Energetika| Hronika| Istorija

Kad slon prdne u malenom liftu

freehand RSS / 12.02.2023. u 00:07

Šta je sve eksplodiralo sa gasovodima u Baltičkom moru?

Od eksplozija koje su 26. septembra 2022. raznele delove nemačko-ruskih gasovoda Nord strim 1 i 2 neuporedivo je glasnija ćutnja kojom je obavijen čitav događaj. Mehurovi gasa na površini mora iznad razvaljenih gigantskih cevi bili su najglasnije što se čulo diljem Slobodnog sveta, glasnije čak i od ono nekoliko stidljivih optužbi na račun Putina i Rusije osumnjičenih za diverziju u prvih nekoliko časova i dana, lansiranih od strane najhrabrijih u beščašću poslenika besramne propagande..

 

north_stream_explosion_09022023_reuters.png?lUUHGgY4gqkzD.WwmbvNPkAt_VTyf4Lz 

Državne vlasti i nadležni organi Nemačke, Danske i Švedske glasno ali istovremeno stidljivo najavile su brzu i efikasnu istragu za utvrđivanje uzroka i počinilaca pretpostavljene diverzije. Svi mdeiji su jednako glasno ali takođe stidljivo ispratili događaj, dok je mejnstrim središte pažnje sa aktera i političkih posledica nežno ali odlučno usmeravao ka ekološkim aspektima događaja. 
Pojedini političari poput Viktorije Nuland, američke podsekretarke u Stejt Dipartmentu  u događaju su tražili pozitivne aspekte a bivši poljski ministar inostranih poslova u kasnije izrbisanom tvitu čestitao je Amerikancima. 
Obe reakcije krajnje su razumljive: uzloga Nulandove u događajima u Ukrajini i pozicija u onome što 

se kolokvijalno naziva američkom dubokom državom sa jedne, i tradicionalnim odnosom Poljske prema Rusiji, sa  druge strane, ovo drugo debelom crvenom linijom podvučeno izjavom poljskog premijera da je razlog postojanja Poljske i Evrope - uništenje Rusije. 

Šta se događalo u međuvremenu? Vrišteće ništa, najglasnije u tragikomičnim momentima sa odbijanjem Švedske, Danske i Nemačke da međusobno dele podatke, i proglašavanjem detalja iz istrage državnom tajnom. 

Onda se pojavio tekst Sejmura Herša, čoveka koga mnogi smatraju najboljim istrađživačkim novinarom današnjice:

How America Took Out The Nord Stream Pipeline 

Najveći deo mejnstrima ga je prećutao. Neke od pomenutih isntitucija su ga blago i ofrlje demantovale. A najveći deo onoga što sebe voli da zove demokratskom javnošću ga je jednostavno ignorisalo. Isti "intelektualci" i branitelji "vrednosti" koji su Džuliena Asanža odavno odradili i zaboravili. nahranjeni novim temama i drogirani dnevnim dozama "sopstvenog mišljenja".  Šta se, u svetlu razaranja Nordstrim gasovoda desilo sa međunarodnim pravom? šta sa vladavinom prava generalno, šta sa slobodom javne reči, šta sa nepovredivošđću  imovine ,šta sa demokratskom javnošću  nisu teme od značaja za današnji slobodni svet i hrabre humanističke intelektualce koji sebe vole da zovu "levičarima". 

I dajdžest, za one koji ne vole duge tekstove: 

 

 

 

 

 

 



Komentari (1530)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 11:11 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Jesi pročitao tekst uopšte?

Jesam, i rekoh da nije trivijalno.
alselone alselone 11:15 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Jesam

Pa što si ga koristio onda kao argument?
freehand freehand 11:18 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

alselone
Jesam

Pa što si ga koristio onda kao argument?

Ne bih da ometam al da podsetim samo - moje osnovno pitanje bilo je ZAŠTO su Amerikanci Kubi uveli sankcije, da ne zalazim sad u sitnice tipa "kojim pravom" i na osnovu čega imaju to pravo da blokiraju čitave države i pristup drugim državama bilo kom području koje ne pripada njihovoj (američkoj) teritoriji..
maksa83 maksa83 11:18 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

alselone
Jesam

Pa što si ga koristio onda kao argument?

Zato što pokazuje trend kako se koja administracija odnosi prema celoj stvari.
alselone alselone 14:39 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Zato što pokazuje trend kako se koja administracija odnosi prema celoj stvari.


Aha, demokrate su 60 godina blokirane od strane republikanaca da nešto urade. Ovo je kao što su Vučiću krive dosmanlije za sve što danas radi.

Jedini trend koji ja vidim je taj kako se Amerikanci odnose prema celoj stvari.
maksa83 maksa83 14:48 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Aha, demokrate su 60 godina blokirane od strane republikanaca da nešto urade.

To je zanimljiv i neočekivan zaključak.
alselone alselone 14:58 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

To je zanimljiv i neočekivan zaključak.

Moj ili tvoj zaključak?
maksa83 maksa83 15:01 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

alselone
To je zanimljiv i neočekivan zaključak.

Moj ili tvoj zaključak?

Ovaj:

Aha, demokrate su 60 godina blokirane od strane republikanaca da nešto urade.
bene_geserit bene_geserit 18:38 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

maksa83
Aha, demokrate su 60 godina blokirane od strane republikanaca da nešto urade.
To je zanimljiv i neočekivan zaključak.

Ti pretpostavljam znaš da je Obama (tj. demokrate) u prve 2 godine vlasti, kao uostalom i Bajden, imao apsolutnu vlast (tj. većinu u kongresu, senatu i predsednika), tako da je mogao da ukine sankcije Kubi kako god hoće da je hteo a naravno nije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:18 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

bene_geserit
maksa83
Aha, demokrate su 60 godina blokirane od strane republikanaca da nešto urade.
To je zanimljiv i neočekivan zaključak.

Ti pretpostavljam znaš da je Obama (tj. demokrate) u prve 2 godine vlasti, kao uostalom i Bajden, imao apsolutnu vlast (tj. većinu u kongresu, senatu i predsednika), tako da je mogao da ukine sankcije Kubi kako god hoće da je hteo a naravno nije.



Pa ukinuo je bio zabranu putovanja, eto, bar nešto, za početak. Posle je to Tramp ponovo zabranio, ako se dobro sećam (ili je pokušao da zabrani, davno je bilo ne sećam se tačno, zapravo ceo taj period trampovanja aktivno pokušavam da izbrišem iz memorije pamćenja).
freehand freehand 22:56 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima


Pa ukunuo je bio zabranu putovanja, eto, bar nešto, za početak.

Malo li je za 60 godina?!
nego brate moj levičaru - moje pitanje je bilo - zašto su te sankcije uvedene? Znaš li ti, možda?
predatortz predatortz 23:01 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

freehand

Pa ukunuo je bio zabranu putovanja, eto, bar nešto, za početak.

Malo li je za 60 godina?!
nego brate moj levičaru - moje pitanje je bilo - zašto su te sankcije uvedene? Znaš li ti, možda?


Ma, pusti to!
Vijetnamci su dobili napalm, a tek tu niko ne zna zašto...
Jedino se za Iračane zna. Oni su imali oružje za masovno uništenje!
Nisu?
Koga boli qratz?!

freehand freehand 23:04 13.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

predatortz
freehand

Pa ukunuo je bio zabranu putovanja, eto, bar nešto, za početak.

Malo li je za 60 godina?!
nego brate moj levičaru - moje pitanje je bilo - zašto su te sankcije uvedene? Znaš li ti, možda?


Ma, pusti to!
Vijetnamci su dobili napalm, a tek tu niko ne zna zašto...
Jedino se za Iračane zna. Oni su imali oružje za masovno uništenje!
Nisu?
Koga boli qratz?!


Bogami, ni to se ne zna. ali su zato rezultati izvesni:


srdjan.pajic srdjan.pajic 04:20 14.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

freehand

Pa ukunuo je bio zabranu putovanja, eto, bar nešto, za početak.

Malo li je za 60 godina?!
nego brate moj levičaru - moje pitanje je bilo - zašto su te sankcije uvedene? Znaš li ti, možda?


Dobro, bre, pa nije Obama bio 60 godina predsedinik ako ne i car, kao što ova tvoja ruska lopuža priželjkuje da će on biti, mada će verovatnije i on niz terasu kako stvari stoje. Obama je uradio bar nešto, eto, simbolično, onda je došao Tramp i ukinuo. Ne voli čovek te komunjare kao ni bene, i to ti je.

Ajd sad ti, opet, daj malo Indijance i Crnce.

alselone alselone 07:54 14.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

bene_geserit
maksa83
Aha, demokrate su 60 godina blokirane od strane republikanaca da nešto urade.
To je zanimljiv i neočekivan zaključak.

Ti pretpostavljam znaš da je Obama (tj. demokrate) u prve 2 godine vlasti, kao uostalom i Bajden, imao apsolutnu vlast (tj. većinu u kongresu, senatu i predsednika), tako da je mogao da ukine sankcije Kubi kako god hoće da je hteo a naravno nije.


Malo popustili sankcije duge 60 godina a mogli su sve da ih pobiju. Divni ljudi.
alselone alselone 07:58 14.02.2023

Re: Ono što mene na blogu najviše zanima

Vijetnamci su dobili napalm, a tek tu niko ne zna zašto...

Vijetnam čak nije ni najgore prošao. Mi ga znamo po filmovima i to samo zato što su Ameri pukli pa su lizali rane preko holivuda, ali najbombardovanija zemlja je zapravo Laos. Tokom "kampanje" tj. specijalne operacije tamo, USA su bacili 2.5 MILIONA tona bombi tokom, pazi sad, 580 HILJADA bombarovanja, što bi bioo ekvivalent jedne bombe na svakih 8 minuta i tako 24 časa na dan, DEVET GODINA!

Više bombi je bačeno na Laos nego na Japan i Nemačku zajedno tokom Drugog svetskog rata.

Eto. Slon. Klempave mu uši.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:48 13.02.2023

Predo


Ja sam čovek seljačan i skučenih vidika. Ne bih želeo sebi gazdu u mojoj kući, ma ko on bio.

Ovdje sam se potpuno pronašao.
Ali!
Ljudi to ne vole, glume da im se sviđa ali traže jato u kojem će imati osjećaj da lakše i bezbjednije lete. Makar i na obodima tog jata, kako meni jednom reče jedan moj poznanik, banjalučki psihijatar.
Jedna od važnih okolnosti koje su me odvele ili dovele u Francusku je traženje od mog sina, koji je tada imao 10 godina da se oprijedjeli, da li je Srbin ili Bošnjak. Tražiti od desetogodišnjeg djeteta da se svrstava i negira polovinu sebe je monstrouzno. Supruga i ja smo se sa tim stvarima lako borili, svakog stavili na njegovo mjesto, uz sve rizike. Ali dijete. To je već nešto drugo.
Kakav će svijet biti? To mene niko ne pita.
Ja samo sebi dozvoljavam da iznesem svoje mišljenje o tome što se događa oko mene i bez ikakve želje da moje mišljenje bude sveta istina. Čak to mišljenje iznosim da bih ga sučelio sa drugim i možda korigovao novim saznanjima.
Kod Filipa sam već kačio link na intervju sa čovjekom kojeg izuzetrno poštujem i koji pravi razliku između svojih uvjerenja i svog naučnog rada i rezultata do kojih dolazi tim radom.
Meni su poučna njegova objašnjenja o naduvanosti pogrešnoj slici koju daje PIB, a koju mnogi, pa i ovdje na blogu uzimaju kao Svetu istinu.

Treći svjetski rat je počeo

Oni koji ne razumiju francuski, a ne čita im se titl na nekom od drugih svjetskih jezika,
mogu pogledati grafikone koje Tod pokazuje.
Količina novca koja se izdvaja za vojne potrebe, kretanje industrijske proizvodnje, ko je osudio rusku invaziju na Ukrajinu a ko je Rusiji uveo sankcije.
panta panta 11:46 13.02.2023

Re: Predo

kamilo_emericki

Ja sam čovek seljačan i skučenih vidika. Ne bih želeo sebi gazdu u mojoj kući, ma ko on bio.

Ovdje sam se potpuno pronašao.
Ali!
Ljudi to ne vole, glume da im se sviđa ali traže jato u kojem će imati osjećaj da lakše i bezbjednije lete. Makar i na obodima tog jata, kako meni jednom reče jedan moj poznanik, banjalučki psihijatar.
Jedna od važnih okolnosti koje su me odvele ili dovele u Francusku je traženje od mog sina, koji je tada imao 10 godina da se oprijedjeli, da li je Srbin ili Bošnjak. Tražiti od desetogodišnjeg djeteta da se svrstava i negira polovinu sebe je monstrouzno. Supruga i ja smo se sa tim stvarima lako borili, svakog stavili na njegovo mjesto, uz sve rizike. Ali dijete. To je već nešto drugo.
Kakav će svijet biti? To mene niko ne pita.
Ja samo sebi dozvoljavam da iznesem svoje mišljenje o tome što se događa oko mene i bez ikakve želje da moje mišljenje bude sveta istina. Čak to mišljenje iznosim da bih ga sučelio sa drugim i možda korigovao novim saznanjima.
Kod Filipa sam već kačio link na intervju sa čovjekom kojeg izuzetrno poštujem i koji pravi razliku između svojih uvjerenja i svog naučnog rada i rezultata do kojih dolazi tim radom.
Meni su poučna njegova objašnjenja o naduvanosti pogrešnoj slici koju daje PIB, a koju mnogi, pa i ovdje na blogu uzimaju kao Svetu istinu.

Treći svjetski rat je počeo

Oni koji ne razumiju francuski, a ne čita im se titl na nekom od drugih svjetskih jezika,
mogu pogledati grafikone koje Tod pokazuje.
Količina novca koja se izdvaja za vojne potrebe, kretanje industrijske proizvodnje, ko je osudio rusku invaziju na Ukrajinu a ko je Rusiji uveo sankcije.

У чему је проблем да се дете од 10 година определи?
Односно да га родитељи определе уместо њега?
Па ти сада живиш у земљи где је ко зна колико бракова мешаних.
Чак и расно.
И никоме није проблем да се определи да је Француз.
Зашто је проблем да се неко определи да је Србин, ако му обоје родитељ нису Срби?
Или чак нити један?
У Хрватској су сви католици постали Хрвати.
Не мислим ту на оне силне Србе покатоличене под претњом ножа.
Него на све Маџаре, Словаке, Аустријанце, Чехе итд.
Познавао сам једну пословну пријатељицу из Хрватске, били смо јако добри, презивала се Рац.
Питао сам ју шта је она по националности? Она одговорила да је Хрватица.
Како си Хрватица, а презиваш се Рац?
Она појма није имала да су Маџари често тако називали Србе.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:26 16.02.2023

Re: Predo

У чему је проблем да се дете од 10 година определи?


da li si ti normalan?
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:07 13.02.2023

Spiskić


Komentar sa advance.hr, korisnik gap.
Generacija smo pa mi neće zamjeriti što ga ovdje neovlašteno citiram.

"Kinesko veleposlanstvo objavilo je popis država koje su Sjedinjene Američke Države bombardirale nakon Drugog svjetskog rata:
• Koreja i Kina 1950-53 (Korejski rat)
• Gvatemala 1954. god
• Indonezija (1958.)
• Kuba (1959.-1961.)
• Gvatemala (1960.)
• Kongo (1964.)
• Laos (1964.-1973.)
• Vijetnam (1961.-1973.)
• Kambodža (1969.-1970.)
• Gvatemala (1967.-1969.)
• Grenada (1983.)
• Libanon (1983., 1984.) (gađanje ciljeva na području Libanona i Sirije)
• Libija (1986.)
• Salvador (1980.)
• Nikaragva (1980.)
• Iran (1987.)
• Panama (1989.)
• Irak (1991.) (Zaljevski rat)
• Kuvajt (1991.)
• Somalija (1993.)
• Bosna (1994., 1995.)
• Sudan (1998.)
• Afganistan (1998.)
• Jugoslavija (1999.)
• Jemen (2002.)
• Irak (1991.-2003.) (zajedničke američke i britanske trupe)
• Irak (2003.-2015.)
• Afganistan (2001.-2015.)
• Pakistan (2007.-2015.)
• Somalija (2007.-2008., 2011.)
• Jemen (2009., 2011.)
• Libija (2011., 2015.)
• Sirija (2014.-2015.)
Na popisu je više od 20 država. Kina je pozvala "nikada ne zaboravi tko je prava prijetnja svijetu".
Je li bilo bijesa zapadne zajednice u vezi sa Sjedinjenim Državama????
Je li bilo glasnih optužujućih povika????
Cijela ta licemjerna svjetska cajta mirno sjedi s jezikom na jednom mjestu. Ni uzvika, ni sjene prijekora, ni tračka ogorčenja. Kukavički, besramni, licemjerni stvorovi! Pljunuo bih svakoga i zabio bih mu nos u ovaj popis."
shmoo shmoo 11:20 13.02.2023

Re: Spiskić

kamilo_emericki

Komentar sa advance.hr, korisnik gap.
Generacija smo pa mi neće zamjeriti što ga ovdje neovlašteno citiram.

"Kinesko veleposlanstvo objavilo je popis država koje su Sjedinjene Američke Države bombardirale nakon Drugog svjetskog rata:
• Koreja i Kina 1950-53 (Korejski rat)
• Gvatemala 1954. god
• Indonezija (1958.)
• Kuba (1959.-1961.)
• Gvatemala (1960.)
• Kongo (1964.)
• Laos (1964.-1973.)
• Vijetnam (1961.-1973.)
• Kambodža (1969.-1970.)
• Gvatemala (1967.-1969.)
• Grenada (1983.)
• Libanon (1983., 1984.) (gađanje ciljeva na području Libanona i Sirije)
• Libija (1986.)
• Salvador (1980.)
• Nikaragva (1980.)
• Iran (1987.)
• Panama (1989.)
• Irak (1991.) (Zaljevski rat)
• Kuvajt (1991.)
• Somalija (1993.)
• Bosna (1994., 1995.)
• Sudan (1998.)
• Afganistan (1998.)
• Jugoslavija (1999.)
• Jemen (2002.)
• Irak (1991.-2003.) (zajedničke američke i britanske trupe)
• Irak (2003.-2015.)
• Afganistan (2001.-2015.)
• Pakistan (2007.-2015.)
• Somalija (2007.-2008., 2011.)
• Jemen (2009., 2011.)
• Libija (2011., 2015.)
• Sirija (2014.-2015.)
Na popisu je više od 20 država. Kina je pozvala "nikada ne zaboravi tko je prava prijetnja svijetu".
Je li bilo bijesa zapadne zajednice u vezi sa Sjedinjenim Državama????
Je li bilo glasnih optužujućih povika????
Cijela ta licemjerna svjetska cajta mirno sjedi s jezikom na jednom mjestu. Ni uzvika, ni sjene prijekora, ni tračka ogorčenja. Kukavički, besramni, licemjerni stvorovi! Pljunuo bih svakoga i zabio bih mu nos u ovaj popis."






Milan Novković Milan Novković 11:40 13.02.2023

Re: Spiskić

kamilo_emericki

Ja sam čovek seljačan i skučenih vidika. Ne bih želeo sebi gazdu u mojoj kući, ma ko on bio.

Ovdje sam se potpuno pronašao.
Ali!
Ljudi to ne vole, glume da im se sviđa ali traže jato u kojem će imati osjećaj da lakše i bezbjednije lete. Makar i na obodima tog jata, kako meni jednom reče jedan moj poznanik, banjalučki psihijatar.
Jedna od važnih okolnosti koje su me odvele ili dovele u Francusku je traženje od mog sina, koji je tada imao 10 godina da se oprijedjeli, da li je Srbin ili Bošnjak. Tražiti od desetogodišnjeg djeteta da se svrstava i negira polovinu sebe je monstrouzno. Supruga i ja smo se sa tim stvarima lako borili, svakog stavili na njegovo mjesto, uz sve rizike. Ali dijete. To je već nešto drugo.
Kakav će svijet biti? To mene niko ne pita.
Ja samo sebi dozvoljavam da iznesem svoje mišljenje o tome što se događa oko mene i bez ikakve želje da moje mišljenje bude sveta istina. Čak to mišljenje iznosim da bih ga sučelio sa drugim i možda korigovao novim saznanjima.
Kod Filipa sam već kačio link na intervju sa čovjekom kojeg izuzetrno poštujem i koji pravi razliku između svojih uvjerenja i svog naučnog rada i rezultata do kojih dolazi tim radom.
Meni su poučna njegova objašnjenja o naduvanosti pogrešnoj slici koju daje PIB, a koju mnogi, pa i ovdje na blogu uzimaju kao Svetu istinu.

Treći svjetski rat je počeo

Oni koji ne razumiju francuski, a ne čita im se titl na nekom od drugih svjetskih jezika,
mogu pogledati grafikone koje Tod pokazuje.
Količina novca koja se izdvaja za vojne potrebe, kretanje industrijske proizvodnje, ko je osudio rusku invaziju na Ukrajinu a ko je Rusiji uveo sankcije.

Thierry Meyssan je sugerisao da je WW3 završen kapitulacijom u Avganistanu, a po sastanku dal u Ženevi ili Cirihu, zaboraviš 2021.

U prilog takvom mišljenju idu i neka insider mišljenja još pre Trumpa, dok su komentarisali "njegovo" America First, al da prvo uvedemo suprostavljene strane, iako su nazivi labavi (često se koriste pa su zgodni):

1. Collective west (zapad, ukratko)
2. Global South

Zapad je već tada prihvatio multipolarnost, a kapitulirao pošto prosto nije mogao da hendluje i Avganistan i Ukrajinu istovremeno, a zamisli tek Kinu.

Ali, u svemu tome su, naravno, nastavili sa radom, koji je kritično bitan, na:

1. Ceapanju sveta na dva dela - i deep cut je ime igre, ne možeš da dozvoliš da Nemačka i Rusija sutra budu solidni terminali evroazijske integracje.

2. Gde to cepanje nije jedan prost rez u uskom vremenu, nego vrlo ozbiljan i brutalan proces.

3. U sad suženom prostoru vlasti zapada treba se izboriti za što manje obaranje društvenog standarda na lokalnijim nivoma, državnom i ograničeno nadnacionalnim, pa u to ime ide tuča, otmačina unutar kolektvnog zapada.

4. Naravno, veza sa drugim polom, polovima ne može potpuno da se prekine, idu neke razmene pa se i tu podrva protvnik, podiže sopstvena strategijska pozicija.

5. Protivnku ne možeš parirati sa commodities (energenti, rude i minerali - e.g. Rusija) niti sa manufakturom (e.g. Kina and beyond) pa namećeš agresivno nove industrije, tehnologije, obrasce društvenog uređenja (zdravsvo, zelene tehnologije, "demokratije" razne) ...

I plan A je pukao - Ruse brzo na kolena neočekivanim sankcijama, pa onda po Kini, gde je njihova Ukrajina ne očekivani Tajvan, nego Japan. Kobe počeo malo da se joguni pa su ga koknuli, ali situacja je, pošto plan B u stvari nije postojao (Rusi su, "stvarno", da su iole fer igrači, trebali da puknu posle tih prvih sankcja) prešla point of no return i sad se dosta improvizuje, psyops po potrebi imunizuju razne grupe stanovništva, ili ih pomeri pa pripremi za nečiji sledeći potez - nekom woke, nekom Herš, nekom baloni UFOs - kolko ih oboriše, pešest, evo odlažu se i superbowls pošto im američka avijacija obara lopte što su poletele ( Babylon Bee fazon ovih dana)
shmoo shmoo 13:01 13.02.2023

Re: Spiskić

Milan Novković

Zapad je već tada prihvatio multipolarnost, a kapitulirao pošto prosto nije mogao da hendluje i Avganistan i Ukrajinu istovremeno, a zamisli tek Kinu.



Зато сада Кина хендлује Авганистан преко Пакистана.

(Индијци се осећају зато врло непријатно.)

Rusi su, "stvarno", da su iole fer igrači, trebali da puknu posle tih prvih sankcja)


Ма то је само до оног прасца Путина, што би рекла Емилија.

Чим њега уклоне или он умре природном смрћу, има Русија да буде питома к'о вашарска мечка Божана што само једе јабуке и игра на жеравици.

Јес, ал' мало морген, да цитирам Слободана Милошевића.

1. Ceapanju sveta na dva dela - i deep cut je ime igre, ne možeš da dozvoliš da Nemačka i Rusija sutra budu solidni terminali evroazijske integracje.

2. Gde to cepanje nije jedan prost rez u uskom vremenu, nego vrlo ozbiljan i brutalan proces.



Украјинци опет помињу избацивање Русије из Савета безбедности Уједињених нација.

Сад... Може то да се изведе, мада нисам сигуран како би прошло са кинеским правом на вето, али у неком дилу би могли и то да изведу.

И онда сасвим откривено видимо оно што ми Срби знамо већ 30 година уназад.

Уједињене нације све више личе на Лигу нација између два светска рата.

Па ће онда тако и нестати као и Лига нација ономад.

pošto plan B u stvari nije postojao


Лајк Варуфакис, ноу план Б, како то рече пре десетак година један Грк на Тасосу на питање у ком ће правцу после одвеслати са те плаже на коју је тог тренутка допловио.

prešla point of no return i sad se dosta improvizuje...psyops po potrebi imunizuju razne grupe stanovništva,


Зато се и плашим. Баш зато.

Ко зна колико има тих мајора (Кинг) Конгова међу тим Американцима који обожавају да пуцају и када није Бадње вече или Божић.








Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:07 13.02.2023

Re: Spiskić

kamilo_emericki

Komentar sa advance.hr, korisnik gap.
Generacija smo pa mi neće zamjeriti što ga ovdje neovlašteno citiram.

"Kinesko veleposlanstvo objavilo je popis država koje su Sjedinjene Američke Države bombardirale nakon Drugog svjetskog rata:
• Koreja i Kina 1950-53 (Korejski rat)
• Gvatemala 1954. god
• Indonezija (1958.)
• Kuba (1959.-1961.)
• Gvatemala (1960.)
• Kongo (1964.)
• Laos (1964.-1973.)
• Vijetnam (1961.-1973.)
• Kambodža (1969.-1970.)
• Gvatemala (1967.-1969.)
• Grenada (1983.)
• Libanon (1983., 1984.) (gađanje ciljeva na području Libanona i Sirije)
• Libija (1986.)
• Salvador (1980.)
• Nikaragva (1980.)
• Iran (1987.)
• Panama (1989.)
• Irak (1991.) (Zaljevski rat)
• Kuvajt (1991.)
• Somalija (1993.)
• Bosna (1994., 1995.)
• Sudan (1998.)
• Afganistan (1998.)
• Jugoslavija (1999.)
• Jemen (2002.)
• Irak (1991.-2003.) (zajedničke američke i britanske trupe)
• Irak (2003.-2015.)
• Afganistan (2001.-2015.)
• Pakistan (2007.-2015.)
• Somalija (2007.-2008., 2011.)
• Jemen (2009., 2011.)
• Libija (2011., 2015.)
• Sirija (2014.-2015.)
Na popisu je više od 20 država. Kina je pozvala "nikada ne zaboravi tko je prava prijetnja svijetu".
Je li bilo bijesa zapadne zajednice u vezi sa Sjedinjenim Državama????
Je li bilo glasnih optužujućih povika????
Cijela ta licemjerna svjetska cajta mirno sjedi s jezikom na jednom mjestu. Ni uzvika, ni sjene prijekora, ni tračka ogorčenja. Kukavički, besramni, licemjerni stvorovi! Pljunuo bih svakoga i zabio bih mu nos u ovaj popis."


Sto bi Gvozden rekao (samo u slucaju Rusije), sta to nas zanima dok nas se ne tice. Tice nas se ono iz 99e ovo ostalo macku o rep. Da ponovimo ipak jos jedared: niko ovde nije negirao ili opravdavao americke ratove. Sa druge strane, Putinov rat u Ukrajini se evo masala skoro pa godinu dana ovde neprestano opravdava.

Nego, dok raspravljate ovde o visokoj politici Putin pokusava u Moldaviji da sprovede pucic. Sto se nas ovde, kao sto vec rekosmo, ne tice. Sem sto se ipak i tice posto se medju ovima koji su umesani u Plan nalaze osim Rusa, Belorusa i Crnogoraca bome i drzavljani Srbije.

E sad, ako tih sloncica ima tamo moze biti da ih ima i u nekim drugim liftovcinama.




shmoo shmoo 13:14 13.02.2023

Re: Spiskić

Milan Novković

Protivnku ne možeš parirati sa commodities (energenti, rude i minerali - e.g. Rusija) niti sa manufakturom (e.g. Kina and beyond) pa namećeš agresivno nove industrije, tehnologije, obrasce društvenog uređenja (zdravsvo, zelene tehnologije, "demokratije" razne) ...



Да су мене питали ови из Давос крауд, што ти кажеш, и ови из америчанског дип стејта, ја бих им рекао да се деци не даје оружје у руке.





angie01 angie01 13:21 13.02.2023

Re: Spiskić

Da ponovimo ipak jos jedared: niko ovde nije negirao ili opravdavao americke ratove. Sa druge strane, Putinov rat u Ukrajini se evo masala skoro pa godinu dana ovde neprestano opravdava.


da podvucem!
gvozden1 gvozden1 13:35 13.02.2023

Re: Spiskić

Sem sto se ipak i tice posto se medju ovima koji su umesani u Plan nalaze osim Rusa, Belorusa i Crnogoraca bome i drzavljani Srbije

Ajd neki argumentić za ovo.

Šta je to što iz Rusije stiže kao zahtev Srbiji?
U bilo kojoj formi, ne mora obavezno u formi zahteva kakvi u Srbiju stižu sa zapada.

Sa druge strane, Putinov rat u Ukrajini se evo masala skoro pa godinu dana ovde neprestano opravdava.


Preciziraj ovde.
Ovde na blogu, ovde u zvaničnoj Srbiji, ovde ispred prodavnice.
benedykt benedykt 13:54 13.02.2023

Re: Spiskić

Neues aus der Nachbarschaft


Nego, dok raspravljate ovde o visokoj politici Putin pokusava u Moldaviji da sprovede pucic. Sto se nas ovde, kao sto vec rekosmo, ne tice. Sem sto se ipak i tice posto se medju ovima koji su umesani u Plan nalaze osim Rusa, Belorusa i Crnogoraca bome i drzavljani Srbije.

Barem je te Putinove lako prepoznati, mada se ponekad dešavaju skoro pa tragikomične greške.
Pazi sad…
predatortz predatortz 15:28 13.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
Neues aus der Nachbarschaft


Nego, dok raspravljate ovde o visokoj politici Putin pokusava u Moldaviji da sprovede pucic. Sto se nas ovde, kao sto vec rekosmo, ne tice. Sem sto se ipak i tice posto se medju ovima koji su umesani u Plan nalaze osim Rusa, Belorusa i Crnogoraca bome i drzavljani Srbije.

Barem je te Putinove lako prepoznati, mada se ponekad dešavaju skoro pa tragikomične greške.
Pazi sad…


Pa, dobro...
Tako su Ameri, istim metodama, doveli na vlast sadašnje ukrajinske strukture. Pa je to prouzrokovalo prvo građanski rat u Ukrajini i teror nad ruskom manjinom i nepodobnim građanima Donbasa, a potom i ovaj krvavi sukob.

I?
Zašto je ok kada to rade Ameri?
Ajmo, moralne gromade, da čujem obrazloženje.
literatesa literatesa 15:39 13.02.2023

Re: Spiskić

Zašto je ok kada to rade Ameri?
Ajmo, moralne gromade, da čujem obrazloženje.

Zato što te to tad nije doticalo, mogao si biti i negativac i gledati svoja posla.
literatesa literatesa 15:40 13.02.2023

Re: Spiskić

Mislim, ja nisam moralna gromada, želudac mi se okreće od bloga i moralisanja.
predatortz predatortz 15:45 13.02.2023

Re: Spiskić

literatesa
Zašto je ok kada to rade Ameri?
Ajmo, moralne gromade, da čujem obrazloženje.

Zato što te to tad nije doticalo, mogao si biti i negativac i gledati svoja posla.


O, da... Itekako me doticalo!
Pa, Zapad je napravio građanski rat u mojoj i tvojoj kući.
A to me je jako dotaklo!
literatesa literatesa 15:48 13.02.2023

Re: Spiskić

O, da... Itekako me doticalo!
Pa, Zapad je napravio građanski rat u mojoj i tvojoj kući.
A to me je jako dotaklo!

Evo ga opet fliper, ding-dong.

Šta si ti pitao gore? Možemo li mi razgovarati kao odrasli ljudi, odrasli ljudi negativci?
predatortz predatortz 15:55 13.02.2023

Re: Spiskić

literatesa
O, da... Itekako me doticalo!
Pa, Zapad je napravio građanski rat u mojoj i tvojoj kući.
A to me je jako dotaklo!

Evo ga opet fliper, ding-dong.

Šta si ti pitao gore? Možemo li mi razgovarati kao odrasli ljudi, odrasli ljudi negativci?


Pitao sam zašto je u glavama nekih ljudi ista stvar prihvatljiva kada je rade jedni, a zločin kada to rade drugi?

Veoma jednostavno pitanje.
maksa83 maksa83 16:04 13.02.2023

Re: Spiskić

Tako su Ameri, istim metodama, doveli na vlast sadašnje ukrajinske strukture. Pa je to prouzrokovalo prvo građanski rat u Ukrajini i teror nad ruskom manjinom i nepodobnim građanima Donbasa, a potom i ovaj krvavi sukob.

Donbas se desio 2014. godine, Zelenski je izabran za Predsednika 2019. godine.

predatortz predatortz 16:07 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Tako su Ameri, istim metodama, doveli na vlast sadašnje ukrajinske strukture. Pa je to prouzrokovalo prvo građanski rat u Ukrajini i teror nad ruskom manjinom i nepodobnim građanima Donbasa, a potom i ovaj krvavi sukob.

Donbas se desio 2014. godine, Zelenski je izabran za Predsednika 2019. godine.



Strukturu, nisam rekao Zelenskog.
Taj klovn je samo isturena figura te garniture.
gvozden1 gvozden1 16:08 13.02.2023

Re: Spiskić


Donbas se desio 2014. godine, Zelenski je izabran za Predsednika 2019. godine.

I odmah prekinuo sa tim.
Ljudina.
maksa83 maksa83 16:11 13.02.2023

Re: Spiskić

Taj klovn je samo isturena figura te garniture.

Koje garniture?
benedykt benedykt 16:13 13.02.2023

Re: Spiskić

predatortz


Pa, dobro...
Tako su Ameri, istim metodama, doveli na vlast sadašnje ukrajinske strukture. Pa je to prouzrokovalo prvo građanski rat u Ukrajini i teror nad ruskom manjinom i nepodobnim građanima Donbasa, a potom i ovaj krvavi sukob.

I?
Zašto je ok kada to rade Ameri?
Ajmo, moralne gromade, da čujem obrazloženje.

Pa sad, imam utisak da si spojio stvari koje baš i ne idu zajedno.

Dakle i pod jedan, Amerikanci su se kao i uvek oslonili na tzv građansko-liberalni deo ukrajinske populacije, odnosno ekipa Desnog sektora i Svobode je bila realno rečeno hiljadu puta manje prisutna nego što su tu priču pumpali ruski mediji pa ona iz odbitka dolazila i u Srbiju. Nadam se da se sećaš demonstracija protivu Miloševića i kako se na RTS-u od cele priče uvek forsiralo ono što je režimu odgovaralo, odnosno banda narkomana i huligana uz neizbežne slučajne prolaznike. E vidiš, potpuno isti takav trik je odradila i to jako uspešno ruska propaganda. Prvi sam ja verovao tada da baš tako zaista stoje stvari u Ukrajini, a onda sam posle kopao i video da je sve bila jedna grandiozna laž.
Od mene dakle nećeš nikada čuti reč opravdanja za bilo šta što i miriše na tu naci priču, uključujući tu i ukrajinske budaletine ali je realno situacija na terenu tj odnos naci debila i nekih normalnih ljudi koji su prosto želeli da vide korumpiranoj lopini Januku leđa bio hiljadu puta drugačiji od onoga što je tebi prikazano zahvaljujući ruskoj propagandi.

Pod dva, građanski rat je započela Rusija, dopalo se to tebi ili ne, i postoje svedoci za to tipa glavnog i odgovornog za celu priču i prvog ministra odbrane DNR Igora Girkina zvanog Strelkov. Dakle ekipa FSB na čelu sa Strelkovom dolazi u Ukrajinu, posle izviđanja terena dok je Majdan još trajao, i započinje zauzimanje gradova u Donbasu odnosno preuzimanje vlasti od dotadašnjih lokalnih organa upravljanja. Sam Strelkov je izjavio pre neku godinu da oni nisu došli iz Rusije u Donbas tada sve bi završilo bez ikakvog rata, a cilj je bilo podići narod na ustanak i tražiti otcepljenje.

Pod tri, kao što nije bilo nikakvog razapetog na krst dečaka, odnosno kao što se i ona Odesa sasvim drugačije odigrala nego što je to RT predstavio, tako isto u realnosti nikakvog bitnijeg maltretiranja ruske manjine nikada nije ni bilo. Sama činjenica da je ubedljivo najveći ruskojezični grad u Ukrajini a to je Harkov, ostao van zone građanskog rata i da nikome od 2014. pa na ovamo nije ni dlaka sa glave falila zato što je pričao ruski, ili sebe smatrao Rusom, najbolje govori sama za sebe.

Pod četiri, kada zagrebeš u bukvalno svaku ultradesničarsku varijantu u Evropi, videćeš simpatije prema Rusiji, kao što u velikom broju slučajeva postoji i finansiranje odnosno pomaganje od strane ruskih službi. Prosto tako stoje stvari, odnosno Amerika gura neke svoje građansko-liberalne igrače a Rusija svoje desničare i to zaista nije nikakva prevelika tajna…


literatesa literatesa 16:13 13.02.2023

Re: Spiskić

Pitao sam zašto je u glavama nekih ljudi ista stvar prihvatljiva kada je rade jedni, a zločin kada to rade drugi?

Veoma jednostavno pitanje.

Ne, nisi pitao tako. Pitao si zašto smo osjetljivi na pretpostavku uloge Srba u puču neke tamo zemlje a o bratskom Donbasu tu u ukrajinskom komšiluku ni riječi?

Mogao si uporediti Donbas koji ovde možemo potvrditi nije spomenut do invazije prošle god i Tajvan i Kinu jer Srbi imaju veće razloge od Kineza da navijaju za Kinu? Isti odgovor bio bi na tvoje jednostavno pitanje.
literatesa literatesa 16:14 13.02.2023

Re: Spiskić

Pa sad, imam utisak da si spojio stvari koje baš i ne idu zajedno.

Eto sad. :))
predatortz predatortz 16:16 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Taj klovn je samo isturena figura te garniture.

Koje garniture?


One koja iznutra i spolja upravlja Ukrajinom.
Ili ti ozbiljno misliš da Zelenski vuče konce ovog rata?

Nego, šta kažeš o sporazumima koji su potpisani sa ciljem da ih prekrše kad upumpsju dovoljno oružja u Ukrajinu?
To nije rekao Putin, to je rekla Angela Merkel.

Ili misliš da se onoj ćurki, nemačkoj ministarki omakla greška kada je rekla da je Zapad u ratu sa Rusijom?


benedykt benedykt 16:17 13.02.2023

Re: Spiskić

literatesa
Pa sad, imam utisak da si spojio stvari koje baš i ne idu zajedno.

Eto sad. :))

Budi drug pa objasni Predatoru ko je tačno ekipa iz FPÖ u Austriji, i kakav je njihov odnos prema Putinovoj Rusiji npr…
maksa83 maksa83 16:17 13.02.2023

Re: Spiskić

Ili ti ozbiljno misliš da Zelenski vuče konce ovog rata?

Ne, mislim da ih vuče Vladimir Putin.

Rusi su prvo otcepili digli ustanak pa otcepili Donbas i Krim, pa upali u Ukrajinu.

Sećaš se toga, pretpostavljam.
predatortz predatortz 16:18 13.02.2023

Re: Spiskić

Ne, nisi pitao tako. Pitao si zašto smo osjetljivi na pretpostavku uloge Srba u puču neke tamo zemlje a o bratskom Donbasu tu u ukrajinskom komšiluku ni riječi?


Srbe pomenuo nisam. Govorio sam o metodama svrgavanja vlasti.
Ko će tu biti pešadija, to je najmanje važno.
Uostalom, Srbi godinama učestvuju u svrgavanju vlada. Učestvovali su i u Ukrajini. Jedan je bio naš blogokolega.
zoja444 zoja444 16:18 13.02.2023

Re: Spiskić

makso, zar nije merkel izjavila kako su minski sporazumi bili prevara i kupovina vremena da se ukrajina spremi za rat?
gvozden1 gvozden1 16:20 13.02.2023

Re: Spiskić


Rusi su prvo otcepili digli ustanak pa otcepili Donbas i Krim, pa upali u Ukrajinu.

'nako, iz dosade, ili zato što je to takav narod, nezahvalan?
maksa83 maksa83 16:27 13.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1

Rusi su prvo otcepili digli ustanak pa otcepili Donbas i Krim, pa upali u Ukrajinu.

'nako, iz dosade, ili zato što je to takav narod, nezahvalan?

To da pitaš Girkina.
maksa83 maksa83 16:28 13.02.2023

Re: Spiskić

Uostalom, Srbi godinama učestvuju u svrgavanju vlada. Učestvovali su i u Ukrajini. Jedan je bio naš blogokolega.

Ko?

literatesa literatesa 16:28 13.02.2023

Re: Spiskić

Budi drug pa objasni Predatoru ko je tačno ekipa iz FPÖ u Austriji, i kakav je njihov odnos prema Putinovoj Rusiji npr…

Jao tek to, pa ta desničarska nit ide čak i preko RS i Srbije do Rusije. Ali i sad ovi na vlasti bi da ih se pita izgladili odnose sa Rusijom, ukratko: ništa crno i bijelo nije kako Srbi misle da je ona podjela svijeta od prije 80 god gdje su Rusi na pravoj pobjedničkoj strani i u borbi protiv Satane?
predatortz predatortz 16:28 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Ili ti ozbiljno misliš da Zelenski vuče konce ovog rata?

Ne, mislim da ih vuče Vladimir Putin.

Rusi su prvo otcepili digli ustanak pa otcepili Donbas i Krim, pa upali u Ukrajinu.

Sećaš se toga, pretpostavljam.


Sećam se sličnih stvari. Holbruka u čarapicama, prekrštenih nogu, kako obećava onim koje je do juče zvao teroristima da će im dati oružje da ubijaju Srbe. Pa se onda ti pobune, ali nedovoljno jako da se otcepe, dobiju po pičci i bivaju proterani preko brda, a onda dolazi američka konjica i napada suverenu zemlju koja guši oružanu pobunu na svojoj teritoriji.
I teroristi se vraćaju, a teror traje i danas...

Sećaš se toga?

Jer, nemoguće je biti za ukrajinsko pravo na odbranu granica i smirivanje pobune oružjem, a protiv srpskog prava na isto.

A neki ovde to jesu, pa se pitam kako to.

Odnosno, vraćam se na osnovno pitanje:

Zašto su svinjarije cool kad ih rade Ameri, a zločin kada ih rade Rusi?
literatesa literatesa 16:29 13.02.2023

Re: Spiskić

Srbe pomenuo nisam.

Kako ne, pomenuo si ih tamo gdje ih pomenete uvijek, na pogrešnom mjestu.
maksa83 maksa83 16:32 13.02.2023

Re: Spiskić

Zašto su svinjarije cool kad ih rade Ameri, a zločin kada ih rade Rusi?

Ne znam, zašto su?
predatortz predatortz 16:33 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Uostalom, Srbi godinama učestvuju u svrgavanju vlada. Učestvovali su i u Ukrajini. Jedan je bio naš blogokolega.

Ko?



Pa, ko se javljao ovde, a posle odjezdio u noć i pomagao u arapskim i drugim prolećima?
gvozden1 gvozden1 16:35 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
gvozden1

Rusi su prvo otcepili digli ustanak pa otcepili Donbas i Krim, pa upali u Ukrajinu.

'nako, iz dosade, ili zato što je to takav narod, nezahvalan?

To da pitaš Girkina.

Što njega, ti tvrdiš da je počelo tako što su Rusi PRVO otcepili, digli ustanak i sve to.

Pa pitam šta im bi da se otcepljuju.

To je, ne treba biti mnogo mudar da bi se to znači, samo jedna epizoda u procesu koji je ranije počeo i evo još traje.

A kad neko izdvoji jedan događaj, zanemarujući sve pre toga, on svakako nije objektivan.

Ako je objektivnost uopšte važna.

Jel važna?
predatortz predatortz 16:36 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Zašto su svinjarije cool kad ih rade Ameri, a zločin kada ih rade Rusi?

Ne znam, zašto su?

maksa83
Zašto su svinjarije cool kad ih rade Ameri, a zločin kada ih rade Rusi?

Ne znam, zašto su?


Pa, eto, kaži ti meni...
Zašto identična stvar koju je NATO uradio nama nije zločin?

I odakle to kretensko uverenje kod ljudi da samo NATO i Amerika mogu da rade takve stvari i da je to ok?

Jebiga, pojavili se novi jebači...
I to ne mora biti nužno loše.
maksa83 maksa83 16:38 13.02.2023

Re: Spiskić

Pa, ko se javljao ovde, a posle odjezdio u noć i pomagao u arapskim i drugim prolećima?

Rekao si da je blogokolega organizovao svrgavanje vlade u Ukrajini, pa pitam opet - koji?
maksa83 maksa83 16:39 13.02.2023

Re: Spiskić

Zašto identična stvar koju je NATO uradio nama nije zločin?

Zašto identilčna stvar koju je NATO uradio nama nije zločin?

Pitam tebe, zato što bukvalno JEDINO ti to tvrdiš.
freehand freehand 16:42 13.02.2023

Re: Spiskić

Sa druge strane, Putinov rat u Ukrajini se evo masala skoro pa godinu dana ovde neprestano opravdava.

Da li si ti ikad pomenuo prisustvo američkih vojnika u Siriji, i šta misliš da oni tamo rade? I zašto nema ni osude ni sankcija protiv SAD i njihove na tu zemlju?
literatesa literatesa 16:47 13.02.2023

Re: Spiskić

Ne znam, zašto su?

Tačno vještina izmaći. :)
freehand freehand 16:48 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Tako su Ameri, istim metodama, doveli na vlast sadašnje ukrajinske strukture. Pa je to prouzrokovalo prvo građanski rat u Ukrajini i teror nad ruskom manjinom i nepodobnim građanima Donbasa, a potom i ovaj krvavi sukob.

Donbas se desio 2014. godine, Zelenski je izabran za Predsednika 2019. godine.


Tek je u međuvremenu Ukrajina i kao država i kao demokratija otišla u tri pizde materine, po svim aspektima. Sem što je NATo napumpao vojsku, napravio sve one utvrde u Avdeevki, Marinki, bahmutu i po čitavoj toj istočnoj Ukrajini.
I što su pobili hiljade svojih sugrađana sa druge strane (ovde, interesantno, niko ne pita za hladnjače i pobijenu decu). Ako te interesuje mogu da potražim snimke (zapadnih medija) kako Azov i Desni sektor Zelenskom objašnjavaju gde mu je mesto na frontu, ai šta Zelenski priča o sporazumu iz Minska koji su potpisale i garantovale Rusija (koja ga se jedino pridržavala), Ukrajina, nemačka, Francuska i UN.
Mislim, znam da te ništa od toga ne interesuje jer Putin je Putler a Rusija je sranje. Al da hne bude baš da niko nije hteo da pomogne.
predatortz predatortz 16:53 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Pa, ko se javljao ovde, a posle odjezdio u noć i pomagao u arapskim i drugim prolećima?

Rekao si da je blogokolega organizovao svrgavanje vlade u Ukrajini, pa pitam opet - koji?


Organizovati i učestvovati nije ni blizu. A ja nisam rekao da je organizovao, ti si to rekao.
Dozvoljavam mogućnost da ti o tome znaš više, ali mislim da su bivši otporaši nejaki da organizuju nešto tako ozbiljno.
No, da kao podizvođači učestvuju, savetodavno, jesu sposobni, a sami tvrde da su i učesvovali.

Link
freehand freehand 16:57 13.02.2023

Re: Spiskić


Dakle i pod jedan, Amerikanci su se kao i uvek oslonili na tzv građansko-liberalni deo ukrajinske populacije, odnosno ekipa Desnog sektora i Svobode je bila realno rečeno hiljadu puta manje prisutna nego što su tu priču pumpali ruski mediji pa ona iz odbitka dolazila i u Srbiju.

Pod jedan, Amerikanci se nikad i nigde ni na koga ne oslanjaju. Oni proizvedu šta im treba. Pod dva, ja nikad ni jedan ruski tekst ili dokumentarac o Desnom sektoru i Azovu nisam pročitao ni video. SVA saznanja sam do skora bazirao isključivo na BBC, Der Spiegel. Mislim, dokle ćeš da sereš više sa tim nadrimudrolijama sa stanovišta pristunog na večeri na kojoj Jeljcin tebe pita "Može li ovaj mali za predsednika, a?"
Ja razumem da ti imaš taj IMac sa specijalnim mogućnostima i tastaturom koja zna sve jezike pa ti onda tako sam sebi izgledaš pametnim kad postuješ na hebrejskom, arapskom ili ruskom al moraću da te razočaram: ovde ima pismenih ljudi koji umeju da na tastaturi podese jezike i kodni raspored. Al su retki debili koji umišljaju da će na taj način zaseniti prostotu i sebe proizvesti u nekakvog eruditu. Glup si bre ko kurac i dosadan ko šuga, ako treba baš na srpskom da se izrazi,
freehand freehand 16:58 13.02.2023

Re: Spiskić

Mogao si uporediti Donbas koji ovde možemo potvrditi nije spomenut do invazije prošle god i Tajvan i Kinu jer Srbi imaju veće razloge od Kineza da navijaju za Kinu? Isti odgovor bio bi na tvoje jednostavno pitanje

Tajvan je Kina. Evo pre neki dan u zvaničnoj izjavi Stejt Department to ponavlja.
freehand freehand 17:00 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Uostalom, Srbi godinama učestvuju u svrgavanju vlada. Učestvovali su i u Ukrajini. Jedan je bio naš blogokolega.

Ko?


Da nije onaj naš ministar ekologije, CANVAS? Nije valjda da ga ne znaš, Srđa Popović?
predatortz predatortz 17:01 13.02.2023

Re: Spiskić

Zašto identilčna stvar koju je NATO uradio nama nije zločin?

Pitam tebe, zato što bukvalno JEDINO ti to tvrdiš.


Loše me čitaš!
Ja tvrdim da je nad nama počinjen zločin i ne samo to, grubo je silovano međunarodno pravo i dotadašnji svetski poredak koji je značio kakvu-takvu sigurnost.

Ni jednog trenutka nisam tvrdio da ovo što rade Rusi ima utemeljene u međunarodnom pravu, ali tvrdim da su licemeri svi oni koji nariču nad Ukrajinim zaboravljajući SR Jugoslaviju.

NATO je išao "može nam se" logikom. Jbga, sad idu i drugi.

benedykt benedykt 17:02 13.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1
maksa83

To da pitaš Girkina.

Što njega, ti tvrdiš da je počelo tako što su Rusi PRVO otcepili, digli ustanak i sve to.

Pa pitam šta im bi da se otcepljuju.

Tačan odgovor zato što ih je pumpala ruska propaganda prikazujući im 24/7 mesecima samo Desni sektor sa Majdana u Kijevu, plus što im je Odesa prikazana tako da se oni izbezumljeno uplaše i misle da će ih neko koliko sutra žive spaliti. Kao što već rekoh, sama ta činjenica da je to uspelo jedino tamo gde je došao Girkin sa svojim GRU-ovcima, odnosno da je pokušaj da se u Odesi nešto slično odradi propao a da Harkovu nije ništa slično palo na pamet, najbolje govori za sebe.

Tako je prosto bilo, dopadalo se to meni, tebi ili bilo kome…
freehand freehand 17:03 13.02.2023

Re: Spiskić

literatesa
Srbe pomenuo nisam.

Kako ne, pomenuo si ih tamo gdje ih pomenete uvijek, na pogrešnom mjestu.

Ima li neko uputstvo o pravom mestu? Da se ne zajebem?
maksa83 maksa83 17:05 13.02.2023

Re: Spiskić

Da nije onaj naš ministar ekologije, CANVAS? Nije valjda da ga ne znaš, Srđa Popović?

Ne znam da je Srđa Popović bio blogokolega.
freehand freehand 17:07 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Da nije onaj naš ministar ekologije, CANVAS? Nije valjda da ga ne znaš, Srđa Popović?

Ne znam da je Srđa Popović bio blogokolega.

Ja mislim i on i onaj Marović.
maksa83 maksa83 17:09 13.02.2023

Re: Spiskić

Ni jednog trenutka nisam tvrdio da ovo što rade Rusi ima utemeljene u međunarodnom pravu, ali tvrdim da su licemeri svi oni koji nariču nad Ukrajinim zaboravljajući SR Jugoslaviju.

Ako smo se nečim ovde bavili onda smo se bavili SR Jugoslavijom.
predatortz predatortz 17:13 13.02.2023

Re: Spiskić

freehand
maksa83
Da nije onaj naš ministar ekologije, CANVAS? Nije valjda da ga ne znaš, Srđa Popović?

Ne znam da je Srđa Popović bio blogokolega.

Ja mislim i on i onaj Marović.


E, taj...

Momci vode nevladinu organizaciju čiji je najveći finansijer i poslodavac jedna vlada poznata po potrebi da narodima i suverenim državama upriliči poleće bez obzira na kakendarsko doba u godini.

Da se naježiš od tolike dobrote.

Elem, ta gospoda su bila angažovana i oko Majdana, ali to nije upitanje ako me razumete...
benedykt benedykt 17:13 13.02.2023

Re: Spiskić

freehand
Al su retki debili koji umišljaju da će na taj način zaseniti prostotu i sebe proizvesti u nekakvog eruditu. Glup si bre ko kurac i dosadan ko šuga, ako treba baš na srpskom da se izrazi,

Ti avaj svoju prostotu i ne pokušavaš bilo čime da zaseniš, odnosno najbolje se osećaš kada kreneš sa tim svojim geačko-kulovskim pošalicama za u svaku internet raspravu.
Pod dva, kako si se informisao o Ukrajini tamo za vreme Majdana i posle tj 2013-2014. da li umeš makar to da objasniš, odnosno da li si može biti pratio medije na srpskom tj ruska propaganda iz odbitka, ili su te o situaciji o Ukrajini obaveštavali isključivo BBC i Der Spiegel…?!!
Prema tome ne lupetaj o stvarima o kojima bukvalno nemaš pojma, odnosno razlika između nas dvojice od 2014. do sada, pošto smo tada imali bukvalno identične stavove, je što je mene vodila želja da razjasnim neke nejasnoće u tom narativu u koji sam tada verovao, a ti si priglupa lenština koji čita samo u ono što mu se uklapa u taj mali tetrapak od svetonazora da ne kažem sad Weltanschauung-a, pa da kreneš opet sa tom pričom koja te stalno svrbi a o meni stranjskim jezicima i pripadajućim tastaturuma…
gvozden1 gvozden1 17:14 13.02.2023

Re: Spiskić


Tačan odgovor zato što ih je pumpala ruska propaganda prikazujući im 24/7 mesecima samo Desni sektor sa Majdana u Kijevu


Isključiš Majdan, isključiš desni sektor, isključiš potrebu da se uopšte prave neki dogovori, isključiš nasilno smenjivanje vlasti, isključiš nepoštovanje postignutih dogovora, i ostaviš samo rusku propagandu kao uzrok.

Pa mnogo je da bi se ozbiljno shvatilo.

freehand freehand 17:16 13.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
freehand
Al su retki debili koji umišljaju da će na taj način zaseniti prostotu i sebe proizvesti u nekakvog eruditu. Glup si bre ko kurac i dosadan ko šuga, ako treba baš na srpskom da se izrazi,

Ti avaj svoju prostotu i ne pokušavaš bilo čime da zaseniš, odnosno najbolje se osećaš kada kreneš sa tim svojim geačko-kulovskim pošalicama za u svaku internet raspravu.
Pod dva, kako si se informisao 2013.-2014. da li umeš makar to da objasniš, odnosno da li si može biti pratio medije na srpskom tj ruska propaganda iz odbitka, ili su te o situaciji o Ukrajini obaveštavali isključivo BBC i Der Spiegel…?!!
Prema tome ne lupetaj o stvarima o kojima bukvalno nemaš pojma, odnosno razlika između nas dvojice od 2014. do sada, pošto smo tada imali bukvalno identične stavove, je što je mene vodila želja da razjasnim neke nejasnoće u tom narativu u koji sam tada verovao, a ti si priglupa lenština koji čita samo u ono što mu se uklapa u taj mali tetrapak od svetonazora da ne kažem sad Weltanschauung-a pa da kreneš opet sa tom pričom koja te stalno svrbi a o meni stranjskim jezicima i pripadajućim tastaturuma…

Ama jedi govna bre.


benedykt benedykt 17:16 13.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1

Tačan odgovor zato što ih je pumpala ruska propaganda prikazujući im 24/7 mesecima samo Desni sektor sa Majdana u Kijevu


Isključiš Majdan, isključiš desni sektor, isključiš potrebu da se uopšte prave neki dogovori, isključiš nasilno smenjivanje vlasti, isključiš nepoštovanje postignutih dogovora, i ostaviš samo rusku propagandu kao uzrok.

Pa mnogo je da bi se ozbiljno shvatilo.


Zašto se nije digao Harkov, dakle grad sa ubedljivo najbrojnijom ruskojezičnom populacijom u Ukrajini…?!! Da citiram Girkina, da mi nismo tada došli i uradili šta smo uradili, i u Donbasu bi sve prošlo kao u Harkovu ili u Odesi…
maksa83 maksa83 17:18 13.02.2023

Re: Spiskić

Elem, ta gospoda su bila angažovana i oko Majdana, ali to nije upitanje ako me razumete...

Da li si baš siguran da je Marović bio angažovan oko Majdana? Pošto mislim da je on u to vreme uveliko bio negde drugde i bavio se nečim drugim.
benedykt benedykt 17:19 13.02.2023

Re: Spiskić

freehand

Ama jedi govna bre.

To da si najobičniji seljober i primitivac to barem svi na blogu znaju, odnosno nema zaista potrebe da to po ko zna koji put pokažeš...
freehand freehand 17:21 13.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
gvozden1

Tačan odgovor zato što ih je pumpala ruska propaganda prikazujući im 24/7 mesecima samo Desni sektor sa Majdana u Kijevu


Isključiš Majdan, isključiš desni sektor, isključiš potrebu da se uopšte prave neki dogovori, isključiš nasilno smenjivanje vlasti, isključiš nepoštovanje postignutih dogovora, i ostaviš samo rusku propagandu kao uzrok.

Pa mnogo je da bi se ozbiljno shvatilo.


Zašto se nije digao Harkov, dakle grad sa ubedljivo najbrojnijom ruskojezičnom populacijom u Ukrajini…?!! Da citiram Girkina, da mi nismo tada došli i uradili šta smo uradili, i u Donbasu bi sve prošlo kao u Harkovu ili u Odesi…

IO što je američka revolucija krenula iz Bostona, ruska iz Sankt Petersburga, Hitler iz Minhena a Musolini nije marširao iz Rima nego na Rim?
Morončina.
freehand freehand 17:24 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Elem, ta gospoda su bila angažovana i oko Majdana, ali to nije upitanje ako me razumete...

Da li si baš siguran da je Marović bio angažovan oko Majdana? Pošto mislim da je on u to vreme uveliko bio negde drugde i bavio se nečim drugim.

Jel to personalno pitanje baš važno za učešće ovdašnjih igrača u pripremi i organizaciji puča? Možda nije Marović (koga sam ja pomenuo kao člana i blogera) nego Karović ili Barović, menja li to šta na suštini, obzirom da Predaorz nije insisitrao na tom personalnom delu nego na modelu i narativu, koliko sam ja razumeo?
freehand freehand 17:26 13.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
freehand

Ama jedi govna bre.

To da si najobičniji seljober i primitivac to barem svi na blogu znaju, odnosno nema zaista potrebe da to po ko zna koji put pokažeš...

E, ne znam dal sam ti to već rekao - al nije loše ni ponoviti: jedi govna morončino nadobudna i nedotupavna.
predatortz predatortz 17:26 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Elem, ta gospoda su bila angažovana i oko Majdana, ali to nije upitanje ako me razumete...

Da li si baš siguran da je Marović bio angažovan oko Majdana? Pošto mislim da je on u to vreme uveliko bio negde drugde i bavio se nečim drugim.


Iz teksta koji je linkovan da se izvesti zaključak da jeste. On ili neko drugi kojeg je obučavao da obučava kako se ruše diktature, jelte...
Ako gospodin pak nije širio slobodu sa Desnim sektorom, ja mu se izvinjavam.
Ali neko Srpče iz tog tima sigurno jeste.
U svakom slučaju, takvo smeće je postalo (i) srpski brend, a govorimo o srpskom uplitanju

Pa rekoh, da pomenem i ovo...
maksa83 maksa83 17:27 13.02.2023

Re: Spiskić

Jel to personalno pitanje baš važno za učešće ovdašnjih igrača u pripremi i organizaciji puča? Možda nije Marović (koga sam ja pomenuo kao člana i blogera) nego Karović ili Barović, menja li to šta na suštini, obzirom da Predaorz nije insisitrao na tom personalnom delu nego na modelu i narativu, koliko sam ja razumeo?

Sudija će uvažiti vaš obdžekšn, pošto ništa nije važno uopšte, možemo da lupamo imena i datume i ugaone garniture i štagod.
gvozden1 gvozden1 17:31 13.02.2023

Re: Spiskić


Zašto se nije digao Harkov, dakle grad sa ubedljivo najbrojnijom ruskojezičnom populacijom u Ukrajini…?

Ne znam.
Da bi se o tim finesama razmišljalo, i da bi se one razumele, mora se poznavati situacija daleko bolje, kako mi se čini, bilo koga na ovom mestu (blogu)

Ali to što ne znam zašto se nije digao Harkov, uopšte, ali uopšte ne znači, da se ono što sam nabrojao nije desilo, i da je samo ruska propaganda uzrok nezadovoljstva Rusa u Ukrajini.

Dva su logična sleda razmišljanja koja ovu tvoju tezu ruše.

Prvi, pošto nije digao Harkov ni drugi nisu imali razloga da se dižu, je , izvini ali besmislena teza.

Drugi, tvrdnja da je ruska propaganda jedini uzrok podrazumeva da su Rusi u Ukrajini bili ne baš inteligentan narod pa su podlegli propagandi iako nikakvog razloga za brigu nisu imali.

Previše propagandistički zvuči to, za sve je kriv Girkin, da njega nije bilo sve bi bilo u redu.

Postoji li zdrav mozak koji će tu propagandu progutati?
benedykt benedykt 17:32 13.02.2023

Re: Spiskić

freehand
benedykt
freehand

Ama jedi govna bre.

To da si najobičniji seljober i primitivac to barem svi na blogu znaju, odnosno nema zaista potrebe da to po ko zna koji put pokažeš...

E, ne znam dal sam ti to već rekao - al nije loše ni ponoviti: jedi govna morončino nadobudna i nedotupavna.

Eh da, i to da kad god da se nađeš u buli u bilo kojoj raspravi, odmah u nemoći krećeš u te svoje uličarske prostakluke i to takođe svi na blogu znaju. Što se mene tiče samo napred, odnosno samo mi dokazuješ da nemaš po običaju ništa drugo da kažeš…
freehand freehand 17:34 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Jel to personalno pitanje baš važno za učešće ovdašnjih igrača u pripremi i organizaciji puča? Možda nije Marović (koga sam ja pomenuo kao člana i blogera) nego Karović ili Barović, menja li to šta na suštini, obzirom da Predaorz nije insisitrao na tom personalnom delu nego na modelu i narativu, koliko sam ja razumeo?

Sudija će uvažiti vaš obdžekšn, pošto ništa nije važno uopšte, možemo da lupamo imena i datume i ugaone garniture i štagod.

Samo ti usvajaj znanje od Benedykta i nema sikiracije.
I da jošjednom izrazim iskreno žaljenje iz samokrtiku na svoj ispad sa prafrazom po sećanju: nije poljski premijer rekao da je smisao postojanja poljske uništenje Rusije nego nestanak Putina. Razlika je supstancijalna i ja se jioš jednom izvinjavam i tebi i pajiću koji verovatno ne zna ni gde je Poljska ali ima snažnu potrebu da se složi i osudi sve što mu dira Klintone, Bajdene, Madlene Olbrajt a bogami i Nejtana Foresta.
maksa83 maksa83 17:36 13.02.2023

Re: Spiskić

Previše propagandistički zvuči to, za sve je kriv, Girkin, da njega nije bilo sve bi bilo u redu.

Pa čovek sam ispričao tu priču, džaba ti joj-ne-znam-to-je-komplikovano-ovde-niko-ne-zna-dovoljno-o-tome muljanje. I nije da je to neka nova šema, Rusi su bukvalno istu stvar izveli u Gruziji.

freehand freehand 17:36 13.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
freehand
benedykt
freehand

Ama jedi govna bre.

To da si najobičniji seljober i primitivac to barem svi na blogu znaju, odnosno nema zaista potrebe da to po ko zna koji put pokažeš...

E, ne znam dal sam ti to već rekao - al nije loše ni ponoviti: jedi govna morončino nadobudna i nedotupavna.

Eh da, i to da kad god da se nađeš u buli u bilo kojoj raspravi, odmah u nemoći krećeš u te svoje uličarske prostakluke i to takođe svi na blogu znaju. Što se mene tiče samo napred, odnosno samo mi dokazuješ da nemaš po običaju ništa drugo da kažeš…

Ovajblog je, u stvari, jedna riznica znanja. Pa tako "svi znaju" nije samo argument jeftinih naprđivača i posvađanih jetrva nego svi znaju i ko ima moćni
epl kompjuter sa čudesnom tastaturom za poliglote i polimorone željne samoproduciranja na internetu.
maksa83 maksa83 17:38 13.02.2023

Re: Spiskić

I da jošjednom izrazim iskreno žaljenje iz samokrtiku na svoj ispad sa prafrazom po sećanju: nije poljski premijer rekao da je smisao postojanja poljske uništenje Rusije nego nestanak Putina.

Nije čak napisao ni "nestanak Putina" nego "Putinov poraz".

i tebi i pajiću koji verovatno ne zna ni gde je Poljska

Da, nemam pojma gde je Poljska, čak sam dva puta krenuo nešto do Đerma i nešto se zamislio uspu t i završio baš u Poljskoj. Neverovatno nešto, baš sam se zbunio, gde sam to, kakvo je ovo mesto, kakav ovo čudan srpski pričaju, nisam valjda zalutao na Bulbulder i zašto ga zovu Krakov, gde je ona tezga sa jajima.
freehand freehand 17:39 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Previše propagandistički zvuči to, za sve je kriv, Girkin, da njega nije bilo sve bi bilo u redu.

Pa čovek sam ispričao tu priču, džaba ti joj-ne-znam-to-je-komplikovano-ovde-niko-ne-zna-dovoljno-o-tome muljanje. I nije da je to neka nova šema, Rusi su bukvalno istu stvar izveli u Gruziji.


Ako ja sad krenem da tražim i da ti citiram šta je ko sve ovde sebi i svom učešću u raznim "istorijskim" događajima pričao samo u poslednjih trideset godina hoće li ti to bar malo upaliti tu lampicu opreza?
dobro, doduše ne citira ih baš sve ovaj moron što je sa Jeljcinom sedeo za stolom kad su se dogovarali (i zajebali) oko Putina,ali ipak, Makso - samo malo zadrške. Čak, i naročito - ako ti se sviđa to što pročitaš ili čuješ.
gvozden1 gvozden1 17:40 13.02.2023

Re: Spiskić


Pa čovek sam ispričao tu priču,

A što si odabrao baš njega da mu veruješ?

Vidim, u njegovu priču se ne sumnja.
benedykt benedykt 17:42 13.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1


Drugi, tvrdnja da je ruska propaganda jedini uzrok podrazumeva da su Rusi u Ukrajini bili ne baš inteligentan narod pa su podlegli propagandi iako nikakvog razloga za brigu nisu imali.

Previše propagandistički zvuči to, za sve je kriv, Girkin, da njega nije bilo sve bi bilo u redu.

Postoji li zdrav mozak koji će tu propagandu progutati?

Sam Girkin je to rekao, odnosno ako misliš da iz nekog razloga laže prvi ministar odbrane DNR, onda u redu. Išli su tako iz grada u grad i upadali u gradske skupštine sa oružjem te isticali rusku zastavu, pa gde je uspelo uspelo je. Dakle, niko tu nije ništa pitao lokalnu populaciju već su se samo jednog dana našli u otcepljenom delu tj u DNR i LNR. Rusi u ostatku Ukrajine su nastavili sasvim normalno da žive, da govore ruski a da ih niko ne dira.

Da li je srpski narod po tebi inteligentan kada je trpeo one Titine bezjake koji su mu seli na grbaču 1944. i krenuli da ispiraju mozak sa svojom pričom…?! Inače, Ukrajina je tamo 1991. održala referendum o nezavisnosti. Ovako su izgledali rezultati…

freehand freehand 17:43 13.02.2023

Re: Spiskić

Da, nemam pojma gde je Poljska, čak sam dva puta krenuo nešto do Đerma i nešto se zamislio uspu t i završio baš u Poljskoj. Neverovatno nešto, baš sam se zbunio, gde sam to, kakvo je ovo mesto, kakav ovo čudan srpski pričaju, nisam valjda zalutao na Bulbulder i zašto ga zovu Krakov, gde je ona tezga sa jajima.


i tebi i pajiću koji verovatno ne zna ni gde je Poljska

Postoji suptilna ali bitna razlika između "ne znate" i "ne zna". On je krenuo u višnjicu i obreo se u Koloradu. A ti si krenuo na Trešnjicu i još ne znaš gde si.
maksa83 maksa83 17:47 13.02.2023

Re: Spiskić

Ako ja sad krenem da tražim i da ti citiram šta je ko sve ovde sebi i svom učešću u raznim "istorijskim" događajima pričao samo u poslednjih trideset godina hoće li ti to bar malo upaliti tu lampicu opreza?

Tip je bio Ministar Odbrane Donjecka (zglajznuo kada je oboren onaj avion), lice sa poternice, a da je oficir FSB-a potvrđuju i Rusi. Ako imaš ikakve indicije da je "estradni ratnik" koji je sve izmissliop daj reci gde to šta kako.
maksa83 maksa83 17:48 13.02.2023

Re: Spiskić

Postoji suptilna ali bitna razlika između "ne znate" i "ne zna". On je krenuo u višnjicu i obreo se u Koloradu. A ti si krenuo na Trešnjicu i još ne znaš gde si.

Ti si u pravu, izvinjavam se u magnovenju sam video množinu, ali svejedno ja jaja nisam našao.
maksa83 maksa83 17:49 13.02.2023

Re: Spiskić

A što si odabrao baš njega da mu veruješ?
Vidim, u njegovu priču se ne sumnja.

Niko je nije pobio, za početak.

Ne verujem da ti sad mlatiš bezveze i pokušavaš da zamutiš nego sigurno imaš neka druga saznanja.
gvozden1 gvozden1 17:55 13.02.2023

Re: Spiskić

ako misliš da iz nekog razloga laže prvi ministar odbrane DNR, onda u redu.

Upravo zbog toga, što su ljudi skloni, da sebi pridaju više zasluga nego što ih stvarno imaju, da svoju ulogu u dešavanjima ističu, se, verujem da to znaš, memoari, memoarska građa, ne kotira visoko kao istorijski dokument.

Tako i ova izjava je, trebalo bi da bude, i biće kad ovo postane istorija, trećerazrednog značaja.

Sad se stavlja kao krunski dokaz.
Greška.
gvozden1 gvozden1 17:56 13.02.2023

Re: Spiskić

Niko je nije pobio, za početak


A Putin?
On priča drugu priču.
maksa83 maksa83 17:57 13.02.2023

Re: Spiskić

A Putin?
On priča drugu priču.

Aaaa čuo sam za tog dečka, onaj što je tvrdio da Rusija neće napasti Ukrajinu pa ga zajebali mangupi Posle je pričao nešto o satanistima na nekom koncertu. Šteta za momka što je prso, baš je obećavao.
freehand freehand 17:59 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
A Putin?
On priča drugu priču.

Aaaa čuo sam za tog dečka, onaj što je tvrdio da Rusija neće napasti Ukrajinu pa ga zajebali mangupi.

Nije to ništa, Klinton i danas tvrdi da nije napao Jugoslaviju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana