Filozofija| In memoriam| Ljubav| Muzika

Decak iz vode

angie01 RSS / 05.11.2022. u 14:09

 

 images?q=tbn:ANd9GcRNuGog7WR_Kre7kIUv3-Vn9uqarAP9zooJQw&usqp=CAU

 

Zagreb, Sarajevo, Beograd,...21. 09. 1958.-05 011. 1994....Princ asfalta izgubljene generacije.

 

 

Ljudi se obično plaše da oslobode energiju, zato što na taj način otkrivaju znatan deo sebe i svoje ličnosti: time znači, pokazujemo sva svoja unutrašnja doživljavanja i preživljavanja. S druge strane, mnogi ne vole da vide taj energetski naboj jer ih to zastrašuje. Nema razloga potiskivati ono što je u nama!

 

 

Nikad ne znam u kom ću smeru krenuti. Dozvoljavam da me emocije “povuku” za sobom i da me prosto “uguraju” u neke stvari o kojima ranije nisam razmišljao.

 

 

Danas, mladom čoveku nije dozvoljeno da radi, jer nema slobodnih radnih mesta, zapravo sva ta potencijalna mesta su popunjena nekim dosadnim, starim, olinjalim tipovima, koji ništa ne preduzimaju da se izvučemo iz blata u koje smo se zaglibili. To opet znači da je mladima – željnim znanja i progresa – sve uskraćeno. A najviše životne radosti! Kako neki mladić može sebi da obezbedi penziju, kad nema posla do trideset i neke godine? U ovom trenutku, mi mladi nemamo budućnosti

 

 

Stojimo na rubu neke razjapljene provalije. A, iznad nas, razbuktala se vulkanska lava, koja počinje da curi, rasteže se po nama – narodu. Šta bi mi sad mogli da uradimo? Ne znam ni sam. Čini mi se da smo potpuno “stisnuti”, ne možemo ni korak nazad, ali ni korak napred! Možda bi nam pomogla promena političkih i ekonomskih uslova, ...? Možda, kažem…

 

 

Prilagodljivost životu može da bude pozitivna osobina, ali, po meni, to je isto tako i danak životu! Ukoliko se prilagođavaš nečemu, što ne želiš, onda suzbijaš svoju ličnost. U tom smislu, ta prilagodljivost postaje pre svega – morbidna i negativna. Šta na kraju biva: od mladog i perspektivnog čoveka, stvara se krajnje beskoristan tip

 

 

Borite se za svoju ličnu slobodu i demokratiju; ne dozvolite da vas neki lažni srebrnjaci i krivo “opravdane” norme uguše i opterete. Borite se za svoj život!

 

Na danasnji dan je Milan Mladenovic otisao od nas,, tesko da o njemu moze neko bolje da nesto kaze, nego on sam svojim recima.

u pomen Milanu, a za Nekog iz mase,

 



Komentari (904)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 14:25 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

pa sve te nesto boli, al uredno skaces ko oparen,...pri cemu ti nisi ni bio prozvan, kada je pocela prica, niti si bio prozvan, kada se pisalo o Sonji, Balasevicu ni sada o Milanu, a ipak ti se bol povecao, kao da te to nesto ugrozava i dosao si da omalovazavas ljude koje nisi ni poznavao, kao i grad i ljude u njemu,...ne znam samo kojim pravom.


šta reći na ovu glupost?

Ne, ne dopadaju mi se stihovi EKV, zvuče mi isfolirano, i da - ne smatram da je Sonja bila dobra glumica. Prosto, previše je afektirala, čak i onda kada to uloga nije zahtevala od nje, a ni glas joj nije bio prijatan.

Svako će u ovome videti mišljenje o javnim ličnostima. Ti vidiš omalovažavanje.
angie01 angie01 14:27 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Nije to njihov grad njihova avlija,


cekaj sad- niko to nikada nije ni rekao, a ono sto jeste, je da ste vi vise puta podvlacili da je Bosna i rs vasa, i sta ima neko da kaze o tome, sem vas.
literatesa literatesa 14:33 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Jesmo u istoj državi i u istom gradu, ponoviću - gradu koji sam svesno izabrao, što je viši stepen pripadništva od slučajnog rođenja u njemu ako ćemo terati mak na konac. Znači, svesno si nešto izabrao i teško da bi to uradio da to nešto ne voliš.


Ma dobro, reaguješ izrevoltiran, i tako odeš u pogrešnu krajnost, rekoh već, vas dvoje pronalazite harmoniju u tom odnosu, ona tebi da si fuj kakani, ti njoj da niste isto, harmoniju za koju ja živaca nemam, oči mi se suzama napune koliko ne mogu trpiti.

Beograd je meni inspirativan grad, Beč mi nikad nije bio tako inspirativan, da sam živjela u Beogradu bila bih duhovno mnogo bogatija, ili kompletnija, ispunjena što bi se reklo. Stvarala svijet.

Isto ste društvo i imate iste probleme, to što neko živi u većem i prljavijem gradu nije mana prema pojedincu, kako bih ti rekla, u čemu je razlika između nekom reći ti si Bosanac ili reći ti živiš u ružnom i prljavom gradu?, nema je, adut obema stranama, neko živi u Beogradu, neko u Zaječaru, Petrovcu na Mlavi, i vjerovatno da dijelite iste probleme koji su u Beogradu veći, teži, očigledniji, hoću reći, nikakav ti argument, ni ne razumijem šta misliš kad kažeš da je Beograd prljav i ružan al si ga birao, jel to znači da postoje neko emocije prema njemu ili ne?, ili samo prilika da te vrate u Tuzlu, prilika kojoj se podmetneš.
predatortz predatortz 14:36 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Bosna i rs


Boljeg objašnjenja ko si i šta si od ovog ne treba.
literatesa literatesa 14:36 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

cekaj sad- niko to nikada nije ni rekao, a ono sto jeste, je da ste vi vise puta podvlacili da je Bosna i rs vasa, i sta ima neko da kaze o tome, sem vas.

Nemam pojma o čemu pričaš. Nije moguće da ću ovaj put ispasti ja pozitivac kraj tebe u ovom svetilištu?
angie01 angie01 14:41 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ti vidiš omalovažavanje.


zto sto jeste, tebe bole njihov antiratni stav, njihova promisljanja o nacionalistima, o razlozima zasto se taj prljavi rat vodio, sve ostalo je minorno i stvar licnog ukusa, na koji svako ima pravo i nema razloga za agresivne napada i lepljenje etiketa.

evo, ja sam recimo juce vodila mladje dete u pozoriste da gledamo Neki to vole vruce, jer je predstava opstala 30 godina i uvek je puna sala, a da bi sin video reziju Soje Jovanovic i kako je ona postavljala predstave, a i zato sto u njoj igra nad ortak,...i glavna zvezda je Bula Goncic, kojeg ja ne postujem ni po kom osnovu, al ne mozes da verujes koliko,...u ovoj predstavi je BRAVUROZAN, al toliko da je posle svake scene dobija stending ovejsn, a igra Dafne, koji nije bas najglavniji lik,...pojeo je sve ostale samo tako, NE_VI_DJENO FENOMENALAN, ja nisam mogla da dodje k sebi, jos uvek sam pod utiskom koliko je vrhunski bio u jednoj vodvilj predstavi-znaci, u pozoristu nema ponavljanja, ako pogresis, nema montaze, a on je bio vise nego prefektno izuzetan,...prvi put sam ga videla u punom sjaju- ne ponovljivo, dao je takav smisao i specificnu tezinu, jednoj pricici, koja sama po sebi nije nista spec- u filmu je naravno reflektor bio na Merlin i Toniju Kertisu-Zozefini,...a on je ovde obrnu curak.


vrati se na blog o Sonji i molim te pogledaj sta si sve bulaznio,...pa o Balasevicu, recimo, mada sam najgore tvoje komentare obrisala, jer je bio in memoriam.
predatortz predatortz 14:45 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


zto sto jeste, tebe bole njihov antiratni stav,


A samo su oni imali antiratni stav?
Glupost!
Ko je sa domaće rok scene, osim pijanog Bore i ekvivalenta mu Jure, imao ratni stav?
Gile je imao antiratni stav, imao ga je Cane, Cukić je napisao jednu od najboljih antiratnih pesama, Džoni je imao antiratni stav...


pa o Balasevicu, recimo, mada sam najgore tvoje komentare obrisala, jer je bio in memoriam.


Mrtav ili živ, svejedno, moj stav o njemu je sledeći. Umeo sa rečima, divne pesme pisao, kao čovek bio ljigav.
angie01 angie01 14:49 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

u čemu je razlika između nekom reći ti si Bosanac ili reći ti živiš u ružnom i prljavom gradu?,


ahahahaha, nisam znala, da je biti Bosanac nesto lose.
angie01 angie01 14:51 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Nemam pojma o čemu pričaš.


alcika,...ti si meni bukvalno u jednom komentaru napisala, rs- to je moje, sta imas ti o tome da pricas, kada nemas pojam.
angie01 angie01 14:55 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene



Boljeg objašnjenja ko si i šta si od ovog ne treba.


svaki konflik pocinje u tacki u kojoj vi krenete da omalovazavate neistomisljenike, u kojima im vrednujete ispravnost, krva zrca i patriJotsku specificnu tezinu, gde mi postajemo debili, slucajni Srbi, nepismeni, glupi foliranti, gde je nas grad sranje u odnosu na ono odekle ste doali i slicno,...ince bi rasprav mogla da bude u smislu argumenovanih stavova,...al to je nemoguce, jer je jasno sta se desilo izasto i onda mora da ide ucitavanje i agresija i vredjanje i nipodastavanje- samo se o tome radi.
angie01 angie01 14:59 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


A samo su oni imali antiratni stav?


ko je to rekao- niko,...nego vam taj detalj smeta, jer od tog glupog rata, recimo ti, pravis mitove i legende i posle krvavog racuna i presuda i ovoga u cemu zivimo,...odhebi sa isprikama, ne mogu da stoje ni u jednoj verziji.

tebi su mrski SVI oni koji kazu jasno sta se i zasto desilo, jer onda ne moze da ide tvoja andersenova verzija.
predatortz predatortz 15:00 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01


Boljeg objašnjenja ko si i šta si od ovog ne treba.


svaki konflik pocinje u tacki u kojoj vi krenete da omalovazavate neistomisljenike, u kojima im vrednujete ispravnost, krva zrca i patriJotsku specificnu tezinu, gde mi postajemo debili, slucajni Srbi, nepismeni, glupi foliranti, gde je nas grad sranje u odnosu na ono odekle ste doali i slicno,...ince bi rasprav mogla da bude u smislu argumenovanih stavova,...al to je nemoguce, jer je jasno sta se desilo izasto i onda mora da ide ucitavanje i agresija i vredjanje i nipodastavanje- samo se o tome radi.


Preskočiću ove nebuloze jer sam mislio na sasvim drugu stvar. Ti nisi u stanju ni da napišeš Republika Srpska, ili bar da skraćenicu napišeš velikim slovima.

To govori više nego hiljadu komentara u kojima nepovezanim rečima pokušavaš da objasniš kako ti ne mrziš i blablabla (kao ovo citirano blablabla).
predatortz predatortz 15:02 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

tebi su mrski SVI oni koji kazu jasno sta se i zasto desilo, jer onda ne moze da ide tvoja andersenova verzija.


Naprotiv. Meni su mrska samo šovinistička ili autošovinistička govna koja krivca za sve vide u jednom, mom narodu.

Ne da su mi mrski, ti su mi neprijatelji.

Tu činjenicu ne prikrivam.
literatesa literatesa 15:05 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

ahahahaha, nisam znala, da je biti Bosanac nesto lose.

Samo malo, ako ti čovjek, neki čovjek ili žena, kaže, skini mi se s kurca ja sam za tebe Srbin nisam Bosanac, a ti nastaviš sa "haha, hajde priznaj da si Bosanac", zašto insistiraš na tome? Ko su za tebe Bosanci, određeni mentalitet? Bosanski mentalitet i bosanski jezik, jel to?


Meni je Sarajevo uvijek bilo muslimanski grad, i kad je u njemu živelo 200.000 Srba, najdalji, nikad mi ti fazoni nisu bili bliski, ni scena. I šta Balašević?, imam pravo da ga ne volim. Što bih ja voljela tamo nekog muzičara kad je njegova ljubav prema nama u nekom trenutku ostala bez interesa. Šta tebi to govori o meni?

Druga stvar je što si ti anulirala pravo nekog NN da kaže šta misli o gradu u kojem živi i plaća porez kao i ti, tako što si mu rekla da se vrati odakle je došao, to je u demokratskim drustvima fašizam, dočim ako neko kaže da je Sarajevo islamizovano, a jeste, zavrneš nosić i kažeš da je tebi tamo prelepo. Ej, bre. Koga ti sa to premalo mozga jebeš.


Predatortz ima pravo kao i svi primjetiti mane grada u kojem živi, ali on griješi kad te mane okrene prema pojedincu.
literatesa literatesa 15:06 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ovo je nivo razgovora ljudi ometenih u razvoju.
angie01 angie01 15:11 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ti nisi u stanju ni da napišeš Republika Srpska, ili bar da skraćenicu napišeš velikim slovima.

prvo, tastatura mi skljoca, pa jede slova, ne reaguje na Verzal u nekim momentima, al nevezano za to, mogu da napisem kako hocu, sta to tebe zabole, ako su zbog tvog ludila mrtvi meni dragi ljudi i jos mnogo drugih...ili bi trebalo tebi da se pravdam.


Naprotiv. Meni su mrska samo šovinistička ili autošovinistička govna koja krivca za sve vide u jednom, mom narodu.


ma ko je tebi dao tapiju na narod, sta je tebi, pa je l znas koliko onih u samo ovom gradu ne misli kao ti-i oni koji su dosli s tobom i osecaju se prevarenim, zahebanim- o cemu ti covece bulaznis, pa nije to tvoj narod i moj je i svih drugih....ko je tebe delegirao da odredjujes ko je izdajnik , a ko nije,...tebi su neprijatelji svi koji ne misle kao ti, koji nemaju dedu cetnika i ne misle da je retrogradna tlapnja od pre sto godina buducnost Srbije- sto se vec i pokazalo na najgori moguci nacin,...ko si ti da sudis drugima, da proglasavas, da obelezavas....dosao si u drugu sredinu, da je uredjujes, podelis ko je ko, sta li, je si li ti normalan covece.
angie01 angie01 15:23 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Samo malo, ako ti čovjek, neki čovjek ili žena, kaže, skini mi se s kurca ja sam za tebe Srbin nisam Bosanac, a ti nastaviš sa "haha, hajde priznaj da si Bosanac", zašto ti insistiraš na tome? Ko su za tebe Bosanci, određeni mentalitet? Bosanski mentalitet i bosanski jezik, jel to?


lupas najstrasnije,...pocelo je od toga da nije bilo Bosanaca, a fakat su se svi iz bosne tako zvali,...o cemu ti pricas,...kao da je to nesto lose, sada u novogovoru, nema Bosne ili sta....kakav bre mentalitet- komplekse nemoj preko mene.



Meni je Sarajevo uvijek bilo muslimanski grad, i kad je u njemu živelo 200.000 Srba, najdalji, nikad mi ti fazoni nisu bili bliski, ni scena. I šta Balašević, imam pravo da ga ne volim. Što bih ja voljela tamo nekog muzičara kad je njegova ljubav prema nama u nekom trenutku ostala bez interesa. Šta tebi to govori o meni?


meni je Sarajevo oduvek bilo blisko, NIKADA nisam imala ni najmanji utisak podele i ko je tu sta,...mozes da volis i mrzis koga hoces, ja nikome ne branim, branim opstrukciju, sa sumnivim porivima.

...o tebi mi ne govori nista- tvoja stvar.



Druga stvar je što si ti anulirala pravo nekog NN da kaže šta misli o gradu u kojem živi i plaća porez kao i ti, tako što si mu rekla da se vrati odakle je došao, to je u demokratskim drustvima fašizam, dočim ako neko kaže da je Sarajevo islamizovano, a jeste, zavrneš nosić i kažeš da je tebi tamo prelepo. Ej, bre. Koga ti sa to premalo mozga jebeš.


a da ti odhebes sa ucitavanjem, ja sam reagovala na konstanto proseravanje po mom gradu, sa frazom, ako ti ne valja pa sto ne odes tamo gde ti je bolje,...da sam ja tako srala po Tuzli, rastrgli biste me sa cetiri konja.

o Sarajevu sada, sam rekla smo u odnosu na utiske onih koji su ga posetili, medju kojima su i moja deca, koja recimo, predratno Sarajevo nisu mogli da upoznaju.


Predatortz ima pravo kao i svi primjetiti mane grada u kojem živi, ali on griješi kad te mane okrene prema pojedincu.


ma, je l citas ti uopste kontekst, ja upravo govorim ono sto je lose, on stalno pravi poredjenja tipa, e tamo odakle sam ja je sve bilo bolje, cistije, gradskije, obrazovanije, ovo/ono, jedva se navikao na ovu losost, pa ko te tero jarane....to je kontekst....vi bi trebalo ovako, onako, vi ste nista, foliranti, glupi, debili,..je l kapiras, ili je bolje da se pravis da ne.
literatesa literatesa 15:25 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

pocelo je od toga da nije bilo Bosanaca, a fakat su se svi iz bosne tako zvali,

Angie, ti si jedina osoba kod koje to počne? Zašto? I fakat svi su u Bosni oca zvali babo i vezali pertle na starkama patikama. Fakat.
literatesa literatesa 15:26 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

o sarajevu sada, sam rekla smo u odnosu na utiske onih koji su ga posetili, medju kojima su i moja deca, koja recimo, predratno Sarajevo nisu mogli da upoznaju.

Dozvolićeš da je meni Sarajevo uvijek bilo muslimansko i da moje dijete na karti ne bi potrefilo gdje se nalazi Sarajevo.
predatortz predatortz 15:28 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

.dosao si u drugu sredinu, da je uredjujes, podelis ko je ko, sta li, je si li ti normalan covece.


u toj sredini moja prava su jednaka tvojim. ta sredina je tvoja tačno onoliko koliko to možeš dokazati izvodom iz katastra. tačno je i da imam sva prava da tu sredinu uređujem po svom. jok, po tvom ću!
prestani da se ponašaš kao vlasnica beograda ili moja stanodavka. nisi ništa od toga.
sa tom tezom "došao si da uređuješ moj grad" samo si palančanka i ništa više. ovaj grad je, po pravima, moj koliko i tvoj i pomiri se sa tim, ili kmeči do groba. meni je nevažno šta ćeš izabrati.
angie01 angie01 15:29 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ovo je nivo razgovora ljudi ometenih u razvoju.


ne rece mi, kako maxa nije ustasa-ma koliko je kretanska ideja da se nekome lepi takva etiketa-, a on je izrekao sve ono zbog cega si mene tako nazvala...ja se slazem sa svime sto je rekao, da ne ispadne da se vadim i prebacujem,...
angie01 angie01 15:39 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Angie, ti si jedina osoba kod koje to počne? Zašto? I fakat svi su u Bosni oca zvali babo i vezali pertle na starkama patikama. Fakat.


pa i mene cudi osetljivost na mene od pojedinaca,...ja licno, nemam tu potrebu da sam vam glavni penicilin, jer sam miroljubiva i vesela osoba,...al vam izgleda najvise smeta kada ja nesto kazem,...ove mizogene primitivne muskarce jos kapiram, to im lomi ego, al kada krenu zene, to mi je bas perverzno.

to za babo,...vidi, ne znam da l si otpratila, al babo se koristilo i u srbiji, free je dao primer iz literatura, a primer na koji ste skocili je bio autentican, znaci, kupio mi babo tene prave Ad#daske,...ne znam sta ti je to sa pertlanjem, al roditelji ovog klinca nisu Muslimani a iz mesovitog je barak, ako je to nekome bitno,...mislim, kome moze biti bitno koji je izraz upotrebljen i to do te mere da izazove pomor- samo debilima, kako recimo, mene castis,...samo ogranicenim zaostalim primitivcima,...pazi molim te, koristis druge jezike sveta, al ti izraz iz rodjene sredine ono neprijatelj, pa bozemeprostiisakloni.
angie01 angie01 15:39 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Dozvolićeš da je meni Sarajevo uvijek bilo muslimansko i da moje dijete na karti ne bi potrefilo gdje se nalazi Sarajevo.


ja tebi dozvoljavam, al ti mene vredjas najstrasnije, sto ja nemam isti dozivljaj.
literatesa literatesa 15:40 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

ne rece mi, kako maxa nije ustasa-ma koliko je kratanska ideja da se nekome lepi takva etiketa-, a on je izrekao sve ono zbog cega si mene tako nazvala...ja se slazem sa svime sto je rekao, da ne ispadne da se vadim i prebacujem,...


Koji Maksa? Tvoj gradski jaran? Maksa je veći Srbin od mene, ako je to moguće. Vjerovatno da mu neki dio tvoje priče podmiruje račune, komunalne probleme beogradske, ali ne vidim ga kao čovjek koji bi sa tobom ispijao kahvu danas u Sarajevu i slušao EKV na Baščaršiji. Ali ko zna, u ratu u Bosni devedesetih možda bi bio na strani ustaša i balija, ko zna. Recimo da se rodio kao Himzo ili Ante.

I šta je rekao? Da su se drogirali jer im je falio andrenalin bine? Ok, ima smisla, tj bolje i to nego da su se drogirali u Beogradu jer je bio rat u Bosni tj jer su Bosanci Srbi ubijali druge dobre Bosance i još bolje Hrvate.
angie01 angie01 15:46 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

prestani da se ponašaš kao vlasnica beograda ili moja stanodavka. nisi ništa od toga.


pa mene tako nesto uopste ne zanima, nego ti tvrdis , da je tema oko bosne i rs samo tvoja, ti imas tapiju i niko ne sme ni da zucne, a sada za Beograd je i tvoje i moje, gde ti konstanto nesto seres po nama i nekako bi da nas usancis po svojim merilima, a vec si shebao po istim ono kod kuce i jos nas nazivas kojekoako- pa odhebi vise,...je l ti ne valja ovde, pa ko te drzi, koga ces ti da obelezavas kao izdajnika i loseg srbina i foliranta i sta god,..odhebi vise sa svojim proseravanjima, koga bre vise briga za tvoje cetnistvo i vrednosti od pre sto godina, pa polovina onih koja je s tobom dosla misli isto kao ja i osecaju se prevarenim od takvih kao sto si ti.
angie01 angie01 15:48 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Koji Maksa? Tvoj gradski jaran? Maksa je veći Srbin od mene, ako je to moguće. Vjerovatno da mu neki dio tvoje priče podmiruje račune, komunalne probleme beogradske, ali ne vidim ga kao čovjek koji bi sa tobom ispijao kahvu danas u Sarajevu i slušao EKV na Baščaršiji. Ali ko zna, u ratu u Bosni devedesetih možda bi bio na strani ustaša i balija, ko zna. Recimo da se rodio kao Himzo ili Ante.


ajde ne lupetaj, maxa je rekao to za vise gradski i za bajumalogknindzu- ispravno,..al si mene nazvala ustaskinjom zbog toga,...ovo kako mrljavis u laviranju, samo je dokaz tvoje lose namere a ne loseg razumevanja, tako da se tu zavrsava ova glupsot.
predatortz predatortz 15:52 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

da je tema oko bosne i rs samo tvoja, ti imas tapiju i niko ne sme ni da zucne, a sada za beograd je i tvoje i


Imam tapiju na neke nekretnine ovde, i neku zemlju i nekretninu tamo. Samo to je moje.
.odhebi vise sa svojim proseravanjima, koga bre vise briga za tvoje cetnistvo i vrednosti od pre sto godina, pa polovina onih koja je s tobom dosla misli isto kao ja i osecaju se prevarenim od takvih kao sto si ti.


Odjebi i ti sa rajom izSarajva, koji su svi Bosanci i svi oca zovu babo i koje sam ja kao nešto zajebao.
literatesa literatesa 15:54 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

ajde ne lupetaj, maxa je reako to za vise gradski i za bajumalog knindzu- ispravno,..al si mene nazvala ustaskinjom zbog toga,...oavo kako mrljavis u laviranju, samo je dokaz tvoje lose namere a ne loseg razumevanja, tako da se tu zavrsava ova glupsot.

A ja sam reagovala na to, ili na tvoje mrcvarenje Predtortza da prizna ko je i šta je. I previše gradski i Baja Mali Knindža u kontekstu EKV su istina jer ste takav kontekst napravili i to je kompletno sranje, na ovako malom prostoru i malom broju uzoraka sranje je još veće, sve se pretvara u sadizam.

I nevezano za Maksu ovo gore što sam napisala, nije stvar u tome da li je neko devedestih odabrao stranu nego kojim putem se došlo do tih devedestih, ta strana bi se podrazumjevala, nije bilo prostora za izmaštavanje antiratnosti, mira i koncerte koji vas danas čine boljim od nas..
predatortz predatortz 15:54 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

I šta je rekao? Da su se drogirali jer im je falio andrenalin bine? Ok, ima smisla, tj bolje i to nego da su se drogirali u Beogradu jer je bio rat u Bosni tj jer su Bosanci Srbi ubijali druge dobre Bosance i još bolje Hrvate.





angie01 angie01 15:57 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Odjebi i ti sa rajom izSarajva, koji su svi Bosanci i svi oca zovu babo i koje sam ja kao nešto zajebao.


sto, meni ta raja bila ok, neki moji dragi, rodbina i prijatelji nisu vise zivi zbog snajperista, koje ti zoves, odlicna ratna strategija- tako da odhebi ti.
gvozden1 gvozden1 16:06 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


sto, meni ta raja bila ok, neki moji dragi, rodbina i prijatelji nisu vise zivi zbog snajperista, koje ti zoves, odlicna ratna strategija

Pa jeste bila odlična ratna strategija.
Ako neprijatelju pasiviziraš, izbaciš iz operative, značajan deo vojske, to je odlično.

Kvalitet strategije nikad niko nije ocenjivao po svojoj tetki i drugarici.
predatortz predatortz 16:11 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
Odjebi i ti sa rajom izSarajva, koji su svi Bosanci i svi oca zovu babo i koje sam ja kao nešto zajebao.


sto, meni ta raja bila ok, neki moji dragi, rodbina i prijatelji nisu vise zivi zbog snajperista, koje ti zoves, odlicna ratna strategija- tako da odhebi ti.


Nisu živi jer im ta tvoja Jugoslavija nije valjala. Krenuli su za senilnim piscem Islamske deklaracije, on im je bio bliži od tebe. Neki moji nisu preživeli tu tvoju raju.

Takav je rat.

Strategija je bila odlična. Malim snagama vezati toliku vojsku u rupi, kotlini zvanoj Sarajevo, mora se priznati Mladiću u odličan posao.
Da se sav taj baliluk razmileo po drugim frontovima, ko zna kako bi stvari tekle.
Ovako, matori im nije dao dalje od Jevrejskog groblja, Ozrenske, Milinkladske, Vraca, Lukavice...

Živ nam bio matori i praštaj ako nekad lanem neku protiv tebe!
angie01 angie01 16:22 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Nisu živi jer im ta tvoja Jugoslavija nije valjala. Krenuli su za senilnim piscem Islamske deklaracije, on im je bio bliži od tebe


o cemu ti pricas, nisu krenuli ni za kim, bili obicni civili, kojima je nametnuto to tvoje osvajanje "slobode", tako sto se jedan grad drzi po opsadom i civili ubijaju snajperima.


Takav je rat.


ma nije moguce, rat je opravdanje za ubijanja, to je rat,...u ovom slucaju sunadrodnike, komsije, sugradjane- koji sta, ne misle kao ti.

ko normalan moze ovako nesto da izjavi,
[quote]Strategija je bila odlična. Malim snagama vezati toliku vojsku u rupi, kotlini zvanoj Sarajevo, mora se priznati Mladiću o odličan posao.
Da se sav taj baliluk razmileo po drugim frontovima, ko zna kako bi stvari tekle.
Ovako, matori im nije dao dalje od Jevrejskog groblja, Ozrenske, Milinkladske, Vraca, Lukavice...

Živ nam bio matori i praštaj ako nekad lanem neku protiv tebe!


ti si bolestan covek,..al ono bas.
magnus magnus 22:59 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

To je forsirano iz Hrvatske.

to je forsirao Benjamin Kalaj , kad se srbi u bosni nisu htjeli izjašnjavat drugačije neg srbi onda se in dosjetio da one "preko drine " zove srbijanci . U hrvatskoj za to postoje "uputbeni naputci " da se koristi "srbijanska vlada " a ne vlkada Rep.Srbije ili Srpska vlada , da se govoeri o "na granici sa Vojvodinom " ako je pozitivan kontekst a negativan sa srbijom ... ako je "poznati srpski kriminalac" ali poznati srbijanski glumac ... pa je i Zdravko Čolić "Sarajlija" IAKO VEĆINU ŽIVOTA ŽIVI u Bg ali ni jedan bosanski hrvat nije "bosanski!" kad im to kažeš odgovor je "tako je po hrvatskom pravopisu" a to se rjeđava lako ,. u srpskom medijama počmeš zvat vlada u hrvbatskoj ili čak vlada republike hrvatske ( a oni "izašli iz genitiva ) koristiš u dalmaciji, slavoniji .... u bivšim ugarskim županijama , smeta ti "ugarsko tamburanje.." stalno govoriš o hrvatskoj agresiji u velikom ratu.. o okupiranim područjima srbije u ndh , spominješ stalno hr oficire iz srbije tek da im rodbini bude milo. snimaš emisije o tome ,,, albance zoveš šiptarima ( tako je po srpskom pravopisu priče od stolječa sedmog) Muslimane zoveš "bosanski turci" , porurice , "saradnici turskog okupatora " i sve to ko "srbijansko" pa onda dođe "visoki predstavnik da se dogovorite pozoveš bakira na otvaranje spomen ploće žrtvama njegovog pretka kod prvog ustanka

bene_geserit bene_geserit 23:03 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

da je neko usrao svoju kucu, pa dosao negde drugde i sada starosedoce kkanali po svojim merilima i govori im kojesta ruzno

Ovo ponavljaš već N-ti put.
Nisu "Bosanci" usrali svoju kuću, već
je izmišljena nekakva Bosna i Hercegovina kao država otimačinom srpskih teritorija u kojoj Srbi nisu i ne žele da žive, kad se uzme u obzir šta se dešavalo u WW2 nije ni čudo, ali na žalost moraju.

A Beograd jeste ružan grad. Sa nerešenim saobraćajem, zagađenim vazduhom, nedovoljnom količinom zelenih površina, mahom ružnim i neodržavanim zgradama. Takav je bio u vreme komunista, takav je i danas, jedino je broj stanovnika porastao pa su se problemi povećali.
angie01 angie01 23:34 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ovo ponavljaš već N-ti put.


tacnije, drugi,..kad mi je prekipelo da slusam proseravnje, uporno i agresivno...koje isto takvo upraznjavaju i neki drugi slicni likovi,...tako da nemoj ti meni sa zapadne obale USA da obNjasnjavas.

to od koga je sta oteto, je smesno, kroz konkretno Bosnu, prosli su razni zavojevaci, i Hrvati i bugrai, ugrai, Vizantinci, Turci, Aostrugari, ...po toj logici, apsolutno svaka drzava bi mogla nesto da potrazuje i bez prestanka da vodi neke ratove i ispravlja neke zackoljice iz proslosti.

znaci, cinjenica je da je Bosna razvaljena devedesetih, da je pobijeno, ili izbeglo mnogo ljudi, i sada se ista mantra koja je ubacena tamo, da bi rat bio moguc, prebacila ovde i maltretira-tako da odhebi.

nije problem u tome sto Beograd moze da se kritikuje po mnogo tacaka i treba da se ukazuje na ono sto nije dobro, nego sto se konstantno degradira uporedjenjem sa necim od tamo, sto je bolje, urbanije, obrazovanije, jedva se naviklo na ovo losost od one finoce iz koje se doslo- to je mantra, a starosedeoci su debili, foliranti, slucajni srbi, izdajnici, nepatrijote i slicno,...znam znam, pricam pogresnoj osobi, ti ces da potvrdis sta god bilo ko rekao, makar i ovako besmislene stvari, samo da ti se uklapa u porgram desnicarenja.

upravo sam odgledala iskren i prilicno dirljiv intervju Seje Saksona iz Pusenja, o ratu, Sarajevu, ljudima,...i to bi bilo to.


bene_geserit bene_geserit 01:36 12.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

to od koga je sta oteto, je smesno, kroz konkretno Bosnu, prosli su razni zavojevaci, i Hrvati i bugrai, ugrai, Vizantinci, Turci, Aostrugari, ...po toj logici, apsolutno svaka drzava bi mogla nesto da potrazuje i bez prestanka da vodi neke ratove i ispravlja neke zackoljice iz proslosti.

znaci, cinjenica je da je Bosna razvaljena devedesetih

Ma bre Bosna je kao država izmišljena tada a ne razvaljena.
Vizantijci, čudo nisi pomenula Avare, a mogla si i Neandertalce, o čemu ti pričaš?
Koliko tih Ugara i Austrougara (šta je to uopšte?) i Bugara živi u toj Bosni?
shmoo shmoo 11:49 07.11.2022

Чобански рок

(Подсети ме Кросовер тим изразом "чобани". )

За боље разумевање на овом блогу да би и они који не разумеју схватили зашто је та музичка сцена у Београду, центар окупљања СКЦ, крајем седамдесетих почетком осамдесетих* била толико значајна нама у том у времену када смо имали 12-20 година и одрастали у Београду тих година... Без обзира колико све то некоме са стране изгледало претенциозно.

Шта је томе претходило?







А онда су половином осамдесетих Београд опет преузела Посела на Калемегдану, разноразни Сабори, Табори итд.

Јбг.


__________________________________________________________________________


* - Лимуново дрво, Шарло Акробата, Идоли, Електрични оргазам, Катарина II/ЕКВ, Безобразно зелено, Радничка контрола (Цане), ТВ Морони, Шта се види кроз дурбин, Петар и зли вуци, Рекс Илусиви,... Па и Саша Локнер са својом гимназијском џез рок групом Потоп (пре Бајагиних Инструктора), што да не.

(Допуњавајте списак даље сами.)

Како иде оно? Нека цвета хиљаду цветова?

Давало нам је то некакав утисак да смо слободни.

И после тога се тај утисак више никада није поновио.

Барем код мене.



maksa83 maksa83 11:59 07.11.2022

Re: Чобански рок

Лимуново дрво, Шарло Акробата, Идоли, Електрични оргазам, Катарина II/ЕКВ, Безобразно зелено, Радничка контрола (Цане), ТВ Морони, Шта се види кроз дурбин, Петар и зли вуци, Рекс Илусиви

... Bezobrazno Zeleno, Zeleno Lice, Zana, Piloti, Bulevar, pa i Laki Pingvini nekideživot.
shmoo shmoo 12:08 07.11.2022

Re: Чобански рок

maksa83
Лимуново дрво, Шарло Акробата, Идоли, Електрични оргазам, Катарина II/ЕКВ, Безобразно зелено, Радничка контрола (Цане), ТВ Морони, Шта се види кроз дурбин, Петар и зли вуци, Рекс Илусиви

... Bezobrazno Zeleno, Zeleno Lice, Zana, Piloti, Bulevar, pa i Laki Pingvini nekideživot.






Јао, да! Лаки пингвини!

Имали они на почетку каријере концерт у Петопарцу (нека дискотека на Дедињу во времја она) промотивни концерт.

Дошао Гиле из Оргазма на концерт, стао поред мене. (не знамо се, случајно).

Гиле озбиљан човек, доктор за рокенрол, живи од музике већ годинама у том тренутку, извадио из џепа наочаре, ставио на нос, пратимо концерт...

Када је онај Часлав, гитариста Пингвина, почео да "солира" (обичан тремоло, само му један прстић на врату гитаре ради по жицама), а публика почела да скандира Чаславе! Чаславе!, Гиле скинуо наочаре и отишао са концерта.









Да не заборавимо и Оливера Мандића са Костом Бунушевцем у Београд ноћу.

Ваљда нам је зато све то било толико боље и другачије од тог чобанског рока Бијелог дугмета по укусу ондашњег ДБ-а.

Претпостављам.

maksa83 maksa83 12:16 07.11.2022

Re: Чобански рок

Када је онај Часлав, гитариста Пингвина, почео да "солира" (обичан тремоло, само му један прстић на врату гитаре ради по жицама), а публика почела да скандира Чаславе! Чаславе!, Гиле скинуо наочаре и отишао са концерта.

Gile je prvih nekoliko albuma učio da svira gitaru, mislim da sam ja (koji sam go k.) trenutno na višem nivou nego što je on bio na Les Chansons Populaires.

Ваљда нам је зато све то било толико боље и другачије од тог чобанског рока Бијелог дугмета по укусу ондашњег ДБ-а.

Stvarno treba pročitati Kako Smo Propevali.
crossover crossover 12:29 07.11.2022

Re: Чобански рок

Gile je prvih nekoliko albuma učio da svira gitaru, mislim da sam ja (koji sam go k.) trenutno na višem nivou nego što je on bio na Les Chansons Populaires.


Giletu i danas gitara služi da ne izađe na binu sa rukama u džepovima.
maksa83 maksa83 12:30 07.11.2022

Re: Чобански рок

Giletu i danas gitara služi da ne izađe na binu sa rukama u džepovima.

Dakle ko pok. Elvis božemeoprosti.
crossover crossover 12:33 07.11.2022

Re: Чобански рок

maksa83
Giletu i danas gitara služi da ne izađe na binu sa rukama u džepovima.

Dakle ko pok. Elvis božemeoprosti.


Nije. Elvis je umeo da peva.
shmoo shmoo 12:45 07.11.2022

Re: Чобански рок

crossover
maksa83
Giletu i danas gitara služi da ne izađe na binu sa rukama u džepovima.

Dakle ko pok. Elvis božemeoprosti.


Nije. Elvis je umeo da peva.






Па замислите како је онда тек Часлав свирао гитару када је Гиле напустио концерт у пола солирања.

Па тако онда и поставите оно моје:

Гиле озбиљан човек, доктор за рокенрол, живи од музике већ годинама у том тренутку, извадио из џепа наочаре, ставио на нос


У односу на Часлава.

angie01 angie01 13:27 07.11.2022

Re: Чобански рок

. Elvis je umeo da peva.


i ne samo to, Elvis je imao harizmu, bio je takva faca, nikada ponovljena.
crossover crossover 13:37 07.11.2022

Re: Чобански рок

Ok, ispljuvao sam Gileta, da ne zna ni da svira ni da peva (stvarno ne zna) ali su im prva dva albuma odlična (ono sve posle je teško sranje). Kako sad to? Pa, dešava se jbg. U rok muzici nije sve u znanju i umeću, ima nešto i u energiji koja se emituje i kad se to poklopi sa duhom vremena onda ispadne dobro.

Strenglersi i Pistolsi baš ništa nisu znali da sviraju ali su to svoje neznanje savršeno upotrebili da pogode tamo gde treba, ni onaj disleksični Branson im ne bi mnogo pomogao da nisu uboli pravi trenutak. Znači, usralo ih. Ima i suprotan primer, Dejan Cukić je vrhunski muzičar, izuzetno dobro obrazovan ali je brate dosadan ko grob. Ali ajde što je dosadan, mnoga kvalitetna muzika je dosadna (i Džojs je dosadan pa ga i dalje čitaju), ali Cukićeva muzika je bila bajata čim je izašla.

Tako da Gile ne mora mnogo da brine, dve solidne ploče, i ono što je napravio za decu sa Divljanom i nije tako loš rezultat za nekog ko se drži za gitaru dok imitira Stonse.
maksa83 maksa83 13:40 07.11.2022

Re: Чобански рок

Znači, usralo ih. Ima i suprotan primer, Dejan Cukić je vrhunski muzičar, izuzetno dobro obrazovan ali je brate dosadan ko grob.

Meni onomad Bulevar bio super, pogotovo za ono vreme. Cukić solo, neka 'fala, muzika za reklame.
angie01 angie01 13:58 07.11.2022

Re: Чобански рок

Dejan Cukić je vrhunski muzičar, izuzetno dobro obrazovan ali je brate dosadan ko grob.


dok je bio mlad, jos nekako,...bila na jednom koncertu, gde je pevao sa Marijom Mihajlovic- uopste nije bilo lose-dapace,...al sada, od kada je matro, ja ne mogu da ga podnesem, iako i dalje dobro peva, tolko je prolupao u nekom histericnom stanju, a videla sam ga vise puta na nekim koncertima na kojima gostuje kao izvodjac ili konferansije,..znaci, nesnosljivo je napadan u nekom neprirodnom hajpu, sve u fazonu, vidi ja, vidi mene,...ono, izgubljen u vremenu, a nije dobio sto je mislio da je zasluzio, pa se izgubio.


angie01 angie01 13:59 07.11.2022

Re: Чобански рок

Meni onomad Bulevar bio super


meni je bio sa Bajagom, dao mu neki smislen zvuk.
gvozden1 gvozden1 14:05 07.11.2022

Re: Чобански рок

Meni jer je poptomak Pavla Cukića:)
Tako da je in, baš, baš Beograđanin.

A Pavle, Karađorđev i Milošev saborac, malo drčan ali i on je kažu dobro pevao.

Kad su ga vodili na smaknuće, po Miloševom nalogu, normalno, pevao je

Čudiće se i gora i trava
Kud se dede Cukićeva glava.

crossover crossover 14:08 07.11.2022

Re: Чобански рок

Meni onomad Bulevar bio super, pogotovo za ono vreme. Cukić solo, neka 'fala, muzika za reklame.


Ja ne mogu lako da se odlučim šta mi je gore od ta dva perioda. Mislim da bi Cukić bolje prošao kao knjigovođa.
angie01 angie01 14:22 07.11.2022

Re: Чобански рок

Mislim da bi Cukić bolje prošao kao knjigovođa.


sad si vec zastranio- Cuka prvo, dobro peva, a drugo, odlican je poznavalac Rokenrola, mozda bolji od nekoh etabliranih.
angie01 angie01 14:24 07.11.2022

Re: Чобански рок

angie01 angie01 14:39 07.11.2022

kako su nas porazili

angie01 angie01 14:43 07.11.2022

Re: kako su nas porazili

ovde mora i,

Sonja Savic
shmoo shmoo 22:13 07.11.2022

Re: Чобански рок

angie01
Meni onomad Bulevar bio super


meni je bio sa Bajagom, dao mu neki smislen zvuk.



Да, и ја сам волео Булевар...

Читао сам неки интервју Беби Дол у време када је Цукић отпевао оно са Џонијем Штулићем:"Ја стојим овдје висок до таванице и моја љубав за те нема границе..." Мислим да се ствар и зове Милица. Или Мокре улице, не знам сад... Небитно.

И каже Беби Дол у интервјуу поводом те песме дословце:"Оно када се Цукић претвори у Џонија."

Цукић је, по мени, уз Марију Михајловић и Бојану Стаменов најбољи пратећи вокал којег смо имали уназад неколико деценија, у добу после Сунцокрета и С времена на време.






predatortz predatortz 09:03 08.11.2022

Re: Чобански рок

crossover
Meni onomad Bulevar bio super, pogotovo za ono vreme. Cukić solo, neka 'fala, muzika za reklame.


Ja ne mogu lako da se odlučim šta mi je gore od ta dva perioda. Mislim da bi Cukić bolje prošao kao knjigovođa.


Cukić?

kako rokenrol učiniti dosadnim?

Moj konačan odgovor - Dejan Cukić!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:42 08.11.2022

Re: Чобански рок

predatortz
crossover
Meni onomad Bulevar bio super, pogotovo za ono vreme. Cukić solo, neka 'fala, muzika za reklame.


Ja ne mogu lako da se odlučim šta mi je gore od ta dva perioda. Mislim da bi Cukić bolje prošao kao knjigovođa.


Cukić?

kako rokenrol učiniti dosadnim?

Moj konačan odgovor - Dejan Cukić!


Ima jos konacniji odgovor: Neverne bebe.


predatortz predatortz 10:02 08.11.2022

Re: Чобански рок

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
crossover
Meni onomad Bulevar bio super, pogotovo za ono vreme. Cukić solo, neka 'fala, muzika za reklame.


Ja ne mogu lako da se odlučim šta mi je gore od ta dva perioda. Mislim da bi Cukić bolje prošao kao knjigovođa.


Cukić?

kako rokenrol učiniti dosadnim?

Moj konačan odgovor - Dejan Cukić!


Ima jos konacniji odgovor: Neverne bebe.




Opet dolazimo do onoga što si, ispravno, primetio u komentaru Beneu - upadamo u zamku raspravljanja o ukusima.
Lepo si rekao, treba to obrazložiti. Pa, da krenem...

EKV ne, jer su meni mnogo bitniji tekstovi. Tekst pesme nosi neku poruku, muzika je tu pratnja, ne glavna stvar. Opet, govorim o mom doživljaju.

Džoni je tu bio za celo koplje iznad. Azra je imala jake tekstove sa jakom i jsanom porukom. Od bunta pa do sentiša, Azrini tekstovi su pogađali metu.

Primer 1.

Azra:

tišino
možeš li me čuti
ja sam samo tvoje roblje
koje putuje u stanicu bez imena
i mogu vidjeti što ćes učiniti
ali ne mogu se pridružiti tvojoj prokletoj
kopiladi
između krajnosti



EKV:

Ovaj krug sam smislio
Ovaj krug sam stvorio
Ovaj krug sam razbio, k'o vetar rasuo
Vetar misli, vetar zna, sve što znamo ti i ja
On me voli, on me nosi, on me razbija, aha
Kao da sam umoran i kao da sam star
Kao da je dosadno i suviše ga znam
Ovaj krug skupio i opet sklopio
On me voli, on me nosi, on mi oprašta, aha

Dakle, od prvih stihova se naježiš, drugi su tralalalala...

Primer 2.

AZRA:
Zbog cega primatima nikada
ne iskljucuju elektriku
oni u principu ionako rijetko citaju
a i to sto citaju
krive stvari citaju
pa zasto im onda ne iskljucuju elektriku

Zelite li dobro svojoj deci, zasluzni
zelite li mozda najbolje, ne
ja treniram da gadjam, ne
ja treniram da mrzim, ne
ja treniram da slusam
ponekad sam usamljen
a i plasim se
drzim te na stolu, gospode

Sanjao sam fini party
mnogo ljudi, nigdje zandara
sanjao sam sretna lica
dugo nisam takva gledao
znam za smijeh
zbog cega da se smijem
znam za ples, nikom se ne plese
znam za noc
vidim tu je oko mene
kao nesreca na putu
kao zivot ili smrt

Ja se zovem Pola Horvat
ljubila sam mrtvog covjeka
stigao je po zadatku
cijelo vrijeme sam ga cekala
proljece ili mozda jesen, ne znam
sjecam se gorjele su svijece
a ruke njegove tako muske i prozracne
kao putokaz za nesto
za logor ili smrt

Prisjecam se mnogih stvari
ali pamtim jedan dozivljaj
by the way
nisam bio krupna zvjerka
morao sam ici do kraja
bila je tako lijepa te veceri
kao kad tamna voda izvire
kao kad neobicno zabljesne
kao izvjestaj centrali
kao udar, sudbina

EKV
Moj prijatelj i ja sedimo na klupi
gledamo zvezde
slusamo vesti sto su upravo stigle
kazu da imamo
jos samo par godina za nas
imali smo igracke i ziveli smo sve
sve one igre na srecu
one igre za ljude
sto je smislio neko
pre samo par godina za nas
da li znas kako zelim da te nadem
da li znam sta trebam da znam
voli me kako nikad nisi volela
voli me onako kako nikad nisi volela
voli me onako kako nikad nisi volela
zivimo u pricanju, branimo se, hodamo i slavimo
neke bezvezne stvari
neke bezvezne price
sto je smislio neko
u samo par godina za nas
nisu dovoljne reci, samo obicne reci
da me vrate u zivot
nije dovoljan dodir
ni da znam da te imam
jos samo par godina za nas
voli me onako kako nikad nisi volela
voli me onako kako nikad nisi volela
raste kao nada, kao more, kao govor
kao pokret, kao zora, kao dete, kao krv
kao zelja medu nama
raste kao bol
i grize sve pred nasim ocima
voli me onako kako nikad nisi volela
voli me onako kako nikad nisi volela

Opet, prva sa jakom porukom, univerzalnom... Druga, neko maglovito, lično iskustvo...

Da ne pričam da je za ove stihove ispod, 1981. trebalo imati žestoka muda:


Iza prozora nemirnog sna
Osjecam njihove sjene
Gledam kako kroz zidove plesu
Kurvini sinovi
Zatvori gubicu nije vrijedna zanata
Istresi gorcinu do kraja
Na strateskim mjestima njihovi ljudi
Kurvini sinovi
Lutke od krvi bez trunke ideje
Ubice na cesti
Losa noc bjezim iz grada
Oni dolaze
Kurvini sinovi
Otisao sam daleko do krajnjih granica
More je uzimalo od neba
Na drugoj strani znaci oluje
Vidio sam kako plaze u tami
Hladna noc pred velike dogadjaje
Ne zelim vise da se sjecam
Znali su gdje ce me naci
Kurvini sinovi

Eto, zato Azra. Rekoh, uvek sam imao utisak da EKV pevaju o sebi, nekom njihovom iskustvu koje nije moje, niti me nešto dotiče. Zatvoreni krug šminkerluka kojem nisam pripadao i nisam želeo da pripadam.

Sa druge strane, kad slušaš "Prljavi grad", gledaš film, gledaš Tuzlu, Zagreb, Beograd, Sarajevo...(nastavi niz) onakvim kakvi jesu.





Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:48 08.11.2022

Re: Чобански рок

Opet dolazimo do onoga što si, ispravno, primetio u komentaru Beneu - upadamo u zamku raspravljanja o ukusima.
Lepo si rekao, treba to obrazložiti. Pa, da krenem...


Ovo je dobro, jer sad mozemo da se gadjamo stihovima. :)

Meni je licno muzika uvek bila bitnija i mnogo bolje pamtim melodiju i ritam od tekstova.

Ali mislim da kapiram tvoje obrazlozenje. Slazem se da je Dzoni vise pisao o svetu iz neke opste perspektive, a Milan iz pozicije licnog dozivljaja.

Nisam nikada bio pravi fan ni Milanove ni Dzonijeve muzike ali koliko sam ih slusao utisak mi je da su pisali stilski razlicitim jezicima. Milanova poezija je sugestivna, a Dzonijeve pesme imaju vise elemenata naracije i knjizevne balade.

Kod Dzonija je lirski junak manje vise uvek buntovnik i sva druga iskustva se posmatraju onda iz te perspektive - kod njega je i ljubavnik buntovan. I taj buntovnik je gotovo heroj.

Kod Milana ima buntovnika, ali i uplasenih, zaljubljenih, porazenih, besnih, ocajnih, povredjenih (u kisovskom smislu). I oni nikad nisu heroji.

Evo jedne paralelne sa Kurvinim sinovima od mladog Milana - navodno je pesma inspirisana jednom Borhesovom pricom, znao sam i kojom ali se vise se mogu setiti.

Rano izjutra

Rano izjutra ulicom prodje tek poneko
rano izjutra sve je vlazno posle kise
rano izjutra ne znam sta cu sa sobom
rano izjutra kraj mene neko tesko dise

Oprezno bezim
i gledam da me ne spaze
iz kioska za virsle
iz zadnje staze i bogaze

Iz prolaza pod zemljom
iz svakih kola koja prodju
dosli su po mene
jer su morali da dodju

Prete mi nocu
u moju sobu tiho udju
nadju me budnog
gde slusam otkucaje sata

Pa pridju mi tiho
dok imam kamen mesto srca
lagano sklope prste
oko moga vrata


Od Dzonija volim Svjetsku ladu.
angie01 angie01 10:52 08.11.2022

Re: Чобански рок

Ima jos konacniji odgovor: Neverne bebe.



koji su oni nevidjeni smaraci,...sem Randje.
softelectronics_e softelectronics_e 11:00 08.11.2022

Re: Чобански рок

Neues aus der Nachbarschaft
Opet dolazimo do onoga što si, ispravno, primetio u komentaru Beneu - upadamo u zamku raspravljanja o ukusima.
Lepo si rekao, treba to obrazložiti. Pa, da krenem...


Ovo je dobro, jer sad mozemo da se gadjamo stihovima. :)

Meni je licno muzika uvek bila bitnija i mnogo bolje pamtim melodiju i ritam od tekstova.

Ali mislim da kapiram tvoje obrazlozenje. Slazem se da je Dzoni vise pisao o svetu iz neke opste perspektive, a Milan iz pozicije licnog dozivljaja.

Nisam nikada bio pravi fan ni Milanove ni Dzonijeve muzike ali koliko sam ih slusao utisak mi je da su pisali stilski razlicitim jezicima. Milanova poezija je sugestivna, a Dzonijeve pesme imaju vise elemenata naracije i knjizevne balade.

Kod Dzonija je lirski junak manje vise uvek buntovnik i sva druga iskustva se posmatraju onda iz te perspektive - kod njega je i ljubavnik buntovan. I taj buntovnik je gotovo heroj.

Kod Milana ima buntovnika, ali i uplasenih, zaljubljenih, porazenih, besnih, ocajnih, povredjenih (u kisovskom smislu). I oni nikad nisu heroji.

Evo jedne paralelne sa Kurvinim sinovima od mladog Milana - navodno je pesma inspirisana jednom Borhesovom pricom, znao sam i kojom ali se vise se mogu setiti.

Rano izjutra

Rano izjutra ulicom prodje tek poneko
rano izjutra sve je vlazno posle kise
rano izjutra ne znam sta cu sa sobom
rano izjutra kraj mene neko tesko dise

Oprezno bezim
i gledam da me ne spaze
iz kioska za virsle
iz zadnje staze i bogaze

Iz prolaza pod zemljom
iz svakih kola koja prodju
dosli su po mene
jer su morali da dodju

Prete mi nocu
u moju sobu tiho udju
nadju me budnog
gde slusam otkucaje sata

Pa pridju mi tiho
dok imam kamen mesto srca
lagano sklope prste
oko moga vrata


Od Dzonija volim Svjetsku ladu.

Meni je ovo, pravo da ti kažem, smešno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:09 08.11.2022

Re: Чобански рок

angie01
Ima jos konacniji odgovor: Neverne bebe.



koji su oni nevidjeni smaraci,...sem Randje.


Da, Randja je izgleda jedan od onih muzicara koji su savladali tehniku, imaju osecaja ali im fali kreativnost.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:11 08.11.2022

Re: Чобански рок

Meni je ovo, pravo da ti kažem, smešno.



Pravo da ti kazem sve mi jedno.
pecaros pecaros 11:35 08.11.2022

Re: Чобански рок

predatortz
crossover
Meni onomad Bulevar bio super, pogotovo za ono vreme. Cukić solo, neka 'fala, muzika za reklame.


Ja ne mogu lako da se odlučim šta mi je gore od ta dva perioda. Mislim da bi Cukić bolje prošao kao knjigovođa.


Cukić?

kako rokenrol učiniti dosadnim?

Moj konačan odgovor - Dejan Cukić!


Već se jednom vodila slična rasprava o Cukiću. Dakle - tamo gde počinje rok, tamo se završava pop. Dosadni rok može da bude zanimlivi pop, ako se ima uho za prijemčivu melodiju, dobar aranžman uz poneku zanimljivu solažu, i izvanredno izvođenje uživo. Pre jedno tri godine se zadesio na grožđenbalu u Sremskim Karlovcima - i ja sam se iznenadio koliko se dobrih pesama nakupilo tokom godina.

Po meni, slična je priča i o Bajagi, Oliveru Mandiću... svet bi bio manje zanimljiv bez njih.
angie01 angie01 11:41 08.11.2022

Re: Чобански рок

Da, Randja je izgleda jedan od onih muzicara koji su savladali tehniku, imaju osecaja ali im fali kreativnost.


meni on deluje kao neko ko se zabo u pogresan bend i da bi u nekom drugom, bio sasvim drugaciji,...ovi brate sa onim mrcvarenjem muzike, nisu ni mogli da mu daju sasnsu da uradi nesto drugacije.
angie01 angie01 11:45 08.11.2022

Re: Чобански рок

Već se jednom vodila slična rasprava o Cukiću.


Cuki se nesto desilo, da je skorz odlepio i sada smara samim svojim prisustvom, znaci, ponasa se kao neizivljeni tinejdzer, sto nema veze sa energijom koju jos uvek ima,...meni je zao, jer je on dobar pevac i pametan covek.


Po meni, slična je priča i o Bajagi, Oliveru Mandiću... svet bi bio manje zanimljiv bez njih.



ja bajagin koncert sad ne bih mogla da odslusam- a neke stvari su mu evidentno dobre,..jesam bila na prvom, al to je bilo nesto drugo-i vreme i on,...sada brate strika rolkice, koje je tesko posle otparati.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:47 08.11.2022

Re: Чобански рок

angie01
Da, Randja je izgleda jedan od onih muzicara koji su savladali tehniku, imaju osecaja ali im fali kreativnost.


meni on deluje kao neko ko se zabo u pogresan bend i da bi u nekom drugom, bio sasvim drugaciji,...ovi brate sa onim mrcvarenjem muzike, nisu ni mogli da mu daju sasnsu da uradi nesto drugacije.


Pa da, tamo ne znam da li se i cuje gitara. Oni su fenomen - bice najdugovecniji bend na sceni sa najvise koncerata (docek ovogionog) u karijeri a da nikad nisu imali svoju publiku.

Svirao je Randja i u nekim bluz bendovima.
pecaros pecaros 12:05 08.11.2022

Re: Чобански рок

angie01



ja bajagin koncert sad ne bih mogla da odslusam


Bio i Bajaga na berbi grožđa pre jedno pet godina. Sunčano jesenje popodne, po trgu se muvaju porodice sa sitnom decom a on radi tonsku probu. Na kraju, odsvira jedno tri pesme od A do Š, za žgebad što đuska ispred bine. Bilo mnogo simpatično.
milisav68 milisav68 20:51 08.11.2022

Re: Чобански рок

Neues aus der Nachbarschaft
Da, Randja je izgleda jedan od onih muzicara koji su savladali tehniku, imaju osecaja ali im fali kreativnost.

Ovo definitivno.

Sticajem okolnosti sam ih slušao u lokalnom klubu, i to je bilo neverovatno.Šarali su žanrovima, ali sam imao utisak da mi svi ti bendovi/pevači gostuju u mom malom mestu.Svirali su i svoje stvari, ali vrlo malo, uglavnom obrade stranih bendova (najveći utisak mi je ostavila tadašnja pevačica pevajući pesme Tine Tarner), i naravno Smak.

Ovo je zvučalo fenomenalno, Zajdi zajdi i Daire (i duže je trajalo):

nask nask 21:09 08.11.2022

Re: Чобански рок

treba to obrazložiti.

Meni ne treba obrazloženje po tom pitanju nego samo osećaj da li me neka pesma "drmne" ili ne. Od naših bendova posle svih ovih godina najviše pesama koje me "drmaju" su napisali Milan i Darko, ima naravno i drugih, ali "drm" skup ima najviše elemenata čiji su stvaraoci pomenuta dvojica. Zakaj? Ne vem.

E zaboravih i Zorana da pomenem. Predina naravno.
angie01 angie01 21:13 08.11.2022

Re: Чобански рок

milisav68 milisav68 22:00 08.11.2022

Re: Чобански рок

shmoo
(Подсети ме Кросовер тим изразом "чобани". )

За боље разумевање на овом блогу да би и они који не разумеју схватили зашто је та музичка сцена у Београду, центар окупљања СКЦ, крајем седамдесетих почетком осамдесетих* била толико значајна нама у том у времену када смо имали 12-20 година и одрастали у Београду тих година... Без обзира колико све то некоме са стране изгледало претенциозно.

Шта је томе претходило?

Misliš da ste to sami smislili.

Niste, to je bio zakasneli Pank i New Wave, koji je opet bio posledica zamora Rok Dinosaurusima na svetskoj muzičkoj sceni, kao i to da je muzikom mogao da se bavi samo neko talentovan, što je opet bila posledica skupog snimanja muzike.

Bregović je samo pratio trendove, i prilagođavao ih našim ušima, pa tako u startu imaš "Ne spavaj mala moja" , odnosno R`N`R Music od Bitlsa, pa šaltovanje na Zepeline, preko Ska sa "Svi marš na ples", do "Noćas je ko lubenica" odnosno "Money for Nothing" od Dire Straits.

U međuvremenu je Tito umro, pa su popustile kočnice, a i neki su tu videli dobar posao, pa su tako skoro sve ploče/albumi Novog Talasa grupa iz Beograda snimljene/izdate što u Zagrebu, što u Ljubljani.

EKV je tek `86. prešla u PGP sa albumom "Ljubav" (i Zemlja za nas).

Zato smo osamdesetih imali eksploziju dobre muzike, jer smo pre toga imali par velikih rok bendova i festivalsku muziku.

Meni je recimo interesantno da se Riblja Čorba (iz tog vremena) gura u stranu, a imala je fenomenalan album Mrtva priroda.



shmoo shmoo 22:18 08.11.2022

Re: Чобански рок

milisav68

shmoo

(Подсети ме Кросовер тим изразом "чобани". )

За боље разумевање на овом блогу да би и они који не разумеју схватили зашто је та музичка сцена у Београду, центар окупљања СКЦ, крајем седамдесетих почетком осамдесетих* била толико значајна нама у том у времену када смо имали 12-20 година и одрастали у Београду тих година... Без обзира колико све то некоме са стране изгледало претенциозно.

Шта је томе претходило?


Misliš da ste to sami smislili.



Не.

Само мислим да сам се нашао на правом месту у право време са правим људима у правим годинама свог живота за тако нешто.

И ништа више од тога.

За мене ни то није мало шта год ко мислио о томе. Рекох већ:

Без обзира колико све то некоме са стране изгледало претенциозно.


Барем имам чега да се сећам.



Meni je recimo interesantno da se Riblja Čorba (iz tog vremena) gura u stranu, a imala je fenomenalan album Mrtva priroda.








Нисам никада био љубитељ те Борине рок поезије типа "останеш крај пута к'о попишан цвет".

(О Борином/Чорбином плагирању песама Зи Зи Топ и сличних бендова не бих да не кварим угођај онима који то воле.)

И зато ко воли, само нека изволи.

Ја не бих, хвала, немам апетита.

milisav68 milisav68 22:41 08.11.2022

Re: Чобански рок

shmoo
Само мислим да сам се нашао на правом месту у право време са правим људима у правим годинама свог живота за тако нешто.

Da, snimljen je film o tome, zove se "Dečko koji obećava".
Нисам никада био љубитељ те Борине рок поезије типа "останеш крај пута к'о попишан цвет".

Ma to je Mita Pantić, mlađi referent (od koga sam ja bre mlađi ).

Trebalo je imati muda, pa otvoreno napisati da Za ideale ginu budale.
(О Борином/Чорбином плагирању песама ЗЗ Топ и сличних бендова не бих да не кварим угођај онима који то воле.)

Heh, gde god da zagrebeš, plagijati samo ispadaju.

Jedino je Koja autentičan.
shmoo shmoo 23:24 08.11.2022

Re: Чобански рок

milisav68

shmoo

Само мислим да сам се нашао на правом месту у право време са правим људима у правим годинама свог живота за тако нешто.


Da, snimljen je film o tome, zove se "Dečko koji obećava".



Слободан Милошевић?

Да, рецимо тако нешто...


Trebalo je imati muda, pa otvoreno napisati da Za ideale ginu budale.



Не спорим... Сви су помало чачкали тамо где се не сме...

Па ето, и то Бијело дугме је после јесилмалаљубиладосада? јесијесиалбосанцаниси!, запјевало "Моје је име шеф тамне стране Мјесеца..."





Heh, gde god da zagrebeš, plagijati samo ispadaju.



Точно.

Но, некако сам правио разлику између оних колико-толико прикривених плагијата (мало креативности је ту мало да ради) и оних плагијата где више не знаш да ли је у питању превод стране песме или некакав адаптирани превод текста на српски к'о они шлагери из педесетих и шездесетих типа "Тко је откотрљао сир на колодвор".


Jedino je Koja autentičan.



Па чуј, у минимализму не можеш још и да плагираш.

Сећаш се оног разговора Које и покојног ВД-а?

Која: Ја бих волео да све то буде некако природно, оригинално из природе...

ВД: Па зашто свираш бас гитару, што онда не свираш на бамбусу?

Spiridon Spiridon 00:49 09.11.2022

Re: Чобански рок

maksa83
Лимуново дрво, Шарло Акробата, Идоли, Електрични оргазам, Катарина II/ЕКВ, Безобразно зелено, Радничка контрола (Цане), ТВ Морони, Шта се види кроз дурбин, Петар и зли вуци, Рекс Илусиви

... Bezobrazno Zeleno, Zeleno Lice, Zana, Piloti, Bulevar, pa i Laki Pingvini nekideživot.


… Deca Lošiha Muzicara (sa Siljom) jedan od najačih koncerata u SKC.u.

shmoo shmoo 01:30 09.11.2022

Re: Чобански рок

Spiridon
maksa83
Лимуново дрво, Шарло Акробата, Идоли, Електрични оргазам, Катарина II/ЕКВ, Безобразно зелено, Радничка контрола (Цане), ТВ Морони, Шта се види кроз дурбин, Петар и зли вуци, Рекс Илусиви

... Bezobrazno Zeleno, Zeleno Lice, Zana, Piloti, Bulevar, pa i Laki Pingvini nekideživot.


… Deca Lošiha Muzicara (sa Siljom) jedan od najačih koncerata u SKC.u.




Они су већ с краја осамдесетих...

Али немам ништа против.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:14 09.11.2022

Re: Чобански рок

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Da, Randja je izgleda jedan od onih muzicara koji su savladali tehniku, imaju osecaja ali im fali kreativnost.

Ovo definitivno.

Sticajem okolnosti sam ih slušao u lokalnom klubu, i to je bilo neverovatno.Šarali su žanrovima, ali sam imao utisak da mi svi ti bendovi/pevači gostuju u mom malom mestu.Svirali su i svoje stvari, ali vrlo malo, uglavnom obrade stranih bendova (najveći utisak mi je ostavila tadašnja pevačica pevajući pesme Tine Tarner), i naravno Smak.

Ovo je zvučalo fenomenalno, Zajdi zajdi i Daire (i duže je trajalo):



Tebe sam se setio kad sam pominjao bluz bendove u kojima je svirao Randja a nisam znao u kojima. Ti obicno znas takve stvari.
milisav68 milisav68 17:07 09.11.2022

Re: Чобански рок

shmoo
Па ето, и то Бијело дугме је после јесилмалаљубиладосада? јесијесиалбосанцаниси!, запјевало "Моје је име шеф тамне стране Мјесеца..."

Ma dobro, Brega je samo koketirao sa politikom, moja poenta je bila da je novi talas kod nas pratio taj neki pankerski socijalni bunt, ali se nije znalo protiv čega se buni, odnosno postojala je autocenzura zbog vraćanja tekstova na doradu, pa je sve to otišlo malo u efe kao neka nerazumljiva umetnost, i od toga se napravila fama.

Otud posle i mali tiraži, pa kad je prošlo neko vreme, ti albumi su dobili na ceni, pa se napravio hajp oko svega toga.

Vrhunac svega toga sam doživeo pre jedno mesec dana gde me jedan prijatelj pitao da li znam nekog ko ima album "Par godina za nas" na prodaju, i ako je u dobro očuvanom stanju može da je proda za sto evra nekom snsnovobogatašu, koji hoće to da pokloni svojoj ćerki za rođendan, jer je ona izrazila želju za tom (obrati pažnju) pločom.

I sad ti meni kaži ko je ovde lud?
Но, некако сам правио разлику између оних колико-толико прикривених плагијата (мало креативности је ту мало да ради) и оних плагијата где више не знаш да ли је у питању превод стране песме или некакав адаптирани превод текста на српски к'о они шлагери из педесетих и шездесетих

Ma čini ti se, ovdašnji mejnstrim je pratio svetski, a alternativa - alternativu.Sticajem okolnosti sam znao lika koji je nabavljao i slušao takvu muziku, pa mi je puštao te originale.Danas se bavi organizovanjem koncerata po Balkanu tih nekih malih bendova, i često me zove na te koncerte, ali jbga nema se vremena, a i omatorilo se.
milisav68 milisav68 17:14 09.11.2022

Re: Чобански рок

Neues aus der Nachbarschaft
Tebe sam se setio kad sam pominjao bluz bendove u kojima je svirao Randja a nisam znao u kojima. Ti obicno znas takve stvari.

Meni je domaći bluz ispod radara, naročito ako muzičari koji sviraju u njima nisu nastupali za neke poznatije bendove, tako da nisam znao gde Ranđa pre svirao, tek sad vidim na vikipediji da je svirao i kod Čuture u bendu.Kroz Neverne Bebe je prošlo mnogo muzičara pa na Ranđu nisam nešto posebno obratio pažnju.
crossover crossover 19:52 09.11.2022

Re: Чобански рок

predatortz

Cukić?

kako rokenrol učiniti dosadnim?

Moj konačan odgovor - Dejan Cukić!


Moj konačni odgovor je: Džakanta!
(Špiritus, ti si mi kao drugarica!)
gvozden1 gvozden1 19:56 09.11.2022

Re: Чобански рок


Moj konačni odgovor je: Džakanta!
(Špiritus, ti si mi kao drugarica!)

Selo Banja

Eto, nije samo muzika ono što je važno kod muzike

xanadu92 xanadu92 20:02 09.11.2022

Re: Чобански рок

@"Money for Nothing" od Dire Straits.
... do "Noćas je ko lubenica" odnosno "Six Blad Knifes" - Dire Straits

milisav68 milisav68 20:30 09.11.2022

Re: Чобански рок

crossover
Moj konačni odgovor je: Džakanta!
(Špiritus, ti si mi kao drugarica!)

Sad si me za srce ujeo.

E, pa nisu oni RNR, oni su neki džez-funk.

milisav68 milisav68 20:36 09.11.2022

Re: Чобански рок

xanadu92
@"Money for Nothing" od Dire Straits.
... do "Noćas je ko lubenica" odnosno "Six Blad Knifes" - Dire Straits

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=l7aLPFlJb9s[/youtube]

A ne to je ovo:



ps.Izbriši ovo s iz https, pa će da ti se pojavi video.
Spiridon Spiridon 20:56 09.11.2022

Re: Чобански рок

predatortz
crossover
Meni onomad Bulevar bio super, pogotovo za ono vreme. Cukić solo, neka 'fala, muzika za reklame.


Ja ne mogu lako da se odlučim šta mi je gore od ta dva perioda. Mislim da bi Cukić bolje prošao kao knjigovođa.


Cukić?

kako rokenrol učiniti dosadnim?

Moj konačan odgovor - Dejan Cukić!



Cukic je super. Muzicki izuzetno potkovan, peva fenomenalno. Njegova muzika je tamo gde on zeli da bude … pa kome se svidi … svidi
angie01 angie01 21:57 09.11.2022

Re: Чобански рок

Džakanta!


gde se seti :)))
angie01 angie01 21:59 09.11.2022

Re: Чобански рок




xanadu92


po ovom novom programu, moras da obrises s iz http, da bi ti se pojavio klip.
angie01 angie01 22:13 09.11.2022

Re: Чобански рок


Cukic je super. Muzicki izuzetno potkovan, peva fenomenalno.


sve stoji,..al ocigledno ga nisi video dugo- ja jesam vise puta na raznim nastupima,...znaci, ne znam sta da kazem, a da vec nisam.

Njegova muzika je tamo gde on zeli da bude


pa meni se cini, da je problem upravo sto nije,...

nemam ja nista protiv cuke, al brateeee,...mora da si promasio njegov ulazak u farmu ili tako nekakvo sranje,...nisam verovala...i tu je bio cudan.
crossover crossover 22:19 09.11.2022

Re: Чобански рок

angie01
Džakanta!

gde se seti :)))


Firči je svirao sa njima, pa tako.
angie01 angie01 22:19 09.11.2022

Re: Чобански рок

Bio i Bajaga na berbi grožđa


ja sam jednom na nekom grozdjebalu gledala i Severinu,...doduse, slabo sam je videla od one guzve, uglavnom, dobro je prosla, svi su pevali i cupkali s njom, izmedju onih rostilja, kobasica, vasara,...
angie01 angie01 22:21 09.11.2022

Re: Чобански рок


Firči je svirao sa njima, pa tako.


meni firci nije nesimpatican,...nisam znala da je bio sa Dzakartom,...koja je svakako komicna.
crossover crossover 22:30 09.11.2022

Re: Чобански рок

nask
treba to obrazložiti.

Meni ne treba obrazloženje po tom pitanju nego samo osećaj da li me neka pesma "drmne" ili ne. Od naših bendova posle svih ovih godina najviše pesama koje me "drmaju" su napisali Milan i Darko, ima naravno i drugih, ali "drm" skup ima najviše elemenata čiji su stvaraoci pomenuta dvojica. Zakaj? Ne vem.

E zaboravih i Zorana da pomenem. Predina naravno.


Meni je rani Haustor i danas skroz dobar.
A ova stvar mi je jedna od najboljih iz YU osamdesetih:


crossover crossover 22:34 09.11.2022

Re: Чобански рок

angie01

Firči je svirao sa njima, pa tako.


meni firci nije nesimpatican,...nisam znala da je bio sa Dzakartom,...koja je svakako komicna.


Na stranu simpatije, Firči je jedan od najboljih bubnjara kod nas.
angie01 angie01 22:47 09.11.2022

Re: Чобански рок

Firči je jedan od najboljih bubnjara kod nas.


pa jeste, jos je inoviro one neke super duper bubnjeve, ne znam sta je bilo sa tom proizvodnjom i plasmanom,...al ga ne vidim da svira,...sad jos kad je otisao Djurisic, sa tim velikim zvezdama i turnejama obicno ide moj komsija, ne znam kako se zove, pomalo lici na Fircija, al je ogroman-ono svira i sa cecom

....ucinilo mi se da si za Fircija ispoljio sakrivenu netrpeljivost, zato sam rekla da meni nije nesimpatican.
angie01 angie01 22:53 09.11.2022

Re: Чобански рок

edna od najboljih


klavir i perkusionista...
gvozden1 gvozden1 22:54 09.11.2022

Re: Чобански рок

sad jos kad je otisao Djurisic,

Mlad major?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:41 10.11.2022

Re: Чобански рок

Džakanta!


e cekam ko ce da pomene Igora. Pa mislim, ako je nesto bilo pojam urbanog to je bila Dzakarta. mozda sam nesto pogresno spojio, a jel i kambo bio sa njima? bio sam klinac ali to misticno koketiranje sa indokinom me je bas lozilo.

i niko da pomene stakla - bar prva dva albuma (ne mogu da se setim jel sminka prvi ili drugi?) - i sva ona urbana egzotika na koju se anjda lozi i dalje je tu

zipa stihove:

sminka je zgazena, stakla su razbijena
muzika svira never gen, gola tela traze svoj plen
ljubav je van kontrole, moju devojku drugi vole...

(pomisio bih da im filip pisao tekstove).

a ovo je vec andja u elementu:

ukradi kljuceve od kola, novac i pice sa stola
ukradi mami tablete i tati cigarete
donesi malo kafe u beogradu je nema ni za lek
donesi malo ljubavi sa maksimira cvet...

jesu posle zastranili sa natasama i srbinom koji treba da se pokrene, ali oprosticmeo im.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana