Gedzo, a kamo slika gde se Putin rukuje saS nasim narodom I levo i desno? (ima li takve sa Srbima, ovako ko Klinton sa Albancima)

Moguće mada nisam pratio. Nešto malo sam zakačio i ostao mi u sećanju neki kiseo izraz lica Putina.

Meni ubedljivo najbolji događaj u ovom regionu ikada je poseta Đorđa Buša Albaniji kad su mu u Tirani ukrali sat.



Je li, a šta je ovo ako nije čist boljševizam i banditizam?

Ma šta ko mislio o ruskim oligasima.


Naravno da je čist banditizam i boljševizam…

Pa je zato i policija odmah reagovala…
Za to isto vreme šefica RT Margo Simonjan prvo predloži javno na televiziji nacionalizaciju svega što ima Ikea, koji dan posle se već javi i ЕдРа (Jedinstvena Rusija) i traži da se nacionalizuje sva imovina kompanija koje su rešile da zatvore svoj biznis tamo, a pre par dana već čitamo i sledeće…
Ruski predsednik Vladimir Putin je tokom sastanka o ekonomiji sa članovima vlade podržao predlog da se uvede eksterno upravljanje stranim preduzećima koja su najavila povlačenje iz Rusije.
Putin je pozvao Kabinet ministara da deluje odlučno.
„Potrebno je uvesti eksterno upravljanje, a zatim preneti vlasništvo ovih preduzeća na one koji žele da rade“, rekao je predsednik.


Ko je rekao whataboutism?

Da pomognem, kod whataboutism-a nema nikakvog priznavanja da je bilo šta loše na jednoj strani, već samo pričaš o onoj drugoj. Sorry, ali propustio si poentu. Dakle, to sa vilom Deripaske je čist banditizam i boljševizam za koga niko normalan nema bilo kakvog opravdanja, ali je kao što vidiš iz priloženog odmah posle toga reagovala i policija. Za to vreme u Rusiji se i to od strane vrha države, a ne od nekih tamo anarhista, predlaže da se boljševički otme i nacionalizuje imovina kompanija čiji je jedini greh taj što su rešile da pokupe svoje pinkle i odu odande. Imam samo dva pitanja… Prvo je, da li će i ruZka policija ili tužilaštvo da reaguju na takve izjave i pozive na banditsko otimanje, i pod dva, da li ćeš i ti eventualno kao i ja malopre za vilu Deripaske da kažeš, jeste to je banditizam i boljševizam…?!
vcucko vcucko 20:56 14.03.2022

Re: Kako

benedykt

Da pomognem, kod whataboutism-a nema nikakvog priznavanja da je bilo šta loše na jednoj strani, već samo pričaš o onoj drugoj.

da li ćeš i ti eventualno kao i ja malopre za vilu Deripaske da kažeš, jeste to je banditizam i boljševizam…?!

1. Ne bih rekao. Whataboutism je "to baš nije lepo, ali šta tek VI radite...".
2. Ovo drugo radi država u ratu (priznala ratno stanje ili ne). Naravno da je u pitanju legalizovan lopovluk, kao što je ovde '91./92. bilo sa INA ili slovenačkim pumpama. Ili na Jadranu sa srpskim odmaralištima. I sto drugih primera.
Ovi u inkvizitorskim odorama, zaista misliš da bi stali na kućama, samo da se dočepaju vlasti? Slali bi oni ljude na lomaču samo tako. Svjetina je grdna pučina.
benedykt benedykt 21:33 14.03.2022

Re: Kako

vcucko
benedykt

Da pomognem, kod whataboutism-a nema nikakvog priznavanja da je bilo šta loše na jednoj strani, već samo pričaš o onoj drugoj.

da li ćeš i ti eventualno kao i ja malopre za vilu Deripaske da kažeš, jeste to je banditizam i boljševizam…?!

1. Ne bih rekao. Whataboutism je "to baš nije lepo, ali šta tek VI radite...".
2. Ovo drugo radi država u ratu (priznala ratno stanje ili ne). Naravno da je u pitanju legalizovan lopovluk, kao što je ovde '91./92. bilo sa INA ili slovenačkim pumpama. Ili na Jadranu sa srpskim odmaralištima. I sto drugih primera.
Ovi u inkvizitorskim odorama, zaista misliš da bi stali na kućama, samo da se dočepaju vlasti? Slali bi oni ljude na lomaču samo tako. Svjetina je grdna pučina.

Znači, ovo u Londonu je čist banditizam i boljševizam iako je odmah došla policija i rasterala bandu budala, a ovo u RuZiji je država u ratu tj jeste kao lopovluk ali šta će ljudi. Zanimljivo… Sačekaj, evo na primer Ikea je iz Švedske koja niti je u NATO paktu, barem za sada, a još manje da je zaratila sa bilo kime. Neće ljudi više da rade tamo i to ne zato što su u pitanju sankcije njihove vlade ili bilo šta slično, već čisto njihova kompanijska odluka. Po kom osnovu ti dakle nacionalizuješ sve što ima Ikea, ili isto tako švedski H&M, švajcarski Nestle, odnosno japanski Sony i Nintendo…?!
gedza.73 gedza.73 21:46 14.03.2022

Re: Kako

vcucko
Pričam o stanju svesti ovih koji su upali.

Ne znam šta bi' ti reko. Neki kažu lud, neki fašista, neki misle kako je nov Imperator, da je Oslobodilac i Panišer. Ko bi ga znao.

To je na ruskom narodu i sudu da prosudi i presudi, ne na nekakvim bitangama iz Londona u inkvizitorskim odorama.


Da bre. Sve ih pohapsiše Rusi. Eno puni zatvori kagebeovaca filantropa
Ovi anarhisti - šizici uzeli vilu Deripaski a Putin naterao da potpiše pristanak o oduzimanju i ni plajvaz mu nije ostavio. Da se zna ko je glavni baja od svih baja. Svi bre šilje patku o jadnog Deripasku. Dođe mi ga bre žao.

Prvi komentar koji dobro opisuje snimak
'strah je jak motivator'

U stvari Putin pre korone izjavio kako u Rusiji nema tajkuna-oligarha. Svima pooduzimao olovke i sad su puka sirotinja.
Prvo mesto truli kapitalisti
U Sjedinjenim Državama živi 724 milijardera

Za malo zlatna medalja drugovima komunistima ali 'time is on my side' pa će vidimo šta nam nosi novi dan
Kina ima 626 milijardera

Četvrto i peto skoro da dele Švabe
Njemačka ima 136 milijardera

i Rusija
Rusija ima 117 milijardera

a 'sirotinjo i Bogu si teška' na začelju (ujedno za teoretičare se vidi kako svet drže više ruski nego britanski tajkuni)
Velika Britanija ima 56 milijardera


gvozden1 gvozden1 22:05 14.03.2022

Re: Kako

Po kom osnovu ti dakle nacionalizuješ sve što ima Ikea, ili isto tako švedski H&M, švajcarski Nestle, odnosno japanski Sony i Nintendo…?!

Možda po osnovu, hoćemo li da igramo neregularno, hoćemo

Onda ok, vi zamrzavate, plenite, mi idemo korak dalje, mi nacionalizujemo.
Vi odlučujete šta zamrzavate, mi šta nacionalizujemo.

Uslovi i igra su van fer i van korektnog polja, i nije realno očekivati da granicu nefer igre određuje samo jedna strana, druga uvek može da ode za stepenicu više.

Ako sankcije prema Rusiji nisu fer, što očekivati da Rusija igra fer?
vcucko vcucko 22:53 14.03.2022

Re: Kako

benedykt

Neće ljudi više da rade tamo i to ne zato što su u pitanju sankcije njihove vlade ili bilo šta slično, već čisto njihova kompanijska odluka. Po kom osnovu ti dakle nacionalizuješ sve što ima Ikea,

Pa sam si rekao. Nije im naredila vlada, oni sami neće, eto gnušaju se. Što reče major snajper kad je vešao malog u "Behind Enemy Lines", ništa lično ali you took side. Pa nek se gnušaju do mile volje

Aman čoveče, ovde je u toku svetski tektonski poremećaj, zveckaju nukes, a ti pričaš o Ikea ćufticama.

Državu posle možeš da tužiš pred MSP, gde god i šta god. Možeš nešto negde da pokreneš. Ja pričam o likovima u inkvizitorskim odorama sa Anonymus maskama (simbol otpora katolika u Britaniji anglikanskoj crkvi, wtf), koji po svom ćefu ureduju po ulicama. Kome njih da tužiš?
gvozden1 gvozden1 23:11 14.03.2022

Re: Kako

Pa sam si rekao. Nije im naredila vlada, oni sami neće, eto gnušaju se. Što reče major snajper kad je vešao malog u "Behind Enemy Lines", ništa lično ali you took side. Pa nek se gnušaju do mile volje

I ovo sa ruskim gasom je tako nešto.

Evropa sankcioniše Rusiju ali kupuje gas od nje.
U redu, i Rusiji to ide u prilog, uzima pare.

Ali, da li Rusija može da preživi bez tih para?
Ako ne može, Evropa, znači, ima alat da Rusiju baci na kolena tako što će i gas staviti pod sankcije.
Ali ne ovako čudno, stavimo firme od kojih kupujemo gas pod sankcije, ali tako da i dalje od njih kupujemo, nego stvarno, sankcije, ventil, zbogom.
Tako bi Rusija pala.

A ako ne bi pala, ako može kako tako da pliva, šta se dešava ako ona zavrne ventil?

Tu mogućnost su Rusi nagoveštavali.


Uopšte, to sa gasom je baš otvoreno, sve se tu može očekivati, a najmanje verovatno je da Evropa kaže, gotovo je, nećemo ruski gas.
Da li će Rusiji prekipeti do mere da kaže, ebe nam se za ugovore, za potpise, zavrćemo, ne zna se, ali nije nemoguće.


kamilo_emericki kamilo_emericki 11:22 14.03.2022

Tema bloga

Kako (li) se sećate radnji u filmovima?


Zašto gledamo filmove, čitamo knjige, slušamo muziku? Zašto "konzumiramo" kulturu uopšte?
Da sebe izgrađujemo kao ljude, ličnosti ili da skupljamo i ostavljamo u mozgu gomilu, nama, nepotrebnih informacija kao kao što to radimo i sa prznim i polupraznim bidona, limenkama boja...?
Mislim da je, najmanji odnos 90/1 filmova koje sam gledao ili počeo gledati a kojih se ne sjećam i filmova koje sam gledao a kojih se sjećam. Isto mogu reći i za tekstove koje sam pročitao.
omega68 omega68 11:59 14.03.2022

istrazivanja govorit

Jedno istrazivanje
https://www.mdpi.com/1467-3045/44/3/73/htm

говори:

Истраживачи у Шведској закључили су и да би шиљасти протеини на површини ћелија јетре могли ослабити одбрамбени систем и можда довести до аутоимуног хепатитиса, помињући „извјештаје о случајевима појединаца који су добили аутоимуни хепатитис“ по примању Фајзерове вакцине.
Аутори истраживања навели су случај здраве тридесетпетогодишњакиње која је добила аутоимуни хепатитис седмицу дана по примању прве Фајзерове вакцине. Истраживачи су навели да постоји могућност да „антитијела под утицајем шиљастих протеина усљед вакцинације доведу до стварања повољних услова за развој аутоимуних болести код подложних појединаца“.

Vrijeme je da se uhapse krivci doktori koji su dali cjepiva protiv Covida-19

Podaci pokazuju da potpuno cijepljene osobe u Velikoj Britaniji i na Novom Zelandu razvijaju AIDS

Vlada Ujedinjenog Kraljevstva također je nedavno objavila više dokumentacije koja je pokazala snažne dokaze da cjepivo protiv COVIDA-19 uzrokuje AIDS. Prema prikupljenim podacima, imunitet na cjepivo ne bi trebao oslabiti. Međutim, ljudski imunološki sustav može biti oštećen ili degradiran.Učinkovitost cjepiva, kako se ispostavilo, nije mjera cjepiva sama po sebi, već mjera njegove učinkovitosti u smislu učinkovitosti imunološkog sustava primatelja u usporedbi s učinkom imunološkog sustava necijepljene osobe.

Kada tijelo prvi put naiđe na klicu, može potrajati nekoliko dana za izradu i korištenje svih alata za borbu protiv klica potrebnih za prevladavanje infekcije. Nakon toga, imunološki sustav pamti ono što je naučio o tome kako zaštititi tijelo od bolesti.

Cjepiva, s druge strane, pomažu u razvoju imuniteta oponašajući infekciju. Nakon što imitacija nestane, tijelu ostaje zaliha “memorijskih” t-stanica i antitijela koja će zapamtiti kako se u budućnosti boriti protiv bolesti. Dakle, kada vlasti kažu da učinkovitost cjepiva s vremenom slabi, oni zapravo misle da je imunološki sustav taj koji slabi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana