Filozofija

Volter i Ruso o masovnim ubistvima po Američkim školama

Spiridon RSS / 26.05.2022. u 14:38

Volter: "Kakav je to bog koji može da dozvoli ubistvo nevine dece? Kome su oni i šta skrivili da bi zaslužili takav kraj"?

Ruso: To sa bogom nema nikakve veze! Lobi koji živi od proizvodnje i prodaje oružija i njegova uska povezanost sa politikom, su glavni krivci.



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

teslana teslana 17:49 27.05.2022

Re: Izbor

Mimići, gegići, gifići. :)
teslana teslana 17:50 27.05.2022

Re: Izbor

Uh, sjetila sam se jednog strašnog dokumentarca, tačno ne mogu podijeliti sa vama.. hm, i to je ljubav zar ne? :)
teslana teslana 17:51 27.05.2022

Re: Izbor

Ostaje dokumentarac ispod nivoa vodostaja. :)
zoja444 zoja444 17:58 27.05.2022

Re: Izbor

sve pesme darka kraljica su ljubav.
teslana teslana 18:06 27.05.2022

Re: Izbor

sve pesme darka kraljica su ljubav.

Zoja, sad ću ti nešto priznati, ukucam na Google darka kraljica, misleći da je to neka žena darka, zvali je kraljica, ili da je to naslov filma o ljubavi te žene darke kraljice. :)


softelectronics_e softelectronics_e 18:07 27.05.2022

Re: Izbor

teslana
Vjeruj mi ne umiješ da razumiješ.

A i koga briga šta itko razumije.

Solo, bavim se sobom, pravo da ti velim. Izgleda da sam preko noći ostarila, znaš koliko me boli uvo koji razlozi i motivi tebe drže ovde, ne samo tebe, bilo koga. Tj vjerujem da je priča o ličnostima interesantnija od deponije klipića, slikića, mimova, gegova i sve to što te tišti.. Ali, vidi, bolje biti i lud nego virtuelno fino kućno vaspitan fašista.

Upravo razmišljam da mi je najveći problem il prepreka u pravljenju stranice odabrati font slova, kad sam proklet čovjek. Nakon sedam dana neodlučnosti ako to pređem pa moje je carstvo nebesko, što bi rekli u šerijatu, sa devicama..

Imaću tri teme: politika, književnost i jazz (u ovoj će biti sve ostalo).. i ako mi dođe da nešto primjetim, analiziram, zabilježim, popričam sama sa sobom, imam fino stranicu.. prosto.

Fino!
Taman da prođe bez mene.
teslana teslana 18:09 27.05.2022

Re: Izbor

Fino!
Taman da prođe bez mene.

cc, tačno ako se ne maziš da te pozovem :)
vcucko vcucko 18:33 27.05.2022

Re: Izbor

teslana


Afrika

Hurrem


Afrika će nastaviti da dolazi, samo u većim brojevima. Ako ih je do sada stizalo milion - tri - pet ubuduće će deset - trideset - pedeset miliona. Još više će da ih se davi po Mediteranu. Lampeduza će da potone pod tolikim teretom, pa će da se šire prihvatni centri do u nedogled.
Na licu mesta desiće se još poneka Ruanda. Neko dovoljno moćan će da izračuna da mu je bolje da ih pobije par miliona, nego da ih 'rani deset miliona. Opet ne iznosim vrednosne stavove, samo konstatujem.

Ako vidiš neko drugo i milozvučno rešenje za Afriku, to je da prostiš kao da kažeš, da veruješ u Deda Mraza. Pa još crnog, afričkog.


Hurrem nije turska serija nego istorija.
Naravno da serija nije istorija. Ali istorijska Hurrem jeste otelotvorenje opasnice.
teslana teslana 18:45 27.05.2022

Re: Izbor

Afrika će nastaviti da dolazi, samo u većim brojevima. Ako ih je do sada stizalo milion - tri - pet ubuduće će deset - trideset - pedeset miliona. Još više će da ih se davi po Mediteranu. Lampeduza će da potone pod tolikim teretom, pa će da se šire prihvatni centri do u nedogled.
Na licu mesta desiće se još poneka Ruanda. Neko dovoljno moćan će da izračuna da mu je bolje da ih pobije par miliona, nego da ih 'rani deset miliona. Opet ne iznosim vrednosne stavove, samo konstatujem.

Ako vidiš neko drugo i milozvučno rešenje za Afriku, to je da prostiš kao da kažeš, da veruješ u Deda Mraza. Pa još crnog, afričkog.


Hurrem nije turska serija nego istorija.
Naravno da serija nije istorija. Ali istorijska Hurrem jeste otelotvorenje opasnice.


Pa dobro, ja nisam znala ko je i kako izgleda turska glumica a ti znaš da muftijina druga žena ima osobine istorijske ličnosti turske sultanije, ne znam ko je tu više miloklizan, intiman, da prostiš..


Da li je moguće da je svjetska kriza trenutno u dvije fizičke tačke hljeb-čamac, ili mi imamo hljeba - crnci će izginuti u čamcima?

solo solo 18:47 27.05.2022

Re: Izbor

Mimići, gegići, gifići.


Više od tisuću riječi ko umije da razumije.

Opet, ko voli da se raščaršafi (ne važi za Tasu,njemu je oprošteno) hraneći svoj hipertrofirani ego beskrajno petingujući sa tastaturom- marim ja.

Budimo lagani draga.

p.s.
Ni ja ne preferiram plave šeširiće što tebe naravno ne obavezuje dok ti se pogled gubi u daljini......
teslana teslana 18:48 27.05.2022

Re: Izbor

Više od tisuću riječi ko umije da razumije.

Opet ko voli da se raščaršafi hraneći svoj hipertrofirani ego beskrajno petingujući sa tastaturom- marim ja.

Budimo lagani draga.

Solo, ne brini, neću im ja reći da ti iza te deponije kriješ inteligenciju.
solo solo 18:50 27.05.2022

Re: Izbor

Solo, ne brini, neću im ja reći da ti iza te deponije kriješ inteligenciju.


Džaba, onih Tasinih 135 IQa mi je nedostižno. Hebiga.
teslana teslana 18:50 27.05.2022

Re: Izbor

p.s.
Ni ja ne preferiram plave šeširiće što tebe naravno ne obavezuje dok ti se pogled gubi u daljini......

Lijena sam naći nešto drugo radi ovog šorcića, šeširić je ok. :)
teslana teslana 18:51 27.05.2022

Re: Izbor

Džaba, onih Tasinih 135 IQa mi je nedostižno. Hebiga.

Ma Tasa je meče.
teslana teslana 08:09 28.05.2022

Re: Izbor

U povratku sa Dunava prođem kraj par štandova tu ispod nadvožnjaka na pijaci i dođem do jedne žene, ispred nje samo banane i poredane na bijelom papiru crvenkasto žute kruške u dvije gajbe.. i žena lijepa, rekla bih da je Rumunka, zakopčana do grla u crnom skafanderu, zavezana kosa uredno, naspavana, bijelo lice, možda je malo boli stomak.. uzmem par banana, ona izvaže, 1.90€, otvorim novčanik unutra imam 3.50€ i karticu, dam joj 2€, uzela bih i kruške, koliko koštaju?, okrene se prema muškarcu malo dalje kraj kombija, istovaruje, priđe on, 3€, odmahnem rukom, sad mi kupovati pola kg bezveze, banane u ranac, stavljam slušalice na uši kad će on njoj tiho na srpskom - nisi rekla cenu? Ona odmahnu glavom, ja se napravi da nisam čula moje Rumune. :)

Izgledalo je kao da nema pojma cijene i da njemu nije svejedno ako je rekla nešto drugo.

Produžim dalje, kad tip u ljetnim papučama, mamuran, zdravog tijela, zdrave crne kose, vidi se duboka hidratacija, pita me jel imam 1€ kupio bi on cigare, skinem opet slušalice, ahha, malo falilo da mu ispričam: ee, imam, nisam kupila kruške maloprije.. i ne bi mi teško opet potražiti novčanik kraj banana u rancu, i dati mu 1€.. ajde de, kad je beg bio cicija, nek čovjek zapali cigaru.. misleći na mene.. :)

Ne mogu odrediti šta je on, što bi rekle antifasistkinje ovde, mesanac neki, izbeglica..


Prije neki dan mi se desilo prvi put da bih 100% pogriješila u procjeni, na kasi smo mi, rano jutro, između mene i njega stoji neka fakin veganka, vidim da je uzela i vegan ribu, za kasom je opet jako lijepa cura iz Indije il tako nešto, Pakistanka, tamnoputa, što bi rekli beli Srbi iz Amerike, i ona je imala duboku hidrataciju kose sigurno, crna, duga.. I kraj nje, nisam obratila pažnju šta se dešava, slušam podkaste o knjigama, izgubila sam predstavu o vremenu, vidim stoji Austrijanac, vidim da je pasivno- agresivan i da ona drži dva paketa baterija i objašnjava mu da nisu iste cijene, i vidim da ovaj ispred veganke između nas cupka nogama u mjestu, radne hlače, radne cokule, bauštelac, i na glavi perčin, ošišan sve naćelavo samo taj perčin.. i on u jednom trenutku jako glasno, dubljim glasom nego što ga ima inače, pita Austrijanca koji je upravo Indijki rekao da je nervozna (bila je tiha, i malo joj glas zadrhta jer je nezaštićena), pita ga jel razumije njemački?, na perfektnom njemačkom pita jel razumije njemački? Na perfektnom njemačkom ali agresivno, meni je izgledao kao tip koji ujutru ustane i ne zna hoće li zaglaviti negdje sa drugarima sa špricom u ruci ili otići na bauštelu i pošteno zaraditi hljeb, Austrijanac mu odgovori da gleda svoja posla, jao kad je ovaj otkačio, kaže mu da ga pričeka napolju da oni to riješe, Austrijanac podiže obrvu, ne bi mu prijatno, ustuknu, ovaj se nastavi, urliče na njega, maltretiraš je tu, da će mu u guzicu nabiti baterije ako se ne makne za sekund, je li on razumije da baterije nisu ista cijena i da izađe napolje samo dok kupi sendvič i Red Bull pa će to riješiti.. Austrijanac prođe tamo iza, vrati se u trgovinu vjerovatno da upari dva paketa istih baterija, a ovaj se okrenu prema kasi i smrsi u bradu- mamu ti bre jebem..

Meni se zemlja pod nogama otvori, ma kako nisam primjetila. :)

teslana teslana 08:21 28.05.2022

Re: Izbor

Hurrem nije turska serija nego istorija.
Naravno da serija nije istorija. Ali istorijska Hurrem jeste otelotvorenje opasnice.

Vcucko, ostadoh ja razmišljajući o glavnoj ženi među ženama, kako god razmislim, one su vladaru najveći i jedini problem ako ne nađu zajedničku riječ, ako ona ne prihvati te njegove druge žene i djecu.. Rijetko je u istoriji da on makne ženu, ali često da žena makne njega i postavi sinove..

Sjetih se, Cher je rekla mami kad joj ova savjetovala da nađe bogatog muškarca, "mama, ja sam taj bogati muškarac", tako i ja, meni te njegove žene ne bi bile problem, ni djeca, ma ne, sve bih to prihvatila, ali božije zakone koji se kose sa mojim ženskim ovozemaljskim poimanjima svijeta oko nas mislim da bih trpila kratko, i za jednu noć bi ga se riješila, bolje da ostanem ja našim ženama i djeci.. :)
shmoo shmoo 09:04 28.05.2022

Ма није мече... Говедо

teslana
Džaba, onih Tasinih 135 IQa mi je nedostižno. Hebiga.

Ma Tasa je meče.



Камо лепе среће да ми је 135.

Да ме не зајебава ова моја са својих 132 како је паметнија од мене.

"Слушај жену, говедо једно, ем сам старија, ем сам паметнија! И за обе тврдње имам доказ!"

Тако мени каже моја Марлена.







teslana teslana 09:24 28.05.2022

Re: Ма није мече... Говедо

Камо лепе среће да ми је 135.

Да ме не зајебава ова моја са својих 132 како је паметнија од мене.

"Слушај жену, говедо једно, ем сам старија, ем сам паметнија! И за обе тврдње имам доказ!"

Taso, nisam ti tepala nego sam Soloa kudila. :)
shmoo shmoo 09:31 28.05.2022

Re: Ма није мече... Говедо

teslana
Камо лепе среће да ми је 135.

Да ме не зајебава ова моја са својих 132 како је паметнија од мене.

"Слушај жену, говедо једно, ем сам старија, ем сам паметнија! И за обе тврдње имам доказ!"

Taso, nisam ti tepala nego sam Soloa kudila. :)



Ааааа...

Пардон онда.

Видите то вас двоје, да се не мешам.

solo solo 10:05 28.05.2022

Re: Ма није мече... Говедо

Пардон онда.

Видите то вас двоје, да се не мешам.


Šta bi rek'o Volter na ovo da je kojim slučajem bloger na 92?

Ali nije.
softelectronics_e softelectronics_e 10:30 28.05.2022

Re: Izbor

teslana
U povratku sa Dunava prođem kraj par štandova tu ispod nadvožnjaka na pijaci i dođem do jedne žene, ispred nje samo banane i poredane na bijelom papiru crvenkasto žute kruške u dvije gajbe.. i žena lijepa, rekla bih da je Rumunka, zakopčana do grla u crnom skafanderu, zavezana kosa uredno, naspavana, bijelo lice, možda je malo boli stomak.. uzmem par banana, ona izvaže, 1.90€, otvorim novčanik unutra imam 3.50€ i karticu, dam joj 2€, uzela bih i kruške, koliko koštaju?, okrene se prema muškarcu malo dalje kraj kombija, istovaruje, priđe on, 3€, odmahnem rukom, sad mi kupovati pola kg bezveze, banane u ranac, stavljam slušalice na uši kad će on njoj tiho na srpskom - nisi rekla cenu? Ona odmahnu glavom, ja se napravi da nisam čula moje Rumune. :)
...


Ja bih, u nedostatku resursa, pre uzeo kruške nego banane.
teslana teslana 10:44 28.05.2022

Re: Izbor

Ja bih, u nedostatku resursa, pre uzeo kruške nego banane.

Ima smisla, meni je u stvari jutros bio potrebniji paradajz. :)


Banane su se žutile, privukle me.. i u duhu ovog antifasizma, guljenja, i torti za nas izBosne, uzeh.

Dobro da mi nije palo na pamet lizanje paradajza boje krvi, sa guzice npr..
softelectronics_e softelectronics_e 11:00 28.05.2022

Re: Izbor

teslana
Ja bih, u nedostatku resursa, pre uzeo kruške nego banane.

Ima smisla, meni je u stvari jutros bio potrebniji paradajz. :)


Banane su se žutile, privukle me.. i u duhu ovog antifasizma, guljenja, i torti za nas izBosne, uzeh.

Dobro da mi nije palo na pamet lizanje paradajza boje krvi, sa guzice npr..

Zašto bi ti to palo na pamet?
teslana teslana 11:10 28.05.2022

Re: Izbor

Zašto bi ti to palo na pamet?

Zato što kod nas na zborovima, i borbama bikova, organizujemo tradicionalno i lizanje crvenog kao krv paradajza sa guzice.
softelectronics_e softelectronics_e 14:34 28.05.2022

Re: Izbor

teslana
Zašto bi ti to palo na pamet?

Zato što kod nas na zborovima, i borbama bikova, organizujemo tradicionalno i lizanje crvenog kao krv paradajza sa guzice.

Kako to izgleda?
Ima li neka fotografija?
teslana teslana 14:43 28.05.2022

Re: Izbor

Kako to izgleda?
Ima li neka fotografija?

Pa to je kod nas Srba ljetna ceremonija, kako ti nisi čuo, dva stoljeća najmanje.. Ženino je da nabavi zreo kao krv crven paradajz, opere, muškarčevo da ga izgnječi rukama, namaže po njenoj guzici i poliže.. par koji pobjedi dobije vikend za dvoje u Beogradu.
softelectronics_e softelectronics_e 14:57 28.05.2022

Re: Izbor

teslana
Kako to izgleda?
Ima li neka fotografija?

Pa to je kod nas Srba ljetna ceremonija, kako ti nisi čuo, dva stoljeća najmanje.. Ženino je da nabavi zreo kao krv crven paradajz, opere, muškarčevo da ga izgnječi rukama, namaže po njenoj guzici i poliže.. par koji pobjedi dobije vikend za dvoje u Beogradu.

Ja sam mislio da je to nešto vezano za zborove i borbu bikova.
teslana teslana 15:06 28.05.2022

Re: Izbor

Ja sam mislio da je to nešto vezano za zborove i borbu bikova.

Pa jeste, dio našeg folklora, slavenski paganizam, muslimani imaju po nekoliko žena, Hrvati idu u celibat, Vatikan im da more, a mi Srbi ovako se u boji crvenog kao krv paradajza spajamo, rekao bi čovjek malo primitivno, ali nije.
milisav68 milisav68 15:37 28.05.2022

Re: Izbor

teslana
Ja sam mislio da je to nešto vezano za zborove i borbu bikova.

Pa jeste, dio našeg folklora, slavenski paganizam, muslimani imaju po nekoliko žena, Hrvati idu u celibat, Vatikan im da more, a mi Srbi ovako se u boji crvenog kao krv paradajza spajamo, rekao bi čovjek malo primitivno, ali nije.



Ti nisi normalna.

teslana teslana 15:47 28.05.2022

Re: Izbor

Ti nisi normalna.

:)
teslana teslana 15:47 28.05.2022

Re: Izbor

i dobro inspirisana :)
Spiridon Spiridon 09:58 27.05.2022

ne bih da kvarim zurku

ali tema su takodje Volter i Ruso. Veciti suparnici, a sahranjeni su zajedno, jedan pored drugog u Panteonu.

Voleo bih da cujem vase misljenje vezano za ove dve intelektualne gromade koji su imali diametralno suprotne stavove o zivotu.



shmoo shmoo 10:19 27.05.2022

Re: ne bih da kvarim zurku

Spiridon
ali tema su takodje Volter i Ruso. Veciti suparnici, a sahranjeni su zajedno, jedan pored drugog u Panteonu.

Voleo bih da cujem vase misljenje vezano za ove dve intelektualne gromade [b]koji su imali diametralno suprotne stavove o zivotu.



Ево ја ћу да пробам да отворим дискусију питањем...

Зар то није основни услов да неко друштво напредује?

Небитно којом брзином, али да кроз постојање таквих у друштву свакога дана у сваком погледу све више напредује?

Имам утисак да су на најбољем путу она људска друштва/заједнице која имају такве појединце и која таквим појединцима дају простор за исказивање мишљења.

Па свакога дана, миц по миц, освајају се неки нови простори Људских слобода, Људских права, Социјалне правде, Правде уопште,...

А све то под условом да постоји довољна мера пристојности у неком друштву/заједници које неће дозволити да се различита мишљења гуше и елиминишу?







maksa83 maksa83 10:35 27.05.2022

Re: ne bih da kvarim zurku

ali tema su takodje Volter i Ruso. Veciti suparnici, a sahranjeni su zajedno, jedan pored drugog u Panteonu.

Kada je Volter bio na samrti došao mu je sveštenik i sugerisao mu da se odrekne Sotone.

Volter mu rek'o "nije sada trenutak da pravim sebi neprijatelje".

Spiridon Spiridon 10:36 27.05.2022

Re: ne bih da kvarim zurku

Имам утисак да су на најбољем путу она људска друштва/заједнице која имају такве појединце и која таквим појединцима дају простор за исказивање мишљења.


istina, to se zove zdrava konkurencija


ali ja bih malo vise detalja o samom Volteru i Rusou ... i njihovom sukobu


U sustini moja prica je bazirana na istinitom dogadjaju kada je 1755 zemljotres jacine 9.1 rihtera pogodio Lisabon i sravnio sve sa zemljom. Lisabon je imao 300,000 stanovnika, a stradalo je 60,000. Da prica bude bizarnija, to se dogodilo na neki crkveni praznik u vreme kada su ljudi bili u crkvama pa se sve to obrusilo na njih.

I onda ide prica:


Volter: "Kakav je to bog koji može da dozvoli stradanje toliko ljudi na crkveni praznik? Kome su oni i šta skrivili da bi zaslužili takav kraj"?

Ruso: To sa bogom nema nikakve veze! Ljudi su ti koji prave nekakve grandiozne gradjevine i koji se zbijaju na maloj povrsini umesto da zive mirno po selima, u svojim kucama okruzeni prirodom. Da je tako bilo ne bi ih ovo zadesilo.
Spiridon Spiridon 10:40 27.05.2022

Re: ne bih da kvarim zurku

Volter mu rek'o "nije sada trenutak da sebi pravim sebi neprijatelje".





da, to je bas tipicno za njega.

Ja ga obozavam, bi sam pre neki dan u njegovom zamku (kuci). Nije daleko od mene.

on je takodje rekao "da boga nema, trebalo bi ga izmisliti"

takodje je anegdota sa Njutnom kome pada jabuka na glavu (ideja o gravitaciji) bila njegova

shmoo shmoo 10:53 27.05.2022

Re: ne bih da kvarim zurku

Spiridon

Da prica bude bizarnija, to se dogodilo na neki crkveni praznik u vreme kada su ljudi bili u crkvama pa se sve to obrusilo na njih.



Верујем да су неки теолози догмате (језуитског реда, на пример, јер су они у Португалу и тада били на гласу... И стасу.) имали сасвим логично објашњење и за то.

А стари добри инструменти попут замена теза, спиновања, полуинформација и дезинформација, као и најновијег филозофског открића званог булшит, нису ништа изгубили на својој снази и употребљивости ни до данас.

И џаба се ту нешто трте скептицизам, критицизам, емпиризам, рационализам,...

Има неко јачи од њих.

И тај неко је јачи јер је наоружан, а има и пендреке...

( "А што те бију ови добри људи?" )

Па сад ти немој да им верујеш када ти нареде да мораш да им верујеш.





shmoo shmoo 10:56 27.05.2022

Re: ne bih da kvarim zurku

Spiridon

on je takodje rekao "da boga nema, trebalo bi ga izmisliti"



Мора Човек за нешто да се држи.

Да се не би спустио на земљу и опет почео да хода на све четири.



solo solo 16:50 27.05.2022

Re: ne bih da kvarim zurku

Voleo bih da cujem vase misljenje vezano za ove dve intelektualne gromade koji su imali diametralno suprotne stavove o zivotu.



Ok što bi voleo. Ali zašto?
zoja444 zoja444 14:57 27.05.2022

svi zele biti baja patak

sad je bilo na nekim vestima, kako je prizvodjac puske sa kojim su ubijena deca, prikazao malo dete koje u krilu drzi tu pusku uz poruku, parafraziram: ... dajte ovo vasem detetu. trebace mu kad poraste. fuj.
Atomski mrav Atomski mrav 15:32 27.05.2022

Kris Rok

je imao zanimljivu ideju koju je promovisao na svojim stand-up comedy nastupima. Umesto zabrane kupovine i držanja oružja, trebalo bi povećati cenu municije. Deset soma dolara po metku pa izvol'te drugovi Amerikanci, uzimajte kredite da biste se rešetali.
ecce-florian ecce-florian 17:42 27.05.2022

arte fakti

jes da se nesu voleli, jes da su bili antipodi

al


( ajd nesto aktuelno)

ako se ne varam, oba mozga ( posthumno) bi trebala da se nalaze u Moscow Brain Research Institute

jbg

jedinstvo suprotnosti ( ako su im ostalre mošti saranjene na istom mestu - drugom, što im i mozgovi ne bi bili)



jin i jang

da, ima i onaj "lisabonski argumenAt"

Jean-Jacques replied to Voltaire's Poem on the Lisbon Disaster with a letter dated 18 August 1756, later titled the Letter on Providence.

The "Citizen of Geneva" argued that there is no reason to doubt God's kindness, that the people should blame only themselves for their misfortunes, because they, it is at their own choice that they densely settle in cities, whose destruction leads to many victims. Rousseau's letter was widely known in Europe. It was the first of Rousseau's writings to be translated into Russian.


ps

ali

koa sto sam vec pre par dana naznačio u svom izlaganju na blogu, pozivajuci se na moje istupanje u baru u Seattleu iz maja ove godine:

u osnovi je problem disbalansa broja rusa i oružja u usa citizens u ovom trenutku

( ja sam u u port angelesu sreo samo jednu ( spremačica u mom motelu, ljubazna)

pps

evo link na free audio book na temu sa početka
[url=http://www.learnoutloud.com/Audio-Books/Philosophy/Modern-Philosophy/Voltaire-and-Rousseau/20815][/url]
zoja444 zoja444 17:54 27.05.2022

Re: arte fakti

kako sam ja shvatila, ta kolicina i ostalo oko oruzja je problem, opasnost za same amerikance.
ecce-florian ecce-florian 18:05 27.05.2022

Re: arte fakti

opasnost za same amerikance


pa ima i nasih tamo koji su sto naoruzani sto nenaoruzani

ima i rusa, al nedovoljno u skladu sa trenutnim izvestavanjem

mozda bi u skladu sa navedenim tvoj zakljucak u ovakvim okolnostima mogao da bude validan
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:46 30.05.2022

Re: arte fakti

da, ima i onaj "lisabonski argumenAt"

Jean-Jacques replied to Voltaire's Poem on the Lisbon Disaster with a letter dated 18 August 1756, later titled the Letter on Providence.


jebote oni blogovali jos u 18 veku.

Atomski mrav Atomski mrav 19:28 27.05.2022

Sajam naoružanja

U Teksasu
Tri dana nakon ovog poslednjeg masakra
Tramp će održati govor
Nije njuz.net ili nešto slično...
magnus magnus 21:25 27.05.2022

Fatherless America

i prije je bilo oružja pa nije bilo ovakve demonije . Ko je odgajao tu djecu, jesu li išli u crkvu , slušaju li "kosijanere" duvaju li travu ....
nisu postali manijaci zato što ima krateža u K martu
alselone alselone 06:20 28.05.2022

Oružje nije korenski problem

Korenski problem je kult nasilja. To je država napravljena na nasilju (tako su i mnoge, u redu, ali pre 500 godina) ali je i održavana na nasilju. To je država koja ratuje 70 godina bez prestanka, i kada nema više spoljnih neprijatelja, onda smisli unutrašnje pa tamo pali i ruši. To je država koja stalno pravi neprijatelje i hrani princip dehumanizacije koja odobrava ubijanje. To mora da bekfajeruje, što bi oni rekli.

Kult nasilja braćo, a ne puške i praporci.

Puške imati moraju i građani pošto ih kriminalci imaju, a gradovi su veoma razudjeni. Jednom sam se pravio liberalnim evropljaninom, samo što Bernijevu sliku nisam okačio o vrat kao Alana Čumaka, pa mi je objasnilo da muriji treba do njihove kuće 40 minuta ako je gužva a drogiranih naoružanih budala ali i drugih Falling Down budala ima na svakom koraku.

Ovo sada što gledamo a to je činjenica da kukavički murkan viče deci "vičite ako vam treba pomoć" a onda jedno dete vikne "help", murija ne udje na to nego ga čuje terorista pa ga nadje i ubije, što me apsolutno zgrožava do kostiju, je posledica de-fund police gde su najbolji spakovali prnje i pobegli a ostali debeli krofnožderači. Sva je povika bila na "Rudi Đulijani princip" vođenja policije koji je uveo red u NY devedesetih, nego da murkani treba da jašu jednoroge koji prde dugu, i da plaču na misgendering verbalne nepravde, pa eto, takav sigurno neće u stilu Džona Mekejna iz Die Hard uleteti u potkošulji pravo pred automatsku pušku.

Kult nasilja za gradjane, kult kukavičluka za policiju. To se hrani.

A što se tiče skul šutera, ni to nije slučajno. Uzmite dete, odvojte ga od porodice, zbunite ga socijalnim eksperimentima, izolujte ga od pravih vrednosti, hvalite mu nasilje i rat, stavite ga pred računar, hranite ga pornografijom, igricama i džank hranom, pa ćete za par godina dobiti manijaka.
nsarski nsarski 07:23 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

alselone
Korenski problem je kult nasilja. To je država napravljena na nasilju (tako su i mnoge, u redu, ali pre 500 godina) ali je i održavana na nasilju. To je država koja ratuje 70 godina bez prestanka, i kada nema više spoljnih neprijatelja, onda smisli unutrašnje pa tamo pali i ruši. To je država koja stalno pravi neprijatelje i hrani princip dehumanizacije koja odobrava ubijanje. To mora da bekfajeruje, što bi oni rekli.

Kult nasilja braćo, a ne puške i praporci.

Puške imati moraju i građani pošto ih kriminalci imaju, a gradovi su veoma razudjeni. Jednom sam se pravio liberalnim evropljaninom, samo što Bernijevu sliku nisam okačio o vrat kao Alana Čumaka, pa mi je objasnilo da muriji treba do njihove kuće 40 minuta ako je gužva a drogiranih naoružanih budala ali i drugih Falling Down budala ima na svakom koraku.

Ovo sada što gledamo a to je činjenica da kukavički murkan viče deci "vičite ako vam treba pomoć" a onda jedno dete vikne "help", murija ne udje na to nego ga čuje terorista pa ga nadje i ubije, što me apsolutno zgrožava do kostiju, je posledica de-fund police gde su najbolji spakovali prnje i pobegli a ostali debeli krofnožderači. Sva je povika bila na "Rudi Đulijani princip" vođenja policije koji je uveo red u NY devedesetih, nego da murkani treba da jašu jednoroge koji prde dugu, i da plaču na misgendering verbalne nepravde, pa eto, takav sigurno neće u stilu Džona Mekejna iz Die Hard uleteti u potkošulji pravo pred automatsku pušku.

Kult nasilja za gradjane, kult kukavičluka za policiju. To se hrani.

A što se tiče skul šutera, ni to nije slučajno. Uzmite dete, odvojte ga od porodice, zbunite ga socijalnim eksperimentima, izolujte ga od pravih vrednosti, hvalite mu nasilje i rat, stavite ga pred računar, hranite ga pornografijom, igricama i džank hranom, pa ćete za par godina dobiti manijaka.


Amin!

P.S. A nije tako uvek bilo, barem ne ovako strašno. Jeste bilo ludaka kao Džimi Džons ili Mensonova grupa ili Crni Panteri (sve pre 40+ godina), ali random ubistva kao što je ovo danas su bila retka. Nekad su ljudi duvali maru i pevali glupave pesmice, a danas preovlađuju opijati i ekstremna agresija.
nikvet pn nikvet pn 08:16 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

alselone
Uzmite dete, odvojte ga od porodice, zbunite ga socijalnim eksperimentima, izolujte ga od pravih vrednosti, hvalite mu nasilje i rat, stavite ga pred računar, hranite ga pornografijom, igricama i džank hranom, pa ćete za par godina dobiti manijaka


Колико таквих гневних младих људи има Кина? Ни претпоставити. Али у Кини је лично ватрено наоружање апсолутно забрањено. Изузетак је оно племе што је измислило барут, једва су искукали дозволу да наставе традицију пуцњаве кремењачама.
milisav68 milisav68 08:35 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

nikvet pn

Колико таквих гневних младих људи има Кина? Ни претпоставити.

Kakva predrasuda.

Doco, tamo se forsira kolektivizam.Baš skoro bio klip gde se celo odeljenje raduje uspehu svog drugara.
emilia emilia 10:07 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

nikvet pnКолико таквих гневних младих људи има Кина? Ни претпоставити. Али у Кини је лично ватрено наоружање апсолутно забрањено. Изузетак је оно племе што је измислило барут, једва су искукали дозволу да наставе традицију пуцњаве кремењачама.

U Kini su učestali napadi noževima na decu u dečijim obdaništima. Na vestima su izveštavali o tome. Kada i ako vest puste da dođe do medija. Velika i mnogoljudna je to zemlja strogo kontrolisanih medija.

Kina: U napadu na obdanište ubijeno sedmoro dece
Napadač naoružan sekirom danas je upao u obdanište u severozapadnoj Kini u ubio sedmoro dece i jednog nastavnika a još 20 osoba je ranio, prenose kineski mediji.
Ovo je peti napad na škole i vrtiče od kraja marta u Kini u kojima su, tokom poslednjih mesec i po dana, desetine mališana ranjene.
Portparol uprave grada Hadžonga potvrdio je da je ubijeno osam osoba, sedmoro dece i vaspitač, i rekao da se napadač posle toga ubio.

PEKING - Troje dece i njihov učitelj poginuli su u napadu na jedno obdanište na istoku Kine, u zemlji u kojoj se proletos dogodila serija napada na školske i predškolske ustanove, rekli su danas novinarima očevici.
Do napada je došlo u utorak u gradu Zibo, u provinciji Šandong, rekli su očevici, dok lokalne vlasti, bolnice i policija odbijaju da daju bilo kakvu informaciju o tom događaju.
Prema izjavama očevidaca, u napadu je poginulo troje ili četvoro dece, a više njih je povređeno.

Kina: Napadač upao u obdanište i zapalio se, petoro povređenih
Petoro dece u jednom obdaništu na istoku Kine povređeno je danas kada ih je jedan muškarac napao čekićem, a potom se zapalio, javila je agencija Sinhua.
Pre nego što se zapalio, muškarac se polio benzinom, držeći dva deteta u rukama, ali su ih vaspitači u poslednjem trenutku spasili, rekli su lokalni zvaničnici.

Piše: Srna
12.11.2019. 09:50 HEMIJSKI NAPAD NA VRTIĆ Mladić upao u obdanište, polio decu NATRIJUM HIDROKSIDOM, više od 50 povređenih.
Više od 50 ljudi, uglavnom dece, povređeno je kada je muškarac upao u vrtić na jugozapadu Kine i polio ih korozivnom tečnošću, saopštile su danas lokalne vlasti.
Osumnjičeni napadač star 23 godine ušao je u vrtić popevši se na zid, a potom je polio žrtve natrijum hidroksidom, navodi se u saopštenju administracije grada Kaijuan u provinciji Junan.

Ukupno 51 dete i tri vaspitača primljeni su u bolnicu na lečenje, a dve osobe imaju "ozbiljne simptome". Policija je uhapsila napadača manje od sat vremena posle napada, koji je izvršen u popodnevnim časovima po lokalnom vremenu. Lokalne vlasti su objavile da je napadač dete razvedenih roditelja i da je to rezultovalo razvojem psiholoških poremećaja.
Napadi na decu u školama i vrtićima nisu neuobičajeni u Kini. U poslednjih nekoliko godina dogodilo se više ovakvih incidenata, a napadači su obično koristili noževe.


alselone alselone 12:16 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

P.S. A nije tako uvek bilo, barem ne ovako strašno. Jeste bilo ludaka kao Džimi Džons ili Mensonova grupa ili Crni Panteri (sve pre 40+ godina), ali random ubistva kao što je ovo danas su bila retka. Nekad su ljudi duvali maru i pevali glupave pesmice, a danas preovlađuju opijati i ekstremna agresija.


Nije bilo, čak je bilo i obrnutno. Bila najbolja zemlja za život do negde devedesetih, eventualno ako rastegnemo do 2000tih. Danas - ima sve najgore odlike svih zemalja. Po mnogih stvarima za običnog čoveka zemlja trećeg sveta. Bezbednost kao u Somaliji, hrana kao nigde na svetu, woke školskotvo kao nigde na svetu, korupcija kao u zemlji trećeg sveta, saobraćaj kao u Pakistanu, policija kao u Meksiku, da ne nabrajam dalje.

A što se tiče rata, ne samo da i dalje ratuju posle 70 godina neprekidnog rata, nego bi sada želeli da imaju monopol na rat. Da niko drugi ne ratuje na planeti do oni.

Potpuno poludela šizofrena zver na zalasku snage koja to neće da prizna pa ujeda okolo a i sebi otkida delove tela.
alselone alselone 12:18 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Колико таквих гневних младих људи има Кина? Ни претпоставити. Али у Кини је лично ватрено наоружање апсолутно забрањено. Изузетак је оно племе што је измислило барут, једва су искукали дозволу да наставе традицију пуцњаве кремењачама.

U Kini je zabranjena i pornografija pored oružja. A i hrana je bolja. A i neguju se druge vrednosti danas.

Ja nisam rekao da vatreno naoružanje nije problem. Nego sam rekao da nije korenski problem.
alselone alselone 12:41 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Kakav scenario za film:

Murija je došla pred školu i pola sata su čekali ispred, niko ne zna zašto i onda se deilo sledeće: Tipu je žena poslala sledeću poruku:

“There’s an active shooter,” she said. “Help. I love you.”

On je u tom momentu bio kod berbera. Ustao sa stolice, uzeo od berbera pumparicu i otišao u školu. Tamo je provalio unutra i ubio teroristu.

Milan Novković Milan Novković 13:57 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

alselone
P.S. A nije tako uvek bilo, barem ne ovako strašno. Jeste bilo ludaka kao Džimi Džons ili Mensonova grupa ili Crni Panteri (sve pre 40+ godina), ali random ubistva kao što je ovo danas su bila retka. Nekad su ljudi duvali maru i pevali glupave pesmice, a danas preovlađuju opijati i ekstremna agresija.


Nije bilo, čak je bilo i obrnutno. Bila najbolja zemlja za život do negde devedesetih, eventualno ako rastegnemo do 2000tih. Danas - ima sve najgore odlike svih zemalja. Po mnogih stvarima za običnog čoveka zemlja trećeg sveta. Bezbednost kao u Somaliji, hrana kao nigde na svetu, woke školskotvo kao nigde na svetu, korupcija kao u zemlji trećeg sveta, saobraćaj kao u Pakistanu, policija kao u Meksiku, da ne nabrajam dalje.

A što se tiče rata, ne samo da i dalje ratuju posle 70 godina neprekidnog rata, nego bi sada želeli da imaju monopol na rat. Da niko drugi ne ratuje na planeti do oni.

Potpuno poludela šizofrena zver na zalasku snage koja to neće da prizna pa ujeda okolo a i sebi otkida delove tela.

Tada su, otprilike, i doživeli vrhunac - oko do malo posle pobede u hladnom ratu.

Onda je finansijski deo kapitelističke superpozicije počeo da ubrzava i preuzima kontrolu, pa oligarhija sve više preuzimala, pa sve jače, kontrolne poluge zakonodavstva i ostalih pravilnika igre, i neoliberala pa ušurska/rentier ekonomija iscedila sve što je mogla iz zdravog u društvu, odradila ulogu ulja na vatri u urušavanju.

Za Fintech ljubitelje - interesantno je danas posmatrati dinamiku rascepa između nominalnog i PPP GDPja - nulti po definiciji kod US, a kod drugih može donekle da se prati po kursnim listama - uzmi Rusiju pre frke sad, dal po nominalnom GDPju (besmislen) dal 15 posto ispod Kanade, a sad po PPPju nešto viši od Nemačkog (dupla razlika).

I ubrzano će odnos da se menja, ovi sada kolektivno-zapadni imbecili ne kapiraju koliko su bili hot-air povrh jeftine ruske energije i sirovina (koju je Nemcima, npr, Šreder zriktao a ovih dana zamalo u zatvor da ga strpaju, ne baš al tu negde) pa istočne manufakture.

Davos Crowd - bas se druže ovih dana, u panici, ko muve bez glave - debakl kolektivnog zapada na sceni, Rusi i ostatak istoka nisu ni potegli još za velemajstorksim brzinama i alatima - neverovatno, facinantan primer nadmoći i spretnosti u hibridnom ratovanju.

Na kraju - negativna selekcija, kao i svuda, kojoj su neoliberala podmazani zupčanici, uruši neverovatnom brzimo naš zapad.

Al saće imbecili, samo što nisu, sa retardirinim bili d gejtsom na čelu, kojim lahkim virusčićem, grin nju dilom, ... ove budale čak nisu imale ni plan B, imali samo a.1, a.2, i a.3 koji nešto ni neće da radi (the a.3 - razletanje na sve strane).

Trivija - ovih sada "nominalnih" 40B dolores ukrajini za oružje velikim delom preko Kosova i Albanije odlaze u Afriku, pa bi a3.2 mogao da bude daj-da-se-ufati-šta-može u Africi, dok su a3.1 Tajvan i daleki istok, sa Japanom kao tamošnjom Ukrajinom, samo zamazivanje očiju cnn-ašima i ostalim "produhovljenim" msm-ovcima.
teslana teslana 14:45 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

U Kini je zabranjena i pornografija

Fascinira me ovaj podatak iznova.
alselone alselone 15:35 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Tada su, otprilike, i doživeli vrhunac - oko do malo posle pobede u hladnom ratu.


Da, da, ali su i devedesete bile sjajne. Slobode su bile na vrhuncu, para je bilo i dalje dovoljno, računarstvo je unelo novu energiju kao i potrošačka elektronika pa internet, muzika je bila sjajna, filmovi sjajni, sve je bilo prepuno pozitivne energije. Da, krenulo je u principu na dole ali bilo daleko iznad površine. Počeli su da tonu bombardovanjem Srbije a definitivno potonuli posle 9-11.
michiganac michiganac 17:22 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

A i hrana je bolja.


Imas veliki plus na prethodne komentare, ali sa ovim se ne bih bas slozio. Alse jesi bio u Kini?

Ja ne, ali onaj pogled na vise no strokavu pijacu u Vuhanu iz koje je izletio posljednji podmukli virus, pa gomila drugih prethodnih par decenija.. Ne znam sta dalje da kazem. Vjerujem da im kvalitet hrane raste u pomenutim decenijama, ali da u ovom momentu bas uporedim prosjecne nutritivne vijednosti sa onim u JuEsEj svakako nisam adekvatan sagovornik.
michiganac michiganac 17:53 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

muzika je bila sjajna


Fantasticne mjuze i dalje ima, ne toliko na dekadentnim ms-medijima. Mozda smo samo omatorili i ulijenili se.

Malo da zacinimo Spirin blog, kao prekaljenom mjuz-fanatiku, ako me memorija ne vara.



Ovaj bend vidim kao naj-cedo proizaslo iz odnosa Pink Flojda, Dire Straitsa i Boba Dilana.

Ili npr. ovaj decko:



Kao naj-crossover izmedju prije koji dan preminulog Vangelisa (vjecan da mu je kosmos i eho svih kompozicija koji ce nam se vracati dok postojimo kao vrsta), Hansa Cimera i, recimo, Klinta Mansela.

Slusam ga redovno nakon stresnog dana na poslu, mjuza mu je doslovno (epski) iscjeliteljska. Kao neka neprekidna molitva za planetu i sve sto obitava na njoj.

Atomski mrav Atomski mrav 17:58 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

“There’s an active shooter,”


Rekao bih da samim postojanjem sintagme "active shooter" leži deo problema. Ono, možeš da nosiš sa sobom vatreno oružje skoro pa proizvoljnog kalibra sve dok ne pripucaš, tek onda kao "active shooter" predstavljaš opasnost... Ne verujem da u, na primer, Švajcarskoj možeš tek tako da nosiš sa sobom oružje koje dobiješ od države nakon odsluženog vojnog roka...
maksa83 maksa83 18:04 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Ne verujem da u, na primer, Švajcarskoj možeš tek tako da nosiš sa sobom oružje koje dobiješ od države nakon odsluženog vojnog roka...

Apsolutno ne možeš, moraš da ga držiš zapečaćenog a otpečaćuješ ga u slučaju vojne vežbe ili rata tj. mobilizacije. Postoji kontrola koja ti banjava kući i proverava da li je oružje zapečaćeno, mada u suštini to sa Švajcarcima nije neophodno, oni rade kako im se kaže, šta god bilo, kako god bilo. Suludo bi bilo naoružati svakog vojno sposobnog muškarca ukoliko ne postoji apsolutno dvosmerno poverenje država-građaniin.
alselone alselone 18:08 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Alse jesi bio u Kini?


Jesam, iz dva puta, ukupno oko 25 dana. Što se tiče hrane u Kini mislim sledeće:
- U Kini sam bez preterivanja jeo najgore i najbolje obroke u celom životu. Kada smo jeli u radničkoj menzi to je bilo nešto najgore što sam ikada jeo, verovatno the najgore. Ali zašto? Prvo, zato što je jako sirotinjski za naše pojmove. Sve je bareno u nekim vodicama, natapano, a mi smo navikli sve na masti ili na ulju. Ako ne zamasti malo, odvratno nam je. Drugo je manjak začina koje volimo a višak nekih čudnih. Treće je prilično nehigijenski za naše uslove. Četvrto je objektivno gadno. Takodje, jeo sam i najbolje obroke u životu. Kada nas je direktor majke-firme za koju smo radili odveo na večeru, bili smo kao naduvani, puni euforije, koliko je sve bilo dobro. Neka sredina, tj. ono što jede srednja klasa je potpuno u redu.

- Ono što sam mislio kada sam rekao da je hrana bolja je da je manje procesirana. U Ameriku idem od 2010. sa pravilnim razmacima koji nisu više mali pa da se saživim sa tim ali nisu ni veliki da zaboravim, nego su taman da mogu da se udaljim i primetim promene. Hrana je sve gora i sve više procesirana svake godine i sve više zauzima tržište srednje klase koja nestaje. Prosečan čovek jede sve gore. Treba ti jako puno para da bi se zdravo hranio ako živiš u velikim gradovima. Mogu Ameri sa bloga da potvrde ili opovrgnu ali to su moja iskustva.

Prosečan Kinez jede sve bolje a prosečan Amer sve gore.
Ne sumnjam da su Kinezi pred saturacijom i da će za koju godinu krenuti na dole.

alselone alselone 18:13 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Mozda smo samo omatorili i ulijenili se.

Ovo si potpuno u pravu. Veoma slabo istražujem novu muziku i najviše mi prija da slušam ono što sam slušao u periodu 15-25 godina.
michiganac michiganac 18:14 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Hvala na prilogu!
alselone alselone 18:19 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Hvala na prilogu!


I drugi put. :)

Tamo na slici u isto vreme pijem vino, neku rakiju nji'ovu i čaj. :) Sveeeeeee.

Kinezi su jako gostropimljivi, to u životu nisam video.

A to vino je bilo božanstveno, kao da je iz Dorne. :) Prolećno, mirisno, slatkasto.

Verovatno je bilo skupo kao đavo. Kinezima fali taj enzim za rastvaranje alkohola pa popiju čašu, dve, ali kada sam ja ali i tri bosansko-hercegovačka majkana onjušili to vino, flaše su nestajale prevelikom brzinom. I samo u jednom momentu gazda zovne konobaricu, nešto joj šapne, i krene da dolazi drugo vino. :) Poručivao je svega celu noć, čak je poslao nekog posinka da nam kupi cigare, ali tog vina više nije bilo. Baš bih voleo da znam koliko smo u parama popili to veče. :)
alselone alselone 21:06 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Atomski mrav Atomski mrav 21:46 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Veoma slabo istražujem novu muziku i najviše mi prija da slušam ono što sam slušao u periodu 15-25 godina.

Takođe. To isto važi i za filmove i serije. I NBA je bila bolja pre 25 godina.
Dovraga, sve mi to govori da starim...
alselone alselone 21:50 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Dovraga, sve mi to govori da starim...


Kad još počneš da zaboravljaš adrese malih bircuza uz put, znaćeš da je definitivno to to.
Atomski mrav Atomski mrav 22:11 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Kad još počneš da zaboravljaš adrese malih bircuza uz put, znaćeš da je definitivno to to.

Adrese pamtim i dalje, ali su se nazivi promenili... u prolazu ih otkrivam kroz šifre.
alselone alselone 22:51 28.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Sve te razumem.

Ne trazim puno, samo tolilo da se kresne jedna sveca za svetog JovAna.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:27 30.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Milan Novković



Za Fintech ljubitelje - interesantno je danas posmatrati dinamiku rascepa između nominalnog i PPP GDPja - nulti po definiciji kod US, a kod drugih može donekle da se prati po kursnim listama - uzmi Rusiju pre frke sad, dal po nominalnom GDPju (besmislen) dal 15 posto ispod Kanade, a sad po PPPju nešto viši od Nemačkog (dupla razlika).



Interesantno kako više niko ne priča o GDP Rusije koji je na nivou Španije. Ne znam kakav bi poremećaj nastao u svjetskoj ekonomiji kad bi Španija bila pod sankcijama i u istoj situaciji kao Rusija.
Izgleda da zapadni ekonomisti i političari nemaju baš precizne i kvalitetne mjerače kojima se određuje kvalitet ekonomije.
I ubrzano će odnos da se menja, ovi sada kolektivno-zapadni imbecili ne kapiraju koliko su bili hot-air povrh jeftine ruske energije i sirovina (koju je Nemcima, npr, Šreder zriktao a ovih dana zamalo u zatvor da ga strpaju, ne baš al tu negde) pa istočne manufakture.

Njena Genijalnost, Ursula fon der Lajen sa kauča, neki dan je izjavila da EU nece prestati kupovati naftu od Rusije, jer bi u tom slucaju Rusija mogla prodati tu naftu nekom drugom po većoj cijeni.
Od četvrtog minuta na ovom videu

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:13 30.05.2022

Re: Oružje nije korenski problem

Ne trazim puno, samo tolilo da se kresne jedna sveca za svetog JovAna.



...

ja samo malo vina iz ravanice..

...

solo solo 08:41 28.05.2022

.


Za sve je kriv IT sektor.

Vi ste zasrali.

Sad ga ljuljajte.



Taske kako izgleda raspust OD KUĆE?

p.s.

,,Kupila sam novu tastaturu za matursko veče,,

bene_geserit bene_geserit 20:46 28.05.2022

Re: .

Za sve je kriv IT sektor.

Sa jedne strane plate u IT-u su nenormalno precenjene, to je tačno, sramota kolike su i kolike su socijalne razlike.
Sa druge, biti zavidan nije najbolja ljudska osobina. Nisu ti ljudi ukrali nešto zato što se bave profitabilnom strukom.
Opet sa one prve strane, pošto je život tržište, ako neko ima više para ima prednost u opdnosu na tebe na tržištu (kad recimo bira ženu-muža, kupuje stan-kuću i sl.) to utiče na tebe, između ostalog nabija ti cenu nekretnine pa tebe tvoja kuća više košta.
Opet sa one druge strane, to što IT-evci uvuku neke pare u zemlju je dobro za sve, njima su potrebne usluge (neko im čuva decu, donosi hranu, šiša ih i sl.) pa dosta ljudi posredno živi od toga.
Opet sa one prve strane, u korumpiranom društvu nikako nisu dobre velike socijalne razlike. Recimo sudiš se sa nekim ko ima više para od tebe.
Opet sa one druge strane, realan problem su korumpirani političari i kriminalci a ne IT-evci. Oni su paraziti koji kupe kajmak golom silom. IT-evci su koristan deo društva.
solo solo 22:31 28.05.2022

Re: bene_geserit

IT-evci su koristan deo društva.


OK.



Odgledao?

p.s.

"Kakav je to bog koji može da dozvoli.......


IT Bog.
bene_geserit bene_geserit 22:56 28.05.2022

Re: bene_geserit

Odgledao?

Jel ti to izjednačavaš IT sa socijalnim mrežama ?
solo solo 23:21 28.05.2022

Re: bene_geserit

Jel ti to izjednačavaš IT sa socijalnim mrežama ?


Lobi koji živi od proizvodnje i prodaje oružija i njegova uska povezanost sa politikom, su glavni krivci.


,,Princip je isti sve su ostalo nijanse,,

Balašević
solo solo 09:00 28.05.2022

Analogna


Kako bi izgledao eksperiment da se na nedelju dana klincima oduzmu samo internet, kompjuter i mobilni tel.





teslana teslana 09:22 28.05.2022

Re: Analogna

Kako bi izgledao eksperiment da se na nedelju dana klincima oduzmu samo internet, kompjuter i mobilni tel.

Zamisli tek šta bi se sa tobom desilo kad bi ti oduzeli kompjuter i mobilni na nedelju dana? Zamisli, probudiš se kao nov čovjek?


Poslednja dva puta odlaska kući sam sebi potvrdila i dokazala da ne bih Net koristila, ništa me ne interesuje, jbt šta se dešava u mašini kad sam kući, nagrne mi inspiracija od ljudi i zemlje, stvarno živim život bez struje.
solo solo 09:41 28.05.2022

Re: Analogna

Zamisli tek šta bi se sa tobom desilo kad bi ti oduzeli kompjuter i mobilni na nedelju dana? Zamisli, probudiš se kao nov čovjek?


Što da zamišljam dragana. Već smo bili u tome. I uopće nije bilo loše.

Znaš ti dobro o čemu ti pričam samo voliš malo da... ali ako.

Istine radi i nesporazuma nisam ja protiv novih tehnologija i svega dobroga što pružaju, naprotiv.
Samo naći načina da ta ista ne ovlada ,,tamnom stranom mjeseca,,

No svjesni smo projekta. Dobre stvari su maska za ono što ,,tvorci,, nude u pozadinskoj kolaterali da se Vlasi ne dosete. A i kad se dosete onda budu banovani,skriptovani i kako se sve to zove u tom digitalnom sazvežđu disciplinovanja.

Kako god.

Ko ih jebe ako te uopće interesuje šta mislim o tome.

Moja generacija se bar malo ogrebala i za nešto lijepo u to faraonsko vrijeme diktature i analogne zajebancije.

I ajvar je bio bolji.



teslana teslana 10:47 28.05.2022

Re: Analogna

Znaš ti dobro o čemu ti pričam samo voliš malo da... ali ako.

Ostaviću ovo ovako.. neka spletke, ugrije me. :)

I ajvar je bio bolji.

Imam sliku - spremila mi mama med i sad mi previše pokazati da vi vidite kako stvari stoje u našoj magazi. :)

solo solo 09:23 28.05.2022

Digitalno



Debeli, hvala za idejno rešenje
shmoo shmoo 09:27 28.05.2022

Re: Digitalno

solo


Debeli, hvala za idejno rešenje









teslana teslana 10:48 28.05.2022

Re: Digitalno

Debeli, hvala za idejno rešenje

Humor level tviteraških pomija. Propast.
solo solo 11:37 28.05.2022

Re: Digitalno

Humor level tviteraških pomija. Propast.


Naravno da nije za vas produhovljene.

Pravi se da nisi videla.
teslana teslana 14:49 28.05.2022

Re: Digitalno

Pravi se da nisi videla.

Ma nema se tu šta praviti vidjeti ili ne vidjeti, i sekund prije nego dušu ispustim meni će taj minimum koji ljude zadovolji biti i vidljiv i jad.
solo solo 15:46 28.05.2022

Re: teslana

Ma nema se tu šta praviti vidjeti ili ne vidjeti, i sekund prije nego dušu ispustim meni će taj minimum koji ljude zadovolji biti i vidljiv i jad.


Kome je to bitno.

A to što imaš diluziju da si odabrana za arbitražu, koga boli.

Kako god obrneš i da prostiš okreneš guzica je uvek iza, osim kad ti zavrnu šiju.

Hu kerz mila moja.

Ima deponija raznijeh.
teslana teslana 15:49 28.05.2022

Re: Digitalno

A to što imaš diluziju da si odabrana za arbitražu, koga boli.

Solo, ja ne želim tebi uskratiti taj minimum koji te zadovoljava, molim te.
solo solo 15:52 28.05.2022

Re: Digitalno

Solo, ja ne želim tebi uskratiti taj minimum koji te zadovoljava, molim te.


Nisi licencirana za tu procenu. Ubi te subjektivnost a može bit i nabaždarenost sinapsi i receptora.

M'da pazi kad ni to nije bitno.

Nečiji minimum može bit' nečiji maksimum i obrnuto.

Drž' se proverenog.


teslana teslana 15:56 28.05.2022

Re: Digitalno

Nisi licencirana za tu procenu. Ubi te subjektivnost a može bit i nabaždarenost sinapsi i receptora.

M'da pazi kad ni to nije bitno.

Nečiji minimum može bit' nečiji maksimum i obrnuto.

Hajde čovječe prestani smeće braniti kao da su lutke na duvanje, i one u kutijama nenaduvane.

Da, znam šta je nečiji maximum a moj minimum, često.
solo solo 09:57 28.05.2022

Da


Divan kišoviti vikend.

U iščekivanju Čakijevog vojvođanskog gastronomskokafanskog izveštaja mala pomoć struke.

softelectronics_e softelectronics_e 10:28 28.05.2022

Re: Da

solo

Divan kišoviti vikend.

U iščekivanju Čakijevog vojvođanskog gastronomskokafanskog izveštaja mala pomoć struke.


Nema ništa danas od putešestvija - u planu bio Šabac i okolina.
Žena ne može, meni se samom ne ide.
No, stigla malopre sa pečenom skušom, meni bilo dugo da čekam ručak.
Skuvala mi malo brokolija, a od sinoć u frižideru ostalo kupus salate.
Brokoli, skuša i prohlađena kupus salata.
Milina.
Za poslasticu - trešnje.
solo solo 15:48 28.05.2022

Re: Da

Za poslasticu - trešnje.


Oprez Čaki. Nikako vodu posle trešnji!

M'da mislim da si upućen u tu fenomenologiju.

Za svaki slučaj.
softelectronics_e softelectronics_e 18:39 28.05.2022

Re: Da

solo
Za poslasticu - trešnje.


Oprez Čaki. Nikako vodu posle trešnji!

M'da mislim da si upućen u tu fenomenologiju.

Za svaki slučaj.

Hu kerz?!
teslana teslana 21:40 28.05.2022

-

O predatortz, brate moj mili. Imam brata i nikad ovako nikog nisam nazvala.. o, predatortz, brate moj mili, da ti je iz oka ispala..
teslana teslana 05:49 29.05.2022

Re: -

Shvatila sam, ona beogradska ustaškinja, on bosanski četnik, zato i vole da se dave k'o zmija žabu, a ja pet puta uđem i izađem i hoću svoju glavu da šutamo blogu..

teslana teslana 05:51 29.05.2022

Re: -

Pa jebotebog ako si negativac u priči, budi do kraja, i gori, nego joj se podmeće da ga guli k'o kozice uz Cesaricu.
teslana teslana 05:54 29.05.2022

Re: -

Postreljala bi nas oboje i nas i familiju, ne bi trepnula, samo zato što smo izBosne Srbi, niža bića, negativci i ćao, oprala ruke cvetnim sapunom i meko ih osušila krpom, jer pazi: ona nije učestvovala u ratu kao drugi.. a on sa njom leprša ko je prvi počeo.
teslana teslana 05:55 29.05.2022

Re: -

Ej, ja sam prva počela. I šta ćemo sad?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana