Planeta

Srešćemo se ovde

Jaril RSS / 17.09.2022. u 06:33

thequint%2F2016-05%2Fd4ee08b1-5298-418d-be60-6ea56c63f3a5%2FEarth_iStock.jpg?rect=1%2C0%2C1820%2C1024&auto=format%2Ccompress&fmt=webp&width=720

 

Замисли планету.

 

 


Замисли све цивилизације на планети.

 

 

 


Замисли да цивилизације не постоје, да су остале само појединачне културе.

 

 

 


Замисли да култура нема, да су остали само појединачни токови идеја.

 

 

 


Замисли да токова идеја нема, да су остала само појединачна мишљења.

 

 

 


Замисли да мишљења нема, да су остале само емоције.

 

 

 


Замисли да емоција нема, да је остало само постојање.

 

 

 


Ту, у тој Примордијалној Празнини, срешћеш мене.

 

 

 


Она звучи овако: https://youtu.be/8qTM_u4L7uA



Komentari (855)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

literatesa literatesa 17:49 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

na cijelom svijetu

Cijelom fakin svijetu. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:51 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Jebote, nikako da ukapiram ko je sad na kraju ovaj u hulahopkama na Bulevaru revolucije koji je toliko iznervirao kolege sa naci strane rova, jel Albanac, Kosovar, Kurd, Turčin, ili Vlada Georgijev? I kome su na kraju razbili glavu od te petorice, i zašto tačno? (izvinjavam se što ne razumem turkski...kurdski, bugarski, razumeo sam engleski na plakatu gde se žali što nije mogao u štiklicama da prajduje, izula ga prinčipesa)?

(*Dobro, razumem da ste sad u očaju što je parada kako tako održana a litijaška govna držana na lancu, pa se sad hvatate za svaku slamku, u vidu sumnjivog aktiviste Albanca-Kurda. Tako sam se i ja osećao kad je Vučić prvobitno rekao NEĆETEŠETATI (a maksa tercirao ovde drugim nekim povodom), dobro, nije baš da su mi sve lađe potonule, nego više neki blam što mi je ex domovina opet demonstrirala zautucanost, i poslušnost Putinu, ali sam mislio, ok, sad smo izgubili, dogodine će biti bolje valjda, oću reći nisam sasvim klonuo duhom).
predatortz predatortz 17:52 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

A pobogu, olabavi malo sa tim moralisanjem. Napisala sam da su Srbi debili i šta sad?


Ništa! Razmisli o tome.
Na to se uopšte nisam osvrnuo.
Začudilo me da Maksa to podržava, pa ga pitam koji mu je kurac.

Da sam hteo da pitam tebe, pitao bih te.
Niti imam strah od toga, niti smo u nekoj svađi, koliko znam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:55 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Začudilo me da Maksa to podržava, pa ga pitam koji mu je kurac.



Jel Maksa debil? Nije. Dakle, nisu SVI Srbi debili. Evo, ja mislim da su debili samo nacionalisti i desničari, i to svakako nisu SVI Srbi, fala bogu da je tako.

literatesa literatesa 17:56 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ništa! Razmisli o tome.
Na to se uopšte nisam osvrnuo.
Začudilo me da Maksa to podržava, pa ga pitam koji mu je kurac.

Da sam hteo da pitam tebe, pitao bih te.
Niti imam strah od toga, niti smo u nekoj svađi, koliko znam.

cc
predatortz predatortz 17:59 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

srdjan.pajic
Začudilo me da Maksa to podržava, pa ga pitam koji mu je kurac.



Jel Maksa debil? Nije. Dakle, nisu SVI Srbi debili. Evo, ja mislim da su debili samo nacionalisti i desničari, i to svakako nisu SVI Srbi, fala bogu da je tako.



Eto, ja mislim da grešiš. Mislim da samo debil sve pristalice bilo kog političkog, verskog, etničkog ili bilo kog drugog skupa, osim skupa debila, može nazvati debilima.
bene_geserit bene_geserit 18:00 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

vredjas tebi nepoznatu zenu i jos insinuiras nesto bezobrazno bezocno za njenu porodicu, ...
pri cemu, je l moze neko da tacno kaze, sta nije istinito u njenom komentaru?

Sve nije istinito u njenom komentaru.
I sramota je ne obrisati ga.
Za srpsko društvo kaže da je društvo sastavljeno od kretena, da ne idemo dalje.

Najverovatnije ustaškinja na srpskom sajtu. Kad god svrati isto to radi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:09 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Oooooo, jebote!
Kuso i rogato se nakačilo na principesu!
Šta ste navalili toliko?
Kao da je bitno da li je taj lik Šiftar, Turčin ili Lihtenštajnijanac!
On je profesionalni pederski lobista.
I radi šta mu je zadatak.

Чарли, хвала.

Линковала сам горе твит са видеом где тип игра испред плаката (и опет скида гаће), а на плакату пише од “од Розаве до Косова,…”, баш оно што сам рекла да је викао.

Прво се овде не верује да је говорио то што је говорио, а онда се измишљају небулозни разлози зашто (као онај довитљиве Анђе да је дотични узео Розаву/Рожаву/Ројаву и Косово јер је њему баш посебно стало до трансфеминизма у тим покрајинама).

Једини контекст у коме би било примерено да учесник прајда у Србији узме у уста Косово је да викне “Косово је Србија”. Све друго је стављање на страну окупатора.
gvozden1 gvozden1 18:16 20.09.2022

Re: Tuzna povorka


A, izvini, nemaš vladu ni 5 meseci posle izbora pošto ti realno i ne treba jer jedan (prilično poremećen) čovek odlučuje o svemu.

5 meseci?

To je ništa u odnosu na recimo uređenu Belgiju koja 500 dana pravi vladu.

Argument ti je, jebiga, nikakav.

Ali da, superbuntovnički zvuči kad se kaže debili su, superbuntovnički zvuči kad se podrži ona budalaština od komentara one Emilie, ali to ne može da se brani, to su samo parole koje zvuče.

To nije stav, to nije ništa, to je za publiku, za preporuke.

Ako to nekome treba, ok, poštujem.

Ili možda ima neki argument da je srpska nacija debilna, a da to nije Miša Vacić ili neka slična doskočica.
alselone alselone 18:19 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ljetos sam bila u kontaktu sa jednom curom iz Irana, žao mi je što se to među nama završilo mojom greškom, možda je preko vikenda opet potražim, no, dobro..

Ja sam u kontaktu sa jednim Irancem poslom a više njih sam upoznao tokom karijere, pogotovo u Americi. Kada se uzme oblast sistemske elektroenergetike (sistemi, distribucija, prenos, proizvodnja) Iranci su među najvećih stručnjacima u svetu. Više vodećih firmi iz oblasti u USA su napravljene od strane Iranaca.

Do pre godinu, dve, bio je let Beograd - Teheran i žena i ja smo se ložili da odemo na Iransku novu godinu (Nowruz) ali nikako, a sada su i let ugasili pa sigurno nećemo. Tada sam dosta čitao o Iranu i mislim da je bukvalno čaroban, kao iz Aladina.

Evo malo šege za sve. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:19 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
srdjan.pajic
Začudilo me da Maksa to podržava, pa ga pitam koji mu je kurac.



Jel Maksa debil? Nije. Dakle, nisu SVI Srbi debili. Evo, ja mislim da su debili samo nacionalisti i desničari, i to svakako nisu SVI Srbi, fala bogu da je tako.



Eto, ja mislim da grešiš. Mislim da samo debil sve pristalice bilo kog političkog, verskog, etničkog ili bilo kog drugog skupa, osim skupa debila, može nazvati debilima.


Zapravo je uber debil onaj koji smatra za debila onog ko pristalice pokreta debila smatra za debile.

Možemo ovako do sutra.

Pazi, da nisam video na delu vatrene pristalice tog vašeg desničarskog naci pokreta, a.k.a. debile, zadojene tim nekim vrlo mračnim idejama i maksimalno napržene crkvenim činodejstvovanjem, kako idu da mlate ljude jer im se nešto kao kod njih ne sviđa, ne bih mislio to što mislim. Možda kad bi se tu kod vas nešto promenilo u tim smislu, da budete blaži, tolerantniji, da poštujete manjine, slabije, drugačije, da im ne osporavate nijedno ljudsko pravo koje i sami uživate, svima bi bilo bolje, i ne bi na vas gledali kao na debile.

I nema tu neke velike razlike između vas, sem što bi jedni onako salonski diskutovali o tome bez da prljaju ruke, dok bi drugi zasukali rukave i uzeli da mlate, a vi biste onda nudili opravdanja za to, kao evo sad što radite.

A ti sad sam razmisli kako si se našao u tom društvu, i da li ti se isplati da budeš deo takvog pokreta i da baštiniš takve ideje.



gvozden1 gvozden1 18:23 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

...i pazi sad- za prijavu policiji.

Pa šta čekaš?

Taj komentar je samo logičan sled.

Stvarno se nameće pitanje, šta ovu ženu tera da piše onakve ogavnosti za naciju, bilo koju, pa i srpsku.

Jedan od mogućih razloga je i Beneova pretpostavka.
literatesa literatesa 18:23 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ja sam u kontaktu sa jednim Irancem poslom a više njih sam upoznao tokom karijere, pogotovo u Americi. Kada se uzme oblast sistemske elektroenergetike (sistemi, distribucija, prenos, proizvodnja) Iranci su među najvećih stručnjacima u svetu. Više vodećih firmi iz oblasti u USA su napravljene od strane Iranaca.

Hm, šta ti je moje neznanje.

Do pre godinu, dve, bio je let Beograd - Teheran i žena i ja smo se ložili da odemo na Iransku novu godinu (Nowruz) ali nikako, a sada su i let ugasili pa sigurno nećemo. Tada sam dosta čitao o Iranu i mislim da je bukvalno čaroban, kao iz Aladina.

Vjeruješ li mi da sam se sjetila, rekao si ovde jednom da planirate put u Iran. :)
predatortz predatortz 18:29 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Pazi, da nisam video na delu vatrene pristalice tog vašeg desničarskog naci pokreta,


Ja nisam pripadnik ni jednog pokreta ili stranke.

Čisto info, da me ne turaš u "vas".
crossover crossover 18:30 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
Njen komentar jeste pismeniji od komentara po portalima, u kojima razne budaletine ispaljuju svoje frustracije, ali je u osnovi glup i zao.

Možda je glup i zao ali je prilično tačan.


Једино што се тачно може закључити из њеног коментара да је имала мањи нервни слом док је куцала.
alselone alselone 18:30 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Vjeruješ li mi da sam se sjetila, rekao si ovde jednom da planirate put u Iran. :)

A zapravo mi je to okrio Krkar na blogu. On je nešto bio fasciniran Iranom i jedan dan reko daj da malo izguglam o čemu se tu radi. I bukvalno ljudi po internetima govore "na ovom sajtu je dozvoljeno dati samo pet zvezdica za gostoprimstvo, a ja bih Iranu dao šest da može". Bio je i onaj YT dokumentarac o ženi koja je sama prošla biciklom Iran i nije još falila ni dlaka sa glave. MIslim, strankinje ne diraju a eto svoje muče sve više, i sve više se radikalizuju što mi je baš žao.
alselone alselone 18:32 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Hoću da kažem da sam godinama mislio da je Iran = Saudijska Arabija po uređenju družtva ali sam grdno grešio.
predatortz predatortz 18:40 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

alselone
Hoću da kažem da sam godinama mislio da je Iran = Saudijska Arabija po uređenju družtva ali sam grdno grešio.


Jedna moja poznanica je išla na planinarenje, organizovano. Oduševljena ljudima. Predusretljivi i veoma druželjubivi.
angie01 angie01 18:41 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

као онај довитљиве Анђе


zanimljivo, dovitljiva Andja, koja ne moze da veruje na sta si sve spremna,...izvini, koji plakat i koji video si linkovala, ispod jednog linka je tvit, ispod drugog antigejparada.


Све друго је стављање на страну окупатора.


gospodeboze spasi nas ludaka.
maksa83 maksa83 18:41 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

To je ništa u odnosu na recimo uređenu Belgiju koja 500 dana pravi vladu.

Postoji fundamentalna razlika između tog belgijskog petsotdnevnog nemanja Vlade i našeg. Naime njima se to desilo zato što su rezultati izbora bili tako ravnomerno razbacani da nisu uspeli među sobom da se dogovore šta će i kako će, dok je ovde neformiranje Vlade (kao i sve ostalo) odluka jednog čoveka čija je stranka dobila ohoho većinu. Nemaš vladu zato što njemu ne treba i ne želi je trenutno, ovakvi interregnumi mu savršeno odgovaraju (kao i ostatku kartela).

Realno da se on pita ne bi imao ne Vladu, nego ni izbore, kao što ih zapravo nemaš tj. ne liče ni na jedne izbore osim na one u Rusiji i Belorusiji.
angie01 angie01 18:46 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Једино што се тачно може закључити из њеног коментара да је имала мањи нервни слом док је куцала.


hebiga kros, ne znam u kakvom se krugu kreces, al ovo sto je ona napsala, sa jos vise detalja i cinjenica, govori svaki drugi gradjanin ove zemlje,..meni je fascinanto da je patrijotizam odbrana loseg i napadanje onih koji na losot ukazuju...htedoh reci, da onda vlada opsti nervni slom.
angie01 angie01 18:48 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Taj komentar je samo logičan sled.


ah, ti i logika,...al obozavanje odvratnosti i nepostenja.
alselone alselone 18:50 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Jedna moja poznanica je išla na planinarenje, organizovano. Oduševljena ljudima. Predusretljivi i veoma druželjubivi.

Ako ikada budem išao na ozbiljno planinarenje, ili još bolje rečeno hajkovanje, i ako ikada dođem u situaciju da uzmem godinu dana sabatikala, za šta se trudim svim silama, postoji samo jedna staza za mene - Pacific Crest Trail. :)

Sad sam u avionu gledao film Wild o devojci/ženi koja je sama prepešačila tu stazu od 4300 kilometara. Nešto muž, majka, rak, životna sranja i uzme i popizdi i otera sve i ode da prepešači stazu.
niccolo niccolo 18:51 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Tako sam se i ja osećao kad je Vučić prvobitno rekao NEĆETEŠETATI

Pa kad nisi hteo mene da slušaš koji sam vam od početka govorio da od toga nema ništa i da to služi skretanju pažnje…

a sada su i let ugasili

Letovi su propali kad je iz EU objašnjeno da će da povuku šengen ako ne vratimo vize irancima…
angie01 angie01 18:54 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Čekaj, šta, nisu?



Baš svi Srbi su debili jer nije formirana vlada?
Onako, đuture?


Dobro evo ti nisi.



Dobro! Ja mislim da nisi ni ti,



alselone alselone 18:54 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Letovi su propali kad je iz EU objašnjeno da će da povuku šengen ako ne vratimo vize irancima…

Nisam znao. Naši partneri nas jebu gde god stignu. Neće nas kod njih a baš nam ni ne dadu da se viđamo sa drugim ljudima.
alselone alselone 18:56 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neće nas kod njih a baš nam ni ne dadu da se viđamo sa drugim ljudima.

Hteo sam na iransku novu godinu

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:02 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Pa kad nisi hteo mene da slušaš koji sam vam od početka govorio da od toga nema ništa i da to služi skretanju pažnje…


Nisam razumeo od čega nema ništa, od šetnje, ili od zabrane šetnje? Mislim, ko će normalan povatati te preokrete kod Vučića.

Danas ga, vidim, boli glava od nekog papira, nisam samo razume šta je radio sa papirom pa ga sad boli glava, kaže da ga nije uzeo.
crossover crossover 19:02 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

hebiga kros, ne znam u kakvom se krugu kreces


Углавном се крећем међу људима који позову хитну помоћ кад виде да некоме није добро. Није ствар у томе шта је рекла него што са терасе полива фекалијама случајне пролазнике јер је изнервирао телевизор.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:03 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
Pazi, da nisam video na delu vatrene pristalice tog vašeg desničarskog naci pokreta,


Ja nisam pripadnik ni jednog pokreta ili stranke.

Čisto info, da me ne turaš u "vas".


Znam da nisi, nego ti je srce na toj strani, valjda je to očigledno.
softelectronics_e softelectronics_e 19:03 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
To je ništa u odnosu na recimo uređenu Belgiju koja 500 dana pravi vladu.

Postoji fundamentalna razlika između tog belgijskog petsotdnevnog nemanja Vlade i našeg. Naime njima se to desilo zato što su rezultati izbora bili tako ravnomerno razbacani da nisu uspeli među sobom da se dogovore šta će i kako će, dok je ovde neformiranje Vlade (kao i sve ostalo) odluka jednog čoveka čija je stranka dobila ohoho većinu. Nemaš vladu zato što njemu ne treba i ne želi je trenutno, ovakvi interregnumi mu savršeno odgovaraju (kao i ostatku kartela).

Realno da se on pita ne bi imao ne Vladu, nego ni izbore, kao što ih zapravo nemaš tj. ne liče ni na jedne izbore osim na one u Rusiji i Belorusiji.

Što bi rekao Frihend, samo da se malo referišemo na činjenice.
Jer stranka toga nepomena nije na izborima dobila ohoho većinu, štaviše, nije dobila ni većinu, nego samo 120 poslanika, a to je manje od 50 procenata poslaničkih mesta.
Istina, sve ostale može da kupi, skoro, do apsolutne, tj. potpune većine.
predatortz predatortz 19:06 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Znam da nisi, nego ti je srce na toj strani, valjda je to očigledno.


Realno, da ovde ima, a nema, bio bih neki Torijevac, ili švapski CDU...
Ovde nema ideološki definisanih partija.

Milan Novković Milan Novković 19:07 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

alselone
Vjeruješ li mi da sam se sjetila, rekao si ovde jednom da planirate put u Iran. :)

A zapravo mi je to okrio Krkar na blogu. On je nešto bio fasciniran Iranom i jedan dan reko daj da malo izguglam o čemu se tu radi. I bukvalno ljudi po internetima govore "na ovom sajtu je dozvoljeno dati samo pet zvezdica za gostoprimstvo, a ja bih Iranu dao šest da može". Bio je i onaj YT dokumentarac o ženi koja je sama prošla biciklom Iran i nije još falila ni dlaka sa glave. MIslim, strankinje ne diraju a eto svoje muče sve više, i sve više se radikalizuju što mi je baš žao.

Takvi su svi Iranci koje ja znam (nekoliko njih). Jednog sam dovodio u Bgd, bio zaljubljen do ušiju u finu i pametnu Novosađanku

Al dolazili smo poslom, još jedan sa Jamajke pa jedan Welšanin. U Skadarliji ubodu Irancu pesmu, pa Jamajčaninu, al omaše Welšanina - krenuli sa The Mull of Kintyre, a on guru level muzika, uvek sluške na ušima, 3-4 kupljena CDja nedeljno, odmah je rekao њет al sam zaboravio šta su mu na kraju otsvirali

I tri Iračanina koje ja znam su super cool (u jednom trenutku, u prve 4.5 godine u UK, 1987-1991, sa obe strane su mi prve komšije bili Iračani. Jedan je bio posebno dobar, doktorat iz galijum-arsenida, pomalo tugaljiv pošto mu nisu dali da radi praktične stvari sa galium arsenidom zbog osetljive tehnologije.
angie01 angie01 19:09 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Najverovatnije ustaškinja na srpskom sajtu


pa takvim budalama kao sto si ti, nije problem za ustasama zovu sve koji se ne uklapaju u njihovu vizuru,..ono sto si napisao o njenoj porodici je besramno gadno, nedostojno normalnog coveka.
maksa83 maksa83 19:09 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Istina, sve ostale može da kupi, skoro, do apsolutne, tj. potpune većine.

Naravno da može da ih kupi, to je sledeći korak (ovaj koji sledi), ta kupovina će biti formalizovana ovim novim Pokretom koji kartel sprema čime će belorusizacija Srbije biti i formalno do kraja obavljena.

niccolo niccolo 19:13 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

alselone
Letovi su propali kad je iz EU objašnjeno da će da povuku šengen ako ne vratimo vize irancima…

Nisam znao. Naši partneri nas jebu gde god stignu. Neće nas kod njih a baš nam ni ne dadu da se viđamo sa drugim ljudima.

Pa pitanje je kako gledaš na to - u suštini su oni rekli ali tako ne znate da li vam dolaze neki njiho’vi koje mi ne primamo i da li će da pređu kod nas, to nama nije cool pa se vi odlučite. I mi se odlučili.

Danas ga, vidim, boli glava od nekog papira, nisam samo razume šta je radio sa papirom pa ga sad boli glava, kaže da ga nije uzeo.


Evo ovde objašnjeno
gvozden1 gvozden1 19:15 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Postoji fundamentalna razlika između tog belgijskog petsotdnevnog nemanja Vlade i našeg.

Naravno, Srbi su debili:)

Ovo ti je promašaj na bar dva načina.
Prvo, sa pravne strane, ako je propisan rok za formiranje vlade, i ako se on poštuje, sve je u redu.

Drugo, sa političke, ako će sledeća vlada biti apsolutni nastavak prethodne, a hoće, sasvim je svejedno kad će biti formirana.

Ili ti očekuješ neku novu politiku od sledeće vlade pa si zato nestrpljiv? :)

Zamerke radi zamerki idu na ruku onima kojima se zamera, a onoga ko zamera pravi neozbiljnog kritičara.

Treba o tome povesti računa.
literatesa literatesa 19:16 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Nešto muž, majka, rak, životna sranja i uzme i popizdi i otera sve i ode da prepešači stazu.

:))
literatesa literatesa 19:20 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Danas ga, vidim, boli glava od nekog papira, nisam samo razume šta je radio sa papirom pa ga sad boli glava, kaže da ga nije uzeo.

Najavio je rat i ona njegova stanja i jesu hronična hormonska migrena.
literatesa literatesa 19:22 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Treba o tome povesti računa.

cc
niccolo niccolo 19:23 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

i ako se on poštuje

Ako izmišljanje razloga da se pet puta ponove izbori na jednom biračkom mestu svrstavamo pod poštovanje roka, može se reći da se rok postuje.
maksa83 maksa83 19:25 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Drugo, sa političke, ako će sledeća vlada biti apsolutni nastavak prethodne, a hoće, sasvim je svejedno kad će biti formirana.

Ili ti očekuješ neku novu politiku od sledeće vlade pa si zato nestrpljiv? :)

Ne, nego ti ilustrujem kakva ti je Država sprdnja pošto odluke koje se donose i sprovode nemaju nikakve veze sa institucijama nego isključivo sa voljom psihopate na čelu krimi kartela. On se pita za sve, kako će da se reši problem klizišta na autoputu, koliko će Zvezda da dobije para pa do otkupne cene pšenice.

Mada je tebi to možda sve ok pošto živiš u de fakto Monarhiji.
softelectronics_e softelectronics_e 19:28 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
Istina, sve ostale može da kupi, skoro, do apsolutne, tj. potpune većine.

Naravno da može da ih kupi, to je sledeći korak (ovaj koji sledi), ta kupovina će biti formalizovana ovim novim Pokretom koji kartel sprema čime će belorusizacija Srbije biti i formalno do kraja obavljena.


Ali!
Zar to nije dobro!?
Simpatizeri komuljara bi trebalo da budu zadovoljni.
Jer je tako bilo pod faraonom u koga se te budalčine još uvek zaklinju.
Doduše, zaklinju se i zbog toga što se moglo nekažnjeno srati po Srbima.
Istina, ni sada nije kažnjivo, samo sada su se malo pritajili.
Elem jebeš komuljare i slične idiote.
Mi moramo i tu fazu da overrajdujemo
Sva politička kalakurcija da bude kao nekad u istoj partiji - pa da, kao kod komunjara, procveta pluralizam političkih razmimoilaženja.
Jebote, jače je to od mene, kada vidim da još ima idiota (ti si balavac pa to ne znaš iz prve ruke) koji misle da je 'Borba' bila super-duper profesionalna novina.
A služila samo kao prostirka na kojoj se suši luk ili za brisanje stakala pri pranju prozora.
Dakle, što pre dođe do potpune koncentacije, to će pre doći do implozije idiotske partijske organizacije.

softelectronics_e softelectronics_e 19:31 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
Drugo, sa političke, ako će sledeća vlada biti apsolutni nastavak prethodne, a hoće, sasvim je svejedno kad će biti formirana.

Ili ti očekuješ neku novu politiku od sledeće vlade pa si zato nestrpljiv? :)

Ne, nego ti ilustrujem kakva ti je Država sprdnja pošto odluke koje se donose i sprovode nemaju nikakve veze sa institucijama nego isključivo sa voljom psihopate na čelu krimi kartela. On se pita za sve, kako će da se reši problem klizišta na autoputu, koliko će Zvezda da dobije para pa do otkupne cene pšenice.

Mada je tebi to možda sve ok pošto živiš u de fakto Monarhiji.

I mi Hila za trku imamo!
Jeste da nije žderonja kao onaj prethodni tamanitelj pljeskavica i ćevapa, bat hu kerz!
gvozden1 gvozden1 19:55 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ne, nego ti ilustrujem kakva ti je Država sprdnja pošto odluke koje se donose i sprovode nemaju nikakve veze sa institucijama nego isključivo sa voljom psihopate na čelu krimi kartela. On se pita za sve, kako će da se reši problem klizišta na autoputu, koliko će Zvezda da dobije para pa do otkupne cene pšenice

To ipak nikakve veze nema sa formiranjem vlade.

Ali da, ovo sad je ozbiljnija zamerka.

O tome ti pričam, gađaj gde treba, nemoj ofrlje.
alselone alselone 20:03 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

To ipak nikakve veze nema sa formiranjem vlade.

Ima. Vlada se ne formira iz istog razloga zašto je onaj uveo konja u senat. Da pokaže koliko su nebitni.
predatortz predatortz 20:10 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

alselone
To ipak nikakve veze nema sa formiranjem vlade.

Ima. Vlada se ne formira iz istog razloga zašto je onaj uveo konja u senat. Da pokaže koliko su nebitni.


Vlada se ne formira jer se još nadjebavaju koliko će ruskih, a koliko drugih ministara da bude.
Zavrtanje ruku je još u toku.
Da li iko ozbiljan misli da Vučić u potpunosti odlučuje o sastavu vlade?
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:14 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01
као онај довитљиве Анђе


zanimljivo, dovitljiva Andja, koja ne moze da veruje na sta si sve spremna,...izvini, koji plakat i koji video si linkovala, ispod jednog linka je tvit, ispod drugog antigejparada.


Све друго је стављање на страну окупатора.


gospodeboze spasi nas ludaka.

Видим да имаш проблем са читањем једног кратког и једноставног текста, чије си делове цитирала. Тај кратки текст гласи:
Линковала сам горе твит са видеом где тип игра испред плаката (и опет скида гаће), а на плакату пише од “од Розаве до Косова,…”, баш оно што сам рекла да је викао.

Прво се овде не верује да је говорио то што је говорио, а онда се измишљају небулозни разлози зашто (као онај довитљиве Анђе да је дотични узео Розаву/Рожаву/Ројаву и Косово јер је њему баш посебно стало до трансфеминизма у тим покрајинама).

Једини контекст у коме би било примерено да учесник прајда у Србији узме у уста Косово је да викне “Косово је Србија”. Све друго је стављање на страну окупатора.


А претходни коментар у коме је линк је овде:
У твиту који сам овде линковала се види плакат око кога дотични у дрегу игра. На плакату ЈАСНО ПИШЕ оно што је он у ходу викао OD ROZAVE DO KOSOVA…(ЛИНК).

На самом дну плаката пише “Истанбул”, где је јуче одржан АНТИ-ЛГБТ ПРОТЕСТ (ЛИНК).

Порука јесте била за српску и турску јавност.
gvozden1 gvozden1 20:18 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

alselone
To ipak nikakve veze nema sa formiranjem vlade.

Ima. Vlada se ne formira iz istog razloga zašto je onaj uveo konja u senat. Da pokaže koliko su nebitni.

Jedan od mnogih načina na koje im (nam) to pokazuje.
I pošto je samo jedan od mnogih, nije nam to veliki problem.

Formirao je sutra ili bilo kad, zaista nema suštinske razlike.

Ovo što Predator priča, koliko će u vladi biti Zorana Mihajlović, a koliko Nenada Popovića, to može da bude zanimljivo, a sam datum formiranja i ne baš.
angie01 angie01 20:21 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Видим да имаш проблем са читањем једног кратког и једноставног текста, чије си делове цитирала.


pa rekoh, nisam nasla to sto tvrdis da si linkovala, ne videh ni tog lika ni plakat ni da to nestonesto pise.

znaci ispod jednog tvog linka se pojavljuje neki tvit sa nekim sablaznjivim komentarom, a ispod drugog je antigejprajd protest,...pa gde je tacno to sto tvrdis.

evo bas me zanima da vidim.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:41 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

evo bas me zanima da vidim.

ЛИНК
literatesa literatesa 20:45 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

"U poslednje vrijeme nepogrešivo bira pogrešne odluke, odluka o mobilizaciji će ubrzati njegov kraj."

Tvit preveden sa ruskog. Slobodnim stilom. :)
angie01 angie01 21:20 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

ЛИНК


ok, hvala, snimak je pokriven, na onom prvom linku mi se nije pokazivao klip, na ovom sada jeste.

na transparentu pise to sto si rekla, u gornjem delu ,a u donjem, koliko vidim, potpisnici su trans osobe sa Kosova i Istambula.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
Znam da nisi, nego ti je srce na toj strani, valjda je to očigledno.


Realno, da ovde ima, a nema, bio bih neki Torijevac, ili švapski CDU...
Ovde nema ideološki definisanih partija.



A onaj vaš lepi* Miki Joki, to jest njegov povampireni dss (DbSS-a kako ih neki baksuzi zovu)? Meni su tvoji i hučijevi stavovi praktično identični njegovim, bio sam ubeđen da ste se već učlanili i da agitujete za njegovu stranku po komšiluku i blogu.


*Nego stvarno je lep čovek, vidi se da vodi računa o sebi, teretana, redovno kupanje, dobra ishrana, vitamini suplementi, posete zubaru, žena ga sluša, njega bi DB mogla dogodine ladno da odredi za kumu prajda i da nas ne bude sve sramota pred svetom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:49 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
"U poslednje vrijeme nepogrešivo bira pogrešne odluke, odluka o mobilizaciji će ubrzati njegov kraj."

Tvit preveden sa ruskog. Slobodnim stilom. :)


A digla se i ona pevaljka, Ala Pugačova, protiv Putina (to kao kad bi Zorica Brunclik rekla Slobi: Ajde, bre, dosta!) Evo ceo dan na mogu da živim od nje po ovim mojim MSM, hvalospevi, romansirane biografije, kolika ima muda, "gotov je!", još će za počasnu predsednicu nečega da je izaberu. Mislim, volim ja kad se Putinu tresu gaće, ali daj bre, treba imati mere.


maksa83 maksa83 21:53 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

*Nego stvarno je lep čovek, vidi se da vodi računa o sebi, teretana, redovno kupanje, dobra ishrana, vitamini suplementi, posete zubaru, žena ga sluša, njega bi DB mogla dogodine ladno da odredi za kumu prajda i da nas ne bude sve sramota pred svetom.

Šomi? Šomi veliki ratnik koji je izbegao vojsku kada je bilo zajebano služiti a cela porodica ima francusko državljanstvo gde će naravno šmugnuti kad puknu prve petarde, i to čak ne ni one glasne što se kresnu nego one male crvene i zelene sa fitiljima.
gvozden1 gvozden1 21:56 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

vidi se da vodi računa o sebi, teretana, redovno kupanje, dobra ishrana, vitamini suplementi, posete zubaru,

Pa, normalno
Nacionalista, desničar, "četnik" (doduše, ne zna da peva, ima snimak gde peva o Kalabiću, ali ne preporučujem:)

milisav68 milisav68 21:57 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz

Vlada se ne formira jer se još nadjebavaju koliko će ruskih, a koliko drugih ministara da bude.
Zavrtanje ruku je još u toku.
Da li iko ozbiljan misli da Vučić u potpunosti odlučuje o sastavu vlade?

Ma ni to više nije bitno, svi oni dobiju papir koje će zakone da predlože, a vlada da usvoji.

Kome šta smeta, on ide u američku ambasadu da se žali, pa se tamo menja dil.

Imaju manju nadležnost nego Nedić.
gvozden1 gvozden1 22:00 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

cela porodica ima francusko državljanstvo

Ej, pazi!

Rekoše da nije lepo o porodici pričati :)

Žena mu je Francuskinja valjda?
literatesa literatesa 22:01 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

A digla se i ona pevaljka, Ala Pugačova, protiv Putina (to kao kad bi Zorica Brunclik rekla Slobi: Ajde, bre, dosta!)

Nije ni Ala mačji kašalj. :)

literatesa literatesa 22:01 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

:))

literatesa literatesa 22:24 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Nešto nestvarnije od transkripta razgovora Vladimira i Mile nisam odavno pročitala. Ne-stva-rno.
maksa83 maksa83 22:30 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ej, pazi!

Rekoše da nije lepo o porodici pričati :)

Žena mu je Francuskinja valjda?

Jes, i deca su mu Francuzi.

Znaš dobro šta mislim o dobrovoljnim davaocima tuđe krvi sa bekap planom, a taj DSS empirijski nekako uvek uspe da iskenja najviše takvih brabonjaka.
predatortz predatortz 22:35 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Meni su tvoji i hučijevi stavovi praktično identični njegovim, bio sam ubeđen da ste se već učlanili i da agitujete za njegovu stranku po komšiluku i blogu.


Ja sam se zavetovao sebi, dosta davno, da nikada neću biti član neke stranke.

Bio sam i zajebao se!

Kao student, bio sam jedan od osnivača SPO u BiH, čak je to u tom momentu bilo nelegalno jer u Bosni tada nije bilo dozvoljeno osnivanje nacionalnih stranaka. No, to se brzo promenilo i rad je iz poluilegale ušso u legalne vode.

Pogrešio sam u proceni Vuka, ceo odbor preveo u SDS, a da sam nisam prešao iako mi je nuđena solidna pozicija u radu sa mladima.

Rekao sam sebi:
Zajebao si se, loše si procenio, ne pačaj se u to više.
Nisam ja za politiku, još manje za uvlačenje u guzicu nekome.
Politika traži ono što ja nemam - dozu snishodljivosti i ljigavosti.

Od tada sam solista, a da sa stavovima lutam - to svi vidite.
Ujedno, to vam je i ključni dokaz da nisam ničiji. Partijski vojnik ne luta, on sledi ono što mu kažu.
Ja ni sam sa sobom ne mogu, kamo li da mi neka uštva određuje šta ću i kako ću.

Ali, da... Neki Miloševi stavovi su mi jako bliski.
crossover crossover 22:40 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

njega bi DB mogla dogodine ladno da odredi za kumu prajda i da nas ne bude sve sramota pred svetom.


Што срамота, шта фали овој коју је одредио Кристофер Хил?
maksa83 maksa83 22:42 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Што срамота, шта фали овој коју је одредио Кристофер Хил?

Ne fali joj ništa, alal vera Kristofere, Sajsi EmSi boNbonica. Sara Džo takođe.
Kristofer bira crnke, dakle čovek od ukusa.
gvozden1 gvozden1 22:44 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Znaš dobro šta mislim o dobrovoljnim davaocima tuđe krvi sa bekap planom,

A, mora se malo i o politici, ideologiji, koju zagovara, razmišljati, ne samo o ličnosti onoga ko je zagovara, naročito ne na osnovu onoga što pretpostavljamo da bi uradio.

Jer tako sve isključujemo, pošto nema onih za koje možemo biti sigurni da bi , kad bi bilo stani pani, i životom branili ideje.


Jovanović, dobro je Srki zapazio, je prililno blizu onoga što smatram idealnom merom.

Naravno ne do u detalj (oko Kosova je rigidniji od optimalnog) ali to je otprilike ono što treba da bude srpska desnica.

Ne Miša Vacić, ne ni Boško, Jovanović otprilike.

crossover crossover 22:45 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
Ne fali joj ništa, alal vera Kristofere, Sajsi EmSi boNbonica.


Мало је љомберка, али ајде има добре сисе.
predatortz predatortz 22:45 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Kristofer bira crnke, dakle čovek od ukusa.


Crnke, baklava, urmašice...
Makso, ti si Turčin!
gvozden1 gvozden1 22:53 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
Kristofer bira crnke, dakle čovek od ukusa.


Crnke, baklava, urmašice...
Makso, ti si Turčin!

Stani bre, zar se Turci ne lože na plavuše?
maksa83 maksa83 22:55 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Crnke, baklava, urmašice...
Makso, ti si Turčin!

Nije lako Turčin biti!
maksa83 maksa83 22:56 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

gvozden1
predatortz
Kristofer bira crnke, dakle čovek od ukusa.


Crnke, baklava, urmašice...
Makso, ti si Turčin!

Stani bre, zar se Turci ne lože na plavuše?

I ja sam mislio da je tako, ona Hurem koja je Mehmedu zavrtela mozak je bila iz Ukrajine, odande su je pokupili Tatari i prodali Turcima, dakle po svoj prilici je bila neka svetla riba.
angie01 angie01 23:15 20.09.2022

Re: Tuzna povorka


I ja sam mislio da je tako, ona Hurem koja je Mehmedu zavrtela mozak


Sulejmanu od Selima, ne Mehmedu.
maksa83 maksa83 23:18 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Sulejmanu od Selima, ne Mehmedu.

E jeste Anđo, bravo, znam da je neki od dva tri bitna Tučina, nisam gledo seriju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:17 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

gvozden1
vidi se da vodi računa o sebi, teretana, redovno kupanje, dobra ishrana, vitamini suplementi, posete zubaru,

Pa, normalno
Nacionalista, desničar, "četnik" (doduše, ne zna da peva, ima snimak gde peva o Kalabiću, ali ne preporučujem:)

Da, skoro ko major Gašpar iz Povratka Otpisanih.

Ali daj snimak, mislim, kad mogu da slušam Alu Pugačovu ovih dana, mogu valjda i Mišu fon Padobranskog (kopirajt benedikt).
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:21 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

crossover
njega bi DB mogla dogodine ladno da odredi za kumu prajda i da nas ne bude sve sramota pred svetom.


Што срамота, шта фали овој коју је одредио Кристофер Хил?


Ne znam ko je bila/bio kuma (vidim da je maksa pobrojao neke umetnice, ali su meni one nepoznate), a ni o Hilu ne smem ništa pozitivno da napišem, onesvestiće mi se Milisav.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:21 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
:))



E, to. Putin ga je najebao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:31 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ja sam se zavetovao sebi, dosta davno, da nikada neću biti član neke stranke.

Bio sam i zajebao se!


Ja evo nisam, nisu me čak ni u SO primili, pričao sam ovde zašto. Ali jesam jedno vreme agitovo za LDP, i pored upozorenja kolega, jer sam to gledao iz daleka, a sa Čedom, Vesnom Pešić, i tim nekim zaboravljenim asovima sam se gurao u gužvi pred policijskim kordonima, bogami i bežao kad su mlatili na B-mostu, pa sam gajio izesnu sentimentalnost prema njima, i mislio sam da će od tog što su pričali biti nešto. Kacam budala, i šta ću.

Ali bar nisam ko neki ovde posle agitovo za ludog Raduleta, mada jesam pomogao onoj njegovoj astrološkinji kad je bila ona akcija protiv zlostavljanja i maltretiranja trudnica u porodilištima širom Srbije, češljao i unosio ispovesti u bazu podataka. E, to ko nije pročitao, taj je ostalo normalan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:44 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
*Nego stvarno je lep čovek, vidi se da vodi računa o sebi, teretana, redovno kupanje, dobra ishrana, vitamini suplementi, posete zubaru, žena ga sluša, njega bi DB mogla dogodine ladno da odredi za kumu prajda i da nas ne bude sve sramota pred svetom.

Šomi? Šomi veliki ratnik koji je izbegao vojsku kada je bilo zajebano služiti


A jel, to sam hteo da pitam jednom davno kad je huči o njemu zaljubljen maštao i treptao okicama, ja pogledao i video da ga nije bilo tu kad je trebalo da se brani zemlja, bio na NATO Sorboni, pisao važne radove uglavnom na patrioCke treme, a meni pola kluba, mahom ostarelih padobranaca, diglo na mobilizaciju i poslalo na Kosovo (srećom svu su se vratili živi). Onda sam video da je on tek posle rata služio vojsku, ali nisam znao da je utekao, to jest izbegao služenje kad je bilo gusto.

Dobro, ne čudi me, ti prolivači tuđe krvi su uvek bili u prvim redovima kad dođe stani pani. Kad bi se gađali Šešelj Vjekoslavom.

emilia emilia 04:45 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Srbija potonula u plemenski oblik života.

Aktuelna vlast, kao i prethodna, u 21. veku omogućila je SPC da uspostavi monopol na to šta su moral, nacionalni interesi, vrednosti i identitet srpskog naroda. Taj monopol ogleda se i u sve većem uništavanju tekovina građanskog društva i elementarnih civilizacijskih kriterijuma.

Najnoviji primer je pritisak SPC da se otkaže mirna šetnja u okviru Europrajda. Sinhronizovano delovanje sa desničarskim snagama, uz opsesivnu fascinaciju Rusijom, još je jedna u nizu predstava koje imaju za cilj da se osujeti svaki korak ka društvu ravnopravnih građanki i građana, u kome će se poštovati ljudska prava i širiti horizonti slobode. O tome svedoči i nedavna izjava vladike SPC Nikanora koja je predstavljala otvoren poziv na nasilje. Od ove izjave niko se nije ogradio u SPC, niti je sudska vlast pokrenula postupak utvrđivanja pravne odgovornosti za pomenutu izjavu.

SPC karakterišu brojni ispadi kao što su dodeljivanja odlikovanja diktatorima, ratnim zločincima i biznismenima sumnjivih biografija, prikrivanje pedofilije u svojim redovima, kao i enormno bogaćenje. Nedopustivo je da takva organizacija danas u Srbiji određuje sadržaje školskih programa i udžbenika. Time se negira nauka, šire teorije zavere i mitomanija, a čitave generacije vaspitavaju u duhu najkonzervativnijeg mračnjaštva, nesposobne da žive u modernom svetu i idu u korak sa svojim okruženjem.
bene_geserit bene_geserit 05:28 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Srbija potonula u plemenski oblik života.

Opet ova moronka daje "dobronamerne savete", tačnije dođe, posere se, i ode.
Posere se po srpskom narodu, srpskoj istoriji, srpskoj crkvi i čemu god srpskom stigne.
Naravno ti je uvek lokalna autošovinstička ekipa da je pohvali.
I makar da kaže od kojih je da mogu da uzvratim "dobronamernim savetima", nego ni da zucne.
Ko da je problem blanko se posrati po nekom od susednih naroda.
Npr. ako je od Hrvata, ako je srpska istorija prepuna mitova hrvatska je izmišljena, ako imaš problema sa srpskom crkvom i sveštenicima šta da kažeš za Hrvatsku posle WW2 a i ovih dana gde kanoninizuju zločince, a o Hrvatima kao narodu se svašta može reći, pazi samo kad slave ovo što su pobili i proterali babe i dede.
Nego ko sad da pokrije u poseravanju sve mogućnosti, i Hrvate, i Turke, i balije, i komunjare, i autošoviniste.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 05:29 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Једини контекст у коме би било примерено да учесник прајда у Србији узме у уста Косово је да викне “Косово је Србија”. Све друго је стављање на страну окупатора.


I da nosi krst (ne svoj nego drveni ili plasticni), ikonu ili Putinovu sliku, recituje Oce nas, hoda sa tri prsta stisnuta u NESTO i ponasa se smerno. A da paradu predvodi neki pop (rascinjen ili ne). Sto bi se reklo nesto u ovom fazonu.


literatesa literatesa 06:53 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Posere se po srpskom narodu, srpskoj istoriji, srpskoj crkvi i čemu god srpskom stigne.
Naravno ti je uvek lokalna autošovinstička ekipa da je pohvali.

Bane, mnogo je ljudi na ivici. Sinoć razmišljam o tome čitajući da je neki čovjek umro nakon bestijalnog samopovređivanja nožem. I razmišljam o depresiji. O mentalnom posustanju i itd. Crkva nije od velike pomoći ovih dana narodu a i ti si prije neki dan rekao da plate porez, crkva, narod se dovijava i mnogi među nama su loše ali to ne pokazuju, do trenutka kad je kasno.

Možda nas i čitaju ljudi koji su svaki naredni dan bliže ćorsokaku nego rješenju, ili ima i takvih ovde, zalutalih. Zato, čuvaj energiju za život, ne troši je na riječi na Netu kad je jedan nestanak struje kao zaborav.
literatesa literatesa 07:00 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Sto bi se reklo nesto u ovom fazonu.

Ko su ove žene? Interesantna slika, likom su mi interesantne. Ruskinje?


Nsarski je jednom ovde podijelio sliku mislim ljudi u Bijeloj kući onaj dan kad je Tramp preuzeo vlast tj useljavao se. Ljudi različitih izraza lica u tom trenutku bio je neponovljiv kadar, fascinantan, kod žena gore mi je posebno ova u sredini književni lik, a sa slike Nsarskog su imali svaki različitu emociju, tugu, zbunjenost, strah, i itd. Možda je to čak bilo na blogu kod Principesse kad smo analizirali položaj tijela ono troje, par i stranac među njima, baš ću provjeriti. Ali mislim da je to bilo prije, i što je nisam sačuvala je moja velika greška, bolji primjer različitih emocionalnih presija koje zajedno stvaraju univerzalnu harmoniju na licima ne postoji trenutno na Netu.


I za dobro jutro. :)


gvozden1 gvozden1 07:31 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ali daj snimak

Ma kucam sa nekog krša od telefona (pao mi telefon sa onog krova :)) nema šanse da postavim.

Ukucaj četničke pesme, slušaj redom, naletećeš i na tu, a i obrazovaćeš se muzički:)

Pa
Peva zaista, nešto malo ljudi u nekoj stranačkoj prostoriji nešto slavi, peva od Topole pa do Ravne Gore.
bene_geserit bene_geserit 07:58 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

čuvaj energiju za život

Hvala draga saveta.
predatortz predatortz 08:06 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

a i ti si prije neki dan rekao da plate porez,


Da ovo malo razjasnimo...

Crkva plaća poreze. Ne plaća samo na onaj segment koji je vezan uz bogosluženje, dakle što se da popi na ruku ili u kutiju kao prilog.
Prodavnice u vlasništvu crkve, one koje prodaju sveće, kalendare i druge verske rekvizite, uredno izdaju fiskalne račune. Tome sam svedočio nebrojeno puta u mojoj parohiji, Svetotrojičinoj crkvi u Zemunu.

Potom, crkva plaća poreze na nekretnine koje nisu u službi bogosluženja, dakle ne na crkve ali na zgrade, stanove i druge objekte plaća porez.

Plaća poreze i doprinose za sveštenike, kao što se plaća i za bilo kog zaposlenog u Srbiji. Sa jednom razlikom - država pokriva te troškove do iznosa minimalne zarade, ali ne samo sveštenstvu SPC, nego i sveštenicima svih tradicionalnih religija u Republici Srbiji.

Potom, država još nije vratila svu oduzetu imovinu SPC, a decenijama je bez nadoknade ostvarivala dobit korišćenjem iste.


softelectronics_e softelectronics_e 08:09 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

srdjan.pajic
predatortz
Znam da nisi, nego ti je srce na toj strani, valjda je to očigledno.


Realno, da ovde ima, a nema, bio bih neki Torijevac, ili švapski CDU...
Ovde nema ideološki definisanih partija.



A onaj vaš lepi* Miki Joki, to jest njegov povampireni dss (DbSS-a kako ih neki baksuzi zovu)? Meni su tvoji i hučijevi stavovi praktično identični njegovim, bio sam ubeđen da ste se već učlanili i da agitujete za njegovu stranku po komšiluku i blogu.


*Nego stvarno je lep čovek, vidi se da vodi računa o sebi, teretana, redovno kupanje, dobra ishrana, vitamini suplementi, posete zubaru, žena ga sluša, njega bi DB mogla dogodine ladno da odredi za kumu prajda i da nas ne bude sve sramota pred svetom.

... doktorirao na Sorboni (neko kaže čak dva doktorata).
A to mu, dodatno, kalakurcija polupriučena nikako ne može da oprosti.
Jer svaki srpski nacionalista mora da bude zadrigao, neumiven, košulja da mu viri iz pantalona ... i da ne nabrajam dalje.
Komuljarama ni jedan Srbin nije dostojan.
softelectronics_e softelectronics_e 08:11 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
*Nego stvarno je lep čovek, vidi se da vodi računa o sebi, teretana, redovno kupanje, dobra ishrana, vitamini suplementi, posete zubaru, žena ga sluša, njega bi DB mogla dogodine ladno da odredi za kumu prajda i da nas ne bude sve sramota pred svetom.

Šomi? Šomi veliki ratnik koji je izbegao vojsku kada je bilo zajebano služiti a cela porodica ima francusko državljanstvo gde će naravno šmugnuti kad puknu prve petarde, i to čak ne ni one glasne što se kresnu nego one male crvene i zelene sa fitiljima.

Šta ima veze što cela porodica ima francusko državljanstvo?
predatortz predatortz 08:15 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Jer svaki srpski nacionalista mora da bude zadrigao, neumiven, košulja da mu viri iz pantalona ... i da ne nabrajam dalje.


Dovoljno je samo pročitati koliko je svetu vrhunskih intelektualaca dao samo četnički Štab 501, pa će svima biti jasnan intelektualni omer dve sukobljene strane u građanskom ratu.

Za početak, program Apollo 11, teško da bi se izveo bez nekih od tih štrokavih četnika. Poručnik JVuO, Milisav Šurbatović, bio je šef inženjerske ekipe tog programa.

O predavačima na evropskim i američkim univerzitetima, koji su bili pripadnici te štrokave, koljačke i gibaničarske vojske, neću da trošim karaktere.

Svi ste pismeni, tražite sami.
softelectronics_e softelectronics_e 08:16 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
Crnke, baklava, urmašice...
Makso, ti si Turčin!

Nije lako Turčin biti!

Nas i Turaka, dvesta miliona.
literatesa literatesa 08:25 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Hvala draga saveta.

:))

Klik
gvozden1 gvozden1 08:25 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

, još je jedna u nizu predstava koje imaju za cilj da se osujeti svaki korak ka društvu ravnopravnih građanki i građana,

A društvo ravnopravnih građana bi bilo društvo u kome bi zagovornici parade imali više prava od protivnika parade.
Neravnopravnost bi ustvari bila ravnopravnost.

Ravnopravnost znači da ako pederi imaju pravo na svoje skupove, isto pravo imaju i oni protiv tih skupova.

I vernici, svakako.

Trend, koji su prihvatili neonaci... ups, neoliberali, tj koji im je nametnut a oni podlegli, je tačno ono protiv čega oni kao nastupaju, društvo povlašćenih i obespravljenih.
Zagovaraju društvo u kome pederi imaju sva prava, a recimo vernici samo ona koja im oni dozvole.
Sve drugo je za njih nedopustivo.

Ismeva se nošenje ikona na protestima, a gde piše da je to zabranjeno?
Hoće čovek da nosi ikonu, šta god ko, ja, mislio o tome to je njegovo pravo, i zagovornici društva ravnopravnih građana treba to pravo da mu brane, ne da ga ismevaju.

Peder, po njima, može nesumnjivo da staje na stranu Arnauta protiv Srba, i da mu se to opravdava, jer je peder, a kad vernik stane na stranu Srba, on je zatucan.

I tako, čudna je ta ravnopravnost kad se jednima daju prava a drugima uskraćuju, ali ako tako kaže Hil ili Petar Stano (jebote, i onaj je neko udo!) onda tako mora da bude.

literatesa literatesa 08:26 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Da ovo malo razjasnimo...

Reci.. :)
predatortz predatortz 08:29 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Da ovo malo razjasnimo...

Reci.. :)


Rekoh - Crkva plaća poreze za sve osim za radnje vezane uz samo bogosluženje i veliki je poreski davalac.
literatesa literatesa 08:30 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Rekoh - Crkva plaća poreze za sve osim za radnje vezane uz samo bogosluženje i veliki je poreski davalac.

Da, dobro. I šta sad?


Ne plaćaju porez na ono na šta najviše para zgrću. Drugo, prestani da sereš za mnom i pokrštavaš me, niti u crkvu ideš niti si vjernik ili si neki novovjernik, šta?
literatesa literatesa 08:31 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ovi će po blogu početi odrezivati bičevanje deset puta preko leđa. More marš bre u kurac.
literatesa literatesa 08:41 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ali nije vidio kad je to Bane napisao? Nego sad kao preko mog komentara iznosi istinu?

Oladi čovječe sinoć sam ti rekla, i sa crkvom i prebijanjem po ulici, hijerarhijom crkvenom koju vi sa strahopoštovanjem spominjete, sve go latentan šizofrenik i sadista, kod mene to ne pali..

Ovde onima koji prodaju svijeće prvo vidiš skup sat na ruci, drugo, badnjak na ulici ispred crkve prodaju iz vreća i jebu curicu malenu..


Ej bre, ovo bre bi se moglo gore do neba nastaviti koliko bih puta ponovila, stiglo bi bre do rajskih vrata.. :)
predatortz predatortz 08:50 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Rekoh - Crkva plaća poreze za sve osim za radnje vezane uz samo bogosluženje i veliki je poreski davalac.

Da, dobro. I šta sad?


Ne plaćaju porez na ono na šta najviše para zgrću. Drugo, prestani da sereš za mnom i pokrštavaš me, niti u crkvu ideš niti si vjernik ili si neki novovjernik, šta?


Prestani da izlaziš sa neutemeljenim tvrdnjama, pa nećeš imati razloga za nervne slomove uživo.

Ni privatne zdravstvene ustanove u Srbiji ne plaćaju PDV na njihovu osnovnu delatnost, ne plaćaju ni advokati, mnoge zanatlije...

Kako bi ti naplatila PDV na krštenje, venčanje, opelo, kada ne postoji cenovnik usluga?

I nije istina da crkva "zgrće" najveću lovu od priloga. A i od te "zgrnute" love sveštenik uplaćuje sebi zdravstveno i penziono za sve što hoće da ima preko minimalca, dakle deo vraća u budžet.

I šta je problem ako se ovo razjasni? Što pada laž?

Da li sam ja vernik i da li idem u crkvu, to sam odgovorio više puta. Idem u crkvu, dolazi mi sveštenik, slavim slavu, kršten sam i crkveno venčan, krstio sam decu i verujem onoliko koliko verujem.

Šta o tome misli neka frau Tess, ladno me boli kurac.
literatesa literatesa 08:54 21.09.2022

Re: Tuzna povorka

Prestani da izlaziš sa neutemeljenim tvrdnjama, pa nećeš imati razloga za nervne slomove uživo.

Nemam ja nervne slomove, naprotiv tad sam najhladnokrvnija kao sad.

Fino ti opet kažem, skini mi se sa pravoslavnog kurca.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana