Ljubav| Porodica| Roditeljstvo

Da je Vaše dete gej?

Jaril RSS / 18.08.2022. u 10:22

(према истинитим догађајима)

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га у 15ој години избацили на улицу и заборавили да постоји? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте му поломили обе руке и ребро које ће му пробишити плућно крило?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га затворили у шупу или подрум и држали у заточеништву без могућности изласка на светло?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га послали на "лечење" са кога ће изаћи као схизофреничар?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте радије умрли него да то сазнате? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га избаце за сањаног посла на ком је његов рад признат и цењен?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га други виде као лаку мету за истресање личних фрустрација животом?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да чујете позиве на убијање њега? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га волели? 

 



Komentari (1576)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 08:24 23.08.2022

Re: Jarile,

predatortz


Да, да, у праву си.

Извињавам се што нисам прецизирао. Не кажем да су руске санкције.


Nisu ruske sankcije nego ekonomski fašizam EU.
Ja neću da kupujem od Rusa, ali ne dam ni da ti kupuješ.
Zašto?
Nemam pojma, ali može mi se!

Da požurimo da im se pridružimo onda. Ako može istovremeno i u NATO, da se smanje troškovi proslave.
gvozden1 gvozden1 08:34 23.08.2022

Re: Jarile,

Nisu ruske sankcije nego ekonomski fašizam EU.

E da je samo ekonomski.
Eno, onaj Kličko kaže, muka mu kad vidi da Rusi idu u Evropu, Rusi kao nacija, onaj drugi kaže, što više Rusa pobijemo, manje će ostati da ih ubijaju naši potomci.

I sve to Evropa podržava, i naoružava.

Čoveku ubiše ćerku jer ga ne vole.
I ništa, nema osude sa zapada.

A ta što ju je ubila, otišla u Rusiju sa svojom ćerkom.
E kad bi Rusi njenu ćerku ubili, bilo bi zgražavanja na sve strane.

Fašizam, i to na kvadrat.
Al ga ne primećuju isprani mozgovi.
maksa83 maksa83 08:47 23.08.2022

Re: Jarile,

Čoveku ubiše ćerku jer ga ne vole.

Apsolutno nemaš pojma ko mu je ubio ćerku.
bene_geserit bene_geserit 09:20 23.08.2022

Re: Jarile,

Apsolutno nemaš pojma ko mu je ubio ćerku.

A ko mu je ubio ćerku ?
Realno postoje samo 3 kandidata: CIA, MOSAD, i Ukrajinci.
Obzirom da su ciljali tatu a sredili ćeru, tipujem na Ukrajince, ovi ostali su profi.

U celoj priči je najluđe to što je ta atentatorka vodila sa sobom 12-godišnju ćerku da ne bude sumnjiva (najluđi "bring your kid to work day" koji sam video). Naravno ako prihvatimo rusku verziju kao tačnu, ali ne vidim neke motive da to izmišljaju.
predatortz predatortz 09:29 23.08.2022

Re: Jarile,

Realno postoje samo 3 kandidata: CIA, MOSAD, i Ukrajinci.


Glavne si zaboravio. Britance!
Oni vode rat, Amerikanci naoružavaju, Ukrajinci ginu.
Čitate li da sve izveštaje o stanju na frontovima daje britanska obaveštajna služba i da baš njih prenose svi "slobodni mediji"?
Što ne Ukrajinske?
Zato što se oni sva manje, do nikako, pitaju šta i kako dalje.
predatortz predatortz 09:30 23.08.2022

Re: Jarile,

Da požurimo da im se pridružimo onda. Ako može istovremeno i u NATO, da se smanje troškovi proslave.


Možda i ja u tom stavu revidiram, okrenem ćurak naopako, k'o ti za četnike?

Imam li pravo, druže Free?

Pravo koje si sebi dao?

Pa, majku mu jebem, probaj da budeš bar malo čovek i okaneš se tih izlizanih fora...
gedza.73 gedza.73 09:43 23.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
U celoj priči je najluđe to što je ta atentatorka vodila sa sobom 12-godišnju ćerku da ne bude sumnjiva

U celoj priči je najluđe da se u zgradu ćerke ideologa ruske imperijalne politike u jeku ratnih dešavanja doseljava žena sa detetom, da sve to FSB zna, da njeno dete od 12 godina postavlja bombu pod džip, da se voze hiljadu kilometara, izlaze preko granice i da sve to FSB sve vreme zna a onda bukvalno u pola sata zna i ko je ubica i kako je ušao i šta je vozio i s kim je bio i kako izgleda.
A imali su toliko bližih meta. Poput vođa DNR-a i LNR-a.
Naravno ako prihvatimo rusku verziju kao tačnu, ali ne vidim neke motive da to izmišljaju.

Kad je ubijen Boris Njemcov, koga je FSB danonoćno nadgledao i pratio nekih godinu dana, rekli su kako ne mogu tačno da vide ubice jer je u tom trenutku naišao kamion i zaklonio kamere.
gvozden1 gvozden1 09:52 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Čoveku ubiše ćerku jer ga ne vole.

Apsolutno nemaš pojma ko mu je ubio ćerku.

A ti tačno znaš, javili ti.

Znam ono što sam pročitao, došla Ukrajinka sa ćerkom i ubila ovu Ruskinju.

I nema nikakve šanse da je to uradila Ukrajina, jer je Ukrajina fina i poštena, ne bi oni.

bene_geserit bene_geserit 09:54 23.08.2022

Re: Jarile,

u zgradu ćerke ideologa ruske imperijalne politike

Ajde ne tupi, Dugin nikad nije imao nikakvu funkciju, Putina je video samo na TVu, a koliko je bitan govori to što su ga pedalirali sa Moskovskog Univerziteta 2014. jer je "previše političario".
Teško da se FSB uopšte njime bavio a tek njegovom ćerkom ...

Teško da čak i benedykt njega vidi kao "ideologa ruske imperijalne politike", mada je u njegovoj košmarnoj viziji Rusije to tu negde.
maksa83 maksa83 09:55 23.08.2022

Re: Jarile,

A ko mu je ubio ćerku ?
Realno postoje samo 3 kandidata: CIA, MOSAD, i Ukrajinci.
Obzirom da su ciljali tatu a sredili ćeru, tipujem na Ukrajince, ovi ostali su profi.
Naravno ako prihvatimo rusku verziju kao tačnu, ali ne vidim neke motive da to izmišljaju.

Dogovori se je l' prihvataš FSB verziju kao tačnu ili ne, pošto je po njima cilj bila ona, a ne on. Ako je cilj bio on onda je blopper, a ako je cilj bila ona onda je izvedena profi.

Ovo je teroristička akcija a za takve stvari najčešće neko preuzme odgovornost, tj. puvaka se, u ovom slučaju je odgovornost preuzeo neki narodni front ili tako nešto, neki kao militantni drugorusijanci. Postojanje takve organizacije mi je sumnjivo, mislim da bi to FSB razbucao jako brzo čim se pojavi pre nego što krene da pravi neku štetu, ipak je to stara škola lovljenja izdajnika revolucije (ili šta god se nosi kao zvanična ideologija) tako da ne znam koliku bih verovatnoću tome zalepio.

U međuvremenu po ruskim televizijama režimski sokolovi naravno guraju FSB verziju u kojoj je to Ukrajinka koja je pobegla u Estoniju, a Estonija odbija da sarađuje sa njima oko istrage, što znači da će morati oni malo da se pozabave tom Estonijom. Ne znam odakle mi je ovo poslednje poznato.

P.S. Kažu da je ona bila iver koji ne pada daleko od klade ali samo za javnost, da je privatno bila mnogo mekša i da se i zajebavala na račun ćaletove ideologije. Niko izvan Rusije nije do sad bio svestan da ona postoji uključujući i ovdašnju 1244-Putin-Srbija-Ua-Pederi ekipu koja je odjednom u dubokoj žalosti, suze lije pali sveće i kači postere.
gedza.73 gedza.73 09:56 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
nego brate ozbiljna brda i doline. Ako živiš i radiš na Novom Beogradu možeš da glumiš vojvođansku babu do mile volje bez neke traume, ali s ove turske strane reke bogami, phuuu...

Što kažem jednom drugaru Zrenjanincu. Tebi menjač i ne treba.
Vozim ja skoro i na samom kraju nizbrdice obiđe me lik drumašom kao da stojim. Još dan, gledam mu u svetlo koje blica kao reflektor i razmišljam koliko li mu je skupa ostala oprema. Kroz neke krivine, par manjih uzbrdica i vidim kako u stvari ga pristižem. Na jednoj ozbiljnijoj uzbrdici ga sustignem, pitam odakle ide. Odgovara na engleskom.

Stanemo na vrhu. Transkontinental trka. Iz Belgije za Bugarsku. Mislim 4 700 km. Čini mi se da je rekao kako ih ima 700. Prosek od 200 do 450 kilometara na dan. Onima jačima prosek brzine 25 kilometara na sat. Dan za danom. Kaže najteža trka u Evropi a možda i na svetu. Preko Žabljaka na Čačak, Golubac pa dalje. Amater, član lokalnog kluba i zaljubljenik.

Te noći su prošli i ostali. Žene. Engleskinje.



veliko, veliko, ogromno poštovanje.


maksa83 maksa83 09:58 23.08.2022

Re: Jarile,

I nema nikakve šanse da je to uradila Ukrajina, jer je Ukrajina fina i poštena, ne bi oni.

Ukrajini to apsolutno ne treba trenutno, pošto tako od ruskog vrhovnog ideologa praviš mučenika, a ova nije bila nikakav bitan faktor pa da su nešto zakočili. Potpuno nema smisla da oni to urade.
softelectronics_e softelectronics_e 10:00 23.08.2022

Re: Jarile,

shmoo
...

Једне зиме сам пешачио од Бановог брда до школе за слепу и слабовиду децу "Вељко Рамадановић" у Земуну, код Телеоптика, због снега... Па релација Брдо-ОШ "Јанко Веселиновић" Коњарник, па Брдо-ОШ "Јелена Ћетковић" Лион...
...

Išao sam svojevremeno u tu školu, jer su organizvoali šahovski turnira za decu.
gedza.73 gedza.73 10:02 23.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
Dugin nikad nije imao nikakvu funkciju

Sigurno. U autokratskim državama takvi trbuhozborci nemaju nikakvu funkciju osim da potpaljuju narod.
A ako je tako kao što kažeš, da nije imao nikakvu funkciju, ničemu nije služio kako to da je FSB ispratio celu putanju navodnih atentatora od ulasko do izlaska i zašto bi se uopšte Ukrajinci bavili tako nekim nebitnim likom ili njegovom ćerkom kod daleko bližih meta? Poput ljudi koji rade za Ruse u ukrajinskim službama ili Ruse koji su na rukovodećim mestima po DNR-u i LNR-u.

Kao što nešto ne verujem da su Rusi novičokom pokušali atentat na Juliju Skripalj pa se zajebali oko količine tako je i ovo glupa priča. Posebno FSB izveštaj. Majka u akciju povela dete da bi dvanaestogodišnjakinja postavila bombu pod Tojota Prado.

predatortz predatortz 10:04 23.08.2022

Re: Jarile,

Ovo je teroristička akcija a za takve stvari najčešće neko preuzme odgovornost, tj. puvaka se


Terorističke organizacije da, službe bezbednosti nikad!
bene_geserit bene_geserit 10:05 23.08.2022

Re: Jarile,

Ukrajini to apsolutno ne treba trenutno, pošto tako od ruskog vrhovnog ideologa praviš mučenika, a ova nije bila nikakav bitan faktor pa da su nešto zakočili. Potpuno nema smisla da oni to urade.

Ruski vrhovni ideolog - jel mu to zvanična titula ?
A ko je organizovao ubistvo, moguće da to Ukrajincima ništa nije trebalo, ali sa druge strane ovima koji ih sve vreme pujdaju da se bore do poslednjeg Ukrajinca, da ih sad ne imenujem, to deluje prilično korisno.
gvozden1 gvozden1 10:07 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
I nema nikakve šanse da je to uradila Ukrajina, jer je Ukrajina fina i poštena, ne bi oni.

Ukrajini to apsolutno ne treba trenutno, pošto tako od ruskog vrhovnog ideologa praviš mučenika, a ova nije bila nikakav bitan faktor pa da su nešto zakočili. Potpuno nema smisla da oni to urade.

Sto varijanti ćemo smisliti da Ukrajinu nekako zaštitimo.

Sve što do sad rade je smisleno, pa bi bilo čudno da urade nešto besmisleno, dakle nisu oni.
A i ova, nije bila kao otac, moguće je da su je zato Rusi roknuli.
Takvi su Rusi, za razliku od finih Ukrajinaca.


A onaj što kaže da treba što više Rusa pobiti da bi unucima bilo lakše da pobiju ostatak, i to neka ruska ujdurma?

I Kličko, i on fin gospodin, Ukrajinac ne može biti loš?
literatesa literatesa 10:07 23.08.2022

Re: Jarile,

I nema nikakve šanse da je to uradila Ukrajina, jer je Ukrajina fina i poštena, ne bi oni.


Jbt, ali kaki veze finoća ima sa svim? Da ne pomisli neko nešto loše o Ukrajincima? Ne-stva-rno.

Gvozdene, pokazuješ nestvarnu tankoćutnost i deluziranost.
literatesa literatesa 10:08 23.08.2022

Re: Jarile,

Sto varijanti ćemo smisliti da Ukrajinu nekako zaštitimo.

Eo opet, alo bre, u zemlji već mjesecima ljudi ginu.
bene_geserit bene_geserit 10:10 23.08.2022

Re: Jarile,

Majka u akciju povela dete da bi dvanaestogodišnjakinja postavila bombu pod Tojota Prado

Jel to stvarno negde pisalo da je ćerka postavila bombu, to već deluje kao SF?
kako to da je FSB ispratio celu putanju navodnih atentatora od ulasko do izlaska

Pa zato što se desio atentat.
i zašto bi se uopšte Ukrajinci bavili tako nekim nebitnim likom ili njegovom ćerkom

Pa naravno da se nisu bavili ćerkom, ona je samo kolateralna šteta i poslužila je kao link ka tati. A verovatno su ćerku procenili kao sigurnu da je FSB ne štiti. Da su direktno pratili tatu veovatno bi ih otkrili.
gedza.73 gedza.73 10:10 23.08.2022

Re: Jarile,

Do dodam. Kinezi kupili ruske naučnike da špijuniraju za njih, ni manje ni više nego glavne za hipersonični program a Zapad-Ukrajina nisu mogli da kupe jednog Rusa da postavi eksploziv nego su baš angažovali Ukrajinku (i to Azovku) i njenu ćerku koja je morala da pređe pola Evrope tamo-vamo da bi digla u vazduh samo još jednu Ruskinju koja podržava rat i proziva Ukrajince.
gvozden1 gvozden1 10:10 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
I nema nikakve šanse da je to uradila Ukrajina, jer je Ukrajina fina i poštena, ne bi oni.


Jbt, ali kaki veze finoća ima sa svim? Da ne pomisli neko nešto loše o Ukrajincima? Ne-stva-rno.

Gvozdene, pokazuješ nestvarnu tankoćutnost i deluziranost.

Šta te boli p...... šta ja pokazujemo.

Ako ne umeša da pričaš o temi, nego moraš o meni, bolje ćuti.

Ili se teraj ....
bene_geserit bene_geserit 10:11 23.08.2022

Re: Jarile,

Dogovori se je l' prihvataš FSB verziju kao tačnu ili ne, pošto je po njima cilj bila ona, a ne on. Ako je cilj bio on onda je blopper, a ako je cilj bila ona onda je izvedena profi.

To nigde nije pisalo, a i prilično je besmisleno da cilj bude ćerka.
softelectronics_e softelectronics_e 10:12 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
A ko mu je ubio ćerku ?
Realno postoje samo 3 kandidata: CIA, MOSAD, i Ukrajinci.
Obzirom da su ciljali tatu a sredili ćeru, tipujem na Ukrajince, ovi ostali su profi.
Naravno ako prihvatimo rusku verziju kao tačnu, ali ne vidim neke motive da to izmišljaju.

Dogovori se je l' prihvataš FSB verziju kao tačnu ili ne, pošto je po njima cilj bila ona, a ne on. Ako je cilj bio on onda je blopper, a ako je cilj bila ona onda je izvedena profi.

Ovo je teroristička akcija a za takve stvari najčešće neko preuzme odgovornost, tj. puvaka se, u ovom slučaju je odgovornost preuzeo neki narodni front ili tako nešto, neki kao militantni drugorusijanci. Postojanje takve organizacije mi je sumnjivo, mislim da bi to FSB razbucao jako brzo čim se pojavi pre nego što krene da pravi neku štetu, ipak je to stara škola lovljenja izdajnika revolucije (ili šta god se nosi kao zvanična ideologija) tako da ne znam koliku bih verovatnoću tome zalepio.

U međuvremenu po ruskim televizijama režimski sokolovi naravno guraju FSB verziju u kojoj je to Ukrajinka koja je pobegla u Estoniju, a Estonija odbija da sarađuje sa njima oko istrage, što znači da će morati oni malo da se pozabave tom Estonijom. Ne znam odakle mi je ovo poslednje poznato.

P.S. Kažu da je ona bila iver koji ne pada daleko od klade ali samo za javnost, da je privatno bila mnogo mekša i da se i zajebavala na račun ćaletove ideologije. Niko izvan Rusije nije do sad bio svestan da ona postoji uključujući i ovdašnju 1244-Putin-Srbija-Ua-Pederi ekipu koja je odjednom u dubokoj žalosti, suze lije pali sveće i kači postere.

Pa poznato ti je to odavno.
Npr. kada braća Ameri ne veruju nikome do svome Viljemu Vokeru.
Imaš kod braće Amera 'mali milion' takvih slučajeva neverovanja, tj. verovanja samo sebi.
maksa83 maksa83 10:12 23.08.2022

Re: Jarile,

Terorističke organizacije da, službe bezbednosti nikad!

Kada služba bezbednosti nekog rokne obično je vrlo jasno koja je i čija je pošto postojji vrlo jasan cilj iza (kao npr. MOSAD i iranski nuklearni naučnici). Ovde ne postoji jednoznačno lako vidljiv motiv izvršioca. Ko time dobija šta tačno?
literatesa literatesa 10:13 23.08.2022

Re: Jarile,

Šta te boli p...... šta ja pokazujemo.

Ako ne umeša da pričaš o temi, nego moraš o meni, bolje ćuti.

Ili se teraj ....

Teraj se ti debilčino funkcionalno nepismena i emocionalno osakaćena, jtb čovjek što manje zna i razumije, on se trti.

Pi*ku ti ženu boli što je morala primiti takvog debila.
gvozden1 gvozden1 10:14 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Sto varijanti ćemo smisliti da Ukrajinu nekako zaštitimo.

Eo opet, alo bre, u zemlji već mjesecima ljudi ginu.

Pa neka ginu.
Rat je u ratu se gine.

Ali je problem kad se ubija radi ubijanja pripadnika neke nacije.

Rusi rokaju Ukrajince zato što đe li ebda ostvare neki cilj, i to je legitimno ubijanje.

A onaj fašista što ubija Ruse jer su Rusi, e to nije legitimno ubijanje.
bene_geserit bene_geserit 10:14 23.08.2022

Re: Jarile,

nego su baš angažovali Ukrajinku (baš Azovka) i njenu ćerku koja je morala da pređe pola Evrope tamo-vamo da bi digla u vazduh samo još jednu Ruskinju

Prešla pola Evrope tamo-avamo pa slušajno iznajmila stan u zgradi gde je živela Dugina ? Da bi otperjala iz Rusije odmah posle atentata.
literatesa literatesa 10:15 23.08.2022

Re: Jarile,

Pa neka ginu.
Rat je u ratu se gine.

Ali nije lepo ubijati nečije ćerke, nije pristojno?
gvozden1 gvozden1 10:16 23.08.2022

Re: Jarile,

*ku ti ženu boli što je morala primiti takvog debila.

Sad i porodicu pominju.

Koja su ti prostakuša jbt
predatortz predatortz 10:16 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Terorističke organizacije da, službe bezbednosti nikad!

Kada služba bezbednosti nekog rokne obično je vrlo jasno koja je i čija je pošto postojji vrlo jasan cilj iza (kao npr. MOSAD i iranski nuklearni naučnici). Ovde ne postoji jednoznačno lako vidljiv motiv izvršioca. Ko time dobija šta tačno?


Mnogo, veoma mnogo...

Poruka - naša ruka je duga!

Veoma zajebana poruka.

Samo zamisli situaciju, hipotetički, da je hrvatska služna ubila u Beogradu neku od Slobodanu naklonjenih osoba. Svejedno koju.

Ili srpska u Zagrebu, Franji naklonjenog mladog politikologa.

Čin koji u svakom slučaju unosi nemir.
literatesa literatesa 10:16 23.08.2022

Re: Jarile,

Sad i porodicu pominju.

Koja su ti prostakuša jbt

Da, da, za tebe sam ratnički tip.
gedza.73 gedza.73 10:16 23.08.2022

Re: Jarile,

Jel to stvarno negde pisalo da je ćerka postavila bombu, to već deluje kao SF?

Čuo sam negde u prolazu.
Pa naravno da se nisu bavili ćerkom, ona je samo kolateralna šteta i poslužila je kao link ka tati. A verovatno su ćerku procenili kao sigurnu da je FSB ne štiti. Da su direktno pratili tatu veovatno bi ih otkrili.

Ako sam ja dobro razumeo eksploziv je postavljen pod njegov džip. Što ruši mnogo toga ako jeste njegov auto. Ili da je FSB nesposobna ili da su namerno pustili Ukrajince ili da su oni uradili (za špijunski roman njegova ćerka odradila plastičnu operaciju i preselila se u Pariz)
maksa83 maksa83 10:16 23.08.2022

Re: Jarile,

To nigde nije pisalo, a i prilično je besmisleno da cilj bude ćerka.

Pa pisalo je, FSB kaže da je ubica sa ćerkom stigla u julu i iznajmila stan u kraju Duginove ćerke i mesec dana pratila i istraživala njene navike.
gvozden1 gvozden1 10:17 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Pa neka ginu.
Rat je u ratu se gine.

Ali nije lepo ubijati nečije ćerke, nije pristojno?

Glupa si ti sa shvatiš razliku između ubijanja neprijateljske vojske i ubijanja nečije ćerke, zato što je njegova ćerka.

Stvarno si glupa.
gvozden1 gvozden1 10:17 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Sad i porodicu pominju.

Koja su ti prostakuša jbt

Da, da, za tebe sam ratnički tip.

Za mene si debil.
literatesa literatesa 10:17 23.08.2022

Re: Jarile,

Glupa si ti sa shvatiš razliku između ubijanja neprijateljske vojske i ubijanja nečije ćerke, zato što je njegova ćerka.

Stvarno si glupa.


cc
gedza.73 gedza.73 10:18 23.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
nego su baš angažovali Ukrajinku (baš Azovka) i njenu ćerku koja je morala da pređe pola Evrope tamo-vamo da bi digla u vazduh samo još jednu Ruskinju

Prešla pola Evrope tamo-avamo pa slušajno iznajmila stan u zgradi gde je živela Dugina ? Da bi otperjala iz Rusije odmah posle atentata.

To jeste zanimljiv detalj. Otkud ona tu sa detetom. Doduše ponegde se pominju i neka dva azovca sa njom.
S druge strane u Rusiji se desilo nekoliko eksplozija u vrlo bitnim institucijama sa dosta žrtava pa je svašta moguće.
literatesa literatesa 10:18 23.08.2022

Re: Jarile,

Za mene si debil.

Sve suprotno od tebe i ovoga što pokazuješ, meni je kompliment. To je ok.
bene_geserit bene_geserit 10:20 23.08.2022

Re: Jarile,

Pa pisalo je, FSB kaže da je ubica sa ćerkom stigla u julu i iznajmila stan u kraju Duginove ćerke i mesec dana pratila i istraživala njene navike.

Pa to ne znači da je cilj bila ćerka, pratili su ćerku jer je to bilo sigurno, kao link ka tati, a ciljali su događaj gde su ćerka i tata bili zajedno.
A tata i ćerka su trebali da se vrate zajedno njenim kolima (da se vratimo na to istraživanje njenih navika), pa je ćale u poslednjem trenutku ušao u drugi auto.
maksa83 maksa83 10:23 23.08.2022

Re: Jarile,

Rusi rokaju Ukrajince zato što đe li ebda ostvare neki cilj, i to je legitimno ubijanje.

Nema legitimnog ubijanja, osim izvršenja smrtne kazne.
literatesa literatesa 10:23 23.08.2022

Re: Jarile,

Dobro.
I sad se teraj u pizdu materinu.

oh
predatortz predatortz 10:23 23.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
Pa pisalo je, FSB kaže da je ubica sa ćerkom stigla u julu i iznajmila stan u kraju Duginove ćerke i mesec dana pratila i istraživala njene navike.

Pa to ne znači da je cilj bila ćerka, pratili su ćerku jer je to bilo sigurno, kao link ka tati, a ciljali su događaj gde su ćerka i tata bili zajedno.
A tata i ćerka su trebali da se vrate zajedno njenim kolima (da se vratimo na to istraživanje njenih navika), pa je ćale u poslednjem trenutku ušao u drugi auto.


Zapravo, automobil je bio njegov. Ona se njime poslužila taj dan.
gedza.73 gedza.73 10:26 23.08.2022

Re: Jarile,

A tata i ćerka su trebali da se vrate zajedno njenim kolima (da se vratimo na to istraživanje njenih navika), pa je ćale u poslednjem trenutku ušao u drugi auto.

Izgleda da nije tako.
Prijatelj izjavio kako je njen otac trebao da se vozi u tom (njegovom) džipu. Onda su bile informacije da je džip njegov pa su posle ruski zvaničnici prepravili da je ipak njen.
Komandni brod Moskva se samozapalio pa je na remontu a na kraju je ipak eksplodirao.
p.s.
Prijatelji tvrde da je džip njenog oca dok ruske novine tvrde da je njen. peglanje u toku.
drugorusijanac
Настоящий русский патриот должен ездить на отечественной Ладе Калине, а не на вражеской Тоyota Land Cruiser Prado.

bene_geserit bene_geserit 10:31 23.08.2022

Re: Jarile,

Kad su u pitanju elite ozbiljnih sila imaš nepisano pravilo da nema atentata jednih na druge, jer svačija je ruka duga, a i zna se da populus treba da krvari u ratovima a ne elite.
Ali sa druge strane teško da Ukrajinci trenutno donose bilo kakve samostalne odluke.
Vrlo neugodna eskalacija za svakog igrača. Najmanje za Ješe tako da tipujem na Mosad.
predatortz predatortz 10:31 23.08.2022

Re: Jarile,

Настоящий русский патриот должен ездить на отечественной Ладе Калине, а не на вражеской Тоyota Land Cruiser Prado.


Autor ovog iskaza je glup i primitivan. Patriotizam se ne meri vozilom koje neko vozi, niti patriotizam podrazumeva mržnju svega tuđeg.

Najveći ruski patrioti su tečno govorili francuski, a oni koji su zatirali ruski patriotizam su govorili (uglavnom) samo ruski, a i njega nategnuto i prilično nepismeno.
gvozden1 gvozden1 10:33 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Rusi rokaju Ukrajince zato što đe li ebda ostvare neki cilj, i to je legitimno ubijanje.

Nema legitimnog ubijanja, osim izvršenja smrtne kazne.

Ima, itekako ima.

Rat je legitimno sredstvo, čak su propisana pravila za njega, a u ratu je ubijanje neprijatelja podrazumevana stvar.

bene_geserit bene_geserit 10:35 23.08.2022

Re: Jarile,

Prijatelji tvrde da je džip njenog oca dok ruske novine tvrde da je njen. peglanje u toku.

A za šta je bitno da li je auto njegov ili njen, šta to menja u celoj priči ?
Misliš čiji je auto njega su pokušali da ubiju ?
Pa ne misliš valjda da ćerku nisu i prisluškivali, što li su iznajmili stan u istoj zgradi, verovatno se dogovarala sa ocem da posle tog događaja negde zajedno odu.
maksa83 maksa83 10:36 23.08.2022

Re: Jarile,

Samo zamisli situaciju, hipotetički, da je hrvatska služna ubila u Beogradu neku od Slobodanu naklonjenih osoba. Svejedno koju.

Ili srpska u Zagrebu, Franji naklonjenog mladog politikologa.

Ne moram ja ništa da zamišljam u Beogradu je 1968. u bioskopu 20. oktobar eksplodirala bomba koju je podmetnulo Hrvatsko Revolucionarno Bratstvo.
gedza.73 gedza.73 10:36 23.08.2022

Re: Jarile,

Autor ovog iskaza je glup i primitivan. Patriotizam se ne meri vozilom koje neko vozi, niti patriotizam podrazumeva mržnju svega tuđeg.


Nije ako vidiš šta Dugin priča i koja je njegova ideologija. Ukratko lik je bio nacional-boljševik kome su Rusi arijevski narod a Zapad satanistički protiv čije demokratije i liberalizma oni treba da se bore kako bi nakon njihove pobede bio kraj istorije. I potvrdiš svoje reči i stavove tako što dupe nabiješ u satanističku Tojotu.
maksa83 maksa83 10:37 23.08.2022

Re: Jarile,

Najmanje za Ješe tako da tipujem na Mosad.

Mosad najčešće ne promašuje.
bene_geserit bene_geserit 10:38 23.08.2022

Re: Jarile,

Mosad najčešće ne promašuje.

Da, to je tačno.
Obzirom na najgori mogući kontraproduktivni rezultat, verovatno ipak Ukrajinci.
predatortz predatortz 10:39 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Samo zamisli situaciju, hipotetički, da je hrvatska služna ubila u Beogradu neku od Slobodanu naklonjenih osoba. Svejedno koju.

Ili srpska u Zagrebu, Franji naklonjenog mladog politikologa.

Ne moram ja ništa da zamišljam u Beogradu je 1968. u bioskopu 20. oktobar eksplodirala bomba koju je podmetnulo Hrvatsko Revolucionarno Bratstvo.


A Hrkačev brat, teroristin, čika Branko je meni i mom kumu donosio iz tuzlanske elektrane ploče za štampanje, na kojim smo pravili gitarska pojačala.
gedza.73 gedza.73 10:41 23.08.2022

Re: Jarile,

A za šta je bitno da li je auto njegov ili njen, šta to menja u celoj priči ?

Menja dosta toga. Šuplje n asve strane. Ako jeste njegov, a po svemu sudeći jeste, onda je služba pratila njega. Što je Ukrajinka pratila njegovu ćerku i kako je znala da će oni da se zamene automobilima, odnosno taj džip (videti pod zamena automobila) nije bio kod ćerke nego kod oca na parkingu, ispred prodavnice, u garaži.

Što dovodi do izjave FSB-a. Znaju sve sat vremena nakon eksplozije a promaklo im da su njenom ocu na njegovom (državna propaganda menja vlasnika jer im se više uklapa u priču) džipu postavili eksploziv i vozili se osam sati u upečatljivom autu do granice. Sad samo ostao ultimatum Estoniji da njihovi inspektori uđu u Estoniju i provere gde je terorista.




literatesa literatesa 10:44 23.08.2022

Re: Jarile,

Ako je ćerka meta, to je samo pozdrav iz Ukrajine, previše ličnog ima. Ko vele, evo ti malo rata u kući.

Ako je bilo namijenjeno njemu, bio bi fazon da ga sad tek skinu.
freehand freehand 10:45 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
I nema nikakve šanse da je to uradila Ukrajina, jer je Ukrajina fina i poštena, ne bi oni.

Ukrajini to apsolutno ne treba trenutno, pošto tako od ruskog vrhovnog ideologa praviš mučenika, a ova nije bila nikakav bitan faktor pa da su nešto zakočili. Potpuno nema smisla da oni to urade.

Dabre. Ni granatiranje nuklearne centrale im ne treba, ni nasilno iseljavanje stanovništva im ne treba, ni masovne pljačke, maltretiranja, likvidacije i silovanja im ne trebaju, ni čiste u državnim institucijama i SBu i to u dva talasa u mesec dana ime ne trebaju, ni masovna streljanja dezertera im netreba, ni izveštaj Amnesty internationa im ne treba, ni masovno sejanje nagaznih mina po centru Donjecka im ne treba. Njima, u stvari, ništa ne treba a sve to rade.
Inače, kad čovek bolje razmisli - zašto bi CIA preko afilijata dizala u vazduh željezničku stanicu u Bolonji ili ubila Alda Mora?

elem, meni izgleda da su su ruske službe bezbednosti posao uradile brzo i efikasno, sad da čekamo hvatanje ili likvidaciju naručilaca i počinilaca, jer rekao bih -to je neminovno. I da sam na mestu tih naručilaca i počinilaca pozdravio bih se sa familijom.


literatesa literatesa 10:46 23.08.2022

Re: Jarile,

Ako je ćerka meta, to je samo pozdrav iz Ukrajine, previše ličnog ima. Ko vele, evo ti malo rata u kući.

Ili, ko zna, opomena Putinu da nema nedodirljivih.
Milan Novković Milan Novković 10:46 23.08.2022

Re: Jarile,


maksa83
Najmanje za Ješe tako da tipujem na Mosad.

Mosad najčešće ne promašuje.

Da.

Plus, iako pored Britanaca tu visceral mržnju prema Rusima, od "većih", imaju i Jevreji oni su pragmatičniji, i pored sve agresivnosti.

A Britanci već neko vreme nasumice opaljuju i retko pogađaju, jedva da su i u Azerbejdžanu utefterisali neki poen, i to više zbog saradnje sa Turcima i Ruskog "negovanja" tih Turaka.
freehand freehand 10:47 23.08.2022

Re: Jarile,

Pa, majku mu jebem, probaj da budeš bar malo čovek i okaneš se tih izlizanih fora...

kako ćeš sa tom majkom uz bolove koje trpiš ne znam, al gledaj da stav koji si izneo JUČE promeniš dok je vreme, ne u novembru kad zagudi.
predatortz predatortz 10:51 23.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Pa, majku mu jebem, probaj da budeš bar malo čovek i okaneš se tih izlizanih fora...

kako ćeš sa tom majkom uz bolove koje trpiš ne znam, al gledaj da stav koji si izneo JUČE promeniš dok je vreme, ne u novembru kad zagudi.


K'o ti pedalu iz Centralne otadžbinske uprave onomad!

Na vreme i radikalno! Istom žestinom, samo u suprotnom smeru.
bene_geserit bene_geserit 10:51 23.08.2022

Re: Jarile,

Menja dosta toga. Šuplje n asve strane. Ako jeste njegov, a po svemu sudeći jeste, onda je služba pratila njega. Što je Ukrajinka pratila njegovu ćerku i kako je znala da će oni da se zamene automobilima

Šta li ti pričaš, pa cilj atentata je naravno bio otac a ne ćerka.
Ako je auto očev sve je još logičnije.
Nakačili su se ćerki i prisluškivali je da otkriju kretanje oca, jer su procenili da je rizično da to direktno rade.
Ostaje to pitanje ako je služba štitila Dugina kako su uspeli da postave eksploziv ispod njegovih kola. Ali vrlo je lako moguće da Dugin službu nije zanimao i da nije bio pod zaštitom.
A FSB nije izdao objavu "sat vremena posle eksplozije" već mnogo kasnije. A jednom kad se desi atentat naravno da je istraga brza i efikasna.
Sad samo ostao ultimatum Estoniji da njihovi inspektori uđu u Estoniju i provere gde je terorista.

I, jel se to desilo ?
freehand freehand 10:52 23.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
Dogovori se je l' prihvataš FSB verziju kao tačnu ili ne, pošto je po njima cilj bila ona, a ne on. Ako je cilj bio on onda je blopper, a ako je cilj bila ona onda je izvedena profi.

To nigde nije pisalo, a i prilično je besmisleno da cilj bude ćerka.

Šta bi menjala činjenica i da ćerka jeste bila cilj? Teroristički akt par ekselans, u organizaciji državne službe po svoj prilici i do sada poznatim podacima. Inače čitav bulšit da je FSB sve vreme sve znao i pratio je samo rant prsihičkog uznemirenja. Svi izneti podaci o osumnjičenoj i njenom kretanju nisu deo njenog praćenja nego naknadnog uvida u klasičnoj policijskoj istrazi sa podacima granične službe, lokalnih policijskih uvida i sličniog.
gedza.73 gedza.73 10:53 23.08.2022

Re: Jarile,

, ni masovne pljačke


Ruski arkanovci

ruska armija

bene_geserit bene_geserit 10:56 23.08.2022

Re: Jarile,

Ili, ko zna, opomena Putinu da nema nedodirljivih.

Ponekad me stvarno zabrineš, jel se ti to ozbiljno raduješ što su u teroritičkom aktu ubili nečiju ćerku.
A to poruka Putinu, stvarno si naivna, pa elite se međusobno ne ubijaju, svako ima dugu ruku i može danas da ubije koga hoće, kad bi počeli da krljaju porodice jedni drugima ne bilo kraja.
freehand freehand 10:59 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Samo zamisli situaciju, hipotetički, da je hrvatska služna ubila u Beogradu neku od Slobodanu naklonjenih osoba. Svejedno koju.

Ili srpska u Zagrebu, Franji naklonjenog mladog politikologa.

Ne moram ja ništa da zamišljam u Beogradu je 1968. u bioskopu 20. oktobar eksplodirala bomba koju je podmetnulo Hrvatsko Revolucionarno Bratstvo.

A u Zagrebu je rušeno Jevrejsko groblje dok su Šušak, Glavaš i drugari odtrelili Reichl-Kira.
Sad si sam sebi odgovorio. jedan od primarnih ciljeva terorističkih akata je zastrašivanje i unošenje panike.
predatortz predatortz 11:01 23.08.2022

Re: Jarile,

Ruski arkanovci


Pošteno govoreći, arkanovci su bili najdisciplinovanija formacija. Arkan je to radio mnogo kulturnije.

On kaže koliko njegova usluga košta, isplati mu se pola pre, pola po obavljenom poslu, u čvrstoj valuti ili zlatu.

Iza njega su išli kokošari iz drugih paravojski. Oni su pljačkali.

Kamo sreće da su sve jedinice imale disciplinu, stepen jednoobraznosti, poštovanje hijerarhije, urednost, kao što su imali Arkanovi.

Ovo nevezano za temu, čisto kao crtica da ne grešiš ubuduće.

Arkanovi borci su imali identične uniforme, uvek čiste majice ispod njih, izbrijani dva milimetra ispod kože, alkohol na zadatku a i u kasarnama im je bio strogo zabranjen, a i za najmanju povredu discipline si tračao i nosio "gospodina disciplinu" u rukama, odnosno trčao noseći oveću kamenčinu, da malo razbistriš um i razmisliš zbog čega si nešto uradio.

gedza.73 gedza.73 11:01 23.08.2022

Re: Jarile,


I, jel se to desilo ?

Nije. Zato što je Rusija slaba. Inače od samog početka rata preti Baltiku, bivšim sovjetskim kolonijama poput Češke. Da ima vojnu silu kao nekada nemoj da sumnjaš kako ne bi neki Srbi petama u dupe da im njihov predsednik Putin postavi na vlast nekog srpskog Lukašenka.
Više idu posledice atentata u prilog Rusiji nego drugoj strani. Dignu im zgradu u vazduh u samoj Rusiji, izginu ljudi i Rusi o tome skoro da ne pričaju. Niti znaju kako se desilo niti ko je izveo niti zašto. A ovde su sve 'policijskom istragom' saznali za kratko vreme.

Ako je auto očev sve je još logičnije.
Nakačili su se ćerki i prisluškivali je da otkriju kretanje oca, jer su procenili da je rizično da to direktno rade.

Meni nije jer kako su onda postavili eksploziv na njegov džip i zašto ruska propagnda menja vlasnika automobila, odnosno uprkos izjavama svedoka da je džip Duginov piše da u stvari auto pripada poginuloj Darji?
A jednom kad se desi atentat naravno da je istraga brza i efikasna.

Reko ja. Borisa Njemcova su ubili na sred ulice 2015. uprkos neprestanom nadzoru FSB-a.
gedza.73 gedza.73 11:04 23.08.2022

Re: Jarile,

Iza njega su išli kokošari iz drugih paravojski. Oni su pljačkali.

U Vukovaru su kamioni bez tablica terali kradenu robu za oficire.
Arkan je to radio mnogo kulturnije.

Moguće. Ipak je za mene on kriminalac.

vrnu se džip i kad ga izredukova... a b'e ovaj nam izgazi šargarepu. 'pleme mu ebem uzimaj motke. i iza njega pička otvara vrata i hekler. Kaže 'de si pošo? I ja nemogu da verujem, reko rikverc... Koje godine to bilo? deves pete.

Kuj da ide sad dom. Da otidem dom da kažem na dedu kad me pita kude su ti pare od šargarepu ja da kažem Arkanovac izgazio. On će kaže ma ne jedi govna to si na kurve potrošio i na kocku, ima da da me ubije na mesto. A ovaj da otide na dom tatko će i njega da utepa




predatortz predatortz 11:09 23.08.2022

Re: Jarile,


Moguće. Ipak je za mene on kriminalac.


Naravno, to ne sporim.

Samo, za razliku od svih ostalih jedinica, uključujući i one regularne, znao je da nametne disciplinu.
freehand freehand 11:11 23.08.2022

Re: Jarile,

K'o ti pedalu iz Centralne otadžbinske uprave onomad!

Ja nikad nisam bio ni u kakvoj otadžbinskoj upravi, dapače. Ono što sam govorio bilo je u principu u okviru demontiranja crno-bele slike rata i politike, i to i danas ponavljam. Normalni ljudi među četnicima prešli su u partizane '42 i '43, neki su sačekali da ih kralj lično pozove da to urade.
I često sam pominjao podatke o tome da je u JVuO bilo i drugih nacija i vera, časnih i rodoljubivih ljudi sa svih strana. bar dok kolaboracija nije postala direktna i otvorena.
Jebiga, ti sad kažeš da je to bio srpsko-srpski sukob, pa ću morati da ipak još jednom proverim, izvini al ne bih da revidiram na osnovu tvojih tvrdnji.
I nije mi teško da ponovim - i ovdašnja domaćinska buulažnjenja pomogla su mi da ipak da zastanem na vreme i ne zastranim previše u te vode "građanske" revizionističke struje. Blog mi je olakšao da vidim sudar svih tih "argumenata" sa istinom, na stranu što je odvratni šovinizam osnovni lepak koji povezuje sve te domaćinske struje i frakcije.
Dakle, te promene stavova od juče do danas ako nisu zasnovane na nekom velikom događaju i prelomu u principu kažu da je u pitanju ili nekakvapsihička nestalnost ili nesigurnost i nepromišljenost u zauzimanju stavova. Da ne bude zabune - kod tebe je ovo drugo više nego očigledno.
predatortz predatortz 11:15 23.08.2022

Re: Jarile,

Dakle, te promene stavova od juče do danas ako nisu zasnovane na nekom velikom događaju i prelomu u principu kažu da je u pitanju ili nekakvapsihička nestalnost ili nesigurnost i nepromišljenost u zauzimanju stavova.


za sebe ti to vidi sa doktorima. brigu o mom zdravlju prepusti meni, a lepljenje dijagnoza ili pojašnjenja preskoči ubuduće.
Milan Novković Milan Novković 11:24 23.08.2022

Re: Jarile,


bene_geserit
Mosad najčešće ne promašuje.

Da, to je tačno.
Obzirom na najgori mogući kontraproduktivni rezultat, verovatno ipak Ukrajinci.

Čitaj Britanci, njima su Britanci line managers.

I jedini kojima se uticaj neće bukvalno surovu urušiti samo ako bude nekog šireg rata (50% domaćinstava pod fuel-poverty pretnjom, EDF upravo obznanio, 18% inflacija sledeće godine), i koji po trilioniti put pokušavaju da isprovociraju Rusiju ma kako im ovi pokazuju da su sve isplanirali.

Iako su Freejevi args ok ja i dalje dajem neku verovatnoću da su Nemci prihvalitli sitnu žrtvu temporal deindustrijalizacije, tj izgubljene bitke, da bi dobili rat u kom su stresli NATO sa grbače, pa tako Anglosaksonce, i koreknto se bar inicijalno spojili sa evroazijskom integracijom preko veze sa Rusima.

Mi sve to sad gledamo kroz progresiju Merkelova-ovisaddebili, ali i Merkelova je mnoge bitne probleme samo pomela pod tepih.

US FED, Nemačka neka deep-gow shadow nacionalistička sekcija i Rusi mogu, na kraju, da ispadnu trijada koja se udružila da slupa davos crowd i stakeholders iznad njih - neocons, unilateraliste, neocolonijaliste, neoliberale - vrh svetske pljačkaške horde.
gedza.73 gedza.73 11:31 23.08.2022

Re: Jarile,

Ostaje pitanje kako im je Azovka ušla u Rusiju, bila sve to vreme u Rusiji, iznajmila stan, išla u nabavku, sipala gorivo s obzirom da su Rusi - FSB tvrdili kako imaju sve podatke o Azovcima.
Стало известно прошлое предполагаемой убийцы российской журналистки Дарьи Дугиной - 43-летней гражданки Украины Натальи Вовк (в девичестве Шабан). Как оказалось, ранее она была служащей украинского националистического полка "Азов" (организация признана террористической в РФ и запрещена в России).
freehand freehand 11:34 23.08.2022

Re: Jarile,

Iako su Freejevi args ok ja i dalje dajem neku verovatnoću da su Nemci prihvalitli sitnu žrtvu temporal deindustrijalizacije, tj izgubljene bitke, da bi dobili rat u kom su stresli NATO sa grbače, pa tako Anglosaksonce, i koreknto se bar inicijalno spojili sa evroazijskom integracijom preko veze sa Rusima.

Ma Nemci polako ali sigurno klize u ruke totalitaraca, ovo nikako ne sluti na dobro. Situacija se preslikava u onu iz dvadesetih godina prošlog veka. Uz to što su zeleni postali anjtotalitarnija grupa koja se maltene na drugom kraju kruga spojila sa Stormfrontom.
A što se tiče Evroazije - biće da je to u narednih 10 ili dvadeset godina zatvorena priča i za Nemce i za ostatak Evrope, na žalost. Rusi su sad već dovoljno puta - i Putin, i Lavrov,i Šojgu - rekli da se iz dana u dan donose nepovratne odluke, da se vrata jedna za drugima trajno zatvaraju.

Ne znam da li si gledao sinoćnju Druan sesiju, izvanredna je. A onaj Rus me je ozbiljno ubedio u rusku promišljenost, racionalnost i političku promišljenost. Tvrdnja da Amerikanci sad ulaze u fazu u kojoj je Rusija bila devedesetih uopšte ne deluje nerealno, štaviše.

P.S. Evo još jedne interesantne priče. Regionalni šef SBU se otrovao olovom?


predatortz predatortz 11:37 23.08.2022

Re: Jarile,

Ostaje pitanje kako im je Azovka ušla u Rusiju, bila sve to vreme u Rusiji, iznajmila stan, išla u nabavku, sipala gorivo s obzirom da su Rusi - FSB tvrdili kako imaju sve podatke o Azovcima.


veoma jednostavno!
kada bi tebe ili mene srbija sad slala na izvršenje sličnog zadatka, izdala bi nam potpuno čist pasoš, koji bi prošao sve kontrole bilo gde u svetu, ali u njemu, osim fotografije, ni jedan podatak ne bi bio tačan. od imena, prezimena, godišta, mesta rođenja...
sve bi to glasilo na neku nn osobu, ili izmišljenu.

fsb sigurno nema bazu sa biometrijskim podacima svih ukrajinaca, pripadnika njihovih jedinica, službi, policijskih, parapolicijskih, vojnih i paravojnih organizacije.

a to bi bio jedini način, ta biometrijska fotografija na pasošu, po kom bi moglo biti ustanovljeno da je marko ilić iz kladova zapravo gedža ili predator.
gedza.73 gedza.73 11:47 23.08.2022

Re: Jarile,

fsb sigurno nema bazu sa biometrijskim podacima svih ukrajinaca, pripadnika njihovih jedinica,

Za Azovce odnosno neonaciste kako ih zovu su pričali da imaju. Osim toga taj Azov bataljon nije brojčano bio veliki. Pohapsili su određen broj pa su mogli i da ih ispitaju i da smanje taj broj koji prate.
Ovako ispada da im se Azovka ušetala u centar Rusije, iznajmila stan u zgradi ćerke najviše rangiranog nacional-socijaliste i tu živela mesec dana ako se ne varam.
ta biometrijska fotografija na pasošu, po kom bi moglo biti ustanovljeno da je marko ilić iz kladova zapravo gedža ili predator.

Ako je istina ono što su Rusi pričali onda bi imali bazi sa forografijama Azovaca. U to se uklapa FSB priča nakon atentata kad su obelodanili fptpgrafiju ove Ukrajinke.
predatortz predatortz 11:52 23.08.2022

Re: Jarile,

FSB priča nakon atentata kad su obelodanili fptpgrafiju ove Ukrajinke.


fotografija i biometrijska fotografija jesu slična, ali ne i ista stvar.

ne postoji ni jedna služba na svetu koja ima punu arhivu biometrijskih fotografija stranih državljana.
gedza.73 gedza.73 12:27 23.08.2022

Re: Jarile,

ne postoji ni jedna služba na svetu koja ima punu arhivu biometrijskih fotografija stranih državljana.

Nisam to znao. Pretpostavljao sam da vode računa o potencijalno opasnim, posebno u ovom vremenu, pa sam mislio kao ne bi dozvolili da im se tako lako neko ušeta i pojavi u zgradi gde je ćerka Dugina.
S druge strane otkud ova Ukrajinka tu i bomba na Duginovom džipu. Lik je inače klasičan primer nacional-fašiste и staljiniste pa su ga možda i zanišanili
Ovo je njegova zastava


a ovo su njegovi sledbenici


Zalaže se za Evroazijsku uniju, o fašizmu priča kao o ideologiji koja prevazilazi klasnu konfrontaciju u društvu pozivanjem na nacionalni faktor (koristi u svojim knjigama kao pozitivan primer), na skupovima čita Alistera Kroulija uz pustanje svojetskih patriotskih pesama, daje antisemtiske izjave i stalno se vrti u krugu sa ostalim ruskim nacistima (poput Pavla Gubareva ili Barkašova).

Daleko da opravdavam ovakvo razračunavanje ali lik je fašistički fanatik koji kombinuje totalitarne ideologije sa misticizmom, starovercima i nadmoćnom ruskom rasom koja treba da vlada celom Evropom i Azijom.

Priča o Rusima koji moraju da ubijaju, da vrate granice SSSR-a, liberalima onemogućiti pristup medijima, uništiti SAD, streljati petu kolonu...

literatesa literatesa 12:29 23.08.2022

Re: Jarile,

ovo nikako ne sluti na dobro

Od kada? Slutilo bi na dobro da Rusima svi popuštaju?


Nije mi se svidjelo ono što je rekla Merkel "samo mu uzvratite, to je jezik koji on razumije, jezik sile", išla sam linijom da raspojasanom ruskom prci ne drmamo kavez, ali kako vrijeme prolazi, tihi rat, podmukli se uvlači u naše živote, zavisimo od ruske invazije na Ukrajinu svi i itd, sad i ja mislim da im samo silom odgovarati pa teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu..
predatortz predatortz 12:34 23.08.2022

Re: Jarile,

sad i ja mislim da im samo silom odgovarati pa teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu..


nisi ni svesna šta pričaš.
gedza.73 gedza.73 12:35 23.08.2022

Re: Jarile,

sad i ja mislim da im samo silom odgovarati pa teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu.

Šta je bre ljudi vama?
freehand freehand 12:36 23.08.2022

Re: Jarile,

pa teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu..

Takoe. Samo, prva atomska bomba je bačena, i nisu je bacili rusi. A do Vladivostoka je poslednji krenuo jedan mali austrijski brkcia.Nije baš stigao do Vladivistoka, već tu negde do Kurska,otrpilike ko i danas što ste stigli.
literatesa literatesa 12:37 23.08.2022

Re: Jarile,

nisi ni svesna šta pričaš.

Jesi li tu juče uz poskočice spominjao Treći svj rat?
literatesa literatesa 12:38 23.08.2022

Re: Jarile,

Šta je bre ljudi vama?

Ne znam, Free sad tek neko loše vrijeme najavljuje.
predatortz predatortz 12:38 23.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73
sad i ja mislim da im samo silom odgovarati pa teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu.

Šta je bre ljudi vama?


i ja se pitam. ovo je baš, baš neuravnotežen stav.
ni najžešći naciji ga do sad nisu ovako otvoreno izneli!

na stranu što nju iz rs ne razumem...
ovo za šta se ona zalaže su bakirovi vlažni snovi. a bili su to i snovi njegovog rahmetli babe.
snovi svih nacista na balkanu. balkan bez srba i planeta bez rusa.
literatesa literatesa 12:39 23.08.2022

Re: Jarile,

akoe. Samo, prva atomska bomba je bačena, i nisu je bacili rusi. A do Vladivostoka je poslednji krenuo jedan mali austrijski brkcia.Nije baš stigao do Vladivistoka, već tu negde do Kurska,otrpilike ko i danas što ste stigli.

Samo kažem, nije 1945. više, vi rusofili ne razumijete da druga strana ne odgovara ne zato što vas se boji nego čeka da se presaberet.
literatesa literatesa 12:41 23.08.2022

Re: Jarile,

i ja se pitam. ovo je baš, baš neuravnotežen stav.
ni najžešći naciji ga do sad nisu ovako otvoreno izneli!

na stranu što nju iz rs ne razumem...
ovo za šta se ona zalaže su bakirovi vlažni snovi. a bili su to i snovi njegovog rahmetli babe.
snovi svih nacista na balkanu. balkan bez srba i planeta bez rusa.


Daj Predatortz pa ako neko ima nacoške vlažne snove, ti ih imaš.

Šta je tebi Rusija? Rusija je trenutno zemlja koja prijeti svima nama. Šta ti nije jasno? Sam si juče rekao da smo u Trećem svj ratu, i Free kaže da će sve biti ok ako budemo dobri i ne cimamo Ruse, koga vi jebete?
literatesa literatesa 12:42 23.08.2022

Re: Jarile,

Bukvalno najprljavije nas drže u šaci, posebno nas Srbe.
predatortz predatortz 12:45 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
akoe. Samo, prva atomska bomba je bačena, i nisu je bacili rusi. A do Vladivostoka je poslednji krenuo jedan mali austrijski brkcia.Nije baš stigao do Vladivistoka, već tu negde do Kurska,otrpilike ko i danas što ste stigli.

Samo kažem, nije 1945. više, vi rusofili ne razumijete da druga strana ne odgovara ne zato što vas se boji nego čeka da se presaberet.


koja druga strana čeka?
ukrajina je u prvim nedeljama rata izgubila naoružanje za dalji otpor. od tog momenta ratuje naoružanjem nato zemalja i zemalja EU. jedine dve zemlje koje su naučile lekciju i nisu slale oružje su austrija i mađarska.

oni koji isporučuju složene sisteme, budi ubeđena u to, šalju i posade za te sisteme. ili je neko toliko neozbiljan da misli da se složenim borbenim sistemom može ovladati za nedelju dve obuke?

u ukrajini se vodi proxy rat nato vs rusija.

znaš šta smećeš s uma kada govoriš o tom ratu?
pa, to da nije počeo pre šest meseci, da je počeo 2014. godine i da ga nije ni inicirala ni počela rusija.
predatortz predatortz 12:46 23.08.2022

Re: Jarile,


Daj Predatortz pa ako neko ima nacoške vlažne snove, ti ih imaš.


dobro! ja ih imam, a bake ih nema! da ti i ja nestanemo, to baketu na um palo nije.
gedza.73 gedza.73 12:46 23.08.2022

Re: Jarile,

A do Vladivostoka je poslednji krenuo jedan mali austrijski brkcia.

Evo ga ovaj bradonja


isto priča samo u kontra smeru. Da su Evroazijske granice u stvari prirodne granice Ruske imperije, da Rusi za razliku od ostalih osećaju Zemlju i da će Zemlja uništiti njihove protivnike, da njihova ekspanszija počinje sa
ЕврАзЭС

a onda prerasta u evroazijsku uniju (pod vođstvom ruskih arijevaca naravno), da Rusija mora biti Velika ili je neće biti.

A neki Srbi bi baš bili deo ove Sile Osovine sa ovakvom ideologijom. Da se bore protiv zlih centara moći.

gedza.73 gedza.73 12:48 23.08.2022

Re: Jarile,

i ja se pitam. ovo je baš, baš neuravnotežen stav.

Meni ovo malo-malo bacanje atomske bombe počelo da plaši.


freehand freehand 12:49 23.08.2022

Re: Jarile,

Free kaže da će sve biti ok ako budemo dobri i ne cimamo Ruse, koga vi jebete?

Ko ste "vi"? Samo ti i Poćorek? Ili ti, Poćorek i Ler? Ili ti, Poćorek, Ler i Šarping?

predatortz predatortz 12:49 23.08.2022

Re: Jarile,

Šta je tebi Rusija? Rusija je trenutno zemlja koja prijeti svima nama. Šta ti nije jasno?


nije mi jasno kako mi rusija preti u srbiji i rs, zalažući se za njihov opstanak, a ne preti mi nemačka koja bi da ukine entitete i dovede muslimansku većinu na apsolutnu vlast u bih?

molim te da mi to pojasniš...
gvozden1 gvozden1 12:50 23.08.2022

Re: Jarile,


i ja se pitam. ovo je baš, baš neuravnotežen stav.
ni najžešći naciji ga do sad nisu ovako otvoreno izneli!

Ma nema žena veze sa životom.

Teraj do Vladivostoka.

Kako jebote?

Gram pameti je dovoljan da se shvati da ne sme preko ruske granice, jer ako neko krene, posebno oni koji bi mogli da idu do Vladivostoka, Rusija se više ne bi pitala hoće li ili neće, morala bi da stisne dugme, to bi joj bila jedina opcija.

I teraj do Vladivostoka?

Svak li hoće da piše o politici i ratu jebote.
predatortz predatortz 12:52 23.08.2022

Re: Jarile,

Gram pameti je dovoljan da se shvati da ne sme preko ruske granice, jer ako neko krene, posebno oni koji bi mogli da idu do Vladivostoka, Rusija se više ne bi pitala hoće li ili neće, morala bi da stisne dugme, to bi joj bila jedina opcija.


Putin je to, veoma jasno, sažeo u jednoj rečenici:

Nama planeta bez Rusije ne treba!


Tačka! Nema dalje šta da se objašnjava.


freehand freehand 12:53 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
akoe. Samo, prva atomska bomba je bačena, i nisu je bacili rusi. A do Vladivostoka je poslednji krenuo jedan mali austrijski brkcia.Nije baš stigao do Vladivistoka, već tu negde do Kurska,otrpilike ko i danas što ste stigli.

Samo kažem, nije 1945. više, vi rusofili ne razumijete da druga strana ne odgovara ne zato što vas se boji nego čeka da se presaberet.

Ja sam, generalno, germanofil u nekom opštem smislu i značenju. Ali mi je moja zemlja iznad i ispred svih ostalih a istina i ispred nje.
Čitaj Crnjanskog ako već nisi slušala dedu, valjaće ti.
gvozden1 gvozden1 12:54 23.08.2022

Re: Jarile,

isto priča samo u kontra smeru. Da su Evroazijske granice u stvari prirodne granice Ruske imperije

I zato je u redu ubiti mu dete?
A i Rusi su krivi što je nisu imali u bazi, a i nikakva su država kad nisu mogli da je zaštite.

Svi su krivi osim onih nacista Ukrajinaca.
literatesa literatesa 12:54 23.08.2022

Re: Jarile,

Rekoh šta sam imala, Rusi hoće rat, valja im ponuditi rat.

Sve je bolje od zavisti od njihovih pametnih odluka..

I na koncu vi se dičite borbenošću Rusa, šta je sad problem, valjda znaju su čim su ušli u rat protiv EU i Amerikanaca? Imaju i atomsku i Čečene, i Kineze, ne znam da li će Kinezi ginuti za Putina, ono realne šanse da opet osvoje Berlin i umjesto da navijate za konkretne borbe vi kao pacovi u praznom skladištu municije naslađujete se njihovom okupacijom Ukrajine ucjenjivanjem cijelog svijeta..
literatesa literatesa 12:55 23.08.2022

Re: Jarile,

Ja sam, generalno, germanofil u nekom opštem smislu i značenju.

Mogu ti reći da tvoja rusofilija ovih mjeseci ostavlja bez teksta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana