Energetika| Hronika| Istorija

Kad slon prdne u malenom liftu

freehand RSS / 12.02.2023. u 00:07

Šta je sve eksplodiralo sa gasovodima u Baltičkom moru?

Od eksplozija koje su 26. septembra 2022. raznele delove nemačko-ruskih gasovoda Nord strim 1 i 2 neuporedivo je glasnija ćutnja kojom je obavijen čitav događaj. Mehurovi gasa na površini mora iznad razvaljenih gigantskih cevi bili su najglasnije što se čulo diljem Slobodnog sveta, glasnije čak i od ono nekoliko stidljivih optužbi na račun Putina i Rusije osumnjičenih za diverziju u prvih nekoliko časova i dana, lansiranih od strane najhrabrijih u beščašću poslenika besramne propagande..

 

north_stream_explosion_09022023_reuters.png?lUUHGgY4gqkzD.WwmbvNPkAt_VTyf4Lz 

Državne vlasti i nadležni organi Nemačke, Danske i Švedske glasno ali istovremeno stidljivo najavile su brzu i efikasnu istragu za utvrđivanje uzroka i počinilaca pretpostavljene diverzije. Svi mdeiji su jednako glasno ali takođe stidljivo ispratili događaj, dok je mejnstrim središte pažnje sa aktera i političkih posledica nežno ali odlučno usmeravao ka ekološkim aspektima događaja. 
Pojedini političari poput Viktorije Nuland, američke podsekretarke u Stejt Dipartmentu  u događaju su tražili pozitivne aspekte a bivši poljski ministar inostranih poslova u kasnije izrbisanom tvitu čestitao je Amerikancima. 
Obe reakcije krajnje su razumljive: uzloga Nulandove u događajima u Ukrajini i pozicija u onome što 

se kolokvijalno naziva američkom dubokom državom sa jedne, i tradicionalnim odnosom Poljske prema Rusiji, sa  druge strane, ovo drugo debelom crvenom linijom podvučeno izjavom poljskog premijera da je razlog postojanja Poljske i Evrope - uništenje Rusije. 

Šta se događalo u međuvremenu? Vrišteće ništa, najglasnije u tragikomičnim momentima sa odbijanjem Švedske, Danske i Nemačke da međusobno dele podatke, i proglašavanjem detalja iz istrage državnom tajnom. 

Onda se pojavio tekst Sejmura Herša, čoveka koga mnogi smatraju najboljim istrađživačkim novinarom današnjice:

How America Took Out The Nord Stream Pipeline 

Najveći deo mejnstrima ga je prećutao. Neke od pomenutih isntitucija su ga blago i ofrlje demantovale. A najveći deo onoga što sebe voli da zove demokratskom javnošću ga je jednostavno ignorisalo. Isti "intelektualci" i branitelji "vrednosti" koji su Džuliena Asanža odavno odradili i zaboravili. nahranjeni novim temama i drogirani dnevnim dozama "sopstvenog mišljenja".  Šta se, u svetlu razaranja Nordstrim gasovoda desilo sa međunarodnim pravom? šta sa vladavinom prava generalno, šta sa slobodom javne reči, šta sa nepovredivošđću  imovine ,šta sa demokratskom javnošću  nisu teme od značaja za današnji slobodni svet i hrabre humanističke intelektualce koji sebe vole da zovu "levičarima". 

I dajdžest, za one koji ne vole duge tekstove: 

 

 

 

 

 

 



Komentari (1530)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 22:06 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Alse je dobar momak i zna da ga volim (nohomo) i podneće ovu druže-ti-si-super zajebanciju in good spirit što bi rekao agresor, tako da oko toga nemoj da brineš.

Ovo je tačno. Raspavljaću se ali se neću naljutiti.

EDIT: Kada ovako kažem zvuči kao da ima razloga ali kao neću. Ne, nema ni razloga, sve je ovo rok službe na blogu. Pogotovo kod ovako osetljivih tema. Biju Turci al biju i naši.
gvozden1 gvozden1 22:08 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Čekaj, posle SVEGA što sam ovde pisao (i kačio slke, ne mere drukše) ti sad tražiš da OPET objasnim koliko je kremljanska propaganda duboko zavučena u ovo društvo?

Uuuu ovo ti je dobro!

Nisi nikad, al kažeš da jesi, i kao jesi :)

Ajd ako i jesi, ajd još jednom, biraj sam pitanje, i par rečenica ( i ni jedna slika) biće dovoljno.
freehand freehand 22:09 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Čekaj, posle SVEGA što sam ovde pisao (i kačio slke, ne mere drukše) ti sad tražiš da OPET objasnim koliko je kremljanska propaganda duboko zavučena u ovo društvo?

Doduše tu sam malo izanđao pa ne mogu ništa da kažem o toj kremaljskoj propagandi, al do sutra mogu da ti pričam - sa mnogo detalja, personalnih i drugih - o zapadnoj propagandi, uključujući CIA afiliacije i gospodina Šoroša posebnko.
E sad, problem je ovde to nešto drugo, taj narativ ovi su naši, jebiga,al pomažei svest o tome akočovek ne može bašodmah da se toga otrese.
maksa83 maksa83 22:11 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ima tu jedna (dobro, dve) baš smešne stvari: Kad se kaže Putin to znači Rusija.

Noup. To ti radiš non stop.

T tako ti se i omaklo ono "da unište Rusiju" a tip rekao "da poraze Putina", a meni si u nekoliko navrata imputirao da "mrzim ruski narod" (baš tim rečima), a ništa ne može biti dalje od istine. Ja pravim vrlo jasnu distinkciju između Rusije kao zemlje i njenog naroda i tamošnje "elite", i meni je prosečan gradski Rus bliži duhovno nego kozojeb iz Alabame ili njujorški hipter pa čak i avocado toast zoomer iz Silikonske Doline, mislim, zaboga, imam najslovenskiju fizionomiju koju možeš da zamisliš.


Naravno da se kolokvijalno koristi i Rusi i Putin kao međusobno zamenjive odrednice, ali to je takoreći "shorthand".


maksa83 maksa83 22:12 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ajd ako i jesi, ajd još jednom, biraj sam pitanje, i par rečenica ( i ni jedna slika) biće dovoljno.

Jes pa da me dočekaš sa uobičajenim evazivnim manevrima i pumpanjem magle.

Život je prekratak brale, i to je sva istina.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:16 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Da, stvarno je bez veze kad se neko složi sa nekim i to javno kaže.

Čekaj sad, pusti me da se slažem još malo.

Pajo, ti si stvarno do jaja u nekom pogledu, mnogo više od ovih što tvrde i misle da su do jaja u tom pogledu.


Ah, pa to je samo zato što sam učio od velikana, dakle od tebe! Usput da dodam da mislim da su ti komentari na ovom blogu prosto izdominirali. I da volim način na koji razimšljaš o ovim temama. I skoro svim drugim temama. Eto, to bi otprilike bilo to.

Nego, makso, primetio sam da se onaj vaš Bocan Hrčenko odjednom probudio iz alkoholnog stupora i krenuo da deluje. Kenja, daje intervjue levo i desno, potpaljuje mase. Jel to možda znači da se Vučić sprema na nešto nepopularno, da tako to kažem?

gvozden1 gvozden1 22:16 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Ajd ako i jesi, ajd još jednom, biraj sam pitanje, i par rečenica ( i ni jedna slika) biće dovoljno.

Jes pa da me dočekaš sa uobičajenim evazivnim manevrima i pumpanjem magle.

Život je prekratak brale, i to je sva istina.

Jebiga, šteta.
A baš sam se nadao da ćeš da se usudiš ono oko oslanjanja.

Al dobro, nije da sam se iznenadio.

Reci mi iskreno, jel te ona molba da nema sličica odvratila?
freehand freehand 22:18 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


T tako ti se i omaklo ono "da unište Rusiju" a tip rekao "da poraze Putina",


Ništa mi se nije omaklo, pogrešno sam parafrazirao, ali "tip" (poljski premijer) -duboko verujem je mislio ono što sam ja napisao. No nebitno je to.
Bitno je da bih sad baš voleo da mi citiraš gde sam ja tebi to ikad, kamoli u nekoliko naroda imputirao da mrziš urski narod. Jer ja narode - ni ruski, ni srpski, ni bilo koji drugi sem možda u zajebanciji ne pominjem na taj način, kamoliozbiljno.
Pa budiljubazan,to nije zezanje.

predatortz predatortz 22:22 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Doduše tu sam malo izanđao pa ne mogu ništa da kažem o toj kremaljskoj propagandi, al do sutra mogu da ti pričam - sa mnogo detalja, personalnih i drugih - o zapadnoj propagandi, uključujući CIA afiliacije i gospodina Šoroša posebnko.


Jebeš propagandu, propagandu svi imaju.

Ali, zamisli ovaj podanički mentalitet:

Ljudi ladno imenuju "specijalne izaslanike" za tvoju zemlju, ti "izaslanici" ulaze u tvoju Vladu i Predsedništvo kao u javni toalet, tamo naređuju, ucenjuju, daju izjave šta je nama činiti da prekršimo svoj ustav, svoje zakone, odreknemo se svoje teritorije, svog naroda, svojih crkava, svoje imovine..
I tu nema komentara! To je ok!

Ali zato, šta radi Putin, to je tema svih tema!

Pa, realno, je li to normalno?
maksa83 maksa83 22:26 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nego, makso, primetio sam da onaj vaš Bocan Hrčenko odjednom probudio iz alkoholnog stupora i krenuo da deluje. Kenja, daje intervjue levo i desno, potpaljuje mase.

Ne znam brt fakat se razmahao i ima ga svuda, nije baš da je kad se gleda kumulativno prestigao Vučića u iskakanju iz rerne i otvorenog Smokija (ipak je to veliki minuli rad) ali očekujem da počne da vodi Slagalicu i preuzme Utisak Nedelje + vremensku prognozu i jutarnji aerobik na Pinku od Krstića i Đuke.

maksa83 maksa83 22:28 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Pa budiljubazan,to nije zezanje.

Daj mi malo vremena pošto smo baš mnogo koječega razmenili na tu temu, zahteva ozbiljan google fu i linearno ručno gledanje koječega.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:30 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

spod svakog kvaziliberala čudči mali rasista i neo nacista.
Kakav je sistem vladanja u Americi? I jesi li skoro video onog predsednika Gvaida?


E, sad udaraš po cevanicama. Znaš dobro da nisam nikakav kvaziliberal, pa posledično ni mali rasista ili neonacista. Uopšte mi boja kože afričkih i azijskih diktatora nije bila u mislima. Nego ovo Putinovo hapšenje i teranje na dugu robiju svakog ko se ne složi sa Vladarom i Njegovim Genijalnim Planom za ono što je nameračio da radi za potrebe ličnog bogaćenja, gušenje medija, prozivanje a po potrebi i vešanje izdajnika i stranih plaćenika, dosta liči na to kako stvari funkcionišu i kako se vlada u pojedinim zemljama kontinenata koje pominješ, pa i nekih u Evropi. Tu sigurno između njih postoji neka bliskost, na koju si i sam ukazao, ako ne i uzajamno divljenje, pa i šamaranje po guzama ako se ukaže zgodna prilika za to.


gvozden1 gvozden1 22:35 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

daju izjave šta je nama činiti

A to rade čak i kad ti kao čestitaju nacionalni praznik.
Ni to ne propuštaju da ti saopšte šta imaš za zadatak.


Nedajbože da nam je Putin tako nešto saopštio, al bi bilo leleka o suverenosti:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:39 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Nego, makso, primetio sam da onaj vaš Bocan Hrčenko odjednom probudio iz alkoholnog stupora i krenuo da deluje. Kenja, daje intervjue levo i desno, potpaljuje mase.

Ne znam brt fakat se razmahao i ima ga svuda, nije baš da je kad se gleda kumulativno prestigao Vučića u iskakanju iz rerne i otvorenog Smokija (ipak je to veliki minuli rad) ali očekujem da počne da vodi Slagalicu i preuzme Utisak Nedelje + vremensku prognozu i jutarnji aerobik na Pinku od Krstića i Đuke.



Pa, da, ja otrilike svako jutro dok radim jutarnju gimnastiku odslušam malo vesti iz Srbije (to je da se iznerviram i bolje odradim sklekove, hiljade i hiljade sklekova, što reče jedan od hučijevih najvećih patriota, standard za kalbraciju srbometra), i poslednjih par dana Hrčenko baš iskače iz svake rupe i izmili ispod svakog kamena, da i on nešto smatra i kaže vam štra treba da radite.


freehand freehand 22:39 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Pa budiljubazan,to nije zezanje.

Daj mi malo vremena pošto smo baš mnogo koječega razmenili na tu temu, zahteva ozbiljan google fu i linearno ručno gledanje koječega.

Nije problem, koliko god treba. Jer ja uopšte ne razmiljam u tim relacijama, sem reaktivno. Mislim,ja setu držimone krilatice koju pripisuju tuđmanu, kako je šovinizam "kad Srbe mrziš više nego što je normalno". Meni su svi narodi isti i svi šovinisti isti. Tako da bi to što govoriš,obzirom da tebe apsolutno ne smatram šovinistommogao da bude ofrlje upotrebljen pojam rusofobije, al to sa ruskim narodom, sem u zajebanciji skoro da bih smeo da se zakunem da nema šanse.
freehand freehand 22:43 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

srdjan.pajic
spod svakog kvaziliberala čudči mali rasista i neo nacista.
Kakav je sistem vladanja u Americi? I jesi li skoro video onog predsednika Gvaida?


E, sad udaraš po cevanicama. Znaš dobro da nisam nikakav kvaziliberal, pa posledično ni mali rasista ili neonacista. Uopšte mi boja kože afričkih i azijskih diktatora nije bila u mislima. Nego ovo Putinovo hapšenje i teranje na dugu robiju svakog ko se ne složi sa Vladarom i Njegovim Genijalnim Planom za ono što je nameračio da radi za potrebe ličnog bogaćenja, gušenje medija, prozivanje a po potrebi i vešanje izdajnika i stranih plaćenika, dosta liči na to kako stvari funkcionišu i kako se vlada u pojedinim zemljama kontinenata koje pominješ, pa i nekih u Evropi. Tu sigurno između njih postoji neka bliskost, na koju si i sam ukazao, ako ne i uzajamno divljenje, pa i šamaranje po guzama ako se ukaže zgodna prilika za to.



Ma da bre, sve je to meni jasno, i da nisi gadljiv na Somozu, Batistu, Pahlavija, Pinočea, saudijskog kralja i Bibija Netanjahua, Šarona i Markosa i sve druge gadove što vole kauboje. Bitno je da si dve trećine čovečanstva onako u zamahu zajedno sa mnom nazvao primitivnim budalama koje nisu svesne koliko je lepo i dobro biti rob pravog gazde.
freehand freehand 22:47 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

i kaže vam štra treba da radite.

A ne. to ovde pričaju Šolc, Lajčak i Eskobar. Alto ti je ok,pretpostavljam, jer ne smeta tebi to da Srbija ima gazdu, nego da to bude gazda koga ti smatraš poželjnim.
Vidiš, na primer - ovo levo -to je govno na hoklici.
A ovo desno . to nije ruski predsednik. To je veliki prijatelj Srbije, predsednik prijateljskih, demokratskih i vazda okrenutih najvišim vrednostima SAD.



predatortz predatortz 22:50 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1
daju izjave šta je nama činiti

A to rade i kada kad ti kao čestitaju nacionalni praznik.
Ni to ne propuštaju da ti saopšte šta imaš za zadatak.


Nedajbože da nam je Putin tako nešto saopštio, al bi bilo leleka o suverenosti:)



A tek mi je smešno ovo o gašenju medija...
A šta se to na Zapadu drugačije radi sa ruskim medijima, koje gase?

Pa plenidba privatne imovine ruskim građanima?
Pa, zabrana sportistima da nastupaju na takmičenjima, ili zabrana ruske zastave jer Rusija vodi rat na tuđoj teritoriji?

Po toj logici, svakog Amerikanca bi trebalo do gaća skinuti na aerodromu, američka zastava se ne bi nigde smela isticati, niti sportisti nastupati, jer ta zemlja u svojoj istoriji nije vodila ni jedan odbrambeni rat, izuzevši učešće u dva svetska koja im ne bi bilo fer sporiti?
Genocid, gospodo, ne zastareva. To ne kažem ja, to kažu zakoni. Šta je bilo zatiranje miliona Vijetnamaca? Paljenje useva napalmom? Šta je bilo u Libiji, Iraku, šta je bilo ono nad nama, ako ne agresorski ratovi?

I, časna Evropo?

Hoćemo li oduzimati imovinu američkim firmama i pojedincima, šikanirati njihovu književnost, balet, operu (dobro, znam da tu nema puno toga vrednog pomena), terati sportiste sa takmičenja, gasiti CNN?
Da roknemo neki internet kabl pod morem, ko im jebe mater agresorsku?

Ne, povraća mi se od silnog licemerja, od rasizma, od izabranih naroda i neonacizma koji dolazi, ne iz Rusije...

maksa83 maksa83 22:51 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nije problem, koliko god treba.

Nema šanse da nađem, probao sam i možeš li da zamisliš koliko reči "mrziš" i "narod" zagade bilo kakav search po ovom portalu, mahom zahvaljujući ovim dobrim domaćinima koji prepoznaju mrzioce srbije i srpskog naroda levo i desno 0-24.

Ja opet moram da te zamolim da mi veruješ na reč da se to desilo minimum jednom, ako neš ne moraš, pošto ne mogu (barem ne sa vremenom koje sam spreman da potrošim) da pružim materijalan dokaz (skrinšote ne pravim, i ovako imam više slika nego što mogu da menadžujem) neću ti to neverovanje loše brojati.
gvozden1 gvozden1 22:54 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

povraća mi se od silnog licemerja

Nije to licemerje gledano iz njihovih očiju, to je sloboda i demokratija.

Zato i rekoh gore, nemaju sopstvene kriterijume, nego čekaju da im gazda saopšti šta je sloboda i demokratija, a oni samo kažu, a to, dobro.
I onda mašu repom.
gvozden1 gvozden1 22:56 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

prepoznaju mrzioce srbije i srpskog naroda levo

Ma mogu ja da ti nađem toga, Sto puta sam to napisao, ali uvek da drugi mrze, ne ja da mrzim

Koliko se sećam, jedino je ovaj blentavi Gedža pisao više puta, " ja sam rusofob"
gedza.73 gedza.73 23:01 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

jedino je ovaj blentavi Gedža pisao više puta, " ja sam rusofob"

Blentavi gedža je pisao i da je germanofob i anglofob. U smislu politike tih država prema nama. Neću sigurno da jurim i prebijam Ruse, Engleze ili Švabe po Srbiji.

maksa83 maksa83 23:04 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ma mogu ja da ti nađem toga, Sto puta sam to napisao, ali uvek da drugi mrze, ne ja da mrzim

Ma mogu i ja da nađem toga kolko hoćeš al od sve te srboljubive i slobodoljubive buke ne mogu da nađem gde frihend konstatuje da ja patološki mrzim ruski narod (baš tim rečima), a desilo se.

Koliko se sećam, jedino je ovaj blentavi Gedža pisao više puta, " ja sam rusofob"

Nije, i ja sam u nekoliko navrata rekao da se sa mojom klerofobijom može meriti samo moja rusofobija.
gvozden1 gvozden1 23:05 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Blentavi gedža je pisao i da je germanofob i anglofob. U smislu politike tih država

Aha.
A sve i da je tako, onda prvo nauči značenje reči kad izlaziš među ljude*

*Ne odnosi si se na ljude ispred prodavnice i sa parkinga, tamo moš kako OŠ.
gvozden1 gvozden1 23:07 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nije

Jeste:)
gedza.73
jedino je ovaj blentavi Gedža pisao više puta, " ja sam rusofob"

Blentavi gedža je pisao i da je germanofob i anglofob. U smislu politike tih država prema nama. Neću sigurno da jurim i prebijam Ruse, Engleze ili Švabe po Srbiji.



I ko sad laže?
:)
predatortz predatortz 23:09 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nije to licemerje gledano iz njihovih očiju, to je sloboda i demokratija.


Nego, Sila Koja Spašava Svet nešto zabagovala.
Čitam, problem da se kompletiraju obećana dva tenkovska bataljona. Pa ispade da su Abramsi previše komplikovani, Leoparda 2 izgleda nema dovoljno, bar ne u ispravnom stanju, pa zapinje i sa Leopardom 1 (sa' će, samo da im majstori promene diKtunge), granata se kažu više ispuca nego što se stigne proizvesti, dalekometnih rakeTla nema dovoljno ni za vlastite potrebe, a škart, otpis i kalo iz magacina izgleda potrošen.

Rumunija diže Migove 21, kao da je u toku vijetnsmski rat, Bugarska ostaje bez lovačke avijacije jer F16 ne stižu a 29-ke ne mogu da se servisiraju. A to je, drugovi i drugarice, istočna i najugroženijima granica te Sile Neviđene...

Pa se, kažu, iz CIA slali emisari u januaru onom što će dumre od rakovi i čija će privreda da propadne a vojska mu gola, bosa i nenaoružana, da nude 20% Ukrajine, a pokojnik reko da neće...


gedza.73 gedza.73 23:12 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Aha.
A sve i da je tako, onda prvo nauči značenje reči kad izlaziš među ljude

Čak sam u jednom trenutku napisao kako su Englezi bili govna prema nama (Rebeka Vest je to isto napisala samo daleko kulturnije) takođe misleći na državnu politiku pa me tada neko od blogera nazvao fašistom. Dakle dok objasnim kako i zašto ne podržavam nečiju politiku, dok navedem sve političare te države meni lakše da kažem kako sam upišipoželji-fob
sa parkinga, tamo moš kako OŠ

Baš me zanima koliko si ti parkinga video u životu. A ako moram da ponovim to mi je bilo samo jedno od zanimanja u životu i vrlo sam ponosan na to iskustvo.
gvozden1 gvozden1 23:13 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Nego, Sila Koja Spašava Svet nešto zabagovala

Čitam o tome, i naravno da bih voleo da se ispostavi da je stanje baš takvo, alijabbih ipak sačekao.
gedza.73 gedza.73 23:15 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1
Nije

Jeste:)
gedza.73
jedino je ovaj blentavi Gedža pisao više puta, " ja sam rusofob"

Blentavi gedža je pisao i da je germanofob i anglofob. U smislu politike tih država prema nama. Neću sigurno da jurim i prebijam Ruse, Engleze ili Švabe po Srbiji.

I ko sad laže?
:)

Ne laže niko. Napisao si kako sam se jedino ja 'autovao' kao rusofob a Maksa je dodao kako je i on to napisao.
Mis'im i meni se desi da ponekad ne ukapiram napisano al' tebi baš prešlo u naviku.
gvozden1 gvozden1 23:15 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

, dok navedem sve političare te države meni lakše da kažem kako sam upišipoželji-fob

Ne znaš drugi, isto tako kratak izraz, koji precizno to opisuje?

To i pričam.
gedza.73 gedza.73 23:16 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ne znaš drugi, isto tako kratak izraz, koji precizno to opisuje?

Ne znam. Jel to neka sramota?
gvozden1 gvozden1 23:20 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gedza.73
Ne znaš drugi, isto tako kratak izraz, koji precizno to opisuje?

Ne znam. Jel to neka sramota?

Pa poprilična.

Evo pitaj Maksu, on će ti reći, a i zaslužio si, branio si ga gore.

Mislim da bi bez te odbrane on najebao:)
mlatisa mlatisa 23:22 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

freehand
Ti ništa nisi čuo o Guglu, Majkrosoftu, Fejsbuku i Tviteru i sistematskom ukidanju otpora u poslednjih nekoliko godina samo, da sad ne pričam o goloj i brutalnoj sili od šezdesetih naovamo?



То је релативно небитно. Много битније је да је извршен "врло меки пуч" против Трампа, а да се заговорници демократије нису много узрујали. Веле, то је ОК ако нам се не свиђа онај против кога је усмерено.
Потпуно ненасилан протест Окупирај Вол Стрит је брзо потискиван (вероватно де би се спречили неки будући Жути прслуци) са много већим ентузијазмом него БЛМ нереди.


Као и некада Стари Рим, САД убрзано излази из демократије/републике и постаје царевина. Не верујем да је то добро за грађане САД а, краткорочно, ни за нас. Ово друго ме погађа, а ово прво много мање.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:22 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Bitno je da si dve trećine čovečanstva onako u zamahu zajedno sa mnom nazvao primitivnim budalama koje nisu svesne koliko je lepo i dobro biti rob pravog gazde.


Gde tačno sam pomenuo te dve trećine čovečanstva koja voli Putina i staje u stavu mirno kad se dotični pomene? To uporno ti pokušavaš da podmetneš, iz nekog razloga samo tebi znanog. Ne znam, možda nisi razumeo da pričam o putinovim kolegama po diktatorstvu, mada mi se čini da jesi, nego se sad malo praviš blesav. To nije lepo.
predatortz predatortz 23:22 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1

Nego, Sila Koja Spašava Svet nešto zabagovala

Čitam o tome, i naravno da bih voleo da se ispostavi da je stanje baš takvo, alijabbih ipak sačekao.



Ma, strpljiv sam i ja.
Nego, malo zebem za Silu.
Bila onomad, pre svega ovoga, neka velika vežba u Poljskoj, pa Sila poslala tenkove železnicom, onda pokrljali neke mostove i tunele, jer nisu dobro izračunali visinu i širinu, pa se desetak teNJaka sjebalo u toj saobraćajKi. Onda, poslali kamiJone sa letnjim gumama pa i tu bilo štete, a vojska kukala da im ladno...

Pa velim, jes da se ovde Rujama smejalo zbog logistike u ratu, s pravom, rekao bih.
Ali, braćo, ove bruke bile u miru, na veDŽbi... Šta bi bilo u ratu, a neprijatelj ima nezgodnu naviku da pripuca?
gedza.73 gedza.73 23:22 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Evo pitaj Maksu, on će ti reći, a i zaslužio si, branio si ga gore.

Nisam njega branio nego tebi objasnio da ne razumeš ni šta si sam napisao ni šta ti je odgovoreno. Što je pomalo zabrinjavajuće.
Osim toga ti si potegao temu svog sveznanja pa bi bilo lepo da sa mnom podeliš tu reč. Ništa te ne košta da budeš fin.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:26 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ma mogu i ja da nađem toga kolko hoćeš al od sve te srboljubive i slobodoljubive buke ne mogu da nađem gde frihend konstatuje da ja patološki mrzim ruski narod (baš tim rečima), a desilo se.



Ih, pa ko da je to nešto ovde nikad viđeno. Ja ovde kad god opletem po nekom sranju koje se dešava u Srbiji, sad, ili u prošlosti, svejedno, avtamaCki mi se učita da mrzim Srbiju (i Rusiju, naravno, to se podrazumava).

Priznajem da nekad tako imam blagi osećaj kao da pričam sa maloumnicima.



gedza.73 gedza.73 23:27 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

srdjan.pajic
Gde tačno sam pomenuo te dve trećine čovečanstva koja voli Putina i staje u stavu mirno kad se dotični pomene?

Da budemo precizni. Putina su podržali Rusija (diskutabilno koliko al' da idemo na max) 144 miliona, Belorusija 9,5 miliona, Severna Koreja 30 miliona (ko zna kako ih broje al'ajd), Eritreja 4 miliona i Sirija sa 22 miliona. Kad se to sabere lepo se vidi rezultat od dve trećine čovečanstva.
Onih 141 država sveta što su osudile agresiju po toj matematici spadaju u jednu trećinu.
gvozden1 gvozden1 23:27 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

sveznanja

Ti misliš da je to sveznanje?

Jok bre, većina ljudi to zna, obična stvar.

E sad, što si ti u onoj manjini, jebiga.

Ali kad neko ne može da poveže logikom " prihvata se mir, iz toga sledi, prekida se rat" šta drugo i očekivati.
maksa83 maksa83 23:28 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Evo pitaj Maksu, on će ti reći, a i zaslužio si, branio si ga gore


Potpuno sam izgubio nit, šta treba da me pita, evo našao sam na brzaka sebe kako to sa klerofobijom i rusofobijom kažem još 2009. i 2014. godine (linkovi ne rade ako komentar nije na prvoj strani pa ne linkujem).
gedza.73 gedza.73 23:29 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Jok bre, većina ljudi to zna, obična stvar.

jbt. pa kad većina zna tu 'običnu stvar' što je kriješ toliko? Sav gorim od nestrpljenja da mi kažeš tu jednu reč. Čuvaš je kao da je recept za pretvaranje kamena u zlato.
gvozden1 gvozden1 23:30 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Potpuno sam izgubio nit, šta treba da me pita,

Ma bez veze, da mu kažeš termin koji označava stav suprotan ruskoj politici, a da ne uključuje mržnju prema Rusima.

Al pusti to.
gvozden1 gvozden1 23:31 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

što je kriješ toliko

Zbog ovoga
Sav gorim od nestrpljenja da mi kažeš tu jednu reč.

Milo mi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:35 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ok, deco, nategosmo ovaj frikijev blog o slonu i cevi kojom više ništa neće teći na 1000+ komentara (to bismo mogli da zovemo unicorn blog), ja sam dosta zadovoljan tim učinkom kolektiva, mada i dalje ne znam ko je ovom Heršu pisao tekst i da li je stvarno moguće da smo putinovcima pojebali gasovod mrtvi ladni. A i to kako je slon pored uneređenog nilskog konja stao u taj neki lift ostalo je nejasno, ali ok, nema veze. Pozdravljam vas sve.

gvozden1 gvozden1 23:39 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

i da li je stvarno moguće da smo putinovcima pojebali gasovod mrtvi ladni

Čudno ti?
Nikad vi niste ništa porušili po svetu, ne zna čovek šta vam bi sad:)
angie01 angie01 23:52 15.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nego, makso, primetio sam da se onaj vaš Bocan Hrčenko odjednom probudio iz alkoholnog stupora i krenuo da deluje. Kenja, daje intervjue levo i desno, potpaljuje mase. Jel to možda znači da se Vučić sprema na nešto nepopularno, da tako to kažem?


eno, imas ovjasnjenje kod Tibike, necu da kacim ovde, da ne izazovem pomor obozavalaca na tudjem blogu.
maksa83 maksa83 00:14 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ali zato, šta radi Putin, to je tema svih tema!

Predatorze, kada bi postojao neki Putinofilometar, izmerio bi da ti voliš Putina višeo od svih ovih zajedno koji kažu da vole Putina.

(Još se uhodavam, ali počinjem da kapiram kako ovo radi.)
bene_geserit bene_geserit 00:28 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Jel to možda znači da se Vučić sprema na nešto nepopularno

Ovi Vučićevi igrokazi (hoće da me ubiju, napadaju mi sina i sl.) kad krenu ja uvek dobijem transfer blama i naravno postavi se pitanje zašto to rade tj. čemu dimna zavesa služi ovaj put.
Mada mi po nekad deluje da ne služi ničemu nego tako, održava birački populus u odgovarajućem stanju da se ne opusti previše.
gvozden1 gvozden1 01:01 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Mada mi po nekad deluje da ne služi ničemu nego tako, održava birački populus u odgovarajućem stanju da se ne opusti previše.

Liči.

A možda može da posluži i da zapadu pokaže sa čime on mora da se bori, i da nije na ruskoj strani.

Evo, počeli su da za Vagner govore, plaćenici, privatna paravojska i slično.

Jesu oni sve to, ali do sad su uglavnom drugačije opisivali, jedinice Vagner, grupa Vagner, eventualno pripadnici privatne kompanije, uglavnom neutralno.

Sad su zaoštrili retoriku na RTS.
maksa83 maksa83 01:13 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ovi Vučićevi igrokazi (hoće da me ubiju, napadaju mi sina i sl.) kad krenu ja uvek dobijem transfer blama i naravno postavi se pitanje zašto to rade tj. čemu dimna zavesa služi ovaj put.
Mada mi po nekad deluje da ne služi ničemu nego tako, održava birački populus u odgovarajućem stanju da se ne opusti previše.

Sve njegove drame su 0-24 predstava za unutrašnju upotrebu, ovo je mislim četvrti "atentat" na njega u poslednjih 5 godina. "Napadaju mi decu" je za babe iz Rekovca (a bilmez ima 26 godina i druži se isključivo sa likovima od ranije poznatim organima gonjenja). Dobar deo ovih što su danas nešto goredolirali i glumili događanje naroda je pod šapom DB-a, a jedino pitanje je koliko je DB pod njegovom a koliko pod FSB-ovom kontrolom (isto važi i za tabloide), to je verovatno "deljeni resurs" koji će da radi za njega dok god on ne postane loš Rus.
emilia emilia 04:04 16.02.2023

Tužan i ružan u ćošku

srdjan.pajic i ona scena, kad Putin onako sam, ko pacov sateran u ćošak, bukvalno takav izraz lica ima, stoji u onoj kapelici u Kremlju za božić, sav unezvern trepće, i pored njega niko nigde, samo onaj neki GRU (pardon GU) pop, mlati kandilom. I kamerman koji to sve snima. To je prava ilustracija "gorostasa", daleko mu lepa kuća.

emilia emilia 04:16 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u škripcu

freehand freehand 05:22 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

emilia
srdjan.pajic i ona scena, kad Putin onako sam, ko pacov sateran u ćošak, bukvalno takav izraz lica ima, stoji u onoj kapelici u Kremlju za božić, sav unezvern trepće, i pored njega niko nigde, samo onaj neki GRU (pardon GU) pop, mlati kandilom. I kamerman koji to sve snima. To je prava ilustracija "gorostasa", daleko mu lepa kuća.


Jel tološe što pored njega ne mora u svakommomentu da bude ekipa za reanimaciju i četvoro da ga usmerava i da se smeška sažaljivo kad se pozdravi sa mrtvim senatorom, čivilukom ili padne niz stepenice?
freehand freehand 05:28 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

ne mogu da nađem gde frihend konstatuje da ja patološki mrzim ruski narod (baš tim rečima), a desilo se.

Pa pošto ne možeš da nađeš gde se to desilo jednom a kamoli nekoliko puta da ipak više ne insitirašna tome, bilo bi lepo.
Da ponovim - to je mogla da bude, možda, nekakva ironija sa moje strane i zezanje baš na taj našin mišljenja i licenciranja. Ozbiljno svakako ne.
A to da si prikačen na taj antiputin i antirusija narativ intravenozno -to nije problem, samo reci gde treba da izjavim na zapisnik.
freehand freehand 05:39 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Gde tačno sam pomenuo te dve trećine čovečanstva

Freehand: Za mene i ove ostale untermenše po Africi, Aziji, Južnoj Americi[

Mali rasista: Pa, da, i za njih, pošto vrlo umeju da cene Putinove metode vladanja.


Evo ovde, a posle si, za potrebe sopstvenog izvrtanja i muljanja "ko Putina smatra državnikom" preveo u "ko voli Putina" da bi bi efektnije srao o neizrečenim i nenapisanim stvarima.
Bajdvej, Jokara opet tripl dabl.
I umesto da ti dgineš lenjo dupe i odeš u Bolarenu da navijaš za Srbe i sve što je srpsko, Jokića i Grina Džefa - ja moram da ustejem u tri i da navijam preko televizora...
emilia emilia 05:41 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

Loše je to što niko NE SME pored cara biti. Osim ako treba caru i po naređenju.
freehand freehand 05:45 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

emilia
Loše je to što niko NE SME pored cara biti.

Gde to piše?
Nikad nisi videla nijednog predsednika ili premijera da je sam u nekoj prilici?A i mislim nekako da je to bolje nego da ne smeju da puste predsednika sveta samog u toalet, kamoli da mu u ruke daju koferče, meni je to kudikamo opasnije.
freehand freehand 06:05 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

ja sam dosta zadovoljan tim učinkom kolektiva, mada i dalje ne znam ko je ovom Heršu pisao tekst i da li je stvarno moguće da smo putinovcima pojebali gasovod mrtvi ladni

Niste vi gasovod uništili Putinovcima. Uništili ste gasovod Nemcima i čitavoj Evropi koju ste otkačili sa izvora jeftine energije a koliko će to dakošta tek ćemo videti. Bitno je da sad vi prodajete LNG 5 i 10 puta skuplje i da su vam narudžbe za oružje skočile u nebo.
Naravno, da ste na prvommestu pokazali ko je gazda a ko su vazali i koliko vredi priča o vrednostima. Nego, da vidiš nešto,dosta je interesantno. Prikazuje kako u stvari izgleda imperijalizam i koliki je slon u pitanju:


emilia emilia 07:11 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

freehand
emilia
Loše je to što niko NE SME pored cara biti.

Gde to piše?
Nikad nisi videla nijednog predsednika ili premijera da je sam u nekoj prilici?A i mislim nekako da je to bolje nego da ne smeju da puste predsednika sveta samog u toalet, kamoli da mu u ruke daju koferče, meni je to kudikamo opasnije.

U Americi predsednik može da umre u sred mandata i to neće poremetiti sistem, institucije su temeljne, niti izazvati bojazan ko kontroliše koferče. U despotijama, gde sve kontroliše jedan čovek a veoma uzak krug ljudi oko njega izabranih isključivo da mu klimoglavi, bezuslovno sluša i služi, kada broj jedan umre ili ispadne kroz prozor, za koferče se ne zna ko ga u tim momentima i prelomnim vremenima despotija - kontroliše. Uočićemo da je potonje mnogo opasnije.
mlatisa mlatisa 07:28 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

emilia
U Americi predsednik može da umre u sred mandata i to neće poremetiti sistem, institucije su temeljne, niti izazvati bojazan ko kontroliše koferče.

У САД председник може и да буде изабран "на почетку мандата" и то такође неће пореметити систем (видесмо случај Трамп) а ако се гица превише видесмо случај Кенеди.

Ја не видим неку разлику.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
gvozden1 gvozden1 07:59 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

U Americi predsednik može da umre u sred mandata i to neće poremetiti sistem,

Ovaj predsednik naročito.
Sutra da umre, ništa. Ionako ne vlada on nego neko, a ko ne zna se.

Ali to je valjda demokratija, ne vlada onaj ko je dobio izbore, nego neka tajna sila.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:09 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

U Americi predsednik može da umre u sred mandata i to neće poremetiti sistem, institucije su temeljne,

Lijepo napisano i rečeno.
Samo još treba objašnjenje zbog čega se arče pare i energija na izbore nekoga ili nečega ko nije bitan i može umrijeti a da se ništa ne promijeni njegovom smrću.
Koliko se šume sasječe, nepotrebno, za papir na kojem se ispisuju razni programi koji će se provoditi poslije izbora u sistemu koji radi sam od sebe i po uhodanom šablonu.
Dolje izbori!
Živio sistem!
panta panta 08:42 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

srdjan.pajic
Ma mogu i ja da nađem toga kolko hoćeš al od sve te srboljubive i slobodoljubive buke ne mogu da nađem gde frihend konstatuje da ja patološki mrzim ruski narod (baš tim rečima), a desilo se.



Ih, pa ko da je to nešto ovde nikad viđeno. Ja ovde kad god opletem po nekom sranju koje se dešava u Srbiji, sad, ili u prošlosti, svejedno, avtamaCki mi se učita da mrzim Srbiju (i Rusiju, naravno, to se podrazumava).

Priznajem da nekad tako imam blagi osećaj kao da pričam sa maloumnicima.




Мислим да није то.
Мислим да људи већину твојих исказа класификују као глупост.
panta panta 08:48 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

freehand
emilia
srdjan.pajic i ona scena, kad Putin onako sam, ko pacov sateran u ćošak, bukvalno takav izraz lica ima, stoji u onoj kapelici u Kremlju za božić, sav unezvern trepće, i pored njega niko nigde, samo onaj neki GRU (pardon GU) pop, mlati kandilom. I kamerman koji to sve snima. To je prava ilustracija "gorostasa", daleko mu lepa kuća.


Jel tološe što pored njega ne mora u svakommomentu da bude ekipa za reanimaciju i četvoro da ga usmerava i da se smeška sažaljivo kad se pozdravi sa mrtvim senatorom, čivilukom ili padne niz stepenice?

Стварно је УСА отишла у ону ствар, када имају за председника Бајдена.
Ееееее, Америка!
Сила над силама, предводница слободног света.
Имају за председника оно?!
panta panta 08:52 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

mlatisa
emilia
U Americi predsednik može da umre u sred mandata i to neće poremetiti sistem, institucije su temeljne, niti izazvati bojazan ko kontroliše koferče.

У САД председник може и да буде изабран "на почетку мандата" и то такође неће пореметити систем (видесмо случај Трамп) а ако се гица превише видесмо случај Кенеди.

Ја не видим неку разлику.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!

А зашто је Кенеди, уопште, убијен?
И ко је наредио његово убиство?
freehand freehand 09:04 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

U Americi predsednik može da umre u sred mandata i to neće poremetiti sistem, institucije su temeljne, niti izazvati bojazan ko kontroliše koferče.

Sem što u hvaljenom sistemu vole da ubijaju predsednike, u Americi mogu da izaberu i praktično mrtvog čoveka da figuriše kao živ, tome svedočimo. Es ad, ima tu jedno interesantno pitanje: KO bira te predsednike u SAD?
Po svoj prilici to nije Putin kako se sumnjalo.

U despotijama, gde sve kontroliše jedan čovek a veoma uzak krug ljudi oko njega izabranih isključivo da mu klimoglavi, bezuslovno sluša i služi, kada broj jedan umre ili ispadne kroz prozor, za koferče se ne zna ko ga u tim momentima i prelomnim vremenima despotija - kontroliše. Uočićemo da je potonje mnogo opasnije.


Imamo li neki primer za ovo što ovdepiše koji bi potkrepio napisano? Kad se to dogodilo, taj deo sa nestabilnošću i koferčetom?
Ili iz tebe progovara samo ideološpka zatucanost i netrpeljivost premadrugom?

Inače, taj problem sa naglim prekidima ne samo političkih nego i životnih funkcija imali su razni predsednici širom sveta, a prvi mi na pamet padaju Aljende, Mosadek i Kastro jedno 50 puta, al zamalo. Znaš li možda šta im se desilo?
gedza.73 gedza.73 09:16 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

freehand
Sem što u hvaljenom sistemu

Mislim da si ovim komentarom u stvari pogodio suštinu i tvog bloga i svih ovih rasprava od postojanja bloga (a i pre toga)

Pošto ne postoji savršen sistem, ne postoji idealno društvo (osim komunističkog naravno) postoje samo dva sistema koja za sada funkcionišu kako tako. princip jedinstva vlasti i princip podele vlasti.

Jes' malo zabrinjavajuće da je dobar broj Srba (što se pokazalo u srpskoj istoriji počev od onog prvog Staljinovog ustava) u stvari za jedinstvo vlasti gde se feudalni gospodar pita za sve. Al' Bože moj takav nam valjda mentalitet. Pa su nam takvi i izbori i sudbina.

panta panta 09:27 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

gedza.73
Sem što u hvaljenom sistemu

Mislim da si ovim komentarom u stvari pogodio suštinu i tvog bloga i svih ovih rasprava od postojanja bloga (a i pre toga)

Pošto ne postoji savršen sistem, ne postoji idealno društvo (osim komunističkog naravno) postoje samo dva sistema koja za sada funkcionišu kako tako. princip jedinstva vlasti i princip podele vlasti.

Jes' malo zabrinjavajuće da je dobar broj Srba (što se pokazalo u srpskoj istoriji počev od onog prvog Staljinovog ustava) u stvari za jedinstvo vlasti gde se feudalni gospodar pita za sve. Al' Bože moj takav nam valjda mentalitet. Pa su nam takvi i izbori i sudbina.


Ма добро то.
Но, што пита Фрихенд - ко је наредио минирање гасовода?
И зашто је то Америма било неопходно?
freehand freehand 09:29 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

Ма добро то.

Ma gde dobro. američki sistem počiva na jedinstvu vlasti.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:30 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
alselone
Ko se loži na Putina?


Ko god misli da će mu bliskost sa Rusijom ovakvom kakva je doneti ikakav prosperitet.

Ja sam potpuno neubeđen da je to u ovom konkretnom slučaju stvar racionalnog utilitarizma ("Rusi će nam doneti , baš me briga što je tip sistematski ukinuo bilo kakav otpor i drugačije mišljenje, to nije moj problem" ), bukvalno tipski primer emotivnog izbora zamotanog u racionalan razlog.




Da počnem sa pravdanjem, unapred:
-O Rusiji malo znam da bi mi bila model i uzor prosperiteta. Jedini tekst na ruskom koji sam ubacio u gugl prevod i pročitao je otvoreno pismo Putinu od Zjuganova.
I svidjelo mi se to pismo.
Još važnija stvar, za moje mišljenje o Rusiji, je to što je prije nekog vremena Apostata, u čiji integritet i znanje imam veliko povjerenje, trenutni vladajući sistem u Rusiji ocijenio mršavom dvojkom uz nekoliko konkretnih i ljutih primjedbi.
Dakle, Rusiju i Putina ne smatram uzorom po unutrašnjem pitanju.
Film nije život, ali toliko filmova i serija je napravljeno o uzornim muževima i očevima koji su u svojoj kući nježni i brižljivi a van kuće su naslnici, silovatelji, ubice.

Zašto u ovoj aferi, koju zovemo, pogrešno, ukrajinska, navijam za Rusiju?
-Zbog toga što ovaj rat nije počeo 24.02.2022. već puno ranije.
Neću sada da tražim, ponovo, razne video uratke i svjedočenja, govore, jer to niko i ne gleda, ne komentariše već vrti standardnu, perifernu priču.
Miki odavno priča da se boji, moli da mu ne lome bagrenje, kaže im da cijelo selo nije njihovo, da i ostalji stanovnici sela imaju svoje interese, želje, snove...
Oni mu svašta obećavaju, tapšu ga po ramenu, što mu je očigledno godilo, a iza leđa mu se smiju i plaze jezik. Pravila, koja su oni, uglavnom, postavili vrijede za njih samo kad im odgovara a on i ostali ta pravila moraju strogo poštovati.
Miki sad računa da je malo ojačao, nešto naučio, a selo se ušutalo, pod pritiskom onih koji su umislili da su gospodari sela i da mogu pritiskati neograničeno.
Miki im izašao na biljeg. Žao mi ukrajinske i ruske mladosti što umire ali ukrajinski šefovi su mogli izabrati i drugačije.
Gazde pomalo zbunjene, moraju skidati maske, rukavice, sami silaziti, sve više i više u blato, Miki im pokazuje svaki dan da ih se ne boji a selo, kao u kaubojskom filmu, iza zavjesa gleda obračun usamljenog revolveraša sa gazdom i bandom mu.*
Politika je usaglašavanje različitih interesa u jednom selu, gradu, državi kontinentu, svijetu. Kad loši političari vode bilo koju cjelinu interesi se slabo usaglašavaju i izbijaju sukobi. Kanali za navodnjavanje i odvodnjavanje nas štite od suše i poplave a ako neodgovorno bacamo razno smeće u te kanale onda ih i začepimo pa se izlijeva voda i nesreća. Nki bacaju smeće u te kanale zbog toga što su neodgovorni i lijeni a neki zbog toga što svoje smeće vole da bace pred vrata drugog. Oni ne trše novac na svoje smeće pa drugi moraju da troše svoj.
Miki krenuo da čisti te kanale, smrdi do neba. I svi smrde. Tako je uvijek kad se dirne u ustajalo smeće.

* Ne uspijevam prilagoditi grafikone sa ovog linka,o tome ko je glasao za osudu Rusije zbog invazije na Ukrajinu a ko je uveo Rusiji sankcije.
freehand freehand 09:39 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

-O Rusiji malo znam da bi mi bila model i uzor prosperiteta.

Kao i 99,9 odsto nas ostalih na blogu. Razlika je u tome što ti to priznaješš i nemaš zakovane stavove na osnovu sopstvenog neznanja.
gvozden1 gvozden1 09:48 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

se feudalni gospodar pita za sve. Al' Bože moj takav nam valjda mentalitet

Najverovatnije.
Dokaz tome je Srbi jedva čekaju da im gospodar ponudi bilo kakav mir, oni to odmah prihvataju, ljube mu skute i ponizno se klanjaju.

Umesto da su narod sa kičmom, pa kad vide da mogu da gaze tiranina, oni ga gaze, pa prave svoju državu, svoje škole, svoje sudove, svoju vlast.

Al mentalitet podanički.

Ili bi suprotno, Srbi gaze tiranina, a baš ovi što ocrnjuju Srbe, kažu da protiv se tirana ne treba tući nego im ljubiti skute?


Da, Ičkov mir.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:56 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Zašto u ovoj aferi, koju zovemo, pogrešno, ukrajinska, navijam za Rusiju?
-Zbog toga što ovaj rat nije počeo 24.02.2022. već puno ranije.


Ako malo znas o Rusiji kako onda znas da je ovo sto si izlistao sa Mikijem tacno? Koliko znas o Ukrajini ili odnosu Rusije i Ukrajine i kako znas da to sto znas nije pogresno?

Ne znam kako se ovde moze navijati za bilo koga kao da Rusija i Ukrajina igraju fudbal.

-O Rusiji malo znam da bi mi bila model i uzor prosperiteta.


Bilo bi korisno isto se postaviti i kada se prica o Americi, Nemackoj, Britaniji... gde izgleda nije nikakav problem imati zakovane stavove na osnovu sopstvenog neznanja.



panta panta 09:59 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Neues aus der Nachbarschaft
Zašto u ovoj aferi, koju zovemo, pogrešno, ukrajinska, navijam za Rusiju?
-Zbog toga što ovaj rat nije počeo 24.02.2022. već puno ranije.


Ako malo znas o Rusiji kako onda znas da je ovo sto si izlistao sa Mikijem tacno? Koliko znas o Ukrajini ili odnosu Rusije i Ukrajine i kako znas da to sto znas nije pogresno?

Ne znam kako se ovde moze navijati za bilo koga kao da Rusija i Ukrajina igraju fudbal.

-O Rusiji malo znam da bi mi bila model i uzor prosperiteta.


Bilo bi korisno isto se postaviti i kada se prica o Americi, Nemackoj, Britaniji... gde izgleda nije nikakav problem imati zakovane stavove na osnovu sopstvenog neznanja.




Не ради се овде у Украјини.
И навијању за њу или против ње.
Украјина је овде само нечија пешадија, како то, већ, већина на блогу сматра.
Овде се, углавном, ради о навијању против 'светског силеџије', тј. навијању против УСА.
gedza.73 gedza.73 10:01 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

Но, што пита Фрихенд - ко је наредио минирање гасовода?
И зашто је то Америма било неопходно?

Nemam pojma ni ko je ni zašto. Vrlo verovatno da su Amerikanci... mada ne samo oni jer k'o što reče Džonson posle bregzita na rastanku drugovima u publici (par Indijaca u prvom redu) 'samo uz braću Amerkinace'.
Dal' su hteli Evropljane da stave u rezervat (što ne verujem jer bez obzira na sve Evropa je još uvek neka supersila i prostor na koji dolaze ljudi iz celog sveta što zbog školovanja što zbog sistema što zbog para što zbog života što zbog dece) il' su hteli da napakoste Rusima jer im dunulo pošto su Rusi Sloveni plus pravoslavci plus nemaju pedere plus poštuju tradicionalne porodične vrednosti plus imaju slobodu pri izboru vakcina koje svi mrze (trivija da Hitler nije podnosio Čehe i eksplicitno to rekao) ili su imali neke analize da je neko hteo da postane samostalna a naoružana evropska sila (videti pod pokušaj nemačkog osvajanja Grčke) ne bih ti znao kasti.

Sad kad sam odgovorio (onako kako sam znao) u vezi kavurme i gasovoda što su Rusi zatvorili Kazahstanu cevovod i zašto su ih ucenjivali?

Diže se dževa oko miniranja Severnog toka (iako bi Rusija valda i ta Nemačka trebali da insistiraju i nađu krivce pa ako oni tako gromoglasno ćute što bi se ja mešao i njihove poslove kad su oni slabiji od onog ko god to bio ko im je minirao 'saradnju') a kad su Rusi sirotim kazahstancima prekinilu prodaju onda je bilo 'ako, tako im treba kad rovare protiv našeg Druga Putina i oće mimo njega da sarađuju sa Zapadom'
panta panta 10:06 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

gedza.73
Но, што пита Фрихенд - ко је наредио минирање гасовода?
И зашто је то Америма било неопходно?

Nemam pojma ni ko je ni zašto. Vrlo verovatno da su Amerikanci... mada ne samo oni jer k'o što reče Džonson posle bregzita na rastanku drugovima u publici (par Indijaca u prvom redu) 'samo uz braću Amerkinace'.
Dal' su hteli Evropljane da stave u rezervat (što ne verujem jer bez obzira na sve Evropa je još uvek neka supersila i prostor na koji dolaze ljudi iz celog sveta što zbog školovanja što zbog sistema što zbog para što zbog života što zbog dece) il' su hteli da napakoste Rusima jer im dunulo pošto su Rusi Sloveni koje svi mrze (trivija da Hitler nije podnosio Čehe i eksplicitno to rekao) ili su imali neke analize da je neko hteo da postane samostalna evropska sila (videti pod pokušaj nemačkog osvajanja Grčke) a naoružana ne bih ti znao kasti.

Sad kad sam odgovorio (onako kako sam znao) u vezi kavurme i gasovoda što su Rusi zatvorili Kazahstanu cevovod i zašto su ih ucenjivali?

napravi se dževa oko miniranja Severnog toka (iako bi Rusija valda i ta Nemačka trebali da insistiraju i nađu krivce pa ako oni tako gromoglasno ćute što bi se ja mešao i njihove poslove kad su oni slabiji od onog ko god to bio ko im je minirao 'saradnju') a kad su Rusi sirotim kazahstancima prekinilu prodaju onda je bilo 'ako, tako im treba kad rovare protiv našeg Druga Putina i oće mimo njega da sarađuju sa Zapadom'

Ма!
Кога занима тај Казахстан?
gvozden1 gvozden1 10:07 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Bilo bi korisno isto se postaviti i kada se prica o Americi, Nemackoj, Britaniji... gde izgleda nije nikakav problem imati zakovane stavove na osnovu sopstvenog neznanja.

Naravno.
Ono bitno, najbitnije, se ipak zna, i o Rusiji i o Americi, a to je njegov odnos prema srpskim interesima.

Ruski je pozitivan, američki negativan.

I za koga to treba Srbi da navijaju?

A njihova unutrašnja uređenja, to je njihova stvar.
Da li će Amerika postavljati senilnog dedu i terati ga da trči uz stepenice, da li će nekog drugog, da li će uvesti zakon da samo peder može da bude predsednik, samo kurva, da li će proglasiti cara, sve je to njihova stvar.
I ruska za Rusiju, podrazumeva se.


Samo da nama ne diktiraju šta da radimo.

A Amerika diktira, Rusija ne.

Pa za koga da navijamo?
gedza.73 gedza.73 10:12 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Украјина је овде само нечија пешадија, како то, већ, већина на блогу сматра.

Srbija je bila isto tako nečija pešadija čak je na blogu napisano kako da Srbi nisu ratovali u Hrvatskoj danas Rusije ne bi bilo. A i Dugin Aleksandar (malo fašista malo rasista malo nacista) je to potvrdio.
U sadašnjoj akutnoj fazi konfrontacije rusko-pravoslavnog pola i Zapada, a posebno u svetlu ukrajinske drame i očajničke bitke za Novorusiju, logično bi bilo uzvratiti udarac na Balkanu. Republika Srpska zauzima centralno mesto u strateškoj arhitekturi Balkana. Ako tamo počne, pokrenuće se svi procesi u regionu
Dugin

Približavanje Srbiji, ulazak u novu etapu njene istorije, ovoga puta biće jedinstvena šansa za Rusiju da ojača svoje pozicije u Evropi. Sasvim prirodno, može se postaviti pitanje razmeštanja ruskih vojnih baza na teritoriji Srbije i/ili Republike Srpske. Amerikanci su uspostavili direktnu kontrolu nad preostalim teritorijama bivše Ukrajine, Rusiji ne preostaje ništa drugo nego da izvede balkanski prodor - navodi Dugin


freehand freehand 10:15 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ako malo znas o Rusiji kako onda znas da je ovo sto si izlistao sa Mikijem tacno? Koliko znas o Ukrajini ili odnosu Rusije i Ukrajine i kako znas da to sto znas nije pogresno?

To što si pitao ne podrazumeva znanje o rusiji negoopšte obrazovanje, informisanost i osnove geopolitičkih odnosa. Uz malo promućurnosti i zdravog razuma i odsustvo navijačke strasti uopštenije teško steći realnu sliku.


Bilo bi korisno isto se postaviti i kada se prica o Americi, Nemackoj, Britaniji... gde izgleda nije nikakav problem imati zakovane stavove na osnovu sopstvenog neznanja.

Recimo da je to neuporedivo: kolčičina informacija koje decenijama dobijamo o jednom i drugom su upravo neuporedive, kao i broj ljudi koji je odavde putovao, zezao se, kupovao, živeo na zapadu i Rusiji. Ja, recimo, mogu potpuno kvalifikovano da govorim i sudim o nekim delovima tog zapada, i to 99% pozitivno.
U čemu je tvoj problem sa napisanim sem što se ne uklapa u obrasce koje si usvojio?
panta panta 10:18 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gedza.73
Украјина је овде само нечија пешадија, како то, већ, већина на блогу сматра.

Srbija je bila isto tako nečija pešadija čak je na blogu napisano kako da Srbi nisu ratovali u Hrvatskoj danas Rusije ne bi bilo. A i Dugin Aleksandar (malo fašista malo rasista malo nacista) je to potvrdio.
U sadašnjoj akutnoj fazi konfrontacije rusko-pravoslavnog pola i Zapada, a posebno u svetlu ukrajinske drame i očajničke bitke za Novorusiju, logično bi bilo uzvratiti udarac na Balkanu. Republika Srpska zauzima centralno mesto u strateškoj arhitekturi Balkana. Ako tamo počne, pokrenuće se svi procesi u regionu
Dugin

Približavanje Srbiji, ulazak u novu etapu njene istorije, ovoga puta biće jedinstvena šansa za Rusiju da ojača svoje pozicije u Evropi. Sasvim prirodno, može se postaviti pitanje razmeštanja ruskih vojnih baza na teritoriji Srbije i/ili Republike Srpske. Amerikanci su uspostavili direktnu kontrolu nad preostalim teritorijama bivše Ukrajine, Rusiji ne preostaje ništa drugo nego da izvede balkanski prodor - navodi Dugin



Ето видиш.
gedza.73 gedza.73 10:27 16.02.2023

Re: Tužan i ružan u ćošku

Кога занима тај Казахстан?

A što bi nas onda zanimao Severni tok?
Kazahstan ima druge najveće rezerve uranijuma, hroma, olova i cinka, treće najveće rezerve mangana, pete najveće rezerve bakra, a među prvih je deset po rezervama uglja, gvožđa i zlata, a također se ubraja u izvoznike dijamanata.

Prema podacima Svjetske banke, Kazahstan je na desetom mjestu u svijetu po udjelu neobnovljivog prirodnog kapitala (nafta, gas i minerali) u ukupnom bogatstvu zemlje (oko 27 posto).

U 2020. godini polovinu ukupnog izvoza robe Kazahstana činila je sirova nafta s približno 23,7 milijardi američkih dolara od ukupno 47 milijardi američkih dolara. U grupi “OPEC Plus”, udio proizvodnje nafte u zemlji je oko 1,6 miliona barela dnevno, ili više od četiri posto od ukupne proizvodnje članica grupe.

Pa im Rusija presekla put kako bi pokazala ko je glavni baja u tom kraju.

Ako smo već toliko pravdoljubivi gde je podrška hrabrom kazahstanskom narodu koji je ustao protiv nepravde? A onda ih prebili ruski vojnici.



Zamisli da nama uđe bugarska vojska sa kojom je neki naš feudalni vlastodržac (kao onomad Tito) potpisao sporazum i prebija ljude po Beogradu jer se bune protiv poskupljenja.


gedza.73 gedza.73 10:34 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ето видиш.

Što ja? Treba da vide ovi koje bih ja sad po Duginu obukao u uniforme i poslao sa zarđalim puškama na front dok usput pelješe apoteke kako bi se opremili bandaž-zavojima i lekovima. Nema kao u NATO da ratuje ko oće ako oće za pare nego ima da gineš za majčicu i oca Putina 'dobrovoljno' čak i ako ti je duša u nosu zbog dvaes kila viška a nisi stigao da okopaš baštu. Još da se svima koji su podržavali tu politiku a živeli u inostranstvu oduzme sva imovina ukoliko se ne odozovu na mobilizaciju.

Pa nek posle toga, ako preteknu i imaju sve udove, pričaju isto o Kastru, Angoli, pravdoljubivom Putinu koji je jedina brana zapadnom satanizmu i pedofiliji.

svi oće menjaju svet ali iz tople sobe, s brzim internetom dok čekaju da im isporuče topao roštilj.
'de im nestao duh španskih boraca? Prodao se za zapadnjačke dolare?
gvozden1 gvozden1 10:52 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

koje bih ja sad po Duginu obukao u uniforme i

Tipično za parking nivo.
Ja bih to sve....pa onda smisliš nešto jako i ispadneš baja.

Pa ako bi, kandiduj se, osvoji vlast pa uradi.
predatortz predatortz 10:57 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Ali zato, šta radi Putin, to je tema svih tema!

Predatorze, kada bi postojao neki Putinofilometar, izmerio bi da ti voliš Putina višeo od svih ovih zajedno koji kažu da vole Putina.

(Još se uhodavam, ali počinjem da kapiram kako ovo radi.)


To je tvoje viđenje mene i na njega imaš sva prava.
Da objašnjavam je li tačno ili nije, to mi ne pada na pamet. Nismo 4. razred OŠ.

Ako ti ne primećuješ da EU, pod američkom palicom, srlja u mnogo veće i opasnije jednoumlje od onog u Rusiji, ko sam ja da te prosvećujem...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:58 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

To što si pitao ne podrazumeva znanje o rusiji negoopšte obrazovanje, informisanost i osnove geopolitičkih odnosa. Uz malo promućurnosti i zdravog razuma i odsustvo navijačke strasti uopštenije teško steći realnu sliku.


Da, samo sto u praksi zdrav razum bude zamenjen predubedjenjima koja filtriraju informacije i uvezuju fragmente na nacin koji odgovara zakovanom stavu.

Tako se desi da ti imas problem sa Scholzom ali nemas sa Putinom.

Recimo da je to neuporedivo: kolčičina informacija koje decenijama dobijamo o jednom i drugom su upravo neuporedive, kao i broj ljudi koji je odavde putovao, zezao se, kupovao, živeo na zapadu i Rusiji. Ja, recimo, mogu potpuno kvalifikovano da govorim i sudim o nekim delovima tog zapada, i to 99% pozitivno.


Opet ostaje pitanje kako proveravas tacnost informacija i kako znas da ne zvaces neke stereotipne budalastine.

U čemu je tvoj problem sa napisanim sem što se ne uklapa u obrasce koje si usvojio?

Obrasci su kljucna rec ovde. Svi ih imamo. Kroz njih mozemo da uporedjujemo kako vidimo iste dogadjaje.

Moj obrazac: Od kada je poceo rat u Ukrajini ni jednom se nisam ovde bavio samim ratom nego sam iskljucivo komentarisao ovdasnje navijacko podrzavanje Putinove politike (ne Rusije!). Meni je to navijanje propast duha. Do sad smo imali sledece obrasce: navijam za Putina u ovom ratu
a) jer ako smeju Ameri sme i on;
b) jer njegova pobeda ide u "nasu" korist;
c) jer ce konacno pokazati Zapadu svoga boga;
d) jer ce sa Kinom, Indijom... stvoriti bolji i pravedniji svet;
e) jer ce se na Ukrajini Amerikancima osvetiti za Kosovo.

Plus: sta ima da se bavimo Putinovom specijalnom operacijom a Amerikanci su pravili i prave zlo po svetu.





gvozden1 gvozden1 11:02 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

) jer njegova pobeda ide u "nasu" korist;

Neutralno nije, nešto mora ići nama u korist, ruska pobeda, ili ruski poraz.

Šta ti misliš, šta nam ide u korist?
gedza.73 gedza.73 11:09 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

kolčičina informacija koje decenijama dobijamo o jednom i drugom su upravo neuporedive, kao i broj ljudi koji je odavde putovao, zezao se, kupovao, živeo na zapadu i Rusiji.

Pisao sam već al' ponoviću. Ujedno odličan primer kako se istorija ponavlja i koliko smo u suštini glup narod.
Sredinom tridesetih kragujevaček novine objavljuju tekst o novootvorenom bazenu otprilike ako se nisam prevario gde je danas autobuska. Opisuju ga kao lep, čist, uredan. Ali u skladu sa kapitalističkom praksom je skup za većinu stanovništva jer vlasnik koji je uložio kapital oće da zaradi.

Pa onda ide poenta. Za razliku od Rusije (da ponovim kako su u pitanju tridesete kad su se Rusi cinkarili i tamanili među sobom kao retko ko) gde su bazeni besplatni pa i najsiromašniji građani (i građanke) mogu da uživaju u svojetsko-ruskom uređenju. Za razliku od nas.

Čika Dača otišao u Nemačku kao stipendista Topolivnice, vratio se živ i zdrav sa fudbalskom loptom kojom je zaludeo Šumadince dok se retko ko od srpskih komunista tih tridesetih vratio iz Sovjetske Rusije. A i oni što su se vratili bolje da nisu.

I kao dodatak oko ruskih bazena. Rusi su na preporuku demokratski izabranog predsednika Staljina srušili i opljačkali pravoslavni hram posvećen borcima protiv Napoleona jer im trebalo za trg a kasnije su tu podigli bazene i toalete.



gvozden1 gvozden1 11:11 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

koliko smo u suštini glup narod.

I zato treba neka čizma ovde, turska, švapska, američka
gedza.73 gedza.73 11:16 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Tipično za parking nivo.
Ja bih to sve....pa onda smisliš nešto jako i ispadneš baja.

Ne b'e za praking. Tipičan nivo za Putina. A ti si rekao kako od njegove pobede zavisimo mi.

Pa ako bi, kandiduj se, osvoji vlast pa uradi.

Misliš ako dobijem izbore tebe prvo da regrutujem pošto si prošli put izbeg'o pa imaš iskustvo u 'kompleksnom' sagledavanju politike al samo Putin da pobedi pa nek ide život. AKo treba i u uniformu i pod pušku. Drugi naravno 'de ti. Ti ćeš da palamudiš sa bezbedne udaljenosti o višim interesima i pravdi u svetu.

nego jesi stariji od 65? Mislim da je još uvek otvoren konkurs za prijem dobrovoljno pevačko društvo Vagner. Mogu i ovi mlađi, čak i ako nisu prošli obuku. Će ih nauče sve ono što su propustili. Sad se lomi sudbina sveta a vi blogujete. e moji drugovi ne bi tako trebalo da može.
maksa83 maksa83 11:18 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Kao i 99,9 odsto nas ostalih na blogu. Razlika je u tome što ti to priznaješš i nemaš zakovane stavove na osnovu sopstvenog neznanja.

I još da kažem da ako postoji neki merač neznanja o Rusiji čika Kamilo zna najmanje o Rusiji, mnogo mnogo više ne zna nego što ne znaju svi ovi koji kažu da ne znaju ništa o Rusiji.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:18 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Šta ti misliš, šta nam ide u korist?


Izbegavam ovo tvoje jer ti je pitanje pogresno i lose formulisano ali ti si tvrdoglav.

Na stranu sve drugo ali ti je pobedometar nejasan. Pobeda moze biti da dobiju ove anektirane oblasti, pobeda moze biti da Putin ostane na vlasti, pobeda moze biti da osvoji celu Ukrajinu, pobeda moze biti da se EU raspadne jer ce On uraditi neko cudo...

Za ovo o cemu ti sanjas bi bas trebala neka megapobeda. Da bi dobio Kosovo i/ili RS treba ti recimo neki veliki lom (raspad NATOa i EU, vojni poraz Amerike...). Da ostane ovo trenutno glupiranje sa Kosovom i Dodikom dovoljno je verovatno i da mu Krim bude priznat.
gedza.73 gedza.73 11:19 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1
koliko smo u suštini glup narod.

I zato treba neka čizma ovde, turska, švapska, američka

Vidim da ti vraćaš rusku komunističku pa reko čisto da podsetim kako smo već imali iskustva sa njima. A naravno kako je glup onaj ko ponavlja svoje greške.
Al' bi ti streljao četnike nakon rata kao izdajnike i saradnike švapske i američke čizme, sumnjam da bi ti bilo koji pretek'o.


gvozden1 gvozden1 11:23 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

. A ti si rekao kako od njegove pobede zavisimo mi.

Ne.
Rekao sam da bi nam njegova pobeda odgovarala, ali da ćemo preživeti i u slučaju njegovog poraza.
Biće nam teže, imaćemo više problema, ali preživećemo.

Misliš ako dobijem izbore tebe prvo da regrutujem

Dobiješ izbore, vlast si, praviš zakone, pa koga zahvati.
Mene, mene.

Al ne razumeš ti te finese, tvoj nivo razumevanja politike je, ma ja bih sve to u rudnik, ja bih sve to na njivu...goli otok, u Sibir....

Često se takva rešenja čuju od vas iz tog sloja.
gedza.73 gedza.73 11:27 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Al ne razumeš ti te finese, tvoj nivo razumevanja politike je, ma ja bih sve to u rudnik, ja bih sve to na njivu...goli otok, u Sibir....

E bravo. Nisam se setio Golog otoka za vas staljiniste-putinofile. Nije loša ideja moram da priznam. Ili kuluk. Da ručno bušite tunel kroz Frušku goru.

Pošto sam uvek bio demokratski nastrojen dajem više izbora. Gulag, kuluk (to mu skoro dođe na isto samo što na kuluku upoznaješ lepote naše prirode) i pristupnicu Vagneru (slab im je s prolaz na viši nivo igrice, ne zna se koliko ima nivoa do kraja a ne moš odustaneš).

Mada iskren da budem prvo bih vas pre ovog Duginovog fronta za spas Rusije poslao da očistite Srbiju od đubreta a posle slobodno ginite za tatka Putina. Da bar ima neke vajde od vas 'nezavisnih' analitičara.
angie01 angie01 11:34 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ako malo znas o Rusiji kako onda znas da je ovo sto si izlistao sa Mikijem tacno? Koliko znas o Ukrajini ili odnosu Rusije i Ukrajine i kako znas da to sto znas nije pogresno?


je l neko poporicao sa bilo kim od ovih silnih Rusa i Ukrainaca su su izbegli glavom bez obzira iz tog pakla, za koji se ovde mesecima kuckaju opravdanja iz tople sobe, a sa saznanjima nenahebivih politickih analiticara, a ovamo,


Ne znam kako se ovde moze navijati za bilo koga kao da Rusija i Ukrajina igraju fudbal.


se sutinski svodi na ideolosko navijanje sa stadiona...sto je jezivo.


Bilo bi korisno isto se postaviti i kada se prica o Americi, Nemackoj, Britaniji... gde izgleda nije nikakav problem imati zakovane stavove na osnovu sopstvenog neznanja.



gvozden1 gvozden1 11:34 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Na stranu sve drugo ali ti je pobedometar nejasan. Pobeda moze biti da dobiju ove anektirane oblasti, pobeda moze biti da Putin ostane na vlasti, pobeda moze biti da osvoji celu Ukrajinu, pobeda moze biti da se EU raspadne jer ce On uraditi neko cudo...

Pa upravo to.

A ako u sve ubacimo i nespornu činjenicu da ono nije lokalni rat oko granice, nego da su u njega vrlo umešani najjači svetski igrači, suprotstavljeni jedni drugima, onda moramo biti svesni da ovaj rat ima potencijala da prelomi mnogo više od toga gde će se nalaziti granica između Rusije i Ukrajine.

Ovo svakako može da se dokaže, ali verujem da nema potrebe jer će to malo ko i sporiti.

I zato je za Srbiju bolje da ruska pobeda bude što uverljivija, da Ukrajina formalno kapitulira, da potpiše kapitulaciju.

To je maksimalna srpska dobit, i zato je normalno da Srbi baš to priželjkuju, ali je i malo verovatna, na žalost.


Kako će ta pobeda izgledati, to možemo samo da nagađamo, ali ono što znamo, je da je svaki nivo ruskog poraza za Srbiju loš ishod.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:52 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

To je maksimalna srpska dobit, i zato je normalno da Srbi baš to priželjkuju, ali je i malo verovatna, na žalost.





Pa ako je malo verovatno onda je to cisto sanjarenje. A ko zasniva politiku i stavlja buducnost zemlje na kocku tog sanjarenja je politicka stetocina.


Kako će ta pobeda izgledati, to možemo samo da nagađamo, ali ono što znamo, je da je svaki nivo ruskog poraza za Srbiju loš ishod.


Od Rusije imas koristi da odrzavaju trenutno stanje i to je to. Pomenuta megapromena u korist Putina (raspad NATO, itd.) moze da se desi samo ako na njegovu stranu stanu Kina, Iran... i onda zajedno udju u direktan rat sa Zapadom i poraze ga. Znajuci nas, ovde bi onda nastalo opste klanje a sta bi onda bilo sa RS i Kosovom bi umeo da predvidi mozda samo neki ugledni prorok iz Informera. Opet verovatno nije mnogo pametno zasnivati politiku na uvidima tog proroka.

Putinov poraz naravno nije los ishod za Srbiju. Za onu Srbiju koja se razvija u slobodno i demokratsko drustvo i drzavu iz koje ljudi ne beze, koja radi u korist svojih gradjana i u kojoj je ovaj kurceviti kvazipatriotizam zamenjen ustavnim patriotizmom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:53 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

se sutinski svodi na ideolosko navijanje sa stadiona...sto je jezivo.


A sve zapakovano u prenemaganje i bog zna kakve visokomoralne principe.
gvozden1 gvozden1 12:12 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Pa ako je malo verovatno onda je to cisto sanjarenje. A ko zasniva politiku i stavlja buducnost zemlje na kocku tog sanjarenja je politicka stetocina.

A šta je alternativa?
Da priželjkuješ suprotno, ono što ti sigurno donosi zlo, pobedu Ukrajine?

Ako je ovo sanjarenje, onda je to patologija.

Malo verovatno je da će zapad prihvatiti apsolutnu pobedu Rusije, definitivnu i bezuslovnu kapitulaciju Ukrajine, ali jeste moguće da neki nivo pobede Rusija ostvari.

Moguće i čak verovatno.


Putinov poraz naravno nije los ishod za Srbiju. Za onu Srbiju koja se razvija u slobodno i demokratsko drustvo i drzavu iz koje ljudi ne beze, koja radi u korist svojih gradjana i u kojoj je ovaj kurceviti kvazipatriotizam zamenjen ustavnim patriotizmom.


E, ajd zajebi ove fraze, majke ti, ostavi to ovoj dami ovde.

I reci šta bi Srbija dobila ruskim porazom.
gedza.73 gedza.73 12:17 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

@gvozden1
Bre Gvozdene nešto razmišljam i pitam se što si ti meni prigovorio oko mobilizacije i žrtovanja za rusku pobedu kad je to rekao Dugin. A čije su izjave u različitim oblicima podržali i upravo se za regrutaciju zalagali srpski političari koji su dobili na izborima.

Nego ti lakše da napadneš Šumadinca, Srbijanca i izdajnika srpskih interesa koji neće da svira s tobom u ruske diple.

Ja sam samo to tebi uobličio da razumeš svu 'komleksnost' strategije i ruskih interesa koji se vide u Duginovim izjavama. A ti mene za ove moje lepe plave oči.

Možda ti i omaneš (koliko vidim ne bi ti bilo prvi put) ali seme koje ste posejali će se obiti o glavu našoj deci. Iskreno se nadam da neće i da ove budaletine koje iskaču iz rerni sa sovjetofilskom retorikom su samo obični maloumnici koji vrlo dobro znaju gde im je mesto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana