Film

Berserkeri

apostata RSS / 22.10.2022. u 23:17

 

1663705689_9685765.jpg

 

         "Mi imamo ugovor,

        ugovor s kompanijom,

        ugovor s domovinom,

        ugovor sa savješću.

        I mi ćemo ga se držati

        do kraja.

        Živi ili mrtvi.

        Mi znamo da ćemo završiti

        u paklu,

        ali tamo mi ćemo biti

        najbolji." 


 

 
 
 
 
 
 Neki dan sam odgledao “Najbolji u paklu” (Лучшие в Аду), režisera Andreja                       Batova . Film je izfinansirao sam Prigožin i zvanično se u filmu radi o PVK   “Vagner”. Kuriozum vezan za film je što je jedan od dvojice scenarista Aleksej Nagin     20.09. (dvije nedelje prije premijere) poginuo u borbi u Ukrajini.

 

Odmah da vam kažem da film nisam mislio gledati, em ‘Vagner’, em Prigožin .., no preporučio mi ga je prijatelj, koji rijetko kad išta preporučuje.

I da znate nisam pogriješio što sam ga pogledao, apsolutno ne.                                  Film traje 149 minuta, od čega je minimum 145 minuta ili pucačina .., i to bez pauze (al’ ono baš bez) ili priprema za pucačinu . Gledao sam mnogo akcionih filmova u životu, ali tako nešto stvarno još nisam.

Tehnički film je odlično odrađen, perfektan rad pirotehničara i kaskadera, kamera maestralna. Super realističnost dostignuta je kroz pseudodokumentarni pristup, scenografije de facto nema jer je sve snimano tamo gdje su se vodile prave borbe, a takođe je i više nego očigledno (što je naravno pohvalno) prisustvo iskusnih vojnih konsultanata, tako da je film skoro pa udžbenik za borbu u gradskim uslovima.

  ocr

Onda dalje, scenario praktično ne postoji, barem ne u onom profesionalnom smislu .., što opet ne znači da ga nema nikako, ne, ne, ni govora, on je tu i on je po meni perfektan primjer kvalitetnog amaterizma.                                                            No zbog tog scenarijskog amaterizma (fokusiranog na akciju i vojni zanat), u filmu u klasičnom smislu nema ni glumaca, odnosno tačnije nema klasičnih glumačkih rola.  

Imena protagonista mi ne znamo, oni imaju samo nadimke. Ne postoje nikakve njihove predistorije,reminiscencije, retrospektive, geografija, lične priče, porodice (odnosno ima zapravo samo jedan momenat, ti. jedna fotografija) kao što među njima ne postoje ni pametni, ni glupi, ni hrabri, ni kukavice.                                          E i da, nema ni žena (feministkinje ga znači neće voljeti), što takođe dosta govori o filmu i što je (što se mene tiče) za ovakav film veliiiiki plus.

Zbog ovoga gore rat je u filmu depersonalizovan, što opet kao posljedicu ima i to da film nema onu tipičnu radnju, radnju sa početkom i krajem.

No sve ono gore ne znači da su likovi u filmu lišeni individualnosti, Sa svima njima je i te kako moguće saosjećati i oni se pred nama otkrivaju posredstvom toga kako se bore, kako komuniciraju sa drugima, kao i kako i kakve donose odluke.                Desetine takvih momenata neprimjetno se akumulišu u gledaocu i polako se preko njih svi likovi ispunjavaju sadržajem.

Iako niko u filmu ne namjerava gledaoca da napumpa emocijama, film vas ipak zahvata i vi mu se Boga mi predajete ... barem je sa mnom bio takav slučaj.

ocr 

U njemu nema nikakve patetike, pogotovo ne patetičnih smrti ili patosnog heroizma.
Niko od njih nije heroj, svi oni su kao nekakvi savremeni berserkeri, koji se nikada ne predaju, jer znaju da nema svrhe svrhe, pošto nijedna strana ne uzima zarobljenike. Ranjeni i kontuzovani protivnici na licu mjesta se dokrajčuju i vidi se po njima da nikakvu milost ne očekuju i da je u suprotnoj situaciji ni sami ne bi dali.  


Kao i originalne berserkeri i ove naprijed tjera osjećaj duga ... i ja se nekako ne bih mogao zakleti da je to dug prema otadžbini, jer niko nigdje ne maše zastavama, kao i što ni na jednoj strani niko ne pominje ni otadžbinu.                                                  Tako da je sa te strane film velika pljuvačina u lice propagandistima sa svih strana, ali najviše ruskoj strani, jer je sam film ruski. 

To je takođe i jedan od razloga što u filmu nema jakih i monumentalnih monologa, dijaloga i citata ... u stvari lažem, ima par dubokih konstatacija, jedna jaka scena i jedan moćan dijalog.                                                                                                      Jedina rasprava koja nije vezana za borbu je diskusija dvojice boraca o tome kakva zvjerka sjedi u kavezu u nekom razrušenom stanu. Prvi tvrdi da je u pitanju hrčak, a drugi da se radi o morskom prasetu. Njihovu raspravu prekida komandir, koji ih prezrivo pogleda i kaže:”Koji ste vi debili! To je činčila.”

Početak filma je u totalnom vojnom formatu. Radi se o narativno-titlovanom uvodu u kojem se gledaocu kratko i jasno objašnjava ko je ko, odnosno ko je koje boje i tada se zapravo i jedini put 'Vagner' i pominje.

Sve dalje narativne pauze filma su u tom stilu (ima čak i ilustrativnih koji nas upoznavaju ili sa trenutnim pozicijama ili sa karakeristikama oružja) i sve one liče na nekakav vojni brifing i sve su pojašnjenja problematike izvođenja zadatka, a zadatak bijelih je osvojiti devetospratnicu, dok je na drugoj strani zadatak žutih odbraniti tu devetospratnicu.

I nakon tog početka sve što se dešava u filmu povezano je sa tim zadacima - pred gledaocem se otvara slika modernog izgleda ljudske vještine da se međusobno istrebljuje. Slika u kojoj je imperativ pokušati približiti savršenstvu sadejstvo i štaba sa svim djelovima ratne mašinerije i tih djelova međusobno.

Sam sukob dvaju strana je kao neka šahovska partija. I jedni drugi nastoje neutralizovati poteze protivnika. Na taktičku zamisao ide kontra u obliku druge taktičke zamisli i iza svakog udara slijedi kontraudar.

‘Žuti’ tuku iz minobacača 120mm, a ‘bijeli’ na to odgovaraju haubicama od 122mm. Odgovor ‘žutih’ je udar po haubicama baterijom ‘Msta-B’, na šta ‘bijeli’ reaguju sa ‘Uraganom’, na kraju ‘žuti’ u igru uvode čak i minobacačkog monstruma - ‘Tulipan’.   Sa neba dejstva i jednih i drugih korigiraju dronovi, a na zemlji protiv njih rade anti-dron sistemi.

Svemu dodajte još i tenkove i par aviona i tako 140 i kusur minuta.

ocr 

No ruku na srce sve to (ne samo ovo, nego sve što sam do sada napisao) u krajnjem slučaju i nije toliko ni bitno - ono što je najbitnije, poslužiću se riječima apostola Pavla, je to da u filmu nema „ni Judejaca, ni Jelina“.

I ja ne znam šta je Prigožin mislio kada je to finansirao, ali to film o ‘Vagneru’ nije.

U njemu ne da nema 'Vagnera', nego nema ni banderovaca, a ni Azova, kao ni Ukra i Orka, a pogotovo nema ni Rusa, ni Ukrajinaca.

I to je OK, ali zbog toga (između ostalog), uporedo sa razvojem filma, nezadrživo se razvija i osjećaj besmislenosti.                                                                                  Ona se i inače morala pojaviti, kako zbog ne postojanja i šireg i bilo kakvog ideološkog konteksta, tako i zbog očiglednih manjkavosti užeg konteksta (koji je i naslabiji dio filma).

Na to treba dodati ne samo gore pomenuto odsustvo nečeg konkretnog, nego još i odsustvo jasno određenih glavnih junaka, što se opet dodatno potencira ravnomjernim prikazivanjem dvaju sukobljenih strana.

Tako da u toku gledanja često zaboravite ko je ‘bijeli’, a ko ‘žuti’ i nekoliko puta sam uhvatio sebe kako zapravo navijam za žute.

A kako brate i ne bih!

U filmu nema ni najmanjeg pokušaja unižavanja ili dehumanizacije protivnika. Žuti nisu gomila pokretnih meta za dobre momke. Oni su prikazani kao iskusan, dobro obučen i motivisan protivnik, kojeg vode odlični oficiri.

Ključni momenat u filmu, momenat u kojem se besmisao inaugurira kao osnovna poenta filma, kao konstanta, na koju se gledalac jednostavno mora naviknuti, je trenutak kada narator (inače poznati ruski glumac Aleksej Kravčenko, u “Idi i gledaj” sa 13 godina glumio glavnu ulogu) kaže ovo:”Mi smo ratovali sami sa sobom. Protivnik je mislio isto kao i mi. Mi znamo unaprijed sve njegove korake, a on zna naše.”

Šteta što je to izgovoreno vrlo brzo nakon početka (37 min.). Trebalo je to reči kasnije, trebalo je pustiti da se ‘mučimo’, jer dinamičnost filma stvarno jedva da dopušta bilo kakvo promišljanje viđenog.

ocr

Mada, kao što gore rekoh, postoje dvije scene koje gledaoca mogu dovesti do tog promišljanaj besmisla.                                                                                                  Prva je praktički odmah poslije onih konstatacija naratora - borac iz redova žutih u jednom stanu na podu nalazi ikonu sv. Nikole, ljubi je i postavlja na zidnu policu. Slijedi eksplozija, koja ga baca na pod, u stan ulaze bijeli i sada jedan od njih primjećuje ikonu koja je opet pala, podigne je, stavlja je na mjesto i krsti se.              Kroz nekoliko desetina sekundi onaj ‘žuti’ i ovaj ‘bijeli’ započinju borbu prsa u prsa, iz koje će naravno izaći živ samo jedan.

Druga scena je na samom kraju filma, kada se susreću protivnički komandiri. Buran (žuti) poziva Poligona (bijelog) da se preda, a ovaj mu odgovara:”Nije moj djed došao do Berlina zato da bi se ja sada predavao.”                                                      Opet dolazi do bliske borbe, Buran sjedi na Poligonu davi ga automatom i kaže mu:”I moj djed je osvajao Berlin!”

Tako da ću da ponovim - ovo film o ‘Vagneru’ nije.

Ovo je film o tome kako Sloveni super profesionalno ubijaju jedni druge.                    Ili još konkretnije - ovo je film o tome kako se super profesionalno međusobno uništavaju ljudi jedne kulture, jednog jezika i jedne vojne tradicije.

Zato je na kraju, nakon što završi špica, gorak ukus više nego neminovnost. Istina kod mene je nekakva gorčina bila prisutna od samog početka, od momenta kada je Kravčenko izrekao onaj kao neki moto filma, koji sam ja stavio ispod naslovne slike bloga.

Odmah sam se sjetio jedne od meni najdražih pjesama Visockog, zove se “Pjesma o poginulom pilotu” (Песня о погибшем лётчике). U toj pjesmi taj pilot poslije pogibije sleće na rajski aerodrom, a evo ovi danas govore kako će biti najbolji u paklu.

Djedovi im na Berlin jurišali, a oni .., tužno je to, sve je to tako tužno.



Komentari (817)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 17:36 27.10.2022

Re: Vala

newimprovedtadejus
Milan Novković

Zapadna priča uopšte ne obećava, čak je jeziva - i neka multipolarnost bi mogla da je osveži, ali:

- Sadašnja "elita" niej toliko pamenta

- Od ratova drugih imamo i neocons, Straussians, i dalju žeđ za svetskom dominacijom onog jednog promila i manje koji nema egzistencijalne probleme.

... neveselo, i sve neveselije.


znaš šta ti treba da uradiš..
skini se sa pretplate na Bugarina i uzmi ovog tipa instead (milim da je i jefitiniji, baš nešto sitno, simbolično)
Adam Tooze
i on daje neki alternativni pogled na stvar (jer jelda što bi ga čitao da piše sve isto što i Reuters) ali je daleko zdraviji od Bugarina i ostalih koji su se primili na tu mantru siiiiiiistem te laže tanannaa ne veruj šta ti kaže tananana..
nije da sistem ne laže al ako ti je trademark sistem te laže onda ko u onoj priči sa čekićem i ekserom.. samo laži vidiš a to nije baš previše konstruktivno..
i nije slučajno da je batko Bugarin..
i mi Srbi smo od iste boljke obolelli..
elem poslušaj nedelju dana samo Toozea umjesto tih tvojih sistem lažova pa vidi kako ti je mijenja pogled na svijet

Izvini!
Molim pojašnjenje!
Kako ti znaš ko više govori istinu - taj neki (Milanov) Bugarin ili, pak, taj (tvoj) Tooze?
softelectronics_e softelectronics_e 17:41 27.10.2022

Re: Vala

newimprovedtadejus
Milan Novković
newimprovedtadejus
Milan Novković

Zapadna priča uopšte ne obećava, čak je jeziva - i neka multipolarnost bi mogla da je osveži, ali:

- Sadašnja "elita" niej toliko pamenta

- Od ratova drugih imamo i neocons, Straussians, i dalju žeđ za svetskom dominacijom onog jednog promila i manje koji nema egzistencijalne probleme.

... neveselo, i sve neveselije.


znaš šta ti treba da uradiš..
skini se sa pretplate na Bugarina i uzmi ovog tipa instead (milim da je i jefitiniji, baš nešto sitno, simbolično)
Adam Tooze
i on daje neki alternativni pogled na stvar (jer jelda što bi ga čitao da piše sve isto što i Reuters) ali je daleko zdraviji od Bugarina i ostalih koji su se primili na tu mantru siiiiiiistem te laže tanannaa ne veruj šta ti kaže tananana..
nije da sistem ne laže al ako ti je trademark sistem te laže onda ko u onoj priči sa čekićem i ekserom.. samo laži vidiš a to nije baš previše konstruktivno..
i nije slučajno da je batko Bugarin..
i mi Srbi smo od iste boljke obolelli..
elem poslušaj nedelju dana samo Toozea umjesto tih tvojih sistem lažova pa vidi kako ti je mijenja pogled na svijet

Da te potsetim da ti i dalje zvučiš kao prosečan đak srednje ekonomske, ili ti, prosto, prija da budeš bezobrazna pa insistiraš na tome i glupost ti je pokriće (ja mislim da ima i toga, ali ti je nedostatak znanja dominantan):

1. Dakle, ZeroHedge je odličan - da ne pomisliš da se migoljim nego da ti jasno kažem svoje mišljenje. Ajd to, nego ima ono pravilo našeg bivšeg računovođe, sad u večnim lovištima, da pametnoj osobi jednu te istu stvar ne treba ponoviti više od 7 puta. Da pojasnim ovo:

1.1 Već sam ti dva puta rekao da se ZeroHedge pod pretplatom mnogo više svodi na research papers koje nisu oni napisali, i sigurno ih vi dobijate, samo ih ti ne čitaš ili ne kapiraš. Oni ove papers ne smeju da stave u publi doman - znači ovo sam ti dva puta rekao, ovo je treći, al ako nemaš pristup (a nemaš pošto očigledno nisi pretplaćena) ti nastavi svojom karakterističnom metodom - šacovanjem. I imaš još 4 "pametna" života do 7.

1.2 Iole ozbiljna osoba se ne frlja ovako, I UVEK TI JE JEDNO TE ISTO -NI-ŠTA-NE-KAŽEŠ, samo kvalifikacije, ne frlja se samo klinačkom nadobudnošću i lepljenjem etiketa, umišljenošću.

Adam Tooze ti prvi pada na pamet?! Cool, on nije loš, ali je za srednju ekonomsku - pa on i kad kaže nešto dobro na teme na koje ima nešto da kaže to je čeasto inspirisano likovima kao Michael Hudson i sličnim, koji NISU Bugari, niti rade za ZeroHedge, nego ZeroHedge prenose njihove članke sa drugih mesta ...

... nisi primetila?! Znam da nisi, pa tebi i sličnima nije potrebno proći kroz neki sdajt da bi imali "prejako" mišljenje.

I šta kažu "tvoji" izvori informacija? Jesu li (bar neke) zapadne države na pragu sovereign monetarne krize ili nisu? Šta ti misliš o likvidnostima gov bonds na raznim delovima krive i kako ih tumačiš? (pošto sama ne nudiš neke odgovore ili mišljenja, bar bitna, ajd da te pitam konkretna pitanja).

Za šta ti misliš da će da služi BoE sad kad je Sunak stigao?

Šta ti misliš da li globalisti napadaju Cirih/Švajcarce ili ne, i zašto?!

I ako nije problem da prestaneš da se prenemažeš opštim rečima koje ništa ne kažu nego odgovoriš na pitanja bez (previše) subjektivnih kvalifikacija.


au brate koliko mašiš temu to je baš kolosalno..
ja ti zaista dobronamjerno hoću reći da ti je bolje da se skineš sa mračnjaka jer ti sigurno ništa baš pozitivno neće donjeti u životu..
čak i kad su u pravu ljudi ne investiraju pare u mračnjačke ideje.. ne možeš na pesimizmu nekome prodati šta god bilo da prodaješ (nisam uvatila šta je to tačno)..
možeš istina od pesimizma da živiš kao konsultant, i bata Bugarin to i radi.. ali ti to ne radiš.. tebi bukvalno samo škodi..
ne radi se samo o poslu nego o svemu.. ako svaki dan provodiš čitajući o zavjerama, propastima, mračnim prognozama, zlosutnim radnjama.. pa kako možeš ostati normalan.. ko bi izdražao pritisak..
sad ajd ako si bata Bugarin pa od toga kapne koja stoja hiljadarki godišnje pa ok..
al ako si konzument to ima smisla samo ako uz to čitaš još bar deset standardnih izvora pa onda jedan contrarian a ne obrnuto ili čak samo i isključivo contrarian..

članaka što se tiče koje ti kao vidiš tamo a ja ne vidim (u mom poslu bi bilo bukvalno, ne znam šta, nije ni blam, ali momentalna diskvalifikacija da se pretplatim na batu Bugarina, s tim što naravno, bati Bugarinu svaka čast, ja zaista poštujem šta je napravio ali prosto to nije za ozbiljan macro reserach, to je više entartainment i u vrlo kompetitivnom polju tako da svaka čast što je uspio)..
e elem ti članci, jel kapiraš da je za doktorat neophodan uslov da objaviš čalanak u priznatom econ časopisu..
i sad ti meni došao da kažeš kako znaš ti da tamo ima članaka..
pa znam, potrošila sam 10+ godina života da naučim kako da ga i sama napišem pa se zakitim diplomom i mogu reći da sam pametno uradila jer se taj papir ipak i gleda i broji i da ga nije ne bi ni ja bila gdje jesam..
pitanja što se tiče..
evo izaberi bilo koji članak sa zh i reću ti šta u članku ne valja..
on nema članak koji stoji od početka do kraja, osim kad je samo čist data commentary ( u smislu ovo palo ovoliko a ono poraslo onoliko), čim je mišljenje odmah su bitni krupni propusti u pitanju..
eto, odaberei bilo koji, tvoj izbor, ne moram ja da kažem evo ovaj..
da ti pišem traktate na super loose pitanja je stvarno asking too much

Ja sam ukapirao da ti Milanu nisi ništa odgovorila, osim što si konstatovala da je glup.
A ti pametna.
benedykt benedykt 10:17 24.10.2022

Re: Minima moralia

shmoo
In total, 325 airplanes and 162 helicopters, 2,323 unmanned aerial vehicles, 383 anti-aircraft missile systems, 5,997 tanks and other armoured fighting vehicles, 874 combat vehicles equipped with multiple rocket-launching systems, 3,517 field artillery cannons and mortars, as well as 6,720 units of special military hardware have been destroyed during the special military operation.



Samo sam čekao kada će naš Tasica zvani Budalica da se opet pozove na ediciju Braća Grim za decu zaostalu u razvoju, ili ti ga izveštaje Ministarstva odbrane RF. Onda će da malo pokazuje svojim pravedničkim prstom na te neke naivne koji veruju u NATO propagandu, zatim će da otplače i na kraju balade da opet po jubilarni osam stotina pedeset i šesti put, uvređeno ode i obeća pri tome da se više neće javljati sem ako mu naravno ne bude baš onako mnogo dosadno…

solo solo 10:31 24.10.2022

Re: Minima moralia

Samo sam čekao kada će naš Tasica zvani Budalica da se opet pozove na ediciju Braća Grim za decu zaostalu u razvoju, ili ti ga izveštaje Ministarstva odbrane RF. Onda će da malo pokazuje svojim pravedničkim prstom na te neke naivne koji veruju u NATO propagandu, zatim će da otplače i na kraju balade da opet po jubilarni osam stotina pedeset i šesti put, uvređeno ode i obeća pri tome da se više neće javljati sem ako mu naravno ne bude baš onako mnogo dosadno…


Taso mora da si mu kresno nešto blisko.

Ovoliki animozitet na tako maloj artiji.

Ne, ovde je neko nekom nekog nekad a i naslućuje se.



shmoo shmoo 12:23 24.10.2022

Re: Minima moralia

solo

Taso mora da si mu kresno nešto blisko.



Ма нисам.

Само сам га питао да летујем код њега у његовој кући на Корчули, а он се наљутио као да сам му преврнуо све женско у фамилији, све до мачке и папагајке. Нимфе.

Осетљив неки тип, тај гос'н Бенедикт. Нарочито је осетљив по питању имовине.

Ја да имам резервну домовину, уопште не бих био толико увредљиве природе као он.





freehand freehand 07:09 26.10.2022

Re: Minima moralia

Samo sam čekao kada će naš Tasica zvani Budalica da se opet pozove na ediciju Braća Grim za decu zaostalu u razvoju, ili ti ga izveštaje Ministarstva odbrane RF. Onda će da malo pokazuje svojim pravedničkim prstom na te neke naivne koji veruju u NATO propagandu, zatim će da otplače i na kraju balade da opet po jubilarni osam stotina pedeset i šesti put, uvređeno ode i obeća pri tome da se više neće javljati sem ako mu naravno ne bude baš onako mnogo dosadno…

Sem što si sebi priuštio ispunjenje želje bubuljičavog petaka da i on može nekog da bulinguje a da ne bude uvek ismejan i išamaran pa si rešio da čitav komentar posvetiš vređanju nekog ko te ničim na to nije izazvao - šta si još hteo ovde da kažeš?
solo solo 10:45 24.10.2022

Ebeš prazne priče

Ikikel (xxl)


Si Đinping TREĆI PUT izabran za lidera Komunističke partije Kine


Sledeći nivo.

Tajvan.

Benedikt pripremi novo gradivo.

Budi u trendingu. Drži do šera.
shmoo shmoo 12:38 24.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

solo

Sledeći nivo.

Tajvan.

Benedikt pripremi novo gradivo.

Budi u trendingu. Drži do šera.



Јооооој, не можем издржати од силне радозналости.

Једва чекам да видим те тајванске коментаре гос'н Бенедикта.





softelectronics_e softelectronics_e 14:44 24.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

shmoo
solo

Sledeći nivo.

Tajvan.

Benedikt pripremi novo gradivo.

Budi u trendingu. Drži do šera.



Јооооој, не можем издржати од силне радозналости.

Једва чекам да видим те тајванске коментаре гос'н Бенедикта.






Bum se vusral!
solo solo 18:56 24.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Bum se vusral!





zoja444 zoja444 19:04 24.10.2022

moze li neko da mi objasni

karikaturu djordja bobica kao odgovor natasi tasic? i kod njega sam trajno banovana, a ona sekira zlokobno deluje.
softelectronics_e softelectronics_e 19:06 24.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

zoja444
karikaturu djordja bobica kao odgovor natasi tasic? i kod njega sam trajno banovana, a ona sekira zlokobno deluje.


Ma!
To je matori krš koji luparda gluposti tim njegovim karikaturalnim crteščićima.
zoja444 zoja444 19:16 24.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

da meni neko nacrta sekiru kao odgovor, ne bih se osecala...hm... najblaze receno ugodno.
solo solo 19:26 24.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

da meni neko nacrta sekiru kao odgovor, ne bih se osecala...hm... najblaze receno ugodno.


zoja444 zoja444 19:33 24.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

solo, giljotina je zabranjena. sekira nije.
maksa83 maksa83 19:33 24.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

karikaturu djordja bobica kao odgovor natasi tasic? i kod njega sam trajno banovana, a ona sekira zlokobno deluje.

Meni ono izgleda kao čovek koji sam sebe udara čekićem u glavu.
zoja444 zoja444 19:49 24.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

nedefinisano je i nelogicno kao odgovor o novom pancevcu. jel on to njoj nesto preti, sugerise? dobicu srcku od ovog sajta.
freehand freehand 21:16 24.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

zoja444
nedefinisano je i nelogicno kao odgovor o novom pancevcu. jel on to njoj nesto preti, sugerise? dobicu srcku od ovog sajta.

Opet sam vam ja nešto kriv?
zoja444 zoja444 21:27 24.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

free, nema veze sa tobom. jbt, vi svi izgleda citate samo sopstvene komentare.
freehand freehand 21:32 24.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

zoja444
free, nema veze sa tobom. jbt, vi svi izgleda citate samo sopstvene komentare.

Ma šalim se, nego se ovde podrazumeva da kad se pomene Pančevac ima veze sa mnom a i da ima neku negativnu konotaciju.
Niti znam šta je niti imam živaca da istražujem. Tako da - izvinjavam se na upadici.
emilia emilia 04:12 25.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

maksa83
zoja444 karikaturu djordja bobica kao odgovor natasi tasic? i kod njega sam trajno banovana, a ona sekira zlokobno deluje.

Meni ono izgleda kao čovek koji sam sebe udara čekićem u glavu.

Piše lepo i jasno na leđima karikature, "bangy" koji sam sebe udara čekićem u glavu, a.k.a. korisnik "bangyahead".

zoja444 zoja444 04:39 25.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

aha, emilija. vazi. hvala ti sto si mi sve bas lepo objasnila. sad mogu mirno da spavam.
emilia emilia 04:50 25.10.2022

Re: moze li neko da mi objasni

zoja444
aha, emilija. vazi. hvala ti sto si mi sve bas lepo objasnila. sad mogu mirno da spavam.

Nema na čemu, i drugi put.
zoja444 zoja444 21:11 24.10.2022

kao sinhronicitet uzivo

samo da se docepam nekog hardvera sa yt i smesnim klipovima sa zivotinjama. lepo si me ti to makso davno savetovao. pocelo je od: sram te bilo.,. a evo sad sa: sram vas bilo braco srbi. p.s. svi celavci, muski i zenski, oni u svojoj dusi, idite pravo u 3 p.m.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:42 24.10.2022

Moralo je

.
shmoo shmoo 01:29 25.10.2022

Блог Б92 =

берзеркери у фотељи и у папучама пред монитором.



emilia emilia 03:21 25.10.2022

GEOĆORSOKAK

Kao i korona - u stvari mnogo pre nego korona - nakon početne uspaničenosti i rat u Ukrajini polako pada u medijski mrak, koji je - ma koliko vam ovo zvučalo suludo - najveća šansa za sklapanje kakvog-takvog mira. Jer, pazite, ko je lud da vodi rat koji ima malu gledanost, a čiji se „šerovi“ srozavaju. Da u igri nije pretnja nuklearnom eskalacijom, rat u Ukrajini 2022. bio bi kao rat u Vijetnamu 1968. Povod za proteste hipika.

Zahvaljujući brljotinama i trapavostima neshvatljivim i laicima, kamoli poznavaocima umeća ratovanja, ruskoj vojsci ne ide dobro na bojištu. Grbo se rodilo, vreme nikako da ispravi. U pokušaju ispravljanja ratne grbe, ruski gasudarstveni menadžment je odlučio da proglasi delimičnu mobilizaciju, da raspiše referendum na okupiranim teritorijama pod (delimičnom) kontrolom Moskve i da po kratkom postupku anektira inkriminisane oblasti.

Kako to biva, aneksija i - naročito - mobilizacija izazvale su veću euforiju u Srbiji nego u Rusiji. Ne znam da li bi oduševljenje bilo isto da su - daleko bilo - srpske vlasti proglasile mobilizaciju. Bilo kako bilo, ovih dana na terenu, tj. pred seoskom prodavnicom, u prolazu slušam sremske geostratege koji uz mlako pivo dokazuju da je 300.000 malo, da treba mobilisati tri miliona, pa onda pregaziti Ukrajinu. Na kraju se uvek oglasi i alfa mužjak, čovek čvrste ruke, koji poentira: More, treba baciti atomsku bombu na Kijev i šlus!

Naslušao sam se proteklih decenija takvih razgovora pred seoskim prodavnicama - koliko je samo puta Kosovo bilo oslobođeno pred STR „Sneža“ u selu B. (u K-skoj guberniji) - nevolja je što slično seoskim geostratezima razmišljaju (govore i rade) i ljudi koji su u posedu famoznih crnih kofera.

Svet se mic po mic pretvara, ako baš i ne u seosku zadružnu prodavnicu, a ono u lavirint ćorsokaka koji nikuda ne vode. A stvar u geoćorsokaku stoji ovako: Jedna je nevolja što Putin ni snu ne može sebi da dozvoli da izgubi ovaj rat - tu ga treba razumeti, jer ko u Rusiji izgubi rat, obično izgubi i glavu - druga, možda veća nevolja, jeste to što SAD, NATO & Co sebi takođe ne mogu priuštiti da Putin dobije rat.

Koliko Putin ne blefira kad kaže da će iskoristiti „sva raspoloživa atomska sredstva“, toliko ne blefira ni zapadna strana kad tvrdi da će uzvratiti istom merom. I njih treba razumeti. Pristane li Zapad na mir sa Rusijom u novonacrtanim granicama - a Putinovi telali šalju signale da bi to bilo poželjno - pa pritisne Ukrajinu da i ona pristane, gde su garancije da Putin za godinu-dve neće pokrenuti „specijalnu vojnu operaciju“ u, recimo, baltičkim zemljama, proglasiti osvojene teritorije „ruskom zemljom“ i zapretiti atomskim bombama svakom ko se drzne da se usprotivi.

Ako li A-bombe nekim slučajem ne detoniraju, rat će se otegnuti na najmanje nekoliko godina, sve dok nekom ne ponestane municije. Ðe smo mi tune? Šta će biti s nama? Ništa naročito. Kad se rat završi, konačno ćemo dobiti vladu. A ko će pobediti? Ne znam. Ko god da pobedi, najebo je.

Svetislav Basara
06.10.2022.
softelectronics_e softelectronics_e 07:21 25.10.2022

Re: GEOĆORSOKAK

emilia
Kao i korona - u stvari mnogo pre nego korona - nakon početne uspaničenosti i rat u Ukrajini polako pada u medijski mrak, koji je - ma koliko vam ovo zvučalo suludo - najveća šansa za sklapanje kakvog-takvog mira. Jer, pazite, ko je lud da vodi rat koji ima malu gledanost, a čiji se „šerovi“ srozavaju. Da u igri nije pretnja nuklearnom eskalacijom, rat u Ukrajini 2022. bio bi kao rat u Vijetnamu 1968. Povod za proteste hipika.

Zahvaljujući brljotinama i trapavostima neshvatljivim i laicima, kamoli poznavaocima umeća ratovanja, ruskoj vojsci ne ide dobro na bojištu. Grbo se rodilo, vreme nikako da ispravi. U pokušaju ispravljanja ratne grbe, ruski gasudarstveni menadžment je odlučio da proglasi delimičnu mobilizaciju, da raspiše referendum na okupiranim teritorijama pod (delimičnom) kontrolom Moskve i da po kratkom postupku anektira inkriminisane oblasti.

Kako to biva, aneksija i - naročito - mobilizacija izazvale su veću euforiju u Srbiji nego u Rusiji. Ne znam da li bi oduševljenje bilo isto da su - daleko bilo - srpske vlasti proglasile mobilizaciju. Bilo kako bilo, ovih dana na terenu, tj. pred seoskom prodavnicom, u prolazu slušam sremske geostratege koji uz mlako pivo dokazuju da je 300.000 malo, da treba mobilisati tri miliona, pa onda pregaziti Ukrajinu. Na kraju se uvek oglasi i alfa mužjak, čovek čvrste ruke, koji poentira: More, treba baciti atomsku bombu na Kijev i šlus!

Naslušao sam se proteklih decenija takvih razgovora pred seoskim prodavnicama - koliko je samo puta Kosovo bilo oslobođeno pred STR „Sneža“ u selu B. (u K-skoj guberniji) - nevolja je što slično seoskim geostratezima razmišljaju (govore i rade) i ljudi koji su u posedu famoznih crnih kofera.

Svet se mic po mic pretvara, ako baš i ne u seosku zadružnu prodavnicu, a ono u lavirint ćorsokaka koji nikuda ne vode. A stvar u geoćorsokaku stoji ovako: Jedna je nevolja što Putin ni snu ne može sebi da dozvoli da izgubi ovaj rat - tu ga treba razumeti, jer ko u Rusiji izgubi rat, obično izgubi i glavu - druga, možda veća nevolja, jeste to što SAD, NATO & Co sebi takođe ne mogu priuštiti da Putin dobije rat.

Koliko Putin ne blefira kad kaže da će iskoristiti „sva raspoloživa atomska sredstva“, toliko ne blefira ni zapadna strana kad tvrdi da će uzvratiti istom merom. I njih treba razumeti. Pristane li Zapad na mir sa Rusijom u novonacrtanim granicama - a Putinovi telali šalju signale da bi to bilo poželjno - pa pritisne Ukrajinu da i ona pristane, gde su garancije da Putin za godinu-dve neće pokrenuti „specijalnu vojnu operaciju“ u, recimo, baltičkim zemljama, proglasiti osvojene teritorije „ruskom zemljom“ i zapretiti atomskim bombama svakom ko se drzne da se usprotivi.

Ako li A-bombe nekim slučajem ne detoniraju, rat će se otegnuti na najmanje nekoliko godina, sve dok nekom ne ponestane municije. Ðe smo mi tune? Šta će biti s nama? Ništa naročito. Kad se rat završi, konačno ćemo dobiti vladu. A ko će pobediti? Ne znam. Ko god da pobedi, najebo je.

Svetislav Basara
06.10.2022.

Auuuu, ala kenja ovaj Basara!
Ko čita te budalaštine?
Bolji su Maksini vicevi, par rečenica i milina.
A ne ovo celostranično serendanje.
shmoo shmoo 08:24 25.10.2022

Re: GEOĆORSOKAK

Светислав Басара?

Је л' то онај што је прво писао колумне за Данас, па кад су Шолак и Ђилас купили тај таблоид, он прешао у Жежељев Курир, други таблоид? (Кажу зли језици, провладин таблоид Курир.)

(То је, ваљда, научио дружећи се са простим неписменим геостратезима испред сеоске задруге.)

Је л' тај уме да пише још понешто осим дневнополитикантских булшита?

Или се и даље држи тог опробаног рецепта у свом писању?

predatortz predatortz 08:35 25.10.2022

Re: GEOĆORSOKAK

Је л' то онај што је прво писао колумне за Данас, па кад су Шолак и Ђилас купили тај таблоид, он прешао у Жежељев Курир, други таблоид? (Кажу зли језици, провладин таблоид Курир.)


To je onaj koji je izblamirao srpsku diplomatiju jer se na Kipru ponašao upravo ovako kako opisuje društvo ispred zadruge - pijan baljezgao koješta!
shmoo shmoo 08:44 25.10.2022

Re: GEOĆORSOKAK

predatortz
Је л' то онај што је прво писао колумне за Данас, па кад су Шолак и Ђилас купили тај таблоид, он прешао у Жежељев Курир, други таблоид? (Кажу зли језици, провладин таблоид Курир.)


To je onaj koji je izblamirao srpsku diplomatiju jer se na Kipru ponašao upravo ovako kako opisuje društvo ispred zadruge - pijan baljezgao koješta!




Могло му се. Био је друг члан владајућих постпетооктобарских политичких странака које у свом животу и иначе мења чешће него гаће.



Umesto u LDP on u DS. :)

Svetislav Basara ponovo u DS
Gore je nego pre 5. oktobra

Odlučio sam da se vratim u Demokratsku stranku, jer jedino ona može Srbiju izvesti na evropski put. Uveren sam da će DS, kada dođe na vlast, imati volje da sprovede promene - kaže za „Blic“ književnik Svetislav Basara koji se pre dva dana ponovo učlanio u DS. Basara je bio član ove stranke početkom 90-ih godina, a kada se partija pocepala, prešao je u DSS koji je osnovao Vojislav Koštunica.

- Tada sam napustio DS, jer su moja ubeđenja bila desnija nego što je bila njena politika i otišao sam u DSS. Ispostavilo se da je to lažna denica i da samo pričaju prazne priče. Nakon što je Koštunica izbacio mene i Vladana Batića iz stranke zbog podrške građanskim protestima, osnovali smo DHSS. Međutim, DHSS nema snage da izvede promene, zbog toga sam je napustio i vratio se demokratama - pojašnjava Basara. Na pitanje da li smatra da DS danas vodi desničarsku politiku, i da li je to jedan od razloga za njegov povratak, Basara kaže da je DS danas stranka centra i da mu „to odgovara“.

Basara je nakon 5. oktobra najavljivao da će se povući iz politike, a pojašnjavajući zbog čega je promenio odluku kaže:

- Četiri godine bio sam van zemlje i nisam znao kakva je realnost. Mislio sam da je boljševički režim demontiran. Međutim, kada sam se vratio sa Kipra gde sam bio ambasador, video sam da je restauriran sistem Slobodana Miloševića, da je njegova ekipa vrlo moderna i da je u Srbiji gore nego što je bilo pre 5. oktobra. Smatram da moj politički angažman još uvek ima smisla - kaže on.

Na pitanje očekuje li da će trpeti kritike što često menja stranke, Basara kaže:

- Nisam menjao stranke, već se DS pocepao na više stranaka. U njemu se bilo okupilo šaroliko društvo od levih, liberalnih, do desnih ideja. Nije se moglo očekivati da ti ljudi ostanu na okupu - kaže Basara.

Posted 17 December 2005



ЛИНК





kamilo_emericki kamilo_emericki 07:17 25.10.2022

Gdje je

otišao drug Hu?
benedykt benedykt 08:50 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

shmoo

Јооооој, не можем издржати од силне радозналости.

Једва чекам да видим те тајванске коментаре гос'н Бенедикта.


I ja jedva čekam da svi oni koji ovde pričaju sve najgore o Titu i komunizmu, mrtvi hladni i bez trunke blama krenu sve uz suze radosnice i sa jednom rukom ispod stola, da veselo navijaju kada drug Si Đinping isturi crveni barjak pa krene u tom pravcu. Samo su svemir i putriJotsko licimurje beskonačni…
shmoo shmoo 08:55 25.10.2022

Дневнополитичка морална громада

benedykt
shmoo

Јооооој, не можем издржати од силне радозналости.

Једва чекам да видим те тајванске коментаре гос'н Бенедикта.


I ja jedva čekam da svi oni koji pričaju sve najgore o Titu i komunizmu, mrtvi hladni i bez trunke blama krenu sve uz suze radosnice i sa jednom rukom ispod stola, da navijaju kada drug Si Đinping isturi crveni barjak sa srpom i čekićem krene u tom pravcu. Samo su svemir i putriJotsko licimurje beskonačni…



Од мене се ту нећете овајдити.

Не разумем се ја у то. Ето, чак мешам Тајван и Тајланд.

Исувише је то далеко за мене.

Исто као и Русија.

А Бог високо.





solo solo 09:03 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

kada drug Si Đinping isturi crveni barjak pa krene u tom pravcu


Mora muzička podloga da mu ga da na katarzi......

Vizualiziraj



Nas i Kineza kolko ono nula?

Rusi više nisu u modi.

A ni četnici sa sve partizanima.
predatortz predatortz 09:17 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

I ja jedva čekam da svi oni koji ovde pričaju sve najgore o Titu i komunizmu, mrtvi hladni i bez trunke blama krenu sve uz suze radosnice i sa jednom rukom ispod stola, da veselo navijaju kada drug Si Đinping isturi crveni barjak pa krene u tom pravcu. Samo su svemir i putriJotsko licimurje beskonačni


Polako, udahni...
Ima nas ovde koje boli patka za tavarišče palkovnike i komplet kinseki CK, ili kako već zovu taj svoj plenum.
Ne bacamo zaljubljene poglede na tu stranu, ne ložimo se na čvrstu ruku...
Samo, nismo ćoravi, a ni priglupi, pa da ne sagledavamo svo licemerje Amerike i njenih EU trabanata.

Uzmi samo ovo da svi moraju imati jedinstveno gledanje na rat u Ukrajini i ići i na svoju direktnu štetu ili su neprijatelji.

Pa, to je baš u maniru Putina i CK-ova.
Kako ćeš ti to zvati, sasvim je svejedno. Čime ćeš pravdati takvo ponašanje, takođe je svejedno.
Manir je totalitaristički i ne zaostaje za ovima koje prozivaš. Čak je u nekim stvarima i bolesniji. Kolektivno kažnjavanje sportista, na primer.
Pa, Hitler je imao mozga da na Olimpijskim igrama "istrpi" one sportiste koji mu nisu po meri. Ovi ne!
shmoo shmoo 09:19 25.10.2022

Јанош и Миклош и Стаљиново уво

kamilo_emericki


Gdje je
otišao drug Hu?



Тамо где су већ отишли Јанош и Миклош 1956. када су питали:"Где је наше жито?"


Integrated Fragmentation and the Role of Leading Small Groups in Chinese Politics (ЛИНК)


Exclusive | China’s ideology tsar Wang Huning tipped to head the National People’s Congress (ЛИНК)


Who is the real Wang Huning? (ЛИНК)







П.С. - Иначе, постоји у нашој књижевности једна сјајна приповетка заснована на градској легенди.

Наиме, када су демонстранти у Будимпешти 1956. оборили и изломили огромну Стаљинову статуу, споменик, један од мађарских емиграната после неуспеле побуне против Варшавског пакта, то јест СССР, успео је да у старом дрвеном коферу прошверцује преко границе огромно Стаљиново уво одломљено са тог споменика и да га донесе до Београда.

Каже легенда даље да је то Стаљиново уво на крају завршило код Жике Стрипа на његовој мансарди изнад хотела "Балкан".

Не знам да ли је после Жика то Стаљиново уво тапнуо неком колекционару са Запада.

shmoo shmoo 09:29 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

solo

Vizualiziraj



Па шта мислиш да управо сада радим?

(Боже, још само неколико хиљада њих, молим те. Шта је то за тебе од њих неколико милијарди... Ситница, права ситница.)







Mora muzička podloga da mu ga da na katarzi......


Мора.






gvozden1 gvozden1 10:06 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče


Uzmi samo ovo da svi moraju imati jedinstveno gledanje na rat u Ukrajini

Ovo je već prešlo u ludilo.

Ne zna se šta je nenormalnije tu, ponašanje onog klovna, koji ne da traži, ne da moli nekoga za pomoć, nego se ljuti i napada one koji mu ne daju baš sve što on misli da mora da mu se da, ili oni koji traže načine da se opravdaju što Ukrajini nešto ne mogu da daju.

Skoro je naružio Izrael što neće da mu da te protivraketne sisteme .
Ne pita imaju li dovoljno toga, trebaju li njima, koliko to košta, ne, imaš da mi daš jer sam ja....neki važan krasni klinac.

Čitam ovde, i neki njegov funkcioner u fudbalu traži da se izbaci neko ko je stekao pravo da igra na prvenstvu, a da se ubaci Ukrajina koja je izgubila.

To stvarno ni Hitler nije tražio, ovi su gori od njega.

Ili ovo sa prljavom bombom.
Rusija kaže da ima saznanja, nudi da ih pokaže, a sa druge strane stiže, nemoj da eskaliraš sukob lažima.

Pa ako su laži, daj, sednite sa Rusijom, neka pokaže to što ima, dokažite da laže, pa posle to pričajte.
Ne ovako, polaz je Rusi lažu, Ukrajina sve samu istinu govori.
Kao da je klovn sveti Petar u čiju se ne sme posumnjati.

A radi se o bombi koja flertuje sa nuklearnom, nije zajebancija.


I čini se da njima ne predstavlja problem da se krene sa rokanjem tim bombama, samo da Rusiju okrive da je prva počela, posle može.
shmoo shmoo 10:38 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

predatortz
I ja jedva čekam da svi oni koji ovde pričaju sve najgore o Titu i komunizmu, mrtvi hladni i bez trunke blama krenu sve uz suze radosnice i sa jednom rukom ispod stola, da veselo navijaju kada drug Si Đinping isturi crveni barjak pa krene u tom pravcu. Samo su svemir i putriJotsko licimurje beskonačni


Polako, udahni...
Ima nas ovde koje boli patka za tavarišče palkovnike i komplet kinseki CK, ili kako već zovu taj svoj plenum.
Ne bacamo zaljubljene poglede na tu stranu, ne ložimo se na čvrstu ruku...
Samo, nismo ćoravi, a ni priglupi, pa da ne sagledavamo svo licemerje Amerike i njenih EU trabanata.

Uzmi samo ovo da svi moraju imati jedinstveno gledanje na rat u Ukrajini i ići i na svoju direktnu štetu ili su neprijatelji.

Pa, to je baš u maniru Putina i CK-ova.
Kako ćeš ti to zvati, sasvim je svejedno. Čime ćeš pravdati takvo ponašanje, takođe je svejedno.
Manir je totalitaristički i ne zaostaje za ovima koje prozivaš. Čak je u nekim stvarima i bolesniji. Kolektivno kažnjavanje sportista, na primer.
Pa, Hitler je imao mozga da na Olimpijskim igrama "istrpi" one sportiste koji mu nisu po meri. Ovi ne!


gvozden1

ovo sa prljavom bombom.
Rusija kaže da ima saznanja, nudi da ih pokaže, a sa druge strane stiže, nemoj da eskaliraš sukob lažima.

Pa ako su laži, daj, sednite sa Rusijom, neka pokaže to što ima, dokažite da laže, pa posle to pričajte.
Ne ovako, polaz je Rusi lažu, Ukrajina sve samu istinu govori.
Kao da je klovn sveti Petar u čiju se ne sme posumnjati.



И онда, када све то ставиш испред себе, буде сасвим јасно коме је то једино у интересу да ово крвопролиће и материјално разарање два словенска народа, како рече Апостата, сличног језика, културе, традиције, обичаја (попут нас и Хрвата) траје што дуже, све до последњег Украјинца, у циљу исцрпљивања Русије.

И то смо говорили овде још у фебруару када је и почело, али џабе.

А сваки потез који НАТО повлачи, дипломатски, војни, политички, економски, искључиво иде у сврху продужавања овог сукоба Украјине и Русије.

Није то лудило.

То је сасвим свесно, промишљено, рационално Зло.

gvozden1 gvozden1 11:13 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Није то лудило.

То је сасвим свесно, промишљено, рационално Зло.

Sa dve ravni se ovo može posmatrati, sa ravni zapad protiv Rusije, i sa ravni ponašanja klovna

Apoststa posmstra sa treće, ravni rata iznutra, bez ulaženja u opravdanost ili pravičnost strana, čak i sam kaže kako je u nekim scenama menjao stranu za koju navija.
To je ljudski pogled, ali, na žalost, nije ispravno da to bude i jedini, mora se gledati i iz drugih uglova.

Ugao zapada se može razumeti, pa i to što guraju rat dalje.
To im je u interesu.
Neće da propuste priliku da se obračunaju sa Rusijom koja je do rata rasla u svim aspektima, vojoim, političkom, ekonomskom, aspektu političkog uticala, svim.

Propustili su priliku Krim, da li ih je Rusija iznenadila, da li se sve prebrzo desilo, šta god da je razlog prilika je propuštena, a ovu, očigledno, ne žele da propuste.

I koliko god to bilo zlo, koliko god zbog toga stradala Ukrajina, to se može razumeti (razumeti dakle, ne pominjem opravdavanje)
Njima nadmoć treba, za Ukrajinu i Ukrajince ih objektivno boli klinac krasni, i ovo je način da tu nadmoć pokušaju da zadrže.

Ravan ponašanja klovna je ludilo.

Ne samo u smislu žrtvovanja svog naroda, to je manje važno, ako oni hoće neka ginu, ne volim ja njih više od njih samih, ali pazi ovo

Priča o savezu Iran Rusija, i to priča Izraelcima u Izraelu, kaže

„Taj savez jednostavno ne bi postojao da su vaši političari tada doneli odluku koju smo tražili


On traži, TRAŽI! od druge države da donese odluke koje on diktira!

Tu terminologiju, taj rečnik, ne koristi ni Amerika prema Srbiji, već i kad traži tako nešto, formuliše drugačije, primerenije.


Ovde se radi o ludilu, o debilizmu, i najverovatnije je da je ova budala, jednostavno glup čovek koji ni ne razume šta govori, ali je upotrebljiv, pa ovima koje je baš briga i za njega i njegove ni takav glupander ne smeta.


benedykt benedykt 11:28 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

predatortz
I ja jedva čekam da svi oni koji ovde pričaju sve najgore o Titu i komunizmu, mrtvi hladni i bez trunke blama krenu sve uz suze radosnice i sa jednom rukom ispod stola, da veselo navijaju kada drug Si Đinping isturi crveni barjak pa krene u tom pravcu. Samo su svemir i putriJotsko licimurje beskonačni


Polako, udahni...
Ima nas ovde koje boli patka za tavarišče palkovnike i komplet kinseki CK, ili kako već zovu taj svoj plenum.
Ne bacamo zaljubljene poglede na tu stranu, ne ložimo se na čvrstu ruku...
Samo, nismo ćoravi, a ni priglupi, pa da ne sagledavamo svo licemerje Amerike i njenih EU trabanata.

Nisi uopšte bio uračunat ili bolje reći nadam se najiskrenije da se nećeš sam svrstati u tu grupu, kad i ako dođe do toga da drug Si razvije crveno barjače pa pođe sa njim u boj…
shmoo shmoo 12:38 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

gvozden1

Sa dve ravni se ovo može posmatrati, sa ravni zapad protiv Rusije, i sa ravni ponašanja klovna

Apoststa posmstra sa treće, ravni rata iznutra, bez ulaženja u opravdanost ili pravičnost strana, čak i sam kaže kako je u nekim scenama menjao stranu za koju navija.
To je ljudski pogled,

Ugao zapada se može razumeti, pa i to što guraju rat dalje.
To im je u interesu.
Neće da propuste priliku da se obračunaju sa Rusijom koja je do rata rasla u svim aspektima, vojoim, političkom, ekonomskom, aspektu političkog uticala, svim.


Слажем се, Хучи.

Али из те равни Запада (више волим израз НАТО) и долази највећи проблем у свему овоме.

Они, НАТО, а знамо ко ту диктира правила игре, једноставно не могу да прихвате чињеницу да овај свет више није униполаран као што је био од 1989. до ове године и не могу са тим никако да се помире у својим главама да правила игре више не одређују само они.

Из интереса, наравно, и то пре свега економских интереса, а не неких идеолошких као што то они често воле да представљају ( "борба за демократију у целом свету" ) не би ли прикрили праве разлоге својих малих прљавих прокси ратова које су у изобиљу водили од 1945. на овамо.

И то је онда то Зло.

Зло остварујући своје интересе не броји мртве. То му није у економској калкулацији бројки.

А последица тог Зла тренутно јесте лудило кловна Зеленског.

И зато је ова тренутна ситуација потенцијално опасна по читав свет.

Тек када НАТО (САД и Велика Британија) буду прихватили чињеницу да сада живимо у мултиполарном свету у којем морају да саслушају друге стране (Кисинџер је био бољи) и да уважавају интересе осталих играча, престаће та опасност за цео свет.

А докле год они селективно прихватају само оно што им уху годи, траје једна међународна ситуација из које може велики белај да настане. По читав свет.

benedykt benedykt 13:32 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

gvozden1

Ili ovo sa prljavom bombom.
Rusija kaže da ima saznanja, nudi da ih pokaže, a sa druge strane stiže, nemoj da eskaliraš sukob lažima.

Pa ako su laži, daj, sednite sa Rusijom, neka pokaže to što ima, dokažite da laže, pa posle to pričajte.
Ne ovako, polaz je Rusi lažu, Ukrajina sve samu istinu govori.
Kao da je klovn sveti Petar u čiju se ne sme posumnjati.

A radi se o bombi koja flertuje sa nuklearnom, nije zajebancija.

Šta god da su ti ispričali na RT-u/Sputnjiku/Večernjim Novostima/Whatever, Rusija nije ponudila niti jedan jedini validan dokaz za tu priču o ”prljavoj bombi”. Inače, je ako ti i to nisu rekli na RT-u/Sputnjiku/Večernjim Novostima/Whatever, ista ta Ukrajina odmah pozvala IAEA i njihova inspekcija se već sprema da krene i dodatno pregleda te neke dve lokacije.

Mislim kada smo već kod te neke priče o eskalaciji sukoba lažima, ili si može biti odjednom dobio selektivnu amneziju i potpuno zaboravio koja to strana jedina pominje da će upotrebiti nuklearno oružje, odnosno da 24/7 na Z-medijima kojekakvi manijaci i ludaci pričaju da treba gađati nuklearnim projektilima ovo ili ono. Takođe, ista ta Ukrajina se 1994. odrekla svog nuklearnog naoružanja u zamenu za to da joj Rusija, između ostalih, garantuje bezbednost i teritorijalni integritet…

Prema tome, smanji korišćenje Z-medija jer te lažu za sve pare, a evo ti i saopštenja IAEA…

The International Atomic Energy Agency (IAEA) is aware of statements made by the Russian Federation on Sunday about alleged activities at two nuclear locations in Ukraine, IAEA Director General Rafael Mariano Grossi said today.

Director General Grossi confirmed that both locations are under IAEA safeguards and have been visited regularly by IAEA inspectors. He added that the IAEA received a written request from Ukraine today to send teams of inspectors to carry out verification activities at the two locations.

“The IAEA inspected one of these locations one month ago and all our findings were consistent with Ukraine’s safeguards declarations,” said Director General Grossi. “No undeclared nuclear activities or material were found there.”

The IAEA is preparing to visit the locations in the coming days. The purpose of the safeguards visits is to detect any possible undeclared nuclear activities and material.
benedykt benedykt 13:51 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

shmoo

И то је онда то Зло.

Зло остварујући своје интересе не броји мртве. То му није у економској калкулацији бројки.


Samo za Tasicu Budalicu…


Ovako izgleda redovni, ništa preterano specijalno, program u najgledanijoj emisiji u Rusiji, gde je pri tome isti ovaj bolesnik odlikovan lično od Putina…



U ovoj emisiji koja je bila preksinoć je taj ludak rekao da treba Harkov i Kijev sravniti sa zemljom da ne ostane više bukvalno kamen na kamenu. Samo u toku proteklih sedam dana je prvi čovek ruskog programa RT, tj Anton Krasovski, pozivao da se ukrajinska deca udave u reci ili zapale živa u kućama. Pa je konačno iz nekog razloga, i to sa zakašnjenjem od tri puna dana, došlo do toga da smo saznali i granicu ludila, jer ga je Margita Simonjan oštro ukorila i kao sklonila iz programa. Koliko pre mesec dana je Zaharova za tog istog monstruma Krasovskog rekla da ga napadaju ti neki izdajnici i to samo zato jer govori šta misli.

Kod Olge Skabajeve, tj u drugoj najpopularnijoj emisiji u Rusiji, su pre par dana pozivali da se svi Ukrajinci dovedu neprekidnim bombardovanjem gradova do toga da ili pocrkaju od gladi ili da se smrznu. O tome, koliko puta nekakvi maloumnici pozivaju da se u Ukrajini ili i šire upotrebi nuklearno oružje je bespotrebno više i govoriti.
Pretpostavljam kako će naš Tasica Budalica da u slučaju radioaktivne kiše, ako je ruska atomka naravno u pitanju, da istu onda skuplja i koristi kao svetu vodicu koju će da drži u posudi sa Putinovim likom tu odmah kod slavske ikone..

Međutim, tako mu to već ide u tom šizofašizmu gde su u svima drugima vide nekakvi fašisti i nekakvo grandiozno Zlo, samo ne u samom sebi i onima za koje navija i koji pri tome imaju to veliko slovo Z kao novu Z-vastiku…
maksa83 maksa83 14:22 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

j Anton Krasovski, pozivao da se ukrajinska deca udave u reci ili zapale živa u kućama

Nije istina!

Nije to rekao, rekao je "da se ukrajinska deca podave u reci i zapale po kolibama pošto tamo nemaju kuće".
gvozden1 gvozden1 14:34 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Rusija nije ponudila niti jedan jedini validan dokaz za tu priču o ”prljavoj bombi

U kojoj formi bi se ponuda smatrala validnom, i na kom mediju?

Sa Rusijom neće da razgovaraju, Rt i Sputnjik se ne računaju, pa šta ostaje?

Osim, naravno, Rusija laže, verujte nam na reč.

To je i neozbiljan, što je manje važno, ali i, važnije, opasan pristup.

Sutra da klovn baci to đubre, prekosutra bi Rusija bila optužena bez ikakvih dokaza osim, ma znam ja Rusiju.


I šta biva ako Rusija, u slučaju da zaista klovn a ne ona, baci tu poluatomsku, odgovori reciprocitetnom merom, ili za nijansu jačom, šta se onda dešava?


Zatvaranje očiju i slepo verovanje zapadu, sigurno nije put da se istina sazna.

Ako je to uopšte cilj.
gvozden1 gvozden1 14:43 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

једноставно не могу да прихвате чињеницу да овај свет више није униполаран

Nije, za sad.
Ali evidentno je da pokušavaju da to stanje vrate, i da ne žale ni para ni života da bi to postigli.

U slučaju ruskog poraza bi stanje bilo vraćeno, ili makar u najvećoj meri vraćeno.

Vladala bi Amerika, tj neko, ko zna ko iz Amerike, neki fikus poput Bajdena bi glumio vlast.

To stanje valjda niko svestan ne želi.

Teško, ali na žalost ne i nemoguće, da se to desi, jer to podrazumeva i unižavanje Evrope, i ona bi tu platila ozbiljnu cenu zbog ponovnog dolaska Amerike u poziciju vrhovnog svetskog policajca.

benedykt benedykt 14:51 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

maksa83
j Anton Krasovski, pozivao da se ukrajinska deca udave u reci ili zapale živa u kućama

Nije istina!

Nije to rekao, rekao je "da se ukrajinska deca podave u reci i zapale po kolibama pošto tamo nemaju kuće".

Jeste, sve si potpuno u pravu. A onda je na to njegov sagovornik, inače poznati SF pisac, Sergej Lukajenko rekao kako bi što se njega tiče trebalo uzeti šipku u šake pa tu ukrajinsku dečurliju lepo umlatiti. Njemu nisu ništa zamerili, kao što naravno nisu ni istom tom Krasovskom prošle godine u aprilu, kada je rekao kako da je on neka vlast bi sve te izdajničke demonstrante udavio isto tako u reci. Iz nekog razloga se taj motiv sa davljenjem u reci kod njega iznova ponavlja. Eno ga sad cvili i plače, kaže da mu oproste ako mogu, zaneo se eto, nije imao zlu nameru i tako…
benedykt benedykt 15:04 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

gvozden1
Rusija nije ponudila niti jedan jedini validan dokaz za tu priču o ”prljavoj bombi

U kojoj formi bi se ponuda smatrala validnom, i na kom mediju?

Sa Rusijom neće da razgovaraju, Rt i Sputnjik se ne računaju, pa šta ostaje?

Osim, naravno, Rusija laže, verujte nam na reč.

To je i neozbiljan, što je manje važno, ali i, važnije, opasan pristup.

Sutra da klovn baci to đubre, prekosutra bi Rusija bila optužena bez ikakvih dokaza osim, ma znam ja Rusiju.

E moj Gvozdene, vode te emocije pa zaboravljaš kako se neki motivi i bukvalno identične lagarije iznova ponavljaju kada je Rusija u pitanju…


Samo je tad bila Sirija, ti neki odrapani i tamnoputi što se klanjaju Alahu, pa se niko nije previše uzbuđivao niti oko toga što Rusija izmišlja najbesramnije laži, niti što je ona jedina tamo koristila hemijsko oružje. Pa je po običaju bio false flag, sve lažu, nismo mi, dispečer Karlos, beli šlemovi tra la la. Kao što se i Navaljni sam otrovao ili ga otrovali Nemci, Skripalji se sami otrovali ili ih otrovali Englezi, malezijski Boing oborio misteriozni ukrajinski lovac ili ukrajinski Buk, a Litvinjenko sam popio čaj sa polonijumom u Londonu…

Dakle, nikakav dokaz nisu ponudili ili si možda već zaboravio na one famozne biolabaratorije u Ukrajini, ptice koje prenose viruse i to one koji napadaju samo Slovene…!??

General Kirilov od pre osam meseci sa brifinga oko biolabaratorija…


I naravno opet on samo sa brifinga oko ”prljavih bombi” od pre neki dan…


Ako sledeći nisu gušteri vanzemaljci, razočaraću se i u Ministarstvo odbrane RF…
gvozden1 gvozden1 15:08 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

kako se neki motivi i bukvalno identične lagarije iznova ponavljaju kada je Rusija u pitanju

Dobro, al što da verujemo zapadu na reč?

Oni ne lažu, nisu nešto slično, na svu sreću manje opasno jer se nije čačkalo oko atoma, uradili u Račku, na Markalama?

A baš to je scenario koji je moguć, oni nešto urade pa drugoga za to optuže.

Što da se veruje njima na reč?
maksa83 maksa83 15:32 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

A onda je na to njegov sagovornik, inače poznati SF pisac, Sergej Lukajenko rekao kako bi što se njega tiče trebalo uzeti šipku u šake pa tu ukrajinsku dečurliju lepo umlatiti. Njemu nisu ništa zamerili, kao što naravno nisu ni istom tom Krasovskom prošle godine u aprilu, kada je rekao kako da je on neka vlast bi sve te izdajničke demonstrante udavio isto tako u reci. Iz nekog razloga se taj motiv sa davljenjem u reci kod njega iznova ponavlja.

I sve je to samo delić u moru onoga što se emituje tamo, izvršena je potpuna šešeljizacija javnog prostora, dotle da bi našeg vcucka sad tamo podozrivo posmatrali kao umerenu struju.

Pazi taj tip je na RT Urednik i Voditelj, ne neki zalutali neizbaždaren gost.
benedykt benedykt 15:47 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

maksa83
A onda je na to njegov sagovornik, inače poznati SF pisac, Sergej Lukajenko rekao kako bi što se njega tiče trebalo uzeti šipku u šake pa tu ukrajinsku dečurliju lepo umlatiti. Njemu nisu ništa zamerili, kao što naravno nisu ni istom tom Krasovskom prošle godine u aprilu, kada je rekao kako da je on neka vlast bi sve te izdajničke demonstrante udavio isto tako u reci. Iz nekog razloga se taj motiv sa davljenjem u reci kod njega iznova ponavlja.

I sve je to samo delić u moru onoga što se emituje tamo, izvršena je potpuna šešeljizacija javnog prostora, dotle da bi našeg vcucka sad tamo podozrivo posmatrali kao umerenu struju.

Pazi taj tip je na RT Urednik i Voditelj, ne neki zalutali neizbaždaren gost.

Nažalost, ove naše putriJote nasušne realno nemaju pojma šta se tamo priča bukvalno svaki dan od jutra do večeri. Mislim, tamo bi i Vojvoda Voja bio baš onako umerena struja, pa kao šta to ovaj svileni tu nešto mrsi i mrljavi…!?
Da budemo precizni, da može urednik Völkischer Beobachter-a eventualno da vidi ovo što se dešava danas u Rusiji, bi verovatno rekao nešto kao… Oh mein Gott, kakvi su ovo divljaci i monstrumi pa ja ne mogu da verujem šta se sve pušta u medije…
gvozden1 gvozden1 15:48 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče


I sve je to samo delić u moru onoga što se emituje tamo, izvršena je potpuna šešeljizacija javnog prostora, dotle da bi našeg vcucka sad tamo podozrivo posmatrali kao umerenu struju.

Pazi taj tip je na RT Urednik i Voditelj, ne neki zalutali neizbaždaren gost.

Malo se olako hvatate na te udice.

Da li u Rusiji ima psihopata, ima.
Eto i neki voditelj je psihopata, eto u Rusiji je na sceni mobilizacija javnosti, motivacija, što je ovde čest termin.
To stanje se u ratu podrazumeva.

A kakvi li su gosti po ukrajinskim kanalima, ako je već to merilo nečega?

Ne verujem da su samo umereni razložni ljudi, ili možda jesu?

Klasična propagandna caka, neko lupi glupost, ili morbidnost, druga strana to jedva dočeka i širi na sva zvona, a neki se na to primaju.

maksa83 maksa83 16:30 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Klasična propagandna caka, neko lupi glupost, ili morbidnost, druga strana to jedva dočeka i širi na sva zvona, a neki se na to primaju.

Čekaj, urednik državne ruske televizije kaže da ukrajinsku decu treba podaviti u reci i spaliti u kolibama, i onda je to na kraju ... ukraijnska propagandna caka? Izvini moram dva brufena sad da stučem...
gvozden1 gvozden1 16:45 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Izvini moram dva brufena sad da stučem...

Stuci koliko god treba.
To što se nešto jeste dogodilo nikako ne znači da ga druga strana ne koristi za propagandu, i da ima onih koji se pecaju na te propagandne fore.

Ima ih, čak, i koji ne shvataju da je to sredstvo propagande.


Važnost toga se najbolje vidi po posledicama i po dužini trajanja aktuelnosti.

Posledica tog gostovanja nema, a trajaće do sledeće fore.

Kroz par nedelja to će biti bajato i nevažno, da li ga će se iko i sećati.
Informer vest, veliki naslov, i - radi.

Ali sad je jako, urednik, deca, davljenje, sklopilo im se pa koriste.


gedza.73 gedza.73 16:58 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Malo se olako hvatate na te udice.

Da li u Rusiji ima psihopata, ima.
Eto i neki voditelj je psihopata

Izgleda da moram opet jer se neki prave mrtvi.
Novinar Сёмин, Константин Викторович je na državnoj ruskoj televiziji izjavio za premijera Srbije
Kako je država, razvaljena liberalnim obećanjima, sa suzama ispraćala na onaj svet marionetu Zapada Zorana Đinđića – čoveka koji je, za apstraktnu ekonomsku pomoć, rasturio legendarnu srpsku armiju i specijalne službe, koji je isporučio u Hag heroje srpskog otpora, za šta je i zaslužio metak


Lik bi se inače mnogo svideo nekim blogerima. Levičar, komunista, marksista koji pronalazi izdajnike među ruskim liberalima, antizapadno orijentisan dok mu žena i sin žive u SAD.

Eh, da. Nakon ovoga što je rekao o srpskom premijeru dobio je da vodi na državnom kanalu Rusija 24 emisiju (agitacija i propaganda)

Učestvovao u patriotskoj platformi Jednistvene Rusije i dobitnik nekih ruskih odlikovanja.

gvozden1 gvozden1 17:05 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Izgleda da moram opet

Moraš, učinilo ti se da si se nečeg pametnog setio, pa ne možeš da izdržiš.

A nisi, veruj mi na reč, pošto da shvatiš da to nema veze sa ovim što se priča, ne možeš.
gedza.73 gedza.73 17:17 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

A nisi, veruj mi na reč, pošto da shvatiš da to nema veze sa ovim što se priča, ne možeš.

Samo potvrđujem tvoje reči da su ruski novinari psihopate i da ono što je Bernard Levi pričao o nama samo propaganda caka.

gvozden1 gvozden1 17:21 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

ruski novinari psihopate

Biće da si ipak ti.

Znaš, njih je mnogo, a čak ni ti nemaš uvid u više od dva, a ti jedan, kompletan uvid je dostupan, tako da....ipak ti.
docsumann docsumann 18:29 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

To što se nešto jeste dogodilo nikako ne znači da ga druga strana ne koristi za propagandu, i da ima onih koji se pecaju na te propagandne fore.


jbt, huči, kako fleksibilan logičko-moralni referentni sistem imaš.
ono, spreman da bešumno, netrepnuvši aposrbuje i najcrnji užas ako baš ne drži tvoju stranu.

maksa83 maksa83 18:42 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

jbt, huči, kako fleksibilan logičko-moralni referentni sistem imaš.
ono, spreman na bešumno, netrepnuvši aposrbuje i najcrnji užas ako baš ne drži tvoju stranu.

Što je najluđe to ni samim Rusima nije bilo prihvatljivo, kad je govno baš udrilo u ventilator i Rusi u Rusiji su bili u fazonu "okej RT, mažete nas budalaštinama i filujete govnima non-stop, navikli smo, ali HAJDE MALO MERE JEBOGAOTAC" RT je reterirao a ovog su "suspendovali".

Inače je RT u najboljem slučaju predmet sprdnje kod normalnih ljudi tamo, ali ovo je bilo previše.
gvozden1 gvozden1 18:47 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

docsumann
To što se nešto jeste dogodilo nikako ne znači da ga druga strana ne koristi za propagandu, i da ima onih koji se pecaju na te propagandne fore.


jbt, huči, kako fleksibilan logičko-moralni referentni sistem imaš.
ono, spreman na bešumno, netrepnuvši aposrbuje i najcrnji užas ako baš ne drži tvoju stranu.



Ne, ne apsorbujem užas, rekao sam šta o tome mislim, samo neću da budem slep pa da ne vidim da je taj užas dobrodošao drugoj strani, i da ga cedi do poslednje kapi.

Ili ti smatraš da ga ne koristi, da im to nije palo ko kec na deset?

I šta taj istup govori o stranama u ratu, hoće li Rusija stvarno da davi decu u reci?

I nije ruska strana moja strana, moja strana je srpska, u prvom krugu, a u drugom, multipolarni svet.

Sad što se tako namestilo da i jedno i drugo podrazumeva pobedu Rusije, to ja nisam birao.


docsumann docsumann 18:50 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Ili ti smatraš da ga ne koristi, da im to nije palo ko kec na deset?


samo iznesi, prvi ću bačit kamen.

a i što ne bih smatrao. još se savim dobro se sjećam svinjarija i na RTS-u i na HRT-u, tokom ratnih izvještavanja 90-tih
benedykt benedykt 18:56 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

gvozden1
kako se neki motivi i bukvalno identične lagarije iznova ponavljaju kada je Rusija u pitanju

Dobro, al što da verujemo zapadu na reč?

Oni ne lažu, nisu nešto slično, na svu sreću manje opasno jer se nije čačkalo oko atoma, uradili u Račku, na Markalama?

A baš to je scenario koji je moguć, oni nešto urade pa drugoga za to optuže.

Što da se veruje njima na reč?

Veruj jedino svom sopstvenom zdravom razumu u ovom slučaju.
Dakle, da pustimo i IAEA i sve ostalo, šta to konkretno Rusija tvrdi u ovom slučaju…?!!
Da će Ukrajina da napadne samu sebe nuklearnim oružjem, doduše manjeg kapaciteta…!?
Ok, a zašto bi Ukrajinci, i to u ovom trenutku kada im ide i više nego dobro, bukvalno zatrovali deo svoje rođene zemlje na idućih par stotina godina otprilike…?!!
Ukrajina prema tome nema apsolutno nikakvog smislenog razloga da to uradi, jer joj takav potez ni najmanje ne treba a posebno ne sada kada im na konvencionalnom planu ide savršeno dobro.
Jedan jedini zaključak je da Rusija laže i to najverovatnije samo zato da bi neko konačno seo sa njom za neki sto, što i ti prvi pominješ u svom komentaru.
Sve u svemu, nadaju se da će, pošto im ide poprilično loše, nekako uspeti da na muntu ubede Zapad i da Ukrajina tu pristane na nešto tj odrekne se nečega.
Najobičniji blef, a inače su u decembru prošle godine isto tako izmišljali da kao fol Ukrajina sprema napad samo sa hemijskim oružjem u Donbasu. Postaju već pomalo providni, tj ponavljaju jedan te isti izlizani scenario pokušavajući da na taj način uplaše Zapad…
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:02 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

docsumann
To što se nešto jeste dogodilo nikako ne znači da ga druga strana ne koristi za propagandu, i da ima onih koji se pecaju na te propagandne fore.


jbt, huči, kako fleksibilan logičko-moralni referentni sistem imaš.
ono, spreman da bešumno, netrepnuvši aposrbuje i najcrnji užas ako baš ne drži tvoju stranu.



Evo i ja čitam i ne mogu da verujem na šta je spao. Alo, huči, pa da li si ti normalan, jebogabog!?!
maksa83 maksa83 19:17 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Sve u svemu, nadaju se da će, pošto im ide poprilično loše, nekako uspeti da na muntu ubede Zapad i da Ukrajina tu pristane na nešto tj odrekne se nečega.

To je sad poprilično nemoguće. Da se Rusija zaustavila na Krimu možda bi oko nečeg moglo da se pregovara, ovako niti će Ukrajina pristati da im se otkine onoliko teritorije niti će Rusija pristati da se odrekne onoga što je već proglasila delom Rusije. Tako da jedini pregovori mogu da budu u okvirima "mi ovo uzeli, tiketiketačkenemaviševraćke hajde sad vi predložite nešto", a što Ukrajina neće prihvatiti. Tj. Rusija bi morala da smanji apetite ali Putinu je prvom jasno da je to znak slabosti koji kući ne bi preživeo, Rusi tolerišu pišamo-odozgo-na-vas-sirotinjo ali ne i Careve koji gube ratove.

gvozden1 gvozden1 19:19 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

samo iznesi, prvi ću bačit kamen

Šta da iznesem, ne razumem stvarno.
. još se savim dobro se sjećam svinjarija i na RTS-u i na HRT-u, tokom ratnih izvještavanja 90-tih


Ovde imamo dve svinjarije, jedna ona što je taj izrekao, druga su ove, UA Rusija, eto kakvi ste, davite decu, urednik, novinar, pa do patologije "ruski novinari su psihopate"

I,
Ako treba još da objašnjavam šta mislim o nekome ko pominje davljenje dece, pa stvarno neću.
Prepustam to onima koji tako dokazuju šta o tome misle.

Samo, ne verujem im baš, ne verujem da bi se, npr, Srki Pajić baš toliko potresao da nije u pitanju Rus.


Hajd da se ne foliramo.
Nije bilo uzbuđenja oko dečijih života kad su njegovi govorili da se isplatilo ubijati decu, dakle konkretna deca mrtva, ali isplatilo se, a sad ga evo humanog i saosećajnog, da ti se malo i povrati od tolike njegove saosećajnosti zbog izjave, koja nema nikakve šanse da bude ostvarena.


Srki, evo ti odgovara, da ne kuca dva komentara.
maksa83 maksa83 19:25 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Ovde imamo dve svinjarije, jedna ona što je taj izrekao, druga su ove, UA Rusija, eto kakvi ste, davite decu, urednik, novinar, pa do patologije "ruski novinari su psihopate"

Haha, super kako si izjednačio jednu stvar koja se desila sa konstatacijom da se ona desila. Odjednom je to - isto, ej.

Ovde kamion brufena ne pomaže...

Nije bilo uzbuđenja oko dečijih života kad su njegovi govorili da se isplatilo ubijati decu, dakle konkretna deca mrtva, ali isplatilo se, a sad ga evo humanog i saosećajnog, da ti se malo i povrati od tolike njegove saosećajnosti zbog izjave, koja nema nikakve šanse da bude ostvarena.

Kako nije pa jednom nedeljno ovde čitamo kako je Madlen Olbrajt rekla da se isplatilo da umre pola M. iračke dece, i nema NIKOG ko će to da opravda, ali evo sad ruska državna televizija sebi dozvoli onakvu svinjariju i tebi su odjednom krivi oni koji su je izneli da je i ti vidiš. Pa dajmo malo mere...
Milan Novković Milan Novković 19:46 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

maksa83
Sve u svemu, nadaju se da će, pošto im ide poprilično loše, nekako uspeti da na muntu ubede Zapad i da Ukrajina tu pristane na nešto tj odrekne se nečega.

To je sad poprilično nemoguće. Da se Rusija zaustavila na Krimu možda bi oko nečeg moglo da se pregovara, ovako niti će Ukrajina pristati da im se otkine onoliko teritorije niti će Rusija pristati da se odrekne onoga što je već proglasila delom Rusije. Tako da jedini pregovori mogu da budu u okvirima "mi ovo uzeli, tiketiketačkenemaviševraćke hajde sad vi predložite nešto", a što Ukrajina neće prihvatiti. Tj. Rusija bi morala da smanji apetite ali Putinu je prvom jasno da je to znak slabosti koji kući ne bi preživeo, Rusi tolerišu pišamo-odozgo-na-vas-sirotinjo ali ne i Careve koji gube ratove.


Ukrajina je pukla. Tamo sad sa Rusijom skoro da više ratuje NATO nego Ukrajina. Rusi gomilaju dole snage, čekaju led za lakše kretanje, a uništavaju Ukrajincima energetsku infrastrukturu, i skoro sigurno će otiće bar do Odese, iako su sve veće šanse da Ukrajine neće više biti u nekom trenutku.

Uz sve ups and downs, pa hrabrog ukrajinskog otpora, Rusi su skoro sigurno ovo i odugovukli donekle zbog smaranja zapada - jasno su izneli ciljeve onomad, i deo njih je precrtavanje evropske security arhitekture.

Opet, uz ups and downs, ovo do sada je skoro sve scripted (što će reći da se od neočekivanog nije ništa bitno desilo).

Zapad je u sve većim procepu, evo polako su se uskomešali, sad jako nervozno - potpuno su nadigrani, i to sad ne sano od Rusije i Kine, nego i Irana, Indije, Turske, Saudijske Arabije ...

Japanci već sad neko vreme skoro da ne mogu da nađu ozbiljnije kupce za JGBs (Japanese Gov Bonds) - na trenutke bukvalno imaju bidless markets.

Sve ih teže i US prodaju, ...

U UK smo upravo bili svedoci državnog udara, bukvalno, u kom su učestvovali razni, sve sa Bank of England, zanisli, konzervatici se bukvalno raspadaju, a i dalje zabadaju noževe jedni drugim u leđa, laburisti imaju vođu goreg od Blera, na sreću mnogo glupljeg, ako je to sreća uopšte pošto ima naglašene diktatorske osobine - da sutra budu izbori pobedio bi sa neverovatnom većinom...

... evo uzvrpoljio se i Macron, .... kupuj kokice i prigušuj svetlo polako ...

Zapad samo može da na odloženo donekle spasi veliki rat, ali sada on može ubrzano i da ih uruši (misim, već su pukli, esam rekao to?!)

Sad već mnogi stari i iskusni, pa znalci, kažu da nikad u karijeri nisu videli veću grupu debila u top političkim pozicijama kolektivnog zapada.

Njima sada i da daš rakomadanu Rusiju na tacni ovi ne bi znali šta sa njom da urade protiv global south - jedino top mafijaška fora - outright pljačkanje - još uvek radi neki posao.
gvozden1 gvozden1 19:55 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

, super kako si izjednačio jednu stvar koja se desila sa konstatacijom da se ona desila

A ne, ne radi se o konstataciji, radi se o "ruski novinari su psihopate" između ostalog, i radi se o "dokazu" kakav zapravo rat vodi Rusija.


, i nema NIKOG ko će to da opravda

Normalno da nema, kao što nema ni opravdavanja ovoga, a nema ni ovako zgražavanja čestitog Srkija, a o njemu sam pričao.

tebi su odjednom krivi oni koji su je izneli da je i ti vidiš. Pa dajmo malo mere...


Niko mi nije kriv, samo vidim u tome propagandu.
Ni to ne osuđujem, to se radi, i Rusija bi to iskoristila, događaj je zahvalan za propagandu, i koristi ga strana kojoj odgovara.
Nema tu ničeg za osudu.

Ali je pecanje na te propagandne trikove , olako, iznenađujuće.
maksa83 maksa83 19:58 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Ali je pecanje na te propagandne trikove , olako, iznenađujuće.

U čemu se tačno ogleda to "pecanje". Neko ti je to preneo ovde, i on se "upecao"?

Ja sam inače na tu stvar naleteo na jućub kanalu nekog Rusa kog nevoljno (pošto me prilično nervira) pratim.
gvozden1 gvozden1 20:06 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

U čemu se tačno ogleda to "pecanje

U pridavanje značaja koji, objektivno, nema.
Konkretno, u sugerisanju da to nije stav nekog poremećenog čoveka nego, čak, Rusije.

Njegova pozicija urednika se ne navodi kao usputna činjenica, nego se baš to naglašava kako bi se na Rusiju, rusku politiku, nanišanilo.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:26 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

gvozden1
U čemu se tačno ogleda to "pecanje

U pridavanje značaja koji, objektivno, nema.
Konkretno, u sugerisanju da to nije stav nekog poremećenog čoveka nego, čak, Rusije.

Njegova pozicija urednika se ne navodi kao usputna činjenica, nego se baš to naglašava kako bi se na Rusiju, rusku politiku, nanišanilo.



Kako, jebote nema, pa taj urednik je tačno sumirao rusku državnu politiku prema Ukrajini, i to na državnoj televiziji, na kojoj radi kao državni zaposleni.

Huči, usrao si motku načisto, stvarno ti je bolje da malo staneš, i promisliš ponovo koga tačno misliš da ovde podržavaš, i zbog čega.

gvozden1 gvozden1 20:33 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče


Kako, jebote nema, pa taj urednik je tačno sumirao rusku državnu politiku prema Ukrajini, i to na državnoj televiziji, na kojoj radi kao državni zaposleni.

Evo, u ovome se vidi pecanje.

Tačno to je propaganda trebalo do postigne, i evo.

A uklapa se i što si baš ti to napisao, jer ti si pravi primer nekoga na koga propaganda najlakše utiče.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:16 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

gvozden1

Kako, jebote nema, pa taj urednik je tačno sumirao rusku državnu politiku prema Ukrajini, i to na državnoj televiziji, na kojoj radi kao državni zaposleni.

Evo, u ovome se vidi pecanje.

Tačno to je propaganda trebalo do postigne, i evo.

A uklapa se i što si baš ti to napisao, jer ti si pravi primer nekoga na koga propaganda najlakše utiče.


Skoncentriši se, pitanje je kako si ti ko som udicu do repa progutao rusku propagandu da misliš da je u pitanju neki drugi razlog, da ne nabrajam sad sve što je ovde bilo na traci i sa čimi si se sve blamirao, i kako je sad došlo čak dotle da i kad ti to na kraju direktno i jasno i oni sami kažu, ti gledaš nekako to da opravdaš i relativizuješ, optužiš drugu stranu.

Ali, dobro, to samo znači da i ti osećaš sad neku nelagodu oko svojih stavova i opredeljenja, a to je važno kao prvi korak ka otrežnjenju.

gvozden1 gvozden1 21:48 25.10.2022

Re: Ebeš prazne priče


Skoncentriši se, pitanje je kako si ti ko som udicu do repa progutao rusku propagandu

Koju propagandu sam progutao?
Hajd objasni mi.


A ti si progutao ono što su ti ponudili, a ponudili su ti

"Ovo što je ovaj rekao, to je Rusija, jer je on urednik"

I to si toliko progutao da sam pišeš upravo to kao svoj stav.
Pišeš od reči do reči.

I ne primećuješ da si obrlaćen, ne vidiš da si gotov.
Zato što si gotov zauvek.
Nema tebi spasa.
emilia emilia 03:05 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

benedykt benedykt 05:25 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

gvozden1

Posledica tog gostovanja nema, a trajaće do sledeće fore.

Kroz par nedelja to će biti bajato i nevažno, da li ga će se iko i sećati.
Informer vest, veliki naslov, i - radi.

Ali sad je jako, urednik, deca, davljenje, sklopilo im se pa koriste.

Mislim da nisi shvatio šta se tačno desilo, pa kao da pokušam da dočaram. Elem, Krasovski je (bio) prvi čovek ruskojezičnog RT-a, i nije gostovao nigde već je njemu u goste u emisiji koja ide redovno i koja se zove Антонимы (vrcava igra sa rečima jer se on zove Антон) došao poznati pisac Lukajenko. Pri tome, sam ja ovde istog tog Krasovskog i njegove ”bisere” pominjao do sada jedno pet puta, ali se to vidim sve zaboravilo ili je verovatno bilo ma to Benedykt priča ko zna šta.
Dakle, bukvalno redovno on tako baljezga, preti, ubija, pali, bombarduje i šta sve ne, samo je do sada ostajao u granicama za vlast podnošljivog jer to nisu bila deca.

Pre mesec i po dana izađe super članak o njemu na nekom ruskom vebsajtu, u egzilu naravno jer u samoj Rusiji može jedino da se hvali vlast ili da se mediji sutra zatvaraju, gde opišu njegov razvojni put.

Na to ti skoči Marija Zaharova u razgovoru sa onim odlikovanim ludakom Solovjevom i kaže, bez da je iko pita, sledeće…
Da vam navedem jedan primer: juče je izvršen kolosalan informacioni napad na Antona Krasovskog. Na svim frontovima. Za šta? Samo zbog toga što čovek istinito govori očigledne stvari, na svoj način, po obrazovanju i nivou. A ovo je napad. Ne kritika, ne uznemiravanje, ovo je ciljani informacioni napad. Zasnovan je na potpuno drugim stvarima, postoji drugačiji mehanizam. Zadatak je potpuno izbaciti osobu iz informacionog polja, potpuno je demoralisati. Ovo je trik informacionog ratovanja, trik vremena kada se bitka vodi. I mnogi ljudi su na udaru: lideri mišljenja, novinari…


Ono što je najtragikomičnije je da se čekalo za bilo kakvu reakciju na tu emisiju sa davljenjem & paljenjem dece puna tri dana, odnosno niko se nije u vlasti, niti u podaničkim medijima preterano uzbuđivao, pošto tamo takve neke slične stvari sa paljenjem, davljenjem, ubijanjem, bombardovanjem, idu bukvalno svuda dan i noć. Međutim, video se proširi po netu, vide ga i Ukrajinci pa njihov ministar inostranih poslova Kuleba kaže kako je to bukvalno poziv na genocid.
E, tek onda nekome u Kremlju zazvoni crvena lampica, i odjednom se četvrti dan javi Margita Simonjan i kaže kako je to prevršilo svaku meru, kao što po komandi krenu i ostali režimski šarovi da se kao silno zgražavaju…
benedykt benedykt 05:39 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

gvozden1

Kako, jebote nema, pa taj urednik je tačno sumirao rusku državnu politiku prema Ukrajini, i to na državnoj televiziji, na kojoj radi kao državni zaposleni.

Evo, u ovome se vidi pecanje.

Tačno to je propaganda trebalo do postigne, i evo.

A uklapa se i što si baš ti to napisao, jer ti si pravi primer nekoga na koga propaganda najlakše utiče.

Najiskrenije savetujem kako tebi tako i svakome ko slično misli, da gleda ruske državne kanale, a sve te emisije kod Solovjova, Skabajeve, Kiseljeva i ostalih uključujući tu i emisije koje je radio Krasovski, se lako mogu naći na internetu. Pogledaj dakle i sam ko se ovde od nas peca na propagandu, odnosno uveri se svojim očima šta se sve priča ali bukvalno dan i noć na ruskim državnim kanalima.

Pobogu o kojoj sad propagandi i pecanju ti pričaš kada imaš u proteklih osam meseci bukvalno jedno stotinu i pedeset mojih samo komentara, sa citatima i YouTube video snimcima, gde sam prenosio šta tačno ti ludaci i manijaci baljezgaju 24/7 na državnoj televiziji u bukvalno najgledanijim emisijama.

Ti očigledno nisi ni svestan razmera najgore moguće boleštine, zla i ludila u Rusiji danas. Dakle obrati pažnju sad, juče javlja TASS sledeće…



Sačekaj, da li je i ovo sad pecanje na propagandu ili treba da ti prevodim da se oglasio sekretar Saveta bezbednosti Ruske federacije Aleksej Pavlov i izjavio kako se hitno ima izvršiti desatanizacija Ukrajine…!?!!
mlatisa mlatisa 08:37 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Milan Novković
laburisti imaju vođu goreg od Blera, na sreću mnogo glupljeg, ako je to sreća uopšte pošto ima naglašene diktatorske osobine - da sutra budu izbori pobedio bi sa neverovatnom većinom...

... evo uzvrpoljio se i Macron, .... kupuj kokice i prigušuj svetlo polako ...


Сада се види зашто је политички ликвидиран Корбин. И Лепенова. А има их још. Запад је од једне врло лепе идеје постао врло мрачно место. А биће још мрачније.
shmoo shmoo 08:49 26.10.2022

Сине Драгане!

benedykt

Samo za Tasicu Budalicu…



Видим по речнику да сте се емотивно везали за мене.

Господине Бенедикт, па зар Ви стварно мислите да ћу после овога прочитати даље иједну једину Вашу реч коју напишете на Блогу Б92? Па још после и да Вам верујем? (ЛИНК)






But that’s not all. A shot from the film “Sky Hook” starring Nikola Kojo, who stands in front of an open window with demolished buildings behind it, was also used for propaganda purposes. The film, however, tells the story of the bombing of Belgrade in 1999, and the piece was also an Oscar candidate (2000) in the best non-English language film category. In the propaganda posts on Twitter, Kojo is presented as a hero from Ukraine, a certain general-sergeant Nikolai Koychenko who “looks out the window at the demolished Kyiv”.


The character of the actor Nenad Okanovic (known to us from the series – “The Village is Burning, While the Grandma is Combing Her Hair”), who is portrayed as a hero of the resistance in Ukraine, was also used for propaganda purposes. A photograph of the Serbian actor was shared on Twitter along with the message:

This is a soldier from Ukraine who destroyed the bridge in Kharkiv and died a hero. His name is Oleksiy Stepanenko Okanovich.


ЛИНК



Nikolai Koychenko? Oleksiy Stepanenko Okanovich?



















softelectronics_e softelectronics_e 13:48 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

maksa83
A onda je na to njegov sagovornik, inače poznati SF pisac, Sergej Lukajenko rekao kako bi što se njega tiče trebalo uzeti šipku u šake pa tu ukrajinsku dečurliju lepo umlatiti. Njemu nisu ništa zamerili, kao što naravno nisu ni istom tom Krasovskom prošle godine u aprilu, kada je rekao kako da je on neka vlast bi sve te izdajničke demonstrante udavio isto tako u reci. Iz nekog razloga se taj motiv sa davljenjem u reci kod njega iznova ponavlja.

I sve je to samo delić u moru onoga što se emituje tamo, izvršena je potpuna šešeljizacija javnog prostora, dotle da bi našeg vcucka sad tamo podozrivo posmatrali kao umerenu struju.

Pazi taj tip je na RT Urednik i Voditelj, ne neki zalutali neizbaždaren gost.

Sreća pa na drugoj ratujućoj strani sve vesti kako i jeste!
A posebno one od braća Amera i pridruženih satelita.
Jebote, ajde, benedikt je klovn, ali da naš Maksa (naš Maksa) pije te buljšitizme samo tako, to ne mogu da verujem.
softelectronics_e softelectronics_e 13:54 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

docsumann
To što se nešto jeste dogodilo nikako ne znači da ga druga strana ne koristi za propagandu, i da ima onih koji se pecaju na te propagandne fore.


jbt, huči, kako fleksibilan logičko-moralni referentni sistem imaš.
ono, spreman da bešumno, netrepnuvši aposrbuje i najcrnji užas ako baš ne drži tvoju stranu.


Nisi u pravu!
Neselektivan informativni pristup ruši svaki referentni sistem!
A propagandni rat koje braća Ameri vode protiv Rusa ruši ga do jaja.
Nije valjda da ti veruješ u dobre namere braće Amera.
Ovo je rat i najbolje je ne gledati 'klipove'.
Ja se, stoga, čudim Maksi da naseda na ta sranja.
Malo se čudim i Gedži.
Ali Maksa je profesionalni informatičar i trebalo bi mnogo toga da mu bude jasnije nego Gedži.
softelectronics_e softelectronics_e 14:02 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

maksa83
Ovde imamo dve svinjarije, jedna ona što je taj izrekao, druga su ove, UA Rusija, eto kakvi ste, davite decu, urednik, novinar, pa do patologije "ruski novinari su psihopate"

Haha, super kako si izjednačio jednu stvar koja se desila sa konstatacijom da se ona desila. Odjednom je to - isto, ej.

Ovde kamion brufena ne pomaže...

Nije bilo uzbuđenja oko dečijih života kad su njegovi govorili da se isplatilo ubijati decu, dakle konkretna deca mrtva, ali isplatilo se, a sad ga evo humanog i saosećajnog, da ti se malo i povrati od tolike njegove saosećajnosti zbog izjave, koja nema nikakve šanse da bude ostvarena.

Kako nije pa jednom nedeljno ovde čitamo kako je Madlen Olbrajt rekla da se isplatilo da umre pola M. iračke dece, i nema NIKOG ko će to da opravda, ali evo sad ruska državna televizija sebi dozvoli onakvu svinjariju i tebi su odjednom krivi oni koji su je izneli da je i ti vidiš. Pa dajmo malo mere...

Postoji tu samo jedna 'sitna' razlika.
Koja iznosi 'pola miliona pobijene dece'.
Dakle, pobijene dece.
Pobijene dece se veoma razlikuje od izjave nekog idiota da bi pobio decu.
Mnoooogo!
A tu decu nisu ubili Rusi, već oni koji su se mnogo uzbudili na 'izjavu' da treba pobiti decu Ukrajine.
Ali su se za tu izjavu neki (a znamo koji su to) mnogo više uzbudili nago za pobijenu.
Ko god izjednačava ovo dvoje je teška budalčina.
A onaj ko u se više zgraža nad izjavom nego nad onolikom pobijenom decom je, pored toga što je teška budalčina, i teška budaletina.
maksa83 maksa83 14:19 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Sreća pa na drugoj ratujućoj strani sve vesti kako i jeste!
A posebno one od braća Amera i pridruženih satelita.

Da je neko prihvatao opklade (i da sam sklon kocki, ali ovo i nije kocka nego sigurica) stavio bih nemalu svotu da ćeš se baš ti javiti sa baš ovakvim relativizatorskim brabonjanjem v26.0.
gedza.73 gedza.73 14:46 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Malo se čudim i Gedži.

Š'o? Što nisam kao ovi eseseserovci koji tvrde kako je Zapad mnogo glup a oni mnogo pametni i kako jenkiji nemaju pojma čime sve raspolaže Putin.
Iako si imao probno ispitivanje u Siriji a i sami Rusi se žale kako ih ubiše jer im prate svaki korak a oni ne mogu da pariraju jer nemaju čime.

Sad u toj i takvoj raspodeli treba da se oslonim na Putina čiju je agresiju osudila 141 država sveta a neka više njegov referendum?
mu bude jasnije nego Gedži.


Samo sam se malo umunto jer se u martu rusofilska ispostava zgražavala nad Ukrajincima pošto je jedan ukrajinski doktor hteo da štroji ruske ranjene vojnike.
Tad je predsednik istražnog komiteta RF naložio da se pokrene krivični postupak protiv tog Ukrajinca, telalilo se o ukrajinskim nacistima a sad kao 'ma nije to tako, pecaju se ljudi, dozvoljeno je tako u ratu...'
maksa83 maksa83 14:50 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Š'o? Što nisam kao ovi eseseserovci koji tvrde kako je Zapad mnogo glup a oni mnogo pametni i kako jenkiji nemaju pojma čime sve raspolaže Putin.

Nego meni bre nije jasno (čarlivoje da objasni, ali 'oće, kad na Šojguu izraste nokat) kako si ti sad kao neinformatičar postao nepodesan i nesposoban da procesiraš informacije a onomad ti je dodelio preko dvadeset počasnih doktorata dok si procesirao kako njegovom (iznad svega objektivnom) uhu godi.
gedza.73 gedza.73 14:56 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

kako si ti sad kao neinformatičar nepodesan i nesposoban da procesiraš informacije a onomad ti je dodelio preko dvadeset počasnih doktorata dok si procesirao kako njegovom

Čarli je izgleda ubeđen kako sam se ja 'pokvario'. A men' se čini da ja i dalje teram istu priču po kojoj ne bi trebali da budemo sovjetsko-ruska gubernija.

Prosto je neverovatno da mi stalno na istom mestu udaramo glavom u zid.

gvozden1 gvozden1 15:06 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče


Da je neko prihvatao opklade

Ja bih se kladio da ima onih koji nikad neće pisati na prethodnoj strani.
I izgubio bih.

Zato, banuj ovo Apoststa, u pm!

(Nemoj mene)
:)
maksa83 maksa83 16:01 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Ja bih se kladio da ima onih koji nikad neće pisati na prethodnoj strani.

Upecao si se na propagandu!
gvozden1 gvozden1 16:08 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

maksa83
Ja bih se kladio da ima onih koji nikad neće pisati na prethodnoj strani.

Upecao si se na propagandu!

Niko nije imun, a ova je bila sofisticirana :)

A ima i onih drugih.

Nego, zeznuh se, pogrešno kliknuh i to na preporuči, da sam na prijavi ne bih se potresao, al ovako...


Al šta ćeš, sudbina kleta.
softelectronics_e softelectronics_e 16:49 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

maksa83
Sreća pa na drugoj ratujućoj strani sve vesti kako i jeste!
A posebno one od braća Amera i pridruženih satelita.

Da je neko prihvatao opklade (i da sam sklon kocki, ali ovo i nije kocka nego sigurica) stavio bih nemalu svotu da ćeš se baš ti javiti sa baš ovakvim relativizatorskim brabonjanjem v26.0.

Kada ti mene častiš brabonjcima, što mi je teško da i ja tebi uzvratim čast!
Da sam sklon kocki, stavio bih dosta para da ti, Maksa, nikada ne možeš da nasedneš na stupidarije ratne propagande braće Amera. Malo je reći da su to brabonjci koji daleko nadmašuju 'let na mesec' i Tonkinški zaliv.
Ali bih se, ja, gadno prevario.
Sreća te se ne kockam.
Kockao sam se samo jednom u životu, u 'Gran Kasinu' u Monte Karlu, potrošio čitavih 100 franaka. To su bili ukupni moji kockarski gubici.
Ali, sa druge strane, ja ne sumnjam u tebe u jednoj drugoj stvari.
Da ćeš priznati kada ukapiraš da si u zabludi.
To cenim.
Što ti teško!
softelectronics_e softelectronics_e 16:54 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

gedza.73
Malo se čudim i Gedži.

Š'o? Što nisam kao ovi eseseserovci koji tvrde kako je Zapad mnogo glup a oni mnogo pametni i kako jenkiji nemaju pojma čime sve raspolaže Putin.
Iako si imao probno ispitivanje u Siriji a i sami Rusi se žale kako ih ubiše jer im prate svaki korak a oni ne mogu da pariraju jer nemaju čime.

Sad u toj i takvoj raspodeli treba da se oslonim na Putina čiju je agresiju osudila 141 država sveta a neka više njegov referendum?
mu bude jasnije nego Gedži.


Samo sam se malo umunto jer se u martu rusofilska ispostava zgražavala nad Ukrajincima jer je jedan ukrajinski doktor koji je hteo da štroji ruske ranjene vojnike.
Tad je predsednik istražnog komiteta RF naložio da se pokrene krivični postupak protiv tog Ukrajinca, telalilo se o ukrajinskim nacistima a sad kao 'ma nije to tako, pecaju se ljudi, dozvoljeno je tako u ratu...'

Gedžo, rekao sam da se tebi malo čudim.
softelectronics_e softelectronics_e 16:58 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

maksa83
Š'o? Što nisam kao ovi eseseserovci koji tvrde kako je Zapad mnogo glup a oni mnogo pametni i kako jenkiji nemaju pojma čime sve raspolaže Putin.

Nego meni bre nije jasno (čarlivoje da objasni, ali 'oće, kad na Šojguu izraste nokat) kako si ti sad kao neinformatičar postao nepodesan i nesposoban da procesiraš informacije a onomad ti je dodelio preko dvadeset počasnih doktorata dok si procesirao kako njegovom (iznad svega objektivnom) uhu godi.

Ja Gedžu i dalje poštujem i cenim.
Poprilično.
Ne moramo svi da imamo isto mišljenje ni u čemu, a kamoli u svemu.
Cenim dosta i tebe, ali tebi se po ovim pitanjima baš dosta čudim.
Jer nisi ni malo glup!
Što je, skoro, jednako važno kao i kada je neko dobar čovek.
Što je, ipak, važnije!

docsumann docsumann 18:22 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

Nije valjda da ti veruješ u dobre namere braće Amera.


mašiš kompletnu loptu, ustvari promašio si utakmicu...al znam da ti nije jasno kako sad to.
softelectronics_e softelectronics_e 18:30 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

docsumann
Nije valjda da ti veruješ u dobre namere braće Amera.


mašiš kompletnu loptu, ustvari promašio si utakmicu...al znam da ti nije jasno kao to.

Eeeee, to volim!
Ovako jezgrovito, pa po sredini!
Što kaže naš narod iz Crne Gore ... niti smrdi, niti miriše!
benedykt benedykt 18:32 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

softelectronics_e

Sreća pa na drugoj ratujućoj strani sve vesti kako i jeste!
A posebno one od braća Amera i pridruženih satelita.
Jebote, ajde, benedikt je klovn, ali da naš Maksa (naš Maksa) pije te buljšitizme samo tako, to ne mogu da verujem.

Vidim da je vreme da nam naša Baba Kurana odigra jedan Bullshit bingo uz laganu muziku u izvođenju Z-propagande…

docsumann docsumann 18:44 26.10.2022

Re: Ebeš prazne priče

softelectronics_e
docsumann
Nije valjda da ti veruješ u dobre namere braće Amera.


mašiš kompletnu loptu, ustvari promašio si utakmicu...al znam da ti nije jasno kao to.

Eeeee, to volim!
Ovako jezgrovito, pa po sredini!
Što kaže naš narod iz Crne Gore ... niti smrdi, niti miriše!


i daje ne shvataš.
al nema veze, samo piči...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana