Budućnost| Društvo| Moj grad

Blank

angie01 RSS / 28.03.2022. u 14:57

 
 fierce-anger-mario-mj-perron.jpg

Fierce Anger Drawing by Mario MJ Perron

Pre neki dan, u  jednoj od glavnih ulica suncem obasjanog  glavnog  grada, ljulja se usporeno  guzva ljudi izmilela posle tmurnih  nedelja, da se ogreje u prolecu. Scena skoro idilicna, kao nekada,  “sve podseca na srecu”,  ikao u gustom zagadjenom  vazduhu  treperi  neprijatnost  nemilog  desavanja u relativnoj blizini.

Ispod  jednog  drveta, grupa  starijih, prilicno zapustenih muskaraca, prodaje nesto na improvizovanoj tezgi na zemlji. Nailazi neki gospodin, raspituje se za cenu andramolja I tek sto je krenuo dalje, jedan od prodavaca viknu za njim- “Ti nisi Srbin, mars iz Srbije”.  Drugi do njega,  istim naglaskom se nadovezuje, “znamo mi vas izdjanke, vi mrzite Srbiju”,…ovaj prvi ohrabren  podrskom,  dodaje jos suludu pretnju smrcu,…”Okrivljeni” se okrete zacudjeno upita- “sta pricate, u cemu je problem? ”…Ovi nastavise da vicu I proteruju, dok im nije prisla neka zena, koja je bila u prolazu I upitala, zasto to rade,…rekose,  “on je Slovak, nije Srbin”,…ona njima, ”pa sta ako je, ovo je i njegova zemlja”,…”Nije,  nije,  mars iz Srbije”,  ustreptalo  “poentira”  jedna  druga  slucajna prolaznica u suncanom  popodnevu  slobodarskog Beograda.

 

…………………………..

Sinoć sam mogao hladno da ubijem ljudsko biće i time pomognem ovoj mojoj i onoj njegovoj bagri u zapišavanju teritorije za pljačku, dobro zakamufliranu religijom i patriotizmom a od mene su napravili hipnotisanog majmuna, zaslijepljenog mržnjom, spremnog da ubija za bogate, za one koji su svoju djecu odavno izmjestili na skupe svjetske koledže? Odsad bez mene. Nisi bio prvi u kog sam pucao, ali buraz, bićeš zadnji. Ja od danas više ne pucam ni u koga, ni za koga, ni za šta. Dovedite svoju djecu neka se sami bore za vaš porodični biznis i vaše bogove pa neka se malo oni ponosno valjaju u blatu i u svojoj i tuđoj krvi. Ja se izvinjavam, ali stvarno imam pametnijeg posla.

Blank, Fedja Stukan



Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 17:45 31.03.2022

Re: sta bih rekla na ovu

da ne iscrtavam celu sliku stvarnog stanja

Endži vlasnik istine :)

Stvarno stanje je ono što ja kažem da je stvarno stanje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:18 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz
Neslozicu se sa podvucenim


Naravno, to je lepota civilizovanog razmimoilaženja.


Da kazem samo da sa Predatorom najcesce ne delim isti stav* ali da koliko se secam nije bilo medjusobnog vredjanja.

*Neki dan ono sa Shine on you crazy diamond sam preskocio.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:30 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

tess1
Hadžihafizbegović

O jbt ovo je teško i meni zapamtiti. :)


Sto, samo rasclanis na delove koje oznacavaju red titula:
hadzija
hafiz
beg
-ic


Po redosledu po kome su slozeni moze biti da je neki predak prvo bio beg slovenskog porekla pa je postao hafiz a na kraju se odvazio i na hadziluk.

I na ovo jos dodas jos poslednju titulu koja je u nazivu njegovog imena.
angie01 angie01 19:46 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Драган Кремер кад је пред камерама у некој емисији исцепао плочу Бијелог Дугмета (Пљуни и запјевај моја Југославијо).


dadada,...i to jos u Sarajevskom studiju:)
predatortz predatortz 20:00 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Да су мене питали ја бих им исцепао све плоче.


Promenim mišljenje o sagovorniku koji mi kaže da voli Bijelo dugme.

angie01 angie01 20:14 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...


Promenim mišljenje o sagovorniku koji mi kaže da voli Bijelo dugme.


mozes da ih volis, ne volis, da si indiferentan- al je cinjenica da su njima sve stvari na svim plocama i na A i na B strani hitovi i da su svi ljudi iz tog vremena znali sve njihove pesme...bez obzira da l su slusali Arsena, ili Sabana.
freehand freehand 20:15 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz
Да су мене питали ја бих им исцепао све плоче.


Promenim mišljenje o sagovorniku koji mi kaže da voli Bijelo dugme.


Bemliga, meni je "Bitanga i princeza" odlična ploča.
vcucko vcucko 20:29 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01

Promenim mišljenje o sagovorniku koji mi kaže da voli Bijelo dugme.


mozes da ih volis, ne volis, da si indiferentan- al je cinjenica da su njima sve stvari na svim plocama i na A i na B strani hitovi i da su svi ljudi iz tog vremena znali sve njihove pesme...bez obzira da l su slusali Arsena, ili Sabana.

Upravo to. Voleti je jedno, poštovati sasvim drugo.

Duboki naklon i poštovanje.

vcucko vcucko 20:34 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

freehand
predatortz
Да су мене питали ја бих им исцепао све плоче.


Promenim mišljenje o sagovorniku koji mi kaže da voli Bijelo dugme.


Bemliga, meni je "Bitanga i princeza" odlična ploča.

Sve sa Bebekom su klasika. Čak i onaj sa Tifom. Koji je evidentno bio dobar pevač, ali dalabu, mentalno nedorastao tome da bude vokal Dugmeta. Sa Islamovićem tu i tamo, on čovek je baš tanak, ali je imao svoje momente.
crossover crossover 20:53 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01

Promenim mišljenje o sagovorniku koji mi kaže da voli Bijelo dugme.


mozes da ih volis, ne volis, da si indiferentan- al je cinjenica da su njima sve stvari na svim plocama i na A i na B strani hitovi i da su svi ljudi iz tog vremena znali sve njihove pesme...bez obzira da l su slusali Arsena, ili Sabana.


Ја сам из тог времена и не знам све њихове песме, никад их нисам својевољно слушао. Нико из мог друштва их није слушао. Мислим, ако идемо за тим аргументом онда су Брена, Весна Змијанац и Шемса имали још веће хитове. Популарност није мерило квалитета музике него одраз укуса публике. Бреговићева половна музика нема баш неки нарочити квалитет у музичком смислу, у економском је већ нека друга прича.
crossover crossover 20:53 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

freehand
predatortz
Да су мене питали ја бих им исцепао све плоче.


Promenim mišljenje o sagovorniku koji mi kaže da voli Bijelo dugme.


Bemliga, meni je "Bitanga i princeza" odlična ploča.


И њу бих исцепао пред камерама уживо.
angie01 angie01 20:57 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Bemliga, meni je "Bitanga i princeza" odlična ploča.


jedino tu imam-dobila od decka:)-bila na koncertu sa istim nazivom u hali Pionir, koji je bio sa sinfonijskim orkestrom i Krsmancem- i bilo je super.
freehand freehand 20:58 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

crossover
freehand
predatortz
Да су мене питали ја бих им исцепао све плоче.


Promenim mišljenje o sagovorniku koji mi kaže da voli Bijelo dugme.


Bemliga, meni je "Bitanga i princeza" odlična ploča.


И њу бих исцепао пред камерама уживо.

Ti si brt ekstremista. Meni ni one čobanske pre, ni one šminkerske između ni one šoferske posle nisu ni za qratz, dapače. Al Bitanga i princeza mi je odličan album sa pet-šest odličnih pesama.
Stajala mi je uz September i Buldožer, Azru i Pankrte na polici i nisu se šiljkale.

P.S. Sad kad malo boilje razmislim pošto si me potaknuo ovakvim tvrdim stavom - ja, realno, dugme a ni Bregovića nikad nisam ozbiljno shvatao. I verovatno ni Bitangu nikad ne bih kupio i ne bih je imao da je nisam dobio na poklon.
angie01 angie01 21:10 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Sve sa Bebekom su klasika. Čak i onaj sa Tifom. Koji je evidentno bio dobar pevač, ali dalabu, mentalno nedorastao tome da bude vokal Dugmeta. Sa Islamovićem tu i tamo, on čovek je baš tanak, ali je imao svoje momente.


ja Bebeka ne gotivim, al mi je Tifa super-ono sto je on otpevao je druga dimenzija Dugmeta, a Alena ne mogu da smislim sa onim grlenim deranjem i krivo mi je sto su njegove neke pesme- recimo-Ruzica, koja u nekim drugim izvodjenjima zvuci onako kako treba.

Al zato na onom koncertu 2000 i neke, kada je bilo lose ozvucenje, jedino je Alen pevao kako treba, Bebek se mucio, a Tifa je smirao sve vreme sa onim MMMmm, Uuummmm i vidleo se da mrzi sto je prisutan- nisam gledala uzivo-nisam bila u zemlji, nego snimak, pa je kamera lepo sve zabelezila.
crossover crossover 21:11 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Stajala mi je uz September i Buldožer, Azru i Pankrte na polici i nisu se šiljkale.


Ово је већ на граници кривичног дела. Да сам ја нека власт одмах бих направио музичку полицију.
angie01 angie01 21:13 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Ја сам из тог времена и не знам све њихове песме

И њу бих исцепао пред камерама уживо.


there,there,...bas ih ne volis.
crossover crossover 21:15 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01
Ја сам из тог времена и не знам све њихове песме

И њу бих исцепао пред камерама уживо.


there,there,...bas ih ne volis.


Нимало.
freehand freehand 21:16 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

crossover
Stajala mi je uz September i Buldožer, Azru i Pankrte na polici i nisu se šiljkale.


Ово је већ на граници кривичног дела. Да сам ја нека власт одмах бих направио музичку полицију.

Militia Christi
angie01 angie01 21:19 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Нимало.


cini mi se, da je na tom LPu bubnjar bio Djidji Jankelic,...koji je mnogo godina posle svirao sa nekim mojim ortacima na Lopudu-mnogo smesan lik.
predatortz predatortz 21:23 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Al zato na onom koncertu 2000 i neke, kada je bilo lose ozvucenje,


Tad mi je brak bio u najvećoj krizi!
Žena me naterala da idemo na taj koncert. Em sam otišao preko one stvari, em svira bend koji ne volim, em ozvučenje kao da je vašar pod Vlašićem, em gužva...

Sreća pa Helga skontala da je zasrala, pa mudro hendlovala krizu.

Dan danas se piša od smeha kad ljudima priča o mojoj faci i mojim komentarima na tom koncertu.

A moj doživljaj te katastrofe?

Sreća pa nisam imao ručni bacač pri ruci!

angie01 angie01 21:38 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

vcucko vcucko 21:46 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz
Al zato na onom koncertu 2000 i neke, kada je bilo lose ozvucenje,


Tad mi je brak bio u najvećoj krizi!
Žena me naterala da idemo na taj koncert. Em sam otišao preko one stvari, em svira bend koji ne volim, em ozvučenje kao da je vašar pod Vlašićem, em gužva...

Sreća pa Helga skontala da je zasrala, pa mudro hendlovala krizu.

Dan danas se piša od smeha kad ljudima priča o mojoj faci i mojim komentarima na tom koncertu.

A moj doživljaj te katastrofe?

Sreća pa nisam imao ručni bacač pri ruci!


Ne znam koji put već o tom koncertu.

Pričate kao klinci koji i ne znaju da je to nekad postojalo. Mislim, koncerti na koje ideš da slušaš muziku. Nego znaju samo da zakupiš separe, poručiš viski (valjda statusni simbol) a tamo se neka uvija i krešti.

Žena i ja bili baš daleko, pazi kad smo na video bimu iznad bine jedva nazirali nešto. Ali čulo se dobro. I sve vreme zagrljeni, ama lepo bilo.

Tu nije bilo važno ni ozvučenje ni ništa racionalno. Čista emocija. Naravno i žal za mlados'.

A ta sprsko-ćiftinska priča "uz'o pare, a ozvučenje" ama neka je uzeo. Imao je rašta i uzeti.
angie01 angie01 21:48 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Нимало.



vcucko vcucko 21:50 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01

Al zato na onom koncertu 2000 i neke, kada je bilo lose ozvucenje, jedino je Alen pevao kako treba, Bebek se mucio, a Tifa je smirao sve vreme sa onim MMMmm, Uuummmm i vidleo se da mrzi sto je prisutan- nisam gledala uzivo-nisam bila u zemlji, nego snimak, pa je kamera lepo sve zabelezila.

O tome i pričam.

Kad je Bregović izašavši na binu (jednom u životu) iskreno zavapio nešto kao "ko je ovo doživio imao se rašta i roditi" - ej četvrt miliona ljudi (najmanje) došlo zbog tebe. A taj Tifa nešto mrljavio, mrzovoljio pa uteko posle par pesama. Iz situacije "jednom u životu".

Budala.
crossover crossover 22:02 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01
Нимало.

Limunovo drvo


Ово је Микица окачио на јутјуб. Други солитер с лева, иза плеј дугмета, је Миланова зграда. Иначе, Микица је један од најдуховитијих људи које сам икад упознао.
gvozden1 gvozden1 22:14 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

ta sprsko-ćiftinska priča "uz'o pare,

A za ovo, dal je nešto kanulo? :)

Bregović: "Nikada neću zaboraviti Vučiću što je bio uz mene"


Mislim, Dugme, to je bilo (po malo) i sramota slušati među pristojnim svetom.

Ne znam kako, ali dve njihove ploče, i to obe iste, one žute sa usnama, se našle među pločama.
Kupio ih sigurno nisam, nekako se tu zatekle i ostale.

I klinke nabasaju na njih.
Živ sram me pojeo :)
angie01 angie01 22:24 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Микица је један од најдуховитијих људи које сам икад упознао.


upoznala sam Mikicu- u Rovinju, na Skarabama,...imam negde i neku fotku,...posle mnogo godina sam ga slusala u LaCosti, pa opet posle nekog vremena u Sunsetu, pa posle, da l na Freestyleru-ne znam bas dobro biblioteke sa te strane,...iako sam nekada dolazila na Amsterdam, dok je bio cool mesto, posle kada su ga prebacili sa moje strane-postao je fensi sranje.

edit-nego,video si da ima dokumentarac o Limunovom drvetu?
crossover crossover 22:38 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

upoznala sam Mikicu- u Rovinju, na Skarabama


Мислим да се и он мотао по Крсманцу, могуће је да сте се и тамо сретали. Ја га нисам видео од почетка деведесетих, у Радио Београду последњи пут ако се добро сећам.

Видео сам да има филм ал никако да га погледам, све као сутра ћу па после заборавим.
crossover crossover 22:49 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

freehand
P.S. Sad kad malo boilje razmislim pošto si me potaknuo ovakvim tvrdim stavom - ja, realno, dugme a ni Bregovića nikad nisam ozbiljno shvatao. I verovatno ni Bitangu nikad ne bih kupio i ne bih je imao da je nisam dobio na poklon.


Сад кад си се раскритиковао другови ће ти опростити али, али, авај, али, за казну да научиш текст целе песме, сутра пропитујем:


angie01 angie01 22:53 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...


Мислим да се и он мотао по Крсманцу, могуће је да сте се и тамо сретали


nismo sigurno-ja poznajem sve iz "mog" vremena,...i one starije, koji su dolazili na zurke i slave,...jedino sto bas nisam ostajala u bifeu, a tamo se isto okupljala neka ekipa-centar grada, jeftino pice, uvek neka svirka i pevanje, pa surazni ljudi dolazili,...i glumci i Bjelo dugme:)
angie01 angie01 22:59 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

P.S. Sad kad malo boilje razmislim pošto si me potaknuo ovakvim tvrdim stavom - ja, realno, dugme a ni Bregovića nikad nisam ozbiljno shvatao. I verovatno ni Bitangu nikad ne bih kupio i ne bih je imao da je nisam dobio na poklon.


ne verujem kako te slomio za 5 sekundi,...evo ne verujem.

evo ti onda, pa vezbaj,



Ove ruke nisu male
Mnogima su pamet dale
Ali ali (avaj!) ali
Zar se ovaj dečko šali

Nije dobro Bijelo dugme
Nije dobra Katarina
Šta je dobro, šta nam treba
Kičme kičme Disciplina
crossover crossover 23:13 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

jedino sto bas nisam ostajala u bifeu


Е па то ти је велика грешка, тамо је било најзанимљивије.
Ево га ОВДЕ Микица после Лимуновог дрвета, мислим да је ово једина верзија ове песме у којој се чују жабе. :)
angie01 angie01 23:37 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...


Е па то ти је велика грешка,


pa i nije:)


Ево га ОВДЕ Микица после Лимуновог дрвета


pa da, Kako ko se zvao bend koji je svirao na Skarabama- bio tu i Zak,...i onaj lik klarinetista, kovrdzav sa cvidzama- ne mogu da se setim kako se zvao, koji je svirao u nekom poznatom starigradskom bendu.
crossover crossover 23:52 31.03.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

i onaj lik klarinetista, kovrdzav sa cvidzama- ne mogu da se setim kako se zvao, koji je svirao u nekom poznatom starigradskom bendu.


Пера, Петар Гојковић, он је вођа Како Коа. Тад кад сам га упознао негде половином осамдесетих је спремао докторат из кларинета. Човек убија како свира, има га на јутјубу.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:04 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz

Nisi ti slušala taj program, nemaš pojma o čemu govorim. Ekipa je bila 20 godina ispred tog vremena.

Au. Saša Savić je pet subotnjih, dosadnih popodneva izvlačio morunu upecanu na ušću Dunava u Crno more.
Udicu je zabacio u Sarajevu , u WC pa ona kroz kanalizaciju otišla u Milacku pa dalje, sve dok se moruna nije upecala.
Saša kasnije osnovao i Ribolovačku stranku.
Demanta radi, za najboljeg voditelja iz te ekipe, zapravo novinara, smatrao sam Senada Hadžifejzovića, današnjeg urednika Face TV.

Ja se Hadžifejsovića ne sjećam sa Omladinskog.
Najslabija karika, ali sa najjačim leđima, novinsrski nit smrdi, nit miriše, bio je naš blogokolega Neven Anđelić.

Neven je vodio jednu vrstu političke satire.
Sjećam se finalne utakmice Istočne Federacije i Zapadne Konfederacije koa se igra na terenu SFRJ pred 20 miliona jadnika. Trener Istočne federacije bio Slobodan Milošević a Zapadne Konfederacije Franjo Tuđman
Despot Mojsilović je vodio blok asocijacija...
Mislim da većina proročkih momenata Top liste nadrealista vuče korene iz tog izvora, naročito priča o zidu između Istočnog i Zapadnog Sarajeva.

Pa imali su zajedničkog ćaću. Boro Kontić je izabrao i vodio obe ekipe. Od Primusa pa dalje, dok đavo nije došao po svoje.

Citat sa banjalukaforum.

Ne dirajte Sasu Savica, legendarnog urednika i lidera Ribolovne demokratske stranke
Sasa je po zadnjim saznanjima bio u Pragu, Zoka Stevanovic / Histericni ponedjeljak ...je bio u Americi, vise puta se vracao u Sarajevo i odlazio opet u USA, Neven Andjelic u Londonu, Mladen Sancanin ( oba su vodila Pitanje dana u pola 5) je u Holandiji, Lida Hujic voditeljica vijesti je takodje u Londonu, Despot Mojsilovic Cepa - a gdje drugo nego u Brezi...


Evo jedan kratak sinopsis: Histericni ponedjeljak
Slusalac: Alooo, Pashaa, pa prepozno bi te medju milion zena...
Zoka: Aaa po glasu, milionski auditorij je prepoznao glas Gospodina Baklave...


angie01 angie01 00:05 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Пера, Петар Гојковић,


dadada,...bilo cudno, Pera klasicno odeven, gospodin, virtuoz na klarinetu, Zak ono, opusten,majca sorc, a Mikica u avijaticarskom belom kombinezonu:)...al su dobro sviralii razlicit repertoar-mada vise Mikicin, jer se tu okupljalo mladje drustvo iz Bgdai face koje se znaju medju sobom...
angie01 angie01 00:22 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

vidi ovo:)



freehand freehand 08:19 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

crossover
freehand
P.S. Sad kad malo boilje razmislim pošto si me potaknuo ovakvim tvrdim stavom - ja, realno, dugme a ni Bregovića nikad nisam ozbiljno shvatao. I verovatno ni Bitangu nikad ne bih kupio i ne bih je imao da je nisam dobio na poklon.


Сад кад си се раскритиковао другови ће ти опростити али, али, авај, али, за казну да научиш текст целе песме, сутра пропитујем:


Nisam se raskritikovao, samo si me naterao da pokušam da se vratim u ono vreme i vidim dal je bilo čobana. Nije.
A Bitanga i princeza je odlična ploča, jedna od najboljih onog vremena.
crossover crossover 10:19 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01
vidi ovo:)


Ај песму још некако и да истрпиш али фризура му је спектакуларна. :)
crossover crossover 10:32 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

A Bitanga i princeza je odlična ploča, jedna od najboljih onog vremena.


На тој плочи најбољи су Јанкелићеви стакато бубњеви на којима сам му доста завидео али то ме је брзо прошло чим сам први пут сео за Греч.
milisav68 milisav68 10:51 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

freehand

Nisam se raskritikovao, samo si me naterao da pokušam da se vratim u ono vreme i vidim dal je bilo čobana. Nije.
A Bitanga i princeza je odlična ploča, jedna od najboljih onog vremena.

Ma Bijelo Dugme mora da se poštuje, makar svirački/produkcijski.
softelectronics_e softelectronics_e 11:17 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

crossover
A Bitanga i princeza je odlična ploča, jedna od najboljih onog vremena.


На тој плочи најбољи су Јанкелићеви стакато бубњеви на којима сам му доста завидео али то ме је брзо прошло чим сам први пут сео за Греч.

Ti lupaš bubnjeve?
Pardon, sviraš?
softelectronics_e softelectronics_e 16:01 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

freehand
crossover
freehand
P.S. Sad kad malo boilje razmislim pošto si me potaknuo ovakvim tvrdim stavom - ja, realno, dugme a ni Bregovića nikad nisam ozbiljno shvatao. I verovatno ni Bitangu nikad ne bih kupio i ne bih je imao da je nisam dobio na poklon.


Сад кад си се раскритиковао другови ће ти опростити али, али, авај, али, за казну да научиш текст целе песме, сутра пропитујем:


Nisam se raskritikovao, samo si me naterao da pokušam da se vratim u ono vreme i vidim dal je bilo čobana. Nije.
A Bitanga i princeza je odlična ploča, jedna od najboljih onog vremena.

Ja to nisam mogao da slušam, pa jbg.
Nikakvih tu ideja nije bilo kod mene, jednostavno, po 'ceđenje' pevača, kao da kada imaju zatvor, pa ne mogu da kenjaju.
Ja sam od naših slušao Smak.
predatortz predatortz 16:08 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Ja sam od naših slušao Smak.


Pa to ti je isti "đe mene ovaj belaj zapade" stil pevanja.
angie01 angie01 17:11 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

mogu i da priznam, kako sam bila na koncertu u SC, kada je nastupao Brega sa svojim orkestrom za svadbe i sahrane, u postavci sa Ogijem, jer su clanovi hora bili moji drugari i mogu da kazem da je bilo jaaako dosadno i smoreno, prvo sto je najveci deo repertuara prepiso od samog sebe-sto je vec drugi stepen kradje:), sa novim aranzmanima, u koje je ubacio one otvorene- lelekajuce- Bugarske zenske glasoove, btw, u tom nacinu pevanja Ladarice su za vise klasa ispred- a drugo, sve je licilo jedno na drugo, nikakvog muvinga, dokjr Goran sve vreme imao facu uzivljenog maestra, koji izvodi neko nevidjeno delo,

...i onda na kraju, sva publika poskace i djuska na kalasnjikov-puc,puc, eja...i gotovo,...sve u svemu krajnje sam iznenadjena kako je sa tim osvojio svet i doziveo vecu slavu nego sto je lokalna-treba i to znati.

...mi smo se od polovine koncerta zahebavali, pa smo povremeno na one namerno razlivene tonove uzvikivali, idi kuci vezbaj-na sta se publika smejala,...i ti izazvani ispadi, ispadose jedino desavanje.
softelectronics_e softelectronics_e 18:19 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

predatortz
Ja sam od naših slušao Smak.


Pa to ti je isti "đe mene ovaj belaj zapade" stil pevanja.

M'da!
vcucko vcucko 20:03 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

softelectronics_e

Ja to nisam mogao da slušam, pa jbg.
Nikakvih tu ideja nije bilo kod mene, jednostavno, po 'ceđenje' pevača, kao da kada imaju zatvor, pa ne mogu da kenjaju.
Ja sam od naših slušao Smak.

Ponavljam se, znam, ali moram. Kad mi neko mane Smakom.

U životu, nikad, nisam razumeo šta je pokojni Boki pevao.
Meni je to zvučalo:

E-e-iz-a-e-a
u-ju-se-a-i-e
e-se-e-o-e-o
o-a-ze-i-a-i
e-e-iz-a-e-a-aa-a!

Kad sam video tekstove bi mi i drago što nisam razumeo. Tekstovi Dugmeta su za to ozbiljna literatura.

Svejedno, poštujem.
crossover crossover 20:03 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

prvo sto je najveci deo repertuara prepiso od samog sebe-sto je vec drugi stepen kradje:)


То ти причам, зато сам горе написао "Бреговићева половна музика". Пре неких десетак година је радио неким италијанима музику за филм и ладно им увалио нешто од Дугмета што је као мало прерадио. Италијани пошто нису будале ко он туже га и оладе га за неке масне паре.
crossover crossover 20:11 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Tekstovi Dugmeta su za to ozbiljna literatura.


Ти текстови Дугмета који су озбиљна литература су текстови мог рођака Душка Трифуновића. И стварно су добри.

Душко Трифуновић: "Шта треба деци? Деци треба јебати матер."
freehand freehand 20:12 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Kad sam video tekstove bi mi i drago što nisam razumeo. Tekstovi Dugmeta su za to ozbiljna literatura.

Dzun dzam?
Edit: dzum ram, šta mi bi
freehand freehand 20:14 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

crossover
Tekstovi Dugmeta su za to ozbiljna literatura.


Ти текстови Дугмета који су озбиљна литература су текстови мог рођака Душка Трифуновића. И стварно су добри.

Душко Трифуновић: "Шта треба деци? Деци треба јебати матер."

Oteo si mi reč iz usta. Za Duška, ne za mater. To je sve što vredi od tekstova Bijelog dugmeta.
Zistalom, mislim da je "Bitanga i princeza" odličan album.
angie01 angie01 21:18 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Ти текстови Дугмета који су озбиљна литература су текстови мог рођака Душка Трифуновића. И стварно су добри.


Dusko Trifunovic je meni jedan od omiljenih pesnika- a uglazbljeno mu je oko 300 pesama,...al Dugme ima i druge dobre tekstove...na prvu loptu Vlado Dijak-Selma...Arsen Dedic-Lose vino...

ja sam ko klika, prvi put na moru cula Glavni junak jedne knjige-iako nista nisam razumela, bila mi je zanimljiva sa sve tekstom, koji mi je tada delovao ,kao da ga je licno iz svoje magicne torbe izvadila Maga vracevic.
vcucko vcucko 21:21 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

freehand
Kad sam video tekstove bi mi i drago što nisam razumeo. Tekstovi Dugmeta su za to ozbiljna literatura.

Dzun dzam?
Edit: dzum ram, šta mi bi

Opet se praviš nevješt.
Da, za Dugme su pisali Duško i Arsen, ali čak i ne govorim o tome. Nego o prosečnom tekstu Dugmeta i prosečnom tekstu Smaka.
Prvo je dobra zajebancija na prvu loptu. Drugo je level osnovac petak koji hoće da kaže nešto kao važno.
Ima knjiga Vrdoljaka i Glavana o Dugmetu, zove se Ništa mudro. Na jednom mestu su sjajno opisali celu stvar. Otprilike, do tada su se YU rokeri takmičili ko će "mudrije" i sterilnije i u skladu s tim su i prolazili kod masa. Onda je Bebek dreknuo "Topom ću te gađat moja mala!" i sve se okrenulo naglavačke, Juga je otkrila rok.
Naravno kratim po sećanju, ipak sam to čitao pre cca 40 godina
vcucko vcucko 21:34 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

crossover
Tekstovi Dugmeta su za to ozbiljna literatura.


Ти текстови Дугмета који су озбиљна литература су текстови мог рођака Душка Трифуновића. И стварно су добри.

Душко Трифуновић: "Шта треба деци? Деци треба јебати матер."

Svaka čast na rodu, ali kad bih ćeru (ranije) vodio u Karlovce na ona državna takmičenja (srednja škola). Svaki put bih prošetao do Duška, seo tamo kod njega i uživao.
Bez nekog posebnog razloga, programa, samo tako.
Onaj osećaj kad Džeremi Klarkson kaže "sedneš za volan Bentlija i odjednom ti se ceo svet učini nekako u redu". Eto tako sam se osećao pored Duška na Vidikovcu.
vcucko vcucko 21:44 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01

Мислим да се и он мотао по Крсманцу, могуће је да сте се и тамо сретали


nismo sigurno-ja poznajem sve iz "mog" vremena,...i one starije, koji su dolazili na zurke i slave,...jedino sto bas nisam ostajala u bifeu, a tamo se isto okupljala neka ekipa-centar grada, jeftino pice, uvek neka svirka i pevanje, pa surazni ljudi dolazili,...i glumci i Bjelo dugme:)

I Kristijan. Pa zapucao, a svi polegali
angie01 angie01 21:47 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

I Kristijan. Pa zapucao, a svi polegali


nikad cula.
vcucko vcucko 21:50 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01
I Kristijan. Pa zapucao, a svi polegali


nikad cula.

Jeste, u bifeu. Raspitaj se malo.
Još pre ratova.
angie01 angie01 22:19 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Jeste, u bifeu. Raspitaj se malo.
Još pre ratova.


pre ratova sam i ja jos tamo obitavala- tako nesto bi bilo cudno da mi je promaklo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:33 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Ljudi, da li ste vi proćitali ili odgledali neki intervju sa Bregovićem?
Čovjek je uvjek tvrdio da nema nikakvih ambicija da objasni svijetu svijet, da stvara umjetnost za vjekove.
Samo zabava. I gitaru je poćeo vući sa sobom da lakše pribavi koju curicu.
To što ljudi ne trebaju velike mudrosti već malo zabave i zaborava svakodnevnih briga, kako reče jedna Francuskinja izlazeći sva ozarena sa Bregovićevok koncerta u Nansiju.
Bregović i Kusturica su jedine osobe sa prostora SFRJ koje su bile gosti glavnih dnevnika francuskih TV u zadnjih 18 godina.
angie01 angie01 22:50 01.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Brega je lukavi folirant, koji je dobro uvezbao, kakvu pozu gde treba da prikaze,...i to je znao dobro da unovci,...al da mu se osporava doprinos muzici, koja je eksplodirala ne samo kod nas-malo je besmislena rabota,...apsolutno stoji, da nekome moze da se svidja, a nekome ne.
crossover crossover 00:05 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

kamilo_emericki

To što ljudi ne trebaju velike mudrosti već malo zabave i zaborava svakodnevnih briga, kako reče jedna Francuskinja izlazeći sva ozarena sa Bregovićevok koncerta u Nansiju.


Где нађе баш Нанси од оволиког глобуса? Моја кума је из Нансија и уопште не воли Бреговића ни Дугме. Она кад хоће да се опусти од шљаке одврне Tool или тако нешто, жена има скроз добар музички укус.
crossover crossover 00:14 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

vcucko
angie01
I Kristijan. Pa zapucao, a svi polegali


nikad cula.

Jeste, u bifeu. Raspitaj se malo.
Još pre ratova.


То о чему ти причаш је било у Мажестику, не у Крсманцу. Мислим, тешко ми је да замислим Даринку Матић Маровић како залеже на под док Кристијан пуца из кратежа.
angie01 angie01 00:29 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

тешко ми је да замислим Даринку Матић Маровић како залеже на под док Кристијан пуца из кратежа


ma ne Dara,...nego je tamo bilo dosta prgavih rmpalija,...pri cemu je to sve skupa,sasvim drugi svet od onoga sto ima veze sa kristijanom-sta bi on tu uoste trazio i sto bi koj moj pucao,...
vcucko vcucko 07:33 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01
тешко ми је да замислим Даринку Матић Маровић како залеже на под док Кристијан пуца из кратежа


ma ne Dara,...nego je tamo bilo dosta prgavih rmpalija,...pri cemu je to sve skupa,sasvim drugi svet od onoga sto ima veze sa kristijanom-sta bi on tu uoste trazio i sto bi koj moj pucao,...

Priča je otprilike: neki "sumnjivi" klinci su hteli da uđu pa im nisu dali. Onda su otišli do Kristijana da kukaju, kme-kme, valjda su se znali. Pa je on nahrupio da nekome je kevu. Na plafonu je zaista bila rupa, navodno od tog pucnja. Naravno da on ni takvi nisu tamo dolazili na redovnoj bazi.

Cela priča, pošto kupio po to prodao. Kad se to navodno desilo nisam ni živeo u Bg, možda je samo urbana legenda. Ali ja sam tako čuo, sa više strana.
milisav68 milisav68 07:54 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

crossover

Где нађе баш Нанси од оволиког глобуса? Моја кума је из Нансија и уопште не воли Бреговића ни Дугме. Она кад хоће да се опусти од шљаке одврне Tool или тако нешто, жена има скроз добар музички укус.

Abre Cros što si težak čovek.

Niko ovde ne tvrdi da su naj-naj, već da su i pored krađa i ulagivanja publici, imali i kvalitetne pesme.

Nekome to legne, nekome ne.

Meni je recimo ćerka lakmus (16 godina), jer nije opterećena nostalgijom i kontekstom (završila je osnovnu muzičku školu - gitara), i baš volim da se "igram" sa njom, puštajući joj povremeno "staru muziku" (i stranu i domaću), i gledam reakciju.

Pa tako, pored ostalog, Bitanga i princeza ima prolaz.
softelectronics_e softelectronics_e 08:08 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

vcucko
angie01
тешко ми је да замислим Даринку Матић Маровић како залеже на под док Кристијан пуца из кратежа


ma ne Dara,...nego je tamo bilo dosta prgavih rmpalija,...pri cemu je to sve skupa,sasvim drugi svet od onoga sto ima veze sa kristijanom-sta bi on tu uoste trazio i sto bi koj moj pucao,...

Priča je otprilike: neki "sumnjivi" klinci su hteli da uđu pa im nisu dali. Onda su otišli do Kristijana da kukaju, kme-kme, valjda su se znali. Pa je on nahrupio da nekome je kevu. Na plafonu je zaista bila rupa, navodno od tog pucnja. Naravno da on ni takvi nisu tamo dolazili na redovnoj bazi.

Cela priča, pošto kupio po to prodao. Kad se to navodno desilo nisam ni živeo u Bg, možda je samo urbana legenda. Ali ja sam tako čuo, sa više strana.

Eee, da!
Povodom raznih fensi mesta da ispričam i ja jedna slučaj.
Svratim jednom prilikom sa drugarom u kafe blizu Jugoslovenskog dramskog.
Kako, zašto, nemam pojma.
Naručimo kafu.
Konobar će na to ... znate, mi nemamo običnu kafu, imamo samo ... pa reče to nešto.
Na to ću ja, malo glasnije, da mi to smeće ne pijemo.
I da ćemo u ovu rupu da svratimo kada budu imali makar tri vrste kafe.
A i sada je mogao da skoči do neke druge kafane i donese nam kafu.
I to bi, onda, bilo kul, fensi i do jaja.
Naravno da je društvo prisutnih zinulo u nas kao otvorenih usta čudeći se.
Njima je, valjda, jedna vrsta kafe kul i do jaja.
Do mojega!
vcucko vcucko 08:14 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

softelectronics_e

Povodom raznih fensi mesta da ispričam i ja jedna slučaj.
Svratim jednom prilikom sa drugarom u kafe blizu Jugoslovenskog dramskog.
Kako, zašto, nemam pojma.
Naručimo kafu.
Konobar će na to ... znate, mi nemamo običnu kafu, imamo samo ... pa reče to nešto.
Na to ću ja, malo glasnije, da mi to smeće ne pijemo.
I da ćemo u ovu rupu da svratimo kada budu imali makar tri vrste kafe.
A i sada je mogao da skoči do neke druge kafane i donese nam kafu.
I to bi, onda, bilo kul, fensi i do jaja.
Naravno da je društvo prisutnih zinulo u nas kao otvorenih usta čudeći se.
Njima je, valjda, jedna vrsta kafe kul i do jaja.
Do mojega!

Da, ali ovo o čemu je reč je sve samo ne fensi mesto.
U fensi mestima su Kristijan i takvi bili više nego dobro došli. O tome se i radi
angie01 angie01 09:41 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Cela priča, pošto kupio po to prodao


mogu samo da ponovim- nikd cula,...devedesetih sam i sama tamo dolazila, cula bih valjda za tako nesto, drugo, tu je bilo toliko drcnih krupnih clanova, tesko da bi u onj guzvi kristijan lagano pravio haos, samo jer ima oruzje,...ai sto bi rizikovao bajbok, jer neki ulicari nisu mogli negde da udju.
angie01 angie01 09:45 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Da, ali ovo o čemu je reč je sve samo ne fensi mesto.


nije bilo fensi, al je bilo kultno, kao i Dadov i KST...posle Akademija,...u Krsmanucu su se posle koncerata spontano odvijale najbolje zurke u gradu,...pored cuvenih novogodisnjih maskembalau KST-u,koji su usli ulegendu,...s tim sto sto su u Krsmancu, prisutni clanovi sami izvodili i "program"...grmela cela Balkanska.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:06 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

crossover
kamilo_emericki

To što ljudi ne trebaju velike mudrosti već malo zabave i zaborava svakodnevnih briga, kako reče jedna Francuskinja izlazeći sva ozarena sa Bregovićevok koncerta u Nansiju.


Где нађе баш Нанси од оволиког глобуса? Моја кума је из Нансија и уопште не воли Бреговића ни Дугме. Она кад хоће да се опусти од шљаке одврне Tool или тако нешто, жена има скроз добар музички укус.

Bregović nikad nije bio elitista a zabavljao je ljude i u mjestima kao što je Aix-en-Othe, par hiljada stanovnika i liči na ono mjesto gdje su ubili Loru Palmer.
Nadam se da nisam uvrijedio tvoju kumu jer sam citirao tu ženu iz Nansija. Meni bi bilo idiotski da stvarni događaj premještam na drugo mjesto i tako falsifikujem vijest a toga sam se sjetio jer sam tih dana zbog jednog posla bio u okolini Nansija.
vcucko vcucko 12:35 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

angie01
Da, ali ovo o čemu je reč je sve samo ne fensi mesto.


nije bilo fensi, al je bilo kultno, kao i Dadov i KST...posle Akademija,...u Krsmanucu su se posle koncerata spontano odvijale najbolje zurke u gradu,...pored cuvenih novogodisnjih maskembalau KST-u,koji su usli ulegendu,...s tim sto sto su u Krsmancu, prisutni clanovi sami izvodili i "program"...grmela cela Balkanska.

Pričaj mi malo o tome.
Nemam pojma
angie01 angie01 12:59 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

Pričaj mi malo o tome.
Nemam pojma


pa, ne znam da l imas,...vidim postujes neke stvari koje su nepoznate.
crossover crossover 16:30 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

kamilo_emericki
Nadam se da nisam uvrijedio tvoju kumu jer sam citirao tu ženu iz Nansija. Meni bi bilo idiotski da stvarni događaj premještam na drugo mjesto i tako falsifikujem vijest a toga sam se sjetio jer sam tih dana zbog jednog posla bio u okolini Nansija.


Ма опуштено, каква црна увреда, само ћаскамо о небитним стварима. Кума је једно питомо и толерантно створење, неће да се увреди, али стварно не подноси Бреговића. Да си рекао Дижон или Париз не бих ни реч рекао, и тамо имам неку родбину и пријатеље али они колико знам нису ни чули за Бијело Дугме. Шалим се Камило, било ми је смешно што си убо баш Нанси, нек слуша ко шта воли, немам ништа против. То што сам намрштен не значи да сам баш увек скроз озбиљан.
crossover crossover 16:39 02.04.2022

Re: Osećajan čovek, lirska dušica...

milisav68

Abre Cros što si težak čovek.

Niko ovde ne tvrdi da su naj-naj, već da su i pored krađa i ulagivanja publici, imali i kvalitetne pesme.

Nekome to legne, nekome ne.

Meni je recimo ćerka lakmus (16 godina), jer nije opterećena nostalgijom i kontekstom (završila je osnovnu muzičku školu - gitara), i baš volim da se "igram" sa njom, puštajući joj povremeno "staru muziku" (i stranu i domaću), i gledam reakciju.

Pa tako, pored ostalog, Bitanga i princeza ima prolaz.


Па јел сам ја помињао Нанси или Камило, и сад ја тежак.
Имам ја и једну куму из Манчестера, чистокрвна Енглескиња, због ње сам морао да пишем молбу патријарху да би могла да ми буде кума на венчању. Е она баш воли Кустурицу, не смета јој Бреговић, воли да игра коло и обожава гибаницу. Ко да је наша. Да је Камило цитирао неког из Манчестера реч не бих рекао.
freehand freehand 20:25 01.04.2022

Malo golootočkog

... prevaspitavanja za kraj:

Danilu Medvedevu će biti zabranjeno učešće na Vimbldonu u junu ove godine ukoliko ne potpiše dokument u kojem se navodi da ne podržava ruskog predsednika Vladimira Putina. Drugi teniser sveta će tako javno morati da se distancira od predsednika svoje države da bi dobio dozvolu da igra na jednom o najprestižnijih grend slemova.

Ministar sporta Velike Britanije Najdžel Hadlston traži od svih sportista iz Rusije i Belorusije da dokažu da su istinski neutralni kako bi im se dozvolilo da se takmiče na događajima na Ostrvu. Da bi to dokazali očigledno bi morali da potpišu dokument u kojem bi poručili da ne podržavaju, niti priomaju novac od Putina ili ruskog režima.

KLIK
Gde je drug Kolin da objasni razliku između demokratije i totalitarizma?
angie01 angie01 21:44 01.04.2022

Re: Malo golootočkog

kada se gurkaju silni- uvek je jebada preko drugih,...ne vidim da EU, USA, whatever cine nesto svrsihodno, sve se svodi na isprazno blebetanje, izjave, ultimatume,...sve gledajuci na svoju guzicu,...o Ukraini niko ne brine, samo stoje na razlicitim tribinama i navijaju, povremeno dizuci transparente.

Colin je super lik-ne znam sta je sporno izjavio.

...eda, nije Golootockog, nego valjda Sibirskog.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:07 01.04.2022

Re: Malo golootočkog

angie01
.o Ukraini niko ne brine, samo stoje na razlicitim tribinama i navijaju, povremeno dizuci transparente.

Mišljenje Kineza:
Li Haidong, a professor from the Institute of International Relations at China Foreign Affairs University, believes the US takes Ukraine as a tool to make Russia bleed, so Washington will sustain its support to Kiev. "If Ukraine and Russia reconcile, the US won't be able to make Russia bleed to the last drop of blood," Li told the Global Times.


freehand freehand 23:48 01.04.2022

Re: Malo golootočkog

ada se gurkaju silni- uvek je jebada preko drugih,...ne vidim da EU, USA, whatever cine nesto svrsihodno, sve se svodi na isprazno blebetanje, izjave, ultimatume,...sve gledajuci na svoju guzicu,...o Ukraini niko ne brine, samo stoje na razlicitim tribinama i navijaju, povremeno dizuci transparente.

Ti kapiraš da ministar sporta zemlje koja sebe smatra demokratskom - usput i Asanža drži u zatvoru i sprema predaju Amerikancima - traži od sportiste koji ni na koji način nema veze sa politikom - da SE ODREKNE POLITIKE koju ne zastupa da bi mogao da igra na turniru?
Kapiraš o čemu je reč?


Colin je super lik-ne znam sta je sporno izjavio.

Ništa, biće sporno ako tako i ostane. Da ništa ne izjavi protiv golog totalitarizma Velike Britanije.


...eda, nije Golootockog, nego valjda Sibirskog.

Dobro, ti valjda bolje znaš.
angie01 angie01 00:17 02.04.2022

Re: Malo golootočkog


Ti kapiraš da ministar sporta zemlje koja sebe smatra demokratskom - usput i Asanža drži u zatvoru i sprema predaju Amerikancima - traži od sportiste koji ni na koji način nema veze sa politikom - da SE ODREKNE POLITIKE koju ne zastupa da bi mogao da igra na turniru?
Kapiraš o čemu je reč?


pa kapiram-besmisleno,sramotno ucenjivacki,...al taj sportista mu je samo sredstvo,to sam rekla,...kao sto je Rujama sredstvo,...isto sramotno i jos jezivijim vec postugnitim posledicama, pozivanje na nacose.


Ništa, biće sporno ako tako i ostane. Da ništa ne izjavi protiv golog totalitarizma Velike Britanije.


a to,...nisam sigurna ni da je redovan, niti da zaviruje na neke n-te strane blogova, na kojima nije ni ucestvovao.


Dobro, ti valjda bolje znaš.


samo mi je logicnije.
softelectronics_e softelectronics_e 06:36 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

freehand
... prevaspitavanja za kraj:

Danilu Medvedevu će biti zabranjeno učešće na Vimbldonu u junu ove godine ukoliko ne potpiše dokument u kojem se navodi da ne podržava ruskog predsednika Vladimira Putina. Drugi teniser sveta će tako javno morati da se distancira od predsednika svoje države da bi dobio dozvolu da igra na jednom o najprestižnijih grend slemova.

Ministar sporta Velike Britanije Najdžel Hadlston traži od svih sportista iz Rusije i Belorusije da dokažu da su istinski neutralni kako bi im se dozvolilo da se takmiče na događajima na Ostrvu. Da bi to dokazali očigledno bi morali da potpišu dokument u kojem bi poručili da ne podržavaju, niti priomaju novac od Putina ili ruskog režima.

KLIK
Gde je drug Kolin da objasni razliku između demokratije i totalitarizma?

To mu dođe kao ona lojalnica koju su Srbi morali da potpisuju pri ponovnoj pojavi ustašluka u Hrvatskoj.
Ali?
Pa to je bilo pre 30 godina?
No, ovo se sada javlja u najdemokratskijem delu sveta.
Eee, pa, jebeš onda i Svet!
vcucko vcucko 08:28 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

freehand
ada se gurkaju silni- uvek je jebada preko drugih,...ne vidim da EU, USA, whatever cine nesto svrsihodno, sve se svodi na isprazno blebetanje, izjave, ultimatume,...sve gledajuci na svoju guzicu,...o Ukraini niko ne brine, samo stoje na razlicitim tribinama i navijaju, povremeno dizuci transparente.

Ti kapiraš da ministar sporta zemlje koja sebe smatra demokratskom - usput i Asanža drži u zatvoru i sprema predaju Amerikancima - traži od sportiste koji ni na koji način nema veze sa politikom - da SE ODREKNE POLITIKE koju ne zastupa da bi mogao da igra na turniru?
Kapiraš o čemu je reč?


Colin je super lik-ne znam sta je sporno izjavio.

Ništa, biće sporno ako tako i ostane. Da ništa ne izjavi protiv golog totalitarizma Velike Britanije.


...eda, nije Golootockog, nego valjda Sibirskog.

Dobro, ti valjda bolje znaš.



Nemački plakat kojim se pozivaju dobrovoljci za rat u Ukrajini.

Stil, fontovi, sve - poznato? Ubi koincidencija.
angie01 angie01 09:53 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

Nemački plakat kojim se pozivaju dobrovoljci za rat u Ukrajini.

Stil, fontovi, sve - poznato? Ubi koincidencija.


bokte vucko,je l ti kapiras sta pises,...gde si video te plakate, je l iza njih stoji zvanicna Nemacka-ako su uopste pravi-...ako jesu, rad su nekih njihovih naci grupacija,...pa je l onda treba sada da se razori zemlja, rokaju civili, preti atomskom, ili sta?!
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:20 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

angie01

bokte vucko,je l ti kapiras sta pises,

Ne znam šta piše i objavljuje njemačka štampa ali znam šta piše francuska.
Potpuno ista praksa kao na početku i u toku ratova na prostoru bivše nam države. Samo malo elegantnije.
Nažalost, ovaj rat to pokazuje, demokratija je vrsta čvrste i isključive vlasti zamotane u šarene papiriće.
angie01 angie01 12:05 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

Ne znam šta piše i objavljuje njemačka štampa


cini mi se da sam objasnila poantu vuckove provokacije.


Nažalost, ovaj rat to pokazuje,


ovaj rat pokazuje kao i uvek- agresivne siledjije, zrtve, i ostali svet sa svojim interesima.... gde sve skupa-zabole za zrtve,... zato mene zapanjuju navijaci.

za demokretiju, su takodje potrebni uslovi, da bi funkcionisala adekvatno, i da ne bi sluzila za pokrice kojecega-kao kod nas npr,....apsolutno je uvek i za sve kriv ljudski faktor.
freehand freehand 12:47 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

ovaj rat pokazuje kao i uvek- agresivne siledjije, zrtve, i ostali svet sa svojim interesima.... gde sve skupa-zabole za zrtve,... zato mene zapanjuju navijaci.

E dobro ako si ti pokazala, tebe zapanjuje i znaš da postoje "agresivne siledžije" i "ostali svet".
I Vcucko kači provokativne plakate.



Kunduz hospital bombing 'not a war crime' says Pentagon
A US air strike that destroyed a medical charity's clinic in northern Afghanistan, killing 42 people, was not a war crime, the Pentagon has said.


KLIK

Pre sledećeg kruga smatranja, odvoj malo vremena, pogledaj ovo:



angie01 angie01 13:18 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

ne znam kako si me razumeo-ja ne negiram postojanje nacista-kazem,da ne mogu oni biti razlog razaranja gradova,( za Ukrainske sam negde procitala podatak, da ih ima negde oko 700 000, mozda 8sto- do sada je izbegleo oko 10 miliona Ukrainaca, od pocetka agresije)... da li plakati iz Nemacke i postojanje takvih ekipa znaci da trebai Nemacka da se preore-citaj civili,

isto me zanima, sta znace protesti sa istim tim znakom na kolima i zastavama, koji su odrzani kod nas- u sred Beograda...i kakve su to ekipe?

da Agresor je Rusija- zrtve su Ukrainski gradovi i civili i ceo svet koristi priliku za neke svoje interese-za Ukraince ih zabole.
freehand freehand 13:37 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

da Agresor je Rusija- zrtve su Ukrainski gradovi i civili i ceo svet koristi priliku za neke svoje interese-za Ukraince ih zabole.

Pa dizvineš - kad pročitam ovo "ceo svet" dese mi se dve stvari: prisere mi se i istovremeno izgubim volju za komunikacijom.
Čak i da pitam računaju li se stotine hiljada izbveglih iz Donjecka i Luganska u ovih osam godina u te civile a ti gradovi u razaranja od strane agreosra?
Inače, torinska La Stampa pre nekoliko dana na anslovnoj strani rusku agresiju i stradanje civila ilustrovala je fotografijom patnje u razorenom delu Donjecka.
Posle toga nisu našli za shodno da posvete neku rečenicu onome što su već postavili.
Što je ujedno i najbolja ilustracija humanizma i milosrđa vas iz "celog sveta".

Ceo svet:


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:42 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

vcucko
freehand
ada se gurkaju silni- uvek je jebada preko drugih,...ne vidim da EU, USA, whatever cine nesto svrsihodno, sve se svodi na isprazno blebetanje, izjave, ultimatume,...sve gledajuci na svoju guzicu,...o Ukraini niko ne brine, samo stoje na razlicitim tribinama i navijaju, povremeno dizuci transparente.

Ti kapiraš da ministar sporta zemlje koja sebe smatra demokratskom - usput i Asanža drži u zatvoru i sprema predaju Amerikancima - traži od sportiste koji ni na koji način nema veze sa politikom - da SE ODREKNE POLITIKE koju ne zastupa da bi mogao da igra na turniru?
Kapiraš o čemu je reč?


Colin je super lik-ne znam sta je sporno izjavio.

Ništa, biće sporno ako tako i ostane. Da ništa ne izjavi protiv golog totalitarizma Velike Britanije.


...eda, nije Golootockog, nego valjda Sibirskog.

Dobro, ti valjda bolje znaš.



Nemački plakat kojim se pozivaju dobrovoljci za rat u Ukrajini.

Stil, fontovi, sve - poznato? Ubi koincidencija.


Vcucko sto se bre zajebavas, sto ne napises lepo da je ovo zvanicni plakat Scholzove vlade?

Nego, pazi ovaj Nemac Dennis Litvinoff (koji na nemackom plakatu pise Ukrajinski narod vam zahvaljuje iz sveg srca) ima i druge plakatice. Pazi ovaj dole: stil, fontovi, sve - poznato?

freehand freehand 13:48 02.04.2022

Re: Malo golootočkog


Vcucko sto se bre zajebavas, sto ne napises lepo da je ovo zvanicni plakat Scholzove vlade?

Kaži mu i da bela kuća insistira na tome da Bajdenove izjave nisu stav američke države. Mislim, nije on baš baš stvarno predsednik.

P.S. Imaš li ti neki predlog šta bi sve trebalo raditi medvedevu ako ne pristane da potpiše Apel ruskom narodu?

angie01 angie01 13:52 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

Što je ujedno i najbolja ilustracija humanizma i milosrđa vas iz "celog sveta".


aman, ja to i kazem.
shmoo shmoo 16:38 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

vcucko

Nemački plakat kojim se pozivaju dobrovoljci za rat u Ukrajini.

Stil, fontovi, sve - poznato? Ubi koincidencija.








kamilo_emericki kamilo_emericki 16:53 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

https://twitter.com/Levi_godman/status/1510204919327899653
U ovom nizu je ponuda zastave Azova iz njemačkog Kauflanda koja je kasnije povučena.
Grb na zastavi je neznatno modifikovan grb jedne od SS divizija.
Putine fašisto
kamilo_emericki kamilo_emericki 17:05 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

Prenosim zanimljiv komentar čovjeka čiji su se komentari na advance.hr naknadno pokazali kao tačni.
Bojke ima riječ.
Bojke 12:00 | 2.04.2022.
Od početka rata mišljenja sam da Rusija nije imala u planu zauzimanje i okupaciju cijele Ukrajine. Prvenstveno jer za to nema financijske ni ljudske kapacitete (potrebne snage za zauzimanje i kasniju okupaciju) jer Ukrajina je zemlja od 44 miliona stanovnika i 603.000 kilometara četvornih površine.
Također mišljenja sam da je Rusija od početka imala 7 primarnih ciljeva:
-osiguranje cijelog teritorija na kojem je proglašena DNR
-osiguranje cijelog teritorija na kojem je proglašena LNR
-osiguranje kopnene veze sa Krimom preko Mariupola i zauzimanje cjelokupne obale Azovskog mora te efektivno uskraćivanje ukrajinskg pristupa istom.
-osiguranje kopnene veze sa Pridnjestrovljem preko Odese i zauzimanje cjelokupne obale Crnog mora te efektivno uskraćivanje ukrajinskg pristupa istom.
-uništenje ukrajinskog vojno-industrijskog kompleksa,kompleksa dualne namjene,uništenje labaratorija koji se mogu koristiti i za vojne potrebe,uništenje industrijskih kapaciteta koji se mogu koristiti za razvoj i proizvodnju nuklearnog oružija. Ukrajina je prije početka invazije imala značajne kapacitete za sve navedeno.
-uništenje ili značajno reduciranje ukrajinskih vojnih kapaciteta.
-okupacija dijela teritorija onemogućit će pristup Ukrajine u NATO a vjerovatno u i u EU.
Slijedom navedeng okupacija cijele Ukrajine ili zauzimanje samo Kieva i/ili zapadne Ukrajine jednostavno nisu bile u planu. Kao dokaz navodim brojnost angažiranih snaga na početku invazije )190.000 ruskih vojnika i 50.000 vojnika LNR/DNR).Što je samo po sebi nedovoljno za zauzimanje cijele Ukrajine.
Vezano za realizaciju ciljeva:
-za ostvarenje prvog cilja trenutno su angažirane velike snage i očekuje se skoro pokretanje velike operacije.
-drugi cilj skoro ostvaren u cjelosti
-treći cilj skoro ostvaren u cjelosti
-četvrti cilj je manjim dijelom realiziran,po meni moguće je da se od njega odustane i da se zamijeni sa ciljem zauzimanja kompletne istočne Ukrajine odnosno svega istočno od Dnjepra
-peti cilj je većim dijelom realiziran (Ukrajini će trebati desetci milijardi $ i minimalno 10 do 12 godina,u idealnim uvjetima, da obnovi svoj vojno-industrijski kompleks,ovisno od dostupnog financiranja,ali vjerovatno puno duže.
-šesti cilj je većim dijelom ostvaren u smislu uništenja vojnih objekata (skladišta,vojarne,zapovjedna središta,komunikacijska središta,obučna središta,radarske postaje,baze i luke te brodovlje mornarice, baze i zračne luke zrakoplovstva te zračne snage). Unatoč ukrajinskom PR i njihovi gubitci u tehnici su veliki (tenkovi,Borbena Vozila Pješaštva,Oklopni Transporteri,MRAP vozila,topništvo,VLR i drugo).
Ponovna izgradnja vojnih objekata i nabava tehnike i opreme zahtjevala bi također nekoliko desetaka do 100 milijardi $. Npr.nabava 60 polovnih F-16,obuka,naoružanje,dijelovi,oprema,infrastruktura itd. I po prijateljskim cijenama bila bar 4 do 5 milijardi $.
-sedmi cilj ostvaren. Sukladno pravilima/uvjetima za prijem u NATO država koja ima teritorij okupiran od strane druge države ili okupiran od strane separatističkih snaga ne može u NATO,jer bi se njenim prijemom NATO uvukao u sukob. Sukladno pravilima/uvjetima za prijem u EU država kandidat ne može imati neriješene teritorijalne sporove sa susjedima. Tako da vapaji Zelenskog za prijem po hitnom postupku u EU i NATO jednostavno ne mogu proći,ne zbog Rusije,nego zbog pravila tih organizacija. A pozivi nekih zapadnih po(d)litičara za ukrajinski prijem u EU i NATO su čisti PR.
Za rezultate obostranog utjecaja sankcija na one koji ih uvode i na one kojima se uvode ćemo sačekati. Velika je nerovoza na strani onih koji ih uvode a koja se ogleda u prijetnjama Kini i Indiji te nekim zaljevskim zemljama da NE SMIJU koristiti priliku i zaobilaziti sankcije te da ih i oni MORAJU ODMAH uvesti. S obzirom na tko je sve na vlasti u tim državama ostaje za vidjeti kako će prijetnje proći. Živimo u zanimljivim vremenima.
kamilo_emericki kamilo_emericki 17:08 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

Drugi komentator, hint, kaže:
Požar na skladištu goriva u Bjelgorodu ugrozio je logistiku ruskih trupa oko Harkova. Međutim, kao odgovor, raketirana je rafinerija koja pripada Kolomojskom i koja snabdijeva gorivom ukrajinske trupe u Donjeckom bazenu.
Kažem kome pripada, jer do sada ništa Bencionovo nije gađano.
freehand freehand 19:19 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

Velika je nerovoza na strani onih koji ih uvode a koja se ogleda u prijetnjama Kini i Indiji te nekim zaljevskim zemljama da NE SMIJU koristiti priliku i zaobilaziti sankcije te da ih i oni MORAJU ODMAH uvesti. S obzirom na tko je sve na vlasti u tim državama ostaje za vidjeti kako će prijetnje proći. Živimo u zanimljivim vremenima.

Pa to smo, valjda, videli. Takvo zapišavanje koje im je Kina upriličila - Bajdenu a bogami i Ursuli fon den Lajen i kolegi joj iz EU - odavno nije viđeno.
softelectronics_e softelectronics_e 19:58 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

freehand
Velika je nerovoza na strani onih koji ih uvode a koja se ogleda u prijetnjama Kini i Indiji te nekim zaljevskim zemljama da NE SMIJU koristiti priliku i zaobilaziti sankcije te da ih i oni MORAJU ODMAH uvesti. S obzirom na tko je sve na vlasti u tim državama ostaje za vidjeti kako će prijetnje proći. Živimo u zanimljivim vremenima.

Pa to smo, valjda, videli. Takvo zapišavanje koje im je Kina upriličila - Bajdenu a bogami i Ursuli fon den Lajen i kolegi joj iz EU - odavno nije viđeno.

Šta su rekli Kinezi, nisam pratio?
predatortz predatortz 20:13 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

Šta su rekli Kinezi, nisam pratio?


Ništa radikalno, niti će nešto radikalno uraditi.

Zašto?

Rusija u svetskoj trgovinskoj razmeni učestvuje sa nekih 2%, a Kina sa oko 18%.

Kineska ekonomija u potpunosti zavisi od izvoza.

Rusi, pod ovakvim sankcijama, mogu dugo. Malo će promeniti način života, malo će ih ovo naterati da poguraju neke grane industrije koje im nisu bile razvijene, kao što su od velikih uvoznika hrane, kad ih je nužda naterala, postali izvoznici jer su unapredili proizvodnju.
Ostaće bez milion, dva, onih stanovnika koji su ovisni o zapadnom načinu života.

Rusi ovo mogu dugo hendlovati, kao što i Ukrajinu dugo mogu držati u ovom stanju.

Kina sebi ne može dozvoliti luksuz ovakvih sankcija.
freehand freehand 20:22 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

Kina sebi ne može dozvoliti luksuz ovakvih sankcija.


Stavi bar smajlija...
predatortz predatortz 20:25 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

freehand
Kina sebi ne može dozvoliti luksuz ovakvih sankcija.


Stavi bar smajlija...


Ovo nije moja procena, ovo je procena nekih ozbiljnih ekonomskih analitičara koje sam slušao.

Kažu ljudi da Kina ne može rizikovati smanjenje izvoza.

Rusi, po njima, uz neke nelagode, to mogu na duže staze.
freehand freehand 20:34 02.04.2022

Re: Malo golootočkog

predatortz
freehand
Kina sebi ne može dozvoliti luksuz ovakvih sankcija.


Stavi bar smajlija...


Ovo nije moja procena, ovo je procena nekih ozbiljnih ekonomskih analitičara koje sam slušao.

Kažu ljudi da Kina ne može rizikovati smanjenje izvoza.

Rusi, po njima, uz neke nelagode, to mogu na duže staze.

Kina ima unutrašnje tržište od milijardu i po ljudi, Kina ima Indiju, i čitavu Aziju kao prošireno unutrašnje tržište. Kina je osvojila Afriku, Kina ima Južnu Ameriku. Kina je tehnološki došla u ravan onoga što sebe voli da zove "međunarodnom zajednicom". Pri tome Kine araspolaže ogromnim rezervama i Rusiju kao pertnera pa apsolutno ne mora da razmišlja o sirovinskoj sigurnosti.
Pozdravi te ozbiljne analitičare.
Neki ozbiljni ekonomski analitičari su planirali sankcije Rusiji, evo izgleda da u nemačkoj kreće talas otpuštanja. Al kad kažem talas - mislim na veliki talas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana