Budućnost| Zdravlje| Životinjski svet

C.A.T.S.

srdjan.pajic RSS / 05.10.2022. u 17:56

Ako se ovih dana zadesite na denverskom internacionalnom aerodromu (DIA), primetićete na mnogo mesta kučiće koji slobodno tumaraju gejtovima i terminalom, sa prslučetom na kome piše "Pet me!" ("Pomazi me!"). Psi su krajnje opušteni i prijateljski nastrojeni, slobodno prilaze ljudima, maze se, verovatno žickaju i neku klopu, ako ima.

C.A.T.S. je skraćenica od Canine Airport Therapy Squad. Čini ga nešto više od osamdesetak pasa iz oko četrdeset različitih rasa, i jedna mačka. Svrha im je da omoguće putnicima da se interakcijom sa njima malo opuste, oslobode stresa koji putovanje avionom i bivstvovanje po aerodromima neminovno donosi.

Ovo nije novina, ali je DIA ušao u Ginisovu knjigu rekorda sa brojem pasa (plus jedna mačka) koji obavljaju ovaj važan posao.

  link

lU5Nklclo3ZIblYAlQmSnKH9MM6qmo07hlRLL_F0VzHabxyD7t9tOBeHKV9RBCM0Pd8c2XJppJKIscj7N-jFImCM1d9ts15nBwfaW4Bh69G0BB19AShrwthe5Awa5XB1R8t_x2l1vlyAkx8Un5Bp9OJfcTfmCbzfEnJ7jblLugh4lPnjEasz2FWoeYsgVa_oktUm-zv2jFL3x2286uO0on1E_xfDr_RtASj_LPYAtqbx9lO2maQ--D4k8smtQTv4C__nxdvy-5y1My2sOzlDPxNxEUsap8CoJxQbTUXYo9v6WrKexBH3n-kduUxacS1YyTPbnHDd_BCerVdWPADz6yHvXQUv37Tqma8AxswZwWzZAD-VYQnU_9rebZhT4tE2iacWM0FGNlqHkLbL-kB927PRkOoJT3VM6EFYbMmSKwfXWJeX0MRY_ctU1_h5cD2x_yHOUEiuuNSJ-GmPLQsFTEyjz1OnHL7uM7EDnkWoT0xc-j9QKH3CnCXNhow7FRk-3Caa9KGBU4gJfscLy6JRvgNRHExTycYgb4RVjIkTBIby0yCdBjsE06uST08ZD41CVkfnz80Fh9EgatvNgkclQ2nyKtnfNRDN1t2eEP7JD5N0Zc39OqsP3guNt1NWq16dgGS_2t5UeLNPja96y8f-gE7P1ibpFTYYF6-NDDkxcSWg9P49jivKZdOQT2SwF7F5Zuz3Uf9HjOWpY5CmVsiVZp007TiywCfmjItz4QmH2qN6awjE5UxeyZW-kKpQoyQ=w600-h400-no?authuser=0 

1. Ovaj tekst je tu samo da naslovna stranica bloga ne zvrji prazna, a blog je otvoren za šta god vam padne napamet, uključujući i ovu temu, sve samo da ne krizirate, a prvenstveno da se oslobodite stresa. Naravno, svi su dobrodošli, a ako bi moglo bez klanja, bilo bi super, a ako ne, nema veze, ja nikog da brišem i banujem neću, samo je Bobić banovan, zna on zašto. :)  (nije, zajebavam se!).

 2 Mačka na slici nije aerodromska, nego naša Margarita. 



Komentari (1418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoja444 zoja444 08:15 08.10.2022

mir dusi gorici nesovic

njena smrt otvara veliku, skoro taboo temu. dijabetes. u srbiji je 700 000 registrovanih i ko zna koliko neotkrivenih. ljudi, kontrolisite se redovno. sa dijabetesom se moze ziveti kvalitetno.
shmoo shmoo 10:20 08.10.2022

Био једном један...

07.10.2022 (14:40)

Russian Defence Ministry report on the progress of the special military operation in Ukraine
The Armed Forces of the Russian Federation continue the special military operation.

2 reinforced enemy battalions made an unsuccessful attempt to launch an offensive towards Pershotravnevoye, Kislovka, Tabayevka and Berestovoye at Kupyansk direction.

All the attacks of the Armed Forces of Ukraine (AFU) have been repelled by intense action of Russian forces. Over 80 personnel of the AFU, 5 tanks, 4 infantry combat vehicles, 10 motor vehicles, as well as 1 German self-propelled artillery system with high-precision ordnance have been eliminated.

Russian forces have eliminated over 30 Ukrainian personnel, 2 infantry combat vehicles, 5 armoured vehicles and 5 pickups when AFU forces attempted to cross Zherebets river at Krasny Liman direction.

Enemy's offensive operation has been prevented at the abovementioned direction.

Up to 5 enemy battalion tactical groups made an attempt to conduct an offensive towards Pyatikhatki, Sadok, Ishchenka, Bezymennoye (Kherson region), as well as towards Ternoviye Pody (Nikolayev region) at Nikolayev-Krivoy Rog direction.

Decisive action of Russian forces have resulted in the repelling of all the attacks of the AFU and foreign mercenaries. The enemy has been driven back to its initial positions.

Operations near Pyatikhatka (Kherson region) have resulted in defeating a company tactical group from 60th Infantry Brigade of the AFU.

A total of over 300 Ukrainian personnel, 7 tanks, 13 armoured combat vehicles and 17 motor vehicles have been destroyed at Nikolayev-Krivoy Rog direction.

Attacks launched by Russian Aerospace Forces at the provisional bases of 25th Airborne and 79th Air Assault brigades near Seversk and Slavyansk (Donetsk People's Republic), as well as of 30th Mechanised Brigade of the AFU near Kurdyumovka (Donetsk People's Republic) have resulted in the elimination of over 100 Ukrainian servicemen and 12 units of military equipment.

High-precision attacks launched by Russian Aerospace Forces at Shepetovka repair works located in Khmelnitsky region have resulted in the destruction of the workshops for repairing missile and artillery armament of the AFU.

Operational-tactical and army aviation, missile troops and artillery have neutralised 6 AFU command posts, 53 artillery units at their firing positions, 162 manpower and military equipment concentration areas.

2 missile, artillery armament and munitions depots of 56th Mechanised Brigade of the AFU near Zaporozhye have been destroyed.

Air defence facilities have shot down 1 Mi-8 helicopter of Ukrainian Air Force near Dzerzhinsk in (Donetsk People's Republic).

4 UAVs have been destroyed near Maltsevka (Kharkov region), Ivanovka (Donetsk People's Republic), Priyutnoye, Energodar (Zaporozhye region).

21 projectiles launched by HIMARS and Olkha MLRS, as well as 4 HARM anti-radar missiles have been shot down in air near Novaya Kakhovka and Antonovka bridge (Kherson region).

In total, 315 airplanes and 158 helicopters, 2,164 unmanned aerial vehicles, 379 air defence missile systems, 5,448 tanks and other armoured combat vehicles, 862 combat vehicles equipped with MLRS, 3,453 field artillery cannons and mortars, as well as 6,360 units of special military vehicles have been destroyed during the special military operation.



ЛИНК


А што се тиче пожара цистерне у композицији воза на Кримском мосту, занимљиво је како украјинска страна не преузима директно одговорност за то, али зато кажу да је ово тек почетак.

Ваљда се тако просеравају, као уосталом и блогери на овом блогу, да би убедили НАТО и Запад, односно пучанство НАТО и Запада, како вредно раде у њихову корист не би ли добили још више пара за "помоћ демократији у Украјини" па да ту лову трпају у џепове својих криминалаца уско повезаних са украјинским нацистима и Зеленским.

Али су истовремено и свесни да тај НАТО и Запад (без пучанства овај пут) одлично знају шта је то било на Кримском мосту, па не би баш да трче пред руду и да се можда уплаткавају просеравајући се како је то њихов херојски чин.

Вероватно чекају медијску подршку својих НАТО спонзора да би могли тако нешто да кењају.

Мислим... Ако је већ тако са том помоћи Запада Украјини, зар Украјинци не би онда одмах добили аплаузе у виду милијарди долара пореских обвезника на Западу када би одмах рекли да су баш они извели то са Кримским мостом?

Нелогично ми је то што не кажу да су директно одговорни за овај пожар воза на мосту.

А овако, стварно испада да је то неки случајни инцидент. Али ипак кажу да је то тек само почетак тек да Запад само наслути како се Украјинци вредно боре против Руса.

Без везе потпуно.

Ја да сам Украјинац, звонио бих на сва звона о својој успешно изведеној акцији на Кримском мосту. И на основу тога тражио још више пара од Запада.

И био бих поносан на своју успешно изведену акцију.

Тако сам радио са сваким мостом којег сам срушио у свом животу. Имам искуства са тим дизањем мостова у ваздух.

Без поноса све то не вреди ни по луле дувана.

За неке НАТО пропагандисте на Блогу Б92 - ни по луле духана.









Како год, а и заболе ме.

Нека свако мисли о томе шта му је воља.

Чувајте ми Блог Б92.

Одох на излет са Чарлијем.

benedykt benedykt 12:36 08.10.2022

Re: Био једном један...

shmoo
07.10.2022 (14:40)

Russian Defence Ministry report on the progress of the special military operation in Ukraine


Bla bla bla bla




Без везе потпуно.

Ја да сам Украјинац, звонио бих на сва звона о својој успешно изведеној акцији на Кримском мосту. И на основу тога тражио још више пара од Запада.

И био бих поносан на своју успешно изведену акцију.



Без поноса све то не вреди ни по луле дувана.

За неке НАТО пропагандисте на Блогу Б92 - ни по луле духана.

Evo ga naš Tasica po običaju priča o nekakvim NATO propagandistima a pri tome se poziva na izveštaje nikog drugog nego Ministarstva odbrane Rusije, što i ne bi bilo toliko tragikomično smešno da mi pre neki dan čitamo u ruskoj štampi sledeće LINK
Naslov je: Šef komiteta Državne dume za odbranu Kartapolov: Izveštaji Ministarstva odbrane ne daju potpune informacije o tome šta se dešava

Odnosno sledeći tekst:

Neophodno je prestati lagati, očigledno, to ne dopire do pojedinih lidera. Juče, danas sam čitao izveštaje Sovjetskog informbiroa za 1941. godinu, u svakom izveštaju su govorili da se negde povlačimo, negde tvrdoglavo odbijamo napade nadmoćnijih neprijateljskih snaga, negde smo napuštali takva naselja, ali u svakom izveštaju su govorili: da je brigada saborca tog i takvog uradila nešto, naši slavni piloti su oborili 10 neprijateljskih aviona, naši gubici su iznosili 7 aviona, a ljudi koji su čuli Levitana, koji su čitali ove iste izveštaje u listu Pravda, shvatili su da je situacija je bila teška, jer je neprijatelj na našoj zemlji. Sada imamo i neprijatelja na našoj zemlji, uništena su nam skoro sva pogranična sela Belgorodske oblasti, imamo ruski grad Valujki, grad-tvrđavu, inače, pod stalnom vatrom. Ali o tome saznajemo od bilo koga, od guvernera, vođa i vlasnika telegram kanala, od naših vojnih dopisnika i ni od koga drugog. Izveštaji Ministarstva odbrane praktično ne menjaju sadržaj: oborili su 10 granata, pogodili 50 objekata, uništili stotine nacista, i to je to. Naši ljudi nisu glupi, ali vide da se ne percipiraju, ne smatraju potrebnim da im kažu ne celu istinu, već bar njen deo. Ovo je veoma loše, može dovesti do gubitka samog kredibiliteta


Eh da, da se manje sa jednom rukom ispod stola čitaju izveštaji Ministarstva odbrane RF, odnosno u svima koji drugačije misle ne vide nekakvi NATO plaćeni propagandisti, može biti da bi naš Tasica do sada makar znao kao Ukrajinci skoro pa nikada ne preuzimaju odgovornost za bilo šta što odrade u samoj Rusiji ili na Krimu. Za ovih sedam meseci su Ukrajinci preuzeli odgovornost jedino za napad na vojni aerodrom Saki na Krimu i to bi bilo to…
shmoo shmoo 13:43 08.10.2022

Re: Био једном један...

Ево га НАТО дијабола опет!



Чарли, шта кажеш?

Иду сомови на бућку само тако, је л' да?

softelectronics_e softelectronics_e 14:01 08.10.2022

Re: Био једном један...

shmoo
Ево га НАТО дијабола опет!



Чарли, шта кажеш?

Иду сомови на бућку само тако, је л' да?


Budale.

benedykt benedykt 14:07 08.10.2022

Re: Био једном један...

softelectronics_e
shmoo
Ево га НАТО дијабола опет!



Чарли, шта кажеш?

Иду сомови на бућку само тако, је л' да?


Budale.


Mukice moje i budalice, sada znači već jedan drugoga dozivate u očaju pošto ste na istoj dijagnoznoj dužini…
shmoo shmoo 14:18 08.10.2022

Пробиотик

softelectronics_e
shmoo
Ево га НАТО дијабола опет!



Чарли, шта кажеш?

Иду сомови на бућку само тако, је л' да?


Budale.




Бућ-бућ, фљић-фљић, бућ-бућ, фљић-фљић,...

'Ватају се, брате, НАТО дијаболе к'о да су луди!

Па кад неће да купе пробиотик к'о сви нормални људи.





benedykt benedykt 16:23 08.10.2022

Re: Пробиотик

shmoo
softelectronics_e
shmoo
Ево га НАТО дијабола опет!



Чарли, шта кажеш?

Иду сомови на бућку само тако, је л' да?


Budale.




Бућ-бућ, фљић-фљић, бућ-бућ, фљић-фљић,...

'Ватају се, брате, НАТО дијаболе к'о да су луди!

Па кад неће да купе пробиотик к'о сви нормални људи.

Uvek se pitam, da li je razlog tome što prostaci i primitivci sa dijagnozom baš toliko vole Putina i njegov Mordor kao i da prodaju geački humor tabloidne provinijencije, jer se slični sličnima raduju, ili ih je ta Z-propaganda uz obilatu pomoć domaćih tabloida napravila takvima kakvi jesu, odnosno samo malčice potpomogla da se ”razviju” do kraja u ”pravom” smeru…
bene_geserit bene_geserit 18:45 08.10.2022

Re: Пробиотик

Uvek se pitam, da li je razlog tome što prostaci i primitivci sa dijagnozom baš toliko vole Putina i njegov Mordor

Navodno "voliš Rusiju" a samo bre kenjaš ko kamila,
toliko si gluposti istresao ovde da ne može da se opiše,
šta bi sa onim "zlatnim zubima što su Rusi povadili ko nacisti nekad Jevrejima", uspeo si čak i tu glupost da nam serviraš ovde,
oćeš li prestati majke ti, ne znam čemu služe ova tvoja pisanija, izvesno da to svi odavno preskaču, da nisi okačio slike sa onim zubima ne bi ni primetio šta si lupetao.
shmoo shmoo 19:28 08.10.2022

Re: Пробиотик

benedykt



Гос'н Бенедикт, Ви стварно мислите да сте Ви мени први овакав фрик на Блогу Б92?

Ееее, да сте Ви мени живи и здрави, нагледао сам се ја оваквих као што сте Ви на овом Блогу Б92 онолико за ових последњих 11 година.

А богами, многима од њих сам и видео леђа.

А ја још увек овде, замислите.

Зар нисте приметили да су ови искуснији блогери и старији од Вас по стажу на Блогу Б92 одавно одустали да ми одговарају на моје коментаре?

Има то своје зашто. Зато.

Кад је било неко зашто а да није имало своје зато?

Него, да сте Ви мени живи, здрави, лепи и дебели, наставите да се бавите тиме чиме се већ бавите на Блогу Б92 и желим Вама и свима Вашима најближима све најбоље у ономе што све нас заједно, на било ком делу планете, а нарочито у Европи, чека да преживимо у наредном периоду (цијеним, наредних 6-24 месеца).

literatesa literatesa 20:04 08.10.2022

Re: Пробиотик

Зар нисте приметили да су ови искуснији блогери и старији од Вас по стажу на Блогу Б92 одавно одустали да ми одговарају на моје коментаре?

Taso, zezatoru žovijalni. :)

Pa jesi li gore par komentara napisao kome više nećeš odgovarati, i mojoj fantastičnoj malenkosti. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:16 08.10.2022

Re: Пробиотик

oćeš li prestati majke ti, ne znam čemu služe ova tvoja pisanija, izvesno da to svi odavno preskaču, da nisi okačio slike sa onim zubima ne bi ni primetio šta si lupetao.


Ne preskače ovde benedikta niko, čak ni ti. Komentari su mu odlični, a i kad se zanese malo pa uzme da kenja, ili da kažem lepše, da ekstrapolira, to radi sa dobrim stilom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:17 08.10.2022

Re: Пробиотик

literatesa
Зар нисте приметили да су ови искуснији блогери и старији од Вас по стажу на Блогу Б92 одавно одустали да ми одговарају на моје коментаре?

Taso, zezatoru žovijalni. :)

Pa jesi li gore par komentara napisao kome više nećeš odgovarati, i mojoj fantastičnoj malenkosti. :)


Uh, čemu se ti nadaš...
literatesa literatesa 20:28 08.10.2022

Re: Пробиотик

Uh, čemu se ti nadaš...

Nevjerovatno, nešto kao narkolepsija, neočekivani napadi sna, zaspi i probudi se između dva komentara, i izgubi pamćenje za sve proteklih pola sata prije nego što ga naglo savladao san. Čudan čovjek, nema šta. :)

shmoo shmoo 21:34 08.10.2022

Re: Пробиотик

napisao kome više nećeš odgovarati






bene_geserit bene_geserit 21:45 08.10.2022

Re: Пробиотик

Ne preskače ovde benedikta niko, čak ni ti

Ja preskačem Benedykta, Gedžu, Tasu, Čarlija bi rado preskočio ali on napiše par reči, dok ukapiram da je on ne stignem da preskočim.
Sva trojica smaraju i pišu neke čaršafe, i ponavljaju jedno te isto, a tasa još i kači muzičke i ostale klipove bez ikakve selekcije.
Neka pristojna blogovska komunikcija bi bila da kažeš nešto samo kad imaš šta da kažeš a ne da brbljaš u prazno ko dokone komšinice na kafi, a valjalo bi i da ne ponavljaš jedno te isto 1000 puta, 100 puta ajde može preživeće se nekako.
gedza.73 gedza.73 22:04 08.10.2022

Re: Пробиотик

Neka pristojna blogovska komunikcija bi bila da kažeš nešto samo kad imaš šta da kažeš a ne da brbljaš u prazno ko dokone komšinice na kafi

Da, ali ako se napiše o nekim 'Ješama' koji su kao okupatori držali Rusiju i Ruse u getu sedamdeset godina ili o Feliksu Poljaku koji je izgleda sam samcit ubijao Ruse ne može o takvoj fantazmagoriji koja nema uporište ni u prošlosti ni u sadašnjosti da se napiše u dve rečenice.
benedykt benedykt 23:02 08.10.2022

Re: Пробиотик

bene_geserit
Ne preskače ovde benedikta niko, čak ni ti

Ja preskačem Benedykta, Gedžu, Tasu, Čarlija bi rado preskočio ali on napiše par reči, dok ukapiram da je on ne stignem da preskočim.

Pa sad, samo se odluči da li to zaista radiš ili ipak čitaš ono što moja malenkost napiše, pošto si samo danas i juče imao tri komentara upućena meni iz nekog razloga. Mislim, meni ali zaista ni iz džepa ni u džep nego samo budi čovek od reči ako si se već odlučio na tu opciju ili se makar nemoj hvalisati okolo oko preskakanja kada svako može da vidi da to prosto nije tačno. Eh da, mani me se tih preskačem ali ponekad pročitam varijanti, ako naravno slučajno pročitaš i ovaj komentar pa se eventualno odlučiš da iz nekog razloga još i odgovoriš na njega. Unapred zahvalan na razumevanju…
benedykt benedykt 23:06 08.10.2022

Re: Пробиотик

srdjan.pajic
oćeš li prestati majke ti, ne znam čemu služe ova tvoja pisanija, izvesno da to svi odavno preskaču, da nisi okačio slike sa onim zubima ne bi ni primetio šta si lupetao.


Ne preskače ovde benedikta niko, čak ni ti. Komentari su mu odlični, a i kad se zanese malo pa uzme da kenja, ili da kažem lepše, da ekstrapolira, to radi sa dobrim stilom.

Dajem sve od sebe, jer znaš kako kažu ako se i proseravaš makar neka to liči na nešto…
bene_geserit bene_geserit 23:11 08.10.2022

Re: Пробиотик

Unapred zahvalan na razumevanju

Pa ne mogu da ne vidim ogromne slike sa zubima koje si okačio, koliko god se trudio da preskočim.
Nego nikako da prokomentarišeš tu glupost koju si napisao, šta bi, jel su Rusi vadili Ukrajincima "zlatne zube" ko nekad nacisti Jevrejima ili nisu?
Mene bi bilo sramota da takvu glupost napišem i onda se samo pravim lud i zviždućem i ono "ja volim Ruse, ali ovaj Putin ...".

A preskačem tvoje komentare još od onoga sa "ja sam čitao knjige o tome od 8. godine" (mislim stvarno, ko još čita knjige o politici sa 8 godina, a ne stripove, nije ni čudo kaki si ispao) a onda lupiš glupost čarlijevskog nivoa sa "Moše Pijade - Mile Budak sporazumom" u vreme kad je Budak bio u Italiji a Pijade u zatvoru.
I pazi ni to nisi nikad prokomentarisao.

Ko zna koliko takvih gluposti ovde od tebe može da se pročita svaki dan, zato i preskačem.
A sad da se vratim na preskakanje tvojih komentara, replika nije potrebna.
benedykt benedykt 23:18 08.10.2022

Re: Пробиотик

bene_geserit
Uvek se pitam, da li je razlog tome što prostaci i primitivci sa dijagnozom baš toliko vole Putina i njegov Mordor

Navodno "voliš Rusiju" a samo bre kenjaš ko kamila,
toliko si gluposti istresao ovde da ne može da se opiše,
šta bi sa onim "zlatnim zubima što su Rusi povadili ko nacisti nekad Jevrejima", uspeo si čak i tu glupost da nam serviraš ovde,
oćeš li prestati majke ti, ne znam čemu služe ova tvoja pisanija, izvesno da to svi odavno preskaču, da nisi okačio slike sa onim zubima ne bi ni primetio šta si lupetao.

Mmmdaa, samo to i još dva komentara meni upućena danas koja nikakve veze sa tim zlatnim zubima nemaju. Koliko se sećam, niti u jednom nije bilo okačenih slika a bili su baš onako čaršav dugački. Slučajno ti se opet omaklo ili šta…?!

Dakle, kao što ni Vučić i njegovi naprdnjaci nisu Srbija isto tako ni Putin i taj čekističko-lapatorski klan oko njega nisu Rusija. Inače razlozi zašto prezirem Vučića su potpuno isti kao i onaj zašto ne volim Putina. Lapatori koji lažu čim zinu, oko sebe svesno izgradili monstruoznom propagandom odurni kult ličnosti. Mediji i Rusiji i u Srbiji pri svemu tome skoro pa potpuno identičan spoj najgorih tabloidnih tračeva i pratećih fantazmagorija, odnosno kao šlag na tortu potpuno isto biračko telo koje je mešavina oportunista koji žele da lapaju na državnoj sisi i najgorih mogućih prostaka i nepismenih primitivaca koji veruju u sve one tabloidne splačine jer imaju dijagnozu.

Hvala na pitanju, meni ne treba kao vama što jednom rukom ispod stola čitate vesti o Putinu, niti veliki tata, niti svemoćni Vođa, niti bilo šta od svega toga. Plus, sa obzirom da svi do jednoga pričate sve najgore o Vučiću, ili ste potpuni debili pa ne vidite da je to jedno te isto ili ste najgori mogući licimuri pošto vam je jedan fuj a sliku onog drugog bi na čelenki istetovirali koliko ga volite…
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:22 08.10.2022

Re: Пробиотик

ali on napiše par reči, dok ukapiram da je on ne stignem da preskočim.



Ja sad čitam i Tasine komentare, jer je moj blog pa je red, ali nemam šta tu da komentarišem, on je ko neki loše napisani softver upao u nekakavu mrtvu petlju iz koje nema izlaza, plus veći deo vremena provodi na ivici nervnog rastrojstva. A izgleda da ima fetiš na cipelice od Doroti i ove male mančkinse (on beše radi s decom, užas!) pošto je ovaj jedan te isti gif već milion puta kačio, valjda misli da je smešno, ili nedajbože misli da je dovitljiv.

Nego, nema mu analnog podstanara Soloa, da nije ono najgore (greškom poslat niz cevovod)? E, nije da mi nedostaje, nego pomisliće neko da sam ga banovao ili takvu neku sličnu nepodopštinu mu pričinio, nisam, keve mi!

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:24 08.10.2022

Re: Пробиотик

benedykt
srdjan.pajic
oćeš li prestati majke ti, ne znam čemu služe ova tvoja pisanija, izvesno da to svi odavno preskaču, da nisi okačio slike sa onim zubima ne bi ni primetio šta si lupetao.


Ne preskače ovde benedikta niko, čak ni ti. Komentari su mu odlični, a i kad se zanese malo pa uzme da kenja, ili da kažem lepše, da ekstrapolira, to radi sa dobrim stilom.

Dajem sve od sebe, jer znaš kako kažu ako se i proseravaš makar neka to liči na nešto…


Razumem, a i sam se toga držim!
benedykt benedykt 23:32 08.10.2022

Re: Пробиотик

bene_geserit

A preskačem tvoje komentare još od onoga sa "ja sam čitao knjige o tome od 8. godine" (mislim stvarno, ko još čita knjige o politici sa 8 godina, a ne stripove, nije ni čudo kaki si ispao).

Slobodno nađi da sam bilo kada izjavljivao kako sam sa 8 godina života čitao knjige o politici i nikada me više nećeš videti na blogu, odnosno pomoći ću ti da se ne mučiš i kao fol ne preskačeš moje komentare.

Eh da, razlika između mene i tebe je ta, što se meni na hiljadu napisanih komentara potkrade poneka greška, tipa da u brzini vidim kao na tom (do juče nikad zaista čuo) ukrajinskom Mirotvorac sajtu neku vest kao za te zlatne zube pa je ne proverim do kraja jer sam već jednom nogom u krevetu i prosto me mrzi.

Ti majstore ako te neko pita, lupetaš na nivou od deset komentara, pet su potpune idiotarije i fantazmagorije kao ta tvoja opsednutost Ješama, tri su delimično gluposti bez ikakvog pokrića ali su više kao pod formom političkih opredeljenja, dok dva imaju nekog smisla.
Jedini razlog zašto ja ne idem za tobom i ne trljam ti njuškicu u sopstvena govanca za bukvalno svaki drugi komentar koji napišeš, je što me bukvalno mrzi pod jedan i što smatram da je pod dva bespredmetno raspravljati sa ljudima koji su baš toliko zglajznuli da su tu negde na nivou Protokola Sionskih mudraca…
benedykt benedykt 23:48 08.10.2022

Re: Пробиотик

shmoo
benedykt



Гос'н Бенедикт, Ви стварно мислите да сте Ви мени први овакав фрик на Блогу Б92?

Ееее, да сте Ви мени живи и здрави, нагледао сам се ја оваквих као што сте Ви на овом Блогу Б92 онолико за ових последњих 11 година.

А богами, многима од њих сам и видео леђа.

А ја још увек овде, замислите.

Зар нисте приметили да су ови искуснији блогери и старији од Вас по стажу на Блогу Б92 одавно одустали да ми одговарају на моје коментаре?

Има то своје зашто. Зато.

Кад је било неко зашто а да није имало своје зато?

Него, да сте Ви мени живи, здрави, лепи и дебели, наставите да се бавите тиме чиме се већ бавите на Блогу Б92 и желим Вама и свима Вашима најближима све најбоље у ономе што све нас заједно, на било ком делу планете, а нарочито у Европи, чека да преживимо у наредном периоду (цијеним, наредних 6-24 месеца).


Tasice, ti skoro da si se svečano pred svima zakleo kako mi više ime u usta nećeš uzeti a kamoli mi odgovarati. No dobro, meni svejedno ali iskreno.
Avaj, razočaraću te ali moj prvi nadimak na blogu je na primer imao početna velika slova i razmak između dve reči koje su ga činile, ili ti ga napravljen je pre nekih petnaestak godina kada je ta opcija bila dozvoljena. Tako da kada si se ti ovde pojavio, ja sam već pokupio svoje pinklice i otišao, jer su me treći jubilarni put banovali bukvalno za ništa. Nisam prosto video sebe na mestu gde moram samoga sebe da cenzurišem.
Koga si ti oterao u međuvremenu i kome si sve video leđa, nemam pojma niti me interesuje ali zaista.

Inače, te ludorije kako su navodno ti neki iskusniji i stariji komentatori odustali, valjda iz straha, da ti odgovaraju meni lično pokazuje nezrelost. Takve stvari se pokazuju, umesto što se o njima metodom puštanja gasova priča u prazno. Prema tome, samo izaberi mod međusobne komunikacije i ja sam uvek tu. Hoćeš lepo i uljudno, dobićeš lepo i uljudno u odgovoru. Nećeš tako, dobićeš isto, a ako ti se ne odgovara a ti i tako uradi umesto što kao i Bane pričaš jedno a radiš sve suprotno…
Milan Novković Milan Novković 00:46 09.10.2022

Re: Пробиотик

srdjan.pajic
ali on napiše par reči, dok ukapiram da je on ne stignem da preskočim.



Ja sad čitam i Tasine komentare, jer je moj blog pa je red, ali nemam šta tu da komentarišem, one je ko neki loše napisani softver upao u nekakavu mrtvu petlju iz koje nema izlaza. A izgleda da ima fetiš na cipelice od Doroti i ove male mančkinse (on beše radi s decom, užas!) pošto je ovaj jedan te isti gif već milion puta kačio, valjda misli da je smešno, ili nedajbože misli da je dovitljiv.

Nego, nema mu analnog podstanara Soloa, da nije ono najgore (greškom poslat niz cevovod)? E, nije da mi nedostaje, nego pomisliće neko da sam ga banovao ili takvu neku sličnu nepodopštinu mu pričinio, nisam, keve mi!


Pazi vamo, da ga jebeš (the nekoga, pun intended) ne mogu da vam razumem ovo sa Soloom, nikakav vibe, nikakve harmonije, dark corners, obaška nedostatak ukusa i mašte ... pa upornost, i nezajažljivo samozadovoljstvo.

Hoću reći mogu donekle da razumem iz psihološke perspektive (igrom nesrećnog slučaja sam i pored nehobija prelistavao malo) ali ne mogu da razumem na sledeći način:

Enter nesveto, tj obično trojstvo:

1. Aka numero uno - prigrevačka škola kritičkih koncepata: The Theory Toolbox: Critical Concepts for the Humanities, Arts, & Social Sciences (Culture and Politics Series) 2nd Edition, Kindle Edition

Potseća me amazon da sam ovu knjigu kupio 17 Nov 2012, pre 10 godina, sve je bilo prosto i jasno (šta kako sa drugima, različitima, idejama, autorstvom, agencijama, vlasništvom nad značenjem, ...) - okej, okej ja sam tada imao 54 godine, a ti imaš manje, ali je sve bilo prosto, i ti si sa 50 u dobrano bogatijoj civilizacijskoj kumulativi nego ja, em sam ...

... iako su autori ovo predavali na prvoj godini humanities and arts faksa ja sam ovo dao starijoj ćerci posle faksa, imala 25 godina, ali je bila matematičar ... i sve ukapirala, pa po blagoj prirodi nije ni morala da vežba, ... sa ili bez ...

post-punk Gang of Four's gems of influence:



tj



2. Zwei - U jednoj epizodi Star Treka se pojavljuje iskra, ko svitac, al bez oblika, tačka, prolazi kroz oplatu broda kao da ne postoji, zuji naokolo, tiho, ode do odaje Dijane Troj i, jelte, odmah ispod pokrivača pa kroz (zatvori oči) rupicu, takoe, ona se iznenađena naglo budi i otvara širom okice - posle nekoliko dana se ispostavi da je bezgrešno začela (njenom dečku blam, naravno), trudnoća ide ubrzano, munjevito, rađa se lep dečak, brzo raste i svašta proba - npr namerno se ubode na iglu, opeče na sveću, .... Ispostavi se da je to "life entity" i tako ide naokolo po svemiru i proba kako je to biti neko biće, na kraju se izvini zbog palave i ode.

E sad, ja sam gotivio tu filozofiju i od ranije, ovo mi je samo utabalo naknadno "filozofiranje" da bi ...

2.1 Tres menos, aka tri minus, jebote ... na sličnu foru, pojavi se Edge kjniga i ja je odmah kupim: What We Believe but Cannot Prove: Today's Leading Thinkers on Science in the Age of Certainty (Edge Question Series) 1st Edition, Kindle Edition

E sad, kao leading thinkers tu ima i nobelovaca, ali ja nemam Kindle veziju pa sam zaboravio ko je autor vere da će nam jednog dana uspeti prebaciti svest u kompjuter, aj to, nego je i proširiti delovima svesti neke životinje, npr, zabave/eksperimentisanja radi.

Ne zvao ja sam sebe cara Tarzan from Prigrevica the second, odmah poletim za jačim primerom da to probam u mislima pod dubokom koncentracijom, i kao fol proširena mi je svest delovima svesti orla, letim, vidim dole miša, izi-pizi so far, juriš, ulovim ga i sad treba da ga, jelte, pojedem (pa orao sam, dodatno) - i, na moje horror iznenađenje, može se zamisliti, al nije neka zabava, tek jedna kockica u napredovanju svakog dana u svakom pogledu i ja to zaboravim kao low-value experience, do ovako neke blogo prilike.

I evo sad probam tu staru veštinu, da zamislim kako ti posle 100 puta rečenog jednog te istog bljutavog, u kome očigledno bezuslovno uživaš, krene nit neizdrža da to uradiš i 100-prvi put.

Nemam problemna sa jednom, dvaput rabotom - ja na te teme imam sve mane, prošprica mi wet-ware između ušiju na masu i, jebiga, prasak, neprijatan prema ovoj osobi, onoj, tebi, al kako 100 puta, kako?! - mene je svaki put blam posle 15 sekundi, 1.5 minut, ... 15 minuta max

Ja 100 puta jedino mogu da krišom pojedem celo pakovanje sladoleda, iako je kupljeno za celu familiju

shmoo shmoo 00:59 09.10.2022

Re: Пробиотик

srdjan.pajic

A izgleda da ima fetiš na cipelice od Doroti i ove male mančkinse



Заборавио си да ја тебе већ годинама зовем Дороти?

Али да се не китим туђим перјем, нисам ти ја наденуо то име на Блогу Б92.

Други један блогер...

bene_geserit bene_geserit 03:13 09.10.2022

Re: Пробиотик

Da, ali ako se napiše o nekim 'Ješama' koji su kao okupatori držali Rusiju i Ruse u getu sedamdeset godina ili o Feliksu Poljaku koji je izgleda sam samcit ubijao Ruse ne može o takvoj fantazmagoriji koja nema uporište ni u prošlosti ni u sadašnjosti da se napiše u dve rečenice.

Ja sam o ulogi Jevreja (a i ponekog Poljaka) u Oktobarskoj revoluciji i SSSRu pisao na jednom blogu a ne ko ti, udri jedno te isto na svakom.

To "Ješe držali Rusiju kao okupatori 70 godina" spada u kategoriju Gedžina demencija, znam da je blog bio davno, ima već par nedelja možda i mesec dana, ali Ješe je Staljin u čistkama još pre WW2 potpuno očistio iz vlasti, što sam i tamo rekao, tako da ne kenjaj.
A Feliks Poljak im jeste osnovao tajnu službu, to ti je istorijska činjenica i imao prste u raznim sranjima posle, takođe istorijska činjenica.
Kao što su i istorijske činjenice da je u prvom Politbirou od 7 članova bilo 4 Jevreja, da je i Lenjin delom Jevrej, da je ruskog cara i celu mu familiju sa gomilom dece pobio vod koji je vodio Jevrej po naređenju drugog Jevreja, itd.
E sad kako to postane "Feliksu Poljaku koji je izgleda sam samcit ubijao Ruse" to spada u kategoriju Gedžina pesnička sloboda.
benedykt benedykt 09:11 09.10.2022

Re: Пробиотик

bene_geserit

Kao što su i istorijske činjenice da je u prvom Politbirou od 7 članova bilo 4 Jevreja, da je i Lenjin delom Jevrej, da je ruskog cara i celu mu familiju sa gomilom dece pobio vod koji je vodio Jevrej po naređenju drugog Jevreja, itd.

Jbt koje baljezganje, ali kao dobro pošto si nešto krenuo da se kurobecaš i prozivaš dok istovremeno pišeš ovakve paranoidno antisemitske fantazmagorije. Dakle, pod jedan kada se već hvataš za to je kao i Lenjin bio Jevrejin, onda bi trebao da znaš kako on sam nije na primer pojma imao da mu je deda, pradeda, čukundeda, ko ono veš beše promenio prezime. Tako da, nemoj mi samo reći kako veruješ, tj da smo već došli do otvorenih naci fora, kako postoji nekakav jevrejski gen koji ih čini drugačijima od tebe ponosno Arijel belog.

Pod dva, zanimljivo kako ti baš tolikom i to tako otvorenom antisemiti još nisu objasnili da na primer Vladimir Vladimirovič Putin jako dobro zna da je po majci Mariji Ivanovnoj Šelomovoj, ili ti ga Šalomovoj pre te male izmene koju je neki predak napravio, Jevrejin…!?
Dakle, samo budi konzistentan u toj svojoj kellernazi antisemitskoj zaveri u kojoj paranoidno veruješ, jer ako se ne varam obožavaš Putina. Ukoliko nisi znao, evo sad znaš pa ili promeni zbog toga svoj stav o Putinu ili ćeš ipak metodom kognitivne disonance već nekako naći način da sve to uklopiš u svojoj glavi.

Pod tri, šta kažu te istorijske činjenice o dinastiji Romanov, mislim jesu li oni bili 100% Rusi ili možda ipak i nisu, odnosno kako glasi puno ime dinastije od polovine 18. veka…?!

Eh da, postoji sasvim logičan razlog odakle to da neki mladi Jevreji na početku 20. veka budu komunisti pa još i da napreduju do samog vrha partije, a nije nikakva grandiozna zavera da ne veruješ…
gedza.73 gedza.73 10:00 09.10.2022

Re: Пробиотик

bene
Ja sam o ulogi Jevreja (a i ponekog Poljaka) u Oktobarskoj revoluciji i SSSRu pisao na jednom blogu a ne ko ti, udri jedno te isto na svakom.

Ti si se nalupetao i prepravio rusku istorju onako kako je ti zamišljaš. Tako si krenuo da se raspravljaš i oko dinastije Rjurikoviča isto tvrdeći da nemam pojma pa sam morao da ti citiram ruski užbenik za šest razred koji je opovrgao tvoje reči.
Pogledaj čaršafe rusofilskih 'stručnjaka' od pošetka ruske agresije. Na svaki disonantan komentar koji nije išao uz dlaku 'Putin, najveći sin srpkog naroda' su skakali poput tebe. Džabe im bilo objašnavati (ako sam ja dobro razumeo formu bloga od kad je nekolicina nas preuzela i samo mi zalazimo ovde uglavnom se svodi na rasprave ovog tipa) jer su oni tvrdoglavo istrajavali na FSB narativu.

Kad su prošli meseci pa se vidi da sva ona njihova budalesanja ('sad ide slaba ruska vojska a tek će jaka i profesionalna' ... sa pijanim rezervistima bez uniformi i sa zarđalim puškama) su najgora moguća propaganda čije pandane ne bi progutali ni 'Slobovi' penzioneri svakodnevno bombardovani RTV Bg propagandom normalno kako ću da ih podsećam na to ko je glup.
A Feliks Poljak im jeste osnovao tajnu službu, to ti je istorijska činjenica i imao prste u raznim sranjima posle, takođe istorijska činjenica.

To si rekao u kontekstu da su Rusi u sovjetskoj Rusiji (himna čak eksplicitno jednom periodu pominje Veliku RUsiju) bili porobljeni i da je njima nametnut komunizam a oni se jadni ništa nisu pitali. Na to je nemoguće odgovoriti u dve rečenice jer su danas Rusi rehabilitovali tog Feliksa, Putin je vratio njegovo ime specijalnoj jedinici, spomenik mu i dalje stoji, u medijima hvale njegov doprinos modernizaciji i zaštiti države (da ne pominjem ostale komunističke funkcionere i komunističku ideologiju koja je dominantna u Rusiji u odnosu na sve ostale ex.SSSR republike).
tako da ne kenjaj


Milan Novković Milan Novković 10:24 09.10.2022

Re: Пробиотик

... The Theory Toolbox: Critical Concepts for the Humanities, Arts, & Social Sciences (Culture and Politics Series) 2nd Edition, Kindle Edition

Potseća me amazon da sam ovu knjigu kupio 17 Nov 2012, pre 10 godina, sve je bilo prosto i jasno (šta kako sa drugima, različitima, idejama, autorstvom, agencijama, vlasništvom nad značenjem, ...) - okej, okej ja sam tada imao 54 godine, a ti imaš manje, ali je sve bilo prosto, i ti si sa 50 u dobrano bogatijoj civilizacijskoj kumulativi nego ja, em sam ...

... iako su autori ovo predavali na prvoj godini humanities and arts faksa ja sam ovo dao starijoj ćerci posle faksa, imala 25 godina, ali je bila matematičar ... i sve ukapirala, pa po blagoj prirodi nije ni morala da vežba, ... sa ili bez ...

... sve sam zaboravio - nešto mi nije štimalo pošto se sećam da sam "eksperimentisao" na starijoj ćerci pre njenog faksa, tj dao joj knjigu da pročita, i da je sve ukapirala čak diskutovala, pa sam proverio - mi imamo prvo izdanje, iz 2002, ovo gore je drugo. (kod mlađe to nije tako lako išlo, pa sam joj, upotrebom cunning metoda, to prepričao u nekoliko godina - jes malo prelistavala, čituckala)

Trivija, ohrabren armijom pametnih ljudi na blogu u jednom trenutku sam poleteo da napravim ni manje ni više nego KLUB u Beogradu (Francuska 5, lep salonac, oterao programere na jedan više stan što smo iznajmili, a ovaj sredili, kupili nameštaj, comps, blogeri hvalili da je super cool ideja, potrošio prvih 3K na kjnige i časopise, zaposlili apsolventkinju arhitekture da džidži tamo opslužujući drugove članove, i ....

...ništa, niko nije dolazio

A ideja je bila fina, da izdajemo kjnige i tako do-pomažemo kintom mladim & beyond talentima, organizujemo svašta, ... dolazili, ok Draganče P, the bloger ovdašnji i još nekoliko, Čer nam poslao svoje knjige, dal isto Dragan (kako se zvaše stariji, načitani gospodin bloger što je često upadao u diskusije sa Šarskim, dal na kraju otišao u neke Taškente, Samarkande ili slično da živi - sve mi se pobrkalo, on nam obećao preko 3000 kjniga, ali nismo uzeli dok ne vidimo ... i videli smo, tj nismo, ...

I posle 6 meseci lera ja to razočaran zatvorim, da bi nekoliko nedelja posle evo ga imenjak, Ćirković, kaže ajmo, ima cool ideju kako da to sarađuje sa Petnicom ... kažem jbg imenjače (jedini čovek koji me za red veličine šije u kašnjenju n azakazane sastanke - mi u kafani zovemo ga zašto kasni, i probudimo iz kreveta, kaže radio celu noć)

Ovu smo kjnigu trebali prvu da izdamo - kao edukativna, blogeri mrze jedni druge iz dna duše, ... al jedna blogerka imala bolju ideju (novinarka, i ćerka joj pisala, jako talentovani) zaboravih koju knjigu o homoseksualizmu (iako i u ovoj ima toga) ... al isto ćorak ...

... posle sam se oporavio od razočarenja pa smo pokušali treću sreću sa klubom za koji si i ti napisao, dal samo jedan članak o pećinarenju, al baš odličan ...

... spiskali (e)100K (ostalo nešto reusable softwarea i 430K Fejs likes, za nedaj Bože) pa i to zatvorili, nači četvrta sreća je pravo pravilo
benedykt benedykt 10:29 09.10.2022

Re: Пробиотик

gedza.73

To si rekao u kontekstu da su Rusi u sovjetskoj Rusiji (himna čak eksplicitno jednom periodu pominje Veliku RUsiju) bili porobljeni i da je njima nametnut komunizam a oni se jadni ništa nisu pitali. Na to je nemoguće odgovoriti u dve rečenice jer su danas Rusi rehabilitovali tog Feliksa, Putin je vratio njegovo ime specijalnoj jedinici, spomenik mu i dalje stoji, u medijima hvale njegov doprinos modernizaciji i zaštiti države (da ne pominjem ostale komunističke funkcionere i komunističku ideologiju koja je dominantna u Rusiji u odnosu na sve ostale ex.SSSR republike).

Plus što je za vreme onog pijanog Jeljcina Rusija imala sasvim drugačiju himnu a ne onu današnju tj staru sovjetsku, da bi je isti ovaj Putin, koga obožavaju sve te licimurne putriJote, promenio i vratio na onu iz doba SSSR-a samo sa novim rečima. Da bi Putin pre tri godine javno u tv emisiji nazvao Staljina sa папаша ili ti ga tata od milošte.
Takođe, ovaj sada novi general Surovikin koji će da vodi rat u Ukrajini, je inače 1991. kada je bio onaj čuveni puč sa svojim bornim vozilom mrtav hladan gazio demonstrante kojima se nije sviđalo da od Rusije opet postane Sovjetija.
Ukoliko bilo ko misli da je slučajno što se baš takav čovek bira, neka pogleda ovu sliku…


Dakle, prvi put se praktično od 1917. na demonstracijama u Piteru 1989. kod Kazanskog katedralnog sabora ponovo zavijorila ruska trobojka, ali je sovjetska policija sve to rasterala i uhapsila organizatore. Ovo je trenutak kada Putin nadgleda hapšenje jednog od njih tj Valerija Terehova…

Međutim to je to čuveno putriJotsko licimurje u kome su jednim te istim ljudima puna usta Draže i mržnje prema komunjarama tj komuljarama, a ovamo samo Putin nas može spasiti braćo i niko drugi. Putin koji nikada ne propusti da istakne kako je raspad SSSR bio najveća tragedija 20. veka i koji je ponovo stvorio kult папаше Staljina…
gedza.73 gedza.73 10:55 09.10.2022

Re: Пробиотик

Au. Da se ponovi još jednom za sve blogere iz SSSR-CK SKJ koji na blogu umiru sa 'PU-TI-NE SR-BI-NE' na usnama.



Ovo je trenutak kada Putin nadgleda hapšenje jednog od njih tj Valerija Terehova…
ovamo samo Putin nas može spasiti braćo i niko drugi. Putin koji nikada ne propusti da istakne kako je raspad SSSR bio najveća tragedija 20. veka i koji je ponovo stvorio kult папаше Staljina…


Rusofilska šizofrenija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:40 09.10.2022

Re: Пробиотик

Pazi vamo, da ga jebeš (

Milanče izvini što ne mogu da čitam toliki komentar, ali mogu da pomognem da shvatiš simbiotsku relaciju koja vlada između Tase i Podstanara, i to je tako od kad su se upoznali na blogu:



softelectronics_e softelectronics_e 21:12 09.10.2022

Re: Пробиотик

bene_geserit
Unapred zahvalan na razumevanju

Pa ne mogu da ne vidim ogromne slike sa zubima koje si okačio, koliko god se trudio da preskočim.
Nego nikako da prokomentarišeš tu glupost koju si napisao, šta bi, jel su Rusi vadili Ukrajincima "zlatne zube" ko nekad nacisti Jevrejima ili nisu?
Mene bi bilo sramota da takvu glupost napišem i onda se samo pravim lud i zviždućem i ono "ja volim Ruse, ali ovaj Putin ...".

A preskačem tvoje komentare još od onoga sa "ja sam čitao knjige o tome od 8. godine" (mislim stvarno, ko još čita knjige o politici sa 8 godina, a ne stripove, nije ni čudo kaki si ispao) a onda lupiš glupost čarlijevskog nivoa sa "Moše Pijade - Mile Budak sporazumom" u vreme kad je Budak bio u Italiji a Pijade u zatvoru.
I pazi ni to nisi nikad prokomentarisao.

Ko zna koliko takvih gluposti ovde od tebe može da se pročita svaki dan, zato i preskačem.
A sad da se vratim na preskakanje tvojih komentara, replika nije potrebna.

Ja takvu idiotariju nisam nikada napisao.
Pokušaj da nađeš da sam ja igde ikada navodio bilo kakav datum i događaj.
Jer ja istoriju i ekonomiju odmah nabijem na kitonijus i ta smatranja uopšte ne smatram nikakvim naukom.

softelectronics_e softelectronics_e 06:50 10.10.2022

Re: Пробиотик

srdjan.pajic
oćeš li prestati majke ti, ne znam čemu služe ova tvoja pisanija, izvesno da to svi odavno preskaču, da nisi okačio slike sa onim zubima ne bi ni primetio šta si lupetao.


Ne preskače ovde benedikta niko, čak ni ti. Komentari su mu odlični, a i kad se zanese malo pa uzme da kenja, ili da kažem lepše, da ekstrapolira, to radi sa dobrim stilom.

Ja preskačem sve što piše, osim kada prelećem očima da vidim da li je mene pomenuo.
Izveštio sam se da mogu da otkrijem detalj u splačinama od nekoliko tona.
Takođe, u ovim antiruskim sesijama preskačem Gedžu, jer mi ovo ne liči na Gedžu kojeg volim.
Preskačem i tvoja smaranja kada nastojiš da budeš tibika.
Preskočim nekada i delove Milana Novkovića kada mu se otme samokontrola.
Generalno me čudi kada ljudi nisu u stanju da budu konzistentni.
mlatisa mlatisa 20:29 08.10.2022

Маргарита

Маргарита ми делује као искусна мишоловкиња (мишоловка је заузет термин). Пошто је потаманила све мишеве кренула је на лаптопове.
zoja444 zoja444 08:38 09.10.2022

Re: Маргарита

i ja sam davno zelela da izrazim divljenje prema margariti ali mi odluta paznja. mnogo lepa macka.
shmoo shmoo 00:31 09.10.2022

9. октобар

Е, Пајићу!

Одличан ти овај блог!




И испунио је своју сврху -
da naslovna stranica bloga ne zvrji prazna


А и да оволики људи имају где да утуцају своје време доконице.

Поготово за викенд.

(Доконица се разликује од доколице по томе што доколица мож' бити и креативна, а доконица је баш онако блејање и трућање у празно. Млаћење празне сламе. Просеравање. Булшит.)

Сматрај зато да ти је мишн на Блогу Б92 овиме акомплишд.

П.С. -







Моји клинци у школи којима држим часове Грађанског васпитања ваљају се од смеха већ данима читајући све ове коментаре на овом твом блогу.

Кажу, одавно их неко није тако добро забављао.

И да признам на крају, клинци су ми и сугерисали како да напишем скоро све моје коментаре овде код тебе на блогу да би им забава што дуже трајала. И сви су учествовали у томе.

Паметна нам, бре, ова деца у Србији! Не знам на кога су...

Баш смо уживали сви заједно, клинци и ја. А опет не улудо, него све то у образовне и васпитне сврхе.




maksa83 maksa83 06:43 09.10.2022

Re: 9. октобар

И да признам на крају, клинци су ми и сугерисали како да напишем скоро све моје коментаре овде код тебе на блогу да би им забава што дуже трајала. И сви су учествовали у томе.

Što kažu klinci:

"Aha, sve ti verujemo."
literatesa literatesa 08:49 09.10.2022

Re: 9. октобар

Моји клинци у школи којима држим часове Грађанског васпитања ваљају се од смеха већ данима читајући све ове коментаре на овом твом блогу.

Кажу, одавно их неко није тако добро забављао.

И да признам на крају, клинци су ми и сугерисали како да напишем скоро све моје коментаре овде код тебе на блогу да би им забава што дуже трајала. И сви су учествовали у томе.

Паметна нам, бре, ова деца у Србији! Не знам на кога су...

Баш смо уживали сви заједно, клинци и ја. А опет не улудо, него све то у образовне и васпитне сврхе.

Taso, bolje da ih učiš latinski nego na blogu učiti ih šta je fuj kakano.

literatesa literatesa 08:51 09.10.2022

Re: 9. октобар

Ili šah?

mlatisa mlatisa 09:43 09.10.2022

Re: 9. октобар

Taso, bolje da ih učiš latinski nego na blogu učiti ih šta je fuj kakano.


Мени оно горе личи на немачки ако је од значаја.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
literatesa literatesa 10:29 09.10.2022

Re: 9. октобар

Мени оно горе личи на немачки ако је од значаја.

:))
literatesa literatesa 10:29 09.10.2022

Re: 9. октобар

Уосталом, Асанжа треба ослободити!

Ima li Principesse, jesu li ga spasile juče londonske gospe? :)
shmoo shmoo 10:37 09.10.2022

Не "ШТО кажу клинци", него ШТА кажу клинци



"Наставниче, колико само има ретарда на том вашем Блогу Б92! За изневеровати!"



ОСМИ РАЗРЕД - Грађанско васпитање - Годишњи план рада

...

ОПЕРАТИВНИ ЗАДАЦИ:

 стварање разноврсних могућности да кроз различите садржаје и облике рада током наставе грађанског васпитања сврха, циљеви и задаци образовања, као и циљеви наставе грађанског васпитања буду у пуној мери реализовани;

...

 разумевање улоге и значаја медија у савременом друштву;
 унапређивање вештина критичког разматрања информација добијених преко различитих медија;

...

Назив наставне теме

I УВОД

II МЕДИЈИ У САВРЕМЕНОМ ДРУШТВУ

III ДЕЦА У САВРЕМЕНОМ СВЕТУ

IV ЗАВРШНИ ДЕО



Хвала вам свима, другари, за ове успешно изведене часове Грађанског васпитања у 8. разреду.

literatesa literatesa 10:39 09.10.2022

Re: Не ШТО кажу клинци, него ШТА кажу клинци

"Наставниче, колико само има ретарда на том вашем Блогу Б92! За изневеровати!"

Daj, ne budi dete.
maksa83 maksa83 11:00 09.10.2022

Re: Не "ШТО кажу клинци", него ШТА кажу клинци

Хвала вам свима, другари, за ове успешно изведене часове Грађанског васпитања у 8. разреду.

Ne seri da maltretiraš decu da čitaju blog i subotom i nedeljom.

Taso, svima je jasno da lažeš, i to je zapravo vrlo tužno, a ono što je baš ružno je što se kriješ iza dece, makar i imaginarne.

Prejadno.
gedza.73 gedza.73 11:35 09.10.2022

Re: 9. октобар

Кажу, одавно их неко није тако добро забављао.

Super. Takvi poput tebe bez savesti i časti guraju decu u neke buduće ratove. Bilo preko medija bilo preko ONO i DSZ katedri. Setiće se neki tebe kad budu odrasli i kad budu na Zapadu. Budi siguran. Sad su deca kojom možeš da manipulišeš, tada će da budu odrasli ljudi.

Meni dete da dođe iz škole i da mi prenese da im je tako nešto profesor pričao odmah bi ga ispisao iz te škole a tom nastavniku rekao kako je najobičnija matora kukavica koja se prodala kako bi nadomestila fond časova a koja nije imala smelosti da ode u dobrovoljce i da delom potvrdi svoje reči.
mlatisa mlatisa 16:34 09.10.2022

Re: Не "ШТО кажу клинци", него ШТА кажу клинци

shmoo

Хвала вам свима, другари, за ове успешно изведене часове Грађанског васпитања у 8. разреду.



Јел' то радна субота и недеља?
zoja444 zoja444 11:05 09.10.2022

info

valjda se u rl ne stresirate kao na blogu. stres slabi imunitet i otvara vrata raznim nebuloznim bolestima.
shmoo shmoo 11:22 09.10.2022

Re: info

zoja444
valjda se u rl ne stresirate kao na blogu. stres slabi imunitet i otvara vrata raznim nebuloznim bolestima.





Блог мање-више... Небитно.

И одбијам да поверујем да овде уопште и има неког ко се заиста стресира на Блогу Б92.

Али RL је очигледно многима већ велики проблем.

Знам да то не може да се избегне у потпуности али би стварно било добро тај стрес у RL свести на најмању могућу меру.

Није лоше покушати са проналажењем мира и спокоја с којим ће се прихватати спољни свет (RL). Барем за већину онога што доживљавамо свакодневно крећући се кроз тај спољни свет.

Што би рекао мудри игуман Стефан у Горском вијенцу: "Све што дође, ја сам му наредан."

Тако барем ја то прихватам јер ово је мој живот такав какав је у овом времену и на овом простору и не може бити другачији са свим оним што тај живот носи.

А опет, тај мир и спокој могу се пронаћи само у себи, никако ван себе, у другим људима или тако нешто...

Па самим тим, не могу се тај мир и спокој пронаћи ни на Блогу Б92.

Ако си ти стекла утисак да се многи стресирају на Блогу Б92, то онда само значи да упорно покушавају тај свој мир и спокој да пронађу у другима.

А то не функционише.

Хвала, Зоја.





zoja444 zoja444 11:37 09.10.2022

Re: info

milan spominje neki klub blogora. ja tu nikad ne bih otisla, cak ni iz radoznalosti. milanu svaka cast.
shmoo shmoo 13:35 09.10.2022

Re: info

zoja444
milan spominje neki klub blogora. ja tu nikad ne bih otisla, cak ni iz radoznalosti. milanu svaka cast.



Па шта знам, Зоја...
Сигуран сам да је људима са Блога Б92 који су учествовали у томе то дружење уживо остало као једна лепа успомена јер сам скоро сигуран у то да су ако не сви блогери, а оно велика велика већина њих уживо пријатни и васпитани људи, добри за дружење и разговор... Укратко, да су много другачији од утиска који стичемо о њима дописујући се овде на Блогу Б92.

Милан је чак и имао, не знам како сада ту стоје ствари, један двојезични енглеско-српски портал који је основао и на којем су такође неки овдашњи блогери писали. Нажалост, српска верзија портала се угасила. А ту је било заиста много лепих и квалитетних текстова у којима сам уживао.

Милан је везни играч. Он спаја људе.


zoja444 zoja444 13:56 09.10.2022

Re: info

ha, sta im vredi sto su uzivo fini, to je maska. ovde im se pokazuje pravo lice. resavaju globalne probleme a na blogu ima fasista, rasista, burazerke privatizacije bloga, ucutkivanja, banovanja i brisanja neistomisljenika, vredjanja, ponizavanja, zlobe i pakosti i drugih gadosti.
Milan Novković Milan Novković 14:05 09.10.2022

Re: info

zoja444
ha, sta im vredi sto su uzivo fini, to je maska. ovde im se pokazuje pravo lice. resavaju globalne probleme a na blogu ima fasista, rasista, burazerke privatizacije bloga, ucutkivanja, banovanja i brisanja neistomisljenika, vredjanja, ponizavanja, zlobe i pakosti i drugih gadosti.

Ima i puno finih ljudi

Mnogi od njih umeju da utihnu u periodima, to stoji.
zoja444 zoja444 14:26 09.10.2022

Re: info

milane, dosli divlji i oterali pitome. cast izuzetcima. i pozitivcima.
mlatisa mlatisa 16:39 09.10.2022

Re: info

zoja444
milane, dosli divlji i oterali pitome. cast izuzetcima. i pozitivcima.

Кад ће једном да дођу питоми и отерају дивље?
zoja444 zoja444 17:10 09.10.2022

Re: info

mlatisa, nikada.
mlatisa mlatisa 18:38 09.10.2022

Re: info

zoja444
... a na blogu ima fasista, rasista, burazerke privatizacije bloga, ucutkivanja, banovanja i brisanja neistomisljenika, vredjanja, ponizavanja, zlobe i pakosti i drugih gadosti.


Све што је људско није страно. Осим зоофилијле. Мада...

#

#
zoja444 zoja444 18:51 09.10.2022

Re: info

valjda se zalazemo za nesto bolje. vudi alen mi je oduvek bio bljak. stop zloupotrebi zivotinja!
docsumann docsumann 19:01 09.10.2022

Re: info

stop zloupotrebi zivotinja!


za početak, stop ubijanju i mučenju zivotinja
zoja444 zoja444 19:11 09.10.2022

Re: info

jeste, docs, u pravu si.
predatortz predatortz 19:13 09.10.2022

Re: info

docsumann
stop zloupotrebi zivotinja!


za početak, stop ubijanju i mučenju zivotinja


Oćeš Božić da mi upropastiš?
docsumann docsumann 19:22 09.10.2022

Re: info

predatortz
docsumann
stop zloupotrebi zivotinja!


za početak, stop ubijanju i mučenju zivotinja


Oćeš Božić da mi upropastiš?


ne tebi...svima
softelectronics_e softelectronics_e 06:16 10.10.2022

Re: info

Milan Novković
zoja444
ha, sta im vredi sto su uzivo fini, to je maska. ovde im se pokazuje pravo lice. resavaju globalne probleme a na blogu ima fasista, rasista, burazerke privatizacije bloga, ucutkivanja, banovanja i brisanja neistomisljenika, vredjanja, ponizavanja, zlobe i pakosti i drugih gadosti.

Ima i puno finih ljudi

Mnogi od njih umeju da utihnu u periodima, to stoji.

Pa šta da kažem?
shmoo shmoo 08:48 10.10.2022

Re: info

Milan Novković

zoja444

ha, sta im vredi sto su uzivo fini, to je maska. ovde im se pokazuje pravo lice. resavaju globalne probleme a na blogu ima fasista, rasista, burazerke privatizacije bloga, ucutkivanja, banovanja i brisanja neistomisljenika, vredjanja, ponizavanja, zlobe i pakosti i drugih gadosti.


Ima i puno finih ljudi



Има.

То баш покушавам Зоји да кажем.

И то у односу 9:1 у корист финих људи.

Него што је Блог Б92 микрослика Србије и Срба данас.

И као и у Србији и међу Србима уопштено речено, тих 90% финих људи се не виде и не чују од буке и галаме коју подиже оних 10% агресивних, примитивних, неваспитаних, вулгарних и бучних јапајаиста.

Гледам то свакодневно не само на Блогу Б92, него и на улицама, на мом послу, у медијима, свугде,...

Па се онда фини људи повлаче пред таквима јер не желе да допусте да их фукара увуче у своје глупости и траже онда ти фини људи себи сличне, а избегавају да се петљају са тим агресивним, бучним, неваспитаним ликовима на које налете.


Mnogi od njih umeju da utihnu u periodima, to stoji.



Умеју.

Додуше, код неких од нас крштеница ради своје јер се целог свог живота натежу са тим примитивнима, вулгарнима, агресивнима, бучнима, неваспитанима јапајаистима, па онда пре него што утихну, само кажу у лице таквима:

"Ма једи, бре говна!"

И окрену се и оду.

Моја лепша половина то тако ради. Знам, није то баш лепо од ње, али је и разумем. Изгубила је стрпљење натежући се читав свој живот са фукаром око себе на свом послу, на улицама Београда итд. и сада више нема ни времена ни стрпљења за њих.

Кажем ти, Милане, крштеница ту ради своје.

Погледај само Руданку и њен речник и стил писања.




П.С. - Ја још увек нисам толико изгубио стрпљење као Руданка и моја жена да бих на растанку са фукаром допустио себи да кажем тако нешто као моја жена. Њихова генетика је карактер краћег фитиља.

Генетика генерација и генерација пецароша (читај, тибетанских монаха) у мојој породици је код мене јача од крштенице.

Уместо онога ма једи, бре, говна бучни, примитивни, вулгарни, агресивни јапајаисти добију од мене, ако ме то у том тренутку не мрзи, зезање на рачун њихове глупости примитивизма, неваспитања, галаме итд. А када ми и то досади, фукара онда добије од мене само мој блесави осмех No. 16 и виде ми леђа.





Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп.






literatesa literatesa 08:53 10.10.2022

Re: info

Гледам то свакодневно не само на Блогу Б92, него и на улицама, на мом послу, у медијима, свугде,...

Па се онда фини људи повлаче пред таквима јер не желе да допусте да их фукара увуче у своје глупости и траже онда ти фини људи себи сличне, а избегавају да се петљају са тим агресивним, бучним, неваспитаним ликовима на које налете.

literatesa literatesa 08:55 10.10.2022

Re: info

Oh, mice su to male nevine.. Taso, mene bi bilo sramota tolike nevinosti, alarmantno, tilulilu:

1) malo pameti
2) samokritičnost slaba
shmoo shmoo 09:01 10.10.2022

Re: info

literatesa


Извини, само да питам... Онако, из чисте радозналости. Не мораш да ми одговориш.

А јеси ти на Блогу Б92 24/7?

Немаш неки други живот осим овога овде, нешто ван Блога Б92 што ти је важније, у чему учествујеш макар са истим оваквим жаром и преданошћу као што учествујеш овде на Блогу?

Мислим, то ми је пало на памет када сам видео којом си брзином реаговала чак и на овај мој коментар иако сам се ја у ствари обратио Милану, али добро... Занемаримо тај детаљ.

Треба ли да чекам Максу, Бенедикта и Геџу да се јаве као следеће који попут тебе ординирају овде на овом месту 24/7? Имате нека дежурства овде на Блогу Б92, по неком распореду?

Кажем ти, онако само питам... Због утиска који сам стекао.

Не мораш да ми одговориш.

Него ја питам онако... Због онога што Зоја рече да се нада да је блогерима ниво стреса у RL ипак мањи од овога што показују на Блогу Б92.

И ја се то исто надам.

Да не бринем без потребе за ваше здравље.

literatesa literatesa 09:15 10.10.2022

Re: info

Извини, само да питам... Онако, из чисте радозналости. Не мораш да ми одговориш.

А јеси ти на Блогу Б92 24/7?

Nije strašno pitanje, što se izvinjavaš, jesam 24 sata ovde na blogu. Ali ti bi prvi morao za to naći razumjevanje jer npr ljetos si bio 24 sata na blogu, cijelo ljeto, zar ne? I to je ok, štaš, vidiš da nešto nije u redu s nama. I vidiš da sam ja svoja 24 sata svjesna, ti ne.

Drugo, tvoje obraćanje direktno i indirektno ljudima, šušu ne vidite me i ja ne pričam s vama, je naivnije i od ovog da djeci pokazuješ blog, to su ljudi s kojima si u kontaktu već godinama i sad ih malo vidiš, malo ne vidiš, oni tebe vide al se moraju praviti da te ne vide, Taso, Crvenkapice, čovječe.
literatesa literatesa 09:17 10.10.2022

Re: info

Ko vas je bre ljudi oterao i odakle?
zoja444 zoja444 09:47 10.10.2022

Re: info

tesa, malo prosiri vidike na desavanja na celom blogu. sve sto sam napisala je izmedju redova, posveceno jednoj osobi koja strada ovde. necu da je imenujem da joj nenamerno ne bih cinila medvedju uslugu. nece ta osoba ovo ovde videti, ali ima svu moju podrsku. i nismo svi isti.
zoja444 zoja444 10:03 10.10.2022

Re: info

i da, pogledaj broj vip blogera i blogera. to su stotine ljudi. gde su oni nestali? ovde pise deset ljudi ukupno.
literatesa literatesa 11:18 10.10.2022

Re: info

i da, pogledaj broj vip blogera i blogera. to su stotine ljudi. gde su oni nestali? ovde pise deset ljudi ukupno.

Uh, koliko pitanja meni pogrešnoj, Zoja. :)

Razmišljam šta bih ti odgovorila, nisam pustila korijen, ne postoji prošlost i budućnost na Netu, iako kao i Tasa 24 sata prisutna, on je ljubičica u saksiji a ja u čaši vode. :)

Dobre i loše je do sada samo Angie potencirala, otišli divni ljudi došli divljaci, i naravno ja sam među divljacima, štaš, tako me oće. Život. :)


Problem tj pitanja na koja nemaš odgovor vidim kao trajanje, nalazim smisao u prolaznosti, početak, sredina, kraj, ljudi se u nekom trenutku skupili, održavala ih energija, ideja, poslije se rasuli, istrošili, u to vrijeme je počeo i Fejz i Twitter i Instagram, prešli na drugi nivo (svako sa svojom taštinom, egom) i vrlo moguće da je neko otišao radi mene, mislim, ovde dosta tih divnih ljudi navraća, ne komentarišu, čitaju (ispostavi se, a ja opet 99% vremena mislim da su samo oni koji pišu prisutni, ozbiljno), i jasno je da bih po priči o izgubljenom idealnijem vremenu trajala 3 dana (to što je neko pristojan ne znači da nije vreća govana, bilo je ovde stovarište vreća uvijek, molim vas, nismo djeca, kao neki na slovo T.)


Nedavno predložih novi blog da bi ljudi mogli pisati, moderator se umorio, autorske dijele tajnim glasanjem, ovo par nas što se javlja nekad izgleda kao da neko čeka da se između sebe potrvemo i da ovde naprave šoping centar.


zoja444 zoja444 11:31 10.10.2022

Re: info

ovde nema moderatora. autori sami rade njihov posao.
literatesa literatesa 11:38 10.10.2022

Re: info

ovde nema moderatora. autori sami rade njihov posao.

Ima moderator, meni je rekao/la da je umoran/la. :)

Ali je smogao/la snage da me još jednom banuje. :)

Koji autori? Pa tu su veze jače i licemjernije nego familijarne što ih imaju u rl, kad bih na to gledala ko koga mrzi ili voli.. kakve interese i emocije uzajamne imaju ljudi koji nisu našli vremena deceniju da se upoznaju, ovde bi čestit čovjek umro samo sa tri udaha i izdaha vazduha.
literatesa literatesa 11:39 10.10.2022

Re: info

Loši potezi i prazne priče.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:03 10.10.2022

#

@newimprovedtadejus
prosto ne ratuju protiv UKR nego US

To svako razuman vidi kao i zavrtanje ruku djelu evropljana da se uključe u taj rat.
kako su u Bosni preokrenuli situacija za bukvalno dva i po dana

Pa to je dugo pripremano uz dobar viski na jednom kanapeu. Miloš Vasić je u Vremenu, krajem '94 ili početkom '95, pisao da se traži mjera Karadžićevog poraza. Prvo su dogovorene granice pa onda na terenu implementirane. Da Holbruk nije slučajno pred uključenim mikrofonom rekao da će Prijedor biti federalni a Goražde srpsko to bi se tako i desilo. Niko nije smio potvrditi takvu trgovinu. Peti korpus 4 godine ne može izaći iz Bihaća a onda za mjesec dana dođe skoro do Prijedora. Da su četiri čovjeka sa motornim testerama rušili drva na ceste kojima su se kretali kamioni to napredovanje bi bilo znatno sporije. Ali, neka se završilo. Bilo kako bilo.
Nego, ako imaš vremena baci pogled na članak pod naslovom
Amerika je u zadnjih 50 godina zaradila 250 puta manje nego što iznosi njeno ukupno dugovanje. Zvuči nemoguće? I nama je zvučalo, dok nismo vidjeli ovo
u SD pa reci da li je istina ovo što piše u njemu.

@maksa83
Ja sam čuo da nisu ni Ameri ni Rusi nego neki Sovjeti.

Ja koristim izraz Sovjeti. Možda nije odgovarajući ali ja ne mogu reći da su Njemačku lomili i slomili sami Rusi, sami Ukrajinci, sami Gruzijci... Kako su svi živjeli u državi koja se zvala Sovjetski Savez Socijalističkih Republika meni nekako logično da te oslobodioce i pobjednike zovem Sovjeti.
Imaš pravo da budeš podrugljiv, to je moj utisak, ali reci kakvo bi ime bilo odgovarajuće.
Kukaš od početka rata nad jadnom sudbinom ukrajinskog naroda.
I treba, jer su ih njihove korumpirane vođe gurnule u grmlje da golom rukom hvataju poskoka za nekog drugog.
Ti, a ni drugi čitaoci ovog bloga, nemate monopol na brigu i tugu za ukrajinskim narodom. Dok se ne nađe nekakav objektivan brigomjer ili tugomjer, ne dozvoljavam nikome da kaže da je tužniji od mene zbog sudbine Ukrajinki i Ukrajinaca.
Ponekad mi se čini da je mahačima tugom za Ukrajincima više od brige za Ukrajincima stalo da se Rusija porazi, da Zapad, koji vodi sav ovaj tužni igrokaz, pokaže ostatku svijeta da je i dalje nedodirljiv i da su razni Iraci, Libije, Sirije i dalje mogući i svi koji pokažu drugačije interese od Zapada mogu dobiti batinom po glavi.
Ne razumem uopšte kuda vode ova pitanja. Kao da je neko pitao nekog "da li želite da plaćate skuplju struju i gas" i onda neko zaokružio DA ili NE.

Makron je predsednik države u kojoj živim i u kojoj glasam na izborima.
Vjerovatno nisi pratio predizbornu kampanju u Francuskoj pa ne znaš da je Makron obećao da će Francuzi, ako ga izaberu imati više posla, živjeti bolje, živjeti sigurnije...
Izbori su sklapanje ugovora između političara i naroda i narod glasanjem bira najboljeg ponuđača. Ovaj ponuđač je lažov, kao i ona dva koja su bila prije njega.
Francuzi imaju manje posla jer im se fabrike zatvaraju ili rade usporeno zbog manjka ili skupoće energije. Zbog toga će manje zarađivati dok cijene većine potrepština rastu. To je jednako lošijen životu. Politika koju sumanuto vodi Zapadna Evropa ima za posledicu da u nju dolazi sve veći broj izbjeglica što izaziva trvenja između izbjeglica, koja traže određena prava i domaćeg stanovništva na uštrab koga se ta prava jedino mogu dati. Dakle, sigurnost sve manja.
Još gore, u eri vladanja Francuskom od strane Makrona i istomišljenika mu, postala je realna opasnost da Francuzima na glavu padne atomska bomba. Realna da realnija ne može biti.
Sve ovo o čemu pišem je moglo biti spriječeno samo da je Makron, i ostali evropski Makroni, imao malo više hrabrosti i ljubavi za interese svih Evropljana.
Koliko god se puta ovdje provlačila teza o nevinom zapadu i poludjelom Putinu ja ću postavljati ovaj video u kojem priča direktni učesnik pregovora.


Spominješ Makso, da ne tražim citat, u jednoj rečenici Bjelorusiju, Ukrajinu i Rusiju.
Jadna Ukrajina bi da ode u bolju budućnost ali je zločasti Rusi sputavaju. To me ponuka da zavirim u statistiku Svjetske Banke i vidim da su 2016. imale nečega po glavi stanovnika Ukrajina 8270, Bjelorusija 18066, Rusija 24700. Kad su se sretno i uspješno izvukli iz tamnice kakav je bio SSSR to po glavi stanovnika im je bilo prilično približno. Od tog uspješnog razvoda Bjelorusija i Rusija nisu imali sreću da im se dese plišane revolucije, da im strani političari poprijeko dobijaju državljanstva pa ulaze u vladu, da im sin tuđeg potpredsednika sjedi u upravnom odboru vrlo važne firme.
Ukrajina je imala sreču da joj se to sve desi pa vjerovatno zbog toga i ima takvu cifru pored svog imena.
maksa83 maksa83 00:13 10.10.2022

Re: #

Imaš pravo da budeš podrugljiv, to je moj utisak, ali reci kakvo bi ime bilo odgovarajuće.

Zajebancija na termin Sovjeti je sa ovdašnjim rusofilima koji insistiraju da su Rusi sila koja je pobedila Vermaht i da su nam Rusi jedini prijatelji, ali onda kada im ukažeš da su im ti isti Rusi instalirali komunizam i Tita (koji su, kada ih pitaš, a i kada ih ne pitaš, najgora stvar koja nam se ikad desila) onda to - zamisli - naprasno više nisu Rusi nego su odjednom ti neki Sovjeti. Mitska bića koja se pojave svuda gde prođu Rusi da uvedu komunizam pa nestanu u oblaku pare kad obave taj prljav posao. Pa kako da ih ne zajebavaš.

Dodatni fenomen koji se tad javlja je da kreću akrobacije pomoću kojih su bukvalno svi okolo krivi za taj komunizam osim, nećeš pogodoti - Rusa koji su ti ga nametnuli silom tenkova.

Neverovatne stvari se događaju u tim konverzacijama, glava da ti eksplodira.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:23 10.10.2022

Re: #

maksa83

Zajebancija na termin Sovjeti je sa ovdašnjim rusofilima koji insistiraju da su Rusi sila koja je pobedila Vermaht...

Ok. Razumijem. I meni smeta kad se samo jednom subjektu pripisuju sve zasluge za uspješno urađen zajednički posao.
softelectronics_e softelectronics_e 06:21 10.10.2022

Re: #

maksa83
Imaš pravo da budeš podrugljiv, to je moj utisak, ali reci kakvo bi ime bilo odgovarajuće.

Zajebancija na termin Sovjeti je sa ovdašnjim rusofilima koji insistiraju da su Rusi sila koja je pobedila Vermaht i da su nam Rusi jedini prijatelji, ali onda kada im ukažeš da su im ti isti Rusi uveli komunizam (koji je, kada ih pitaš, a i kada ih ne pitaš, najgora stvar koja nam se ikad desila) onda to - zamisli - naprasno više nisu Rusi nego su odjednom ti neki Sovjeti. Mitska bića koja se pojave svuda gde prođu Rusi da uvedu komunizam pa nestanu u oblaku pare kad obave taj prljav posao. Pa kako da ih ne zajebavaš.

Dodatni fenomen koji se tad javlja je da kreću akrobacije pomoću kojih su bukvalno svi okolo krivi za taj komunizam osim, nećeš pogodoti - Rusa koji su ti ga nametnuli silom tenkova.

Neverovatne stvari se događaju u tim konverzacijama, glava da ti eksplodira.

I ti kažeš konverzije!?
Bazmeg!

gedza.73 gedza.73 07:12 10.10.2022

Re: #


To me ponuka da zavirim u statistiku Svjetske Banke i vidim da su 2016. imale nečega po glavi stanovnika Ukrajina 8270, Bjelorusija 18066, Rusija 24700. Kad su se sretno i uspješno izvukli iz tamnice kakav je bio SSSR to po glavi stanovnika im je bilo prilično približno. Od tog uspješnog razvoda Bjelorusija i Rusija nisu imali sreću da im se dese plišane revolucije

Možda je Ukrajina imala ideju da živi kao neke druge ex SSSR države. A taj virus bi onda mogao lako da se prenese u Rusiju pa bi Putin i njegovi oligarsi izgubili moć i novac a to im se nije nimalo dopadalo.

Poland gdp per capita for 2021 was $17,841

Czech Republic gdp per capita for 2021 was $26,379

Slovakia In 2021, GDP per capita for Slovakia was 21,088 US dollars.

In 2021, the GDP per capita in Russia was around 12,198.21 U.S. dollars.

Belarus gdp per capita for 2021 was $7,304


Prve tri države su imale Plišanu revoluciju, odvojile se od ruskog sistema, ušle u vojni savez koji može da ih zaštiti od imperijalističkih ciljeva Moskve i žive daleko bolje nego što su živeli.

Čak i jedna Litvanija za koju Baba Jaga Radojka Tmušić tvrdi kako joj je bilo bolje u SSSR-u je daleko ispred Rusije.
In 2021, the GDP per capita in Lithuania amounted to around 23,472.87 U.S. dollars.


Ulazak Litvanije u EU 2004. se lepo vidi na grafikonu


Čisto da ne pričamo napamet.




gvozden1 gvozden1 07:17 10.10.2022

Re: #

Zajebancija na termin Sovjeti je sa ovdašnjim rusofilima koji insistiraju da su Rusi sila koja je pobedila Vermaht i da su nam Rusi jedini prijatelji, ali onda kada im ukažeš da su im ti isti Rusi instalirali komunizam i Tita (koji su, kada ih pitaš, a i kada ih ne pitaš, najgora stvar koja nam se ikad desila) onda to - zamisli - naprasno više nisu Rusi nego su odjednom ti neki Sovjeti.

Nije da nisam pratio rasprave, nije da nisam po nekad u njima i učestvovao, nije ni da se ne mogu ovde i prepoznati, i sve mi se čini da malo (više) konstruišeš situaciju.

Slabo se sećam tvrdnji da su nas Rusi oslobodili, a više onih da to i nije bilo oslobađanje, i onih da su oni pomogli partizanima da uđu u Srbiju, i da se skoro nikad za tu vojsku nije koristio izraz Rusi, češće sovjeti, crvena armija, komunisti, tako nešto, ali Rusi baš retko.

Prosto, takvo je stanje bilo.

A ako je sećanje varljivo, potsećanje bi pomoglo.

Bio bih baš zahvalan:)
literatesa literatesa 08:52 10.10.2022

Re: #

Kukaš od početka rata nad jadnom sudbinom ukrajinskog naroda.
I treba, jer su ih njihove korumpirane vođe gurnule u grmlje da golom rukom hvataju poskoka za nekog drugog.
Ti, a ni drugi čitaoci ovog bloga, nemate monopol na brigu i tugu za ukrajinskim narodom. Dok se ne nađe nekakav objektivan brigomjer ili tugomjer, ne dozvoljavam nikome da kaže da je tužniji od mene zbog sudbine Ukrajinki i Ukrajinaca.
Ponekad mi se čini da je mahačima tugom za Ukrajincima više od brige za Ukrajincima stalo da se Rusija porazi, da Zapad, koji vodi sav ovaj tužni igrokaz, pokaže ostatku svijeta da je i dalje nedodirljiv i da su razni Iraci, Libije, Sirije i dalje mogući i svi koji pokažu drugačije interese od Zapada mogu dobiti batinom po glavi.

cc
maksa83 maksa83 09:33 10.10.2022

Re: #

Bio bih baš zahvalan:)

Ti i ja smo to već obavili, kada su se vagali ruski doprinosi Srbiji izračunali smo da nije taj komunizam bio baš taaaako strašan koliko se do tada ovde pričalo pa da se zbog njega nešto ljutimo na Ruse jer oni su ljudi prosto sledili svoje interese, pa ako to znači usput kapitalno ujebati Srbiju (podsećam, to je komunizam i Tito uradio Srbiji u vašem narativu), a šta da se radi, ne možeš napraviti rusku (pardon sovjetsku) kajganu a da ne razlupaš neko srpsko jaje.
gvozden1 gvozden1 09:52 10.10.2022

Re: #

pa da se zbog njega nešto ljutimo na Ruse jer oni su ljudi prosto sledili svoje interese,

E ovde je bitna pravilna, precizna, upotreba termina.
Jer zaista nemamo razloga da se zbog komunizma ljutimo na Ruse, jer Rusi, i kad im je interes bio kontra srpskog, ništa Srbiji direktno nisu loše činili.
Činili sebi, Srbija u toj kombinaciji loše prolazila, ali jebiga, bog je prvo sebi bradu stvorio.

A ovi vaši, smemo li i da se setimo šta su nam oni uradili kad god su nam se interesi sa njihovim razišli?

Dobro, nećemo.
vcucko vcucko 09:56 10.10.2022

Re: #

gedza.73

To me ponuka da zavirim u statistiku Svjetske Banke i vidim da su 2016. imale nečega po glavi stanovnika Ukrajina 8270, Bjelorusija 18066, Rusija 24700. Kad su se sretno i uspješno izvukli iz tamnice kakav je bio SSSR to po glavi stanovnika im je bilo prilično približno. Od tog uspješnog razvoda Bjelorusija i Rusija nisu imali sreću da im se dese plišane revolucije

Možda je Ukrajina imala ideju da živi kao neke druge ex SSSR države. A taj virus bi onda mogao lako da se prenese u Rusiju pa bi Putin i njegovi oligarsi izgubili moć i novac a to im se nije nimalo dopadalo.

Poland gdp per capita for 2021 was $17,841

Czech Republic gdp per capita for 2021 was $26,379

Slovakia In 2021, GDP per capita for Slovakia was 21,088 US dollars.

In 2021, the GDP per capita in Russia was around 12,198.21 U.S. dollars.

Belarus gdp per capita for 2021 was $7,304


Prve tri države su imale Plišanu revoluciju, odvojile se od ruskog sistema, ušle u vojni savez koji može da ih zaštiti od imperijalističkih ciljeva Moskve i žive daleko bolje nego što su živeli.

Čak i jedna Litvanija za koju Baba Jaga Radojka Tmušić tvrdi kako joj je bilo bolje u SSSR-u je daleko ispred Rusije.
In 2021, the GDP per capita in Lithuania amounted to around 23,472.87 U.S. dollars.


Ulazak Litvanije u EU 2004. se lepo vidi na grafikonu


Čisto da ne pričamo napamet.


Porediš neuporedivo. Češka /sa Slovačkom) je i pre 2. svetskog rata bila među najrazvijenijim zemljama Evrope. Rumunija i Bugarska su bile vukojebine.
U principu samo se svako vratio tamo gde i pripada. Ni manje ni više od toga.
benedykt benedykt 10:02 10.10.2022

Re: #

gvozden1

Slabo se sećam tvrdnji da su nas Rusi oslobodili, a više onih da to i nije bilo oslobađanje, i onih da su oni pomogli partizanima da uđu u Srbiju, i da se skoro nikad za tu vojsku nije koristio izraz Rusi, češće sovjeti, crvena armija, komunisti, tako nešto, ali Rusi baš retko.

Pa sad, ako su oni koji su druga Titu doveli na vlast tj ”oslobodili” nas bili Sovjeti, ta Crvena armija, ili komunisti, kako god potpuno nebitno, onda su to valjda te iste armije, partije i ljudi koji su navodno sami samcijati i bez ičije pomoći pobedili Hitlera i nacizam. Dakle ne mogu oni kada im se pripisuju zasluge za pobedu u ratu da budu samo Rusi, a za sve loše da onda bude aaaa pa Staljin je bio Gruzijac, ovaj je bio Ješa kao i pola njih na vlasti, a Hruščov ono đubre je bio Ukrajinac, nisu to nikakvi Rusi to su komunjare, to su Sovjeti, itd itd.
Samo dakle da budemo konzistentni, jer se Rusi iz vremena SSSR-a sami pojavljuju svugde gde treba istaći nešto dobro, a gde god da je nešto loše nigde tu nikakvih Rusa nije ni bilo…
nikvet pn nikvet pn 10:10 10.10.2022

Re: #

maksa83
nešto ljutimo na Ruse jer oni su ljudi prosto sledili svoje interese, pa ako to znači usput kapitalno ujebati Srbiju (podsećam, to je komunizam i Tito uradio Srbiji u vašem narativu


Овде подсет на мог пок.оца који је као клинац дочекао Црвену Армију одушевљен, волео Русију и Русе, владао руским, путовао, пословао... Све до '71 кад је купио Москвича. После тога ми је рекао: код Руса иде одвојено - с једне стране култура, наука, уметност, шах (нарочито!) то је одлично а са друге техника, комунизам, империјалност - то не ваља ништа!

maksa83 maksa83 10:17 10.10.2022

Re: #

После тога ми је рекао: код Руса иде одвојено - с једне стране култура, наука, уметност, шах (нарочито!) то је одлично а са друге техника, комунизам, империјалност - то не ваља ништа!

Sve se slažem sa pok. ocem, s tim da sam ja nedozreo i nekulturan pa slabo varim njihovu mejnstrim kulturu i menjam je za njihovu supkulturu. Ono što je Americi bluz (bitnike i Keruaka preskačem, to mi je vodnjikavo) to je Rusiji sav taj Harms i Majakovski i Bodrov i Bulgakov i...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:18 10.10.2022

Re: #

benedykt
gvozden1

Slabo se sećam tvrdnji da su nas Rusi oslobodili, a više onih da to i nije bilo oslobađanje, i onih da su oni pomogli partizanima da uđu u Srbiju, i da se skoro nikad za tu vojsku nije koristio izraz Rusi, češće sovjeti, crvena armija, komunisti, tako nešto, ali Rusi baš retko.

Pa sad, ako su oni koji su druga Titu doveli na vlast tj ”oslobodili” nas bili Sovjeti, ta Crvena armija, ili komunisti, kako god potpuno nebitno, onda su to valjda te iste armije, partije i ljudi koji su navodno sami samcijati i bez ičije pomoći pobedili Hitlera i nacizam. Dakle ne mogu oni kada im se pripisuju zasluge za pobedu u ratu da budu samo Rusi, a za sve loše da onda bude aaaa pa Staljin je bio Gruzijac, ovaj je bio Ješa kao i pola njih na vlasti, a Hruščov ono đubre je bio Ukrajinac, nisu to nikakvi Rusi to su komunjare, to su Sovjeti, itd itd.
Samo dakle da budemo konzistentni, jer se Rusi iz vremena SSSR-a sami pojavljuju svugde gde treba istaći nešto dobro, a gde god da je nešto loše nigde tu nikakvih Rusa nije ni bilo…



Objasnjeno to vec vise puta ali u tom narativu su Rusi bili i ostali Fantom koji se pojavljuje da uradi dobro delo pa onda nestaje kao Lonesome Cowboy.

Kao sto je ono sa mostom gde su poginule tri osobe bio teroristicki akt protiv civila dok je ovo bombardovanje Kijeva i ostalih gradova danas 'jebga rat je, gine se'. Plus, Rusi zaista paze da nema civilnih zrtava.
vcucko vcucko 10:38 10.10.2022

Re: #

Neues aus der Nachbarschaft

Kao sto je ono sa mostom gde su poginule tri osobe bio teroristicki akt protiv civila dok je ovo bombardovanje Kijeva i ostalih gradova danas 'jebga rat je, gine se'. Plus, Rusi zaista paze da nema civilnih zrtava.

Baš sam se pitao ko će da otvori crying time.

Video sam negde dobar komentar, a nemam običaj da takve stvari neovlašćeno prisvajam. Elem...

Onda su neki seli u avione i zabili se u NY i Pentagon. Američka osveta je bila brutalna. Vratili su ih u srednji vek.
Sada su neki seli u kamion i zapalili most. Ruska osveta će biti brutalna. Samo nije u pitanju srednji vek. Vratiće ih u doba i agregatno stanje Stjepana Bandere.

Lep pozdrau!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:39 10.10.2022

Re: #

nikvet pn
maksa83
nešto ljutimo na Ruse jer oni su ljudi prosto sledili svoje interese, pa ako to znači usput kapitalno ujebati Srbiju (podsećam, to je komunizam i Tito uradio Srbiji u vašem narativu


Овде подсет на мог пок.оца који је као клинац дочекао Црвену Армију одушевљен, волео Русију и Русе, владао руским, путовао, пословао... Све до '71 кад је купио Москвича. После тога ми је рекао: код Руса иде одвојено - с једне стране култура, наука, уметност, шах (нарочито!) то је одлично а са друге техника, комунизам, империјалност - то не ваља ништа!



O kojoj kulturi/nauci/umetnosti je tacno rec? Onoj istrebljenoj u gulazima za vreme SSSR, ili ovoj sada koja moze da se izrazi umetnicki/kulturno i po cenu rezima u Kremlju i tako nekih sitnica o zivotu u diktaturi pa se okliznu i pa'nu niz stepenice, kroz prozor itd.

Ili se ta kultura/nauka/umetnost u oba perioda razbezala an gro i eno je po inostranstvu obogacuje neki slobodni svet. Rezultat = Rusija, duplo golo.

P.S. Vidim tamo kod Endzi na blogu kanda vapite za komunizmom da vam Kina i Rusija uvedu - sta ih bole qrc imaju cime, evo navijam da vam usta ne ostanu pusta samo na papiru tojest ekranu nego da vas preuzmu i usrece, ne delimicno (ko Tito mekano i samo 45 godina) nego totalno i zauvek.
vcucko vcucko 10:43 10.10.2022

Re: #

Najnovija vest: Ukrajinci sami ruše mostove koji vode ka i od Bjelorusije.

Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:43 10.10.2022

Re: #

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

Kao sto je ono sa mostom gde su poginule tri osobe bio teroristicki akt protiv civila dok je ovo bombardovanje Kijeva i ostalih gradova danas 'jebga rat je, gine se'. Plus, Rusi zaista paze da nema civilnih zrtava.

Baš sam se pitao ko će da otvori crying time.

Video sam negde dobar komentar, a nemam običaj da takve stvari neovlašćeno prisvajam. Elem...

Onda su neki seli u avione i zabili se u NY i Pentagon. Američka osveta je bila brutalna. Vratili su ih u srednji vek.
Sada su neki seli u kamion i zapalili most. Ruska osveta će biti brutalna. Samo nije u pitanju srednji vek. Vratiće ih u doba i agregatno stanje Stjepana Bandere.

Lep pozdrau!


Ne pricamo o tome kako Putin to vidi, nego kako se ovde komentarise. A komentarise se tako da bi ove vase komentare sam Putin mogao da potpise.
benedykt benedykt 10:52 10.10.2022

Re: #

kamilo_emericki

prosto ne ratuju protiv UKR nego US

To svako razuman vidi kao i zavrtanje ruku djelu evropljana da se uključe u taj rat.

Zanimljivo, odnosno ovo je trenutak kada treba da uradimo našu poznatu rubriku zvanu Kucamo na vrata zaboravljenih majstora…

Dakle, msje Kamilo 21. februar ili ti ga dva i po dana do napada Rusije…
Kad je počelo licitiranje, anonimnih ali izuzetno dobro obavještenih izvora, oko ruskog napada ja, diplomatskim kanalima, predložio da uposle moju komšinicu Zejnu pa da im ona razbacuje grah i daje prognoze ruskih poteza.
Tačnost bi vjerovatno bila ista a manje bi koštalo porezne obaveznike.


22. februar msje Kamilo je konačno shvatio da Rusija napada za koji dan, i naravno odmah geostraktika, Kindžali, Kalinjgrad i sva ostala čudesa…
Teritorija nije ono što treba Rusiji. Migovi 31 sa Kindžalima su u Kalinjingradu i u Siriji, a šta će gdje izroniti i sa čega će biti dignute cerade da se osunča i pokaže to će se tek vidjeti. Vjerovatno će biti priličnih iznanjeđrnja. Ne objavljuje se ultimatum kad imaš zahrđalu pušku…

24. februar Rusi napali…
Da li ti to tražiš od Rusa da se drže principa i pravde dok im se NATO, koji ne drži do principa i pravde, igra bodežom oko trbuha. Razumijem da su Ukrajinci skoro nemoćni u ovoj situaciji, ali što ne kažu ko ih gura u ovu pogibelj...

Plus se tu uz suze radosnice citirali neki bezjaci sa www.advance.hr, i njihova priča kako je Ukrajini sve bukvalno uništeno za prvih par sati, ili ti ga šifra Kijev za tri dana…

28. februar naš msje Kamilo čuje da dolaze Čečeni pa seiri…

Bogami javljaju da mu je odobreno 10 000 sa opcijom još 5 000. ako bude trebalo. Tih 10 000 su već na putu. I traže da idu na Azovce.


Znači sada koliko shvatam nema komšinice Zejne da baci grah, nema više pogibelji u rat gurnutih Ukrajinaca, nestala je onolika radost jer Ramzan šalje svoju ordiju, odnosno zaboravili se moćni Kindžali u Kalinjgradu, nego Rusija znači sada ratuje protiv cele Amerike a puška im izgleda zahrđala ili ja tu nešto propuštam…
maksa83 maksa83 10:52 10.10.2022

Re: #

Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.

Ljudina!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:55 10.10.2022

Re: #

maksa83
Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.

Ljudina!


Ludina

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:59 10.10.2022

Re: #

apacherosepeacock
maksa83
Luka je izgleda shvatio. Da je bolje da se angažuje (najavio mobilizaciju pola miliona ljudi) nego da mu rokaju nukes po Kijevu. Tu negde parsto km od Minska.

Ljudina!


Ludina


Lepo te opet citati. :)

Pa i kod ovakve teme.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana