Budućnost| Društvo| Moj grad

Blank

angie01 RSS / 28.03.2022. u 14:57

 
 fierce-anger-mario-mj-perron.jpg

Fierce Anger Drawing by Mario MJ Perron

Pre neki dan, u  jednoj od glavnih ulica suncem obasjanog  glavnog  grada, ljulja se usporeno  guzva ljudi izmilela posle tmurnih  nedelja, da se ogreje u prolecu. Scena skoro idilicna, kao nekada,  “sve podseca na srecu”,  ikao u gustom zagadjenom  vazduhu  treperi  neprijatnost  nemilog  desavanja u relativnoj blizini.

Ispod  jednog  drveta, grupa  starijih, prilicno zapustenih muskaraca, prodaje nesto na improvizovanoj tezgi na zemlji. Nailazi neki gospodin, raspituje se za cenu andramolja I tek sto je krenuo dalje, jedan od prodavaca viknu za njim- “Ti nisi Srbin, mars iz Srbije”.  Drugi do njega,  istim naglaskom se nadovezuje, “znamo mi vas izdjanke, vi mrzite Srbiju”,…ovaj prvi ohrabren  podrskom,  dodaje jos suludu pretnju smrcu,…”Okrivljeni” se okrete zacudjeno upita- “sta pricate, u cemu je problem? ”…Ovi nastavise da vicu I proteruju, dok im nije prisla neka zena, koja je bila u prolazu I upitala, zasto to rade,…rekose,  “on je Slovak, nije Srbin”,…ona njima, ”pa sta ako je, ovo je i njegova zemlja”,…”Nije,  nije,  mars iz Srbije”,  ustreptalo  “poentira”  jedna  druga  slucajna prolaznica u suncanom  popodnevu  slobodarskog Beograda.

 

…………………………..

Sinoć sam mogao hladno da ubijem ljudsko biće i time pomognem ovoj mojoj i onoj njegovoj bagri u zapišavanju teritorije za pljačku, dobro zakamufliranu religijom i patriotizmom a od mene su napravili hipnotisanog majmuna, zaslijepljenog mržnjom, spremnog da ubija za bogate, za one koji su svoju djecu odavno izmjestili na skupe svjetske koledže? Odsad bez mene. Nisi bio prvi u kog sam pucao, ali buraz, bićeš zadnji. Ja od danas više ne pucam ni u koga, ni za koga, ni za šta. Dovedite svoju djecu neka se sami bore za vaš porodični biznis i vaše bogove pa neka se malo oni ponosno valjaju u blatu i u svojoj i tuđoj krvi. Ja se izvinjavam, ali stvarno imam pametnijeg posla.

Blank, Fedja Stukan



Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tess1 tess1 18:01 29.03.2022

Re: e,

Ni burek ne volim masan, a niti sa previše sira.
Ako je sa previše sira, onda, ako baš moram, uzmem prazan.

Emsi, mas'an burek sa sirom u Gradačcu ne postoji.
tess1 tess1 18:03 29.03.2022

Re: e,

Burek sa sirom je nestvaran. Nemam riječi.
predatortz predatortz 18:07 29.03.2022

Re: e,

tess1
Što je znatno manje od onoga što 'majstori' narokaju u burek

Emsi, mas'an burek sa sirom u Gradačcu ne postoji.




Tako sam se i ja ispalio u Sarajevu.
Poučen mojim tuzlanskim iskustvom, gde se burek iz tepsije sekao na četvrtke, uđem u buregdžinicu i tražim burek i jogurt.

Radnica: Koliko bureka?
Ja: Jedan!
Ona: Šta jedan?
Ja: Pa, burek!
Ona: Momak, ne zajebavaj! Koliko da vagam?

E, tu ja skontam...

Posle, kad sam joj objasnio, smejala se žena kad kod me vidi, a viđala me često.
softelectronics_e softelectronics_e 18:07 29.03.2022

Re: e,

tess1
Ni burek ne volim masan, a niti sa previše sira.
Ako je sa previše sira, onda, ako baš moram, uzmem prazan.

Emsi, mas'an burek sa sirom u Gradačcu ne postoji.

Nisam tamo ni jeo burek.
Samo sam pokušao da popijem kafu.
I produžio.
Kažem pokušao, jer se, kao danas, sećam da mi je Turčin poslastičar doneo onaj fildžančić pun šećera.
Pa je on mene nešto, kada je video da sam istresao taj šećer na onu metalnu tacnicu, smarao.
Našto sam ja njega pitao koiko sam ja njemu dužan.
A kafu možeš da baciš ili je popiješ sam.
Uopšte me nije gledao kao da bi me na mestu priklao.
Ali, jbg, još nije bilo došlo vreme.
predatortz predatortz 18:10 29.03.2022

Re: e,

Samo sam pokušao da popijem kafu.
I


Kakav zajeb!
freehand freehand 18:10 29.03.2022

Re: e,

Radnica: Koliko bureka?
Ja: Jedan!
Ona: Šta jedan?
Ja: Pa, burek!
Ona: Momak, ne zajebavaj! Koliko da vagam?

Ovo je, otprilike kao kad Pančevac u Beogradu naručuje burek.
U stvari, nije otprilike nego potpuno precizno opisano.
tess1 tess1 18:10 29.03.2022

Re: e,

Nisam tamo ni jeo burek.
Samo sam pokušao da popijem kafu.
I produžio.

Vratimo se mi ipak na makovnjaču sa orasima. :)
freehand freehand 18:11 29.03.2022

Re: e,

tess1
Nisam tamo ni jeo burek.
Samo sam pokušao da popijem kafu.
I produžio.

Vratimo se mi ipak na makovnjaču sa orasima. :)

Bolje lokumi i baklave.
tess1 tess1 18:13 29.03.2022

Re: e,

Bolje lokumi i baklave.

Ma može, nije mi se išlo u Emsijevom pravcu, a i ako postoji burek sa sirom, postoji i makovnjača sa orasima. :)
tess1 tess1 18:15 29.03.2022

Re: e,

Tako sam se i ja ispalio u Sarajevu.
Poučen mojim tuzlanskim iskustvom, gde se burek iz tepsije sekao na četvrtke, uđem u buregdžinicu i tražim burek i jogurt.

Da li je moguće da se ničeg ne sjećam? :)
softelectronics_e softelectronics_e 18:24 29.03.2022

Re: e,

tess1
Nisam tamo ni jeo burek.
Samo sam pokušao da popijem kafu.
I produžio.

Vratimo se mi ipak na makovnjaču sa orasima. :)

Ja volim baš tu, 'makovnjaču' sa orasima.
Makovnjaču sa makom ne volim.
Jer ne volim mak.
A burek sa mesom ne mogu da podnesem, odvratan mi 'miris'.
softelectronics_e softelectronics_e 18:25 29.03.2022

Re: e,

freehand
tess1
Nisam tamo ni jeo burek.
Samo sam pokušao da popijem kafu.
I produžio.

Vratimo se mi ipak na makovnjaču sa orasima. :)

Bolje lokumi i baklave.

Tek to ne mogu da smislim, posebno baklave umuljane u onolikom šećeru.
freehand freehand 18:25 29.03.2022

Re: e,

Makovnjaču sa makom ne volim.

Normalno. Zna se šta se jede a šta se puši.
softelectronics_e softelectronics_e 18:28 29.03.2022

Re: e,

freehand
Makovnjaču sa makom ne volim.

Normalno. Zna se šta se jede a šta se puši.

... vukući za uši!

Gde si Makso?
Bači neku rimu!
tess1 tess1 18:31 29.03.2022

Re: e,

Makovnjaču sa makom ne volim.
Jer ne volim mak.

Meni se često jede mak tj kolač od maka i pravim sebi po vegan receptu sa puno crne čokolade. Orase isto volim i zato što imaju omega - 3 masti. Dobri su za srce i mozak. Čuku i kefalo. :)
tess1 tess1 18:33 29.03.2022

Re: e,

Tek to ne mogu da smislim, posebno baklave umuljane u onolikom šećeru.

Kako si ti jedan osetljiv čovjek.
softelectronics_e softelectronics_e 18:34 29.03.2022

Re: e,

tess1
Makovnjaču sa makom ne volim.
Jer ne volim mak.

Meni se često jede mak tj kolač od maka i pravim sebi po vegan receptu sa puno crne čokolade. Orase isto volim i zato što imaju omega - 3 masti. Dobri su za srce i mozak. Čuku i kefalo. :)

Onda ti mak nije ni potreban.

Priča moja sestra od tetke ... njaoooooo, što imam dobar recept za tortu sa krompirom.
A zet će na to, onako iskosa ... da, da, dva krompira, a kilo čokolade.
maksa83 maksa83 18:36 29.03.2022

Re: e,

Gde si Makso?

Šta sam ja sad ovde neki eminemineminem paf dedi grandmaster fleš end d fjurijz fajv...
Bači neku rimu!

Dok sam ovo rimovao
na <xxxxx> si zimovao.
softelectronics_e softelectronics_e 18:36 29.03.2022

Re: e,

tess1
Tek to ne mogu da smislim, posebno baklave umuljane u onolikom šećeru.

Kako si ti jedan osetljiv čovjek.

Ne volim ništa što je preterano --- preslatko, premasno, presirno, preljuto, premakovno, ...
Samo umereno i dozirano.
I ne volim jela koja su susviše umuljanja sa beskonačno mnogo začina.
Jer - volim da se oseti svaki sastojak jela.
tess1 tess1 18:37 29.03.2022

Re: e,

da, da, dva krompira, a kilo čokolade.

Preliv je od čokolade, jake, crne, ne puno slatke.
tess1 tess1 18:37 29.03.2022

Re: e,

Samo umereno i dozirano.

gvozden1 gvozden1 18:38 29.03.2022

Re: e,

Tek to ne mogu da smislim, posebno baklave umuljane u onolikom šećeru

Ccccc

Htedoh da napišem da ovo zaslužuje banovanje, al blaga je to kazna.

Batinanje je primerenije.

:)
solo solo 18:39 29.03.2022

Re:predatortz

zna da je u Bosni bila samo jedna raja i da se ni po čemu nije razlikovala.




predatortz predatortz 18:40 29.03.2022

Re: e,

Tek to ne mogu da smislim, posebno baklave umuljane u onolikom šećeru


Baklave, urmašice, tulumbe, to očima ne mogu da vidim!

Makovnjača?
Obožavam!
softelectronics_e softelectronics_e 18:40 29.03.2022

Re: e,

maksa83
Gde si Makso?

Šta sam ja sad ovde neki eminemineminem paf dedi grandmaster fleš end d fjurijz fajv...
Bači neku rimu!

Dok sam ovo rimovao
na <xxxxx> si zimovao.

Zima, zima,
ee, pa šta je
Ak' je zima nije lav
Zima zima
pa neka je
ti se ne boj
dok je prav!

Ili tako nekako.
tess1 tess1 18:41 29.03.2022

Re: e,

Jer - volim da se oseti svaki sastojak jela.

Kakve sve kvalitete taj čovjek posjeduje, pa nemam riječi. :)
freehand freehand 18:42 29.03.2022

Re: e,

maksa83
Gde si Makso?

Šta sam ja sad ovde neki eminemineminem paf dedi grandmaster fleš end d fjurijz fajv...
Bači neku rimu!

Dok sam ovo rimovao
na si zimovao.

Dok si to rimovao
na qrtzu je z.

Tako se to radi.
tess1 tess1 18:43 29.03.2022

Re: e,

Baklave, urmašice, tulumbe, to očima ne mogu da vidim!

Naše kolače već nekoliko godina ne jedem i ne znam kako sam tako preslatko nekad jela.
softelectronics_e softelectronics_e 18:43 29.03.2022

Re: e,

tess1
da, da, dva krompira, a kilo čokolade.

Preliv je od čokolade, jake, crne, ne puno slatke.

Ja tu čokoladu volim da jedem, onako, kao čokoladu.
predatortz predatortz 18:45 29.03.2022

Re: Re:predatortz

@solo


Vodio sam klince u Limenku, ostali su ok sa klopom, ali su se previše komercijalizovali.

Nema više onog šmeka kao što je bilo u starom objektu.

Mada sam uvek više voleo ćevape u Složnoj braći, preko puta Evrope u koju se išlo na odličan sladoled.

solo solo 18:45 29.03.2022

Re: e,

Naše kolače već nekoliko godina ne jedem


tess1 tess1 18:45 29.03.2022

Re: e,

Ja tu čokoladu volim da jedem, onako, kao čokoladu.

Moje dijete jede samo čokolade od 75% kakao, od, na gore, 85%, 95%. Il se kaže kakaoa? :)
gvozden1 gvozden1 18:46 29.03.2022

Re: e,

Makovnjača

Lebac ko lebac.
solo solo 18:46 29.03.2022

Re: Re:predatortz

Mada sam uvek više voleo ćevape u Složnoj braći, preko puta Evrope u koju se išlo na odličan sladoled.

softelectronics_e softelectronics_e 18:47 29.03.2022

Re: e,

freehand
maksa83
Gde si Makso?

Šta sam ja sad ovde neki eminemineminem paf dedi grandmaster fleš end d fjurijz fajv...
Bači neku rimu!

Dok sam ovo rimovao
na si zimovao.

Dok si to rimovao
na qrtzu je z.

Tako se to radi.

Zbog ovoga 'z' će te proglasiti za rusofila.
tess1 tess1 18:47 29.03.2022

Re: e,

Solo, ne jedem ni to ali njihovi kolači imaju tri puta manje šećera.
freehand freehand 18:47 29.03.2022

Re: e,

tess1
Baklave, urmašice, tulumbe, to očima ne mogu da vidim!

Naše kolače već nekoliko godina ne jedem i ne znam kako sam tako preslatko nekad jela.

Hoće to od Saher torte i od Mocart kugli.

Nego, jedno godinu sam živeo u Bludencu, gradu u kome fabriku ima Jakobs-Suhard a to je, za one koji ne znaju, firma koja proizvodi Milku.
Ima perioda kad grad bukvalno smrdi na kakao i čokoladu. Onda je najbolje sesti u auto i odvesti se do Forenburgerove pivnice, na brdu iznad grada. Da se čovek osveži i prodiše.
predatortz predatortz 18:47 29.03.2022

Re: e,

gvozden1
Makovnjača

Lebac ko lebac.


Ali lep lebac!
solo solo 18:48 29.03.2022

Re: e,


Il se kaže kakaoa? :)


tess1 tess1 18:49 29.03.2022

Re: e,

Hoće to od Saher torte i od Mocart kugli.

Zezaš, misliš da su slatke?
maksa83 maksa83 18:50 29.03.2022

Re: e,

Zbog ovoga 'z' će te proglasiti za rusofila.

Ima ovaj oldi goldi koji na žalost nije moj.

- Vladimire Vladimiroviču moramo da razgovaramo.
- O čemu Sašenjka?
- O Južnom Toku.
- Sedneš mi na đoku.
freehand freehand 18:51 29.03.2022

Re: e,

maksa83
Zbog ovoga 'z' će te proglasiti za rusofila.

Ima ovaj oldi goldi koji na žalost nije moj.

- Vladimire Vladimiroviču moramo da razgovaramo.
- O čemu Sašenjka?
- O Južnom Toku.
- Sedneš mi na đoku.

Dobro, može o Severnom toku dva?
gedza.73 gedza.73 18:51 29.03.2022

Re: e,

gvozden1
Makovnjača

Lebac ko lebac.

Gvozdene ne zajebavaj. Jel oćeš i oko ovoga da se posvađamo?
Doduše one suve ni ja ne volim ali ima neke koje se su mekane, softane. Njih sam jeo dok ne počnem da plačem od muke. Pa onda još par komada.

freehand freehand 18:52 29.03.2022

Re: e,

tess1
Hoće to od Saher torte i od Mocart kugli.

Zezaš, misliš da su slatke?

Da, meni je i jedno i drugo preslatko. Švarcvald torta keva.
I germ knedle, kad već reče mak: ratopljeni puter i preko mon-cuker... Uf.
tess1 tess1 18:59 29.03.2022

Re: e,

Da, meni je i jedno i drugo preslatko.

Može biti da ja to nisam ni jela puno ovde. Ne znam tačno u odnosu na šta su mi naši kolači preslatki, i to sve posne varijacije sa manje šećera. Oni imaju i peciva, hljeb preliju šećerom, bijela glazura odozgo, izgleda zlokobno samo u prolazu kad primjetim.
Švarcvald torta keva.
I germ knedle, kad već reče mak: ratopljeni puter i preko mon-cuker... Uf.

Da. Bez zamjerke. :)
softelectronics_e softelectronics_e 19:02 29.03.2022

Re: e,

maksa83
Zbog ovoga 'z' će te proglasiti za rusofila.

Ima ovaj oldi goldi koji na žalost nije moj.

- Vladimire Vladimiroviču moramo da razgovaramo.
- O čemu Sašenjka?
- O Južnom Toku.
- Sedneš mi na đoku.

Sela, ne sela
đoki vreme prolazi!
gvozden1 gvozden1 19:27 29.03.2022

Re: e,


Zbog ovoga 'z' će te proglasiti za rusofila.

Kupujem neke pesticide, dal ovaj, dal onaj, cena, kvalitet, premišljam se, i vidim ovaj



Nisam više razmišljao :)
maksa83 maksa83 19:33 29.03.2022

Re: e,

Dobro, može o Severnom toku dva?

To mora na nemačkom a numem dovoljno dobro.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:04 29.03.2022

Re: e,

tess1
odmah bi te poslali u ocin.

Ček, očin je neki majčin? :)



Ja ne znam za drugo tumacenje. :)
milisav68 milisav68 20:11 29.03.2022

Re: e,

freehand
Radnica: Koliko bureka?
Ja: Jedan!
Ona: Šta jedan?
Ja: Pa, burek!
Ona: Momak, ne zajebavaj! Koliko da vagam?

Ovo je, otprilike kao kad Pančevac u Beogradu naručuje burek.
U stvari, nije otprilike nego potpuno precizno opisano.

Pa ne samo Pančevac, verovatno svako van Beograda.

I za mene je to bio šok - burek na meru.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:15 29.03.2022

Re: e,

freehand
tess1
Hoće to od Saher torte i od Mocart kugli.

Zezaš, misliš da su slatke?

Da, meni je i jedno i drugo preslatko. Švarcvald torta keva.
I germ knedle, kad već reče mak: ratopljeni puter i preko mon-cuker... Uf.


Knedle i gomboce na prvom mestu. Pa onda lenja pita pa posle razne strudle (posebno one licke), carske mrvice i shortbreads. A tebi bi se moze biti i Bienenstich dopao.

Nekad sam jeo tulumbe, urmasice, baklave (one suve turske) i ratluk a sad ne mogu da zamislim da to pojedem. Previse mi slatko. Alvu nikad nisam voleo.

U Sarajevu danas prave odlicne sirnice i zeljanice ispod saca. Kad sam tamo to jedem za dorucak, rucak i veceru.
freehand freehand 20:23 29.03.2022

Re: e,

A tebi bi se moze biti i Bienenstich dopao.

Čuj "možda"? Tamanio sam to.
I Carske dronjke sa apfelmusom a bogami i apfelštrudl.
E ako mi nešto nedostaje ovde to su te austrijske pekare, korpa sa naručenim pecivom svakog jutra pred vratima i uvek potpuno sveži izvanredni kolači.

freehand freehand 20:24 29.03.2022

Re: e,

milisav68
freehand
Radnica: Koliko bureka?
Ja: Jedan!
Ona: Šta jedan?
Ja: Pa, burek!
Ona: Momak, ne zajebavaj! Koliko da vagam?

Ovo je, otprilike kao kad Pančevac u Beogradu naručuje burek.
U stvari, nije otprilike nego potpuno precizno opisano.

Pa ne samo Pančevac, verovatno svako van Beograda.

I za mene je to bio šok - burek na meru.


Jebiga, znaš koliko Pančevaca svakoga dana putuje u školu, na fakultet, na posao u Beograd? Nama je najteže.
softelectronics_e softelectronics_e 20:26 29.03.2022

Re: e,

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
tess1
Hoće to od Saher torte i od Mocart kugli.

Zezaš, misliš da su slatke?

Da, meni je i jedno i drugo preslatko. Švarcvald torta keva.
I germ knedle, kad već reče mak: ratopljeni puter i preko mon-cuker... Uf.


Knedle i gomboce na prvom mestu. Pa onda lenja pita pa posle razne strudle (posebno one licke), carske mrvice i shortbreads. A tebi bi se moze biti i Bienenstich dopao.

Nekad sam jeo tulumbe, urmasice, baklave (one suve turske) i ratluk a sad ne mogu da zamislim da to pojedem. Previse mi slatko. Alvu nikad nisam voleo.

U Sarajevu danas prave odlicne sirnice i zeljanice ispod saca. Kad sam tamo to jedem za dorucak, rucak i veceru.

Šta ćeš tamo?!
softelectronics_e softelectronics_e 20:27 29.03.2022

Re: e,

freehand
A tebi bi se moze biti i Bienenstich dopao.

Čuje -možda?~ RTamanio sam to.
I Carske dronjke sa apfelmusom a bogami i apfelštrudl.
E ako mi nešto nedostaje ovde to su te austrijske pekare, korpa sa naručenim pecivom svakog jutra pred vratima i uvek potpuno sveži izvanredni kolači.


Nije zdravo hraniti se iz pekare.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:30 29.03.2022

Re: e,

predatortz


U Banjaluci, pre rata, pojma nemam.

Bem ti život kad sam spao na to da pišem o pitama.
U zapadnoj Bosni se razlikuju dvije vrste pita.
Gužvara,

Slagana pita od pečene jufke

U domaćinstvima se gužvara pravi puno češće jer zahtijeva manju količinu rada tijesto je spremno brzo za upotrebu. Slagane pite su se češće pravile kao pite za svečene prilike.
U buregdžinicama je pravljen i serviran burek napravljen kao mala pita gužvara. Video, oko 8. minuta.

predatortz predatortz 20:34 29.03.2022

Re: e,

Bem ti život kad sam spao na to da pišem o pitama.


Ali je informacija iscrpna!
freehand freehand 20:36 29.03.2022

Re: e,

softelectronics_e
freehand
A tebi bi se moze biti i Bienenstich dopao.

Čuje -možda?~ RTamanio sam to.
I Carske dronjke sa apfelmusom a bogami i apfelštrudl.
E ako mi nešto nedostaje ovde to su te austrijske pekare, korpa sa naručenim pecivom svakog jutra pred vratima i uvek potpuno sveži izvanredni kolači.


Nije zdravo hraniti se iz pekare.

Kažu da nije ni u kafanama, al od nečeg mora da se umre.
A gde je zdravo kupovati pecivo i kolače?
tess1 tess1 21:05 29.03.2022

Re: e,

Ja ne znam za drugo tumacenje. :)

Fino. :)
tess1 tess1 21:06 29.03.2022

Re: e,

U buregdžinicama je pravljen i serviran burek napravljen kao mala pita gužvara.

Da, motani.
Ribozom Ribozom 21:47 29.03.2022

Re: e,

Ma pusti, ovi izbosne pojma nemaju sta je dobar burek sa sirom.(tri smajlija sa penom na usta i zakrvavljenih ociju jure jednog )

p.s. Priznajem, nikad nisam obratio paznju, ali verovatno sam taj koji narucuje burek sa sirom bez ikakvog pojma ili zle namere da provociram, neznajuci da je to jeres uBosni.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:53 29.03.2022

Re: e,

predatortz
Bem ti život kad sam spao na to da pišem o pitama.


Ali je informacija iscrpna!

Moja mati je važila za majstoricu u razvijanju pita. I pravila je razne.
Kad je pravila drobanicu ja, uglavnom, nisam bio kod kuće.
Tri pite, u stvari četiri, volim jesti.
Posna pita sa rendanim, kiselim kupusom, koja je redovno pravljena kao večera za Badnje veče. To je bila slagana pita. Ne znam zbog čega ali nikad nije pravljena drugim danima.
Dvije pite gužvare, sa ašlamama i jabukama spadaju omiljenija jela.
Četvrta pita je pita sa orasima, u narodu češće zvana baklava.
Za ostale pite moram biti baš gladan da bi ih jeo.
Ima još jedno tijesto koje volim ponekad pojesti je kljukuša-mekuša sa šljvama.
Na tijesto, gušće nego za palačinke poredaju se očišćene šljive. Kada se sve to zapeče zalije se prelivom napravljenim od mješavine jaja i slatkog kajmaka, vrati u rernu i dovrši pečenje. Jednostavan, sirotinjski kolač.
milisav68 milisav68 21:58 29.03.2022

Re: e,

kamilo_emericki

U buregdžinicama je pravljen i serviran burek napravljen kao mala pita gužvara. Video, oko 8. minuta.

Kod nas se ovo zove Savijača, a Gužvara - kore se bukvalno gužvaju i posipa se sa nadevom (sir, jaja, ulje).
predatortz predatortz 22:01 29.03.2022

Re: e,

Tri pite, u stvari četiri, volim jesti


Ja sam klasičan mesožder! Sve te pite, pitice, bureci, testa.. Sve može, ali roštilj, pečenje, suvo meso, slaninica, čvarci - e to duša ište!
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:05 29.03.2022

Re: e,

milisav68

- kore se bukvalno gužvaju i posipa se sa nadevom (sir, jaja, ulje).

Jeo. Jufka, onako zgužvana, još potapana u mineralnu vodu.
crossover crossover 22:06 29.03.2022

Re: e,

predatortz
Tri pite, u stvari četiri, volim jesti


Ja sam klasičan mesožder! Sve te pite, pitice, bureci, testa.. Sve može, ali roštilj, pečenje, suvo meso, slaninica, čvarci - e to duša ište!


Кад то рече, пре неки дан сам видео бурек са коленицом. Изгледао је много добро али нисам имао храбрости да га узмем.
freehand freehand 22:09 29.03.2022

Re: e,

crossover
predatortz
Tri pite, u stvari četiri, volim jesti


Ja sam klasičan mesožder! Sve te pite, pitice, bureci, testa.. Sve može, ali roštilj, pečenje, suvo meso, slaninica, čvarci - e to duša ište!


Кад то рече, пре неки дан сам видео бурек са коленицом. Изгледао је много добро али нисам имао храбрости да га узмем.

Dođi, vodim te kod Dače Stankovskog.

Nego, pre mesec dana u Nišu sem goveđih repova donesoše i butkicu u sarmi. E to treba da probaš.krv na uši isteruje.
crossover crossover 22:12 29.03.2022

Re: e,

Dođi, vodim te kod Dače Stankovskog.


Значи добар је? Сад ми жао што нисам узео, био сам баш гладан.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:14 29.03.2022

Re: e,

predatortz
Tri pite, u stvari četiri, volim jesti


Ja sam klasičan mesožder! Sve te pite, pitice, bureci, testa.. Sve može, ali roštilj, pečenje, suvo meso, slaninica, čvarci - e to duša ište!


Što sam stariji sve manje imam potrebu za mesom. Povrće u raznim oblicima mi je sve češće prioritet.
milisav68 milisav68 22:21 29.03.2022

Re: e,

kamilo_emericki
milisav68

- kore se bukvalno gužvaju i posipa se sa nadevom (sir, jaja, ulje).

Jeo. Jufka, onako zgužvana, još potapana u mineralnu vodu.

Da, to sam zaboravio, samo kod nas su kore onako blago vlažne, pa se prska sa kiselom vodom.
freehand freehand 22:29 29.03.2022

Re: e,

crossover
Dođi, vodim te kod Dače Stankovskog.


Значи добар је? Сад ми жао што нисам узео, био сам баш гладан.


crossover crossover 22:51 29.03.2022

Re: e,

freehand
crossover
Dođi, vodim te kod Dače Stankovskog.


Значи добар је? Сад ми жао што нисам узео, био сам баш гладан.




Не знам шта им значи ово "долазе чак из Београда", па Панчево је једно од лепших београдских предграђа. Све ми се ово много свиђа осим горгонзоле, то не волим.
freehand freehand 23:03 29.03.2022

Re: e,

па Панчево је једно од лепших београдских предграђа.

Kad je ovo bila varoš Beograd je bio kasaba, da ti ja kažem.
Tu se slažemo sa Zemuncima.
angie01 angie01 23:14 29.03.2022

Re: e,

bokte, ovde se samo cokce na Turske papice, pa jos na Austrijske, slucajno? ne bih rekla- koliko mrzitelja Srbije,...ne sme covek da vas ostavi same, odmah zaboravite uloge i replike...to se raspistoljilo, jos ce da se zapevaju sevdalinke.

inace-kisela testa sa slatkim punjenjem0 nisu kolaci, slazem se da su hleb...i ne volem,..strudlu s makom narocito.

od Turskih-tufahije i ona originalna rolovana alva sa pistacima,
od Austrijskih- londoner stangle,..moze parcence Saher-mnogo je dramaticna.

testo mora da je slano- da l kiselo ili neko drugo,...narocito rezanci ili knedle...obavezno sa nekim sosom,...moze i flekice s kupusom.
freehand freehand 23:16 29.03.2022

Re: e,

freehand
па Панчево је једно од лепших београдских предграђа.

Kad je ovo bila varoš Beograd je bio kasaba, da ti ja kažem.
Tu se slažemo sa Zemuncima.


Edit: sa kolegama Zemuncima, pardon.
angie01 angie01 23:28 29.03.2022

Re: e,

Све ми се ово много свиђа осим горгонзоле


dok sam studirala, bilo je dana u kojima je raspored bio bas glup, jer si za pauzu mogao jedino da udjes u prevoz i odes na drugi kraj grada na predavanja i ja sta cu gldna, pocnem da nosim one trouglove gorgonzole iz Beogradjanke koje sam grickala u troli, dok jednog dana nisam podigla dlavu i videla zgrozene ljude oko mene, koji valjda nisu mogli da veruju da jedem budj.
angie01 angie01 23:33 29.03.2022

Re: e,

Priznajem, nikad nisam obratio paznju, ali verovatno sam taj koji narucuje burek sa sirom bez ikakvog pojma ili zle namere da provociram,


burek je onaj kod Petrovica u Bezanijskoj u Zemunu, pa sa cim god- narocito sa sirom,...a u kraju neki Saralija otvorio pita bar- gde su mantije sa mesom- odlicne.
predatortz predatortz 06:31 30.03.2022

Re: e,

burek je onaj kod Petrovica u Bezanijskoj u Zemunu


Ma, pokvarili se i oni!
Neka maščina izbija iz testa, biće da su menjali pekara ili recepturu, ali su burek pokvarili.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:06 30.03.2022

Re: e,

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
tess1
Hoće to od Saher torte i od Mocart kugli.

Zezaš, misliš da su slatke?

Da, meni je i jedno i drugo preslatko. Švarcvald torta keva.
I germ knedle, kad već reče mak: ratopljeni puter i preko mon-cuker... Uf.


Knedle i gomboce na prvom mestu. Pa onda lenja pita pa posle razne strudle (posebno one licke), carske mrvice i shortbreads. A tebi bi se moze biti i Bienenstich dopao.

Nekad sam jeo tulumbe, urmasice, baklave (one suve turske) i ratluk a sad ne mogu da zamislim da to pojedem. Previse mi slatko. Alvu nikad nisam voleo.

U Sarajevu danas prave odlicne sirnice i zeljanice ispod saca. Kad sam tamo to jedem za dorucak, rucak i veceru.

Šta ćeš tamo?!


Zbog sira, zeljanice i vruceg krumpira.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:20 30.03.2022

Re: e,

freehand
A tebi bi se moze biti i Bienenstich dopao.

Čuje -možda?~ RTamanio sam to.
I Carske dronjke sa apfelmusom a bogami i apfelštrudl.
E ako mi nešto nedostaje ovde to su te austrijske pekare, korpa sa naručenim pecivom svakog jutra pred vratima i uvek potpuno sveži izvanredni kolači.



Da Austrijanci imaju razvijenu pekarsku/poslasticarsku kulturu a prelilo se to i u Nemacku. U Nitri i Bratislavi sam se iznenadio kako Slovaci ne stoje malo bolje. Danci prave opasan hleb sa kiselim testom i imaju dosta dobre pekare. U Turskoj sam najbolje pekare video u Jedrenu. Sa druge strane kod Engleza skoro svuda tuga. Cream buns u gostionicama su ok.
angie01 angie01 08:46 30.03.2022

Re: e,

Ma, pokvarili se i oni!
Neka maščina izbija iz testa, biće da su menjali pekara ili recepturu, ali su burek pokvarili.


je l?...pa ako zbog necega poludim, to je kada se pokvari nesto sto je decenijama bilo poznato po kvalitetu,... dodjes, ocekujes tacno taj ukus, kad ono cvrc,...

znaci ostaje jos Trpkovic na Slaviji,...a imaju i neke super male kroasane sa rendanim zapecenim kackavaljem odozgo,



i Carli kod Doma omladine, sa jos uvek istim kiflama, burekom i omiljenim pogacicama sacvarcima,




...one tete sve tamo su divne.




softelectronics_e softelectronics_e 08:52 30.03.2022

Re: e,

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
A tebi bi se moze biti i Bienenstich dopao.

Čuje -možda?~ RTamanio sam to.
I Carske dronjke sa apfelmusom a bogami i apfelštrudl.
E ako mi nešto nedostaje ovde to su te austrijske pekare, korpa sa naručenim pecivom svakog jutra pred vratima i uvek potpuno sveži izvanredni kolači.



Da Austrijanci imaju razvijenu pekarsku/poslasticarsku kulturu a prelilo se to i u Nemacku. U Nitri i Bratislavi sam se iznenadio kako Slovaci ne stoje malo bolje. Danci prave opasan hleb sa kiselim testom i imaju dosta dobre pekare. U Turskoj sam najbolje pekare video u Jedrenu. Sa druge strane kod Engleza skoro svuda tuga. Cream buns u gostionicama su ok.

Eeeee, kada si pomenuo Dance.
Sedimo jednom u nekom kul restoranu u Kopenhagenu, pored spomenika Male sirene - i večeramo.
Doneli nam po parčence hleba.
Naravno, mi pojedemo u zalogaju.
I tražimo još.
Na kraju sam Dancu koji je bio domaćin, (u šali) rekao da nam donesu sav hleb koji imaju u restoranu.
On je samo treptao gledajući kako tamanimo hleb u količini koju on pojede za 10 dana.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:01 30.03.2022

Re: e,

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
A tebi bi se moze biti i Bienenstich dopao.

Čuje -možda?~ RTamanio sam to.
I Carske dronjke sa apfelmusom a bogami i apfelštrudl.
E ako mi nešto nedostaje ovde to su te austrijske pekare, korpa sa naručenim pecivom svakog jutra pred vratima i uvek potpuno sveži izvanredni kolači.



Da Austrijanci imaju razvijenu pekarsku/poslasticarsku kulturu a prelilo se to i u Nemacku. U Nitri i Bratislavi sam se iznenadio kako Slovaci ne stoje malo bolje. Danci prave opasan hleb sa kiselim testom i imaju dosta dobre pekare. U Turskoj sam najbolje pekare video u Jedrenu. Sa druge strane kod Engleza skoro svuda tuga. Cream buns u gostionicama su ok.

Eeeee, kada si pomenuo Dance.
Sedimo jednom u nekom kul restoranu u Kopenhagenu, pored spomenika Male sirene - i večeramo.
Doneli nam po parčence hleba.
Naravno, mi pojedemo u zalogaju.
I tražimo još.
Na kraju sam Dancu koji je bio domaćin, (u šali) rekao da nam donesu sav hleb koji imaju u restoranu.
On je samo treptao gledajući kako tamanimo hleb u količini koju on pojede za 10 dana.


Razumem vas potpuno. U CPH imaju te male pekare gde sami peku hleb pa kad navratis u pola sedam i cela ulica zamirise ne mozes da ne kupis neku jos vrelu veknu.
nikvet pn nikvet pn 10:10 30.03.2022

Re: e,

predatortz
burek pokvarili.


Јутрос наручим бурек, бурегџија донео па га испитам. И његов отац је то радио. Тражња бурека опада откако се народ олењио, каже. Ленчуге бурек не једу него се измишљају да се не угоје. Клизи полако према десет тепсија дневно, кад сиђе испод затвориће. Његов отац је у оно време избацивао по 50-70 на дан. Док нису изашле пљескавице на трафику, то их разбило ко трактори поткиваче. Иначе публика овдашња је врло захтевна, ако мало оманеш око састојака или мајсторије за три дана затвараш.

angie01 angie01 10:28 30.03.2022

Re: e,

Иначе публика овдашња је врло захтевна, ако мало оманеш око састојака или мајсторије за три дана затвараш.


meni je to normalno i treba da je takav odnos stvari, jer vec dugo se svakomalo otvara neki lokal sa hranom-al tako da nesto brljavi, gleda gazda da ustedi, prvo na kuvaru, pa pripremaju neki klinci koje gazda manje placa od obucenog, a drugo, stalno mesetare sa sastojcima, pa umesto pravih, guraju neke zamene...za burek me odmah spopadne fras, kada u njega stavljaju neki los sir, ili meso-pa brate, od g se ne pravi pita.

uglavnom, u BGD ponovo radi cuvena kafana Grmec i pre neki dan sam tamo bila na rucku- cstila nas zene drugarica- i krajnje sam odusevljena, jer je sve kao nekada, hrana prava, ukusna i normalne porcije- svih 7 jela je bilo dobro, sa sve predjelom, desertom- rakija dunjevaca-extra,...usluga odlicna, pravi konobari, kao sto su nekada bili svugde.
gedza.73 gedza.73 10:31 30.03.2022

Re: e,

Neues aus der Nachbarschaft
Da Austrijanci imaju razvijenu pekarsku/poslasticarsku

U Beču se jedu saher torte iz Srbiji. Miki proizvodi i izvozi u Austriju ozbiljne količine torti.
softelectronics_e softelectronics_e 11:50 30.03.2022

Re: e,

angie01
Иначе публика овдашња је врло захтевна, ако мало оманеш око састојака или мајсторије за три дана затвараш.


meni je to normalno i treba da je takav odnos stvari, jer vec dugo se svakomalo otvara neki lokal sa hranom-al tako da nesto brljavi, gleda gazda da ustedi, prvo na kuvaru, pa pripremaju neki klinci koje gazda manje placa od obucenog, a drugo, stalno mesetare sa sastojcima, pa umesto pravih, guraju neke zamene...za burek me odmah spopadne fras, kada u njega stavljaju neki los sir, ili meso-pa brate, od g se ne pravi pita.

uglavnom, u BGD ponovo radi cuvena kafana Grmec i pre neki dan sam tamo bila na rucku- cstila nas zene drugarica- i krajnje sam odusevljena, jer je sve kao nekada, hrana prava, ukusna i normalne porcije- svih 7 jela je bilo dobro, sa sve predjelom, desertom- rakija dunjevaca-extra,...usluga odlicna, pravi konobari, kao sto su nekada bili svugde.

Mislim da je Grmeč počeo da radi, ponovno, pre 4 godine ... otprilike.
Odmah sam, po otvaranju, otišao sa jednim drugarom, Jovanom, na klopu.
Ne samo zbog klope, nego eto tako.
Služila nas jedna starija konobarica, sa dalmatinskim naglaskom.
Zbog nje se isplatio dolazak.
Ostavio sam joj toliki bakšiš da se skoro prekrstila pred nama.
Dobra usluga je (meni) vredna jednako koliko i hrana.
Inače, malo dalje od Grmeča, gledano ka Radio Beogradu je neka ekspres pljeskavičarnica (ima svega od raznog mesa).
Tamo sam, na stojeći, probao da pojedem neku bečku šniclu u lepinji.
To je toliko veliko da nisam uspeo, morao ostatak da ponesem sa sobom.
Jer ne volim da se hrana baca.
A jeftino je da nije normalno.
Apsurdno.
No, stalno je gužva.
milisav68 milisav68 11:57 30.03.2022

Re: e,

nikvet pn
Иначе публика овдашња је врло захтевна, ако мало оманеш око састојака или мајсторије за три дана затвараш.

Ih, nije to baš malo omaneš.Kod nas nema ljudski burek da se kupi.Zaleteli se na pice i peciva, pa im bilo skupo da plaćaju dobre majstore, kvalitetnu mast i sir, i onda dobiješ debele kore, užeglu mast i smrdljiv sir.

Plus ih neko nagovorio da se šire, pa su otvarali radnje na nekoliko mesta, kao da zatvore konkurenciju, naravno bez dobre organizacije i kontrole, i rezultat je to - desetak tepsija dnevno.

I nije to prića samo za pekare, isto je i sa poslastičarnicama, kako dođe smena generacija, tako kvalitet padne za 50%.

Ljudi ne kapiraju da se renome teško stiče, a lako gubi.

Čast izuzecima.
milisav68 milisav68 21:05 29.03.2022

And the winner is :)

petargli petargli 00:07 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Џизус!
angie01 angie01 09:07 30.03.2022

Re: And the winner is :)

pa evo ovi ljudi,...opet onaj Kesic, koji nikada nece razumeti Bosnu,...dodusi ni ti Bosanci, sudeci po klipu:)

tess1 tess1 09:11 30.03.2022

Re: And the winner is :)

opet onaj Kesic, koji nikada nece razumeti Bosnu

Ajde narikačo, skini nam se s kurca.
angie01 angie01 09:29 30.03.2022

Re: And the winner is :)

jujuju, koliko bole normalne stvari,...a obaska sto koliko vidim, ti narices.

a za skidanje sa spolovila,koje nudis tako prostacki,...pogledaj malo bolje, jer si ti ta koja je zajahala.
tess1 tess1 12:43 30.03.2022

Re: And the winner is :)

jujuju, koliko bole normalne stvari,...a obaska sto koliko vidim, ti narices.

a za skidanje sa spolovila,koje nudis tako prostacki,...pogledaj malo bolje, jer si ti ta koja je zajahala.

Da mi je vidjeti ko bi tebi overio normalnost samo kroz ovo tvoje pisanje.

Nego, nikako da povežem kad smo kod turanja tvog nosa u moje dvorište (za kurac nema problema, ali samo ako je kvalitetniji i vispreniji predstavnik tvoje vrste, nemoguće da nema), šta me interesuje, imaš li ti još familije u Bosni i Hrvatskoj, ja imam, otkad znam za sebe imam, pa reko, jesu tvoje veze samo ta beogradska deluzija i labilnost, sentimenti prema Mediteranu, il nešto više, više znanja i iskustva u 2022. od ovih čarki i ljubovisanja sa muslimanskim snajperistima na malim ekranima u stvari obračunavanje sa Vučićem, i Srbima iz Bosne po Srbiji.


Šteta i ovaj tekst propustiti:


Oligarh Dostojevski, Heni Erceg


Bila je ta nesretna, ratna 1991. Sjećam se, vratila sam se s nekog ratišta, očiju punih razaranja i smrti zbog želje srpskog vodstva za stvaranjem Velike Srbije. Glupo i nepotrebno umiranje za teritorij i naciju, kao i ovo kojemu sa zebnjom svjedočimo – Putinovu razaranju Ukrajine, zločinu protiv civila, pretvaranju Marijupolja u hrvatski Vukovar… Na porti TV kuće sjedio je portir, „čuvar“ redakcije s onim svojim telefonskim uređajem preko kojega je u mirno doba Jugoslavije prisluškivao razgovore novinara, a nije bio jedini, i potom ta bezvezna čavrljanja dojavljivao Službi koja je brinula da nitko ne skrene sa zadanog pravca neslobode i čvrste ruke jedine nam Partije. Elem, onako umorna, ipak sam na staklu porte, pred očima dotičnog sluge novoga režima, primijetila papir s imenima zaposlenika „kojima se ubuduće zabranjuje ulazak u zgradu“, to jest „nepoćudnih“ kolega sumnjiva porijekla, a koje je nova nacionalistička vlast proglasila unutarnjim neprijateljima, petom kolonom za koju više nema mjesta među nama, čistim Hrvatima. Impulzivno sam strgnula taj ogavni spisak i dobila udarac nogom od vratara, budnog čuvara nacionalne TV kuće od neprijateljskih „spavača“.

Kada je pak Hrvatska krenula u osvajanje teritorija Bosne, a HTV se pretvorila u propagandnu ispostavu nacionalističke, kriminalne vlasti, sama sam dala otkaz, nakon prethodne, iscrpljujuće zabrane rada.

Prisjetila sam se te epizode ovih dana dok traje zapadnjačko, ujedinjeno otkazivanje rada umjetnicima iz Rusije kojima se time otvoreno nameće kolektivna krivnja za Putinovu agresiju na Ukrajinu. Kultura otkazivanja, zabrana rada, jest cinično, autokratsko prokazivanje nečijeg nacionalnog porijekla, iako se radi o velikim imenima ruske kulture, čak i onima davno mrtvima, od skladatelja do kultnih pisaca, a koja se pokazala uvlas ista i u nas, „balkanskih“ barbara i gospode sa Zapada. Potpuno je isti nemilosrdni propagandni rat kojim Zapad pokušava obuzdati ruskog vođu, izbacujući na primjer ruski jezik iz nastavnog programa u jednoj njemačkoj školi, kao i zabrana ćirilice i srpskih riječi u Hrvatskoj 90-tih.

Ali kulturna je Evropa tada s prezrivim negodovanjem gledala kako Hrvati, dok im JNA ruši gradove, iz ustanova, redakcija i stanova izbacuju Srbe u koje potom ulaze etnički „domoljubi“, nije se tim profinjenim Evropljanima sviđalo što su u Hrvatskoj iz biblioteka u smeće bačene stotine tisuća knjiga srpskih autora, što se iz nacionalnih kazališta izbacuju glumci srpskog porijekla, pa su razni amnesti internešneli i PEN centri upozoravali da je to barbarstvo, moguće eto samo na Balkanu. A onda je ovih dana u zapadnjačkom smrtnom strahu od probuđenog ruskog medvjeda talijanski književnik Paolo Nori trebao držati predavanja o Dostojevskom na sveučilištu u Milanu, ali nije, „kako bi se izbjegle kontroverze u vrijeme jakih tenzija“. Eh, Fjodor Mihajlovič. Taj omiljeni Putinov oligarh!

Ima li onda razlike između tekućeg evropskog šovinizma i onoga ratnog hrvatskog kada su odavde prognani svi koji nisu pristajali na tezu kako je najbolje pogonsko gorivo rata upravo vlastiti nacionalizam? Zato je režiseru Lordanu Zafranoviću u Hrvatskoj zabranjen rad, pa je otišao u Češku, a njegov film o ustaškom konclogoru Jasenovac završio u bunkeru, zato je, ne pristajući na iracionalnu etničku mržnju, otišla književnica Dubravka Ugrešić, zato je visoku cijenu „neprilagođenosti“ na šovinizam platila glumica Mira Furlan, zato je i danas plaća glumac Rade Šerbedžija. Zgražala su se tada fina gospoda iz evropskih metropola nad neciviliziranim Balkancima, upozoravali da je umjetnost uvijek iznad rata, da je paljenje knjiga, a palio se javno i tjednik Feral Tribune, i progon umjetnika dio kulture nacizma, a onda je, gle čuda, ovih dana s filmskog festivala u Glasgowu izbačen film ruskog režisera Ladoa Kvatanija iako se autor jasno odredio protiv ruske invazije na Ukrajinu, u Varšavi je „prognana“ opera Musogorskog, Boris Godunov, a filharmonija u Cardiffu s programa je izbacila Čajkovskog jer da je izvedba velikana „neprikladna u ovom trenutku“. Eh, Petar Iljič! Još jedan ruski oligarh.

I kao što je Hrvatska televizija „morala dobiti rat“ protiv srpskih medija – kako je bio naredio njen šef, nekadašnji režiser partizanskih filmova, a 90-tih miljenik nacionalističkog režima – a što je podrazumijevalo razornu, huškačku propagandu protiv srpskih sugrađana, opasni progon nezavisnih novinara i kulturnih radnika, tako je sada kompanija Meta dopustila Facebooku otvoreni govor mržnje protiv Rusa i veličanje neonacističkog bataljuna Azov zbog njegove važnosti u obrani Ukrajine.

Na koncu, ne tako davno kada je Nobelovu nagradu dobio pisac Peter Handke, a mi ovdje krenuli gunđati protiv nagrađivanja pisca koji je obožavao ratnog zločinca Miloševića i otvoreno podržavao njegovu agresiju na ostatak Jugoslavije, s istog su tog uljuđenog Zapada nas Balkance vulgaris podučili da je to Nobel za Handkeov književni doprinos, da djelo nije isto što i autor… A onda je rat pokucao i na njihova vrata. I oni odjednom postali kolektivni panduri duha. Hrvati, to jest.

Mladina, 25.03.2022.

tess1 tess1 12:52 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Jbt ladno je upredila nacoše Ukrajine sa Hrvatskom. Nije mi teško ponoviti:

"I kao što je Hrvatska televizija „morala dobiti rat“ protiv srpskih medija – kako je bio naredio njen šef, nekadašnji režiser partizanskih filmova, a 90-tih miljenik nacionalističkog režima – a što je podrazumijevalo razornu, huškačku propagandu protiv srpskih sugrađana, opasni progon nezavisnih novinara i kulturnih radnika, tako je sada kompanija Meta dopustila Facebooku otvoreni govor mržnje protiv Rusa i veličanje neonacističkog bataljuna Azov zbog njegove važnosti u obrani Ukrajine."

tess1 tess1 12:55 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Kada je pak Hrvatska krenula u osvajanje teritorija Bosne

Jujuju, evo ja Heni opraštam što su njeni opet osvajali Bosnu.
tess1 tess1 13:24 30.03.2022

Re: And the winner is :)

jer si ti ta koja je zajahala.

Zaboravih, i kad sam već tu, besposlena, nešto gledam: istina, imam vulgaran riječnik, riznicu, ali nikada ne bih upotrijebila riječi zajahati, naskakati i itd, baš mi onako mizerno, jeftino.. sjetih se prije par godina jedna ovde, družile smo se dugo, sjajna žena, starija od mene dosta tj radile smo nešto zajedno i privatno se dobro slagale, prilično dominantne obe al to nas nije razdvojilo, naprotiv, i priča ona meni o nekoj ženi i da bi mi je opisala uze telefon i simulira oral, hm, ne znam na šta je mislila, ne, ozbiljno i plus mi bilo tako neprijatno što ona to radi, iznenadilo me, jbt sad nešto navlačiš taj telefon i guraš ga usta.. Te i ovo tvoje Angie naskakanje i zajahivanje spolovila.. spolovila, cc, šta ti je prava dama.



angie01 angie01 13:37 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Da mi je vidjeti ko bi tebi overio normalnost samo kroz ovo tvoje pisanje.


eh kako ti sve bedasto provlacis kroz druge-u ovom slucaju je normala, sto su ova trojica shvatila prevaru i nastavila da zive normalno, uvazavajuci se- jer nema drugog puta za bilo koga na ovom svetu...a tebi je to strasno, jeres, neko te time uznemirava, bozemeprosti.


Nego, nikako da povežem kad smo kod turanja tvog nosa u moje dvorište


koje tvoje dvoriste, u Bosnu-pa nije Bosna tvoja, niti u njoj svi misle kao ti, o cemu ti bulaznis.


jesu tvoje veze samo ta beogradska deluzija i labilnost, sentimenti prema Mediteranu, il nešto više, više znanja i iskustva u 2022. od ovih čarki i ljubovisanja sa muslimanskim snajperistima sa malih ekrana u stvari obračunavanja sa Vučićem, i Srbima iz Bosne po Srbiji.


tebi nije ozbiljno dobro- da l ja imam nekog svog tamo ili nemam, nema nikakve veze sa time da ja mogu da mislim sta hocu, nemas ti tapiju na te prostore.

ono sto uobicajeno blentavo konstruises, sa nekom ociglednom samodopadljivoscu, jer si sigurna kako je to bas lucidno smisljeno-ovi u RS bi te zlatom platili:))), kako sama umisljas- nije vredno pomena,...to samo pokazuje tvoju kakvocu, isto kao i ovo sto po blogu krstaris, naskaces svima na grbacu slicnim provokacijama, a kada se isti ti okrenu da ti vrate, kmecis kako si ugrozena.

tvoja objasnjenja i podvucene paralele sklopljene u los spin, meni nista ne znace, sve to sto bi ti spakovala drugacije je poznato, dokazano, presudjeno, svi smo savremenici,...pa sad hebiga- ja za nista od toga nisam kriva- ni za desavanje,ni za egzekuciju,..al valjda imam pravo da imam svoj stav i misljenje, kaoi svi drugi,abez tebe da pitam i dobijem dozvolu-svi smo stradali zbog tog sranja i tice nas se,...a ti to sranje volis, al sa bezbedne udaljenosti i sa umisljenim ekskluzivnim pravom

i ono najbitnije- nisi ti mera po kojoj neko treba da se odredi, kako siledjijski postavljas stvari-moje dvroiste, valjda ja znam a ne ti koja nikada neces razumeti, je l ti imas nekog tamo, kao ja, pa da imas pravo da nesto kazes:)))

jesi li ti svesna da i tamo i ovde NE MISLE svi kao ti, pa sta si ti sebi dala u amanet da sve te "nevernike" po sopstvenoj proceni, probas da diskreditujes etiketiranjima, ono, neces da sedis skrstenih ruku:)))-muceno si celjade,...i bezobrazno.

za Ukrainu i Rusiju sam sve sto sam imala rekla kod natase- sve u svemu, sram vas bilo...
tess1 tess1 13:41 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Ima li neko snimak onog Crnogorca vaterpoliste što iz vode viče da nije Srbin? Da li postoji snimak? Ili su to samo slike i navodi očevidaca (oči i vid u jednoj riječi, molim vas:).
softelectronics_e softelectronics_e 13:41 30.03.2022

Re: And the winner is :)

tess1
jujuju, koliko bole normalne stvari,...a obaska sto koliko vidim, ti narices.

a za skidanje sa spolovila,koje nudis tako prostacki,...pogledaj malo bolje, jer si ti ta koja je zajahala.

Da mi je vidjeti ko bi tebi overio normalnost samo kroz ovo tvoje pisanje.

Nego, nikako da povežem kad smo kod turanja tvog nosa u moje dvorište (za kurac nema problema, ali samo ako je kvalitetniji i vispreniji predstavnik tvoje vrste, nemoguće da nema), šta me interesuje, imaš li ti još familije u Bosni i Hrvatskoj, ja imam, otkad znam za sebe imam, pa reko, jesu tvoje veze samo ta beogradska deluzija i labilnost, sentimenti prema Mediteranu, il nešto više, više znanja i iskustva u 2022. od ovih čarki i ljubovisanja sa muslimanskim snajperistima na malim ekranima u stvari obračunavanje sa Vučićem, i Srbima iz Bosne po Srbiji.


Šteta i ovaj tekst propustiti:


Oligarh Dostojevski, Heni Erceg


Bila je ta nesretna, ratna 1991. Sjećam se, vratila sam se s nekog ratišta, očiju punih razaranja i smrti zbog želje srpskog vodstva za stvaranjem Velike Srbije. ...



Pročitao sam, doduše dijagonalno, ovaj Henin tekst.
Iz prostog razloga što znam da ona nikada nije bila ustaša.
No, ono što je kod njih problem, da bi iskazali iole disonantni ton (na primer, da ne mrze Srbe i slično), oni, odmah u uvodu, moraju jasno da se odrede prema svom odbrambenom dragovoljačkom ratu ... pa tek kada se poliju, mogu nešto i da napišu.
Na svu sreću, kod Srba to nije tako.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana