Astrologija| Moj grad| Sex

Beogradu nema ko da pise

angie01 RSS / 25.02.2023. u 16:51

 images?q=tbn:ANd9GcSbCxooX7MOFZMZclP6pHex3x0WscG-qTghEA&usqp=CAU

 

 

Ostao je sam! Sam samcit, napusten, izneveran i nemocan, iako je more ljudi primio u svoj nesebican zagrljaj, udomio, obezbedio, brinuo, uzdigao. Sada svako jutro docekuje spakovanoih kofera i sa cetkicom za zube u dzepu  kao zanemareno siroce, cekajuci da bude iseljen ceo  iz sopstvene kuce,  jer su mu jedno po jedno vec uklonili vazna uporista njegovog autenticnog  zivota, ambijenta i karaktera, rasklopivsi delove sklapane vekovima,  istom bahatoscu, kojom  zavidno osiono dete razbija tudju vrednu igracku.

I sve u tisini, ne onoj koja odrazava spokoj , nego onoj u kojoj tinja bura besa i ocaja, zbog spustenih pogleda, oslobodjenih svake podrske.   Nece biti poslednjeg poljubca  na rastanku, onih koji su se nekada voleli na stepenistu, jer  je lift u kvaru.  Ostace samo odjek koraka nevidljivih komsija, koji obicno smetaju toj intimi, jer su se izgleda svi prestrojili na tu bezlicnu stranu, bacivsi odanost, lojalnost, pripadanje, kao zguvanu paklu popusenih cigareta. I to pojedinacno uzurbano i neuskladjeno trupkanje  sa spratova, polako prerasta u sinhronizovani  sveopsti  bat uvezbanog marsa nekih sasvim drugih nogu.

Utisani otpor je ostao zarobljen u lavirintu preiferije i svaki pristup centru mu je onemogucen bodljikavim stitovima predatorskih vojnika, copora, koji ce poceti da se ujeda izmedju sebe, kada ne bude vise dugog plena.

Oci koje cuju su promasile trenutak za prepoznavanje, posle koga sve Pravo, postaje Pogresno,  jer niko ne moze da vodi u igri sa demonima, tako sto vezba korake odvojeno, mora  da pusti da mu stanu na cipele, a to je bas blizak susret, za koji vise nema zainteresovanih. Jer kako sada probusiti,  godinama teskom mukom naduvavani balon bekstva.

Ostalo je jos da se u skrivenom i mracnom mestu razvije nada kao fotografija, istom suptilnom metodom hvatanja talasa u staklenu kutiju, a da on nastavi da zapljuskuje njene zidove.

Da se na neispunjena obecanja, ispune bar osecanja. ..da  se ipak otvori, kada se cuje da je srce zakucalo...jer On nema nikoga sem nas... one na koje se nije primila metamorfoza opstanka u novim uslovima.

 

...do tada  pozovi  011, na 3030.

 



Komentari (907)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Colin_bgd Colin_bgd 09:55 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Danasnjim Beogradom (i Srbijom) upravljaju ljudi u cijem delovanju je utemeljena "misao" da ako vec ne mogu da nanovo odigraju istoriju od 1918 godine (a pokusali su, sa katastrofalnim posledicama po Srbiju), barem mogu da "postignu" da se apsolutno izbrisu znaci i secanja na period izmedju '45 i '87 kao da se nije nikada dogodio...


Kako?
Organizujući modne revije pod pokroviteljstvom predsednikove žena, a na temu Jovanke Broz, ili polažući cveće na spomenik oslobodiocima Beograda i palim sovjetskim vojnicima, ili imenujući ulice imenom Mome Markovića, vraćajući Peka Dapčevića?

nešto se tu ne uklapa u tu tvoju teoriju...

Biće da je moja, ipak, tačnija - radi se o atraktivnom parčetu zemlje, pogodnom za investicije i pranje prljavog kapitala. Tu je mogao biti i grob Svetog Save, ovi bi ga iskopali i sazidali zgradu koja liči na bocu viskija pobodenu u zemlju.


Nijedan proces nije apsolutno linearan, i nijedna "referentna tacka" ne lezi apsolutno na pravoj liniji koja oznacava trend... Ali trend (kao i smisao, cilj, i "ideja", pod znacima navoda...) su vise nego ocigledni...
predatortz predatortz 09:59 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ali trend (kao i smisao, cilj, i "ideja", pod znacima navoda...) su vise nego ocigledni...


Viđenje je individualna stvar. Meni, opet, sve više izgleda da Vučić glumata Tita.
Objašnjenje?
Pa, praktikuje isti model vladanja.
Za sve se pita on, niko ne sme ni da postavi pitanje legitimnosti i legalnosti takvog ponašanja, podilazi masama, okružio se najglupljim i dao im neograničenu vlast, kao što je Tito nekad za ministre postavljao abadžije, rabadžije, ljude iz kriminalnog miljea i ubice (Krcun, Leka, Ratko Dražević...) tako radi i ovaj.
Pravi se, ponovo, kult vojske, pravi se pretorijanska garda...

edit:

zaboravih kult ličnosti, viđen samo kod komunista i nacista.


angie01 angie01 10:05 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Smisleno je jer si obrisala, a ima veze jer je Mance prvi pomenuo rušenje Dubrovnika, i ja sam se samo nadovezao.


tako sto si se nalupetao nekim suludim ucitavanjem, je l to.


Kakve veze ima rušenje Dubrovnika sa temom bloga?


na ovo ti je vec odgovorio Colin.

...evo, ja ne znam- je l vi vise ne umete da normalno razgovarate.
angie01 angie01 10:07 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Sad vidim nema ni mog sasvim uljudnog komentara.


onog carsava gde srbomerujes po meni, sa istim onim tupavim mucanjem, jer kako bi inace,..ono, nema price bez besmislenih napada i jos besmislenijeg ucitavanja.
predatortz predatortz 10:09 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Smerna Anđelija
je l vi vise ne umete da normalno razgovarate.


Zajebana Anđelija
sa istim onim tupavim mucanjem, jer kako bi inace,..ono, nema price bez besmislenih napada i jos besmislenijeg ucitavanja.


Anđi ima više nego Vulina!
Colin_bgd Colin_bgd 10:11 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Ali trend (kao i smisao, cilj, i "ideja", pod znacima navoda...) su vise nego ocigledni...


Viđenje je individualna stvar. Meni, opet, sve više izgleda da Vučić glumata Tita.
Objašnjenje?
Pa, praktikuje isti model vladanja.
Za sve se pita on, niko ne sme ni da postavi pitanje legitimnosti i legalnosti takvog ponašanja, podilazi masama, okružio se najglupljim i dao im neograničenu vlast, kao što je Tito nekad za ministre postavljao abadžije, rabadžije, ljude iz kriminalnog miljea i ubice (Krcun, Leka, Ratko Dražević...) tako radi i ovaj.
Pravi se, ponovo, kult vojske, pravi se pretorijanska garda...



Pa to ja i napisah. Zadrzani su mehanizmi sile i mehanizmi zaglupljivanja naroda iz komunizma. Ali cilj jeste brisanje tog perioda, ne samo iz istorije nego i iz prostorno-vremenskog kontinuuma... Duh urbanog Beograda, iz druge polovine dvadesetog veka, koji uzgredbudireceno gotovo uopste nije (bio) tekovina komunizma i koji je bez ikakvih problema obitavao u okruzenju svih drugih "duhova i miljea" u gradu, nije samo kolateralna steta vec se 35 godina sistematski i planski unistava...

Beograd u koji si ti dosao nije bio isti kao onaj u kome smo Angie i ja odrasli... Karakter te promene nije bio prirodne prirode nego nametnute, a zasto i kako i zbog cega vec je napisano u prethodnim postovima...

Jeste, reci ce vispreniji, isto su to komunisti uradili '44/'45, ali to sto je nekad neko uradio nesto lose, nije nikada razlog ili opravdanje da neko drugi radi identicnu rabotu ponovo...
milisav68 milisav68 10:13 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Colin_bgd
Ako ne razumes sta rusenje Dubrovnika ima sa temom bloga, onda ne razumes bas mnogo... Mislim, generalno...

Angie je, na primer, razumela...

Ma razumem ja, nego Endži ne razume, pa je za svaki slučaj obrisala moj komentar, a tvoj ostavila.

Mislim, šta smeta ako neka budala ostavi komentar bez uvreda?

Colin_bgd Colin_bgd 10:14 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

milisav68
Colin_bgd
Ako ne razumes sta rusenje Dubrovnika ima sa temom bloga, onda ne razumes bas mnogo... Mislim, generalno...

Angie je, na primer, razumela...

Ma razumem ja, nego Endži ne razume, pa je za svaki slučaj obrisala moj komentar, a tvoj ostavila.

Mislim, šta smeta ako neka budala ostavi komentar bez uvreda?


Ne razumes nista... Mislis da je kenjanje neko umece, ali nije. Samo izaziva sazaljenje. Cesto ni to...

Angie, kao i svaki drugi autor, ima pravo da radi sta hoce, plakanje tu ne pomaze nista...
milisav68 milisav68 10:16 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
tako sto si se nalupetao nekim suludim ucitavanjem, je l to.

Kakvo učitavanje, prvim komentorom nisam nikog lično uvredio.

A ako sam se nalupetao, to je moja stvar, zašto nije ostavljeno da se vidi koliko sam glup?
gvozden1 gvozden1 10:19 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ali trend (kao i smisao, cilj, i "ideja", pod znacima navoda...) su vise nego ocigledni...

Trend vraćanja na osamnaestu apsolutno ne postoji.
Baš bih voleo da vidim jedan primer tog trenda.

Trend koji je očigledan je trend da se po svaku cenu sačuvaju upravo vrednosti 45-87.
Primera za to koliko hoćeš, od naziva ulica, trgova (šta bi falilo da se trgu republike vrati naziv pozorišni trg?) TV programa, podrška i promovisanje, od strane vlasti, i Vučića lično, upravo onih koji su te vrednosti zastupali i instalirali itd.

To što u retorici koriste nacionalna osećanja je isto ono što je i Milošević radio, zloupotrebljavaju nacionalna osećanja da bi sprovodili svoju politiku koja je veoma naklonjena baš tim vrednostima od 45 do 87.


Šta vidiš u državnoj politici što bi se moglo nazvati antikomunističko?

Ne postoji ništa tako.


angie01 angie01 10:21 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Viđenje je individualna stvar


da se nadovezem na ovu konstataciju.

po meni je potpuno impotento i bez rezultata, stalno reciklirati proslost-nebitno ko sta zastupa i gde je tu istina, svakako bi u odnosu na to bilo potrebno neko suocavanje, kako bi se oslobodili tog tereta, koji vuce, kao kamen davljenika-kao i stalno zveckanje oruzjem, mrznjom, upirati prstom u neke krivce, neprijatelje, sto sve skupa omogucava plodno tlo za ovaj haos, gde su ljdui skroz izgubljeni i bez adekvatnog delanja, razmisljanja, ono, zombirana masa, koja leluja, kako se duva tamo, gde se nesto odradjuje za sebe.

jedino sto bi imalo smisla je fokusirati se sadasnji trenutak, na konstruktivno resavanje problema i misliti na buducnost-znaci, odrednice su danas i sutra, a ne juce, jer proslost omogucava tapkanje u mestu...a toliko smo vec zakasnili.

ima ona sentenca Gustava malera-tradicija nije klanjanje pepelu, nego prenosenje vatre,...sto znaci, akcije bi trebalo da su u korist zivota.
gvozden1 gvozden1 10:23 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Sad vidim nema ni mog sasvim uljudnog komentara.


onog carsava gde srbomerujes po meni, sa istim onim tupavim mucanjem, jer kako bi inace,..ono, nema price bez besmislenih napada i jos besmislenijeg ucitavanja.

Obrišeš pa onda prepričavaš, naravno izmišljajući.

To se ne radi.
Makar ne rade oni sa lepim kućnim vaspitanjem.

Obrisala si obrisala, makar tu stani.

Al dobro, nekad su komentari i prepravljani, ovo je ipak (samo malo) manje nevaspitano.
milisav68 milisav68 10:24 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Colin_bgd

Ne razumes nista... Mislis da je kenjanje neko umece, ali nije. Samo izaziva sazaljenje. Cesto ni to...

Angie, kao i svaki drugi autor, ima pravo da radi sta hoce, plakanje tu ne pomaze nista...



Plakanje.

Plačem zato što mi je obrisan komentar u nekoj zabiti interneta?

Neverovatno šta čovek može ovde da pročita.
Colin_bgd Colin_bgd 10:25 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

gvozden1
Ali trend (kao i smisao, cilj, i "ideja", pod znacima navoda...) su vise nego ocigledni...

Trend vraćanja na osamnaestu apsolutno ne postoji.
Baš bih voleo da vidim jedan primer tog trenda.

Trend koji je očigledan je trend da se po svaku cenu sačuvaju upravo vrednosti 45-87.
Primera za to koliko hoćeš, od naziva ulica, trgova (šta bi falilo da se trgu republike vrati naziv pozorišni trg?) TV programa, podrška i promovisanje, od strane vlasti, i Vučića lično, upravo onih koji su te vrednosti zastupali i instalirali itd.

To što u retorici koriste nacionalna osećanja je isto ono što je i Milošević radio, zloupotrebljavaju nacionalna osećanja da bi sprovodili svoju politiku koja je veoma naklonjena baš tim vrednostima od 45 do 87.


Šta vidiš u državnoj politici što bi se moglo nazvati antikomunističko?

Ne postoji ništa tako.



Danas se ne vracaju na '18. To je pokusano devedesetih, katastrofalno je propalo, i zavrsili smo, logicno, sa manje teritorije nego pre sarajevskog atentata. To je svakome sa dve vijuge u glavi bilo jasno jos '88/'89 i to se po Beogradu (jer o tome znam) pokusalo objasniti, ali je "srpstvo" i slepilo, naravno, bilo jace i lakse...

Sve je u drzavnoj politici antikomunisticko, a to samo po sebi (antikomunizam) se u tacki ekstrema dodiruje sa komunizmom i lici jedno drugom kao jaje jajetu. (Napisao sam ceo blog o tome, inace...)
angie01 angie01 10:25 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

smerna andjelija ne postoji, a ni zahebana,...to sto si citirao je reakcija na nenormalnost, koju svakako zagovaram,...ja ovakav nacin komunikacije nigde nisam srela-ni kod nas u RL-, a obisla sam pola sveta i zivela u raznim sredinama,

kada je to ovde pocelo, ja sam prvo pozivala na razum, pa ignorisala, pa probala lepim,..al izgleda da se taj jezik ne razume kod pojedinih ucesnika, pa reko, ajd onda onako kako se razume.
predatortz predatortz 10:27 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Beograd u koji si ti dosao nije bio isti kao onaj u kome smo Angie i ja odrasli..


Ni jedan grad u ex Yu prostoru nije isti. Verujem da je slično i u većem delu Evrope. Migracije, miksanje naroda, miksanje običaja. Teško je odbraniti tvrdnju da je Amsterdam devedesetih jednak današnjem. Brisel, London...

Poznajem čoveka koji je u London otišao krajem sedamdesetih i tamo izgradio karijeru.
Priča on meni:
Kad smo mi dolčazili, Pakiji su nas dočekivali na aerodromu i nosili nam kofere. Sada radimo za Pakije.

Mislim da je taj trend univerzalan i da će tek da bude vidljiv u Evropi.
Beograd je tu još imao sreću. Naselili su ga ljudi iz reda istog naroda, privrženi Srbiji i formirani u veoma bliskom sistemu vrednosti.

Ne postoji ona urbana Tuzla moje mladosti, kao šro ne postoji ni onaj Zagreb.
Ono što je ostalo isto uglavnom nije bilo nikom zanimljivo, zato je i ostalo isto.

Uprkos fašističkim tvrdnjama nekih blogera ovdašnjih, Srbija je prilivom izbeglica iz bivših republika mnogo toga dobila. Od usporavanja demografskog kolapsa do porasta udela obrazovanih u društvu.

Evo ti relevantno istraživanje, pa pronađi tabele koje se tiču obrazovanja.
Pokazatelji su veoma zanimljivi.

Obrazovna struktura izbeglica u Srbiji prema podacima popisa stanovništva 2002. godine pokazuje da je najveći broj izbeglih lica starijih od 15 godina sa srednjim (49,3%) i osnovnim (21,1%) obrazovanjem. U ovoj starosnoj grupi 13,6% izbeglih ima više i visoko obrazovanje, dok 5,0% nema nikakvo obrazovanje. U poređenju sa domicilnim stanovništvom Srbije, obrazovna struktura izbeglog stanovništva je znatno povoljnija (tabela 5). Razlika je najupadljivija u udelu lica sa srednjim i visokim obrazovanjem, koji je kod popisanog izbeglog stanovništva za 11,5 procentnih poena veći, i kod lica sa nezavršenim osnovnim obrazovanjem čiji je udeo za 7,4 procentna poena manji u odnosu na lokalnu (domicilnu) populaciju. Ovo ukazuje na činjenicu da su se lica sa višim nivoom obrazovanja lakše odlučivala na izbeglištvo verujući u svoju sposobnost prilagođavanja i mogućnosti lakšeg zapošljavanja.



zvor, obratiti pažnju na tabele od 53. strane

predatortz predatortz 10:28 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ja ovakav nacin komunikacije nigde nisam srela-ni kod nas u RL-, a obisla sam pola sveta i zivela u raznim sredinama,


ja ovaj tvoj drugi citirani jesam. kod komšinice hamide.
gvozden1 gvozden1 10:29 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Sve je u drzavnoj politici antikomunisticko, a to samo po sebi (antikomunizam

Ajd neki primer.
Trg Republike, propagandni filmovi na TV, prokomunističke serije, Vučić u poseti SUBNORu....?
Colin_bgd Colin_bgd 10:32 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Beograd u koji si ti dosao nije bio isti kao onaj u kome smo Angie i ja odrasli..


Ni jedan grad u ex Yu prostoru nije isti. Verujem da je slično i u većem delu Evrope. Migracije, miksanje naroda, miksanje običaja. Teško je odbraniti tvrdnju da je Amsterdam devedesetih jednak današnjem. Brisel, London...

Poznajem čoveka koji je u London otišao krajem sedamdesetih i tamo izgradio karijeru.
Priča on meni:
Kad smo mi dolčazili, Pakiji su nas dočekivali na aerodromu i nosili nam kofere. Sada radimo za Pakije.

Mislim da je taj trend univerzalan i da će tek da bude vidljiv u Evropi.
Beograd je tu još imao sreću. Naselili su ga ljudi iz reda istog naroda, privrženi Srbiji i formirani u veoma bliskom sistemu vrednosti.

Ne postoji ona urbana Tuzla moje mladosti, kao šro ne postoji ni onaj Zagreb.
Ono što je ostalo isto uglavnom nije bilo nikom zanimljivo, zato je i ostalo isto.

Uprkos fašističkim tvrdnjama nekih blogera ovdašnjih, Srbija je prilivom izbeglica iz bivših republika mnogo toga dobila. Od usporavanja demografskog kolapsa do porasta udela obrazovanih u društvu.

Evo ti relevantno istraživanje, pa pronađi tabele koje se tiču obrazovanja.
Pokazatelji su veoma zanimljivi.

Obrazovna struktura izbeglica u Srbiji prema podacima popisa stanovništva 2002. godine pokazuje da je najveći broj izbeglih lica starijih od 15 godina sa srednjim (49,3%) i osnovnim (21,1%) obrazovanjem. U ovoj starosnoj grupi 13,6% izbeglih ima više i visoko obrazovanje, dok 5,0% nema nikakvo obrazovanje. U poređenju sa domicilnim stanovništvom Srbije, obrazovna struktura izbeglog stanovništva je znatno povoljnija (tabela 5). Razlika je najupadljivija u udelu lica sa srednjim i visokim obrazovanjem, koji je kod popisanog izbeglog stanovništva za 11,5 procentnih poena veći, i kod lica sa nezavršenim osnovnim obrazovanjem čiji je udeo za 7,4 procentna poena manji u odnosu na lokalnu (domicilnu) populaciju. Ovo ukazuje na činjenicu da su se lica sa višim nivoom obrazovanja lakše odlučivala na izbeglištvo verujući u svoju sposobnost prilagođavanja i mogućnosti lakšeg zapošljavanja.



Izvor, obratiti pažnju na tabele od 53. strane


Ne vredi...

Mislim, uz svo postovanje, ali ti zaista ili ne razumes znacenje reci koje sam vec napisao, ili te mrzi da citas (sto je razumljivo samo po sebi), ili ne mozes da sam sebi da priznas da sam u pravu (a jesam), sto je isto razumljivo... Cetvrtog nema...
Colin_bgd Colin_bgd 10:33 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

gvozden1
Sve je u drzavnoj politici antikomunisticko, a to samo po sebi (antikomunizam

Ajd neki primer.
Trg Republike, propagandni filmovi na TV, prokomunističke serije, Vučić u poseti SUBNORu....?

Ne vredi...

Mislim, uz svo postovanje, ali ti zaista ili ne razumes znacenje reci koje sam vec napisao, ili te mrzi da citas (sto je razumljivo samo po sebi), ili ne mozes da sam sebi da priznas da sam u pravu (a jesam), sto je isto razumljivo... Cetvrtog nema...
angie01 angie01 10:37 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ma razumem ja, nego Endži ne razume, pa je za svaki slučaj obrisala moj komentar, a tvoj ostavila.

Mislim, šta smeta ako neka budala ostavi komentar bez uvreda?


nisam ja za svaki slucaj obrisla- rekoh ti, zbog gadne slike,..a to sto si nalupeto, jeste uvreda, jer je ucitana laz.
gvozden1 gvozden1 10:37 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Ne vredi...

Mislim, uz svo postovanje, ali ti zaista ili ne razumes znacenje reci koje sam vec napisao, ili te mrzi da citas (sto je razumljivo samo po sebi), ili ne mozes da sam sebi da priznas da sam u pravu (a jesam), sto je isto razumljivo... Cetvrtog nema...

Eto.
Kažeš da je nešto očigledno, ja ti tražim primer, ti ispišeš ovo.

Ako si u stanju, razmisli i sam.
angie01 angie01 10:38 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

. Cetvrtog nema...


odradjuje agendu- on nikada ne razgovara, nego radi.
angie01 angie01 10:42 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Obrišeš pa onda prepričavaš, naravno izmišljajući.


cekaj, nisi me srbomerio, kao i obicno i ucitavao mi mrznju?!


To se ne radi.


ma ne radi se to sto ti radis konstantno-lazes i ucitavas.

a ti i o vaspitanju, buahahahaha...
predatortz predatortz 10:45 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
. Cetvrtog nema...


odradjuje agendu- on nikada ne razgovara, nego radi.


Ko odrađuje agendu i za koga?
Imaš li neki dokaz, ili opet ko pomenuta Hamida tračariš bez osnova?

Evo, ja te javno p(r)ozivam, ako se odnosilo na mene, da odgovoriš na par elementarnih pitanja koje bi potkrepile tvoju tvrdnju:

1. Ko sam ja?
2. Za koga odrađujem "agendu"?
3. Kojim dokazima raspolažeš?
gvozden1 gvozden1 10:45 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


cekaj, nisi me srbomerio, kao i obicno i ucitavao mi mrznju?!

Ne.

a ti i o vaspitanju, buahahahaha

Da, ja.

I to o onom bazičnom, kućnom, što se stiče ili ne stiče od roditelja.
milisav68 milisav68 10:47 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
nisam ja za svaki slucaj obrisla- rekoh ti, zbog gadne slike,..a to sto si nalupeto, jeste uvreda, jer je ucitana laz.

Gadna slika?

Milo i Momir u uniformama razgovaraju o rušenju Dubrovnika (pošto je to bila njihova teritorijalna nadležnost).Nismo mi rušili Dubrovnik, već njih dvojica (oni su komandovali rušiocima).

I šta je bila lična uvreda?

Citirao sam stihove izvesnog pesnika Branimira rođenog u Skoplju.

Padaju mi na pamet vodene boje, umazane ruke brzo se peru.
Colin_bgd Colin_bgd 10:53 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

milisav68
angie01
nisam ja za svaki slucaj obrisla- rekoh ti, zbog gadne slike,..a to sto si nalupeto, jeste uvreda, jer je ucitana laz.

Gadna slika?

Milo i Momir u uniformama razgovaraju o rušenju Dubrovnika (pošto je to bila njihova teritorijalna nadležnost).Nismo mi rušili Dubrovnik, već njih dvojica (oni su komandovali rušiocima).

I šta je bila lična uvreda?

Citirao sam stihove izvesnog pesnika Branimira rođenog u Skoplju.

Padaju mi na pamet vodene boje, umazane ruke brzo se peru.

Ili je plitkost,
ili je glupost,
ima tog u komentarima Milisava i suvise...
angie01 angie01 11:10 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Kakvo učitavanje, prvim komentorom nisam nikog lično uvredio.


ne znam o kom prvom pricas, obrisala sam taj saruznom slikom, u kome kazes kako sam ja fan mila.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:20 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Danasnjim Beogradom (i Srbijom) upravljaju ljudi u cijem delovanju je utemeljena "misao" da ako vec ne mogu da nanovo odigraju istoriju od 1918 godine (a pokusali su, sa katastrofalnim posledicama po Srbiju), barem mogu da "postignu" da se apsolutno izbrisu znaci i secanja na period izmedju '45 i '87 kao da se nije nikada dogodio...




Ovde mnogi romantizuju period od pre '45 zaboravljajuci da je i tada bilo milion afera koje nisu imale sudski i kazneni epilog. Jer su ucesnici bili ili u vlasti (i njihova deca ili rodbina) ili tesno spojeni sa vlascu tadasnjom. (enormna korupcija je trajno stanje nase zemlje)
Vrlo sramotne afere, pomenute su vise puta na blogu one udarne sa mesanjem peska i brasna za hranu vojsci, kartonski opanci i slicne prevare u sred najgoreg ratnog stanja. Nikom ni dlaka posle 1.sv. rata zbog toga a zasluzuje po nepocinstvu preki sud i streljanje.


Kad sam vec ovde da kazem, cesto se i pominje selektivno, dasta, da je danas posledica perioda socijalizma a strucno' preskace isti odnos da je po toj logici i '45 posledica Kraljevine Jugoslavije..

I samo da dodam za temu razgovora Beograd, koliko ja znam iz perioda socijalizma je bilo vise propisa za gradnju koji su se postovali, gradnja kuca nije mogla kako se kome cefnulo..
Trece, nije tacno da je sve u BG igradjeno neuknjizeno, moje sve nekretnine u Beogradu i izvan su uredno uknjizene. (jedna od njih je stan u zgradi iz '75 godine u centru Beograda zgrada i stanovi uknjizeni odmah posle zavrsene gradnje)

P.S. I pre nego sto mi se neko okaci, moji su baba i deda po ocu izgubili ohohoo imovine u Beogradu posle '45
angie01 angie01 11:23 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

I šta je bila lična uvreda?


iako se "ne secas"-rekla sam ti sta je bila,..a sad ne spamuj vise to jednom budalastinom u 100 komentara.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:29 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

milisav68
angie01
nisam ja za svaki slucaj obrisla- rekoh ti, zbog gadne slike,..a to sto si nalupeto, jeste uvreda, jer je ucitana laz.

Gadna slika?

Milo i Momir u uniformama razgovaraju o rušenju Dubrovnika (pošto je to bila njihova teritorijalna nadležnost).Nismo mi rušili Dubrovnik, već njih dvojica (oni su komandovali rušiocima).

I šta je bila lična uvreda?

Citirao sam stihove izvesnog pesnika Branimira rođenog u Skoplju.

Padaju mi na pamet vodene boje, umazane ruke brzo se peru.



Ajde Milisave, svi ti stihovi, a Azru rabite ko blesavi, koje izvlacite pa kacite drugima mogu i na vas i vase pisanje da se primene.. (vas jednako plural)
Jos izvuceno iz konteksta i kao sad ima neki opaki smisao, sve ste razumeli Stulica, misli mu citate kome je on to i zasto i kada i kako upucivao. Idi bre.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:36 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

I to o onom bazičnom, kućnom, što se stiče ili ne stiče od roditelja.



Jel to ono kad nekog zoves ribo ili ono bi htelo da prica ili nevazna si' nevazan si, nebitan si' i ostatak iz bogatog repertoara huci mena? (nije pitanje
angie01 angie01 11:47 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz


hebote, ti imas neku specijalnu osetljivost na mene, svuda se prepoznajes u mojim komentarima-sto onda verovatno nije slucajno i ima osnova:)- i skaces do plafona-to na sta si replicirao, upuceno je huciju,...
gvozden1 gvozden1 11:52 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

apacherosepeacock
I to o onom bazičnom, kućnom, što se stiče ili ne stiče od roditelja.



Jel to ono kad nekog zoves ribo ili ono bi htelo da prica ili nevazna si' nevazan si, nebitan si' i ostatak iz bogatog repertoara huci mena? (nije pitanje

Prezir pa i omalovažavanje ne moraju da budu i nisu odraz nevaspitanje.

Nevaspitanje je ovo, obrišeš komentar, pa posle pričaš da je u njemu pisalo ono što nije.

Eto, ribo, naučila si nešto.


I da, ono brašno, pesak, to je vladalo posle 45.
Koča ti je od te sorte.
Čuveni i voljeni Koča.
predatortz predatortz 11:53 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
predatortz


hebote, ti imas neku specijalnu osetljivost na mene, svuda se prepoznajes u mojim komentarima-sto onda verovatno nije slucajno i ima osnova:)- i skaces do plafona-to na sta si replicirao, upuceno je huciju,...


da bih izbegao takve nejasnoće, obično citiram sporni deo teksta. Da bi se izbegle zabune, poput ove.

Za koga on "odrađuje agendu"?
Pitanja su ista. Šta znaš o njemu i kojim dokazima možeš da potkrepiš svoju tvrdnju?
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:05 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

gvozden1
apacherosepeacock
I to o onom bazičnom, kućnom, što se stiče ili ne stiče od roditelja.



Jel to ono kad nekog zoves ribo ili ono bi htelo da prica ili nevazna si' nevazan si, nebitan si' i ostatak iz bogatog repertoara huci mena? (nije pitanje

Prezir pa i omalovažavanje ne moraju da budu i nisu odraz nevaspitanje.

Nevaspitanje je ovo, obrišeš komentar, pa posle pričaš da je u njemu pisalo ono što nije.

Eto, ribo, naučila si nešto.


I da, ono brašno, pesak, to je vladalo posle 45.
Koča ti je od te sorte.
Čuveni i voljeni Koča.



Mislis Pasiceve sorte? A o broju afera iz Kraljevine Jugoslavije mogao si do sad da saznas a verovatno i jesi, ali mora da se sminka, cemu to sluzi samo ti znas.. a i mi sto te citamo uocili smo odavno to elementarno nepostenje ili praznoglavo negiranje i votabautizam.

Tako, da se ne foliramo sad. Ti hoces do sudnjeg dana, nista novo i nevidjeno. Zato je i besmisleno s tobom raspravljati o bilo cemu, nije da samo ja primecujem.


gvozden1 gvozden1 12:33 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Mislis Pasiceve sorte?

Ne, mislim od Popovića sorte.

Afera je uvek i svuda bilo, korupcije uvek i svuda, a ja sam poslednji koji će Jugoslaviju da brani, tako da to meni džabe pominješ.

Afere i korupcija je jedno, a ono što se dešavalo posle 45 je nešto mnogo gore od bilo koje afere i bilo koje korupcije.

A desilo se da je sve građansko, domaćinsko, obrazovano, radno, uništeno i nastalo nešto što je pravljeno na neradu, otimačini, zločinima, pljački, nekulturi, i sad imamo blog koji traži da se tome prilagođava, to što su napravili nepismeni zločinci se proglašava gradskom provinijencijom i duhom Beograda.

Nije moguće da ne ostanu posledice posle ubistva stotine hiljada uglavnom pripadnika nacionalne elite.
Intelektualne, poslovne, seoske, domaćinske elite, gradske poslovne i političke, elite u kulturi u nauci...

Sve je to pobijeno posle rata, napravljeno nešto drugo, i sad se to drugo smatra gradskim duhom kome se treba prilagoditi.

Istinski gradski duh traži da se jasno odredi prema pomoru nacionalne elite, a skorojevićki duh traži da se zacementira stanje nastalo eliminisanjem elite i preuzimanja vlasti od strane polusveta.
panta panta 12:35 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

apacherosepeacock
gvozden1
apacherosepeacock
I to o onom bazičnom, kućnom, što se stiče ili ne stiče od roditelja.



Jel to ono kad nekog zoves ribo ili ono bi htelo da prica ili nevazna si' nevazan si, nebitan si' i ostatak iz bogatog repertoara huci mena? (nije pitanje

Prezir pa i omalovažavanje ne moraju da budu i nisu odraz nevaspitanje.

Nevaspitanje je ovo, obrišeš komentar, pa posle pričaš da je u njemu pisalo ono što nije.

Eto, ribo, naučila si nešto.


I da, ono brašno, pesak, to je vladalo posle 45.
Koča ti je od te sorte.
Čuveni i voljeni Koča.



Mislis Pasiceve sorte? A o broju afera iz Kraljevine Jugoslavije mogao si do sad da saznas a verovatno i jesi, ali mora da se sminka, cemu to sluzi samo ti znas.. a i mi sto te citamo uocili smo odavno to elementarno nepostenje ili praznoglavo negiranje i votabautizam.

Tako, da se ne foliramo sad. Ti hoces do sudnjeg dana, nista novo i nevidjeno. Zato je i besmisleno s tobom raspravljati o bilo cemu, nije da samo ja primecujem.



Ja primećujem da se Gvozden ni malo ne razlikuje od tebe.
I ne samo tebe, nego od većine blogera.
Jer svako priča 'svoju priču'.
Naravno, ima nas kojima to, da svako priča svoju priču, ne smeta i ima vas kojima smetaju svi oni koji ne pričaju priču sličnu vašoj.
Šta da se radi, nismo svi isti.
I tako treba da bude.
I da tako i ostane.
angie01 angie01 13:15 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Za koga on "odrađuje agendu"?
Pitanja su ista. Šta znaš o njemu i kojim dokazima možeš da potkrepiš svoju tvrdnju?


je l mu ti advokatises, jer si se prepoznao:)

...pa agendu iz njegovog komiteja-huci je u strukturama, nema dilema,...uvek bio, kako ispada po njegovoj prici....sve to je njegova stvar, sem dela, gde on meni obicnom gradjaninu, stalno nesto sere, jer radi....oko ovoga nema previse prostora za ubedjivanje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:36 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Nije moguće da ne ostanu posledice posle ubistva stotine hiljada uglavnom pripadnika nacionalne elite.
Intelektualne, poslovne, seoske, domaćinske elite, gradske poslovne i političke, elite u kulturi u nauci...


Koliko je ta zemlja imala stanovnika ako na elitu otpada stotine hiljada (ovo racunam da je preko 200 hiljada jer 'stotine hiljada' ima takvo znacenje)?

Prema nekim podacima u KSHS stepen nepismenosti u Srbiji sa Kosovom a bez Vojvodine se kretao od 60% do 80%. Iz ovog sto kazes ispada ne samo da je skoro svako ko je bio pismen pripadao eliti nego i da je skoro svaka takva osoba streljana.

Ovo ne znaci da streljanja i revansizma nije bilo. Bilo ga je previse za tako jedan mali narod. Ali nije ni da su partizani izmislili hajduciju.
gvozden1 gvozden1 13:38 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

-huci je u strukturama

Eto, na to se svede argumentacija.
A onda snajka krene da kuka kako njoj neko nešto učitava.
predatortz predatortz 13:45 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

gvozden1
-huci je u strukturama

Eto, na to se svede argumentacija.
A onda snajka krene da kuka kako njoj neko nešto učitava.


Ovako kako ona olako optužuje, sudi i presuđuje, navodi čoveka na razmišljanje šta bi bilo da joj se, ne dao Bog, ukaže prilika da to radi u smutna vremena.

Bilo bi to kao oni "škorpioni", Lukovići i slična gamad.

angie01 angie01 13:46 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Eto, na to se svede argumentacija.
A onda snajka krene da kuka kako njoj neko nešto učitava.


ma, odgovaram predatoru,..a da jesi, mogu ruku da dam, znam takve likove kao sto si ti, pa mi nije tesko da prepoznam, iz aviona se vidi,...da ne mislis da sam nesto zainteresovana i da me se tice- ne, tvoja stvar, komentarisem samo u kontekstu ucestvovanja na blogu.

...a inace je smesno da ti ovako komentarises nesto sto ti apsolutno stalno radis, al tako sto sam sastavljas i izmisljas, pa srbomerujes, ukazujes na mrzitelje zemlje i naroda i slicne bedastoce.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:52 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

gvozden1
Mislis Pasiceve sorte?

Ne, mislim od Popovića sorte.

Afera je uvek i svuda bilo, korupcije uvek i svuda, a ja sam poslednji koji će Jugoslaviju da brani, tako da to meni džabe pominješ.

Afere i korupcija je jedno, a ono što se dešavalo posle 45 je nešto mnogo gore od bilo koje afere i bilo koje korupcije.

A desilo se da je sve građansko, domaćinsko, obrazovano, radno, uništeno i nastalo nešto što je pravljeno na neradu, otimačini, zločinima, pljački, nekulturi, i sad imamo blog koji traži da se tome prilagođava, to što su napravili nepismeni zločinci se proglašava gradskom provinijencijom i duhom Beograda.

Nije moguće da ne ostanu posledice posle ubistva stotine hiljada uglavnom pripadnika nacionalne elite.
Intelektualne, poslovne, seoske, domaćinske elite, gradske poslovne i političke, elite u kulturi u nauci...

Sve je to pobijeno posle rata, napravljeno nešto drugo, i sad se to drugo smatra gradskim duhom kome se treba prilagoditi.

Istinski gradski duh traži da se jasno odredi prema pomoru nacionalne elite, a skorojevićki duh traži da se zacementira stanje nastalo eliminisanjem elite i preuzimanja vlasti od strane polusveta.




Rekoh vec u inicijalnom komentaru da te romantizovane domacinske prepostene verzije drzave postoje samo u snovidjenjima nerealnih ljudi. Istina je mnogo surovija a to je da nasa drzava od postanka ima debeli problem koji ni do danas nije resila, ma nije ga ni nacela, korupcije, nepotizma i partijasenja i izvlacenja svih privilegija a zanemarivanje u najvecem delu stvaranja pravne i odgovorne drzave i gradjana. I to joj je konstanta do dana danasnjeg.

Te bajke o kapitalu i prepostenim domacinima koji ga sticu na regularan nacin su blago receno neozbiljne.

Da, nije to nasa ekskluziva, skala problema varira od toga kako se oni na vlasti pa i sami gradjani svesno bore (ili pustaju niz vodu) sa time. To je jedan od razloga zbog cega se drzave i razlikuju. I nekim drugim pitanjima.

Ja nisam sklona da gledam ni jedan period drzavnosti nase drzave kroz roza naocare. Jer se time ne postize nista. Odnosno, postize se nerealna slika i dalje propadanje.

Nijedan period istorije Srbije/K.Jugoslavije/SFRJ nije apsolutno zlo i pogresno kao sto nije ni dobro i preterano funkcionalno. Svaki razgovor koji od toga polazi je besmislen, povrsan i suvisan. Licni primeri i pojedinacni primeri su suvisni.

Arhiva istorijska postoji, o svemu o cemu se ovde laicki prepricava do bljutavosti i revizija, mislim, izmisljati toplu vodu.. a tek ovi proizvoljni izmastani i vec na deset puta uvecani brojevi zrtava, jebote, neki ljudi jesu stradali ali revizionistima nikad dosta lesinarenja za dnevne potrebe utuljivanja nekog vec licnog jada.

Nereseni problemi se danas nagomilavaju pred nosom a palamudi se cesljaju i bistre' sta je bilo pre 200, 100, 50 godina sa sbbkbb sbbdjb i to po milioniti put, e ako to ne pomogne ma nista nece.. bas kao i ova lelemudjevina sa Rusijom koja ce vraca Kosovo, stvarno ko da ste dementni ili ometeni u razvoju.


angie01 angie01 13:52 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ovako kako ona olako optužuje, sudi i presuđuje, navodi čoveka na razmišljanje šta bi bilo da joj se, ne dao Bog, ukaže prilika da to radi u smutna vremena.




predatore, pa sada vec ozbiljno sumnjam da si glup, jer sta je drugo nego ekstremna glupost, da ovako komentarises svoj sopstveni uobicajeni nacin komentarisanja,- za razliku i od tebe i od njega, koji me apsolutno stalno procenjujete i dajetete neke kvalifikacije,..ja ni tebe, ni hucija nisam procenjivala, ja tvrdim da je on neki lokalni nesto nesto i da iz te pozicije ovde seri,..a za sumnjiva vremena si se isto sam preporucivao, da ih treba iskoristiti da se uklone neistomisljenici, tako da je ono bas glupo da se na isto pozivas na ovaj nacin.

kako god, vi se toliko stalno bavite mnome, da ispada ne da sam vam Carica, nego tesko dostizna, ako uporedimo vase baveljenje svim ostalima-narocito muskim delom, koji misli kao ja, tu nesto ne idu isti tretmani i merila:)))

dobro, dobro,..mnogo ste smesni....
gvozden1 gvozden1 13:52 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Koliko je ta zemlja imala stanovnika ako na elitu otpada stotine hiljada

Ako u elitu svrstamo i dobrog seoskog domaćina, a zašto ne bismo, onda brojka od sto hiljada ljudi pripadnika elite nije nedobaciva.

A domaćine ste ubijali masovno.

Sto hiljada je pobijeno, talog, abadžijskoopančarski, neradnički i zločinački je preuzeo vlast, i formirao ono što sad zovete gradskom provenijencijom, to se vrlo lako može na primerima pokazati.

Uzmi prve ljude tog sistema, od Broza, preko Špiljka i Rankovića, do kojekakvih Trešnjića, pogledaj im biografije i stepen obrazovanja, pogledaj im položaje posle rata pa zaključi sam.

Pogledaj zatim zvanične brojke koje su nesporno utvrđene o broju ubistava, i imaj na umu pri tom, da su i ta brojke umanjene, i da su i taj posao vodile prokomunističke vlasti.
I pogledaj šta se desilo sa političkim elitom iz vremena pre njih.

Ako misliš da taj pomor ostaje bez posledica, ili čak da zločini takvih razmera koriste naciji i državi, onda ništa.
gvozden1 gvozden1 13:53 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

mogu ruku da dam

Ih ruku?
Šta će mi ruka.
gvozden1 gvozden1 13:57 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Ja nisam sklona da gledam ni jedan period drzavnosti nase drzave kroz roza naocare

Osim komunističkog.

Stavljati bilo koji period u istu ravan sa komunističkim, kad su zločini, masovna ubistva i sveopšta otimačina bili sama suština vlasti je stavljanje roze naočara.
predatortz predatortz 14:06 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

kako god, vi se toliko stalno bavite mnome, da ispada ne da sam vam Carica,


ma, karleuša ti nije ravna

nego tesko dostizna,


patimo u tišini
predatortz predatortz 14:09 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Rekoh vec u inicijalnom komentaru da te romantizovane domacinske prepostene verzije drzave postoje samo u snovidjenjima nerealnih ljudi. Istina je mnogo surovija a to je da nasa drzava od postanka ima debeli problem koji ni do danas nije resila, ma nije ga ni nacela, korupcije, nepotizma i partijasenja i izvlacenja svih privilegija a zanemarivanje u najvecem delu stvaranja pravne i odgovorne drzave i gradjana. I to joj je konstanta do dana danasnjeg.


tačno!
srbija ima problem korupcije, loše administracije, bahatosti državnih činovnika, od postanja do danas.
međutim, porediti anomalije nekog sistema, radu pašića recimo, sa sistematskim, državno proklamovanim terorom, porediti razmaženog gmaza koji je u grob oterao oca sa likovima poput jova kapičića and co koji su sadistički ubijali, to je neumesno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:13 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

gvozden1

Koliko je ta zemlja imala stanovnika ako na elitu otpada stotine hiljada

Ako u elitu svrstamo i dobrog seoskog domaćina, a zašto ne bismo, onda brojka od sto hiljada ljudi pripadnika elite nije nedobaciva.

A domaćine ste ubijali masovno.

Sto hiljada je pobijeno, talog, abadžijskoopančarski, neradnički i zločinački je preuzeo vlast, i formirao ono što sad zovete gradskom provenijencijom, to se vrlo lako može na primerima pokazati.

Uzmi prve ljude tog sistema, od Broza, preko Špiljka i Rankovića, do kojekakvih Trešnjića, pogledaj im biografije i stepen obrazovanja, pogledaj im položaje posle rata pa zaključi sam.

Pogledaj zatim zvanične brojke koje su nesporno utvrđene o broju ubistava, i imaj na umu pri tom, da su i ta brojke umanjene, i da su i taj posao vodile prokomunističke vlasti.
I pogledaj šta se desilo sa političkim elitom iz vremena pre njih.

Ako misliš da taj pomor ostaje bez posledica, ili čak da zločini takvih razmera koriste naciji i državi, onda ništa.


Eto, opet sam ti dao sansu da izneses i necim podrzis svoj stav. Ali ne umes jebi ga.
gvozden1 gvozden1 14:18 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

, radu pašića recimo, sa sistematskim

Filip Mladenović sindrom.
Neznanje, površnost i tabloidni mozak.

Pašića, možda najkompleksniju ličnost u srpskoj politici, a među najznačajnijim svakako, svesti na njegovog sina je dostojno Informera, Filipa Mladenovića, i evo apač....
gvozden1 gvozden1 14:23 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Eto, opet sam ti dao sansu da izneses i necim podrzis svoj stav. Ali ne umes jebi ga.

Pominjah ti neke konkretne primere, imena, i zamolio da razmisliš o njima.

Poznati su primeri, znaš za njih, pa?
Jesi li razmislio i šta kažeš za njih?

Ili je teško braniti ih pa samo prećutiš?

Evo još konkretnije, da li su na gradski duh ostavilo kakve posledice ona masivna ubistva?

Pozitivne ili negativne.
Ili nisu?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:34 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ili je teško braniti ih pa samo prećutiš?

Evo još konkretnije, da li su na gradski duh ostavilo kakve posledice ona masivna ubistva?

Pozitivne ili negativne.
Ili nisu?


Pojma nemam kakav gradski duh sad. Jedino na sta sam reagovao je tvoja tvrdnja da je na stotine (=vise stotina) hiljada pripadnika srpske elite streljano u Srbiji (ne znam da li sa ili bez Kosova i Vojvodine). Ja kazem da ih je streljano previse i pitao te kako je moguce da je tako mala i siromasna zemlja sa tolikim procentom nepismenih imala toliku elitu. Tvoj odgovor: 'sve si ih postreljao'. I sad opet taj neki duh.

A ta streljanja naravno da su ostavila posledice. Ko da imas ljudi za bacanje. Eno ti vidi na sta Rusija danas zbog toga lici i ko njome vlada.
predatortz predatortz 14:38 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Pojma nemam kakav gradski duh sad. Jedino na sta sam reagovao je tvoja tvrdnja da je na stotine (=vise stotina) hiljada pripadnika srpske elite streljano u Srbiji


Zavisi šta podrazumevaš pod elitom. Možda se gvozden neprecizno izrazio, računajući u elitu i uspešnog seljaka (koji u svojoj branši u neku ruku i jeste elita), ali to tvoje hvatanje za reč je mnogo simptomatičnije od njegovog pogrešnog izraza.
Ti bi da relativizuješ zločin jer izraz kojim je opisan nije adekvatan.

Hajde da govorimo o samom zločinu i činjenici da on nije bio stihijski nego planski, naređen sa najvišeg mesta.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:45 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Pojma nemam kakav gradski duh sad. Jedino na sta sam reagovao je tvoja tvrdnja da je na stotine (=vise stotina) hiljada pripadnika srpske elite streljano u Srbiji


Zavisi šta podrazumevaš pod elitom. Možda se gvozden neprecizno izrazio, računajući u elitu i uspešnog seljaka (koji u svojoj branši u neku ruku i jeste elita), ali to tvoje hvatanje za reč je mnogo simptomatičnije od njegovog pogrešnog izraza.
Ti bi da relativizuješ zločin jer izraz kojim je opisan nije adekvatan.

Hajde da govorimo o samom zločinu i činjenici da on nije bio stihijski nego planski, naređen sa najvišeg mesta.




Sad bi i ti da vrtis i insinuiras sta bih ja da radim.

Ne razumem sto vam je lakse da izmisljate umesto da citate sta pise.
predatortz predatortz 14:47 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Pojma nemam kakav gradski duh sad. Jedino na sta sam reagovao je tvoja tvrdnja da je na stotine (=vise stotina) hiljada pripadnika srpske elite streljano u Srbiji


Zavisi šta podrazumevaš pod elitom. Možda se gvozden neprecizno izrazio, računajući u elitu i uspešnog seljaka (koji u svojoj branši u neku ruku i jeste elita), ali to tvoje hvatanje za reč je mnogo simptomatičnije od njegovog pogrešnog izraza.
Ti bi da relativizuješ zločin jer izraz kojim je opisan nije adekvatan.

Hajde da govorimo o samom zločinu i činjenici da on nije bio stihijski nego planski, naređen sa najvišeg mesta.





Sad bi i ti da vrtis i insinuiras sta bih ja da radim.

Ne razumem sto vam je lakse da izmisljate umesto da citate sta pise.


Ja ti kažem da ovo teranje maka na konac oko jedne reči liči na relativizaciju zločina.

angie01 angie01 15:06 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

svesti na njegovog sina je dostojno Informera, Filipa Mladenovića, i evo apač....





kaze huci, kraj vitcza!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:10 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Pojma nemam kakav gradski duh sad. Jedino na sta sam reagovao je tvoja tvrdnja da je na stotine (=vise stotina) hiljada pripadnika srpske elite streljano u Srbiji


Zavisi šta podrazumevaš pod elitom. Možda se gvozden neprecizno izrazio, računajući u elitu i uspešnog seljaka (koji u svojoj branši u neku ruku i jeste elita), ali to tvoje hvatanje za reč je mnogo simptomatičnije od njegovog pogrešnog izraza.
Ti bi da relativizuješ zločin jer izraz kojim je opisan nije adekvatan.

Hajde da govorimo o samom zločinu i činjenici da on nije bio stihijski nego planski, naređen sa najvišeg mesta.





Sad bi i ti da vrtis i insinuiras sta bih ja da radim.

Ne razumem sto vam je lakse da izmisljate umesto da citate sta pise.


Ja ti kažem da ovo teranje maka na konac oko jedne reči liči na relativizaciju zločina.



A ja ti kaze da ja ne teram mak na konac. Niti dovodim u pitanje zlocine. Toliko mogu reci na osnovu svog uvida u sopstvene misli. Sad ako ti mislis da imas nadnaravne sposoobnosti citanja tudjih misli i namera to je nesto drugo.
gvozden1 gvozden1 15:18 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Jedino na sta sam reagovao je tvoja tvrdnja da je na stotine (=vise stotina) hiljada pripadnika srpske elite streljano u Srbiji (

Pazi, da razjasnimo najpre nesporno.
Zvanična državna komisija je utvrdila da je ubijeno 60 hiljada i prekinula rad ne završivši posao.

Članovi te komisije veruju da ukupan broj prelazi sto hiljada.

Dakle to je nesporno.

Veruje se, ja verujem, i to se može dokazivati, da se velikim delom radilo o eliti u širem shvatanju značenja.
Jer se uglavnom radilo o pripadnicima poslovnog sloja, vlasnika privrednih subjekata, vlasnicima i nosiocima poljoprivrednog kapitala, pripadnicima političkog sloja, nosiocima političkih stavova, i slično.

Da li je pogrešno taj sloj zvati elitom, i ako jeste šta je elita?

Preciziraj pa da razjasnimo da li su komunisti ubijali elitu, i ako ne, koga su ubijali.

Drugo što je nesporno, a što govori u prilog stavu da je broj i veći od sto hiljada, je prokomunistička priroda vlasti koje su nevoljno dozvolile da se istraživanje radi, a onda ga prekinule.

Da bismo to raspravili najpre da vidimo da li je normalno i potrebno da se izvršilac masovnih zločina imenuje.

Mislim da je to neophodno.

A ova komisija je dobila naziv "komisija za istraživanje masovnih grobnica"

Nema imenovanja zločinca, samo nemušto "istraživanje grobnica"

Pošto ne postoji ni trunka sumnje da ni jedno drugo ime nije moglo biti navedeno kao zločinac osim reči komunisti, onda je izostavljanje pominjanja imena zločinca jasna namera da se zaštite baš komunisti.


Znači, imamo prekid istraživanja, imamo cifru od preko sto hiljada, imamo prikrivanje zločinaca, imamo imena ljudi koji su u tome učestvovali, i imamo da ti od svega toga u pitanje dovodio termin elita.

Da jesu bili elita, ili ako ih ti tu ne svrstavaš, smatraš li da to nije zločin, i da je pozitivno to što su stotine hiljada ljudi ubili neradnici, neobrazovan polusvet, i oni potom uzeli vlast?

Sa li je ili nije to ostavilo posledice?


Obzirom na to da se uopšte ne osvrćeš na masovni zločin komunista izvršen nad srpskim narodom, jasni su tvoji odnosi i prema komunistima i prema Srbima.

Osporavajući pripadnost eliti ti ustvari kažeš, nisu bili elita, i trebalo ih je pobiti.

A ko su ubice?
Jesu li oni elita?

I, hajd realno, ko je bio bliže eliti, pobijeni ili ubice?
gvozden1 gvozden1 15:27 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
svesti na njegovog sina je dostojno Informera, Filipa Mladenovića, i evo apač....





kaze huci, kraj vitcza!


Šta je bilo, snajka?
Oš i ti nešto o Pašiću:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:36 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

A ko su ubice?
Jesu li oni elita?

I, hajd realno, ko je bio bliže eliti, pobijeni ili ubice?



Pojednostavljena definicija elite: bogatija i/ili obrazovanija grupa pojedinaca u drustvu koja ima odredjenu politicku moc. Po istoj definiciji ta grupa je obicno mala. Stotine hiljada pripadnika elite pre wwii nije imala ni bogatija i razvijenija zemlja od Srbije.

Brata mog dede su ubili odmah posle rata. Nije pripadao eliti prema gornjoj definiciji nego bio obican seljak. Koji se politicki zamerio novoj vlasti.


Osporavajući pripadnost eliti ti ustvari kažeš, nisu bili elita, i trebalo ih je pobiti.


Ne nego ti mentalno onanises.
Colin_bgd Colin_bgd 15:46 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

gvozden1
angie01
svesti na njegovog sina je dostojno Informera, Filipa Mladenovića, i evo apač....





kaze huci, kraj vitcza!


Šta je bilo, snajka?
Oš i ti nešto o Pašiću:)

I posle ko jeste ko nije seljak, tj. seljacina... U najgorem smislu te reci...
predatortz predatortz 15:51 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Colin_bgd
gvozden1
angie01
svesti na njegovog sina je dostojno Informera, Filipa Mladenovića, i evo apač....





kaze huci, kraj vitcza!


Šta je bilo, snajka?
Oš i ti nešto o Pašiću:)

I posle ko jeste ko nije seljak, tj. seljacina... U najgorem smislu te reci...


Može li za nas neinformisane - šta je loše, a šta najgore u tome ako je neko seljak?
Ja sam sa seljacima mnogo hleba u životu pojeo i nemam ni jedno loše iskustvo.
Po čemu si ti bolji od njih?
Odnosno, zašto misliš da jesi?


Colin_bgd Colin_bgd 15:56 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Colin_bgd
gvozden1
angie01
svesti na njegovog sina je dostojno Informera, Filipa Mladenovića, i evo apač....





kaze huci, kraj vitcza!


Šta je bilo, snajka?
Oš i ti nešto o Pašiću:)

I posle ko jeste ko nije seljak, tj. seljacina... U najgorem smislu te reci...


Može li za nas neinformisane - šta je loše, a šta najgore u tome ako je neko seljak?
Ja sam sa seljacima mnogo hleba u životu pojeo i nemam ni jedno loše iskustvo.
Po čemu si ti bolji od njih?
Odnosno, zašto misliš da jesi?



Objasnice ti Maksa precizno znacenje mojih reci...
predatortz predatortz 16:10 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Colin_bgd
predatortz
Colin_bgd
gvozden1
angie01
svesti na njegovog sina je dostojno Informera, Filipa Mladenovića, i evo apač....





kaze huci, kraj vitcza!


Šta je bilo, snajka?
Oš i ti nešto o Pašiću:)

I posle ko jeste ko nije seljak, tj. seljacina... U najgorem smislu te reci...


Može li za nas neinformisane - šta je loše, a šta najgore u tome ako je neko seljak?
Ja sam sa seljacima mnogo hleba u životu pojeo i nemam ni jedno loše iskustvo.
Po čemu si ti bolji od njih?
Odnosno, zašto misliš da jesi?



Objasnice ti Maksa precizno znacenje mojih reci...


Nisam primetio da se Maksa tako olako stavlja iznad te populacije.
Što, tebi je neki problem da mi ti odgovoriš?
Tebe sam pitao da objasniš tvoje reči, ne Maksu da objasni njegove.

Ali i ovo je dovoljno.

Mislim, za zaključak.
Colin_bgd Colin_bgd 16:22 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Colin_bgd
predatortz
Colin_bgd
gvozden1
angie01
svesti na njegovog sina je dostojno Informera, Filipa Mladenovića, i evo apač....





kaze huci, kraj vitcza!


Šta je bilo, snajka?
Oš i ti nešto o Pašiću:)

I posle ko jeste ko nije seljak, tj. seljacina... U najgorem smislu te reci...


Može li za nas neinformisane - šta je loše, a šta najgore u tome ako je neko seljak?
Ja sam sa seljacima mnogo hleba u životu pojeo i nemam ni jedno loše iskustvo.
Po čemu si ti bolji od njih?
Odnosno, zašto misliš da jesi?



Objasnice ti Maksa precizno znacenje mojih reci...


Nisam primetio da se Maksa tako olako stavlja znad te populacije.
Što, tebi je neki problem da mi ti odgovoriš?
Tebe sam pitao da objasniš tvoje reči, ne Maksu da objasni njegove.

Ali i ovo je dovoljno.

Mislim, za zaključak.

Reci nekad imaju vise znacenja, i nekad dobiju status u lokalnom slengu koji je, iako izvorno iz (adolescentne) predrasude, prosirilo originalno znacenje koje vise nije bukvalno, vec jedno novo, dodatno, koje se razume u vremenu, prostoru i kontekstu u kome je izgovoreno...

A i to skretanje sa teme, sad kao ja sam na tapetu, a nije onaj koji sebi dozvoljava da pise zenama onako kako do sada nikad nije smeo sebi da dozvoli da pise muskarcima...

Seljober, drugim recima...
gvozden1 gvozden1 16:53 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Colin_bgd
gvozden1
angie01
svesti na njegovog sina je dostojno Informera, Filipa Mladenovića, i evo apač....





kaze huci, kraj vitcza!


Šta je bilo, snajka?
Oš i ti nešto o Pašiću:)

I posle ko jeste ko nije seljak, tj. seljacina... U najgorem smislu te reci...

Što bre, šta je loše u oslovljavaju snajkom?

Tako se kod nas u selu oslovljavaju mlađe žene, one koje se poštuju.

Ili će Maksa da objasni i to?


Jebote, kako vam nije jadno da se pozivate na Maksu?
Objasniće on ono što misli da treba, ako misli.

Toliko grebanje o nečiji ugled je daleko niže od biti seljačina, u kom god značenju.

Glup si, glup si, ne umeš da smisliš ništa što
bi bilo dovoljno efektno, ali se makar nemoj bedno grebati o tuđi ugled ili šta je već u pitanju, slava, imidž.

A ko se grebe?
Pa najmanje inventivni ovde, sa najmanje mozga, Endži i ti.

Ne znam kako Maksa to doživljava, ali ako mu prija, ni on nije kalibra kog verujem da jeste.
milisav68 milisav68 16:57 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Colin_bgd
Ili je plitkost,
ili je glupost,
ima tog u komentarima Milisava i suvise...

Ma ima svašta, bitno je da je mali Mance na liniji.
predatortz predatortz 16:57 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Glup si, glup si, ne umeš da smisliš ništa što
bi bilo dovoljno efektno, ali se makar nemoj bedno grebati o tuđi ugled ili šta je već u pitanju, slava, imidž.

A ko se grebe?
Pa najmanje inventivni ovde, sa najmanje mozga, Endži i ti.

Ne znam kako Maksa to doživljava, ali ako mu prija, ni on nije kalibra kog verujem da jeste


Leb ti jebem!
Kad ga seljak zavuče!
milisav68 milisav68 16:59 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

apacherosepeacock
Ajde Milisave, svi ti stihovi, a Azru rabite ko blesavi, koje izvlacite pa kacite drugima mogu i na vas i vase pisanje da se primene.. (vas jednako plural)
Jos izvuceno iz konteksta i kao sad ima neki opaki smisao, sve ste razumeli Stulica, misli mu citate kome je on to i zasto i kada i kako upucivao. Idi bre.



Pa vidi, ko što Maksa kači EKV, tako ja kačim Azru, pa ko se upeca.
Colin_bgd Colin_bgd 17:04 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Tako se kod nas u selu oslovljavaju mlađe žene, one koje se poštuju.

Hahahahahahahahaha

Ili će Maksa da objasni i to?

Maksa je tu predlozen samo kao prevodilac, jer parla isti palare...
predatortz predatortz 17:05 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Pa vidi, ko što Maksa kači EKV, tako ja kačim Azru, pa ko se upeca.


Ja se iz tih čarki odjavljujem. Stvarno se mogao doneti zaključak da mi EKV smeta iz nekih sasvim drugih razloga, a činjenica je da mi je samo bezvezna njihova muzika.

Što je, drugovi i drugar'ce, stvar ukusa.
gvozden1 gvozden1 17:06 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Pojednostavljena definicija elite

Mnogo pojednostavljena.

Nego, i dalje ništa o komunističkim zločinima, i dalje se baviš pojednostavljivanje termina da bi relativizovati zločin.

Kao, ma nisu elita, to je najvažnije u komentaru na koji si odgovarao?

Da ti plastičnije predstavim

U Turskoj je sad poginulo pedesetak hiljada ljudi.
Mnogo, katastrofa, užas, ceo svet se angažuje da ublaži tragediju.

A neko dođe i pobije duplo toliko i ti ništa.
Sve što imaš da kažeš je, ma nisu bili elita.

Eto, to vam je sa mozgom, karakterom, moralom, uradio komunizam i antisrpstvo.

Bolest je to, neizlečiva.
predatortz predatortz 17:19 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Nego, i dalje ništa o komunističkim zločinima, i dalje se baviš pojednostavljivanje termina da bi relativizovati zločin.


Nije istina! Kažu, bilo ih je.

Ali, uvek nekako izostaju pozivi na osudu, na odricanje od te ideilogije, na katarzu, nema poziva da se pronađu grobnice, dostojanstveno označe da nad njima čovek može sageti glavu, pomoliti se, sveću upaliti...
Nema poziva da se o tome prave tribine, da se uči u školama, da se istaknute ličnosti tih stuktura koje su zločin naredile zovu ratnim zločincima...

Nema one strasi, onog žara, kao što ima za Sreeebreeenicu, ili Sarajevo.

Čak ni sam Jasenovac nije bio toliko strašan kao ta dva zločina, film je bezveze i propaganda, Aida je vrunska umetnost, pa kad se izvrću scene za koje postoje dokumentarni snimci to je umetnička sloboda...


Ma, bre... Ljudine na kvadrat!
Taj nivo mi seljoberi nikad dostići ne možemo.
I hvala Svevišnjem na tome što ne možemo!

angie01 angie01 17:25 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Glup si, glup si, ne umeš da smisliš ništa što
bi bilo dovoljno efektno, ali se makar nemoj bedno grebati o tuđi ugled ili šta je već u pitanju, slava, imidž.

A ko se grebe?
Pa najmanje inventivni ovde, sa najmanje mozga, Endži i ti.

Ne znam kako Maksa to doživljava, ali ako mu prija, ni on nije kalibra kog verujem da jeste


Leb ti jebem!
Kad ga seljak zavuče!




pa neverica,...pazi neko se grebe o maxin ugled:))),...mislim, bilo ciji, zato sto se poziva na njegove reci, ili objasnjenja, umesto sto sam kaze isto to- pa to je u nasem kraju zank za isti mindset, a kod vas vidim nerazumevanje istog,...iako se i vi sa isto slicnim mindsetom pozivate jedni na druge, baska sto se stalno u grupi ovako kao ovde i advokatisete se uzajamno,...imam jos dva objasnjenja da ne cekamo maxu, seljacina - kao mentalno stanje, a ne kao geografija,...upravo odlicni primeri u hucijevom ovom glupavom objasnjenju oko grebanja- pre mi je govorio da se maxi dodvorevam:)))--maxoooo, kako mi ide:),...i predatorov, sa radovanjem oko seljckog zavlacenja,..pa sad, zao mi je, al sami ispisujete svoje profile, a posle vam je drugi kriv i "mrzitelj£ i nedovoljan Srbin.
angie01 angie01 17:29 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ma jesmo li stigli ipak do omiljene teme- rata, bozemeprosti bolesnici.
predatortz predatortz 17:32 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
ma jesmo li stigli ipak do omiljene teme- rata, bozemeprosti bolesnici.


Ne,stigli smo do licemerja.
angie01 angie01 17:32 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ja se iz tih čarki odjavljujem. Stvarno se mogao doneti zaključak da mi EKV smeta iz nekih sasvim drugih razloga, a činjenica je da mi je samo bezvezna njihova muzika.

Što je, drugovi i drugar'ce, stvar ukusa.


ajd ne sviraj, to da ti se neka muzika svidja, a druga ne- nije problem, moze da ti se svidja i krljeusa koju stalno nudis- to je tvoja stvar,...nego ti negiras ceo paket gradjanske normalnosti, tebi smeta i Sonja i Milan i Magi i Balasevic, sve sto nema nikakve veze sa tvojim mantrama, nego upravo dokazuju suprotno, pa se upinjes iz petnih zila da sve to osporis u tome je fora...i to vrlo ocigledna.
angie01 angie01 17:36 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ne,stigli smo do licemerja.


nece biti-uvek isto, rat, rat, rat, neprijatelji, revizije, negiranje, izvrtanja, optuzivanja, ukazivanje na neprijatelje i izdajice medju nama, mrznja, mrznja,...hebo vas vise nenormalne.
gvozden1 gvozden1 17:38 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

,...pazi neko se grebe o maxin ugled:

Ma to je klasika.
Inferiorne pičkice, u kom god polju, fizičkiom, intelektualnom, su se uvek pozivale na nekog, dovešću ti ja mog druga, doćiče tebi moj tata pa ćeš da vidiš, i slično.

Sad pretite Maksom, kao drug vam je zajeban baš.

Ne vidim ja vas kao drugove, al ne mešam se, ako se uzajamno smatrate ekipom, vaše pravo, samo mi se čini da je pre u pitanju uvlačenje nego ekipa.
predatortz predatortz 17:40 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Ja se iz tih čarki odjavljujem. Stvarno se mogao doneti zaključak da mi EKV smeta iz nekih sasvim drugih razloga, a činjenica je da mi je samo bezvezna njihova muzika.

Što je, drugovi i drugar'ce, stvar ukusa.


ajd ne sviraj, to da ti se neka muzika svidja, a druga ne- nije problem, moze da ti se svidja i krljeusa koju stalno nudis- to je tvoja stvar,...nego ti negiras ceo paket gradjanske normalnosti, tebi smeta i Sonja i Milan i Magi i Balasevic, sve sto nema nikakve veze sa tvojim mantrama, nego upravo dokazuju suprotno, pa se upinjes iz petnih zila da sve to osporis u tome je fora...i to vrlo ocigledna.


Realno, kod pomenutih mi, izuzevši Balaševića, smeta autodestruktivnost. Veličanje toga nije "građanska normalnost".
Naprotiv, osuda toga bi se mogla podvesti pod tu kategoriju.

A Balašević...
Jebeš ga, što bi rekao on, koji? Bilo ih je više! Jedan pevao Titu, drugi mu se podsmevao. Jedan bio građanin sveta, drugi sitni mali šovinista koji je pričao da su mu Šiptari služili da mu nose nagrade sa festivala.
A sve to, svojim ušima slušao, na njegovim koncertima, počev negde od '83. Mislim da sam ga tada prvi put slušao uživo, a definitivno je to bilo u Zagrebu.

angie01 angie01 17:41 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Sad pretite Maksom, kao drug vam je zajeban baš.

Ne vidim ja vas kao drugove, al ne mešam se, ako se uzajamno smatrate ekipom, vaše pravo, samo mi se čini da je pre u pitanju uvlačenje nego ekipa.




..ja ne umem bolje da ti crtam, jer ti n'umes drugacije da uklaviris ni najobicnije stvari.
predatortz predatortz 17:43 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Ne,stigli smo do licemerja.


nece biti-uvek isto, rat, rat, rat, neprijatelji, revizije, negiranje, izvrtanja, optuzivanja, ukazivanje na neprijatelje i izdajice medju nama, mrznja, mrznja,...hebo vas vise nenormalne.



Ajde ti to malo pažljivije pročitaj, pa ako ni tad ne uklaviriš pitaj Msksu.
angie01 angie01 17:46 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Realno


covece boziji, olabavi vise, idi putuj, vidi malo sveta i kako ljudi zive, cega sve ima i sta propustas drzeci se za resetke svog kaveza, koji si sam betonirao oko sebe, meni je vec tuzno da te slusam, sa stalno istim subverzivnim mantrama, ono trujes, trujes,..a zivot tece negde drugde.
angie01 angie01 17:48 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ajde ti to malo pažljivije pročitaj, pa ako ni tad ne uklaviriš pitaj Msksu.


sta ima da citam pazlivije i vrapci su naucili,..evo sad ti prepisujes od hucija:),

maxo, hebemumisa, ne smem vise da te pominjem, niti da ti se obratim, eto, izvini, ovi cetnici su ljubomorni, uznemirava ih to
gvozden1 gvozden1 17:49 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

, nema poziva da se pronađu grobnice, dostojanstveno označe da nad njima čovek može sageti glavu, pomoliti se, sveću upaliti...

Naravno da nema.
Ali ima, šta kopaju kosti više, ima, prepustimo istoriju istoričarima, ima, jebeš prošlost, gledamo budućnost.
Sve se to odnosi na srpske žrtve i komunističke zločine.

Nikad tako nešto nećeš čuti za četnike zločine ili muslimanske žrtve.

Ali ono što je tragičnije od kojekakvih nadn ili Endži, ili Maksi sa interneta, je što tako postupa i srpska vlast.

Pomenuh već izbegavanje da se zločinac imenuje, a izbegnuto je čak i da se to nazive zločinom.

Zove se...... masovne grobnice.


Neko može da pomisli da su sahranjene žrtve zemljotresa, žrtve poplava, žrtve stradale u ratu.

Da je komisija nazvana jedinim logičnim nazivom, za istraživanje komunističkih zločina posle rata, bilo bi i ispravnije i poštenije.

Ali ne može to ni Vučić ni oni pre njega da dozvole, komunizam se u Srbiji mora čuvati.

Al ne mogu večno.
predatortz predatortz 17:50 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

subverzivnim


Ko na sastanku SKJ, bog te jebo...
predatortz predatortz 17:52 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Da je komisija nazvana jedinim logičnim nazivom, za istraživanje komunističkih zločina posle rata, bilo bi i ispravnije i poštenije.


Doće i to na red!

To mi je jedini istinski drag uslov za pristupanje EU.
angie01 angie01 17:56 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ko na sastanku SKJ, bog te jebo.


pa da- svaka ideologija isto funkcionise!


angie01 angie01 17:57 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:32 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Gvozden
Blabla
U Turskoj je sad poginulo pedesetak hiljada ljudi.
Mnogo, katastrofa, užas, ceo svet se angažuje da ublaži tragediju.

A neko dođe i pobije duplo toliko i ti ništa.
Sve što imaš da kažeš je, ma nisu bili elita.
Blabla




Predator
Blabla
Nije istina! Kažu, bilo ih je.
Blabla


Da vidimo sta smo gore imali od plavih lilula:

Sign 3: All your reasoning is motivated reasoning.

Sign 4: You can’t formulate an argument for your position without using fallacies.

Sign 5: You can’t talk to anyone opposed to your views without insulting them, mocking them, scolding them, or yelling at them.

Bilo jos kojecega.

Nije cudo da vam se vrti u glavi od tolikih lilula. Smanji malo, smanji malo!
gvozden1 gvozden1 19:03 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Neues aus der Nachbarschaft

Gvozden
Blabla
U Turskoj je sad poginulo pedesetak hiljada ljudi.
Mnogo, katastrofa, užas, ceo svet se angažuje da ublaži tragediju.

A neko dođe i pobije duplo toliko i ti ništa.
Sve što imaš da kažeš je, ma nisu bili elita.
Blabla




Predator
Blabla
Nije istina! Kažu, bilo ih je.
Blabla


Da vidimo sta smo gore imali od plavih lilula:

Sign 3: All your reasoning is motivated reasoning.

Sign 4: You can’t formulate an argument for your position without using fallacies.

Sign 5: You can’t talk to anyone opposed to your views without insulting them, mocking them, scolding them, or yelling at them.

Bilo jos kojecega.

Nije cudo da vam se vrti u glavi od tolikih lilula. Smanji malo, smanji malo!


A o temi opet ništa.

A baš sam očekivao od tebe:)
predatortz predatortz 19:12 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

A o temi opet ništa.


Gle čuda!

Ali se nešto uzbudio, počeo da vređa. A vidim, i domaćica isto.

Kultura dijaloga, jbga.




docsumann docsumann 19:23 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Realno, kod pomenutih mi, izuzevši Balaševića, smeta autodestruktivnost. Veličanje toga nije "građanska normalnost".


Milan nije bio autodestruktivan. a pogotovo to nije bila njegova muzika.

i nije nikakav problem reći da je Milan imao iskustva sa heroinom (imao je i Cane, pa šta?!), ali nije bio zavisnik, za razliku od Magi koju je heroin uništio.

opet u stvaralaštvu EKV-a nema glorifikacije nit propagiranja narkotika, ni na jednom mjestu, ni u jednoj rječi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:36 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ali se nešto uzbudio, počeo da vređa. A vidim, i domaćica isto.




Ja ti dao uputstvo kako da prepoznas da li si progutao (i koju kolicinu) plavu lilulu i da ne preteras a ti pocnes da se snowflakeujes. Ni cetnici nisu sto su nekad bili. Moram povesti racuna, stvarno nema smisla.
gvozden1 gvozden1 19:46 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Neues aus der Nachbarschaft
Ali se nešto uzbudio, počeo da vređa. A vidim, i domaćica isto.




Ja ti dao uputstvo kako da prepoznas da li si progutao (i koju kolicinu) plavu lilulu i da ne preteras a ti pocnes da se snowflakeujes. Ni cetnici nisu sto su nekad bili. Moram povesti racuna, stvarno nema smisla.

Hoćeš i ti da budeš Maksa :)

Ne ide ti, sačekaj njega, al moraš da staneš u red, velika je jagma.
angie01 angie01 19:46 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Gle čuda!

Ali se nešto uzbudio, počeo da vređa. A vidim, i domaćica isto.

Kultura dijaloga, jbga.



angie01 angie01 19:49 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Hoćeš i ti da budeš Maksa :)


pa ti si opsednut maxom, idolopoklonik!


Ne ide ti, sačekaj njega, al moraš da staneš u red, velika je jagma.


samo u tvojoj glavi.

...da ne ispadne nesto drugo- maxa je super bloger i simpa lik.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana