Energetika| Hronika| Istorija

Kad slon prdne u malenom liftu

freehand RSS / 12.02.2023. u 00:07

Šta je sve eksplodiralo sa gasovodima u Baltičkom moru?

Od eksplozija koje su 26. septembra 2022. raznele delove nemačko-ruskih gasovoda Nord strim 1 i 2 neuporedivo je glasnija ćutnja kojom je obavijen čitav događaj. Mehurovi gasa na površini mora iznad razvaljenih gigantskih cevi bili su najglasnije što se čulo diljem Slobodnog sveta, glasnije čak i od ono nekoliko stidljivih optužbi na račun Putina i Rusije osumnjičenih za diverziju u prvih nekoliko časova i dana, lansiranih od strane najhrabrijih u beščašću poslenika besramne propagande..

 

north_stream_explosion_09022023_reuters.png?lUUHGgY4gqkzD.WwmbvNPkAt_VTyf4Lz 

Državne vlasti i nadležni organi Nemačke, Danske i Švedske glasno ali istovremeno stidljivo najavile su brzu i efikasnu istragu za utvrđivanje uzroka i počinilaca pretpostavljene diverzije. Svi mdeiji su jednako glasno ali takođe stidljivo ispratili događaj, dok je mejnstrim središte pažnje sa aktera i političkih posledica nežno ali odlučno usmeravao ka ekološkim aspektima događaja. 
Pojedini političari poput Viktorije Nuland, američke podsekretarke u Stejt Dipartmentu  u događaju su tražili pozitivne aspekte a bivši poljski ministar inostranih poslova u kasnije izrbisanom tvitu čestitao je Amerikancima. 
Obe reakcije krajnje su razumljive: uzloga Nulandove u događajima u Ukrajini i pozicija u onome što 

se kolokvijalno naziva američkom dubokom državom sa jedne, i tradicionalnim odnosom Poljske prema Rusiji, sa  druge strane, ovo drugo debelom crvenom linijom podvučeno izjavom poljskog premijera da je razlog postojanja Poljske i Evrope - uništenje Rusije. 

Šta se događalo u međuvremenu? Vrišteće ništa, najglasnije u tragikomičnim momentima sa odbijanjem Švedske, Danske i Nemačke da međusobno dele podatke, i proglašavanjem detalja iz istrage državnom tajnom. 

Onda se pojavio tekst Sejmura Herša, čoveka koga mnogi smatraju najboljim istrađživačkim novinarom današnjice:

How America Took Out The Nord Stream Pipeline 

Najveći deo mejnstrima ga je prećutao. Neke od pomenutih isntitucija su ga blago i ofrlje demantovale. A najveći deo onoga što sebe voli da zove demokratskom javnošću ga je jednostavno ignorisalo. Isti "intelektualci" i branitelji "vrednosti" koji su Džuliena Asanža odavno odradili i zaboravili. nahranjeni novim temama i drogirani dnevnim dozama "sopstvenog mišljenja".  Šta se, u svetlu razaranja Nordstrim gasovoda desilo sa međunarodnim pravom? šta sa vladavinom prava generalno, šta sa slobodom javne reči, šta sa nepovredivošđću  imovine ,šta sa demokratskom javnošću  nisu teme od značaja za današnji slobodni svet i hrabre humanističke intelektualce koji sebe vole da zovu "levičarima". 

I dajdžest, za one koji ne vole duge tekstove: 

 

 

 

 

 

 



Komentari (1530)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 22:14 12.02.2023

Re: ..

Pajic bi im menjao osigurače bez problema.

ovo je sranje.
Spiridon Spiridon 22:23 12.02.2023

Re: ..

freehand
Pajic bi im menjao osigurače bez problema.

ovo je sranje.


Zajebavam se -))) na njegov način

Naravno da ne bi ...




alselone alselone 22:26 12.02.2023

Re: ..

nikada sebe ne zamišlja kao onoga što pušta plin već kao logoraša (pretpostavljam da je mislio na žrtvu). Mene je to nekako dotaklo valja što i ja tako razmišljam.


U jednoj knjizi sam naišao na odličnu misao - radi se on bivšem zatočeniku koji je po povratku u zemlju postao inkvizitor i pita ga neka žena - baš mi je čudno da je neko ko je proživeo toliko patnje postao inkvizitor. On joj odgovori nešto u fazonu kako svet tako ne funkcioniše nego vas toliko preterane patnje i mučenja nauče da budete osetljivi samo prema sebi.

Edit: Ima još jedna: "nekada sam bio govno od čoveka a danas sam ljuštura od čoveka, biraj šta ti je bolje". :)
Spiridon Spiridon 22:30 12.02.2023

Re: ..

alselone
nikada sebe ne zamišlja kao onoga što pušta plin već kao logoraša (pretpostavljam da je mislio na žrtvu). Mene je to nekako dotaklo valja što i ja tako razmišljam.


U jednoj knjizi sam naišao na odličnu misao - radi se on bivšem zatočeniku koji je po povratku u zemlju postao inkvizitor i pita ga neka žena - baš mi je čudno da je neko ko je proživeo toliko patnje postao inkvizitor. On joj odgovori nešto u fazonu kako svet tako ne funkcioniše nego vas toliko preterane patnje i mučenja nauče da budete osetljivi samo prema sebi.


Kradeš mi misli. Ja sam jedno 5 puta gledao i slušao zatvorski intervju Vlade Dapčevića. To je tip čoveka sa kojim ne bih voleo da imam problema. Pretpostavljam da si gledao ... ono ni Dostojevski ne bi mogao da dočara.
docsumann docsumann 22:30 12.02.2023

Re: ..

On joj odgovori nešto u fazonu kako svet tako ne funkcioniše nego vas toliko preterane patnje i mučenja nauče da budete osetljivi samo prema sebi.


cijenim da je tek to do čovjeka.

život ima primjere za sve.
Spiridon Spiridon 22:35 12.02.2023

Re: ..

docsumann
On joj odgovori nešto u fazonu kako svet tako ne funkcioniše nego vas toliko preterane patnje i mučenja nauče da budete osetljivi samo prema sebi.


cijenim da je tek to do čovjeka.

život ima primjere za sve.


Ovde alse verovatno cilja na Jevreje mada Rambova misao je bila za mene čista kao suza.
docsumann docsumann 22:38 12.02.2023

Re: ..

Spiridon
docsumann
On joj odgovori nešto u fazonu kako svet tako ne funkcioniše nego vas toliko preterane patnje i mučenja nauče da budete osetljivi samo prema sebi.


cijenim da je tek to do čovjeka.

život ima primjere za sve.


Ovde alse verovatno cilja na Jevreje mada Rambova misao je bila za mene čista kao suza.


jeste.

a to u šta logor pretvori čovjeka, il bolje, kako ga ogoli, zavisi od ličnosti do ličnosti.
alselone alselone 22:41 12.02.2023

Re: ..

Ovde alse verovatno cilja na Jevreje mada Rambova misao je bila za mene čista kao suza.


Ma kakvi. Ova knjiga je fantastika i radti se o izmišljenom svetu i ne smislim nikako na Jevreje, nego mi je bilo zanimljivo da tako pogledam na stvari. Obično sam razmišljao kako ljudi koji prođu torture budu osetljivi na sve patnje ali nije tako.
predatortz predatortz 22:51 12.02.2023

Re: ..

alselone
Ovde alse verovatno cilja na Jevreje mada Rambova misao je bila za mene čista kao suza.


Ma kakvi. Ova knjiga je fantastika i radti se o izmišljenom svetu i ne smislim nikako na Jevreje, nego mi je bilo zanimljivo da tako pogledam na stvari. Obično sam razmišljao kako ljudi koji prođu torture budu osetljivi na sve patnje ali nije tako.



Što reče Docs, kako ko...
U ratu sam upoznao čoveka koji je kao vojnik na odsluženju vojnog roka dopao hrvatskog zarobljeništva i prošao deveti krug pakla.
E taj se, do pogibije, sadistički iživljavao kad god i gde god je mogao.

A znam čoveka koji je preživeo muslimanski logor u Konjicu i iživljavanja kakva normalan um ne može ni da zamisli da postoje.
Pitomijeg čoveka od njega ne poznajem.
angie01 angie01 22:53 12.02.2023

Re: ..

docsumann docsumann 22:54 12.02.2023

Re: ..

nekako je logično da tako bude.
baš kao što djete alkoholičara može i samo postati alkoholičar, al znam i zaklete trezvenjake odrasle u takvim porodicama.



Spiridon Spiridon 23:11 12.02.2023

Re: ..

a to u šta logor pretvori čovjeka, il bolje, kako ga ogoli, zavisi od ličnosti do ličnosti.


Poenta je ipak da je za početak humanije da sebe ne vidiš kao dzelata koji nabija ljude u gasnu komoru, a sta će kasnije biti sa preživelima je neka sasvim druga priča.

Meni npr. Vulin ne uliva poverenja. On je onomad rekao (kada su polivali demostrante hladnom vodom u sred zime) pa jel su trebali toplom?
freehand freehand 23:13 12.02.2023

Re: ..

alselone
Ovde alse verovatno cilja na Jevreje mada Rambova misao je bila za mene čista kao suza.


Ma kakvi. Ova knjiga je fantastika i radti se o izmišljenom svetu i ne smislim nikako na Jevreje, nego mi je bilo zanimljivo da tako pogledam na stvari. Obično sam razmišljao kako ljudi koji prođu torture budu osetljivi na sve patnje ali nije tako.
U "Zvezdanim dnevnicima Ijona Tihog"STanislava Lema (Maksa da se spremi za propitivanje) jedna od priča govori o tužnoj i neverovatnoj sudbini jednog od katoličkih misionara u jednoj od udaljenih galaksija: elem, on je poslat da na jednoj od malih planeta u tamošnjem sunčevom sistemu slovo vere proširi među Memnozima.
Čudni stvorovi ne mnogo lepog izgleda ali miroljubivi i široko otvoreni da veru prime čistog srca.
I onda je njima taj misionar pričao o sudbinama svetaca-velikomučenika koji su svoje živote poližili za veru u najrazličitijim mukama - od probijanja kopljima i strelama, pečenja na tihoj vatri, vađenju očiju i odsecanja jezika do sipanja rastopljenog olova u grlo.
I slušali su Memnozi svog duhovnika kako sa žarom i oduševljenjem sav užagren govori o tim obožavanim martirima, i onda ga jednog dana upitaše - da li bi i on voleo da je kao oni, ti što su ssad blaženi među anđelima. Naravno, odgovori on. svaki bi pravi vernik to voleo.
Da li je siguran, pitaju ga oni?
Naravnosan mu je da se pridruži tim svecima. I onda mu oni priušte sva zadovoljstva u mukama o kojima im je sa tolikom strašću govorio, redom i polako a njegovu su vrisku - dok je mogao da vrišti a pre onog dela sa jezikom - smatrali su njegovim blaženim oduševljenjem.

Valja paziti šta čovek želi i šta i kome priča, hteo je Lem da kaže. Valjda.
predatortz predatortz 23:14 12.02.2023

Re: ..

Meni npr. Vulin ne uliva poverenja.


Koji od njih trojice?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:52 13.02.2023

Re: ..

maksa83

Pa eto - Maksa ne vidi slona.

Ovo pišeš već otpr. treći put, prva dva puta sam preskočio pa sad moram da pitam šta to tačno znači?


Koje? Slon šta znači, ili to da ti slona ne vidiš? Pazi, nije ni meni baš jasno na kog se slona misli, ali priznajem da se nisam udubljivao. Meni je bilo dovoljna ona "greška" (a zapravo bezočna laž koju friend nije sam izmislio nego je pročitao kod ovih svetionika istine koje prati i ovde ih potura) na koju si ukazao, a preko koje se ovde prešlo kao da je u pitanju običan typo.

maksa83 maksa83 01:48 13.02.2023

Re: ..

Koje? Slon šta znači, ili to da ti slona ne vidiš?

Pa to, taj slon kog ne vidim.

Ja sam ovaj substack članak pročitao čim je izašao prošle nedelje i zato mi nije senzacija + i bez njega verujem da je manje više tačan (mislim, ko je gde tačno umočio noge u vodu i sl. detalji, ko to zna i koga briga), tj. da Amerikanci jesu spičili te cevi. Razumem težinu tog događaja (sve što tamo kaže jeste tačno, ideja je odvojiti Evropu od Rusije kao izvora energije) ali ne razumem ovoliku histeriju kada to stavimo pored činjenice da Rusija tu odmah iza ćoška kad se prepiša Rumunija trenutno već godinu dana vukovarizuje jednu zemlju. "Kuku lele međunarodno pravo i privatna svojina" dok cela jedna zemlja mimo međunarodnog prava i bez mnogo obaziranja na privatnu svojinu biva razarana od strane nečega što se kurči da je 2. vojna sila na svetu.

Meni je bilo dovoljna ona "greška" (a zapravo bezočna laž koju friend nije sam izmislio nego je pročitao kod ovih svetionika istine koje prati i ovde ih potura) na koju si ukazao, a preko koje se ovde prešlo kao da je u pitanju običan typo.

Meni je bilo sumnjivo zato što je to baš Kremlj narativ ("svi oni postoju samo nas uništu" ), nadam se da će autkam tog incidentčičića biti da ljudi manje ozbiljno shvataju "čito sam na Telegramu" izvore ili da ih bar proveravaju pre amplifikovanja.
literatesa literatesa 07:22 13.02.2023

Re: ..

"Kuku lele međunarodno pravo i privatna svojina" dok cela jedna zemlja mimo međunarodnog prava i bez mnogo obaziranja na privatnu svojinu biva razarana od strane nečega što se kurči da je 2. vojna sila na svetu.

Da, i ja sam primjetila fenomen, u narodu poznat kao atrofija jedne strane ili dijela mozga.
shmoo shmoo 07:56 13.02.2023

Фукара испливала на површину?

literatesa
"Kuku lele međunarodno pravo i privatna svojina" dok cela jedna zemlja mimo međunarodnog prava i bez mnogo obaziranja na privatnu svojinu biva razarana od strane nečega što se kurči da je 2. vojna sila na svetu.

Da, i ja sam primjetila fenomen, u narodu poznat kao atrofija jedne strane ili dijela mozga.



А нико то није овде тако рекао за НАТО бомбардовање Југославије 1999. године?

Или ако је неко и пробао током свих ових година то да каже тако на Блогу Б92 за тромесечно уништавање једне суверене државе и откидање дела њене територије 1999. године када је то радио НАТО, онда је тај одмах био поклопљен подсмехом и врцавим досеткама истих ових истих ликова на Блогу Б92 који сада овде кукају над судбином Украјине и позивају се у том случају на међународно право на које су, ето, мало заборавили када је тај светски полицајац НАТО бомбардовао земљу у којој су се родили.

Занимљиво, врло занимљиво.





docsumann docsumann 08:02 13.02.2023

Re: Фукара

Или ако је неко и пробао током свих ових година то да каже тако на Блогу Б92 за тромесечно уништавање једне суверене државе и откидање дела њене територије 1999. године када је то радио НАТО, онда је тај одмах био поклопљен подсмехом и врцавим досеткама истих ових истих ликова на Блогу Б92 који сада овде кукају над судбином Украјине.


to je stvarno bila jako ružna epizoda. samo se ne sjećam ko, ni kad...
shmoo shmoo 08:05 13.02.2023

Re: Фукара

docsumann
Или ако је неко и пробао током свих ових година то да каже тако на Блогу Б92 за тромесечно уништавање једне суверене државе и откидање дела њене територије 1999. године када је то радио НАТО, онда је тај одмах био поклопљен подсмехом и врцавим досеткама истих ових истих ликова на Блогу Б92 који сада овде кукају над судбином Украјине.


to je stvarno bila jako ružna epizoda. samo se ne sjećam ko, ni kad...


Зато ће нам се поновити као што нам се и понављају све те ружне епизоде читав један век уназад зато што не можемо да се сетимо ни ко ни када ни зашто...

Знамо само да су ти били милосрдни и да су нам желели само добро.

Јер како би се онда после згодио 5. октобар 2000. у Србији да није било тог НАТО бомбардовања 1999?

Је л' да?







Доксе, сигурно си установио експерименталном методом да говна увек испливају на површину када те притера па се искењаш у том твом парченцету бокељског мора?

Зна ли се можда зашто говна увек испливају на површину?

Лакша су од воде?

Шта је узрок том феномену?

(Припази само на морске струје да не би током тих експеримената твоји ураТци отпливали према Превлаци па да дође до међународног инцидента и повреде међународног права и приватне својине неовисне државе Хрватске.)

docsumann docsumann 08:13 13.02.2023

Re: Фукара

Јер како би се онда после згодио 5. октобар 2000. у Србији да није било тог НАТО бомбардовања 1999?)

Је л' да?



to je teza?

čija?



EDIT: odoh da radim...
shmoo shmoo 08:16 13.02.2023

Re: Фукара

docsumann
Јер како би се онда после згодио 5. октобар 2000. у Србији да није било тог НАТО бомбардовања 1999?)

Је л' да?



to je teza?

čija?



Није теза него потврђена истина.

Аутори су они којима су те НАТО бомбе 1999. године падале по главама.

Знаш оно узрок-последица-узрок-последица...? Па тако деценијама уназад.

EDIT: odoh da radim...


Да, и ја такође.

literatesa literatesa 08:20 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

А нико то није овде тако рекао за НАТО бомбардовање Југославије 1999. године?


Misliš da Ukrajinu vrijedi fasirati kao što su vas fasirali? Ili još gore, jer su i vas?

I ko su niko? Nisam Pajić, Maksa i Angie, oprosti. Pored fenomena atrofije mozga, ima i fenomen da kada jedni kažu, Rusija neće izgubiti ovaj rat nije isto kao drugi kad kažu Rusija neće izgubiti ovaj rat.

Primjer:

osoba A - invazija Ukrajine nije lepa, Rusi neće ovaj rat izgubiti

osoba B - fasiraće Ukrajinu, i Rusi rat neće izgubiti


Štos je u biranju riječi, prava riječ prava strana na ekranu.



Ne znam šta bih nakon godinu dana rekla, sve što mislim od prije god mislim i sad, Putin je za sve kriv, svjedoci smo privatnog sukoba botoksiranog ostarjelog bivšeg kagabeovca Putina i možda dvije porodice u Americi preko Ukrajine, u Ukrajini ima nacista, ima i ustaša, ali to nije razlog okupacije i svjesnog slanja u izgibiju ruskog naroda, dalje, Rusi su žrtvovali Srbiju i Kosovo za do sad mali dio teritorije Ukrajine.

Putin i njegova nesposobnost da problem Ukrajine riješi na pametniji način i podijeli je sa Evropom koja ima svoje interese, pisala sam ovde o feljtonu od prije skoro dvije decenije o Ukrajini, dva puta više zemlje od Njemačke i dva puta manje stanovnika, više plodne zemlje i vode, a počeo je feljton rečenicom, šta Ukrajina ima, Njemačka nema, tj ruska bahatost i nesposobnost iznalaženja rješenja dok im je gas u rukama me istim žarom još uvijek nervira.

Bombardovanje zemalja, civila, razarenje, satiranje, trvenje nije moj način, pasivne-agresije su mi nepoznate. Fasiranje nije riječ koju bih upotrijebila jer znam da to znači kosti drobiti i meso, krv, suze, govna. Nisam jadnik, psiho, ja sam svjesno ljudsko biće i na Netu i na javi.
shmoo shmoo 08:34 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

literatesa

Misliš da Ukrajinu vrijedi fasirati kao što su vas fasirali? Ili još gore, jer su i vas?



У јеботе, колики коментар!

Мрзело ме да читам даље од овог првог питања па ћу ти само на њега и одговорити.

Не мислим ја ништа.

Само констатујем чињенично стање ствари код ових који се јављају на Блог Б92.

Шта ћеш... То нам је што нам је. И такви смо какви смо. (Срећом, само на Блогу Б92, али не и диљем ове наше лијепе Србије.)

Сад се то баш лепо види на површини.


П.С. - Таман да кликнем на објави када угледам овуи последњу реченицу у твом дугачком коментару:

Nisam jadnik, psiho, ja sam svjesno ljudsko biće i na Netu i na javi.


А ми што кажемо да Русија сада ради Украјини исто оно што је НАТО радио 1999. године Србији, ми нисмо свесна људска бића (са нагласком на свесна) и на нету и на ЈАВИ, него смо сви јадници и психо негде на Суматри?

Алал ти ћуфте на размишљању!

И теби и осталима што мисле тако као ти.

Машала!





freehand freehand 08:40 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Putin i njegova nesposobnost da problem Ukrajine riješi na pametniji način i podijeli je sa Evropom koja ima svoje interese


Ovo bi bilo dovoljno. to što je botoksiran samo mu dodaje krivicu na tas.
Mislim, toliko o vrednostima, sem što i izvesni Hanter Bajden ima neke primedbe na osnovni plan..
freehand freehand 08:43 13.02.2023

Re: ..

ali priznajem da se nisam udubljivao


freehand freehand 08:55 13.02.2023

Re: ..

Pa to, taj slon kog ne vidim.

Ja sam ovaj substack članak pročitao čim je izašao prošle nedelje i zato mi nije senzacija + i bez njega verujem da je manje više tačan (mislim, ko je gde tačno umočio noge u vodu i sl. detalji, ko to zna i koga briga), tj. da Amerikanci jesu spičili te cevi. Razumem težinu tog događaja (sve što tamo kaže jeste tačno, ideja je odvojiti Evropu od Rusije kao izvora energije) ali ne razumem ovoliku histeriju kada to stavimo pored činjenice da Rusija tu odmah iza ćoška kad se prepiša Rumunija trenutno već godinu dana vukovarizuje jednu zemlju. "Kuku lele međunarodno pravo i privatna svojina" dok cela jedna zemlja mimo međunarodnog prava i bez mnogo obaziranja na privatnu svojinu biva razarana od strane nečega što se kurči da je 2. vojna sila na svetu.

Prilično dobra slika čitavog događanja. Jesu Amerikanci uništili energetsku infrastrukturu svog najbližeg saveznika u Evropi; jeste, na silu menjaju geopolitičku sliku Evrope, jeste, svi ćute uplašeni (koga, zašto?) u srcu Slobodnog sveta; jeste, najbliži politički i odbrambeni saveznici u strahu među sobom ni podatke iz istrage o najtežim kriminalnim delima kao što su teroristički akti; i da, jeste, najveća sila sveta u okviru vojnog saveza služi se najtežim oblicima međunarodnog terorizma - ali Rusija.
Nazdravlje.

Meni je bilo sumnjivo zato što je to baš Kremlj narativ ("svi oni postoju samo nas uništu" ), nadam se da će autkam tog incidentčičića biti da ljudi manje ozbiljno shvataju "čito sam na Telegramu" izvore ili da ih bar proveravaju pre amplifikovanja.

Rekoh ti već da sam i u tekstu to upotrebio kao parafrazu - dakle sopstveni navod po sećanju a ne citat što bi bila laž. Našao sam ti izvor i postavio. I odbio da bilo šta brišem baš da bi sve bilo tu na raspolaganju i da ne bi bilo kasnijih pajićevskih muljanja.
Vrabac ti je ponudio još jedan citat, još jedne bivše poljske ministarke inostranih poslova.
E sad, dva pitanja: misliš li szaista da taj Poljak u Korijere dela sera pod "Putin" nije mislio na Rusiju, i da je to stvarno personalni problem?
Gde u tekstu i komentarima vidiš histeriju?

literatesa literatesa 09:12 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Мрзело ме да читам даље од овог првог питања па ћу ти само на њега и одговорити.

Ok, ali stvarno to nije dug komentar. Prepričano u par rečenica jedno te isto, meni lično dosadno ponavljati, prepričao moj auto-pilot jutros.
gedza.73 gedza.73 09:15 13.02.2023

Re: ..

misliš li szaista da taj Poljak u Korijere dela sera pod "Putin" nije mislio na Rusiju, i da je to stvarno personalni problem?

Misliš li ti da kad je Putin rekao 'nacisti' mislio na celu Ukrajinu ili je 'personalni problem' rušenje države i ubijanje hiljada ljudi zbog par nacista? Kojih ima i u svojim redovima.

A ako Rusija ima pravo da se sveti Poljacima zašto onda Ukrajinci nemaju pravo da se svete Rusima? Nasilno ih preseljavali u Sibir pa tu naseljavali Ruse (isti princip kao u Kirgistanu ili kad su podržali muslimane u sukobu sa pravoslavnim Grcima kad je došlo do 'premeštanja' naroda), otimali im hranu, imovinu pa se onda našli uvređeni što su im se svetili. Ili Kirgistanci? Ili Rumuni? Ili Gruzini? Ili Česi i Slovaci (koji su nam iskreniji prijatelji od Rusa)

Još u priču treba uvesti pravoslavne komunističke Ruse koji su u savezu sa katoličkim nacističkim Nemcima ubijali katoličke Poljake a i da su pravoslavni Ukrajinci u nacističkim uniformama ubijali katoličke Poljake (koji sad pomažu pravoslavne Ukrajince) pa onda došli pravoslavni Rusi koji su u komunističkim uniformama ubijali katoličke antifašističke Poljake. Čisto da taj sukob na liniji pravoslavni Sloveni i katolički Germani bude binaran i lakši za donošenje odluke ko je na pravoj strani.

A tek to pravoslavlje koje mrze katolici iako su Grci, Rumuni i Bugari pravoslavci dok se Rusi (jednako Putin jednako Staljin jednako Lenjin), koji su tokom komunizma rušili pravoslavne hramove i ubijali pravoslavne sveštenike i od manastira pravili logore, navodno bore u Ukrajini za odbranu pravoslavlja.


literatesa literatesa 09:15 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Ovo bi bilo dovoljno. to što je botoksiran samo mu dodaje krivicu na tas.
Mislim, toliko o vrednostima, sem što i izvesni Hanter Bajden ima neke primedbe na osnovni plan..


Štaš, Bajden nije važio za alfa-mužjaka po evropskim destinacijama dvije decenije prije ovog što je postao danas, Bajden je dementni starac čiji sinovi imaju interes u Ukrajini, Putin odluke donosi iz te svoje alfa-mužjak perspektive još uvijek, prijeti atomskom i smrzavanjem, slika koju je stvorio o sebi uključuje i redovan botox dok Rusi ginu u Ukrajini..

Razlika između ovih njegovih mišića i orala Monike i Klintona je što Srbi Amerikance tad nisu voljeli a na Putinove mišiće se lože, prepuštaju se svim odlukama ruskog alfa-mužjaka ma koliko ih koštale i to je meni kao zombi invazija, jednostavno ljude treba podijeliti na svjesne i nesvjesne i imati na umu da neki ljudi ne funkcionišu svim kapacitetima i potencijalni su neprijatelji npr moraš paziti šta pričaš pred njima..


freehand freehand 09:29 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

literatesa
Ovo bi bilo dovoljno. to što je botoksiran samo mu dodaje krivicu na tas.
Mislim, toliko o vrednostima, sem što i izvesni Hanter Bajden ima neke primedbe na osnovni plan..


Štaš, Bajden nije važio za alfa-mužjaka po evropskim destinacijama dvije decenije prije ovog što je postao danas, Bajden je dementni starac čiji sinovi imaju interes u Ukrajini, Putin odluke donosi iz te svoje alfa-mužjak perspektive još uvijek, prijeti atomskom i smrzavanjem, slika koju je stvorio o sebi uključuje i redovan botox dok Rusi ginu u Ukrajini..

Razlika između ovih njegovih mišića i orala Monike i Klintona je što Srbi Amerikance tad nisu voljeli a na Putinove mišiće se lože, prepuštaju se svim odlukama ruskog alfa-mužjaka ma koliko ih koštale i to je meni kao zombi invazija, jednostavno ljude treba podijeliti na svjesne i nesvjesne i imati na umu da neki ljudi ne funkcionišu svim kapacitetima i potencijalni su neprijatelji npr moraš paziti šta pričaš pred njima..



Pretpostavljam da nije loš da razmisliš malo koliko si puta upotrebila to alfa-mužjak i botoks u ovo nekoliko rečenica. Ja Putina uopšte ne doživljavam na taj način, valjda mi fali perspektiva miteleuropske domaćice, bemliga.

Razlika između ovih njegovih mišića i orala Monike i Klintona je što Srbi Amerikance tad nisu voljeli a na Putinove mišiće se lože, prepuštaju se svim odlukama ruskog alfa-mužjaka ma koliko ih koštale i to je meni kao zombi invazija, jednostavno ljude treba podijeliti na svjesne i nesvjesne i imati na umu da neki ljudi ne funkcionišu svim kapacitetima i potencijalni su neprijatelji npr moraš paziti šta pričaš pred njima..

U delu o zombifikaciji spreman sam da se 100% složim. ako mi navedeš JEDNU odluku koju je Putin doneo u ime Srbije i JEDNU situaciji u kojoj je Rusija sebi od '47 do danas dala za pravo da Jugoslaviji/Srbiji išta naloži u spoljnim ili unutrašnjim pitanjima spreman sam da se složim i sa ostalim.
Nadam se da ti nešto slično nećeš tražiti od mene da ne moram da kačim one sramotne slike na kojima predsednik Srbije sedi na hoklici pred američkim predsednikom ili na kojoj se nemački kancelčar zapenjen dernja u sred Beograda.
maksa83 maksa83 09:32 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

А нико то није овде тако рекао за НАТО бомбардовање Југославије 1999. године?

Lažeš, naravno.
maksa83 maksa83 09:35 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Само констатујем чињенично стање ствари код ових који се јављају на Блог Б92.

Ne, nego poslovično lažeš.
gvozden1 gvozden1 09:38 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Fasiranje nije riječ koju bih upotrijebila

Ni ja, mlevenje mi zvuči jače, beskompromisnije, temeljnije.
Ali ako je značenje isto, može i to.

Putin i njegova nesposobnost da problem Ukrajine riješi na pametniji način i podijeli je sa Evropom koja ima svoje interese,

Da je Evropa suveren politički subjekt, verovatno bi se tako i desilo.
Našao je on način da uskladi interese sa Evropom, posebno sa Nemačkom.
Napravili zajedno šta im treba, gasovod, a onda dođe ujka Sem pa to polupa, jer smeta njemu.

I Nemačka mora da ćuti i trpi, i još da se zahvaljuje.

literatesa literatesa 09:39 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Ja Putina uopšte ne doživljavam na taj način


Kako ga ti doživljavaš?, kao odgovornog državnika? Ajde što se ozbiljni i odgovorni ljudi, umal napišem pravoslavni ljudi, bolje i pravoslavni nego komunisti, ne slikaju goli do pasa u raznim akcionim pozama, možda nisam dobro vidjela gdje kritikuješ bilo šta iz protekle godine u znaku invazije Rusije na Ukrajinu? Nemaš nikakvu, ni mrvicu, sumnje da je ovo što Rusi sa botoxiranim gazdom rade dobro i ispravno?


U delu o zombifikaciji spreman sam da se 100% složim. ako mi navedeš JEDNU odluku koju je Putin doneo u ime Srbije i JEDNU situaciji u kojoj je Rusija sebi od '47 do danas dala za pravo da Jugoslaviji/Srbiji išta naloži u spoljnim ili unutrašnjim pitanjima spreman sam da se složim i sa ostalim.
Nadam se da ti nešto slično nećeš tražiti od mene da ne moram da kačim one sramotne slike na kojima predsednik Srbije sedi na hoklici pred američkim predsednikom ili na kojoj se nemački kancelčar zapenjen dernja u sred Beograda.


Ne znam kako reći. Dokazati da je ovom ruskom invazijom Kosovo izgubljeno i Srbi izigrani. I sad što vas drže na vjetrometini sa tim što samo vi ne dajete embargo je surovo od njih, bez milosti.
shmoo shmoo 09:41 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

literatesa
Мрзело ме да читам даље од овог првог питања па ћу ти само на њега и одговорити.

Ok, ali stvarno to nije dug komentar. Prepričano u par rečenica jedno te isto, meni lično dosadno ponavljati, prepričao moj auto-pilot jutros.



Ево ти.

Не мораш да читаш. Гледај само слике.

И заспи после мирно ако можеш поготово ако лично познајеш те људе или њихове породице, њихову децу,...



ОТЕТА ИСТИНА (ЛИНК)


literatesa literatesa 09:43 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Ni ja, mlevenje mi zvuči jače, beskompromisnije, temeljnije.

Pobogu, šta je ovo, jesu hormoni?
literatesa literatesa 09:43 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Не мораш да читаш. Гледај само слике.

Taso, stvarno ne znam u kom su pravcu krenuli.. i zašto?
alselone alselone 09:45 13.02.2023

Re: ..

Meni npr. Vulin ne uliva poverenja.

Gledam neki dan kao neki smešan skeč na YT. Neki klinci iz NS snimaju skečeve i dobri su, smešno je. Uglavnom, ovaj skeč je o tipovima ljudi koji ulaze u taksije, iz vizure taksiste. I sada dok ti ljudi ulaze u taksi čuje se pozadinski kako dispečarka javlja nove adrese. I treća adresa je sledeća:

- Vulinova BB, kod psihijatrije.

Haha!
gvozden1 gvozden1 09:50 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

literatesa
Ni ja, mlevenje mi zvuči jače, beskompromisnije, temeljnije.

Pobogu, šta je ovo, jesu hormoni?

Kakvi hormoni, jezik.
Biranje reči koje ti se čine adekvatniji da izraze ono što misliš.

Ratna mašina koja melje protivnika, mi je slika koja najbolje prikazuje veliku razliku u snazi, a, mašina koja fašira, mi ne zvuči tako.

A da se Ukrajina sama oduprla Rusiji bila bi samlevena, i to bi, siguran sam, bila bolja varijanta.
freehand freehand 09:51 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Nemaš nikakvu, ni mrvicu, sumnje da je ovo što Rusi sa botoxiranim gazdom rade dobro i ispravno?

Opet botoks... Sad ja treba da kačim slike Klintona sa botoksom, Sarkozija na povišenim cipelama, Bajdena koji serukuje sa čivilucima i priča na KZŠ sa mrtvimljudima. čemu?
Inače, Putin je uz Angelu Merkel jedini evropski državnik od mega formata u poslednje tri decenije.

Ne znam kako reći. Dokazati da je ovom ruskom invazijom Kosovo izgubljeno i Srbi izigrani. I sad što vas drže na vjetrometini sa tim što samo vi ne dajete embargo je surovo od njih, bez milosti.

Lako. Maneš semuljanja i navedeš jedan primer u kome je Jugoslavija/Srbija bila prinuđena da sledi naloge Rusije.
Evo ja mogu samo Đinđića koji priča o prijateljima.
shmoo shmoo 09:53 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

maksa83
Само констатујем чињенично стање ствари код ових који се јављају на Блог Б92.

Ne, nego poslovično lažeš.




А ти му овде пословично дођеш као нека камера опскура Блога Б92?

Не лажем.

Него нисам ја крив што је фукара била, јесте и биће фукара на Блогу Б92.

'Ајде иди сада и бави се опет мало оним службеником Службе Вацићем па нам га потурај овде у својим коментарима покушавајући да докажеш како ето ви, јадна проевропска и прозападна мањина у Србији, живите онако дисидентски на Блогу Б92 (као подземни покрет отпора како то рече на Блогу пре 15 година Бики Срки) окружени све самим србонацистима и једноумним нетолерантним фашистима.

Или заврћи шрафове кад ти већ спиновање не иде од руке.




shmoo shmoo 09:54 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

literatesa
Не мораш да читаш. Гледај само слике.

Taso, stvarno ne znam u kom su pravcu krenuli.. i zašto?



Ко је кренуо и где је кренуо?


maksa83 maksa83 09:57 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Не лажем.

Naravno da lažeš, a nije ti ni prvi put.

Ja sam recimo bio ovde kritikovan kao neodgovoran zato što sam se vajkao što NATO-u nismo naneli više štete.

Или заврћи шрафове кад ти спиновање већ не иде од руке.

Hoću, čim završim sa zavrtanjem tvojih ušiju.

shmoo shmoo 10:00 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

maksa83
Не лажем.

Naravno da lažeš, a nije ti ni prvi put.

Ja sam recimo bio kritikovan kao neodgovoran zato što sam se vajkao što NATO-u nismo naneli više štete.



Да ли си пробао са самокритиком на том вашем партијском састанку?

Не знам, нисам никада присуствовао тим састанцима, али кажу да то понеки пут успева.


EDIT на EDIT:
Или заврћи шрафове кад ти спиновање већ не иде од руке.


Hoću, čim završim sa zavrtanjem tvojih ušiju.






Сада и ти постајеш насилан у свом вокабулару као још неки блогери на овом Фрихендовом блогу?

Јбт, Кркар је изгледа на последњем Анђином блогу отворио Пандорину кутију!

А ја веровао да сте ви заклети петооктобарци све неки фини, културни, образовани људи који верују у демократски дијалог.

И да чим неко неког вређа, опсује или прети обрачунавањем другима, ви му одмах уста оперете сапуном.

Ала сам се зајеб'оооо!

maksa83 maksa83 10:02 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Да ли си пробао са самокритиком на том вашем партијском састанку?

Lažovčino.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:08 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

freehand
Putin i njegova nesposobnost da problem Ukrajine riješi na pametniji način i podijeli je sa Evropom koja ima svoje interese


Ovo bi bilo dovoljno. to što je botoksiran samo mu dodaje krivicu na tas.
Mislim, toliko o vrednostima, sem što i izvesni Hanter Bajden ima neke primedbe na osnovni plan..


Živi svjedok, projektant mirnog riješenja ukrajinskog problema govori o tome ko je bio za kakvo riješenje 2006.
U predvečerje majdanskog puča, Puškov, ruski funkcioner na francuskoj TV izjavljuje da je za Rusiju Ukrajina u NATO paktu neprihvatljiva, zbog ruske bezbjednosti, ali ulazak Ukrajine u EU nije problem.
Jedino, svi moraju biti svjesni da ulaskom Ukrajine u EU, Rusija mora raskiniti većinu trgovinskih ugovora sa njom jer ne može dopustiti da Ukrajina postane jednosmjerna ulica za protok evropskih roba u Rusiju pod povlaštenim uslovima.
Da podsjetim one koji lako i brzo zaboravljaju.
Janukovič je donio odluku o odustajanju od ugovora sa EU na prijedlog premijera, jer je ovaj izračunao koliko Ukrajina dobija od EU a koliko, u tom slučaju, gubi zbog prekida nekih ugovora sa Rusijom.

shmoo shmoo 10:11 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

maksa83
Да ли си пробао са самокритиком на том вашем партијском састанку?

Lažovčino.



У, јбт!!!

Па шта ја ово радим?

А лепо сам се заклео на том последњем Анђином блогу да са фукаром на Блогу Б92 нећу више да комуницирам.

Заборавио сам на то.

Зато ми се стално и догађа дан мрмота на Блогу Б92 исто к'о и Србима у 20. и 21. веку што се свашта све једно зте исто догађало, са 3 милиона изгинулих у ратовима, јер су вазда заборављали она претходна искуства.

maksa83 maksa83 10:19 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

А лепо сам се заклео на том последњем Анђином блогу да са фукаром на Блогу Б92 нећу више да комуницирам.

Ne brini, ne verujem da je iko šokiran tvojim prekršenim zakletvama.

To što ti hoćeš ovo i nećeš ono ne znači da ti se neće reći kada lažeš ili lupetaš.
literatesa literatesa 10:19 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Opet botoks... Sad ja treba da kačim slike Klintona sa botoksom, Sarkozija na povišenim cipelama, Bajdena koji serukuje sa čivilucima i priča na KZŠ sa mrtvimljudima. čemu?
Inače, Putin je uz Angelu Merkel jedini evropski državnik od mega formata u poslednje tri decenije.

Ma moram spomenuti zato što mi je to nekako posebno poražavajuće, ponižavajuće jer su i Srbi dio tog estetskog uljepšavanja, i nama je bolja stabilna Rusija na imaginarnoj mapi svijeta, postala sam svjesna sutradan od prvog dana rata.. čovjek koji se botoxira u vrijeme mobilizacije zemlje obećava nestabilna i nesigurna vremena.. Dok zemlja gori, vladar se depilira.

Lako. Maneš semuljanja i navedeš jedan primer u kome je Jugoslavija/Srbija bila prinuđena da sledi naloge Rusije. Evo ja mogu samo Đinđića koji priča o prijateljima.


Dobro, koliko vrijedi ruski glas danas na višim državnim instancama. I kako?, ozbiljno pitam, s tim da vjerovatno o političkom birokratskom aparatu imam gore mišljenje nego ti, kako Rusi sa Krimom i ovim u Ukrajini zastupaju srpske interese na Kosovu? Vidim to kao da će se cijeli apart srušiti, i praviti novi, to znači rat većih razmjera, u ovom sad ne vidim ruski interes da se bavi srpskim problemom koji su ukoristili kao kec na desetku, presedan Srbija-Kosovo i rat u exYu je njihova osnova za invaziju Ukrajine..
literatesa literatesa 10:21 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Ко је кренуо и где је кренуо?

:))

I Alsov komentar poslije je baš dobar. :)
Colin_bgd Colin_bgd 10:52 13.02.2023

Re: ..

Spiridon
Uvek sam pratio nekoliko pametnih ljudi i njihove analize aktuelnih i proteklih dogadjaja u svetu. Jedan od njih je Noam Čomski koji je rekao da iz ovog rata u Ukraini stoji Amerika i da ne postoji vlast u Rusiji ni u prošlosti, a ni u budućnosti koja ne bi ovako reagovala na ovu provokaciju (širenje NATO basa i td.)...

Kad je u pitanju doticni follow the money, bice ti jasniji njegovi "principijelni stavovi"...

A drugo, zasto ne bi mogli zamisliti (teoretski nije nemoguce) vlast u Rusiji koja ulazi u NATO pakt...


shmoo shmoo 10:52 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

literatesa
Ко је кренуо и где је кренуо?

:))

I Alsov komentar poslije je baš dobar. :)



Који Алсов коментар?
Дај цитат, мрзи ме да тражим. А и не знам на шта мислиш.

shmoo shmoo 11:06 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

maksa83
А лепо сам се заклео на том последњем Анђином блогу да са фукаром на Блогу Б92 нећу више да комуницирам.

Ne brini, ne verujem da je iko šokiran tvojim prekršenim zakletvama.

To što ti hoćeš ovo i nećeš ono ne znači da ti se neće reći kada lažeš ili lupetaš.



А ко је то нама овде на овом Фрихендовом блогу први потрчао да подјебава аутора глупостима мислећи да је бескрајно духовит и врцавог духа, а све то у циљу релативизације једне озбиљне теме коју западни мејнстрим медији прећуткују?

Што волим вас такве на Блогу Б92, све сами људи од интегритета.

Највише волим да таквима у лице кажем колика сте у ствари фукара.

То ми је сада већ постало велико задовољство у овим мојим годинама живећи све време у Србији и међу Србима.





maksa83 maksa83 11:30 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Највише волим да таквима у лице кажем колика сте у ствари фукара.

Ovo od tebe mogu da shvatim samo kao kompliment. Da si ti neki poznat kurac stavio bih to i u CV i i na Linkedn, ali samo mi ovde znamo ko si i šta si i kakav si pa ću morati da se zadovoljim tom ograničenom čašću.
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:35 13.02.2023

Re: ..

Colin_bgd


A drugo, zasto ne bi mogli zamisliti (teoretski nije nemoguce) vlast u Rusiji koja ulazi u NATO pakt...



"Spustavah se ja na vase uze,
umalo se uze ne pretrze;
otada smo visi prijatelji,
u glavu mi pamet uceraste"

Koliko se sjećam, ovakvih ili sličnih prijedloga je bilo sa ruske strane. U prvim godinama Putinovog predsednikovanja.
Bio je i ruski predlog o zajedničkom evropsko-ruskom štitu od iranskih i sjevernokorejskih raketa, negdje na Kavkazu, kad je NATO najavio da će graditi taj štit u Rumuniji, da se zaštiti od Irana i Sjeverne Koreje.
Naravno da je odbijeno i objašnjeno Rusima da to nije upereno protiv njih.
vcucko vcucko 12:38 13.02.2023

Re: ..

Colin_bgd
Spiridon
Uvek sam pratio nekoliko pametnih ljudi i njihove analize aktuelnih i proteklih dogadjaja u svetu. Jedan od njih je Noam Čomski koji je rekao da iz ovog rata u Ukraini stoji Amerika i da ne postoji vlast u Rusiji ni u prošlosti, a ni u budućnosti koja ne bi ovako reagovala na ovu provokaciju (širenje NATO basa i td.)...

Kad je u pitanju doticni follow the money, bice ti jasniji njegovi "principijelni stavovi"...

A drugo, zasto ne bi mogli zamisliti (teoretski nije nemoguce) vlast u Rusiji koja ulazi u NATO pakt...



Koliko znam, prijem u NATO je tražen odmah po osnivanju istog (Koba!). Pa kasnije još nekoliko puta, poslednji put valjda Putin kad je tek stupio na dužnost ili tako nekako.

Kako god, znači sasvim je moguće zamisliti i sovjetsku vlast kako ulazi u NATO, kamo li rusku. Teško je zamisliti NATO koji prihvata prijem.
literatesa literatesa 13:10 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Дај цитат, мрзи ме да тражим. А и не знам на шта мислиш.

Majkoviću, prava si diva. Snickers domaći, nisam se mogla odlučiti, ovaj drugi sladoled samo ovako u komadu s tanjira razmazati po licu. :)





literatesa literatesa 13:12 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Šta je tebe Taso uznemirilo, ne pratim nit, npr zato što se ne kaže uz dobar dana i nešto protiv Natoa? Izvaže paralelno 14 nepravdi, nepravda povlači nepravdu i cijeli svijet kula od karata sa znakom spolovila umjesto pika, dame, trefa, kocke,

evo čime se bavite jutros, bombardovanje Srbije, Sirija i Kuba, zašto?, zato što je besmisleno porediti diverziju gasovoda koji na koncu najviše šteti Njemcima sa invazijom, razarenjem, ubijanjem, pljačkanjem i silovanjem u Ukrajini, i nije problem biti na strani Rusa, nego feminiziranje kao da Rusi dijele bombone po Ukrajini godinu dana isto onomad Njemci što su konje po Srbiji timarili i plaćali vino..

Hm, na blogu pozdravljam pravilo da svako ratuje protiv svakog, i ok, slabiji će se udružiti, i to je za čovjeka. :)


Hm, da li je moguće da misao o vanzemaljcima u ovom trenutku izgleda tj djeluje prosvjećujuće, maltene religiozan osjećaj. :)

shmoo shmoo 14:36 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

literatesa
Šta je tebe Taso uznemirilo, ne prati

Hm, da li je moguće da misao o vanzemaljcima u ovom trenutku izgleda tj djeluje prosvjećujuće, maltene religiozan osjećaj. :)




Јеси ти читала Крај детињства Артура Кларка?

Није ме ништа узнемирило, напротив. Све ми је на Блогу Б92 одавно јасно па ми је самим тим и све равно. До Косова.

(Ако ти то уопште мешто значи, ово сам ти сада одговорио само да знаш да тебе не сврставам и фукару на Блогу Б92 јер, као што рекох, са фукаром овде више не комуницирам.Остатак твог коментара ме уопште не мотивише да куцкам било какав одговор.)


literatesa literatesa 15:37 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Napravi sebi Twitter. Približno dobar kao moj opet dobro. Na konju si. :)

literatesa literatesa 15:43 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Otkud u Turskoj toliki javašluk u građevinarstvu, ili sam ja bukvalno turske konzervativce povezala sa šerijatom pa da će sjeći ruke onima koji prave zgrade bez temelja?
shmoo shmoo 20:56 13.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

literatesa

Napravi sebi Twitter.


Не, хвала.
Немам апетита.
literatesa literatesa 08:50 14.02.2023

Re: Фукара испливала на површину?

Не, хвала.
Немам апетита.


Zimus kupim novu jaknu, i evo me u staroj još uvijek. Što bi rekla Doris Dragović, malo mi za sriću triba. I tebi Taso. :)
magnus magnus 21:55 12.02.2023

razumna analiza

čovjek očito ima dosta znanja iz vojne povjesti , a za amerikanca izuzetno dobro poznaje rusiju mimo floskula

BIG SERGE
Spiridon Spiridon 22:22 12.02.2023

Žižek

Jednom prilikom, pre ovog sranja u Ukraini, ona zmija Žižek se izleteo sa jednom pričom o razlici izmedju nacista i staljinovih boljševika. Kao i obično oprezno je čuvao svoje dupe ali je rekao sledeće.
To se ne moze porediti. Nacisti su spaljivali i ubijali Jevreje na najsvirepije moguće načine, u staljinovim gulazima su terali zatvorenike da mu pišu pismo za rodjendan (ispirali im mozak) tako da te dve stvari ipak nisu za poredjenje.
vcucko vcucko 00:01 13.02.2023

Re: Žižek

Spiridon
Jednom prilikom, pre ovog sranja u Ukraini, ona zmija Žižek se izleteo sa jednom pričom o razlici izmedju nacista i staljinovih boljševika. Kao i obično oprezno je čuvao svoje dupe ali je rekao sledeće.
To se ne moze porediti. Nacisti su spaljivali i ubijali Jevreje na najsvirepije moguće načine, u staljinovim gulazima su terali zatvorenike da mu pišu pismo za rodjendan (ispirali im mozak) tako da te dve stvari ipak nisu za poredjenje.

Izvini, ali komplikuješ.
Osnovna razlika su deca. Nacisti su zatirali decu. Jer po njima tako treba (sa određenim etničkim ili verskim grupacijama), a ne treba ni dozvoliti formiranje novih generacija osvetnika. Komunistima je glavni uspeh bio, da decu iz neprijateljskih redova prevaspitaju i prevuku sebi.
Dalje od te razlike je suvišno ići.
docsumann docsumann 00:07 13.02.2023

Re: Žižek

Nacisti su zatirali decu.


jer su zatirali po rasnom principu


Spiridon Spiridon 08:26 13.02.2023

Re: Žižek

vcucko
Spiridon
Jednom prilikom, pre ovog sranja u Ukraini, ona zmija Žižek se izleteo sa jednom pričom o razlici izmedju nacista i staljinovih boljševika. Kao i obično oprezno je čuvao svoje dupe ali je rekao sledeće.
To se ne moze porediti. Nacisti su spaljivali i ubijali Jevreje na najsvirepije moguće načine, u staljinovim gulazima su terali zatvorenike da mu pišu pismo za rodjendan (ispirali im mozak) tako da te dve stvari ipak nisu za poredjenje.

Izvini, ali komplikuješ.
Osnovna razlika su deca. Nacisti su zatirali decu. Jer po njima tako treba (sa određenim etničkim ili verskim grupacijama), a ne treba ni dozvoliti formiranje novih generacija osvetnika. Komunistima je glavni uspeh bio, da decu iz neprijateljskih redova prevaspitaju i prevuku sebi.
Dalje od te razlike je suvišno ići.


Zato sam i napisao da je lisac oprezno cuvao svoje dupe

alselone alselone 09:28 13.02.2023

Ono što mene na blogu najviše zanima

a možda i generalno, onako fenomenološki je to šta će biti sa naricanjem kada Amerika napadne narednu nedužnu državu? A napašće i to uskoro, u to nema dileme.

Imali smo 50ak što ratova i što intervencija koje smo kulirali, imali smo jednu sada nad kojom plačemo i kako ćemo objasniti sebi ćutanje nad narednih 50?

To će biti baš super za posmatranje.
freehand freehand 09:46 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

a možda i generalno, onako fenomenološki je to šta će biti sa naricanjem kada Amerika napadne narednu nedužnu državu? A napašće i to uskoro, u to nema dileme.

I ne moraju. Eno ih u Siriji, samo pumpaju.

Nego, ima tu još jedno interesantno pitanje koje se ponekad stidljivo pojavi: to je taj princip kažnjavanja suverenih država sankcijama.
Gde je meni vrištećii primer Kube: zna li neko ovde zašto su Kubi uvedene sankcije a ta ostrvska država "opkoljen" i to se do danas održava?
Zato što je revolucijom sa vlasti zbačen diktatoriz kalupa a Kubanci sebi napravili vlast mimo volje Amerikanaca?
Sirija? Zbog diktature? Šta onda sa Saudijskom Arabijom. Sirija nije napala nijednu susednu državu. Aaudijci jesu. A Izrael? Država sa zvaničnim ozakonjenim aparthejdom, država-agresor. I da ne nabrajam dalje, doći ćePajić sa pedofilima i znojavim dekicama pa kud ću onda.
alselone alselone 09:48 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

zna li neko ovde zašto su Kubi uvedene sankcije a ta ostrvska država "opkoljen" i to se do danas održava?

Znam zašto su uvedene, i to je nešto slično što se dešava Ukrajini (slično, ne isto), ali mi nije jasno što im 60 godina kasnije useravaju život i dalje osim da ih loži sadističko iživljavanje nad nedužnim ljudima.
freehand freehand 09:53 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Znam zašto su uvedene, i to je nešto slično što se dešava Ukrajini (slično, ne isto),

Ne vidim nikakvu sličnost. Ako misliš na prmenu vlasti Kuba je imala svoju revoluciju bez uticaja spolja. U Ukrajini su SAD prekoCIA organizovale puč. Semšto je nasilno promenjena vlast nikakve sličnosti nema.
maksa83 maksa83 09:55 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Znam zašto su uvedene, i to je nešto slično što se dešava Ukrajini (slično, ne isto), ali mi nije jasno što im 60 godina kasnije useravaju život i dalje osim da ih loži sadističko iživljavanje nad nedužnim ljudima.

To je pitanje za Donalda Trampa.
alselone alselone 10:14 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

alselone alselone 10:18 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Ne vidim nikakvu sličnost. Ako misliš na prmenu vlasti Kuba je imala svoju revoluciju bez uticaja spolja. U Ukrajini su SAD prekoCIA organizovale puč. Semšto je nasilno promenjena vlast nikakve sličnosti nema.

Mislio sam više na to kako imaju nesreću da budu na obodu imperije.
maksa83 maksa83 10:21 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

alselone

Da li si bar proverio kako je to teklo sa Kubom i sankcijama pre nego što si pao pa pod od smeha?

Obama je tu koješta razlabavio, a pokušaj da ih ukine je naišao na tvrdo kod Republikanaca u Kongresu. Onda je došao Donaldinjo i zategao sve što je Obama razlabavio i još stegao preko toga.

E sad se smej.
freehand freehand 10:21 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

alselone
Ne vidim nikakvu sličnost. Ako misliš na prmenu vlasti Kuba je imala svoju revoluciju bez uticaja spolja. U Ukrajini su SAD prekoCIA organizovale puč. Semšto je nasilno promenjena vlast nikakve sličnosti nema.

Mislio sam više na to kako imaju nesreću da budu na obodu imperije.


Da, pitanje za razmišljanje. Ali ja zaboravih i osnovnu razliku između Kube i Ukrajine: na Kubi je od strane Kubanaca zbačen diktator koji je na vlast došao pučem. U Ukrajini je strana sila zbacila legaln na izborima izabranog predsednika.
alselone alselone 10:24 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

E sad se smej.

freehand freehand 10:26 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

maksa83
alselone

Da li si bar proverio kako je to teklo sa Kubom i sankcijama pre nego što si pao pa pod od smeha?

Obama je tu koješta razlabavio, a pokušaj da ih ukine je naišao na tvrdo kod Republikanaca u Kongresu. Onda je došao Donaldinjo i zategao sve što je Obama razlabavio i još stegao preko toga.

E sad se smej.



SAD uvele nove sankcije za Kubu, Biden najavio da će ih biti još

KLIK

Trampe, Trampe, koji si ti Putin...
literatesa literatesa 10:26 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

I ne moraju. Eno ih u Siriji, samo pumpaju.

Ne mogu naći na Twitteru, javlja se neka žena sa kurdske strane, navodno Turci nisu obustavila borbena dejstva tako da konvoj do žrtava zemljotresa u Siriji ne prolazi..
freehand freehand 10:28 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

literatesa
I ne moraju. Eno ih u Siriji, samo pumpaju.

Ne mogu naći na Twitteru, javlja se neka žena sa kurdske strane, navodno Turci nisu obustavila borbena dejstva tako da konvoj do žrtava zemljotresa u Siriji ne prolazi..

Kakve to tačno veze ima sa američkim vojnicima na tlu Sirije?
Inače, jutros slušam da su Amerikanci tražili da se na SB UN ublaže sankcije Siriji zbog kojih na tu teritoriju ne dolazi humanitarna pomoć.
Nije da nisu brzi kad treba spašavati živote nedužnih civila, mada malo sporiji nego kad ih treba uništavati.

maksa83 maksa83 10:28 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

KLIK

Kliknuo, i kaže tamo:

Sjedinjene Američke Države uvele su nove sankcije kubanskoj policiji i dvojici njenih čelnika kao odgovor na nasilno gušenje protesta protiv kubanske vlade.

Kukumajko...
freehand freehand 10:32 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

maksa83
KLIK

Kliknuo, i kaže tamo:

Sjedinjene Američke Države uvele su nove sankcije kubanskoj policiji i dvojici njenih čelnika kao odgovor na nasilno gušenje protesta protiv kubanske vlade.

Kukumajko...

Pa valjda više nema šta da sedoda na Trampovo stezanje?
Inače, bilo bi zajebano računati američke predsednike pre Obaminog labavljenja koji nisu olabavili. Al je lako računati ove posle Trampa koji nisu olabavili, nego su eto malo i stegli, pa koliko god su mogli da dodaju na to Trampovo.
literatesa literatesa 10:32 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Kakve to tačno veze ima sa američkim vojnicima na tlu Sirije?

Zar nije tema bloga i Alsovog kontempliranja: Velike nepravde u svijetu?
alselone alselone 10:34 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Da, pitanje za razmišljanje. Ali ja zaboravih i osnovnu razliku između Kube i Ukrajine: na Kubi je od strane Kubanaca zbačen diktator koji je na vlast došao pučem. U Ukrajini je strana sila zbacila legaln na izborima izabranog predsednika.


I to je tačno.
Opet, istorijski kontekst je sličan. Kuba je prešla u komunizam u momentu cvetanja komunizma na svetu ali je bila na obodu imperije pa to nije smelo da prođe. Slično tome, Ukrajina prelazi u NATO u vreme širenja EU i NATO na tom delu sveta, što takođe nije moglo da prođe. Razlike postoje u tome koliko je procenata naroda želelo šta i ko je i izgurao ali te sličnosti postoje.

Ali što je Kambodža najebala u tom kontekstu? Ili Vijetnam?
freehand freehand 10:34 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

literatesa
Kakve to tačno veze ima sa američkim vojnicima na tlu Sirije?

Zar nije tema bloga i Alsovog kontempliranja: Velike nepravde u svijetu?

Nije, al nema veze. Ovde se odstupanje od teme ne doživljava kao nekakav prekršaj, dapače.
Svako je slobodan da vozi sopstvene asocijacije.
literatesa literatesa 10:36 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Nije, al nema veze.

:))
maksa83 maksa83 10:38 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Pa valjda više nema šta da sedoda na Trampovo stezanje?

Ima evo sad i ti policajci...

Inače, bilo bi zajebano računati američke predsednike pre Obaminog labavljenja koji nisu olabavili. Al je lako računati ove posle Trampa koji nisu olabavili, nego su eto malo i stegli, pa koliko god su mogli da dodaju na to Trampovo.

Pitali ste zašto Kuba sankcije i kad misle da stanu, ja napišem kako je to išlo i sad "aha! a policajci!".

Ovako je slavodobitan bio samo dežurni ofocir potporućnik Smailagić Faruk koji mi je maznuo jedan šlem dok sam spavao na požarstvu i onda mi ga srećno pokazao kada sam odrecitovao pogrešno brojno stanje pošto je falio taj jedan šlem.

Imam utisak da biste bili mnogo srećniji da je Obama zatezao sankcije a Trunpo labavio (ovo bi bilo opisano kao herojska Trampova epopeja i borba protiv zla od 8Kb), ali bilo je drugovi tako kako je bilo.
freehand freehand 10:42 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Opet, istorijski kontekst je sličan. Kuba je prešla u komunizam u momentu cvetanja komunizma na svetu ali je bila na obodu imperije pa to nije smelo da prođe.

A i Majeru Lanskom poslovni interesi nisu dali da to pusti tektako. Ti Rusi su katastrofa, nema tu priče.

Slično tome, Ukrajina prelazi u NATO u vreme širenja EU i NATO na tom delu sveta, što takođe nije moglo da prođe. Razlike postoje u tome koliko je procenata naroda želelo šta i ko je i izgurao ali te sličnosti postoje.

Ovo bi moglo da vuče paralelu ka Kubanskoj krizi, ali zastupnici visokih vrednosti se ježe na to poređenje. Svejedno, okačio je Kamilo onaj klip safrancuske televizije, pogledaj to. Inače, Janukovičev zaokret nije bio posledica pritiska nego računice. Apuč je onda bio čista sila,nikakve veze nema sa bilo kakvim raspoloženjem naroda glede NATO, što je Rusiji uvek bio osnovni problem. Dakle, protest protiv korupcije je jedna stvar,rušenje legalno izabrane vlasti i dovođenje "naših momaka" što reče Nulandova je sasvim nešto drugo.
alselone alselone 10:43 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Pitali ste zašto Kuba sankcije i kad misle da stanu, ja napišem kako je to išlo i sad "aha! a policajci!".

Pa nije baš da si napisao. 60 godina sankcija si sveo na Donalda Trampa. Meni to zvuči suludo a ne kao objašnjenje.
freehand freehand 10:45 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Imam utisak da biste bili mnogo srećniji da je Obama zatezao sankcije a Trunpo labavio (ovo bi bilo opisano kao herojska Trampova epopeja i borba protiv zla od 8Kb), ali bilo je drugovi tako kako je bilo.

Ne kuka majka za onim štose kosko... Nego za onim što se oblo i ćoško.
maksa83 maksa83 10:47 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Pa nije baš da si napisao. 60 godina sankcija si sveo na Donalda Trampa. Meni to zvuči suludo a ne kao objašnjenje.

Pitali ste kad misle da presanu i zašto ih mrcvare. Tih 60 godina je probao da prekine Obama ali mu nisu dali Republikanci u Kongresu (proveri), onda je došao Trunpo i sve što je ovaj uspeo da razlabavi ponovo zategao i još dodao ozgo.


Milan Novković Milan Novković 10:50 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

maksa83
alselone

Da li si bar proverio kako je to teklo sa Kubom i sankcijama pre nego što si pao pa pod od smeha?

Obama je tu koješta razlabavio, a pokušaj da ih ukine je naišao na tvrdo kod Republikanaca u Kongresu. Onda je došao Donaldinjo i zategao sve što je Obama razlabavio i još stegao preko toga.

E sad se smej.

US je rogue superpower.

Bitnost teme o kojoj je blog je profound - US (bar kao izvršni organ) je objavio rat nekim svojim zapadnim saveznicima, u nastavku pljačkanja dotičnih uz pomoć još malo pa svih sredstava.

Herš je skoro sigurno donekle odigran - phyop je prost u tehnici: sad kad svi (valjda svi, u svetu, osim, možda, nekoliko blogera) znaju da su US iza diverzije plasiraš je na novi, "činjenčni" način gde imenuješ bedastu četvorku (Sulivan kao kolovođa, Nulandova kao izvršni organ tupavog muža, pa sub-dued IQ Blinken i Bajden) pošto su ionako pukli po postrojeni za smenjivanje.

A plasiraš to da se ne spominje, kad ga već ti spominješ, Obama kao viši komandni ešalon (iako se, možda, tuče sa pomerenom ekipom iza Harisove, za kaju smo mislili da je tupava a verovatno uopšte nije, naprotiv) pa se ne spominju Britanci, Davos crowd, Soros Inc i slčni - stara evropska aristokratija kao vrh piramide karambola u svetu, sa ubijanjem, pljačkanjem razaranjem, koja je dostigla vrhunac pod Klintonom, Bušem i posebno Obamom.

Ukratko, skrećeš temu, menjaš ekipu, a menadžeri su tamo gde su i bili, menadžuju sitnu krizu u panici oko hendlovanja jedne veće, kako zaokružiti priču tako da su Rusi out, Nemci down, ... euroasijska integracija ozbiljno podrivena.



alselone alselone 10:51 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Pitali ste kad misle da presanu i zašto ih mrcvare. Tih 60 godina je probao da prekine Obama ali mu nisu dali Republikanci u Kongresu (proveri), onda je došao Trunpo i sve što je ovaj uspeo da razlabavi ponovo zategao i još dodao ozgo.

I šta sada?

Ja nisam pričao o Trampu nego o Americi. Ti si to naravno ako je loše sveo na Trampa. I šta si dokazao time? Da Amerika to radi što ja govorim? Pa radi, hvala ti na argumentu.

I šta smo imali? Jedan predsednik je posle 50 godina sankcija to POKUŠAO da olabavi, onda je došao naredni pa zategao nazad pa za njim naredni nastavljač politike onog prvog koji je pritegao još malo?

Svaka čast!
maksa83 maksa83 10:56 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

pa za njim naredni nastavljač politike onog prvog koji je pritegao još malo?

Zapravo ne.

Biden administration relaxes certain limited cuban sanctions.

... minus oni policajci.
alselone alselone 11:08 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

O, pa super, znači biće rešeno ubrzo.
gedza.73 gedza.73 11:08 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Ovo bi moglo da vuče paralelu ka Kubanskoj krizi, ali zastupnici visokih vrednosti se ježe na to poređenje.

Mogle bi i biološke laboratorije pošto je Staljin izazvao rat u Koreji tako što je tvrdio da se tamo prave biološki bućkuriši. E sad bi neko od nas trebao da objasni ljudima iz Južne Koreje posle svih ovih decenija da se u Severnoj Koreji živi bolje.
Ili Rumunima, koji su bežali plivajući preko Dunava, da im je sada mnogo gore sa internetom nego Kubancima, koji su plivali rame uz rame sa ajkulama kako bi pobegli, koji imaju internet na nivou kamenog doba.
Apuč je onda bio čista sila,nikakve veze nema sa bilo kakvim raspoloženjem naroda glede NATO, što je Rusiji uvek bio osnovni problem.

Ujedno narodima koji ne žele da im Rusija nametne Lukašenka je jedina odbrana NATO pakt.

A ježenje je obostrano. Posebno ako se pogleda nasilno gušenje protesta u Kazahstanu tvrdeći kako Rusija 'legalno' prebija narod (dovoljno je pogledati slike ljudi i žena pa ustanoviti kako su i oni nacisti) koji se bunio zbog cene gasa. Da bi sad tvrdili kako su se Kazahstanci prodali Zapadu - Amerikancima pa im zavrnuli cevovod (neće Kazahstanci da im Putin bude gazda u kući) kako bi ih ucenili. I to uz 'opravdanje' kako Kazahstanci zagađuju životnu sredinu.
alselone alselone 11:10 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

These changes neither modify the US embargo of Cuba, Cuba’s designation as a state sponsor of terrorism, nor the majority of the restrictions on Cuba implemented by the Trump administration, which we previously blogged about here, here, here, and here.

Jesi pročitao tekst uopšte?
maksa83 maksa83 11:10 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

O, pa super, znači biće rešeno ubrzo.

Ne verujem, dok god ima dovoljno Republikanaca da to izblokiraju + je to kod njih nekako utkano u neki zakon i onda nije samo "doneli smo odluku onda i evo sad poništavamo tu odluku ćaozdraokraj".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana