Satira

Šećer

natasa_tasic_10 RSS / 31.10.2022. u 23:48

 

 placebo.png?w=333

Ovih dana samo razmišljam o šećeru, ali ne o onom kupovnom, ili dijabetesu, već o šećernom životu, o ljubavi i mladosti.

Elem, sedim ja tako danas kući i razmišljam se, majko mila, imam 12 kg više i sama sebi sam nezgrapna. Krenula sam  i na vežbe, majke mi mile, na neke sa strujom, al kilaža da padne, ne pada. 

Sedim ja tako danas i u ruci mi je bela toblerona, ona hvala Bogu nema gluten, pa rekoh Nataša kako si se tako ugojila uopšte mi nije jasno.

Onda se pogledam u ogledalo i kažem sebi, hm nemaš bore, makar to, pa  pogledam u tu tobleronu, da je uzmem ili ne uzmen?

Mami me bre...gleda u mene onako masonsko trouglasta, priziva me. Meda mi je naslonio na noge glavu, zna da imam nešto kod sebe za jelo, pa kuka i uzdiše, ali on ne sme da je jede.

Sedim tako i gledamo se nas dve. 

Šećer i ja.  Ko će koga da pobedi na kraju.

 

 



Komentari (497)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 19:02 04.11.2022

Re: M'da!

Sećam se posle 5. oktobra, Tunjavi gostuje na TV.
Prva osoba koju ja znam iz dotadašnjeg političkog sveta da je govorio drugačijim jezikom od 'oveštalih' komunjara.
Osnovna poenta u njegovim intervijuima je bila izgradnja institucija i poštovanje Ustava.
Nije prošlo nekoliko dana, a 'prvoborci' su počeli da mu se izruguju ... sovo ne buncaj, Ustav se ne maže na hleb!
Nisu mu to govorile ordinarne komuljare, nego petooktobarski prvoborci , demokrate.
Demokrate, do mojega.
Kada čujem ko se sada zalaže za izgradnju i poštovanje institucija, blago mi se zgadi.
Jebote!

Razumem o čemu pričaš, načelno si u pravu, ali politička praksa "Tunjavog" je ipak malo drugačija.
Izbor ministara, privatizacije, sve to debelo kompromituje "Tunjavog"


Ali da, to je bila šansa da se prekid napravi, ali prokockana je.

Sledeća je, ne vidim drugu, uspostavljanje monarhije.

Lustracija, o kojoj Pred priča, više nije izvodljiva, objektivno.

Po uspostavljanju monarhije, ni to nebi bilo isključeno.
mariopan mariopan 19:02 04.11.2022

Re: M'da!

angie01
E, onda ima nade


sto znaci, da funkcionisu institucije sistema.

Da, to je uslov svih uslova.

I mene briga za ideologiju i ko je bio u pravu a ko nije, pre sto godina, ali postoje pravila od iskona da se lopovi nalaze u zatvorima a da se za krađu i utaju, korupciju, kriminal ODGOVARA pred ZAKONOM i da ZAKON VAŽI ZA SVE JEDNAKO.

Dok to nemamo džabe nam sve ovo.
angie01 angie01 19:03 04.11.2022

Re: M'da!

Krenuti od oktobra '44.


hebote vise ideologija,..a kako je bilo pre 44....pre 41....kakva je bila Vlada i vlast, radikalska i diktatotorska,...pusti sad te price od pre sto godina, jer bi da se ideoloski obracunavas,...ovo sada je vrlo specificna kloaka, feudalne stranacke provinijencije- nemas institucije sistema, a ti ih placas, dok apsoluno svako ko sedi bilo gde, je deo kola, u koje ulazi zbog resavanja licnog pitanja i to je jedini prioritet, sa kojim se lako upravlja...mi ostali smo raja da se budzet puni, da se trenira strogoca, da izvrsitelji imaju posla i da se"sprovodi zakon",...gde ti imas, u Evropi zemlju, gde ti je 89 posto stanovnistva siromasno, gde su prosecna primanja ispod visine bazicnih troskova,...ko Burkina Faso,..plus zagadjena voda, vazduh zemlja, dolaze Kinezi da ti ruse planinu, vade zlato, seku sume i policija koju ti placas, te bije i hapsi braneci njih- evo, gde to ima,...najskuplja nam je hrana u regionu, dizu se cene sa nekim smesnim obrazlozenjem, a ljudi ionako vec ne mogu da opstanu,...idi kod lekara, pa vidi kakvu ces pomoc dobiti, stare ljude samo zamajavaju, jer ih gledaju kao otpisane, po bolnicama nema gerotnoloskih odelenja, decu vakcinisu vodicom, pa sta je bre ovo...
zilikaka zilikaka 19:05 04.11.2022

Re: M'da!

Krenuti od oktobra '44., kada se taj sistem sručio na ovaj nesrećni narod, a sve posle toga su njegove metamorfoze.

Pa dobro, al kako bi ti to praktično sproveo, to od '44? Pitam ko tehničar tehničara, pusti priču i ideologiju.

Ono, najsigurniji način da ništa ne uradiš je da preceniš svoje resurse i sposobnosti il da uzmeš prevelik zalogaj.
Ja bih bila zadovoljna i sa 10 godina u nazad al da se pre svega zlo zaustavi.

A ni u najavi ne liči da može
softelectronics_e softelectronics_e 19:10 04.11.2022

Re: M'da!

gvozden1
Sećam se posle 5. oktobra, Tunjavi gostuje na TV.
Prva osoba koju ja znam iz dotadašnjeg političkog sveta da je govorio drugačijim jezikom od 'oveštalih' komunjara.
Osnovna poenta u njegovim intervijuima je bila izgradnja institucija i poštovanje Ustava.
Nije prošlo nekoliko dana, a 'prvoborci' su počeli da mu se izruguju ... sovo ne buncaj, Ustav se ne maže na hleb!
Nisu mu to govorile ordinarne komuljare, nego petooktobarski prvoborci , demokrate.
Demokrate, do mojega.
Kada čujem ko se sada zalaže za izgradnju i poštovanje institucija, blago mi se zgadi.
Jebote!

Razumem o čemu pričaš, načelno si u pravu, ali politička praksa "Tunjavog" je ipak malo drugačija.
Izbor ministara, privatizacije, sve to debelo kompromituje "Tunjavog"


Ali da, to je bila šansa da se prekid napravi, ali prokockana je.

Sledeća je, ne vidim drugu, uspostavljanje monarhije.

Lustracija, o kojoj Pred priča, više nije izvodljiva, objektivno.

Po uspostavljanju monarhije, ni to nebi bilo isključeno.

Da, vidim da si i ti nalegao na rudu.
Kakav kurac Tunjavi i ekonomske teme.
On je za to bio 'zadnja rupa na svirali'.
Njemu su se sprdali i govorili - bavi se ti Ustavom, jebo te Ustav.
Drugi su se majstori bavili parama.
Rezultate vidimo.
gvozden1 gvozden1 19:16 04.11.2022

Re: M'da!

Kakav kurac Tunjavi i ekonomske teme.
On je za to bio 'zadnja rupa na svirali

I smatraš da je takav bio sposoban da napravi tako drastičan rez kakav je neophodan?

O njemu lično se može pričati kao o poštenom čoveku, intelektualcu za poštovanje, dobar je za poznanika, prijatelja, kuma, čast bi bila imati ga za to, ali on političar za prelomna vremena nije bio.

I on je jedan od uzroka što je šansa za preokret izgubljena.
mariopan mariopan 19:26 04.11.2022

Re: M'da!

Ja bih bila zadovoljna i sa 10 godina u nazad al da se pre svega zlo zaustavi.

A ja bih počela od petog Oktobra, to nam je bliže i akteri se još drže zajedno a neki još učestvuju u svakoj vlasti, na ovaj ili onaj način. Videti šta je ko radio, tu su oni i vrebaju priliku da nam se vrate. Mnogo je slatka vlast i da nikad ne odgovaraš ma šta urado.
gvozden1 gvozden1 19:36 04.11.2022

Re: M'da!

Ja bih bila zadovoljna i sa 10 godina u nazad al da se pre svega zlo zaustavi.

A ja bih počela od petog Oktobra

Ajd ima li još neka želja, da pišemo deda Mrazu :)

Kako, dame, kako?

Imate li neku ideju, ko i kako da nam to sredi?

Ili ipak deda mraz.
maksa83 maksa83 19:53 04.11.2022

Re: M'da!

Ajd ima li još neka želja, da pišemo deda Mrazu :)

Dragi Deda Mraze,

Molim te kazni sve komuniste i dovedi na vlast nekomuniste, evo npr. onaj Dražin profesionalni unuk, on će SVE da reši. Eto, i još da padnu cene NVidia video karti ako nije problem. Poslaću dodatno pismo ako se još nečeg setim, ne opuštaj se i proveravaj sanduče redovno, svaki put kad na'raniš irvase


gvozden1 gvozden1 19:58 04.11.2022

Re: M'da!

maksa83
Ajd ima li još neka želja, da pišemo deda Mrazu :)

Dragi Deda Mraze,

Molim te kazni sve komuniste i dovedi na vlast nekomuniste, evo npr. onaj Dražin profesionalni unuk, on će SVE da reši. Eto, i još da padnu cene NVidia video karti ako nije problem. Poslaću dodatno pismo ako se još nečeg setim, ne opuštaj se i proveravaj sanduče redovno, svaki put kad na'raniš irvase




E sad smo rešili problem, lepo si ovo smislio, ništa ja tu ne bi dir'o.

Osim onog sa unučetom, ali ako si već zalepio koverat, neka ide i to:)
predatortz predatortz 20:48 04.11.2022

Re: M'da!

Pa dobro, al kako bi ti to praktično sproveo, to od '44? Pitam ko tehničar tehničara, pusti priču i ideologiju.


Ustavotvorna skupština, povratak monarhije, osuda komunističkih režima, otvaramje arhiva, lustracija raznih Latinki i sličnih...

Na drugom planu, obnova bližih odnosa sa evropskom dinastijama radi učvršćivanja i rebrendiranja zemlje, obnova nezavisnog sudstva i nezavisnih institucija. Ko je za zatvor u zatvor, ko je za otksz - otkaz...

I tako dalje...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:26 04.11.2022

Re: M'da!

maksa83
Ajd ima li još neka želja, da pišemo deda Mrazu :)

Dragi Deda Mraze,

Molim te kazni sve komuniste i dovedi na vlast nekomuniste, evo npr. onaj Dražin profesionalni unuk, on će SVE da reši. Eto, i još da padnu cene NVidia video karti ako nije problem. Poslaću dodatno pismo ako se još nečeg setim, ne opuštaj se i proveravaj sanduče redovno, svaki put kad na'raniš irvase




Kad smo vec kod zelja:
I'd like to be
under the sea
in an octopus' garden
in the shade…

nikvet pn nikvet pn 21:29 04.11.2022

Re: M'da!

Нетје мотји Предо. Са овим медијима никад. Са слободним прилично извесно.

Ми народни плаћеници немамо дилему, проблем је у државним плаћеницима. Немају муда. Мада и они приватно признају (полицајац, судија, инспектор...): Их, па најлакше је кад радиш по закону...!

А је ли наврх озбиљне правне институционалне државе Курчић или краљ - мени свеједно, секундарно. Проблем је што неокомунисте управо тај амбијент системски убија. Нестао би мотив отимачине као базна страст за власт.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:38 04.11.2022

Re: M'da!

Ako ima neko da obnovi institucije, onda njega, ma ko on bio.


pa taj vam je smetao onomad

gvozden1 gvozden1 22:08 04.11.2022

Re: M'da!

Са овим медијима никад. Са слободним прилично извесно

Nije valjda da smatraš da je problem u medijima?

Ne, problem je u komunističkom nasleđu, u komunističkom razmišljanju svih vlasti do sad.

Mnogo je dokaza za to, evo još jednog.

Komisija koju je država osnovala da "istražuje" zločine se zvala


" Državna komisija za pronalaženje i obeležavanje svih tajnih grobnica u kojima se nalaze posmrtni ostaci streljanih posle oslobođenja 1944. (skraćeno „Državna komisija za tajne grobnice ubijenih od septembra 1944 "

Ko je ubijao i tajno sahranjivao posle septembra 1944?

Nema spora, komunisti.

Zašto to nije ušlo u naziv komisije?

Jasno je, da se zaštiti komunistička ideologija, a to je samo nastavak njihove prakse da se zabašuri zločin i zaštiti zločinac, prakse postavljanja spomenika na kojima piše da su neki rodoljubi stradali od nekog fašizma , a zapravo su Hrvati ubijali Srbe, ne iz razloga što su bili rodoljubi, nego zato što su bili Srbi.

I ta i takva komisija je ugašena jer se ispostavilo da je komunističkih zločina bilo više nego što su pretpostavili.
A i dok je radila nije joj davan publicitet koji je zasluživala.

A zamisli da se komisija zvala onako kako je bilo normalno, komisija za istraživanje komunističkih zločina posle rata, i da su rezultati njenog rada redovno, u drugom dnevniku, objavljivani.

Šta bi se desilo sa komunističkom ideologijom u Srbiji?
Bila bi prezrena, i ona i njena vojska.

I to bi bila prekretnica.

Ali onda Vučić ne bi dobio orden od SUBNOR-A.

Ej, orden od zločinaca!
zilikaka zilikaka 22:14 04.11.2022

Re: M'da!

dogodinedragosevac
Ako ima neko da obnovi institucije, onda njega, ma ko on bio.


pa taj vam je smetao onomad


Koji TAJ i kome smetao?
Ako misliš na Koštunicu, možda je imao dobre teorijske postavke ali primena u praksi nula.
Dozvolio je da se okruži šljamom koji ga koristi kao paravan.
Za ono i ovo stanje ne može salonski intelektualac da teoretiše i da to bude to.
Mora u to blato da se zagazi, sa velikom lopatom.
angie01 angie01 22:15 04.11.2022

Re: M'da!

или краљ


je l moze neko da osvezi pamnjcenje, koliko je na izborima procenata dobio neki monarhisticki paket?

kakv bre krlj- imela, koju izdrzava narod,...i ovog "prestolonaslednika" izdrzava isto kao i tomu, a ni razlozi se ne razlikuju,...nije krlj rebrendas, nego uredjenje i upristojenje. kakve tacno krlj ima veze sa bilo cim, sem ako je neko kao osoba obdaren specificnom tezinom velikog drzavnika,...to sa nasledjivanjem trona se pokazalo kao nametnuta greska feudalnog uredjenja, pa su cesto naslednici bili nedostojni krune, koju su dobili samo zbog nametnutog ustrojstva o nasledjivanju, sto sve pripada nekom drugom vremenu, svo to navodno pakovanje, nicemu ne sluzi-sluzi uredjena drzava i institucije sistema, ful pojnt.

...ja cekam da vidim ovog smesnog dedicu od carlsa, koji je nervozan poslednjih 50 godina da sedne na presto, a prvi gaf je napravio jos pri potpisivanju dokumentacije posle proglasenja,...on nije sposoban da da kao deda cuva unuke, a ne nesto drugo....sve ostalo je mizanscen, koji placaju gradjani UK....ali kod njih barem funkcionisu institucije, sto kod nas nije slucaj.
angie01 angie01 22:16 04.11.2022

Re: M'da!

Ako misliš na Koštunicu, možda je imao dobre teorijske postavke ali primena u praksi nula.


tunjavi se pokazao kao veci zloba od zlobe, zmija u Djindjicevim nedrima.
gvozden1 gvozden1 22:17 04.11.2022

Re: M'da!


je l moze neko da osvezi pamnjcenje,

Pamćenje možda i može, ali pamet ne.
A to je potrebno za razumevanje.
angie01 angie01 22:24 04.11.2022

Re: M'da!

Pamćenje možda i može, ali pamet ne.
A to je potrebno za razumevanje.


imas neki samokritican trenutak, ono bljesak razuma, sta li-biserko.

ajd idi nadji onu izbezumljenu, to je tvoj kalibar, ne lepi se za mene.
gvozden1 gvozden1 22:27 04.11.2022

Re: M'da!

Nisi ti ovome dorasla.
angie01 angie01 23:04 04.11.2022

Re: M'da!

i najnoviji klip, mog novog ljubimca,

bene_geserit bene_geserit 23:25 04.11.2022

Re: M'da!

.ja cekam da vidim ovog smesnog dedicu od carlsa, koji je nervozan poslednjih 50 godina da sedne na presto, a prvi gaf je napravio jos pri potpisivanju dokumentacije posle proglasenja,...on nije sposoban da da kao deda cuva unuke, a ne nesto drugo

I meni je ta fascinacija engleskom kraljevskom porodicom čudo jedno, deluju mi ko skup debila i neki reality show.
Al dobro, ljudi vole celebrities, isto tako idiote mahom, pa što ne bi pratili i ovaj cirkus.
crossover crossover 01:08 05.11.2022

Re: M'da!

maksa83
Ajd ima li još neka želja, da pišemo deda Mrazu :)

Eto, i još da padnu cene NVidia video karti ako nije problem.


softelectronics_e softelectronics_e 06:26 05.11.2022

Re: M'da!

angie01
или краљ


je l moze neko da osvezi pamnjcenje, koliko je na izborima procenata dobio neki monarhisticki paket?

kakv bre krlj- imela, koju izdrzava narod,...i ovog "prestolonaslednika" izdrzava isto kao i tomu, a ni razlozi se ne razlikuju,...nije krlj rebrendas, nego uredjenje i upristojenje. kakve tacno krlj ima veze sa bilo cim, sem ako je neko kao osoba obdaren specificnom tezinom velikog drzavnika,...to sa nasledjivanjem trona se pokazalo kao nametnuta greska feudalnog uredjenja, pa su cesto naslednici bili nedostojni krune, koju su dobili samo zbog nametnutog ustrojstva o nasledjivanju, sto sve pripada nekom drugom vremenu, svo to navodno pakovanje, nicemu ne sluzi-sluzi uredjena drzava i institucije sistema, ful pojnt.

...ja cekam da vidim ovog smesnog dedicu od carlsa, koji je nervozan poslednjih 50 godina da sedne na presto, a prvi gaf je napravio jos pri potpisivanju dokumentacije posle proglasenja,...on nije sposoban da da kao deda cuva unuke, a ne nesto drugo....sve ostalo je mizanscen, koji placaju gradjani UK....ali kod njih barem funkcionisu institucije, sto kod nas nije slucaj.

Pa da!
Probaj to o Krlju da kažeš Englezima, Dancima, Špancima i npr. Šveđanima.
softelectronics_e softelectronics_e 06:36 05.11.2022

Re: M'da!

angie01
Ako misliš na Koštunicu, možda je imao dobre teorijske postavke ali primena u praksi nula.


tunjavi se pokazao kao veci zloba od zlobe, zmija u Djindjicevim nedrima.

Jeste!
Nije prošlo ni mesec danaa, a raznorazne komuljare (demokrate, jebote) su počele da se sprdaju Tunjavom sa izgradnjom institucija i mazanjem Ustava na hleb.
Sve se utrkujući ko će pre stići na Pink, taj bastion slobodne demokratske misli.
I još ima budalčina koji njemu predbacuju alavost, a ekipa za lapanje držala sve ekonomske poluge.
Kako su radili, tako su i prošli. Gamad dostojna dragog (im) druga Tite.
I mi ostali, zajedno sa njima.
A česta teza im je bila kako eto treba da se zasuču rukavi, kao mora da se kooperiše sa govnima itd.
Kako to mora da se radi brzo.
Eto im govna i njihovo čišćenje.
Skupina kretena koja se u teškim istorijskim okolnostima našla da nešto smatra i obavlja vlast.
Jebote, kakva je to skupina likova bila, pokazuje njihova potonja razvojnost.
gedza.73 gedza.73 08:53 05.11.2022

Re: M'da!

a raznorazne komuljare (demokrate, jebote) su počele da se sprdaju Tunjavom sa izgradnjom institucija

Jel on beše onaj što je otvorio tajna dosijea iz doba komunizma?
gedza.73 gedza.73 08:57 05.11.2022

Re: M'da!

Ne volim Put kojim se ređe ide krilatice ide al' mislim da kakve su nam misli, takav nam je život mnogo dobro odgovara ovom grafiku.






mariopan mariopan 09:40 05.11.2022

Re: M'da!

gvozden1
Ja bih bila zadovoljna i sa 10 godina u nazad al da se pre svega zlo zaustavi.

A ja bih počela od petog Oktobra

Ajd ima li još neka želja, da pišemo deda Mrazu :)

Kako, dame, kako?

Imate li neku ideju, ko i kako da nam to sredi?

Ili ipak deda mraz.

A ti ne bi nikog ništa pitao? Neka im ostane ko je šta zgrabio a mi da plaćamo njihove krađe do petog kolena?
softelectronics_e softelectronics_e 10:31 05.11.2022

Re: M'da!

gedza.73
a raznorazne komuljare (demokrate, jebote) su počele da se sprdaju Tunjavom sa izgradnjom institucija

Jel on beše onaj što je otvorio tajna dosijea iz doba komunizma?

Pa što ih nije otovrio onaj koji je imao mnogo više nadležnosti od njega?
Što bi Tunjavi koji nikada nije bio komunjara i bio protivnik toga sistema, bio protiv otvaranje dosjea?
Nešto mi je tu nelogično.
On je ionako bio sova koja samo smara sa legalizmom, izgradnjom institucija i Ustavom.
Ali su to sve bile spore stvari za one koji su mu se rugali, govorili mu da spava i maže Ustav na hleb, te one koji nisu želeli da presuđuju između Mitrovića i profesora Čupića, vrabaca koji se valjaju po prašini. Koji su one koji bi pominjali moral, slali u Crkvu po isti.
Zamisli, potegneš, na primer ti kako nije lepo što se političari bahate, a kamoli moralno, a oni na to tebi kažu - ajde ne seri, ako ti je do morala, idi u crkvu.
A takvu stvar je izrekao najviše predstavnik vlasti usmereno ka predsedniku države.
Užas!
Jbg, rugali se čoveku koji je pominjao Stojana Novakovića i proceduralni legalizam, komunistički isprdci komisionog pogleda na svet.
Eto nam ga!
gvozden1 gvozden1 10:48 05.11.2022

Re: M'da!


A ti ne bi nikog ništa pitao? Neka im ostane ko je šta zgrabio a mi da plaćamo njihove krađe do petog kolena?

Pa pitaj ih.
I čekaj da ti odgovore.
A namršti se kad ih budeš pitala, možda te se uplaše pa ti odgovare ranije.

Ja bih da se ovo nekako menja, a ti ih slobodno pitaj pitanja.
gedza.73 gedza.73 11:11 05.11.2022

Re: M'da!

Pa što ih nije otovrio onaj koji je imao mnogo više nadležnosti od njega?
Što bi Tunjavi koji nikada nije bio komunjara i bio protivnik toga sistema, bio protiv otvaranje dosjea?
Nešto mi je tu nelogično.

Pa lepo rek'o čovek nema revanšionizma i bi 'mir, mir, niko nije kriv'
U pravu si što se tiče nelogičnosti. Zaboravio sam kako je Koštunica odmah smenio Radeta Markovića pa dokumenta nisu uništavana narednih nekoliko meseci.
softelectronics_e softelectronics_e 11:20 05.11.2022

Re: M'da!

gedza.73
Pa što ih nije otovrio onaj koji je imao mnogo više nadležnosti od njega?
Što bi Tunjavi koji nikada nije bio komunjara i bio protivnik toga sistema, bio protiv otvaranje dosjea?
Nešto mi je tu nelogično.

Pa lepo rek'o čovek nema revanšionizma i bi 'mir, mir, niko nije kriv'
U pravu si što se tiče nelogičnosti. Zaboravio sam kako je Koštunica odmah smenio Radeta Markovića pa dokumenta nisu uništavana narednih nekoliko meseci.

Pa da.
Čuo sam te mantre o tome kako je Tunjavi štitio Markovića sve dok on nije popalio arhive.
Jebote, koliko neko mora da bude limitiran pa da veruje u te bulšitizme onih koji su Tunjavog hteli da se kurtališu dan pošto je pobedio Slobu.
I šta kažu ti - koliko je arhiva uništeno.
I, recimo - da je uništeno i svih 100 procenata arhiva, šta ima veze?
Ne bi se mogla izvršiti rekonstrukcija nepočinstava i bez tih arhiva?
Sa druge strane, otkud tolika uverenost u istinitost arhiva komunjarske udbe?
Da se mene išta pita (i pitalo tada), ja bih sve to smeće spalio.
Gram istine naspram mnogo tona laži tih arhiva bi bio nebitan.
Ooooo, jebote!
Ja ovde buncam sa tobom o opštepoznatim smaranjima, a napolju me čeka tona opalog lišća za sakupljanje.
gedza.73 gedza.73 11:36 05.11.2022

Re: M'da!

Da se mene išta pita (i pitalo tada), ja bih sve to smeće spalio.

Kada je zatražio da vidi debeli dosije koji je o njemu vodila rumunska tajna policija iz vremena komunizma, književnik Stelian Tanase je otkrio da ga je čak i najbolji prijatelj izdao, da je bio doušnik koji je redovno podnosio izveštaje agentima državne bezbednosti o tome šta Tanase radi. "Mislim da se ni do danas nisam oporavio od tog saznanja. On je bio neko kome sam verovao najviše na svetu, i nikad u njega nisam sumnjao"

Sa druge strane, otkud tolika uverenost u istinitost arhiva komunjarske udbe?


LINK
Mihailović je u jednom intervjuu rekao kako su u njegovom dosijeu bile tako privatne stvari da mu nekoliko meseci nije bilo dobro.

U Bugarskoj nakon objavljivanja imena ljudi koji su radili za službu (zanimljivo da su im tajna imena bila Alljoša, Serjoža...) se ispostavilo da su među špijunima mnogi profesori, intelektualci, naučnici pa je bilo i samoubistava.

Sa druge strane, otkud tolika uverenost u istinitost arhiva komunjarske udbe?

Oni su bili ubeđeni kako nikad neće pasti s vlasti.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 11:58 05.11.2022

Re: M'da!

Dozvolio je da se okruži šljamom koji ga koristi kao paravan.


za to da je dopustio da ga okruzi sljam, iskoristi i prevesla si apsolutno u pravu.

mislim da je shvatio onomad kad sljam krenuo da izbacuje izabrane poslanike iz parlamenta.

mariopan mariopan 13:26 05.11.2022

Re: M'da!

gvozden1

A ti ne bi nikog ništa pitao? Neka im ostane ko je šta zgrabio a mi da plaćamo njihove krađe do petog kolena?

Pa pitaj ih.
I čekaj da ti odgovore.
A namršti se kad ih budeš pitala, možda te se uplaše pa ti odgovare ranije.

Ja bih da se ovo nekako menja, a ti ih slobodno pitaj pitanja.


Nemam ja šta da ih pitam to treba da rade istražni organi kao što rade civilizovane zemlje, što verujem da Srbija može postati kada zaista prorade institucije, kada im se vrate ingerencije koje su sada uzurpirane.

I da se onima koji su se ogrešili o zakone pošteno sudi, a šta su ukrali ili na druge načine "stekli" pa jedva utekli, DA VRATE u državnu kasu da se može pokrenuti privreda, oporaviti poljoprivreda, zdravstvo, školstvo, kultura i umetnost, sve što čini jedno civilizovano društvo.

Mi smo tako stručno opljačkani i do grla zaduženi da za sve što je upropašćeno mi nećemo imati para, preseliile su se u njihove dzepove i ja hoću da se to vrati narodu od koga je oteto.
gvozden1 gvozden1 14:14 05.11.2022

Re: M'da!

to treba da rade istražni organi

Treba, ali ne rade, i šta ćemo sad?

Da pravimo spisak želja, ili da vidimo kako to da menjamo?

Šta se tebi čini da je rešenje?
Da rade institucije (kako to otrcano zvuči) nije odgovor, odgovor bi bio reći put do toga.

Dakle, šta učiniti da institucije prorade?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 15:31 05.11.2022

Re: M'da!

tunjavi se pokazao kao veci zloba od zlobe, zmija u Djindjicevim nedrima.


nesto mi se javlja da je bilo obrnuto

zoja444 zoja444 00:30 03.11.2022

gorak secer

natasa, vama treba sada da bude prioritet vase zdravlje. i od nerviranja raste secer. prvo ste u obavezi da brinete o sebi. sve drugo moze da saceka. pa i blog.
zoja444 zoja444 00:35 03.11.2022

Re: gorak secer

pominjete zlatni dan. prelepa ali pretuzna pesma. sa dijabetesom se moze dugo i kvalitetno ziveti. vazna je samodisciplina i da udjete u neku rutinu.
zoja444 zoja444 00:42 03.11.2022

Re: gorak secer

ako sam dobro shvatila, vama je dijabetes otkriven prosle nedelje. to znaci da ste jos u soku. bio je dobar sajt stele progrmelje dijabeta.net. imate i drugih dobrih sajtova.
zoja444 zoja444 00:48 03.11.2022

Re: gorak secer

primite sledecu informaciju hladne glave. kako dijabetes ima genetske predispozicije, na redovne kontrole cela porodica. preventive radi.
zoja444 zoja444 00:58 03.11.2022

Re: gorak secer

svi lekari sa interne b su odlicni. prof. lalic i kendereski i njihove ekipe. mislim da je zakazivanje sada otezano ali sam cula da se moze otici cetvrtkom direktno do klinike i objasniti situaciju.
zoja444 zoja444 01:16 03.11.2022

Re: gorak secer

nisam u toku postoje li sada savetovalista u dz. nekada su bila, pa su ukinuta.
zoja444 zoja444 01:22 03.11.2022

Re: gorak secer

mislim da je vazno pisati o dijabetesu jer je u srbiji 700 000 otkrivenih i koliko jos neotkrivenih dijabeticara.
zoja444 zoja444 01:39 03.11.2022

Re: gorak secer

izvinjavam se na broju komentara. tel mi sam brise duze, pa moram ovako. i izvinjenje ako sam nesto pametovala.
literatesa literatesa 05:23 03.11.2022

Re: gorak secer

natasa, vama treba sada da bude prioritet vase zdravlje. i od nerviranja raste secer. prvo ste u obavezi da brinete o sebi. sve drugo moze da saceka. pa i blog.

Pametno.

I ja sam se zamislila o svom srcu i šećeru već nakon par pročitanih rečenica.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:35 03.11.2022

Re: gorak secer

zoja444
natasa, vama treba sada da bude prioritet vase zdravlje. i od nerviranja raste secer. prvo ste u obavezi da brinete o sebi. sve drugo moze da saceka. pa i blog.

ako sam dobro shvatila, vama je dijabetes otkriven prosle nedelje...

Доста нас је овде имало коленску реакцију због ранијих закључаних блогова, али Наташино здравље је њен апсолутни приоритет. Та последња дијагноза захтева да се стање хитно регулише уз помоћ лекара, и упоредо да се Наташа што брже и што боље сама информише о детаљима метаболизма шећера. Онда следи самодисциплина на дуги рок и избегавање стресова.
kako dijabetes ima genetske predispozicije, na redovne kontrole cela porodica. preventive radi.

Контролисање нивоа шећера у крви није превентива, већ је то ”здрав живот”.
Генерално, сви би требало да живимо што приближније режиму који се препоручује дијаберичарима или макар да имамо свест шта, колико и када једемо.
zoja444 zoja444 06:48 03.11.2022

Re: gorak secer

slazem se tesa. sve si u pravu. tesko je menjati lose navike ali je moguce. samo treba biti strpljiv i uporan i kad i ako se poklekne.
zoja444 zoja444 06:55 03.11.2022

Re: gorak secer

ja kad sam menjala rezim ishrane, tj. drzala dijetu, trazila sam da mi zakljucavaju kuhinju i zamisljala sam kako sam beskucnik i srecna sa to malo hrane u tanjiru. jer vazna je i kolicina.
zoja444 zoja444 07:08 03.11.2022

Re: gorak secer

i da jos ovo, ako bi vam bilo lakse da ste pod necijom kontrolom oko dijete, mozete otici na institut za nesto i ishranu. dobicete spisak dozvojenih namirnica i ide se jednom nedeljno na kontrolu. prof. jorga i jakovljevic. kristina kovac je tamo isla.
zoja444 zoja444 10:49 03.11.2022

Re: gorak secer

najvaznija je odluka. kao sto kad volimo dva muskarca istovremeno, donosimo odluku kojem cemo se prikloniti... radi izbegavanja komplikovanja zivota.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:46 03.11.2022

Re: gorak secer

Контролисање нивоа шећера у крви није превентива, већ је то ”здрав живот”.
Генерално, сви би требало да живимо што приближније режиму који се препоручује дијаберичарима или макар да имамо свест шта, колико и када једемо.



Da preporučim opet dobro štivo: link.

mariopan mariopan 14:16 04.11.2022

Re: gorak secer

zoja444
izvinjavam se na broju komentara. tel mi sam brise duze, pa moram ovako. i izvinjenje ako sam nesto pametovala.

I ja sam htela sve to da joj napišem, bolje da se pobrine o tome na vreme jer sam ja isto tako prošla. Nisi ništa pogrešila.
literatesa literatesa 05:20 03.11.2022

Cirkus ili sekta?

Natašin blog je jedinstveno mjesto gdje osvjedočeni debili, fašisti, prorusi, prokinezi, pročečeni, zakleti između sebe neprijatelji, antievropljani, bregzitaši, lepenovci, saradnici okupatora, populisti, moralist svih fela, fanatici, manijaci, svetice, nacionalisti, ratni huškači, rasisti, putinoljubi, dodikovci, upišanko i ostali biraju pravu stranu.

I da, da bi bilo sve lakše, ljepše tj moralnije i okrutnije, na drugoj, onoj pogrešnoj strani, je Romkinja.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:02 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Поздрав и теби, Теса.

literatesa literatesa 07:30 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Nataša, napomenuću još jednom: sve dok ovde ne pišeš blog ispred ili u ime stranke, kao ovaj o šećeru, ili onaj gdje su te optužili za saučesništvo izazivanja nesreće u rudniku, ili onaj gdje ti nemaš pojma o fašizmu i itd, sve dok si ti ovde privatna osoba (vidjela si da u novinama ispod teksta nekog autora piše npr “svi moji stavovi su privatni”), pristajanje na sadazim ovih sadista je samo tvoja odluka, svojevoljna,

i zaključati blog o šećeru nije neustavno, nehumano, protivnarodno i itd, sve ovo što je prvosveštenica principessa iz Moskve navela (a ko zna o slobodi govora više od nje?), ma ne, naprotiv, tvoje zakonsko i ljudsko pravo.


Neću više navraćati na ovoj blog, volim ja svoje srce i šećer. I drugo, zašto mi ranije niste rekli da napravim stranicu. Predložili.
literatesa literatesa 07:38 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

zoja444 zoja444 07:48 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

tesa, ne vredi ni objasnjavati. volela bih da sam tako direktna kao ti. ali mi je ona paranoja oko petljanja sa ip i stvarnim adresama u malom mozgu. srbija je ovo, bre.
solo solo 08:46 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Natašin blog je jedinstveno mjesto gdje osvjedočeni debili, fašisti, prorusi, prokinezi, pročečeni, zakleti između sebe neprijatelji, antievropljani, bregzitaši, lepenovci, saradnici okupatora, populisti, moralist svih fela, fanatici, manijaci, svetice, nacionalisti, ratni huškači, rasisti, putinoljubi, dodikovci, upišanko i ostali biraju pravu stranu.

I da, da bi bilo sve lakše, ljepše tj moralnije i okrutnije, na drugoj, onoj pogrešnoj strani, je Romkinja.


I ti blažena djevo među njima da bi im objasnila?

Ti primećuješ i govoriš o stranama,verskoj i nacionalnoj pripadnosti ogavno spinujući hraniš svoj napaćeni bolesni ego.

To što je Nataša Romkinja, ako je (ne proveravam niti su bitne te stvari) nije ni bogom dati benefit da je prihvatajući kao jednaku među jednakima izdvajamo u bilo kom smislu.

To što radiš je najsmrdljivije podmetanje i bezobrazluk.

Srećom malo ko se prži na te tvoje frustracije.

na drugoj, onoj pogrešnoj strani, je Romkinja.


Upravo ti definišeš stranu, pazi rečenicu - ,,onoj pogrešnoj strani, je Romkinja,, - kako poima bečka bedevija.

Za tebe je to pogrešna strana?

Rasistkinjo.
zoja444 zoja444 08:55 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

solo, problem je sto natasa nije prihvacena kao jednaka medju jednakima. ti vredjas i spinujes. i ti zamenjujes teze. sad ce ti se priruziti svi nabrojani.
literatesa literatesa 09:02 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

solo, problem je sto natasa nije prihvacena kao jednaka medju jednakima. ti vredjas i spinujes. i ti zamenjujes teze. sad ce ti se priruziti svi nabrojani.

Ma neka se pridruže, zaboravila sam gore napisati: i dupli nalozi. Nemamo preglednost koliko njih ima u jednoj glavi ovde, a i ta jedna glava kad je samo jedna, jedno piše, drugo misli, treće govori i četvrto živi. Jebotebog i ljudi i zla. Useru se od pameti i pravde.



Zoja, ne brini se ti za mene, nego toj paranoji se odupri, nasmijala sam se. :)
literatesa literatesa 09:04 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

I satanisti svih fela.



Prvi predatorzt se istresa na njoj zato što je Romkinja, razvaljuje vrata nogom.

Ej, bre.
zoja444 zoja444 09:08 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

tesa, ima vic: to sto sam ja paranoik, ne znaci da me ne prate.
solo solo 09:09 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

solo, problem je sto natasa nije prihvacena kao jednaka medju jednakima. ti vredjas i spinujes. i ti zamenjujes teze. sad ce ti se priruziti svi nabrojani.


Ja sam je prihvatio kao jednaku. Zato i pišem njeno ime Nataša velikim slovom za razliku od tebe.
Mani se samo izgovora tastature i telefona.

Politizacija i zloupotreba verskih,nacionalnih,manjinskih,i sexualnih pripadnosti je postalo novo i vrlo učinkovito sredstvo za prečice.

Pošto moram u tvom slučaju da crtam ko Bobić evo nije mi žao truda.

U jednoj firmi na konkursu gde se recimo traži znanje engleskog jezika nije primljen kandidat koji je pritom i homoseksualac iako to nikoga ne interesuje. Traži se znamje engleskog jezika. Kada ga ne prime na konkurs jer nije položio test engleskog on počinje igru kako nije primljen zbog homofobičnosti i ostalih sranja koja treba da zamaskiraju da on u stvari nije ispunio uslove konkursa.
Ta stara igranka ,,drž' te lopova,, nije ništa novo ali je postala jako moderna i učinkovita.

To što je Nataša Romkinja nije,ponavljam, nikakav benefit sam po sebi jer onda dolaziš u situaciju kontra svega i druge dovodiš u situaciju da budu diskriminisani u odnosu na nju.

Kada smo svi jednaki,jednaki smo.

literatesa literatesa 09:16 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Kada smo svi jednaki,jednaki smo.

Ali ti se od svih ovih satanista našao da pričaš o jednakosti, koliko puta si me maltretirao radi ijekavskog i porijekla. Džukelo pretvorna.
solo solo 09:20 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

ikoliko puta si me maltretirao radi ijekavskog i porijekla.


Zar ti koristiš ijekavicu?

Nisam primetio.

Mora da neku zajebanciju nisi dobacila pa si je shvatila u sklopu funkcije svoje amigdale što bi reko Čer.

Kako god u Tuzli se koristi ijekavica a do skora ti je smetalo što volim Tuzlu i Bosance, idem često tamo i nikome ne smeta moja ekavica kao ni meni ijekavica.

Budaletino napaljena.

Fulaš.
zoja444 zoja444 09:21 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

solo, ti hoces da kazes da natasa zloupotrebljava svoj polozaj kao romkinja? sram te bilo. i kad odrastes, shvatices da nisu svi ljudi jednaki. evo, ja nemam ista prava na blogu kao neki.
literatesa literatesa 09:24 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Kako god u Tuzli se koristi ijekavica a do skora ti je smetalo što volim Tuzlu i Bosance, idem često tamo i nikome ne smeta moja ekavica kao ni meni ijekavica.

Nevjerovatno. Kakve budalaštine.
solo solo 09:24 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

solo, ti hoces da kazes da natasa zloupotrebljava svoj polozaj kao romkinja? sram te bilo. i kad odrastes, shvatices da nisu svi ljudi jednaki. evo, ja nemam ista prava na blogu kao neki.


Ne vredi.

Tebi stvarno ne vredi.

Ok i to je za ljude.

Mir s' tobom 3 četvorke.

solo solo 09:29 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Nevjerovatno. Kakve budalaštine.


Ne draga samo si deo prljave propagande koja ovaj napaćeni narod temeljno predstavlja fašistima,nacionalistima,homo i ostalo fobičnima,i svime onim što si navela i navodiš iz bloga u blog.

debili, fašisti, prorusi, prokinezi, pročečeni, zakleti između sebe neprijatelji, antievropljani, bregzitaši, lepenovci, saradnici okupatora, populisti, moralist svih fela, fanatici, manijaci, svetice, nacionalisti, ratni huškači, rasisti, putinoljubi, dodikovci....


Oće te pridjevi.

Samo mi je dilema dal' si dobro plaćena za to ili radiš iz zadovoljstva nako spontano?

Kao i mnogi ovde.

Čarli moraćeš sam da istražuješ,man' se ,,nikova na sunce,,
literatesa literatesa 09:32 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Ne draga samo si deo prljave propagande koja ovaj napaćeni narod temeljno predstavlja fašistima,nacionalistima,homo i ostalo fobičnima,i svime onim što si navela i navodiš iz bloga u blog.

Samo mi je dilema dal' si dobro plaćena za to ili radiš iz zadovoljstva nako spontano?

Kao i mnogi ovde.

Čarli moraćeš sam da istražuješ,man' se ,,nikova na sunce,,

Ali s koliko hrabrosti ti ljudi zastupaju svoje nepostojanje, svoje izgrađene naloge ovde, trolovanja, nemam riječi.
literatesa literatesa 09:34 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Odjavljujem se, stvarno. Nemam živaca, vremena. Pameti ja za ovo više nemam.
softelectronics_e softelectronics_e 09:35 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

literatesa
Natašin blog je jedinstveno mjesto gdje osvjedočeni debili, fašisti, prorusi, prokinezi, pročečeni, zakleti između sebe neprijatelji, antievropljani, bregzitaši, lepenovci, saradnici okupatora, populisti, moralist svih fela, fanatici, manijaci, svetice, nacionalisti, ratni huškači, rasisti, putinoljubi, dodikovci, upišanko i ostali biraju pravu stranu.

I da, da bi bilo sve lakše, ljepše tj moralnije i okrutnije, na drugoj, onoj pogrešnoj strani, je Romkinja.

Strašno!
Eeee, da.
Kako ikoga ne mrzi da piše budalaštine i idiotarije proglašavajući sve iz okruženja bićima nižeg ranga?
To može da radi, ipak, samo teška budalčina.
Jbg, teško mi je to da kažem ženi.
Jer ne znam ženski rod od 'budalčina'.
solo solo 09:35 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Odjavljujem se, stvarno. Nemam živaca, vremena. Pameti ja za ovo više nemam.


Zaradila si dnevnicu za bečke kolače.

Da,dosta za danas.

Ajmo sikter.
literatesa literatesa 09:36 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Strašno!
Eeee, da.
Kako ikoga ne mrzi da piše budalaštine i idiotarije proglašavajući sve iz okruženja bićima nižeg ranga?
To može da radi, ipak, samo teška budalčina.
Jbg, teško mi je to da kažem ženi.
Jer ne znam ženski rod od 'budalčina'.

Evo ga i upišanko.
zoja444 zoja444 09:37 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

solo. sve je tacno sto je tesa napisala. sto nisi u toku i nisi video sta se desavalo, postaje problem. barem se ogradi.
literatesa literatesa 09:37 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Zaradila si dnevnicu za bečke kolače.

Da,dosta za danas.

Ajmo sikter.

A ti, svu ovu bedu po blogu radiš za džabe, il te nahrani? E, čovječe.
literatesa literatesa 09:39 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

solo. sve je tacno sto je tesa napisala. sto nisi u toku i nisi video sta se desavalo, postaje problem. barem se ogradi.


Zoja, čuvaj se, nemoj zbog mene stvarati neprijatelje. Lijep dan želim.
softelectronics_e softelectronics_e 09:43 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

zoja444
solo, ti hoces da kazes da natasa zloupotrebljava svoj polozaj kao romkinja? sram te bilo. i kad odrastes, shvatices da nisu svi ljudi jednaki. evo, ja nemam ista prava na blogu kao neki.

Zoja, ti si nešto prezupčila!?
Gde je Solo rekao tako nešto?
softelectronics_e softelectronics_e 09:45 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

solo
Nevjerovatno. Kakve budalaštine.


Ne draga samo si deo prljave propagande koja ovaj napaćeni narod temeljno predstavlja fašistima,nacionalistima,homo i ostalo fobičnima,i svime onim što si navela i navodiš iz bloga u blog.

debili, fašisti, prorusi, prokinezi, pročečeni, zakleti između sebe neprijatelji, antievropljani, bregzitaši, lepenovci, saradnici okupatora, populisti, moralist svih fela, fanatici, manijaci, svetice, nacionalisti, ratni huškači, rasisti, putinoljubi, dodikovci....


Oće te pridjevi.

Samo mi je dilema dal' si dobro plaćena za to ili radiš iz zadovoljstva nako spontano?

Kao i mnogi ovde.

Čarli moraćeš sam da istražuješ,man' se ,,nikova na sunce,,

Oću, boli me kurac!
Ja sam se budalama na-bavio za devet života.
zoja444 zoja444 09:47 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

a tek mrzitelja zena sto ima na blogu. i medju muskima i zenskima.
softelectronics_e softelectronics_e 09:48 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

literatesa
Odjavljujem se, stvarno. Nemam živaca, vremena. Pameti ja za ovo više nemam.

Eeeeee, vidiš!
To nije u redu ... dođeš, vidiš, popljuješ, odeš.
Nema da odeš, kada znaš da pljuješ, red je i da saslušaš!
Najlakše je, što kažu braća Bugari, 'opaška na grba', to jest, rep na leđa - i ja odoh.
softelectronics_e softelectronics_e 09:50 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

literatesa
Strašno!
Eeee, da.
Kako ikoga ne mrzi da piše budalaštine i idiotarije proglašavajući sve iz okruženja bićima nižeg ranga?
To može da radi, ipak, samo teška budalčina.
Jbg, teško mi je to da kažem ženi.
Jer ne znam ženski rod od 'budalčina'.

Evo ga i upišanko.

Sada bih ja trebalo, u skladu sa tvojim čašćenjem, tebi da kažem usranka.
Eeeeee, ali ja to neću da tebi kažem, ipak si ti žena.
softelectronics_e softelectronics_e 09:53 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

zoja444
a tek mrzitelja zena sto ima na blogu. i medju muskima i zenskima.

Kakvi mrzitelji žena?
Pa nismo mi pederi i pederke.
Da li, u stvari, oni mrze žene?
Šta to znači mrzitelj žena?
Neće da imaju seks sa ženama ili šta?
Ponekada vrate uvredu nekoj od 'žena'?
Ili šta?
predatortz predatortz 09:53 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?


Prvi predatorzt se istresa na njoj zato što je Romkinja, razvaljuje vrata nogom.


Popij tabletu, ili šta ti već bistri um (ako još nešto pomaže?) i budi ljubazna pa citiraj gde sam se osvrnuo na Natašinu etničku pripadnost.
zoja444 zoja444 09:53 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

softi, prezupcila, nego sta. hoces ti da me vratis u vinkl. tamo ti je bobic ostavio poruku licne prirode. njemu se obrati.
softelectronics_e softelectronics_e 09:55 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

zoja444
softi, prezupcila, nego sta. hoces ti da me vratis u vinkl. tamo ti je bobic ostavio poruku licne prirode. njemu se obrati.

Ma jok!
Kako ja, koji sam auz-vinkl, mogu ikoga da vratim u vinkl?
Ja mogu samo da ti pružam podršku.

Eeeee, da!
Molim te da budeš koncentrisana.
Jer - nije mi Bobić ostavio poruku lične prirode, nego Maksa!
Ali sam Maksu odmah patosirao, jer nema pojma o mojima.
A taj Bobić, nemam pojma da li zna i da piše.
On samo škraba koješta.
maksa83 maksa83 10:06 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Ali sam Maksu odmah patosirao,

Grubijančino!
literatesa literatesa 10:16 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Sada bih ja trebalo, u skladu sa tvojim čašćenjem, tebi da kažem usranka.
Eeeeee, ali ja to neću da tebi kažem, ipak si ti žena.

Sve je dobro dok ne nudiš sexualne usluge, dušu bih ispovraćala.
literatesa literatesa 10:18 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Popij tabletu, ili šta ti već bistri um (ako još nešto pomaže?) i budi ljubazna pa citiraj gde sam se osvrnuo na Natašinu etničku pripadnost.

Bistra sam, ustala u 5 opet, šta si me pitao? Pa nisi ti njoj rekao ništa, naravno, ali sam već par puta reagovala na tvoje komentare Nataši, pitajući te da li bi tako osion i strog, visok i ozbiljan, bio i prema Bosankama ministarkama koje su do sada i na većoj funkciji i bliže predsedniku stranke, umal napišem sekte.
predatortz predatortz 10:42 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

literatesa
Popij tabletu, ili šta ti već bistri um (ako još nešto pomaže?) i budi ljubazna pa citiraj gde sam se osvrnuo na Natašinu etničku pripadnost.

Bistra sam, ustala u 5 opet, šta si me pitao? Pa nisi ti njoj rekao ništa, naravno, ali sam već par puta reagovala na tvoje komentare Nataši, pitajući te da li bi tako osion i strog, visok i ozbiljan, bio i prema Bosankama ministarkama koje su do sada i na većoj funkciji i bliže predsedniku stranke, umal napišem sekte.


Na primer, prema Zorani, mojoj Tuzlanki?
Mislim da ta žena treba da je u zatvoru, to bih joj u lice rekao.
Kisićka se lepo pući, na nju sam slab.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:54 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

zoja444
solo, ti hoces da kazes da natasa zloupotrebljava svoj polozaj kao romkinja? sram te bilo. i kad odrastes, shvatices da nisu svi ljudi jednaki. evo, ja nemam ista prava na blogu kao neki.

Зоја, Наташи нису потребни дрвени адвокати. Она извесно није корумпирана као рецимо Чомићка и Крстић, а сама најбоље зна колико је у њеном животу било негативне и позитивне дискриминације.
literatesa literatesa 11:02 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Na primer, prema Zorani, mojoj Tuzlanki?

Jao, nemoj Tuzlu spominjati, Solo će se sjetiti da nikad u Tuzli nije bio, ubedačiti.

Kisićka se lepo pući, na nju sam slab.


Da, Kisićka je nakon onih bisernih naušnica u vrijeme kada penzioneri imaju pravo izlaska od 4 do 6 ujutru, i dan danas mislim da je to sve izmišljeno, dobila Ministarstvo porodice, socijalno, pa ima smisla. I prije neki dan kad je čovjek ubio sebe i dijete, cijenim da je barem na konferenciju za štampu izašla bez bisernih naušnica jer u drugim zemljama podnose ostavke ali dobro, ona je rekla: neću danas šljaštati, napućena, nije lijepo.

Još jednom da ponovim, dvije plavuše Bosanke u ministarstvu Srbije i prisne sa radikalima su pokazatelj raspada jedne zemlje tj njene vlasti, veće štetočinstvo od operske pjevačice, Romkinje koja bi našla mjesta u svakom pametnom društvu, u politici.


A vi sad nastavite dokazivati na njenom blogu, bogtepitaošta.
softelectronics_e softelectronics_e 11:10 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

literatesa
Sada bih ja trebalo, u skladu sa tvojim čašćenjem, tebi da kažem usranka.
Eeeeee, ali ja to neću da tebi kažem, ipak si ti žena.

Sve je dobro dok ne nudiš sexualne usluge, dušu bih ispovraćala.

Ma!
Ne jebem ja svašta!
Ni svaku!
Mada, da ti budem iskren, uskoro će to biti da uopšte ne jebem.
Prema tome, ako možeš, snađi se sama.
zoja444 zoja444 11:10 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

principesa, otkad se ono desilo sa blogovima, ja imam neki zastitnicki poriv prema natasi. kao prema sestri. mozda zvuci pateticno, ali je tako.
literatesa literatesa 11:12 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Prema tome, ako možeš, snađi se sama.

Usranko, ja nikad nisam ni bila tvoja briga ili problem, samo nije bilo načina reći ti koliko si gadan muškarac. Smiri se.
softelectronics_e softelectronics_e 11:18 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

literatesa
Prema tome, ako možeš, snađi se sama.

Usranko, ja nikad nisam ni bila tvoja briga ili problem, samo nije bilo načina reći ti koliko si gadan muškarac. Smiri se.

Pa moram da ti odgovorim kada me tako lepo častiš!
Normalno da ti nisi moja briga!
Štaviše boli me kitonijus za tebe!
I tebi slične!
No, to ne znači da si ti za mene potpuno govno.
Da jesi, ne bih ti odgovarao.
Prema tome, drži se!
Vreme joj prolazi!
literatesa literatesa 11:25 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

Pa moram da ti odgovorim kada me tako lepo častiš!

Ma ne odgovaraš ti meni, prvi su uvijek počinjao i evo ne prestaješ, samo što se ja gadim na tebe, baš se gadim, inače ima načina isprovocirati te da pokažeš pravo lice perverznjaka koje kriješ iza tog paravan priče o porodici.
softelectronics_e softelectronics_e 11:31 03.11.2022

Re: Cirkus ili sekta?

literatesa
Pa moram da ti odgovorim kada me tako lepo častiš!

Ma ne odgovaraš ti meni, prvi su uvijek počinjao i evo ne prestaješ, samo što se ja gadim na tebe, baš se gadim, inače ima načina isprovocirati te da pokažeš pravo lice perverznjaka koje kriješ iza tog paravan priče o porodici.

Ma!
Ti si mačji kašalj!
Na tvom mestu, otišao bih negde da ti to pogledaju.
Možda ima leka!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana