Energetika| Hronika| Istorija

Kad slon prdne u malenom liftu

freehand RSS / 12.02.2023. u 00:07

Šta je sve eksplodiralo sa gasovodima u Baltičkom moru?

Od eksplozija koje su 26. septembra 2022. raznele delove nemačko-ruskih gasovoda Nord strim 1 i 2 neuporedivo je glasnija ćutnja kojom je obavijen čitav događaj. Mehurovi gasa na površini mora iznad razvaljenih gigantskih cevi bili su najglasnije što se čulo diljem Slobodnog sveta, glasnije čak i od ono nekoliko stidljivih optužbi na račun Putina i Rusije osumnjičenih za diverziju u prvih nekoliko časova i dana, lansiranih od strane najhrabrijih u beščašću poslenika besramne propagande..

 

north_stream_explosion_09022023_reuters.png?lUUHGgY4gqkzD.WwmbvNPkAt_VTyf4Lz 

Državne vlasti i nadležni organi Nemačke, Danske i Švedske glasno ali istovremeno stidljivo najavile su brzu i efikasnu istragu za utvrđivanje uzroka i počinilaca pretpostavljene diverzije. Svi mdeiji su jednako glasno ali takođe stidljivo ispratili događaj, dok je mejnstrim središte pažnje sa aktera i političkih posledica nežno ali odlučno usmeravao ka ekološkim aspektima događaja. 
Pojedini političari poput Viktorije Nuland, američke podsekretarke u Stejt Dipartmentu  u događaju su tražili pozitivne aspekte a bivši poljski ministar inostranih poslova u kasnije izrbisanom tvitu čestitao je Amerikancima. 
Obe reakcije krajnje su razumljive: uzloga Nulandove u događajima u Ukrajini i pozicija u onome što 

se kolokvijalno naziva američkom dubokom državom sa jedne, i tradicionalnim odnosom Poljske prema Rusiji, sa  druge strane, ovo drugo debelom crvenom linijom podvučeno izjavom poljskog premijera da je razlog postojanja Poljske i Evrope - uništenje Rusije. 

Šta se događalo u međuvremenu? Vrišteće ništa, najglasnije u tragikomičnim momentima sa odbijanjem Švedske, Danske i Nemačke da međusobno dele podatke, i proglašavanjem detalja iz istrage državnom tajnom. 

Onda se pojavio tekst Sejmura Herša, čoveka koga mnogi smatraju najboljim istrađživačkim novinarom današnjice:

How America Took Out The Nord Stream Pipeline 

Najveći deo mejnstrima ga je prećutao. Neke od pomenutih isntitucija su ga blago i ofrlje demantovale. A najveći deo onoga što sebe voli da zove demokratskom javnošću ga je jednostavno ignorisalo. Isti "intelektualci" i branitelji "vrednosti" koji su Džuliena Asanža odavno odradili i zaboravili. nahranjeni novim temama i drogirani dnevnim dozama "sopstvenog mišljenja".  Šta se, u svetlu razaranja Nordstrim gasovoda desilo sa međunarodnim pravom? šta sa vladavinom prava generalno, šta sa slobodom javne reči, šta sa nepovredivošđću  imovine ,šta sa demokratskom javnošću  nisu teme od značaja za današnji slobodni svet i hrabre humanističke intelektualce koji sebe vole da zovu "levičarima". 

I dajdžest, za one koji ne vole duge tekstove: 

 

 

 

 

 

 



Komentari (1530)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 13:15 15.02.2023

Re: Zemljo otvori se!

kako li si ovo spojio da mi je znati

Kako sam spojio prihvatanje mira i prekid rata?

Stvarno teško.
bene_geserit bene_geserit 18:43 15.02.2023

Re: Zemljo otvori se!

Ova moronka je ladno kopi/pejstovala 30 tekstova ili delova tekstova bez navođenja izvora i to je nekakva diskusija, trol najgori.
Pri tome citira sve neke gluposti, izmišljotine i ordinarne budale ko što je i ona sama.
Ne guši blog smaračice.
Ako želiš nešto da kažeš valjda umeš i sama da smisliš a ne samo da kopiraš šta su drugi rekli.
panta panta 17:34 16.02.2023

Re: Zemljo otvori se!

emilia
bene_geserit
Ima još, drugi put.

Alo glupačo i trolu, ja se u to nisam ni upuštao, detalje mogu i sam da pogledam hvala,
nego nađi po kojim je to izvorima Karađorđe rekao "proklet ko Rusima verovao" pa da pričamo dalje.

Alo debilčino fašistoidna, ne laskaj sebi da neko žudi sa tobom da razgovara. Tvoje jadne žvrljotine povremeno sam ovde viđala, nasmejala se, hvala, to im je ujedno i jedina svrha. Dalje možeš da pričaš sa onim debilom koji voli belosvetske kasape, jednakog ste "znanja" i izuzetno skromnih mentalnih sposobnosti.

Ја редовно читам све што Бене каже.
А читам и све што ти 'кажеш'.
Наравно, пошто је већина тога што кажеш копи-пејстовање са неких опскурних места, дакле, опскурног и приземног садржаја, то уредно прескочим.
Но, заинтригирало ме ко је 'дебил који воли белосветске касапе'?
freehand freehand 17:53 16.02.2023

Re: Zemljo otvori se!

Dalje možeš da pričaš sa onim debilom koji voli belosvetske kasape, jednakog ste "znanja" i izuzetno skromnih mentalnih sposobnosti.

Ne bih da se mešam u razgovor ali ovde moram da kažem da se ja sa Pajićem često ne slažem ali nije u redu da ga se ovako napada. On možda nije baš svoj i voli te kasape ali je bloger kao i svi drugi ovde.
predatortz predatortz 12:57 14.02.2023

Samo da primetim...

Ovakvog briljiranja, kao što na ovoj temi briljira alselone, odavno nije bilo na Blogu B92.
Bravo, majstore!
literatesa literatesa 13:08 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

U čemu je štos sa ovim čestitkama, željama i pozdravima? I Kamilu neko lomi bagrenje, "e neš lomt bagrenje".. Posebno tebi jedan dan bi u Nato, drugi dan Srbija se čuva u Donbasu?


Nego, nije da nema u američkom svijetu odjeka..


literatesa literatesa 13:08 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

freehand freehand 13:18 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

literatesa
U čemu je štos sa ovim čestitkama, željama i pozdravima? I Kamilu neko lomi bagrenje, "e neš lomt bagrenje".. Posebno tebi jedan dan bi u Nato, drugi dan Srbija se čuva u Donbasu?


Nego, nije da nema u američkom svijetu odjeka..





Šta znači ovaj slon?
predatortz predatortz 13:20 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

U čemu je štos sa ovim čestitkama, željama i pozdravima?


Nema štosa. Dopada mi se kako čovek razmišlja i rekao sam to.

Posebno tebi jedan dan bi u Nato, drugi dan Srbija se čuva u Donbasu?


Priznajem... Pubertet! čas bi jeb'o, čas bi gled'o crtani...

Mada, ko zna... Možda mi se želja za ulaskom i ostvari. Možda RS i Srbija uđu u NATO na način koji bih više voleo. Onako kako je NATO ulazio kod nas. Ako onaj Putin bude kadar za tako nešto, a mi da budemo prilepci.




literatesa literatesa 13:24 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Mada, ko zna... Možda mi se želja za ulaskom i ostvari. Možda RS i Srbija uđu u NATO na način koji bih više voleo. Onako kako je NATO ulazio kod nas. Ako onaj Putin bude kadar za tako nešto, a mi da budemo prilepci.

Abre
predatortz predatortz 13:25 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

literatesa
Mada, ko zna... Možda mi se želja za ulaskom i ostvari. Možda RS i Srbija uđu u NATO na način koji bih više voleo. Onako kako je NATO ulazio kod nas. Ako onaj Putin bude kadar za tako nešto, a mi da budemo prilepci.

Abre


Pusti dečaka da mašta...


Joj, što bih ja to voleo! majke mi!
freehand freehand 13:30 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Joj, što bih ja to voleo! majke mi!
Urbana je legenda - mada koliko znam veruje se da je događaj istinit - da je Milošević onomad u Dejtonu Kristoferu ponudio prazan list parpira na kome bi ovaj napisao spisak zahteva kojim bi Srbija izašla iz problema i postala američki prijatelj.
Kažu da mu je Kristofer uz blagi osmeh odgovorio "Ali gospodine Miloševiću... Ne postoji tako nešto kao konačni spisak zahteva."


mMlutinović koji je u Rambujeu ponudio da Srbija uđe u NATO nije dobio ni takav odgovor.
predatortz predatortz 13:32 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

freehand
Joj, što bih ja to voleo! majke mi!
Urbana je legenda - mada koliko znam veruje se da je događaj istinit - da je Milošević onomad u Dejtonu Kristoferu ponudio prazan list parpira na kome bi ovaj napisao spisak zahteva kojim bi Srbija izašla iz problema i postala američki prijatelj.
Kažu da mu je Kristofer uz blagi osmeh odgovorio "Ali gospodine Miloševiću... Ne postoji tako nešto kao konačni spisak zahteva."


milutinović koji je u Rambujeu ponudio da Srbija uđe u NATO nije dobio ni takav odgovor.


Slušao sam pokojnog Bulatovića, koji je govorio to isto u nekoj emisiji.

Kaže čovek:

Šta vi mislite, da smo mi bili toliko glupi da verujemo da možemo pobediti NATO? Mi smo nudili i baze, pa čaki i naše članstvo. Oni su hteli rat.


freehand freehand 13:35 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Oni su hteli rat.

Američko ЊЕТ

Bajdvej, i Jeljcin i Putin su hteli u NATO.
Izgleda da će sad morati da ga demontiraju.
gedza.73 gedza.73 13:44 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Slušao sam pokojnog Bulatovića, koji je govorio to isto u nekoj emisiji.

Kaže čovek:

Šta vi mislite, da smo mi bili toliko glupi da verujemo da možemo pobediti NATO? Mi smo nudili i baze, pa čaki i naše članstvo. Oni su hteli rat.

A ima par drugih koji tvrde kako to nije istina. Da smo na te ponude bili više u fazonu 'obećaj - može da bude al ne mora da znači'. Čak kažu da je jedan od dogovora bio da na Kosovu ostane 12 000 srpskih policajaca a da je učesnik pregovora sa srpske strane povučen uz obrazloženje kako je izdajnik. Milošević preko noći promenio mišljenje i odbio plan.
predatortz predatortz 13:52 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

gedza.73
Slušao sam pokojnog Bulatovića, koji je govorio to isto u nekoj emisiji.

Kaže čovek:

Šta vi mislite, da smo mi bili toliko glupi da verujemo da možemo pobediti NATO? Mi smo nudili i baze, pa čaki i naše članstvo. Oni su hteli rat.

A ima par drugih koji tvrde kako to nije istina. Da smo na te ponude bili više u fazonu 'obećaj - može da bude al ne mora da znači'. Čak kažu da je jedan od dogovora bio da na Kosovu ostane 12 000 srpskih policajaca a da je učesnik pregovora sa srpske strane povučen uz obrazloženje kako je izdajnik. Milošević preko noći promenio mišljenje i odbio plan.


U to je teško poverovati.
Šta god mi mislili o Miloševiću, on nije bio glup čovek i nije bio ekstremista.
Čak, znao je da bude veoma praktičan.
Momirova priča mi zvuči mnogo verovatnija, naročito imajući u vidu da NATO izvori ne kriju da je odluka o bombardovanju Jugoslavije doneta znatno pre Rambujea, još 1998. godine.
freehand freehand 13:58 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Momirova priča mi zvuči mnogo verovatnija


Svašta... Tebi je Bulatović verodostojniji izvor od nekih drugih?
gedza.73 gedza.73 14:06 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

U to je teško poverovati.

Čovek koji je učestvovao u pregovorima kaže da je ponuda bila dobra i skoro da nagoveštava kako je posle provedene noći u svojoj kući MIlošević odbio predloženo. Nisam stvarno zapamtio kako se zove (loše mi ide) čini mi se pravnik koji je u ime Srbije dogovarao. Kaže da su nekoliko dana usaglašavali stavove i da je Srbija dobila daleko više tada nego kasnijim pregovorima.

Ima tu još jedna kvaka. Pre par dana se Zaharova bunila zašto neko od NATO komandanata dolazi u Srbiju i da li žele da Srbija uđe u NATO. A već su izokola pretili (iako kao nisu protiv ulaska Srbije u saveze) da ovaj prostor može proći kao Ukrajina.

To je konstanta ruske politike da se na Balkanu štite ruski interesi i da Srbiji ne treba dozvoliti da bude još jedno drvo u francuskoj šumi (u vreme dok je Francuska bila imperija). Sad potpuno isto postupaju samo što Srbiju ne žele da vide u nečijoj drugoj šumi jer im to ne odgovara. Što kaže Dugin Srbi su se uvek rado žrtvovali Ruse.

Sve ove diskusije nemaju apsolutne nikakve veze sa pravdom (ne postoji), međunarodnim pravom (ne postoji) nego sa golom silom i interesima. Jedino pitanje u svemu ovome je šta želimo Srbiji i kako želimo da Srbija, odnosno naši potomci žive.

A mi kao da smo se vratili u vreme SFRJ kad smo podržavali palestinke verske fanatike verujući kako će oni ostvariti svetsku revoluciju i doneti mir na svet.

p.s.
Nuđen je ostanak vojske Jugoslavije, policije i carina prema Albaniji i Makedoniji uz dozvoljavanje kretanja NATO snaga. Naši su to odbili tvrdnjom da se ugrožava suverenitet. Ovaj Sikorski koga pominju je rekao kako naša elita uvek nekoliko meseci kasni za događajima.


freehand freehand 14:15 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

A mi kao da smo se vratili u vreme SFRJ kad smo podržavali palestinke verske fanatike verujući kako će oni ostvariti svetsku revoluciju i doneti mir na svet.

Nije bilo palestinskih verskih fanatika.
gedza.73 gedza.73 14:23 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Pazi kad sam ga našao.
Recimo, na sastanku Kontakt grupe u Rimu, 29. aprila 1998, Amerikanci su u zamenu za rešenje kosovskog problema, ranije su ispričali diplomatski izvori Nedeljnika, ponudili Jugoslaviji da se vrati u sve međunarodne institucije iz kojih je isključena i da pristupi svetskom finansijskom tržištu. Plan je bio da se iz tog paketa, koji nikada nije otvoren, postepeno izvlače nagrade po principu “usluga za uslugu”.

Prva usluga koju su tražili od Miloševića bila je hitno otvaranje pregovora bez prethodnih uslova. Kad je o Kosovu reč, Amerikanci su u Rimu ponudili jedno od mogućih rešenja: “pojačanu autonomiju” (enhanced autonomy) unutar Srbije. To je značilo da donji minimum ne bude vraćanje Kosovu statusa federalne jedinice, što je do tada bio američki uslov za početak pregovora.

Tekst sporazuma je bio na nivou slabijem od amandmana iz 1974, ali je podrazumevao pojačanu autonomiju, sa paralelnim institucijama i belgijskim modelom federalizma. Ta pojačana autonomija je predviđala i podelu policijskih poslova po američkom modelu: savezna i pokrajinska policija. Bio je to prihvatljiv model.

Kad smo završili, bilo je oko pola četiri ujutru, Džim mi kaže: ‘Meni se ovo sviđa, probudi svoju delegaciju, ja ću moju.’ To mi je pokazalo da je on u stvari bio glavni na celoj zapadnoj strani. Mi ih sve probudimo i onda je on govorio, ja sam ćutao. Mene je samo Ratko Marković podržao, Šainović i Štambuk su ćutali. Džim kaže: ‘Ovo je solidna osnova za razgovor, ja ovo šaljem za Vašington, vi šaljite za Beograd, vidimo se večeras.’ Ja sam otišao da spavam. Te večeri oko pola devet je stigao kripto telegram koji je potpisao ministar spoljnih poslova Žika Jovanović. Pisalo je: ‘Izdajniče, smenjen si. Dolazi Milan Milutinović da preuzme pregovore.’

„Ali Milutinović je odbio taj tekst sporazuma. Ništa me nije ni pitao, niti razgovarao o tome. I onda smo dobili razvoj situacije koja je dovela do bombardovanja”, kaže Kutlešić.

On smatra da to što je nuđeno Srbiji u Rambujeu, Srbija ne može više nikad da dobije.

“I ne postoje zli i pokvareni Amerikanci koji su nas iznenada i pod okriljem noći bombardovali. Bio je to proces koji nismo znali da iskoristimo”, kaže Kutlešić.

On dodaje da u Srbiji već 20 godina vlada priča koju, kako kaže, šire Nikola Šainović i Živadin Jovanović, a koja kaže da smo odbili sporazum u Rambujeu, jer je njime trebalo da budemo okupirani.


Ceo tekst
gedza.73 gedza.73 14:31 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

freehand
Nije bilo palestinskih verskih fanatika.

Ako ti kažeš da ih nije bilo onda nije.
Jovo Popović je, dok je bio Titov dvojnik, sarađivao sa prijateljima iz Trećeg sveta i bio veoma popularan kod Arapa i Palestinaca. Bio je instruktor koji je obučavao Gadafijeve specijalce i Arafatove vojnike. Ta pomoć Jugoslavije, odnosno tajne službe “prijateljima” iz sveta, ogledala se u obuci, naoružavanju, finansiranju i političkom pokroviteljstvu tih organizacija, pa čak i kada su neke od njih (“Crni septembar”, “Muslimanska braća” i “Nacionalna arapska omladina”)

Hamas je osnovan 1987. neposredno nakon izbijanja palestinskog ustanka (prve intifade) kao ogranak međunarodnog Muslimanskog bratstva

Муслиманска браћа, познати и као Друштво муслиманске браће или Муслиманско братство (арап. الإخوان المسلمون), назив је за исламистичку организацију.

Crni rujan je bio naziv palestinske terorističke grupe... je najviše poznata po Münchenskom masakru tijekom ljetnih Olimpijskih igara 1972. u Münchenu.

Tebi je Bulatović verodostojniji izvor od nekih drugih?

I evo ko je taj 'neko drugi'
Profesor Vladan Kutlešić.
Doktorirao je na teoriji Ustavnog prava, objavio veći broj naučnih radova i učestvovao u pisanju Ustava SRJ



vcucko vcucko 15:03 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

predatortz
U čemu je štos sa ovim čestitkama, željama i pozdravima?


Nema štosa. Dopada mi se kako čovek razmišlja i rekao sam to.

Posebno tebi jedan dan bi u Nato, drugi dan Srbija se čuva u Donbasu?


Priznajem... Pubertet! čas bi jeb'o, čas bi gled'o crtani...

Mada, ko zna... Možda mi se želja za ulaskom i ostvari. Možda RS i Srbija uđu u NATO na način koji bih više voleo. Onako kako je NATO ulazio kod nas. Ako onaj Putin bude kadar za tako nešto, a mi da budemo prilepci.



literatesa literatesa 16:01 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Oni su hteli rat.

Da, upravo. Rusi su htjeli ovaj rat, i krenuli grlom u jagode.
alselone alselone 17:01 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Ovakvog briljiranja, kao što na ovoj temi briljira alselone, odavno nije bilo na Blogu B92.
Bravo, majstore!

Hvala predo druže i hvala Kamilu na komentaru. Znači mi od ljudi kao što ste vi. :)

Ova tema me inspiriše.
alselone alselone 17:06 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Ova tema me inspiriše.


Nego, gle sad ovog vraga. Prošle nedelje sam bio u San Dijegu. Između ostalog sam go do pasa šetao sa Beneom dva sata po plaži, pa je i to možda doprinelo mojoj trenutnoj želji za raspravom. :))))

Uglavno, na konferenciji na kojoj sam bio, u isto vreme Ameri slave svoje veterane i traže pomoć za Ukrajinu. Kako je to moguće pomiriti. Ili jesi ili nisi za ratove. Ako se Amerika brani u Iraku (tim rečima), Avganistanu i Siriji, onda se valjda i Rusija brani u Ukrajini.

Ono što je takođe veoma zanimljivo je i to da antiratni pokret ne traži prekid rata. Komedija. Traže produženje rata. Gin'te Ukrajinci, ko vas jebe.
mlatisa mlatisa 17:28 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Nuđen je ostanak vojske Jugoslavije, policije i carina prema Albaniji i Makedoniji uz dozvoljavanje kretanja NATO snaga.

То беше слично понуди Хитлера бившој Југославији?

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
freehand freehand 18:54 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Hamas je osnovan 1987. neposredno nakon izbijanja palestinskog ustanka (prve intifade) kao ogranak međunarodnog Muslimanskog bratstva

Муслиманска браћа, познати и као Друштво муслиманске браће или Муслиманско братство (арап. الإخوان المسلمون), назив је за исламистичку организацију.

Kad je osnovana Hrišćanmsko-demokratska unija (CDU) a kad Hrišćansko-socijalna unija (CSU)?
I kako objasniti šta je to "verski fanatik" nekom ko koristi pojam "planinarski zilot"??
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:50 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

alselone

Hvala predo druže i hvala Kamilu na komentaru. Znači mi od ljudi kao što ste vi. :)


Respekt je obostran.
gedza.73 gedza.73 22:02 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

I kako objasniti šta je to "verski fanatik"

Zovi ti kako oćeš ove što se opašu dinamitom i dignu se u vazduh. Ja kažem da su verski fanatici i Crni septembar i Muslimansko bratstvo a da je te organizacije (to tvrde neki drugi) između ostalih i palestinske preko Druga Nesvrstanog Arafata naoružavala i obučavala SFRJ.

Da bi oni ratovali u BiH na strani muslimana a Izrael pomagao Srbe. Čudni su putevi komunistički.
shmoo shmoo 23:51 14.02.2023

Re: Samo da primetim...

Šta znači ovaj slon?


Дабре.

Па још ружичасти слон.





predatortz predatortz 09:27 15.02.2023

Re: Samo da primetim...

literatesa
Oni su hteli rat.

Da, upravo. Rusi su htjeli ovaj rat, i krenuli grlom u jagode.


Pa su smemili vlast, snajperali po Majdanu, palili ljude u Odesi?

Tanko, tess! Tanko!
literatesa literatesa 11:32 15.02.2023

Re: Samo da primetim...

Pa su smemili vlast, snajperali po Majdanu, palili ljude u Odesi?

Tanko, tess! Tanko!

Evo par dana nikako da shvatim taj jedan psihološki i logički momenat kad se pomene početak rata s ruske strane, u čemu je štos ako Rusi nisu* počeli rat? Da li to znači da ih je neko nespremne uvukao u rat?

I drugo, ako je sve počelo 2014, 2013, hajde neka bude da su tad počeli Ukrajinci i nacisti, za to vrijeme Rusija se spremala sve do Februara prošle godine za šta?


*) na moju žalost počela sam se kasno miriti sa ulogom negativca iz RS, kad sam budala
freehand freehand 14:12 14.02.2023

SMS na 1004 sa tekstom SIRIJA

Ovoliko možemo.
Pajić ne mora, da ne ruši sankcije protiv zlikovačkog Asadovog režima.
šalim se, znam da Šaban ima zlatno srce i da će krišom i od sebe da pošalje deset SMS-ova za pomoć onoj sirotinji i unesrećenima.
shmoo shmoo 10:12 15.02.2023

Re: SMS na 1004 sa tekstom SIRIJA

freehand
Ovoliko možemo.
Pajić ne mora, da ne ruši sankcije protiv zlikovačkog Asadovog režima.
šalim se, znam da Šaban ima zlatno srce i da će krišom i od sebe da pošalje deset SMS-ova za pomoć onoj sirotinji i unesrećenima.


У школама по Србији скупља се помоћ (новац, одећа, ћебад итд.) за Турску и Сирију. Контактирали смо сиријску амбасаду. За разлику од Турске, сва помоћ за Сирију мора да иде искључиво преко амбасаде у Београду због ратног стања у Сирији. Па онда, како су нам објаснили, амбасада Сирије налази начине да се та помоћ достави тим несрећним људима тамо на терену.

panta panta 10:14 15.02.2023

Re: SMS na 1004 sa tekstom SIRIJA

shmoo
freehand
Ovoliko možemo.
Pajić ne mora, da ne ruši sankcije protiv zlikovačkog Asadovog režima.
šalim se, znam da Šaban ima zlatno srce i da će krišom i od sebe da pošalje deset SMS-ova za pomoć onoj sirotinji i unesrećenima.


У школама по Србији скупља се помоћ (новац, одећа, ћебад итд.) за Турску и Сирију. Контактирали смо сиријску амбасаду. За разлику од Турске, сва помоћ за Сирију мора да иде искључиво преко амбасаде у Београду због ратног стања у Сирији. Па онда, како су нам објаснили, амбасада Сирије налази начине да се та помоћ достави тим несрећним људима тамо на терену.


И за Сирију је отворен СМС број, па се и њима може послати 200 динџи по једној поруци.
predatortz predatortz 16:40 14.02.2023

E, sad je ozbiljno!

NATO u Rumuniji digao dva Mig 21 u borbi protiv NLO!
mlatisa mlatisa 17:34 14.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

predatortz
NATO u Rumuniji digao dva Mig 21 u borbi protiv NLO!

Шта то значи?

1. Овај НЛО је два пута већи од оног НЛО?

2. Њихов авион је два пута бољи од МИГ 21?

3. Румуни имају више горива од САД?

4. Нешто четврто?
maksa83 maksa83 17:35 14.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

NATO u Rumuniji digao dva Mig 21 u borbi protiv NLO!


docsumann docsumann 17:47 14.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

bird shit


konačno povratak na analni aspekt iz naslova bloga.

stvarno ubiste više s trolovanjem, te Putin, te NATO...
gedza.73 gedza.73 18:43 14.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

konačno povratak na analni aspekt iz naslova bloga.



'U pravcu Grocke'

'A? Ćutimo? Ćutimo! Svetska globalizacija vodi specifičan rat protiv cele planete. Ko je srušio Berlinski zid? Ko je izvršio privatizaciju u Slovačkoj? I gde je Isusova ruka? Ja pozivam sve napredno čovečanstvo da nema trećeg svetskog rata, nije bilo ni drugog svetskog rata, celo čovečanstvo spava'
'Ovce. Vi zaslužujete svetsku globalizaciju i ozonske rupe'
mentol mentol 23:05 14.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

da ponovim.
panta panta 09:28 15.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

gedza.73
konačno povratak na analni aspekt iz naslova bloga.



'U pravcu Grocke'

'A? Ćutimo? Ćutimo! Svetska globalizacija vodi specifičan rat protiv cele planete. Ko je srušio Berlinski zid? Ko je izvršio privatizaciju u Slovačkoj? I gde je Isusova ruka? Ja pozivam sve napredno čovečanstvo da nema trećeg svetskog rata, nije bilo ni drugog svetskog rata, celo čovečanstvo spava'
'Ovce. Vi zaslužujete svetsku globalizaciju i ozonske rupe'

У суботу био у Гроцкој.
Савршен поглед из ресторана на брду.
Имају, чак, и мени на енглеском, а и конобари говоре енглески.
solo solo 10:05 15.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

4. Нешто четврто?


Naravno. Rumunski migovi su na elektro pogon. Manje troše.
panta panta 10:13 15.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

solo
4. Нешто четврто?


Naravno. Rumunski migovi su na elektro pogon. Manje troše.

Грин енерџи и зелена агенда.
predatortz predatortz 10:17 15.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

panta
solo
4. Нешто четврто?


Naravno. Rumunski migovi su na elektro pogon. Manje troše.

Грин енерџи и зелена агенда.


Nešto peto!
Istočnu NATO granicu brane Migovi 21.

A kad se neko takav kurči, narod kaže:

Poš'o bez kurca u svatove!
literatesa literatesa 11:36 15.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

У суботу био у Гроцкој.
Савршен поглед из ресторана на брду.
Имају, чак, и мени на енглеском, а и конобари говоре енглески.

Grocka, čovječe. :)

Prije neki dan sam prvi put čula za nekog poznatog pjevača Acu Pejovića, ali zato znam da je Valjevo u Šumadiji i da u Grockoj pričaju engleski. :)
panta panta 14:23 15.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

literatesa
У суботу био у Гроцкој.
Савршен поглед из ресторана на брду.
Имају, чак, и мени на енглеском, а и конобари говоре енглески.

Grocka, čovječe. :)

Prije neki dan sam prvi put čula za nekog poznatog pjevača Acu Pejovića, ali zato znam da je Valjevo u Šumadiji i da u Grockoj pričaju engleski. :)

Не знам да ли сви причају енглески, али конобари у том ресторану га причају.
Шта пева тај Аца Пејовић?
literatesa literatesa 21:16 15.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

Не знам да ли сви причају енглески, али конобари у том ресторану га причају.

Kako si ti saznao da pričaju, propitivao ih radi engleskog jelovnika?
Шта пева тај Аца Пејовић?

Ma neki pjevač, nešto ljubavno, na engleskom. :)
panta panta 17:40 16.02.2023

Re: E, sad je ozbiljno!

literatesa
Не знам да ли сви причају енглески, али конобари у том ресторану га причају.

Kako si ti saznao da pričaju, propitivao ih radi engleskog jelovnika?
...

Слушао разговор конобара и госта који је седео за суседним столом.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:43 14.02.2023

Današnja udarna vijest,

po mom mišljenju i načinu kako ja pratim vijesti , iz oblasti međunarodnih odnosa.
Iranski predsjednik Ebrahim Raisi stigao je u Peking u pratnji velike delegacije na trodnevni put u Kinu s ciljem jačanja gospodarskih i bilateralnih veza.

Global Times tako piše: "Zapravo, mnoga postignuća kinesko-iranske suradnje posljednjih godina ostvarena su prevladavanjem uplitanja i sabotaže američke strane. Možda će biti teško poboljšati ovu situaciju u kratkom vremenskom razdoblju, ali izvan američko-zapadnog bloka i njegovog utjecajnog kruga, postoji ogroman prostor i potencijal za suradnju između zemalja, uključujući Kinu i Iran, koji se ne može blokirati od strane političkih snaga SAD-a i Zapada".

"Tijekom Hladnog rata, mnoge zemlje u razvoju odbile su pridružiti se blokovskoj konfrontaciji i pokrenule su Pokret nesvrstanih (NAM) kako bi slijedile neovisnu, autonomnu politiku mimo dva velika tabora. Danas su dvije trećine članica UN-a ujedno i članice NAM-a, a oko 55% svjetskog stanovništva živi u NAM-ovim zemljama. Ovo je glavna politička snaga koju SAD i Zapad namjerno ignoriraju. Kina je prirodni partner NAM-a i uvijek je dijelila sudbinu s velikim brojem zemalja u razvoju, podržavala ispravan koncept pravde i interesa te promicala globalni sustav upravljanja u pravednijem i razumnijem smjeru", navodi se u kolumni lista The Global Times.


shmoo shmoo 10:17 15.02.2023

Сретење Господње

Честитам вам свима Дан државности Србије.




panta panta 10:19 15.02.2023

Re: Сретење Господње

shmoo
Честитам вам свима Дан државности Србије.



Фала од свих!
alselone alselone 19:42 15.02.2023

Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Makar deklarativno, svi ovde se zalažemo za ljudska prava, demokratiju, međunarodno pravo, ljubav među svima, zar ne?

Koga treba kritikovati i ko ruši moj svet tj. svet u kom želim da živim? Putin?

Hajde da vidimo.

Ja mislim da živim na zapadu i ja želim da živim na zapadu. Ovek sam i želeo. Ono što generalno nazivamo zapadom, Evropskom unijom, Amerikom, generalno, ne konkretno više, to je moj izbor oduvek.

Moj izbor nije Rusija, bogami niti Kina. Danas da biram, možda bih birao drugačije, ali mator konj se ne sedla.

Ko ruši moj svet? Putin tako što mafijaši po Rusiji? Putin tako što je napao Ukrajinu?

Ili možda ruši moj svet Amerika tako što bombarduje infrastrukturu svog partnera u Evropskoj uniji?
Ili tako što cancel-uje ljude na interntu koji misle drugačije?
Ili tako što blokira naučnike zbog verbalnog delikta?
Ili zato što potpiruje rat u Evropi?
Ili zato što nesrazmernim trođenjem survava ceo zapadni svet u inflaciju koju vidimo oko nas?

Radi li to Putin? Možda. Rade li to Kinezi, svakako za neke stvari. Dotiče li to mene kada oni rade. Ne. Dotiće li me kada Amerika to radi? Apsolutno. Dotiče li me kada Evropa razvali svoju energetsku stabilnost radi profita oligarha i ko zna još čega o čemu ni ne želim da pričam? Apsolutno.

Zaista se treba zapitati posledice čijih postupaka mi živimo.
gvozden1 gvozden1 20:07 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?



svi ovde se zalažemo za ljudska prava, demokratiju, međunarodno pravo

Dotiće li me kada Amerika to radi? Apsolutno


To je zbog inercije.
Navikli smo da je sve to, ljudska prava i ostalo, odlika zapada.
Ali to više nije tako, što uopšte ne znači da treba odustati od principa.

Amerika više ne poštuje principe koje je nekad poštovala, dobro, na nama je da to uočimo i primimo k znanju, i naravno da nastavimo da ih poštujemo i da se zažažemo za njih.

To je sloboda, a ropstvo je slepo sleđenje zapada, šta god on radio.
alselone alselone 20:13 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ali to više nije tako, što uopšte ne znači da treba odustati od principa.


Potpuno se slažem, zato i kritikujem. Kritikujem svoje okruženje kako bi bilo bolje. MIslim, možemo kritikovati i gorepomenuti Laos ili Kambodžu ali to nema uticaja na naš život.

To je sloboda, a ropstvo je slepo sleđenje zapada, šta god on radio.

Ako bi pored srbometra postojao i "slobodometar", potpuno sam siguran da bi kod tebe izmerio veću vrednost nego kod svih onih ovde na blogu koji se nazovi zalažu za slobode i demokratiju.
maksa83 maksa83 20:41 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ako bi pored srbometra postojao i "slobodometar", potpuno sam siguran da bi kod tebe izmerio veću vrednost nego kod svih onih ovde na blogu koji se nazovi zalažu za slobode i demokratiju.

Hari Poter i Slobodoljubivi Narod Koji Se Loži Na Putina.
alselone alselone 20:46 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ko se loži na Putina?
freehand freehand 20:54 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Hari Poter i Slobodoljubivi Narod Koji Se Loži Na Putina.

Umersto na Trumana, Ajzenhauera, Niksona, Regana, Buša, Klintona, Buša, Nobelovca, Trampa, Bajdena...
Ok, samo na Bajdena.
Budale.
gvozden1 gvozden1 20:54 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
nego kod svih onih ovde na blogu koji se nazovi zalažu za slobode i demokratiju.

Hari Poter i Slobodoljubivi Narod Koji Se Loži Na Putina.

Evo dokaza.

Nema se sopstveni kriterijum o slobodi nego se ona doživljava kao diktat.
Ono što kaže zapad, e to je sloboda, šta god da kaže, slepo će da ga slede.

Da bi dokazao da druga strana nije u pravu misle da je dovoljno viknuti, Putin, Šešelj, Vacić...

I čude se kako je uopšte moguće da to ljude ne ućutka.
alselone alselone 20:56 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Da bi dokazao da druga strana nije u pravu misle da je dovoljno viknuti, Putin, Šešelj, Vacić...

Baš to.
alselone alselone 20:58 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nobelovca


Čovek započne ratova kao da je srednji vek a nekako i dalje deo društva smatra da je najveći problem viknuti Tramp.
gedza.73 gedza.73 20:59 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

I čude se kako je uopšte moguće da to ljude ne ućutka.

Istina se ne može zarobiti.
Dokazi uvek isplivaju na površinu.
Zemlja je ipak ravna



maksa83 maksa83 21:00 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

alselone
Ko se loži na Putina?


Ko god misli da će mu bliskost sa Rusijom ovakvom kakva je doneti ikakav prosperitet.

Ja sam potpuno neubeđen da je to u ovom konkretnom slučaju stvar racionalnog utilitarizma ("Rusi će nam doneti <nedefinisana dobrobit>, baš me briga što je tip sistematski ukinuo bilo kakav otpor i drugačije mišljenje, to nije moj problem" ), bukvalno tipski primer emotivnog izbora zamotanog u racionalan razlog.

Ovo poslednje je inače nešto što svi radimo non stop i na kratke i srednje i duže staze, to prosto tako radi u ljuckoj psisi.

P.S. Naravno da donosimo i racionalne odluke ali je baš mnogo naših naših izbora i stavova, konkretno npr. baš ovog tipa, potaknuta nečim dubljim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:00 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Ako bi pored srbometra postojao i "slobodometar", potpuno sam siguran da bi kod tebe izmerio veću vrednost nego kod svih onih ovde na blogu koji se nazovi zalažu za slobode i demokratiju.

Hari Poter i Slobodoljubivi Narod Koji Se Loži Na Putina.



Sine, ala su se razmahali uređajima za merenje ovog i onog. I odma redne liste prave, daju poene jedan drugom. Dakle, sad kad se nisam ispovraćao.
gvozden1 gvozden1 21:00 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gedza.73
I čude se kako je uopšte moguće da to ljude ne ućutka.

Istina se ne može zarobiti.
Dokazi uvek isplivaju na površinu.
Zemlja je ipak ravna




E ti si stvarno dorastao da ovo razumeš.
alselone alselone 21:02 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Ko god misli da će mu bliskost sa Rusijom ovakvom kakva je doneti ikakav prosperitet.

Ja sam potpuno neubeđen da je to u ovom konkretnom slučaju stvar racionalnog utilitarizma ("Rusi će nam doneti <nedefinisana dobrobit>, baš me briga što je tip sistematski ukinuo bilo kakav otpor i drugačije mišljenje, to nije moj problem" ), bukvalno tipski primer emotivnog izbora zamotanog u racionalan razlog.




Ma kakvi. Čista projekcija.
gvozden1 gvozden1 21:02 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Ko god misli da će mu bliskost sa Rusijom ovakvom kakva je doneti ikakav prosperitet.

A ko je to?

Sve mi se čini da ti ništa nisi razumeo.
maksa83 maksa83 21:02 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Nema se sopstveni kriterijum o slobodi nego se ona doživljava kao diktat.
Ono što kaže zapad, e to je sloboda, šta god da kaže, slepo će da ga slede.

Gde si ovo pročitao?

Da bi dokazao da druga strana nije u pravu misle da je dovoljno viknuti, Putin, Šešelj, Vacić...


gvozden1 gvozden1 21:06 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Gde si ovo pročitao?

Zamisli, nigde.
Evo malo, skromno koliko mi skromna pamet dozvoljava, mislim svojim glavom.

A ti si, vidim našao još sličica, nije ti Vacić dovoljan.

Ma ima toga na netu, a ti spretan, ne bojim se da nećeš naći još takvih argumenata.
maksa83 maksa83 21:06 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

alselone
Da bi dokazao da druga strana nije u pravu misle da je dovoljno viknuti, Putin, Šešelj, Vacić...

Baš to.

Da, to je baš najveći problem i okosnica onoga što pišem, a zapravo je lateralna polu-zajebancija.

freehand freehand 21:06 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

alselone
Nobelovca


Čovek započne ratova kao da je srednji vek a nekako i dalje deo društva smatra da je najveći problem viknuti Tramp.

Čovek započne mandat sa Nobelovom nagradom za mir zato što je crnac. E to je problem, šta je sve posle radio druga je priča.
A to što je Putin za njega državnik i politički gorostas - to je tek treća priča.

Ali to što je suluda propaganda uspeladaod Putina i Rusije napravi babaroge - e TO je najveća od svih priča.
freehand freehand 21:09 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

srdjan.pajic
maksa83
Ako bi pored srbometra postojao i "slobodometar", potpuno sam siguran da bi kod tebe izmerio veću vrednost nego kod svih onih ovde na blogu koji se nazovi zalažu za slobode i demokratiju.

Hari Poter i Slobodoljubivi Narod Koji Se Loži Na Putina.



Sine, ala su se razmahali uređajima za merenje ovog i onog. I odma redne liste prave, daju poene jedan drugom. Dakle, sad kad se nisam ispovraćao.

Umesto da pokaže prstom i kaže TI SI ZA TRAMPA I ZA PUTINA!
A po miliona iračke dece ko jebe. I ovo malo kolateralne štete ovuda.
alselone alselone 21:10 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Čovek započne mandat sa Nobelovom nagradom za mir zato što je crnac. E to je problem,

Jeste, odlična poenta! Taj virtue signaling živimo i dalje. To je ono što govorim i to tera običnog nesrećnika da se odrekne svoje slobode i novaca kad god MSM to napiše da treba.

alselone alselone 21:11 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Da, to je baš najveći problem i okosnica onoga što pišem, a zapravo je lateralna polu-zajebancija.


Kako god. Ali upravo to radiš.
freehand freehand 21:12 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ko god misli da će mu bliskost sa Rusijom ovakvom kakva je doneti ikakav prosperitet.

Ja sam potpuno neubeđen da je to u ovom konkretnom slučaju stvar racionalnog utilitarizma ("Rusi će nam doneti <nedefinisana dobrobit>, baš me briga što je tip sistematski ukinuo bilo kakav otpor i drugačije mišljenje, to nije moj problem" ), bukvalno tipski primer emotivnog izbora zamotanog u racionalan razlog.

Ti ništa nisi čuo o Guglu, Majkrosoftu, Fejsbuku i Tviteru i sistematskom ukidanju otpora u poslednjih nekoliko godina samo, da sad ne pričam o goloj i brutalnoj sili od šezdesetih naovamo?
maksa83 maksa83 21:13 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ma ima toga na netu, a ti spretan, ne bojim se da nećeš naći još takvih argumenata.

Ma mora malo multimedije, bez sekiracije.

Jasizvinjavam ali morao sam da reagujem na ono "ruajom uni duz puan" tapšanje po guzovima ideoloških istomišljenika.

Ček da probam, da vidim kakav je to filing: "Pajiću ti si veći rodoljub od svih ovih što se busaju u srpske grudi, i od Šumadinaca, a i od ovih iz Valjeva".


alselone alselone 21:15 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Tviteru i sistematskom ukidanju otpora u poslednjih nekoliko godina samo


Od ovog momenta smo počeli da preispitujemo i kakav je bre to čovek taj Elon Mask. Da vidimo drugovi šta smo imali? )))) Bukvalno od tog momenta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:16 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ček da probam, da vidim kakav je to filing: "Pajiću ti si veći rodoljub od svih ovih što se busaju u srpske grudi, i od Šumadinaca, a i od ovih iz Valjeva".


Jok, nego si ti!

Dosta dobar osećaj, moram da priznam.
gvozden1 gvozden1 21:18 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Ma ima toga na netu, a ti spretan, ne bojim se da nećeš naći još takvih argumenata.

Ma mora malo multimedije, bez sekiracije.

Jasizvinjavam ali morao sam da reagujem na ono "ruajom uni duz puan" tapšanje po guzovima ideoloških istomišljenika.

Ček da probam, da vidim kakav je to filing: "Pajiću ti si veći rodoljub od svih ovih što se busaju u srpske grudi, i od Šumadinaca, a i od ovih iz Valjeva".




Da, stvarno je bez veze kad se neko složi sa nekim i to javno kaže.
Umesto da budemo zajebani usamljeni jahači mrkog pogleda.

Pusti ti to nego ko je taj ko misli da
da će mu bliskost sa Rusijom ovakvom kakva je doneti ikakav prosperitet.

freehand freehand 21:18 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

alselone
Tviteru i sistematskom ukidanju otpora u poslednjih nekoliko godina samo


Od ovog momenta smo počeli da preispitujemo i kakav je bre to čovek taj Elon Mask. Da vidimo drugovi šta smo imali? )))) Bukvalno od tog momenta.

I znatno pre, ko je imao oči i malo mozga. Meni, na primer, crvenu sijalicu isto pali kad mi streljaju neistomišljenika kao i istomišljenika.
maksa83 maksa83 21:23 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ti ništa nisi čuo o Guglu, Majkrosoftu, Fejsbuku i Tviteru i sistematskom ukidanju otpora u poslednjih nekoliko godina samo, da sad ne pričam o goloj i brutalnoj sili od šezdesetih naovamo?

Kakvih jebote šezdesete, je l' znaš ti kad je bio tzv. Perry Expedition?

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:24 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

A to što je Putin za njega državnik i politički gorostas - to je tek treća priča.


Putin je samo za tebe državnk/politički gorostas. Za mene je on lik koji je naredio da se hapse ljudi na ulicama Moskve jer su držali prazan papir u rukama. I na dugu robiju teraju ako nešto zucnu protiv ovog gangsterskog divljanja po Ukrajini.

Ima i ona scena, kad Putin onako sam, ko pacov sateran u ćošak, bukvalno takav izraz lica ima, stoji u onoj kapelici u Kremlju za božić, sav unezvern trepće, i pored njega niko nigde, samo onaj neki GRU (pardon GU) pop, mlati kandilom. I kamerman koji to sve snima. To je prava ilustracija "gorostasa", daleko mu lepa kuća.


maksa83 maksa83 21:25 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Kako god. Ali upravo to radiš.

Naravno da to radim, ilustracija majndseta. Reći da je to sve što radim je pomalo bezobrazno.
maksa83 maksa83 21:26 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ali to što je suluda propaganda uspeladaod Putina i Rusije napravi babaroge - e TO je najveća od svih priča.

Kakve babaroge pa tip jedini ovde na izborima može da dobije Vučića. Jer ovaj narod ne možeš da zajebeš propagandom, ZNA narod.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:30 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Ali to što je suluda propaganda uspeladaod Putina i Rusije napravi babaroge - e TO je najveća od svih priča.

Kakve babaroge pa tip jedini ovde na izborima može da dobije Vučića. Jer ovaj narod ne možeš da zajebeš propagandom, ZNA narod.



Pravi momenat da citiramo bivšeg blogokolegu:



Platipus Griša 8
@kazi_tibi

vanzemaljci da slete u srbiju za 2 nedelje bi uvideli besmisao svega i usli u sns da im stranka pokloni banju ili hotel ili plac da grade stanbeno poslovni konpleks da navrte malo pare dok ne dodju po njih da ih voze u nazad u vaseljenu
gvozden1 gvozden1 21:31 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

pa tip jedini ovde na izborima može da dobije Vučića.

To si proverio nekako, ili se ikad išta slično desilo, ili pasulj, ugljevlje?

Ili imaš neku sličicu kao dokaz?

Ah da, već si je postavio.
freehand freehand 21:31 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Putin je samo za tebe državnk/politički gorostas. Za mene je on lik koji je naredio da se hapse ljudi na ulicama Moskve jer su držali prazan papir u rukama. I na dugu robiju teraju ako nešto zucnu protiv ovog gangsterskog divljanja po Ukrajini.

Za mene i ove ostale untermenše po Africi, Aziji, Južnoj Americi i ono nekoliko pedofila na tom zapadu i ostlim bivšim kolonijama koje ćete opet daprivedete pameti.
Pajuću, šta je to kolateralna šteta?

Ima i ona scena, kad Putin onako sam, ko pacov sateran u ćošak, bukvalno takav izraz lica ima, stoji u onoj kapelici u Kremlju za božić, sav unezvern trepće, i pored njega niko nigde, samo onaj neki GRU (pardon GU) pop, mlati kandilom. I kamerman koji to sve snima. To je prava ilustracija "gorostasa", daleko mu lepa kuća.



freehand freehand 21:33 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Ali to što je suluda propaganda uspeladaod Putina i Rusije napravi babaroge - e TO je najveća od svih priča.

Kakve babaroge pa tip jedini ovde na izborima može da dobije Vučića. Jer ovaj narod ne možeš da zajebeš propagandom, ZNA narod.

Bemliga, od tvoje ruke zavisi. One što si je sačuvao. Uprkos Putinu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:34 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Za mene i ove ostale untermenše po Africi, Aziji, Južnoj Americi



Pa, da, i za njih, pošto vrlo umeju da cene Putinove metode vladanja.
maksa83 maksa83 21:35 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Od ovog momenta smo počeli da preispitujemo i kakav je bre to čovek taj Elon Mask. Da vidimo drugovi šta smo imali? )))) Bukvalno od tog momenta.

Ovo je recimo masna laž, i ti i ja pratimo Elona Muska od mnooogo pre nego što je kupio Tviter, ali si ti imao negativan stav prema njemu (hitech attention whore, ako se dobro sećam) a kad je Oslobodio Tviter Od Duboge Države postao je Luča Slobodne Misli.

A tip ordinarna budaletina.
freehand freehand 21:37 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

srdjan.pajic
Za mene i ove ostale untermenše po Africi, Aziji, Južnoj Americi



Pa, da, i za njih, pošto vrlo umeju da cene Putinove metode vladanja.

Ispod svakog kvaziliberala čudči mali rasista i neo nacista.
Kakav je sistem vladanja u Americi? I jesi li skoro video onog predsednika Gvaida?
maksa83 maksa83 21:40 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Da, stvarno je bez veze kad se neko složi sa nekim i to javno kaže.

Čekaj sad, pusti me da se slažem još malo.

Pajo, ti si stvarno do jaja u nekom pogledu, mnogo više od ovih što tvrde i misle da su do jaja u tom pogledu.
maksa83 maksa83 21:46 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ma kakvi. Čista projekcija.

Nisi u pravu! (c) (TM)
gvozden1 gvozden1 21:46 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Čekaj sad, pusti me da se slažem još malo

Ma slaži se kolko hoćeš, ne smeta mi, nego Hajd i meni odgovori na neko pitanje, ono o oslanjanju, ono o pobedi Putina na srpskim izborima, na ona odavno postavljena, izaberi sam neko, al hajd makar na jedno odgovori.


Ps
Glupo ti je ovo sa Alsom, jer i sam znaš da smo se sto puta kačili oko raznih stvari.
Al kad se složimo ti bi da ismevaš.

Zar nije bolje da opovrgneš?

Al ne sličicama.
alselone alselone 21:56 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Reći da je to sve što radim je pomalo bezobrazno


Ko to kaže?

Ovo je recimo masna laž, i ti i ja pratimo Elona Muska od mnooogo pre nego što je kupio Tviter, ali si ti imao negativan stav prema njemu (hitech attention whore, ako se dobro sećam) a kad je Oslobodio Tviter Od Duboge Države postao je Luča Slobodne Misli.

Uporno svi lažu kada pričaju sa tobom. Svet je ovaj pun laži.

Nego, ja i dalje to mislim za Maska. Čak sam ti to i rekao posredno neki dan ali izgleda da ne vredi. A gukni ti golube šta misliš o nekome iz tog tabora, nego samo Tramp, Putin, Mask, Vacić, pa u krug.
alselone alselone 21:58 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Glupo ti je ovo sa Alsom, jer i sam znaš da smo se sto puta kačili oko raznih stvari.
Al kad se složimo ti bi da ismevaš.


Narativ se raspada do kraja, pogotovo od kako je Mask krenuo da objavljuje to što objavljuje. Sada više ne možeš ni da se zakloniš iza zida građenog od pošalica i ignorisanja. Pošto se zid srušio, može reflektor da se uperi a to nije prijatno.
maksa83 maksa83 22:01 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Uporno svi lažu kada pričaju sa tobom. Svet je ovaj pun laži.

Ovo je zanimljiv i neočekivan zaključak.
alselone alselone 22:01 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ovo je zanimljiv i neočekivan zaključak.

Bogme je i ovoga pun svet.
freehand freehand 22:04 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

nego samo Tramp, Putin, Mask, Vacić, pa u krug.

Ima tu jedna (dobro, dve) baš smešne stvari: Kad se kaže Putin to znači Rusija. Kad se kaže Tramp - e jebiga, to nije Amerika. Gde je lusilo koncentrisano u činjenici da je Tramp, takav kakav je bolje lice SAD.
A onda ovo sa Vučićem i Rusijom,ko da je svima vrana mozak popila i niko ne zna kako je Srbija dobila Tomu Nikolića i posledično Vučića sa njim...Putin ih doveo, kad bi se gađali svemirskim brodovima.
maksa83 maksa83 22:04 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Glupo ti je ovo sa Alsom, jer i sam znaš da smo se sto puta kačili oko raznih stvari.

Alse je dobar momak i zna da ga volim (nohomo) i podneće ovu druže-ti-si-super zajebanciju in good spirit što bi rekao agresor, tako da oko toga nemoj da brineš.

Ma slaži se kolko hoćeš, ne smeta mi, nego Hajd i meni odgovori na neko pitanje, ono o oslanjanju, ono o pobedi Putina na srpskim izborima, na ona odavno postavljena, izaberi sam neko, al hajd makar na jedno odgovori.

Čekaj, posle SVEGA što sam ovde pisao (i kačio slke, ne mere drukše) ti sad tražiš da OPET objasnim koliko je kremljanska propaganda duboko zavučena u ovo društvo?

Pa što da ne, evo idemo još jednom...

... kad bis se gađali Sarapama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana