Ljubav| Porodica| Roditeljstvo

Da je Vaše dete gej?

Jaril RSS / 18.08.2022. u 10:22

(према истинитим догађајима)

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га у 15ој години избацили на улицу и заборавили да постоји? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте му поломили обе руке и ребро које ће му пробишити плућно крило?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га затворили у шупу или подрум и држали у заточеништву без могућности изласка на светло?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га послали на "лечење" са кога ће изаћи као схизофреничар?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте радије умрли него да то сазнате? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га избаце за сањаног посла на ком је његов рад признат и цењен?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га други виде као лаку мету за истресање личних фрустрација животом?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да чујете позиве на убијање њега? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га волели? 

 



Komentari (1576)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 14:32 23.08.2022

Kad smo kod ratova...

Danas je umro veliki ratnik, general Božidar Delić.

Slava ti i hvala, generale!
gvozden1 gvozden1 15:19 23.08.2022

Re: Kad smo kod ratova...

Službu sam počeo u Bileći, u školi rezervnih oficira. Bileća je možda i ključna za moju vojničku karijeru. To je danas jedna od najboljih vojničkih škola. Tamo smo školovali rezervne oficire pešadije, a školovanje je trajalo oko šest, sedam meseci i 22 dana. Dolazili su najčešće sa završenim fakultetima ili studenti. Tamo sam naišao na jedan savršen nivo organizacije. Tamo na početku godine znate šta ćete raditi 31. decembra, kad ćete u toku godine imati koji čas. Hercegovački ambijent, a ja sam inače Hercegovac, i upravo i poreklom iz okoline Bileće, je verovatno uticao na to da je imam u lepom sećanju. Ta škola je bila za mene važna, jer dok su moji drugovi otišli direktno za komandire u neke jedinice, ja sam bio komandir voda, pa komandir čete, četiri godine, ali morali smo da se bavimo i vojnom naukom, tako da smo, morali da radimo elaborate vežbi, izučavali smo strane armije i još niz drugih predmeta koji su se radili u toj školi.
predatortz predatortz 15:29 23.08.2022

Re: Kad smo kod ratova...

Službu sam počeo u Bileći, u školi rezervnih oficira. Bileća je možda i ključna za moju vojničku karijeru


U ratu je jedno vreme bio načelnik štaba Bilećke pešadijske brigade VRS.
freehand freehand 15:35 23.08.2022

Re: Kad smo kod ratova...

gvozden1
Službu sam počeo u Bileći, u školi rezervnih oficira. Bileća je možda i ključna za moju vojničku karijeru. To je danas jedna od najboljih vojničkih škola. Tamo smo školovali rezervne oficire pešadije, a školovanje je trajalo oko šest, sedam meseci i 22 dana. Dolazili su najčešće sa završenim fakultetima ili studenti. Tamo sam naišao na jedan savršen nivo organizacije. Tamo na početku godine znate šta ćete raditi 31. decembra, kad ćete u toku godine imati koji čas. Hercegovački ambijent, a ja sam inače Hercegovac, i upravo i poreklom iz okoline Bileće, je verovatno uticao na to da je imam u lepom sećanju. Ta škola je bila za mene važna, jer dok su moji drugovi otišli direktno za komandire u neke jedinice, ja sam bio komandir voda, pa komandir čete, četiri godine, ali morali smo da se bavimo i vojnom naukom, tako da smo, morali da radimo elaborate vežbi, izučavali smo strane armije i još niz drugih predmeta koji su se radili u toj školi.

Jel bio član SK? Mislim, pre nego što je postao radikal?
Mislim, to je ovde uvek izuzetno važno ako ne i presudno.

Za Delićevo komandovanje u toku ratova bar po onome što sam slušao i čitao - svaka čast, i pokoj mu duši. Da ništa drugo sem komandovanja na Kosovu nije radio i to bi bilo dovoljno za ordenje i večno sećanje
gvozden1 gvozden1 15:41 23.08.2022

Re: Kad smo kod ratova...


Jel bio član SK

A i ovde bi o tome, ne možeš da izdržiš?

Ne znam, bio je komandir čete u drugom bataljonu, ali verujem da jeste bio član komunista.

Moralo se tad, takvi skotovi su to bili.

Ali čim je mogao, oterao je to u materinu.
freehand freehand 15:44 23.08.2022

Re: Kad smo kod ratova...

Moralo se tad, takvi skotovi su to bili.

Takvi su skotovi bili da si morao da im se pridružiš, i to dobrovoljno!
Gde je tebi članska, druže Gvozdene?



Ali čim je mogao, oterao je to u materinu.

Posle 20 ili 30 godina, šta ti procenjuješ?
gvozden1 gvozden1 15:46 23.08.2022

Re: Kad smo kod ratova...

Takvi su skotovi bili da si morao da im se pridružiš, i to dobrovoljno!

Da, morao sam.
Ne dobrovoljno, morao.

Opet se ti uplićeš u nešto što je očigledno iznad tvojih moći razumevanja.


predatortz predatortz 17:18 23.08.2022

Re: Kad smo kod ratova...

Jel bio član SK? Mislim, pre nego što je postao radikal?
Mislim, to je ovde uvek izuzetno važno ako ne i presudno.



Verovatno je bio, možda iskreno želeo, a možda i morao.

Međutim, sve što je ovde rekao, potpisujem:

[youtube]http://youtu.be/1KNsfi1uSAI[/youtube]


Ko želi da posluša, neka kopira u pretraživač, linkovanje sa telefona ne radi kako treba.


freehand freehand 20:36 23.08.2022

Re: Kad smo kod ratova...

Da, morao sam.
Ne dobrovoljno, morao.


Crni Kalabiću ti li si? Izdao Čiču jer si morao?
al nije ni to problem, nego da ovde izigravaš nekakvog čoveka bokte i da te ovi domaćini brane... Usraću se.
Jel čuvaš tu partijsku knižicu koju si uzeo zato što si morao? Zatrebaće, možda, ako opet dođe moranje.
solo solo 20:14 23.08.2022

.


Šta je bre Jarile.

Jel ima neki problemovi?

predatortz predatortz 21:00 23.08.2022

Nego...

Za one koji su nam pod nos poturali slike druga Tiiteee i Liz Tejlor, evo sveža pikanterija - Tito nije umočio!

Naprotiv!

Ričard Barton je 1971. godine zajedno sa svojom suprugom, poznatom glumicom, Elizabet Tejlor, došao na Brione gde su ga dočekali Josip Broz Tito i njegova žena Jovanka. Slavni glumac je ovaj susret opisao u svom dnevniku, gde stoji da su ih dočekali "žena seljačkog izgleda i mali muškarac velikog stomaka"
freehand freehand 21:04 23.08.2022

Re: Nego...

i mali muškarac velikog stomaka"
Jebemumiša, mora da mu je bilo baš teško da ga odlgumi... Al zamisli da je morao Dražu da glumi kako se grli sa Švabama?!
predatortz predatortz 21:06 23.08.2022

Re: Nego...

freehand
i mali muškarac velikog stomaka"
Jebemumiša, mora da mu je bilo baš teško da ga odlgumi... Al zamisli da je morao Dražu da glumi kako se grli sa Švabama?!


Ma, ćuti
Nisam hteo ceo aber da prenosim. Tvrdi da mu je Titoi bio dosadan!
freehand freehand 21:09 23.08.2022

Re: Nego...

predatortz
freehand
i mali muškarac velikog stomaka"
Jebemumiša, mora da mu je bilo baš teško da ga odlgumi... Al zamisli da je morao Dražu da glumi kako se grli sa Švabama?!


Ma, ćuti
Nisam hteo ceo aber da prenosim. Tvrdi da mu je Titoi bio dosadan!

Siguran si da nije pričao o čerčilu ili Trumanu? Mislim,kakve veze ima šta glumac koji je uzeo debelu lovu da glumi tog nekog priča o njemu?
gvozden1 gvozden1 21:11 23.08.2022

Re: Nego...

evo sveža pikanterija - Tito nije umočio!

Ma jeste garant, u sedamdeset devet, a vijagre nema, baš se ofajdio.

Nego, snašla se Liz nekako i bez njega, nego jadna Joka, kako li se ona snalazila?

Teška je sudbina sponzoruša, kad zbog para legnu pod starkelju.
predatortz predatortz 21:12 23.08.2022

Re: Nego...

freehand
predatortz
freehand
i mali muškarac velikog stomaka"
Jebemumiša, mora da mu je bilo baš teško da ga odlgumi... Al zamisli da je morao Dražu da glumi kako se grli sa Švabama?!


Ma, ćuti
Nisam hteo ceo aber da prenosim. Tvrdi da mu je Titoi bio dosadan!

Siguran si da nije pričao o čerčilu ili Trumanu? Mislim,kakve veze ima šta glumac koji je uzeo debelu lovu da glumi tog nekog priča o njemu?


E vidiš, to sam se i ja pitao kad su neki ovde postavljali fotke Tita, Liz i Bartona - kakve to jebene veze ima sa bilo čim!
freehand freehand 21:13 23.08.2022

Re: Nego...

gvozden1
evo sveža pikanterija - Tito nije umočio!

Ma jeste garant, u sedamdeset devet, a vijagre nema, baš se ofajdio.

Nego, snašla se Liz nekako i bez njega, nego jadna Joka, kako li se ona snalazila?

Teška je sudbina sponzoruša, kad zbog para legnu pod starkelju.

Kako li je tek staži-partijskom kadru što mora da laže regrute a Kalabić mu na srcu leži?
predatortz predatortz 21:14 23.08.2022

Re: Nego...

Nego, snašla se Liz nekako i bez njega, nego jadna Joka, kako li se ona snalazila?


Jebiga, pričalo se za nekog generala, njenog zemu. Još u ono vreme se šuškalo.
freehand freehand 21:16 23.08.2022

Re: Nego...

predatortz
freehand
predatortz
freehand
i mali muškarac velikog stomaka"
Jebemumiša, mora da mu je bilo baš teško da ga odlgumi... Al zamisli da je morao Dražu da glumi kako se grli sa Švabama?!


Ma, ćuti
Nisam hteo ceo aber da prenosim. Tvrdi da mu je Titoi bio dosadan!

Siguran si da nije pričao o čerčilu ili Trumanu? Mislim,kakve veze ima šta glumac koji je uzeo debelu lovu da glumi tog nekog priča o njemu?


E vidiš, to sam se i ja pitao kad su neki ovde postavljali fotke Tita, Liz i Bartona - kakve to jebene veze ima sa bilo čim!

Pa ima, sad ću ja da ti objasnim: ako tvrdiš da je ova zemlja bila komunistička robijašnica, a onda pričaš kako i nije baš jer su klasni neprijatelji mogli da budu rezervni oficiri bez problema a i najslavniji glumci, pevači, filozofi i naučnici su rado dolazili u nu - biuće da neko laže i prodaje neke propagandne puvanjke kao realnost te države i društva.
gvozden1 gvozden1 21:16 23.08.2022

Re: Nego...

Kako li je tek staži-partijskom kadru što mora da laže regrute a Kalabić mu na srcu leži?


Ma mene naterali, šta ćeš, sila boga ne moli, al Joka, da li su mu nju podveli, ili je ona bila alava na pare.
gvozden1 gvozden1 21:19 23.08.2022

Re: Nego...

predatortz
Nego, snašla se Liz nekako i bez njega, nego jadna Joka, kako li se ona snalazila?


Jebiga, pričalo se za nekog generala, njenog zemu. Još u ono vreme se šuškalo.

Đoko Jovanić?

U ne pominju njega, ofirao ih.

Za NIN rekao da pričao da izdaja Kalabića nema veze sa istinom, sve izmišljeno.
2000. godine dao intervju.
predatortz predatortz 21:24 23.08.2022

Re: Nego...

Đoko Jovanić?


Da, i tu se vidi koliko je ono društvo bilo naprednije od ovog!

Nekad su glavni likovi Farmi i Parova bili drug maršal, drug general i drugarica major, a sad neka jebena Dalida iz jebenog Šepka, oko koje se vrte neka dva Šabana!

Sunovrat, drugarice i drugovi!
literatesa literatesa 21:29 23.08.2022

Re: Nego...

Za one

Za mene? Izvini, ja bih se još malo pred kraj ovog dana zadržala u XXI vijeku, ne znam kako razumjeti odgovor o streljanju civilne i vojne vlasti u Kijevu, i, zatim, ukrajinski narod prihvata dugoočekivan mir? Da li je moguće?


Ima li šta misterioznije među Srbima od mutacije četnika i komunista? Šta je to?



gedza.73 gedza.73 21:30 23.08.2022

Re: Nego...

Tvrdi da mu je Titoi bio dosadan!

Malo me iznervirala nervoza s kojom nas posluga sve poslužuje. Tito i Jovanka žive u neverovatnom luksuzu, neuporedivim s bilo čim drugim što sam vidio

Ručali smo na ostrvcetu okrenutom prema Brionima, ne bez mučnog pregleda kuće i poseda. "Ovo je iz Indonezije, od samog Sukarna." "Ovo je rad naroda Makedonije", "Ovo je iz Sudana." Primetio sam da se većina lica smešila od dosade dugo pre kraja ručka, i uprkos činjenici da su pili. Lice E (Elizabet Tejlor) bilo je naravno, izuzetak. Ona se zabavljala. Dobro da ne pijem, jer bih možda počeo postavljati vrlo nezgodna pitanja


Doduše meni je u vrhu kad je Tito pitao Amstronga da li su se plašili u svemiru na šta mu je ovaj odgovorio da nisu jer su imali pomoć naših ljudi misleći na Srbe poput Pavla Dujića, pripadnika Jugoslovenske vojske u otadžbini koga su Amerikanci zbog znanja primili u NASA pa je učestovao u Apolo programu, Milisava Šurbatovića, poručnika u glavnom štabu JVuO, Petra Galovića sina kraljevog oficira i vlasnika preduzeća u Beogradu koji je od komunista emigrirao u SAD (bio uz dinastiju Karađorđević)

gvozden1 gvozden1 21:35 23.08.2022

Re: Nego...

predatortz
Đoko Jovanić?


Da,

Ma izgleda je to klepao ko je stizao.

Onaj Krajačić, što je žalio što više Srba nije pobijeno u Jasenovcu, joj je bio baš blizak.

Zajedno su Rankoviću montirali svilen gajtan.

Sad, sa li se i Leka ofajdio, ili je samo imao nameru....

Mada, on je bio kulovčina, zaljubljena u Titu, ne verujem.
freehand freehand 21:35 23.08.2022

Re: Nego...

ma li šta misterioznije među Srbima od mutacije četnika i komunista? Šta je to?

Mutacija Srba i folsšturma?
predatortz predatortz 21:39 23.08.2022

Re: Nego...

Za mene?


Gde se ti pronađe? Ne sećam se da si se ti kitila fotkama Liz Tejlor i rahmetli maršala.

ne znam kako razumjeti odgovor o streljanju civilne i vojne vlasti u Kijevu, i, zatim, ukrajinski narod prihvata dugoočekivan mir?


Kako?
Kao nešto što se događa u ratu.
Brutalan zločin, za koji sam ubeđen da bi se dogodio da su Rusi ušli u Kijev.
I brzo postavljanje nove vlade.
Svršen čin!

Da li ja to opravdavam i zagovaram?

Ne!

literatesa literatesa 21:40 23.08.2022

Re: Nego...

Mutacija Srba i folsšturma?

Kako ti ne dosadi uvijek biti na pravoj strani? Rastrza te, malo Tito, malo Putin, malo Staljin, ni trunčicu Hitler jerbo si ti pravi antifašista?
literatesa literatesa 21:42 23.08.2022

Re: Nego...

Da li ja to opravdavam i zagovaram?

Ne!

Samo gledaš svoja posla? Pa da, to je ono što ostavlja bez teksta.
predatortz predatortz 21:45 23.08.2022

Re: Nego...

literatesa
Da li ja to opravdavam i zagovaram?

Ne!

Samo gledaš svoja posla? Pa da, to je ono što ostavlja bez teksta.



Evo, obećavam ti, čim rasčistim neka posla koja su me dočekala posle godišnjeg, rešiću ukrajinsku krizu.

Od sledeće srede, verovatno..
freehand freehand 21:50 23.08.2022

Re: Nego...

literatesa
Mutacija Srba i folsšturma?

Kako ti ne dosadi uvijek biti na pravoj strani? Rastrza te, malo Tito, malo Putin, malo Staljin, ni trunčicu Hitler jerbo si ti pravi antifašista?

NMišta me ne rastrza. kako je tebi u Folksšturmu između Bormana, Himlera i Hitlera?
spokoj, mir, Šangri-La
literatesa literatesa 21:52 23.08.2022

Re: Nego...

Evo, obećavam ti, čim rasčistim neka posla koja su me dočekala posle godišnjeg, rešiću ukrajinsku krizu.

Od sledeće srede, verovatno..

Predatortz, ni u filmovima ne bi postavili taj scenario danas okupacije tromilionskog grada, streljanje i narod na ulicama pozdravlja Ruse. I u SF produkciji postoji zaplet, borba dobra i zla, i nastavak, pojavi se virus..

Tj možda bi Rusi, Putin se stvarno ufurao da će s nekim dijeliti Evropu na papiriću kao Čerčil i druzja..
literatesa literatesa 21:52 23.08.2022

Re: Nego...

Kliknem greškom na onaj drugi Jarilov blog, zatvoren, pa jbt kako. :)
literatesa literatesa 21:53 23.08.2022

Re: Nego...

NMišta me ne rastrza. kako je tebi u Folksšturmu između Bormana, Himlera i Hitlera?
spokoj, mir, Šangri-La

Free, sramota je danas biti rusofil pozitivac, prepuštam ti ulogu. Pravi si baja.
predatortz predatortz 21:53 23.08.2022

Re: Nego...

Predatortz, ni u filmovima ne bi postavili taj scenario danas okupacije tromilionskog grada, streljanje i


Ma, jok!

Popili bi čaj.
literatesa literatesa 21:55 23.08.2022

Re: Nego...

Ma, jok!

Popili bi čaj.

Ama čovječe, ne radi se o surovosti streljanja nego suludosti scenarija.
freehand freehand 21:58 23.08.2022

Re: Nego...

literatesa
NMišta me ne rastrza. kako je tebi u Folksšturmu između Bormana, Himlera i Hitlera?
spokoj, mir, Šangri-La

Free, sramota je danas biti rusofil pozitivac, prepuštam ti ulogu. Pravi si baja.

Ja iz Folksšturma ne bih pričao o sramoti, al to sam ja
predatortz predatortz 21:59 23.08.2022

Re: Nego...

literatesa
Ma, jok!

Popili bi čaj.

Ama čovječe, ne radi se o surovosti streljanja nego suludosti scenarija.



Dobro.

Šta ti misliš da bi se dogodilo da su Rusi probili odbranu i ušli u grad?

Probali da na brzinu reše stvar ili?

Posle ili ne znam šta bih i stavio?
literatesa literatesa 22:01 23.08.2022

Re: Nego...

Ja iz Folksšturma ne bih pričao o sramoti, al to sam ja

Ej, bre, niko kao ti. :)
literatesa literatesa 22:03 23.08.2022

Re: Nego...

Šta ti misliš da bi se dogodilo da su Rusi probili odbranu i ušli u grad?

Pa šta bi bilo bilo kojoj neprijateljskoj vojsci koja okupira tromilionski grad? Ti si predvidio streljanje kao strahovladu?
freehand freehand 22:09 23.08.2022

Re: Nego...

literatesa
Ja iz Folksšturma ne bih pričao o sramoti, al to sam ja

Ej, bre, niko kao ti. :)

Grešiš. Mislimda tako misli većina nas koji smo položili pionirsku zakletvu.
predatortz predatortz 22:11 23.08.2022

Re: Nego...

literatesa
Šta ti misliš da bi se dogodilo da su Rusi probili odbranu i ušli u grad?

Pa šta bi bilo bilo kojoj neprijateljsko vojsci koja okupira tromilionski grad? Ti si predvidio streljanje kao strahovladu?


Grad jeste tromilionski, ali porazom vojske koja ga je branila teško da bi se tu nešto bitno događalo.

Kolike su bile nemačke posade u okupiranim gradovima?

U većini gradova Srbije i Bosne, sem onih najvećih, nije ni bilo posada. U Beogradu su bili trećepozivci ili mlada i neiskusna vojska.

Tako bi bilo i u Kijevu da je odbrana probijena. Posle prvih par nedelja divljanja, koje bi verovatno bilo jako surovo, uspostavila bi se neka civilno-vojna vlast, formirala nekakva policija, ostale neke jedinice ruske vojske.
Sledila bi privođenja, zatvaranja, ubistva...

Prosto, to je mehanizam.
literatesa literatesa 22:29 23.08.2022

Re: Nego...

Grad jeste tromilionski, ali porazom vojske koja ga je branila teško da bi se tu nešto bitno događalo.

Dobro, i da se ne zadržavamo oko toga šta će Rusima okupiran tromilionski ukrajinski grad u Evropi u XXI vijeku, ne možemo porediti sa Kabulom, i ne zadržavamo na činjenici da oni ne mogu kontrolisati toliku zemlju i narod osim silom, a Ukrajinci na silu sad tek poslije razaranja i poginulih reagovali bi pretpostavićemo kako, i ok, pretpostaviti masovna streljanja, desetkovati u prvoj turi sve kuražne..

Koliko je izvjestan pokret otpora u tromilionskom gradu? Istorijski gledano, podrazumjeva se, il?

Kolike su bile nemačke posade u okupiranim gradovima?

U većini gradova Srbije i Bosne, sem onih najvećih, nije ni bilo posada. U Beogradu su bili trećepozivci ili mlada i neiskusna vojska.

Tako bi bilo i u Kijevu da je odbrana probijena. Posle prvih par nedelja divljanja, koje bi verovatno bilo jako surovo, uspostavila bi se neka civilno-vojna vlast, formirala nekakva policija, ostale neke jedinice ruske vojske.
Sledila bi privođenja, zatvaranja, ubistva...

Prosto, to je mehanizam.

Predatortz, uozbilji se. Danas jedan telefon cijelom svijetu pokaže šta se dešava, Njemci nisu imali konkurenciju u oružju nekoliko godina jer je Evropa spavala deceniju prije rata, Rusi imaju Nato. I itd.
predatortz predatortz 22:35 23.08.2022

Re: Nego...

Koliko je izvjestan pokret otpora u tromilionskom gradu? Istorijski gledano, podrazumjeva se, il?


Padom Kijeva, Ukrajina bi prestala da postoji u ovom obliku, što je i najverovatniji ishod ovog rata.

Iz Kijeva su već pobegli najbogatiji, intelektualci ili oni koji su imali gde da odu. Da je probijena odbrana, za vojskom bi otišao i dobar deo građana.

Ono što bi ostalo, ne verujem da bi se puno bunilo.

Prle i Tihi su izmišljeni likovi.


freehand freehand 22:36 23.08.2022

Re: Nego...

Koliko je izvjestan pokret otpora u tromilionskom gradu? Istorijski gledano, podrazumjeva se, il?

Koji ti to grad u okupiranoj Evropi - sem Beograda, al to su budale protiv folksšturma - daje za pravo?

Dobro, i da se ne zadržavamo oko toga šta će Rusima okupiran tromilionski ukrajinski grad u Evropi u XXI vijeku

Pa ne treba im. zar nisi primetila da ga nisu okupirali, bez obzira što voliš da tako izmisliš pretpostavku a onda da na osnovu nje,izmišljene pretpostavke, priču vodiš dalje kao da je u pitanju neoboriva činjenica? Nije valjda da si i sebe toliko zapetljala da više ne znaš šta su fakti a šta nekakve fantazije?
literatesa literatesa 22:37 23.08.2022

Re: Nego...

Pa ne treba im. zar nisi primetila da ga nisu okupirali, bez obzira što voliš da tako izmisliš pretpostavku a onda da na osnovu nje,izmišljene pretpostavke, priču vodiš dalje kao da je u pitanju neoboriva činjenica? Nije valjda da si i sebe toliko zapetljala da više ne znaš šta su fakti a šta nekakve fantazije?

Ajde bre fanatiku odjebi.
literatesa literatesa 22:38 23.08.2022

Re: Nego...

Da je probijena odbrana, za vojskom bi otišao i dobar deo građana.

:))

literatesa literatesa 22:38 23.08.2022

Re: Nego...

Pa jtbog i Oluje i Bljeskove.
literatesa literatesa 22:38 23.08.2022

Re: Nego...

Nemam riječi. :)
freehand freehand 22:39 23.08.2022

Re: Nego...

Prle i Tihi su izmišljeni likovi.

Ako ovo znači da u Beogradu nije bilo pokreta otpora - to će ti bolje objasniti i Tasa i Vrabac, koliko sam razumeo obojica u familiji imaju neke koji su radili kontra tvoje tvrdnje.
freehand freehand 22:40 23.08.2022

Re: Nego...

literatesa
Pa ne treba im. zar nisi primetila da ga nisu okupirali, bez obzira što voliš da tako izmisliš pretpostavku a onda da na osnovu nje,izmišljene pretpostavke, priču vodiš dalje kao da je u pitanju neoboriva činjenica? Nije valjda da si i sebe toliko zapetljala da više ne znaš šta su fakti a šta nekakve fantazije?

Ajde bre fanatiku odjebi.

Pobogu, pa zar tako iz carstvujušče Vijene, novog sedišta Folksšturma i pridodatih lizača ruke što hleb pod sto baca?!

Bajdvej - evo ilustraicje - običan dan u prestonici države miljenice Evrope i SAD:

Hint: pre nego što se neko sažali zaveden pogrešnom predstavom i mekim srcem treba da ima u vidu - možda je PRIČALA RUSSKI?!

predatortz predatortz 22:48 23.08.2022

Re: Nego...

freehand
Prle i Tihi su izmišljeni likovi.

Ako ovo znači da u Beogradu nije bilo pokreta otpora - to će ti bolje objasniti i Tasa i Vrabac, koliko sam razumeo obojica u familiji imaju neke koji su radili kontra tvoje tvrdnje.




Postojao je i četnički, ne treba da mi pričaju Tasa i Vrabac. Pričao mi deda na kog su pucali noću, dok je stražario u Topčideru.

Mamin tata, seljače sa Majevica Nemci u logor odveli januara 42*. Bio kratko u Brčkom, pa Banjica, pa Solun. Posle oslobođenja logora u Solunu, Crveni krst sve Srbe vozom za Niš. Tu ih malo uhranili, pa ih Nedić mobilisao.

E, on mi pričao da je četnička ilegala bila mnogo aktivnija u i oko Beograda.

Ali, ukupan učinak oba pokreta otpora na resurse okupatora, ljudske i materijalne, je zanemarljiv.

*
Ispravio jer sam greškom kucao 41.
freehand freehand 22:51 23.08.2022

Re: Nego...

Ali, ukupan učinak oba pokreta otpora na resurse okupatora, ljudske i materijalne, je zanemarljiv.

Možda, ali opet neuporedivo veći od onog u Parizu. Da ne pričamo tek o Beču.
literatesa literatesa 22:52 23.08.2022

Re: Nego...

Pobogu, pa zar tako iz carstvujušče Vijene, novog sedišta Folksšturma i pridodatih lizača ruke što hleb pod sto baca?!

Ajde bre rusofilska debilčino, targetiraš me radi saradnje sa okupatorom, svaku drugu riječ si hinjski odgovorio i sad postavljaš tu neke slike.

Bijedniče raspali.
literatesa literatesa 22:53 23.08.2022

Re: Nego...

Da ne pričamo tek o Beču.

Pazi Putinovog kera, cc.
freehand freehand 22:56 23.08.2022

Re: Nego...

Bijedniče raspali.


Pa nisam ja ovde ljude spopadao pitanjem "Hoćeš li ratovati za Ruse (protiv NAS)? i "Koliko Srba ima u Rusiji?" kao dokazom i legitimacijom svih debila kako na internetu tako i u realnom životu.
I pazi na rečnik, moliću, nisi ti neka rusofilska srpkinja. ti si jedna Frau Fema.

Edit: i da - to su samo za ss i folksšturm "neke slike". Za normalne ljude to je samo jedna od desetina i stotina mučenih žena koje ukrajinski neonacisti na ovaj način svakoga dana kažnjavaju po ukrajinskim gradovima i selima.
Dokumentacije na dva klika ima koliko hoćeš, za slučaj da počne šajse šajse majne taube vajse o tome da je u pitanju fsb montaža.
al kapiram da te zabole ta germanska stvar za ruse generralno tako da je ok da ih vezuju, bičuju, siluju i kolju dok god ti na osnovu pretpostavke o okupaciji Kijeva možeš da udaraš po fantaziji o zlim Rusima
freehand freehand 22:57 23.08.2022

Re: Nego...

literatesa
Da ne pričamo tek o Beču.

Pazi Putinovog kera, cc.

Dobro, carstvujušče Vijene.
Nikad ovoj prefinjenoj vlasteli ispod germanske trpeze ugoditi...
literatesa literatesa 23:03 23.08.2022

Re: Nego...

Free, keru.
gvozden1 gvozden1 23:03 23.08.2022

Re: Nego...

Postojao je i četnički

Ne i, postojao je četnički.

Jinks (valjda se dobro sećam?) je ovde jednom pisao o Valteru, pravom Valteru, Žarku Todoroviću, četničkom ilegalcu, o radio stanici u njegovoj zgradi, koju su Nemci otkrili radiogoniometrom, po kom događaju je snimljena epizoda otpisanih, sa, naravno, krivotvorenim podacima da se radilo o komunistima.
literatesa literatesa 23:03 23.08.2022

Re: Nego...

Srpski pacov i ruski ker. Aferim.
freehand freehand 23:04 23.08.2022

Re: Nego...

literatesa
Free, keru.

Valjda kuco?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:34 24.08.2022

Re: Nego...

freehand
Koliko je izvjestan pokret otpora u tromilionskom gradu? Istorijski gledano, podrazumjeva se, il?

Koji ti to grad u okupiranoj Evropi - sem Beograda, al to su budale protiv folksšturma - daje za pravo?

Dobro, i da se ne zadržavamo oko toga šta će Rusima okupiran tromilionski ukrajinski grad u Evropi u XXI vijeku

Pa ne treba im. zar nisi primetila da ga nisu okupirali, bez obzira što voliš da tako izmisliš pretpostavku a onda da na osnovu nje,izmišljene pretpostavke, priču vodiš dalje kao da je u pitanju neoboriva činjenica? Nije valjda da si i sebe toliko zapetljala da više ne znaš šta su fakti a šta nekakve fantazije?


Pa nisu ga okupirali prvo jer su se sjebali u pokušaju, zaglavili se, a onda su shvatili da nema nikakve šanse da ga okupiraju, uključujući opciju da ga prosto razore, za šta nemaju kapaciteta, pa su digli ruke od Kijeva i bacili se na zaseoke i palanke, to već mogu, dobro, uz dosta muke i arčenja resursa da razvale, uz obaveznu pljačku kokošinjaca, prodavnica, televizora i bele tehnike. I Džon Dir traktora.





freehand freehand 17:37 24.08.2022

Re: Nego...

srdjan.pajic
freehand
Koliko je izvjestan pokret otpora u tromilionskom gradu? Istorijski gledano, podrazumjeva se, il?

Koji ti to grad u okupiranoj Evropi - sem Beograda, al to su budale protiv folksšturma - daje za pravo?

Dobro, i da se ne zadržavamo oko toga šta će Rusima okupiran tromilionski ukrajinski grad u Evropi u XXI vijeku

Pa ne treba im. zar nisi primetila da ga nisu okupirali, bez obzira što voliš da tako izmisliš pretpostavku a onda da na osnovu nje,izmišljene pretpostavke, priču vodiš dalje kao da je u pitanju neoboriva činjenica? Nije valjda da si i sebe toliko zapetljala da više ne znaš šta su fakti a šta nekakve fantazije?


Pa nisu ga okupirali prvo jer su se sjebali u pokušaju, zaglavili se, a onda su shvatili da nema nikakve šanse da ga okupiraju, uključujući opciju da ga prosto razore, za šta nemaju kapaciteta, pa su digli ruke od Kijeva i bacili se na zaseoke i palanke, to već mogu, dobro, uz dosta muke i arčenja resursa da razvale, uz obaveznu pljačku kokošinjaca, prodavnica, televizora i bele tehnike. I Džon Dir traktora.






Misliš ko Bagdad, Kabul, Mosul i Faludžu?
Ne? Ok. Koliko ja mogu da razumem možda su se stvarno zajebali i strateški i taktički, a možda im namera jeste bila da razvuku Ukrajince a stvarno udare po Donbasu. Štagod da je bilo - evo tri meseca ih razvaljuju, malo po malo ali sigurno i sistematski. Ukrajinska odbrana u Donbasu je sad pred sigurnim raspadom, a kad izađu na Dnjepar pred Rusima do kijeva više nema ničega sem stepe.
Mislim, bar tako kažu neki američki pukovnici i generali sa malo mozga za razliku od ovih tvojih vormongera u Vašingtonu.

A kad pričamo o pljačkama...



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:23 24.08.2022

Re: Nego...

Mislim, bar tako kažu neki američki pukovnici i generali sa malo mozga za razliku od ovih tvojih vormongera u Vašingtonu.



Pretpostavljam da ti tvoji "američki generali i palkovnici" redovno gostuju na RT i Sputniku. Jer ovi koje ja pratim, to nigde ne kažu, a deluju prilično znalački. Ili je to ispričao onaj vcuckov dobrovoljac iz naših krajeve, koji je pobegao od plaćanja alimentacije, priključio se ruskoj miliciji u Donbasu, dakle lokalnim gangsterima da snajperiše civile, isto neki samozvani pukovnik general šta li je, od koga včučko crpi pouzdane informacije o toku rata i od koga je valjda čuo tu teoriju o "razvlačenju" pa je brže bolje plasirao ovde na blogu pre jedno 4-5 meseci?

A pre neki dan sam slušao nekog ruskog padobranca koji je bio ranjen, pa kad su ga nekako skrpili spakovao prnje i pobegao iz Rusije (što se kaže - u pičku lepu materinu odatle). Čovek svašta interesantno kaže, troši ih Putin kao za mleveno meso, a krenuli su bez ikakvog cilja, vrlo loše opremljeni i neorganizovani, bukvalno su ih lagali da će ih Ukrajinci dočekati scećni sa svećem u rukama, moral sad dakle na nuli, bukvalno se raspadaju tamo. Zato i taj bedni pokušaj okupacije ovoliko traje, a ne zato što Rusi kaobajagi brinu o civilima i infrastrukturi, a zapravo razvaljuju neselektivno, dokle god ima municije u sanducima.

freehand freehand 18:34 24.08.2022

Re: Nego...

Pretpostavljam da ti tvojhi "američki generali i palkovnici" redovno gostuju na RT i Sputniku.

Skot Riter, Daglas MekGregor. Ne znam da li gostuju na RT i Sputnjiku i drugim zabranjenim stanicama, ja pratim nekoliko naloga na Tviteru i kanala na YT, i na osnovu sad već dugog iskustva siguran sam da ne lažu, ni ovi oficiri ni nalozi i kanali. Za razliku od zapadnog mejnstrima koji je teško propagandističko đubre.
Svejedno pogledaj ti malo stanje na frontu na bilo kom nezavisnomizvoru ako se ne plašiš. Loše je za NATO i Ukrajince, da ti kažem. Katstrofa.
Dezertiraju masovno oni što nisu izginuli ko muve, zato što Rusi nemaju leba ni municije, a juče ili prekjuče su objavljeni podaci o civilnim žrtvama. Nekih 7 ili 8 hiljada od 24. februara. Pogledaj koliko ste pomlatili samo u Iraku, pa se vrati da pričaš nešto.
I pazi - nijedna bolnica (koja nije pretvorena u utvrđenje), nijedna svadba, nikakvo šenlučenje po civilima, sem onoga u Buči gde su nacisti ubijali sve sumnjive koje su komšije prijavile da su sarađivali sa Rusima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:45 24.08.2022

Re: Nego...

freehand
Pretpostavljam da ti tvojhi "američki generali i palkovnici" redovno gostuju na RT i Sputniku.

Skot Riter, Daglas MekGregor. Ne znam da li gostuju na RT i Sputnjiku i drugim zabranjenim stanicama, ja pratim nekoliko naloga na Tviteru i kanala na YT, i na osnovu sad već dugog iskustva siguran sam da ne lažu, ni ovi oficiri ni nalozi i kanali. Za razliku od zapadnog mejnstrima koji je teško propagandističko đubre.
Svejedno pogledaj ti malo stanje na frontu na bilo kom nezavisnomizvoru ako se ne plašiš. Loše je za NATO i Ukrajince, da ti kažem. Katstrofa.
Dezertiraju masovno oni što nisu izginuli ko muve, zato što Rusi nemaju leba ni municije, a juče ili prekjuče su objavljeni podaci o civilnim žrtvama. Nekih 7 ili 8 hiljada od 24. februara. Pogledaj koliko ste pomlatili samo u Iraku, pa se vrati da pričaš nešto.
I pazi - nijedna bolnica (koja nije pretvorena u utvrđenje), nijedna svadba, nikakvo šenlučenje po civilima, sem onoga u Buči gde su nacisti ubijali sve sumnjive koje su komšije prijavile da su sarađivali sa Rusima.



Znači ovi mejnstrim mediji koji ja čitam su zapadna antiruska propanda, ovi tvoji pod kontrolom ruskih službi su nezavisni. Aha, ok, važi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:52 24.08.2022

Re: Nego...

Ček, jel taj đeneral-znalac Riter koga pominješ onaj neki osuđeni seksualni manijak što su ga ukebali dok je preko interneta pozirao pred detetotom of 15 godina, zapravo FBI agentom? To sam sad pročitao na wikipediji, možda lažu.


freehand freehand 18:54 24.08.2022

Re: Nego...

Znači ovi mejnstrim mediji koji ja čitam su zapadna antiruska propanda, ovi tvoji pod kontrolom ruskih službi su nezavisni. Ako, ok, važi.

Nije mi teško da ponovim - vrlo pažljivo pratim faktogafiju. I "ti tvoji" lažu ko psi, "ovi moji" striktno se drže činjenica i proverenih informacija. Inače ne bi bili moji. Ima jedan ukrajinski koji pratim, on je onako, šaren. Svi ostali su gola propaganda, Ghost of Kiev i junaci sa Zmijskog ostrva što su Rusima pokazali kurac, pa onda postreljani i taman ih je čitav civilzovani (treba li reći - zapadni) svet ožalio aoni vaskrsli u ruskom mardelju i još posle i pušteni. Vaskrsli ko Putin jedno tri puta i Šojgu pet puta, što je svakako manje od toga koliko su puta Rusi ostali bez džebane.
Inače, velika ukrajinska ofanziva sa milion vojnika na Kerson jedina je za koju istorija zna koja ide unazad. Evo piče Ukrajinci prema Nikolaevu samo zvoni.
freehand freehand 18:56 24.08.2022

Re: Nego...

srdjan.pajic
Ček, jel taj đeneral-znalac Riter koga pominješ onaj neki osuđeni seksualni manijak što su ga ukebali dok je preko interneta pozirao pred detetotom of 15 godina, zapravo FBI agentom? To sam sad pročitao na wikipediji, možda lažu.



Nemam pojma o tome, al eno na onom linku na razgovor na Druanu on je jedan od sagovornika. Inače, retki su, baš retki američki generali koji nisu manijaci nekog tipa, a sadu ovoj Bajdenovoj woke eri to im je ogroman plus koliko razumem, kukaju ko sinjie kukavice da ne mogu da navataju nikog na regrutaciji, niko neće una trangender kupanje.

P.S. Aujbt, pa ssad pogledah vikipedijin članak... Radi CIA pršti samo. Pa dal veruješ daje neko drugi pisao članak koji počinje sa "bivši američki obaveštajni oficir i osuđeni seksualni napasnik"?!
predatortz predatortz 19:03 24.08.2022

Re: Nego...

Pa dal veruješ daje neko drugi pisao članak koji počinje sa "bivši američki obaveštajni oficir i osuđeni seksualni napasnik"?!


Pa, jebiga, bivši predsednik je samo neosuđeni, takav je njima tamo adet...

Ili neko veruje da ne Monika klekla na kolena jer joj došlo da klekne?
gedza.73 gedza.73 19:08 24.08.2022

Re: Nego...

Pretpostavljam da ti tvoji "američki generali i palkovnici" redovno gostuju na RT i Sputniku.

U Srbiji su postali popularni. Redovno idu njihove analize u jednoj emisiji koja dnevno zauzme ni manje ni više nego šest sati. Urednica je inače bivša novinarka večernjih novosti koja je par sezona vodila i uređivala rijaliti sa kurvama, narkomanima i kockarima valjda promovišući pravoslavlje i porodične vrednosti pa je sada prešla da uređuje ovaj politički rijaliti za ograničene rusofile koji i na blogu ponavljaju sve što se tamo danonoćno iznosi.
Jedan od stalnih gostiju je čuveni Dejan Lučić koji poznaje sve tajne i zavere ovoga sveta. Poput one da je Hitlera u nacizam gurnuo litvanski Hazar a da je njegova baba, sobarica, imala vanbračnu vezu sa Rotšildom pa je Hitler u stvari Rotšilodv potomak.





srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 24.08.2022

Re: Nego...

Nemam pojma o tome, al eno na onom linku na razgovor na Druanu on je jedan od sagovornika. Inače, retki su, baš retki američki generali koji nisu manijaci nekog tipa, a sadu ovoj Bajdenovoj woke eri to im je ogroman plus koliko razumem, kukaju ko sinjie kukavice da ne mogu da navataju nikog na regrutaciji, niko neće una trangender kupanje.


Pa i ovaj tvoj drugi "pouzdani izvor, znalac" je podjednako koloritan lik, inače se proslavio kao Trampov mali kurton kog je ovaj pokušao da ugura gde mu je trebalo, a sad ima zavidnu karijeru kao gost na trampovom mediju Fox News u emisiji trampove male kučkice Taker Karlsona (a sigurno bi ti bilo drago srcu to da je bio glavni ratni planer Vesliju Klarku, tvom najboljem prijatelju (čudo da i njega ne pratiš). Posle je, gle, kao gost RT-a, pričao da je špil bio star, da je previše pio, da ga je poneo žar, itd.

Ne znam na koje linkove misliš, ja ih ne vidim u tvom komentaru.

Ali, ok, kako ti proveravaš to što ti ova dvojica, da kažem, koloritnih likova, serviraju? Mislim, deluješ prilično ubeđen da je to sve 100 tačno što oni kao analiziraju i nude na konzumaciju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 24.08.2022

Re: Nego...

gedza.73

U Srbiji su postali popularni. Redovno idu njihove analize u jednoj emisiji koja dnevno zauzme ni manje ni više nego šest sati. Urednica je inače bivša novinarka večernjih novosti koja je par sezona vodila i uređivala rijaliti sa kurvama, narkomanima i kockarima valjda promovišući pravoslavlje i porodične vrednosti pa je sada prešla da uređuje ovaj politički rijaliti za ograničene rusofile koji i na blogu ponavljaju sve što se tamo danonoćno iznosi.
Jedan od stalnih gostiju je čuveni Dejan Lučić koji poznaje sve tajne i zavere ovoga sveta. Poput one da je Hitlera u nacizam gurnuo litvanski Hazar a da je njegova baba, sobarica, imala vanbračnu vezu sa Rotšildom pa je Hitler u stvari Rotšilodv potomak.


Ma da, bre, ne znam samo koji je qur ovom frinehdu da tom smeću daje nekakav značaj i tu se informiše. Samo provererene informacije i fakti, my ass.

To je i jedan od omeginih glavnih izvora pouzdanog informisanja.

(a i ja gledam kad gostuje onaj Rade Damjanović istoričar, koji mi je kolega iz bivšeg kluba, a za koga znam da se odlično zajebava gostujući tamo, ladno loži budale).


predatortz predatortz 19:21 24.08.2022

Re: Nego...

Urednica je inače bivša novinarka večernjih novosti koja je par sezona vodila i uređivala rijaliti sa kurvama, narkomanima i kockarima


Što je odlika ruskih tv stanica još od sedamdesetih godina prošlog veka.

Čekaj, nije ruskih?
gedza.73 gedza.73 20:31 24.08.2022

Re: Nego...

Što je odlika ruskih tv stanica još od sedamdesetih godina prošlog veka.
Čekaj, nije ruskih?

Ovo je prešlo na novi nivo. Nije fazon rednekova koji u šumi prave bunkere u kojima se kriju od duboke države. Prođeš gradom i u nekim kafićima ide ta emisija. Ljudi kao zombirani gledaju i upijaju.
u raspravama sa mnom koriste argumente koje slušaju od tih nazovi analitičara i poznavalaca svih mogućih zavera. Od kojih su neki toliko glupi, toliko providni i toliko nelogični da se kose sa zdravim razumom a ovi ih koriste kao nepobitne činjenice.
Rijaliti sam pomenuo jer ista osoba radi i jedno i drugo. Samo izgleda kako joj ovaj sa političkom indoktrinacijom ide bolje i ima veću gledanost. Kako to da neko ko je promovisao nemoral (da kažemo kako su prepisali sa Zapada rijaliti) odjednom priča o pravoslavlju i srpskoj tradiciji koje urušava Zapad a oni se pod njenom palicom bore protiv toga?
shmoo shmoo 21:45 24.08.2022

Ратовање мог Амадеуса, Теофила (=Богољуба)

freehand
Prle i Tihi su izmišljeni likovi.

Ako ovo znači da u Beogradu nije bilo pokreta otpora - to će ti bolje objasniti i Tasa i Vrabac, koliko sam razumeo obojica u familiji imaju neke koji su radili kontra tvoje tvrdnje.



Ма мој матори нешто као стражарио у оној саботажи у немачкој гаражи у Рузвелтовој улици (Гробљанска) али је као клинац био тако тактички распоређен у тој акцији да није имао појма ни зашто уопште током ноћи чучи у том грму чекајући да неко наиђе па да зазвижди. Имао је тада 15-16 година.

Од осталих ратних подвига у окупираном Београду има још само један догађај из 1943. или 1944. када су Немци спроводили неке заробљенике, па један Талијан из колоне заробљених успео да шмугне у нашу капију у Хартвиговој (Београдска, Бориса Кидрича) и ћале га сакрио на тавану. Чували и хранили Талијана неколико дана док неко из неког покрета отпора није дошао по њега и одвео га. Али не знам ко је то био, никада нисам питао.

Много озбиљнији сукоб са тадашњим законом, то јест Недићевим властима у окупираном Београду ћале је имао касније, ваљда '42, са црноберзијанском полицијом коју су звали ДИРИС. Наиме, ухапсили су га док је тапкао карте испред биоскопа (мислим да се давао филм "Невиност без заштите" Драгољуба Алексића), па га ови на'ватали и држали у затвору у некој ћелији у веома хладној води па су ћалету после читавог живота потколенице биле онако модрикасте боје и скроз ћосаве. Ваљда од промрзлина из те затворске ћелије.

После, када се давала серија "Отписани" на ТВ, ја сам имао десетак година и водио овакав разговор са бабом, мајком мог оца:

- Баба, зашто ћале има онако модре ноге испод колена?
- Био, сине, у затвору за време рата, па стајао у хладној води...

Ја сав одушевљен ускликнем:

- Ћале је био као Прле и Тихи!!!

А баба онако тителски пречански сталожено као и увек када ми је причала и објашњавала живот, каже:

- Ма јок, сине, него га 'апсила црноберзијанска полиција јер је тапкао карте пред биоскопом.

Силно сам се тада разочарао у Отписане у мојој породици.

После је ћале по ослобођењу Београда био мобилисан (421. јуришни пук Дуке Божовића, авијација, стрелац на штормовику), имао је 18 година, и послат на Сремски фронт где је два пута рањаван до краја рата.

Али то се не рачуна, тада је матори већ био у униформи (и то енглеској униформи ваздухопловца иако су летели на руским авионима) коју су добили наши ваздухопловци тада, униформи на коју је матори као вечити намирисани и лепо обучени пицан и швалер био веома поносан, а то онда није илегала него војска па се не рачуна.

Боље онда да јој Врабац, Хучи Кучи и Преда причају о илегалном покрету отпора у окупираном Београду у Другом светском рату.






freehand freehand 21:56 24.08.2022

Re: Nego...

srdjan.pajic
Nemam pojma o tome, al eno na onom linku na razgovor na Druanu on je jedan od sagovornika. Inače, retki su, baš retki američki generali koji nisu manijaci nekog tipa, a sadu ovoj Bajdenovoj woke eri to im je ogroman plus koliko razumem, kukaju ko sinjie kukavice da ne mogu da navataju nikog na regrutaciji, niko neće una trangender kupanje.


Pa i ovaj tvoj drugi "pouzdani izvor, znalac" je podjednako koloritan lik, inače se proslavio kao Trampov mali kurton kog je ovaj pokušao da ugura gde mu je trebalo, a sad ima zavidnu karijeru kao gost na trampovom mediju Fox News u emisiji trampove male kučkice Taker Karlsona (a sigurno bi ti bilo drago srcu to da je bio glavni ratni planer Vesliju Klarku, tvom najboljem prijatelju (čudo da i njega ne pratiš). Posle je, gle, kao gost RT-a, pričao da je špil bio star, da je previše pio, da ga je poneo žar, itd.

Ne znam na koje linkove misliš, ja ih ne vidim u tvom komentaru.

Ali, ok, kako ti proveravaš to što ti ova dvojica, da kažem, koloritnih likova, serviraju? Mislim, deluješ prilično ubeđen da je to sve 100 tačno što oni kao analiziraju i nude na konzumaciju.

Dobro, Pajiću, koliko tih likova po Pentagonu, Kapitol Hilu i Beloj kući znaš da nisu "koloritni" i amsovne ubice i teški ratni zločinci? Mislim, pre nego što te pitam nešto ozbiljno?
solo solo 09:19 24.08.2022

Nisam u toku.....


Oćel' bit' one parade u Beogradu?



Kakav hazart 'ebo te!

docsumann docsumann 10:39 24.08.2022

Re: Nisam u toku.....

Kakav hazart 'ebo te!




kosmosijada
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:57 24.08.2022

Re: Nisam u toku.....

docsumann
Kakav hazart 'ebo te!




kosmosijada

Ne vidim dobro na fotografiji da li je ovo odzračivač sa vertikalnim ili horizontalnim ispustom.
docsumann docsumann 16:20 24.08.2022

Re: Nisam u toku.....

vertikalni
solo solo 09:25 24.08.2022

P.S.


....Да је Ваше дете геј, да ли бисте га волели?


Da je vaše dete bloger da li biste sve to što kaže Jaril?
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:54 24.08.2022

Odgovori

Na Jarilova pitanja su negativni sem na zadnje koji je uvijek pozitivan.
Ne poznam ni jednog aktivnog aktivnog blogera u stvarnom životu pa ne mogu reći šta bi ko uradio u kojoj situaciji ali sam pročitao nekoliko policijskih izvještaja i vidio nekoliko dokumentarnih filmova u kojim su se sve ove stvari iz Jarilovih pitanja dešavale stvarnim ljudima i to su im uradili vrlo bliski rođaci. Roditelji ili braća.
Upravo čitam knjigu Emanuela Toda, francuskog antropologa, "Dokle su stigle", u kojoj se bavi položajem i stepenom nezavisnosti žena u raznim društvima.


Prilično je vidljivo da položaj i stepen nezavisnosti žena u raznim društvima zavisi od dugotrajnog oblikovanja svijesti koja se vršila i kroz religiju.
Uočavaju se razlike, čaki između katoličkih i protestantskih društava a tek razlike između nijh i pravoslavnih, budističkih ili islamskih društava.
Tolerancija i prihvatanje gej osoba je takođe uporediva sa položajem žena kao i odnos prema organizaciji društva pa i državnog aparata.
Nasilno izjednačavanje često dovodi do usložnjavanja i povećanja problema a pomaci se postižu samo tolerancijom, strpljivim i promišljenim radom.

Pročitah nekoliko postova i ne nađoh ništa za što bih rekao da nisam do sada pročitao, čak i više puta.
Normalno je da se pogled na većinu događaja lomi kroz našu vlastitu prizmu i ono što nas se lično dotiče ali bi, makar ponekad, mogli zaviriti i u tuđe poglede.
Možda bi mogli pogledati lično šta o ratu u Ukrajini misli neko iz Afrike a kad se tome dodaju stavovi i Južne Anerike onda se vidi da je rat u Ukrajini sve samo ne rat za teritorije i ludilo jednog ili par pojedinaca. Link za one koji ne vide video

Možda bi trebali pogledati ko je sve iznajmio-kupio i koliko oranica u Ukrajini prije par godina i ko je stvarni vlasnik žita koje je u silosima spremno za isporuku čovječanstvu da ga "spasi" od gladi.
Ovo spasi je pod navodnicima jer je isporuka ukrajinskog žita stvarno ugroženim zanemarljiva. Ogromna većina je otišla onima koji nisu prehrambeno ugroženi i na slobodno tržište, naravno uz ove špekulativne cijene.

Dopisano:
Treba da stoji: Pročitah nekoliko postova na ovom blogu...


softelectronics_e softelectronics_e 13:28 24.08.2022

Jeeeeee!

Bravo pederi!
Po broju komentara, pederi su prešišali četnike i partizane.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:25 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

softelectronics_e
Bravo pederi!
Po broju komentara, pederi su prešišali četnike i partizane.


A vidim da i ti sad pratiš Tibiku direktno na twiteru (i ništa ne kapiraš, kao ni ovde, ali nema veze, mic, po mic...).

Za kolege šovene koje boli patka za to što neki tamo Mađar ima da tvituje po Srbiji i Srbima, evo, da ne moraju da idu ko ti čak na tviter da čitaju:


Platipus Griša 8
@kazi_tibi
meni i supruzi su danas u sred beograda trazili da platimo to sto smo pojeli u restauranu samo jer su to videli da hrvati rade tako na njihovom moru sve negativno iz hrvatske kopiramo i prenosimo u srbiju i ako drzava nesto ne uradi svi cemo postati hrvati i izgubicemo identitet

bojkotujte restoran pevac jer tako bi i ja mogao da se obogatim kad bi naplacivao svojim gostima sve sto im posluzim od piva do napolitanki a ajde majstore da te mi vidimo koliko si uspesan bez neo liberalnih zamki jos stavili jelovnik na ulicu da vidis sta imaju da bi usao

nije meni problem 6000din da me ne razumete pogresno meni je strasno da ti direktno kopiras i prenosis u sred beograda ustaske neo liberalne obicaje i heluin to kod nas nikad nije bilo sve imaju dusu nemaju to su izgubili ko da smo rucali u glavnom stanu poglavnika a ne u beograd

ja i supruga osnivamo nacionalni institut cetar i pozivamo narod u obracun sa restauranima koji su uveli nakaradne ustaske obicaje naplacivanja jela jer ja necu detetu da objasnjavam zasto je cika dosao da naplati tulumbu - a o tome pošto jedna tulumba to je baška sotonizam

beograd je ogrezo u neo liberalni kapiralizam ustasluk i komuljarski moral udjite u bilo koju radnju i videcete da svuda naplacuju - sve samo daj daj daj - svaki restoran ima cene pored jela svaka kafana op 200 din turska kafa jebo te ante pavelic 200 puta u rusiji nije tako

pokusajte da apelujete na restaurante da ne sprovode ustaske obicaje iz splita trogira i sibenika naplate pojedenog sve je to od boga nemaju pravo da naplacuju sta nije njihovo pa ako nece razumno a vi im zapalite lokale magaze stoku odvedite personal u gvožđe a vlasnika osmudite


I tako dalje...


freehand freehand 17:29 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

srdjan.pajic
softelectronics_e
Bravo pederi!
Po broju komentara, pederi su prešišali četnike i partizane.


A vidim da i ti sad pratiš Tibiku direktno na twiteru (i ništa ne kapiraš, kao ni ovde, ali nema veze, mic, po mic...).

Za kolege šovene koje boli patka za to što neki tamo Mađar ima da tvituje po Srbiji i Srbima, evo, da ne moraju da idu ko ti čak na tviter da čitaju:


Platipus Griša 8
@kazi_tibi
meni i supruzi su danas u sred beograda trazili da platimo to sto smo pojeli u restauranu samo jer su to videli da hrvati rade tako na njihovom moru sve negativno iz hrvatske kopiramo i prenosimo u srbiju i ako drzava nesto ne uradi svi cemo postati hrvati i izgubicemo identitet

bojkotujte restoran pevac jer tako bi i ja mogao da se obogatim kad bi naplacivao svojim gostima sve sto im posluzim od piva do napolitanki a ajde majstore da te mi vidimo koliko si uspesan bez neo liberalnih zamki jos stavili jelovnik na ulicu da vidis sta imaju da bi usao

nije meni problem 6000din da me ne razumete pogresno meni je strasno da ti direktno kopiras i prenosis u sred beograda ustaske neo liberalne obicaje i heluin to kod nas nikad nije bilo sve imaju dusu nemaju to su izgubili ko da smo rucali u glavnom stanu poglavnika a ne u beograd

ja i supruga osnivamo nacionalni institut cetar i pozivamo narod u obracun sa restauranima koji su uveli nakaradne ustaske obicaje naplacivanja jela jer ja necu detetu da objasnjavam zasto je cika dosao da naplati tulumbu - a o tome pošto jedna tulumba to je baška sotonizam

beograd je ogrezo u neo liberalni kapiralizam ustasluk i komuljarski moral udjite u bilo koju radnju i videcete da svuda naplacuju - sve samo daj daj daj - svaki restoran ima cene pored jela svaka kafana op 200 din turska kafa jebo te ante pavelic 200 puta u rusiji nije tako

pokusajte da apelujete na restaurante da ne sprovode ustaske obicaje iz splita trogira i sibenika naplate pojedenog sve je to od boga nemaju pravo da naplacuju sta nije njihovo pa ako nece razumno a vi im zapalite lokale magaze stoku odvedite personal u gvožđe a vlasnika osmudite


I tako dalje...



Majstor
predatortz predatortz 17:36 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

freehand
srdjan.pajic
softelectronics_e
Bravo pederi!
Po broju komentara, pederi su prešišali četnike i partizane.


A vidim da i ti sad pratiš Tibiku direktno na twiteru (i ništa ne kapiraš, kao ni ovde, ali nema veze, mic, po mic...).

Za kolege šovene koje boli patka za to što neki tamo Mađar ima da tvituje po Srbiji i Srbima, evo, da ne moraju da idu ko ti čak na tviter da čitaju:


Platipus Griša 8
@kazi_tibi
meni i supruzi su danas u sred beograda trazili da platimo to sto smo pojeli u restauranu samo jer su to videli da hrvati rade tako na njihovom moru sve negativno iz hrvatske kopiramo i prenosimo u srbiju i ako drzava nesto ne uradi svi cemo postati hrvati i izgubicemo identitet

bojkotujte restoran pevac jer tako bi i ja mogao da se obogatim kad bi naplacivao svojim gostima sve sto im posluzim od piva do napolitanki a ajde majstore da te mi vidimo koliko si uspesan bez neo liberalnih zamki jos stavili jelovnik na ulicu da vidis sta imaju da bi usao

nije meni problem 6000din da me ne razumete pogresno meni je strasno da ti direktno kopiras i prenosis u sred beograda ustaske neo liberalne obicaje i heluin to kod nas nikad nije bilo sve imaju dusu nemaju to su izgubili ko da smo rucali u glavnom stanu poglavnika a ne u beograd

ja i supruga osnivamo nacionalni institut cetar i pozivamo narod u obracun sa restauranima koji su uveli nakaradne ustaske obicaje naplacivanja jela jer ja necu detetu da objasnjavam zasto je cika dosao da naplati tulumbu - a o tome pošto jedna tulumba to je baška sotonizam

beograd je ogrezo u neo liberalni kapiralizam ustasluk i komuljarski moral udjite u bilo koju radnju i videcete da svuda naplacuju - sve samo daj daj daj - svaki restoran ima cene pored jela svaka kafana op 200 din turska kafa jebo te ante pavelic 200 puta u rusiji nije tako

pokusajte da apelujete na restaurante da ne sprovode ustaske obicaje iz splita trogira i sibenika naplate pojedenog sve je to od boga nemaju pravo da naplacuju sta nije njihovo pa ako nece razumno a vi im zapalite lokale magaze stoku odvedite personal u gvožđe a vlasnika osmudite


I tako dalje...



Majstor


Realno, kome je ovo humor taj je veliki smor.


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:38 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

Realno, kome je ovo humor taj je veliki smor.






(evo, vataju se, na bućkalo).
edit: Daj, predatore, ispričaj neki dobar vic, može i iz branše, da vidimo kako se to radi.
predatortz predatortz 17:43 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

srdjan.pajic
Realno, kome je ovo humor taj je veliki smor.





(evo, vataju se, na bućkalo).


Što? Pročitao, ajde reko da vidim čime se toliko oduševljavaju.

Dobro, ovde humor jeste malo sterilniji i da prostiš podosadan u odnosu na onaj na koji sam navikao, ali ovaj u Bosni, na ove fore, nikad jeb'o ne bi!

Stvarno smorno, plus preopširno u odnosu na ono što je hteo da poruči.
freehand freehand 17:46 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

Realno, kome je ovo humor taj je veliki smor.

Nije problem, ja sam veliki smor.
Al znam jedan dobar: bili u avionu Srbin Englez i Bugarin. I ne znam šta je tačno posle bilo al Srbin je ispao najpametniji...
predatortz predatortz 17:48 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

Daj, predatore, ispričaj neki dobar vic, može i iz branše, da vidimo kako se to radi


E, imam jedan za tebe. Stari, ali odličan!

Hvali se Crnogorac:

Poš'a ja u grad, kad imaš što i viđet! Jedan leži na asfalt, četvorica ga biju nogama!

Ja ne mogoh to da gledam i umiješam se!

Publika: I što bi, govori?!

Crnogorsc: Polomismo ga!

Eto, vidiš, kratko, jebitačno, u par rečenica i karakter i okolnosti i sve, a poruka jasna ko dan!

E baš me asociralo na tvoje ponašanje, da l' odneto odavde, da l' stečeno u novoj domovini...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:49 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

Što? Pročitao, ajde reko da vidim čime se toliko odupevljavaju.



Znači, smogao si snage ovaj put! Radoznao ko mače

Ok, eto vidiš, nije ti otpala piša, a Jona je odličan. Naravno, ima i boljih uradaka, i lošijih od ovog (meni je smešno i što se čarli javio da se zakenja kao i ovde što radi na blogu).

freehand freehand 17:53 24.08.2022

Re: Jeeeeee!


Eto, vidiš, kratko, jebitačno, u par rečenica i karakter i okolnosti i sve, a poruka jasna ko dan!

Pa jel da uđemo u taj NATo ili da ne uđemo, ja sam se sad sludeo načisto?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:56 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

predatortz
Daj, predatore, ispričaj neki dobar vic, može i iz branše, da vidimo kako se to radi


E, imam jedan za tebe. Stari, ali odličan!

Hvali se Crnogorac:

Poš'o ja u grad, kad imaš što i viđet! Jedan leži na asfalt, četvorica ga biju nogama!

Ja ne mogoh to da gledam i umiješam se!

Publika: I pto bi, govori?!

Crnogorsc: Polomismo ga!

Eto, vidiš, kratko, jebitačno, u par rečenica i karakter i okolnosti i sve, a poruka jasna ko dan!

E baš me asociralo na tvoje ponašanje, da l' odneto odavde, da l' stečeno u novoj domovini...


Dobro, ovaj je baš bajat, a i liči na tebe da pričaš ovakve viceve.

Evo jedan stari, ako ga nisi već čuo. Dakle, leže dva Crnogorca pored autoputa kojim se ređe ide. I nakon nekog vremena prozuji u besnim kolima pored njih gastarbajter. Leže oni dalje, ćute, i posle pola sata jedan on njih kaže: dobar ovaj bemve. Tišina, prođe još pola sata, i drugi Cronogorac kaže: a, ne, no je mercedes... Ćute oni dalje, i posle još pola sata prvi Crnogorac kaže: e, viđu, nećemo se sad raspavljat'.




predatortz predatortz 17:57 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

freehand

Eto, vidiš, kratko, jebitačno, u par rečenica i karakter i okolnosti i sve, a poruka jasna ko dan!

Pa jel da uđemo u taj NATo ili da ne uđemo, ja sam se sad sludeo načisto?!


Dockan, Free, dockan...
Sad nas niko i ne zove.

E, nemoj da zaboraviš kad se javi Gvozden da pomeneš da je bio staža.

Učini mi to, ipak si bio drugar iz Centralne otadžbinske uprave, i to žestok, al" pređe '45. u partizane pa si sad najžešći njihov.
gvozden1 gvozden1 18:04 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

Dakle, leže dva Crnogorca pored autoputa kojim se ređe ide.

Da si ovde stao, bio bi dobar vic.
gvozden1 gvozden1 18:06 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

E, nemoj da zaboraviš kad se javi Gvozden da pomeneš da je bio staža.

A bio zaboravio.
Ko zna od kad to nije pominjao:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:06 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

gvozden1
Dakle, leže dva Crnogorca pored autoputa kojim se ređe ide.

Da si ovde stao, bio bi dobar vic.


E, uzmi da čitaš Jonine tvitove, pitam sutra za ocenu!
freehand freehand 18:07 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

predatortz
freehand

Eto, vidiš, kratko, jebitačno, u par rečenica i karakter i okolnosti i sve, a poruka jasna ko dan!

Pa jel da uđemo u taj NATo ili da ne uđemo, ja sam se sad sludeo načisto?!


Dockan, Free, dockan...
Sad nas niko i ne zove.

E, nemoj da zaboraviš kad se javi Gvozden da pomeneš da je bio staža.

Učini mi to, ipak si bio drugar iz Centralne otadžbinske uprave, i to žestok, al" pređe '45. u partizane pa si sad najžešći njihov.

Ma dobro to, nego jel da pritrčimo i da šutiramo ili da ćutimo ko kukavice?
freehand freehand 18:08 24.08.2022

Re: Jeeeeee!

gvozden1
E, nemoj da zaboraviš kad se javi Gvozden da pomeneš da je bio staža.

A bio zaboravio.
Ko zna od kad to nije pominjao:)

Ne, sad je ovo sa partijskim stažom aktuelno. Koliko si dugo morao da budeš u Savezu Komunista Jugoslavije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana