Ljubav| Porodica| Roditeljstvo

Da je Vaše dete gej?

Jaril RSS / 18.08.2022. u 10:22

(према истинитим догађајима)

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га у 15ој години избацили на улицу и заборавили да постоји? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте му поломили обе руке и ребро које ће му пробишити плућно крило?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га затворили у шупу или подрум и држали у заточеништву без могућности изласка на светло?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га послали на "лечење" са кога ће изаћи као схизофреничар?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте радије умрли него да то сазнате? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га избаце за сањаног посла на ком је његов рад признат и цењен?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га други виде као лаку мету за истресање личних фрустрација животом?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да чујете позиве на убијање њега? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га волели? 

 



Komentari (1576)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 16:54 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

benedykt


Sve se danas već uveliko zna, odnosno da su napali sa ciljem da za par dana zauzmu Kijev i da tamo instaliraju marionetsku vladu. Postojala je opcija A te nove ukrajinske vlade sa Janukovičem koji je čekao u Belorusiji da ga pozovu da ujaše na belom konju u Kijev, odnosno opcija B sa Carjovom koji se posle skoro pa decenije ponovo pojavio u Ukrajini. FSB je imao sva prava ispitivanja sa terena, odnosno da ih narod u Ukrajini neće dočekati kao oslobodioce, međutim svesno su lagali Putina i pričali bajke kako ih cela Ukrajina jedva čeka sa sve cvećem koje će da bacaju na tenkove.
Pri svemu tome, niko u Kijevu skoro do poslednjeg časa nije mogao da veruje da će do napada zaista doći, odnosno ako su pretpostavljali da će doći do neke vrste sukoba, nisu mogli niti da pretpostave da će to biti bukvalno invazija punom snagom. Makron ih je ubeđivao nekoliko dana pred napad u poseti Zelenskom, da mu je Putin svečano obećao da nikakvog napada neće doći, a prvi čovek nemačke obaveštajne službe ih je u isto to vreme ubeđivao kako konačna odluka još nije doneta u Kremlju…



Може неки извор за ово? Неки линк?

Али веродостојан, молићу лепо.

Немој да буде неки "аналитичар" к'о ови Геџини и Максини НАТО пропагандисти, молим те.

shmoo shmoo 17:01 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

gedza.73

Da li možda imaš informaciju koliko je Rusa oduševljeno ovakvim 'oslobađanjem' od strane ruske vojske?



Немам.

Имаш ти?

Само веродостојне неке податке, молим те, као што већ рекох Бенедикту.

Slušam i krstim se kako neko može da veruje u te gluposti.


Свака ратна пропаганда лупета глупости.

НАТО ратна пропаганда такође.

И шта ћемо сад?

Ја им не верујем. Ни једима ни другима.

А ти?

Је л' се сећаш Радована Бранкова који се са шлемом ЈНА на глави тобоже јавља са ратишта у Хрватској у Дневник на ТВ Београд, а све снимано одмах ту код Панчева.

Па после правац у неко кафанче.

Пасирали смо ми то, Геџо, одавно пасирали.

Не могу нам ни руска ни НАТО пропаганда више ништа.

Импрегнирали смо се за ових последњих 30 година и постали имуни на те глупости.

gedza.73 gedza.73 17:01 23.08.2022

Re: Jarile,

shmoo
А ово није уопште лоша идеја са димним сигналима за предстојећу зиму када буду рестрикције струје.

Videćemo. Dal' će svi da legnu na rudu do zime, dal će oni bolje da prođu ili mi koji smo sa Rusima 'braća rođena'.
Али не уздижем баш то на ниво неког божанства, модерна технолошка достигнућа.

Ne uzdižem ni ja. Ali ako neko više koristi tehnologiju da mu u nekiom segmentima bio lakši život što bi smo im se mi, koji smo na nižem stupnju razvoja , podsmevali?
Posebno što negde oko dva miliona Srba decenijama seru (ne znam kako drugačije da kažem ovu neprijatnu činjenicu) u Dunav i to kroz kanalizaciju koju su postavili nacisti (doduše ka Savi).
Уопште се нисам подсмевао Литванцима.

Pogrešno sam s'vatio. Izvini. Mada promiče kroz javni diskurs rasistički odnos prema baltičkim narodima. Kao što ne volim da neko Srbe naziva nacistima, tako smatram i da Ukrajinci nisu nacisti a kao nižu rasu ne vidim ni nas ni Letonce-Estonce-Litvance kojima, po srpskim rusofilima, Rusija treba da donese 'civilizacijske tekovine'. Kvaka je u tome što se oni sećaju ruske čizme pa nisu baš blesavi da se vračaju u ruski jad i bedu.
benedykt benedykt 17:03 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

shmoo


На погрешан начин су то хтели са оноликим постотком свога становништва којима је руски језик матерњи језик.

Мислили су да могу то да обаве убијањем и протеривањем тог становништва као што су то урадили Хрвати са Србима из Хрватске.

Побили 15 000 људи по Донбасу од 2014.

Али Русија није Србија, јбг.

Da je sve tako, danas bi to stanovništvo na jugoistoku Ukrajine bacalo cveće, odnosno sami bi rušili Zelenskog u Kijevu. Takođe, u Donbasu ubijeno oko 14.000 od 2014-2022 a od toga skoro pa 11.000 su bili pripadnici vojnih formacija. Žrtve u tom segmentu su u odnosu 60:40 tj negde oko 6.500 su bili borci DNR & LNR a ostalo ukrajinski vojnici. Od negde 3.000 poginulih civila je oko 10% onih iz malezijskog Boinga koga su oborili Rusi, sudeći prema svim dostupnim informacijama, dok su ostali raspodeljeni otprilike pola - pola, tj civilnih žrtava je bilo sa obe strane fronta.
Najveći ruskojezični grad u Ukrajini je bio i ostao Harkov, gde nikome dlaka sa glave nije falila zato što je Rus u osam godina pre početka ovog rata, dok naravno nisu iz Kremlja naredili da krene akcija ”oslobađanja”, pa su ih onda pretežno oslobađali od života kao i od imovine…
shmoo shmoo 17:04 23.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73

Videćemo.



Видећемо.

У новембру, што каже Фрихенд.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:06 23.08.2022

Re: Jarile,

gvozden1
literatesa
Kakav primitivac!

Joj bebica je to jedna, i džentlmen. :))

Baš kao što si ti dama.

Nije dovoljno biti žensko da bi se bilo dama.

Al evo ti udvarača, ućarila si nešto.


To dama je rezervisano iskljucivo za cerke i suprugu najboljeg srpskog geometra ili kako vec bese naslov one starostoletne rojalne titule.
shmoo shmoo 17:09 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

benedykt
shmoo


На погрешан начин су то хтели са оноликим постотком свога становништва којима је руски језик матерњи језик.

Мислили су да могу то да обаве убијањем и протеривањем тог становништва као што су то урадили Хрвати са Србима из Хрватске.

Побили 15 000 људи по Донбасу од 2014.

Али Русија није Србија, јбг.

Da je sve tako, danas bi to stanovništvo na jugoistoku Ukrajine bacalo cveće, odnosno sami bi rušili Zelenskog u Kijevu. Takođe, u Donbasu ubijeno oko 14.000 od 2014-2022 a od toga skoro pa 11.000 su bili pripadnici vojnih formacija. Žrtve u tom segmentu su u odnosu 60:40 tj negde oko 6.500 su bili borci DNR & LNR a ostalo ukrajinski vojnici. Od negde 3.000 poginulih civila je oko 10% onih iz malezijskog Boinga koga su oborili Rusi, sudeći prema svim dostupnim informacijama, dok su ostali raspodeljeni otprilike pola - pola, tj civilnih žrtava je bilo sa obe strane fronta…




Ово није одговор на мој захтев да нам даш неке веродостојне податке и линкове за то шта су биле намере Руса на почетку ове војне интервенције/рата, како год.

(Мом другару мобилисаном у гардијску јединицу овде у Бгд. који је грувао из топова по Вуковару 1991. у војној књижици пише војна вежба. Мени који сам притискао дугме за сирену на Шумарском факултету 1999. а остало време играо преферанс са дежурним професорима са факса у војној књижици пише учешће у рату.

Јбг.)


gedza.73 gedza.73 17:11 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Имаш ти?

nemam ni ja. Ali mogu da zaključim iz slične situacije sa Srbima u Hrvatskoj, Srbima na jugu Srbije ili Srbima u Vojvodini.
Пасирали смо ми то, Геџо, одавно пасирали.

Не могу нам ни руска ни НАТО прпаганда више ништа

Ruska propaganda može. kad je krenuo rat ljudi su kao zombiji ponavljali ono što im je servirano prethodnih godina. Rusija ima najjače oružje, Putin zapretio niko ne sme da psine, ruska vojska u Berlinu... Onda kako se situacija na terenu menja tako se menjaju informacije i svet ponavlja floskule iz rijaliti emisija i dnevnika.
прегнирали смо се за ових последњих 30 година и постали имуни на те глупости.

Nismo. Samo smo od Titovih slika preko mirišljave jelkice sa Miloševićevim likom prešli na

To bi trebalo da nas uplaši umesto što proglašavamo za patriotizam i srpski interes. Već je seme posejano i budi siguran da u narednim decenijama a možda i godinama najebavamo ponovo zbog tuđih interesa jer nas je lako napaliti.

jel' provaljuješ koliko je ego kod nas pa mislimo kako smo mi velesila od sedam miliona koja može da reši svetski imperijalizam i 'dovede mir među ljude'?
takvi glupaci su nas svaki put odveli na stranputicu koja nas je koštala ogromne pogibije i masovnog egzodusa. Toliko često biramo pogrešnu stranu da to više nije pitanje kurosreće nego gluposti i odsustva zdrave pameti.

benedykt benedykt 17:14 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

shmoo

Може неки извор за ово? Неки линк?

Али веродостојан, молићу лепо.

Немој да буде неки "аналитичар" к'о ови Геџини и Максини НАТО пропагандисти, молим те.


Naravno gosn Shmoo, odradio vrlo profesionalno Washington Post celu priču pre neki dan, odnosno sve to možete pročitati u tekstu pod naslovom Russia’s spies misread Ukraine and misled Kremlin as war loomed
Sve što je napisano se savršeno poklapa sa onim što smo svi gledali, ili mislite da se desant na aerodrom kod Kijeva izvršio tek tako. Zvali su svakoga pomenutog u tekstu sa ruske strane, da prezentira svoje viđenje onoga što piše u tekstu, jedino je Carjov odgovorio i rekao da nije bio deo tog plana.
Generalno se ceo tekst bavi onim što sam ja odavno čitao po ruskoj nezavisnoj štampi, a to je kako je FSB zabrljao i to debelo a posebno general Sergej Beseda. Sama realnost na terenu svakome od nas, govori da se Rusi nisu najbolje spremili sa celu tu operaciju jer su vojno superiorni u svakom mogućem pogledu, tj bili su na početku rata. Dakle nešto tu nije urađeno u pripremi kako treba…

shmoo shmoo 17:20 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Максо, мислим да много грешите када мислите да је кључ свега у Путину.
(Исто као што није кључ свега у Србији у Вучићу.)

Ja nigde nisam napisao da je ključ svega u Putinu,



Ма видим да стално помињете Путин па Путин.

on je Igrač kog je postavila grupa ljudi koja održava taj sistem.



Наравно.

Исто као и у САД и Кини и свугде.

Чак и у Сан Марину.

EDIT: И Ватикану и Ватикану!


Takođe mislim da ni kod nas nije problem u Vučiću (mada on jeste lik nepodesan za vođenje sednice kućnog saveta, a kamoli države) nego u vegetaciji ispod spremnoj da ga održava na vlasti zarad većeg, srednjeg i manjeg ćara, dok se država pretvara u pesak.



Сагласан.

Па онда да се сложимо да и Србија има свој дип стејт као и сви други?

Дакле, групе, интереси група и појединаца у оквиру групе, неразмрсиво клупко... А на државном нивоу.

Кажу, Кинези најбоље знају и примењују то знање како се управља тим малим групама у једној држави.

Што би Кардељ рекао, самоуправним интересним заједницама.

gvozden1 gvozden1 17:28 23.08.2022

Re: Jarile,

, on je Igrač kog je postavila grupa ljudi koja održava taj sistem

A taj sistem je, veruješ, uzrok svega.

Ne mogu da poverujem da sve objašnjavaš tako trivijalnim stvari, vlast u Rusiji.

Skoro je opipljivo da je u toku pokušaj promene svetske politike scene, da je nekima neprihvatljivo stanje u kom jedna država dominira svetom, i ponaša se kao da za nju nikakva pravila ne važe. Upada u države kako joj se ćefne, i pritom uzima za sebe pravo da zabrani da se uopšte vodi istraga protiv njenih vojnika u smislu ratnih zločina pred međunarodnim sudom.

A svima drugima nameće ono što ona zove demokratijom i pravdom.

Samo po sebi je razumnjivo da će to izazvati otpor, prvenstveno kod onih koji sebe smatraju dovoljno snažnim da se tome odupru.

Evo Rusija se oduprla, i pogrešno je zaključiti da je to učinila samo zato što je njena vlast takva.

Otpor američkoj dominaciji je logična i razumnjiva stvar, da li je morala Rusija baš sad, i baš ovako da se odupre, stvar je procene, ali stav da je jedino ispravno pristajanje na američku dominaciju i potčinjavanje Americi, je nerealan.

Nemoguće je to, uvek će se naći neko ko će se time protiviti, ko traži za sebe deo uticaja u svetu, ko bi da se moć malo rasprši po svetu.


I to, s jedne strane onaj ko čuva moć samo za se sebe, i sa druge onaj ko na to ne pristaje, je uzrok nestabilnosti pa i ovog rata, a ne ono što ti tvrdiš, da je uzrok neka Nesretna kombinacija ljudi na vlasti u Rusiji.

Šta bi bila reakcija dobrih ljudi na vlasti u Rusiji?

Da ćute na podređen status Rusa u Ukrajini, ili da ćute na antirusku politiku Ukrajine, i na Ukrajini u NATO?

Ne može to Rusija sebi da dozvoli, ko god je na vlasti tamo.
Ne može jer je dovoljno velika i jaka, i hoće to i da ostane.
shmoo shmoo 17:30 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

benedykt

Naravno gosn Shmoo, odradio vrlo profesionalno Washington Post celu priču pre neki dan,



Вашингтон Пост?

Па рекао сам веродостојан извор, не НАТО пропаганда.

In late September 2013, Jeff Bezos purchased the paper for US$250 million. The newspaper is now owned by Nash Holdings LLC, a company controlled by Bezos.



Sve što je napisano se savršeno poklapa sa onim što smo svi gledali,



Наравно да се поклапа када је писано ПОСЛЕ, а не ПРЕ догађања.

Тако сам и ја могао тај текст да напишем. ПОСЛЕ битке сви су генерали паметни.

Zvali su svakoga pomenutog u tekstu sa ruske strane, da prezentita svoje viđenje onoga što piše u tekstu, jedino je Carjov odgovorio i rekao da nije bio deo tog plana.



Баш ме чуди да им се само један Рус одазвао. И при томе није учествовао у догађањима.


Generalno se ceo tekst bavi onim što sam ja odavno čitao po ruskoj nezavisnoj štampi,



Немој, Бенедикт, па дај да се уозбиљимо!

Руска независна штампа?

Па то ти је независно исто колико су независни и телевизија N1 или дневни лист Данас у Србији.

Неозбиљно с твоје стране.

gedza.73 gedza.73 17:31 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

shmoo
Може неки извор за ово? Неки линк?
Али веродостојан, молићу лепо.
benedykt
da mu je Putin svečano obećao da nikakvog napada neće doć

Rusi su tvrdili kako neće napasti Ukrajinu i kako je sve to zapadna izmišljotina.
25.12.2021 МОСКВА
Россия первой никогда ни на кого не нападала, заявил пресс-секретарь российского лидера Дмитрий Песков.

K'o Bata Živojniović u Tri karte za Holivud. 'Rusija nikad ne napada prva'

ЖЕНЕВА, 21 янв – РИА Новости. РФ не собирается нападать на Украину, заявил министр иностранных дел России Сергей Лавров.
"Вы утверждаете, что мы собираемся напасть на Украину, хотя мы уже многократно объясняли, что это не так "

В.Путин: Смотрите, о возможном вводе российских войск на Украину говорили ещё в начале года – мы проводили учения «Запад-2021» – но, как видим, этого не случилось.
30 ноября 2021 года16:00Москва, Кремль

Pričao je o 'crvenim linijama' odnosno o raketama koje mogu da stignu do Moskve sa teritotorije Ukrajine i kako je to potencijalna opasnost po Rusiju. Kako sad nije potencijalna opsanost Finska?
Isti poslovni čovek j ekonstatovao da su investitori ulagali i da je samo na vest o mogućim sukobima u Ukrajini tržište palo za 11 procenata.
gvozden1 gvozden1 17:31 23.08.2022

Re: Jarile,

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
literatesa
Kakav primitivac!

Joj bebica je to jedna, i džentlmen. :))

Baš kao što si ti dama.

Nije dovoljno biti žensko da bi se bilo dama.

Al evo ti udvarača, ućarila si nešto.


To dama je rezervisano iskljucivo za cerke i suprugu najboljeg srpskog geometra ili kako vec bese naslov one starostoletne rojalne titule.

Da.
Jer su one to svojim ponašanjem i manirima zavređivale.

Za razliku od kojekakvih
shmoo shmoo 17:41 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

gedza.73, benedykt



Ма дај, људи, уозбиљите се стварно.

Реално гледано, ни ви ни ја немамо појма шта се тамо заиста догађа на терену нити каква је позадина свега овога у Украјини.

А немамо појма из простог разлога што је ово тзв. хибридни рат у којем се не ратује само ватреним оружјем. (ЛИНК)

Имамо само ово море медијских дезинформација, спинова, полуинформација.

А у том свету и ја могу да будем леп к'о уписан. Али нисам у стварности леп уопште.

И у том мору дезинформација, спинова, полуинформација можда и пролети понека истинита информација, али је ми у том мору не видимо јер она буде као кап воде.

А и НАТО и Руси су прави мајстори у томе.

Па да се не замајавамо без везе даље тиме.

Сигуран сам да сва тројица имамо много паметнија посла од "бистрења светске политике" (како је то називала моја кева) на једној друштвеној мрежи.

benedykt benedykt 17:43 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

shmoo


Немој, Бенедикт, па дај да се уозбиљимо!

Руска независна штампа?

Па то ти је независно исто колчико су независни и телевизија N1 или дневни лист Данас у Србији.

Неозбиљно с твоје стране.


Ruski nezavisni mediji ne postoje niti u štampanom a još manje u elektronskom obliku u smislu radio/televizija. Sve se od početka rata svelo na nekoliko vebsajtova, odnosno par YouTube i Telegram kanala, tj manje više sve domaća radinost koja se sama finansira. Pratim sve te ljude godinama, i za razliku od ruskih državnih medija nisu prosto skloni laganju.
Washington Post je preveliko ime da bi bio bilo čija propaganda, jako mi je žao ali prosto je tako.

Što se tiče te priče trebalo je PRE a ne POSLE, sve sam vam to ja ovde kao papagaj ponavljao i to dok se sve dešavalo, odnosno neposredno pred sam napad. Nikakva to tajna nije bila, odnosno Washington Post je samo jako profesionalno uobličio celu priču, i pri tome ubacio još par zanimljivih ali ne preterano bitnih detalja.

Tako da je jedina strana ona koja POSLE tj danas priča neku sasvim drugu priču u odnosu na onu PRE, ona u Kremlju. Što reče Mišel de Montanj, kada nisu postigli ono što su želeli, pretvarali su se da su želeli ono što su mogli da postignu. Pročitajte tekst uostalom pa se i sami uverite, sve što je napisano je porpilično dobro i potkrepljeno, dodatno proveravano i sve ostalo…
shmoo shmoo 17:47 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

gedza.73

Имаш ти?


nemam ni ja. Ali mogu da zaključim iz slične situacije sa Srbima u Hrvatskoj, Srbima na jugu Srbije ili Srbima u Vojvodini.



Опет он!

Ма дај, бре, престани да нас поредиш са Русима!

Најебаћемо сви због тебе!

Руси су Руси, ми (Срби) смо ми.

literatesa literatesa 17:55 23.08.2022

Re: Jarile,

Da.
Jer su one to svojim ponašanjem i manirima zavređivale.

Za razliku od kojekakvih

Gvozdene, za kratko vrijeme si prešao ograničen ali koloritan put,

četničkog lepotana (žene ludile za njim) - crkvu - inferiorne anomalije - legitimno i pristojno ubijanje u Ukrajini - i evo žensko ćudoređe

cc

literatesa literatesa 17:56 23.08.2022

Re: Jarile,

Bruka od latentnosti.
literatesa literatesa 17:57 23.08.2022

Re: Jarile,

I za Putina sam ja rekla da je kriv za sve, ne stoje iza njega ni oligarsi u smislu nekih tajnih, mračnih umova.
shmoo shmoo 17:59 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

benedykt

Ruski nezavisni mediji ne postoje niti u štampanom a još manje u elektronskom obliku u smislu radio/televizija. Sve se od početka rata svelo na nekoliko vebsajtova, odnosno par YouTube i Telegram kanala, tj manje više sve domaća radinost koja se sama finansira. Pratim sve te ljude godinama,



Знам. Зато сам ти баш то и рекао.

И мој Кум у Кењади годинама прати разноразне фијуке из Србије преко тих канала које држе појединци на мрежи, па је на крају хтео да гласа из Ванкувера за Вацића.

Једва сам га одговорио од тога.

Изгледа да свака земља ту благодет имаде у ових Ворхолових 15 минута славе за сваког фијука који треба да је у одређеној установи под лековима?









literatesa literatesa 18:00 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Što reče Mišel de Montanj, kada nisu postigli ono što su želeli, pretvarali su se da su želeli ono što su mogli da postignu.

Bože sačuvaj kako je ovo dobro, savršeno.
benedykt benedykt 18:04 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

shmoo
gedza.73, benedykt



Ма дај, људи, уозбиљите се стварно.

Реално гледано, ни ви ни ја немамо појма шта се тамо заиста догађа на терену нити каква је позадина свега овога у Украјини.


Mi ozbiljni gosn Shmoo, a sve to nije nuklearna fizika i raketna tehnika, pa kao da niko nije u stanju da pojmi sve dubine i tajne onoga što se dešava. Sve je krajnje jednostavno, ja vam prvi pratim ruske medije na ruskom već godinama, odnosno to za neku misterioznu pozadinu vam FSB & GRU preko svojih medijskih ispostava sad poturaju. Rusija je htela prosto i jednostavno da sruši vlast u Ukrajini kao npr 1968 u Češkoj, i da tamo postavi marionetsku. Da li je to ispravan ili ne potez, da li ja i gosn Gedža to ne podržavamo a vi to podržavate je realno nebitno, odnosno nećemo se raspravljati oko toga. Prosto tako stoje stvari…
gvozden1 gvozden1 18:05 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

kada nisu postigli ono što su želeli, pretvarali su se da su želeli ono što su mogli da postignu

Ovo je sasvim moguće.

Ali ipak nije moguće da ih je neostvarivanje maksimalnog učinka za kratko vreme (ako je i postojao takav plan) iznenadio.

Previše su ozbiljna država da ne bi imali i rezervni plan u slučaju neostvarivanje prvog.

To neostvarivanje, ako je se desilo, može da služi njihovim protivnicima kao neka vrsta satisfakcije, i eventualno neprijateljima kao propagandni adut.

Ali pošto rat nije gotov, važnije od toga šta im je bio cilj na početku je šta im je cilj sada.

Ukrajina ratuje na potenciometru do kraja navijenim, Rusija ipak ne, ona ležernije nosi taj rat, vreme ipak radi za Rusiju, a šta će biti i kad će biti kraj, više zavisi od toga koliko će Ukrajina moći da izdrži, nego koliko će to moći Rusija.
shmoo shmoo 18:08 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

literatesa
Što reče Mišel de Montanj, kada nisu postigli ono što su želeli, pretvarali su se da su želeli ono što su mogli da postignu.

Bože sačuvaj kako je ovo dobro, savršeno.



Није му ни ово лоше, а?


Kad bi kao istina i laž imala samo jedno lice, bili bismo u boljim odnosima, jer bismo uzimali da je izvjesno upravo ono što je obrnuto od onoga što kaže lažac. Ali, naličje istine ima sto tisuća lica i prostranstvo joj je bez granica. Pitagorejci kažu da je dobro izvjesno i dovršeno, a zlo je beskrajno i neizvjesno. Tisuće putova odvode nas od cilja, a samo jedan k njemu vodi. Što se mene tiče, toliko mrzim taj porok da nisam siguran da bih se ikada mogao pomiriti sa svojom savjesti kad bih se od očite i strahovite pogibelji obranio pomoću bezočne i svečano izrečene laži.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:10 23.08.2022

Re: Jarile,

gvozden1
Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
literatesa
Kakav primitivac!

Joj bebica je to jedna, i džentlmen. :))

Baš kao što si ti dama.

Nije dovoljno biti žensko da bi se bilo dama.

Al evo ti udvarača, ućarila si nešto.


To dama je rezervisano iskljucivo za cerke i suprugu najboljeg srpskog geometra ili kako vec bese naslov one starostoletne rojalne titule.

Da.
Jer su one to svojim ponašanjem i manirima zavređivale.

Za razliku od kojekakvih


To mu onda dodje nesto kao Gospodje Vise Geometrice - po analogiji sa Gdjom Ministarkom. To jeste jedinstvena titula nema sta.
gvozden1 gvozden1 18:14 23.08.2022

Re: Jarile,

To mu onda dodje nesto kao Gospodje Vise Geometrice - po analogiji sa Gdjom Ministarkom. To jeste jedinstvena titula nema sta.

A ne, grešiš.
Čitaj ako već hoćeš da pričaš o nečemu.
Nije ona bila gospođa geometrica, zbog muža, nego gospođa geometar, zbog škole.
Završila i ona školu, znaš.


Jebiga, ovi tvoji bili nepismeni pa ti misliš da su bili svi :)

benedykt benedykt 18:19 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

gvozden1
kada nisu postigli ono što su želeli, pretvarali su se da su želeli ono što su mogli da postignu

Ovo je sasvim moguće.

Ali ipak nije moguće da ih je neostvarivanje maksimalnog učinka za kratko vreme (ako je i postojao takav plan) iznenadio.

Previše su ozbiljna država da ne bi imali i rezervni plan u slučaju neostvarivanje prvog.

To neostvarivanje, ako je se desilo, može da služi njihovim protivnicima kao neka vrsta satisfakcije, i eventualno neprijateljima kao propagandni adut.
.

Zanatski sve jako loše odrađeno, dosta traljavo, sem naravno tog desanta na Hostomelj koji je bukvalno mogao da preokrene ceo rat, da se odatle uspelo u inicijalnom planu. Sada su se zaglavili u Donbasu gde su Ukrajinci ukopani već skoro pa deceniju, plus ih onaj HIMARS tj dronovi gadno zezaju. Malo, malo pa nešto eksplodira što na Krimu a što u Rusiji. Prati Strelkova tj Girkina pa ćeš sve to isto čuti, jer on je sve samo ne neki izdajnik. Da li su se plašili da kažu Putinu istinu ovi iz FSB-a, zašto se nije bolje spremilo za napad i ko je tu zabrljao, odnosno čemu onakva taktika ka Kijevu sa razuđenim trupama koje su se zaglavile na putu, ćemo saznati u jednom trenutku valjda…
shmoo shmoo 18:21 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

benedykt

Rusija je htela prosto i jednostavno da sruši vlast u Ukrajini kao npr 1968 u Češkoj, i da tamo postavi marionetsku.



Наравно. Па то сам рекао Геџи још на претходној страни. Није ово ништа ново нити нешто у чему се не слажемо.

И не видим шта то Русија ради другачије од САД, Велике Британије, Немачке, Кине,...

И онда, какву Русију ти очекујеш у таквом свету у којем живимо?

То сам исто питао и Геџу.

Da li je to ispravan ili ne potez, da li ja i gosn Gedža to ne podržavamo a vi Gvozden ili Predator to podržavate je realno nebitno, odnosno nećemo se raspravljati oko toga. Prosto tako stoje stvari…



Апсолутно је небитно шта ми мислимо, кога подржавамо итд.

И то такође ја рекох, тако ствари стоје, то је свет у којем живимо.

Поставља се само питање да ли ћемо ми видети тај свет онаквим какав он заиста јесте или ћемо пристати да нам уваљују лажну слику света док они раде посао, а ми дубоко верујемо како је баш та лажна слика света оно право.

Неколико питања (највише због Геџе):

1) Да ли ће НАТО пакт после свега овога у Украјини бити исти као што је био од пада Берлинског зида до ове 2022. године?

2) Да ли ће Европска унија после свега овога у Украјини бити иста као што је била пре руског напада на Украјину?

3) Да ли ће се Европа (барем већина у њој) и даље ослањати искључиво на евроатлантске безбедносне структуре или ће та ствар да крене мало према Азији? (мислим на безбедност Европе; не само ЕУ)

4) Да ли ће глобализација (читај, американизација) као процес изгледати исто као што је изгледала од пада Берлинског зида до ове 2022. године?

и на крају

5) Како ће изгледати економски односи у том свету после овога у Украјини? Да ли ће бити исти као до сада?


Мислим да неће. За свих 5 одговор је да неће.

А како ће изгледати?

Ко то зна... Видећемо.


gvozden1 gvozden1 18:30 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

dnosno čemu onakva taktika ka Kijevu sa razuđenim trupama koje su se zaglavile na putu, ćemo saznati u jednom trenutku valjda…

Kaplar je video da to nešto nije normalno.
Nekoliko se mogućnosti javlja, ili su verovali da svet neće tako brzo reagovati i krenuti da pumpa oružje, (čini se da je i Zelenskog iznenadila reakcija, jer je prvog dana on pominjao pregovore o neutralnosti, i kukao kod zapada da mu pomaže jer već sutra možda neće biti živ, a onda počeo da se klinči i minira pregovore)
Druga mogućnost je da su potcenili ukrajinsku vojsku.

Sve to pod uslovom da im baš to nije bio plan, povlačenje od Kijeva kao ustupak u pregovorima.

benedykt benedykt 18:35 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

shmoo
benedykt

Rusija je htela prosto i jednostavno da sruši vlast u Ukrajini kao npr 1968 u Češkoj, i da tamo postavi marionetsku.



Наравно. Па то сам рекао Геџи још на претходној страни. Није ово ништа ново нити нешто у чему се не слажемо.

И не видим шта то Русија ради другачије од САД, Велике Британије, Немачке, Кине,...

И онда, какву Русију ти очекујеш у таквом свету у којем живимо?


Nisam pratio pažljivo pa mi je taj deo promakao u svakom slučaju. Tako prosto stoje stvari u svetu danas, pa vam se tako pre mesec dana Džon Bolton izlajao na CNN-u. Naime kada su ga pitali oko 6. januara i istrage Kongresa povodom onoga što se desilo taj dan, on je izjavio da Tramp nije bio previše kompetentan da odradi dobro isplanirani coup d'etat, pa je mrtav hladan dodao sledeće…
As somebody who has helped plan coups d'etat, not here but you know… other places. It takes a lot of work. And that's not what he (misli na Trampa) did
gedza.73 gedza.73 18:42 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

shmoo
И не видим шта то Русија ради другачије од САД, Велике Британије, Немачке, Кине,...
И онда, какву Русију ти очекујеш у таквом свету у којем живимо?

To ti Gedža i priča. Rusija je autokratksa, polufeudalna, nedemokratska država sa Carem koji je na vlasti dve decenije bez izgleda da će sa nje da zglajzne pre nego što ode Bogu na istinu.
Zašto onda osuđujemo države poput Slovačke, Češke, Rumunije, Bugarske, Slovenije koje neće RUse, oće Zapad u kome se bolje i uređenije živi nego tvrdimo kako su Ukrajinci ludi što su hteli u EU i što su mislili kako će u NATO paktu imati zaštitu. Poput ostalih članica koje su nekad bile ruske kolonije a koje danas zbog tog NATO pakta Rusije ne sme mrko da pogleda.
1) Да ли ће НАТО пакт после свега овога у Украјини бити исти као што је био од пада Берлинског зида до ове 2022. године?

Neće. NATO pakt ruskom agresijom je dobio na važnosti, rešio problem finansiranja, konsolidovao redove (istočni blok će nakon ovoga postaviti još NATO baza), najverovatnije dobio kao pešadiju veći deo Ukrajine kao i dve nove članice. Finsku i Švedsku.
2) Да ли ће Европска унија после свега овога у Украјини бити иста као што је била пре руског напада на Украјину?

E tu se lomi. Dal' na tržištu energenata uleću novi igrači i da li je na delu nova devalvacija kao onomad sa markom u euro.
3) Да ли ће се Европа (барем већина у њој) и даље ослањати искључиво на евроатлантске безбедносне структуре или ће та ствар да крене мало према Азији? (мислим на безбедност Европе; не само ЕУ)

Misliš da li će Evropa da pravi vojni savez sa Azijom? Kako beše ono kažu? Kad sa broda skaču Švaba i Jevrejin ništa ne pitaj nego glavuške za njima. Druga svetska frizura kad je davala ostavku u britanskom parlamentu je rekla kako Englezi treba da se drže Amerikanaca. Sve uz tapšanje poslanika od kojih je bar jedan u kadru bio Indus. Ili Pakistanac.

Znam da smo mi najpametniji na svetu, zato nam je država tako velika, bogata i uređena ali bih se zapitao zašto je to 'tupavi' Britanac rekao.
4) Да ли ће глобализација (читај, американизација) као процес изгледати исто као што је изгледала од пада Берлинског зида до ове 2022. године?

Globalizacija najviše odgovara Kini. A mislim kako je 'amerikanizacija' već prešla u nešto novo što je planirano još devedesetih.
5) Како ће изгледати економски односи у том свету после овога у Украјини? Да ли ће бити исти као до сада?

Neće.
Ко то зна... Видећемо.

Aj ja. Da li ti misliš kako će Rusija iz ovoga izaći kao jača sila koja ima ugled u svetu, da li će doći do unutrašnjih nemira pre ili nakon smrti Putina i da li će kadirov ostati veran Moskvi ili će da joj zabije nož u leđa? Na kraju da li misliš da bivše SSSR republike koje su bogate naftom, gasom i ugljom žele da im tim resursima upravlja Moskva ili hoće da budu samostalni igrači pa da zaobiđu Rusiju i sarađuju sa Evropom ili Kinom?


milisav68 milisav68 19:29 23.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73
Zavisi kako gledaš. Za Rusiju je pobeda trebala da bude osvajanje Ukrajine,

Gedžo, samo naši glupavi komunisti su mislili da će svetski rat da traje šest meseci, pa su napravili Užičku republiku, a Srbi platili ceh te gluposti.

Nemoj i ti da budeš kao oni, trajaće ovo mnogo duže.
milisav68 milisav68 19:37 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

benedykt

Zanatski sve jako loše odrađeno, dosta traljavo, sem naravno tog desanta na Hostomelj koji je bukvalno mogao da preokrene ceo rat, da se odatle uspelo u inicijalnom planu.

Nije bre ovo igrica.
gedza.73 gedza.73 19:46 23.08.2022

Re: Jarile,


Gedžo, samo naši glupavi komunisti su mislili da će svetski rat da traje šest meseci, pa su napravili Užičku republiku, a Srbi platili ceh te gluposti.

Nemoj i ti da budeš kao oni, trajaće ovo mnogo duže.

Naravno da neću. Pa ne pričam ja danas o Putinu, ruskoj vojsci i borbi protiv imperijalizma ono što su juče pričali komunisti o Staljinu i Velikoj Rusiji.


milisav68 milisav68 19:47 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

gvozden1
Sve to pod uslovom da im baš to nije bio plan, povlačenje od Kijeva kao ustupak u pregovorima.

Zar i ti sine Brute.

Šta smo ono mi imali, neki hajdučki sastanak, i neki rastanak.Sa čime se to vezivalo?

Sa prirodom, lišćem, travom....

Šta kaže vojna doktrina, vojska koja napada mora da bude najmanje pet puta jača nego ona koja se brani.

itd.

Naravno, uvek ima loših informacija i nepredvidljivih okolnosti, ali ko je lud da napada pod takvim uslovima, naročito kada rat nije tipičan, odnosno gde se vodi računa o civilima, sunarodnicima i budućim lojanim građanima.
milisav68 milisav68 19:48 23.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73
Naravno da neću. Pa ne pričam ja danas o Putinu, ruskoj vojsci i borbi protiv imperijalizma ono što su juče pričali komunisti o Staljinu i Velikoj Rusiji.

Pa pričaš kako je Rusija već trebala da osvoji Ukrajinu.
gvozden1 gvozden1 19:54 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

milisav68
gvozden1
Sve to pod uslovom da im baš to nije bio plan, povlačenje od Kijeva kao ustupak u pregovorima.

Zar i ti sine Brute.

Šta smo ono mi imali, neki hajdučki sastanak, i neki rastanak.Sa čime se to vezivalo?

Sa prirodom, lišćem, travom....

Šta kaže vojna doktrina, vojska koja napada mora da bude najmanje pet puta jača nego ona koja se brani.

itd.

Naravno, uvek ima loših informacija i nepredvidljivih okolnosti, ali ko je lud da napada pod takvim uslovima, naročito kada rat nije tipičan, odnosno gde se vodi računa o civilima, sunarodnicima i budućim lojanim građanima.


Kažu to teorije, ali nikad ništa se ne ponavlja, dobar đeneral je samo kreativan đeneral, koji osmisli plan za baš taj napad, za baš taj rat, baš tu bitku.

Tako da.....ne znamo mi šta je bila zamisao.
gedza.73 gedza.73 19:56 23.08.2022

Re: Jarile,

Pa pričaš kako je Rusija već trebala da osvoji Ukrajinu.

To je u startu bila informacija kako je okupacija Ukrajine rešena stvar. Pa je onda krenulo peglanje. Isto tako se tvrdilo kako Rusija vodi računa o civilima pa kad je krenula da ruši izreda onda su rusofili prepravili u skladu sa instrukcijama kako je svaki civilni objekat u stvari skladište 'ukronacista'.
Kao što se tvrdilo kako Rusija mora da denacifikuje Ukrajinu pa se ispostavilo da ima u svojim redovima na visokim pozicijama naciste i da ono sa mogućim raketama od četiri minute nema veze sa životom kad je Finska na dva minuta.

Poslušaj emisije sa početka agresije i informacije koje su dolazile iz ruskih kuhinja. Pa pogledaj kako se vremenom menjalo i opravdavalo.

kad slušam one frikove koji prenose FSB propagandu (i pitam se zar nisu mogli da nađu normalnije koji bar znaju da sastave smislenu rečenicu) i raznorazne teorije zavere pa vidim da to ljudi posle prenose kao papagaji meni se sloši. Kao Žikica Jovanović Španac i komunistički poziv na ustanak. U reč isto.
predatortz predatortz 19:56 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Šta kaže vojna doktrina, vojska koja napada mora da bude najmanje pet puta jača nego ona koja se brani.


Nekad bilo!
Danas je dovoljno da bude brža, bolje naoružana i odlučnija.

Ukrajinci su odbranili Kijev. Za sada!

Ali ne bih ono oko Kijeva smstrao nekom varkom, strategijom, manevrom.

Pre lošom procenom i lošom organizacijom.
Prosto, niko u Evropi, ni jedna vojska pa ni ruska, nema iskustva sa zauzimanjem tako velikog grada u blickrigu.

Sa druge strane, ukrajinske vlasti su znale - padne li Kijev, palo je sve, a oni ostaju bez glava. To se branilo najboljim jedinicama i najboljim što imaš.

Tu su usrali ruski obaveštajci.

maksa83 maksa83 20:02 23.08.2022

Re: Jarile,

kad slušam one frikove koji prenose FSB propagandu (i pitam se zar nisu mogli da nađu normalnije koji bar znaju da sastave smislenu rečenicu)

Za tu publiku bolje ne treba.

Nego videste li šta ispade sa onom "sestrom Milkom koja živi u Nemačku"...
predatortz predatortz 20:10 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
kad slušam one frikove koji prenose FSB propagandu (i pitam se zar nisu mogli da nađu normalnije koji bar znaju da sastave smislenu rečenicu)

Za tu publiku bolje ne treba.

Nego videste li šta ispade sa onom "sestrom Milkom koja živi u Nemačku"...


Ma bre, ono je bila očigledna glupost.

Mwđutim, svastika ima klinca u gimnaziji u Dojčlandu. Kaže, nije da nema po školama tako glupih egzibicija. Samo, nije sigurna da li je kažnivo ako neko kaže vi se igrajre, ja neću.

Njen klinac ide u neku privatnu gimnaziju, nije zbog jezika upao u redovnu, kratko je dete tamo. Kaže ona, a i mali koji je ovde bio izuzetno dobar đak, da je škola teška debilana i da ima raznih budalaština.


milisav68 milisav68 20:11 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

gvozden1
Tako da.....ne znamo mi šta je bila zamisao.

U principu da, ali ovo nije jedna bitka i jedan general.

A i Ukrajina je prilično velika zemlja da bise osvojila blickrigom, pogotovu što tamo rat traje od 2014.
milisav68 milisav68 20:13 23.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73
To je u startu bila informacija kako je okupacija Ukrajine rešena stvar.

Opštepoznata hoćeš da kažeš.

Daj neki link za to.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:16 23.08.2022

Re: Jarile,

gvozden1
To mu onda dodje nesto kao Gospodje Vise Geometrice - po analogiji sa Gdjom Ministarkom. To jeste jedinstvena titula nema sta.

A ne, grešiš.
Čitaj ako već hoćeš da pričaš o nečemu.
Nije ona bila gospođa geometrica, zbog muža, nego gospođa geometar, zbog škole.
Završila i ona školu, znaš.


Jebiga, ovi tvoji bili nepismeni pa ti misliš da su bili svi :)


Sasvim dovoljno da bude ugledni intelekualac. Po merilima Srpske reci ili Velike Srbije.

literatesa literatesa 20:18 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Ukrajinci su odbranili Kijev. Za sada!

I koliko uopšte naoružanih Rusa može držati pod kontrolom grad od 3 miliona stanovnika?
milisav68 milisav68 20:20 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

predatortz
Sa druge strane, ukrajinske vlasti su znale - padne li Kijev, palo je sve, a oni ostaju bez glava. To se branilo najboljim jedinicama i najboljim što imaš.

Pa što onda Rusi nisu krenuli na Kijev sa najboljim jedinicama, i zašto se nisu fokusirali samo na to?
gvozden1 gvozden1 20:20 23.08.2022

Re: Jarile,

Sasvim dovoljno da bude ugledni intelekualac. Po merilima Srpske reci ili Velike Srbije.

Ček, ček, šta bi sa analogijom na gospođu ministarku?
Odustaješ od toga pa bi da promeniš.
Što odustaješ tako brzo?:)


Ne zaleći se drugi put.
maksa83 maksa83 20:21 23.08.2022

Re: Jarile,

Ma bre, ono je bila očigledna glupost.

Mwđutim, svastika ima klinca u gimnaziji u Dojčlandu. Kaže, nije da nema po školama tako glupih egzibicija. Samo, nije sigurna da li je kažnivo ako neko kaže vi se igrajre, ja neću.

Aj' što je cela stvar glupost (klip su prepravljali nekoliko puta, u originalnom kaže da joj je pisalo nemačko ministarstvo, pa su shvatili da mogu da najebu pa su to obrisali) nego što se ispostavilo da "naša sestra u Hristu Mila koja živi u Nemačkoj" zapravo Ruskinja iz onog ruskog humanitarnog centra u Niš.
literatesa literatesa 20:22 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

držati pod kontrolom grad

Okupiran ili oslobođen?
predatortz predatortz 20:25 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

literatesa
Ukrajinci su odbranili Kijev. Za sada!

I koliko uopšte naoružanih Rusa može držati pod kontrolom grad od 3 miliona stanovnika?


Nema tu držanja, niti bi neko držao. Pobiješ predstavnike civilne i vojne vlasti, postaviš lojalne, a narod će prihvatiti svaki mir.

Mi zaboravljamo da je režim u Ukrajini bio najkorumpiraniji u Evropi i da mnogi ne bi pustili suzicu za njima.

Njima je rat dobro došao. U ratu vladaš kako hoćeš, ko ti ne odgovara ubiješ ga ili proglasiš izdajnikom, što oni i čine.

freehand freehand 20:26 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Inače vrednostima se treba napajati na izvoru, može Džulien Asanž da ti priča dosta o tome, do sutra i duže. Da biraš hoćeđ li tuđe ili njegov lični primer.

Dobro, I'll see you Assange (koji je još uvek živ btw) and raise you desetine i desetine novinara koje su nepoznati počinioci u poslednjih 20 godina bacali kroz prozor kada ovi nabasaju i krenu da pričaju o korupciji.
Te desetine i desetine ko oni što su Klintonove čačnuli, dabogsačuva. Ili ovi što su čačnuli pedofiliju?
Dase pridruže predsednicima država i vlada što su se suprotstavili SAD. Eto Kastros se važi za niih bar 100.
literatesa literatesa 20:27 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Nema tu držanja, niti bi neko držao. Pobiješ predstavnike civilne i vojne vlasti, postaviš lojalne, a narod će prihvatiti svaki mir.

Hm.

Nisam očekivala ovakav odgovor (neću reći kakav), pa moram malo razmisliti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:27 23.08.2022

Re: Jarile,

predatortz
maksa83
kad slušam one frikove koji prenose FSB propagandu (i pitam se zar nisu mogli da nađu normalnije koji bar znaju da sastave smislenu rečenicu)

Za tu publiku bolje ne treba.

Nego videste li šta ispade sa onom "sestrom Milkom koja živi u Nemačku"...


Ma bre, ono je bila očigledna glupost.

Mwđutim, svastika ima klinca u gimnaziji u Dojčlandu. Kaže, nije da nema po školama tako glupih egzibicija. Samo, nije sigurna da li je kažnivo ako neko kaže vi se igrajre, ja neću.

Njen klinac ide u neku privatnu gimnaziju, nije zbog jezika upao u redovnu, kratko je dete tamo. Kaže ona, a i mali koji je ovde bio izuzetno dobar đak, da je škola teška debilana i da ima raznih budalaština.





Ovako kako ona tvrdi sigurno je budalastina - roditelji se ne kaznjavaju novcanim kaznama jer im dete ne ucestvuje u odredjenim aktivnostima.
freehand freehand 20:28 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

odradio vrlo profesionalno Washington Post celu priču



maksa83 maksa83 20:30 23.08.2022

Re: Jarile,

Ovako kako ona tvrdi sigurno je budalastina - roditelji se ne kaznjavaju novcanim kaznama jer im dete ne ucestvuje u odredjenim aktivnostima.

Ma cela stvar je izmišljotina, ali je rasplet ... очень забавно.
gvozden1 gvozden1 20:31 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

milisav68
predatortz
Sa druge strane, ukrajinske vlasti su znale - padne li Kijev, palo je sve, a oni ostaju bez glava. To se branilo najboljim jedinicama i najboljim što imaš.

Pa što onda Rusi nisu krenuli na Kijev sa najboljim jedinicama, i zašto se nisu fokusirali samo na to?

Putin je u onom prvom govoru, u kom je pominjao šta će snaći onoga ko se suprotstavi, rekao da cilj nije zauzimanje Ukrajine.

Naravno, može mu se a i ne mora verovati, ali tako je rekao.
E sad, ako zauzmeš prestonicu, u toj vrsti rata, to je slično zauzimanju cele države.

Da li se htelo zauzeti toliki grad sa tako malo vojske, što se od tog cilja, ako je stvarno bio cilj, tako lako odustalo, i to odustala strana koja je očigledno jača, sve su to teme za razmišljanje, a svaka tvrdnja, ja znam da je tako bilo, je neozbiljna.
freehand freehand 20:32 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Washington Post je preveliko ime da bi bio bilo čija propaganda, jako mi je žao ali prosto je tako.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:35 23.08.2022

Re: Jarile,

gvozden1
Sasvim dovoljno da bude ugledni intelekualac. Po merilima Srpske reci ili Velike Srbije.

Ček, ček, šta bi sa analogijom na gospođu ministarku?
Odustaješ od toga pa bi da promeniš.
Što odustaješ tako brzo?:)


Ne zaleći se drugi put.


Pa to je taj tip intelektualaca. Analogija stoji. Ni Nusica nisi citao majku mu. Bice zato sto je bio komunista, Jugosloven ili Drugosrbijanac.
gvozden1 gvozden1 20:42 23.08.2022

Re: Jarile,

nalogija stoji. Ni Nusica nisi citao majku mu.

Ti ga nisi čitao, vidi se.

Gospođi ministarki je uspeh u životu muž, dok je in ministar i ona je gospođa ministarka.


Gospođa Borka Kalabić je bila gospođa geometar ne zbog muža, nego jer je tu školu završila.

Ne shvataš razliku?

Pa pročitaj Nušića najpre, pa se posle pozivaj na njega.
milisav68 milisav68 20:47 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Da li se htelo zauzeti toliki grad sa tako malo vojske, što se od tog cilja, ako je stvarno bio cilj, tako lako odustalo, i to odustala strana koja je očigledno jača, sve su to teme za razmišljanje, a svaka tvrdnja, ja znam da je tako bilo, je neozbiljna.

Očigledno je taktika u pitanju.

Ono što sam ja našao na više strana je da je taktika bila razvlačenje/povlačenje ukrajinske vojske celom linijom fronta iz Donjecka, jer su tamo bili najviše ukopani i spremni za frontalni napad.

Kao i obalu Crnog mora (Azovstal i Odesa), što je priznaćeš kad pogledaš kartu i kvadratne kilometre prilično veliki prostor.

I opet da ponovim, atipičan rat, prema nekim informacijama, mnogo više Ukrajinaca je otišlo za Rusiju nego ka zapadu.

gedza.73 gedza.73 20:58 23.08.2022

Re: Jarile,

milisav68
gedza.73
To je u startu bila informacija kako je okupacija Ukrajine rešena stvar.

Opštepoznata hoćeš da kažeš.
Daj neki link za to.


24 февраля 2022
Первый замглавы комитета Госдумы по обороне Андрей Красов считает, что спецоперация России в Донбассе продлится не долго. Об этом сообщает РИА «Новости».

Lik je inače u komitetu za odbranu, heroj Rusije koga je odlikovao Putin
депутат Госдумы Олег Матвейчев в интервью изданию Украина. Ру предположил, что военная операция может продлится до 8 марта 2022 года:

«Украина и 10 дней не сможет сопротивляться, а сейчас только три дня прошло. До взятия Киева, Одессы, Запорожья, Николаева и других ключевых городов осталось три дня

член комитета по международным делам Совета Федерации ФС РФ, Герой России АЛЕКСАНДР КАРЕЛИН.
Поэтому я убежден, что операция продлится недолго.

доцент кафедры политологии и социологии РЭУ имени Плеханова, военный политолог Александр Перенджиев сделал следующий прогноз – спецоперация на Украине продлится до мая.

полковника в отставке Виктора Литовкина. Ещё 26 февраля в интервью он заявлял, что на демилитаризацию Украины потребуется одна-две недели.

Политолог, директор Южно-российского центра развития парламентаризма Александр Сухарь считает, что спецоперация на Украине закончится в течение двух недель – стоит уточнить, что свой прогноз он давал 1 марта

15 апреля
Замруководителя комиссии партии «Единая Россия» по международному сотрудничеству Андрей Климов на брифинге для СМИ заявил, что специальная военная операция Вооруженных сил РФ на Украине продлится недолго.

«Специальная военная операция РФ довольно скоро закончится, мы не собираемся ее специально растягивать», — заявил он.

Kao kad lavrov objašnjava da nisu napali Ukrajinu (ratna dejstva u toku), da okupacija ide sporo jer vode računa o civilima (neće oni kao Amerikanci) pa nakon mesec, dva na pitanje o ljudima koji su umrli jer im ruska vojska nije dozvolila da izađu iz skloništa odgovori nešto u fazonu kako nisu bezgrešni da bi sad rušili izreda uz tvrdnju da se svuda kriju ukrajinski nacisti (za koje su opet tvrdili da su ih eliminasali nekoliko puta do sada još pre par meseci).

Ni za rep, ni za glavu.
gedza.73 gedza.73 20:59 23.08.2022

Re: Jarile,

Nego videste li šta ispade sa onom "sestrom Milkom koja živi u Nemačku"...

Nisam. Pokušavam da nađem na netu ali mi ne ide.
milisav68 milisav68 21:09 23.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73
Ni za rep, ni za glavu.

Ja ti tražim link, ti mi daješ citate ko zna odakle.
gedza.73 gedza.73 21:09 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

milisav68
predatortz
Sa druge strane, ukrajinske vlasti su znale - padne li Kijev, palo je sve, a oni ostaju bez glava. To se branilo najboljim jedinicama i najboljim što imaš.

Pa što onda Rusi nisu krenuli na Kijev sa najboljim jedinicama, i zašto se nisu fokusirali samo na to?

Na blogu su tvrdili kako Rusi prvo idu sa neobučenim i slabim vojnicima. Valjda neka humana ruska eutanazija ruskog vojnog kadra. A onda (to je trebalo da se desi pre bar tri meseca) napadaju sa ultra-giga-mega-super vojnicima. Doduše izgleda da se oslanjaju na kadirove balije i pominju se dobrovoljci iz Severne Koreje.

Ovi naši se izgleda ili zapili ili izgubili pa Rusima slaba vajda od njih.

I da priznam kako sam promenio mišljenje pa stoga nije istinito da su svi na blogu ostali na svojim čvrsto branjenim stanovioštima. Nije problem u komunistima već u određenom broju ljudi koji u vreme Pašića tvrde kako ćemo zbog pruge da odbacimo pravoslavlje a žene neće moći da rađaju (iako je Rujama išlo u prilog da se pruga ne izgradi pa bi bar jedne godine izgubili što nismo izvozili pekmez i šljive u Ugarsku) pa je isti takav mentalni sklop u vreme komunista branio ruske interese tako što smo em debelo izginuli za tuđe babuške zdravlje em su nam uveli Staljinov ustav i da nije bilo braće Amerikanaca da pritisnu vlast (bez njihove pomoći smo mogli da crknemo gladni) bilo bi još crnje u onoj komunističkoj tamnici pa su iste snage nas držale devedesetih da bi se sad sve to ponovo zajedno povampirilo i skupilo u jednu žižu.

Vole ti Srbi autokratiju, vođu, da guraju nos gde ne treba, čekaju od Rusa oslobođenje (a svaki put su nas zajebali manje ili više), mrze demokratiju, odvratan im je Zapad... Ne vide da stalno vuku Srbiju u blato i nikako da se iz tog blata izvučemo. A za to su samo oni krivi. Niko drugi.
gedza.73 gedza.73 21:13 23.08.2022

Re: Jarile,

milisav68
gedza.73
Ni za rep, ni za glavu.

Ja ti tražim link, ti mi daješ citate ko zna odakle.

Prošli put smo se raspravljali oko cene gasa za januar i februar. Pa oko ruskih nacista (onda si priznao da ipak postoje ali da su pod kontrolom Putina).

ovo je sve iz ruskih novina. Nije ti valjda teško da kopiraš citate, nalepiš ih u novu stranu i iskočiće ti odakle je. Ili samo imena ovih visokih ruskih zvaničnika koji tvrde kako ruska 'operacija' neće dugo da traje (nedelju, dve) pa da vidiš kako su sve to ruski izvori. Vrte vas oko malog prsta. Sa glupim šibicarskim forama na koje se pecate.
Evo ti jedan link
gazeta.ru/
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:17 23.08.2022

Re: Jarile,

gvozden1
nalogija stoji. Ni Nusica nisi citao majku mu.

Ti ga nisi čitao, vidi se.

Gospođi ministarki je uspeh u životu muž, dok je in ministar i ona je gospođa ministarka.


Gospođa Borka Kalabić je bila gospođa geometar ne zbog muža, nego jer je tu školu završila.

Ne shvataš razliku?

Pa pročitaj Nušića najpre, pa se posle pozivaj na njega.


Ali niste nju nego njega proglasili za vrhunskog intelektualaca kao segamega supergeometra. U toj vasoj sekti zena ako nesto vredi onda je to zbog vrhunskog muza. Njeno damsko bivstvovanje je derivat njegovog gospodstva. To je to ukratko.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:27 23.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73
Nego videste li šta ispade sa onom "sestrom Milkom koja živi u Nemačku"...

Nisam. Pokušavam da nađem na netu ali mi ne ide.

Ja jesam. Humanitarka iz ruskog spijunskog centra u Nisu dosla da vozi kanader pa u medjuvremenu morala da plati kaznu u nemackoj gimnaziji jer se junacki odupirala da joj Svabe sina obuku u haljine. Ko da je bozemeprosti pravoslavni pop. Bolesni Nemci i Superruskinja koja prelazi granice vremena i prostora.
gvozden1 gvozden1 21:28 23.08.2022

Re: Jarile,


Ali niste nju nego njega proglasili za vrhunskog intelektualaca

Nismo ali si je samo ti pomenuo, i jedino ti pričao o analogiji nje i gospođe ministarke, Nušićeve.

Dakle ti je pomenuo, sad "mi" nismo nju proglašavali.

Pa što si je onda pominjao?

Ne možeš iz ovoga da se iskobeljaš, ili je nisi trebao pominjati kad o njoj ne znaš ništa, ili si trebao da pročita po Gospođu ministarku ako hoćeš na to da se pozivaš.
freehand freehand 21:32 23.08.2022

Re: Jarile,

Ja jesam. Humanitarka iz ruskog spijunskog centra u Nisu

Šta je to "ruski špijunski centar u Nišu"?
Nešto što je na teritoriju Srbije došlo po dogovoru i njenim zakonima, radi javno i ne krši njene zakomne, dakle sve isto ko i Bobndstil ali suprotno?
literatesa literatesa 21:33 23.08.2022

Re: Jarile,

Bolesni Nemci i Superruskinja koja prelazi granice vremena i prostora.

I Tviteraši?

Plodno, nema šta. :)
gedza.73 gedza.73 21:38 23.08.2022

Re: Jarile,

Neues aus der Nachbarschaft
Humanitarka iz ruskog spijunskog centra u Nisu dosla da vozi kanader pa u medjuvremenu morala da plati kaznu u nemackoj gimnaziji jer se junacki odupirala da joj Svabe sina obuku u haljine

Ne sumnjam kako su i ovo rusofili progutali. Drže se njihovi 'analitičari' i 'naučni saradnici' ali im se omakne po neki put da pričaju o sveCkim zaverama, SZO, ruskim supertajnim naoružanjem o, što je meni najdraže, reptilima koji su među nama (prilagođen rimejk)

o hiljadugodišnjim naporima masona i Hazara da zavladaju svetom i pokore pravoslavnu Rusiju, satanističkom Zapadu koji eto tera dečake da oblače suknje.

maksa83 maksa83 21:39 23.08.2022

Re: Jarile,

Šta je to "ruski špijunski centar u Nišu"?

To ti je ono o čemu ništa ne čuješ kada je u toku neka kataklizma ali traži diplomatski status i odjednom odande kao pajac iz kutije izleti fejk srpkinja Milka nastanjena u Nemačkoj koja je dobila pismo iz nemačkog ministarstva da <nejasno> i kažnjena je sa 260 EUR zato što nije htela da pošalje muško dete u školu obučeno u žensko da bi dete otkrilo svoj pol a što je od nje tražila škola.
predatortz predatortz 21:42 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Šta je to "ruski špijunski centar u Nišu"?

To ti je ono o čemu ništa ne čuješ kada je u toku neka kataklizma ali traži diplomatski status i odjednom odande kao pajac iz kutije izleti fejk srpkinja Milka nastanjena u Nemačkoj koja je dobila pismo iz nemačkog ministarstva da i kažnjena je sa 260 EUR zato što nije htela da pošalje muško dete u školu obučeno u žensko da bi dete otkrilo svoj pol a što je od nje tražila škola.


Ako je ta vest istinita, onda je ruska propaganda na nivou kamenog doba!

Ima još mnogo da uče da u lažima dostignu zapadne kolege.
Mnogo!
gvozden1 gvozden1 21:44 23.08.2022

Re: Jarile,


Ako je ta vest istinita, onda je ruska propaganda na nivou kamenog doba!

Kako bre, pa zar im oni nisu Trampa postavili za predsednika?

Nikako da se dogovore jesu li dunsteri ili vrhunski špijuni. :)
freehand freehand 21:45 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Šta je to "ruski špijunski centar u Nišu"?

To ti je ono o čemu ništa ne čuješ kada je u toku neka kataklizma ali traži diplomatski status i odjednom odande kao pajac iz kutije izleti fejk srpkinja Milka nastanjena u Nemačkoj koja je dobila pismo iz nemačkog ministarstva da i kažnjena je sa 260 EUR zato što nije htela da pošalje muško dete u školu obučeno u žensko da bi dete otkrilo svoj pol a što je od nje tražila škola.

Pa i ne baš. to je, u stvari, ono što NIJE dobilo diplomatski status - za razliku od NATO manijaka, i to na zahtev i uz strahovit pritisak naših prijatelja Amerikanaca, Engleza i Nemaca koji su potpuno posvećeni prijateljstvu, poštovanju teritorijalnog integriteta i suvereniteta država. Sem Srbije, koju su napali, razorili, od nje otkinuli deo teritorije na kome imaju vojnu bazu.
maksa83 maksa83 21:46 23.08.2022

Re: Jarile,

Ako je ta vest istinita, onda je ruska propaganda na nivou kamenog doba!

FSB propaganda jeste debilna zato što targetuje debile.
freehand freehand 21:48 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Ako je ta vest istinita, onda je ruska propaganda na nivou kamenog doba!

FSB propaganda jeste debilna zato što targetuje debile.

Crni Makso...
predatortz predatortz 21:48 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Ako je ta vest istinita, onda je ruska propaganda na nivou kamenog doba!

FSB propaganda jeste debilna zato što targetuje debile.


Rekoh ti, treba mnogo da se izvešte u lažima pa da isperu mozak pametnim i naprave od njih debile.

Rusi to još nisu u stanju.

maksa83 maksa83 21:49 23.08.2022

Re: Jarile,

Pa i ne baš. to je, u stvari, ono što NIJE dobilo diplomatski status

To nije negacija onoga što sam napisao. Fokus Triniti, Fokus.
za razliku od NATO manijaka, i to na zahtev i uz strahovit pritisak napših prijatelja Amerikanaca, Engleza i Nemaca koji su potpuno posvećeni prijateljstvu, poštovanju teritorijalnog integriteta i suvereniteta država. Sem Srbije, koju su napali, razorili, od nje otkinuli deo teritorije na kome imaju vojnu bazu.

Dec a sed stori bro.

Nisi hteo NATO bazu u Niš, dobio si NATO bazu u Ferizaj, ali je morao da ode Ferizaj. Sad imaš rusku humanitarnu bazu u Niš (rasadnih loših glumica).

Ju uin sam ju luz sam što bi rekao agresor.
maksa83 maksa83 21:51 23.08.2022

Re: Jarile,

Crni Makso...

Reci.





gedza.73 gedza.73 21:54 23.08.2022

Re: Jarile,

Sem Srbije, koju su napali, razorili, od nje otkinuli deo teritorije na kome imaju vojnu bazu.

Kako onda Srbi podržavaju rusku agresiju i rusku borbu protiv 'nacizma'?
Tako su nas proglasili nacistima, da ugrožavamo albansku manjinu, terorišemo ih i branimo im pravo na jezik pa su nas bobmardovali.

osim toga braća Albanci su ispali daleko pametniji od nas. Iako su albanski političari u vrhu bili marksisti i lenjinisti, iako ih je Rusija pogurala tokom nemira šeset osme oni su videli da nema leba od Rusa i okrenuli se Amerikancima.
Mi smo se držali Rusa (koje boli dupe za nas pa su tako uprkos embargu snabdevali oružjem Hrvate a nama rekli kako ne mogu da nam pomognu jer im ne daju Mađari) i kao takvi smo se profilisali kao neprijatelji Zapada.

Sad se ljutimo što nam Zapad rasparčava državu iako smo na suprotnoj strani od njega. Dobro da nam ne ode i Vojvodina i Raška.
freehand freehand 21:57 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Crni Makso...

Reci.






Dajk Kamponeskog, ovo je zezanje
gvozden1 gvozden1 22:00 23.08.2022

Re: Jarile,

Nisi hteo NATO bazu u Niš, dobio si NATO bazu u Ferizaj, ali je morao da ode Ferizaj

Nisam znao da je to tako jednostavno jbt!
:)
maksa83 maksa83 22:00 23.08.2022

Re: Jarile,

Dajk Kamponeskog, ovo je zezanje

Hoćeš da kažeš da ne veruješ da Putin šalje vojsku da spoji Srbiju i Repupkusrsku?

Je l' veruješ bar da je Milka sestra u Hristu Ivice Božića oglobljena sa 260 EUR zato što neće da obuče svoje muško dete u haljinu što su od nje tražili u (to-su-te-vrednosti) EU školi?
maksa83 maksa83 22:03 23.08.2022

Re: Jarile,

Nisam znao da je to tako jednostavno jbt!

Uopšte nije jednostavno. Ali je tako.
freehand freehand 22:07 23.08.2022

Re: Jarile,

isi hteo NATO bazu u Niš, dobio si NATO bazu u Ferizaj, ali je morao da ode Ferizaj. Sad imaš rusku humanitarnu bazu u Niš (rasadnih loših glumica).

Nisam baš razumeo ovaj deo sa MORAO. To ima veze sa tim nekim vrednostima koje to nešto što volimo izdiže iznad drugih, i čini ga izborom za one što vole vladavinu prava, demokratiju i slobodu?
gvozden1 gvozden1 22:08 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Nisam znao da je to tako jednostavno jbt!

Uopšte nije jednostavno. Ali je tako.

Ma daj bre Makso.
Svesti raspad države, rat i bombardovanje zemlje od strane NATO, gađenje principa, na banalnu stvar, nisu dali bazu u Nišu, je nešto poput onoga sa naslovnih strana koje si postavio.



srdjan.pajic srdjan.pajic 22:11 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Naravno, uvek ima loših informacija i nepredvidljivih okolnosti, ali ko je lud da napada pod takvim uslovima, naročito kada rat nije tipičan, odnosno gde se vodi računa o civilima, sunarodnicima i budućim lojanim građanima.






Ovako smešno nešto ni Tibika ne bi umeo da sroči. Milisave, ti bi na tviteru blistao!
maksa83 maksa83 22:14 23.08.2022

Re: Jarile,

Nisam baš razumeo ovaj deo sa MORAO.

Šokiran sam što ti je to nepoznat koncept, pošto već pola godine čitam ovde da su Rusi MORALI da napadnu Ukrajinu (ili da ih Ukrajina napadne, zavisi koje novine čitaš). Isto tako su MORALI da otfikare Krim, i MORALI su da otfikare komade Gruzije...

Houp dis helps.
freehand freehand 22:20 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Nisam baš razumeo ovaj deo sa MORAO.

Šokiran sam što ti je to nepoznat koncept, pošto već pola godine čitam ovde da su Rusi MORALI da napadnu Ukrajinu (ili da ih Ukrajina napadne, zavisi koje novine čitaš). Isto tako su MORALI da otfikare Krim, i MORALI su da otfikare komade Gruzije...

Houp dis helps.

Nisam siguran kakve veze ima to što si ovde čitao sa time što si napisao. Ja ovde - u državi i na blogu - čitam razne budalaštine ali ni jednu ne koristim kao sopstveni artument. Štaviše, to sa gađenjem zaobilazim.

Inače, kad si postovao Informer i društvo kao nekakav argument sa čuđenjem konstatujem da si nekako preskočio onih neokoliko dana kad je Vučić bio slomljen a Inofmer i krlo skočili da likuju sa svih strana.?
maksa83 maksa83 22:28 23.08.2022

Re: Jarile,

Inače, kad si postovao Informer i društvo kao nekakav argument sa čuđenjem konstatujem da si nekako preskočio onih neokoliko dana kad je Vučić bio slomljen a Inofmer i krlo skočili da likuju sa svih strana.?

Bitno je da se sve to srećno završilo.

To nije bio "argument" nego ilustracija debilne propagande koja se jako dobro lepi za debile. Sestra u Hristu Milka je next level glupa akcija (zaboga, staviš ženu koja očigledno ima ruski akcenat da glumi Srpkinju u Nemačkoja a iza nje Ciciban radnja na kojoj piše SNIŽENJE) ali se takođe zalepila za debile, i debili su je širili.
freehand freehand 22:31 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Inače, kad si postovao Informer i društvo kao nekakav argument sa čuđenjem konstatujem da si nekako preskočio onih neokoliko dana kad je Vučić bio slomljen a Inofmer i krlo skočili da likuju sa svih strana.?

Bitno je da se sve to srećno završilo.

Pa nije se završilo.
Ali kamponeski je sad - opet - na pravoj strani.
Kako mu beše ono pseudonim dok je bio u pravu kad je bio u Informeru i za Vučića, dok si ga citirao kao briljantnog mislioca i političkog analitičara?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:31 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Ako je ta vest istinita, onda je ruska propaganda na nivou kamenog doba!

FSB propaganda jeste debilna zato što targetuje debile.

I sto je najbolje radi, da ne kazem zavrsava, im posao odlicno pa sto bi menjali i cackali sa nekim sofisticiranim metodama.
maksa83 maksa83 22:33 23.08.2022

Re: Jarile,

Ali kamponeski je sad - opet - na pravoj strani.
Kako mu beše ono pseudonim dok je bio u pravu kad je bio u Informeru i za Vučića, dok si ga citirao kao briljantnog mislioca i političkog analitičara?

Ne znam gde je sad kamponeski i čime se bavi, tada po sećanju nije bio u Informeru nego je imao sopstveni blog pod imenom Amitz Dulniker, plus minus neko slovo.

Dobrohotno ću pretpostaviti da si izlapeo (ne brini, i ja sam) a ne da gomilaš ovakve stvari svesno u žaru diskusije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:35 23.08.2022

Re: Jarile,

gvozden1

Ali niste nju nego njega proglasili za vrhunskog intelektualaca

Nismo ali si je samo ti pomenuo, i jedino ti pričao o analogiji nje i gospođe ministarke, Nušićeve.

Dakle ti je pomenuo, sad "mi" nismo nju proglašavali.

Pa što si je onda pominjao?


Pa zato sto je za tebe/vas dama pobogu. Dama od Visokog Geometra.

maksa83 maksa83 22:39 23.08.2022

Re: Jarile,

I sto je najbolje radi, da ne kazem zavrsava, im posao odlicno pa sto bi menjali i cackali sa nekim sofisticiranim metodama.

Dobro treba im dati kredit, gađaju razne slojeve različitim stvarima (tako si pred US izbore imao po Fejsbuku reklame za militantne crnačke pokrete za koje se ispostavilo da ne postoje, servirane belim swing glasačima). Pušačkoj naciji koja slabije koristi Internet se to servira kroz prvi red novina u trafici, a evo sad pomalo iskaču i srpske sestre u Hristu Milke koje govore srpski ko pok. Tito.
gvozden1 gvozden1 22:50 23.08.2022

Re: Jarile,

Pa zato sto je za tebe/vas dama pobogu. Dama od Visokog Geometra.

A zašto za tebe nije?

Šta ti o toj ženi znaš, pa znaš da nije bila dama?

I kako si nju doveo u vezu sa Nušićem?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:56 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Bolesni Nemci i Superruskinja koja prelazi granice vremena i prostora.

I Tviteraši?

Plodno, nema šta. :)

Ne znam ko je to tacno sirio. Ali scenario kao da su pisali crnokosuljas Vulin i Nikanor Saruman posle prve bracne noci.


Ostao sam ti duzan Stevu Sumadinca: https://m.youtube.com/watch?v=f5vi3LZRYW4


[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=f5vi3LZRYW4[/youtube]
literatesa literatesa 23:02 23.08.2022

Re: Jarile,

Ne znam ko je to tacno sirio. Ali scenario kao da su pisali crnokosuljas Vulin i Nikanor Saruman posle prve bracne noci.

Ma bilo je više kao na Tviteru uvijek zabave, danas jedno, sutra drugo, nema zime, utom prođe i život. :)

Ostao sam ti duzan Stevu Sumadinca:

Jesi. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana