Astrologija| Astronomija| Sex

Prizor 22, nije kvaka

angie01 RSS / 13.11.2022. u 17:36

 006Vetrena-Dupka-L.jpg

 

 

Na pola dana,

onog na pola nedelje,

u pola Novembra,

obasjanog na pola suncem,

koje se polu potkralo,

ona kuva polu rucak,

od onog sto je  polu ostalo,

u polupraznom frizideru,

 i u polutupom raspolozenju,

od vremena koje se na pola lista,

dok pije iz puluprazne case polu vodu

u polusvesti,

sa polupopusenom cigaretom u ruci,

seti se onih polu nekih,

koji su u polu secanju ostali,

jer davno je sve na pola razbijeno,

pa onda i delovi na jos polovina,

i u tom polu necega,  u polu svetlu,

 sa poluspustenim kapcima,

dok u pola daha dise polu vazduh,

polu posmatra ovaj polu zivot,

sto se odvija u Polusvetu,

koji je jedini  ceo opstao,

kao i ukus kasnog avgustovskog paradajza.

 

...........

kanabe blog za muziku & sve ostalo.

 



Komentari (729)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 20:25 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

prednjačiš ti.


znaci, od celog bloga, ti i ovi tvoji kamaradi, kada informersko pinkovski vitlate srbomrznjaom zbog drugacijeg misljenja, mislite/s na mene.

a sta sam to lose Srbiji uradila?....to sto ne delim desnicarska misljenja?

nemam nameru da se zbog tako necega pravdam, stavise, imponuje mi, sve ono sto ste vi, nisam ja, iza svojim misljenja stojim i na zalost argumenti su na mojoj strani, a denunciranje tog tipa je prekopirano od fasistickog razima, oni su upravo ovvako ukazivali prstom na neistomisljenike i proglasavali ih neprijateljima, ne njihove doktrine i onoga sto su cinili, a sto je bilo cisto zlo, nego derzave.

to je ista matrica.

sta da ti kazem, vec ti rekoh,...ti si skenjao svoje, pa si dosao da meni kazes sta i kako treba i da sam neprijatelj svoje zemlje i da je to tvoje i tvoj narod-kako besmisleno a bescasno.

ja sebe uopste ne poredim sa maxsom, ne slazem se uvek sa onim sto kaze i nemam njegovu toleranciju i takticnost, al smo generalno u istom mindsetu,...ne kapiram zasto mislis da je meni potreban podupirac, kada oduvek blogujem sama, a ne u grupi, kao ti.

i kako da ti kazem- tesko da nisi deo necege sa ovoliko apsolutno istim paketom gluposti koje uporno prostires.
angie01 angie01 20:32 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Ćale mu je, takođe, imao jedan od najviših proseka na beogradskom Mašincu evr( by Anđa).


gde sam ja to rekla?
angie01 angie01 20:36 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

iz Beograda koji su zavrsili Drinku


Drinku ne mozes da poredis, njima bila do skoro direktorka zena, koja je sve vreme devedesetih drzala otstupnicu od svega nametnutog od strane jul invazije, ucila sa decom u svojoj kancelariji, pomagala oko svega,...pa ceo kolektiv nije dopustao da im se uvaljuju kadrovi i slicne neverovatne stvari, kako je sada- ne znam.
predatortz predatortz 20:37 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01
Ćale mu je, takođe, imao jedan od najviših proseka na beogradskom Mašincu evr( by Anđa).


gde sam ja to rekla?


Evr je tvoje.
angie01 angie01 20:41 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Evr je tvoje.


ok, kako si napisao, deluje kao da mislis na celu recenicu...a i cale mi je bio masinski inzenjer.
predatortz predatortz 20:42 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01
Evr je tvoje.


ok, kako si napisao, deluje kao da mislis na celu recenicu.


Da, jeste malo nezgrapno.
gvozden1 gvozden1 20:59 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

po hiljaditi puta se zapitam zašto taj tzv. kolač mora da bude umuljan u kilo rastopljenog šećera.

Da bi bio baklava.
A baklava je majka kolača.
angie01 angie01 21:25 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

a evo sta je konacno izjavio i ministar prosvete, ocigledno pod pritiskom zaposlenih u skolama,

- Statistika koju dobijamo od škola ne pokazuje alarmantno veći porast nasilja.

da se nije pojavio ovaj snimak i sira javnost digla na noge, verovatno bi i taj slucaj zavrsio u fioci, kao i svi ostali.


Ana Marko
@Lulame17
·
20h
Roditeljski kod sina (11, peti razred) trajao 2 sata!!! Odužilo se kod tačke dnevnog reda "disciplina". Reakcija roditelja na jezive situacije koje je razredna iznela bila je "Sve uzimam sa rezervom, pitaću dete šta kaže na to". Atmosfera bila takva da nam je samo ring falio.
angie01 angie01 21:50 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

kada stignu penzija u Zarkovo,

KLIK
shmoo shmoo 21:57 18.11.2022

Re: Мислите о томе

literatesa

Direktor bi se morao uzdržati od ovakvih izjava "iz čista mira" nakon što iznese razlog ili povod okupljanja u njegovom kabinetu:



Знам. Само суштина ове приче није у дуректоровом понашању него у понашању ученице.

Одакле јој право да се тако понаша?

Нема оправдања за тако нешто.

shmoo shmoo 22:08 18.11.2022

Re: Мислите о томе

principessa_etrusca
Тзв. негативни модели, узори понашања, изгледа ипак односе победу данас?

Да ли ти је познат овај случај (ЛИНК)?

Директор је изашао испред школе да заштити ученика (13) кога су дванаесторица из друге школе напала металним шипкама, па га је један 15-огодишњак избо на смрт.



Није ми познат тај случај.

А личи ми помало на ситуацију када смо колега и ја изашли исто тако испред школе (средње) да прекинемо неку масовну тучу, па колега добио металном шипком по ногама и после био на боловању три месеца због тога. А професор физичког у пуној снази...

Џабе је што тај момак који га је ударио није хтео њега да удари него је било случајно. Колеги то није помогло...

Сад се сетих мог професора географије Раше. Много смо га волели јер је био један од оних који су нас географију учили уз помоћ музике из појединих поднебља, много слика (није било интернета у оно време) и прича о свакодневном животу људи у појединим земљама од којих је неке и сам обишао.

Елем, Раша увек у оделу. Са краватом. Прави господин професор. Додуше, приметили смо да испод сакоа, испод саме мишке, има задебљање и схватили смо да је то пиштољ у футроли.

И као што пушка која у првом чину виси на зиду, а у трећем чину опали, тако је и Рашин пиштољ опалио. Све се догађа почетком осамдесетих година прошлог века у Хемијској школи на Бановом брду.

Наиме, Раша је био дежурни професор тог дана у школи. И током великог одмора започела је масовна туча између нас са Бановог брда и ових из Жаркова. (Ништа ново, то је 100 година била традиција откако је основана општина Чукарица.)

Тукло се на дворишту школе барем нас 50. Бесомучно.

Раша је прво викао, покушавао то да прекине, а онда је од све муке извадио пиштољ и опалио неколико пута у ваздух.

Требало је да видиш како изгледа када нас 50 заглави на малу школску капију бежећи из дворишта школе и потпуно заборављајући на започету тучу.

Можда то није лош начин да се овакве ствари спрече?


shmoo shmoo 22:27 18.11.2022

Re: Мислите о томе

principessa_etrusca
"Не можете ви да нас питате КАКО ВАМ СЕ ДИГНЕ."

Не бих рекла да је вербално насиље, нити мислим да га девојчица тако доживљава, већ је то просто речник и обраћање на какво је научила у својој средини. Многа деца немају од кога да науче како да се понашају.
Моји родитељи нису псовали, чак ни реч “зезати” није била дозвољена, а ни неке друге које ја данас користим.



Знам, али ја нисам имао другаре и другарице током мог школовања који су се тако обраћали професорима у школи иако неке од њих такође није имао ко у њиховој кући/средини да научи.

Некако су и они схватали по нама осталима у свом окружењу у школи колико то није у реду.

А ваљда су и тада, у то време, сви у друштву некако више поштовали школу, професоре и образовање чак и када нису сами били баш образовани.

Било је, сећам се, неких спорадичних покушаја зезања професора кроз примитивно вулгарно изражавање попут неког лика на другој години у Тринаестој гимназији који је тражио да иде у тоалет, па га професорка није пустила, а он рекао:"Али професорка, жили ми рука!"

(Шатровачки. Наравно, професорка, старија госпођа, није схватила шта јој је рекао.)

Мислио је да ће тиме све да нас да задиви и да насмеје и да побере симпатије целог одељења, а добио је од свих, чак и оних кримоса који су већа тада на другој години носили оружје у школу и диловали по школи, само прекоре типа:"Који си ти џибер, брате! Шабане један!" И слично.

Никада му то после више није пало на памет.

(Зато и поменух стил зезања и мозак при томе што на жалост код огромне већине данашње школске деце не видим.)

То поштовање образовања и оних који образују децу до данас се изгледа истопило.

Наравно, и школа и професори сносе свој део кривице за то јер не може школа бити другачија од друштва у којем функционише.

Зато мени овај данашњи начин комуникације ученика са професорима и изгледа као симптом једне праве друштвене болештине у међуљудској комуникацији.

Иначе, овај случај са мојом женом који сам испричао само је један од многих какве професори доживљавају свакога дана у Србији.

Шта га знам... Можда ја све то не разумем зато што више и не припадам овом времену у којем данас живимо.

У оној "комуњарској социјалистичкој" Југославији људи у мојим годинама су већ увелико били у пензији.

Данас у овом нашем Врлом Новом Добу вероватно ће право из учионице да ме однесу на гробље.

Да не правим трошак држави тражећи још од ње и пензију.

maksa83 maksa83 22:34 18.11.2022

Re: Мислите о томе

Зато мени овај данашњи начин комуникације ученика са професорима и изгледа као симптом једне праве друштвене болештине у међуљудској комуникацији.


shmoo shmoo 22:39 18.11.2022

Re: Мислите о томе

maksa83
Зато мени овај данашњи начин комуникације ученика са професорима и изгледа као симптом једне праве друштвене болештине у међуљудској комуникацији.





Али запази, поред начина комуникације, и времена слања порука.

Пази колико је дечко нестрпљив, не може ни минут да сачека.

"Хоћу сад и хоћу све!"

Његови ћале и кева су најебали са њим када буде порастао. Има да их бије ако му одмах не исповрте лову коју им тражи.

Али ако, тако његовом оцу и мајци и треба.

Сами су га таквог замесили, па онда нека трпе.


EDIT: Али кривицу за то сноси и овај мој колега.

Тај њихов трип, и деце и родитеља, да морам да сам им као наставник доступан 24/7 (што је дошло са овим сокоћалима која користимо) ич не констатујем.

(Док је трајала корона, још смо и могли тако на оналјн настави током дана, па до 20 часова увече. Али сада короне више нема, зар не?)

Нисам ја, бре, по занимању нека дежурна служба.

Када ми нека неваспитана будала (родитељ или дете, свеједно) шаље поруку када нисам у школи, уопште ту поруку не узимам у разматрање.

Него после часова лепо седнем у школску зборницу, одвојим 15 минута и одговорим на све поруке деце и родитеља које ми стижу за време часова. (На телефону ми је иначе искључен онај знак, звук за обавештавање за поруке све време.) на поруке ван трајања наставе, то јест мог распореда часова у школи, уопште не одговарам.

Као што ни на улици ван школе нећу са родитељима да причам о њиховом детету и његовом успеху и дисциплини у школи. Дођи у школу на отворена врата, брате. То ми је радно време.

После извесног времена научио сам све ове са којима ја имам имам посла као наставник у школи да то не раде. Поготово не викендима и касно ноћу јер им после свашта у школи кажем због тога ако тада шаљу поруке.

Када би се овај наставник са сличице тако поставио, не би ни добијао овакве поруке.

bene_geserit bene_geserit 22:55 18.11.2022

Re: 1% против 99% јесте цивилизацијско питање

"Ви хоћете да нам кажете да би, рецимо, моја школа у чијој околини, на њеној територији, нема ниједног приватног бизниса онда у тој ситуацији коју предлажете за школе у Србији почела да личи на оне црначке школе из америчких филмова са детекторима за оружје на улазу и сличним стварима?

Taso, ako već pričaš o nečemu, pročitaj makar nešto umesto što projektuješ svoje budalaštine.
Ne postoji nikakva korelacije između school per-student funding i detektora za oružje na ulazu u školu ("i sličnih stvari" ).
Države koje izdvajaju najmanje za školstvo u SAD su Juta, Ajdaho, Oklahoma, pogodi čega nema u tim državama - škola sa tim detektorima za oružje.
A znaš gde ih ima - u Čikagu (inner city) na primer. A Čikago troši 15K godišnje po učeniku i sve škole dobijaju istu količinu para u zavisnosti od broja učenik-časova.
shmoo shmoo 23:04 18.11.2022

Re: 1% против 99% јесте цивилизацијско питање

bene_geserit
"Ви хоћете да нам кажете да би, рецимо, моја школа у чијој околини, на њеној територији, нема ниједног приватног бизниса онда у тој ситуацији коју предлажете за школе у Србији почела да личи на оне црначке школе из америчких филмова са детекторима за оружје на улазу и сличним стварима?

Taso, ako već pričaš o nečemu, pročitaj makar nešto umesto što projektuješ svoje budalaštine.
Ne postoji nikakva korelacije između school per-student funding i detektora za oružje na ulazu u školu ("i sličnih stvari" ).
Države koje izdvajaju najmanje za školstvo u SAD su Juta, Ajdaho, Oklahoma, pogodi čega nema u tim državama - škola sa tim detektorima za oružje.
A znaš gde ih ima - u Čikagu (inner city) na primer. A Čikago troši 15K godišnje po učeniku i sve škole dobijaju istu količinu para u zavisnosti od broja učenik-časova.



Ти то знаш боље него ја јер тамо живиш.

Ја сам те школе видео само у америчким филмовима.

Али хоћу, послушаћу те из ових стопа. Одох одмах да прочитам нешто о томе.

То што будем сазнао о америчким школама по твом предлогу сигурно ће много помоћи овој мојој сиротињи у Србији којој би неки грамзиви ликови у Србији и ван Србије да укину право и могућност на једнаке услове за образовање за све без обзира на социјални статус (што је у Србији традиција откако постоји ова модерна држава Србија већ 200 година уназад) иако се ти из иностранства чврсто куну у то да се "сви људи рађају једнаки".

Па онда када затреба додају фусноту да су неки ипак једнакији од других.


EDIT: Зар ниси и ти рекао као и онај твој блогоколега Neues aus der Nachbarschaft да не читаш моје коментаре, да их прескачеш, да сам смешан као цртани филм, да причам бајке које причам мојој жени,...?

Откуд сада овај твој коментар?

Ја се обично не надовезујем и не реплицирам на оне коментаре које не читам и које прескачем.

Како то вама двојици успева?

literatesa literatesa 23:12 18.11.2022

Re: Мислите о томе

Знам. Само суштина ове приче није у дуректоровом понашању него у понашању ученице.

Одакле јој право да се тако понаша?

Нема оправдања за тако нешто.

Da, suština je u njegovim odlukama zato što je on pedagog, i desilo se sve zato što nije ponaosob razgovarao prvo sa jednom pa sa drugom (na koncu zaštitio ovu finu). Šta je uradio? Jedna je došla da bi bila kažnjena ili ukorena, što je druga bila tu? Ako je direktor suočio njih dvije, a među njima postoji već zajednička prošlost, vjerovatno da je ova mirna, fina nešto cinkarila, onda je direktor glup. I itd.
shmoo shmoo 23:19 18.11.2022

Re: Мислите о томе

literatesa
Знам. Само суштина ове приче није у дуректоровом понашању него у понашању ученице.

Одакле јој право да се тако понаша?

Нема оправдања за тако нешто.

Da, suština je u njegovim odlukama zato što je on pedagog, i desilo se sve zato što nije ponaosob razgovarao prvo sa jednom pa sa drugom (na koncu zaštitio ovu finu). Šta je uradio? Jedna je došla da bi bila kažnjena ili ukorena, što je druga bila tu? Ako je direktor suočio njih dvije, a među njima postoji već zajednička prošlost, vjerovatno da je ova mirna, fina nešto cinkarila, onda je direktor glup. I itd.



Џабе све те релативизације које наводиш.

Не знамо ми све те детаље које ти наводиш као да си тамо била присутна.

Кључно питање је одакле тај манијачки бес у девојчици од 16 година?

Због вибер комуникације?

Каже овај директор да ју је 20 минута држао да не би ударила ову другу девојчицу.

Еј, 20 минута. Не може да се смири, хоће да нанесе повреду овој другој девојчици. Физичку повреду.

(Ма шта год та друга девојчица урадила или рекла.)

И то у канцеларији директора школе.

Човек је држао 20 минута док није стигла поиција.

То је за лечење у некој установи која се бави психом, што се мене тиче.

Па замисли само колико би онда људи са овога Блога Б92 тебе или мене на улици крвнички излемало јер их много нервирамо својим постојањем овде када бисмо тако постављали ствари?

И ти за то налазиш оправдање?

Нема оправдања.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:27 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Razvaljeno društvo što su klipani izvukli stolicu nastavnici, a nije razvaljeno ono o kome malo malo pa slušamo, pucnjava u školi, ubijeno ovoliko, ubijeno onoliko.



geneve

The Geneva City Council has voted to close the school courtyard in the Paquis.

The move comes after the area has become a magnet for drug users and dealers.

But not all were convinced. Many from left-wing parties voted against or abstained. They argued closing the school yard will only push the problem elsewhere and deprive the young of a meeting space. Most of the dealing and using is overnight.

One pointed out each time an area is cleared – drug users moved. It started with the Jardin Anglais, then the train station – and now it’s Paquis.

Many argued there needs to be more work on helping drug users kick the habit.


i ajde jos jednom boldovano


But not all were convinced. Many from left-wing parties voted against or abstained. They argued closing the school yard will only push the problem elsewhere and deprive the young of a meeting space. Most of the dealing and using is overnight.


literatesa literatesa 23:29 18.11.2022

Re: Мислите о томе

Кључно питање је одакле тај манијачки бес у девојчици од 16 година?

Manijački bes, jao, jao, ne prenemaži se.

Pozvao je direktor njih dvije, i iznenadilo ga šta se desilo. Iz čista mira? Jasno kao dan da je nedorastao rješavanju problema među učenicima.

И ти за то налазиш оправдање?

Kakvo bre opravdanje? Jel se ovo što vi radite zove učitavanje?
shmoo shmoo 23:44 18.11.2022

Re: Мислите о томе

literatesa

jao, jao, ne prenemaži se.



Мислим да ћемо сада овде ти и ја прекинути сваку комуникацију по овом питању.

Нисам баш нешто заинтересован за такав дијалог који би се водио на овај твој начин.

Успут...

Ове две клинке су вероватно код тог директора и доспеле у канцеларију због истог таквог начина комуникације на својој одељењској вибер групи. Кажу да је одатле почело... А не верујем да би професори и директор школе уопште и реаговали ма шта год клинци писали о њима на тој дечјој вибер групи, кога боли уво за то, имамо ми по школама и преча посла, него мора да је дошло до вербалног насиља међу самим клинцима на тој дечјој вибер групи. Па се ова једна пожалила у школи разредној и тако је почело... Јер смо ми у школама дужни да реагујемо на сваки вид насиља на који нам се деца пожале.

Беше, и ти си се често овде на Блогу Б92 жалила модератору на тај сајбер булинг према теби на Блогу Б92?

А успут називала у својим коментарима људе упишанцима, мизогиним кретенима, мамлазима, лепила им свакојаке етикете итд?)

gvozden1 gvozden1 23:45 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

ajde jos jednom boldovano

Biti levičar sve više znači biti poremećen.
literatesa literatesa 23:47 18.11.2022

Re: Мислите о томе

Беше, и ти си се често овде на Блогу Б92 жалила модератору на тај сајбер булинг према теби на Блогу Б92?

А успут називала у својим коментарима људе упишанцима, мизогиним кретенима, мамлазима, лепила им свакојаке етикете итд?)

Ma puši kurac, majmune. Sa tim trikovima. Nismo mi ovde djeca od 10 godina.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:55 18.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Direktorka moje majke, primarijus i direktorka tuzlanske Medicine rada i njen muž, magistar rudarstva zaposlen u Institutu za rudarstvo, vozili su polovnu peglicu.



ja sam odrastao u novoj ladi, naravno uzetoj na kredit 1973. trajala do 92. cale 88,9 kupio skoro sve rezervne delove za generalnu u pajz sad madjarskoj, isao nekoliko tura busem da to doveze. to je drzao ispod bracnog kreveta (u stanu koji je dobio od ooura) a koju do kraja ladinog zivotnog veka nije uspeo da uradi. majstor koji mu je bio prijatelj u nekom trenutku umro, a za nekog sa strane jednostavno nije bilo dovoljno para nikad. tako da lada neslavno zavrsi radni vek na selu gde je odneo ne znam vec ko. kad je cale umro 96. jedan od vecih problema su mi predstavljali ti delovi. ostali tu ispod kreveta.

potakli ste me to da ispricam bas glede i unatoc statusa prosvetara u ono vreme. i cale i keva bili profesori bas na onom fakultetu koji je andja navodno zavrsila - naravno, ne na njenoj katedri (hvala bogu).

a stan su dobili konacno kako bi se iselili iz stana od 55 kvadrata na banovom brdu u kome smo ziveli sa babom i dedom, dedinom sestrom i caletovom sestrom, dok se ona nije udala. jeste, i taj stan su baba i deda dobili aj da kazemo od tite, u tada novim zgradama koje sagradise valjda 1945, za radnike zavoda. nepismene (ukljucujuci babu i dedu) licane. kad je baba kao poslednja umrla u tom stanu 84. stan je cale vratio dalje zavodu. nisu mu padale na pamet trange frange.

92. mi rece - 'sine kakva sam ja budala, i sto se tice lade i babinog stana'.









angie01 angie01 00:07 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

bas na onom fakultetu koji je andja navodno zavrsila - naravno, ne na njenoj katedri (hvala bogu).


koja sam ja vama carica!
bene_geserit bene_geserit 00:41 19.11.2022

Re: 1% против 99% јесте цивилизацијско питање

Али хоћу, послушаћу те из ових стопа. Одох одмах да прочитам нешто о томе.

Ne moraš da budeš ironičan, ako te tema ne zanima ne moraš da čitaš o tome.
Ali nemoj onda da projektuješ svoja predubeđenja na nešto što ne poznaješ i ne razumeš.
Naravno da situacija u američkim školama nema nikakvih dodirnih tačaka sa školstvom u Srbiji, ali ti si povukao tu paralelu, ne neko drugi. Šta sad pedalaš u nazad i prebacuješ loptu.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:47 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Ne, ovde u selu gdje sam živjela bila je novoizgrađena Gimnazija, na sred njive, djeca dolazila biciklom do nje, ali ja sam svoje dijete vozila u jednu dalje, privatnu. Mnogo dalje. Hm, moji pogrešni potezi su ja nemam riječi da ih opišem, ne postoji takvoj suludosti dobar primjer. I prije toga je išao u gradu u privatnu školu dalje, a meni bukvalno na ćošku zgrade bila škola. Nije to bio moj elitizam nego sam i imala para i mislila da ga tako kao nešto štitim, od čega bre? Od neznanja ili djece njemu iste?



tess ponovo briljiras

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:51 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Узгред, мени би ови клинци са мојих 100 кила тешко измакли столицу испод буље. Требало би цело одељење да вуче столицу по систему деда за репу, баба за деду...


e moj taske debelo daleko si ti od debelog



emilia emilia 02:33 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

SNS kartela i Vučića. 1-1.



emilia emilia 03:17 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01
kada stignu penzija u Zarkovo,

KLIK

Ima li nekoga osim mene da je otvorio link da vidi.
"Nametnuto".
shmoo shmoo 08:46 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

dogodinedragosevac
Узгред, мени би ови клинци са мојих 100 кила тешко измакли столицу испод буље. Требало би цело одељење да вуче столицу по систему деда за репу, баба за деду...


e moj taske debelo daleko si ti od debelog












shmoo shmoo 08:54 19.11.2022

Re: 1% против 99% јесте цивилизацијско питање

bene_geserit
Али хоћу, послушаћу те из ових стопа. Одох одмах да прочитам нешто о томе.

Ne moraš da budeš ironičan, ako te tema ne zanima ne moraš da čitaš o tome.
Ali nemoj onda da projektuješ svoja predubeđenja na nešto što ne poznaješ i ne razumeš.
Naravno da situacija u američkim školama nema nikakvih dodirnih tačaka sa školstvom u Srbiji, ali ti si povukao tu paralelu, ne neko drugi. Šta sad pedalaš u nazad i prebacuješ loptu.



А шта тебе боли курац шта ја пројектујем ако не читаш моје коментаре на Блогу Б92 и ако их прескачеш како тврдиш?

Зашто бих онда сматрао твоје савете шта треба да читам озбиљним?

Ти би да ме просвећујеш, а истовремено те боли курац шта пише у мојим коментарима па их прескачеш и не читаш?

А ипак би да ме просвећујеш?

Стварно свашта овде на Блогу Б92 човек доживи.

Стварно ми нисте јасни ви што тврдите да не читате моје коментаре и да их прескачете, али обавезно се нађете присутни да се просеравате на основу мојих коментара.

Како вам то успева?

И о чему се ради?

Да није у питању:






?


Изгледа да јесте.

Зашто би онда мене требало уопште да интересује ако се ти овде сада само просераваш?

Због забаве и естраде типа Фарма/Парови на Блогу Б92?

К'о ови средњоошколци на друштвеним мрежама?

Мислим да ћу сада и са тобом овде прекинути сваку комуникацију исто као и са овом примитивном вулгарном сујетном простакушом која мисли да је рођењем у Босни самим тим стекла и плаву племићку крв због чега су сви људи око ње нека нижа раса за њу, па зато не трпи да не буде у праву јер није одраска када је требало да одрасте. А у међувремену јој тело порасло. (Постоји у психологији и назив за такве личности. Небитно да ли су мушко или женско.)

За мене су примитивни простаклук у комуникацији и просеравање у комуникацији једно те исто.

И нису вредни моје пажње. Не могу себи да допустим да губим време читајући такве коментаре јер бих онда стварно имао много лоше мишљење о самом себи када бих то наставио да радим.

Заборави ти лепо на мене као и до сада што си заборављао (како тврдиш), ионако сам за тебе смешан као цртани филм па зато и не би требало да губиш време просвећујући ме исто онако као што ни ја немам намеру да губим време на таквим просветитељима попут тебе.

gedza.73 gedza.73 09:09 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Али запази, поред начина комуникације, и времена слања порука.

Пази колико је дечко нестрпљив, не може ни минут да сачека.

"Хоћу сад и хоћу све!"

Sina sam dok je još bio mali naučio oko slanja poruka i mejlova.
Pošalje profesorima mejl u radno vreme. Nakon par dana, pošto nema odgovora, pošalje ponovo. Pa još jednom. Onda odustane.
Iz Nemačke mu odgovorili u roku od dva sata, iz Španije nakon 24 časa.

U kragujevcu je pre nekoliko godina osuđen profesor pedofiličar. Nakon presude većina se oglasila kako su oni to znali. Postavlja se pitanje zašto su čekali da jednom roditelju prekipi i da jedna devojčica prođe javno kroz traumu. Zašto nisu ništa uradili? Da li si čuo da je bilo koji profesor bio 'uzbunjivač' jer deca njegovih kolega dobijaju poslove preko veze u školama ili na fakultetima na kojima rade njihovi roditelji? Nije obrazovanje jedino. Retko koji doktor će da ostane bez posla zbog namerne greške, bahatosti ili mita. Retko koji profesor ili nastavnik će zbog svog neznanja ili odsustva pedagoškog pristupa kako svojoj profesiji tako i deci da ostane bez posla. Na postoji dogovornost a to deca samo kopirju od odraslih. O glupostima da je svuda tako ne bi'

Tvoj predlog da nastavnici nose pištolj i pripucaju kad oni procene da bi trebalo upravo pokazuje zašto su nam deca ovako nasilna i zašto mi ne uspevamo da napravimo uređen sistem sa jasnim pravilima koja bi poštovali i sudija i taksista.
literatesa literatesa 09:21 19.11.2022

Re: 1% против 99% јесте цивилизацијско питање

Мислим да ћу сада и са тобом овде прекинути сваку комуникацију исто као и са овом примитивном вулгарном сујетном простакушом која мисли да је рођењем у Босни самим тим стекла и плаву племићку крв због чега су сви људи око ње нека нижа раса за њу, па зато не трпи да не буде у праву јер није одраска када је требало да одрасте. А у међувремену јој тело порасло. (Постоји у психологији и назив за такве личности. Небитно да ли су мушко или женско.)

Ti pedagoški analfabetu nisi pjevač, pa da o tebi govorimo "ima dobre pjesme, al je loš čovjek". I da ne spomenem ove trikove koje si sinoć izveo, sramotno podmetanje, uz ono što si pokazao samo osuđujući jednu stranu i postavljajući joj dijagnozu, pokazao si nesposobnost snalaženja u problemu, nisi ti ni psiholog ni psihijatar.

Učitelj, da se vratim na pjevača, nije lice koje samo uči djecu gramatiku i pravopis, njegove osnovne vrline moraju biti pravedan i čestit, čovjek koji uliva povjerenje i poštovanje.. I da ne obraćamo pažnju kakav ti karakter ovde godinama pokazuješ, on evo noćas uvodi mene u slučaj i iz samo toga zaključimo da si pogrešan i glup:

1) žalila sam se nekom (neosnovano?)
2) govorila sam nekom ružne riječi npr tebi da popušiš kurac, majmune (neosnovano?)


Nije čudo da roditelji štite djecu kad ti analiziraš problem u školi na ovaj način, površno. Iz novina jbt on presuđuje.

Bez uvida šta se desilo (i sposobnosti da iz tri rečenice doneseš ispravan sud), ti si zaključio da je jedno dijete ludo, besno, zamisli (šta bi tek po blogu da se mrcvari sa mizoginimi nasilnicima i glupacima svih fela, i u životu koje će sretati), pa ok i da jeste, to se ne rješava na ovaj direktorov "iz čista mira" način iz žute štampe. I ti dalje štitiš direktora kao da izazivate da jedna mama ovako kao ja dođe i jebe vam sve po spisku tebi, direktoru i roditeljima ove fine što mrava nije zgazila.. I opet ste vi pozitivci i na naslovnim stranama? Krug pakla.

Debilčino, pokrij se po ušima. Nisu, ponavljam, ovde tvoji desetogodišnjaci, slušaju pedagoške priče bez pokrića. Učitelja ribolovca sa somom od 130 kg iz Dunava.
shmoo shmoo 09:32 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gedza.73



Ево га на серијској траци у производноим погону Блога Б92 још један из екипице на Блогу Б92 "задужен" да иде за мном и да се просерава.




Sina sam dok je još bio mali naučio oko slanja poruka i mejlova.
Pošalje profesorima mejl u radno vreme. Nakon par dana, pošto nema odgovora, pošalje ponovo. Pa još jednom. Onda odustane.
Iz Nemačke mu odgovorili u roku od dva sata, iz Španije nakon 24 časa.



То је тако у напредној Европској унији.

Ми професори овде на примитивном нецивилизованом Балкану још увек имамо своју приватност и свој приватни живот, пре свега породични, до којег држимо и од којег не дозвољавамо да нам било ко одузима време само зато што смо наставници у школи.

А када смо сви ми (и ти Геџо) ишли у школу није било ни мејлова ни вибер група ничега од тога. А опет смо завршили своје школе и много смо бољи стручњаци свако у својој области него што ће било који од ових клинаца икада бити у свом животу.

Зато што своје школе нисмо завршавали плиткоумно идући само по површини предмета него смо се спуштали и у дубине за разлику од ових савремених модерних умрежених генерација клинаца који сав свој рад у школи своде на копи/пејст са интенета.

Па ви размислите ко ће вас то сутра лечити, бранити на суду, поправљати вам ауто и зубе... Каквим то Бивисима и Батхедима ћете свој живот стављати у руке.






Ето, шта ћеш, заостали примитивни Балкан... И неки од нас на том нецивилизованом Балкану још увек одбијају да учествује у тим модерним какофонијама.

Више какама него фонијама.


U kragujevcu je pre nekoliko godina osuđen profesor pedofiličar. Nakon presude većina se oglasila kao su oni to znali. Postavlja se pitanje zašto su čekali da jednom roditelju prekipi i da jedna devojčica prođe javno kroz traumu. Zašto nisu ništa uradili? Da li si čuo da je bilo koji profesor bio 'uzbunjivač' jer deca njegovih kolega dobijaju poslove preko veze u školama ili na fakultetima na kojima rade njihovi roditelji? Nije obrazovanje jedino. Retko koji doktor će da ostane bez posla zbog namerne greške, bahatosti ili mita. Retko koji profesor ili nastavnik će zbog svog neznanja ili odsustva pedagoškog pristupa kako svojoj profesiji tako i deci da ostane bez posla. Na postoji dogovornost a to deca samo kopirju od odraslih. O glupostima da je svuda tako ne bi'



'Ајмо сада да извалчимо све случајеве наставника педофила, дилера, малициозних и лицемерних кретена итд. да бисмо релативизовали чињеницу да су нам клинци под утицајем друштвених мрежа све мање људска бића а све више неваспитани примитивни кретени.

Вероватно налик својим родитељима јер то из куће све полази.

Школа је секундарна у том процесу одрастања и васпитавања.


Tvoj predlog da nastavnici nose pištolj i pripucaju kad oni procene da bi trebalo upravo pokazuje zašto su nam deca ovako nasilna i zašto mi ne uspevamo da napravimo uređen sistem sa jasnim pravilima koja bi poštovali i sudija i taksista.



Опет не читаш пажљиво па самим тим и ниси у стању да порепознаш иронију јер ме толико мрзиш због мојих коментара на Блогу Б92 (као и остатак екипице која иде за мном и просерава се на основу мојих коментара) да те то просто заслепљује.

Мржња је зајебана ствар.

Лепо ја кажем овој нашој Босанки да би ме многи од вас из екипице која иде за мном по Блогу Б92 и просерава се најрадије претукли на улици само када би ме на'ватали.

Али што каже Џорџ (Радован Трећи): "Мене никада нећете уфатит'!"

Није то био никакав мој предлог него моје искуство које сам доживео као ученик.

Пре тога сам испричао моје искуство као наставника како је мој колега био повређен покушавајући да спречи масовну тучу у школи.

Најлакше је извадити неку тврдњу из контекста, занемарити иронију и онда овако паламудити глупости као што ти то радиш.

Ех...

Када би наставницима стварно по закону у српским школама дали стстус службених лица (попут полицајаца, лекара и још неких службеника државе).

Видео бих онда да ли би се и клинци и њихови родитељи овако бахато, примитивно и насилнички понашали у школама као што то сада раде.


PROSVETARI IZ CELE SRBIJE IZLAZE NA ULICE 1. DECEMBRA! Sindikati: Ne možemo više da trpimo teror nasilne dece! (ЛИНК)



Ona je dodala da imaju samo jedan zahtev, a to je da svi zaposleni u obrazovanju dobiju status službenog lica i da se jedino tako deca nasilnici mogu zaustaviti



Али од та посла нема ништа...


MINISTAR RUŽIĆ POZVAO PROFESORKU IZ TRSTENIKA KOJU SU ĐACI MALTRETIRALI: Evo šta joj je rekao i šta će biti sa nasilnicima (ЛИНК)


- Ministar i nastavnica saglasili su se da se pronađe način da pokuša da zaboravi na sve loše što se izdešavalo i da ima nov početak.



Морају и просветне власти заједно са себи надређеним државним властима да задовоље (пре свега емотивно јер нечим другим и немају намеру да задовољавају) и своје бирачко тело.

Ако икако може да утеши (а менењ богами не теши то никако) стање није ништа боље ни у најближем нашем окружењу нити глобално.





dogodinedragosevac dogodinedragosevac 09:33 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

koja sam ja vama carica!


jesi - ali dzabe pridajes sebi na znacaju. moj komentar nema veze sa tobom, nego sa 'katedrom'... koja se zna zasto i kako je osnovana, i veze nije imala sa pmf.
gedza.73 gedza.73 09:56 19.11.2022

Re: Мислите о томе

shmoo
Ево га на серијској траци у призводноим погону Блога Б92 још један из екипице на Блогу Б92 "задужен" да иде за мном и да се просерава.

Propustio sam trenutak kad si ti Ilone kupio Blog pa da određuješ blogerima šta će ko da piše i ko će kome na koje komentare da odgovara.
I nisam ti ja učenik koji ne sme da dovede u pitanje stavove koje ovde javno iznosiš.
То је тако у напредној Европској унији.

Ne znam za celu EU, poput tebe koji znaš kako je u USA, ali znam da se medicinska sestra - tehničar sa četiri godine srednje škole u centru Šumadije u KBC Kragujevac dernja na ljude u čekaonici kao da je sa njima koze čuvala ili da se na porodiljskim u koje dolaze trudnice iz Srbije ponašaju daleko gore nego Medlin Olbrajt i Viola fon Kramon zajedno.
Znam i da sam ja kao stranac bolje primljen u medicinsku ustanovu u EU nego kao Srbin u srpsku.
Ми овде на примитивном нецивилизованом Балкану још увек имамо своју приватност и свој приватни живот, пре свега породични, до којег држимо и од којег не дозвољавамо да нам било ко одузима време само зато што смо наставници у школи.

Ti u svoje slobodno vreme možeš da izigravaš pandu na drvetu ali na mejl koji je poslat ustanovi u kojoj radiš moraš da odgovoriš u dogledno vreme. U suprotnom dobiješ otkaz zbog povrede radne discipline (kako li se već to zove).
Mada po tvom shvatanju poslovne etike vidim da si i ti negde kao ova deca koja su maltretirala profesorku u Trsteniku.
Када би наставницима стварно по закону у српским школама дали стстус службених лица (попут полицајаца, лекара и још неких службеника државе).

Видео бих онда да ли би се и клинци и њихови родитељи овако бахато, примитивно и насилнички понашали у школама као што то сада раде.

Nema potrebe za tim statusom. Dovoljno je malo pooštriti kaznenu politiku i oštro sankcionisati svako nasilje. Pa kome se isplati neka radi ovakve stvari.
S druge strane pored prava i umesto uranilovke i doživotnog državnog zaposlenja uvesti obaveze i kontrolu rada svake od ovih kategorija koju si naveo. Pa kad Tasa kaže kako neće da odgovara na mejlove popije otkaz a onda se žali kako mu je kriva Amerika I engleska njegove kolege će, poput onih potencijalnih nasilnika, dobro da se zamisle kako rade svoj posao.
gedza.73 gedza.73 10:03 19.11.2022

Re: Мислите о томе

'Ајмо сада да извалчимо све случајеве наставника педофила, дилера, малициозних и лицемерних кретена итд. да бисмо релативизовали чињеницу да су нам клинци под утицајем друштвених мрежа све мање људска бића а све више неваспитани примитивни кретени.

Taso, sve kolege tog podefiličara su znali kako se on ponaša. Sve kolege lošeg pedagoga znaju da je on loš pedagog ali imaju opravdanja poput 'ma pusti' ili saveta učenicima 'kod njega /nje ćutite'
А када смо сви ми (и ти Геџо) ишли у школу није било ни мејлова ни вибер група ничега од тога. А опет смо завршили своје школе и много смо бољи стручњаци свако у својој области него што ће било који од ових клинаца икада бити у свом животу

Stvarno? Koliko vidim ti ne koristiš dimne signale da se dopisuješ sa mnom nego upravo ono što su 'klinci' napravili.
I nikad ne mogu biti bolji stručnjak od nekog mlađeg stručnjaka u istoj oblasti jer da je tako mi bi i dalje jahali konje a robu prevozili parnjačama.

najlakše je prebaciti krivicu na tik tok (koji nemam ali koliko se razumem u tu 'tehniku' on izbacuje klipove po nekom algoritmu poput YT) i internet. Mnogo je teže da se pogledamo u ogledalo. A tu nisu kriva deca nego mi odrasli.
literatesa literatesa 10:10 19.11.2022

Re: 1% против 99% јесте цивилизацијско питање

А у међувремену јој тело порасло.

Hehe, sjetih se da si i čika Miku branio onomad, govorio: Gospodo, sačekajmo završnu reč. Onog čika Miku što je pipkao učenice zrelog tela, nakon Očenaša.


Rezime: Ništa nije od juče, pa ni ovaj snimak iz učionice o kojem je riječ..
shmoo shmoo 10:13 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gedza.73

Nema potrebe za tim statusom.



Као што рекох, од испуњавања захтева штрајкача неће бити ништа.

Не да Ружић да би ти и теби слични родитељи опет гласали за њега.

Можда си пропустио када сам горе рекао да у решавању овог проблема у школама лије је ово измицање столице наставници само конкретан повод, мора да учествује читаво друштво, деца, родитељи, наставници, државни органи са својим просветним властима, педагошка струка и на крају медији?

А не да свако у томе само гледа свој интерес.

Да не кажем само своје дупе.

(У се, на се и пода се.)


Ti u svoje slobodno vreme možeš da izogravaš pandu na drvetu ali na mejl koji je poslat ustanovi u kojoj radiš moraš da odgovoriš u dogledno vreme.



Само у своје догледно радно време.

Не ван њега.

Шта ћу ја да радим ван свог радног времена није ничија ствар и не треба никога да брине.

Узгред, беше у овој и оваквој Србији онај професор руског добио отказ у својој школи зато што је У СВОЈЕ СЛОБОДНО ВРЕМЕ превео са руског књигу неког Немца која пориче холокауст и која није забрањена ни у САД ни у Великој Британији ни у Француској ни у Русији него је једино забрањена у Немачкој и у Србији?

Иако тај професор руског никада у својој школи са својим ученицима није причао ни о тој књизи ни о холокаусту ни о политици уопште?

Е сад смо од те морално-политичке подобности да се уопште и буде наставник дошли до тога да наставник не сме да буде приватно лице чак ни у своје слободно време.


Ne znam za celu EU, poput tebe koji znaš kako je u USA, ali znam da se medicinska sestra - tehničar sa četiri godine srednje škole u centru Šumadije u KBC Kragujevac dernja na ljude u čekaonici kao da je sa njima koze čuvala ili da se na porodiljskim u koje dolaze trudnice iz Srbije ponašaju daleko gore nego Medlin Olbrajt i Viola fon Kramon zajedno.



То није ствар образовања колико ствар васпитања.

А ако је у питању онај део васпитања који се стиче уз образовање (јер је то нераскидиво повезано иако је васпитање у школи секундарно, примарно је оно из куће, од родитеља) онда је то је нама наша борба дала.

То јест, наша реформа образовног система после 5. октобра 2000.

Обрати се за то тим постпетооктобарцима, немој мени.


Propustio sam trenutak da si ti Ilone kupio Blog pa da određuješ blogerima šta će ko da piše i ko će kome na koje komentare da odgovara.
I nisam ti ja učenik koji ne sme da dovede u pitanje stavove koje ovde javno iznosiš.



Боже сачувај, не пада ми на памет да било коме било шта овде браним. Ко сам па ја да бих то радио.

Само кажем шта мислим о ономе што си ти рекао.

Али видим да ни ти не трпиш да ти неко противречи, врло си осетљив на то, скоро као и ова наша Босанка.

Зато настави по свом "задужењу" како си сам себи прописао да ћеш да радиш на Блогу Б92.

apostata apostata 10:16 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Sve novine u obrazovanju, od kraja 70-tih pa nadalje, došle su od raznoraznih pravaca i škola zapadne pedagogije i psihologije.
Apsolutno sve!

Naši genijalci su eventualno u te gotove recepte uvodili neke varijacije i sitne modifikacije, koje ni u kojem slučaju nisu zadirali u suštinu.
shmoo shmoo 10:26 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gedza.73

'Ајмо сада да извалчимо све случајеве наставника педофила, дилера, малициозних и лицемерних кретена итд. да бисмо релативизовали чињеницу да су нам клинци под утицајем друштвених мрежа све мање људска бића а све више неваспитани примитивни кретени.


Taso, sve kolege tog podefiličara su znali kako se on ponaša. Sve kolege lošeg pedagoga znaju da je on loš pedagog ali imaju opravdanja poput 'ma pusti' ili saveta učenicima 'kod njega /nje ćutite'



Па добро, али да ли си ти сада узео на себе обавезу да ми држиш предавање за све лицемере који раде по српским школама и којих има исто као што их има и на овом Блогу Б92 и у читавом друштву?

Јесам ли ја крив за толику количину лицемерја у овом друштву?

Ако ти то нешто значи, ја сам такве моје колеге педофиле одмах пријављивао (неки пут пут су малтретиране девојчице и дечаци били у праву, неки пут се радило само о пубертетском умишљању, али никада нисам ризиковао и одмах сам се обраћао управама школа у којима сам радио) и нисам нимало "колегијално солидаран" са таквима јер се трудим да као наставник будем што мање лицемер ако већ не могу у потпуности то да избегнем да не бих клинцима давао лош пример.

Ја то не радим што ти кажеш. Лицемерима и у школама у којима радим кажем у лице да су лицемери исто као што то кажем и вама овде на блогу Б92.

Али могу само тако да кажем и у школи пријавим сумњиве слуучајеве злостављања деце (и наставника такође), али не могу да будем још и одговоран за све те лицемере са коима се сусрећем у свом животу.

А када смо сви ми (и ти Геџо) ишли у школу није било ни мејлова ни вибер група ничега од тога. А опет смо завршили своје школе и много смо бољи стручњаци свако у својој области него што ће било који од ових клинаца икада бити у свом животу


Stvarno?



Стварно.

Koliko vidim ti ne koristiš dimne signale da se dopisuješ sa mnom nego upravo ono što su 'klinci' napravili.



Ово је само једна друштвена мрежа и неозбиљно комуницирање које нема никаквих последица у стварном животу људи као што то има нечије плитко образовање.

Свака част тим клинцима, али ја од дописивања овде са тобом или са било ким другим некакве стварне користи и немам осим у пар случајева.

Само убијам време, што би се рекло. И то у доконици (некретаивно), а не у доколици (која кмо0же бити и креативна).

Истом као и ти, уосталом, и сви други који пишу овде на Блогу Б92.

shmoo shmoo 10:31 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

apostata
Sve novine u obrazovanju, od kraja 70-tih pa nadalje, došle su od raznoraznih pravaca i škola zapadne pedagogije i psihologije.
Apsolutno sve!

Naši genijalci su eventualno u te gotove recepte uvodili neke varijacije i sitne modifikacije, koje ni u kojem slučaju nisu zadirali u suštinu.



Теби још једном хвала за онај серијал блогова под насловом "Обећао сам Таси".

Ти блогови спадају у врло узак круг блогова (не више од 7-8 за ових мојих 11 година на Блогу Б92) од којих сам касније имао користи и у стварном животу ван Блога Б92.

Било је ту још по пар блогова Шарског, Браје и Џинкса поред ових твојих и то је то.

Све остало је било само тек пуко убијање времена у доконици (не и доколици) као што рекох Геџи.


shmoo shmoo 10:43 19.11.2022

Re: 1% против 99% јесте цивилизацијско питање

literatesa
А у међувремену јој тело порасло.

Hehe, sjetih se da si i čika Miku branio onomad, govorio: Gospodo, sačekajmo završnu reč. Onog čika Miku što je pipkao učenice zrelog tela, nakon Očenaša.


Rezime: Ništa nije od juče, pa ni ovaj snimak iz učionice o kojem je riječ..



Па ти ниси само примитивна вулгарна сујетна емотивно недозрела (има наш народ један израз и за то, али је много просто, вулгарно па нећу написати) простакуша него си уз то још и функционално неписмена.

Добро. Или што би неки рекли у преводу на српски језик - ОК.

Нотираћемо.

Јеботе, колико вас има овде на Блогу Б92 који се кунете у то да не читате моје коментаре, служите се неким скриптама да прескачете то што ја пишем на Блогу Б92 итд, а онда се упорно јављате на моје коментаре?

(И то обавезно вадећи само поједине делове мојих коментара из контекста да би још једном изнова и изнова пљували по мени као човеку јер немате контраарументе за оно што сам написао.)

Никако да схватим како вам то успева.

Абракадабра? Да није то?





gedza.73 gedza.73 10:59 19.11.2022

Re: Мислите о томе

ли да ли си ти сада узео на себе обавезу да ми држиш предавање за све лицемере који раде по српским школама

Nisam tebi hteo da uputim kritiku nego generalno. Kad ovako neko nagrabusi svi skoče a kad se po zbornicama u trač partijama priča o kolegama koji spopadaju maloletnice ili kad se roditelji žale na loše pedagoge svi ćute.
Стварно.

Pa nije.
То није ствар образовања колико ствар васпитања.

I jopet nije. Na pumpama ili po Mekdonadsima (kad je već pomenuto) te ne zanima da li je i ko koliko vaspitan a niko od njih se ne dernja na ljude u redu ili što čekaju da pumpadžija sipa gorivo umesto da sam natočiš nego ti upute osmeh (koliko god lažan bio) i kažu dobar dan.
To je stvar sistema. A pošto mi nećemo sistem pa napravimo to što napravimo posledično dobijemo decu koja ovako maltretiraju starije.
То јест, наша реформа образовног система после 5. октобра 2000.


U vreme Danila Ž. Markovića koga si hvalio su učenici na ofinger kačili profesora i zaključavali u plakar dok su profesori isteravali decu iz škole i vodili na miting podrške Slobodanu Miloševiću. Pre njegove reforme su isto decu izvodili da bacaju cveće pod noge odrtavelom Vođi.


Da bi danas ti učio decu da daju podršku Putinu pa si još ponosno postavio klip tvojih đaka koji su maltretirali jadne penzinere iz obezbeđenja na utakmici Čukaričkog ako se ne varam.


angie01 angie01 11:04 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

jesi - ali dzabe pridajes sebi na znacaju.


ne pridajem ja, nego vi- andja, andja, andja, andja,...boktemazo, bez andje ne moze nista, toliko obozavanje zasluzuje fanpage,...pa da vam saljem slicke sa potpisom:).


nego sa 'katedrom'... koja se zna zasto i kako je osnovana, i veze nije imala sa pmf.


ne lupetaj i ne trudi se jer o tome znam sve-jos sam sa vecinom profana posle i saradjivala i sa Ekonomskog i sa PNF a na koji se katedra vratila,...za razliku od nekih drugih,...trebalo bi prvo da si upoznat sa planom i programom studija, da bi uopste mogao bilo sta da kazes,...no to na blogu i nije glavni faktor osvrta na bilo sta, kakve bre cinjenice, argumenti, dovoljan je faktor- andja...znaci carica, samo tako, bez da je neko i pitao da l je zainteresovana:)...a vidi koliko vas je, koji jeste.
gvozden1 gvozden1 11:07 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

toliko obozavanje zasluzuje

Ja ti pričam, ti mi ne veruješ.
gedza.73 gedza.73 11:16 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

apostata
Sve novine u obrazovanju, od kraja 70-tih pa nadalje, došle su od raznoraznih pravaca i škola zapadne pedagogije i psihologije.
Apsolutno sve!

Naši genijalci su eventualno u te gotove recepte uvodili neke varijacije i sitne modifikacije, koje ni u kojem slučaju nisu zadirali u suštinu.

Ovo je

a ovo je

Valjda je taj Umberto Eko završio neke škole a da ne pominjemo Slobodana Jovanovića i Slobodana MIloševića ili današnje klince koji sami i uprkos svemu osvajaju svet.
shmoo shmoo 11:17 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gedza.73


I jopet nije. Na pumpama ili po Mekdonadsima (kad je već pomenuto) te ne zanima da li je i ko koliko vaspitan a niko od njih se ne dernja na ljude u redu ili što čekaju da pumpadžija sipa gorivo umesto da sam natočiš nego ti upute osmeh (koliko god lažan bio) i kaži dobar dan.
To je stvar sistema. A pošto mi nećemo sistem pa napravimo to što napravimo posledično dobijemo decu koja ovako maltretiraju starije.



Ако се не намсеје макар лажно, неће добити плату.

Није то систем него материјална корист.

Али ако хоћеш да ово буде системски...Када би родитеље тих ђака новчано кажњавали за овакво васпитно запуштање деце, до оваквих случајева не би ни долазило.

То је законски прописано пре пар година за неоправдано изостајање из школе па да видиш како су сада сви редовни у школи (под условом да немају неку везу да би набавили лекарско оправдање а да нису болесни јер у Србији све може, па чак и да мени ђак донесе оправдање од лекара на којем нису уписани датуми и каже:"Ево, рекао лекар да ви упишете датуме које треба." Ја сам и тог лекара, лицемера једног, пријавио просветним властима, али не знам шта је даље било.)


U vreme Danila Ž. Markovića koga si hvalio



Не нисам га ја хвалио. Опет не читаш пажљиво.

Ја сам само рекао да је од свих министара под којима сам ја био наставник тај Дача Ж. Марковић био и понајбољи.

Такав какав је био.

Кад се само сетим оне будале од министра просвете који у интервјуу каже да је он хтео да буде председник рукометног савеза, али је ето то место већ било заузето па је постао министар просвете.

Јасно ти је да је место министра просвете само тек протоколарна функција која је у страначкој подели валсти у Србији само тек утешна награда и да Министарство просвете суштински воде они ликови у хијерархији испод министра које не видиш јер медији причају само о министру?


Da bi danas ti učio decu da daju podršku Putinu pa si još ponosno postavio klip tvojih đaka koji su maltretirali jadne penzinere iz obezbeđenja na utakmici Čukaričkog ako se ne varam.



А ту смо, тицо!

Тебе у ствари Путин жуља!

Па што не кажеш одмах да је то у питању?

Нису клинци хтели на ограду да окаче Путинову слику него руску заставу.

Шта ти имаш против руске заставе?

Шта ти она смета као што је сметала и делегату ФСС те наше првенствене утакмице?

И то, о апсурда, на огради стадиона на којем у том тренутку утакмицу гледа максимум 200 људи. Додуше, камере Арене су снимале па је вероватно делегат ФСС због тога тражио уклањање руске заставе.





literatesa literatesa 11:18 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Sve novine u obrazovanju, od kraja 70-tih pa nadalje, došle su od raznoraznih pravaca i škola zapadne pedagogije i psihologije.
Apsolutno sve!

Naši genijalci su eventualno u te gotove recepte uvodili neke varijacije i sitne modifikacije, koje ni u kojem slučaju nisu zadirali u suštinu.

Apostata, predlažeš da djevojčice, sexualno zrele, i histerične, histerične po učitelju Tasi, preimenujemo u klikuše, klikuše po ruskom pedagoškom modelu od npr sredine XIX stoljeća.

Predlažeš da srpski patrijarhat tj dijagnozu (npr u školi imamo dječake nasilnike, tatine i božije sinove, i klikuše, lude djevojčice) ojačamo, ozdravimo ruskim patrijarhatom?

Prelistam prvih nekoliko stranica Politkovske i odustanem, ne mogu, odbijam povjerovati da je ruski javašluk u toj najcrnjoj literarnoj mjeri još uvijek prisutan, kroz cjelu Rusiju birokratija, religija i vojska je kao toksična mreža krvotoka.

Evo koga interesuje knjiga radi koje je novinarka ubijena, ona je pogriješila što ovo nije napisala kao fikciju, nepromjenjena apsurdnost i surovost sistema - bezvrijednost ljudskih glava, što bi rekao onaj na ramenima im glavice kupusa - bi je i u ovom stoljeću temom stavila rame uz rame sa Harmsom.

Putinova Rusija

gedza.73 gedza.73 11:24 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Али ако хоћеш да ово буде системски...Када би родитеље тих ђака новчано кажњавали за овакво васпитно запуштање деце, до оваквих случајева не би ни долазило.

Slažem se. I kad bi tvoje kolege dobijale otkaz zbog nemara ili ne odgovaranja na mejlove.
Ја сам само рекао да је од свих министара под којима сам ја био наставник тај Дача Ж. Марковић био и понајбољи

Super.
Нису клинци хтели на ограду да окаче Путинову слику него руску заставу... И то, о апсурда, на огради стадиона на којем у том тренутку утакмицу гледа максимум 200 људи

Nije bitno šta su kačili nego što su maltretirali sedamdesetogodišnjake kako bi okačili klip koji si nam ti ponosno ovde postavio. Slično su deca u Trsteniku maltretirala nastavnicu jer su hteli da objave klip. A i bože moj u učionici ih je tek dvadesetak. Odatle sve kreće.
То је законски прописано пре пар за неоправдано изостајање из школе па да видиш као су сада сви редовни у школи (под условом да немају неку везу да би набавили лекарско оправдање јер у Србији све може, па чак и да мени ђак донесе оправдање од лекара на којем нису уписани датуми и каже:"Ево, рекао лекар да ви упипете датуме које треба." )

Isto i za nastavnike a ne da kasne na čas jer su na pijaci kupovali Karićevu zelenu salatu ili menjali ulje na kolima.
Ако се не намсеје макар лажно, неће добити плату.
Није то систем него материјална корист.

Ič ti ne razumeš. Taj radnik je na svom radnom mestu od početka do kraja radnog vremena i radi svoj posao za koji je plaćen. Ako mu se ne sviđa nađe drugo radno mesto, ako prekrši pravila dobije otkaz.
Prosto kao pasulj.
А ту смо, тицо!
Тебе у ствари Путин жуља!


gedza.73 gedza.73 11:35 19.11.2022

Re: Мислите о томе

I da se razumemo. Ima odličnih pedagoga, ali odličnih. Uvek ih je i bilo. Jedino što je njih sistem gurao prema dnu a mazio i čuvao one najgore jer su održavali sistem.
shmoo shmoo 11:37 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gedza.73

Ič ti ne razumeš. Taj radnik je na svom radnom mestu od početka do kraja radnog vremena i radi svoj posao za koji je plaćen.



Рекох ти, то је цивилизовани Запад.

Ми смо примитивни нецивилизовани Балкан који, замисли, одбија деа ради и да се свима смешка ван свог радног времена глуматајући емпатичног учитеља који се одмах разнежи на сваку дечју глупост иако то читаво друштво од њега тражи.

maltretirali sedamdesetogodišnjake


Иначе мртве пијане на свом радном месту редара на фудбалској утакмици за шта им је поштено плаћено.

Је л' то ова наставница у Трстенику у ствари била мртва пијана па сама пала са столице?

Очекујем да се у медијима ускоро појави и такво тумачење.


Nije bitno šta su kačili



Ма немој сада да се вадиш.

Јебе се теби за образовање у Србији.

Него би ти опет да му га мало дајеш по НАТО пропаганди на Блогу Б92.

Хвала, нисам заинтересован.

gvozden1 gvozden1 11:39 19.11.2022

Re: Мислите о томе

apostata
Sve novine u obrazovanju, od kraja 70-tih pa nadalje, došle su od raznoraznih pravaca i škola zapadne pedagogije i psihologije.
Apsolutno sve!

Naši genijalci su eventualno u te gotove recepte uvodili neke varijacije i sitne modifikacije, koje ni u kojem slučaju nisu zadirali u suštinu.

apostata
Sve novine u obrazovanju, od kraja 70-tih pa nadalje, došle su od raznoraznih pravaca i škola zapadne pedagogije i psihologije.
Apsolutno sve!

Naši genijalci su eventualno u te gotove recepte uvodili neke varijacije i sitne modifikacije, koje ni u kojem slučaju nisu zadirali u suštinu.

Što je, podrazumeva se u nekim krugovima, uvek dobro.

A onda ovakvi slučajevi, i stanje u školstvu uopšte, kojim je malo ko ili niko zadovoljan, se nema čemu drugom pripisati nego "nama ovakvima".

Zavedenost, idolopoklonstvo, nesposobnost kritičkog stava prema bilo čemu što dolazi sa te strane, ljude čini slepima, što je obavezna posledica idolopoklonstva, i odvede ih u skoro pa ludilo.

Evo primera ovde, na običnu opasku da je uticaj zapada na obrazovanje u Srbiji dominantan, čak i bez vrednosnog suda da li je to dobro ili loše, stiže reakcija da su neka zapadna kola bolja od ruskih, a čak i neke nebuloze o seksualno zrelim devojčicama.

Čisto ludilo.
angie01 angie01 11:42 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Sve novine u obrazovanju, od kraja 70-tih pa nadalje, došle su od raznoraznih pravaca i škola zapadne pedagogije i psihologije.
Apsolutno sve!

Naši genijalci su eventualno u te gotove recepte uvodili neke varijacije i sitne modifikacije, koje ni u kojem slučaju nisu zadirali u suštinu.


nisi u pravu,...pa nije Suvareva reforma zapadnjacka, nego haoticna,...ako se neko seca ponudjenih smerova, pa ono je bio upis zivi.

problem je sto u sluzbama ministrastva, koje bi trebalo da se bave reformom, ono nestonesto za unapredjenje, sede neadekvatni ljudi koji su tu partijski uhlebljeni i pojma nemaju ni o cemu, oni samo kada bas moraju, sprovode neke direktive stigle iz centrale.

razlike u sistemu zapada i naseg je uvek bila velika-po svemu, jer se kod nas nista nije ni menjalo, samo se nesto brljavilo,...recimo, kada je uvedena Bolonja, niko se nije potrudio da uskladi planove, programe i da razume sistem u toj promeni, nego su samo izvrsili promene u pakovanju, pa su cetiri godine studiranja podelili na 3 plus jedna i slicne besmislice.

razlike su recimo najociglednije, ako bas nemas neke veze sa obrazovnim sistemom, ako pogledas udzbenike istih predmeta, istih razreda tamo i ovde,...a jos ako uporedis nacin kako nastava funckionise, onda vidis da to nema veze jedno sa drugim.


tvrdim, da za tri godine moze da se napravi odlicna reforma sa dobrim timom strucnjaka a da ona ne lici na neki drugi sistem, a da bi se uklapala u svaki.
gvozden1 gvozden1 11:47 19.11.2022

Re: Мислите о томе

ili ne odgovaranja na mejlove.

Dvadeset đaka u razredu, i svako, KAD MU SE DIGDE, priupita nešto nastavnika, a nastavnik da bude dužan da odgovori.

Tako se gradi ugled nastavnika.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:47 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01
anđa ima slijepu tačku bosanci, ja ne znam što se ti toliko ko oparen brecaš na to, nije uopšte rijetkost u BG.. da ne kažem nije ona kriva.. oni ljudi decenijama bosance smatraju nešto poput mola međed pola čovjek..


ovo nije tacno, al me mrzi da obrazlazem ponovo,...ima valjda na prethodnoj strani to sto tacno mislim, a veze nema sa idejom, mrzim Bosance i o njima mislim da su stoka- znaci, to nije istina...kao i gomila drugih predrasuda koje su ovde lagano upisane na i najmanji zarez, ono isprica se cela prica, vise generacija unazad i unapred, bez da sam ja rec rekla, ono bilo sta sto bi moglo da odgovara.


pajić sere pedeset puta više al nejmu se slabije breacte..
eh da


pa generalno su ovi desnicari mizogini- ono sisice,...evo kako maxu tetosu, kao jao, gde si se ti prepoznao:)))),...pa htela sam da padnem sa stolice.

pri cemu se evo, lagano pise kako neko nesto generalno Bosancima,dok se stalno pise svabe, siptari, Turci,...u rodjenoj zemlji delis gradjane na Muslimane, ustase i Srbe,...pa ne znam gde je tu logika,...

isto ona blesava finta, ovo je moje, ovo je moj narod- pa cekaj bre i moje je i moj je narod,...znaci bukvalno prekopirano iz informer/pink bedastoce,...svi koji ne misle kao mi, su zlotvori.


ma daleko bilo da ti ili većina u Srbiji mrzi Bosance i misli da su stoka..
većina misli da su glupi..
pride i malo onako neotesani..
Sarajevo je njegovalo taj identitet lako ćemo, površnosti šege, ošljarenja u svemu pa čak često i stilu, izgledu..
Banjaluka je više bila pod uticajem Zagreba pa otud malo više stila a s ratom je počela da gaji i notu krajiške grubosti i agresije..
tako da ima dosta podvrsta ali je i prije rata a i danas u ex YU bosanski akcenat asocijacija na šegu, sprdnju pa pomalo i tupavost.. prosto ne možeš da shvatiš izbbiljno nekoga ko baš jako zavija po bosanski..
to je prosto tako, bilo i biće..
po meni bi bilo beskrajno zanimljivo vidjeti kako je istorijski takav stav nastao..
BiH je bila po sred sredde ex YU po pitanju ekonomskog statusa, bilo je jelda rudnika pa onda s tim i teške industrije..
ali je po nekoj reputaciji smatrana strogim začeljem čak iza recimo daleko siromašnije Makedonije pa i Crne Gore..
možda je po srijedi skandalozno visok stepen nepismenosti kao poslijedica turske vlasti (i insistiranja da se opismenjuje isključivo iz kurana i na arapskom)..
ali je bilo i asutrijske vladavine..
po meni zanimljiva tema, nije da nisam čitala al nisam ni naišla na izvor koji bi do kraja osvjetlio problem..
drug mog muža u Kanadi je napisao PhD tezu na temu bosanaca u vicevima ex YU
al nikad je ne pročitah..
shmoo shmoo 11:48 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gedza.73
I da se razumemo. Ima odličnih pedagoga, ali odličnih. Uvek ih je i bilo. Jedino što je njih sistem gurao prema dnu a mazion i čuvao one najgore jer su održavali sistem.



То се, Геџо, зове негативна селекција.

Деценијама се у Србији тај начин селектирања спроводи. Заиста дуго...

И увек је при томе политичка, партијска обојеност много важнија од нечије стручности.

Негативна селекција, Геџо.

Да се разумемо, када кажем дуго, то важи и за Краљевину, не само за Републику.

А када евентуално поједини сегменти друштва покрену некакву акцију у циљу промене таквог стања, никада не добијају подршку и од осталих сегмената друштва у томе што су покренули.

(Рекох ти већ, овај народ очигледно и не уме да размишља ван тог оквира, те кутијице, у се, на се и пода се.)

И зато и јесмо ту где јесмо.

На дну.

Или у сиротињском царству.

И при томе не мислим само новац и материјално богатство. Тога увек мали број људи било где на свету има и превише, много већи број људи на свету има и премало, али тако је откако је света и века и Човека.

Овде се ради о другој врсти сиромаштва.


"Sirovinski sastav negativne selekcije" (kolaž) - У духу времена... У недељи за нама... Док нам "пар идиота мењају начин живота"... (ЛИНК)








literatesa literatesa 11:48 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

znaci carica, samo tako, bez da je neko i pitao da l je zainteresovana:)...a vidi koliko vas je, koji jeste.

Da, da, imaš ti taj trip, ne daj Bože da je neko bolji od tebe. Završiće kao operska pjevačica Nataša u zapećku blogerske istorije jer si ti bolja pjevačica, zar ne?

I to što si Maksi carica ti otvara sva blogerska vrata. Ne treba ti više od toga. Previše od toga.

Nego, ovakvi kao ja koje možeš i banovati što se mene tiče, nismo mi društvo nikad bile, nemaju blog za razliku od tebe, eto i to je što te čini caricom, nemaš konkurenciju da neko otvori blog kao ti tj nakon o Skakavcima, Snajperistima i druge kučine u neku ruku nedostojne misaonom biću.

angie01 angie01 11:51 19.11.2022

Re: Мислите о томе

.Када би родитеље тих ђака новчано кажњавали за овакво васпитно запуштање деце, до оваквих случајева не би ни долазило.


izvini, al se incident desio u skoli, po uzorima koji su tamo vidjeni i koji tamo vladaju, kao sto vec rekoh, to se nije desilo iznenada, samo se sada saznalo zbog snimka, znaci da taj direktor-postavljen od strane partije- nije dobro rukovodio tom skolom, nije vodio racuna o tome da uspostavi pravila i da se ona postuju, ful pojnt.
angie01 angie01 11:53 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

emilia
SNS kartela i Vučića. 1-1.





hebote, meni su sve stavke jezive.
literatesa literatesa 11:53 19.11.2022

Re: Мислите о томе

stiže reakcija da su neka zapadna kola bolja od ruskih, a čak i neke nebuloze o seksualno zrelim devojčicama.

Gvozdene, nemaš ti kapacitete da to povežeš.
shmoo shmoo 11:55 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gvozden1
ili ne odgovaranja na mejlove.

Dvadeset đaka u razredu, i svako, KAD MU SE DIGDE, priupita nešto nastavnika, a nastavnik da bude dužan da odgovori.

Tako se gradi ugled nastavnika.




Хвала ти, Хучи, али не треба ми такав углед наставника.

Нека се тиме баве они наставници што би да их деца ВОЛЕ, а мени је стало до тога да их нечему НАУЧИМ.

Не мора да буде нужно у питању српски језик и књижевност.

Али само у моје радмно време, само у моје радно време...

Нисам расположен да се бавим туђом децом а да за то не будем и додатно плаћен ако то радим ван мог радног времена.

Рекох већ, нисам никаква дежурна служба 24/7 за чување и васпитавање туђе деце.

gvozden1 gvozden1 11:58 19.11.2022

Re: Мислите о томе

literatesa
stiže reakcija da su neka zapadna kola bolja od ruskih, a čak i neke nebuloze o seksualno zrelim devojčicama.

Gvozdene, nemaš ti kapacitete da to povežeš.

Da povežem konstataciju koju se ne usuđuješ da osporiš o uticaju zapada na obrazovanje u Srbiji, i seksualno zrele devojčice?

Nema tu nikakve veze, to su nepovezane stvari, ta veza nastaje u bolesnim glavama.
gvozden1 gvozden1 12:00 19.11.2022

Re: Мислите о томе

, али не треба ми такав углед наставника.

Ne znam da li si razumeo, to je način da se ugled nastavnika sroza.

gedza.73 gedza.73 12:00 19.11.2022

Re: Мислите о томе

stiže reakcija da su neka zapadna kola bolja od ruskih

Ne da su bolja nego da ih je neko napravio. Kako to da onaj ko ima bolje obrazovanje napravi ladu a onaj koji ima loše napravi sve ono čudo, pa snimi neke filmove, napiše neke knjige, naslika neke slike. I objavi Dr. Živaga. Par decenija ranije su jedan Rus (koji je Amerikacnima prodao sistem nišana) i jedan Gruzijaca (pobegli, odnosno nisu se vratili u Rusiju) napravili


ili ovaj koji je učlestvovao u stvaranju televizije

dok je njegov kolega u sovjetskoj Rusiji zaglavio logor pa onda progon.

na običnu opasku da je uticaj zapada na obrazovanje u Srbiji dominantan, čak i bez vrednosnog suda da li je to dobro ili loše

Evo možemo da vratimo rusku podelu na pionire i komsomolce. Pošto i oni danas na neki način vraćaju u sistem obrrazovanja.

Для детей и молодежи может быть создано общероссийское движение «Большая перемена»
Движение будет участвовать в воспитании, профориентации, организации досуга подрастающего поколения, формировать мировоззрение, готовить молодежь к полноценной жизни в обществе

Согласно проекту закона, движение является массовой некоммерческой самоуправляемой организацией, преследующей цели содействия проведению государственной политики в интересах детей и молодежи


Ako se ne varam preddlog je navodno potekao od jedne devojčice a poslanici to malo uobličili i podsetili na svetlu tradiciju pionira SSSR-a.

Što i nama želimo.
gedza.73 gedza.73 12:02 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gvozden1
Dvadeset đaka u razredu, i svako, KAD MU SE DIGDE, priupita nešto nastavnika, a nastavnik da bude dužan da odgovori.

Tako se gradi ugled nastavnika.

Ma jok. Bolje da ih bije štapom i ne dozvoljava pitanja nego samo da 'deklamuju' ono što im on recituje.

gedza.73 gedza.73 12:06 19.11.2022

Re: Мислите о томе

shmoo
То се, Геџо, зове негативна селекција.

Деценијама се у Србији тај начин селектирања спроводи. Заиста дуго...

To se zove sistem. A za njega nam nije kriva Moskva nego Evropa.

Što bi rek'o Bulgakov ili neki drugi Staljinov pisac 'sve je to truli, dekadentni Zapad koji nas mrzi i oće upropasti naše tradicionalne, komunističke vrednosti'.
U novogovoru umesto Staljin stavi Putin i samo dodaj na 'komunističke' 'pravoslavne'



Kako se ono zvalo udruženje književnika koje je radilo za i u korist sojvetsko-ruske vlasti i sistema u kome podobni napreduju a nepodobni zaglave logor?


shmoo shmoo 12:08 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gedza.73

Ја сам само рекао да је од свих министара под којима сам ја био наставник тај Дача Ж. Марковић био и понајбољи


Super.



Свиђало се то теби или не, али то је једноставно тако.

Па сад ти види колико смо то ниско пали када за последњих 30 година нисмо имали бољег министра просвете од једног Данила Ж. Марковића.


Ič ti ne razumeš. Taj radnik je na svom radnom mestu od početka do kraja radnog vremena i radi svoj posao za koji je plaćen. Ako mu se ne sviđa nađe drugo radno mesto, ako prekrši pravila dobije otkaz.
Prosto kao pasulj.



Све ја разумем. И нека то исто важи и за наставнике.

Али само у радно времне, само у радно време.

Нисам још чуо да пумпаџија или радница у Меку ван свог радног времена одговарају на питања пошто литар бензина или докле ради Мек.

Nije bitno šta su kačili


Битно је.

Није Путинова слика него руска застава.

Шта ти толико имаш против руске салате... Извини, руске заставе?

(Огладнех од оволико острашћене расправе.)

Је л' да да су у праву када кажу да је за украјинску ракету која је пала на територију Пољске крива у ствари Русија?

Је л' да, је л' да?

(Како вас та ваша НАТО пропаганда јебе у мозак као мале мајмуне. Право је уживање гледати вас и слушати како лупате глупости под брејнвошингом те ваше НАТО пропагандне ратне медијске машинерије која би као хтела рат са Русијом, али не сме да почне... Попут оних геновева које би да се јебу, али не би хтеле да им уђе.)


Isto i za nastavnike a ne da kasne na čas jer su na pijaci kupovali Karićevu zelenu salatu ili menjali ulje na kolima.



Извини, Геџо, али остављам те да шириш даље НАТО пропаганду на Блогу Б92, а ја одох сад на пијацу да не бих морао да идем у време када треба да држим своје часове у школи, то јест у моје радно време.

literatesa literatesa 12:08 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Nema tu nikakve veze, to su nepovezane stvari, ta veza nastaje u bolesnim glavama.


Kod mene sve ima veze i onda kad ne znam da će to imati veze. :)


Ne, bolestan je svijet, bolest gluposti, je dijeliti ljude na inferiorne (one bez djece) i superiorne kao ti.

Gvozdene, i moja bolest je kompleksna za tvoje kapacitete.
gedza.73 gedza.73 12:15 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Свиђало се то теби или не, али то је једноставно тако.

Nije. Ja sam na strani dece. Naravno ne poput ove koja se iživljavaju nad vršnjacima, izgledaju kao jeftine silikonske lutke ili maltretiraju starije.
Шта ти толико имаш против руске салате

Ta ruska salata je kao ono Putinovo na jugu Srbije (Titovo Užice, Svetozarevo...) u kome lokalni alkosi pate što je pao komunizam.
Нисам још чуо да пумпаџија или радница у Меку ван свог радног времена одговарају на питања пошто литар бензина или докле ради Мек.

Mislio sam kako je tebi pisana reč zanat. Radne obaveze (i prava) se odnose samo i isključivo na vreme provedeno na radnom mestu.
Није Путинова слика него руска застава.

Nisam napisao šta su kačili nego da si ti ponosno postavio klip u kome tvoji učenici maltretiraju dva starca a kooje ti učiš kojoj će se strani prikloniti da bi sad plakao kako neki drugi klinci koje je neko drugi slično vaspitao maltretiraju neku drugu ženu.

gedza.73 gedza.73 12:16 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Је л' да да су у праву када кажу да је за украјинску ракету која је пала на територију Пољске крива у ствари Русија?

Је л' да, је л' да?

Zaglavila ti se tastatura.

angie01 angie01 12:17 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

drug mog muža u Kanadi je napisao PhD tezu na temu bosanaca u vicevima ex YU


po istom principu moze i o Srbima, Hrvatima, SloUvencima, Makedoncite...a tek crnogorcima:).
gvozden1 gvozden1 12:18 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Gvozdene, i moja bolest je kompleksna za tvoje kapacitete.

Evo da se složimo u nečemu.
shmoo shmoo 12:19 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gedza.73



U novogovoru umesto Staljin stavi Putin i samo dodaj na 'komunističke' 'pravoslavne'




Јеси ти то баш пажљиво читао?

Шта да ставим у новоговору уместо Пилата и Јешуе Ха Нокрија?

Стаљин није проблем, то је сада већ глобална и лако препознатљива појава.

angie01 angie01 12:19 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

I to što si Maksi carica ti otvara sva blogerska vrata.


koliko vidim, tebi sam veca...ti bez mene ne mozes, al nikako.
shmoo shmoo 12:20 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gedza.73
Је л' да да су у праву када кажу да је за украјинску ракету која је пала на територију Пољске крива у ствари Русија?

Је л' да, је л' да?

Zaglavila ti se tastatura.




Није, узбудио сам се од помисли на руску... Извини, украјинску салату.


literatesa literatesa 12:21 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Evo da se složimo u nečemu.

Pa da, ne boj se. Strah će od tebe napraviti još veću budalu.
literatesa literatesa 12:22 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

koliko vidim, tebi sam veca...ti bez mene ne mozes, al nikako.

Angie, niko kao ti. Carica.
gvozden1 gvozden1 12:25 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Kako to da onaj ko ima bolje obrazovanje napravi ladu

Da te savetujem da se ne upuštaš u ocenu kvaliteta onoga za šta nemaš kvalifikacija, vidim da ne vredi pa neću.
Stručno ocenjuješ kvalitet pedagoga, što ne bi i kvalitet obrazovanja.

Ali pokušaj makar da nešto oceniš mimo tupave mantre, bolje je od ruskog.

Niko rusko ništa nije pominjao, hajd probaj.

Teško jeste, ali je jedino tako normalno.

Probaj, i videćeš da nisi dorastao.
gvozden1 gvozden1 12:30 19.11.2022

Re: Мислите о томе

literatesa
Evo da se složimo u nečemu.

Pa da, ne boj se. Strah će od tebe napraviti još veću budalu.

Slažemo se u tome da tvoja bolest prevazilazi moje kapacitete.

Ali stvarno mislim da imaš ozbiljan problem.
Svi oni nervni slomovi, prostakluci, pominjanje nekih tužbi, šta sve ne, nije normalno stanje.

Evo i umišljaj da neki strah od tebe postoji.

angie01 angie01 12:33 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Angie, niko kao ti. Carica.


eto, rekla si
literatesa literatesa 12:34 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Slažemo se u tome da tvoja bolest prevazilazi moje kapacitete.

Ali stvarno mislim da imaš ozbiljan problem.
Svi oni nervni slomovi, prostakluci, pominjanje nekih tužbi, šta sve ne, nije normalno stanje.

Evo i umišljaj da neki strah od tebe postoji.

Ne mislim da si bolestan. Glup i izuzetno loš karakter. Ne zna se šta je gore. U stvari u mom vrijednosnom sistemu to jeste kao bolest tj bolje je biti lud.
literatesa literatesa 12:35 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

eto, rekla si

Štaš, vidiš da svi putevi vode do tebe, iako je tamo što bi rekli Maksa i ti previše gradski tj nije za nas neke. Angie, sve je dobro dok nije carstvo debila. :)
gvozden1 gvozden1 12:38 19.11.2022

Re: Мислите о томе

literatesa
Slažemo se u tome da tvoja bolest prevazilazi moje kapacitete.

Ali stvarno mislim da imaš ozbiljan problem.
Svi oni nervni slomovi, prostakluci, pominjanje nekih tužbi, šta sve ne, nije normalno stanje.

Evo i umišljaj da neki strah od tebe postoji.

Ne mislim da si bolestan. Glup i izuzetno loš karakter. Ne zna se šta je gore. U stvari u mom vrijednosnom sistemu to jeste kao bolest tj bolje je biti lud.


A i plašim te se :)

Sa, i toga se setih, i to je na listi, previše pričaš o sebi, hvališep se, daješ sebi previše važnosti.
angie01 angie01 12:42 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

sve je dobro dok nije carstvo debila.


zar vec nije-kad su normalni, prezreni na svetu.
literatesa literatesa 12:45 19.11.2022

Re: Мислите о томе

A i plašim te se :)

Lijena sam pisati, ali vašoj gluposti prepusti poslednju je stvarno teško.

Jesi ti uopšte razumio na šta sam ja tebi odgovorila, čega da se ne bojiš, mog fizičkog ili straha od nepoznatog? Strah od nepoznatog te pravi većom budali a ti baš malo znaš.
Sa, i toga se setih, i to je na listi, previše pričaš o sebi, hvališep se, daješ sebi previše važnosti.

Previše, razumijem te. Tvojim kapacitetima ja sam atomska bomba. Anomalija. :)
literatesa literatesa 12:47 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

zar vec nije-kad su normalni, prezreni na svetu.

Dobro, vjerovatno da si u očima nekih carica prezrenih. Carica umal napišem naroda al to nije to, carica vas nekih, ne znam.
literatesa literatesa 12:49 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

zar vec nije-kad su normalni, prezreni na svetu.

Kad rekoh debile, mislila sam na sebe. I na predatortza koji se voli s tobom zezati, voli da izvlačiš iz njega ono najgore.
gvozden1 gvozden1 12:49 19.11.2022

Re: Мислите о томе

. Tvojim kapacitetima ja sam atomska bomba. Anomalija. :)

Evo tome govorim, ja sam bomba, ja sam pametna, ja shvatam brzo i lako...

Anomalija?
Naravno.
literatesa literatesa 12:50 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Evo tome govorim, ja sam bomba, ja sam pametna, ja shvatam brzo i lako...

Anomalija?
Naravno.

Da, i ta anomalija je kraj tebe tako dosadnog još gora, ja tri puta u njoj umrem i oživim.
literatesa literatesa 12:51 19.11.2022

Re: Мислите о томе

ja tri puta u njoj umrem i oživim.

I oživim kao monstrum. :)
predatortz predatortz 13:00 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

literatesa
zar vec nije-kad su normalni, prezreni na svetu.

Kad rekoh debile, mislila sam na sebe. I na predatortza koji se voli s tobom zezati, voli da izvlačiš iz njega ono najgore.


Ma, ne postoji to najgore. Nego, znam šta je za nju crvena marama.

Zar stvarno misliš da smatram da je Mladić heroj, ili da ne mogu da se stavim u kožu običnog, porodičnog Sarajlije, a ne ostrašćenog balije, koji razmišlja o tome da li će mu deca preživeti dan ili će biti ubijena gelerom ili snajperom?

Ali kad neko tako binarno, plus pristrasno, govori o stvarima o kojim pojma nema, naravno da ću da ga zajebavam, nerviram i navlačim na to da svoju mržnju poduprtu sistemskom glupošću ispolji u punom sjaju.




gvozden1 gvozden1 13:02 19.11.2022

Re: Мислите о томе

literatesa
ja tri puta u njoj umrem i oživim.

I oživim kao monstrum. :)

Evo opet:)

Jasno je da ti nisi svesna svoje umišljenosti, ali nema veze, tako je kako je, a i zaboli me za tvoj problem.

Nego vidim ponavljaš to anomalija, inferiornost, pa tek da ne misliš da si nešto nabola, sve to o čemu danima, mesecima razmišljaš i pamtiš (ne imponuje mi to, samo vidim da je tako) naravno stoji.

Homoseksualnost jeste anomalija, sa stanovišta biologije, produženja vrste, jeste inferiorna.

To što pravila politički korektnog govora nalažu da se izrazi koji mogu imati negativan prizvuk izbegavaju, ne menja značenje tih izraza.

Dakle, da, anomalija je, i dakle da, jeste inferiorna.

E sad, najzanimljivije je kad neka budala drži do politički korektnog govora, a sagovorniku kaže npr, puši kurac.



Homoseksualnost
angie01 angie01 13:03 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Dobro, vjerovatno da si u očima nekih carica prezrenih. Carica umal napišem naroda al to nije to, carica vas nekih, ne znam.


koliko citam, vasa sam caritcza, ne-pri-ko-sno-ve-na!

nema price bez mene, sve sam ja i bez mene nema nicega...ono Marsovac licno...i Morgana i Sorsa i Vestica od Zapada i Snezanina maceha, Belzebube, Maga Vracevic, Kruela Devil,...hebote, Svemirsko stvorenje.



Anál nathrach, orth' bháis's bethad, do chél dénmha.
gvozden1 gvozden1 13:08 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!


nema price bez mene, sve sam ja i bez mene nema nicega...

I zbog toga si carica?
Ne pada ti na pamet da je to tako zato što si najočigledniji primer za nešto što hoće da se kaže, za primer nerazumevanja stvari, za primer antisrpkog, za primer povodljivosti?

Nije to, nego si carica?

Meni jesi, normalno, nego misliš da si svima?
literatesa literatesa 13:09 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Evo opet:)


Gvozdene, čovječe, idi tamo vidi šta ti je snaša napravila za ručak.

Nema te kod mene ni na jednoj mapi svijete od 4 anomalije, 4 mape 4 anomalije. :)

Od vas nekolicine tvrdim čestitog čovjeka ne bi sastavio, skrojio.

Pazi samo u šta se ne utvara, zmija priglupa, ovakva sam onakva sam a upišanku ne reče: smiri se čovječe, stani malo. Čibe, bre. Ja odgovaram za sve svoje postupke, ispade, bolesti. Ko si ti? NN glupan virtuelni, jedan od milijardi..
angie01 angie01 13:10 19.11.2022

Re: Мислите о томе

huci, ne ide ti nesto sa zenama.
literatesa literatesa 13:11 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

koliko citam, vasa sam caritcza, ne-pri-ko-sno-ve-na!

Angie, šta da ti kažem.
angie01 angie01 13:12 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Meni jesi, normalno,


ceTkaj, ti bi fotku sa potpisom, ili sta...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana