Film| Kultura| Reč i slika| Umetnost| Život

Lakše je sa kulturom

Spiridon RSS / 13.03.2022. u 16:35

Ako želite da razbistrite mozak i lakse svarite sadasnjicu i ovaj emotivni crossover izmedju korone i rata u Ukraini, pogledajte ponovo film "Ko to tamo peva?"

U njemu je sve sazeto, sazvakano i ispljunuto i to na "jednostavan" nacin. Namerno stavih navodnike jer svi znaju da iza naizgled jednostavnih dela stoje po pravilu jako ozbiljne face.

U filmu su simbolicno predstavljena vekovna podeljenost istoka i zapada, crkva, bolest, glupost, bahatost, korupcija, izdaja, smrt, prevara, ljubav, osveta i na kraju rat (pu...pu...pu...).

Nekako ti veliki umetnici umeju da sažmu (snime, nacrtaju, komponuju, napisu) zivot u njegovom punom smislu, a da to prepoznaju sve drustvene strukture. 

Naravno, znam da vam je ovo vec poznato ali gledanje ovog Sijanovog remekdela u ovom trenutku ima neku sasvim novu dimenziju i zato vas podsecam da su nam i najtezi odgovori jos uvek tu, takoreci ispred nosa.

Dialozi iz ovog filma ce se jos dugo koristiti u nasem svakodnevnom govoru isto kao u onoj brojalici za koju se i ne zna ko je napisao (verovatno potice iz rimskog doba), vec se prenosi iskljucivo medju decom sa kolena na koleno.

En den dini, sava raka tini,
Sava raka tika taka;
Elem belem buf.
En den dini, sava raka tini,
Sava raka tika taka truf. 

Kako lepo i nezno zvuci, a jos i krije tajnu.

 

 



Komentari (546)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 20:21 15.03.2022

Re: Poz 2

Ne vidim zašto ne bi mislili,

poz.
benedykt benedykt 20:30 15.03.2022

Re: Poz 2

alselone
Ne vidim zašto ne bi mislili,

poz.

Evo mene, evo i tebe…
benedykt benedykt 20:52 15.03.2022

Re: Poz 2

tess1
I sve se svodi na Putina i njegovo ludilo u kojem ne sluša glasove razuma i mira od strane Zapada. Očekujem da neko izađe sa pričom kako noć pred ivaziju Ukrajine žena nije htjela raširiti noge pred Putinom a onda za doručak mu donijela slabo podgrijan čaj što ga je raspizdilo pa tako bijesan poslao vojsku na Ukrajinu.

Hajde te raširene noge ženske (bruka šta bi od miroljubivog šansonjera), nego, ljudi, vama je Putin alfa mužjak? Propast.
Miroljubivi šansonjer, my ass (što-bi-no se na američanskom reklo)…!?
On im je idol, heroj, otac, najbolji prijatelj koga nikada nisu upoznali, nikada prežaljena ljubav koja se uvek u srcu nosi, jedina nada, primer za ugled, rešenje svih problema i svašta još ponešto…
tess1 tess1 22:09 15.03.2022

Re: Poz 2

On im je idol, heroj, otac, najbolji prijatelj koga nikada nisu upoznali, nikada prežaljena ljubav koja se uvek u srcu nosi, jedina nada, primer za ugled, rešenje svih problema i svašta još ponešto…

Nekima i nije.

tess1 tess1 22:10 15.03.2022

Re: Poz 2

Čitam, u okupiranim gradovima (naseljima, selima) puštaju im rusku pop muziku na radiju ili sa..
benedykt benedykt 22:21 15.03.2022

Re: Poz 2

tess1
Čitam, u okupiranim gradovima (naseljima, selima) puštaju im rusku pop muziku na radiju ili sa..

Auuuu, znači ugasili su ga ali u totalu. Pretpostavljam da je u pitanju legendarni dvojac bez kormilara u sastavu Филипп Киркоров i Николай Басков, pošto su oni uvek prvi kada treba lizati pozadinu onome kome treba, odnosno kada treba da se pesmom podrži neko okupljanje putriJota…
To su inače, ova dva naočita momka…

Iz principa ću na tu blasfemiju reagovati sa mojim omiljenim Даха Браха, čisto da pokažem kako to Ukrajinci rade…

bene_geserit bene_geserit 00:05 16.03.2022

Re: Poz 2

A, ne, on se pohvalio više puta da je upravo zbog toga izabrao Oazu desničarske konzerovativne trampovske napredne misli, San Dijego. Tako da ne mislim da mu je naročito loše, sem ako iz džakuzija ne uzme da sufruje po internetu, čita agregatore teorija zavere, pomno prati ruske državne medije i Takere Karlsone. To baš ume da izbedači čoveka, ako ne i da ga sasvim sludi.

Nego vidim da je benzin otišao u nebesa, cene u prodavnicama takođe, i ne verujem da bi neka mala povišica u takvim uslovima doživljena kao nepotrebna. Zato i nije pružio veći otpor šefu, jer, putin je putin, ali povišica je povišica.

Kad smo kod povišica evo treću godinu za redom mi primanja skaču za šestocifreni iznos, bruto naravno. Ali to je mahom zato što je cena stoka otišla u nebo (tj. bila otišla, sad se nešto ubrzano vraća na dole) pa mi je preko pola primanja u akcijama.
Tako da te cene goriva i hrane, to treba više da zanima vas male privatnike i ostalu sirotinju iza kojih ne stoje čari crony kapitalizma i monopola i patentnih prava.

Ali da, odmah posle godišnjeg diversity "treninga", ovo budalesanje od strane nadređenog mi menadžera jes najneprijatniji momenat. Jbga pare su pare, pa se ponešto i otćuti.
Mož da bude 1. provokacija 2. samo budalesanje. Deluje mi da je ovo drugo, jer je tip blentav inače a i ja mu radim arhitekturu, ako se mene kojim slučajem reši nema nikog da mu radi ključni deo tako da teško da ima motivaciju da mi nešto namešta. Ali sa druge strane, da sam mu rekao šta mislim, onako blentav on bi to negde dalje izbrbljao. Tako da od tih blentavih čovek najviše mora da se čuva.

I taman sam mislio malo ću da se opustim ovde na blogu, kad me spopao ovaj multipraktik stručnjak opšteg tipa, koji se eto, čuda li neviđenog, razume i u bejzbol. Mislim razume se ko marica u kriv qrac, bejzbol smem da se opkladim u životu nije igrao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:38 16.03.2022

Re: Poz 2

ako da te cene goriva i hrane, to treba više da zanima vas male privatnike i ostalu sirotinju iza kojih ne stoje čari crony kapitalizma i monopola i patentnih prava.


Gorivo manje više, a i ne mora baš tri obroka da se jede, ali ova nestašica komponenti nam jebe kevu. Sad haraju tapkaroši koji su pokupovali sav stok, recimo neki mikrotontroleri koji normalno koštaju dolar i nešto on volume, ladno ih sad prodaju za 90 i kusur dolara, po komadu, nema veze kolika ti količina treba. Te bi trebalo hapsiti kao ratne profitere, pleniti im imovinu, i slati ih da brane Ukrajinu od ovih oligarh-fašista.

A ja sam se zajebao što nisam kupio još jednog Teslu prošle godine.



ovderadiocacka ovderadiocacka 03:01 16.03.2022

Re: Poz 2

evo kako black adder vidi to:
https://www.youtube.com/watch?v=6k1iv4obNrw
softelectronics_e softelectronics_e 07:43 16.03.2022

Re: Poz 2

srdjan.pajic
ako da te cene goriva i hrane, to treba više da zanima vas male privatnike i ostalu sirotinju iza kojih ne stoje čari crony kapitalizma i monopola i patentnih prava.


Gorivo manje više, a i ne mora baš tri obroka da se jede, ali ova nestašica komponenti nam jebe kevu. Sad haraju tapkaroši koji su pokupovali sav stok, recimo neki mikrotontroleri koji normalno koštaju dolar i nešto on volume, ladno ih sad prodaju za 90 i kusur dolara, po komadu, nema veze kolika ti količina treba. Te bi trebalo hapsiti kao ratne profitere, pleniti im imovinu, i slati ih da brane Ukrajinu od ovih oligarh-fašista.

A ja sam se zajebao što nisam kupio još jednog Teslu prošle godine.




Đubrad kineska!
Kako smeju vama tako?
softelectronics_e softelectronics_e 07:45 16.03.2022

Re: Poz 2

ovderadiocacka
evo kako black adder vidi to:
https://www.youtube.com/watch?v=6k1iv4obNrw


benedykt benedykt 08:37 16.03.2022

Re: Poz 2

bene_geserit


I taman sam mislio malo ću da se opustim ovde na blogu, kad me spopao ovaj multipraktik stručnjak opšteg tipa, koji se eto, čuda li neviđenog, razume i u bejzbol. Mislim razume se ko marica u kriv qrac, bejzbol smem da se opkladim u životu nije igrao.

Hvala na pitanju, bejzbol volim i pratim još od vremena dok si ti mislio da je smisao života u svakodnevnom šamaranju majmuna, eventualno nekoj partiji preferansa u KST-u i naravno konstantnom buljenju u udžbenike za faks. Avaj, da nisi ograničen kao tetrapak može biti da bi makar o bejzbolu mogli da pričamo, ali očigledno je da ne treba očekivati previše od tebe po bilo kom pitanju sem oko svoje struke…
bene_geserit bene_geserit 10:50 16.03.2022

Re: Poz 2

bejzbol volim i pratim

Kako neko može da "voli i prati" (primećujem da fali "igram", ali to su ti foteljaši "ljubitelji sporta" ) to govno od sporta gde se za početak niko ne oznoji.
Klinac mi je to trenirao par meseci pa sam bio prinuđen da idem i gledam. Pazi ali nikad nije bio ni malo znojav. Potrči 20 metara pa onda stoji 5 minuta.
Ljudi se oznoje i u onom karlingu trljajući led pa posle mogu da odu na pivo zadovoljni što su nešto kao radili. Posle bejzbola možeš samo da budeš očajan što si utucao vreme uzalud.
Hrkljuš je zanimljiviji.
A to tvoje "voljenje i praćenje" ne smem ni da pitam šta je. Jel si makar jednom u životu zamahnuo bejzbol štapom i udario loptu ?
benedykt benedykt 11:16 16.03.2022

Re: Poz 2

bene_geserit
bejzbol volim i pratim

Kako neko može da "voli i prati" (primećujem da fali "igram", ali to su ti foteljaši "ljubitelji sporta" ) to govno od sporta gde se za početak niko ne oznoji.
Klinac mi je to trenirao par meseci pa sam bio prinuđen da idem i gledam. Pazi ali nikad nije bio ni malo znojav. Potrči 20 metara pa onda stoji 5 minuta.
Ljudi se oznoje i u onom karlingu trljajući led pa posle mogu da odu na pivo zadovoljni što su nešto kao radili. Posle bejzbola možeš samo da budeš očajan što si utucao vreme uzalud.
Hrkljuš je zanimljiviji.
A to tvoje "voljenje i praćenje" ne smem ni da pitam šta je. Jel si makar jednom u životu zamahnuo bejzbol štapom i udario loptu?

Očigledno da ti osebujni intelekt onemogućava da se setiš kako sam ti svojevremeno i rekao kako smo tada tih dana, mislim dok si ti šamarao majmuna svaki dan a ja počeo da volim i pratim bejzbol, živeli skoro pa u istom kraju. U prevodu, u zemlji Srbiji je tih dana sveukupno bilo nas jedno petnaestak koji smo uopšte znali pravila bejzbola, ali koliko kapiram ti sad u očaju insistiraš na igranju bejzbola kao nekakvom kvazi-argumentu. Inače hvala na pitanju, zamahnuo sam bejzbol palicom i udario loptu par puta, igrao naravno nisam jer nisam imao niti gde a bogami ni sa kime a posle sam malčice prestareo za datu zanimaciju tj jedino mi ostale neke lopte sa kojima se igralo u World Series ali čisto za ukras i uspomenu na uspehe tima za koga inače navijam od prvog dana.
Koliko shvatam ti o bejzbolu znači ne znaš skoro pa ništa, mislim čim ti je znojenje kriterijum zanimljivosti. Lepota bejzbola i jeste u tome, što omogućava posmatraču da uživa u svim tim sitnim detaljima, koji su tebi očigledno potpuno nepoznati. Uvek imaš dve igre u jednoj utakmici, prva je ona mala tj individualna na liniji pitcher vs hitter, a druga je ona velika tj sve ono što se dešava oko njih i sa njima samo uključenima u tu celinu onoga što se dešava na terenu. Sada sa univerzalnim DH će situacija biti potpuno drugačija, odnosno sva ona lepota NL bejzbola će nestati, jer menadžer sada treba samo da prati koliko mu pitcher ima left in the tank tj kada da krene da zagreva bullpen, a sve ostalo je na cruise control. Šteta, jer je na primer bivši menadžer upravo SD Padres a posle SF Giants tj Bruce Bochy bio velemajstor kada je to u pitanju, a sada se sve svodi na analitiku hitter heat maps & spray charts, i launch angles. Ok, shift je ukinut, lopta je promenjena još pre par godina, a od sledeće godine će i baze postati veće. Nebitno, ne razumeš niti te interesuje…

softelectronics_e softelectronics_e 13:53 16.03.2022

Re: Poz 2

benedykt
bene_geserit
bejzbol volim i pratim

Kako neko može da "voli i prati" (primećujem da fali "igram", ali to su ti foteljaši "ljubitelji sporta" ) to govno od sporta gde se za početak niko ne oznoji.
Klinac mi je to trenirao par meseci pa sam bio prinuđen da idem i gledam. Pazi ali nikad nije bio ni malo znojav. Potrči 20 metara pa onda stoji 5 minuta.
Ljudi se oznoje i u onom karlingu trljajući led pa posle mogu da odu na pivo zadovoljni što su nešto kao radili. Posle bejzbola možeš samo da budeš očajan što si utucao vreme uzalud.
Hrkljuš je zanimljiviji.
A to tvoje "voljenje i praćenje" ne smem ni da pitam šta je. Jel si makar jednom u životu zamahnuo bejzbol štapom i udario loptu?

Očigledno da ti osebujni intelekt onemogućava da se setiš kako sam ti svojevremeno i rekao kako smo tada tih dana, mislim dok si ti šamarao majmuna svaki dan a ja počeo da volim i pratim bejzbol, živeli skoro pa u istom kraju. U prevodu, u zemlji Srbiji je tih dana sveukupno bilo nas jedno petnaestak koji smo uopšte znali pravila bejzbola, ali koliko kapiram ti sad u očaju insistiraš na igranju bejzbola kao nekakvom kvazi-argumentu. Inače hvala na pitanju, zamahnuo sam bejzbol palicom i udario loptu par puta, igrao naravno nisam jer nisam imao niti gde a bogami ni sa kime a posle sam malčice prestareo za datu zanimaciju tj jedino mi ostale neke lopte sa kojima se igralo u World Series ali čisto za ukras i uspomenu na uspehe tima za koga inače navijam od prvog dana.
Koliko shvatam ti o bejzbolu znači ne znaš skoro pa ništa, mislim čim ti je znojenje kriterijum zanimljivosti. Lepota bejzbola i jeste u tome, što omogućava posmatraču da uživa u svim tim sitnim detaljima, koji su tebi očigledno potpuno nepoznati. Uvek imaš dve igre u jednoj utakmici, prva je ona mala tj individualna na liniji pitcher vs hitter, a druga je ona velika tj sve ono što se dešava oko njih i sa njima samo uključenima u tu celinu onoga što se dešava na terenu. Sada sa univerzalnim DH će situacija biti potpuno drugačija, odnosno sva ona lepota NL bejzbola će nestati, jer menadžer sada treba samo da prati koliko mu pitcher ima left in the tank tj kada da krene da zagreva bullpen, a sve ostalo je na cruise control. Šteta, jer je na primer bivši menadžer upravo SD Padres a posle SF Giants tj Bruce Bochy bio velemajstor kada je to u pitanju, a sada se sve svodi na analitiku hitter heat maps & spray charts, i launch angles. Ok, shift je ukinut, lopta je promenjena još pre par godina, a od sledeće godine će i baze postati veće. Nebitno, ne razumeš niti te interesuje…


Nismo ni sumnjali!
Kako drugačije!
angie01 angie01 23:48 14.03.2022

,

https://twitter.com/i/status/1503466477063741445-LINK

na Prvom kanalu ruske TV aktivistkinja je iskočila iza voditeljke sa plakatom na kojem je pisalo "Ne ratu! Zaustavite rat! Svi ovdje lažu!"

Kakva hrabra devojka!
angie01 angie01 23:55 14.03.2022

R.I.P.

preminuli Igor Mandic i Vilijam Hart.
benedykt benedykt 07:25 15.03.2022

Re: ,

angie01
https://twitter.com/i/status/1503466477063741445-LINK

na Prvom kanalu ruske TV aktivistkinja je iskočila iza voditeljke sa plakatom na kojem je pisalo "Ne ratu! Zaustavite rat! Svi ovdje lažu!"

Kakva hrabra devojka!

Ah da, Marina Ovsjanikova koja je radila kao urednik vesti za Первый канал. Inače, pre nego što se pojavila sa tim natpisom je napravila i video snimak gde je objasnila svoje razloge i rekla da se stidi što je morala da učestvuje u toj grozomornoj kampanji mržnje i laži… Evo imaš taj njen video sa obraćanjem a postoje i engleski titlovi…
shmoo shmoo 08:22 15.03.2022

Фрењдшип

Kakva hrabra devojka! на Первый канал


А како јој тек само расте број прегледа на друштвеним мрежама!

Штета што већина Руса не могу да виде и уживају у њеној популарности јербо су санкционисани чак и по питању друштвених мрежа.

Читам јуче, нека руска блогерка, влогерка, јебем ли га инфлуенсерка, плаче опраштајући се од инстаграма и кроз сузе понавља како без инстаграма не може више да живи и како овај живот нема више смисла без друштвених мрежа.

Одмах поред и вест о томе како се неки руски лик везао лисицама за кваку закључаног Мекдоналдса негде у Русији. Каже, 'оће да мре без те здраве хране.

А зашто овој храброј Рускињи на Первый канал на натпису прво пише највећим словима на енглеском језику NO WAR?

Да би је сви Руси разумели?








solo solo 08:57 15.03.2022

Re: Фрењдшип

Читам јуче, нека руска блогерка, влогерка, јебем ли га инфлуенсерка, плаче опраштајући се од инстаграма и кроз сузе понавља како без инстаграма не може више да живи и како овај живот нема више смисла без друштвених мрежа.


Pa i ne može da živi kad od toga živi. To im je izvor prihoda i zanimanje.

Samo što rade od kuće


Blic

CRNO NA BELO Nakon dva Poršea, luksuznog stana, otkriveno koliko Baka Prase zarađuje mesečno u dinar i cifra je OGROMNA

Domaći Jutjuber Bogdan Ilić, poznatiji kao Baka Prase, često se hvali luksuznim načinom života, skupocenim Poršeima koje poseduje, ali i stanom koji je nedavno kupio.Međutim, Jutjuber je ovaj put u jednom od videa objavio i kolika su mu mesečna primanja, odnosno PDV na mesečnom nivou. Naime, Bogdan Ilić naveo je da je za mesec septembar 2019. godine platio 5.500 evra PDV.

- Ti još uvek sigurno radiš na crno, nastupaš i dobijaš 300 evra u džep, a misliš da praviš neki profit. Znači, druže ovo je profit! PDV za moja mesečna primanja, znači 20 % od ukupne zarade je bio 653.390. dinara. E, to je profit! - objasnio je Baka u videu uz obrazloženu uplatnicu na kojoj se jasno vidi uplaćena suma. To bi dalje značilo da je njegova zarada za mesec septembar 2019. godine 3.266.950 dinara, odnosno skoro 27.700 evra!


Pa i ti bi plako prika.
softelectronics_e softelectronics_e 09:03 15.03.2022

Re: Фрењдшип

solo
Читам јуче, нека руска блогерка, влогерка, јебем ли га инфлуенсерка, плаче опраштајући се од инстаграма и кроз сузе понавља како без инстаграма не може више да живи и како овај живот нема више смисла без друштвених мрежа.


Pa i ne može da živi kad od toga živi. To im je izvor prihoda i zanimanje.

Samo što rade od kuće


Blic

CRNO NA BELO Nakon dva Poršea, luksuznog stana, otkriveno koliko Baka Prase zarađuje mesečno u dinar i cifra je OGROMNA

Domaći Jutjuber Bogdan Ilić, poznatiji kao Baka Prase, često se hvali luksuznim načinom života, skupocenim Poršeima koje poseduje, ali i stanom koji je nedavno kupio.Međutim, Jutjuber je ovaj put u jednom od videa objavio i kolika su mu mesečna primanja, odnosno PDV na mesečnom nivou. Naime, Bogdan Ilić naveo je da je za mesec septembar 2019. godine platio 5.500 evra PDV.

- Ti još uvek sigurno radiš na crno, nastupaš i dobijaš 300 evra u džep, a misliš da praviš neki profit. Znači, druže ovo je profit! PDV za moja mesečna primanja, znači 20 % od ukupne zarade je bio 653.390. dinara. E, to je profit! - objasnio je Baka u videu uz obrazloženu uplatnicu na kojoj se jasno vidi uplaćena suma. To bi dalje značilo da je njegova zarada za mesec septembar 2019. godine 3.266.950 dinara, odnosno skoro 27.700 evra!


Pa i ti bi plako prika.

Sitnica!
Pa toliko ima direktor NISa bez jutjuba.
shmoo shmoo 09:10 15.03.2022

Re: Фрењдшип

solo

Samo što rade od kuće



Па ево, и ја сам у последње две године радио много од куће, али и редовно одлазио на посао поред тог рада од куће. Дакле, не 8 сати него и по 12 сати, на почетку короне и пуних 16 сати дневно рада. И радим још увек од куће поред тих свакодневних одлазака на посао (само у градском превозу на то изгубим 2 до 2 и по сата).

А плата ми пала испод просека плата запослених у јавном сектору Србије.

Јбт, у каквом свету ја то живим!





vcucko vcucko 09:21 15.03.2022

Re: Фрењдшип

shmoo


Читам јуче, нека руска блогерка, влогерка, јебем ли га инфлуенсерка, плаче опраштајући се од инстаграма и кроз сузе понавља како без инстаграма не може више да живи и како овај живот нема више смисла без друштвених мрежа.

Одмах поред и вест о томе како се неки руски лик везао лисицама за кваку закључаног Мекдоналдса негде у Русији. Каже, 'оће да мре без те здраве хране.


Video sam nešto malo tu što plače.
Ako se ne sprdaju, utamaniti iz samilosti.

Neka pitaju Dr Pola kako se to radi. Bezbolno, nekcijom
vcucko vcucko 09:29 15.03.2022

Re: Фрењдшип

vcucko
shmoo


Читам јуче, нека руска блогерка, влогерка, јебем ли га инфлуенсерка, плаче опраштајући се од инстаграма и кроз сузе понавља како без инстаграма не може више да живи и како овај живот нема више смисла без друштвених мрежа.

Одмах поред и вест о томе како се неки руски лик везао лисицама за кваку закључаног Мекдоналдса негде у Русији. Каже, 'оће да мре без те здраве хране.


Video sam nešto malo tu što plače.
Ako se ne sprdaju, utamaniti iz samilosti.

Neka pitaju Dr Pola kako se to radi. Bezbolno, nekcijom

Sad sam tek pogledao prvi klip. To je ona što se sprda, kao zahvaljuje Amerima što im uskraćuju Mek i Instagram, kaže sad će Rusi zdravije da žive. A u znak zahvalnosti oni će zapadu da capnu naftu i gas. Pa će zapad morati da pocupkuje i ide peške, znači i oni će da budu zdraviji.

Ima zaista neka što plače i kuka na sav glas, ali to nije ova.

Zaebavaju se ljudi po netu, ali stvar je daleko od zaebancije. Realno, jako je ozbiljno.

Ja negde nabo (nije net) da 5. maja počinje opšti nuke rat. Ne bih da plašim, nije svejedno, samo kažem šta sam čuo.
benedykt benedykt 09:32 15.03.2022

Re: Фрењдшип

shmoo
Kakva hrabra devojka! на Первый канал


А како јој тек само расте број прегледа на друштвеним мрежама!

Штета што већина Руса не могу да виде и уживају у њеној популарности јербо су санкционисани чак и по питању друштвених мрежа.

Читам јуче, нека руска блогерка, влогерка, јебем ли га инфлуенсерка, плаче опраштајући се од инстаграма и кроз сузе понавља како без инстаграма не може више да живи и како овај живот нема више смисла без друштвених мрежа.

Одмах поред и вест о томе како се неки руски лик везао лисицама за кваку закључаног Мекдоналдса негде у Русији. Каже, 'оће да мре без те здраве хране.

А зашто овој храброј Рускињи на Первый канал на натпису прво пише највећим словима на енглеском језику NO WAR?

Да би је сви Руси разумели?



Da zaista, ko li to Rusima zabranjuje društvene mreže, tj ostao je još Twitter koga Roskomnadzor za sada samo usporava i naravno Telegram…?! Inače, pošto pitate tako ingeniozna pitanja tj neki unutrašnji glas da ne kažem podstanar vam se obraća sa pitanjem a zašto je prvo bilo NO WAR, onda da vam pokažem kako je onaj jedan jedini preostali normalni dnevni list Nova Gazeta prikazao datu scenu od sinoć…

Dakle u strahu da ne budu krivično gonjeni po novom zakonu koji obećava i 15 godina zatvora za nevaljale, oni su sami sebe cenzurisali i izbrisali bilo kakvo pominjanje reči ”rat” na tom njenom papiru.
Inače, ne plašite se gosn Shmoo tj Taso (whatever) jer ima još u RuZiji vas Čvorovića, nisu se svi NO WAR odrodili kao ta devojka…
Elem, evo kako je reagovao njen kolega Anton Krasovski, koji je inače prvi čovek vama srcu dragog kanala RT samo na ruskom jeziku…

U nekom prevodu, sa naravno osvrtom na smisao duha izrečenog na relaciji ruski sleng - srpski sleng, je Anton rekao sledeće…
Jebem ti budale kako čuvaju glavni tv studio cele zemlje. Kurvetina bi sad trebala da odleži deset godina…

P.S. Javite tom podstanaru koji vam šapuće da ima neka grandiozna zavera oko tog NO WAR, da je možda tačan odgovor da je devojka želela između ostalog i celom svetu da svojim gestom pokaže kako još ima Rusa u RuZiji koji se ne kite Z-vastikama…
shmoo shmoo 09:44 15.03.2022

Re: Фрењдшип

benedykt

onda da vam pokažem


Ма кога уопште боли патка шта Ви имате да покажете и кажете овде.

Односно, вероватно има неких који су заинтересовани.

Ја нисам.

А и добио сам од непознатог доброчинитеља дародавца једну скрипту (хвала оном/оној који је први смислио овај исказ о скрипти), специјализовани модел за запишаваче на Блогу Б92, па ће ми онда она одлично доћи у тој мојој незаинтересованости.

Наравно, све у духу фрењдшипа на Блогу Б92.

Та нисмо ми неки мали предузетници и приватници овде, власници овог Блога Б92, него све друг до друга... И до другарице.

bene_geserit bene_geserit 09:54 15.03.2022

Re: Фрењдшип

To je ona što se sprda, kao zahvaljuje Amerima što im uskraćuju Mek i Instagram, kaže sad će Rusi zdravije da žive. A u znak zahvalnosti oni će zapadu da capnu naftu i gas. Pa će zapad morati da pocupkuje i ide peške, znači i oni će da budu zdraviji.

E to je optimističan pogled na stvari.
Još će da bude i manja potrošnja energenata, a i mesa, dakle pozitivan uticaj i na planetu i klimatske promene.
Dakle win - win - win. Sem za Ukrajince.
softelectronics_e softelectronics_e 10:04 15.03.2022

Re: Фрењдшип

bene_geserit
To je ona što se sprda, kao zahvaljuje Amerima što im uskraćuju Mek i Instagram, kaže sad će Rusi zdravije da žive. A u znak zahvalnosti oni će zapadu da capnu naftu i gas. Pa će zapad morati da pocupkuje i ide peške, znači i oni će da budu zdraviji.

E to je optimističan pogled na stvari.
Još će da bude i manja potrošnja energenata, a i mesa, dakle pozitivan uticaj i na planetu i klimatske promene.
Dakle win - win - win. Sem za Ukrajince.

Ja nikada ne bih zatavarao Mek Donaldse niti Koka Kolu.
Bez obzira što hamburgere (Mekove) ne jedem niti pijem Koka Kolu.
shmoo shmoo 10:46 15.03.2022

Хајлендерс ар таф гајз

vcucko

Sad sam tek pogledao klip.



"1 мртав пандур, 1000 срећних навијача Чуке"

(графит на Бановом брду)

Нисам ти причао о инциденту који су у суботу на Брду изазвали хулигани Чукаричког на утакмици са ТСЦ Бачка Топола...







Нисам ово ја са руском заставом на огради, кеве ми покојне... То ови клинци са Брда.

Што рече Дмитриј Песков, све то бре сам го хулиган до хулигана исто к'о и ова новинарка на Первый канал.

А ова два наша редара одваљени од алкохола к'о Руси. Уби их мала пензија. Зато и узимају неку кинту овако викендима по хладноћи и морају да се угреју.


П.С. - Иначе, у суботу у нашој тврђави на Брду било нас навијача таман толико да газда Чукаричког може све комотно да нас позове кући на славу... И да му не попунимо славску трпезу до краја.

milisav68 milisav68 13:58 15.03.2022

Re: Фрењдшип

shmoo

Ма кога уопште боли патка шта Ви имате да покажете и кажете овде.



Isteko rok upotrebe.

E, baš malopre čitam Voju Žanetiča o dijalogu.

Dijalog se tako pretvorio u „suživot“ ravnopravnih „teorija“. Već u sledećem koraku iznošenje dokaza postaje uvreda nedokazanima, kršenje njihovog prava da veruju u ono što tvrde, pa makar to bilo i pogrešno. Da, zemlja je okrugla, ali budimo tolerantni, promenimo temu, naš sagovornik je ravnozemljaš.


link
shmoo shmoo 14:14 15.03.2022

Кад већ причамо о културним потребама

milisav68

Isteko rok upotrebe.


Баш тако.



E, baš malopre čitam Voju Žanetiča o dijalogu.

Dijalog se tako pretvorio u „suživot“ ravnopravnih „teorija“. Već u sledećem koraku iznošenje dokaza postaje uvreda nedokazanima, kršenje njihovog prava da veruju u ono što tvrde, pa makar to bilo i pogrešno. Da, zemlja je okrugla, ali budimo tolerantni, promenimo temu, naš sagovornik je ravnozemljaš.



Па ја лепо, Милисаве овде качио више пута...

И то нисам ја измислио него професори америчких универзитета пре пар година када су схватили да се та друштвена болештина раширила по целој њиховој земљи, а да студенти, академски грађани јбт, предњаче у том трибализму и поделама на племена која су почела све чешће да решавају своје сукобе насиљем.

Али џабе, на Блогу Б92 се ионако не гледају клипови нити се отварају линкови.











П.С. - У грозном времену живимо... У времену у којем друштвене мреже и таблоиди глуматају јавно мњење и само нас заваравају да се ми ту као нешто бавимо res publica.

А оне суштинске ствари се одвијају далеко од наших очију, обавијене медијском маглом.

Није онда ни чудно што најважнија вест дана постане то да је неко прднуо.


Najveći broj puta kad plačeš niko i ne primeti tvoje suze.
Najčešće, kad te boli, niko ne deli tu bol.
U većini slučajeva kad si srećan niko i ne primeti tvoj osmeh.
Ali, kad samo jednom prdneš...


softelectronics_e softelectronics_e 15:05 15.03.2022

Re: Фрењдшип

milisav68
shmoo

Ма кога уопште боли патка шта Ви имате да покажете и кажете овде.



Isteko rok upotrebe.

E, baš malopre čitam Voju Žanetiča o dijalogu.

Dijalog se tako pretvorio u „suživot“ ravnopravnih „teorija“. Već u sledećem koraku iznošenje dokaza postaje uvreda nedokazanima, kršenje njihovog prava da veruju u ono što tvrde, pa makar to bilo i pogrešno. Da, zemlja je okrugla, ali budimo tolerantni, promenimo temu, naš sagovornik je ravnozemljaš.


link

Voja Žanetić je car!
softelectronics_e softelectronics_e 15:08 15.03.2022

Re: Кад већ причамо о културним потребама

shmoo

...
А оне суштинске ствари се одвијају далеко од наших очију, обавијене медијском маглом.
...

Zato je tu Benedikt da ti kaže kako jeste.
A ti ne veruješ, misliš da je to propaganda.
milisav68 milisav68 20:20 15.03.2022

Re: Фрењдшип

vcucko

Ja negde nabo (nije net) da 5. maja počinje opšti nuke rat. Ne bih da plašim, nije svejedno, samo kažem šta sam čuo.

A što baš 5. maj?

Mislim, otkud nekome informacija takve vrste, zvuči kao astrolog ili vidovnjak.
shmoo shmoo 21:23 15.03.2022

Re: Фрењдшип

milisav68
vcucko

Ja negde nabo (nije net) da 5. maja počinje opšti nuke rat. Ne bih da plašim, nije svejedno, samo kažem šta sam čuo.

A što baš 5. maj?




Па 4. маја дајемо парастос Титу.

Онда после може шта 'оћеш.

benedykt benedykt 21:52 15.03.2022

Re: Фрењдшип

shmoo
benedykt

onda da vam pokažem


Ма кога уопште боли патка шта Ви имате да покажете и кажете овде.

Односно, вероватно има неких који су заинтересовани.

Ја нисам.


Ju-ju-ju-ju-ju, uvredio nam se naš gosn Shmoo…!?! To je da pogađam sve počelo od onog blama kada se baljezgalo kako se na novohebrejskom kaže kit, odnosno od nekih debilnih priča koje verovatno pričate dečici u školi o Mobi Diku i Starom Zavetu. Koliko kapiram to su neki niži razredi, kojima očigledno nije u programu Tomas Hobs i njegov Levijatan, pa samim time i nastavnik ostade neuk po tom pitanju. Mobi Dik i kit na novohebrejskom, znači ludilo ahahahahaha…!??
milisav68 milisav68 21:55 15.03.2022

Re: Фрењдшип

shmoo

Па 4. маја дајемо парастос Титу.

Онда после може шта 'оћеш.



Priznajem da sam na tako nešto pomislio, odnosno da se čeka da prođu prvomajski praznici pa da umremo siti.
shmoo shmoo 22:01 15.03.2022

Re: Фрењдшип

milisav68
shmoo

Па 4. маја дајемо парастос Титу.

Онда после може шта 'оћеш.



Priznajem da sam na tako nešto pomislio, odnosno da se čeka da prođu prvomajski praznici pa da umremo siti.



То ти кажем.

Ионако сва излетишта тада буду затрпана ђубретом после првомајских излетничких баханалија, па таман једна атомска да то очисти.
vcucko vcucko 22:03 15.03.2022

Re: Фрењдшип

milisav68
shmoo

Па 4. маја дајемо парастос Титу.

Онда после може шта 'оћеш.



Priznajem da sam na tako nešto pomislio, odnosno da se čeka da prođu prvomajski praznici pa da umremo siti.

Ako se dobro sećam tako su ovde neki komentarisali i koronu. Pre svega. Nestor sa svojim nastupom (slaninice rakije i teraj) je prema njima bio zabrinuti teoretičar katastrofe.

Samo kaa-žem...
vcucko vcucko 22:05 15.03.2022

Re: Фрењдшип

shmoo

па таман једна атомска да то очисти.

Atomska tip Hiro/Naga je zlato šta sve ima spremno. Gde treba...
vcucko vcucko 22:20 15.03.2022

Re: Фрењдшип

milisav68
shmoo

Па 4. маја дајемо парастос Титу.

Онда после може шта 'оћеш.



Priznajem da sam na tako nešto pomislio, odnosno da se čeka da prođu prvomajski praznici pa da umremo siti.

Šta god da se desi, prasići uvek stradaju. Taka im sudbina.
Svinjska.

mlatisa mlatisa 22:37 15.03.2022

Re: Фрењдшип

E to je optimističan pogled na stvari.


А има везе и са културом!
shmoo shmoo 23:12 15.03.2022

42 je знаковита знаменка

vcucko
milisav68
shmoo

Па 4. маја дајемо парастос Титу.

Онда после може шта 'оћеш.


Priznajem da sam na tako nešto pomislio, odnosno da se čeka da prođu prvomajski praznici pa da umremo siti.

Šta god da se desi, prasići uvek stradaju. Taka im sudbina.
Svinjska.




Молим, само да се нотира да другу Титу 4. маја дајемо 42-годишњи парастос и да клопа онда мора да буде посна.

А 1. мај к'о 1. мај, наравно...

Али не заборавимо при томе такође и да је сан сваког прасета да умре као свиња.

shmoo shmoo 23:49 15.03.2022

Гос'н Бенедикт и његов ЛевијаФан

benedykt

Tomas Hobs i njegov Levijatan



Опет занемарујете историјску перспективу као и на том блогу којег помињете.

Зар Ви не кажете ЛевијаФан?

Са Ф?

Тако сте барем тамо написали...

Проверите Ви тај наслов и на свом примерку Томаса Хобса.

Можда и тамо пише са Ф као и на руском плакату филма.

Него сте се Ви можда превише зачитали у Хобса па нисте видели то Ф у његовом наслову?

А ја мислим да баш због тога и нисам заинтересован за оно шта Ви имате да кажете или покажете о било чему.

Исувише сте Ви начитани за мене. И пречитани. Као и прочитани.

Нисам уопште достојан да упијам Вашу мудрост из коментара које остављате по Блогу Б92.





milisav68 milisav68 23:52 15.03.2022

Re: Фрењдшип

vcucko

Ako se dobro sećam tako su ovde neki komentarisali i koronu. Pre svega. Nestor sa svojim nastupom (slaninice rakije i teraj) je prema njima bio zabrinuti teoretičar katastrofe.

Samo kaa-žem...

Ma dobro, ne kažem ja da je zezanje, i da ne može da se desi, nego mi zvuči ko zakazano finale :)
milisav68 milisav68 00:12 16.03.2022

Re: Фрењдшип

mlatisa
E to je optimističan pogled na stvari.


А има везе и са културом!

A ovo ni Pajtonovci ne bi mogli da smisle:

- Odričeš li se Putina?
- Odričem!
- I nećeš da mašeš zastavom?
- Neću!

E onda možeš da igraš tenis.

link

Baš me interesuje kako će da organizuju tu ceremoniju, da li će da se zaklinje nad biblijom ili će da bude komisija, pa dobije diplomu/uverenje da je položio.
bene_geserit bene_geserit 00:28 16.03.2022

Re: Фрењдшип

Baš me interesuje kako će da organizuju tu ceremoniju, da li će da se zaklinje nad biblijom ili će da bude komisija, pa dobije diplomu/uverenje da je položio.

Još uvek nemamo "social credit score" ko Kinezi, ali idemo ubrzano ka tome.
vcucko vcucko 07:26 16.03.2022

Re: Фрењдшип

milisav68
mlatisa
E to je optimističan pogled na stvari.


А има везе и са културом!

A ovo ni Pajtonovci ne bi mogli da smisle:

- Odričeš li se Putina?
- Odričem!
- I nećeš da mašeš zastavom?
- Neću!

E onda možeš da igraš tenis.

link

Baš me interesuje kako će da organizuju tu ceremoniju, da li će da se zaklinje nad biblijom ili će da bude komisija, pa dobije diplomu/uverenje da je položio.

Oće da ga mažu uljem po kosi?
softelectronics_e softelectronics_e 08:02 16.03.2022

Re: 42 je знаковита знаменка

shmoo
vcucko
milisav68
shmoo

Па 4. маја дајемо парастос Титу.

Онда после може шта 'оћеш.


Priznajem da sam na tako nešto pomislio, odnosno da se čeka da prođu prvomajski praznici pa da umremo siti.

Šta god da se desi, prasići uvek stradaju. Taka im sudbina.
Svinjska.




Молим, само да се нотира да другу Титу 4. маја дајемо 42-годишњи парастос и да клопа онда мора да буде посна.

А 1. мај к'о 1. мај, наравно...

Али не заборавимо при томе такође и да је сан сваког прасета да умре као свиња.


Već 42 godine kako je đubre krepalo?
benedykt benedykt 08:58 16.03.2022

Re: Гос'н Бенедикт и његов ЛевијаФан

shmoo
benedykt

Tomas Hobs i njegov Levijatan



Опет занемарујете историјску перспективу као и на том блогу којег помињете.

Зар Ви не кажете ЛевијаФан?

Са Ф?

Тако сте барем тамо написали...

Проверите Ви тај наслов и на свом примерку Томаса Хобса.

Можда и тамо пише са Ф као и на руском плакату филма.

Него сте се Ви можда превише зачитали у Хобса па нисте видели то Ф у његовом наслову?

А ја мислим да баш због тога и нисам заинтересован за оно шта Ви имате да кажете или покажете о било чему.

Исувише сте Ви начитани за мене. И пречитани. Као и прочитани.

Нисам уопште достојан да упијам Вашу мудрост из коментара које остављате по Блогу Б92.

Gosn Shmoo samo da čestitam, jer su ovo već potezi očajnika ako smem da primetim. Pokušavam samo da shvatim jeste li baš toliko senilni ili je može biti neki drugi problem u pitanju.
Dakle da se podsetimo, počelo je sve ovako…
benedykt
shmoo


Imam neki blagi utisak da niste ni imali pojma da je ta slika koju ste ubacili u svoj komentar iz filma tj sa postera za čuveni Левиафан koga je režirao najbolji savremeni ruski režiser Andrej Zvjagincev…

Kamo lepe sreće da ste pogledali i razumeli isti, jer je prikazao RuZiju Царь-Батюшки skoro pa savršeno…

Mislim, ako je slučajno problem sa vidom u pitanju onda promenite dioptriju, ili i dalje ne vidite da vam se to Левиафан odnosi jedino i samo na naslov filma samo u originalu na ruskom napisan. Avaj, volim kada god mogu da koristim ruski jezik pa makar i na taj način.
E, onda ste vi iz nekog samo vama znanog razloga rešili da pokažete baš svima svoje (ne)znanje, pa je išao onaj bukvalno tragikomični deo o Mobi Diku, Starom Zavetu i kako se na novohebrejskom kaže kit. Pri tome ste valjda u nemoći još i krenuli sa time da je to Левиафан nekakva greška, jer se na srpskom zaboga miloga kaže Levijatan…!?! Ajde…!?! Ma ko bi zaista rekao da je Levijatan srpski prevod tog ruskog Левиафан. Vauuuuuuu, prosto fascinantno…!?!
Mislim, pobogu čoveče pa poenta cele priče sa naslovom i svime ostalim vezanim za taj film Zvjaginceva je Tomas Hobs i njegov Levijatan, ali valjda nije dečici iz škole to u lektiri već samo Mobi Dik, pa tako i nastavnik ostade tu gde već jeste…
zaharaga zaharaga 09:22 16.03.2022

Re: Фрењдшип

vcucko
milisav68
shmoo

Па 4. маја дајемо парастос Титу.

Онда после може шта 'оћеш.



Priznajem da sam na tako nešto pomislio, odnosno da se čeka da prođu prvomajski praznici pa da umremo siti.

Šta god da se desi, prasići uvek stradaju. Taka im sudbina.
Svinjska.






Rusi braca, ali Ukrajina mati rodjena!




mlatisa mlatisa 15:53 16.03.2022

Re: Фрењдшип


- Odričeš li se Putina?
- Odričem!
- I nećeš da mašeš zastavom?
- Neću!

E onda možeš da igraš tenis.

link

Baš me interesuje kako će da organizuju tu ceremoniju, da li će da se zaklinje nad biblijom ili će da bude komisija, pa dobije diplomu/uverenje da je položio.


Ово све више личи на неку уврнуту религију. Претпостављам да ће морати у церемонији да се појаве и кумови као гаранти "моралне исправности".

Присетимо се да је Чавић остао без медаље, а сада ће сви тенисери да носе плаво жуте траке око руке, главе, ноге, рекета са натписима украјина је срце Европе/Света.
mlatisa mlatisa 15:53 16.03.2022

Re: Фрењдшип

.
angie01 angie01 11:40 15.03.2022

bila sam

pre neki dan na premijeri "Godine vrana" u Narodnom-tema, okupirani Beograd za vreme I sv rata i desavanja u takvim neokolnostima, gde je prikazano, kako se razni ljudski sustavi ponasaju u takvom ambijentu i mogucnostima,...mogu da kazem sa zaljenjem, kako se nista nije promenilo i covek nista nije naucio iz svoje istorije-ili je naprosto takav,...neki primerci, koji nazalost uticu i na zivote onih drugih, koji nemaju nikakve dodirne tacke sa njima, sem da imaju nesrecu da zive u istom univerzumu,...i da-vrane su genijalne.

kamilo_emericki kamilo_emericki 19:50 15.03.2022

Re: bila sam

angie01
p...mogu da kazem sa zaljenjem, kako se nista nije promenilo i covek nista nije naucio iz svoje istorije-ili je naprosto takav,...

To kaže, ili sam bar ja tako razumio, i Krleža u Aretij-u.
Imati željeznicu, automobil, elektriku i još mnogo drugih stvari a u isto vrijeme ubijati da se pribavi materijalna ili politička korist kao u doba Rima nije ljudski napredak. Tako otprilike kaže doktor, koji je ubijen jer nije potpiso kao prirodnu smrt jedno trovanje. Doktor je ubijen u doba nekog od rimskih imperatora a reinkarnirao je tridesetih godina u Njemačkoj, kad ovo izjavljuje u razgovoru sa nekim akademicima.
tess1 tess1 19:42 15.03.2022

labrnja

Pojasni!
Ne znam što ovo simbolizuje, ali je, svakako, bolje od ovoga prostačenja koje forsiraš na silu.
Svejedno, biće bolje!
Don't giv ap!



softelectronics_e softelectronics_e 19:56 15.03.2022

Re: labrnja

tess1
Pojasni!
Ne znam što ovo simbolizuje, ali je, svakako, bolje od ovoga prostačenja koje forsiraš na silu.
Svejedno, biće bolje!
Don't giv ap!




Slab sam (ti) ja sa filmovima!
Reci ti to svojim rečima!
Aaaa, da.
Sa rečima se posvađaš.
Ako, ako.
tess1 tess1 21:38 15.03.2022

Re: labrnja

Slab sam (ti) ja sa filmovima!
Reci ti to svojim rečima!
Aaaa, da.
Sa rečima se posvađaš.
Ako, ako.

Emsi, da nekog od ovih što im podilaziš stvarno boli spolovilo za tobom, rekli bi ti da je gadno tj svaka riječ je bolja..
softelectronics_e softelectronics_e 08:10 16.03.2022

Re: labrnja

tess1
Slab sam (ti) ja sa filmovima!
Reci ti to svojim rečima!
Aaaa, da.
Sa rečima se posvađaš.
Ako, ako.

Emsi, da nekog od ovih što im podilaziš stvarno boli spolovilo za tobom, rekli bi ti da je gadno tj svaka riječ je bolja..

Šta te briga za njihova spolovila?
Najbolje je da svako od nas vodi računa o svom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:07 15.03.2022

Mali odlomak jednog otvorenog pisma

Vrijeme je da se zamislite što znači kad jedan živ čovjek smatra prirodnim da ga njegovi suvremenici dignu dopolubožanstva, i što znači kad se je netko pretvorio u tajanstven pojam iza zavjese, a pred zavjesom kleči puk imoli litanije.
Milosnici Vaši, korisnici Vaši, udvorice i laskavci, dvorjamici, dostojanstveni pripuzi, dvorske budale,plaćenici, podmićena pera, akademici, kardinali, sav onaj šareni narod papiga i opica, svi oni kleče pred Vašim spomenikom, a ja vam kažem da u ovoj nesretnoj blitvinskoj zemlji neće biti tako dugo pravde dok se Vaša glava ne nađe na konopcu ili na krvničkom panju.

maksa83 maksa83 20:19 15.03.2022

Re: Mali odlomak jednog otvorenog pisma

kamilo_emericki
Vrijeme je da se zamislite što znači kad jedan živ čovjek smatra prirodnim da ga njegovi suvremenici dignu dopolubožanstva, i što znači kad se je netko pretvorio u tajanstven pojam iza zavjese, a pred zavjesom kleči puk imoli litanije.
Milosnici Vaši, korisnici Vaši, udvorice i laskavci, dvorjamici, dostojanstveni pripuzi, dvorske budale,plaćenici, podmićena pera, akademici, kardinali, sav onaj šareni narod papiga i opica, svi oni kleče pred Vašim spomenikom, a ja vam kažem da u ovoj nesretnoj blitvinskoj zemlji neće biti tako dugo pravde dok se Vaša glava ne nađe na konopcu ili na krvničkom panju.


Banket u Blitvi, Miroslav Krleža
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:55 15.03.2022

Re: Mali odlomak jednog otvorenog pisma

maksa83
kamilo_emericki


Banket u Blitvi, Miroslav Krleža


Da. Žao mi što nema nigdje kompletno pismo na netu a ja ne mogu prekucavati iz knjige.
Ukočiće mi se prst.
omega68 omega68 20:27 15.03.2022

Домаћине

Научити нешто од свог блога је благо изражено у јуанима:

Mudri Srbi su znali i besedili potomcima : en den dinu,sabaraka tinu,sabaraka tike teka,elem belem bu.

En den dinu : svakoga dana jačajte,sabaraka tinu : sabraćo spajanjem, savaraka tike teka : sabraćo samo tako ,elem belem bu : vragove snagom plašite !
Srećno vam sabraćo bilo,u sabornosti i slozi,i ninje i prisno i na vjeki vjekov,da Bog DA !
vcucko vcucko 21:37 15.03.2022

Re: Домаћине

omega68
Научити нешто од свог блога је благо изражено у јуанима:

Mudri Srbi su znali i besedili potomcima : en den dinu,sabaraka tinu,sabaraka tike teka,elem belem bu.

En den dinu : svakoga dana jačajte,sabaraka tinu : sabraćo spajanjem, savaraka tike teka : sabraćo samo tako ,elem belem bu : vragove snagom plašite !
Srećno vam sabraćo bilo,u sabornosti i slozi,i ninje i prisno i na vjeki vjekov,da Bog DA !

Ji, er, san, še, vu, liu, či, pa, čiu, ši!
Naravno ima tu veze i akcenat i intonacija, ali osnov je tu. Mislim, to je od jedan do deset.

Sistem brojeva je dekadni kao i naš i prost je za učenje. Osnovno što treba da znate je da + znači deset. =+ je dvadeset. Od jedan do tri su ove horizontalne linije, a od četiri počinje lagana komplikacija: 四 Znači 四+= jednako je 42. =+四 jednako je 24. I tako dalje i tako bliže. Sto je 百, hiljadu je 千. Slaganje je isto, znači =百 je dvesta. Ima i neki komplikovan znak za nulu, ali obična 0 se normalno upotrebljava.

To je dovoljno za prvu lekciju.
Ono, danas u Šangaju, sutra u Taipeju, a prekosutra u vašem predsoblju. Valja dočekati ljude kako priliči, u skladu sa (kažu) čuvenom srpskom gostoljubivošću.
vcucko vcucko 21:44 15.03.2022

Re: Домаћине

shmoo shmoo 22:53 15.03.2022

Важно је учествовати

vcucko

Китайский женский спецназ.


Каже вест, најбољи снајпериста на свету, канадски специјалац познат медијима као Wali, издржао је целих 20 минута по уласку у арену.

Скењали га ови из руског спецсназа.


ЛИНК


Покој му души.





vcucko vcucko 08:15 16.03.2022

Re: Важно је учествовати

shmoo
vcucko

Китайский женский спецназ.


Каже вест, најбољи снајпериста на свету, канадски специјалац познат медијима као Wali, издржао је целих 20 минута по уласку у арену.

Скењали га ови из руског спецсназа.


ЛИНК


Покој му души.








shmoo shmoo 21:28 15.03.2022

На Западу ништа ново од гос'н Ремарка

ANTI-RUSKA HISTERIJA U KANADI UZIMA DANAK: Srpski tinejdžer napadnut u školi na rasnoj osnovi zbog rata u Ukrajini!


Published 20 hours ago on March 15, 2022


Srpski tinejdžer koji živi u okolini Toronta bio je pre nekoliko dana žrtva verbalnog napada vršnjaka na rasnoj i nacionalnoj osnovi. Napad je usledio u srednjoj školi koju pohađa, najverovatnije kao posledica globalne histerije protiv ruskog naroda a povodom rata u Ukrajini.

A kako je srpski tinejdžer postao kolateralna žrtva sukoba u Ukrajini objašnjava njegova majka D. B. koja se ovim povodom obratila redakciji Serbian Timesa.

-Incident se desio prošle nedelje kada je drugar mog sina, Kanađanin sa kojim se druži još iz osnovne škole, počeo da viče na njega, pred svima u školi rekao mu je da “će biti najbolje da pokupi svoje stvari i vrati se u Srbiju, odakle je došao”. To isto je poručio i drugom našem mladiću koji ide u istu školu, kaže ona.

Da stvar bude gora, do incidenta je došlo nakon što je njen sin pozvao pomenutog momka da dođe na rođendan njegove sestre…

-On je na poziv je uzvratio tako što je pocepao papir i počeo da histeriše, da viče kako ne želi da ima kontakt sa Srbima. Moj suprug u Kanadi živi od 1994. a ja sam ovde 6 godina, i ovo je prvi put da čujem za da je došlo do sukoba na nacionalnoj, religijskoj osnovi, i to među decom. Na kraju su na rođendan moje ćerke došla samo naša deca, Srbi i Kinezi. Ostala deca su bojkotovala rođendan, njih petoro pozvanih se nije pojavilo, tvrdi naša sagovornica.

Ona pretpostavlja da je to posledica globalne medijske hajke na ruski narod i jednog događaja koj se nedavno desio na času njenog sina.

-Bilo je to pre dve nedelje. Moj sin je za čas iz nauke pripremio rad o našem velikom naučniku Nikoli Tesli. Dok je izlagao pred odelenjem, profesor mu je rekao da Nikola Tesla bio Rus, na šta su se deca uskomešala. Moj sin je pokušao da objasni i profesoru i nastavnicima, koji mu je tek kasnije priznao da je napravio grešku, da je Tesla Srbin. Međutim, očigledno je na ostalu decu to pominjanje Rusije u kontekstu mog sina ostavilo utisak, ističe D. B.

Ona kaže da je njen sin i dalje u šoku zbog neprijatnosti koju je doživeo, da se povukao u sebe i da ne želi da razgovara na tu temu.

-Plaši se da priča o tome jer se boji da to može da izazove i nešto gore. Ipak su to deca od 15, 16 godina. Trenutno je na prolećnom raspustu, a ja se plašim šta će se dalje dešavati kada se deca vrate u školu. Profesori na času konstantno govore o ratu u Ukrajini, stavljaju se na stranu Ukrajinaca, žale ih a o Rusiji govore kao o agresoru koji ubija nedužne civile. To decu ne treba da interesuje, jer samo izaziva tenziju i nespokoj među njima. Kontaktirala sam roditelje tog dečaka, ali oni ne žele da razgovaraju. Pisala sam školi da ih upoznam sa incidentom, ni oni za sada ne reaguju, kaže D.B, koja ističe da je neprijatnosti imala i njena ćerka.

-Kada je počelo dešavanje u Ukrajini profesor joj se obratio predv svima na času i piitao: “Jel si ti ona sa Istoka?”, misleći na Rusiju. Kada mu je objasnila da je ona Srpkinja, onda je insistirao da mu kaže šta misli o sukobu u Ukrajini. Ona je odbila da komentariše, rekla je samo da su Ukrajinci i Rusi nama Srbima bratski narodi i da joj je žao što ratuju jedni protiv drugih.

Ona podseća da se nešto slično u školama dešavalo u vreme kada je počela korona.

–Tada su na meti bila kineska deca, zapravo sva deca koja su podsećala na Kineze, jer su oni stavljeni na stub srama kao ti koji su doneli Covid i zarazili sve ostale. Sad kada je to prestalo počela je nova histerija, gde se lovi sve što je rusko. A naši ljudi stradaju zato što se pročulo da smo im bliski. U Njujorku je prijatelj mog prijatelja doživeo da mu na ulici kažu: “Rusko đubre, idi odavde!”

D.B. kaže da joj najteže pada to što vidi da zemlja koju je volela više nije ista…

-Mnogo se toga promenilo u Kanadi u poslednje dve godine, mnogo negativne energije se nakupilo u ljudima. Nisu to više oni pitomi i nasmejani Kanađani od ranije, korona i ekonomska kriza promenili su karakter ljudi, postali su netrpeljivi, zajedljivi, a sada je počelo i prebrojavanje krvnih zrnaca. To nikada ranije nije bilo, zaključuje ona.



ЛИНК

omega68 omega68 23:33 15.03.2022

Re: На Западу ништа ново од гос'н Ремарка

D.B. kaže da joj najteže pada to što vidi da zemlja koju je volela više nije ista…

Кењада је данас најнацистичкија земља света што је логично јер је Џасмин Кастро агент владара из сенке као и његов ћале Фидел и његов очух Трудо.
Многе жене су промискуитетне али је његова кева зајебала век
milisav68 milisav68 23:58 15.03.2022

Re: На Западу ништа ново од гос'н Ремарка

One of Ukraine's main media sources, Hromadske, discussing Donbass as a region that has a "huge number of absolutely useless people." Of the 4M in Donetsk area at the time, 1.5M are "superfluous," and "simply must be killed." Donbass is just a "source of resources."


link
benedykt benedykt 00:30 16.03.2022

Re: На Западу ништа ново од гос'н Ремарка

milisav68
One of Ukraine's main media sources, Hromadske, discussing Donbass as a region that has a "huge number of absolutely useless people." Of the 4M in Donetsk area at the time, 1.5M are "superfluous," and "simply must be killed." Donbass is just a "source of resources."


link

Jbt hoćete li više prestati da se blamirate sa izmišljotinama…
Evo celog intervjua koji traje preko pola sata (onaj deo koji su posle isekli, u originalu kreće na 19:00), dok ta bedna i isečena podmetačina one najgore propagande sve u svemu ne traje ni punih 50 sekundi…



A evo i dodatnog objašnjenja o tom propagandnom lažnjaku, imaju i engleski titlovi…



Strašno je samo kako se vi primate na sve te laži o ruskom jeziku u Ukrajini, o nacistima tamo, o pokolju u Odesi ili ta tuga i jad tu. Pogledaj te YouTube video snimke Milisave, pa pravac ćoškić da klečiš na kukuruzu i da se stidiš…
shmoo shmoo 09:24 16.03.2022

Да престанемо већ једном са лажима и

пропагандним мистификацијама и булшитима, гос'н Бенедикт?

'Оћемо ли?

Молим Вас, прочитајте ово пажљиво... Не морате баш као Хобсовог Левијатана, пардон, ЛевијаФана, али се потрудите макар мало да пажљиво ово прочитате.

benedykt

na sve te laži o ruskom jeziku u Ukrajini


На жалост, о језицима у Украјини кроз статистику последње веродостојне и стручне податке имамо из 2001.


Language data for Ukraine

There are approximately 20 languages spoken in Ukraine. According to the 2001 census, 67% of the population speak Ukrainian and 30% speak Russian as their first language. Ukrainian, the official language, belongs with Russian and Belarusian to the East Slavic branch of the Slavic language family. Ukrainian is closely related to Russian but also has distinct similarities to the Polish language. Other significant minority languages in the country are Romanian (spoken by 7% of the population as a first or second language), Crimean Tatar (5%), Bulgarian (3%), Hungarian (3%), Armenian (1%) and Belarusian (1%).

According to the constitution, the state has an obligation to ensure the comprehensive development and functioning of the Ukrainian language in all spheres of social life, while guaranteeing the free development, use and protection of the Russian language and other languages of national minorities.



ЛИНК


Све после тога рађено и објављивано било је преко сваке мере исполитизовано и нестручно, објављивано да би подржало одређене политичке опције у Украјини тако да се заиста не може узимати у озбиљна разматрања.

Украјина је свој следћи попис становништва одложила за 2023. То су одлучили много пре него је почела руска војна интервенција у Украјини.

И без обзира на овакву статистику (скоро трећини становништва је руски језик матерњи језик, а о осталим мањинама и да не причамо), украјинска државна власт се није устезала да 2017. донесе закон који је прописивао на којем језику ће одвијати образовни процеси у Украјини на свима нивоима:


In late 2017, the Law on Education was enacted: it provides a framework for the language of instruction in Ukrainian schools, was enacted. Article 7 of the law caused considerable controversy4 due to the fact that it reduces the right of minorities to be taught and to learn in languages other than Ukrainian. The law effectively treats linguistic minorities within Ukraine differently, separating them into three categories:

indigenous peoples, such as the Crimean Tatar, speaking indigenous languages;

minorities who speak a European Union (EU) language;

and minorities speaking a non-EU language, such as Russian.

Should Article 7 enter into force in September 2020 as planned, national minorities will only be able to learn in non-EU minority languages in pre-school and primary schools, whilst also being taught the national language, Ukrainian. For primary schools teaching in EU languages, there is a three-year
transition period that does not apply to non-EU languages, like Russian.
At the secondary level most subjects will, by default, be taught in Ukrainian, with the exception of certain classes, such as national minorities’ language and literature classes.



The right to education in Ukraine (ЛИНК)


Занимљиво је по том питању било и ово предавање у Linguistic Society of America једног од твораца ове законске регулативе у Украјини која прописује на којем језику се може одвијати образовање на свим нивоима:


Ukraine's New Language Education Policy

Wednesday, June 13, 2018 - 4:37pm

In May, Volodymyr Kulyk, gave a lecture at Institute for European, Russian and Eurasian Studies (IERES) at the George Washington University discussing a controversial 2017 education reform policy eliminating the use of minority languages in higher education in Ukraine. The law quickly received criticism from neighboring states and, at a time of heightened nationalism in Ukraine, there are several domestic and international pressures influencing the law and its implementation.

Approximately 91% of minority language speakers in Ukraine speak Russian, and due to clear conflicts between Ukraine and Russia, an opposition argument to Ukraine’s attempt to phase out Russian language education is frowned upon. Hungarian and Romanian (5% and 4% of the minority language population, respectively) reflect a different argument to the policy. Hungary fervently opposed the new education law and demands full minority language education. This opposition puts Ukraine in a tough place with the understanding that Hungary (an EU member state) can deny Ukrainian membership.



ЛИНК



Dr. Kulyk pointed out that many ethnically Hungarian Ukrainians would receive education in Ukraine and then move to Hungary afterwards, creating a conflict of interest for Hungary.


sic!


Па код нас је подигнута (и промптном пресудом суда и добијена пресуда која задовољава тужиоца) одмах тужба против Правног факултета новосадског универзитета зато што су захтевали да студенти мађарске националности после пријемног испита на свом матерњем мађарском језику треба да полажу и испит из српског језика. (Што је и логично ако ће већ бити правници у Србији.)

И то се догодило не једном. И сваки пут је суд пресудио у корист тужиоца.

А у Украјини се скоро трећини становништва, а то је 15 милиона људи, којима је руски језик матерњи језик укида право на образовање изнад нивоа основне школе.

Како то онда може?

Ако и та Украјина већ хоће да буде део ЕУ... Како онда то може?



П.С. - Да подсетим... За разлику од српског и хрватског језика који су релативно недавно политичким одлукама (без уважавања мишљења струке, лингвиста) раздвојени у засебне језике, украјински језик и руски језик су у славистици и уопште у лингвистици, одавно препознати као посебни и засебни језици и то није било спорно питање деценијама.

Самим тим, зашто је онда Украјини дозвољено да крши права националних мањина на школовање до највишег нивоа на матерњем језику?

Зашто је са Запада је стигла само блага осуда тог украјинског закона о језику на којем ће се одвијати образовање?

Нажалост, та осуда се углавном односила на то да су Украјинци изабрали лош тајминг за доношеење тог закона, али не и на саму суштину тог закона којим се крше основна људска права националних мањина у Украјини.

Зашто, гос'н Бенедикт??

За разлику од широке лепезе међународних притисака који би се применили на Србију, рецимо, ако би судови само једном донели пресуду у корист Правног факултета у Новом Саду, а не у корист мађарске бнационалне мањине.

Да подсетим, трећини становништва Украјине је руски језик матерњи језик. Дакле 15 милиона људи.

У Србији Мађари чине 3,5% становништва, око 200 хиљада људи.


Ukraine’s Poorly Timed Education Law (ЛИНК)


И због тога, гос'н Бенедикт, ово што се у Украјини дешава није само руска војна интервенција, него је заправо грађански рат у који се Русија умешала исто онако као што то раде Сједињене Америчке Државе широм света.

И зато Вас најљубазније молим да више овде не просипате своје пропагандне булшите о овоме што се догађа у Украјини.

Постало је дегутантно читати Вас.

Заиста.


(А што се тиче увреда и понижавања које ми редовно у својим коментарима сасипате у лице јер немате аргументе да оспорите оно што сам написао, то је ОК.

Нешто друго и другачије, рецимо аргументе за тврдње које износите, од Вас и не очекујем.)

nask nask 21:28 15.03.2022

Komandant Sava

zaharaga zaharaga 09:06 16.03.2022

Rusi bombardovali Njujork

Istina!
vcucko vcucko 09:19 16.03.2022

Re: Rusi bombardovali Njujork



angie01 angie01 23:27 16.03.2022

,

Pučina je stoka jedna grdna!
gedza.73 gedza.73 23:37 16.03.2022

.

Pokazalo se da ONI u Srbiji nisu imali podršku samo silom nego je bilo skojevaca koji su i tada kao danas bezrezervno podržavali Moskvu.


Zum Zum, Zum, Zum Zum
vcucko vcucko 07:16 17.03.2022

Re: .

gedza.73
Pokazalo se da ONI u Srbiji nisu imali podršku samo silom nego je bilo skojevaca koji su i tada kao danas bezrezervno podržavali Moskvu.


Zum Zum, Zum, Zum Zum

Jel' praviš spiskove?

Samo Rusi te zajebali, ukradoše slovo Z. Šta ćeš sad?
tess1 tess1 08:19 17.03.2022

Danak slabosti


Juče je u gorem nego što sam mislila obraćanju javnosti zaprijetio glađu Zapadu (?), jutros čitam da Egipat 80% brašna uvozi iz Ukrajine i Rusije.

Putin je zaprijetio i svojim petokolonašima da će ostati bez guščije paštete (otkud im francuska guščija pašteta?). Ali, i, interesantan podatak, Švajcarska najmanje zavisi od brašna i ulja Slavena (Švajcarska, jel tamo zbrinuo familiju?).

- još jedna razlika Nato vs Rusija, rat u Jugoslaviji nije uslovljavao atomsku i glad,

i da citiram sa drugog bloga:

"I da upotpunim ono što sam već rekao da se Rusija pokazala nesposobnom da mirnim putem rešava svoje interese u susednoj zemlji, da kažem i to da Rusija kao svetska oružana sila ima odgovornost, da kao neko ko sedi na drugom sedištu svetske klackalice, svoje probleme i rešava mirnim putem i da ne glumi siledžiju jer je upotreba sile uvek i pokazivanje nemoći."
softelectronics_e softelectronics_e 12:15 17.03.2022

Re: Danak slabosti

tess1

Juče je u gorem nego što sam mislila obraćanju javnosti zaprijetio glađu Zapadu (?), jutros čitam da Egipat 80% brašna uvozi iz Ukrajine i Rusije.

Putin je zaprijetio i svojim petokolonašima da će ostati bez guščije paštete (otkud im francuska guščija pašteta?). Ali, i, interesantan podatak, Švajcarska najmanje zavisi od brašna i ulja Slavena (Švajcarska, jel tamo zbrinuo familiju?).

- još jedna razlika Nato vs Rusija, rat u Jugoslaviji nije uslovljavao atomsku i glad,

i da citiram sa drugog bloga:

"I da upotpunim ono što sam već rekao da se Rusija pokazala nesposobnom da mirnim putem rešava svoje interese u susednoj zemlji, da kažem i to da Rusija kao svetska oružana sila ima odgovornost, da kao neko ko sedi na drugom sedištu svetske klackalice, svoje probleme i rešava mirnim putem i da ne glumi siledžiju jer je upotreba sile uvek i pokazivanje nemoći."

Ne znam da li sam ne ovo citirano sa drugog bloga (italik) već rekao da su teške gluposti, pa da ne ostane nedorečeno.
Mislim, nejasno je kako to još uvek nije svima jasno da nema nikakvog mirnoga puta kada jači rešava nesuglasice sa slabijim - nego postoji samo sila koju primenjuje jači.
Naravno, ljudi slabijih spoznajnih mogućnosti ponekada nisu u stanju da vide tu silu.
Šta da se radi?
Većeg siledžije u novije vreme od USA - nema.
Svako ko ignoriše tu činjenicu koja se ogleda u desetinama miliona žrtava (za idiote - kolateralna šteta) je teška budaletina.
Mislim, zgražavati se što Rusi za svoje ciljeve koriste silu ... a stostruko veći siledžija se prisetio da pozove u pomoć 'međunarodno pravo'?
Užas!

tess1 tess1 12:21 17.03.2022

Re: Danak slabosti

kamilo_emericki kamilo_emericki 08:45 18.03.2022

Re: Danak slabosti

tess1

Putin je i svojim petokolonašima da će ostati bez guščije paštete (otkud im francuska guščija pašteta?). Ali, i, interesantan podatak, Švajcarska najmanje zavisi od brašna i ulja Slavena (Švajcarska, jel tamo zbrinuo familiju?).

Masna jetra (Le foie gras) nije guščija pašteta već jetra, džigerica ako hoćeš, uglavnom pačija.
U farncuskoj su sve jači pokreti koji traže zabranu proizvodnje masne jetre jer se životinje nasilno hrane, narodski rečeno, šopaju.

Rečeni specijalitet- le foie gras.


Ovko se hrane patkice za taj specijalitet.


Putin se još jednom pokazuje kao baorac za zaštitu životinja.



Je te souhaite de passer une bonne journée, ma cher compatriote
tess1 tess1 12:21 18.03.2022

...

omega68 omega68 12:54 18.03.2022

Re: ...

.
benedykt benedykt 15:51 18.03.2022

Re: Danak slabosti

tess1


Putin je zaprijetio i svojim petokolonašima da će ostati bez guščije paštete (otkud im francuska guščija pašteta?). Ali, i, interesantan podatak, Švajcarska najmanje zavisi od brašna i ulja Slavena (Švajcarska, jel tamo zbrinuo familiju?).

Da budemo precizni on je u suštini poručio da je sama ta činjenica da neko baš onako voli Foie gras ili ostrige već dovoljan razlog da se može osnovano sumnjati da je data osoba petokolonaš ili ti ga nacionalni izdajnik. E sad, ono što je nainteresantnije je da taj izraz koji je on upotrebio tj национал-предатели ima u nemačkom prevodu jako zanimljivu konotaciju, jer se taj izraz Nationalverräter pojavljuje kod Hitlera u Mein Kampf, mada je ovaj koristio i slične kovanice koje manje više isto znače, tj Volksverräter ili Landesverräter…
tess1 tess1 18:08 18.03.2022

Re: Danak slabosti

Des, Benedykt.

Jesi vidio onaj party na stadionu? Čovječe, čovječe. I šta je ono osjenčilo carevo lice? Botox i demencija? Nešto jeste, sigurno.
benedykt benedykt 18:47 18.03.2022

Re: Danak slabosti

tess1
Des, Benedykt.

Jesi vidio onaj party na stadionu? Čovječe, čovječe. I šta je ono osjenčilo carevo lice? Botox i demencija? Nešto jeste, sigurno.

Najavio taj grandiozni koncerAt Benedykt i to dva dana unapred, samo ti nisi pratila fabulu radnje… Sve štih do štiha od izvođača, nije izgleda jedino bilo Kirkorova iz nekog razloga, a publika sve dovedena iz državnih preduzeća…
Pazi sad ovu sliku iz RuZije…

Znači, čist Orvel…


Imali inače sinoć atomski s’leva ovi iz državnog vrha RuZije, tj vedžbali malo za situaciju da krenu da niču pečurke okolo, pa onda letelo sedam državnih aviona do Urala. Provera borbene gotovosti, koju je naredio Wladimir P. (© Tess).
Ne znam šta da ti kažem, sem da tamo već par godina kolaju tračevi (pošto kupio-poto i prodajem) kako je on malčice bolestan od jedne, možda i dve boleštine. I za jednu i za drugu se kao terapija primenjuju lekovi koji mogu da dovedu do tako kažemo čudnjikavog ponašanja a pri tome On izgleda kako već izgleda…

P.S. Je l’ ovaj Emsi, Charlie, kako mu sve već tepate, uvek ovako glup, ili mu nije dan pa baš ovoliko baljezga…?!
bene_geserit bene_geserit 19:03 18.03.2022

Re: Danak slabosti

tamo već par godina kolaju tračevi (pošto kupio-poto i prodajem) kako je on malčice bolestan od jedne, možda i dve boleštine

Treba stvarno da budeš retardiran pa da ne razlikuješ šta je propagandua a šta nije.
Nego ta fatamorgana sa potencijalnim nuklearnim napadima u Ukrajini dolazi iz zemlje koja je jedina u ljudskoj istoriji nekog opičila nuklearnim oružjem.
A potseti me kad je Obama razvaljivao Sirije, Libije i druge zemlje jel bolovao od "jedne, možda i dve boleštine" ? Ili Buš.
Ti ćeš baš grdno da se zaprepastiš kad Putin ode sa vlasti a ruska spoljna politika ostane nepromenjena.
softelectronics_e softelectronics_e 19:24 18.03.2022

Re: Danak slabosti

benedykt

...

P.S. Je l’ ovaj Emsi, Charlie, kako mu sve već tepate, uvek ovako glup, ili mu nije dan pa baš ovoliko baljezga…?!

Kakav luzer!
Strašno!
Pa druže, ne bi mi trebalo da ti budemo ciljna grupa.
Pajiću je oprošteno, on je samo naivan!
Rekli smo ti da je propaganda mnogo suptilnija delatnost nego to tvoje kopi-pejst tovarenje.
tess1 tess1 20:01 18.03.2022

Re: Danak slabosti

ko kažemo čudnjikavog ponašanja

Hehe, čudnjikavo. Kul riječ. :)

I samo botox već nešto jeste, i samo starost sustigla, srušila maske 007 glumatanja, opet nešto jeste..

Nadati se da je bjelu rolku odabrao slučajno tj da ne simbolizuje nevinost i čistoću na stadionu pred podanicima dok im vojska ore Ukrajinu.
benedykt benedykt 20:04 18.03.2022

Re: Danak slabosti

bene_geserit
tamo već par godina kolaju tračevi (pošto kupio-poto i prodajem) kako je on malčice bolestan od jedne, možda i dve boleštine

Treba stvarno da budeš retardiran pa da ne razlikuješ šta je propagandua a šta nije.
Nego ta fatamorgana sa potencijalnim nuklearnim napadima u Ukrajini dolazi iz zemlje koja je jedina u ljudskoj istoriji nekog opičila nuklearnim oružjem.
A potseti me kad je Obama razvaljivao Sirije, Libije i druge zemlje jel bolovao od "jedne, možda i dve boleštine" ? Ili Buš.
Ti ćeš baš grdno da se zaprepastiš kad Putin ode sa vlasti a ruska spoljna politika ostane nepromenjena.

Čija propaganda izvini, jer se ja o svemu tome isključivo informišem tako što pratim ono što pričaju i pišu sami ljudi iz Rusije na ono malo bede i jada što je preostalo od normalnih medija (od pre dve nedelje samo i jedino na internetu kao jedinoj preostaloj opciji), tj Telegram kanala. Isto važi i za vežbu nuklearnog napada, jer sam i za nju čuo iz dva izvora, oba iz same Rusije. Sedam državnih aviona je dakle imalo neku neodoljivu potrebu da ode sinoć do Urala i da se vrati posle toga. Takođe, On nije podigao borbenu gotovost raketa sa nuklearnim bojevim glavama samo jednom, već dva puta i sada su u stanju povišene gotovosti uz specijalni program dežurstava, šta god mu to uopšte značilo. Tako da, ne vidim kakve veze ima šta je ko radio pre sedamdeset i kusur godina, kada se ovo dešava upravo sada. Ko njemu to preti izvini, mislim kada se diže borbena gotovost za nuklearni rat ne jednom, već dva puta, ili može biti ipak On preti nekome kao što to uvek voli čim se nađe sateran u ćošak…
Inače, ne znam zaista da li o tome obaveštavaju mediji sa engleskog govornog područja, koje kapiram ti pratiš, ali On je bukvalno u svom bunkeru već dve godine i pojavljuje se jako jako retko van njega. Za svaku onu njegovu konferenciju za štampu svi novinari koji će biti sa njim u prostoriji idu dve nedelje u karantin, svaka dva dana PCR, dostavljaju im hranu i sve ostalo tako što samo ostave ispred vrata tamo kod njega gde su smešteni u nekim pomoćnim prostorijama. Komunicira sa najbližim saradnicima strogo preko Zoom konferencija, ili kada je uživo onda on sedi u jednom kraju onog enormno dugačkog stola a Šojgu ili Lavrov na petnaest metara od njega, isto važi i za one sastanke Saveta državne bezbednosti RF samo što je u pitanju ona ogromna okrugla sala ali je udaljenost ista ako ne i veća. Desna ruka se skoro pa sve vreme drži čvrsto stegnuta za naslon stolice ili za ivicu stola, itd itd itd. Nešto nije u redu sa njim i to definitivno, ne kažem da su tračevi tačni ali da nešto nije kako treba iz nekog razloga mogu da potpišem.
Ne znam zaista kakva će biti spoljna politika Rusije kada on ode, samo primećujem, i to ne od pre mesec dana već od pre nekoliko godina, da on vodi zemlju u provaliju. Ako se sećaš one priče o demografiji u Rusiji, e pa bukvalno deset dana posle one naše rasprave je Rosstat izašao sa najnovijim podacima za 2021. godinu. Milion manje Rusa u samo jednoj jedinoj godini je čak i uz sav Covid koji je tamo divljao baš onako previše, jer nije samo smrtnost ta koja je otišla u nebesa nego je prirodni priraštaj užasno pao. Osnovni cilj kome treba da teži svaki dobar vladar je dobrobit njegovog sopstvenog naroda, i to isto važi i za Ameriku gde ti živiš, i za Srbiju, kao i za svaku drugu zemlju pa i Rusiju a ono tamo prosto ne valja u svakom mogućem pogledu. Ovo sa Ukrajinom je bukvalno samo šlag na torti svega što se tamo dešava. Ako hoćete a vi verujte, ako nećete nemojte…
benedykt benedykt 20:35 18.03.2022

Re: Danak slabosti

softelectronics_e
benedykt

...

P.S. Je l’ ovaj Emsi, Charlie, kako mu sve već tepate, uvek ovako glup, ili mu nije dan pa baš ovoliko baljezga…?!

Kakav luzer!
Strašno!
Pa druže, ne bi mi trebalo da ti budemo ciljna grupa.
Pajiću je oprošteno, on je samo naivan!
Rekli smo ti da je propaganda mnogo suptilnija delatnost nego to tvoje kopi-pejst tovarenje.

Znači bilo je dosta za ovaj put…!?! Ako vala i to što kažeš, ne treba preterivati… NegRo vidi matori, ako treba neka mandža za to izvučeno uvce što-no sada bridi a ti javi, mislim kada je to Benedykt bey bio pa cicija. Pazi, skoro nisam imao tako dobru mušteriju, odnosno da te nema sutra bih te izmislio kakav si samo do džadža timski igrač…
softelectronics_e softelectronics_e 21:00 18.03.2022

Re: Danak slabosti

benedykt
softelectronics_e
benedykt

...

P.S. Je l’ ovaj Emsi, Charlie, kako mu sve već tepate, uvek ovako glup, ili mu nije dan pa baš ovoliko baljezga…?!

Kakav luzer!
Strašno!
Pa druže, ne bi mi trebalo da ti budemo ciljna grupa.
Pajiću je oprošteno, on je samo naivan!
Rekli smo ti da je propaganda mnogo suptilnija delatnost nego to tvoje kopi-pejst tovarenje.

Znači bilo je dosta za ovaj put…!?! Ako vala i to što kažeš, ne treba preterivati… NegRo vidi matori, ako treba neka mandža za to izvučeno uvce što-no sada bridi a ti javi, mislim kada je to Benedykt bey bio pa cicija. Pazi, skoro nisam imao tako dobru mušteriju, odnosno da te nema sutra bih te izmislio kakav si samo do džadža timski igrač…

Ajde, ajde!
Nemoj da preteruješ!
Više sreće drugi puta!
benedykt benedykt 21:55 18.03.2022

Re: Danak slabosti

tess1
ko kažemo čudnjikavog ponašanja

Hehe, čudnjikavo. Kul riječ. :)

I samo botox već nešto jeste, i samo starost sustigla, srušila maske 007 glumatanja, opet nešto jeste..

Nadati se da je bjelu rolku odabrao slučajno tj da ne simbolizuje nevinost i čistoću na stadionu pred podanicima dok im vojska ore Ukrajinu.

Nema nikakvog botoksa već par godina i to baš negde tamo otkako je počelo to čudnjikavo ponašanje. E sad, što se tiče bele rolčice ona mu je manje više kao omiljena kad je lađevina što se vidi na priloženoj slici. Ovo je slikano prošle godine kada su on i Šojgu išli (ponovo) do Sibira na foto-sešn, jer to narod tamo baš onako mnogo voli da vidi a posebno je voleo u ona stara dobra vremena kada je go do pojasa jahao konjića grbonjića. Nekad bilo sad se samo spominjalo…



E sad, ova fotografija je u suštini dosta zanimljiva, jer kada кropuješ samo deo gde je ta čuvena desna ruka a ti vidiš nešto ovako…



Ne znam šta je, ali ne izgleda preterano dobro u svakom slučaju…
tess1 tess1 22:51 18.03.2022

Re: Danak slabosti

Ma sjajno, slika mi odnedavno i poznata i zaboravljena. U snijegu je bijela rolka modni detalj, na stadionu je poruka mira il kako naziva okupaciju Ukrajine i opsadu gradova, specijalna mirovna nešto-nešto? Benedykt, koliko god te plaćaju, malo je. Reci im. :)

Ruku ne mogu komentarisati. Izgleda gadno, iako se ruski car precjenio - bolest nije dobra nikom, što bi rekli naši stari nomadi.
benedykt benedykt 23:58 18.03.2022

Re: Danak slabosti

tess1
Ma sjajno, slika mi odnedavno i poznata i zaboravljena. U snijegu je bijela rolka modni detalj, na stadionu je poruka mira il kako naziva okupaciju Ukrajine i opsadu gradova, specijalna mirovna nešto-nešto? Benedykt, koliko god te plaćaju, malo je. Reci im. :)

Ruku ne mogu komentarisati. Izgleda gadno, iako se ruski car precjenio - bolest nije dobra nikom, što bi rekli naši stari nomadi.

Vidi, svaki deo onoga što je Wladimir P. (© Tess) nosio danas je imao neku svoju poruku…
Dakle, pazi sad…



12.000 € kad prevedeš ovu cenu u rubljama u ojre, tako da možda jeste ruka malčice zanemoćala al’ bez starca nema ni Loro Piana zimskog fensi đubretarca. Ostaje samo da se vidi da li će i Alinka da preporučuje Schneenockerl in Vanillesauce u nedostatku das Brot…

U prevodu, Alinka ajd’ se ..bemo? Ne, ja hoću u Rols-Rojsu da se provozikam…
zaharaga zaharaga 06:23 19.03.2022

Re: Danak slabosti

benedykt
tess1
Ma sjajno, slika mi odnedavno i poznata i zaboravljena. U snijegu je bijela rolka modni detalj, na stadionu je poruka mira il kako naziva okupaciju Ukrajine i opsadu gradova, specijalna mirovna nešto-nešto? Benedykt, koliko god te plaćaju, malo je. Reci im. :)

Ruku ne mogu komentarisati. Izgleda gadno, iako se ruski car precjenio - bolest nije dobra nikom, što bi rekli naši stari nomadi.

Vidi, svaki deo onoga što je Wladimir P. (© Tess) nosio danas je imao neku svoju poruku…
Dakle, pazi sad…



12.000 € kad prevedeš ovu cenu u rubljama u ojre, tako da možda jeste ruka malčice zanemoćala al’ bez starca nema ni Loro Piana zimskog fensi đubretarca. Ostaje samo da se vidi da li će i Alinka da preporučuje Schneenockerl in Vanillesauce u nedostatku das Brot…

U prevodu, Alinka ajd’ se ..bemo? Ne, ja hoću u Rols-Rojsu da se provozikam…


Da, bre! Dok dobri Bidon ide dvaput godisnje na pancevacki buvljak.


A ona ruka, to je bila neka najava smrti. Pa je onda samrtnik isao u Davos da prica s Bidonom, i onda je posle izasao na svojim nogama, sam, na scenu da ga propitaju novinari. Bidon nije, valjda su mu menjali pelene. Bolje i to nego da prica o upravo obaljenom razgovoru s predsednikom Irana.

tess1 tess1 07:26 19.03.2022

Re: Danak slabosti

12.000 € kad prevedeš ovu cenu u rubljama u ojre

Fino. Čime je punjena, perjem francuske guske?
tess1 tess1 07:29 19.03.2022

Re: Danak slabosti

Da, bre! Dok dobri Bidon ide dvaput godisnje na pancevacki buvljak.

Zaharaga, kad si kod Amerikanaca, i ja juče razmišljam da je ova proslava otimanja Krima prije dva dana u Rusiji najsličnija proslavi etničkog (uz američku pomoć) čišćenja Hrvatske u Kninu..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana