Energetika| Hronika| Istorija

Kad slon prdne u malenom liftu

freehand RSS / 12.02.2023. u 00:07

Šta je sve eksplodiralo sa gasovodima u Baltičkom moru?

Od eksplozija koje su 26. septembra 2022. raznele delove nemačko-ruskih gasovoda Nord strim 1 i 2 neuporedivo je glasnija ćutnja kojom je obavijen čitav događaj. Mehurovi gasa na površini mora iznad razvaljenih gigantskih cevi bili su najglasnije što se čulo diljem Slobodnog sveta, glasnije čak i od ono nekoliko stidljivih optužbi na račun Putina i Rusije osumnjičenih za diverziju u prvih nekoliko časova i dana, lansiranih od strane najhrabrijih u beščašću poslenika besramne propagande..

 

north_stream_explosion_09022023_reuters.png?lUUHGgY4gqkzD.WwmbvNPkAt_VTyf4Lz 

Državne vlasti i nadležni organi Nemačke, Danske i Švedske glasno ali istovremeno stidljivo najavile su brzu i efikasnu istragu za utvrđivanje uzroka i počinilaca pretpostavljene diverzije. Svi mdeiji su jednako glasno ali takođe stidljivo ispratili događaj, dok je mejnstrim središte pažnje sa aktera i političkih posledica nežno ali odlučno usmeravao ka ekološkim aspektima događaja. 
Pojedini političari poput Viktorije Nuland, američke podsekretarke u Stejt Dipartmentu  u događaju su tražili pozitivne aspekte a bivši poljski ministar inostranih poslova u kasnije izrbisanom tvitu čestitao je Amerikancima. 
Obe reakcije krajnje su razumljive: uzloga Nulandove u događajima u Ukrajini i pozicija u onome što 

se kolokvijalno naziva američkom dubokom državom sa jedne, i tradicionalnim odnosom Poljske prema Rusiji, sa  druge strane, ovo drugo debelom crvenom linijom podvučeno izjavom poljskog premijera da je razlog postojanja Poljske i Evrope - uništenje Rusije. 

Šta se događalo u međuvremenu? Vrišteće ništa, najglasnije u tragikomičnim momentima sa odbijanjem Švedske, Danske i Nemačke da međusobno dele podatke, i proglašavanjem detalja iz istrage državnom tajnom. 

Onda se pojavio tekst Sejmura Herša, čoveka koga mnogi smatraju najboljim istrađživačkim novinarom današnjice:

How America Took Out The Nord Stream Pipeline 

Najveći deo mejnstrima ga je prećutao. Neke od pomenutih isntitucija su ga blago i ofrlje demantovale. A najveći deo onoga što sebe voli da zove demokratskom javnošću ga je jednostavno ignorisalo. Isti "intelektualci" i branitelji "vrednosti" koji su Džuliena Asanža odavno odradili i zaboravili. nahranjeni novim temama i drogirani dnevnim dozama "sopstvenog mišljenja".  Šta se, u svetlu razaranja Nordstrim gasovoda desilo sa međunarodnim pravom? šta sa vladavinom prava generalno, šta sa slobodom javne reči, šta sa nepovredivošđću  imovine ,šta sa demokratskom javnošću  nisu teme od značaja za današnji slobodni svet i hrabre humanističke intelektualce koji sebe vole da zovu "levičarima". 

I dajdžest, za one koji ne vole duge tekstove: 

 

 

 

 

 

 



Komentari (1530)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 20:14 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nisi


znaci, najbolji fazon meseca, a mozda i sire- da je huci predstavnik centra, pa buhahahahah,...al nema veze, sta se sve ovde tvrdilo, moze da krenu i kucine oko toga-mozda kada bi se sabrala sva njegova opredelenja do sada, pa podelilo sa brojem opcija, mozda bi se dobio neki srednji rezultat-sto bi bila je l te, jedina sredina sto se njega tice,..no nisam htela to, slucajno sam naletela, pa me zabavilo,

nego maxo, kakva ti je to fora sa pp- ne mogu da te inkognito pitama ovo sto free tvrdi da ti znas?...a neces da mi kazes?
maksa83 maksa83 20:35 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ja tebi Miletića, ti meni (evo sad sam video) Grbovića!

Obzirom da su Miletiću moji preci štampali letke pa im rendoršeg upadao i zatvarao štampariju rekao bih da je to bio jedan drugi nacionalno oslobodliački kontekst i da nema dovoljno podataka da se on stavi u neki "čist centar".

Kao kad bih ja tebe pitao "a je l' Karađorđe bio levo ili desno?".

Pa ako nije problem da premotamo jedno bar 150 godina na ovamo.
maksa83 maksa83 20:39 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

nego maxo, kakva ti je to fora sa pp- ne mogu da te inkognito pitama ovo sto free tvrdi da ti znas?...a neces da mi kazes?

Izvini promaklo mi je šta tvrdi, ja ne čitam baš sve komentare.

Ako su baš veliki često preskočim.

Je l' može ovde to pitanje?
panta panta 20:39 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

freehand
Postoji. Od kada sam ja ovde na blogu jos niko toliko uporno i toliko dugo nije navijacki podrzavao i opravdavao americke ratove.

Pod uslovom da prećutkivanje ne smatraš odobravanjem i slaganjem. kao ja, na primer.
Nego,. šta misliš o teroristikom aktu na nemakoj energetskoj infrastrukturi?
I otkud američka vojska na teritoriji nezavisne i suverene države Sirije i šta rade tamo? I zašto nema sankcija protiv SAD i zašto Obamu, Trampa i bajdena niko ne zove Obamatler, Tramptler i bajdentler?

За Трамптлера не брини.
Ееее, да.
Стварно претерујеш са тим тривијалним питањем о терористичком акту на енергетској инфраструктури.
Па сви знамо да је то урадио брат Амер.
Ајде де, Геџа неће да се изјасни из 'принципа', Бенедикт једини не зна (све остало о свему зна, али, ето, овде затајио), а Пајић, као фришки Америчанин не сме - што је и разумљиво., није му лако.
literatesa literatesa 20:40 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

P.S. Izgibosmo ovde dokazujući da nikad i nikom pa ni u ratu nije dozvoljeno sve, i da postoji i ratno pravo i Ženevske konvencije, i onolike ljude povešaše u Nirnbergu na pravdi Boga?!

Ispod ove slike zgrade u Amsterdamu su podijelili nekoliko slika srušenih zgrada u Ukrajini, srušene na isti način kao što je ova izgrađena, ljudi em inspirisani em poneki revoltirani. Dobro, one sa ukrajinskom zastavom kraj imena ne pratim il sam ih svojevremeno izbacila sa liste. Ali da se nastavim na prvu asocijaciju, kad kažeš diverzija gasovoda ne pomislim na nepravdu ili konvenciju nego da sam prije neki dan vidjela Ruskinju, novinarku, mala sitna plava, silovali je Čečeni u Ukrajini. Ili se sjetim da je prije neki dan Milanović rekao da se Ukrajinci i Rusi mrze više nego Hrvati i Srbi, da li se oni stvarno kastriraju između sebe?, dva pravoslavna naroda, hm, nemamo se baš čim pohvaliti..


gvozden1 gvozden1 20:41 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Obzirom da su Miletiću moji preci štampali letke

A ti o Grboviću?
Jebo te Grbović, ponosi se kad imaš čime.

"a je l' Karađorđe bio levo ili desno?".

Iznenadićeš se, ali kad bismo današnjim merilima merili, centar, Miloš više levo.

E sad možemo i u detalje (koji, verujem, malo koga zanimaju)
maksa83 maksa83 20:53 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

A ti o Grboviću?
Jebo te Grbović, ponosi se kad imaš čime.

Ja sam već rekao da smo mi porodično ispunili srbokvotu (sa sve pradedom po babi Žikom (naglasak na prvom slogu, jer Opovo) koji nije hteo da ratuje za AU monarhiju protiv Srbije pa ga strpali u zatvor gde je sadio luk i podrivao AU Monarhiju tako što ga je sadio naopačke) i da sad ja zahvaljujući tim precima mogu da budem ne baš sjajan Srbin.

Iznenadićeš se, ali kad bismo današnjim merilima merili, centar, Miloš više levo.

Kako može veleposednik koji povede nacionalni ustanak da bude centar a Knjaz da bude levo bre, evo stvarno me zanima.

(Knjaz levičar, to kao neki mesar vegan, ne razumem)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:01 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Pod uslovom da prećutkivanje ne smatraš odobravanjem i slaganjem. kao ja, na primer.



Tu temu smo odradili pre nekog vremena i pokazali koliko je 'znam sta mislis i kad to ne kazes - ali samo kod odabranih' besmislena teza.

Znaci godina dana intezivnog i upornog navijanja za Putina je isto sto i odobravanje 'precutkivanjem'. How yes no.

Onda je taj niz necujnog navijanja pooodugacaak. Recimo, niko nije osudio kinesku okupaciju Tibeta, francusku operaciju Barkhane, ruski rat u Ceceniji 1 i 2, turske specijalne operacije protiv Kurda, azerbejdzansku agresiju na Jermeniju (ili obrnuto), japansku okupaciju Kine, egipatsku okupaciju Gaze, izraelsku okupaciju Gaze, britansku okupaciju Folklanda, saudijsku intervenciju u Jemenu, americku umesanost u promene rezima u Angoli, Boliviji, Cileu, Srbiji (ups!)... Sve ovo se odobrava glasnim cutanjem.
angie01 angie01 21:07 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Je l' može ovde to pitanje?


kaze free, da bi ti mogao da mi potvrdis to sto on tvrdi o Canvasu- Srdja Popovic, Otporas,...plus Marovic i njegova org, da su placenici americkih sluzbi i da njihova obuka maltene predstavlja dizanje gerislkih buna, koje se zavrsavaku u krvi, tamo gde americka vlada pokaze prstom.

...a sto ja negiram, pa me uputio na tebe, kao vrhovnog poznavaoca.
gedza.73 gedza.73 21:26 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

panta
Ајде де, Геџа неће да се изјасни из 'принципа'

Oću. Po usvojenom principu 'ova Rusija nije ona Rusija'.
Ova Bajdenova Amerika nije ona Tramopva Amerika što će reči da sutrašnja nečija Amerika nije Amerika ove dvojice i mi možemo mirne savest da tada zaboravimo sve što je bilo.

Što se tiče sankcija koje niko ne sme da uvede SAD-u vrlo prosto je objašnjenje. Oni su svetska velesila (svidelo se to meni ili ne) dok jer Rusija regionalna čijem ministru mogu da zabrane kuda će da leti.

Trivlijalno je pitanje u stvari što mi ulećemo u frku kad nam nije potrebno i to još na strani autsajdera kavgadžije koji je pijan, od lakohola mu sjebane vijuge, ne vidi dobro, nagluv je, pri tom i šepa dok na drugoj strani imamo utreniranog rmpajliju na sterodidima koji je malo lud a voli da se bije.

Sve mi nekako deluje kako će ovaj alkos da nas gurne ispred sebe kako bi rmpajlija iskalio bes na nama. Meni se to uopšte ne sviđa. Šta ti misliš Čarli da trpimo batine ili da se umešamo i otkrijemo čije su koke usrale čije dvorište?

Ne verujem kako nam je otkrivanje tako nečega najpreča stvar u životu al' ako volimo periodično da dobijamo preko pičke zarad tuđe babe zdravlja i što nam je nos prevelik pa ga turamo gde mu nije mesto onda je odgovor krajnje jednostavan.
gedza.73 gedza.73 21:32 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

ruski rat u Ceceniji 1 i 2

Da bre. Gde su bili da osude rat u kome su ruski nasilnici ubijali narod u Gruziji?
Ko je napisao blog i u komentarima osudio rusku agresiju na Gruziju?






Ili da stanu na stranu Kirgistanaca kad su od Rusije tražili 100 milijardi dolara (ne verujem da oće konvertovano u rublje) za genocid nad njima koji su izvršili Rusi.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:37 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

I da stanu na stranu Kirgistanaca kad su od Rusije tražili 100 milijardi dolara (ne verujem da oće konvertovano u rublje) za genocid nad njima koji su izvršili Rusi.


Ma ne znamo mi mnogo o Rusima. A i ako znamo to su njihove unutrasnje stvari. Sta se nas tice ko koga tamo bije. A verovatno ni ne bije. Nego ovi Amerikanci, itd.
gedza.73 gedza.73 21:48 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

A verovatno ni ne bije

Rusi samo na poziv upadaju tenkovima. Nikad nisu hteli na svoju ruke i nepozvani jer je opštepoznato kako su oni legalisti i da poštuju suverenitet drugih država. Za razliku od ovih pedofiličara i nacista koji samo gledaju koga će da zajebu.

Dobro, slučajevi poput onog prećenja devojci maljem koju su kolege sa fakulteta ocinkarile i prijavile pa je država Rusija stavila na listu terorista su sporadični. Mada je lista predugačka al' ko šiša te izdajnike



gvozden1 gvozden1 21:51 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Kako može veleposednik koji povede nacionalni ustanak da bude centar a Knjaz da bude levo bre, evo stvarno me zanima

Izvini, zadržaše me ovi stručnjaci tamo :)

Miloša levo u odnosu na Karađorđa stavlja odnos prema "radničkoj klasi" :)

Zaista, njegov odnos prema narodu, onom niskom socijalnim sloju, je bio odnos iskrenog poštovanja i zaštite njihovih interesa.

Ono čuveno i poznato " zemlja je onih koji je obrađuju" je zapravo bio odgovor vojvodama koji su imali ideju da oni preuzmu spahiluke (turska imanja) i da sve ostane isto što se naroda tiče, s tim da će sad narod raditi i dalje u feudalnim uslovima, samo za Srbina spahiju.

Druga stvar je samo odbijanje da napusti Srbiju posle sloma ustanka, kad je to (iskreno, jer nije mogao znati da će postati vođa) obrazložio, ako narod strada, ko sam ja da bežim.

Zatim njegovo uporno izbegavanje rata i zbog čuvanja naroda od pogibije.
On je par meseci ratovao, a onda sve pregovorima, smicalicama, korupcijom rešavao.

On je iskreno voleo narod.

Onaj sloj između njega i naroda, to je proganjao ko đavole, većinu je i posklanjao (iz života)

E sad, on i jeste imao drugačije okolnosti od Karađorđa, ne možemo znati kako bi se Karađorđe u tim uslovima poneo, niti kako Miloš na početku prvog ustanka, ali ono što se jeste desilo to svedoči da je Miloš bio levo u odnosu na Karađorđa.


( Ako uopšte ima smisla takvo poređenje)
maksa83 maksa83 21:53 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Onda je taj niz necujnog navijanja pooodugacaak. Recimo, niko nije osudio kinesku okupaciju Tibeta, francusku operaciju Barkhane, ruski rat u Ceceniji 1 i 2, turske specijalne operacije protiv Kurda, azerbejdzansku agresiju na Jermeniju (ili obrnuto), japansku okupaciju Kine, egipatsku okupaciju Gaze, izraelsku okupaciju Gaze, britansku okupaciju Folklanda, saudijsku intervenciju u Jemenu, americku umesanost u promene rezima u Angoli, Boliviji, Cileu, Srbiji

Ne znam da li namerno ili slučajno ali tu ti fale:

- Pridnjestrovlje 1992. kada je Rusija otkinula komad Moldavije eto onako. Sećam se kako se ovde godinama zbog toga orilo o toj nepravdi. Ustvari ne sećam se. Na Moldaviji inače šilje k. od raspada i vežbaju sve svoje potonje slične akcije.

- Slučaj sa Babovićkom kada smo na pravdi boga nas trojica dobili kečeve iz matematike u dnevnik zato što je ONA nacrtala dupe na tabli. Koliko je ovaj incident ignorisan globalno i lokalno ne treba da pričam. Kome odgovara da se o tome ćuti ćemo tek da vidimo - istina, kašalj, ljubav i urmašice se ne mogu sakriti.


A sad ozbiljno, ako nedajbože (mada neki kažu da nije "ako" nego "kada" ) Putko stavi Moldaviju na panj - zemlju koja ima stanovnika kao Beograd a na slepoj mapi ne bi umeo da je nađe niko ovde - živ nisam da čujem ovde kako i zašto su BRATE MORALI.
maksa83 maksa83 21:56 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ono čuveno i poznato " zemlja je onih koji je obrađuju" je zapravo bio odgovor vojvodama koji su imali ideju da oni preuzmu spahiluke (turska imanja) i da sve ostane isto što se naroda tiče, s tim da će sad narod raditi i dalje u feudalnim uslovima, samo za Srbina spahiju.

Da, razumem, ovo bi ga realno stavilo levo.
literatesa literatesa 22:10 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ko rekao Žižek. :)


"Dakle, ne mislim da Rusija treba da postane nacionalna država zapadnog tipa. Čak mislim da je možda bila greška pustiti da se Sovjetski Savez raspadne. Da budemo jasni: bilo je previše kulturalnih razlika u odnosu na zemlje poput Letonije i Estonije. Okej, pusti ih da idu. Ali drugi delovi su mogli biti uklopljeni u pluralistički model. Tu vidim propuštenu priliku. Umesto toga, pogledajte ko su danas glavni saveznici Rusije. Kina (uslovno), pa Iran i Severna Koreja. To je veoma zabrinjavajuće."


Ruski ekspanzionizam, zapadni trijumfalizam

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:16 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

- Pridnestrovlje 1992. kada je Rusija otkinula komad Moldavije eto onako. Sećam se kako se ovde godinama zbog toga orilo o toj nepravdi. Ustvari ne sećam se.

- Slučaj sa Babovićkom kada smo na pravdi boga nas trojica dobili kečeve iz matematike u dnevnik zato što je ONA nacrtala dupe na tabli. Koliko je ovaj incident ignorisan globalno i lokalno ne treba da pričam.


Kako nije bilo bilo. Jos kako. Ja se secam i u jednom i u drugom slucaju koliko se samo precutkivanjem to odobravalo i slagalo sa nepravdom.

A sad ozbiljno, ako nedajbože (mada neki kažu da nije "ako" nego "kada" ) Putko stavi Moldaviju na panj - zemlju koja ima stanovnika kao Beograd a na slepoj mapi ne bi umeo da je nađniko, živ nisam da čujem ovde kako i zašto su BRATE MORALI.


Nego kad kazes Moldavija, neki dan uhvatili tamo neke srpske drzavljane da mesetare za Ruse a danas Austrijanci hoce da hapse deset hiljada srpskih (srbijanskih ?) kriminalaca. Deset fakin hiljada! I to sve neki belivuci. Pa to je valjda pet puta vise nego sto Fijat u Kragujevcu zaposljava. Austrijska policija pronadje istragom da ih ima deset hiljada a srpska policija ne zna. Znaci vest je takva da bi alarm morao da zvoni najglasnije. Ali koga briga, ajmo mi o slonu, zlim levicarima, 12 zigosanih i mastanju.
gvozden1 gvozden1 22:33 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Da, razumem, ovo bi ga realno stavilo levo

I Draža je bio levo.

(Jeste, a može i da doprinese da nabijemo još koju stotinu komentara:))
maksa83 maksa83 22:39 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

...a sto ja negiram, pa me uputio na tebe, kao vrhovnog poznavaoca.

A, to. Moje "poznavanje materije" se svodi na to da sam u jednom periodu radio sa bratom njegove žene (koji je čak i čitao blog u to vreme, ali to je bilo baš davno), a po sećanju on je u vreme Ukrajine bio u Africi.


predatortz predatortz 22:41 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1
Da, razumem, ovo bi ga realno stavilo levo

I Draža je bio levo.

(Jeste, a može i da doprinese da nabijemo još koju stotinu komentara:))


Previše levo, ako mene pitaš.

Zapravo, Draža je bio socijaldemokrata po današnjim merilima.
crossover crossover 22:42 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1
I Draža je bio levo.


И Драгиша Васић, и Момчило Ђујић.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:47 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Previše levo, ako mene pitaš.

Zapravo, Draža je bio socijaldemokrata po današnjim merilima.


Ja se bas pitao ko je ekstremna levica ako je Gvozden centar. Nasa sreca pa nikad nismo imali desnicu. Ekstremnu pogotovo.


gvozden1 gvozden1 22:47 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

crossover
gvozden1
I Draža je bio levo.


И Драгиша Васић, и Момчило Ђујић.

Uh!
Dragiša Vasić.
On išao na proslavu desetogodišnjice Oktobarske revolucije u Moskvu.
freehand freehand 22:48 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ispod ove slike zgrade u Amsterdamu su podijelili nekoliko slika srušenih zgrada u Ukrajini, srušene na isti način kao što je ova izgrađena, ljudi em inspirisani em poneki revoltirani.

Pretpostavljam da te srušene zgrade nisu iz donjecka i da nigde nema one Aleje anđela?
Mislim, znam da nisu i znam da nema al kolko da proverim da li je tvoja slovenska duša još uvek bartoliko osetljiva na istinu ili su joj ugradili tajmer.

Ali da se nastavim na prvu asocijaciju, kad kažeš diverzija gasovoda ne pomislim na nepravdu ili konvenciju nego da sam prije neki dan vidjela Ruskinju, novinarku, mala sitna plava, silovali je Čečeni u Ukrajini.

Ma jok.Seti se 300000 silovanih Muslimanki u Bosni, možda ti se ukaže.
literatesa literatesa 22:52 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Pretpostavljam da te srušene zgrade nisu iz donjecka i da nigde nema one Aleje anđela?
Mislim, znam da nisu i znam da nema al kolko da proverim da li je tvoja slovenska duša još uvek bartoliko osetljiva na istinu ili su joj ugradili tajmer.

Teško je u ratu mrtve pincetom prebirati.
Ma jok.Seti se 300000 silovanih Muslimanki u Bosni, možda ti se ukaže.

Silovanja je bilo.
gvozden1 gvozden1 22:56 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

a se bas pitao ko je ekstremna levica ako je Gvozden centar

Evo, cros ti odgovorio, Dragiša Vasić:)

Ili npr Živko Topalović, prvi čovek kongresa u Ba, četničkog AVNOJ-a, izabran tu zbog veoma bliskih veza sa vrhom engleskih laburista.
predatortz predatortz 23:04 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Silovanja je bilo.


Verovatno, i bilo ga je na svim stranama.

Ali, odgovorno tvrdim da planskog, sistemstskog silovanja od strane VRS, zarad ostvarenja ratnih ciljeva i sprovođenja terora nije bilo!
Mogu svedočiti imenom i prezimenom, čašću i svim čime je potrebno, da ni za jedno silovanje na prostorima gde sam učestvovao u borbenim dejstvima nisam čuo a kamo li video.

Mogu svedočiti da mojoj jedinici nikad nije izdata takva naredba, niti sam čuo da se priča da je izdata bilo kojoj.

A silovanja je najviše bilo u muslimanskom Sarajevu, o tome svedoče udruženja žena žrtava rata, Srpkinja, koje i dan danas pokušavaju da dođu do pravde.


Ta priča o masovnom silovanju muslimanki je muslimanska ratna propaganda u koju neki idioti veruju i danas.
angie01 angie01 23:06 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

A, to. Moje "poznavanje materije" se svodi na to da sam u jednom periodu radio sa bratom njegove žene (koji je čak i čitao blog u to vreme, ali to je bilo baš davno), a po sećanju on je u vreme Ukrajine bio u Africi.


tako sam i mislila- hvala.
freehand freehand 23:06 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Tu temu smo odradili pre nekog vremena i pokazali koliko je 'znam sta mislis i kad to ne kazes - ali samo kod odabranih' besmislena teza.

Pa jeste, dok si ti uvek nov, uvek sveži ja se uvek onesvestim od iznenađenja kad vidim koliko ti brzo i lako menjaš i teze i mišljenje.
Znaci godina dana intezivnog i upornog navijanja za Putina je isto sto i odobravanje 'precutkivanjem'. How yes no.

Znači u jednoj rečenici sabijen NATO propagandni bulšit. Krajnje retko pominjem Putina sem tamo gde baš moram da ne bi bilo da ga izbegavam iako vam ta glavna propagandna linija nalaže da na tome insistirate. Eto, i na ovom blogu sam, da ne bude danekjo sad mora da to juri itraži eksplicitno rekao da Putina smatram najozbiljnijim državnikom u poslednjih 50 godina, a svakako najsposobnijim ruskim državnikom od raspada SSSR.Dakle, od njih dvojice. Jebe gato što se suprotstavio heegemoniji i poneo kao Kanjoš Macedonović, al kako da ja to objasnim slugi i poltronu, kao da on toveć ne zna i kao da ga baš zbog toga ne mrzi više negogospodar?



Onda je taj niz necujnog navijanja pooodugacaak. Recimo, niko nije osudio kinesku okupaciju Tibeta, francusku operaciju Barkhane, ruski rat u Ceceniji 1 i 2, turske specijalne operacije protiv Kurda, azerbejdzansku agresiju na Jermeniju (ili obrnuto), japansku okupaciju Kine, egipatsku okupaciju Gaze, izraelsku okupaciju Gaze, britansku okupaciju Folklanda, saudijsku intervenciju u Jemenu, americku umesanost u promene rezima u Angoli, Boliviji, Cileu, Srbiji (ups!)... Sve ovo se odobrava glasnim cutanjem.

Zar nije jednostavnije da kažeš ko je razvalio Nord strim 1 i 2, zašto o tome niko ne sme da pisne od tog momenta, otkud američki vojnici u Siriji i šta rradetamo?

Naravno,ogromna većina normalnih ljudi zna sve odgovore na ova besmislena pitanja. suština je u tome koje ćeš kriterijume primeniti u odgovorima i vrednovanju događanja.
Hoće li suverenost imati navodnike i hoće li žrtve biti kolateralna šteta u zavisnosti od dželata.
freehand freehand 23:12 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Teško je u ratu mrtve pincetom prebirati.

Nisam pitao za mrtve, za zgrade sam pitao. To je na slici. Inače,nematumnogošta da se broji, Donjeck su artiljerijom masakrirali od 2015. A slika se pojavila - kad beše?
I što ne raniej? nekog je bolelo kure za mrtv Ruse i Ruščiće, kaošto ih i danas boli?
a znaš štaje stvarno strašno? Isto ih zaboleal nekure nego kurčina i za mrtve Ukrajince. Samo se na ovim drugim leševima pravi priča koja prav biznis.

Silovanja je bilo.

To ja obično kažem ovim domaćinima kad sezajapureu svojoj nedodirljivoj pravednosti. Ali si u odgovoru izgubila "300 000". A to je taj deo propagande koja služi da se nađeopravdanje za uništavanje targetiranog naroda i države koji se suprotstavio imepriji.
freehand freehand 23:14 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

angie01
A, to. Moje "poznavanje materije" se svodi na to da sam u jednom periodu radio sa bratom njegove žene (koji je čak i čitao blog u to vreme, ali to je bilo baš davno), a po sećanju on je u vreme Ukrajine bio u Africi.


tako sam i mislila- hvala.

Znači reko Maksa da je Srđa ok i da je CANVAS udruga za gajenje ljubičica.Ok. Izvinjavam se na pogrešnom usmerenju, oboma.

Al evo sad,mogu ja da ti kažem - i Popovići Marović su zlikovci svetskog kalibra koji za debele američke pare razvaljuju države i društva.
Kad kažem "američke" mislim i na vladu i na CIA. Što direktno što preko raznoraznih NVO posrednika.
Mislim, jasno mi je da je to teško pojmiti alida - to sedešava,ponekad.Svakog dana. Svuda.
maksa83 maksa83 23:21 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Znači reko Maksa da je Srđa ok i da je CANVAS udruga za gajenje ljubičica.

Ovo je zanimljiv i neočekivan zaključak.
crossover crossover 23:23 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Al evo sad,mogu ja da ti kažem - i Popovići Marović su zlikovci svetskog kalibra koji za debele američke pare razvaljuju države i društva.
Kad kažem "američke" mislim i na vladu i na CIA. Što direktno što preko raznoraznih NVO posrednika.
Mislim, jasno mi je da je to teško pojmiti alida - to sedešava,ponekad.Svakog dana. Svuda.


Ево ја ћу, мене не мрзи да линкујем.

линк1; линк2; линк3
freehand freehand 23:25 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Znači reko Maksa da je Srđa ok i da je CANVAS udruga za gajenje ljubičica.

Ovo je zanimljiv i neočekivan zaključak.

Meni se čini da je ok,u nedostatku zanimljivijeg. ali je lako moguće da sam te zamenio sa nekim ko je onomad čitavu tu priču komentarisao sasvim drugačije.
U svakom sluačju ivzini za prozivku, moja je greška.
Ni ovo neću brisati, naravno, da ne bude zabune i rupa u nizovima.
Za Budimca sam o ovoj temi (a i većini drugih) siguran, za tebe sam pogrešio.
freehand freehand 23:26 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

crossover
Al evo sad,mogu ja da ti kažem - i Popovići Marović su zlikovci svetskog kalibra koji za debele američke pare razvaljuju države i društva.
Kad kažem "američke" mislim i na vladu i na CIA. Što direktno što preko raznoraznih NVO posrednika.
Mislim, jasno mi je da je to teško pojmiti alida - to sedešava,ponekad.Svakog dana. Svuda.


Ево ја ћу, мене не мрзи да линкујем.

линк1; линк2; линк3

Eto sad...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:32 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Pa jeste, dok si ti uvek nov, uvek sveži ja se uvek onesvestim od iznenađenja kad vidim koliko ti brzo i lako menjaš i teze i mišljenje.


Daj primer tog menjanja teza i misljenja. A temu jesmo odradili. I teza jeste besmislena. Jer dozvoljava besmislena ucitavanja. Tvoji komentari su dobra ilustracija.

Znači u jednoj rečenici sabijen NATO propagandni bulšit.


NATO propagandni bulsit je da se ovde na blogu od prvog dana trazi i nalazi opravdanje za Putinov napad na Ukrajinu? Taj NATO bas nema pametnija posla.

Naravno,ogromna većina normalnih ljudi zna sve odgovore na ova besmislena pitanja. suština je u tome koje ćeš kriterijume primeniti u odgovorima i vrednovanju događanja.
Hoće li suverenost imati navodnike i hoće li žrtve biti kolateralna šteta u zavisnosti od dželata.


Ti si se toliko zaglavio u toj tvojoj prici da si ubedjen da samo ti (+ jos neki normalni) vidis istinu i da objektivno i bez predubedjenja sagledavas vazne dogadjaje u svetu. I ja gore rekoh da su obrasci sustina. I jos rekoh da ih svi imamo. I ti jebi ga. I jos rekoh da nisam komentarisao rat u Ukrajini (aha precutkivanjem podrzavas) nego ovdasnje navijanje. A sad mozemo u krug.
angie01 angie01 23:35 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Al evo sad,mogu ja da ti kažem - i Popovići Marović su zlikovci svetskog kalibra koji za debele američke pare razvaljuju države i društva.


zvucis kao huci,...mozda kazes, koji su tvoji izvor saznanja za tako strasnu optuzbu,..meni je sama ideja da neko kao oni u svakom smislu mislim, razvaljuju neke drzave zvuci suludo,...pri cemu je snimljen film o radu srdjine organizacije, gde on vodi kamere korz sve procese u kojima ucestvuje i po tom dokumentarcu ispada, da njih pozivaju te grupe pobunjenih potlacenih aktivista, da ih obuce strategijama gradjanske mirne borbe,...ovo sto ti tvrdis, bi znacilo da oni potpaljuju bunt u najmanju ruku.

ja bih ponovila onu cinjenicu, gde "svetskizlikovac"-ovog puta Marovic, sebe nudi na Linkedin profilu,...i pri tome, obojica mirno zive bez da se kriju, bez obezbedjenja, laznih identiteta, statejaznam cega sve ne- kako bi bilo ocekivano, da je tacno to sto ti tvrdis,...a moglo bi recimo da je tacno, da neka americka udruga koja se bavi gradjanskim slobodama, pa bila vezana i za USA vladu, finansira neke njihove projekte- sto ja isto ne znam.

rekoh jos u prvom kmentaru, da info o njima znam samo iz dostupnih izvora i to sto neki ljudi, koji su valda upoznati, seruju, al sto ne uzimam pravise ozbiljno, jer ne znam te ljude,...pa me zanima, na osnovu cega ti tvrdis nesto sasvim drugacije.
Milan Novković Milan Novković 23:35 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Onda je taj niz necujnog navijanja pooodugacaak. Recimo, niko nije osudio kinesku okupaciju Tibeta, francusku operaciju Barkhane, ruski rat u Ceceniji 1 i 2, turske specijalne operacije protiv Kurda, azerbejdzansku agresiju na Jermeniju (ili obrnuto), japansku okupaciju Kine, egipatsku okupaciju Gaze, izraelsku okupaciju Gaze, britansku okupaciju Folklanda, saudijsku intervenciju u Jemenu, americku umesanost u promene rezima u Angoli, Boliviji, Cileu, Srbiji

Ne znam da li namerno ili slučajno ali tu ti fale:

- Pridnjestrovlje 1992. kada je Rusija otkinula komad Moldavije eto onako. Sećam se kako se ovde godinama zbog toga orilo o toj nepravdi. Ustvari ne sećam se. Na Moldaviji inače šilje k. od raspada i vežbaju sve svoje potonje slične akcije.

- Slučaj sa Babovićkom kada smo na pravdi boga nas trojica dobili kečeve iz matematike u dnevnik zato što je ONA nacrtala dupe na tabli. Koliko je ovaj incident ignorisan globalno i lokalno ne treba da pričam. Kome odgovara da se o tome ćuti ćemo tek da vidimo - istina, kašalj, ljubav i urmašice se ne mogu sakriti.


A sad ozbiljno, ako nedajbože (mada neki kažu da nije "ako" nego "kada" ) Putko stavi Moldaviju na panj - zemlju koja ima stanovnika kao Beograd a na slepoj mapi ne bi umeo da je nađ niko ovde - živ nisam da čujem ovde kako i zašto su BRATE MORALI.

Pa zbog US 101st airborne div, objasnio jedan Amer pre nekoliko meseci sve, kako bi ona u Ukrajinu preko Moldavije
maksa83 maksa83 23:40 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Meni se čini da je ok,u nedostatku zanimljivijeg. ali je lako moguće da sam te zamenio sa nekim ko je onomad čitavu tu priču komentarisao sasvim drugačije.

Ono moje se odnosi na Marovića.

Ono što sam zapamtio iz te druge i po ruke je da su Čeda i LDP projektovani tj. profilisani (takoreći sintetički) tako da konstantno zavataju 10% glasova, ni manje ni više.

Sam Čeda kao Čeda sa jedne strane i sa druge strane LDP kao stranka i LDP program zapravo nemaju puno veze što je jasno čim se malo zagrebe po Čedi (Pogledi, njegov DSS (voleo je lepu al sirotu) slant ali ulazak u DS (dobio je konje vrane, po livadi razigrane), krštenje kod superbrendiranog top popa Amfilohija...

Nego Čedomira opet ovih dana privodilo zbog neke tućemaćevanja. Taj nemiran urbani duh... Balvan.
freehand freehand 23:41 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Daj primer tog menjanja teza i misljenja. A temu jesmo odradili. I teza jeste besmislena. Jer dozvoljava besmislena ucitavanja. Tvoji komentari su dobra ilustracija.

Aman... To je trebalo da kaže da sam ja zaglavljen za razliku od tebe lepršavog. Jel sad bolje da kažem da si ti zaglavljen a ja uvek nov i lepršav?


NATO propagandni bulsit je da se ovde na blogu od prvog dana trazi i nalazi opravdanje za Putinov napad na Ukrajinu? Taj NATO bas nema pametnija posla.

Podrazumeva se da ćeš ti da staviš među na taj Prvi dan i da je tvoj vrednosni sud istovremeno opšti vrednosni imperativ. Trebalo bi da znaš toliko da količina buke ne menja ništa na kvalitetu bulšita.

Ti si se toliko zaglavio u toj tvojoj prici da si ubedjen da samo ti (+ jos neki normalni) vidis istinu i da objektivno i bez predubedjenja sagledavas vazne dogadjaje u svetu. I ja gore rekoh da su obrasci sustina. I jos rekoh da ih svi imamo. I ti jebi ga. I jos rekoh da nisam komentarisao rat u Ukrajini (aha precutkivanjem podrzavas) nego ovdasnje navijanje. A sad mozemo u krug.

Dabre. Ko je sjebao Severne tokove i što svi o tome ćute? I otkud američki vojnici u siriji i štarade tamo?
gvozden1 gvozden1 23:45 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

zvucis kao huci

Ne možeš bez mene, ne možeš?
Važi ribo, meni odgovara, sad mogu da te gazim bez griže savesti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:50 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Aman... To je trebalo da kaže da sam ja zaglavljen za razliku od tebe lepršavog. Jel sad bolje da kažem da si ti zaglavljen a ja uvek nov i lepršav?


Kao sto sam i mislio. Izmisljas.

Podrazumeva se da ćeš ti da staviš među na taj Prvi dan i da je tvoj vrednosni sud istovremeno opšti vrednosni imperativ. Trebalo bi da znaš toliko da količina buke ne menja ništa na kvalitetu bulšita.


Kad je tema komentarisanje Putinove "specijalna operacija" na blogu onda je prirodna medja taj prvi blog koji je objavljen na tu temu. Sta god ti tu ucitavao.

Vidim pocinjes opet da se pregrevas ko da ti je neko bozemeprosti pomenuo Tadica i njegov DS tako da je to to sa moje strane.
maksa83 maksa83 23:50 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Pa zbog US 101st airborne div, objasnio jedan Amer pre nekoliko meseci sve, kako bi ona u Ukrajinu preko Moldavije

Tu odmah pored imaju Rumuniju iz koje mogu da urade to isto.

A o Babovićki ćutimo, a?

Očekivano.
freehand freehand 23:52 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Meni se čini da je ok,u nedostatku zanimljivijeg. ali je lako moguće da sam te zamenio sa nekim ko je onomad čitavu tu priču komentarisao sasvim drugačije.

Ono moje se odnosi na Marovića.

Ono što sam zapamtio iz te druge i po ruke je da su Čeda i LDP projektovani tj. profilisani (takoreći sintetički) tako da konstantno zavataju 10% glasova, ni manje ni više.

Sam Čeda sa jedne strane kao Čeda i sa druge strane LDP kao stranka i LDP program zapravo nemaju puno veze što je jasno čim se malo zagrebe po Čedi (Pogledi, njegov DSS (voleo je lepu al sirotu) slant ali ulazak u DS (dobio je konje vrane, po livadi razigrane), krštenje kod superbrendiranog top popa Amfilohija...

Nego Čedomira opet ovih dana privodilo zbog neke tućemaćevanja. Taj nemiran urbani duh... Balvan.


Ne pričam o <Čedi, Andriću, Prokiću, Biljani Srbnljanović i svim tim drugim Prometejima visokih ideala iz LDP. Pričam konkretno o Popoviću i Maroviću i ekipi za odstrel neposlušnih vladara posvetu iz CANVAS družine. Sad sam siguran da je Budimac argumentovao i kačio sve što je on već inače, kao nenormalni zaljubvljenik u činjenice i argumente obično kačio.O organizaciji,vezama sa STratforom, američkom državom,projektima i sličnim stvarima. Negde do2016, otprilike.-
Oni se u međuvremenu nisu penzionisali,delatnost nisu promenili a nisu počeli ni mufte da rade.
Al opet - iz nekog razloga mislio sam da si učestvovao u toj priči. Jošjednom se izvinjavam za neosnovanu prozivku.
angie01 angie01 23:52 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

линк1; линк2; линк3


u sreh sam pogledala,kao da nepozvana otvaram neciju prepisku-morao bi neko da mi ukaze, na sta bi trebalo da obratim paznju,..

nego cros, jel Srdja brat Igora Dzakarte?
maksa83 maksa83 23:55 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Al opet - iz nekog razloga mislio sam da si učestvovao u toj priči. Jošjednom se izvinjavam za neosnovanu prozivku.

Otkud znam, možda i jesam, ali se stvarno ne sećam.
angie01 angie01 23:56 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

sad mogu da te gazim bez griže savesti.


gospodeboze, sto bi me gazio, stavrno suluda izjava,...mada jos uvek vodi ona o huciju-cist centar:)

...dobro, dobro,..priznaj da je smesno.
freehand freehand 23:56 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Neues aus der Nachbarschaft
Aman... To je trebalo da kaže da sam ja zaglavljen za razliku od tebe lepršavog. Jel sad bolje da kažem da si ti zaglavljen a ja uvek nov i lepršav?


Kao sto sam i mislio. Izmisljas.

Podrazumeva se da ćeš ti da staviš među na taj Prvi dan i da je tvoj vrednosni sud istovremeno opšti vrednosni imperativ. Trebalo bi da znaš toliko da količina buke ne menja ništa na kvalitetu bulšita.


Kad je tema komentarisanje Putinove "specijalna operacija" na blogu onda je prirodna medja taj prvi blog koji je objavljen na tu temu. Sta god ti tu ucitavao.

Vidim pocinjes opet da se pregrevas ko da ti je neko bozemeprosti pomenuo Tadica i njegov DS tako da je to to sa moje strane.

A Nord strim i Sirija ništa. Samo ćemo o meni. Siromašno ali očekivano.

Taj stav jeftinog propagandiste kao uvređene Paraskeve se podrazumeva. Mada je dosadan.
crossover crossover 23:56 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Pa zbog US 101st airborne div, objasnio jedan Amer pre nekoliko meseci sve, kako bi ona u Ukrajinu preko Moldavije

Tu odmah pored imaju Rumuniju iz koje mogu da urade to isto.


Мене још више збуњује зашто би 101. ишла камионом у Украјину кад јој име лепо каже чему служи.
freehand freehand 23:58 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

u sreh sam pogledala,kao da nepozvana otvaram neciju prepisku

Da, mislim da je to razlog što ćeAsanža da nabiju na kolac18 puta paonda u ćorku doživotno 11 puta.Oživljavaće gako nesrećnog Lazara da bi ga opet utamničili.
freehand freehand 23:59 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

crossover
maksa83
Pa zbog US 101st airborne div, objasnio jedan Amer pre nekoliko meseci sve, kako bi ona u Ukrajinu preko Moldavije

Tu odmah pored imaju Rumuniju iz koje mogu da urade to isto.


Мене још више збуњује зашто би 101. ишла камионом у Украјину кад јој име лепо каже чему служи.

A i realno je da prvo ide 1. pa 2. pa redom
bene_geserit bene_geserit 00:01 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Je l' tu spada i sloboda majke da sama odluči o abortusu?

Jel ima tu negde i prava beba da ne budu ubijene još pre rođenja, obično kad pričamo o slobodama i pravima ima i nekih ograničenja, tipa sloboda da mašeš rukom prestaje kod tuđeg nosa i slično.
maksa83 maksa83 00:01 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Мене још више збуњује зашто би 101. ишла камионом у Украјину кад јој име лепо каже чему служи.

Pusti ti to ja sam bio "motorizovana pešadija" a u kamion (zapravo Pinc) sam ušao prvi (i poslednji) put pred kraj vojnog roka kad smo išli da kupujemo crni i žuti sok za komandu.
bene_geserit bene_geserit 00:02 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

zašto nema sankcija protiv SAD i zašto Obamu, Trampa i bajdena niko ne zove Obamatler, Tramptler i bajdentler

Valjda Obamaljin i Bajdenaljin?
angie01 angie01 00:02 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Da, mislim da je to razlog što ćeAsanža da nabiju na kolac18 puta paonda u ćorku doživotno 11 puta.Oživljavaće gako nesrećnog Lazara da bi ga opet utamničili.


aj, ne zahebavaj, ja navijam za Asnza,...nego ne prepoznajem krunske dokaze.
bene_geserit bene_geserit 00:06 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

danas Austrijanci hoce da hapse deset hiljada srpskih (srbijanskih ?) kriminalaca

Nema šansi, bar pola je iz Nikšića, dakle formalno Crnogorci (mada opet Srbi).
freehand freehand 00:06 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

angie01
Da, mislim da je to razlog što ćeAsanža da nabiju na kolac18 puta paonda u ćorku doživotno 11 puta.Oživljavaće gako nesrećnog Lazara da bi ga opet utamničili.


aj, ne zahebavaj, ja navijam za Asnza,...nego ne prepoznajem krunske dokaze.

Znam, to je popularno kad se ne donose sudovi o onome što ti je Asanž dao (pre nego što ga je Putin utamničio).
Inače, vikiliks ne daje nikakve krunske dokaze, to su sudski pojmovi. Daje ti suve podatke.
maksa83 maksa83 00:08 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nema šansi, bar pola je iz Nikšića, dakle formalno Crnogorci (mada opet Srbi).

Jok, nije Beč njihov rejon.

Za đilijardu odlazaka u Beč nisam nijednom čuo ni crnski ni gorski akcenat na ulici, ali zato srpski, hrvatski, bosanski ( "štašsnjim kad se on ne zna žvalit?!" kaže jedna tinejdžerka drugoj u U4 liniji metroa, to neću zaboraviti dok sam živ) gde god 'oćeš non stop.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:11 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Taj stav jeftinog propagandiste kao uvređene Paraskeve se podrazumeva. Mada je dosadan.



freehand freehand 00:16 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Nema šansi, bar pola je iz Nikšića, dakle formalno Crnogorci (mada opet Srbi).

Jok, nije Beč njihov rejon.

Za đilijardu odlazaka u Beč nisam nijednom čuo ni crnski ni gorski akcenat na ulici, ali zato srpski, hrvatski, bosanski ( "štašsnjim kad se on ne zna žvalit?!" kaže jedna tinejdžerka drugoj u metrou, to neću zaboraviti dok sam živ) gde god 'oćeš non stop.

Znaš onaj za Cigu kod Svetog Petra?
Nema veze, da rizikujem da budem kamenovan zog izanđalih viceva...
Elem, Ciga ukancelariji kod dotičnog.
Kaže ovaj - "Cigo,vidim ti ovdeda si bio sve super. Dobar čovek,dobar radnik, dobar muži i otac. Biraj,oćeš raj ili pakao?"
... "A Beć - nema?"
Milan Novković Milan Novković 00:18 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Pa zbog US 101st airborne div, objasnio jedan Amer pre nekoliko meseci sve, kako bi ona u Ukrajinu preko Moldavije

Tu odmah pored imaju Rumuniju iz koje mogu da urade to isto.

A o Babovićki ćutimo, a?

Očekivano.

Babovićka je višealojni slučaj, a ja na mobilnom, gledam Knajvs Aut (jedna žena zeza drugu zbog postojećeg K pa ja maznuo fazon

A kad su 101st krenuli u Rumunijupa novinari krenuli da "objašnjavaju Odesu" neke Amer veteran pojasnio zašto bi Moldavija bila mnogo zgodnija, ali sam ja zaboravio objašnjenje
freehand freehand 00:18 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Neues aus der Nachbarschaft
Taj stav jeftinog propagandiste kao uvređene Paraskeve se podrazumeva. Mada je dosadan.




Za srce si me ujeo sad, da znaš.

I Bajdena što nisi neku lepu reč rekao o diverziji i nisi opsovao Putina.
Al to ćete već da vidite tamo negde gde rešavate takve stvari.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:19 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nema šansi, bar pola je iz Nikšića, dakle formalno Crnogorci (mada opet Srbi).


Ma neka su i iz Batocine ali policija jedne drzave pokrene istragu protiv 10 hiljada teskih kriminalaca iz druge drzave! A policiji te druge drzave to promakne. Nije cak ni zajednicka akcija sa srpskom policijom nego FBI i Austrijanci.
angie01 angie01 00:19 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Inače, vikiliks ne daje nikakve krunske dokaze, to su sudski pojmovi. Daje ti suve podatke.


ja tebe pitam, da mi ukazes.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:21 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Za srce si me ujeo sad, da znaš.

I Bajdena što nisi neku lepu reč rekao o diverziji i nisi opsovao Putina.
Al to ćete već da vidite tamo negde gde rešavate takve stvari.

maksa83 maksa83 00:22 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Kaže ovaj - "Cigo,vidim ti ovdeda si bio sve super. Dobar čovek,dobar radnik, dobar muži i otac. Biraj,oćeš raj ili pakao?"
... "A Beć - nema?"



Kao častan čovek nisam ja počeo ovaj lanac pol. nekorektnih viceva ali mogu da ga nastavim:

Reši Ciga da se učlani u Partiju.
- Dobar dan jab da se ućlanim u Partiju.
- Dobro Cigo, ali znaš kakav si pijan non stop, kada postaneš Član, ti predstavljaš Partiju i moraćeš da prestaneš da piješ.
- A dobro, ću da prestanem, šta da se radi...
- I nema više da juriš kurve okolo.
- A dobro neću ni to više, ako je za Partiju...
- Isto, moraćeš da prestaneš i da se kockaš.
- A dobro i to ću da prestanem...
- I ako dođe odsudni trenutak, Partija će od tebe možda tražiti i da daš svoj život.
- A ću da dam kojćemikurac takav život...

maksa83 maksa83 00:24 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Babovićka je višealojni slučaj, a ja na mobilnom, gledam Knajvs Aut (jedna žena zeza drugu zbog postojećeg K pa ja maznuo fazon

Prvi Knives Out je super, drugi je sranje.

Fan fekt - drugi je (svi enterijeri) sniman u Beogradu, a eksterijeri u Grčkoj.

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:27 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Neues aus der Nachbarschaft
kamilo_emericki


Možda ti vjeruješ da su oni u pravu ali ja mislim da su oni jeftini lažovi i obmanjivač

Vidis ovde pocinje prvi problem. Insinuiras nesto sto mislis da neko misli.


Sad su se sjetili da bi se u Africi mogla napraviti koja škola, iskopati koji bunar, napraviti koja fabrika... Kasno. Drugi to već rade.



Ovde nastupa drugi problem, jer to sto su odredjene zapadne zemlje unistavale kroz kolonijalizam Afriku (i ostalo) ne znaci automatski da im Rusi ili Kinezi donose srecu i blagostanje. Zapravo je vrlo verovatno da ce nastaviti gde su oni prethodni stali. Na stranu cinjenica da je Rusija isto tako bila kolonijalna sila - videti pod Sibir i azijska Rusija.


Ne razumijem.
Šta ja insinuram da ti misliš?
Koja je ralika između mišljrnja nekih francuskih "intelektualaca" da će Rusija provoditi neokolonijalizam u Africi i tvog da će Rusi nastaviti tamo gdje su prethodni stali?
Možeš li povući paralelu sa ruskim kolonijalnim ponašanjem u Sibiru i Aziji sa kolonijalnim pomašanjem zapadnih Evropljana u Aziji, u Africi, u Americi od juga Čilea pa do sjevera Kanade?
Jedna stvar je kritika Francuske a druga stvar je prizeljkivanje da autokrate pobede. Da oni pobede onda vise ne bi bilo tih lepota i kvaliteta Francuske. Da su istorijski dogadjaji u Franciskoj nekim slucajem drugacije tekli onda verovatno ti danas ne bi uzivao u lepotama i kvalitetu Francuske.

Plus, to sto je nesto lose u Evropi ne znaci da postati dobro kroz ruski model. Taj da je bio dobar on bi za same Ruse napravio ono sto su Francuzi napravili za sebe. Ali su napravili model koji nije dobar ni za Ruse a ni za njihove satelite/saveznike.

Ovdje si svašta izmješao, skoro nadrobio.
Šta to Rusi hoće da promjene kod Francuza? Kako hoće da ubiju ljepotu i kvalitet francuskog života? Tako što će ih natjerati da se odreknu ruskog, jeftinog i diktatorskog plina pa da počnu kupovati 4 puta skuplji američki, demokratski i prijateljski.
Ja nisam još vidio da Rusi traže od Francuza ili nekog drugog da žive po ruskom modelu i da usvajaju ruska pravila ponašanja. Čak je obrnuto. Francuzi i ostali zapadnjaci pokušavaju Rusima nmetnuti svoj sistem vrijednosti i svoje norme ponašanja.
Ovo je opet neko dogradjivanje mastanjem. Moze biti da su na njihovoj strani, ali lepo pise da bi za totalni obrt - za koji par vas navija - bila potrebna direktna vojna konfrontacija i megapicvajz sa Evropom i Amerikom. Vec smo gore rekli sta bi onda bilo sa lepotama i kvalitetima Francuske.

Nisam strčnjak za ratovanje ali mi se čini da Rusima ta, direktna ratna pomoć i ne treba. Za ostalo imaju Kinu i ostale nabrojane.

Države koje su osudile rusku invaziju na Ukrajinu


Države koje su uvele snakcije


Ono što sebe zove Međunarodna zajednica. Greškom ispuštena Azstralija i Novi Zeland.





predatortz predatortz 00:27 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Neues aus der Nachbarschaft
Nema šansi, bar pola je iz Nikšića, dakle formalno Crnogorci (mada opet Srbi).


Ma neka su i iz Batocine ali policija jedne drzave pokrene istragu protiv 10 hiljada teskih kriminalaca iz druge drzave! A policiji te druge drzave to promakne. Nije cak ni zajednicka akcija sa srpskom policijom nego FBI i Austrijanci.



Mene zanima jedna sitnica...

Albanska mafija hara Evropom. Nema droge koja nije prešla preko njihovih ruku. Biznis je, kažu upućeni, procvetao u poslednjih par decenija, zlobnici bi rekli od kada nema odvratne srpske policije, a oni najzlobniji to povezuju sa dolaskom NATO snaga...
I niko ih u Evropi ne hapsi, nema specijalnih istraga, nema priče oko toga...

Jebem li ga, meni to malo čudno.
Još će neka zlica izaći sa sumnjom da su političari i policajci prečasne Evrope plaćeni šiptarskom kintom...
Jer, kako drugačije tumačiti onoliko evropsko dudlanje šiptarske kite i pokrivanje svih njihovih sranja?
A ja ne bih voleo da se o Evropi tako misli...
freehand freehand 00:30 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Koja je ralika između mišljrnja nekih francuskih "intelektualaca" da će Rusija provoditi neokolonijalizam u Africi i tvog da će Rusi nastaviti tamo gdje su prethodni stali?

Pa suština je da se samo ti Afrikanci i ostali ne pitaju šta hoćei kako hoće. Bitno je da Francuzi i Amerikanci ostanu "jer će i Rusi i Kninezi isto".
crossover crossover 00:31 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

angie01
линк1; линк2; линк3

u sreh sam pogledala,kao da nepozvana otvaram neciju prepisku-morao bi neko da mi ukaze, na sta bi trebalo da obratim paznju,..

nego cros, jel Srdja brat Igora Dzakarte?


Треба да обратиш пажњу на Стратфор.

Julian Assange was a frequent topic of discussion in emails from Stratfor staff in the period 2010–2012. Emails from Fred Burton, who was Stratfor's Vice-President for Counterterrorism and Corporate Security and former Deputy Chief of the counterterrorism division of the Diplomatic Security Service, indicated that he knew in January 2011 about a United States Government secret indictment against Assange.

Internal Stratfor emails gave a suggested strategy for dealing with Assange: "Pile on. Move him from country to country to face various charges for the next 25 years". Burton wrote that his strategy would be "Bankrupt the arsehole first, ruin his life. Give him 7-12 yrs for conspiracy". In one published email Burton allegedly wrote "Assange is going to make a nice bride in prison. Screw the terrorist. He'll be eating cat food forever." In another leaked email, a Stratfor employee wanted Assange waterboarded.

За Игора немам појма, мислим да му није брат.
freehand freehand 00:32 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Mene zanima jedna sitnica...

Mene zanima nešto treće (nisam proveravao, komentarišem ovo što se ovde pojavilo) - cifra. Jel neko pre komentarisanja promislio koliko je to 10.000 - vrabaca, kamoli kriminalaca?
predatortz predatortz 00:35 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

freehand
Mene zanima jedna sitnica...

Mene zanima nešto treće (nisamproveravao,komentarišem ovo što se ovde pojavilo) - cifra. Jel neko pre komentarisanja promislio koliko je to10.000 vrabaca, kamolikriminalaca?

Pa, kad hoćeš da napraviš politički pritisak na neku zemlju, ne možeš da kažeš desetak ili sto.
Mora u hiljadama!
A publika? Za konzumente te priče mogli su komotno reći i milion.
gvozden1 gvozden1 00:40 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Pa, kad hoćeš da napraviš politički pritisak na neku zemlju, ne možeš da kažeš desetak ili sto.
Mora u hiljadama!

Pa mogu da kažu i tri miliona, ali zamisli hapšenje 10 hiljada ljudi odjednom.

Može li to i jedna policija na svetu da izvede, osim ako svih deset hiljada nisu na gomili, na nekom stadionu npr.

Meni to zvuči kao čista glupost.
maksa83 maksa83 00:42 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

neko pre komentarisanja promislio koliko je to10.000 vrabaca,

Nema ko da piše o vrapcima od kad je ovde prestao da dolazi onaj dobar Krstić i počeo da dolazi ovaj još bolji Krstić.

Meni iskreno 10K zvuči kao ... preterizam. Onako da lupim imam utisak da bi u Austriji srpskih kriminalaca mogli da nahvataju (vrlo visoka gornja granica) recimo ~500 u vr' glave, a i to je velikodušna procena. Kada bi dodao ceo exYU prostor onda recimo 'iljadu, mada mi i to izgleda mnogo.

predatortz predatortz 00:44 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1

Pa, kad hoćeš da napraviš politički pritisak na neku zemlju, ne možeš da kažeš desetak ili sto.
Mora u hiljadama!

Pa mogu da kažu i tri miliona, ali zamisli hapšenje 10 hiljada ljudi odjednom.

Može li to i jedna policija na svetu da izvede, osim ako svih deset hiljada nisu na gomili, na nekom stadionu npr.

Meni to zvuči kao čista glupost.


Plus, deset hiljada stranih državljana!

Ma, čista glupost radi političkog pritiska!

Postoji li naša mafija? Da!
Ali su bedni amateri za šiptarsku i albansku mafiju, bar što se droge tiče.

Pa što ih ne hapse tamo po Kosovu, nego je posao procvetao?

freehand freehand 00:48 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
neko pre komentarisanja promislio koliko je to10.000 vrabaca,

Nema ko da piše o vrapcima od kad je ovde prestao da dolazi onaj dobar Krstić i počeo da dolazi ovaj još bolji Krstić.

Meni iskreno 10K zvuči kao ... preterizam. Onako da lupim imam utisak da bi u Austriji srpskih kriminalaca mogli da nahvataju (vrlo visoka gornja granica) recimo ~500 u vr' glave, a i to je velikodušna procena. Kada bi dodao ceo exYU prostor onda recimo 'iljadu, mada mi i to izgleda mnogo.


Možda i dve ili tri hiljade, nebitno. Suština je da je neko odvalio ludu cifru i onda se svi nahvatali a niko da pomisli uopšte koliko je cifra luda sama po sebi i da kaže - stani, domaćine, prikoči. Smanji malo, će dizginemo u ti kriminalci.
To se tako zakotrlja i svi za grudvom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:48 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

angie01
O Rusiji i njeno unutrašnjem sistemu ne znam ništa. I ne zanima me


cika kamilo,...alo bre....kako ti zamisljas da je to nepovezano sa onim sto radi van kuce, leba ti.

Nisam očekivao da ću morati objašnjavati metaforu o mirnom ocu u kući i nasilniku van kuće, na poslu, ako hoćeš.
Bilo bi zamorno i dosadno da ti nabrajam šta sve po svijetu rade pojedini Francuzi, povezani sa državom, a i sama francuska država. Ništa od toga im ne pada na pamet da rade kod kuće, u Francuskoj.
Kad bi pogledala intervju sa Todom, koji sam kačio dva puta, čula bi da on za sebe kaže da je liberalni demokrata ali da kao naučnik i istoričar zna i razumije da se u Rusiji ne može uspostaviti politički sistem kakav je u protestantsko-katoličkim zemljama jer Rusija počiva na pravoslavnoj tradiciji i sistemu vrijednosti.
Pri tome, on samo konstatuje stanje i ne daje vrijednosne sudove.
gvozden1 gvozden1 00:49 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Plus, deset hiljada stranih državljana!

I to kriminalaca, ne bejbisiterki i onih što čuvaju bečke babe.

Znači naoružanih, spremnih i veštih da beže, da se opiru, kriju...

Jasno da je glupost, al bre kako se navataju ljudi na to.
maksa83 maksa83 00:49 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Plus, deset hiljada stranih državljana!

Ovo već uopšte nije teško, pet minuta motanja po Švedenplacu i bilo bi ti jasno da je 10K ništa.

Još je Hitler bio užasnut time koliko je Beč slovenski grad.

Ali su bedni amateri za šiptarsku i albansku mafiju, bar što se droge tiče.

Ne bih rekao, svi oni sarađuju jako lepo i bratstvo jedinstvo tu šljaka ko sat.
maksa83 maksa83 00:55 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Znači naoružanih, spremnih i veštih da beže, da se opiru, kriju...

Nisu svi kriminalci naoružani, zapravo je verovatno naoružan neki manji deo. Imaš svašta od pušera i dilera i džeparoša, makroa, švercera ljudi i pljačkaša stanova i kuća i nije to neki mnogo bistar svet.

Nije baš da smo mi (ceo Balkan) tamo na nekom super glasu, i nije baš da se to može pripisati inherentnoj austrijskoj mržnji prema Srbima. Srba kriminalaca i raznog polusveta tamo ima koliko voliš, ali meni 10K izgleda mnogo.

Edit: ja zapravo sve vreme razmišljam samo o Beču, ali Austrija nije samo Beč.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:56 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ne razumijem.
Šta ja insinuram da ti misliš?

Kako ne razumes. Kazes iznebuha Možda ti vjeruješ da su oni u pravu ali ja mislim da su oni jeftini lažovi i obmanjivač. a sad ne insinuiras. Jos gore, ucitavas. Neka epidemija nastala. A nedobog da vam se skrene paznja na to - odmah se vredjate.

A ostalo.
Ti si rekao da ce Rusi (i Kinezi valjda) Afrikancima doneti blagostanje. Na osnovu cega to znas nije jasno. Ja sam na to odgovorio da je to malo verovatno uzimajuci u obzir prethodno kolonijalno iskustvo. Koje ima i Rusija. To sto ti po svom priznanju malo znas o tome ne znaci da ga nije bilo.

Ovo sto sam drobio: to sto si ljut na francusku kolonijalnu istoriju i njene politicare ne znaci da Putin pravi bolji svet. Sad je nadam se jasnije koliko jedno nema veze sa drugim.

Za megapicvajz nemam šta da dodam. Mozda je tvoje predvidjanje tacnije, ko ce ga znati.




freehand freehand 00:59 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

e bih rekao, svi oni sarađuju jako lepo i bratstvo jedinstvo tu šljaka ko sat.

Živ sam svedok o tri amigosa - Srbim, Musliman i albanac - nerazddvoja ekipa. '93, u sred rata. Dignu ih tako što su tupamarosi upali tipu u kuću misleći da nema nikog,on se tuširao i istrčao onako go kad je čuo da mu neko ulazi u dnevni boravak. Oni se usrali i pobegli.
Jebiga, decembar, svež sneg, našli ih prateći tragovekou crtanom filmu.
I punu kućukradene robe.

gvozden1 gvozden1 01:02 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nisu svi kriminalci naoružani, zapravo je verovatno naoružan neki manji deo. Imaš svašta od pušera i dilera i džeparoša, švercera ljudi i pljačkaša stanova i kuća...

Ma jasno je da nisu, ali stavi se ti u ulogu šefa policije, i da li bi smeo da pošalješ jednog pandura da uhapsi kakvog god kriminalca , na osnovu pretpostavke, ma nema on pištolj garant.

Hoću reći, nije isto hapsiti tu populaciju i neku normalnu.

Mene ako bi hteli da hapse, ne treba im niko, okrenu telefon i ja bih morao da odem sam tamo, ali ovu skupinu ne mogu da pozovu telefonom, zato im treba ooooozbiljna sila.

I zamišljam, pohapse ih i deportuju u Srbiju.
Koliki voz bi im trebao :)
angie01 angie01 01:03 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Треба да обратиш пажњу на Стратфор.


sutra,hvala.


За Игора немам појма, мислим да му није брат.


ja mislim da jeste- najrodjeniji.
crossover crossover 01:09 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

angie01
Треба да обратиш пажњу на Стратфор.

sutra,hvala.


Нема на чему.

линк4
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:11 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1

Pa, kad hoćeš da napraviš politički pritisak na neku zemlju, ne možeš da kažeš desetak ili sto.
Mora u hiljadama!

Pa mogu da kažu i tri miliona, ali zamisli hapšenje 10 hiljada ljudi odjednom.

Može li to i jedna policija na svetu da izvede, osim ako svih deset hiljada nisu na gomili, na nekom stadionu npr.

Meni to zvuči kao čista glupost.


Pa kao da je iz rubrike verovali ili ne. Ali najgore je da nije glupost.

Niko nije rekao da su uhapsili 10k kriminalaca ni da se svih deset nalazi u Austriji nego da su pokrenuli istragu protiv tolikog broja osumnjicenih i da ovi pripadaju srpskim i crnogorskim klanovima.

Evo linka na vest od pre dva dana: https://orf.at/stories/3305296/



angie01 angie01 01:12 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Nisam očekivao da ću morati objašnjavati metaforu o mirnom ocu u kući i nasilniku van kuće, na poslu, ako hoćeš.


obicno je obratno- a ovaj iskompeksirani patuljak je na obe strane,..rekoh vam lepo, sto ne pitate Ruje,..meni nije jasno ni ovo perverzno navijanje, upakovano u hoh analiticko politikanstvo, a jos manje da vi znate bolje od njih, a sa tribina-koje su van terena.
Bilo bi zamorno i dosadno da ti nabrajam šta sve po svijetu rade pojedini Francuzi, povezani sa državom, a i sama francuska država. Ništa od toga im ne pada na pamet da rade kod kuće, u Francuskoj.


suncetipoljubim, al si odabrao francusku, a ne Rusiju za zivot....ne verujem da tamo ides ni na odmor,..kao ni niko odavde,..verujem da vecina nikada nije ni krocila tamo.
da se u Rusiji ne može uspostaviti politički sistem kakav je u protestantsko-katoličkim zemljama jer Rusija počiva na pravoslavnoj tradiciji i sistemu vrijednosti.


pa ko trazi protestanski sistem,...kakva rac pravoslavna tradicija, tamo brem vlada krimogena oligarhija.
freehand freehand 01:13 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ti si rekao da ce Rusi (i Kinezi valjda) Afrikancima doneti blagostanje. Na osnovu cega to znas nije jasno. Ja sam na to odgovorio da je to malo verovatno uzimajuci u obzir prethodno kolonijalno iskustvo.

Problem je što pritajeni, latentni rasisti koji sebe doživljavaju liberalima ne razumeju da sem što Rusi i Kinezi te Afrikance doživljavaju kao ravnopravne, slobodne ljude daju kredite bez kamate ili sa minimalnim kamatama. I prave biznis na ravnopravnoj osnovi.
A i Afrikanci treba sami da odluče sa kim će i kako će, bez obzira što kolonijalne sile i njihovi paraziti i tarzančići misle da bolje od njih znaju šta je dobro za njih i njihova prirodna dobra.

[youtube]htts://www.youtube.com/watch?v=yfqzVKV_ORI&t=303s[/youtube]
gvozden1 gvozden1 01:15 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Niko nije rekao da su uhapsili 10k kriminalaca ni da se svih deset nalazi u Austriji nego da su pokrenuli istragu protiv tolikog broja osumnjicenih i da ovi pripadaju srpskim i crnogorskim klanovima.

U, pa ovo menja sve, to je onda bliže realnom.

Naravno da ostaje sumnja zašto je naglasak na Srbiji, ali da je moguće da u celoj Evropi postoji toliko ljudi za kojima se može pokrenuti neka istraga, pa moguće je.
freehand freehand 01:15 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

suncetipoljubim, al si odabrao francusku, a ne Rusiju za zivot....ne verujem da tamo ides ni na odmor,..kao ni niko odavde,..verujem da vecina nikada nije ni krocila tamo.

E ovo je najgluplji od svih glupih argumenata,i tim gluplji što ga češće upotrebljavate.
Jesi li ti svesna da si odabrala Srbiju za život?
angie01 angie01 01:15 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Нема на чему.


jos se secam kroz maglu, jer stvarno ne pratim, da Srdju listaju u 100 najznacajnihih mislecih ljudi na svetu.
линк4


i ovo cu sutra, nemogu sad,.hvala.
gvozden1 gvozden1 01:19 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

sto ne pitate Ruje,

Kako ribo?
Jedini način da se nacija za nešto pita je referendum, koliko ja znam.

Pa da organizujemo jedan u Rusiji, ili ima drugi način?
angie01 angie01 01:22 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

E ovo je najgluplji od svih glupih argumenata,i tim gluplji što gačešće upotrebljavate.jesi li ti svesna da si odabrala Srbiju za život?


kako god volis, al brate, meni je najgluplje da ovi iz zapadnih zemlaja velicaju Rusiju, pa jos iz Amerike, uredno pljuju USA, pa idi bre u Ruju, ako tako lepo mislis o njoj, a tako ruzno o Zapadu, o cemu ti bre pricas, stavrno si poceo da licis na hucija- izvini huci, al tako je,..a Srbiju nisam izabrala iz neke druge domovine, da ne objasnjavam sada druge razloge, koje se ni ticu nikoga sem mene- znaci, ovo je moja zemlja, nisam je izabrala kao bolju iz neke druge, da bih se iselila, nego sam dosla kuci,..tako da ne pricaj glupisti, ucitavajuci ih meni.

da ne bude zabune, ja nisam nikakv fan Amerike i svesna sam raznih pakovanja Zapada, jer sam tamo zivela...al cinjenica je da ovde nema nikog, ko u Rusiju odlazi na odmor, a kamoli da se tamo iseljava.
angie01 angie01 01:25 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

...juce se slavio dan drzavnosti, po Sretenjskom ustavu, koji, pazi sad, vazio samo 55 dana, jer su ga ukinuli Austrija, Turska i zamisli Rusija.
bene_geserit bene_geserit 01:26 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

ovi pripadaju srpskim i crnogorskim klanovima.

Znao sam, ipak ti Nikšićani.
Nego ta cifra od 10K meni ne deluje kao neko čudo od preterivanja.
Znam suviše srpskog sveta koji je otišao u Austriju i Švajcarsku da "operiše" da bi se nešto čudio.
A i opevao je Nele Karajlić u pesmi, dakle ...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:32 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1

Niko nije rekao da su uhapsili 10k kriminalaca ni da se svih deset nalazi u Austriji nego da su pokrenuli istragu protiv tolikog broja osumnjicenih i da ovi pripadaju srpskim i crnogorskim klanovima.

U, pa ovo menja sve, to je onda bliže realnom.

Naravno da ostaje sumnja zašto je naglasak na Srbiji, ali da je moguće da u celoj Evropi postoji toliko ljudi za kojima se može pokrenuti neka istraga, pa moguće je.

Pa ti sindikati, klanovi ili kako se vec zovu sada su podelili rejone. Albanci su navodno jaki u Belgiji, Holandiji, UK, Svajcarskoj i Ceskoj, Srbi i Crnogorci u Austriji, a Bosanci u Nemackoj.
angie01 angie01 01:32 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

crossover


evo, nasla sam,

Popović je rođen na Vračaru i predstavlja se kao Vračarac. Učio je od oca Mome Popovića, poznatog novinara Televizije Beograd i urednika TV dnevnika, jednog od prvih ratnih izveštača, uglavnom iz nesvrstanih zemalja. Majka Vesna Nestorović je dugogodišnji spiker iste televizijske kuće, dok je Srđin brat, Igor Popović, bio frontmen popularne beogradske grupe „Džakarta” iz osamdesetih godina.
Politika
bene_geserit bene_geserit 01:36 17.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Mi Amerikanci, sad ćemo prvo da odbranimo istočne Slovene od istočnijih Slovena, odma posle toga Kineze sa ostrva od Kineza sa kopna, posle toga Iranske žene od Iranskih muževa.
A možda i kapne neka kinta usput, što od gasa a još više od oružja.
Najvažnije je da smo odbranili Nemce koje su Rusi maltretirali prodajući im jeftino gas i još ih spasili prodajući im gas po 3 puta većoj ceni.
De ćeš bolje, humanitarci, bre. Svakom američkom predsedniku da se da Nobelova nagrada za mir, a ne samo Huseinu (dobro, ne Trampu, on ionako jedini nije počeo ni jedan rat, dakle čkapi).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana