Ljubav| Porodica| Roditeljstvo

Da je Vaše dete gej?

Jaril RSS / 18.08.2022. u 10:22

(према истинитим догађајима)

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га у 15ој години избацили на улицу и заборавили да постоји? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте му поломили обе руке и ребро које ће му пробишити плућно крило?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га затворили у шупу или подрум и држали у заточеништву без могућности изласка на светло?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га послали на "лечење" са кога ће изаћи као схизофреничар?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте радије умрли него да то сазнате? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га избаце за сањаног посла на ком је његов рад признат и цењен?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га други виде као лаку мету за истресање личних фрустрација животом?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да чујете позиве на убијање њега? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га волели? 

 



Komentari (1576)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 23:06 23.08.2022

Re: Jarile,

Milan Novković

Милане, не знам да ли сам ти већ качио ово. Ако јесам, не замери... Крштеница...



Ili ti (verovatno) ili sam odgledao na drugom mestu, sad već davno, a još ni ne znamo o sitnim crevcima rusko-kineske trange-frange razmene - elektronike, hipersonike, energije, svemir, materijali, ...


Ili Free, da, sećam se kad je on stavio - nije bitno ko je, bitno je da se lova obrće



Money makes the world go round

shmoo shmoo 23:11 23.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Милане, не знам да ли сам ти већ качио ово. Ако јесам, не замери... Крштеница...

Jesam ja.
Al taj hab sad i do daljnjeg važi samo za Aziju inače je trebalo da bude novi Put svile, mnogo kraći, brži i jeftiniji.


Да.

Ето, разрешисмо ко је окачио. А ја знам да сам га видео (клип), али даље од тога се не сећам.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:22 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Ne znam ko je to tacno sirio. Ali scenario kao da su pisali crnokosuljas Vulin i Nikanor Saruman posle prve bracne noci.

Ma bilo je više kao na Tviteru uvijek zabave, danas jedno, sutra drugo, nema zime, utom prođe i život. :)

Ostao sam ti duzan Stevu Sumadinca:

Jesi. :)


Okacio sam gore link - Stevin hit.

Steva je Kenijac koji je ziveo u Beogradu do pocetka rata, a u Jugoslaviju je dosao valjda kao student iz nesvrstane zemlje. Proslavio se pevajuci sa Brenom i igrajuci u trash komedijama odn. reklamama. Imao je i svoj bend. I Keniji je bio poznatiji kao Steven Hannington.
shmoo shmoo 23:23 23.08.2022

1914 - 2022

maksa83

Ju uin sam


Република Српска и Војводина?

ju luz sam


Косово и Метохија?
freehand freehand 23:24 23.08.2022

Re: Jarile,

Neues aus der Nachbarschaft
literatesa
Ne znam ko je to tacno sirio. Ali scenario kao da su pisali crnokosuljas Vulin i Nikanor Saruman posle prve bracne noci.

Ma bilo je više kao na Tviteru uvijek zabave, danas jedno, sutra drugo, nema zime, utom prođe i život. :)

Ostao sam ti duzan Stevu Sumadinca:

Jesi. :)


Okacio sam gore link - Stevin hit.

Steva je Kenijac koji je ziveo u Beogradu do pocetka rata, a u Jugoslaviju je dosao valjda kao student iz nesvrstane zemlje. Proslavio se pevajuci sa Brenom i igrajuci u trash komedijama odn. reklamama. Imao je i svoj bend. I Keniji je bio poznatiji kao Steven Hannington.

I pojavljujući se u Indeksu 202 gde je vodio i emisiju stranih studenata i Indeksovom radio pozorištu a najveću slavu je stekao pojavom u reklami za Kluz.

"Maće, idem kon Kluz"
shmoo shmoo 00:31 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

gedza.73

To ti Gedža i priča.



Шта ми ти причаш, Геџо?

На сваки мој коментар писао си свој коментар отприлике као оно што рече Фрихенд на неком од прошлих блогова, као учење страног језика у 100 лекција:


- Да ли ваш брат носи жуте чарапе?
- Не, али мој брат је путовао у Париз.


Из твојих коментара, Геџо, нисам уопште схватио у шта ти то мене убеђујеш.

У шта ме то убеђујеш, Геџо?

Шта ја то треба да схватим из твојих коментара?

Ти си, бре, изгледа увртео у главу да сам ја неки русофил и путинофил мозга испраног овим "гласилима" чије је сличице Макса окачио, па си узео на себе племениту дужност да ме преобратиш?

И џабе те ја молим толико пута да са мном не разговараш на том нивоу.

Да те не знам, помислио бих да си глуп. Али знам да ниси.

И покушавам да провалим у шта ти то мене убеђујеш, а да добар део тога нисам и ја већ рекао?


Rusija je autokratksa, polufeudalna, nedemokratska država


Јесте. Исто као и многе друге државе на овом свету, па и државе на Западу.

Ни мање ни више под тога.

sa Carem koji je na vlasti dve decenije bez izgleda da će sa nje da zglajzne pre nego što ode Bogu na istinu.


Грешка. Не постоји тај Цар јер да постоји, он не би онда висио са зидина Кремља у случају да својом одлуком прекине ово срање у Украјини.

Лако ће у Русији довести на престо новог "Цара" да ради посао даље.

Zašto onda osuđujemo države poput Slovačke, Češke, Rumunije, Bugarske, Slovenije koje neće RUse, oće Zapad u kome se bolje i uređenije živi


Ко их осуђује? Ја?

nego tvrdimo kako su Ukrajinci ludi što su hteli u EU i što su mislili kako će u NATO paktu imati zaštitu.


Јеси ти сигуран да су Украјинци то хтели? Или је то хтела криминално-олигархијска врхушка у Украјини која се заклања "вољом народа" и "демократским процесима" после некаквих тобож спонатних али зато врло насилних "демократских" протеста пре 10 година?

Упореди то са Србијом кад толико то волиш... Политички врх и власт у Србији жели у ЕУ и у НАТО је л'тако? И то желе већ 20 година. Али желе због сопствене користи, а не због добробити грађана Србије. И јебе им се што 70% грађана Србије не жели ни у НАТО ни у ЕУ, политички врх Србије и даље ваља ту причу. Због себе и својих интереса. Зато, мани ме са том причом да Украјинци желе. Њих нико и не пита шта желе.


NATO pakt ruskom agresijom je dobio na važnosti, rešio problem finansiranja, konsolidovao redove (istočni blok će nakon ovoga postaviti još NATO baza), najverovatnije dobio kao pešadiju veći deo Ukrajine


Финансирање из чега?

И коме је то НАТО сада посато толико важан?

А на основу овога што видимо, Украјинци нису НАТО пешадија него топовско месо.

kao i dve nove članice. Finsku i Švedsku


То ће се ттек видети... Није то готова прича.

E tu se lomi.


Ломи се, ломи. Све се ломи на Европи. Корист из читавог овог срања имају само САД и Кина.

Сви остали су на великој штети. И прекретници.

Misliš da li će Evropa da pravi vojni savez sa Azijom?


Не знам. У очајању може свашта да се уради.

Druga svetska frizura kad je davala ostavku u britanskom parlamentu je rekla kako Englezi treba da se drže Amerikanaca.


Па они то раде већ читав век. Нарочито појачано од 1945. Додај ту и Холандију.

И шта је то Борис Џонсон ново и епохално рекао?

То је одавно јасно... Имају већ деценијама војну заштиту САД док заузврат прихватају своју улогу америчког носача авиона уз дупе Европи. (Исто као и Јапан уз дупе Азији.)

Sve uz tapšanje poslanika od kojih je bar jedan u kadru bio Indus. Ili Pakistanac.


Индус или Пакистанац али посланик у британском парламенту.

Шта ли о свему томе мисли оних милијарду и по Индуса, а нарочито Пакистанаца који су у тесним везама са Кином и преко којих Кина сада улази у Авганистан?

Геџо, прихвати чињеницу да је униполарни свет мртав и да смо сада ушли у доба мултиполарног света. (Боље би било да је биполарни као до пада Берлинског зида како рече то један наши дипламата, јер та равнотежа би гарантовала мало више глобалног мира, али сад шта је ту је... Нема назад.)

Znam da smo mi najpametniji na svetu, zato nam je država tako velika, bogata i uređena ali bih se zapitao zašto je to 'tupavi' Britanac rekao.



Британац је то рекао јер је то константа британске спољне политике већ 100 година.

Зато мене не брине Британија, како ће јадна и шта ће... Рекао ти је Милан, извући ће се. Шта мислиш, чему је служио Брегзит?

Континентални део Европе (и при томе не мислим само на ЕУ) је најебао.

Globalizacija najviše odgovara Kini.


Тако је. Шта мислиш, зашто је Трамп говорио о затварању САД у своје двориште? Па затим ударио намет на увоз челика из Кине...

A mislim kako je 'amerikanizacija' već prešla u nešto novo što je planirano još devedesetih.


Мислиш на оно, "тенк ју Американс фор тејкинг авеј Макдоналдс, кока кола, кеј еф си енд ол дет шит фром оур кантри"?

Да, слажем се.

Neće.


Неће. Неће ништа бити исто. То сам ти рекао још пре месец дана па си ме напао да мрачим по Блогу.

Aj ja.


'Ајде.

Али немој да се љутиш ако "Јеврејин" на питање одговара питањем јер зашто не би Јеврејин на питање одговарао питањем?

Da li ti misliš kako će Rusija iz ovoga izaći kao jača sila koja ima ugled u svetu,


Шта ти подразумеваш под тим "свет"?

Само чланице НАТО?

Или под тим "свет" мислиш на све оне по Африци, Јужној Америци, Азији?

То је кључно за одговор на ово твоје питање.

da li će doći do unutrašnjih nemira pre ili nakon smrti Putina


Ако није дошло за време Јељцина (односно јесте, али је у крви угушено када су тенкови гађали Думу), онда тек сигурно неће ни за време Путина тако нешто бити могуће. Наравно, докле год Путин игра ту своју улогу коју су му у Русији наменили они који се за то питају.

i da li će kadirov ostati veran Moskvi ili će da joj zabije nož u leđa?



Небитно.

У хибридном рату који се води, Кадиров је важнији медијима него руској војсци на терену.

Назови га старлетом овог ратног ријалитија у медијима, немам ништа против.


Na kraju da li misliš da bivše SSSR republike koje su bogate naftom, gasom i ugljom žele da im tim resursima upravlja Moskva ili hoće da budu samostalni igrači pa da zaobiđu Rusiju i sarađuju sa Evropom ili Kinom?


Да ли мислиш на бивше СССР републике које су данас самосталне државе (Азербејџан, Белорусија, Таџикистан, Узбекистан, Киргистан,... да не набрајам свих 15) или мислиш на федералне округе Руске федерације попут Далекоисточног федералног округа, Сибирског федералног округа?

Однос и понашање Москве се ту разликује за оне прве и за ове друге.

А шта они сви, и први и други желе?

Ех...

Па и ја желим да будем капетан беле лађе, али нисам.

У већини случајева се неће они ни питати.

Украјина је била највећа СССР република по броју становника.

Па ето видиш да данас ни она не може сама да одлучује о својој судбини.

И то не само кривицом Русије.

shmoo shmoo 00:56 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
literatesa
Ne znam ko je to tacno sirio. Ali scenario kao da su pisali crnokosuljas Vulin i Nikanor Saruman posle prve bracne noci.

Ma bilo je više kao na Tviteru uvijek zabave, danas jedno, sutra drugo, nema zime, utom prođe i život. :)

Ostao sam ti duzan Stevu Sumadinca:

Jesi. :)


Okacio sam gore link - Stevin hit.

Steva je Kenijac koji je ziveo u Beogradu do pocetka rata, a u Jugoslaviju je dosao valjda kao student iz nesvrstane zemlje. Proslavio se pevajuci sa Brenom i igrajuci u trash komedijama odn. reklamama. Imao je i svoj bend. I Keniji je bio poznatiji kao Steven Hannington.

I pojavljujući se u Indeksu 202 gde je vodio i emisiju stranih studenata i Indeksovom radio pozorištu a najveću slavu je stekao pojavom u reklami za Kluz.

"Maće, idem kon Kluz"







bene_geserit bene_geserit 05:06 24.08.2022

Re: Jarile,

ali kako vrijeme prolazi, tihi rat, podmukli se uvlači u naše živote, zavisimo od ruske invazije na Ukrajinu svi i itd, sad i ja mislim da im samo silom odgovarati pa teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu

A jel si se zapitala možda zbog čega nisi imala taj osećaj dok je trajalo razvaljivanje Libije, Sirije, Iraka i sl.
Mi zavisimo od rata u Ukrajini koliko smo zavisili i od rata u Iraku.
Jedina razlika je što neko nas sad sprečava da uvozimo rusku naftu i gas, a to nisu Rusi. Ovde kod mene i Pajića primećujem i to da nam otimaju pare od poreza da bi slali Ukrajincima oružja, nabijem ih na onu stvar, ne Ukrajince nego ove naše političare.
Takođe primećujem i da su uspeli i za inflaciju da optuže Ruse, ono istina inflacija je pičila i pre nego što je počeo rat u Ukrajini ali ljudsko sećanje varljivo, a da ne pominjem što na inflaciju ne utiče rat u Ukrajini već sankcije Rusima. Drugim rečima ti optužuješ Ruse da su krivi što su im uveli sankcije.

A taj nivo ludosti "teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu" zbog čega to nisi nikad rekla kad su Amerikanci i Englezi i Francuzi razvaljivali Irak i Siriju i Libiju i Avganistan i šta sve ne (da nas ne pominjemo) ?
A da ne pominjem ono naglašavanje u Evropi u 21. veku ...
Jel to mi Evropljani imamo neku posebnu vrednost da bi rat u nekoj evropskoj zemlji bio mnogo gori od rata u Iraku na primer ili Siriji ?
Ovde se nešto bacakaju terminima "šovinizam" a pazi nekima stvarno šovinizam iz dupeta viri.
benedykt benedykt 05:07 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

freehand
Washington Post je preveliko ime da bi bio bilo čija propaganda, jako mi je žao ali prosto je tako.



Tja za prosečnog čitaoca Informera sve drugo je uvek neka laž i izmišljotina. U svakom slučaju, očekujem i za ovaj komentar plus od tebe, pošto znam da obožavaš do iznemoglosti Tibiku i pri tome tvrdiš kako uvek pogađa u metu… Valjda…

benedykt benedykt 05:12 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

milisav68
benedykt

Zanatski sve jako loše odrađeno, dosta traljavo, sem naravno tog desanta na Hostomelj koji je bukvalno mogao da preokrene ceo rat, da se odatle uspelo u inicijalnom planu.

Nije bre ovo igrica.

Milisave pričamo realno, a taj desant na Hostomelj je zaista zamalo sve preokrenuo. Ceo plan se vrteo oko toga da se odradi Blitzkrieg varijanta i zauzme Kijev u nekoliko dana, odnosno da pri tome primoraju Zelenskog da se evakuiše i na taj način oslabe moral protivnika. Nadam se da se sećaš kako je ruska propaganda tvrdila nedeljama kako je on pobegao u Poljsku, pa se to i ovde ponavljalo. To što su sad kola zakopana u blatu pa se gusla neka sasvim druga priča o dugotrajnom ratu i kako ništa nije lako, nema veze sa prvih par nedelja i onime što je bio inicijalni plan…
bene_geserit bene_geserit 05:19 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Tja za prosečnog čitaoca Informera sve drugo je uvek neka laž i izmišljotina

Gospodine benedykt u zadnje vreme ste imali celu seriju gafova, nije ovaj sa Washington Post-om čak ni najgori.

Ovo sa ubistvom Dugine gde isvukao kao verodostojnu neku besmislenu priču sa nekom nepostojećom terorističkom organizacijom, verovatnije bi bilo da su Marsovci uradili atentat.

A da se ne vraćamo na onaj sastanak i pakt Pijade-Budak iz 1937. (dok je Pijade bio u zatvoru a Budak u Italiji) i "ja čitam knjige o tome od 7. godine" ...

benedykt benedykt 05:23 24.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
I sto je najbolje radi, da ne kazem zavrsava, im posao odlicno pa sto bi menjali i cackali sa nekim sofisticiranim metodama.

Dobro treba im dati kredit, gađaju razne slojeve različitim stvarima (tako si pred US izbore imao po Fejsbuku reklame za militantne crnačke pokrete za koje se ispostavilo da ne postoje, servirane belim swing glasačima). Pušačkoj naciji koja slabije koristi Internet se to servira kroz prvi red novina u trafici, a evo sad pomalo iskaču i srpske sestre u Hristu Milke koje govore srpski ko pok. Tito.

Zanatski odlično odrađena propaganda, što se upravo videlo na primeru izbora u Americi 2016. U Srbiji su svoji na svome, odnosno mogu praktično sa obzirom na neke sličnosti između Rusije i Srbije, da samo rade copy-paste lokalne varijante tj one koja ide za rusko tržište.

Bukvalno sve što vidiš u npr najpoznatijem ruskom tabloidu Комсомольская правда, ćeš koliko za koji dan videti u domaćim varijantama tipa Informer, Alo, Kurir, Objektiv ili Srpski Telegraf. Da tragikomedija bude potpuna, ovi naši pišu svoje tekstove tako što samo odu na sajtove ruskih kolega i odande prepisuju, tj Rusi iz FSB-a mogu komotno da stave ruke u džepove.

Ljudi u Srbiji prosto veruju u takve stvari na potpuni isti način kao i sami Rusi, jer su i sama društva dosta slična…
benedykt benedykt 05:32 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

bene_geserit

Ovo sa ubistvom Dugine gde isvukao kao verodostojnu neku besmislenu priču sa nekom nepostojećom terorističkom organizacijom, verovatnije bi bilo da su Marsovci uradili atentat.


Gosn Bane, samo sam naveo da je odgovornost preuzela nekakva misteriozna NRA, kao što sam pojasnio da je izvor za datu informaciju problematičan lik u vidu Ilje Ponomarjova, koji je već imao par gafova i lažnih vesti. Takođe sam naveo da je on tvrdio kako ima nekakve dokaze da su to uradili ti iz NRA, ali da ih nije prezentirao, što je opet sumnjivo samo po sebi tj evo imam ali neću da vam pokažem.

Ni na koji način se nisam odredio o svemu tome, sem što sam naveo nepobitne činjenice, tipa da je Darja došla sa svojim kolima i sa njima i otišla, odnosno da je to isto uradio i njen otac. Te da je sa obzirom na to da je eksplozija odrađena po svemu sudeći na daljinac, Darja bila meta a ne Aleksandar.
Ono što ste videli za tu Vovkovu Šabanovu ili kako se već zove i Azov, je bio falsifikat odrađen u fotošopu. Jeste bila u ukrajinskoj vojsci, ne i u Azovu.

Takođe sam rekao da ona sama to nije mogla da odradi, tj da mislim da je bila deo tima, i verovatno zadužena za praćenje mete u fazi pripreme atentata. Očigledno da je imala i saradnike, ali su oni nepoznati…
bene_geserit bene_geserit 05:36 24.08.2022

Re: Jarile,

tako si pred US izbore imao po Fejsbuku reklame za militantne crnačke pokrete za koje se ispostavilo da ne postoje, servirane belim swing glasačima

Da, beli swing glasači su slepi pored očiju pa nisu videli sva ona paljenja gradova na "demonstracijama" koje je BLM organizovao, jel treba ponovo da se postuju slike kako je sve to izgledao, recimo kad je naš blogodrugar Ješa objavio "Burn, Ferguson, burn .." blog gde se raduje što "crna braća" pale okolo.
I nikako ne umeju da pogledaju statistiku o murder rate, kod belaca ispod 2 kod crnaca preko 20, bukvalno dva klika daleko i koliko pucnjava se desi po čikaškom i drugim getoima.
Pa treba neko da im izmišlja nekakve "militantne crnačke pokrete".

A znaš šta se stvarno desilo umesto tih tvojih budalesanja.
Kad su radili poslednji popis stanovništa omašili su "slučajno" za koju stotinu hiljada ovde onde, pa su crvene države (Teksas, Florida, ...) dobile 5 kongresmena manje a plave države 5 kongresmena više. A jbga sad ne mogu to da isprave jer ne postoji protokol za to. Naravno niko neće da ostane bez posla, ne dao bog da ode u zatvor zbog toga, a i zašto bi, kad su tako fino odradili šta treba.

A znaš ko se nije bavio tom temom ? Washington Post. Zato što su "relevatni i suviše veliki da bi bili biased i da bi se bavili propagandom". Mislim ...
bene_geserit bene_geserit 05:39 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Ono što ste videli za tu Vovkovu Šabanovu ili kako se već zove i Azov, je bio falsifikat odrađen u fotošopu. Jeste bila u ukrajinskoj vojsci, ne i u Azovu.

Takođe sam rekao da ona sama to nije mogla da odradi, tj da mislim da je bila deo tima, i verovatno zadužena za praćenje mete u fazi pripreme atentata. Očigledno da je imala i saradnike, ali su oni nepoznati

Dobro to je sve razumno naravno. Niko i ne misli da je ona to sama odradila. To dal je bila u Azov bataljonu ili nije, nije nešto bitno.
Nego ne znam zbog čega si onda uopšte pominjao tu besmislenu priču sa NRA ili kako se već zovu ako veruješ u rusku verziju šta se desilo ?
benedykt benedykt 05:51 24.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit

A znaš ko se nije bavio tom temom ? Washington Post. Zato što su "relevatni i suviše veliki da bi bili biased i da bi se bavili propagandom". Mislim ...

Gosn Bane, čitao sam redovno u tom periodu kako WaPo tako i NYT, i razlika je bila kao nebo i zemlja. NYT prvo napravi ram pa u njega upakuje činjenice, WaPo iz činjenica pokušava da odradi sliku uz naravno određene simpatije sa obzirom da su ipak ikona liberalnog novinarstva. Plus je NYT imao tj ima i Maggie Haberman, koja je zahvaljujući svojim vezama sa Trumpom i njegovim najbližim okruženjem od NYT napravila bukvalno tabloid tj od svojih tekstova rekla-kazala trač rubriku.
Realno rečeno na onoj drugoj GOP strani medijskog spektra je bilo svega i svačega i to u daleko većem obimu, pošto je prvi Fox News skoro pa neprepoznatljiv u odnosu na vreme kada se Roger Ailes pitao za neke stvari, mada je i u njegovo vreme bilo Looney Tunes ekipe tipa Glenn Beck…
benedykt benedykt 05:57 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

bene_geserit
Ono što ste videli za tu Vovkovu Šabanovu ili kako se već zove i Azov, je bio falsifikat odrađen u fotošopu. Jeste bila u ukrajinskoj vojsci, ne i u Azovu.

Takođe sam rekao da ona sama to nije mogla da odradi, tj da mislim da je bila deo tima, i verovatno zadužena za praćenje mete u fazi pripreme atentata. Očigledno da je imala i saradnike, ali su oni nepoznati

Dobro to je sve razumno naravno. Niko i ne misli da je ona to sama odradila. To dal je bila u Azov bataljonu ili nije, nije nešto bitno.
Nego ne znam zbog čega si onda uopšte pominjao tu besmislenu priču sa NRA ili kako se već zovu ako veruješ u rusku verziju šta se desilo ?

Maksa je pomenuo prvi da su ti neki iz same Rusije preuzeli odgovornost, pa sam u odgovoru na taj njegov komentar samo pojasnio odakle se ta NRA uopšte pa stvorila, odnosno ko je tačno taj Ilja Ponomarjov koji sve to tvrdi, tj nije mu baš za verovati. Hteo sam jedino da osvetlim malo bliže taj deo sa preuzimanjem odgovornosti od tog kao fol pokreta otpora.

Samo to sam i rekao, da nije bila u Azovu ali da jeste očigledno umešana u sve, odnosno da po meni i svim dostupnim informacijama tu mora da postoji još najmanje dva člana tog tima koji je izvršio atentat.

Očigledno je takođe, da je za datum atentata izabrana godišnjica kada je Dugin postavio sliku sa svojom kćerkom i napisao na svom VK nalogu… Što me ne ubije, ubiće nekog drugog…
Mislim da su namerno ciljali kćerku njega radi, jer za Dugina je ovo najgora moguća varijanta da sahranjuje svoje rođeno dete…

Čisto da se razumemo, za to što se desilo nema opravdanja, jer Darja jeste svašta pričala po medijima, Aleksandar takođe, ali to ne sme da bude povod za ubistvo…
bene_geserit bene_geserit 06:00 24.08.2022

Re: Jarile,

čitao sam redovno u tom periodu kako WaPo tako i NYT, i razlika je bila kao nebo i zemlja

Čitao sam i ja, jeste postojala je neka razlika u nivou libtardosti (gde WashPost jeste bio bolji), ali su u pitanju nijanse.
A prestao sam da ih čitam kad su, u demokratskom duhu, ukinuli komentare čitalaca, i jedni i drugi. I Politico je negde u slično vreme isto to uradio.
Zanimljivo zbog čega su svi libtardski mediji ukinuli komentare čitalaca negde u slično vreme.
A znaš ko to nije uradio ? Zerohedge, Breitbart, Unz i sl.
bene_geserit bene_geserit 06:02 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Čisto da se razumemo, za to što se desilo nema opravdanja

A što, vidiš da se Tessiki sviđa ...
literatesa literatesa 06:24 24.08.2022

Re: Jarile,

A jel si se zapitala možda zbog čega nisi imala taj osećaj dok je trajalo razvaljivanje Libije, Sirije, Iraka i sl.
Mi zavisimo od rata u Ukrajini koliko smo zavisili i od rata u Iraku.

Bilo je pitanje kad će neko spomenuti djecu Iraka i Sirije, ali ti?

Drugim rečima ti optužuješ Ruse da su krivi što su im uveli sankcije.

Konkretno nesposobnog ruskog cara Putina.
A taj nivo ludosti "teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu" zbog čega to nisi nikad rekla

Reagovala sam već na njegove prijetnje atomskom i sad ko velim, šta bi bilo kad bi mu neko konačno uzvratio, naravno računajući da bi prva atomska pala blizu mene čim završe sa streljanjem po Kijevu i neko primjeti iz Njemačke: dobre bre Vladimire debilu koji ti je k..
literatesa literatesa 06:25 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

A što, vidiš da se Tessiki sviđa ...

Jel se ti opijaš u tuđini u sitne sate?
literatesa literatesa 06:26 24.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

Da li je moguće da proglupljujete sistematski kako rat u Ukrajini odmiče?
literatesa literatesa 06:28 24.08.2022

Re: Jarile,

Steva je Kenijac koji je ziveo u Beogradu do pocetka rata, a u Jugoslaviju je dosao valjda kao student iz nesvrstane zemlje. Proslavio se pevajuci sa Brenom i igrajuci u trash komedijama odn. reklamama. Imao je i svoj bend. I Keniji je bio poznatiji kao Steven Hannington.

Ok. :)
literatesa literatesa 06:44 24.08.2022

Re: Jarile,

Mjesecima pričate o vojničkim uspjesima Rusije u okupaciji Ukrajine, spomene neko Nato i šta bi bilo da se operacija odvija dvosmjerno, vi kao neke babe zajaučete, njao djeca, a u Ukrajinu ginu lutke sa izloga?

Ne računate uopšte na reakciju, Vladimir ima atomsku i ima da se trpi i gleda šta god da radi, sad po Ukrajini sutra šta mu padne na pamet. Ok, srpske zemlje bi mu dali na tacni jer je vaš car i komunista?
literatesa literatesa 06:46 24.08.2022

Re: Jarile,

Ima li ratnih vojnih analitičara i slabića do blogera?
literatesa literatesa 07:05 24.08.2022

Re: Jarile,

Vidjela sam sad ko je Milka, ma dobro, zvečka, zvrčka kreirana za debile s Tvitera da dudlaju, štaš.
predatortz predatortz 07:07 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Ima li ratnih vojnih analitičara i slabića do blogera?


Kad god primetim da u društvu vodim monolog, da sam sam sebi sagovornik, ja prestanem.
Ti, kako želiš.
literatesa literatesa 07:10 24.08.2022

Re: Jarile,

Predatortz odgovaram Banetu i vama.

Na koncu, odjebi.
benedykt benedykt 07:26 24.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
čitao sam redovno u tom periodu kako WaPo tako i NYT, i razlika je bila kao nebo i zemlja

Čitao sam i ja, jeste postojala je neka razlika u nivou libtardosti (gde WashPost jeste bio bolji), ali su u pitanju nijanse.
A prestao sam da ih čitam kad su, u demokratskom duhu, ukinuli komentare čitalaca, i jedni i drugi. I Politico je negde u slično vreme isto to uradio.
Zanimljivo zbog čega su svi libtardski mediji ukinuli komentare čitalaca negde u slično vreme.
A znaš ko to nije uradio ? Zerohedge, Breitbart, Unz i sl.

Komentara eno i danas na WaPo-u, odnosno jedino ako postoji neka cenzura da ne objavljuju baš sve. Nisam nikada ništa pisao ali ih redovno pročitam ako mi se neki tekst dopadne tj čisto da vidim šta kažu ljudi o svemu tome i da li nam se i koliko poklapaju mišljenja. Sve te razumem ali WaPo nije definitivno isto što i NYT, CNN ili MSNBC. Doduše MSNBC je definitivno postao bolji samim time što je Rachel Maddow konačno otišla da se više ne vrati. Ta žena je umela da bude extra iritantna, plus sklona svakojakom fantaziranju…
predatortz predatortz 07:48 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Predatortz odgovaram Banetu i vama.

Na koncu, odjebi.


Ma, nije sporno da ja odjebem, odjebaću ja sam, koji mi treba da me neko vređa i svoje frustracije izliva po meni.

Nego, ti razmisli kako sve to izgleda.

Jedno je razgovarati, pa i u sto komentara, posvađati se pa da padne i neka teška reč, ali niz komentara u kojim negog verđaš, ono u rafalu jedan iza drugog, to tebi baš ne treba...

A ni ovom mestu, kakvo je da je.
softelectronics_e softelectronics_e 07:54 24.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Nisu Kinezi u ovom trenutku idejne i moralne vođe sveta, nego Rusi.

Jes, država koja sopstveni narod trpa u zatvor ako kaže "rat" umesto "specijalna operacija" a predsednikov mandat je ograničen životnim vekom je svakako idejni i moralni vođa sveta ... kad bi se gađali Vulinima.

Pa da.
Strašno je to u šta su se USA pretvorile.
A ja sam nekada čitao samo njihove knjige, da ne pominjem Toma Sojera i (još) meni dražeg Haklberi Fina.
bene_geserit bene_geserit 07:55 24.08.2022

Re: Jarile,

Komentara eno i danas na WaPo-u

Da evo vidim. Moguće da si ih samo sklonili sa naslovne u nekom trenutku (ne vidiš broj komentara uz naslov, kao nekad) a pošto su ih ukinuli na Politico-u i NYTimes-u negde u isto vreme, pomislio sam da su uradili isto i na WaPo-u.
literatesa literatesa 07:59 24.08.2022

Re: Jarile,

Nego, ti razmisli kako sve to izgleda.

Jedno je razgovarati, pa i u sto komentara, posvađati se pa da padne i neka teška reč, ali niz komentara u kojim negog verđaš, ono u rafalu jedan iza drugog, to tebi baš ne treba...

Pišem iz onog što čitam, podrazumjeva se etničko čišćenje tromilionskog grada, krenuće narod sa vojskom?, tako su i Hrvati tjerali do Banjaluke, ali kad se spomene dvosmjerno odmjeravanje snaga, ono što podrazumjeva rat ili Treći svj rat koji gledate ali ne učestvujete, njao, to je saradnja sa okupatorom?

Pa vas pita čovjek jel to znači da ćete ratovati sa Rusima tj osvajati opet Berlin vi kažete da ste neutralni.

Jtb ima li gluposti i slabićštva danas do srpsko-rusofilskog.

Ma, nije sporno da ja odjebem, odjebaću ja sam, koji mi treba da me neko vređa i svoje frustracije izliva po meni.

Odjebi čovječe, ja ti ovde nisam ni rod ni pomoz bog niti govorim u ime naroda u RS (oni Titovi), po bijelom svijetu živim duže nego kući, šta hodaš oko mene kao da se udajem a vama laknulo pa da ne otkrije mladoženja anomaliju barem dok ne kaže da..

A ni ovom mestu, kakvo je da je.

Prijetiš u ovom rusofilsko-četničkom klubu?
softelectronics_e softelectronics_e 08:02 24.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
A demokratija može biti i sasvim u redu ako se dozvoli i tri, pet, ili neograničen broj mandata istoj osobi.

Ne, ne može. Zato i ne postoji u tom obliku.

Dodatno, ne radi se samo o doživotnom Predsedniku (on je samo manifestacija te bolesti) nego celom aparatu na dole koji na svim nivoima radi šta mu prdne zato zna da ne može biti zamenjen.

Osnova demokratije je smenjivost, oko toga nemamo šta da se dogovaramo.

Pa zašto onda u USA ne promene nešto.
Kod njih je neprestano 'isti kurac - drugo pakovanje'.
Bio Kurta ili Murta, ne menjaju ništa.
Kako kojem Kurti ili Murti se digne kitonijus, on istrese par stotina (hiljada) tona bombi (eventualno napalma, pride) na bilo koju zemlju par hiljada kilometara (ili desetina hiljada) - i boli ih kitonijus.
A korisni (i beskorisni) idioti sekundiraju.
Usput - zna li neko koliko miliona nevinih ljudi su braća Ameri poslali na onaj svet?
Sve se kuneći u demokratiju.
Jebote, kako iko može biti toliko glup da ima razumevanje za to?
bene_geserit bene_geserit 08:02 24.08.2022

Re: Jarile,

šta hodaš oko mene kao da se udajem a vama laknulo pa da ne otkrije mladoženja anomaliju barem dok ne kaže da.


Eto vidiš, kenja sa stilom, a ne ko Čarli ...
bene_geserit bene_geserit 08:04 24.08.2022

Re: Jarile,

ne radi se samo o doživotnom Predsedniku (on je samo manifestacija te bolesti) nego celom aparatu na dole koji na svim nivoima radi šta mu prdne zato zna da ne može biti zamenjen.

Misliš nešto kao ovaj naš Deep State ?
literatesa literatesa 08:05 24.08.2022

Re: Jarile,

Eto vidiš, kenja sa stilom, a ne ko Čarli ...

:)
softelectronics_e softelectronics_e 08:05 24.08.2022

Re: Jarile,

shmoo
maksa83
Nisu Kinezi u ovom trenutku idejne i moralne vođe sveta, nego Rusi.

Jes, država koja sopstveni narod trpa u zatvor ako kaže "rat" umesto "specijalna operacija" a predsednikov mandat je ograničen životnim vekom je svakako idejni i moralni vođa sveta ... kad bi se gađali Vulinima.




Максо, мислим да много грешите када мислите да је кључ свега у Путину.
...

Čekaj!
Zašto ti Maksi persiraš?
Ne budi Filip!
predatortz predatortz 08:08 24.08.2022

Re: Jarile,


Prijetiš u ovom rusofilsko-četničkom klubu?


Ajde, ne budali! Kakve bre pretnje?!
Kakav rusofilski-četnički klub?
Free i ja smo k'o pas i mačka, godinama. Gedža i ja se po ovom pitanju prilično razmimoilazimo. Sa jednom ogromnom razlikom. Njegova priča na ovu temu je konzistentna, dok ja lutam k'o pijani Bugarin!
Gvozden isto, od početka gura svoje.

Ja bih, priznajem, k'o naš predsednik - jednim dupetom na obe stolice, a najrađe ni na jednu kad bi tako moglo.

Znači, ja bih na ovoj temi prvo morao da rasčistim sam sa sobom, pa tek onda da zauzmem čvrst stav, a onda nekome i da pretim, što bi bilo krajnje glupavo...

freehand freehand 08:08 24.08.2022

Re: Jarile,

tako su i Hrvati tjerali do Banjaluke

Eto sad ćete zajedno do Vladivostoka preko Banjaluke i Beograda. >Pod barjakom četvrtog Rajha.
bene_geserit bene_geserit 08:10 24.08.2022

Re: Jarile,

Pa vas pita čovjek jel to znači da ćete ratovati sa Rusima tj osvajati opet Berlin vi kažete da ste neutralni

Pa nisu Rusi uleteli u Američku interesnu zonu, već obrnuto.
Sad što su komunjare izdelile ruske teritorije i izmislile neke narode i narodnosti, krajnje je vreme da Rusi to počnu da ispravljaju.
Na žalost polako počinjem da verujem da je vcucko u pravu, da će ovo da se završi sa par atomki tamo po Galiciji.
Od početka je jasno da je za Ukrajince najbolje da su se odmah predali, da ne ginu bez veze i da im se zemlja ne ruši. Rusi to nikako ne bi mogli da drže, svakako bi imali delimičnu samostalnost, ne bi ginuli za tuđe babe zdravlje.
literatesa literatesa 08:13 24.08.2022

Re: Jarile,

Lijep početak dana vam želim.

literatesa literatesa 08:14 24.08.2022

Re: Jarile,

Parrdon, i Banetu miran san, bez šajz ptičica. :)
freehand freehand 08:19 24.08.2022

Re: Jarile,

Od početka je jasno da je za Ukrajince najbolje da su se odmah predali, da ne ginu bez veze i da im se zemlja ne ruši. Rusi to nikako ne bi mogli da drže, svakako bi imali delimičnu samostalnost, ne bi ginuli za tuđe babe zdravlje.

Ko pita Ukrajince, kad im je Viktorija Nuland uz pomoć Desnog sektora izabrala vladu. malo su ukidali ruski, malo su spaljivali žive ljude, posle su malo bombardovali avionima SVOJE građane po parkovima u Lugansku, pa su se onda naoružavali i spremali gazeći sporazum iz Minska usput bombardujući Donjeck danonoćno i ubijajući hiljade civila. I onda su se spremili da vrate Donjeck i Lugansk, usput hrleći u NATO.
E tu je bilo dosta.
Inače je Ukrajina mogla da bude velika, mirna, bogata i prosperitetna zemlja između velikih suseda.
Dobro, nije mogla, Viktorija Nuland i čejni ekipa su rekli da treba drugačije. Demokratija sa ovim vezivanjem za drveće do poslednjeg Rusa i Ukrajinca, sa besnim srbonacističkim domačicama iz beča do Vladivostoka.
softelectronics_e softelectronics_e 08:44 24.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
ali kako vrijeme prolazi, tihi rat, podmukli se uvlači u naše živote, zavisimo od ruske invazije na Ukrajinu svi i itd, sad i ja mislim da im samo silom odgovarati pa teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu

A jel si se zapitala možda zbog čega nisi imala taj osećaj dok je trajalo razvaljivanje Libije, Sirije, Iraka i sl.
Mi zavisimo od rata u Ukrajini koliko smo zavisili i od rata u Iraku.
Jedina razlika je što neko nas sad sprečava da uvozimo rusku naftu i gas, a to nisu Rusi. Ovde kod mene i Pajića primećujem i to da nam otimaju pare od poreza da bi slali Ukrajincima oružja, nabijem ih na onu stvar, ne Ukrajince nego ove naše političare.
Takođe primećujem i da su uspeli i za inflaciju da optuže Ruse, ono istina inflacija je pičila i pre nego što je počeo rat u Ukrajini ali ljudsko sećanje varljivo, a da ne pominjem što na inflaciju ne utiče rat u Ukrajini već sankcije Rusima. Drugim rečima ti optužuješ Ruse da su krivi što su im uveli sankcije.

A taj nivo ludosti "teraj do Vladivostoka ko prvi baci atomsku bombu" zbog čega to nisi nikad rekla kad su Amerikanci i Englezi i Francuzi razvaljivali Irak i Siriju i Libiju i Avganistan i šta sve ne (da nas ne pominjemo) ?
A da ne pominjem ono naglašavanje u Evropi u 21. veku ...
Jel to mi Evropljani imamo neku posebnu vrednost da bi rat u nekoj evropskoj zemlji bio mnogo gori od rata u Iraku na primer ili Siriji ?
Ovde se nešto bacakaju terminima "šovinizam" a pazi nekima stvarno šovinizam iz dupeta viri.

Budaletine.
softelectronics_e softelectronics_e 09:05 24.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
šta hodaš oko mene kao da se udajem a vama laknulo pa da ne otkrije mladoženja anomaliju barem dok ne kaže da.


Eto vidiš, kenja sa stilom, a ne ko Čarli ...

Juče za ručak bio roštilj.
Koji smo naručili kod naše komšinice Milke.
Uz pire i brdo salate.
Jer ja bez salate ne mogu da jedem nikakvo meso.
A što vreme dalje odmiče, sve više u mojim uživanjima roštilja, mesto zauzima piletina.
Dobra slanina je konstanta.
softelectronics_e softelectronics_e 09:05 24.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
šta hodaš oko mene kao da se udajem a vama laknulo pa da ne otkrije mladoženja anomaliju barem dok ne kaže da.


Eto vidiš, kenja sa stilom, a ne ko Čarli ...

...
Colin_bgd Colin_bgd 09:33 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand

Ako poslušaš onu gospođetinu iz Južne Afrike - a gospođetina je u svakom smislu - zapazićeš da Blinkenu objašnjava da prijateljstvo i saradnja treba da počiva da jedni drugima NEĆEMO nametati sopstvene mehanizme uređenja i vladavine, i da to više ni sa Afrikom ne može. Još je bolje kako su u Čadu to objasnili makronu.
Inače vrednostima se treba napajati na izvoru, može Džulien Asanž da ti priča dosta o tome, do sutra i duže. Da biraš hoćeđ li tuđe ili njegov lični primer.

Mislim, malo je dosadno vise citati (naravno niko me na to ne tera osim podstanara mazohiste) kako neko uporno tvrdi da je rupa na saksiji juce izmisljena...


Milan Novković Milan Novković 10:15 24.08.2022

Re: Jarile,

bene_geserit
Pa vas pita čovjek jel to znači da ćete ratovati sa Rusima tj osvajati opet Berlin vi kažete da ste neutralni

Pa nisu Rusi uleteli u Američku interesnu zonu, već obrnuto.
Sad što su komunjare izdelile ruske teritorije i izmislile neke narode i narodnosti, krajnje je vreme da Rusi to počnu da ispravljaju.
Na žalost polako počinjem da verujem da je vcucko u pravu, da će ovo da se završi sa par atomki tamo po Galiciji.
Od početka je jasno da je za Ukrajince najbolje da su se odmah predali, da ne ginu bez veze i da im se zemlja ne ruši. Rusi to nikako ne bi mogli da drže, svakako bi imali delimičnu samostalnost, ne bi ginuli za tuđe babe zdravlje.
Pretpostavljam da ti je verovanje formirano oko ovih sad priča o training kampovima - ja mislim da su besmisleni i pre svega frljanje/preživljavanje na nekim junačkim pričama do vaših mid-term izbora.

Pre nekoliko dana je, isto na Duranu, William Scott Ritter Jr. rekao (... a former United States Marine Corps intelligence officer. He served with the United Nations implementing arms control treaties, with General Norman Schwarzkopf in the Persian ... i ne znam da li piše u Wiki članku, mrzi me da čitam, on je vašim Marine Corps (i to vam je vrh) dizajnirao nešo od strategina još onomad, pod Sovjetima, kad je hrabro pred šefovima rekao da US nemaju šanse) ...

... rekao je da je Ukrajinska armija pre ovog rata, sve sa buljukom NATO vrhovnih, vrhovnijih i najvrhovnijih raznih vojaka i konsultanata u Mariopolu, bila toliko jaka da bi pregazila zemlje ala Nemačka, Poljska, ... da ih je napala.

Švašta je rekao od fakata, teško da Rusima trebaju nuklearke, a i svega pročitanog ja zaključujem da će ih koristiti samo ako bi gubili u Ukrajini, pa uz opasnost da im NATO uđe istočno od Dnjepra.
literatesa literatesa 10:38 24.08.2022

Re: Jarile,

Tamo Kurdi, ovamo Bosna, ih.. - al evo niko ne misli na Kosovo kao Erdogan. :)

literatesa literatesa 10:40 24.08.2022

Re: Jarile,

Ili je stvarno vidio šta se dešava kod Rusa..
gedza.73 gedza.73 11:35 24.08.2022

Re: Jarile,




Ogroman 'respekt' za našu sestra Milku koja je uspela da se odupre namerama nemačkog ministarstva sa satanističkog Zapada (fljus šlajmaricu na patos) da njenog sinčića obuku u žensku suknjicu (još jedna na patos... pCujem majku ženi što se buni) umesto u dres Em-ba-pea.
Čak je, što kaže onaj lik' 'tom prilikom' platila kaznu (smatram draga braćo i sestre kako bi trebali da skupimo novac i uplatimo joj na račun kako bi bar malo podržali njen hrabar istup)

Posebno mi je milo oko srca što ovaj snimak deli omladina iskazujući na taj način protest protiv trulog i mrskog Zapada. Pa se tako setim saopštenja srspkog ministarstva (tri prsta na grudima) u vreme Miloševića (antifašistička pesnica na čelu) kad je na 'preporuku' srpska omladina provela pomračenje Sunca u podrumima umesto da posmatra redak fenomen.

Narod koji je sve ovo progutao, koji na čelo stavljao fotografiju kako bi se lečio na daljinu je večan.






docsumann docsumann 11:51 24.08.2022

Re: Jarile,

Od početka je jasno da je za Ukrajince najbolje da su se odmah predali, da ne ginu bez veze i da im se zemlja ne ruši.


da li si mislio da je isto najbolje i za nas (SRJ), pod NATO bombama, 1999?
gvozden1 gvozden1 12:28 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Ili je stvarno vidio šta se dešava kod Rusa..

Tek sad video ono što si ti videla odmah.
Mora da nije imao informacije koje si ti imala.

Jebote, pa stvarno moraš da budeš retard da bi poverovao da imaš bolji uvid u dešavanja od predsednika države kakva je Turska.

Šta su njegovi motivi za ovu izjavu, koje će biti posledice, sve su to zanimljiva pitanja, ali i pomisliti da je možda tek sad video šta se dešava, je čist debilizam.
benedykt benedykt 12:36 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand

Ko pita Ukrajince, kad im je Viktorija Nuland uz pomoć Desnog sektora izabrala vladu. malo su ukidali ruski, malo su spaljivali žive ljude, posle su malo bombardovali avionima SVOJE građane po parkovima u Lugansku, pa su se onda naoružavali i spremali gazeći sporazum iz Minska usput bombardujući Donjeck danonoćno i ubijajući hiljade civila. I onda su se spremili da vrate Donjeck i Lugansk, usput hrleći u NATO.
E tu je bilo dosta.

Zanimljivo… A sve do 24. februara si tvrdio nešto sasvim suprotno, odnosno kako Rusiji ali ni na pamet ne pada da napadne Ukrajinu. Znači u međuvremenu si shvatio kako je ipak bilo vreme da se lupi šakom o astal i kaže dosta. Sutra ako ti propaganda kaže nešto sasvim treće, ćeš onda da pretpostavim da tvrdiš kako nikakvog rata nije ni bilo…
literatesa literatesa 12:45 24.08.2022

Re: Jarile,

Tek sad video ono što si ti videla odmah.

Hm, ne znam koliko je bilo do sada susreta na sećiji, otomanu između njih dvojice, tet-a-tet štob rekli u Africi. Prije neki dan je Erdogan išao njemu?



literatesa literatesa 12:46 24.08.2022

Re: Jarile,

u dešavanja od predsednika države kakva je Turska.

Upiškiš li se ti malo mlako u gaće?
Colin_bgd Colin_bgd 12:53 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Od početka je jasno da je za Ukrajince najbolje da su se odmah predali, da ne ginu bez veze i da im se zemlja ne ruši. Rusi to nikako ne bi mogli da drže, svakako bi imali delimičnu samostalnost, ne bi ginuli za tuđe babe zdravlje.

Ko pita Ukrajince, kad im je Viktorija Nuland uz pomoć Desnog sektora izabrala vladu. malo su ukidali ruski, malo su spaljivali žive ljude, posle su malo bombardovali avionima SVOJE građane po parkovima u Lugansku, pa su se onda naoružavali i spremali gazeći sporazum iz Minska usput bombardujući Donjeck danonoćno i ubijajući hiljade civila. I onda su se spremili da vrate Donjeck i Lugansk, usput hrleći u NATO.
E tu je bilo dosta.
Inače je Ukrajina mogla da bude velika, mirna, bogata i prosperitetna zemlja između velikih suseda.
Dobro, nije mogla, Viktorija Nuland i čejni ekipa su rekli da treba drugačije. Demokratija sa ovim vezivanjem za drveće do poslednjeg Rusa i Ukrajinca, sa besnim srbonacističkim domačicama iz beča do Vladivostoka.

Jebote, ajde drzi bar malo neki nivo...

Kenjas ovde, kao frapiras se, kad se neko mesa u tudje stvari, a sad kenjas nazad (uvlacis maltene) sto ukrajinci bombardovase SVOJE gradjane... Pa dogovorite se vec jednom, koliko god vas ima u toj Freehand glavici, jel hoce suverenitet ili nece suverenitet, jel hoce nemesanje ili nece nemesanje, jel hoce principi ili nece principi...

Mislim, bullshit radi donekle, ali odnekle je samo za (iskreno) sazaljenje...
gvozden1 gvozden1 12:55 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Tek sad video ono što si ti videla odmah.

Hm, ne znam koliko je bilo do sada susreta na sećiji, otomanu između njih dvojice, tet-a-tet štob rekli u Africi. Prije neki dan je Erdogan išao njemu?




Neko nadvlačenje ruku tu postoji, Erdogan očigledno stiska Putina za nešto, ali stiska i NATO i EU, neće da uvidi sankcije, služi Rusiji kao platforma za trgovinu, to mu zameraju.

Ima dobru poziciju i pokušava da iskoristi slabosti obe strane da dobije nešto za sebe.

Sad ovo sa Putinom je možda, samo možda, natezanje oko Sirije.

Teško je to znati, ali je debilno reći ono što si ti rekla, konačno je video.

Vidi on to mnogo dobro od samog početka, i sarađuje sa Putinom.

A vi što se palite na, ha, puko je Putin, Erdogan konačno shvatio, vi ste Informer publika.
gvozden1 gvozden1 12:56 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
u dešavanja od predsednika države kakva je Turska.

Upiškiš li se ti malo mlako u gaće?

A ti ne nosiš gaće pa piškiš niz noge?
predatortz predatortz 12:59 24.08.2022

Re: Jarile,

Neko nadvlačenje ruku tu postoji, Erdogan očigledno stiska Putina za nešto, ali stiska i NATO i EU, neće da uvidi sankcije, služi Rusiji kao platforma za trgovinu, to mu zameraju.


On je, uz sve moje antipatije prema Turskoj zbog uloge u ratu u BiH, veoma ozbiljan političar, a Turska ozbiljna država.

Nije Erdogan pijani Željko Komšić, pa da je nešto danas uvideo, niti se turska politika zasniva na tome šta će Tajip da uvidi danas.

Turska u celoj ovoj priči gura svoj interes, a koliko vidim, ne jebe ni Ruse, ni Amere, ni EU. Nego čine tačno onoliko koliko se neko od pomenutih uklapa u njihov interes.
literatesa literatesa 13:00 24.08.2022

Re: Jarile,

Neko nadvlačenje ruku tu postoji, Erdogan očigledno stiska Putina za nešto, ali stiska i NATO i EU, neće da uvidi sankcije, služi Rusiji kao platforma za trgovinu, to mu zameraju.

Ima dobru poziciju i pokušava da iskoristi slabosti obe strane da dobije nešto za sebe.

Sad ovo sa Putinom je možda, samo možda, natezanje oko Sirije.

Teško je to znati, ali je debilno reći ono što si ti rekla, konačno je video.

Vidi on to mnogo dobro od samog početka, i sarađuje sa Putinom.

A vi što se palite na, ha, puko je Putin, Erdogan konačno shvatio, vi ste Informer publika.

Konkretno pitam koliko puta su se susreli oči u oči u proteklih pola god invazije na Ukrajinu, to ne znam.

Nebitno sad šta zna Erdogan o sultanskoj mapi svijet, moje divljenje nema kao ni Putin.
gvozden1 gvozden1 13:08 24.08.2022

Re: Jarile,

Konkretno pitam koliko puta su se susreli oči u oči u proteklih pola god invazije na Ukrajinu, to ne znam.

Entonhe presudno važno, da li je dva ili tri puta, devet ili jedanaest.

Što se ti uopšte baviš ovime kad osnovne postulate politike ne poznaješ?
gvozden1 gvozden1 13:12 24.08.2022

Re: Jarile,

Turska u celoj ovoj priči gura svoj interes, a koliko vidim, ne jebe ni Ruse, ni Amere, ni EU. Nego čine tačno onoliko koliko se neko od pomenutih uklapa u njihov interes.

Namestili mu se pa koristi.
Sa turske strane gledano, odlično, sa moje, subjektivne, i ne baš.

Erdogan je Rusiji roknuo avion, a Putin je to morao da proguta.

A onda zapad blokira južni tok, a Turska napravi alternativu sa turskim.

Mnogo je tu para i interesa u igri, a niko od njih nije glup ni napaljen.
literatesa literatesa 13:12 24.08.2022

Re: Jarile,

Entonhe presudno važno, da li je dva ili tri puta, devet ili jedanaest.

Što se ti uopšte baviš ovime kad osnovne postulate politike ne poznaješ?

Ti poznaješ jedno od pravila u politici ili svjesnosti u vrijeme nuklearnih država oko nas?

1) što veća moć, veća je i odgovornost


I itd, novi dan nova nafaka, Gvozden je i dalje neupotrebljiv.
freehand freehand 14:08 24.08.2022

Re: Jarile,

Turska u celoj ovoj priči gura svoj interes, a koliko vidim, ne jebe ni Ruse, ni Amere, ni EU. Nego čine tačno onoliko koliko se neko od pomenutih uklapa u njihov interes.

I eno Turska priča sa Iranom, Turska priča sa Sirijom, Saudijci pričaju sa Iranom, katar priča sa Iranom, svi rpičaju sa svima pa i Ursula fon der Lajen trči u Azerbedžan a i ona i Bajden i Makron dobijaju po pičci gdegod da se pojave.
Čudno vreme, zaista.
freehand freehand 14:14 24.08.2022

Re: Jarile,

Mislim, malo je dosadno vise citati (naravno niko me na to ne tera osim podstanara mazohiste) kako neko uporno tvrdi da je rupa na saksiji juce izmisljena...

Stvarno te niko ne tera ni na šta. čak ni da razumeš da si okačio nešto iz 2016 dabi MENI ilustrovao da nije novo nešto što se desilo pre desetak dana. Njima to objasni, a možeš da počneš od Borisa Džonsona ako ti je tu negde pri ruci.
Možda grešim al deluje mi da ste tu negde po kapacitetima, razumećete se odlično.


literatesa literatesa 14:16 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand freehand 14:17 24.08.2022

Re: Jarile,

Colin_bgd
freehand
Od početka je jasno da je za Ukrajince najbolje da su se odmah predali, da ne ginu bez veze i da im se zemlja ne ruši. Rusi to nikako ne bi mogli da drže, svakako bi imali delimičnu samostalnost, ne bi ginuli za tuđe babe zdravlje.

Ko pita Ukrajince, kad im je Viktorija Nuland uz pomoć Desnog sektora izabrala vladu. malo su ukidali ruski, malo su spaljivali žive ljude, posle su malo bombardovali avionima SVOJE građane po parkovima u Lugansku, pa su se onda naoružavali i spremali gazeći sporazum iz Minska usput bombardujući Donjeck danonoćno i ubijajući hiljade civila. I onda su se spremili da vrate Donjeck i Lugansk, usput hrleći u NATO.
E tu je bilo dosta.
Inače je Ukrajina mogla da bude velika, mirna, bogata i prosperitetna zemlja između velikih suseda.
Dobro, nije mogla, Viktorija Nuland i čejni ekipa su rekli da treba drugačije. Demokratija sa ovim vezivanjem za drveće do poslednjeg Rusa i Ukrajinca, sa besnim srbonacističkim domačicama iz beča do Vladivostoka.

Jebote, ajde drzi bar malo neki nivo...

Kenjas ovde, kao frapiras se, kad se neko mesa u tudje stvari, a sad kenjas nazad (uvlacis maltene) sto ukrajinci bombardovase SVOJE gradjane... Pa dogovorite se vec jednom, koliko god vas ima u toj Freehand glavici, jel hoce suverenitet ili nece suverenitet, jel hoce nemesanje ili nece nemesanje, jel hoce principi ili nece principi...

Mislim, bullshit radi donekle, ali odnekle je samo za (iskreno) sazaljenje...

Iš.
literatesa literatesa 14:18 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand freehand 14:20 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa

Da, odlična slika. Optimizam.



literatesa literatesa 14:21 24.08.2022

Re: Jarile,

Da, odlična slika. Optimizam.

:))
freehand freehand 14:22 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Da, odlična slika. Optimizam.

:))

Dobro, nije sa naslovne Folkišer beobahtera, ali ipak.
literatesa literatesa 14:25 24.08.2022

Re: Jarile,

Nema dalje od dobrosusjedskih odnosa sa Iranom. :)
Colin_bgd Colin_bgd 14:34 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Mislim, malo je dosadno vise citati (naravno niko me na to ne tera osim podstanara mazohiste) kako neko uporno tvrdi da je rupa na saksiji juce izmisljena...

Stvarno te niko ne tera ni na šta. čak ni da razumeš da si okačio nešto iz 2016 dabi MENI ilustrovao da nije novo nešto što se desilo pre desetak dana. Njima to objasni, a možeš da počneš od Borisa Džonsona ako ti je tu negde pri ruci.
Možda grešim al deluje mi da ste tu negde po kapacitetima, razumećete se odlično.



Iz 2016???

ps. Gresis... Kao, uostalom, i u svemu ostalom...
freehand freehand 14:38 24.08.2022

Re: Jarile,

Iz 2016???

"New York Film Festival 2016"
Šta bulazniš ti?
Rekoh ti da nađeš Borisa i da se lepo ispričate.
Colin_bgd Colin_bgd 14:47 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Iz 2016???

"New York Film Festival 2016"
Šta bulazniš ti?
Rekoh ti da nađeš Borisa i da se lepo ispričate.

Ti bukvalno od drveca ne vidis sumu...
freehand freehand 14:50 24.08.2022

Re: Jarile,

Colin_bgd
freehand
Iz 2016???

"New York Film Festival 2016"
Šta bulazniš ti?
Rekoh ti da nađeš Borisa i da se lepo ispričate.

Ti bukvalno od drveca ne vidis sumu...

Ja bukvalno vidim klip koji si okačio kao ilustraciju.
ti bukvalno od gluposti ne vidiš ništa.
Rekoh ti, juri Džonsona, a možeš i ovu ministarku odbrane što će biti premijer. Toti je nivo, ne mešaj se sa boranijom.
freehand freehand 14:52 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Nema dalje od dobrosusjedskih odnosa sa Iranom. :)

Nema.

kamilo_emericki kamilo_emericki 14:54 24.08.2022

Re: Jarile,

Ne vidim u čemu je frka oko Redže.
Čovjek se drži svojih interesa. Ako Krim ostane ruski, a ostaće, Turci nikad neće imati šansu da ga se dokopaju a ako bude ukrajinski onda će to ići polako ali sigurno.
Naročito ako se zna kakav stepen zaduženosti već ima Ukrajina i koliku "pomoć" daju Amerikanci i pod kojim uslovima.
freehand freehand 15:00 24.08.2022

Re: Jarile,

kamilo_emericki
Ne vidim u čemu je frka oko Redže.
Čovjek se drži svojih interesa. Ako Krim ostane ruski, a ostaće, Turci nikad neće imati šansu da ga se dokopaju a ako bude ukrajinski onda će to ići polako ali sigurno.
Naročito ako se zna kakav stepen zaduženosti već ima Ukrajina i koliku "pomoć" daju Amerikanci i pod kojim uslovima.

Ma ko zna šta se sve tu pegla i pakuje. Rekoh gore - sve se otvara, zavađeni sa one strane zapadne zavese razgovaraju o svemu što su im kolonijalne vlasti nametale vekovima kao koske za međusobne svađe i klanje. I koriste adute, ali razgovaraju, što je poenta.
Colin_bgd Colin_bgd 15:07 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Colin_bgd
freehand
Iz 2016???

"New York Film Festival 2016"
Šta bulazniš ti?
Rekoh ti da nađeš Borisa i da se lepo ispričate.

Ti bukvalno od drveca ne vidis sumu...

Ja bukvalno vidim klip koji si okačio kao ilustraciju.
ti bukvalno od gluposti ne vidiš ništa.
Rekoh ti, juri Džonsona, a možeš i ovu ministarku odbrane što će biti premijer. Toti je nivo, ne mešaj se sa boranijom.

Johnson i ova Truss koja ce uskoro da nam zasedne (ali nece bas predugo trajati, ona je samo prelazno-potrosno "resenje" ) su na platnom spisku nekoga koga ti ovde poprilicno branis... Ali ti, naravno, o tome nemas pojma, verovatno zato sto Assange to nije stavio na Wikileaks...
freehand freehand 15:11 24.08.2022

Re: Jarile,

Ali ti, naravno, o tome nemas pojma

Naravno. Kao što brojeve 2, 0, 1 i 6 poređane jedan pored rgugog čitam kao 2016.
Al jebiga, nije svakome dostupno tvoje znanje koje podrazumeva argumente nivoa "ti ne znaš" poduprte sa neoborivim faktima tipa "kenjaš".
Ajd sad paljba.
Nisam ni ja osuđen da moram sa svakom budalom da razgovaram.

P.S. Da ne bude baš da sam protraćio komentar samo na morona, evo i malo korisnog sadržaja:

Colin_bgd Colin_bgd 15:15 24.08.2022

Re: Jarile,

Nisam ni ja osuđen da moram sa svakom budalom da razgovaram.

Eh sad, pa ni tu nemas bas stopostotnu slobodu izbora...

A klip nisi pogledao... Ljudski je priznati, ne moras da se bas ovoliko blamiras u tvrdoglavosti...
literatesa literatesa 15:18 24.08.2022

Re: Jarile,

Free, aluzije su glupe (nisam te smatrala glupim čovjekom), ne znam dal ih samo ignorisati ili primjetiti da se iza te osvetoljubivosti prema nepravednom svijetu krije Stokholmski sindrom kroz ljubav prema Putinu gospodaru.


Prije neki dan vidim snimak dvije curice cupkaju u Iranu negdje, festival, svi sjede, nebo vedro iznad njih, curice imaju 4-5 god, trg je prazan, malo dalje tri muzičara sviraju neku laganu etno muziku, prilazi jedan rmpalija i djevojčicama koje vjerovatno mama snima, tetka, ko zna, reče nešto kao da prestanu igrati, pokaza im rukom da sjednu. Okrenu se i ode, odgega se božije deblo, i par žena viče za njim, jedna mnogo glasnija, iznervirana u sekundi, druga čujem govori joj da ćuti, šš..


Vjerska policija u Iranu brani djevojčicama od 4-5 god da skakuću uz muziku u javnom prostoru? Mašalah, što bi rekao sultan Erdogan kad ugleda cara Putina tenkove nasukane u ukrajinskom plodnom černozemu.
literatesa literatesa 15:19 24.08.2022

Re: Jarile,

Free, sakrij malo koliko si očajan, neprijatno je gledati.
freehand freehand 15:21 24.08.2022

Re: Jarile,

A klip nisi pogledao... Ljudski je priznati, ne moras da se bas ovoliko blamiras u tvrdoglavosti...

Vidi, moron - pravi problem je kad neko puput tebe ne može da se izblamira.
al to će Trus i Džonson da ti objasne.
freehand freehand 15:23 24.08.2022

Re: Jarile,

Free, aluzije su glupe (nisam te smatrala glupim čovjekom), ne znam dal ih samo ignorisati ili primjetiti da se iza te osvetoljubivosti prema nepravednom svijetu krije Stokholmski sindrom kroz ljubav prema Putinu gospodaru.

Jeste, nikako da uđem u tu Serbien Mus Šterbien fazu. Al ako budeš dovoljno uporna ići ću i ja na poklonjenje u Bondstil.
Šalim se, ne pada mi na pamet.
Colin_bgd Colin_bgd 15:24 24.08.2022

Re: Jarile,

freehand
A klip nisi pogledao... Ljudski je priznati, ne moras da se bas ovoliko blamiras u tvrdoglavosti...

Vidi, moron - pravi problem je kad neko puput tebe ne može da se izblamira.
al to će Trus i Džonson da ti objasne.

Ih, pa ja to znam odavno... Rekoh vec, rupa na saksiji, topla voda, itd, za te novotarije si zaista majstor...
freehand freehand 15:26 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Free, sakrij malo koliko si očajan, neprijatno je gledati.

Znam to svi arijevci i njihovi crevni paraziti govore bar od 1878.
Al eto, ko ne može nek ne gleda.
literatesa literatesa 15:36 24.08.2022

Re: Jarile,

Znam to svi arijevci i njihovi crevni paraziti govore bar od 1878.
Al eto, ko ne može nek ne gleda.

Ajde de, nemoj da si na kraj srca, biće sve ok. :)
milisav68 milisav68 16:00 24.08.2022

Re: Jarile,

Ili samo imena ovih visokih ruskih zvaničnika koji tvrde kako ruska 'operacija' neće dugo da traje (nedelju, dve)


Први заменик шефа Комитета за одбрану Државне думе Андреј Красов сматра да руска специјална операција у Донбасу неће дуго трајати. То преноси РИА Новости.

„Мислим да неће бити дуго. Током обраћања нацији, Владимир Путин је такође апеловао на војно особље Оружаних снага Украјине да положе оружје“, рекао је он.

Руски председник Владимир Путин је 24. фебруара саопштио да је одлучио да спроведе војну специјалну операцију за заштиту Донбаса као одговор на захтев за помоћ шефова ЛНР и ДНР.

Украјина је увела ванредно стање широм земље.

Експлозије се чују у Кијеву, Харкову, Одеси и другим великим градовима земље. Према прелиминарним подацима, чују се из војних јединица Оружаних снага Украјине. Газета.Ру емитује онлајн.
Prvi zamenik šefa Komiteta za odbranu Državne dume Andrej Krasov smatra da ruska specijalna operacija u Donbasu neće dugo trajati. To prenosi RIA Novosti.

Nema nigde - nedelju,dve.
freehand freehand 17:06 24.08.2022

Re: Jarile,

milisav68
Ili samo imena ovih visokih ruskih zvaničnika koji tvrde kako ruska 'operacija' neće dugo da traje (nedelju, dve)


Први заменик шефа Комитета за одбрану Државне думе Андреј Красов сматра да руска специјална операција у Донбасу неће дуго трајати. То преноси РИА Новости.

„Мислим да неће бити дуго. Током обраћања нацији, Владимир Путин је такође апеловао на војно особље Оружаних снага Украјине да положе оружје“, рекао је он.

Руски председник Владимир Путин је 24. фебруара саопштио да је одлучио да спроведе војну специјалну операцију за заштиту Донбаса као одговор на захтев за помоћ шефова ЛНР и ДНР.

Украјина је увела ванредно стање широм земље.

Експлозије се чују у Кијеву, Харкову, Одеси и другим великим градовима земље. Према прелиминарним подацима, чују се из војних јединица Оружаних снага Украјине. Газета.Ру емитује онлајн.
Prvi zamenik šefa Komiteta za odbranu Državne dume Andrej Krasov smatra da ruska specijalna operacija u Donbasu neće dugo trajati. To prenosi RIA Novosti.

Nema nigde - nedelju,dve.

Nema naravnop, ali se zato Rodžer Voters pojavio na listi za odstrel CIA i SBU.
To je, da podsetim, ovaj džentlmen, jedan od najvećih ikad, koga ukrajinski teroristi optužuju za antiukrajinsku prppagandu i udar na ukrajinski suverenitet:


gedza.73 gedza.73 17:23 24.08.2022

Re: Jarile,

Nema nigde - nedelju,dve.

E baš ima.
Citirao sam više ruskih zvaničnika jer obično ide 'ko to kaže?' pa 'daj link' i reko' da ne bude to je samo jedan ja izbacio više njih i dao samo jedan link (boldovao čak) a mogao si sam da pronađeš i ostale ako sumnjaš da sam prepravljao ruske izvore.
Dakle da se vratimo korak nazad.
Milisav
Pa pričaš kako je Rusija već trebala da osvoji Ukrajinu

na šta odgovorim
To je u startu bila informacija kako je okupacija Ukrajine rešena stvar

Milisav
Opštepoznata hoćeš da kažeš.
Daj neki link za to.

Pošto linkove retko ko otvori reko da 'prostrem ruske snove pred noge'
i
депутат Госдумы Олег Матвейчев в интервью изданию Украина. Ру предположил, что военная операция может продлится до 8 марта 2022 года:
«Украина и 10 дней не сможет сопротивляться, а сейчас только три дня прошло. До взятия Киева, Одессы, Запорожья, Николаева и других ключевых городов осталось три дня

полковника в отставке Виктора Литовкина. Ещё 26 февраля в интервью он заявлял, что на демилитаризацию Украины потребуется одна-две недели.

директор Южно-российского центра развития парламентаризма Александр Сухарь считает, что спецоперация на Украине закончится в течение двух недель


Mada napredujemo. Prvo se tvrdilo kako je zapadna propaganda i da Rusi nisu nikad nigde rekli kako će se agresija na suverenu, međunarodno priznatu (za naše legaliste) Ukrajinu završiti za kratko vreme-par dana-par nedelja da bi došli da su to ipak ruski zvaničnici, analitičari, oficiri u penziji ipak pričali.

A to u stvari jeste FSB propaganda za malo usporene. Evo ihi Rusi, kako gazi Crvena armija, kolona 64 km, sutra u Kijevu pa kad im IT momci sa kvadovima i dronovima razbili kolonu da nisu znali gde se nalaze onda ide to je bila finta telom, nisu oni uopšte planirali na Kijev nego su namerno žrtvovali tehniku i vojnike kako bi u stvari osvoji Donbas i izašli u Moldaviju a onda na Đerdap. A onda ćete vi petokolonaši koji se ne klanjate Putinu da visite na Terazijama i u Lisičijem potoku čim bude stigao Kadirov sa balijama.


Tako su isto pokušavali da u medijima smanje gubitke u Siriji gurajući ruske naciste i državne kriminalce Vagnerovce koji sada u Ukrajini popunjavaju svoje redove tako što iz ruskih zatvora regrutuju ubice, lopove i barabe.




shmoo shmoo 17:51 24.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Tamo Kurdi, ovamo Bosna, ih.. - al evo niko ne misli na Kosovo kao Erdogan. :)




Наравно!

Па и Србија инсистира на територијалном интегритету Украјине.

Куд брат Ердоган, ту и сви мали Руси.



benedykt benedykt 17:55 24.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73


Mada napredujemo. Prvo se tvrdilo kako je zapadna propaganda i da Rusi nisu nikad nigde rekli kako će se agresija na suverenu, međunarodno priznatu (za naše legaliste) Ukrajinu završiti za kratko vreme-par dana-par nedelja da bi došli da su to ipak ruski zvaničnici, analitičari, oficiri u penziji ipak pričali.


Ne samo to, postoji i da tako kažemo zvanični dokaz za celu priču. Evo vesti od 24. februara koju su prenele sve ruske agencije…
Moskva. 24 februar. INTERFAKS.RU - Rosavijacija je saopštila da je na jugu Rusije obustavljen rad 11 aerodroma od 03:45 po moskovskom vremenu 24. februara do 03:45 po moskovskom vremenu 2. marta.

Reč je o aerodromima gradova Rostov („Platov“), Krasnodar („Paškovski“), Anapa („Vitjazevo“), Gelendžik, Elista, Stavropolj, Belgorod, Brjansk, Kursk, Voronjež, Simferopolj.

U vezi sa zabranom korišćenja južnog vazdušnog prostora, koju su uvele vazduhoplovne vlasti, otkazani su svi letovi sa aerodroma“, rečeno je Interfaksu u pres-službi aerodroma.

Ruski vazduhoplovni regulatori obavestili su avio-kompanije o ograničenju letova na jugu zemlje u vezi sa vojnom operacijom u Ukrajini.


Pa se onda kada su se kola zaglavila u blatu sve to prolongiralo prvo do 13. marta, pa do početka aprila, pa je onda došao maj, jun, jul, da bi mi pre dva dana čitali sledeću vest…
Rosavijacija je produžila ograničenja letova na 11 aerodroma u južnim i centralnim delovima Rusije do 29. avgusta. To prenosi TASS pozivajući se na Federalnu agenciju za vazdušni saobraćaj.
benedykt benedykt 18:14 24.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73


Mada napredujemo. Prvo se tvrdilo kako je zapadna propaganda i da Rusi nisu nikad nigde rekli kako će se agresija na suverenu, međunarodno priznatu (za naše legaliste) Ukrajinu završiti za kratko vreme-par dana-par nedelja da bi došli da su to ipak ruski zvaničnici, analitičari, oficiri u penziji ipak pričali.


Postoji tu još zanimljivih detalja, samo se danas sve to skoro pa zaboravilo. Dakle godina je 2009-ta, mesec je maj, i tadašnji premijer Rusije Vladimir Vladimirovič Putin se u Vladivostoku sastaje sa svojim japanskim kolegom, pa se tu odgovaralo na pitanja novinara na konferenciji za štampu.

Jedan novinar postavlja sledeće pitanje Putinu…

Kako Vi sami, gospodine premijeru, ocenjujete stepen rasta američkog uticaja na postsovjetskom prostoru? To se odnosi na Ukrajinu, Gruziju, Kirgistan i druge zemlje. Kako Vam se dopada?


Da bi Putin na to odgovorio…

Ovo je potpuno prirodan proces. Želim da podsetim da je Rusija, zapravo, bila inicijator suvereniteta ovih zemalja. A ako smo mi bili inicijator i podržavali nezavisnost ovih država od samog početka, onda nam može samo biti drago što one postaju sve punopravniji učesnici u međunarodnoj komunikaciji. I to je njihovo suvereno pravo – sa kim, u kojoj oblasti i u kojoj meri održavati odnose na državnom nivou...


Pri tome je onaj tadašnji Putin samo dodao, kako u svim tim državama postoji veliki broj ljudi koji su na neki način povezani sa Rusijom, te da će se sa punim poštovanjem odnositi prema suverenitetu ovih država i njihovom pravu na svaki mogući izbor, ali da će Rusija pri tome u bilateralnim odnosima sa tim državama uvek tražiti načine da ostvari kontakte koji bi uvažavali obostrani interes…

Samo godinu dana ranije tj 2008. i to kao predsednik Rusije u drugom mandatu, isti taj Putin je novinaru nemačkog ARD-a rekao kako je Rusija odavno priznala granice Ukrajine i da samim time Krim nije bilo kakva sporna teritorija…
gedza.73 gedza.73 18:21 24.08.2022

Re: Jarile,

benedykt
da bi mi pre dva dana čitali sledeću vest…

Cela priča me podsetila na NATO perjanicu Jelenu Milić. Koliko god me nervirala ona je za deset klasa ipred ovih promotera ruske imperijalne politike.
Tada je retko ko branio ratove koje je vodila SAD i NATO. Retko ko.
Osim možda nekih LDP-ovaca i nesrečnog... blokirao mi mozak... klinac sa kravatom u sakou koji je prošao sve moguće političke faze pa je sad neki ultra - marksista...

Upravo oni koji su tada osuđivali američke ratove sada staju na stranu ruskog agresora i okupatora. Sa sve besmislicama kako je Putin jadan nateran, kako je on Vođ slobodarskog sveta koji će da sruši Volstrit i donese mir među ljude dobre volje naravno u granicama SSSR-a i sa njim na čelu.

Prenose ono što im se svakodnevno servira od urednice koja je vodila rijaliti sa kurvama, narkomanima i kockarima. Nivo argumenata im je 'sestra Milka odbila nemački ultimatum'.





softelectronics_e softelectronics_e 14:05 23.08.2022

Da!

Nas i Rusa 500 miliona!
Bože, bože, koliko smušenih budaletina ima na ovom blogu!
Strašno!
Zamisli samo budaletine koje postavljaju pitanje određenja Srba ka Rusima ili Nemcima!
Strašno!
shmoo shmoo 14:50 23.08.2022

Re: Da!

softelectronics_e

Zamisli samo budaletine koje postavljaju pitanje određenja Srba ka Rusima ili Nemcima!
Strašno!



Ужас, брате!

Боље онда да сви кренемо к'о они леминзи да се бацамо са литице у воду.

Једноставније је и мање труда захтева.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana