Energetika| Hronika| Istorija

Kad slon prdne u malenom liftu

freehand RSS / 12.02.2023. u 00:07

Šta je sve eksplodiralo sa gasovodima u Baltičkom moru?

Od eksplozija koje su 26. septembra 2022. raznele delove nemačko-ruskih gasovoda Nord strim 1 i 2 neuporedivo je glasnija ćutnja kojom je obavijen čitav događaj. Mehurovi gasa na površini mora iznad razvaljenih gigantskih cevi bili su najglasnije što se čulo diljem Slobodnog sveta, glasnije čak i od ono nekoliko stidljivih optužbi na račun Putina i Rusije osumnjičenih za diverziju u prvih nekoliko časova i dana, lansiranih od strane najhrabrijih u beščašću poslenika besramne propagande..

 

north_stream_explosion_09022023_reuters.png?lUUHGgY4gqkzD.WwmbvNPkAt_VTyf4Lz 

Državne vlasti i nadležni organi Nemačke, Danske i Švedske glasno ali istovremeno stidljivo najavile su brzu i efikasnu istragu za utvrđivanje uzroka i počinilaca pretpostavljene diverzije. Svi mdeiji su jednako glasno ali takođe stidljivo ispratili događaj, dok je mejnstrim središte pažnje sa aktera i političkih posledica nežno ali odlučno usmeravao ka ekološkim aspektima događaja. 
Pojedini političari poput Viktorije Nuland, američke podsekretarke u Stejt Dipartmentu  u događaju su tražili pozitivne aspekte a bivši poljski ministar inostranih poslova u kasnije izrbisanom tvitu čestitao je Amerikancima. 
Obe reakcije krajnje su razumljive: uzloga Nulandove u događajima u Ukrajini i pozicija u onome što 

se kolokvijalno naziva američkom dubokom državom sa jedne, i tradicionalnim odnosom Poljske prema Rusiji, sa  druge strane, ovo drugo debelom crvenom linijom podvučeno izjavom poljskog premijera da je razlog postojanja Poljske i Evrope - uništenje Rusije. 

Šta se događalo u međuvremenu? Vrišteće ništa, najglasnije u tragikomičnim momentima sa odbijanjem Švedske, Danske i Nemačke da međusobno dele podatke, i proglašavanjem detalja iz istrage državnom tajnom. 

Onda se pojavio tekst Sejmura Herša, čoveka koga mnogi smatraju najboljim istrađživačkim novinarom današnjice:

How America Took Out The Nord Stream Pipeline 

Najveći deo mejnstrima ga je prećutao. Neke od pomenutih isntitucija su ga blago i ofrlje demantovale. A najveći deo onoga što sebe voli da zove demokratskom javnošću ga je jednostavno ignorisalo. Isti "intelektualci" i branitelji "vrednosti" koji su Džuliena Asanža odavno odradili i zaboravili. nahranjeni novim temama i drogirani dnevnim dozama "sopstvenog mišljenja".  Šta se, u svetlu razaranja Nordstrim gasovoda desilo sa međunarodnim pravom? šta sa vladavinom prava generalno, šta sa slobodom javne reči, šta sa nepovredivošđću  imovine ,šta sa demokratskom javnošću  nisu teme od značaja za današnji slobodni svet i hrabre humanističke intelektualce koji sebe vole da zovu "levičarima". 

I dajdžest, za one koji ne vole duge tekstove: 

 

 

 

 

 

 



Komentari (1530)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 10:54 14.02.2023

Re: Spiskić

A šta drugo odgovoriti na, tako reko Strelkov?

Sasvim dovoljno što smo došli do "tako rek'o Putin". Dalje nema.
literatesa literatesa 10:55 14.02.2023

Re: Spiskić

Alse, danas si u formi.
Raduje me to.

Nemam pravu riječ.
gedza.73 gedza.73 10:58 14.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
Da se ovakvi bezjaci kod nas pojave većina onih koji danas tako zdušno brane Putinovu Rusiju bi ih sa govnavim motkom umlatili ali za sve pare.

Nisam tako siguran čitajući komentare.
Maksim Gorki je rekao kako su Srbi isti kao i Rusi.


Citirajući ruskog istoričara kaže u Rusa 'mnogo sujeverja a nikakvih ideja'. Taj isti Maksim Gorki Rus navodi reči onog 'nevažnog' cara koji kaže kako Rusi sebe smatraju za najpravedniji narod na svetu ali da su pokvareni, zlobni, da malo vole bližnje i ne vole da čine dobra dela.

Navodi ruske narodne 'umotvorine' da za žene i stoku nema suđenja, što se više žena tuče, to je čorba ukusnija, žena je dva puta draga kad se kući vodi i na groblje nosi. pa kaže kako su to vekovni 'saveti' kojima se vaspitavaju deca.
Piše kako Rusi vole da biju a da nije važno koga. Prepričava razgovor sa ruskom oficirom, komandantom jedinice Crvene armije, kome je bilo žao što ruše pruska sela i gradove dok mu je mnogo laše da prebija Ruse opravdavujći time kako Rusa ima mnogo, siromašni su pa šta ako oni sami sebi spale неко selo.

Maksim Gorki u svom tekstu priča o progromu Jevreja koje su tukli, pljačkali, decu prebijali, Jevrejima eksere u lobanje zakivali a Jevrejkama grudi odsecali.

Piše kako se uverio da ruski narod nije religiozan (navodi nekoliko primera) jer su uništavanje Kijevsko-pečerske lavre i

prošli bez ikakvih protesta i nemira iako su Rusi pretopili zvona (jedno iz 15. i drugo iz 16. veka), otvorili grobove a u prostorijama hrama organizovali kurseve za eletričare i učiteljsku školi.

Takođe citira jednog Amerikanca želeći da time sam Gorki opiše Ruse pa kaže 'u Rusiji ili je kolera ili revolucija'

Kao zaključak kaže da je surovost revolucije u stvari surovost ruskog naroda.

A Rus. Kome su Srbi isti kao Rusi. Da li smo?

gvozden1 gvozden1 11:10 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
A šta drugo odgovoriti na, tako reko Strelkov?

Sasvim dovoljno što smo došli do "tako rek'o Putin". Dalje nema.

Ima, ima, tako reko Strelkov, je dalje, tj dublje, još malo pa dno.
benedykt benedykt 11:11 14.02.2023

Re: Spiskić

literatesa


Dopust sebi si, što bi rekli na beogradskom. :)

E sad i ti, pa i one bliže Japanu negRo tebi varijante od onomad su bile u tu neku istu svrhu samo naravno bez kaipirinje…
Milan Novković Milan Novković 11:13 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Jesi ti čuo izjavu generala Hastings Lionel Ismay-a o tome čemu služi NATO u Evropi? The purpose of NATO was "to keep the Soviet Union out, the Americans in, and the Germans down,"

Sirota Evropa tako prestala da ratuje među sobom i zabeležila 50 godina mira (što se slabo pamti) i postala 2. najjača ekonomija na svetu.


Nači od rata je prošlo 77 godina, i nači i ja sam evropljanin, ne treba pojašnjavati, i koj ću moj u Rusijii, Kini, ... osm na godšnjima, al ...

- Evropa je sada na putu između pro-nacizma i nacizma - to treba saseći pa makar im Rus ponovo ušetavali u Berlin, jeftinije će ti ispasti i deci i unucima

- Taj visceral mir o kom pričaš je relativno lažan, dok si najsiledžija u kraju i lupaš šamare drugma, pa ne primaš dotične, ti imaš neki mir, pa makar se neka deca komadala po iračkim svadbama, nabijale slomljenje flaše u dupe po Libijama dok t znosiš zlato, bombardovali novosadski mostovi itd.

- itd, u catch my drift, već sam smorio samog sebe, možda još samo ...

...ne treba zaboraviti da to evropsko, us, itd "biće" ima i glavu i telo - vama se bar tu posrećilo da je glava jedan čovek, u UK imamo konglomerat budala kao glavu, a kolektivni zapad ima ... (evo i Musk tvitovao

literatesa literatesa 11:21 14.02.2023

Re: Spiskić

E sad i ti, pa i one bliže Japanu negRo tebi varijante od onomad su bile u tu neku istu svrhu samo naravno bez kaipirinje…


Da, zaboravila sam čovječe.. da je tebi Japan bliže nego meni. :))

—> ...
freehand freehand 11:27 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
A vaša strana stvari vidi banalno, a to je obavezno pogrešno.

Vaša strana vidi stvari kompleksno i celovito, dok ne dođemo do "tako rek'o Putin".

Nisam primetio da je iko išta obrazlagao na taj način. Ali bi svakako biloverodostojnije od "tako reko Klinton-Buš-Obama-Tramp-Bajden-Bler-Makron"

Sasvim dovoljno što smo došli do "tako rek'o Putin". Dalje nema.

Istini za volju nije lepo kad se tako govori u ime nekakve množine. Jer si do tog neistinitog spin-zaključka došao samo ti. A možda još neko, ali taj se nije javno izjasnio.
Ok, eto i Pajić, njega računam na neviđeno.
maksa83 maksa83 11:30 14.02.2023

Re: Spiskić

Nisam primetio da je iko ištaobrazlagao na taj način.

Ja jesam. A videćeš i ti, samo se fokusiraj na konverzaciju u koju si upao.

Istini za volju nije lepo kad se tako govori u ime nekakve množine.

Istini za volju hajde ti vidi gde si upao i odakle je krenula ta množina.
angie01 angie01 12:21 14.02.2023

Re: Spiskić

I ti idu u školicu kod Marovića i Popovića da nauče kako da palicama, čekićima, lancima,pištoljima domaće i strane proizvodnje,puškama i snajperima nenasilno promene vlast u zemlji.


ta obuka nije za gerilu, kako si predstavio, nego za aktvizam,

KLIK,

CANVAS was founded in 2005 by Slobodan Djinovic and Srdja Popovic to advocate for the use of nonviolent resistance in the promotion of human rights and democracy. Since then, we have worked with pro-democracy activists from more than 50 countries.

...inace se slazem sa alsovim komentarom vezanog za Iran.
gvozden1 gvozden1 13:15 14.02.2023

Re: Spiskić


Ja jesam.

A jesi li video onoga što Girkina proglašava Istinom?

Ako jesi, šta misliš o takvom?
gedza.73 gedza.73 13:39 14.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1
Američka posebno.
I nije bilo dreke i kmečanja, najviše što se govorilo je, osuđujem, a često se i stajalo na stranu agresora jer.... diktatura i te žvake.

Ajde ne lupetaj. Koliko smo puta prozivali Obaminu nagradu za mir i ratove koje je vodila Amerika? Koliko puta je pisano o učešću Amerikanaca, Britanaca ili Francuza u ratovima, kolonije, svrgavanju ili postavljanju diktatora, o talibanima u Beloj kući, Bajdenovom rasizmu, Klintonu, Bušu sa okrenutom slikovnicom, njegovima koji su cisternama izvlačili naftu, Blekvotersima kako u insotranstvu tako i tokom Katrine?

Neki... u stvari jedan koliko se sećam VIP bloger je čak pisao o 9/11 kao pravednoj kazni iako su tada stradali civili.

Sad odjednom se opravdava isto postupanje Rusije, nalaze se opravdanja za rusku agresiju ('pa šta ako su napali, kad mogu Amerikanci što ne bi mogli Rusi') i od te zaslepljenosti i ljubavi se ne vidi da se time opravdava NATO agresija na Srbiju. Oni koji opravdavaju Putina na bilo koji način pljuju po srpskim žrtvama. Jednog sutra kad se povede priča o žrtvama i razaranjima koje je NATO pakt izvršio nad Srbima neko ima poptuno pravo da kaže 'ko vas jebe, vi ste tako isto podržavali Ruse'.

I još osuđujemo Ukrajinu koja je devedesetih bila uz nas kad je retko ko stajao na srpskoj strani čak je osudila NATO agresiju za razliku od ruskih funkcionera poput černomirdina koji je rekao kako će se Rusija priključiti bobmardovanju a od Srbije napraviti tepih

. Na pitanje koje sam uputio Čeronomirdinu zašto se tekst poziva na primenu glave 7 a ne 6 Povelje UN, kako je dogovoreno u prethodnim rundama pregovora, Marti Ahtisari je, teatralno prebacujući ruku preko ramena Černomirdina, odgovorio: „Zato što smo se ja i moj brat Černomirdin tako dogovorili.”
Jovanović


Putin ga naziva dalekovidim političarem od koga je mnogo naučio.

maksa83 maksa83 14:05 14.02.2023

Re: Spiskić

A jesi li video onoga što Girkina proglašava Istinom?

Ako jesi, šta misliš o takvom?

Nemaš bukvalno nijedan argument kojim bi pobio to što priča neko ko je bio Ministar Odbrane Donjecka tada kada se sve dešavalo. Pokušavaš da mutiš sa 0 podataka u ruci pošto to prilično menja narativ koji guraš.
freehand freehand 14:08 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
A jesi li video onoga što Girkina proglašava Istinom?

Ako jesi, šta misliš o takvom?

Nemaš bukvalno nijedan argument kojim bi pobio to što priča neko ko je bio Ministar Odbrane Donjecka tada kada se sve dešavalo. Pokušavaš mutiš sa 0 podataka pošto to prilično menja narativ koji guraš.

Koliko ti imaš argumenata da pobiješ ono što je, na primer, nebojša stefanović pričao o Krušiku?
Mnogo? Pa dobro, možda je to zato što živiš u Srbiji a nemaš pojma o Ukrajini (kao ni ja naravno) u tim dnevnim i ko-je-ko dešavanjima, pa sebi biraš izvore po principu koji podupire tvoj već stvoren sud - taj je tačan.
Vazda brzaš, a ni tvrdoglavost ti ne nedostaje.
maksa83 maksa83 14:18 14.02.2023

Re: Spiskić

Koliko ti imaš argumenata da pobiješ ono što je, na primer, nebojša stefanović pričao o Krušiku?

To bi bilo "reko Putin".

Mislim, mojne te huči "sve je magla i ništa nije jasno i niko ne zna ništa o Ukrajini zato što meni tako sada odgovara" fore a sa druge strane kao znamo koji je bataljon gde koliko i od čega izginuo.

Strelkov svakako nije drugorusijanski hipster blogerjućuber iz Petera na privremenom radu u Gruziji pa da podržava neki zapadni narativ. Tip je FSB oficir (ruski izvori) i bio je min. odbrane Donjecka (znam, bio je i Martić, ali Martić je magacioner lutka).

Vazda brzaš, a ni tvrdoglavost ti ne nedostaje.

Jes, baš štrčim u moru staloženih i argumentovanih Zrba.

Upravo drnda zemljotres jebote!

gvozden1 gvozden1 14:25 14.02.2023

Re: Spiskić


Nemaš bukvalno nijedan argument kojim bi pobio to što priča neko ko je bio Ministar Odbrane Donjecka tada kada se sve dešavalo

A ti imaš njegovu reč.
I bez rezerve veruješ jer je on šta?
Svetac, bezgrešnik?
Svi drugi su lažovi a on je pošten.

Naprosto, plitko razmišljanje, mnogo plitko.

Rekoh već, sve i da jeste tako, da je on širio pobunu, da je on prelomio da stvari pređu neku kritičnu granicu, to naravno ne svedoči da je tamo tekao med i mleko, a on sve upropastio.

Neko je uvek vođa, neko mora da bude prvi, pomenuh primer Karađorđa, (na to naravno ćutiš) a može se navesti još mnogo takvih primera.

Pomenuh i da se lična svedočenja uglavnom uzimaju sa rezervom, naročito u situaciji kad neko priča o svojim zaslugama, to objektivni, a ti na žalost u te ne spadaš, uvek imaju u vidu.


Kod tebe je klasična pristrasnost na delu, nešto ti se uklapa, istrgneš nečiju izjavu i mašeš njome kao da su deset božijih zapovesti.

I onda, očekivano, pokušavaš doskočicama u kojima ćeš pomenuti Putina.
Jer Putin, to je zlo, to je laž.

Ali nije prvi put, isto radiš i sa Vacićem i sličnim.

To je argument, nula.

Ali dobro, ako ti nije do argumenata nego do popularnosti, na dobrom si putu.
gvozden1 gvozden1 14:27 14.02.2023

Re: Spiskić

To bi bilo "reko Putin

Ne, baš Girkin.
Ministar na ministra.

Što njega ne pomeneš?
maksa83 maksa83 14:32 14.02.2023

Re: Spiskić

I onda, očekivano, pokušavaš doskočicama u kojima ćeš pomenuti Putina.

Pa ti si poturio Putina kao izvor istine. :))))))

Sve ostalo je gomila budalaština i uobičajenih evazivnih manevara zasoljenih sa uobičajenim ličnim na kraju.

Kod tebe je klasična pristrasnost na delu, nešto ti se uklapa




Ali bukvalno si ti poslednji ovde koji ovo nekome može da kaže.
gvozden1 gvozden1 14:41 14.02.2023

Re: Spiskić


Pa ti si poturio Putina kao izvor istine

Ne poturio sam ga kao nekoga ko drugačije govori.
Girkin kaže, ne bi se digli da nije bilo mene, Putin, digli se jer su bili ugroženi.

A ti naravno veruješ Svetom Dirkinu.

Ali bukvalno si ti poslednji ovde koji ovo nekome može da kaže.

Ja to makar pokušavam da obrazloži, a koja su tvoja obrazloženja?

Putin!
Vacić!
maksa83 maksa83 14:46 14.02.2023

Re: Spiskić

Ja to makar pokušavam da obrazloži, a koja su tvoja obrazloženja?

Ne obrazlažeš ti ništa nego množiš sa nulom stvari koje ti ne odgovaraju bez ikakvog argumenta.

Recimo da si rekao "taj Girkin je uhvaćen u laži tad-i-tad, on je rekao to-i-to, a bilo je zapravo tako-i-tako", to bi bilo obrazloženje, ovako je obično mlaćenje ničim.

Vacić!

Vojska sa kojom se on slika ne može biti na pogrešnoj strani.

gvozden1 gvozden1 14:55 14.02.2023

Re: Spiskić


cimo da si rekao "taj Girkin je uhvaćen u laži tad-i-tad, on je rekao to-i-to, a bilo je zapravo tako-i-tako", to bi bilo obrazloženje, ovako je obično mlaćenje ničim.

A dok ne nađem da je nekad slagao on je svetac, ima mu se verovati na reč?

Vidi, možeš ti njega proglasiti za sveca, možeš ga uzeti i za krsnu slavu, ali radi se o čoveku za koga mogu da napabirčim par izjava na netu, a to je mnogo malo da bih procenio njegov karakter i rekao, ovaj čovek je zlato, šta on kaže u to se ne sumnja.

Tebi ostavljam svece, ja se radije vodim onim što napisah, kad neko hvali sebe, ipak ostavi malu rezervu.



Vojska sa kojom se on slika ne može biti na pogrešnoj strani.


Može, ali nije obavezno.

Vacića takođe ostavljam tebi kao meru vrednosti.
benedykt benedykt 15:19 14.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1

cimo da si rekao "taj Girkin je uhvaćen u laži tad-i-tad, on je rekao to-i-to, a bilo je zapravo tako-i-tako", to bi bilo obrazloženje, ovako je obično mlaćenje ničim.

A dok ne nađem da je nekad slagao on je svetac, ima mu se verovati na reč?

Vidi, možeš ti njega proglasiti za sveca, možeš ga uzeti i za krsnu slavu, ali radi se o čoveku za koga mogu da napabirčim par izjava na netu, a to je mnogo malo da bih procenio njegov karakter i rekao, ovaj čovek je zlato, šta on kaže u to se ne sumnja.

A ja ga vidiš pratim već skoro pa deset godina i odgovorno ti tvrdim da je svakakav samo lažov nije, i to je toliko opšte poznata stvar da je meni čak i smešno da se o tome raspravlja. Čovek je dakle pukovnik FSB-a doduše u ostavci, pri tome se ako i to nisi znao borio kao mlad u Bosni na srpskoj strani naravno. Ruski patriota, nacionalista, monarhista, prošao posle kada je počeo da radi za FSB i Čečeniju odnosno Dagestan. Kada je krenuo Majdan obilazio u toku te zime istok Ukrajine da izvidi teren i to sa Malofejevom koji je bio tu što pokrića radi a što da vidi koliko će trebati da se isprsi iz novčanika kada bude krenula žurka.

Dakle, Strelkov ti je bukvalno glavni i odgovorni za tzv Rusko proleće i to su znali bukvalno svi i to ne posle kada je on rekao neke detalje, nego još tada kada se sve dešavalo. Mislim nikakve tajne tu nije bilo, kao što niko nikada nije ni pomislio da opovrgne bilo šta od njegovih navoda…
gvozden1 gvozden1 15:28 14.02.2023

Re: Spiskić

ti tvrdim da je svakakav samo lažov nije

Opet u krug, sveci i đavoli.

Ako tako cenite politiku, ako na to svodite uzroke rata koji svašta može da donese, onda mašala.

Da ne bi strelkova ništa ne bi bilo, cvetalo bi cveće, i Rusi bi ga bacali na azov.

I da ne bi onog Principa, Švabe bi Srbe na kolenima cuckale.

Al Princip i Strelkov.
maksa83 maksa83 15:48 14.02.2023

Re: Spiskić

Da ne bi strelkova ništa ne bi bilo, cvetalo bi cveće, i Rusi bi ga bacali na azov.

I da ne bi onog Principa, Švabe bi Srbe na kolenima cuckale.

Ovo su zanimljive teorije. Jesi sam do njih došao ili si to negde pročitao?
gvozden1 gvozden1 15:52 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Da ne bi strelkova ništa ne bi bilo, cvetalo bi cveće, i Rusi bi ga bacali na azov.

I da ne bi onog Principa, Švabe bi Srbe na kolenima cuckale.

Ovo su zanimljive teorije. Jesi sam do njih došao ili si to negde pročitao?

Pročitao.
U tvojim komentarima.
maksa83 maksa83 15:57 14.02.2023

Re: Spiskić

Pročitao.
U tvojim komentarima.

Onda si ili nepismen ili lažeš, pošto to nigde ne piše.

Alternativno, pokazaćeš mi gde to piše, a mene neće mrzeti da pokažem kako smo do ovoga došli i šta tebi sreću kvari.

literatesa literatesa 15:57 14.02.2023

Re: Spiskić

I da ne bi onog Principa, Švabe bi Srbe na kolenima cuckale.

Dobro, osnovna teza pozdravljena vidimo i muzičkim željama je da Rusi ne bi napali Ukrajinu onaj dan prije godinu dana parkirani sasvim slučajno tenkovima kraj granice da nije bilo Zapada? Ili ovo u Iranu ne bi bilo danas da prije x godina nije bilo nešto drugo? Ili rata u Jugoslaviji ne bi bilo da je Beograd napravio Veliku Srbiju barem 1945. kad je šansu propustio 1918?
benedykt benedykt 16:00 14.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1

Ako tako cenite politiku, ako na to svodite uzroke rata koji svašta može da donese, onda mašala.

Da ne bi strelkova ništa ne bi bilo, cvetalo bi cveće, i Rusi bi ga bacali na azov.

Pa sad, ne bih baš da te razočaram ali taj famozni Azov je vidiš formiran koji mesec posle dolaska Strelkova, odnosno kada je on sa svojom FSB ekipom uveliko već bio u Donbas, upao u zgrade lokalnih samouprava te proglasio date gradove delovima otcepljene DNR tj LNR.
Prosto tako kreće cela priča, odnosno nikome u Kijevu niti bilo gde u Ukrajini do tog trenutka i ne pada na pamet da će tu biti nekakvog građanskog rata, odnosno da budemo precizni bukvalno u čudu gledaju kako im je Krim otišao i šta se sve to dešava sa tim Ruskim prolećem.

Dakle, prvo moraš da razdvojiš fikciju od onoga što je istorijska istina, jer ti konstantno polaziš od lažnog narativa kako su Rusi u Ukrajini živeli u nekakvom strahu sve do Majdana, to jest da je to bila kap koja je samo prelila čašu i pokrenula opravdani otpor naroda tj ustanak. Ništa slično tome se prosto nije desilo, odnosno do te 2014. je na primer odnos ukrajinske populacije prema vlasti u Kremlju i Rusiji kao državi bio, a prema istraživanjima javnog mnjenja, i više nego pozitivan.

Taj Majdan kakav god da je bio, odnosno slobodno ubaci i Viktoriju Nuland i šta god da želiš, nije bio antiruski u smislu da je poenta cele priče bila mržnja prema ruskom delu populacije i svemu ruskom. Mešaš prosto neke stvari, jer je srž protesta bila korumpirana vlast Janukoviča i želja tog nekog urbanog sloja populacije u Kijevu da se nastavi proces sa EU koji je prekinut jer je Putin malčice tu zavrnuo ruku Januku.
Od toga je onda Janukovič na kvarno (uz naravno sufliranje FSB ekipe na čelu sa generalom Besedom koja je bila tu u Kijevu a posebno pred kraj) a da zaštiti svoju pozadinu, napravio preko ondašnjih njemu vernih medija priču da je cela poenta rusofobija, odnosno u prvi plan su stalno stavljani oni naci debili iz Desnog sektora i Svobode. Ostalo je već istorija što-no-se-kaže…
literatesa literatesa 16:02 14.02.2023

Re: Spiskić

Jes, baš štrčim u moru staloženih i argumentovanih Zrba.

Dobro, ovo je smiješno. :))
gvozden1 gvozden1 16:03 14.02.2023

Re: Spiskić

Alternativno, pokazaćeš mi gde to piše,

Pa onda ti kažeš, ali ne piše to, nigde se ne pominje ni cveće ni Princip, a ja objašnjavam da je to značilo to, a ti meni kažeš da lažem, a ja tebi da.....

Previše godina imam za to, jbg.

Ima ovde takvih, pa ako ti je do toga....
gvozden1 gvozden1 16:05 14.02.2023

Re: Spiskić

famozni Azov je vidiš formiran koji mesec posle dolaska Strelkova,

Pao s neba?
Nikad Ukrajinci nisu takvi bili, to oni kao reakciju na Ruse.
Važi.
maksa83 maksa83 16:11 14.02.2023

Re: Spiskić

Pa onda ti kažeš, ali ne piše to, nigde se ne pominje ni cveće ni Princip, a ja objašnjavam da je to značilo to, a ti meni kažeš da lažem, a ja tebi da.....


Skratićemo - pošto teza da je Girkin lažov postaje teško održiva (a što zapravo znači da se narod tamo nije digao spontano sam od sebe pošto je bio potlačen, što je tvoja teza, nego da je taj ustanak indukovan i sproveden od spolja od strane ruskih obaveštajnih službi i da je po samom Girkinu postojao ozbiljan lokalni otpor celoj stvari pa je morao da zatvara neposlušne gradonačelnike i uklanja "miroljubive" ) izmislio si nešto suludo i nenapisano da bi ti turio to drugom u tastaturu i raspravljao se sa tim i tako skrenuo stvar sa početne putanje. To se zove "čovek od slame" i nije prvi put da to radiš a nije ni prvi put da ti se na to ukazuje, pa me zato čudi zašto to radiš, a nisi debil.
benedykt benedykt 16:23 14.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1
famozni Azov je vidiš formiran koji mesec posle dolaska Strelkova,

Pao s neba?
Nikad Ukrajinci nisu takvi bili, to oni kao reakciju na Ruse.
Važi.

Pa sad, ne bih i oko toga da te razočaram ali je još u mesecu februaru (tri meseca pre Azova) 2014. formirana npr Odeska družina…



A ovo je jedan od kolovođa, uz naravno Dimitrija Odinika zvanog Majdanik i Denisa Jacuka, odnosno momak po imenu Anton Rajevski…


Odnosno on neki mesec posle toga slikan…



Elem, taj Rajevski je na primer napisao neku godinu posle toga na svom VK profilu sledeće…

Kremlj je ostavio na cedilu Odesu, iako je pre toga dugo nadgledao aktivnosti proruskih grupa. Sve aktivnosti Odeskog antimajdana bile su skrnavljenje istinske borbe. Odesa je prosto imala ulogu ritualne žrtve sa ciljem da se pokrene ovaj rat


Tako da, kao što vidiš nije samo Strelkov svedok nekih stvari…
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:27 14.02.2023

Re: Spiskić

- i on je Ukrajinu (kao Milošević Srbiju) uveo u rat sa supersilom koji nemaju šanse da dobiju



Ma, da, do jaja "supersila", u vlasništvu gangsterskih klanova, koja na pravdi bloga pokušava da siluje susednu državu (države), ali joj i to dosta loše ide. Čudi me da ti ta sličnost sa Miloševićem i Srbijom iz onog vremena tako lako promače.
gvozden1 gvozden1 16:29 14.02.2023

Re: Spiskić

pošto teza da je Girkin lažov postaje teško održiva

Vredi li ako treći put napišem da je moguće da je sve to što Girkin govori, tačno, ali da je moguće i da nije tačno?
Dva puta sam to ponovio, al hajd, treća sreća.

Ustvari, previše je složen rat, previše potresa celu planetu, da bi se uzrok sveo na nekog Girkina, a za argument se uzima njegova reč.

Naivno, po mom sudu.


Na drugom mestu, uzroci tog rata, a to je sigurno, nisu nivoa, idem da branim demokratiju, niti, ima Ukrajina zlato, naftu, klinac palac, pa ću da smislim razlog da joj to otmem.

Uzroci su lakše shvatljivi, jedan je širenje NATO, drugi kršenje sporazuma, treći položaj Rusa.

Sve i da je KGB (kako god se sad zvao) instruirao bilo koga da zapodene, ne može se reći da je bez razloga.

Rusiji ne odgovara NATO u Ukrajini, i ona pokušava da to spreči.
Kako god, ratom - ratom.

Jel Ukrajina bilo kakav ustupak Rusiji učinila?
Nije.

E pa onda se to ovako radi.

Okriviti samo jednu stranu je u startu pogrešno, da ne upotrebom neku težu reč, a i teže bi bile adekvatne.

Stanovište, jadna Ukrajina, džabe je napadoše, je stanovište moralnog sudije, i to pristrasnog.

Nije učinila ništa da izbegne rat, nikakav ustupak nije htela da napravi, i eto, sad gori.


A šta je s nama u svemu tome, to je važnije pitanje od, šta će biti sa Ukrajinom.
benedykt benedykt 16:53 14.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1

Rusiji ne odgovara NATO u Ukrajini, i ona pokušava da to spreči.
Kako god, ratom - ratom..

Znači da očekujemo uskoro napad i na Finsku, ili ta priča samo važi za Ukrajinu koju pri tome niko i nije hteo ni da primi u NATO za razliku od Finske odnosno Švedske koje to postadoše…?!

Sačekaj, sada sam već potpuno zbunjen, pa da li je bilo kakve i pomisli tamo na proleće 2014. da će Ukrajina eventualno zatražiti pristupanje NATO paktu jednog dana…?! Pa zašto onda Rusija započe rat tamo, ili su imali nekog Ljubišu Trgovčevića u Kremlju pa im on sve lepo i potanko rekao šta će i kako će da se desi…?!

U prevodu, po potrebi ratujemo jer su tamo narkomani nacisti koji hoće da zatru sve rusko, a po potrebi je sve to samo zbog toga da Ukrajina ne uđe u NATO. Šta je dakle od toga pravi razlog po tebi, ili se eventualno cela ta priča gusla samo i zato da bi se prikrio pravi razlog…
maksa83 maksa83 16:54 14.02.2023

Re: Spiskić

Stanovište, jadna Ukrajina, džabe je napadoše, je stanovište moralnog sudije, i to pristrasnog.

Ne, to je samo tebi potrebno, da izmišljaš opravdane povode i verglaš da kad tvoj dragi prdi ne smrdi i da Kremlj nekako ispadne plemeniti spasilac svog naroda od ropstva zlopatna (a milion ljudi im pobeglo od njih samih za godinu dana), i onda si ti na nekoj ispravnoj strani mada kada zatreba glumiš utilitarizam (kao, nije bitno ko je kakav, bitno je da Rusi pobede zbog nas jer je to u našem interesu, a niđe veze, obaška što ćemo se naći na strani parije okruženi NATO-m sa dupetom na izvolte koje će Rusi onda da brane zato što će NATO valjda da se uplaši od njihove moći (a ono trt u čabar, trodnevna operacija se razvukla na evo već godinu dana kao da je neki božemeoprosti softverski projekat) i sve će da nam da jer im tako rekli Rusi. Glava da ti eksplodira...

Primarni uzrok rata tamo je što je Ukrajina htela u EU (*) a ima na svojoj teritoriji rusku vojnu luku.


(*) Često ponavljana teza Zrba (uobičajeni eho kremljanske propagande) je ovde da je problem ulazak u NATO, rakete u trbuhu i slične budalštine ali zapravo je problem ulazak u EU, to ne može da se toleriše iz niza razloga od kojih je Sevastopolj samo primarni. I zato Krim, i Donbas, i destabilizovanje i uništavanje.

A šta je s nama u svemu tome, to je važnije pitanje od, šta će biti sa Ukrajinom.

Mi ćemo strelovito dalje u kurac krasni u koji smo se zaputili dok god budemo očekivali da će ruska pobeda da nam reši probleme i da je to što ovde vlada najgora gomila mediokriteta i secikesa sekundarno ako se uopšte razmatra.
benedykt benedykt 16:59 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83


Primarni uzrok rata tamo je što je Ukrajina htela u EU (*) a ima na svojoj teritoriji rusku vojnu luku.


(*) Često ponavljana teza Zrba (uobičajeni eho kremljanske propagande) je ovde da je problem ulazak u NATO, rakete u trbuhu i slične budalštine ali zapravo je problem ulazak u EU, to ne može da se toleriše iz niza razloga od kojih je Sevastopolj samo primarni. I zato Krim, i Donbas, i destabilizovanje i uništavanje.

Manje više tako, odnosno Kremlj nije mogao sebi da dozvoli ali ni pod tačku razno da Ukrajina izađe iz njenog bratskog zagrljaja i ode u mrsku EU pa nek košta koliko košta, odnosno ako neće da nas volite i slušate kao braću najrođeniju ima sve da vas potamanimo u krajnjem slučaju.
Što-no-bi voleo da kaže cvećar Pera Mitić… Ko ne voli (ruske) karanfile, ne treba ni da živi…
alselone alselone 17:03 14.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
alselone
benedykt



Ja sam tebi odgovorio na pitanje, red bi bio i da ti meni odgovoriš.

Ne znam zaista ko su ti misteriozni ćutolozi, ali znam zato da kada bi eventualno na primer prelistao arhivu bloga kako bi našao tamo negde od 2011. pa na dalje u dubine prošlosti, jedno brat bratu najmanje osam stotina sedamdeset i devet mojih komentara na datu temu.
Tada sam se doduše imao drugačiji jedan nadimak ali me ondašnja vladajuća klika uzela na zub, pa sam bez istog trajno ostao, i onda tako valjda dva ili tri puta dok mi se nije dosadilo.
Eto, ukoliko je ta brojka od osam stotina sedamdeset i devet pisanija protivu američanskoga zuluma eventualno premala, odoh da se iskreno stidim…


Znam da nisi ti ćutolog. Ali isprati kako je tekla konverzacija.
Ja kažem da postoje ćutolozi, ti kažeš da je pravo pitanje odkud ovi drugi. Ja ti odgovorim šta mislim otkud ovi drugi. Ti mi ne odgovoriš na pitanje otkud ovi prvi nego kažeš kako nisi ti ćutolog. U redu, nisi, slažem se sa tim, ali šta misliš otkud oni i kako to sebi objašnajvaju?

To me iskreno zanima.
gvozden1 gvozden1 17:10 14.02.2023

Re: Spiskić

Znači da očekujemo uskoro napad i na Finsku

Zar veruješ da možeš da znaš strategiju i planove Rusije?

Verovatno je to među najčuvanijim državnim tajnama, pa sve što možemo je da čekamo i vidimo.
pa da li je bilo kakve i pomisli tamo na proleće 2014. da će Ukrajina eventualno zatražiti pristupanje NATO paktu jednog dana…?!

Nije ni napala 2014.
, po potrebi ratujemo jer su tamo narkomani nacisti koji hoće da zatru sve rusko, a po potrebi je sve to samo zbog toga da Ukrajina ne uđe u NATO.

Šta je dakle od toga pravi razlog po tebi,

Sve to zajedno,vidi se golim okom, i pored toga što i nisam nešto zainteresovan da rasplićem tako zamršeno klupko.

Vidi se da nije čista obest, dovoljno.
O ostalim neka razmišljanjaju Ukrajina i Rusija.

kad tvoj


Boljeg dokaza da nemaš aduta nema.
onda si ti na nekoj ispravnoj strani


To ostavljam drugima, moralnim sudijama.
a niđe veze, obaška što ćemo se naći na strani parije okruženi NATO-m sa dupetom na izvolte koje će Rusi onda da brane zato što će NATO valjda da se uplaši od njihove moći


I ti prešao u vračare, znaš šta će biti.
Primarni uzrok rata tamo je što je Ukrajina htela u EU


Opet neki glasovi s onog sveta?

Pričalo se drugačije.
da će ruska pobeda da nam reši probleme


Rešiće nam ih Ukrajinska pobeda.
benedykt benedykt 17:12 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone


Znam da nisi ti ćutolog. Ali isprati kako je tekla konverzacija.
Ja kažem da postoje ćutolozi, ti kažeš da je pravo pitanje odkud ovi drugi. Ja ti odgovorim šta mislim otkud ovi drugi. Ti mi ne odgovoriš na pitanje otkud ovi prvi nego kažeš kako nisi ti ćutolog. U redu, nisi, slažem se sa tim, ali šta misliš otkud oni i kako to sebi objašnajvaju?

To me iskreno zanima.

Hajde samo da razjasnimo na koga tačno misliš pošto mi taj deo očigledno promiče, odnosno da li misliš na nećemo sad imenujemo neke ljude na blogu, eventualno na populaciju u zemlji Srbiji, na ono što nazivamo kolektivni Zapad, ili baš onako uopšteno a globalno rečeno…?!
alselone alselone 17:17 14.02.2023

Re: Spiskić

Nema veze.
benedykt benedykt 17:24 14.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1

Nije ni napala 2014.

Ma jok sam rat počeo od sebe eto tako bezveze, valjda im bilo dosadno.
Ne znam samo koliko znaš za priču da je 90% navodnih dobrovoljaca koji su došli iz Rusije u Donbas iz nekog nepoznatog razloga do trenutka odlaska bilo u vojnoj službi, a onda tako jednog dana se reše da odu tamo ali onako sve sami od sebe i bez da im je išta neko sugerisao ili ne d’o Bog naredio.
Takođe, ne znam da li znaš da su ruska artiljerija i VBR stajali tako poređani bukvalno uz samu ukrajinsku granicu, pa tako krene odjednom da sipa odnekle što se kaže zemlja se tresa kako to lomi svuda okolo. Ukrajinci se žalili kukali, pokazivali dokaze, ali Rusi im na to kao u onom čuvenom sovjetskom filmu odgovarali… Я не я, и лошадь не моя… Ili ti ga… Ja nisam ja, a ni konj nije moj…

Pretpostavljam da makar znaš kako je kompletno finansiranje i naoružavanje cele te priče u Donbasu išlo iz Rusije, odnosno kompletan oficirski kadar i sve ostalo, tj prvo Girkin i FSB, pa onda ni GRU ne bude lenj pa oformi i pošalje tamo Vagner, i sve tako što-no-se kaže redno…

Nije kažeš ti Rusija napala Ukrajinu 2014…!? Pa sad, možda jedino ne zvanično…
gvozden1 gvozden1 17:28 14.02.2023

Re: Spiskić

valjda im bilo dosadno.
Ne znam samo koliko znaš za priču da je 90%

Uopšte ne
Takođe, ne znam da li znaš da su ruska artiljerija

Ne znam.

Ali znam da je ovo, poturanje stvarnih ili navodnih detalja, nebitnih za sagledavanje stvari, a koje treba da fasciniraju znanjem, pogrešan razgovor.
benedykt benedykt 17:46 14.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1
valjda im bilo dosadno.
Ne znam samo koliko znaš za priču da je 90%

Uopšte ne
Takođe, ne znam da li znaš da su ruska artiljerija

Ne znam.

Ali znam da je ovo, poturanje stvarnih ili navodnih detalja, nebitnih za sagledavanje stvari, a koje treba da fasciniraju znanjem, pogrešan razgovor.

Sačekaj da li su po tebi nebitni detalji da je ruska vojska direktno učestvovala ali bukvalno od prvog dana cele furtutme i rata u Ukrajini, odnosno da je davala oružje, municiju, ljudstvo, oficire, odnosno po potrebi tukla sa teritorije Rusije svojom artiljerijom i VBR-ovima.

Pa nemoj mi zaista reći da nisi toliko ispratio priču, nego eto tako ruski narod u strahu za goli život i da ih ne ubiju ukrajinski nacisti, digne od muke ustanak…
panta panta 18:33 14.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
gvozden1

Nije ni napala 2014.

Ma jok sam rat počeo od sebe eto tako bezveze, valjda im bilo dosadno.
Ne znam samo koliko znaš za priču da je 90% navodnih dobrovoljaca koji su došli iz Rusije u Donbas iz nekog nepoznatog razloga do trenutka odlaska bilo u vojnoj službi, a onda tako jednog dana se reše da odu tamo ali onako sve sami od sebe i bez da im je išta neko sugerisao ili ne d’o Bog naredio.
Takođe, ne znam da li znaš da su ruska artiljerija i VBR stajali tako poređani bukvalno uz samu ukrajinsku granicu, pa tako krene odjednom da sipa odnekle što se kaže zemlja se tresa kako to lomi svuda okolo. Ukrajinci se žalili kukali, pokazivali dokaze, ali Rusi im na to kao u onom čuvenom sovjetskom filmu odgovarali… Я не я, и лошадь не моя… Ili ti ga… Ja nisam ja, a ni konj nije moj…

Pretpostavljam da makar znaš kako je kompletno finansiranje i naoružavanje cele te priče u Donbasu išlo iz Rusije, odnosno kompletan oficirski kadar i sve ostalo, tj prvo Girkin i FSB, pa onda ni GRU ne bude lenj pa oformi i pošalje tamo Vagner, i sve tako što-no-se kaže redno…

Nije kažeš ti Rusija napala Ukrajinu 2014…!? Pa sad, možda jedino ne zvanično…

А што да Русија не нападне Украјину?
Или било коју другу земљу?
Од када је то но, но?
Русија само понавља поступке које је икс пута пре тога урадио најбољи у том послу.
Иначе се ја чудим толике бриге око неких граница.
Јебеш границе!
Зар нису најважнији људски животи?
А пре људских живота, изнад свега, демократија и људска права тих људова.
Макар их зато требало и побити.
Дакле, јебеш границе!
Брат Амер је одавно доказао да су границе неважне.
Ако је тако, зашто би Рус водио рачуна о њима?
Америма то нико није приговарао.
Или макар ни приближно колико то замера Русима.
Што рече Милан Новковић, изгледа да се Рус научио памети па решио да не чека у Москви.
Па кренуо у сусрет.
Све у свему, надам се да ће Рус ову интервенцију да опосли што пре, како би се смањио број жртава.
Без обзира на сва труд браће Амера да потраје.
benedykt benedykt 18:39 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone
Nema veze.

Ima veze, evo čitao sam ponovo tvoj prvi komentar ali onako pažljivo i sa razumevanjem…

alselone
E, a zašto ste ćutali na sve druge ratove, samo ih je u poslednjih 20 godina bilo mnogo. MIslim, ćutali kažem bukvalno i figurativno pošto jedan komentar jednom u pet godina koji glasi otprilike "jao da, svaki rat je baš grozan, žao mi je nevine dece", ne smatram baš antiratnom aktivnošću.


Elem, na ovo prvo sam ti odmah odgovorio tj citirao Neuesa…

Neues aus der Nachbarschaft

Da ponovimo ipak jos jedared: niko ovde nije negirao ili opravdavao americke ratove. Sa druge strane, Putinov rat u Ukrajini se evo masala skoro pa godinu dana ovde neprestano opravdava.


Onda sam ti dodatno pošto si insistirao da ti odgovorim, pojasnio da ja sigurno u toj nekoj prošloj reinkarnaciji nisam ćutao, kao što sam se takođe oglašavao ovde otkako se u-im’-Boga vratih, kada se npr pričalo o Avganistanu.

Dakle, koliko shvatam imaju ti neki ljudi ovde na blogu koji su ćutali. Ok, a kakve ima veze sa tobom ili sa bilo kime drugim to što je neko ćutao, pričao, sekao vene ili se samospaljivao kao Jan Palah…!?!

Mislim, nemoj mi reći da vi koji sada opravdavate i navijate za Ruse oko rata u Ukrajini, sve to radite iz čistoga inata i jer su drugi neki ćutali za Amerikance ili bilo koga drugog.
Pa da ceo svet ćuti ja ću da pričam, jer ne pričam nikada zbog drugih nego zbog sebe samog i imam potpuno identičan odnos prema nekim sličnim stvarima tj ne može se jedno zlo opravdavati nekim drugim. A to šta ko drugi radi, da li ćuti, da li priča, da li nešto kaže jednom u pet godina na temu što mu žao tamo neke dece, me zabole baš briga, tj svako radi ono što on misli da treba da radi i to sa mojom malenkošću i mojim stavom nema ama nikakve blage veze…
alselone alselone 18:40 14.02.2023

Re: Spiskić

Pa da ceo svet ćuti ja ću da pričam,

Zvučiš kao Sofronije na kraju onog crtaća.
freehand freehand 18:41 14.02.2023

Re: Spiskić

ali Martić je magacioner lutka).

Istini za volju Hadžić je bio magacioner a Martić je bio komandir milicijske stanice.
Al ti se drži Girlina, to ti je ekspertiza a meni prebacuješ nepreciznost oko Putina i Rusije.
Inače, to sam hteo da kažem u jednom komentaru - ja o ovom ovde znam prilično precizno ko je šta i gde. O Ukrajini skoro pa ništa. Ale eto, mogu tebe da pratim pa da sa visokim procentom sgiurnosti znam šta sigurno nije tačno.

crossover crossover 18:48 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone
A ima li onih koji ne žele da žive u Ukrajini pod Zelenskim?

Ukrajina je celovita i ne sme da se deli.
Hrvatska je celovita i ne sme da se deli.
Bosna je celovita i ne sme da se deli.
Kosovo je celovito i ne sme da se deli.

Srbiju ćemo podeliti ko porodičnu picu.


"Nije to isto."
"Mi smo zaslužili."
freehand freehand 18:50 14.02.2023

Re: Spiskić

Ma, da, do jaja "supersila", u vlasništvu gangsterskih klanova, koja na pravdi bloga pokušava da siluje susednu državu (države), ali joj i to dosta loše ide. Čudi me da ti ta sličnost sa Miloševićem i Srbijom iz onog vremena tako lako promače.

Kako ide sa državom kojoj plaćaš porez a inače najvećim svetskim teroristom, na čelu anjveće svetske terorističke organizacije, koja u sred Evrope uništava krucijalne infrastrukrurbne energetske objekte svojim bnajvećim saveznicima?
I šta na to kaže Hanter Bajden, kako mu stoje ukrajinski biznisi?
maksa83 maksa83 18:55 14.02.2023

Re: Spiskić

Ale eto, mogu tebe da pratim pa da sa visokim procentom sgiurnosti znam šta sigurno nije tačno.

Ti sad ovo ne misliš ozbiljno nego se šališ sa mnom.
benedykt benedykt 18:58 14.02.2023

Re: Spiskić

panta

А што да Русија не нападне Украјину?
Или било коју другу земљу?
Од када је то но, но?
Русија само понавља поступке које је икс пута пре тога урадио најбољи у том послу.
Иначе се ја чудим толике бриге око неких граница.
Јебеш границе!

Што рече Милан Новковић, изгледа да се Рус научио памети па решио да не чека у Москви.
Па кренуо у сусрет.
Све у свему, надам се да ће Рус ову интервенцију да опосли што пре, како би се смањио број жртава.
Без обзира на сва труд браће Амера да потраје.

Gosn Milanče zvani još i Tarabić sa tastaturom, pretežno kao papagaj ponavlja šta mu neki tamo šarlatani pričaju u internet nedođijama.

Što se tiče ostalog, sve će ti se samo kas’ti… Sehr geehrte Damen und Herren…

Da su gospodin Čerčil i ostali ratni huškači osetili delić odgovornosti prema Evropi, ne bi mogli da započnu svoju zloglasnu igru.

Samo zbog mahinacija ovih i drugih evropskih i neevropskih sila Poljska je odbila moje predloge, koji ni na koji način nisu uticali na njenu čast ili egzistenciju, i umesto njih pribegla kursu koji je podrazumevao teror i uništenje.

U ovom slučaju smo još jednom pokazali neviđenu i zaista nadljudsku samokontrolu. Mesecima smo, uprkos mnogim napadima na manjinske Nemce i uprkos pokolju desetina hiljada naših nemačkih sunarodnika, i dalje mirnim sredstvima pokušavali da nađemo rešenje.



Iako je Nemačka videla da njene armije jurišaju na pobedu, ja sam ipak prihvatio ovaj predlog. Samo su anglo-francuski ratni huškači želeli rat, a ne mir. Više od toga, gospodin Čemberlen je rekao da im je potreban dug rat jer su sada uložili svoj kapital u akcije naoružanja, kupili mašineriju za razvoj svojih poslovnih interesa i potrebno im je vreme da amortizuju svoja ulaganja. Jer, uostalom, šta briga ove građane sveta za Poljake, Čehe ili takve narode?



Dok je anglo-francuska klika tražila nove mogućnosti za produžavanje rata, ili unošenje novih žrtava, ja sam radio na dovršenju reorganizacije nemačkih snaga, na formiranju novih jedinica za ubrzanje proizvodnje ratnog materijala i na završetku osposobljavanje celokupnih pomorskih, vojnih i vazduhoplovnih snaga za njihove nove zadatke...

Adolf Hitler, Reichstag 19. jula 1940.


Za one koji su to možda zaboravili, to je onaj gospodin koji je isto tako smatrao da su te granice da ih natakneš na onu stvar, odnosno što da Nemačka ne napadne bilo koju drugu zemlju a posebno zato što bolje da napadnu nego da čekaju u Berlinu. Na kraju su sačekali doduše dolazak u Berlin ali kao šta da se radi…
freehand freehand 19:01 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Ale eto, mogu tebe da pratim pa da sa visokim procentom sgiurnosti znam šta sigurno nije tačno.

Ti sad ovo ne misliš ozbiljno nego se šališ sa mnom.

Ma ne, na ovim temama skoro pa sa apsolutnom sigurnošću. Makso, ne znaš ko je martić al ti je benedykt objasnio ko je Girlin...
vidi, ja realno nisam ni znao koje mu je pravo prezime, al se što bi Budimac rekao jaaaaako ustežem da se hvatam tih ponuđenih bućkala od znalaca poput benedykta.
Dobro, od takvih nemam šta da se ustežem, budala-budala, ali generalno znam da o tim unutrašnjim stvarima koje kuvaju kako je kuvala čćitava Ukrajina a i Donbas ne znam baš ništa, pa ond avrlo pažljivo i oprezno biram šta ću i od koga da čujem i preuzmem.
zamisli samo da sad, kad je sve mirno i bistro u Srbiji neko sa Novog Zelanda dođe i sluša Čedu Jovanovića i mišu Vacića. Kamoli u smutno vreme kad sve pršti, kad se svi otimaju za vlast i moć...
benedykt benedykt 19:03 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone
Pa da ceo svet ćuti ja ću da pričam,

Zvučiš kao Sofronije na kraju onog crtaća.

Može biti, ali bolje biti pevac Sofronije nego uvek tražiti opravdanje za sebe samog, pa kao jako je duvao znate vetar napolju pa zbog toga nisam, a da nije pa ja bih prvi ej bre lupio šakom u sto…
freehand freehand 19:03 14.02.2023

Re: Spiskić

Za one koji su to možda zaboravili, to je onaj gospodin koji je isto tako smatrao da su te granice da ih natakneš na onu stvar,

Koje granice, na koju stvar?


freehand freehand 19:10 14.02.2023

Re: Spiskić

Može biti, ali bolje biti pevac Sofronije nego uvek tražiti opravdanje za sebe samog, pa kao jako je duvao znate vetar napolju pa zbog toga nisam, a da nije pa ja bih prvi ej bre lupio šakom u sto…

baš, šta god da si hteo da kažeš...
nego, koji ti beše taj prvi nick? Da ne pitam za drugi i treći, to je valjda normalno da se svi vraćaju tamo gde ih je domaćin isterao jer uvek imaju da kažu još nešto što nisu uspeli pre nego što su postradali na pravdi Boga od strane Staljina/Tita/Klintona/Trampa.
literatesa literatesa 19:15 14.02.2023

Re: Spiskić

Adolf Hitler, Reichstag 19. jula 1940.

I svoj život sam preispitala onaj dan kad shvatih da je njemu trebalo 10 god do 1939, od tad preispitujem sve.. šta sam mislila?, pa tamo negdje u januaru 1938. dođe Hitler u pivnicu, okupila se neka stranka, on se ohrabri uzeti riječ.. I tako poče, očarao govorom nacaše, poslušno izađoše na ulicu sa bakljama, polupaše tu i tamo poneki prozor, vojna industrija se uposli i napravi tenkove, haubice, pištolje, sve za jednu godinu..

Čerčil je opominjao Britance otprilike deceniju prije rata da će biti rata, Njemci se spremaju. Poslije isto čitam tj otprilike sam za svoje tri decenije sve povezala. :)
maksa83 maksa83 19:15 14.02.2023

Re: Spiskić

Makso, ne znaš ko je martić al ti je benedykt objasnio ko je Girlin...


Martić Hadžić Potato Potejto Urugvaj Paragvaj...

Moraš da mi veruješ na reč ali ja sam za njega čuo mimo benedykta (nije da ga pratim 10 godina ali znam za njega recimo preko pola godine), Telegram koristim mnooogo duže nego od kad su mi se na njemu početkom rata u Ukrajini pojavili "zvonko keramika", "ivan kombi prevoz", "đole taksi bubanj potok" i sl. i koristim ga isključivo za komunikaciju sa raznim drugarima u nekoliko grupa.

Bukvalno sve što znam o njemu znam sa malo Internet skrejpinga. Možda sam naseo na neku vrlo sofisticiranu kontraobaveštajnu laž (koju niko ne demantuje), ali on je nebitan kao takav, da nije on njegov posao bi uradio neko drugi, poenta je da je taj pattern viđen i da je manje više opšte poznato da se ni na Krimu ni u Donbasu nije "jedno jutro digao potlačeni narod" nego da je stvar i organizovana i vođena a i izvođena od strane Kremlja, kao što je to urađeno prethodnih par puta gde je Gruzija najsličniji primer. Ovaj tip kako god se zvao kao takav je samo ime i prezime.
milisav68 milisav68 19:24 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
ali zapravo je problem ulazak u EU, to ne može da se toleriše iz niza razloga od kojih je Sevastopolj samo primarni. I zato Krim, i Donbas, i destabilizovanje i uništavanje.

Ima tu nešto i oko cene energenata, ako ćete u EU onda je cena tržišna, a i dug mora odmah da se plati - pare u utorak, inače ode kuća.

A EU je rekla da ne može odmah da pomogne, nego tamo neki dan od nedelje pa se tadašnja ukrajinska vlast popišmanila kad je sve to stavila na papir.

I onda se desio Majdan.
freehand freehand 19:26 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Makso, ne znaš ko je martić al ti je benedykt objasnio ko je Girlin...


Martić Hadžić Potato Potejto Urugvaj Paragvaj...

Moraš da mi veruješ na reč ali ja sam za njega čuo mimo benedykta (nije da ga pratim 10 godina ali znam za njega recimo preko pola godine), Telegram koristim mnooogo duže nego od kad su mi se na njemu početkom rata u Ukrajini pojavili "zvonko keramika", "ivan kombi prevoz", "đole taksi bubanj potok" i sl. i koristim ga isključivo za komunikaciju sa raznim drugarima u nekoliko grupa.

Bukvalno sve što znam o njemu znam sa malo Internet skrejpinga. Možda sam naseo na neku vrlo sofisticiranu kontraobaveštajnu laž (koju niko ne demantuje), ali on je nebitan kao takav, da nije on njegov posao bi uradio neko drugi, poenta je da je taj pattern viđen i da je manje više opšte poznato da se ni na Krimu ni u Donbasu nije "jedno jutro digao potlačeni narod" nego da je stvar i organizovana i vođena a i izvođena od strane Kremlja, kao što je to urađeno prethodnih par puta gde je Gruzija najsličniji primer. Ovaj tip kako god se zvao kao takav je samo ime i prezime.

Ovo već ima smisla. Samo, tvoj opis apsolutno odgovara Arkanu, na primer s tim što je Arkan sitnija riba, al i to sam već rekao. I Arkan APSOLUTNO nije izvor ni za šta što bih ja zaključivao ili pisao o bilo čemu.
Dakle, ne sporima ja da je taj STrelkov bio tamo gde kaže da je bio i radio neke od stvari koje pominje. Ali na osnovu toga praviti nekakve zaključke o strategijama i politikama je -dizvineš - smešno.
Pa da se ponovim još i u ovome: na ratištu, kad si redov vidiš 50-100 metara oko sebe, a i tu nisi siguran šta se stvarno dešava. kapetan vidi red veličine više od tebe. Pukovnik još jedan red veličine više, a svako od njih koji ti pričao strateškim stvarima ista je budala, tu se redovi veličina poništavaju.
benedykt benedykt 19:33 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand
maksa83
Ale eto, mogu tebe da pratim pa da sa visokim procentom sgiurnosti znam šta sigurno nije tačno.

Ti sad ovo ne misliš ozbiljno nego se šališ sa mnom.

Ma ne, na ovim temama skoro pa sa apsolutnom sigurnošću. Makso, ne znaš ko je martić al ti je benedykt objasnio ko je Girlin...
vidi, ja realno nisam ni znao koje mu je pravo prezime, al se što bi Budimac rekao jaaaaako ustežem da se hvatam tih ponuđenih bućkala od znalaca poput benedykta.

Vidim koliko si naučio ma koliko se ja veselnik trudio, dakle nije Girlin već Girkin, odnosno Igor Ivanovič Girkin poznatiji još i kao Strelkov…
maksa83 maksa83 19:34 14.02.2023

Re: Spiskić

Ali na osnovu toga praviti nekakve zaključke o strategijama i politikama je -dizvineš - smešno.

Ali to niko nije radio, nisi valjda naseo na hučijevog čoveka od slame. Strelkov je odgovor na tezu da je potlačenom ruskom narodu na Krimu i Donbasu jedno jutro prekipelo pa se autohtono pobunio pa je onda Ukrajina granatirala samu sebe, ili još luđe da je Ukrajina odjednom iznebuha iz obesti krenula da granatira rusko stanovništvo. Ovaj rat je počeo 2014. inicirala ga je i u njemu od početka aktivno učestvuje ruska strana (i to ne domaća), samo je prošle godine "izašla iz ormana" i podigla uloge i nagazila gas.
freehand freehand 19:35 14.02.2023

Re: Spiskić

Vidim koliko si naučio ma koliko se ja veselnik trudio, dakle nije Girlin već Girkin, odnosno Igor Ivanovič Girkin poznatiji još i kao Strelkov…



Bućkalo je čudo.
Nego, kako ono beše Benedykt u prethodnim životima, dok je postojala moderacija i manje-više uspešno uklanjala morone sa ovog mesta?
freehand freehand 19:39 14.02.2023

Re: Spiskić

Ovaj rat je počeo 2014. inicirala ga je i u njemu od početka aktivno učestvuje ruska strana (i to ne domaća), samo je prošle godine "izašla iz ormana" i podigla uloge i nagazila gas.

Tako je, i ja bih na tu temu ipak slušao Merkelovu, Porošenka, Fridmena, pa i Zelenskog.
Mogu opet da kačimovde sve one dokumentarce BBC, CNN, Der Spiegel i drugih renomiranih propagandnih kuća, al ni do sad nije bilo rezultata pa da ne gušim. Sem ako nisi video, pa dati otkrijem sasvim novu perspektivu o ukrajinskimposlanicima u parlamentu 2015 koji bi da nešto glasaju aliokolo, u sali, stoje neki nabildovani majmuni niskog čela.
benedykt benedykt 19:41 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Makso, ne znaš ko je martić al ti je benedykt objasnio ko je Girlin...


Martić Hadžić Potato Potejto Urugvaj Paragvaj...

Moraš da mi veruješ na reč ali ja sam za njega čuo mimo benedykta (nije da ga pratim 10 godina ali znam za njega recimo preko pola godine), Telegram koristim mnooogo duže nego od kad su mi se na njemu početkom rata u Ukrajini pojavili "zvonko keramika", "ivan kombi prevoz", "đole taksi bubanj potok" i sl. i koristim ga isključivo za komunikaciju sa raznim drugarima u nekoliko grupa.

Bukvalno sve što znam o njemu znam sa malo Internet skrejpinga. Možda sam naseo na neku vrlo sofisticiranu kontraobaveštajnu laž (koju niko ne demantuje), ali on je nebitan kao takav, da nije on njegov posao bi uradio neko drugi, poenta je da je taj pattern viđen i da je manje više opšte poznato da se ni na Krimu ni u Donbasu nije "jedno jutro digao potlačeni narod" nego da je stvar i organizovana i vođena a i izvođena od strane Kremlja, kao što je to urađeno prethodnih par puta gde je Gruzija najsličniji primer. Ovaj tip kako god se zvao kao takav je samo ime i prezime.



Nisi naseo a ja za Strelkova znam, odnosno pratim njegov lik i delo, još od vremena kada slabo da je ko i u samoj Rusiji znao da je Paša Durov napravio to Telegram softversko sokoćalo. Dakle pratio sam celu priču kada se dešavala sa tim Ruskim prolećem i samo onome ko zaista nije hteo da zna valjda nije bilo jasno da iza svega bukvalno ali od A do Š stoji Rusija i ruska služba. Dakle potpuno ali nebitno od političkog opredeljenja za to su svi živi znali i to nikakva tajna nije bila, kao što nikakva tajna nije ni bila ko su bili oni naoružani muškarci u zelenim uniformama i bez ikakvih oznaka na Krimu, što su tako jedan dan zauzeli sve što je trebalo tamo zauzeti.

Mislim, mene lično bukvalno frapira da ljudi i to danas veruju u tu neku kao fol spontanost u Ukrajini kada je Rusko proleće bilo u pitanju…
freehand freehand 19:45 14.02.2023

Re: Spiskić

Dakle potpuno ali nebitno od političkog opredeljenja za to su svi živi znali i to nikakva tajna nije bila, kao što nikakva tajna nije ni bila ko su bili oni naoružani muškarci u zelenim uniformama i bez ikakvih oznaka na Krimu, što su tako jedan dan zauzeli sve što je trebalo tamo zauzeti.



Izašli iz svojih baza na Krimu a samo vas nekolicina znalaca ih je prepoznala?!



benedykt benedykt 19:47 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand
Vidim koliko si naučio ma koliko se ja veselnik trudio, dakle nije Girlin već Girkin, odnosno Igor Ivanovič Girkin poznatiji još i kao Strelkov…



Bućkalo je čudo.
Nego, kako ono beše Benedykt u prethodnim životima, dok je postojala moderacija i manje-više uspešno uklanjala morone sa ovog mesta?

Uklanjala je one koji su previše lajali lepi moj, a ti si tada jednom rukom čitao moje komentare i pretežno se bavio dobacivanjem sistemom baba iza kace pa te niko nije ni dirao tj prolazio si ispod radara. Kada se u-im’-Boga vrnuh a ja te nađoh sa sve istim nadimkom i jednom te istom sličkom kao i nekada…
gedza.73 gedza.73 19:50 14.02.2023

Re: Spiskić

I Arkan APSOLUTNO nije izvor ni za šta što bih ja zaključivao ili pisao o bilo čemu.
Dakle, ne sporima ja da je taj STrelkov bio tamo gde kaže da je bio i radio neke od stvari koje pominje. Ali na osnovu toga praviti nekakve zaključke o strategijama i politikama je -dizvineš - smešno.

Ako budeš imao vremena pronađi teksove Dejana Anastasijevića koji se bavio ovom temom pa ćeš videti ko je organizovao i naoružavao paravojne formacije.
Nemoj da te zavara naredba data na jednom od sastanaka državnog vrha kako bi doneo pogrešne zaključke jer su vođe tih paravojnih jedinica ranom zorom ustale i samoorganizovale se i sve to nema veze sa 'strategijama i politikama je -dizvineš - smešno'.
Znaš li ti koliko su oni dana sami sređivali kamp u Erdutu? Isto nemoj da te zavara što je srpski MUP dobio spiskove izbeglica od srpskog Crvenog krsta pa je srpska država izbeglice hapsila i sprovodila u kamp paravojske gde su ih malo šamarali, malo prebijali al' ih bar nisu tukli maljevima.


maksa83 maksa83 19:51 14.02.2023

Re: Spiskić

Tako je, i ja bih na tu temu ipak slušao Merkelovu, Porošenka, Fridmena, pa i Zelenskog.

Daj siže! što bi rekao jedan blokrani korisnik.

Da pretpostavim da oni kažu da se Ukrajina spremala za rat? Mislim, ako je to, onda škk - spremala se za rat zato što ga je anticipirala (ovo me podseti na Titino "ponašajmo se kao da će ... ali spremajmo se kao da će...). Je l' se spremala da izvrši neku invaziju na neku zemlju, teritoriju izvan Ukrajine? Ja verujem da tamo postoji vrlo jasna svest da Rusija neće pustiti Ukrajinu tek tako iz svojih šaka i ako postoji neki društveni koncenzus o tome gde bi i šta bi oni sa sobom (i tamo kao i ovde na vlast dolaze partije koje nude put u EU), i znaju da će Rusija da se ispreči (što se i desilo) onda pripremanje za rat ne samo da nije nenormalno nego bi bilo i neodgovorno. I u procesu ćeš naravno da nađeš saveznike koji će te u tome podržati, što su uradile i sve naše komšije a mi ostali ovde da glumimo ludilo sa Vulinom kao nečim što se za nešto pita.
benedykt benedykt 19:52 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand
Dakle potpuno ali nebitno od političkog opredeljenja za to su svi živi znali i to nikakva tajna nije bila, kao što nikakva tajna nije ni bila ko su bili oni naoružani muškarci u zelenim uniformama i bez ikakvih oznaka na Krimu, što su tako jedan dan zauzeli sve što je trebalo tamo zauzeti.



Izašli iz svojih baza na Krimu a samo vas nekolicina znalaca ih je prepoznala?!




Znao sam negde u dubini duše da si funkcionalno nepismen. Elem, za to su bukvalno svi znali kao što su znali i za onaj deo sa Girkinom, odnosno mene lično bukvalno vilica-na-podu WTF frapira kada treba da sada crtam bilo ko je tada imao više od deset godina, ko je uopšte bio taj Girkin i kako je celo Rusko proleće uključujući i one koje su tada popularno nazvali зелёные человечки na Krimu, bilo kompletno organizovano iz Rusije…
freehand freehand 19:57 14.02.2023

Re: Spiskić

a ti si tada jednom rukom čitao moje komentare

Ja ne čitam rukama.

Kada se u-im’-Boga vrnuh a ja te nađoh sa sve istim nadimkom i jednom te istom sličkom kao i nekada

A to je...?
maksa83 maksa83 20:00 14.02.2023

Re: Spiskić

Paša Durov napravio to Telegram

O tome kako je Paša Durov došao do toga da napravi Telegram smo možda već pričali ovde još pre nego što ga je napravio. Napravio dečko uspešan ruski FB klon vkontakte, na tom FB klonu počelo mnogo da se kenja po narodnoj vlasti i onda mu samo jednog dana došli i rekli "a sad ćeš ti ovo da prodaš ovom čoveku ovde" (pretpostavljam da je alternativa bila da se nebezbedno nagne nad nizak prozor na jakoj promaji, tamo ponekad ta tzv. "betonska bolest" poprima epidemijske razmere, verovatno od nekog polena i klime i loših arhitektonskih standarda, o tome je pisao i Harms svojevremeno sa onim babama koje ispadaju kroz prozor) i on šta će uzo pare i otišao i sa njima kupio programere i napravio Telegram.
benedykt benedykt 20:01 14.02.2023

Re: Spiskić

literatesa
Adolf Hitler, Reichstag 19. jula 1940.

I svoj život sam preispitala onaj dan kad shvatih da je njemu trebalo 10 god do 1939, od tad preispitujem sve.. šta sam mislila?, pa tamo negdje u januaru 1938. dođe Hitler u pivnicu, okupila se neka stranka, on se ohrabri uzeti riječ.. I tako poče, očarao govorom nacaše, poslušno izađoše na ulicu sa bakljama, polupaše tu i tamo poneki prozor, vojna industrija se uposli i napravi tenkove, haubice, pištolje, sve za jednu godinu..

Čerčil je opominjao Britance otprilike deceniju prije rata da će biti rata, Njemci se spremaju. Poslije isto čitam tj otprilike sam za svoje tri decenije sve povezala. :)


Najgore u celoj toj priči je što su se ovi delovi koje ja sada ovde vrlo prilježno citiram bukvalno zaboravili, odnosno od Hitlera je napravljena nekakva histerična karikatura koja eto tako nešto mlatara rukama dok zapenjeno priča, odnosno sve se svodi na to da je on želeo da kao fol valjda vlada celim svetom i da potamani sve Jevreje. Nema veze sa mozgom, odnosno sve je to sasvim drugačije izgledalo a danas se opet u ovoj novoj farsičnoj reinkarnaciji ponavlja ali od A do Š, jer je Hitler pretežno želeo da obnovi onaj stari nemački tj drugi Rajh i granice Nemačke od pre prvog svetskog rata. Poljaci a posebno Česi su za njega bili nepostojeće nacije, odnosno smatrao je da je sve to Nemačka tj da su te teritorije nepravedno otete Versajskim sporazumom. Od toga je 1939. a posle napada na Poljsku nastao 2. Svetski rat….
freehand freehand 20:07 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Tako je, i ja bih na tu temu ipak slušao Merkelovu, Porošenka, Fridmena, pa i Zelenskog.

Daj siže! što bi rekao jedan blokrani korisnik.

Da pretpostavim da oni kažu da se Ukrajina spremala za rat? Mislim, ako je to, onda škk - spremala se za rat zato što ga je anticipirala (ovo me podseti na Titino "ponašajmo se kao da će ... ali spremajmo se kao da će...). Je l' se spremala da izvrši neku invaziju na neku zemlju, teritoriju izvan Ukrajine? Ja verujem da tamo postoji vrlo jasna svest da Rusija neće pustiti Ukrajinu tek tako iz svojih šaka i ako postoji neki društveni koncenzus o tome gde bi i šta bi oni sa sobom (i tamo kao i ovde na vlast dolaze partije koje nude put u EU), i znaju da će Rusija da se ispreči (što se i desilo) onda pripremanje za rat ne samo da nije nenormalno nego bi bilo i neodgovorno. I u procesu ćeš naravno da nađeš saveznike koji će te u tome podržati, što su uradile i sve naše komšije a mi ostali ovde da glumimo ludilo sa Vulinom kao nečim što se za nešto pita.

Ako pod "spremala seza rat" podrazumevaš američke oficire, vojnike i opremu koja je dolazila sa svih strana i uz to aktivno kršenje ptopisanih sporazuma od strane Ukrajine, rusije, Nemačke,Francuske i UN na dnevnom nivou masovnim granatiranjemi ubijanjem civila a sopstvenih građana - pa ono, nije da nije, dapače. Pominjao sam one nekedokumentarce, sad i da tražiš neću da ti kačim linkove na medije od poverenja koji pokazuju ko je i kako sve to radio i za šta se spremao.
Možda je najzanimljiviji onaj u kome novoizabrani predsednik zelenski dolazi na liniju razdvajanja pa pripadnicima Azova i Desnog sektora 8amožda su samo jedni, nebitno) da ne smeju da granatiraju civilne ciljeve jer Ukrajina je potpisala sporazum a oni ga gledaju onako i klimaju glavama i onda on posle tri dana to više ne priča, jer su se sreli i mimokamera.
Orprilike,kao što ovaj lažljivi bivši izraelski premijer nešto laprda o tome da je bilo skoro postignutzo primirje i nekakav mirovni sporazum još onomad u martu prošle godine ali je onda neko rekao - њет.
U to, naravno, niko ne veruje kao što ne veruje ni da su zaista Amerikanci sjebali i Nemačku i evropsku privredu minirajući Severni tok. Mislim, nikopametan, ima nas što verujemo ali mi se ne računamo.
benedykt benedykt 20:10 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Paša Durov napravio to Telegram

O tome kako je Paša Durov došao do toga da napravi Telegram smo možda već pričali ovde još pre nego što ga je napravio. Napravio dečko uspešan ruski FB klon vkontakte, na tom FB klonu počelo mnogo da se kenja po narodnoj vlasti i onda mu samo jednog dana došli i rekli "a sad ćeš ti ovo da prodaš ovom čoveku ovde" (pretpostavljam da je alternativa bila da se nebezbedno nagne nad nizak prozor na jakoj promaji, tamo ponekad ta tzv. "betonska bolest" poprima epidemijske razmere, verovatno od nekog polena i klime i loših arhitektonskih standarda) i on šta će uzo pare i otišao i sa njima kupio programere i napravio Telegram.

Tako kao nekako, klasična varijanta u Putinovoj Rusiji tj nije ni prvi niti poslednji kome se takvo nešto desilo. Dođu samo i kažu… Koliko smo ti dužni za tvoju firmu, pošto od sutra više nije tvoja…
Eno ga inače u Emiratima zadnja pošta Dubai, boli ga realno briga za sve trenutno…
benedykt benedykt 20:12 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand
a ti si tada jednom rukom čitao moje komentare

Ja ne čitam rukama.

Sa jednom rukom ispod stola…
freehand freehand 20:13 14.02.2023

Re: Spiskić


Najgore u celoj toj priči je što su se ovi delovi koje ja sada ovde vrlo prilježno citiram bukvalno zaboravili, odnosno od Hitlera je napravljena nekakva histerična karikatura koja eto tako nešto mlatara rukama dok zapenjeno priča, odnosno sve se svodi na to da je on želeo da kao fol valjda vlada celim svetom i da potamani sve Jevreje. Nema veze sa mozgom, odnosno sve je to sasvim drugačije izgledalo

Pa ne seri da su mu sem Mein kampf podmetnuli i ove dokumentarce koje su napravili samo da sjebu njega itebe?!
Pa što ne kažeš od kojih si, pobogu, nego samo stidljivo u naznakama?!


freehand freehand 20:20 14.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
freehand
a ti si tada jednom rukom čitao moje komentare

Ja ne čitam rukama.

Sa jednom rukom ispod stola…

Nisam te pitao za te tvoje tehnike, rekoh da ja ne čitam rukama.

maksa83 maksa83 20:24 14.02.2023

Re: Spiskić

Dođu samo i kažu… Koliko smo ti dužni za tvoju firmu, pošto od sutra više nije tvoja…

Hoće da te stignu i retroaktivno - tipu koji je napravio nginx (što je prvo bio reverzni proksi i load balanser pa na kraju web server koji napaja najveći deo današnjeg Interneta) i prodao firmu za 670 miliona dolara firmi F5 su se samo pojavili sa dugim cevima na vratima i uhapsili ga pošto je ruski tajkun koji je kupio udeo u firmi Rambler za koju je Igor nekad radio tražio svoj deo i prava na sors po osnovu da je ovaj dok je to pravio u slobodno vreme radio u firmi koju je ovaj naknadno kupio. Pošto su se Sberbanka koja je bila većinski vlasnik Ramblera i F5 "dogovorili" on je pušten.
benedykt benedykt 20:26 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand
Za one koji su to možda zaboravili, to je onaj gospodin koji je isto tako smatrao da su te granice da ih natakneš na onu stvar,

Koje granice, na koju stvar?



Šamarao se vidim ja majmunčić umesto da se učila istorija makar u osnovnoj i srednjoj školi ako ništa drugo.
I za Putina se isto tako zažmurilo malo na oba oka kada je aneksirao sebi Krim, jer što sada da se bijemo tu kao budale kada nam treba ruski gas a i onoliko tržište za naše proizvode. Uostalom i taj Krim je do pre nekoliko decenija bio deo Rusije.
Stavi umesto Putina tog elegantnog gospodina sa tom trakom oko leve ruke, a umesto Krim stavi Čehoslovačka i voilà, sve će ti se samo kas’ti… Valjda…

Pretpostavljam kako će jednog dana kada nas više ne bude neki tamo novi Freehand postavljati slike Merkelove i Putina iz 2015.



Uz prateća skoro pa ingeniozna objašnjenja, srazmerna tako grandioznom ”intelektu”, da su Nemci i Rusi zajedno šurovali…
benedykt benedykt 20:35 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand

Pa ne seri da su mu sem Mein kampf podmetnuli i ove dokumentarce koje su napravili samo da sjebu njega itebe?!

Mein Kampf je lepi moj napisan skoro pa deceniju i po pre početka 2. Svetskog rata, kada je Hitler posle onog neuspelog puča malčice ležao u zatvoru. Tu možeš jedino da vidiš odakle je tačno krenuo, ne i gde je došao posle…
Elem, ukoliko nisi znao postoji samo jedan jedini i to tajno napravljeni audio zapis gde se čuje Hitler kako privatno razgovara a to je tzv Mannerheim snimak. Ovo što ćeš sad čuti je pravi on, ne taj koji maše rukama i zapenjeno priča, jer je on sve to vežbao satima tj sve to je bila gluma namenjena publici…
freehand freehand 20:38 14.02.2023

Re: Spiskić

Stavi umesto Putina tog elegantnog gospodina sa tom trakom oko leve ruke, a umesto Krim stavi Čehoslovačka i voilà, sve će ti se samo kas’ti… Valjda…

Hoću, al prvo treba da mi svraka popije mozak ili da me udari kamion u glavu pa da izmešam šta je bilopre a šta posle i da na osnovu onoga što je bilo posle pričam šta je bilo pre. Doduše, da sam se rodio kaogovnomogao sam to i bez svrake i bez kamiona, a i da imamte neke adolescentske fantazije sa majmunčićima i šta tebe već sve pali, nit znam niti želim da znam.

Elem, poobičaju si jeo govna o Poljskoj kao početku. U školi u koju sam ja išao učilo se da je prvo bio Anšlus, pa Sudeti, pa dalje čehoslovačka 8jebeš čehoslovačku ako voliš Hitlerakoiji se trese dok čitaš jednom rukom i pričaš o šamaranju majmunčića? a tek onda Poljska.
Ok je to što si bolid, al nije prijatno gledati kad dobiješ napad.
freehand freehand 20:44 14.02.2023

Re: Spiskić

Mein Kampf je lepi moj napisan skoro pa deceniju i po pre početka 2. Svetskog rata, kada je Hitler posle onog neuspelog puča malčice ležao u zatvoru…

Pominjao sam ovde da sam imaoprilike da u ruci držim Mein Kampf iz prvog tiraža, sa sa firerovim svojeručnim potpisom. bar se tako hvalio matori Mundi Ganal,otac mog prijatelja i dvodecenijski direktor jedne seoske gimnazije u austrijskim alpima.
To je trivija, a ovo što ti pišeš je jeoš jednou nepreglednom nizu sranja koja razmazuješ naokolo bez reda i smisla,pokušavajući da se načiniš nekakvim znalcem. Džaba, počasni konzule. To može kod Feme da prođe, ikod nekih priprostih ili neukih.

Elem, ukoliko nisi znao postoji samo jedan jedini i to tajno napravljeni audio zapis gde se čuje Hitler kako privatno razgovara a to je tzv Mannerheim snimak. Ovo što ćeš sad čuti je pravi on, ne taj koji maše rukama i zapenjeno priča, jer je on sve to vežbao satima tj sve to je bila gluma namenjena publici…


Hoćeš da kažeš da snimak koji sam postavio nije original a da ti nisi sedeo samo pored jeljcina nego i pored Hitlera?! Vau...
Pa ti si, brt, luđi nego što sam mislio.
freehand freehand 20:47 14.02.2023

Re: Spiskić

Uz prateća skoro pa ingeniozna objašnjenja, srazmerna tako grandioznom ”intelektu”, da su Nemci i Rusi zajedno šurovali…

Na ovoj slici sede nemačka kancelarka i ruski predsednik i razgovaraju opolitici onako kako se to u kulturnom svetu čini među ozbiljnim ljudima.
A pazi ovu sliku, šta ovde vidiš?


benedykt benedykt 20:55 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand

Elem, poobičaju si jeo govna o Poljskoj kao početku..

Možda si ti to nešto po običaju umislio da sam ja pričao o Poljskoj kao početku bilo čega sem 2. Svetskog rata. U prevodu, jedan jedini razlog zašto ti tu smaraš sa Čehoslovačkom čim se krene o Poljskoj, je što ti ne odgovara uloga obožavanog ti druga Staljina u toj priči. U prevodu, radiš brutalni copy-paste Z-propagande gde bilo kakvo pominjanje Ribentrop-Molotov odmah uzrokuje priču o Minhenu 1938. jer treba sad nekako u celu tu priču ubaciti i ”zli” Zapad da bi se zaboravilo kako je drug Staljin sa Hitlerom rujno vino pio.
Minhen 1938. ne dokazuje ništa sem da Britancima tada baš i nije bilo do rata, odnosno prodali su Čehe za malo mira i sigurnosti a u nadi da će tu negde priča sa širenjem Nemačke i stati. Avaj zeznuli se, pa se tako i dan danju Čemberlen smatra naivnom budalom…
panta panta 20:56 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand
Mein Kampf je lepi moj napisan skoro pa deceniju i po pre početka 2. Svetskog rata, kada je Hitler posle onog neuspelog puča malčice ležao u zatvoru…

Pominjao sam ovde da sam imaoprilike da u ruci držim Mein Kampf iz prvog tiraža, sa sa firerovim svojeručnim potpisom. bar se tako hvalio matori Mundi Ganal,otac mog prijatelja i dvodecenijski direktor jedne seoske gimnazije u austrijskim alpima.
To je trivija, a ovo što ti pišeš je jeoš jednou nepreglednom nizu sranja koja razmazuješ naokolo bez reda i smisla,pokušavajući da se načiniš nekakvim znalcem. Džaba, počasni konzule. To može kod Feme da prođe, ikod nekih priprostih ili neukih.

Elem, ukoliko nisi znao postoji samo jedan jedini i to tajno napravljeni audio zapis gde se čuje Hitler kako privatno razgovara a to je tzv Mannerheim snimak. Ovo što ćeš sad čuti je pravi on, ne taj koji maše rukama i zapenjeno priča, jer je on sve to vežbao satima tj sve to je bila gluma namenjena publici…


Hoćeš da kažeš da snimak koji sam postavio nije original a da ti nisi sedeo samo pored jeljcina nego i pored Hitlera?! Vau...
Pa ti si, brt, luđi nego što sam mislio.

Ја, углавном, не читам када Бенедикт почне да кења о историји.
Још ако кења вишејезично, прескачем брзином муње.
А када почне да наводи бригаде, батаљоне, чете, водове и одељења, побегнем још брже све се чудећи зашто се тамо зауставља, односно, зашто погинуле борце (или рањене) не наводи поименце.
Можда мисли да би га ми, остали, зајебавали?
benedykt benedykt 20:58 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand


Hoćeš da kažeš da snimak koji sam postavio nije original a da ti nisi sedeo samo pored jeljcina nego i pored Hitlera?! Vau...
Pa ti si, brt, luđi nego što sam mislio.

Ne glupanderu, nego da je taj tvoj snimak pretežno gluma i uvežbani scenski nastup, odnosno da je ovaj audio zapis jedan jedini koji postoji gde se on čuje kako priča bez tog uvežbanog glumatanja za mitinge i govore. Ne vredi glup si i onda ti sve treba crtati…
panta panta 21:00 14.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
freehand

Elem, poobičaju si jeo govna o Poljskoj kao početku..

Možda si ti to nešto po običaju umislio da sam ja pričao o Poljskoj kao početku bilo čega sem 2. Svetskog rata. U prevodu, jedan jedini razlog zašto ti tu smaraš sa Čehoslovačkom čim se krene o Poljskoj, je što ti ne odgovara uloga obožavanog ti druga Staljina u toj priči. U prevodu, radiš brutalni copy-paste Z-propagande gde bilo kakvo pominjanje Ribentrop-Molotov odmah uzrokuje priču o Minhenu 1938. jer treba sad nekako u celu tu priču ubaciti i ”zli” Zapad da bi se zaboravilo kako je drug Staljin sa Hitlerom rujno vino pio.
Minhen 1938. ne dokazuje ništa sem da Britancima tada baš i nije bilo do rata, odnosno prodali su Čehe za malo mira i sigurnosti a u nadi da će tu negde priča sa širenjem Nemačke i stati. Avaj zeznuli se, pa se tako i dan danju Čemberlen smatra naivnom budalom…

Ја мислим да је тебе Фрихенд у овом 'окршају' победио.
Почео си да несувисло петљаш са којечиме што следи чему, као и шта чему претходи?
benedykt benedykt 21:02 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand

Pominjao sam ovde da sam imaoprilike da u ruci držim Mein Kampf iz prvog tiraža, sa sa firerovim svojeručnim potpisom. bar se tako hvalio matori Mundi Ganal,otac mog prijatelja i dvodecenijski direktor jedne seoske gimnazije u austrijskim alpima.
To je trivija, a ovo što ti pišeš je jeoš jednou nepreglednom nizu sranja koja razmazuješ naokolo bez reda i smisla,pokušavajući da se načiniš nekakvim znalcem. Džaba, počasni konzule. To može kod Feme da prođe, ikod nekih priprostih ili neukih.

E blago tebi što si to držao u rukama ali zaista… Elem, čitaj magarčino malo ako želiš da budeš ravnopravan sagovornik umesto što pričaš te lične dogodovštine koje su valjda tebi jedino značajne i uopšte zanimljive…
benedykt benedykt 21:05 14.02.2023

Re: Spiskić

panta

Ја мислим да је тебе Фрихенд у овом 'окршају' победио.
Почео си да несувисло петљаш са којечиме што следи чему, као и шта чему претходи?

A ja vidiš imam stalno utisak da je on malčice zaostao u razvoju, pošto me tako tera da mu sve crtam i objašnjavam, od toga šta gde i kako, pa do toga šta ide prvo a šta drugo. Avaj, trudim se da maksimalno simplifikujem svoje komentare u raspravama sa njim, ali ne vredi izgleda mi…
freehand freehand 21:07 14.02.2023

Re: Spiskić

Minhen 1938. ne dokazuje ništa sem da Britancima tada baš i nije bilo do rata, odnosno prodali su Čehe za malo mira i sigurnosti a u nadi da će tu negde priča sa širenjem Nemačke i stati. Avaj zeznuli se, pa se tako i dan danju Čemberlen smatra naivnom budalom…

Ma ne reci?! Promenio si ruku kojom čitaš?


nego da je taj tvoj snima

To nije moj snimak, to je dokumentarni snimak jednog od Hitlerovih govora.

gde se on čuje kako priča bez tog uvežbanog glumatanja za mitinge i govore

Misliš PRAVI Adolf, kakav je bio za vas najbliže i najmilije koji znate kakav je on U STVARI bio?

I ti nekom kažeš da je glupander?!
freehand freehand 21:09 14.02.2023

Re: Spiskić

ako želiš da budeš ravnopravan sagovornik

Kad sebi dozvolim da toliko padnem i toga budem svestan ispisaću se odavde.
Mislim, i ovako mi je mučno kad vidim koliko se ovde valjuškam po blatu. I dosta je, stvarno.
benedykt benedykt 21:12 14.02.2023

Re: Spiskić

panta

Ја, углавном, не читам када Бенедикт почне да кења о историји.
Још ако кења вишејезично, прескачем брзином муње.

Tzv kognitivna disonanca, odnosno iz istog razloga se ovde objašnjava u sto i pet komentara a ko je uopšte bio taj Strelkov, odnosno može li mu se išta verovati, jer se istina koja izlazi iz granica naših ličnih ubeđenja uvek jako teško prihvata, kao što se isto tako oberučke i bez ikakve provere hvata za sve ono što se u ista uklapa…
benedykt benedykt 21:19 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand


nego da je taj tvoj snima

To nije moj snimak, to je dokumentarni snimak jednog od Hitlerovih govora.

gde se on čuje kako priča bez tog uvežbanog glumatanja za mitinge i govore

Misliš PRAVI Adolf, kakav je bio za vas najbliže i najmilije koji znate kakav je on U STVARI bio?

I ti nekom kažeš da je glupander?!

Ne, ja zaista počinjem da verujem da si ti ometen u razvoju… Glupane, svi ti govori su bili pretežno dobra gluma i oodlično uvežbani scenski nastup, odnosno on je vežbao bukvalno satima pred ogledalom da bi svojim govorom izazvao željeni efekat. Da si išta čitao makar bi to znao, kao što bi znao i za ovaj legendarni snimak iz Finske inače tajno napravljen tako što je mikrofon bio sakriven. On nije želeo da ga iko čuje a da to nije dobro organizovana i što je najbitnije savršeno uvežbana predstava. Jbt koja neznalica…
benedykt benedykt 21:24 14.02.2023

Re: Spiskić

freehand
ako želiš da budeš ravnopravan sagovornik

Kad sebi dozvolim da toliko padnem i toga budem svestan ispisaću se odavde.
Mislim, i ovako mi je mučno kad vidim koliko se ovde valjuškam po blatu. I dosta je, stvarno.

Misliš da odradiš taj svoj lagani potpuri već izlizanih znanje i pančevačko imanje pošalica za primenu u svakoj raspravi, odnosno da kad toga ponestane kao i onih jednih te istih i smaračkih kvazi-argumenata mucavo sročenih u nešto što bi valjda trebalo da se zove komentar, da se onda samo lagano prebaciš u svoj omiljeni geačko-prostački mod zvani puši kurac-pičko-jedi govna-siso. Pa onda sve opet iz početka pošto se jedino tako ume ”raspravljati”…
gedza.73 gedza.73 21:36 14.02.2023

Re: Spiskić

Pominjao sam ovde da sam imaoprilike da u ruci držim Mein Kampf iz prvog tiraž

Bolje da si čitao
Najzanimljivije u celoj priči da par blogera bukvalno ponovlja Hitlerove reči iz Mein Kampf (ne dozvoljava se savez Nemačka - Rusija).
(misli na Englesku)... planski se svodilo na to da se svim sredstvima spreči uzdizanje evropske sile izvan okvira opšteg rasporeda veličina i ako je potrebno da se slomi vojnim zahvatima
Adolf Hitler

Okretanjem britanske politike protiv Nemačke je izvršeno polako... Oscilacije koje su nekoliko puta nastupile usled svetskog privrednog značaja Amerike kao i moćnog političkog razvoja Rusije Nemačka na žalost nije iskoristila tako da je sve više moralo da usledi učvršćenje prvobitne tendencije britanks epolitike

Neumoljivi smrtni neprijatelj nemačkog naroda jeste i ostaje Francuska... Engleska ne želi Nemačku kao svetsku silu a Francuska nikakvu silu koja se zove Nemačka

Kako je naivno misliti da bi Engleska i Francuska u takvom slučaju čekale deceniju dok nemačko - ruski savez ne bi završio svoje tehničke pripreme za borbu

Da prepričam ukratko kako on ne veruje boljševičko-jevrejskoj Rusiji, ne veruje današnjim moćnicima Rusije (staru hvali ali tvrdi da je to uspeh germanske krvi), veruje u poratni savez sa Engleskom i stalno navodi Francusku kao smrtnog neprijatelja. Ne Rusiju. Rusija mu je samo teritorija.
Socijaldemokratija je decenijama huškala najpodlije na rat protiv Rusije

A pazi ovaj deo koliko je 'aktuelan' i koliko se koristi u diskusijama (doduše u blažoj, neutralnijoj varijanti)
Ono za šta mi imamo da se borimo jeste osiguranje postojanja i širenje naše rase i našeg naroda, ishrana njegove dece i održavanje čistote njegove krvi, sloboda i nezavisnost otadžbine da bi naš narpod radi ispunjenja misije koja je njemu dodeljena od strane Tvorca univerzuma mogao da sazri

Truli satanisti. Ono što se još preklapa je jedan od glavnih krivaca socijaldemokratija-liberalizam koji oće d'uništi svet a neko se našao izabranim da to spreči.

gedza.73 gedza.73 21:40 14.02.2023

Re: Spiskić

A evo sad na šta se pali masa naših maloumnika ('antifašista')
Ova naša Ruska ideja nam je uskraćena najmanje 100 godina. Ali, sada bez nje ne možemo napraviti niti korak napred ili, čak, zadržati postojeće. Bez ruske ideje ćemo se samo srušiti – da ne govorimo o pobedi u ratu.

Ograničavanje na kompromise i polu-mere je iscrpljeno. Rusija će biti ili ruska ili je uopšte neće biti. A ruska, to znači i velika i pravična, i duhovna i narodna i jaka i verna, i časna i svetla i žrtvena i nežna i sveta. Ali, glavna stvar – to znači da naš narod, naša država i naša Crkva ispunjavaju Božju promisao o nama i našoj sudbini, koja nas je stvorila i zbog koje smo živeli, stradali, išli u podvige, prolivali krv – zbog čega i jesmo sazdani i rođeni upravo kao Rusi.

Eto s kim mi danas ratujemo, protiv koga je naša SVO. Bez ikakvih metafora. Naš neprijatelj je Antihrist i njegova civilizacija. A, kapitalizam, materijalizam, ateizam, tehnički i društveni „napredak” prethodnih epoha bili su upravo prolegomena za planetarni trijumf đavola. Kasno je za kočnice – čovečanstvo je zarobio satana i ono sada juri u bezdan punom brzinom.

Rusi nisu nacija. Rusi su duhovni poziv, to je izbor, odgovor na duboki zov bivanja. Biti Rus znači biti pozvan u poslednju bitku na kraju vremena, stati na stranu Boga protiv đavola.

Specijalnom vojnom operacijom, Rusija izaziva čitav ovaj proces – i metafizički i istorijski. Zato u svakom smislu ona istupa kao alternativa haosu. To znači da Rusija treba da predloži model koji može da popuni rastuću prazninu. Pri čemu je obim praznine u skladu sa snagom i unutrašnjom moći poretka koji pretenduje da ga zameni. Velikoj praznini je potreban čvrst poredak.








michiganac michiganac 22:51 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Zato što im je jasno da je Amerika započela ovaj proksi rat

Nije. Uta-ta.

Rat započne onaj ko povuče oroz


Zar ne bejahu prvi oni sto kroz optiku ucmekase onih 50ak nesretnih majdanista 2014?!

Mislem, Makso, ozbiljan si tip, vispren i pored vaskolikog, neospornog humor. kapaciteta i zacina, ali cemu previdjanje nekih eklatantnih dogadjaja kojima je bacena prva sibica pod uzavreli ukrajinski kotao?

SKK je ono govedo Mekejn trazio u Ukrajini 2013, nekoliko mjeseci prije majdanskog krvoprolica, susrevsi se pritom i sa vodecim neonacistom Ukrajine tih dana, liderom tzv. 'Svobode', Olegom Tjagnibokom?




I zasto su dokazi snajperisanja sa lica mjesta volsebno i sistematski nestali* (te prakticno nista osim video snimaka i izjava svjedoka nije preostalo), a potonja Porosenkova administrativna svita onako naprasno trapavo radila na "rasvjetljavanju" slucaja?

*izvjesno netragom - u bespucima tamnog Baltika - cijenim, koliko ce i neizvjesna saznanja o diverziji gasovoda.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana