In memoriam| Sport

Stvarno najbolji

NNN RSS / 17.12.2022. u 01:30
Ovog vikenda se završava Mundijal u Kataru,
u 16h u subotu se igra utakmica za 3. mesto Maroko - Hrvatska, 
a u nedelju u istom terminu je finale i to kakvo: Francuska - Argentina,
obe reprezentacije jure 3. titulu, a u igri je i istorija fudbala posebno za neke pojedince...
thumbs_b_c_0b4284b0e7eec848abbd00da0cf6689a.jpg?v=201200 
Ceo svet, ne samo fudbalski je prilično zaokupljen ovim događajem, međutim glavna fudbalska i ljudska tema u Srbiji je Siniša Mihajlović koji ovde bio legenda, ali u Italiji još još veća, a i globalno.
U Kataru su mu okupljeni velikani odali simboličnu počast, čak je i sam predsednik FIFA-e to učinio i to je današnja glavna vest u svetu fudbala :(
FkHGKdMXkAAovaG?format=jpg&name=large 
Mnoge legende su poslale poslednji pozdrav najboljem izvođaču "slobodnjaka" u istoriji, samo neka od zvučnijih imena su Barezi, Nesta, Batistuta, Vieri, Maldini, Materaci...
 svi fudbalski klubovi, celokupna fudbalska Italija i ne samo fudbalska, nego i vrh države, sadašnja premijerka i naravno neizostavni Berluskoni. 
 
Siniša Mihajlović je fudbalski put počeo u svom Borovu, još kao omladinca za njega su čuli ljudi iz Vojvodine i došli da vide "čudo od deteta koji može da da gol iz slobodnog udarca sa pola terena", ubrzo je prešao u Novi Sad i svom klubu doneo titulu državnog prvaka u "onoj velikoj" Jugoslaviji. Onda za rekrodnu sumu prelazi u Zvezdu i to je bio onaj delić slagalice koji je nedostajao da se dosanja najveći san o evropskoj tituli. Početak rata mu logično vrlo teško pada, odlazi u Italiju kada je kalčo bio na svom vrhuncu, gde preko Rome, Sampdorije, Lacija, koji je tada bi skup najvećih fudbalskih zvezda, osvaja titulu i evropski Superkup i karijeru završava u Interu sa kojim takođe osvaja trofeje.
 
I kao trener je promenio dosta klubova, najviše se zadržao u Bolonji, posebno je bio neobično što posle prve faze lečenja od teške bolesti, čim mu je bilo nešto oblje - odmah se vratio na trenersku klupu.
Jedan od nadimaka u Italiji mu je bio Ratnik, pošto se nikada nije predavao na terenu (kao ni u životu), uvek je išao do kraja, za njega nije bilo "sredine" i prosečnosti, bukvalno je često bio ili najbolji ili najgori na terenu (mnogo češće ovo prvo :)), često kontroverzan zbog svoje brutalne iskrenosti, ali opet zbog toga su ga i cenili, posebno van terena. Poštovan od saigrača, ali i od protivnika. Sećam se npr. jednog rimskog derbija ("della capitale"), kada on i Toti zajednički smiruju podivljale navijače oba kluba. 
 
Pored pomenutih kolega sa fudbalskog terena, posebno dirljivo je bilo što mu je sinoć počast odao i (rivalski) KK Partizan, a od Grobara se nije ni "muva čula" tokom minute ćutanja - veliko poštovanje! Koliki god da smo protivnici na terenu - pre svega smo ljudi, a Siniša je bio čovek velikog srca i veliki humanitarac.
 
Subjektivno, a i objektivno, statistički Siniša Mihajlović je bio najbolji izvođač slobodnih udaraca u fudbalu (jedini koji može da se pomene sa Sinišom Mihajlovićem u tom kontekstu je Žuninjo). Recimo da je dao ukupno 66 golova iz slobodnjaka, a sa 28 je rekorder italijanske Serije A. Pre 24 godine i neki dan (baš sam zbog pre par dana toga vrteo njegove klipove, pa me posebno presekla vest) je na jednoj utakmici dao 3 gola "het-trik" iz slobodnih udaraca! Čak nije ih ni toliko izvodio, pošto je najveći deo karijere igrao kao odbrambeni igrača, a igrao je sa takvim majstorima slobodnjaka kakvi su Prosinečki, Savićević, Nedved, Veron, Adriano, Rekoba... 
 
Golova koje je davao se verovatno sećate ako ste tada pratili fudbal, a svakako možete da ih nađete na YT, a ja ću subjektivno par utisaka kako je Siniša "bacao bombe".
"Ne sećam se mnogih stvari, ali pamtim jedan događaj" zapravo više njih, pa da počnem: 
 
- Finale kupa 1992. Zvezda (prvak sveta) igra protiv vrlo jakog Parizana (i juri 0:1 iz prve utakmice), mi dajemo gol (Siniša iz slobodnjaka!), Partizan izjednači, mi povedemo, oni izjednače, mi stisli, oni se brane i već je istekao 90. minut ostaje samo da se izvede neki slobodan udarac negde na sredini terena kod onog kruga... Siniša je tad imao 23 godine, a ja sam već bio ubeđen da može i odatle da ga da, na JNA muk, Omerović postavlja živi zid kao da je "običan" slobodnjak iz koga se stvarno šutira na gol, a ovaj ludak stvarno odatle šutira, lopta leti u ugao, odbija se od zemlje golman vrhovima prstiju izbacuje loptu, kraj! Ali taj trenutak i ta vera i nas (navijača oba kluba) i njega da će da šutira da može odatle da da gol... i on stvarno šutira i to kako.
 
- Ono što u finalu SP u nedelju očekuju svi ljubitelji fudbala je neki klasik, šta god da bude, za mene će najbolja utakmica zauvek biti ona 2:2 portiv Bajerna, a objektivno jedna od najboljih utakmica koje sam ikada odgledao je Lacio - Milan 4:4 obe ekipe napucane najvećim fudbalskim zvezdama, Milan aktuelni šampion, Lacio aktuelni osvajač evropskog Superkupa (u finalu pobedio "onaj" Mančester), utakmica puna preokreta (sad vidim da je Miha dao autogol, to sam izgleda potisnuo), ali trenutak koji mi je najupečatljiviji je da su Lacijali stisli k'o ludi na kraju i 95. minut i korner sa "Mihine" desne strane i ovaj ludak iz kornera direktno bije pod prečku, a dva metra visoki golan Rosi nekim čudom izbija loptu preko prečke, sudija svira kraj, a ceo tim Milana uleće u mrežu i grli svog čuvara gola kao da je odbranio penal - e takav je nekad utisak bio kad Siniša izvodi prekid!
 
- Treći događaj hronološki negde između pomenutih je najluđi "izneđu zbilje i sna"... Oduvek sam obožavao NBA, naročito kada je igrao Majkl Džordan i neki od studentskih dana odem kod druga da gledam neku utakmicu recimo Bulsi - Lejkersi (stari MJ + Pipen vs. mladi Kobi + Šekil i još gomila ol-star igrača). Tada su prenosi išli na BK, a na istoj televiziji su bile kratke vesti na sat vremena ("u 5 do"), utakmica kreće u pola noći, treba izdržati, još uz konzumaciju svačega... i tako dok čekamo nekoliko puta hvatamo te iste vesti koje se vrte i u njima se na kraju kao vest iz sporta pominje neka utakmica talijanske Serije A uz video klip u kome Siniša izvodi slobodnjak i pogađa stativu. NBA utakmica se završava ujutro, mi se sprememo da dremnemo, vrte se one iste vesti od sinoć, ...bla, bla, ... Sport, Serija A ...i samo odjednom BAM, DADE GA SINIŠA!!!???!!! Mi poiskakasmo iz svojih kreveta (ko je bio bunovan - istrez.. razbudio se), pitamo jedan drugog da li smo videli istu stvar (da li smo poludeli :P). Jedino smisleno obajšnjenje je da, pošto je već bilo jutro, je došao neko na televiziju iz jutarnje smene i umontirao pravi klip u kome Mihajlović daje gol, umesto one stative koju je tukao cele noći :P
 
- Jedan od poslednjih golova koje je dao je bilo protiv Rome u finalu kupa 2005., a posebno je interesantno što je istom protivniku neki mesec ranije dao dva komada iz slobodnjaka, a pre izvođenja tog drugog (u poslednjem minutu) je sa Adrianom igrao "papir-kamen-makaze" da odluče ko će da ga izvde, Miha je "pobedio" i "pljuno" golčinu, a posle kada su ga pitali u vezi toga, veteran je odgovorio da je to bila samo šala i da on odlučuje ko izvodi, ali pošto je "star i mrzi ga da mnogo trči u napad i nazad" pa to prepušta drugima :D
 
- Posebno zanimljiv događaj je sa treninga od pre 5 godina kada je vodio Torino u koji je tada došao naš sadašnji reprezentativni čuvar mreže Vanja Milinković Savić, a tada 48-ogodišnji Mihajlović, je sa 20 metara "kao rukom" ubacio 3 za redom u "rašlje"!
 
 
Danas se ceo dan vrte uglavnom njegove slike iz trenerskih dana, a ja ču ga uvek pamtiti po ogromnom osmehu i po onoj kosi koja leprša dok trči prema severu posle one golčine Bajernu za 1:0 
mihajlovic-1.jpg 
i ranije, evo već više od 30 godina mi na tu scenu zasuze oči, nekada od radosti, a danas od tuge :(
 
...Mihajlović u sredinu...



Komentari (201)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 01:21 20.12.2022

Re: Eh!

Slično kao i Vlade Divac. Zar nije najkošarkaškije ime? Prvo Vlade, nije Vlada, jer Vlada živi u komšiluku i bavi se folklorom i voli šnenokle, dok je "Vlade" prijepoljački snagator sirovinčina koji je prvo vodio volove po Tari a sada vodi crnce po NBA. Pa još i Divac čoveče, ne može košarkaškije prezime. :)

[youtube]http://youtu.be/EOax4VhzS2M[/youtube]
docsumann docsumann 06:39 20.12.2022

Re: Eh!

bene_geserit
kao što mi voliomo Noletovu supremaciju da potkrijepimo suHim brojkama, tako i u Messijevom slučaju statistika ide njemu u prilog u GOAT polemici.

Dobro bre docs, kolektivni i individualni sport ne mogu da se porede.
U individualnom sportu rezultati govore sve.
U kolektivnom je to sasvim druga priča.



jest različita, al nije sasvim drugačija.

a Mesi se nakupio i indnuvidualnih priznanja, kao malo ko, tj. niko.


takođe konzistentnost Mesijevog igranja na najvećem nivou, koje traje već 20 godina je teško nadmašivo postignuće. i tu je opet kao Nole

alselone alselone 07:20 20.12.2022

Re: Eh!

softelectronics_e softelectronics_e 07:40 20.12.2022

Re: Eh!

milisav68
nikvet pn

Паралела ти тачна. Пеле је Фед, Ноле је Меси а Рафа је Пибе.

Ma kakvi, vremenska razlika između Feda i Pelea je pola veka.A između Rafe i Maradone dve decenije.A Fed, Nole i Rafa igrali između sebe.

Druga stvar, da je Mesi igrao u Peleovo vreme, pa čak i u Maradonino, ne bi sastavio dve krštene sezone, kakva su bila pravila, i koje krljanje je bilo dozvoljeno.

Takođe, onda je bilo manje utakmica, pa je i prostor za postizanje golova, asistencija i čega sve sad ima u statistikama ( što onda nije bilo) veći.

Jednostavno, ne može da se meri, već da se kaže samo lična simpatija.

Za mene je u toj konkurenciji Maradona najveći.

Koje krljanje je nekada bilo dozvoljeno, u odnosu na sada?
Ono nekada, što se tiče krljanja, nije bilo ništa u odnosu na sada.
Samo je igra bila mnogo sporija, nego što je sada.
Nekada nije bilo dozvoljeno, kao sada, remplovanje (nabijem na kitonijus onoga ko je izmislio termin), odnosno, da igrača koji kontroliše loptu, u punoj brzini, sa strane, a ponekada i pozadi, rokneš ramenom i podlakticom da ne može da se zaustavi dvadeset metara.
I to nije faul!?
Eeeee, do kurca!
Poserem im se u to novo pravilo.
A o tome kako se danas udara u pete, kako se u svakom kontaktu igra 'plitki đon' i skače kramponima odozgo po stopalu, da ne pričamo.
Bio sam na stadionu kada je Miloš Đelmaš postavio 'plitak đon' Nikoliću (iz Zvezde) i noga mu je pukla samo tako. Ko nije čuo kost kako puca, recimo, da je jači zvuk od pucnja puške.
Dakle, danas se igra puno grublje, nego u Peleovo vreme.
Na primer, De Paul, iz Argentine je u svakom duelu napravio opasan faul.
To su Francuzi petnaestak minuta posmatrali, a onda su se 'dogovorili' i svaki start, sa njihove strane, na toga istoga De Paula, je bio ekstremno jak.
Verujem da mu je priselo.
Dakle, danas se fudbal igra mnogo brže i mnogo 'fizičkije' (poneki igrači pretrče i 15 kilometara, a većina 10, kao od šale), te mnogo grublje.
docsumann docsumann 08:08 20.12.2022

Re: Eh!

Dakle, danas se igra puno grublje, nego u Peleovo vreme.


u Peleovo vrijeme još su poluamateri igrali na SP. mislim ne svi, ali profesionalizam nije bilo opšte mjesto.
danas su to sve ljuti profesionalci, utrenirani od najboljih stručnjaka, kako da igraju taktički i tehnički, nabijeni kondicijom i snagom da mogu dvije utakmice zaredom da odigraju.
današnji defanzivci bi napadače iz Peleovog vremena slalia u bolnicu nakon dva duela.
Pelea baš i ne bi, jer on jeste bio igrač ispred svog vremena i veliku pažnju je posvećivao fizičkoj spremi.

crossover crossover 08:30 20.12.2022

Re: Eh!

docsumann

a Mesi se nakupio i indnuvidualnih priznanja, kao malo ko, tj. niko.

takođe konzistentnost Mesijevog igranja na najvećem nivou, koje traje već 20 godina je teško nadmašivo postignuće.


Džaba mu sve to, neće ga narod. :)
Maradona je antiglobalistička ikona, a antiglobaliste generalno gledano zabole qrac za statistiku, računanje ih samo još više iznervira jer mrze korporativni fudbal, a i vole kad neko pusti čorbu Englezima. Ja sam ravnodušan kad je Maradona u pitanju ali potpuno razumem takav sentiment.

softelectronics_e softelectronics_e 08:50 20.12.2022

Re: Eh!

crossover
docsumann

a Mesi se nakupio i indnuvidualnih priznanja, kao malo ko, tj. niko.

takođe konzistentnost Mesijevog igranja na najvećem nivou, koje traje već 20 godina je teško nadmašivo postignuće.


Džaba mu sve to, neće ga narod. :)
Maradona je antiglobalistička ikona, a antiglobaliste generalno gledano zabole qrac za statistiku, računanje ih samo još više iznervira jer mrze korporativni fudbal, a i vole kad neko pusti čorbu Englezima. Ja sam ravnodušan kad je Maradona u pitanju ali potpuno razumem takav sentiment.


Ma normalno!
vcucko vcucko 09:12 20.12.2022

Re: Eh!

docsumann
Dakle, danas se igra puno grublje, nego u Peleovo vreme.


u Peleovo vrijeme još su poluamateri igrali na SP. mislim ne svi, ali profesionalizam nije bilo opšte mjesto.


Ovaj je verovatno službeno vođen kao amater:



Ali 1966. je tako krvnički tukao Pelea u prvoj utakmici (Brazi - Bugarska 2-0, jedina pobeda Brazila na tom SP) da ovaj nije igrao u sledećim utakmicama (izgubili od Mađarske i Portugala i otišli kući već iz grupe).
alselone alselone 09:33 20.12.2022

Re: Eh!

a antiglobaliste generalno gledano zabole qrac za statistiku,


Mene zabole q za statistiku pošto mi nema smisla u fudbalu. Pazi bogati, asistencija u fudbalu. Pa još važna mera u statistici.

U košarci ima malo više smisla mada mi ni tamo ne znači puno. U tenisu ima dosta smisla.
bene_geserit bene_geserit 10:02 20.12.2022

Re: Eh!

U košarci ima malo više smisla mada mi ni tamo ne znači puno. U tenisu ima dosta smisla

Ko je pobedio nije statistika već rezultat. Koliko je puta neko pobedio jeste statistika rezultata.
Statistika u tenisu bi bila ko je imao koliko asova, vinera, procenat ubačene prve serve i slično. Koga briga za to. To je poredivo sa asistencijama, skokovima, poenima u košarci.
A koliko je ko osvojio slemova, mastersa može da se poredi samo sa brojem osvojenih titula u košarci ili fudbalu.
nikvet pn nikvet pn 10:03 20.12.2022

Re: Eh!

Ипак је то био неки други фудбал. Сада не би терену ни пришао некакав Гаринча, полуинвалид са краћом ногом...

bene_geserit bene_geserit 10:08 20.12.2022

Re: Eh!

Сада не би терену ни пришао некакав Гаринча, полуинвалид са краћом ногом

Zar nije Mesi imao Growth hormone deficiency?
alselone alselone 10:18 20.12.2022

Re: Eh!

Zar nije Mesi imao Growth hormone deficiency?

Jeste, i Barsa mu platila lečenje. Njega je Barsa valjda uzela pod svoje kao dete i živeo je kao patricij celog veka, dok je gospodin Armando izgadio sebi put kroz neki teški plebs.
vcucko vcucko 10:45 20.12.2022

Re: Eh!

alselone
Zar nije Mesi imao Growth hormone deficiency?

Jeste, i Barsa mu platila lečenje. Njega je Barsa valjda uzela pod svoje kao dete i živeo je kao patricij celog veka, dok je gospodin Armando izgadio sebi put kroz neki teški plebs.

Garinča je bio teška sirotinja, bukvalno je živeo na ulicama Rija.

I kad je došao do nekih para spiskao bi ih odmah u prvom hotelu pa opet životario. Pele lično mu je više puta organizovao oproštajne utakmice, ono da mu se uplati prihod, ali džaba.

Plus, priča je da je ceo život oko vrata nosio traku sa ceduljicom "ja sam taj i taj, molim vas pomozite mi da stignem na tu-i-tu adresu u Riju" - to je neprovereno kao i svaka priča tog tipa, ali dovoljno govori o intelektualnom profilu
crossover crossover 11:29 20.12.2022

Re: Eh!

alselone

Mene zabole q za statistiku pošto mi nema smisla u fudbalu. Pazi bogati, asistencija u fudbalu. Pa još važna mera u statistici.


Što bi rekli profesionalni kockari čim počneš da gledaš statistiku prethodnih utakmica u tom trenutku si već pao. Ko je npr. gledao finale LŠ Liverpul-Milan u Istanbulu zna o čemu se radi. Mujo je to najbolje objasnio:

- Fato, jel znaš da računaš?
- Znam.
- E onda računaj da sam te već jebo.
docsumann docsumann 11:29 20.12.2022

Re: Eh!

Mene zabole q za statistiku pošto mi nema smisla u fudbalu. Pazi bogati, asistencija u fudbalu. Pa još važna mera u statistici.


ovo baš ne stoji.
asistencija u fudbalu je vraški bitna i u kao igračka, a i kao statistička kategorija

upravo su magične asitencije bile zaštitni znak i Maradone i Mesija



u niima ogleda sagledavanja i razumjevanja fudbala kao kolektivne igre.
golovi i driblinzi su solistički ispadi



alselone alselone 11:45 20.12.2022

Re: Eh!

upravo su magične asitencije bile zaštitni znak i Maradone i Mesija

u niima ogleda sagledavanja i razumjevanja fudbala kao kolektivne igre.


Da, samo što ja nisam rekao da asistiranje nije važno. Nego sam rekao da asistencija kao statistička mera u fudbalu nema smisla.
docsumann docsumann 11:48 20.12.2022

Re: Eh!

alselone
upravo su magične asitencije bile zaštitni znak i Maradone i Mesija

u niima ogleda sagledavanja i razumjevanja fudbala kao kolektivne igre.


Da, samo što ja nisam rekao da asistiranje nije važno. Nego sam rekao da asistencija kao statistička mera u fudbalu nema smisla.


al upravo ima. bar koliko i u košarci, ako ne i više.
asitencija je ponekda i više od pola gola.

crossover crossover 11:56 20.12.2022

Re: Eh!

asitencija je ponekda i više od pola gola.


U najvećem broju slučajeva je samo pola gola, ali pola gola ne utiče na rezultat, ne računa se.
nikvet pn nikvet pn 11:59 20.12.2022

Re: Eh!

vcucko
Ali 1966. je tako krvnički tukao Pelea


Да, Жечев, и његови Бугари га зато мрзели. Он, Боби Стајлс и остали Хатунићи костоломци су уствари најпрљавији део фудбала.

На терену.
docsumann docsumann 12:04 20.12.2022

Re: Eh!

crossover
asitencija je ponekda i više od pola gola.


U najvećem broju slučajeva je samo pola gola, ali pola gola ne utiče na rezultat, ne računa se.


ponekad je sasvim u skladu sa tim da se ono drugačije dešava u najvećem broju slučajeva

a asitencijaje polovina gola u onim slučajevima kad bez nje druga polovina ne bi bila moguća.
recimo kao Mesijev ulaz i centaršut pored Gvardiola u polufinalu s Hrvatskom
crossover crossover 12:04 20.12.2022

Re: Eh!

Он, Боби Стајлс и остали Хатунићи костоломци су уствари најпрљавији део фудбала.


I ostali Refici Kozići.
alselone alselone 12:23 20.12.2022

Re: Eh!

al upravo ima. bar koliko i u košarci, ako ne i više.
asitencija je ponekda i više od pola gola.

Uopšte se ne slažem. Kad nekom dodaš loptu, vrednost tog poteza je upravo proporcionalna sa verovatnoćom pogotka. Dakle, ako ti dodam, a ti imaš 90 posto šanse da daš poen u košarci, tada asistencija nešto znači, ali ako ti dodam pa ti jednom od 50 puta daš gol, vrednost tog poteza je statistički nevažna. U prvom slučaju ima veliki uticaj na pogodak a u drugom ima previše nepoznatih stohastičkih komponenti.
alselone alselone 12:26 20.12.2022

Re: Eh!

statistički nevažna

Takođe, ako imaš 100 poena po utakmici i dve utakmice nedeljno, imaš dovoljno odbiraka da uradiš analizu koliko nešto znači.

Ako imaš dva poena po utakmici i jednu utakmicu nedeljno, nemaš dovoljno odbiraka da uradiš analizu koliko nešto znači.
crossover crossover 12:28 20.12.2022

Re: Eh!

ponekad je sasvim u skladu sa tim da se ono drugačije dešava u najvećem broju slučajeva


Jeste u skladu ali ne objašnjava ništa, jedino što možeš sa velikom verovatnoćom da zaključiš da Mesi igra u napadu, a to smo znali i ranije.
docsumann docsumann 12:36 20.12.2022

Re: Eh!

alselone
al upravo ima. bar koliko i u košarci, ako ne i više.
asitencija je ponekda i više od pola gola.

Uopšte se ne slažem. Kad nekom dodaš loptu, vrednost tog poteza je upravo proporcionalna sa verovatnoćom pogotka. Dakle, ako ti dodam, a ti imaš 90 posto šanse da daš poen u košarci, tada asistencija nešto znači, ali ako ti dodam pa ti jednom od 50 puta daš gol, vrednost tog poteza je statistički nevažna. U prvom slučaju ima veliki uticaj na pogodak a u drugom ima previše nepoznatih stohastičkih komponenti.


sad ne bih ulazio u to kolika je vjerovatnoća pogodka nakon dodavanja u fudbalu i košarci.
to je hejzi spekulisanje, bez dovoljno podataka...a i ne shvatam u čemu je bit.

definitivno je jedino da su golovi mnogo rjeđi nego koševi, pa i sama njihova težina (tj. značaj) u igri raste proporcionalno tome.
samim tim raste i značaj asitencije.

asistencija u košarci važi i ako ti nakon dodavanja predriblaš igrača i ili pogodiš tricu iz nemoguće pozicije.
a tu predhodno dodavanje slabo šta pomaže, pa ga ipak statistika bilježi kao asitenciju.

s druge strane Mesijeva dodavanje (asistencije) su znala da igrače dovedu u izglednu šansu, iako to prije upućenog pasa niko drugi nije vidio kao mogućnost.

da ne spominjem one gdje je samo trebalo podmetnuti glavu ili nogu, sve ostalo je bila majstorija asitenta.
docsumann docsumann 12:39 20.12.2022

Re: Eh!

Jeste u skladu ali ne objašnjava ništa,


zaboravi si na ono - izuzetak potvrđuje pravilo.



softelectronics_e softelectronics_e 12:39 20.12.2022

Re: Eh!

docsumann
alselone
al upravo ima. bar koliko i u košarci, ako ne i više.
asitencija je ponekda i više od pola gola.

Uopšte se ne slažem. Kad nekom dodaš loptu, vrednost tog poteza je upravo proporcionalna sa verovatnoćom pogotka. Dakle, ako ti dodam, a ti imaš 90 posto šanse da daš poen u košarci, tada asistencija nešto znači, ali ako ti dodam pa ti jednom od 50 puta daš gol, vrednost tog poteza je statistički nevažna. U prvom slučaju ima veliki uticaj na pogodak a u drugom ima previše nepoznatih stohastičkih komponenti.


sad ne bih ulazio u to kolika je vjerovatnoća pogodka nakon dodavanja u fudbalu i košarci.
to je hejzi spekulisanje, bez dovoljno podataka...a i ne shvatam u čemu je bit.

definitivno je jedino da su golovi mnogo rjeđi nego koševi, pa i sama njihova težina (tj. značaj) u igri raste proporcionalno tome.
samim tim raste i značaj asitencije.

asistencija u košarci važi i ako ti nakon dodavanja predriblaš igrača i ili pogodiš tricu iz nemoguće pozicije.
a tu predhodno dodavanje slabo šta pomaže, pa je ipak statistika bilježi.

s druge strane Mesijeva dodavanje (asistencije) su znala da igrače dovedu u izglednu šansu, iako to prije upućenog pasa niko drugi nije vidio kao mogućnost.

da ne spominjem one gdje je samo trebalo podmetnuti glavu ili nogu, sve ostalo je bila majstorija asitenta.

Mudro zboriš, čoveče!
crossover crossover 12:41 20.12.2022

Re: Eh!

s druge strane Mesijeva dodavanje (asistencije) su znala da igrače dovedu u izglednu šansu, iako to prije upućenog pasa niko drugi nije vidio kao mogućnost.


Ja sam siguran da postoji neki softver za to i da su ga dosta koristili u Mančester Junajtedu.
softelectronics_e softelectronics_e 12:47 20.12.2022

Re: Eh!

crossover
s druge strane Mesijeva dodavanje (asistencije) su znala da igrače dovedu u izglednu šansu, iako to prije upućenog pasa niko drugi nije vidio kao mogućnost.


Ja sam siguran da postoji neki softver za to i da su ga dosta koristili u Mančester Junajtedu.

?
crossover crossover 12:51 20.12.2022

Re: Eh!

docsumann
Jeste u skladu ali ne objašnjava ništa,

zaboravi si na ono - izuzetak potvrđuje pravilo.


Sad bi ti neki logičarski čistunac odgovorio da ga ne potvrđuje nego ga pobija, ali ja nisam taj čistunac. :)
crossover crossover 13:01 20.12.2022

Re: Eh!

softelectronics_e
crossover
s druge strane Mesijeva dodavanje (asistencije) su znala da igrače dovedu u izglednu šansu, iako to prije upućenog pasa niko drugi nije vidio kao mogućnost.


Ja sam siguran da postoji neki softver za to i da su ga dosta koristili u Mančester Junajtedu.

?


Čarli, moraš malo preciznije da formulišeš pitanje.
alselone alselone 13:07 20.12.2022

Re: Eh!

sad ne bih ulazio u to kolika je vjerovatnoća pogodka nakon dodavanja u fudbalu i košarci.

Ne moramo spekulisati tačno ali nadam se da je očevidno da nije jednaka ni u redu veličina.
crossover crossover 13:44 20.12.2022

Re: Бајро идол!

Имали смо ми половином деведесетих једног у Чукаричком што смо га звали Бријач.


E, baš u to vreme sam živeo u Petra Martinovića, i jedan jedini put u životu sam tad bio na Čukinom terenu ali nisam gledao Čukarički nego utakmicu Indija-Holandija hokej na travi. Nisu prave reprezentacije nego se skupili oni tamo iz diplomatske kolonije i organizovali utakmicu. Ni tad ne bih otišao da nisam čuo sa terase da se deru nešto na nekim čudnim jezicima, ne sećam se ko je pobedio ali sam se super proveo to popodne.
softelectronics_e softelectronics_e 14:06 20.12.2022

Re: Eh!

crossover
softelectronics_e
crossover
s druge strane Mesijeva dodavanje (asistencije) su znala da igrače dovedu u izglednu šansu, iako to prije upućenog pasa niko drugi nije vidio kao mogućnost.


Ja sam siguran da postoji neki softver za to i da su ga dosta koristili u Mančester Junajtedu.

?


Čarli, moraš malo preciznije da formulišeš pitanje.

Pitanje je jasno, ali, ajde, evo još jasnije.
Ukoliko od znaka pitanja može biti jasnije?
No, da ne dužim kao Shmuu ili Milan, evo pojašnje pitanja sa potpitanjima.
O kojem softveru je reč - otprilike?
I da li i drugi klubovi, osim Mančestera, ga koriste?
U stvari, kada već pitam bilo šta u vezi Mančester Junajteda, evo pitanja za sve - da li je Aleks Ferguson imao više sivih kaputa ili je isti nosio oko 20 godina?
Te ako jeste isti, koliko često ga je nosio, godišnje, na hemijsko čišćenje?
Žena i ja se nismo složili, ona misli da ima više kaputa, a ja da ima jedan.
I, ne kao pitanje, samo da konstatujem, kada već pomenusmo Junajted - jedan je Aleks Ferguson!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:19 20.12.2022

Re: Eh!

U stvari, kada već pitam bilo šta u vezi Mančester Junajteda, evo pitanja za sve - da li je Aleks Ferguson imao više sivih kaputa ili je isti nosio oko 20 godina?



Stao si taman kad sam pomislio da ces da zakucas: ako je bio jedan kaput da li je bilo vise Aleks Fegusona ili samo jedan, odnosno ako je bilo vise kaputa da li je bio jedan Aleks Ferguson ili vise komada?

Ako neko misli da je ovo nepotrebno uplitanje metafizike u fudbal podsetio bih na nedavnu Piksijevu izjavu:

"To nisam bio ja, ali postoje objektivni razlozi zašto je to tako."

softelectronics_e softelectronics_e 14:37 20.12.2022

Re: Eh!

Neues aus der Nachbarschaft
U stvari, kada već pitam bilo šta u vezi Mančester Junajteda, evo pitanja za sve - da li je Aleks Ferguson imao više sivih kaputa ili je isti nosio oko 20 godina?



Stao si taman kad sam pomislio da ces da zakucas: ako je bio jedan kaput da li je bilo vise Aleks Fegusona ili samo jedan, odnosno ako je bilo vise kaputa da li je bio jedan Aleks Ferguson ili vise komada?

Ako neko misli da je ovo nepotrebno uplitanje metafizike
u fudbal podsetio bih na nedavnu Piksijevu izjavu:

"To nisam bio ja, ali postoje objektivni razlozi zašto je to tako."


Jeste, jeste!
Opšte je poznato da su fuzbaleri metafizičari do jaja.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:42 20.12.2022

Re: Eh!

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
U stvari, kada već pitam bilo šta u vezi Mančester Junajteda, evo pitanja za sve - da li je Aleks Ferguson imao više sivih kaputa ili je isti nosio oko 20 godina?



Stao si taman kad sam pomislio da ces da zakucas: ako je bio jedan kaput da li je bilo vise Aleks Fegusona ili samo jedan, odnosno ako je bilo vise kaputa da li je bio jedan Aleks Ferguson ili vise komada?

Ako neko misli da je ovo nepotrebno uplitanje metafizike
u fudbal podsetio bih na nedavnu Piksijevu izjavu:

"To nisam bio ja, ali postoje objektivni razlozi zašto je to tako."


Jeste, jeste!
Opšte je poznato da su fuzbaleri metafizičari do jaja.



Treneri!

A golmani egzistencijalisti - golmanovog straha od penala zbog.
docsumann docsumann 15:34 20.12.2022

Re: Eh!

alselone
sad ne bih ulazio u to kolika je vjerovatnoća pogodka nakon dodavanja u fudbalu i košarci.

Ne moramo spekulisati tačno ali nadam se da je očevidno da nije jednaka ni u redu veličina.


recimo onoliko koliko je i gol u fudbalu rijeđa pojava nego koš u košarci.

samim tim ima i veću težinu. a shodnio tome i asistencija za gol.
alselone alselone 15:44 20.12.2022

Re: Eh!

recimo onoliko koliko je i gol u fudbalu rijeđa pojava nego koš u košarci.

Pa nije ni toliko, nego još više, kada me već teraš da insistiram. Imaš i golmana usput.
docsumann docsumann 17:01 20.12.2022

Re: Eh!

alselone
recimo onoliko koliko je i gol u fudbalu rijeđa pojava nego koš u košarci.

Pa nije ni toliko, nego još više, kada me već teraš da insistiram. Imaš i golmana usput.


slobodno insistiraj ali mašiš

sve se te veličine statistički uravnotežuju kroz postavku same igre.

onaj ko ima dara za asistenciju u fudbalu imaće na kraju sezone desetak -petnaestak asistencija u svojoj statisticčkoj bilježnici.
baš kao što će vrgunski golgeter imati trideset i kusur golova.

Mesi je imao najviše 31 asistenciju u sezoni 2011. golove sam već spominjao - 92, 2012.

za kontraprimjer u košarci uzmeš Jokića koji je vrstan i poenter i asistent, i imaš njegov prošlogodišnjo prosjek od 27 poena i 8 asitencija.

mislim da ne treba da podcrtavam koliko je to srazmjerno slično?

docsumann docsumann 17:09 20.12.2022

Re: Eh!

crossover
docsumann
Jeste u skladu ali ne objašnjava ništa,

zaboravi si na ono - izuzetak potvrđuje pravilo.


Sad bi ti neki logičarski čistunac odgovorio da ga ne potvrđuje nego ga pobija, ali ja nisam taj čistunac. :)


meni je ta uzrečica ustvari veoma zahvalna za filozofijuknuti


jer ako iskoračiš iz suve logike na polje fenomenologije, onda stvari kanda stoje malčice drugačije.
recimo...

da li nevaženje fizičkih zakona (bar po našem računu) u centru crne rupe dezavuiše njihovo važenje u ostatku kosmosa?
nikvet pn nikvet pn 18:22 20.12.2022

Re: Eh!

docsumann

asistencija u fudbalu je vraški bitna i u kao igračka, a i kao statistička kategorija
upravo su magične asitencije bile zaštitni znak i Maradone i Mesija


И у кошарци ништа мање. Џон Стоктон (српски зет) геније асистенције. Њему дај биг-блек-гај и прстења ихахај.
docsumann docsumann 18:28 20.12.2022

Re: Eh!

nikvet pn
docsumann

asistencija u fudbalu je vraški bitna i u kao igračka, a i kao statistička kategorija
upravo su magične asitencije bile zaštitni znak i Maradone i Mesija


И у кошарци ништа мање. Џон Стоктон (српски зет) геније асистенције. Њему дај биг-блек-гај и прстења ихахај.


nemam prigovor
alselone alselone 18:31 20.12.2022

Re: Eh!

nemam prigovor

Ja imam prigovor.

Aka uzmeš dvojicu tenisera i pre meča uporediš njihove statistike sa verovatnoćom X ćeš moći da odrediš ko će pobediti.

Ako uzmeš dva košarkaška tima i pre meča uporediš njihove statistike, sa verovatnoćom Y ćeš moći da odrediš ko će pobediti.

Ako uzmeš dva fudbalska tima i pre meča uporediš njihove statistike, sa verovatnoćom Z ćeš moći da odrediš ko će pobediti.

X > Y > Z
NNN NNN 18:36 20.12.2022

Re: Eh!

softelectronics_e
crossover
softelectronics_e
crossover
s druge strane Mesijeva dodavanje (asistencije) su znala da igrače dovedu u izglednu šansu, iako to prije upućenog pasa niko drugi nije vidio kao mogućnost.


Ja sam siguran da postoji neki softver za to i da su ga dosta koristili u Mančester Junajtedu.

?


Čarli, moraš malo preciznije da formulišeš pitanje.

Pitanje je jasno, ali, ajde, evo još jasnije.
Ukoliko od znaka pitanja može biti jasnije?
No, da ne dužim kao Shmuu ili Milan, evo pojašnje pitanja sa potpitanjima.
O kojem softveru je reč - otprilike?
I da li i drugi klubovi, osim Mančestera, ga koriste?
U stvari, kada već pitam bilo šta u vezi Mančester Junajteda, evo pitanja za sve - da li je Aleks Ferguson imao više sivih kaputa ili je isti nosio oko 20 godina?
Te ako jeste isti, koliko često ga je nosio, godišnje, na hemijsko čišćenje?
Žena i ja se nismo složili, ona misli da ima više kaputa, a ja da ima jedan.
I, ne kao pitanje, samo da konstatujem, kada već pomenusmo Junajted - jedan je Aleks Ferguson!
Eto šta se sve (a ko zna i koliko još toga) krije iza jednog Čarlijevog znaka pitanja
docsumann docsumann 19:00 20.12.2022

Re: Eh!

Ako uzmeš dva fudbalska tima i pre meča uporediš njihove statistike, sa verovatnoćom Z ćeš moći da odrediš ko će pobediti.

X > Y > Z


da pokušam da apstrakujem tvoju poentu...pošto je fudbal najnepredvidivija igra, indiviodulane statistike imaju manji značaj.

je l to?



alselone alselone 19:12 20.12.2022

Re: Eh!

je l to?


Jes bogumi.

Ugrubo rečeno, al ne bih sada insistirao pošto smo konvergirali ka razumevanju pa da se ne raziđemo ponovo. :)
docsumann docsumann 19:27 20.12.2022

Re: Eh!

alselone
je l to?


Jes bogumi.

Ugrubo rečeno, al ne bih sada insistirao pošto smo konvergirali ka razumevanju pa da se ne raziđemo ponovo. :)



stan, stan, ima tu još puno stvari za isčekirat.

prvo, da li posmatraš statistiku kao ključ za čitanje budućih utakmica ili za evaluaciju predhodnog učinka nekog od igrača?

ako je ovo prvo, onda bih mogao i da se složim, kad na konačni rezultat utakmice utiče mnogo faktora, onda pojedinačno svaki od njih ima relativno manju važnost.

međutim, što se tiče vrednovanja učinka pojedinačnih igrača, tu statistika znači više.
30 asitencija u jednoj fudbalskoj sezoni (Mesi iz najboljih dana) znači da si itekako pozitivno uticao na rezultate svog tima.
štaviše, rekao bih da je to imalo veći uticaj nego, recimo, 600 asitencija u jednoj NBA sezoni (Jokarin nivo).

ovderadiocacka ovderadiocacka 20:00 20.12.2022

Re: Eh!

Ko je Bobi Stajls? Nikada cuo, mozda Nobi Stajls?
Atomski mrav Atomski mrav 21:16 20.12.2022

Re: Eh!

alselone
Druga statistika, kad neki poznati muzičar napiše pesmu o njemu, a svetski pooznati režiser snimi film - nek se javi :)


Tako je. Baš sam sa sličnom namerom došao da napišem komentar. Razmišljam, koliko i u imenu ima harizme. Zar nije najfudbalskije ime Diego Armando Maradona? Kada kažeš to ime osetiš energiju fudbalske Argentine, dok energiju uz ime Mesi vezuje za "dečko evo ti napojnica od pet dolara da mi parkiraš auto". :)

Slično kao i Vlade Divac. Zar nije najkošarkaškije ime? Prvo Vlade, nije Vlada, jer Vlada živi u komšiluku i bavi se folklorom i voli šnenokle, dok je "Vlade" prijepoljački snagator sirovinčina koji je prvo vodio volove po Tari a sada vodi crnce po NBA. Pa još i Divac čoveče, ne može košarkaškije prezime. :)


Za mene je Mesi nešto poput Maradoninog učenika koji je možda dostigao učitelja, ali ne i prestigao.

P.S. Mi imamo svoga Boga, ime mu je Bodiroga.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:52 20.12.2022

Re: Eh!

nikvet pn


и остали Хатунићи костоломци су уствари најпрљавији део фудбала.

На терену.

Družim se sa centarforom koji je igrao dva puta protiv Hatunića dok je ovaj igrao u Slobodi. Mislim da su bile u pitanju kup utakmice.
Čovjek tvrdi da je Hatunić bio jedan od najkorektnijih centara protiv kojih je igrao.
Druga stvar je što je bio veći i čvršći igrač od većine fudbalera i zbog te snage izgledao je kao grub igrač.
Sudar sa njim je bio kao sudar sa stijenom, čak i ako nije bio faul.
milisav68 milisav68 21:53 20.12.2022

Re: Eh!

docsumann
30 asitencija u jednoj fudbalskoj sezoni (Mesi iz najboljih dana) znači da si itekako pozitivno uticao na rezultate svog tima.
štaviše, rekao bih da je to imalo veći uticaj nego, recimo, 600 asitencija u jednoj NBA sezoni (Jokarin nivo).

Baš si zapindžio.

To bi moglo da se poredi ako bi Mesi igrao za Napoli.Dobro, ne baš za Napoli ali za neki španski klub sa sredine tabele.

Ovako je tjorak, odnosno bikini.

Mesi je talentovani proizvod, Jokić i Maradona su talenti pobednici.

kamilo_emericki kamilo_emericki 21:59 20.12.2022

Re: Бајро идол!

shmoo



Имали смо ми половином деведесетих једног у Чукаричком што смо га звали Бријач.




Nije Jevtić dobio nadimak Silver zbog toga što je bio od srebra.

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:04 20.12.2022

Re: Eh!

alselone
Imaš i golmana usput.

Ako se golman zove Petar Borota, sve statistike i proračuni padaju u vodu.
docsumann docsumann 06:54 21.12.2022

Re: Eh!

milisav68
docsumann
30 asitencija u jednoj fudbalskoj sezoni (Mesi iz najboljih dana) znači da si itekako pozitivno uticao na rezultate svog tima.
štaviše, rekao bih da je to imalo veći uticaj nego, recimo, 600 asitencija u jednoj NBA sezoni (Jokarin nivo).

Baš si zapindžio.

To bi moglo da se poredi ako bi Mesi igrao za Napoli.Dobro, ne baš za Napoli ali za neki španski klub sa sredine tabele.

Ovako je tjorak, odnosno bikini.

Mesi je talentovani proizvod, Jokić i Maradona su talenti pobednici.




malo si fulnuo...nismo o tome, al ok.



crossover crossover 07:23 21.12.2022

Re: Eh!

jer ako iskoračiš iz suve logike na polje fenomenologije, onda stvari kanda stoje malčice drugačije.
recimo...

da li nevaženje fizičkih zakona (bar po našem računu) u centru crne rupe dezavuiše njihovo važenje u ostatku kosmosa?


Naravno da je odgovor ne, ali gospođa Fizika sama skromno kaže da njeni zakoni ne važe u uslovima beskonačne gravitacije/mase/gustine i da to nije njen domen. Što će reći da crne rupe nisu izuzetak nego terra incognita (bar za sad) i da nemamo pojma šta se tamo dešava pa moramo da ga zovemo singularitet jer ne znamo čak ni kako da postavimo pitanja o njegovoj prirodi. :)
softelectronics_e softelectronics_e 07:39 21.12.2022

Re: Eh!

crossover
jer ako iskoračiš iz suve logike na polje fenomenologije, onda stvari kanda stoje malčice drugačije.
recimo...

da li nevaženje fizičkih zakona (bar po našem računu) u centru crne rupe dezavuiše njihovo važenje u ostatku kosmosa?


Naravno da je odgovor ne, ali gospođa Fizika sama skromno kaže da njeni zakoni ne važe u uslovima beskonačne gravitacije/mase/gustine i da to nije njen domen. Što će reći da crne rupe nisu izuzetak nego terra incognita (bar za sad) i da nemamo pojma šta se tamo dešava pa moramo da ga zovemo singularitet jer ne znamo čak ni kako da postavimo pitanja o njegovoj prirodi. :)

Ali?
To ne bi trebalo da nas sprečava da o tome diskutujemo 'suvereno'.
Jer, zamisli, da je preduslov bilo koga razgovora postojanje razumevanje pojave o kojoj se razgovara, ljudi, gotovo, da i ne bi razgovarali.
Prema tome, samo napred.
I što bi onda, na primer, mene sprečavalo da ja proglasim onaj američki 'sport' trčajućim rvanjem?
A za doksumanutog je to vrhunac civilizacijskih atletskih veština i taktičko-strategijskih 'ratnih' veština.
crossover crossover 07:52 21.12.2022

Re: Eh!

A za doksumanutog je to vrhunac civilizacijskih atletskih veština i taktičko-strategijskih 'ratnih' veština.


Mnogo si bre strog ko stariji vodnik prve klase, voli čovek pa šta sad. Taj sport i jeste nekakva simulacija primitivnog ratovanja, ali zar to nisu i svi kolektivni sportovi, pa i fudbal.
softelectronics_e softelectronics_e 08:17 21.12.2022

Re: Eh!

crossover
A za doksumanutog je to vrhunac civilizacijskih atletskih veština i taktičko-strategijskih 'ratnih' veština.


Mnogo si bre strog ko stariji vodnik prve klase, voli čovek pa šta sad. Taj sport i jeste nekakva simulacija primitivnog ratovanja, ali zar to nisu i svi kolektivni sportovi, pa i fudbal.

Nisam strog!
Ali.
Zašto stvari ne nazivati adekvatnijim imenima?
A za taj tzv. sport, to bi bilo, na primer, krljanje.
docsumann docsumann 08:23 21.12.2022

Re: Eh!

crossover
jer ako iskoračiš iz suve logike na polje fenomenologije, onda stvari kanda stoje malčice drugačije.
recimo...

da li nevaženje fizičkih zakona (bar po našem računu) u centru crne rupe dezavuiše njihovo važenje u ostatku kosmosa?


Naravno da je odgovor ne, ali gospođa Fizika sama skromno kaže da njeni zakoni ne važe u uslovima beskonačne gravitacije/mase/gustine i da to nije njen domen. Što će reći da crne rupe nisu izuzetak nego terra incognita (bar za sad) i da nemamo pojma šta se tamo dešava pa moramo da ga zovemo singularitet jer ne znamo čak ni kako da postavimo pitanja o njegovoj prirodi. :)


da, mi koristimo matematičko-fizički model svemira za koji znamo da nije kompletan i samousaglašen, jer boljeg nemamo.

naša slika svjeta je puna rupa, ko barjak s Vučjeg Dola




docsumann docsumann 08:27 21.12.2022

Re: Eh!

softelectronics_e
crossover
A za doksumanutog je to vrhunac civilizacijskih atletskih veština i taktičko-strategijskih 'ratnih' veština.


Mnogo si bre strog ko stariji vodnik prve klase, voli čovek pa šta sad. Taj sport i jeste nekakva simulacija primitivnog ratovanja, ali zar to nisu i svi kolektivni sportovi, pa i fudbal.

Nisam strog!
Ali.
Zašto stvari ne nazivati adekvatnijim imenima?
A za taj tzv. sport, to bi bilo, na primer, krljanje.


to da je af nakompleksnija, tehničko taktički najzahtjevnija igra s geometrijskim tijelom, nije samo moje mišljenje. nit je to specijalan stav po tom pitanju.
svaki ozbiljni trener, koji imalo poznaje af, će ti to reći.

nama je to Ratko Rudić pričao još 1985


softelectronics_e softelectronics_e 08:35 21.12.2022

Re: Eh!

docsumann
softelectronics_e
crossover
A za doksumanutog je to vrhunac civilizacijskih atletskih veština i taktičko-strategijskih 'ratnih' veština.


Mnogo si bre strog ko stariji vodnik prve klase, voli čovek pa šta sad. Taj sport i jeste nekakva simulacija primitivnog ratovanja, ali zar to nisu i svi kolektivni sportovi, pa i fudbal.

Nisam strog!
Ali.
Zašto stvari ne nazivati adekvatnijim imenima?
A za taj tzv. sport, to bi bilo, na primer, krljanje.


to da je af nakompleksnija, tehničko taktički najzahtjevnija igra s geometrijskim tijelom, nije samo moje mišljenje. nit je to specijalan stav po tom pitanju.
svaki ozbiljni trener, koji imalo poznaje af, će ti to reći.

nama je to Ratko Rudić pričao još 1985



Pa jeste!
Što se tiče tehnike, to stoji.
Bar dvadesetak kamera, pa raznoraznih audio-komunikatora, silne one slušalice i mikrofoni.
70% vremena reklama na velikim semaforima.
Silna je tu tehnika angažovana.
Pa čitavi računski centri za statistiku kada koji igrač prdne, padne, pretrči 0,7438 jardi - i slično.
Dakle, što se tehnike tiče, to priznajem.
shmoo shmoo 10:59 21.12.2022

Re: Бајро идол!

crossover
Имали смо ми половином деведесетих једног у Чукаричком што смо га звали Бријач.


E, baš u to vreme sam živeo u Petra Martinovića, i jedan jedini put u životu sam tad bio na Čukinom terenu ali nisam gledao Čukarički nego utakmicu Indija-Holandija hokej na travi. Nisu prave reprezentacije nego se skupili oni tamo iz diplomatske kolonije i organizovali utakmicu. Ni tad ne bih otišao da nisam čuo sa terase da se deru nešto na nekim čudnim jezicima, ne sećam se ko je pobedio ali sam se super proveo to popodne.



Била је овде на Брду још седамдесетих и осамдесетих прилично бројна заједница у званичном регистрованом клубу која је играла хокеј на трави. Онако аматерски, из љубави. Имали смо и терен на Ади (у висини Округлог купатила и данас банџија, само се пређе онај асфалтирани пут који иде до Таложника) али мислим да је сада то постао терен за рагби/амерички фудбал.

И често си могао да видиш момке из генерација педесетих и шездесетих како пролазе улицама на Брду са штаповима за хокеј на трави и иду на тренинг.

Мој профа физичког из средње школе на Брду био тренер те екипе и захваљујући њему и његовом ентузијазму окупљали се у клубу момци рођени педесетих и шездесетих, а учествовали су они и у некој ондашњој лиги за хокеј на трави у СФРЈ.

После ове млађе генерације које су пристигле нису нешто биле заинтереоване па је тај аматерски клуб и замро током деведесетих.

Али знам њих двојицу који су играли у том нашем локалном клубу хокеј на трави и после имали и неке профи каријере баш у Холандији.

А тај мој профа из средње школе је као тренер хокеја на трави провео и две године у Аустралији тренирајући тамо неки клуб.

Заправо, тај хокеј на трави на Бановом брду се и угасио када је тај мој профа дошао у неке године у којима више није имао снаге да се бави тиме.

Драго ми је што си ми ово испричао баш због овога што ти горе рекох...

Вероватно су са тобом у публици на Чукаричком били и многи од тих некадашњих бановобрдских играча хокеја на трави који су стварно својевремено били прави ентузијасти и заљубљеници тог спорта овде код нас на локалу.

docsumann docsumann 11:57 21.12.2022

Re: Eh!

softelectronics_e
docsumann
softelectronics_e
crossover
A za doksumanutog je to vrhunac civilizacijskih atletskih veština i taktičko-strategijskih 'ratnih' veština.


Mnogo si bre strog ko stariji vodnik prve klase, voli čovek pa šta sad. Taj sport i jeste nekakva simulacija primitivnog ratovanja, ali zar to nisu i svi kolektivni sportovi, pa i fudbal.

Nisam strog!
Ali.
Zašto stvari ne nazivati adekvatnijim imenima?
A za taj tzv. sport, to bi bilo, na primer, krljanje.


to da je af nakompleksnija, tehničko taktički najzahtjevnija igra s geometrijskim tijelom, nije samo moje mišljenje. nit je to specijalan stav po tom pitanju.
svaki ozbiljni trener, koji imalo poznaje af, će ti to reći.

nama je to Ratko Rudić pričao još 1985



Pa jeste!
Što se tiče tehnike, to stoji.
Bar dvadesetak kamera, pa raznoraznih audio-komunikatora, silne one slušalice i mikrofoni.
70% vremena reklama na velikim semaforima.
Silna je tu tehnika angažovana.
Pa čitavi računski centri za statistiku kada koji igrač prdne, padne, pretrči 0,7438 jardi - i slično.
Dakle, što se tehnike tiče, to priznajem.


ta tehnika nije tu tek tako.

ona je nužnost koja proizilazi iz ogromne taktičke kompleksnosti igre.
da bi ono krljanje imalo smisla i efekta, svi igrači na terenu moraju dobro da znaju šta, kako i zašto rade to što rade u datoj akciji.

i svih 22 igrača to sporvode u dijelo, sinhronizovano, u istom trenutku. i to svaki put rade maksimalno intezivno.
softelectronics_e softelectronics_e 17:57 21.12.2022

Re: Eh!

docsumann
softelectronics_e
docsumann
softelectronics_e
crossover
A za doksumanutog je to vrhunac civilizacijskih atletskih veština i taktičko-strategijskih 'ratnih' veština.


Mnogo si bre strog ko stariji vodnik prve klase, voli čovek pa šta sad. Taj sport i jeste nekakva simulacija primitivnog ratovanja, ali zar to nisu i svi kolektivni sportovi, pa i fudbal.

Nisam strog!
Ali.
Zašto stvari ne nazivati adekvatnijim imenima?
A za taj tzv. sport, to bi bilo, na primer, krljanje.


to da je af nakompleksnija, tehničko taktički najzahtjevnija igra s geometrijskim tijelom, nije samo moje mišljenje. nit je to specijalan stav po tom pitanju.
svaki ozbiljni trener, koji imalo poznaje af, će ti to reći.

nama je to Ratko Rudić pričao još 1985



Pa jeste!
Što se tiče tehnike, to stoji.
Bar dvadesetak kamera, pa raznoraznih audio-komunikatora, silne one slušalice i mikrofoni.
70% vremena reklama na velikim semaforima.
Silna je tu tehnika angažovana.
Pa čitavi računski centri za statistiku kada koji igrač prdne, padne, pretrči 0,7438 jardi - i slično.
Dakle, što se tehnike tiče, to priznajem.


ta tehnika nije tu tek tako.

ona je nužnost koja proizilazi iz ogromne taktičke kompleksnosti igre.
da bi ono krljanje imalo smisla i efekta, svi igrači na terenu moraju dobro da znaju šta, kako i zašto rade to što rade u datoj akciji.

i svih 22 igrača to sporvode u dijelo, sinhronizovano, u istom trenutku. i to svaki put rade maksimalno intezivno.

I to rade svakih 10 minuta.
Pa se onda 10 minuta nameštaju za to nešto što traje 10 sekundi.
A u fudbalu to traje 90 minuta sa jednim odmorom.
Sve ostalo vreme se trči, naravno, sinhronizovano.
Prema tome, smešna je tvrdnja o dinamici 'krljanja' u odnosu na fudbal.
U kome jedna ekipa, kumulativno, sada pretrči preko 100 kilometara.
shmoo shmoo 20:16 18.12.2022

Аргентина

Кажем ја лепо...

Опера.

Последњи гол за Аргентину у пенал серији дао Монтијел, исти онај играч којег је лопта погодила у лакат да би Французи из пенала изједначили у продужецима на 3:3.

Шта ли је све њему пролазило кроз главу пре него је извео тај последњи пенал?

Иначе, Аргентина 80 минута држала утакмицу под контролом, Французи практично ниједну шансу нису имали... Не знам ни да ли су за тих 80 минута уопште и шутирали у оквир гола Аргентине.

А онда за 10 минута дочепаше се продужетака па пенала. Ношени Мбапеом ( ништа ново за њега, али још једном Незадржив... Остали Французи далеко испод њега по квалитету, нема дечко с ким да игра.)

Опера!

vcucko vcucko 21:00 18.12.2022

Re: Аргентина

shmoo
Кажем ја лепо...

Опера.

Последњи гол за Аргентину у пенал серији дао Монтијел, исти онај играч којег је лопта погодила у лакат да би Французи из пенала изједначили у продужецима на 3:3.

Шта ли је све њему пролазило кроз главу пре него је извео тај последњи пенал?

Иначе, Аргентина 80 минута држала утакмицу под контролом, Французи практично ниједну шансу нису имали... Не знам ни да ли су за тих 80 минута уопште и шутирали у оквир гола Аргентине.

А онда за 10 минута диочепаше се продужетака па пенала. Ношени Мбапеом ( Ништа ново за њега, али још једном Незадржив... )

Опера!



shmoo shmoo 21:45 18.12.2022

Re: Аргентина

vcucko



Брате рођени, с колико су само суза радосница натопили терен и трибине на стадиону!

Онолико кише није пало у Катару још од одласка Британаца 1971!

Pasión!





benedykt benedykt 08:28 19.12.2022

Re: Аргентина

shmoo
vcucko



Брате рођени, с колико су само суза радосница натопили терен и трибине на стадиону!

Онолико кише није пало у Катару још од одласка Британаца 1971!

Pasión!






Legendarni Andres Cantor i trenutak kada je Argentina postala (ponovo) prvak sveta fudbalu…



Plus je na lokalnoj katarskoj televiziji a la Sport Klub tj na beIN Sports, čiji vlasnik inače drži fudbalski klub Paris Saint-Germain, bio kao gost u studiju i Batistuta koji nije mogao da dođe sebi jedno pet minuta od suza radosnica posle završetka meča.

Realno su Argentinci igrali bukvalno na domaćem terenu, jer je na svakoj od utakmica protiv Holandije, Hrvatske i Francuske od 90.000 navijača na Lusail stadionu, za njih navijalo 4/5. Holanđani su tipa imali samo 1.400 navijača, Hrvata je bilo tu negde oko pet hiljada, a ni Francuzi se nisu preterano istakli u finalu.
Verovali ili ne čak su dolazili ljudi iz Srbije samo da bi gledali Argentinu i to sa sve argentinskim dresovima i srpskom zastavom na kojoj je crnim markerom bilo napisano 10 Maradona…
shmoo shmoo 09:32 19.12.2022

Re: Аргентина

benedykt

Verovali ili ne čak su dolazili ljudi iz Srbije samo da bi gledali Argentinu i to sa sve argentinskim dresovima i srpskom zastavom na kojoj je crnim markerom bilo napisano 10 Maradona…










alselone alselone 22:03 19.12.2022

Re: Аргентина

Verovali ili ne čak su dolazili ljudi iz Srbije samo da bi gledali Argentinu i to sa sve argentinskim dresovima i srpskom zastavom na kojoj je crnim markerom bilo napisano 10 Maradona…


Jes' bio i ti?
milisav68 milisav68 08:46 20.12.2022

Re: Аргентина

angie01 angie01 19:58 19.12.2022

upravo sam odgledala,

Mihajlovicev ispracaj,...nikada tako nesto ne komentarisem, al je ovo izuzetak,...kakav je to covek bio, kada je ujedinio katolickog i pravoslavnog svetenika, navijace i celnike raznih suparnickih timova, razlicite zastave i obelezja, razliciti obicaji, svi kao jedno,...stvarno dirljivo i dostojno nekog ko je zasluzio veliko postovanje.
Atomski mrav Atomski mrav 21:11 20.12.2022

Re: upravo sam odgledala,

Da čovek ne zna o kome se radi, rekao bi da je u pitanju sahrana neke krunisane glave... pokoj mu duši, bio je faca u svakom smislu.
softelectronics_e softelectronics_e 10:48 20.12.2022

Eeee, da!

Igrač koga smatram najboljim je 'debeli' Ronaldo, brazilski.
Koji je uvek imao problema sa linijom.
Ali se to njie primećivalo na njegovoj eksplozivnosti.
Ono što sam voleo kod njega je savršen šut sa obe noge, a ne da mu leva ili desna služe za 'poštapanje'.
Njegovi šutevi ka golu su u najvećem broju slučajeva išli po zemlji, u uglove, tik uz stative.
A ako je i promašivao, lopte su išle najviše pola metra sa spoljašnje strane stativa.
docsumann docsumann 11:51 20.12.2022

Re: Eeee, da!

Igrač koga smatram najboljim je 'debeli' Ronaldo, brazilski.


meni je on tu u prva tri-četiri.

Mesi možda ima prednost što traje duže na vrhunskom nivou.
softelectronics_e softelectronics_e 12:37 20.12.2022

Re: Eeee, da!

docsumann
Igrač koga smatram najboljim je 'debeli' Ronaldo, brazilski.


meni je on tu u prva tri-četiri.

Mesi možda ima prednost što traje duže na vrhunskom nivou.

Mesiju svaka čast!
Iz prostog razloga što ima ogroman hendikep u odnosu na ostale vrhunske fudbalere - a to je fizička robustnost.
No, to je toliko varljivo, u njegovom slučaju, da to deluje frapantno.
Koliko li se samo budala, mnogo fizički jačih od njega, zaletalo da ga skrlja.
Jedino kada su mogli da ga obore je onda kada je to samom Mesiju odgovaralo.
Jer je on toliko žilav da je to neverovatno.
A kada spusti težište (guzica na travi) i sagne se, krkani samo mogu da prokližu ispod njega, jer ih on u datom deliću sekunde preskoči poskakujući.
Sećam se kada sam ga prvi puta video na utakmici.
Ušao je pred kraj utakmice, dečkić duge kose.
I za tih desetak minuta napravio budalu od nekog krkana (naravno, to krkan shvatiti uslovno, jer je bio vrhunski odbrambeni igrač - zaboravio sam mu ime) sa sve 'tunelima', tj. provlačenjem lopte između nogu.
docsumann docsumann 17:15 20.12.2022

Re: Eeee, da!

A kada spusti težište (guzica na travi) i sagne se, krkani samo mogu da prokližu ispod njega, jer ih on u datom deliću sekunde preskoči poskakujući.


upravo je to tajna i najboljih raning bekova u af-u.
Beri Sanders je bio ono što su Mesi i Maradona u fudbalu. neuhvatljivi mali brzanac, koji nadljudski mjenja smjer kretanja, prkoseći zakonima fizike...

ponekad kada bi u trku mjenjao pravac, dupe bi mu bilo na svega dvadesetak centimetara od tla.



baš se razmišljam da napišem jedan nfl blog o raning bekovima, za kraj regularne sezone


softelectronics_e softelectronics_e 19:28 20.12.2022

Re: Eeee, da!

docsumann
A kada spusti težište (guzica na travi) i sagne se, krkani samo mogu da prokližu ispod njega, jer ih on u datom deliću sekunde preskoči poskakujući.


upravo je to tajna i najboljih raning bekova u af-u.
Beri Sanders je bio ono što su Mesi i Maradona u fudbalu. neuhvatljivi mali brzanac, koji nadljudski mjenja smjer kretanja, prkoseći zakonima fizike...

ponekad kada bi u trku mjenjao pravac, dupe bi mu bilo na svega dvadesetak centimetara od tla.



baš se razmišljam da napišem jedan nfl blog o raning bekovima, za kraj regularne sezone



Ma!
Ako i zaboraviš, nema veze.
Atomski mrav Atomski mrav 21:10 20.12.2022

Re: Eeee, da!

Igrač koga smatram najboljim je 'debeli' Ronaldo, brazilski.


Pokojni (eh... ) Siniša je imao zanimljiv opis koliko je "strašan" fudbaler bio Ronaldo: "Kreće Ronaldo u kontru a Nesta i ja sami u odbrani".
svarog svarog 18:02 21.12.2022

Re: Eeee, da!


baš se razmišljam da napišem jedan nfl blog o raning bekovima, za kraj regularne sezone

Umro je Franco Harris
docsumann docsumann 19:26 21.12.2022

Re: Eh!



@ čarli

pošto napad uvijek počinje iz početne formacije, pozicioniranje igrača u af-u je mnogo striktnije, a njihove planirane role kretanje preciznije.
bukvalno imaš igranje šaha ljudskim figurama.
e sad zamisli da je u šahu dozvoljeno mnoogo različitih rasporeda figura na početku partije, s nekim osnovnim ograničenjima.

iz svake te postavke igrača moguće su višestruke varijante otvaranja.

napad trčanjem i napad bacanjem su dva različita ofanzivna carstva.
i jedna i druga opcija napada u sebi sadrže nebrojene šeme. a šeme - podvarijante....svaki igrač u bilo kojoj od tih šemi napada ima svoju tačno zacrtanu rolu.
jer kad napad krene i gomila vraški snažnih i brzih igrača počne da jurcaju oko tebe, bolje da dobro znaš gdje si krenuo.

izbor napada umnogome zavisi od toga koji je daun (br. napad) u pitanju, na kom ste djelu terena ili pak kako želiš da kontrolišeš sat na semaforu. ovo zadnje je naročito bitno u zatvaranju rezultatski neizvjenih utakmica.
da ne spominjemo sad trik šeme napada, wild cat formacije, Phily spešlse i druge kerefeke...nek bude to za drugi put

al to što si zacrtao kao svoj plan vođenja utakmice može očas da padne u vodu ako s druge strane imaš desruktivnu, fizički jaku, agresivnu i dobro uigranu odbranu.

a to je već treće carstvo...neprijateljsko u odnosu na prva dva . i tu onda kreće opšta frka, što reče cross neka sportska analogija rata.


mislim, znam ja da je tebi sve to jasno, samo se tvrdoglaviš.
kad maneš pošalice na stranu, činjenice su neumitne.

softelectronics_e softelectronics_e 20:36 21.12.2022

Re: Eh!

docsumann


@ čarli

pošto napad uvijek počinje iz početne formacije, pozicioniranje igrača u af-u je mnogo striktnije, a njihove planirane role kretanje preciznije.
bukvalno imaš igranje šaha ljudskim figurama.
e sad zamisli da je u šahu dozvoljeno mnoogo različitih rasporeda figura na početku partije, s nekim osnovnim ograničenjima.

iz svake te postavke igrača moguće su višestruke varijante otvaranja.

napad trčanjem i napad bacanjem su dva različita ofanzivna carstva.
i jedna i druga opcija napada u sebi sadrže nebrojene šeme. a šeme - podvarijante....svaki igrač u bilo kojoj od tih šemi napada ima svoju tačno zacrtanu rolu.
jer kad napad krene i gomila vraški snažnih i brzih igrača počne da jurcaju oko tebe, bolje da dobro znaš gdje si krenuo.

izbor napada umnogome zavisi od toga koji je daun (br. napad) u pitanju, na kom ste djelu terena ili pak kako želiš da kontrolišeš sat na semaforu. ovo zadnje je naročito bitno u zatvaranju rezultatski neizvjenih utakmica.
da ne spominjemo sad trik šeme napada, wild cat formacije, Phily spešlse i druge kerefeke...nek bude to za drugi put

al to što si zacrtao kao svoj plan vođenja utakmice može očas da padne u vodu ako s druge strane imaš desruktivnu, fizički jaku, agresivnu i dobro uigranu odbranu.

a to je već treće carstvo...neprijateljsko u odnosu na prva dva . i tu onda kreće opšta frka, što reče cross neka sportska analogija rata.


mislim, znam ja da je tebi sve to jasno, samo se tvrdoglaviš.
kad maneš pošalice na stranu, činjenice su neumitne.


Luk i voda!
Shvatam ja da ti tu igru voliš.
Ta igra se sastoji od ograničenih 'DataSet-ova' predefinisanih stanja.
Dinamična je svakih 10 minuta u trajanju od desetak sekunda.
Dok je fudbal igra u kojoj se ostvaruje višestruko više 'konfiguracija u neprestanom trajanju.
Nema nakon oduzete lopte da se igrači zagrle i čekaju šta će kouči jedan, dva i tri da im kažu.
Dakle, da zaključimo.
Jedno je što ti tu igru voliš.
A drugo je da fudbal ima mnogo više kombinatorike i da zahteva fizički mnogo spremnije igrače.
Verujem da, npr. niti jedan igrač 'krljanja' ni približno ne bi mogao da prati Mbapea u stopu 90 minuta.
Kljoknuo bi negde u 30 minutu.
No, da ti ne rušim kućicu!
docsumann docsumann 20:55 21.12.2022

Re: Eh!

ma da, definitivno nfl timovi ulažu tolike novce u logistiku i analitiku samo šoua&fame radi.

al dobro nauči čovjek uvijek ponešto na blogu.


softelectronics_e softelectronics_e 12:04 22.12.2022

Re: Eh!

docsumann
ma da, definitivno nfl timovi ulažu tolike novce u logistiku i analitiku samo šoua&fame radi.

al dobro nauči čovjek uvijek ponešto na blogu.



Naši smo!
docsumann docsumann 12:19 21.12.2022

nego...

NNN-ov blog, a ja zaboravljam da okačim reportažu sa Mr.Olimpije...

bilo dobro takmičenje, dosta novih faca, dosta takmičara u odličnoj formi.
među rijetkim podbačajima, trebalo bi spomenuti bivšeg šampiona.
Big Rami se pojavio velik i suv, ali definitivno - out.
pojedine mišićne grupe su počele da mu atrofiraju, posebno triceps, donji latisimisu i to njegovu figuru čini neizbalansiranom.

dominirali su niži momci.
novi šampion - Hadi Čupan je prije 4 godine došao u otvorenu kategoriju iz 212 klase (do 212 funti težinska kategorija), a drugoplasirani Derek Lansdfor je prošlogoddišnji pobjednik u 212 diviziji.



bata_nimbus bata_nimbus 13:37 21.12.2022

Конац ватрене драмосерије

Pro memoria: Шест хиљада људи изгубило је животе на градилиштима арена за Светско фудбалско првенство у Катару. Шест хиљада мученика је жртвовано на олтару Бога Луденса. Игре могу да почну! Радуј се господо лепа!
____________________________________________________________________________________
 
Види, овде се и о фудбалу понекад збори.
Ајд, са закашњењем, ради богатства дискусије...
...

Хрватска ногометна момчад опет се, својим већ епски рудиментарним анти-фудбалом, бауљајући, гребањем и швиндлом, прогурала до полуфинала Светског првенства у Катару. До тог успеха Хрватска је стигла а да никога, сем Канаде, није надиграла. Како неког и да надигра кад има две стативе и једну пречку у нападу? Како, кад у одбрани - а њима је и везни ред одбрана - имају пет добро дресираних пит-булова, али лимитираних, не-луцидних играча? Њихова вештина је да противника спусте на свој ниво игре. Када су то урадили против Гаучоса, страдали су од сопственог оружја и могу бити задовољни коначним резултатом. Неумољивост ове оцене више не може да промени исход утакмице за треће место са десеткованим Мароком, јер су у групној фази у мечу са истим противником доказали своју безидејност.

Један од ретких објективнијих новинара у тамошњем тиску ће признати:

Борили се јесу, гинули јесу, али игра није била таква да се могу полизати прсти. Превише је пута Хрватска висјела да на крају не би била кажњена. Врч иде на воду док се не разбије. Можда смо сви скупа мало превисоко полетјели, али када се трезвено све сагледа, ова хрватска момчад извукла је максимум.


Шта међутим кажу фудбалски експерти на ХРТ у анализи полуфиналне утакмице СП у Катару Аргентина:Хрватска 3:0? По њиховим фудбалским зналцима узроци пораза су:

1. Јер их је судија осакатио.

2. Јер су направили само 8 фаулова, што је недопустиво мало.

3. Јер је млади Гвардиол направио грдну грешку што није скрљо Месија.

Замерати својој репрезентацији што је мало крљала противнике, мада су само Месија тукли ко вола у купусу без судијске санкције, је уникум. Те "експерте" међутим није ни мало срамота. Онај дид с леве стране стола сав дрхти од очаја што ником "наши дечки" нису поломили ногу.

Млађани Гвардиол би Месија сигурно изуо из копачки да је своје ноге, у чвор везане, могао да распетља. Није лако ни опучити противника како то са кауча изгледа.

На свакој утакмици вама су, диде, праштани пенали. Брозовићу против Бразила опроштен црвени картон (други жути). И мало вам. Једино још да су Шимунићу дали да суди утакмицу, ваљда би онда били задовољни.

Иначе, ви сте светска фудбалска брука. Фудбалска наказа. Јаки, крвожедни, покварени и глупи. То ваљда иде у пакету. Фале вам само она два акрепа, Шаћири и Џака, па да будете прваци света. У грдоби. Екипа која је номинално вице-шампион света толико немоћна и безидејна, глупа, да на две утакмице не шутне лопту на противнички гол?! Оно што су шутали, летило прико Марјана. Било снега на балуну кад падне на ледину. Вечито уз помоћ судијске гурке, "тврдом игром" на задовољство пургерских "експерата" за крљање, спуштањем игре на свој ниво, све нешто ко куче кроз плот. Надам се да се овим завршава драмосерија хрватског фудбалског зеленог кадра.

У другом полуфиналу играли су Француска и Мароко. У изванредној утакмици победили су Французи. Мароканци су се показали достоји полуфинала. Часно су се борили.

У суботу, диде, играте за треће место против Марока. У судару белаца и "црнаца", бићу на страни белаца. У судару витезова и штакора бићу, као сваки частан човек, на страни витезова. У Србији, за штакоре ће навијати понеки миш.
docsumann docsumann 14:13 21.12.2022

Re: Конац ватрене драмосерије

Иначе, ви сте светска фудбалска брука. Фудбалска наказа. Јаки, крвожедни, покварени и глупи. То ваљда иде у пакету. Фале вам само она два акрепа, Шаћири и Џака, па да будете прваци света. У грдоби.


brale, koji vašar šovinizma
bata_nimbus bata_nimbus 15:24 21.12.2022

Re: Ре: Конац ватрене драмосерије

docsumann
Иначе, ви сте светска фудбалска брука. Фудбалска наказа. Јаки, крвожедни, покварени и глупи. То ваљда иде у пакету. Фале вам само она два акрепа, Шаћири и Џака, па да будете прваци света. У грдоби.


брале, који вашар шовинизма

Тако је. Шовиниста сам - мрзим фашисте, усташе особито.
И ксенофоб сам - мрзим окупаторе.
Ти си обрнут.Сређени и пицнути аутошовиниста и ксенофил.
docsumann docsumann 16:57 21.12.2022

Re: Ре: Конац ватрене драмосерије

Тако је. Шовиниста сам - мрзим фашисте


heh, šinko... vidim nije tebi lako sa sobom pored tebe takvog



bata_nimbus bata_nimbus 18:12 21.12.2022

Re: Ре: Ре: Конац ватрене драмосерије

Тако је. Шовиниста сам - мрзим фашисте


хех, шинко... видим није теби лако са собом поред тебе таквог


Ма све си у праву. Тебе је дапаче лако. Тебе сав живот у весељу прође.

Него, хлеба ти, ел било "Свака част комшије!"
docsumann docsumann 18:56 21.12.2022

Re: Ре: Ре: Конац ватрене драмосерије

Ма све си у праву. Тебе је дапаче лако. Тебе сав живот у весељу прође.


de lako, al bar ne mrzim.
i ne tučem po tuđem fašizmu sopstvenim fašizmom

Него, хлеба ти, ел било "Свака част комшије!"



osta ti bez leba
bata_nimbus bata_nimbus 19:36 21.12.2022

Re: Ре: Ре: Ре: Конац ватрене драмосерије

docsumann
Ма све си у праву. Тебе је дапаче лако. Тебе сав живот у весељу прође.


де лако, ал бар не мрзим.
и не тучем по туђем фашизму сопственим фашизмом

Него, хлеба ти, ел било "Свака част комшије!"



оста ти без леба

Ако фашисти кажеш да је фашиста, ти си фашиста - то ти је концепција.
Свака част комшија.

Него, урбана елито, пито би вас све још и ово: Ел ико од вас икада вико "Свака част комшије Бугари?"
Ај да заокружимо причу, па да вечерамо:
https://nimbusovpodrum.blogspot.com/2022/12/2.html
docsumann docsumann 19:40 21.12.2022

Re: Ре: Ре: Ре: Конац ватрене драмосерије

Ако фашисти кажеш да је фашиста, ти си фашиста - то ти је концепција.


ne.

tvoji ispadi su fašistički. tvoj fašizam je autohton. drugi nemaju veze s tim,
bili fašisti ili ne.
gvozden1 gvozden1 20:10 21.12.2022

Re: Ре: Ре: Ре: Конац ватрене драмосерије

docsumann
Ако фашисти кажеш да је фашиста, ти си фашиста - то ти је концепција.


ne.

tvoji ispadi su fašistički. tvoj fašizam je autohton. drugi nemaju veze s tim,
bili fašisti ili ne.

Jesi li pročitao ovo sa linka Doks?

Ako te ne mrzi....

A moram da prenesem, sjajno je



Стани мало Швајцарац, да ти Србин нешто објасни...

NNN NNN 22:49 21.12.2022

Re: Ре: Ре: Ре: Конац ватрене драмосерије

Ел ико од вас икада вико "Свака част комшије Бугари?"
Naravno, 1994. kad su tukli Nemce u četvrtfinalu:
Stoičkov, Lečkov, Balakov, Penev, Kostadinov, Mladenov, Ivanov (bogdušudamuprosti)...
vcucko vcucko 08:36 22.12.2022

Re: Ре: Ре: Ре: Конац ватрене драмосерије

NNN
Ел ико од вас икада вико "Свака част комшије Бугари?"
Naravno, 1994. kad su tukli Nemce u četvrtfinalu:
Stoičkov, Lečkov, Balakov, Penev, Kostadinov, Mladenov, Ivanov (bogdušudamuprosti)...

Trifun Ivanov, sa pogledom pjanca ispred zadruge. A bekčina samo takva.

bata_nimbus bata_nimbus 20:09 22.12.2022

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Конац ватрене драмосерије

твоји испади су фашистички. твој фашизам је аутохтон. други немају везе с тим,
били фашисти или не.

Шио ми га Ђура.
Ти и твоје евет-ефендије сте ауторитети за фашизам колико и госпођа Марица за кривак.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana