Na današnji dan| Reč i slika

Maturska slika sa Brankovog mosta

angie01 RSS / 04.02.2023. u 15:13

 

 B83tX8-CUAES1x3?format=jpg&name=medium

 

 



Komentari (667)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:17 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Није ми јасно зашто би ико ко живи у Србији, а није Србин, зазирао од Србије и Срба?
Србија је једини простор бивше државе где ће се на малтретирање оних који нису Срби, наћи припадници већинског народа, тј. Срба, који ће врло јасно да стану у одбрану тога малтретиранога.


carli- to je ucitavanje,...potrebna interpretacija, je l kapiras,..inace Borka Pavicevic je bila jedna fenomenalna zena i nije bas lepo pricati o njoj gluposti, bez da se ista zna o njoj, sem paskvila ideoloski nalozenih, je l razumes to.
literatesa literatesa 12:18 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Angie, mene interesuje zašto ti muž ne navraća na blog? Moj muž je često govorio "ja znam koga sam oženio", i ovi muškarci nečiji po blogu imaju žene koje gledaju agoniju s tobom, ali tvoj muž ne?
predatortz predatortz 12:22 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01
i na nama je da pokažemo o kakvim se tu nedovršenim osobama, licemerima i bezveznjakovićima radi.


predatore, stigla ti je ova nelecena menadzerka, da te usmeri, inace ona ne ucestvuje, samo 30 uobicajeno bljutavih konstrukcija za redom, da nesto ne ispusti, da sve proba da pokrije sto je umilsila u svojoj bolesnoj opsednutosti,..gospodeboze, kakva ekipa.


Da li si ti svesna težine kvalifikacija "nelečena" i "silovatelj sa fronta"?

Ako nisi, ukazaću ti na neke sitne razlike.

Recimo, ja za tebe mislim da si prilično priglupa osoba. I ne libim se toga da ti to u lice kažem.
Da li je to lepo?
Ne, ali takav smo uzajamni odnos izgradili ovde.
Tebe niko ne sprečava da meni kažeš to isto.
Međutim, kada mi kažeš da sam "silovatelj sa fronta", ravno tome bi bilo da ja tebi kažem da si kurva čedomorka ili neku sličnui gadost.
Sem što bi takav način komunikacije bio ekstremno glupav, u njemu bi se sadržali i elementi krivičnog dela. Jer, u jednom takvom komentaru bih ja, bez ijednog argumenta, tvrdio da si ti počinila gnusno delo, veoma kažnjivo našim zakonima.

Nikakvo krivično delo nije zahvaliti se Ratku ili Radovanu. To je stav. Politički stav, garantovan Ustavom i zakonima.
Međutim, ono što ti radiš u svojim komentarima prevazilazi okvire dozvoljenog.
literatesa literatesa 12:23 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ako me tes svako malo casti felaciom, ono zena koja se ovde bacaka da je decki maltretiraju, drugoj zeni upucuje takve komentare,.

Nemam se živaca upuštati u ove tvoje čaršave prezira kad provale iz tebe.. tj nemam vremena, Angie, stvarno je na tebe bacanje vremena..


Da, jesam ti rekla da si se zagrcnula od Krkarevog ustaškog. Zar nisi? Zar si toliko jadna da nisi u stanju ove koji te progone evo deceniju banovati nego te Krkar spašava, ispalo je kao da je tvoj korisni idiot.
literatesa literatesa 12:26 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Meni je stvarno postalo ispod nivao komunicirati sa ovom salatom riječi i manije, bez kvačica. Ne udostoji se obratiti ljudim ali od njih zahtjeva poseban tretman na sve svoje bede.
angie01 angie01 12:27 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Dakle, upravo sam proverio i na svoje veliko iznenađenje video da na 2. strani i dalje stoji…

Samo sam svratio da govnima srbočetničkim jebem svetosavsko-mladićevsku mater.


pa i dalje stoje komentari sirom ovog portala, gde se mase kamom, predlaze da se neistomisljenici u smutnim vremenaima uklone i zali sto ih nije vise tako nestalo, pa se zahvaljuje ratnim zlocincima, negiraju zlocini i slicno- to je tebi ok?...na to nisi reagovao?

baska ovo uporno osudjivanje nepoznatih ljudi, da su ovo ono, neprijatelji, slucajni Srbi i ostale bedastoce, cemu vidim da si se pridruzio,...sta onda tacno hoces sa odgovorom na sve to?


Jebem ti mater lažljivu, gnome evnuhski. Tebe bar znam ko si pa ću kad-tad kad te sretnem da ti saspem par zuba u grlo.


ovo sam ti pra puta objasnila, a ti ko huci vrtis isto stoti put- znaci tasa je isto tako pickarao, a da nije bio izazvan, kao sada krki, znaci na suvo, dodje i izdere se na isti nacin, ...onda te nisam videla da protestujes, imas neki problem sa takvim ponasanjem?

pa sta je onda to?
angie01 angie01 12:36 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ti bolje vidi sve sto te muci sa svojim muzem-za koga sumnjam da postoji, sto me se ni ne tice-...s obzirom na tvoje manijacenje van bloga.

a malo je i preglupavo da pominjes tudje zene,...baska sto ti je bezvezna i sama ideja koju su poturila.


kako god, tvoja opsednutos mnom nije bas najnormalnija.
angie01 angie01 12:40 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

predatore- ne seri, ne petlja,..ti si meni igovorio mnogo gore od toga sto se sada prenemazes i ova tvoja nelecena usmeriteljka,

...za slivovanje- rekoh da si mi izgovorio recenicu, koju su silovatelji sa fronta koristili u zahebanciji i to je istina,..ako ti nije bilo problem da je ispisujes, ne znam sta se sada nespretno vadis i prebacujes na mene.

literatesa literatesa 12:44 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Angie, neću ti odgovoriti na sve, em da me ne uvlačiš u maniju em s tobom na kondiciju gube svi, ali znaš ti već šta ja tebi mislim od srca.

Neću, jer sad baš ne bih ban. Čini mi se da te moje prisustvo na blogu posebno sluđuje, pa eto, neka me. Nemam sad vremena za blog Čerčilu, ali biće uskoro.
literatesa literatesa 12:45 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

s obzirom na tvoje manijacenje van bloga.

Reci, imaš neki trač? Ili će ga ispričati Krkar?
angie01 angie01 12:46 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa
Meni je stvarno postalo ispod nivao komunicirati sa ovom salatom riječi i manije, bez kvačica. Ne udostoji se obratiti ljudim ali od njih zahtjeva poseban tretman na sve svoje bede.


ups.
Nemam se živaca

posle 40 komentara zaredom, kojekakvog izmisljanja i tripovanja u bedastoci,..sta smorila si se,..dok cutim i preskacem te ti ne prestajes da lupetas na svim blogovima o meni-kakva je to opsesija, bolest, ludilo,...al ne ide isto, kada ti odgovorim.

kakve ti uopste veze imas sa mnom, pa sada ni to nije dovoljno, nego i muz, tudje zene,..jesi li ti uopste svesna sta lupetas...
angie01 angie01 12:56 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

tes- rekoh ti, ne spominji tudju porodicu, usredsedi se na svog "muza".

...ti svakako dolazis na moj blog, da nesto seres, zovi ti to stolim, dvoristem, kako hoces, ulazis u moj prostor da prostires svoje ludilo, a ja te pitam, koji je uopste razlog tvoje osesivne fiksacije prema meni- ja sa tobom nemam nista, a ti se mnome bavis 24/7, kao da ti zivot zavisi od toga- to je za lecenje.

a agonija je vasa- nije moja,...pazi agoniju ovakve vrste i razmera, jer, zamisli, neki ljudi ne misle isto.
literatesa literatesa 13:00 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Hehe,

rekoh prije dva-tri dana, rat koji se gubi od Angie.. Hmm..
angie01 angie01 13:00 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Angie, neću ti odgovoriti na sve, em da me ne uvlačiš u maniju em s tobom na kondiciju gube svi, ali znaš ti već šta ja tebi mislim od srca.


sta ti mislis o meni, je meni beznacajno, kao i sta mislis o bilo cemu drugom, kapiram da si u nekom neizdrzu i svojevremeno sam ti lepo nudila gostovanje, da se olaksas- al izgleda da ti ipak volis ovako da manijacis.

samo da ti kazem, da si ne dajes na vzanosti- meni je tvoje prisustvo nebitno, ja tebe preskacem, ne obracam ti se, no ti cekas ustreptala svaku priliku da se nakacis- stvar je u tome, da ti ne mozes bez mene:)
literatesa literatesa 13:02 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

a ti se mnome bavis 24/7, kao da ti zivot zavisi od toga

Angie, to su tvoje želje da se ljudi bave, i polazi ti za rukom prilično. Meni si dosadna, i kako ti starost stiže sve žalosnija. Baš jad. Ne znam ni šta bih opsovala kad te vidim.


Rekoh i ovim srboćetnicima, posebno Predatortzu da prestane praviti budalu od sebe sa tobom.
literatesa literatesa 13:03 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

i svojevremeno sam ti lepo nudila gostovanje, da se olaksas

Gospa meni lepo nudi da se ja olakšam?
angie01 angie01 13:09 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa
Hehe,

rekoh prije dva-tri dana, rat koji se gubi od Angie.. Hmm..


tes, ti si jeftin provokator, koji je samoumislio da je pametan.

i koji rat?...ovaj vas, sto nastavljate da vodite na blogu, sa nepoznatim ljudima, koji se bas ne slazu sa vasim izjavama, pa se onda grupno obrusavate na mene, sa kojekavim ucitavanjem i "analizama", za komentare koje je ispisao neko drugi,..a bret, vi ste ispisivali mnogo gore- pa se niko nije poresao...pa preljepo.
literatesa literatesa 13:11 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

jeftin provokator

Jeftin provokator, samo sam odmahnula glavom. Jbt, jeftin provokator.


Angie, nemam vremena.

p.s. dođeš nam svima onaj trač o meni, citiram "van bloga"
angie01 angie01 13:13 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Angie, to su tvoje želje da se ljudi bave, i polazi ti za rukom prilično. Meni si dosadna, i kako ti starost stiže sve žalosnija. Baš jad. Ne znam ni šta bih opsovala kad te vidim.


ahahahha- pa ja verujem da me sanjas, kada se ovoliko bavis sa mnom na javi.


posebno Predatortzu


dadada,...instruises ga, lozis ga, nisis zadovoljna njegovim ucescem i sta pokazuje i kako sve na kraju izgleda,..a on se jos peca na te tvoje jftine provokacije- taj deo je najsmesniji.

pazi ovo sa psovkom-pa sto bi ti bilo koga koga ne poznajes psovala, to ti kazem, nas dve nemamo nista zajednicko, sta se vezujes.
angie01 angie01 13:16 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Gospa meni lepo nudi da se ja olakšam?


ja ti iskreno tada ponudila, a ti ironisi koliko hoces-nije nista novo, sa takvima kao ti i ne treba nista, to si dokazala.
angie01 angie01 13:17 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

dođeš nam svima


ne dodjem ja nikome nista- dovoljno je da ti znas.
benedykt benedykt 13:21 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01


ajao, koliko analiza endzi, koliko ucitavanja, koliko prostackog ulazenje u privatno sa izmisljenim zakljucima-pa bogtemazo, od cele ove banda ekipe, koja ispisuje strahote, ispadoh ja najstrasnija:))),..oa koja sam vam ja carica,

kako bih rekla, svako ovde ispisuje svoj profil-tako da te budalastine koje ipisujes nisu moja slika, nego tvoja.

Tjah, postajem već dosadan i samome sebi, ali izgleda da ću morati još jednom po jubilarni osmi ili deveti put…
Dakle, na 2. strani ovog istog a tvog rođenog bloga, eno i dalje ovoga…

krkarziv
Jebem ti mater lažljivu, gnome evnuhski.

Tebe bar znam ko si pa ću kad-tad kad te sretnem da ti saspem par zuba u grlo. U ovim godinama. A mala je ovo čaršija, moraće se desiti.


Odnosno i ovoga…
krkarziv
Pošto mi nekoliko puta ptičica javlja da me pominjete i serete koješta, samo sam svratio da govnima srbočetničkim jebem svetosavsko-mladićevsku mater. Mrzi me da tražim gde ste me i šta olajavali pa vam se ovako sveobuhvatno poserem na nacionalnocrkvena i nacističkopolitička dostignuća i postignuća.

SFSN

Krkar


Na trećoj strani eno tvojih promišljanja na datu temu…

angie01
Krki-lepo sto si se vratio!


Elem, kada budeš umela nekako bilo kako da objasniš ovo što se desilo, a posebno svoju sopstvenu reakciju, bilo kako drugačije a da ne napišeš isto što i ja o svemu tome tj a zašto je to kod tebe baš tako u glavi, onda možemo da pričamo o bilo čemu drugome do mile volje.

Ovo što je tvoj ljubimac Krki-lepo što si se vratio znači nisu nikakve strahote, odnosno branio se čovek jer su ga napali ti neki zlikovci tj Tasa debeli je napisao da je on bio član partije još u studentskim danima a posle se pretvorio u velikog demokratu. To je tvog ljubimca toliko valjda silno pogodilo te je morao da mu jebe majku majčinu onu lažljivu i gnomovsko-evnuhovsku a uz to da svima ostalima poželi prijatno posle podne uz pesmu… Jebem li vam svima mater onu srbočetničku a bogami i svetosavsko-mladićevsku…!??

Ma ne, ne deliš ti svet oko sebe kao nožem na svetlo i tamu…!?! Ma gde bi ti, odnosno nikakve to veze nema sa ostatkom mojih opservacija na datu temu…
literatesa literatesa 13:24 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ne dodjem ja nikome nista- dovoljno je da ti znas.

Ne znam koji, o meni ima puno tračeva, i u njima puno istine. Moraćeš nam ispričati, nije moguće da trač o meni čuvaš kao adut? Znaš ono kao znam njene tajne, cc, Angie, Angie, sa mnom ako uđeš u priču, pazi da ne odemo duboko.. Samo kažem, na vrijeme.
literatesa literatesa 13:25 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ne dodjem ja nikome nista- dovoljno je da ti znas.

Cc, kako ovo zvuči, opasno.
predatortz predatortz 13:28 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

dadada,...instruises ga, lozis ga, nisis zadovoljna njegovim ucescem i sta pokazuje i kako sve na kraju izgleda,..


Tužno... Doduše, svako polazi od sebe. Ti si se jaranu krkaru obradovala, pa računaš da svakome treba ta vrsta podrške.
ako nisi skontala do sad, podvući ću ti očigledno - ja ovde ratujem sam.
angie01 angie01 13:29 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

benedykt


ne mogu da citam ponovo, ako nisi razumeo moja objasnjenja, onda si ili glup ili zlonamerno insistiras na necemu sto si zamislio-pa neka ti tako ostane.

ono sto je cinjenica-ti meni zamers tudje komenatre, jer smatras da su strasni, a na iste takve nikada nisi reagovao, kada su ih ispisivali oni kojam su upuceni- znaci, licemr si najsgori.

drugo- moj komentar krkaru, nema nikakve veze sa njegovim komentarima-jednako sam pozdravila i druge blogdere, koji su se posle nekog vremena pojavili.

i trece- meni krkar nije ljubimac, dok je na blogu bio i nismo bas bili sjajno,...no mislim da je bio zanimljiv bloger.

ne moze krace i jasnije, pa ti sada do prekosutra smaraj, izmisljaj,..bas me briga.
angie01 angie01 13:32 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Tužno... Doduše, svako polazim od sebe. Ti si se jaranu krkaru obradovala, pa računaš da svakome treba ta vrsta podrške.
ako nisi skontala do sad, podvući ću ti očigledno - ja ovde ratujem sam.


pa tuzno je koliko uspeva da te nalozi, i kako reagujes po instrukcijama,...a ne ratujes sam, stalno si u grupi,...juce me je iznendailo da je i carli ukljucen, ja sam do sada mislisla da on samo blentavi iz dosade-kad ono, odmah je javio huciju da sam ga banovala- zbog komenatra sa nabijanjem, naravno,..par sam pre toga obrisala, al mu nije bilo dosta.
predatortz predatortz 13:37 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

a ne ratujes sam, stalno si u grupi,...juce me je iznendailo da je i carli ukljucen,


sastajemo se bar jednom nedeljno, razmenjujemo beleške i pravimo planove za naredni period. jedina tema je kako oponirati tebi!
evo, da te častim, jer očigledno se tako vidiš. što je jako tužno, ali ajde...
angie01 angie01 13:37 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Ne znam koji, o meni ima puno tračeva, i u njima puno istine. Moraćeš nam ispričati, nije moguće da trač o meni čuvaš kao adut? Znaš ono kao znam njene tajne, cc, Angie, Angie, sa mnom ako uđeš u priču, pazi da ne odemo duboko.. Samo kažem, na vrijeme.




ti si sebi stvarno svasta umlislila da si-pazi da se ne zahebes, kao sto si se i do sada.

ono sto je tu bitno je- da me ti ne zanimas, nego je problem tvoja opsednutnost mnome.

znaci, ja tebi nista niti radim, niti me briga, niti bilo sta zajednicko imamao, al ti si mene ufiksirala iz neke svoje size i 24/7 se mnome bavis na prilicno bolestan nacin- o tome se radi.
angie01 angie01 13:39 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

sastajemo se bar jednom nedeljno, razmenjujemo beleške i pravimo planove za naredni period. jedina tema je kako oponirati tebi!
evo, da te častim, jer očigledno se tako vidiš. što je jako tužno, ali ajde...


ti nemas kapacitet da napises neki fazon, pa da ima smislia- ovo ja bas, nista,..a cinjenica je da vas nekoliko stalno zajedno nastupate, pa ti pricaj sta hoces.
benedykt benedykt 13:39 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01

Jebem ti mater lažljivu, gnome evnuhski. Tebe bar znam ko si pa ću kad-tad kad te sretnem da ti saspem par zuba u grlo.


ovo sam ti pra puta objasnila, a ti ko huci vrtis isto stoti put- znaci tasa je isto tako pickarao, a da nije bio izazvan, kao sada krki, znaci na suvo, dodje i izdere se na isti nacin, ...onda te nisam videla da protestujes, imas neki problem sa takvim ponasanjem?

pa sta je onda to?

Naslušao sam se bukvalno svega i svačega od Tase u nekim našim prepirkama, kao što sam posmatrao sa strane ko zna koliko drugih svađa a.k.a pičkaranja u kojima je dato blogovsko lice učestvovalo. Nikada nisam video ništa ali ni približno slično ovom dnu i najprostačkijem mogućem primitivizmu. Ukoliko grešim, budi ljubazna pa mi daj neki bilo koji dokaz za to što tvrdiš. Unapred zahvalan…

Inače hvala na pitanju pretežno volim da ostanem sa strane kada dođe do toga, jer nije moj blog da mogu bilo šta da uradim niti se osećam pozvan da reagujem. Prećutao bih i ovo sada što je Krkar uradio da nisam bukvalno ostao bez teksta na Krki-super-što-si-opet-tu, odnosno na onu kofu punu fekalija kojom si pri tome polila njegove oponente.

Verovala inače ili ne, moja inicijalna reakcija kada sam počeo da čitam tvoj tzv Vijetnamski sindrom komentar, je bila… E baš super ovo Endži nešto Krkaru sigurno nabija na nos…!?
Očigledno je da sam ponekad naivan do granice gluposti…

literatesa literatesa 13:40 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ti si sebi stvarno svasta umlislila da si-pazi da se ne zahebes, kao sto si se i do sada.

Hoćeš da mi ispričaš večeras, do BG mi treba par sati. Mislim, ne radi se o tome šta ti imaš o meni i na neki način prijetiš, nego o izazovu stizanja za par sati. O prilici koju bih ti pružila, rado.
angie01 angie01 13:50 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

benedykt



Ukoliko grešim,


gresis-bilo je mnogo gorih komentara,...od tase isti takav, a bez da ga je neko izazvao, je l kapiras,..znam da ne, jer ti ne odgovara,...da idem sada po blogu da trazim, ne pada mi na pamet, bas me briga da ti nesto dokazujem- istina je ziva, dovoljno si dugo ovde, da znas da je tako.


Inače hvala na pitanju pretežno volim da ostanem sa strane kada dođe do toga


kako to mislis, ako ti smeta, iskazes svoje negodovanje,..kako si sada krenu da smaras sa 30 komentara istog glupog sadrzaja, s obzirom da sam ti jos na prvi dala objasnjenje,...svako cutanje, znaci odobravanje,..znaci ti si do sada odobravao,...pa hebiga licemeran si.

svoju reakciju sam objasnila- uzmi, ili ostavi, sve jedno je.
angie01 angie01 13:55 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Hoćeš da mi ispričaš večeras, do BG mi treba par sati. Mislim, ne radi se o tome šta ti imaš o meni i na neki način prijetiš, nego o izazovu stizanja za par sati. O prilici koju bih ti pružila, rado.


znas koliko me zabole za tebe.

na tvoje prvo, nicim izazvano divljanje sam pokazala neku sucut, pokusala sam da razumem da te nesto muci i pruzila ti mogucnost da to recikliras- sto si odbila i sada ismevala, sto vec dovoljno govori o kakvom se profilu radi,...a ono sve posle, nicim izazvano sto si pokazala, je cista bolest-sto bih se ja sa tako necim smaraala, imam pametnija posla.

znaci i dalje ne znam sta hoces i sto si se vezala-ono nema nigde veze nikakve,...al me bas briga,...manijaklanost me ne interesuje...a nisam ni terapeut, tu ti ne mogu pomoci.
benedykt benedykt 13:56 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01

ono sto je cinjenica-ti meni zamers tudje komenatre, jer smatras da su strasni, a na iste takve nikada nisi reagovao, kada su ih ispisivali oni kojam su upuceni- znaci, licemr si najsgori.

drugo- moj komentar krkaru, nema nikakve veze sa njegovim komentarima-jednako sam pozdravila i druge blogdere, koji su se posle nekog vremena pojavili.

i trece- meni krkar nije ljubimac, dok je na blogu bio i nismo bas bili sjajno,...no mislim da je bio zanimljiv bloger.

Aha, sećam se ali zaista sa koliko si ljubavi pozdravila moje ponovno pojavljivanje na blogu iako sam odsustvovao tri puta duže od Krkara. Zanimljivo kako sada nismo čuli one tvoje tirade o duplim nadimcima i sve ostalo iz datog repertoara, ili je to da pogađam rezervisano samo za one koji nisu ratnici ”svetla” Druge Srbije sa širom okolinom. Quod licet Krki Iovi, non licet Benedykt bovi što-no-se kaže…

Takođe, ne znam zaista za posle 2011. ali pre toga ste bili znači skoro pa nerazdvojni, koliko mene nešto sećanje služi. Doduše to sam već primetio kod tebe, mislim da zaboravljaš u potpunosti samu sebe od nekada, odnosno smejao sam se tri puna dana kada si baronisala kako si bila na braniku borbe protivu Jece Milić i njenih četres’ LDP ‘ajduka na blogu u tim nekim sada već davnim vremenima

Hvala na pitanju, kada budeš bilo kada videla da pozdravljam bilo koga ko je upravo nekome opsovao bilo kakvu majku, odnosno zapretio mu da će da mu prearanžira vilicu jer je previše zuba u istoj, a ti slobodno dođi pa mi reci bilo šta. Ovo je tvoj rođeni blog samo da te podsetim, odnosno ti si ta koja je jedina pozvana da održava red i sve ostalo što ide uz to…
literatesa literatesa 14:03 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

imam pametnija posla.

Dobro, to je pametno.
angie01 angie01 14:04 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Aha, sećam se ali zaista sa koliko si ljubavi pozdravila moje ponovno pojavljivanje na blog


pa ti si ljubomoran, sto ne kazes.

lepo sam ti tada rekla, ja generalno ne volim podmetnute inkarancije, zato sto je to manipulacija drugima,...nisam ti se ni obracala zbog toga i to bi bilo sve.

sa kim sam bila nerazdvojna, sa krkijem- kakva laz,...pa eno ti blogovi, pa vidi kako je to bilo,..verujem da se i drugi secaju,..a o jeci milic nisam nikad imala lepo misljenje, jos dok je blogovala sa bivsim muzem i to meoze da se vidi u arhivi.

isto tako nisam bila fan LDPa i to moze da se vidi- meni cedica nije bio zanimljiv, ni za ozeni me, a ni kao politicar.

a ovo sto kazes na kraju- pa kako milim te nisi nikada nikome drugome spocitavao sto dozvoljava nedolicne komentare na svom blogu, nego sada ja imam ekskluzivu, hebote, koliko vas je to, da ste tako ekstremno vezani za mene, a drugi nisu bitni.

znaci, da si IKADA reagovao na bilo koje takvo ispoljavanje, iamo bi pravo da kazes nesto, ovako ne, ful pojnt.
gvozden1 gvozden1 14:20 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

sucut

:)

cmix909 cmix909 14:28 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

panta
literatesa
Panta, jel ti to imaš komplet knjiga? :)

Па да.
То било оно време када су се бирале корице књига да буду саобразне регалу.

Ipak je neobicno da se vlasnik regala odlucio za (pogodih po duzini reci u naslovu) Tehnicku enciklopediju -- ne za Šekspira. Inace je znacaj razmetanja metrazom biblioteka znatno porastao. Cest je slucaj da se u belom svetu intervjui s poznatim facama ilustruju njihovim portretima sa namenski formiranom bibliotekom u pozadini, pri cemu se izbor naslova i njihov razmestaj poveravaju specijalizovanim dizajnerima/agencijama. Preovlađuju debele slikovnice velikog formata -- umetnost, vina, automobili itd.
angie01 angie01 14:29 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

sucut


sta ne poznata ti je rec ili te ugrozava, sta li!
gvozden1 gvozden1 14:39 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01
sucut


sta ne poznata ti je rec ili te ugrozava, sta li!

Ovo drugo malo.
Ali malo samo.
A više volim što je pišeš nego da je ne pišeš.
predatortz predatortz 14:44 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

gvozden1
angie01
sucut


sta ne poznata ti je rec ili te ugrozava, sta li!

Ovo drugo malo.
Ali malo samo.
A više volim što je pišeš nego da je ne pišeš.


ni jedno ni drugo, kad sam ja u pitanju.
samo smešan pokušaj da se izazove reakcija.
predatortz predatortz 14:45 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

sta ne poznata ti je rec


ovo je sasvim dovoljno, zapravo.
panta panta 14:50 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

cmix909
panta
literatesa
Panta, jel ti to imaš komplet knjiga? :)

Па да.
То било оно време када су се бирале корице књига да буду саобразне регалу.

Ipak je neobicno da se vlasnik regala odlucio za (pogodih po duzini reci u naslovu) Tehnicku enciklopediju -- ne za Šekspira. Inace je znacaj razmetanja metrazom biblioteka znatno porastao. Cest je slucaj da se u belom svetu intervjui s poznatim facama ilustruju njihovim portretima sa namenski formiranom bibliotekom u pozadini, pri cemu se izbor naslova i njihov razmestaj poveravaju specijalizovanim dizajnerima/agencijama. Preovlađuju debele slikovnice velikog formata -- umetnost, vina, automobili itd.

Према свецу и тропар.
Пре икс година седим код једног другара.
И падоше ми, управо, у очи томови Достојевског, Андрића и слично на његовим полицама.
Хтедох да га зезам и кажем му - скупа ти ова 'метража'.
Каже он, богами јесте. Уз само једну ситницу - све сам ја то прочитао.
И то не једном, него три пута.
Био страшно начитан човек.
Ухххх, какви су то наши разговори били!
Милина!
gvozden1 gvozden1 15:03 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,


ni jedno ni drugo, kad sam ja u pitanju.
samo smešan pokušaj da se izazove reakcija.

Pa bolje je čuvati srpski jezik nego kvariti ga.

Hajd turcizmi, germanizmi, sve to hajd.
Al brate, hrvatizmi!

A Endžika i bilo šta srpsko, to bi razbucala na paramparčad da može.
Al ne može.

Zato ovo samo malo smeta, a više je dobro što piše.

Da svaka zverka pokaže svoj trag, kažu Srbi.
benedykt benedykt 15:18 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01


pa ti si ljubomoran, sto ne kazes

lepo sam ti tada rekla, ja generalno ne volim podmetnute inkarancije, zato sto je to manipulacija drugima,...nisam ti se ni obracala zbog toga i to bi bilo sve.

sa kim sam bila nerazdvojna, sa krkijem- kakva laz,...pa eno ti blogovi, pa vidi kako je to bilo,..verujem da se i drugi secaju,..a o jeci milic nisam nikad imala lepo misljenje, jos dok je blogovala sa bivsim muzem i to meoze da se vidi u arhivi.

isto tako nisam bila fan LDPa i to moze da se vidi- meni cedica nije bio zanimljiv, ni za ozeni me, a ni kao politicar.

Ma ne, pošto si već počela sa tim licimurnim baronijama a na temu… Ma ja se to svakome ko se opet pojavi silno obradujem… Onda samo da te podsetim kako ta priča bukvalno veze sa mozgom nema, odnosno gde ćeš boljeg primera nego kako si mene ali bukvalno na nož dočekala…

Što se tiče svega ostalog, to možeš da pričaš nekome ko nije bio pre deceniju i kusur na blogu, pa ti možda neko zaista i poveruje. Znači samo si čekala da iscipeliraš nekoga ko bi se usudio da kaže nešto Krkaru, Milićki, Dragecu i ostatku te iste ekipe od nekada. Gde ćeš uostalom bolji dokaz za to od ovoga sa Krkarom od pre par dana, kada ne samo da mu nisi reči rekla na svom sopstvenom blogu nego si još i brže bolje potrčala u tom tvom čuvenom cipelarenje maniru da mu malo pomogneš kao sabratu i ratniku ”svetla” Druge Srbije i šire okoline.

To si ti kakvu te pamtim, odnosno bukvalno se ništa nije promenilo kod tebe tj ”tvoji” ratnici ”svetla” su uvek u pravu, a ako može biti ponekad i preteraju to je samo zato jer se brane od zlikovaca sa Vijetnamskim sindromom i ostalim duševnim poremećajima…
literatesa literatesa 16:31 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Ipak je neobicno da se vlasnik regala odlucio za (pogodih po duzini reci u naslovu) Tehnicku enciklopediju -- ne za Šekspira. Inace je znacaj razmetanja metrazom biblioteka znatno porastao.


literatesa literatesa 16:35 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

(pogodih po duzini reci u naslovu)

Cmix, propast. :)
angie01 angie01 17:33 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Ma ne, pošto si već počela sa tim licimurnim baronijama a na temu… Ma ja se to svakome ko se opet pojavi silno obradujem… Onda samo da te podsetim kako ta priča bukvalno veze sa mozgom nema, odnosno gde ćeš boljeg primera nego kako si mene ali bukvalno na nož dočekala…


pa necemo da lazemo bas toliko, ja ti se nisam ni obratila, a kada si ti meni, ja ti rekoh, da ne volim manipulaciju duplih nikova,..ovde su se mnogi vrtaili sa drugim nikom i odmah rekli ko su, drgoljub, princi,...oni koji su podmetali nove identitete, su se pokazali kao manipulatori, sto i o tebi mislim i otvoreno ti rekla u cemu je stvar i opet posle toga te samo preskakala, je l tako bilo?...ni na kakv noz te nisam docekala, niti sam u tvom ucestvovanju nesto smetala, odgovorim, kada mi se nakacis.

..a nema reci ni o nekom silnom radovanju, kako preterujes- samo obican, vrlo normalan pozdrav, koji sam upucivala i onima sa kojima nisam bila ne znam kako dobro.


Što se tiče svega ostalog, to možeš da pričaš nekome ko nije bio pre deceniju i kusur na blogu, pa ti možda neko zaista i poveruje


hebote, ovo ti je bas glupo insistiranje na necemu sto nije istina, a moze da se proveri- znaci, milicku bas nisam gotivila, jer je ocigledno odredjivala agendu i to ne bas zanimljivo, meni su njeni nastupi bili bas bez veze,...a to kako si sastavio ekipu jos pokazuje da pojma nemas ni o cemu,..znaci Drago je bio sasvim u drugom fazonu i pristojno smo razgovarali i kada smo se slagali i kada nismo, njega sam upoznala i vrlo je autentican i drag bio,...krkara ne poznajem i uglavnom smo bili u ne bas sajajnom odnosu.

znaci, pricas gluposti samo tako i sastavljas izmisljenu slagalicu.

a o onome sto ponavljas- ja jos jednom da ispisujem isto- necu, uzmi kako hoces, sve mi je jedno.
panta panta 17:42 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa
Ipak je neobicno da se vlasnik regala odlucio za (pogodih po duzini reci u naslovu) Tehnicku enciklopediju -- ne za Šekspira. Inace je znacaj razmetanja metrazom biblioteka znatno porastao.



Није се ту превише водило рачуна о бојама.
Цмикс је успео да декодира.


benedykt benedykt 17:52 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01

hebote, ovo ti je bas glupo insistiranje na necemu sto nije istina, a moze da se proveri- znaci, milicku bas nisam gotivila, jer je ocigledno odredjivala agendu i to ne bas zanimljivo, meni su njeni nastupi bili bas bez veze,...a to kako si sastavio ekipu jos pokazuje da pojma nemas ni o cemu,..znaci Drago je bio sasvim u drugom fazonu i pristojno smo razgovarali i kada smo se slagali i kada nismo, njega sam upoznala i vrlo je autentican i drag bio,...krkara ne poznajem i uglavnom smo bili u ne bas sajajnom odnosu.

Ma da, kako da ne… Dragec jedan sasvim fin i uljudan čovek banovao me inače sa svog bloga čim sam ga podsetio na ono sedenje kod Slobe na kanabetu i crvene knjižice koje je sa ponosom baštinio u komunističkoj mladosti. Gle čuda i sa Milićkom sam isto tako prolazio, odnosno jako se dobro sećam tebe i te tvoje borbe sa tim kao agendama, pošto je i malom detetu bilo jasno da su i ona i Dragec tu da bi prodavali svoju tužnu LDP (+NATO) priču. Može biti zaista da ste se Krkar i ti pokačili oko nečega posle 2011. ali pre toga jedino oko recepata za špagete eventualno. Tako da, ko te se ne seća iz tog vremena, skupo bi te platio danas.

angie01

..a nema reci ni o nekom silnom radovanju, kako preterujes- samo obican, vrlo normalan pozdrav, koji sam upucivala i onima sa kojima nisam bila ne znam kako dobro.


Opet samoj sebi upadaš u usta, jer si mene napala na keca sa sve nekom debilnom pričom o duplim nadimcima i svemu ostalom. Deset puta sam ti uljudno objasnio da nemam nikakav dupli nadimak i kako sam bukvalno oteran 2011. kada mi je konačno dosadilo da me banuju ali bukvalno za ništa tj samo zato jer nisam na toj nekoj poželjnoj liniji…
O tome na šta je ličio onako sa strane taj tvoj običan & normalan pozdrav, plus Vijetnamski sindrom komentar podrške, čoveku koji je upravo psovao majke srbočetničke i sve ostalo, sam već sve rekao. Problem je što ti i dalje ne shvataš koliko je to bedno i ružno izgledalo…

angie01 angie01 17:53 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ni jedno ni drugo, kad sam ja u pitanju.
samo smešan pokušaj da se izazove reakcija.


hahahaha,..izazivam rekaciju time sto napisem sucut,...pa hebote, koliko je tih neprijateljskih reci, kada skaces i na babo,...sto bi neko uopste reagovao na to koje reci neko koristi, koji je to tacno stepen primitivizma.
predatortz predatortz 18:01 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

hahahaha,..izazivam rekaciju time sto napisem sucut,...pa hebote, koliko je tih neprijateljskih reci, kada skaces i na babo,.


Nisu reči neprijateljske, daleko bilo. Normalno je da Hrvat kaže sućut, manje obrazovan musliman babo.

Kada neko u sred Beograda govori sućut, neko ko je rođen ovde, a da se ne zajebava, taj samo ispada glup.

I da, to jeste svojevrsan primitivizam. Primitivizam nipodaštavanja svog i trčanja za tuđim.

No, opet se vraćamo na moju osnovnu tezu - ti si malograđanka i zbog toga to radiš.



angie01 angie01 18:02 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Dragec jedan sasvim fin i uljudan čovek banovao me inače sa svog bloga čim sam ga podsetio na ono sedenje kod Slobe na kanabetu i crvene knjižice koje je sa ponosom baštinio u komunističkoj mladosti.


Drago, kolko je meni poznato, nije krio svoju proslost, ni onu iz Knina-i sve je izlozio u svojoj knjizi Kavez,..bio je i neki intervju, gde je isto sve o sebi reako, on je bio gradonacelnik, znali su ga ljudi, nije mogao da prica nesto sto nije,..a slucaj s tobom ne znam.

znaci, milicka mi je uvek isla na zivce i na njene blogove nisam bas previse dolazila, a kada jesam, vidi se sta sam pisala, tako da je smesno da me interpretiras pogersno- ldpovac isto nisam bila, rekoh koga sam jedino iskreno podrzavala i ovo tvoje insitiranje je necasno.


jer si mene napala na keca


rekoh kako je bilo, a ti tupi svoje- nisi hteo da kazes ko si bio pre, o tome se radi, kao sto su to odmah rekli drugi povratnici sa novim nikom, kojima nije bila namera da manipulisu drugima, kao sto je ocigledno tebi.

nemam vise sta da ti kazem, suvise sam ti vremena posvetila, a da svojim bezobraznim pristupom to nisi zasluzio.
angie01 angie01 18:13 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Nisu reči neprijateljske, daleko bilo. Normalno je da Hrvat kaže sućut, manje obrazovan musliman babo.

Kada neko u sred Beograda govori sućut, neko ko je rođen ovde, s da se ne zajebava, taj samo ispada glup.

I da, to jeste svojevrsan primitivizam. Primitivizam nipodaštavanja svog i trčanja za tuđim.

No, opet se vraćamo na moju osnovnu tezu - ti si malograđanka i zbog toga to radiš.


pa to je tako u tvom svetu i u tvojoj glavi u mom okruzenju se niko ne streca i nema problem sa recima koje smo svi naucili i koje pripadaju tom jednom jedinom jeziku, koji su sada iscepkali na nekoliko, zbog podele zemlje,...ti brate pazi koje reci mislis da su uputne, a koje ne- pri cemu se babo govorilo i u Srbiji, postoji i u nasoj literaturi-a ja necu, mogu i Slouvenski i Makedonski,...a malogradjanski je upravo to zatvaranje u kalup,...meni je jednako smesan onaj hrvatski novogovor, koji sluzi istom tom razmisljanju,...pa upis su im te nove reci.
angie01 angie01 18:17 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ovo je sasvim dovoljno, zapravo.


ajde ajde, sitna duso, pa jasno je da je slucajna greska,..zamisli da nesto stvarno do jaja pogresim, ili ne daj boze kazem, kada se ovako gleda dlaka u jajetu pod lupom i ucitava do prekosutra- ko opcinjenost, bogtemazo.
predatortz predatortz 18:27 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

pa to je tako u tvom svetu i u tvojoj glavi u mom okruzenju se niko ne streca i nema problem sa recima koje smo svi naucili i koje pripadaju tom jednom jedinom jeziku, koji su sada iscepkali


Dadada... Beograđami su poznati o tome da naizmenično izjavljuju saučešće i sućut jer je to jedan jezik.
predatortz predatortz 18:29 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01
ovo je sasvim dovoljno, zapravo.


ajde ajde, sitna duso, pa jasno je da je slucajna greska,..zamisli da nesto stvarno do jaja pogresim, ili ne daj boze kazem, kada se ovako gleda dlaka u jajetu pod lupom i ucitava do prekosutra- ko opcinjenost, bogtemazo.


Slučajna je kad je retka. Tebi se, kad su negacije u pitanju, prilično često dešava.
angie01 angie01 18:36 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Dadada... Beograđami su poznati o tome da naizmenično izjavljuju saučešće i sućut jer je to jedan jezik.


ja priznajem da ne znam po cemu su poznati Tuzlaci-nemam pojma sta i kako izjavljuju, al zanm pouzdano da u mom svetu niko nema problem sa recima sa kojima ti imas, o tome se radi,...niko ne primecuje isto to na sta ti skaces, kao da te je neko udario,..pa sta ti ja tu mogu, ti pati, ja nemam razloga.

ti zamisljas da je tvoj vrednosni sistem jedini ispravan i da po njemu treba i drugi da se odredjuju-ne znam da l kapiras kolko je to suludo.

...da ne ispisujem sada sta on sve podrazumeva i kakvim se pokazao-trenutno, nije bitno.
maksa83 maksa83 18:38 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Dadada... Beograđami su poznati o tome da naizmenično izjavljuju saučešće i sućut jer je to jedan jezik.

Zapravo Beograđani će (barem ovi iz bumerozoika, dakle moja generacija plus minus neka godina) često koristiti "sućut", možemo to nazvati "u poluzajebanciji", sve te hrvatske reči koje se ovde ubacuju u svakodnevni govor su uglavnom Alan Ford tekovine. Ja ću kad počne da pada sneg često da kažem "gle, sniježi!", a kad počne da pada kiša "opet kiši lopovska vlada" (Bobu Roku je za sve kriva vlada, "to dokazuje njegovo italijansko podrijetlo" ), itd. itd.



angie01 angie01 18:45 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Slučajna je kad je retka. Tebi se, kad su negacije u pitanju, prilično često dešava.


pa to nije negacija, nego pridev, koji se zasigurno ne pise odvojeno.
angie01 angie01 18:49 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Zapravo Beograđani


zna predator bolje, kako i sta treba i sta ne valja i sta i kako se ovde govori, a sta je provokacija, jer, moz misliti, nije "Srpski".
predatortz predatortz 18:53 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

maksa83
Dadada... Beograđami su poznati o tome da naizmenično izjavljuju saučešće i sućut jer je to jedan jezik.

Zapravo Beograđani će (barem ovi iz bumerozoika, dakle moja generacija plus minus neka godina) često koristiti "sućut", možemo to nazvati "u poluzajebanciji", sve te hrvatske reči koje se ovde ubacuju u svakodnevni govor su uglavnom Alan Ford tekovine. Ja ću kad počne da pada sneg često da kažem "gle, sniježi!", a kad počne da pada kiša "opet kiši lopovska vlada" (Bobu Roku je za sve kriva vlada, "to dokazuje njegovo italijansko podrijetlo" ), itd. itd.





Rekoh, ako nije u pitanju zezanje.
I sam često citiram fore iz Alan Forda.
No, koliko često, a da se ne zajebavaju, Beograđani koriste "sućut"?


predatortz predatortz 18:54 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01
Zapravo Beograđani


zna predator bolje, kako i sta treba i sta ne valja i sta i kako se ovde govori, a sta je provokacija, jer, moz misliti, nije "Srpski".


Srpski bi u tvojoj rečenici trebalo pisati malim početnim slovom.
angie01 angie01 18:56 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Baba Anđo



angie01 angie01 18:59 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Srpsi bi u tvojoj rečenici trebalo pisati malim početnim slovom.


pa kazem, ti si sebi umislio da znas kako bi trebalo da nas "uredis" po svojim merilima.
No, koliko često, a da se ne zajebavaju, Beograđani koriste "sućut"?


pa kazu i kada se ne zahebavaju, sto nije bitno, pojnt je da niko nema problem sa tim, jer sto bi.
literatesa literatesa 19:02 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Није се ту превише водило рачуна о бојама.
Цмикс је успео да декодира.

Cijenim. :)

Ma nisam mislila na tvoj komplet Šekspira (I kad reče kodiranje, zašto je Cmix samo Šekspiru stavio kvačicu? Iz poštovanja?:), prvi put sam tako nešto extremno vidjela kod nje, iako i ja imam dosta tih tikova po kući da nešto mora biti baš tu i baš tako npr ofingere po bojama imam tačno za određenu odjeću, ne može mi se desiti da na svjetloplavi ofinger ide ono što ide inače na tamno plavi, i itd..

Kako dekodirati čudnost na ovoj slici?

literatesa literatesa 19:02 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Kako dekodirati čudnost na ovoj slici?

Izjavljuje sućut kapa iz ćoška?
predatortz predatortz 19:03 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ti si sebi umislio da znas kako bi trebalo da nas "uredis" po svojim merilima


To ne uređujem ja, uređuje pravopis.
angie01 angie01 19:08 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

To ne uređujem ja, uređuje pravopis.


pa ovde konkretno, je tako napisano namerno.
panta panta 19:17 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa
Kako dekodirati čudnost na ovoj slici?

Izjavljuje sućut kapa iz ćoška?

Ćutati ili sućutati, pitanje je sad!
panta panta 19:19 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

predatortz
ti si sebi umislio da znas kako bi trebalo da nas "uredis" po svojim merilima


To ne uređujem ja, uređuje pravopis.

Знаш по чему сам осетио да старим?
По томе што ми елементарне граматичке грешке праве проблем - код других, а како ли тек када то уочим код себе.
literatesa literatesa 19:24 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Ćutati ili sućutati, pitanje je sad!

Ne mogu naći kapu, ista.

panta panta 19:42 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa
Ćutati ili sućutati, pitanje je sad!

Ne mogu naći kapu, ista.


Имао сам једног друга.
Звао се Вуја.
Појма немам где је сада.
Имао је сваки примерак Алан Форда.
За сваки број је имао једну страницу у свесци А5 формата.
У коју је уписивао коме је дао дати примерак.
Могао си бити ко кућа, али ако он оцени да ниси 'Алан Фордовац', ниси могао да добијеш примерак на позајмицу.
Он је, чак, и причао на занимљив начин - искључиво користећи вишеструке негације.
Нпр. ... свакако ти нећу не дозволити ... и слично.
literatesa literatesa 19:47 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Имао сам једног друга.
Звао се Вуја.

I zvao se Koja. :))
panta panta 19:52 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa
Имао сам једног друга.
Звао се Вуја.

I zvao se Koja. :))

Nije se zvao Ko ja.
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:02 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Endzi

sam pobrisala al recimo porn poruku carlija upucenu apasi, st




Blagodarim..
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:06 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

predatortz

i na nama je da pokažemo o kakvim se tu nedovršenim osobama, licemerima i bezveznjakovićima radi.
ne da to trpimo i ignorišemo.



O, evo jos jednog u misiji ko the blues brothers.
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:10 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Maksa

Zapravo Beograđani će (barem ovi iz bumerozoika, dakle moja generacija plus minus neka godina) često koristiti "sućut", možemo to nazvati "u poluzajebanciji", sve te hrvatske reči koje se ovde ubacuju u svakodnevni govor su uglavnom Alan Ford tekovine



Tako je Makso, bre.
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:30 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Benedikt

protivu Jece Milić i njenih četres’ LDP



Jedan od tih 40 LDP 'ajduka je bio huci/gvozden..
literatesa literatesa 05:08 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Имао сам једног друга.
Звао се Вуја.
Појма немам где је сада.
Имао је сваки примерак Алан Форда.
За сваки број је имао једну страницу у свесци А5 формата.
У коју је уписивао коме је дао дати примерак.
Могао си бити ко кућа, али ако он оцени да ниси 'Алан Фордовац', ниси могао да добијеш примерак на позајмицу.
Он је, чак, и причао на занимљив начин - искључиво користећи вишеструке негације.
Нпр. ... свакако ти нећу не дозволити ... и слично.

Zaboravih pitati, jel ti taj drug Koja iz Beograda? Nešto razmišljam, pod pretpostavkom uticaja tisuće čimbenika, npr hrvatski nije nama toliko egzotičan, svjesni da nas ne čini kozmopolitama i Europljanima pa smo digli ruke?, ili da postoje paralelni svjetovi, svaki svijet jedan aršin, itd, možda ljudi u BG ne znaju da se Alan Ford čitao u cijeloj exYu?, slijedeći dalje misao, poznajem njih nekoliko pasioniranih kao tvoj drug Koja (moj brat od tetke je jedan od njih, dr, mislim, nije neki šalabajzer iz raje, iz Top liste nadrealista, i oca nije zvao babo, otac mu je umro i bio je ratno siroče) koji su imali i svoje društvo pasioniranih čitača i skupljača Alan Forda i ne koriste riječ sućut, navodim primjer extremnih posvećenika (bilo je i društvo Tolkina) bez desetine i stotine usputnih rutinskih čitača crtanih romana među kojima smo moj otac, brat i ja, hm, ne čini ni ljubitelje mora mornarima, ili? :), podrazumjevalo se čitanje, a kod vas vidim sućut stara prava beogradska riječ, primila se građanima, i bosanska jer bosanskim jezikom dominiraju sve više hrvatske riječi, štaš, taka moda. Napominjem tj ostavljam prostora paralelnim svjetovima i što bi rekao Tuđman uvjetu vanjskim i unutarnjim čimbenicima, pa i npr da su to danas odrasli sredovječni ljudi koji su samo nekad davno čuli da tamo u jednoj dalekoj, dalekoj republici i njenom glavnom gradu na izlogu kioska stoje neki čudni crtani romani..

Tasa je skoro izračunao broj obožavatelja Đorđa Marjanovića, i mislim da bi se  moglo, sigurna sam, i izračunati koliko njih zvižduće il je zviždukalo u 8 sati?


panta panta 07:03 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa
Имао сам једног друга.
Звао се Вуја.
Појма немам где је сада.
Имао је сваки примерак Алан Форда.
За сваки број је имао једну страницу у свесци А5 формата.
У коју је уписивао коме је дао дати примерак.
Могао си бити ко кућа, али ако он оцени да ниси 'Алан Фордовац', ниси могао да добијеш примерак на позајмицу.
Он је, чак, и причао на занимљив начин - искључиво користећи вишеструке негације.
Нпр. ... свакако ти нећу не дозволити ... и слично.

Zaboravih pitati, jel ti taj drug Koja iz Beograda? Nešto razmišljam, pod pretpostavkom uticaja tisuće čimbenika, npr hrvatski nije nama toliko egzotičan, svjesni da nas ne čini kozmopolitama i Europljanima pa smo digli ruke?, ili da postoje paralelni svjetovi, svaki svijet jedan aršin, itd, možda ljudi u BG ne znaju da se Alan Ford čitao u cijeloj exYu?, slijedeći dalje misao, poznajem njih nekoliko pasioniranih kao tvoj drug Koja (moj brat od tetke je jedan od njih, dr, mislim, nije neki šalabajzer iz raje, iz Top liste nadrealista, i oca nije zvao babo, otac mu je umro i bio je ratno siroče) koji su imali i svoje društvo pasioniranih čitača i skupljača Alan Forda i ne koriste riječ sućut, navodim primjer extremnih posvećenika (bilo je i društvo Tolkina) bez desetine i stotine usputnih rutinskih čitača crtanih romana među kojima smo moj otac, brat i ja, hm, ne čini ni ljubitelje mora mornarima, ili? :), podrazumjevalo se čitanje, a kod vas vidim sućut stara prava beogradska riječ, primila se građanima, i bosanska jer bosanskim jezikom dominiraju sve više hrvatske riječi, štaš, taka moda. Napominjem tj ostavljam prostora paralelnim svjetovima i što bi rekao Tuđman uvjetu vanjskim i unutarnjim čimbenicima, pa i npr da su to danas odrasli sredovječni ljudi koji su samo nekad davno čuli da tamo u jednoj dalekoj, dalekoj republici i njenom glavnom gradu na izlogu kioska stoje neki čudni crtani romani..

Tasa je skoro izračunao broj obožavatelja Đorđa Marjanovića, i mislim da bi se  moglo, sigurna sam, i izračunati koliko njih zvižduće il je zviždukalo u 8 sati?



Drug mi se zvao Vuja, a ne Koja!
Pretpostavljam da se sada nalazi u nekim Amerikama i bavi naukom.
U rancu je nosio svoj doktorat, knjižicu od cca 50 stranica (znao je fenomenalno da izdvaja iz bilo čega najvažnije i da kaže u veoma jasnim rečenicama), te papuče.
Gde god dođe, on izvadi svoje papuče iz ranca.
Jednom mu bio otkazan put u Ameriku, on iz ranca izvadi glavicu luka i dva krompira koje je imao nameru da ponese sa sobom, za svaki slučaj - da ne propadnu.
Nikada ga nisam čuo da kaže 'sućut' kao ni bilo koga drugog u Beogradu.

literatesa literatesa 08:10 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Drug mi se zvao Vuja, a ne Koja!
Pretpostavljam da se sada nalazi u nekim Amerikama i bavi naukom.
U rancu je nosio svoj doktorat, knjižicu od cca 50 stranica (znao je fenomenalno da izdvaja iz bilo čega najvažnije i da kaže u veoma jasnim rečenicama), te papuče.
Gde god dođe, on izvadi svoje papuče iz ranca.
Jednom mu bio otkazan put u Ameriku, on iz ranca izvadi glavicu luka i dva krompira koje je imao nameru da ponese sa sobom, za svaki slučaj - da ne propadnu.
Nikada ga nisam čuo da kaže 'sućut' kao ni bilo koga drugog u Beogradu.

Zahvaljujem na dragocjenom odgovoru.
predatortz predatortz 08:58 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

na tvoje prvo, nicim izazvano divljanje sam pokazala neku sucut,


Nego. molim te da svima citiraš to divljanje. Jer mene često prozivaš kako divljam zbog hrvatskih reči ili turcizama.
Za tebe je divljanje kada neko kaže da su u Bosni, osim u zajebanciji, samo muslimani lošijeg obrazovanja oca zvali "babo".

Pa da ljudi vide koliki sam ja divljak, ili verovatnije - koliki si ti lažov i licemer.

Dakle, čekamo to moje divljanje...

A divljanje se svodi na moju tezu da ljudi u Beogradu "sućut" i druge hrvatske izraze koriste kad se zezaju, a ne zbog toga što je to "deo zajedničkog jezika koji je neko odsekao".
Ta tvoja teza o Beograđanima koji svakodnevno koriste hrvatske reči kao deo zajedničkoj jezika je toliko neutemeljena u realnosti da je smešno o njoj uopšte polemisati, a kamo li zbog nje divljati.

Evo, moja omiljena hrvatska reč u zezanju je "spolovilo", a nekad upotrebim i "općilo". Uglavnom ih koristim kada pružam optpor mojoj gospoji kad mi naloži da uradim neki kućni posao.

Ovo "naloži", koje sam upotrebio u rečenici iznad, je češće u hrvatskom nego u srpskom jeziku. U mom svakodnevnom govoru ćeš naći desetine takvih reči. Razlog je jednostavan - u gradu u kojem sam rođen i živeo do rata je ta mešavina srpskog i hrvatskog bila jako izražena. Tako da sam još godinama ovde govorio hrenovka umesto viršla, farmerice umesto farmerke, profesorica umesto profesorka, doktorica umesto doktorka, a poslednje dve reči uglavnom govorim i danas jer su mi lepše i melodičnije nego na srpskom.

U banjalučkom kraju, odakle je naša Tesika, broj hrvatskih reči u svakodnevnom govoru mnogo veći. Razlog tome je geogrefija. Banjaluka i Zagreb su bukvalno dva susedna grada.

Ali, da su se u Beogradu masovno koristile hrvatske reči kao deo zajedničkog jezika, to je čista laž ili glupost onoga ko tu tvrdnju iznosi.

Ne zaboravi da u Beogradu živim duže od četvrt veka i da jako dobro znam kako ljudi ovde govore.

Uostalom, ovde imamo lingviste, novinare, profesore jezika, pa bi bilo zanimljivo čuti i njihov sud o mojoj i tvojoj tezi.

Evo, ovo moje "zanimljivo čuti" je više hrvatska nego srpska konstrukcija. Na srpskom se koristi "bilo bi interesantno da čujemo"... No, ostaci zavičaja! Šta'š, što bi rekla tess.

Dakle, čekamo citat tog mog divljanja...
literatesa literatesa 10:52 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Razlog tome je geografija


A bre kod nas kažu kru, kruv i krušna mrva,

ljetos kući jutro rano, nebo plavo, svježe, ptičice cvrkuću, šušti pšenica, ma milina, ja poranila u pekaru, i razgledam šta bih kupila, znam šta mi rekli ali kupim i ono što mi podvukli da ne kupim, kad, uđe čovjek i s'vrata će nama dvjema, žena za pultom i ja s druge strane, "zdravo bile, ima li kruva?",

cc, umal se ne onesvjestih, iznenadi me kruv, niti se sjetih šta se odgovori na zdravo bile, zdrav bio?

Uze on kru i ode, i ja pokupim po šta sam došla, izađem van miriš zemlja, miriši pekara, ne pamtim kad je bilo tako jedno savršeno ljudsko jutro, zdravo bilo. :)

Šta'š, što bi rekla tess.

Ovo se zove, pamtiti po dobru. :)


Nego,

Postoji nešto što se zove digitalna demencija, i ništa nije smiješno.

angie01 angie01 11:28 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

cekaj, jos smo kod sucuti,...ovoliko mrsomudjenje zbog jedne reci-bozedragi.

ne znam sta me pitas, citiras nesto sto nisam tebi rekla i stavljas sebe u kontekst?

..a pri tome, tebi licno sam vise puta nabrojala sta sve ispisujes, a da je tako nesto cista bolestina, bilo ko da to kaze,...i da sam prvo mislila kako si nesvestan specificne tezine svega toga, ali sada sam sigurna da si to ti, da je tebi sve to normalno i fajn.

no kakve sve to veze ima sa cinjenicom, da u mom okruzenju niko nema problem sa recima srpskohrvatskim- jer je to naprosto isti jezik- a koje smo svi ucili kroz literaturu, medije, putovanja,..a na koje vi neki dobijate fras,...i da ih nekada upotrebljavaju, a za sta ti sada trazis neke specijalne razloge i znacenja- naravno, besmislena, kao i uvek.

ne znam sta hoces?...meni sve te reci ne smetaju, ti ih se plasis i to bi bilo ti, ti u recima vidis nepriajtelje, ja ne,

...i molim te, kakav je smisao one gluposti, gde ti objasnjavas, zasto neko iz okoline BL moze da koristi neku od tih strasnih reci, a neko iz BGDa ne, zbog geografske udaljenosti ili blizine Zagrebu, bozemeprosti gluposti,...sto bi znacilo sta, ako ja kazem sucut, to je neprijateljska provokacija, a ako kaze neko iz okoline BL, onda je to normalno:))))...i da, ja ne znam u kakvom se ti okruzenju kreces i ne interesuje me, a l je potpuna budalastina da ti mene ubedjujes da znas kako se moje okruzenje izrazava, jer si 25 godina ovde,...pa je l kapiras koliko je to glupavo,...samo je sama rasprava o recima na ovaj nacin glupavija.

pri tome sucut je rac, koja je primerenija za to sto sam htela reci, jer se rec saucesce obicno koristi u situaciji kada je neko preminuo, pa ima taj neki prizvuk.
predatortz predatortz 11:59 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ako ja kazem sucut, to je neprijateljska provokacija, a ako kaze neko iz okoline BL, onda je to normalno:))))...


Đavo je u detaljima. Srbin iz Banjaluke, kao ni Srbin iz Beograda, neće reći sućut. Sućut će koristiti Hrvati, a muslimani kako ko - nelko sućut, neko saučešće.
Kada Srbin iz Beograda, koji je još i rođen tu, kaže sućut to nije ništa drugo nego teško proseravanje.
A takav je, sledstveno, običan serator.
Naravno, ovo ne važi ako je to "sućut" rečeno u šali.

No, nije to suština.
Suština su ovi tvoji infantilni pokušaji da seruckaš sa "sućut", "ljepo" (što je uzgred nepravilno), a sve u cilju da bi dramila kako eto postoje neki kojima to smeta, a ti jadna tako naučila jer je to deo istog jezika... Idi u Zagreb i insistiraj na istosti, pa nam prenesi iskustva. Idi u Sarajevo pa muslimanima reci da govore srpsko-hrvatski...



angie01 angie01 12:13 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Đavo je u detaljima. Srbin iz Banjaluke, kao ni Srbin iz Beograda, neće reći sućut. Sućut će koristiti Hrvati, a muslimani kako ko - nelko sućut, neko saučešće.
Kada Srbin iz Beograda, koji je još i rođen tu, kaže sućut to nije ništa drugo nego teško proseravanje.
A takav je, sledstveno, običan serator.
Naravno, ovo ne važi ako je to "sućut" rečeno u šali.


ja nemam vise sta da kazem na ove tvoje gluposti- meni je bolesno da neko pravi teoriju zavere oko reci koje koristi bilo ko i ovako objasnjava sta je ok a sta ne-ne znam u kojoj i kakoj sredini moze da prodje ovakav primitivizam i ko ga je izmislio.

a lepo ti rekoh vec par puta- ti pati na reci koje te bole, mene ne boli ni jenda, pa cu kako je meni normalno- ti svakako nisi ni moj ni bilo ciji sudija, da dajes kretenska objasnjenja za upotrebu reci,...i jos objasnjenje o tome kako se koristi koja u Beogradu:))),...mislim, bilo gde,..pa u Vojvodini se koristi vise jezika,

u celom svetu postoje varijacije na isti jezik, bas bih volela da vidim ovakvo objasnjenje za slicne slucajeve-pa svi bi umrli od smeha.

tvoja merila nisu opsta, ni najispravnija, kako ti zamisljas i predstavljas, dapace- nisu....ovaj konkretan slucaj je i zakonom regulisan,...to sto si ti zabetoniran na tvom nacoskom bunkeru- je tvoj problem, sto nema nikakve veze sa mnom i tvojim bolesnim tumacenjima.
angie01 angie01 12:32 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

kakv si ti to cuvar Srpstva, kada je zbog toga sto zastupas, pola Bosne i pola Srbije po nekim Svajcarksama, Ceskama, Austrijama, Nemackama, Kanadama,...gde govore neke druge jezike, a njihova deca samo te-jer nema bas vremena da se uci svoj, iako ga roditelji koriste kod kuce, jer su veci deo dana po skolama i sa drugom decom i naprosto, nauce veci fond reci tog nekog drugog jezika, pa kada dodju deca Srba da se kod nekog igraju, koriste taj drugi jezik, umesto svog,...oni ce kada budu odrasli, da natucaju po neku rec i toliko o tome,..a ti mene ovde u 20 komentara nabedjujes da sam nepriateljski faktor, jer sam upotrebila rec, koja po tvojim bolesnim merilima tako nesto dokazuje- ma idi bre.
predatortz predatortz 12:43 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

kakv si ti to cuvar Srpstva,

Nikakav, niti sam to za sebe ikad tvrdio. Ja zastupam sebe i svoje stavove. Ne zastupam ni RS, ni Srbiju. Ono što kažem o tome, kažem vlastiti i ničim obavezujući stav.

pola Bosne i pola Srbije po nekim Svajcarksama, Ceskama, Austrijama, Nemackama, Kanadama,...


Da, a kakve ja veze imam sa tim? Onoliko koliko si ti imala veze sa odlascima radnika iz SFRJ po U i A banovima da lopataju, pa mi ne pada na pamet da za to krivim tebe kao zagovornicu ideje zajedničke države.

Smešno!

Ja mislim da je problem u našoj komunikaciji nastao zbog toga što ti ne umeš da razumeš pročitano, kao ni da pojmiš da nekome bivša zemlja nije toliko na srcu.
angie01 angie01 12:59 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Nikakav, niti sam to za sebe ikad tvrdio. Ja zastupam sebe i svoje stavove. Ne zastupam ni RS, ni Srbiju. Ono što kažem o tome, kažem vlastiti i ničim obavezujući stav.


pa kako sad, kada nastupas kao da si vrhovni meritelj ispravnosti, a sve u sluzbi Srpstva, smaras na dve strane, kakav je neprijateljski cin reci sucut:)))


Da, a kakve ja veze imam sa tim? Onoliko koliko si ti imala veze sa odlascima radnika iz SFRJ


kako nemas- pa zbog onog stao se za vreme rata desavalo- u cemu si dobrovoljno ucestvovao, a sada hvalis, je vecina i otisla,..sa sve ovim sada stanjem , koja je posledica istog mantranja,...ja sa desavanjima u SFRj nemam bas nista, ili jos nisam bila ni rodjena, ili sam bila dete-znaci, zbog mene se nista desilo nije, niti sam zastupala neke destruktivne stavove.


Ja mislim da je problem u našoj komunikaciji nastao zbog toga što ti ne umeš da razumeš pročitano, kao ni da pojmiš da nekome bivša zemlja nije toliko na srcu.


kraj vitcza!
predatortz predatortz 13:02 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,


kako nemas- pa zbog onog stao se za vreme rata desavalo- u cemu si dobrovoljno ucestvovao, a sada hvalis, je vecina i otisla,.


Da, dobrovoljno sam učestvovao jer mislim da je sposoban muškarac dužan da brani svoju kuću i porodicu, pa ako treba i od brata a kamo li od komšije sa kojim ima dugu istoriju sukoba.

Samo, tebi to objašnjavati je, da prostiš, pišanje uz vetar.
angie01 angie01 13:18 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

na tu temu, smo vec jedno mElEon puta, i sve je recno, tako da nema potrebe dalje,...i da sve to zanemraimo, ovo sto ti ovde od 2012, kada si supstio rucnu ispisujes-je ono sto te predstavlja,..ako si posten, moraces da priznas, da sam te do tada i vise nego ispostovala, a onda si krenuo da me nicim izazvan stalkirs u grupi, jer nisi vise morao da drzis kocnicu.

ako krenemo od pocetne fotke, razlika izmedju tebe i mene je-metaforicki, a i u svakom drugom smislu - sto sam ja neko u onoj grupi gradjana na mostu, a ti policajac sa smrkom, pitanje je samo, sta bi u rukama drzao, s obzirom na tvoje izjave, da je zloba u ratu pobedio.
angie01 angie01 13:31 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ako si posten, moraces da priznas, da sam te do tada i vise nego ispostovala, a onda si krenuo da me nicim izazvan stalkirs u grupi, jer nisi vise morao da drzis kocnicu.


ovde bih jos dodala, da je po meni, najgora moguca vrsta ljudi, ona koja ne postuje to sto je neko prema njima fer i pristojan i u nekom momentu zloupotrebi sve to, racunajuci ujedno na te osobine tog nekog drugog, kao benefit za sebe...ono zna da taj neko nece da koristi iste nedopustive nacine, jer naprosto nije takav.
gvozden1 gvozden1 14:35 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,


pri tome sucut je rac, koja je primerenija za to sto sam htela reci,

Naravno, hrvatsko je uvek bolje, srpsko je siromašno.

Reč razumevanje nikako nije mogla da se upotrebi na tom mestu, menjala bi značenje.
angie01 angie01 15:28 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Reč razumevanje nikako nije mogla da se upotrebi na tom mestu, menjala bi značenje.


sucut i razumevanje su dve razlicite stvari,..sto nije ni bitno, nego covece, zar ti nije vise bljutavo ovo tvoje besmielsno priskakanje sa nekim neverovatnim glupostima, koje nicemu ne sluze....mator covek, a nema minimalan osecaj za meru, brate mili.


sucut izrazava saosecanje, a ne razumevanje.
pecaros pecaros 15:32 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

gvozden1

Naravno, hrvatsko je uvek bolje, srpsko je siromašno.

Reč razumevanje nikako nije mogla da se upotrebi na tom mestu, menjala bi značenje.


Na blogu ima toliko komentara gde je većina ključnih reči na engleskom, da to više niko i ne primećuje. A ima i nas koji smo kroz školovanje učili neki drugi jezik, pa nam takva praksa zaista otežava razumevanje napisanog. Hrvatski barem svi razumemo.

E, sad je svetski problem u jednom hrvatijanizmu... Pritom, ovi što mrze Hrvate skoro isto toliko mrze i Engleze.
gvozden1 gvozden1 15:41 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

sucut i razumevanje su dve razlicite stvari

Jesu, pa hajd da vidimo menja li se značenje rečenice ako sućut zamenimo sa razumevanje

Napisala si

na tvoje prvo, nicim izazvano divljanje sam pokazala neku sucut,


A ako bi se zamenilo, stajalo bi

"
na tvoje prvo, ničim izazvano divljanje sam pokazala neko razumevanje"

Menja li se značenje?
Ne.

Koja rečenica zvuči realnije, logičnije?
Druga.

Koja je bliža srpskim jeziku i beogradskom govoru?

Druga.

Što se upotrebila reč sućut mimo svake logike i očekivanja, to bi ti mogla da objasniš.

Ali pošto se poznajemo, sasvim je lako zaključiti da je to zbog tvog odnosa prema bilo čemu srpskom.
angie01 angie01 16:42 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Menja li se značenje?
Ne.


e, aj ne lupetaj vise!!!
gvozden1 gvozden1 17:46 10.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01
Menja li se značenje?
Ne.


e, aj ne lupetaj vise!!!

Pa nije lupetanje, sasvim pristojan ton.
Sasvim pristojno sam izneo mišljenje, i ostavio ti time prostor da racionalno obrazložiš što potenciraš hrvaštinu kad je to mimo beogradskog govora, i mimo srpskog jezika.
Neuobičajeno i čudno.

Ja smatram da je to iz razloga što ti voliš Hrvate a Srbe mrziš, ali možda i grešim, pa bi valjalo da objasniš otkud hrvaština.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana