Astrologija| Astronomija| Sex

Prizor 22, nije kvaka

angie01 RSS / 13.11.2022. u 17:36

 006Vetrena-Dupka-L.jpg

 

 

Na pola dana,

onog na pola nedelje,

u pola Novembra,

obasjanog na pola suncem,

koje se polu potkralo,

ona kuva polu rucak,

od onog sto je  polu ostalo,

u polupraznom frizideru,

 i u polutupom raspolozenju,

od vremena koje se na pola lista,

dok pije iz puluprazne case polu vodu

u polusvesti,

sa polupopusenom cigaretom u ruci,

seti se onih polu nekih,

koji su u polu secanju ostali,

jer davno je sve na pola razbijeno,

pa onda i delovi na jos polovina,

i u tom polu necega,  u polu svetlu,

 sa poluspustenim kapcima,

dok u pola daha dise polu vazduh,

polu posmatra ovaj polu zivot,

sto se odvija u Polusvetu,

koji je jedini  ceo opstao,

kao i ukus kasnog avgustovskog paradajza.

 

...........

kanabe blog za muziku & sve ostalo.

 



Komentari (729)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

literatesa literatesa 13:13 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Ma, ne postoji to najgore. Nego, znam šta je za nju crvena marama.

Zar stvarno misliš da smatram da je Mladić heroj, ili da ne mogu da se stavim u kožu običnog, porodičnog Sarajlije, a ne ostrašćenog balije, koji razmišlja o tome da li će mu deca preživeti dan ili će biti ubijena gelerom ili snajperom?

Ali kad neko tako binarno, plus pristrasno, govori o stvarima o kojim pojma nema, naravno da ću da ga zajebavam, nerviram i navlačim na to da svoju mržnju poduprtu sistemskom glupošću ispolji u punom sjaju.

Samo sam uzdahnula. :)
gvozden1 gvozden1 13:15 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Ko si ti? NN glupan virtuelni, jedan od milijardi..

Eto, ti je možda put da se spasiš, da tako gledaš na stvar.
A dok mesecima razmišljaš o onome što je rekao jedan od milijardi uz to virtuelna i glup, dok ti je bitno što nekom upišanku nije rekao nešto, nema tebi spasa.
gvozden1 gvozden1 13:17 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01
Meni jesi, normalno,


ceTkaj, ti bi fotku sa potpisom, ili sta...

Al ne bilo kakvu, i ne mora potpis.

, ne ide ti nesto sa zenama

A baš se trudim.
Ma mizoginija, garant.
gedza.73 gedza.73 13:21 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Da te savetujem da se ne upuštaš u ocenu kvaliteta onoga za šta nemaš kvalifikacija, vidim da ne vredi pa neću.


Osim što sam se u ovih dvaes pet godina 'očešao' u tih nekoliko sektora nemam formalne kvalifikacije koje bi tebe zadovoljile.
Stručno ocenjuješ kvalitet pedagoga, što ne bi i kvalitet obrazovanja.

Ocenjujem po onom što vidim. A ono što vidim kaže da na nekom testu na kome deca treba da primene stečeno znanje smo vrlo loši.

Opet, bez namere da generalizujem, ne bi trebalo lični trud, rad i uspeh pojedinaca vezivati za školski sistem. Bilo komunističko-marskistički, bilo Miloševićev, bilo postooktobarski.
Ali pokušaj makar da nešto oceniš mimo tupave mantre, bolje je od ruskog.

Dobro. Gore je jer je zapadno obrazovanje. Dok smo imali rusko (opet bez generalizacije) mi smo u svakoj oblasti napredovali (ovde generalizujem). Eto u voćarstvu se koriste ruski traktori, ruske freze, ruske šišalice, ruski atomizeri, ruski berači, ruske pakerice, ruske mašine za preradu, manipulacija robom se vrši ruskim mašinama, transport se obavlja ruskim kamionima i ruksim hladnjačama...
literatesa literatesa 13:23 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Eto, ti je možda put da se spasiš, da tako gledaš na stvar.
A dok mesecima razmišljaš o onome što je rekao jedan od milijardi uz to virtuelna i glup, dok ti je bitno što nekom upišanku nije rekao nešto, nema tebi spasa.

Ko veliš, bolje da joj pričam o putu spasenja nego da bacam kletve? :)
angie01 angie01 13:24 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Ali kad neko tako binarno, plus pristrasno, govori o stvarima o kojim pojma nema, naravno da ću da ga zajebavam, nerviram i navlačim na to da svoju mržnju poduprtu sistemskom glupošću ispolji u punom sjaju.


njao, ti nekog zahebavas zahvaljivanjem ratnom zlocincu i matorom ili kome vec, jer si "shvatio" binarno-je l uopste znas sta to znaci, kada odmah posle ucitavas pristrasnost-nestonesto,...pa covece boziji, ti godinama ovde prostires svoj Vijetnamski sindrom i ratujes sa svima koji nisu desnicari, zatucani i ograniceni u nekom vremenu od pre sto godina i sprovodis agendu onih kojima pripadas na najprimitivniji nacin,...btw-moji u Sarajevu su bili Srbi, ne znam koja se tu pristrasnost racuna.
literatesa literatesa 13:25 19.11.2022

Re: Мислите о томе

A dok mesecima razmišljaš o onome što je rekao jedan od milijardi uz to virtuelna i glup, dok ti je bitno što nekom upišanku nije rekao nešto, nema tebi spasa.

Pokušavam ti reći da mi nije bitno šta misliš o meni ili bilo čemu.
gvozden1 gvozden1 13:26 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Dobro. Gore je jer je zapadno obrazovanje

Eto, vidiš li sad da ne dobacuješ?
Gore od čega?
Od ruskog.
A dogovorismo se da probaš bez tog poređenja.
Znao sam, a sad vidiš i ti.
Bar neka fajda.
angie01 angie01 13:27 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Al ne bilo kakvu, i ne mora potpis.


pa da pravis vudu lutkicu, sta li.
gedza.73 gedza.73 13:27 19.11.2022

Re: Мислите о томе

shmoo
Јеси ти то баш пажљиво читао?

Jesam. Jes' se malo i zaboravilo. Al' tamo se baš apostrofiraju podobni književnici koji sede u nekom klubu književnika. Šta kaže na to Pasternak?
Шта да ставим у новоговору уместо Пилата и Јешуе Ха Нокрија?

Specnac, specoperacija?
Стаљин није проблем

Nije. Nije bio ni Lenjin u određenom trenutku. Nije ni Hruščov. Nije ni Putin. A možda neće biti ni ovaj čiji saradnici maljevima razbijaju glave vezanim ljudima pa pnda objavljuju klipove.

Problem je ubediti kompulzivnog sakupljača smeća da živi u đubretu. Sa njegove tačke gledišta on je u pravu.
angie01 angie01 13:28 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

A baš se trudim.
Ma mizoginija, garant.


sta god da je- slabo.
gvozden1 gvozden1 13:28 19.11.2022

Re: Мислите о томе


Ko veliš, bolje da joj pričam o putu spasenja nego da bacam kletve?

Ko te kleo?
(nije dangubio)
gvozden1 gvozden1 13:29 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01
Al ne bilo kakvu, i ne mora potpis.


pa da pravis vudu lutkicu, sta li.

Imam ja mašte, ne brini.
literatesa literatesa 13:31 19.11.2022

Re: Мислите о томе

Ko te kleo?
(nije dangubio)

Mogu ti reći, crven končić oko ruke staviti, nema šanse da ta glupost i beskarakternost nije urokljiva.
predatortz predatortz 13:31 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

pa covece boziji, ti godinama ovde prostires svoj Vijetnamski sindrom


Koga proganjaju scene granatiranog Sarajeva, mene ili tebe?

Ti si ženo prosula više, doduše lažnih, suza nad Srebrenicom i Sarajevom nego Munira Subašić

A znaš šta kažu za iskrenost i moral onih koji nariču nad tuđim grobljima...
literatesa literatesa 13:32 19.11.2022

Re: Мислите о томе

crven končić

Skinuti ga sa svilen jelek. :))
angie01 angie01 13:32 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Imam ja mašte, ne brini.


vudu, ili metu za pikado,...ma tvoja masta nije neka, da ne obrazlazem sada od cega to zavisi, dobro sam raspolozena...pretekoh juce, samo tako, pa je red da budem zahvalna i milosrdna.
gvozden1 gvozden1 13:32 19.11.2022

Re: Мислите о томе

literatesa
Ko te kleo?
(nije dangubio)

Mogu ti reći, crven končić oko ruke staviti, nema šanse da ta glupost i beskarakternost nije urokljiva.

A nije ni teško.
Probaj.
gvozden1 gvozden1 13:34 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

.ma tvoja masta nije neka

Meni dovoljna, ponudila si sliku, šalju, nisam ti je ja prvi tražio.

Carice.
literatesa literatesa 13:37 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Sad slušam Miroslava Ilića, Polomiću čaše od kristala. U pjesmi on luduje manit, besan. I nosi jelek tesan. :)
angie01 angie01 13:39 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Koga proganjaju scene granatiranog Sarajeva,mene ili tebe?


da ne mogu da oprostim-stoji,..al koliko pratim, obicno ja repliciram na tvoja proseravanja, u kojima se hvalis, velicas i zahvaljujes, a ne obratno, znaci, moji komentari nisu akcija, nego reakcija,...nikad pomenula nisam nista od toga-sem sto sam napisala po jedna-slovima i brojem, jedan-blog o tim desavanjima i to vrlo umereno, pa se onda, kao i obicno, napravi cirkus, koji ti predvodis,...pazi isti, kao i za in memoriam blogove o ljudima, koji veze sa tim sranjem nisu imali, samo su bili protiv.


Ti si ženo prosula više, doduše lažnih suza


da nekome ucitas ovakvu budalastinu, ipak bi morao da ga poznajes malo bolje,...ovako je samo carica sindrom.

hebote, kaze neko, ko se zhvaljuje egzekutoru.


A znaš šta kažu za iskrenost i moral onih koji nariču nad tuđim grobljima...

gedza.73 gedza.73 13:41 19.11.2022

Re: Мислите о томе

gvozden1
Dobro. Gore je jer je zapadno obrazovanje

Eto, vidiš li sad da ne dobacuješ?
Gore od čega?
Od ruskog.
A dogovorismo se da probaš bez tog poređenja.
Znao sam, a sad vidiš i ti.
Bar neka fajda.

Vajdičica je da si ti ukapirao kako su izdajnici svi koji su se u kneževini ili kraljevini Srbiji školovali na Zapadu po Parizu, Beču, Sorboni, Češkoj... a svi oni koji su završili političke škole u Moskvi su u stvari srpske patriote.

Nisam ja taj koji je za sve loše u srpskom obrazovanju optužio Zapad. Samo sam pokušao da ukažem kako znanje treba da ima i neku praktičnu primenu. Ubeđen sam, što se vidi iz dosta primera, kako bi Rusi u drugačijem uređenju i drugačijem sistemu blago rečeno razbili.
E sad što dozvoljavaju da ih u čeličnom zagrljaju drže komunisti pa oligarsi je potpuno druga tema.
angie01 angie01 13:42 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

ponudila si sliku, šalju,


nisam ponudila, nego pitala da li to to znaci kada si fan,...
angie01 angie01 13:43 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01
Koga proganjaju scene granatiranog Sarajeva,mene ili tebe?


da ne mogu da oprostim-stoji,..al koliko pratim, obicno ja repliciram na tvoja proseravanja, u kojima se hvalis, velicas i zahvaljujes, a ne obratno, znaci, moji komentari nisu akcija, nego reakcija,...nikad pomenula nisam nista od toga-sem sto sam napisala po jedna-slovima i brojem, jedan-blog o tim desavanjima i to vrlo umereno, pa se onda, kao i obicno, napravi cirkus, koji ti predvodis,...pazi isti, kao i za in memoriam blogove o ljudima, koji veze sa tim sranjem nisu imali, samo su bili protiv.


Ti si ženo prosula više, doduše lažnih suza


da nekome ucitas ovakvu budalastinu, ipak bi morao da ga poznajes malo bolje,...ovako je samo carica sindrom.


A znaš šta kažu za iskrenost i moral onih koji nariču nad tuđim grobljima...


hebote, kaze neko, ko se zhvaljuje egzekutoru.
gvozden1 gvozden1 13:45 19.11.2022

Re: Мислите о томе

koji su se u kneževini ili kraljevini Srbiji školovali na Zapadu po Parizu, Beču, Sorboni, Češk

Bog te jebo, sad i o kneževini Srbiji!
E to ipak nisam očekivao.

I opet o Rusima, naravno, to jesam.


gedza.73 gedza.73 13:46 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

literatesa
Sad slušam Miroslava Ilića, Polomiću čaše od kristala. U pjesmi on luduje manit, besan. I nosi jelek tesan. :)

Al ne bode žene noževima.



Mada je meni i ova odlična


She's there to love me
Both day and night
Never grumbles or fusses
Always treats me right
Never runnin' in the streets
Leavin' me alone
She knows a woman's place
Is right there, now, in the home








gvozden1 gvozden1 13:48 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

nisam ponudila

Jesi, nema sad vrdanja.

A evo, dozvoliću čak i to da o tome, jesi li ili nisi, presudi Maksa.
Na istoj ste strani, biće pristrasan prema tebi, sigurno ne na mojoj strani.

Važi?
maksa83 maksa83 13:54 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Al ne bode žene noževima.

U jednom od prethodnih života je izvesni Rajan, prilično nekompetentan tip (ali slinav ko puž golać, vešt u uvlačenju u dupe i penjanju po hijerarhijama, ovde bi bio bar Ministar) pokušao da nas natera da koristimo nešto što se zove Kasandra kao storidž za vremenske serije. Osim što su te odluke bile vrlo daleko od polja njegove kompetencije to je bila i najgluplja ideja na svetu ali njega su ti likovi što to prave (i posle ti naplaćuju korišćenje) vodili na ručkove, i on je izdejstvovao da "oni u Beogradu to makar istestiraju". Okej, istestirali smo i dokazali da naš real life pocepa to sranje ko svinja masnu kesu. Ja sam potom dobio zadatak da tu pesmu Dilajla koju si okačio prepevam u Kasandra, što mu je poslato uz rezultate našeg testiranja.

Ovako je to išlo:

I saw the light on the night that I pissed on her storage
I saw the disks that explode when timeseries grind
She was my storage
As she lost integrity I watched and went out of my mind
My, my, my Cassandra
Why, why, why Cassandra
I could see that database was no good for me
But I was lost and needed a shave and storage was free

At break of day when indices died I was wailing
I join the tables and she said data's no more
CPU whizzed there dying
I felt the plug in my hand and it whizzed no more
My, my, my Cassandra
Why, why, why Cassandra
So before they come to charge for the SAN
Forgive me Cassandra I just couldn't stay awake anymore

literatesa literatesa 14:10 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Al ne bode žene noževima.

Ne. :))
gedza.73 gedza.73 14:18 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Ovako je to išlo

Pa posle neko kaže za itijevce kako nisu umetničke duše.
angie01 angie01 14:23 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

My, my, my Cassandra


jednom sam dobila od predstavnika stamparije sa kojima smo saradjivali-iz Subotice- kao izuzetan znak paznje i postovanja, ceo paket Kasandri, koju su oni stampali kada je isla serija kod nas,...ono kic zlatotisk u blindruku u naslovu, a ispod korica tesko smece na toalet papiru,..kako su me samo mrzele cvajguze iz firme,...i ja zbunjena, nit gledam seriju, nit mi treba to sranje od knjiga, al sta cu, zahvalim se kao da sam dobila ne znam sta- jednom sam dobila jos gori poklon, od stampara iz Bora, njihov prdstavnik, kao i ovaj iz Subotice, izuzetno fin i donese mi na poklon knjigu Vesne Zmijanac sa sve posvetom konkretno meni, ono, dragoj andji od Zmijanac, jedva sam izvukla zivu glavu od istih cvajguza, a kod kuce me ispljuvali, kakva bre vesnazmijanac sa posvetom...hebote, ni poklon ne mozes da dobijes bez sranja.

...elem, sta cu da radim sa paketom Kasandri u zlatotisk blindruku,..dam jednu svekrvi- profesorki francuskog u Sanel kostimicima, koja gleda seriju:), bog da joj dusu prosti, i jednu komsinici, a ostale utopim u knjizari u Kneziski, a uz pomoc koleze koji je sa njima saradjivao-koji su sav tiraz rasprodali i docekali moje knjige kao blago nevidjeno- za ceo serijal Korto Maltezea, koje je tada izdala Komuna, a koji je kostao, kao da su ga stampali na 24voro karatnim zlatnim trakicama,...i tako ti ja lagano dodjem do Hugo Prata...na sjamu knjiga te godine, na standu komune mi jos dali plakat sa Kortom, koji su mi potpisali kusta i maksa catovic,...mislim se da l ste normalni, koga bre zabole...
gedza.73 gedza.73 14:27 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!


Ne. :))

Zabagovao sam al' stvarno ne mogu da se setim neke slične pesme.
Ni za Banović Strahinju ne bi' mogao, skromnim mojim znanjem, da pronađem nešto slično.

A opet po pričanju mojih roditelja bilo je dosta slučajeva poput





dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:40 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Јел на ову слику мислиш?


nije jedan, nego trojica

literatesa literatesa 15:06 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Zabagovao sam al' stvarno ne mogu da se setim neke slične pesme.


Bilo je duhovito. :)

Hey Joe, I heard you shot your mama down
You shot her down now
Hey Joe, I heard you shot your lady down
Shot her down in the ground, yeah
Yeah

I kod Borisa Vijana, svježe mi je: psihijatar prolazi kraj kuće, čuje jauke, žena se porađa, cura iz posluge, dojkinja, kaže da je samo telila krave (na nju psuje i drago mu kad se sruši niz stepenice idući po korito za šišanje pasa), psihijatar obrije ženu prije poroda i nakon pregleda zgađeno joj kaže da su trojke.. Pita dojkinju jel imaju neku medicinsku enciklopediju, nemaju, imaju samo Veliki katalog francuskih proizvođača poljoprivrednih mašina i alatljika. Muž je u drugoj prostoriji (eksplicitno zamišlja ženu), ne smije ući zato što ona ima revolver. I itd. :)
maksa83 maksa83 15:15 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

A evo, dozvoliću čak i to da o tome, jesi li ili nisi, presudi Maksa.

Nemam pojma oko čega se svađate ali ljubav mora pobediti!
gvozden1 gvozden1 15:29 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

maksa83
A evo, dozvoliću čak i to da o tome, jesi li ili nisi, presudi Maksa.

Nemam pojma oko čega se svađate ali ljubav mora pobediti!

Obećala mi sliku, a sad se nećka
gedza.73 gedza.73 15:37 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

ali ljubav mora pobediti!


apostata apostata 22:53 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

literatesa

Apostata, predlažeš da djevojčice, sexualno zrele, i histerične, histerične po učitelju Tasi, preimenujemo u klikuše, klikuše po ruskom pedagoškom modelu od npr sredine XIX stoljeća.

Predlažeš da srpski patrijarhat tj dijagnozu (npr u školi imamo dječake nasilnike, tatine i božije sinove, i klikuše, lude djevojčice) ojačamo, ozdravimo ruskim patrijarhatom?

(...)

Da, predlažem još i da se u holovima škole postave stubovi za bičevanje i da izvođači javnih kazni budu pedagozi i psiholozi - jedan neopravdan izostanak, jedan udarac bičem.

I onako uzgred - bilo bi fino, prije nego što pokušaš osporiti nečiju tvrdnju, da se o problemu informišeš barem na elementarnom nivou, a ne da nisko i infantilno učitavaš i izmišljaš.
apostata apostata 22:58 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

literatesa

Apostata, predlažeš da djevojčice, sexualno zrele, i histerične, histerične po učitelju Tasi, preimenujemo u klikuše, klikuše po ruskom pedagoškom modelu od npr sredine XIX stoljeća.

Predlažeš da srpski patrijarhat tj dijagnozu (npr u školi imamo dječake nasilnike, tatine i božije sinove, i klikuše, lude djevojčice) ojačamo, ozdravimo ruskim patrijarhatom?

(...)

Da, predlažem još i da se u holovima škole postave stubovi za bičevanje i da izvođači javnih kazni budu pedagozi i psiholozi - jedan neopravdan izostanak, jedan udarac bičem.

I onako uzgred - prije nego što pokušaš osporiti nečiju tvrdnju, bilo bi fino da se o problemu informišeš barem na elementarnom nivou, a ne da učitavaš i izmišljaš.

apostata apostata 23:06 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01

nisi u pravu,...pa nije Suvareva reforma zapadnjacka, nego haoticna,...ako se neko seca ponudjenih smerova, pa ono je bio upis zivi.

(...)

E moja endži pa odavno je poznata stvar da se Šuvarova reforma oslanjala na skandinavski koncept .., a osim tog primjetni su i još neki uticaji, npr. Burdjea.
To možeš naći u mnogim pedagoškim analizama njegove reforme.

angie01 angie01 23:24 19.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

E moja endži pa odavno je poznata stvar da se Šuvarova reforma oslanjala na skandinavski koncept .., a osim tog primjetni su i još neki uticaji, npr. Burdjea.
To možeš naći u mnogim pedagoškim analizama njegove reforme.


pusti to sto je neko "analizirao"-gde ti npr u Skandinaviji imas smer za one koji prave gornje delove levih cipela?...a kod nas je bio,...secam se kada smo citali informator, da smo umirali od smeha sta su sve kao smislili,...reforma sutinski mora da se oslanja na realne potrebe.

jos davno je, mislim UNICEF pravio neko istrazivanje u kome su ucestvovali pored profesora raznih predmeta i psiholozi, pedagozi, ovi/oni, po kome je ustanovljeno, da deca u nizim razredima OS trebaju da uce samo da citaju, pisu i matis sa osnovnim racunskim operacijama do 100, ostalo da bude igra kroz sport, likovno i muzicko i razgovori o raznim pojmovima, kako bi u visim tu dobro utvrdjenu bazu mogli kvalitetno da nadograde, ujedno da se pravilno socijalizuju,...ali to niko nikada nije uzimao u obzir, pa se racimo kod nas u pravom razredu OS uce jednacine sa jednom nepoznatom, iako je deci tog uzrasta pojam nepoznata skroz nerazjasnjen,

pa onda iz skole izlaze, a da ne znaju ni tablicu mnozenja...o pismenosti nema vise govora,...a na zapadu je recimo glavni pokazatelj necijeg obrazovanja, sposobnost da napise dobar esej,...nekada su kod nas deca ucila takve stvari u skoli, citala i analizirala knjizevna dela,...sada se niko vise time ne bavi, sem administrativno.

u Skandinavskim zemljama je mnogo opustenije i kreativnije sve osmisljeno.

nema veze,...niko ne sprecava odgovorne da se dobro organizuju i da urade konacno nesto kvalitetno za skolstvo- ali to nikoga ne zanima, tu lezi glavni problem nase prosvete.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:50 20.11.2022

Re: Мислите о томе

U vreme Danila Ž. Markovića koga si hvalio su učenici na ofinger kačili profesora i zaključavali u plakar dok su profesori isteravali decu iz škole i vodili na miting podrške Slobodanu Miloševiću. Pre njegove reforme su isto decu izvodili da bacaju cveće pod noge odrtavelom Vođi.



e aj shit you not (c) by maksa - ali ja se rukovao sa gorbacovim svojevremeno. bio drugi srednje, zbrisali iz matematicke i pravo pred predsednistvo. nisu nas terali, samoinicijativno.
apostata apostata 00:52 20.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01
E moja endži pa odavno je poznata stvar da se Šuvarova reforma oslanjala na skandinavski koncept .., a osim tog primjetni su i još neki uticaji, npr. Burdjea.
To možeš naći u mnogim pedagoškim analizama njegove reforme.


pusti to sto je neko "analizirao"-gde ti npr u Skandinaviji imas smer za one koji prave gornje delove levih cipela?...a kod nas je bio,...secam se kada smo citali informator, da smo umirali od smeha sta su sve kao smislili,...reforma sutinski mora da se oslanja na realne potrebe.
Ti ako hoćeš slobodno pusti "to što je neko 'analizirao", ja neću.

I ja nisam branilac Šuvarove reforme, naprotiv smatram da je loša.

A inače onako kao kuriozum, ja sam Šuvara poznavao, napisao sam nekoliko članaka za njegov list 'Hrvatska ljevica'. Tri puta sam s njim sjedio (bio sam i na njegovoj sahrani 2004.) i pitao sam ga jednom prilikom i o reformi i on ju je i tada u globalu branio, mada je priznavao da bi neke stvari sada, sa ovim iskustvom i pameću, drugačije uradio.

jos davno je, mislim UNICEF pravio neko istrazivanje u kome su ucestvovali pored profesora raznih predmeta i psiholozi, pedagozi, ovi/oni, po kome je ustanovljeno, da deca u nizim razredima OS trebaju da uce samo da citaju, pisu i matis sa osnovnim racunskim operacijama do 100, ostalo da bude igra kroz sport, likovno i muzicko i razgovori o raznim pojmovima, kako bi u visim tu dobro utvrdjenu bazu mogli kvalitetno da nadograde, ujedno da se pravilno socijalizuju,...ali to niko nikada nije uzimao u obzir, pa se racimo kod nas u pravom razredu OS uce jednacine sa jednom nepoznatom, iako je deci tog uzrasta pojam nepoznata skroz nerazjasnjen,

E to su psiholozi i pedagozi tih škola i pravaca o kojima sam ja govorio u prvom postu.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 01:04 20.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

drug mog muža u Kanadi je napisao PhD tezu na temu bosanaca u vicevima ex YU


uopste me ne cudi. i taj se sad prodaje za neko mudo...

koliko cv-a dobijam koji su zavrsili gender studies i i international relations - ovaj phd verovatno spada u intl relations...
emilia emilia 04:27 20.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Hey Joe, I heard you shot your woman down
You shot her down now
Hey Joe, I heard you shot your lady down
Shot her down in the ground, yeah
Yeah

emilia emilia 04:30 20.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

angie01
emilia
SNS kartela i Vučića. 1-1.





hebote, meni su sve stavke jezive.

I meni su. Podvučeno je bonus ludilo.
literatesa literatesa 08:18 20.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

Da, predlažem još i da se u holovima škole postave stubovi za bičevanje i da izvođači javnih kazni budu pedagozi i psiholozi - jedan neopravdan izostanak, jedan udarac bičem.

I onako uzgred - bilo bi fino, prije nego što pokušaš osporiti nečiju tvrdnju, da se o problemu informišeš barem na elementarnom nivou, a ne da nisko i infantilno učitavaš i izmišljaš.

Da, bilo bi fino da se i ti probudiš u Novembru 2022.
softelectronics_e softelectronics_e 09:06 20.11.2022

Re: meni je ovo strasno!

dogodinedragosevac
drug mog muža u Kanadi je napisao PhD tezu na temu bosanaca u vicevima ex YU


uopste me ne cudi. i taj se sad prodaje za neko mudo...

koliko cv-a dobijam koji su zavrsili gender studies i i international relations - ovaj phd verovatno spada u intl relations...

Jbg!
Pa onda sam ja grdno pogrešio (tj. moja deca) sa školovanjma za inženjering, elektrotehnike, softver, neuro-informatiku, razne matematike i slično.
Umesto za ovo što si naveo.
Jebote!

angie01 angie01 21:32 18.11.2022

mali nastavak o prici o Meku

od pre neki dan,...rekoh kako se big mek smanjio i stanjiio na pola, a cena povecala, a evo izvestaja sa Majorke,

Triple obrok u Španiji, i to na Majorci, 590 din, kod nas 890. Dupli obrok tamo 470, kod nas 860!...pa je l moguce da je kod nas i Mek skuplji.
maksa83 maksa83 21:50 18.11.2022

Re: mali nastavak o prici o Meku

Triple obrok u Španiji, i to na Majorci, 590 din, kod nas 890. Dupli obrok tamo 470, kod nas 860!...pa je l moguce da je kod nas i Mek skuplji.

BigMac Index.
angie01 angie01 21:55 18.11.2022

Re: mali nastavak o prici o Meku

hoce da kazu, kako cena zavisi od cene sastojaka u lokalu i cene reklamnih bilborda,..ili sta?
crossover crossover 21:56 18.11.2022

Re: mali nastavak o prici o Meku

Artwork by Lora Zombie

maksa83 maksa83 22:39 18.11.2022

Re: mali nastavak o prici o Meku

hoce da kazu, kako cena zavisi od cene sastojaka u lokalu i cene reklamnih bilborda,..ili sta?

Taj indeks je poluzajebancija, ali zanimljiv na svoj način. Imaj u vidu da je McDonalds franšiza, dakle neko ovde je kupio prava da prodaje te stvari pod tim imenom i da zadovoljava vrlo usko propisane standarde. Franšize same određuju cenu uz pomoć konsultantskih kuća, tako da npr. cene u Meku nisu iste ni u celoj Americi. Cena ljudskog rada je bitna komponenta cene. McDonalds je inače zapravo firma koja se bavi nekretninama, a džank fud je samo "vozilo" za taj biznis.
angie01 angie01 22:47 18.11.2022

Re: mali nastavak o prici o Meku

Taj indeks je poluzajebancija,


pa naravno da jeste-sa onim detaljima koje sam navela, je jasno da moze kako ko oce,...al je momenat, da je kod nas sve skuplje, bas gadan,...s obzirom i na neku prosecnu kupovnu moc.


Cena ljudskog rada je bitna komponenta cene.


nesto su smanjili broj zaposlenih,...da se uklopi sa smanjenjem Big Meka,...a bre, sta me briga, nece me videti.
literatesa literatesa 23:13 18.11.2022

Re: mali nastavak o prici o Meku

Artwork by Lora Zombie

Vrh.
angie01 angie01 00:44 19.11.2022

preporuka

Libanski restoran brze hrane,...Libanci spremaju, konacno prava tortilja, sve super, humus napravljen kako treba, a ne ove kojekakve improvizacije,

Yalla Yalla

u Makedonskoj, prekoputa Doma omladine
emilia emilia 05:24 19.11.2022

Re: preporuka

Kad Kurir ubode u centar.

Očistite škole od ološa!

U vreme Jugoslavije, socijalističke, bio je popularan vic koji ćemo ukratko prepričati.
Elem, dođe otac u školu da se raspita kako mu sin uči, i razredni ga napadne:
- Iz srpskohrvatskog jedan, iz matematike jedan, iz biologije isto... iz fizike dvojka, iz geografije...
- Čekajte - prekine ga otac - a šta ima iz vladanja?
- Peticu, vladanje mu je primerno.
- E, vidite, to sam ga ja naučio. A ovo drugo trebalo je da ga naučite vi...
Kraj vica.

A šta imamo danas?

Učenici Tehničke škole u Trsteniku su za vreme časa profesorki, dok je sedela, izvukli stolicu, pa je nesrećna žena završila na podu učionice. I sve su to, pad profesorke i smeh razreda, snimili mobilnim i postavili na internet.

Direktor škole saopštio je da je „pokrenut vaspitno-disciplinski postupak“, posle kojeg će, „kada se utvrde sve činjenice“, učenici biti kažnjeni „određenom disciplinskom merom“.

Da ne okolišamo: svaka „mera“ manja od izbacivanja iz škole bez prava vanrednog polaganja ispita svih direktno uključenih u ovu gadost biće sramota!

Kome se više jebe za smanjenu ocenu iz vladanja?

Isus Hrist je govorio da mu je draži jedan grešnik od 99 pravednika, ali on je poznat po neograničenom čovekoljublju. A imao je i neograničen budžet... Za razliku od države, koja ne može da nahrani 8.000 profesora sa pet hlebova i dve ribe.

Hoće se reći da škole treba očistiti od onih koji ne žele da uče. Ne samo zbog troškova koje prave, a koji nikako nisu mali, već i zato što zbog njih ostala deca nemaju normalnu nastavu.

Profesor geografije treba da objašnjava gde je Australija, a ne da vaspitava bilmeze i da ih motiviše na učenje. To se, lepo se kaže u onom vicu, završava kod kuće.

Budimo iskreni, od tog ološa nikad neće ispasti ljudi.

Nije da ne bi moglo: ljudi i mečku nauče da vozi bicikl, mogli bi se i trstenički srednjoškolci na određeni način privesti poznanju dobra i zla... Ali to nije posao loše plaćenih prosvetara, već drugih državnih službenika.

Stvari nisu komplikovane koliko izgleda: za početak, ukinite „određene disciplinske mere“ i uvedite isključenje bez prava upisa u bilo koju srednju školu na teritoriji Srbije.

Gonite zakonski počinioce nasilja u školama (reč je o starijim maloletnicima) i strogo ih kažnjavajte. Ne da bi im se dalo vremena da u KP domu završe zanat koji nisu u Tehničkoj školi, već da se nasilničko ponašanje označi kao društveno neprihvatljivo, suprotno onome što čine mediji i društvene mreže favorizujući propalice.

U slučaju da su počinioci nasilja u školama pred zakonom neodgovorni mlađi maloletnici, kažnjavati njihove roditelje ili staratelje. Neka na vreme sami rešavaju probleme potomstva koje im nije uspelo, ili neka sade šećernu repu u Zabeli.

Čujemo prigovore da smo možda malo radikalni. I pitanje: a šta će biti s tom decom ako im ne damo mogućnost da završe školu?

Pod jedan: koga boli crven ban šta će biti s njima?

Pod dva: nema razloga za brigu o njihovoj sudbini. Neko u današnjem društvu treba da bude navijač, diler, kontroverzni biznismen...

Pitanje je šta će biti s nama!

shmoo shmoo 09:06 19.11.2022

Re: preporuka

emilia

Pitanje je šta će biti s nama!



Ништа.

Идемо даље.

Као и увек до сада.

Или што би рекао наслов једног такође домаћег филма:

Живеће овај народ

Ма колико год се то некима не свиђало.





principessa_etrusca principessa_etrusca 09:55 19.11.2022

Re: preporuka

Direktor škole saopštio je da je „pokrenut vaspitno-disciplinski postupak“, posle kojeg će, „kada se utvrde sve činjenice“, učenici biti kažnjeni „određenom disciplinskom merom“.

Da ne okolišamo: svaka „mera“ manja od izbacivanja iz škole bez prava vanrednog polaganja ispita svih direktno uključenih u ovu gadost biće sramota!


Тачно тако, само што није довољно да то буде примењено у овом једном случају који је дошао у јавност, већ је неопходно да то буде принцип који важи у свакој средњој школи.

Што се професорке тиче, школа, односно министраство образовања је њен послодавац. Она, по мом мишљењу, треба да тужи директора/школу/министраство јер јој није омогућено безбедно обављање посла, а могуће и да је озбиљније повређена. Директори су, између осталог, одговорни за дисциплину у школи, и када би их више било тужено у оваквим случајевима, верујем да би се ствари утегнуле по хитном поступку.
maksa83 maksa83 10:31 19.11.2022

Re: preporuka

Директори су, између осталог, одговорни за дисциплину у школи, и када би их више било тужено у оваквим случајевима, верујем да би се ствари утегнуле по хитном поступку.

Naravno da neće biti odgovorni za bilo šta pošto ih praktično postavlja SNS kartel (preko Ministra koji to zakonski radi), kao što ni onaj mentol "Mića" sa USB rupom na čelu neće odgovarati što se u TE Nikola Tesla ložilo blato pošto ga je tu ukazom postavio Vučić lično, kao što ni Siniša Mali neće odgovarati zato što je organizovao kriminalce da sruše kvart, kao što niko njima lojalan neće odgovarati ni za šta. Bukvalno postoji jedan jedini prekršaj zbog kog ćeš da odgovaraš a to je da ispoljiš nelojalnost tj. otkažeš poslušnost.
angie01 angie01 11:12 19.11.2022

Re: preporuka

Naravno da neće biti odgovorni za bilo šta pošto ih praktično postavlja SNS kartel (preko Ministra koji to zakonski radi), kao što ni onaj mentol "Mića" sa rupom na čelu neće odgovarati što se u TE Nikola Tesla ložilo blato pošto ga je tu ukazom postavio Vučić lično, kao što ni Siniša Mali neće odgovarati zato što je organizovao kriminalce da sruše kvart, kao što niko njima lojalan neće odgovarati ni za šta. Bukvalno postoji jedan jedini prekršaj zbog kog ćeš da odgovaraš a to je da ispoljiš nelojalnost tj. otkažeš poslušnost.




to zamajavanje, kada se nesto desi, je za film, umesto da se problem resi, uvek je 2akcija2 usmerena ka zataskavanju, jer je obicno bilo koje sranje, posledica neadekvatne organizacije i rukovodjenja,...a one pp sluzbe po skolama, su tek posebna tuzna prica.
angie01 angie01 11:15 19.11.2022

Re: preporuka

Директори су, између осталог, одговорни за дисциплину у школи, и када би их више било тужено у оваквим случајевима, верујем да би се ствари утегнуле по хитном поступку.


evo, rekao ti maxa kako to funkcionise,...za direktorku skole mog sina, koja je posle proneve neke love, zbog koje je bio blokiran racun skole, ostala da predaje u istoj skoli???, a problem koji je izazvao se resavao godinama na nepoznate nacine, je bilo podneto vise od 200 prijava u inspekcijskoj sluzbi ministarstva, sto za direktorovanje, sto za profesuru i znas sta se desilo-NISTA.
angie01 angie01 11:28 19.11.2022

Re: preporuka

Pod dva: nema razloga za brigu o njihovoj sudbini. Neko u današnjem društvu treba da bude navijač, diler, kontroverzni biznismen...


pa o tome se i radi- ovi bilmezi su samo usvojili ono sto im je drustvo pokazalo kao model, sto znaci, kakva bre pristojnost, lepo vaspitanje, kojima se otvoreno podsmeva i stavljene su u negativne kategoriju, kakvo znanje i trud, kome to treba, kada samo mozes da se uclanis i inkorporiras u strukture i bog da te vidi,...nije se ovaj incident desio izdvojeno i odjednom, za njega se saznalo jer je snimak postao dostupan, inace ne bi,...znaci, pre bi trebalo da bude kaznjen onaj koji je dozvolio da ovako nesto uopste bude moguce, posle verovatno niza drugih ispada na koje nije reagovano.

pri cemu skola ima i vaspitnu ulogu, od koje se sada svi sklanjaju, jer i za onu obrazovno jedva da neko mari.
shmoo shmoo 12:31 19.11.2022

Re: preporuka

Ko su zlotvori koji su izmakli nastavnici stolicu


Odavno je prosvetnim radnicima stolica izmaknuta, još od kada im je srozan materijalni položaj, od kada se sistemski odugovlači da se donesu platni razredi i da dobiju status službenog lica. Stolica je izmaknuta od kada jedva sastavljaju kraj sa krajem, i žive bedno u kreditima do guše, dolaze na posao u staroj odeći, pocepanim patikama, razdrndanom autu ili na starom biciklu i srećni se vraćaju kući kad vide da im niko nije izbušio gume.

Izmaknuta im je stolica još od kada su pretvoreni u administrativne radnike, koji su pored časova, svake godine, sve više zatrpani administrativnim poslovima, vođenjem duplih evidencija i od kada umesto da im informacione tehnologije olakšavaju posao služe da se komplikuje sve što može da pojednostavi.

Stolica je iznaknuta od kada sve više posla nose kući, pa ih tamo osim pripreme časova, nastavnih materijala, testova i kontrolnih čeka silna papirologija, on-line seminari i svakodnevni dopisi ministarstva koji ih podsećaju da treba da su angažovani 24 sata jer svi govore kako oni ne rade ništa, imaju 100 raspusta, svaki državni praznik i lak posao.

Stolicu izmiču i roditelji koji ih cimaju kad god im se prohte, nedeljom u podne, praznikom od rane zore, uveče posle 22.00 jer su baš tad stigli sa posla. Izmiču i ne pitaju kako je moguće da smo i mi završili školu a da naši roditelji nisu imali privatni telefon od naših nastavnika. Niti se pitaju kako je moguće da za razredno starešinstvo, oko koga ima više posla celog meseca i kidanja živaca, nego oko držanja nastave – nastavnik ima dodak od 2.700 dinara na platu, što je menje nego dnevnica za skupljanje lešnika?

Izmaknuta je stolica odavno od kada je normalno da se pljuje po prosvetarima rečima: “Za šta oni primaju platu?” “Šta je teško da upiše dvojku?” “Oni ništa ne rade!” “To što nas teraju da učimo nikad nam neće trebati.” Zašto moramo da kupujemo knjige?” “Škola je gubljenje vremena, zatvor, produžena ruka sistema koji lomi kičmu.” (nastavi niz)

Zlotvori su i oni koji ne shvataju da je nasilje nad ženama u ovoj zemlji na previsokom nivou i da je svaka vest o nasilju nad nekom ženom propraćena gnusnim komentarima u kome se krivica traži na obe strane, umesto da se nasilje osudi i kazni bez relativiziranja.

Prosvetnim radnicima se izmiče tlo pod nogama od kada je u medijima obrazovni program neprepoznatljiv, a nepopularni pokušaji istog proteran na termine koje niko ne prati. Mediji izmiču tlo prosvetrima pišući na naslovnoj strani da je “učenik patosirao nastavnicu” (naslovna strana Srpskog Telegrafa od 17.11.2022.) ili da “profesorica nije povređena prilikom ova “šale” (k1info.rs). Kako nije, ako se obratila lekarima? Ajd da vama izmaknemo stolicu pa da vidimo da li boli? Je l’ trebala da isključivo krvari ili nešto slomi da bi bila povređena? Nije dovoljno što je otišla kod lekara? Niste čuli za traumu, duševnu bol koja boli više nego fizička?

Reč “šala” je klasično relativiziranje, da se izbegne, da se stvari nazovu pravim imenom. Radi se o nasilju koje je bilo planirano. Jer da nije učenici ne bi događaj direktno prenosili uživo na društvenoj mreži. Dakle neko je morao da podesi prarametre za prenos, i da “osmisli scenario” kako bi dobio što više lajkova. Nema tu šale, ali ima predumišljaja. I dok nas neinformisani, bahati i bezobzirni informišu – izmiču vrednosno tlo celom društvu.

Profesorici je stolicu izmakla bolumenta procedura koja podrazumeva pokretanje disciplinskog postupka, sazivanje Tima za borbu i sprečavanje nasilja, sastančenje Tima za zaštitu od diskriminacije, zlostavljanja i zanemarivanja, davanje izjava od strane učenika, saslušanja, pisanje i izrada operativnih planova za učenike – sve same izmišljotine bespotrebnih procedira od strane Ministartva prosevete kako bi prosvetni radnici opravdali svoju platu – umesto da deca budu automatski isključena iz škole, sa zabranom prilaska nastvnici, a roditelji kažnjeni drakonskom novčanom kaznom i da to bude udarna vest 3 dana.

Pa da vidiš kome će to sledećem pasti na pamet i kako će roditelji naći vremena da porazgovaraju sa svojom decom o poželjnom i nepoželjnom ponašanju u školi, kada bi se takvi prestupi kažnjavali drakonskim udarom po džepu.

Jer ovi balavci koji su profesorici izmakli stolicu samo su izvršioci, dok su nalogodavci svi prethodno nabrojani.

Spisak nalogodavaca nije konačan, niz slobodno nastavite.

(tekst i naslov su preuzeti, uz dozvolu autora, sa fejzbuk strane Ženska asocijacija)



ЛИНК



И један текст од летос...



Pre nekoliko dana me zvali da komentarišem slab upis na “nastavničke fakultete”. Srećom bio sam na odmoru i kasno video poruku. Ali zaista treba svakog da začudi zbog čega je na biologiji (nastavnički smer) upisano 0 (NULA) studenata!? Ni drugi fakulteti i smerovi nisu mnogo bolji. Baš iznenađenje! Ili sasvim normalna realnost? (ЛИНК)


angie01 angie01 12:31 19.11.2022

Re: preporuka

isto tako, ne znam da li ste sveni, da ima dece, kojima je ta skola jedino mesto gde neko ebentualno brine o njima,



shmoo shmoo 15:54 19.11.2022

До виђења на следећем блогу*

Пошто се овај блог сутра затвара...

Мислим на Анђин блог, не на Блог Б92! Пу-пу-пу далеко било, шта бисмо сви ми онда, ко би нас уопште и слушао! Чак ни лекари не би хтели да нам послушају плућа, а камоли да нас слушају шта им ми то говоримо! О осталим људима ван Блога Б92 и да не причамо.

Дакле, пошто се овај блог (Анђин, још једном да нагласим) сутра затвара, мислим да је дошао прави тренутак да се отвори нови блог да бисмо имали где да се дописујемо.

Није важно шта ће аутор одабрати за почетак. Само нека почне. То је као штрикање или хеклање. Важно је почети први ред.

Дакле, другови и другарице и сви остали, време је да се отвори нови блог, још један у дугачком низу сличних, ни о чему на Блогу Б92.

Ишчекиваћу нестрпљиво тај тренутак.

Нестрпљивије него почетак Светског првенства у фудбалу у Катару.


____________________________________________________________________


* - У успомену на један филм Жике Павловића са сличним називом.









angie01 angie01 18:09 19.11.2022

,

angie01 angie01 22:20 19.11.2022

Re: ,

stray cats
@milmarxx
Odoh do Atine da doruckujem piroske pa u Komision da kupim vokmen pa u red ispred Kozare da kupim kartu za Lovac na jelene i u povratku neku plocu Pink Flojda u radnji u Kosovskoj
angie01 angie01 22:20 19.11.2022

Re: ,

maksa83 maksa83 22:39 19.11.2022

Re: ,

Ovo je tekovina prethodne vlasti. Vrhunska veleizdaja.
gvozden1 gvozden1 22:48 19.11.2022

Re: ,

maksa83
Ovo je tekovina prethodne vlasti. Vrhunska veleizdaja.

Ovo je traganje po netu za bilo čim što o Srbiji loše svedoči.
I brže bolje objavljivanje.

Kad budete ti i Endži objavili nešto što o Srbiji govori lepo, poverovaću u vaše dobre namere i objektivnost.

Dotle verujem...znaš već šta.
maksa83 maksa83 23:21 19.11.2022

Re: ,

Ovo je traganje po netu za bilo čim što o Srbiji loše svedoči.
Kad budete ti i Endži objavili nešto što o Srbiji govori lepo, poverovaću u vaše dobre namere i objektivnost.

Nemam pojma o čemu pričaš.

Ono govori o Srbiji sve najbolje. Iz toga se zaključuje da smo ekonomski tigar pošto jedini u regionu (minus entitet) nemamo besplatne udžbenike, jer ljudima to ovde nije ni najmanji problem da ih plate za razliku od sirotih Hrvata, Slovenaca, Crnogoraca i Mirmidoncite kojima udžbenike plaćaju njihove Države iz budžeta.

angie01 angie01 23:32 19.11.2022

Re: ,

Kad budete ti i Endži objavili nešto što o Srbiji govori lepo, poverovaću u vaše dobre namere i objektivnost.


ti huci stalno vrtis jedan isti krug bejzik budalastina,...pa covece, je l smo pricali o skolstvu, je l ja sada treba tebe da pitam kao cenzora sta smem da kacim, a sta ne, je l sam slagala nesto, jel pricam izmisljene kreacije kao ti...i prvorodjeni,...po tebi je prikaz potemkinovih sela patriotizam, ili sta,...stavrno si smesan.
gvozden1 gvozden1 23:33 19.11.2022

Re: ,

maksa83
Ovo je traganje po netu za bilo čim što o Srbiji loše svedoči.
Kad budete ti i Endži objavili nešto što o Srbiji govori lepo, poverovaću u vaše dobre namere i objektivnost.

Nemam pojma o čemu pričaš.

Ono govori o Srbiji sve najbolje. Iz toga se zaključuje da smo ekonomski tigar pošto jedini u regionu (minus entitet) nemamo besplatne udžbenike, jer ljudima to ovde nije ni najmanji problem da ih plate za razliku od sirotih Hrvata, Slovenaca, Crnogoraca i Mirmidoncite kojima udžbenike plaćaju njihove Države iz budžeta.



Pričam o antisrpstvu.

Šta ovde imamo kao informaciju, da se u Srbiji na račun budžeta ne dele knjige svim đacima.

A dokaz da je to loše je podatak da se u nekim drugim državama dele.

Morali bismo znati kriterijum po kom se dele besplatno, da bismo ocenjivali,pošto je kriterijum, u hrvatskoj se dele, znači tako je dobro, idiotski.

Normalno je upravo selekcija, tj nenormalno je da knjige dobiju džabe i deca roditelja kojima nikakav problem nije da kupe knjige svojoj deci, čak je dosta i onih kojima je to zadovoljstvo.

Što bi takvima država, dakle građani, plaćala knjige?

Zato što se tako radi u "regionu"?

Ja ne znam da li je kriterijum dobar ili loš, o tome bi se moglo razgovarati, ali demagogija je ovo što ti i Endži podržavate, demagogija u najmanju ruku.


gvozden1 gvozden1 23:34 19.11.2022

Re: ,

l ja sada treba tebe da pitam kao cenzora sta smem da kacim, a sta n

Ma ne bre, baš mi je drago što si okačila, potvrđuješ moje stavove.
Samo ti nastavi.
angie01 angie01 23:39 19.11.2022

Re: ,

Ja ne znam da li je kriterijum dobar ili loš, o tome bi se moglo razgovarati, ali demagogija je ovo što ti i Endži podržavate, demagogija u najmanju ruku.


ti ne znas nista o tome, samo znas, da mi demagogisemo:))),...pri tome, maxa se zahebava.



Što bi takvima država, dakle građani, plaćala knjige?


ako je osnovna skola zakonska obaveza, onda valjda to skolovanje treba da bude besplatno- narocito u zemlji u kojoj je vise od 80 posto gradjana na izvici egzistencije,...oni drugi i onako ne placaju nista.
maksa83 maksa83 23:39 19.11.2022

Re: ,

Pričam o antisrpstvu.


Je l' to antisrpstvo sad ovde sa nama u sobi?

angie01 angie01 23:41 19.11.2022

Re: ,

Ma ne bre, baš mi je drago što si okačila, potvrđuješ moje stavove.


ti nemas stavove, ti samo lupetas jednu istu mantru,...pri tome, primenjujes to trucanje stalno, a o vecini stavri nemas pojma, samo stavis onaj sablon, desno, levo u cijim okvirima mislis da nesto treba da bude i krenes da pricas gluposti...ti si flajing manki.
gvozden1 gvozden1 23:43 19.11.2022

Re: ,

maksa83
Pričam o antisrpstvu.


Je l' to antisrpstvo sad ovde sa nama u sobi?


Da, ako sobom zoveš ovo gde pišemo.
Ti si sam rekao da tu spadaš, i, normalno, uvažavam tvoje samosvrstvanje.


Nego, hajd o podeli knjiga na račun budžeta, recimo deci programera, treba li to tako urediti?

Da se i ona okače na leđa "poreskih obveznika"
gvozden1 gvozden1 23:44 19.11.2022

Re: ,

angie01
Ma ne bre, baš mi je drago što si okačila, potvrđuješ moje stavove.


ti nemas stavove, ti samo lupetas jednu istu mantru,...pri tome, primenjujes to trucanje stalno, a o vecini stavri nemas pojma, samo stavis onaj sablon, desno, levo u cijim okvirima mislis da nesto treba da bude i krenes da pricas gluposti...ti si flajing manki.

Dobro Endžika.
angie01 angie01 23:50 19.11.2022

Re: ,

Da, ako sobom zoveš ovo gde pišemo.


ceTkaj, tebi nije antisrpstvo ono sto se lose radi, nego kada neko ukaze na to-pa zanimljivo?

sto se udzbenika tice- oni su sada preskupi, jer se od tog resora napravio biznis sa sigurnom dobiti-tirazi za OS za svaku knjigu su 70,80 hiljada, plus radna sveska, pa ti vidi,...nekad nije bilo tako, jer je udzbenike izdavao drzavni izdavac, koji je na tu veliku produkcio mogao da ima troduplo manje cene, plus je omogucavao plate SVIM stamparijama u Srbiji-koje su sada sve propale ili privatizovane za sicu, sa sve infrastrukturom,...to kakv je BIGZ recimo bio gigan, ne moram da pricam.
maksa83 maksa83 23:50 19.11.2022

Re: ,

Nego, hajd o podeli knjiga na račun budžeta, recimo deci programera, treba li to tako urediti?

Ne znam gde si se zaputio sa ovom somnabulijom i otkud ta oluja u glavi, dalje ćeš svakako sam.


gvozden1 gvozden1 23:51 19.11.2022

Re: ,

tebi nije antisrpstvo ono sto se lose radi, nego kada neko ukaze na to-

A loše je jer se u regionu radi drugačije?

Mani me toga, to je klasično antisrpstvo.
gvozden1 gvozden1 23:57 19.11.2022

Re: ,

maksa83
Nego, hajd o podeli knjiga na račun budžeta, recimo deci programera, treba li to tako urediti?

Ne znam gde si se zaputio sa ovom somnabulijom i otkud ta oluja u glavi, dalje ćeš svakako sam.



Makso, nisi ti jedini programer, i moja unuka je dete programera, vas sam naveo kao branšu za koju se zna da ima solidna primanja, zarađena pošteno.

Da sam hteo da provociram umesto programera bih naveo decu tajkuna npr.

Ne, zaista me zanima mišljenje da li je uravnilovka ono što ti je ideal, treba li deca dobrostojećih roditelja da dobijaju knjige od države džabe?

Ili ti je kriterijum šta je dobro ono što se radi u regionu?
angie01 angie01 23:57 19.11.2022

Re: ,

A loše je jer se u regionu radi drugačije?




ti imas neki ozbiljan problem,...recimo, isti kao ovi svi huskaci na teveu.

zamisli samo da okacim razlike u platama.
gvozden1 gvozden1 00:00 20.11.2022

Re: ,


zamisli samo da okacim razlike u platama.

I kakve to ima veze sa ovim?

angie01 angie01 00:03 20.11.2022

Re: ,

I kakve to ima veze sa ovim?


pa ja ne znam, kakve veze i ovo ima sa time sto ti pricas,...pa rekoh, ako ti je glavni triger, sto na slici vidis i kako je u drugim zemljama u regionu, onda valjda vazi za svako uporedjenje, jer je svuda losije po nas-ono antisrpstvo.
gvozden1 gvozden1 00:08 20.11.2022

Re: ,

kako je u drugim zemljama u regiona

Pa upravo o tome i pričam.....
glavo!

Da mi se jebe kako je u regionu, i da je politika "hajd da vidim kako je u regionu pa da i ja tako radim" majmunska politika

A vama antisrbima je to glavni adut, u regionu je ovako, u Srbiji drugačije, zaključak, Srbija je loša.

Jebo vas region.
angie01 angie01 00:10 20.11.2022

Re: ,

predatortz predatortz 00:12 20.11.2022

Re: ,

gvozden1
kako je u drugim zemljama u regiona

Pa upravo o tome i pričam.....
glavo!

Da mi se jebe kako je u regionu, i da je politika "hajd da vidim kako je u regionu pa da i ja tako radim" majmunska politika

A vama antisrbima je to glavni adut, u regionu je ovako, u Srbiji drugačije, zaključak, Srbija je loša.

Jebo vas region.


Pojedini ovde se nikad neće pomiriti sa činjenicom da je Srbija država za sebe i da većunu njenog stanovništva boli kurac za taj ex Yu prostor.

Ponašaju se identično kao i Vučić, stalno nešto mere u odnosu na famozni region. Samo, on tvrdi da je naš kurac najveći, oni da je najmanji. Problem u glavi im je zajednički.






gvozden1 gvozden1 00:16 20.11.2022

Re: ,

angie01


EVO TI, kad vec hoces

Verujem da su sad plate u pitanju, a pošto mi se jebe za region, naravno da nisam otvarao.
Nego čitam sad onaj deo o skupim knjigama.

I tebi nije palo na pamet da je rešenje tu, da država greši što je dopustila da knjige budu skupe, nego rešenje tražiš u uravnilovci, i kritikuješ je što ne radi kao neko drugi, što ne deli te skupe knjige džabe?

Videlo majmunče šta drugi rade, a majmun radi šta majmun vidi.


gvozden1 gvozden1 00:18 20.11.2022

Re: ,

Ponašaju se identično kao i Vučić, stalno nešto mere u odnosu na famozni region. Samo, on tvrdi da je naš kurac najveći, oni da je najmanji. Problem u glavi im je zajednički

Ma to je ta matrica.

Region.

Jbg, sto godina nismo bili suverena država, ne mogu da se naviknu, ne prihvataju je ni on ni oni.
predatortz predatortz 00:19 20.11.2022

Re: ,


I tebi nije palo na pamet da je rešenje tu, da država greši što je dopustila da knjige budu skupe, nego rešenje tražiš u uravnilovci, i kritikuješ je što ne radi kao neko drugi, što ne deli te skupe knjige džabe?


Država definitivno greši što je dozvolila da nam Hrvati, pod dimnom zavesom nemačke firme, divljaju na tržištu udžbenika za osnovce i srednjoškolce.

Ja bih to davno oterao u pičku materinu!
gvozden1 gvozden1 00:25 20.11.2022

Re: ,


Država definitivno greši što je dozvolila da nam Hrvati, pod dimnom zavesom nemačke firme, divljaju na tržištu udžbenika za osnovce i srednjoškolce.

Ja bih to davno oterao u pičku materinu!


Oblast gde ili uopšte ne dozvoliti pristup strancima, posebno ne Hrvatima i Švabama, ili ako se mora (sankcije, tržište, klinci palci) onda stroga, ali najstroža kontrola, i pristup samo, ali samo koliko se mora.
angie01 angie01 00:27 20.11.2022

Re: ,

Pojedini ovde se nikad neće pomiriti sa činjenicom da je Srbija država za sebe i da većunu njenog stanovništva boli kurac za taj ex Yu prostor.


prvo, samo sam cekala,kao vec nisi dotrcao,..al dobro, kasnis, kasnis,

drugo, tu sliku nisam ja pravila, nego analiticari koji se tom problematikom bave,..i pazi sad, svaka analiza se radi sa uporedjivanjem, obicno najbizih i najslicnijih, da bi se utvrdilo, kako, zasto...

trece- one tvoje stalne izjave da neka vecina nesto kao ti-pa rekoh ti nisi ti vecina, niti si to nesto merio, pa mozes da tvrdis.

a ovde se ne radi o YU prostoru kao za vas problematicnom momentu- sto je smesno samo po sebi, jer i kod njih idu analize isto tako, sa poredjenjem u odnosu na ostale, nego da nije normalno da nesto sto je obavezno, a tako vazno, ne bude u nekoj preraspodeli para koje su vec gradjani dali, inkorporirano kao olaksica, nraocito sto se listamo kao jedna od najsiromasnijih zemalja u Evropi, sa pazi najvecim raslojavanjem, sto ako pogledamo pocetnu tacku, nije bas najsimpaticnije i patriJotski.

...takve gluposti izgovaras sa takvom lakocom, da je ono blamaz.
angie01 angie01 00:30 20.11.2022

Re: ,


Država definitivno greši što je dozvolila da nam Hrvati, pod dimnom zavesom nemačke firme, divljaju na tržištu udžbenika za osnovce i srednjoškolce.


opet lupetas,..znaci Hrvati imaju svoju izdavacku kucu-BIGZ skolstvo, a Klett je Slouvenacka.
gvozden1 gvozden1 00:31 20.11.2022

Re: ,

sa pazi najvecim raslojavanjem

A to će se umanjiti tako što će i najbogatiji o najsiromašniji dobiti od države knjige džabe?

Kad Endži duma o raslojavanju :)
angie01 angie01 00:31 20.11.2022

Re: ,

Oblast gde ili uopšte ne dozvoliti pristup strancima, posebno ne Hrvatima i Švabama, ili ako se mora (sankcije, tržište, klinci palci) onda stroga, ali najstroža kontrola, i pristup samo, ali samo koliko se mora.


eaj mojne vise- stvarno lupas gluposti,...pa niko nije u igri tek tako, u tome i jeste stvar, ove tvoje patriJotske snage su ih pustili.
angie01 angie01 00:32 20.11.2022

Re: ,

A to će se umanjiti tako što će i najbogatiji o najsiromašniji dobiti od države knjige džabe?


ti najbogatiji, nek daju donacije skolama.
gvozden1 gvozden1 00:33 20.11.2022

Re: ,

ove tvoje patriJotske snage su ih pustili.

E zato ih kritikujem, a za to što ne rade kao Hrvati, ne.

Ili mora paket, ništa u Srbiji ne valja?:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana