Budućnost| Zdravlje| Životinjski svet

C.A.T.S.

srdjan.pajic RSS / 05.10.2022. u 17:56

Ako se ovih dana zadesite na denverskom internacionalnom aerodromu (DIA), primetićete na mnogo mesta kučiće koji slobodno tumaraju gejtovima i terminalom, sa prslučetom na kome piše "Pet me!" ("Pomazi me!"). Psi su krajnje opušteni i prijateljski nastrojeni, slobodno prilaze ljudima, maze se, verovatno žickaju i neku klopu, ako ima.

C.A.T.S. je skraćenica od Canine Airport Therapy Squad. Čini ga nešto više od osamdesetak pasa iz oko četrdeset različitih rasa, i jedna mačka. Svrha im je da omoguće putnicima da se interakcijom sa njima malo opuste, oslobode stresa koji putovanje avionom i bivstvovanje po aerodromima neminovno donosi.

Ovo nije novina, ali je DIA ušao u Ginisovu knjigu rekorda sa brojem pasa (plus jedna mačka) koji obavljaju ovaj važan posao.

  link

lU5Nklclo3ZIblYAlQmSnKH9MM6qmo07hlRLL_F0VzHabxyD7t9tOBeHKV9RBCM0Pd8c2XJppJKIscj7N-jFImCM1d9ts15nBwfaW4Bh69G0BB19AShrwthe5Awa5XB1R8t_x2l1vlyAkx8Un5Bp9OJfcTfmCbzfEnJ7jblLugh4lPnjEasz2FWoeYsgVa_oktUm-zv2jFL3x2286uO0on1E_xfDr_RtASj_LPYAtqbx9lO2maQ--D4k8smtQTv4C__nxdvy-5y1My2sOzlDPxNxEUsap8CoJxQbTUXYo9v6WrKexBH3n-kduUxacS1YyTPbnHDd_BCerVdWPADz6yHvXQUv37Tqma8AxswZwWzZAD-VYQnU_9rebZhT4tE2iacWM0FGNlqHkLbL-kB927PRkOoJT3VM6EFYbMmSKwfXWJeX0MRY_ctU1_h5cD2x_yHOUEiuuNSJ-GmPLQsFTEyjz1OnHL7uM7EDnkWoT0xc-j9QKH3CnCXNhow7FRk-3Caa9KGBU4gJfscLy6JRvgNRHExTycYgb4RVjIkTBIby0yCdBjsE06uST08ZD41CVkfnz80Fh9EgatvNgkclQ2nyKtnfNRDN1t2eEP7JD5N0Zc39OqsP3guNt1NWq16dgGS_2t5UeLNPja96y8f-gE7P1ibpFTYYF6-NDDkxcSWg9P49jivKZdOQT2SwF7F5Zuz3Uf9HjOWpY5CmVsiVZp007TiywCfmjItz4QmH2qN6awjE5UxeyZW-kKpQoyQ=w600-h400-no?authuser=0 

1. Ovaj tekst je tu samo da naslovna stranica bloga ne zvrji prazna, a blog je otvoren za šta god vam padne napamet, uključujući i ovu temu, sve samo da ne krizirate, a prvenstveno da se oslobodite stresa. Naravno, svi su dobrodošli, a ako bi moglo bez klanja, bilo bi super, a ako ne, nema veze, ja nikog da brišem i banujem neću, samo je Bobić banovan, zna on zašto. :)  (nije, zajebavam se!).

 2 Mačka na slici nije aerodromska, nego naša Margarita. 



Komentari (1418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 11:01 10.10.2022

Re: #

. A komentarise se tako da bi ove vase komentare sam Putin mogao da potpise.

Rekoh ja gore, ne samo da potpisuje, nego i prepisuje od mene.
Pre njega sam to zvao terorizmom:)

A ovo sad, ma ništa strašno, nikakva je to vojska, dezertiraju, ne može da mobiliše, zarđale cevi, a klovn strateg u pm, generali mu sve sami genijalci za razliku od ruskih dunstera...


Naravno da je strašno, ali se drugo moglo očekivati?

Ja sam se nadao da će i ovo progutati kao Moskvu, ali izgleda da neće.
Sasvim je logično ovo što se dešava, ko je iznenađen on je glup, a dokle će, videćemo.
maksa83 maksa83 11:02 10.10.2022

Re: #

apacherosepeacock
maksa83
Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.

Ljudina!


Ludina

Ne mogu sad da iskopam onu fotografiju Ljudine i Putka na kojoj Ljudina stoji raskrečenih nogu pod 50 stepeni ne bi li smanjio visinsku razliku da se Putko ne rastuži, jer znaš kakav je Putko kad ga stigne sevdah...


vcucko vcucko 11:04 10.10.2022

Re: #

maksa83
Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.

Ljudina!

Pa šta bi ti. Da u ime (tvojih) ideala žrtvuje svoj narod. Da im deca moraju u pečalbu, umesto da sede uz majčin skut i drndaju vunu.

Gedža73 da predloži Luku za orden. Velike gibanice s lentom.
Čovek primenjuje u praksi sve za šta se gedža zalaže i o čemu piše čaršave. Kilometre čaršava
maksa83 maksa83 11:07 10.10.2022

Re: #

Pa šta bi ti. Da u ime (tvojih) ideala žrtvuje svoj narod.

Ništa evo sada će u ime tvojih.
vcucko vcucko 11:08 10.10.2022

Re: #

maksa83
Pa šta bi ti. Da u ime (tvojih) ideala žrtvuje svoj narod.

Ništa evo sada će u ime tvojih.

Preko i preče
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:11 10.10.2022

Re: #

Sasvim je logično ovo što se dešava, ko je iznenađen on je glup, a dokle će, videćemo.



Ovo je logicno i ocekivano, docim je gadjanje mosta bio akt terorizma. U tom nekom svetu bi valjda logicno i ocekivano bilo da Ukrajinci izadju na ulice i masu ruskim zastavicama u nebo dok odozgo na njih padaju bombe.

Na osnovu one tvoje najnovine doktrine - Ruski vlastodrzac je u pravu i kad radi na stetu Srbije - ne sumnjam da bi se ti gurkao medju onima na koje bi padale ruske bombice. Ali dobro, ti si covek egzibicionista.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:12 10.10.2022

Re: #

Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
maksa83
Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.

Ljudina!


Ludina


Lepo te opet citati. :)

Pa i kod ovakve teme.



Fala blogokolega, takodjeR.
vcucko vcucko 11:15 10.10.2022

Re: #

Pogođen nemački konzulat u Kijevu.

Ne mo'š ti Rusu objasniti neke stvari. On prvo po Švabi, onako iskustveno. Za svaki slučaj, posle ćemo lako.

Očekujem izjavu iz Kremlja da su imali stare mape. Kao što je bilo onda u stanovitoj Ulici trešnjinog cveta, tu na Novom Beogradu
gvozden1 gvozden1 11:16 10.10.2022

Re: #


Ovo je logicno i ocekivano, docim je gadjanje mosta bio akt terorizma.

Naravno.
Ima li rata u kom artiljerija nije gađala infrastrukturu neprijatelja?
Nema, to se uvek radi, to je azbuka.

E sad, što je neko bio dovoljno budala da proverava šta sve mogu ruska artiljerija i avijacija, šta da mu se radi.


A automobil bomba među civile, to nije terorizam?
literatesa literatesa 11:19 10.10.2022

Re: #

Apache, jutros sam na tebe pomislila, i pitala prije neki dan gdje si. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:20 10.10.2022

Re: #

maksa83
apacherosepeacock
maksa83
Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.

Ljudina!


Ludina

Ne mogu sad da iskopam onu fotografiju Ljudine i Putka na kojoj Ljudina stoji raskrečenih nogu pod 50 stepeni ne bi li smanjio visinsku razliku da se Putko ne rastuži, jer znaš kakav je Putko kad ga stigne sevdah...




Vidim, panuo u sevdah al kad mu stigne karasevdah..
vcucko vcucko 11:21 10.10.2022

Re: #

First day in office.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:24 10.10.2022

Re: #

gvozden1

Ovo je logicno i ocekivano, docim je gadjanje mosta bio akt terorizma.

Naravno.
Ima li rata u kom artiljerija nije gađala infrastrukturu neprijatelja?
Nema, to se uvek radi, to je azbuka.

E sad, što je neko bio dovoljno budala da proverava šta sve mogu ruska artiljerija i avijacija, šta da mu se radi.


A automobil bomba među civile, to nije terorizam?


Videh sad da je Maksa pokusao da ti objasni. To je kod tebe otislo predaleko. Ne postoji moguci svet u kome Rus za tebe nece biti u pravu. Mic po mic ljudi predju granicu i onda je gotovo. To se zove radikalizacija (nema veze sa Seseljem). Nema tu razlike da li se neko radikalizuje kroz islam, staljinizam ili putizam (putinizam?). Tvoja sreca je sto nisi mladji i sto si samo salonski ratnik. Inace bi bio na frontu ili makar zadatku.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:24 10.10.2022

Re: #

literatesa
Apache, jutros sam na tebe pomislila, I pitala prije neki dan gdje si. :)



E fala i tebi, svratila, red je, pa odo' opet.
gvozden1 gvozden1 11:26 10.10.2022

Re: #

Vidim, panuo u sevdah al kad mu stigne karasevdah..

E ovo može da bude gadno.

Najbolji scenario (ćao Makso) je da zapad pusti i Zelenskog i Ukrajinu niz vodu, da se sa Rusima dogovore koji je to minimum što ih zadovoljava, a od Ukrajine šta ostane neka ostane.

Erdogan je nešto tako najavljivao

Jeste teško imati veru u Turčina, ali to je za sada najbolje:)

Ako, nedajbože, zapad zagrize još jače, pitanje je ko će prvi ono baciti.
literatesa literatesa 11:27 10.10.2022

Re: #

E fala i tebi, svratila, red je, pa odo' opet.

Bitno je da si živo. :)
gvozden1 gvozden1 11:28 10.10.2022

Re: #

je kod tebe otislo predaleko.

Kad pročitam da se krene o meni, prvo, znam da sam u pravu, a drugo, uglavnom u sebi kažem ovo što ću sad naglas, bože budale.

gedza.73 gedza.73 11:34 10.10.2022

Re: #

vcucko
Porediš neuporedivo. Češka /sa Slovačkom) je i pre 2. svetskog rata bila među najrazvijenijim zemljama Evrope. Rumunija i Bugarska su bile vukojebine.

Kamilo je potegao BDP po glavi.

Stavio si u isti koš Češku koja je imala industriju sa Slovačkom koja to nije. A baš su pravi parametri za poređenje. Jedan građanin Litvanije skoro duplo od Rusa. Nema šta Putin opravio Rusiju svaka mu čast. Ostali samo dugmići.

Dok je ovim državama rukovodila Moskva bili su jad i beda. Nakon Plišanih revolucija je krenuo spor oporavak sa sistemskim porblemima kojima je koren bio u sovjetsko-ruskom uređenju.

Nakon ulaska u EU svaka od njih napreduje.

Aj da vidmo Bugarsku i Rumuniju.
Bulgaria gdp per capita for 2021 was $11,635

Romania gdp per capita for 2021 was $14,862

i Rusiju
In 2021, the GDP per capita in Russia was around 12,198.21

Koliko ja vidim ovde od ovih ex USSSR kolonija Rusija skoro pa najveća vukojebina. Ti bre Vcucko kad hvališ Rusiju i ja ne bi mog'o bolje.

Nego zanima me još nešto. Tvrdili ste kako se Rusija deset godina spremala za rat. Po BDP-iju to nešto tanko. Čuj mene tanko... bolje reći bedno.

Kako ti komentarišeš da se nakon sedam meseci ratovanja u Ukrajini došlo da je Putin ekstremno loš dumsdej prepers?
Nema eksere, nema boje za tetrapak, nema delove za avione, nema delove za automobile.
Što je još gore nema uniforme, nema puške, nema dronove a i sa tenkovima otanjio.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:34 10.10.2022

Re: #

gvozden1
je kod tebe otislo predaleko.

Kad pročitam da se krene o meni, prvo, znam da sam u pravu, a drugo, uglavnom u sebi kažem ovo što ću sad naglas, bože budale.



To ti kazem. Ti si uvek u pravu, a drugi su budale.

Tvoji stavovi su postali toliko predvidivi i besmisleni da je razgovor nemoguc. Sta god da se kaze ti ces uzvratiti 'Rus je u pravu'. Probaj sam, videces da ne ide.
gedza.73 gedza.73 11:37 10.10.2022

Re: #

vcucko
Čovek primenjuje u praksi sve za šta se gedža zalaže i o čemu piše čaršave. Kilometre čaršava

Misliš da pišem haiku kao ti?
Deki Berić javio na YT.

nikvet pn nikvet pn 11:38 10.10.2022

Re: #

apacherosepeacock

O kojoj kulturi/nauci/umetnosti je tacno rec?

Rezultat = Rusija, duplo golo.


Нешто мало књижевности (Достојевски, Толстој, Гогољ, Чехов...) сликарства (Рубљов..) музике (Рахмањинов, Шостакович, Чајковски...) од културе, затим нешто мало науке (Мендељејев, Лобачевски...) тек колико да дођу до свемира. Уз супкултуру

Harms i Majakovski i Bodrov i Bulgakov i...

(плус шахисти Јеше)

... не може да се назове дупло голо. Факат допринос цивилизацији.

С једне стране. С друге стране је историјско и актуелно империјално (плус комунистичко) силеџисање које је такође факат.

Истом диоптријом треба погледати и колективни Запад. Поради објективности, јел.

А субјективни кантар не спорим ничији.

vcucko vcucko 11:39 10.10.2022

Re: #

gedza.73

Kako ti komentarišeš da se nakon sedam meseci ratovanja u Ukrajini došlo da je Putin ekstremno loš dumsdej prepers?
Nema eksere, nema boje za tetrapak, nema delove za avione, nema delove za automobile.
Što je još gore nema uniforme, nema puške, nema dronove a i sa tenkovima otanjio.

A jel ima Pipi sokova?

Vidim svakome nešto fali. Rusima tetrapak, Ukrima neki mostovi, elektrane, sedište SBU, Vrhovna Rada...
benedykt benedykt 11:42 10.10.2022

Re: #

vcucko
maksa83
Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.

Ljudina!

Pa šta bi ti. Da u ime (tvojih) ideala žrtvuje svoj narod. Da im deca moraju u pečalbu, umesto da sede uz majčin skut i drndaju vunu.

Gedža73 da predloži Luku za orden. Velike gibanice s lentom.
Čovek primenjuje u praksi sve za šta se gedža zalaže i o čemu piše čaršave. Kilometre čaršava

Misliš, kad je muka đe si Luka a kad ste pričali da ćete za tri dana Kijev da sjebete, onda vam nije trebalo i Luku da zovete…
benedykt benedykt 11:44 10.10.2022

Re: #

vcucko
Pogođen nemački konzulat u Kijevu.

Ne mo'š ti Rusu objasniti neke stvari. On prvo po Švabi, onako iskustveno. Za svaki slučaj, posle ćemo lako.

Očekujem izjavu iz Kremlja da su imali stare mape. Kao što je bilo onda u stanovitoj Ulici trešnjinog cveta, tu na Novom Beogradu

Nema samo druga Freehanda da objasni kako sad to, pošto je skoro nešto pominjao upravo 1999. i Trešnjin cvet kao jednu od osnovnih razlika u pristupu napadu na drugu državu…
gedza.73 gedza.73 11:44 10.10.2022

Re: #

First day in office.


A za mesec dana


Po starom, dobrom ruskom običaju
​​C глубоким прискорбием сообщаем, что после тяжелой болезни ушел из жизни Председатель Совета директоров ПАО «ЛУКОЙЛ» Равиль Маганов
maksa83 maksa83 11:44 10.10.2022

Re: #

(плус шахисти Јеше)

Šah je za one koji imaju punu glavu mozga, mi priprosti imamo druge heroje - Cypher koji nije baš Rus nego Belorus, ali to ti je to, potato, potejto...
gvozden1 gvozden1 11:50 10.10.2022

Re: #

Sta god da se kaze ti ces uzvratiti 'Rus je u pravu'.

Pa probaj onda ovako, recimo, automobil bomba nije terorizam jer....
pa nešto, npr, jer teroristi to nikad ne rade

Ili artiljerija po infrastrukturi nije svojstvena ratu jer.....pa nešto.

I tako pokažeš da ja nisam u pravu.

Ali to je teže, lakše je da se prikačiš na Maksu, pomeneš Šešelja i bogteveselio.
gedza.73 gedza.73 11:52 10.10.2022

Re: #

Vidim svakome nešto fali. Rusima tetrapak, Ukrima neki mostovi, elektrane, sedište SBU, Vrhovna Rada.

samo tetrapak?

Флагманът на Черноморския руски флот крайцерът „Москва“



Al stvarno me zanima kako tumačiš da nakon deset godina priprema Putin nema uniforme i naoružanje?
Možda im ovo zarđalo dok je čekalo



gvozden1 gvozden1 12:00 10.10.2022

Re: #

kad je muka đe si Luka

A kad je**te, Luku ne zovete:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:01 10.10.2022

Re: #

gvozden1
Sta god da se kaze ti ces uzvratiti 'Rus je u pravu'.

Pa probaj onda ovako, recimo, automobil bomba nije terorizam jer....
pa nešto, npr, jer teroristi to nikad ne rade

Ili artiljerija po infrastrukturi nije svojstvena ratu jer.....pa nešto.

I tako pokažeš da ja nisam u pravu.

Ali to je teže, lakše je da se prikačiš na Maksu, pomeneš Šešelja i bogteveselio.



Eto vidis. Ja kazem nema veze sa Seseljem ti se uhvatis za Seselja. Da sam pomenuo nema veze sa Marinkom Rokvicem poceo bi nedobog da mi recitujes ovde njegove stihove. Prvo ukucaj Radicalisation, pazljivo istrazi i citaj pa onda vidi gde je kod tebe ta linija koju si presao.

Ostalo je besmisleno posto samo potvrdjuje kako scenu postavis onako kako tvome oku godi.
gvozden1 gvozden1 12:18 10.10.2022

Re: #

Ja kazem nema veze sa Seseljem ti se uhvatis za Seselja

Evo, iskreno.
Stvarno kad vidim to da kreneš ad hominem što kažu, ne čitam dalje, zaista takve komentare a i komentatore svestan u glupe, i bude mi to znak da mi je stav ispravan pošto ne mogu da ga i
ospore.

Dokaz je o ovo sa Šešeljim, video sam to veliki Š upalo u oko, a nisam ni pročitao šta piše, pošto, rekoh, gluposti ne čitam.

Tako i za Maksu, kad ga pomenuh, kakvo vas nije blam da se grebete o njegov imidž pametnog i finog?

Pa pravite svoj jebote, a ako niste sposobni emojte se o njegov grebati.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:48 10.10.2022

Re: #

Tako i za Maksu, kad ga pomenuh, kakvo vas nije blam da se grebete o njegov imidž pametnog i finog?


Videh da ti je i Gedza objasnjavo. Eto, valjda je sad prihvatljivije.

Evo, iskreno.
Stvarno kad vidim to da kreneš ad hominem što kažu, ne čitam dalje, zaista takve komentare a i komentatore svestan u glupe, i bude mi to znak da mi je stav ispravan pošto ne mogu da ga i
ospore.


Komentarisem (ne)komunikaciju sa tobom na osnovu tvojih stavova. Sta jedes, gde si bio u vojsci, sta velis/ne volis... me ne zanima.

Tako da ipak vidi ovu rec na R.
gvozden1 gvozden1 12:55 10.10.2022

Re: #

Videh da ti je i Gedza objasnjavo

Jel?:)
Isto kao i sa tobom, ne čitam gluposti.
Vidim JNA ili slično, ćao.

Ali kad ga pominješ, ajd iskreno, šta ste mu uradili da pređe na vašu, antisrpsku, stranu?

maksa83 maksa83 12:57 10.10.2022

Re: #

Ali kad ga pominješ, ajd iskreno, šta ste mu uradili da pređe na vašu, antisrpsku, stranu?

Ja sam igrao oko šipke u crne kožne gaće, Paja lapdance u separeu.

I kamen bi poklekao.

P.S. Kako ono kažu - ne postavljaj pitanje ako ne želiš da čuješ odgovor.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:00 10.10.2022

Re: #

nikvet pn
apacherosepeacock

O kojoj kulturi/nauci/umetnosti je tacno rec?

Rezultat = Rusija, duplo golo.


Нешто мало књижевности (Достојевски, Толстој, Гогољ, Чехов...) сликарства (Рубљов..) музике (Рахмањинов, Шостакович, Чајковски...) од културе, затим нешто мало науке (Мендељејев, Лобачевски...) тек колико да дођу до свемира. Уз супкултуру

Harms i Majakovski i Bodrov i Bulgakov i...

(плус шахисти Јеше)

... не може да се назове дупло голо. Факат допринос цивилизацији.
Истом диоптријом треба погледати и колективни Запад. Поради објективности, јел.



Kakvi te bre Dostojevski i Rahmanjinovi (i svi ostali nabrojani) spopali - oni su uveliko (s naglaskom na Rubljova rahmetli u 15. veku) pokojni bili u vreme SSSR.. eee

A muceni Majakovski sto je doziveo post revoluciju, prosvirao sebi mozak '30 pod khm nekim nerazjasnjenim okolnostima. O kojima nije bilo preporucljivo pricati.

Bulgakov hteo da pobegne al mu nije uspelo. (sve sto je napisao bilo zabranjeno)

Lepo sam navela od kojeg vremena pricam (SSSR, gulazi pa do danasnje smrdljive diktature Rusija/Putin), al nema ko da procita/razume pre nego sto odgovori, cc

Kolektivni zapad

Ne reci, gde su to proganjani umJetnici na zapadu (sa zapada) bezali? Da nisu Staljinu, Maou, Kim Il Sungu.. i kompaniji?

apacherosepeacock
O kojoj kulturi/nauci/umetnosti je tacno rec? Onoj istrebljenoj u gulazima za vreme SSSR, ili ovoj sada koja moze da se izrazi umetnicki/kulturno i po cenu rezima u Kremlju i tako nekih sitnica o zivotu u diktaturi pa se okliznu i pa'nu niz stepenice, kroz prozor itd.

Ili se ta kultura/nauka/umetnost u oba perioda razbezala an gro i eno je po inostranstvu obogacuje neki slobodni svet.
maksa83 maksa83 13:02 10.10.2022

Re: #

A muceni Majakovski sto je doziveo post revoluciju, prosvirao sebi mozak '30 pod khm nekim nerazjasnjenim okolnostima. O kojima nije bilo preporucljivo pricati.

Pa kad nije hteo da se nagne kroz prozor kad su ga zvali odozdo.
gvozden1 gvozden1 13:02 10.10.2022

Re: #

Ja sam igrao oko šipke u crne kožne gaće, Paja lapdance u separeu.

Znao sam da se na to pali, pazi kad sam znao:)

A i liči.
maksa83 maksa83 13:04 10.10.2022

Re: #

Znao sam da se na to pali, pazi kad sam znao:)

A i liči.

Ti si sledeći.

Znaš kako kaže principessa, sve je to fluidno, nikad ne znaš šta će da trigeruje ono što kriješ i od sebe i od drugih.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:04 10.10.2022

Re: #

Ali kad ga pominješ, ajd iskreno, šta ste mu uradili da pređe na vašu, antisrpsku, stranu?



To kad predjes saznaces. Ali cekaj u redu. Ne smem da odam ko je Sledeci. Ali tu je, odmah iza caska, samo sto se nije desilo, ceka se samo da se konstituise ova evoazijska unija i to je gotovo. Do tad, gledaj mu u jezik. I zube.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:10 10.10.2022

Re: #

maksa83
A muceni Majakovski sto je doziveo post revoluciju, prosvirao sebi mozak '30 pod khm nekim nerazjasnjenim okolnostima. O kojima nije bilo preporucljivo pricati.

Pa kad nije hteo da se nagne kroz prozor kad su ga zvali odozdo.


A i metak je imao cudnu putanju..
gvozden1 gvozden1 13:12 10.10.2022

Re: #

Ne smem da odam ko je Sledeci.

Zaebao te Maksa.
Jebote, koliko ste nekoordinisani!

Zato ste na Geždu, laku metu, i udarili.
maksa83 maksa83 13:14 10.10.2022

Re: #

Jebote, koliko ste nekoordinisani!

Ne, nego transparentni!

Otpor je svakako uzaludan.
gvozden1 gvozden1 13:21 10.10.2022

Re: #

maksa83
Jebote, koliko ste nekoordinisani!

Ne, nego transparentni!

Otpor je svakako uzaludan.

Pa vidi, pod takvim mukama može da se poklekne, može.

Al ćeraćemo se.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:24 10.10.2022

Re: #

Al ćeraćemo se.



Mlado, ludo.

benedykt benedykt 13:31 10.10.2022

Re: #

gvozden1

Ima li rata u kom artiljerija nije gađala infrastrukturu neprijatelja?
Nema, to se uvek radi, to je azbuka.

Samo da se podsetimo…
gvozden1
Eksplozija među civilima je terorizam, pa čak i kad je Sveti Ukrajinci izvedu.


Čisto da proverim, dakle kako se ovo tačno zove pošto sam malo zbunjen… Dakle Ukrajina juče i danas…



nikvet pn nikvet pn 13:32 10.10.2022

Re: #

apacherosepeacock


Истом диоптријом погледати сваку империју у историји па ето НЗС. Одвој позитиву и негативу па сабери коначан салдо по својој мери; твој кантар твоја воља.

Свака империја је расла догод је њена атрактивност била већа од пратеће деструкције наоколо. Кад се тренд окрене империја пада, само је питање рока и цене.

По тој диоптрији (као геополитички дудук кибицер испред продавнице) ако смем да проценим Западна империја је у лаганом али сигурном опадању, Руска у стрмоглавом. За разлику од Кинеске у успону (и Индијске у повоју?) у очекивању исхода да се покупи плен.
maksa83 maksa83 13:33 10.10.2022

Re: #

Čisto da proverim, dakle kako se ovo tačno zove pošto sam malo zbunjen…

To se zove "tako im i treba kad su sakrili tenk u stanu a HIMARS u vešernici".
literatesa literatesa 13:38 10.10.2022

Re: #

Šah nekad,

Waiting room at the marriage registration office. Tallinn, Estonian SSR, 1973


literatesa literatesa 13:39 10.10.2022

Re: #

Šah danas, ovih dana turnir,

Nemo




Andrea Botez i Anna Cramling


literatesa literatesa 13:39 10.10.2022

Re: #

Andrea Botez ima sestru Alexandru Botez, šahistkinje

gvozden1 gvozden1 13:39 10.10.2022

Re: #

, dakle kako se ovo tačno zove pošto sam malo zbunjen…

Otkud zbunjenost?
To je odavno definisano - kolateralna šteta.
Rusi definisali.
literatesa literatesa 13:41 10.10.2022

Re: #

Dokaz je o ovo sa Šešeljim, video sam to veliki Š upalo u oko, a nisam ni pročitao šta piše, pošto, rekoh, gluposti ne čitam.

Tako i za Maksu, kad ga pomenuh, kakvo vas nije blam da se grebete o njegov imidž pametnog i finog?

Pa pravite svoj jebote, a ako niste sposobni emojte se o njegov grebati.

Ne razumih, šta ovo znači, greb se neko od pametnog i finog Šešelja?
gvozden1 gvozden1 13:44 10.10.2022

Re: #

, šta ovo znači, greb se neko od pametnog i finog Šešelja?

Pa to, da je Šešelj fin i pametan.
literatesa literatesa 13:46 10.10.2022

Re: #

Pa to, da je Šešelj fin i pametan.

Ma ja reko'..
literatesa literatesa 13:48 10.10.2022

Re: #

Benedykt, Švabo je primio poruku, Berlin drhti..
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:02 10.10.2022

Re: #

nikvet pn
apacherosepeacock

По тој диоптрији (као геополитички дудук кибицер испред продавнице) ако смем да проценим Западна империја је у лаганом али сигурном опадању, Руска у стрмоглавом. За разлику од Кинеске у успону (и Индијске у повоју?) у очекивању исхода да се покупи плен.



Samo ti citaj gosin Milanceta (i Omegu), sve pogodio za pandemiju, vakcinaciju, ljude zabe, virusu sto ubija slovene iz ukrajinskih labAratorija, pa tako i za kolektivni zapad, deep state, evroaziju itd.. votevr.. izvini ..
benedykt benedykt 14:10 10.10.2022

Re: #

gvozden1
, dakle kako se ovo tačno zove pošto sam malo zbunjen…

Otkud zbunjenost?
To je odavno definisano - kolateralna šteta.
Rusi definisali.

Aha, znači ono na mostu je očigledan terorizam a ovo oranje po svemu okolo, uključujući tu i stambene zgrade, dečja igrališta ili kijevske raskrsnice u jutarnjem špicu, je dakle kolateralna šteta…





Meni vidiš ovo pretežno liči na potez nekog poprilično besnog i očajnog, koji je pri tome upravo postavio psajko lopinu da mu bude general koji vodi rat u Ukrajini…
benedykt benedykt 14:19 10.10.2022

Re: #

maksa83
Čisto da proverim, dakle kako se ovo tačno zove pošto sam malo zbunjen…

To se zove "tako im i treba kad su sakrili tenk u stanu a HIMARS u vešernici".

Tja, ili je to ili je Azov imao svoju tajnu bazu među turšijom. Ništa ukronacistima nije sveto pa čak ni špajz…
gvozden1 gvozden1 14:51 10.10.2022

Re: #

liči na potez nekog poprilično besnog i očajnog

Znači malo je napredovao, do juče je bio besan i nemoćan:)
A i dobro je ipak, još nije počeo da gađa mostove na Trojice, ko Nemci '99. ili vozove na Vaskrs.

I ovako možemo da se nadebavamo dok nam ne dosadi.
A suština je, ovo što su Rusi uradili je poprilično česta pojava u ratu, a ono na mostu poprilično česta pojava u terorizmu.

E sad, ako se okanemo nadebavanja, Hajd da isključimo navijanje i pokušamo da pričamo objektivno, šta bi ti smatrao ispravnom reakcijom Rusije na ono, šta god da je, na mostu?

Hajd, stavi se u njihovu situaciji, i razmisli.

Ispravna reakcija Ukrajine bi sad bila i granatiranje Moskve, ispravna ali nemoguća.

Nemoguća pošto niko ne sme da granatira Moskvu, a vidimo, Moskva sme Kijev.

To se i ranije znalo, i sa tom, po Ukrajinu vrlo neprijatnom činjenicom, oni su morali da računaju.

Ne sme se previše čačkati Rusija, jer kad preteraš dobiješ ovo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:02 10.10.2022

Re: #

Al stvarno me zanima kako tumačiš da nakon deset godina priprema Putin nema uniforme i naoružanje?


Spičkao pare od nafte na gimnastičarke i pozlaćene one šipke za njih.
Milan Novković Milan Novković 16:57 10.10.2022

Re: #

apacherosepeacock
nikvet pn
apacherosepeacock

По тој диоптрији (као геополитички дудук кибицер испред продавнице) ако смем да проценим Западна империја је у лаганом али сигурном опадању, Руска у стрмоглавом. За разлику од Кинеске у успону (и Индијске у повоју?) у очекивању исхода да се покупи плен.



Samo ti citaj gosin Milanceta (i Omegu), sve pogodio za pandemiju, vakcinaciju, ljude zabe, virusu sto ubija slovene iz ukrajinskih labAratorija, pa tako i za kolektivni zapad, deep state, evroaziju itd.. votevr.. izvini ..





Moraš da priložiš svoje izvore informacija, bar ponekad - pusti to rekla-kazala, čula od Makse, Bajdena ...

Evo ti jedan link, pardon, mrzi me da tražim link, to ionako niko ne čita, deo tekst sa popularnog sajta koji sam ja video na još nekoliko mesta, ako imaš nekog omlađeg đetića koji sluša tvoje savete:

"Florida Recommends Against Vaccination of 18-39 Year Old Males Due to 84% Increase in Cardiac Death Risk

How long until the Florida Surgeon General will be thrown off social media by the censors? Not long, I predict. (primedba: bisli su ga izbacili sa tvitera, šta ima on, CNN to bolje zna, ali su ga opet vratili).

Yesterday, the Florida Health Department issued a new guidance regarding mRNA vaccination against Covid-19. Based on an analysis of mortality risk from heart-disease within 28 days from vaccination increases by 84% and therefore this group is now recommended against receiving those vaccines.

This applies not only to the so-called “boosters” but all mRNA vaccinations against Covid-19.

The Florida Health Department follows in the footsteps of health authorities in other countries. Denmark recently put an end to Covid vaccination for the under-50s. Even Australia has severly limited the availability of the vaccines for younger people. Only those between 16-30 with “complex, chronic, or severe medical conditions” can now receive the vaccine. Remember, this is the country that chose to quarantine the unvaccinated only last year, despite already rising concerns over vaccine safety and clear indications they did little if nothing to prevent infections....
"

Danci su lepo sakrili odluku iza špolitički korektnog narativa (sve spretniji ovi Danci, a koliko juče su jedva uspevali i Merkelovu da špijuniraju)

Al obo je čaj od kalilice u ondosu na šta se sad sve zna o celoj priči, al da ne mračim, da se Srki ne naljuti


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:08 10.10.2022

Re: #

maksa83
Ali kad ga pominješ, ajd iskreno, šta ste mu uradili da pređe na vašu, antisrpsku, stranu?

Ja sam igrao oko šipke u crne kožne gaće, Paja lapdance u separeu.

I kamen bi poklekao.

P.S. Kako ono kažu - ne postavljaj pitanje ako ne želiš da čuješ odgovor.


Za Gvozdena kao bivseg liberala vaze ipak neka druga pravila. No, situacija je takve da je bolje ne otkrivavati detalje.
gedza.73 gedza.73 17:17 10.10.2022

Re: #

gvozden1
Ali kad ga pominješ, ajd iskreno, šta ste mu uradili da pređe na vašu, antisrpsku, stranu?

VIP umesto Mirele.

A ko je to tebe proglasio Vrhovnim Arbitrom za Srbe i Antisrbe?
Da se ne vraćamo na naše srpske političare koji su nesumnjivo bili patriote a čije izjave bi ti proglasio za antiruske... lapsus... šta ti je podsvest... za antisrpske zanimam me nešto drugo.

U ranijim diskusijama si tvrdio (smo tvrdili) kako u Srbiji još uvek kolo vode komunisti (prva, druga generacija). Sad odjednom treba da podržavamo državu u kojoj se rodio komunizam, koja baštini komunizam, čiji je predsednik komunistički udbaš a da osuđujemo ljude koji bi tog balasta da se oslobode. I da nam ta država sa autokrastskim, parakomunističko-tajkunskim sistemom bude saveznik. Sa kojom uzgred nemamo neku ozbiljniju tehnološku, naučnu, privrednu saradnju.



Znaš kad su ćapili onog srpskog oficira što je prodavao Rusima neke informacije za pare (u kesi)?
Koji je meni u istoj katregoriji sa Perišićem.

Dobar deo ljudi je osuđivao tog oficira naše srpske vojske ne što je izdajnik nego što je uzimao pare jer je to trebao, po njima da radi za džabe pošto su Rusi naša 'braća'.

E ti si mi u njihovoj kategoriji. Neki mutant četničkog Subnorovca koji još uvek pati što mu deda otišao u Čikago umesto u Moskvu.

gedza.73 gedza.73 17:29 10.10.2022

Re: #

gvozden1
A suština je, ovo što su Rusi uradili je poprilično česta pojava u ratu, a ono na mostu poprilično česta pojava u terorizmu.

E sad, ako se okanemo nadebavanja, Hajd da isključimo navijanje i pokušamo da pričamo objektivno, šta bi ti smatrao ispravnom reakcijom Rusije na ono, šta god da je, na mostu?


Znači po tebi su ilegalci JVuO štaba 501 u Beogradu teroristi?

Milan Novković Milan Novković 17:31 10.10.2022

Re: #

nikvet pn
apacherosepeacock


Истом диоптријом погледати сваку империју у историји па ето НЗС. Одвој позитиву и негативу па сабери коначан салдо по својој мери; твој кантар твоја воља.

Свака империја је расла догод је њена атрактивност била већа од пратеће деструкције наоколо. Кад се тренд окрене империја пада, само је питање рока и цене.

По тој диоптрији (као геополитички дудук кибицер испред продавнице) ако смем да проценим Западна империја је у лаганом али сигурном опадању, Руска у стрмоглавом. За разлику од Кинеске у успону (и Индијске у повоју?) у очекивању исхода да се покупи плен.

Ovo boldovano je bilo davno

- Zapad se baš ubrzano sad urušava, tj već je mrtav, čak i zna da je tako, al neke glave te hidre se još mrdaju.

- Rusija je sad već neko vreme poprilično self-sufficient, skinula se sa dugova, dolara, diplomatija joj uradila čudo poslednjih 20 godina

- Ovo sada je skoro sigurno scripted od strane Rusa i Kineza, nema nekih bitnih iznenađenja, samo se daje vreme zapadu da ispucaju poslednje kapi bitnije energije i resursa.

Al ajd, US je velika, bogata i isto self-sufficient velikim delom, al ne za standard na koji su navikli, Nemci su Nemci, samo malo da im se smanji sadašna cena energije i minerala, Holanđani pametni, al Švab je Švab, ne znači da ih on neće sjebati, ... Italijani jadni, navikli da trpe, ...

Kad se kaže da je zapad slupaj, sjeban, znači da je poprilično živeo preko svojih mogućnosti, od sile, istorije, ...
benedykt benedykt 17:54 10.10.2022

Re: #

gvozden1

A suština je, ovo što su Rusi uradili je poprilično česta pojava u ratu, a ono na mostu poprilično česta pojava u terorizmu.

E sad, ako se okanemo nadebavanja, Hajd da isključimo navijanje i pokušamo da pričamo objektivno, šta bi ti smatrao ispravnom reakcijom Rusije na ono, šta god da je, na mostu?

Sačekaj, hajde da malo samo rezimiramo stvari...

Dakle, pod jedan, Rusija bez realno ikakvog povoda napadne Ukrajinu pre sedam i po meseci…

Pod dva, ista ta Rusija u međuvremenu polupa pola Ukrajine.

Pod tri, posle sedam i po meseci Ukrajina (valjda) izvrši diverziju na mostu koji je glavna logistička žila snabdevanja ruskoj armiji, preko koga dan i noć na prvu liniju fronta idu vojni transporti prepuni oružja.

Pod četiri, kao odgovor na tu diverziju Rusija krene da još gore i bezočnije ore po u 90% slučajeva civilnoj infrastrukturi stotinama kilometara od bilo kakvog fronta.

Tvoj zaključak je da je ono na mostu terorizam, a da je ovo jutros sve potpuno normalno, u svakom to ratu tako, ništa čudno, možda eto neka kolateralna šteta. Mislim a da nisi ipak malčice preterao…?!
By the way, može vrlo lako da se desi, da Amerikanci posle ovoga konačno isporuče full opremu za Himars a ona podrazumeva MGM-140 ATACMS projektile koji dobacuju 300km. Nadam se da shvataš šta je sve onda u dometu.

Eh da, tačan odgovor na tvoje pitanje je gađati zauzvrat vojne ciljeve, a ne Kijev u jutarnjem špicu ili Lvov. Međutim, to i jeste vidiš problem a to je da na frontu stoji loše i to poprilično, odnosno ovaj potez je bio pretežno namenjen lokalnoj ruskoj populaciji da bi verovali kako je Rusija jaka, tj da bi Z-propagandisti imali konačno nešto pozitivno da saopšte onima koji ih gledaju.
Ovo ne radi neko ko je jak, nego slabić koji se razbesneo. Eno ga Kadirov plače od sreće, ali tako mu to i dođe u zemlji gde su novi Suvorov, Kutuzov i Brusilov postali Prigožin, Ramzan i Surovikin…
benedykt benedykt 18:08 10.10.2022

Re: #

Milan Novković


- Zapad se baš ubrzano sad urušava, tj već je mrtav, čak i zna da je tako, al neke glave te hidre se još mrdaju.

- Rusija je sad već neko vreme poprilično self-sufficient, skinula se sa dugova, dolara, diplomatija joj uradila čudo poslednjih 20 godina..

Kada budem konačno video da bilo ko od puštača gasova tastaturnom metodom napusti taj propali Zapad i ode da živi u tu kao prosperitetnu Rusiju, znaću da se nešto konačno dešava na tom planu. Do tada, samo napred junačkom tastaturom na globalističke vetrenjače, a sve uz pesmu Amerika i Engleska biće zemlja proleterska…
gvozden1 gvozden1 18:49 10.10.2022

Re: #


Prvo ovo

pod jedan, Rusija bez realno ikakvog povoda napadne Ukrajinu

Ovo sve dalje što si pisao u rezimeu čini bezvrednim.

To je čista politička teza koju namećeš kao aksiom.
To se ne radi, sama činjenica da o politici govoriš, da iznosiš politički stav, bi trebalo da te obaveže da dozvoliš da postoji i drugačije viđenje, i da to ne postavljaš kao aksiom na kome gradiš neko objašnjenje.

Nije bez povoda napala, naravno da nije.

I to dalje ruši sve što si napisao.

Oko vojničkod dela

gađati zauzvrat vojne ciljeve, a ne Kijev u jutarnjem špicu ili Lvov.

A vojni cilj je šta?
Most, vidim, može.
Ali van grada, negde neki preko nekog moreuza, i ništa drugo
A da su srušili deset mostova, u Kijevu,jel bi to bilo u redu?
.
Ne može elektrana, ne može ništa što nije most preko moreuza, i to u tačno određeno vreme.

E pa to tako ne funkcioniše, rat je stvar gde su iznenađenje i nepredvidivost važna stvar.
I to je Rusija uspela.

One slike okrvavljenih lica su apsolutno prisutne u svakom ratu, i ma kakvo osećanje proizvodile, apsolutno su normalna pojava u ratu.

Ni to ne dokazuje tvoju tezu.
Krvava lica, da, i?

Ko očekuje da toga nema, nema šta da traži u priči o ratu.


Definisanje vojnih ciljeva mora da bude principijelno da bi se na neki princip pozivalo, a pošto je malo ratova u kojima se ne granatiraju gradovi, princip koji pokušavao da nametneš, ciljevi u gradu ne mogu biti vojni ciljevi, ne može da opstane ni sekund.
Ruši ga podatak da se u svakom ratu gađaju ciljevi u gradovima.


Tek vreme napada, jutro, veče, to je po malo i smešno.
Zamisli pravilo, možeš da gađaš ciljeve u gradu, ali samo od 19 do 22 sata.

Da li bi se ti tome smejao?

Ps
Prethodna stranica, ne označava uvek ono novo, pa tek sad vidim komentar.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:54 11.10.2022

Re: #

benedykt
vcucko
Pogođen nemački konzulat u Kijevu.

Ne mo'š ti Rusu objasniti neke stvari. On prvo po Švabi, onako iskustveno. Za svaki slučaj, posle ćemo lako.

Očekujem izjavu iz Kremlja da su imali stare mape. Kao što je bilo onda u stanovitoj Ulici trešnjinog cveta, tu na Novom Beogradu

Nema samo druga Freehanda da objasni kako sad to, pošto je skoro nešto pominjao upravo 1999. i Trešnjin cvet kao jednu od osnovnih razlika u pristupu napadu na drugu državu…


Nema frikija, da nisam malo pretarao sa zajebancijom na račun onog njegovog i milančetovog pedopukovnika izvora proverenih informacija o stanju na frontu... ili ga je samo stegao išijas? Milanče je žilav čovek, odma je našo zamenu, ali za frikija nisam siguran.
softelectronics_e softelectronics_e 10:18 11.10.2022

Re: #

maksa83
apacherosepeacock
maksa83
Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.

Ljudina!


Ludina

Ne mogu sad da iskopam onu fotografiju Ljudine i Putka na kojoj Ljudina stoji raskrečenih nogu pod 50 stepeni ne bi li smanjio visinsku razliku da se Putko ne rastuži, jer znaš kakav je Putko kad ga stigne sevdah...



A kakve to veze ima što je Putin nizak?
Vidim da mu to neki blogeri baš zameraju?
shmoo shmoo 11:22 10.10.2022

?

gvozden1, vcucko, softelectronics_e, predatortz



Ови Руси изгледа почели сада озбиљно да пеглају?


gvozden1 gvozden1 11:28 10.10.2022

Re: ?

shmoo
gvozden1, vcucko, softelectronics_e, predatortz



Ови Руси изгледа почели сада озбиљно да пеглају?



Ma ne mogu, kaže Srki da su im cevi zarđale.
predatortz predatortz 11:30 10.10.2022

Re: ?

shmoo
gvozden1, vcucko, softelectronics_e, predatortz



Ови Руси изгледа почели сада озбиљно да пеглају?




šta znam... Ja, 'nako, ko neki rezervni oficirčić, ovako kontam:

Ukrajinci su najbolje snage i najbolju tehniku prebacili na jug. Krenuli su u ofanzivu, imali neke uspehe ali i velike žrtve. Ofanziva je, manje više zaustavljena.

Ja, mali Perica, ako je istina da je napravljen dil sa Lukašenkom, bih sad napao Kijev. Teško da bi se Ukrajinci mogli tako brzo pregrupisati.

A iz Belorusije do Kijeva je prepiš...

Onda bi to bilo to...
shmoo shmoo 11:34 10.10.2022

Re: ?

gvozden1
shmoo
gvozden1, vcucko, softelectronics_e, predatortz



Ови Руси изгледа почели сада озбиљно да пеглају?



Ma ne mogu, kaže Srki da su im cevi zarđale.


predatortz


Onda bi to bilo to...



Из Сркијевих уста у божје уши.

Које је беше оно средство за уклањање (х)рђе? А да није шмиргла?

WD-40?

Без зезања сада, ово озбиљно мислим... Ништа ми се не свиђа овакав развој ситуације... Иде ка губљењу контроле. На свим странама.



gvozden1 gvozden1 11:39 10.10.2022

Re: ?

Иде ка губљењу контроле. На свим странама.

Ma ne, preveliki su to igrači da bi gubili kontrolu, i jedni i drugi.
Mislim i Rusija i zapad, klovn je klovn.

Pitanje je postavljenih ciljeva, za ruski, minimalni, se zna, neće biti poražena.
A šta će smatrati pobedom, ne zna niko, kao ni šta je minimalno na šta će zapad pristati, jer teško da i oni prihvate apsolutnu pobedu Rusije, u smislu, mi (Rusija) crtamo granicu, dokle dobacimo to je naše.

predatortz predatortz 11:42 10.10.2022

Re: ?

Без зезања сада, ово озбиљно мислим... Ништа ми се не свиђа овакав развој ситуације... Иде ка губљењу контроле. На свим странама.


Rat je partija šaha.
A ovde imamo fudbalsku publiku.

shmoo shmoo 11:44 10.10.2022

Re: ?

gvozden1
Иде ка губљењу контроле. На свим странама.

Ma ne, preveliki su to igrači da bi gubili kontrolu, i jedni i drugi.
Mislim i Rusija i zapad, klovn je klovn.

Pitanje je postavljenih ciljeva, za ruski, minimalni, se zna, neće biti poražena.
A šta će smatrati pobedom, ne zna niko, kao ni šta je minimalno na šta će zapad pristati, jer teško da i oni prihvate apsolutnu pobedu Rusije, u smislu, mi (Rusija) crtamo granicu, dokle dobacimo to je naše.




Хвала ти, Хучи.

Ово звучи утешно. И надам се да ће тако и бити.

Само да јастребови на свим странама не узму главну реч.

Надам се да им неће то допустити.

Него, ја се увек сетим оног Андрићевог:

"Када би људи знали са колико мало памети се управља светом, премрли би од страха."

Зато сам све вас ово и питао овде да чујем шта ви мислите.



shmoo shmoo 11:45 10.10.2022

Re: ?

predatortz
Без зезања сада, ово озбиљно мислим... Ништа ми се не свиђа овакав развој ситуације... Иде ка губљењу контроле. На свим странама.


Rat je partija šaha.
A ovde imamo fudbalsku publiku.






Знам.

И видим то.

Боље да иду са мном на Чукарички, ја ћу да их водим, него да овде причају о рату.

vcucko vcucko 11:47 10.10.2022

Re: ?

gvozden1
shmoo
gvozden1, vcucko, softelectronics_e, predatortz



Ови Руси изгледа почели сада озбиљно да пеглају?



Ma ne mogu, kaže Srki da su im cevi zarđale.

Nije to, nego nestašica tetrapaka. Opako.
shmoo shmoo 11:50 10.10.2022

П.С.

vcucko

gvozden1

Ma ne mogu, kaže Srki da su im cevi zarđale.


Nije to, nego nestašica tetrapaka. Opako.


А дрнч?

За загарављене цевке?

Имају га Руси у довољним количинама?

Чучко, ако бог да, видимо се следећег викенда на стадиону војске.

Знам већ сада да ћете ви да победите, али нема везе, ионако бих ја частио туру који год резултат био.

gvozden1 gvozden1 11:55 10.10.2022

Re: ?

vcucko
gvozden1
shmoo
gvozden1, vcucko, softelectronics_e, predatortz



Ови Руси изгледа почели сада озбиљно да пеглају?



Ma ne mogu, kaže Srki da su im cevi zarđale.

Nije to, nego nestašica tetrapaka. Opako.

Jebo cevi onda ako tetrapaka nema:)

Stvarno iznenadi koliko ljudi mogu da budu površni, a upuštaju se o ozbiljne stvari poput baš zajebane situacije .
benedykt benedykt 11:55 10.10.2022

Re: ?

vcucko
gvozden1
shmoo
gvozden1, vcucko, softelectronics_e, predatortz



Ови Руси изгледа почели сада озбиљно да пеглају?



Ma ne mogu, kaže Srki da su im cevi zarđale.

Nije to, nego nestašica tetrapaka. Opako.

Upravo sam zatefterio ovu stranicu pod bookmark opcijom, čisto da mogu odmah da je nađem kada mi zatreba u budućnosti. Iskustvo govori iz mene, jer to nisam na primer uradio kada je Deki Berić predstavljao viđenje braće Grim o stanju na frontu, pa to posle nisam nikako mogao da prežalim…
vcucko vcucko 11:56 10.10.2022

Re: П.С.

shmoo
vcucko



Чучко, ако бог да, видимо се следећег викенда на стадиону војске.

Знам већ сада да ћете ви да победите, али нема везе, ионако бих ја частио туру који год резултат био.


Da mi preživimo Staljingrad u četvrtak, lako ćemo za nedelju.
U Kelnu je bilo sve samo ne prijateljski, imam osećaj da su Švabe još sinoć krenule marševskim korakom prema Beogradu. Biće tu svašta. A za nedelju, organizovaćemo se nekako...
benedykt benedykt 11:58 10.10.2022

Re: ?

gvozden1
vcucko
gvozden1
shmoo
gvozden1, vcucko, softelectronics_e, predatortz



Ови Руси изгледа почели сада озбиљно да пеглају?



Ma ne mogu, kaže Srki da su im cevi zarđale.

Nije to, nego nestašica tetrapaka. Opako.

Jebo cevi onda ako tetrapaka nema:)

Stvarno iznenadi koliko ljudi mogu da budu površni, a upuštaju se o ozbiljne stvari poput baš zajebane situacije .

Imam neki utisak da smo u Danu mrmota, jer evo nas opet u 24-25. februaru i Kijev se za tri dana zauzima, ili šta god da je sada opcija. No dobro, hajde da vidimo šta nosi dan a šta noć drugovi šahisti…
gedza.73 gedza.73 11:59 10.10.2022

Re: ?

Stvarno iznenadi koliko ljudi mogu da budu površni, a upuštaju se o ozbiljne stvari poput baš zajebane situacije


Dobro znam da ti koji si izbegao rat voliš da ratuješ i huškaš druge al si ti mogao da objasniš kako to da nakon svih silnih priprema ruska vojska nema uniforme i nema puške. Deset godina se sprema a za sedam meseci potrošila.
Što kaže onaj Rus nije toliko strašno što mi u Rusiji ovo vidimo nego što vidi ceo svet i svi će da nam se smeju.
gvozden1 gvozden1 12:02 10.10.2022

Re: ?


Dobro znam da ti koji si izbegao rat

Evo ga još jedan:)

Pa nisam ti ja kriv što Putin tambura one tvoje, vidi to s njim:)
gedza.73 gedza.73 12:02 10.10.2022

Re: ?

i Kijev se za tri dana zauzima, ili šta god da je sada opcija

Sa Putina su spali na tikotokera Kadirova. Sad se nadaju u Lukašenka.

Još malo pa će da prenose proricanja Belih Magova, astrologa i tarotologa.

Koliko god Lukašenko bio fijuk na jednu stranu pametniji je igrač od Putina. On Belorusiju u rat neće da uvuče posebno nakon katastrofalnih grešaka ruskog vojnog rukovodstva i ruske vojske na frontu.
literatesa literatesa 12:05 10.10.2022

Re: ?

Kako vi ljudi mirno možete čitati ovo sadističko naslađivanje nekolicine virtuelnih stvorova.
maksa83 maksa83 12:05 10.10.2022

Re: ?

Što kaže onaj Rus nije toliko strašno što mi u Rusiji ovo vidimo nego što vidi ceo svet i svi će da nam se smeju.


Nagovara Lala Sosu da se obrije ... dole.
Sosa uporno odbija, neće, nema šanse.
Lala: "Pa što nećeš što si tako tvrdoglava?!"
Sosa: "Ma ne pada mi na pamet, smejaće se selo."
gedza.73 gedza.73 12:05 10.10.2022

Re: ?

Pa nisam ti ja kriv što Putin tambura one tvoje, vidi to s njim:)

fala Bogu moji ne ratuju. A malo ja sve po spisku onima koji bi da ratujemo za ruske interese i koji kažu kako možda moramo u rat jer druge opcije nemamo. Znajući da ni oni ni njihova deca neće da ratuju.

Ti Druže Gvozdene u stvari ništa ne moraš ni da izmišljaš samo prepiši proglas i poziv na ustanak CK KPJ.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:05 10.10.2022

Re: ?

predatortz
Без зезања сада, ово озбиљно мислим... Ништа ми се не свиђа овакав развој ситуације... Иде ка губљењу контроле. На свим странама.


Rat je partija šaha.
A ovde imamo fudbalsku publiku.



a jel ste to ti, gvožđa i tasa šahovski velemajstori?
e ta ti je odlična

gedza.73 gedza.73 12:06 10.10.2022

Re: ?

Nagovara Lala Sosu

Dobar. Meni je uedljivo na prvom mestu kad Lala strmekne niz merdevine pa gukne u zemlju a komšiluk gleda (znam da znaš nego da napišem još jednom pa da se smejem dok pišem) i pita
'Što lalo tako niz lotre?'
'Ta moje merdevine ta silazim kako ja oću.'
gvozden1 gvozden1 12:06 10.10.2022

Re: ?

i Kijev se za tri dana zauzima, ili šta god da je sada opcija.

Uh, uh, ništa nije nemoguće, ali ne verujem da će ići na to, to bi bio apsolutni poraz zapada, a to teško da prođe.

Mislim, mogu oni svašta, mogu da rasprše rat na celu Ukrajinu, da gađaju gde hoće, to se onda ne brani, ali imaju li baš toliko džebane, tolika muda, i toliko drskosti.

Ne bi bilo dobro ići na kapitulaciju Ukrajine u formalnom smislu, neki "mirovni" pregovori su i bolja i realnija opcija.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:08 10.10.2022

Re: ?

gedza.73
Nagovara Lala Sosu

Dobar. Meni je uedljivo na prvom mestu kad Lala strmekne niz merdevine pa gukne u zemlju a komšiluk gleda (znam da znaš nego da napišem još jednom pa da se smejem dok pišem) i pita
'Što lalo tako niz lotre?'
'Ta moje merdevine ta silazim kako ja oću.'


a i konceptualno se dosta dobro uklapa
predatortz predatortz 12:09 10.10.2022

Re: ?

Koliko god Lukašenko bio fijuk na jednu stranu pametniji je igrač od Putina. On Belorusiju u rat neće da uvuče posebno nakon katastrofalnih grešaka ruskog vojnog rukovodstva i ruske vojske na frontu.





Misliš?


Pročitah negde da je formiranje taktičke grupe, odnosno zajedničke jedinice počelo pre dva dana.

Lukašeko sada ima pravni okvir za delovanje njegovih jedinica u okviru sporazuma ZND.
Napad na Krimski most je izveden na ruskoj strani, dakle napadnuta je Rusija.
To podrazumeva aktiviranje sporazuma o vojnoj saradnji ZND.
Nešto slično kao što ima NATO - napad na jednu članicu je napad na sve članice.

Biće zanimljivo narednih nedelju do dve...
literatesa literatesa 12:09 10.10.2022

Re: ?

'Ta moje merdevine ta silazim kako ja oću.'

Vic o meni. :))
gvozden1 gvozden1 12:09 10.10.2022

Re: ?

fala Bogu moji ne ratuju

Nije valjda da ih se odreče posle prve po nosu:)
Ono jeste da se i Petar odrekao Isusa, al ugledaj se na starca Vujadina ipak:)
maksa83 maksa83 12:13 10.10.2022

Re: ?

'Ta moje merdevine ta silazim kako ja oću.'

Samo da znaš kad ga pričaš domorocima, komšija je Mađar i kaže:

"Ištenem kooomšija zašto tako silaziš sa merdevino?"

"Moja kuća, moja lotra, ja silazim kako ja 'oću!"
maksa83 maksa83 12:15 10.10.2022

Re: ?

To podrazumeva aktiviranje sporazuma o vojnoj saradnji ZND.

To ono što su zaboravili da primene kada Azeri navale na Jermene?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:17 10.10.2022

Re: ?

maksa83
'Ta moje merdevine ta silazim kako ja oću.'

Samo da znaš kad ga pričaš domorocima, komšija je Mađar i kaže:

"Ištenem kooomšija zašto tako silaziš sa merdevino?"

"Moja kuća, moja lotra, ja silazim kako ja 'oću!"


razume se..
mada više vole da se sprdaju sa južnjacima te je tako omiljeni uradak mog muža na temu Piroćanaca:

Poslao Piroćanac sina kod komšije da zajmi motornu pilu.
Mali se vraća, kaže rekao komšija da nema.
Na šta će tatko: Laže đubre, zemi gi našu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana