Filozofija| In memoriam| Ljubav| Muzika

Decak iz vode

angie01 RSS / 05.11.2022. u 14:09

 

 images?q=tbn:ANd9GcRNuGog7WR_Kre7kIUv3-Vn9uqarAP9zooJQw&usqp=CAU

 

Zagreb, Sarajevo, Beograd,...21. 09. 1958.-05 011. 1994....Princ asfalta izgubljene generacije.

 

 

Ljudi se obično plaše da oslobode energiju, zato što na taj način otkrivaju znatan deo sebe i svoje ličnosti: time znači, pokazujemo sva svoja unutrašnja doživljavanja i preživljavanja. S druge strane, mnogi ne vole da vide taj energetski naboj jer ih to zastrašuje. Nema razloga potiskivati ono što je u nama!

 

 

Nikad ne znam u kom ću smeru krenuti. Dozvoljavam da me emocije “povuku” za sobom i da me prosto “uguraju” u neke stvari o kojima ranije nisam razmišljao.

 

 

Danas, mladom čoveku nije dozvoljeno da radi, jer nema slobodnih radnih mesta, zapravo sva ta potencijalna mesta su popunjena nekim dosadnim, starim, olinjalim tipovima, koji ništa ne preduzimaju da se izvučemo iz blata u koje smo se zaglibili. To opet znači da je mladima – željnim znanja i progresa – sve uskraćeno. A najviše životne radosti! Kako neki mladić može sebi da obezbedi penziju, kad nema posla do trideset i neke godine? U ovom trenutku, mi mladi nemamo budućnosti

 

 

Stojimo na rubu neke razjapljene provalije. A, iznad nas, razbuktala se vulkanska lava, koja počinje da curi, rasteže se po nama – narodu. Šta bi mi sad mogli da uradimo? Ne znam ni sam. Čini mi se da smo potpuno “stisnuti”, ne možemo ni korak nazad, ali ni korak napred! Možda bi nam pomogla promena političkih i ekonomskih uslova, ...? Možda, kažem…

 

 

Prilagodljivost životu može da bude pozitivna osobina, ali, po meni, to je isto tako i danak životu! Ukoliko se prilagođavaš nečemu, što ne želiš, onda suzbijaš svoju ličnost. U tom smislu, ta prilagodljivost postaje pre svega – morbidna i negativna. Šta na kraju biva: od mladog i perspektivnog čoveka, stvara se krajnje beskoristan tip

 

 

Borite se za svoju ličnu slobodu i demokratiju; ne dozvolite da vas neki lažni srebrnjaci i krivo “opravdane” norme uguše i opterete. Borite se za svoj život!

 

Na danasnji dan je Milan Mladenovic otisao od nas,, tesko da o njemu moze neko bolje da nesto kaze, nego on sam svojim recima.

u pomen Milanu, a za Nekog iz mase,

 



Komentari (904)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 14:00 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Eeeee, da!
Dođem ti ja jednom u SKC, drombulja Koja na basu pokušavajući da bude gitarista, ona debeljuca iz Londona se nešto dernja ... u svakom slučaju, drndanje neizdrživo i neslušljivo.
Kažem ja sestričini ... čekam te ja ispred Beograđanke.

Eeee ali to je posle Kojine londonske faze (odande je doveo bucu), a imam i ja sličnu priču za Koju. Zalaufava se novi talas u Beogradu, jedan od onih koncerata za valjda beše 29. Novembar (mada mislim da nije bilo nešto hladno) baš ispred te Beograđanke, i stojimo moj drug Š. koji je pola Švajcarac a pola Crnogorac (trunke sluha nema, nevezano sa geografskim poreklom) i kreće da svira Disciplina, i traje to već dobrih 15 minuta kad će u jednom trenutku Š. (potpuno neironično, nije hteo da napravi fazon): "Pa jesu se uštimovali više?!".


Još ako ti drugar nije ni od pesničkih senzibiliteta zamišljam kako su se uštimavali na Pokojnog Tozu

(glup pun(ish) pun, I know - al rekao si kako gledaš i Suits pa cenim da ti je ok ok prvo govoriti hop, pa tek onda skakati - pa zamišljam i advanced AI, već konfident, ... kako ulazi da čita i ove blogove u ime daljeg treninga
angie01 angie01 14:09 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ti bi


to sta bih ja, rekoh u prethodnom blogu,...ja ne verujem u destrukciju i agresiju, nego u stvaralstvo i cuvanje,...ja se izbeumim od srece kada vidim polje sa poljskim cvecem, narocito bulkama-ne znam zasto, one su mi posebno bozanstvene, jos kada na njih slecu oni mali plavi letiri, to je cita sreca,...znam, znam, da zvicu sladunjavo, al brate, meni je to to, zabole me za srpski i ovaj onaj svet, koji ima za cilj da unisti drge, koji su istu tu, sa istim razlogom i pravom,...ja bih da gajim moje ruze boje lavande i da ih mirise i komsija,...pa da me posle zove na kaficu,...

...a ti bi da prvo prebrojis ko je tu sta, od od tih sta, koje tu ko, pa da nesto organizujes u nekom ogranicenom sistemu,..ma idi bre, koga bre zabole, toliko nesrece je to vec proizvelo i jos niste sabrali,

...kakv si ti umereni desnicar, kada Bosnjake zoves Turcima, a Hrvate Ustasama,...i kakve to demokratske vrednosti bi ti vracao ubijanjem sugradjana i proglasavanjem radikalske diktatorske vlasti demokratskom,...komunizam vam samo sluzi kao izmisljena isprika,...ovo sada sranje ste predatore vi napravlili, ne komunisti vi, koji ste sledili destruktivne poklice devedesetih,...mnogi su se pokajali, a recimo ti se jos zahvaljues , znas vec kome, necu da prljam ovaj blog,...znaci, zahebi me ispraznih prica, jasno je sve i ko je sta i zbog cega.

kakav bre tvrdi antikomunizam, si si tvrdi retrogradni hardkor desnicar, koji sledi seseljevstinu, dok ga ovde ubacijes u kombinaciju i sa nekima- Latinka i Pescanik- ciji je on jasni antipod.
angie01 angie01 14:10 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Коментарисала сам искључиво хорове мале деце за коју неко мисли да је добра идеја да што млађи упознају опус ЕКВ.


ja ti upravo i kazem, kakve veze ima opus EKV, sa svime ostalim,...i mislim da razumes napisano.
gvozden1 gvozden1 14:24 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

U kratkim crtama, moj deda, onaj četnik, februara 1942. Cvijetinu spasao glavu. Upravo zahvaljujući toj rodbinskoj vezi. Kada je deda pao, maja '45., Cvijetinovim u ruke, ovaj mu nije spasao glavu. Naprotiv, odsekli su mu je.

To je uobičajeno komunističko postupanje.
Naprosto, radi se o ljudskom otpadu.

Drastičniji primer od tvog dede je primer Koče Popovića.
Njega su četnici posle katastrofe na Kadinjači, dok je tumarao tim krajem, sam samcit, pogubljen, pronašli i odveli ga, lično, neposredno odveli do njegovih preko Drine.

Dečko, četnik, koji ga je vodio po naredbi starešina, igrom slučaja, kasnije, dospe kod njih u zarobljeništvo.
Osude ga na smrt, Koča prisustvuje, prepozna ga, dečko ga moli za život, a ova stoka kaže, streljaj, ko ga jebe.
I naravno ubiju dečka.

I Koča se time hvali.

Otpad.
predatortz predatortz 14:30 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Bosnjake zoves Turcima


To bi oni voleli, to bi njima bilo tepanje. Turci su veliki, državotvoran narod. Kako onda, tako i danas. Ovi što se u trenutnoj pameti nazivaju Bošnjacima, a već imaju tendenciju da to promene u Bosanci, ali tako da i nas na to privole, su nus proizvod.

Hrvete ne zovem ustašama. Ustašama zovem ustaše. A kada je narativ hrvatskog rukovodstva, vojnog i civilnog, devedesetih bio kao i Pavelićev - pobiti i proterati, onda to rukovodstvo i tu vojsku zovem ustaškom.
Narod, celokupan, ne.

ovo sada sranje ste predatore vi napravlili, ne komunisti


Ovo sadašnje stanje, to zna ko je imalo čitao, je trasirala Kominterna u svom viđenju nacionalnog pitanja na Balkanu, početkom tridesetih, a u ustav stavili komunisti 1974. Rat su, takođe, poveli komunisti i snage proistekle iz te partije. Slobodani, Kučani, Tuđmani...

Mi smo samo, koliko je to moguće, pokušali da očuvamo minimum srpskog nacionalnog interesa i da ne dozvolimo da se ponovi 1941.

Edit:

Čak smo mi, srpski nacionalisti, progutali žabu i pristal da nas u ratu vode komunisti. Sve da ne bi krenuo srpsko-srpski, građanski rat. Svesni smo bili onda, a i danas, da bi nama Srbima to bio kraj.




principessa_etrusca principessa_etrusca 14:30 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
P.S. Za principessu da je razgali i uspostavi balans, dete se zamotava u zastavu i peva uz Baju Malog Kninđu, jedna zdrava alternativa deci koja pevaju EKV

Максо, нећу ни отварам тај линк јер сте досадни са Бајом Малим Книнџом.
predatortz predatortz 14:39 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Максо, нећу ни отварам тај линк јер сте досадни са Бајом Малим Книнџом.


Vala baš!

Od nekog sa IQ ispod 85 bih očekivao da ima rezon "ako ne voliš EKV onda slušaš Baju", kojeg uzgred zovem Baja Mala Mindža, ali me Maksa iznenađuje.
gvozden1 gvozden1 14:52 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

predatortz

Максо, нећу ни отварам тај линк јер сте досадни са Бајом Малим Книнџом.


Vala baš!

Od nekog sa IQ ispod 85 bih očekivao da ima rezon "ako ne voliš EKV onda slušaš Baju", kojeg uzgred zovem Baja Mala Mindža, ali me Maksa iznenađuje.

Aha, sad ćete da ga ubedite da prestane.
A i što bi kad je Baja Mali Knindža vrh, car, kralj, brutalan....
angie01 angie01 14:59 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


To bi oni voleli, to bi njima bilo tepanje.


koji oni, pa nisu oni pali s Mmarsa, jednako pravo na bosnu imaju, kao i ostale narodnosti koje su tamo zivele i zive, o cemu ti pricas- izjasnili su se vecinski svi, da zele da se od Yu odvoje i nisu zeleli rat, nego se situacija iskoristila za osvajanja- sve je vec prezvakano i necu dozvoliti da se to nastavi ovde,...ionako cete jos sto puta da vrtite istu pricu.


a već imaju tendenciju da to promene u Bosanci, ali tako da i nas na to privole, su nus proizvod.


od kada znam za sebe-svi ste tamo bili Bosanci i ne secam se da je to nekome bilo cudno i uvredljivo i nametnuto i kako sada pricas, neka novina,..pa i ti si Bosanac-Srbin.


Narod, celokupan, ne.


pa kako ne, ovde su i neki prisutni tako nazivani, jer nisu bili u vasem fazonu, cim nisu nacionalisti i desnicar- onda su ustase,...ja sam jos i kurva, znaci, ustaska kurva.



Ovo sadašnje stanje, to zna ko je imalo čitao, je trasirala Kominterna u svom viđenju nacionalnog pitanja na Balkanu, početkom tridesetih, a u ustav stavili komunisti 1974. Rat su, takođe, poveli komunisti i snage proistekle iz te partije. Slobodani, Kučani, Tuđmani...


jao jeste, kako da ne,...a gde su ti tvoji komandanti i seki, kreator granica za kojima ste krenuli.


Mi smo samo, koliko je to moguće, pokušali da očuvamo minimum srpskog nacionalnog interesa i da ne dozvolimo da se ponovi 1941.


ma da- rezultat je pokazao sta ste uradili, tako da se ne bih hvalila previse.


Čak smo mi, srpski nacionalisti, progutali žabu i pristal da nas u ratu vode komunisti.


pa zanimljivo, sa onim svakomalo zahvaljivanjem, ne izgleda kao da si bilo kakvu zabu gutao, nego da si upravo saglasan i zahvalan.
angie01 angie01 15:02 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

јер сте досадни са Бајом Малим Книнџом.


kako to mislis, mi smo dosadni,...pa nema slavlja ni kafane ni cega god pomislis, da ne tresti uz opste odusevljenje- i svi znaju pesme i reci,...a tebi smeta sto eto deca pevaju nesto pametnije i manje glupavo i retrogradno nego sto su novi trendovi, jer bozemoj, zna se vec kakva je to autodestrukcija bila,...a nije auto i svaka druga moguca destrukcija to sto peva ovaj buzdovan.
Milan Novković Milan Novković 15:03 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
softelectronics_e
newimprovedtadejus
softelectronics_e
maksa83
Ali!
Inteligencija je inteligencija.
Kojekakve budalčine pokušavaju da prodaju kojekakvu fragmentaciju inteligencije, pa se pojavila i ona emocionalna.
Da li će neko biti u stanju da hendluje 5 hiljada linija koda zavisi od inteligencije, pre svega.
Kakva kurčeva tehnička inteligencija!

Pretpostavljam da oko ovog nemaš nikakve dileme.

Ja oko svega imam dilemu.
Ti?


zar i oko pure poplašene slaninom?

Šta je pura?


Vi njemu pokusavate da objasnite sta je tehnicka inteligencija a on ne zna sta je purpurpura.
Strasno!
Ono u sta se kajmaka ugurgura, pa se niz grlo oborbori.

Ma znam!
Ali zajebavam.
Inače ti ja nisam pristalica glorifikacije kajmaka i njegovo turanje u svašta u nenormalnim količinama.
Tehničku inteligenciju su izmislili svirači kurcu koji nisu bili u stanju da ukapiraju ni Pitagorinu teoremu.
Jaooooooo, meni je matiš dosadan i bljak!
Ja ću da sviram kurcu za male pare, jer je to tako kul.
I onda se pojedinci sprdaju sa Magnusovim vodoinstalaterom koji ima 6 zaposlenih.
Kurcosvirači koji nisu nikada ništa napravili osim žvakanja olinjalih frazetina.

Cute tred

Dok se ne dogovorite oko definicije pojma "inteligencija" možete da se uštimavate uz Pokojnog Tozu do sutra, prekosutra, ...

... pa da priuštite nekonzistentnost u branjenju sopstvenog stava

Zamislimo da je inteligencija jedna, nema flavours, kako kažeš i sasvim je validan stav.

Nekada su onda sve "prividne" flavours tumačili samo kao projekcije u nekoj oblasti, a ta jedna inteligencija je počivala na prostom - našoj sposobnosti da mentalno manipulišemo klasičnim prostor-vremenom, mehanikom, entiteti, relacije, kauzalnosti, zakoni pa onda horizontala sa svim i svačim.

Ali, vidi gde si nekonzistentan, ... ako bi bilo tako, a Pitagorina teorema nije baš rocket science pošto i nema nekog "kapiranja" (ako insistiraš da ga ima onda bi se iznenadio i sam koliko ima ljudi koji je "kapiraju", a u stvari ne baš - zaroni u samom sebe i proveri da li je "baš" kapiraš) ...

... da ne rastežemo ovo:

- Taj zajednički "substrat" inteligencija na koji ti samo misliš je vezan za neurone i njihove veze osnovnim delom.

- Pogotovo su veze jako bitne, i one se jako brzo uspostavljaju - počni da učiš nešto novo i uvidećeš kako jako brzo usiljeno delovanje postaje refleksno, mozak ti se prevezao da ti pomogne u novom trudu.

- U to ime "inteligenciju" možeš da nabilduješ, kao i mišiće, koske, ...

- Ali "mišić" je, pardon maj frenč, širok pojam, tako sad i wet-ware između ušiju - ne prevezuje to se sve, nego zavisi gde "bilduješ"

Već, možda, naslućuješ gde "grešiš" (subjektivne su nam skoro sve kvalifikacije ionkao) - možeš da bilduješ zato što te žena bičuje (pardom my French again), a možeš zato što si se napalio, zavoleo nešto, pa to "živiš" dan-i-noć

Tako, tačnije bi bilo zamisliti inteligenciju kao komnpleksniji pojama koji ide sa raznim emocijama i strastima ...

E sad, tu neko voli matematike i fizike, mehanike, a neko humanities and arts, ... neko voli da svaštari pomalo na sve i svašta (lisice iz Berlinovog eseja The Hedgehog and the Fox, a on je nasvov "pozajmio" od lahkog Grka Archilochusa...ili možda par iljada godina kasnije od Erasmusa pošto se kod tih starih Grka ne zna ni ko pije ni koplaća, Archilochus je bivstvovao stotinjak godina pre Pitagore, a ne za tog Pitagoru nisu sasvim sigurni da li je postojao, tj bio jedan čoek) ... elem, .... neko drugi voli da se ušilji i jako mnogo nauči i propametuje na užu temu - Ježevi.

Ono što je jako, jako bitno je da su jedne grupe ljudi po pristupu učenju, kao i po temama i grupama tema, jako bitne drugima, pošto se razmenjuju kreativni obrasci, ideje, i načini razmišljanja uopšte.

Multi-disciplinarnost (ovo sad ne unutar jedne "lisice" nego unutar grupe individua) je usper-duper-mega-giga.... obrazac aktiviranja, moderiranja i "monetizacije" inteligencije.

A wet-ware između ušiju čak nije sve, ... tamo neka ljigava masica koja bez tela nume leba da se najede, a kamoli cicvare
maksa83 maksa83 15:05 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Od nekog sa IQ ispod 85 bih očekivao da ima rezon "ako ne voliš EKV onda slušaš Baju", kojeg uzgred zovem Baja Mala Mindža, ali me Maksa iznenađuje.

Vi ste prvi potegli ideološku neispravnost i nacionalnu dezorijentisanost Milana Mladenovića kao neku falinku, pa sam ja ponudio Baju Malog Knindžu kao ideološki ispravnog umetnika od šireg društvenog značaja, jer em nije neka mir-brate-mir pičkica, em čovek peva lepo, razumljivo i o bitnim stvarima.
gvozden1 gvozden1 15:10 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

pa nema slavlja ni kafane ni cega god pomislis, da ne tresti uz opste odusevljenje-

Gde ti ideš jbt!

Gde god da sam bio, ni jednu njegovu pesmu nisam čuo.
Doduše, možda je neka i promakla, do mene je, ne znam ni jednu njegovu.

Al kad se opus prati, i kad se ide na takva mesta, onda se verovatno stiče takav utisak.
gvozden1 gvozden1 15:11 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Vi ste prvi potegli ideološku neispravnost i nacionalnu dezorijentisanost Milana Mladenovića kao neku falinku, pa sam ja ponudio Baju Malog Knindžu kao ideološki ispravnog umetnika

A između nema ništa.

Posle Maksa nije isključiv.
softelectronics_e softelectronics_e 15:12 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Milan Novković
softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
softelectronics_e
newimprovedtadejus
softelectronics_e
maksa83
Ali!
Inteligencija je inteligencija.
Kojekakve budalčine pokušavaju da prodaju kojekakvu fragmentaciju inteligencije, pa se pojavila i ona emocionalna.
Da li će neko biti u stanju da hendluje 5 hiljada linija koda zavisi od inteligencije, pre svega.
Kakva kurčeva tehnička inteligencija!

Pretpostavljam da oko ovog nemaš nikakve dileme.

Ja oko svega imam dilemu.
Ti?


zar i oko pure poplašene slaninom?

Šta je pura?


Vi njemu pokusavate da objasnite sta je tehnicka inteligencija a on ne zna sta je purpurpura.
Strasno!
Ono u sta se kajmaka ugurgura, pa se niz grlo oborbori.

Ma znam!
Ali zajebavam.
Inače ti ja nisam pristalica glorifikacije kajmaka i njegovo turanje u svašta u nenormalnim količinama.
Tehničku inteligenciju su izmislili svirači kurcu koji nisu bili u stanju da ukapiraju ni Pitagorinu teoremu.
Jaooooooo, meni je matiš dosadan i bljak!
Ja ću da sviram kurcu za male pare, jer je to tako kul.
I onda se pojedinci sprdaju sa Magnusovim vodoinstalaterom koji ima 6 zaposlenih.
Kurcosvirači koji nisu nikada ništa napravili osim žvakanja olinjalih frazetina.

Cute tred

Dok se ne dogovorite oko definicije pojma "inteligencija" možete da se uštimavate uz Pokojnog Tozu do sutra, prekosutra, ...

... pa da priuštite nekonzistentnost u branjenju sopstvenog stava

Zamislimo da je inteligencija jedna, nema flavours, kako kažeš i sasvim je validan stav.

Nekada su onda sve "prividne" flavours tumačili samo kao projekcije u nekoj oblasti, a ta jedna inteligencija je počivala na prostom - našoj sposobnosti da mentalno manipulišemo klasičnim prostor-vremenom, mehanikom, entiteti, relacije, kauzalnosti, zakoni pa onda horizontala sa svim i svačim.

Ali, vidi gde si nekonzistentan, ... ako bi bilo tako, a Pitagorina teorema nije baš rocket science pošto i nema nekog "kapiranja" (ako insistiraš da ga ima onda bi se iznenadio i sam koliko ima ljudi koji je "kapiraju", a u stvari ne baš - zaroni u samom sebe i proveri da li je "baš" kapiraš) ...

... da ne rastežemo ovo:

- Taj zajednički "substrat" inteligencija na koji ti samo misliš je vezan za neurone i njihove veze osnovnim delom.

- Pogotovo su veze jako bitne, i one se jako brzo uspostavljaju - počni da učiš nešto novo i uvidećeš kako jako brzo usiljeno delovanje postaje refleksno, mozak ti se prevezao da ti pomogne u novom trudu.

- U to ime "inteligenciju" možeš da nabilduješ, kao i mišiće, koske, ...

- Ali "mišić" je, pardon maj frenč, širok pojam, tako sad i wet-ware između ušiju - ne prevezuje to se sve, nego zavisi gde "bilduješ"

Već, možda, naslućuješ gde "grešiš" (subjektivne su nam skoro sve kvalifikacije ionkao) - možeš da bilduješ zato što te žena bičuje (pardom my French again), a možeš zato što si se napalio, zavoleo nešto, pa to "živiš" dan-i-noć

Tako, tačnije bi bilo zamisliti inteligenciju kao komnpleksniji pojama koji ide sa raznim emocijama i strastima ...

E sad, tu neko voli matematike i fizike, mehanike, a neko humanities and arts, ... neko voli da svaštari pomalo na sve i svašta (lisice iz Berlinovog eseja The Hedgehog and the Fox, a on je nasvov "pozajmio" od lahkog Grka Archilochusa...ili možda par iljada godina kasnije od Erasmusa pošto se kod tih starih Grka ne zna ni ko pije ni koplaća, Archilochus je bivstvovao stotinjak godina pre Pitagore, a ne za tog Pitagoru nisu sasvim sigurni da li je postojao, tj bio jedan čoek) ... elem, .... neko drugi voli da se ušilji i jako mnogo nauči i propametuje na užu temu - Ježevi.

Ono što je jako, jako bitno je da su jedne grupe ljudi po pristupu učenju, kao i po temama i grupama tema, jako bitne drugima, pošto se razmenjuju kreativni obrasci, ideje, i načini razmišljanja uopšte.

Multi-disciplinarnost (ovo sad ne unutar jedne "lisice" nego unutar grupe individua) je usper-duper-mega-giga.... obrazac aktiviranja, moderiranja i "monetizacije" inteligencije.

A wet-ware između ušiju čak nije sve, ... tamo neka ljigava masica koja bez tela nume leba da se najede, a kamoli cicvare

Eto vidiš Makso kako to Milan sve natenane i razložno ... raščlani, analizira, sintetizuje.
I ima od svakoga za ponešto!
A ne samo, kao ti, drndaš gitaru i sviraš onoj stvari.
Milane, shvatio sam poruku!
Pošto sam inteligentan.
softelectronics_e softelectronics_e 15:16 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

gvozden1

Vi ste prvi potegli ideološku neispravnost i nacionalnu dezorijentisanost Milana Mladenovića kao neku falinku, pa sam ja ponudio Baju Malog Knindžu kao ideološki ispravnog umetnika

A između nema ništa.

Posle Maksa nije isključiv.

Nije Maksa isključiv.
Pošto smatra da je 'Hej Džo' vrh nad vrhovima!
Što i ja mislim, uz jedan dodatak, zato što mnogo volim Dženis Džoplin.
A to je 'Mi end Bobi MeGi!.
Njima može da se približi samo 'Džetro Tal'.
maksa83 maksa83 15:18 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

A između nema ništa.

Posle Maksa nije isključiv.

Evo može i Žare i Goci.

Ali pročitala anđa kjuč bez koske - da desničari ne vole EKV, to snobovi, foliranti, drogeraši, nerazumljivo, štatitumenimirbratemir, Milan 0 srbohloriana...
maksa83 maksa83 15:20 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Eto vidiš Makso kako to Milan sve natenane i razložno ... raščlani, analizira, sintetizuje.

Po meni najbolje sintetizuje Mirela.

Pazi ovo npr.:

mirelarado
Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.


Maestralno.
gvozden1 gvozden1 15:20 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

A to je 'Mi end Bobi MeGi!.

Kako baš nju izabra:)

A Džefersoni?

Nekako mi i na njih vučeš.
gvozden1 gvozden1 15:25 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

- da desničari ne vole EKV

Pa ne možeš baš da isključiš toliko jasno izražen politički angažman Mladenovića, naprosto, muzika je stvar utiska, ne neka merljiva kategorija da bi se moglo biti apsolutno objektivan.

A na utisak utiče sve što se muzičara tiče.

Zato je i Baja Mali Knindža obeležen svojim stavovima, i Milan Mladenović.
I kod jednog i kod drugog stavovi utiču na utisak.

angie01 angie01 15:26 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Evo može i Žare i Goci.



Ali pročitala anđa kjuč bez koske


ne razbiram?
maksa83 maksa83 15:27 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Kako baš nju izabra:)

Nju je izabrao u skladu sa ostalim brabonjanima pošto je opšte poznato da je najbolja pesma od Đenis:



Jer tu nema druge muzike, samo Đenis.
Milan Novković Milan Novković 15:27 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
A između nema ništa.

Posle Maksa nije isključiv.

Evo može i Žare i Goci.

Ali pročitala anđa kjuč bez koske - da desničari ne vole EKV, to snobovi, foliranti, drogeraši, nerazumljivo, štatitumenimirbratemir, Milan 0 srbohloriana...

Dobra ideja za biznis - farma srbohloriana, a ako ne mogu da se uzgajaju onda iz uzimaš, kao krv, po jednoj ceni, a prodajše po mnogo većoj, i to ...

... navučeš ih ko na vakcijisanje, injektija bar jednom godišnje
maksa83 maksa83 15:28 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

ne razbiram?

Pa rano si shvatila da desničari ne vole EKV as a rule, što se kako je vreme odmicalo ispostavljalo kao sve tačnije i tačnije.
predatortz predatortz 15:28 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Vi ste prvi potegli ideološku neispravnost i nacionalnu dezorijentisanost Milana Mladenovića kao neku falinku,


Ja?

Ja sam jedan,majke mi. Nisam ni vi, ni mi, ni oni.
A o ideologiji MM nisam prozborio ni reč. Niti znam išta o njegovom ideološkom opredeljenju, a verujem da ne znaš ni ti.
Jer, to je mnogo širi pojam od biti protiv rata.
Uostalom, malo ko je bio za rat. Lično, bio bih daleko srećniji da se nikada nije ni dogodio.
Ali jeste i nekad ga ne možeš, a i ne trebaš, izbeći.
angie01 angie01 15:29 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Maestralno.



ah, pa bilo bi, da se i sama nije upustala u takve, je l te,...al necu da ofiram nekog ko nije prisutan,...samo mi glupo to dvostrano "znamenje".
predatortz predatortz 15:32 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
A između nema ništa.

Posle Maksa nije isključiv.

Evo može i Žare i Goci.

Ali pročitala anđa kjuč bez koske - da desničari ne vole EKV, to snobovi, foliranti, drogeraši, nerazumljivo, štatitumenimirbratemir, Milan 0 srbohloriana...


Još jedna glupost!

Džoni je levičar, obožavam njegovu muziku.
Kud idijoti su bili skoro pa ekstremni levičari, slušam ih češće od bilo koga drugog.

Makso, ne ide ti ovo.

Prosto, EKV nije imao ono nešto da bi me dotaklo. Njihove pesme i poruke doživljavam kao foliranje.

Kakve to veze ima sa politikom, ideologijom i ostalim tvojim snoviđenjima ovde?
gvozden1 gvozden1 15:33 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

pošto je opšte poznato da je najbolja pesma od Đenis:

Ona i još jedna crnkinja.

U Valjevu, davno, svirao Koja sa onom njegovim crnkinjom.
Mali neki lokal, nas par desetina unutra, nema bine, svi smo tu skupa.
I pukne mu žica.
Sad on to traži montira, ona cura čeka, tišina, i neko dobaci Mercedes Benz.

Riba otpeva, ali OTPEVA!

Nisam je nešto doživljavao kao neku ekstra pevaljku, ali tad, bilo je, što kaže Čaki, do jaja.
maksa83 maksa83 15:34 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ja sam jedan,majke mi. Nisam ni vi, ni mi, ni oni.

Ti si u pravu, kolektivnoi zapišavanje nije dostojno kongruentnih ljudi (zato čarlivoje najviše voli da poliva sa "VAŠI" ) i ja ti se ovim putem - ako se nisi osvrtao na Milanovu ideološku nepodobnost - izvinjavam.
angie01 angie01 15:35 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Pa rano si shvatila da desničari ne vole EKV as a rule, što se kako je vreme odmicalo postajalo sve tačnije i tačnije.


aaaaaaa,...pa valjda jer sam ja pisala te blogove, na kojima se pominje ta ekipa, ili slicna, i svaki put je bilo isto histericno ucitavanje i nipodastavanje, a bez argumentacije- ono cista ideoloska matrica,...najludje mi je bila PE konstatacija, da je Rimtukituki destruktivan i kakan,...ne sesecam se tacnog prikaza, al to bi mu bila sustina,...kao i predstavljanje svih tih ljudi, kao snobove naslonjene na rezimske uloge svojih roditelja- naravno, komunjare zlotvore i otimace,...pa mamicuvam bezobraznu, dok sa druge strane velicate ratne zlocince i negirate zlocine pocinjene nad nevinima,...
angie01 angie01 15:37 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

ako se nisi osvrtao na Milanovu ideološku nepodobnost


kako nije- eni ti objasnjenje u mom dodnjem komentaru, ako te mrzi da se vracas.
maksa83 maksa83 15:38 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Još jedna glupost!

Džoni je levičar, obožavam njegovu muziku.
Kud idijoti su bili skoro pa ekstremni levičari, slušam ih češće od bilo koga drugog.

Nigde ni ne piše ništa o tome.

Samo da desničarima EKV ne leži u raznim modalitetima, od "mene to promašuje" preko "fuj drogeraši" pa do "deca pevala EKV božemeoprostiisakloni".
maksa83 maksa83 15:42 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Riba otpeva, ali OTPEVA!

Što da ne, ona bre dobro peva, e sad meni je oduvek bila misterija kako je Koja nju uopšte našao i nagovorio da peva te njegove somnabulije (meni postlondonski Koja ne leži kao stvaralac, rani Koja koji je pravio Manitua Mi i Manitua Mi II je super). Postlondonski Koja kao producent je nešto drugo, on je npr. "iznedrio" i producirao svojevremeno Bo koja je meni bila svež dah upečatljivog street busking fazon minimalizma:



Koja je inače svojevremeno producirao i Boye, i taj njegov "tač" se kao i kod Bo vidi u ritam sekciji.
angie01 angie01 15:42 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

da je najbolja pesma od Đenis:


i "Cry Baby"
predatortz predatortz 15:44 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


od kada znam za sebe-svi ste tamo bili Bosanci i ne secam se da je to nekome bilo cudno i uvredljivo i nametnuto i kako sada pricas, neka novina,..pa i ti si Bosanac-Srbin.


Postoji velika razlika između pojmova Srbijanac i Srbin.

Jedno je geografska odrednica,drugo je etnička pripadnost.

To je jasno svakom pismenom. Iole pismenom. E ti tvoji Bošnjaci žele, zbog vlastite krize identiteta, da i oni i ja budemo etnički Bosanci. Oni islamske, a ja pravoslavne vere.

U tome leži ono što ti i slični ne možete da skapirate.

Koji ja problem imam sa tim?
Jednostavan! Ja sam, kao i svi oni pre mene, i sa očeve i sa majčine strane, Srbin. Ne želim da to menjam, niti imam razloga za to.
Oni insistiraju da to menjam.

A to je, šta?

Evo, uzeću za primer tvog Tibiku.
Vrištala bi kao oparena da ja kažem Tibiki da više nije Mađar, da ima da bude Srbin ili će biti svašta.

Pošto ti to sve jako lepo razumeš na primeru Tibike, a na mom primeru glumiš ludilo, to govori o tebi.

angie01 angie01 15:45 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Samo da desničarima EKV ne leži u raznim modalitetima, od "mene to promašuje" preko "fuj drogeraši" pa do "deca pevala EKV božemeoprostiisakloni".


a i deca su komunjarskih funkcionera,...prosli put je bene u terci sa magnusom, nesto lupetao u tom smislu o Ravasiju, Meginom tati,...a on covek bio dete iz doma, umetnik, koji je poceo od nule, pa polako....recimo.
predatortz predatortz 15:45 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
ako se nisi osvrtao na Milanovu ideološku nepodobnost


kako nije- eni ti objasnjenje u mom dodnjem komentaru, ako te mrzi da se vracas.


Gde?
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:48 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Vi ste prvi potegli ideološku neispravnost i nacionalnu dezorijentisanost Milana Mladenovića kao neku falinku, pa sam ja ponudio Baju Malog Knindžu kao ideološki ispravnog umetnika od šireg društvenog značaja, jer em nije neka mir-brate-mir pičkica, em čovek peva lepo, razumljivo i o bitnim stvarima.

Ко су “Ви” којима се обраћаш?

Бају Малог Книнџу си споменуо у обраћању мени, када си окачио неки линк, а ја се уопште нисам дотицала идеолошких и националних ставова ЕКВ.

Говорила сам искључиво о неприкладности промовисања њихових песама малој деци, чиме се нормализује и лајфстајл бенда. (Да нисам знала Пичис Гелдоф као малу девојчицу и њен трагични каснији крај, можда не бих на исти начин размишљала о томе.)
predatortz predatortz 15:50 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

pa mamicuvam bezobraznu


I ja tebi!
Jednoj budali sam nedavno probao da objasnim da ovakve stvari ne radi.

Više neću. Ko mi majku pomene na ovaj način, bez zadrške ću mu reći da mu jebem mater!

Jeste da je to spuštanje na nivo polusveta, ali očigledno sa vama jedino tako i može.

gvozden1 gvozden1 15:52 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Što da ne, ona bre dobro peva, e sad meni je oduvek bila misterija kako je

I ja tad skapirao, do tad nešto i nisam obraćao pažnju.
I on mi je bio jedan od onih " mene to maši" ali Valjevo, nemaš baš izbor, kad neko dođe u komšiluk (bukvalno, lokal bio u komšiluku) ne možeš da ne odeš.

I shvatio.
maksa83 maksa83 15:57 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Говорила сам искључиво о неприкладности промовисања њихових песама малој деци, чиме се нормализује и лајфстајл бенда.

Izvini ali ovo je u rangu sa "od gledanja pedera se postaje peder".

predatortz predatortz 16:02 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Говорила сам искључиво о неприкладности промовисања њихових песама малој деци, чиме се нормализује и лајфстајл бенда.

Izvini ali ovo je u rangu sa "od gledanja pedera se postaje peder".



Možda, ali i dalje nema ideološke osude.

Evo, pošto uvodiš to u priču, pitam te:

Koje ideološko opredeljenje je imao Milan Mladenović?

Ja nemam pojma.
Znam da se pobunio protiv rata, ali mnogi su to učinili.
I levi, i desni, i konzervativni, i oni sa socijaldemokratskim pogledima na svet, i monarhisti, i republikanci, i tvrdi komunisti...

Dakle, koje je njegovo?
gvozden1 gvozden1 16:07 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Koje ideološko opredeljenje je imao Milan Mladenović?

Srbi krivi, to mu je bilo opredeljenje.
Član beogradskog kruga, blizak ženama u crnom, taj sloj, to opredeljenje.
maksa83 maksa83 16:07 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Koje ideološko opredeljenje je imao Milan Mladenović?

Liberalno svakako, i antiratno.
angie01 angie01 16:08 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Evo, uzeću za primer tvog Tibiku.


pa to nije primer za uporedjivanje,...jer do raspada Yu svi u Bosni su bili Bosanci, sta se molim te promenilo,...po meni nista, ti se osecaj Srbinom, ko ti brani, al si Bosanac Srbin,...kao sto su svi za vreme Yu bili Jugosloveni, pa ko je hteo da specificnije kaze, rekao je Jugosloven Srbin, koga je bolelo uvo za nacionalni identitet, rekao je samo jugosloven, sto nije nacionalni identitet, kako se sada imputira.

no posle ovog nacionalistickog sranja je izmisljeno to Bosnjaci, jer su Srbi nacionalisti, krenuli da se prenemazu, da nisu Bosanci,...sto se mene tice, nek bude ko sta hoce, mene nervira to izmisljanje gluposti, da bi se podvukle razlike,...hebote, dnk pokazao lepo, da nikekvih razlika nema ni u jednom od naroda i narodnosti sa porstora bivse YU, a sastav istog je takav miks kojecega, da je svako to insistiranje na bilo kakvoj cistoti i drukciojosti potpuno smesna i besmislena i sluzi samo za takva prepucavanja,...umesto da svako cuva i neguje svoje obicaje i da se uzajamno postuju, sto jedino ima smisla.
angie01 angie01 16:13 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

I ja tebi!


ovde je ocigledno izreceno kao fraza,...al sta cu, kad si se prepoznao.


ps- ja nikada nikome nisam psovala mater, ono, konkretno nekome.
angie01 angie01 16:14 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Koje ideološko opredeljenje je imao Milan Mladenović?


pa rekao ti je sam na nekom klipu, sanjao sam da sam se probudio 1990. i da je sve ovo sto se desilo, bio samo ruzan san.
predatortz predatortz 16:16 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

gvozden1
Koje ideološko opredeljenje je imao Milan Mladenović?

Srbi krivi, to mu je bilo opredeljenje.
Član beogradskog kruga, blizak ženama u crnom, taj sloj, to opredeljenje.


Pa, dobro...

Ali bio zakazao koncert u Banjaluci, pa otkazao. Ipak se malo dvoumio. Ili je bila kinta u pitanju, pa skontao da će mu zarada u Banjaluci odneti neke druge zarade?

No, to je sasvim nebitno, jer oni koji me poznaju znaju da sam i krajem osamdesetih imao isti stav prema njegovim pesmama. Smatramo sam ih foliranjem.

Ali, sve je to biznis. Svi muzičari targetiraju neku ciljnu grupu. Šminkeraj i lažni fenseraj, koji je o sebi voleo da misli da je jako dubok i da je iznad svega ovde, da je sveCki a ne seljački, ti su bili njegovo stado.

Ja sam bio Džonijevo. Jer čovek u tim godinama ima potrebu da se grupiše i po tom principu.

Sad sam solo grlo.


angie01 angie01 16:21 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Говорила сам искључиво о неприкладности промовисања њихових песама малој деци, чиме се нормализује и лајфстајл бенда.


ma hajde molim te, oni su ziveli sasvim obican zivot, o delu vezanom za drogu se pocelo da razvlaci i prica kojesta, tek kada se razbolela Magi....cak i za izuzetnog Vda, se nije tacno znalo sta se desilo- a on je prvi dobio aids,...rekoh ti vec, po ovoj tvojoj tezi, nista sonsi, Bitlsi, Dorsi,...i svi ostali, jer nema nevinih,...pri cemu su ovi nasi, male bebice u odnosu na one u svetu po onom delu vezanog za poroke, a po svemu drugom, sasvim normalni i ok likovi.


Да нисам знала Пичис Гелдоф као малу девојчицу и њен трагични каснији крај, можда не бих на исти начин размишљала о томе


ono, nemoj da se ukopavas jos vise.
predatortz predatortz 16:24 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


pa to nije primer za uporedjivanje,...jer do raspada Yu svi u Bosni su bili Bosanci, sta se molim te promenilo


Ajde, živa bila uđi u popise, pa mi nađi jednog etničkog Bosanca u Bosni.

Ti nemaš pravo da me identifikuješ kao Bosanac Srbin, jer tako nešto ne postoji. Niti imaš pravo da mi određuješ šta sam

Možeš da kažeš da sam Sebin iz Bosne, što je tačno i što ne sporim. Kao što je neko Srbin iz Vojvodine, a Tibika Mađar iz Srbije, Vojvodine, Pančeva... Dakle, Srbin iz Makedonije postoji, postoji Srbin iz Rumunije, Bosne, Hercegovine, Hrvatske, Šumadije, Kosova, Metohije, Cera, Mačve, Homolja...

Jer su to stvari koji ga geografski određuju, kao što određuju i druge iz tih krajeva koji nisu Srbi.

Ali ne postoji Makedonac Srbin, Bosanac Srbin, Rumun Srbin, Mađar Srbin, niti je Tibika Srbin Mađar. Čovek je Mađar iz Srbije.

Malo jasnije?
Bar malo?
Mrvicu?
angie01 angie01 16:28 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Ali bio zakazao koncert u Banjaluci, pa otkazao. Ipak se malo dvoumio. Ili je bila kinta u pitanju, pa skontao da će mu zarada u Banjaluci odneti neke druge zarade?


bla bla truc- oni su imali nikakvu lovu,...al se gadio tog rata i agresije u njegovo ima, zbog koje su stradali nevini ljudi, zbog koje je sve otislo u rac,...zboc cega ovde grupno lajete protiv njega,...inace bi se sve svelo na- nisam slusao, ne svidja mi se, sto je legitimno.
Ali, sve je to biznis. Svi muzičari targetiraju neku ciljnu grupu. Šminkeraj i lažni fenseraj, koji je o sebi voleo da misli da je jako dubok i da je iznad svega ovde, da je sveCki a ne seljački, ti su bili njegovo stado.


opet prste kompleksi, e, hebiga.


Ja sam bio Džonijevo. Jer čovek u tim godinama ima potrebu da se grupiše i po tom principu.


koliko znam, dzonijevci i milanovci u ovim krajevima, su bili isti ljudi,...tamo kod tebe je to valjda bilo razlicito.
angie01 angie01 16:37 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Ti nemaš pravo da me identifikuješ kao Bosanac Srbin, jer tako nešto ne postoji. Niti imaš pravo da mi određuješ šta sam


ma znas koliko me zabole, rekoh ti, da mozes da se vikas kako oces i da se osecas,...al ti rekoh i genezu tih insistiranja na jasnim podelama i razlikama,...pre rata su svili bosanci i sto se mene tice, tako je i dalje- a sta si lebati, ako si iz Bosne?...Soson?

to ti je ratna novotarija.

ja ne znam kako se Tibika izjasnjava, a pozdano znam da se sa madjarskim delom svog sustava, koji ne krije, uredno zahebava.



Ali ne postoji Makedonac Srbin, Bosanac Srbin, Rumun Srbin, Mađar Srbin, niti je Tibika Srbin Mađar. Čovek je Mađar iz Srbije.


pa ne postoji u smislu da nesto nije u duhu jezika, kada se tako kaze,...al se ne secam da je neko iz Makedonije ikada rekao da je nesto drugo do makedonac, iako je i tamo bilo Srba, ili drugih narodnosti- sem Albanaca, koji se jesu tako izjasnjavali, ali su ih tako i tretirali,...niti sam ikada cula pre, da je neko iz Bosne rekao nesto drugo, no da je bosanac- tako ti je mala moja, kad ljubi Bosanac-a ni jedan clan veze nema sa Muslimanima,...to sam ti rekla.
predatortz predatortz 16:39 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene



bla bla truc- oni su imali nikakvu lovu,...al se gadio tog rata i agresije u njegovo ima,


Koje bre njegovo ime? Da li ste svesni koliko gluposti pričate?

I koje agresije?

Ko je napao Bosnu? Ja? Čijih je pet generacija rođeno tamo!
Kako ja mogu biti agresor na svoju dedovinu, pa plus ubijati u ime neke Anđe i Milana iz Beograda, a oni jadni to neće?!
Ovo je na nivou obdaništa!

Ako misliš na pripadnike zajedničke vijske, JNA, koji su se stavili na raspolaganje VRS, znaš li šta je tim ljudima zajedničko?

Svi su rođeni na prostoru BiH. Od Mladića, pa naniže, svi oficiri i podofiri.

Što se ostalih, dobrovoljaca ovuh i onih tiče, imale su ih sve sukobljene strane u ratu.

Ispade ja agresor na dedovinu, a mudžahedini došli da se bore za građansku Bosnu!

Pa, da li se ti drogiraš?!
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:42 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

koliko znam, dzonijevci i milanovci u ovim krajevima, su bili isti ljudi,...tamo kod tebe je to valjda bilo razlicito.

Откуд ово? Неки твој утисак?
gvozden1 gvozden1 16:43 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

se ne secam da je neko iz Makedonije ikada rekao da je nesto drugo do makedonac,

Jel i to ima u instant istoriji?

Nije rekao?
Glave padale zbog Srbin-Bugarin-Makedonac, i to masovno padale, al ne seća se ona, nema na klipu od tri minuta, znači nije se desilo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:49 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Говорила сам искључиво о неприкладности промовисања њихових песама малој деци, чиме се нормализује и лајфстајл бенда.

Izvini ali ovo je u rangu sa "od gledanja pedera se postaje peder".

Ниђе везе!
predatortz predatortz 16:53 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

pre rata su svili bosanci i sto se mene tice, tako je i dalje- a sta si lebati, ako si iz Bosne?...Soson?


Jesu! Neobrazovanim i glupim jesu. Ovi drugi su znali koji narodi žive u Bosni i Hercegovini.

Imate vi svoj ekvivalent među muslimsnima i Hratima. Iste takve budale, koje misle da bilje znaju. Po njima su u Srbiji svi Cigani, a Srbija ciganska zemlja.

Ima u među nama, Srbima iz Bosne, takvih zatucanih budala. Oni misle da su u Srbiji Srbi samo oni koji su došli iz preka u Šumadiju, Zapadnu Srbiju, a da je sve drugo nekakva "ciganija za koju ni Gospod ne može da utvrdi ko su i šta su". Što dalje od Drine, takvih je više.

Bog je budale ravnomerno rasporedio.

Oni malo pametniji odu na rezultate raznih popisa, a sežu još iz ausrijskog vakta, preko kraljevine, SFRJ, pa do danas.
E takvi vide da su u Bosni ljudi jasno pravili nacionalnu razliku čak i kad je to, naročito po Srbe, bilo i malo zajebano.

Onda se takvi postide zbog valjanja gluposti tipa "u Bosni su svi bili Bosanci, neće to meni neko iz Tuzle da tvrdi da lupam".

Ali, za tako nešto, pored elementarnog poznavanja pretrage na Google, treba i malo obraza da se prizna glupost koju godinama odvaljuješ.
Ono - ti tvrdiš svi bili Bosanci, a na popisima jedino Bosansca nema!

Izgleda si sa tim obrazom, da priznaš očigledno, malo deficitarna.

gvozden1 gvozden1 17:04 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Oni malo pametniji odu na rezultate raznih popisa,

Ma ne trebaju ti rezultati popisa, dovoljno je makar i površno poznavanje istorije, onog nivoa koji se smatra opštom kulturom, da se razlika između Srba , Hrvata i muslimana može jasno videti i pratiti kroz vreme bez prekida.

Vreme u poslednjih sto pedeset godina, najmanje.

Čudno je da se ljudi ponose neznanjem.
Ko god kaže, za mene je to isto, jasno demonstrira neznanje, i još ističe, i još insistira.....
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:08 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

pre rata su svili bosanci i sto se mene tice, tako je i dalje- a sta si lebati, ako si iz Bosne?

Никад нисам чула да неко каже да је Анте Павелић Босанац.
predatortz predatortz 17:10 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

gvozden1
Oni malo pametniji odu na rezultate raznih popisa,

Ma ne trebaju ti rezultati popisa, dovoljno je makar i površno poznavanje istorije, onog nivoa koji se smatra opštom kulturom, da se razlika između Srba , Hrvata i muslimana može jasno videti i pratiti kroz vreme bez prekida.

Vreme u poslednjih sto pedeset godina, najmanje.

Čudno je da se ljudi ponose neznanjem.
Ko god kaže, za mene je to isto, jasno demonstrira neznanje, i još ističe, i još insistira.....



Ma da bre! Bosanci ustaše su u Jasenovcu ubijali Bosance jer su Bosanci!

To je taj nivo znanja!
Ali, žena zna!
Tužno, jbga!
gedza.73 gedza.73 17:11 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Pa rano si shvatila da desničari ne vole EKV as a rule, što se kako je vreme odmicalo ispostavljalo kao sve tačnije i tačnije.


South will rise again! x10

Onaj Cvetko desno nije EKV al' je Levica Srbije.
angie01 angie01 17:13 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ovi drugi su znali koji narodi žive u Bosni i Hercegovini.


pa to nije sporno, al su se oni iz Bosne zvali Bosanci, a oni iz Hercegovine Hercegovci.

Oj Bosance, stara slavo,
Tvrdo srce, tvrda glavo,
Tvrd si kao kremen kamen
Gde stanuje zivi plamen!

pisao je Branko Radicevic

, takvih zatucanih budala


pa sad, ko je tu zatucana budala,...


, a na popisima jedino Bosansca nema!


sta u popisima stoji, pojma nemam-pogledacu posle da l ima nesto, al je cinjenica, da su ljude iz Bosne oslovljali sa Bosanci- sta je tebi tu nemanje obraza, pojma nemama,...mozda isto ono zbog cega je kusturica promenio ime, po kome ga niko ne oslovljava.
gedza.73 gedza.73 17:15 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Valjda i mi seljaci imamo dušu pa u to ime



Inače koncert na kome sam se prvi put u životu odrao od alkohola. Kad kažem odrao mislim na kasnije spavanje na jorganu u kupatilu. Spavanje i povraćanje na smenu.
angie01 angie01 17:16 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Откуд ово?


pa je l ti znas drugacije, da oni sto vole EKV ne vole Azru i obratno?

evo, meni je predator prvi kojeg znam,...al on ne voli ni Sonju Savic, ni Megi, ni Vda, ni Pecara, ni cavketa,...ni nikog iz te ekipe, koja je bila protiv rata, nije bila nacionalisticki nafurana, gadila se tog desavanja devedesetih,...al brate i DZoni je.
predatortz predatortz 17:17 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

sta u popisima stoji, pojma nemam-pogledacu posle da l ima nesto, al je cinjenica, da su ljude iz Bosne oslovljali sa Bosanci- sta je tebi tu nemanje obraza, pojma nemama


Pa, recimo to što ti uvodiš novu etničku grupu Bosanac Srbin.

I glupo, i beobrazno.
predatortz predatortz 17:19 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
Откуд ово?


pa je l ti znas drugacije, da oni sto vole EKV ne vole Azru i obratno?

evo, meni je predator prvi kojeg znam,...al on ne voli ni Sonju Savic, ni Megi, ni Vda, ni Pecara, ni cavketa,...ni nikog iz te ekipe, koja je bila protiv rata, nije bila nacionalisticki nafurana, gadila se tog desavanja devedesetih,...al brate i DZoni je.



Džoni je bio protiv rata pre nego što je rat i počeo.

Tako da taj "rat" argument otpada.
maksa83 maksa83 17:20 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

principessa_etrusca
maksa83
Говорила сам искључиво о неприкладности промовисања њихових песама малој деци, чиме се нормализује и лајфстајл бенда.

Izvini ali ovo je u rangu sa "od gledanja pedera se postaje peder".

Ниђе везе!

Brate isti k. potpuno. Ako deca gledaju pedere propederisaće a ako im pustiš EKV će se izbodu u venu. Mislim, pojednako sumanuto svakako.
angie01 angie01 17:20 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Ma da bre! Bosanci ustaše su u Jasenovcu ubijali Bosance jer su Bosanci!


kakva besramna glupost,...a sve zbog neprijatnosti sto si Bosanac,...pa rekoh ti, budi sta god ti je volja,...sto se mene tice, ja ne vidim da si ti sada neko drugi od onoga pre devedesete....a tada su se ljudi iz Bosne, zvali Bosancima,...sad najednom nisu, pa molim te lepo.
maksa83 maksa83 17:22 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

principessa_etrusca
koliko znam, dzonijevci i milanovci u ovim krajevima, su bili isti ljudi,...tamo kod tebe je to valjda bilo razlicito.

Откуд ово? Неки твој утисак?


Moj utisak na uzorku "ja" je da možeš voleti i Azru i EKV i da je ideja da sad moraš tu nešto da biraš između njih ... pa upitna najblaže rečeno. ZAŠTO bi ZABOGA jedno isključivalo drugo?

gvozden1 gvozden1 17:22 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

principessa_etrusca
pre rata su svili bosanci i sto se mene tice, tako je i dalje- a sta si lebati, ako si iz Bosne?

Никад нисам чула да неко каже да је Анте Павелић Босанац.

Čovek se oseća malo loše kad objašnjava ono što bi trebalo da bude aksiom.

Ali kad naletiš na apsolutnu neznalicu sa STAVOM jebote, ništa ti drugo ne ostaje.

Ovde imamo Endžiku koja tvrdi da su u Bosni svi Bosanci za nju.
Bilo bi to i u redu da joj je to stvarno opredeljenje, ali nije.
To joj je samo način da negira srpstvo u Bosni i da podržava antisrpsku, muslimansku stranu.

Jer nikad, ali baš nikad nije rekla da su se u Bosni potukli Bosanci međusobno, da su Sarajevo opsedali Bosanci, da su za Srebrenicu krivi Bosanci, uvek su to Srbi.

Ratko Mladić nikad u njenim očima nije Bosanac nego Srbin.

A kad treba reći da su Srbi iz Bosne i Srbi iz Srbije isti narod, e onda ne može, onda su Srbi neki Bosanci, jer tako odgovara muslimanima.


angie01 angie01 17:25 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Džoni je bio protiv rata pre nego što je rat i počeo.


pa to sam i rekla, sto me kao "ispravljas",...al je Dzoni otisao i nije remetio vase odbrane nenzamtacnocega svojim antiratnim projektima kao EKV,...pa je cak i najcovecniji ikada rimtukituki proglasvan destruktivnim sranjem,..ajde molim te, toliko ste ovde gluposti nadrobili o mrtvom coveku, kao da vam je najmanje ugrozio zivote, a ne da vam se "samo ne svidja".
angie01 angie01 17:27 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

huci, rekoh ti da mi se ne obracas- ovo govance necu da obrisem, neka stoji da se vidi sta lupetas- sledece brisem.
gvozden1 gvozden1 17:30 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
huci, rekoh ti da mi se ne obracas- ovo govance necu da obrisem, neka stoji da se vidi sta lupetas- sledece brisem.

Pa ko je, po tebi, opsedao Sarajevo, Srbi ili Bosanci, ko je kriv za Srebrenicu, Srbi ili Bosanci, šta je Ratko Mladić, Srbin ili Bosanac?
angie01 angie01 17:30 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Moj utisak na uzorku "ja" je da možeš voleti i Azru i EKV i da je ideja da sad moraš tu nešto da biraš između njih ... pa upitna najblaže rečeno. ZAŠTO bi ZABOGA jedno isključivalo drugo?


moj uzorak, onoliko njih, koji su isli i na Azru i na EKV i na Film, lacnog franca, Buldozer,...i imaju sve te ploce i slusaju, iz apsolutno istog razloga koji si objasnio, ono, ne vidim liniju razdora,...sem kod ovih navodno dzonijevaca sa bloga, cije sam opredelenje objasnila, dzoni im nije smetao u srbovanju.
predatortz predatortz 17:30 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01

Ma da bre! Bosanci ustaše su u Jasenovcu ubijali Bosance jer su Bosanci!


kakva besramna glupost,...a sve zbog neprijatnosti sto si Bosanac,...pa rekoh ti, budi sta god ti je volja,...sto se mene tice, ja ne vidim da si ti sada neko drugi od onoga pre devedesete....a tada su se ljudi iz Bosne, zvali Bosancima,...sad najednom nisu, pa molim te lepo.



Da li ti ženo uopšte znaš o čemu mi razgovaramo?

Ti si tvrdila da su pre rata u Bosni svi bili etnički Bosanci, a da je Srbin, Hrvat, Bošnjak došlo posle rata.

Pa si još uvodila nekakve nove etničke grupe Bosanac Srbin!

Grandiozno nepoznavanje stvari!

Ja na odrednicu Bosanac, kao geografski podatak nikad ne reagujem. Vi se brecate na Srbijanac, a to je skup kome pripadaju i Gvozden i Tibika.

Međutim, kad bih tvrdio da je Tibika Srbin jer su svi u Srbiji Srbijanci, to bi bio težak fašizam.

Ovakav kakav ti praktikuješ na meni.


Rekoh, idi na popise,pogledaj etničku strukturu.
Uzgred, kad već budeš gledala. Obrati pažnju kako su se menjali procenti zastupljenosti etničkih grupa. Onda ti možda bude jasno nad kim je izvršen genocid. Onaj pravi.
Milan Novković Milan Novković 17:33 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Riba otpeva, ali OTPEVA!

Što da ne, ona bre dobro peva, e sad meni je oduvek bila misterija kako je Koja nju uopšte našao i nagovorio da peva te njegove somnabulije (meni postlondonski Koja ne leži kao stvaralac, rani Koja koji je pravio Manitua Mi i Manitua Mi II je super). Postlondonski Koja kao producent je nešto drugo, on je npr. "iznedrio" i producirao svojevremeno Bo koja je meni bila svež dah upečatljivog street busking fazon minimalizma:



Koja je inače svojevremeno producirao i Boye, i taj njegov "tač" se kao i kod Bo vidi u ritam sekciji.

On je meni ali baš super-cool šta god da radi - "moja" vrsta energije, valjda
maksa83 maksa83 17:34 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Pa ko je, po tebi, opsedao Sarajevo, Srbi ili Bosanci, ko je kriv za Srebrenicu, Srbi ili Bosanci, šta je Ratko Mladić, Srbin ili Bosanac?

Eeeee, je l' vidiš sad kako je nama u nepatritoskom bloku kad pokušavamo da ufatimo ko je Srbima natakario Komunizam na vrat, oni Salveti ili Rusini, ili Ukranici ili Prvogruzijanci...

Muke. Mu-ke.

maksa83 maksa83 17:36 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

On je meni ali baš super-cool šta god da radi - "moja" vrsta energije, valjda

Postoji "meme" (ali ne ovo sada što je meme, nego pre-Internetovsko značenje te reči) o Koji koji pronose oni koji ga poznaju da je tip hiperinteligentan.
gvozden1 gvozden1 17:41 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Pa ko je, po tebi, opsedao Sarajevo, Srbi ili Bosanci, ko je kriv za Srebrenicu, Srbi ili Bosanci, šta je Ratko Mladić, Srbin ili Bosanac?

Eeeee, je l' vidiš kako je sad nama u nepatritoskom bloku kad pokušavamo da ufatimo ko je Srbima natakario Komunizam na vrat, oni Salveti ili Rusini, ili Ukranici ili Prvogruzijanci...

Muke. Mu-ke.



Hvala.
Endžika sad ne može da briše komrntar, nema smisla, stoji u tvom, s tebe da briše, teško.
Ustvari, nema šanse:)

A za komunizam, pa nije valjda da imaš dilemu ko nam ga je na vrat naturio?
Pa komunisti.

Oni su, to mora da se zna, bili malo zainteresovani za naciju, pa šta god da su bili bili su slučajni.
softelectronics_e softelectronics_e 17:46 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Eto vidiš Makso kako to Milan sve natenane i razložno ... raščlani, analizira, sintetizuje.

Po meni najbolje sintetizuje Mirela.

Pazi ovo npr.:

mirelarado
Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.


Maestralno.

Eeeeeee!
Mirela je bloger štogod!
Ali!
Na prvo čitanje bi čovek pomislio da ona piše o Čarliju.
Ali!
Pažljivim čitanjem (inteligentnih blogera) se, u stvari, vidi da ona govori o nekim blogerima.
Čarlija boli kitonijus za ičiji fitilj.
A kada mu je potrebna slast, poželi od najbolje kuvarice na svetu poplašeni kačamak.
milisav68 milisav68 17:51 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

predatortz
Ja na odrednicu Bosanac, kao geografski podatak nikad ne reagujem. Vi se brecate na Srbijanac, a to je skup kome pripadaju i Gvozden i Tibika.

Loš ti primer, nije Tibika Srbijanac, ne zato što nije Srbin, već zato što je iz Vojvodine.

Srbijanci su ti ovde Gvozden, Gedža, Nikvet i ja (od aktivnih blogera).
softelectronics_e softelectronics_e 17:55 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Kako baš nju izabra:)

Nju je izabrao u skladu sa ostalim brabonjanima pošto je opšte poznato da je najbolja pesma od Đenis:



Jer tu nema druge muzike, samo Đenis.

Da, da!
Gospode, zašto mi ne kupiš mečku ...
Ma.
Od Dženis može sve.
Ne bih se tu prejebavao o tome kome je šta najbolje.
Kitonijus moj opštepoznato!
Ostaje samo planetarna žal što nije poživela.
Droga je smrt!
angie01 angie01 17:56 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ti si tvrdila da su pre rata u Bosni svi bili etnički Bosanci, a da je Srbin, Hrvat, Bošnjak došlo posle rata.


ovo nije istina, ja rec etnicki nisam ni pomenula, rekla sam da su ljude iz Bosne, zvali Bosancima-bez obzira koje je njihovo nacionalno opredelenje, a da je posle rata krenula ta podela na Srbe, Hrvate i Bosnjake...gde najednom Srbi iz tih krajeva nisu Bosanci,...za Hrvate ne znam.
Ovakav kakav ti praktikuješ na meni.




fasizam je sto ti kazem da si Bosanac


Rekoh, idi na popise,pogledaj etničku strukturu.


a ko to spori?!


Onda ti možda bude jasno nad kim je izvršen genocid. Onaj pravi.


rekoh ti, o ovome smo se ispricali vise puta, na ovom blogu necemo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:56 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Moj utisak na uzorku "ja" je da možeš voleti i Azru i EKV i da je ideja da sad moraš tu nešto da biraš između njih ... pa upitna najblaže rečeno. ZAŠTO bi ZABOGA jedno isključivalo drugo?

Наравно да једно не искључује друго, а ја сам питала Анђу како знамо да се ради о “истим људима” који су слушали ЕКВ и Азру.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:00 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Srbijanci su ti ovde Gvozden, Gedža, Nikvet i ja (od aktivnih blogera).

Искључујеш Београђане?
softelectronics_e softelectronics_e 18:03 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Ja sam jedan,majke mi. Nisam ni vi, ni mi, ni oni.

Ti si u pravu, kolektivnoi zapišavanje nije dostojno kongruentnih ljudi (zato čarlivoje najviše voli da poliva sa "VAŠI" ) i ja ti se ovim putem - ako se nisi osvrtao na Milanovu ideološku nepodobnost - izvinjavam.

Eeeee, to je štogod!
Jedan je Maksa!
I naš je!
gvozden1 gvozden1 18:07 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

principessa_etrusca
Srbijanci su ti ovde Gvozden, Gedža, Nikvet i ja (od aktivnih blogera).

Искључујеш Београђане?

Normalno, nekako ste previše svileni :)

Ps
I mene to začudilo.
softelectronics_e softelectronics_e 18:09 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Говорила сам искључиво о неприкладности промовисања њихових песама малој деци, чиме се нормализује и лајфстајл бенда.

Izvini ali ovo je u rangu sa "od gledanja pedera se postaje peder".


Izvini!
Ali ti ponekada, ali stvarno, odvališ takvu glupost, da je to maestralno.
Strašno!
Colin_bgd Colin_bgd 18:11 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Говорила сам искључиво о неприкладности промовисања њихових песама малој деци, чиме се нормализује и лајфстајл бенда.

Najbolja, nehoticna ja bih rekao, ilustracija kako "razmislja" desni mozak, u odnosu na normalni mozak.

Desnicari jedino znaju da indoktriniraju svoju decu, jer smatraju da deca, jelte, su slicna majmunima (izvinjavam se majmunima, inace, samo za primer) koji samo umeju da ponavljaju ono sto vide i cuju, pa je onda od krucijalne vaznosti sta im se servira i selektira sta se sme videti i cuti, u sta se mora verovati, i koji autoriteti se bez pitanja moraju postovati...

Dok normalni ljudi i roditelji (u koje ja apsolutno spadam) svoju decu nauce da misle svojom glavom, a posle je iskljucivo do njih, tj. dece... Sve preko toga je samo nasilnicka indoktrinacija, koja direktno okostava mladu mozdanu masu, za sta su sami desnicari briljantan textbook example...
maksa83 maksa83 18:13 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Normalno, nekako ste previše svileni :)


Mi smo snažni
mi smo jaki



maksa83 maksa83 18:14 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ali ti ponekada, ali stvarno, odvališ takvu glupost, da je to maestralno.

Iskoristiću priliku da te naučim jednu japansku poslovicu:

"Ne bacaj kamen na tuđu kuću ako je tvoja od stakla."
gvozden1 gvozden1 18:15 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Dok normalni ljudi i roditelji (u koje ja apsolutno spadam)

Podebljaj ovo, možda nekome promakne ovo obaveštenje, pa će ostati u neznanju.
Colin_bgd Colin_bgd 18:17 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

gvozden1
Dok normalni ljudi i roditelji (u koje ja apsolutno spadam)

Podebljaj ovo, možda nekome promakne ovo obaveštenje, pa će ostati u neznanju.

To je bilo samo za tebe. Upecao si se. Misija je ispunjena...
gvozden1 gvozden1 18:18 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Normalno, nekako ste previše svileni :)


Mi smo snažni
mi smo jaki
ljudi iz gradova



Koji su ti ovi, nikad čuo za njih, neki seljaci?
:)

gvozden1 gvozden1 18:20 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Colin_bgd
gvozden1
Dok normalni ljudi i roditelji (u koje ja apsolutno spadam)

Podebljaj ovo, možda nekome promakne ovo obaveštenje, pa će ostati u neznanju.

To je bilo samo za tebe. Upecao si se. Misija je ispunjena...

Ma znam, samo na mene misliš dok kucaš o vaspitanju dece :)


Menjaj vađevinu, nije ova prošla.
softelectronics_e softelectronics_e 18:20 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

gedza.73
Valjda i mi seljaci imamo dušu pa u to ime



Inače koncert na kome sam se prvi put u životu odrao od alkohola. Kad kažem odrao mislim na kasnije spavanje na jorganu u kupatilu. Spavanje i povraćanje na smenu.

Eeeeee, da!
Jedan je Smak!
Sa ponekom stvari može da im se primakne 'Atomsko sklonište' (da ne pominjem vaginalnu manipulaciju i stol bez ijednog ćavla, te mali. žuti kišobran ...), ali Smak je smak.
Ovi kojekakvi kurcosvirači su muzičari sa 'učitanom vrednosti' baj Maksa i njemu sličnih.
Colin_bgd Colin_bgd 18:21 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

gvozden1
Colin_bgd
gvozden1
Dok normalni ljudi i roditelji (u koje ja apsolutno spadam)

Podebljaj ovo, možda nekome promakne ovo obaveštenje, pa će ostati u neznanju.

To je bilo samo za tebe. Upecao si se. Misija je ispunjena...

Ma znam, samo na mene misliš dok kucaš o vaspitanju dece :)


Menjaj vađevinu, nije ova prošla.

OK, u pravi si...
maksa83 maksa83 18:21 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Koji su ti ovi, nikad čuo za njih, neki seljaci?

Što bi rekao moj kolega (onaj što mi je objasnio otkud tolka droga u rokenrolu, i čija je baba lično svojeručno overila ašovom Mila Budaka uglavu) ja kad uđem zdravim sa "'de ste hakeri", a on uvek odgovori "hakeri s Moravu".

To je ovaj s crvenog Fender Jaguara:

milisav68 milisav68 18:22 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

principessa_etrusca
Srbijanci su ti ovde Gvozden, Gedža, Nikvet i ja (od aktivnih blogera).

Искључујеш Београђане?

Pa kad ne znam ko je sa koje strane reka.

Zezam se, hteo sam samo da pojačam objašnjenje.
softelectronics_e softelectronics_e 18:25 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Pa ko je, po tebi, opsedao Sarajevo, Srbi ili Bosanci, ko je kriv za Srebrenicu, Srbi ili Bosanci, šta je Ratko Mladić, Srbin ili Bosanac?

Eeeee, je l' vidiš sad kako je nama u nepatritoskom bloku kad pokušavamo da ufatimo ko je Srbima natakario Komunizam na vrat, oni Salveti ili Rusini, ili Ukranici ili Prvogruzijanci...

Muke. Mu-ke.


Čekaj!
Ja sam mislio da si ti patriota i da sa tim budalama nemaš ništa?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana