Gost autor| Istorija| Ljudska prava| Umetnost

Ratni izveštač

natasa_tasic_10 RSS / 25.03.2022. u 10:00

5351182_janko-sinadinovicjpg
 
KAD IM REKOH: "DEČACI VAM GINU SVAKI DAN." GLAVEŠINE SA OBE STRANE GRAKNUŠE U GLAS NA MENE: "PA RAT TI JE TAKAV BUDALO - DOBAR DAN!" ONDA MI PRETEĆI ŠAPNUŠE, ISTOVREMENO U JEDNO I U DRUGO UVO: "ZA DOBROBIT BORBENOG MORALA I ZA TVOJE DOBRO, NI REČI VIŠE O DEČACIMA, IL' ĆEŠ SE PROVESTI K'O BOS PO TRNJU - LUDO!" NASTAVIŠE ONDA MOJE MECENE I ZLOTVORI, SADA SASVIM HLADNOKRVNO: "ZA DEČAKE NIŠTA TI NE BRINI, SMESTI SE UDOBNO I PIŠI ŠTA TI SE KAŽE, PA SAČEKAJ KRAJ RATA, KAD ĆEŠ NAM POMOĆI DA IM SE ZAHVALIMO POSTHUMNO." NA KRAJU SASTANKA GRAMZIVO PRISTADOH, NA SVE NJIHOVE PONUDE I ZAHTEVE, REKOŠE DA IZVEŠTAVAM SAMO TAKTIČKA DEJSTVA, I NJIHOVE VISOKO MORALNE ZAKLJUČKE. JOŠ REKOŠE DA SAMO AKO BAŠ MORAM, U IZVEŠTAJE BUDU UVRŠTENI I DRUGI LIKOVI, AL NEKA TO ONDA BUDU DRŽAVNI NEPRIJATELJI, OKUPATORI, PLAĆENICI, PROFITERI - NARODU INTERESANTNI, RATOM UNAKAŽENI KARAKTERI.

BEDNO SLUŽIM VIRTUELNO SUKOBLJENE, SVAKIM DANOM SVE LUĐE SEDE GLAVE, PRAVIM SE DA NE VIDIM DEČAČKE GROBOVE, NA OBE BEZDUŠNE, ZARAĆENE STRANE. EH KAD BIH HRABROSTI IMAO, ISTINU DA VAM PRIBLIŽIM, NAPISAO BIH DA SU MRŽNJOM DOJENI DEČACI BRAĆA PO HRISTU, JEZIKU, PISMU, PO ZAJEDNIČKOJ BESKRAJNOJ STEPSKOJ RAVNICI, A NE KAO ŠTO SADA O NJIMA PIŠEM, KAO DA SU PO BARI POPADALI, KRATKOVEKI VILINI KONJICI. ZABRANJENO MI JE DA JAVNO PIŠEM, O SRCU SVAKE RATNE MAŠINE - DEČACIMA NAORUŽANIM PUŠKAMA I TRAGIČNIM SUDBINAMA, BIOGRAFIJAMA SA SAMO ČETRI REČI: "MORA DA SE GINE!". BUJICE SUZA NARODNIH, AKO ZBOG NJIH KRENU, RAT ĆE RASTVORITI, RAZOBLIČITI, OBESMISLITI, POTOPITI, OSTAVITI BELOSVETSKE GLAVONJE, BEZ PLENA ŠTO OTIMAJU NA SILU.
 
Tekst je napisao gospodin Janko Sinadinović, prvak opere Narodnog pozorišta u Beogradu, veliki umetnik i divan prijatelj.
 


Komentari (544)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 20:29 25.03.2022

Re: .

highshalfbooze

Sasvim je moguće to što kažeš, ali mi je ipak draži neko ko je došao da gine kako bi nam pomogao od onih koji su nas bombardovali kako bi nam pomogli... više puta.

Nazovi to demagogijom ili kako god želiš, ne moraš ni da uvažavaš, baš me briga.

Ukrajinci su došli da ginu kako bi nam pomogli, a Rusi su nas bombardovali kako bi nam pomogli i to više puta?!

Aman ljudi dajte se saberite kad nešto pišete, pobogu.
gvozden1 gvozden1 20:34 25.03.2022

Re: .


Imajuć u vidu da im je trenutni Car ex KGB uposlenik i da je kao takav svakako morao biti član partije, kao i ceo državni i vojni vrh, da - ta distinkcija mi izmiče.

Oni Rusi i oni komunisti su za nas bitni, oni koji su tim tenkovima doneli ono što su doneli, oni kojima su pripadali i "slavni" partizani (čitaj ološ) a ovi sad Rusi, koji nemaju nameru da Srbiji diktiraju šta ima da radi (poput druge strane) mogu sa budu šta god hoće, i kgb, i ovo i ono, dok Srbiju ostavljaju da bira šta želi da bude, neka i oni budu šta hoće.

To, Putin je komunista, je stvarno dečija pamet.
benedykt benedykt 20:36 25.03.2022

Re: .

softelectronics_e
gedza.73
civili mogu da izađu samo ako se Rusija složi sa tim da je ona kriva, ako Rusija to odbije da prizna, civili ima da ginu.

Nije Rusija kriva. Otkud Rusija da bude agresor kad ona nikad u svojoj istoriji nije bila agresor i uvek se branila.
Prekid vatre i evakuacija civila može samo ako se u rezoluciji napiše kako je Ukrajinu napala N.N. država.


Pa jeste, ima u tome istine.
No, čujem da su sada rekli kako nemaju više nameru da čekaju agresore u podmoskovlju, dosta je bilo nekoliko puta.
Pa su krenuli u susret.

Što mi to nešto poznato… Ček, ček… Aha, setio sam se…
Odlučan sam da rešim, pod jedan, pitanje Danciga, pod dva, pitanje Koridora ka Dancigu, i pod tri, da se pobrinem da dođe do promene u odnosima između Nemačke i Poljske koje će obezbediti miran suživot. U ovome sam odlučan da nastavim da se borim sve dok sadašnja poljska vlada ne bude voljna da sprovode navedene promene ili dok neka druga poljska vlada ne bude spremna da to učini. Odlučan sam da sa nemačkih granica uklonim element neizvesnosti, konstantnu atmosferu čije stanje liči na građanski rat. Ja ću se pobrinuti da na istoku, na granici, postoji mir potpuno sličan onom na drugim našim granicama.
Pri tome ću preduzeti neophodne mere koje neće biti suprotnosti sa predlozima koje sam već javno izneo u samom Rajhstagu, to jest, neću ratovati protiv žena i dece. Naredio sam svom vazduhoplovstvu da se ograniči na napade na vojne ciljeve. Ako, međutim, neprijatelj misli da ima carte blanche da se bori drugim metodama, dobiće odgovor koji će ga lišiti i sluha i vida.

Govor Adolfa Hitlera u Rajhstagu 1. septembra 1939. godine…
gedza.73 gedza.73 20:45 25.03.2022

Re: .


gvozden1
Unutrašnje pitanje je ono pitanje koje se tiče samo tebe, ko će da vlada kod tebe, kakve zakone ćeš donositi za svoje građane, a kad radiš nešto što utiče i na druge, to nije tvoje unutrašnje pitanje.

prešli smo na drugi argument al ajde.
Nastavi niz

Gruzija
Turska i njeni interesi u Kazahstanu, Turkmenistanu, Uzbekistanu i šta traži Rusija sa svojom vojnom bazom u Tadžikistanu kad se sa tom državom ne graniči?
a kad radiš nešto što utiče i na druge, to nije tvoje unutrašnje pitanje.

Opet NATO.
Jel bre Gvozdene za koga ti navijaš? Za nas ili za Rusiju pa daješ opravdanje NATO paktu. Znam, znam saće kažeš da nije isto.
gvozden1 gvozden1 20:52 25.03.2022

Re: .

šta traži Rusija sa svojom vojnom bazom u Tadžikistanu kad se sa tom državom ne graniči?

Nemam pojma, pitaj Tadžikistance.

Opet NATO

Šta NATO?
Srbija gušila oružanu pobunu na svojoj teritoriji i to ugrožavalo NATO savez?

To stvarno ne razumeš ove stvari, osnove, otud i takvi nenormalni zaključci.
gedza.73 gedza.73 21:06 25.03.2022

Re: .

Šta NATO?
Srbija gušila oružanu pobunu na svojoj teritoriji i to ugrožavalo NATO savez?

Regionalna stabilnost. NATO pakt je kao Rusija intervenisao kako bi sprečio zločine nad manjinom. Kao što Rusija krši suverintet Ukrajine tako je NATO kršio suverenitet Srbije.

To stvarno ne razumeš ove stvari, osnove, otud i takvi nenormalni zaključci.


Nemam pojma, pitaj Tadžikistance.

Pa možda ih pitali Ukrajinci i odlučili kako neće da budu ruski satelit nego oće na Zapad. A Rusija im poslala tenkove. Pa mesec dana ne može da pokori Ukrajinu. Posle će da se čude što ih taj narod ne voli i što čeka bilo koga ko će da im da oružje kako bi se sovetili svima koji su bili na strani Putina. Koliko god neki smatrali ovaj potez Rusije genijalan su pokazali kako nisu vojna velesila (kako ih vidi srpsko javno mnjenje).

Ako ih je neko uvukao u ovu igranku onda ih je dobio. Rusija je omražena država, svi će nogama i rukama da kopaju kako bi potražili zaštitu od ruske imperije, u nekom trenutku Evropa i Rusija će naći obostran jezik oko energenata (jer je u interesu obema stranama) ali odijum i strah od Putina (plus uz malo marketinga pokazuje kako je 'Rusija uvek bila takva') ostaje sa hladnoratovskim zidom preko koga Rusija više ne prelazi. Medijski slaba (osim u Srbiji gde kao papagaji ponavljaju mantre iz dana u dan), vojno (kazaće ovi koji su tvrdili kako gazi Ukrajinu preko noći) ništa spec, nema aposlutno ništa čime bi privukla prosečnog građanina... neće da je iozbace iz međunarodnih organizacija ali sada protiv sebe nema samo Okeaniju nego i evroaziju i i poneku Afriku. Ko se sad u ovom trenutku oslanja na Rusij i računa na njenu pobedu kojom bi on nešto dobio samo neka pogleda Slobodana Miloševića i kako je prošla Srbija devedesetih.
gvozden1 gvozden1 21:11 25.03.2022

Re: .

Dobro.
highshalfbooze highshalfbooze 21:36 25.03.2022

Re: .

vcucko
highshalfbooze

Sasvim je moguće to što kažeš, ali mi je ipak draži neko ko je došao da gine kako bi nam pomogao od onih koji su nas bombardovali kako bi nam pomogli... više puta.

Nazovi to demagogijom ili kako god želiš, ne moraš ni da uvažavaš, baš me briga.

Ukrajinci su došli da ginu kako bi nam pomogli, a Rusi su nas bombardovali kako bi nam pomogli i to više puta?!

Aman ljudi dajte se saberite kad nešto pišete, pobogu.


Bilo je reč o Amerikancima i Medlin Olbrajt, pa se on ubacio, pa si se sad ti ubacio.

Dopuna kasnije: Jer iz nekog razloga navijači misle da Rusi ratuju sa Nato. Pa sam zbog toga rekao da ne gine tamo niko iz Nato, već Ukrajinci.
milisav68 milisav68 22:11 25.03.2022

Re: .

gedza.73

Nisu ovo amebe. Period koji smo svi mi manje više zakačili i koliko se sećam ne postoji država na svetu koja je bila pod kontrolom Moskve a da je narod živeo relativno normalno i slobodno. Rusija vraća granice SSSR-a a ima naroda koji ne žele da budu deo takve i te Rusije.

Pogledaj ti malo bolje karte Evrope pre 1914. odnosno pre tog SSSR-a, pa nađi državu Ukrajinu.
gedza.73 gedza.73 22:41 25.03.2022

Re: .

milisav68
Pogledaj ti malo bolje karte Evrope pre 1914. odnosno pre tog SSSR-a, pa nađi državu Ukrajinu

Nisam ni mislio na Ukrajinu nego na ove druge. Aj za Ukrajinu nacisti, rakete, interes, katolici-pravoslavci al' šta onda traži po drugim suverenim državama?
U stvari šta oće sa onim tragikomičnim pričama o Češkoj, baltičkim ex-USSR državama? jel stvarno misle kako milom ili silom mogu tu nešto da urade? Eventualno Moldavija i Gruzija (kojima vrlo verovatno nije ni na kraj pameti da ponovo budu sovjetske kolonije) ali kako se odvija rat u Ukrajini sve mi se čini da će Rusija u debelu defanzivu i samo može kao Kim Džong da preti kako će ceo svet da digne u vazduh.
milisav68 milisav68 23:05 25.03.2022

Re: .

gedza.73

Nisam ni mislio na Ukrajinu nego na ove druge. Aj za Ukrajinu nacisti, rakete, interes, katolici-pravoslavci al' šta onda traži po drugim suverenim državama?

Isto što i Amerika, samo mnogo manje, odnosno, uglavnom su to zemlje sa kojima se graniči.
gedza.73 gedza.73 23:28 25.03.2022

Re: .

Isto što i Amerika

Naravno. Nisam ja kao ovde neki koje ne bi ovom prilikom da imentujem koji Rusiji opravdavaju njene imperijalistiĆke ciljeve.
Mada je pitanje za diskusiju zašto države koje je sebi pripojila Amerika ne beže od nje sve ove godine dok od Rusije beže svi.

samo mnogo manje, odnosno, uglavnom su to zemlje sa kojima se graniči.

Manje zato što nije u prilici i zato što nema šta da ponudi. U celoj priči mene jedino zanima što preti ovom prostoru kako ćemo da prođemo kao Ukrajina ako joj ne budemo poslušni. A ako preti onda znači da je i ona umešana u događaje devedesetih pa smo mi zbog njih nagrabusili kao Ukrajinci zbog Amerikanaca.
A ako osuđujemo Zapad zbog huškanja onda isti takav odnos treba da imamo i prema Rusiji a ne da joj šetamo opanke na Balkanu.

slušao sam nekog generala u penziji (par puta sam ga čuo da priča o Rusiji kao proruski blogovski blok) koji kaže kako smo mi često ginuli ali smo bili na pravoj strani. Pa u skladu sa tim treba da uvedemo ponovo obavezni vojni rok. Taj general je izgleda nekoliko puta poginuo u ratovima devedesetih ali svaki put vaskrisao u dubokoj frontovskoj pozadini daleko od ratnih dejstava.

Možda je moja greška, možda sam samo pristrasan pa sve te na toj strani počev od internet stratega 'Rusi prelazue ukrajinu za dva dana', ratobornih rusofila, gutača tabloidnih malih oglasa ruskih službi, palamuda koji sanjaju o velikom lazarevom carstvu trpam u isti koš.

U stvari kad budem video da su svi izginuli za tu svoju ideju koju promovišu onda ću da im poverujem na reč. I kad u tu svoju pogibiju gurnu prvo svoje porodice a ne da huškaju i pripremaju tuđu decu kao topovsko meso za ruske interese.
milisav68 milisav68 23:40 25.03.2022

Re: .

gedza.73

Mada je pitanje za diskusiju zašto države koje je sebi pripojila Amerika ne beže

Ma to ovde nije pitanje, pobijeno je 14.000 ljudi.Tačka.
gedza.73 gedza.73 23:55 25.03.2022

Re: .

milisav68
gedza.73

Mada je pitanje za diskusiju zašto države koje je sebi pripojila Amerika ne beže

Ma to ovde nije pitanje, pobijeno je 14.000 ljudi.Tačka.

Poginulo 14 000 ruskih vojnika. Tačka. zapad umire od gladi. Tačka. beznađe. tačka. I onda mi pošalje dva snimka sa nadvožnjaka iznad autoputa. Pa ako je takva propast onda je i nama najbolje da propadnemo. Prodavnice prazne? Daj Bože da i naše budu takve. Ali ako je tačka onda da verujemo kako su svi propali i kako svi beže sa zapada u Sibir na plodne njive i livade.

Meni je žao tih ljudi koje su pobili ukrajinski ultranacionalisti i te neke njihove navijačke grupacije. Jedina meni bitna tačka na koju se ja vraćam šta oće Rusija sa nama? I zašto budale sa naše strane prihvataju FSB propagandu koja im se servira spremajući nove pogibije da bi se sutra hvalili kako smo bili na pravoj strani? Čijoj? Ruskoj? Zabole me za ruske interese. Čak i one budale koje se upljuvaše da objasne te neke ruske interese rade to sa sigurne udaljenosti od ratnih dejstava, iz tople sobe umesto da su sad sa puškom, u ruskoj uniformi na frontu u Ukrajini.


shmoo shmoo 00:20 26.03.2022

Re: .

Imajuć u vidu da im je trenutni Car ex KGB uposlenik



Кажу, Штази школа бившег ДДР-а. Као и танте Меркел.

Ди бесте, ди бесте.

shmoo shmoo 00:22 26.03.2022

Плусквамперфекат

gedza.73

Unutrašnja stvar Ukrajine je da odabere kom će savezu da pristupi.



Зашто онда није унутрашња ствар Србије то што неће да приступи ниједном савезу?

Нешто ти шкрипи и увија се под теретом доказа и чињеница та демократска логика.

Геџо, та навијачка идеолошка подела на западни капитализам и источне комуњаре ти је баш демоде.

Није то оно што су те учили на часовима марксизма и ОНО и ДСЗ (Општенародна одбрана и друштвена самозаштита) у средњој школи и у ЈНА. То је давно прошло време.

И мени је мој деда причао да је у Краљевини Југославији тридесетих година прошлог века, пре Титине републике Југославије, однос био 1 динар = 1 долар.

Али прошло сто година од тада.

nsarski nsarski 00:33 26.03.2022

Re: .

shmoo
Imajuć u vidu da im je trenutni Car ex KGB uposlenik



Кажу, Штази школа бившег ДДР-а. Као и танте Меркел.

Ди бесте, ди бесте.



Pa, jbt, Putin je bio KGB čovek i to je fuj. Buš matori je bio šef CIA i to se nešto ne spominje. To je valjda cool.
A evo šta je Truman (koji je formirao Agenciju posle WWII, 1947.) o njoj kasnije napisao.

shmoo shmoo 01:32 26.03.2022

А Европа '45. мислила Амери ослободиоци!

nsarski
shmoo
Imajuć u vidu da im je trenutni Car ex KGB uposlenik



Кажу, Штази школа бившег ДДР-а. Као и танте Меркел.

Ди бесте, ди бесте.



Pa, jbt, Putin je bio KGB čovek i to je fuj. Buš matori je bio šef CIA i to se nešto ne spominje.
A evo šta je Truman (koji je formirao Agenciju posle WWII, 1947.) o njoj kasnije napisao.




То је онај Труман што нам је (и целој Западној Европи) после WWII слао своја јаја у праху?

Бушоња је гуд гај. Путин је бед гај.

Како би иначе другачије могли да снимају вестерн филмове широм света ево већ скоро 125 година?

Рачунам од Филипина 1898. и Кубе (експлозија на Ју Ес Ес Мејн у луци у Хавани) такође 1898.

vcucko vcucko 08:10 26.03.2022

Re: .

highshalfbooze


Dopuna kasnije: Jer iz nekog razloga navijači misle da Rusi ratuju sa Nato. Pa sam zbog toga rekao da ne gine tamo niko iz Nato, već Ukrajinci.


Blago rečeno naivno.

NATO još kako učestvuje u ratu, to negirati je nonsens. Filuju ih naoružanjem, rade osmatranje i lociranje, logistiku, tamo je i njihov personal. Psi rata sigurno ne idu ko na žurku nego ih NATO organizuje.

gedza.73 gedza.73 08:27 26.03.2022

Re: Плусквамперфекат

shmoo
Зашто онда није унутрашња ствар Србије то што неће да приступи ниједном савезу?
Нешто ти шкрипи и увија се под теретом доказа и чињеница та демократска логика.

Nije da škripi i uvija nego se ispravlja i savija. Gledam samo sa naše, srpske strane. neću pravdanjem Rusije i ruske agresije da pravdam NATO pakt i napad Amerike sa saveznicima na Srbiju.

dakle ako je Ukrajina kriva što se nije predala pa je Rusija morala da je napadne kako ne bi bila ugrožena (što je smešno ako se vidi da je Rusija nalazila različita opravdanja za upade po drugim državama sa kojima se ne graniči a nekim i da preti razaranjem i vraćanjem unazad poput Balkana kao da nam nije bilo dosta deset godina ratova, sankcija i izgubljenih godina jebo im pas mater i Amerikancima i Rusima) onda posredno priznajemo svoju krivicu. I nas su zapadni mediji nazivala nacistima, neonacionalistima a Miloševića novim Hitlerom
Геџо, та навијачка идеолошка подела на западни капитализам и источне комуњаре ти је баш демоде.

Jeste. Ovde smo na blogu tvrdili kako je Milošević komunista, kako je većina političara izšla iz komunističkog šinjela, kako i da dalje imamo sistemske probleme zbog komunizama a u slučaju Rusije koja je bila najkomunističkaja i najtotalitarnija od svih komunističkih država nekoliko decenija na čijem čelu je predsednik koji je NKVD selekcijom odabran koji je već 20 godina alfa i omega tvrdimo kako je moderna, bogata i uređena država i koja je raskrstila sa komunizmom za razliku od Srbije.

Što se tiče
Али прошло сто година од тада.

i pristupanja savezu koji si pomenuo. Jel beše mi pristupili nekom savezu koji bi nam sa ove vremenske distance kupio možda godinu dve? Jel trebalo samo malo da se narod gurne u stranu i pobuni se? Koliko se meni čini tad je Srbe gurnula britanska obaveštajna služba (kao pojačivač volje koja jeste postojala u narodu koji nije shvatao posledice po svoju zemlju) pa nakon toga i sovjetski agenti koji su bagatelisali svoj narod a kamoli Srbe.

Misliš da je danas drugačije? Da ne manipulišu javnim mnjenjem koristeći floskule na koje se lože budale koje u stvari niti su bili pravoslavci (postali u vreme devedesetih pa im u isto vreme stajala na zidu novonabavljena ikona pored Miloševića koji je zamenio Tita) Srbi (koji prodaju oružje i naftu neprijateljima) ili patriote (a kolko juče bili po komunističkim radničkim savetima i branili Jugoslaviju)?

Kome odgovara da u Srbiji i u ovom regiJonu bude nestabilno? Nama sigurno ne (osim napaljenim idoiJotima koji po pravilu prvi saviju rep i pobegnu). Ostaju ti dve strane. Jedna uslovno rečeno zapadna, druga Rusija. Da li će se oni koji su izbegli iz hrvatske i već stvorili dom u Srbiji vratiti u hrvatsku? Neće. Da li će se oni koji su izbegli iz muslimanskog dela BiH vratiti u delove pod muslimanskom vlašću? Neće. Da li će Kosovo sa Albancima biti srpsko? Neće.

Nisu Amerikanci izmislili prisilna preseljenja, radili su to i Rusi i svi imperatori od kad je sveta i veka. Sad ti je Balkan relativno etnički zaokružen. To ti je što ti je. Nešto dobio (Srbija nikad nije bila preko Drine sad postoji Republika Srpska i kad bi Amerikanci rekli muslimanima kako su se dogovorili sa Srbima misliš kako bi tu nešto Sarajevo moglo da uradi?), nešto izgubio (deo Kosova gde su Albanci većina) ali imaš državu Srbiju koju smo, ako se sećaš, utopili sami u Jugoslaviju pa u SRJ pa u SCG pa tek onda na kraju, zaslugom Crne Gore i angažovanja NATO pakta pri njihovom referendumu, dobili nezavisnu Srbiju


Sad se preko nas biju Zapad i Rusija. Rusija gleda da od svojih granica što dalje odbaci opasnost prebacujući u naše dvorište (kao svaki put u novijoj istoriji) dok Zapad na sve načine mlati njihove saveznike na balkanu. ne znam dal sam pomenuo naš, srpski interes pa da se ne vraćam u 'čaršaf'.

Šta tebe briga dal Zapad ide na Rusiju? ide? Srećan put. tebe treba da brine da li ti je škola moderna, da ti obrazovanje prati ovo vreme a ne da je i dalje mentalno u skamijama, da se deca ne drogiraju, da vas roditelji ne biju, da su deca nermirna kao što deca treba da budu a ne da se mlate noževima i diluju drogu, da usvajaju nova saznanja, da budu u kontaktu sa svojim vršnjacima širom sveta.

E zato treba da odjebemo Ruse i Rusiju (oprosti na mom francuskom). zbog nas, ne zbog njih. Da vidimo koji problem imamo pa kao beše šveđani koji su utvrdili kako im je najveći problem alkoholizam i onda krenuli da ga što više smanje jer je nemoguće bilo koju zavisnost ukinutu.

Dakle ne zbog dede, ne zbog kraljevine, niti zbog komunizam nego zbog naše dece. mis mo sebe zatvorili u podrum prošlih vekova pričajući o velikoj Srbiji koja nikad nije bila Srbija i o pravoslavnom bratstvu sa Rusijom koje nikad nije postojalo.
milisav68 milisav68 08:41 26.03.2022

Re: .

gedza.73

Poginulo 14 000 ruskih vojnika. Tačka. zapad umire od gladi. Tačka. beznađe. tačka. I onda mi pošalje dva snimka sa nadvožnjaka iznad autoputa. Pa ako je takva propast onda je i nama najbolje da propadnemo. Prodavnice prazne? Daj Bože da i naše budu takve. Ali ako je tačka onda da verujemo kako su svi propali i kako svi beže sa zapada u Sibir na plodne njive i livade.

S kim se svađaš.

Pričamo o Ukrajini, i šta je dovelo do toga da Rusi intervenišu.

To traje osam godina, od spaljivanja ljudi, do konstantnog granatiranja.U međuvremenu je bilo gomila sastanaka, posle kojih se vlast u Kijevu pravila blesava, na nagovor Brisela i Vašingtona.

A posledice će svi da osetimo, mislim mi mali ljudi, bogati će kao i uvek da budu još bogatiji.

Što se nas tiče, ako izbije neko opšte sranje, tri NATO pakta neće ddda nas sačuva od komšija.
gedza.73 gedza.73 08:46 26.03.2022

Re: .

milisav68
Pričamo o Ukrajini, i šta je dovelo do toga da Rusi intervenišu.

Da, to sam shvatio. Vi pričate o Rusiji jer živiti u Rusiji a ja o Srbiji. Otud nerazumevanje.
emilia emilia 09:08 26.03.2022

Re: .

gedza.73samo može kao Kim Džong da preti kako će ceo svet da digne u vazduh.

Brat Kim koristi gužvu da isproba svoje raketice.
"Legenda" ih samo okrene prema Japanu, ispali, pa dokle stignu. [Padnu u more]
milisav68 milisav68 09:13 26.03.2022

Re: .

gedza.73

Da, to sam shvatio. Vi pričate o Rusiji jer živiti u Rusiji a ja o Srbiji. Otud nerazumevanje.

Pa možemo i o Srbiji, ali da bi pričali o njoj, mora nešto i da se zna šta se dešava u svetu.

Ako već kupuješ ciglu, ne moraš da budeš srećan zbog toga.
gedza.73 gedza.73 11:23 26.03.2022

Re: .


milisav68
Pa možemo i o Srbiji, ali da bi pričali o njoj, mora nešto i da se zna šta se dešava u svetu.

Da bre. Opredeljujemo se za zemlju na čijoj je strani u ovom trenutku Severna Koreja, Belorusija, Sirija i Eritreja.

Ako već kupuješ ciglu, ne moraš da budeš srećan zbog toga.

Naravno. Ja sam uvek za širok osmeh kad su džaku napipa ruski tuki.
solo solo 11:40 26.03.2022

Re: .

Jedna slika kao hiljadu reči…
U prevodu… Kada je pokazao svoju ”Drugu armiju na svetu”
- Bože…
- A pričalo se…


Nije pametno zahebavati se sa njima.



Norveška zabranjuje pušenje u kolima
Novčanu kaznu od 250 evra platiće vozač ili druga odrasla osoba u automobilu
milisav68 milisav68 11:55 26.03.2022

Re: .

gedza.73

Da bre. Opredeljujemo se za zemlju na čijoj je strani u ovom trenutku Severna Koreja, Belorusija, Sirija i Eritreja.

Nismo se mi ništa opredelili, samo smo uzdržani kao i jedno 5-6 milijardi ljudi.

gedza.73 gedza.73 14:18 26.03.2022

Re: .

Nismo se mi ništa opredelili, samo smo uzdržani kao i jedno 5-6 milijardi ljudi.

Ne pričam o sankcijama nego o osudi agresije. Trenutno je 141 država osudila agresiju. Uz Rusiju su decidno samo Lukašenko, Asad, Kim Džong i ko je već u Eritreji.
gedza.73 gedza.73 14:30 26.03.2022

Re: .

.
milisav68 milisav68 14:42 26.03.2022

Re: .

gedza.73
Nismo se mi ništa opredelili, samo smo uzdržani kao i jedno 5-6 milijardi ljudi.

Ne pričam o sankcijama nego o osudi agresije. Trenutno je 141 država osudila agresiju. Uz Rusiju su decidno samo Lukašenko, Asad, Kim Džong i ko je već u Erotreji.

Pa?

Mi smo među tih 141 država.

Šta je problem?
gedza.73 gedza.73 15:34 26.03.2022

Re: .

Šta je problem?





da ne pomisli neko kako imam bilo šta protiv, mogu da rade šta oće samo nije baš pametno
(scena iz filma Rane kad Miki Manojlović pokušava Seku Sablić da pljune sprat iznad pa mu se pljuvačka stalno vraća a on iznova i iznova pokušava sve dok ga ne prekine Gorica Popović
Stojaneee, počinje Dnevnik
mi deluje adekvatno)

milisav68 milisav68 15:49 26.03.2022

Re: .

gedza.73

da ne pomisli neko kako imam bilo šta protiv
(scena iz filma Rane kad Miki Manojlović pokušava Seku Sablić da pljune sprat iznad pa mu se pljuvačka stalno vraća a on iznova i iznova pokušava mi deluje adekvatno)


Ne pričam o sankcijama nego o osudi agresije. Trenutno je 141 država osudila agresiju. Uz Rusiju su decidno samo Lukašenko, Asad, Kim Džong i ko je već u Erotreji.

Kaži mi leba ti o čemu pričaš, Srbija je osudila agresiju, poštuje integritet Ukrajine, i nije uvela sankcije Rusiji.

Šta je trenutno problem u ponašanju države Srbije?
shmoo shmoo 16:22 26.03.2022

Ово нећеш наћи у мејнстрим медијима

Чак ни у "русофилској" Србији.

gedza.73

Jeste. Ovde smo na blogu tvrdili kako je Milošević komunista, kako je većina političara izšla iz komunističkog šinjela, kako i da dalje imamo sistemske probleme zbog komunizama



Ти називаш комунизмом то што смо ми имали пре вишестраначја, од 1945. до 1991?

Немој, Геџо, дај да се уозбиљимо. Што рече Брана Црнчевић:"Пролетери свих земаља, уозбиљите се!" Јер "Отац ми је себар што на точку цвили, а кћер ми глођу вуци." (ЛИНК)


i pristupanja savezu koji si pomenuo. Jel beše mi pristupili nekom savezu koji bi nam sa ove vremenske distance kupio možda godinu dve? ne zbog dede, ne zbog kraljevine, niti zbog komunizam nego zbog naše dece.



Ми смо незванично у НАТО савезу од педесетих година 20. века. Било је незванично због оне друге стране клацкалице зване Варшавски пакт. И купили смо себи 4 деценије живота који се још увек од Триглава до Ђевђелије помиње као живот достојан човека за разлику од свега онога пре и свега овога после тог периода што имамо до данас. Мало добијеш америчке кредите да не би лавирао ка СССР, мало од Руса добијеш оружје да не би лавирао ка НАТО. Али онда пао Берлиски зид и престала да постоји потреба за таквом Југославијом.

И није Тито био оригинални творац такве спољне политике, прозор на Исток и врата на Запад. Волео бих да можемо да питамо старе госпаре Дубровачке републике како им је пао на памет тај рецепт који су вековима примењивали све док једна страна клацкалице, Осамнско царство, није почело да губи своје европске поседе.

Мислим да после овога у Украјини више неће бити униполарног света са НАТО као главним шерифом какав смо имали последњих 30 година нити ћемо се враћати на биполарни свет од пре пада Берлинског зида.

Идемо у мултиполарни свет. Али мислим да ћемо се ми Срби са својим шизофреним мозговима (они међу нама Србима који воле да ласкају сами себи кажу квантним мозговима) и у томе некако снаћи као што смо се сналазили и до сада.

Nije da škripi i uvija nego se ispravlja i savija. Gledam samo sa naše, srpske strane.



Да, исто као и ја као што видиш.

Претпостављам да теби није промакло иако ми се чини да многима другима јесте колико пута сам поновио на Блогу Б92 да ми се јебе и за Русију и за НАТО пакт. Империје као и све друге империје у прошлости, а знамо шта империје могу да учине бројчано малим народима у које ми спадамо. Па смо се још сместили на зајебаном географско/историјском пропуху. Углавном нам нешто не дихтују добро та врата на Запад и прозор на Исток. Нисмо баш неки мајстори да их свако мало оправљамо.

Али у овом случају... Ове руске војне интервенције у Украјини...

Кажу да наше правда на руском језику значи истина...

Геџо, знам да не волиш комуњаре.

Али знаш и ти оно... Упознај непријатеља да би га више волео.

А ово што можеш овде да прочиташ, то спонзорише НАТО зарад својих интереса. И при томе себе назива "демократском међународном заједницом" (они нису сасвим сиугурно моји представници иако себе сматрам припадником међународне заједнице), док Русе пореде са нацистичком Немачком која је Совјетима у Другом светском рату убила 20 милиона људи.

Има ли већег лицемерја од тога?

Прочитај и размисли.

(А рекох ти већ да сам пуким случајем имао блиски сусрет са тим Бандериним скотовима још пре 4 деценије у Минхену и могу само да ти потврдим на основу тог мог искуства да ови текстови не лажу.)


Vigilante punishment spreads in Ukraine

Jason Melanovski

22 March 2022

Images of people being tied to poles and subsequently beaten and humiliated have spread on social media in recent weeks as far-right vigilante forces run amok throughout the country now entering its fourth week of a disastrous NATO-provoked war with Russia.

In several videos the tying up and beating of Ukrainian citizens is performed by regular Ukrainian Armed Forces members, suggesting that legal and civil rights have been effectively abandoned in a country that is supposedly a pinnacle of European “democracy” compared to the “totalitarian” Putin regime.

Ostensibly, the victims of such vigilante justice are looters or Russian agents and saboteurs. However, no evidence is presented of their guilt, and the allegations against an individual often change in disparate postings of the same video.

Shocking videos of this “flogging” have been shared widely by far-right social media accounts in Ukraine. Victims include children, as well as members of the Sinti and Roma minorities.

In addition to being wrapped in plastic wrap and tied to a pole, the victims of such dehumanizing abuse regularly have their pants pulled down and are subsequently beaten by passersby or members of the Ukrainian Armed Forces. Some also have their faces painted in green or blue.

The same Western media, which is engaged in a frenzied propaganda campaign against the Putin regime and its war crimes, has largely maintained silence on these horrific acts of violence by Ukraine’s far right. One of the exceptions—an article in the UK’s Daily Mail—even excused them as justified and even as a humorous response to Russia’s invasion, writing of “proud Ukrainian civilians” fighting back with a “unique punishment.”

This kind of vigilantism in Ukraine predates the beginning of the war on February 24 and was previously used by Ukraine’s various far-right and neo-Nazi groups following the US-backed coup that overthrew the pro-Russian President Viktor Yanukovych in 2014.

In 2018 in the city of Chernihiv, members of the neo-Nazi Azov Battalion tied a man to a pole for supposedly damaging a memorial dedicated to those killed during the Maidan protests of 2013-14.

The video of the man’s illegal detainment was uploaded by Azov Battalion member Oleksandr Tarnavskyi and showed police arriving but leaving the man tied up for another 20 minutes.

As an Azov member, Tarnavskyi was known for posting racist content against Roma people, as well as a photo of himself raising his arm in a Nazi salute.

Such vigilante movements were officially supported by the Ukrainian government and integrated into the state. In 2018, the Poroshenko government formed a National Militia in 2018 and tasked them with patrolling the streets and rooting out “criminal” behavior.

In reality, such groups acted as political gangs persecuting and attacking anyone perceived to be opposed to Kiev’s militaristic anti-Russian and pro-NATO orientation.

In addition to Azov and the officially created National Militia, the neo-Nazi C14 movement was known for carrying out acts of vigilantism following 2014, particularly against Ukraine’s ethnic minorities.

In 2018 C14 carried out several raids of Roma encampments throughout the country killing at least one young Roma male. In an attack in Kiev, C14 members burned the homes of Roma families after driving them out.

In early February the leader of the neo-Nazi group C14 Yevhen Karas told his audience at a political seminar named after the Ukrainian Nazi collaborator Stepan Bandera that killing Russians was “fun” and “cool.” Karas also bluntly stated that it is precisely because neo-Nazis like him loved killing Russians that the West had supplied them with weapons.

The racist attacks on Roma previously led by C14 are now being carried out under the auspices of the Ukrainian Armed Forces. Recent photos from L’viv show Roma women taped to a pole with their faces painted green. The photos clearly show Ukrainian Armed Forces members in the background, proving such attacks are being carried out either directly by Ukrainian soldiers or under their supervision.





The Ukrainian Armed Forces are also explicitly encouraging war crimes, such as the murder of captured Russian soldiers.

While the “flogging” appears to inflict relatively few physical injuries, the recent kidnapping and torture of a Jewish anti-war MMA athlete make clear that such attacks by the far right can easily end in serious injury and killings. The reactionary vigilante campaign against supposed looters, suspected Russian agents and ethnic minorities is a direct consequence of the right-wing militaristic policies of the Ukrainian government.

Following the 2014 US-backed coup, both governments of former President Petro Poroshenko and current President Volodymyr Zelensky steadily moved to curb civil and democratic rights while building up fascist forces.

This campaign is now being escalated under wartime conditions. On Sunday, Zelensky outlawed the activity of 11 political parties for supposed Russian collaboration.

The pro-Russian Opposition Platform—For Life party was Ukraine’s second largest political party and held 45 seats in the country’s 450-seat parliament.

None of the parties banned have called for a Russian victory or supported the disastrous invasion, and no evidence of collaboration or sabotage has been presented by the Ukrainian government.

Their main crime, rather, was supporting a negotiated peace with Russia, something which is opposed by Ukraine’s right wing and which Zelensky and his representatives are actively attempting to prevent.

The official banning of oppositional political activity is the culmination of an orchestrated political campaign of terror being carried by Ukraine’s security service (SBU). On March 6 the SBU arrested Mikhail and Alexander Kononovich of the Ukrainian Communist Youth on charges of “pro-Russian views and pro-Belarusian views.”

The vigilante campaign currently being carried out throughout Ukraine is a crude expression of the political environment fostered by the imperialist war drive against Russia and its proxy, the Zelensky government, as it has dispensed with free speech, the right to a free trial and other democratic rights.


ЛИНК


The rise of Azov





Strange it may seem, but Ukraine’s far right and Russia’s propaganda machine share a common fantasy: a radical right-wing coup in Kyiv. Just as the Ukrainian right has been making moves in domestic politics over the past year, a coup scenario in the country’s capital would be precisely the escalation Russia needs to win the war in the east.

If we do see regime change in Ukraine, then the Azov volunteer battalion is a likely candidate to take charge of this new “junta”. Formed from far-right groups as separatist conflict broke out in 2014, Azov was initially created as a special police battalion, and quickly won a reputation for defending the city of Mariupol in south-eastern Ukraine. It is now a regiment within Ukraine’s National Guard.

But it seems Azov isn’t satisfied with military glory. A spate of aggressive actions over the past month has caught the attention of left-wing activists and public opinion more generally. Yet Azov’s recent activities reflect not only the mobilisation of the far right, but what’s going on behind the scenes in Ukrainian politics. The group, it should be said, owes its rise partially to Arsen Avakov, Ukraine’s interior minister.

Clashes over an anti-fascist demonstration in Kyiv last month are the most recent, and shocking, incident in this story. With help from Russian neo-Nazis fighting in the Donbas, members of the Azov battalion disrupted a public meeting to commemorate Stanislav Markelov and Anastasiya Baburova, two anti-fascists who were shot dead in central Moscow in 2009.

From Kharkiv with love (for the white race)

Paramilitary organisations with a legal status can be considered a special element of the war between Russia and Ukraine. These structures, generally called “volunteer battalions” (not to be confused with Ukraine’s other “volunteers”, self-organised political and charity groups), have no conscripts in their ranks.

These battalions were often formed on the basis of pre-existing organisations that already had media-presence and a following on social media. This initial capital of publicity has to some extent allowed the battalions to act as independent political subjects. Certain battalions, including Azov, have managed to capitalise on their participation in the war in the east, receiving exposure (and popularity) just like Ukraine’s regular forces.

Azov’s recent activities reflect not only the mobilisation of the far right, but what’s going on behind the scenes in Ukrainian politics

The Azov Battalion, for instance, was created in May 2014 — a month after the “Anti-Terrorist Operation” was announced in eastern Ukraine. It was formed by members of two neo-Nazi groups, Patriot of Ukraine and the Social-National Assembly.

At the time, these groups worked as part of Right Sector, the far-right activist group that came together during Maidan, and which later also turned into a paramilitary organisation. These two groups are led by Andriy Biletsky, who is known as the “white chief” among far-right brethren.

The past 18 months have seen Azov gain a reputation as disciplined (and decisive) patriots in Ukrainian society, which is increasingly tired of war and dissatisfied with the country’s dire economic situation.

Indeed, the economic crisis, international politics and particularly the war in the east have given the government prime justification to carry out reforms in service of demolishing the remains of the social state. In this situation, there is room for the Ukrainian right right to make political headway, particularly on “social issues” such as rising tariffs, pensions, welfare and unemployment.

Yet Azov has never come out openly against the Ukrainian government and its austerity reform policies. Though the battalion’s base is considered to be Mariupol, located on the Azov Sea (hence the group’s name), its core group hails from the city of Kharkiv in eastern Ukraine. And Azov’s close connection to Arsen Avakov, Ukraine’s present interior minister and the former governor of Kharkiv region in the mid-2000s, guarantees their loyalty to the authorities.

There is room for the Ukrainian right right to make political headway, particularly on “social issues” such as rising tariffs, pensions, welfare and unemployment

Indeed, 2005-2010 was a fruitful time for Patriot of Ukraine, the Kharkiv neo-Nazi group whose members later came to form Azov. With Avakov as governor, this neo-Nazi group cooperated with the Kharkiv authorities and police. Their activities included monitoring “illegal immigrants” in the city’s student hostels and raiding shopping kiosks (whose owners were, by coincidence, not loyal to the local authorities’ material interests).

In February 2014, Avakov became interior minister, and began to patronise Patriot of Ukraine, Azov and Biletsky himself. Indeed, Biletsky, after having been recognised as a “political prisoner” and released from prison, was given a rank in Avakov’s home ministry. Meanwhile, an ally of Biletsky, Vadim Troyan, headed up the interior ministry’s Kyiv branch.

Perhaps it is unsurprising, therefore, that Azov is Ukraine’s only nationalist organisation that isn’t under pressure from the police and security services. Along with superior discipline and a low profile in looting and other war crimes scandals, this preferential treatment allowed the battalion to grow its membership and receive National Guard regiment status six months after it was founded. Hence Azov’s restrained attitude towards anti-government criticism.

Azov's numbers have swelled not only at home, but also from abroad. A story has been popular in Ukrainian social networks about Mikael Skillt, a Swedish neo-Nazi who came to fight for Ukraine. Azov also has a relatively large number of Russian members — and 19 January revealed the extent of their influence.

Damnatio Memoriae

In January 2009, a neo-Nazi terror group with links to the Kremlin killed Anastasiya Baburova, a Ukrainian journalist from Sevastopol, and Stanislav Markelov, a Russian lawyer, in central Moscow. The commemoration of these victims of neo-Nazi violence, which takes place every year on 19 January, has since become the main anti-fascist event in Russia and Ukraine.

While in Russia 19 January has usually been the target of attacks and attempts to incite violence, in Ukraine, it used to pass peacefully. Since 2013, a committee made up of human rights campaigners, left-wing and liberal activists has organised demonstrations to honour the memory of Markelov and Baburova in Kyiv.

For the left, the marking of Markelov and Baburova’s deaths has an enormous symbolic significance, comparable only to May Day

In terms of location, activists preferred a busy metro station over the city centre in order to appeal to working class residents, rather than journalists and tourists. This was the site where Gbenda-Charles Victor Tator, a 39-year-old refugee from Sierra Leone, was murdered by neo-Nazis in 2008. In 2014 and 2015, the event took place at Mykhailivsky Square, near Maidan.

This year, though, the organising committee split into two parts: Kyiv’s anarchists decided to hold a separate event. This “party” rally was supposed to take place outside Kyiv’s Zhovten cinema, which has taken on an anti-fascist symbolism after neo-Nazis burnt it down during an LGBT film festival in 2014.

However, the demonstrators at Zhovten were confronted by an ultra-right group led by Roman Zheleznov. Zheleznov, a Russian neo-Nazi who served a prison sentence in 2013 for stealing two kilogrammes of marbled beef from a supermarket, emigrated to Ukraine in 2014 to fight with the Azov battalion. He is also the former ideologist of Russia’s “Wotan Jugend” group, which regarded Adolf Hitler as their sole leader.

In Kyiv, though, Zheleznov accused the demonstrators of “loving wogs” and being anti-Russian. One of Zheleznov’s Ukrainian sidekicks told the crowd that Markelov and Baburova’s murderers were right to kill them — “enemies should be eliminated if they oppose their nation’s interests”.

Violence was averted thanks to the presence of TV cameras (the demonstrators wouldn’t have stood a chance otherwise). But that was the end of the planned rally. The neo-Nazis managed to beat up one left-wing activist, away from the journalists’ attention. Meanwhile, the anarchist committee found their designated rallying place also overrun by right-wing activists, and decided to cancel their event as well to avoid risking the health (and lives) of their comrades.

After these events went viral on social networks, Biletsky was forced to make a statement on a mainstream TV channel. Obviously nervous, Biletsky claimed that Azov wasn’t interested in “internal Russian conflicts” (in which case, what were they doing there on 19 January?), and accused the rally organisers of working for pro-Russian separatists. Finally, Biletsky warned that he would be unable to restrain the righteous anger of his comrades.

How important is a purely symbolic victory over the left for Azov, especially at the cost of increased media and public attention?

If we consider what happened here purely in terms of confrontations between left- and right-wing groups on the streets of Kyiv, Azov’s motivation is only too clear. For the left, the marking of Markelov and Baburova’s deaths has an enormous symbolic significance, comparable only to May Day. The neo-Nazis, evidently taking the anarchist slogan “to remember is to fight” literally, were trying to remove their ideological opponents’ right to commemorate Baburova and Markelov, thus suppressing their desire for struggle.

But how important is a purely symbolic victory over the left for Azov, especially at the cost of increased media and public attention? After all, the difference in size, resources and influence between the two sides is enormous. (Not least of all given the current wave of decommunisation and the rise of militarist tendencies.) Perhaps we need to look elsewhere for the true motives of the ultra right.

The nationalist international

Surprisingly, Russian media have ignored not only the memorial events in Kyiv, but also Azov’s other initiatives over the past month. The battalion is, in fact, a favourite bogeyman for media organisations involved in the propaganda campaign to justify Russian intervention in Ukraine.

For example, take the recent amendment passed in the US Congress that bans use of US funds for financial aid to Azov. In January, Russia Today propagated a false story that this ban had in fact been lifted, but the confrontation in Kyiv on 19 January was not deemed worthy of coverage.

Surprisingly, Russian media have ignored not only the memorial events in Kyiv, but also Azov’s other initiatives over the past month

The reaction of the commander of the Rusich neo-Nazi combat unit, which is fighting on the side of the separatists in the so-called “Donetsk People’s Republic”, is even more interesting. Aleksei Milchakov, a Russian citizen previously known for his sadistic killing of dogs, was full of praise for Zheleznov’s actions, and called for the anti-fascists to be dealt with.

Azov has much in common with these pro-Russian combat groups, including the presence of Russian neo-Nazis who may be fighting for opposite sides in the conflict yet are allied in their general view of the world.

This kind of “internationalism” is, of course, typical of more than just Russian passport holders. “Native” Ukrainians also buy into the thesis that the current conflict is a “fratricidal” war unleashed by Jews with the aim of setting Slavs against one another and enslaving them.

One such proponent is Vita Zaverukha, a neo-Nazi who served in the Aidar volunteer battalion. Zaverukha is now in pre-trial detention accused of robbing a petrol station and killing two police officers. She is one of the “patriots, persecuted by Poroshenko’s Jewish regime” that are mourned by the ultra-right.

For the average Ukrainian citizen, the news that Russian ultranationalists were forcibly breaking up protest rallies in Kyiv sounded unbelievable. Many people initially took it for a propaganda hoax. But soon, new (and no less strange) facts came to light for Ukraine’s patriotic public, who are used to supporting Azov and rejecting any criticism aimed at it.

A return to the roots

On 25 January, a report of “a raid to uncover illegal migrants” in a town in the Kyiv region appeared on Azov’s website. Neo-Nazi “activists”, together with local police (whose regional chief is a former Azov commander), broke into flats in the town of Bila Tserkva. The aim? To check the documents of African men. The whole episode was recorded on video, and uploaded to the internet.

A few days later, Azov published an article decrying “Islamist expansion” in L’viv. Its author objected to Crimean Tatars, who had fled their homeland after Russian annexation, moving to Lviv and engaging in “propaganda for their religious beliefs”. The article saw their request for a mosque as an intolerable “trial of their fellow-citizens’ patience”.

It must be said that, until recently, Azov has been extremely careful to project a “respectable” image

This incident aroused such a scandal (unlike the racist note of “illegal migrants”) that the article was removed from the Azov site. After Crimea, Ukraine’s liberal-patriotic public, which already felt sympathetic towards the Crimean Tatars, has begun to show public approval and respect for this people’s history and culture.

Indeed, the “Islamist expansion” article, while typical of far-right thinking, seemed so improbable to liberal journalists that they had to phone Azov’s press office to check whether it was a mistake. (The press officer confirmed: “we stand for Crimea being Ukrainian, not Tatar”.)

It must be said that, until recently, Azov has been extremely careful to project a “respectable” image. The group’s leaders actively used symbolism and rhetoric that, while unambiguous within its own ultra-right subculture, meant little to Ukraine’s public at large.

They would, for example, brandish the “black sun” or the “Wolfsangel”, but never the swastika. Old articles written by “white chief” Biletsky where he called for “a crusade against the Semite-led subhumans” have been removed from the internet. Azov also remained diplomatically silent during the de facto attempted coup organised by Right Sector in the summer of 2015. (All the other far right parties were mobilised in protest.)

The battalion’s leadership has also distanced itself from a solidarity campaign with Ukraine’s numerous “patriotic political prisoners”. And Azov didn’t even join the attacks on Kyiv’s May Day marches and LGBT Pride. So why have they decided to reveal their true political colours now?

A struggle for power

Part of the reason for this change of tack could be the more stable situation on the eastern Ukrainian front, which has allowed Azov to switch their attention to a war on “internal enemies”. But the main reason has to be the long term political strategy of Azov’s leadership. All the incidents mentioned above are formally linked not to the Azov National Guard Regiment but to a different structure, the Azov Civil Corps, a proto-party that will obviously form the political wing of the movement.

This is not the first attempt by an ultra right group to enter politics: Right Sector tried before, but won so few votes that they tried to organise an armed coup instead (also without success). In the autumn of 2014, Azov was only able to win a parliamentary seat for its leader Biletsky thanks to an armed break-in at a polling station during the count and the coercion of electoral committee members to produce an “honest result”.

To succeed via either the bullet or the ballot box, Azov needs to gain the loyalty of the majority of far right constituency, which are now roughly split into two camps

But now, according to a number of recent statements, Azov’s leaders are determined to extend their representation in Ukraine’s parliament. To succeed via either the bullet or the ballot box, Azov needs to gain the loyalty of the majority of far right constituency, which are now roughly split into two camps. While Azov and the groups who share its views are linked to Avakov (hence their guarded attitude to any pronouncements against, or simply unfavourable to, the current government), the other bloc consists of Right Sector and the smaller groups aligned with it.

Both camps, battling for power over the Ukrainian ultra right, present themselves as genuine nationalists, true to their ideals, and accuse their rivals of colluding with the “Jew-ridden government”. And the recent behaviour of Azov has to be seen in the context of this intensified rivalry for the loyalty of a narrow right-wing subculture.

These are the people who last December staged a torchlight procession in Mariupol around an ugly monument to the medieval Kievan Prince Svyatoslav, erected illegally where a statue of Lenin used to stand. For most people, Svyatoslav is a barely remembered figure out of school history textbooks. But Ukrainian neo-Nazis mythologise Svyatoslav as the Nordic pagan who overthrew the Judaic Khazar Empire in the 10th century.

This rivalry is also why Azov needed to assert its uncompromising position towards anti-fascists on 19 January. And it explains Azov’s return to xenophobic rhetoric and activity, designed to consolidate the far right around it, even at the price of some support among the “civilian” public.

For the same reason, Azov is now flirting with a youth subculture that is predominantly apolitical (musicians, environmental and animal rights activists, bohemian types), but which is quite swiftly moving to the right. Hence, for example, the news that Azov is planning to physically punish so-called “doghunters”, sadists who get their kicks from poisoning or otherwise cruelly killing stray dogs.

Azov has also become a promoter of mass cultural events, while at the same time trying to ruin similar initiatives conducted by their rivals

This is a typical ultra right pastime: Russian and Ukrainian neo-Nazis used to organise similar “paedophile hunts”, where they would use social media to set up a meeting between a man and a supposed underage girl and then humiliate their victim on video. The new anti-doghunter campaign, used at the right place and the right time, can get results: many apolitical and left-liberal activists involved in the animal rights movement have welcomed Azov’s initiative.

The battle for the attention of Green activists heated up at a Climate Change march in November, when Azov members unfurled their banners emblazoned with the stylised Wolfsangel symbol, but demanded that the anarchists roll up their green and black flags; the anarchists left the main march and held their own separate rally as a result.

Azov has also become a promoter of mass cultural events (concerts, sporting competitions etc.), while at the same time trying to ruin similar initiatives conducted by their rivals. On 16 January, for example, just a few days before the planned memorial rally in Kyiv, Azov members invaded a “free market” organised by the Direct Action student union (whom Biletsky falsely accused on television of fighting on the separatists’ side). In the process, they injured three left-wing activists and a passer-by whom they also took for a left winger.

Avakov’s personal regiment

The final factor in the rise of Azov is the political infighting over the government led by Prime Minister Arseniy Yatsenyuk. In the unending struggle for power between Yatsenyuk’s team and that of President Petro Poroshenko, Interior Minister Arsen Avakov is largely on the PM’s side.

Avakov recently got into a public spat with Mikheil Saakashvili, the former president of Georgia who is now governor of Ukraine’s Odessa region and a close ally of Poroshenko. With uncertainty around the government’s future and accompanying reshuffles, Avakov holds a trump card: a regiment of ultra right fighters.

With uncertainty around the government’s future and accompanying reshuffles, Avakov holds a trump card: a regiment of ultra right fighters

It is quite possible that the recent rise in Azov’s profile is linked to Avakov’s desire to persuade the president that he alone is capable of keeping Biletsky and his adherents under control, and that the fall of the Yatsenyuk government could have unforeseen consequences. But is that really the case? The opposite is more likely to be true: the presence of patron in the cabinet is the main factor that has given Azov its privileged position within the far right.

Without its government protector, it would be much more difficult for the National Guard regiment to increase its political capital. But the chances are that it won’t come to that: the most recent news is that at talks between Yatsenyuk and Poroshenko, it was decided to leave Avakov in his post as interior minister. The blackmail worked, apparently.

What does all this mean in practice?
One thing is certain: the further rise of neo-Nazi street violence. Here, left and liberal activists will be essentially incidental victims of the struggle for power within the far right.

Will this struggle for “internal” power lead to a worse “external” image for the Ukrainian ultra right? Experience tells us that rational argument and even clear factual evidence have little effect on the consciousness of the Ukrainian liberal-patriotic intelligentsia, blinkered by their emotional response to Azov, the “defenders of Mariupol” who can therefore do no evil.

Given this state of affairs, the evident surprise and annoyance on the liberal intelligentsia’s part at the neo-Nazis’ recent actions may be considered a major step forward. Unfortunately, however, the main factor in the liberals’ criticism of Azov is the lack of a thought-out political agenda behind its actions and statements, rather than the actions in themselves.

A journalist on a popular TV channel who was obviously confused by Azov’s motives and supported the anti-fascists’ position, asked Biletsky whether he could hold off any street attacks at least until after the Dutch referendum on an EU Association Agreement with Ukraine (due to take place on 6 April) to avoid further damage to the country’s image.

As well as the liberals’ shame before civilised Europe, another important factor is the opinions expressed by the public in various polls: despite Poroshenko’s falling popularity ratings, most Ukrainians are tired of war and not convinced that their country needs the “real fascist junta” that the far right dreams about.

However, the further Ukraine’s government pushes austerity policies and neoliberal reforms, the more likely we are to see a growth in support for a hypothetical “strong arm” — one that would end corruption and defend the privileges of ethnic Ukrainians.



ЛИНК


Знаш оно...

Прво су дошли по хомосексуалце. Па по Јевреје (у украјинском случају, по Роме). Па су онда дошли по социјалисте. Па по синдикалисте.

На крају, када су опет дошли, више нису имали кога да одведу сем мене.

И више није било никога ко би макар једну реч рекао о томе.


Па је л' то онда тај НАТО за који кажу да би и Србија требало да му приступи?

Прочитај и размисли за то што ти кажем.


solo solo 17:04 26.03.2022

Re: Ово нећеш наћи у мејнстрим медијима

Па је л' то онда тај НАТО за који кажу да би и Србија требало да му приступи?

Прочитај и размисли за то што ти кажем.


Debeli

U 'ebo te koji čaršaf. Ovo je oboren Bloginis.

shmoo shmoo 18:51 26.03.2022

Re: Ово нећеш наћи у мејнстрим медијима

solo
Па је л' то онда тај НАТО за који кажу да би и Србија требало да му приступи?

Прочитај и размисли за то што ти кажем.


Debeli

U 'ebo te koji čaršaf. Ovo je oboren Bloginis.





Па контам, сви смо ми писмени овде.

Можда има понеко и функционално неписмен, али сви знамо свих 30 слова и азбуке и абецеде.

Ко то не зна, не може да добије двојку у 5. разреду основне него понавља разред.

Тако кажу званични стандарди постигнућа ученика којих морамо да се држимо.


gedza.73 gedza.73 19:07 26.03.2022

Re: Ово нећеш наћи у мејнстрим медијима

док Русе пореде са нацистичком Немачком која је Совјетима у Другом светском рату убила 20 милиона људи.

Има ли већег лицемерја од тога?

Naravno da je licemerje. Kao što je licemerje kad Vesli klark kaže da nije isto agresija NATO pakta na Srbiju i agresija Rusije na Ukrajinu.
Jedino to oću da kažem. Da mi stajanjem na rusku stranu sečemo sebi granu na kojoj stojimo. Putin je za dva praktično osvajačka rata iskoristio Srebrenicu i Kosovo. kad vi možete, što ne mogu i ja
Ми смо незванично у НАТО савезу од педесетих година 20. века.

pa nije baš. Amerikanci kažu drugačije kad se ono SFRJ posle smrti Staljina okrenula Rusiji. Filip M. je često pominjao kako je Milošević odbio EU. EU je odbio Tito. Smenio glasnika Tomu Granfila koji je tu ponudu doneo. Mi smo bili deo Evrope a komunisti su rekli kako smo i po sistemu i po savezništvu deo Rusije. Naš narod se školovao po Beču, Ženevi, Parizu...
А ово што можеш овде да прочиташ, то спонзорише НАТО зарад својих интереса

Naravno. To niko ne spori. Takođe imaš i ruske analitičare koji kao babuške iskaču po televizijama i mrtvi ladni kažu kako nam Rusija nikad nije uvodila sankcije.
A onda neko krene da me ubeđuje kako je ruski telegraf jedini nepristrasan i jedini iznosi tačne informacije. Isto tako je u svojim NATO zemljama onaj Džejmi šej pričao o nama.
Ти називаш комунизмом то што смо ми имали пре вишестраначја, од 1945. до 1991?

Na vlasti su bili komunisti. Inače retko koristim izraz 'komunjare'.

Taso, po meni što ne mora da znači kako sam u pravu a i ponavljam se po n-ti put, imaš dva sistema. Jedan koji radi sa manjim kvarovima i drugi koji skoro uopšte ne radi jer je stalno pokvaren. Voleo bih da ima više izbora ali na žalost nema. Ono što igra važnu ulogu je i naša, kad si već pomenuo, geografska blizina prvom sistemu dok sa drugim nemamo dodirnih tačaka.

Pogledaj oko sebe. Nađi neki ruski proizvod koji koristiš.



softelectronics_e softelectronics_e 19:34 26.03.2022

Re: .

maksa83
Pravilo je da se ratna propaganda izbegava kako bi mogao da se održi kritički diskurs.

Hehe, dobar, dobar.

A slušaj ovaj.

- Žena mi je slupala auto.
- Je l' povređena?
- Nije još, zaključala se u kupatilu.

Eee, da!
Danas sam prošao kroz Ralju.
Na ulazu, tj. u predgrađu Ralje, sa desne strane sam video Kovidonu (ili Kovidonicu) i mislim da su tu oni škembići što si preporučio, no, nije se imalo vremena za zadržavanje.
Jer je bio zacrtan put do Aranđelovca, Bukovička banja, pa ondak drvena crkva Svetih apostola Petra i Pavla u Darosavi, pa potom do Bukulje, pa potom do restorana 'Lovački Raj' - na srnetinu ispod sača.
A ondak povratak drugim pravcem, preko Barajeva.
Narodni muzej ovaj puta izvisio, jer smo bili malo u kašnjenju.
maksa83 maksa83 19:37 26.03.2022

Re: .

Jer je bio zacrtan put do Aranđelovca, Bukovička banja, pa ondak drvena crkva Svetih apostola Petra i Pavla u Darosavi, pa potom do Bukulje, pa potom do restorana 'Lovački Raj' - na srnetinu ispod sača.

Bio tamo prošle godine, jeo baš to (to im je valjda glavna fora), sreća nisam poveo decu manji bi se istraumirao od onolikih mrtvih životinja po zidovima. Ako to zanemarimo sjajno mesto.

Je l' ostalo nešto od Starog Zdanja koje je gorelo pre neki dan? Kakva tuga i nebriga.
predatortz predatortz 19:39 26.03.2022

Re: .

Darosavi


Je li to ono selo što se zvalo Partizani?

Oca im nenormalnog jebem!
gedza.73 gedza.73 19:43 26.03.2022

Re: .

Je l' ostalo nešto od Starog Zdanja koje je gorelo pre neki dan? Kakva tuga i nebriga.

Ne zna se čije je. Odnosno ko treba da vodi računa. Bitno da znamo šta se po svetu radi a to što nam je izgorelo zdanje od istorijskog značaja nije toliko bitno.


gedza.73 gedza.73 19:43 26.03.2022

Re: .

Je li to ono selo što se zvalo Partizani?

Jeste.
gvozden1 gvozden1 19:46 26.03.2022

Re: .

predatortz
Darosavi


Je li to ono selo što se zvalo Partizani?

Oca im nenormalnog jebem!

Ali se sotrta šljive nazvana po njemu, Darosavka, nikad nije zvala partizanka :)
maksa83 maksa83 19:55 26.03.2022

Re: .

Ne zna se čije je. Odnosno ko treba da vodi računa.

Iskreno nisam znao da to postoji do prošle godine, nisam mogao da verujem kakva je to fenomenalna zgrada i sa kakvom istorijom i kako trune oronulo. Da li je moguće da ne mogu da se nađu pare da se to sredi, napravi od toga muzej, fensi skupi hotel, RESTORAN, štagod, samo da ne propada onako.


Bitno da znamo šta se po svetu radi a to što nam je izgorela zgrada od istorijskog značaja nije toliko bitno.


gedza.73 gedza.73 20:01 26.03.2022

Re: .

Da li je moguće da ne mogu da se nađu pare da se to sredi, napravi od toga muzej, fensi skupi hotel, RESTORAN, štagod, samo da ne propada onako.

Bila je neka priča da Aleksiću (hotel Izvor) nisu dali.
p.s.
- Dosadašnji katastrofalan odnos prema “Starom zdanju” i drugim našim spomenicima pokazuje koliko smo moralno posrnuli - kaže Aleksić. - Nema uspeha zemlje bez poštovanja sopstvene kulture. “Staro zdanje” nije samo zgrada, već simbol, jer je je njenu gradnju započeo 1865. Knjaz Miloš, a poduhvat su nastavili i Obrenovići i Karađorđevići. To je čini jedinstvenom. Ona je simbol iskoraka Srbije iz osmanskog mraka, a njena obnova je dug prema prostoru gde je obnovljena srpska država.

Aranđelovčanin Dragan Todorović, hroničar ovog kraja Šumadije i direktor novoosnovanog preduzeća "Staro zdanje", podseća da država godinama nije dozvoljavala prodaju starih hotela, pod izgovorom da je reč o zaštićenim spomenicima. Istovremeno nije ulagala ni dinara u njihovu zaštitu.

- Najveću pljačku i ruiniranje zgrada "Starog zdanja" doživela je od 2005. kad je prešla pod direktnu nadležnost Direkcije za imovinu. Ona nije htela da plati čak ni obezbeđenje - kaže Todorović. - Lopovi su isekli i odneli čak i gelendere i u pokušaju da ih ukradu uništili su dva ogromna kristalna lustera iz Kneževe sale. Zidove su izlupali vadeći žice da bi ih prodali na otpadu, a jednom su izazavali požar ložeći lomače da bi istopili izolaciju kablova.

Pre desetak godina u Aranđelovcu je on otvorio superluksuzan hotel „Izvor“ koji je preporodio ovdašnji turizam. „Bukovička Nova Slatina“ početkom 2017 godine odlazi u stečaj. Zbog izvesnih nerazumevanja na liniji opštinske vlasti – „Bukovička Nova Slatina“, ova saradnja je raskinuta.

softelectronics_e softelectronics_e 20:02 26.03.2022

Re: .

maksa83
Jer je bio zacrtan put do Aranđelovca, Bukovička banja, pa ondak drvena crkva Svetih apostola Petra i Pavla u Darosavi, pa potom do Bukulje, pa potom do restorana 'Lovački Raj' - na srnetinu ispod sača.

Bio tamo prošle godine, jeo baš to (to im je valjda glavna fora), sreća nisam poveo decu manji bi se istraumirao od onolikih mrtvih životinja po zidovima. Ako to zanemarimo sjajno mesto.

Je l' ostalo nešto od Starog Zdanja koje je gorelo pre neki dan? Kakva tuga i nebriga.

Staro Zdanje ima centralni deo i dva (bočna) krila.
Kada se gleda iz Parka, izgoreo je krov na levom krilu ... nema više crepova, ostali samo garavi rogovi.
Kada sam slikao ženu, podesio sam rakurs tako da ne uhvatim to krilo, nego samo centralni deo i desno krilo.
Šta reći, mi smo u stanju da sami sjebemo stvari gore nego što nam rade Ameri.
A pored toga se renovira hotel 'Šumadija'.
Meni nije jasno zašto nekome Staro Zdanje nije dato besplatno da renovira uz zadržavanje spoljašnjeg izgleda?
Kako može ovo propadanje da bude bolje.
Pa ono bi mogao da bude raj, ali bukvalno, sa stotinjak hiljada turista godišnje.
Jebo more.
Koliko sam danas samo mladih video kako guraju decu u kolicima skroz, uz brdo, do Bukulje - fenomenalno.
A ja se umorio vozeći se kolima.
Pa ona fenomenalna osmatračnica na Bukulji, 30-tak metara visoka, fenomenalan pogled.
mlatisa mlatisa 21:19 26.03.2022

Re: .

Brat Kim koristi gužvu da isproba svoje raketice.
"Legenda" ih samo okrene prema Japanu, ispali, pa dokle stignu. [Padnu u more]

Брат Ким је поставио више сателита у космос па му сигурно није проблем да добаци до Јапана.

Уосталом, Асанжа треба ослободити
mlatisa mlatisa 21:19 26.03.2022

Re: .

.
milisav68 milisav68 21:25 26.03.2022

Re: .

maksa83
Da li je moguće da ne mogu da se nađu pare da se to sredi, napravi od toga muzej, fensi skupi hotel, RESTORAN, štagod, samo da ne propada onako.

Eto još jedan razlog da se na referendumu glasa za monarhiju.

Ne, bez zezanja, kakvi god da su nekad bili lopovi na vlasti i oko, ostavljani su legati na korišćenje narodu, sa nekakvim sistemom samoodržavanja, uz neku kontrolu države, odnosno monarha kao krajnje kontrole i brige.

Konkretno, to staro zdanje su zidali i brinuli o njemu i Obrenovići i Karađorđevići.
maksa83 maksa83 21:55 26.03.2022

Re: .

Ne, bez zezanja, kakvi god da su nekad bili lopovi na vlasti i oko, ostavljani su legati na korišćenje narodu, sa nekakvim sistemom samoodržavanja, uz neku kontrolu države, odnosno monarha kao krajnje kontrole i brige.

Konkretno, to staro zdanje su zidali i brinuli o njemu i Obrenovići i Karađorđevići.

Tamo piše da je poslednji put renovirano (mis-lim) 1969, dakle za vreme NjKV Jožice iz dinastije Broz.

Otad ništa, sledeći zainteresovan je bio ...

Двор Старо здање је данас затворен за посетиоце, јер је због људског немара претворен у руину и често је на мети лопова и вандала. Председник Владе Србије Зоран Ђинђић планирао је да обнови Двор Старо здање. Боравећи у Аранђеловцу пред крај 2002. године, обрео се на тераси двора и том приликом рекао тадашњем министру грађевина Драгославу Шумарцу како „жели да 2004. године за прославу 200-годишњице српске државности хотел буде спреман да прими делегације“.

... al' ga sprečilo u naumu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:50 27.03.2022

Re: .

milisav68
gedza.73

da ne pomisli neko kako imam bilo šta protiv
(scena iz filma Rane kad Miki Manojlović pokušava Seku Sablić da pljune sprat iznad pa mu se pljuvačka stalno vraća a on iznova i iznova pokušava mi deluje adekvatno)


Ne pričam o sankcijama nego o osudi agresije. Trenutno je 141 država osudila agresiju. Uz Rusiju su decidno samo Lukašenko, Asad, Kim Džong i ko je već u Erotreji.

Kaži mi leba ti o čemu pričaš, Srbija je osudila agresiju, poštuje integritet Ukrajine, i nije uvela sankcije Rusiji.

Šta je trenutno problem u ponašanju države Srbije?


Ništa, to jest po običaju se blamirate, ali nema veze, navikli smo, kad me neko sad pita odakle sam, ja kažem da sam Bugarin, ili Rumun, tako ne moram da objašnjavam ni kako je u Ukrajini, ni zašto Srbija podržava ove manijake Zombi oligarhe, ni da li je ladno u Siriji.

Zezam se, naravno, nego, milisave, ti si moja glavna informaciona agencija, šta bi sad sa ovim vašim rusofašistima, Bihalijem i njegovim džukcima, jel on to kao nešto muvao sa potpisima (to jest DB mu dao neke pogrešne listiće pa ga drugi klan u DBu koji je u ratu sa ovim prvim raksrinkao, mislim, kod vas je to zajebanije od Ljovisne i Kasandre) i sad ne može lepo da se kandiduje i zastupa rusku manjinu, i kučiće iz bunara i levijatane iz kanalizacije, kao što je namerio, ne može da se bavi demokratijom. Ne razumem tu igru baš najbolje, bio sam ubeđen da su i oni kao i svi ti vaši desničari fašisti na platnom spisku GRU-a, FSB-a, Vagnera, ili ko je već nadležan za buduće gubernije, a jedino siroti Bihali zglajznuo, izgleda.
shmoo shmoo 03:35 27.03.2022

Re: Ово нећеш наћи у мејнстрим медијима

gedza.73

Na vlasti su bili komunisti.



То су они сами себе тако називали.

А далеко су били од тога.

Ono što igra važnu ulogu je i naša, kad si već pomenuo, geografska blizina prvom sistemu dok sa drugim nemamo dodirnih tačaka.



Нисмо увек били тако близу том систему, него је он прилично агресиван у свом ширењу на Исток, па смо сада потпуно окружени.

Из овога закључујем да ћеш ти на неком евентуалмном референдуму (ако до њега уопште дође, а не верујем у то, неће нас нико ништа питати) ти гласати за улазак Србије у ЕУ и НАТО?

Pogledaj oko sebe. Nađi neki ruski proizvod koji koristiš.


Квас.

Додуше, прави га наш БИП.

Не знам зашто сада ти мислиш да бих ја на неком референдуму (ако до њега уопште дође, а не верујем у то, неће нас нико ништа питати) гласао за некакву опцију удруживања са Русијом?

Одакле ти то?

Зато што мислим да су Руси у праву што су отпочели ову војну интервенцију у Украјини?

Па јесу у праву. Бране своје националне и државне интересе од те агресивне друге стране за коју ћеш ти гласати на неком евентуалном референдуму (ако до њега уопште дође, а не верујем у то, неће нас нико ништа питати).

И добра страна ове руске војне интервенције је што после ње, успели Руси са својим војним циљевима или не, више ништа неће бити исто као што је било од пада Берлинског зида 1989. до данас.

Ни Европска унија ни НАТО ни читав свет више неће бити исти.

А како ће све то изгледати?

Видећемо. Не усуђујем се да предвиђам било шта.

milisav68 milisav68 08:02 27.03.2022

Re: .

srdjan.pajic
Ne razumem tu igru baš najbolje, bio sam ubeđen da su i oni kao i svi ti vaši desničari fašisti na platnom spisku GRU-a, FSB-a, Vagnera, ili ko je već nadležan za buduće gubernije, a jedino siroti Bihali zglajznuo, izgleda.

E, pa neće FSB ovde da vršlja mimo lupam Dačića, a šta se dešava sa i između podizvođača nemam pojma.

A inače, čitam po tviteru da se po Beogradu pojavila gomila poziva za glasanje sa pogrešnim adresama, osnosno nazovi podstanara.Tako da je verovatno došlo do preterivanja sa muvanjem glasova, odnosno potpisa za izborne liste.

Takođe, vlast je u problemu, jer ne može da se glasa na Kosovu, što znači da su kraći za jedno 50 - 60 hiljada glasova.

Toliko za sada, studio!

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 08:38 27.03.2022

Re: Ово нећеш наћи у мејнстрим медијима

Прочитај и размисли за то што ти кажем.
meni je FB banovan zbog ovoga.
Mislim da je 2019 ili 2020 bio protest i kod nas ispred ambasade Ukrajine zbog ubijanja Roma. Tada su se iz ambasade smejali. Da se samo razumemo, ja sam protiv rata,ali tamo je nacizam.
zaharaga zaharaga 10:53 27.03.2022

Re: .

gedza.73




Pa možda ih pitali Ukrajinci i odlučili kako neće da budu ruski satelit nego oće na Zapad. A Rusija im poslala tenkove. Pa mesec dana ne može da pokori Ukrajinu. Posle će da se čude što ih taj narod ne voli i što čeka bilo koga ko će da im da oružje kako bi se sovetili svima koji su bili na strani Putina. Koliko god neki smatrali ovaj potez Rusije genijalan su pokazali kako nisu vojna velesila (kako ih vidi srpsko javno mnjenje).



Ako vesti ne lazu, a moguce je da lazu, Rusija je pocela da isplacuje plate i penzije na teritorijama koje drzi. Videv kako se u Srbiji voli zapad jer sa zapada stizu pare, i kako se po Srbiji zdusno sere od strane primalaca zapadnih para, jer je to nacin da se zapad odobrovolji, pa da pare stizu i dalje, cenim da ce ukrajinci odluciti da nece da budu satelit zapada nego da ce odlucuti da oce uz Rusiju.


zaharaga zaharaga 10:58 27.03.2022

Re: .

srdjan.pajic



ja kažem da sam Bugarin, ili Rumun,




Istinu kazes!
shmoo shmoo 16:04 27.03.2022

Re: Ово нећеш наћи у мејнстрим медијима

natasa_tasic_10
Прочитај и размисли за то што ти кажем.
meni je FB banovan zbog ovoga.
Mislim da je 2019 ili 2020 bio protest i kod nas ispred ambasade Ukrajine zbog ubijanja Roma. Tada su se iz ambasade smejali. Da se samo razumemo, ja sam protiv rata,ali tamo je nacizam.



Бановали те на фејсбуку због материјала који показује како нацисти у Украјини матретирају Роме на улици?

(Исто као као што су то радиле оне Хитлерове смеђе кошуље Јеврејима на немачким улицама тридесетих година прошлога века.)

Е Цукерберге, Цукерберге...

Па из ког ти то народа потичеш?

Јеврејин сигурно ниси.


(Дечко ми је одмах, чим сам први пут видео његову слику пре много година и ништа нисам знао о њему, био одвратан као длака у супи. Има тако неких људи за које ме тај осећај обузме чим их први пут видим, на слици или уживо чак и када ништа не знам о њима.

И никада ме до сада у животу тај мој осећај није преварио.)


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:19 27.03.2022

Re: .

Takođe, vlast je u problemu, jer ne može da se glasa na Kosovu, što znači da su kraći za jedno 50 - 60 hiljada glasova.

Toliko za sada, studio!



Ovo uliva neku nadu!
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:21 27.03.2022

Re: Ово нећеш наћи у мејнстрим медијима

Е Цукерберге, Цукерберге...


Cukerberg je ozenjen kineskinjom (roditelji su joj kineski emigranti iz Vijetnama) i sa njom ima decu. Prilicno neobicno za jednog fasistu..
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:33 27.03.2022

Re: .

Ovo uliva neku nadu!



Cutim ko zalivena.
shmoo shmoo 16:45 27.03.2022

Лицемери свих земаља, уједините се!

apacherosepeacock
Е Цукерберге, Цукерберге...


Cukerberg je ozenjen kineskinjom (roditelji su joj kineski emigranti iz Vijetnama) i sa njom ima decu. Prilicno neobicno za jednog fasistu..



Мани ме са тим "фашиста". Нисам ја то ни рекао за Цукерберга. Да се не бисмо прегањали око тих назива/етикета који у овом тренутку у 21. веку звуче као када лупаш у празну канту, ово сам написао Наташи у следећем коментару:

natasa_tasic_10

Znam za sve ovo. Ima i video koji potvrdjuje sve. Jos dodatno je voditeljka na CNN rekla kako su izbeglice plavi ljudi sa plavim ocima nase komsije. Rome, Induse i Kineze nisu pustali iz Ukrajine.




Стварно? На ЦНН?

Па они су скроз одлепили!

Ja sam se zaista uplasila. Pao mi ne na pamet Ausvic i Jasenovac i koliko god mozda panicno zvuci, nacizam nije nestao



Није.

Али је сада инструментализован да ради искључиво и само за интересе мултинационалних корпорација.

Што јесте својеврстан апсурд. Али је тако.

Нацизам као инструмент корпорацијских интереса, а корпорације мултинационалне.

Занимљива појава.




Тако да ти та "жена Кинескиња" и није неки аргумент у одбрану љигавог Цукерберга.

То је његов лични живот и његова лична ствар.

Ми овде причамо о томе како се понаша компанија чији је он оснивач и власник и на чију уређивачку политику по питању садржаја свакако може да утиче.

Заборавих да Наташу подсетим како је тај исти фејсбук пре пар година уклонио фотографије које су окачили фоторепортери, претежно Италијани... Фотографије су приказивале изгладнелу децу у Јемену.

Те године је у Јемену од глади умрло 40 000 деце.

Глад је била последица споља изазваног грађанског рата и непрекидног бомбардовања које су изводиле Сједињене Америчке Државе, Израел и Саудијска Арабија заједно.

Зашто је то уклоњено са фејсбука?

У чијем интересу онда функционише тај фејсбук?

У интересу својих корисника од чијег броја му зависи профит?

Или у интересу неког другог?

Цукерберг је само једно љигаво неморално бескрупулозно мало говно које ради само и искључиво у интересу великих играча који су га вероватно због тога и припустили ту где јесте сада.

И у тој слици о Цукербергу не може да помогне ни жена Кинескиња.







EDIT: Приказао бих ти сада овде снимак хватања припадника Азова у Украјини... Хтео сам да га окачим на свој Јутјуб канал па да га пренесем овде.

Али Јутјуб канал ми је бановао тај снимак и припретио даљим санкцијама ако тако наставим.

Кажу, мој видео је превише насилан.

А на снимку се види како спроводе припаднике Азова руку везаних на леђима до возила. Нико никога не удара. Спроводе заробљенике.

Јутјуб каже да је то насилно.

А онолико клипова са насиљем на Јутјубу које чак и деца могу да гледају, то се не банује.

Али је спровођење похватаних украјинских НАТО нациста превише насилно?

Мислим...

Лицемери свих земаља, уједините се!

apacherosepeacock apacherosepeacock 16:52 27.03.2022

Re: Ово нећеш наћи у мејнстрим медијима

Tasa



Aj' ne histerisi bre.
shmoo shmoo 16:59 27.03.2022

Лицемери свих земаља, уједините се!

apacherosepeacock
Tasa



Aj' ne histerisi bre.



У, јбт!

Какав диван пример демократског дијалога!

Видим, јако добро подносиш када ти неко покаже колико ниси у праву?

Ево ти у то име један мали дебели Цукерберг на поклон:






Има ли код тебе нека мала Кинескиња и за њега?

П.С. - А ти ме свакако нећеш ућуткати својим лупетањем глупости. То ти је ваљда јасно.

Баш зато смо данас и дошли до овога да дементне будале и пробисвети, шљам људског рода, одлучују о судбини човечанства зато што смо стално ћутали на сва та лупетања глупости деценијама уназад.

vcucko vcucko 17:32 27.03.2022

Re: Лицемери свих земаља, уједините се!

shmoo


Баш зато смо данас и дошли до овога да дементне будале и пробисвети, шљам људског рода, одлучују о судбини човечанства зато што смо стално ћутали на сва та лупетања глупости деценијама уназад.


Pumpaju opštu histeriju već mesec+ dana, a ovamo ne histeriši?!

Budibogsnama

Malo kulturno-umetničkog uzdizanja, to je uvek blagotvorno za dušu:

nsarski nsarski 19:05 28.03.2022

Re: .

Mada je pitanje za diskusiju zašto države koje je sebi pripojila Amerika ne beže od nje sve ove godine dok od Rusije beže svi.


Ne beže? Pa oni stalno pokušavaju da pobegnu, ali dođu gazde Ameri i pobiju sve što se buni. Bez izvinjenja. Malo se izbore, pa im se desi "puč", pa opet padnu u robove.
Da vidimo: Gvatemala, Honduras (malo tu malo tamo), Kolumbija, Venecuela, El Salvador, Nikaragva, Haiti, Panama, Čile, Portoriko, da se ne igramo sa: Brazil, Argentina, Ekvador, Peru. Šta bi sa Bliskim Istokom? Egipat (malo se oslobodili, ali dođe Sisi!), Jordan, Severna Afrika (Libija, Maroko). O drugim Afričkim zemljama da ne pričamo.
Svi oni hrle u zagrljaj Americi?
Ne bih rekao.
shmoo shmoo 21:24 25.03.2022

Шта бива кад се сјебе званични наратив





crossover crossover 21:57 25.03.2022

Re: Шта бива кад се сјебе званични наратив

Efforts to extradite & prosecute journalist Julian Assange exposes the hypocrisy of establishment’s mission to “spread democracy.” If Biden Admin truly believed in democracy (including freedom of the press), he would immediately drop the charges against Assange. #FreeAssange

@TulsiGabbard

shmoo shmoo 00:04 26.03.2022

Re: Шта бива кад се сјебе званични наратив

crossover

the hypocrisy of establishment’s mission








UN: Nema dokaza za ruske tvrdnje o programu za biološko oružje u Ukrajini (ЛИНК)



The Ministry of Defense of the Russian Federation published an instruction of the Ministry of Health of Ukraine on the destruction of pathogens and acts of destruction in the Poltava and Kharkiv biological laboratories



https://t.me/s/rian_ru/151638 (ЛИНК)


natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:33 25.03.2022

Nikome ne pozeleti

Pre jedno 20 tak godina, slusala sam drugaricu reporterku inace, koja se vracala sa deckom iz Madjarske.
Pricala mi je plakala jer je sedela do devojke koja je otisla na Kosovo da radi kao "hostesa", da bi mogla da izdrzava porodicu. Imala je kuci tri sestre i ona je bila cetvrta. Otac bolestan, majka im je umrla. Napunila je taj dan 18 godina. Bila je iz Dombasa.
Ne znam sta da kazem...
shmoo shmoo 22:09 25.03.2022

Re: Nikome ne pozeleti

natasa_tasic_10
Pre jedno 20 tak godina, slusala sam drugaricu reporterku inace, koja se vracala sa deckom iz Madjarske.
Pricala mi je plakala jer je sedela do devojke koja je otisla na Kosovo da radi kao "hostesa", da bi mogla da izdrzava porodicu. Imala je kuci tri sestre i ona je bila cetvrta. Otac bolestan, majka im je umrla. Napunila je taj dan 18 godina. Bila je iz Dombasa.
Ne znam sta da kazem...




Грађански рат у Украјини је почео 2014. са тзв. обојеном револуцијом. Тобож демократском после чега су у Украјини главну реч почели да воде екстремни десничари. И то наоружани. Организовани у војне формације које је украјинска армија инкорпорирала у себе.

Ово данас, 2022. године, што видимо је руска војна интервенција у грађанском рату у Украјини који траје већ осам година и који је пре руске војне интервенције већ однео преко 14 хиљада живота.


Total deaths

Breakdown Fatalities Time period

TOTAL 13,100–13,300 killed 6 April 2014 – 31 January 2021

TOTAL 14,000 killed 6 April 2014 – 13 May 2021

Civilians 3,393 killed (312 foreign) 6 April 2014 – 30 September 2021

UAF, NGU and volunteer forces 4,641 killed 6 April 2014 – 23 February 2022




Pricala mi je plakala jer je sedela do devojke koja je otisla na Kosovo da radi kao "hostesa", da bi mogla da izdrzava porodicu.




Од 2015. до 2019. био сам разредни дечаку којем је биолошка мајка Ромкиња са Косова и Метохије, наркоманка и проститутка. ЛИНК

Отац се не зна. Неко из Бондстила вероватно или тако нешто.

Дечак је 2004. годиште. Родио се 5 година после бомбардовања и уласка НАТО на Косово и Метохију.

И није једини такав којег знам. С годинама их је све више и више таквих.

Суза одавно више немам. Исплакао сам све што сам имао да исплачем почевши још од моје прве школе у којој сам радио почетком деведесетих, школе за слепу и слабовиду децу у Земуну.

Нити знам колико више имам душе да дајем. Не знам... Ипак сам ја само један обичан уча... Профа српског... Ништа више од тога.

Нису само мртви жртве ратова. Мртви се могу одмах и пребројати.

Оне преживеле жртве ратова се не могу никако све избројати.










natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:51 25.03.2022

Re: Nikome ne pozeleti

Ипак сам ја само један обичан уча...
Nisi samo uca, ti si COVEK,a dana biti covek je vise od svega na svetu vredno. Ja jos uvek placem, suze su zlato
benedykt benedykt 22:59 25.03.2022

Re: Nikome ne pozeleti

shmoo


Ово данас, 2022. године, што видимо је руска војна интервенција у грађанском рату у Украјини који траје већ осам година и који је пре руске војне интервенције већ однео преко 14 хиљада живота.

Ah, vidim opet došlo vreme za našu malu rubriku zvanu… Kucamo na vrata zaboravljenih majstora…
16. februar 2022. Nedelju dana i nekoliko sati pride pre početka napada na Ukrajinu…
shmoo
Па кад њих Руси зајебавају за све паре, онда морају и они некога да нађу да га зајебавају.

Војне вежбе завршене.

Путин пита западне новинаре да ли знају и тачан сат напада на Украјину.

Чижов данас каже:"Знате, ратови у Европи никада не почињу средом."

Можеш мислити онда како се ова Труман шоу екипа осећа фрустрирано јер их Руси јебу као мале мајмуне.

И онда куд ће, шта ће, нађу балканске курве да зајебавају од силне муке.


22. februar. Dva dana i par sati do napada na Ukrajinu…
shmoo

П.С. - А међу нама, али ово шапатом да не чује фра Бенедикт, ја и даље мислим да Руси баш добро зајебавају НАТО.


Šta ti je život i samo mesec dana, sve se obrnu naopačke…
shmoo shmoo 23:06 25.03.2022

Re: Nikome ne pozeleti

natasa_tasic_10

a dana biti covek je vise od svega na svetu vredno



Знам. И у праву си. И не само данас. Увек.


Ja jos uvek placem



Када будем ово пренео мојој сестри ово што си рекла, знам да ће ми рећи исто оно што увек каже у том тренутку:

"Реци ти Наташи да је живот долина суза."

Па ћемо сестра и ја да ћутимо дуго, дуго заокупљени мислима.

shmoo shmoo 23:21 25.03.2022

I'm fucking splitting, Jack

Да, фра Бенедикт, потпуно сте у праву. И уопште се не ради о месец дана.

Траје то код мене деценијама.

Да, мрзим НАТО.

И да, мрзим НАТО плаћенике у свакој земљи, па и у Србији.

И исто тако мрзим ове украјинске нацисте (иста су то клерофашистичка говна као и усташе у Хрватској) као и све њима сличне на овоме свету који подмећу своје цивиле испред себе да би могли после да оптуже Русе за геноцид и да тиме дају НАТО-у casus belli који ће онда алијанса подастрети свом пучанству за рат са Русијом. У перспективи и са Кином.

(Видети под случајевима Сребреница или Рачак у српском искуству.)

А што се тиче корисних идиота НАТО-а, њих не мрзим. Жао ми их је. Могу само да замислим тај ужасни тренутак у њиховим животима када буду схватили шта им се то догађа и када буду почели да пате због тога.

Не кажем да ћу ја мање патити од њих, али барем нећу морати у последњим тренуцима свог живота да се суочавам са једним таквим ужасним тренутком поимања сопствене заблуде због које се они тренутно тако истичу као корисни идиоти НАТО-а.


This is the way the fucking world ends! Look at this fucking shit we're in, man! Not with a bang, but with a whimper. And with a whimper, I'm fucking splitting, Jack.








EDIT: Још увек идете за мном по Блогу Б92, фра Бенедикт, као неко кученце?

Не знам да ли да то прихватим као израз Ваше пажње, наклоности и љубави коју осећате за мене?

Или можда чак и као комплимент?

Биће најбоље да то тако и гледам.

Боље него да се распитујем даље за стварне узроке и разлоге Вашег таквог понашања на Блогу Б92.

Ко зна шта бих све открио.

Не волим тај тренутак када се разочарам у неког човека.

mlatisa mlatisa 17:05 26.03.2022

Re: Nikome ne pozeleti

Šta ti je život i samo mesec dana, sve se obrnu naopačke…

Што ти је квалитетан систем за праћење, јављање и узбуњивање.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
softelectronics_e softelectronics_e 19:50 26.03.2022

Re: I'm fucking splitting, Jack

shmoo

...

А што се тиче корисних идиота НАТО-а, њих не мрзим. Жао ми их је. Могу само да замислим тај ужасни тренутак у њиховим животима када буду схватили шта им се то догађа и када буду почели да пате због тога.
...


Ma!
Ko ih jebe!
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:47 25.03.2022

Pogledi iz Francuske

Ne govorim ruski, ne čitam ruske novine, ruski pogled na ukrajinsku krizu mi je demokratski nepristupačan. Blokiran. Ta divna, nježna, riječ koja mijenja grubu i ružnu riječ zabranjem.
Napajam se informacijama sa francuskih TV.
Žan-Klod Dasie (Jean-Claude Dassier), novinar, direktor, bivši, nkoliko TV, kaže da se trenutno u Ukrajini događa rat Amerike i Rusije a račun će platiti Evropa.
Link

U priloženom videu, sa titlom automatskog prevoda, Moris Gudro-Montanj (Maurice Gourdault-Montagne) bivši visoki diplomatski funkcioner i direktni učesnik nekih pregovora svjedoči o razvoju rusko-ukrajinskih odnosa i uticaju Amerike na njih.
Od osmog minuta priča kako je predložio Rusima neutralnost Ukrajine koju bi garantovali zajedno NATO i Rusija što je kod Rusa odlično prihvaćeno ali su Amerikanci odbili sa pričom da su Francuzi usporili prvi val proširenja NATO-a ali drugi neće. Predovori su vođeni 2006 a drugi val su trebali biti Ukrajina i Gruzija.
nask nask 02:21 26.03.2022

Slike zaslepljuju,

jer sve je samo jedna velika



magnus magnus 07:21 26.03.2022

paraziti

Što se Aje tiče , ko i svi umjetnici, baci im malo parica od srebra i tamburat če šta treba , naravno racionalizirat će da je to zbog umjetnosti, da mjenjaju svjet, da su oni iznad i politike i svjetine. Suština je da su oni zabavljači nastali od cirkusanata i dvorskih luda. Svaka para bačena na kulturu je uglavnom samo bačena
tess1 tess1 07:43 26.03.2022

Re: paraziti

Svaka para bačena na kulturu je uglavnom samo bačena

Reče crkvenjak za cvonjak.
tess1 tess1 07:43 26.03.2022

...

omega68 omega68 17:56 26.03.2022

Re: paraziti

tess1

Позови прву амбуланту за хитну помоћ, молим те
tess1 tess1 19:07 26.03.2022

Re: paraziti

Позови прву амбуланту за хитну помоћ, молим те

Kome, meni ili svešteniku mraka Magnusu?
tess1 tess1 19:07 26.03.2022

Re: paraziti

Propovjedniku tame?
softelectronics_e softelectronics_e 07:54 27.03.2022

Re: paraziti

tess1
Позови прву амбуланту за хитну помоћ, молим те

Kome, meni ili svešteniku mraka Magnusu?

Magnus baš ima lucidne komentare.
Zašto ti njega mrziš?
tess1 tess1 10:41 27.03.2022

Re: paraziti

Zašto ti njega mrziš?

Zato što je rođeni Beograđanin, a ja sam samo iz Bajine Bašte.

Zašto ti mrziš mene?



softelectronics_e softelectronics_e 12:17 27.03.2022

Re: paraziti

tess1
Zašto ti njega mrziš?

Zato što je rođeni Beograđanin, a ja sam samo iz Bajine Bašte.

Zašto ti mrziš mene?




Ja tebe ne mrzim.
Ne samo zbog toga što nikoga ne mrzim.
Ja nemam organ za mržnju.
magnus magnus 14:33 27.03.2022

Re: paraziti

tess1
Svaka para bačena na kulturu je uglavnom samo bačena

Reče crkvenjak za cvonjak.
ja sam svoj cvonjak jutros dao u crkvi , a ne uzeo. svoj cvonjak, svojom voljom.a ne da mi neko pod pretnjom oružjem naređuje da moram dat da netko glumi kako priziva duh svog oca jer mu neko jebe majku
tess1 tess1 18:03 27.03.2022

Re: paraziti

Ja nemam organ za mržnju.

Jao cicos macos nema organ za mržnju, al i svaki božiji bezazleni dan primjeti kod drugih ono što zapravo i kako tvrdi on sam nema.

Kako? Osjetiš fantomsku bol u praznoj desnoj moždanoj (za kreativnost?) hemisferi ugledaš li moju mržnju prema princu tame Magnusu? Znaš šta je fantomska bol? - npr kad čovjek bez noge osjeti grč u mišiću.

Emsi, opet si zabagovao? Priča o mržnji koju nemaš al je bacaš kao kosku među ljude je baš onako bljak. Talambusanje riječi.






tess1 tess1 18:06 27.03.2022

Re: paraziti

ja sam svoj cvonjak jutros dao u crkvi , a ne uzeo. svoj cvonjak, svojom voljom.a ne da mi neko pod pretnjom oružjem naređuje da moram dat da netko glumi kako priziva duh svog oca jer mu neko jebe majku

Nemam pojma šta pričaš i zašto ti paraziti u umjetnosti drže pištolj na čelu?

Što si ostavio pare u crkvi a ne npr uličnom sviraču? Šta kupuješ cvonjkom u crkvi?
softelectronics_e softelectronics_e 18:39 27.03.2022

Re: paraziti

tess1
Ja nemam organ za mržnju.

Jao cicos macos nema organ za mržnju, al i svaki božiji bezazleni dan primjeti kod drugih ono što zapravo i kako tvrdi on sam nema.

Kako? Osjetiš fantomsku bol u praznoj desnoj moždanoj (za kreativnost?) hemisferi ugledaš li moju mržnju prema princu tame Magnusu? Znaš šta je fantomska bol? - npr kad čovjek bez noge osjeti grč u mišiću.

Emsi, opet si zabagovao? Priča o mržnji koju nemaš al je bacaš kao kosku među ljude je baš onako bljak. Talambusanje riječi.



Bez veze!
tess1 tess1 18:58 27.03.2022

Re: paraziti

Bez veze!

Pali bre panjčugo perfidna, nemaš organ za mržnju, al se iz organa za guzicu po blogu ovim ljudima ne izvlačiš.
softelectronics_e softelectronics_e 19:07 27.03.2022

Re: paraziti

tess1
Bez veze!

Pali bre panjčugo perfidna, nemaš organ za mržnju, al se iz organa za guzicu po blogu ovim ljudima ne izvlačiš.

Kojim?
Nikove na sunce!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:33 27.03.2022

Re: paraziti

tess1
Propovjedniku tame?



Poljoprivredniku tame.
tess1 tess1 20:27 27.03.2022

Re: paraziti

Poljoprivredniku tame.

Des. :)
softelectronics_e softelectronics_e 08:22 28.03.2022

Re: paraziti

magnus
Što se Aje tiče , ko i svi umjetnici, baci im malo parica od srebra i tamburat če šta treba , naravno racionalizirat će da je to zbog umjetnosti, da mjenjaju svjet, da su oni iznad i politike i svjetine. Suština je da su oni zabavljači nastali od cirkusanata i dvorskih luda. Svaka para bačena na kulturu je uglavnom samo bačena

Ali!
Šta bi život bio bez cirkusanata, dvorskih luda?
I bez zabave.
magnus magnus 07:53 26.03.2022

stoka iz Borbe

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 13:57 26.03.2022

Re: stoka iz Borbe

Videla sam ovo i zanemela.
solo solo 10:08 26.03.2022

vreme je


Drugovi i drugarice dame i gospođe.

Krajnje je vreme da konačno postignemo konsenzus oko toga

ČIJA BABA PEDER?

Nema više okolišanja.

milisav68 milisav68 14:25 26.03.2022

Re: vreme je

solo

ČIJA BABA PEDER?

Baba i deda su blizanci.

shmoo shmoo 16:50 26.03.2022

Re: vreme je

milisav68
solo

ČIJA BABA PEDER?

Baba i deda su blizanci.







Баба је Звезда, а деда је Партизан?




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana