Budućnost| Društvo| Ekonomija| Planeta| Život

Vesti, proverene i neproverene, i nagađanja …

Milan Novković RSS / 21.09.2022. u 14:37

SCO završen. Iran primljen, mnogi u redu, dok ...

... u post-scriptum maniru i Turska izražava želju da se pridruži (sitna modalna šalica: neko vreme je SCO, iz milošte, nazivan „Azijski NATO". Naš-domaći NATO nema formalne klauzule na temu većine višestrukih udruživanja, al lahki Erdogan je na putu za Vašington. Ovo nije baš small deal pošto su ga uvek nasmejani najbolji prijatelji s one strane okeana pokušali skratiti za glavu onomad kad je, jelte, postao blago neposlušan (nema nagrade za one što znaju ko ga je spasio).

Vreme je interesantno, kolektivni zapad i dalje mamuza mrtvog konja u pokušaju da zadrži hegemoniju, koju je već neko vreme izgubio, ali to u kvantnom svetu nije uvek očigledno, posebno ako se ne posmatra sa petoro urokljivih očiju (aluzija na „..The Five Eyes (FVEY) is an intelligence alliance comprising Australia, Canada, New Zealand, the United Kingdom, and the United States..." pa njihovo da-samo-australija-skucka-nešto-nuklearnih-podmornica trudbeneštvo).

Ovo mamuzanje nije bezopasno, naprotiv, završno mlaćenje mačem jako smorenom rukom kolektivnog zapada, pred zavese finalnog čina je, malom ali netrivijalnom verovatnoćom, opasno - dosta je NATO vojaka u Ukrajini već, kao i sve više zapadnog oružja:

    - Zapad Putinu: Karaćemo vas (idiot u US dal kongresu, dal senatu pre nekoliko dana: Daj da se ispucaju više te nuklearke na Ruse)

  - Putin Zapadu: Karaćemo vas (Putin pre nekoliko nedelja: Pa mi nismo još ni počeli, Putin i Šojgu dal juče: koristićemo svo oružje ako je potrebno, uključujući nuklearno)

Naravno, danas i vrapci na grani znaju da se zapad uglavnom folira, osim ako im Padre Padrone nije u situaciji da sa sigurne udaljenosti bombarduju mnogo slabije od sebe (a i poželjno je da se bombarduje sa mora, pošto se onda lakše ustukne)

Pa danas i vrapci na grani znaju da se Putko uglavnom ne folira. Sada će delovi Ukrajine biti pripojeni Rusiji - ionako su samo Rusi ostali, ostali su uglavnom otišli, pa će presušiti i izvor fazona na temu karaktera operacije u Ukrajini - SMO preti da postane rat.

Zvuči bizarno, al ja sve više mislim da Nemci glumataju donekle - da se plati što mora da se plati - ali da je strategija in line sa Ruskom ulogom u šire-azijskoj priči - Rusi su na vrhu menadžmenta Evroazijske integracije gde su terminali Nemačka i Rusija.

Šta želimo: evropsku, ne samo ukrajinsku denacifikaciju, ukrajinsku demilitarizaciju, redefinisanje evropske „security architecture" (čitaj NATO na đubrištu istorije, ali pošto je to nemoguće uraditi preko noći imaćemo i neke korake in-between. Koje korake?! Eeee, budi sad kristalna kugla ako su ti geni junački.

Sve je više signala, po strategijski nezdravom pumpanju dolara, da su US svesni ishoda (ne davos crowd ogranak, tj state dipartment, veliki delovi agencija, MSM, ... nego onaj drugi, veći ali za sada u senci deo Amerike) - i.e. na prvi pogled urušavanje zapada brže nego što se mora je delimično anglosaksonski-namerno: teško je i riskantno prognozirati do kada i u kojoj meri će se za proizvoljno odštampane dolare nešto moći kupiti, ne samo na ne-zapadu, nego i na zapadu - SCO je u proteklom samitu naglašeno dotakao i užurbanu de-dolarizaciju, i u SCO-u je managing director Kina (bitno za reći zbog mase novca i assets uopšte nad kojima oni imaju kontrolu, uključujući i geo-political assets u širem smislu). Tačnije, sasvim je moguće da je naglo dizanje kamata u US, iako poprilično bolno za US još bolnije za ostatak sveta pošto podiže cenu dolara, strani dolari se slivaju u US, pa tako ostatak sveta ima neočekivane probleme na kvadrat - sve skuplji su dugovi u dolarima, koje je sve teže naći. Problemi na kub, u stvari - sve je teže privući pažnju na sebe i svoje ideje za koje su potrebi investitori - „vidi ruke" je kao alat postalo potpuno beskorisno.

A šta stvarno želimo: pa i evropsku bizarno nesposobnu vrhušku na đubrištu istorije, i neki realni preporod u svetlu potencijala evroazijske integracije. Ne preko noće, nažalost, pošto je to sada nemoguće. Ako je nekad i bilo moguće onda je to bilo pri početku kumulativnog QS ciklusa.

Ps: Za naše „¿Qué?" US drugare, kao dodatak „dolar" crtici (u stvari ovo je za sve na temu „digitalna valuta centralne banke, kao jedina valuta u opticaju", nego je meni interesantno pošto se u US dešava brže nego što sam ja mislio - iznuđeno, pošto je Kina iznenadila svet i naterala ga da se takmiči:

Biden Orders US Dollar Replaced with Trackable "Spyware" Version

Jim Rickards ovde reklamira i svoju novu knjigu. Amer, jbg, ali ja mislim da je on odličan autor. Iako mu od The Death of Money: The Coming Collapse of the International Monetary System od knjiga nisam ništa novije pročitao mislim da je on odličan, razni odlomci raznih knjiga i mišljenja su mu na sve strane.

Koga mrzi da gleda video u nekom trenutku je ponuđen I transcript, a ko voli da se sam snađe na US deo teme može da krene od „Executive Order 14067-Ensuring Responsible Development of Digital Assets - March 09, 2022".

Potencijal ovih valuta je ogroman u pozitivnom smislu, iz perspektive civilizacijskog razvoja, ali su takvi bili i dinamit, pa fisije i fuzije, i u ovom našem vremenu tema je jedna od najmračnijih.

I za kraj, the pinacle zapadne kulture, evropske, orator-in-chief, meme-in-chief...

joe-what.jpg?w=560&h=379

..one and only, field marshal, ... Patak Dača.
 



Komentari (1049)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 11:03 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Neues aus der Nachbarschaft

Onda tokom gradjanskog rata preko 1200 pogroma (ovo ukljucuje i poljsku Ukrajinu) - pocinioci: beli Rusi, kozaci, boljsevici, Poljaci. Tokom poljsko-sovjetskog rata 500 pogroma na poljskoj i najmanje toliko na sovjetskoj teritoriji. - pocinioci Poljaci + Sovjeti.


Sve si nabrojao, samo nigde da spomeneš naziv "Ukrajinci".

Polit-korektnost je čudo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:26 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

Onda tokom gradjanskog rata preko 1200 pogroma (ovo ukljucuje i poljsku Ukrajinu) - pocinioci: beli Rusi, kozaci, boljsevici, Poljaci. Tokom poljsko-sovjetskog rata 500 pogroma na poljskoj i najmanje toliko na sovjetskoj teritoriji. - pocinioci Poljaci + Sovjeti.


Sve si nabrojao, samo nigde da spomeneš naziv "Ukrajinci".

Polit-korektnost je čudo.


Polit-pismenost je jos vece cudo.

Jedino su Poljaci kao nacija pomenuti dok su ostalo politicke kategorije.
literatesa literatesa 11:34 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Bane, preporučujem ti Singerove Neprijatelje.
bene_geserit bene_geserit 17:36 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Tvoja slika: pogroma je bilo ali nista Rusi sa tim nemaju nego su to cinili Poljaci i kozaci. Oktobarska revolucija se desila ali nista Rusi nemaju sa tim nego su to pokrenuli Jevreji. Ko je gde i u kom periodu imao vlast, vojsku, ko je kada pisao i sprovodio zakone, upravljao teritorijama

Pa Oktobarsku revoluciju jesu finansirali, pripremili, organizovali i pokrenuli Jevreji. Zar se to uopšte dovodi u pitanje? Alo, prvi Politbiro 4 od 7 su bili Jevreji, plus Lenjin delimično.

A pogrome nad Jevrejima su činili oni na čijoj su teritoriji Jevreji živeli. Pale of settlement (Katerina velika) im je branio da se sele u druge delove Ruskog carstva.
Pre nego je to postalo rusko, koliko su Poljaci kontrolisali te teritorije, znaš po tome što su zaporožanski Kozaci napravili svoju defako državu (Cossack Hetmanate - Zaporizhian Host, 1648-1764, kada su se najveći pogromi nad Jevrejima i desili). A nisu se stvari mnogo promenile ni pod Rusima, Kozaci su sve vreme pokušavali da naprave svoju državu i pravili bune.

Da bre toliko su ih Rusi maltretirali, da su su gotovo svi Jevreji živeli u Rusiji, dok su ih iz zapadne Evrope uspešno proterali. Istini za volju, na ruske teritorije su ih doselili uglavnom Poljaci, dok je to bilo njihovo, pošto su vekovima pokušavali da pokrste narod po Belorusiji i Ukrajini, da malo razbiju homogenost lokalne populacije.

"During the late 19th and early 20th centuries, the Russian Empire had not only the largest Jewish population in the world, but actually a majority of the world's Jews living within its borders.[51] In 1897, according to Russian census of 1897, the total Jewish population of Russia was 5,189,401 persons of both sexes (4.13% of total population). Of this total, 93.9% lived in the 25 provinces of the Pale of Settlement."

Procenat Jevreja, Pale of settlement:
apostata apostata 23:18 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

@bene_geserit

Za neke stvari se ne slažem, to za ubistvo Stolopina, prilično je jasno šta je motivacija (Dmitry Bogrov je pre svega bio član Socijalističke Revolucionarne Partije, a to saradnik Ohrane i ostalo i kako su se njegove reforme uplašili konzervativni elemnti oko cara je evidentno post faktum komunističko peglanje istorije).

Boga mi bene nije to komunistički post faktum. O tome je i te kako govoreno u tadašnjoj liberalnoj štampi, pri čemu je uzet u obzir čak i. Stolipinov sukob sa Rasputinom.
Senatska komisija je 1912. u svojoj istrazi ((24 toma dokumenata) optužila za neshvatljivo nepridržavanje jasno danih instrukcija generala Kurlova, načelnika Ohrane za Kijev Kuljabka, njegovog zamjenika Verigina i glavu dvorskog obezbjeđenja Spiridoviča.

Dodatno su sumnje pojačane su npr. nedolaskom cara na sahranu, a zatim pogotovo carskim prekidom istrage druge komisije.

A što se tiče Bogrova, za njega Kuljabko kaže da je zaslužio puno povjerenje, jer je zahvaljujući njemu uhapšeno mnogo revolucionara.
Zar Hesya Helfman nije osuđena na smrt 1881. zbog njenog učešća u atentatu na cara? Savelii Zlatopolskii, Grigorii Goldenberg, Aizik Aronchik učestovavli u neuspelom pokušaju atentata 2 godine ranije (digli voz u vazduh). Kad već pitaš gde su tu Jevreji.

Vjerovatno sam bio neprecizan pa ću ponoviti - Jevreji nisu igrali važnu ulogu u rukovodstvu, a ono je donosilo odluke. Od 44 člana Izvršnog komiteta 'Narodne volje /slobode/' od 1879. do 1885. samo 4 čovjeka su bili Jevreji (za to vrijeme član IK je bila čak i jedna treba crnogorskog porijekla), s tim da u periodu od 1879. do 1882. u IK je bio samo jedan Jevrej - Zlatopoljski.

U tom periodu status agenata IK imali su takođe samo 4 Jevreja, a članova, 'izvođača radova' i simpatizera Jevreja naravno je bilo više i da se razumijemo Jevreji su imali i te kako razloga da participiraju u takvim organizacijama, tako da to ne treba ni malo da čudi.
Nego procenat Jevreja je bio jako mali u carskoj Rusiji, naravno da njihova dominacija nije mogla da se protegne, ali sama revolucija, priprema i organizacija, finansiranje, to su Jevreji odradili.
Zar Jacob Schiff nije bio primarni finansijer i organizator Oktobarske revolucije, od zajma za naoružavanje Japana da se oslabi Rusija (za šta je i dobio neku medalju od japanske vlade), finansiranja Trockog (taj njegov čuven povratak u Petrograd sa sve hapšenjem i puštanjem), to mu dođe istorijska činjenica a ne neka ebna teorija zavere.

Bene za finansirovanje Fišom Trockog ili bilo kakvih revolucionarnih organizacija u Rusiji ne postoje nikakvi pisani dokazi. Sve što postoji su dokazani falsifikati, od kojih je najpoznatiji tzv. 'Izvještaj Brazola'

Sam Fiš koliko god se obradovao i finansijski pomagao februarsku vlast, toliko je automatski odbacio pojavu nove vlasti u oktobru, prekratio je svako finansiranje i tražio od boljševika da mu vrate zajmove koje je dao Kerenskom


bene_geserit bene_geserit 01:02 27.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Sam Fiš koliko god se obradovao i finansijski pomagao februarsku vlast, toliko je automatski odbacio pojavu nove vlasti u oktobru, prekratio je svako finansiranje i tražio od boljševika da mu vrate zajmove koje je dao Kerenskom

Valjda Šif a ne Fiš.
za finansirovanje Fišom Trockog ili bilo kakvih revolucionarnih organizacija u Rusiji ne postoje nikakvi pisani dokazi. Sve što postoji su dokazani falsifikati

Čekaj Šif je finansirao ruske neprijatelje (najpoznatiji je po zajmu Japanu za rat protiv Rusa 1904. za koji je dobio orden od Japanaca).
"It is quite likely Schiff also saw this loan as a means of answering, on behalf of the Jewish people for the anti-Semitic actions of the Russian Empire, specifically the recent Kishinev pogrom in 1903."

Slavio je Oktobarsku revoluciju, čitali su njegov govor povodom slavlja.
Finansirao je novoosnovanu vlast posle revolucije.

Njegov unuk je izjavio kako je ovaj potrošio 20M tadašnjih dolara za pripremu Oktobartske revolucije.

softelectronics_e softelectronics_e 07:55 27.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

apostata

...
Vjerovatno sam bio neprecizan pa ću ponoviti - Jevreji nisu igrali važnu ulogu u rukovodstvu, a ono je donosilo odluke. Od 44 člana Izvršnog komiteta 'Narodne volje /slobode/' od 1879. do 1885. samo 4 čovjeka su bili Jevreji (za to vrijeme član IK je bila čak i jedna treba crnogorskog porijekla), s tim da u periodu od 1879. do 1882. u IK je bio samo jedan Jevrej - Zlatopoljski.
...

Šta je to treba?
apostata apostata 23:16 27.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

bene_geserit

Valjda Šif a ne Fiš.

Naravno, sve mi se češće događaju permutacije i brojeva i slova.
Čekaj Šif je finansirao ruske neprijatelje (najpoznatiji je po zajmu Japanu za rat protiv Rusa 1904. za koji je dobio orden od Japanaca).
"It is quite likely Schiff also saw this loan as a means of answering, on behalf of the Jewish people for the anti-Semitic actions of the Russian Empire, specifically the recent Kishinev pogrom in 1903."

To je opštepoznati fakt, koji niko ni ne poriče.

Slavio je Oktobarsku revoluciju, čitali su njegov govor povodom slavlja.
Finansirao je novoosnovanu vlast posle revolucije.
Ja sam ti već rekao da su sve to dokazani falsifikati i da je npr. primjećeno kako se u nekima otvoreno koriste dijelovi iz "Protokola ...".

Sam Šif je na raširenje tih glasinna 1918. reagovao pismom u Stejt department u kojem je kategorički odricao svaku vezu sa boljševicima.
Njegov unuk je izjavio kako je ovaj potrošio 20M tadašnjih dolara za pripremu Oktobartske revolucije.

O tome nemam pojma .., taj unuk je koliko se sjećam nešto bio povezan sa skautima i uzgojem konja.


bene_geserit bene_geserit 23:28 27.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

O tome nemam pojma .., taj unuk

In the February 3, 1949 issue of the New York Journal American Schiff’s grandson, John, was quoted by columnist Cholly Knickerbocker as saying that his grandfather had given about $20 million for the triumph of Communism in Russia.

shmoo shmoo 00:05 24.09.2022

10 000

Видим неке вести да се у првих 24 сата по објављивању делимичне мобилизације у Русији пријавило 10 000 добровољаца за одлазак у рат у Украјину. И то углавном у оним тамо далеким крајевима Русије.

То мора да су они што је тек 1947. до њих допрла вест да је Хитлер напао СССР у Барбароси '41, па не желе сад опет да закасне.





gedza.73 gedza.73 07:27 24.09.2022

Re: 10 000

Видим неке вести да се у првих 24 сата по објављивању делимичне мобилизације у Русији пријавило 10 000 добровољаца за одлазак у рат у Украјину

Kad si već pomenuo
a ja već pitao. Pošto su se ona čuvena tri dana potrebna za okupaciju odužila, kad po Konašenokvu ni jedan ruski vojnik nije poginuo (osim jednog što se isekao na konzervu od paštete) jer ruska vojska gađa 'visokopreciznim' raketama sa bezbedne udaljenosti isključivo vojne ciljeve jer ne želi da unosi mržnju Ruska Duma je donela zakon o starosnoj granici za dobrovoljce i podigla na 55 godina.
Očigledno bespotrebno jer nije imala gubitke i imala je visokoprofesionalnu vojsku (kako sam pročitao na blogu Rusija neće da ratuje regrutima i rezervistima)

Ono čto čkripi u logici je sledeće. Ako su već Rusi do sada imali mogućnost da se prijave kao dobrovoljci zašto su čekali obaveznu mobilizaciju?

U Moskvi i većim gradovima Rusije su postavljani bilbordi sa svim 'prednostima' ratovanja po Ukrajini pa je ipak ruska vojska morala da se osloni na regrutovanje kriminalaca i razbojnika. Koji bez obzira na kazne nisu bili nešto oduševljeni.

A sad odjednom za dva dana hiljade i hiljade dobrovoljaca. Pa di su bili do sad sunce im njiovo?

nego taso kakva je ovo epidemija smrtonosnih bolesti u Putinovoj Rusiji?
pao niz stepenice i poginuo.
Погиб советник ректора МАИ Анатолий Геращенко
Ria novosti

Ko u onoj 'deset ljutih gusara
jedan pao s kreveta
ostalo ih devet'



shmoo shmoo 09:31 24.09.2022

Re: 10 000

gedza.73

A sad odjednom za dva dana hiljade i hiljade dobrovoljaca. Pa di su bili do sad sunce im njiovo?



Та информација је у нивоу оних твојих сличица са финско-руске границе, информација о масовним протестима на којима се скупило пар хиљада људи у Москви, граду од 13 милиона становника и вести првог дана проглашења делимичне мобилизације у Русији како Руси масовно купују карте за авион за Београд.

А из Москве за Београд имаш један лет дневно. Максимум 150 људи.

Русија има 145 милиона становника.





maksa83 maksa83 09:38 24.09.2022

Re: 10 000

Руси масовно купују карте за авион за Београд.

Rusi ne da su kupili karte za Beograd prvog dana za direktan let, nego su kupljene SVE karte koje idu iz Rusije bilo gde gde ih primaju za prva tri dana i to ne samo direktni letovi nego i oni skuplji sa presedanjima. Beograd im uzgred nije glavna destinacija, prva je Gruzija. Možeš lako da nađeš na jućubu Ruse koji o tome pričaju i čak pokazuju na ekranu šta je još i po kojoj ceni dostupno tj. nedostupno. Onda je stigla naredba da avionske karte ne smeju da se prodaju muškarcima od 18 do 65 godina.
shmoo shmoo 10:20 24.09.2022

Re: 10 000

maksa83
Руси масовно купују карте за авион за Београд.

Rusi ne da su kupili karte za Beograd prvog dana za direktan let, nego su kupljene SVE karte koje idu iz Rusije bilo gde gde ih primaju za prva tri dana i to ne samo direktni letovi nego i oni skuplji sa presedanjima. Beograd im uzgred nije glavna destinacija, prva je Gruzija. Možeš lako da nađeš na jućubu Ruse koji o tome pričaju i čak pokazuju na ekranu šta je još i po kojoj ceni dostupno tj. nedostupno. Onda je stigla naredba da avionske karte ne smeju da se prodaju muškarcima od 18 do 65 godina.



Дакле, к'о у СФРЈ 1991?

Видим, то је спречило онолико погибију у нашем грађанском рату.

Видим да је и 6-7 милиона избеглих из Украјине спречило ратне сукобе који се и данас одвијају?

И мој буразер такође, онај што живи у Тенесију, у јануару 1999. војној полицији која му је закуцала на врата да га мобилише рекао да тај којег траже није ту, а да је он само његов другар који је ту преспавао. И поверовали му. А чим је војним полицајцима видео леђа, сео на свог харлија, провозао целу Европу, пребацио се преко баре и ено га тамо у Стејтсима већ 23 године.

Шурак побегао у Румунију (тражила војска највише возаче, јбг... сећаш се?)

Колико их је само било таквих тада?

Но ето, све то није спречило бомбардовање и изгинуће и девастацију Србије 1999.

Нити су Кошаре и Паштрик неки холивудски филм него стварност.

Дај бре, људи, оканите ме се са тим идиотским "вестима и информацијама" које преносите а које само служе за манипулацију свешћу у сврху пропаганде. (Емоције које помиње господин Бенедикт.)

Рекох већ, 10 000 руских добровољаца је "вест" у истом нивоу као и те "вести" о "масовном" напуштању Русије.

Поновићу, Русија има 145 милиона становника. Москва има 13 милиона становника.

Дај да се мало уозбиљимо ако заиста желимо да сагледамо шта се догађа и да макар наслутимо, ако већ не знамо поуздано, шта ће бити у следећих 6-12 месеци. (На дуже и не можемо чак ни да наслућујемо.)

Овде се ради и о нашим животима, јбг. А најглупље што можемо да урадимо у овом тренутку јесте да постанемо само воајери сопствених живота.





maksa83 maksa83 10:24 24.09.2022

Re: 10 000

Дај да се мало уозбиљимо ако заиста желимо да сагледамо шта се догађа и да макар наслутимо, ако већ не знамо поуздано, шта ће бити у следећих 6-12 месеци. (На дуже и не можемо чак ни да наслућујемо.)

Da se ne ložimo, ne možeš da predvidiš ni šta će biti za mesec dana. Čuj zapravo ni za dve nedelje.

Sada sve prognoze imaju vrednost metoroloških - veruješ eventualno za tri dana unapred, a i tu mož se smakne.
shmoo shmoo 10:37 24.09.2022

Re: 10 000

maksa83
Дај да се мало уозбиљимо ако заиста желимо да сагледамо шта се догађа и да макар наслутимо, ако већ не знамо поуздано, шта ће бити у следећих 6-12 месеци. (На дуже и не можемо чак ни да наслућујемо.)

Da se ne ložimo, ne možeš da predvidiš ni šta će biti za mesec dana. Čuj zapravo ni za dve nedelje.

Sada sve prognoze imaju vrednost metoroloških - veruješ eventualno za tri dana unapred, a i tu mož se smakne.



Јесте, у праву си. Слажем се. Не можемо да предвидимо. Зато и нисам користио ту реч него сам рекао да наслутимо. Да покушамо да наслутимо, по неким ситницама, читању између редова.

Али паметни сте људи и ти и Милан и Геџа и сви који се овде јављају... Од вас ипак очекујем нешто више од тих назови вести и клипова који шатро приказују ситуацију, а служе у пропагандне сврхе једне или друге стране.

Ево на пример синоћ сам овде прочитао оно што је Камило написао:

Juće objavljeno da je zbog nedostatka energije evropska proizvodnja cinka i aluminujuma, za sada, smanjena za 50% a francuska industrija stakla radi na tehnološkom minimumu, Radnici poslani kućama na 4 mjeseca.



Имам другара који живи у Бремену. Ради у металској индустрији. Докторирао тамо на технологији метала после одласка у Немачку пре 20 и кусур година из нашег Института Винча.

Питам га синоћ да ли је ово истина што је Камило написао, да није руска пропаганда. Да ли је то истина...

Добијем одговор:

Врло вероватно, ми гасимо једну од две високе пећи, радна недеља се смањује за 4 сата, е сада шта ће даље бити то мало ко може да извесношћу да прогнозира...


и сличицу са испражњеним рафовима и фрижидерима по продавницама у његовом комшилуку.

Мени је таква информација много вреднија од ових клипова и натписа из медија које овде качите а који су производ руске или НАТО пропаганде.

И сигуран сам да и ви имате много њих које познајете и које можете исто тако да питате као што сам ја питао мог другара.

На то сам мислио, Максо.

А пропаганда нека остане за таблоидиоте (који поред изгинућа цивила у Украјини читају како је Карлеуша продала гаће на аукцији), немојте да се сврставамо у исту групу са таквима.

literatesa literatesa 10:55 24.09.2022

Re: 10 000

и сличицу са испражњеним рафовима и фрижидерима по продавницама у његовом комшилуку.

Мени је таква информација много вреднија од ових клипова и натписа из медија које овде качите а који су производ руске или НАТО пропаганде.

И сигуран сам да и ви имате много њих које познајете и које можете исто тако да питате као што сам ја питао мог другара.

На то сам мислио, Максо.

А пропаганда нека остане за таблоидиоте (који поред изгинућа цивила у Украјини читају како је Карлеуша продала гаће на аукцији), немојте да се сврставамо у исту групу са таквима.

:))


Taso, sve će biti ok, ne brini, ej, bre, Taske. :)
gedza.73 gedza.73 11:22 24.09.2022

Re: 10 000

Tasa
Видим неке вести да се у првих 24 сата по објављивању делимичне мобилизације у Русији пријавило 10 000 добровољаца за одлазак у рат у Украјину.

ja
A sad odjednom za dva dana hiljade i hiljade dobrovoljaca. Pa di su bili do sad sunce im njiovo?

Tasa
Та информација је у нивоу оних твојих сличица са финско-руске границе, информација о масовним протестима на којима се скупило пар хиљада људи у Москви, граду од 13 милиона становника и вести првог дана проглашења делимичне мобилизације у Русији како Руси масовно купују карте за авион за Београд.

Zekiš ti mene malo Taso?

Samo mi nije jasno da je do mobilizacije Rusija imala zakon o dobrovoljcima pa je usled slabog odziva (čak i po zatvorima) morala da proglasi obaveznu mobilizaciju i onda se odjednom jednog lepog septembarskog jutra stvorili redovi na hiljade i hiljade dobrovoljaca.
Дакле, к'о у СФРЈ 1991?

ovo si dobro primetio. Putin u velikoj meri kopira Miloševića.


benedykt benedykt 12:07 24.09.2022

Re: 10 000

shmoo

Та информација је у нивоу оних твојих сличица са финско-руске границе, информација о масовним протестима на којима се скупило пар хиљада људи у Москви, граду од 13 милиона становника и вести првог дана проглашења делимичне мобилизације у Русији како Руси масовно купују карте за авион за Београд.

А из Москве за Београд имаш један лет дневно. Максимум 150 људи.

Русија има 145 милиона становника.


Postoje zaista kilometarski redovi ka finskoj kao i ka gruzijskoj ili kazahstanskoj granici, odnosno dan i noć se čeka da bi se nekako ušlo u te zemlje. Postoji pri tome i neko kao nezadovoljstvo u samoj Rusiji samom tom činjenicom da je objavljena mobilizacija. Ne zaboravite da je lično Putin 8. marta ove godine u svom obraćanju majkama, sestrama i ženama obećao da pod jedan nikakvi regruti neće biti učesnici specijalne vojne operacije, kao i da se neće pozivati nikakvi rezervisti da tamo idu.

Međutim, sve to je kap u moru i više ukazuje na to koliko Rusiji zaista jeste do rata, nego što će uticati na bilo šta ili najaviti neke veće demonstracije u skorijoj budućnosti. Kada kažete da se u Moskvi ili Piteru skupilo par hiljada ljudi ne zaboravite da je svaki od njih rizikovao odlazak u zatvor, odnosno Rusija nije Srbija pa da se okupite kada hoćete i gde hoćete i da onda šetate ulicama i protestujete koliko vam srce ište a bez ikakvih posledica.
Svaki takav izlazak na ulicu u Rusiji je zabranjen i bio ko koga policija uhvati ide u zatvor na dve nedelje minimalno, odnosno u slučaju da se opirao hapšenju ili ne dao Bog pre toga pravio gluposti, ide na nekoliko meseci iza rešetaka.
Tako da su stvari ipak malo komplikovanije…
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 24.09.2022

Re: 10 000

Postoje zaista kilometarski redovi ka finskoj kao i ka gruzijskoj ili kazahstanskoj granici,


Verujem, ali kako to da Rusi puštaju svoje da beže preko granice, ako su već prograsili tu mobilizaciju i treba im topovsko meso da bi dalje vodili taj nazovi rat? Ili su to sad već sve zavrnuli, pretvorili zemlju u logor?

gvozden1 gvozden1 17:01 24.09.2022

Re: 10 000

, ali kako to da Rusi puštaju svoje da beže preko granice,

Pa nisu oni Ukrajinci da zabranjuju da se napusti, ne država, nego mesto boravka.
I to vojne vlasti zabranjivali, a klovn posle kao rekao da to nije u redu.

A i Finci Putinovi saveznici, zabranili ovim izdajnicima da uđu u Finsku.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:28 24.09.2022

Re: 10 000

gvozden1
, ali kako to da Rusi puštaju svoje da beže preko granice,

Pa nisu oni Ukrajinci da zabranjuju da se napusti, ne država, nego mesto boravka.


Aha, sigurno nisu. Beži bre huči, nisam tebe pitao, nego nekog ko zna i razume se.

A video sam da se malo sprdaju Ruje, ovi što padaju na rusomeru, uzmu pa zovu sinove lokalnih funkcionera putinoljuba i pretvaraju se da su iz vojnog odseka, kažu im da se spreme za 24 časa da dođu na zborno mesto, pa snimaju reakcije. Tako se valjda zajebao sin onog Putinovog pacova Peskova, pa se izlanuo kako će se njegov slučaj rešiti na "višem" nivou...


shmoo shmoo 17:32 24.09.2022

Re: 10 000

gedza.73

Samo mi nije jasno da je do mobilizacije Rusija imala zakon o dobrovoljcima pa je usled slabog odziva (čak i po zatvorima) morala da proglasi obaveznu mobilizaciju



Извини, јеси ти глуп или си луд?

Глуп ниси, то знам поуздано.

Дакле?

А може бити и мало безобразан у покушајима да истераш пошто-пото своја уверења заснована на НАТО пропаганди овде изнад других, па онда игноришеш написано јер ти то не одговара?

Лепо написах одмах да је та проруска информација о 10 000 добровољаца на истом пропагандном врло примитивном нивоу као и те твоје НАТО сличице, клипови и "информације" које качиш овде.

Јеси ти икада чуо за хибридни рат?

Оно, wag the dog и те муње?

Сигурно јеси.

Дакле, сасвим намерно се правиш блесав и игноришеш све што не иде у прилог твојим тврдњама.

Занимљив си ти психо профил.

Један од оних који проживе живот мислећи да ако се праве да не виде нешто што им не одговара, онда то сигурно и не постоји.

shmoo shmoo 17:35 24.09.2022

Re: 10 000

literatesa
и сличицу са испражњеним рафовима и фрижидерима по продавницама у његовом комшилуку.

Мени је таква информација много вреднија од ових клипова и натписа из медија које овде качите а који су производ руске или НАТО пропаганде.

И сигуран сам да и ви имате много њих које познајете и које можете исто тако да питате као што сам ја питао мог другара.

На то сам мислио, Максо.

А пропаганда нека остане за таблоидиоте (који поред изгинућа цивила у Украјини читају како је Карлеуша продала гаће на аукцији), немојте да се сврставамо у исту групу са таквима.

:))


Taso, sve će biti ok, ne brini, ej, bre, Taske. :)




Видим, и Геџа то исто мисли.

Све ће бити у реду, само се прави да не видиш оно што ти не одговара. Игнориши га и све буде добро.

Е, да ми је ваш мозак на једно три дана па да се одморим к'о човек.


shmoo shmoo 17:40 24.09.2022

Re: 10 000

benedykt
shmoo

Та информација је у нивоу оних твојих сличица са финско-руске границе, информација о масовним протестима на којима се скупило пар хиљада људи у Москви, граду од 13 милиона становника и вести првог дана проглашења делимичне мобилизације у Русији како Руси масовно купују карте за авион за Београд.

А из Москве за Београд имаш један лет дневно. Максимум 150 људи.

Русија има 145 милиона становника.


Postoje zaista kilometarski redovi ka finskoj kao i ka gruzijskoj ili kazahstanskoj granici, odnosno dan i noć se čeka da bi se nekako ušlo u te zemlje. Postoji pri tome i neko kao nezadovoljstvo u samoj Rusiji samom tom činjenicom da je objavljena mobilizacija. Ne zaboravite da je lično Putin 8. marta ove godine u svom obraćanju majkama, sestrama i ženama obećao da pod jedan nikakvi regruti neće biti učesnici specijalne vojne operacije, kao i da se neće pozivati nikakvi rezervisti da tamo idu.

Međutim, sve to je kap u moru i više ukazuje na to koliko Rusiji zaista jeste do rata, nego što će uticati na bilo šta ili najaviti neke veće demonstracije u skorijoj budućnosti. Kada kažete da se u Moskvi ili Piteru skupilo par hiljada ljudi ne zaboravite da je svaki od njih rizikovao odlazak u zatvor, odnosno Rusija nije Srbija pa da se okupite kada hoćete i gde hoćete i da onda šetate ulicama i protestujete koliko vam srce ište a bez ikakvih posledica.
Svaki takav izlazak na ulicu u Rusiji je zabranjen i bio ko koga policija uhvati ide u zatvor na dve nedelje minimalno, odnosno u slučaju da se opirao hapšenju ili ne dao Bog pre toga pravio gluposti, ide na nekoliko meseci iza rešetaka.
Tako da su stvari ipak malo komplikovanije…



Хвала, гос'н Бенедикт, покушавам то Геџи и још некима да објасним из коментара у коментар, али се они упорно праве блесави и врте своју причу.

(Вероватно мисле да навијам за Путина па хоће да се натежу протуравајући упорно неке НАТО примитивне пропагандистичке булшите иако Геџи већ 6 месеци објашњавам да ми је једина фрка у овој ситуацији данас шта ће бити са Србијом и са нама.)


gvozden1 gvozden1 18:00 24.09.2022

Re: 10 000


Aha, sigurno nisu. Beži bre huči, nisam tebe pitao, nego nekog ko zna i razume se.

Čitaš li ti išta jebote? :)
Pa u Ukrajini je na snazi zabrana napuštanja zemlje vojno sposobnim muškarcima, a ovaj slučaj o kom pričam se desio negde letos, kad je general zabranjivao da se napusti mesto boravka, a klovn rekao da to ne može bez njegovog znanja.

Znači može ako on, poglavica, odobri.

Reče nešto o Putinovom apsolutizma?
shmoo shmoo 18:04 24.09.2022

Re: 10 000

gvozden1

Aha, sigurno nisu. Beži bre huči, nisam tebe pitao, nego nekog ko zna i razume se.

Čitaš li ti išta jebote? :)
Pa u Ukrajini je na snazi zabrana napuštanja zemlje vojno sposobnim muškarcima, a ovaj slučaj o kom pričam se desio negde letos, kad je general zabranjivao da se napusti mesto boravka, a klovn rekao da to ne može bez njegovog znanja.

Znači može ako on, poglavica, odobri.

Reče nešto o Putinovom apsolutizma?



А оно када украјински нацисти везују људе за бандере оним лепљивим тракама, скину им панталоне и гаће па их бију пендрецима по стражњици?

И то годинама пре него је рат почео.

Тукли Роме, али и све остале који им се не допадну.

И ником ништа. Украјина је сада део "демократског" света.

Иди, бегај!

Лепо ти рече, куловске форе.

benedykt benedykt 18:08 24.09.2022

Re: 10 000

srdjan.pajic
Postoje zaista kilometarski redovi ka finskoj kao i ka gruzijskoj ili kazahstanskoj granici,


Verujem, ali kako to da Rusi puštaju svoje da beže preko granice, ako su već prograsili tu mobilizaciju i treba im topovsko meso da bi dalje vodili taj nazovi rat? Ili su to sad već sve zavrnuli, pretvorili zemlju u logor?


Zato što (još) ne postoji odluka na nivou zemlje o tome šta da se tačno radi, jer je sve oko mobilizacije odrađeno na brzinu pa onda sve zavisi od vojnih komesara po oblastima. Tipa u Samarskoj oblasti su prvo napisali privremeno je zabranjeno putovanje van okruga (grada) a sada su to prepravili u putovanje van Ruske Federacije je privremeno zabranjeno. U Moskvi opet ne postoji bilo kakva naredba koja zabranjuje izlazak iz grada ili zemlje.

Haotično sve to izgleda, pa tako nemaju ni gde da spavaju u dosta slučajeva kada ih mobilišu već noć provode po nekim hangarima ili čak i na otvorenom, a pri tome su se pojavili snimci gde se mrtvi pijani tuku između sebe, ili opet na drugom mestu kako dok jedni bauljaju po nekoj pisti skoro obeznanjeni od alkohola jedan od njih je ostao pijan da leži u travi pored…

gvozden1 gvozden1 18:20 24.09.2022

Re: 10 000

оно када украјински нацисти везују људе за бандере оним лепљивим тракама

I sad zamisli Srkija i slične da su Rusi vezali tako nekog Ukrajinca, pa makar on bio istetoviran u svastike po celom telu.

Ne bi se moglo živeti od njih.

Ili ovo sa zabranom Rusima da pređu granicu, kao, ne može, ako vam ne valja Putin, skidajte ga, nema bežanja.
Ni pasoš ne pomaže, ni legalno putovanje.
Ne može jer si Rus.

A kad se neko usudio da to isto kaže Arapima koji u hordama, mimo svake procedure i bez ikakvog papira, nasrću na granice, ko je rekao, pa ako vam ne valja vlast, skidajte je, pravite svoju državu onakvom kakva vam treba, koji ćete krasni u mojoj, e taj je odmah bio fašista.

Kad se Rusi maltretiraju jer su Rusi, čak i oni koji su protiv rata i Putina, to nije fašizam.


benedykt benedykt 18:26 24.09.2022

Re: 10 000

shmoo
benedykt
shmoo

Та информација је у нивоу оних твојих сличица са финско-руске границе, информација о масовним протестима на којима се скупило пар хиљада људи у Москви, граду од 13 милиона становника и вести првог дана проглашења делимичне мобилизације у Русији како Руси масовно купују карте за авион за Београд.

А из Москве за Београд имаш један лет дневно. Максимум 150 људи.

Русија има 145 милиона становника.


Postoje zaista kilometarski redovi ka finskoj kao i ka gruzijskoj ili kazahstanskoj granici, odnosno dan i noć se čeka da bi se nekako ušlo u te zemlje. Postoji pri tome i neko kao nezadovoljstvo u samoj Rusiji samom tom činjenicom da je objavljena mobilizacija. Ne zaboravite da je lično Putin 8. marta ove godine u svom obraćanju majkama, sestrama i ženama obećao da pod jedan nikakvi regruti neće biti učesnici specijalne vojne operacije, kao i da se neće pozivati nikakvi rezervisti da tamo idu.

Međutim, sve to je kap u moru i više ukazuje na to koliko Rusiji zaista jeste do rata, nego što će uticati na bilo šta ili najaviti neke veće demonstracije u skorijoj budućnosti. Kada kažete da se u Moskvi ili Piteru skupilo par hiljada ljudi ne zaboravite da je svaki od njih rizikovao odlazak u zatvor, odnosno Rusija nije Srbija pa da se okupite kada hoćete i gde hoćete i da onda šetate ulicama i protestujete koliko vam srce ište a bez ikakvih posledica.
Svaki takav izlazak na ulicu u Rusiji je zabranjen i bio ko koga policija uhvati ide u zatvor na dve nedelje minimalno, odnosno u slučaju da se opirao hapšenju ili ne dao Bog pre toga pravio gluposti, ide na nekoliko meseci iza rešetaka.
Tako da su stvari ipak malo komplikovanije…



Хвала, гос'н Бенедикт, покушавам то Геџи и још некима да објасним из коментара у коментар, али се они упорно праве блесави и врте своју причу.

(Вероватно мисле да навијам за Путина па хоће да се натежу протуравајући упорно неке НАТО примитивне пропагандистичке булшите иако Геџи већ 6 месеци објашњавам да ми је једина фрка у овој ситуацији данас шта ће бити са Србијом и са нама.)



Nema teorijske šanse u ovom trenutku za bilo kakve ozbiljne demonstracije ili bilo šta što može ugroziti vlast. Oni koji su izašli na ulice su u najvećem broju slučajeva nekakva studentarija, sve je to realno malobrojno i pri tome užasno dezorganizovano.
Postoji nezadovoljstvo u narodu ali za sada tinja, odnosno sve zavisi od onoga šta će mobilizacija doneti sa sobom. Ukoliko se ista pretvori u bilo kakav vojni uspeh sve će biti tu gde je i sada, međutim ako od uspeha ne bude ništa a Груз 200 kovčezi sa mrtvima krenu da dolaze, onda će i vlast biti u realnom problemu…
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 24.09.2022

Re: 10 000

gvozden1

Aha, sigurno nisu. Beži bre huči, nisam tebe pitao, nego nekog ko zna i razume se.

bla bla truć truć


Mani se, huči, proći će ti dnevnik na sputniku.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:54 24.09.2022

Re: 10 000

Zato što (još) ne postoji odluka na nivou zemlje o tome šta da se tačno radi, jer je sve oko mobilizacije odrađeno na brzinu pa onda sve zavisi od vojnih komesara po oblastima.


Pa to je tamo veće rasulo nego što sam i ja pretpostavljao. A imao je pućin dovoljno vremena da to sve osmisli i pripremi, da zapečati granice na vreme, da ne može nijedan komad topovskog mesa da mu pobegne, sad kad je najpotrebnije. A ti nesrećnici (konačno smo spoznali ko su zapravo Glavni Jebači, dakle) što je navato, pola će da mu izgine na putu za Ukrajinu samo ako im daju bojevu municiju dok su tako pod maliganima. Morao bi odma da proglasi delimičnu mobilizaciju 2.0, da ne gubi vreme.
literatesa literatesa 18:54 24.09.2022

Re: 10 000

shmoo
benedykt
shmoo

Та информација је у нивоу оних твојих сличица са финско-руске границе, информација о масовним протестима на којима се скупило пар хиљада људи у Москви, граду од 13 милиона становника и вести првог дана проглашења делимичне мобилизације у Русији како Руси масовно купују карте за авион за Београд.

А из Москве за Београд имаш један лет дневно. Максимум 150 људи.

Русија има 145 милиона становника.


Postoje zaista kilometarski redovi ka finskoj kao i ka gruzijskoj ili kazahstanskoj granici, odnosno dan i noć se čeka da bi se nekako ušlo u te zemlje. Postoji pri tome i neko kao nezadovoljstvo u samoj Rusiji samom tom činjenicom da je objavljena mobilizacija. Ne zaboravite da je lično Putin 8. marta ove godine u svom obraćanju majkama, sestrama i ženama obećao da pod jedan nikakvi regruti neće biti učesnici specijalne vojne operacije, kao i da se neće pozivati nikakvi rezervisti da tamo idu.

Međutim, sve to je kap u moru i više ukazuje na to koliko Rusiji zaista jeste do rata, nego što će uticati na bilo šta ili najaviti neke veće demonstracije u skorijoj budućnosti. Kada kažete da se u Moskvi ili Piteru skupilo par hiljada ljudi ne zaboravite da je svaki od njih rizikovao odlazak u zatvor, odnosno Rusija nije Srbija pa da se okupite kada hoćete i gde hoćete i da onda šetate ulicama i protestujete koliko vam srce ište a bez ikakvih posledica.
Svaki takav izlazak na ulicu u Rusiji je zabranjen i bio ko koga policija uhvati ide u zatvor na dve nedelje minimalno, odnosno u slučaju da se opirao hapšenju ili ne dao Bog pre toga pravio gluposti, ide na nekoliko meseci iza rešetaka.
Tako da su stvari ipak malo komplikovanije…



Хвала, гос'н Бенедикт, покушавам то Геџи и још некима да објасним из коментара у коментар, али се они упорно праве блесави и врте своју причу.

(Вероватно мисле да навијам за Путина па хоће да се натежу протуравајући упорно неке НАТО примитивне пропагандистичке булшите иако Геџи већ 6 месеци објашњавам да ми је једина фрка у овој ситуацији данас шта ће бити са Србијом и са нама.)


Taso, pet puta sam najmanje rekla do sada da Rusija ne želi drugim načinom osim okupacijom Ukrajine riješiti problem.

Šta je tebi sad ova mobilizacija toliko značajna, nakon amnezije?, da pošto-poto za 24 sata nađeš odgovore o kojima ljudi pišu već mjesecima, podcjenjuješ naše vrijeme i sposobnost razumjevanja svijeta kao da čovjeku koji ima veliki orah pred kućom 100 god star doneseš kesicu oraha iz Lidla.


literatesa literatesa 18:55 24.09.2022

Re: 10 000

покушавам то Геџи и још некима да објасним

cc
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 24.09.2022

Re: 10 000

Šta je tebi sad ova mobilizacija toliko značajna, nakon amnezije?, da pošto-poto za 24 sata nađeš odgovore o kojima ljudi pišu već mjesecima, podcjenjuješ naše vrijeme i sposobnost razumjevanja svijeta kao da čovjeku koji ima veliki orah pred kućom 100 god star doneseš kesicu oraha iz Lidla.


Ti stvarno ne ceniš svoje vreme, tess, ako čitaš ove tasine traktate koji dolaze pravo iz digestivnog trakta. Sigurno grokće bezveze, ali pompezno, ne mora ni da se čita.
literatesa literatesa 19:00 24.09.2022

Re: 10 000

Ti stvarno ne ceniš svoje vreme, tess, ako čitaš ove tasine traktate koji dolaze pravo iz digestivnog trakta. Sigurno grokće bezveze, ali pompezno, ne mora ni da se čita.

Čudan je od juče ujutru, zato. :)
gvozden1 gvozden1 19:04 24.09.2022

Re: 10 000

srdjan.pajic
gvozden1

Aha, sigurno nisu. Beži bre huči, nisam tebe pitao, nego nekog ko zna i razume se.

bla bla truć truć


Mani se, huči, proći će ti dnevnik na sputniku.

Jeste zabranjeno ili nije zabranjeno, gde god da piše, jesi li pročitao?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 24.09.2022

Re: 10 000

literatesa
Ti stvarno ne ceniš svoje vreme, tess, ako čitaš ove tasine traktate koji dolaze pravo iz digestivnog trakta. Sigurno grokće bezveze, ali pompezno, ne mora ni da se čita.

Čudan je od juče ujutru, zato. :)


Ne bih to mogao da potvdim ili osporim, pošto sam navežbao prst na točkiću da brzo preskrolujem preko tih voluminoznih senkrupa od komentara. Ali izgleda da ga niko dugo nije zajebavao ovde da krene da odlazi sa bloga, lupa vratima, vraća se, odlazi opet i izvodi tu otužnu predstavu, za koju je ubeđen da bar neko ovde mari (sem možda Hemoroida, kome je to važno jer se tiče i njegovog staništa, ispada, trči, upada).
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:06 24.09.2022

Re: 10 000

gvozden1
srdjan.pajic
gvozden1

Aha, sigurno nisu. Beži bre huči, nisam tebe pitao, nego nekog ko zna i razume se.

bla bla truć truć


Mani se, huči, proći će ti dnevnik na sputniku.

Jeste zabranjeno ili nije zabranjeno, gde god da piše, jesi li pročitao?


Još si tu?
gvozden1 gvozden1 19:13 24.09.2022

Re: 10 000

srdjan.pajic
gvozden1
srdjan.pajic
gvozden1

Aha, sigurno nisu. Beži bre huči, nisam tebe pitao, nego nekog ko zna i razume se.

bla bla truć truć


Mani se, huči, proći će ti dnevnik na sputniku.

Jeste zabranjeno ili nije zabranjeno, gde god da piše, jesi li pročitao?


Još si tu?

Jesam, i pošto sam tu, da te pitam još nešto.
Ko je tebe vaspitavao?

Ko god da je, nije se potrudio, ni tebe ni ovu tvoju.

Ogovaranje ljudi je nevaspitanje.

Šta vam je teško da Tasi u oči kažete šta god da o njemu mislite?

Ja sam mu sto puta rekao nešto što mu sigurno nije prijalo, ali njemu rekao.

Za razliku od vas koji bedno ogovarate nekog, sve u uverenju da ste nešto iznad

Niste, samo ste prosti.
benedykt benedykt 19:18 24.09.2022

Re: 10 000

srdjan.pajic
Zato što (još) ne postoji odluka na nivou zemlje o tome šta da se tačno radi, jer je sve oko mobilizacije odrađeno na brzinu pa onda sve zavisi od vojnih komesara po oblastima.


Pa to je tamo veće rasulo nego što sam i ja pretpostavljao. A imao je pućin dovoljno vremena da to sve osmisli i pripremi, da zapečati granice na vreme, da ne može nijedan komad topovskog mesa da mu pobegne, sad kad je najpotrebnije. A ti nesrećnici (konačno smo spoznali ko su zapravo Glavni Jebači, dakle) što je navato, pola će da mu izgine na putu za Ukrajinu samo ako im daju bojevu municiju dok su tako pod maliganima. Morao bi odma da proglasi delimičnu mobilizaciju 2.0, da ne gubi vreme.

Haos ali potpuni, jer se samo trude da popune kvotu koja im je došla odozgo, odnosno regrutuju bukvalno sve i svakoga a ponajviše neku sirotinju i bedu iz nekih dagestanskih i baškirijskih zabiti.
Evo otprilike ovako to ume da izgleda…

Svi su mrtvi pijani i bauljaju, a ovaj u beloj majici ima pri tome i spuštene pantalone do kolena iz nekog razloga. Sutra, prekosutra ili za mesec eventualno dva će svi oni biti u Ukrajini. Nisam siguran ali zaista da će njihovo prisustvo bilo šta promeniti na frontu ali kao daj da vidimo i to čudo.

Cela poenta sa vlašću tamo je da ona uvek nešto gromopucatelno započne i najavi, onda se sve to zaglibi u blatu jer je od velikih reči do bilo kakvih dela dugačak put, da bi se onda sve to rešilo tako što se najavi nešto još veće i grandioznije da bi ono pre toga palo u zaborav. Tako ti je i sa ovim ratom u Ukrajini, gde se počelo sa malim i pobedonosnim ratom* od tri dana u kome samo profesionalna vojska učestvuje, da bi mic po mic došli dovde…

* Mali pobednosni rat je izraz koji je pre stotinu i kusur godina upotrebljen kada je Rusija kretala u rat sa Japanom 1904 a sve da bi skrenula pažnju sa nekih unutrašnjih problema tj koristi se posprdno u Rusiji i danas kada se nešto slično desi…
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:22 24.09.2022

Re: 10 000

Jesam, i pošto sam tu, da te pitam još nešto.
Ko je tebe vaspitavao?

Ko god da je, nije se potrudio, ni tebe ni ovu tvoju.

Ogovaranje ljudi je nevaspitanje.

Šta vam je teško da Tasi u oči kažete šta god da o njemu mislite?



To bi morao prvo sebi da postaviš kao pitanje jer ti to radiš vrlo često i prekomerno u svojim komentarima. A Tasi stvarno ne vredi ništa govoriti. Probali, i nema rezultata. Ovo ja samo da posavetujem koleginicu da se mane ćorava posla, i što se kaže, da ne hrani trola.



literatesa literatesa 19:23 24.09.2022

Re: 10 000

Ali izgleda da ga niko dugo nije zajebavao ovde da krene da odlazi sa bloga, lupa vratima, vraća se, odlazi opet

Prava je on Simonida. :))
gvozden1 gvozden1 19:26 24.09.2022

Re: 10 000


To bi morao prvo sebi da postaviš kao pitanje jer ti to radiš vrlo često i prekomerno u svojim komentaima

Ako misliš na sebe, da, pomenem te po nekad, kao i ti mene, ali to nije ogovaranje, jer si ti simbol pojave, simbol slučajnih Srba čiji su stavovi apsolutno uvek protiv srpskih interesa.

I umesto da sve to ispisujem, kažem samo Srki, i sve bude jasno.
literatesa literatesa 19:26 24.09.2022

Re: 10 000

Ko god da je, nije se potrudio, ni tebe ni ovu tvoju.

Mogla bi ova tvoja lako postati tvoja mamica. Istina, ja nisam vaspitana da trpim kulove kao ti. Ni rat nije vaspitan, moraš poguljat da se uvjeriš.

Ja sam mu sto puta rekao nešto što mu sigurno nije prijalo, ali njemu rekao.

Za razliku od vas koji bedno ogovarate nekog, sve u uverenju da ste nešto iznad

cc


Da imam živaca, i dragocjenog vremena, stvarno bi me interesovalo kad si to ti Tasi nešto rekao?

cc, kaki su to polusvjesni likovi..
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:27 24.09.2022

Re: 10 000

benedykt
srdjan.pajic
Zato što (još) ne postoji odluka na nivou zemlje o tome šta da se tačno radi, jer je sve oko mobilizacije odrađeno na brzinu pa onda sve zavisi od vojnih komesara po oblastima.


Pa to je tamo veće rasulo nego što sam i ja pretpostavljao. A imao je pućin dovoljno vremena da to sve osmisli i pripremi, da zapečati granice na vreme, da ne može nijedan komad topovskog mesa da mu pobegne, sad kad je najpotrebnije. A ti nesrećnici (konačno smo spoznali ko su zapravo Glavni Jebači, dakle) što je navato, pola će da mu izgine na putu za Ukrajinu samo ako im daju bojevu municiju dok su tako pod maliganima. Morao bi odma da proglasi delimičnu mobilizaciju 2.0, da ne gubi vreme.

Haos ali potpuni, jer se samo trude da popune kvotu koja im je došla odozgo, odnosno regrutuju bukvalno sve i svakoga a ponajviše neku sirotinju i bedu iz nekih dagestanskih i baškirijskih zabiti.
Evo otprilike ovako to ume da izgleda…

Svi su mrtvi pijani i bauljaju, a ovaj u beloj majici ima pri tome i spuštene pantalone do kolena iz nekog razloga. Sutra, prekosutra ili za mesec ili dva će svi oni biti u Ukrajini. Nisam siguran ali zaista da će njihovo prisustvo bilo šta promeniti na frontu ali kao daj da vidimo i to čudo.

Cela poenta sa vlašću tamo je da ona uvek nešto gromopucatelno započne i najavi, onda se sve to zaglibi u blatu jer je od velikih reči do bilo kakvih dela dugačak put, da bi se onda sve to rešilo tako što se najavi nešto još veće i grandioznije da bi ono pre toga palo u zaborav. Tako ti je i sa ovim ratom u Ukrajini, gde se počelo sa malim i pobedonosnim ratom* od tri dana u kome samo profesionalna vojska učestvuje, da bi mic po mic došli dovde…

* Mali pobednosni rat je izraz koji je pre stotinu i kusur godina upotrebljen kada je Rusija kretala u rat sa Japanom 1904 a sve da bi skrenula pažnju sa nekih unutrašnjih problema tj koristi se posprdno u Rusiji i danas kada se nešto slično desi…


Ja ovog mog Ruju ovde, što nam se deca druže, više ne smem ništa ni da pitam, deluje jako utučeno. Nego samo vadim ćaletovu rakiju i nudim. A da sam bar zasadio nešto, pa da mu i to nutnem, da smota, ali eto nisam.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:31 24.09.2022

Re: 10 000

gvozden1

To bi morao prvo sebi da postaviš kao pitanje jer ti to radiš vrlo često i prekomerno u svojim komentaima

Ako misliš na sebe, da, pomenem te po nekad, kao i ti mene, ali to nije ogovaranje, jer si ti simbol pojave, simbol slučajnih Srba čiji su stavovi apsolutno uvek protiv srpskih interesa.

I umesto da sve to ispisujem, kažem samo Srki, i sve bude jasno.


E, nemoj ovako jeftino da se vadiš, stvarno je bedno. Ogovaraš, dakle, kolegu koji je tu na blogu, i to nisam samo ja, a onda držiš lekcije kako to nije u redu da se radi. Ali ja to razumem, i vidim, i često preskočim kad me mrzi da se bakćem sa lupetanjima.
gvozden1 gvozden1 19:34 24.09.2022

Re: 10 000

moraš poguljat

Bih možda, ali ne znam šta to znači, ajd na srpskom.
Da imam živaca, i dragocjenog vremena, stvarno bi me interesovalo kad si to ti Tasi nešto rekao?

E jebiga, šteta.
A baš mi je do toga stalo.
Zato sam i napisao, da bi ti videla.

Čitaj pažljivije, možda i shvatiš.
gvozden1 gvozden1 19:35 24.09.2022

Re: 10 000

. Ogovaraš, dakle, kolegu koji je tu na blogu, i to nisam samo ja,

A to je?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:39 24.09.2022

Re: 10 000

Nego, huči, evo sad pročitah da je Putin upravo izmislio i naredio neki novi zakon da bi sprečio tu bežaniju koja je nastala, nudi neke silne robije za neodazivanje na vojni (ne znam da li se to tako sad zove, ili je i dalje specijalnooperacijski) poziv, za predaju, deserterstvo i pazi sad, za pljačku! Jebote, pa on zna sa čim ima posla, kad mora za to poseban zakon da se donese. Gledao je one youtube klipove kad su ovi njegovi majmuni perjašli seljacima kokošinjce, televizore i belu tehniku, traktore i sve ostalo što može da se mazne i odnese. Definitivno čovek kapira značaj PR-a, i rešio da poradi na tome. Ja mislim da je to za pohvalu.

literatesa literatesa 19:42 24.09.2022

Re: 10 000

Bih možda

poprosil poguljat, poguljali
literatesa literatesa 19:45 24.09.2022

Re: 10 000

E, nemoj ovako jeftino da se vadiš, stvarno je bedno.

Ma pusti, vidiš da sebi pravi prostor i značaj kao on pravedno nešto sudi, cc, pa ne tračkarimo mi Tasu koji ne može odgovoriti, niti izi leđa, i to prva ja jbt ne dugujem fino kućno vaspitanje nikom od njih, samo ljetos šta su sve napisali, odaslali u mom pravcu..
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:52 24.09.2022

Re: 10 000

literatesa
E, nemoj ovako jeftino da se vadiš, stvarno je bedno.

Ma pusti, vidiš da sebi pravi prostor i značaj kao on pravedno nešto sudi, cc, pa ne tračkarimo mi Tasu koji ne može odgovoriti, niti izi leđa, i to prva ja jbt ne dugujem fino kućno vaspitanje nikom od njih, samo ljetos šta su sve napisali, odaslali u mom pravcu..

Ma, jasno, folirant i licemer, znamo se odavno.
gvozden1 gvozden1 20:07 24.09.2022

Re: 10 000

Jebote, pa on zna sa čim ima posla, kad mora za to poseban zakon da se donese

To se često naglašava, ne možda u zakonima (možda i da, ne znam) ali u naredbama oficira vojsci da.

Pljačka u ratu je česta pojava, nekada, ne tako davno, to je bilo jedan od legitimnih motiva za učešće u ratu.
Ali, Srki, o tome treba čitati.

Rusija tim naglašavanjem pokazuje svoj odnos prema pljački.
I šta je tu problem?

A kazne za dezerterstvo, to ti čudno?
Ima li države na svetu koja ne kažnjava dezerterstvo?

Gde je mobilizacija tu je dezerterstvo, tako je od kad je sveta i veka, i najnormalnija stvar na svetu je , prvo, predvideti mere za ono što znaš da te čeka, i drugo, naglašavanjem tih kazni uticati da se dezerterstvo umanji.

Zašto mobilizacija uopšte?
Ne znam, valjda im tako situacija nalaže, o tome su odlučili oni koji mnogo više od mene o tome znaju, ja samo mogu da im poželim uspeh u tome.

I želim im.
literatesa literatesa 20:13 24.09.2022

Re: 10 000

Ma, jasno, folirant i licemer, znamo se odavno.

Prosto. :)
benedykt benedykt 20:38 24.09.2022

Re: 10 000

srdjan.pajic
evo sad pročitah da je Putin upravo izmislio i naredio neki novi zakon da bi sprečio tu bežaniju koja je nastala, nudi neke silne robije za neodazivanje na vojni (ne znam da li se to tako sad zove, ili je i dalje specijalnooperacijski) poziv, za predaju, deserterstvo i pazi sad, za pljačku! Jebote, pa on zna sa čim ima posla, kad mora za to poseban zakon da se donese.


Ma da počelo je rešavanje problema u hodu, jer su prvo krenuli sa novčanom kaznom do 50$ u rubljama maksimalno a onda kada su videli da kreće bežanija se to preko noći pretvorilo u 10 godina zatvora. Inače, upravo se pojavila i vest da se za koji dan, kada se završi priča sa referendumima, očekuje verovatno i zatvaranje granica za sve vojne obveznike…
gvozden1 gvozden1 20:41 24.09.2022

Re: 10 000

i zatvaranje granica za sve vojne obveznike…

Važi li to u Ukrajini?
benedykt benedykt 21:09 24.09.2022

Re: 10 000

gvozden1
i zatvaranje granica za sve vojne obveznike…

Važi li to u Ukrajini?

U Ukrajini je 24. februara uvedeno vanredno stanje jer ih je Rusija napala, odnosno svim muškarcima od 18 do 60 godina života je zabranjeno napuštanje zemlje bez opravdanog razloga (za šta postoji spisak izuzetaka). Rusija nije raspisala (još) vanredno stanje, niko je nije napao niti to planira da uradi, sem ako se naravno ne računa da će uskoro delovi teritorije Ukrajine biti pripojeni Rusiji. Što se toga tiče, istog tog 24. februara je Vladimir Putin rekao sledeće reči u svom obraćanju povodom početka napada na Ukrajinu…
Naše akcije su samoodbrana od pretnji. Planovi Rusije ne obuhvataju okupaciju ukrajinskih teritorija, mi nikome ništa ne namećemo silom. Sloboda je u srcu naše politike.
niccolo niccolo 21:23 24.09.2022

Re: 10 000

Naše akcije su samoodbrana od pretnji.

Opšte je poznato da se svi ratovi započinju iz odbrambenih razloga
gvozden1 gvozden1 21:37 24.09.2022

Re: 10 000

Što se toga tiče, istog tog 24. februara je Vladimir Putin rekao sledeće reči u svom obraćanju povodom početka napada na Ukrajinu…
Naše akcije su samoodbrana od pretnji. Planovi Rusije ne obuhvataju okupaciju ukrajinskih teritorija, mi nikome ništa ne namećemo silom. Sloboda je u srcu naše politike.

Ma daj :)

I šta ako je rekao, jel to neki obavezujući dokument, nešto što obavezuje bilo koga na bilo šta, ili obična politička izjava?

Hajd da stvari pogledamo bez pristrasnosti.
Imamo rat koji je sam po sebi dinamična pojava, i normalno je, da se ne može sve predvideti unapred, i da se u toku rata stvari moraju prilagođavati trenutnim prilikama, i da se moraju povlačiti potezi u skladu sa trenutnim situacijom.

A to, Putine, rekao si u februaru nešto, ima da se držiš toga pa makar izgubio, je detinjasto,

Rekao je i Zelenski 25. februara da je spreman da pregovara o neutralnosti, što njega ne potsećamo na tu izjavu, a ona bi mogla mnogo toga da promeni?

Obe države rade ono što smatraju da će im obezbediti najbolji ishod rata, i to je normalno.
A očekivanje da neko sebi veže jednu ruku, kako bi pobedio naš favorit, nije baš za ozbiljne ljude.
Milan Novković Milan Novković 22:25 24.09.2022

Re: 10 000

srdjan.pajic
literatesa
Ti stvarno ne ceniš svoje vreme, tess, ako čitaš ove tasine traktate koji dolaze pravo iz digestivnog trakta. Sigurno grokće bezveze, ali pompezno, ne mora ni da se čita.

Čudan je od juče ujutru, zato. :)


Ne bih to mogao da potvdim ili osporim, pošto sam navežbao prst na točkiću da brzo preskrolujem preko tih voluminoznih senkrupa od komentara. Ali izgleda da ga niko dugo nije zajebavao ovde da krene da odlazi sa bloga, lupa vratima, vraća se, odlazi opet i izvodi tu otužnu predstavu, za koju je ubeđen da bar neko ovde mari (sem možda Hemoroida, kome je to važno jer se tiče i njegovog staništa, ispada, trči, upada).

Caaaaareful, nisi geek ali .... bRezobrazni geeks su umeli taj točkić davno da zovu, khm, "klitoris" - nači vežbati s merom

A sad ozbiljno - ja sam umeo da odem pa proverin na urban dictionary neke reže korišćene reči pre nego što ih stavim u formalniji doc na enlgeskom, pogotovo ako će ga i Ameri čitati.

Ali sam prestao kako se ispostavilo da je svaka takva reč već tamo, ali svaka

Malo mi je laknulo kad sam naleteo na video jednog američkog ćalca, gde ga klinci propituju, i on jadan nema pojma

Dali su jednom Watsonu (IBM Supercomputer) da usisa i urban dictiinary, ali kažu da je bio "nepodnošljiv" pa su mu to isključili - priceless su ti transcripti, al nisam umeo da nađen ni jedan (nisam odavno ni probao)

Trivija: kad sam izneo mišljenje (ne u navodnicima, ovde imam svoje mišljenje) da su Google i IBM skoro sigurno u svojim labs položili tjuringov test mislio sam i na Watsona)
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:12 24.09.2022

Re: 10 000

Zašto mobilizacija uopšte?
Ne znam, valjda im tako situacija nalaže, o tome su odlučili oni koji mnogo više od mene o tome znaju, ja samo mogu da im poželim uspeh u tome.

I želim im.


I ja im želim da puknu što pre i da se tornjaju odakle su došli. A videćemo čije će želje biti uslišene.



Pljačka u ratu je česta pojava, nekada, ne tako davno, to je bilo jedan od legitimnih motiva za učešće u ratu.


Pa i sad je, kao i kod svih osvajačkih ratova kao što je ovaj koji vodi Putin, čime inače da motiviše ljude da idu tamo, u tuđu zemlju, da rizikuju da budu ubijeni? Baška što je i Putin i svi ti oko njega iz kriminalnog miljea, pa im je pljačka bliska kao koncept. Ali, ipak i on je možda shvatio da ne treba baš preterivati, pogotovu ako šalješ pljački sklone tamo gde su kobajagi tvoji i kao i ovi drugi koje treba posle da držiš u pokornosti. Ili je, što je mnogo verovatnije, taj zakon i njegova javna objava, samo jedan bedni marketinški trik, pošto stvari ne idu baš najbolje, a ovaj ne može da smisli ništa bolje.


shmoo shmoo 23:21 24.09.2022

Re: 10 000

benedykt

Nema teorijske šanse u ovom trenutku za bilo kakve ozbiljne demonstracije ili bilo šta što može ugroziti vlast. Oni koji su izašli na ulice su u najvećem broju slučajeva nekakva studentarija, sve je to realno malobrojno i pri tome užasno dezorganizovano.
Postoji nezadovoljstvo u narodu ali za sada tinja, odnosno sve zavisi od onoga šta će mobilizacija doneti sa sobom. Ukoliko se ista pretvori u bilo kakav vojni uspeh sve će biti tu gde je i sada, međutim ako od uspeha ne bude ništa a Груз 200 kovčezi sa mrtvima krenu da dolaze, onda će i vlast biti u realnom problemu…


Ја Вама, господине Бенедикт, верујем све што кажете јер за разлику од мене пратите руске медије.

И ово што сте овде рекли такође све стоји.

Хвала Вам што сте за разлику од овде присутних блогерских балвана моју иронију о 10 000 руских добровољаца заиста схватили као иронију.


То мора да су они што је тек 1947. до њих допрла вест да је Хитлер напао СССР у Барбароси '41, па не желе сад опет да закасне.


Међутим, да подвучемо црту на ову причу о руској војној интервенцији у Украјини.

Не Русија, него читав свет не сме да дозволи да Русија изгуби овај мали прљави локални рат ( за Запад и НАТО само још један од мноштва таквих прокси ратова које су водили до сада) који се води у Украјини јер се онда даљи ток догађаја уопште неће моћи предвидети нити контролисати и због тога онда може читав свет да зажали јер му неће бити добро док се буде слегала атомска прашина.

И верујем да сте и Ви свесни тога. Чак и ови блогерски балвани који упорно врте своју причу схватају то, али не смеју сами себи то да признају.

Рањена звер сатерана у ћошак, а то ће постати Русија која, ако изгуби овај рат, губи статус суперсиле и постаје лак плен за моћне исто као што су то и неке много мање и слабије земље без такве војне моћи, постаје потпуно непредвидљива и ван сваке контроле док бесомучно удара около борећи се за свој голи опстанак.

Не заборавите да је током три месеца НАТО рата у Ираку изгинуло 250 000 цивила.

У овоме што се догађа у Украјини читавих 6 месеци страдало је нешто мање од 6000 цивила, а 8000 је повређено. (ЛИНК)

Из историје ратовања у 20. веку и вођења оваквих малих локалних ратова после Другог светског рата научили смо да се проценат цивилних жртава од почетка 20. века па све до овог рата у Украјини непрестано повећавао.

(На пример, проценат цивилних жртава у Другом светском рату износио је 50-60%, у рату у Вијетнаму попео се већ тај проценат на 70-75%)

Из ових бројки које видимо у овом сукобу у Украјини број цивилних жртава је далеко испод броја погинулих војника на обе стране иако је због пропагандних спиновања тешко утврдити тачан број изгинулих међу војницима, али је јасно да је тај број погинулих војника вероватно десет пута већи од броја цивилних жртава.

Супротно свему што знамо о вођењу малих прљавих локалних ратова од 1945. до 2022. од којих су већина били прокси ратови.

Што ће рећи, господине Бенедикт, да Русија није ни издалека искористила те капацитете и могућности које има као суперсила за вођење једног оваквог сукоба.

Надајмо се да их неће ни искористити.

Али ако буде изгубила овај рат у Украјини, та рањена звер онда постаје нешто што ће бити немогуће контролисати, а то онда значи потенцијални ужас за целу земаљску куглу.

Русија не сме да изгуби овај рат, па макар јој и колективни Запад (како га Милан назива) помогао у томе.

И то је једноставно тако.

shmoo shmoo 23:25 24.09.2022

Re: 10 000

niccolo
Naše akcije su samoodbrana od pretnji.

Opšte je poznato da se svi ratovi započinju iz odbrambenih razloga




Откако је света и века, то је тако.

Како би другачије мотивисао толику масу људи да ратује у твоје име?

И онда се само чека casus belli да игранка почне.

Е сад, неко стварно брани своју земљу, неко брани територију око своје земље, а неки ратују на 5-10 хиљада километара од своје земље тврдећи како на тај начин бране свој начин живота.

Ribozom Ribozom 23:30 24.09.2022

Re: 10 000

Moram da primetim, nakon celodnevnog iscitavanja bloga, da pronatovski komentari imaju mnogo vise preporuka od proruskih. Ovde ima blogera na zadatku. A to me potseti na vreme liberala na blogu.
Eh, dragi natovci, kliktanjem se rat ne dobija. Ustvari dobija se ako ti je dostupno crveno dugme za za jedan klik.
A hoce li Putin da klikne ili da krecimo.
shmoo shmoo 23:33 24.09.2022

Мице Мојсиловић Блога Б92

gvozden1

Ja sam mu sto puta rekao nešto što mu sigurno nije prijalo, ali njemu rekao.

Za razliku od vas koji bedno ogovarate nekog, sve u uverenju da ste nešto iznad

Niste, samo ste prosti.



Хучи, сам си то најбоље назвао правим именом.

Кулови и куловске форе.

Најпрецизнији израз који сам до сада чуо за такве.








shmoo shmoo 23:43 24.09.2022

Re: 10 000

gvozden1
i zatvaranje granica za sve vojne obveznike…

Važi li to u Ukrajini?



Не важи.

Украјину је од марта ове године напустило 6-7 милиона људи од којих је много војних обвезника.

Наравно, то су они који су имали довољно новца да плате да изађу одатле.

Остала је она сиротиња тамо која је мобилисана за борбе.

Прича моје другарице, волонтера међу хуманитарцима, која је гледала то својим очима на граници Молдавије са Украјином на самом почетку рата.

На граници прихват избеглица. Сиротиња доведе жену и децу до границе да их пребаци, па се враћа јер је под војном обавезом и мобилисана. Жене и деца прелазе границу и иду пешке ка центру за смештај избеглица километрима од границе унутар Молдавије по блату и хладноћи.

Тајкуни и криминалци, они који и подржавају Зеленског, долазе у својим аутомобилима, (као и ови наши кримоси, све нека теренска возила са затамњеним стаклима) до те исте границе, прелазе, у својим аутомобилима возе чак и своје кучиће, али ниједан од њих не стаје да у ауто прими неког од оних жена и деце, сиротиње, него вози поред тих својих мање срећних сународника као да они не постоје.


benedykt benedykt 23:44 24.09.2022

Re: 10 000

gvozden1
Što se toga tiče, istog tog 24. februara je Vladimir Putin rekao sledeće reči u svom obraćanju povodom početka napada na Ukrajinu…
Naše akcije su samoodbrana od pretnji. Planovi Rusije ne obuhvataju okupaciju ukrajinskih teritorija, mi nikome ništa ne namećemo silom. Sloboda je u srcu naše politike.

Ma daj :)

I šta ako je rekao, jel to neki obavezujući dokument, nešto što obavezuje bilo koga na bilo šta, ili obična politička izjava?

Hajd da stvari pogledamo bez pristrasnosti.
Imamo rat koji je sam po sebi dinamična pojava, i normalno je, da se ne može sve predvideti unapred, i da se u toku rata stvari moraju prilagođavati trenutnim prilikama, i da se moraju povlačiti potezi u skladu sa trenutnim situacijom.

A to, Putine, rekao si u februaru nešto, ima da se držiš toga pa makar izgubio, je detinjasto,

Rekao je i Zelenski 25. februara da je spreman da pregovara o neutralnosti, što njega ne potsećamo na tu izjavu, a ona bi mogla mnogo toga da promeni?

Obe države rade ono što smatraju da će im obezbediti najbolji ishod rata, i to je normalno.
A očekivanje da neko sebi veže jednu ruku, kako bi pobedio naš favorit, nije baš za ozbiljne ljude.

Pa sad, kada smo već kod toga, postoji kao što i sam znaš sve crno na belo lepo potpisano 1994. u Budimpešti od strane Rusije da garantuje teritorijalnu celovitost Ukrajine sa sve Krimom, i da je nikada neće ni na koji način ugroziti a kamoli vojno napasti, pa nikom i za to ništa.
Inače, to što je Zelenski pričao o neutralnosti 25. februara nije uopšte slučajno jer je jedan od najbližih Putinovih savetnika Dimitri Kozak koji dan pre toga sve lepo bio dogovorio u Kijevu u smislu da Ukrajina pristane i potpiše da se obavezuje na vojnu neutralnost, ali je Putin valjda bio nezadovoljan time pa smo došli tu gde jesmo.
Prema tome, što reče Mišel de Montanj… Kada nisu postigli ono što su želeli, pretvarali su se da žele ono što su uspeli da postignu…

Milan Novković Milan Novković 23:48 24.09.2022

Re: 10 000

Ribozom
Moram da primetim, nakon celodnevnog iscitavanja bloga, da pronatovski komentari imaju mnogo vise preporuka od proruskih. Ovde ima blogera na zadatku. A to me potseti na vreme liberala na blogu.
Eh, dragi natovci, kliktanjem se rat ne dobija. Ustvari dobija se ako ti je dostupno crveno dugme za za jedan klik.
A hoce li Putin da klikne ili da krecimo.

Ma kreči, nisu njegove reči toliko strašne, nego je odsečen kontekst u kojem ih je rekao - imaš sad transkripte na Internetu, ili sažetke, the razumne, im pera raznih tumača.

Ima tu jako mnogo onog natovskog "strategema" gde pre nego što odrade neki hemisjki false-flag oni priprete lokalcima "nemo slučajno da ste krenuli hemijom", i kad to nato uradi već unutar prvih vesti polovina ljudi misli da su to uradili ti nevaljali lokalci
shmoo shmoo 00:06 25.09.2022

Re: 10 000

Milan Novković
Ribozom
Moram da primetim, nakon celodnevnog iscitavanja bloga, da pronatovski komentari imaju mnogo vise preporuka od proruskih. Ovde ima blogera na zadatku. A to me potseti na vreme liberala na blogu.
Eh, dragi natovci, kliktanjem se rat ne dobija. Ustvari dobija se ako ti je dostupno crveno dugme za za jedan klik.
A hoce li Putin da klikne ili da krecimo.

Ma kreči, nisu njegove reči toliko strašne, nego je odsečen kontekst u kojem ih je rekao - imaš sad transkripte na Internetu, ili sažetke, the razumne, im pera raznih tumača.

Ima tu jako mnogo onog natovskog "strategema" gde pre nego što odrade neki hemisjki false-flag oni priprete lokalcima "nemo slučajno da ste krenuli hemijom", i kad to nato uradi već unutar prvih vesti polovina ljudi misli da su to uradili ti nevaljali lokalci



Уздамо се у

onaj drugi, veći ali za sada u senci deo Amerike)


јер је

na prvi pogled urušavanje zapada brže nego što se mora je delimično anglosaksonski-namerno



srdjan.pajic srdjan.pajic 06:05 25.09.2022

Re: 10 000

A hoce li Putin da klikne ili da krecimo.


Ma kreči i ne brini, pa nisu se ti kriminalci onoliko silno bogatili na leđima običnih Rusa da bi im mi to sad spržili sa peršinzima i minutmenima.

Ja sam, sad kad vidim ove očajničke Putinove poteze, sklon da mislim da je naš glavni zajeb bilo što odma na početku otimačine Ukraine tamo nismo ušli sa ozbiljnom vojskom i rasturili te kokošare, vratili ih nazad odakle su došli, samo peške. Nego smo tu nešto cinculirali, taktizirali, i zajebavali se, uzentali se od njihove vajne avijacije i S400 i sva tri kindžala koja su jedva napravili, kao da je ne znam kakva tehnologija u pitanju. Do sad bi to već bilo gotovo, sa mnogo manje razaranja nego sad ovo. Ali, kad smo kilavi radovani.

bene_geserit bene_geserit 06:26 25.09.2022

Re: 10 000

pa nisu se ti kriminalci onoliko silno bogatili na leđima običnih Rusa da bi im mi to sad spržili sa peršinzima i minutmenima

Hm, i onda pogledaš Gini koeficijent, kad on niži kod Rusa nego kod nas u SAD.
Možda ipak da obratimo pažnju na ove naše kriminalce pardon političare i tajkune. Za ruske me mnogo briga.
literatesa literatesa 06:35 25.09.2022

Re: 10 000

Moram da primetim, nakon celodnevnog iscitavanja bloga, da pronatovski komentari imaju mnogo vise preporuka od proruskih. Ovde ima blogera na zadatku. A to me potseti na vreme liberala na blogu.
Eh, dragi natovci, kliktanjem se rat ne dobija. Ustvari dobija se ako ti je dostupno crveno dugme za za jedan klik.
A hoce li Putin da klikne ili da krecimo.

Hm, prvo mi palo na pamet da pitam šta se dešava u Švedskoj pa se sjetih da su Norvežani bili na strani Švabe i protiv Rusa u Drugom svj ratu, otvoreno kao Japanci i Talijani, ništa šu-šu.
literatesa literatesa 06:44 25.09.2022

Re: Мице Мојсиловић Блога Б92

Хучи, сам си то најбоље назвао правим именом.

Кулови и куловске форе.

Најпрецизнији израз који сам до сада чуо за такве.

Eto vidiš Taso kako ti nisi ovde bespomoćan kao što tvrde, na stranu što to tvrde oni koji s tobom lako manipulišu. :)
gedza.73 gedza.73 10:00 25.09.2022

Re: 10 000

shmoo
Хвала Вам што сте за разлику од овде присутних блогерских балвана моју иронију о 10 000 руских добровољаца заиста схватили као иронију.

Eto ja sam balvan al nismo baš ni od juče da ne znamo ko je na kojoj strani.
shmoo shmoo 10:23 25.09.2022

Re: 10 000

gedza.73
shmoo
Хвала Вам што сте за разлику од овде присутних блогерских балвана моју иронију о 10 000 руских добровољаца заиста схватили као иронију.

Eto ja sam balvan al nismo baš ni od juče da ne znamo ko je na kojoj strani.



А како другачије да назовем некога ко упорно месецима игнорише оно што тачно пише у мојим коментарима и вади из контекста правећи се глуп, а није, само оно што му треба јер му оно што заиста и пише не одговара због сопственог confirmation bias?

И онда још дубоко верује да сам ја овде само неки Спутњик/Србин инфо пропагандиста зато што напишем нешто што није у прилог том његовом confirmation bias.

Како би се ти осећао и шта би мислио о мени када бих ја тебе називао све време НАТО шпијунчином у Србији?

А ја ти то ниједном нисам рекао.

Бити испраног мозга или, још горе, бити довољно неваспитан да се користе такве куловске форе што рече Хучи које ти користиш у својим коментарима није исто што и бити нечији шпијун.

То се онда назива само корисни идиот.

Уосталом, како ми је то Чарли више пута добронамерно рекао:

"Коме се ти бре, Тасо, то правдаш на Блогу Б92? Каквим ликовима? Шта те брига шта они мисле о теби. Пиши шта ти мислиш и идемо даље."

А ја никако да га послушам.

Шта ћу, ја сам само глупи уча. Мораћу да порадим на себи по том питању.

А ти настави да и даље верујеш да сам ја овде заузео нечију страну, да сам путинољубац, русофил, спутњик/србин инфо пропагандиста који овде пише за паре или макар за сендвич и сокић...

Шта да ти радим. Не могу ти помоћи.

Заузврат, ја знам ко сам и шта сам и то ми је довољно. Нису ми потребни никакви "балвани" на Блогу Б92 да бих спознао самога себе и самог себе убедио да треба да мислим другачије јер се оно што заиста мислим некоме на Блогу Б92 не свиђа.


gedza.73 gedza.73 10:25 25.09.2022

Re: 10 000

Како би се ти осећао и шта би мислио о мени када бих ја тебе називао све време НАТО шпијунчином у Србији?

А ја ти то ниједном нисам рекао.

Nisam ni ja. Ali retorika i politika, čiji je jedan od glavnih promotera onaj šizik Bokan, koje se uporno držimo uništiće nam budućnost.
shmoo shmoo 10:51 25.09.2022

Re: 10 000

gedza.73
Како би се ти осећао и шта би мислио о мени када бих ја тебе називао све време НАТО шпијунчином у Србији?

А ја ти то ниједном нисам рекао.

Nisam ni ja. Ali retorika i politika, čiji je jedan od glavnih promotera onaj šizik Bokan, koje se uporno držimo uništiće nam budućnost.



Сад малкице и спинујеш ваљда рачунајући на то да имам пилеће памћење.

(А питај Солоа, он ће ти рећи да је једино што ја и имам добро памћење. Све остало је спорно, што кажу у Церовцу крај Паланке.)

Па у претходном коментару си ми написао:


al nismo baš ni od juče da ne znamo ko je na kojoj strani.



алудирајући опет, по ко зна који пут, да сам путинољубац, русофил или још горе, спутњик/србин инфо бот на Блогу Б92.

(То си вероватно чуо од бистрог Пајића и њему сличних на Блогу Б92, па онда то понављаш као папагај за њима.)

И у томе си упоран иако сам ти више пута рекао да ми се јебе и за Русију и за Украјину и за НАТО и да ме једино занима да схватим шта се догађа и да евентуално можда наслутим, како рекох Макси, шта ће бити са Србијом и са нама.

Ја заиста не знам како бих ти то другачије рекао а да ти схватиш и разумеш шта сам написао.

Али мислим да није то код тебе ствар неразумевања написанога. Далеко од тога.

Мислим да је то до твог confirmation bias и до једног става у Србији (не на Блогу Б92, него у Србији) који богами преовлађује, а гласи:

Ако се правимо да нешто не видимо, онда то и не постоји.

А на жалост постоји.

Ма колико год то ружно било, постоји.

(Свакога дана ја гледам такве по Србији - праве се да не постоји оно што им не одговара. Али све мање и мање комуницирам са њима иако су то претежно високообразовани људи. Не видим сврху. Па заћутим и онда пишем то што мислим.)

Ево ти Тес као пример.

На оно што је мени мој другар који ради на томе у Бремену написао да су они већ угасили једну високу пећ и скратили радну недељу она напише да се не секирам, све буде добро окрећући све као на неку шалу за шта не видим ниједан аргумент да ће бити све добро.

Шта мени то говори?

Па да се ето на неке врло озбиљне и тешке ствари са врло лошим последицама по будућност милиона људи правимо да их не видимо.

И да се лудо забављамо под вешалима док још можемо.

Не могу тако.

Онда ви наставите да се забављате без мене, а ја ћу овде писати и даље оно што мислим и дописивати се, евентуално, са онима који се не праве да не виде оно што им не одговара.

Или ако не и са њима, онда са самим собом.

Ипак је ово web log.

Дневник на интернету.

Некада сам дневник водио у свескама, сада га пишем овде.

А коме год се не свиђа то што напишем, не мора ни да иде за мном по Блогу Б92 и да ми пошто-пото пише у својим коментарима нешто што нема везе са оним што сам ја написао.

vcucko vcucko 12:07 25.09.2022

Re: 10 000

shmoo
gedza.73

Eto ja sam balvan al nismo baš ni od juče da ne znamo ko je na kojoj strani.


А како другачије да назовем некога ко упорно месецима игнорише оно што тачно пише у мојим коментарима и вади из контекста правећи се глуп, а није,

Ne znam samo, kako si izvukao takav zaključak. Ne da je glup, nego je nakovanj pametniji.
Glupa iskompleksirana seljačina.

Napomena:
Seljak = čovek koji živi na selu i radi zemlju. Gaji svinju i kravu.
Seljačina = čovek koji živi bilo gde, ali je iskompleksiran selom, njivom, svinjom i kravom. Od toga nema gore.
niccolo niccolo 12:26 25.09.2022

Re: 10 000

Е сад, неко стварно брани своју земљу, неко брани територију око своје земље, а неки ратују на 5-10 хиљада километара од своје земље тврдећи како на тај начин бране свој начин живота.

Uvek je bolje ratovati na 5 hiljada kilometara od granice, nego na samoj granici.
gedza.73 gedza.73 12:41 25.09.2022

Re: 10 000

алудирајући опет, по ко зна који пут, да сам путинољубац, русофил или још горе, спутњик/србин инфо бот на Блогу Б92.

Rek'o si mi da nisi putinoljubac. Ali nije baš i da ne vučeš malo kako je to 'istočnjačko' uređenje bolja opcija za nas. Eno, da se ne vraćam pa u detalje i sitna crevca, Bene te ispravio za neku vest koju si preneo a koja implicira kako na Zapadu svi poumiraše gladni.

Ako je tako onda bi logično bilo očekivati redove Srba koji sa Zapada beže u Srbiju (imamo ruski gas jelte) bar u nekoj meri kao ovi Rusi što beže iz Rusije.

gedza.73 gedza.73 12:43 25.09.2022

Re: 10 000

vcucko
Ne da je glup, nego je nakovanj pametniji.
Glupa iskompleksirana seljačina.

Ko se to nama najutijo?
Iskompleksirana ruska 'rvatina koja je došla u Srbiju pa ubeđuje Srbe kako im je jedini izlaz krimos Kadirov i njegove balije?
Jel vidiš da nije baš lepa ovakva komunikacija i kud može da nas odvede?
milisav68 milisav68 13:01 25.09.2022

Re: 10 000

srdjan.pajic
Verujem, ali kako to da Rusi puštaju svoje da beže preko granice, ako su već prograsili tu mobilizaciju i treba im topovsko meso da bi dalje vodili taj nazovi rat? Ili su to sad već sve zavrnuli, pretvorili zemlju u logor?

Ti živiš u nekom prošlom vremenu, danas rade rakete/artiljerija i dronovi/avioni*, pa onda tenkovi i profesionalci, a rezerva čuva osvojenu teritoriju.

*Od prvog dana sukoba iliti specijalne operacije, Rusi kontrolišu nebo nad celom Ukrajinom.

To što nešto preleti sa ukrajinske strane je u rangu našeg obaranja F-117.


mlatisa mlatisa 13:37 25.09.2022

Re: 10 000

shmoo
Хвала Вам што сте за разлику од овде присутних блогерских балвана моју иронију о 10 000 руских добровољаца заиста схватили као иронију.

#Предлажем да се због проблема са несхватањем ироније уведе обавезно означавање исте знацима #. Нпр.
....
#10 000 руских добровољаца#
...
#

Као што видимо било би могуће угњеждавање ироније без губитка смисла реченице. Ако то још иком ишта значи.
benedykt benedykt 14:16 25.09.2022

Re: 10 000

shmoo
Milan Novković
Ribozom
Moram da primetim, nakon celodnevnog iscitavanja bloga, da pronatovski komentari imaju mnogo vise preporuka od proruskih. Ovde ima blogera na zadatku. A to me potseti na vreme liberala na blogu.
Eh, dragi natovci, kliktanjem se rat ne dobija. Ustvari dobija se ako ti je dostupno crveno dugme za za jedan klik.
A hoce li Putin da klikne ili da krecimo.

Ma kreči, nisu njegove reči toliko strašne, nego je odsečen kontekst u kojem ih je rekao - imaš sad transkripte na Internetu, ili sažetke, the razumne, im pera raznih tumača.

Ima tu jako mnogo onog natovskog "strategema" gde pre nego što odrade neki hemisjki false-flag oni priprete lokalcima "nemo slučajno da ste krenuli hemijom", i kad to nato uradi već unutar prvih vesti polovina ljudi misli da su to uradili ti nevaljali lokalci


Уздамо се у

onaj drugi, veći ali za sada u senci deo Amerike)


јер је

na prvi pogled urušavanje zapada brže nego što se mora je delimično anglosaksonski-namerno


Mmmdaaa gosn Shmoo, što-no-se nekada davno volelo reći, takoreći uskliknuti… Amerika i Engleska biće zemlja proleterska, a Francuska i Kanada zemlje udruženog rada…!?
U svakom slučaju već su se javile te uzdanice iz sveta koji je za sada u senci Amerike…

I nedvosmisleno podržale mudro rukovodstvo Rusije na čelu sa predsednikom Putinom. Cenim, da je general Muhoozi Kainerugaba zvani još i Rubereza dok je u društvu svog oca, koji je već skoro četrdeset godina predsednik Ugande, čitao reči Vladimira Vladimiroviča, sve to shvatio na pravi način bez da mu je neko odsekao kontekst…
U svakom slučaju, što-no-se takođe nekada volelo reći, takoreći uskliknuti… Ko to može, ko to smije, rastavit nas od Ugande i Zambije…!?!
shmoo shmoo 14:29 25.09.2022

Re: 10 000

gedza.73

Rek'o si mi da nisi putinoljubac. Ali nije baš i da ne vučeš malo kako je to 'istočnjačko' uređenje bolja opcija za nas. Eno, da se ne vraćam pa u detalje i sitna crevca, Bene te ispravio za neku vest koju si preneo a koja implicira kako na Zapadu svi poumiraše gladni.



И на основу тога ти си извукао закључак да ја верујем да је за нас боље "источњачко уређење"?

Дакле, по теби свако мора да припада једном или другом племену?

Нема ништа између?

Или-или?

Или Исток или Запад?

А ако нећеш да припадаш ниједном племену, ми ћемо те већ преваспитати и сместити те тамо где ми мислимо да припадаш, а?

Е, мој Геџо...







И није Бене мене ништа исправио него је човек лепо рекао да ни сам не зна право стање ствари по питању сиромаштва и повећавања броја бескућника и гладних у САД и Канади.

Не знам ни ја. Нити сам извлачио неке закључке. Само сам видео оне клипове са шаторима на тротоарима америчких и канадских градова који су ме пренеразили. И није ми добро од тада јер не може да ми буде добро када видим такво понижење којем су изложена људска бића док истовремено слушам празнословна али зато лицемерна наклапања разноразних егоцентричних ликова како на Западу све тече мед и млеко.

А никакве закључке нисам извлачио... И Блејдранер и Принћипеса, чини ми се и Милан, које живе ван Србије само су се укључили у ту причу сведочећи о ономе што виде јер тамо живе.







И ти заиста мислиш да бисмо ми у Србији били поштеђени овога што овде видиш ако бисмо ми то "западњачко уређење" оберучке прихватили као много боље од "источњачког уређења" како их ти називаш.

Па већ имаш у Србији раднике који у фабрици за покретном траком носе пелене (што ни Чарли Чаплин ни Фриц Ланг ни у најлуђим сновима у својим филмовима о "модерним временима" нису могли да замисле) јер им страни инвеститор који је уложио новац не дозвољава ни паузу од 5 минута да људи могу да пишају као људи, на миру, а држави Србији, у тој јагми домаћих лопужа на власти и у опозицији, при томе не пада на памет да те људе заштити јер смо ми за њих само цифре којима калкулишу колико ће у својој неумереној грамзивости моћи да потроше да би себи стрпали лову у џеп.

Јеси прочитао оно о десет прстију као једином власништву (лумпенпролетаријат по Марксу... знам да га не волиш, али то не значи нужно и да човек није био у неким стварима у праву) што ми је рекао онај Шкотланђанин Филип још пре скоро 15 година? Написао сам то на овом Милановом блогу.

А ти за разлику од Филипа, мој Геџо, још увек имаш своје парченце земље у власништву и неку своју кућицу на тој земљи и никоме не плаћаш кирију и не мораш да носиш пелене него лепо одеш да пишаш као човек јер не зависиш од воље страних инвеститора у Србији (заправо, власника Србије).

И зато онда вероватно и не можеш да разумеш шта је то мени Филип рекао.

Али разумећеш када ти буду одузели ту твоју земљу, некретнину, у валсништву једног дана због неке хипотекице, шта год. Све по "западњачком уређењу" и по "западњачким" законима у судовима који тако поштују приватно власништво.

И много грешиш ако мислиш да и Русија није одавно такође део тог "западњачког уређења" за које се ти залажеш.

А демократија са Запада не доноси нужно и обавезно и много бољу социјалу као што видиш.

И зато, Геџо, да ти већ једном то разјасним, нисам ни за "источњачко уређење" ни за "западњачко уређење" него сам за нешто између са оним најбољим и из једног и из другог што можемо да узмемо.

А све оно њихово ђубре које нам и једни други потурају долазећи овде код нас као "инвеститори у државу Србију" да одмах и бацимо у ђубре тамо и где припада.

Ако тако може.

Ако не може, онда барем колико год може.

Вреди и исплати се покушавати.

Е, мој Геџо...

Или-или, а?

Или си Наш или си Њихов, тако твој мозак функционише, а?

Наздравље нам онда била будућност Србије и Срба.

shmoo shmoo 14:50 25.09.2022

Re: 10 000

mlatisa
shmoo
Хвала Вам што сте за разлику од овде присутних блогерских балвана моју иронију о 10 000 руских добровољаца заиста схватили као иронију.

#Предлажем да се због проблема са несхватањем ироније уведе обавезно означавање исте знацима #. Нпр.
....
#10 000 руских добровољаца#
...
#

Као што видимо било би могуће угњеждавање ироније без губитка смисла реченице. Ако то још иком ишта значи.



Одлична идеја!


Milan Novković Milan Novković 14:57 25.09.2022

Re: 10 000

shmoo
...
А никакве закључке нисам извлачио... И Блејдранер и Принћипеса, чини ми се и Милан, које живе ван Србије само су се укључиле у ту причу сведочећи о ономе што гледају јер тамо живе.



...
И ти заиста мислиш да бисмо ми у Србији били поштеђени овога што овде видиш ако бисмо ми то "западњачко уређење" оберучке прихватили као много боље од "источњачког уређења" како их ти називаш.
...

Odgledao samo 10tak minuta pošto sam se nagledao i načitao pre.

Ima dosta ljudi koji nisu videli ništa od ovoga, i teško im je poverovati da ima i lekara, građevinaca, prfesora itd ovde.

Kina je rocket-science za ove na ovu temu (minus lenji, tamo je sramota biti lenj)

Ali nisu .comers krivi za skok cena, nego neoliberala - u Kini država i drži solidnu kontrolu nad stihijskom explozijom asimetričnosti kao rezultatu neoliberalnog puštenog na slobodu u previše domena, pa i onih zbok kojih država postoji, da ih poseduje i kontrolišwe.

Ima i nadrealnih drugih primera, na prvi pogled "urednijih", od jednog gde nastavnica prodaje krv svakih 6 nedelja, pa koštanu srž ne znam koliko često - već par puta sam spomenuo - da ne bi dospeli (zaboravi kako muž radi svoj deo) u ovakvu situaciju, do jednog nedavnog - bračnog para sa nekoliko dece koje su izbacili iz nekog opštinskog okruženja pošto su prekršili neko pravilo, i sad imaš scenu gvozdene ograte oko nekog parka, uredan park, sa druge strane drveće, i tu između šator, mali - oni najjeftiniji za 4-5 ljudi, oni se uredni nabili na otvroru, deca lepo obučena, spremna za školu. To im je prebivalište.
shmoo shmoo 15:14 25.09.2022

Teacher Don’t Teach Me Nonsense

benedykt

Mmmdaaa gosn Shmoo, što-no-se nekada davno volelo reći, takoreći uskliknuti… Amerika i Engleska biće zemlja proleterska, a Francuska i Kanada zemlje udruženog rada…!?



Нисам ја крив, мајке ми, за то је крив деда Станислав (читај, наш домаћин Милан Новковић, то су цитати из његовог уводног текста).

Ма пустите, гос'н Бенедикт, ја се увек тако зајебем због деда Станислава јер морам да му објашњавам шта раде полицајци, шта раде полицајци...







U svakom slučaju već su se javile te uzdanice iz sveta koji je za sada u senci Amerike…



Мислим да је деда Станислав, пардон, Милан Новковић, овде мислио пре свега на Американце у Америци (једна половина Америке) који су тренутно у сенци оне друге половине Америке.

Тако сам га барем ја схватио.


nedvosmisleno podržale mudro rukovodstvo Rusije na čelu sa predsednikom Putinom. Cenim, da je general Muhoozi Kainerugaba zvani još i Rubereza dok je u društvu svog oca, koji je već skoro četrdeset godina predsednik Ugande, čitao reči Vladimira Vladimiroviča, sve to shvatio na pravi način bez da mu je neko odsekao kontekst…
U svakom slučaju, što-no-se takođe nekada volelo reći, takoreći uskliknuti… Ko to može, ko to smije, rastavit nas od Ugande i Zambije…!?!




Ето видите!

И после кажу, цео свет је против Русије.

Видите и сами, гос'н Бенедикт, да то и није баш тачно.

Нарочито није против Русије она половина света (а и више од половине света), то јест човечанства од 8 милијарди људи, које чине Кина, Индија, Иран, Турска, арапске земље, афричке земље, латиноамеричке земље,...

Лажу нас када нам кажу да је цео свет против Русије.

Идемо на музикаљнају паузу!








Кажу да су ови ликови из Чилеа музички и духовни следбеници Фела Кутија....





shmoo shmoo 15:29 25.09.2022

Re: Teacher Don’t Teach Me Nonsense

benedykt

general Muhoozi Kainerugaba zvani još i Rubereza dok je u društvu svog oca, koji je već skoro četrdeset godina predsednik Ugande



Узгред, гос'н Бенедикт, можете ли ми тачно рећи и објаснити какве разлике постоје у последицама за пучанство две државе када на власти у једној држави имате једног самодршца и тиранина, а у другој држави на власти имате малу самоуправну интересну заједницу, то јест малу групу људи, која себе назива елитом те државе и има апсолутну моћ и контролу над свим сегментима друштва и државе?








(Молим Вас, прочитајте и текст на крају овог клипа. Зато је он ту.)


shmoo shmoo 15:36 25.09.2022

Re: 10 000

Milan Novković


Ali nisu .comers krivi za skok cena, nego neoliberala - u Kini država i drži solidnu kontrolu nad stihijskom explozijom asimetričnosti kao rezultatu neoliberalnog puštenog na slobodu u previše domena, pa i onih zbok kojih država postoji, da ih poseduje i kontrolišwe.



Мени је много смешно када неко данас још увек говори "комунистичка Кина", "комунистичка Русија"...




Integrated Fragmentation and the Role of Leading Small Groups in Chinese Politics (ЛИНК)






maksa83 maksa83 16:50 25.09.2022

Re: 10 000

И ти заиста мислиш да бисмо ми у Србији били поштеђени овога што овде видиш ако бисмо ми то "западњачко уређење" оберучке прихватили као много боље од "источњачког уређења" како их ти називаш.

Па већ имаш у Србији раднике који у фабрици за покретном траком носе пелене

(Not sou) fan fekt - fabrika o kojoj je reč je istočnjačka. Firma u kojoj je naša zaposlena devojka dobila batine od direktora je takođe azijska (Samsung, zataškalo se, ali je ovdašnja telco zajednica brujala onomad o tome).

Znaš kako kažu u Aziji: "ma jebo Koreance, oni nisu normalni."

Trenutno (naravno da to niko ne prenosi) se bije bitka na Starici gde Kinezi mlate aktiviste koji se okupljaju da ih spreče da bespravno sruše planinu. Kinezi su shvatili da nije baš pametno da oni to rade, mogla bi da padne i neka odmazda, pa su posle angažovali maskirano privatno obezbeđenje (sastavljeno uglavnom od ljudi od ranije poznatih organima gonjenja) da to radi umesto njih.

Tako da svaki put kad Milanče krene da zaziva euroazijsku uniju ja pomisim "o čemu ti jebote pričaš?".
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:53 25.09.2022

Re: 10 000

bene_geserit
pa nisu se ti kriminalci onoliko silno bogatili na leđima običnih Rusa da bi im mi to sad spržili sa peršinzima i minutmenima

Hm, i onda pogledaš Gini koeficijent, kad on niži kod Rusa nego kod nas u SAD.
Možda ipak da obratimo pažnju na ove naše kriminalce pardon političare i tajkune. Za ruske me mnogo briga.


Kakve sad veze ima džini sa tamošnjim kriminalcima koji se jesu jezivo obogatili kako su se već obogatili i sad vode tu jadnu zemlju? Nema veze džini ni kad je u pitanju ko bi pristao da ga spalimo nuklearno. Ne bi niko, u to moš biti siguran, ko je tamo pošteno radio, rizikovao da ga uhapse i oteraju na robiju (kad bi se zezali). Evo i ja sam namestio oluk na šupi mirne duše, ne bih se inače sa time zajebavao da mislim da će to da mi neko ispari. Tako da ne razumem otkud si sad izvukao taj džini koeficijent, sem da se dodatno malo uvučeš origarsima u dupe relativizujući stvari.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:55 25.09.2022

Re: 10 000

niccolo
Е сад, неко стварно брани своју земљу, неко брани територију око своје земље, а неки ратују на 5-10 хиљада километара од своје земље тврдећи како на тај начин бране свој начин живота.

Uvek je bolje ratovati na 5 hiljada kilometara od granice, nego na samoj granici.


Na 10 hiljada još bolje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:01 25.09.2022

Re: 10 000

milisav68
srdjan.pajic
Verujem, ali kako to da Rusi puštaju svoje da beže preko granice, ako su već prograsili tu mobilizaciju i treba im topovsko meso da bi dalje vodili taj nazovi rat? Ili su to sad već sve zavrnuli, pretvorili zemlju u logor?

Ti živiš u nekom prošlom vremenu, danas rade rakete/artiljerija i dronovi/avioni*, pa onda tenkovi i profesionalci, a rezerva čuva osvojenu teritoriju.

*Od prvog dana sukoba iliti specijalne operacije, Rusi kontrolišu nebo nad celom Ukrajinom.

To što nešto preleti sa ukrajinske strane je u rangu našeg obaranja F-117.




Pa eto i sam kažeš da na kraju tu mora da uđe čizma. E, tu su ovi magarci zapeli pa izgubili silnu vojsku i tehniku, između ostalog i jer ne kontrolišu vazdušni prostor u Ukraijini ni danas, ma šta ti onaj pijani oficir na sputniku trubio svaki dan. I sad im treba još 300 hiljada komada mesa da ne bi izgubili to sve, i rat otegli u nedogled, što može da bude rizično po Putinov režim.

shmoo shmoo 17:28 25.09.2022

Re: 10 000

maksa83
И ти заиста мислиш да бисмо ми у Србији били поштеђени овога што овде видиш ако бисмо ми то "западњачко уређење" оберучке прихватили као много боље од "источњачког уређења" како их ти називаш.

Па већ имаш у Србији раднике који у фабрици за покретном траком носе пелене

(Not sou) fan fekt - fabrika o kojoj je reč je istočnjačka.



Да, па?

Јужнокорејанци и Кинези и Арапи и Јевреји иначе долазе у Србију да улажу позивајући се на некакво своје специфично "источњачко" или "блискоисточњачко" уређење са социјализмом у срцу и души, а не на то "западњачко уређење" које Геџа помиње које је прилично немилосрдно према слабима и немоћнима?

(Ко беше смислио оно, човек је човеку вук? Неки Кинез, Корејанац, Арапин,...?)

Неће бити да је то до "источњачког уређења". Поготово не у земљама попут Србије где још увек није завршена ни првобитна акумулација капитала (јбт, ала користим све неке застареле изразе са часова марксизма у средњој школи и на факсу).

Биће само да Источњаци играју по правилима Запада. По "западњачком уређењу" како каже Геџа.

И играју јаче и боље од Запада. Као оно када су Енглези измислили фудбал, па дошли у Београд и ми их победили баш у томе што је био њихов изум.


Tako da svaki put kad Milanče krene da zaziva euroazijsku uniju ja pomisim "o čemu ti jebote pričaš?".



Нисам стекао утисак да Милан зазива евроазијске интеграције. Некако сам више стекао утисак да он покушава да наслути (опет ја, ала сам досадан, јбт!) шта ће бити напоШљетку целе ове приче којој је Украјина само почетак.

А ти и Милан и ја се нажалост уопште ту и не питамо да одлучимо шта ће бити. Можемо само овако да разговарамо и размењујемо утиске.

Пита се оно што се застарелим речником назива крупан капитал.

И биће како он одлучи.


literatesa literatesa 17:28 25.09.2022

Re: 10 000

Ko se to nama najutijo?
Iskompleksirana ruska 'rvatina koja je došla u Srbiju pa ubeđuje Srbe kako im je jedini izlaz krimos Kadirov i njegove balije?
Jel vidiš da nije baš lepa ovakva komunikacija i kud može da nas odvede?

Ma da, Staljinov ustaški koljač.


Vcucko je primjer koliko ja mogu pogriješiti u procjeni, povjerovati da čovjek na kraju nije samo mali pacov.
literatesa literatesa 17:30 25.09.2022

Re: 10 000

Ево ти Тес као пример.

:))

Taso, na ovaj način samo osvajaš moje simpatije. :)
gvozden1 gvozden1 17:42 25.09.2022

Re: 10 000

Seljak = čovek koji živi na selu i radi zemlju. Gaji svinju i kravu.
Seljačina = čovek koji živi bilo gde, ali je iskompleksiran selom, njivom, svinjom i kravom

Promaklo mi, a ne mogu da verujem!

Gde je ovde šljiva bre?

Šljiva i svinja su Srbiju napravile, a ispusta se ovako olako.

Pazi ubuduće.
maksa83 maksa83 17:45 25.09.2022

Re: 10 000

Неће бити да је то до "источњачког уређења".

Biće. Šikaniranje zaposlenih je istočnjačka tekovina. Momak koji je proveo tamo 17 godina kaže da nema ničeg goreg od Kineza kome je neko dao neku vlast. Tako da ovde imaš radnike sa pelenama, direktora koji šamara zaposlenu, Kineze koji biju narod jer im ne da da ruše, sve ti je to Divlji Istok.

Нисам стекао утисак да Милан зазива евроазијске интеграције.

Kako bre ne zaziva, bukvalno vrti istu priču već godinama - davos crowd propo deep state u konopcima, bliži se euroazijska integracija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana