Budućnost

EU MATCH ZA KOSOVSKI ČVOR!

Filip Mladenović RSS / 23.01.2023. u 18:45

Pre skoro pet godina, 25. avgusta 2018, uputio sam OTVORENO PISMO tadašnjoj visokoj predstavnici Evropske unije za spoljnu politiku i bezbednost, gospodji Federiki Mogerini, u kome sam formulisao mudar, pragmatičan i održiv predlog rešenja tzv. kosovskog čvora.

Izmedju ostalog, predložio sam:

"Motivi ovog otvorenog pisma nisu ni politički, ni ideološki, već ljudski i gradjanski.
Imajući u vidu činjenice da je Rezolucija UN 1244 još uvek važeća, da 5 država - punopravnih članica EU nisu priznale nezavisnost Kosova (Grčka, Rumunija, Slovačka, Španija i Kipar) i da aktuelni režimi (tekuće 2018. godine) Hašima Tačija i Aleksandra Vučića zbog nedemokratičnosti i korumpiranosti nisu u stanju da postignu nikakav dogovor, nameće se predlog za civilizovano rešenje komplikovanih odnosa Beograda i Prištine:

Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom.

Dakle, predlažem promenu redosleda političkih poteza: najpre prijem svih država Zapadnog Balkana u EU, a potom rešavanje odnosa Beograda i Prištine.

Na kraju ovog Otvorenog pisma želim da citiram izjavu ministra inostranih poslova BJR Makedonije Nikole Dimitrova, koji je nedavno rekao "Gardijanu" da je jedina ‘održiva vizija stabilnog Balkana ona u kojoj granice nisu bitne - region prijateljskih zemalja koje su članice EU'."

U medjuvremenu, dogodila se agresija Putinovog režima na Ukrajinu, što je proizvelo sasvim drugačiju geostratešku situaciju, upravo u prilog citiranog predloga iz 2018. godine.

Da je politička odluka EU o prijemu svih država zapadnog Balkana razuman i dostižan strateški potez u cilju ne proširenja, već ZAOKRUŽIVANJA (KOMPLETIRANJA) Evropske unije, dokazuju sledeće činjenice, jedna iz 1991. godine, a druga iz 2007. godine.

Evropska trojka, te 1991. godine sastavljena od luksemburškog šefa diplomatije Žaka Posa kao predsedavajućeg Saveta ministara Evropske zajednice (tek će par godina kasnije ona prerasti u EU), zatim narednog na toj funkciji, njegovog holandskog kolege Hansa van den Bruka, i predsednika Evropske komisije Žaka Delora - došla je u Jugoslaviju sa ciljem da iznese "nepristojnu" ponudu, koja se ne može odbiti.

Evropska trojka sa jedne strane stola, a sa druge 6 predsednika jugoslovenskih republika. Žak Pos daje reč Žaku Deloru, kao autoru plana i predloga Evropske zajednice, da bi ovaj objasnio šta je EZ voljna da uradi i da donira, kako bi se izbegao najgori, ratni epilog.

Žak Delor je te 1991. predložio sledeće: EZ je spremna da istog momenta političkom odlukom prizna pridruženo članstvo Jugoslavije u EZ; drugo, spreman je program od 5,5 milijardi dolara, koji će poslužiti kao finansijska injekcija za uspešno produženje programa savezne vlade tadašnjeg premijera Ante Markovića. Zatim je naveo još desetak tačaka ponude, sve u svemu, vrlo povoljne I obećavajuće za održanje mira na brdovitom Balkanu.

Druga važnja činjenica u vezi sa predlogom rešenja kosovskog čvora: Rumunija i Bugarska su 1. januara 2007. zvanično postale članice Evropske unije, čime je tada završen peti krug proširenja EU. Bugarska i Rumunija započele su pristupne pregovore 2000. godine, ali su zbog nedovoljnih reformi u oblasti politike i privrede propustile da sa prethodnih 10 zemalja budu primljene u punopravno članstvo EU maja 2004. godine.

Ako su tada, te 2007. godine, mogle da budu primljene Rumunija i Bugarska u EU, zašto onda tokom ove 2023. godine to isto ne bi moglo da se desi i sa evropskim državama zapadnog Balkana, tim pre što su sve one dosta odmakle u pristupnim pregovorima.

Ima li elegantnijeg, inteligentnijeg i strateški pragmatičnijeg rešenja kosovskog čvora (i vekovnog balkanskog problema) od kompletiranja Evropske unije na predloženi način?

Atačmenti



Komentari (561)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 19:35 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

naša istorija je alternativna i oprečna kako god pogledaš iz sadašnjosti

Alternativna u odnosu na šta?

U odnosu na komunističko predstavljanje jeste alternativna, ali sve je apsolutno logično ako prihvatiš da je komunistička verzija laž.


Hajmo logički da rasuđujemo da li je moguće da komunisti i ustaše sarađuju.

Imamo državu koja i jedne i druge proteruje, imamo situaciju da i jedni i drugi kao krivca vide velikosrpski imperijalizam, imamo SSSR koji je nastao tako što je u velikom ratu promenio stranu i od Antante prešao na stranu Centralnih sila, imamo naše komuniste i SSSR koji Antantu smatraju imperijalističkih silama i protive se mirovnim ugovorima posle velikog rata.

Šta ima logičnije od toga da svi oni koji imaju toliko zajedničkog međusobno sarađuju i podržavaju se?

Naravno, za sve ovo postoje dokazi, lako je naći i linkove i citate, ali hajd da razmislimo svojom glavom, to je uvek moćnije.


A ako ti se baš uči, kreni od toga da izguglaš Drezdenski kongres pa teraj dalje, vodiće te radoznalost, ako si radoznala.
predatortz predatortz 19:42 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Imamo državu koja i jedne i druge proteruje,


Pogrešan početak!

To proteruje asocira na nevinost onoga protiv kog je usmereno, a krivicu onoga koji proteruje.

To nije bio slučaj.

Radilo se o dva ekstremistička pokreta, stavljena van zakona zbog klasičnog terorizma, koji su imali jedinstven cilj - uništenje države i nasilno preuzimanje vlasti.
Oba terorom.
literatesa literatesa 19:43 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Hajmo logički da rasuđujemo da li je moguće da komunisti i ustaše sarađuju.

Da, i ja sam shvatila maloprije da su neki ljudi vođeni logikom odabrali istoriju između istorije i pisanja fantastike i epske fantastike, bolje reći da si istoričar nego pisac bajki, manje sramota u selu.


Moguće je da su komunisti sarađivali sa ustašama, ali ko je činio Vlast, fino gore čovjek spominje likove:

- komunisti

- narod hrvacki

- ustaše

- jugoslovenska vlast (ok, pretpostavimo da su to četnici u Dalmaciji, istoričar se ne zadržava samo u Dalmaciji nego u narednoj rečenici kaže Jugoslavija?)
gvozden1 gvozden1 19:54 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili


To proteruje asocira na nevinost onoga protiv kog je usmereno, a krivicu onoga koji proteruje.

Može i druga reč, ali ne proteruju se nevini, proteruje se i po zasluzi.

Da, i ja sam shvatila maloprije da su neki ljudi vođeni logikom odabrali istoriju između istorije i pisanja fantastike i epske fantastike, bolje reći da si istoričar nego pisac bajki, manje sramota u selu.


Moguće je da su komunisti sarađivali sa ustašama, ali ko je činio Vlast, fino gore čovjek spominje likove:

- komunisti

- narod hrvacki

- ustaše

- jugoslovenska vlast (ok, pretpostavimo da su to četnici u Dalmaciji, istoričar se ne zadržava samo u Dalmaciji nego u narednoj rečenici kaže Jugoslavija?)


Šta da ti radim, pokušao sam, ne vredi.

Ne ide, nisi sposobna da prihvatiš da si u zabludi.

Nije prijatno priznati da su uspeli da te obrlate, ili da su ti preci bili na pogrešnoj strani istorije, ali i ko to uspe je zadovoljniji.

Ali, vozi samo, komunisti i njihova vojska su najbolji na svetu.
literatesa literatesa 20:05 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Šta da ti radim, pokušao sam, ne vredi.

Ne ide, nisi sposobna da prihvatiš da si u zabludi.

Nije prijatno priznati da su uspeli da te obrlate, ili da su ti preci bili na pogrešnoj strani istorije, ali i ko to uspe je zadovoljniji.

Ali, vozi samo, komunisti i njihova vojska su najbolji na svetu.

:))

Stvarno si me nasmijao. :)


gvozden1 gvozden1 20:09 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Stvarno si me nasmijao

I to je nešto.

Kad odbijaš da razmišljaš, da razgovaraš, da učiš, kad se čudiš nekoj sasvim logičnoj stvari, ostaje ti da se smeješ i na brašno.
literatesa literatesa 20:12 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

O Gvozdene, Gvozdene, kućo stara. Mlinu na potoku, brzaku. :)
gvozden1 gvozden1 20:57 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

literatesa
O Gvozdene, Gvozdene, kućo stara. Mlinu na potoku, brzaku. :)

Jel lepo tako, kad te nešto iznenadi, a bojiš se da ti se istina neće dopasti, ti samo odbijaš da pričaš o tome?

Verovatno jeste, al tako se ostane u neznanju.
A i deda ti ostaje kao super lik u sećanju, i ako je bio glup, i ko zna šta još.
literatesa literatesa 21:38 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Sjetih se da Meri Cetinić pjeva o didi, ostanimo u temi.

I pobjedila je 1993. na Festivalu u Splitu


Zemlja dide mog


Ka dite čula san
još se sićan, ka i sad
riči dide mog

Upamti zauvik
da u njima vire ni
nisu oni ka i mi

I tako dodje dan
da mi čovik dobro znan
'oće uzet' nju

Al' mi je ne damo
jer ona je dio nas
i ostat' ćemo tu

Ref.

Cili život živin tu
ka u nekom plavom snu
to je zemlja dide mog
i oca mog
ja ostajen na njoj

A ona je prilipa
ka i draga divojka
i sva'ko želi nju

Al' mi je ne damo
jer ona je dio nas
i ostat' ćemo tu

Ref. 2x


p. s. nije bilo kvačica, ajde reko oću-neću..


Da u njima vire ni
Nisu oni ka i mi



Reko je njoj dida, Meri je 1953, otprilike 1963? Ok, ja sam pomislila: hebo ti dida mater, ali to znate i sami. Zar ne?


Prošle il pretprošle god razmišljam koliko imaju pjesama u kojima se spominje krv, tlo, stina materina, dida u Argentini, pa i Doris Dragović ima jednu.
literatesa literatesa 21:41 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

A i deda ti ostaje kao super lik u sećanju, i ako je bio glup, i ko zna šta još.

Ne znam kako ti, ja ću sad gledati seriju. Knjigu po kojoj je rađena sam pročitala prije 2 god. 4 knjige skribomanke jedne engleske sa muškim pseudonimom.

shmoo shmoo 22:34 27.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

softelectronics_e

Nisam u potpunosti shvatio ovo što kažeš.
Jer - čim pređeš na esejistički stil, sličan Šmuuov, gubim nit.



Ето видиш како га дружење са мном квари!

Могу да се опкладим да Геџа држи под јастуком Путинову слику само не сме то овде да нам призна.







shmoo shmoo 12:15 28.01.2023

Аргентино, љубави моја



dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:46 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Što bi rekao Cukić,




dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:03 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Da bi ušao u SAD, sa ili bez vize, moraš ako se ne varam biti vakcinisan. Kako se onda revolucinar bori protiv SZO i svetskih zavera ako je čipovan?


ja stvarno ne kapiram da neko uopste ima zelju da vidi sad danas, a da nema neki konkretan razlog. isto vazi i za uk. jos da im placa za to. o vizama da ne pricam.


(by the way, ovo nema veze ni sa rusijom, ni sa ukrajinom).

inace milanovic je rang seselja, tako da mu ja ne bih pridavao preveliku paznju.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:06 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Što bi rekli, nategnuto.



cekaj, ne verujem,

ovde se ozbiljno komentarise jedan m i l a n o v i c?

kad prelazite na seselja i canka?

literatesa literatesa 14:27 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

ja stvarno ne kapiram da neko uopste ima zelju da vidi sad danas, a da nema neki konkretan razlog. isto vazi i za uk. jos da im placa za to. o vizama da ne pricam.

Abre :)
literatesa literatesa 14:29 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

cekaj, ne verujem,

ovde se ozbiljno komentarise jedan m i l a n o v i c?

kad prelazite na seselja i canka?

Milanović i Dodik su isti kalibar, ne poznajem dobro Šešelja i Čanka na javnoj sceni Srbije.
literatesa literatesa 14:31 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Taso, šta je poruka slike?
alselone alselone 15:29 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

ja stvarno ne kapiram da neko uopste ima zelju da vidi sad danas, a da nema neki konkretan razlog.

Dobro, nije US samo Njujork ili govnima zasrani San Francisko ili šitholes Istočne obale. Eto, bio sam u Kentakiju jesenas, prelepa priroda, veoma prijatni ljudi starog američkog kova, crveni dobili dvotrećinski pa nema podeljenosti društva do nivoa građanskog rata, nema trudnih muškaraca, roštilj se jede i dalje od životinja i to veoma ukusan, pije se burbon ne neka šarena pića od šećera i tako dalje.
shmoo shmoo 18:43 28.01.2023

No more heroes anymore

literatesa
Taso, šta je poruka slike?



Да волим фудбалску репрезентацију Аргентине.

Аргентино, љубави моја


Навијао сам за њих на протеклом светском првенству у Катару.

Да парафразирам нашег домаћина Филипа са његових блогова за светско првенство у Русији 2018. године:

Браво, Аргентина!





literatesa literatesa 19:31 28.01.2023

Re: No more heroes anymore

Да волим фудбалску репрезентацију Аргентине.

:)
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:22 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Milanović i Dodik su isti kalibar,




nebo i zemlja

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:27 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Dobro, nije US samo Njujork ili govnima zasrani San Francisko ili šitholes Istočne obale. Eto, bio sam u Kentakiju jesenas, prelepa priroda, veoma prijatni ljudi starog američkog kova, crveni dobili dvotrećinski pa nema podeljenosti društva do nivoa građanskog rata, nema trudnih muškaraca, roštilj se jede i dalje od životinja i to veoma ukusan, pije se burbon ne neka šarena pića od šećera i tako dalje.




secam se reportaze o konjima,

vidi ovako - imam kod kuce jednu monografiju - 'america the great'; kolor, izdata osamdestih. e to je amerika kojoj pripadaju i tvoje kentaki slike. poslali mi je neki ameri koje slucajno upoznah i koji mi posle nekako pomogose da odem u srednju skolu u kaliforniju. stariji ljudi, jos onda. vise nisu zivi.

e to je za mene bila kalifornija. bluz mike oklopa i koka kola i sjaj. doziveh sve to kad je trebalo.

danas tako nesto vise na zalost nije moguce.

alselone alselone 21:34 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

vidi ovako - imam kod kuce jednu monografiju - 'america the great'; kolor, izdata osamdestih. e to je amerika kojoj pripadaju i tvoje kentaki slike. poslali mi je neki ameri koje slucajno upoznah i koji mi posle nekako pomogose da odem u srednju skolu u kaliforniju. stariji ljudi, jos onda. vise nisu zivi.


To je baš kul!

I ja sam ovim našim kentakijevcima odneo monofrafiju o Srbiji, Amazing Serbia se zove. 530 prelepih strana sa fantastičnim slikama.
alselone alselone 21:43 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Pored toga sam odneo tri vrste meda, ajvar, slatko od šumskih jagoda, slatko od šumskih borovnica i sok od maline.
literatesa literatesa 22:24 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Znam da sam vidjela ovu sliku u mom telefonu proljetos (?), misterija zašto je imam i kako sam zapamtila?, i tražeći je otkrijem puno nekih kul karikatura i crteža sa Twittera od prošle god, razmišljam dalje, koliko sam lijena da ni nalog ne mogu napraviti, šta se dešava tamo, ne spominjete Maska već dugo?

nebo i zemlja


Nemoguće da baš u svemu griješim? Prvi novinski naslovi, ukucaš samo Dodik-partizani (odgovorio je Samardžić iz Pogleda, ono što čitamo na blogu), Dodik-četnici, Dodik-balije..





- govori o određenim četnicima, ne svim..




predatortz predatortz 23:03 28.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

govori o određenim četnicima, ne svim..


Dodik je najnekatakterniji čovek među političarima u okruženju, poznatim po odsustvu karaktera

.

Taj primitivni balvan, koji sada srbuje na sva zvona, tokom rata je bio dezerter, nalazio se na listi Alijinih Srba kojim se može verovati, potom je bio ljubimac Medlin Olbrajt i sarajevske mahale. Vodali su ga k'o mečku po nosačima aviona u Jadranu, a on je prenosio jednu po jednu nadležnost Republike Srpske na Sarajevo.
Onda je ogrezao u kriminal, pa se setio srbovanja.

Nedugo nakon ove imbecilne izjave i istorijske laži o ulozi četnika na Kozari, jer ne postoji ni jedan istorijski izvor o četničkom zarobljavanju civila, dao je izjavu u kojoj veliča četnike.

Ovdje je istina bila satrta gotovo sedamdeset godina zato što nekim a koji su tada držali vlasti, nije odgovaralo da se o tome priča. Ovo ovdje je bio junački poduhvat dvije međunarodno priznate vojske ovdje na prostoru bivše Jugoslavije a to je četnički pokret Draže Mihailovića i partizanska vojska" rekao je Dodik

"Nažalost, Titov režim ignorisao je stradanja Srba u Jasenovcu, Pagu, Jadovnu, Šunšnjarima, Brodu,. Prebilovcimai, tako su pokušali da prećute istinu o ovom događaju. Međutim, činjenica je da je četnička vojska čuvala slobodu narodu" poručio je Dodik.


Izvor


Smrad debeli je nula karakter i još lošiji Srbin.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:45 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

I ja sam ovim našim kentakijevcima odneo monofrafiju o Srbiji, Amazing Serbia se zove. 530 prelepih strana sa fantastičnim slikama.


ista prica

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:47 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Pored toga sam odneo tri vrste meda, ajvar, slatko od šumskih jagoda, slatko od šumskih borovnica i sok od maline.



ne zelis da znas. krenulo dete u srednju skolu pa da ponese amerima rakiju. letelo panamom, par caletovih ruskih kofera i jedna ogromna tenis wilson torba. e ta torba je nosila i rakiju. mislim da je natopila torbu vec u frankfurtu

literatesa literatesa 06:12 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Smrad debeli je nula karakter i još lošiji Srbin.

Dobro Predatortz, znamo da ti nisi od te fele kao Dodik. Ili kao ja?


Međutim, interesantno - u ovoj suludo virtuelnoj primisli da bi se neko nekom morao izvinjavati radi istorijske prošlosti ili polagati račune - da je u pravu tj ima tu istine kada kaže, narod su gurnuli pod nož ustašama,

koliko njih bi danas napravilo pakt sa đavlom samo protiv Vučića ili njega?



+ šta je tebe tako pogodilo Miletovo partizansko nepoštenje?
literatesa literatesa 09:24 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

krenulo dete u srednju skolu pa da ponese amerima rakiju.

Iz CH srednju školu u Ameriku? Okej.

Čovjek shvati da je prestario socijalne mreže, čovjek kao ja, kad nema elana za komentar. Nek ide život. :)
gedza.73 gedza.73 10:37 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Iz CH srednju školu u Ameriku? Okej.

O tome pričam. 'Ja sam išao, dete mi išlo a meni duša pati za mirisom rodnog kraja, al' vratiću se ja jednog dana...'.
I šta koji moj ima bilo ko drugi da ide kad ja mogu da mu kažem kako nema šta da se vidi, sve je propalo i tamo žive satanisti koji oće Srce iz grudi da mi otmu.
Pa pička im materina da im pička materina što nisu svoju decu poslali na Kosovo ili na ratište kao što planiraju za tuđu nego u trulu Ameriku.

Najgori šljam i ološ. Iz te grupe su džeparoši, sitni dileri, šibicari, komunjare, patriJote i ostali prevaranti. Samo im prilika pravi razliku, mentalni sklop isti.

Zamisli ti čoveka koji šalje dete u srce države koja oće u škole da uvede satanizam. To je sad nova linija odbrane od uništavanja hrišćanstva (što je namera Zapada) nakon skoro pa nasilne promene polova (što isto oće Zapad)

I to nasilno menjajući hriščansku kulturu kako kaže poslednji predsednik udruženog rada SFRJ. Koji je inače ukazom postao profesr fakulteta za koji tvrdi da nije gađan tokom NATO agresije zbog masonske simbolike.

E to ti je prosečan profil likova poput Dragoševca i njemu sličnih. U svakom sistemu u vrhu samo im se imena menjaju. Ponekad ni to jer su uvek tu.
alselone alselone 10:41 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Koja si ti budala.
gedza.73 gedza.73 10:59 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Koja si ti budala.

Budala ne budala pun mi je kurac debila koji jedno pričaju a drugo rade.
Jesi pisao da si se tokom bombardovanja provodio? Jesi pričao da si vojni rok proveo u dečijem obdaništu (tako nekako)?

Pa brale da si hteo ti bi bio volonter na Kosovu, dobrovoljno čistio ruševine od NATO bombi ili ceo vojni rok u vojsci u uniformi a ne bi ladio jaja po kafićima. Našminkana MIlica Zavetnica.

ti slobodno misli kako češ teglom ajvara i albumom sa sličicama da vratiš Kosovo. A ja bih baš voleo da se uvedu obavezne vojne vežbe da pa vidim kako češ da cmizdriš jer nisi bio u vojsci a i moraš tetki u američku firmu da nosiš lek.
alselone alselone 11:04 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Jesi pisao da si se tokom bombardovanja provodio? Jesi pričao da si vojni rok proveo u dečijem obdaništu (tako nekako)?

Jesam. I šta sad? Šta imaš protiv toga budalčino?



Pa brale da si hteo ti bi bio na Kosovu, dobrovoljno čistio ruševine od NATO bombi ili ceo vojni rok u vojsci u uniformi a ne bi ladio jaja po kafićima.

Koji ti je bre kurac? Šta ti ima mene da šalješ na Kosovo ili bilo gde?


ti slobodno misli kako češ teglom ajvara i albumom sa sličicama da vratiš Kosovo.

Ko misli ovo glupa kurčino? O čemu pričaš? Išao sam kod poslovnih partnera i odneo im sitnice iz Srbije. Kakvo vraćanje Kosova majmuničino drogirana?

A ja bih baš voleo da se uvede obavezne vojne vežbe da pa vidim kako češ da cmizdriš jer nisi bio u vojsci a i moraš tetki u američku firmu da nosiš lek.

Kakve su tek ovo mentalne magle? Jesi siguran da si ti fizički i mentalno spremniji od mene danas? To što si pre 30 godina bio na pasuljanskim livadama i pušio kurac desetaru te čini uspešnim vojnikom?
literatesa literatesa 11:11 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

O tome pričam. 'Ja sam išao, dete mi išlo a meni duša pati za mirisom rodnog kraja, al' vratiću se ja jednog dana...'.

Ne bih da se kola slome na Dragoševcu, ima extremnijih ovde, sofisticirano extremnih.

Izvjesno je da se uvijek polarizuju dvije grupe sa milion podgrupa i jedni i drugi govore ono što njihova grupa želi čuti, ono što prolazi.. I to mutira na nekim temam posebno od ljudi iz inostranstva u jedan nadnaravan svijet, ona izreka što želim sebi, želim i tebi, postaje iz Evrope, Britanije i Amerike: ono što želim sebi, ne želim tebi..

I meni je to kao crveno dugme, crvena marama, ljudi podcjenju narod, samo što ne kažu: niste vi za bolje, čuvajte kuću i okućnicu, dok se ne vratim..

Ili mi imamo vizu, vi ne. Dragoševac ni ne zna šta bi ko išao u Ameriku tri komentara iznad, da bi tri komentara ispod bilo sramota ići u Ameriku bez milošte, rakije i čvaraka, ok viza (ili sindrom Konstrakte, odem, vidim Italiju, vratim se i kažem, dobro je meni i ovde, slavna sam), ali nekoliko miliona Srba živi okružen deponijama koje se u Evropi pretvaraju u energiju, nije poenta u vizi nego izlazu iz ćorsokaka, iz tog minimuma u koji se jedna država ograđuje..

Rekoh i ja na stranici ispred da je RS okupirana Briselom, pored komplexne političke stvarnosti tri naroda to znači da je entitetski aparat (u bolnicama imamo sandučiće za prijavu korupcije, i najbolje ih je porušiti jer i u Briselu ima korupcije?) poprimio poželjne i funkcionalnije standarde, i infrastruktura i itd..
alselone alselone 11:14 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Dragoševac ni ne zna šta bi ko išao u Ameriku tri komentara iznad, da bi tri komentara ispod bilo sramota ići u Ameriku bez milošte, rakije i čvaraka, ok viza

Razlika između ta dva događaja je preko 30 godina. Pan Am ne postoji najmanje toliko.

On priča kako je US bila sjajna osamdesetih i kako je bilo super ići tamo a kako danas više nije. To nije izolovan stav, to je čak stav i velikog broja Amerikanaca.
gedza.73 gedza.73 11:15 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Jesam. I šta sad? Šta imaš protiv toga budalčino?

Imam protiv patrioto na papiru
Šta ti ima mene da šalješ na Kosovo ili bilo gde?

Ne ja. Nadam se kako će takve poput tebe država da angažuje, obuči i pošalje. Ti si vojni obveznik. Pa umesto interent palamuđevine mesec dana godišnje na teren u šetnju sa drugarima. A poslovnim partnerima objasni odsustvo višom silom u odbrani države.
Išao sam kod poslovnih partnera i odneo im sitnice iz Srbije

Smeo si da odeš tamo gde su mogli da ti promene pol? Priznajem da si fizički i mentalno spremniji od mene.
Jesi siguran da si ti fizički i mentalno spremniji od mene danas?

Za razliku do tebe ja nisam vojni obveznik ali budi siguran kako ću komentarima na blogu podržati svo tvoje zalaganje pod oružjem i na terenu. Hvaliću svaki tvoj pokušaj prodora neprijateljskih linija i ponosiću se tvojom fizičkom i mentalnom sposobnošću iz tople sobe. Što kaže Gvozden ako treba u rat onda u rat. Ja sam tu da vam dam punu moralnu podršku.
To što si pre 30 godina bio na pasuljanskim livadama i pušio kurac desetaru te čini uspešnim vojnikom?

Nisam bio na Pasuljanskim livadama i nisam pušio desetaru (što je jedna posebno zanimljiva priča iz vojske o 'dogodovštinama' sa desetarima i kaznama al' ti iz vrtića ne bi razumeo)

I smiri živce. Mnogo padaš u vatru.
literatesa literatesa 11:16 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Razlika između ta dva događaja je preko 30 godina.

Dobro, neki ljudi još uvijek šalju djecu u Ameriku i otišli bi i oni da imaju vizu, njihov izbor..
gedza.73 gedza.73 11:18 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

On priča kako je US bila sjajna osamdesetih i kako je bilo super ići tamo a kako danas više nije.

Pa š'o nisi iš'o juče?
gedza.73 gedza.73 11:20 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

literatesa
Razlika između ta dva događaja je preko 30 godina.

Dobro, neki ljudi još uvijek šalju djecu u Ameriku i otišli bi i oni da imaju vizu, njihov izbor..

Ne može. Tamo su satanisti i tamo po školama deci menjaju pol.

A to pričaju ljudi sa medija koji praktično formiraju nove generacije. Da ne pominjem neke bivše državne funkcionere koji predlažu kao rešenje astrologiju, kretanje ka Evroaziji, samoizolaciju...

Deca su pod tom propagandom u fazonu 'šta ja imam da idem bilo gde, svi nas mrze jedino nas Putin voli'. Bukvalno tim rečima.
gvozden1 gvozden1 11:21 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Budala ne budala

Dilema je da li je adekvatniji izraz budala ili glup.

I to po dva kriterijuma iz samo ova dva komentara.
Prvi, "šalju decu u Ameriku"
To može da zaključi samo onaj ko decu tretira kao svojinu, stvar, bića bez sopstvenih stavova, želja, ambicija, koja su tu samo da izvršavaju komande roditelja, nešto poput kerova.
I da njihov životni put zavisi isključivo od političkog stava roditelja.

U suprotnom, ja sam te rodio, i dok si pod mojim krovom.....

Onaj ko ima nesreću da dobije glupu decu bez sopstvenih želja i ambicija, možda i mora tako, onima drugima ostaje da pomaže svojoj deci da ostvare svoje želje.


Drugi, "a što ti nisi uzeo pušku"

Da se politički stav može zastupati samo puškom mogu smatrati ili budale poput Miše Vacića i sličnih, ili glup čovek koji ne razume kompleksnost polja zvanog politika, nego sve svodi na ili puška ili odustajanje od Kosova.
alselone alselone 11:23 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Imam protiv patrioto na papiru

Ja sam patriota na papiru? TI si patriota na heroinu.

Ne ja. Nadam se kako će takve poput tebe država da angažuje, obuči i pošalje. Ti si vojni obveznik. Pa umesto interent palamuđevine mesec dana godišnje na teren u šetnju sa drugarima. A poslovnim partnerima objasni odsustvo višom silom u odbrani države.

Ja više patriotskih stvari uradim u jednoj godini nego što si ti u životu. Ti si zapravo patriota na papiru, ne ja. Ti ovde prevaspitavaš domaću mladež ne ja. Ti si se ovde jako napalio da objašnjavaš bukvalno svaki jebeni dan, ne ja.

Smeo si da odeš tamo gde su mogli da ti promene pol? Priznajem da si fizički i mentalno spremniji od mene.

Glupa kurčino, već sam ti ponudio da pričamo argumentovano, samo što si zbrisao, pa ponovo laješ sa strane ovim svađama. Ako imaš mudašca da pričamo argumentovano hajde, ali znam da nećeš nego ćeš ponovo da spustiš na ovaj nivo gde se sjajno osećaš Smeo sam da odem tamo gde mogu da mi promene pol drogirana kurčino.

Za razliku do tebe ja nisam vojni obveznik ali budi siguran kako ću komentarima na blogu podržati svo tvoje zalaganje pod oružjem i naterenu.

Zaista me boli kurčina da li si ili nisi vojni obveznik. To nema apsolitno nikakve veze isačim.

I smiri živce. Mnogo padaš u vatru.

Ma nosi se bre u pizdu materinu, razumeš?
literatesa literatesa 11:24 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Ne može. Tamo su satanisti i tamo po školama deci menjaju pol.

Štaš. :))
Deca su pod tom propagandom u fazonu 'šta ja imam da idem bilo gde, svi nas mrze jedino nas Putin voli'. Bukvalno tim rečima.

Da, da, kod nas drže pod tom presijom narod, manipulišu, tj nema od tog držanja ništa, ljudi putuju, traže izlaz..
gvozden1 gvozden1 11:27 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

već sam ti ponudio da pričamo argumentovano,

:)

E moj Als....

Pričaste o biserima i svinjama, e ovo je ta situacija.
alselone alselone 11:29 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Pričaste o biserima i svinjama, e ovo je ta situacija.


Ma kurvica ona mala podla, već koji put vidim da se obraća meni kroz komentare drugima i sere li sere, pljuje li pljuje.

A ja sve lepo i ljubazno, pa ponudim razgovor, pa ponudim argumente, pa kažem da se ne ljudim, a kurvica onda na sledećem komentaru ponovo iza leđa.
gedza.73 gedza.73 11:41 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

alselone
Glupa kurčino, već sam ti ponudio da pričamo argumentovano, samo što si zbrisao, pa ponovo laješ sa strane ovim svađama.

Argumentovano sa linkom tiktokera na tviteru koji je preneo lažnu vest a ti tvrdio kako je on kredibilan izvor čije objave bi trebali da pratimo?

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 11:42 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Iz CH srednju školu u Ameriku? Okej.



promaja

literatesa literatesa 11:44 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

promaja

Ma da, neka je kod tebe sve hermetički zatvoreno. Nepristupačno, što bi rekli po bankama CH.
literatesa literatesa 11:45 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Šta se desi? Buknuše komentari kao uši zaljubljene žene? :)
gedza.73 gedza.73 11:48 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

gvozden1
I to po dva kriterijuma iz samo ova dva komentara.
Prvi, "šalju decu u Ameriku"
To može da zaključi samo onaj ko decu tretira kao svojinu

To su radile komunjare i zato se komunzam lako primio među Srbima. Oni se oblačili po diplomatskim magacinima a drugima pričali o samopožrtvovanju, njihova deca išla na Zapad (o državnom trošku) a tuđoj deci pričali kako je Zapad truo. Plus ovo tvoje 'oni su samostalni ljudi'. Inače tvoja retorika i komunistička se razlikuju u par sitnih detalja. Suština je ista.

Oba kriterijuma pokazuju lice i naličje ljudi poput tebe. Ja ču da pričam kako ako treba u rat onda rat ali istovremeno ću sebe da branim kako mogu svoj stav politički da zastupam tako što ću drugom detetu (koga tretiram kao svojinu jer sam svoje poslao na sigurno) gurnuti pušku u ruke pošto je terotorija preča od ekonomije i moj život preči od tuđeg.

ili glup čovek koji ne razume kompleksnost polja zvanog politika

Ovo je zamumuljeno 'ja sam pametniji a ti si dete glupo pa je tvoj život jeftiniji od mog zato ti treba da gineš a ne ja jer sam ja politički kompleksniji'

Kao što rekoh šljam od koga se u različitim životnim okolnostima stvaraju sitni lopovi i prevaranti.
gedza.73 gedza.73 11:55 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

alselone
već koji put vidim da se obraća meni kroz komentare drugima i sere li sere, pljuje li pljuje.

Nisam se obratio tebi. Kad sam hteo onda sam to i uradio. Sam si napisao kako ćeš da me podjebavaš a sad peniš pa mi više ništa nije jasno dal' ja smem uopšte da ti odgovoram ili samo poslušno da klimam glavom na tvoje komentare.
bene_geserit bene_geserit 12:39 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Pazi ovo kod nas brane OnlyFans mamama da volontiraju kod dece u školi a dovode im trandže da ih cupkaju na kolenu ... kuda ide ovaj svet.
Mom sues school after being booted as volunteer due to OnlyFans page

Nego Alse, batali to sa Gedžom, on odkad je počeo rat u Ukrajini prosipa jedne te iste gluposti besomučno, postao je trol ko dva Čarlija, preskači to i svi mirni.
gvozden1 gvozden1 12:46 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili


To su radile komunjare

To radiš ti.
Stoti put ponavljaš kako neko šalje negde decu, što ih ne vrati i slične budalaštine.

Radiš uporno i u najbukvalnijem smislu, a onda " to su radile komunjare"

I iz toga se vidi koliko i glup.
Vidi, ti, a ne komunjare kažeš
nisu svoju decu poslali na Kosovo ili na ratište kao što planiraju za tuđu nego u trulu Ameriku


jer sam svoje poslao na sigurno


Ja za razliku od tebe svoju decu ne šaljem nigde niti sam i slao.
Same odlučivale o sebi, a tata bio tu za njih da im pomogne da odluke sprovedu.

To zato što je tata imao u njih poverenja.


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:50 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

O tome pričam. 'Ja sam išao, dete mi išlo a meni duša pati za mirisom rodnog kraja, al' vratiću se ja jednog dana...'.


jel ti bese onaj sto voli da privatnim porukama da jebe (mrtve) majke po blogu, 'kad tad'?



ja sam isao, dete nije i najverovatnije ni nece. nemoj da prozivas niciju decu, u najboljoj varijanti da kazem nije lepo - a kad smo vec kod bombardovanja, prozivas alsa koji je tad ako ne gresim tek postao punoletan. kad smo vec kod toga, gde si ti bio, sta si radio? soferirao po italijama?



E to ti je prosečan profil likova poput Dragoševca i njemu sličnih. U svakom sistemu u vrhu samo im se imena menjaju. Ponekad ni to jer su uvek tu.


samo cu da ti kazem da se nosis u tri picke materine. ti nevojni obveznice. i da ti kazem javno, bez potreba za privatnim porukama.

djubre neopevano.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:51 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Ne bih da se kola slome na Dragoševcu, ima extremnijih ovde, sofisticirano extremnih.


i tebi bi bilo bolje da cutis, da ne ispadas glupa u drustvu. ali mislim da je sad vec kasno



(da ne zaboravim, dragosevac je srce srbije).
gedza.73 gedza.73 12:55 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Ja za razliku od tebe svoju decu ne šaljem nigde niti sam i slao.

Al' bi zato tuđu.
To zato što je tata imao u njih poverenja.

Tuđ tata ima poverenje u svoje dete ali nema u ljude poput tebe.
gedza.73 gedza.73 12:58 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

batali to sa Gedžom, on odkad je počeo rat u Ukrajini prosipa jedne te iste gluposti besomučno

Zato što su neki počeli ponovo da prosipaju iste komunističke gluposti iz Rusije. Ne iz Rusije geografski nego sa bezbedne udaljenosti prenose putinofilske pamflete koje veze sa zdravim razumom nemaju. A i ti stalno prosipaš jedne iste gluposti o par Jevreja koji su pokorili celu Rusiju i milione Ruse iako sami Rusi vraćaju sve te komuniste na velika vrata. Isto tako si rekao kako prosipam 'zapadnu' propagandu o ruskoj istoriji u vezi Rjurikoviča pa se ispostavilo da tako piše u ruskim udžbenicima.

Pa ti vidi ko prosipa gluposti.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:59 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Razlika između ta dva događaja je preko 30 godina. Pan Am ne postoji najmanje toliko.

On priča kako je US bila sjajna osamdesetih i kako je bilo super ići tamo a kako danas više nije. To nije izolovan stav, to je čak stav i velikog broja Amerikanaca.




ne vredi im crtati. ne moze to da ukapira.

ne samo US; osamdesetih je amerika jako bila in u jugoslaviji; a sad mozemo samo da se pitamo zasto je onda tako bilo a ne sad. bilo je pomodarstvo leteti jatom, desetke do newyorka, pan am je leteo do beograda - ne direktan, nego pan am-ov 737 doleti iz Frankfurta pokupi putnike itd. beogradske sminkerke letele u 'njucu da se tamo porode' - itd itd itd... citao se start.

glavni razlog je bio sto nema dovoljno posla u samoupravljanju, nema inicijative, a eto bolje nego pod gvozdenom zavesom. pajz' sad... mi mozemo u ameriku i time se kurcimo. kao i oni grafiti po bg 'mcdonalds 400km'...

novi talas - maltene svaka druga pesma je na neki nacin posvecena americi; pogledaj samo paket aranzman.

e toga vise nema. i zbog nas ali bogami malo vise od njih.




dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:01 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

I to po dva kriterijuma iz samo ova dva komentara.
Prvi, "šalju decu u Ameriku"
To može da zaključi samo onaj ko decu tretira kao svojinu, stvar, bića bez sopstvenih stavova, želja, ambicija, koja su tu samo da izvršavaju komande roditelja, nešto poput kerova.
I da njihov životni put zavisi isključivo od političkog stava roditelja.

U suprotnom, ja sam te rodio, i dok si pod mojim krovom.....

Onaj ko ima nesreću da dobije glupu decu bez sopstvenih želja i ambicija, možda i mora tako, onima drugima ostaje da pomaže svojoj deci da ostvare svoje želje.


Drugi, "a što ti nisi uzeo pušku"

Da se politički stav može zastupati samo puškom mogu smatrati ili budale poput Miše Vacića i sličnih, ili glup čovek koji ne razume kompleksnost polja zvanog politika, nego sve svodi na ili puška ili odustajanje od Kosova.



gedza.73 gedza.73 13:01 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Konačno sam zaključio kako nama niko nije kriv nego da nam je baš onako kakvi smo i kakve odluke donosimo.
gvozden1 gvozden1 13:02 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili


Al' bi zato tuđu

Eto, ne može kulov da razume da je moguće da postoji neko ko ne razmišlja na njegov kulovski način, koji nigde ničiju decu ne bi slao.
Tuđ tata ima poverenje u svoje dete ali nema u ljude poput tebe.

A meni je baš stalo do tvog poverenja, i poverenja debila poput tebe.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:03 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Ma da, neka je kod tebe sve hermetički zatvoreno. Nepristupačno, što bi rekli po bankama CH.


kakva te CH, kakve banke spopale sta je sa tobom?

gvozden1 gvozden1 13:04 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Konačno sam zaključio

:)

E ako si ti tako zaključio....

literatesa literatesa 13:11 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Uz INXS sam napravila ručak i sad razmišljam da moja uvijek jedna te ista Top-lista sigurno nekom izaziva podozrenje. :)

i tebi bi bilo bolje da cutis, da ne ispadas glupa u drustvu. ali mislim da je sad vec kasno


Šta izigravaš?
literatesa literatesa 13:13 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Nema Top-lista, ponude bar-kod, ali ima bul-terijer i šuko-utikač.

literatesa literatesa 13:14 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

kakva te CH, kakve banke spopale sta je sa tobom?

Dragoševac, prikopčaj utikač, š. :)
gedza.73 gedza.73 13:19 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

gvozden1
koji nigde ničiju decu ne bi slao.

jel ti bi onaj što je pre neki dan napisao 'ako treba u rat, onda u rat'?
Ti političkim okom a tuđa deca oružje skokom?
Ni ti ni tvoji ali zato drugi ako treba onda se mora jer ti tako kažeš? Iako tebe mrzi i na miting do Beograda na tri sata dok uredno 'politički kompleksno' neko drugi treba da mladost protraći u rovu?

E ima u Milutinu onaj kafedžija koga Danko Popović kao da je pisao po tebi (kombinujući te sa likom Trockog). Dreči, vreči, poziva u rat, deli rakiju a onda on i njegova deca (samostalna jelte) provedu rat u debeloj pozadini pa kad se sve završilo oni u opet prvi plan.


predatortz predatortz 13:37 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

šta je tebe tako pogodilo Miletovo partizansko nepoštenje?


Dodiku ne verujem od trenutka kada je NATO helikopter doveo onog Hrvata, poslanika u Skupštini RS, čiji je glas presudio da sivonja dođe na vlast i radi ovo što radi - krčmi Republiku Srpsku, pevajući i srbujući pod šatrama da se Vlasi ne dosete.

Srbe trenutno vodi jako ljigav dvojac, ljudi upitnog morala, karaktera i svih drugih osobina koje čoveka čine dobrim čovekom.

Zajedničko im je što su se okružuli najglupljim ili najalavijim i da podršku crpe iz najglupljih delova naroda, ili onih najpokvarenijih koji će za novac i moć glasati i za Pavelića, ako bi ovaj ustao.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:43 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

e a jel hoce neko da mi objasni sta su sad ona dva taba na tviteru 'for you' i 'following'. kad se to pojavilo?

kretencine - koji sad tab treba da gledam?
gvozden1 gvozden1 13:49 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

jel ti bi onaj što je pre neki dan napisao 'ako treba u rat, onda u rat'?

Da, normalno.

Zato što je to normalno, zato što je to tako od kad je veka i sveta, zato što tako radi svaka država na svetu, kad mora u rat, onda se ide u rat.

A šta ti predlažeš, kad se mora u rat, o da kapitulacija?

literatesa literatesa 14:14 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

e a jel hoce neko da mi objasni sta su sad ona dva taba na tviteru 'for you' i 'following'. kad se to pojavilo?

kretencine - koji sad tab treba da gledam?


Stvarno, izmjenili su nešto?

Nemam Twitter, i ne znam na šta misliš. :)


Als bi znao. :)
literatesa literatesa 14:14 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Dodiku ne verujem od trenutka kada je NATO helikopter doveo onog Hrvata, poslanika u Skupštini RS

Podsjeti me.
milisav68 milisav68 15:48 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

dogodinedragosevac
e a jel hoce neko da mi objasni sta su sad ona dva taba na tviteru 'for you' i 'following'. kad se to pojavilo?

kretencine - koji sad tab treba da gledam?

Pojavilo se pre neki dan.

For you - ti je ono što pratiš i ono što ti oni nude (više ti nude nego što pratiš )
A Fallowing je navodno ono što samo pratiš.

Fora je što ti je "For you" po difoltu, pa svaki put moraš da prebaciš na "Fallowing", ako nećeš da ti nabacuju nasumično razne tvitove, i igraju na kartu da će da ti dosadi da svaki put prebacuješ.

Usput, uđi u profil i proveri koga sve pratiš, jer su i to prčkali, pa su sami umesto tebe "otpratili" neke što si ih pre pratio.

predatortz predatortz 16:01 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

literatesa
Dodiku ne verujem od trenutka kada je NATO helikopter doveo onog Hrvata, poslanika u Skupštini RS

Podsjeti me.


Tako je prvi put došao na vlast. Helikopter SFOR -a je dovezao poslanika, Hrvata, da obezbede većinu Dodiku.

A ovo je fotka sa nosača aviona, iz perioda kada je Olbrajtova međeda zvala daškom svežeg vetra na Balkanu.


alselone alselone 16:12 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Argumentovano sa linkom tiktokera na tviteru koji je preneo lažnu vest a ti tvrdio kako je on kredibilan izvor čije objave bi trebali da pratimo?

Jeste, upravo tako. A ti nisi dao ni jedan argument nego si od početka spuštao na lično, kurvice.

Nisam se obratio tebi. Kad sam hteo onda sam to i uradio.

Lažeš. Vadiš se. Spominjao si me u komentarima drugima, koristio si moje reči. Kao gnjida, znaš. Kada sam ti rekao još pre dva meseca - hajde da pričamo na teme koje te zanimaju, nemoj me pljuvati dok ne porazgovaramo, zbrisao si. Sada si opet krenup pre par dana pa si zbrisao i sada si se vratio ponovo nastavio sa ličnim umesto da jednom staneš ko čovek i kažeš šta imaš jasno i glasno.

alselone alselone 16:14 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili


Als bi znao. :)

Ugasio sam Tviter ponovo. Bio mi je ugašen duže vremena pa sam ga ponovo aktivirao da je Elon Mask kupio firmu da vidim šta će sve obznaniti. Malo sam uživao u tome i ugasio ponovo.

Socijalne mreže su zlo i sada nemam ni jednu (oslim LInkedIna ali to nije ni blizu a i ne koristim ga osim za poslovne stvari).
alselone alselone 16:16 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

baš onako kakvi smo i kakve odluke donosimo.


Tvoje odluke su sjajne i tvoji životni izbori treba da budu zvezda vodilja mladima, pokondireni paćeniče.
alselone alselone 16:19 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Nego Alse, batali to sa Gedžom, on odkad je počeo rat u Ukrajini prosipa jedne te iste gluposti besomučno, postao je trol ko dva Čarlija, preskači to i svi mirni.


Nakupilo se.
softelectronics_e softelectronics_e 16:38 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

literatesa
O tome pričam. 'Ja sam išao, dete mi išlo a meni duša pati za mirisom rodnog kraja, al' vratiću se ja jednog dana...'.

Ne bih da se kola slome na Dragoševcu, ima extremnijih ovde, sofisticirano extremnih.

Izvjesno je da se uvijek polarizuju dvije grupe sa milion podgrupa i jedni i drugi govore ono što njihova grupa želi čuti, ono što prolazi.. I to mutira na nekim temam posebno od ljudi iz inostranstva u jedan nadnaravan svijet, ona izreka što želim sebi, želim i tebi, postaje iz Evrope, Britanije i Amerike: ono što želim sebi, ne želim tebi..

I meni je to kao crveno dugme, crvena marama, ljudi podcjenju narod, samo što ne kažu: niste vi za bolje, čuvajte kuću i okućnicu, dok se ne vratim..

Ili mi imamo vizu, vi ne. Dragoševac ni ne zna šta bi ko išao u Ameriku tri komentara iznad, da bi tri komentara ispod bilo sramota ići u Ameriku bez milošte, rakije i čvaraka, ok viza (ili sindrom Konstrakte, odem, vidim Italiju, vratim se i kažem, dobro je meni i ovde, slavna sam), ali nekoliko miliona Srba živi okružen deponijama koje se u Evropi pretvaraju u energiju, nije poenta u vizi nego izlazu iz ćorsokaka, iz tog minimuma u koji se jedna država ograđuje..

Rekoh i ja na stranici ispred da je RS okupirana Briselom, pored komplexne političke stvarnosti tri naroda to znači da je entitetski aparat (u bolnicama imamo sandučiće za prijavu korupcije, i najbolje ih je porušiti jer i u Briselu ima korupcije?) poprimio poželjne i funkcionalnije standarde, i infrastruktura i itd..

Ne znam kako ko, ali ja sam za to da naša dijaspora zauzme mnogo značajnije mesto u našem narodu i da aktivno učestuje u svim odlukama vezanih za naš narod i državu.
Jer je to i njihov narod i država.
Jer naši ljudi u dijaspori mnogo bolje od nas domaćina znaju kako izgleda dobar rad i efikasna i uređena država.
Našim dijasporcima niko ne može da zabrani da vole svoj narod i državu.
I više od nas domaćina i pećikuraca.
Ko nama domaćima može da pomogne više od nas samih?
Stoga, nabijem na kitonijus, po nekoliko puta, svakog, bio domaćin sto puta, kojemu je argument da živi ovde validacija bilo kojeg većeg prava od dijasporaca.
softelectronics_e softelectronics_e 16:46 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

[b][/b]
bene_geserit
Payi ovo kod nas brane OnlyFans mamama da volontiraju kod dece u školi a dovode im trandže da ih cupkaju na kolenu ... kuda ide ovaj svet.
Mom sues school after being booted as volunteer due to OnlyFans page

Nego Alse, batali to sa Gedžom, on odkad je počeo rat u Ukrajini prosipa jedne te iste gluposti besomučno, postao je trol ko dva Čarlija, preskači to i svi mirni.

Zašto ti mene pominješ?
literatesa literatesa 16:58 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

međeda zvala daškom svežeg vetra na Balkanu.

Mnogo smiješno. :))


Kad vidim ovu sliku i onu gore sa maskom, meni je žao što mi nismo na istoj strani.

Nisam odgovorila na tvoj prethodni komentar, drugi put. I nisi me podsjetio na koga misliš, iako ja nisam protivnik dobrosusjedskih odnosa koji su tebi problematični, čini mi se. Mile ne pravi pogrešne poteze na svim poljima ili šahovski poljima posebno unutrašnje politike BiH, njegovi načini su često perfektni i drugarima i okolnostima, na mjeru.
literatesa literatesa 17:00 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Ugasio sam Tviter ponovo. Bio mi je ugašen duže vremena pa sam ga ponovo aktivirao da je Elon Mask kupio firmu da vidim šta će sve obznaniti. Malo sam uživao u tome i ugasio ponovo.

Napraviću sledeće sedmice nalog opet malo. Potreban mi je, suvereno potreban, tačno znam šta hoću šta ne, ne dozvolim zrno toksičnosti, samoživo ne dozvolim, npr Twitter podredim sebi do savršenstva, to znači do neke tiranije. :)

Knjige, film, pozorište, sport, politika od par novinara anarhista, filozofija, nauka, svemir, čudaci, crtači, vatrogasci i itd.. :)

Najveća zabluda Twittera je što ih je neko slagao da su bolji od Fejzbuka.
literatesa literatesa 17:02 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Ne znam kako ko, ali ja sam za to da naša dijaspora zauzme mnogo značajnije mesto u našem narodu i da aktivno učestuje u svim odlukama vezanih za naš narod i državu.
Jer je to i njihov narod i država.
Jer naši ljudi u dijaspori mnogo bolje od nas domaćina znaju kako izgleda dobar rad i efikasna i uređena država.
Našim dijasporcima niko ne može da zabrani da vole svoj narod i državu.
I više od nas domaćina i pećikuraca.
Ko nama domaćima može da pomogne više od nas samih?
Stoga, nabijem na kitonijus, po nekoliko puta, svakog, bio domaćin sto puta, kojemu je argument da živi ovde validacija bilo kojeg većeg prava od dijasporaca.

Starost iz tebe progovara. :)
gedza.73 gedza.73 17:13 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

alselone
Spominjao si me u komentarima drugima, koristio si moje reči.

Jesam ja kriv što su ti argumenti isti kao što pričaju propali JNA oficiri, komunisti iz osamdesetih, tabloidi i guru Bokan 'ja sam odrastao na kaubojskim filmovima i zapadnoj kuturi al' to nije više to'?

Uopšte nisam odgovarao tebi nego je reakcija na nebuloze koje oni (i Dragoševac koji pati što SAD nisu iste nego su valjda satanističke i pederske) prosipaju sa medija. Opet kažem nisam ja kriv što vam je ista retorika pa si se pronašao.


gedza.73 gedza.73 17:30 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

alselone
pokondireni paćeniče.

Jel ti reče kako nešto treba da nam daju kako se ne bi osećali poraženo?
Eto iskreno se nadam kako principijelno nisi učestvovao u ovom (a ni drugom projektima koje finansiraju države koje promovišu nešto sa čime se ti ne slažeš)

U četvrtak, 6. juna 2019. godine u Centralnoj zgradi Univerziteta u Novom Sadu sa početkom u 12.00h biće predstavljen projekat RESCUE koji se realizuje pod pokroviteljstvom Evropske unije a u okviru programa prekogranične saradnje Republike Srbije i Republike Hrvatske -  Interreg IPA CBC.

Osnovni cilj ovog projekta, čiji je naziv “Renewable Energy Sources for smart sustainable health Centers, University Education and other public buildings", jeste promocija šire upotrebe obnovljivih izvora energije kao i unapređenje mera energetske efikasnosti u javnim zgradama.

Ukupna  finansijska vrednost RESCUE projekta iznosi 1.936.989,91 EUR od čega su 1.646.411,40 EUR bespovratna sredstva Evropske unije.





gvozden1 gvozden1 17:35 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Eto iskreno se nadam kako principijelno nisi učestvovao u ovom

I o naučnim projektima bi da diskutuješ?
Ti!

Dobar si, do-bar!
:)
gedza.73 gedza.73 17:44 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

I o naučnim projektima bi da diskutuješ?
Ti!

Ne diskutujem o tome nego o principima. To ako nisi razumeo iz komentara koji nema veze sa naučnim programima već komotno može da bude i dal bi vegan jeo meso i za koje pare već sa principima. Pa ako se čovek sa nečim ne slaže on kaže ja neću da radim za vas i vaš novac jer se to kosi sa mojim ubeđenjima. Da ne bude kako se istresa komentarima po reditu ili dele saveti omladini a onda kad treba da se radi za pare savija se kičma i podvija rep.

Znaš onaj vic kad stariji milioner prilazi na večeri mladoj devojci pa je joj kaže kako je posmatra celo veče, da je lepa, da mu se dopala i kako se pitao da li bi ona provela noć sa njim za milon dolara. Ona malo razmišlja pa mu da potvrdan odgovor.
- A da li biste spavali sa mnom za sto dolara?
- Iju šta vi mislite ko sam ja?
- To smo ustanovili sad se samo pogađamo oko cene.
gvozden1 gvozden1 17:48 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

To ako nisi razumeo iz komentara koji nema veze sa naučnim programima

Ma jok, obnovljivi izvori i energetska efikasnost nemaju nikakve veze sa naukom niti je tu potrebno ikakvo znanje:)

gedza.73 gedza.73 17:58 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Evo ga i ovaj. Projekat je finansirala EU koja oće da nam otme Kosovo. Jel' uzimaš njene pare ili odbijaš?
Za poljoprivredu je pitanje subvencija. Da li neko uzima subvencije Evropske unije (euro) ili Rusije (rublja)?
Smorno je ovo postalo. U pravu ste vi sa 'truli Zapad dekadentni pederi-satanisti-će nas čipuju-unište čirilicu-mrze pravosavlje-samo što nius propali' kao i Miloševićevi komunisti pre vas 'truli zapad-uništava nam Jugoslaviju, ruši samoupravni poredak, dekadencija, propadaju' a i oni pre njih 'truli zapad, dekadentna buržoazija, izrabljuju decu u fabrikama, idu u crkvu' ja grešim i to sam kako ste me sve nazvali i sve je u redu. Smirite se malo.

p.s.
jebote čak i komunisti bili normalniji od ovih današnjih. Oni tvrdili da decu izrabljuju na Zapadu a ovi današnji da decu na Zapadu jedu. U svakom slučaju nikako tamo. Osim ovih što su im deca samostalna. Iako će u sledečoj generaciji njihovim potomcima u školama nasilno da promene pol. Jer ne poštuju tradiciju.
predatortz predatortz 18:08 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Evo ga i ovaj. Projekat je finansirala EU koja oće da nam otme Kosovo. Jel' uzimaš njene pare ili odbijaš?
Za poljoprivredu je pitanje subvencija. Da li neko uzima subvencije Evropske unije ili Rusije?


Mislim da ti pojednostavljuješ stvari. Niko ovde, ubeđen sam u to, ne misli da treba potpuno prekinuti sve odnose sa EU i Amerikom.
Niti je to pametno, niti bi se iz toga bilo šta pametno po nas izrodilo.

Ne treba mešati saradnju na projektima sa stavovima oko Kosova, koji uzgred ni u samoj EU nisu jedinstveni.

Naše legitimno pravo je da branimo ono što nam pripada, naročito ako ta odbrana nikome ne preti i nikoga ne ugrožava. A to je slučaj sa ponašanjem Srbije. Rat niko ne pominje, ne vuku se potezi koji bi ga mogli uzrokovati, ljudi i roba prolaze nesmetano preko Srbije.

Od proširenja EU, bar u dogledno vrema, a ja verujem i da je to trajno, nema ništa.

Što se tiče ekonomske saradnje, nje će biti u onoj meri za koju postoji interesovanje firmi i kapitala iz EU.

A da EU uvede totalne ekonomske i političke sankcije Srbiji zbog toga što Srbija ne da potpis na nezavisnost Kosova, to bi bio nacistički akt.
Ako ga bude, to opet nije do nas.
gedza.73 gedza.73 18:19 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Mislim da ti pojednostavljuješ stvari. Niko ovde, ubeđen sam u to, ne misli da treba potpuno prekinuti sve odnose sa EU i Amerikom.

jesam pojednostavio kako bih doveo do osnovnih principa.
Od proširenja EU, bar u dogledno vrema, a ja verujem i da je to trajno, nema ništa.

Nema.
Naše legitimno pravo je da branimo ono što bam pripada, naročito ako ta odbrana nikome ne preti i nikoga ne ugrožava. A to je slučaj sa ponašanjem Srbije. Rat niko ne pominje, ne vuku se potezi koji bi ga mogli uzrokovati, ljudi i roba prolaze nesmetano preo Srbije.

Kosovo se diplomatijom i pegovorima ne vraća. Sve je to zamajavanje i produžavanje agonije. Jedino može da se iščupa nešto.

Stvar je što narativ i retorika koja se nudi će napraviti one 'spavače' iz filmova koji će u određenom trentuku skočiti i napraviti haos zbog navodnih ideala koji su ovih dana posejani od strane nkoga ko nas za takvo stradanje ili haos sprema jer je njemu tu u interesu. Kome odgovara u ovom trenutku ili nekom sledećem da na Balkanu bukne sranje?
Što se tiče ekonomske saradnje, nje će biti u onoj meri za koju postoji interesovanje firmi i kapitala iz EU.

To interesovanje je vezano za usklađenost, papirologiju, carisnke olakšice i transport. Kako smo usklađivali sistem sa EU tako su firme (prvo one koje su vačaroške i spremne na rizike) počele da dolaze.
A da EU uvede totalne ekonomske i političke sankcije Srbiji zbog toga što Srbija ne da potpis na nezavisnost Kosova, to bi bio nacistički akt.

Neće oni da uvedu sankcije. Ispod halabuke oko Kosova je pravni sistem koji treba da uskladimo sa EU. Ako ne uskladimo sa sistemom (ona čuvena gde ljudi odlaze) pravila sa klubom u koji bi ušli oni mogu da vrate ograničenja poput carina i viza. Nije to ucenjivanje, jednostavno njihova kuća i ako hošeć da uđeš u njihovu kuću ima da poštuješ pravila.

Sve postkomunističke države su imale ogromne probleme sa korupcijom, 'prvobitnom akumulacijom kapitala', političarima. One koje su ušle u društvo su smanjile na neku prihvatljivu meru, one koje nisu kod njih je to buknulo. Po meni je to osnovno kako bi društvo krenulo napred i kako bi se zaustavilo propadanje koje će samo na duži rok da upropasti i opustoši Srbiju.

p.s.
Naše legitimno pravo je da branimo ono što nam pripada

naravno. S tim što i oni smatraju da njima pripada pa je sad ostalo da se cenjkamo šta će kome da pripadne.
gvozden1 gvozden1 18:22 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

jebote čak i komunisti bili normalniji od ovih. Oni tvrdili da decu izrabljuju na Zapadu a ovi današnji da decu na Zapadu jedu. U svakom slučaju nikako tamo. Osim ovih što su im deca samostalna. I iako će u sledečoj generaciji njihovim potomcima u školama nasilno da im promene pol. Jer ne poštuju tradiciju.

Vidi, sliko.

Jasno je da si se ti pogubio, da niti šta o čemu znaš, niti znaš da ne znaš.
To je valjda i razlog što ne možeš da shvatiš gde ti nije mesto, pa se, jadan, zalećeš i da komentarišeš naučne skupove.

Veruješ da je za to dovoljno slikati "svoju biblioteku"

Nije, daleko si ti od toga, i kloni se tih tema, ne pripadaš ti tu.

Ti bi mogao, recimo, da prestaneš da izmišljaš da je neko rekao ono što nije kako bi mogao da "diskutuješ"

Ali ako je i to za tebe nedobacivo, što je moguće, jer i za to je potreban izvesni stepen inteligencije, onda makar možeš da odgovoriš na direktno postavljeno pitanje.

Evo, ja kažem, ako država mora da stupi u rat, onda treba i da stupi, ti se s tim ne slažeš, pa šta misliš da treba u toj situaciji da učini?
predatortz predatortz 18:31 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

gedza.73
Mislim da ti pojednostavljuješ stvari. Niko ovde, ubeđen sam u to, ne misli da treba potpuno prekinuti sve odnose sa EU i Amerikom.

jesam pojednostavio kako bih doveo do osnovnih principa.
Od proširenja EU, bar u dogledno vrema, a ja verujem i da je to trajno, nema ništa.

Nema.
Naše legitimno pravo je da branimo ono što bam pripada, naročito ako ta odbrana nikome ne preti i nikoga ne ugrožava. A to je slučaj sa ponašanjem Srbije. Rat niko ne pominje, ne vuku se potezi koji bi ga mogli uzrokovati, ljudi i roba prolaze nesmetano preo Srbije.

Kosovo se diplomatijom i pegovorima ne vraća. Sve je to zamajavanje i produžavanje agonije. Jedino mogu da se iščupa nešto.

Stvar je što narativ i retorika koja se nudi će napraviti one 'spavače' iz filmova koji će u određenom trentuku skočiti i napraviti haos zbog navodnih ideala koji su ovih dana posejani od strane nkoga ko nas za takvo stradanje ili haos sprema jer je njemu tu u interesu. Kome odgovara u ovom trenutku ili nekom sledećem da na Balkanu bukne sranje?
Što se tiče ekonomske saradnje, nje će biti u onoj meri za koju postoji interesovanje firmi i kapitala iz EU.

To interesovanje je vezano za usklađenost, papirologiju, carisnke olakšice i transport. Kako smo usklađivali sistem sa EU tako su firme (prvo one koje su vačaroške i spremne na rizike) počele da dolaze.
A da EU uvede totalne ekonomske i političke sankcije Srbiji zbog toga što Srbija ne da potpis na nezavisnost Kosova, to bi bio nacistički akt.

Neće oni da uvedu sankcije. Ispod halabuke oko Kosova je pravni sistem koji treba da uskladimo sa EU. Ako ne uskladimo sa sistemom (ona čuvena gde ljudi odlaze) pravila sa klubom u koji bi ušli oni mogu da vrate ograničenja poput carina i viza. Nije to ucenjivanje, jednostavno njihova kuća i ako hošeć da uđeš u njihovu kuću ima da poštuješ pravila.

Sve postkomunističke države su imale ogromne probleme sa korupcijom, 'prvobitnom akumulacijom kapitala', političarima. One koje su ušle u društvo su smanjile na neku prihvatljivu meru, one koje nisu kod njih je to buknulo. Po meni je to osnovno kako bi društvo krenulo napred i kako bi se zaustavilo propadanje koje će samo na duži rok da upropasti i opustoši Srbiju.


Sa dobrim delom se slažem. Zato i mislim da treba voditi dva paralelna procesa. Jedan generalni i drugi kosovski.

Usklađivati se po pitanju vladavine prava i zdravih ekonomskih odnosa, a status Kosova držati zamrznutim.

Ne vraća se Kosovo diplomatijom, tu se slažem. Ali se potpisom trajno gubi.
Potom, nije naš posao da Šiptarima olakšavamo život i žmurimo nad genocidom koji je nad nama počinjen uz blagoslov velikih.

Naš posao je da učinimo sve da im to na nos izađe. Pa, neka još decenijama budu teritorija, nestabilni, protektorat...

Država Srbija bi trebala da učini sve da svaki prosečan Srbin na Kosovu, kroz pomoć matice, ima tri puta bolji životni standard od prosečnog Šiptara. A sve to preko Crkve, NGO, fondova pomoći... A nisu to velike pare, veruj mi.
Onda bi Šiptar imao nedovršenu državu u kojoj Srbin živi pet puta bolje od njega. Za muda da se grize, ali to mu je što mu je

Nenasilan otpor, otpor mozgom. I bez žurbe...


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 18:31 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Fora je što ti je "For you" po difoltu, pa svaki put moraš da prebaciš na "Fallowing", ako nećeš da ti nabacuju nasumično razne tvitove, i igraju na kartu da će da ti dosadi da svaki put prebacuješ.

Usput, uđi u profil i proveri koga sve pratiš, jer su i to prčkali, pa su sami umesto tebe "otpratili" neke što si ih pre pratio.


straasno!!!

ma i tamo sam samo rekreativno nemam pojma ni koga pratim iskreno

hvala milisave u svakom slucaju

gedza.73 gedza.73 18:33 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

@ predatortz
Nemam ilizije o Zapadu, ne mislim da se sagneš i pokupiš zlato, da je to američki san iz filmova. Jeste Zapad licemeran, ima dvojne standarde ali mislim kako treba da ponudimo običnmom čoveku bolje okruženje i da ojačamo državu na dobrobit svih. Takođe mislim kako ne treba ponovo da se guramo u prvi plan (već smo probali par puta u XX veku), da ne sprovodimo eksperimente (isto smo probali u XX veku) i pošto smo već zaostali par koraka da smo primenimo ili kopiramo od ovih par sistema koji postoje u svetu neki koji vidimo da funkcioniše. A takođe mislim kako taj sistem nije Lukašenkov, Putinov ili Kim Džongov. Em su daleko em su loši i nefunkcionalni em sa njima nemamo skoro nikakvu ekonomsku saradnju.

DA bar jednom budemo u nekoj sredini i probamo da prođemo neprimetno. Ovako mi deluje kako neko utiče na javno mnjenje koje uporno okreče reflektor na nas.

p.s.
Država Srbija bi trebala da učini sve da svaki prosečan Srbin na Kosovu, kroz pomoć matice, ima tri puta bolji životni standard od prosečnog Šiptara

Koliko tu marifetluka ima i opet onaj Srbin što je ostao na Kosovu da nema gde trpi i od jednih i od drugih a ove jedne mora bespogovorno da sluša.

Onda bi Šiptar imao nedovršenu državu u kojoj Srbin živi pet puta bolje od njega. Za muda da se grize, ali to mu je što mu je

Slažem se. Ali ovo bez jake ekonomije ne možemo da uradimo. A ako odsečemo granu na kojoj sedimo onda tek ovaj plan (za koji se slažem) propada i propada i ceo jug i centralna Srbija.

p.s.
Mi smo svedeni na '3000 za gospođu'. To je možda naš najveći problem koji će tek da se ispolji a onda Albanci ladno mogu da ušetaju kroz puste krajeve Srbije kao što sad seču šume na teritoriji Srbije jer tamo nikoga nema.

gedza.73 gedza.73 18:39 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

gvozden1
Evo, ja kažem, ako država mora da stupi u rat, onda treba i da stupi, ti se s tim ne slažeš

Ko kaže da se ne slažem? Ja bi' tebe prvog posalo pod oružjem i u uniformi na Kosovo da gerilski ratuješ. A posle tvoje istomišljenike. Ne da sedite u toploj sobi i pametujete kako drugi treba da ratuju dok vi gledate TV Dnevnik i jedete klopu koju vam je dostavila neka firma čija je centrala u inostranstvu.
gvozden1 gvozden1 18:49 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

gedza.73
gvozden1
Evo, ja kažem, ako država mora da stupi u rat, onda treba i da stupi, ti se s tim ne slažeš

Ko kaže da se ne slažem? Ja bi' tebe prvog posalo pod oružjem i u uniformi na Kosovo da gerilski ratuješ. A posle tvoje istomišljenike. Ne da sedite u toploj sobi i pametujete kako drugi treba da ratuju dok vi gledate TV Dnevnik i jedete klopu koju vam je dostavila neka firma čija je centrala u inostranstvu.


Eto, to je nivo razgovora mukice koja ima biblioteku!

Šta bi on meni uradio, a šta država koja je primorana na rat treba da uradi, e u to se mukica ne upusta.

Nego, slepac, što Ukrajincima ne zameraš što odoše u rat?
literatesa literatesa 18:54 29.01.2023

Re: Čak su i Hrvati shvatili

Eto, to je nivo razgovora mukice koja ima biblioteku!

Gvozdene, samo što mu nisi rekao da će se nastavi li pisati komentare pretvoriti u ženu.


I imaš li ti biblioteku? Nije to valjda sramota? Pederski?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana