Ljubav| Porodica| Roditeljstvo

Da je Vaše dete gej?

Jaril RSS / 18.08.2022. u 10:22

(према истинитим догађајима)

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га у 15ој години избацили на улицу и заборавили да постоји? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте му поломили обе руке и ребро које ће му пробишити плућно крило?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га затворили у шупу или подрум и држали у заточеништву без могућности изласка на светло?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га послали на "лечење" са кога ће изаћи као схизофреничар?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте радије умрли него да то сазнате? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га избаце за сањаног посла на ком је његов рад признат и цењен?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га други виде као лаку мету за истресање личних фрустрација животом?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да чујете позиве на убијање њега? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га волели? 

 



Komentari (1576)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

literatesa literatesa 18:45 19.08.2022

Re: ništa od toga

gej osoba koje poznaješ

Ništa ako nije daleki rođak gej Jevrejin, molim vas. :)
gvozden1 gvozden1 18:45 19.08.2022

Re: ništa od toga

Kako ne podržavaš, ako iskazuješ puno razumevanje za ove divljake koji prave kontraparadu, i koji bi sigurno ublili boga u učesnicima prajda ako ih policija pusti, jer ni oni kao ni ti ne vide smisao gej parade.

Umesto svi pod jedan barjak :)

Reče da ti jednoumlje nije bliska atmosfera.
Ili jeste?

docsumann docsumann 18:47 19.08.2022

Re: ništa od toga

podržavam pravo svakog na javna okupljanja i manifestacije, pogotovo ako na njima ne promovišu nasilje i mržnju,
svako ko se uklapa u ovaj elementarno sveden obrazac ima s moje strane zeleno svjetlo da izađe na ulicu.
malo, nebitno, al zeleno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 19.08.2022

Re: ništa od toga

E, ali što sam letos bio na gej svadbi... Alkaj bič u Sijetlu, jedno dvesta ljudi, od SF-a do NY-a, porodično, gomila dece (valjda usvojene ili veštačkom oplodnjom načinjene, nisam sprovodio anketu) bilo je i nas strejt naravno. Pa za one koji pedera nisu videli uživo, a još manje su videli gej porodicu sa decom, samo da kažem da nema nikakve razlike između gej i strejt svadvi. Moje klinke nisu ni primetile da je većina ljudi za stolom za kojim se krkalo pečenje a posle na stolu i oko stola igralo, istog pola. Neke čike jesu bilo malo veselije odevene, poneka teta nije obrijala noge (to sam uglavnom ja primetio), jedna teta se ljutila na drugu što je malo više cimnula iz flajke, usput sam par puta izgubio dete u gužvi pa su mi ga našli i vratili, a i ja našao nečije, i to je otprilike to, jedino nije izbila tuča i nije bilo srče do kolena, kako bi to bilo da smo to mi strejt domaćini organizovali.

Tako da ubeđen sam da se oko gejeva i prava i toga što bi oni hteli da žive svoj život ko i svi drugi diže posve nepotrebna frka.




gvozden1 gvozden1 18:59 19.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
podržavam pravo svakog na javna okupljanja i manifestacije, pogotovo ako na njima ne promovišu nasilje i mržnju,
svako ko se uklapa u ovaj elementarno sveden obrazac ima s moje strane zeleno svjetlo da izađe na ulicu.
malo, nebitno, al zeleno.

To je načelo, to bi trebalo da se podrazumeva.
Pravo se svakom mora obezbediti.

Ali sledeći korak je ocenjivanje razloga za javno okupljanje, ne dovodeći u pitanje pravo na njega.

Tj, da li je moguća situacija u kojoj nekome kažeš, ljudi, imate vi pravo na okupljanje, ali razlog vam je mnogo glup?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:01 19.08.2022

Re: ništa od toga

gvozden1
Kako ne podržavaš, ako iskazuješ puno razumevanje za ove divljake koji prave kontraparadu, i koji bi sigurno ublili boga u učesnicima prajda ako ih policija pusti, jer ni oni kao ni ti ne vide smisao gej parade.

Umesto svi pod jedan barjak :)

Reče sa ti jednoumlje nije bliska atmosfera.
Ili jeste?



Kod ovih vaših, što bi tukli, se radi o maloumlju.
gvozden1 gvozden1 19:07 19.08.2022

Re: ništa od toga

srdjan.pajic
gvozden1
Kako ne podržavaš, ako iskazuješ puno razumevanje za ove divljake koji prave kontraparadu, i koji bi sigurno ublili boga u učesnicima prajda ako ih policija pusti, jer ni oni kao ni ti ne vide smisao gej parade.

Umesto svi pod jedan barjak :)

Reče sa ti jednoumlje nije bliska atmosfera.
Ili jeste?



Kod ovih vaših, što bi tukli, se radi o maloumlju.


Znači ko nije s vama taj je malouman :)

Kud se dede ono silno zalaganje za pluralizam, za pravo na drugačije mišljenje, i te trice i kučine.

Brzo vas vratiše u vama prijatno okruženje, kad vam se naredi šta da mislite.
Onih par godina sa kraja osamdesetih i početka devedesetih, kad je zalaganje za slobodu mišljenja bilo popularno, za vas je bio samo ekces.

Jel se kaješ što si se ikad za to zalagao?
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:08 19.08.2022

Re: ništa od toga

ima neko ključ 24?
viljuškasti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:08 19.08.2022

Re: ništa od toga

To je načelo, to bi trebalo da se podrazumeva.
Pravo se svakom mora obezbediti.

Ali sledeći korak je ocenjivanje razloga za javno okupljanje, ne dovodeći u pitanje pravo na njega.


Ne, sledeći korak je da se pitaš zašto onda ti i takvi podržavate manifestacije na kojima se promovišu nasilje i mržnja, i ne da se promovišu nego se rado sprovode u delo, samo ako milicija ne interveniše. Ili si ubeđen da bi ovi Boškovi pravoslavni domaćini sa isukanim porodničnim vrednostima a oivičeni popovima iz crkvene organizacija koja štiti pedofile mirno i skrštenih ruku gledali na učesnike parade kad bi se uklonio kordon koji ih razdvaja od sodome i gomore?

predatortz predatortz 19:10 19.08.2022

Re: ništa od toga

vrabac_onaj
ima neko ključ 24?
viljuškasti.


Samo okasti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:12 19.08.2022

Re: ništa od toga

predatortz


Samo okasti.


e jebiga...
benedykt benedykt 19:33 19.08.2022

Re: ništa od toga

srdjan.pajic
gvozden1
Kako ne podržavaš, ako iskazuješ puno razumevanje za ove divljake koji prave kontraparadu, i koji bi sigurno ublili boga u učesnicima prajda ako ih policija pusti, jer ni oni kao ni ti ne vide smisao gej parade.

Umesto svi pod jedan barjak :)

Reče sa ti jednoumlje nije bliska atmosfera.
Ili jeste?



Kod ovih vaših, što bi tukli, se radi o maloumlju.

Parada kao parada ne postoji u gradu Beogradu, odnosno postoji jedan viruelni događaj sa kime cela zemlja eto tako ispira usta par nedelja unapred i eventualno koji dan posle toga ako je bilo nečega pikantnog. Ceo centar Beograda se blokira u jednom velikom prstenu, niko ne može unutra ako nema ausvajs ili ne pokaže ličnu kartu da živi unutar prstena, pa je tako čak i Vučićev bata dobio batine jer je hteo valjda da prepreči preko parka kod JDP-a. Oni se skupe, istakne se šarena zastava, kamere sve to snimaju ali strogo iz rakursa da to izgleda onako što masovnije, tj nekako ovako…



Niko živi ih ne vidi, jer su ulice kojima se šetaju avetinjski kao za vreme bombardovanja prazne, obiđu neki mali krug i to bi bilo to. Dakle sve to nije ništa drugo nego neka vrsta virtuelne realnosti, odnosno najsličnija skupovima SNS-a gde dovuku autobusima neke nesretnike za sendvič, odvedu ih gde treba i onda to kao i za paradu bude samo za kamere tj da gleda narod posle na teveju kako Vučića mnogo vole. Ništa se ne dobija, već se samo simulira kretanje tj nešto kao rahmetli Michael Jackson i njegov moonwalk, gde ti samo imaš iluziju želje kretanja u jednom pravcu, dok u stvarnosti sve ide u kontra…
gvozden1 gvozden1 19:33 19.08.2022

Re: ništa od toga

Ili si ubeđen da bi ovi Boškovi pravoslavni domaćini sa isukanim porodničnim vrednostima a oivičeni popovima iz crkvene organizacija koja štiti pedofile mirno i skrštenih ruku gledali na učesnike parade kad bi se uklonio kordon koji ih razdvaja od sodome i gomore?

Ma šta ko ima da misli, pitaš komitet šta je tvoje mišljenje i rešiš problem.

Čuj, Boško Obradović, to bre treba apsiti, a ne davati mu neko pravo na okupljanje.

Zna se ko ima to pravo, ne mogu ga svi imati.

principessa_etrusca principessa_etrusca 19:40 19.08.2022

Re: ništa od toga

srdjan.pajic
Ја не видим смисао геј параде, макар не онај који јој се приписује, али не дај Боже да подржавам било кога ко би гејеве тукао.


Kako ne podržavaš, ako iskazuješ puno razumevanje za ove divljake koji prave kontraparadu, i koji bi sigurno ublili boga u učesnicima prajda ako ih policija pusti, jer ni oni kao ni ti ne vide smisao gej parade.


Где то ја ”исказујем разумевање за дивљаке”?

Uspust hvališ primitivizam i homofobiju koji iskazuju drugi komentatori, lukavo i podlo karakterišući to kao slobogu politički nekorektnog govora koja je navodno izumrla u tvom orkuženju.


Где?

I poistovećuješ gejeve sa seksualnim predatorima, što se jasno vidi u komentaru koji si citirala, a što si proturila sa definicijom braka u srpskom kulturnom miljeu.


Где?

Takođe, odvratno je što se razmečeš brojem gej osoba koje poznaješ, srela si ili čula za njih, i tako se izdižeš predamnom kao sagovornikom, a usput nemaš blage veze o mojoj situaciji i praviš neosnovane pretpostavke o tome. A siguran sam i da ti tvoji "prijetelji" gejevi ne znaju kakve mračne stavove zastupaš.


Овај коментар ти је стварно јадан и све што си њиме показао је колика је твоја фрустрација.
zilikaka zilikaka 19:41 19.08.2022

Re: ništa od toga

predatortz
vrabac_onaj
ima neko ključ 24?
viljuškasti.


Samo okasti.

Ccc...
Nekad su muškarci bili muškarci, i znali da se to zove vilasti ključ.

...žensko da vas uči...
docsumann docsumann 19:43 19.08.2022

Re: ništa od toga

zilikaka
predatortz
vrabac_onaj
ima neko ključ 24?
viljuškasti.


Samo okasti.

Ccc...
Nekad su muškarci bili muškarci, i znali da se to zove vilasti ključ.

...žensko da vas uči...


vrabac_onaj vrabac_onaj 19:46 19.08.2022

Re: ništa od toga

zilikaka

i znali da se to zove vilasti ključ.


možda kod vas u Austrougarskoj, mi sa ove strane reka to zovemo viljuškasti još od Nemanjića...

predatortz predatortz 19:49 19.08.2022

Re: ništa od toga

zilikaka
predatortz
vrabac_onaj
ima neko ključ 24?
viljuškasti.


Samo okasti.

Ccc...
Nekad su muškarci bili muškarci, i znali da se to zove vilasti ključ.

...žensko da vas uči...


Ja sam, još kao mali, skontao sledeće:

Beži od ključa, čekića, lopate, bušilice... Koji će ti to qratz?!
docsumann docsumann 19:51 19.08.2022

Re: ništa od toga

Beži od ključa, čekića, lopate, bušilice... Koji će ti to qratz?!


čegović si ti?
predatortz predatortz 19:55 19.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
Beži od ključa, čekića, lopate, bušilice... Koji će ti to qratz?!


čegović si ti?


Od onijeh iz Brda!
Milan Novković Milan Novković 20:09 19.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Milane, pročitala sam sve što si napisao. Lijepo za ćerku. :)

Thanks

U to ime, evo pozdravljamo te - fotka je loša pošto je snapshot videoa, za kojeg ne znam gde je - uzbudljiviji, ajkule su plival eu krug jedno vreme i dolazile nam na par metara, al loša bila oprema, bez osvetljenja i filtera (iako ovo nije dublje od 15 metara već je poplavelo - dole dublje su i hammerheads, ali one nisu dolazile u plićak da nas bolje upoznaju - ćerka mi je ovde levo od mene, na nekim videoima se donekle vidi.

Igralište, Osprey Reef, Crystal Sea - malo manje od 200 Km od obale Australije, 250 Km od Cairnsa - malo sam raširio viewport da se vidi Vanuatu, gde je Zemljanin.



literatesa literatesa 21:50 19.08.2022

Re: ništa od toga

Dobro Milane, šta je sad ovo? Volite li svoje dete i kad pliva s ajkulama? :)

Extra slika. I hvala za mapu, mape me osvoje lako. :)
literatesa literatesa 21:51 19.08.2022

Re: ništa od toga

Zemljanin, to je ona čovjek što ima puno djece?
Milan Novković Milan Novković 22:34 19.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Dobro Milane, šta je sad ovo? Volite li svoje dete i kad pliva s ajkulama? :)

Extra slika. I hvala za mapu, mape me osvoje lako. :)

Moja starija ćerka ima bogatiju bucket list i dalje je dobacila od mene, što će reći da je svašta probala i sa drugim društvom - mi pitamo profesionalce koliko je nešto riskantno i ne rizikujemo previše (tiger sharks su valjda-neće fora ovde, ali mi ih nismo videli za sada, oceanic white tip još opasnije ali ne pri grebenju, samo na otvorenom moru - jednom smo se družili sa jednom ma Fiji-ju desetak minuta, ali mi smo ronili pri grebenu, onda smo joj dosadili pa je otišla.

Hammerheads imaju ovde dovoljno hrane i bez nas, i uopšte ovi instruktori su imali samo jedan udes u 15 godina, jednog od njih ugrizla za ruku dok ih je hranio (tako ih privuku ovako mnogo) i od tada koriste čelične rukavice ko oni vitezovi od pre dosta vekova

A u ove krajeve mi idemo u njihovu zimu, August, kad su razne stingers otišle severnije iz Australije (na Fijiu ih nema, ni (previše) opasnih zmija - zezaju se kako su ih "izvezli" u Australiju).

Ima i dosta navikanog o opasnostima - naš onomad lokalni prodavac opreme u Londonu je 14 godina radio u Cairnsu na ronilačkim brodovima i samo ga je jednom dotakla box-jelly-fish (po raznim knjigama i priručnicima ti se okice prvo rašire kad naletiš na pragrafe o njima

U principu je drugi svet, i divan, opasan ne više nego ovaj prvi, tj uglavnom bezopasan uz sitna pravila ponašanja.
Milan Novković Milan Novković 22:35 19.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Zemljanin, to je ona čovjek što ima puno djece?

Taj, ne vidim ga ovde odavno - tj ja prelistavam uglavnom blogove, ali bih ga primetio da se javlja.
crossover crossover 22:46 19.08.2022

Re: ništa od toga

alselone

Sve sam skeptičniji na ovu temu. Isprva sam mislio da smo tu, i mnogi pametni ljudi misle da smo tu, mnogi i ne misle, ali meni se čini da smo par decenija u najbolju ruku daleko.

Svi revolucionarni pomaci na temu AI se ispostavi da su polu-ćorak i marketinška manipulacija.


Isto i ja mislim, da bi došlo do takve promene mora pe toga da dođe do promene paradigme (he, he) u AI i do hardverskog tehnološkog proboja istovremeno, a nešto ne vidim da se to dešava i da će se desiti za naših života. Ovo što sad imamo je samo rast glupe hardverske gole sile, mislim da taj put vodi ka onome što smo imali sa Big Data, samo prevrćemo nezamislivo veliki broj podataka neslućenom brzinom ali nismo saznali ništa što nismo znali i ranije. Ok, posao i život nam je zbog toga dosta udobniji ali nije se ništa spektakularno desilo koliko ja mogu da vidim.
maksa83 maksa83 23:16 19.08.2022

Re: ništa od toga

Isto i ja mislim, da bi došlo do takve promene mora pe toga da dođe do promene paradigme (he, he) u AI i do hardverskog tehnološkog proboja istovremeno, a nešto ne vidim da se to dešava i da će se desiti za naših života. Ovo što sad imamo je samo rast glupe hardverske gole sile, mislim da taj put vodi ka onome što smo imali sa Big Data, samo prevrćemo nezamislivo veliki broj podataka neslućenom brzinom ali nismo saznali ništa što nismo znali i ranije. Ok, posao i život nam je zbog toga dosta udobniji ali nije se ništa spektakularno desilo koliko ja mogu da vidim.

Karmak tvrdi da će AGI da bude 10K linija koda, posle nekih 5-6 uvida koji nam fale.



crossover crossover 23:19 19.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann

inače, nemam nikakav čvrst stav po tome pitanju (šta činimo ođe?).
ideja koja mi nje najbliža je da je svijet, kome prisustvujemo, jedna od kreacija, tj. načina na koji Svijest ispituje sve moguće opcije bivanja.


Misliš na multiverzum? Ili na ono sa hologramskom projekcijom stvarnosti na hiperboličku ravan? Super je ako simultano postoji neki univerzum u kojem postojim bolji ja. :)

Pogledao sam onaj video još pre kad si kačio, imao sam neku primedbu ali sam sad zaboravio šta je to bilo. Sad ću da pustim ponovo.
crossover crossover 01:05 20.08.2022

Re: ništa od toga

maksa83

Karmak tvrdi da će AGI da bude 10K linija koda, posle nekih 5-6 uvida koji nam fale.


Pa ok, nije mi teško da poverujem u to da će takve stvari da radi samo jedan čovek sa 10K linija koda, ali mi nešto ne liči da će to biti izvodljivo na kompjuterima kakve danas imamo, možda na nekim kvantnim kompjuterima u budućnosti. Možda bi mi bilo jasnije da je rekao i koji su to >6 uvida koji mogu da se opišu na koverti, plašim se malo da su to neke ne baš trivijalne stvari. U svakom slučaju, zanimljivo.
Milan Novković Milan Novković 07:03 20.08.2022

Re: ništa od toga


maksa83
Isto i ja mislim, da bi došlo do takve promene mora pe toga da dođe do promene paradigme (he, he) u AI i do hardverskog tehnološkog proboja istovremeno, a nešto ne vidim da se to dešava i da će se desiti za naših života. Ovo što sad imamo je samo rast glupe hardverske gole sile, mislim da taj put vodi ka onome što smo imali sa Big Data, samo prevrćemo nezamislivo veliki broj podataka neslućenom brzinom ali nismo saznali ništa što nismo znali i ranije. Ok, posao i život nam je zbog toga dosta udobniji ali nije se ništa spektakularno desilo koliko ja mogu da vidim.

Karmak tvrdi da će AGI da bude 10K linija koda, posle nekih 5-6 uvida koji nam fale.

Desetine hiljada, ne 10K - ne zvuči kao velika razlika u absolutnom smislu kad znamo kako sve mogu da se naštancuju desetine hiljada, ali relativna razlika je bitna (zamisli da od naših 20-30K protein coding gena oduzmemo samo nekoliko: što nam kodira duže noge, kraće ruke, manje dlaka po licu, više čelo i uvučeniju vilicu

Al male su šanse, to mu je gimmick, a opet, po veri u substrate-independent AGI i svest i neka vrsta tautologije ako pogledaš ove naše gene.

Btw, Lex je vanredno inteligentan and insightful.

Ja mislim da je AGI, +/-, ante portas, ako ga IBM i slični nisu već skoro dostigli sigurno će se desiti pre 2030. - bestelesni koncepti ala razumevanje na temu mržnje prema komarcima i slično mute vodu i s obzirom koliko ih ima nisu trivijalni kad se saberu (da ne budem sad bRezobrazan dajući i "eksplicitnije" primere), u smislu našeg osećaja za feeling ka AGI, al dobro, open mind je isto bitan, ne big-data interpolacije i taknuto-maknuto buddies koji samo drmusaju čamac nepotrebno i bez razumevanja

Za Krosa, Alsea - šta je to uopšte "paradigma" ako između domena A i domena B imamo heuristike i organizacione fenomenologije?!

A primer, baš je Lex spomenuo protein folding - NP-hard, non-computable (by digital means) algoritamski-paradigmatično, a Google uradili, tj "uradili" "skoro" sve poznate proteine "učenjem" - nači teško je na planeti Zemljici nači veći paradigm shift - data, masiranje, ANNs, plus svašta u stvari, neće oni reći tačno štakako, u bog zna kakvim workflows.

To što rezultate izbacuju u public domain, umesto da zarađuju silne milijarde od farmakoloških, computational biology and beyond firmi, nagađam, je od ustreptale strasti za besmrtnošću, the realnom, ne metaforičnom - ajd neka vajda i od trilionera, netje da umru
vrabac_onaj vrabac_onaj 07:09 20.08.2022

Re: ništa od toga

crossover
Možda bi mi bilo jasnije da je rekao i koji su to >6 uvida koji mogu da se opišu na koverti, plašim se malo da su to neke ne baš trivijalne stvari.


Krajem 19. i početkom 20. veka, smatralo se da pred fizikom stoje još samo dva problema koje treba rešiti i onda ćemo znati SVE. Problem crnog tela i priroda etra.
I fizičari prionuli na posao, da reše još te dve sitnice i konačno odu na pecanje do kraja sveta i vremena.
Bavljenje tim problemima je postavilo temelje teorije relativnosti sa jedne i kvantne mehanike sa druge strane i stvari su se odjednom znatno zakomplikovale i...ništa od pecanja.
Ako razumeš šta hoću da kažem :)

P.S.
Srećan svima kraj istorije.
docsumann docsumann 07:22 20.08.2022

Re: ništa od toga

Misliš na multiverzum? Ili na ono sa hologramskom projekcijom stvarnosti na hiperboličku ravan? Super je ako simultano postoji neki univerzum u kojem postojim bolji ja. :)


sve su to koncepti mogući u postavci stvari u kojoj je mentalno primarno svijetu.

recimo da je ta teorija (filozofija) negdje između materijalističke nauke (po kojoj je svijest produkt kompleksnih procesa unutra neuronske mreže) i religije u kojoj je svijet produkt božanske intervencije/kreacije.

materijalistička teorija svijesti je potpuno nemoćna u objašnjenju DMT iskustva. u tom svijet(L)u tako nešto kao što su DMT vizije ne bi trebalo (moglo!) da postoji.

dočim...



Jaril Jaril 07:41 20.08.2022

Re: ništa od toga

materijalistička teorija svijesti je potpuno nemoćna u objašnjenju DMT iskustva. u tom svijet(L)u tako nešto kao što su DMT vizije ne bi trebalo (moglo!) da postoji.

Због чега ДМТ искуства не би могла да буду објашњена неуронаукама?
maksa83 maksa83 07:49 20.08.2022

Re: ništa od toga

Btw, Lex je vanredno inteligentan and insightful.

Jeste, zove dobre goste, ne prekida ih glupostima, on je otpr. Džo Rogan pre nego što je odlepio, mada za Rogana masiv masiv masiv rispekt za sve što je na tom polju radio. Ja nemam vremena ni strpljenja da slušam sva ta gostovanja koja traju po 5 sati (osim za Karmaka kog sam odslušao celog, tip je ipak Leonardo XX/XXI veka) ali Lex je dobra duša pa isecka te intervjue na tematske delove.
benedykt benedykt 08:11 20.08.2022

Re: ništa od toga

Milan Novković


Za Krosa, Alsea - šta je to uopšte "paradigma" ako između domena A i domena B imamo heuristike i organizacione fenomenologije?!


Organizaciona fenomenologija…!?! To mora da je iz onog čuvenog dela Globalno zagrevanje i dužina puš-pauza u savremenom poslovnom okruženju…!? Piše tako Huserl svoje Ideje i kaže sebi… Evo polako počinjem da zaokružujem ono što sam započeo sa Logičkim istraživanjima, ali se samo nadam da će onaj najbitniji i najteži problem, kakav je organizaciona fenomenologija, neko daleko sposobniji od mene za možda stotinu godina uspeti da razreši…
docsumann docsumann 08:17 20.08.2022

Re: ništa od toga

Jaril
materijalistička teorija svijesti je potpuno nemoćna u objašnjenju DMT iskustva. u tom svijet(L)u tako nešto kao što su DMT vizije ne bi trebalo (moglo!) da postoji.

Због чега ДМТ искуства не би могла да буду објашњена неуронаукама?


ne mogu u pootpunosti da isključim tu mogućnost, ali ona je miiinimalna. bar po meni.

za tako nešto bi nam trebala nova materijalističkla terorija svijesti, podrobnija, egzaktnija i moćnija, koja ne bi fenomen svijesti paušalno objašnjavala side-efectom kompleksne kompjutacije u neuronskoj mreži.
kako iz fizičkih procesa nastaju psihički fenomeni i subjektivni doživljaji, današnja nauka nama objašnjenja?

e sad, zašto su DMT iskustva nekompatibilna sa materijalističkom naukom i računalnom eksplanacijama svijesti, za to prvo treba znati o čemu uopšte pričamo.

DMT je relativno prost molekul, tek nešto složeniji od glukoze.
kako taj mali molekul izaziva teleportaciju našeg mentalnog bića u vanprostorno hiper realno okruženje (more real than rela), dimenziju izuzetno kompelksne i raskošne vizuelne dinamike, potpuno van ovog iskustva i najglavnije od svega - ispunjene i kontrolisane sveprisutnom inteligencijom nekoliko redova većaom od naše, ogromno je pitanje.

neki to nazivaju susret sa bogolikom mudrošću, neki sa Bogom samim, drugi pak sa demonima, džinima, machine elvsima (Terence McKena)...naravno da ovakvo iskustvo oduva svakog čovjeka, bio on teista ili ateista.

ne voidim kako spontani odziva našeg nuro sistema, pobrkanog jednom, na prvi pogled, ničim posebnom supstancom može biti tako uređen da to prevazilazi granice pojmljivog.

DMT je ujedno i jedan od najjačih argumenata stava da svijest nije u mozgu. svijest korespondira s mozgom, al postoji negdje drugo. što bi se reklo, mozak postoji u svijesti.

inače, ajahuaska, pa sami tim i DMT su kamen mudrosti (filozofer stone) u šamanističko-spiritualnoj tradiciji.
a ako se išta kosi sa materijalističkim pogledom na svijet to je šamanizam & renesansa


alselone alselone 08:23 20.08.2022

Re: ništa od toga

Ako razumeš šta hoću da kažem :)

Ovo je i moje mišljenje. Kada malo bolje pogledaš, mi nismo nešto mnogo napredovali algoritamski, i dalje smo otprilike na "perceptron na steroidima" stadijumu. OK, dobili smo neke LSTM i druge manje algoritamske pomake ali oni nisu ništa specijalno. Ono što jedmo dobili to je brz HW i na tome baziramo napredak.

10ak k linija koda za GI meni zvuči logično pošto tako i mora da bude jer bi mnogo više linija značilo da ručno peglaš svaki izuzetak i granični slučaj a to se ne sme. Sa druge strane, mislim da smo jako daleko od toga i da će sve što ćemo imati i dalje ovaj nivo namenskih algoritama za pojedinačne probleme koji nisu "inteligencija" nego neki patern rekognišn i slično pa deluje da jesu. Znam, znam, ako hoda kao patka, ali ipak, jako je to daleko od nečeg ozbiljnog. Kažem ponovo, pogledajte samo bombastične naslove i "revolucionarne proboje" u poslednjih 10 godina. Svi do jednog su polu-prevara.
alselone alselone 08:24 20.08.2022

Re: ništa od toga

Za Krosa, Alsea - šta je to uopšte "paradigma" ako između domena A i domena B imamo heuristike i organizacione fenomenologije?!

NIsam siguran da razumem šta me pitaš. :)
docsumann docsumann 08:26 20.08.2022

Re: ništa od toga

maksa83
Btw, Lex je vanredno inteligentan and insightful.

Jeste, zove dobre goste, ne prekida ih glupostima, on je otpr. Džo Rogan pre nego što je odlepio, mada za Rogana masiv masiv masiv rispekt za sve što je na tom polju radio. Ja nemam vremena ni strpljenja da slušam sva ta gostovanja koja traju po 5 sati (osim za Karmaka kog sam odslušao celog, tip je ipak Leonardo XX/XXI veka) ali Lex je dobra duša pa isecka te intervjue na tematske delove.


odličan lik. + crni pojas u džu džici

po sopstvenom svjedočenju Lex je introvert. a mislim da mu je druženje s Roganom pomoglo u proširenju interesovanja i
kako sam priznaje psihodelici su umnogome pomjerili njegov ugao gledanja na ljude i svijet. nabolje, naravno.

intervju sa Donaldom Hofmanom je sjajan.




alselone alselone 08:32 20.08.2022

Re: ništa od toga

Meni je žao što su Rogan i Peterson pukli, cenio sam ih.
docsumann docsumann 08:36 20.08.2022

Re: ništa od toga

nisam pratio, na koje momente aludiraš?
alselone alselone 08:40 20.08.2022

Re: ništa od toga

nisam pratio, na koje momente aludiraš?

Ono što sam cenio kod njih najviše, je to što su bili svoji bez obzira ko je sagovornik. Dakle, pričaju svoju priču u koju veruju bilo da je sagovornik skroz desno, levo, centar, radikalan, šta god. Sada mi deluje da se inate i da su otišli dalje od svog prirodnog i iskrenog stanja samo iz inata. Ono što danas zovemo levo, je potpuno suludo i nenormalno, verovatno i kažnjivo makar moralno, i njih dvojica su držali svoju poziciju i kada su se obraćali tom delu društva. Danas mi deluje da su se radikalizovali namerno kako kontra tim ludacima. Dodatno, Piterson ima neke stvarno čudne momente sa plakanjem i svađanjem sa internetom. Krinž što bi rekli klinci.

Kada ovo kažem, mislim više na Pitersona nego na Rogana, on se možda malo radikalizovao ali je i dalje u opsegu kul i prihvatljiv.
maksa83 maksa83 08:41 20.08.2022

Re: ništa od toga

Znam, znam, ako hoda kao patka, ali ipak, jako je to daleko od nečeg ozbiljnog. Kažem ponovo, pogledajte samo bombastične naslove i "revolucionarne proboje" u poslednjih 10 godina. Svi do jednog su polu-prevara.

Što bi rekli u Petru Panu "all of this has happened before, and it will all happen again", potpuno ista stvar se desila u prethodnoj "revoluciji" posle koje je usledio tzv. The Winter of AI, s tim da su tada napravili tzv. ekspertske sisteme na osnovu koji su se naobećavali boga oca a zbog čega je u to sasuta kamara para i ispao je flop. Ali (da nastavimo sa kliše citatima) "this time will be different", fakat je za taj "organski pristup" (koji je 'izgubio' kao koncept) hardver tada bio najblaže rečeno neadekvatan, pošto je današnji mobilni telefon od 200 EUR superkompjuter za tadašnje kompjutere.

Meni ono što Karmak priča intuitivno ima smisla ali ne vidim da smo uopšte ni na horizontu savladali "prirodu svesti" kao koncept da bismo to mogli da "napravimo". To je po svoj prilici jedan od tih 5-6 uvida.
benedykt benedykt 08:43 20.08.2022

Re: ništa od toga

alselone
Meni je žao što su Rogan i Peterson pukli, cenio sam ih.

Da parafraziram pesnika, sve što je puklo, pucanju je sklono (od samog početka) bilo…
Naravoučenije: Kada se zabasa na takvu bogazu, ona neumitno vuče na dole u ponor i u pucanje…
alselone alselone 08:45 20.08.2022

Re: ništa od toga

Benedikte daj neku preporuku za knjigu ali da je normalna. :))
alselone alselone 08:53 20.08.2022

Re: ništa od toga

Meni ono što Karmak priča intuitivno ima smisla ali ne vidim da smo uopšte ni na horizontu savladali "prirodu svesti" kao koncept da bismo to mogli da "napravimo". To je po svoj prilici jedan od tih 5-6 uvida.


To je to. Preostali uvidi su ogromni, bar po mom mišljenju. E, sada, da li Karmak to priča zato što diže hajp jer je investirao negde u AI firmu ili zaista veruje, ne znam, ali mi deluje ono prvo.

Čitam juče kako je Google napravio AI koji može da provali AI-generisan tekst pa će da ih koriste za krovlere da ti spuste page rank ako se baviš tim marifetlucima. Verovatno ćemo se naučiti da provalimo šta je rezultat akcije AI-a u budućnosti.
softelectronics_e softelectronics_e 08:58 20.08.2022

Re: ništa od toga

vrabac_onaj
zilikaka

i znali da se to zove vilasti ključ.


možda kod vas u Austrougarskoj, mi sa ove strane reka to zovemo viljuškasti još od Nemanjića...


Kao bekap varijantu sam uvek gledao da imam dobar podesivi ključ ili dobre papagajke, te 'smrt' klešta.
Jer - se još nije našlo ljudsko biće koje može da doaka 'posuđivačima alata'.
literatesa literatesa 09:04 20.08.2022

Re: ništa od toga

U principu je drugi svet, i divan, opasan ne više nego ovaj prvi, tj uglavnom bezopasan uz sitna pravila ponašanja.


I kad bi mi razmišljanjima o stvarnosti kreirali novu stvarnost, dođe smješko Milan i kaže: e, znate šta, ja sam plivao sa ajkulama.

:))
alselone alselone 09:05 20.08.2022

Re: ništa od toga

softelectronics_e softelectronics_e 09:07 20.08.2022

Re: ništa od toga

vrabac_onaj
crossover
Možda bi mi bilo jasnije da je rekao i koji su to >6 uvida koji mogu da se opišu na koverti, plašim se malo da su to neke ne baš trivijalne stvari.


Krajem 19. i početkom 20. veka, smatralo se da pred fizikom stoje još samo dva problema koje treba rešiti i onda ćemo znati SVE. Problem crnog tela i priroda etra.
I fizičari prionuli na posao, da reše još te dve sitnice i konačno odu na pecanje do kraja sveta i vremena.
Bavljenje tim problemima je postavilo temelje teorije relativnosti sa jedne i kvantne mehanike sa druge strane i stvari su se odjednom znatno zakomplikovale i...ništa od pecanja.
Ako razumeš šta hoću da kažem :)

P.S.
Srećan svima kraj istorije.

Da.
Zanimljivi su mi ljudi koji se pale na to 'samo još ovo da se reši ...'.
Potom, gotovo sa sigurnošću, znam koliko je sati.
softelectronics_e softelectronics_e 09:11 20.08.2022

Re: ništa od toga

maksa83
Btw, Lex je vanredno inteligentan and insightful.

Jeste, zove dobre goste, ne prekida ih glupostima, on je otpr. Džo Rogan pre nego što je odlepio, mada za Rogana masiv masiv masiv rispekt za sve što je na tom polju radio. Ja nemam vremena ni strpljenja da slušam sva ta gostovanja koja traju po 5 sati (osim za Karmaka kog sam odslušao celog, tip je ipak Leonardo XX/XXI veka) ali Lex je dobra duša pa isecka te intervjue na tematske delove.

Daj neki sižeić da probam da se zainteresujem.
maksa83 maksa83 09:19 20.08.2022

Re: ništa od toga

To je to. Preostali uvidi su ogromni, bar po mom mišljenju. E, sada, da li Karmak to priča zato što diže hajp jer je investirao negde u AI firmu ili zaista veruje, ne znam, ali mi deluje ono prvo.

Ja ne verujem da je to prvo pošto ne bih rekao da je Karmak mani driven tip, kada imaš njegov fokus i drajv pare nisu cilj nego nusefekat. On je prosto radoznao i voli teške probleme a dao mu bog mozak da se sa njima nosi, i onda "šteta da se baci". Da je taj mozak usmerio na mlaćenje para verovatno bi bio dosta teži od 50 miliona.
softelectronics_e softelectronics_e 09:22 20.08.2022

Re: ništa od toga

maksa83
Znam, znam, ako hoda kao patka, ali ipak, jako je to daleko od nečeg ozbiljnog. Kažem ponovo, pogledajte samo bombastične naslove i "revolucionarne proboje" u poslednjih 10 godina. Svi do jednog su polu-prevara.

Što bi rekli u Petru Panu "all of this has happened before, and it will all happen again", potpuno ista stvar se desila u prethodnoj "revoluciji" posle koje je usledio tzv. The Winter of AI, s tim da su tada napravili tzv. ekspertske sisteme na osnovu koji su se naobećavali boga oca a zbog čega je u to sasuta kamara para i ispao je flop. Ali (da nastavimo sa kliše citatima) "this time will be different", fakat je za taj "organski pristup" (koji je 'izgubio' kao koncept) hardver tada bio najblaže rečeno neadekvatan, pošto je današnji mobilni telefon od 200 EUR superkompjuter za tadašnje kompjutere.

Meni ono što Karmak priča intuitivno ima smisla ali ne vidim da smo uopšte ni na horizontu savladali "prirodu svesti" kao koncept da bismo to mogli da "napravimo". To je po svoj prilici jedan od tih 5-6 uvida.

'Potpuno' shvatanje 'takvih' fenomena nam, kao ljudskoj vrsti, nije dato.
Da je to moguće, bili bi Bogovi.
Ono što nam jeste 'embedovano' je - traganje.
Svaki 'pronalazak' nam traganje multiplikuje.
Što u osnovi može da ljudsku vrstu pasivizuje.
Jer - kada dođe vreme, biće nam objašnjeno.
docsumann docsumann 09:26 20.08.2022

Re: ništa od toga

alselone
When bros watch too much Jordan Peterson


literatesa literatesa 09:32 20.08.2022

Re: ništa od toga

'Potpuno' shvatanje 'takvih' fenomena nam, kao ljudskoj vrsti, nije dato.

Izdrži, trpi, zabrani tamo gdje postoji jedino sloboda misli?, cc, kakav paradox,

Dato, nije dato, šta bre nije dato, svaki drugi komentar il ne razumiješ il se praviš blesav, tebi je praviti se blesav datost.

Naravno da nije dato kad datost koči polusvijet u strahu od Boga kome je sve dato.
literatesa literatesa 09:35 20.08.2022

Re: ništa od toga

I postoji razlika između razumjevanja i otkrića.
Milan Novković Milan Novković 09:37 20.08.2022

Re: ništa od toga

alselone
Za Krosa, Alsea - šta je to uopšte "paradigma" ako između domena A i domena B imamo heuristike i organizacione fenomenologije?!

NIsam siguran da razumem šta me pitaš. :)

Disklejmer: ovo je bilo pitanje na koje ni ja ne znam odgovor

Šta bi trebalo da se desi pa da "osetimo" da smo ušli i u AGI realm - ne moramo da kažemo "imamo AGI", ali ne možemo da kažemo ni da ga nemamo.

Šta nam je minimalni podskup lica pojmova tipa "general", "intelligent", ... pa da mi kažemo "aha!".

Karmakova rečenica ili nekoliko njih o "substrate-independence" nije tačna u opštem, tačnije najširem (ok, ne postoji najšire u ovom slučaju pošto prosto nemamo potrebnu metriku u prostoru, niti je postor iole precizno definisan) - substrat je, u gomili podprostora, deo "jednačine" - npr nemoguće je opisati jako pametnoj i pažljivoj osobi koju nikad nije ujeo komarac kako se oseća čovek kad ga ujede komarac, pa da taj čovek kasnije, kada ga ujede komarac po prvi put, ima identičan doživljaj kao da mu to nije prvi put.

Ovde imamo i self-referencial začkoljicu - prevezuje nam se mozak and beyond pomalo kako nas prvi, drugi, ... put ujede komarac (ko je voleo GEB voleće od autora i "I am a strange loop" - jedan od zagubljenih bisera, road-not-taken (možda, tj ne pratim ja AI) primera koje i Karmak spominje.

Čak ni ove sad rabote u laboratorijama sa našim neural tissues odgajenim u laboratorijama, koje sad već umeju da ubede i da se elektro-hemijski ponašaju, ne vode ka generalizaciji u subtrate-independence podskupu gde su substrati samo arhitekture naših nervnih ćelija iz laobatorije (dal ih već decenijama u Star Treku zovu "neural-gel-packs" koji kontrolišu razne uske funkcije enterprisea) ...

A tih Kormakovih ~6 "uvida" - tek je "uvid" teško definisati u prostoru organizacione fenomenologije, koliko je nemoguće toliko je i sasvim moguće da sutra uzmeš OpenSource toolkit, uvežeš u svoju šemu, konfigurišeš, pustiš nekoliko hiljada instanci u širi svet, genetsko-algoritamski malo promešaš (ajd, pvp je već jedan "uvid" i vratiš se sa godišnjeg i vrisneš "Jao vidi, evo ga, AGI"
maksa83 maksa83 09:42 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
alselone
When bros watch too much Jordan Peterson



Filigranski rad.
mariopan mariopan 10:24 20.08.2022

Re: ništa od toga

Jaril
predatortz

Zašto onda to pitaš nas?


Isto sam se zapitao!



Зато што има родитеља којима значи да то чују, прочитају.

Dobro, možda im je tako lakše ili bar da oni drugi koji ovo rade svojoj deci pročitaju da tako neljudski odnos prema sopstvenom detetu nailazi na opštu osudu.
gedza.73 gedza.73 10:34 20.08.2022

Re: ništa od toga

Svaki 'pronalazak' nam traganje multiplikuje.
Što u osnovi može da ljudsku vrstu pasivizuje.


Čovek pronašao točak i razboj pa se nije pasivizovao i u samo sto godina stigao od električnog do električnog


i sa bušene kartice na mach 3 kontrolere.
Ko bi pre hiljadu godina verovao kako čovek može za pola dana da preleti iz Evrope za Ameriku (računajući vreme za kafu), pre samo vek i po da u realnom vremenu komuniciraju desetine ljudi iz najudaljenijih delova sveta, da nam je znanje dostupno na jedan klik, da srce radi na baterije...
Kao laiku meni deluje kako nije pitanje da li će tehnologija da napreduje nego kada će nešto da se desi. Pitanje je vremena a sve mi se čini da ograničenja neće postojati. Naš svet se pred našim očima od devedesete do danas promenio. Klinci ne bi znali da koriste fiksni telefon pa čak ni stari mobilni telefon.

E sad videćemo koliko će to možda u jednom trenutku da utiče na porast depresije i apatičnosti (što je predator pomenuo pre neki dan). Sve u svemu bilo bi interesantno pogledati kako će svet da izgleda za jedno sto, sto pedeset godina.



dogodinedragosevac dogodinedragosevac 11:27 20.08.2022

Re: ništa od toga


Eto vidiš, osobinu gej, stavljaš u grupu sa osobinama koje niko ne bi poželeo.


makso razbi te gvozden k'o dete zvecku

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 11:29 20.08.2022

Re: ništa od toga


A ko bi?

Dete je "proizvod" hetero para i teško je zamisliti da neko od njih dvoje kaže da bi voleo da mu dete bude suprotno od toga.


pa brnabicka valjda.

ili ne bi?

predatortz predatortz 11:38 20.08.2022

Re: ništa od toga

dogodinedragosevac

A ko bi?

Dete je "proizvod" hetero para i teško je zamisliti da neko od njih dvoje kaže da bi voleo da mu dete bude suprotno od toga.


pa brnabicka valjda.

ili ne bi?



Čaleta treba podsetiti na zakone Republike Srbije, svaki put kad kaže "moje dete".
Dete njene intimne partnerke, koja njoj po zakonu nije ništa, po tim zakonima ne može da bude njeno dete.
Može, ako ga usvoji, a usvojiti ga ne može ako ga partnerka ne napusti ili ne umre, pa dete završi u domu za nezbrinutu decu. Može kolokvijalno tako da ga zove, kao što mi za klince ispred zgrade kažemo "nsša deca", ali ne može da tvrdi da je to izistinski njeno dete

Čaleta treba podsetiti da ne samo da je dužna da poštuje zakone, kao i svi mi uostalom, nego je zadužena za njihovu tehničku sprovednu, a da ih ona tim izjavama krši.
benedykt benedykt 11:43 20.08.2022

Re: ništa od toga

alselone
Benedikte daj neku preporuku za knjigu ali da je normalna. :))

Pokušavaš da mi suFtilno sugerišeš da je Kis bio k’o ono Plavo salo koje ti je Doks preporučio… Ok, sorry ako sam omanuo sa mojim imenjakom i njegovim dogodovštinama sa murzom Fjodorom Kuzmičem, neka mu je sva slava i hvala…
Koji žanr, može li na engleskom, odakle pisac okvirno da bude, to mi reci, da ne omanem i ne osramotim se ponovo…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:57 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
Jaril
materijalistička teorija svijesti je potpuno nemoćna u objašnjenju DMT iskustva. u tom svijet(L)u tako nešto kao što su DMT vizije ne bi trebalo (moglo!) da postoji.

Због чега ДМТ искуства не би могла да буду објашњена неуронаукама?


ne mogu u pootpunosti da isključim tu mogućnost, ali ona je miiinimalna. bar po meni.

za tako nešto bi nam trebala nova materijalističkla terorija svijesti, podrobnija, egzaktnija i moćnija, koja ne bi fenomen svijesti paušalno objašnjavala side-efectom kompleksne kompjutacije u neuronskoj mreži.
kako iz fizičkih procesa nastaju psihički fenomeni i subjektivni doživljaji, današnja nauka nama objašnjenja?

e sad, zašto su DMT iskustva nekompatibilna sa materijalističkom naukom i računalnom eksplanacijama svijesti, za to prvo treba znati o čemu uopšte pričamo.

DMT je relativno prost molekul, tek nešto složeniji od glukoze.
kako taj mali molekul izaziva teleportaciju našeg mentalnog bića u vanprostorno hiper realno okruženje (more real than rela), dimenziju izuzetno kompelksne i raskošne vizuelne dinamike, potpuno van ovog iskustva i najglavnije od svega - ispunjene i kontrolisane sveprisutnom inteligencijom nekoliko redova većaom od naše, ogromno je pitanje.

neki to nazivaju susret sa bogolikom mudrošću, neki sa Bogom samim, drugi pak sa demonima, džinima, machine elvsima (Terence McKena)...naravno da ovakvo iskustvo oduva svakog čovjeka, bio on teista ili ateista.

ne voidim kako spontani odziva našeg nuro sistema, pobrkanog jednom, na prvi pogled, ničim posebnom supstancom može biti tako uređen da to prevazilazi granice pojmljivog.

DMT je ujedno i jedan od najjačih argumenata stava da svijest nije u mozgu. svijest korespondira s mozgom, al postoji negdje drugo. što bi se reklo, mozak postoji u svijesti.

inače, ajahuaska, pa sami tim i DMT su kamen mudrosti (filozofer stone) u šamanističko-spiritualnoj tradiciji.
a ako se išta kosi sa materijalističkim pogledom na svijet to je šamanizam & renesansa




Postoji citava grana istrazivanja zasnovanih na Global Worldspace Theory koja ova i slicna iskustva objasnjava na dosta ubedljiv nacin.
docsumann docsumann 12:38 20.08.2022

Re: ništa od toga

Postoji citava grana istrazivanja zasnovanih na Global Worldspace Theory koja ova i slicna iskustva objasnjava na dosta ubedljiv nacin.


ne znam koja bi to druga iskustva bila slična DMT vizijama. bar lično ne mogu ništa da uporedim sa njima.
a mislim da nisam jedini.
literatesa literatesa 12:52 20.08.2022

Re: ništa od toga

Čovek pronašao točak i razboj pa se nije pasivizovao i u samo sto godina stigao električnog do električnog

Između prvog aviona i leta u svemir još manja razlika.
literatesa literatesa 12:55 20.08.2022

Re: ništa od toga

Ono kad te svemir asocira na Bajagu. :)
predatortz predatortz 12:55 20.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Čovek pronašao točak i razboj pa se nije pasivizovao i u samo sto godina stigao električnog do električnog

Između prvog aviona i leta u svemir još manja razlika.



Najduži i najmračniji period je bio onaj od puritanstva do Dubokog grla;
literatesa literatesa 12:57 20.08.2022

Re: ništa od toga

Najduži i najmračniji period je bio onaj od puritanstva do Dubokog grla;

??
literatesa literatesa 12:57 20.08.2022

Re: ništa od toga

Nema smisla da ti odgovorim.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:58 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann


ne znam koja bi to druga iskustva bila slična DMT vizijama


"Вјерују, во Јединаго Бога Оца, Вседержитеља..."

predatortz predatortz 13:01 20.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Nema smisla da ti odgovorim.


Опусти се некад, другарц'е Тесика!
Није свака шала напад на лик и дело.
literatesa literatesa 13:03 20.08.2022

Re: ništa od toga

Опусти се некад, другарц'е Тесика!
Није свака шала напад на лик и дело.

Dobro, tamo gdje je naći ženu teško kao iglu u plastu sijena, vjeruj mi samo se kontrolišem da ti odgovorim na te šale.
literatesa literatesa 13:05 20.08.2022

Re: ništa od toga

Ili, vidiš da mi ne leže, šali se sa nekim drugim. I onaj savjet prije neki dan meni i Benedyktu, nije ti prvi put. Nemoj.
predatortz predatortz 13:05 20.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Опусти се некад, другарц'е Тесика!
Није свака шала напад на лик и дело.

Dobro, tamo gdje je naći ženu teško kao iglu u plastu sijenu, vjeruj mi samo se kontrolišem da ti odgovorim na te šale.


Свестан сам ја да сад афежеовка у теби води борбу против моје земљакиње која ме готиви, али бре - шала!


Односно, у теми којој смо - неки табуи се теже руше него што се осваја Васељена.

Ето, стави то у тај контекст.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:07 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
Postoji citava grana istrazivanja zasnovanih na Global Worldspace Theory koja ova i slicna iskustva objasnjava na dosta ubedljiv nacin.


ne znam koja bi to druga iskustva bila slična DMT vizijama. bar lično ne mogu ništa da uporedim sa njima.
a mislim da nisam jedini.


Mislim na razlicita stanja svesti, koje ukljucuje i ovo koje pominjes, a ne samo DMT vizije. Recimo locked-in brain je isto zanimljiv primer - nije samo normalan mozak koji je 'zakljucan'.

Mene ta tema ne zanima mnogo ali sam proveo sate sa kolegom koji je sa mnom radio na projektu o fenomenoloskoj svesti a kome su stanja svesti osnovna oblast istrazivanja i koji mi je sa velikim entuzijazmom pricao o pracenju neuralih korelata tokom DMT iskustava.
literatesa literatesa 13:07 20.08.2022

Re: ništa od toga


Односно, у теми којој смо - неки табуи се теже руше него што се осваја Васељена.

Ето, стави то у тај контекст.

Da, dobro.

Komentar o dubokom grlu na moj o letu u svemir je, kako bih ti rekla, baš onako bezveze..
predatortz predatortz 13:07 20.08.2022

Re: ništa od toga

I onaj savjet prije neki dan meni i Benedyktu, nije ti prvi put


Ти стварно мислиш да ја памтим шта сам писао коме пре неки дан?

Ја ово место не схватам баш толико озбиљно.
literatesa literatesa 13:09 20.08.2022

Re: ništa od toga

Ја ово место не схватам баш толико озбиљно.

Ni ja se ne raspojasam.
predatortz predatortz 13:13 20.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Ја ово место не схватам баш толико озбиљно.

Ni ja se ne raspojasam.


Ти?!
Не зајебавај!
Умеш да извређаш људе само тако!
Али си моја, па зажмурим.
literatesa literatesa 13:15 20.08.2022

Re: ništa od toga

Ти?!
Не зајебавај!
Умеш да извређаш људе само тако!
Али си моја, па зажмурим.

Šta tebe boli kurac što ja izvrijeđam ljude? Šta ti imaš žmuriti?
predatortz predatortz 13:16 20.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Ти?!
Не зајебавај!
Умеш да извређаш људе само тако!
Али си моја, па зажмурим.

Šta tebe boli kurac što ja izvrijeđam ljude? Šta ti imaš žmuriti?


У праву си!
literatesa literatesa 13:19 20.08.2022

Re: ništa od toga

У праву си!

Da.

Kad tebe budem vrijeđala, odgovori mi. I ove šale rkanja, rk, rk ne okreći prema meni.
predatortz predatortz 13:21 20.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
У праву си!

Da.

Kad tebe budem vrijeđala, odgovori mi. I ove šale rkanja, rk, rk ne okreći prema meni.


Добро, другарц'е Тесс, извињавам се што ти се моја шала није допала.
Где су млади, ту је и забава...

literatesa literatesa 13:26 20.08.2022

Re: ništa od toga

I riječ raspojasati ne znači sukobiti se sa nekim, jedino ako čovjek nije odložio oružje, skinuo jaknu i hoće se obračunati rukama.

Ili, rasedlao konja i u kafani se razdrljio.

"Učkur je uže kojim se čakšire drže pod kontrolom."

predatortz predatortz 13:27 20.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
I riječ raspojasati ne znači sukobiti se sa nekim, jedino ako čovjek nije odložio oružje, skinuo jaknu i hoće se obračunati rukama.

Ili, rasedlao konja i u kafani se razdrljio.

"Učkur je uže kojim se čakšire drže pod kontrolom."




У праву си и за то!
literatesa literatesa 13:36 20.08.2022

Re: ništa od toga

predatortz predatortz 13:38 20.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa



Е, за ово ниси у праву!

Бајага је тешки смор!
literatesa literatesa 13:46 20.08.2022

Re: ništa od toga

Nije mi Bajaga bio najdraži, nešto razmišljam, ali ima par pjesama npr Tišina, 442 do Beograda, Sa druge strane jastuka, XX vek.. sve su dobre.
literatesa literatesa 13:58 20.08.2022

Re: ništa od toga

cc, zaboraviti

ccckati :)

literatesa literatesa 14:22 20.08.2022

Re: ništa od toga

Peta po bogastvu zemlja u svijetu, ispred Švajcarske, Makao.

Ok, potražim razloge, Makao je Kinezima kao Amerikancima kockarnice Indijanaca na periferiji rezervata.




dogodinedragosevac dogodinedragosevac 15:09 20.08.2022

Re: ništa od toga

mislim da SPC treba da se ogradi od takvog govora mržnje i da dovede u red svoje starešine. Mogu oni da misle šta hoće u svoja "četiri zida", ali ovakvi ispadi bi trebalo da prestanu pod hitno.


principessa_etrusca principessa_etrusca 15:33 20.08.2022

Re: ništa od toga


E, ali što sam letos bio na gej svadbi... Alkaj bič u Sijetlu, jedno dvesta ljudi, od SF-a do NY-a, porodično, gomila dece (valjda usvojene ili veštačkom oplodnjom načinjene, nisam sprovodio anketu) bilo je i nas strejt naravno. Pa za one koji pedera nisu videli uživo, a još manje su videli gej porodicu sa decom, samo da kažem da nema nikakve razlike između gej i strejt svadvi. Moje klinke nisu ni primetile da je većina ljudi za stolom za kojim se krkalo pečenje a posle na stolu i oko stola igralo, istog pola. Neke čike jesu bilo malo veselije odevene,...


Каква летња идила!

Следеће године немој да пропустиш прајд у СФ, гологузе чике у кожи и тете са привезаним дилдоима су баш интересантни.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 16:05 20.08.2022

Re: ništa od toga

И после секса се осећају потпуно погрешно. Као кад после секса погледаш на особу и питаш се 'је**е, шта ми ово требало'.


brate ovo mi se desilo bar hiljadu puta - jel sam gej???

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:28 20.08.2022

Re: ništa od toga

principessa_etrusca

E, ali što sam letos bio na gej svadbi... Alkaj bič u Sijetlu, jedno dvesta ljudi, od SF-a do NY-a, porodično, gomila dece (valjda usvojene ili veštačkom oplodnjom načinjene, nisam sprovodio anketu) bilo je i nas strejt naravno. Pa za one koji pedera nisu videli uživo, a još manje su videli gej porodicu sa decom, samo da kažem da nema nikakve razlike između gej i strejt svadvi. Moje klinke nisu ni primetile da je većina ljudi za stolom za kojim se krkalo pečenje a posle na stolu i oko stola igralo, istog pola. Neke čike jesu bilo malo veselije odevene,...


Каква летња идила!

Следеће године немој да пропустиш прајд у СФ, гологузе чике у кожи и тете са привезаним дилдоима су баш интересантни.


Moje dve dobre prijateljice imaju dva sina, jedna devojcica u razredu moga sina ima dve mame, i da ne nabrajam dalje. Apsolutno isto sve kao kod 'normalnih' porodica. Partneri se prepiru oko istih pitanja, sa decom se nadmudruju oko istih fora, rodjendani se isto slave... isti malogradjanski problemi i teme u oba plemena.

A prajda sto se tice, to je karneval (jedan njegov aspekt je tako zamisljen) pa je neuobicajeno odevanje i ponasanje tu sasvim uobicajeno. Kao na svakom drugom karnevalu. Eno gore onih zimskih gologuzana za krst zlatni. Mozda to oni ne zovu karnevalom ali se nema sumnje ponasaju karnevalski. I niko protiv toga ne protestvuje. A i što bi? Odrasli su muskarci pa ako prehlade jajnike sami su krivi
alselone alselone 16:43 20.08.2022

Re: ništa od toga

Pokušavaš da mi suFtilno sugerišeš da je Kis bio k’o ono Plavo salo koje ti je Doks preporučio… Ok, sorry ako sam omanuo sa mojim imenjakom i njegovim dogodovštinama sa murzom Fjodorom Kuzmičem, neka mu je sva slava i hvala…
Koji žanr, može li na engleskom, odakle pisac okvirno da bude, to mi reci, da ne omanem i ne osramotim se ponovo…


Šalim se malo. Svaka preporuka je za zahvalnost, bilo da mi se svidja ili ne ali je neko odvojio vreme i iskustvo da mi nešto kaže. Ta knjiga nije moj ukus ali je nesporno kvalitetno umetničko delo.

Trenutno ništa ne čitam i nešto nemam koncentracije. U stvari, znaš šta sam skoro pročitao na brzaka: The Great CEO Within: The Tactical Guide to Company Building". Sasvim solidno i ima nekih odličih fora.

Možda bih čitao neki dobar SF. Ne fazon space opera, pfiju, pfiju, da pucaju laserskim oružjem i ratuju nego nešto umnije, na fazon Solarisa.
alselone alselone 16:48 20.08.2022

Re: ništa od toga

.
softelectronics_e softelectronics_e 16:48 20.08.2022

Re: ništa od toga

Neues aus der Nachbarschaft
principessa_etrusca

E, ali što sam letos bio na gej svadbi... Alkaj bič u Sijetlu, jedno dvesta ljudi, od SF-a do NY-a, porodično, gomila dece (valjda usvojene ili veštačkom oplodnjom načinjene, nisam sprovodio anketu) bilo je i nas strejt naravno. Pa za one koji pedera nisu videli uživo, a još manje su videli gej porodicu sa decom, samo da kažem da nema nikakve razlike između gej i strejt svadvi. Moje klinke nisu ni primetile da je većina ljudi za stolom za kojim se krkalo pečenje a posle na stolu i oko stola igralo, istog pola. Neke čike jesu bilo malo veselije odevene,...


Каква летња идила!

Следеће године немој да пропустиш прајд у СФ, гологузе чике у кожи и тете са привезаним дилдоима су баш интересантни.


Moje dve dobre prijateljice imaju dva sina, jedna devojcica u razredu moga sina ima dve mame, i da ne nabrajam dalje. Apsolutno isto sve kao kod 'normalnih' porodica. Partneri se prepiru oko istih pitanja, sa decom se nadmudruju oko istih fora, rodjendani se isto slave... isti malogradjanski problemi i teme u oba plemena.


A prajda sto se tice, to je karneval (jedan njegov aspekt je tako zamisljen) pa je neuobicajeno odevanje i ponasanje tu sasvim uobicajeno. Kao na svakom drugom karnevalu. Eno gore onih zimskih gologuzana za krst zlatni. Mozda to oni ne zovu karnevalom ali se nema sumnje ponasaju karnevalski. I niko protiv toga ne protestvuje. A i što bi? Odrasli su muskarci pa ako prehlade jajnike sami su krivi

Da bude isto, ne biva.
Može (samo) da bude (veoma) slično.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:32 20.08.2022

Re: ništa od toga

Moje dve dobre prijateljice imaju dva sina, jedna devojcica u razredu moga sina ima dve mame, i da ne nabrajam dalje. Apsolutno isto sve kao kod 'normalnih' porodica. Partneri se prepiru oko istih pitanja, sa decom se nadmudruju oko istih fora, rodjendani se isto slave... isti malogradjanski problemi i teme u oba plemena.

A prajda sto se tice, to je karneval (jedan njegov aspekt je tako zamisljen) pa je neuobicajeno odevanje i ponasanje tu sasvim uobicajeno. Kao na svakom drugom karnevalu. Eno gore onih zimskih gologuzana za krst zlatni. Mozda to oni ne zovu karnevalom ali se nema sumnje ponasaju karnevalski. I niko protiv toga ne protestvuje. A i što bi? Odrasli su muskarci pa ako prehlade jajnike sami su krivi

Ја не познајем мушке парове са децом, већ само женске, и то где деца нису усвојена, већ или из претходног (хетеро) брака, или је једна партнерка родила током везе.

Видела сам и драматичне разлазе/разводе, исту горчину као код већине осталих развода, исто отимање око имовине итд, али се макар за децу зна ко је мама.

Што се тиче поређења прајда са другим манифестацијама где учесници нису закопчани до грла, чудим се да не разликујеш шта је тело у одећи за спорт, плажу (па и нудистичку, т.ј. без одеће), а шта је порнографија.

Шта је циљ београдског прајда? Родитељи који не прихватају избор своје деце, па их и злостављају, били би вероватно скандализовани свом том параферналијом. Они то све међутим неће видети, ни уживо, ни на ТВ-у, јер као што benedykt рече горе, београдски прајд је виртуелни догађај.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana