Gradjanske inicijative| Moj grad| Politika

Odbrana Beograda

Srecko Sekeljic RSS / 20.05.2008. u 17:16

pobednik3.jpg

Pokret Evropa nema alternativu poziva Beograđane da se u četvrtak 22. maja u 11.30 časova okupe na platou ispred Skupštine Grada i da zajedno sa javnim ličnostima iz kulture, sporta i nauke pošalju jasnu poruku kakav Beograd žele.

Uveliko je najavljeno da će u petak biti uspostavljen pakt koji će, sa Aleksandrom Vučićem na čelu, povesti Beograd nazad u mračnu prošlost. Beograđani pamte kada su branili grad od izborne krađe, od kolapsa infrastrukture, propadanja javnih službi i rasipanja resursa. Beograđani pamte godine u kojima je Beograd bio crn, a te godine nam ponovo dolaze. Danas stajemo u odbranu grada i štitimo ga od zakulisnih dogovora kojim se volja građana izvrće i stavlja u ruke Aleksandru Vučiću, osvedočenom borcu za restrikcije, zabrane i prevaspitavanja. Došlo je vreme da Beograđani, koji su protekle decenije branili evropske tekovine svog grada, još jednom podignu svoj glas i odbrane vrednosti za koje su se borili.

Hoćemo građanski Beograd, hoćemo evropsku metropolu, hoćemo nasmejane sugrađane!

 

http://www.facebook.com/event.php?eid=19071731409

 mladi_pdv_velika.JPG

 

 



Komentari (449)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 14:03 23.05.2008

Re: Mirni protesti!

u zemlji u kojoj je ocigledno fashisticka partija najbrojnija u parlamentu vec dugo vremena, te zeli da se sad docepa i gradonacelnickog mesta (da smo bar u Rimu doista!), malo ofucano i besmisleno pricati o finesama demokratije...



I to sto kazes. I sto bi se onda drzali izbornih rezultata kao pijani plota. Nego lepo, znamo metode iz Cilea i Mianmara (kojima je svrgnut Aljende i uveden vojni rezim u Burmi, da ne bude zabune...) i lepo ustolicimo omiljenog nam predsednika da vlada. I da nas uvede u Evropu. Bez Kosova. I da ne pomera ponovo prelaz. Za vjeki vjekov. Amen.
Dexter Dexter 00:06 21.05.2008

Beograd

Stvar je u tome sto biraci glasaju za iste partije bez obzira o kom nivou vlasti je rec. Drugo, Beograd je i Sopot, Mladenovac i ko zna koliko stotina sumadijskih sela koje objektivno nemaju nikakve veze sa Beogradom. Posto je ruralno stanovnistvo mahom radikalsko vecina je odlucila beogradskog gradonacelnika. Nisam gledao rezultate al mi se cini da u bg-u bez ovih okolnih mesta pobedu ima ds+ldp?
Inace smatram da je najveca greska Zes-a i ldp-a u kampanji sto su potpuno zanemarili radikale u predizbornoj trci koji su prodali maglu neukom stanovnistvu Srbije. Ta radikalska "instant resenja" je bilo vrlo lako raskrinkati u bilo kojoj debati, ali nije se nasao niko da to uradi. Fokus je bio na tome dal' postoje il ne postoje tajni clanovi ssp-a dakle konflikt sa dss-om koji i ovako ima zanemarljivo malo biracko telo prema radikalskom.
Posto je visok radikalski rejting vec godinama , po mom misljenju, opasnost po Srbiju pitanje je sta raditi. Da li ih pustiti da formiraju vladu i pokazu sta znaju i nadati se da ce narod objektivno proceniti njihov ucinak u odnosu na ranije vlade?
Slozio bih se sa tim kada bih znao da su demokratske institucije u Srbiji stabilne i da ce postojati fer plej u politickoj borbi. Uveren sam da bi najveci neprijatelj radikalskog rejtinga bio njihov boravak na vlasti. Sa druge strane, kad vidim da izbeglice mahom glasaju za radikale iako su na svojoj kozi platili za takvu politiku onda se zapitam da li ovaj narod ista moze da nauci?
medjutim medjutim 08:48 22.05.2008

Re: Beograd

Dexter
Stvar je u tome sto biraci glasaju za iste partije bez obzira o kom nivou vlasti je rec. Drugo, Beograd je i Sopot, Mladenovac i ko zna koliko stotina sumadijskih sela koje objektivno nemaju nikakve veze sa Beogradom. Posto je ruralno stanovnistvo mahom radikalsko vecina je odlucila beogradskog gradonacelnika. Nisam gledao rezultate al mi se cini da u bg-u bez ovih okolnih mesta pobedu ima ds+ldp?


Prosto pitanje na koje niko ne odgovara.

zasto niko iz vlasti nije predlozio oduzimanje statusa gradske opstine Mladenovcu, Obrenovcu, Sopotu, Lazarevcu, Grockoj? Da li im je bilo slatko da im beogradska kasa bude sto veca, da upravljaju i opstinama u kojima mozda ne bi imali vecinu? Ako je posle proslih izbora bilo OK sto su Mladenovcani glasali, zasto je sad problem? Zato sto glasaju drugacije od Starog Grada?

Ako je DS dosledna po ovom pitanju, ako dodje na vlast nek predlozi skracenje teritorije Grada Beograda. Pa da vidimo.
Dawngreeter Dawngreeter 09:18 22.05.2008

Re: Beograd

Da je DS dosledna po tom pitanju, gradonacelnici bi se birali direktno a ne kroz ovaj smehotres.
dabl_yu_grm dabl_yu_grm 00:11 21.05.2008

aman ljudi!

Pa svaka vlada u kojoj je SPS-PUPS-MUPS-CVR i/ili DSS-NS i/ili SRS je nazadnjacka. To je barem vecini (od onih cca. 48%) jasno. Ovih cca. 52% i ne zasluzuje bolju vladu od SPS-PUPS-MUPS-CVR i DSS-NS i SRS.

Malo ipak zabrinjava cinjenica da ovih 48% ocigledno nema kvalitetnijeg politickog lidera od Bokija Tadica.

A sto se tice setnje. Setnja je zdrava i moze da posluzi kao dobar trening za predstojece setnje, koje ce imati mnogo konkretnije razloge.

A sada svi na spavanje. Sutra mora rano da se ustaje - valja ici u setnju
Rasina Rasina 00:16 21.05.2008

Re: aman ljudi!

"...A sto se tice setnje. Setnja je zdrava i moze da posluzi kao dobar trening za predstojece setnje, koje ce imati mnogo konkretnije razloge..."

Pozitivne efekte shetnje na zdravlje niko ne spori, ali to ne znachi da ona moze da potpuno zameni druge, vishe formalne, oblike terapije.
dabl_yu_grm dabl_yu_grm 00:22 21.05.2008

Re: aman ljudi!

Molim malo vise detalja o drugim, vise formalnim, oblicima terapije!
Rasina Rasina 00:25 21.05.2008

Re: aman ljudi!

Zavisi od dijagnoze, shta tebe muchi?
dabl_yu_grm dabl_yu_grm 00:34 21.05.2008

Re: aman ljudi!

Ma nesto od 11.05. ne mogu da spavam. Sve se nesto prevrcem, ali nikako da se smirim. Sve nesto razmisljam, kako bi bilo da su rezultati bili:
"DS - 32%
LDP - 13%
Koalicija za ekonomski prosperitet - Mladjan Dinkic - 7,18%
Seljacka stranka - 16%
Patriotska koalicija (SRS-SPS-PUPS-MUPS-CVR) - 16%
Novi Socijalisti - 5,02%
Stranke manjina - 5%
Ostale stranke i koalicije nisu presle cenzus"
I sve tako...
Molim pomoc i instrukcije!
Rasina Rasina 00:40 21.05.2008

Re: aman ljudi!

Nesanica kazesh, huh! To je ozbiljna stvar i moj najbolji savet je da se obratish svom lekaru. Nije uputno takve probleme reshavati ovako, preko interneta.
dabl_yu_grm dabl_yu_grm 00:44 21.05.2008

Re: aman ljudi!

OK, hvala.
Idem onda opet da brojim ovce.
2 miliona 346 hiljada 427,
2.346.428, 2.346.429...
Rasina Rasina 01:18 21.05.2008

Re: aman ljudi!

:)))
Eto u chemu je problem - suvishe veliki brojevi. Dobro si samo sa nesanicom proshao.


Umetnica Umetnica 00:17 21.05.2008

Respect

Srećko, respect za ono na press konfi Pussylipsa Vučića.
Zbog toga, i zbog Beograda, biću tamo u četvrtak.
angie angie 00:22 21.05.2008

Re: Respect

Umetnica
Srećko, respect za ono na press konfi Pussylipsa Vučića.Zbog toga, i zbog Beograda, biću tamo u četvrtak.


a je l moze neko jako da dune u pishtaljku i za mene?
mikimedic mikimedic 12:08 21.05.2008

Re: Respect

Srećko, respect za ono na press konfi Pussylipsa Vučića.


Respect sto ste omogucili Vucicu da vam odrzi lekciju iz politickih i pravnih demokratija? Ili kako mali Sreckica zamislja demokratiju, pa dobili odgovor?

Klinci, ispali ste smesni. Sta vam drugo mogu reci. Kad nekome Vucic drzi lekcije iz demokratije ostaje mu samo da se pokrije usima.

Bolje odustanite od cetvrtka, nemojte da postanete predmet sprdnje.
Puerta Puerta 01:42 21.05.2008

Vlada

Inace, dobio sam jednu informaciju, prilicno pouzdanu, da ne otkrivam izvore, da SPS tezi da vlast u Beogradu oformi sa SRS i DSS, a na nivou republike sa DS, dok bi g17, SPO Canak i LDP podrzavali spolja. Tako bi SRS i DSS morali da cute kako ne bi izgubili Bg, DS bi morao da cuti da ne bi izvisio na nivou republike, SPS ima izgovor za saradnju sa DS, ali ne i za SPO i Canka, i to je za njih idealno resenje, koje ocigledno hoce da ostvare. Sasvim racionalan pristup(sa stanovista interesa stranke), ali ne znam koliko odrziv posebno na nivou republike.
zuti semafor zuti semafor 02:28 21.05.2008

Ne mora da znaci da ce biti lose

Stvarno ne vidim nacin,kako da se ne uradi krivicno delo a onemoguce stranke koje imaju vecinu,da formiraju vlast koju zele.
Jbg,sumska skupstina ne pripada ovom trenutku,deo je nekih proslih vremena.Iz svih ovih razloga,svaki pokusaj ove vrste,unapred je osudjen na propast,i predstavlja samo lepe zelje nekih pojedinaca,radi licne i kolektivne afirmacije.I bezveze,ljudi,blokiracete saobracaj.Samo nam to treba.

Priznajem,izaziva mi blagu muku,ideja da ce neotesani radikali biti glavni u Beogradu,ali i gadjenje zelja nekih ljudi da na silu budu na vlasti i ubiraju kolacice,iz tranzicione slasticarnice.

Ali ko zna,mozda se vadikali pokazu i mnogo prijemciviji,u delovanju na lokalnom nivou.Ipak su oni nekako blizi mentalitetu potreba prosecnog gradjanina Beograda.Nema tu mesta strahu,nista katastofalno se nece desiti.Druga je prica,na republickom nivou.

A moze da bude i velikih koristi.Legalizacija na primer.U Beogradu postoji nekoliko desetina hiljada nelegalizovanih porodicnih kuca,i stanova.Bivsa vlast ocito nema sluha za ove probleme i gleda na gradjane,kao na svoje neprijatelje.

Arhitekta Bobic je najbolji primer.
(citiram>sve bi ja to porusio i da se ja pitam nikad ne bi bio donet zakon o legalizaciji<
.Neka obore cenu za pedeset procenata i eto koristi od nove vlasti.Mostovi su i onako samo lepa prica.

man ray loves me man ray loves me 09:16 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

A moze da bude i velikih koristi.Legalizacija na primer.U Beogradu postoji nekoliko desetina hiljada nelegalizovanih porodicnih kuca,i stanova.Bivsa vlast ocito nema sluha za ove probleme i gleda na gradjane,kao na svoje neprijatelje.
Arhitekta Bobic je najbolji primer.
(citiram>sve bi ja to porusio i da se ja pitam nikad ne bi bio donet zakon o legalizaciji<
.Neka obore cenu za pedeset procenata i eto koristi od nove vlasti.Mostovi su i onako samo lepa prica.

Kakav car.
Ne razumes - ta divlja gradnja mora da se porusi - ne sme da se legalizuje. Razlog je taj sto je to ruglo. Postoje mnogo vaznije stvari od toga da se uzme neka lova za legalizaciju - steta koja ostaje je neprocenjiva, a to je da ce generacije i generacije rasti u divljastvu i postajati divljaci. Urbanisticki plan je znak civilizacije. Prva stvar koju su Rimljani napravili bila je da naprave siroke ulice koje se seku pod pravim uglom. Hausman je u 19. veku prakticno srusio ceo Pariz i napravio siroke bulevare i fasade koje znamo danas kao jedan od najlepsih gradova na svetu. Ne vidim zasto treba da se grcevito drzimo za stracare u Borci i Krnjaci koje stoje jedna drugoj na glavi.

Ja nisam mogla da verujem kad sam videla prosle godine zgradu u kojoj sam provela detinjstvo. Od sive socrel kocke, pretvorila se u neko roze cudoviste. Tip je ladno dogradio sprat, okrecio u roze, izgipsirao a la Karic - pa na sta to lici? Srusiti i oglobiti za primer.
Vračarac Vračarac 09:57 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

Ne vidim zasto treba da se grcevito drzimo za stracare u Borci i Krnjaci koje stoje jedna drugoj na glavi.

A šta sa ljudima koji žive u tim straćarama? Slažem se da su ruglo i da su odvratne i da bi bilo dobro da se sruše, sve je to tako normalno ali gde smestiti te ljude koji tamo žive? Mnogi su bespravno zidali iz razloga da bi bi imali krov nad glavom i mislim da tim ljudima treba pomoći oko legalizacije. Takođe smatram da treba momentalno rušiti bespravno sazidane objekte svima koji su ih podigli zbog gramzivosti za dodatnim kvadratima stambenog ili poslovnog prostora. Moramo napraviti razliku između te dve grupe ljudi.
Dawngreeter Dawngreeter 10:08 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

Pobogu, treba pomoci ljudima oko smestaja ali to ne znaci da legalizujes neku arhitektonsku katastrofu. Ako je to jedini nacin da im se pomogne onda stvarno jebiga.
man ray loves me man ray loves me 10:12 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

naravno da je to problem, jer postoje dve suprotstavljene strane - interes sire javnosti i interes ljudi koji tamo zive. ja ne vidim resenje tako da oba interesa budu zadovoljena. ti ljudi koji tamo zive ce svakako biti na gubitku. najbolje sto vlast moze da uradi je da im izgradi stanove umesto divljih kuca koje ce biti srusene, ali i tada ne verujem da ce biti zadovoljni.
ali mislim da je interes sire javnosti vazniji od njihovog interesa. potrebno je poslati poruku da se divljastvo vise nece tolerisati.
Vračarac Vračarac 10:21 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

naravno da je to problem, jer postoje dve suprotstavljene strane - interes sire javnosti i interes ljudi koji tamo zive. ja ne vidim resenje tako da oba interesa budu zadovoljena. ti ljudi koji tamo zive ce svakako biti na gubitku. najbolje sto vlast moze da uradi je da im izgradi stanove umesto divljih kuca koje ce biti srusene

Bravo! Jedino ispravno rešenje bi predstavljala jeftina gradnja sa izuzetno povoljnim kreditima koji bi bili ponuđeni ljudima koji tamo žive.
ali mislim da je interes sire javnosti vazniji od njihovog interesa. potrebno je poslati poruku da se divljastvo vise nece tolerisati.

Apsolutno. samo treba pronaći modalitet da se ta poruka (opet) ne pošalje isključivo preko leđa sirotinje.
man ray loves me man ray loves me 10:41 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

Pa naravno da ne mogu samo da odu sa buldozerom i da im sravne kuce - moraju prvo da im plate kroz alternativan smestaj.
zuti semafor zuti semafor 11:00 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

Kakav car.
Ne razumes - ta divlja gradnja mora da se porusi - ne sme da se legalizuje. Razlog je taj sto je to ruglo.


Iz tvoje perspektive,ja verujem da bi ti pre rusenja zamandalila vrata,da ta bagra sto se doselila u Beograd,bude direktno posmatrala rusenje.Iznutra.Jel sam u pravu?

Jasno mi je da vi nemate osecaj za ovakve probleme,gledano iz vase perspektive.Zato sto je vama o.k.

Pricate o nekom ruglu.A sta sa ogromnom vecinom,koja ispunjava estetske norme?(cuj estetske,upravo je problem naseg podneblja,zato sto se stvari primarno vrednuju estetskim principima,to je nas mentalitet)

Siguran sam da bi i njima porusili.E pa tako misli i ova vlast koja uskoro,mozda odlazi.Siguran sam da ce radikali imati vise sluha za ove,prevashodno humanisticke probleme.

I jasno je da sam mislio na porodicnu gradnju,a ne na investitore i gradjevinsku mafiju.

man ray loves me man ray loves me 11:31 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

Iz tvoje perspektive,ja verujem da bi ti pre rusenja zamandalila vrata,da ta bagra sto se doselila u Beograd,bude direktno posmatrala rusenje.Iznutra.Jel sam u pravu?

naravno da nisi. lepo sam napisala da im treba izgraditi odgovarajuci smestaj, koliko je moguce u vrednosti onog koji ce biti srusen, logicno na toj istoj lokaciji. pretpostavljam da nije neophodno srusiti sve, vec verovatno pola, toliko da se prokrce ulice i uvedu kanalizacija i vodovod.
bagra? ja se uzdrzavam od kvalifikacija. divlja gradnja je primitivizam. da li iz toga sledi da su divlji graditelji bagra? ja ne bih napravila taj korak.
Pricate o nekom ruglu.A sta sa ogromnom vecinom,koja ispunjava estetske norme?(cuj estetske,upravo je problem naseg podneblja,zato sto se stvari primarno vrednuju estetskim principima,to je nas mentalitet)

ovo ne razumem - koja vecina ispunjava estetske norme? pa divlja gradnja je svuda - to je vecina! ne samo u krnjaci, nego i u centru.

mi vrednujemo primarno estetskI? to je nas mentalitet? ako je ista nas mentalitet, upravo je suprotan od toga. inace ne bi u beogradu imao fekalno jezero i ljude koji se mire sa time da pored njega zive.
zuti semafor zuti semafor 11:36 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

ovo ne razumem - koja vecina ispunjava estetske norme?


pa vecina porodicnih kuca ispunjava estetske norme,ali ljudi su u nemogucnosti da finansiraju legalizaciju.o tome pricao vucic.
je suprotan od toga.

varas se.
ali sad nemam vremena da objasnjavam..
man ray loves me man ray loves me 11:41 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

pa vecina porodicnih kuca ispunjava estetske norme,ali ljudi su u nemogucnosti da finansiraju legalizaciju.o tome pricao vucic.

pa mozda ispunjavaju vuciceve estetske norme, ali moje svakako ne. ja kad prolazim tuda, ne vidim nista sto ispunjava estetsku normu.
ne radi se o tome da ja hocu da srusim nesto jer ja mislim da je ruzno - urbanisticki plan nije to. treba srusiti ono sto smeta da se napravi infrastruktura - ulice, kanalizacija, vodovod. to je ideja. druga je stvar da bi sve izgledalo lepse kad bi sve kuce bile istog tipa, ali to nema sanse. nazovimo stil eklektickim i terajmo dalje! vazno je da se ne grade nove na taj nacin.
man ray loves me man ray loves me 11:42 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

varas se.
ali sad nemam vremena da objasnjavam..

steta, to bih objasnjenje volela da cujem.
zuti semafor zuti semafor 11:52 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

vodovod. to je ideja. druga je stvar da bi sve izgledalo lepse kad bi sve kuce bile istog tipa, ali to nema sanse


Ovo progovara komunisticko poreklo iz tebe?upravo je lepota u razlicitosti i individualnosti.ali ukusi su razliciti.ajd,vidimo se.odoh.
man ray loves me man ray loves me 11:57 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

ne, iz mene progovara putovanje evropom. kad pogledas u prigradska naselja oko pariza, vecina kuca je istog tipa, tamno braon i oblepljene kamenom. svaka od njih je individualna, ali sve pripadaju tom komsiluku.
mozda iz tebe progovaraju neke tvoje nedoumice? ili progovara vucic, posto si ga citirao kao autoritet za estetiku?
zuti semafor zuti semafor 12:10 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

ne, iz mene progovara putovanje evropom


jasno je da nisi kompetentna da analiziras problem legalizacije u Beogradu.pritom,ne mislim na problem estetike..
man ray loves me man ray loves me 12:26 21.05.2008

Re: Ne mora da znaci da ce biti lose

sto, jel svako ko izadje napolje prestaje da bude kompetentan? ako si video nesto drugo - zaboravices da si ikada video nas... :)
semafore, go blink somewhere else.
Kasper Kasper 08:11 21.05.2008

Izborna volja

Mislim da su se beogradjani borili za to da se postuje izborna volja. Ili gresim? Rezultati se ni meni bas ne dopadaju, ali... Postujmo ono za sta smo se zalagali. Ili si se ti zalagao za nesto drugo?
avemarija avemarija 09:55 21.05.2008

Ovde i TAMO

Najgore od svega je to sto Radikali mrze Beograd ,ali onaj urbani ,gradjanski Beograd ,koji ne samo sto nikada ne glasa za njih nego ih i prezire.I onaj ,kako bese Pozudne Lips ,gori od nestrpljenja da se bas tom delu gadno osveti ! Neka misli sta ko hoce ,al nije Zemun isto sto i Bgd ,i nije slucajno sto je Seselj 90tih tamo otpoceo svoj uspon.Ja sam 3 puta bila u Zemunu i da se nisam stipala ,verovala bih da sam ne ovde nego TAMO. A bese Zemunski Klan nije bio sa Savskog venca?! Neka lepo Zemun bira svog gradonacelnika , a Beograd svog !!! Jaooo ,koliko ih sa bloga ima iz Zemuncity ??/
zuti semafor zuti semafor 11:03 21.05.2008

Re: Ovde i TAMO

od nestrpljenja da se bas tom delu gadno osveti ! Neka misli sta ko hoce ,al nije Zemun isto sto i Bgd


Ti nisi svesna sta pricas.Trebas malo naucne poduke.
avemarija avemarija 13:30 21.05.2008

Re: Ovde i TAMO

.Trebas

Jezim se kad neko ne zna Pravopis i Gramatiku : TREBA,TREBALO JE I TREBACE !!! Ako ti TREBAS da mi dajes naucne poduke , daleko cu dogurati. Cak do Zemuna .
snikolic snikolic 19:31 21.05.2008

Re: Ovde i TAMO

Ovo je neverovatno bitno znanje. Takav tip znanja svrstava srpske djake u najgore na svetu. Ne znaju nista sto ce im konkretno TREBATI u globalizovanom svetu ali znaju da se ne TREBA reci TREBAS.

manje sTREBAJ vise TREBAJ prakticno znanje, poruka je i za djake i za gradjane
snikolic snikolic 19:42 21.05.2008

Re: Ovde i TAMO

Postoje tri urbana, gradjanska Beograda i Srbije:

1. velika vecina, vise ne zivi u Beogradu ili Srbiji, vec u nekom normalnijem gradu i zemlji van Srbije, i ako su u mogucnosti, glasaju za LDP (ja)

2. manjina, koja se moze pojaviti na protestu u radni dan u 11:30 jer su im deda komunjara, stric direktor banke, ili ujna gradonacelnikova komsinica to obezbedili, glasa za DS uglavnom ili ponekad za LDP

3. velika manjina, koja radi u 11:30, glasa za LDP uglavnom ili ponekad za DS
avemarija avemarija 16:05 22.05.2008

Re: Ovde i TAMO

manjina

E ovde se nadjoh . Samo TREBAM da navedem da mi stric nije bio direktor ,nego meni NEPRAKTICNOJ , prakticna tetka ostavila NASLEDSTVO. Tu kategoriju ste prevideli
mpavlo mpavlo 19:11 21.05.2008

Matematika

O cemu vi pricate - kakva odbrana Beograda. Beograd je glasao protiv Beograda - sasvim legitimno. Beograd je glasao za Rusiju a ne za Evropu. Prihvatite to. Moze se pripremati za novi izbore za koju godinu ili za koji mesec (ukoliko se ne formira vlada - yeah right, kao da ce lopovi da odustanu od lake pljacke javnih preduzeca) ali u ovom krugu je sve jasno. Ili mozda misli neko da treba praviti koalicije sa SePSom - u tom slucaju nemam komentara - preporucujem samo lobotomiju pod totalnom anestezijom.

A i LDP je izdao sve principe, nacela i programska i predizborna obecanja najavivsi da ce podrzadi vladu DS-a i SPS-a. Potpuna katastrofa!!!

Fight The Power
snikolic snikolic 19:27 21.05.2008

Re: Matematika

Konkretno, zahtev je da se u Srbiji radi manje, kao u doba Tita ili moze jos i lezernije, tako da svako moze odleprsati sa posla u 11:30, ili, jos bolje, da uopste i ne radi nego samo dodje na protest u 11:30 ali da i pored toga ima dovoljno para, a narocito za produzeni espreso u nekom elitnom downtown kaficu.
Rasina Rasina 20:11 21.05.2008

Picture perfect!

S leva na desno:
Chanak (u pozadini, korak-dva iza prve linije), Palma, Tadic, Dachic (u centru), Dinkic, Ishtvan Pastor, Cheda i Ugljanin (krajnje desno, zagrljeni u pozadini, korak-dva iza prve linije).

Milina!
ivana23 ivana23 20:36 21.05.2008

Re: Picture perfect!

Rasina
S leva na desno:Chanak (u pozadini, korak-dva iza prve linije), Palma, Tadic, Dachic (u centru), Dinkic, Ishtvan Pastor, Cheda i Ugljanin (krajnje desno, zagrljeni u pozadini, korak-dva iza prve linije).Milina!

Fale ti jos 3 igraca. )
Rasina Rasina 20:57 21.05.2008

Re: Picture perfect!

Also, Cheda i Boris moraju pod hitno da odu kod Dachica da "izglade stvar" - inache nema od miline nishta.
Rasina Rasina 20:54 21.05.2008

extra milina

To bi bilo too much to ask... Ma koliko mi i inache imamo srece, tolku srecu ne mogu ni da zamislim.

BTW - mislim da bi ovi demonstranti shto ce da "brane Beograd" trebalo da nose velike Ivicine slike. Da se ne vracaju dvaput.
zajec zajec 21:50 21.05.2008

Odbrana Beograda

Hocemo li odbraniti i Srbiju, da Tadic ne ide u koaliciju sa Palmom, Arkanovim prijateljom?
avemarija avemarija 17:02 22.05.2008

Re: Odbrana Beograda

sa Palmom, Arkanovim prijateljom?

A gde je ono ubijen novinar Pantic ? Jel ' neko zna gde to bese? I nikada niko otkrio nista nije ?!
Ssvetlana Ssvetlana 00:37 23.05.2008

Veliki matematicari!

Posto znate tako lepo da brojite i argumentujete, tim visokim brojkama do 250, nadam se da imate neki rezultat! Ili vam treba jos vremena da se saberete! :)
Samo polako, ionako niko nigde ne zuri. Sabracete, oduzimacete koliko vidim do septembra! Mozda dobijete i neku diplomu za toliko znanje!!! Ja vam cestitam!
Niko kao vi to ne ume, bolje!
avemarija avemarija 11:26 23.05.2008

Re: Veliki matematicari!

U pravu ste . Sama sebi pocinjem da licim na { da se pomerim s mesta} LJiljanu Smajlovic. Izvinjavam se , i sad " ... Svi na svoje zadatke ."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana