Reč i slika

O jagodama i krvi

angie01 RSS / 23.05.2022. u 21:06

FTdEoIMWQAQ_g9j?format=jpg&name=900x900

Studentski protesti 1992. u Tolstojevoj ulici u Beogradu



Komentari (450)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 22:38 26.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

E sad zamisli da to uradi neko Rus, Lavrov npr

Da dođe i kaže, tu sam, ostajem da vas branim od Amerike.
Tako sam ja odlučio.

Šta ima da zamišljaš, pa to je urađeno u Čečeniji, Gruziji a evo sad i u Ukrajini. Samo nije došao Lavrov nego su odma poslali vojsku.
gvozden1 gvozden1 22:42 26.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!


Šta ima da zamišljaš, pa to je urađeno u Čečeniji, Gruziji a evo sad i u Ukrajini. Samo nije došao Lavrov nego su odma poslali vojsku.

Koliko Engleza ima u Bosni, pa došla riba iz Engleske da brani nešto u Sarajevu?

Ti uopšte nemaš problem sa imerijalizmom, ali da je baš imperijalizam.
Ovaj sitan, pogranični, ti smeta :)

angie01 angie01 22:50 26.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

To je bilo samo poređenje, koliko god fašizam bio odvratan, komunizam je za red veličine gori i odvratniji.


jao, nemoj samo ti da ga ovako glupavo opravdavas,..bolje nemoj.
predatortz predatortz 22:58 26.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01
To je bilo samo poređenje, koliko god fašizam bio odvratan, komunizam je za red veličine gori i odvratniji.


jao, nemoj samo ti da ga ovako glupavo opravdavas,..bolje nemoj.


A šta je bilo, ako nije poređenje?
Reci mi, živa bila! Da i ja saznam šta sam mislio, da mi ti objasniš ka i vazda i svima.
angie01 angie01 23:11 26.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

A šta je bilo, ako nije poređenje?
Reci mi, živa bila! Da i ja saznam šta sam mislio, da mi ti objasniš ka i vazda i svima.


hebote covece, pa u tome je stvar, fasizam je najgora moguca stvar, kako mozes da uopste pomislis, a kamoli da glasno kazes da je bolji od komunizma-koji je sustinski humana ideologija,...koji si ti to komunizam osetio na svojoj kozi, kada je kod nas bio socijalizam,...a fasizam zna se sta je,...ili mozda i to da ti objasnim...toliko o cetnickom antifasizmu:)))...sto je samo po sebi vec smesno.

...btw-koliko vidim, ti si taj koji sve obNjasnjava, naravno u potrebnoj interpretaciji, ideoloski ostrascen i poslusan,...je si li ti to bese do nedavno o ujrainsko Ruskom ratu nesto drugacije pricao, ili sta.
predatortz predatortz 23:18 26.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

je si li ti to bese do nedavno o ujrainsko Ruskom ratu nesto drugacije pricao, ili sta.


Sve što mislim o tom ratu je da je velika tragedija za oba nama bliska po veri i poreklu naroda.

No, svi zaboravljaju da je ovaj rat počeo 2014., a ne u februaru.

Ovaj mali naci Jevrejin, da može i to jer je bilo i Srba generala u NDH, je Ukrajince, za tuđi groš, u debela govna uvalio.

bene_geserit bene_geserit 23:33 26.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

fasizam je najgora moguca stvar, kako mozes da uopste pomislis, a kamoli da glasno kazes da je bolji od komunizma-koji je sustinski humana ideologija,...koji si ti to komunizam osetio na svojoj kozi, kada je kod nas bio socijalizam

Hm, da li je bilo humanije u vreme kineske Kulturne Revolucije, sovjetskog Golodomora, u sovjetskim logorima po Sibiru ili po kineskim "radnim akcijama", prosto mi je teško da odlučim.
U Frankovu Španiju ili Musolinijevu Italiju bi svako normalan pobegao od ovih socijalističkih-komunističkih "humanih" sistema.
angie01 angie01 23:42 26.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Hm, da li je bilo humanije


kao sto vec rekoh=bolje nemoj.

...i nauci nesto o pojmovima koje koristis.
vcucko vcucko 07:29 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01


isto ne kapiram, s kojim idejom si stavio sliku ovih klinaca iz Slavonskog Broda.

Pošto su iz Slavonskog Broda, onda su klinci i zezanje.
Da su iz Srbije, uslikani u četničkoji ikonografiji (sa čijim ljubiteljima se ovde inače redovno prepucavam) bili bi smrdljiva vašljiva stoka zbog kakve naša deca moraju da beže u svet.
vcucko vcucko 07:35 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Neues aus der Nachbarschaft

Hocu reci, jako ste zbunjeni.

Ja uopšte nisam zbunjen.
Ti, kako ti već jednom rekoh, jesi. I to prilično.
predatortz predatortz 07:43 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

fasizam je najgora moguca stvar,


Nije, samo ti brkaš pojmove.

Mešaš fašizam i nacizam, koji je, rame uz rame sa komunizmom, najgora stvar koja se ovoj planeti desila.

Fašisti, Musolini i Franko, su bili velika gospoda u odnosu na Hitlera, Staljina, Lenjina, Beriju, Pola Pota, pa i tvog voljenog Tita.

vcucko vcucko 07:51 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

bene_geserit

U Frankovu Španiju ili Musolinijevu Italiju bi svako normalan pobegao od ovih socijalističkih-komunističkih "humanih" sistema.



Valerij Harlamov zvani Valera. Zvan i Legenda 17. Najbolji hokejaš svih vremena.
Svojevremeno sprdao najbolju kanadsku NHL reprezentaciju, kanadskoj naciji naneo dugogodišnje i bolne traume.
Sin Tatarina i Katalonke. Koja je kao dete sa porodicom izbegla u SSSR ispred Frankovog streljačkog stroja.

A da ipak malo razmisliš pre nego nešto napišeš? Samo malo.
gedza.73 gedza.73 08:49 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

vcucko
Sin Tatarina i Katalonke. Koja je kao dete sa porodicom izbegla u SSSR ispred Frankovog streljačkog stroja.

Posle Oktobarske revolucije 1917. godine iz Carske Rusije krenuli su talasi izbeglištva. Tokom revolucije i građanskog rata milioni ljudi pokrenuti iz svojih domova, civili i vojnici, „tumarali" su sa severa na jug, sa istoka na zapad, i obrnuto.
rts

Ruska pravoslavna zagranična crkva osnovana je 1921. godine od ruske bele emigracije u Sremskim Karlovcima u tadašnjoj Kraljevini Jugoslaviji pod vođstvom mitropolita Antonija Hrapovickog.
Ruska zagranična crkva je nastala kao reakcija na politiku boljševika prema crkvi nakon ruske revolucije 1917

Godine 1921, u Sremskim Karlovcima održan je prvi veliki sabor RPZC, i odatle je upućena Poslanica deci Ruske crkve. Tom prilikom organizovana je „Vrhovna crkvena administracija van Rusije“ kasnije poznatija kao Ruska zagranična crkva.
Početak Drugog svetskog rata i kasnije približavanje Crvene armije Jugoslaviji, alarmirali su Sinod Ruske zagranične crkve i verni narod da se preko Evrope preseli u Sjedinjene Američke Države, gde je došlo do ponovnog ustrojavanja Sinoda i ostalih crkvenih struktura.

Руска православна загранична црква затражила је да се тело Владимира Лењина уклони са Црвеног трга, саопштио је Свети архијерејски синод поводом сто година од револуционарних дешавања у Русији.

Zanimljivo da su ikonu koja je neraskidivo vezana za rusku istoriju monasi našli na đubrištu ispred zgrade koju je držala sovjetska tajna policija ČEKU (čijeg osnivača danas Rusi rehabilituju i vraćaju mu spomenike). Ta ikona je sa izbeglim Rusima našla put do Srbije. Od crkve u kojoj se nalazila Rusi su napravili skladište za žito (isto radili ruskosrpski komunisti u Srbiji), bilo je zabranjeno da se zvoni nakon rata a oni koji su dolazili u takav polusrušen hram nisu mogli da budu komsolomci i pioniri. Takođe jedinstvo Ruske pravoslavne zagranične crkve koje su narušili ne Tatari Vcucko nego Rusi i ruski komunisti je obnovljeno u Beogradu pod okriljem SPC neku godinu pred II svetski rat.




angie01 angie01 08:54 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Pošto su iz Slavonskog Broda, onda su klinci i zezanje.
Da su iz Srbije, uslikani u četničkoji ikonografiji (sa čijim ljubiteljima se ovde inače redovno prepucavam) bili bi smrdljiva vašljiva stoka zbog kakve naša deca moraju da beže u svet.


kakva glupost, milisav je napisao maturanti, ja klinci, nisam dala i najmanju naznaku o tome sta mislim-a mislim sve najgore o svemu sto sto misrise na nacoske fore,...sad kako si ti prepoznao da bi branila Hrvatske, a kudila nase-evo stavrno nemam pojma...i sta bi to tacno u tvojoj insinuaci trebalo da znaci, je jos veca nepoznanica.
angie01 angie01 08:58 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Nije, samo ti brkaš pojmove.

Mešaš fašizam i nacizam, koji je, rame uz rame sa komunizmom, najgora stvar koja se ovoj planeti desila.


ne mesam ja nikakve pojmove, nego tebi fasizam odgovara,..ovako nesto bi retko ko napisao.


Fašisti, Musolini i Franko, su bili velika gospoda u odnosu na Hitlera, Staljina, Lenjina, Beriju, Pola Pota, pa i tvog voljenog Tita.


Tile nije bio moj voljeni,...ne secam se da je bilo ko ikada uopste pricao o polotici, niti nas je interesovalo, a kamoli bili nalozeni ko ti sada.
gedza.73 gedza.73 08:59 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!


Mora da se skroluje na desno kako bi se videlo od koga su ovi ljudi bežali. Ti od kojih su bežali nisu fašisti i ne nose fašistička obeležja ali imaju vrlo sličnu ideologiju. Mis'im već smo ustanovili kako je Drug Lenjin za Druga Musolinija rekao
In Italy, comrades, in Italy there was but a Socialist able enough to lead the people through a revolutionary path, Benito Mussolini.“ — Vladimir Lenin Russian politician, led the October Revolution 1870 - 1924

Mussolini followed Lenin’s example and proceeded to establish a state-driven economic model in Italy. In essence, Mussolini’s fascism was simply an imitation of Lenin’s “third way,” which combined market-based mechanisms and socialism—similar to Red China’s “market socialism.” In short, Lenin’s revised Marxism culminated in “socialist-lite” policies that helped inspire Mussolini to craft his own Italian-style fascism with a right-wing socialist twist. Thus, one could argue that Lenin’s politics were the first modern-day version of fascism and state-corporatism.

p.s.
Ujedno iz ove slike treba zaključiti zašto je tadašnja vlast u Jugoslaviji imala stav o komunistima koji je imala. I isto su tada, kao i danas, neki komunisti verovali kako je RUsija naš jedini saveznik, da je radnički raj i odlično mesto za život.



gvozden1 gvozden1 09:12 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

sa čijim ljubiteljima se ovde inače redovno prepucavam

To dok jednom ne odlučiš da sedneš i iščitaš.

Nisi problem ti, niti iko pojedinačno, problem je opšte stanje društva koje nikako da izađe iz komunistiičke zamke o njima, komunistima, na jednoj strani, i svima ostalima, koji su međusobno isti, na drugoj.

Zanimnjiva situacija, a koja to potvrđuje, se desila pre neki dan u slagalici.

Pitanje je bilo, koji je grad prvi oslobođen u Evropi, a oslobodio ga, pazi sad, Veselin Misita.

Jedan čovek oslobodio grad!

Samo da se ne pomenu četnici.

Na RTSu!

Normalno je da se kaže ime vojske, strane, koja je oslobodila, posebno što Misitino ime i nije toliko poznato, verujem da mnogi i ne znaju u kojoj je vojsci ratovao, a biće da je baš zato tako i urađeno.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:15 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

Hocu reci, jako ste zbunjeni.

Ja uopšte nisam zbunjen.
Ti, kako ti već jednom rekoh, jesi. I to prilično.



Ja sam obrazlozio zasto mislim da jesu - ako se i ti tamo pronalazis i ti si - a nisu probali da to opovrgnu.

Sad ti meni objasni kako sam ja zbunjen.
vcucko vcucko 09:46 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gedza.73

Mora da se skroluje na desno kako bi se videlo od koga us ovi ljudi bežali.

Bežali su ispred Lenjinovih boljševičkih hordi. Koje su počinile mnogo bestijalnosti za vreme i posle građanskog rata.

Ne vidim ko to ovde spori. Ja sigurno ne.

U istom građanskom ratu i bela strana je počinila velike zločine. Posebno Kozaci sa svojom isključivošću (u ovom slučaju carističkom), koji su zbrisali sa lica zemlje sela i čitave krajeve. Muško i žensko, decu i stare. Potuku sve pa zapale. Samo li im neko prijavi da su u tom kraju seljaci na bilo koji način poslušali boljševičku vlast. Makar da su samo (i to prinudno) okupljeni odlušali govor nekog komesara.

Iz tvoje (vaše) priče da se zaključiti da su u carsku idilu, iznebuha i niđe veze, pali vanzemaljski zlikovci boljševici i počeli da sprovode teror. A neće biti da je baš tako bilo.

Nemci (šta god mislio o njima) su još početkom rata konstatovali i objavili, da skoro pola zarobljenih ruskih vojnika ima tragove biča na leđima. Ne nove, iz rata, nego stare, ko zna otkad. Znači carska idila je za mnoge značila dva tuceta bičem po leđima, između ostalog.

Ono kad ja, okoreli grobar, moram da objašnjavam da ne postoje samo crno i belo.
vcucko vcucko 09:54 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Neues aus der Nachbarschaft
vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

Hocu reci, jako ste zbunjeni.

Ja uopšte nisam zbunjen.
Ti, kako ti već jednom rekoh, jesi. I to prilično.



Ja sam obrazlozio zasto mislim da jesu - ako se i ti tamo pronalazis i ti si - a nisu probali da to opovrgnu.

Sad ti meni objasni kako sam ja zbunjen.

Objašnjavao sam ti već. Ako moram ponovo onda džaba.
Preplašen, ko srndać kad ga zaslepe farovi na putu.

Pričaš sa devicom sa dna kace, sa mnom ti je truba i da počinješ to "kad je ko šta i kome rekao, kako i zašto"
gedza.73 gedza.73 10:24 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Bežali su ispred Lenjinovih boljševičkih hordi.

E baš me to zanima. Ko je činio te Lenjinove boljševičke horde? kaže se kako je nekoliko miliona Rusa izbeglo a da je mnogo njih pobijeno. Jedan Lenjin pa da je imao i pedeset Nemaca i sto Jevreja sa sobom sa najsavremenijim oružjem nije mogao to da učini bez pomoći mnogih drugih. Ko su ti drugi?
Priča koja se uporno protura da su Rusi bili navodno osvojeni od boljševika i Lenjina iako baš ti Rusi danas podižu ponovo spomenike Lenjinu i kod tih istih Rusa Staljin i ostali komunistički vlastodršci uživa ogromnu podršku. Nešto je trulo u državi Rusiji. Ili trulo ili šizofreno.
Iz tvoje (vaše) priče da se zaključiti da su u carsku idilu, iznebuha i niđe veze, pali vanzemaljski zlikovci boljševici i počeli da sprovode teror.

Iz moje priče se može zaključiti da je Rusija uvek bila totalitarna imperijalistička sila koja nije vodila računa ni o drugima a još manje o svojim građanima. A iz te priče proizilazi pitanje zašto Srbi žele sebi tako nešto?
U stvari Srbi za vreme carističke Rusije su hteli da budu samostalni i nisu baš hteli da im Rusija određuje unutrašnje uređenje dok su Srbi komunisti, pripadnici Kola gorskih tića , hteli od ovog prostora da naprave Ujedinjene sovjetske balkanske republike pa smo svedoci šta nam je to i takvo rusko uređenje donelo.

Današnji Srbi bi kombinaciju i carističke i komunističke Rusije koja je i pravoslavna i antiimperijalistička i radnička i kapitalistička i autokratija pa sve to strpaju u jednu korpu. Bukvalno ruska propaganda za izvoz sa nekim ludačkim 'konzervativnom tradicionalizmom' koji u sebi uključuje sve moguće i nemoguće. Jeftin top šop za rusofile.
Nemci (šta god mislio o njima) su još početkom rata konstatovali i objavili, da skoro pola zarobljenih ruskih vojnika ima tragove biča na leđima. Ne nove, iz rata, nego stare, ko zna otkad. Znači carska idila je za mnoge značila dva tuceta bičem po leđima, između ostalog.

Pošto si već ovo pomenuo onda sigurno znaš kako su mnogi Rusi u tom ratu ratovali na strani Nemaca protiv Rusa, odnosno boljševika.

gvozden1 gvozden1 10:35 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Znači carska idila

Sad i ti pretera.
Kakva crna idila za taj sloj, čist feudalizam, ako nisi gazda, rob si.
Upravo pokušaj, katastrofalno loš, da se iz feudalizam izađe, je bio okidač za revoluciju, ali ne boljševičku.
Onda dođu boljševici i sve ode u tri lepe materine, nestane Rusije.
gvozden1 gvozden1 10:38 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Ko je činio te Lenjinove boljševičke horde

Boljševici.

A tebe zanima njihovo etničko poreklo?
Do kog kolena računaš?
Hitlerov kriterijum ili si strožiji od njega.

Nacista je nacista i kad ne zna da je to, kad mu to nije svestan izbor.
Takvi su najgori, oni to smatraju normalnim, to da prvo ispituju gene.
gedza.73 gedza.73 10:47 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Boljševici.
A tebe zanima njihovo etničko poreklo?

Man' me tih Filipovih fora kad krene sa upetljavanjem a ne sme da prozbori kako su nacisti bili Nemci.
Dakle ko je ubijao Ruse po Moskvi? Nisu svi ti boljševici došli iz Nemačke.
Takvi su najgori, oni to smatraju normalnim, to da prvo ispituju gene.

Znači Rusiju su po tebi uništila N.N. lica dok Rusi su kao debili stajali sa strane i posmatrali? Pa bre ako vi volite Ruse kako li ih tek mrze drugi. Jedan kaže kako su u logorima i gulazima bili kriminalci i alkoholičari, drugi kako su im se žene kurvale sa partijskim komesarima dok su im deca musava i prljava preskakala pijane očeve (Vcucko ako sam pogrešno razumeo tvoj komentar ti me ispravi), treći da je par 'neimentovanih' boljševika držalo celu rusku naciju u pokornosti sedam decenija sve dok nije došao američki Jeljcin a danas 'pravoslavni car Putin' rehabilituje poljskog boljševika Železnog Feliksa koji je ubijao Ruse kome Rusi vraćaju spomenik dok cupkaju uz melodiju sovjetske himne.


softelectronics_e softelectronics_e 11:00 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

maksa83
Možda si i u pravu, samo ti je kriterijum pogrešan

Ispravno je, zemlja koja bira predsednika nije deo zapadne kulture, jer zapadna kultura podrazumeva krunu :)

Sada, 2022. godine, od 44 zemlje Evropa ima 12 monarhija, a od tih 12 četiri su fleke veličine opštine Zvezdara.

Ali sve to na stranu, zemlja u kojoj novinare koji raskrinkaju državnu korupciju serijski bacaju kroz prozor (to je neka KGB fora) nije deo Zapadnog sveta, sve i da nema Predsednika koji se šatro bira na čeitiri godine a koji se do sada slikao sa tri Pape koji se biraju doživotno.

Neka onda Srbija bude trinaesta (13.)!
Nek ide život!
vcucko vcucko 11:05 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gedza.73

Nemci (šta god mislio o njima) su još početkom rata konstatovali i objavili, da skoro pola zarobljenih ruskih vojnika ima tragove biča na leđima. Ne nove, iz rata, nego stare, ko zna otkad. Znači carska idila je za mnoge značila dva tuceta bičem po leđima, između ostalog.

Pošto si već ovo pomenuo onda sigurno znaš kako su mnogi Rusi u tom ratu ratovali na strani Nemaca protiv Rusa, odnosno boljševika.


Ako misliš na Vlasova, ne pričam o tom ratu.

Ako misliš na zapadnu intervenciju protiv boljševika, tu su Poljaci vodili glavnu reč i sprovodili genocid. Ako je neki Rus išao sa njima, jbg svaki narod ima svoje džukele.
softelectronics_e softelectronics_e 11:12 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

maksa83
A ko tvrdi da je Rusija bastion slobode?

Pa ti.

Tvrdiš da Zapad nije taj Zapad nego je neki nekvalitetni Zapad a Rusija je kvalitetni Zapad, na Zapadu nema Slobode, a onda valjda u Rusiji koja je kvalitetni Zapada ima te Slobode. Evo sad me glava zabolela...
...

Ne razumeš ti to.
gedza.73 gedza.73 11:14 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Ako misliš na zapadnu intervenciju protiv boljševika, tu su Poljaci vodili glavnu reč i sprovodili genocid. Ako je neki Rus išao sa njima, jbg svaki narod ima svoje džukele

Nije baš bio samo 'neki'.
Pošto si već uveo princip 'džukela' koji su ubijali svoj narod moram ponovo da te pitam, pošto si preskočio, ko su bili boljševici koji su ubijali svoje Ruse i nad njima sprovodili genocid?
Sa ove vremenske distance, po interese Rusije, pobeda kojih džukela je bolja? Ruskih crvenih boljševika ili belih Rusa?
A ako pogledamo širu sliku ko su bili veći Rusi? Oni koji su nakon rata ponovo pobegli od Crvene Armije iz Srbije u SAD ili komunistički Štazi-KGB udbaš Vladimir Putin (za Srbe surogat Staljina)?

Čak to za Staljina mogu i da shvatim (ima ljudi koji vole sadiste) al' nikako da razumem zašto veliki broj Srba oće za sebe i svoju decu totalitarnu autokratsku 'azijatsku' diktaturu.
softelectronics_e softelectronics_e 11:21 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

maksa83
Jebote, stvarno ima vas koji verujete kako ce dr. Putin Evropi da donese 'prave' evropske vrednosti i ozdravi je! U kom filmu vi zivite? To je kao onomade sto su se Staljinisti uzdali u sreconosca Dzugasvilija.

Bukvalno preslikana situacija, isto loženje na istu budalaštinu. Ideologija je nebitna, bitan je samo imperijalizam i Vođa koji lupa kurcem u čelo. Imperijalzam prepoznaju samo ako njih spiči u glavu, inače je to borba za lepši i pravedniji svet.

Mi smo iskusni po tom pitanju.
Fala braći Amerima što su nas bombardovanjem dodatno prosvetlili.
maksa83 maksa83 11:36 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Mi smo iskusni po tom pitanju.
Fala braći Amerima što su nas bombardovanjem dodatno prosvetlili.

Što ti je selektivna memorija, zaboravio si Rusima da se zahvališ za komunjarizam i druga Titu.
milisav68 milisav68 12:11 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

maksa83

Što ti je selektivna memorija, zaboravio si Rusima da se zahvališ za komunjarizam i druga Titu.

A jbga, to više treba da se zahvali Englezima i Čerčilu (i njihovoj bušnoj obaveštajnoj službi).
softelectronics_e softelectronics_e 12:40 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

maksa83
Mi smo iskusni po tom pitanju.
Fala braći Amerima što su nas bombardovanjem dodatno prosvetlili.

Što ti je selektivna memorija, zaboravio si Rusima da se zahvališ za komunjarizam i druga Titu.

Ja se izvinjavam!
vcucko vcucko 14:13 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gedza.73

Sa ove vremenske distance, po interese Rusije, pobeda kojih džukela je bolja? Ruskih crvenih boljševika ili belih Rusa?
A ako pogledamo širu sliku ko su bili veći Rusi? Oni koji su nakon rata ponovo pobegli od Crvene Armije iz Srbije u SAD ili komunistički Štazi-KGB udbaš Vladimir Putin (za Srbe surogat Staljina)?

Upravo ova pitanja, koja uporno prosipaš ovde, te diskvalifikuju od svake smislene diskusije.

Po tebi, Kozaci koji su zatrli sela i čitave krajeve, imali su pravo to da urade. Jer su verovatno u svojim pjanim i zatucanim mozgovima znali da će komunistička privreda biti neefikasna. Pa će unuci da im žive u oskudaciji. Zato oj-ha pa prikolji jedno dvaes' meteri dece. Jer, znaaš... A ne zato što su bili krmci. Ista krmad kao i Zemljačka i Bela Kun i ostale komunističke ubice.

Shvataš li ti uopšte šta pišeš?

Kali, šta je to zlo delo?
Kad Kaliju neko oteti koze.
Odlično, Kali. A šta je to dobro delo?
Kad Kali nekome oteti koze.

A propos belih Rusa u Bg posle revolucije, sve super. Samo si zaboravio, da su oni koji su ostali u Srbiji osnovali neke para jedinice. Koje su se zajedno sa Nemcima tukle protiv Srba.

Rasističke i kulturbundovske ispade tpa azijatska diktatura neću ni da komentarišem.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:22 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft
vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

Hocu reci, jako ste zbunjeni.

Ja uopšte nisam zbunjen.
Ti, kako ti već jednom rekoh, jesi. I to prilično.



Ja sam obrazlozio zasto mislim da jesu - ako se i ti tamo pronalazis i ti si - a nisu probali da to opovrgnu.

Sad ti meni objasni kako sam ja zbunjen.

Objašnjavao sam ti već. Ako moram ponovo onda džaba.
Preplašen, ko srndać kad ga zaslepe farovi na putu.

Pričaš sa devicom sa dna kace, sa mnom ti je truba i da počinješ to "kad je ko šta i kome rekao, kako i zašto"


To sa farovima smo koliko se secam razjasnili. Odnosno ti si nesto nakdadno razjasnjavao i nesto se i poluizvinjavao.

Inace, ti ne spadas u grupu izgubljenih. Ti si ostao dosledan sto se ocekivanja od Sovjeta/Rusa tice - ranije si se nadao da ce svet po nekim tvojim predstavama urediti Staljin a sada Putin. Da ne ulazimo u smisao uverenja ali doslednost je tu. 'Izgubljeni' su prvo negirali prvog a sada ga rehabilituju kroz drugog.
gedza.73 gedza.73 15:36 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Upravo ova pitanja, koja uporno prosipaš ovde, te diskvalifikuju od svake smislene diskusije.

Pa kad ste ga upleli pa se više ne zna ni ko su Rusi ni ko boljševici.
Shvataš li ti uopšte šta pišeš?

Shvatam ja ali ne shvataš ti.
Dakle tvrdilo se kako Rusi nisu bili podložni komunizmu, da su ih osvojili neki boljševici a da su Rusi bili većeinski protiv uvođenja totalitarnog komustičkog uređenja. Logično je valjda onda da se vidi ko se od Rusa borio protiv boljševika (neki dušmani su ih zvali Crveni Rusi). Izgleda da su to bili Beli Rusi (nisam ulazio u to da su svi oni kozaci koje si ti prvi pomenuo).

Nije baš kompikovano kad se pogleda. Ako su Lenjin i boljševici izdajnici i saradnici nemačkog okupatora onda su oni koji su se borili protiv njih ruske patriote. Ti kažeš kako su to pJani i zatucani kozaci. da ti verujem na reč kako si bolje upućen od mene kakvi su Rusi u stvari.
Da si lepo odgovorio kako u boljševici bili Rusi kao što jesu i da su oni ubijali svoje Ruse tokom Crvenog terora na najmonstruoznije načine svega ovoga ne bi bilo.

mada si potvrdio ono što sam mislio kako su Rusi u stvari fanataičan i fatalistički narod koji se više ubijao i siromašio sam od sebe nego od Švaba ili Amerikanaca (kod kojih danas potomci Belih Rusa žive daleko bolje nego Rusi u Rusiji).
kakvi god da su Srbi sa svim manama koje imamo mi po tome nismo sličan narod sa Rusima.
A propos belih Rusa u Bg posle revolucije, sve super. Samo si zaboravio, da su oni koji su ostali u Srbiji osnovali neke para jedinice. Koje su se zajedno sa Nemcima tukle protiv Srba.

Nisam zaboravio jer sam upravo ja Frihendu skrenuo pažnju kad je postavio spisak Rusa u Srbiji da među njima ima nacističkih vojnika.
Rasističke i kulturbundovske ispade tpa azijatska diktatura neću ni da komentarišem

napisano pod navodnicima. Mislio sam na Rusiju, Kinu i Severnu Koreju koje su totalitarne i autokratske države u kojima narod u proseku živi loše. posebno na Rusiju koja je za vek i po na čelu države imala samo par ljudi. Narod kojim vlada Staljin i Lenjin ne bi trebao Srbiji i Srbima da bude uzor. Ukoliko nismo ludaci, fanatici i budale koji padaju na FSB podmetačine kako smo bratski, pravoslavni narod koji se uvek uzajamno pomagao. što nema veze sa životom

Što vraća na početak priče, odnosno put kojim Srbija želi da ide. Oćemo li sistem koji postoji u Belorusiji i Rusiji ili u Češkoj n aprimer.
gedza.73 gedza.73 15:46 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

milisav68
maksa83

Što ti je selektivna memorija, zaboravio si Rusima da se zahvališ za komunjarizam i druga Titu.

A jbga, to više treba da se zahvali Englezima i Čerčilu (i njihovoj bušnoj obaveštajnoj službi).

Ne bi' baš ja rek'o da su Britanci krivi što su srbi prihvatili ruski komunizam..
Ako ćemo pošteno tek na insistiranje Amerikanaca koji su svoju pomoć komunističkoj Jugoslaviji (pošto je komunistički ekpseriment u praki propao posle tih nekoliko godina pa su morali da idu na kanabe kapitalistima kako bi imali leba da jedu) uslovili popuštanjem sovjetskog sistema je kod nas postalo malo podnošljivije za život.

ne treba zaboraviti da je Milošević na izborima u srbiji imao 3 286 000 glasova. Za to nisu krivi ni čerčil ni Englezi.
Trenutno po nekoj gruboj proceni je većina protiv EU i oko 80 posto Srba daje podršku Rusiji iako sa Rusijom imamo manju ekonomsku saradnju nego sa Rumunijom ako se ne varam. Članica EU koja takođe nije priznala Kosovo (isto ako ne grešim).
A pravoslavna.

To smo mi. Po tome nas procenjuju.
milisav68 milisav68 16:53 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gedza.73

Ne bi' baš ja rek'o da su Britanci krivi što su srbi prihvatili ruski komunizam.

Imaš pravo na svoje mišljenje, ali nemaš pravo na svoje činjenice.

Prihvatili sa ćoravim kutijama?

gedza.73 gedza.73 16:59 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Imaš pravo na svoje mišljenje, ali nemaš pravo na svoje činjenice.
Prihvatili sa ćoravim kutijama?

Nisam mislio u tom smislu nego da po gradaciji nisu Britanci na prvom mestu. Nisu krivi Britanci za ćorave kutije nego mi.
U razgovoru sa Titom Čerčil je znao kako su srpski seljaci u Srbiji skloni monarhiji i da su antikomunisti pa je i postavio pitanje izbora. Ali ima tu i nekih Srba koji su bili za Ruse, ruski antiimperijalistički sistme koji su nam te kutije postavili.

milisav68 milisav68 18:43 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gedza.73

Nisam mislio u tom smislu nego da po gradaciji nisu Britanci na prvom mestu. Nisu krivi Britanci za ćorave kutije nego mi.
U razgovoru sa Titom Čerčil je znao kako su srpski seljaci u Srbiji skloni monarhiji i da su antikomunisti pa je i postavio pitanje izbora. Ali ima tu i nekih Srba koji su bili za Ruse, ruski antiimperijalistički sistme koji su nam te kutije postavili.

Ma to što pričaš je posledica onoga što sam rekao, da je britanska obaveštajna služba bila bušna, sa KGB krticama koji su slali Čerčilu fingirane izveštaje sa Balkana u Kairo, a odatle za London.

Pa na kraju Čerčil svom pomoćniku kaže - Šta te briga što će tamo da budu komunisti na vlasti, nećeš ti tamo da živiš.

Amerikanci su hteli da stave Hrvatsku pod okupacionu zonu, a Srbija da nastavi svoj samostalan put, ali ih je Čerčil odgovorio od toga, jer njemu Balkan i istočna Evropa nije bila bitna (sem Grčke) već kolonije u Africi i Aziji.
angie01 angie01 19:06 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Ma to što pričaš je posledica onoga što sam rekao, da je britanska obaveštajna služba bila bušna, sa KGB krticama koji su slali Čerčilu fingirane izveštaje sa Balkana u Kairo, a odatle za London.

Pa na kraju Čerčil svom pomoćniku kaže - Šta te briga što će tamo da budu komunisti na vlasti, nećeš ti tamo da živiš.


kako slatko, toliko "visokopolitickih" reci protiv komunizma, koji i nije bio u YU-vidi kako to izgleda u varsavskom paltu- da bi se podrzvao fasizam, osvedocena tiranija najgore vrste u nekoj novijoj istoriji.

sto bi rekao Umberto Eko,

Kult tradicije, iracionalizam, strah od različitog, apeli frustriranoj srednjoj klasi koja trpi ekonomsku krizu, činjenica rođenja na određenom teritoriju koja se nudi kao privilegija ... Prepoznajete li što od ovog? Događa li se to i u vašem okruženju? Ako je odgovor potvrdan, imate čast utvrditi da se nalazite na putu u fašistički tip društva

U korijenima fašističke psihologije leži opsesija zavjerom, ili još bolje, međunarodnom zavjerom. Ali zavjera mora takođe doći iznutra. Fašističke vlade osuđene su na to da gube ratove jer su nesposobne da ispravno procijene neprijatelja. U fašizmu ne postoji borba za život, naprotiv, život se živi samo zbog borbe. Zbog toga, pacifizam je kolaboracija sa neprijateljem. Građani se pozivaju samo kada treba odigrati ulogu naroda.


KAKO PREPOZNATI FASIZAM


vcucko vcucko 19:39 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gedza.73

mada si potvrdio ono što sam mislio kako su Rusi u stvari fanataičan i fatalistički narod koji se više ubijao i siromašio sam od sebe nego od Švaba ili Amerikanaca (kod kojih danas potomci Belih Rusa žive daleko bolje nego Rusi u Rusiji).

Opet izvlačiš svoje mitske, genijalne zaključke.

Samo jedno pitanje.

Po istom zaključku. Zašto tvoji preci 1914. nisu Austrijanca dočekali sa hlebom i solju. Pečenjem i vinom. Raspremili mu postelju, priveli kćer da ima šta da poebe. Dali mu unuče da ga obesi, da se izdovolji. Jer će jednom Srbi u Beču da žive bolje nego Srbi u Srbiji.
angie01 angie01 19:45 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Jer će jednom Srbi u Beču da žive bolje nego Srbi u Srbiji.


eh, pa i bez toga, u Austriji zivi najvise Srba od stranaca, posle Nemaca-Srpskog porekla oko 300 000,...a Bec je treci najveci Srpski grad, u kome zivi 200 000 Srba.
milisav68 milisav68 19:53 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01

kako slatko, toliko "visokopolitickih" reci protiv komunizma, koji i nije bio u YU

Ma jok uopšte, od '45. do '60. je bilo gore nego u predratnom Staljinizmu.

Da nije bilo Trumanovih jaja pocrkali bi od gladi.
gedza.73 gedza.73 19:56 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!


vcucko
Raspremili mu postelju, priveli kćer da ima šta da poebe. Dali mu unuče da ga obesi, da se izdovolji.

Vcucko ozbiljno se brinem za tvoje mentalno zdravlje. Nije baš normalno da se ovako nešto napiše.


bata_nimbus bata_nimbus 21:04 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01


KAKO PREPOZNATI FASIZAM


Да мало проширимо видике и доведемо мисли у ред.
Елем, КАКО ПРЕПОЗНАТИ РЕФОРМСКЕ ТЕЛЕТАБИСЕ

Иван Вукадиновић
Центар за модерну деталибанизацију

Синтагму “реформски телетабиси” користим од једног одређеног тренутка када сам схватио колико су патетични и рад сам тај тренутак линком приказати. Осим тога често се користе изрази “реформски талибани” (не сећам се када сам први пут чуо и какву је конотацију првобитно имао), “сорошевци”, “домаћи Американци”, “реформски екстремизам”, “екстремни мондијалисти”…

Неки користе израз “антисрби”, али ја не бих ишао толико далеко. То би индицирало да у њиховим главама има нешто осим конфузије. Такође, став “анти” претпоставља кохерентни систем, а бити “реформски телетабис” је прави оксиморон (судбине клете).

Ипак, сасвим је сигурно да добар део оних који су иза њих има интересе који су супротни српскима. А конфузија је одлична за стварање информационог поља (читај: слуђивање народа).

Како можемо препознати примерке ове фауне?

Ево неких индикативних ставки њиховог профила. Дакле, за правог реформског телетабиса важи следеће:

1. Прича како су Срби “демократски инсуфицијентни”, “безрепа стока”, “вашљиво племе” или “генетска депонија”, па ипак инсистира да су он и његови идоли праве патриоте, а сви остали могу бити само “патриЈоте”, дакле шљам који злоупотребљава нацију зарад себичних интереса. Осим тога, телетабис се стално позива да ће његови ставови постати већински у народу који убраја у “генетску депонију”.

2. Иако се само “случајно” родио у Србији и сматра себе грађанином света (наравно, само његовог евро-америчког дела), па му је тако ближи неко из Париза него неко из Доње Моштанице, он инсистира на ономе што мисли да је добро за Србију и да он (си кларо, и његови идоли – ту нема разлике) то најбоље зна. А то што је најбоље је “сукоб/раскид/суочавање са прошлошћу”, “мењање Србије кроз конфликт” и наравно “мењање свести” народа.

3. За реформског телетабиса нација је нешто приватно/ небитно/ случајно/ недефинисано (непотребно прецртати). Ипак он инсистира, чак ватрено брани право Црногорцима и Бошњацима да имају своју нацију (иако је то све приватно/ небитно/ случајно/ недефинисано).

4. Реформски телетабис не зна шта је то православно хришћанство. Ипак, он ватрено брани права “Црногорске православне цркве” и “Македонске православне цркве”. Таква права наравно не постоје за СПЦ, пошто је она “мафијашко удружење” и као таква део “злочиначког синдиката”.

5. Иако генерално не верује у Бога, реформском телетабису то не смета да се позива на хришћански морал (увек у функцији пребацивања недостатака истог код Срба) и његове флоскуле као што су “окретање другог образа” (важи само за Србе), “катарза”, “покајање” и томе слично.

6. Иако себе не сматра верником то не смета реформском телетабису да позива на екуменизам и реформу Цркве и користи фразе типа “све религије позивају на мир и љубав”.

7. Реформски телетабис декларативно подједнако жали све жртве. Међутим, његове реакције на жртве варирају у зависности од националности жртве и националности преступника. Тако је за њега Сребреница ако не најважнија тачка на планети, онда сигурно “симбол ратова деведесетих”. Ако некада и помене српске жртве то је онда само хладна констатација (без епитета за починиоце или су они много блажи него да су починиоци Срби). Даље, ако се крене у расправу, његови коментари ће увек садржавати фамозно АЛИ и ићи ће на “смиривање страсти”, а даљим током расправе и на вређање оних који не желе да забораве српске жртве. Посебно је нетрпељив према онима који не заборављају Србе настрадале од америчке или нек друге “хуманитарне” руке.

8. Декларативна једнакост људи (и жртава) не постоји у пракси ни на ширем нивоу. Тако су једне реакције резервисане за жртве тероризма у Америци или Енглеској, друге ако су жртве тероризма у Русији. Жртве “Рата против тероризма” се негирају или релативизују, оне су за телетабиса само скретање пажње са српских злочина (чак и ако се цитирају страни извори). Да ли неки Енглез има интереса да скреће пажњу са српских злочина?

9. Код унутрашње политичке борбе реформски телетабис има сасвим другачије аршине ако су починиоци неког инцидента они на његовој него ако је у питању супротна страна. Ако реформисти крше људска права или процедуру, прво се негира чињеница да је до тога дошло, а онда позива на “суд будућности” (како слично комунистима). Ако је процедуру прекршио неко са супротне стране, ако постоји индиција да је до тога дошло, онда је тај “битанга”, “криминалац”, “зликовац” и све из тог вокабулара.

10. За реформског телетабиса одлука суда (посебно онога у Хагу) је “једино релевантна истина”, али он ће и без такве одлуке суда своје неистомишљенике називати “зликовци”.

11. За реформског телетабиса су они који другачије мисле дебили и тотални кретени. Такође су то и чланови њихових породица, а такво означавање се шири са децу на родитеље или обрнуто, већ по потреби.

12. За реформског телетабиса било какви подаци и аргументи који се не уклапају у његову слику света немају никакав значај, небитни су, нису релевантни…

13. Реформски телетабис се упорно држи комунистичког манира да изнете ставове коментарише тако што коментарише лик и дело оног ко их је изнео (чак и кад тај само преноси такве ставове). Занимљиво је да један из ове скупине тако нешто замерао опоненту у дискусији.

14. Реформски телетабис ватрено верује у “европску будућност” овог региона, али истовремено му се стално привиђају неки нови ратови, “звецкање оружјем” и слично.

15. Иако је реформском телетабису једино битна ефикасност (чак и код таквих ствари као што су језик или писмо) он упорно тежи обожавању својих идола и инсистира на таквим “патриЈотским глупостима” као што су част, морал, поштење, углед (рецимо чувена фраза: “уништени су морално принципи, обешчашћено је “српство”, ма шта то значило…”). Једини начин да се поврате част, морал, поштење, углед је безусловна следба гуруа реформистичке секте.

16. Реформском телетабису никада није доста. Он из једне дискусије може побећи када види да нема више аргумената и да се преко његових увреда не прелази лако, али ће зато отворити низ нових тема о “Коштунистану”, “вашљивом племену”, “злочиначком удружењу”, а повремено добро дође и неки састав на тему како је лепо волети Великог Брата.
angie01 angie01 21:17 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Ma jok uopšte, od '45. do '60. je bilo gore nego u predratnom Staljinizmu.


jao jeste,...
milisav68 milisav68 22:05 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01

jao jeste,...

Samo to si uspela da smisliš?
angie01 angie01 22:12 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Samo to si uspela da smisliš?


pa to je ironicno i jos prilicno skraceno,..pa covece, (tragi)komicno je da se pozivas na bilo sta od pre skoro stoo godina, (baska sto bi se tu imalo sta dodati), a da u 21. veku podrzavas fasizam i agresiju.

hebote, vi normalne ljude nazivate svakojako, dok ideoloski stvarno podrzavata upravo to, sto navodno-ucitano- zamerate drugima,...a ti si mi jedan od smesnijih, jer se ne snalazis bas najbolje, samo ponavljas ono sto si vec cuo.
vcucko vcucko 22:19 27.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gedza.73

vcucko
Raspremili mu postelju, priveli kćer da ima šta da poebe. Dali mu unuče da ga obesi, da se izdovolji.

Vcucko ozbiljno se brinem za tvoje mentalno zdravlje. Nije baš normalno da se ovako nešto napiše.



Ti isto to pišeš i pišeš, uporno i nepokolebljivo. Dan i noć, godinama.
Onda kad dozlogrdi, pa se po istom principu i zaključku isti apsurd okrene naopako, tako da te pogodi, onda kažeš bolesno.
Verovatno jeste. Ali to takođe znači da ti 24/7 pišeš istu boleštinu.
Je li moguće, da to ne shvataš?!
softelectronics_e softelectronics_e 06:23 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

maksa83
gvozden1

No, i dalje se osećam delom zapadnog sveta, zapadne kulture, ali one zdrave, ne ove obolele

U toj kulturi je i Rusija.

Jes kur moj.

Zemlja u kojoj ne biraš predsednika nije deo zapadne kulture, ćao zdravo.

Ehhh, ta retrogradna Britanija, Danska, Norveška, Španija ...
milisav68 milisav68 07:13 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01
Samo to si uspela da smisliš?


pa to je ironicno i jos prilicno skraceno,..pa covece, (tragi)komicno je da se pozivas na bilo sta od pre skoro stoo godina, (baska sto bi se tu imalo sta dodati), a da u 21. veku podrzavas fasizam i agresiju.

hebote, vi normalne ljude nazivate svakojako, dok ideoloski stvarno podrzavata upravo to, sto navodno-ucitano- zamerate drugima,...a ti si mi jedan od smesnijih, jer se ne snalazis bas najbolje, samo ponavljas ono sto si vec cuo.

Znači ništa sem uvreda i etiketa ne umeš da smisliš?
gedza.73 gedza.73 08:50 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

vcucko
Verovatno jeste. Ali to takođe znači da ti 24/7 pišeš istu boleštinu.
Je li moguće, da to ne shvataš?!

Zato što se uporno u Srbiji provlači mantra kako su neki neidentifikovani boljševici osvojili Ruse tokom Oktobarske revolucije ili neki neidentifikovani Amerikanci tokom devedesetih.
Evo oko aktuelne teme sa hrvatskim pilotima koji su granatirali srpske civile tokom Oluje.
Počeli su da stižu i MiG-ovi 21, koji su bili remontovani i stari deset do 12 godina. Za potrebe obuke hrvatskih pilota na "letećim tvrđavama" helikopterima Mi-24 stigli su i ruski instruktori koji su za šest meseci obučili sve hrvatske pilote. Posredstvom Rusa tada su Hrvatskoj prodate 54 letelice, dakle dve eskadrile MiG-ova 21, transportno-helikopterska eskadrila i 11 borbenih helikoptera Mi-24. Sve to naoružanje pristiglo je po vrlo pristojnim cenama

jel zaharova izjavila 'izvinte Srbi, zajebali smo se, naša je greška, nismo trebali'? Jel će Lavrov za par dana da kaže 'Srbi, mi smo dali Hrvatima avione i obučavali hrvatske pilote koji su granatirali srpske civile u izbegličkoj koloni'?

E upravo o toj i takvoj 'boleštini' pričam 24/7. Nisu Rusi nego pJani jeljcin, nisu Rusi nego boljševici, nisu Rusi nego Černomirdin... pa onda krene objašnjavanje kako su ruski oficiri plakali (sic) kad su videli šta je uradio Černomirdin koga je Ivašov navodno 'vatao za kragnu a Putin ga postavio za svog savetnika, kako Rusi nisu bili za komunizam iako su ga držali 70 godina a i danas ima ogromnu podršku, kako su Rusi pravoslavci iako su uništili svoje pravoslavlje i napravili neki mutant komunističkog hrišćanstva, kako je Rusija demokratska država sa Putinom na vlasti koji se bori protiv američkih čpijuna... jebeš takvu Rusiju koja kako izgleda nikad nije bila normalna država, koja je ubijala i slala u logore svoje stanovništvo i koja uvek želi da drži Srbiju u stanju neke pokorne zavisnisti kao da smo mi nešto njoj dužni a nama ta pokornost ništa ne donosi.

Izgleda da smo se vratili u vreme kad je Moskva slala komunističke agente u Srbiju tamo s kraja I svetskog rata i kad nam naredila da slušamo bez pogovora Kominternine direktive. U dlaku ista retorika. Samo što umesto slika Staljina Srbi šetaju Putinove slike.


softelectronics_e softelectronics_e 10:35 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gedza.73
vcucko
Verovatno jeste. Ali to takođe znači da ti 24/7 pišeš istu boleštinu.
Je li moguće, da to ne shvataš?!

Zato što se uporno u Srbiji provlači mantra kako su neki neidentifikovani boljševici osvojili Ruse tokom Oktobarske revolucije ili neki neidentifikovani Amerikanci tokom devedesetih.
Evo oko aktuelne teme sa hrvatskim pilotima koji su granatirali srpske civile tokom Oluje.
Počeli su da stižu i MiG-ovi 21, koji su bili remontovani i stari deset do 12 godina. Za potrebe obuke hrvatskih pilota na "letećim tvrđavama" helikopterima Mi-24 stigli su i ruski instruktori koji su za šest meseci obučili sve hrvatske pilote. Posredstvom Rusa tada su Hrvatskoj prodate 54 letelice, dakle dve eskadrile MiG-ova 21, transportno-helikopterska eskadrila i 11 borbenih helikoptera Mi-24. Sve to naoružanje pristiglo je po vrlo pristojnim cenama

jel zaharova izjavila 'izvinte Srbi, zajebali smo se, naša je greška, nismo trebali'? Jel će Lavrov za par dana da kaže 'Srbi, mi smo dali Hrvatima avione i obučavali hrvatske pilote koji su granatirali srpske civile u izbegličkoj koloni'?

E upravo o toj i takvoj 'boleštini' pričam 24/7. Nisu Rusi nego pJani jeljcin, nisu Rusi nego boljševici, nisu Rusi nego Černomirdin... pa onda krene objašnjavanje kako su ruski oficiri plakali (sic) kad su videli šta je uradio Černomirdin koga je Ivašov navodno 'vatao za kragnu a Putin ga postavio za svog savetnika, kako Rusi nisu bili za komunizam iako su ga držali 70 godina a i danas ima ogromnu podršku, kako su Rusi pravoslavci iako su uništili svoje pravoslavlje i napravili neki mutant komunističkog hrišćanstva, kako je Rusija demokratska država sa Putinom na vlasti koji se bori protiv američkih čpijuna... jebeš takvu Rusiju koja kako izgleda nikad nije bila normalna država, koja je ubijala i slala u logore svoje stanovništvo i koja uvek želi da drži Srbiju u stanju neke pokorne zavisnisti kao da smo mi nešto njoj dužni a nama ta pokornost ništa ne donosi.

Izgleda da smo se vratili u vreme kad je Moskva slala komunističke agente u Srbiju tamo s kraja I svetskog rata i kad nam naredila da slušamo bez pogovora Kominternine direktive. U dlaku ista retorika. Samo što umesto slika Staljina Srbi šetaju Putinove slike.



I onda je to što su isporučili migove veći greh nego što su napravili oni koji su nam isporučivali bombe?
angie01 angie01 10:43 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Znači ništa sem uvreda i etiketa ne umeš da smisliš?


stvarno si komican u svom nastojanju da zaradis koji poen u centrali,...pa bogtemazo, svi ste spucali vecu kolicinu svoje polovine zivota u guzice i promoviseste fasizam,...umesto da radite nesto afirmativno, normalno, penite tu o destrukciji, kao da je nema dovoljno,...pa ovo sa Rusijom i Ukrainom nije naivno za ceo svet, a vi ko neki bolesnici jos navijate,...pa gde ce to i kako da vam zive deca,...je l niste izvukli pouku iz naseg besmislenog sunovrata, koji jos velicate kao nesto dobro, bozemeprosti, posle onoliko smrti, patnji i razaranja, sa ovakvom zavrsnicom,...sto je najgore, bilo bi ok da posledice kusaju samo projektanti i izvrsitelji, a ne ovako i svi drugi.

predatortz predatortz 12:14 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!


I onda je to što su isporučili migove veći greh nego što su napravili oni koji su nam isporučivali bombe?


Tokom devedesetih su i Rusi i Ukrajinci isporučivali Hrvatima dosta toga što su ovi posle isporučivali po srpskoj vojsci i izbeličkim kolonama.

A mi, u Republici Srpskoj, smo '94. i '95. kupovali municiju od Mađara jer je bila jeftinija od one proizvedene u Srbiji. Pouzdano znam, koristio sam je.
A već od kraja '92. smo konzerve kupovali u Bugarskoj i Italiji, opet zbog cene koja je bila znatno niža od bratske.

Ovo su sve lako proverivi podaci.

To što su vama ovde lagali da sve ide Srbima van matice, dok vas je pljačkala komunistička banda oličena u skaradnoj porodici Milošević, to ne znači da je to bila istina.
angie01 angie01 12:31 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

To što su vama ovde lagali da sve ide Srbima van matice, dok vas je pljačkala komunistička banda oličena u skaradnoj porodici Milošević, to ne znači da je to bila istina.


pa dobro predatore, ta skaradna porodica-mada bih stavila nekolicinu mnogo gorih epiteta- je i uvela zemlju i orkestrirala rat u kome si i ti ucestvovao i o kome i dalje govodris sa toliko ushicenja.

...a sto se tice dece koja se u rat salju,...samo jedan od tekstova
predatortz predatortz 12:40 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

pa dobro predatore, ta skaradna porodica-mada bih stavila nekolicinu mnogo gorih epiteta- je i uvela zemlju i orkestrirala rat u kome si i ti ucestvovao i o kome i dalje govodris sa toliko ushicenja.


Dve laži u nečemu nalik na rečenicu.

Prva, da sam ja nekad veličao porodicu Milošević - Marković.
Jebalo se nama, Srbima u Bosni, za Slobu i Miru! Mi nismo hteli da nam matori džihadlija, osuđivani islamistički fanatik, uređuje život u našoj kući i na rat smo naterani. U tome smo se, kao i svi drugi narodi, oslanjali na maticu.
To što ste vi glasali za pomenuti par, jer mi nismo imali pravo glasa u Srbiji, nije naša nego vaša krivica. On je bio vaš, ne naš izbor. A mi, Srbi van matice, uvek moramo sarađivati sa zvaničnom Srbijom, ma koja budaletina je njen trenutni izbor.
Primera radi, ja sam pravo glasa ovde ostvario, a nisam ga nešto ni koristio, tek 2006. godine.

Druga laž je da sa ushićenjem pričam o ratu.
gedza.73 gedza.73 13:01 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

softelectronics_e
I onda je to što su isporučili migove veći greh nego što su napravili oni koji su nam isporučivali bombe?

Uopšte nisam poredio i naravno da je gore za Srbiju NATO bombardovanje.
A pokušavam nešto drugo. Taj iracionalni pristup koji se ogleda u ponavljanju FSB propagande 'Rusi su nam braća', 'Rusi i mi pravoslavci', 'Rusija nas nikad nije izdala, nikad uvela sankcije, uvek pomagala' nas polako okreće od mogućnosti da imamo kakavu takvu demokratiju, kakav takav uređen sistem i kakav takav bolji život za nađu decu ka topovskom mesu i državi koja zavisi od Rusije.

Sa NVO perjanicama poput Milićke (dok je bila to šđto je bila), Sonje Biserko, Nataše Kandić i sličnih bi se isto raspravljao kao sa NVO proruskim blogerima koji pišu nesuvisle komentare o Rusiji kao jedinom našem izboru. Ako je Rusij jedini naš izbor i ruski sitem jedini svetionik kome težimo onda bolje da se odma' svi iselimo.





angie01 angie01 13:26 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Dve laži u nečemu nalik na rečenicu.


upravo, ja nigde nisam rekla da velicas cvetkanu i zlobu, nego rat koji su oni orkestrirali, a to fakat radis, jer o njemu pricas sa ushicenjem i jos se zahvaljujes osudjenim ratnim zlocincima,

...i treca u interpretaciji,...jeste, zloba je bio legalno izabran, on je napravio mit o sebi, koji je ovde prihvacen, ali, sem njegovih potcinjenih i krimosa, niko ovde nije zeleo rat, on je imputiran, pumpan jos od navijaca na stadionima,...a vec je dokazano- postoje i razni dokumentarci na youtube, da je zloba komandovao i karadzicu i mladicu,...da su i seselj i arkan i svi ostali ilsli kod njega po uputstva i na dogovore,...ko je tu na sta i zasta bio nateran, vec smo pricali, nije to nikakva tajna, ti mozes do prekosutra da pricas nekog Anderesena, al to ne pokriva istorijske cinjenice....taj rat je sve unazadio, svojim aspiracijama, karakterom, nacinom,...i evo ti sada ovo u cemu zivimo,...ja ne verujem da apsolutno bilo ko, ako je iole normalan, zeli svojoj deci ovakvu buducnost i nastavak price.

edit: btw, ovaj blog je o tome, sta su ljudi, studenti-u Srbiji- mislili o eventualnom nastavku sranja koje se desilo u Hrvatskoj, u pripremljenoj Bosni.
predatortz predatortz 13:42 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

ko je tu na sta i zasta bio nateran, vec smo pricali, nije to nikakva tajna, ti mozes do prekosutra da pricas nekog Anderesena


Dakle, ti bi pristala da u tvojoj zemlji, osoba osuđena za panislamizam, osoba koja je u delu zbog kog je poslata na robiju pisala da će u tvojoj zemlji uvesti politički islam u kom za druge nema mesta, narušava sve norme i dogovore, praveći se da ti ne postojiš?

Pazi, ovako...
Čovek ne bira mnogo stvari u životu, ali može da bira hoće li se suprotstaviti zlu, ili će pred njim da ustukne.

Ja sam, svojom voljom, izabrao da se zlu suprotstavim. I u tom pogledu, bez obzira na njihove ljudske, morane i ostale manjkavosti, uvek ću biti zahvalan onim koji su borbu protiv tog zla poveli i predvodili.

Milioni vas, post festum pametnjakovića i moralista, sledbenika holivudske istorije i mitova koje je režirao CNN, a vrednosni sud o tome davao smrdljivi Tribunal u Hagu za kog zločin nad Srbima nije zločin, nećete me ni za jotu pokolebati. Učvrsti u stavovima hoćete.
angie01 angie01 14:04 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Dakle, ti bi pristala da u tvojoj zemlji, osoba osuđena za panislamizam, osoba koja je u delu zbog kog je poslata na robiju pisala da će u tvojoj zemlji uvesti politički islam u kom za druge nema mesta, narušava sve norme i dogovore, praveći se da ti ne postojiš?


pa vidi, sa dokumentarnih snimaka iz parlamenta BiH se vidi kako je karadzic pretio izetbegovicu da ce istrebiti sve muslimane, mnogo pre nego je sve pocelo, na sta mu on vrlo razumno odgovara -da ne kacim sad to, svako koga zanima lako ce naci.

pri cemu je navodno rat poceo, je se Srbi nisu slagali sa, na referendumu izglasanom odlukom-pa su i tu nesto muckali sa glasackim listicima, vec smo pricali- da se BiH odvoji od YU, pa je prvo utrcala JNA, koja se ubrzo rasformirala u vojsku RS, tako da ne znam o cemu pricas....Sarjevo, Prijedor, Foca,...da ne pominjem najvece sranje.


Milioni vas, post festum pametnjakovića i moralista, sledbenika holivudske istorije i mitova koje je režirao CNN, a vrednosni sud o tome davao smrdljivi Tribunal u Hagu za kog zločin nad Srbima nije zločin, nećete me ni za jotu pokolebati. Učvrsti u stavovima hoćete.


ne znam na koga mislis, ali ja sam zivela u ovoj zemlji i znam sta se desilo, kako i zasto,...kao i milioni drugih, i tvoja verzija ne pije vodu, to sto si ti zabetoniran u nekoj ideologiji ne menja apsolutno nista na stvari....ja licno nemam zelju nikoga da ubedjujem i menjam, ovde samo kazem sta mislim, nista vise ni manje od toga,...a svi bi trebalo malo ozbiljnije da promisle o tome, kakav ce svet ostaviti svojoj deci,...ne verujem da bi bilo ko voleo da mu dete ode sa puskom da "brani" aspiracije i ideoloske matrice i da se ne vrati,...ja licno mislim da zivot treba postovati i iskoristiti ga na afirmativne stvar, a ne na destruktivne,...a ti kako hoces,...vec rekoh, problem je u tome, sto posle takvih sranja govna kusaju i oni koji sa istim nemaju nista, dapace, bili su protiv,...a vi se jos hvalite, stojeci u blatu i pokusavate da provocirate snajperistima iz rs, koji su glasali za vucka,...pa zanimljivo.
predatortz predatortz 14:29 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

pa vidi, sa dokumentarnih snimaka iz parlamenta BiH se vidi kako je karadzic pretio izetbegovicu da ce istrebiti sve muslimane,


Naprotiv!
Na toj skupštini je Alija izjavio famoznu rečenicu da će žrtvovati mir za suverenost.
Radovan ga je zamolio da to ne radi i predočio mu da će upravo muslimani biti najveća žrtva rata.
Tako je i bilo.


pri cemu je navodno rat poceo, je se Srbi nisu slagali sa, na referendumu izglasanom odlukom-pa su i tu nesto muckali sa glasackim listicima,


Laž!
Po Ustavu BiH, uslov da bi referendum prošao bio je dvostruk.
1. Da na njega izađe više od 2/3 upisanih glasača, što je ispunjeno
2. Da više od 2/3 glasa za, što nije ostvareno. Glasalo je oko 63%, a bilo je potrebno preko 66,6%.
Dakle, po važećim propisima, za koje su glasali svi u BiH, na referendumu o nezavisnosti Bosne i Hercegovine nije se izjasnio potreban broj građana za izlazak te federalne jedinice iz sastava Jugoslavije.

Upravo su to radnje koje su bile uvod u rat, nepoštovanje dogovora, zakona, Ustava i ostalih akata.

Potom, Srbi su potpisali Kutiljerov plan, koji je značio automatski mir, a po kom su Srbi imali daleko manje nadležnosti od onih koje danas ima Republika Srpska.
Potpis su povukli muslimani.
Time pada laž o nekakvoj Velikoj Srbiji, koja je glavna mantra ustaša, islamista i ostale bagre. Srbi, pristajući na Kutiljerov plan u kom nema nikakve državnosti Srbije nad područjima naseljenim Srbima u BiH, jasno su stavili do znanja da nije prioritet nekakva velika Srbija, nego je cilj korektno uređena BiH.

Prijedor, Foča, Srebrenica...
Pa, tamo živi, mirno i bez problema, daleko veći broj muslimana povratnika, nego što je to slučaj sa Srbima u Sarajevu, Tuzli, Mostaru i drugim gradovima.

U Sarajevu ne sme u vrtiću da deci paketić da Deda Mraz, jer je to fuj i hrišćanski, pa se vas baliluk uznemiri.


Sve ovo su činjenice, to što ti pričaš su sranja!

Čuj, Srbi muvali sa glasačkim listićima na referendumu, a Srbi na njega nisu ni izašli?!

Ne upinji se da objašnjavaš stvari o kojim pojma nemaš!
Hajde, kaži mi, recimo datum kada je Parlament BiH verifikovao rezultate referenduma o nezavisnosti BiH.
Pomoći ću ti - nije nikad!
Zašto?
Pa zbog toga što referendum nije prošao i što jedino to može biti izglasano kao rezultat.
A ko je tražio da se odmah posle referenduma parlament izjasni?
Tražili Srbi, jer je takav zakon.

softelectronics_e softelectronics_e 14:40 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gedza.73
softelectronics_e
I onda je to što su isporučili migove veći greh nego što su napravili oni koji su nam isporučivali bombe?

Uopšte nisam poredio i naravno da je gore za Srbiju NATO bombardovanje.
...

Iskusno!
milisav68 milisav68 15:41 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01
Znači ništa sem uvreda i etiketa ne umeš da smisliš?


stvarno si komican u svom nastojanju da zaradis koji poen u centrali,...pa bogtemazo, svi ste spucali vecu kolicinu svoje polovine zivota u guzice i promoviseste fasizam,...umesto da radite nesto afirmativno, normalno, penite tu o destrukciji, kao da je nema dovoljno,...pa ovo sa Rusijom i Ukrainom nije naivno za ceo svet, a vi ko neki bolesnici jos navijate,...pa gde ce to i kako da vam zive deca,...je l niste izvukli pouku iz naseg besmislenog sunovrata, koji jos velicate kao nesto dobro, bozemeprosti, posle onoliko smrti, patnji i razaranja, sa ovakvom zavrsnicom,...sto je najgore, bilo bi ok da posledice kusaju samo projektanti i izvrsitelji, a ne ovako i svi drugi.


E, dosadna si sa tim jednim te istim izlizanim frazama.Daj nauči nešto novo.
angie01 angie01 16:59 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

sad mogu da kacim klipove, linkove- a to smo vec radili sto puta, svako malo ista prica,...EVO JEDAN DA SE NADJE

...nego, ti hoces da kazes da si se dobrovoljno prijavio da branis Yu, pod komunistickom komandom, ili sta.




Prijedor, Foča, Srebrenica...
Pa, tamo živi, mirno i bez problema, daleko veći broj muslimana povratnika, nego što je to slučaj sa Srbima u Sarajevu, Tuzli, Mostaru i drugim gradovima.


pa tako ste napravili...to je rezultat tog celog sranja,...i nama ovo sada,...ne vidim cime bi se tacno neko dicio.
angie01 angie01 17:00 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

milisave, sad vec prepisujes od mene:))
milisav68 milisav68 18:32 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01
milisave, sad vec prepisujes od mene:))

Pa nisam ja od stanja u Yu od '45.-'60. skočio na fašiste i rat u Ukrajini.
predatortz predatortz 18:41 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

nego, ti hoces da kazes da si se dobrovoljno prijavio da branis Yu, pod komunistickom komandom, ili sta.


Da sam se, kao častan čovek, odazvao pozivu vojske koju sam služio, da branim državu u kojoj sam rođen i živeo.

Podsetiću te da se ta vojska zvala JNA, a država Jugoslavija.
Bosna je, po rezultatima referenduma, u tom trenutku bila republika koja se otcepljuje bez verifikovane volje onog broja građana koji je u ustavu i zakonima predviđen.

Ni jedan jedini sekund rata nisam bio pripadnik bilo koje paravojske, niti postoji paravojska koju cenim.

To što je društveno uređenje u državi u kojoj sam rođen bilo mimo mojih političkih viđenja ne znači da toj državi nisam dugovao lojalnost.

Nisam ja komunista, pa da idem principom "ili mi, ili nikako".

I šta ti tu nije jasno?

Ja sam se pozivu odazvao 5. februara 1992. godine, kada je JNA bila jedina regularna vojna sila u zemlji.

To što ste joj vi pevali pesme decenijama, pa joj okrenuli leđa kad je trebalo braniti zemlju koju ste veličali mnogo više nego ja, pa sad tu istu vojsku pljujete i nazivate pogrdnim imenima, to samo govori koliko ste mali, jadni i prevrtljivi.

Mnogo sam manje voleo i tu državu i tu vojsku od vas, ali sam joj dug odužio do zadnjeg njenog dana.
Jer, tako rade ljudi!
angie01 angie01 18:41 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Pa nisam ja od stanja u Yu od '45.-'60. skočio na fašiste i rat u Ukrajini.


koliko vidim,..a i ne samo sada, ti si u mogucnosti da skaces sa koje god teme na na bilo sta drugo, ako ti se ucini da je korisno,...a stanje u YU u posleratnom periodu nije ni bila tema, to si ti isto tako ubaco, misleci da je to neki argument, jer si tako cuo.
angie01 angie01 18:58 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

I šta ti tu nije jasno?


prvo, koju si to Yu branio, kada vise avnojevska nije postojala,

kada s skoro 64% gradjana BiH, medju kojima i Srbi-one koje nije uspeo da spreci karadzic, glasali za nezavismost, pa onda ispada da si je branio od njenih vecinskih gradjana,

cemu je onda sluzilo izdvajanje etnicki ciste RS, ako se branila YU,

JNA je postojala samo tik na pocetku, a posle vise ne, tako da nema govora da je ta vojska branila suverenitet Jugoslavije, cak i bez dodatka o nacinu ratovanja i cinjenice da se vodio protiv drugih nacija.

isto ne kapiram, kako su oni, koje sada prozivas i etiketiras, okrenuli ledja svojoj zemlji, kada taj rat nisu ni zeleli, niti su druge narode gledali kao neprijateljske,...ciji sveukupni tuzni, tragicni rezultat sam govori za sebe.


Mnogo sam manje voleo i tu državu i tu vojsku od vas, ali sam joj dug odužio do zadnjeg njenog dana.
Jer, tako rade ljudi!


bolje da nisi
milisav68 milisav68 19:23 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01

koliko vidim,..a i ne samo sada, ti si u mogucnosti da skaces sa koje god teme na na bilo sta drugo, ako ti se ucini da je korisno,...a stanje u YU u posleratnom periodu nije ni bila tema, to si ti isto tako ubaco, misleci da je to neki argument, jer si tako cuo.

Sad si počela i da lažeš.

Vrati se malo nazad, pa ćeš da vidiš da sam ja pričap sa Gedžom o ratu i komunistima, pa si se ti nakačila sa - kako slatko i još nekim lupetanjima i citaranjem Umberta Eka o fašizmu.
predatortz predatortz 19:24 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

kada s skoro 64% gradjana BiH, medju kojima i Srbi-one koje nije uspeo da spreci karadzic, glasali za nezavismost, pa onda ispada da si je branio od njenih vecinskih gradjana,


A koji je to tačno broj Srba, ako nije tajna, kada nas je u Bosni bilo oko 32%?

Ako imalo znaš da računaš, svhatićeš da je broj Srba koji su glasali apsolutno zanemarljiv i da su bezmalo svi Srbi, i levi, i desni, i neutralni, i apolitičmi, i obrazovani, i neobrazovani, i stari, i mladi, mislili isto, a parlament su nakon neregularnosti napustili svi Srbi, bez obzira na stranačku pripadnost. Od SDS, preko komunista, reformista Ante Markovića, demokrata...
Eto koliko to ima veze sa Karadžićem i kolko su jaki tvoji "argumenti".

Edit:

A kako je to Karadžić sprečavao Srbe da izađu na referendum, kaži majke ti da i ja znam?!

pecaros pecaros 19:25 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

predatortz

Dakle, ti bi pristala da u tvojoj zemlji, osoba osuđena za panislamizam, osoba koja je u delu zbog kog je poslata na robiju pisala da će u tvojoj zemlji uvesti politički islam u kom za druge nema mesta, narušava sve norme i dogovore, praveći se da ti ne postojiš?


Zašto izdvajaš Izetbegovića, kada su svi tadašnji ključni igrači fasovali robiju, uglavnom ranije, a samo Zloba kasnije? Od kojih je samo politički aktivizam Karadžića spasao prdekane zbog ordinarne krađe?

"Politički islam u kom za druge nema mesta" - mora da se šališ? U BIH je bilo 43% umerenih pripadnika islamske veroispovesti. Čak i sad, posle ratno-posledičnog radikalizovanja i "uvoza" nekakvih vehabija, teško da bi i neki Bin Laden odradio ono što je Zlobina propaganda, koju si ti progutao kao som durboka, tako zloslutno proricala.

Nego je njegova glavna priča bila bazirana na tome da su tamo Srbi u manjini, pa bi bili preglasani. Preglasani u čemu? U stvaranju islamske Džamahirije? Možda ako bi ovi iz Međugorja prešli u islam, a svih 43% muslimana naprasno poludelo.
softelectronics_e softelectronics_e 19:31 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

pecaros
predatortz

Dakle, ti bi pristala da u tvojoj zemlji, osoba osuđena za panislamizam, osoba koja je u delu zbog kog je poslata na robiju pisala da će u tvojoj zemlji uvesti politički islam u kom za druge nema mesta, narušava sve norme i dogovore, praveći se da ti ne postojiš?


Zašto izdvajaš Izetbegovića, kada su svi tadašnji ključni igrači fasovali robiju, uglavnom ranije, a samo Zloba kasnije? Od kojih je samo politički aktivizam Karadžića spasao prdekane zbog ordinarne krađe?

"Politički islam u kom za druge nema mesta" - mora da se šališ? U BIH je bilo 43% umerenih pripadnika islamske veroispovesti. Čak i sad, posle ratno-posledičnog radikalizovanja i "uvoza" nekakvih vehabija, teško da bi i neki Bin Laden odradio ono što je Zlobina propaganda, koju si ti progutao kao som durboka, tako zloslutno proricala.

Nego je njegova glavna priča bila bazirana na tome da su tamo Srbi u manjini, pa bi bili preglasani. Preglasani u čemu? U stvaranju islamske Džamahirije? Možda ako bi ovi iz Međugorja prešli u islam, a svih 43% muslimana naprasno poludelo.

Nemaš ti pojma!
Ovo tvoje je na fonu slavljenja dana pobede bez Rusa i obeležavanje godišnjica bacanja atomsklih bombi sa Amerikancima.
Kome je još nejasno da je kalakurcija na fonu anti-srpstva radila po nalogu razbijača Jugoslavije.
Kome je cilj da otvoreni ustašluk (hrvatskog i muslimanskog cveća) ublažava i ulepšava.
I još uvek čuđenje da Srbi nisu pokunjene glave išli na klanje kao 41.
predatortz predatortz 19:40 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Politički islam u kom za druge nema mesta" - mora da se šališ?


Tih "umerenih" 43% je izglasalo čoveka koji se zalagao za politički islam, a čovek pisao da to podrazumeva i upotrebu sile.

A sad ja tebe da pitam...

Ti i ja utvrdimo pravila za referendum, sprovedemo ga i ti ne ispuniš uslov za ono što smo zajedno postavili kao fer granicu.

Treba li ja da se povinujem tvojoj želji da to što si ti naumio i nisi uspeo da na fer način ostvariš, ostvariš na nepošten i protivzakonit?

Treba li da te žalim kada kažeš da ćeš žrtvovati mir?

Treba li da te žalim kada nakon svega toga, ponovo sednemo za sto, potpišemo međunarodni sporazum u kom sam ja odustao od dela svojih zahteva, taj sporazum povlači prekid sukoba, a ti povučeš potpis i opet, drugi put, kažeš da ipak želiš rat?

Ili treba da te u ratu, na kom si toliko insistirao, nalupam što više?

angie01 angie01 19:46 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Sad si počela i da lažeš.


sta tacno lazem, to sto si krenuo da podmeces komunizam u YU-omiljeni ausvajz.

naravno da sam povezala sa fasizmom koji podrzavate, laprdajuci protiv komunizma,...ako smatras da je nesto tiranija i zbog toga to nesto prezires, pa ne velicas onda nesto drugo, sto je osvedocena tiranija....pri cemu su komunizam, u Srbiji i Rusiji bili ko dupe glava....ne znam zasto nastavljas sa replikama iz osnovne skole, koje bukvalno ne znace nista.
angie01 angie01 20:07 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Ako imalo znaš da računaš,


ako je oko 64 posto glasalo , onda ostaje 36 posto, od onih sto su glasali 99,7 je glasalo za,...po popisu iz 91. u BiH je zivelo 31,2% Srba, 43,5% Bosnjaka, 15,2% Hrvata i ostali...

Ako imalo znaš da računaš, svhatićeš da je broj Srba koji su glasali apsolutno zanemarljiv i da su bezmalo svi Srbi, i levi, i desni, i neutralni, i apolitičmi, i obrazovani, i neobrazovani, i stari, i mladi, mislili isto, a parlament su nakon neregularnosti napustili svi Srbi, bez obzira na stranačku pripadnost. Od SDS, preko komunista, reformista Ante Markovića, demokrata...
Eto koliko to ima veze sa Karadžićem i kolko su jaki tvoji "argumenti".


zanimljivo tumacenje, zasto je onda trazen bojkot i sluzilo se raznim malverzacijama,

Na referendumu 1. marta 1992. godine 64,7 odsto građana izjasnilo se za nezavisnost BiH, a među njima je bio i veliki broj Srba, tvrdi Kljujić. „Taj procenat bi bio i veći da nije bilo opstrukcija i da se moglo glasati u svim mjestima. U ustaničkim Šekovićima se nije moglo glasati, nije se moglo glasati ni u Šipovu, Drvaru... U Trebinju je Medžida Kreso bila predsednica referendumske komisije. Bilo je to vreme kada su Istočnom Hercegovinom već harali rezervisti JNA (Jugoslovenske narodne armije), i Medžida je na kraju morala kroz prozor da pobegne sa izbornim papirima kako bi ih donela u Sarajevo. U Prnjavoru je velike zasluge u tom smislu imao Jasmin Odobašić. Neprijatelji BiH predvođeni Srpskom demokratskom strankom (SDS) tada su oduzimali dokumente, izborne papire i na druge načine opstruirali referendumski proces“, kaže Stjepan Kljujić.DW
angie01 angie01 20:15 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

evo sta je rekao karadzic a sta izetbegovic

predatortz predatortz 20:19 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Na referendumu 1. marta 1992. godine 64,7 odsto građana izjasnilo se za nezavisnost BiH, a među njima je bio i veliki broj Srba, tvrdi Kljujić.


E, ako tvrdi Stjepan Kljujić...

A sad, zašto je neko tražio bojkot?
Pa, zbog toga što je to legitiman politički stav.
Zajebana je ta demokratija! Neće to u svačiju glavu!
Eto, naša opozicija u Srbiji često traži bojkot izbora.
Možeš li to da skapiraš?
Možeš li da pojmiš da Srbi nisu želeli da učestvuju u razbijanju Jugoslavije, da su bojkotom izrazili svoj stav o toj temi?

A sad se vratimo na matematiku...
Za glasalo oko 64 procenta, Srba bilo oko 32 i nisu izlazili, bilo i nekih ostalih (Jugosloveni, Romi, nacionalne manjine...).

Koliki to može, matematički, da bude Kljujićev "veliki broj Srba" koji su glasali za i koliki je taj procenat u odnosu na ukupan broj Srba u BiH?

Baš me zanima odgovor.
angie01 angie01 20:23 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

"Politički islam u kom za druge nema mesta" - mora da se šališ?


evo, godinama unazad, ljudi odavde idu u Sarajevo, da posete grad, na razne manifestacije, na filmski festival,... svi se vracaju odusevljeni, svi su gostoljubivi prijatni, nista neprijatno niko nije doziveo ni video.

dok u Beogradu, svaki bogovetni dan neko sranje-ne znam da l bi to trebalo da nas vise zanima i brine.
predatortz predatortz 20:28 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

evo, godinama unazad, ljudi odavde idu u Sarajevo, da posete grad, na razne manifestacije, na filmski festival,... svi se vracaju odusevljeni, svi su gostoljubivi prijatni, nista neprijatno niko nije doziveo ni video.


Koliko je Srba pre rata živelo u Sarajevu, koliko ih živi danas i zašto se ne vraćaju u taj multietnički raj?

dok u Beogradu, svaki bogovetni dan neko sranje-ne znam da l bi to trebalo da nas vise zanima i brine.


Pa, eto, gomila Sarajlija, Srba, je iz nekog njima znanog pakosnog razloga izabrala da živi u Beogradu.
Što se ti ne preseliš u to divno Sarajevo, kad je ovde baš toliko sranje?
pecaros pecaros 20:30 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

predatortz
Politički islam u kom za druge nema mesta" - mora da se šališ?


Tih "umerenih" 43% je izglasalo čoveka koji se zalagao za politički islam, a čovek pisao da to podrazumeva i upotrebu sile.


Nemoj da stavljaš navodnike, oni jesu bili umereni, znaš i sam, nego ti lepše zvuči ovako. Sama podela po nacionalno/verskoj osnovi je već bila rezultat udbaške propagande, nije to Bosni uopšte bilo potrebno. U takvvoj situaciji glasaš za "svoje", pri čemu taj glas ne mora da znači potpuno slaganje s "vođom", niti njemu daje moć da oživotvori svoje halucinacije. I ja sam upravo glasao za Ponoša, jer nisam imao bolju alternativu, a inače - daleko mu lepa kuća.

A sad ja tebe da pitam...

Ti i ja utvrdimo pravila za referendum, sprovedemo ga i ti ne ispuniš uslov za ono što smo zajedno postavili kao fer granicu.


Nisam ti ja neki ekspert za rat u BIH, ali znam da je rasprava o referendumu, održanom kada je već proglašena srpska republika, čisto gubljenje vremena.

Kutiljerov plan, sudeći po viđenju samog Kutiljera, takođe nije ono što ti misliš: LINK


angie01 angie01 20:37 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

E, ako tvrdi Stjepan Kljujić...


imas linkova koliko hoces, svuda isto pise i o brljanju sa plavim listicima,...mrzi me vise da vrtimo jedno te isto,...a tebi smesno, ko da nisi bio tamo.


A sad, zašto je neko tražio bojkot?


jer mu nije odgovaralo da bosna bude samostalno priznata.


Pa, zbog toga što je to legitiman politički stav.


pa legitiman je, dok ne ugrozava zivote drugih zbog licnih aspiracija.

ne pitaj kojih, na zalost svi znamo.

isto je tako legitiman stav vecine, da hoce nesto drugo.

Možeš li da pojmiš da Srbi nisu želeli da učestvuju u razbijanju Jugoslavije, da su bojkotom izrazili svoj stav o toj temi?


Yu vise nije postojala, tako da je prica o ocuvanju zemlje koje vise nema- smesna,...sa sve odvajanjem etnicki cistih podrucja, pa je l to odbrana Yu, ili sta.
Za glasalo oko 64 procenta, Srba bilo oko 32 i nisu izlazili, bilo i nekih ostalih (Jugosloveni, Romi, nacionalne manjine...).


pa receno je da su izlazili i Srbi, tamo gde nisu bili spreceni, tako da taj tvoj procenat od fakat 31,2, ne mozes da guras kao ukupan broj koji nije izasao,...pa valjda i neki drugi nisu izlazili, svakako sam ti tacne procente napisala....
milisav68 milisav68 20:40 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

angie01

sta tacno lazem, to sto si krenuo da podmeces komunizam u YU-omiljeni ausvajz

Podmećem.
gvozden1 gvozden1 20:42 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

.
Zajebana je ta demokratija!

Zajebana :)
Al vidiš da može i tako, treba 66 izašlo 64, pa dobro, tu je to, šta ima veze.

Srbi nisu izašli, matamatički se uklapa, al Kljujić kaže drugačije, onda je tako, matematika greši, ne Kljujić.
A i što su vodili kampanju za bojkot, na to se nema pravo.

I takvi će da palamude o demokratiji.
predatortz predatortz 20:51 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

imas linkova koliko hoces, svuda isto pise i o brljanju sa plavim listicima,...mrzi me vise da vrtimo jedno te isto,...a tebi smesno, ko da nisi bio tamo.


Ti si malo pomešala referendum sa plebiscitom srpskog naroda o ostanku u Jugoslaviji.

Tu su bili ti plavi listići. Otuda i praviš greške...

jer mu nije odgovaralo da bosna bude samostalno priznata.


Država ne može biti "samostalno priznata", mogu je priznati druge države. Ok, verovatno greška u konstrukciji rečenice.
Ako si mislila da Srbima nije odgovaralo to da Bosna bude samostalna država, pa to niko nije ni krio.
Zašto bi Srbima odgovarao raskid sa maticom u kojij živi većina srpskog naroda? Naročito kada se ima iskustvo "suživota" sa muslimanima i Hrvatima u Drugom svetskom ratu, koje je bilo klasičan genocid nad Srbima.
Postavi sebi pitanje da li Srbi imaju pravo da ne žele samostalnost Bosne i Hercegovine iz razloga koje je lako braniti.

Potom, u toj i takvoj Bosni, postojala je jasna procedura po kojoj država može da izabere samostalnost u odnosu na Jugoslaviju. Ta procedura nije ispoštovana jer na referendumu nije doneta odluka kvalifikovane većine da bi to bilo po zakonu.
I tu se svaka priča završava.

angie01 angie01 20:56 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Koliko je Srba pre rata živelo u Sarajevu, koliko ih živi danas i zašto se ne vraćaju u taj multietnički raj?


po popisu iz 2013.



30,8% Srbi


50,1% Bosnjaci


15,2% Hrvati


3,7% ostali

znaci, nesto manje od 300 000 manje Srba, nego pre rata,...dok iz Srbije svake godine ode 50-100 hiljada.


Pa, eto, gomila Sarajlija, Srba, je iz nekog njima znanog pakosnog razloga izabrala da živi u Beogradu.


Sarajlije su vise po Evropi i Kanadama.


Što se ti ne preseliš u to divno Sarajevo, kad je ovde baš toliko sranje?


pa hebiga, ja sam kod svoje kuce, u sranju nisam ucestvovala ni tamo ni ovde, ni nigde drugde,...pa mogu gde hocu.
predatortz predatortz 21:03 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

pa mogu gde hocu.


A zašo misliš da ja ne mogu i da ne idem?

E tu imam zanimljivu anegdotu.
Pretprošlo leto, spustimo se sa Jahorine u Sarajevo. Klinci nisu nikad bili, pa da vide.

Stanem na parking kod Vijećnice, pa pravo na Čaršiju.

Stariji odmah rekao:
Šta je ovo, jebo te bog?! Odvratno!

Mlađi:

Ćale, meni je ovde neprijatno.

Eto, to je bila iskrena reakcija, ono na prvu.
angie01 angie01 21:10 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Ti si malo pomešala referendum sa plebiscitom srpskog naroda o ostanku u Jugoslaviji.


nisam pomesala, nego sam sve na gomilu zbirno pomenula-vidim da deluje nespretno,...htela sam da nabrojim sva muvanja kroz koja se jasno videla namera..


Država ne može biti "samostalno priznata", mogu je priznati druge države. Ok, verovatno greška u konstrukciji rečenice.


pricam telefonom, kucam, pa zbrzavam,...razumeo si me.

Ta procedura nije ispoštovana jer na referendumu nije doneta odluka kvalifikovane većine da bi to bilo po zakonu.


kako da ti kazem, vecina je jesno rekla, procedura je trazila jos 3%,...al kako god, jasno je sta je bila namera, koja je posle i sprovedena.
gvozden1 gvozden1 21:16 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

procedura je trazila jos 3%,...al kako god, jasno je sta je bila namera, koja je posle i sprovedena.

Jer, nećemo se držati procedure kao pijan plota.

:)
Demokratijo moja!
angie01 angie01 21:18 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Eto, to je bila iskrena reakcija, ono na prvu.
,

pa ako kod kuce pricas isto ovako, nije ni cudo,..evo, bila i moja deca i nemaju nikakvih primJedbi, dapace, mladji jos dobio od profanke sa akademije ponudu da studira tamo,...no cudni su oni, eto ne obaziru se ni na boju koze, a kamoli na nacionalnost, ziveli sa raznim narodima, pa im nista nije neobicno.

samo da dodam objasnjenje, da ne zloupotrebljavas posle- ja iskreno verujem da su tvoja deca sjajna.
predatortz predatortz 21:20 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

kako da ti kazem, vecina je jesno rekla, procedura je trazila jos 3%,..


A peti oktobar je onda bezveze?
Jer i Sloba se pitao što ste zapeli za par posto?

Ako ti ne razumeš da je zanemarivanje tih 3% pravno nasilje, onda je teško bilo šta dokazivati i voditi smilen razgovor.

Stvari su jednostavne:

2/3 + 1 glas referendum prošao. Sve ispod toga, makar to bio i taj jedan glas, referendum nije prošao.

Pa i na jebenom ispitu padaš ako ti fali jedan bod, zbog 0,1 ljudi ostaju ispod crte za upis na fakultet, a da 3% bude zanemareno kada se odlučuje o statusu države, to je teška budalaština.


angie01 angie01 21:22 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Jer, nećemo se držati procedure kao pijan plota.


ne lupetaj,...rekoh procedura je podrazumevala, al da je jasno kako se izjasnila vecina,


Demokratijo moja!


je usledila posle.
angie01 angie01 21:25 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Jer i Sloba se pitao što ste zapeli za par posto?


zloba je pokrao izbore, o tome se radilo,...karadzic je sprecio glasanje na mnogim mestima.


Ako ti ne razumeš da je zanemarivanje tih 3% pravno nasilje,




odgovorila sam vec hucio,...smesno mi je da ti potenciras pravo,...
predatortz predatortz 21:26 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

pa ako kod kuce pricas isto ovako, nije ni cudo


Ja njima, uprkos silnim insistiranjima, gotovo nikad ne pričam o ratu. A ako nešto i kažem, kažem da je rat sranje, što i jeste.
Ženinom ocu, njihovom dedi, sam rekao da malo smanji doživljaj, jer deda voli da se raspištolji ko Albert.

Puštam momke da žive i uživaju u tinejdž dobu.

Jedina stvar o kojoj im serem je muzika, jer na ovo današnje sranje mi je jako nizak prag tolerancije. A i u tome grešim, ovo je njihova a ne moja mladost.
angie01 angie01 21:29 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

gotovo nikad ne pričam o ratu.


znaci ipak pricas,...a mislila sam na Srbovanje.
predatortz predatortz 21:33 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

karadzic je sprecio glasanje na mnogim mestima.


Ovo je notorna glupost.

Treba znati malo pozadinu, ljude i prilike.

Vidim, navode Šekoviće kao jedno od tih mesta.

Šekovići su najkomunističkije mesto u BiH, samim tim i najjugoslovenskije.
Odgovorno ti tvrdim da bi tamo izgubio glavu svako ko bi pokušao da organizuje referendum o otcepljenju od Jugoslavije, a da bi u njega pucali članovi opštinske izborne komisije, ako bi slučajno pretekao od naroda.

gvozden1 gvozden1 21:40 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

al da je jasno kako se izjasnila vecina,

To je, da te naučim, nebitno.
Ako je za neku odluku propisana dvotrećunska većina, onda je sve ispod toga poraz onoga ko se zalaže za tu odluku, i pobeda onoga ko je protiv nje.
Srbi su iz tog referenduma izašli kao pobednici.

je usledila posle


To je bilo neminovno.
Jer šta je bila alternativa, da se prihvati stav poraženih na referendumu?

Ušlo se u zaštitu svojih prava na način koji je jedino preostalo posle nepriznavanja rezultata referenduma.

I dobro je što se tako postupilo.
vcucko vcucko 21:40 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

pecaros

Nego je njegova glavna priča bila bazirana na tome da su tamo Srbi u manjini, pa bi bili preglasani. Preglasani u čemu? U stvaranju islamske Džamahirije? Možda ako bi ovi iz Međugorja prešli u islam, a svih 43% muslimana naprasno poludelo.

Nit su ovi iz Međugorja prešli u islam, nit su musliji kolektivno poludeli. To ih nije sprečavalo, ne sprečava ih neće ih sprečavati ni ubuduće. Da nepogrešivo podržavaju, glasaju, rade, ratuju, šta god, za bilo šta za šta smatraju da je protiv srpskih interesa. Njihov jedini motiv u bilo čemu jeste, da nešto nije dobro za Srbe. I to automatski postaje dobro za njih. Njihov cilj i njihovo vjeruju.

Ova tvoja priča, 30 godina kasnije, ne doprinosi ni pomirenju ni ičemu dobrom. Toliko je glupa, da je prosto skaredna. I samim tim kopa još dublje rovove, naduvava mržnju, priziva nove sukobe.
angie01 angie01 21:40 28.05.2022

Re: Миро, кувај кафу!

Ovo je motorna glupost.


notorna glupost je pomenuta na svim sajtovima koje sam otvorila,...znaci da se ipak desila, a i uklapa se u ceo projekat i pomenute poteze, mrzi me vise da linkujem, ponavljam,...sve u svemu, bezumno sranje, koje nas je sve skupa unazadilo i shebalo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana