Budućnost| Društvo| Moj grad

Blank

angie01 RSS / 28.03.2022. u 14:57

 
 fierce-anger-mario-mj-perron.jpg

Fierce Anger Drawing by Mario MJ Perron

Pre neki dan, u  jednoj od glavnih ulica suncem obasjanog  glavnog  grada, ljulja se usporeno  guzva ljudi izmilela posle tmurnih  nedelja, da se ogreje u prolecu. Scena skoro idilicna, kao nekada,  “sve podseca na srecu”,  ikao u gustom zagadjenom  vazduhu  treperi  neprijatnost  nemilog  desavanja u relativnoj blizini.

Ispod  jednog  drveta, grupa  starijih, prilicno zapustenih muskaraca, prodaje nesto na improvizovanoj tezgi na zemlji. Nailazi neki gospodin, raspituje se za cenu andramolja I tek sto je krenuo dalje, jedan od prodavaca viknu za njim- “Ti nisi Srbin, mars iz Srbije”.  Drugi do njega,  istim naglaskom se nadovezuje, “znamo mi vas izdjanke, vi mrzite Srbiju”,…ovaj prvi ohrabren  podrskom,  dodaje jos suludu pretnju smrcu,…”Okrivljeni” se okrete zacudjeno upita- “sta pricate, u cemu je problem? ”…Ovi nastavise da vicu I proteruju, dok im nije prisla neka zena, koja je bila u prolazu I upitala, zasto to rade,…rekose,  “on je Slovak, nije Srbin”,…ona njima, ”pa sta ako je, ovo je i njegova zemlja”,…”Nije,  nije,  mars iz Srbije”,  ustreptalo  “poentira”  jedna  druga  slucajna prolaznica u suncanom  popodnevu  slobodarskog Beograda.

 

…………………………..

Sinoć sam mogao hladno da ubijem ljudsko biće i time pomognem ovoj mojoj i onoj njegovoj bagri u zapišavanju teritorije za pljačku, dobro zakamufliranu religijom i patriotizmom a od mene su napravili hipnotisanog majmuna, zaslijepljenog mržnjom, spremnog da ubija za bogate, za one koji su svoju djecu odavno izmjestili na skupe svjetske koledže? Odsad bez mene. Nisi bio prvi u kog sam pucao, ali buraz, bićeš zadnji. Ja od danas više ne pucam ni u koga, ni za koga, ni za šta. Dovedite svoju djecu neka se sami bore za vaš porodični biznis i vaše bogove pa neka se malo oni ponosno valjaju u blatu i u svojoj i tuđoj krvi. Ja se izvinjavam, ali stvarno imam pametnijeg posla.

Blank, Fedja Stukan



Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tess1 tess1 13:42 30.03.2022

Re: And the winner is :)

očevidaca

Ili je to očinji vid, zakleti. :)
angie01 angie01 13:43 30.03.2022

Re: And the winner is :)

baš mi onako mizerno, jeftino.


kaze tess i ostade ziva, ista ona, koja nudi felacijo tudjim mrtvim clanovima familije sa ratnim zlocincem.
tess1 tess1 13:43 30.03.2022

Re: And the winner is :)

oni, odmah u uvodu, moraju jasno da se odrede prema svom odbrambenom dragovoljačkom ratu .

Nemam ja problem sa tim. Da li ona nešto laže? Ne. Ne laže za JNA, ne laže za ukrajinske nacoše, ne laže za čist hrvacki zrak uvaćen u konzervu.
tess1 tess1 13:44 30.03.2022

Re: And the winner is :)

kaze tess i ostade ziva, ista ona, koja nudi felacijo tudjim mrtvim clanovima familije sa ratnim zlocincem.

Oh, mica mala, jahačica.
softelectronics_e softelectronics_e 13:45 30.03.2022

Re: And the winner is :)

tess1
Ima li neko snimak onog Crnogorca vaterpoliste što iz vode viče da nije Srbin? Da li postoji snimak? Ili su to samo slike i navodi očevidaca (oči i vid u jednoj riječi, molim vas:).

Čemu?!
Nije valjda da misliš time da onima nešto dokažeš.
Opet čemu?
Oni Srbe da smisle ne mogu.
A Srbi ne bi trebalo da dangube objašnjavajući svakoj šuši kako je bilo.
I kako jeste.
Nego samo kao David Štrbac kada je objašnjavoa glavatom gospodinu.
tess1 tess1 13:46 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Čemu?!

Šta čemu, odlučila sam da se mirimo, kako da se mirimo ako sve druge bede opet i opet krijemo pod tepih.
tess1 tess1 13:47 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Nekad je vrijeme da tuđe krvave ruke sakrivene u usranu guzicu izvučeš.
tess1 tess1 13:47 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Tj tako se počne pisati knjiga.
softelectronics_e softelectronics_e 13:49 30.03.2022

Re: And the winner is :)

tess1
oni, odmah u uvodu, moraju jasno da se odrede prema svom odbrambenom dragovoljačkom ratu .

Nemam ja problem sa tim. Da li ona nešto laže? Ne. Ne laže za JNA, ne laže za ukrajinske nacoše, ne laže za čist hrvacki zrak uvaćen u konzervu.

Ma!
Znam ja sve to.
Što se toga tiče, nisam morao niti da čitam.
Ja posmatram to samo iz pozicije udavljenosti mejnstrimom i opasnosti da se ne izdvajaš iz njega.
Niti jednog u Hrvatskoj ne znam da sme da kaže ... nije tačno, mi Hrvati smo izazvali rat ili slično.
A nemoguće je da ih nema niti jedan (ili jedna).
Ne smeju.
Jer bi bili izopšteni u roku odmah.
freehand freehand 13:50 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Na svu sreću, kod Srba to nije tako.

Pa nije kod svih. Al na te što tako ne urade onda skočite ti i drugari.
Koliko da razumeju zašto nije lako biti Srbin.

Inače potpuno si u pravu što se tiče teksta Heni Erceg, ovo je čista shizofrenija stavova i ideja. Nije ni njoj lako ako to mora da miri u glavi.
softelectronics_e softelectronics_e 13:52 30.03.2022

Re: And the winner is :)

tess1
Čemu?!

Šta čemu, odlučila sam da se mirimo, kako da se mirimo ako sve druge bede opet i opet krijemo pod tepih.

Mirenje je bilateralan proces.
Nije dovoljno da si za mirenje samo ti.
Da.
Ako bi naše generacije ičemu trebalo da zamere našim prethodnicima je ... što nisu prethodni rat završili.
Mislim da smo mi, naše generacije, što se tiče mirenja, hendikepirani.
Neka se mire naredne generacije.
tess1 tess1 13:52 30.03.2022

Re: And the winner is :)

ovo je čista shizofrenija stavova i ideja.

Reci, baš me interesuje.
angie01 angie01 13:53 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Oh,


operi usta, pa popi lekic,...pa idi radi nesto pametno, umesto sto trckaras po blogu sa nesuvislim histerisanjem.
tess1 tess1 13:54 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Nije dovoljno da si za mirenje samo ti.

Ko kaže da sam ja za mirenje sa nepoznatim ljudim po Netu al tek kad pročitam knjigu? Samo pratim radnju ove blogerske šizofrenije.
tess1 tess1 13:55 30.03.2022

Re: And the winner is :)

operi usta, pa popi lekic,...pa idi radi nesto pametno, umesto sto trckaras po blogu sa nesuvislim histerisanjem.

Eal se rastraljaviš, pobogu.
tess1 tess1 13:56 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Angie, raspandrkavaš se.
freehand freehand 13:57 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Neka se mire naredne generacije.

Nema mirenja sutra. Samo danas, i odmah.
angie01 angie01 14:01 30.03.2022

Re: And the winner is :)

zeno, je si li svesna da brljavis,...idi smiri se, udahni,..imas tamo dete o kome treba da brines.

vise nemam sta da ti kazem.
tess1 tess1 14:11 30.03.2022

Re: And the winner is :)

imas tamo dete o kome treba da brines.

Ccc, Angie, moje dijete je momčina od 1.94m, budući učitelj, brine on o meni već odavno. I za blog me pita, jesu li te opet izbacili drugari? :)

Mislim, od lekića do nemara nad djetetom, a ne možeš me banovati? Jer prave dame ne banuju? :)

Šta te toliko usplahirilo, sad me interesuje šta Free misli o tekstu, ozbiljno, ne razumijem, zapali cigaru, vidi ima li na ulici Srba iz Bosne, kolju li koga? Javi ovde, požali se.
freehand freehand 14:27 30.03.2022

Re: And the winner is :)

sad me interesuje šta Free misli o tekstu

da ne bude da sam iskulirao - napisao sam šta mislim. Shizofrenija.
kad imaš hrabrosti da kažeš šta misliš čak i kad je to protiv horskog vrištanja rulje, al nemaš hrabrosti da to bude bez disklejmera. Pa to uvek bude sranje poput "jesam protiv izbacivanja Srba sa posla ali nisam za granatiranje gradova!"
Ta situacija u kojoj ti savest, razum a često i sujeta nalažu šta moraš da kažeš a strah šta obavezno da dodaš nikad nije zdrava za psihu. A i odvratno izgleda. Bolje je prećutati, i ćutanje dok svi skandiraju nešto znači. I poštenije je prema sebi.
tess1 tess1 14:34 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Pa to uvek bude sranje poput "jesam protiv izbacivanja Srba sa posla ali nisam za granatiranje gradova!"

Hm, šizofrenija u odnosu na rusko oranje po Ukrajini?
Samo malo, kako sad?

Ona pravi paralelu između Srba i Rusa, i Rusa i JNA, jel tako?
Nije za izbacivanje Srba i Rusa i jeste protiv rušenja zemlje?

Ne razumijem, šta je tvoj stav. Srbe je dobro kazniti radi JNA i Ruse radi Ukrajine, ne?

freehand freehand 14:46 30.03.2022

Re: And the winner is :)


Ne razumijem, šta je tvoj stav

Možda zato što u napisanom nema mog stava o tome đšto bi ti da iskonstruišeš?
odnosno, što si već iskonstruisala ovde:

Srbe je dobro kazniti radi JNA i Ruse radi Ukrajine, ne?

A konstrukcija ti je nikakva, ko i sve što se na silu gradi.
tess1 tess1 14:53 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Free, napisao si da je žena sa jasnim stavovima (ok, možda su to ideali, ali su čisti kao suza), doslednim i čestitim stavovima, napisao si da je šizofrenija i da joj nije lako, i ok, reko', vidio si što ja nisam, međutim, ti si vidio i ovo:

Pa to uvek bude sranje poput "jesam protiv izbacivanja Srba sa posla ali nisam za granatiranje gradova!"


Ko je za izbacivanje Srba sa posla ali je protiv granatiranja Vukovara?

freehand freehand 14:59 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Ko je za izbacivanje Srba sa posla ali je protiv granatiranja Vukovara?

Sad već lupetaš. Suština je da je nepopularan stav kojim se suprotstavlja šovinističkom ludilu odmah potegla nešto što je inače podrazumevajuće ali kao dokaz u svoju odbranu, da bi napravila balans. E sad, što ti tu imaš neke svoje vizije . bemliga, ne moram baš ni ja u tuđim snoviđenjima da učestvujem.
A ako bi da me pitaš o nekom konkretnom mom stavu pitaj slobodno, ne umotavaj u neke kvazilogičke i kvazifilozofske koještarije.
mada mislim da sam sve o tome šta mislim o ratu u Ukrajini već napisao, neće me mrzeti da ponovim.
tess1 tess1 15:09 30.03.2022

Re: And the winner is :)

mada mislim da sam sve o tome šta mislim o ratu u Ukrajini već napisao, neće me mrzeti da ponovim.

Ne sjećam se da sam vidjela tvoj stav o Ukrajini, vidim da si gorljiv za Rusiju, ako ti nije teško napiši, nema veze što još uvijek ne razumijem šta ti misliš o granatiranju Vukovara i izbacivanju Srba iz Hrvacke, Heni je našla parelu u svojoj zemlji, podsjetilo je, ti možeš naći tu paralelu u Bosni, hoću reći, mogu ja to podnijeti :), ili ne moraš praviti parelele pošto su to kako kažeš trikovi..

Meni tvoja reakcija izgleda da ti smeta poređenje JNA sa Rusijom jer Rusi nisu takve svinje..
freehand freehand 15:32 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Meni tvoja reakcija izgleda da ti smeta poređenje JNA sa Rusijom jer Rusi nisu takve svinje..

Taman htedoh stvarno da odgovorim, al onda dođem do poslednje rečenice i shvatim da je u njoj sve rečeno. Eto, baš sam ovo hteo da kažem. I da dodam da pozdraviš svakog cugsfirera kojeg sretneš u špacirungu. Sad kisdihand, gnedige und ćuuus.
solo solo 16:56 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Ima li neko snimak onog Crnogorca vaterpoliste što iz vode viče da nije Srbin? Da li postoji snimak? Ili su to samo slike i navodi očevidaca (oči i vid u jednoj riječi, molim vas:).




solo solo 17:18 30.03.2022

Re: Tesssssss

kad smo kod turanja tvog nosa u moje dvorište (za kurac nema problema, ali samo ako je kvalitetniji i vispreniji


Nije ono što misliš ali.....

tess1 tess1 18:27 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Taman htedoh stvarno da odgovorim, al onda dođem do poslednje rečenice i shvatim da je u njoj sve rečeno. Eto, baš sam ovo hteo da kažem.

Ok, kako hoćeš, nije valjda da bi našao iste izgovore za JNA i Rusiju, jedni napadali, drugi se povlačili? Eh, sad, što bi rekao bivši bosanski snajperista, i pita i tepsija. :)

Tj nije kako hoćeš, nije fer prema čestitoj Heni, al dobro.

I da dodam da pozdraviš svakog cugsfirera kojeg sretneš u špacirungu. Sad kisdihand, gnedige und ćuuus.

Ćus. :)

tess1 tess1 18:30 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Solo,

Zaboravila sam da je to bilo u Splitu, i Heni je iz Splita, Dino Dvornik, Velo misto, Ante Tomić, ne, on je iz sela kraj Imotskog, rođen u Splitu.

- vaterpolisti su preko majica sa grbom kluba obukli civilne jakne, tačno su krenuli na svoju odgovornost Crvenom zvezdom u nekad partizanski Split. I da li je stvarno vikao da nije Srbin il je to izmišljeno?


solo solo 18:46 30.03.2022

Re: And the winner is :)

I da li je stvarno vikao da nije Srbin il je to izmišljeno?


drugi klip 1:52

I podloga naravno



I još jedna za vaterpolistu

tess1 tess1 18:50 30.03.2022

Re: And the winner is :)


drugi klip 1:52

Očigledno, pogledala sam samo prvi. :)
angie01 angie01 19:19 30.03.2022

Re: And the winner is :)

ne verujem kakve gluposti citam,...pa naravno da je lose, strasno, odvratno, nedopustivo, da bilo ko ispoljava bilo kakvu sovinisticku netrpeljivost i da je jos agresijom realizuje, ne treba smrljavim jeftinim provokacijama to dokazivati, s jedne strane se pljuje preverant muslimanski snajperista, pardon, mesanac, koji kaze da je to celo sranje bilo prevara, a iza ledja stite Srpski snajperisti koji su 4 godine rokali Sarajevo, za tacno sta?...da ne pominjem zidne radove kojima se sramoti Beograd i koji se cuvaju kao svetinje.

...ko su tacno umetnici i cuvari u mom dvoristu?...na kraju ispada da niko ne sme nista da zucne ni o onome sto je stvarno bilo, ni o onome sta je sada, kako se ne bi cuvari zla najedili, pazi molim te,...svi drugi moraju okolo/naokolo, na trepavicama da se krecu, da se siledzije ne probude.

menjam stado za copor-kaze ovca.
solo solo 20:58 30.03.2022

Re: And the winner is :)

...ko su tacno umetnici i cuvari u mom dvoristu?...na kraju ispada da niko ne sme nista da zucne ni o onome sto je stvarno bilo, ni o onome sta je sada, kako se ne bi cuvari zla najedili, pazi molim te,...svi drugi moraju okolo/naokolo, na trepavicama da se krecu, da se siledzije ne probude.



To je tvoje viđenje stvari.

Misliš da osim što si podelila sa nama nekoga to obavezuje?

Nikoga mila moja, svako se ,,jebe za sebe,, od kad je svijeta i vijeka.

I nema ništa novo pod suncem.

podloga za tebe.

angie01 angie01 21:38 30.03.2022

Re: And the winner is :)

To je tvoje viđenje stvari.


je l si ti uopste razumeo napisano-ja i kazem, kako ova agresivna ekipa potura svoje kao da je u kamenu napisano-sto imas i na ulici i na blogu,..baska sto nema bas puno prostora za fejkovanje- vec rekoh, savremenici smo svega, nazalost, sve je dokazano, presudjeno.

...je l moje vidjenje stvari da je ceo Beograd oslikan ratkommladicem i da ga brane celavci uz asistenciju sa najvise istance,...a da se ujedno na blogu histerise oko muslimana -pardon, mesanca, koji govori sve najgore o tom besmislenom ratu, u kome jei sam ucestvovao,...ili sta


Misliš da osim što si podelila sa nama nekoga to obavezuje?


ja i ne trazim,..al ispada da uterivaci laznog patriJotizma, zlostavljacki insistiraju na obavezi.


eto,da uzvratim,




Sir Fink

TAS( tvornica automobila Sarajevo)
Godine 1989 izašlo je 37.411 Golfova( 3500 radnika). Svi dijelovi iz fabrika širom Jugoslavije. Prema tome, tišina u plemenskim zajednicama.


gvozden1 gvozden1 21:44 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Nikad ti nećeš shvatiti.
Nije ti dato.
Ali ti stvarno ne razumeš, za razliku od nekih, koji teraju svoju priču iz ko zna kog razloga.
solo solo 22:01 30.03.2022

Re: And the winner is :)

..je l moje vidjenje stvari da je ceo Beograd oslikan ratkommladicem i da ga brane celavci uz asistenciju sa najvise istance,..


Jeste,tvoje viđenje da to nije ok. Nekome je ok.

A to što sebi daješ za pravo da presuđuješ šta je ok je tvoja stvar. I nikoga ne obavezuje osim ,,neke,, koje obavezuje.

Dok si bila moderatorka moglo ti se. Sad možeš da maštaš.

Zato sam ti spominjao tvoje zlatno doba moderacije samo nisi ukapirala da te hebu refleksne radnje koje ti više nisu na raspolaganju. Navike su čudo.
A i nemaš veze u sadašnjoj moderaciji očigledno.
angie01 angie01 22:39 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Jeste,tvoje viđenje da to nije ok. Nekome je ok.


definitivno ne razumes...a mrzi me da ti ponavljam.

obaska sto ne kapiras kako stoje stvari u zakonu, po kome ne prolaze razlicita misljenja kao izgovor u nekim situacijama-ali o tome se ovde uopste ne radi.


a to za moderaciju sto uporno lupetas-je l ti uopste znas sta sam ja i kako radila, pa sad ovde hlauciniras-pri cemu sam ja palice sama vratila, tako da ne razumem o cemu ja to mastam,... e da, ovo ti je najbolji deo,

A i nemaš veze u sadašnjoj moderaciji očigledno.


kako sad nemam, zar me niste coporativno optuzivali, kako ja sa mojim drugarima zavrsavam stvari,:)))) svaki put kada je neko bio banovan,...a za tvoju info-ja na mom blogu imam opciju i da brisem i da banujem....

izvini sto sam te opomenula za konstantno spamovanje debilnim komentarima- sad vidim, da i ne mozes drugacije....skoro nisam videla da neko sa toliko malo reci, kaze toliko gluposti.


solo solo 22:50 30.03.2022

Re: And the winner is :)

izvini sto sam te opomenula za konstantno spamovanje debilnim komentarima- sad vidim, da i ne mozes drugacije....skoro nisam videla da neko sa toliko malo reci, kaze toliko gluposti.



solo solo 22:55 30.03.2022

Re: And the winner is :)

solo
izvini sto sam te opomenula za konstantno spamovanje debilnim komentarima- sad vidim, da i ne mozes drugacije....skoro nisam videla da neko sa toliko malo reci, kaze toliko gluposti.





Ko ti dade

Jel i to preko veze?
angie01 angie01 23:02 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Jel i to preko veze?


cekaj, a sta je jos?
solo solo 23:08 30.03.2022

Re: And the winner is :)

cekaj, a sta je jos?


Izvinjavam se što sam indiskretan-možda-ali šta te je kandidovalo za VIP opciju? Baš sam znatiželjan. I ne samo tebe. Ali ti si tu pa pitam.

Šta su uopće kriterijumi?

cekaj, a sta je jos?


Pa moderatorka recimo.Bivša.
angie01 angie01 23:21 30.03.2022

Re: And the winner is :)

pitala sam, sta sam jos dobila preko veze, jer si formulisao, da li sam i to,...

ja i mnogi drugi, smo statuse dobili na osnovu predloga, pa posle glasanja koje je bilo javno na blogu,...u vreme kada je bilo onoliko i mnogo kvalitetnijih ucsenika,...i kada nije bas bilo moguce da neko budalasto spamuje kao ti,...e hebiga, zao mi je sto ti se ne uklapa u dobijenu pricu,...

Pa moderatorka recimo.Bivša.


ne razumem-pa nisam postala moderator preko veze, niti taj detalj ima veze sa opcijom za pisanje- ne znam sta te muci- sto se mene tice, ja bih svima dala opciju i svakome ko je hteo sam ustupila svoj blog.
solo solo 23:24 30.03.2022

Re: And the winner is :)

e hebiga, zao mi je sto ti se ne uklapa u dobijenu pricu,...


O da, baš se uklapa.

Ako budeš razumela muzičku podlogu.



ja i mnogi drugi, smo statuse dobili na osnovu predloga, pa posle glasanja koje je bilo javno na blogu,..


Kada je zadnji put organizovano novo glasanje?

Zašto nije?

Blog se zatvorio za nove konkurce?
angie01 angie01 23:34 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Ako budeš razumela muzičku podlogu.


opet nesto glupo insinuiras- ja na blogu nikoga nisam poznavala,...prve blogere sam upoznala mnogo kasnije na organizovanim okupljanjima,... tasa ti lose otracario-on ima neki opsesivni zamisljaj, koji je samo to- zamisljaj.
angie01 angie01 23:35 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Kada je zadnji put organizovano novo glasanje?

Zašto nije?

Blog se zatvorio za nove konkurce?


nemam pojma.
solo solo 23:42 30.03.2022

Re: And the winner is :)

ne znam sta te muci

Ništa, samo sam radoznao kako to radi.

sto se mene tice, ja bih svima dala opciju i svakome ko je hteo sam ustupila svoj blog.


To je plemenito.

Tasi debelom oduzmu recimo autorsku opciju kao kaznu a onda mu ti daš da objavljuje na tvom blogu.Kakva je to tvoja sprdnja sa kaznenom politikom moderacije?

A moderacija na to ne reaguje.

Čudan ovaj blog.

angie01 angie01 23:53 30.03.2022

Re: And the winner is :)

Ništa, samo sam radoznao kako to radi.


nacin na koji si me pitao je krajnje uvredljiv i pokazuje sasvim drugu nameru...al eto, rekoh, da ti rasprsim ocekivanja.

a za onaj nastavak,ne znam sta da ti kazem- stvarno si glup,...a i ja sam, sto sa tobom gubim vreme.


solo solo 00:21 31.03.2022

Re: And the winner is :)

a za onaj nastavak,ne znam sta da ti kazem- stvarno si glup,...a i ja sam, sto sa tobom gubim vreme.



Au,baš znaš da budeš nepristojna.
tess1 tess1 09:56 31.03.2022

Re: And the winner is :)

Gledam šta mi sve govore i jedni i drugi, i treći, umisliću da sam faca. Fa-ca.

"Zašto kažete branka, kad imamo naš lijepi izraz vratnica?"

U sedamnestoj sekundi snimka Dribling iz Velog mista, "Zašto kažete branka, kad imamo naš lijepi izraz vratnica?". Izgleda da Emsijeva jutarnja krilatica "u duhu našeg jezika" nije od juče.

Angie, kako ti polazi za rukom bosansku egzotiku obesmisliti, nije mi jasno. Prvo sam pomislila napisati koju - kad vidim ove golfove iz 1989 (iskreno, "kakva budala, jebotebog", moja prva reakcija) - o tome da Vučko na fildžanu nikada nije bio srpski nacionalni identitet, pa odustadoh, "zaborav to, bolan", što bi rekao muslimanski snajperista kad se sjeti koliko je Srba ispromašivao.

Dva, šta me interesuje, nisam primjetila da si ti nekada ovde podijelila sa ljudima izložbu “Mirëdita, dobar dan!”, tj približila OVK vojnika, i da li tamo među umjetnicima ima i bivših vojnika, ozbiljno pitam, slutim da će to postati fenomen, šta?, gađanje tuđih glinenih golubova.


I evo još malo temperamentne Hene, sad se dotakla svega, i Srebrenice i etničkog čišćenja, naravno Tuđmana, invazije na Bosnu, svojih nacoša (jedna dama joj je prijetila), i Milovanovića, o čemu se radi? Naivan bi pomislio da je planula ljubav među nama, ma nije to u pitanju, ne budite djeca, jugoslovenska :), Hrvati čekaju da ih Sunce ogrije i RS krene u otcjepljenje. Što? Šta mislte što. Postoji jedan dobar razlog i 6 manjih isto dobrih.

Nevezano za razloge, nešto o duhu jezika, i tla:

Prije 5-6 god sam Krkaru pričala o teologu, doktoru etike, kako mi se požalio "oni su nama zakinuli 10km naše lijepe obale", tu me sjeci ako mu nisu oči zasuzile, a ja u čudu, u čudu jer nekad od Banjaluke i tih njenih sela kao da ništa drugo ne postoji, kakvih sad 10 km obale, ej, bre, koliko km ima hrvacka obala, ej? Nakon nekog vremena čitam nisam sigurna da je Teofil, al prije da je on nešto dokonao nego Jergović o tih 10 km, veli Teo, "morao sam davati iskaznicu, presjedati iz čamca u čamac za tih par km, a gore nad nama nadvio se bosanski vilajet", ošinula ga studen odozgo na dole.. Ne znam kako bi Teofil (il bi Jergović?) riješio taj problem, ne vjerujem da je mislio ponovo na okupaciju NDH pa da tih 10 km njihove muslimanske obale bude u njihovoj Hrvackoj? Šta vi mislite? Tj šta o tome misle Sarajlije, vidim da se nešto kurobecaju radi ljubavi Mileta i Zorana, dok im dole tih 10 km obale čuči kao čir na želucu svakom pravom Hrvatu. I Hrvatici.


Predsjedniče, liječite se! - Heni Erceg


Vijest nije dobra i svakodnevno se ponavlja: „Stanoviti Z.M. opet je viđen kako s kantom benzina polijeva dio Hrvatske i potom šibicom izaziva požar. Osim po Hrvatskoj, Z.M. često prelazi i granicu s Bosnom, pa tamo posebno razuzdano potpaljuje sve što stigne. Identitet mu je poznat, ali se policija ne usuđuje prići, iako postoji realan strah da bi mogao dignuti u zrak čitavu Hrvatsku. A i šire. Jasno je da je riječ o piromanu kojega bi svaki pošteni sud poštedio zatvorske kazne i smjestio u neku psihijatrijsku ustanovu zatvorenog tipa.“

Ali vrag je u tome da je taj Z.M. zapravo predsjednik RH, koja pak nema demokratski standard prema kojemu nacija svako toliko saznaje o mentalnom stanju prvog čovjeka države. Koje svakako nije dobro. Nego je očekivano šizofreno u političara koji je prevalio dug put od tobožnjeg ljevičara do rigidnog desničara. Tako Hrvatska na svom čelu ima dokonog piromana koji je čvrsto odlučio nadmašiti svoga ideološkog oca, zlokobnog diktatora Franju Tuđmana koji je upravljao državom čak i u terminalnoj fazi bolesti. Iako zdrav u glavi nije bio nikada, a što je i rezultiralo mahnitim pokušajima aneksije dijela Bosne, suzbijanjem ljudskih prava i nježnim odnosom prema ratnim zločincima.

Uglavnom, opasno je Z.M. nastavio tamo gdje je Tuđman stao, vrijeđajući Bošnjake i politički razgrađujući Bosnu, sve do izjave da se u Srebrenici dogodio genocid, ali možda i nije, jer ako se pomor „samo“ 8.000 pripadnika bošnjačke etnije smatra genocidom, onda ćemo, kaže „stručnjak“, morati holokaustu dati neki drugi naziv. A tu je i hrvatski Vukovar, pa mi „ne govorimo da je to bio genocid“. Dakako te je 1995. – kada je, zahvaljujući i zločinačkom pothvatu HDZ-a, kako je sud u Haagu okarakterizirao pokušaj hrvatske aneksije dijela BiH, srpska vojska mahnito ubijala u Srebrenici i etnički čistila dijelove buduće Republike Srpske – Z.M. činovničio negdje u zavjetrini Tuđmanove sinekure, daleko od svakog rata.

A negdje tada, dok smo u Feralu uporno pisali o državi nastaloj na zločinu, zazvonio mi je telefon, a Nešto, imena Snježana Živanović, s druge strane žice kazalo je: „Pucat ćemo ti djetetu u noge.“ Prijetnja je bila zastrašujuća jer je dolazila od pripadnice policije, optužene za teški ratni zločin – ubojstvo tri člana srpske obitelji Zec. U Zagrebu koji rata skoro okusio nije. Marija Zec nije međutim imala tu sreću da je S.Ž. na vrijeme upozori da će joj ubiti dijete, jer da jest, možda bi se obitelj na vrijeme sklonila daleko od pripadnika takozvane Merčepove skupine. Ovako, došli su te hladne decembarske noći 1991. Snježana i drugari, odmah ubili oca Mihajla, a majku i malenu Aleksandru još u pidžamama odveli u šumu iznad Zagreba i tu im onako junački pucali u glavu. I potom ih bacili u obližnje smeće. Bili su u uniformi hrvatske policije, vozili policijski auto, imali policijsko oružje, bili su legalni pripadnici odreda na čijem je čelu bio ratni zločinac Tomislav Merčep.

Uhvaćeni su i priznali zločin, ali onda zbog tobožnje proceduralne greške pušteni, da bi potom, nakon otkrića stravičnih pokolja srpskih civila u Pakračkoj Poljani, neki bili kažnjeni tek simboličnim zatvorskim kaznama, a Siniša Rimac koji je ubojstvo Mihajla Zeca odmah priznao, za svoj je „herojski“ čin odlikovan od strane ministra obrane, dok ga Poglavnik postavlja u svoj počasni gardijski zdrug.

Ta morbidnost jedne zločinačke vlasti našla je eto svoje uporište i opravdanje u cinizmu koji upražnjava piroman na čelu Hrvatske i promotor toga zlokobnog režima, pa obogaljen od elementarne ljudskosti tvrdi kako država nema ništa s ubojstvom male Aleksandre, kako su to napravili pojedinci u slobodno vrijeme, a da je dvoje skrivene i zato preživjele djece obitelji Zec dobilo odštetu. Stoga je, kaže, djevojčica tek slučajna žrtva rata, a ne simbol bestijalnosti režima koji je ubojice ugradio u sistem, s pravosuđem koje je vođi tih razularenih zločinaca i savjetniku ministra policije, Tomislavu Merčepu, 90-tih udijelilo stotine tisuća kuna koje mu je tjednik Feral Tribune imao isplatiti za „duševne boli“ zbog naših tekstova o ubijanju srpskih civila u Pakračkoj Poljani od strane njegovih ljudi.

Takav režim danas bešćutno brani šef države, negira ulogu legalnih organa u ubijanju male Aleksandre, pravdajući taj režim lažima o odšteti preživjeloj djeci, Gordani i Dušanu Zec. A riječ je bila tek o dobroj volji tadašnjeg premijera Sanadera da im isporuči određeni novčani iznos, pa na gnjusnu retoriku Milanovića: „I što još treba?“, tek podsjetnik da im država nikada nije vratila kuću u Zagrebu, da ubojice nisu kažnjeni, nego nagrađeni, da su oni koji su sudski proces zaustavili i dalje istaknuti članovi vladajuće partije itd, itd. Zato Hrvatska za predsjednika ima moralnog invalida, opsjednutog vojnom uniformom koju je u ratu kukavički zamijenio odijelom, kurčeći se negdje u zavjetrini Brisla kamo ga je smjestio idol mu Franjo Tuđman.

I još, sav je taj bešćutni užas u opasnom stanju nacionalističkog transa izgovorio na dan kada je malena Aleksandra mučki ubijena u blatu Sljemena. Od strane Države.

Mladina, 17.12.2021.



Angie, ovako će teći okupacija bosanske obale, u dvije boje, dvije domoljubne vojne formacije.. Ali ti znaš kao i za golfove u Sarajevu, proizvodili bi se i dan danas da Srba nije bilo, i obala bi bila zajednička, hrvacko-bosanska, da nije Mileta i Gare.

softelectronics_e softelectronics_e 11:50 31.03.2022

Re: And the winner is :)

Ma!
Džaba govora!
Srbi, ako do sada nisu izvukli naravoučenje, neće nikada.
Prema tome, sa Hrvatima i Muslimanima uvek pri livoru.
freehand freehand 12:04 31.03.2022

Re: And the winner is :)

Prema tome, sa Hrvatima i Muslimanima uvek pri livoru.

Hrvate i Muslimane u mutnu Maricu!
A i loše Srbe.
Nije lako biti loš Srbin!
softelectronics_e softelectronics_e 12:08 31.03.2022

Re: And the winner is :)

freehand
Prema tome, sa Hrvatima i Muslimanima uvek pri livoru.

Hrvate i Muslimane u mutnu Maricu!
A i loše Srbe.
Nije lako biti loš Srbin!

Ehhh!
Da je lako, bio bi svako!
A svaku Jugoslaviju, pa naravno, u mutnu Maricu.
Srbe je toliko zadužila, neumereno.
Neka oni idu svojim putem, a mi ćemo svojim.
Srećan im put!
tess1 tess1 12:11 31.03.2022

Re: And the winner is :)

Ma!
Džaba govora!
Srbi, ako do sada nisu izvukli naravoučenje, neće nikada.
Prema tome, sa Hrvatima i Muslimanima uvek pri livoru.


To ako na jednom tasu sjediš ti, na drugom Angie. Pravite ravnotežu u svemiru, još uvijek u XX stoljeću.


Provjerim prije 7 dana repertoar banjalučkog i prijedorskog pozorišta, idem kući pa da se dokonam (k'o Teofil u čamcu oko Neuma:), u BL taman premijera Nušića, i tu u neko aprilsko doba i Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja - Ive Brešana (molim vaš pozor i pažnju, pažljivu pažnju :), predstava Ive Brešana je Veče posvećeno profesoru Miloradu Telebaku, ko je bio Milorad Telebak?, u svijetu srpskog jezika i pozorišta nema čovjeka koji bi se usudio ne znati, naš najbolji lingvista), u Prijedoru za to dobro vrijeme na daskama koje život znače M. Gavrana izvodili u Martu, i nisam znala da je Gavranfest bio u Beogradu prije dvije godine, fino, ne znam zašto o tome niko ovde ništa nije pisao? Pokazao bolju stranu prestonice, po ovim neljudima na ulicima (izbeglicama i izelicama) nevin putnik namjernik zaključi da Miru Gavrana izvode u Prijedoru ali ga Srbi iz Bosne bojkotuju u Beogradu jer su npr divljaci, jel to?

"Jedini je živući dramatičar u Europi koji ima kazališni festival njemu posvećen, izvan zemlje rođenja, na kojem se igraju isključivo predstave nastale po njegovim tekstovima, a koji od 2003. godine djeluje u Slovačkoj, u Trnavi, pod nazivom Gavranfest, od 2013. godine u Poljskoj, u Krakovu, od 2016. godine u Češkoj, u Pragu, 2019. godine održao se u Augsburgu (Njemačka), a 2020. godine u Srbiji, u Beogradu."
tess1 tess1 12:13 31.03.2022

Re: And the winner is :)





softelectronics_e softelectronics_e 12:14 31.03.2022

Re: And the winner is :)

tess1
Ma!
Džaba govora!
Srbi, ako do sada nisu izvukli naravoučenje, neće nikada.
Prema tome, sa Hrvatima i Muslimanima uvek pri livoru.


To ako na jednom tasu sjediš ti, na drugom Angie. Pravite ravnotežu u svemiru, još uvijek u XX stoljeću.

...


Nemoj da me vređaš!
tess1 tess1 12:16 31.03.2022

Re: And the winner is :)

Nemoj da me vređaš!

Imaš i ti prag, čovječe.

Cijenim. :)
softelectronics_e softelectronics_e 15:26 31.03.2022

Re: And the winner is :)

tess1
Nemoj da me vređaš!

Imaš i ti prag, čovječe.

Cijenim. :)

Nisi shvatila šta sam, u stvari, hteo da kažem.
predatortz predatortz 12:53 31.03.2022

Osećajan čovek, lirska dušica...

– Ubio sam pticu kad sam bio klinac, vazdušnom puškom i nije mi dobro zbog toga ni dan danas, posebno zadovoljstvo u pucanju četniku u glavu je bilo to što je “četnik.” Mržnja kojom sam bio zadojen detaljno je opisana u BLANK-u (knjiga Feđe Štukana, prim. aut), adrenalin se peo do, do tad neviđenih nivoa, čitav organizam, svaki atom, je vibrirao mržnjom. Situacija u koju sam doveden me je mijenjala a oružje me činilo moćnim. Neuravnotežena hemija u mozgu je stvarala poremećaje. Dobio sam nagon da ubijem ali srećom, nisam bio precizan.


Šta reći a ne zaplakati?!

E, Srbijo! Postoji li neko ko je vadio kurac i pišao po tebi, a da ga nećeš prigrliti, leba da jede mu dati...

Postoji praštanje, ali postoji i nešto što se zove dostojanstvo, majku mu!

Ako je to promena za koju se zalaže Kesić i bratija, onda ne treba, hvala.
Čak i ova Vučićeva govna manje smrde od te promene!
angie01 angie01 13:27 31.03.2022

sta bih rekla na ovu

silovanu pantlicaru besmisla,

za genedige milijanu baletic iz Österreich-a i njene spletkaroske trovacke "analize", (samozvana jezicka cistunica, koja ne zna da se je li pise odvojeno)-kao sto sam vec naznacila-nista...sama nek se petlja u svoje kucine.

a predatoru mogu jos da kazem- a da ne iscrtavam celu sliku stvarnog stanja, koju on uporno pokusava da zamaskira- da je u prvim godinama bloga, kada je bila druga vlast i druga atmosfera u drustvu, sasvim drugacije komentarisao ta desavanja oko zajednickog sranja, vrlo slicno nespretnom snajperisti mesancu, cije pokajanje sada zeli da obesmisli i pretvori u nesto drugo,...hebo vas informeripinkheppy.

po tebi covece- niko nije ispravan, ko se ne lozi na tvoju destrukciju-koja je vec pokazala kakvo je zlo donela svima, ne samo svojim vernicima,...pa majkumu, je l ti svtarno mislis da drugi ljudi nemaju prava da im to neodgovara, da im je strano, da zele normalan zivot i da im je dosta mrznje, koju uporno zagovaras i trazis joj opravdanja-pa izvini, ko je tu onda losa strana...kada vec stalno pokazujes prstom na nekog.

hebote,ti se javno zahvaljues masovnom krvniku, al ti je strasno sto je neko sa druge stane rekao da je taj rat prevara i da je los.

freehand freehand 13:29 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz
– Ubio sam pticu kad sam bio klinac, vazdušnom puškom i nije mi dobro zbog toga ni dan danas, posebno zadovoljstvo u pucanju četniku u glavu je bilo to što je “četnik.” Mržnja kojom sam bio zadojen detaljno je opisana u BLANK-u (knjiga Feđe Štukana, prim. aut), adrenalin se peo do, do tad neviđenih nivoa, čitav organizam, svaki atom, je vibrirao mržnjom. Situacija u koju sam doveden me je mijenjala a oružje me činilo moćnim. Neuravnotežena hemija u mozgu je stvarala poremećaje. Dobio sam nagon da ubijem ali srećom, nisam bio precizan.


Šta reći a ne zaplakati?!

E, Srbijo! Postoji li neko ko je vadio kurac i pišao po tebi, a da ga nećeš prigrliti, leba da jede mu dati...

Postoji praštanje, ali postoji i nešto što se zove dostojanstvo, majku mu!

Ako je to promena za koju se zalaže Kesić i bratija, onda ne treba, hvala.
Čak i ova Vučićeva govna manje smrde od te promene!

Ne razumem tačno šta je razlog za uzbuđenje. I zašto bi to Srbija tačno trebalo da se stidi? Ok, ono književno veče monstruma Milana Lukića zvanog Repić bilo je na bruku doveka, a ovo da neki levaci pričaju o svojim emocijama, emocionalnim i političkim lutanjima od pre trideset godina u stanjima koja rat izaziva kod svakoga a naročito kod kasnih pubertetlija i da sad neko zbog toga treba da doživljava šokove ili je foliranje ravno njegovom ili neka vrsta manipulacije. U društvu koje je odabralo demokratiju kao način uređenja postoje tačno određene vrste zabrana javnog govora i što ih je manje to je bolje. A to da se urednicima i voditeljima dešavaju programske greške - Bože moj. Ova je od onih najjeftinijih i sastoji se u apsolutnoj nebitnosti gosta, ne u sadržaju onoga što on priča.
Doduše, ideja pomirenja uvek je dobra, ako je iskrena pa ako je o tome govorio kod Kesića i neka je.
tess1 tess1 13:31 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Ma sve je to jedan javašluk, ima druga riječ al nije politički korektna.

+

Meni se čini da je Feđa napaljenko, samo to. Vibriranje, atomi, hemija, čovječe.. kakvo smeće.
predatortz predatortz 13:33 31.03.2022

Re: sta bih rekla na ovu


a predatoru mogu jos da kazem- a da ne iscrtavam celu sliku stvarnog stanja, koju on uporno pokusava da zamaskira- da je u prvim godinama bloga, kada je bila druga vlast i druga atmosfera u drustvu, sasvim drugacije komentarisao ta desavanja oko zajednickog sranja, vrlo slicno nespretnom snajperisti mesancu, cije pokajanje sada zeli da obesmisli i pretvori u nesto


Nikad slično, ama ni blizu.

Ja nikad nisam imao mržnju, nikad poriv da ubijam i nikad zadovoljstvo da pucam nekom u glavu.
Prilike za sve to sam imao, no za razliku od ovog psihopate ih nisam koristio.

Predator i ni jedan od njegovih, u piku brojnosti, 87 potčinjenih ni za šta nisu optuženi, iza njih nisu ostajali mrtvi civili.

Sedam (nas) je odlikovano, niko optužen, niko osuđen.



hebote,ti se javno zahvaljues masovnom krvniku,


Radovanu?

Duboko sam mu zahvalan, kao i Ratku, ma šta mislio o njihovim ljudskim manama.

No, tebi nije dato da skapiraš zbog čega, pa neću ni trošiti reči da pokušam da ti objasnim.


angie01 angie01 13:43 31.03.2022

Re: sta bih rekla na ovu

Nikad slično, ama ni blizu.

Ja nikad nisam imao mržnju, nikad poriv da ubijam i nikad zadovoljstvo da pucam nekom u glavu.


o ratu, predatore, o ratu, meni si cak pisao pp, kad me vec vuces za jezik,...a mrznju i dan danas konstanto ispoljavas prema svemu sto nije tvoja mantra,..pa hebote, tebi su i reci neprijateljske, a ne ljudi.

No, tebi nije dato da skapiraš zbog čega, pa neću ni trošiti reči da pokušam da ti objasnim.


dada,meni nije dato da razumem razloge za masovno fasiranje ljudi drugih nacionalnosti, ni ubijanje civila u opkoljenom Srajavu skoro 4 godine-to mora da su neki neverovatno uzviseni ciljevi odabranih, koje obicni smrtnici ne mogu da uklavire,...i nije zbog zauzimanja teritora i sopstvenih interesa.
angie01 angie01 13:46 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Doduše, ideja pomirenja uvek je dobra, ako je iskrena pa ako je o tome govorio kod Kesića i neka je.


pa evo to,...ni manje ni vise-al izgleda da izaziva bol kod pojedinaca, jer im shebava "veru".
freehand freehand 13:49 31.03.2022

Re: sta bih rekla na ovu

Ja nikad nisam imao mržnju, nikad poriv da ubijam i nikad zadovoljstvo da pucam nekom u glavu.
Prilike za sve to sam imao, no za razliku od ovog psihopate ih nisam koristio.

Predator i ni jedan od njegovih, u piku brojnosti, 87 potčinjenih ni za šta nisu optuženi, iza njih nisu ostajali mrtvi civili.

Sedam (nas) je odlikovano, niko optužen, niko osuđen.


To govori da si bio u dobro ustrojenoj i disciplinovanoj jedinici dobro vođenoj i sa jasnom subordinacijom i da si bio normalan, zreo mentalno zdrav čovek.
ali to opet ne znači da nije bilo sela, kvartova i čitavih gradova u kojima je vladao teror i bezakonje naše strane a napaljenici, avanturisti i kriminalci izigravali arhangela Mihajla, Svetog Petra i Boga samog odlučujući ne samo o životu i smrti nevinih nego i o načinima na koji će mnogi od njih umirati što je kudikamo gore.
Od pobrojanih ovaj o kome se ovde priča najviše liči na klinca napaljenika, ako mu je išta verovati, a njegovo ponašanje onda zavisi da li je pao u sredinu poput tvoje pa naučen pameti i disciplinovan ili među zveri koje su i od njega pravili sličnog sebi.
Ljudi su dovoljno zli i bez rata. U ratu to ide na ko zna koju potenciju.
tess1 tess1 13:49 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Angie, počelo ti se mantati od mržnje prema mom pravom srpskom rodu, cc..

Propast koliko si i pretvorno i metiljava, ne zna čovjek kako da se ponaša kad vidi i metiljavo i pokvareno k'o mućak.
freehand freehand 13:59 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01
Doduše, ideja pomirenja uvek je dobra, ako je iskrena pa ako je o tome govorio kod Kesića i neka je.


pa evo to,...ni manje ni vise-al izgleda da izaziva bol kod pojedinaca, jer im shebava "veru".

Ima tu još jedan gvint: ja sam uvek za pomirenje, bezuslovno, čak i kad nas košta. Protiv sam zabrana svega što ne poziva na mržnju i zločin.
Ali baš da plaćam da slušam Dina Merlina - koga nisam slušao i koji mi je kao pojava bio odvratan i onomad pre rata - e pa izvini.
predatortz predatortz 14:15 31.03.2022

Re: sta bih rekla na ovu

o ratu, predatore, o ratu, meni si cak pisao pp, kad me vec vuces za jezik,..

O ratu i danas mislim da je sranje, posrnuće uma, morala, ljudskosti...
Samo, nekad je neizbežan.
I u njemu biraš hoćeš li ostati čovek, ili ćeš biti Feđa Štukan.

Na tebi je, kao i sve u životu.
angie01 angie01 14:18 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Ali baš da plaćam da slušam Dina Merlina - koga nisam slušao i koji mi je kao pojava bio odvratan i onomad pre rata - e pa izvini.


ovo bas ne razumem-je l te neko tera?!

ja slusam sve koje sam uvek volela.

al ima jedna zanimljivost- recimo ja pasionirano pratim tribjut konserte Indexima i tu su pojave izvodjaci iz svih republika-isto je tako mesana i publika-i uz svo prokleto desavanje i prljavu politiku, svaki put ispadne, da to sve nema veze sa normalnim ljudima i energija je uvek vrhunska.

...i ovo je od Kesare:),




angie01 angie01 14:23 31.03.2022

Re: sta bih rekla na ovu

O ratu i danas mislim da je sranje, posrnuće uma, morala, ljudskosti...


sem sto se slazem sa izrecenim-o ratu- nisam primetila da tako pises u svojim komentarima, koji su uvek navijacki.


Samo, nekad je neizbežan.


ovaj je svakako mogao da se izbegne.


I u njemu biraš hoćeš li ostati čovek, ili ćeš biti Feđa Štukan.


pa hebiga, ti se dokazanim najvecim neljudima i dalje zahvaljujes.

Na tebi je, kao i sve u životu.


to i kazem-to i jeste poruka ovog bloga.
freehand freehand 14:24 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

ovo bas ne razumem-je l te neko tera?!

Ne tera me niko, naravno, al bude to da se uspostavi atmosfera i euforija kao "Dino naša raja", ko ne ide na Dinu - mućak i nacionalista, trtmrt. Pa zabole me baš i za Dinu i za njegove ljubitelje.
angie01 angie01 14:37 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

al bude to da se uspostavi atmosfera i euforija kao "Dino naša raja", ko ne ide na Dinu - mućak i nacionalista, trtmrt. Pa zabole me baš i za Dinu i za njegove ljubitelje.


ja to nisam primetila-stavise,on ima svoje fanove, isto kao i Bajaga npr-a ja ne idem ni na jednog ni na drugog, jer nisam u toj grupi obozavalaca, iako volim neke njihove pesme...recimo,


predatortz predatortz 14:37 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

freehand
ovo bas ne razumem-je l te neko tera?!

Ne tera me niko, naravno, al bude to da se uspostavi atmosfera i euforija kao "Dino naša raja", ko ne ide na Dinu - mućak i nacionalista, trtmrt. Pa zabole me baš i za Dinu i za njegove ljubitelje.


Najbolji radio duel koji sam slušao u životu, bio je između Saše Savića, voditelja Omladinskog radija i Dine Merlina. Saša Savić je vrsan poznavaoc rokenrola, bluza, panka... Hodajuća enciklopedija! Samo, imao je kratak fitilj i nultu toleranciju na džibere.
Sve je teklo dobro, na momente i monotono, dok Dino nije rekao da je roker.

Onda je Saša do te mere popizdeo da ga je u živom programu nazvao štakorom, njegovu muziku jeftinom zabavom za papke...

Epska svađa!
Dino je nešto pominjao težak život, kako je svoju prvu gitaru prodao da kupe wc šolju kad su gradili kuću, ovaj mu na to odgovorio da mu muzika i jeste klozetska...
Piš živi!
freehand freehand 14:41 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz
freehand
ovo bas ne razumem-je l te neko tera?!

Ne tera me niko, naravno, al bude to da se uspostavi atmosfera i euforija kao "Dino naša raja", ko ne ide na Dinu - mućak i nacionalista, trtmrt. Pa zabole me baš i za Dinu i za njegove ljubitelje.


Najbolji radio duel koji sam slušao u životu, bio je između Saše Savića, voditelja Omladinskog radija i Dine Merlina. Saša Savić je vrsan poznavaoc rokenrola, bluza, panka... Hodajuća enciklopedija! Samo, imao je kratak fitilj i nultu toleranciju na džibere.
Sve je teklo dobro, na momente i monotono, dok Dino nije rekao da je roker.

Onda je Saša do te mere popizdeo da ga je u živom programu nazvao štakorom, njegovu muziku jeftinom zabavom za papke...

Epska svađa!
Dino je nešto pominjao težak život, kako je svoju prvu gitaru prodao da kupe wc šolju kad su gradili kuću, ovaj mu na to odgovorio da mu muzika i jeste klozetska...
Piš živi!


Tu je, ipak, Marko Brecelj šampion:



Ali ako sam ikad imao poštovanje za Lošu - ovde sam ga stekao. Iapričati ovo ovako iskreno nije mala stvar.

angie01 angie01 14:47 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Najbolji radio duel koji sam slušao u životu,


da je bilo obratno, ne bi imao takav dojam:)))

...objektivno, kada se Merlin pojavio-ono kokuzna vremena,...bio je vise nego smesan u svakom smislu,...al mu se mora priznati da je napredovao, razvio i da ima neke dobre i tekstove i stvari- pa i izvedbe, sto mu priznaju i oni koji muziku prate profi-sad sto to nije moja solja caja je druga stvar.

edit:-meni nije cudno sto Dino rasproda Arene ili Kosevo, al mi nije jasno ko placa da slusa Crvenu jabuku,...onaj Zera nema pojma sa pevanjem, iako su im stvari pesmuljci...koliko sam shvatila odrazli su dva rasprodata koncerta, pa spremaju i treci???
predatortz predatortz 15:08 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

da je bilo obratno, ne bi imao takav dojam:)))


Nisi ti slušala taj program, nemaš pojma o čemu govorim. Ekipa je bila 20 godina ispred tog vremena.
Demanta radi, za najboljeg voditelja iz te ekipe, zapravo novinara, smatrao sam Senada Hadžifejzovića, današnjeg urednika Face TV.

Savić se držao muzike i tu je bio neprikosnoven. Senad je jebao kevu na razne društvene teme. Razvaljivao!

Najslabija karika, ali sa najjačim leđima, novinsrski nit smrdi, nit miriše, bio je naš blogokolega Neven Anđelić.
Stari mu bio neko visoko mudo u vojnoj bezbednosti, pa se on nešto trtio. Mislim da većina proročkih momenata Top liste nadrealista vuče korene iz tog izvora, naročito priča o zidu između Istočnog i Zapadnog Sarajeva. No, Neven kao Neven, osim kao izvor informacija, bio je tanak i plitak u odnosu na ostatak ekipe.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:13 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Najslabija karika, ali sa najjačim leđima, novinsrski nit smrdi, nit miriše, bio je naš blogokolega Neven Anđelić.
Stari mu bio neko visoko mudo u vojnoj bezbednosti, pa se on nešto trtio. Mislim da većina proročkih momenata Top liste nadrealista vuče korene iz tog izvora, naročito priča o zidu između Istočnog i Zapadnog Sarajeva. No, Neven kao Neven, osim kao izvor informacija, bio je tanak i plitak u odnosu na ostatak ekipe.


Ne znam za to vreme ali eno ga posle napravio finu akademsku karijeru.



Dr Neven Andjelic is an Assistant Professor in International Relations and Human Rights at Regent's University London. He served on the Advisory Committee on the Framework Convention for the Protection of National Minorities - Council of Europe from 2014 to 2018.

Dr Andjelic is also Visiting Professor at the University of Bologna and Visiting Senior Fellow at LSE. He previously taught at Birkbeck College, London, Open University and Bader International Studies Centre of the Queen's University (Kingston, Canada). He was also involved in advisory role with the King’s College London, LSE and UAL on an AHRC-funded project, Art and Reconciliation: Conflict, Culture and Community.

Additionally, Dr Andjelic was Fulbright Visiting Scholar at the University of California at Berkeley and also taught at the University of Sarajevo.

Dr Andjelic has also had career in journalism. He has worked for CNN, BBC, ITN, Channel 4 in the UK and all the leading media in Bosnia-Herzegovina. Further to this, he has worked on research projects at the Universities of Sussex, Kent and a pilot-project at Oxford. He writes for academic journals and publications and has published a book titled Bosnia-Herzegovina: The End of a Legacy (2003). He also published several books in the languages of South Slavs. His academic interests are interdisciplinary with research expertise in the fields of international relations, nationalism, comparative politics, human rights and the media. The majority of his research focuses on Europe and the Balkans.

Dr Andjelic often provides his expertise in European affairs to governments, state agencies and international organisations. These include the British Foreign and Commonwealth Office and the Ministry of Defence, UNICEF, Council of Europe and diplomats from various countries, among various others. He has also given talks to the US State Department and Woodrow Wilson Center in Washington DC.

He collaborates on several academic projects with institutions including King’s College London, LSE, UAL and abroad with University of Montenegro. He is also actively involved in politics in Bosnia-Herzegovina by trying to help setting up grass-root non-nationalist alternative to current political elites in the country.
angie01 angie01 15:17 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Nisi ti slušala taj program, nemaš pojma o čemu govorim


ma verujem ti da je bilo tako-nego ironisem na tvoje uobicajene reakcije.

Ali ako sam ikad imao poštovanje za Lošu - ovde sam ga stekao. Iapričati ovo ovako iskreno nije mala stvar.


Losa je u stvari- stidljiv lik, pa je prica utoliko jaca.
predatortz predatortz 15:26 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Ne znam za to vreme ali eno ga posle napravio finu akademsku karijeru.


Da, čitao sam.
On, verovatno, jeste za tu sterilnu, akademsku priču.

Mi*, redovni slušaoci Omladinskog, zaljubljenici u taj program, pamtimo ga kao disadnog lika, bez harizme i duha. Za razliku od fanatičnog Saše, kojeg je znala milicija sačekati ispred studija, i Senada koji je znao da napravi atmosferu u kojoj veličine društvenog i privrednog života zamuckuju na nezgodna pitanja.

Nevenov termin je bio zgodan za pauzu, jer je program bio višesatni.

* Mi - moje i iskustvo mojih prijatelja, redovnih na tom talasu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:49 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz
Ne znam za to vreme ali eno ga posle napravio finu akademsku karijeru.


Da, čitao sam.
On, verovatno, jeste za tu sterilnu, akademsku priču.

Mi*, redovni slušaoci Omladinskog, zaljubljenici u taj program, pamtimo ga kao disadnog lika, bez harizme i duha. Za razliku od fanatičnog Saše, kojeg je znala milicija sačekati ispred studija, i Senada koji je znao da napravi atmosferu u kojoj veličine društvenog i privrednog života zamuckuju na nezgodna pitanja.

Nevenov termin je bio zgodan za pauzu, jer je program bio višesatni.

* Mi - moje i iskustvo mojih prijatelja, redovnih na tom talasu.


Neslozicu se sa podvucenim a za ostatak razumem sta kazes i verujem ti.
predatortz predatortz 15:53 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Neslozicu se sa podvucenim


Naravno, to je lepota civilizovanog razmimoilaženja.
angie01 angie01 16:25 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Naravno, to je lepota civilizovanog razmimoilaženja.



,...stani bre, polako, razmisli,...

evo,samo jednom da te vidim, da smireno i razumno razmenjujes misljenje sa neistomisljenicima, bez vredjanja i ucitavanja, a na temu spornih stvari, da ih tako nazovem-znas vec.
softelectronics_e softelectronics_e 16:30 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz
Neslozicu se sa podvucenim


Naravno, to je lepota civilizovanog razmimoilaženja.

Da li je taj Senad Hadžifejzović stvarno evoluirao u mrzitelja svega srspkog?

angie01 angie01 16:31 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Neslozicu se sa podvucenim

bez bilo kakvog drugog razloga ili predrasuda, meni je Andjelic isto dosadan-po onome sto sam imala prilke da konzumiram,...ovu drugu dvojicu ne poznajem, nemam pojma ko su, niti sam slusala tu konkretnu emisiju.
predatortz predatortz 16:46 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Da li je taj Senad Hadžifejzović stvarno evoluirao u mrzitelja svega srspkog?


Ne vidim ga tako. Jednako opiči i po "njegovim". Čovek živi od gledanosti njegove emisije. Jeste provokator, ume i da pređe liniju korektnosti u komunikaciji sa gostom, ali ne verujem da je mrzitelj.

Što više gura na svoju vodenicu, jbga tu ga razumem. I ja teram na svoju.

predatortz predatortz 16:50 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01
Naravno, to je lepota civilizovanog razmimoilaženja.



,...stani bre, polako, razmisli,...

evo,samo jednom da te vidim, da smireno i razumno razmenjujes misljenje sa neistomisljenicima, bez vredjanja i ucitavanja, a na temu spornih stvari, da ih tako nazovem-znas vec.


Zapravo, ovde je nekoliko osoba prema kojim sam bezobrazan i umem da uvredim. To su zaslužili odnosom prema meni.

Sa ostalim, iako su im stavovi često dijametralno suprotni od mojih, takav način komunikacije ne praktikujem.

Nisu mi ljudi dali povoda za to.
softelectronics_e softelectronics_e 16:55 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz
Da li je taj Senad Hadžifejzović stvarno evoluirao u mrzitelja svega srspkog?


Ne vidim ga tako. Jednako opiči i po "njegovim". Čovek živi od gledanosti njegove emisije. Jeste provokator, ume i da pređe liniju korektnosti u komunikaciji sa gostom, ali ne verujem da je mrzitelj.

Što više gura na svoju vodenicu, jbga tu ga razumem. I ja teram na svoju.


Onda sam ja njega zamenio sa onim glumcem ... kako se zove?
angie01 angie01 16:56 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Zapravo, ovde je nekoliko osoba prema kojim sam bezobrazan i umem da uvredim. To su zaslužili odnosom prema meni.


odgovorno tvrdim da to nije istina.
freehand freehand 16:58 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

softelectronics_e
predatortz
Da li je taj Senad Hadžifejzović stvarno evoluirao u mrzitelja svega srspkog?


Ne vidim ga tako. Jednako opiči i po "njegovim". Čovek živi od gledanosti njegove emisije. Jeste provokator, ume i da pređe liniju korektnosti u komunikaciji sa gostom, ali ne verujem da je mrzitelj.

Što više gura na svoju vodenicu, jbga tu ga razumem. I ja teram na svoju.


Onda sam ja njega zamenio sa onim glumcem ... kako se zove?

Da nije... Pera?
tess1 tess1 16:59 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

odgovorno tvrdim da to nije istina.

Koga je to Predatortz ovde uvrijedio prvi? Šta podmećeš čovjeku evo već drugi komentar?
vcucko vcucko 17:01 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

softelectronics_e
predatortz
Da li je taj Senad Hadžifejzović stvarno evoluirao u mrzitelja svega srspkog?


Ne vidim ga tako. Jednako opiči i po "njegovim". Čovek živi od gledanosti njegove emisije. Jeste provokator, ume i da pređe liniju korektnosti u komunikaciji sa gostom, ali ne verujem da je mrzitelj.

Što više gura na svoju vodenicu, jbga tu ga razumem. I ja teram na svoju.


Onda sam ja njega zamenio sa onim glumcem ... kako se zove?

Emir Hadžihafizbegović.
tess1 tess1 17:03 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Hadžihafizbegović

O jbt ovo je teško i meni zapamtiti. :)
crossover crossover 17:08 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

freehand
Tu je, ipak, Marko Brecelj šampion:


Брецељ је светски мега цар али шампион је био Драган Кремер кад је пред камерама у некој емисији исцепао плочу Бијелог Дугмета (Пљуни и запјевај моја Југославијо). Не могу да се сетим шта је тачно причао али се сећам да је доста попиздео. Да су мене питали ја бих им исцепао све плоче.
softelectronics_e softelectronics_e 17:13 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

vcucko
softelectronics_e
predatortz
Da li je taj Senad Hadžifejzović stvarno evoluirao u mrzitelja svega srspkog?


Ne vidim ga tako. Jednako opiči i po "njegovim". Čovek živi od gledanosti njegove emisije. Jeste provokator, ume i da pređe liniju korektnosti u komunikaciji sa gostom, ali ne verujem da je mrzitelj.

Što više gura na svoju vodenicu, jbga tu ga razumem. I ja teram na svoju.


Onda sam ja njega zamenio sa onim glumcem ... kako se zove?

Emir Hadžihafizbegović.

Jeste!
Taj.
softelectronics_e softelectronics_e 17:19 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

tess1
evo,samo jednom da te vidim, da smireno i razumno razmenjujes misljenje sa neistomisljenicima, bez vredjanja i ucitavanja, a na temu spornih stvari, da ih tako nazovem-znas vec.

odgovorno tvrdim da to nije istina.

Njegova priča o ratu je dočekana na nož svaki put, a izostale ovacije fejk snajperisti su mržnja? Koje si ti mudo da bilo koga miriš na ovom od Boga zaboravljenom mjestu? Prvo nek ti ispuca tri kutije metak nad tvojom glavom i glavom tvoje familije pa mu ti opraštaj po Beogradu, pička ti materina ustaška potuljena, svi smo izvrnuli rukave ovde milion puta, samo ona evo decenije prođoše ista, isto moralna i nevina, skuplja raju da teferiče kao nekada. Mrš, bre.

Ne znam kako bi se to tretiralo ako bih rekao da nemam nikakve primisli da bih otišao u Bosnu igde gde nisu naši ... odnosno, samo u Banjaluku, Bijeljinu, Trebinje i slično.
softelectronics_e softelectronics_e 17:22 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

crossover
freehand
Tu je, ipak, Marko Brecelj šampion:


Брецељ је светски мега цар али шампион је био Драган Кремер кад је пред камерама у некој емисији исцепао плочу Бијелог Дугмета (Пљуни и запјевај моја Југославијо). Не могу да се сетим шта је тачно причао али се сећам да је доста попиздео. Да су мене питали ја бих им исцепао све плоче.

Izjavljujem da nisam bio na koncertu kod Hajdučke česme, da nisam bio niti na jednom njihovom koncertu, da nisam imao niti jednu njihovu ploču.
Ne smatram to nekim (svojim) specijalnim dostignućem, ali tako je bilo.
tess1 tess1 17:27 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

odnosno, samo u Banjaluku, Bijeljinu, Trebinje i slično.

Na kraju balade ako ti i žena ne dođete kod mene na moj ranč, evo ne znam, i imam jednu kuću praznu pored da ostanete koliko želite, gostinjsku, domaćinsku. :)
tess1 tess1 17:29 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Neću se više javljati ovde, nemam živaca jbt nisam toliki mazohista da me ova sadistkinja mlako zapišava. Nastavićemo o baladi i bludu na drugom blogu. :)
softelectronics_e softelectronics_e 17:42 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

tess1
odnosno, samo u Banjaluku, Bijeljinu, Trebinje i slično.

Na kraju balade ako ti i žena ne dođete kod mene na moj ranč, evo ne znam, i imam jednu kuću praznu pored da ostanete koliko želite, gostinjsku, domaćinsku. :)

Eeee, za Beč bi, po kratkoročnom planu, trebalo da trknemo na produženi vikend u maju ili junu, ako sve bude po planu.
Naravno, krpe nas ne zanimaju tako da ćemo onaj Parndorf (ili tako nekako) da zaobiđemo.
Ako ne zanoćimo kod sestričine, onda bi mogli u jedan hotel uz sam Stefanplac, u kojem sam bio dva puta pri dolasku na neke stručno elektroničarske hepeninge.
Jedne godine, na ulazu u Beč, svratimo na jedan ranč gde domoroci imaju svoje svinje, mangulice, te restoran u kome od njih spremaju hranu.
A posluga, original kao u Adams femili.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana