Eksperimenti u blogovanju| Gost autor| Lingvistika| Umetnost

Triptih

maksa83 RSS / 04.12.2022. u 01:39
Publika u stadionu je stajala na nogama i vrisnula dok je ekipa Belgrade Wanderers igrala protiv gostujuće ekipe iz Zoraxa. Ali za jednog igrača Wanderersa, ovo nije bio običan meč.

Dok je vezni igrač Marko trčao po terenu, mogao je osetiti poglede igrača Zoraxa na sebi. Bili su drugačiji od ljudi sa kojima je inače igrao - njihove produžene glave i svetlucave oči davale su im distinktivan, vanzemaljski izgled. Ali Marko se nije uplašio. Vežbao je protiv ekipe Zoraxa već nedeljama i spreman je da se suoči s njima.

Meč je bio brz i intenzivan, s obema timovima se borilo za loptu. Marko je napravio nekoliko ključnih dodavanja i pomogao da se postigne gol za Wanderere, ali ekipa Zoraxa se borila i rezultat je bio izjednačen 2-2.

Kao što je meč ulazio u poslednjih nekoliko minuta, Marko je osetio da je ovo njegov trenutak. Primio je loptu malo van šesnaesterca Zoraxa i brzo pogledao gore. Golman Zoraxa je bio van linije i Marko je video svoju šansu. Izveo je udarac i lopta je letela u mrežu. Wandereri su pobedili.

Kao što je završna svirka zazvonila, Marko je bio preplavljen svojim saigračima. Ali čak i dok je slavio sa njima, nije mogao da se otrgne osećaju da je ovo tek početak. Ekipa Zoraxa je bila impresivna i znao je da će se vratiti za revanš. Ali Marko je bio spreman. Izvukao je svoj telefon i ulogovao se na svoj blog, gde će podeliti svoje misli o meču sa svojim obožavaocima i sledbenicima. Vanzemaljci mogu da dolaze iz drugog sveta, ali još nisu susreli ljudskog igrača koji može da se meri sa Markovom veštinom na terenu.
 
----
 
Četnici i partizani su bili dva glavna ratna saveza u Srbiji tokom Drugog svetskog rata. Četnici su bili srpski nacionalistički pokret koji je delovao u Srbiji i drugim delovima bivše Jugoslavije. Oni su se borili protiv okupatora i bili su bliski saveznici Nemaca i drugih zapadnih sila.

Partizani su bili antifašistički pokret koji se borio protiv okupatora i njihovih saveznika. Oni su se sastojali od različitih političkih grupa, uključujući i komuniste, i bili su podržani od strane Sovjetskog Saveza i drugih socijalističkih zemalja.

Četnici i partizani su se sukobljavali tokom rata, a njihove borbe su uglavnom bile lokalizovane u Srbiji. Međutim, četnici su takođe imali određenu moć i uticaj u drugim delovima Jugoslavije.

Nakon završetka rata, partizani su pobedili i postali su glavna sila u novoj jugoslovenskoj federaciji. Četnici su bili potisnuti i mnogi od njih su bili uhapšeni i kažnjeni za svoje delovanje tokom rata.
 
----
 
Jovan je bio običan seljak koji je živeo u malom selu u planinama. On je imao malo imanje sa nekoliko krava, ovaca i koza. Jovan je volio svoje životinje i svaki dan se brinuo da one dobiju sve što im je potrebno.

Ali Jovanov život se promenio kada su se pojavile četiri koze. One su bile lude i nemirne, i stalno su se izmicale Jovanu i bile u svađi sa ostalim životinjama na imanju. Jovan se trudio da ih smiri, ali one su bile uporne i nikako da poslušaju.

Jednog dana, Jovan je otišao u selo da kupi neke stvari za svoje životinje. Dok se vraćao kući, primetio je da su mu četiri koze nestale. Bio je u panici, ali nije znao šta da radi. Odjednom, video je da su koze letele iznad njegovog imanja i da su se igrali u oblacima. Jovan je bio zbunjen, ali nije mogao da se suzdrži od smeha.

Kada su koze napokon sletele, Jovan ih je pogledao sa zahvalnošću i znao je da će ih voleti zauvek, ma koliko one bile lude i nemirne. Njegovo imanje je dobilo još jednu osobenost i Jovan je bio srećniji nego ikad.



Komentari (1335)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

svarog svarog 13:58 08.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

Postoji ne mogu da kažem dobar SF na tu temu, ali hajde "ne skroz loš", tzv. Džon Dvanaest Jastrebova (piše pod pseudonimom, niko ne zna ko je, kao Traven) i njegova trilogija kojoj sam zaboravio ime ali znam da se prva knjiga zove Putnik, ostale nisam čitao jer nisu prevedene a Kindla u to vreme nije bilo.


Jesu prevedene, odavno, bar 7-8 godina mada sam ja skeltoritčan pa do može biti i 15
softelectronics_e softelectronics_e 17:52 08.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

srdjan.pajic
freehand

A vi baš ne možete ni neku originalnu budalaštinu da smislite, nego prepisujete? Dobro, ono sakrivanje od pomračenja sunca je bilo dosta originalno.

Opetsmo mi krivi. Prvo što izmišljamo gluposti, a onda i što ne umemo da ih izmislimo nego prepisujemo.
Tvoja je sreća što si se sklonio odavde, al je tvoja nesreća što ne možeš da izdržiš nego te đavo tera da se opet mešaš sa budalama...


Pa kacte moji, šta ću...


Kaže se ... Pa kaste moji,
Dakle, kaste, a ne kacte.
alselone alselone 17:54 07.12.2022

U potpuno nepovezanim vestima 2

Da li ste pratili kolika je pomama za "prevlast" nad decom od strane američke države u odnosu na roditelje.

Horor.

Na primer, zdravstveni sistem i online karton - kod nekih sistema bolnica, pošto napune 12 godina, njihovim roditeljima se automatski zabranjuje pristup zdravstvenom kartonu. Šta li to doktori rade što roditelji ne bi trebalo da znaju? Da im ne daju možda hormone?

Mnogo ovakvih primera iskače svakodnevno. Bolnice, škole, vrtići, svi oni pokušavaju da izbace roditeljski pristup vaspitanju i "grumuju" decu.
alselone alselone 06:29 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Seksualizacija dece u punom zamahu:

Dean in Chicago, IL school brags about handing out dildos, butt plugs, and lube to students while teaching them about queer sex. He also brought in a drag queen to perform for students.

"They're just passing around dildos and butt plugs. The kids are just playing with them ... We had a drag queen come in."

Škola izdala saopštenje u kom kaže kako stoje je on u pravu: Fracis W. Parker School in Chicago, IL - where the Dean of Students Joseph Bruno was caught on video talking about giving students butt plugs and dildos- sent out this email to parents saying that they stand in full support of the Dean.

Ovo nije izolovani slučaj "jednog lukada".
alselone alselone 07:00 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Dete iz Clear Creek Independent School District in Texas came home with this book called “Call Me Max” which is about a toddler who becomes transgender and uses the opposite bathroom at school.

The book is available in at least 2 elementary schools in the district as of today.
alselone alselone 07:13 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

A NJ high school recently held a drag show during school where students performed for select staff to watch.
alselone alselone 07:15 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

A school district in Florida was promoting a sexually explicit card game featuring pictures of penises and scrotums to youth as young as 13.

Šta je sa tim ljudima?

Ovo može ići do u nedogled.
alselone alselone 07:16 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

A 2nd grade teacher in Darien, CT included the book “Julian is a Mermaid” in her curriculum. The book is about a child who transitions, dresses in drag, & strips to his underwear to join a parade.

The board ruled this week that the book is appropriate to remain in the classroom.
alselone alselone 07:22 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

zoja444 zoja444 07:33 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

alselone, to ti je sve nova normalnost. ne mogu da nadjem milanov komentar oko rostiljanja. do 2030 rostiljace se bube i crvi i vakcinisano 3d meso, vec pusteno u usa. a dok se ti smislis oko salasa, nece ih vise biti. ne kupuju samo arapi.
alselone alselone 07:45 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

a dok se ti smislis oko salasa, nece ih vise biti. ne kupuju samo arapi.

Našalost, prave se i novi napušteni salaši pošto sela odumiru. Biće. :)

3d meso

Deo današnjih bolesti jeste zbog toga što jedemo samo mišiće od životinja a ne viš "od repa do glave sve redom". Kada još isprintaju meso, siguran sam da ćemo imati pandemiju autoimunih bolesti.
alselone alselone 07:52 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Par izveštaja sa snimaka školskih odbora:

A parent in Dearborn, MI reads from the pornographic book “Flamer” which is available in her kid’s school.

Parent in @friscoisd reads from a pornographic book available to kids. A board member stops her and says “there’s a child in our board room.”

They acknowledge it’s inappropriate to read in front of children but these books can be in the school library. Make it make sense


A mother reads from a pornographic book available to her child in @canyonsdistrict



A parent reads from the book “Crank” which is available in elementary schools in
@MooreSchools . The book discusses drug use and describes a girl getting raped in graphic detail.
.

A parent reads from the pornographic book “Let’s Talk About It” which is available to students in @calvertnet.

The book encourages readers to explore porn and kink with online communities. It also advises to use sex toys and contains graphic depictions of sex and masturbation.


Desetine možda i stotine primera još postoje. Da naglasim, pričam o elementary school, znači osnovna škola do petog razreda i eventualno middle, a to je do sedmog (13 godina). Za starije je još gore ali njim smo valjda otpisali drugovi. Matori su pa neka se snađu.
zoja444 zoja444 08:01 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

autoimune bolesti su cilj farmaceutske industrije. retki suludo hrabri rade na otkrivanju lekova za kancere i onda im se dese misteriozni nesrecni slucajevi.
alselone alselone 08:08 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

otkrivanju lekova za kancere

Gledao sam skoro neke analize na netu oko lečenja rakova, i kada se pogleda široka statistika, od sedamdesetih kada je broj obolelih naglo skočio, pa do danas, uspešnost lečenja nije uopšte značajno uznapredovala.

StrukaⓇ .
Spiridon Spiridon 10:27 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Gledao sam skoro neke analize na netu oko lečenja rakova, i kada se pogleda široka statistika, od sedamdesetih kada je broj obolelih naglo skočio, pa do danas, uspešnost lečenja nije uopšte značajno uznapredovala.


Naravno da je znacajno uznapredovala.
Problem, priznajem, ostaje u dostupnosti terapije.



alselone alselone 10:45 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Naravno da je znacajno uznapredovala.
Problem, priznajem, ostaje u dostupnosti terapije.


Ovo je pričao doktor sa Stanforda i tvrdnju je potkrepio podacima o preživljavanju posle 5 godina od dijagnoze.
cmix909 cmix909 10:58 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

alselone
Seksualizacija dece...

Ova sintagmica je i preblaga i sadrzi tempiranu zamku, jer implicira da je npr. taj bp (koji nekom srecom ni na slici nisam video) rekvizit koji je sasvim OK aplicirati u 'vecernjoj skoli', i strogo prema prilozenom uputstvu, ali je malo preuranjeno upoznati se s njime u osetljivoj dobi, pa sto propusti dijete Grujica, to doceka Starina Novače.
Spiridon Spiridon 10:59 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Ovo je pričao doktor sa Stanforda i tvrdnju je potkrepio podacima o preživljavanju posle 5 godina od dijagnoze.


moja zena (koja radi na kanceru i klinickim istrazivanjima) kaze da 90 % ljudi, posle odredjenih godina, oboli od neke vrste kancera.

Ako si "srecan" da zakacis vrstu tumora na koju postojeca terapija deluje i radis kontrole redovno, onda imas velike sanse da preteknes. Kada kazem "postojeca terapija" na prvom mestu mislim na imunoterapiju.

Za neke teske slucajeve zeznutih tumora 5 godina uopste nije kratak period. Ranije su ljudi umirali 6 meseci posle dijagnoze.







alselone alselone 11:09 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

5 godina uopste nije kratak period.

Tek posle 5 godina se smatra da se osoba izlečila i ako dobije ponovo rak, smatra se da je to drugi rak, da se nije vratio onaj stari. Zašto pet, nemam pojma, ali su verovatno negde morali povući crtu.

Stvarno ovakve stvari ne bih govorio napamet.
zoja444 zoja444 17:26 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

mojoj prijateljici sa multiplom sklerozom lekari prijatelji ne preporucuju imunoterapiju da upravo ne bi dobila rak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:13 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Spiridon

Naravno da je znacajno uznapredovala.
Problem, priznajem, ostaje u dostupnosti terapije.






Ta cancer imuno terapija koju sad regularno sprovode - jebe kevu, spašava bukvalno sve koji su do pre par godina po dijagnozi mogli samo da se bese (tipa, melanoma, koja je ovde kod nas dosta čest oblik raka, mahom zbog sunca i velike nadmorske visine, i sa izvanrednom smrtnošću, imunoterapija je sad postala rutinski tretman, nama spasla ženinu sestru, a pre toga je imala rak adrenalinskih žlezda, ko klinka, tad su je spasli hirurzi). Ali da je skupa, skupa je, to jest treba da imaš solidno osiguranje da bi preživeo.


Tako da se ja ne bih tako olako bacao na "struku" nakon čitanja koječega na netu.
alselone alselone 19:32 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

O jebote.

Ovako.

Pričamo o rasponu od 50 godina.


Ukupno 5-godišnje preživljavanje nije značajno skočilo. NIje ni za 50 posto. Verovatno tek za trećinu. Za neke tipove rakova dobili smo tek mali pomeraj sa par posto na 10 posto, ili sa 30 na 40, sa 60 na 70.

Ali raspon je 50 godina! I milijarde sasute u to.

Za neke se jeste povećalo. Neki su i ranije bili izlečivi i danas su blizu 100% u ranijim stadijumima bez metastaza. Ali ponoviću ukupno preživljavanje na rasponu od 50 godina se povećalo recimo za 30%.

alselone alselone 19:38 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Sad gledam podatke. Za neke rakove se i pogoršalo u odnosu na perod 1970te. Neverovatno.
alselone alselone 19:46 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Jebote jel ja moram posle svake kritike zapada i establišmenta i to za one stvari za koje nesporno treba da se uputi kritika, da se posipam pepelom i izvinjavam zbog kritika i da objašanjavam da ne mrzim kompletan zapad i zapadnu civilizaciju i da se odričem putina, odričem se, odričem se.

alselone alselone 19:58 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Druga poenta a zapravo još gora kod rakova je to što metrike nisu papredovale i skoro pa i ne postoje. Nemamo lak i pouzdan način da otkrijemo rak osim skeniranja. Ni posle 50 godina.

Cela strategija se svodi na to "nemoj dobiti rak" umesto "evo lake analize koju možete raditi kod kuće redovno" a logike je "dobijte rak pa ćemo vas već održavati u životu".
literatesa literatesa 20:33 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Cela strategija se svodi na to "nemoj dobiti rak" umesto "evo lake analize koju možete raditi kod kuće redovno"

Interesantno. Dobro primjećeno, ali nemam ideju kako bi to izgledalo, preko krvi, neki senzori, skeneri, mjerenjem temperature. AI već brže dijagnosticira od čovjeka, znači da bi se u budućnosti moglo osloniti na njega/nju/njih. :)
alselone alselone 20:37 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Dobro primjećeno, ali nemam ideju kako bi to izgledalo, preko krvi, neki senzori, skeneri, mjerenjem temperature. AI već brže dijagnosticira od čovjeka, znači da bi se u budućnosti moglo osloniti na njega/nju/njih. :)


Nešto verovatno može, siguran sam. U krvi verovatno nešto ima, ili možda neki brzi kućni skeneri, ili brzi skeneri u domu zdravlja, nemam pojma ali nešto za 50 godina bi se izmislilo da je bilo želje. Pričamo o periodu sa najdramatičnijim rastom nauke od pamtiveka, samo se eto to provuklo. A dobili smo na primer bioničko oko, i šta ti ja znam sve drugo. Odelo koje smanjuje tremor parkinsona itd.
literatesa literatesa 20:42 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Nešto verovatno može, siguran sam. U krvi verovatno nešto ima, ili možda neki brzi kućni skeneri, ili brzi skeneri u domu zdravlja, nemam pojma ali nešto za 50 godina bi se izmislilo da je bilo želje. Pričamo o periodu sa najdramatičnijim rastom nauke od pamtiveka, samo se eto to provuklo. A dobili smo na primer bioničko oko, i šta ti ja znam sve drugo. Odelo koje smanjuje tremor parkinsona itd.

Može preko krvi već sada, ali sjećam se kad mi je ovde neko rekao a na moje hvaljenje kako imam dobru krvnu sliku da to nije dovoljno, može se sakriti nešto i iza.

Da, slažem se sa tobom da smo još na primitivnom il početničkom nivou, i očekivati da će to AI ubrzati.
alselone alselone 20:57 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Može preko krvi već sada, ali sjećam se kad mi je ovde neko rekao a na moje hvaljenje kako imam dobru krvnu sliku da to nije dovoljno, može se sakriti nešto i iza.


Bez ikakvih problema se može sakriti iza. Šta su naše metrike zdravlja? Pritisak? Masnoće? Šećer? To je sve sranje zapravo. Sve naše metrike zdravlja imaju jako slabu korelaciju sa all-cause-death. Svi znamo ljude koji odlaze sa dobrom krvnom slikom i one koji guraju 40 godina sa užasnom krvnom slikom.

Jedna od metrika koja ima dobru korelaciju sa all-cause-death je vo2max tj. količina kiseonika koji proturiš kroz sebe u jedinici vremena skalirano po polu (on majn got) i po kilogramu telesne mase.

A zašto se ta metrika ne spominje? Zato što ne postoji suplement ili lek koji može da poveća vo2max. Jedino što pomaže je aerobna vežba.
literatesa literatesa 21:03 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Bez ikakvih problema se može sakriti iza. Šta su naše metrike zdravlja? Pritisak? Masnoće? Šećer? To je sve sranje zapravo. Sve naše metrike zdravlja imaju jako slabu korelaciju sa all-cause-death. Svi znamo ljude koji odlaze sa dobrom krvnom slikom i one koji guraju 40 godina sa užasnom krvnom slikom.

Jedna od metrika koja ima dobru korelaciju sa all-cause-death je vo2max tj. količina kiseonika koji proturiš kroz sebe u jedinici vremena skalirano po polu (on majn got) i po kilogramu telesne mase.

A zašto se ta metrika ne spominje? Zato što ne postoji suplement ili lek koji može da poveća vo2max. Jedino što pomaže je aerobna vežba.

:))

Alse, na tragu si revolucionarnog otkrića, i imaš moju podršku. Tako to krene. :)
freehand freehand 22:32 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2


Tako da se ja ne bih tako olako bacao na "struku" nakon čitanja koječega na netu.

Moja snaja je pre nekoliko dana umrla od kancera, psole mnogo hirurgije i četiri ture imunoterapije.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:33 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

literatesa
Cela strategija se svodi na to "nemoj dobiti rak" umesto "evo lake analize koju možete raditi kod kuće redovno"

Interesantno. Dobro primjećeno, ali nemam ideju kako bi to izgledalo, preko krvi, neki senzori, skeneri, mjerenjem temperature. AI već brže dijagnosticira od čovjeka, znači da bi se u budućnosti moglo osloniti na njega/nju/njih. :)



Zapravo se dosta rakova upravo tako otkriva, analizom krvi i detekcijom markera (i ne samo rakovi nego gomile opakih bolesti). Medicina je jako napredovala posebno poslednje decenije, nego ljudi to ne prate toliko.

literatesa literatesa 06:14 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Zapravo se dosta rakova upravo tako otkriva, analizom krvi i detekcijom markera (i ne samo rakovi nego gomile opakih bolesti). Medicina je jako napredovala posebno poslednje decenije, nego ljudi to ne prate toliko.

Meni je moj Afganistanac rekao gledajući u krvnu sliku, i nemate rak. Bio je iznerviran malčice, ne znam kako bih objasnila, vjerovatno gledajući moju dobru krvnu sliku sjetio se drugih, pa i svoje.

Znam da se može vidjeti kroz krv, npr i folna kiselina sakrije nedostatak vitamina B12, ja se ne mogu osloniti na njenu uvijek preko crte dobru vrijednost.

Poenta je da o bolesti u krvnoj slici čovjek sazna prekasno i doktor je tada samo prenosilac loših vijesti. Pročita na papiru ono što će ljudi u budućnosti znati mjesecima ranije već kod svoje kuće iz kapi krv i ko zna čime, kapneš na spravicu koja je prije toga danima detektovala ljudsko fizičko unutrašnje stanje, da ne kažem nemir.
literatesa literatesa 07:29 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

prenosilac

?

Gdje je Taso, učitelj. :)



Ostadoh razmišljajući,

Nije krvna slika ljudskog bića isto što i klimatski problemi u svijetu: Leonardo Wilhelm DiCaprio se kupa 2 puta sedmično, štedi vodu - i o vašoj krvi znaju sve u laboratorijama, vodite računa o okolini.


Da li sam jasna? O krvi u svom tijelu kada dođemo na taj nivo svijesti svaki čovjek će znati, saznati rutinski, njegovo osnovno ljudsko pravo (alse, i prije slobode govora:) je da zna šta mu teče kroz vene i u kakvom tijelu? Ili, nema pravo na čovjekovu krvnu sliku odabrana grupa ljudi, izuzetni? šta je sa opštim dobrom?, ako je polazna tačka već 50 god: analiziramo krv svijeta da bi napravili lijek za bogate pojedince.

I drugo, maliciozno je u XXI stoljeću kada konjima jašu oko rakete, AI dijagnosticira brže od čovjeka, Kinezi milione ljudi drže još uvijek u karantinu, tvrditi da je nauka uznapredovala dokazom "samo bogati mogu kupiti život" (i kad im dr nerijetko prekasno dijagnosticira bolest).

Samo što nam ne kažu: ma nije vaše da o tome razmišljate (kao popovi u crkvi kad postaviš pogrešno pitanje na pravom mjestu), otkrivamo lijek za bolest koju ionako vi ne možete otkriti u svom tijelu. Ionako znate bolje šta vam je sa autom, vaše krv je naš problem.


Nedavno je umrla žena, dr u penziji, i nije ga prvo otkrila prekasno u krvi nego joj je ćerka, isto dr, rekla: mama, ti meni nešto ne izgledaš dobro. A ova govorila, ma umorna sam (pravila je godišnje čišćenje stana). Sivo-žućkasta u licu i malaksala, ništa je nije boljelo. Umrla nakon par mjeseci od karcinoma jetre.
alselone alselone 07:48 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Meni je moj Afganistanac rekao gledajući u krvnu sliku, i nemate rak.

Ne može to da ti kaže sa sigurnošću. Sve analize iz krvi za rak imaju toliko i false positive i false negative da su skoro neuporebljive. Pogotovo za ranu detekciju. O čemu ja i pričam. Za "kasnu" detekciju su dobre, al jebeš mu mater...
literatesa literatesa 07:58 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Ma znam da ne može, i bio je ispred mene (fin čovjek, cistokrvan Afganistanac), ustao iza stola da me isprati prije nego što sam ušla :), jer on i vadi krv i dolazim kod njega po nalaz (kod ovog drugog mogu zaobići dr), kuckao prstom po papiru i čita šta je dobro, sve je dobro, rekao je i ovo, neki pokazatelji karcinoma, je dobro.

Mislim na stanje ljudskog organizma, ne samo krvnom slikom, sve do sada znano što se može upregnuti u rano dijagnosticiranje ili samo jednu rutinski kontrolu stanja tijela, uđeš u kupolu kao u SF i on ti nakon tri sekunde kaže: sjajno ste jutros. Petak, deveti u Decembru. :)
alselone alselone 07:59 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Ukupano povećanje petogodišnjeg preživlajvanja za rak kao bolest ukupno, sa 50 posto na 67 posto. Za 50 godina.

Za pankreas sa 2.5 na 8 posto.
Za pluća sa 12 posto na 18 posto.
Mozak sa 22 na 30 posto.
Za matericu se smanjilo preživljavanje!
Najveći napredak za prostatu, do 98 posto.

Napretka ima, ali kao što sam rekao u prom komentaru, nema značajnijeg napretka posle 50 godina i milijardi sasutih. Zašto? Zato što je veoma lukrativno. Bila je i analiza koliko povećanje za jedan posto izlečenja znači koliko manje para. Naći ću je ako bude kurčenja. :)
alselone alselone 08:02 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Mislim na stanje ljudskog organizma, ne samo krvnom slikom, sve do sada znano što se može upregnuti u rano dijagnosticiranje ili samo jednu rutinski kontrolu stanja tijela, uđeš u kupolu kao u SF i on ti nakon tri sekunde kaže: sjajno ste jutros. Petak, deveti u Decembru. :)


To bi trebalo.

Znaš ko pravi napretke tu, neki mali novi startapi. I to IT startapi sa novim ljudima. "Stari" ljudi tj. STRUKA su svoje finansijske beneficije i napredak rešili na drugi način. Sada se neke male high tech firme sa novim ljudima pojavljuju i obećavaju pravljenje metrika koje daju odgovor na pitanje "koliko si zaista zdrav".

Baci pogled na "epigenetic age" na Guglu. Dosta tu ima prevaranata, naravno, kada krene negde lova zalete se i oni, ali industrija ide u pravom pravcu. Mogu čak da kažem i željenom pravcu posle toliko godina laži i manipulacija. Kao Tviter. :)
literatesa literatesa 08:22 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Pa da, i mene ako me uvati a oće sigurno mesijanski trip bosonogu pošaljite u prezentaciju proizvoda velikim svijetom. Svi bi kupolu namjesto oltara u kući držali. :)
freehand freehand 08:23 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

prenosilac

?

Nekom ko je završio peti osnovne za ovo ne treba učitelj. ć
Reč je potpuno ispravno napisana.
Tako da je za učitelja kasno.
literatesa literatesa 08:23 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Baci pogled na "epigenetic age" na Guglu.

Ok.
literatesa literatesa 08:24 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Nekom ko je završio peti osnovne za ovo ne treba učitelj.
Reč je potpuno ispravno napisana.
Tako da je za učitelja kasno.

Zvučala je čudno, kao tuđa. :)
predatortz predatortz 09:27 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

alselone
Meni je moj Afganistanac rekao gledajući u krvnu sliku, i nemate rak.

Ne može to da ti kaže sa sigurnošću. Sve analize iz krvi za rak imaju toliko i false positive i false negative da su skoro neuporebljive. Pogotovo za ranu detekciju. O čemu ja i pričam. Za "kasnu" detekciju su dobre, al jebeš mu mater...


Moja majka je umrla od karcinoma. Nalaz krvne slike, rađen otprilike mesec dana pred njenu smrt, bio je takav da je na osnovu njega mogla biti regrutovana u specijalne jedinice.

Tako da...
softelectronics_e softelectronics_e 09:46 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

freehand

Tako da se ja ne bih tako olako bacao na "struku" nakon čitanja koječega na netu.

Moja snaja je pre nekoliko dana umrla od kancera, psole mnogo hirurgije i četiri ture imunoterapije.


Uhhhh!
literatesa literatesa 10:08 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Tako da...


Ne može ova hajde kažem površinska analiza, vrijeme je za dublje raščlanjivanje već sada, zamisli za 50 god. Ili 100.

Tj i ova analiza krvi ima iza sliku i za nas smrtnike, ja sam platila 150e jednu dodatno.


Ne budite bukvalni, ni nauke nema bez mašte, ideje, ne hvatajte se za riječ, da li preko krvi, naslijeđem, kože, ćelija (više se energije uloži u ekperimente nad mišom u kozmetičkoj industriji, i u bore, pjege staračke na rukama) radi se otvorenim vratima i konačno iskoraku, o nadi, ovo sad što vidimo je ljudski organizam zasut karcinogenim s vana i iznutra i zavisi od ljudi koji su kao tajna organizacija, sprega laboratorija i farmacije, mafija.

Svi mi maltene možemo zamisliti trenutak kada sjedimo preko puta dr i on nam govori šta je s nama gledajući dal u naše lice ili u papir. I to je to, ideš kući, neko se liječi, nekom je kasno, al je i danas nakon 50 god sve toliko izvjesno, sve ćorsokak.
nikvet pn nikvet pn 10:08 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

alselone
količina kiseonika koji proturiš kroz sebe u jedinici vremena skalirano po polu (on majn got) i po kilogramu telesne mase.

A zašto se ta metrika ne spominje? Zato što ne postoji suplement ili lek koji može da poveća vo2max


Ово је поприлично важна али маргинализована страна.

Ако је потрошња кисеоника у мировању мала то значи добар и ефикасан базални метаболизам. Ако исти организам има опцију огромне потрошње при великом напору онда је то плус јединка.

Као мотор који на леру троши незнатно док на великом броју обртаја даје велику снагу.

Незгода је што је кисеонички метаболизам углавном генетска датост и нема превише маневра да се њен распон повећава. Осим радом или вежбом. Нема хемије која би на то утицала, зато је и маргинализовано.
alselone alselone 10:52 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Moja majka je umrla od karcinoma. Nalaz krvne slike, rađen otprilike mesec dana pred njenu smrt, bio je takav da je na osnovu njega mogla biti regrutovana u specijalne jedinice.

Izvini što bi se sada naglas smejao, onako sa goričinom, pošto znaš da je i kod mene isti slučaj.
alselone alselone 10:54 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

Ово је поприлично важна али маргинализована страна.

Ако је потрошња кисеоника у мировању мала то значи добар и ефикасан базални метаболизам. Ако исти организам има опцију огромне потрошње при великом напору онда је то плус јединка.

Као мотор који на леру троши незнатно док на великом броју обртаја даје велику снагу.

Незгода је што је кисеонички метаболизам углавном генетска датост и нема превише маневра да се њен распон повећава. Осим радом или вежбом. Нема хемије која би на то утицала, зато је и маргинализовано.


Kako to lepo NIk formuliše. :)

E, NIk, evo jedna zanimljiva informacija za tebe. Mene je uvek zanimalo koliko je džet leg loš po zdravlje. Moje mišljenje utemeljeno samo na ličnom iskustvu je da je prilično loš ako je čest. Uglavnom, pričao nam onaj lik iz Kentakija što pravi najbolje premikse za trkačke konje (i još mnogo toga za trkačke konje) da su pred prošlu konjičku olimpijadu koja je bila u Australiji radili analizu krvi konja da vide posle koliko vremena se svi parametri vrate u pređašnji nivo posle 10ak sati promene vremenske zone.

Tri nedelje! Tri nedelje im je trebalo da budu opet oni isti konji i da mogu da trče u punom kapacitetu.
nikvet pn nikvet pn 12:40 10.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima 2

alselone
Tri nedelje! Tri nedelje im je trebalo da budu opet oni isti


Стварно фрапантно дуго... Утолико је веће чудо Ноле и тенисери којима је то добардан. Што ће рећи да је човек највећа зверка, најприлагодљивија.
maksa83 maksa83 21:40 07.12.2022

jesen u mom kraju


maksa83 maksa83 23:08 07.12.2022

AIAIAIAIAIAI Puertoriko


angie01 angie01 00:14 08.12.2022

Re: AIAIAIAIAIAI Puertoriko

pauza za,masterclass- maestro Nikolaus Harnoncourt,

KRATKO JE<ALI JE ZATO FENOMENALNO
Spiridon Spiridon 11:10 08.12.2022

preporucujem



jbt tek sad vidim kakva je zmijurina ovaj Bild. Mislim, znao sam i pre ali ovde tek dolazi do izrazaja.
Ono sto mi se svidja, sto Bild ipak ne sme da se kurci suvise obzirom da je John ipak Amer i uvazeni profa sa cikaskog univerziteta.

Skrecem paznju na video jer znam da ste vec culi za Johna Mearsheimera ali ovde je lepo videti kako on to radi kada ima ovakvog sagovornika.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:56 08.12.2022

Jestel čuli...

KAOS U PERUU:
Ljevičarski predsjednik Pedro Castillo srušen je s vlasti i uhićen, SAD odmah čestitali novopostavljenoj predsjednici Dini Boluarte, na ulicama sukobi njegovih pristaša s policijom - "Predsjedniče, narod je uz tebe!"

Kasnije tijekom dana iz američkog State Departmenta su žurno čestitali novoj predsjednici Boluarte. "SAD će podržavati Peru pod vlašću predsjednice Boluarte", rečeno je.

kamilo_emericki kamilo_emericki 14:46 08.12.2022

Zapelo mi za oko

nekoliko stvari.

newimprovedtadejus kaže:
"Pa je tako Staljin ostro ekonomski lijevo I ostro politicki desno"

Zanima me vrlo živo objašnjenje kako je Staljin, ili bilo ko drugi na njegovom mjestu, mogao provesti svoje ljevičarske ideje u život u društvenim, političkim i ekonomskim uslovima koji su tada vladali u Sovjetskom Savezu.

maksa83 pita:
Kako se zove angažman SSSR-a u Poljskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Čehoslovačkoj u periodu 1945-1989?

Zove se držanje tampon zone između sebe i neprijatelja koji vjekovims kidiše na tebe.
Sve prevare nesposobnog Gorbačova od strane Zapada i laži koje taj isti Zapad plasira, rat u Ukrajini danas govore da je to bilo vrlo opravdano.

Smara me da tražim ko je govorio o tome kako su zapadne zemlje Evrope postale naezavisne poslije desetak godina jer su ih Amerikanci oslobodili svog tutorstva.
Taj koji je to rekao je zaboravio za operaciju "Gladio" koju je Fri već spomenuo, zaboravio je kako je nekim "suverenim" državama naređeno da ne smiju preko svog zračnog prostora pustiti avion ekvatorskog predsednika zbog sumnje da je u njemu američki disident. Zbog toga se taj avion morao spustiti u Beč i mimo svih diplomatskih pravila, zadržan sve dok nije dopušteno da austrijska policija i neki civili uđu u avion i ne pregledaju ga.
Taj ko reče kako je Njemačka slobodna zaboravio je kao njemački kancelar skrušeno stoji pored američkog predsednika dok ovaj govori kako neće dopustiti da proradi u Njemačkoj plinovod koji su izgradile privatne firme i koji je trebao da obezbjeđuje sigurno snabdjevanje plinom vioše država Evrope.

Colin se pita što ljudi dolaze i zapadne zemlje.
Dolaze zbog novca, neki da rade a neki, bogami, i da žive od socijalnih davanja. Da im države nisu opljačkane i da ih te bogate zemlje ne drže, brutalno ili suptilno, u zavisnosti, ostajali bi kod sebe i sebi gradili bolji život. Nisu došli da postanu Englezi, Nijemci, Francuzi, jer da jesu ne bi Mrkel rekla da integracija nije uspjela.
maksa83 maksa83 15:31 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Zove se držanje tampon zone između sebe i neprijatelja koji vjekovims kidiše na tebe.

Auuu koliko sam velikih objašnjenja za reč "okupacija" danas naučio...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:37 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

kamilo_emericki
nekoliko stvari.
newimprovedtadejus kaže:
"Pa je tako Staljin ostro ekonomski lijevo I ostro politicki desno"

Zanima me vrlo živo objašnjenje kako je Staljin, ili bilo ko drugi na njegovom mjestu, mogao provesti svoje ljevičarske ideje u život u društvenim, političkim i ekonomskim uslovima koji su tada vladali u Sovjetskom Savezu.


moraš da naučiš malo preciznije da se izražavaš..
bar pet podjednako mogućih interpretacija ovog pitanja su moguće..

ako si htio reći pa jel se mogao uspostaviti stvarni komunizam u carskoj Rusiji bez diktature..
u startu vjerovatno ne, ali tokom 50 godina sigurno da al eto nije se htjelo..
ako si pitao po čemu je to ljevica ekonomski to što su imajli u bivšem SSSR - po tome kako je raspoređeno vlasništvo i prihod od vlasništva, raspoređeno je dosta ravnomjerno i to je ekonomski lijeva ideja..
ako pitaš kako je praktično stvar izvedena - oružanom borbom tj. revolucijom..
sve u svemu ne znam uopšte šta me pitaš, tako moj osmogodišnjak postavlja pitanja..

ostalog što se tiče, mada ne pitaš mene..
probaj da ne relativizuješ tj. da ne kombinuješ nekoliko pitanja..
pa će ti se kasti..
da, Rusija je okupator, da to je i US, a ni ostale zapadne države nisu mutave..
zašto je problem reći to tako?
pa onda isto tako, da zapad je pljačkao čitav svijet, i dalje to radi mada u znatno manjoj mjeri, i ostail to isto rade čim im se ukaže prilika.. oni su bili uspješniji..
pa ćeš onda vidjeti i to da ne, mi u Bosni ne bismo bili tako uspješni kao Francuzi taman da nam nikad niko prešao državnu granicu nije.. složeni su razlozi zašto ali nade u napredak nema dok god se prodaje teza kako mi zapravo sami ništa krivi nismo (pa valjda ne vrijedi ni da se trudimo, ionako od nas ne zavisi)..
i na kraju, ne nisu pare to što te drži u Francuskoj.. da jesu mogao bi od istih para mnogo bolje da živiš u Bosni.. al ne ideš.. znaš i sam, nemoj druge da lažeš, nije fer
maksa83 maksa83 15:47 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

da, Rusija je okupator

U brate nema šanse, pa pogledaj samo kakav bekpedaling ide oko toga, pre bi ruku sebi odgrizli...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:53 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

maksa83
da, Rusija je okupator

U brate nema šanse, pa pogledaj samo kakav bekpedaling ide oko toga, pre bi ruku sebi odgrizli...


najsmješnije što mislim da pućo pročita šta obožavatelji ovde pišu pozatvarao bi ih..
otkud uopšte ta ideja da je Rusija jadna i žrtva..
on čovjek se otvoreno postavlja kao osvajač..
jedina razlika je u tome što on Ukrajinu uopšte i ne vidi kao državu pa onda to nije okupacije nego vraćanje otetog..

Colin_bgd Colin_bgd 15:54 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Colin se pita što ljudi dolaze i zapadne zemlje.

Ne pitam ja sebe, nego vas pametnjakovice sto se pravite da vam kao nije jasno...

Da im države nisu opljačkane i da ih te bogate zemlje ne drže, brutalno ili suptilno, u zavisnosti, ostajali bi kod sebe i sebi gradili bolji život. Nisu došli da postanu Englezi, Nijemci, Francuzi, jer da jesu ne bi Mrkel rekla da integracija nije uspjela.

Kakva konfuzija, majko mila...
kamilo_emericki kamilo_emericki 17:35 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

maksa83
Zove se držanje tampon zone između sebe i neprijatelja koji vjekovims kidiše na tebe.

Auuu koliko sam velikih objašnjenja za reč "okupacija" danas naučio...

Dobro.
Okupacija da bi se napravila tampon zona prema vjekovnim neprijateljima a ne okupacija da bi se te države pljačkale kao što rade drugi okupatori.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:46 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

maksa83
Zove se držanje tampon zone između sebe i neprijatelja koji vjekovims kidiše na tebe.

Auuu koliko sam velikih objašnjenja za reč "okupacija" danas naučio...



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:46 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

kamilo_emericki
maksa83
Zove se držanje tampon zone između sebe i neprijatelja koji vjekovims kidiše na tebe.

Auuu koliko sam velikih objašnjenja za reč "okupacija" danas naučio...

Dobro.
Okupacija da bi se napravila tampon zona prema vjekovnim neprijateljima a ne okupacija da bi se te države pljačkale kao što rade drugi okupatori.



softelectronics_e softelectronics_e 17:50 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

newimprovedtadejus
maksa83
da, Rusija je okupator

U brate nema šanse, pa pogledaj samo kakav bekpedaling ide oko toga, pre bi ruku sebi odgrizli...


najsmješnije što mislim da pućo pročita šta obožavatelji ovde pišu pozatvarao bi ih..
otkud uopšte ta ideja da je Rusija jadna i žrtva..
on čovjek se otvoreno postavlja kao osvajač..
jedina razlika je u tome što on Ukrajinu uopšte i ne vidi kao državu pa onda to nije okupacije nego vraćanje otetog..


Ko je rekao da je Rusija jadna i žrtva?
Na blogu to neko rekao?
Rusija nije ni jadna, ni žrtva.
Rusija je jaka.
I samo zato što je jaka, nije prošla kao Irak, Libija, Srbija, Vijetnam ... i tako dalje. Da je jadna, već bi tako prošla odavno.
I neće tako proći.
Spiridon Spiridon 17:54 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

srdjan.pajic
kamilo_emericki
maksa83
Zove se držanje tampon zone između sebe i neprijatelja koji vjekovims kidiše na tebe.

Auuu koliko sam velikih objašnjenja za reč "okupacija" danas naučio...

Dobro.
Okupacija da bi se napravila tampon zona prema vjekovnim neprijateljima a ne okupacija da bi se te države pljačkale kao što rade drugi okupatori.





Pajicu, tebe ocigledno boli tuki ako nam krene sranje u Evropi. Ti si tamo preko okeana i tvoji klinci sigurno nece snositi eventualne posledice nekog veceg sranja. Ako tome pridodamo i tezu da je upravo Americi potreban ovaj rat da bi se izvukla iz sopstvenih govana onda mislim da podjebavanje sa one strane zemljine kugle nije bas neka velika fora. Naravno da ti se moze i da ti to dobro radis.

Iskreno.



kamilo_emericki kamilo_emericki 18:22 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

newimprovedtadejus
kamilo_emericki
nekoliko stvari.
newimprovedtadejus kaže:
"Pa je tako Staljin ostro ekonomski lijevo I ostro politicki desno"

Zanima me vrlo živo objašnjenje kako je Staljin, ili bilo ko drugi na njegovom mjestu, mogao provesti svoje ljevičarske ideje u život u društvenim, političkim i ekonomskim uslovima koji su tada vladali u Sovjetskom Savezu.


moraš da naučiš malo preciznije da se izražavaš..




Ne razumijem. Hoćeš da ispišem paletu odgovora pa da odgovaraš sa da ili ne.
I da ne bude zabune. Nisi obavezna odgovoruti, ali mislim da je potpuno jasno iz mog pitanja, koje je naslonjeno na tvoj citat, da te pitam o alternativama ostvarenja tih komunističkih ciljeva.
Da li je ta ekonomski lijeva ideja mogla biti ostvarena drugačije nego silom?
i na kraju, ne nisu pare to što te drži u Francuskoj.. da jesu mogao bi od istih para mnogo bolje da živiš u Bosni.. al ne ideš.. znaš i sam, nemoj druge da lažeš, nije fer

Isukrste i Jezus Marijo!
Jedan taksista me birvaktile ubjeđivao da bolje od mene zna koliko mi je daleko kuća od taksi stanice, na blogu me ubjeđivali da sam bio nekad neko drugi pa reinkarnirao, objašnjavali mi što sam otišao i Francusku, ti mi sad objašnjavaš što se ja ne vraćam iz Francuske.
Da li je ovo neki loš film, da li se ovo događa samo memi?





maksa83 maksa83 18:38 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Okupacija da bi se napravila tampon zona prema vjekovnim neprijateljima a ne okupacija da bi se te države pljačkale kao što rade drugi okupatori.

Takoreći - silovanje iz nehata.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:48 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

maksa83
Okupacija da bi se napravila tampon zona prema vjekovnim neprijateljima a ne okupacija da bi se te države pljačkale kao što rade drugi okupatori.

Takoreći - silovanje iz nehata.


pa kad su ovi obukli mini suknju
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:54 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

kamilo_emericki
newimprovedtadejus
kamilo_emericki
nekoliko stvari.
newimprovedtadejus kaže:
"Pa je tako Staljin ostro ekonomski lijevo I ostro politicki desno"

Zanima me vrlo živo objašnjenje kako je Staljin, ili bilo ko drugi na njegovom mjestu, mogao provesti svoje ljevičarske ideje u život u društvenim, političkim i ekonomskim uslovima koji su tada vladali u Sovjetskom Savezu.


moraš da naučiš malo preciznije da se izražavaš..




Ne razumijem. Hoćeš da ispišem paletu odgovora pa da odgovaraš sa da ili ne.
I da ne bude zabune. Nisi obavezna odgovoruti, ali mislim da je potpuno jasno iz mog pitanja, koje je naslonjeno na tvoj citat, da te pitam o alternativama ostvarenja tih komunističkih ciljeva.
Da li je ta ekonomski lijeva ideja mogla biti ostvarena drugačije nego silom?
i na kraju, ne nisu pare to što te drži u Francuskoj.. da jesu mogao bi od istih para mnogo bolje da živiš u Bosni.. al ne ideš.. znaš i sam, nemoj druge da lažeš, nije fer

Isukrste i Jezus Marijo!
Jedan taksista me birvaktile ubjeđivao da bolje od mene zna koliko mi je daleko kuća od taksi stanice, na blogu me ubjeđivali da sam bio nekad neko drugi pa reinkarnirao, objašnjavali mi što sam otišao i Francusku, ti mi sad objašnjavaš što se ja ne vraćam iz Francuske.
Da li je ovo neki loš film, da li se ovo događa samo memi?



dobro eto ti ne možeš da priuštiš da živiš u Bosni ali možeš u Francuskoj, takav slučaj.. ok, nema problema..
nek bude da je tako..

ostaje da opet ne razumijem na šta ti aludiraš?
ja kažem istočno evropski komunizam je politički desna ideja..
ti me na to valjda pitaš a dal je moglo biti komunizma bez revolucije tj. sile..
rekoh vjerovatno ne, mada ima i ta nezavinost Indije izvedena bez sile al ajd sad..
ali kako to negira da je taj tamo komunizam ipak bio diktatura i to svih 70 i nešto godina svog postojanja..
da su bar pokušali da prošire slobode i prava al na pamet im nije palo.. naprotiv.. vjerovatno su bili opresivniji od carske Rusije..
i po tome onda nikako ne mogu biti lijeva politička ideja..
i šta je tu sad sporno ja ne znam

primjeti da veoma različito komuniciramo, prosto smo različite generacije, različito odgajani, odrastali, obrazovani..
ja se trudim da se kad ima tog raskoraka obraćam sa manje ironije, sarkazma i ostalih onomatopeja..
prosto ne razumijemo se..
možemo i da ne komuniciramo i to je ok
kamilo_emericki kamilo_emericki 18:55 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Colin_bgd
Colin se pita što ljudi dolaze i zapadne zemlje.

Ne pitam ja sebe, nego vas pametnjakovice sto se pravite da vam kao nije jasno...

Da im države nisu opljačkane i da ih te bogate zemlje ne drže, brutalno ili suptilno, u zavisnosti, ostajali bi kod sebe i sebi gradili bolji život. Nisu došli da postanu Englezi, Nijemci, Francuzi, jer da jesu ne bi Mrkel rekla da integracija nije uspjela.

Kakva konfuzija, majko mila...

Kakva konfuzija?
Ti misliš da dolaze u zapadne zemlje da demokratski biraju i da budu birani u organe vlasti?
O ratovima i izbjeglicama.
Poslije rata u Iraku Iračani masovno krenuli u izbjeglištvo, Sirijci poslije rata u njihovoj državi, Libijci poslije rata kod njih a kad je gadafijevska izbjeglička brana uništena krenuli i oni koje je Gadafi zadržavao.
O Ukrajincima da ne pričam ali oni su još malo dobrodošli, poslije ćemo vidjeti, jer su bijeli i kršćani kako prvih par dana govoriše na TV u Francuskoj dok neko nije dobio po prstima.
Bilo je i ranije izbjeglica ali nikad ovoliko.
Integracija.
Visokoobrazovani, kakvih je najmanji broj se integrišu više i čvršće u novo društvo. Što je socijslni sloj niži integracija ide sve lošije. Živio sam 7 godina u vrućem kvartu, znam o čemu pričam.
Radio sam i sa drugom generacijom rođenoj u Francuskoj. Očevi rođeni u Francuskoj, oni takođe, djedovi im bili na strani Francuza u alžirskom ratu i zbog toga došli. Izvuci zaključke ako ti nije konfuzija u glavi. Pogledaj kako se slavi po francuskim ulicama kad pobjedi Portugal, Alžir, Maroko. Oslušni čijoj se himni zviždi kad na Stade de France igraju Alžir ili Maroko sa Francuskom.
Komunaterizam je jak po francuskim četvrtima


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Pajicu, tebe ocigledno boli tuki ako nam krene sranje u Evropi. Ti si tamo preko okeana i tvoji klinci sigurno nece snositi eventualne posledice nekog veceg sranja. Ako tome pridodamo i tezu da je upravo Americi potreban ovaj rat da bi se izvukla iz sopstvenih govana onda mislim da podjebavanje sa one strane zemljine kugle nije bas neka velika fora. Naravno da ti se moze i da ti to dobro radis.

Iskreno.





Na Veliko Sranje niko nije imun, nego mi je smešno ovo ponizno pravdanje ruskih oligarha koji na pravdi boga pokušavaju da maznu susednu zemlju i njene resurse (dobro, uz manje poteškoće, jer im ovi moji nisu dali da to obave tako lako kako su se budale ponadale). A da li me boli đoka za vas, pa ne bih sa sigurnošću mogao da tvrdim, mislim osetim ponekad bolove u preponama, mada je to možda i ona hernija. Iskreno.



freehand freehand 19:32 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

newimprovedtadejus
maksa83
Okupacija da bi se napravila tampon zona prema vjekovnim neprijateljima a ne okupacija da bi se te države pljačkale kao što rade drugi okupatori.

Takoreći - silovanje iz nehata.


pa kad su ovi obukli mini suknju

Dobro, a šta ovo o SAD mrmore Šolc i makron ovih dana?
Da nema veze sa Nordstrimom?
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:35 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

newimprovedtadejus


dobro eto ti ne možeš da priuštiš da živiš u Bosni ali možeš u Francuskoj, takav slučaj.. ok, nema problema..
nek bude da je tako..



Ženo božija!
Ja nisam rekao da ne mogu da živim u Bosni a da mogu da živim u Francuskoj.O razlozima, gdje živim i što tu živim, nisam rekao ništa, ja sam sano zabezeknut činjenicom da ti, demokratkinja, liberalka, sebi dozvoljavaš da meni objašnjavaš šta me drži u Francuskoj i da ja lažem o razlozima što sam još u Frncuskoj.
ti me na to valjda pitaš a dal je moglo biti komunizma bez revolucije tj. sile..
rekoh vjerovatno ne, mada ima i ta nezavinost Indije izvedena bez sile al ajd sad..

Da to sam te pitao. I pokušat ću objasniti zašto.
Više puta, čak i ovdje na blogu, sam čuo kako je tradicija u uzgoju engleskog travnjaka značajna. Insistira se na vjekovnoj tradiciji za nešto što se može napraviti obezbjeđivanjem nekoliko tehničkih uslova,
Međutim, kad se radi o promjeni društvenog sistema i društvenih vrijednosti to se može riješiti preko noći. Tad ti koji insistiraju na travnjačkoj tradiciji ne kažu da tradicija igra nekakvu ulogu.
Ja se svaki put isčuđavam kad se počne pričati o surovosti komunista prilikom pokušaja da ostvare pravilmiju preraspodjelu bez da se priča o kontekstu u kojem se sve to dešava.
Ne pada mi na pamet da branim Staljina ili bilo koga drugog ali zar neko zaista misli da se u polufeudalnoj i pravoslavno-fundametalističkoj Rusiji dvadesetih godina prošlog vijeka moglo upravljati društvom kao u kapitalističkoj, protestantskoj Švedskoj.
Možda sam se pogrešno tebi obratio sa ovakvim pitanjem jer tvoji stavovi, tamo na početku bloga, nisu bili najradikalniji, ali mi se više ne zalazi tamo da tražim ko je šta rekao.

Spiridon Spiridon 19:37 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

srdjan.pajic
Pajicu, tebe ocigledno boli tuki ako nam krene sranje u Evropi. Ti si tamo preko okeana i tvoji klinci sigurno nece snositi eventualne posledice nekog veceg sranja. Ako tome pridodamo i tezu da je upravo Americi potreban ovaj rat da bi se izvukla iz sopstvenih govana onda mislim da podjebavanje sa one strane zemljine kugle nije bas neka velika fora. Naravno da ti se moze i da ti to dobro radis.

Iskreno.





Na Veliko Sranje niko nije imun, nego mi je smešno ovo ponizno pravdanje ruskih oligarha koji na pravdi boga pokušavaju da maznu susednu zemlju i njene resurse (dobro, uz manje poteškoće, jer im ovi moji nisu dali da to obave tako lako kako su se budale ponadale). A da li me boli đoka za vas, pa ne bih sa sigurnošću mogao da tvrdim, mislim osetim ponekad bolove u preponama, mada je to možda i ona hernija. Iskreno.



Ma kapiram te potpuno, mada bih ja vise voleo da vi to resavate preko pacifika. Veći vam je manivarski prostor, a mozete i Kinu da reśite u isto vreme. Čisto da malo odjebete od Evrope. Dosta vam je brate od 1945 -))
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Ma kapiram te potpuno, mada bih ja vise voleo da vi to resavate preko pacifika. Veći vam je manivarski prostor, a mozete i Kinu da reśite u isto vreme. Čisto da malo odjebete od Evrope. Dosta vam je brate od 1945 -))



Da rešavamo šta tačno preko Pacifika - to što su Putin i oni majmuni oko njega rešili da okupiraju Ukrajinu, jer misle da imaju neko oligarško pravo na susednu zemlju? Ja te ništa ne razumem, spiridone. Kad Putko proba da uzme Teksas, rešićemo to ovde (dobro ja ću veravatno da gledam na drugu stranu, drkam telefon...).
freehand freehand 19:42 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko


Ženo božija!
Ja nisam rekao da ne mogu da živim u Bosni a da mogu da živim u Francuskoj.O razlozima, gdje živim i što tu živim, nisam rekao ništa, ja sam sano zabezeknut činjenicom da ti, demokratkinja, liberalka, sebi dozvoljavaš da meni objašnjavaš šta me drži u Francuskoj i da ja lažem o razlozima što sam još u Frncuskoj.

Pa to je standardni metod i manir, a i inače gospođa sve zna, kako bi tvoje privatne stvari i tvoji privatni izbori mogli biti izuzetak?

Ne pada mi na pamet da branim Staljina ili bilo koga drugog ali zar neko zaista misli da se u polufeudalnoj i pravoslavno-fundametalističkoj Rusiji dvadesetih godina prošlog vijeka moglo upravljati društvom kao u kapitalističkoj, protestantskoj Švedskoj.

Bajdvej, pojam "diktatura proletarijata" vezan je za Nemca iz nemačke, Karla Marksa.

freehand freehand 19:47 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

srdjan.pajic
Ma kapiram te potpuno, mada bih ja vise voleo da vi to resavate preko pacifika. Veći vam je manivarski prostor, a mozete i Kinu da reśite u isto vreme. Čisto da malo odjebete od Evrope. Dosta vam je brate od 1945 -))



Da rešavamo šta tačno preko Pacifika - to što su Putin i oni majmuni oko njega rešili da okupiraju Ukrajinu, jer misle da imaju neko oligarško pravo na susednu zemlju? Ja te ništa ne razumem, spiridone. Kad Putko proba da uzme Teksas, rešićemo to ovde (dobro ja ću veravatno da gledam na drugu stranu, drkam telefon...).

A kako se zovu desetine pučeva, okupacija i humanitarnih bombardovanja koje ti finansiraš svojim porezom a pravdaš ovakvim budalaštinama, uključujući puč u Kijevu kojim je krvavo zbačena demokratski izabrana vlast? I zašto se ruski bogataši (nastali na rušenju SSSR) razlikuju od tajkuna i magnata u SAD?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:51 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

freehand
srdjan.pajic
Ma kapiram te potpuno, mada bih ja vise voleo da vi to resavate preko pacifika. Veći vam je manivarski prostor, a mozete i Kinu da reśite u isto vreme. Čisto da malo odjebete od Evrope. Dosta vam je brate od 1945 -))



Da rešavamo šta tačno preko Pacifika - to što su Putin i oni majmuni oko njega rešili da okupiraju Ukrajinu, jer misle da imaju neko oligarško pravo na susednu zemlju? Ja te ništa ne razumem, spiridone. Kad Putko proba da uzme Teksas, rešićemo to ovde (dobro ja ću veravatno da gledam na drugu stranu, drkam telefon...).

A kako se zovu desetine pučeva, okupacija i humanitarnih bombardovanja koje ti finansiraš svojim porezom a pravdaš ovakvim budalaštinama, uključujući puč u Kijevu kojim je krvavo zbačena demokratski izabrana vlast? I zašto se ruski bogataši (nastali na rušenju SSSR) razlikuju od tajkuna i magnata u SAD?


Tupiš friki.
freehand freehand 19:54 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
Ma kapiram te potpuno, mada bih ja vise voleo da vi to resavate preko pacifika. Veći vam je manivarski prostor, a mozete i Kinu da reśite u isto vreme. Čisto da malo odjebete od Evrope. Dosta vam je brate od 1945 -))



Da rešavamo šta tačno preko Pacifika - to što su Putin i oni majmuni oko njega rešili da okupiraju Ukrajinu, jer misle da imaju neko oligarško pravo na susednu zemlju? Ja te ništa ne razumem, spiridone. Kad Putko proba da uzme Teksas, rešićemo to ovde (dobro ja ću veravatno da gledam na drugu stranu, drkam telefon...).

A kako se zovu desetine pučeva, okupacija i humanitarnih bombardovanja koje ti finansiraš svojim porezom a pravdaš ovakvim budalaštinama, uključujući puč u Kijevu kojim je krvavo zbačena demokratski izabrana vlast? I zašto se ruski bogataši (nastali na rušenju SSSR) razlikuju od tajkuna i magnata u SAD?


Tupiš friki.

Dok ti oštriš.
Ok.
Da sad preskočimo ruske oligarhe, šta ćemo sa Hanterom bajdenom?
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:55 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Makso, newimprovedtadejus, Pajiću.
Da li ste poslušali, pročitali šta priča ovaj francuski diplomata na videu koji sam postavio.
Priča se dešavala 2006.
Miki u Minhenu 2007. govorio kako se boji a oni mu rekli: Noga.
Pa ne zakopčavaju se svi ljudi na leđima pa da mogu povjerovati u priču da se protivraketni štitovi u Rumuniji postavljaju za odbranu od Iranskih i Buckovih raketa.
Eno i Muti priča u njemačkim novinama da su na kvarno potpisivali Minske sporazum. Nisu imali namjeru da ga provedu, samo su htijeli da dobiju na vremenu kako bi mogli naoružati i spremiti Ukrajinu za rat sa Rusijom.
A što se tiče '45. ne znam da li je legenda ili je Žukov stvarno rekao da Evropa, Sovjetima, neće nikad oprostiti što su slomili Hitlera.
Neki, isto, kažu da je Kastro rakao da će Sovjeti opet morati ratovati sa fašistima ali da će se taj put fašisti zvati demokrati.
Ljudi svašta pričaju a gdje ima dima i vatra se lako razgori.
alselone alselone 20:00 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Eno i Muti priča u njemačkim novinama da su na kvarno potpisivali Minske sporazum. Nisu imali namjeru da ga provedu, samo su htijeli da dobiju na vremenu kako bi mogli naoružati i spremiti Ukrajinu za rat sa Rusijom.


Pa eno ti sada je već svima poznato da je Boris Džonson posetio Ukrajinu kada je trebalo da se povuče sporazum. Slično kao što je Alija povukao potpis na sporazum i nekako je počeo rat a taj detalj se uspešno zaboravlja.
softelectronics_e softelectronics_e 20:14 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

srdjan.pajic
Pajicu, tebe ocigledno boli tuki ako nam krene sranje u Evropi. Ti si tamo preko okeana i tvoji klinci sigurno nece snositi eventualne posledice nekog veceg sranja. Ako tome pridodamo i tezu da je upravo Americi potreban ovaj rat da bi se izvukla iz sopstvenih govana onda mislim da podjebavanje sa one strane zemljine kugle nije bas neka velika fora. Naravno da ti se moze i da ti to dobro radis.

Iskreno.





Na Veliko Sranje niko nije imun, nego mi je smešno ovo ponizno pravdanje ruskih oligarha koji na pravdi boga pokušavaju da maznu susednu zemlju i njene resurse (dobro, uz manje poteškoće, jer im ovi moji nisu dali da to obave tako lako kako su se budale ponadale). A da li me boli đoka za vas, pa ne bih sa sigurnošću mogao da tvrdim, mislim osetim ponekad bolove u preponama, mada je to možda i ona hernija. Iskreno.




Sačekaj malo da Rusi uznapreduju.
Za sada su stigli samo do susedne zemlje.
Nisu oni kao braća Ameri kojima je maznaje zemalja na udaljenosti 10 hiljada milja od njih pičkin dim.
Ako, ako, za demokratiju i ljudska prava, pride, nije daleko ni 15 hiljada milja.
Kao i pola milona pobijene dece u kolateralu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:16 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

freehand

A kako se zovu desetine pučeva, okupacija i humanitarnih bombardovanja koje ti finansiraš svojim porezom a pravdaš ovakvim budalaštinama, uključujući puč u Kijevu kojim je krvavo zbačena demokratski izabrana vlast? I zašto se ruski bogataši (nastali na rušenju SSSR) razlikuju od tajkuna i magnata u SAD?

Ma kakvo plaćanje porezom. I on je među onima koji se ovajde sa donošenjem demokratije neposlušnima. Sve te avanture plaćaju neposlušni, a od skoro i poslušni, širom svijeta.
Vidiš li kako se ni demokrati ni liberali ne zakačiše za vijest koju sam, namjerno, okačio prije ovog niza.
Standardna stvar.
Kad se sukobe naši interesi i demokratija isto je kao i kad se susretnu čovjek sa napunjenim pištoljem i onaj sa praznim.
Zna se ko kopa.
Bakar.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:19 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

alselone


Pa eno ti sada je već svima poznato da je Boris Džonson posetio Ukrajinu kada je trebalo da se povuče sporazum. Slično kao što je Alija povukao potpis na sporazum i nekako je počeo rat a taj detalj se uspešno zaboravlja.

Tu ukrajinsku nesreću, a u dobroj mjeri u rusku, su zakuvali ukrajinski prijatelji.
To ne vidi samo onaj ko neće da vidi.
freehand freehand 20:21 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Ma kakvo plaćanje porezom. I on je među onima koji se ovajde sa donošenjem demokratije neposlušnima. Sve te avanture plaćaju neposlušni, a od skoro i poslušni, širom svijeta.
Vidiš li kako se ni demokrati ni liberali ne zakačiše za vijest koju sam, namjerno, okačio prije ovog niza.

Bogami, plaća se porezom itekako.
Ali ja pajiću ne smem da saopštim dasu američki vojnici već dugo u Siriji. Jer Pajić,
je kao i većina njegovih istomišljenika jako osetljiv na pitanja suverniteta. Sem kad su u pitanju Srbija i druge države koje SAD i sateliti napadnu.
Nego odoh široko, pitanje je - šta rade američki vojnici u Sirji?
Mislim, sem što pljačkaju svakodnevno i naveliko, naftu i hranu?
alselone alselone 20:32 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Tu ukrajinsku nesreću, a u dobroj mjeri u rusku, su zakuvali ukrajinski prijatelji.
To ne vidi samo onaj ko neće da vidi.

Ma naravno.

Eno neki dan gospodična Ursula rekla za govornicom kako je do sada poginulo 100,000 ukrajinskih vojnika i 20,000 civila. I isprva objave vest, pa cenzurišu taj deo.

Jer ako se pročuje koliko ih je poginulo možda se neko i zapita što se ne potpisuje neki mir već jednom. A to drugovi ne smemo dozvoliti. Ukrajinci moraju nastaviti da ginu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:04 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

freehand
srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
Ma kapiram te potpuno, mada bih ja vise voleo da vi to resavate preko pacifika. Veći vam je manivarski prostor, a mozete i Kinu da reśite u isto vreme. Čisto da malo odjebete od Evrope. Dosta vam je brate od 1945 -))



Da rešavamo šta tačno preko Pacifika - to što su Putin i oni majmuni oko njega rešili da okupiraju Ukrajinu, jer misle da imaju neko oligarško pravo na susednu zemlju? Ja te ništa ne razumem, spiridone. Kad Putko proba da uzme Teksas, rešićemo to ovde (dobro ja ću veravatno da gledam na drugu stranu, drkam telefon...).

A kako se zovu desetine pučeva, okupacija i humanitarnih bombardovanja koje ti finansiraš svojim porezom a pravdaš ovakvim budalaštinama, uključujući puč u Kijevu kojim je krvavo zbačena demokratski izabrana vlast? I zašto se ruski bogataši (nastali na rušenju SSSR) razlikuju od tajkuna i magnata u SAD?


Tupiš friki.

Dok ti oštriš.
Ok.
Da sad preskočimo ruske oligarhe, šta ćemo sa Hanterom bajdenom?


A Indijance, i Crnce, oni da čekaju?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:13 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Makso, newimprovedtadejus, Pajiću.
Da li ste poslušali, pročitali šta priča ovaj francuski diplomata na videu koji sam postavio.


Ja nisam, priznajem!

Ma kakvi bre raketni štitovi, i te "morao je" gluposti, to su bajke za malu decu. Sjebali mu Ukrajinci plan da se širi na tu stranu preko svojih oligarha i lopova koje je tamo plaćao, pa pošto ništa pametnije mogao da smisli, jer je po prirodi priglupi siledžija, uzeo pa napao Ukrajinu. Putin dakle, našo - pa zašo. Pa se i zaglavio, što je ok, i nadam se da će Ukrajinci uz našu, a pogotovu vašu, pomoć, ta govna da isteraju (čitam i da je Putin već spremio odstupnicu u Venecueli, i to me jako raduje ako je tačno, tu mu je i mesto).

Tako da ja mislim da treba da prestanete da kmečite što vam je benzin malo skuplji, i stanovi par stepeni ladniji, stisnete zube i izdržite do kraja, kao što su naši i vaši preci protiv Hitlera onomad istrajali.




freehand freehand 22:16 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko


A Indijance, i Crnce, oni da čekaju?

Da čekaju.
Pajiću, šta se desilo sa Nordstrimom?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Sačekaj malo da Rusi uznapreduju.

Nije da sam nestprljiv čovek, ali ako ovako nastave da kidaju na bojnom polju to uznapredovanje će potrajati.

Nego, čarli, podseti me slanine ti poplašene, koju smo mi to zemlju oteli ovako ko Rusi, u dumi jednoglasno izglasali, sebi pripojili, zvezdicu na zastavu dodali, žito i traktore im ukrali i kući doterali? I što se od Rusa to jest tih Putinovaca okolo svi toliko plaše da u NATO trče sve se nogama u dupeta udaraju?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:22 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

freehand

A Indijance, i Crnce, oni da čekaju?

Da čekaju.
Pajiću, šta se desilo sa Nordstrimom?


Pa dokle, jebote, da čekaju?!
freehand freehand 22:26 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Nego, čarli, podseti me slanine ti poplašene, koju smo mi to zemlju oteli ovako ko Rusi, u dumi jednoglasno izglasali, sebi pripojili, zvezdicu na zastavu dodali, žito i traktore im ukrali i kući doterali?

Dabre, šta će Panamski kanal u Panami? Iračka i libijska nafta u Iraku i Libiji a sirijska u Siriji?
A i iračke pare u iračkoj banci?


bene_geserit bene_geserit 22:27 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

koju smo mi to zemlju oteli ovako ko Rusi, u dumi jednoglasno izglasali, sebi pripojili, zvezdicu na zastavu dodali

Texas
New Mexico
Arizonu
Californiju
freehand freehand 22:27 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

srdjan.pajic
freehand

A Indijance, i Crnce, oni da čekaju?

Da čekaju.
Pajiću, šta se desilo sa Nordstrimom?


Pa dokle, jebote, da čekaju?!

Ne znam, nek se naoružaju strpljenjem ovako kao ja kad te pitam - šta misliš, ko je uništio Nordstrim 1 i 2?
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:29 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

srdjan.pajic
(čitam i da je Putin već spremio odstupnicu u Venecueli, i to me jako raduje ako je tačno, tu mu je i mesto).


Koji Putin?
Onaj što je teško bolestan i u maju mu bilo ostalo još nekoliko nedjelja života?
Jedan od njegovih dvojnika? Jedan može u Venecuelu, ako da primi predsednik Guaido, a gdje će ostali?
Imali još kakvog štiva na tim tarabama sa kojih se tako rado informišeš?
Podijeli, nisi valjda tolika cicija.

milisav68 milisav68 22:37 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

srdjan.pajic
žito i traktore im ukrali i kući doterali?

A belu tehniku ništa?

Zarđao si Pajiću.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:24 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

milisav68
srdjan.pajic
žito i traktore im ukrali i kući doterali?

A belu tehniku ništa?

Zarđao si Pajiću.


Pa to se podrazumeva, ko i televizori i videorekorderi. Kokoške takođe, ali me mrzi da kucam, znamo mi to sve sa naših slavnih ratišta po komšiluku.

Nego gledam sad neke jadnike Ruse koje je ovaj magarac poslao na front, ovaj jedan kaže da su imali dve nedelje obuke, po dvaes minuta svaki dan, kvare se tenkovi pa ne mogu da duže da se obučavaju (a ja se mislim što ih ne daju Ponošu, on bi znao šta bi s njima, u smedervsku železaru, zna se) pa se predao za 2 minuta, stao im tenk, jebi ga, trehniku nije loše održavati, a tenk ispded njega ukrajinci razvalili, i ovaj šta će, izašao i predao se. Pa ih pita ovaj ukrajinac, dobro, ali što ovi vaši ne dolaze da vas pokupe, nego moramo mi da vas ranimo, ni kod nas ne cvetaju ruže, nemamo baš mnogo, a Ruja sleže ramenima, šta da kaže čoveku...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:27 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

freehand
srdjan.pajic
freehand

A Indijance, i Crnce, oni da čekaju?

Da čekaju.
Pajiću, šta se desilo sa Nordstrimom?


Pa dokle, jebote, da čekaju?!

Ne znam, nek se naoružaju strpljenjem ovako kao ja kad te pitam - šta misliš, ko je uništio Nordstrim 1 i 2?



Ne znam, nego šta kaže onaj tvoj pedofil?
gvozden1 gvozden1 23:32 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko

Nego gledam sad neke jadnike Ruse koje je ovaj magarac poslao na front, ovaj jedan kaže da su imali dve nedelje obuke, po dvaes minuta svaki dan, kvare se tenkovi pa ne mogu da duže da se obučavaju, pa se predao za 2 minuta, stao im tenk,

Stvarno pukli Rusi, nema šta.
Samo mi ovaj klovn nije jasan, što to ne završava više?
Jači je, očigledno, Rusija ni tenka nema da valja, vojska neobučena, a ovaj nešto razvlači pitu.

Jedna ofanziva i kraj.
freehand freehand 23:45 08.12.2022

Re: Zapelo mi za oko


Ne znam, nego šta kaže onaj tvoj pedofil?

Klinton? Ništa. Epštajn? Ćuti ko mrtav. Hanter Bajden? Umesto njega pričaju CIA i FBI. Svi oni pervertiti i banda krvožednih ubica iz Kongresa, Senata, sa Vol strita, ili nisi na njih mislio? A ako jesi - zašto ih zoveš mojim?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana